Četvrtak, 30.08.2012.

20:00

Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend

Izvor: B92

Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

maja

pre 11 godina

Imam Ford Focus karavan 2001 dizel, 1.9 i za 2 godine je presao 100000km bez i jednog kvara (sem lampica koje su menjane cesce nego sto bi trebalo). Radjeni su servisi, ali i to neredovno. Ne trosi puno. Super auto!

Srdjan

pre 11 godina

@Gagi
"Automobil u Americi poznat kao : "Died on the road". Toliko."

Americki Ford i evropski nemaju bas puno zajednickog u pogledu kvaliteta. Evropski se uglavnom proizvodi u Nemackoj. Sklapa u Spaniji i Belgiji.

Alex

pre 11 godina

"E sad se postavlja pitanje-dati preko 20.000eura za nov ili dati 7.000e za polovan, star 3-4 godine? Tri godine star automobil ni u kom slucaju nije za bacanje, kao ni 13.000-14.000e ustede.
(Laza, 30. avgust 2012 20:20)"

Prijatelju, 70% jeftiniji auto posle tri godine, ne možeš da nadješ čak ni u Srbiji. Mada, ako je havarisan ili imao neku saobraćajku, može, ali kvalitetno vozilo-ne, ne.

Vlado, Kraljevo

pre 11 godina

U firmi smo imali Ford Mondeo 2.o TDCi, 2004.Spisak kvarova i problema sa tim vozilom jednostavno nije imao kraja.Na 150.000 km je zamenjena druga garnitura amortizera.Auto je imao običaj da se gasi u vožnji. Enterijer je na 100.000 km počeo da se raspada - kožni volan je bio sav izlizan, ručica menjača takođe. Na prvoj vožnji mu je spalo crevo sa turbine. Neko bi mogao da zaključi da je taj auto loše održavan, međutim u imali smo i Toyotu Corollu, 2005. godište iste kilometraže - totalna suprotnost...
Nimalo me ne čudi što sam saznao šta englezi u šali kažu za FORD, to je skraćenica od "Fix Or Repair Daily" (pričvrsti ili popravljaj svaki dan) a može i "Found On Road Dead"
Međutim pored dela opisanih mana , voleo sam Mondea zbog prostranosti i veoma jakog motora.

HONDAA

pre 11 godina

Napokon, isti model za Evropu i USA, nisam poklonik forda, ali respekt, ma sto mi raspravljali o fordu, oni se prodaju i tekako na svim kontinentima svijeta, kvaliteta recimo novog focusa-unutrasnjosti je na zavidnom nivou, a vjerujem da ce biti dobra i kod fusion-mondeo modela.
Ipak prije honda accord nego ford....

Bob

pre 11 godina

@(Gagi, 31. avgust 2012 09:01)
haha da da pogotovo..bilo bi dobro da se prvo malo raspitate ako niste bas u tom filmu

U US je ime Mondeo vezano na drugi tip/model kola isto vazi i za Focus koji samo lici na EU model
To naravno ne vazi za zadnji tip (najnoviji Focus i Mondeo) koji su prvi put u istoriji isti za EU i US a nemoguce je da je ta poslovica za taj (isti) model prebrzo je to

igor

pre 11 godina

Vlasnik sam Ford Fokusa 1.6TDCi,2008,kupljen nov u Grandu.Za 4 godine presao 80000km,i mogu da kazem da je izuzetan.Nijedan problem,a servisi nisu skupi....pa sam zato kupio i Galaxy 2.0TDCi,star godinu i po dana sa 40000km.Odusevljen sam autom,udobnoscu,kako se vozi,i potrosnjom....a to je sasija i motor od Mondea. Ja za Ford imam samo hvale...a sebi mogu da priustim da biram.

Somi

pre 11 godina

@Filip

Jako mi je tesko da poverujem da ti se to sve izdesavalo sa autom koji je presao 20K km. Da nisi ispustio jednu nulu ili ti mozda uvoznik uvalio neku kantu?

Lesa

pre 11 godina

Skoro cetiri godine vozim prethodni model u karavan verziji, tdci 115ks u Ghia opremi. Auto je presao pravih skoro 190K km.
U odnosu na Stila JTD sa kojeg sam tada presao, ovaj auto je malo tromiji, malo vise trosi, ali je dosta pouzdaniji (ne pale mi se razni signalizatori svaki cas) i dosta komforniji u voznji (ali tome doprinosi i veoma bogata oprema). Osim velikog servisa kad sam ga kupio i servisa klime (iz higijenskih razloga) imao sam samo redovne servise i promenu kocionih plocica. Originalni delovi jesu relativno skupi i OK mi je da platim kvalitetno ulje, ali ne vidim zasto bih morao da kupim original filter vazduha, kao sto je neko pomenuo...
Potpuno se slazem sa prethodnim komentatorima da su Fordovi potcenjeni i da im brzo pada cena. Medjutim, polovne ih je veoma tesko prodati - ja se mucim vec nekoliko meseci a zao mi da auto dam bas u bescenje... Dobra stvar toga sto nisu na ceni je da se ne kradu.
Svidja mi se najnoviji Mondeo, ali sumnjam da ce moj naredni auto biti Ford.

