Ponedeljak, 29.10.2012.

19:15

Jeep Compass 2.2 i Toyota RAV4 2.2

Izvor: B92

Jeep Compass 2.2 i Toyota RAV4 2.2 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

33 Komentari

Sortiraj po:

Rile

pre 11 godina

Vozim RAV4 vec 6 godina, benzinac i to mi je prva i zadnja Toyota. Na svakih 1000 km sipam malo manje od litra ulja i Toyota kaze da je to normalno. Sem toga, sve ostalo je OK i sto neko rece veoma stabilan i dobar sa dobrim gumama na snijegu i ledu. Jedino ponekad LCD display na radiju nece da radi kad se ostavi na suncu. Najbolje poredjenje kvaliteta auta u Sj. Americi je kad uporedite cijene polovnih modela iz istih godista i i njihov medjusobni procenat u odnosu na cijene novih. Po tome je RAV4 daleko bolji.

Dobro

pre 11 godina

@zgubidan
Sam kazes: "Imam Jeep VEC godinu ipo dana...."
Mogu ti reci,(mada ti zelim svako dobro kao i svakom automobilisti) da je godinu ipo dana prekratko da se sudi o nekim kolima. Svasta jos moze da te snadje, a pitanje je kako ga je i prethodni vlasnik vozio.
Zelim ti srecu... ali sa blagom dozom sumnje. Prodaj ga dok ide.
Pozdrav svima, uvek Vas,

Nesa

pre 11 godina

@phreak
Uopste nije toliki problem sto se bocno otvaraju vrata gepeka, cak verovao ili ne u nekim situacijama je i bolje resenje od standardnih vrata kao na nekom karvanu. Recimo kad si blizu zida nazad ova bocna vrata mogu ko od sale da se otvore da izvadis recimo torbu (da tacno tako, vise puta potvrdjeno u praksi), dok u tom slucaju klasicna vrata uopste ne mogu da se otvore (zapravo mogu da se otskrinu malo ali jedino da legnes ispod auta pa onda da uzmes to iz gepeka sto ti treba). A takodje ako su ti zauzete ruke ona vrata koja se bocno otvaraju mogu da se zatvore nogom ili ramenom, dok to nema sanse kod standardnih... E sad jos jednu stvar da dodam, ako ces da unosis neki teret u gepek za koji je potrebno da imas celu sirinu gepeka, da li ces to da radis na uzanom prostoru izmedju dva auta ili auta i zida? Verujem da ne. Pisem ovo sve iz petogodisnjeg iskustva sa tim vratima na ravu, 80% voznje mi je po gradu, cesto koristim gepek i stvarno nisam imao problema. Pozdrav

zgubidan

pre 11 godina

Imam utisak da je ovde prisutno previše previše neobrazložene mržnje prema Compass-u. Možda i RAV4 jeste bolji crossover, ali mislim da se to ne meri u eonima kako neki ovde pišu.
Izgled je subjektivan i tu se možemo prepirati do sutra. Ali, ne znam odakle ljudima takav stav o nepouzdanosti i nekvalitetu kod JEEP-a. Imam već godinu i po dana Compass-a, stari model, i nisam imao nikakvih vanrednih problem sa njim. Poprilično sam zadovoljan, moje potrebe potpuno zadovoljava. Doduše, koristim ga kao gradski auto, sa nekom, nevelikom kilometražom, do 15000 godišnje i bez terenske vožnje. Imao sam tek 2-3 iskustva sa nekim blatnjavim neasfaltiranim putevima i pretpostavljam da to nije merodavno da bih govorio o njegovim off-road kvalitetima, a i, pre svega, on nije namenjen nikakvom ozbiljnijem off-roadu. Vozio sam se nekoliko puta i u RAV4 (prethodsna generacija) i čini mi se jako dobar auto. Uostalom nije bez razloga utemeljivač ove klase i najprodavaniji u ovom segmentu.

amer

pre 11 godina

jeep nije bar ovdje u usa na dobrom glasu, slicno kao i dodge,od americkih vozila buick,olds mobile,chevrolet i cadilac jedino valjaju.ne ubrajam hummer iz kojeg se nista ne vidi,a kvalitetne je izrade.toyota opet je za klasu bolja.ne vidim svrhu ovih suv vozila jer j e sve asfaltirano a , opet radno vozilo u americi je jedino truck.pozz

