1. @zmaj...

    G.Zmaj, vi ste očigledno sitni šrafčić u nekoj bankarskoj mašineriji koja je ovaj narod dodatno ojadila kad možete da nekulturno tvrdite da se neko nalupetao samo na osnovu vašeg skromnog šalterskog znanja.
    Sutuacija jeste apsurdna ali i 100 % tačna. Kao dokaz imam i papir da sam taj račun zatvorio krajem 2012 u ekspozituri u ex Zagrebačkoj ulici. I smatrao sam da je time sve rešeno.A zatvorio sam račun jer sam bezuspešno pokušavao(pismeno,mejlom,lično na šalteru isl) 6 meseci da povratim 5.000 din koji su misteriozno nestali sa mog t.računa.
    I onda sam na još misteriozniji način u 23i30 jedne noći u decembru 2012 dobio uplatu na račun (sms obaveštenje) da imam uplatu od 5.000 na tekući. Uplatilac Trezor banke Intesa !!! Posle toga mi je bilo jasno šta treba da uradim... Imam i izvod iz banke od prošle godine ( dobijen na šalteru) gde se vidi na nisu naplaćivali redovno održavanje,već samo povremeno do 30.09 a onda kreće lopovluk. Nije upitanju 900 din već nas 1.000.000 kojima su od na razne načine banke krale pare svih ovih godina. Kako je račun i dalje aktivan jeste takođe misterija al u Srbistanu svega ima.
    Tako da sad razmišljam da li da idem u neko udruženje potrošača i da sve ovo objavim...videću.

    Kamo sreće kad bi više nas ovako "lupetalo" možda bi nam se malo podigla svest o bezakonju i anarhiji u kojoj živimo.
    A vama g Zmaju želim...neko slično iskustvo pa da se i vi pridružite nama koji lupetaju !
    (Dule Pop, 10. februar 2018 16:24)

    # Link komentara

  2. Zakon u Srbiji: moze da bude, al' ne mora da znaci.
     (Desa, 10. februar 2018 01:06)

    # Link komentara

  3. Ovo samo u Srbiji moze. Bankar kaze da je sud doneo pogresnu pravosnaznu presudu? Pa jel moguce ovo? Dugo ce vremena proci dok mi ovde naucimo sta znaci zakon, pravda, pravosudje, presuda, ustav itd.
     (Pufne za frezenkovanje, 10. februar 2018 00:28)

    # Link komentara

  4. Advokati već idu okolo i raspituju se ko ima ili je imao kredit i nude zastupanje. I to besplatno, samo za troškove. A zna se kad advokati hoće da rade samo za troškove (sem redbini i prijateljim) - kad je potpuno sigurno da dobijaju spor i da će troškove da plati suprotna strana.
    Prema tome, samo vi nastavite da ne priznajete presudu i da tvrdite da sud nije u pravu.
    A kad počnu da stižu pravosnažne presude, onda se lepo ide u izvršenje i to kod pritavnih izvršitelja, a znamo koliko oni koštaju (što ćete isto vi da platite)

    Umesto da svima kojima ste nezakonito uzeli pare ponudite da vratite isti iznos. Ogromna većina bi pristala. Ovako ima to ionako da platite, plus kamata na to, pa advokatski troškovi, pa kamata na troškove, pa naknada za izvršitelja...
    (John, 9. februar 2018 23:14)

    # Link komentara

  5. Gospodin Dugalic pokazuje zavidan nivo nedoslednosti u svojim izjavama. Sada se poziva na Hrvatsku, Crnu Goru i zemlje evropske unije u slucaju ovih troskova obrade, jer one navodno rade onako kako treba I ove troskove zaracunavaju.
    A kada te iste zemlje Hrvatska, Crna Gora I zemlje evropske unije (Slovenija, Rumunija, Grcka, Francuska, Madjarska)sve do jedne, rese na korist svojih gradana problem CHF kredita (koji su I u Srbiji zabranjeni), onda se gospodin Dugalic ne seti svih tih drzava, vec prica kako je taj kreditni proizvod potpuno u redu. Gospodine Dugalicu, Vi ni sami vise ne verujete u to sto pricate. A da ce biti posla za sudove, bice. I za manipulativne troskove, I sto je mnogo vaznije za CHF kredite. Pa nek sud sudi po pravu I pravdi, a ne kako Vi mislite da treba. A I Kasacioni sud nece moci da cuti doveka po pitanju CHF kredita. Sud stavlja tacku. I tacka.
    (Dipl.ecc, 9. februar 2018 23:10)

