1. Прави протест је да људи оставе кола код куће и иду на посоа пешке, бициклом или јавним превозом и одмах сипају мање горива.
    (TBPTKO, 9. jun 2018 19:55)

    # Link komentara

  2. @Boris, 9. jun 2018 12:25
    Komentar je napisan na mah i usmeren je na taj slepi "vozacki" pogled na svet, gde je automobil i vozenje svetinja, a sve ostalo se zanemaruje. Napravio sam nekoliko previda u toj brzini. Da, zdravstvo se finanrsira iz doprinosa za zdravstveno osiguranje. Tacno je i za tu kratku analizu cene goriva u Holandiji, isto previd.
    Ali mislim da je sustina pogodjena u mom komentaru.
    A vasa konstatacija upucena prvenstveno meni gde mi zamerate zasto se zaboga usudjem da komentarisem kada ne posedujem elementarnu ekonomsku logiku je vrlo neumesna.
    Vi od ekonomije pravite rakentu nauku i crnu magiju koja je eto razumljiva samo povlascenima. To je malo tragikomicno.
    Takodje, mene bi bila sramota da se pozovem na svoju struku kada bih davao neku prostu analizu zasnovanu na maltene ociglednim stvarima koje bi, sto bi rekao narod, "i moja baba razumela".
    (mile007, 9. jun 2018 13:49)

    # Link komentara

  3. (mile007, 9. jun 2018 09:27)

    Nisi u pravu, lečim se od doprinosa za zdravstvo koje plaćam kroz zaradu, policija bez problema može da se finansira od kazni, tu jedino prosveta ispašta, ali to se i vidi po onim sirotim profesorima i nastavnicima koji rade za crkavicu i po školama koje liče na štale.
    Što se tiče cene goriva u Holandiji, ljudi uvek kreću od pogrešne pretpostavke, tj. tamo ljudi imaju velike plate pa mogu da plate višu cenu goriva. Pretpostavka je upravo suprotna, tamo je gorivo skuplje jer je cena radne snage viša. Znači, u Srbiji točilac ima bruto platu od 500 evra, a u Holandiji 2.500 evra. A gde je ostala radna snaga i povezane usluge (menadžment, održavanje, čišćenje, adminitracija).
    Ja razumem da su akcize potrebne, ekonomista sam i sve je to meni jasno, ali samo hoću da kažem koliko većina ljudi ovde nema elementarnu ekonomsku logiku i znanje, a usuđuje se da komentariše. Nezavisno od toga koju stranu podržavaju.
    (Boris, 9. jun 2018 12:25)

    # Link komentara

  4. Samo sloga akcize i poreze spašava.Napred.
     (Rafko Mehmeda Mujkić, 9. jun 2018 12:02)

    # Link komentara

  5. Nisam, bio sam u vozu. Zato što za 620 dinara koliko košta povratna karta BG- NS ne mogu da kupim ni 4 litra.
    (Nekadašnji vozač u sopstenom autu, danas putnik voza, 9. jun 2018 11:37)

    # Link komentara

  6. Tresla se gora...
    (amerikano, 9. jun 2018 11:07)

    # Link komentara

  7. Bravo zemljaci, kad vam je sve super, osim cene goriva!
    (Mile, 9. jun 2018 10:28)

    # Link komentara

  8. 5 dana da niko ode na pumpu. to je rezultat.
     (Ranko, 9. jun 2018 10:27)

    # Link komentara

  9. Zar nije bolje napraviti protest tipa, ajmo svi autobusom na posao ili biciklom, peske,vozom, kako god,samo nekoliko dana, pa da vidimo njihove reakcije kad se dodje na pumpu cisto informativno.
    (Lazar, 9. jun 2018 09:47)

    # Link komentara

  10. da i opet cu
     (m, 9. jun 2018 09:45)

    # Link komentara

  11. U principu, ovde bi trebalo prestati tociti gorivo neko vreme. Tako im se direktno izbija novac iz dzepa, pa kada vide da konstantno povecanje akciza ne daje povecanje vec smanjenje prihoda onda ce da ih svedu na osnovnu meru. Kod nas je problem one izreke siromah dva puta placa. Mi smo bedna zemlja koja nema nikakav javni prevoz i zato nemamo alternativu autu a sa druge strane drzava to koristi i na autu dere koliko god moze. Da BG ima metro, da NS, Nis i sl imaju laki sinski sistem, da ostali gradovi imaju uredjen javni prevoz i da ljudi mogu da se oslone na taj prevoz tako da mogu da stignu do posla jednako brzo ili brze nego autom pa i da ostave svi automobile kod kuce u znak protesta....a ovako tesko. Ali ako bi se ipak uspelo, to bi bio najveci udarac za njih.
     (Bane, 9. jun 2018 09:45)

    # Link komentara

  12. ja nisam zato sto nisam imao goriva da odem do protesta..
     (zexxxxxx, 9. jun 2018 09:38)

    # Link komentara

  13. Nisu stali jedino ovi sto nemaju ni za sendvice pa im drugi kupuju
     (Djura, 9. jun 2018 09:31)

    # Link komentara

  14. Akcize moraju da postoje. Akcizama se obezbedjuje da lekari policija, prostveta primaju platu! Hocete da vam drzava ukine akcize? - Pa idite onda pa se sami lecite kad vam bude zatrebalo! Akcize su takodje vrlo FER nacin oporezivanja. Jedini nacin da naplatis porez onom (a puna ih je srbija) ko ima ludilo dobra kola, a nema legalna visoka primanja - jesu akcize na gorivo.
    Takodje, vi sto ste blokirali saobracaj pokazujete koliko ste nepismeni i neinformisani. Jel znate tacno kolike su cene goriva u okruzenju, ali bez naklapanja i reko mi mika zika? Svi podaci postoje na netu. Skuplji smo samo od Makedonije i Bosne. Makedonija ne treba da vam bude uzor ni u cemu. Sto recimo ne kazete da je u Holandiji cena 220 din za litar? Sad cete odmah "a kolike su plate u Holandiji a kolike u Srbiji". Pa niste u pravu, tamo su vece plate - oni mogu vise da se voze, kod nas su manje - onda malo treba vise da stedis, to jest da po neki put i ne vozis. Nece ti kruna pasti sa glave ako ponekad uces u autobus.
    A da li mozda razmisljate koliko zagadjenje automobili prave? Da li ste primetili da su sada mnogo vece guzve nego nekada? Razmisljate li sta se sve talozi u plucima dece koja zive pored bulevara koje drzite zacepljenim po 12 sati dnevno?
    Da li je normalno da se neko u svom stanu truje, dok ti dole ispod sedis u kolima, upalio klimu, pipkas smartfon i 45 minuta milis od SIV-a do Zelenog Venca? Jer zaboga moras kolima na posao, GSP je za sirotinju. I trazis zato jeftinije gorivo?
    (mile007, 9. jun 2018 09:27)

    # Link komentara

  15. Bojkotom kupovine goriva se nista ne postize,jer drzava odlicno zna da oni koji najvise trose isto,moraju da ga kupuju ,inace im poslovi staju i gube novac.
    Sto se gradjana tice,svakako bi trebalo da sto manje voze automobile ili da se organizuju kao devedesetih,pa da se vise njih vozi ujednom vozilu,jer guzve se prave zato sto neracionalno koristimo vozila.

    Jedini nacin da se smanji cena goriva je da se drzava odrekkne dela akcize,koje cine vise od plovine cene jednog litra bilo kog goriva.Drzava to nece uciniti,jer je to najefikasniji nacin da se dopuni drzavna kasa,a od tog novca se popravljaju putevi i rade druge kapitalne stvari i odrzavanje.
    Cena goriva u okruzenju i kod nas,nema nikakve veze sa nasom kupovnom moci,jer sto je ona manja,drzavna zahvatanja moraju biti veca.

