Ponedeljak, 21.12.2015.

15:34

"Jugoslavija" dobija dve kule od po 140m

Hotel visoke kategorije iz lanca "Kempinski", sa dve kule visoke spratnosti kao deo stambenog i poslovnog kompleksa, biće izgrađen u Bloku 11 u Zemunu.

Izvor: Tanjug

"Jugoslavija" dobija dve kule od po 140m IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

EU Citizen

pre 8 godina

Bravo, Beograd konačno počinje da liči na nešto, a ovi mračnjaci što im je sve osim njihovih čatrlja previsoko, mogu i u pećine :))

Atomski mrav u penziji

pre 8 godina

Hotel Jugoslavija prodat pre 10 godina, i iako je bila obaveza kupca da objekat privede nameni, celu deceniju nista nije uradjeno. To jedino znaci da je kupac jos pre 10 godina znao da ce mu biti "legalizovano" da uz postojeci objekat zida sta zeli (kao sto je bio i clucaj sa zgradom CK gde je nikao trzni centar Usce, iako to nikada nije bilo predvidjeno).
Takodje, nije li grad Beograd doneo uredbu da objekat mora da se zavrsi u roku od godinu dana od predvidjenog roka, inace se gradu placaju penali (koliko je dugo hotel Metropol stajao nedovrsen, i tek po donosenju te uredbe je zavrsen u ekspresnom roku).

Takodje, zasto grad i drzava dozvoljavaju da zida ko sta hoce i gde hoce, kad ima toliko napustenih objekata u svom vlasnistvu (Beobanka na Zelenom vencu, zgrada Rad kod Usca, zgrada ministarstva kod Mostara, Generalstab...)? Zasto drzava prvo ne napravi sistem koji bi osigurao da ce izgradjeni objekat da se privede nameni a ne da svi zidaju k'o proklete Jerine, a posle da ti objekti budu "gradovi duhova" (Tri lista duvana, zgrada na uglu Kosovske i Takovske....)?

Aldebaran

pre 8 godina

Mnogo si se izblamirao. The Shard u Londonu, najvece zgrada u Evropi, je sagradjena pored Temze.
Na stranu sto graditi ovakav luksuz u najsiromasnijoj zemlji Evrope nema nikakvog smisla i nece se realizovati, ali izblamirao si se.
(Llewelyn, 22. decembar 2015 09:21)

Možda sam se ja izblamirao, sve zavisi od toga kako definišeš "pored Temze". Da li je to 30-ak metara kao hotel Jugoslavija od Save ili mnoooogo više, kao zgrada The Shard u Londonu (moja procena bar 150 metara)? Ili misliš da je to sasvim nebitno?

Nigde nisam rekao da u Beogradu ne treba graditi visoke zgrade, nego da to treba da bude na mestu gde definiše neki plan razvoja grada (koga nemamo), a ne svuda gde neki hohštapler proceni da će zaraditi.

Osim toga, kategorično sam protiv gradnje visokih zgrada samo zato da bi Beograd izgledao "svetski" jer vidimo da tako rade u velikim svetskim gradovima. Ako već imamo provincijalne komplekse, ja bih radije da ih lečimo na neki drugi jeftiniji i manje glup/štetan način. Ali siguran sam da znaš onu o žabi koja je digla nogu jer je videla da se konji potkivaju...

ten yard penalty

pre 8 godina

Taj deo je Zemun vec odavno , pogledajte mapu ako bam nije jasno , vi -vanzemunci ;)
(pfff, 21. decembar 2015 17:04)

Medjuopshtinska granica ide od Toshinog buara(kod "Kilera"),ulicom Jerneja Kopitara(uz "Paviljone") do Bul.Lenjina(sada Mih.Pupina),pa ulicom Prve pruge do Gramshijeve,a onda njome kroz blokove 11,11a,11b do Aleksinachkih rudara(bivsha Georgiu Dezza),pa njome neposredno iza hotela "Juga" na obalu Dunava....."trasom" danashnje medjuopshtinske granice,manje-vishe je ishla nekadashnja zeminaka pruga(chak je u korenu ulice Radoja Dakicca ostao i mali tunel uspod neladashnjeg nasipa koji se "stopio" sa divljim objektima izgradjenim celom duzzinom Jerneja Kopitara)...na mestu nekadashnje Glavne zemunske zzeleznichke stanice(postojala je i ona manja u "Franctalu"(danas Novi grad),koja je sadashnja Zzel.st.Zemun)-stoji spomenik-kolonada korintskih bronzanih stubova na uzvishenju...

Llewelyn

pre 8 godina

(Aldebaran, 21. decembar 2015 19:14)

Mnogo si se izblamirao. The Shard u Londonu, najvece zgrada u Evropi, je sagradjena pored Temze.
Na stranu sto graditi ovakav luksuz u najsiromasnijoj zemlji Evrope nema nikakvog smisla i nece se realizovati, ali izblamirao si se.

Anonymus

pre 8 godina

Jos malo kao Prokop vest.
Beograd kao selo neko, decenijama jedna ozbiljna kula nije sagradjena, nema metro.
Sreca za Arenu i Most na Adi.

Misa

pre 8 godina

Na primer, nigde u normalnom svetu nećeš naći da neko na samoj obali reke zabode zgradu od 140 metara, samo zato što je procenio da će tako lepo zaraditi i apsolutno ga ne zanima šta će iza sebe ostaviti.

Šta misliš, s tamošnjimm cenama nekretnina, niko u Londonu/Parizu ne bi rado krnuo niz zgrada, svaka od po 80, 90 spratova na samom keju Temze/Sene, na samo 20-ak metara od reke? Bi, itekako, samo dobro znaju da o tome bolje ni da ne sanjaju jer jednostavno - NE MOŽE i kraj priče. Ni za kakve pare!

Samo su Srbi tako pametni da tačno to rade (doduše, zasad samo u najavi)!

(Aldebaran, 21. decembar 2015 19:14)
Sto volim kad neko prica o stvarima koje ne zna, za Pariz proguglaj Front de Seine I La defence, U londonu mozda nema zgrada od 100+m na samoj obali ali se duž 90% toka Temze kroz centar zgrade nalaze na 10m od reke

ZmnBgd

pre 8 godina

Taj "deo", draga neupućena deco, je deo Zemuna oduvek i tako će i biti.Lupate minuse jedni drugima bzvz,uzmite malo knjige u šake.Blokove ne zarezujem nimalo,bar dok se restitucija ne završi. Da, lagali su vas, imanja Zemunaca(konkretno moje), kuće, i bivša zemunska železnička stanica su uklonjeni,da bi delovi "blokova" nikli ni iz čega, kao Feniks iz pepela.Magično. Crveni vam prosuli bajku o čarobnoj močvari, još samo ekskalibur neko da izvadi iz kamena. Sve je to Srem, ja ga ne razdvajam, Nbg volim, ali to što pljujete zemunce da bi bili velikobeogradjani je tužno. Sprdaju se i jedni i drugi na vaš račun.NBG,tvorevina na praiskonskom zemljištu Starobežanijaca,jednog od zemunskih sela, Bežanije... Da nije tužno, bilo bi komično.