    # Link komentara

  6. @zmaj
    I mojoj pokojnoj mami su nedavno uplacivane dividende na njen ugasen racun i banka ih je skidala na ime odrzavanja racuna.
     (sa severa, 9. februar 2018 23:03)

    # Link komentara

  7. Akobtuzim banku, da li ce se i kako to odraziti na buduce kredite?
     (jasdf, 9. februar 2018 21:59)

    # Link komentara

  8. Svima vama kojima smeta naplata usluga u banci savet, ne ulazite u banku. Ako vam nije jasno, banka je finansijska institucija koja naplacuje sve sto je vezano za novac i finanansijske transakcije. Skupo vam je mesecno odrzavanje racuna od 200-300 dinara koje ukljucuje veci broj usluga i sto je najbitnije non stop na usluzi bankarskog sluzbenika koji je tu da vam da savet, pojasnjenje oko svega vezano za finansije. Nije vam skupo da platite kafu 200 dinara za pola sata sedenja u kaficu, nije vam skupo da platite racun za telefon nekoliko hiljada dinara, pricate o prodavnicama kako je tamo fer a svi nas deru sa marzama od 20 do 100%. Razmislite malo jos jednom koja roba je najtrazenija- novac. A ispada da je marza banaka daleko manja nego trgovaca bananama, igracaka, garderobe....a novac koji plasiraju putem kredita treba i naplatiti u zemlji Srbiji.
     (kv79, 9. februar 2018 21:47)

    # Link komentara

  9. E gospodine Dugalicu, sada ste veci pravnik od svih onih koji su zavrsili pravni fakultet, polozili pravosudni ispit i dugi niz godina casno i posteno rade svoj posao. Kako to da sudije pogresno tumace zakone samo u slucaju kada je presuda u korist klijenta banke? Nema nama spasa sve dok ovakvi tumace sta je pravo i pravda. Neka vam je na zdravlje gospodine.....
    (Bankarka 2007, 9. februar 2018 21:14)

    # Link komentara

  10. Ali što ste se ispizmili na banke? Banke imaju pravo da ne poštuju ni zakon ni odluke suda. Samo je država odgovorna što takvim bankama ne zabrani rad i zakatanči filijale.
    (CATAPA, 9. februar 2018 20:39)

    # Link komentara

  11. objavite molim Vas u cilju obrazovanja...

    @maximus
    Notari garantuju ugovor svojom imovinom, tako je to za njih osiguranje..
    (BL-BG, 09. februar 2018 15:35)

    Ako si ikad imao posla sa notarom po pitanju overe ugovora o prodaji nekretnine i ako si ikada procitao onih 5-6 strana koje ti notar štampa za tu debelu i masnu proviziju koju video bi da postoji klauzulu u kojoj notar odrice svoju odgovornost za iskazano u ugovoru jer dokumenta su mu dostavile ugovorne strane. Što znači da ako te neko prevari i solemnizovanim ugovorom ti notaru ne mozes nista. Jer on nije odgovoran što ti lepo piše i što si i potpisao.

    Znači notar odnosno javni beležnik je samo uzimač velikih para kod overe ugovora o prometu nekretnina i sto je jos gore notar se usudjuje da procenjuje trzisnu vrednost za sta nema nikakvo ovlascenje.

    Ima tu jos svasta ali za sada toliko.