    Da bi kakva gradjanska represija bila uspesna,potrebno je udariti tamo gde najvise boli.U ovom slucaju je najbolje blokirati autoputeve,jer sad je najveci protok saobracaja,pogotovo sto turci krecu na odmore,a kamioni prolaze u ogromnom broju.Kada se stvore kolone od vise desetina km,onda ce neko i da se zapita.
    Ja nisam protiv akciza,jer su one neophodne,ali ne treba ni preterivati sa njima.
    (Dimitrije Pantic, 9. jun 2018 09:25)

    # Link komentara

  16. Nije samo gorivo u pitanju, ali kad gorivo ide gore ide sve od hrane, odece itd zapitajte se
     (mario, 9. jun 2018 09:06)

    # Link komentara

  17. neko želi da ovaj narod izmuči i upropasti do kraja, živeti u većem gradu sa automobilom i plaćati ovoliko skupo gorivo je apsurd. Na sve to skočiće cene u prodavnicama. Ova vlast najviše uzima od naroda do sada, otima od penzionera, radnika, dece, ništa im nije sveto. Državu su potpuno upropastili na ulicama svaki dan neko ubistvo, mladi nemaju nikakvu perspektivu, spisak nema kraja i mora se protestovati, neće biti bolje ako se sami za to ne izborimo.
     (biće bolje, 9. jun 2018 08:55)

    # Link komentara

  18. SNS je propustio istorijsku šansu tamo negde u periodu 2013-14 godine,kada je stabilizovao vlast i imao veliku podršku.
    Sa podrškom u parlamentu od 2/3 poslanika mogli su da smaanje broj zaposlenih kojima je poslodavac država sa 850 na nekih 400000, da udare restrikcije u državnim službama i da ljudi žive od svog rada...
    Okrenuli su se populizmu a umesto rasterećenja privrede i jeftine države oni su udarili po stanovništvu- uzeli od penzionera,umesto otpuštanja viškova u državnim službama i JP skidali svima plate itd.
    Umesto jeftinog državnog aparata unakažena privreda i sve veća zahvatsnja da bi se to finansiralo...Ono šzo je DS počeo 2008-12 SNS je nastavio.
    I onda jurimo prosečnu platu od 500 evra - jupiii! A troškovi života otišli ko zna koliko - porez,akcize...i sada gorivo...
    I sada - može narod da se pobuni i da ih spreči da dignu cenu goriva jer to izaziva inflaciju (500 dindži mesečno od svakog vozača je samo direktna šteta - indirektna će biti povećanje cena proizvoda i usluga jer energenti su uračunati u cenu) ALI ONI TE PARE MORAJU DA UZMU .
    Jednom rečju - možda gorivo neće poskupeti ali uzeće nam 500-1000 din po domaćinstvu na neki drugi način jer moraju da izdržavaju skupu državu.Uzeće na ovaj ili onaj način.
    To je poenta.
    (Komša, 9. jun 2018 08:51)

    # Link komentara

  19. komentari u ovoj grupi pokazuju koji je ovo mali narod. vama svima koji ne podrzavate druge u borbi da i VAMA bude jeftinije gorivo treba da uzmu čelu platu samo zato što mogu i da vas izbace na ulicu iz stana jer im se može. SRAM VAS BIO! jadni mali ljudi koji se kriju u sopstvenoj senci
     (bole, 9. jun 2018 08:45)

    # Link komentara

  20. Ja da sam vlast lepo bih izasao u susret zahtevima za cenom goriva. To znaci raskidanje aranzmana sa MMF-om - to podrzavam bvezuslovno. Ali, sta bi se onda desilo? Sa diktiranom cnom goriva prodavci jednostavno ne bi nabavljali gorivo tj bilo bi nestasica. Tu pricu sa garantovanim diktiranim cenama smo imali pod Milosevicem i jos pre pod komunistima. Rezultat su bile nestasice.Raskinut sporazum sa MMF-om znaci i ogromne probleme za ovu slabu zemlju sa Amerikom, a vi vidite isplati li se u ovom trenutku kacenje sa njima.
    (Makarije, 9. jun 2018 08:32)

    # Link komentara

  21. Dobar dan. Dizel ili benzin? Nista, samo razgledam!
     (kagof, 9. jun 2018 08:18)

    # Link komentara

  22. oduševljen sam ovim protestima. Na izbore niko, a ovde velika podrška zaustavljanju normalnog saobraćaja... nešto tu smrdi...kanda se sprema nešto ozbiljno pa je ovo samo dimna zavesa. Oduševljen sam i ekonomistima ovde....cena goriva utiče na rast cena??? Slažem se, a to je iskazano kroz inflaciju, a inflacije gotovo nema...kurs stoji...
    Visoke akcize....pa od čega mislite da jadna Srbija funkcioniše??? Od nameta tajkunima, slažem se, ali nije dovoljno. Treba bolji gradski prevoz? Naravno, ali od čega? Od akciza gospodo. Loše nam je ? Jeste, ali nikad nije bilo da porodica sa prihodima od 60.000rsd vozi dva auta?! Odakle ljudi? Odakle ovoliko automobila u svim gradovima? Zasto nikad nigde nema parkinga??? Ej bre... nešto ovde smrdi gadno, a nije nafta....
     (Alekksej, 9. jun 2018 08:15)

    # Link komentara

  23. Ne.
     (ja, 9. jun 2018 08:07)

    # Link komentara

  24. Treba praviti razliku između onog ko je protestvovao, i onog ko je bio "zarobljen". Kao ovaj drugi, i neko ko je osluškivao šta misle drugi, ne čuh neki veliki bes prema vlasti. Bez tripa, moliću.
     (James Bond, 9. jun 2018 08:03)

    # Link komentara

  25. Hocemo gorivo da kosta 50 dinara kolika mu je i stvarna cena i da se ukinu registracije vozila, jednom registrujes i to je to, nikad vise.
    To je za pocetak...
     (miki, 9. jun 2018 07:48)

    # Link komentara

  26. Stao sam. Ovako se vise ne moze. Benzin je sve skuplji. Javni prevoz je ocajan, nepouzdan, prljav, smrdljiv, neklimatizovan i ispod elementarnog ljudskog dostojanstva a ne daju mi da kupim i ispred zgrade u kojoj stanujem i ustanove u kojoj radim podignem montaznu stalu i drzim konja i seno. Na posao i sa pisla mogu isklucivo automobilom a benzin bezobrazno skup. Ucenjen sam i od grada i od drzave za koju radim.
     (D.POPOVIC, 9. jun 2018 07:46)

    # Link komentara

  27. Ne. Treba gorivo da poskupi toliko da parkirate kola kod kuće I da krenete peške na skupštinu.
    Sve dok vam ne pukne po tintari redovno, solidarisanje sa Beogradom je besmisleno. Možemo I goli da se poskidamo ali to na ishod sudbine države nikako ne utiče.
    Prvo Beograđani neka naprave 6.Oktobar, pa da vidimo šta dalje.
     (Direktor Fontane, 9. jun 2018 07:39)

    # Link komentara

  28. SAMO SLOGA SRBINA SPASAVA... Ujedinjenjem do slobode... Osecam se mnogo gore nego devedesetih, ugnjetavanje, ponizavanje, drzavu vode mafijasi, tajkuni i navijacke vodje, pucnjava na svakom cosku, svakog dna neko bude ubijen, svakodnevna poskupljenja, nisi znao koliko ce kostati neki proizvod sledeceg dana, porezi, izmisljeni nameti, lopovluk osoba na vlasti, radis za bednu plati i cutis jer mozes i to da izgubis zbog jedne pogresno izgovorene reci... Da li vam to zvuci poznato??? Ako smo vec poceli treba i da zavrsimo... SLOGA SRBIJE...SLOGA...
    (petar mali, 9. jun 2018 07:31)