Aldebaran

pre 8 godina

Pre svega, ne verujem da ce ovo uopte i napraviti, ali me zanima zasto bi to bilo ruglo? Ili Srbi ne mogu da shvate da se u 21. veku grade i visoke zgrade i da je to najnomrlanija stvar za milionske gradove poput Beograda.
(bvk, 21. decembar 2015 17:21)

Da, samo je u normalnom svetu pitanje gde se grade visoke zgrade? U normalnom svetu se prave urbanistički planovi, koji se strogo poštuju i koje prave stručni ljudi (a ne sega/mega partijki botovi), sa veoma dugoročnom vizijom razvoja grada.

Zato da, svakako, grade se visoke zgrade, ali na tačno određenim mestima koja je struka ocenila kao primerena, a ne gde i kako kom "investitoru" dune u glavu.

Na primer, nigde u normalnom svetu nećeš naći da neko na samoj obali reke zabode zgradu od 140 metara, samo zato što je procenio da će tako lepo zaraditi i apsolutno ga ne zanima šta će iza sebe ostaviti.

Šta misliš, s tamošnjimm cenama nekretnina, niko u Londonu/Parizu ne bi rado krnuo niz zgrada, svaka od po 80, 90 spratova na samom keju Temze/Sene, na samo 20-ak metara od reke? Bi, itekako, samo dobro znaju da o tome bolje ni da ne sanjaju jer jednostavno - NE MOŽE i kraj priče. Ni za kakve pare!

Samo su Srbi tako pametni da tačno to rade (doduše, zasad samo u najavi)!

U normalnom svetu se reke i priobalje smatraju javnim dobrom, kome treba da imaju slobodan pristup svi građani i zato se ne prodaju za sitne pare svakom belosvetskom hohštapleru koji domaćim hohštaplerima ponudi masnu proviziju.

Miami

pre 8 godina

Konacno da Beograd pocne da lici na normalan I razvijen grad. U Majamiju I okolini u toku ili u pripremi je izgradnja 79 kula. Trebalo bi prostor izmedju Jugoslavije I Zemuna takodje ponuditi investitorima za ekskluzivnu izgradnju.

Milos

pre 8 godina

Od kad je taj deo Zemun ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uroš, 21. decembar 2015 16:50)

Do gradnje NBG i sporenja o granicama, do tad je to bio Zemun. Tu blizu je bila zemunska zeleznicka stanica na primer.

Zemunac

pre 8 godina

@uros Od kada je taj deo zemun?Na mestu hotela je bila zeleznicka stanica zemun.Zemun je do starog sajmista nekad bio.Klare Cetkin je zemun a blok 11 c je uz kej.Neobicna linija razgranicenja gde je jedna ulica zemun a druga n.beograd.Sto se kula tiče teško da će od toga biti išta.

Dusko D.

pre 8 godina

To bi bio prvi PDR u istoriji u kojem piše koji hotelski lanac je predviđen na lokaciji. Ali ovo je vest za one koji ne znaju šta je PDR i koji u ovakve gluposti veruju.

antiparazit

pre 8 godina

@Bubamara
Složio bih se sa vašom konstatacijom kada bi bila logična. Na žalost, "taj naš Beograd" nema apsolutno nikakve koristi od privatnih projekata odabranih "biznismena" druga Maloga. Svi smo u istom problemu u Srbiji, vode nas nesposobni i alavi ljudi. Beograd se ubrzano raspada dok oni grade luksuzne apartmane i šoping molove, lickaju ulice kojima ne fali ništa i skverove od po 20 kvadratnih metara koje nije bilo potrebno renovirati.

Za koga? Sigurno ne za većinu Beograđana, već za privatni profit, od koga će se opet običnim smrtnicima obezbediti "enormne" plate od 25 000 dinara. Pozdrav svima u unutrašnjosti, ali svi smo na istoj strani!

VL drcL

pre 8 godina

meni je tata pricao da je juga gradjena da bude vazan objekat za odrzavanje nekog komunistickog skupa onomad.... ali nesto smo zaj... i to je otkazano i gradski oci odlucise da to bude hotel. trebao je autor texta malo da da istorijski osvrt....

stipe

pre 8 godina

o ovome se prica vec 10 godina. nema kempinski dozvolu da gradi toranj. pa onda kempinski ode u Splendid u Becice pa tamo naidju na one mafijase. onda se vrate i evo sad dobili urbanisticku dozvolu za kulu. kad ce poceti da grade niko ne zna. imao sam priliku da porazgovaram sa regionalnim menadzerom kempinski hotela za ovaj deo evrope na sajmu turizma u berlinu i covek nista nije mogao da mi kaze jer je sve to jos predaleko od ostvarenja

Marko

pre 8 godina

Place mi se od muke kada vidim sta hoce da naprave od Beograda. Beograd je evropski grad ne Dubai, kakve kule na keju, ima li malo mozga kod odgovornih ili je samo provizija bitna????

Kori

pre 8 godina

Vrhunski lanac hotela! Radio tamo neko vreme. Da ne pominjemo da ga u svim okolnim zemljama ima jos odavno. Hteli su oni da ga grade jos 2008, kad su otvorili u Sloveniji i Hrvatskoj, ali videli s kim imaju posla ovde.

Maja

pre 8 godina

dve Kule tamo... dve Kule vamo.... dve kule tebi pa dve kule meni :)
A gde je prsten LOL ?
A gde je maketa :)
Stvarno su mi smešne te vaše kule od betona.

Alex

pre 8 godina

Nikada ovom narodu nece biti bolje sa ovakvim nacinom razmisljanja iz pojedinih komentara! Sta treba, da imamo poluraspadnuti kej sa praistorijskim lunaparkom?! Pa onaj ko izgradi jedan od najluksuznijih hotela na svetu nece sigurno ostaviti okolinu da izgleda kao pre 70 godina!! Otvorite vidike, Srbi i opametite se! Izradnja znaci vise posla, vise doprinosa u budzet, vise turista, vise investicija, neko ce konacno placati dobar porez za toliki kompleks i radice mladi, kojima je to vise nego potrebno! Najbolje da slusamo babe i jugonostalgicare i da svi propadnemo kao i sve iz hjihovog doba! To vreme je proslost i svet tako vise ne funkcionise!!!

Ja

pre 8 godina

Ukinuli ogranicenje sprtnosti, ovi kupili 8 spratova, izgradice 40. Nisu dobili dozvolu za nebodere od prethodne vlasti, od ove moze. Koliko su je platili? Kome su pare legle? 2 puta 40 spratova pored reke, na najlepsem delu zemunskog keja? 3000 evra kvadrat stambenog prostora. Sta su bese kupili? Hotel? Isplati se, zaradice se bar 10 puta vise. Jadno je sve to moj Sinisa, jadno i bedno.

Mega, mega, naj-mega???

pre 8 godina

Poređenja radi, dve kule od po 140 m visine svaka, znači 25 metara više od Geneksove kule (115 m bez antena), kao i od zgrade PC "Ušće" koja je takođe visoka 115 metara, bez antene. To je poređenje što se tiče Novog Beograda. A u pogledu cele države, najviša građevina još uvek je Avalski toranj, sa ukupnom visinom od 204,57 metara - ali, ako se računa samo armirano-betonska konstrukcija, visina je 136,65 m.