Dobro

pre 11 godina

Range rover Evoque je zakon trenutno na trzistu krosovera...
(Firevac, 30. oktobar 2012 15:33)

Jeste, Firevac, naravno da jeste.... ali je i jedno 4-5000 evra skuplji.
Ovaj uporedni test se odnosi na Toyotu i Jeep, tako da ti komentar i nije bas na mestu. Kao da si rekao: Ima i jeftinijih krosovera od ova dva. Pa, ima... ali to nema nikakve veze sa ovim uporednim testom. Slazes se?
Iz zemlje lala, pozdrav svima na B92, vek Vas,

Dobro

pre 11 godina

Zbog mečkinog motora 2,2(koji kod taksista guli i 700.000km) moj glas ide Kompasu!
(Nemac, 29. oktobar 2012 21:54)

E, moj nemac... da je sve samo u motoru! Ali nije.
Sve ostalo je tragedija kod svih americkih automobila, izuzev mozda hummer-a, koji je kvalitet. Japanci i Korejanci su carevi u ovom segmentu, kod malih dzipova cak ni evropska kvalitetna kola im ne mogu 'prismrdeti'. Pogotovo kad pogledas njihov 'value for money'.
Sto kaze Dzeremi Klarkson: Amerikanci misle da proizvode kvalitetne automobile, da... misle, ali oni isto tako misle da je Mekdonalds restoran.
Pozdrav iz zemlje lala svima na B92, uvek Vas,

Synyster

pre 11 godina

Compass i Patriot niko ne smatra za prave Jeepove. To su Svabe prepakovali smesni Dodge Caliber jos u vreme kada su Daimler i Chrysler saradjivali, i kao rezultat su nastali Compass i Patriot (jedan za zene, drugi za muskarce) koji su sigurno ubedljivo najgori proizvodi koje je Jeep proizveo u svojoj istoriji.
Slazem se da Compass/Patriot nemaju bas nikakve sanse protiv RAV4, koja je nevidjeno dosadna u svakom pogledu, ali i dalje jedan od najboljih malih crossovera danasnjice za sve one koje zele vozilo za prevoz od mesta A do mesta B.
A ko hoce pravi Jeep neka gleda Wrangler i/ili Grand Cherokee, ne ovu imitaciju Jeepa.

misha

pre 11 godina

"ja da vam kazem"
Ako si nam kazao Marko.
Jeep je stekao popularnost vojnim terencom (koga sam i ja davno imao) a to je davno proslo vreme. Slavu nikad nije ponovio, samo je padao. Ameri su ga vozili jer je bio jedini tada. Otvaranjem trzista Jeep sve vise gubi musterija.Sta da kazem o Toyoti, najveci proizvodjac automobila u svetu. I ja imam jednu 4X4

phreak

pre 11 godina

Bočno otvaranje petih vrata kod Tojote je veliki problem. Vrata su vrlo široka i potrebno je puno prostora iza automobila da bi se prišlo gepeku. Sve ostalo je OK kod Tojote.

Beogradjanin

pre 11 godina

Ova dva modela i nisu za poredjenje... Toyota ima mnogo varijabilniji enterijer (sto nigde nije spomenuto u tekstu), kliznu zadnju klupu (ne znam za Jeep) odlican sistem preklapanja sedista, mnogo ostava za sitnice (za case/flase ima 4 klasicna otvora plus u svim vratima imate udubljenje za vlasice itd. Motor je odlican ovaj 2.2 na testu. Dobro vuce, deluje rastereceno i ima ok potrosnju (meni je 7,8 prosek od jula meseca, non stop klima, rucni menjac). Oprema je dobra, kvalitet izrade takodje, jedino malo kvalitet materijala unutra nije na zavidnom nivou. Sa svim ostalim sam prezadovoljanj. Par puta sam i asfalt napustao sa njim i ide jako dobro (za ne preterano zahtevnu voznju je odlican) i po snegu se lako izvlaci sa dobrim gumama. To sve pricam kao vlasnik RAV-a. Za porodicu od 4 clana jako dobar izbor. Takodje sam gledao i Compas pri kupovini i zato vam i kazem da nisu za poredjenje. Compas odlicno izgleda spolja ali unutra deluje jeftinije. A o pouzdanosti da ne pricam.
Ali sada ce uskoro novi model, a prema prvim naznakam dizajn ce mu biti (bar meni) dosta ruzan. I razmislicu da li ce mi doci u izbor za par godina kada budem kupovao novi auto iako ce ne sumnjivo biti dobar.