Bogy

pre 11 godina

Za godinu dana presao 25000 km sa modelom iz 2008. godine, karavan varianta. Bez ijednog kvara. Troje male dece, nosimo gde god krenemo dvoja decija kolica i gomilu svari. kome treba velik i pouzdan auto preporucujem. Prezadovoljan!

Ko razume shvatice

pre 11 godina

(phreak, 30. avgust 2012 21:22)

Da, no brain no pain. tj Ne razmisljas; odes i kupis, hehe.

Salu na stranu. Proveravao ranije kad sam kupovao auto, i odrzavanje u ovlascenim servisima je bilo uglavnom skuplje od konkurencije, ne znam da li je to do nasih ili je u celoj evropi tako. A i prijatelj koji vozi prethodni model me je ubedio da odustanem od mondea, tako da...

Nemanja

pre 11 godina

@(NZ, 30. avgust 2012 23:29
Slazem se sa tvojim komentarom u potpunosti osim jedne stvari. VW Passat nikada nije i nikada nece biti premijum automobil, osim mozda u Srbiji. To je samo kod nas. Kvalitetan jeste, ali ima i mnogo drugih koji su kvalitetni. Premijum marke su BMW, Mercedes, Audi i Lexus (pricam o normalnim a ne tipa Porsche ili Rols Rojs). Alfa Romeo je mnogo veci premium brend od VW.
Mislim i da ce nova Mazda 6 biti veliki konkurent u ovoj klasi...

srBIN

pre 11 godina

Postoji jedan problem, trosi Euro dizel prokleti koji kosta 160+ dinara, motor mu u 21 veku radi kao traktor. Jeste li culi kako radi BMW 5 dizel, Golf 2 dizel original po radu. Ovaj je isti, za udobnost ne sumnjam ali nafta, neka hvala! Ja sam utopista, nafta je nesto sto najvise mrzim na svetu jer unistava zivot prirode, ljudi i ekonomije... Ako malo bolje pogledate razvoj tehnologije u automobilima, prvo je nastao elektricni automobil, a u razvoju tehnike pogona automobila, nafte nije bilo vec je silom nametnuta i auto industrije su ucenjene. Ne postujem ni jedan auto koji se vozi na dizel/benzin a da je nove generacije. Nekada je cena goriva bila zanemarljiva, bila je samo koliko da nije dzabe pa je ljudima bilo podnosljivo, ali nastavljajuci tradiciju dizela poreda silne vec gotove tehnologije koja je davno izumljena, teska je istina da ne zele da je koristimo... Onaj ko zna o cemu pisem, sve je jasno...

phreak

pre 11 godina

Mislim da komentar za preskupe delove (sa primerom filtera za vazduh) nije tačan. Kupovao u nekoj prodavnici u NS, kao imaju sve za Forda, 6l ulja (neko sa Ford logotipom) i filteri ulja/vazduha/goriva/kabine - izašlo sve oko 6500 dinara.

NeoM

pre 11 godina

Kada je težište niže onda možete staviti mekše ogibljenje, tvrdo možete svakako. Zato kod SUV-ova često stavljaju tvrdje ogibljenje upravo da bi imali manji "body roll" u krivinama jer im je težište visoko.

NZ

pre 11 godina

Ja sam vlasnik ovog auta vec 4 godine i sa njim sam presao 100000km. Jedini problem koji sam imao sa njim je da jednom nije hteo da upali, i onda nakon 5 minuta je upalio ko da se nista nije desilo. I to je sve, nikve druge probleme nisam imao. Tako da mogu reci da je veoma pouzdan. Sto se tice cene delova i servisa, nema velike razlike od drugih evropskih brendova, ali u pitanju su samo bili redovni servisi. Auto se veoma lepo vozi, dobra zuvcna izolacija i udoban je. Ako hocete veliki i prostrani auto iznutra onda za ove pare nema boljeg.
Ali ovaj auto nije zamena za Pasata, a o poredjenju sa BMW i ostalim premijum makrama nema reci. A razlog je to sto ovom autu fali ona doza luksuza sto ovi premium marke imaju. Isto tako lepeza motora nije nesto bogata, pa tek su nedavno sa redizajnom dobili turbo benzince. O vecim i jacim motorima nema ni price, inace zivim u Novom Zelandu gde se izuzetno cene jaki i veliki motori, prvenstveno bezinci. Znam mnogi ce reci u Evropi nisu bitni i slicne price, ali sto onda BMW i ostali prave motore od 3L i vece? Moja supruga ima Pasata starog 10 godina koji je iznutra 10 puta luksuzniji i kvalitetniji. A kada vam ovo kaze bivsi Alfista, koji je mrzeo i jos uvek mrzi sindorm VW u Srbiji i dizanja njihovih auta u nebesa, onda mogu reci da je to realni komentar. Poredjenja sa BMW, Audi i ostalim brednovima nije objektivno, a i to cena ovog auta potvrdjuje.
Na kraju mogu reci da ovaj auto i honda Accord su best bay kupovina.

