Ponedeljak, 03.09.2012.

08:50

Chevrolet Cruze Station Wagon 1.7 D

Izvor: B92

Chevrolet Cruze Station Wagon 1.7 D IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

21 Komentari

Sortiraj po:

Kranj

pre 10 godina

Utisci Cruze 1.4 turbo. Iznad svega moram pohvaliti motor, koji ti definitivno daje osećaj, da se ispod haube nalazi bar 2.0 motor.
Čak i u nižim obrtajima vuče super. Kada se na autu-putu voziš 150km obrtaji su na 3000, što znači, daje tih i da je vožnja sa njim uživancija. Jedino zameram fabrici što se je frljala sa prosečnom potrošnjom jer njihovih 5.7L/100km nema šanse da postigneš. Moja najniža potrošnja je 7.4L, pa nemam tešku nogu . Plastika je srednje žalosna, ali je prostora sasvim dosta. Zaista dobar auto za te pare.

Kranj

pre 10 godina

Ja sam pre par dana naručio Cruza karavana 1.4 turbo LT+..stiže za nekih mesec dana. Jedva čekam! Cena je ovde u SLO 14.430€ a LTZ verzija 15.700€ u Istra avto u Kopru. Mislim, da ću za taj keš imati dober, siguran i pouzdan auto. Na to imam 8 godina garancije i četiri godine mi oni plačaju pola osiguranje+kasko. Do sada sam vozio Mazde, ali mi se ovaj Cruze zaista dopao, pa reko da probam :-). Mislim, da i dobro poznate marke automobila nisu više kao što su nekad bili. javim se za koji mesec, da napišem svoje prve utiske. Pozdrav

JOCA

pre 11 godina

Druze Chevrolet ti je u Sloveniji dosta jeftiniji nego kod nas. Npr Akcijska cena bas za pomenuti Chevrolet Cruze SW 1.6 koji planiras da kupis u Slovenji je 11.790 EURA, a kod nas isti auto je na "akciji" za 13.199 EURA. To je celih 1.400 EURA razlike.Nasi dileri se zale na slabu prodaju a nece da spuste cene.Ako je cena za Sloveniju 11.790 EURA kod nas ne bi smela biti vise od 12.000EURA.Cak bi po nekoj logici trebala biti i niza nego u Sloveniji.Ne znam koliko bi te izasla carina kad bi kupio nov Chevrolet u Sloveniji, pa ga uvezao u Srbiju?

Petar

pre 11 godina

Chevrolet Cruze SW 1.6 benzin za 13.199 eura je trenutno najbolja kupovina na nasem trzistu u svojoj klasi, dok ovaj 1.7 dizel nije bas toliko cenovno povoljan.A sto se tice polovnog chevrolta sa 50.000km ja bih ga prvi kupio pre nego vw,opela ili forda sa 150.000km. Nije tacno da se gubi na vrednosti kupovinom novog chevroleta. Na primer Kupite novog VW passata karvana,iskesirate se 30.000 eura i za 5 godina odlucite da ga prodate nema sanse da dobijete vise od 20.000 eura pa taman i da ste presli samo 50.000km, da nema ni jednu ogrebotinu,da imate sve pecate o redovnom servisu...Kupite chevrolet Cruze SW za 13.199 eura, da bi smo napravili paralelu on je isto vozen 5 godina i u istom je stanju kao i pomenuti passat. Za taj auto sigurno cete dobiti bar 5.000 eura,a mozda i 6-6.500 eura. Znaci na passatu izgubiste 10.000 eura za 5 godina a na chevrolet cruzu 8.200 eura ili manje.Znam procenualno je to drugacije , ali koga jos zabole uvo za procente u ovoj krizi? Namerno sam naveo passata jer VW "drzi cenu".Inace obozavam VW narocito passat cc.Svi moji automobili su bili VW(buba,golf2,passat karavan b4,a sad vozim polo 2008. Ozbiljno razmisljam o kupovini novog kruza 1.6 benzin limuzine ili kravana, novog ili polovnog od prvog vlasnika do 50.000km.

