1. Dobro bi bilo da je samo to protiv ustavno.
    (Rade, 15. maj 2018 11:13)

    # Link komentara

  2. A da li je po ustavu dozvoljena vožnja dizel automobila? U Nemačkoj više nije. Benzinci, automobili na struju i hibridni pogon i dalje mogu da se voze i niko to ne naziva diskriminacijom.
    (Dragan, 15. maj 2018 10:46)

    # Link komentara

  3. @(milorad, 14. maj 2018 09:17)
    to sto si kupio nov auto ne znaci da nisi kupio krsh
    (kole, 15. maj 2018 07:31)

    # Link komentara

  4. smisljeno, da neko napuni svoje budjelare na teret sirotinje, ovaj tehnici ce doprineti bezbednosti isto onoliko koliko to cini i atest plina znaci nista ali zato ce neciji dzepovi biti puni, ako ovo uvedu svi vlasnici vozila preko 15 godina treba da osteraju svoja vozila na ulicu, da.vozimo ekstremno sporo, 20 na sat, da se napravi zakrcenje na ulicama, protiv bespotrebnog nameta sirotinji, jedan tehnicki je dovoljan ako se radi korektno
     (rade, 15. maj 2018 06:32)

    # Link komentara

  5. Auto preko 15 godina dva puta na tehnički pregled. Šta će taksisti koji imaju vozilo starije od 15 godina???? Svakog trećeg meseca ići na tehnički??? A yugići u auto školama isto????
     (Google, 15. maj 2018 04:04)

    # Link komentara

  6. Alo bolesnici sto lupate minuse ljudima , prvo naucite da citate i pisete a pre toga idite na lecenje zajedno za onima koji vas placaju da klikcete ceo dan.Diktatura je uveliko pocela .
     (jasar, 15. maj 2018 01:07)

    # Link komentara

  7. Imam ja jedno pametno pitanje. Ja imam vozilo iz 88' uradjena restauracija, sve novo...
    Sta ce se desiti ako ja ne odem na drugi tehnicki jer ionako vozim auto samo par meseci, tipa sezonski kao motor. Dakle , registrujem ga u junu , na godinu dana, i u decembru ne odem na taj tehnicki, pa sl put sednem u vozilo ponovo u junu?
    Vracam tablice??? Ne razumem...
    (Aleksandar, 14. maj 2018 23:56)

    # Link komentara

  8. Dovoljan je i jedan redovan tehnicki godisnje, ako se radi savesno.
    Ko je dosada prolazio sa pravom krsinom, kojeg god godista, na foru (sa crvenom u dzep radniku) taj jedan tehnicki, proci ce i dva tehnicka isto tako. Svi ostali ce bespotrebno da placaju i to 3x vise.
    Sustina su pare.
    S`obzirom da na 95% realnih komentara ovde, ima duplo vise minuseva, nego pluseva, cenim da ce jedan deo tih para otici na placanje ovih ameba, koji sede i cepaju ove minuse na svaki komentar. Pa vi prvi necete zaraditi te pare, za dva tehnicka, cim vam je "zanimanje" lupanje minusa po portalima...hahaha.
    (Zeko, 14. maj 2018 23:24)

    # Link komentara

  9. Pa ja inače auto (17 godina) pregledam dva puta, jednom prilikom registracije (tehnički), jednom pre letovanja (da, dobro ste pročitali, imam para za letovanje) - kod svog mehaničara. Sebe radi.
    (Saša, 14. maj 2018 22:50)

    # Link komentara

  10. Ljudi šta tražite od jedne države koja je uništila svoju industriju. Pa lopate i motike uvozimo iz Kine. Plaćajte poreze, namete, dažbine, akcize, i doprinose da bi država imala para za povećanje penzije i plaćanje rata MMF-u.
     (mašinac Milorad Gvozdenović, 14. maj 2018 22:30)

    # Link komentara

  11. Imam auto '96 godište. Prešao 186000 km. Besprekoran. Pločice, diskovi, amortizeti, sve novo. Jedva jurca 90km na sat. Njegova idu i po 180km na sat. Po čemu moje vozilo ugrožava bezbednost? I gde se to na svetu još rade tehnički
    pregledi, a pogotovo dva puta? Zašto Srbin uvek mora biti prvak sveta u glupostima?
     (Mile, 14. maj 2018 20:46)

    # Link komentara

  12. Статистички извештај за 2016. АБС-а каже:
    "Од укупно 551 саобраћајне незгоде са погинулим лицима у 338 (61%) је опредељена група предузимање непромишљених радњи од стране возача, у 207 (38%) група погрешно извођење радњи у саобраћају од стране возача, у 144 (26%) група пропусти возача због лошег психофизичког стања, непажње, расејаности, у 95 (17%) група утицај пута и путне околине, у 87 (16%) група пропусти пешака, у 65 (12%) група утицај неисправности возила, итд."

    Дакле, у готово 90% случајева су кривци људски фактор и друге околности.

    Даље, лош или неадекватно одржаван коловоз је био узрок 20 СН са погинулим лицима, док је неиспр. уређаја за заустављање узрок 15 оваквих случајева; неодговарајућа/непостојећа или недовољно уочљива саобр. сигнализација и/или опрема пута је узрок 14, исто колико и неиспр. светала или показивача правца; недостатак тротоара у насељу 9, тј. више него неодговарајући, неиспр. или лоше надувани пнеуматици (4) и неиспр. уређаја за управљање (4) заједно...

    Дакле, више људи гине због немара државе него због техн. неисправности возила.

    Будући да се кочнице, сијалице и гуме троше на свим возилима без обзира на њихову старост, значи да су возила старија од 15 год. узрок једноцифреног % оваквих несрећа.

    Дакле, прича о повећању безбед. у саобраћају једноставно не пије воду, већ је у питању отимање пара сиротињи илити Суперхик политика.

    Да им је заиста стало до безбедности појачали би контроле саобр. полиције.

    Тачка!
    (Fazlinović, 14. maj 2018 20:33)

    # Link komentara

  13. U ovoj drzavi se radi sve obrnuto.Umesto da se radi na povecanju zivotnog standarda tako da svako moze da priusti kupovinu novog automobila,barem na svakih deset godina a postoje i opcije staro za novo.Treba omoguciti ljudima da zive normalno od svoga rada ali to je u Srbiji utopija.
    (Nenad, 14. maj 2018 20:33)

    # Link komentara

  14. Bravo za Efektivu! Ja sam potpisao i peticiju protiv ovoga zuluma a da imam pare terao bih ovu drzavu do Strazbura!
    (Milan, 14. maj 2018 19:54)

    # Link komentara

  15. Imam golfa 4 1999 godiste ispravan da ne kazem 100% ali 99% sigurno. Voze se i po inostranstvu starija vozila nemaju ni tamo bas svi nov auto. Ako hoce da pojacaju ispravnost taj tehnicki moze simbolicno da bude 500 din. Kod nas ginu u saobracaju oni koji nepazljivo voze telefoniraji u voznji piju kafe gde je ogranicenje 50 voze 90.
    (Milan Pantelic, 14. maj 2018 19:44)

    # Link komentara

  16. Jer za taj dodatni tehnicki imacemo bolje puteve jer ce se asfaltirati seoske ulice neznam pitam. I dajem odgovor nece biti nista samo ce puniti dzepove tehnickim pregledima i nesto para ce ici za pdv mi vozaci sa starim autima dobicemo samo globu koju je neko u skupstini glasao. Tog u skupstini mnogo briga on vozi nekog dzipa ne starijeg od pet god a ja vozim kola stara 28 god. Volio bi i ja neko ne starije od 5 god ali nemam ni za registraciju ova. Ja predlazem da se pobunimo u vezi tog zakona ili bar neka se oni smiluju i poniste. Neprave vozila stara udese nego novija i brza
    (Dragan milenkovic, 14. maj 2018 19:43)

    # Link komentara

  17. Ja uzimam kola na kredit a bogat čovek iskešira. Ja moram da plaćam kamatu a on ne. Jel' i to ekonomsla diskriminacija? A to što ja nemam para za taksi pa pikan vozim i onda dobijem kaznu? A to što ne mogu da uvezem kola od 25 godina jer ne zadocoljava EURO xyz normu? Naravno da nije, kao ni ovo sa duplim tehničkim. Nigde u ustavu ne piše da je zagarantovano pravo da se poseduje krntija. Nemate para da garantujete ispravnost vašeg vozila? Molim lepo, biciklom na posao.
     (Srba, 14. maj 2018 18:21)

    # Link komentara

  18. Srbija za bogate, udri po sirotinji! Žalosno
     (Taksista, 14. maj 2018 18:05)

    # Link komentara

  19. polaganje za dozvolu A kosta 800e 2x skuplje nego u EU.
     (moje misljenje, 14. maj 2018 18:01)

    # Link komentara

  20. Vrhunac je da na tehnickom od sad nece prolaziti vozila bez katalizatora a koja po fabrickim specifikacijama poseduju. Vlasnici sa JTD motorima ce masovno okupirati oglase svojim vozilima. Salu na stranu tuga je da taj katalizator kosta vise od vecine tih vozila a narod nema para ni za valjani veliki servis a ne jos ovu muku.
     (M, 14. maj 2018 17:28)

    # Link komentara

  21. Ovde kaze 3 procenta ucesce neispravnih vozila u udesima. A tacno je da u udesima ucestvuje 1,5 do 3 procenta, i ti udesi nisu izazvani kvarom, nego je naknadno na vozilu uocena neka tehnicka nepravilnost. Znaci saobracajnu nezgodu su izazvala 0,01% neispravnost vozila. Nisam za neispravna vozila u saobracaju, moj auto je ispravan. Nego imam naprslinu iznad retrovizora od 3 cm i koju pegu na blatobranu desnom a nemam dodatnih 2x30eura.
    (Dejan, 14. maj 2018 17:24)

    # Link komentara

  22. Nije vlast kriva mi smo krivi. 200 taksista moze da blokira Beograd i da dobije ispunjenje zahteva koji su na stetu gradjana jer ce im prevoz biti skuplji ali od milion vlasnika starijih automobila ne moze da se nadje ni 1000 njih koji ce da blokiraju Beograd. Kraj price, treba placati 2 puta tehnicki i gotovo.
    (Djordje, 14. maj 2018 17:20)

