1. (Papageno, 03. mart 2018 22:48)
    Da si u nekoj normalnoj zemlji auto star 1 godinu nebi ni vozio na tehnicki.
     (Strokavi mozak, 4. mart 2018 11:47)

    # Link komentara

  2. Nista od ukidanja dizela dok god ima nafte. U to budite sigurni...
     (Zurkolomac, 4. mart 2018 10:50)

    # Link komentara

  3. U Srbiji se vise vole i voze benzinci
     (Oduvek, 4. mart 2018 10:37)

    # Link komentara

  4. Dobar a jeftin auto nikada nije bio niti ce, ocuvan sa malo predjenih kilometara ce uvek biti skup !
     (Plati pa se klati, 4. mart 2018 10:36)

    # Link komentara

  5. Najjednostavnije je da snize cenu na elektricna vozial pa da polako svi predjemo na njih. Dobro nama dobro okolini
     (mare, 4. mart 2018 10:19)

    # Link komentara

  6. Petrol + TNG, jeftinije održavanje i bez brige zimi oko paljenja, ekološki i finansijski prihvatljiviji
     (miki, 4. mart 2018 10:03)

    # Link komentara

  7. Voleo bih da neko sračuna koliko % trenutno zagađuju dizelaši u odnosu na ostale recimo u Srbiji. Imam utisak da trenutno benzinaca ima daleko više i da je njihov doprinos zagađenjima odlucujući pogotovo što je % axciza za dizel najveći i to gorivo najskuplje i ljudi onda kupuju benzince.
     (e, 4. mart 2018 09:17)

    # Link komentara

  8. Kada covek ima platu dvesto, tristo eura njemu je poslednja briga na svetu ekologija. Palite ovaj bedni narod sa glupostima koje u sustini nikoga ne doticu. Kakvo zagadjenje i ostale gluposti, radi se iskljucivo na povecanju profita i onako prebogatih pojedinaca. Pa ta industrija koja proizvodi komponente za auto industriju pravi pravu klimatsku katastrofu i nikom nista. Razmislite svojom glavom pre nego donesete zakljucke koje vam servira dusebrizni zapad.
     (Jovan, 4. mart 2018 09:13)

    # Link komentara

  9. Mozda prvo da se ne pali djubre u kontejnerima.
     (dragan, 4. mart 2018 00:38)

    # Link komentara

  10. Imam golfa keca, u top stanju, servis od pocetka sa originalnim delovima, garaziran. Moj golf ne dimi i vrlo je prijatan za voznju. Nema snagu al ima dusu, kada me prodje neki novi dime i benzinci ( plavo beli dim ) i dizeli evro 6 ( crni dim ), ovde neko nekog. Svaki potpuno tehnicki ispravan auto ne zagadjuje, ali treba silom prodavati automobile ko da su telefoni. Manite me, ja potrosim iz Beograda do Budve i nazad jedan relativno mali rezervoar nafte.
    (Aca Lukas, 4. mart 2018 00:15)

    # Link komentara

  11. Zar stvarno mislite da je u pitanju zagadjenje ili profit.
    Zzsto ne izbce GMO i emulgatore prvo, smanje telefonima zracenje i slicno...
    Ne nasedajte, veliki samo hoce da zarade jos vise da im bude lakse da nas porobe jos lakse.
    (nick, 4. mart 2018 00:11)

    # Link komentara

  12. A u Bosni je još registracija za auto na plin skuplja za 100 maraka! Kakav apsurd!
     (Samo istina, 3. mart 2018 23:31)

    # Link komentara

  13. Samo diesel. I kad bi za DZ poklanjali plin i benzin, sto nikad biti nece, opet samo diesel.Noviji svakako, Euro 5 min.
     (C i n i k, 3. mart 2018 22:49)

    # Link komentara

  14. Problem je u tehničkom pregledu. Zadnja 3 puta nisu mi ni pogledali motocikl. Čak nisu primetili da sam ga ofarbao u crno a u saobraćajnoj piše siva. A da ne pričam o ozbiljnijoj kontroli kao što su izduvni glasovi. To neće raditi nikad.
    (nedostizni, 3. mart 2018 21:47)

    Ja sam pre nekih 10 dana radio tehnički pregled na autu i nemalo se iznenadio kad sam video da čovek gura sondu u moj auspuh i zapisuje rezultate merenja, što se ni ne sećam ni kad sam poslednji put video u Srbiji, a vozač sam već 30 godina!

