Nedelja, 27.08.2017.

09:25

"Srbijo, ovo je ravno nacionalnoj katastrofi"

Rasprodaja pijaće vode ravna je nacionalnoj katastrofi, izjavio je ministar za zaštitu životne sredine Goran Trivan.

Izvor: Tanjug

"Srbijo, ovo je ravno nacionalnoj katastrofi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Aleksandar

pre 6 godina

Prodali smo sve. I voda je resurs, i nafta, i zemljiste, i fabrike, i infrastrukturni giganti, sve je to potencijal za rast i razvoj. Prodali smo sve i tako funkcionisemo od 1990. godine naovamo. Taj trend se nastavlja, sledeci na redu je Aerodrom, a njega ce prodati ova vlast koja kritikuje bivsu vlast, a zapravo svi rade isto. Mnogo je to tuzno.

mm

pre 6 godina

Hvala bogu da jedan ministar najzad ovako razmislja , a videcemo sta ce uraditi
(Jakovstablovic, 27. avgust 2017 14:26)

Za tvoju informaciju ovaj ministar je visoki kadar SPS-a i još je 1991.godine bio ministar i to tada za sport i omladinu! Samo me interesuje što kao visoki kadar SPS-a za sve te godine (gotovo 30 godina) nije nešto učinio po tom pitanju ?!

Nosilac štafete

pre 6 godina

Sve su to periferni problemi. Prvo da mi svuda okačimo slike predsednika, da organizujemo štafetu za njegov rođendan, da pošaljemo vojsku u Siriju, da potpišemo ugovor o namerama za kupovinu bar 55 polovnih aviona i helikoptera (i ostalih vazduplohova), da prodamo (još bolje da poklonimo) aerodrom, Galeniku, EPS, Telekom..... Kad sve to uradimo onda možemo da ulažemo u JAT, Bg na vodi, Zastavu, Smederevo (nema veze što to nije naše)...

Don Giovanni

pre 6 godina

Slažem se da je rasprodaja pijaće vode ravna nacionalnoj katastrofi. Ali od te katastrofe imamo i mnogo veću, a to je bezobzirno i krajnje neodogovorno zagađivanje onog dela pijaće vode koji još nismo prodali.

Umesto da udara po bivšim (čime NE dokazuje da je on bolji od njih), mnogo bih više voleo kad bi na primer, najavio izgradnju magistralne kanalizacione mreže i više postrojenja za preradu otpadnih voda. Odvojenu mrežu za tehničku vodu ni ne očekujem!

Znamo da je stanje u Beogradu i okolnima naseljima najblaže rečeno katastrofalno zbog bar pola veka nebrige i neodgovornosti, a izgradnja kanalizacione infrastrukture (sa preradom otpadnih voda) je još skuplja od vodovoda. Što je najgore, praktično je sve pod zemljom i zato se ništa politički profitabilno ne može prikazati na TV za vreme predizborne kampanje.

Ali još hitnije od toga je rad na promeni svesti i spoznaji da NE SMEMO zagađivati vodu. Živim u selu pored Beograda i u celoj mojoj ulici i bližoj okolini ja jedini imam relativno pristojan (i skup) prečistač otpadnih voda. Svi drugi imaju samo obične rupe u zemlji! Teren je jako podvodan, u proleće voda nadolazi i plavi sve septičke jame. Zato potok koji teče po sredini sela, na najnižem nivou, posle mesecima smrdi na kanalizaciju jer to jeste, otvoreni kanalizacioni kolektor!

Ali nije bitno, glavno je da smo renovirali crkvu pored potoka i popločali staze behatonom da bismo imali šetalište. Međutim slabo vidim da neko tamo šeta, ko zna zašto...

john mcclane @ gavro

pre 6 godina

takvi ugovori o kojima ti pises podlezi ratifikaciji u parlamentu i jaci su od zakona ali moraju biti u skladu sa ustavom. privatizacija je ugovor obligacionog prava i regulisana je zakonom. ako je privatizacija u suprotonosti sa ustavom i zakonom, onda se ponistava...

marko

pre 6 godina

SNS je na vlasti od 2012. Proslo je vec 5 godina, a ovaj Trivan kritikuje one koji su prodavali izvore vode u poslednjih 10 godina. Znaci po njemu su svi prodati od 2007-2012. godine ili on kritikuje i one koji su ga postavili na mesto ministra? Da se Trivan malo bolje potkuje podacima i onda objasni to sto je izjavio.

Ista stvar !

pre 6 godina

"Niko ko flašira vodu u Srbiji nema izvor u vlasništvu, već isključivo pravo na eksploataciju "

Niko ko misli da ima stan ili kucu u vlasnistvu u stvari je nema jer, kroz porez na imovinu. placa eksploataciju !

Hulk

pre 6 godina

Srbija, jedno od najplodnijih zemljista u Evropi a uvozimo luk i krompir, bezbroj izvora vode a uskoro cemo placati strancima da pijemo nasu vodu, domaca privreda izumrla zato sto placamo strancima da placaju nase robove 200 evra mesecno da motaju kablove. Ni najbolji psiholozi i psihijatri ne bi mogli da ustanove dijagnozu ovog naroda al nije uostalom ni vazno, ako smo odlucili da nestanemo kao narod (kao funkcionalna drzava vec ne postojimo) onda nek bude tako.

aco

pre 6 godina

Штета је већ учињена продајом извора, и нема назад. Можемо да подигнемо акцизе на извоз воде. То би оборило цену за домаћу употребу.

Aleksandar

pre 6 godina

Što se svi javljaju naknadno,kada je posao već završen- gde su bili svi kada je na vreme staviti sapu. Ista situacija kao i sa obradivim zemljom,ministar se sada setio da zemlja ne može da se pridaje strancima,ali su zato pre toga Arapi i Mišković kupili pola vojvodine. Da zlo bude veće zabrana se i sada odnosi na stanovnike eu što znači da ostali i dalje mogu da kupuju.

