Utorak, 09.06.2015.

16:59

Niče promenada u BG na vodi

Izgradnja prve dve zgrade u "Beogradu na vodi" trebalo bi da počne krajem leta, uverava gradonačelnik Beograda.

Izvor: B92

Nièe promenada u BG na vodi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

155 Komentari

Sortiraj po:

Miki

pre 8 godina

Celokupan projekat Beograd na vodi je i sada ponos za gradjane, a tek ce biti kada se zavrsi. Taj deo Beograda, zaista zasluzuje poseban sjaj.

M

pre 8 godina

pa da, promenada je jako bitna, ipak ce se graditi narednih 30godina pa da narod moze da se uveri kako napreduju radovi.. hahaha kakva prevara, posklanjali sve splavove i lokale da bi neko otvorio svoj restoran i sad ce setaliste da nam prave koje btw vec postoji.. toliko od tog grandioznog projekta, pardon, makete..

my way

pre 8 godina

Najlepsi, najslikaniji deo Beograda po kojem je prepoznatljiv i u kojem uzivamo ce biti pretvoren u gradiliste za narednih 30 godina da bi na kraju toga pod pretpostavkom da sve bude izgradjeno dobili gomilu poslovnih zgradurina gde im nije mesto. Zali Boze Kalemegdana, predivnog pogleda, onog najboljeg i najlepseg sto ovaj grad ima, da Pobedniku samom suze krenu!

Mile

pre 8 godina

@(Mile, 09. jun 2015 22:16)Ljudska inteligencija mi govori da se nesto komentarise tek po uspehu ili neuspehu, a to sto ti radis se zove botovanje ili trolovanje kako god hoces svrstaj sebe gde ti volja.
(Mikser, 09. jun 2015 23:15)
Hahaha :) na osnovu cega onda ti komentarises, sem neuspeha u ovom
Projektu ne vidim nista. Ovo je ako se ne varam 4. put kako se pomera rok.

Peric

pre 8 godina

Podrzavam izgradnju Beograda na vodi jer je stvarno sramota da jedan takav deo grada bude zarastao u korov i postane deponija smeca a obala najvece ruglo grada!Sta god da se izgradi bice bolje od ovog sto je do sada bilo!

Himza

pre 8 godina

Koliko god se pojedinci trudili da nas uvere da je projekat “Beograd na vodi” los potez mi gradjani verujemo da će on zaživeti i radujemo se tome. Čast će nam biti da budemo svedoci realizacije projekta koji je toliko dugo u planu. Biće to velika stvar i za Beograd, a i Srbiju.

DJO

pre 8 godina

Konacno kad napravimo ovaj projekat svima cemo zacepiti usta, videcete da ovo nije magla i da ce Beograd na vodi biti najveci projekat u Evropi. Naravno to ce biti gotovo tek za 30 godina koliko cemo mi biti na vlasti, mislim mozda i za 50, ali nigde neidemo bicemo na vlasti pa jos bar 100 godina.

alienware

pre 8 godina

Dve zgrade na obali reke,cudo nevidjeno.Investicija od 3,500,000,000 evra na 20 godina.Doznake iz inostranstva ,5,000,000,000 godisnje ,za 20 godina ,100,000,000,000 evra.Izgradnja dve zgrade ce da pokrene Srbiju,aha,aha,o,yes baby,kako da ne.

mirko

pre 8 godina

Pametno, ovi ljudi misle unapred, Čini mi se da oni žele da ovakvi objekti koji izgledaju kao poluporušeni u stvari budu neka vrsta kamuflaže, kad Nato bude sledeci put bombardovao da piloti odozgo pomisle, hej pa ovo je vec srušeno , idemo dalje. Svaka cast na ideji , ziveo poluporušeni BG na vodi.

Mjau

pre 8 godina

I da se izgradi Bg na vodi, mislim da ljudi u Srbiji nece imati neku veliku korist od toga. A Arapi ulazu taj novac da bi prvenstveno oni zaradili, briga njih za Srbiju.

Sladja

pre 8 godina

Da li neko stvarno moze da kaze da je onaj zapusteni savski amfiteatar,u kome nismo ni mogli ni smeli da prodjemo,bolje od toga da se izgradi BG na vodi!!!Ma dajte ljudi,ovo smo cekali decenijama i hvala Bogu da je onaj krs uklonjen sa obale!

Džon Travolta iz Borče

pre 8 godina

Ovo je Beograd čekao više decenija. Bila je potrebna hrabrost i znanje da se uđe u ovakak projekat. Lepši dani za celu Srbiju počinju sledeće nedelje.
(Paja na oko, 09. jun 2015 18:35)

Ne, ovo čeka koju godinu, a decenijama se čeka stanica Prokop i posrnuli standard...

Fabiano

pre 8 godina

Ideja se ta pokazala na pravom mestu.Izgradiće se dosta objekata kulturne baštine. Samom izgradnjom Beograda na vodi porširiće se naš kapacitet za turizmom, što će svakako doprineti dosta novca u Srbiju.

Fabiano

pre 8 godina

Ideja se ta pokazala na pravom mestu.Izgradiće se dosta objekata kulturne baštine. Samom izgradnjom Beograda na vodi porširiće se naš kapacitet za turizmom, što će svakako doprineti dosta novca u Srbiju.

miki

pre 8 godina

Kako je ovo foliranje prica se o stednji a novac hoce da trose na uredjenje grada, sta cemo sa ovoliko nezaposlenih, gladnih, pa i to da se sredi industrijska zona u nekom gradu ili mestu, asfaltiraju putevi do fabrika, da se ispostuju oni koji zaposljavaju ljude to nista bas itd...

Beseda

pre 8 godina

Sa izgradnjom Beograda na vodi poveća će se zaposlenost, a turizam će se podići na viši nivo i samim tim će doprineti da se zaduženost smanji.

Sofija

pre 8 godina

Svako ko nije skoro posetio neku bolnicu bilo gde u Srbiji i ko nije svestan da nam ucitelji i nastavnici vaspitaju decu, a rade za plate koje su sramotne, te naravno krecu strajkovi zdravstva i prosvete, bice ponosan na ovaj projekat. Ostali koji su svesni da se Srbija raspada, da se fundamentalne stvari rapsadaju, znace da ima vaznijih stvari od Beograda na vodi i mrzece ovu ideju.

SVD

pre 8 godina

New York Times: "Oni imaju vlast nad internetom tako što sprečavaju pristup nezavisnim vebsajtovima, unajmljuju “botove” čiji je zadatak da preplave stranice prorežimskim komentarima i plaćaju hakerima da napadaju opozicione medijske sajtove."

psy

pre 8 godina

bolje da su izgradili metro ispod grada iskreno.I bolje da su napravili novu prugu kroz Srbiju I kupili vozove.Ne brze pruge nego normalne..Ali vi to I ne zasluzujete vazno je da ce mozda da niknu dve zgradice za 20+ godina ;) Kako su vam isprani mozgovi, stidim se sto sam jedan od vas ....

SrleBG

pre 8 godina

Analizom komentara botova moze se skapirati ko spada u biracko telo SNS-a: veliki postovaoci Jelene Karleuse, Kristijana Golubovica i bogatih sendvica sa prilozima. Napises jednu prosto-prosirenu recenicu ne bi li pomogao zalutalom SNS glasacu da shvati da nije toliko prost.

Malo vas je botovi, treba vam pojacanje!

Milos

pre 8 godina

Ne razumem kako ce to da se zaposle mladi u ovom projektu? Gradi se dve kule stambenih jedininica u prvih 10 godina, a ostalo se gradi do 30 godina ako ikad bude izgradjeno. Sta ce mladi tu raditi? Jedino na gradjevini za dnevnicu preko omladinske. Ja ne verujem sta vi botovi pricate. Kakve crne investicije,sve same sarene laze.Gde je resenje za FAP? Gde su fabrike cipova? Gde su milijarde od Arapa? Gde je STOP stranackom zaposljavanju? Nema rezultata za 3.5 godine, osim smanjenih plata i povecanih poreza.Vreme je da letite i cao.

Mikser

pre 8 godina

(Mile, 09. jun 2015 22:16)
Ljudska inteligencija mi govori da se nesto komentarise tek po uspehu ili neuspehu, a to sto ti radis se zove botovanje ili trolovanje kako god hoces svrstaj sebe gde ti volja.

Ej bre!

pre 8 godina

Jedan jedini Beograd na vodi je nikao iza bloka 45. Bezpravna gradnja, ilegalna seca drveca, voda koja je do nasipa i koja se ne povlaci zato sto nema sta da drzi zemlju koju reka nosi.

Gospodin Chudesni

pre 8 godina

Ae bre botovi sns-ovi, sta ******, pa zar nije bolje da se napravi muzej, nesto korisno a ne stanovi koje ce moci da priuste samo "biznismeni" i ostali sljam, a i koj ce nam vise trznih centara, jbt, imamo ih i previse. Zna se ko ce da profitira ovde!!

Mile

pre 8 godina

Joj, ajde kada pocnu da grade pa da pricaju o tome. Ja im svakako vise ne verujem, plus jos sa ovim botovima sto vredjaju ljudsku inteligenciju. Hvala ne glasam za vas vise gospodo!

msc.Milos

pre 8 godina

@
(BUBICA, 09. jun 2015 21:48)

kada se bg na vodi ZAVRSI eee onda dodjite ovde pa nam solite pamet, a ne sada tu prosipate neke prazne price kao i lazni car a pritom ceo svet a ne srbija zna da ovo nema ko da napravi.Jel neko obavestio premijera da iskljucivo govori u futuru kada je rec o nekim uspesima, projektima, boljitku itd a govori u prezentu kada je rec o poskupljenjima, smanjenjima plata i penzija, povecanju plata u javnim preduzecima itd.

jel on to vidi? jer ja boga mi vidim!

SNS prevaranti

pre 8 godina

BG na vodi je veeeeelika prevara, policija i tužilaštvo će imati pune ruke posla...Jadni ovi sns plaćeni navijači, piskaraju o nekakvom zapošljavanju mladih...pa ne gradi se proizvodni pogon već stanovi, stambena zgrada...za političare, njihovu decu i tajkune, a o trošku građana Beograda, Srbije.

just an ordinary girl

pre 8 godina

Iako nailazi na najostrije kritike pojedinaca,projekat Beograd na vodi će obezbediti hiljade radnih mesta, zaposliti građevinsku industriju, a ovo je i prilika da privučemo investitore i obezebedimo našim radna mesta.

Čitalac

pre 8 godina

Konstatno isti pojedinci osporavaju ovaj projekat, kao da im nije u interesu da dođe do njega? Ne shvataju koliko dobit sam Beograd ali i Srbija generalno mogu od njega da imaju.

Dusa

pre 8 godina

I red je bio da se ukloni ono ruglo koje je bilo u Savskom pristanistu i da se izgradi reprezentativni deo grada na najlepsem mestu u Beogradu!Ovo nam samo moze doneti lepsi Beograd!

h20bgd

pre 8 godina

Beograd na vodi je najveći projekat ovog tipa u Evropi i treba da budemo ponosni što se nalazi baš u našoj zemlji,a ne da osudjujemo njegovu realizaciju

Dejan

pre 8 godina

Kada vec idemo ka tome da Beograd postane centar regiona onda nam je i potreban jedan pravi,moderni centar grada koji ce omoguciti ljudima da iskoriste sav potencijal koji Beograd ima!Do sada najlepsi deo grada nismo koristili!

rushi hahahaha rushi

pre 8 godina

Nisam za sns..daleko bilo, ali imate moju podrsku u inat crvenima koji ne daju 'svoj' Beograd. Ruzni,sivi depresivni soc realisticki kazamat,stetan po dusevno zdravlje, na sta lici danasnji uzi i veliki deo novog Beograda.