    Srećom, moj auto je nov benzinac, sad je navršio godinu dana, pa je taj test prošao bez problema.

    Još više sam se iznenadio kad su mi gledali i svetla. Mada nisu kontrolisali pravilnu podešenost farova, ali su barem pogledali da li sva svetla rade, što je za naše prilike stvarno neuobičajeno i mnogo!

    Ja već godinama idem na isto mesto pred registraciju i dosad su uvek gledali samo kočnice i ništa više.

    Da li to znači da je započet neki novi, pozitivan, trend na tehničkim pregledima u Srbiji, ili je firmu preuzeo neki novi, mnogo savesniji i pošteniji gazda nego prethodni, ne znam, ali mogu reći da sam ove godine imao stvarno drugačiji tehnički pregled, skoro onako kako bi trebalo da uvek bude!
    (Papageno, 3. mart 2018 22:48)

    # Link komentara

  15. Ma da, sve guraj u Srbiju. Biće "povoljnih" dizelaša svuda, pop ga vozio do crkve i nazad, prvi vlasnik...
     (Alfa 1.4 TB, 3. mart 2018 22:30)

    # Link komentara

  16. Neverovatna je žilavost ljubitelja dizela. Tekst koji je bio povod komentara odnosi se na moguću veću ponudu starijih dizela koje ZABRANJUJU u Evropi. Podvlačim, zabranjuju dizele, možda će za koju godinu i benzince ali sada je tako. I kakve crne elektrane i plastika, tekst je o autima. U gradovima su automobili glavni zagađivači vazduha i u Evropi sigurno neće bez velikog razloga da donose ove zabrane. Čestice koje nastaju sagorevanjem dizela su kancerogene i tačka. I ne bih se ja mnogo sekirao, vozite bre šta hoćete ali samo dok to ne počne opasno da ugrožava zdravlje ljudi a očigledno je počelo čim je jedna Nemačka, Meka za dizele, počela da ih zabranjuje. Molio bih vlasti ove zemlje da ne dozvoli uvoz tih auta.
    (ripli, 3. mart 2018 22:28)

    # Link komentara

  17. Do juce je sa traka u Kragujevcu izlazio nas cuveni "Jugo"....Zadnji auto je izasao 2008 cini mi se... To je sada automobil star 10-ak godina,tako da je jos uvek "nov",moze da tera :-) ! ...Mada se u to vreme u Evropi vozio uveliko Euro 5
    (Dejan, 3. mart 2018 22:19)

    # Link komentara

  18. Sklonite tamove i tamiće sa nasih puteva jer njihovi auspusi ubijaju na putu...takodje pozdrav za golfove keceve 'i dvojke 1.6d
     (srbo, 3. mart 2018 22:15)

    # Link komentara

  19. Dosta tih prljavih dizelasa ima Euro 4 i 5 motore
     (Saobracajac, 3. mart 2018 21:56)

    # Link komentara

  20. Problem je u tehničkom pregledu. Zadnja 3 puta nisu mi ni pogledali motocikl. Čak nisu primetili da sam ga ofarbao u crno a u saobraćajnoj piše siva. A da ne pričam o ozbiljnijoj kontroli kao što su izduvni glasovi. To neće raditi nikad.
     (nedostizni, 3. mart 2018 21:47)

    # Link komentara

  21. Ovo nema veze sa životom. Problem je obezbediti jeftiniji transport. Kad svi budu vozili na benzin biće dizel jeftiniji 20-30%. Problem je što je Rusija žestoko zakoračila napred, a oni imaju goriva na bacanje za razliku od Evrope... I Hitler je propao zbog nedostatka goriva...
    (Pilot, 3. mart 2018 21:10)

    # Link komentara

  22. Da se razumemo zbog prirode posla imam i dizel i bezinac. Oba su novijeg datuma. Dizelaš da ''purnja - purnja'' ali... Mnogo je ovde dušebrižnika koji u suštini iskreno nemaju blage veze. Izvinjavam se ali jeste tako . Kao dizel je skup za održavanje , i da ne nabrajam dalje. Spominjete filtere . A da li je iko od vas video kako izgleda i gde se nalazi. Vozite ako uopšte i vozite benzince kojima je zapušena lambda sonda odavnooooo i ne pada vam na pamet da je promenite jer je to trošak i baš vas briga šta ispuštate u vazduh a ovamo nešto komentarište što ste pročitali na internetu. Srpska posla - sve znate i najpametniji ste. Do pre par godina vozili ste Zastave i kleli se da vaš Jugo troši 3 litre u gradu ( a motor za između ostalog za JUGO je koncipiran i izmišljen 1949 u Fijatu i maltene bez ikakvih izmena ugrađivan kod nas do prestanka proizvodne) . Ne omalovazavam nkoga ali jednostavno to je činjenica.
    (Til Ojlenšpigel, 3. mart 2018 20:52)