    # Link komentara

  29. eee ima glupog naroda među nama pa cena goriva i struje uvek ali uvek utiče na sve ostale cene , namernica posebno , svi smo ugroženi i vozači i pešaci / biciklisti ... bravo srbijo , ustaj
     (PedjaM, 9. jun 2018 07:13)

    # Link komentara

  30. A neee. Nećete me navući. Dobar dan, jeste li učestvovali u protestu? Jesam. Dobro i onda me tužite kod organa i Srle zaglavi apsu. Pa nisam ja glup. I da vam kažem nešto. Ja sam juče sve vreme vikao živela Srbija i Aco Srbine! Stajao sam jer nisam mogao da letim.
    (Srle, 9. jun 2018 06:39)

    # Link komentara

  31. Po komentarima botova, kada se zaustavi saobraćaj neko će se povrediti i treba kazniti odgovorne za tako nešto. Po toj logici Siniša Mali i projektanti Slavije bi trebali dobiti doživotnu robiju, jer zbog njih je na Slavije svakoga dana kolaps.
     (Tassotty, 9. jun 2018 06:29)

    # Link komentara

  32. Molim policiju da na osnovu snimaka izvrsi represiju i da nase sudije zastrasujuce kazne sve ucesnike. Moramo ih zastrasiti da im ne padne na pamet iduceg petka.
    (naprednjak sam tim se dicim, 9. jun 2018 04:16)

    # Link komentara

  33. Sramota je šta rade botovi. U ponoć prvi komentar koji podržava protest imao je oko 1500+ i svega par minusa. Gledam sada u 3 ujutro broj minusa veći od broja pluseva. Ne smeta mi da neko simpatisše koga god, ali stvarati lažnu sliku potpuno je nemoralno. Oteraće manjina većinu, da se izrazimo kao znate već ko. Sa druge strane, mogli bi se intenzivirati protesti, trebalo bi da se protestvuje oko svega što narodu zaista ne ide u prilog, bez obzira ko je na vlasti. Tako će se možda ekipa na vlasti jednom i uozbiljiti. Mada, ovome se malo nadam jer smo dosta iskvareni kao narod...
    (Sale, 9. jun 2018 03:46)

    # Link komentara

  34. Moram priznati da se samo kod nas protestvuje o ceni benzina. Takodje svi pljuju naftne kompanije, a navučeni na naftu najstrasnije. Na ovoj planeti živi sve više ljudi, i svi hoće da se voze u luksuznim automobilima. Benzin, i dizel će biti još mnogo skuplji. I ne zavaravajte se, mi nemamo dosta nafte iz Vojvodine. Tako da ne očekujte cenu kao u Venecueli ili Saudijskoj Arabiji. Umesto što protestvujete za nižu cenu, kupite bicikl i smanjite troškove za kola. I svima bude lepo!!!
     (mile, 9. jun 2018 03:38)

    # Link komentara

  35. Ovo je dan kada se Srbija ujedinila kao nekad. Ovo je dan smo pokazali da ipak postoji dno dna, donja granica gazenja i bezobrazluka koju necemo da trpimo. I isto tako, ovo je dan kada mi je suza krenula prvi put u zadnjih 20 godina zbog ponosa i osecaja sloge medju nama.
    Iskren da budem nisam ocekivao ovoliki odziv ljudi jer generalno smo izmuceni i sve nam je dozlogrdilo, nemamo volju da zivimo a ne da se cvarimo po asfaltu posle posla i to u petak ali kad sam video uzivo prenose na fejsbuku iz drugih gradova dok sam bio na gazeli, da smo svi ustali visoko i rekli dokle bre vise, ljudi, zaplakao sam od srece. Svima koji su na bilo koji nacin ucestvovali u protestu, veliko hvala! Od srca!
    Isto tako ljudima koji ne voze i koji su mozda doziveli neprijatnosti zbog protesta, najiskrenije se izvinjavam u ime svih ucesnika. Samo se nadam da ce narod shvatiti da kada jednom pokazemo za sta smo sposobni zajedno, jednom, dvaput pa i vise puta ako treba, ocekujte da cemo kao stanovnici ove zemlje uspeti da osiguramo mnoge stvari koje nemamo ili su nam uskracene zbog neodgovorne vlasti (ima boljih opisa ali nije za ovaj komentar).
    Sve najbolje braco i sestre! U boj!
     (mech, 9. jun 2018 02:45)

    # Link komentara

  36. Da! Naravno!
     (Stefan, 9. jun 2018 02:27)

    # Link komentara

  37. jesam...stao sam i ja!
     (Pera Peric vas verni citalac, 9. jun 2018 01:33)

    # Link komentara

  38. Dzoni je danas bio na celu blokade Pancevackog mosta od grada ka Borci i prvi mi se pridruzio vozac GSP da ne oslovljavam coveka zbog glavonja na vlasti. Ljudi probudimo se i 09.06.2018 u 17h blokirajmo gradove i sve saobracajnice na 2h i tako svakog dana po 1h vise, druzimo se i sklapajmo prijateljstva, meni su danas pravile drustvo 3 devojke i bilo mi je super, a sutra nosim led i sokice da uzivamo u lepom vremenu na sred ulice gde god se nasao u gradu ili periferiji. SVIZAJEDNO Beogradski sindikat preuzima kormilo....
    (Dzonson, 9. jun 2018 01:28)

    # Link komentara

  39. Stale su i sve Beogradske kamere :-o
     (betonligor, 9. jun 2018 01:07)

    # Link komentara

  40. Ako smanje akcize kako će isplaćivati penzije? Sami sebe grizete za rep. Baš vam nije jasno da se državna ekonomija zasniva na reketiranje inače bankrot!
     (Swedenonline, 9. jun 2018 01:00)

    # Link komentara

  41. Nisam, ali podržavam !!!
    (niki, 9. jun 2018 00:57)

    # Link komentara

  42. Тек ћемо да стајемо, није ово ништа!
     (Ненад, 9. jun 2018 00:50)

    # Link komentara

  43. da, a vi?
    (bedni prosečni srbin, 9. jun 2018 00:27)

    # Link komentara

  44. zasto bih... nista novo u srbiji sisaju nas kao ovce, a za uzvrat imamo lose puteve, zapustene domove zdravlja, skole i sl...
     (ns, 9. jun 2018 00:15)

    # Link komentara

  45. Zanimljivo kako nas narod ume da bude složan i bez nekih funkcionera
     (tea, 8. jun 2018 23:52)

    # Link komentara

  46. Da, bio sam danas svedok, ne ucesnik svega ovoga i mogu reci da je poenta svega jasnija kad ste tamo nego kad se pise u novinama. Ljudi su se slozili i shvatili da ne moze vise da se bahati. Cak i ljudi koji su bili u koloni su izasli i podrzali protest.
    (Urbano, 8. jun 2018 23:49)

    # Link komentara

  47. prava prica bi bila da se za pocetak dva dana uopste ne ide na pumpu i ne toci gorivo... pa posle tri cetiri sve dok ne smanje jer drugacije ne moze
     (CCCC, 8. jun 2018 23:44)

    # Link komentara

  48. Nisam jer zbog taksista prosli put nisam stigao do 18h u vrtic po dete. 
    A cena goriva me ne pogadja jer svaki dan idem i vracam se sa posla pesaka svaki dan po 12 km.
    (Vlada, 08. jun 2018 21:42)

    Jadno tvoje dete kada mu tata ima takvu logiku...
    Naravno da te cena goriva pogadja jer je njegova cena ukljucena u cenu vecine namirnica koje koristis...
     (Boris, 8. jun 2018 23:37)

