Nedelja, 20.05.2018.

15:15

Erdogan: Auto put BG-Sarajevo - kao gde sam rođen

Turski predsednik Redžep Tajip Erdogan i predsedavajući Predsedništva BiH Bakir Izetbegović razgovarali su u Sarajevu o nizu značajnih pitanja za saradnju.

Izvor: Tanjug

Erdogan: Auto put BG-Sarajevo - kao gde sam roðen IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

31 Komentari

Sortiraj po:

lliikk

pre 5 godina

Realno taj autoput bi bio koristan samo ako bi isao preko cacka i uzca na visegrad-rogatica-sarajevo.Ako bi taj put isao preko tuzle srbija ne bi imala nikakve koristi od njega.u prvoj varijanti bi imali povezana dva velika grada u srbiji cacak i uzice.

Bane

pre 5 godina

Ovo je isti model kao sa kineskim kreditima. Osnovni problem je sto grade najskuplje autoputeve po kilometru i sto su to putevi loseg kvaliteta.
Hvala lepo ali to nam ne treba.
(Jadranko, 20. maj 2018 21:37)

Za Kineze nemam nikakvu informaciju. Turska kompanija Enka je izgradila autoput kroz Hrvatsku prema Splitu. O tom autoputu sam svasta slusao ali ne i da nije kvalitetan.

trojanski konj

pre 5 godina

@Ovim ljudima sto pisu da nam je potreban autoput: niko ne kaze da nije potreban, ali ako vec placamo iz kredita sve, a znamo da su resursi koje imamo vrlo ograniceni, onda ajde bar da prvo napravimo autoput koji ie nama najpotrebniji (Pojate-Preljina) a posle da ulazimo u avanture pravljenja autoputa ka Albaniji i Bosni.
(Kobster, 20. maj 2018 20:31)
Bas suprotno-prvo napraviš te autoputeve kojima će se voziti mnogo više automobila a posle od zarade tih puteva napraviš takođe potreban ali manje isplativ put...i tako redom povežes autoputevima sve regione u Srbiji.

Jadranko

pre 5 godina

Ovo je isti model kao sa kineskim kreditima. Osnovni problem je sto grade najskuplje autoputeve po kilometru i sto su to putevi loseg kvaliteta.
Hvala lepo ali to nam ne treba.

Miki

pre 5 godina

...плате 500 евра, вау каква "сила".
(adriano_galliani, 20. maj 2018 19:51)

Prosek plate se ne moze uzimati kao jedini pokazatelj finansijske moci jedne drzave, jer Turska nije u EU pa njeni gradjani ne placaju samo na troskove stanovanja i komunalije minimum 800 do 1000. €. Ponavljam, minimum toliko, jer se to vrlo lako udvostrucuje za neke prosecne centre i imovinske karte, a u Frankfurtu, Düsseldorfu, ili Münchenu trosoban stan ili kuca u nekom iole uzem gradskom jezgru i 2500-3000 € mesecno. Isto toliko treba placati u proseku za imovinske kredite na 20-ak godina, pa kako hocete... U Turskoj su troskovi zivota neuporedivo nizi, komunalije, porezi na nekretnine, same nekretnine visestruko jeftinije itd itd. Svi pricaju o proseku od 3000 € bruto plate u Nemackoj, ali od toga je neto oko 2000 € za najskromniji stan, sa vise dece i 70+ kvadrata 1500 € samo za kiriju/kredit, pa svi porezi i nameti, ostane na kraju 1000 €. Ako bi Turska imala 3000 € sa ovakvim troskovima bila bi ne prva ekonomija Evrope, vec sveta. Kad bi se samo tako cenila finansijska moc. Turska je napravile ogromne napretke od 2006. godine u privredi, ekonomiji, bruto drustvenom prihodu. Nezaposlenost je na oko 10-11 %, bolje i od nekih EU clanica. O vojnoj moci, izvozu, i faktoru uticajnosti i da ne govorim. Daleko si od istine.

Inace, bode oci ono “fizibiliti studija” u tekstu. Napisite slobodno “studija izvodljivosti”, razumecemo. :)

gojko 12

pre 5 godina

Narodu se servira vest na takav način da se stekne utisak da Turska i Erdogan taj auto put žele da naprave-poklone narodu u BiH i Srbiji i spoje Beograd i Sarajevo kao da će oni to praviti od svojih para.
Na tom auto putu insistira Turska koja će sve to lepo organizovati,dovesti i neke svoje firme da učestvuju u izgradnji čak će i da ga kreditira.
Al ne lezi vraže taj kredit verovatno sa lepom kamatom i svaki metar tog asfalta će platiti poreski obveznici iz Srbije i BiH a turci će lepo da zarade i pokupe kajmak.