Mile

pre 6 godina

Radulovic je govorio o tome, trebalo je na vreme razdvojiti imovinska prava, tj odvojiti punionice od izvora. Ta pravno imovinska pitanja su konfuzna i neresena kod nas, kao i u svemu ostalom. Punionice se mogu prodavati ali ne i izvori, na njih mogu samo da placaju rentu. Za sada strane kompanije rade sta im se prohte. Kao Uganda smo.

mops

pre 6 godina

Ne ulazim u politiku, smatram da su prethodni i sadasnji podjednako losi. Ali kako bih papreno naplatio ljudima koji u sred suse, pa i da nije susa, zalivaju cvece i baste(ne racunam baste sa povrcem i prehrambenim proizvodima). Pa ko voli nek izvoli. Voda se posle odredjene potrosnje mora visestruko naplacivati. Sada je prakticno besplatna, zato je ljudi zloupotrebljavaju.

T

pre 6 godina

Nevezano od pre priče o vodi - u ostatku intervjua ministar priča da su ekološki standardi zapravo svetska zavera??? Ajd' da ih ukinemo sve kad je tako... Daleko ćemo s ovim dogurati po pitanju zaštite prirode.

person

pre 6 godina

Vi na vlasti ste nacionalna katastrofa.
Izvorista nisu prodata, izvorišta su u vlasništvu drzave. I oni koji ih eksploatisu oni placaju taksu za svaki lifar.
A ti bi kao ministar za ekologiju makar to trebao da znas.

Neznanje, glupost, nas vode u lropast

Domaćin

pre 6 godina

Strašno, kakva demagogija! Ni jedan izvor vode nije prodat. Niko ko flašira vodu u Srbiji nema izvor u vlasništvu, već isključivo pravo na eksploataciju za koje plaća naknadu!

Zokara

pre 6 godina

Izvori se naravno ne prodaju, ali se izdaju pod koncesiju, npr. na 30 ili vise godina. Ovakve koncesije su za drzavu siguran izvor prihoda i tesko da ce ih se olako odreci.
Recimo, Slovenci su prije koju godinu, prvi u Europi, unijeli u Ustav, kako je voda za pice osnovno pravo svakog covijeka. Za pocetak bi se mogli ugledati na njih...
(danguba, 27. avgust 2017 11:11)

Pise i da je pravna i socialna drzava, pa jednakost pred Zakonom a dogadaji nas uveravajo u suprotno, znaci samo slovo na papiru.

Gile

pre 6 godina

@pravilnik
U pravu ste, pitanje je sta se sa tim dozvolama radilo do sada... do dolaska ovog coveka. Novi Pravilnik samo sto nije potpisan kako cujem. A dobro cujem ! Pozdrav

Pravilnik

pre 6 godina

Ministre, kada ce novi pravilnik o prekogranicnom kretanju otpada? Stari ste ukinuli u maju, a novog jos nema. Tri meseca firme koje preradjuju neopasan otpad stoje zbog neodgovornosti ministarstva, kome ste Vi na celu.

Rade

pre 6 godina

Što se tiče ovih koji bi da strpaju iza rešetaka one koji su dali naše izvore u dugogodišnji zakup, pitam ih kako misle da ih strpaju tamo kad je sve rađeno po zakonu? E sad, to što se u parlamentu za zakone glasa čoporativno na zvonce koje se čuje ili ne čuje, to je za neku drugu priču.

danguba

pre 6 godina

Izvori se naravno ne prodaju, ali se izdaju pod koncesiju, npr. na 30 ili vise godina. Ovakve koncesije su za drzavu siguran izvor prihoda i tesko da ce ih se olako odreci.
Recimo, Slovenci su prije koju godinu, prvi u Europi, unijeli u Ustav, kako je voda za pice osnovno pravo svakog covijeka. Za pocetak bi se mogli ugledati na njih...

артиљерац

pre 6 godina

@ andrej У праву си,само Србија не излази ни на једно море,и друго
добијање пијаће воде из морске је ужасно скупо.

Nebi

pre 6 godina

Sa ovim likovima ekspresno smo se vratili u 19. vek. Ali neka... Kad ljude ne brine što smo najsiromašnija zemlja Evrope, sa najnižim privrednim rastom, već ih brinu svetske zavere protiv Srbije, hrvatski špijuni, makedonski scenariji, zli stranci kojima treba zabraniti kupovinu "Srbske" zemlje, sad i ova glupost.

Darko

pre 6 godina

Andrej: "Ljudi vec izmislili preradjenu pijacu morsku vodu."

Desalinizacija morske vode u pijaću je proces koji zahteva mnogo energije. Još uvek je mnogo isplativije eksploatisanje slatkovodnih izvora. Za par decenija možda...

BionekadSrbin

pre 6 godina

Trstenik, prodata Mivela i Prva petoletka. Kakvu buducnost ocekivati za mali grad koji su politicari ocerupali? Nekada smo placali balon vode koliko sada jednu flasu.

gologuzov

pre 6 godina

Mi obični ljudi to vidimo i znamo godinama samo izgleda nije bilo volje da se ovaj najvažniji resurs saćuva u državnom vlasništvu.Ili se žurilo sa rasprodajom, a kasnilo se sa nekim zakonom koji bi to sprećilo.
Jao nama dok nas "vode" polupismeni doktori i slićni.
Ovde se nažalost budzašta prodaje ili bolje rečeno poklanja sve na zemlji i sve pod zemljom.
Ovo je UŽAS od države.

milutin stojkov

pre 6 godina

@Andrej tako je, ali to sto sadasnji upiru prstom u bivse ne umanjuje znacaj ove teme i ne smanjuje krivicu onih koji su prodavali izvore.

CTEBAH

pre 6 godina

Ovo je najobicnije zamajavanje. Izviri vode na teritoriji Srbje se ne mogu preseliti u neku drugu drzavu.