Mega

pre 11 godina

19000 eura je zaista mnogo novca za ovakav automobil,ne kazem da je los...ima lep dizajn,unutrasnjost je vrlo kicasta i sarena(ostavlja jeftin utisak),za 1000-2000 eura gore dole mozete kupiti Ford Mondeo sa 2l tdci mororom,a da ne pominjem novu Toyotu Avensis...tu je dosta kvalitetnih automobila iz mnogih segmenata

yy

pre 11 godina

chevrolet je vlasnik opela...........a cruz diesel ce da osvoji ameriku zato sto mu se 2 l diesel motor, sva elektronika , insrumental tabla rade u boschu u stutgartu............

sb

pre 11 godina

Ovde u Americi se kruz dobro prodaje, steta sto karavana nece biti (za sada).
Motor 1.4 turbo je zakon kako ide, plus svaki auto ima on star plus 10 begova standard. Sledece godine stize dizel pa cemo videti.
go cruze!!!

vlada

pre 11 godina

Kruz je sasvim dobar auto ali ne uovoj varijanti iz texta, jer je beskurpulozno skup. ok slažem se ima opreme i sofisticiran dizel motor i sve je to lepo ali ovaj model sa ovim motorom neće imati prodju kod nas. Zašto?
Onajk ko ima 19000e ili onaj ko može da digne kredit na 19 000e svakako neće kupiti Cruze nego nešto "izvikanije" (sa namerom nisam rekao bolje). A pored toga cruze se i ne može pohvaliti nekim kvalitetom enterijera generalno a ti ljudi koji imaju 19000e ne mogu tako nešto da oproste automobilu (a naravno prvo i prvo neće moći da mu oproste značku na haubi)

Sa druge strane oni koji će kupiti kruza, svakako su oni ljudi kojima treba veliki porodični karavan i koji će jedva skrpiti 12-13hiljada evra da kupe najeftiniju verziju i ugraditi plin u njega, voziće ga jedno 10 godina i prodati za smešne pare na kraju ali će auto da im odsluži kako valja. Takvim ljudima naravno ne pada na pamet da "bacaju" 19000evra na auto kada za 6000i kusur hiljada evra mogu da kupe isti auto samo malo slabiji i siromašniji!

A sa druge strane čini mi se da mu cena nije konkurentna čak ni na bogatijim tržištima jer ovaj cruze u osnovnom paketu sa 1.7 dizelom košta 17 000e (mnogo je kume), a za te pare će ljudi svašta naći drugo što im više leži, a opet oni koji ganjaju što jeftiniji i veći auto će opet gledati da kupe bazni model kruza

Macak

pre 11 godina

@Nemanja. Astra cosmo kosta 19000€.
Za malo sam kupio Cruze. Vozio sam ga i šasija djeluje nevjerovatno čvrsta. Imao sam utisak da je baš njem auto. Unutra se vidi kako su šteđeli i ima onaj neprijatni miris jeftine plastike. Na kraju sam uzeo Astru, ali sada sa ovim novim motorima ovaj karavan je baš dobro rješenje.

Zoki

pre 11 godina

Ford Mondeo 2.0 tdci u trend opremi, ista cena jedno 3 svetlosne godine po kvalitetu i izgledu od ovog Kruza. Da ne pričam o padu cene, održavanju itd. u korist Mondea.

miodrag

pre 11 godina

Ne koriste opelove motore, ustvari ne ovaj 1,7. to je motor japanske firme ISUZU. 2,0 je opelov. a sto se tice cruza nije los auto, ali ipak bih se odlucio za hjundaija ili kiju zbog garancije, a i vise volim da napreduje korejska privreda nego americka. Ma zpravo necu kupiti ni jedan ni drugi dok god svabe prave auta.

Неубеђен

pre 11 godina

Не бих давао 17000 евра за Круза - хвала лепо.
Продаваће се само најјефтинији бензинац, наравно уз венчаницу за возача :-)

Немам представу ко би овај ауто купио полован за пар година од сада !?
Иста прича важи и за цењене Кију и Хјундаија :-)

Nemanja

pre 11 godina

@(Gox, 3. septembar 2012 09:23)
Cruze nije baziran na staroj Astri! On je baziran na poslednjoj (aktuelnoj) generaciji. Imao je novu platformu jos pre izlaska nove Astre (jer je izasao par meseci ranije). Tako sam bar procitao svuda. E sad, izgled. Meni se iskreno svidja, ima mocan Shevrolet izgled napred, a zadnji deo koji vam se svidja je vec stvar ukusa. Iskreno, ako zanemarimo dnevna svetla vise mi se svidja od Kia/Hyundai opcije, iako cenim i misljenje mnogih da su oni lepsi.
Ja mislim da je, jos od pojave sedan verzije, Cruze najbolja kupovina na nasem trzistu. Dobijate auto sa dosta opreme, dobrim dizajnom, dobrim motorima, velike bezbednosti (ima 5 zvezdica na testovima)... Ne znam sta kome treba vise. Za te pare je odlican auto. Verzija koju su testirali ima skoro sve od opreme (mozda nema kozu jedino), cak i navigaciju i kosta 19000 evra? Takav auto, sa tom opremom, dizel motorom za te pare nema. A mozete ga uzeti za 12-13000 ako vam je dovoljna ok oprema i malo slabiji motor.