Lalo

pre 8 godina

Preko 30 godina cekamo da se Beograd spusti na reku i najzad da imamo gotov projekat i da ce uskoro poceti izgradnja!Samo Beograd nije do sada koristio sav potencijal reka i samo smo mi zapustili taj deo grada!

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Sada ce Beograd biti ubedljivo najlepsa i najatraktivnija prestonica Evrope!
(Voda, 09. jun 2015 19:02)

Iz koje li vuko****ne ti pišeš!?

U odnosu na većinu evropskih glavnih gradova, Beograd je zp (zadnja pošta), a sa ovim projektom bio bi ubedljivo najružniji grad Evrope!

Sva sreća od bgh2o neće biti ništa, ali je nesreća u tome što režim koji je na vlasti u bg-u pljačka pare , ne radeći ništa osim šminke u gradu, kojima zadužuje NAS, ovoga puta gradjane cele Srbije, ne samo Beograda! Možete li onda da zamislite koje su cifre u pitanju?

BUBICA

pre 8 godina

Beograd na vodi je investicija veka, ne mozete je nazivati prevarom kada takvo nesto Srbija nikada nije imala, a osim velelepnosti dace nam i mogucnost da se zaposle mladi ljudi .

Marcel

pre 8 godina

Ljudi kad procitam da se uklanjaju mine iz drugog svetskog rata dovoljno je jasno koliko je zapusten ovaj kraj bio al bitno da je opozicija naglasila da je to u fazonu "sveta zemlja" beograda, ne pristaju da se na tom terenu gradi bilo sta... Zasto? Mnogo dobrog donosi ovaj projekat i sad u toku izgradnje a i u buducnosti.

Srdjjjjan

pre 8 godina

Pricalo se o 3,5 milijardi investicija a sada smo na 150 miliona. Pricalo se o svim zgradama sa makete u roku od 4 godine a sada imamo 30 godina u fazama (IA, IIIB, IVF, VIIZ,...). PA Ko ne bi voleo da to stvarno bude lepa zona ali ovako se to ne radi. Radovi nisu ni poceli, Mihajlovicka koja je potpisnik ugovora ne poznaje rokove isporuke, prodaju kvadrate kao "sibicari " na nevidjeno... A priseti se sad malo, gde su tek oni jeftini kvadrati od 350 eura, gde je mercedes, gde je silikonska dolina, gde su 24 sporne privatizacije... Da ne nabrajam vise molim te, volim i ja Srbiju i to vise od Tebe ...

Una

pre 8 godina

Konacno da priobalje Save pocne da lici na setalista kakva imaju ostali evropski gradovi. Sve je bolje,nego da ovaj deo grada lici na rugli,kao do sada.

bubamara

pre 8 godina

Ne mogu da krivim one koji sa nevericom gledaju na ovaj projekat. Sve je to iz razloga sto predhodna vlast nista vidno nije uradila za nasu drzavu. Ipak je ovo veliki projekat, za koji sam sigurna da ce biti realizovan i bice ponos ne samo grada Beograda vec i cele Srbije.

Miloš

pre 8 godina

Doza neverice je u svima nama, ipak ovako veliki projekat da počne da se realizuje je odlična stvar ne samo za ljude koji će imati mogućnost da svakodnevno uživaju u njemu nego I sa ostale koji bi hteli da vide da glavni grad dobije još lepše I modernije lice.

još je bolje u Negotinu!

pre 8 godina

Beograd na vodi će bez sumnje oživeti ceo Niš i okolinu pa možda čak i Leskovac i Vranje. Prosto ne mogu da verujem da se niko nije ranije setio da izgradi Novi Sad na oblaku ili Bg na vodi da može lepo cela srbija da uživa u miru i da više ne moramo da brinem za radna mesta, korupciju, nestrucni kadar, loš obrazovni sistem i smanjene plate. Koga uopšte briga za to kad cemo kroz samo 4 godine početi da gradimo ovaj Tadž Mahal predobrom nam vođstvu. Ne znam za vas ali ja odoh odmah da skinem aplikaciju da rezervisem koje radno mesto. PS Da se napravi i heliodrom dosta mi je više aviona iznad glave.

dragan

pre 8 godina

Nije mi jasno sto jedn nekad ugledna b92 pise o ovoj gluposti.Bolje pogledajte emisiju kako su Hitleru pokazali maketu- novi Linz koji je trebao biti srediste rajha.

ivan78bg

pre 8 godina

VPremijer odlaze na po dve godine bolji zivot a mali odlaze na po 4 meseca pocetak gradje.Zar nije receno pre 2 meseca a ce poceti gradja pocetkom leta?

Aster Blistok

pre 8 godina

Beograd na vodi je mnogo dobra stvar, videcete.
(Markedjani, 9. jun 2015 18:34)

Jeste, narocito ova leva zgrada, ona mi je posebno dobra.

Madhva (Hare Krišna)

pre 8 godina

Ok, to je legitimno da neko angažuje botokultivatore da stvaraji lažnu sliku kako običan narod nešto podržava. Ali dajte, molim vas malo kreativnosti i mentalnog napora u pisanju trivijalnih hvalospeva. Podelite otkaz ovim smor botovima i zaposlite jednog lajavog blogera koji ce da hvali vaš rad, ali da to bude čitljivo i da se ne provali na prvom slogu da je podvala u pitanju, pa da makar 6% čitalaca nasedne na takve komentare.

Dr Mr

pre 8 godina

Tako to rade odgovorni i obrazovani ljudi, brzo, efikasno i tacno...
(kosta, 9. jun 2015 17:32)

Sto li botovi na ovaj komentar daju minuse, pitam se...

Miško

pre 8 godina

Promenada do Savanove, restorana Andreja Vučića, jedinog objekta Beograda na vodi, koji, usput, i nije na maketi, a nije ni restoran, već izložbeni paviljon...Ne znam što je b92 otkupio seriju:"Lud, zbunjen, normalan", mogao je samo da pošalje jednog kamermana u Beograd na vodi. ..

Vito

pre 8 godina

Beograd na vodi je jedan od najbolje osmisljenih projekata Srbije,koja ce privuci paznju brojnim investitorima a nama doneti jos vecu reputaciju.Samo napred.

Beograđanin

pre 8 godina

@(Nenad, 9. jun 2015 18:52) Ne mogu da verujem da ljudi ocekuju da se ceo Beogard na vodi sagradi za 3-4 godine a nisu ni upuceni sta znaci realizovati takav jedan projekat....

Zaboravio si lupetanje sa najvišeg mesta "Za 4 godine će i poslednji objekat sa makete biti gotov a promenada i dve kule će biti gotove za godinu dana."
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2015&mm=03&dd=18&nav_id=969809

Problem je, kada se podsetimo toga, što upravo nekolicina na vlasti nije upućena u to "šta znači realizovati takav jedan projekat" i nastavlja se trošenje državnih para, bez ikakve ekonomske i urbanističke studije, i još se zadužuju svi građani zemlje da bi privatni investitor prigrabio celokupnu desnu obalu Save u Beogradu i tu zidao radi dalje prodaje a da iste parcele nisu javno oglašene za prikupljanje ponuda od drugih investitora.
Moćeš misliti koliko će prodaja skupih stanova ići dobro u siromašnoj zemlji u kojoj se svake godine povećava porez na nekretnine 80%.
I to da pokrene industriju Srbije!?

whats the difference

pre 8 godina

Dakle, bilo je potrebno da se zapocne projekat "Bg na H2O" da bi se isforsirao zavrsetak "Prokopa". Nadjoh vest od pre nesto vise od pola godine: "Ulaskom građevinskih mašina u stanicu "Beograd centar", poznatiju kao "Prokop", juče su i zvanično počeli radovi na koje se čekalo 37 godina."

Miloš

pre 8 godina

Ako se pitate otkud nekima 50% podrške i šta rade botovi... Šetam se sinoć po svom kraju i jedna grupica mladih ljudi sedi i priča. Pokušaću da citiram: "Brate onaj Bil Gejts što je napravio internet, on javno kaže, do 2050. godine će svet propasti i preživeće samo oni s lovom, eto grade podzemne gradove ispod pustinje, i to sve javno eeeej, pa oni više ni ne kriju šta planiraju."

Šta vas čudi posle toga? Pa sada još malo da smanjimo prihode nastavnicima, da samo najgori ostanu, i neće biti problema ubuduće.

Stella

pre 8 godina

Dodazuje se polako da predizborna obecanja nisu bila lazna...
(dragan, 09. jun 2015 19:27)
Fabrika cipova, Mercedes autobusi, 3 milijarde za BGD na vodi - sve to je potvrdjeno najavom jedne promenade! Dodazano je da vazduplohovi postoje! :D

iz struke

pre 8 godina

Nije mi samo jasno kako planiraju da pocnu da grade kada je tender za idejno resenje zavrsen pre 5 dana i rok da se ono uradi je 7 meseci...i posle treba da se radi i glavni projekat.... osim ako nece da rade bez dozvole kao sto je radjen most preko ade i sve ostalo.

giga mega sega

pre 8 godina

Sad iskoristiti VELIKO intersovanje iz celog sveta, uvesti čarter letove iz Pekinga,
Shangja,Londona, Pariza, Dubaija Meksiko sitija,

SVI ce da pohrle da vide najlepsu promenadu, ovo da se objavi isto ovako u Nju jork tajmsu,
na CNN, BBC, u udarnim terminima.....

Srbija je konacno krenula

na promenadu Beograda na vodi

kritika

pre 8 godina

dakle sasvim je logicno da pocne gradjevinska sezona po sred setalista u sred leta kada svi koriste za setnju i voznju bicikla? da li ima u toj gradskoj upravi IKO sa makar GRAMOM mozga da promislja o posleidcama neke odluke? Da roveri da li je ideja uopste suvisla? Svako me se dogodi da da los predlog, ali neko to treba da zaustavi

R2D2

pre 8 godina

Ako već prave toliki grad, morali bi uporedo i metro. Zamislite koje bi tek gužve u gradu bile ako se doseli još (bogatih) ljudi, a o podzemnim prolazima na Slaviji neću da trošim reči.

deki

pre 8 godina

po gradjevinskim pravilima putevi,setalista,biciklisticke staze,asfaltiranja,behatoni,i sve druge prirucne stvari se rade u finišu a ne da kamioni,bageri unistavaju dok prave zgrade.Ovo i najveci dundjeri znaju! zalosno

Beograđanin

pre 8 godina

Da se podsetimo, "dve kule i promenada" biće gotovi za 1 godinu a svi objekti sa makete za 4:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2015&mm=03&dd=18&nav_id=969809

Zlopamtilo

pre 8 godina

"Jedino sto je ova vlada ucinila za mene je, da su mi skinuli platu oko 100 evra i da su podigli sve cene i poreze za oko 50%. Dali je moguce da ih i dalje podrzava 50% glasaca, ne znam, ali to nije prvi put da ovaj narod pokazuje znake mentalne nestabilnosti.
(mup, 9. jun 2015 18:36) "

Ali u stvari to je i najveći spin ikad .Ova vlast NIKADA nije imala podršku 50% birača ,nikada.Iskoristili su trenutak , nezadovoljstvo naroda njihovim bezidejnim i pokvarenim prethodnicima je rezultiralo izlaznošću od 50% biračkog tela od čega je 50% glasova ščepao SNS &Co .Dakle prostom računicom se dođe do stvarne podrške vlasti od cca 25% biračkog tela koliko su i Radikali imali kao jaka opozicija ali su tada i drugi glasali ....Uostalom i Milošević je imao plebiscitarnu podršku naroda dok 2000.-te nismo izašli na izbore masovno .