    # Link komentara

  23. Ja licno trazim da mi pregladaju auto na tehnickom jer zasto ga i placam inace a i da vidim sta fali sa sistemom za uoravljanje mozda je nesto pri kraju pa da zamenim al da kosta 30e pa to nema nigde pa mi nemamo taj standard otkud sad ovo.Ovo je slicno kao kad bi hleb skocik na 200din.i ko nema para nek ne jede hleba nek jede kamenje...Pa nece meni neko da odredjuje koj cu auto da vozim dal nov ili star 15 i kusur godina a mozda mi se svidja bas taj model tog automobila.Najbitnine od svega je da je auto ispravan i da moze da stane.Al da za pregled vozila naplacaju kao za promenu lamele to je apsurdno...ok nek cu da platim i 30e al ako nesto nevalja nek i zamene.
     (Aca, 14. maj 2018 16:00)

    # Link komentara

  24. Koliko ovde ljudi brani drzavu minusima.
     (miki, 14. maj 2018 15:47)

    # Link komentara

  25. Jednom sam već pisao o tome ali ću ponoviti. Dakle, ja biciklom pređem dvaput nedeljno (a nekad i više, ako mi posao dozvoli) po 100km u jednoj vožnji, dakle nedeljno minimum 200km. Kolima pređem oko 200km MESEČNO! Dakle ja za godinu dana kolima ne pređem ni punih 3000km jer:

    1. Nemam potrebu da vozim više, vozim kad baš moram.
    2. Ne želim da dajem bagri pare za akcizu na benzin koja je veća nego cena benzina.
    3. Više volim bicikl jer je zdraviji a i zabavniji.

    Situacija sa mojim ocem je još gora, on sa svojim automobilom godišnje ne pređe ni 500km jer mesečno možda 5x sedne u auto i pređe 7-8km. Zašto bi onda on morao da radi dva tehnička. Promeniće se nešto na automobilu koji između tehničkih pregleda nije prešao ni 100km!? Ukakiće mušica šoferku pa će to drastično da smanji bezbednost!? Ili će možda moj ćale toliko da se ugoji između dva tehnička da će jadni Yugoslav da vuče na jednu stranu pa će čike na tehničkom morati da balansiraju suprotnu kako bi auto išao pravo!?
    (Digitalni miš, 14. maj 2018 15:46)

    # Link komentara

  26. ko je slabijeg ekonomskog stanja trebalo bi da koristi gradski prevoz ili cipele/patike
     (pfc, 14. maj 2018 15:44)

    # Link komentara

  27. A dok vi sačekate ocenu ustavnosti, ja ću platiti jedno 6 tehničkih pregleda u naredne 3 godine.
    (Buši, ha ha ha ha ha, 14. maj 2018 09:25)

    Predpostavljam da znaš gde je Ustavni Sud?

    Kad bi smo se skupili, barem deseti deo nas sa "kršinama"(ja moj ne bih dao za dva nova i to nije deklerativno nego zaista, savršen autić, savršeno održavan) i blokirali BAŠ raskrsnicu gde je Sud, skupile bi se sudije u roku od ODMAH i poništile Uredbu(pazi! UREDBU ne Zakon)!

    Ovako, dobro si predpostavio zato što taj Sud generalno nije oročen za donošenje bilo koje odluke a Vučiću je pritrebalo za sendviče i autobuse pred referendum koji najavljuje danima da spere sa sebe odgovornost!
    (Zoran, 14. maj 2018 15:44)

    # Link komentara

  28. (Leo, 14. maj 2018 09:24)
    Kakvi putevi!? Oni napraviše deo autoputa, koji stoji bez saobraćaja tri godine i sad je u takvom stanju da će možda ovi koji se rade pre biti funkcionalni! Od čega ga prave?! Samo kiša, sneg (duge sibirske zime !!!) i ovi lopovi što raznose delove bankina i šahtova svojim autima, razrovaše autoput kao da šleperi tutnje godinama.
    Davno sam (kada se HRT pojavio na našim TV-ma) gledao priču bezbednjaka koji je radio za neku NVO i u Bosni i Hrvatskoj, koliko zarađuju po cm neugrađenog materijala u autoputeve i ulice, uz dopunsku zaradu pri obnovi takvih puteva. A niko ih ozbiljno ne kotroliše. Mislim da ovi nadzorni organi kontrolišu da se NE STAVI ono šta treba da ne bi smanjili dobitak!
    Sistem radi kao podmazan! Iz našeg u njihov džep!
    (Sale, 14. maj 2018 15:19)

    # Link komentara

  29. eh kad bi kocnice bile efikasnije na brzinama od 60km/h+,jer je to glavni uzrok svih nesreca,pored voznje u alkohlisanom stanju...a niko nije napravio nesrecu jer je imao rdju na vratima ili naprslu sofersajbnu.ja se ne secam da sam ikad procitao da je neko napravio nesrecu jer je imao neispravan auto,obicno njih udare sa ispravnim kolima kad se propisno zaustave pored puta...
    (kole, 14. maj 2018 15:15)

    # Link komentara

  30. kupio sam nov auto i idem na tehnicki. da li je to u redu ? a krsevi koji ugrožavaju bezbednost ljudi , se normalno registruju.znam mnogi ce reci nema narod para ,pa ne mora ni da vozi .
    (milorad, 14. maj 2018 09:17)

    Lako je tebi, "radis" za vlast ove drzavolike strukture. 2-3 sata dnevno u opstini/javnom preduzecu/ministarstvu i za platu koja je 3 puta veca od nekog ko mora da radi 10 sati svakog dana, ali da stvarno radi.

    Ako bi nekim cudom drzavolika struktura Srbija ikada usla u EU, bankrotirala bi u prvih godinu dana, samo zbog isplacivanja odstete svojim gradjanima koje besomucno pljacka vec vise od 30 godina.
    (Aki, 14. maj 2018 14:55)

    # Link komentara

  31. Glasaci su glasali za ovo, nzn sta je sad nekima problem?! Ja da sam AV jos gore bih vam radio. Kod mene bi ste svaki mesec na tehnicki koji bi kostao ne 4000, nego bar 10 000...
     (C i n i k, 14. maj 2018 14:45)

    # Link komentara

  32. Izgleda da se svi slažemo po pitanju dva tehnička pregleda godišnje, jedino što to zakonodavca uopšte ne zanima - platićemo više kao i do sada što smo plaćali svaki put više i to vam je to. Imam ja jedno praktično pitanje - motocikl je takođe motorno vozilo. Veliki broj motocikala se registruje neposredno pred moto sezonu, kad i možeš na ulicu (registracija u aprilu/maju, voziš se do oktobra i u garažu/pod ciradu). Oko polovine motocikala u Srbiji je starije od 15 godina (sudeći po oglasima na najvećem sajtu koji se time bavi, do 2003. godišta je 2600 motocikala, a od 2004. je oko 2850 - sa tendencijom starenja, jer se najčešće uvoze stariji primerci, koji mogu da se prodaju za 2-2.5 hiljade evra). Zanima me stoga kako će neko sa motociklom starijim od 15 godina da ode na tehnički pregled npr. u maju, pa opet za 6 meseci u novembru, kad u dobrom delu Srbije već pada sneg? O čemernicima koji su registrovali mašine u julu, pa ih čeka drugi pregled u januaru, da i ne pričamo. Zna li iko? To me jako nervira u ovoj državi - neko bubne "sjajnu" ideju, načini od nje zakon, pa se vi posle snalazite kako da ne budete u prekršaju. Pitao sam kako da produžim saobraćajnu dozvolu nakon isteka 7 godina, ne želim papire i papiriće kojima se ona produžava na još 2 godine, platiću troškove - ali ne može - država je rekla "produženo, evo besplatan papir na srpskom i engleskom", a što to pravi probleme u inostranstvu, to nikoga ne zanima. Liči mi da će ovo sa pregledima da bude slično.
    (Hmh..., 14. maj 2018 14:37)

    # Link komentara

  33. Po minusima vidiš koliko šljama se skupilo da upravlja državom. Srećom uskoro odlazim sa porodicom iz ove rupe ne zbog finansija, one nisu toliki problem meni lično, ali sve ostalo jeste!
     (Mediterraneo, 14. maj 2018 14:19)

    # Link komentara

  34. Moze svaki mesec tehnicki, ali da se u kola ugradi brojac rupa na putevima.
    Po rupi 100 kinti, pa da vidimo ko kome i sta dodje.
    Za jedan dan svi smo dobri 100 evrica minimalno, pa da vidis.
    Ako drzava hoce hi-end odrzavanja takve treba da budu i plate i putevi, pa cemo svi voziti kola do 1 godinu starosti.
    Bahacenje starleta po ministarstvima, na to je pala struka i donosenje zakona.
    (nick, 14. maj 2018 14:16)

    # Link komentara

  35. (Momir, 14. maj 2018 09:00)
    Taj termin mi nije jasan, a još manje ko definiše šta je krš. Možda AMSS, koji ima uređaje za ispitivanje, ali zar ne bi bio konflikt interesa da on i određuje šta je "krš" a šta ne? Ali kod nas konflikt interesa kao pojam ne postoji, sve je za našu dobrobit!? Do sledećeg "državnog" posla
    (Sale, 14. maj 2018 13:59)

    # Link komentara

  36. Kao golje zivimo, kao golje ce mo umreti.
    (aleksandar, 14. maj 2018 13:12)

    # Link komentara

  37. Bravo za konstataciju i tekst!!!
    Kao da su mene pitali šta mislim o celoj ovoj papazjaniji.
     (Miloš sa zvezdare, 14. maj 2018 13:10)

    # Link komentara

  38. (Nikola, 14. maj 2018 09:41)
    Dobro bote jedan ajd da ti odgovorim ! DA JE TVOJ TAST OTISAO NA JEDAN DOBAR TEHNICKI PREGLED NIKADA NE BI PROSAO ! Da ga je kojim slucajem prosao, tj da mu je vozilo ispravno , ne bi BILO POTREBE DA IDE ZA 6 MESECI OPET ! Znaci kao sto vidis nema nikakve logike , vec je ovo samo otimacina para ! To potvrdjuje i bezobrazna cena
    (Bane, 14. maj 2018 13:07)