Niko se ne brine sto su reke zagadjene. Reka Toplica je prko svake mere zagadjena. Svake godine najmanje dva pomora ribe. Pravo je cudo da ima ista u njoj zivo. Ocistite reke. Sa cistim rekama imate i cistu vodu.

dragan

pre 6 godina

Ma dokle vise praznih prica...sve je podmitljivo i korumpirano i zato smo tu. Nikad necu moci da razumem da za uredjenje sopstvenog dvorista.. nama treba neko sa strane da prica...a mi sami se valjamo u tim go..ima. Od Vince smo uradili crnu rupu Evrope...i sad nam trebaju milijarde da to saniramo.... na robiju bi trebali svi koji su sa tim imali veze u zadnjih min.. 30godina. Rasprodali izvore vode..i sta niste znali pre da ce ti izvori kad tad da presuse ako se koriste previse...pa to svako ko na selu zivi ili potice zna kako se sa izvorima i vrelima postupa...netreba fakultet za to i evropska unija. ima minimum 10 vrsta flasirane vode u Srbiji...stace toliko...te ova je dobra za ovo ona za nesto drugo..treca leci neznam sta..sidu valjda...bajke.. cista komercijala..a voda ode. i sad ministar skinuo kesu sa glave i gle cuda .Pivovara imamo kao da nas ima 100 miliona...a i tu ode voda. Ma Srbija nema DOMACINA pravog ministre koji nece za svaki euro da proda ono sto vredi u buducnosti mnogo vise ili treba njemu samom. Pravi domacin ce i njivu ostaviti da odlezi godinu dve..da se zemlja povrati i obogati..da bi je mogao opet koristiti kako treba.Za ove divlje deponije trebalo bi kazniti sve u naselju..bez obzira...garant niko nije nevin..i da nije zavrljacio kesu na gomilu..svi da budu kaznjeni debelo...pa ce drugi put da razmisljaju.

milica

pre 6 godina

Svako moze da otvori sajt AGENCIJE ZA PRIVREDNE REGISTRE, tamo moze videti ko su vlasnici i koji eksploatisu sva izvorista u Srbiji. Po kom osnovu ostvaruju pravo i od kada to pravo imaju.
Tako ce svi oni koji nisu informisani znace ko je prodao.

sempervivum

pre 6 godina

Све је то тачно, али тежиште ове приче је да се оптуже претходници...
Што не рече нешто и о Карићевом граду на Макишу који је напрасно испланиран преко ноћи? Јел' то неће да утиче на воду коју пију становници највећег града?
Е, мој Триване, екологија и СНС на власти су неспојиви! Апсолутно неспојиви...

cx

pre 6 godina

Srbija se ne snadbeva vodom iz izvora vode za flasiranje i banja, vec iz reka i akumulacija. Ko je to prodavao reke i akumulacije? Niko, niti ce. Sirenje panike medj rajom...

john mcclane

pre 6 godina

koji su to izvori vode prodati? To je Ustavom zabranjeno i kad bi to bio slucaj, lako bi se povratilo jer bi takav ugovor bi nistav ab initio. koncesije su nesto drugo i tu treba gledati sta je urađeno

Andrej

pre 6 godina

Ljudi vec izmislili preradjenu pijacu morsku vodu. Gluppstima nasih politicara nikad kraja. Uvek su krivi oni pre vas. Tako ce da vicu i sledeci posto ni vi niste vecni. Oj Srbijo medju sljivama.

Z

pre 6 godina

Da nam je normalna država kao što nije,gospoda koja je učestvovala u prodaji izvora voda,rudnika,obradivih zemljišta,trebala bi odavno da se nađu iza rešetaka na veoma dugačak vremenski period.Ali nažalost oni i dalje vršljaju po Srbiji kao da im je to dedovina.

Gavro

pre 6 godina

koji su to izvori vode prodati? To je Ustavom zabranjeno i kad bi to bio slucaj, lako bi se povratilo jer bi takav ugovor bi nistav ab initio. koncesije su nesto drugo i tu treba gledati sta je urađeno
(john mcclane, 27. avgust 2017 10:21)
Ali sta se desava ako je prodato drugoj drzavi? Zar ne vazi data pravilo iz Medjunarodnog prava da se ne moze pozivati na sopstveni ustav da ne izvrsite obavezu? Setite se spora oko Istocnog Grenlanda izmedju Danske i Norveske.

Nebojša iz Beograda

pre 6 godina

Samo retard na čelu države može da dozvoli prodaju izvorišta pijaće vode, kad se zna da će se u skoroj budućnosti voditi ratovi za pijaću vodu

sempervivum

pre 6 godina

Све је то тачно, али тежиште ове приче је да се оптуже претходници...
Што не рече нешто и о Карићевом граду на Макишу који је напрасно испланиран преко ноћи? Јел' то неће да утиче на воду коју пију становници највећег града?
Е, мој Триване, екологија и СНС на власти су неспојиви! Апсолутно неспојиви...

Nebojša iz Beograda

pre 6 godina

Samo retard na čelu države može da dozvoli prodaju izvorišta pijaće vode, kad se zna da će se u skoroj budućnosti voditi ratovi za pijaću vodu

Z

pre 6 godina

Da nam je normalna država kao što nije,gospoda koja je učestvovala u prodaji izvora voda,rudnika,obradivih zemljišta,trebala bi odavno da se nađu iza rešetaka na veoma dugačak vremenski period.Ali nažalost oni i dalje vršljaju po Srbiji kao da im je to dedovina.

john mcclane

pre 6 godina

koji su to izvori vode prodati? To je Ustavom zabranjeno i kad bi to bio slucaj, lako bi se povratilo jer bi takav ugovor bi nistav ab initio. koncesije su nesto drugo i tu treba gledati sta je urađeno

Hulk

pre 6 godina

Srbija, jedno od najplodnijih zemljista u Evropi a uvozimo luk i krompir, bezbroj izvora vode a uskoro cemo placati strancima da pijemo nasu vodu, domaca privreda izumrla zato sto placamo strancima da placaju nase robove 200 evra mesecno da motaju kablove. Ni najbolji psiholozi i psihijatri ne bi mogli da ustanove dijagnozu ovog naroda al nije uostalom ni vazno, ako smo odlucili da nestanemo kao narod (kao funkcionalna drzava vec ne postojimo) onda nek bude tako.

cx

pre 6 godina

Srbija se ne snadbeva vodom iz izvora vode za flasiranje i banja, vec iz reka i akumulacija. Ko je to prodavao reke i akumulacije? Niko, niti ce. Sirenje panike medj rajom...

danguba

pre 6 godina

Izvori se naravno ne prodaju, ali se izdaju pod koncesiju, npr. na 30 ili vise godina. Ovakve koncesije su za drzavu siguran izvor prihoda i tesko da ce ih se olako odreci.
Recimo, Slovenci su prije koju godinu, prvi u Europi, unijeli u Ustav, kako je voda za pice osnovno pravo svakog covijeka. Za pocetak bi se mogli ugledati na njih...