    # Link komentara

  49. Gramzivost je neopisiva. Odkada arapi danpinguju cenu nafte superprodukcijom, gorivo i derivati nisu pojeftinili.sta onda treba da se desi? Da ne pricamo sto kvalitet je ispod evropskog proseka.
    (Sta reci, 8. jun 2018 23:24)

    # Link komentara

  50. Djerdapska magistrala zastoj od dvesta vozila.svi smo se prvi put slozili u necemu.ponasan sam.
    (Daca, 8. jun 2018 23:14)

    # Link komentara

  51. Drago mi je sto je uopšte neko stao. Mislio sam da nikada više ovaj narod neće smeti da pisne. Toliko je straha da to nije realno. Nadam se da vlast polako shvata da ne može baš da gazi do kraja...
     (mm, 8. jun 2018 23:05)

    # Link komentara

  52. Da
     (ivica, 8. jun 2018 23:01)

    # Link komentara

  53. @Vlada
    Okej, nemate auto ali niste bitni samo vi vec narod! Treba da podrzite narod! Srbija i jeste propala zbog razmisljanja ljudi samo za sebe. Cena goriva u Srb je kao u Svajcarskoj, cak u CH ima kantona gde je i jeftinije. Plata u Srb je 250fr, a u CH je 4.250fr. Jasnije?
    (kako da ne, 8. jun 2018 22:59)

    # Link komentara

  54. Nisam.I ne podrzavam ovakav nacin protesta gde se moze ugroziti necij zivot .
    (Masa, 08. jun 2018 19:33)

    Ni ja ne podržavam tvoj posao bota pa nista. Ćuti i trpi kao što mi trpimo vas napredne botove.
     (troll level 100, 8. jun 2018 22:50)

    # Link komentara

  55. Nisam jer zbog taksista prosli put nisam stigao do 18h u vrtic po dete.
    A cena goriva me ne pogadja jer svaki dan idem i vracam se sa posla pesaka svaki dan po 12 km.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlada, 8. jun 2018 21:42)

    Čekaj, kako nisi stigao po dete ako ideš peške (12 km ??!! ma šta mi naprica) ajde uskladite priče tamo u centrali.
    (Cvrle, 8. jun 2018 22:45)

    # Link komentara

  56. Izvinjavam se sto se nisam prikljucio protestu.Morao sam u tom vremenu da radim i nisam besposlen kao pojedinci.
    (Lazar, 8. jun 2018 22:45)

    # Link komentara

  57. stoji u garaži
     (Radovan, 8. jun 2018 22:40)

    # Link komentara

  58. Ja svoj auto koristim jedino kad je neki veci pljusak i kad idem negde van mesta stanovanja, sto na zalost nije tako cesto. Gorivo sipam jednom mesecno i tako vec vise od godinu dana. Mislim da ljudi koji mogu da stignu bilo gde bez vozila bi trebalo da ga batale bar na nedelju dana time ce postici veci efekat nego ovim zastojima. Mada podrzavam i ovakav protest kao znak da u narodu jos uvek ima energije i zelje da se bori protiv nepravde. Mada ne verujem da ce imati velikog uticaja, jer dok im ozbiljno ne udaris po dzepu nece se opametiti. Idealno bi bilo kad bi sva privatna vozila ostala parkirana makar na mesec dana, ali to je vec nerealno ocekivanje.
    (PeraKojot, 8. jun 2018 22:29)

    # Link komentara

  59. U Pozarevcu se odazvao veliki broj ljudi na protest i blokiran je most na Moravi ka autoputu.Ponosan sam danas sto sam iz Pozarevca.Ajmo dalje samo slozno moramo jos da ih smeksamo,jos ne shvataju da ce u ovoj zemlji poslednju rec imati narod a ne vlast.
    (laki78, 8. jun 2018 22:29)

    # Link komentara

  60. Naravno da ne! Zasto bih ugrozavala tudje zivote, kao sto su to uradili svi koji su se zaustavljali i blokirali puteve.
    (Dexy, 8. jun 2018 21:56)

    # Link komentara

  61. nista na ovaj nacin..Ne treba kupovati mesec dana i videcete kako obaraju cene..
     (pantic, 8. jun 2018 21:54)

    # Link komentara

  62. Koliko ovo nije medijski propraceno...znaci prava stvar je uradjena.
     (pausalac, 8. jun 2018 21:46)

    # Link komentara

  63. stao sam i stacu ponovo, ova cena utice na cenu hrane i ostalih namirnica, otpustite svoje politicke kadrove i savetnike i imacete para u budzetu bez ogromne akcize i drugih nameta
    (pabl, 8. jun 2018 21:43)

    # Link komentara

  64. Nisam jer zbog taksista prosli put nisam stigao do 18h u vrtic po dete.
    A cena goriva me ne pogadja jer svaki dan idem i vracam se sa posla pesaka svaki dan po 12 km.
     (Vlada, 8. jun 2018 21:42)

    # Link komentara

  65. Ja stojim još od 2014. kada sam se "dobrovoljno" odrekao dela penzije. Brat - bratu, 50 litara goriva svakog meseca.

    Boli me što to nije dovoljan razlog da narod izađe na ulicu.
    (gigatrend, 8. jun 2018 21:34)

    # Link komentara

  66. Moram priznati da nisam ocekivao ali ne pamtim da mi je za nesto bilo ovako drago kao danas. Svaka cast. Treba tako nastaviti dok ne dodje do mozga nekima. Gospoda koja kukaju nek razmisle malo. Mozda njima nije puno ova cena ali ono sto je bitno je da su se ljudi slozili i to je najopasnije u ovoj zemlji. Nadam se da ce da preispitaju svoju cenovnu politiku. Ovo je posledica ne regulisanja cena goriva u skladu sa trzistem. Ljudi pa dizel je skoro 170din a nafta ce mozda jos da raste. Tako treba. Ovo je mozda veci efekat nego ne posecivanje pumpi jer u ukupnom gubitku je to vise para. A da se manje sipa to je logicno jer para nema. Svaka cast! Blokada narodu....
    (Blok, 8. jun 2018 21:33)

    # Link komentara

  67. Nisam, bio sam na motoru. Nema gužve ni zastoja za mene ;-)
     (Pero, 8. jun 2018 21:31)

    # Link komentara

  68. Koji ste svi vi ******, bas da vidimo sta cete postici ovim moronskim zaustavljanjem grada, osim sto su neki pomrli, neki se posvadjali sa partnerima, nekima deca cekaju da ih roditelji pokupe... ajmo zbog svakog sr*nja da zaustavimo grad i napravimo jos veci problem. ****** 
    (asterix007, 08. jun 2018 18:14) 

    Razmisljas kao balavas od 15 godina. Pazi ovako, posto ne znas,ja cu ti reci. Os ovog sr**a nema vece, zato sto poskupljenje goriva automatski znaci poskupljenje hleba, mesa, mleka, ulja, takodje i struje,jer sve to neko prevozi od mesta a do mesta b i cim im je skuplje gorivo oni moraju da dignu cene proizvoda. A nama plate iste. Jel sad kapiras zasto je ovo najvece moguce sr**e, a ne tek neko tamo?
     (Marko, 8. jun 2018 21:30)

    # Link komentara

  69. Sledeći put na dva sata ako nema efekta.
    (Dr.Brele, 8. jun 2018 21:29)

    # Link komentara

  70. Svaka cast Subotici,ako se ovaj usluli grad probudio sve je moguce!
    Danas sam bio ponosan sto sam Suboticanin!
    (Lala, 8. jun 2018 21:24)

    # Link komentara

  71. (asterix007, 08. jun 2018 18:14)