Lanmi89

pre 8 godina

Svako ko je realan i ko stavlja politicke pretenzije na stranu,ce se sloziti da ovaj ceo projekat moze doneti samo korist nasoj drzavi i da se slozi sa izjavama gradonacelnika. Jedna recenica koja govori sve : “Radi se o projektu koji će obezbediti hiljade radnih mesta, zaposliti građevinsku industriju, ovo je prilika da privučemo investitore i obezebedimo našim ljudima radna mesta”.

Paja na oko

pre 8 godina

Ovo je Beograd čekao više decenija. Bila je potrebna hrabrost i znanje da se uđe u ovakak projekat. Lepši dani za celu Srbiju počinju sledeće nedelje.

VladimiR

pre 8 godina

Jedva čekam da neko počne nešto da radi. Svi samo pričaju, a cela Srbija plaća njihovo pričanje i pričekavanje. Posle se hvale kako su uštedeli, jer ništa nisu potrošili, nesposobnjakovići.

Nikola

pre 8 godina

@Gaga, izgradnja jedne zgrade ce imati uticaj na ekonomiju zemlje? U kom univerzumu? Razumem te fore s botovima i sve je to kul, ali drzite se realnosti makar..

mup

pre 8 godina

Jedino sto je ova vlada ucinila za mene je, da su mi skinuli platu oko 100 evra i da su podigli sve cene i poreze za oko 50%. Dali je moguce da ih i dalje podrzava 50% glasaca, ne znam, ali to nije prvi put da ovaj narod pokazuje znake mentalne nestabilnosti.

Nenad

pre 8 godina

Dok se pricalo kako ce se mozda graditi i kada je projekat objavljen bilo je "Ma jeste nece se to ni graditi dajte molim vas ove price su za debile".
Sad kad ce se graditi svi ste se prebacili na "Ma nece se to sagraditi jos 300 godina".
Pitam se sta cete smisliti ako se sagradi do 2025. godine. Ne mogu da verujem da ljudi ocekuju da se ceo Beogard na vodi sagradi za 3-4 godine a nisu ni upuceni sta znaci realizovati takav jedan projekat....
Jos nesto za ove humaniste sto govore "Vi gradite Bg na vodi a ljudi gladuju". Ljudi gladuju svuda. Gladnih je uvek bilo, ima ih i bice ih. Ne mozete da zaustavite razvoj drzave da bi svi imali da jedu. I u SADu, i u KKini, i u Rusiji, i u Nemackoj ima onih koji gladuju, pa ljudi napreduju. Uvek ima onih koji gladuju. Lupajte mi minuse koliko god zelite, ali pomirite se sa tim.

3maj

pre 8 godina

Koliko SNSovci i njihovi botovi nisu svesni da ovakvim komentarima prave samo kontraefekat... (Hromi, 9. jun 2015 18:05

Ne prave botovi nikakav kontraefekat jer internet nema nikakav uticaj na biračko telo, da je tako, SNS bi imao 5 posto a ne 50.

biti normalan

pre 8 godina

"Tako to rade odgovorni i obrazovani ljudi"? Urnebes! Prvo setaliste, pa gradnja? Dve zgrade (ruzne, na pogresnom mestu) ce zaposliti Srbiju? A vlasnici stanova ce se do njih telepromptovati vazduplohovom da ne vide rupe po ulicama, oronule fasade i prljavstinu po celom gradu? E jeste vam dobro, kapa dole.

Toma

pre 8 godina

Ja razumem stranačku borbu, ali ne razumem da me neko ubeđuje da nema nečega što se vidi da polako niče.Kada bude počela izgradnja , šta će onda pojedinci naći sledeće da je problem

Френк Камински

pre 8 godina

Бот коментари су баш лоши, глупи, досадни. Кад већ толико пара иде на сендвиче, дај узмите некога са идејом, платите му пицу дневно, па да буде занумљивије а не "то је одлично", "уверен сам да је то то" бла бла.

repus

pre 8 godina

чекајте ја неразумем ово што је речено првом ће да ураде шеталиште травњаке да посаде цвеће фонтане клупе па ће после да иду камионима преко тога док раде зграду ја сам првом озидао кућу заградио двориште па онда средио стазе руже фонтану итд.можда кад се крене наопако буде боље и пре готово са радовима око зидања нико не каже хоћели зграде имати хелиодроме да ми из унутрашњости можемо да дођемо ја сам 55 километара од београда а путна мрежа је у тоталном хаосу да само можемо хеликоптером доћи до бг на води ако купимо стан

Marko Frajkic

pre 8 godina

Prvo su vikali nema nista od BG na vodi sada kada se zavrsavaju pripreme za gradnju, sada im smeta nesto drugo. Cudno kako neki ljudi traze manu i tamo gde je nema.

Lea

pre 8 godina

Projekat Beograd na vodi promeniće ne samo Beograd već i celu Srbiju.Prestonica će dobiti novo lice a Srbija moderan glavni grad kao jedna moderna evropska zemlja.Koristi će imati svi građani Srbije jer je to projekat koji će pokrenuti celu Srbiju.

Оптимиста

pre 8 godina

Одлично је што ова власт држи до уговора са познатим инвеститором тако да би градња сигурно требало да крене крајем лета како је градоначелник најавио.
Планирам да купим стан међу првима и, да бих планирао инвестицију, занима ме само, ако неко зна, колико ће пореска управа да одреди порез за станове на овој локацији?

Alek

pre 8 godina

Prevara veka. Kako ćete samo tresnuti kad se prizemljite, nazadna lopovska braćo i budući stanovnici renomiranih kazneno-popravnih ustanova. Samo vi terajte dalje sa vašim "grandioznim projektima", dok ni tarabu niste sposobni da okrečite.

Kaća

pre 8 godina

Mnoge činjenice u vezi ovog prostora mi nisu ranije bile poznate, ali ove mine zaostale još iz II svetskog rata. Prosto neverovatno da to nikom nije smetalo. Pa, samo da je u pitanju sredjivanje ovog područja, na stranu svi ekonomski efekti, meni je dovoljan razlog da podržavam ovaj projekat.

zapusiimusta

pre 8 godina

Jao sta ce sad svi ovi reci koji us prozivali Vucica kad je rekao da gradnja pocinje na leto,eto jos jedno obecanje pretvoreno u dela.Ovo je super za razvoj Beograda pa i cele Srbije,jer dosta grana industrija ucestvuje u ovome,domacih grana.

Pinosava bez H2O

pre 8 godina

Aaa tri nedelje radite 10m. šina preko avalskog puta. Hoocete li da zavrsavate to uskoro ili sam da dodjem sa mesalicom da spucam to za 3h.?

xes

pre 8 godina

vi niste u stanju metro da napravite, a satro radi te beograd na vodi. to je kao onaj lik sa youtube, na ovaj put su cekali moj deda 70 godina moja baba 60 godina moj otac i majka i ja sve ukupno 300 godina, eto za toliko ima da izgradite

Романул

pre 8 godina

А за почетак, онако за срећу, могао би да се отвори и комплекс јавног тоалета на Бгд на Х2О, а може и да се направи спектакл на отварању.... са масовном употребом...

GOROPADNA - ANA

pre 8 godina

Radi se o velikom projektu koji ce siguran sam da ce obezbediti hiljade novihradnih mesta, zaposliti nasu gradjevinsku industriju koja je je vec duzi niz godina na kolenima, ovo je prilika da privucemo investitore i obezebedimo nasim ljudima radna mesta. Gde ce i sam gradski budzet biti daleko puniji, kao i standard nasih ljudi.

Pinosava bez H2O

pre 8 godina

Aaa tri nedelje radite 10m. šina preko avalskog puta. Hoocete li da zavrsavate to uskoro ili sam da dodjem sa mesalicom da spucam to za 3h.?

Milos

pre 8 godina

Ne razumem kako ce to da se zaposle mladi u ovom projektu? Gradi se dve kule stambenih jedininica u prvih 10 godina, a ostalo se gradi do 30 godina ako ikad bude izgradjeno. Sta ce mladi tu raditi? Jedino na gradjevini za dnevnicu preko omladinske. Ja ne verujem sta vi botovi pricate. Kakve crne investicije,sve same sarene laze.Gde je resenje za FAP? Gde su fabrike cipova? Gde su milijarde od Arapa? Gde je STOP stranackom zaposljavanju? Nema rezultata za 3.5 godine, osim smanjenih plata i povecanih poreza.Vreme je da letite i cao.

Kaća

pre 8 godina

Mnoge činjenice u vezi ovog prostora mi nisu ranije bile poznate, ali ove mine zaostale još iz II svetskog rata. Prosto neverovatno da to nikom nije smetalo. Pa, samo da je u pitanju sredjivanje ovog područja, na stranu svi ekonomski efekti, meni je dovoljan razlog da podržavam ovaj projekat.

Alek

pre 8 godina

Prevara veka. Kako ćete samo tresnuti kad se prizemljite, nazadna lopovska braćo i budući stanovnici renomiranih kazneno-popravnih ustanova. Samo vi terajte dalje sa vašim "grandioznim projektima", dok ni tarabu niste sposobni da okrečite.

GOROPADNA - ANA

pre 8 godina

Radi se o velikom projektu koji ce siguran sam da ce obezbediti hiljade novihradnih mesta, zaposliti nasu gradjevinsku industriju koja je je vec duzi niz godina na kolenima, ovo je prilika da privucemo investitore i obezebedimo nasim ljudima radna mesta. Gde ce i sam gradski budzet biti daleko puniji, kao i standard nasih ljudi.

SVD

pre 8 godina

New York Times: "Oni imaju vlast nad internetom tako što sprečavaju pristup nezavisnim vebsajtovima, unajmljuju “botove” čiji je zadatak da preplave stranice prorežimskim komentarima i plaćaju hakerima da napadaju opozicione medijske sajtove."

Paja na oko

pre 8 godina

Ovo je Beograd čekao više decenija. Bila je potrebna hrabrost i znanje da se uđe u ovakak projekat. Lepši dani za celu Srbiju počinju sledeće nedelje.

biti normalan

pre 8 godina

"Tako to rade odgovorni i obrazovani ljudi"? Urnebes! Prvo setaliste, pa gradnja? Dve zgrade (ruzne, na pogresnom mestu) ce zaposliti Srbiju? A vlasnici stanova ce se do njih telepromptovati vazduplohovom da ne vide rupe po ulicama, oronule fasade i prljavstinu po celom gradu? E jeste vam dobro, kapa dole.

Beograđanin

pre 8 godina

Da se podsetimo, "dve kule i promenada" biće gotovi za 1 godinu a svi objekti sa makete za 4:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2015&mm=03&dd=18&nav_id=969809

SNS prevaranti

pre 8 godina

BG na vodi je veeeeelika prevara, policija i tužilaštvo će imati pune ruke posla...Jadni ovi sns plaćeni navijači, piskaraju o nekakvom zapošljavanju mladih...pa ne gradi se proizvodni pogon već stanovi, stambena zgrada...za političare, njihovu decu i tajkune, a o trošku građana Beograda, Srbije.