Mile

pre 6 godina

Radulovic je govorio o tome, trebalo je na vreme razdvojiti imovinska prava, tj odvojiti punionice od izvora. Ta pravno imovinska pitanja su konfuzna i neresena kod nas, kao i u svemu ostalom. Punionice se mogu prodavati ali ne i izvori, na njih mogu samo da placaju rentu. Za sada strane kompanije rade sta im se prohte. Kao Uganda smo.

person

pre 6 godina

Vi na vlasti ste nacionalna katastrofa.
Izvorista nisu prodata, izvorišta su u vlasništvu drzave. I oni koji ih eksploatisu oni placaju taksu za svaki lifar.
A ti bi kao ministar za ekologiju makar to trebao da znas.

Neznanje, glupost, nas vode u lropast

Gavro

pre 6 godina

koji su to izvori vode prodati? To je Ustavom zabranjeno i kad bi to bio slucaj, lako bi se povratilo jer bi takav ugovor bi nistav ab initio. koncesije su nesto drugo i tu treba gledati sta je urađeno
(john mcclane, 27. avgust 2017 10:21)
Ali sta se desava ako je prodato drugoj drzavi? Zar ne vazi data pravilo iz Medjunarodnog prava da se ne moze pozivati na sopstveni ustav da ne izvrsite obavezu? Setite se spora oko Istocnog Grenlanda izmedju Danske i Norveske.

Darko

pre 6 godina

Andrej: "Ljudi vec izmislili preradjenu pijacu morsku vodu."

Desalinizacija morske vode u pijaću je proces koji zahteva mnogo energije. Još uvek je mnogo isplativije eksploatisanje slatkovodnih izvora. Za par decenija možda...

артиљерац

pre 6 godina

@ andrej У праву си,само Србија не излази ни на једно море,и друго
добијање пијаће воде из морске је ужасно скупо.

aco

pre 6 godina

Штета је већ учињена продајом извора, и нема назад. Можемо да подигнемо акцизе на извоз воде. То би оборило цену за домаћу употребу.

milica

pre 6 godina

Svako moze da otvori sajt AGENCIJE ZA PRIVREDNE REGISTRE, tamo moze videti ko su vlasnici i koji eksploatisu sva izvorista u Srbiji. Po kom osnovu ostvaruju pravo i od kada to pravo imaju.
Tako ce svi oni koji nisu informisani znace ko je prodao.

john mcclane @ gavro

pre 6 godina

takvi ugovori o kojima ti pises podlezi ratifikaciji u parlamentu i jaci su od zakona ali moraju biti u skladu sa ustavom. privatizacija je ugovor obligacionog prava i regulisana je zakonom. ako je privatizacija u suprotonosti sa ustavom i zakonom, onda se ponistava...

marko

pre 6 godina

SNS je na vlasti od 2012. Proslo je vec 5 godina, a ovaj Trivan kritikuje one koji su prodavali izvore vode u poslednjih 10 godina. Znaci po njemu su svi prodati od 2007-2012. godine ili on kritikuje i one koji su ga postavili na mesto ministra? Da se Trivan malo bolje potkuje podacima i onda objasni to sto je izjavio.

mm

pre 6 godina

Hvala bogu da jedan ministar najzad ovako razmislja , a videcemo sta ce uraditi
(Jakovstablovic, 27. avgust 2017 14:26)

Za tvoju informaciju ovaj ministar je visoki kadar SPS-a i još je 1991.godine bio ministar i to tada za sport i omladinu! Samo me interesuje što kao visoki kadar SPS-a za sve te godine (gotovo 30 godina) nije nešto učinio po tom pitanju ?!

Domaćin

pre 6 godina

Strašno, kakva demagogija! Ni jedan izvor vode nije prodat. Niko ko flašira vodu u Srbiji nema izvor u vlasništvu, već isključivo pravo na eksploataciju za koje plaća naknadu!

Nosilac štafete

pre 6 godina

Sve su to periferni problemi. Prvo da mi svuda okačimo slike predsednika, da organizujemo štafetu za njegov rođendan, da pošaljemo vojsku u Siriju, da potpišemo ugovor o namerama za kupovinu bar 55 polovnih aviona i helikoptera (i ostalih vazduplohova), da prodamo (još bolje da poklonimo) aerodrom, Galeniku, EPS, Telekom..... Kad sve to uradimo onda možemo da ulažemo u JAT, Bg na vodi, Zastavu, Smederevo (nema veze što to nije naše)...

milutin stojkov

pre 6 godina

@Andrej tako je, ali to sto sadasnji upiru prstom u bivse ne umanjuje znacaj ove teme i ne smanjuje krivicu onih koji su prodavali izvore.

BionekadSrbin

pre 6 godina

Trstenik, prodata Mivela i Prva petoletka. Kakvu buducnost ocekivati za mali grad koji su politicari ocerupali? Nekada smo placali balon vode koliko sada jednu flasu.

Gile

pre 6 godina

@pravilnik
U pravu ste, pitanje je sta se sa tim dozvolama radilo do sada... do dolaska ovog coveka. Novi Pravilnik samo sto nije potpisan kako cujem. A dobro cujem ! Pozdrav

Andrej

pre 6 godina

Ljudi vec izmislili preradjenu pijacu morsku vodu. Gluppstima nasih politicara nikad kraja. Uvek su krivi oni pre vas. Tako ce da vicu i sledeci posto ni vi niste vecni. Oj Srbijo medju sljivama.