Kobster

pre 5 godina

Ovim ljudima sto pisu da nam je potreban autoput: niko ne kaze da nije potreban, ali ako vec placamo iz kredita sve, a znamo da su resursi koje imamo vrlo ograniceni, onda ajde bar da prvo napravimo autoput koji ie nama najpotrebniji (Pojate-Preljina) a posle da ulazimo u avanture pravljenja autoputa ka Albaniji i Bosni.

Mile

pre 5 godina

Turci na bliskom istoku imaju projekte vredne preko 40 milijardi evra i jedni su od najvecig gradjevinaca na svetu. Sad namestaju sebi posao, zivi bili pa videli cije ce firme da grade ako dodje do toga.

My name is Zlatan

pre 5 godina

Onako izvana - ako se napravi do kraja banja luka - BG , ovaj autoput i nema neke prevelike logike, sarajevo da se spoji autoputem do doboja i odatle dalje za BG.... mislim nikad nije šteta nijednog puta, al onako ekonomski mi i nema smisla dat par milijardi eura tek tako..

fantom

pre 5 godina

Kakav je to autoput Beograd-Sarajevo-Beograd?
(Adam i Steva, 20. maj 2018 16:57)

Koliko sam razumeo, biće napravljen prsten i put će ići iz dva pravca, jedan je Sarajevo Tuzla Bijeljina Beograd, a drugi će ići preko Višegrada za Požegu do Beograda, ako sam dobro razumeo. Ali ko to zna kada će biti izgrađeno, sa ovim tempom i fizibiliti studijama, verovatno ni za 100 godina.

adriano_galliani

pre 5 godina

Kako stvari idu Turci ce ponovo vladati Balkanom. I finansujski i teritorijalno. Ovako se pocinje i ulazi sa kapitalom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Beograd, 20. maj 2018 17:41)

Финансијски, тешко. Турска није ни у 30 најбогатијих држава у Европи, плате 500 евра, вау каква "сила".

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Idiotski je praviti auto put kroz planinu ako moze kroz ravnicu.
A Visegradu i Kalinoviku je dobar i dobar magistralni put. Nece oni za Sarajevo.

milan

pre 5 godina

Putevi spajaju narode i donose dobit zemljama kroz koje prolae,naravno teško je nekima to objasniti, oni misle da umesto puteva trebaju rampe.

oki

pre 5 godina

Jel vam treba auto put? Slobodno ga gradite ali od svojih para, ne nasih. Isto kao i Nis -Ptistina.
(dr.kadzija, 20. maj 2018 16:57)

Da, treba nam autoput. Pa nećemo valjda da se ponašamo kao Albanija u vreme Envera Hodže?

Goran

pre 5 godina

Ja mislim da je to Vucic hteo odavno a da vlada iz Bih to ne zeli. A be treba vam taj put braco? Pa sto bi se mi onda cimali i dizali kredit zbog puta koji vise treba vama nego nama?

Pavle

pre 5 godina

Svaki novi put je dobar! Samo treba biti oprezan oko cene jer se kod nas na tenderima dobija 4-5 miliona EUR po kilometru kada banke daju kredit, ali zato kada Boris Tadić ili Zorana Mihajlović potpišu sa Azerbejdžanom ili Kinom ode to na 10 - 15 miliona EUR po km, bez tendera. Zato i pomama za takvim namestenim kao međudržavnim sporazumima. Ubise nas načisto.

Mirko

pre 5 godina

Iz prethodnih vesti na ovom portalu taj autoput bi bio gradjen iz KREDITA koji bi uzela Srbija od Turske za svoj deo, kao sto i onaj prema Merdaru bi bio iz kredita. Da li je isplativo i najbitnije za Srbiju, to nema veze, bitno je da mi se zaduzujemo za puteve koji trebaju najvise drugima. Zato moravski koridor koji je najpotrebniji NAMA nece nikad biti izgradjen.

trojanski konj

pre 5 godina

@dr.kadzija
Potreban je nama autoput,koliko ekonomskog neznanja pokazujes,i još dobiješ pluseve za to.Svaki autoput koji ide kroz našu teritoriju donosi nama profit....itd.