Hornet

pre 11 godina

Ccccc...
Jedan hvalisavac se izleti da je ponosni vlasnik džipa, a onda 10 kompleksaša reaguje sa namerom da mu ogade taj auto koji ima.
Verovatno će svi biti srećniji ukoliko mu dokažu da je bacio pare :)

Dikh tu kava

pre 11 godina

Compass voistinu jeste prijatniji za sedenje i ima prilično solidnu unutrašnjost. Ne znam kakav je u vožnji, u bliskom kontaktu sa preprekama nije se proslavio: http://www.euroncap.com/results/jeep/compass/2012/474.aspx
Ipak pre Toyota. A za njivu - N(j)iva.

SuperS

pre 11 godina

Ne vidim svrhu ovog uporednog testa, kada je iz Chrysler-a najavljen prekid proizvodnje Compass-a naredne godine (baš se pitam, zašto???!!!) - uporedjujte vozila koja imaju budućnost u svetu automobila.

dzigi

pre 11 godina

Dve zvezdice: http://www.euroncap.com/results/jeep/compass/2012/474.aspx
Duster ima duplo više. Rav 2.5 puta više. Što bi neki rekli - pametnom dovoljno.

Z. M.

pre 11 godina

"Toyota nema sta da trazi protiv jeepa u klasi terenskih vozila...jeep je jednostavno lepsi,udobniji...luksuzniji sa vise smeka i stila...od prosle zime sam ponosni vlasnik Grand Cherokeeja"
... pa si, vidim, nepristrasan... Svejedno, pozdrav, uzivaj u Chirokani.

djordje

pre 11 godina

*za vlasnika novog Grand Cheerokija

Baci pogled kako je Jeep prosao na testu severnog jelena, i baci pogled na komentare kupaca o pouzdanosti nove Fijatove elektronike koja se ugradjuje.

Dragan Miladinovic

pre 11 godina

Rav mi je uvek bio simpatican, ali mislim da je Jeep ipak bolji izbor, narocito ako se ima u vidu da je ovaj 2.2 crd, ako se ne varam, poreklom iz Mercedesa.

Korisnik sa iskustvom

pre 11 godina

Svako ko je jednom posedovao vozilo marke jeep nece vise, sigurno! Ovaj test nema smisla posto je Toyota po kvalitetu i pouzdanosti svetlosnu godinu ispred Jeep-a. A i ovo su crossover vozila, a ne SUV-ovi ili nedaj boze ozbiljniji terenci kao npr. Land Cruiser V8.. Pre sam vozio Jeep, sada Toyotu.. To je prirodna evolucija..

Faith hill

pre 11 godina

Toyota nema sta da trazi protiv jeepa u klasi terenskih vozila...jeep je jednostavno lepsi,udobniji...luksuzniji sa vise smeka i stila...od prosle zime sam ponosni vlasnik Grand Cherokeeja

Korisnik sa iskustvom

pre 11 godina

Svako ko je jednom posedovao vozilo marke jeep nece vise, sigurno! Ovaj test nema smisla posto je Toyota po kvalitetu i pouzdanosti svetlosnu godinu ispred Jeep-a. A i ovo su crossover vozila, a ne SUV-ovi ili nedaj boze ozbiljniji terenci kao npr. Land Cruiser V8.. Pre sam vozio Jeep, sada Toyotu.. To je prirodna evolucija..

Hornet

pre 11 godina

Ccccc...
Jedan hvalisavac se izleti da je ponosni vlasnik džipa, a onda 10 kompleksaša reaguje sa namerom da mu ogade taj auto koji ima.
Verovatno će svi biti srećniji ukoliko mu dokažu da je bacio pare :)

Z. M.

pre 11 godina

"Toyota nema sta da trazi protiv jeepa u klasi terenskih vozila...jeep je jednostavno lepsi,udobniji...luksuzniji sa vise smeka i stila...od prosle zime sam ponosni vlasnik Grand Cherokeeja"
... pa si, vidim, nepristrasan... Svejedno, pozdrav, uzivaj u Chirokani.

djordje

pre 11 godina

*za vlasnika novog Grand Cheerokija

Baci pogled kako je Jeep prosao na testu severnog jelena, i baci pogled na komentare kupaca o pouzdanosti nove Fijatove elektronike koja se ugradjuje.

dzigi

pre 11 godina

Dve zvezdice: http://www.euroncap.com/results/jeep/compass/2012/474.aspx
Duster ima duplo više. Rav 2.5 puta više. Što bi neki rekli - pametnom dovoljno.