Sa druge strane, ekološki aspekt izgradnje dve kule od po 140 m na samoj obali Dunava, čiji je Dunavac kod hotela "Jugoslavija" širok svega 250-260 metara, i deli desnu, zemunsku obalu od Velikog ratnog ostrva, zaštićenog prirodnog rezervata, niko i ne pominje. Šta mislite, da li postoji mogućnost da se zbog izgradnje dva enormno duboka temelja na samoj rečnoj obali - širina reke u dogledno vreme značajno suzi a dubina reke takođe drastično smanji? Ili, možda, to nikome nije ni bitno? A šta će se desiti sa pticama selicama, čije će migracije, najverovatnije poremetiti ova dva megalomanska tornja na samoj obali reke i u neposrednoj blizini naše ekološki najznačajnije ade?

bvk

pre 8 godina

Šteta, bice to još jedno novo ruglo Beograda

@ Goran

Pre svega, ne verujem da ce ovo uopte i napraviti, ali me zanima zasto bi to bilo ruglo? Ili Srbi ne mogu da shvate da se u 21. veku grade i visoke zgrade i da je to najnomrlanija stvar za milionske gradove poput Beograda.

Lo

pre 8 godina

pregovori sa tim kempinski lancem oko jugoslavije traje 15. godina ne mogu da se dogovore. ako oni uzmu to verujte da ce to biti predobro odradjeno oni su sam vrh sto se hotelijerstva i usluge tice. po kategorizaciji su 5+ zvezdica.

dulo4ever

pre 8 godina

Beograd ni na nebu ni na zemlji. umesto da postanemo balkanski Prag, mi cemo biti evropski emirati, gde vladaju seici, policija se vozi u lambordzinijima a radnu snagu kupis za saku pirinca.

Pantagruel

pre 8 godina

Може он да буде део ког год хоће ланца, али да смо ми озбиљна држава (као што нисмо), инвеститор би имао обавезу да поред назива свог ланца задржи и име "Југославија". Нисам ни комуниста, ни Југословен по уверењима, али мислим да је то обавеза према историји ове земље. Хотел је грађен наменски, да покаже слику о развоју и снази једне државе, у тренутку његове градње. Срушили су га исти који су претходно уништили ту државу, желећи да убију симбол и сломију нам дух. Из истог разлога су рушили и торањ на Авали, иако нису морали.

nemanjad

pre 8 godina

"Odbornici su usvojili i planove detaljne regulacije za deo industrijske celine "21. maj" u Rakovici" znaci verovatno ce se srusiti sve i izgraditi soping molovi, za Rekord u Rakovici vec je najavljeno rusenje. Kao da jednoj zemlji uopste treba Industrija?

Mrlesque

pre 8 godina

Kao neko ko je odrastao kod Hotela Jugoslavija, drago mi je da će ponovo živnuti. Samo mi nije jasno zašto moraju kule. Jel Srbiji toliko dobro, da se zidaju toliki luksuzni stambeni i poslovni prostori? Ovo mi je malo tužno. Nije visoka zgrada pokazatelj standarda. Naprotiv!

Prenaseljenost NIJE resenje

pre 8 godina

'oce da spasu glupi hotel ili sta god je to sada.
Bolje da daju nekom na uprvaljanje kompleks ko vredi pa nek' im pravi pare.

Marina

pre 8 godina

Sa uništavanjem keja i šetališta, drvocidom, uništavanjem zelenih površina krenuo je Šešelj. Nikako da se to zaustavi, da se neko seti da treba sačuvati šetalište u zelenom, ne u betonskom obliku. Ovo je stvarno odvratna ideja, uopšte se ne slaže sa ovim prostorom, grozno. Rastužuje me da se tako divan prostor šetališta, tako savesno uništava. Gledala sam šta rade ljudi koji dođu sa sela u Beograd - prvo iskrče i iseku svako drvo oko sebe (pa kao zasade mlado ko tršćica), a onda zastakle terasu. Da slučajno ne vide prirodu i ne okuse vazduh. I to tako traje...

Nikola

pre 8 godina

Bar nešto. Sama zgrada hotela Jugoslavija je ružna "k'o sam đavo". Klasičan pimer partizanske arhitekture pedesetih i šezdesetih godina prošlog veka. Običan betonski kvadar položen postance na zemlju. Beograd je pun tih građevina (opštna Vračar, socijalno u Nemanjinoj, SUP 29. novembar,,,) i nadam se da će se i za to ruglo naći neko rešenje.

b.

pre 8 godina

O ovome se pise vec deset godina. Hoce li se ikada u tekstu navesti i kad pocinje izgradnja? Licno mislim da je projekat sa dve kule megalomanski i nepotreban. Jedna kula bi bila sasvim dovoljna i savrseno bi se uklopila u taj deo grada.

Pantagruel

pre 8 godina

Може он да буде део ког год хоће ланца, али да смо ми озбиљна држава (као што нисмо), инвеститор би имао обавезу да поред назива свог ланца задржи и име "Југославија". Нисам ни комуниста, ни Југословен по уверењима, али мислим да је то обавеза према историји ове земље. Хотел је грађен наменски, да покаже слику о развоју и снази једне државе, у тренутку његове градње. Срушили су га исти који су претходно уништили ту државу, желећи да убију симбол и сломију нам дух. Из истог разлога су рушили и торањ на Авали, иако нису морали.

Nikola

pre 8 godina

Bar nešto. Sama zgrada hotela Jugoslavija je ružna "k'o sam đavo". Klasičan pimer partizanske arhitekture pedesetih i šezdesetih godina prošlog veka. Običan betonski kvadar položen postance na zemlju. Beograd je pun tih građevina (opštna Vračar, socijalno u Nemanjinoj, SUP 29. novembar,,,) i nadam se da će se i za to ruglo naći neko rešenje.

Miami

pre 8 godina

Konacno da Beograd pocne da lici na normalan I razvijen grad. U Majamiju I okolini u toku ili u pripremi je izgradnja 79 kula. Trebalo bi prostor izmedju Jugoslavije I Zemuna takodje ponuditi investitorima za ekskluzivnu izgradnju.

Maja

pre 8 godina

dve Kule tamo... dve Kule vamo.... dve kule tebi pa dve kule meni :)
A gde je prsten LOL ?
A gde je maketa :)
Stvarno su mi smešne te vaše kule od betona.

dulo4ever

pre 8 godina

Beograd ni na nebu ni na zemlji. umesto da postanemo balkanski Prag, mi cemo biti evropski emirati, gde vladaju seici, policija se vozi u lambordzinijima a radnu snagu kupis za saku pirinca.