Hulk

pre 5 godina

A ko ce da projektuje taj put? Opet CiP, ili ona "noname" firma koja projektuje Nis-Pristina. Gos'n Sultan, vodite racuna, u nas drpanje pocinje i pre nego sto pocne projektovanje, a sta se tek radi kad pocne izvodjenje, to ne moze recima da se opise...

Mirko

pre 5 godina

Iz prethodnih vesti na ovom portalu taj autoput bi bio gradjen iz KREDITA koji bi uzela Srbija od Turske za svoj deo, kao sto i onaj prema Merdaru bi bio iz kredita. Da li je isplativo i najbitnije za Srbiju, to nema veze, bitno je da mi se zaduzujemo za puteve koji trebaju najvise drugima. Zato moravski koridor koji je najpotrebniji NAMA nece nikad biti izgradjen.

Hulk

pre 5 godina

A ko ce da projektuje taj put? Opet CiP, ili ona "noname" firma koja projektuje Nis-Pristina. Gos'n Sultan, vodite racuna, u nas drpanje pocinje i pre nego sto pocne projektovanje, a sta se tek radi kad pocne izvodjenje, to ne moze recima da se opise...

gojko 12

pre 5 godina

Narodu se servira vest na takav način da se stekne utisak da Turska i Erdogan taj auto put žele da naprave-poklone narodu u BiH i Srbiji i spoje Beograd i Sarajevo kao da će oni to praviti od svojih para.
Na tom auto putu insistira Turska koja će sve to lepo organizovati,dovesti i neke svoje firme da učestvuju u izgradnji čak će i da ga kreditira.
Al ne lezi vraže taj kredit verovatno sa lepom kamatom i svaki metar tog asfalta će platiti poreski obveznici iz Srbije i BiH a turci će lepo da zarade i pokupe kajmak.

oki

pre 5 godina

Jel vam treba auto put? Slobodno ga gradite ali od svojih para, ne nasih. Isto kao i Nis -Ptistina.
(dr.kadzija, 20. maj 2018 16:57)

Da, treba nam autoput. Pa nećemo valjda da se ponašamo kao Albanija u vreme Envera Hodže?

milan

pre 5 godina

Putevi spajaju narode i donose dobit zemljama kroz koje prolae,naravno teško je nekima to objasniti, oni misle da umesto puteva trebaju rampe.

trojanski konj

pre 5 godina

@dr.kadzija
Potreban je nama autoput,koliko ekonomskog neznanja pokazujes,i još dobiješ pluseve za to.Svaki autoput koji ide kroz našu teritoriju donosi nama profit....itd.

Miki

pre 5 godina

...плате 500 евра, вау каква "сила".
(adriano_galliani, 20. maj 2018 19:51)

Prosek plate se ne moze uzimati kao jedini pokazatelj finansijske moci jedne drzave, jer Turska nije u EU pa njeni gradjani ne placaju samo na troskove stanovanja i komunalije minimum 800 do 1000. €. Ponavljam, minimum toliko, jer se to vrlo lako udvostrucuje za neke prosecne centre i imovinske karte, a u Frankfurtu, Düsseldorfu, ili Münchenu trosoban stan ili kuca u nekom iole uzem gradskom jezgru i 2500-3000 € mesecno. Isto toliko treba placati u proseku za imovinske kredite na 20-ak godina, pa kako hocete... U Turskoj su troskovi zivota neuporedivo nizi, komunalije, porezi na nekretnine, same nekretnine visestruko jeftinije itd itd. Svi pricaju o proseku od 3000 € bruto plate u Nemackoj, ali od toga je neto oko 2000 € za najskromniji stan, sa vise dece i 70+ kvadrata 1500 € samo za kiriju/kredit, pa svi porezi i nameti, ostane na kraju 1000 €. Ako bi Turska imala 3000 € sa ovakvim troskovima bila bi ne prva ekonomija Evrope, vec sveta. Kad bi se samo tako cenila finansijska moc. Turska je napravile ogromne napretke od 2006. godine u privredi, ekonomiji, bruto drustvenom prihodu. Nezaposlenost je na oko 10-11 %, bolje i od nekih EU clanica. O vojnoj moci, izvozu, i faktoru uticajnosti i da ne govorim. Daleko si od istine.