    E moj drugar pa kad poskupi nešto kao što je gorivo, znaš šta još poskupi. Znači ne protestuje se samo zbog goriva, već i zbog toga što će ta cena dići cenu i svega ostalog. Nije mi jasno šta si se našao da pametuješ kad o tome očigledno baš pojma nemaš.
    (Bane, 8. jun 2018 21:18)

    # Link komentara

  72. Био данас на Футошкој раскрсници у Новом Саду. Коначно да је народ устао да јавно каже НЕ овом јавашлуку и дрању коже од стране државе. Имамо најниже плате у Европи, а најскупље гориво. То мора да се мења! И излазићемо на улице докле год држава не смањи акцизе и да цена горива буде као Македонији или Р. Српској.
     (комша, 8. jun 2018 21:14)

    # Link komentara

  73. A cekaj kad je obecavao ovo imi oni, niste znali da od nekud mora da uzme?
    Najveci problem ove zemlje je sto ne rade institucije kako treba, a ovakve stvari ce se zato stalno dešavati.
    (Zdravstvo, školstvo, sudovi, policija..., 8. jun 2018 21:11)

    # Link komentara

  74. Kamere ne rade, na rts nema hronike vec RG narode, ako vam ovo ne govori kako se upravlja Srbijom onda nam stvarno nema pomoci. Kao sto je vec pomenuto, bitno je da smo se konacno slozili oko necega, nedostaje jos malo. Hajde da probamo da nedelju dana ne koristimo auto, ne sipamo gorivo, ne placamo parking, pauk, prekrsaje... Zamislite koliko bi se tek takav udar na budzet osetio. Ima nas dosta bez dece, zdravih, koji radimo jedan posao i koji mozemo da izdrzimo tih nedelju dana bez auta. Hajde da istrpimo malo pa da vidimo kako ce drzava funkcionisati.
     (popp, 8. jun 2018 21:10)

    # Link komentara

  75. Ako mogu advokati da štrajkuju kad im se malo ugrozi povlašćen položaj, a taksisti kad im se ne sviđa konkurencija, možemo i zbog nečega što direktno ili indirektno utiče na sve nas.
    (neki čovek, 08. jun 2018 19:45)

    Eto vidis, ja sam taksista i trosim jako puno skupog goriva, mnogo vise od svih vas! Smeta mi njegova cena, a smeta mi i ta "konkurencija", koja radi nelegalno i dodatno me unistava, kao i dizel koji je 164 din! Ali kada sam se ja pobunio protiv svega toga, onda sam za tebe bio olos, bagra, kriminalac, a sada kada ti blokiras grad, e onda je to borba za opsti interes! I samo da znas da sam i ja danas bio u protestu!
     (nagard, 8. jun 2018 21:09)

    # Link komentara

  76. Naravno da sam stao, Borča raskrsnica, i još nešto:
    -Protest je bio najavljen nakoliko dana unapred sa odredjenim lokacijama,
    -Propustili smo vatrogasno vozilo i stariji bračni par koji je krenuo kod lekara
    samo režimski botovi mogu da pišu o tim glupostima, kašnjenje, hitni slučajevi itd
    (Neno, 8. jun 2018 21:08)

    # Link komentara

  77. Ako neko ne ispali protivgradne rakete, uopšte nećete morati da brinete o cenama goriva!
     (Nikola, 8. jun 2018 20:57)

    # Link komentara

  78. GRADJANSKA NEPOSLUSNOST! Makar bila i autodestruktivna, barem radja nadu. Srbijo, budi se iz anestezije!
     (bagerista, 8. jun 2018 20:48)

    # Link komentara

  79. Stao je i Milenko u pet sati.
    (darko, 8. jun 2018 20:41)

    # Link komentara

  80. Mislili su da od protesta nece biti nista ali malo su se zeznuli,dosta je bilo ovom narodu.
    (Vladimir NS, 8. jun 2018 20:40)

    # Link komentara

  81. sad ce novi min.finansija da to resi sa par fantomki.
    zna iz iskustva
     (trener saradnik, 8. jun 2018 20:37)

    # Link komentara

  82. ja imam električni auto ali sam ipak podržao protest, cena goriva je previsoka!
    (za Bojkot, 08. jun 2018 19:13)

    I cena struje je previsoka...
    jedini nacin da pobedimo u ovoj borbi je da mesec dana ne koristimo svoje automobile i ne idemo na pumpe osim u krajnjoj nuzdi. Da vidite kako bi krenuli u pregovore vec posle mesec dana...
    (Komšija Rade, 8. jun 2018 20:35)

    # Link komentara

  83. @neki čovek
    Neki čoveče, advokati su štrajkovali za sebe ali i za sve vas jer je sada obična overa koja se obavljala u Sudu prešla u nadležnost privatnika tj.notara pa njima a ne državi idu pare u džep. Da advokati nisu štrajkovali onda bi i vi dragi čoveče morali kod notara ako biste želeli da pravite ugovor a advokati su izdejstvovali da možete i sami ili uz pomoć advokata napisati ugovor ali ga nažalost morate overiti isključivo kod notara!
    Elem, ne slažem se sa poskupljenjem goriva ali potpuno blokiranje saobraćajnica je suludo. Ne daj Bože da nekome u centru pozli, jer kola hitne pomoći neće moći da prođu i mnogi koji su mogli biti spašeni će umreti. Ko će odgovarati za to?
     (Kangrga, 8. jun 2018 20:33)

    # Link komentara

  84. Molim organizatore da se neizmenicno ostavlja bar jedna traka prazna u slucaju da nekome treba spasiti zivot, da vozilo moze da prodje uz minimalnlnoo pokretanje onih koji protestuju. Nije tesko, a moze spsiti neciji zivot!
    (120 dinara, 8. jun 2018 20:32)

    # Link komentara

  85. Pa puno delotvornije bi bilo da se dogovorimo da niko 7 dana ne kupuje gorivo.
     (Mare, 8. jun 2018 20:31)

    # Link komentara

  86. Trebalo bi dodati svemu ovome manju traznju za gorivom, treba se dogovarati preko drustvenih mreza da se ne kupuje gorivo par dana, da stanu pumpe a ne samo ulice.
    (Nije lose, moze i bolje.., 8. jun 2018 20:29)

    # Link komentara

  87. Mislim da bi bilo mnogo bolje da ne kupujemo gorivo nekoliko dana....Nemci su tako, mislim devedesetih godina, bojkotovali poskupljenje mleka i uspeli. udarac po džepu boli....blokada puta nervira
     (stroskan, 8. jun 2018 20:28)

    # Link komentara

  88. Ne na žalost, bio na dijalizi do 18:25h
    Podržavam u podpunosti protest i očekujem uskoro radikalizaciju istog, jer nam se demagog sigurno smejao danas!
     (Laki (je malo nervozan), 8. jun 2018 20:27)

    # Link komentara

  89. Ali volis da sedis i ne radis u drzavnoj firmi i jedes sendvice...
     (...., 8. jun 2018 20:26)

    # Link komentara

  90. ne. bio na kupanju ali hocu sledeci put samo sto niko nista ne govori o tome. potpuna blokada medija. jesmo se za to mi borili onomad ?
     (miki miki, 8. jun 2018 20:22)

    # Link komentara

  91. Niko da spomene zasto je Srbija otpad polovnih automobila sa zapada. Racunica je vise nego jasna. Vlasti je u interesu da i gradjani sa najmanjim primanjima voze automobil i sipaju najskuplje gorivo u regionu. Sto smo zagadjeni, nije bitno. Evo proste racunice: kupite polovnjak star 13-14 godina za 2500 eura. Drzava je kod uvoza dobra 700 e minimum. Vozite ga jos 10 god sa minimum potrosnjom 7l na 100 u proseku 10 000 godisnje. To je 7000l * 0.7 e za akcizu=4900 e. 10 registracija po 200= 2000e. Ukupno 7600e ste dali drzavi, bez pdv na delove, putarina, zel. kartona itd.
     (ogyy, 8. jun 2018 20:20)