Романул

pre 8 godina

А за почетак, онако за срећу, могао би да се отвори и комплекс јавног тоалета на Бгд на Х2О, а може и да се направи спектакл на отварању.... са масовном употребом...

zapusiimusta

pre 8 godina

Jao sta ce sad svi ovi reci koji us prozivali Vucica kad je rekao da gradnja pocinje na leto,eto jos jedno obecanje pretvoreno u dela.Ovo je super za razvoj Beograda pa i cele Srbije,jer dosta grana industrija ucestvuje u ovome,domacih grana.

xes

pre 8 godina

vi niste u stanju metro da napravite, a satro radi te beograd na vodi. to je kao onaj lik sa youtube, na ovaj put su cekali moj deda 70 godina moja baba 60 godina moj otac i majka i ja sve ukupno 300 godina, eto za toliko ima da izgradite

repus

pre 8 godina

чекајте ја неразумем ово што је речено првом ће да ураде шеталиште травњаке да посаде цвеће фонтане клупе па ће после да иду камионима преко тога док раде зграду ја сам првом озидао кућу заградио двориште па онда средио стазе руже фонтану итд.можда кад се крене наопако буде боље и пре готово са радовима око зидања нико не каже хоћели зграде имати хелиодроме да ми из унутрашњости можемо да дођемо ја сам 55 километара од београда а путна мрежа је у тоталном хаосу да само можемо хеликоптером доћи до бг на води ако купимо стан

mup

pre 8 godina

Jedino sto je ova vlada ucinila za mene je, da su mi skinuli platu oko 100 evra i da su podigli sve cene i poreze za oko 50%. Dali je moguce da ih i dalje podrzava 50% glasaca, ne znam, ali to nije prvi put da ovaj narod pokazuje znake mentalne nestabilnosti.

Marko Frajkic

pre 8 godina

Prvo su vikali nema nista od BG na vodi sada kada se zavrsavaju pripreme za gradnju, sada im smeta nesto drugo. Cudno kako neki ljudi traze manu i tamo gde je nema.

Nikola

pre 8 godina

@Gaga, izgradnja jedne zgrade ce imati uticaj na ekonomiju zemlje? U kom univerzumu? Razumem te fore s botovima i sve je to kul, ali drzite se realnosti makar..

Френк Камински

pre 8 godina

Бот коментари су баш лоши, глупи, досадни. Кад већ толико пара иде на сендвиче, дај узмите некога са идејом, платите му пицу дневно, па да буде занумљивије а не "то је одлично", "уверен сам да је то то" бла бла.

psy

pre 8 godina

bolje da su izgradili metro ispod grada iskreno.I bolje da su napravili novu prugu kroz Srbiju I kupili vozove.Ne brze pruge nego normalne..Ali vi to I ne zasluzujete vazno je da ce mozda da niknu dve zgradice za 20+ godina ;) Kako su vam isprani mozgovi, stidim se sto sam jedan od vas ....

SrleBG

pre 8 godina

Analizom komentara botova moze se skapirati ko spada u biracko telo SNS-a: veliki postovaoci Jelene Karleuse, Kristijana Golubovica i bogatih sendvica sa prilozima. Napises jednu prosto-prosirenu recenicu ne bi li pomogao zalutalom SNS glasacu da shvati da nije toliko prost.

Malo vas je botovi, treba vam pojacanje!

Lea

pre 8 godina

Projekat Beograd na vodi promeniće ne samo Beograd već i celu Srbiju.Prestonica će dobiti novo lice a Srbija moderan glavni grad kao jedna moderna evropska zemlja.Koristi će imati svi građani Srbije jer je to projekat koji će pokrenuti celu Srbiju.

Lanmi89

pre 8 godina

Svako ko je realan i ko stavlja politicke pretenzije na stranu,ce se sloziti da ovaj ceo projekat moze doneti samo korist nasoj drzavi i da se slozi sa izjavama gradonacelnika. Jedna recenica koja govori sve : “Radi se o projektu koji će obezbediti hiljade radnih mesta, zaposliti građevinsku industriju, ovo je prilika da privučemo investitore i obezebedimo našim ljudima radna mesta”.

još je bolje u Negotinu!

pre 8 godina

Beograd na vodi će bez sumnje oživeti ceo Niš i okolinu pa možda čak i Leskovac i Vranje. Prosto ne mogu da verujem da se niko nije ranije setio da izgradi Novi Sad na oblaku ili Bg na vodi da može lepo cela srbija da uživa u miru i da više ne moramo da brinem za radna mesta, korupciju, nestrucni kadar, loš obrazovni sistem i smanjene plate. Koga uopšte briga za to kad cemo kroz samo 4 godine početi da gradimo ovaj Tadž Mahal predobrom nam vođstvu. Ne znam za vas ali ja odoh odmah da skinem aplikaciju da rezervisem koje radno mesto. PS Da se napravi i heliodrom dosta mi je više aviona iznad glave.

Zlopamtilo

pre 8 godina

"Jedino sto je ova vlada ucinila za mene je, da su mi skinuli platu oko 100 evra i da su podigli sve cene i poreze za oko 50%. Dali je moguce da ih i dalje podrzava 50% glasaca, ne znam, ali to nije prvi put da ovaj narod pokazuje znake mentalne nestabilnosti.
(mup, 9. jun 2015 18:36) "

Ali u stvari to je i najveći spin ikad .Ova vlast NIKADA nije imala podršku 50% birača ,nikada.Iskoristili su trenutak , nezadovoljstvo naroda njihovim bezidejnim i pokvarenim prethodnicima je rezultiralo izlaznošću od 50% biračkog tela od čega je 50% glasova ščepao SNS &Co .Dakle prostom računicom se dođe do stvarne podrške vlasti od cca 25% biračkog tela koliko su i Radikali imali kao jaka opozicija ali su tada i drugi glasali ....Uostalom i Milošević je imao plebiscitarnu podršku naroda dok 2000.-te nismo izašli na izbore masovno .

Toma

pre 8 godina

Ja razumem stranačku borbu, ali ne razumem da me neko ubeđuje da nema nečega što se vidi da polako niče.Kada bude počela izgradnja , šta će onda pojedinci naći sledeće da je problem

Mile

pre 8 godina

Joj, ajde kada pocnu da grade pa da pricaju o tome. Ja im svakako vise ne verujem, plus jos sa ovim botovima sto vredjaju ljudsku inteligenciju. Hvala ne glasam za vas vise gospodo!

Sofija

pre 8 godina

Svako ko nije skoro posetio neku bolnicu bilo gde u Srbiji i ko nije svestan da nam ucitelji i nastavnici vaspitaju decu, a rade za plate koje su sramotne, te naravno krecu strajkovi zdravstva i prosvete, bice ponosan na ovaj projekat. Ostali koji su svesni da se Srbija raspada, da se fundamentalne stvari rapsadaju, znace da ima vaznijih stvari od Beograda na vodi i mrzece ovu ideju.

Nenad

pre 8 godina

Dok se pricalo kako ce se mozda graditi i kada je projekat objavljen bilo je "Ma jeste nece se to ni graditi dajte molim vas ove price su za debile".
Sad kad ce se graditi svi ste se prebacili na "Ma nece se to sagraditi jos 300 godina".
Pitam se sta cete smisliti ako se sagradi do 2025. godine. Ne mogu da verujem da ljudi ocekuju da se ceo Beogard na vodi sagradi za 3-4 godine a nisu ni upuceni sta znaci realizovati takav jedan projekat....
Jos nesto za ove humaniste sto govore "Vi gradite Bg na vodi a ljudi gladuju". Ljudi gladuju svuda. Gladnih je uvek bilo, ima ih i bice ih. Ne mozete da zaustavite razvoj drzave da bi svi imali da jedu. I u SADu, i u KKini, i u Rusiji, i u Nemackoj ima onih koji gladuju, pa ljudi napreduju. Uvek ima onih koji gladuju. Lupajte mi minuse koliko god zelite, ali pomirite se sa tim.

Madhva (Hare Krišna)

pre 8 godina

Ok, to je legitimno da neko angažuje botokultivatore da stvaraji lažnu sliku kako običan narod nešto podržava. Ali dajte, molim vas malo kreativnosti i mentalnog napora u pisanju trivijalnih hvalospeva. Podelite otkaz ovim smor botovima i zaposlite jednog lajavog blogera koji ce da hvali vaš rad, ali da to bude čitljivo i da se ne provali na prvom slogu da je podvala u pitanju, pa da makar 6% čitalaca nasedne na takve komentare.

Ej bre!

pre 8 godina

Jedan jedini Beograd na vodi je nikao iza bloka 45. Bezpravna gradnja, ilegalna seca drveca, voda koja je do nasipa i koja se ne povlaci zato sto nema sta da drzi zemlju koju reka nosi.

Marcel

pre 8 godina

Ljudi kad procitam da se uklanjaju mine iz drugog svetskog rata dovoljno je jasno koliko je zapusten ovaj kraj bio al bitno da je opozicija naglasila da je to u fazonu "sveta zemlja" beograda, ne pristaju da se na tom terenu gradi bilo sta... Zasto? Mnogo dobrog donosi ovaj projekat i sad u toku izgradnje a i u buducnosti.

Srdjjjjan

pre 8 godina

Pricalo se o 3,5 milijardi investicija a sada smo na 150 miliona. Pricalo se o svim zgradama sa makete u roku od 4 godine a sada imamo 30 godina u fazama (IA, IIIB, IVF, VIIZ,...). PA Ko ne bi voleo da to stvarno bude lepa zona ali ovako se to ne radi. Radovi nisu ni poceli, Mihajlovicka koja je potpisnik ugovora ne poznaje rokove isporuke, prodaju kvadrate kao "sibicari " na nevidjeno... A priseti se sad malo, gde su tek oni jeftini kvadrati od 350 eura, gde je mercedes, gde je silikonska dolina, gde su 24 sporne privatizacije... Da ne nabrajam vise molim te, volim i ja Srbiju i to vise od Tebe ...

Lalo

pre 8 godina

Preko 30 godina cekamo da se Beograd spusti na reku i najzad da imamo gotov projekat i da ce uskoro poceti izgradnja!Samo Beograd nije do sada koristio sav potencijal reka i samo smo mi zapustili taj deo grada!

Dusa

pre 8 godina

I red je bio da se ukloni ono ruglo koje je bilo u Savskom pristanistu i da se izgradi reprezentativni deo grada na najlepsem mestu u Beogradu!Ovo nam samo moze doneti lepsi Beograd!

Dejan

pre 8 godina

Kada vec idemo ka tome da Beograd postane centar regiona onda nam je i potreban jedan pravi,moderni centar grada koji ce omoguciti ljudima da iskoriste sav potencijal koji Beograd ima!Do sada najlepsi deo grada nismo koristili!

Gospodin Chudesni

pre 8 godina

Ae bre botovi sns-ovi, sta ******, pa zar nije bolje da se napravi muzej, nesto korisno a ne stanovi koje ce moci da priuste samo "biznismeni" i ostali sljam, a i koj ce nam vise trznih centara, jbt, imamo ih i previse. Zna se ko ce da profitira ovde!!

Stella

pre 8 godina

Dodazuje se polako da predizborna obecanja nisu bila lazna...
(dragan, 09. jun 2015 19:27)
Fabrika cipova, Mercedes autobusi, 3 milijarde za BGD na vodi - sve to je potvrdjeno najavom jedne promenade! Dodazano je da vazduplohovi postoje! :D

BUBICA

pre 8 godina

Beograd na vodi je investicija veka, ne mozete je nazivati prevarom kada takvo nesto Srbija nikada nije imala, a osim velelepnosti dace nam i mogucnost da se zaposle mladi ljudi .