Inace, bode oci ono “fizibiliti studija” u tekstu. Napisite slobodno “studija izvodljivosti”, razumecemo. :)

fantom

pre 5 godina

Kakav je to autoput Beograd-Sarajevo-Beograd?
(Adam i Steva, 20. maj 2018 16:57)

Koliko sam razumeo, biće napravljen prsten i put će ići iz dva pravca, jedan je Sarajevo Tuzla Bijeljina Beograd, a drugi će ići preko Višegrada za Požegu do Beograda, ako sam dobro razumeo. Ali ko to zna kada će biti izgrađeno, sa ovim tempom i fizibiliti studijama, verovatno ni za 100 godina.

Pavle

pre 5 godina

Svaki novi put je dobar! Samo treba biti oprezan oko cene jer se kod nas na tenderima dobija 4-5 miliona EUR po kilometru kada banke daju kredit, ali zato kada Boris Tadić ili Zorana Mihajlović potpišu sa Azerbejdžanom ili Kinom ode to na 10 - 15 miliona EUR po km, bez tendera. Zato i pomama za takvim namestenim kao međudržavnim sporazumima. Ubise nas načisto.

Bane

pre 5 godina

Ovo je isti model kao sa kineskim kreditima. Osnovni problem je sto grade najskuplje autoputeve po kilometru i sto su to putevi loseg kvaliteta.
Hvala lepo ali to nam ne treba.
(Jadranko, 20. maj 2018 21:37)

Za Kineze nemam nikakvu informaciju. Turska kompanija Enka je izgradila autoput kroz Hrvatsku prema Splitu. O tom autoputu sam svasta slusao ali ne i da nije kvalitetan.

Mile

pre 5 godina

Turci na bliskom istoku imaju projekte vredne preko 40 milijardi evra i jedni su od najvecig gradjevinaca na svetu. Sad namestaju sebi posao, zivi bili pa videli cije ce firme da grade ako dodje do toga.

Kobster

pre 5 godina

Ovim ljudima sto pisu da nam je potreban autoput: niko ne kaze da nije potreban, ali ako vec placamo iz kredita sve, a znamo da su resursi koje imamo vrlo ograniceni, onda ajde bar da prvo napravimo autoput koji ie nama najpotrebniji (Pojate-Preljina) a posle da ulazimo u avanture pravljenja autoputa ka Albaniji i Bosni.

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Idiotski je praviti auto put kroz planinu ako moze kroz ravnicu.
A Visegradu i Kalinoviku je dobar i dobar magistralni put. Nece oni za Sarajevo.

My name is Zlatan

pre 5 godina

Onako izvana - ako se napravi do kraja banja luka - BG , ovaj autoput i nema neke prevelike logike, sarajevo da se spoji autoputem do doboja i odatle dalje za BG.... mislim nikad nije šteta nijednog puta, al onako ekonomski mi i nema smisla dat par milijardi eura tek tako..

lliikk

pre 5 godina

Realno taj autoput bi bio koristan samo ako bi isao preko cacka i uzca na visegrad-rogatica-sarajevo.Ako bi taj put isao preko tuzle srbija ne bi imala nikakve koristi od njega.u prvoj varijanti bi imali povezana dva velika grada u srbiji cacak i uzice.

adriano_galliani

pre 5 godina

Kako stvari idu Turci ce ponovo vladati Balkanom. I finansujski i teritorijalno. Ovako se pocinje i ulazi sa kapitalom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Beograd, 20. maj 2018 17:41)

Финансијски, тешко. Турска није ни у 30 најбогатијих држава у Европи, плате 500 евра, вау каква "сила".

trojanski konj

pre 5 godina

@Ovim ljudima sto pisu da nam je potreban autoput: niko ne kaze da nije potreban, ali ako vec placamo iz kredita sve, a znamo da su resursi koje imamo vrlo ograniceni, onda ajde bar da prvo napravimo autoput koji ie nama najpotrebniji (Pojate-Preljina) a posle da ulazimo u avanture pravljenja autoputa ka Albaniji i Bosni.
(Kobster, 20. maj 2018 20:31)
Bas suprotno-prvo napraviš te autoputeve kojima će se voziti mnogo više automobila a posle od zarade tih puteva napraviš takođe potreban ali manje isplativ put...i tako redom povežes autoputevima sve regione u Srbiji.

Goran

pre 5 godina

Ja mislim da je to Vucic hteo odavno a da vlada iz Bih to ne zeli. A be treba vam taj put braco? Pa sto bi se mi onda cimali i dizali kredit zbog puta koji vise treba vama nego nama?