    # Link komentara

  23. Topi se led, planeta je na izdisaju, a ljubitelji dizelasa u Srbiji su i dalje uporni! Nadam se da će proraditi svest kod nadleznih institucija inače nam se ne piše dobro!
    (zoro, 3. mart 2018 20:43)

    # Link komentara

  24. SRbija kao kandidat clanstva u Eu ne moze zabranit uvoz Euro3 norme,moze lorigovati ove cene registracije po ekoloskim normama.SRbija zemlja u kojoj se lozi staro ulje,ugalj.plastika.sve zivo.SManjiti cenu strujule,ukinuti akcize na gas,metan,ateste,reateste ,grejanje stana od 100kv na gas 20000din,,em ne ugrejes se.
    (Nikola, 3. mart 2018 20:33)

    # Link komentara

  25. 75% struje u srbiji se dobija iz termoelektrana Obrenovac/Kostolac i na kosovu Kosovo Polje.. Kao sto rekoste, niko ne govori o krsevima od autobusa i kamiona koji krstare nasim putevima.. a necu o kesama flasama i drugom plasticnom otpadu koji je lako reciklirati a zavrsava pored puta al bitno da mi mlatimo o vozilima koji ne cine ni 1% zagadjenja. Al bitno je uvoznicima novih auta ne kvariti posao...
     (cudo, 3. mart 2018 20:08)

    # Link komentara

  26. manje vise,sve sto kaze gospodin cosic,je tacno. kad bi spustili akcize na gas i metan,vise ljudi bi vozilo na gas i metan,na goriva koja su najcistija od svih fosilnih
     (petar, 3. mart 2018 19:57)

    # Link komentara

  27. Bobe, potpuno se slažem s'tobom. Treba pored dizela zabraniti i korišćenje uglja za ogrev u gradovima. London je, što mnogi ne znaju, ugalj zabranio još šezdesetih godina prošlog veka zbog ekstremnog zagađenja i preko deset hiljada umrlih od gušenja te zime. Jel' treba da čekamo da se to desi i kod nas. Moj auto je na benzin, grejem se na gas, nisam pušač a ni lažni dušebrižnik ali živim u zimi vrlo zagađenom gradu i pokušavam da se izborim za malo čistiji vazduh. Sa moje strane sam uradio šta sam mogao ali ne vredi kad moj komšija ne zna za bolji auto od Golfa 2 i za drugi ogrev od uglja. Samo zabrana!
    (ripli, 3. mart 2018 19:49)

    # Link komentara

  28. Ozbiljna drzava,a to nije Srbija,krenula bi od barem rigoroznije kontrole na tehnickom pregledu postojecih vozila koja se registruju jer vecih krseva u Evropi nema.Sa druge strane to je i razumljivo posto su nam poslednjih 28 godina donele da budemo medju 5 najsiromasnijih zemalja Evrope.Stanje ne da se ne popravlja nego je vozni park stariji nego pre 5 godina.Nikakvi ozbiljni pomaci se nece desiti dok se standard gradjana ne popravi barem 30 do 50%.Ne postoji administrativna mera koja moze da resi besparicu.Najpregledaniji oglasi u toku 2017.godine su polovna vozila do 2000 eura i to sve govori.
    (laki78, 3. mart 2018 19:48)

    # Link komentara

  29. Zabraniti uvoz vozila ispod Euro 5 norme !
     (Potrovasmo se, 3. mart 2018 19:40)

    # Link komentara

  30. Ne dozvoljavati vise registraciju krseva starijih od 20 godina, makar toliko mozemo da ocistimo Srbiju !
     (Poostriti zakon, 3. mart 2018 19:39)