Ja

pre 8 godina

Ukinuli ogranicenje sprtnosti, ovi kupili 8 spratova, izgradice 40. Nisu dobili dozvolu za nebodere od prethodne vlasti, od ove moze. Koliko su je platili? Kome su pare legle? 2 puta 40 spratova pored reke, na najlepsem delu zemunskog keja? 3000 evra kvadrat stambenog prostora. Sta su bese kupili? Hotel? Isplati se, zaradice se bar 10 puta vise. Jadno je sve to moj Sinisa, jadno i bedno.

Kori

pre 8 godina

Vrhunski lanac hotela! Radio tamo neko vreme. Da ne pominjemo da ga u svim okolnim zemljama ima jos odavno. Hteli su oni da ga grade jos 2008, kad su otvorili u Sloveniji i Hrvatskoj, ali videli s kim imaju posla ovde.

Mega, mega, naj-mega???

pre 8 godina

Poređenja radi, dve kule od po 140 m visine svaka, znači 25 metara više od Geneksove kule (115 m bez antena), kao i od zgrade PC "Ušće" koja je takođe visoka 115 metara, bez antene. To je poređenje što se tiče Novog Beograda. A u pogledu cele države, najviša građevina još uvek je Avalski toranj, sa ukupnom visinom od 204,57 metara - ali, ako se računa samo armirano-betonska konstrukcija, visina je 136,65 m.

Sa druge strane, ekološki aspekt izgradnje dve kule od po 140 m na samoj obali Dunava, čiji je Dunavac kod hotela "Jugoslavija" širok svega 250-260 metara, i deli desnu, zemunsku obalu od Velikog ratnog ostrva, zaštićenog prirodnog rezervata, niko i ne pominje. Šta mislite, da li postoji mogućnost da se zbog izgradnje dva enormno duboka temelja na samoj rečnoj obali - širina reke u dogledno vreme značajno suzi a dubina reke takođe drastično smanji? Ili, možda, to nikome nije ni bitno? A šta će se desiti sa pticama selicama, čije će migracije, najverovatnije poremetiti ova dva megalomanska tornja na samoj obali reke i u neposrednoj blizini naše ekološki najznačajnije ade?

Mrlesque

pre 8 godina

Kao neko ko je odrastao kod Hotela Jugoslavija, drago mi je da će ponovo živnuti. Samo mi nije jasno zašto moraju kule. Jel Srbiji toliko dobro, da se zidaju toliki luksuzni stambeni i poslovni prostori? Ovo mi je malo tužno. Nije visoka zgrada pokazatelj standarda. Naprotiv!

Lo

pre 8 godina

pregovori sa tim kempinski lancem oko jugoslavije traje 15. godina ne mogu da se dogovore. ako oni uzmu to verujte da ce to biti predobro odradjeno oni su sam vrh sto se hotelijerstva i usluge tice. po kategorizaciji su 5+ zvezdica.

Anonymus

pre 8 godina

Jos malo kao Prokop vest.
Beograd kao selo neko, decenijama jedna ozbiljna kula nije sagradjena, nema metro.
Sreca za Arenu i Most na Adi.

Marina

pre 8 godina

Sa uništavanjem keja i šetališta, drvocidom, uništavanjem zelenih površina krenuo je Šešelj. Nikako da se to zaustavi, da se neko seti da treba sačuvati šetalište u zelenom, ne u betonskom obliku. Ovo je stvarno odvratna ideja, uopšte se ne slaže sa ovim prostorom, grozno. Rastužuje me da se tako divan prostor šetališta, tako savesno uništava. Gledala sam šta rade ljudi koji dođu sa sela u Beograd - prvo iskrče i iseku svako drvo oko sebe (pa kao zasade mlado ko tršćica), a onda zastakle terasu. Da slučajno ne vide prirodu i ne okuse vazduh. I to tako traje...

Aldebaran

pre 8 godina

Pre svega, ne verujem da ce ovo uopte i napraviti, ali me zanima zasto bi to bilo ruglo? Ili Srbi ne mogu da shvate da se u 21. veku grade i visoke zgrade i da je to najnomrlanija stvar za milionske gradove poput Beograda.
(bvk, 21. decembar 2015 17:21)

Da, samo je u normalnom svetu pitanje gde se grade visoke zgrade? U normalnom svetu se prave urbanistički planovi, koji se strogo poštuju i koje prave stručni ljudi (a ne sega/mega partijki botovi), sa veoma dugoročnom vizijom razvoja grada.

Zato da, svakako, grade se visoke zgrade, ali na tačno određenim mestima koja je struka ocenila kao primerena, a ne gde i kako kom "investitoru" dune u glavu.

Na primer, nigde u normalnom svetu nećeš naći da neko na samoj obali reke zabode zgradu od 140 metara, samo zato što je procenio da će tako lepo zaraditi i apsolutno ga ne zanima šta će iza sebe ostaviti.

Šta misliš, s tamošnjimm cenama nekretnina, niko u Londonu/Parizu ne bi rado krnuo niz zgrada, svaka od po 80, 90 spratova na samom keju Temze/Sene, na samo 20-ak metara od reke? Bi, itekako, samo dobro znaju da o tome bolje ni da ne sanjaju jer jednostavno - NE MOŽE i kraj priče. Ni za kakve pare!

Samo su Srbi tako pametni da tačno to rade (doduše, zasad samo u najavi)!

U normalnom svetu se reke i priobalje smatraju javnim dobrom, kome treba da imaju slobodan pristup svi građani i zato se ne prodaju za sitne pare svakom belosvetskom hohštapleru koji domaćim hohštaplerima ponudi masnu proviziju.

Marko

pre 8 godina

Place mi se od muke kada vidim sta hoce da naprave od Beograda. Beograd je evropski grad ne Dubai, kakve kule na keju, ima li malo mozga kod odgovornih ili je samo provizija bitna????

ZmnBgd

pre 8 godina

Taj "deo", draga neupućena deco, je deo Zemuna oduvek i tako će i biti.Lupate minuse jedni drugima bzvz,uzmite malo knjige u šake.Blokove ne zarezujem nimalo,bar dok se restitucija ne završi. Da, lagali su vas, imanja Zemunaca(konkretno moje), kuće, i bivša zemunska železnička stanica su uklonjeni,da bi delovi "blokova" nikli ni iz čega, kao Feniks iz pepela.Magično. Crveni vam prosuli bajku o čarobnoj močvari, još samo ekskalibur neko da izvadi iz kamena. Sve je to Srem, ja ga ne razdvajam, Nbg volim, ali to što pljujete zemunce da bi bili velikobeogradjani je tužno. Sprdaju se i jedni i drugi na vaš račun.NBG,tvorevina na praiskonskom zemljištu Starobežanijaca,jednog od zemunskih sela, Bežanije... Da nije tužno, bilo bi komično.

antiparazit

pre 8 godina

@Bubamara
Složio bih se sa vašom konstatacijom kada bi bila logična. Na žalost, "taj naš Beograd" nema apsolutno nikakve koristi od privatnih projekata odabranih "biznismena" druga Maloga. Svi smo u istom problemu u Srbiji, vode nas nesposobni i alavi ljudi. Beograd se ubrzano raspada dok oni grade luksuzne apartmane i šoping molove, lickaju ulice kojima ne fali ništa i skverove od po 20 kvadratnih metara koje nije bilo potrebno renovirati.