SuperS

pre 11 godina

Ne vidim svrhu ovog uporednog testa, kada je iz Chrysler-a najavljen prekid proizvodnje Compass-a naredne godine (baš se pitam, zašto???!!!) - uporedjujte vozila koja imaju budućnost u svetu automobila.

Dikh tu kava

pre 11 godina

Compass voistinu jeste prijatniji za sedenje i ima prilično solidnu unutrašnjost. Ne znam kakav je u vožnji, u bliskom kontaktu sa preprekama nije se proslavio: http://www.euroncap.com/results/jeep/compass/2012/474.aspx
Ipak pre Toyota. A za njivu - N(j)iva.

phreak

pre 11 godina

Bočno otvaranje petih vrata kod Tojote je veliki problem. Vrata su vrlo široka i potrebno je puno prostora iza automobila da bi se prišlo gepeku. Sve ostalo je OK kod Tojote.

Dobro

pre 11 godina

Zbog mečkinog motora 2,2(koji kod taksista guli i 700.000km) moj glas ide Kompasu!
(Nemac, 29. oktobar 2012 21:54)

E, moj nemac... da je sve samo u motoru! Ali nije.
Sve ostalo je tragedija kod svih americkih automobila, izuzev mozda hummer-a, koji je kvalitet. Japanci i Korejanci su carevi u ovom segmentu, kod malih dzipova cak ni evropska kvalitetna kola im ne mogu 'prismrdeti'. Pogotovo kad pogledas njihov 'value for money'.
Sto kaze Dzeremi Klarkson: Amerikanci misle da proizvode kvalitetne automobile, da... misle, ali oni isto tako misle da je Mekdonalds restoran.
Pozdrav iz zemlje lala svima na B92, uvek Vas,

Beogradjanin

pre 11 godina

Ova dva modela i nisu za poredjenje... Toyota ima mnogo varijabilniji enterijer (sto nigde nije spomenuto u tekstu), kliznu zadnju klupu (ne znam za Jeep) odlican sistem preklapanja sedista, mnogo ostava za sitnice (za case/flase ima 4 klasicna otvora plus u svim vratima imate udubljenje za vlasice itd. Motor je odlican ovaj 2.2 na testu. Dobro vuce, deluje rastereceno i ima ok potrosnju (meni je 7,8 prosek od jula meseca, non stop klima, rucni menjac). Oprema je dobra, kvalitet izrade takodje, jedino malo kvalitet materijala unutra nije na zavidnom nivou. Sa svim ostalim sam prezadovoljanj. Par puta sam i asfalt napustao sa njim i ide jako dobro (za ne preterano zahtevnu voznju je odlican) i po snegu se lako izvlaci sa dobrim gumama. To sve pricam kao vlasnik RAV-a. Za porodicu od 4 clana jako dobar izbor. Takodje sam gledao i Compas pri kupovini i zato vam i kazem da nisu za poredjenje. Compas odlicno izgleda spolja ali unutra deluje jeftinije. A o pouzdanosti da ne pricam.
Ali sada ce uskoro novi model, a prema prvim naznakam dizajn ce mu biti (bar meni) dosta ruzan. I razmislicu da li ce mi doci u izbor za par godina kada budem kupovao novi auto iako ce ne sumnjivo biti dobar.

Dobro

pre 11 godina

Range rover Evoque je zakon trenutno na trzistu krosovera...
(Firevac, 30. oktobar 2012 15:33)

Jeste, Firevac, naravno da jeste.... ali je i jedno 4-5000 evra skuplji.
Ovaj uporedni test se odnosi na Toyotu i Jeep, tako da ti komentar i nije bas na mestu. Kao da si rekao: Ima i jeftinijih krosovera od ova dva. Pa, ima... ali to nema nikakve veze sa ovim uporednim testom. Slazes se?
Iz zemlje lala, pozdrav svima na B92, vek Vas,