    # Link komentara

  31. Petica...zato sto bi to znacilo da ukidas maltene kola u Srbiji,jer je cena i nameti za gas oreveliki,tj,drzava previse krade gradjane,a osim toga,dzaba ukines dizelase ako neki domaci biznismen koji je uz sadasnju vlast ,lagano istrese toksicni otpad u Savu,Dunav...i da,treba ukinuti i benzin ako ti je stalo do ekologije jer benzin truje prirodu a dizel ljude.
     (coki, 3. mart 2018 19:36)

    # Link komentara

  32. Da se u Srbiji brinu za ekologiju ne bi povećavali akcizu za TNG, uvodili raznorazne ateste i samim tim destimulisali ljude da ugradjuju TNG sisteme.
    (hrony, 3. mart 2018 19:35)

    # Link komentara

  33. Cementare sagorevaju stare gume u proizvodnji pa nikom ništa.
    (kkk, 3. mart 2018 19:32)

    # Link komentara

  34. opet se javljaju lazni dusebriznici koji se brinu za vazduh koji toliko truje dizel motor,a u isto vreme se 70% njih greju na ugalj pa da izmerimo ko vise zagadjuje vazduh,moj dizel motor ili vase peci na ugalj i drva?
    (bob, 3. mart 2018 19:27)

    # Link komentara

  35. Drzava treba da uvede Euro5 standard za uvoz polovnih vozila.
    (Kobaja Grande, 3. mart 2018 19:05)

    # Link komentara

  36. Zamolio bih sve vlasnike dizel vozila da se informišu koji to gasovi izlaze iz njihovih auspuha. Azotni oksidi kao najopasniji su toliko agresivni da su daleko opasniji po pluća od pušenja, direktno izazivaju rak. Kao što se pušenje zabranjuje na javnim mestima, tako će zabraniti i dizel. Problem kod nas je još veći jer se filteri poskidaju pa je nemoguće voziti iza dizela u koloni. U Evropi je 2017. prodato oko 55% benzinaca a 42% dizela. O Americi, Aziji i Južnoj Americi da i ne govorimo. Daleko je veći broj benzinaca. Dizel će ostati još neko vreme u teretnom programu ali to manje utiče na gradove. Shvatite ljudi da vi dišete taj isti zagađeni vazduh u svom gradu i nemojte da vas čudi neverovatan porast plućnih bolesti, naročito onih najtežih kod nas. Mislite o tome kada skidate filtere sa svojih dizela jer su skupi.
    (ripli, 3. mart 2018 19:00)

    # Link komentara

  37. Neću da komentarišem ništa u vezi zagađenja ali sam siguran da kada bih bio u fazi kupovine polovnog automobila gledao bih da izbegnem dizelaša, ne zato što ga ne volim nego razmišljam da ću taj auto da vozim bar tri četiri godine i kakva će tada hajka protiv njih i ovde kod nas. Gde ću tada da prodam svog mezimca i za koje pare?
    (Vlada, 3. mart 2018 18:40)

    # Link komentara

  38. ovde u italiji pola dizelasa je pocupalo dpf filtere i to tako ide godinama
     (dejan, 3. mart 2018 18:08)

    # Link komentara

  39. Za pocetak zabraniti prodaju uglja, koriscenje starih cipela, odjece i automobilskih guma kao ogreva, a onda onemoguciti registraciju golfova dvojki, generalno automobila iz 80-desetih i 90-desetih. Drasticno kaznjavati zagadjivace male i velike kao i pojedinca. Tek onda raspravljati o automobilima "novije generacije".
    (zubac, 3. mart 2018 17:32)

    # Link komentara

  40. Dzaba svi ekoloski standardi, kada kod nas pocupaju DPF i katalizator cim stignu, jer bolje vuce, manje trosi...bla bla! Verovatno i sami uvoznici, ako nalete na neko vozilo sa zaprljanim filterom ga odstrane i deaktiviraju!
    To je problem...jer sta pise, kod nas se (skoro) nista ispunjava!
     (Conte Leone, 3. mart 2018 17:09)

    # Link komentara

  41. За почетак би ова држава требало да ради детаљну проверу аутомобила на техничком прегледу. Под детаљно, мислим на проверу статуса катализатора код бензинаца, проверу егр вентила код дизелаша. Та два дела се масовно скидају.
     (Богдан, 3. mart 2018 17:07)

    # Link komentara

  42. Dobar automobil sa malom kilometrazom je svuda bio i bice skup !
     (Nema jeftino i dobro, 3. mart 2018 17:07)

    # Link komentara

  43. Problem nisu dizeli bilo koje norme (ne računam Tamiće i prastare autobuse koji se još voze, onih su van svake kategorije), problem su dizeli sa izvađenim filterima i prečistačima i korumpirani servisi za tehnički pregled. Ali što bi se bunili. Nije nam uopšte toliko loše. Tako kažu...
     (johnzie, 3. mart 2018 16:58)