Za koga? Sigurno ne za većinu Beograđana, već za privatni profit, od koga će se opet običnim smrtnicima obezbediti "enormne" plate od 25 000 dinara. Pozdrav svima u unutrašnjosti, ali svi smo na istoj strani!

Alex

pre 8 godina

Nikada ovom narodu nece biti bolje sa ovakvim nacinom razmisljanja iz pojedinih komentara! Sta treba, da imamo poluraspadnuti kej sa praistorijskim lunaparkom?! Pa onaj ko izgradi jedan od najluksuznijih hotela na svetu nece sigurno ostaviti okolinu da izgleda kao pre 70 godina!! Otvorite vidike, Srbi i opametite se! Izradnja znaci vise posla, vise doprinosa u budzet, vise turista, vise investicija, neko ce konacno placati dobar porez za toliki kompleks i radice mladi, kojima je to vise nego potrebno! Najbolje da slusamo babe i jugonostalgicare i da svi propadnemo kao i sve iz hjihovog doba! To vreme je proslost i svet tako vise ne funkcionise!!!

Milos

pre 8 godina

Od kad je taj deo Zemun ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uroš, 21. decembar 2015 16:50)

Do gradnje NBG i sporenja o granicama, do tad je to bio Zemun. Tu blizu je bila zemunska zeleznicka stanica na primer.

nemanjad

pre 8 godina

"Odbornici su usvojili i planove detaljne regulacije za deo industrijske celine "21. maj" u Rakovici" znaci verovatno ce se srusiti sve i izgraditi soping molovi, za Rekord u Rakovici vec je najavljeno rusenje. Kao da jednoj zemlji uopste treba Industrija?

stipe

pre 8 godina

o ovome se prica vec 10 godina. nema kempinski dozvolu da gradi toranj. pa onda kempinski ode u Splendid u Becice pa tamo naidju na one mafijase. onda se vrate i evo sad dobili urbanisticku dozvolu za kulu. kad ce poceti da grade niko ne zna. imao sam priliku da porazgovaram sa regionalnim menadzerom kempinski hotela za ovaj deo evrope na sajmu turizma u berlinu i covek nista nije mogao da mi kaze jer je sve to jos predaleko od ostvarenja

b.

pre 8 godina

O ovome se pise vec deset godina. Hoce li se ikada u tekstu navesti i kad pocinje izgradnja? Licno mislim da je projekat sa dve kule megalomanski i nepotreban. Jedna kula bi bila sasvim dovoljna i savrseno bi se uklopila u taj deo grada.

bvk

pre 8 godina

Šteta, bice to još jedno novo ruglo Beograda

@ Goran

Pre svega, ne verujem da ce ovo uopte i napraviti, ali me zanima zasto bi to bilo ruglo? Ili Srbi ne mogu da shvate da se u 21. veku grade i visoke zgrade i da je to najnomrlanija stvar za milionske gradove poput Beograda.

Zemunac

pre 8 godina

@uros Od kada je taj deo zemun?Na mestu hotela je bila zeleznicka stanica zemun.Zemun je do starog sajmista nekad bio.Klare Cetkin je zemun a blok 11 c je uz kej.Neobicna linija razgranicenja gde je jedna ulica zemun a druga n.beograd.Sto se kula tiče teško da će od toga biti išta.

Misa

pre 8 godina

Na primer, nigde u normalnom svetu nećeš naći da neko na samoj obali reke zabode zgradu od 140 metara, samo zato što je procenio da će tako lepo zaraditi i apsolutno ga ne zanima šta će iza sebe ostaviti.

Šta misliš, s tamošnjimm cenama nekretnina, niko u Londonu/Parizu ne bi rado krnuo niz zgrada, svaka od po 80, 90 spratova na samom keju Temze/Sene, na samo 20-ak metara od reke? Bi, itekako, samo dobro znaju da o tome bolje ni da ne sanjaju jer jednostavno - NE MOŽE i kraj priče. Ni za kakve pare!

Samo su Srbi tako pametni da tačno to rade (doduše, zasad samo u najavi)!

(Aldebaran, 21. decembar 2015 19:14)
Sto volim kad neko prica o stvarima koje ne zna, za Pariz proguglaj Front de Seine I La defence, U londonu mozda nema zgrada od 100+m na samoj obali ali se duž 90% toka Temze kroz centar zgrade nalaze na 10m od reke

Dusko D.

pre 8 godina

To bi bio prvi PDR u istoriji u kojem piše koji hotelski lanac je predviđen na lokaciji. Ali ovo je vest za one koji ne znaju šta je PDR i koji u ovakve gluposti veruju.

VL drcL

pre 8 godina

meni je tata pricao da je juga gradjena da bude vazan objekat za odrzavanje nekog komunistickog skupa onomad.... ali nesto smo zaj... i to je otkazano i gradski oci odlucise da to bude hotel. trebao je autor texta malo da da istorijski osvrt....

Prenaseljenost NIJE resenje

pre 8 godina

'oce da spasu glupi hotel ili sta god je to sada.
Bolje da daju nekom na uprvaljanje kompleks ko vredi pa nek' im pravi pare.

Llewelyn

pre 8 godina

(Aldebaran, 21. decembar 2015 19:14)

Mnogo si se izblamirao. The Shard u Londonu, najvece zgrada u Evropi, je sagradjena pored Temze.
Na stranu sto graditi ovakav luksuz u najsiromasnijoj zemlji Evrope nema nikakvog smisla i nece se realizovati, ali izblamirao si se.

Aldebaran

pre 8 godina

Mnogo si se izblamirao. The Shard u Londonu, najvece zgrada u Evropi, je sagradjena pored Temze.
Na stranu sto graditi ovakav luksuz u najsiromasnijoj zemlji Evrope nema nikakvog smisla i nece se realizovati, ali izblamirao si se.
(Llewelyn, 22. decembar 2015 09:21)

Možda sam se ja izblamirao, sve zavisi od toga kako definišeš "pored Temze". Da li je to 30-ak metara kao hotel Jugoslavija od Save ili mnoooogo više, kao zgrada The Shard u Londonu (moja procena bar 150 metara)? Ili misliš da je to sasvim nebitno?

Nigde nisam rekao da u Beogradu ne treba graditi visoke zgrade, nego da to treba da bude na mestu gde definiše neki plan razvoja grada (koga nemamo), a ne svuda gde neki hohštapler proceni da će zaraditi.

Osim toga, kategorično sam protiv gradnje visokih zgrada samo zato da bi Beograd izgledao "svetski" jer vidimo da tako rade u velikim svetskim gradovima. Ako već imamo provincijalne komplekse, ja bih radije da ih lečimo na neki drugi jeftiniji i manje glup/štetan način. Ali siguran sam da znaš onu o žabi koja je digla nogu jer je videla da se konji potkivaju...