Kolega

pre 11 godina

(Rikošet, 3. septembar 2012 10:59)
Postovani, cestitam na prodajnom uspehu modela, ali nemojte obmanjivati citaoce. Cruze je privukao kupce svojom cenom i kvalitetom, ne dizajnom. Nikako dizajnom. Novi Ceed i i30 daleko su privlacniji od Cruza. Kada bi ih poredili sa prethodnom generacijom, to bi bila druga prica.
Cruze ce odgovoriti tim modelima kada predstavite novu generaciju. Do tada ovaj mora da se bije sa obnovljenom konkurencijom i sigurno vam nece biti lako.

Pozdrav od konkurencije ;)

Rikošet

pre 11 godina

"Cruze nije zamišljen da bude automobil koji privlači pažnju ljudima na ulici." - nikako se ne slažem sa ovom konstatacijom, jer je jedan od najjačih aduta ovog automobila upravo njegov dizajn. Od 2009. do prve polovine 2012. godine ovaj model prodat je u 1,3 miliona primjeraka što ga definiše kao trenutno najuspješniji Chevroletov automobil. Dizajn je u ovom rezultatu pored cijene siguran sam odigrao veliku ulogu, odnosno privukao je veliku pažnju!

Bane

pre 11 godina

OK je ovo. Super je sto koriste Opelove stvari i motore. Onak kome treba auto sada, tesko da ce da ceka pojavljivanje novih modela pa da tek onda kupuje. Kupuje se to sto je u ponudi i zdravo. Kruz je OK.

Gox

pre 11 godina

Postoji nekoliko klasa luksuznih automobila, postoje premijum, postoje trend seteri i postoje automobili koji nisu skupi u nabavci ali polako kaskaju za trend seterima. Do sada smo se uverili da ti koji kaskaju, postepeno podizu kvalitet i vezbaju da bi sustigli ove iskusnije proizvodjace. I Kia i Hyundai su tu vec napredovali i podigli cene svojim automobilima. Sada i Chevrolet sustize ostale ali i dalje ne briljira izgledom. Tu ste sasvim u pravu.

Siguran sam da je dobar auto i na slikama izgleda odlicno, ali verovatno ce biti privlacniji kupcima sa porodicama u inostranstvu nego ovde. Ovde ce i dalje vladati polovnjaci dok ce nemcima i italijanima biti zanimljivo da voze nesto sto je u sustini par godina stara astra, sa svim kvalitetima, umesto da kupe potpuno novu astru, po ceni po kojoj se nudi.

Rikošet

pre 11 godina

"Cruze nije zamišljen da bude automobil koji privlači pažnju ljudima na ulici." - nikako se ne slažem sa ovom konstatacijom, jer je jedan od najjačih aduta ovog automobila upravo njegov dizajn. Od 2009. do prve polovine 2012. godine ovaj model prodat je u 1,3 miliona primjeraka što ga definiše kao trenutno najuspješniji Chevroletov automobil. Dizajn je u ovom rezultatu pored cijene siguran sam odigrao veliku ulogu, odnosno privukao je veliku pažnju!

Nemanja

pre 11 godina

@(Gox, 3. septembar 2012 09:23)
Cruze nije baziran na staroj Astri! On je baziran na poslednjoj (aktuelnoj) generaciji. Imao je novu platformu jos pre izlaska nove Astre (jer je izasao par meseci ranije). Tako sam bar procitao svuda. E sad, izgled. Meni se iskreno svidja, ima mocan Shevrolet izgled napred, a zadnji deo koji vam se svidja je vec stvar ukusa. Iskreno, ako zanemarimo dnevna svetla vise mi se svidja od Kia/Hyundai opcije, iako cenim i misljenje mnogih da su oni lepsi.
Ja mislim da je, jos od pojave sedan verzije, Cruze najbolja kupovina na nasem trzistu. Dobijate auto sa dosta opreme, dobrim dizajnom, dobrim motorima, velike bezbednosti (ima 5 zvezdica na testovima)... Ne znam sta kome treba vise. Za te pare je odlican auto. Verzija koju su testirali ima skoro sve od opreme (mozda nema kozu jedino), cak i navigaciju i kosta 19000 evra? Takav auto, sa tom opremom, dizel motorom za te pare nema. A mozete ga uzeti za 12-13000 ako vam je dovoljna ok oprema i malo slabiji motor.