    # Link komentara

  44. “Tako da je ta prica o ekologiji nategnuta”. Ta prica je zategnuta tamo gde je sve drugo prece od zdravlja. Gde politicari vedre i oblace, rade sta god hoce, I niko ne moze i nesme da ih kontrolise. U ekoloski trezvenim drzavama postoje organizacije, udruzenja, skupovi gradjana koji zagorcavaju zivot svim bahatim nikogovicima, terajuci sve do kraja, do suda I na kraju do zatvora. I ne boje se, i njihovih misljenje je bitno a njihova odgovornost velika, tako se i postavljaju i ponasaju. Ne moze. Tacka. Ako neko gradi divlju zgradu na mestu parka, zavrsi u prdekani. Ako neko zagadjuje i vara, mora debelo da plati. Ljudi uloze svoj novac, kredibilitet, na kraju svoj zivot da isteraju pravdu na videlo. Vremenom, bahatim barabama dodje jeftinije da rade po zakonu jer ih u protivnom drustvo posalje na marginu ili na drustveno smetliste. U Srbiji je tako kako je, da ne konstatujem ocigledno. Jednog dana cemo mozda shvatiti nasu odgovornost prema sebi i prema drugima.
    (zlatiborac, 3. mart 2018 16:58)

    # Link komentara

  45. Pa neće se ni nemci tako lako odreći dizelaša. Ovde se radi o zabrani ulaska u centar većih gradova, a ne o totalnoj zabrani dizelaša.Radije će držati jednog manjeg benzinca za po gradu kao drugi auto. Nemci su nacija koja putuje naj više na svetu. Što je jako vidljivo nedeljom posle podne na svim autoputevima. Osim toga mnogi svakodnevno putuju po sto i više kilometara do posla i nazad. Sve u svemu mi nećemo osetiti ništa od ovoga.
     (samo vas gledam, 3. mart 2018 16:57)

    # Link komentara

  46. "Sada se mnogima ponovo rodila nada kako će za malo novca doći do kvalitetnog dizel automobila"
    Мало новца и квалитетан дизел не иду у исту реченицу. Поготово ако немаш пара да га одржаваш не купуј дизел.
     (гокси, 3. mart 2018 16:56)

    # Link komentara

  47. Ljudi ova odluka je cisto ekonomska biznis u pitanju kakva crna briga za okolis i nemoj da se varate da je razlika izmedju euro3 i euro5 velika manje vise to je sve isto to sto fabrika okaci ne znaci nista. Sami ste videli sto su radili u folcvagenu,a sto se nas tice i podmladjivanja voznog parka nema od toga nista dok se ne pojaca kupovna moc gradjana to znaci nikad dok drzava nesmanji porez na carine na registraciju na akcize za gorivo dok ne pocnemo da proizvodimo kvalitetno gorivo dok rezervi delovi za te aute ne budu vece klase nece se nista promeniti sto je svama manite se mastanja pa u ovoj zemlji samo 20% ljudi koji voze mogu sebi priustiti aute sa euro6 motorima i da ih mogu odrzavati pa jedva da mozemo i odrzavati euro3 motore sve je u standardu gradjana pa i ja bih voleo da vozim mladji auto ali neide.
    (Buki, 3. mart 2018 16:55)

    # Link komentara

  48. drzavo smanji akcize na gas benzin produzite atest eto resenja udaviste nas
     (lazar, 3. mart 2018 16:48)

    # Link komentara

  49. Euro 3 koji sad gulimo zagađuje kao 26 automobila sa euro 6 standardom

    haha smešan komentare koji veze nema sa realnošću ima toliko pozitivnih ..jedino je tačno da svi ti euro 6 dizeli zagadjuju 26 PUTa više u vožnji nego što im softver za varanje prikaže.
     (dzoni, 3. mart 2018 16:47)