Atomski mrav u penziji

pre 8 godina

Hotel Jugoslavija prodat pre 10 godina, i iako je bila obaveza kupca da objekat privede nameni, celu deceniju nista nije uradjeno. To jedino znaci da je kupac jos pre 10 godina znao da ce mu biti "legalizovano" da uz postojeci objekat zida sta zeli (kao sto je bio i clucaj sa zgradom CK gde je nikao trzni centar Usce, iako to nikada nije bilo predvidjeno).
Takodje, nije li grad Beograd doneo uredbu da objekat mora da se zavrsi u roku od godinu dana od predvidjenog roka, inace se gradu placaju penali (koliko je dugo hotel Metropol stajao nedovrsen, i tek po donosenju te uredbe je zavrsen u ekspresnom roku).

Takodje, zasto grad i drzava dozvoljavaju da zida ko sta hoce i gde hoce, kad ima toliko napustenih objekata u svom vlasnistvu (Beobanka na Zelenom vencu, zgrada Rad kod Usca, zgrada ministarstva kod Mostara, Generalstab...)? Zasto drzava prvo ne napravi sistem koji bi osigurao da ce izgradjeni objekat da se privede nameni a ne da svi zidaju k'o proklete Jerine, a posle da ti objekti budu "gradovi duhova" (Tri lista duvana, zgrada na uglu Kosovske i Takovske....)?

ten yard penalty

pre 8 godina

Taj deo je Zemun vec odavno , pogledajte mapu ako bam nije jasno , vi -vanzemunci ;)
(pfff, 21. decembar 2015 17:04)

Medjuopshtinska granica ide od Toshinog buara(kod "Kilera"),ulicom Jerneja Kopitara(uz "Paviljone") do Bul.Lenjina(sada Mih.Pupina),pa ulicom Prve pruge do Gramshijeve,a onda njome kroz blokove 11,11a,11b do Aleksinachkih rudara(bivsha Georgiu Dezza),pa njome neposredno iza hotela "Juga" na obalu Dunava....."trasom" danashnje medjuopshtinske granice,manje-vishe je ishla nekadashnja zeminaka pruga(chak je u korenu ulice Radoja Dakicca ostao i mali tunel uspod neladashnjeg nasipa koji se "stopio" sa divljim objektima izgradjenim celom duzzinom Jerneja Kopitara)...na mestu nekadashnje Glavne zemunske zzeleznichke stanice(postojala je i ona manja u "Franctalu"(danas Novi grad),koja je sadashnja Zzel.st.Zemun)-stoji spomenik-kolonada korintskih bronzanih stubova na uzvishenju...

EU Citizen

pre 8 godina

Bravo, Beograd konačno počinje da liči na nešto, a ovi mračnjaci što im je sve osim njihovih čatrlja previsoko, mogu i u pećine :))

Pantagruel

pre 8 godina

Може он да буде део ког год хоће ланца, али да смо ми озбиљна држава (као што нисмо), инвеститор би имао обавезу да поред назива свог ланца задржи и име "Југославија". Нисам ни комуниста, ни Југословен по уверењима, али мислим да је то обавеза према историји ове земље. Хотел је грађен наменски, да покаже слику о развоју и снази једне државе, у тренутку његове градње. Срушили су га исти који су претходно уништили ту државу, желећи да убију симбол и сломију нам дух. Из истог разлога су рушили и торањ на Авали, иако нису морали.

ZmnBgd

pre 8 godina

Taj "deo", draga neupućena deco, je deo Zemuna oduvek i tako će i biti.Lupate minuse jedni drugima bzvz,uzmite malo knjige u šake.Blokove ne zarezujem nimalo,bar dok se restitucija ne završi. Da, lagali su vas, imanja Zemunaca(konkretno moje), kuće, i bivša zemunska železnička stanica su uklonjeni,da bi delovi "blokova" nikli ni iz čega, kao Feniks iz pepela.Magično. Crveni vam prosuli bajku o čarobnoj močvari, još samo ekskalibur neko da izvadi iz kamena. Sve je to Srem, ja ga ne razdvajam, Nbg volim, ali to što pljujete zemunce da bi bili velikobeogradjani je tužno. Sprdaju se i jedni i drugi na vaš račun.NBG,tvorevina na praiskonskom zemljištu Starobežanijaca,jednog od zemunskih sela, Bežanije... Da nije tužno, bilo bi komično.

dulo4ever

pre 8 godina

Beograd ni na nebu ni na zemlji. umesto da postanemo balkanski Prag, mi cemo biti evropski emirati, gde vladaju seici, policija se vozi u lambordzinijima a radnu snagu kupis za saku pirinca.

Marko

pre 8 godina

Place mi se od muke kada vidim sta hoce da naprave od Beograda. Beograd je evropski grad ne Dubai, kakve kule na keju, ima li malo mozga kod odgovornih ili je samo provizija bitna????

Alex

pre 8 godina

Nikada ovom narodu nece biti bolje sa ovakvim nacinom razmisljanja iz pojedinih komentara! Sta treba, da imamo poluraspadnuti kej sa praistorijskim lunaparkom?! Pa onaj ko izgradi jedan od najluksuznijih hotela na svetu nece sigurno ostaviti okolinu da izgleda kao pre 70 godina!! Otvorite vidike, Srbi i opametite se! Izradnja znaci vise posla, vise doprinosa u budzet, vise turista, vise investicija, neko ce konacno placati dobar porez za toliki kompleks i radice mladi, kojima je to vise nego potrebno! Najbolje da slusamo babe i jugonostalgicare i da svi propadnemo kao i sve iz hjihovog doba! To vreme je proslost i svet tako vise ne funkcionise!!!

Aldebaran

pre 8 godina

Pre svega, ne verujem da ce ovo uopte i napraviti, ali me zanima zasto bi to bilo ruglo? Ili Srbi ne mogu da shvate da se u 21. veku grade i visoke zgrade i da je to najnomrlanija stvar za milionske gradove poput Beograda.
(bvk, 21. decembar 2015 17:21)

Da, samo je u normalnom svetu pitanje gde se grade visoke zgrade? U normalnom svetu se prave urbanistički planovi, koji se strogo poštuju i koje prave stručni ljudi (a ne sega/mega partijki botovi), sa veoma dugoročnom vizijom razvoja grada.

Zato da, svakako, grade se visoke zgrade, ali na tačno određenim mestima koja je struka ocenila kao primerena, a ne gde i kako kom "investitoru" dune u glavu.

Na primer, nigde u normalnom svetu nećeš naći da neko na samoj obali reke zabode zgradu od 140 metara, samo zato što je procenio da će tako lepo zaraditi i apsolutno ga ne zanima šta će iza sebe ostaviti.

Šta misliš, s tamošnjimm cenama nekretnina, niko u Londonu/Parizu ne bi rado krnuo niz zgrada, svaka od po 80, 90 spratova na samom keju Temze/Sene, na samo 20-ak metara od reke? Bi, itekako, samo dobro znaju da o tome bolje ni da ne sanjaju jer jednostavno - NE MOŽE i kraj priče. Ni za kakve pare!

Samo su Srbi tako pametni da tačno to rade (doduše, zasad samo u najavi)!

U normalnom svetu se reke i priobalje smatraju javnim dobrom, kome treba da imaju slobodan pristup svi građani i zato se ne prodaju za sitne pare svakom belosvetskom hohštapleru koji domaćim hohštaplerima ponudi masnu proviziju.