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Sada ce Beograd biti ubedljivo najlepsa i najatraktivnija prestonica Evrope!
(Voda, 09. jun 2015 19:02)

Iz koje li vuko****ne ti pišeš!?

U odnosu na većinu evropskih glavnih gradova, Beograd je zp (zadnja pošta), a sa ovim projektom bio bi ubedljivo najružniji grad Evrope!

Sva sreća od bgh2o neće biti ništa, ali je nesreća u tome što režim koji je na vlasti u bg-u pljačka pare , ne radeći ništa osim šminke u gradu, kojima zadužuje NAS, ovoga puta gradjane cele Srbije, ne samo Beograda! Možete li onda da zamislite koje su cifre u pitanju?

Čitalac

pre 8 godina

Konstatno isti pojedinci osporavaju ovaj projekat, kao da im nije u interesu da dođe do njega? Ne shvataju koliko dobit sam Beograd ali i Srbija generalno mogu od njega da imaju.

bubamara

pre 8 godina

Ne mogu da krivim one koji sa nevericom gledaju na ovaj projekat. Sve je to iz razloga sto predhodna vlast nista vidno nije uradila za nasu drzavu. Ipak je ovo veliki projekat, za koji sam sigurna da ce biti realizovan i bice ponos ne samo grada Beograda vec i cele Srbije.

Aster Blistok

pre 8 godina

Beograd na vodi je mnogo dobra stvar, videcete.
(Markedjani, 9. jun 2015 18:34)

Jeste, narocito ova leva zgrada, ona mi je posebno dobra.

Miloš

pre 8 godina

Ako se pitate otkud nekima 50% podrške i šta rade botovi... Šetam se sinoć po svom kraju i jedna grupica mladih ljudi sedi i priča. Pokušaću da citiram: "Brate onaj Bil Gejts što je napravio internet, on javno kaže, do 2050. godine će svet propasti i preživeće samo oni s lovom, eto grade podzemne gradove ispod pustinje, i to sve javno eeeej, pa oni više ni ne kriju šta planiraju."

Šta vas čudi posle toga? Pa sada još malo da smanjimo prihode nastavnicima, da samo najgori ostanu, i neće biti problema ubuduće.

Una

pre 8 godina

Konacno da priobalje Save pocne da lici na setalista kakva imaju ostali evropski gradovi. Sve je bolje,nego da ovaj deo grada lici na rugli,kao do sada.

h20bgd

pre 8 godina

Beograd na vodi je najveći projekat ovog tipa u Evropi i treba da budemo ponosni što se nalazi baš u našoj zemlji,a ne da osudjujemo njegovu realizaciju

Mikser

pre 8 godina

(Mile, 09. jun 2015 22:16)
Ljudska inteligencija mi govori da se nesto komentarise tek po uspehu ili neuspehu, a to sto ti radis se zove botovanje ili trolovanje kako god hoces svrstaj sebe gde ti volja.

Miško

pre 8 godina

Promenada do Savanove, restorana Andreja Vučića, jedinog objekta Beograda na vodi, koji, usput, i nije na maketi, a nije ni restoran, već izložbeni paviljon...Ne znam što je b92 otkupio seriju:"Lud, zbunjen, normalan", mogao je samo da pošalje jednog kamermana u Beograd na vodi. ..

Miloš

pre 8 godina

Doza neverice je u svima nama, ipak ovako veliki projekat da počne da se realizuje je odlična stvar ne samo za ljude koji će imati mogućnost da svakodnevno uživaju u njemu nego I sa ostale koji bi hteli da vide da glavni grad dobije još lepše I modernije lice.

msc.Milos

pre 8 godina

@
(BUBICA, 09. jun 2015 21:48)

kada se bg na vodi ZAVRSI eee onda dodjite ovde pa nam solite pamet, a ne sada tu prosipate neke prazne price kao i lazni car a pritom ceo svet a ne srbija zna da ovo nema ko da napravi.Jel neko obavestio premijera da iskljucivo govori u futuru kada je rec o nekim uspesima, projektima, boljitku itd a govori u prezentu kada je rec o poskupljenjima, smanjenjima plata i penzija, povecanju plata u javnim preduzecima itd.

jel on to vidi? jer ja boga mi vidim!

Vito

pre 8 godina

Beograd na vodi je jedan od najbolje osmisljenih projekata Srbije,koja ce privuci paznju brojnim investitorima a nama doneti jos vecu reputaciju.Samo napred.

ivan78bg

pre 8 godina

VPremijer odlaze na po dve godine bolji zivot a mali odlaze na po 4 meseca pocetak gradje.Zar nije receno pre 2 meseca a ce poceti gradja pocetkom leta?

Dr Mr

pre 8 godina

Tako to rade odgovorni i obrazovani ljudi, brzo, efikasno i tacno...
(kosta, 9. jun 2015 17:32)

Sto li botovi na ovaj komentar daju minuse, pitam se...

dragan

pre 8 godina

Nije mi jasno sto jedn nekad ugledna b92 pise o ovoj gluposti.Bolje pogledajte emisiju kako su Hitleru pokazali maketu- novi Linz koji je trebao biti srediste rajha.

3maj

pre 8 godina

Koliko SNSovci i njihovi botovi nisu svesni da ovakvim komentarima prave samo kontraefekat... (Hromi, 9. jun 2015 18:05

Ne prave botovi nikakav kontraefekat jer internet nema nikakav uticaj na biračko telo, da je tako, SNS bi imao 5 posto a ne 50.

just an ordinary girl

pre 8 godina

Iako nailazi na najostrije kritike pojedinaca,projekat Beograd na vodi će obezbediti hiljade radnih mesta, zaposliti građevinsku industriju, a ovo je i prilika da privučemo investitore i obezebedimo našim radna mesta.

deki

pre 8 godina

po gradjevinskim pravilima putevi,setalista,biciklisticke staze,asfaltiranja,behatoni,i sve druge prirucne stvari se rade u finišu a ne da kamioni,bageri unistavaju dok prave zgrade.Ovo i najveci dundjeri znaju! zalosno

Beograđanin

pre 8 godina

@(Nenad, 9. jun 2015 18:52) Ne mogu da verujem da ljudi ocekuju da se ceo Beogard na vodi sagradi za 3-4 godine a nisu ni upuceni sta znaci realizovati takav jedan projekat....

Zaboravio si lupetanje sa najvišeg mesta "Za 4 godine će i poslednji objekat sa makete biti gotov a promenada i dve kule će biti gotove za godinu dana."
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2015&mm=03&dd=18&nav_id=969809

Problem je, kada se podsetimo toga, što upravo nekolicina na vlasti nije upućena u to "šta znači realizovati takav jedan projekat" i nastavlja se trošenje državnih para, bez ikakve ekonomske i urbanističke studije, i još se zadužuju svi građani zemlje da bi privatni investitor prigrabio celokupnu desnu obalu Save u Beogradu i tu zidao radi dalje prodaje a da iste parcele nisu javno oglašene za prikupljanje ponuda od drugih investitora.
Moćeš misliti koliko će prodaja skupih stanova ići dobro u siromašnoj zemlji u kojoj se svake godine povećava porez na nekretnine 80%.
I to da pokrene industriju Srbije!?

rushi hahahaha rushi

pre 8 godina

Nisam za sns..daleko bilo, ali imate moju podrsku u inat crvenima koji ne daju 'svoj' Beograd. Ruzni,sivi depresivni soc realisticki kazamat,stetan po dusevno zdravlje, na sta lici danasnji uzi i veliki deo novog Beograda.

kritika

pre 8 godina

dakle sasvim je logicno da pocne gradjevinska sezona po sred setalista u sred leta kada svi koriste za setnju i voznju bicikla? da li ima u toj gradskoj upravi IKO sa makar GRAMOM mozga da promislja o posleidcama neke odluke? Da roveri da li je ideja uopste suvisla? Svako me se dogodi da da los predlog, ali neko to treba da zaustavi

giga mega sega

pre 8 godina

Sad iskoristiti VELIKO intersovanje iz celog sveta, uvesti čarter letove iz Pekinga,
Shangja,Londona, Pariza, Dubaija Meksiko sitija,

SVI ce da pohrle da vide najlepsu promenadu, ovo da se objavi isto ovako u Nju jork tajmsu,
na CNN, BBC, u udarnim terminima.....

Srbija je konacno krenula

na promenadu Beograda na vodi

iz struke

pre 8 godina

Nije mi samo jasno kako planiraju da pocnu da grade kada je tender za idejno resenje zavrsen pre 5 dana i rok da se ono uradi je 7 meseci...i posle treba da se radi i glavni projekat.... osim ako nece da rade bez dozvole kao sto je radjen most preko ade i sve ostalo.

R2D2

pre 8 godina

Ako već prave toliki grad, morali bi uporedo i metro. Zamislite koje bi tek gužve u gradu bile ako se doseli još (bogatih) ljudi, a o podzemnim prolazima na Slaviji neću da trošim reči.

VladimiR

pre 8 godina

Jedva čekam da neko počne nešto da radi. Svi samo pričaju, a cela Srbija plaća njihovo pričanje i pričekavanje. Posle se hvale kako su uštedeli, jer ništa nisu potrošili, nesposobnjakovići.

whats the difference

pre 8 godina

Dakle, bilo je potrebno da se zapocne projekat "Bg na H2O" da bi se isforsirao zavrsetak "Prokopa". Nadjoh vest od pre nesto vise od pola godine: "Ulaskom građevinskih mašina u stanicu "Beograd centar", poznatiju kao "Prokop", juče su i zvanično počeli radovi na koje se čekalo 37 godina."

my way

pre 8 godina

Najlepsi, najslikaniji deo Beograda po kojem je prepoznatljiv i u kojem uzivamo ce biti pretvoren u gradiliste za narednih 30 godina da bi na kraju toga pod pretpostavkom da sve bude izgradjeno dobili gomilu poslovnih zgradurina gde im nije mesto. Zali Boze Kalemegdana, predivnog pogleda, onog najboljeg i najlepseg sto ovaj grad ima, da Pobedniku samom suze krenu!

alienware

pre 8 godina

Dve zgrade na obali reke,cudo nevidjeno.Investicija od 3,500,000,000 evra na 20 godina.Doznake iz inostranstva ,5,000,000,000 godisnje ,za 20 godina ,100,000,000,000 evra.Izgradnja dve zgrade ce da pokrene Srbiju,aha,aha,o,yes baby,kako da ne.

Džon Travolta iz Borče

pre 8 godina

Ovo je Beograd čekao više decenija. Bila je potrebna hrabrost i znanje da se uđe u ovakak projekat. Lepši dani za celu Srbiju počinju sledeće nedelje.
(Paja na oko, 09. jun 2015 18:35)

Ne, ovo čeka koju godinu, a decenijama se čeka stanica Prokop i posrnuli standard...

Mjau

pre 8 godina

I da se izgradi Bg na vodi, mislim da ljudi u Srbiji nece imati neku veliku korist od toga. A Arapi ulazu taj novac da bi prvenstveno oni zaradili, briga njih za Srbiju.

Mile

pre 8 godina

@(Mile, 09. jun 2015 22:16)Ljudska inteligencija mi govori da se nesto komentarise tek po uspehu ili neuspehu, a to sto ti radis se zove botovanje ili trolovanje kako god hoces svrstaj sebe gde ti volja.
(Mikser, 09. jun 2015 23:15)
Hahaha :) na osnovu cega onda ti komentarises, sem neuspeha u ovom
Projektu ne vidim nista. Ovo je ako se ne varam 4. put kako se pomera rok.