    Pozdrav.
     (2018jdoe, 9. februar 2018 20:28)

    # Link komentara

  12. Ako je Dugalić u pravu, ne znam šta čeka MUP?
    Saobraćajci bi, uz iznos za učinjeni prekršaj, trebalo da dodaju još npr. 10%, za obradu mandatne kazne, jer za svaki prekršaj moraju, (kao referenti u bankama), da uzmu plajvaz i papir i pišu šta treba.
    Isto i točioci na pumpama, jer treba obraditi fiskalni račun, otcepiti ga, predati klijentu. Posao je to, je l da?
    Posle MUP-a, neka se pripreme i ostali ministri..
    (Vukasin iz Kragujevca, 9. februar 2018 19:50)

    # Link komentara

  13. E neka odmah puste sve koji su na izdrzavanju zatvorskih kazni, jer - sud je pogresio. Sta mislite zbog cega je Vatikan bio u stalnom sukobu sa Medicijevima? Pa odmah su shvatili znacaj banaka i hteli ih pod svojim uticajem. Ocigledno je da Dugaliceva izjava znaci da bankari smatraju da su jaci od drzave. Sto, na zalost i jesu u velikom broju zemalja-i finansijski i politicki.
    (borisdj, 9. februar 2018 19:08)

    # Link komentara

  14. Ja pokrenuo tuzbu! Samo jako do pobede!
    (nikolic, 9. februar 2018 18:43)

    # Link komentara

  15. Gospodine Dugalicu, ipak sam skupio papire i predao advokatu. Dacu priliku banci da ovo sto pricate dokaze i na sudu. Nije da Vam ne verujem, ali ipak da probam.
    (Sunce Slobode, 09. februar 2018 14:07)

    Raspitajte se najpre koliko bi vas to koštalo u slučaju da je Dugalić u pravu, da ne izgubite duplo više nego što planirate da dobijete. Za jedno je sigurno u pravu - Srbija stvarno ima problem sa vladavinom prava i pravosuđem.
     (serb_alien, 9. februar 2018 18:16)

    # Link komentara

  16. Nemacke banke su morale da vrate pare za obradu kredita unazad za deset godina svima koji su podizali kredit,zato sto je sud tako odlucio,kod nas u Srbiji igleda da su banke jace nego sud!
    (Dragan-Nemacka, 9. februar 2018 18:14)

    # Link komentara

  17. Uffff, slatko se nasmejah! Elem, sudije Višeg sud i sudije Apelacionog suda, s usl8vom koji treba da ispune kako bi uopšte bili izabrani za sudije sudova tog ranga, treba da imaju višegodišnju praksu, tj iskustvo. I kako da ne deluje smešno izjava da su sudije i jednog i drugog suda - pogrešile.
    (Ma Haj'te Molim Vas, 9. februar 2018 17:13)

    # Link komentara

  18. U pravu je ovaj Dugalić kada kaže da Srbija ima problem sa pravosuđem i sa zakonima... primera ima bezbroj.
    Na primer, u Zakonu o penzijskom i invalidskom osiguranju, koristi se ukupno tri različita termina, kada se određuje sticanje prava na penziju...
    To je takozvani "staž osiguranja", pa "radni staž", pa "staž stečen pod posebnim uslovima", a sve je poklopljeno rečima "ako su plaćeni doprinosi" (kao šlag na torti) - i onda slede kojekakve manipulacije i tumačenja, po pravilu na štetu lica koje bi trebalo da ostvari svoje pravo.
    Samo taj jedan zakon bi mogao biti predmet detaljne rasprave o ustavnosti i zakonitosti većeg broja svojih odredbi... ali bi to značilo da neko MORA da radi SVOJ posao, pošteno i bez političkog uplitanja, savesno i stručno.
    (Minijaturni mozak, 9. februar 2018 17:11)

    # Link komentara

  19. Banke blefiraju, da bi odvratili ljude od tuzbi.
    (sitno, 9. februar 2018 16:29)

    # Link komentara

  20. Pa dobro, neka naplate, podignes kredit, pa ih onda tuzis za iznos obrade.
     (Nenad Nis, 9. februar 2018 16:12)

    # Link komentara

  21. Jednostavno je, ne uzimajte kredite. Stedite i kupite za kes, isplativije je. Mene moja banka juri za kredit, ne pada mi napamet da joj uzmem ni 100 dinara. Svaki put im kazem da imam stednju, tj. pare, i da me njihovi “proizvodi” ne zanimaju. Promenicu uskoro banku, ova ionako ima 3 filijale i 0 bankomata.
    (Bobi, 9. februar 2018 16:10)