Nikola

pre 8 godina

Bar nešto. Sama zgrada hotela Jugoslavija je ružna "k'o sam đavo". Klasičan pimer partizanske arhitekture pedesetih i šezdesetih godina prošlog veka. Običan betonski kvadar položen postance na zemlju. Beograd je pun tih građevina (opštna Vračar, socijalno u Nemanjinoj, SUP 29. novembar,,,) i nadam se da će se i za to ruglo naći neko rešenje.

Mrlesque

pre 8 godina

Kao neko ko je odrastao kod Hotela Jugoslavija, drago mi je da će ponovo živnuti. Samo mi nije jasno zašto moraju kule. Jel Srbiji toliko dobro, da se zidaju toliki luksuzni stambeni i poslovni prostori? Ovo mi je malo tužno. Nije visoka zgrada pokazatelj standarda. Naprotiv!

Maja

pre 8 godina

dve Kule tamo... dve Kule vamo.... dve kule tebi pa dve kule meni :)
A gde je prsten LOL ?
A gde je maketa :)
Stvarno su mi smešne te vaše kule od betona.

Marina

pre 8 godina

Sa uništavanjem keja i šetališta, drvocidom, uništavanjem zelenih površina krenuo je Šešelj. Nikako da se to zaustavi, da se neko seti da treba sačuvati šetalište u zelenom, ne u betonskom obliku. Ovo je stvarno odvratna ideja, uopšte se ne slaže sa ovim prostorom, grozno. Rastužuje me da se tako divan prostor šetališta, tako savesno uništava. Gledala sam šta rade ljudi koji dođu sa sela u Beograd - prvo iskrče i iseku svako drvo oko sebe (pa kao zasade mlado ko tršćica), a onda zastakle terasu. Da slučajno ne vide prirodu i ne okuse vazduh. I to tako traje...

antiparazit

pre 8 godina

@Bubamara
Složio bih se sa vašom konstatacijom kada bi bila logična. Na žalost, "taj naš Beograd" nema apsolutno nikakve koristi od privatnih projekata odabranih "biznismena" druga Maloga. Svi smo u istom problemu u Srbiji, vode nas nesposobni i alavi ljudi. Beograd se ubrzano raspada dok oni grade luksuzne apartmane i šoping molove, lickaju ulice kojima ne fali ništa i skverove od po 20 kvadratnih metara koje nije bilo potrebno renovirati.

Za koga? Sigurno ne za većinu Beograđana, već za privatni profit, od koga će se opet običnim smrtnicima obezbediti "enormne" plate od 25 000 dinara. Pozdrav svima u unutrašnjosti, ali svi smo na istoj strani!

Misa

pre 8 godina

Na primer, nigde u normalnom svetu nećeš naći da neko na samoj obali reke zabode zgradu od 140 metara, samo zato što je procenio da će tako lepo zaraditi i apsolutno ga ne zanima šta će iza sebe ostaviti.

Šta misliš, s tamošnjimm cenama nekretnina, niko u Londonu/Parizu ne bi rado krnuo niz zgrada, svaka od po 80, 90 spratova na samom keju Temze/Sene, na samo 20-ak metara od reke? Bi, itekako, samo dobro znaju da o tome bolje ni da ne sanjaju jer jednostavno - NE MOŽE i kraj priče. Ni za kakve pare!

Samo su Srbi tako pametni da tačno to rade (doduše, zasad samo u najavi)!

(Aldebaran, 21. decembar 2015 19:14)
Sto volim kad neko prica o stvarima koje ne zna, za Pariz proguglaj Front de Seine I La defence, U londonu mozda nema zgrada od 100+m na samoj obali ali se duž 90% toka Temze kroz centar zgrade nalaze na 10m od reke

bvk

pre 8 godina

Šteta, bice to još jedno novo ruglo Beograda

@ Goran

Pre svega, ne verujem da ce ovo uopte i napraviti, ali me zanima zasto bi to bilo ruglo? Ili Srbi ne mogu da shvate da se u 21. veku grade i visoke zgrade i da je to najnomrlanija stvar za milionske gradove poput Beograda.

Mega, mega, naj-mega???

pre 8 godina

Poređenja radi, dve kule od po 140 m visine svaka, znači 25 metara više od Geneksove kule (115 m bez antena), kao i od zgrade PC "Ušće" koja je takođe visoka 115 metara, bez antene. To je poređenje što se tiče Novog Beograda. A u pogledu cele države, najviša građevina još uvek je Avalski toranj, sa ukupnom visinom od 204,57 metara - ali, ako se računa samo armirano-betonska konstrukcija, visina je 136,65 m.

Sa druge strane, ekološki aspekt izgradnje dve kule od po 140 m na samoj obali Dunava, čiji je Dunavac kod hotela "Jugoslavija" širok svega 250-260 metara, i deli desnu, zemunsku obalu od Velikog ratnog ostrva, zaštićenog prirodnog rezervata, niko i ne pominje. Šta mislite, da li postoji mogućnost da se zbog izgradnje dva enormno duboka temelja na samoj rečnoj obali - širina reke u dogledno vreme značajno suzi a dubina reke takođe drastično smanji? Ili, možda, to nikome nije ni bitno? A šta će se desiti sa pticama selicama, čije će migracije, najverovatnije poremetiti ova dva megalomanska tornja na samoj obali reke i u neposrednoj blizini naše ekološki najznačajnije ade?

Prenaseljenost NIJE resenje

pre 8 godina

'oce da spasu glupi hotel ili sta god je to sada.
Bolje da daju nekom na uprvaljanje kompleks ko vredi pa nek' im pravi pare.

Ja

pre 8 godina

Ukinuli ogranicenje sprtnosti, ovi kupili 8 spratova, izgradice 40. Nisu dobili dozvolu za nebodere od prethodne vlasti, od ove moze. Koliko su je platili? Kome su pare legle? 2 puta 40 spratova pored reke, na najlepsem delu zemunskog keja? 3000 evra kvadrat stambenog prostora. Sta su bese kupili? Hotel? Isplati se, zaradice se bar 10 puta vise. Jadno je sve to moj Sinisa, jadno i bedno.

b.

pre 8 godina

O ovome se pise vec deset godina. Hoce li se ikada u tekstu navesti i kad pocinje izgradnja? Licno mislim da je projekat sa dve kule megalomanski i nepotreban. Jedna kula bi bila sasvim dovoljna i savrseno bi se uklopila u taj deo grada.

Miami

pre 8 godina

Konacno da Beograd pocne da lici na normalan I razvijen grad. U Majamiju I okolini u toku ili u pripremi je izgradnja 79 kula. Trebalo bi prostor izmedju Jugoslavije I Zemuna takodje ponuditi investitorima za ekskluzivnu izgradnju.

Dusko D.

pre 8 godina

To bi bio prvi PDR u istoriji u kojem piše koji hotelski lanac je predviđen na lokaciji. Ali ovo je vest za one koji ne znaju šta je PDR i koji u ovakve gluposti veruju.