Faith hill

pre 11 godina

Toyota nema sta da trazi protiv jeepa u klasi terenskih vozila...jeep je jednostavno lepsi,udobniji...luksuzniji sa vise smeka i stila...od prosle zime sam ponosni vlasnik Grand Cherokeeja

misha

pre 11 godina

"ja da vam kazem"
Ako si nam kazao Marko.
Jeep je stekao popularnost vojnim terencom (koga sam i ja davno imao) a to je davno proslo vreme. Slavu nikad nije ponovio, samo je padao. Ameri su ga vozili jer je bio jedini tada. Otvaranjem trzista Jeep sve vise gubi musterija.Sta da kazem o Toyoti, najveci proizvodjac automobila u svetu. I ja imam jednu 4X4

Dragan Miladinovic

pre 11 godina

Rav mi je uvek bio simpatican, ali mislim da je Jeep ipak bolji izbor, narocito ako se ima u vidu da je ovaj 2.2 crd, ako se ne varam, poreklom iz Mercedesa.

Synyster

pre 11 godina

Compass i Patriot niko ne smatra za prave Jeepove. To su Svabe prepakovali smesni Dodge Caliber jos u vreme kada su Daimler i Chrysler saradjivali, i kao rezultat su nastali Compass i Patriot (jedan za zene, drugi za muskarce) koji su sigurno ubedljivo najgori proizvodi koje je Jeep proizveo u svojoj istoriji.
Slazem se da Compass/Patriot nemaju bas nikakve sanse protiv RAV4, koja je nevidjeno dosadna u svakom pogledu, ali i dalje jedan od najboljih malih crossovera danasnjice za sve one koje zele vozilo za prevoz od mesta A do mesta B.
A ko hoce pravi Jeep neka gleda Wrangler i/ili Grand Cherokee, ne ovu imitaciju Jeepa.

zgubidan

pre 11 godina

Imam utisak da je ovde prisutno previše previše neobrazložene mržnje prema Compass-u. Možda i RAV4 jeste bolji crossover, ali mislim da se to ne meri u eonima kako neki ovde pišu.
Izgled je subjektivan i tu se možemo prepirati do sutra. Ali, ne znam odakle ljudima takav stav o nepouzdanosti i nekvalitetu kod JEEP-a. Imam već godinu i po dana Compass-a, stari model, i nisam imao nikakvih vanrednih problem sa njim. Poprilično sam zadovoljan, moje potrebe potpuno zadovoljava. Doduše, koristim ga kao gradski auto, sa nekom, nevelikom kilometražom, do 15000 godišnje i bez terenske vožnje. Imao sam tek 2-3 iskustva sa nekim blatnjavim neasfaltiranim putevima i pretpostavljam da to nije merodavno da bih govorio o njegovim off-road kvalitetima, a i, pre svega, on nije namenjen nikakvom ozbiljnijem off-roadu. Vozio sam se nekoliko puta i u RAV4 (prethodsna generacija) i čini mi se jako dobar auto. Uostalom nije bez razloga utemeljivač ove klase i najprodavaniji u ovom segmentu.

Nesa

pre 11 godina

@phreak
Uopste nije toliki problem sto se bocno otvaraju vrata gepeka, cak verovao ili ne u nekim situacijama je i bolje resenje od standardnih vrata kao na nekom karvanu. Recimo kad si blizu zida nazad ova bocna vrata mogu ko od sale da se otvore da izvadis recimo torbu (da tacno tako, vise puta potvrdjeno u praksi), dok u tom slucaju klasicna vrata uopste ne mogu da se otvore (zapravo mogu da se otskrinu malo ali jedino da legnes ispod auta pa onda da uzmes to iz gepeka sto ti treba). A takodje ako su ti zauzete ruke ona vrata koja se bocno otvaraju mogu da se zatvore nogom ili ramenom, dok to nema sanse kod standardnih... E sad jos jednu stvar da dodam, ako ces da unosis neki teret u gepek za koji je potrebno da imas celu sirinu gepeka, da li ces to da radis na uzanom prostoru izmedju dva auta ili auta i zida? Verujem da ne. Pisem ovo sve iz petogodisnjeg iskustva sa tim vratima na ravu, 80% voznje mi je po gradu, cesto koristim gepek i stvarno nisam imao problema. Pozdrav

amer

pre 11 godina

jeep nije bar ovdje u usa na dobrom glasu, slicno kao i dodge,od americkih vozila buick,olds mobile,chevrolet i cadilac jedino valjaju.ne ubrajam hummer iz kojeg se nista ne vidi,a kvalitetne je izrade.toyota opet je za klasu bolja.ne vidim svrhu ovih suv vozila jer j e sve asfaltirano a , opet radno vozilo u americi je jedino truck.pozz

