1. Xaxaxaxa. Tako se radi? Pa za ovo vreme je mogao ceo most da se izgradi, a ne jedna pesacka staza!
    (MR, 11. februar 2018 08:37)

    # Link komentara

  2. "Tako se radi" sa probijanjem roka od 6 meseci, od avgusta do februara. Bas vredno, kao cvrčak i mrav, tokom leta i lepe jeseni laganica po 5-6 radnika dnevno do 16h, a onda pred izbore na brzinu samo da se sklepa. Tom stranom mosta kao pešak necu nikada proci.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pedja P, 9. februar 2018 18:36)


    tempirali pred izbore da zavrse , a izbori kad Kesic ima pauzu
    gradjane ko j
    (nebo, 11. februar 2018 08:24)

    # Link komentara

  3. Vi stalno radite nešto na tom mostu, a on nikad gore nije izgledao.
     (Ana, 11. februar 2018 07:06)

    # Link komentara

  4. Да, да! Тако се ради! Сећам се да се радило на том мосту још у августу, а сада је фебруар. Нисам често користио тај мост, али када јесам, никог од радника није било.
     (Тата спалио Ђенку, 10. februar 2018 20:10)

    # Link komentara

  5. Valjda će i gužve biti manje.
    (pavle, 9. februar 2018 23:09)

    # Link komentara

  6. Bravo, nije prošlo dva sata od asfaltiranja i odmah pustiše autobuse. Za dve nedelje će već biti kolotrazi
    (ime i prezime poznato redakciji, 9. februar 2018 22:42)

    # Link komentara

  7. Интересантно! Баш сада у кампоањи пред градске изборе.
    А сада, после мостовског хаоа, Славија, Булевара , Гробљанске улице, следи хаос око Железничке станице, захваљујући безумном премештању Старог моста зарад уклапања у катастрофалан пројекат Београд на води.
    Константни континуитет саобраћајног хаоса и превозних мука Београђана, скрећу пажњу са правих животних проблема и ауторитарне самовласти СНС-а и Њеног председника Великог Впђе.
    Па на здравље вам било.
    (Petar, 9. februar 2018 21:37)

    # Link komentara

  8. kada to? da li ste danas prosli mostom?
     (Bruno, 9. februar 2018 20:46)

    # Link komentara

  9. Vozacima ce ovo dobro doci!!!
    (dalila, 9. februar 2018 20:46)

    # Link komentara

  10. Napokon smo i to dočekali...
    (xasa, 9. februar 2018 20:13)

    # Link komentara

  11. Manje gužve,manje nervoze....
    (kafa, 9. februar 2018 20:12)

    # Link komentara

  12. Šest godina na vlasti i sad, pred izbore se setili...

    "tako se radi za Beograd"
     (ZokyNBGD, 9. februar 2018 19:50)

    # Link komentara

  13. Nekoliko puta dnevno predjem Brankov most i mogu da kazem samo jedno: Da su od pocetka radili kao poslednjih nekoliko dana, sav posao bi bio gotov za dva meseca! Ali ne, tako nesto moze samo u ozbiljnim zemljama gde vlast zaista radi u interesu gradjana, dok se ovde sve kalkulise i caruje politicki inzinjering! Ne vredi, to je tako ko god dosao na vlast, jednostavno, takvi smo i nema nam spasa!
     (rani, 9. februar 2018 19:48)

    # Link komentara

  14. Nije tačno
    Jos nije otvoreno svih 6 traka !!!!!
    (Slobodan, 9. februar 2018 19:46)

    # Link komentara

  15. Odlična vest za Beograđane.
    (Perka, 9. februar 2018 19:27)

    # Link komentara

  16. Dobro je da se završio Brankov most i da je ponovo pušten sa svim kapacitetima tj saobraćajnim trakama.
    (Emica, 9. februar 2018 19:15)

    # Link komentara

  17. Koliko sam video jutros oni lopatama nabacivali svež asfalt. Mogu samo da nagađam da su ga malo izgacali nogama ako su uspeli do 18h da završe.
    Kao što su u Bulevaru oslobođenja krpili na pešačkom posle nedelju dana, ovde će posle vikenda.
     (Marx, 9. februar 2018 19:10)

    # Link komentara

  18. ovo je ja vazno za gradjane Beograda.
    (leona, 9. februar 2018 18:59)

    # Link komentara

  19. a danasnje asfaltiranje i haos?
     (bole, 9. februar 2018 18:39)

    # Link komentara

  20. "Tako se radi" sa probijanjem roka od 6 meseci, od avgusta do februara. Bas vredno, kao cvrčak i mrav, tokom leta i lepe jeseni laganica po 5-6 radnika dnevno do 16h, a onda pred izbore na brzinu samo da se sklepa. Tom stranom mosta kao pešak necu nikada proci.
     (Pedja P, 9. februar 2018 18:36)

    # Link komentara

  21. Otvorise ga bas pred izbore, kakva slucajnost.
     (..., 9. februar 2018 18:33)

    # Link komentara

  22. Svaka cast, efikasno.
    (Andjelija, 9. februar 2018 18:33)