Razocaran u Srb, ljude pa I u Gucu

pre 11 godina

Nije tacno da je skup za odrzavanje,mali servis ceo, 50€ vozim ford mondeo 1.6 16V 2008 god. Dugo nisam video povoljniji auto sa bas dosta opreme , wifi za mob, glasovn az komanda, abs, esp, asr......

Gilet

pre 11 godina

ford je dobar za one koji vole ford, cena pada brzo , skup za održavanje i zaista imaju probleme bilo to elektronika ili motor , i teško se prodaje , inače bolji su benzinski motori.

Zoki

pre 11 godina

Ford u konkurenciji Lagune, C5, Oktavije i ostale Evropske braće jednostavno nije prvi na listi kupaca u Evropi mada se pravi i sklapa u Genku. Međutim u Rusiji, UK i Kini ima ih baš i previše. Vozim generaciju 3 i mogu reći da je motor pouzdan, udobnost dobra, upravljivost fantastična. Rekao bih da je potrošnja nešto malo veća, delovi su skuplji a ovlašćeni servisi preterano skupi. Dobar auto za porodicu a karavan za firme i male privatnike. Ford je dosta podigao i kvalitet i pouzdanost, dobar odnos cene i kvaliteta.

Marko

pre 11 godina

Kod nas u Makedoniji akciska cena je niza za oko 700 eu sto nije malo.Isti taj mondeo sa tdci i 140hp i isti nivo opreme trend paket kosta 19990 eu.Ne znam zasto je u Srbiji skuplji

penal u zadnjem minutu

pre 11 godina

Servis sa svim filterima na 20.000km u ovlascenom servisu za ovaj motor je oko 12.000 dinara, prosecna potrosnja u Srbiji je 5,8l/100km (mereno belezenjem kolicine goriva, kompjuter pokazuje nesto manje), vrlo pouzdano vozilo.

jfk17

pre 11 godina

Cudo od auta za te pare. Pisao sam komentar ovde za prethodnu verziju. Nakon toga sam presao proslog leta 12000 km kroz evropu i srbiju. Od autobana do makadama kod senjskih rudnika. Cudo.

Onda sma u decembru promenio za TDCI 1,6 posto je to proglaseno za ekoloski auto. Kada su mi ga ponudili rekao sam ima da su ludi kako 1,6 moze da pokrene auto od dve tone. Medjutim startan je samo tako. A trosi kao upaljac. Na otvorenom sa tempomatom na 105-110, 4,1. Ozbiljno se razmisljam da mi i sledeci bude Mondeo jos ako puste hibrid koji ce lici na Bentely (sudeci po snimcima karoserije) svakako.

Filip

pre 11 godina

Vlasnik sam istog u verziji 1.6 , auto je kanta, kupljen nov kod uvoznika, sa 20 000 km zavrsio na slepu u Bosni, zbog kvara na konektoru serva. Posle popravke od 3 nedelje, desilo,se isto na 35 000 km.
Na 40 000 je pukla mreza u vozacevom sedistu, a u medjuvremenu je klima pocela bucno da se pali / kompresreor, tabla se pokrivila od sunca, pukao je feder na kvacilu, i jos niz sitnia koje nerviraju. Pri svim popravkama koje traju nedeljama, zamenski auto je moguce dobiti na dva dana, i to u nekom privatnom renta caru, a da bi to blo moguce vi jurite neku garanciju za placanje......
Ford nikada vise!

boki

pre 11 godina

Nisam siguran da je taj dizel motor 2.0 140ks od forda, mislim da je to motor koji se preuzima od Peugeota i Citroena a menjac je fordov i to jedna od svetlijih stvari kod ovog automobila, cena je zaista konkurektna ali model je vec malo zastareo... neznam....

Laza

pre 11 godina

E sad se postavlja pitanje-dati preko 20.000eura za nov ili dati 7.000e za polovan, star 3-4 godine? Tri godine star automobil ni u kom slucaju nije za bacanje, kao ni 13.000-14.000e ustede.