    # Link komentara

  92. a nijedna novina nije pisala da je najavljen strajk...medijski mraaaak
     (Gisa, 8. jun 2018 20:18)

    # Link komentara

  93. Policija da skine tablice i ukloni prva vozila koja su stala. Da pitaju čija su vozila i ako se neko izjasni da je vozilo njegovo onda njega u maricu a vozilo ukloniti s puta i omogućiti normalan saobraćaj. Videli smo skoro na paradi i proslavi dana policije da imaju načine i sredstva. Kome je gorivo skupo ne mora ni da ide kolima. Mnogi su izgleda zaboravili 90-te, par nepar i ostalo. Ima raznih životnih situacija kada ljudi moraju da na vreme stignu na odredište a gomila bezobraznih likova preuzima pravo da odlučuje o nečijoj sudbini. Ovo je teror koji MUP mora sledeći put profesionalno da reši.
    (Dizel, 8. jun 2018 20:18)

    # Link komentara

  94. Ne vozim, ali gledam da sto manje trosim. Njima manji PDV, meni vise u banci na stednji. Svako ima svoj protest.
    (Lepota jednostavnosti, 8. jun 2018 20:17)

    # Link komentara

  95. Ајде како год драго ми је да видим да нисмо зомби нација.
     (Виоп, 8. jun 2018 20:14)

    # Link komentara

  96. AV kaze da ne ugrozavamo druge, vec da blokiramo pumpe ako smo nezadovoljni cenom. pa nisu nis, omv i lukoil krivi za ovoliku cenu vec drzava koja uzima 60-90 dinara po litri goriva.
    ja necu da idem pesaka, treba mi auto da bi preziveo i zaradio i u slucaju zdravstvenih problema u porodici. necu da bojkotujem pumpe, oni i aju normalne marze. a drzava krade od naroda.
     (brainstorm, 8. jun 2018 20:09)

    # Link komentara

  97. Ne.Veci mi problem pravi blokada saobracaja nego cena, tako da veci problem imam sa neodgovornim ljudima nego sa cenom goriva.Da li se neko zapitao kako ce vatrogasci ili hitna da prodju?
    (Igor, 08. jun 2018 18:03) Tako sto ce da smanje cenu goriva,prosto da ne moze prostije. Cena realna platama,protesta nema,vatrogasci prolaze. Prosto kao pasulj.
    (Miloš, 8. jun 2018 20:08)

    # Link komentara

  98. Hvala braćo Srbi i sestre Srpkinje što u vama ima još tračka nade da verujemo da možemo biti jači od svakog praznoglavog nesposovnog bota i raznih ostalih mukica a korak bliži onima koji nas vek ceo prave majmunima. Naskuplje gorivo u Evropi, najskuplja bebi oprema, najskuplja tehnika, razmislite da nije teško povratiti dostojanstvo makar na kraće vreme.
     (anagarika, 8. jun 2018 19:45)

    # Link komentara

  99. Ako mogu advokati da štrajkuju kad im se malo ugrozi povlašćen položaj, a taksisti kad im se ne sviđa konkurencija, možemo i zbog nečega što direktno ili indirektno utiče na sve nas.
     (neki čovek, 8. jun 2018 19:45)

    # Link komentara

  100. A na javnom servisu mrak. Ni reci o protestu.
     (zekaaa, 8. jun 2018 19:44)

    # Link komentara

  101. Na zalost oni nikada nece spustiti akcize jer onda nece imati cime da isplacuju plate u javnom sektoru i penzije. Tuzna istina ove drzave, vecina ljudi radi za minimalce ili nesto vise od minimuma, negde sam procitao da na svakog penzionera mora biti bar 5 zaposlenih, a ovde je taj odnos skoro 1 na prema 1. Zato je vazduh jedino sto je ostalo za oporezovanje, ostalo sve je vec oporezovano i zato su nam porezi ogromni kad se pogleda odnos velicine primanja i poreza.
    (Zuca, 8. jun 2018 19:44)

    # Link komentara

  102. Samo bojkot pumpi, kolima iskljucivo kad ste primorani i ne mozete drugacije negde da stignete
     (Bosko, 8. jun 2018 19:42)

    # Link komentara

  103. Nisam ni stala ni krenula zbog tih protesta
    (sara, 8. jun 2018 19:40)

    # Link komentara

  104. Nisam.I ne podrzavam ovakav nacin protesta gde se moze ugroziti necij zivot .
    (Masa, 8. jun 2018 19:33)

    # Link komentara

  105. pa cime ce da se finansiraju banana drzave ?.navikle da otimaju.
     (nik, 8. jun 2018 19:33)

    # Link komentara

  106. Koji ste svi vi ******, bas da vidimo sta cete postici ovim moronskim zaustavljanjem grada, osim sto su neki pomrli, neki se posvadjali sa partnerima, nekima deca cekaju da ih roditelji pokupe... ajmo zbog svakog sr*nja da zaustavimo grad i napravimo jos veci problem. ******
    (asterix007, 08. jun 2018 18:14)

    Pa to i jeste poenta protesta, da se oseti nezadovoljstvo naroda ovom vlašću. Sve što si nabrojao biće posledica njihove halapljivosti načina vodjenja ove države i sve ide njima na dušu. Dok ne krenu s**** da se dešavaju vlast se neće mrdnuti. Pozivam sve da istraju i ne posustaju.
     (Icarus, 8. jun 2018 19:32)

    # Link komentara

  107. predjimo na električne automobile i motore i gotova stvar.... napravimo vetrenjace i s.panele.. al ne. .. mi uvek u nazad i to silom.....
    (hasamobudjavetorte, 8. jun 2018 19:29)

    # Link komentara

  108. И шта би се десило да је неко повређен при овом протетсу , да ли је о томе неко мислио или им је битнији селфи поред аутомобила , мизерно.
    (Ур Нино сар Сербуле, 08. jun 2018 18:16)

    Povredjen u smislu da mu je potreban transport Hitne pomoći? Pa ljudi će se pomeriti i napraviti mesta za vozilo Hitne. A ne vidim drugi razlog da neko bude povredjen, nisu ovo demonstracije, već sticajem okolnosti ljudima nestalo goriva na putu.
     (Icarus, 8. jun 2018 19:29)

    # Link komentara

  109. Vi sto ste blokirali saobracaj, kupite bicikl. Ne trosi gorivo a bicete zdraviji
    (Zdravlje nema cenu, 8. jun 2018 19:28)

    # Link komentara

  110. Zaglavim ja u GSP-u pa resim da nastavim pesaka,racunam ko zna do kad ce ovo potrajati a upeklo....idem tako malo i pitam jednog coveka kako ga ne mrzi da se kuva na suncu iz revolta a on kaze da se on ne buni vec da je zaglavio u guzvi...nastavim tako i malo dalje gledam zena sa dvoje dece u kolima ,vrucina a ona psuje onako pred decom zbog nekog ispred ko je napravio zastoj....posle nekog vrmena dodjem do mesta gde je zapocela blokada,kad tamo par automobile parkirano a vozaca nigde....
    (ucitelj Sava, 08. jun 2018 18:20)

    druže, pa to i jeste poenta protesta. Da stane grad, i kad vlast vidi da nedužni ispaštaju zbog njih, možda nešto i učine povodom toga. Sve ide na dušu halapljivoj vlasti. A što se tiče Hitne pomoći, njih će uvek da propuste i naprave mesta, tako da ne spinujete na tu priču.
     (Icarus, 8. jun 2018 19:26)