Оптимиста

pre 8 godina

Одлично је што ова власт држи до уговора са познатим инвеститором тако да би градња сигурно требало да крене крајем лета како је градоначелник најавио.
Планирам да купим стан међу првима и, да бих планирао инвестицију, занима ме само, ако неко зна, колико ће пореска управа да одреди порез за станове на овој локацији?

mirko

pre 8 godina

Pametno, ovi ljudi misle unapred, Čini mi se da oni žele da ovakvi objekti koji izgledaju kao poluporušeni u stvari budu neka vrsta kamuflaže, kad Nato bude sledeci put bombardovao da piloti odozgo pomisle, hej pa ovo je vec srušeno , idemo dalje. Svaka cast na ideji , ziveo poluporušeni BG na vodi.

M

pre 8 godina

pa da, promenada je jako bitna, ipak ce se graditi narednih 30godina pa da narod moze da se uveri kako napreduju radovi.. hahaha kakva prevara, posklanjali sve splavove i lokale da bi neko otvorio svoj restoran i sad ce setaliste da nam prave koje btw vec postoji.. toliko od tog grandioznog projekta, pardon, makete..

miki

pre 8 godina

Kako je ovo foliranje prica se o stednji a novac hoce da trose na uredjenje grada, sta cemo sa ovoliko nezaposlenih, gladnih, pa i to da se sredi industrijska zona u nekom gradu ili mestu, asfaltiraju putevi do fabrika, da se ispostuju oni koji zaposljavaju ljude to nista bas itd...

Peric

pre 8 godina

Podrzavam izgradnju Beograda na vodi jer je stvarno sramota da jedan takav deo grada bude zarastao u korov i postane deponija smeca a obala najvece ruglo grada!Sta god da se izgradi bice bolje od ovog sto je do sada bilo!

DJO

pre 8 godina

Konacno kad napravimo ovaj projekat svima cemo zacepiti usta, videcete da ovo nije magla i da ce Beograd na vodi biti najveci projekat u Evropi. Naravno to ce biti gotovo tek za 30 godina koliko cemo mi biti na vlasti, mislim mozda i za 50, ali nigde neidemo bicemo na vlasti pa jos bar 100 godina.

Himza

pre 8 godina

Koliko god se pojedinci trudili da nas uvere da je projekat “Beograd na vodi” los potez mi gradjani verujemo da će on zaživeti i radujemo se tome. Čast će nam biti da budemo svedoci realizacije projekta koji je toliko dugo u planu. Biće to velika stvar i za Beograd, a i Srbiju.

Sladja

pre 8 godina

Da li neko stvarno moze da kaze da je onaj zapusteni savski amfiteatar,u kome nismo ni mogli ni smeli da prodjemo,bolje od toga da se izgradi BG na vodi!!!Ma dajte ljudi,ovo smo cekali decenijama i hvala Bogu da je onaj krs uklonjen sa obale!

Miki

pre 8 godina

Celokupan projekat Beograd na vodi je i sada ponos za gradjane, a tek ce biti kada se zavrsi. Taj deo Beograda, zaista zasluzuje poseban sjaj.

Fabiano

pre 8 godina

Ideja se ta pokazala na pravom mestu.Izgradiće se dosta objekata kulturne baštine. Samom izgradnjom Beograda na vodi porširiće se naš kapacitet za turizmom, što će svakako doprineti dosta novca u Srbiju.

Fabiano

pre 8 godina

Ideja se ta pokazala na pravom mestu.Izgradiće se dosta objekata kulturne baštine. Samom izgradnjom Beograda na vodi porširiće se naš kapacitet za turizmom, što će svakako doprineti dosta novca u Srbiju.

Beseda

pre 8 godina

Sa izgradnjom Beograda na vodi poveća će se zaposlenost, a turizam će se podići na viši nivo i samim tim će doprineti da se zaduženost smanji.

Kaća

pre 8 godina

Mnoge činjenice u vezi ovog prostora mi nisu ranije bile poznate, ali ove mine zaostale još iz II svetskog rata. Prosto neverovatno da to nikom nije smetalo. Pa, samo da je u pitanju sredjivanje ovog područja, na stranu svi ekonomski efekti, meni je dovoljan razlog da podržavam ovaj projekat.

Pinosava bez H2O

pre 8 godina

Aaa tri nedelje radite 10m. šina preko avalskog puta. Hoocete li da zavrsavate to uskoro ili sam da dodjem sa mesalicom da spucam to za 3h.?

GOROPADNA - ANA

pre 8 godina

Radi se o velikom projektu koji ce siguran sam da ce obezbediti hiljade novihradnih mesta, zaposliti nasu gradjevinsku industriju koja je je vec duzi niz godina na kolenima, ovo je prilika da privucemo investitore i obezebedimo nasim ljudima radna mesta. Gde ce i sam gradski budzet biti daleko puniji, kao i standard nasih ljudi.

Paja na oko

pre 8 godina

Ovo je Beograd čekao više decenija. Bila je potrebna hrabrost i znanje da se uđe u ovakak projekat. Lepši dani za celu Srbiju počinju sledeće nedelje.

Alek

pre 8 godina

Prevara veka. Kako ćete samo tresnuti kad se prizemljite, nazadna lopovska braćo i budući stanovnici renomiranih kazneno-popravnih ustanova. Samo vi terajte dalje sa vašim "grandioznim projektima", dok ni tarabu niste sposobni da okrečite.

repus

pre 8 godina

чекајте ја неразумем ово што је речено првом ће да ураде шеталиште травњаке да посаде цвеће фонтане клупе па ће после да иду камионима преко тога док раде зграду ја сам првом озидао кућу заградио двориште па онда средио стазе руже фонтану итд.можда кад се крене наопако буде боље и пре готово са радовима око зидања нико не каже хоћели зграде имати хелиодроме да ми из унутрашњости можемо да дођемо ја сам 55 километара од београда а путна мрежа је у тоталном хаосу да само можемо хеликоптером доћи до бг на води ако купимо стан

zapusiimusta

pre 8 godina

Jao sta ce sad svi ovi reci koji us prozivali Vucica kad je rekao da gradnja pocinje na leto,eto jos jedno obecanje pretvoreno u dela.Ovo je super za razvoj Beograda pa i cele Srbije,jer dosta grana industrija ucestvuje u ovome,domacih grana.

mup

pre 8 godina

Jedino sto je ova vlada ucinila za mene je, da su mi skinuli platu oko 100 evra i da su podigli sve cene i poreze za oko 50%. Dali je moguce da ih i dalje podrzava 50% glasaca, ne znam, ali to nije prvi put da ovaj narod pokazuje znake mentalne nestabilnosti.

Романул

pre 8 godina

А за почетак, онако за срећу, могао би да се отвори и комплекс јавног тоалета на Бгд на Х2О, а може и да се направи спектакл на отварању.... са масовном употребом...

VladimiR

pre 8 godina

Jedva čekam da neko počne nešto da radi. Svi samo pričaju, a cela Srbija plaća njihovo pričanje i pričekavanje. Posle se hvale kako su uštedeli, jer ništa nisu potrošili, nesposobnjakovići.

xes

pre 8 godina

vi niste u stanju metro da napravite, a satro radi te beograd na vodi. to je kao onaj lik sa youtube, na ovaj put su cekali moj deda 70 godina moja baba 60 godina moj otac i majka i ja sve ukupno 300 godina, eto za toliko ima da izgradite

Nikola

pre 8 godina

@Gaga, izgradnja jedne zgrade ce imati uticaj na ekonomiju zemlje? U kom univerzumu? Razumem te fore s botovima i sve je to kul, ali drzite se realnosti makar..

Marko Frajkic

pre 8 godina

Prvo su vikali nema nista od BG na vodi sada kada se zavrsavaju pripreme za gradnju, sada im smeta nesto drugo. Cudno kako neki ljudi traze manu i tamo gde je nema.

još je bolje u Negotinu!

pre 8 godina

Beograd na vodi će bez sumnje oživeti ceo Niš i okolinu pa možda čak i Leskovac i Vranje. Prosto ne mogu da verujem da se niko nije ranije setio da izgradi Novi Sad na oblaku ili Bg na vodi da može lepo cela srbija da uživa u miru i da više ne moramo da brinem za radna mesta, korupciju, nestrucni kadar, loš obrazovni sistem i smanjene plate. Koga uopšte briga za to kad cemo kroz samo 4 godine početi da gradimo ovaj Tadž Mahal predobrom nam vođstvu. Ne znam za vas ali ja odoh odmah da skinem aplikaciju da rezervisem koje radno mesto. PS Da se napravi i heliodrom dosta mi je više aviona iznad glave.

BUBICA

pre 8 godina

Beograd na vodi je investicija veka, ne mozete je nazivati prevarom kada takvo nesto Srbija nikada nije imala, a osim velelepnosti dace nam i mogucnost da se zaposle mladi ljudi .

Lea

pre 8 godina

Projekat Beograd na vodi promeniće ne samo Beograd već i celu Srbiju.Prestonica će dobiti novo lice a Srbija moderan glavni grad kao jedna moderna evropska zemlja.Koristi će imati svi građani Srbije jer je to projekat koji će pokrenuti celu Srbiju.

3maj

pre 8 godina

Koliko SNSovci i njihovi botovi nisu svesni da ovakvim komentarima prave samo kontraefekat... (Hromi, 9. jun 2015 18:05

Ne prave botovi nikakav kontraefekat jer internet nema nikakav uticaj na biračko telo, da je tako, SNS bi imao 5 posto a ne 50.

Френк Камински

pre 8 godina

Бот коментари су баш лоши, глупи, досадни. Кад већ толико пара иде на сендвиче, дај узмите некога са идејом, платите му пицу дневно, па да буде занумљивије а не "то је одлично", "уверен сам да је то то" бла бла.

Aster Blistok

pre 8 godina

Beograd na vodi je mnogo dobra stvar, videcete.
(Markedjani, 9. jun 2015 18:34)

Jeste, narocito ova leva zgrada, ona mi je posebno dobra.

just an ordinary girl

pre 8 godina

Iako nailazi na najostrije kritike pojedinaca,projekat Beograd na vodi će obezbediti hiljade radnih mesta, zaposliti građevinsku industriju, a ovo je i prilika da privučemo investitore i obezebedimo našim radna mesta.

bubamara

pre 8 godina

Ne mogu da krivim one koji sa nevericom gledaju na ovaj projekat. Sve je to iz razloga sto predhodna vlast nista vidno nije uradila za nasu drzavu. Ipak je ovo veliki projekat, za koji sam sigurna da ce biti realizovan i bice ponos ne samo grada Beograda vec i cele Srbije.

msc.Milos

pre 8 godina

@
(BUBICA, 09. jun 2015 21:48)

kada se bg na vodi ZAVRSI eee onda dodjite ovde pa nam solite pamet, a ne sada tu prosipate neke prazne price kao i lazni car a pritom ceo svet a ne srbija zna da ovo nema ko da napravi.Jel neko obavestio premijera da iskljucivo govori u futuru kada je rec o nekim uspesima, projektima, boljitku itd a govori u prezentu kada je rec o poskupljenjima, smanjenjima plata i penzija, povecanju plata u javnim preduzecima itd.

jel on to vidi? jer ja boga mi vidim!

biti normalan

pre 8 godina

"Tako to rade odgovorni i obrazovani ljudi"? Urnebes! Prvo setaliste, pa gradnja? Dve zgrade (ruzne, na pogresnom mestu) ce zaposliti Srbiju? A vlasnici stanova ce se do njih telepromptovati vazduplohovom da ne vide rupe po ulicama, oronule fasade i prljavstinu po celom gradu? E jeste vam dobro, kapa dole.

bezimena kojoj su počeli da objavljuju komentare

pre 8 godina

Sada ce Beograd biti ubedljivo najlepsa i najatraktivnija prestonica Evrope!
(Voda, 09. jun 2015 19:02)

Iz koje li vuko****ne ti pišeš!?