    # Link komentara

  50. Slazem se da bi trebalo zabraniti uvoz Euro 3 jer je rec o bas starim autima. Treba dozvoliti uvoz sa normom Euro 4 i novije, nista drugo. Sem toga, nzn ko uopste moze da poveruje u takve naslove "DE zabranjuje dizelase"? Taj ko veruje u to nikad iz Srbije nije izasao 100%. Ima nekih zabrana u nekim gradovima u DE za starije od Euro 5, za strogi centar, ali to niko ne proverava niti kaznjava.I nece biti nikakvih proterivanja dizelasa pobogu, u DE 80% vozaca vozi na diesel. Slazem se da je ovde pitanje standarda problem ali ako vi i dalje uvozite auta iz 2001 koja u DE kostaju 400,500 evra, onda se postavlja potanje da li je to normalno za jednu drzavu, bez obzira na niska primanja?
     (C i n i k, 3. mart 2018 16:30)

    # Link komentara

  51. najveci krivac je drzava! umesto da stimulisu novija vozila oni obrnuto rade. sto noviji auto to veci porezi. katastrofa. potpuno suprotno...
    (018, 03. mart 2018 15:01)

    Nije drzava glupa...nego znas kako razmislja svako ko se ovde docepa vlasti. Prvo razmislja kako da uzme pare...privrede nema...sve razruseno znaci mora da otme od naroda. Kako da otme od naroda kad narod nema pas za sta da ujede....znaci mora da uzme od onih koji imaju....aha kupio si nov auto znaci imas para ehehe pa daj malo drzavi mora i ona od neceg da zivi. E kada namakne pare uzimajuci od onih koji imaju razmislja kako da ostane na vlasti....i onda kaze ma pusticu sirotinju da vozi raspale krseve i da se truje ako hoce i tako kupiti socijalni mir da ne shvate koliko su bedni.
     (Bane, 3. mart 2018 16:08)

    # Link komentara

  52. Toliko je neistina napisano na ovu temu u poslednjih nedelju-dve da je to neverovatno. Ovo je prvi iole smislen članak koji sam pročitao ali opet je polazna tačka pogrešna. Naime Nemci nisu proterali dizelaše već je sud doneo odluku da gradovi samostalno mogu da odlučuju o zabrani korišćenja određenih vozila na svojoj teritoriji. Sve je znači u rukama gradskih vlasti od kojih su trenutno ako se ne varam tri grada zainteresovana za primenu mere zabrane.
    Ovo već postoji u npr. Holandiji za automobile do euro 3 nivoa u nekim gradovima. Čitav problem je u tome što morate da se parkirate malo dalje i ne možete da uđete u sam centar. Mislim možete ali stigne kazna od oko 100 evra vrlo brzo na kućnu adresu. Sve u svemu za 10-ak minuta tramvajem ili busom a gde postoji metro za 3-5 minuta ste na odredištu.
    Uglavnom nema ništa od jeftinih a skoro novih automobila pogotovo ne ako ih kupujete preko naših, turskih, bugarskih i inih preprodavaca. Pozdrav iz Nemačke. Cene su iste kao juče ili pre mesec dana a dobar automobil sa originalnim kilometrima i servisnom knjižicom košta više nego u Srbiji. Zapitajte se kako i zašto i još jednom pogledajte kilometražu na 15 godina starom golfu na bilo kojem placu kod nas.
    (Flying Dutchman, 3. mart 2018 16:04)

    # Link komentara

  53. Sta sad kao ne zele ljudi dizelase, proradila ekoloska svest ?
    Svakih 500m neka mini deponija, po selima i prigradskim naseljima zakopan industrijski otpad hiljade tona ko zna kakvog toksicnog otpada. Parkovi puni djubreta i pseceg izmeta, kese vise sa krosnji ali boze moj dizelasi ce nas pogusiti.
    (gusi me dizelas dok zavrsavam drugu paklu cigara, 3. mart 2018 16:03)

    # Link komentara

  54. Imali smo veliki prirast broja TNG konverzija do pre 5 godina, onda su skratili trajanje atesta i povećali akcize na TNG. Danas su ubedljivo najprodavaniji dizelaši, a o ugradnji TNG više niko i ne razmišlja.