Gox

pre 11 godina

Postoji nekoliko klasa luksuznih automobila, postoje premijum, postoje trend seteri i postoje automobili koji nisu skupi u nabavci ali polako kaskaju za trend seterima. Do sada smo se uverili da ti koji kaskaju, postepeno podizu kvalitet i vezbaju da bi sustigli ove iskusnije proizvodjace. I Kia i Hyundai su tu vec napredovali i podigli cene svojim automobilima. Sada i Chevrolet sustize ostale ali i dalje ne briljira izgledom. Tu ste sasvim u pravu.

Siguran sam da je dobar auto i na slikama izgleda odlicno, ali verovatno ce biti privlacniji kupcima sa porodicama u inostranstvu nego ovde. Ovde ce i dalje vladati polovnjaci dok ce nemcima i italijanima biti zanimljivo da voze nesto sto je u sustini par godina stara astra, sa svim kvalitetima, umesto da kupe potpuno novu astru, po ceni po kojoj se nudi.

Bane

pre 11 godina

OK je ovo. Super je sto koriste Opelove stvari i motore. Onak kome treba auto sada, tesko da ce da ceka pojavljivanje novih modela pa da tek onda kupuje. Kupuje se to sto je u ponudi i zdravo. Kruz je OK.

Zoki

pre 11 godina

Ford Mondeo 2.0 tdci u trend opremi, ista cena jedno 3 svetlosne godine po kvalitetu i izgledu od ovog Kruza. Da ne pričam o padu cene, održavanju itd. u korist Mondea.

vlada

pre 11 godina

Kruz je sasvim dobar auto ali ne uovoj varijanti iz texta, jer je beskurpulozno skup. ok slažem se ima opreme i sofisticiran dizel motor i sve je to lepo ali ovaj model sa ovim motorom neće imati prodju kod nas. Zašto?
Onajk ko ima 19000e ili onaj ko može da digne kredit na 19 000e svakako neće kupiti Cruze nego nešto "izvikanije" (sa namerom nisam rekao bolje). A pored toga cruze se i ne može pohvaliti nekim kvalitetom enterijera generalno a ti ljudi koji imaju 19000e ne mogu tako nešto da oproste automobilu (a naravno prvo i prvo neće moći da mu oproste značku na haubi)

Sa druge strane oni koji će kupiti kruza, svakako su oni ljudi kojima treba veliki porodični karavan i koji će jedva skrpiti 12-13hiljada evra da kupe najeftiniju verziju i ugraditi plin u njega, voziće ga jedno 10 godina i prodati za smešne pare na kraju ali će auto da im odsluži kako valja. Takvim ljudima naravno ne pada na pamet da "bacaju" 19000evra na auto kada za 6000i kusur hiljada evra mogu da kupe isti auto samo malo slabiji i siromašniji!

A sa druge strane čini mi se da mu cena nije konkurentna čak ni na bogatijim tržištima jer ovaj cruze u osnovnom paketu sa 1.7 dizelom košta 17 000e (mnogo je kume), a za te pare će ljudi svašta naći drugo što im više leži, a opet oni koji ganjaju što jeftiniji i veći auto će opet gledati da kupe bazni model kruza

Неубеђен

pre 11 godina

Не бих давао 17000 евра за Круза - хвала лепо.
Продаваће се само најјефтинији бензинац, наравно уз венчаницу за возача :-)

Немам представу ко би овај ауто купио полован за пар година од сада !?
Иста прича важи и за цењене Кију и Хјундаија :-)

Kolega

pre 11 godina

(Rikošet, 3. septembar 2012 10:59)
Postovani, cestitam na prodajnom uspehu modela, ali nemojte obmanjivati citaoce. Cruze je privukao kupce svojom cenom i kvalitetom, ne dizajnom. Nikako dizajnom. Novi Ceed i i30 daleko su privlacniji od Cruza. Kada bi ih poredili sa prethodnom generacijom, to bi bila druga prica.
Cruze ce odgovoriti tim modelima kada predstavite novu generaciju. Do tada ovaj mora da se bije sa obnovljenom konkurencijom i sigurno vam nece biti lako.