U odnosu na većinu evropskih glavnih gradova, Beograd je zp (zadnja pošta), a sa ovim projektom bio bi ubedljivo najružniji grad Evrope!

Sva sreća od bgh2o neće biti ništa, ali je nesreća u tome što režim koji je na vlasti u bg-u pljačka pare , ne radeći ništa osim šminke u gradu, kojima zadužuje NAS, ovoga puta gradjane cele Srbije, ne samo Beograda! Možete li onda da zamislite koje su cifre u pitanju?

Toma

pre 8 godina

Ja razumem stranačku borbu, ali ne razumem da me neko ubeđuje da nema nečega što se vidi da polako niče.Kada bude počela izgradnja , šta će onda pojedinci naći sledeće da je problem

R2D2

pre 8 godina

Ako već prave toliki grad, morali bi uporedo i metro. Zamislite koje bi tek gužve u gradu bile ako se doseli još (bogatih) ljudi, a o podzemnim prolazima na Slaviji neću da trošim reči.

Lanmi89

pre 8 godina

Svako ko je realan i ko stavlja politicke pretenzije na stranu,ce se sloziti da ovaj ceo projekat moze doneti samo korist nasoj drzavi i da se slozi sa izjavama gradonacelnika. Jedna recenica koja govori sve : “Radi se o projektu koji će obezbediti hiljade radnih mesta, zaposliti građevinsku industriju, ovo je prilika da privučemo investitore i obezebedimo našim ljudima radna mesta”.

Nenad

pre 8 godina

Dok se pricalo kako ce se mozda graditi i kada je projekat objavljen bilo je "Ma jeste nece se to ni graditi dajte molim vas ove price su za debile".
Sad kad ce se graditi svi ste se prebacili na "Ma nece se to sagraditi jos 300 godina".
Pitam se sta cete smisliti ako se sagradi do 2025. godine. Ne mogu da verujem da ljudi ocekuju da se ceo Beogard na vodi sagradi za 3-4 godine a nisu ni upuceni sta znaci realizovati takav jedan projekat....
Jos nesto za ove humaniste sto govore "Vi gradite Bg na vodi a ljudi gladuju". Ljudi gladuju svuda. Gladnih je uvek bilo, ima ih i bice ih. Ne mozete da zaustavite razvoj drzave da bi svi imali da jedu. I u SADu, i u KKini, i u Rusiji, i u Nemackoj ima onih koji gladuju, pa ljudi napreduju. Uvek ima onih koji gladuju. Lupajte mi minuse koliko god zelite, ali pomirite se sa tim.

Srdjjjjan

pre 8 godina

Pricalo se o 3,5 milijardi investicija a sada smo na 150 miliona. Pricalo se o svim zgradama sa makete u roku od 4 godine a sada imamo 30 godina u fazama (IA, IIIB, IVF, VIIZ,...). PA Ko ne bi voleo da to stvarno bude lepa zona ali ovako se to ne radi. Radovi nisu ni poceli, Mihajlovicka koja je potpisnik ugovora ne poznaje rokove isporuke, prodaju kvadrate kao "sibicari " na nevidjeno... A priseti se sad malo, gde su tek oni jeftini kvadrati od 350 eura, gde je mercedes, gde je silikonska dolina, gde su 24 sporne privatizacije... Da ne nabrajam vise molim te, volim i ja Srbiju i to vise od Tebe ...

Dr Mr

pre 8 godina

Tako to rade odgovorni i obrazovani ljudi, brzo, efikasno i tacno...
(kosta, 9. jun 2015 17:32)

Sto li botovi na ovaj komentar daju minuse, pitam se...

Čitalac

pre 8 godina

Konstatno isti pojedinci osporavaju ovaj projekat, kao da im nije u interesu da dođe do njega? Ne shvataju koliko dobit sam Beograd ali i Srbija generalno mogu od njega da imaju.

h20bgd

pre 8 godina

Beograd na vodi je najveći projekat ovog tipa u Evropi i treba da budemo ponosni što se nalazi baš u našoj zemlji,a ne da osudjujemo njegovu realizaciju

Madhva (Hare Krišna)

pre 8 godina

Ok, to je legitimno da neko angažuje botokultivatore da stvaraji lažnu sliku kako običan narod nešto podržava. Ali dajte, molim vas malo kreativnosti i mentalnog napora u pisanju trivijalnih hvalospeva. Podelite otkaz ovim smor botovima i zaposlite jednog lajavog blogera koji ce da hvali vaš rad, ali da to bude čitljivo i da se ne provali na prvom slogu da je podvala u pitanju, pa da makar 6% čitalaca nasedne na takve komentare.

SNS prevaranti

pre 8 godina

BG na vodi je veeeeelika prevara, policija i tužilaštvo će imati pune ruke posla...Jadni ovi sns plaćeni navijači, piskaraju o nekakvom zapošljavanju mladih...pa ne gradi se proizvodni pogon već stanovi, stambena zgrada...za političare, njihovu decu i tajkune, a o trošku građana Beograda, Srbije.

Marcel

pre 8 godina

Ljudi kad procitam da se uklanjaju mine iz drugog svetskog rata dovoljno je jasno koliko je zapusten ovaj kraj bio al bitno da je opozicija naglasila da je to u fazonu "sveta zemlja" beograda, ne pristaju da se na tom terenu gradi bilo sta... Zasto? Mnogo dobrog donosi ovaj projekat i sad u toku izgradnje a i u buducnosti.

iz struke

pre 8 godina

Nije mi samo jasno kako planiraju da pocnu da grade kada je tender za idejno resenje zavrsen pre 5 dana i rok da se ono uradi je 7 meseci...i posle treba da se radi i glavni projekat.... osim ako nece da rade bez dozvole kao sto je radjen most preko ade i sve ostalo.

rushi hahahaha rushi

pre 8 godina

Nisam za sns..daleko bilo, ali imate moju podrsku u inat crvenima koji ne daju 'svoj' Beograd. Ruzni,sivi depresivni soc realisticki kazamat,stetan po dusevno zdravlje, na sta lici danasnji uzi i veliki deo novog Beograda.

Miloš

pre 8 godina

Ako se pitate otkud nekima 50% podrške i šta rade botovi... Šetam se sinoć po svom kraju i jedna grupica mladih ljudi sedi i priča. Pokušaću da citiram: "Brate onaj Bil Gejts što je napravio internet, on javno kaže, do 2050. godine će svet propasti i preživeće samo oni s lovom, eto grade podzemne gradove ispod pustinje, i to sve javno eeeej, pa oni više ni ne kriju šta planiraju."

Šta vas čudi posle toga? Pa sada još malo da smanjimo prihode nastavnicima, da samo najgori ostanu, i neće biti problema ubuduće.

Stella

pre 8 godina

Dodazuje se polako da predizborna obecanja nisu bila lazna...
(dragan, 09. jun 2015 19:27)
Fabrika cipova, Mercedes autobusi, 3 milijarde za BGD na vodi - sve to je potvrdjeno najavom jedne promenade! Dodazano je da vazduplohovi postoje! :D

Una

pre 8 godina

Konacno da priobalje Save pocne da lici na setalista kakva imaju ostali evropski gradovi. Sve je bolje,nego da ovaj deo grada lici na rugli,kao do sada.

giga mega sega

pre 8 godina

Sad iskoristiti VELIKO intersovanje iz celog sveta, uvesti čarter letove iz Pekinga,
Shangja,Londona, Pariza, Dubaija Meksiko sitija,

SVI ce da pohrle da vide najlepsu promenadu, ovo da se objavi isto ovako u Nju jork tajmsu,
na CNN, BBC, u udarnim terminima.....

Srbija je konacno krenula

na promenadu Beograda na vodi

ivan78bg

pre 8 godina

VPremijer odlaze na po dve godine bolji zivot a mali odlaze na po 4 meseca pocetak gradje.Zar nije receno pre 2 meseca a ce poceti gradja pocetkom leta?

whats the difference

pre 8 godina

Dakle, bilo je potrebno da se zapocne projekat "Bg na H2O" da bi se isforsirao zavrsetak "Prokopa". Nadjoh vest od pre nesto vise od pola godine: "Ulaskom građevinskih mašina u stanicu "Beograd centar", poznatiju kao "Prokop", juče su i zvanično počeli radovi na koje se čekalo 37 godina."

kritika

pre 8 godina

dakle sasvim je logicno da pocne gradjevinska sezona po sred setalista u sred leta kada svi koriste za setnju i voznju bicikla? da li ima u toj gradskoj upravi IKO sa makar GRAMOM mozga da promislja o posleidcama neke odluke? Da roveri da li je ideja uopste suvisla? Svako me se dogodi da da los predlog, ali neko to treba da zaustavi

Miško

pre 8 godina

Promenada do Savanove, restorana Andreja Vučića, jedinog objekta Beograda na vodi, koji, usput, i nije na maketi, a nije ni restoran, već izložbeni paviljon...Ne znam što je b92 otkupio seriju:"Lud, zbunjen, normalan", mogao je samo da pošalje jednog kamermana u Beograd na vodi. ..

Vito

pre 8 godina

Beograd na vodi je jedan od najbolje osmisljenih projekata Srbije,koja ce privuci paznju brojnim investitorima a nama doneti jos vecu reputaciju.Samo napred.

deki

pre 8 godina

po gradjevinskim pravilima putevi,setalista,biciklisticke staze,asfaltiranja,behatoni,i sve druge prirucne stvari se rade u finišu a ne da kamioni,bageri unistavaju dok prave zgrade.Ovo i najveci dundjeri znaju! zalosno

Dejan

pre 8 godina

Kada vec idemo ka tome da Beograd postane centar regiona onda nam je i potreban jedan pravi,moderni centar grada koji ce omoguciti ljudima da iskoriste sav potencijal koji Beograd ima!Do sada najlepsi deo grada nismo koristili!

Beograđanin

pre 8 godina

@(Nenad, 9. jun 2015 18:52) Ne mogu da verujem da ljudi ocekuju da se ceo Beogard na vodi sagradi za 3-4 godine a nisu ni upuceni sta znaci realizovati takav jedan projekat....

Zaboravio si lupetanje sa najvišeg mesta "Za 4 godine će i poslednji objekat sa makete biti gotov a promenada i dve kule će biti gotove za godinu dana."
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2015&mm=03&dd=18&nav_id=969809

Problem je, kada se podsetimo toga, što upravo nekolicina na vlasti nije upućena u to "šta znači realizovati takav jedan projekat" i nastavlja se trošenje državnih para, bez ikakve ekonomske i urbanističke studije, i još se zadužuju svi građani zemlje da bi privatni investitor prigrabio celokupnu desnu obalu Save u Beogradu i tu zidao radi dalje prodaje a da iste parcele nisu javno oglašene za prikupljanje ponuda od drugih investitora.
Moćeš misliti koliko će prodaja skupih stanova ići dobro u siromašnoj zemlji u kojoj se svake godine povećava porez na nekretnine 80%.
I to da pokrene industriju Srbije!?