    # Link komentara

  22. @maximus
    Notari garantuju ugovor svojom imovinom, tako je to za njih osiguranje..
     (BL-BG, 9. februar 2018 15:35)

    # Link komentara

  23. Stavke "obrada kredita" i "odrzavanje tekuceg racuna" su toliko paradoksalne da ne mogu ni zakonom da se objasne: banke u startu imaju kreditne referente, tj zaposlene sluzbenike koji rade na obradi kreditnih zahteva i koji su zaposleni u banci i dobijaju platu za svoju poziciju, a onda od klijenata dodatno naplacuju sto taj kreditni referent radi na njihovom zahtevu! Isto je i za "odrzavanje tekucih racuna"; pa zar blagajnik u banci ne dobija jednu platu od banke a onda jos dodatno da naplacuje od klijenta sto vrsi uplate i isplate sa tekuceg racuna.
    Po ovom principu, sada je legalno i legitimno da prodavacica u prodavnici posebno naplacuje kucanje fiskalnog racuna, ili da restoran pored cene jela naplati i "troskove pripreme i serviranja hrane"
    (Realno, 9. februar 2018 15:20)

    # Link komentara

  24. Ovaj Dugalic se ozbilno pravi blesav. Pa koji ce to sud sada da presudjuje suprotno stavu apelacionog suda? Zasto bi bilo koji sudija osnovnog suda donosio presudu za koju zna da ce biti preinacena u drugostepenom postupku...
    (Trollston, 9. februar 2018 15:16)

    # Link komentara

  25. sama stvar je apsurd...obrada kredita...pa banka daje kredit...cemu obrada....to je isto kao i kada bi mi automehanicar naplatio sto je ustanovio kvar i popravku....
     (borivoje surdilovic, 9. februar 2018 15:14)

    # Link komentara

  26. ...banka prodaje svoj "proizvod" koji se zove kredit...
    ...njena zarada je kamata...
    ...pakovanje (obrada) je ista za sve proizvode i van pameti je da veci kredit povlaci vece troskove obrade...
    ...uostalom neka ubace svoje troskove u kamatu, ali neka nam ne guraju prste u oci tom ociglednom otimacinom novca...
    ...dajem im novac, uzimaju proviziju, podizem novac, uzimaju proviziju...
    ...stedim, uzimaju proviziju i jos naplacuju porez...

    ...zaista su postali institucija "dobar dan - 100 din"...
    ...secam se kad su banke bile banke...
    (kraja, 9. februar 2018 15:08)

    # Link komentara

  27. Gospodine Dugalicu, ipak sam skupio papire i predao advokatu. Dacu priliku banci da ovo sto pricate dokaze i na sudu. Nije da Vam ne verujem, ali ipak da probam.
    (Sunce Slobode, 9. februar 2018 14:07)

    # Link komentara

  28. Zelim da zauvek pobegnem iz ove zemlje. Dozvolili smo politicarima da nas uniste. Sada Srbija postoji samo na tv ekranima.
     (tuzan, 9. februar 2018 14:01)

    # Link komentara

  29. @Dule Pop

    Ala se ti nalupeta! Prvo napises da ti je banka intesa skinula 3 meseca po 300 dinara za odrzavanje a nisi imao prometa, pa onda da si taj racun ugasio pre 5 godina. Ako si ugasio racun ne mogu ti nista skidati jer 5 godina nemas prometa. Onda pises da su ti uplacene dividende za akcije na taj racun, a to nije moguce jer bi javljalo gresku pri takvoj uplati da racun nije aktivan. Nemoj da izmisljas. A vas 50 i kusur slepaca sto ste mu dali plus jel vi uopste citate komentar pa mu na osnovu toga dajete plus ili minus ili ste stvarno ,,,
    (Zmaj, 9. februar 2018 13:51)