Pozdrav od konkurencije ;)

sb

pre 11 godina

Ovde u Americi se kruz dobro prodaje, steta sto karavana nece biti (za sada).
Motor 1.4 turbo je zakon kako ide, plus svaki auto ima on star plus 10 begova standard. Sledece godine stize dizel pa cemo videti.
go cruze!!!

Macak

pre 11 godina

@Nemanja. Astra cosmo kosta 19000€.
Za malo sam kupio Cruze. Vozio sam ga i šasija djeluje nevjerovatno čvrsta. Imao sam utisak da je baš njem auto. Unutra se vidi kako su šteđeli i ima onaj neprijatni miris jeftine plastike. Na kraju sam uzeo Astru, ali sada sa ovim novim motorima ovaj karavan je baš dobro rješenje.

miodrag

pre 11 godina

Ne koriste opelove motore, ustvari ne ovaj 1,7. to je motor japanske firme ISUZU. 2,0 je opelov. a sto se tice cruza nije los auto, ali ipak bih se odlucio za hjundaija ili kiju zbog garancije, a i vise volim da napreduje korejska privreda nego americka. Ma zpravo necu kupiti ni jedan ni drugi dok god svabe prave auta.

Mega

pre 11 godina

19000 eura je zaista mnogo novca za ovakav automobil,ne kazem da je los...ima lep dizajn,unutrasnjost je vrlo kicasta i sarena(ostavlja jeftin utisak),za 1000-2000 eura gore dole mozete kupiti Ford Mondeo sa 2l tdci mororom,a da ne pominjem novu Toyotu Avensis...tu je dosta kvalitetnih automobila iz mnogih segmenata

yy

pre 11 godina

chevrolet je vlasnik opela...........a cruz diesel ce da osvoji ameriku zato sto mu se 2 l diesel motor, sva elektronika , insrumental tabla rade u boschu u stutgartu............

Petar

pre 11 godina

Chevrolet Cruze SW 1.6 benzin za 13.199 eura je trenutno najbolja kupovina na nasem trzistu u svojoj klasi, dok ovaj 1.7 dizel nije bas toliko cenovno povoljan.A sto se tice polovnog chevrolta sa 50.000km ja bih ga prvi kupio pre nego vw,opela ili forda sa 150.000km. Nije tacno da se gubi na vrednosti kupovinom novog chevroleta. Na primer Kupite novog VW passata karvana,iskesirate se 30.000 eura i za 5 godina odlucite da ga prodate nema sanse da dobijete vise od 20.000 eura pa taman i da ste presli samo 50.000km, da nema ni jednu ogrebotinu,da imate sve pecate o redovnom servisu...Kupite chevrolet Cruze SW za 13.199 eura, da bi smo napravili paralelu on je isto vozen 5 godina i u istom je stanju kao i pomenuti passat. Za taj auto sigurno cete dobiti bar 5.000 eura,a mozda i 6-6.500 eura. Znaci na passatu izgubiste 10.000 eura za 5 godina a na chevrolet cruzu 8.200 eura ili manje.Znam procenualno je to drugacije , ali koga jos zabole uvo za procente u ovoj krizi? Namerno sam naveo passata jer VW "drzi cenu".Inace obozavam VW narocito passat cc.Svi moji automobili su bili VW(buba,golf2,passat karavan b4,a sad vozim polo 2008. Ozbiljno razmisljam o kupovini novog kruza 1.6 benzin limuzine ili kravana, novog ili polovnog od prvog vlasnika do 50.000km.