    # Link komentara

  39. kakve veze ima dali je nesto ustavno ili ne ????
    ova vlada mnoge stvari rade mimo ustava i nikom nista..za to ste glasali a sada kukate
    (dule, 14. maj 2018 13:06)

    # Link komentara

  40. Može kompromis:

    Vozila starija od 15 godina 2 puta na tehnički samo ako prelaze više od 6000km za 6 meseci ili 10.000 između registracija. Tehnički izdaje potvrdu sa kilometražom i deo je provere vozila od strane saobraćajne policije. Ako je neko premašio normu, ide na vanredni i plaća kaznu.
     (Milan, 14. maj 2018 13:05)

    # Link komentara

  41. Ubiše se lenji, pohlepni, ozbiljno bolesni politički mozgovi razmišljajući kako samo da otimaju. Mrzim sve što je vezano za politiku tu ne postoji obraz, dostojanstvo..nista!!!
     (Ja, 14. maj 2018 13:00)

    # Link komentara

  42. Sad mi je jasno zasto iza svakog coska nicu autocentri za tehnicki pregle i zasto je sve veci broj autootpada i uvoza vozila iz nemacke. Nemcima je mnogo lakse i jeftinije da se otarase starih vozila a nasim ljudima koji uvoze visestruka zarada, a na sve to i drzava zaradjuje na duplim tehnickim pregledima. Poruka je jasna.
    (Drobi, 14. maj 2018 12:58)

    # Link komentara

  43. U subotu dakle pre dva dana sam bio očevidac jedne moguće velike saobraćajne nesreće na uključenju na pančevački most iz pravca Banata, kada je jedna neodgovorna vozačica c Mercedesa veoma brzo vozila i za malo nije udarila Reno Klio sigurno stariji od 15 godina. Napominjem da je u ruci držala mobilni telefon.
    Da je došlo do karambola saobraćaj iz pravca Banata bi bio zaustavljen.
    Taj dan sam vozio iz pravca Banata i izmedju naseljenih mesta brzina je ograničena na 80 km. Niko seme mene i još dva tri automobila se nije pridržavao ograničenja brzine. Loši putevi, korišćenje mobilnih telefona, nepoštovanje ograničenja brzine i ostali razlozi su u velikoj meri uzroci saobraćajnih nesreća.
    Srarost automobila ne mora da znači i da je neispravan, mog komšiju vratili sa tehničkog pregleda jer mu kočnice ne valjaju a njegov auto star 8 godina.
    (NBG, 14. maj 2018 12:58)

    # Link komentara

  44. Gospodo ovo sto drzava radi se zove organizovani kriminal!
     (Dzentlmen, 14. maj 2018 12:55)

    # Link komentara

  45. @Nolan Smith

    Sta lupas bre ti? Kako vozilo koje je bilo ispravno na tehnickom moze za 6 meseci da postane neispravno? Sta da nece mozda kocnice da se istrose za pola godine ili pod da protruli? Nije problem tehnicki na godinu dana vec kvalitet istog! Udjes u servis i izadjes za 2 minuta sa potvrdom da je automobil ispravan 1-2 crevene resavaju stvar. Sad ce moja baba koja ima 78 godina a jos uvek vozi kad kad, dva puta na tehnicki godisnje da placa po 4000 dinara i ako predje 300 km za 6 meseci.
     (Vlada, 14. maj 2018 12:55)

    # Link komentara

  46. Ovo može da padne na sudu jer država nije dokazala da je procenat saobraćajnih nezgoda nastalih usled tehničke neispravnosti vozila dovoljno značajan da bi se uveo češći tehnički predlog. Ne može se promena propisa i zakona raditi proizvoljno već u skladu sa nadređenim dokumentima. Ustav definiše kako se menjaju zakoni, zakoni definišu koji podzakonski akti postoje i pod kojim uslovima se donose i menjaju.
    (T, 14. maj 2018 12:55)

    # Link komentara

  47. Koji bre harač pa u tim tarabakulama gine više ljudi nego bilo gde. Zbog neispravnosti vozila stradaju ljudi žene i deca a ne zbog brzine. Konačno prava mera države.
    To sto su siromašni ne znaci da treba da ubijaju ostale sa vozilima koja su “ko casa”.
    (Nolan Smith, 14. maj 2018 10:18)

    Gde si čuo i video da je neko sa Wartburgom od 30 godina usmrtio nekog zboz brze i bahate vožnje?!

    Najopasniji su bahati, nacugani i nekulturni vozači.
    Oni su potencijalni počinioci krivičnog dela a ne old-timeri!!
    (Lost Boys, 14. maj 2018 12:55)

    # Link komentara

  48. “Vlasnici vozila starjih od 15 god su diskriminisani na osnovu jednog kriterijuma koji ne mora nužno da znači da je vozilo u lošem stanju..."

    Slažem se sa ovim u potpunosti. Dodajem da starost vozila nije i ne može da bude kriterijum tehničke ispravnosti vozila. Tehnička ispravnost vozila zavisi isključivo od tehničkog stanja sklopova i podsklopova automobila koji direktno utiču na bezbednost u vožnji. Stanje ispravnosti ili neispravnosti ovih sklopova i podsklopova zavisi od nekih drugih faktora, a svodi se na redovno održavanje (zamenu neispravnih delova i podešavanje) u skladu sa brojem pređenih kilometara, što je propisano proizvođačkim merilima. Ukratko, automobil star 7 godina može da bude tehnički neispravan, dok automobil star 27 godina može da bude tehnički potpuno ispravan. Sve zavisi od redovnog i dobrog održavanja, a ne od tehničkog pregledavanja koje je samo sebi svrha i koje se nameće harača radi, a ne bezbednosti radi. Inače, zakonodavac bi propisao da tehnički pregledi moraju da otklone, barem minimalno, uočene/dijagnostikovane neispravnosti koje bitno utiču na bezbednost. Tek onda bi tehnički pregledi imali smisla. Što se tiče tehničke provere neispravnosti i otklanjanaje uošenih neispravnosti dva puta godišnje, to bi moglo da ima smisla samo u slučaju vozila koja na šestomesečnom nivou prevaljuju znatno veće (3 ili 4 puta) kilometraže od prosečnih, na primer, 5.000 kilometara.
    (Tehnička smislenost, 14. maj 2018 12:52)

    # Link komentara

  49. Ima dosta pametnih komentara. Dodao bih da svrha na koju vlast ovde cilja nije bezbednost nego žele da smanje broj vozila na ulici umesto da reše gradski prevoz i sagrade metro. Za unutrašnjost, verovatno ste kolateralna šteta.

    Njihovu sirovost vidimo u svemu što rade, jer oni misle da su izabrani da gone glupo stado a ne da služe narodu. Jer saobraćajci se u normalnoj zemlji ne šalju da zarade, a baš i ako treba da zarade i to se može na društveno koristan način - kazni bahatog vozača, parkiranog u raskrsnici ili na bulevaru sa sva 4, ili koji vozi raspali auto bez svetala, ili koji je mrtav pijan, ili koji vozi dete napred, ili koji žvaće telefonom, ili koji blokira raskrsnicu ili parkirana kola. A ne mene što sam skrenuo levo u Masarikovu iz Resavske gde znate dobro da niste i nećete obeležiti nikakvu zabranu i onda se samo pecaju babuške redom, a sve normalan pošten svet i savesni vozači.

    Gužva i krševi se ne rešavaju samo tako što se kazni onaj ko ti smeta nego mu se i otvori neko rešenje. "Ko nema neka pešači" je Staljinova fora.
     (Vlada, 14. maj 2018 12:46)

    # Link komentara

  50. Da mi je samo znati ime i prezime tog ĉinovnika kom je ovo palo ña "pamet". Koje nasilje i besmislenost od strane tzv. države.
    (Panta, 14. maj 2018 12:38)

    # Link komentara

  51. Bolje lupajte po dzepu mamine i tatine sinove koji voze preko 200 pa snimke kace na internet, pre ce taj da izazove udes ili da pregazi nekoga neko jugo koji jedva ide 90
     (sale, 14. maj 2018 12:38)

    # Link komentara

  52. sad cu iz inata da zahtevam da mi tehnicki traje 35min, pa kad vide momci sa tehnickog da nece moci da pregledaju vise od 15 automobila dnevno, sami ce da trace da se zakon promeni.

    30e x 15 vozila = 450e dnevno

    i nije od 30e sve za njih. minus porez, minus taksa komitetu.

    nece im se isplatiti da rade TP
     (nenad, 14. maj 2018 12:35)

    # Link komentara

  53. Pročitah komentare i ljudi uglavnom u pravu. Zanimljivo je medjutim da se razuman komentar, a tiče se kvalitetno i profesionalno obavljenog TP, oceni negativno. Kome to u državi odgovara dva TP godišnje i ko su ti koji glasaju negativno, da li i koliko imaju logike u svojim(ako su njihova)razmišljanjima. Zar je zaista potrebno obaviti dva TP godišnje, umesto jednog ali zaista pravog i profesionalnog. Uvedite snimanje TP i neka bude jednom godišnje, a vozače neispravnih vozila kažnjavajte papreno. Imam auto star 14 godina svake godine na more sa njim. Ne dozvoljavam da nije ispravan, jer prvo vozim sebe, moju suprugu, a povremeno i unuke. Znam da ima neodgovornih, kao što je alučaj i sa alkoholisanim vozačima, ali zar moramo avi da placamo nesposobnost nasleznih za nwšto što je u najavi diskutabilno, jer bojim se da može lako da se dogodi u praksi da se i dalje TP vrši na dosadašnji način, a samo država da ima koristi zbog uvecanja uplata i povecanog broja TP. Pogledajte neke evropske drzave TP se radi jednom u dve, ali dve godine, a i tamo se voze automobili stari po deceniju i više, pametnom dosta.
    (Stevaaan, 14. maj 2018 12:32)