Pravilnik

pre 6 godina

Ministre, kada ce novi pravilnik o prekogranicnom kretanju otpada? Stari ste ukinuli u maju, a novog jos nema. Tri meseca firme koje preradjuju neopasan otpad stoje zbog neodgovornosti ministarstva, kome ste Vi na celu.

Nebi

pre 6 godina

Sa ovim likovima ekspresno smo se vratili u 19. vek. Ali neka... Kad ljude ne brine što smo najsiromašnija zemlja Evrope, sa najnižim privrednim rastom, već ih brinu svetske zavere protiv Srbije, hrvatski špijuni, makedonski scenariji, zli stranci kojima treba zabraniti kupovinu "Srbske" zemlje, sad i ova glupost.

Aleksandar

pre 6 godina

Što se svi javljaju naknadno,kada je posao već završen- gde su bili svi kada je na vreme staviti sapu. Ista situacija kao i sa obradivim zemljom,ministar se sada setio da zemlja ne može da se pridaje strancima,ali su zato pre toga Arapi i Mišković kupili pola vojvodine. Da zlo bude veće zabrana se i sada odnosi na stanovnike eu što znači da ostali i dalje mogu da kupuju.

Ista stvar !

pre 6 godina

"Niko ko flašira vodu u Srbiji nema izvor u vlasništvu, već isključivo pravo na eksploataciju "

Niko ko misli da ima stan ili kucu u vlasnistvu u stvari je nema jer, kroz porez na imovinu. placa eksploataciju !

Don Giovanni

pre 6 godina

Slažem se da je rasprodaja pijaće vode ravna nacionalnoj katastrofi. Ali od te katastrofe imamo i mnogo veću, a to je bezobzirno i krajnje neodogovorno zagađivanje onog dela pijaće vode koji još nismo prodali.

Umesto da udara po bivšim (čime NE dokazuje da je on bolji od njih), mnogo bih više voleo kad bi na primer, najavio izgradnju magistralne kanalizacione mreže i više postrojenja za preradu otpadnih voda. Odvojenu mrežu za tehničku vodu ni ne očekujem!

Znamo da je stanje u Beogradu i okolnima naseljima najblaže rečeno katastrofalno zbog bar pola veka nebrige i neodgovornosti, a izgradnja kanalizacione infrastrukture (sa preradom otpadnih voda) je još skuplja od vodovoda. Što je najgore, praktično je sve pod zemljom i zato se ništa politički profitabilno ne može prikazati na TV za vreme predizborne kampanje.

Ali još hitnije od toga je rad na promeni svesti i spoznaji da NE SMEMO zagađivati vodu. Živim u selu pored Beograda i u celoj mojoj ulici i bližoj okolini ja jedini imam relativno pristojan (i skup) prečistač otpadnih voda. Svi drugi imaju samo obične rupe u zemlji! Teren je jako podvodan, u proleće voda nadolazi i plavi sve septičke jame. Zato potok koji teče po sredini sela, na najnižem nivou, posle mesecima smrdi na kanalizaciju jer to jeste, otvoreni kanalizacioni kolektor!

Ali nije bitno, glavno je da smo renovirali crkvu pored potoka i popločali staze behatonom da bismo imali šetalište. Međutim slabo vidim da neko tamo šeta, ko zna zašto...

CTEBAH

pre 6 godina

Ovo je najobicnije zamajavanje. Izviri vode na teritoriji Srbje se ne mogu preseliti u neku drugu drzavu.

Niko se ne brine sto su reke zagadjene. Reka Toplica je prko svake mere zagadjena. Svake godine najmanje dva pomora ribe. Pravo je cudo da ima ista u njoj zivo. Ocistite reke. Sa cistim rekama imate i cistu vodu.

Zokara

pre 6 godina

Izvori se naravno ne prodaju, ali se izdaju pod koncesiju, npr. na 30 ili vise godina. Ovakve koncesije su za drzavu siguran izvor prihoda i tesko da ce ih se olako odreci.
Recimo, Slovenci su prije koju godinu, prvi u Europi, unijeli u Ustav, kako je voda za pice osnovno pravo svakog covijeka. Za pocetak bi se mogli ugledati na njih...
(danguba, 27. avgust 2017 11:11)

Pise i da je pravna i socialna drzava, pa jednakost pred Zakonom a dogadaji nas uveravajo u suprotno, znaci samo slovo na papiru.

Rade

pre 6 godina

Što se tiče ovih koji bi da strpaju iza rešetaka one koji su dali naše izvore u dugogodišnji zakup, pitam ih kako misle da ih strpaju tamo kad je sve rađeno po zakonu? E sad, to što se u parlamentu za zakone glasa čoporativno na zvonce koje se čuje ili ne čuje, to je za neku drugu priču.

gologuzov

pre 6 godina

Mi obični ljudi to vidimo i znamo godinama samo izgleda nije bilo volje da se ovaj najvažniji resurs saćuva u državnom vlasništvu.Ili se žurilo sa rasprodajom, a kasnilo se sa nekim zakonom koji bi to sprećilo.
Jao nama dok nas "vode" polupismeni doktori i slićni.
Ovde se nažalost budzašta prodaje ili bolje rečeno poklanja sve na zemlji i sve pod zemljom.
Ovo je UŽAS od države.