    # Link komentara

  111. Vršac blokiran
     (Nostradamus, 8. jun 2018 19:23)

    # Link komentara

  112. Samo da podsetim, gorivo je u Americi cetri puta jeftinije i kvalitetnije. Nase se proizvodi od najgore krdze (Ural)
    (minimalna satnica u USA, 8. jun 2018 19:18)

    # Link komentara

  113. Poštujem ovaj protest kao neko ko ne vozi i ko je uleteo u kolaps zbog istog, ali smatram da je malo bezveze. Znam kako to ide, petak, špic i još samo malo pogurate i eto kolapsa... Pritom, meni lično je paradoks to što stojite u kolima po sat vremena van radnog vremena, tako da jedina stvar koja je doživela kolaps je vaš povratak kući. Hajde to i da razumem, ne može se tek tako izaći sa posla od kog živiš da bi kao protestovao... Ali najviše me boli sledeća stvar... Danas pogasili kola, sutra će opet pravac na pumpu da sipaju... Hajdete za promenu se dogovrite da malo idete peške negde, pa ne sipate benzin, pa nešto možda i postignete... Al ako nastavite da trošite čorbu u istoj meri, džaba vam kolaps petkom posle posla... Logika, ništa više
     (Miloš, 8. jun 2018 19:16)

    # Link komentara

  114. A saobraćajne kamere isključene..ovo niko do sad nije radio..da li smo svesni ko vlada ovom zemljom?
     (dex, 8. jun 2018 19:13)

    # Link komentara

  115. ja imam električni auto ali sam ipak podržao protest, cena goriva je previsoka!
     (za Bojkot, 8. jun 2018 19:13)

    # Link komentara

  116. I lepo prođe, provuče se, kolona automobila sa pratnjom i policijom i svi se sklanjaju. A mi stojimo sat vremena na autoputu.
    Znači raja nek čeka na suncu a oni koje treba da budu blokirani prolaze. Izem ti protest.
     (only fools and horses, 8. jun 2018 19:12)

    # Link komentara

  117. Jesam.
     (ja, 8. jun 2018 19:11)

    # Link komentara

  118. nisam...
    glasali ste...placajte..
     (zbogom pameti, 8. jun 2018 19:11)

    # Link komentara

  119. Jesmo! Pozdrav iz Leskovca
     (Mila, 8. jun 2018 19:10)

    # Link komentara

  120. Temerin je stao! Jeste da nije bio neki odziv zato sto ljude svi mrzi ali opet bravo ljudi.Mnogo sam bre ponosan na vas.Nije Srbija bas toliko neslozna ko sto neki misle.
    (El loco, 8. jun 2018 19:05)

    # Link komentara

  121. Jesam
     (Jak, 8. jun 2018 19:03)

    # Link komentara

  122. Ostvario se san, složili se Srbi oko cene benzina za jedan dan...
     (Ja u to ne verujem, 8. jun 2018 19:02)

    # Link komentara

  123. ali kako su raznoliki i interesantni komentari botova koji pokusavaju da minimalizuju i marginalizuju protest
     (sale009, 8. jun 2018 18:51)

    # Link komentara

  124. Podržavam proteste, i blokadu puteva i sve to. Ali mislim da bi delotvornije bilo da se to radi prepodne, od 7 ili 8 ujutro. Tek tada bi cela država stala, ovako ljudi idu sa posla, pa im i nije baš do dodatnih sat vremena u putu... I takođe sam primetio da mnogo mladih ljudi, klinaca takoreći je zaustavilo svoje automobile. Verujem da barem polovina njih nigde i ne radi i da imaju vremena na pretek(što je takođe zastrašujuće). A mi koji radimo do 17h, pa nama je samo da se već jednom dovučemo kući...
     (joe, 8. jun 2018 18:31)

    # Link komentara

  125. pa dovoljno da nji 5 stane, ostali nemaju kud!
     (bot bole, 8. jun 2018 18:26)

    # Link komentara

  126. pravi bojkot bi bio da se uopste ne kupuje gorivo... od ovoga nema nista
     (cak noris, 8. jun 2018 18:24)

    # Link komentara

  127. idemo,ljudi! mozda je ovo znak da mozemo da se slozimo i da napravimo korak napred za nas!!! sumnjam da nas funkcioneri razumeju jer nikad u zivotu nisu platili gorivom svojim novcem.. uvek. su vozili najbolji model automobila-sluzbeni auto.. NAPRED,NEMA ODUSTAJANJA!!!
     (nikola, 8. jun 2018 18:20)

    # Link komentara

  128. Zaglavim ja u GSP-u pa resim da nastavim pesaka,racunam ko zna do kad ce ovo potrajati a upeklo....idem tako malo i pitam jednog coveka kako ga ne mrzi da se kuva na suncu iz revolta a on kaze da se on ne buni vec da je zaglavio u guzvi...nastavim tako i malo dalje gledam zena sa dvoje dece u kolima ,vrucina a ona psuje onako pred decom zbog nekog ispred ko je napravio zastoj....posle nekog vrmena dodjem do mesta gde je zapocela blokada,kad tamo par automobile parkirano a vozaca nigde....
    (ucitelj Sava, 8. jun 2018 18:20)

    # Link komentara

  129. Bolje da stanemo na sat vremena nego da posustanemo u potpunosti..
    (Saxofon, 8. jun 2018 18:17)

    # Link komentara

  130. Idemooo! Bravo SRBIJO!!!
     (Vladimir, 8. jun 2018 18:17)

    # Link komentara

  131. Dobra stvar je sto se mnogo ljudi konacno oko necega slozilo. Losa stvar je pogresan nacin protesta. Posle blokade svi ce upaliti kola i krenuti dalje, trositi benzin puniti budzet. Jedini nacin da se stvarno stane na put haracima jeste parkiranje automobila. Ostavite auto bar nedelju dana ko moze i kad prihod od pdv-a i akciza naprosto padne hteli ne hteli morace da nesto rade jer ostadose bez para.
     (mtd, 8. jun 2018 18:16)

    # Link komentara

  132. И шта би се десило да је неко повређен при овом протетсу , да ли је о томе неко мислио или им је битнији селфи поред аутомобила , мизерно.
    (Ур Нино сар Сербуле, 8. jun 2018 18:16)

    # Link komentara

  133. Naravno da sam stao.
     (Filip, Požarevac, 8. jun 2018 18:15)

    # Link komentara

  134. U Prokuplju bloliran centar i ulaz/izlaz iz grada iz pravca Nisa. Bravo za moje Prokupcane
     (Fanatic, 8. jun 2018 18:15)

    # Link komentara

  135. U Sremskoj Mitrovici blokiran most u pravcu prema Sapcu
    (aman, 8. jun 2018 18:14)

    # Link komentara

  136. Koji ste svi vi ******, bas da vidimo sta cete postici ovim moronskim zaustavljanjem grada, osim sto su neki pomrli, neki se posvadjali sa partnerima, nekima deca cekaju da ih roditelji pokupe... ajmo zbog svakog sr*nja da zaustavimo grad i napravimo jos veci problem. ******
     (asterix007, 8. jun 2018 18:14)

    # Link komentara

  137. nažalost nisam, ali puna podrška ljudima.
     (otrezni se srbijo, 8. jun 2018 18:14)

    # Link komentara

  138. Subotica, centar grada blokiran
    (Dzeki, 8. jun 2018 18:13)

    # Link komentara

  139. Vidim zaigrace mecka uskoro...
    (Pera car, 8. jun 2018 18:12)

    # Link komentara

  140. nije normalno da nam cene goriva budu kao u evropi a da nam plate NE budu kao u evropi!!!!
    (citalac, 8. jun 2018 18:10)