Kranj

pre 10 godina

Ja sam pre par dana naručio Cruza karavana 1.4 turbo LT+..stiže za nekih mesec dana. Jedva čekam! Cena je ovde u SLO 14.430€ a LTZ verzija 15.700€ u Istra avto u Kopru. Mislim, da ću za taj keš imati dober, siguran i pouzdan auto. Na to imam 8 godina garancije i četiri godine mi oni plačaju pola osiguranje+kasko. Do sada sam vozio Mazde, ali mi se ovaj Cruze zaista dopao, pa reko da probam :-). Mislim, da i dobro poznate marke automobila nisu više kao što su nekad bili. javim se za koji mesec, da napišem svoje prve utiske. Pozdrav

JOCA

pre 11 godina

Druze Chevrolet ti je u Sloveniji dosta jeftiniji nego kod nas. Npr Akcijska cena bas za pomenuti Chevrolet Cruze SW 1.6 koji planiras da kupis u Slovenji je 11.790 EURA, a kod nas isti auto je na "akciji" za 13.199 EURA. To je celih 1.400 EURA razlike.Nasi dileri se zale na slabu prodaju a nece da spuste cene.Ako je cena za Sloveniju 11.790 EURA kod nas ne bi smela biti vise od 12.000EURA.Cak bi po nekoj logici trebala biti i niza nego u Sloveniji.Ne znam koliko bi te izasla carina kad bi kupio nov Chevrolet u Sloveniji, pa ga uvezao u Srbiju?

Kranj

pre 10 godina

Utisci Cruze 1.4 turbo. Iznad svega moram pohvaliti motor, koji ti definitivno daje osećaj, da se ispod haube nalazi bar 2.0 motor.
Čak i u nižim obrtajima vuče super. Kada se na autu-putu voziš 150km obrtaji su na 3000, što znači, daje tih i da je vožnja sa njim uživancija. Jedino zameram fabrici što se je frljala sa prosečnom potrošnjom jer njihovih 5.7L/100km nema šanse da postigneš. Moja najniža potrošnja je 7.4L, pa nemam tešku nogu . Plastika je srednje žalosna, ali je prostora sasvim dosta. Zaista dobar auto za te pare.

Неубеђен

pre 11 godina

Не бих давао 17000 евра за Круза - хвала лепо.
Продаваће се само најјефтинији бензинац, наравно уз венчаницу за возача :-)

Немам представу ко би овај ауто купио полован за пар година од сада !?
Иста прича важи и за цењене Кију и Хјундаија :-)

Kolega

pre 11 godina

(Rikošet, 3. septembar 2012 10:59)
Postovani, cestitam na prodajnom uspehu modela, ali nemojte obmanjivati citaoce. Cruze je privukao kupce svojom cenom i kvalitetom, ne dizajnom. Nikako dizajnom. Novi Ceed i i30 daleko su privlacniji od Cruza. Kada bi ih poredili sa prethodnom generacijom, to bi bila druga prica.
Cruze ce odgovoriti tim modelima kada predstavite novu generaciju. Do tada ovaj mora da se bije sa obnovljenom konkurencijom i sigurno vam nece biti lako.

Pozdrav od konkurencije ;)

miodrag

pre 11 godina

Ne koriste opelove motore, ustvari ne ovaj 1,7. to je motor japanske firme ISUZU. 2,0 je opelov. a sto se tice cruza nije los auto, ali ipak bih se odlucio za hjundaija ili kiju zbog garancije, a i vise volim da napreduje korejska privreda nego americka. Ma zpravo necu kupiti ni jedan ni drugi dok god svabe prave auta.

Zoki

pre 11 godina

Ford Mondeo 2.0 tdci u trend opremi, ista cena jedno 3 svetlosne godine po kvalitetu i izgledu od ovog Kruza. Da ne pričam o padu cene, održavanju itd. u korist Mondea.

Rikošet

pre 11 godina

"Cruze nije zamišljen da bude automobil koji privlači pažnju ljudima na ulici." - nikako se ne slažem sa ovom konstatacijom, jer je jedan od najjačih aduta ovog automobila upravo njegov dizajn. Od 2009. do prve polovine 2012. godine ovaj model prodat je u 1,3 miliona primjeraka što ga definiše kao trenutno najuspješniji Chevroletov automobil. Dizajn je u ovom rezultatu pored cijene siguran sam odigrao veliku ulogu, odnosno privukao je veliku pažnju!