T

pre 6 godina

Nevezano od pre priče o vodi - u ostatku intervjua ministar priča da su ekološki standardi zapravo svetska zavera??? Ajd' da ih ukinemo sve kad je tako... Daleko ćemo s ovim dogurati po pitanju zaštite prirode.

dragan

pre 6 godina

Ma dokle vise praznih prica...sve je podmitljivo i korumpirano i zato smo tu. Nikad necu moci da razumem da za uredjenje sopstvenog dvorista.. nama treba neko sa strane da prica...a mi sami se valjamo u tim go..ima. Od Vince smo uradili crnu rupu Evrope...i sad nam trebaju milijarde da to saniramo.... na robiju bi trebali svi koji su sa tim imali veze u zadnjih min.. 30godina. Rasprodali izvore vode..i sta niste znali pre da ce ti izvori kad tad da presuse ako se koriste previse...pa to svako ko na selu zivi ili potice zna kako se sa izvorima i vrelima postupa...netreba fakultet za to i evropska unija. ima minimum 10 vrsta flasirane vode u Srbiji...stace toliko...te ova je dobra za ovo ona za nesto drugo..treca leci neznam sta..sidu valjda...bajke.. cista komercijala..a voda ode. i sad ministar skinuo kesu sa glave i gle cuda .Pivovara imamo kao da nas ima 100 miliona...a i tu ode voda. Ma Srbija nema DOMACINA pravog ministre koji nece za svaki euro da proda ono sto vredi u buducnosti mnogo vise ili treba njemu samom. Pravi domacin ce i njivu ostaviti da odlezi godinu dve..da se zemlja povrati i obogati..da bi je mogao opet koristiti kako treba.Za ove divlje deponije trebalo bi kazniti sve u naselju..bez obzira...garant niko nije nevin..i da nije zavrljacio kesu na gomilu..svi da budu kaznjeni debelo...pa ce drugi put da razmisljaju.

mops

pre 6 godina

Ne ulazim u politiku, smatram da su prethodni i sadasnji podjednako losi. Ali kako bih papreno naplatio ljudima koji u sred suse, pa i da nije susa, zalivaju cvece i baste(ne racunam baste sa povrcem i prehrambenim proizvodima). Pa ko voli nek izvoli. Voda se posle odredjene potrosnje mora visestruko naplacivati. Sada je prakticno besplatna, zato je ljudi zloupotrebljavaju.

Aleksandar

pre 6 godina

Prodali smo sve. I voda je resurs, i nafta, i zemljiste, i fabrike, i infrastrukturni giganti, sve je to potencijal za rast i razvoj. Prodali smo sve i tako funkcionisemo od 1990. godine naovamo. Taj trend se nastavlja, sledeci na redu je Aerodrom, a njega ce prodati ova vlast koja kritikuje bivsu vlast, a zapravo svi rade isto. Mnogo je to tuzno.

sempervivum

pre 6 godina

Све је то тачно, али тежиште ове приче је да се оптуже претходници...
Што не рече нешто и о Карићевом граду на Макишу који је напрасно испланиран преко ноћи? Јел' то неће да утиче на воду коју пију становници највећег града?
Е, мој Триване, екологија и СНС на власти су неспојиви! Апсолутно неспојиви...

Nebojša iz Beograda

pre 6 godina

Samo retard na čelu države može da dozvoli prodaju izvorišta pijaće vode, kad se zna da će se u skoroj budućnosti voditi ratovi za pijaću vodu

Z

pre 6 godina

Da nam je normalna država kao što nije,gospoda koja je učestvovala u prodaji izvora voda,rudnika,obradivih zemljišta,trebala bi odavno da se nađu iza rešetaka na veoma dugačak vremenski period.Ali nažalost oni i dalje vršljaju po Srbiji kao da im je to dedovina.

Hulk

pre 6 godina

Srbija, jedno od najplodnijih zemljista u Evropi a uvozimo luk i krompir, bezbroj izvora vode a uskoro cemo placati strancima da pijemo nasu vodu, domaca privreda izumrla zato sto placamo strancima da placaju nase robove 200 evra mesecno da motaju kablove. Ni najbolji psiholozi i psihijatri ne bi mogli da ustanove dijagnozu ovog naroda al nije uostalom ni vazno, ako smo odlucili da nestanemo kao narod (kao funkcionalna drzava vec ne postojimo) onda nek bude tako.

Mile

pre 6 godina

Radulovic je govorio o tome, trebalo je na vreme razdvojiti imovinska prava, tj odvojiti punionice od izvora. Ta pravno imovinska pitanja su konfuzna i neresena kod nas, kao i u svemu ostalom. Punionice se mogu prodavati ali ne i izvori, na njih mogu samo da placaju rentu. Za sada strane kompanije rade sta im se prohte. Kao Uganda smo.

Andrej

pre 6 godina

Ljudi vec izmislili preradjenu pijacu morsku vodu. Gluppstima nasih politicara nikad kraja. Uvek su krivi oni pre vas. Tako ce da vicu i sledeci posto ni vi niste vecni. Oj Srbijo medju sljivama.

person

pre 6 godina

Vi na vlasti ste nacionalna katastrofa.
Izvorista nisu prodata, izvorišta su u vlasništvu drzave. I oni koji ih eksploatisu oni placaju taksu za svaki lifar.
A ti bi kao ministar za ekologiju makar to trebao da znas.

Neznanje, glupost, nas vode u lropast

Gile

pre 6 godina

@pravilnik
U pravu ste, pitanje je sta se sa tim dozvolama radilo do sada... do dolaska ovog coveka. Novi Pravilnik samo sto nije potpisan kako cujem. A dobro cujem ! Pozdrav

Domaćin

pre 6 godina

Strašno, kakva demagogija! Ni jedan izvor vode nije prodat. Niko ko flašira vodu u Srbiji nema izvor u vlasništvu, već isključivo pravo na eksploataciju za koje plaća naknadu!

BionekadSrbin

pre 6 godina

Trstenik, prodata Mivela i Prva petoletka. Kakvu buducnost ocekivati za mali grad koji su politicari ocerupali? Nekada smo placali balon vode koliko sada jednu flasu.

Nebi

pre 6 godina

Sa ovim likovima ekspresno smo se vratili u 19. vek. Ali neka... Kad ljude ne brine što smo najsiromašnija zemlja Evrope, sa najnižim privrednim rastom, već ih brinu svetske zavere protiv Srbije, hrvatski špijuni, makedonski scenariji, zli stranci kojima treba zabraniti kupovinu "Srbske" zemlje, sad i ova glupost.