VL drcL

pre 8 godina

meni je tata pricao da je juga gradjena da bude vazan objekat za odrzavanje nekog komunistickog skupa onomad.... ali nesto smo zaj... i to je otkazano i gradski oci odlucise da to bude hotel. trebao je autor texta malo da da istorijski osvrt....

Zemunac

pre 8 godina

@uros Od kada je taj deo zemun?Na mestu hotela je bila zeleznicka stanica zemun.Zemun je do starog sajmista nekad bio.Klare Cetkin je zemun a blok 11 c je uz kej.Neobicna linija razgranicenja gde je jedna ulica zemun a druga n.beograd.Sto se kula tiče teško da će od toga biti išta.

stipe

pre 8 godina

o ovome se prica vec 10 godina. nema kempinski dozvolu da gradi toranj. pa onda kempinski ode u Splendid u Becice pa tamo naidju na one mafijase. onda se vrate i evo sad dobili urbanisticku dozvolu za kulu. kad ce poceti da grade niko ne zna. imao sam priliku da porazgovaram sa regionalnim menadzerom kempinski hotela za ovaj deo evrope na sajmu turizma u berlinu i covek nista nije mogao da mi kaze jer je sve to jos predaleko od ostvarenja

Milos

pre 8 godina

Od kad je taj deo Zemun ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uroš, 21. decembar 2015 16:50)

Do gradnje NBG i sporenja o granicama, do tad je to bio Zemun. Tu blizu je bila zemunska zeleznicka stanica na primer.

Kori

pre 8 godina

Vrhunski lanac hotela! Radio tamo neko vreme. Da ne pominjemo da ga u svim okolnim zemljama ima jos odavno. Hteli su oni da ga grade jos 2008, kad su otvorili u Sloveniji i Hrvatskoj, ali videli s kim imaju posla ovde.

Lo

pre 8 godina

pregovori sa tim kempinski lancem oko jugoslavije traje 15. godina ne mogu da se dogovore. ako oni uzmu to verujte da ce to biti predobro odradjeno oni su sam vrh sto se hotelijerstva i usluge tice. po kategorizaciji su 5+ zvezdica.

EU Citizen

pre 8 godina

Bravo, Beograd konačno počinje da liči na nešto, a ovi mračnjaci što im je sve osim njihovih čatrlja previsoko, mogu i u pećine :))

nemanjad

pre 8 godina

"Odbornici su usvojili i planove detaljne regulacije za deo industrijske celine "21. maj" u Rakovici" znaci verovatno ce se srusiti sve i izgraditi soping molovi, za Rekord u Rakovici vec je najavljeno rusenje. Kao da jednoj zemlji uopste treba Industrija?

Anonymus

pre 8 godina

Jos malo kao Prokop vest.
Beograd kao selo neko, decenijama jedna ozbiljna kula nije sagradjena, nema metro.
Sreca za Arenu i Most na Adi.

Llewelyn

pre 8 godina

(Aldebaran, 21. decembar 2015 19:14)

Mnogo si se izblamirao. The Shard u Londonu, najvece zgrada u Evropi, je sagradjena pored Temze.
Na stranu sto graditi ovakav luksuz u najsiromasnijoj zemlji Evrope nema nikakvog smisla i nece se realizovati, ali izblamirao si se.

Atomski mrav u penziji

pre 8 godina

Hotel Jugoslavija prodat pre 10 godina, i iako je bila obaveza kupca da objekat privede nameni, celu deceniju nista nije uradjeno. To jedino znaci da je kupac jos pre 10 godina znao da ce mu biti "legalizovano" da uz postojeci objekat zida sta zeli (kao sto je bio i clucaj sa zgradom CK gde je nikao trzni centar Usce, iako to nikada nije bilo predvidjeno).
Takodje, nije li grad Beograd doneo uredbu da objekat mora da se zavrsi u roku od godinu dana od predvidjenog roka, inace se gradu placaju penali (koliko je dugo hotel Metropol stajao nedovrsen, i tek po donosenju te uredbe je zavrsen u ekspresnom roku).

Takodje, zasto grad i drzava dozvoljavaju da zida ko sta hoce i gde hoce, kad ima toliko napustenih objekata u svom vlasnistvu (Beobanka na Zelenom vencu, zgrada Rad kod Usca, zgrada ministarstva kod Mostara, Generalstab...)? Zasto drzava prvo ne napravi sistem koji bi osigurao da ce izgradjeni objekat da se privede nameni a ne da svi zidaju k'o proklete Jerine, a posle da ti objekti budu "gradovi duhova" (Tri lista duvana, zgrada na uglu Kosovske i Takovske....)?

ten yard penalty

pre 8 godina

Taj deo je Zemun vec odavno , pogledajte mapu ako bam nije jasno , vi -vanzemunci ;)
(pfff, 21. decembar 2015 17:04)

Medjuopshtinska granica ide od Toshinog buara(kod "Kilera"),ulicom Jerneja Kopitara(uz "Paviljone") do Bul.Lenjina(sada Mih.Pupina),pa ulicom Prve pruge do Gramshijeve,a onda njome kroz blokove 11,11a,11b do Aleksinachkih rudara(bivsha Georgiu Dezza),pa njome neposredno iza hotela "Juga" na obalu Dunava....."trasom" danashnje medjuopshtinske granice,manje-vishe je ishla nekadashnja zeminaka pruga(chak je u korenu ulice Radoja Dakicca ostao i mali tunel uspod neladashnjeg nasipa koji se "stopio" sa divljim objektima izgradjenim celom duzzinom Jerneja Kopitara)...na mestu nekadashnje Glavne zemunske zzeleznichke stanice(postojala je i ona manja u "Franctalu"(danas Novi grad),koja je sadashnja Zzel.st.Zemun)-stoji spomenik-kolonada korintskih bronzanih stubova na uzvishenju...

Aldebaran

pre 8 godina

Mnogo si se izblamirao. The Shard u Londonu, najvece zgrada u Evropi, je sagradjena pored Temze.
Na stranu sto graditi ovakav luksuz u najsiromasnijoj zemlji Evrope nema nikakvog smisla i nece se realizovati, ali izblamirao si se.
(Llewelyn, 22. decembar 2015 09:21)

Možda sam se ja izblamirao, sve zavisi od toga kako definišeš "pored Temze". Da li je to 30-ak metara kao hotel Jugoslavija od Save ili mnoooogo više, kao zgrada The Shard u Londonu (moja procena bar 150 metara)? Ili misliš da je to sasvim nebitno?

Nigde nisam rekao da u Beogradu ne treba graditi visoke zgrade, nego da to treba da bude na mestu gde definiše neki plan razvoja grada (koga nemamo), a ne svuda gde neki hohštapler proceni da će zaraditi.

Osim toga, kategorično sam protiv gradnje visokih zgrada samo zato da bi Beograd izgledao "svetski" jer vidimo da tako rade u velikim svetskim gradovima. Ako već imamo provincijalne komplekse, ja bih radije da ih lečimo na neki drugi jeftiniji i manje glup/štetan način. Ali siguran sam da znaš onu o žabi koja je digla nogu jer je videla da se konji potkivaju...