    # Link komentara

  54. Vozim Peugeot 307 star 14 god, dosad sam presao nesto malo preko 100.000 km, redovno radim servise, menjam gume, itd. Mogu da kupim nov auto, ali ne zelim jer me ovaj dobro sluzi, ocuvan je maximalno i nekako sam bas navikao na njega i cuvam ga maximalno. I sad cu ja zbog nekih gramzivih ljudi u vladi Srbije imati dodatni namet ni kriv ni duzan. Inace sam nedavno morao doplacivati 4.000 din za novu registracionu oznaku zbog necije greske od ranije, a ta osoba sigurno nece odgovarati za tu prevaru. Iz ovoga se stice da se bogati u Srbiji jos vise bogate, a svi ostali osiromasuju kako je god to moguce. Stoga mogu samo da kazem jedno (nije za objavljivanje)...
    (Jovan, 14. maj 2018 12:31)

    # Link komentara

  55. Ima ovih gluposti još mnogo (npr. plaćanje poreza na prenos ap i čekanje od 2 do 5 dana za posao od bukvalno 10 min. ), ali za početak da se pritegnu nadležni za ovoliko...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlad,

    Evo prijatelju ja sam pored auta takođe vlasnik jednog malog motocikla od 125 ccm i prošle sam godine morao da na teh.pregledu doplatim nekih 2500 din.I kada sam upitao radnika na teh.pregledu zbog čega je to povećano rekao mi je da moram da promenim saobr.dozvolu jer je "pogrešno" formulisano da motocikl ima pogonsku osovinu, a u stvari je nema.Pa ljudi dali sam ja dizajnirao i formulisao tu saobraćajnu dozolu kada meni naplaćuju navodnu ispravku te pogreške ? Dakle ovo je horor od države i srah me je da će narod pući jednog dana i nastaće opšti haos u državi.
    (steva, 14. maj 2018 12:30)

    # Link komentara

  56. Pa ova vlast samo uvodi iz nova i nova nove akcize, poreze i evo sad tehnicki pregled. Sta reci, najveci pdv u regioni, najskuplje akcize na gorivo, samo u ovoj zemlji je akciza za vise od duplo veca od jednog litra goriva, sad o dva puta na tehbnicki pregled, pa zamjena tablica sa kvakica i x, y slovima i to sve na stetu nasih dzepova! Ovo sto se ovde desava nije bilo ni za vrijeme turskog haraca!
     (Kolee, 14. maj 2018 12:28)

    # Link komentara

  57. Suština je u tome da se obavezni jednogodišnji pregled obavi kako treba. Ako se na TP ustanove kvarovi, vozilo se ne pušta u saobraćaj dok se to ne otkloni, odnosno dok se kao tehnički ispravno ne registruje. Ako se ti kvarovi otklone po potrebnom standardu, nema tog dela na kolima čiji je vek trajanja šest meseci, pa da bi morao opet nakon šest meseci na TP. Po meni ova nova mera je harač i ništa drugo. Da ne govorim kako je to u Evropi, a mi kao ulazimo u EU. Akcenat bi trebalo staviti na one koji obavljaju tehnički pregled, a ne na vlasnike kola. Ako je ovo harač, a jeste, ne bi trebalo da se iznenadimo ako se na veću krađu države odgovori većom krađom građana. To je uvek začarani krug.
    (Baki, 14. maj 2018 12:28)

    # Link komentara

  58. Ko o čemu, „Efektiva“ o kamatama. Okreni-obrni, oni samo o bankama i lizing kućama, da su pravi zaštitnici potrošača, bavili bi se i drugim tememama... a o duplom tehničkom, šta pametno reći...
    (Giovanni, 14. maj 2018 12:27)

    # Link komentara

  59. Koliko kosta radni sat u Srbiji,prema njemu uskladite cene.Sto se tice dva tehnickog dva puta,neka vazi za sva vozila i neka za novija vozila bude duplo skuplji a ne da nam ovde sole pamet.
    (Perica, 14. maj 2018 12:24)

    # Link komentara

  60. Ko vas .... ja bi vam uveo i 4 puta godišnje tehnicki pregled najgori smo narod u evropi i nejnesložniji zato i rade sta hoce jer nema reakcije naroda ZATO I ŽIVIMO NAJLOŠIJE U ČITAVOJ EVROPI !!!!!E Srbi
     (Čiko beban, 14. maj 2018 12:24)

    # Link komentara

  61. Posto se u ovoj zemlji sve radi na stetu gradjana,Ustavni sud ce se proglasiti nenadleznim,jer kad je mogao za penzije,zasto bi se bakcao sa sirotinjom i zbog nje rizikovao da budu zamenjeni.Tako da od 5.jula mozemo ocekivati primenu zakona o jos jednom nametu sirotinji.
     (Malkolm, 14. maj 2018 12:24)

    # Link komentara

  62. Zaprepašćuje stepen nerazumevanja i zamene teza od strane Agencije za zaštitu potrošača. Znači, neustavno je i to što potpuno nova vozila ne vrše tehnički pregled prve 2 ili 3 godine pa bi svi trebali da se izjednače sa novim vozilima i ne vrše nikada tehnički pregled?
    Jasno je da starija vozila moraju češće na tehniči pregled jer se njihova tehnička ispravnost brže menja, odn. brže se kvare. A ovo nema veze sa diskiminacijom.
    (Dragan, 14. maj 2018 12:23)

    # Link komentara

  63. Otkud vam to da je u SAD tehnicki jednom u dve godine. Ja sam promeni o nekoliko auta i tehnicki pregled kao takav ne postoji. Ali si zato odgovoran ako napravis udes u neispravnom autu.
    (Marko, 14. maj 2018 12:22)

    # Link komentara

  64. Ako kupite nov autom nećete morati na tehnički prve dve godine. Eto rešenja.
     (moskri, 14. maj 2018 12:21)

    # Link komentara

  65. Највеће намете у Србији трпи обична сиротиња. Богаташе нико не сме да дира, возила ГСП пролазе ТП "онако" јер да их искључују и да се користе само исправна, настао би хаос у БГ, роми слободно возе разне нерегистроване и неисправне склепане разне скаламерије, али ни њих нико не дира због националног мира и гласова на изборима. Закон и Устав РС се примењује селективно и у зависности како власти одговара, тако да обична сиротињо, спреми паре, или пешачи!
     (Тата спалио Ђенку, 14. maj 2018 12:18)

    # Link komentara

  66. samo na siromašne udri!!!
    dok siromašni ne ustanu !!!
     (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 14. maj 2018 12:16)

    # Link komentara

  67. Ovi će da isključuju iz saobraćaja zbog prljavog naslona za ruku,STRAAAŠNO
     (djomladin, 14. maj 2018 12:14)

    # Link komentara

  68. Bravo za akciju...
    Ne stati na ovome, nastaviti dalje.
    Treba pritisnuti ove likove što se igraju nekih stručnjaka da ukinu i ranije donesene glupe odluke:
    - Sijaset dodatnih atesta za vozilo na pogon na tng i ako je već prošlo prvi atest
    - Maltretiranja vozača koji registruju i auto prikolice. Šta reći, kada nadležni sprovode zakone retroaktivno i tumače ih po svojem ćeifu.
    - Maltretiranja vozača mopeda i motocikala prilikom kupovine i tehničkog pregleda (ko ima ovo vozilo (isto kao i auto prikolicu), zna o kojim Sizifovskim mukama pišem)
    - Naterati državu da za njihove propuste (kvačice na tablicama, broj mesta za sedenje i sl.) plate odgovorni za te propuste a ne građani.
    Ima ovih gluposti još mnogo (npr. plaćanje poreza na prenos ap i čekanje od 2 do 5 dana za posao od bukvalno 10 min. ), ali za početak da se pritegnu nadležni za ovoliko...
     (vlad, 14. maj 2018 12:10)

    # Link komentara

  69. Dobro. Efektiva je dala saopštenje. Bravo. I šta sad? Šta će to da promeni? Rekli su ono što svi znamo i nikome ništa, kao i za sve nepravde do sada.
    (Sasa, 14. maj 2018 12:05)

    # Link komentara

  70. Kako je krenulo tražiće i 4 puta godišnje tehničke preglede.
     (Zoran, 14. maj 2018 12:04)

    # Link komentara

  71. Vi koji mislite da su manje sanse da recimo novi BMW ucestvuje u saobracajnoj nesreci od auta koji ima vise od 15 godina ste smesni. Vidite valjda kako divljaju vozaci Audija, mercedesa i drugih luksuznih marki? Problem im da stanu na pesackim prelazima jer misle da put pripada njima
    (Marko, 14. maj 2018 11:59)

    # Link komentara

  72. Kod nas tehnicki dva puta godisnje a u Kanadi jednom u dvije godine.
    U SAD isti slucaj.
    (Straus, 14. maj 2018 11:58)

    # Link komentara

  73. evo i ja da izjavim nesto za dnevnik. Ne znam da li su u pravu sa pravnog stanovista, jer se ne razumem, ali mi je drago da postoji udruzenje koje se ovim bavi, kao i da su podigli glas protiv necega sto smatraju pogresnim i da ce traziti ocenu ustavnosti. vazan element gradjanskog drustva i pravne drzave su ovakva udruzenja koja na neki nacin kontrolisu drzavu - ne nuzno kao protivnik vec kao partner. bilo bi dobro da drzava pre donosenja slicnih propisa konsultuje takva udruzenja kako se propisi ne bi donosili pa menjali i tako u nedogled. kao sto neko ode na poslu do kolege pa pita "je li, sta mislis o ovome".
    (pera, 14. maj 2018 11:49)

    # Link komentara

  74. bravo za udruženje EFEKTIVA!
    Dejana za ministra umesto Zorane!
     (Srbin, 14. maj 2018 11:49)