    # Link komentara

  30. Beskrupulozni lešinari. Inteza je 30.9 2017 donela odluku da naplaćuje održavanje računa mesečno 300 din čak i kad nema prometa na tom računu. Tako su mi prošle godine skinuli 900 din kad prometa uopšte nije ni bilo. Inače ja sam taj račun zatvorio pre 5 god ali na njega pošta i dalje uplaćuje dividende od Telekoma i aerodroma.Pitam ih u expozituri šta naplaćujete tj održavate kad nema priliva tj prometa...oni sležu ramenima i kažu "u pravu ste ali tako je kako je". Jer ljudi su očajni para nema nigde i tako srljaju i ne gledaju i ne pitaju ništa. Pamet u glavu - ne dajte im ni jedan vaš teško stečeni dinar jer oni svaki svoj od vas skupo naplate !
    (Dule Pop, 9. februar 2018 12:55)

    # Link komentara

  31. Dugalic me je prosvetlio. Ako sam dobro shvatio pravosudni sistem je u nadleznosti bankarskog sistema. Ako im pravosnazna presuda ne odgovara bankari ce je proglasiti geskom i tacka, nece ju primenjivati.
    (peter smith, 9. februar 2018 12:44)

    # Link komentara

  32. Taksa za izdavanje potvrde + administrativna taksa. Sto onda mene ne stiti zakon kad idem u policiju.
    Notari naplacaju overu po vrednosti Ugovora iako tade isti posao za vrednost od 10.000 eur ili 200.000 eur.
     (maximus, 9. februar 2018 12:43)

    # Link komentara

  33. Ovo je genijalno,majke mi,sud donese odluku,ali valjda ON bolje zna da je sud pogresio...pa i lopov moze da kaze da ga stiti zakon,da je samo hteo da pozajmi,a ne i ukrade,da je ubica samo hteo nekoga samo da uplasi,ne i ubije i da je sud pogresio.....ovo su samo,za sada, dve presude,a ako ih bude jos 20,50,1000,tj. koliko treba da ih bude da bi priznao,pa nek tuzi Apelacioni,nek tuzi zakon?
    (Bivsi administrator, 9. februar 2018 12:40)

    # Link komentara

  34. neviđena arogancija.pa nece valjda bankari da tumace zakon.
     (stiv, 9. februar 2018 12:35)

    # Link komentara

  35. Ovo je hit. Odoh da opljačkam banku. Kad mi budu sudili, reći ću "Vi niste u pravu, loš vam je sistem".
     (SysAdmin, 9. februar 2018 12:35)

    # Link komentara

  36. Srbija ima problem sa tumačenjem Zakona. Ne jednom sam bio u situaciji da dvoje sudija različito tumače isti član Zakona.
    Koliko sam shvatio nije problem u naplati obrade kredita, problem je što je to vezano procentualno za iznos kredita. Banke imaju isto posla sa papirologijom bilo da podižete kredit od 5000 ili 50000 Eura. S toga je i logično da taksa za obradu bude identična, jer ima isto posla...
    (Kako ćemo - lako ćemo, 9. februar 2018 12:33)

    # Link komentara

  37. O zemljo Srbijo...
     (ja, 9. februar 2018 12:28)

    # Link komentara

  38. Sud stalno greši, kada je interes "bankarskog" lobija i "viši" u pitanju ! Nikako da "pogreši" klada je u pitanju interes gradjana i penzionera ! Tri godine se čeka Ustavnost zakona o otetim penzijama ! Logičan zaključak: ne valja sudstvo i Vlast ili ne valja narod ! "Ima nešto trulo u državi", naravno, "Danskoj" !
    (Budjoni, 9. februar 2018 12:27)

    # Link komentara

  39. Dugalić je rekao da Srbija ima problem sa vladavinom prava i pravosuđem, a ne sa bankarskim sistemom.
    Pazi sta pricas pred izbore. Mi nismo Udba ali imamo kontrolu lajanja pred izbore. Video si kako su prosli malinari zbog neposlusnosti? Pamet u glavu.
    (Kontrolor informisanja, 9. februar 2018 12:26)

    # Link komentara