Lalo

pre 8 godina

Preko 30 godina cekamo da se Beograd spusti na reku i najzad da imamo gotov projekat i da ce uskoro poceti izgradnja!Samo Beograd nije do sada koristio sav potencijal reka i samo smo mi zapustili taj deo grada!

dragan

pre 8 godina

Nije mi jasno sto jedn nekad ugledna b92 pise o ovoj gluposti.Bolje pogledajte emisiju kako su Hitleru pokazali maketu- novi Linz koji je trebao biti srediste rajha.

Miloš

pre 8 godina

Doza neverice je u svima nama, ipak ovako veliki projekat da počne da se realizuje je odlična stvar ne samo za ljude koji će imati mogućnost da svakodnevno uživaju u njemu nego I sa ostale koji bi hteli da vide da glavni grad dobije još lepše I modernije lice.

Dusa

pre 8 godina

I red je bio da se ukloni ono ruglo koje je bilo u Savskom pristanistu i da se izgradi reprezentativni deo grada na najlepsem mestu u Beogradu!Ovo nam samo moze doneti lepsi Beograd!

Zlopamtilo

pre 8 godina

"Jedino sto je ova vlada ucinila za mene je, da su mi skinuli platu oko 100 evra i da su podigli sve cene i poreze za oko 50%. Dali je moguce da ih i dalje podrzava 50% glasaca, ne znam, ali to nije prvi put da ovaj narod pokazuje znake mentalne nestabilnosti.
(mup, 9. jun 2015 18:36) "

Ali u stvari to je i najveći spin ikad .Ova vlast NIKADA nije imala podršku 50% birača ,nikada.Iskoristili su trenutak , nezadovoljstvo naroda njihovim bezidejnim i pokvarenim prethodnicima je rezultiralo izlaznošću od 50% biračkog tela od čega je 50% glasova ščepao SNS &Co .Dakle prostom računicom se dođe do stvarne podrške vlasti od cca 25% biračkog tela koliko su i Radikali imali kao jaka opozicija ali su tada i drugi glasali ....Uostalom i Milošević je imao plebiscitarnu podršku naroda dok 2000.-te nismo izašli na izbore masovno .

Оптимиста

pre 8 godina

Одлично је што ова власт држи до уговора са познатим инвеститором тако да би градња сигурно требало да крене крајем лета како је градоначелник најавио.
Планирам да купим стан међу првима и, да бих планирао инвестицију, занима ме само, ако неко зна, колико ће пореска управа да одреди порез за станове на овој локацији?

Peric

pre 8 godina

Podrzavam izgradnju Beograda na vodi jer je stvarno sramota da jedan takav deo grada bude zarastao u korov i postane deponija smeca a obala najvece ruglo grada!Sta god da se izgradi bice bolje od ovog sto je do sada bilo!

Himza

pre 8 godina

Koliko god se pojedinci trudili da nas uvere da je projekat “Beograd na vodi” los potez mi gradjani verujemo da će on zaživeti i radujemo se tome. Čast će nam biti da budemo svedoci realizacije projekta koji je toliko dugo u planu. Biće to velika stvar i za Beograd, a i Srbiju.

Gospodin Chudesni

pre 8 godina

Ae bre botovi sns-ovi, sta ******, pa zar nije bolje da se napravi muzej, nesto korisno a ne stanovi koje ce moci da priuste samo "biznismeni" i ostali sljam, a i koj ce nam vise trznih centara, jbt, imamo ih i previse. Zna se ko ce da profitira ovde!!

Mile

pre 8 godina

Joj, ajde kada pocnu da grade pa da pricaju o tome. Ja im svakako vise ne verujem, plus jos sa ovim botovima sto vredjaju ljudsku inteligenciju. Hvala ne glasam za vas vise gospodo!

SrleBG

pre 8 godina

Analizom komentara botova moze se skapirati ko spada u biracko telo SNS-a: veliki postovaoci Jelene Karleuse, Kristijana Golubovica i bogatih sendvica sa prilozima. Napises jednu prosto-prosirenu recenicu ne bi li pomogao zalutalom SNS glasacu da shvati da nije toliko prost.

Malo vas je botovi, treba vam pojacanje!

DJO

pre 8 godina

Konacno kad napravimo ovaj projekat svima cemo zacepiti usta, videcete da ovo nije magla i da ce Beograd na vodi biti najveci projekat u Evropi. Naravno to ce biti gotovo tek za 30 godina koliko cemo mi biti na vlasti, mislim mozda i za 50, ali nigde neidemo bicemo na vlasti pa jos bar 100 godina.

Sofija

pre 8 godina

Svako ko nije skoro posetio neku bolnicu bilo gde u Srbiji i ko nije svestan da nam ucitelji i nastavnici vaspitaju decu, a rade za plate koje su sramotne, te naravno krecu strajkovi zdravstva i prosvete, bice ponosan na ovaj projekat. Ostali koji su svesni da se Srbija raspada, da se fundamentalne stvari rapsadaju, znace da ima vaznijih stvari od Beograda na vodi i mrzece ovu ideju.

Sladja

pre 8 godina

Da li neko stvarno moze da kaze da je onaj zapusteni savski amfiteatar,u kome nismo ni mogli ni smeli da prodjemo,bolje od toga da se izgradi BG na vodi!!!Ma dajte ljudi,ovo smo cekali decenijama i hvala Bogu da je onaj krs uklonjen sa obale!

Beseda

pre 8 godina

Sa izgradnjom Beograda na vodi poveća će se zaposlenost, a turizam će se podići na viši nivo i samim tim će doprineti da se zaduženost smanji.

Fabiano

pre 8 godina

Ideja se ta pokazala na pravom mestu.Izgradiće se dosta objekata kulturne baštine. Samom izgradnjom Beograda na vodi porširiće se naš kapacitet za turizmom, što će svakako doprineti dosta novca u Srbiju.

Fabiano

pre 8 godina

Ideja se ta pokazala na pravom mestu.Izgradiće se dosta objekata kulturne baštine. Samom izgradnjom Beograda na vodi porširiće se naš kapacitet za turizmom, što će svakako doprineti dosta novca u Srbiju.

psy

pre 8 godina

bolje da su izgradili metro ispod grada iskreno.I bolje da su napravili novu prugu kroz Srbiju I kupili vozove.Ne brze pruge nego normalne..Ali vi to I ne zasluzujete vazno je da ce mozda da niknu dve zgradice za 20+ godina ;) Kako su vam isprani mozgovi, stidim se sto sam jedan od vas ....

Miki

pre 8 godina

Celokupan projekat Beograd na vodi je i sada ponos za gradjane, a tek ce biti kada se zavrsi. Taj deo Beograda, zaista zasluzuje poseban sjaj.

Ej bre!

pre 8 godina

Jedan jedini Beograd na vodi je nikao iza bloka 45. Bezpravna gradnja, ilegalna seca drveca, voda koja je do nasipa i koja se ne povlaci zato sto nema sta da drzi zemlju koju reka nosi.

Beograđanin

pre 8 godina

Da se podsetimo, "dve kule i promenada" biće gotovi za 1 godinu a svi objekti sa makete za 4:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2015&mm=03&dd=18&nav_id=969809

SVD

pre 8 godina

New York Times: "Oni imaju vlast nad internetom tako što sprečavaju pristup nezavisnim vebsajtovima, unajmljuju “botove” čiji je zadatak da preplave stranice prorežimskim komentarima i plaćaju hakerima da napadaju opozicione medijske sajtove."

Mikser

pre 8 godina

(Mile, 09. jun 2015 22:16)
Ljudska inteligencija mi govori da se nesto komentarise tek po uspehu ili neuspehu, a to sto ti radis se zove botovanje ili trolovanje kako god hoces svrstaj sebe gde ti volja.

Milos

pre 8 godina

Ne razumem kako ce to da se zaposle mladi u ovom projektu? Gradi se dve kule stambenih jedininica u prvih 10 godina, a ostalo se gradi do 30 godina ako ikad bude izgradjeno. Sta ce mladi tu raditi? Jedino na gradjevini za dnevnicu preko omladinske. Ja ne verujem sta vi botovi pricate. Kakve crne investicije,sve same sarene laze.Gde je resenje za FAP? Gde su fabrike cipova? Gde su milijarde od Arapa? Gde je STOP stranackom zaposljavanju? Nema rezultata za 3.5 godine, osim smanjenih plata i povecanih poreza.Vreme je da letite i cao.

my way

pre 8 godina

Najlepsi, najslikaniji deo Beograda po kojem je prepoznatljiv i u kojem uzivamo ce biti pretvoren u gradiliste za narednih 30 godina da bi na kraju toga pod pretpostavkom da sve bude izgradjeno dobili gomilu poslovnih zgradurina gde im nije mesto. Zali Boze Kalemegdana, predivnog pogleda, onog najboljeg i najlepseg sto ovaj grad ima, da Pobedniku samom suze krenu!

Džon Travolta iz Borče

pre 8 godina

Ovo je Beograd čekao više decenija. Bila je potrebna hrabrost i znanje da se uđe u ovakak projekat. Lepši dani za celu Srbiju počinju sledeće nedelje.
(Paja na oko, 09. jun 2015 18:35)

Ne, ovo čeka koju godinu, a decenijama se čeka stanica Prokop i posrnuli standard...

Mile

pre 8 godina

@(Mile, 09. jun 2015 22:16)Ljudska inteligencija mi govori da se nesto komentarise tek po uspehu ili neuspehu, a to sto ti radis se zove botovanje ili trolovanje kako god hoces svrstaj sebe gde ti volja.
(Mikser, 09. jun 2015 23:15)
Hahaha :) na osnovu cega onda ti komentarises, sem neuspeha u ovom
Projektu ne vidim nista. Ovo je ako se ne varam 4. put kako se pomera rok.

miki

pre 8 godina

Kako je ovo foliranje prica se o stednji a novac hoce da trose na uredjenje grada, sta cemo sa ovoliko nezaposlenih, gladnih, pa i to da se sredi industrijska zona u nekom gradu ili mestu, asfaltiraju putevi do fabrika, da se ispostuju oni koji zaposljavaju ljude to nista bas itd...

mirko

pre 8 godina

Pametno, ovi ljudi misle unapred, Čini mi se da oni žele da ovakvi objekti koji izgledaju kao poluporušeni u stvari budu neka vrsta kamuflaže, kad Nato bude sledeci put bombardovao da piloti odozgo pomisle, hej pa ovo je vec srušeno , idemo dalje. Svaka cast na ideji , ziveo poluporušeni BG na vodi.

Mjau

pre 8 godina

I da se izgradi Bg na vodi, mislim da ljudi u Srbiji nece imati neku veliku korist od toga. A Arapi ulazu taj novac da bi prvenstveno oni zaradili, briga njih za Srbiju.

alienware

pre 8 godina

Dve zgrade na obali reke,cudo nevidjeno.Investicija od 3,500,000,000 evra na 20 godina.Doznake iz inostranstva ,5,000,000,000 godisnje ,za 20 godina ,100,000,000,000 evra.Izgradnja dve zgrade ce da pokrene Srbiju,aha,aha,o,yes baby,kako da ne.

M

pre 8 godina

pa da, promenada je jako bitna, ipak ce se graditi narednih 30godina pa da narod moze da se uveri kako napreduju radovi.. hahaha kakva prevara, posklanjali sve splavove i lokale da bi neko otvorio svoj restoran i sad ce setaliste da nam prave koje btw vec postoji.. toliko od tog grandioznog projekta, pardon, makete..