Pravilnik

pre 6 godina

Ministre, kada ce novi pravilnik o prekogranicnom kretanju otpada? Stari ste ukinuli u maju, a novog jos nema. Tri meseca firme koje preradjuju neopasan otpad stoje zbog neodgovornosti ministarstva, kome ste Vi na celu.

marko

pre 6 godina

SNS je na vlasti od 2012. Proslo je vec 5 godina, a ovaj Trivan kritikuje one koji su prodavali izvore vode u poslednjih 10 godina. Znaci po njemu su svi prodati od 2007-2012. godine ili on kritikuje i one koji su ga postavili na mesto ministra? Da se Trivan malo bolje potkuje podacima i onda objasni to sto je izjavio.

Rade

pre 6 godina

Što se tiče ovih koji bi da strpaju iza rešetaka one koji su dali naše izvore u dugogodišnji zakup, pitam ih kako misle da ih strpaju tamo kad je sve rađeno po zakonu? E sad, to što se u parlamentu za zakone glasa čoporativno na zvonce koje se čuje ili ne čuje, to je za neku drugu priču.

CTEBAH

pre 6 godina

Ovo je najobicnije zamajavanje. Izviri vode na teritoriji Srbje se ne mogu preseliti u neku drugu drzavu.

Niko se ne brine sto su reke zagadjene. Reka Toplica je prko svake mere zagadjena. Svake godine najmanje dva pomora ribe. Pravo je cudo da ima ista u njoj zivo. Ocistite reke. Sa cistim rekama imate i cistu vodu.

gologuzov

pre 6 godina

Mi obični ljudi to vidimo i znamo godinama samo izgleda nije bilo volje da se ovaj najvažniji resurs saćuva u državnom vlasništvu.Ili se žurilo sa rasprodajom, a kasnilo se sa nekim zakonom koji bi to sprećilo.
Jao nama dok nas "vode" polupismeni doktori i slićni.
Ovde se nažalost budzašta prodaje ili bolje rečeno poklanja sve na zemlji i sve pod zemljom.
Ovo je UŽAS od države.

Zokara

pre 6 godina

Izvori se naravno ne prodaju, ali se izdaju pod koncesiju, npr. na 30 ili vise godina. Ovakve koncesije su za drzavu siguran izvor prihoda i tesko da ce ih se olako odreci.
Recimo, Slovenci su prije koju godinu, prvi u Europi, unijeli u Ustav, kako je voda za pice osnovno pravo svakog covijeka. Za pocetak bi se mogli ugledati na njih...
(danguba, 27. avgust 2017 11:11)

Pise i da je pravna i socialna drzava, pa jednakost pred Zakonom a dogadaji nas uveravajo u suprotno, znaci samo slovo na papiru.

Ista stvar !

pre 6 godina

"Niko ko flašira vodu u Srbiji nema izvor u vlasništvu, već isključivo pravo na eksploataciju "

Niko ko misli da ima stan ili kucu u vlasnistvu u stvari je nema jer, kroz porez na imovinu. placa eksploataciju !

Nosilac štafete

pre 6 godina

Sve su to periferni problemi. Prvo da mi svuda okačimo slike predsednika, da organizujemo štafetu za njegov rođendan, da pošaljemo vojsku u Siriju, da potpišemo ugovor o namerama za kupovinu bar 55 polovnih aviona i helikoptera (i ostalih vazduplohova), da prodamo (još bolje da poklonimo) aerodrom, Galeniku, EPS, Telekom..... Kad sve to uradimo onda možemo da ulažemo u JAT, Bg na vodi, Zastavu, Smederevo (nema veze što to nije naše)...

Aleksandar

pre 6 godina

Što se svi javljaju naknadno,kada je posao već završen- gde su bili svi kada je na vreme staviti sapu. Ista situacija kao i sa obradivim zemljom,ministar se sada setio da zemlja ne može da se pridaje strancima,ali su zato pre toga Arapi i Mišković kupili pola vojvodine. Da zlo bude veće zabrana se i sada odnosi na stanovnike eu što znači da ostali i dalje mogu da kupuju.

mops

pre 6 godina

Ne ulazim u politiku, smatram da su prethodni i sadasnji podjednako losi. Ali kako bih papreno naplatio ljudima koji u sred suse, pa i da nije susa, zalivaju cvece i baste(ne racunam baste sa povrcem i prehrambenim proizvodima). Pa ko voli nek izvoli. Voda se posle odredjene potrosnje mora visestruko naplacivati. Sada je prakticno besplatna, zato je ljudi zloupotrebljavaju.

T

pre 6 godina

Nevezano od pre priče o vodi - u ostatku intervjua ministar priča da su ekološki standardi zapravo svetska zavera??? Ajd' da ih ukinemo sve kad je tako... Daleko ćemo s ovim dogurati po pitanju zaštite prirode.

dragan

pre 6 godina

Ma dokle vise praznih prica...sve je podmitljivo i korumpirano i zato smo tu. Nikad necu moci da razumem da za uredjenje sopstvenog dvorista.. nama treba neko sa strane da prica...a mi sami se valjamo u tim go..ima. Od Vince smo uradili crnu rupu Evrope...i sad nam trebaju milijarde da to saniramo.... na robiju bi trebali svi koji su sa tim imali veze u zadnjih min.. 30godina. Rasprodali izvore vode..i sta niste znali pre da ce ti izvori kad tad da presuse ako se koriste previse...pa to svako ko na selu zivi ili potice zna kako se sa izvorima i vrelima postupa...netreba fakultet za to i evropska unija. ima minimum 10 vrsta flasirane vode u Srbiji...stace toliko...te ova je dobra za ovo ona za nesto drugo..treca leci neznam sta..sidu valjda...bajke.. cista komercijala..a voda ode. i sad ministar skinuo kesu sa glave i gle cuda .Pivovara imamo kao da nas ima 100 miliona...a i tu ode voda. Ma Srbija nema DOMACINA pravog ministre koji nece za svaki euro da proda ono sto vredi u buducnosti mnogo vise ili treba njemu samom. Pravi domacin ce i njivu ostaviti da odlezi godinu dve..da se zemlja povrati i obogati..da bi je mogao opet koristiti kako treba.Za ove divlje deponije trebalo bi kazniti sve u naselju..bez obzira...garant niko nije nevin..i da nije zavrljacio kesu na gomilu..svi da budu kaznjeni debelo...pa ce drugi put da razmisljaju.