    Inače ne zaluđujte se da euro 6 zagađuje mnogo manje nego euro 3. Zbog štelovanja rezultata to je daleko od istine. U stvarnosti su tu negde. A opet daleko bolje od starih autobusa i kamiona koji su van svih euro normi i čade 100 puta više nego euro 3.
     (HowYesNo, 3. mart 2018 15:48)

    # Link komentara

  55. Ovih dana dok je zima, vozim po gradu, svaki treci kad da gas, izadje oblak dima. Zagadjen nam je vazduh mnogo a kad vidim da ljudi jos uvek voze krseve poput Golf 2 i kunu se u njega, nije ni cudo sto se gusimo.
     (Aleksandar, 3. mart 2018 15:44)

    # Link komentara

  56. Koja glupost sveukupno, pa u Evropi je i dalje više od 50% novokupljenih automobila diesel, o čemu ovde ljudi pričaju, šta sa tim novim automobilima!?? Samo da znate da nema šanse nešto jeftino da dođe, nećete voziti audi a6 3.0tdi 2017god za 3 000eur
     (boki, 3. mart 2018 15:44)

    # Link komentara

  57. Potrovasmo se po Beogradu od smoga. Država se potrudila da zatvori sve kotlarnice na ugalj i mazut, ali je efekat po zdravlje nikakav, jer je na ulicama sve više automobila i to bez ikakvog standarda. Taj famozni evro 3 standard većina automobila ne ispunjava, pošto se ovde može voziti bez katalizatora. Vozim dizela sa evro 4 standardom i partikl filterom, a to je ovde vrlo retko. Kad bi svi vozili sa evro 5 i 6 standardom, uključujući autobuse i kamione, Beograd bi bio banja. Ovde, bre, ni trilejbusi ne zadovoljavaju evro 6 standard!
     (Ahtung, 3. mart 2018 15:43)

    # Link komentara

  58. Ne mogu da verujem da neko još uvek naseda na ovakve "vesti"...Ništa novo se ne dešava u Nemačkoj-na svakih par godina pomeraju standard koji auto mora da ima da bi ušao u velike gradove...naravno, u skladu sa tim kako se pomeraju standardi u proizvodnji automobila. Ne znam odakle nekom ideja da će oni sad da se rešavaju "krševa"(?!), i to baš izvozom u Srbiju!
    Kao dobro smo tržište, platiše, šta li?! Svaka budala koja pročita ovo na net-u može da proveri cene tih "krševa" na mobile.de ili autoscout-u, pa da vidi da od toga nema, i neće biti, ništa...
     (driver, 3. mart 2018 15:41)

    # Link komentara

  59. @megalomanija

    "takse" na uvoz tng i cng opreme su već 0%. Tng oprema je uglavnom iz Poljske , Italije ili Turske i za sve to imamo sporazume po kojima je stopa carine 0%. Placa se samo pdv 20%.
    Idiotska je stvar što imamo akcizu na tng gorivo i nikakav podsticaj pri registraciji iako je vozilo na tng (a još više na cng) višestruko "cistije" po okolinu od vozila na čist benzin ili dizel.
     (zvezdarac, 3. mart 2018 15:37)

    # Link komentara

  60. Nije mi jasno kakve posledice proterivanje starih dizelasa to da ima po nemacku auto industriju ?! Pa oni ih vise ne proizvode odavno
    (Joksa, 3. mart 2018 15:36)

    # Link komentara

  61. Vec su nasi pokusali da neke kolicine tih vozila ali ABS se oglasila povodom toga elem ta vozila su za raciklazu sto i lepo pise na BRIFU (nemacka saobracjana) odnosno pise na vlasnickom listu, ta vozila mogu da se uvezu i ocarine ali uverenje od ABSa necete nikada dobiti kako bi ste mogli registrovati auto
     (Paul Banyan, 3. mart 2018 15:26)

    # Link komentara

  62. Ovde se diskutuju samo dizelaši kao zagađivači vazduha dok je kod nas puno drugih faktora koje možemo ekološkim bombama zvati možda pre dizelaša to su naša potrošnja drva i uglja kao ogromnog zagađivača vazduha i milion septičkih jama. Za dizelaše u Nemačkoj što se nemačkih proizvođača tiče postoji i rešenja koja smanjuju zagađenost mehaničko modernizacijom vozila gde se lome koplja ko to treba da plati taj trošak od oko 2-2.500 evra.
    Ne smeo zaboraviti da se moguća zabrana odnosi samo na gradove i ako dođe da se gradski saobraćaj smanji za putnike na nulu troškova kroz besplatni gradski saobraćaj mora se sačekati koje rešenje će biti na kraju sledeće dve-tri godine.
    (milan, 3. mart 2018 15:24)