Dobro

pre 11 godina

@zgubidan
Sam kazes: "Imam Jeep VEC godinu ipo dana...."
Mogu ti reci,(mada ti zelim svako dobro kao i svakom automobilisti) da je godinu ipo dana prekratko da se sudi o nekim kolima. Svasta jos moze da te snadje, a pitanje je kako ga je i prethodni vlasnik vozio.
Zelim ti srecu... ali sa blagom dozom sumnje. Prodaj ga dok ide.
Pozdrav svima, uvek Vas,

Rile

pre 11 godina

Vozim RAV4 vec 6 godina, benzinac i to mi je prva i zadnja Toyota. Na svakih 1000 km sipam malo manje od litra ulja i Toyota kaze da je to normalno. Sem toga, sve ostalo je OK i sto neko rece veoma stabilan i dobar sa dobrim gumama na snijegu i ledu. Jedino ponekad LCD display na radiju nece da radi kad se ostavi na suncu. Najbolje poredjenje kvaliteta auta u Sj. Americi je kad uporedite cijene polovnih modela iz istih godista i i njihov medjusobni procenat u odnosu na cijene novih. Po tome je RAV4 daleko bolji.

Faith hill

pre 11 godina

Toyota nema sta da trazi protiv jeepa u klasi terenskih vozila...jeep je jednostavno lepsi,udobniji...luksuzniji sa vise smeka i stila...od prosle zime sam ponosni vlasnik Grand Cherokeeja

Dragan Miladinovic

pre 11 godina

Rav mi je uvek bio simpatican, ali mislim da je Jeep ipak bolji izbor, narocito ako se ima u vidu da je ovaj 2.2 crd, ako se ne varam, poreklom iz Mercedesa.

Z. M.

pre 11 godina

"Toyota nema sta da trazi protiv jeepa u klasi terenskih vozila...jeep je jednostavno lepsi,udobniji...luksuzniji sa vise smeka i stila...od prosle zime sam ponosni vlasnik Grand Cherokeeja"
... pa si, vidim, nepristrasan... Svejedno, pozdrav, uzivaj u Chirokani.

Korisnik sa iskustvom

pre 11 godina

Svako ko je jednom posedovao vozilo marke jeep nece vise, sigurno! Ovaj test nema smisla posto je Toyota po kvalitetu i pouzdanosti svetlosnu godinu ispred Jeep-a. A i ovo su crossover vozila, a ne SUV-ovi ili nedaj boze ozbiljniji terenci kao npr. Land Cruiser V8.. Pre sam vozio Jeep, sada Toyotu.. To je prirodna evolucija..

djordje

pre 11 godina

*za vlasnika novog Grand Cheerokija

Baci pogled kako je Jeep prosao na testu severnog jelena, i baci pogled na komentare kupaca o pouzdanosti nove Fijatove elektronike koja se ugradjuje.

Hornet

pre 11 godina

Ccccc...
Jedan hvalisavac se izleti da je ponosni vlasnik džipa, a onda 10 kompleksaša reaguje sa namerom da mu ogade taj auto koji ima.
Verovatno će svi biti srećniji ukoliko mu dokažu da je bacio pare :)

SuperS

pre 11 godina

Ne vidim svrhu ovog uporednog testa, kada je iz Chrysler-a najavljen prekid proizvodnje Compass-a naredne godine (baš se pitam, zašto???!!!) - uporedjujte vozila koja imaju budućnost u svetu automobila.

dzigi

pre 11 godina

Dve zvezdice: http://www.euroncap.com/results/jeep/compass/2012/474.aspx
Duster ima duplo više. Rav 2.5 puta više. Što bi neki rekli - pametnom dovoljno.