Jadranko

pre 5 godina

Ovo je isti model kao sa kineskim kreditima. Osnovni problem je sto grade najskuplje autoputeve po kilometru i sto su to putevi loseg kvaliteta.
Hvala lepo ali to nam ne treba.

adriano_galliani

pre 5 godina

Kako stvari idu Turci ce ponovo vladati Balkanom. I finansujski i teritorijalno. Ovako se pocinje i ulazi sa kapitalom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Beograd, 20. maj 2018 17:41)

Финансијски, тешко. Турска није ни у 30 најбогатијих држава у Европи, плате 500 евра, вау каква "сила".

oki

pre 5 godina

Jel vam treba auto put? Slobodno ga gradite ali od svojih para, ne nasih. Isto kao i Nis -Ptistina.
(dr.kadzija, 20. maj 2018 16:57)

Da, treba nam autoput. Pa nećemo valjda da se ponašamo kao Albanija u vreme Envera Hodže?

trojanski konj

pre 5 godina

@dr.kadzija
Potreban je nama autoput,koliko ekonomskog neznanja pokazujes,i još dobiješ pluseve za to.Svaki autoput koji ide kroz našu teritoriju donosi nama profit....itd.

milan

pre 5 godina

Putevi spajaju narode i donose dobit zemljama kroz koje prolae,naravno teško je nekima to objasniti, oni misle da umesto puteva trebaju rampe.

Jadranko

pre 5 godina

Ovo je isti model kao sa kineskim kreditima. Osnovni problem je sto grade najskuplje autoputeve po kilometru i sto su to putevi loseg kvaliteta.
Hvala lepo ali to nam ne treba.

Goran

pre 5 godina

Ja mislim da je to Vucic hteo odavno a da vlada iz Bih to ne zeli. A be treba vam taj put braco? Pa sto bi se mi onda cimali i dizali kredit zbog puta koji vise treba vama nego nama?

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Idiotski je praviti auto put kroz planinu ako moze kroz ravnicu.
A Visegradu i Kalinoviku je dobar i dobar magistralni put. Nece oni za Sarajevo.

trojanski konj

pre 5 godina

@Ovim ljudima sto pisu da nam je potreban autoput: niko ne kaze da nije potreban, ali ako vec placamo iz kredita sve, a znamo da su resursi koje imamo vrlo ograniceni, onda ajde bar da prvo napravimo autoput koji ie nama najpotrebniji (Pojate-Preljina) a posle da ulazimo u avanture pravljenja autoputa ka Albaniji i Bosni.
(Kobster, 20. maj 2018 20:31)
Bas suprotno-prvo napraviš te autoputeve kojima će se voziti mnogo više automobila a posle od zarade tih puteva napraviš takođe potreban ali manje isplativ put...i tako redom povežes autoputevima sve regione u Srbiji.

Mirko

pre 5 godina

Iz prethodnih vesti na ovom portalu taj autoput bi bio gradjen iz KREDITA koji bi uzela Srbija od Turske za svoj deo, kao sto i onaj prema Merdaru bi bio iz kredita. Da li je isplativo i najbitnije za Srbiju, to nema veze, bitno je da mi se zaduzujemo za puteve koji trebaju najvise drugima. Zato moravski koridor koji je najpotrebniji NAMA nece nikad biti izgradjen.

Pavle

pre 5 godina

Svaki novi put je dobar! Samo treba biti oprezan oko cene jer se kod nas na tenderima dobija 4-5 miliona EUR po kilometru kada banke daju kredit, ali zato kada Boris Tadić ili Zorana Mihajlović potpišu sa Azerbejdžanom ili Kinom ode to na 10 - 15 miliona EUR po km, bez tendera. Zato i pomama za takvim namestenim kao međudržavnim sporazumima. Ubise nas načisto.

Kobster

pre 5 godina

Ovim ljudima sto pisu da nam je potreban autoput: niko ne kaze da nije potreban, ali ako vec placamo iz kredita sve, a znamo da su resursi koje imamo vrlo ograniceni, onda ajde bar da prvo napravimo autoput koji ie nama najpotrebniji (Pojate-Preljina) a posle da ulazimo u avanture pravljenja autoputa ka Albaniji i Bosni.