    # Link komentara

  63. Kakva glupost! Mnogo je bolje zameniti sadašnji, srpski otpad za nemački. Nemci će baciti dizelaš euro 5 i 6 koji zagađuju mnogo manje nego ovo što sad imamo, tako da je to za nas dobro, gore da bude ne može. Euro 3 koji sad gulimo zagađuje kao 26 automobila sa euro 6 standardom. Ne treba mozak da se skonta razlika. Tako da manite kuknjavu bez razloga.
     (Pero, 3. mart 2018 15:24)

    # Link komentara

  64. Dizel je jednostavno za autobuse kamione i radne masine.
    Mnogo mi jadno kad neko (pogotovo malo noviji) auto tera na dizel. Ma daj...
    (Marko, 3. mart 2018 15:21)

    # Link komentara

  65. Kada lopuze smanje akcize na plin i umesto atesta uvedu olaksicu na registraciju za vozila plin, ekoloski problem bice resen u Srbiji.
     (Deki, 3. mart 2018 15:21)

    # Link komentara

  66. Zabranice dizelase samo neki gradovi u Nemackoj, a ne u citavoj EU. Kupovace te automobile Poljaci, Cesi, Slovaci, Francuzi, Spanci... Nisu vise ni Nemci budale. Pod uslovom da na Nemca uopste naletis da prodaje auto, a ne nakupca Arapina, Turcina...
    (Stojkovic, 3. mart 2018 15:20)

    # Link komentara

  67. Ne čekajte, kupite sad dok je skupo!
     (Dragan NS, 3. mart 2018 15:19)

    # Link komentara

  68. Zabraniti uvoz vozila za koje Nemci kazu da kod njih ne mogu da se voze. Smanjiti takse za uvoz Tng i Cng uredjaja, smanjiti cenu atesta i.produžiti njegovo važenje.na.10 godina. smanjiti.akcize na ova dva goriva. Eto ekoloskog poteza i.manjeg odliva deviza za nabavku.sirove.nafte.
     (Magalomanija, 3. mart 2018 15:18)

    # Link komentara

  69. Sve smo sredili samo da dizelase proteramo i bicemo jedna velika banja. Ako previdimo zakopani otpad, plastiku i sut na sve strane, zagadjenu pijacu vodu. Pa jel dizeli duvaju u vodu. Zagadjena hrana. kotlarnice na ugalj, elektrane, zabranjene herbicide i pesticide. Autobusi, kamioni, radne masine, traktori, sve na dizel. Kad bure curi, zatvara se prvo velika rupa pa onda mala a mi naopako.
     (SASA, 3. mart 2018 15:17)

    # Link komentara

  70. Dizel za oranje,plin za kuvanje a benzin za voznju.
    (Schaumburg Illinois, 3. mart 2018 15:17)

    # Link komentara

  71. oni proteruju euro4 a mi se jedva nategnemo za euro3 normu
     (m, 3. mart 2018 15:14)

    # Link komentara

  72. Može, neka mi onda država kupi jednog kvalitetnog benzinca na gas ako dodju na ideju da zabrane dizelaše!
     (Neverovatno!, 3. mart 2018 15:13)

    # Link komentara

  73. prebaciti dozvolu za uvoz na Euro 4 sto su u sustini vozila od 2005.godista.
     (Pera, 3. mart 2018 15:08)

    # Link komentara

  74. haha ziva istina
    pa nama bi uvoz tih automobila popravio ekolosku situaciju kada vidim kakve se krntije voze.
    najveci krivac je drzava! umesto da stimulisu novija vozila oni obrnuto rade. sto noviji auto to veci porezi. katastrofa. potpuno suprotno...
     (018, 3. mart 2018 15:01)

    # Link komentara

  75. Da ne pricamo o tome koliko je kod nas naduvana cena gasa plus atestiranja za uzimanje para na svakih 5 godina, iako imam vozilo sa fabricki ugradjenim plinom. Sto se ekologije tice, Nemci ce da izvezu stotine hiljada dizelasa na Balkna, a kada dune kosava, izduvni gasovi odu kod njih. Ne moze se zastiti zivotna sredine bez sagledavanja celine. Tako da je ta prica o ekologiji nategnuta.
    (dragan, 3. mart 2018 14:49)

    # Link komentara

  76. Kako smo jadni. Oni te automobile proteruju zbog kvaliteta vazduha. Nama to nije važno?
    (Saša, 3. mart 2018 14:39)

    # Link komentara

  77. А што ми не бисмо забранили дизелаше?
     (Перица, 3. mart 2018 14:39)

    # Link komentara