Dikh tu kava

pre 11 godina

Compass voistinu jeste prijatniji za sedenje i ima prilično solidnu unutrašnjost. Ne znam kakav je u vožnji, u bliskom kontaktu sa preprekama nije se proslavio: http://www.euroncap.com/results/jeep/compass/2012/474.aspx
Ipak pre Toyota. A za njivu - N(j)iva.

misha

pre 11 godina

"ja da vam kazem"
Ako si nam kazao Marko.
Jeep je stekao popularnost vojnim terencom (koga sam i ja davno imao) a to je davno proslo vreme. Slavu nikad nije ponovio, samo je padao. Ameri su ga vozili jer je bio jedini tada. Otvaranjem trzista Jeep sve vise gubi musterija.Sta da kazem o Toyoti, najveci proizvodjac automobila u svetu. I ja imam jednu 4X4

Synyster

pre 11 godina

Compass i Patriot niko ne smatra za prave Jeepove. To su Svabe prepakovali smesni Dodge Caliber jos u vreme kada su Daimler i Chrysler saradjivali, i kao rezultat su nastali Compass i Patriot (jedan za zene, drugi za muskarce) koji su sigurno ubedljivo najgori proizvodi koje je Jeep proizveo u svojoj istoriji.
Slazem se da Compass/Patriot nemaju bas nikakve sanse protiv RAV4, koja je nevidjeno dosadna u svakom pogledu, ali i dalje jedan od najboljih malih crossovera danasnjice za sve one koje zele vozilo za prevoz od mesta A do mesta B.
A ko hoce pravi Jeep neka gleda Wrangler i/ili Grand Cherokee, ne ovu imitaciju Jeepa.

Dobro

pre 11 godina

Zbog mečkinog motora 2,2(koji kod taksista guli i 700.000km) moj glas ide Kompasu!
(Nemac, 29. oktobar 2012 21:54)

E, moj nemac... da je sve samo u motoru! Ali nije.
Sve ostalo je tragedija kod svih americkih automobila, izuzev mozda hummer-a, koji je kvalitet. Japanci i Korejanci su carevi u ovom segmentu, kod malih dzipova cak ni evropska kvalitetna kola im ne mogu 'prismrdeti'. Pogotovo kad pogledas njihov 'value for money'.
Sto kaze Dzeremi Klarkson: Amerikanci misle da proizvode kvalitetne automobile, da... misle, ali oni isto tako misle da je Mekdonalds restoran.
Pozdrav iz zemlje lala svima na B92, uvek Vas,

Beogradjanin

pre 11 godina

Ova dva modela i nisu za poredjenje... Toyota ima mnogo varijabilniji enterijer (sto nigde nije spomenuto u tekstu), kliznu zadnju klupu (ne znam za Jeep) odlican sistem preklapanja sedista, mnogo ostava za sitnice (za case/flase ima 4 klasicna otvora plus u svim vratima imate udubljenje za vlasice itd. Motor je odlican ovaj 2.2 na testu. Dobro vuce, deluje rastereceno i ima ok potrosnju (meni je 7,8 prosek od jula meseca, non stop klima, rucni menjac). Oprema je dobra, kvalitet izrade takodje, jedino malo kvalitet materijala unutra nije na zavidnom nivou. Sa svim ostalim sam prezadovoljanj. Par puta sam i asfalt napustao sa njim i ide jako dobro (za ne preterano zahtevnu voznju je odlican) i po snegu se lako izvlaci sa dobrim gumama. To sve pricam kao vlasnik RAV-a. Za porodicu od 4 clana jako dobar izbor. Takodje sam gledao i Compas pri kupovini i zato vam i kazem da nisu za poredjenje. Compas odlicno izgleda spolja ali unutra deluje jeftinije. A o pouzdanosti da ne pricam.
Ali sada ce uskoro novi model, a prema prvim naznakam dizajn ce mu biti (bar meni) dosta ruzan. I razmislicu da li ce mi doci u izbor za par godina kada budem kupovao novi auto iako ce ne sumnjivo biti dobar.

phreak

pre 11 godina

Bočno otvaranje petih vrata kod Tojote je veliki problem. Vrata su vrlo široka i potrebno je puno prostora iza automobila da bi se prišlo gepeku. Sve ostalo je OK kod Tojote.