Don Giovanni

pre 6 godina

Slažem se da je rasprodaja pijaće vode ravna nacionalnoj katastrofi. Ali od te katastrofe imamo i mnogo veću, a to je bezobzirno i krajnje neodogovorno zagađivanje onog dela pijaće vode koji još nismo prodali.

Umesto da udara po bivšim (čime NE dokazuje da je on bolji od njih), mnogo bih više voleo kad bi na primer, najavio izgradnju magistralne kanalizacione mreže i više postrojenja za preradu otpadnih voda. Odvojenu mrežu za tehničku vodu ni ne očekujem!

Znamo da je stanje u Beogradu i okolnima naseljima najblaže rečeno katastrofalno zbog bar pola veka nebrige i neodgovornosti, a izgradnja kanalizacione infrastrukture (sa preradom otpadnih voda) je još skuplja od vodovoda. Što je najgore, praktično je sve pod zemljom i zato se ništa politički profitabilno ne može prikazati na TV za vreme predizborne kampanje.

Ali još hitnije od toga je rad na promeni svesti i spoznaji da NE SMEMO zagađivati vodu. Živim u selu pored Beograda i u celoj mojoj ulici i bližoj okolini ja jedini imam relativno pristojan (i skup) prečistač otpadnih voda. Svi drugi imaju samo obične rupe u zemlji! Teren je jako podvodan, u proleće voda nadolazi i plavi sve septičke jame. Zato potok koji teče po sredini sela, na najnižem nivou, posle mesecima smrdi na kanalizaciju jer to jeste, otvoreni kanalizacioni kolektor!

Ali nije bitno, glavno je da smo renovirali crkvu pored potoka i popločali staze behatonom da bismo imali šetalište. Međutim slabo vidim da neko tamo šeta, ko zna zašto...

cx

pre 6 godina

Srbija se ne snadbeva vodom iz izvora vode za flasiranje i banja, vec iz reka i akumulacija. Ko je to prodavao reke i akumulacije? Niko, niti ce. Sirenje panike medj rajom...

john mcclane

pre 6 godina

koji su to izvori vode prodati? To je Ustavom zabranjeno i kad bi to bio slucaj, lako bi se povratilo jer bi takav ugovor bi nistav ab initio. koncesije su nesto drugo i tu treba gledati sta je urađeno

Gavro

pre 6 godina

koji su to izvori vode prodati? To je Ustavom zabranjeno i kad bi to bio slucaj, lako bi se povratilo jer bi takav ugovor bi nistav ab initio. koncesije su nesto drugo i tu treba gledati sta je urađeno
(john mcclane, 27. avgust 2017 10:21)
Ali sta se desava ako je prodato drugoj drzavi? Zar ne vazi data pravilo iz Medjunarodnog prava da se ne moze pozivati na sopstveni ustav da ne izvrsite obavezu? Setite se spora oko Istocnog Grenlanda izmedju Danske i Norveske.

aco

pre 6 godina

Штета је већ учињена продајом извора, и нема назад. Можемо да подигнемо акцизе на извоз воде. То би оборило цену за домаћу употребу.

milutin stojkov

pre 6 godina

@Andrej tako je, ali to sto sadasnji upiru prstom u bivse ne umanjuje znacaj ove teme i ne smanjuje krivicu onih koji su prodavali izvore.

Darko

pre 6 godina

Andrej: "Ljudi vec izmislili preradjenu pijacu morsku vodu."

Desalinizacija morske vode u pijaću je proces koji zahteva mnogo energije. Još uvek je mnogo isplativije eksploatisanje slatkovodnih izvora. Za par decenija možda...

mm

pre 6 godina

Hvala bogu da jedan ministar najzad ovako razmislja , a videcemo sta ce uraditi
(Jakovstablovic, 27. avgust 2017 14:26)

Za tvoju informaciju ovaj ministar je visoki kadar SPS-a i još je 1991.godine bio ministar i to tada za sport i omladinu! Samo me interesuje što kao visoki kadar SPS-a za sve te godine (gotovo 30 godina) nije nešto učinio po tom pitanju ?!

danguba

pre 6 godina

Izvori se naravno ne prodaju, ali se izdaju pod koncesiju, npr. na 30 ili vise godina. Ovakve koncesije su za drzavu siguran izvor prihoda i tesko da ce ih se olako odreci.
Recimo, Slovenci su prije koju godinu, prvi u Europi, unijeli u Ustav, kako je voda za pice osnovno pravo svakog covijeka. Za pocetak bi se mogli ugledati na njih...

milica

pre 6 godina

Svako moze da otvori sajt AGENCIJE ZA PRIVREDNE REGISTRE, tamo moze videti ko su vlasnici i koji eksploatisu sva izvorista u Srbiji. Po kom osnovu ostvaruju pravo i od kada to pravo imaju.
Tako ce svi oni koji nisu informisani znace ko je prodao.

артиљерац

pre 6 godina

@ andrej У праву си,само Србија не излази ни на једно море,и друго
добијање пијаће воде из морске је ужасно скупо.

john mcclane @ gavro

pre 6 godina

takvi ugovori o kojima ti pises podlezi ratifikaciji u parlamentu i jaci su od zakona ali moraju biti u skladu sa ustavom. privatizacija je ugovor obligacionog prava i regulisana je zakonom. ako je privatizacija u suprotonosti sa ustavom i zakonom, onda se ponistava...

Aleksandar

pre 6 godina

Prodali smo sve. I voda je resurs, i nafta, i zemljiste, i fabrike, i infrastrukturni giganti, sve je to potencijal za rast i razvoj. Prodali smo sve i tako funkcionisemo od 1990. godine naovamo. Taj trend se nastavlja, sledeci na redu je Aerodrom, a njega ce prodati ova vlast koja kritikuje bivsu vlast, a zapravo svi rade isto. Mnogo je to tuzno.