Nemanja

pre 11 godina

@(Gox, 3. septembar 2012 09:23)
Cruze nije baziran na staroj Astri! On je baziran na poslednjoj (aktuelnoj) generaciji. Imao je novu platformu jos pre izlaska nove Astre (jer je izasao par meseci ranije). Tako sam bar procitao svuda. E sad, izgled. Meni se iskreno svidja, ima mocan Shevrolet izgled napred, a zadnji deo koji vam se svidja je vec stvar ukusa. Iskreno, ako zanemarimo dnevna svetla vise mi se svidja od Kia/Hyundai opcije, iako cenim i misljenje mnogih da su oni lepsi.
Ja mislim da je, jos od pojave sedan verzije, Cruze najbolja kupovina na nasem trzistu. Dobijate auto sa dosta opreme, dobrim dizajnom, dobrim motorima, velike bezbednosti (ima 5 zvezdica na testovima)... Ne znam sta kome treba vise. Za te pare je odlican auto. Verzija koju su testirali ima skoro sve od opreme (mozda nema kozu jedino), cak i navigaciju i kosta 19000 evra? Takav auto, sa tom opremom, dizel motorom za te pare nema. A mozete ga uzeti za 12-13000 ako vam je dovoljna ok oprema i malo slabiji motor.

Bane

pre 11 godina

OK je ovo. Super je sto koriste Opelove stvari i motore. Onak kome treba auto sada, tesko da ce da ceka pojavljivanje novih modela pa da tek onda kupuje. Kupuje se to sto je u ponudi i zdravo. Kruz je OK.

sb

pre 11 godina

Ovde u Americi se kruz dobro prodaje, steta sto karavana nece biti (za sada).
Motor 1.4 turbo je zakon kako ide, plus svaki auto ima on star plus 10 begova standard. Sledece godine stize dizel pa cemo videti.
go cruze!!!

Macak

pre 11 godina

@Nemanja. Astra cosmo kosta 19000€.
Za malo sam kupio Cruze. Vozio sam ga i šasija djeluje nevjerovatno čvrsta. Imao sam utisak da je baš njem auto. Unutra se vidi kako su šteđeli i ima onaj neprijatni miris jeftine plastike. Na kraju sam uzeo Astru, ali sada sa ovim novim motorima ovaj karavan je baš dobro rješenje.

Gox

pre 11 godina

Postoji nekoliko klasa luksuznih automobila, postoje premijum, postoje trend seteri i postoje automobili koji nisu skupi u nabavci ali polako kaskaju za trend seterima. Do sada smo se uverili da ti koji kaskaju, postepeno podizu kvalitet i vezbaju da bi sustigli ove iskusnije proizvodjace. I Kia i Hyundai su tu vec napredovali i podigli cene svojim automobilima. Sada i Chevrolet sustize ostale ali i dalje ne briljira izgledom. Tu ste sasvim u pravu.

Siguran sam da je dobar auto i na slikama izgleda odlicno, ali verovatno ce biti privlacniji kupcima sa porodicama u inostranstvu nego ovde. Ovde ce i dalje vladati polovnjaci dok ce nemcima i italijanima biti zanimljivo da voze nesto sto je u sustini par godina stara astra, sa svim kvalitetima, umesto da kupe potpuno novu astru, po ceni po kojoj se nudi.

Petar

pre 11 godina

Chevrolet Cruze SW 1.6 benzin za 13.199 eura je trenutno najbolja kupovina na nasem trzistu u svojoj klasi, dok ovaj 1.7 dizel nije bas toliko cenovno povoljan.A sto se tice polovnog chevrolta sa 50.000km ja bih ga prvi kupio pre nego vw,opela ili forda sa 150.000km. Nije tacno da se gubi na vrednosti kupovinom novog chevroleta. Na primer Kupite novog VW passata karvana,iskesirate se 30.000 eura i za 5 godina odlucite da ga prodate nema sanse da dobijete vise od 20.000 eura pa taman i da ste presli samo 50.000km, da nema ni jednu ogrebotinu,da imate sve pecate o redovnom servisu...Kupite chevrolet Cruze SW za 13.199 eura, da bi smo napravili paralelu on je isto vozen 5 godina i u istom je stanju kao i pomenuti passat. Za taj auto sigurno cete dobiti bar 5.000 eura,a mozda i 6-6.500 eura. Znaci na passatu izgubiste 10.000 eura za 5 godina a na chevrolet cruzu 8.200 eura ili manje.Znam procenualno je to drugacije , ali koga jos zabole uvo za procente u ovoj krizi? Namerno sam naveo passata jer VW "drzi cenu".Inace obozavam VW narocito passat cc.Svi moji automobili su bili VW(buba,golf2,passat karavan b4,a sad vozim polo 2008. Ozbiljno razmisljam o kupovini novog kruza 1.6 benzin limuzine ili kravana, novog ili polovnog od prvog vlasnika do 50.000km.