    # Link komentara

  75. U kojoj normalnoj državi mandatna kazna ( pojas, kaciga ) iznosi polovinu nečije penzije ili zarade ?
    U kojoj normalnoj državi vozači plaćaju prekoračenje za 1 km/h ?
    Da li je ikada u istoriji, makar u jednom slučaju neko od putara odgovarao za nesavesno održavanje puta, loše postavljenu signalizaciju?
    U kojoj uređenoj državi parlament, zakonodavna vlast daje policiji ( izvršnoj vlasti ) zakonodavnu funkciju da piše zakone u saradnji sa nekom "agencijom" u kojoj prednjači izvesni Okanović koji je nekompetentno lice, pravnik koji govori o bezbednosti u saobraćaju?
    Taj pomenuti je čak i otišao korak ispred pa je u zakon uveo neustavnu odredbu oduzimanja ( odmazde ) nečije imovine bez obzira na to kome je data na upotrebu.
    Odgovori na sva pitanja su uglavnom poznati, a obični vozači za razliku od TAXI kartela sa velikim ucenjivačkim potencijalom nisu u stanju da zatvore ulice jer su neorganizovani.
    (Rusty Pera, 14. maj 2018 11:45)

    # Link komentara

  76. Dva tehnicka u zemlji gde se voze zaprezna kola sa konjima barem je tako po NBG, neka tzv. vozila sklepana od svacega, gde svi masovno koriste mobilne u toku voznje kao vozaci i vrlo cesto se moze videti ne samo razgovor nego pisanje i citanje, zemlja gde nije strano videti nasilnicku voznju nekih u luksuznim automobilima starosti manje od 15 god., zemlju gde vozac drzi u krilu dok vozi psa ili dete.
    Da zele da rade na bezbednosti stvarno mnogo toga bi mogli da poprave.
    Mnogo starih automobila je zamenjeno u vreme kad se proizvodio punto u KG. Reciklaza i povoljniji bankarski krediti za kupovinu novog ili mladjeg auta bi mogli da uticu na promenu voznog parka u SRB ili nesto drugo naprednije neka smisle.
    (sn, 14. maj 2018 11:44)

    # Link komentara

  77. "Koji bre harač pa u tim tarabakulama gine više ljudi nego bilo gde. Zbog neispravnosti vozila stradaju ljudi žene i deca a ne zbog brzine. Konačno prava mera države."

    ...daj statistiku...
    ...svoje "misljenje" zadrzi za sebe...
    ...i da cujemo nesto o vozilima gsb-a koja su stara po vise decenija i na njima je vidljivo da nisu videla tehnicki pregled...
    ...kako, pa ne vide se od izduvnih gasova...
    ...oprana su pre 20 godina...
    ...ceski tramvaji iz jugoslavije, svajcarski tramvaji muzejski exponati, poklon japana, 18 godina...
    ...u neka vozila ne mozete da udjete od smrada...
    ...smem da se opkladim da pola voznog parka gsb-a ne bi proslo iole rigorozniji tehnicki pregled...
    ...dosta je pljackanja gradjana...
    ...ne vozimo stara vozila sto ih volimo...
    ...mogli bi i politicari da smanje obnavljanje voznog parka iz nasih dzepova...
    ...atestirajte kvalitet benzina i gasa koji koristimo...
    ...atestirajte ulja po prodavnicama...
    ...atestirajte "uvozne" rezervne delove da vidite sta se ugradjuje u automobile...
    ...atestirajte malo svoje nezasite prohteve...
    (kraja, 14. maj 2018 11:42)

    # Link komentara

  78. Tehnicki u Srbiji je sprdacina, oduvek bio. A ovaj namet od gospode iz AMS je malo previse. Starost automobila nema nikakve veze sa ispravnoscu istog, nije nikad ni imalo.
    (Marko, 14. maj 2018 11:39)

    # Link komentara

  79. Bolje da pritisnu tehničke preglede da taj jedan prilikom registracije odrade savesno. Nema uopšte poente uraditi ga posle šest meseci, sem dodatnog harača za vozače.
     (Zex, 14. maj 2018 11:33)

    # Link komentara

  80. Meni je tužno kada vidim količinu botovskih komentara i minusa/pluseva na vesti koje se direktno tiču ekonomske stanje građana, i to grupe ljudi kojima i oni pripadaju. Kada neko da minus na komentar "ako je zbog bezbednosti, neka bude taj drugi TP besplatan", ili minus na "nećemo da budemo jeftina radna snaga", naježim se na pomisao sa kakvim ljudima živim. Ljudi koji glas prodaju za 1000 din pa im se tih 1000 naplaćuje svaki mesec narednih 5 godina. Ljudi koji zarad neke bedne plate svesno rade protiv sebe i svojih komšija, prijatelja, rođaka. Kakav smo ti to narod postali. Sutra da nas neko napadne i okupira, ti botovi bi za parče leba pokazivali ili čak pucali na svoje najbliže.
    (Here's Johnny, 14. maj 2018 11:32)

    # Link komentara

  81. @ Koji bre harač pa u tim tarabakulama gine više ljudi nego bilo gde. Zbog neispravnosti vozila stradaju ljudi žene i deca a ne zbog brzine. Konačno prava mera države.
    To sto su siromašni ne znaci da treba da ubijaju ostale sa vozilima koja su “ko casa”.
    (Nolan Smith, 14. maj 2018 10:18)

    Nalupetao si se po običaju samo tako. Pronađi statistiku saobraćajnih nesreća, pa ćeš videti da su učesnici udesa uglavnom novija vozila, drugim rečima ispod 15 godina starosti. O poginulima bi se tek iznenadio kad bi video statistiku. Tatini sinovi i nabeđeni vozači sa brzim vozilima su glavni problem na našim putevima. Vlasnik juga i da hoće ne može da divlja po ulicama, ali će bez problema otići od tačke A do tačke B i zbog toga ne treba dva puta da plaća istu stvar. Da ne pričamo o tome da vlasnici starijih vozila uglavnom pređu mnogo manju kilometražu, od vlasnika novijih vozila.
    (Legolas, 14. maj 2018 11:30)

    # Link komentara

  82. Ovo će u najvećoj meri pogoditi upravo one, koji i glasaju za ovu vlast. Pa ko voli nek izvoli. Tražili ste - gledajte.

    Meni nedostaje još 5 godina da mi auto dobije žutu traku starosti. Obzirom da prelazi veoma malu kilometražu i da se redovno održava, kao bombona je. Ukoliko ipak budem zbog ovakvih stvari morao da ga menjam, ići ću direktno u inostranstvo, neposredno ga tamo pazariti i samo platiti državi porez i carine. Lopinama, koje se bave prodajom polovnih i novih vozila neću ostaviti ni cvonjak. Jasno je ko najvatrenije podržava ovakav zakon, ako ga nisu i inicirali.
    (Putnik, 14. maj 2018 11:30)

    # Link komentara

  83. Hajde idemo na tehnicki pregled dva put, DRACE NAS ZA PREGLED, a zasto onda ne registrujemo auto na sest meseci i dazbine placamo u dve rate ( svakih sest meseci ).Meni mozda i ne treba voznja u zimskom periodu necu kupovati zimske gume itd ....
    I jos nesto; Sta ce da gleda na tehnickom pregledu 30-35 minuta po buducem pravilniku. Da li ce mi meriti i kompresiju po cilindru ili pregledati cetkice na alternatoru ?????
    Pa sam dolazak automobila na tehnicki pregled i prvi utisak govori o stanju auta kao i o stanju vlasnika ( da li je odrzavan ili zapusten auto ).
    I jos jedna stvar Mi svi osiguravamo tudje automobile za slucaj nezgode a ako se i nama to desi osiguravajuce drustvo preko svojih advokata dokaze da sam imao tehnicki neispravan auto i ja placam celokupnu stetu. I zato predlazem da se napravi takav sistem da ja osiguravam svoj auto a ne tudje pa cu samim time i birati osiguravajucu kucu, ovako bas me briga koja je kuca samo da je jeftina.
    (Skretnicar, 14. maj 2018 11:28)

    # Link komentara

  84. Problem će i dalje postojati kod starih vozila, i pored dva tehnička pregleda godišnje, jer neke stvari nije moguće ustanoviti na takvim pregledima. Lako je zameniti zglobove vešanja, opraviti kočnice, ali skrivena trulež koševa što čini osnovu čvrstine strukture, sve je to lako zamaskirati raznim premazima. Nikada nije objavljeno zašto se dogodio udes jer je vozilo prešlo na levu stranu kolovoza! Pogledajte samo po pijacama sa kakvim krševima dolaze preprodavci a i prozvođači, pa razni moleri i oni što adaptiraju stanove, to su odavno dotrajala vozila, a ne bi se reklo da su oni socijalna kategorija koji nemaju para za bolja vozila.
    (@bata, 14. maj 2018 11:27)

    # Link komentara

  85. Zivim u Nemackoj, na tehnicki se ide svake dve godine bez obzira na starost vozila. Svima je cena ista. Valjda je radnik na tehnickom pregledu u stanju da proceni dali ce vozilo biti bezbedno u sledece godinu ili dve. Znaci ukoliko je vozilo, posmatrajuci sa tehnicke strane besprekorno, nema nikakvih problema. Ukoliko je vozilo tehnicki neispravno, mora se popraviti i ponovo izvesti na tehnicki i sve tako u krug dog god se ne sredi.
    (Dejo, 14. maj 2018 11:22)

    # Link komentara

  86. Verovali ili ne, ucesce u saobracajnim nezgodama automobila starijih od 16 godina je samo ali SAMO 1%! Ako su doneli enormne novcane kazne za saobracajne prekrsaje zasto sada uvode diskriminantni zakon od dva tehnicka u jednoj godini!?
    (miki, 14. maj 2018 11:17)

    # Link komentara

  87. Nikad me na putu nije ugrozila neka krntija. A cesto sam morao da bezim u stranu od novih i ispravnih automobila da bih izbegao ceoni sudar ili da mi na autoputu ne udju u gepek.
    U ozbiljnijim sudarima, gotovo po pravilu, uvek ucestvuje neki nov auto. Tako da prica o bezbednosti ne pije vodu. Korozija ugrozava bezbednost?
    Detaljniji tehnicki da, ali dva puta godisnje i po ceni koju oni odrede ne.
    (Neko iz mase, 14. maj 2018 11:16)

    # Link komentara

  88. Veoma korektno saopštenje. Problem su centri za tehnički pregled gde gurneš 1000 din radniku i on nađe način da prođe i najgori krš, ili se uopšte ne pojaviš na pregledu. Da se pregled uradi kako treba, mogao bi da bude i na dve godine. Ono što nije za saobracaj da se isključi i pravo na otpad, Seljak iz Opova koga poznajem uvek vozi neke raspale krševe, vezuje branike i auspuh žicom, sipa najgore ulje, lepi neke pločice sa buvljaka, a kupio je kombajn Klas za 65.000 evra u kešu. Ima puno ljudi koji imaju za bolja kola na šta računaju uvoznici, ali nece da drže veliku vrednost na ulici jer je haos na ulicama.
    (Kole, 14. maj 2018 11:14)

    # Link komentara

  89. Uvedite za sva vozila 6-mesečni tehnički, pa da vidimo reakcije. Ko kaže da su mlađa vozila tehnički ispravnija, pogotovo službena vozila koja godišnje prelaze i preko 100.000 km
     (Mile, 14. maj 2018 11:13)

    # Link komentara

  90. Bravo za udruzenje efektiva, po pravilima struke obrazlozena nebuloza od predloga. Jos nisam cuo da je neko zbog neispravnosti vozila ugrozio ostale ucesnike u saobracaju ali sam cesto vidjao da neko sa novim skupim automobilom i bahatom voznjom izazove nesrecu sa nesagledivim posledicama po sebe i ostale ucesnike u saobracaju. Samo drakonskim kaznama se mogu izbeci ovakvi slucajevi, nikakvim dodatnim tehnickim pregledima.