Miki

pre 5 godina

...плате 500 евра, вау каква "сила".
(adriano_galliani, 20. maj 2018 19:51)

Prosek plate se ne moze uzimati kao jedini pokazatelj finansijske moci jedne drzave, jer Turska nije u EU pa njeni gradjani ne placaju samo na troskove stanovanja i komunalije minimum 800 do 1000. €. Ponavljam, minimum toliko, jer se to vrlo lako udvostrucuje za neke prosecne centre i imovinske karte, a u Frankfurtu, Düsseldorfu, ili Münchenu trosoban stan ili kuca u nekom iole uzem gradskom jezgru i 2500-3000 € mesecno. Isto toliko treba placati u proseku za imovinske kredite na 20-ak godina, pa kako hocete... U Turskoj su troskovi zivota neuporedivo nizi, komunalije, porezi na nekretnine, same nekretnine visestruko jeftinije itd itd. Svi pricaju o proseku od 3000 € bruto plate u Nemackoj, ali od toga je neto oko 2000 € za najskromniji stan, sa vise dece i 70+ kvadrata 1500 € samo za kiriju/kredit, pa svi porezi i nameti, ostane na kraju 1000 €. Ako bi Turska imala 3000 € sa ovakvim troskovima bila bi ne prva ekonomija Evrope, vec sveta. Kad bi se samo tako cenila finansijska moc. Turska je napravile ogromne napretke od 2006. godine u privredi, ekonomiji, bruto drustvenom prihodu. Nezaposlenost je na oko 10-11 %, bolje i od nekih EU clanica. O vojnoj moci, izvozu, i faktoru uticajnosti i da ne govorim. Daleko si od istine.

Inace, bode oci ono “fizibiliti studija” u tekstu. Napisite slobodno “studija izvodljivosti”, razumecemo. :)

lliikk

pre 5 godina

Realno taj autoput bi bio koristan samo ako bi isao preko cacka i uzca na visegrad-rogatica-sarajevo.Ako bi taj put isao preko tuzle srbija ne bi imala nikakve koristi od njega.u prvoj varijanti bi imali povezana dva velika grada u srbiji cacak i uzice.

My name is Zlatan

pre 5 godina

Onako izvana - ako se napravi do kraja banja luka - BG , ovaj autoput i nema neke prevelike logike, sarajevo da se spoji autoputem do doboja i odatle dalje za BG.... mislim nikad nije šteta nijednog puta, al onako ekonomski mi i nema smisla dat par milijardi eura tek tako..

gojko 12

pre 5 godina

Narodu se servira vest na takav način da se stekne utisak da Turska i Erdogan taj auto put žele da naprave-poklone narodu u BiH i Srbiji i spoje Beograd i Sarajevo kao da će oni to praviti od svojih para.
Na tom auto putu insistira Turska koja će sve to lepo organizovati,dovesti i neke svoje firme da učestvuju u izgradnji čak će i da ga kreditira.
Al ne lezi vraže taj kredit verovatno sa lepom kamatom i svaki metar tog asfalta će platiti poreski obveznici iz Srbije i BiH a turci će lepo da zarade i pokupe kajmak.

Mile

pre 5 godina

Turci na bliskom istoku imaju projekte vredne preko 40 milijardi evra i jedni su od najvecig gradjevinaca na svetu. Sad namestaju sebi posao, zivi bili pa videli cije ce firme da grade ako dodje do toga.

Hulk

pre 5 godina

A ko ce da projektuje taj put? Opet CiP, ili ona "noname" firma koja projektuje Nis-Pristina. Gos'n Sultan, vodite racuna, u nas drpanje pocinje i pre nego sto pocne projektovanje, a sta se tek radi kad pocne izvodjenje, to ne moze recima da se opise...

fantom

pre 5 godina

Kakav je to autoput Beograd-Sarajevo-Beograd?
(Adam i Steva, 20. maj 2018 16:57)

Koliko sam razumeo, biće napravljen prsten i put će ići iz dva pravca, jedan je Sarajevo Tuzla Bijeljina Beograd, a drugi će ići preko Višegrada za Požegu do Beograda, ako sam dobro razumeo. Ali ko to zna kada će biti izgrađeno, sa ovim tempom i fizibiliti studijama, verovatno ni za 100 godina.

Bane

pre 5 godina

Ovo je isti model kao sa kineskim kreditima. Osnovni problem je sto grade najskuplje autoputeve po kilometru i sto su to putevi loseg kvaliteta.
Hvala lepo ali to nam ne treba.
(Jadranko, 20. maj 2018 21:37)

Za Kineze nemam nikakvu informaciju. Turska kompanija Enka je izgradila autoput kroz Hrvatsku prema Splitu. O tom autoputu sam svasta slusao ali ne i da nije kvalitetan.