Dobro

pre 11 godina

Range rover Evoque je zakon trenutno na trzistu krosovera...
(Firevac, 30. oktobar 2012 15:33)

Jeste, Firevac, naravno da jeste.... ali je i jedno 4-5000 evra skuplji.
Ovaj uporedni test se odnosi na Toyotu i Jeep, tako da ti komentar i nije bas na mestu. Kao da si rekao: Ima i jeftinijih krosovera od ova dva. Pa, ima... ali to nema nikakve veze sa ovim uporednim testom. Slazes se?
Iz zemlje lala, pozdrav svima na B92, vek Vas,

Dobro

pre 11 godina

@zgubidan
Sam kazes: "Imam Jeep VEC godinu ipo dana...."
Mogu ti reci,(mada ti zelim svako dobro kao i svakom automobilisti) da je godinu ipo dana prekratko da se sudi o nekim kolima. Svasta jos moze da te snadje, a pitanje je kako ga je i prethodni vlasnik vozio.
Zelim ti srecu... ali sa blagom dozom sumnje. Prodaj ga dok ide.
Pozdrav svima, uvek Vas,

Rile

pre 11 godina

Vozim RAV4 vec 6 godina, benzinac i to mi je prva i zadnja Toyota. Na svakih 1000 km sipam malo manje od litra ulja i Toyota kaze da je to normalno. Sem toga, sve ostalo je OK i sto neko rece veoma stabilan i dobar sa dobrim gumama na snijegu i ledu. Jedino ponekad LCD display na radiju nece da radi kad se ostavi na suncu. Najbolje poredjenje kvaliteta auta u Sj. Americi je kad uporedite cijene polovnih modela iz istih godista i i njihov medjusobni procenat u odnosu na cijene novih. Po tome je RAV4 daleko bolji.

amer

pre 11 godina

jeep nije bar ovdje u usa na dobrom glasu, slicno kao i dodge,od americkih vozila buick,olds mobile,chevrolet i cadilac jedino valjaju.ne ubrajam hummer iz kojeg se nista ne vidi,a kvalitetne je izrade.toyota opet je za klasu bolja.ne vidim svrhu ovih suv vozila jer j e sve asfaltirano a , opet radno vozilo u americi je jedino truck.pozz

zgubidan

pre 11 godina

Imam utisak da je ovde prisutno previše previše neobrazložene mržnje prema Compass-u. Možda i RAV4 jeste bolji crossover, ali mislim da se to ne meri u eonima kako neki ovde pišu.
Izgled je subjektivan i tu se možemo prepirati do sutra. Ali, ne znam odakle ljudima takav stav o nepouzdanosti i nekvalitetu kod JEEP-a. Imam već godinu i po dana Compass-a, stari model, i nisam imao nikakvih vanrednih problem sa njim. Poprilično sam zadovoljan, moje potrebe potpuno zadovoljava. Doduše, koristim ga kao gradski auto, sa nekom, nevelikom kilometražom, do 15000 godišnje i bez terenske vožnje. Imao sam tek 2-3 iskustva sa nekim blatnjavim neasfaltiranim putevima i pretpostavljam da to nije merodavno da bih govorio o njegovim off-road kvalitetima, a i, pre svega, on nije namenjen nikakvom ozbiljnijem off-roadu. Vozio sam se nekoliko puta i u RAV4 (prethodsna generacija) i čini mi se jako dobar auto. Uostalom nije bez razloga utemeljivač ove klase i najprodavaniji u ovom segmentu.

Nesa

pre 11 godina

@phreak
Uopste nije toliki problem sto se bocno otvaraju vrata gepeka, cak verovao ili ne u nekim situacijama je i bolje resenje od standardnih vrata kao na nekom karvanu. Recimo kad si blizu zida nazad ova bocna vrata mogu ko od sale da se otvore da izvadis recimo torbu (da tacno tako, vise puta potvrdjeno u praksi), dok u tom slucaju klasicna vrata uopste ne mogu da se otvore (zapravo mogu da se otskrinu malo ali jedino da legnes ispod auta pa onda da uzmes to iz gepeka sto ti treba). A takodje ako su ti zauzete ruke ona vrata koja se bocno otvaraju mogu da se zatvore nogom ili ramenom, dok to nema sanse kod standardnih... E sad jos jednu stvar da dodam, ako ces da unosis neki teret u gepek za koji je potrebno da imas celu sirinu gepeka, da li ces to da radis na uzanom prostoru izmedju dva auta ili auta i zida? Verujem da ne. Pisem ovo sve iz petogodisnjeg iskustva sa tim vratima na ravu, 80% voznje mi je po gradu, cesto koristim gepek i stvarno nisam imao problema. Pozdrav