    Pod dva uvesti sto pre eko test vozila u redovan tehnicki pregled i vecina tih zapustenih vozila ide baj baj.
    (Makki, 14. maj 2018 11:13)

    # Link komentara

  91. 2002g, 5000km godisnje. 2 tehnicka pregleda 7000 din, 30.000 din registracija plus mali servis 5000 din. Meni se ne isplati vise da imam auto. Ali to i jeste cilj ove vlasti.
     (smuki, 14. maj 2018 11:09)

    # Link komentara

  92. Vozim volvo star 15 godina. Nedavno uradio veliki servis plus dizne, kvačilo zamajac itd. Kupio sam nove diskove I pločice textar I nove Michelin gume. Auto ima abs srs, vazdušne jastuke itd itd. Farovi su fabrički ksenon I polirao sam ih da se bolje vidi. Tehnički prošao bez problema naravno, a sad mi recite da će sav taj trud I novi delovi da propadnu za 6 meseci ? Da moj auto nije bezbedan? Ako jedva prolaziš tehnički neka onda napišu kočnice pri kraju, vratiti na pregled u roku od 6 meseci. Ako sve novo onda me ne diraj makar godinu ako ne I 2 kao u nekim eu državama
    (marko, 14. maj 2018 11:08)

    # Link komentara

  93. Većina primedbi iznetih u tekstu su zanimljiva osnova za argumentovanu raspravu, još kad bi bilo sa kime da se ista vodi, pošto struka se prilikom donošenja zakona i pravilnika uglavnom ništa ne pita. Kao što neko od kom. dobro reče, bitno je da ispunimo formu a suštinu smo doktori da zamuljamo. Uz već uobičajeni efekat po džepu velikog broja stanovništva, najčešće slabijeg imovinskog stanja, i naravno upošljavanje sa druge strane velikog broja podobnih. Što nažalost opet potvrđuje onu staru praksu, zbog koje nam se ljudi i iseliše, da se u ovoj zemlji prosto ne isplati biti pošten i ispravan, prva će ti se tvoja država na grbaču nakačiti dok ne lipšeš. Umesto da je obrnuto.
    A kao potvrdu zadnjeg primera iz teksta, imali smo službeni auto sa ugrađenim plinom, koji je ugrađen po svim propisima i zahtevima, urađen atest, urađen i reatest po novom nametu. 6 meseci nakon reatesta, pokvario se sigurnosni ventil, rezultat: iscurelo 30 litara gasa u roku od 3 sata, ulica u centru grada blokirana po tom osnovu, dežuraju vatrogasci. Naša je odgovornost bila skinuta time što smo imali atest inače bi plaćali i vatrogasce i penale, ali tom što je naplatio ne tako malu sumu za isti atest koji kao urađen, nije falilo apsolutno ništa.
    Otuda valjda, i toliki broj botova na auto vestima u poslednje vreme, verovatno čekaju uhlebljenje na nekom od mesta gde neka platica uredno leže, a brige, kontrole i odgovornosti, nema. Bitno da mi imamo zakon, ukaz, uredbu, donešenu po hitnom postupku.
    (Brkajlo, 14. maj 2018 11:08)

    # Link komentara

  94. Dovoljan je samo jedan.
    I to pravi Tehnicki Pregled.
    I sa ovim jednim puno krseva se vozi.
    Ovaj drugi su smislili samo da bi pare uzeli.
    (Vlada, 14. maj 2018 11:03)

    # Link komentara

  95. Ako je auto stariji od 15godina ispravan danas, šta će se promeniti za 6 meseci koji u odnosu na celokupan vek vozila nije dug period?
    Kad bi barem nešto radili na tom tehničkom, bilo bi dovoljno i jednom godišnje.
     (stef, 14. maj 2018 11:03)

    # Link komentara

  96. Porez na luksuz treba prepoloviti za "stara" auta, jer je na 6 meseci po novom. Kako nadjose granicu od 15 godina? Zasto nije 5 god ili 10 god. Jos jedna glupost u moru istih, od AGENATA za bezbednost saobracaja. Na "trulom" zapadu i dalje tehnicki na 12 meseci, za sva auta, i ne misle da menjaju.
     (Veki Pekic, 14. maj 2018 10:59)

    # Link komentara

  97. ok slazem se da je protiv ustava I onda ne treba da se primenjuje ali onda vozilo koje lose koci, izbacuje vise CO2 of dozvoljenog, nema katalizator, curi mu ulje, nema trece stop svetlo, nema abs, nema pojaseve nazad I slicno ne moze da se registruje I tacka.
    p.s. I slanjenje plata I penzija je protiv ustava pa ste cutali svi
    (bole, 14. maj 2018 10:51)

    # Link komentara

  98. Konačno da se neko oglasi povodom najnovije pljačke naroda. Svaka čast. Zbog ovog sam sve bliži učlanjenju u Vaše društvo. Zaista svaka čast. Ako vi ne izgurate ovo, niko neće jer narod ćuti i ćutaće ceo život jer im je svakim danom sve bolje i bolje, tako kažu gospoda iz vladajuće koalicije.
    (Goran Kragujevac, 14. maj 2018 10:49)

    # Link komentara

  99. Nadam se da će nas još više i svakim danom još više i više šikanirati, sve dok ne prestanemo da komentarišemo i ne uradimo nešto konkretno.
     (Nemi posmatrač, 14. maj 2018 10:49)

    # Link komentara

  100. BRAVO! BRAVO! BRAVO!
    Vec sam izgubio svaku nadu da u ovoj drzavi postoji neko ko je u stanju da javno kaze da je car go. Sve sto ste napisali je potpuno (ubi)tacno. Agencije (citaj: privatne firme), Okanovici, Vujanici i njima slicni se ne zaustavljaju u izmisljanju "brige" za vozace koja se obavezno zavrsava novim nametima i taksama a bez ikakvog osnova i efekta na bezbednost.
    (mikin, 14. maj 2018 10:47)

    # Link komentara

  101. U Francuskoj kroasan poskupi 50 centi isti dan 50 000 ljudi izađe na ulice zapale 100 automobila izbiju opšti neredi......

    U Srbiji vam za dva tehnička pregleda izbiju 7 000 dinara godišnje i niko se ne buni.Otimaju pare ljudima koji su siromašni jer da nisu ne bi vozili kola starija od 15 godina.
     (gojko 12, 14. maj 2018 10:46)

    # Link komentara

  102. Rešenje je jednostavno. Ako država već toliko brine o bezbednosti i ispravnosti vozila starijih od 15 godina i smatra da će to biti od presudnog značaja za opštu bezbednost u saobraćaju na koju se poziva, neka ona finansira taj dodatni tehnički pregled i svima dobro. Tako to rade države kojima je zaista stalo do svojih državljana...
    (ja, 14. maj 2018 10:45)

    # Link komentara

  103. Nema ovde govora o nekoj diskriminaciji ili neustavnosti. Ustavom su građanima garantovana neka ustavna prava (na život, rad i sl.) te se u tom kontekstu dskriminacijom podrazumeva uskraćivanje ustavnih prava po nekom osnovu, verskom, rasnom, polnom i sl. I samo u tom slučaju može se pričati o nekoj diskriminaciji.

    Pazite, po ustavu svakom čoveku je garantovano pravo da se slobodno kreće, da li to znači da oni koji nemaju para da se slobodno kreću po zemlji već moraju da sede kući da su diskriminisani?

    Znači voziti auto nije elementarno ljudsko Ustavom garantovano pravo, ako nemaš para da voziš nemoj da voziš i kraj. Ko nema za dva tehnička ili za novije auto neka parkira i ćao. Nigde ne piše da ljudi moraju da se voze, to sa Ustavom i diskriminacijom nema nikakve veze.
    (Bane, 14. maj 2018 10:44)

    # Link komentara

  104. (Nolan Smith, 14. maj 2018 10:18)

    Slusaj ti botino! Jel znaci ako mi je auto prosao tehnicki u Maju da ce za 6 meseci da istruli? Nismo mi Nemci da prelazimo 20-30 hiljada kilometara za 6 meseci. Standard nas sa kolima starijim od 15 godina je takav da vecina predje 3-6 hiljada za 6 meseci. Samo bi ruku u dzep da nam zavucete. Taksisti pomagajte vi pozovite mi dolazimo u blokade.
    (GOLA ISTINA, 14. maj 2018 10:26)

    # Link komentara

  105. Што је возило старије, већа је вероватноћа да буде неисправно. Зато је потпуно у реду да такво возило чешће иде на технички преглед.
    Безбедност није социјална категорија. Против сиромаштва се, између осталог, бори и променом власти на изборима.
    Велики су проблем и фантомски технички прегледи, односно возила која су после такве преваре на улици. Али, пошто је овој власти стало до форме, а не до суштине, мислим да се у том правцу ништа ново неће догодити.
     (Јабучило, 14. maj 2018 10:25)