    # Link komentara

  141. Pancevo bilo skroz zakrceno
    (Neven, 8. jun 2018 18:09)

    # Link komentara

  142. Blokirali puteve da bi ustedeli 1000 din mesecno, a trose na cigare i kafanu 10x. Voze se po jedan u kolima, kao da su se rodili u njima. Na kraju ispasta narod koji ide autobusom, nema za auto pa se prze na 33 stepena, strasno
    (Srbija bre, 8. jun 2018 18:06)

    # Link komentara

  143. Samo vi zatvarajte puteve pa kada dodje do nekog nesrecnog slucaja ocekujem da svi snosite odgovornost.
    (Milica, 8. jun 2018 18:06)

    # Link komentara

  144. Stojim, ne mogu da prodjem, radi klima, trosim ovo preskupo gorivo, necu stici po cerku na vreme. Da li sam besan na vladu ili ovog sto mi blokira put?
    (NStulip, 8. jun 2018 18:05)

    # Link komentara

  145. Cena Gora staje u nedelju
     (Mare, 8. jun 2018 18:04)

    # Link komentara

  146. Kad narod konacno shvati da od njega sve zavisi I da je kljuc za bolje sve u njegovim rukama I kad pocne gledati malo I druge a NE samo sebe I svoje ... E onda nam je Samo nebo granica ,a I to vise nije u mnogim zemljama.
    A NE da dozivootno cute I zabijaju glavu u pesak ko nojevi,ili pak kad im nije u glava pesku onda kukaju,umesto nesto da nesto preduzmu.
    Posle Jos akcija treba na primer da vise narod ne ulazi I kupuje ,sedi pije kafu it'd u objektima gde SE ne izdaje racun...onda dzaba korumpiranim inspektorima sto uzimaju mito... It'd it'd...

    A i ovo treba sad prvo da se do kraja izgura a NE da sutra gorivo bude 200 rsd jbt...
    (Svajcarci su stvorili svoj sistem a mi svoj,samo je nas nakaradan I lopovski...., 8. jun 2018 18:04)

    # Link komentara

  147. Autoput stoji potpuno ka gradu, mogao sam da izbegnem i odem preko Ade, ali nisam, priključio sam se iako imam zakazane obaveze. Priključite se ili ućutite zauvek, pokažite da još postoje ljudi u ovoj zemlji
    (Milan, 8. jun 2018 18:03)

    # Link komentara

  148. Ne.

    Veci mi problem pravi blokada saobracaja nego cena, tako da veci problem imam sa neodgovornim ljudima nego sa cenom goriva.

    Da li se neko zapitao kako ce vatrogasci ili hitna da prodju?
    (Igor, 8. jun 2018 18:03)

    # Link komentara

  149. Magistrali put u Novom Pazaru blokiran
     (hmmm, 8. jun 2018 18:01)

    # Link komentara

  150. Arandjelovac blokiran :)
     (?, 8. jun 2018 18:00)

    # Link komentara

  151. Da imam auto, možda bih i stao. Sirotinjo i Bogu si teška.
     (streets_of_Philadelphia, 8. jun 2018 17:58)

    # Link komentara

  152. Bravo ljudi! Probudimo se više, majku mu!
     (Goran, 8. jun 2018 17:58)

    # Link komentara

  153. Futog stoji
     (Dragan, 8. jun 2018 17:58)

    # Link komentara

  154. U 17h u Kragujevcu sve normalno, blokiran je put za Topolu...
     (Slobodan, 8. jun 2018 17:57)

    # Link komentara

  155. Свака част , занима ме само нечија фаца у овим тренуцима:)
     (х, 8. jun 2018 17:56)

    # Link komentara

  156. Tačku na pljačku.
    Treba da stane Srbija!

    Ako poskupi benzin, gospodo, sve će poskupeti.
    (marija, 8. jun 2018 17:56)

    # Link komentara

  157. Kod vas u Srbiju barem pokazete nekakav vid neslaganja.Mi u Crnoj Gori smo upali u nekakvo letargicno stanje,cijene naftnih derivata svake druge nedjelje skacu,a mi sve prihvatamo.I plus dobra nam je ovakva vlast.
    (Vici, 8. jun 2018 17:56)

    # Link komentara

  158. Da
    (devla, 8. jun 2018 17:55)

    # Link komentara

  159. Kragujevac potpuno blokiran, uspešno!
    Možda prisustvujemo revoluciji! Vidim naš narod potpuno ujedinjen prvi put posle bombardovanja! Ovo je jedini način da se složimo i iskažemo nezadovoljstvo, sad i uvek. Stranke nam ne trebaju, mi smo narod - ima nas više!
    (Dejan, 8. jun 2018 17:55)

    # Link komentara

  160. Tačku na pljačku.
    Treba da stane Srbija.
    (marija, 8. jun 2018 17:55)

    # Link komentara

  161. Odlično, izgleda da se u ljude ipak vraća vera da nešto mogu da poprave protestima. Krajnje je vreme da država povuče potez i ukine ili značajno smanji HARAČ koji uzima na gorivo. Apsolutno je nerealan i preveliki.
    (Srki, 8. jun 2018 17:55)

    # Link komentara

  162. Evo veliki nam vodja prosto od muke resio odmah da spusti cenu goriva 60% Do sutra mozete da stojite dzabe vam sve
     (baraba, 8. jun 2018 17:52)

    # Link komentara

  163. Sve stoji!!!! Samo napred!!!!
    (praporci, 8. jun 2018 17:50)

    # Link komentara

  164. Браво Србијо, коначно уједињени
     (Лала из Баната, 8. jun 2018 17:49)

    # Link komentara

  165. Ok,kapiram da je narod besan.Ali jel mora na ovaj nacin?Mozda je nekome pozlilo,gori kuća,neko neverovatno žuri iz bilo kojeg razloga.Protest se pravi tamo gde se usporava radnja tih ljudi koji su doneli takve zakone/akcize/poreze.
     (R, 8. jun 2018 17:48)

    # Link komentara

  166. da, a Vi?
     (Dejan, 8. jun 2018 17:47)

    # Link komentara

  167. U gornjem milanovcu je blokiran magistralni put!!! Idemo jakooo,bar jednom da se slozimo!!!!
    (nik, 8. jun 2018 17:42)

    # Link komentara

  168. Kragujevac je blokiran grad od 17 časova! Bravo!
     (Pretorijanac, 8. jun 2018 17:40)

    # Link komentara

  169. Nisam, ali podržavam koliko god da mi je tesko da ispratim sve. Uradimo nesto za nas, makar jedan korak. Možda nas nekad krene
    (Sale, 8. jun 2018 17:39)

    # Link komentara

  170. Na dvadesetak minuta bio je blokiranPančevački most, a sad je nova blokada na Zrenjaninskom putu. Stojimo na oko kilomatar posle Metroa.
     (Dragan, 8. jun 2018 17:36)

    # Link komentara

  171. Sta ne smeta vam poskupljenje?
    E pa nista onda....neka vas deru.Sad ce da skoci i hrana,struja, voda, porez....uzivajte
     (Che, 8. jun 2018 17:36)

    # Link komentara

  172. Da, pljačka mora prestati.
     (Kumo Kagyu, 8. jun 2018 17:34)

    # Link komentara

  173. bravo ?
     (krajisnik, 8. jun 2018 17:33)

    # Link komentara

  174. Šabac blokiran, bar kod Zorke, putevi za Valjevo i Obrenovac.
     (srecko djukic, 8. jun 2018 17:32)

    # Link komentara

  175. Autoput stoji potpuno. Ovo nije kao špicu, sad sve najbukvalnije stoji.
    (Hej, 8. jun 2018 17:32)

    # Link komentara

  176. To bre, ajmooooo..
     (Blokovi CZ, 8. jun 2018 17:28)

    # Link komentara

  177. Petak 17h, ide vikend...
     (Beogradjanin, 8. jun 2018 17:26)

    # Link komentara