vlada

pre 11 godina

Kruz je sasvim dobar auto ali ne uovoj varijanti iz texta, jer je beskurpulozno skup. ok slažem se ima opreme i sofisticiran dizel motor i sve je to lepo ali ovaj model sa ovim motorom neće imati prodju kod nas. Zašto?
Onajk ko ima 19000e ili onaj ko može da digne kredit na 19 000e svakako neće kupiti Cruze nego nešto "izvikanije" (sa namerom nisam rekao bolje). A pored toga cruze se i ne može pohvaliti nekim kvalitetom enterijera generalno a ti ljudi koji imaju 19000e ne mogu tako nešto da oproste automobilu (a naravno prvo i prvo neće moći da mu oproste značku na haubi)

Sa druge strane oni koji će kupiti kruza, svakako su oni ljudi kojima treba veliki porodični karavan i koji će jedva skrpiti 12-13hiljada evra da kupe najeftiniju verziju i ugraditi plin u njega, voziće ga jedno 10 godina i prodati za smešne pare na kraju ali će auto da im odsluži kako valja. Takvim ljudima naravno ne pada na pamet da "bacaju" 19000evra na auto kada za 6000i kusur hiljada evra mogu da kupe isti auto samo malo slabiji i siromašniji!

A sa druge strane čini mi se da mu cena nije konkurentna čak ni na bogatijim tržištima jer ovaj cruze u osnovnom paketu sa 1.7 dizelom košta 17 000e (mnogo je kume), a za te pare će ljudi svašta naći drugo što im više leži, a opet oni koji ganjaju što jeftiniji i veći auto će opet gledati da kupe bazni model kruza

yy

pre 11 godina

chevrolet je vlasnik opela...........a cruz diesel ce da osvoji ameriku zato sto mu se 2 l diesel motor, sva elektronika , insrumental tabla rade u boschu u stutgartu............

Mega

pre 11 godina

19000 eura je zaista mnogo novca za ovakav automobil,ne kazem da je los...ima lep dizajn,unutrasnjost je vrlo kicasta i sarena(ostavlja jeftin utisak),za 1000-2000 eura gore dole mozete kupiti Ford Mondeo sa 2l tdci mororom,a da ne pominjem novu Toyotu Avensis...tu je dosta kvalitetnih automobila iz mnogih segmenata

Kranj

pre 10 godina

Ja sam pre par dana naručio Cruza karavana 1.4 turbo LT+..stiže za nekih mesec dana. Jedva čekam! Cena je ovde u SLO 14.430€ a LTZ verzija 15.700€ u Istra avto u Kopru. Mislim, da ću za taj keš imati dober, siguran i pouzdan auto. Na to imam 8 godina garancije i četiri godine mi oni plačaju pola osiguranje+kasko. Do sada sam vozio Mazde, ali mi se ovaj Cruze zaista dopao, pa reko da probam :-). Mislim, da i dobro poznate marke automobila nisu više kao što su nekad bili. javim se za koji mesec, da napišem svoje prve utiske. Pozdrav

JOCA

pre 11 godina

Druze Chevrolet ti je u Sloveniji dosta jeftiniji nego kod nas. Npr Akcijska cena bas za pomenuti Chevrolet Cruze SW 1.6 koji planiras da kupis u Slovenji je 11.790 EURA, a kod nas isti auto je na "akciji" za 13.199 EURA. To je celih 1.400 EURA razlike.Nasi dileri se zale na slabu prodaju a nece da spuste cene.Ako je cena za Sloveniju 11.790 EURA kod nas ne bi smela biti vise od 12.000EURA.Cak bi po nekoj logici trebala biti i niza nego u Sloveniji.Ne znam koliko bi te izasla carina kad bi kupio nov Chevrolet u Sloveniji, pa ga uvezao u Srbiju?

Kranj

pre 10 godina

Utisci Cruze 1.4 turbo. Iznad svega moram pohvaliti motor, koji ti definitivno daje osećaj, da se ispod haube nalazi bar 2.0 motor.
Čak i u nižim obrtajima vuče super. Kada se na autu-putu voziš 150km obrtaji su na 3000, što znači, daje tih i da je vožnja sa njim uživancija. Jedino zameram fabrici što se je frljala sa prosečnom potrošnjom jer njihovih 5.7L/100km nema šanse da postigneš. Moja najniža potrošnja je 7.4L, pa nemam tešku nogu . Plastika je srednje žalosna, ali je prostora sasvim dosta. Zaista dobar auto za te pare.