    # Link komentara

  106. Najveci broj ljudi vozi automobil jer im omogucava da zavrse najbitnije poslovne i zivotne obaveze. Onaj ko vozi auto star 15 i vise godina sigurno nije u situaciji da kupi novije vozilo. Da li sada treba tim ljudima da dodatno otezamo polozaj i da ih jos vise opteretimo? Mi smo svi davljenici i umesto da se nalaze nacini da se olaksa situacija, mi birokratskim odlukama sami sebi vezujemo ruke. Svima je jasno sta je povecanje bezbednosti a sta je svesno pravljenje problema vecini stanovnistva.
    (jagodinac, 14. maj 2018 10:23)

    # Link komentara

  107. U šatro pa srednje ime ove zemlje je DISKRIMINACIJA na svim.poljima
     (Čiko beban, 14. maj 2018 10:22)

    # Link komentara

  108. Sve je ovde jasno. Jedino cega se oni boje je PROTEST i gradjanska neposlusnost. Vozim auto koji nije 15 godina star, ni blizu, ali cu se solidarisati sa ljudima. Blokada svega, svako jutro, pola sata pa neka policija bije i tera svoj siromasni narod. Ali ovo je harac. Bukvalno.
     (milan, 14. maj 2018 10:22)

    # Link komentara

  109. Diskriminacija nas sa starijim autima (sto ne znaci da su tehnicki neispravna) . Ja prelazim malo km godisnje auto je star al dobar. Ima ko kupi mlad auto pa ga gazi 50 000 godisnje i veci mu krs bude nego moj. Van pameti je predlog osim klepanja sirotinje.
     (putnik, 14. maj 2018 10:22)

    # Link komentara

  110. A sta je sa lelarskim pregledima i ljudima koji nose naocare. Ja moram svake 4 godine na kompletan pregled zbog naocara, a ko sa 18 nije nosio naocare taj do 60 ne mora da se kontrolise. Znaci sa 60 podjednako dobro vidi i cuje i ima iste reflekse kao sa 18. Kako da ne
     (Mr M, 14. maj 2018 10:21)

    # Link komentara

  111. Koji bre harač pa u tim tarabakulama gine više ljudi nego bilo gde. Zbog neispravnosti vozila stradaju ljudi žene i deca a ne zbog brzine. Konačno prava mera države.
    To sto su siromašni ne znaci da treba da ubijaju ostale sa vozilima koja su “ko casa”.
    (Nolan Smith, 14. maj 2018 10:18)

    # Link komentara

  112. Ako je razlog drugog tehnickog pregleda bezbednost u saobracaju, onda on neka kosta 100 dinara, i neka bude obavezan za sva vozila. Pa ce na taj nacin da pokazu da im je stalo do bezbednosti a ne do punjenja budzeta sirotinjskim parama. I jos taj novac da ide u neke dobrotvorne svrhe, mi bi bili bolji nego Svajcarska.
     (Vuk, 14. maj 2018 10:17)

    # Link komentara

  113. ovako, dragi moji, izgleda borba protiv siromastva u reziji vladajuce stranke, najsiromasnijima uciniti zivot nepodnosljivim i tako ih primorati da srecu potraze van srbije... Bukvalno se sve menja u korist bogatih, sta su do sad uradili da olaksaju zivot sirotinji? Ajde jednu svar da mi neko navede, ne mogu da se setim trenutno...Sledece ce biti da po zakonu moras da imas bar 50 000 evra na nekom racunu ili sledi kazna.
    (abe, 14. maj 2018 10:17)

    # Link komentara

  114. "Takođe, kako ocenjuje Efektiva, potpuno je nelogično da vlasnik vozila starijeg od 15 godina, a koje je kubikaže veće od 2.000 ccm, radi dva TP godišnje zbog starosti automobila i u isto vreme plaća porez na luksuz, jer sigurno je da vozilo starije od 15 god ne može spadati u kategoriju luksuza."

    Ovo je najbolji dokaz da svrha ovog zakona nije bezbednost saobraćaja već punjenje budžeta na sve moguće načine
    (Slavoljub Petrović, 14. maj 2018 10:14)

    # Link komentara

  115. Dva tehnička za automobile u zemlji u kojoj se na ulicama voze skalamerije sastavljene od motikultivatora???
     (Alek, 14. maj 2018 10:13)

    # Link komentara

  116. Nazalost to nikako nece doprineti bezbednosti vozila na putu jer se i ovaj jedan tehnicki obavlja ofrlje. Tako ce i drugi. Svi smo svedoci kola koja se raspadaju i ugrozavaju saobracaj ako su htel da to promene na bolje trebalo je da uvedu sankcije za firme koje obavljaju tehnicki ukoliko daju lazno pozitivno misljenje. Ali neee u Srbiji je sve uvek po grbaci gradjana.
     (Maja, 14. maj 2018 10:09)

    # Link komentara

  117. Najbolje je uvesti AKCIZE na vozila i svakih mesec dana povecavati. Da se duse gladne zadovolje.
     (miljas, 14. maj 2018 10:09)

    # Link komentara

  118. Neka izađu sa tačnim procentom koliko vozila starosti preko 15 godina učestvuju u saobraćajnim nezgodama ili tehnički neispravna vozila!? Niie ni 2%. Nasuprot tome, zbog neadekvatne signalizacije i katastrofalnih puteva, procenat saobraćajnih nezgoda nije zanemarljiv. Najgore što vozaču sa neispravnim vozilom može da se desi jeste da ga ostavi negde na putu. Ničiju bezbednost ne ugrožava, pa ni svoju. Kočioni sistem, upravljački mehanizam i svetla je jedino što mora biti ispravno. U Brazilu, recimo, ne postoji tehnički pregled. A gde i postoji na 6 meseci, radi se za vozila preko 30 godina starosti. Opet uz korektnu cenu. Najgori smo na svetu.
    (Samo kažem, 14. maj 2018 10:08)

    # Link komentara

  119. je ipak sve ovo, jer je u pitanju cist harač. Ceo vozni park Srbije jednak je procentu starih automobila u Italiji a mozda cak i manji, pa je tamo tehn.na dve god. Ne nasedajte ljudi ovo je cista otimacina.
     (smesno, 14. maj 2018 10:04)

    # Link komentara

  120. Neka bude dva puta godisnje ali neka cena bude 600 dinara kao i sada.
     (za b93, 14. maj 2018 10:00)

    # Link komentara

  121. Bravo, neko je konačno formulisao generalno mišljenje u formi koja se ne može osporiti.
    (Vidoje, 14. maj 2018 09:58)

    # Link komentara

  122. Pozivanje na bezbednost saobraćaja kao razlog za dupli tehnički pregled nema nikakvog osnova u praksi, jer je veoma dobro poznato da procenat saobraćajnih nesreća koje su direktno prouzrokovane neispravnošću vozila nije veći od 5%. 95% nesreća se događa pre svega zbog nepoštovanja ograničenja brzine, a nakon toga i ostalih saobraćajnih propisa. Tu je zatim alkohol, umor koji dovede do toga da vozač zaspi i sl. Znači retko kada je razlog u automobilu, već je u najvećem broju slučajeva razlog u vozaču. Pored toga, mnogo veća pretnja po bezbednost saobraćaja su loši putevi, naročito udarne rupe i krateri po putevima koji dovode ne samo do velike materijalne štete već i do toga da prilikom pokušaja izbegavanja vozač izgubi kontrolu nad vozilom. Dalje, bili bi krajnje zlonamerni ako ne bi uzeli u obzir standard prosečnog građanina Srbije. Najlakše je reći neka ne voze automobile, ali automobil u 21. veku nije više luksuz nego realna potreba. Naravno zna se šta mora obavezno biti ispravno i tu nema spora, ali govoriti o nekoj koroziji i sl. je zaista neozbiljno. Lično mislim da podizanje standarda u bilo kojoj oblasti mora ići postepeno i mora biti praćeno porastom životnog standarda, a ne ovako lomiti preko kolena bez ikakvog osnova i utemeljenja u realnim finansijskim mogućnostima građana.
    (Sheriff, 14. maj 2018 09:58)

    # Link komentara

  123. Ja imam vozilo starije od 15 godina, ali ne prelazim s njim ni 5000 km, godišnje... I sad znači na svakih 2000km, koje sam prešao moram da idem na tehnički... A verujem da ima ljudi, koji i manje prelaze godišnje..
    Iskreno, mera je skroz glupa... Ako su već hteli nešto, onda su trebali da za parametar uzmu pređenu kilometražu...
    (milos, 14. maj 2018 09:56)

    # Link komentara

  124. Нећемо се ваљда држати Устава као пијан плота, у земљи (за државу много треба) где се устав не маже на хлеб, а патриотизам не сипа у трактор ?!

    Проћи ће и ово, као што је пролазило и све остало, а онда ће нам објаснити утицај двоструког опорезивања на раст БДП земље која је далеко од државе.
    (Ron Jeremy, 14. maj 2018 09:53)

    # Link komentara

  125. Ajde dajte mi jedan primer kada je izazvan sudar zbog tehnicke neispravnosti vozila, bilo ko nek postavi link. Ne kazem da se ne desava al to je manje od 1%
    (aiko, 14. maj 2018 09:52)

    # Link komentara

  126. Koliko primećujem, u 90% udesa sa smrtnim ishodima ili sa teškim telesnim povredama uvek su u pitanju novi(ji) automobili.
    (Tata Ikun, 14. maj 2018 09:51)

    # Link komentara

  127. Ja svoja kola redovno održavam zbog sopstvene bezbednosti. Slažem se s time da tehnički pregledi moraju da budu ozbiljniji i rigorozniji. Većina tehničkih se svede na proveru kočnica i to je sve, ako i to uopšte urade. Tačno je i da ima mnogo neispravnih automobila na ulicama.
    S druge strane mislim da je ovo što je iznela Efektiva sve apsolutno tačno i da u pitanju i jeste diskriminacija. Kada sam ranije video ovu vest odmah mi je bilo jasno da je dvostruki tehnički u funkciji kojekakvih lobija, prodavaca automobila i selekcije onih koji će da obavqaju tehničke preglede. Donosilac ove odluke kao da nema predstavu o automobilima i možda nema ni vozačku dozvolu. U svakom slučaju, takođe smatram da se radi o diskriminaciji iako spadam u one koji imaju automobil mlađi od 15 godina.
    (M.., 14. maj 2018 09:45)

    # Link komentara

  128. Dok Ustavni sud uzme predmet u razmatranje proteći će minimum 2 godine. Briga sudiju za muke dece i sirotinje, njemu je bitno njegovo radno mesto, mesta supruge i dece. Naše pravosuđe je sve, samo nije ono što bi moralo da bude. Zbog toga nas i ozbiljni investitori zaobilaze, a dolaze oni koji propisuju normu od 2 čaše vode za 8h rada, kako nas informišu neke dnevne novine. Ovo je još jedan, u nizu bezveznih zakonskih predloga, razlog koji će ubrzati odlazak mladih iz ove države. Stihovi ne mogu da povećaju natalitet, ali dobri zakoni mogu da zadrže inženjere i lekare ovde, a naši državni službenici, pravnici i ekonomisti, čine sve da rasteraju još ovo malo preostale dece.
    (;), 14. maj 2018 09:43)

    # Link komentara

  129. hvala. da bar neko zastiti gradjane od bahatih
    nije stvar u bezbednosti vec u otimanju para. ako se jedan tehnicki
    uradi kvalitetno ne moze za 6meseci auto da postane nebezbedan.
    da li ti isti predju vise od 1000 km mesecno . ne sigurno
    (petar, 14. maj 2018 09:42)

    # Link komentara

  130. Većina zakona se donose pod uticajem lobija. Samo pogledati kome to odgovara i biće jasno. Pošto ništa ne proizvodimo tu su uvoznici i održavanje. Glasnogovornici su stručni ljudi koji takođe imaju interese u svemu tome kroz agencije, upravne odbore itd...
    Najveći problem u saobraćaju je saobraćajna nekultura i neodgovarajuće kažnjavanje nekulturnih i bahatih vozača, od nedavanja migavca pa nadalje. Nije dovoljno doneti rigorozne zakone već ih sprovoditi svakodnevno i prema svima.
     (Milence, 14. maj 2018 09:42)

    # Link komentara

  131. Kada sam pre neku godinu kupio nov auto, morao sam na tehnicki, dok u vecini zemalja automobili ne idu na tehnicki do 4. godine. Mnogi kukaju kako nemaju para za odrzavanje auta (poput mog tasta) i voze tehnicki neispravna vozila. Mom tastu rucna ne koci, kao da nije povucena. I zimi i leti vozi sa jednim setom celavih zimskih guma, volan se sam okrece levo, a za desno moras da se rves sa njim. I kaze mi da nema para za odrzavanje. Zbog njega bi trebalo uvesti mesecni tehnicki. Godinama nije odrzavan i pre 2 meseca prosao tehnicki (progledali kroz prste), a za 2 meseca otisla rucna i neto oko volana. Znaci jos 10 meseci moze da vozi tako.
    Kada su meni zafalile pare za stan, prodao sam taj nov auto i sad ne mogu da skupim pare za neki noviji pristojan i zato ne vozim nikakav. Ne zelim da sedam u neispravan auto. Verujem da ce vecina reci da je Golf 2 od 25 godina bolji od mnogih novih, ali neka pravedan i nekorumpiran tehnicki selektuje kola koja mogu u saobracaj.
    (Nikola, 14. maj 2018 09:41)

    # Link komentara

  132. Po Ustavu svi gradjani imaju jednaka prava i obaveze, ali koja Vlast za ovih 28 poštuje ustav, tako i ovom slučaju ..., diskriminacija gradjana se nastavlja, a u ovoj bedi od države koju su stvorili "pošteni" političari vlasti i opozicije, ali puna im usta EU, zbog lične koristi pljačkanja sirotinje, a ovakav zakon nepostoji u EU.
     (EZ-EU, 14. maj 2018 09:32)

    # Link komentara

  133. otimačina od najsiromašnijih
     (biće bolje, 14. maj 2018 09:31)

    # Link komentara

  134. Vozilima iz EU stara po 2 ili 3 god retko se skida km jer su svi stvarno presli oko 200 000 km i uglavnom poseduju Dpf filter. Nije problem ako vozilo od 15 g ide 2x na tehnicki jer jos uvek ima krseva nevidjenih na ulicama, ali namet mora biti nepromenjen,znaci 1000 do 1500 din po tehnickom a ne 4000 kakav je predlog sada.
     (C i n i k, 14. maj 2018 09:31)

    # Link komentara

  135. lepo blokiramo slaviji svi mi ss kolima starijim od 25 godina i ne mrdamo dok vlada ne ukine taj harac a organizujemo se pomocu drustvenih mreza pa kad mogu taksisti bahati moze i sirotinja narodna pa da vidi nas premijer brnabic kako je to kad sirotinja blokira slaviju...a presedan su napravili sa taksistima tako da nema povlacenja vise.
     (Marko, 14. maj 2018 09:31)

    # Link komentara

  136. Ni zakon o folijama na zadnjim staklima nije bio približavanje propisima u EU već približavanje našim novcanicima. Dva tehnička postoje širom EU ali kao sto rekoh glavni cilj je da se povećaju plate na budžetu i da oni koji su na budžetu ne osete odlazak radne snage na zapad. Sledeća je TV taksa koju će naprednjaci ukinuti čim dodju na vlast. Ako se sećate?
    (Pamtim ko mator, 14. maj 2018 09:31)

    # Link komentara

  137. A šipke za držanje u GSPu, masne od ulja?
     (Ja, 14. maj 2018 09:29)

    # Link komentara

  138. Ja vozim auto stariji od 15 god nije problem sto ce da poostre pregled ali to je moglo i jednom godisnje neka tada odrade kako treba ne vidim problem,drugo cena van svake pameti kao da nas kaznjavaju a ne da rade to zbog nase bezbednosti i trece policija kada te zaustavi uvek moze na vanredni tehnicki da te posalje.
    Ne najbolje.vozim auto stariji od 1 godina jer volim pa zar bi ja i bilo ko od nas stavio u auto porodicu gde su kocnice ili upravljacki sistem ne ispravan.Objavite komentar
     (dragan., 14. maj 2018 09:29)

    # Link komentara

  139. “Ova odluka je i suprotna Ustavu RS koji zabranjuje diskriminaciju po bilo kom osnovu, kao i Takođe, Članom 82. Ustava kao ekonomsko uređenje zemlje predviđena je otvorena i slobodna tržišna privreda, kao i samostalnost privrednih subjekata,"
    A sta se jos to u ovoj Srbiji postuje.
    Prvi predsednik Srbije ne postuje ustav jer ne obavlja svoju Ustavom definisanu funkciju.
    Ali dok je ovaca bice i dzempera.
    (despot, 14. maj 2018 09:27)

    # Link komentara

  140. Koliko u procentima stariji vozači učestvuju u nesrećama pa moramo na lekarske preglede.
     (deda, 14. maj 2018 09:27)

    # Link komentara

  141. Veoma dobro obradjena tema i obrazlozeno misljenje od strane udruzenja Efektiva. A sada o necemu ne vezano direktno ali opet iz srodne teme. Od prijatelja koji zivi u CH cuo sam da je nedavno bio referendum na kom se glasalo o povecanju godisnje takse za koriscenje puteva i da predlog da ona bude povecana nije prosao. A ko narod u Srbiji ikada pita za ista?
    (Petar, 14. maj 2018 09:26)

    # Link komentara

  142. A dok vi sačekate ocenu ustavnosti, ja ću platiti jedno 6 tehničkih pregleda u naredne 3 godine.
    (Buši, ha ha ha ha ha, 14. maj 2018 09:25)

    # Link komentara

  143. Pod izgovorom uskladjivanja zakona sa EU mi uskladjujemo samo ono sto nam odgovara.U vecini zemljama dva tehnicka idu na 30 godina starosti dok redovni na dve godine ali tek posle 4 godine starosti dok je standard tih vozaca bar 7 puta veci.I stari zakon je trebalo ublaziti ali...prohtevi drzave su veliki.Ako nije tehnicki onda je akciza na gorivo,cigarete,pica.Dodatni atesti za TNG su uvedeni iako je to ekoloski prihvatljivo gorivo pa umesto olaksica vozaci dobijaju kaznu.Samo se niko ne seti losih puteva gde stradaju i ispravni automobili ... i cemu dodatni tehnicki kada rupa odnese trap,amortizer,sponu a upale sahte ostecuju gume i trap?
     (Leo, 14. maj 2018 09:24)

    # Link komentara

  144. Svi mi bi kipili novije automobile da novac nije problem na prvom mestu. Ovo je cista diskriminacija protiv siromasnih.
    (dejan, 14. maj 2018 09:24)

    # Link komentara

  145. kupio sam nov auto i idem na tehnicki. da li je to u redu ? a krsevi koji ugrožavaju bezbednost ljudi , se normalno registruju.znam mnogi ce reci nema narod para ,pa ne mora ni da vozi .
    (milorad, 14. maj 2018 09:17)

    # Link komentara

  146. Pa i neka bude drugi tehnički pregled ali da bude besplatan. Tako će izgurati svoje, a neće pljačkati narod.
     (Cokula, 14. maj 2018 09:14)

    # Link komentara

  147. Ljudi nikako da shvate da je u Srbiji truo ceo sistem države. Kada to budu shvatili, onda će im biti jasno da ovakve i slične odluke naše pametne vlade ne rešavaju nikakav gorući problem. Treba menjati sistem, omogućiti ljudima normalniji život, a ne sa nekim uredbama rešavati jedan mali deo svakodnevnih problema.
    (Vojvođanin, 14. maj 2018 09:11)

    # Link komentara

  148. totalno su u pravu lopovska posla
     (deki, 14. maj 2018 09:07)

    # Link komentara

  149. U pravu su ljudi, ali sad drzava da obezbjedi precizno testiranje vozila i da bude rigorozno. Dok se ne dostignu zeljeni standardi, krsevima nema dozvole za saobracaj.
     (Momir, 14. maj 2018 09:00)

    # Link komentara

  150. Не прелазимо 100.000км. Таксисти одувек иди два пута годишње на технички.
    (киза Д, 14. maj 2018 08:59)

    # Link komentara