Kroata

pre 11 godina

meni zaista nije jasno zasto se taj auto loše prodaje u našim krajevima,taj Ford Mondeo iznutra ima materijale kao Bmw Audi i Mercedes,nije ruzan,jeftniji je skoro duplo,disel motori su Peugeot-ovi koji su jedni od boljih, i opet ga bar kod nas u Hrvatskoj slabo ima!

doki

pre 11 godina

ne znam da li su ove tvrdnje da je limuzina udobnija za putovanje od VAN-ova tačne,ali znam da se nikad bolje i udobnije nisam osećao od kako vozim fiat ulusse starije generacije.uspravan položaj sedenje kao u dobroj fotelji me ne umara ni posle 1500km u cugu.slično mišljenje imaju i putnici koji se voze sa mnom.prethodno sam vozio limuzine‚2000-ite čak i xantiu koja je sa svojom hidraulikom pojam udobnosti u D klasi.naravno da sa Vanom nema brze,oštre vožnje,ali što se tiče udobnosti mislim da je savršen.

Vlada

pre 11 godina

Stvarno fantastican automobil,jedino ljudi necete verovati da su mu delovi bukvalno preskupi,i to ne pricam za ovlasceni servis,cisto primera radi filter za vazduh 5000 dinara,najobicniji flter za vazduh,ali ko moze da ga priusti neka ne razmislja sekunde!

Laza

pre 11 godina

E sad se postavlja pitanje-dati preko 20.000eura za nov ili dati 7.000e za polovan, star 3-4 godine? Tri godine star automobil ni u kom slucaju nije za bacanje, kao ni 13.000-14.000e ustede.

Kroata

pre 11 godina

meni zaista nije jasno zasto se taj auto loše prodaje u našim krajevima,taj Ford Mondeo iznutra ima materijale kao Bmw Audi i Mercedes,nije ruzan,jeftniji je skoro duplo,disel motori su Peugeot-ovi koji su jedni od boljih, i opet ga bar kod nas u Hrvatskoj slabo ima!

Nemanja

pre 11 godina

@(NZ, 30. avgust 2012 23:29
Slazem se sa tvojim komentarom u potpunosti osim jedne stvari. VW Passat nikada nije i nikada nece biti premijum automobil, osim mozda u Srbiji. To je samo kod nas. Kvalitetan jeste, ali ima i mnogo drugih koji su kvalitetni. Premijum marke su BMW, Mercedes, Audi i Lexus (pricam o normalnim a ne tipa Porsche ili Rols Rojs). Alfa Romeo je mnogo veci premium brend od VW.
Mislim i da ce nova Mazda 6 biti veliki konkurent u ovoj klasi...

Filip

pre 11 godina

Vlasnik sam istog u verziji 1.6 , auto je kanta, kupljen nov kod uvoznika, sa 20 000 km zavrsio na slepu u Bosni, zbog kvara na konektoru serva. Posle popravke od 3 nedelje, desilo,se isto na 35 000 km.
Na 40 000 je pukla mreza u vozacevom sedistu, a u medjuvremenu je klima pocela bucno da se pali / kompresreor, tabla se pokrivila od sunca, pukao je feder na kvacilu, i jos niz sitnia koje nerviraju. Pri svim popravkama koje traju nedeljama, zamenski auto je moguce dobiti na dva dana, i to u nekom privatnom renta caru, a da bi to blo moguce vi jurite neku garanciju za placanje......
Ford nikada vise!

Vlada

pre 11 godina

Stvarno fantastican automobil,jedino ljudi necete verovati da su mu delovi bukvalno preskupi,i to ne pricam za ovlasceni servis,cisto primera radi filter za vazduh 5000 dinara,najobicniji flter za vazduh,ali ko moze da ga priusti neka ne razmislja sekunde!

Marko

pre 11 godina

Kod nas u Makedoniji akciska cena je niza za oko 700 eu sto nije malo.Isti taj mondeo sa tdci i 140hp i isti nivo opreme trend paket kosta 19990 eu.Ne znam zasto je u Srbiji skuplji

penal u zadnjem minutu

pre 11 godina

Servis sa svim filterima na 20.000km u ovlascenom servisu za ovaj motor je oko 12.000 dinara, prosecna potrosnja u Srbiji je 5,8l/100km (mereno belezenjem kolicine goriva, kompjuter pokazuje nesto manje), vrlo pouzdano vozilo.

boki

pre 11 godina

Nisam siguran da je taj dizel motor 2.0 140ks od forda, mislim da je to motor koji se preuzima od Peugeota i Citroena a menjac je fordov i to jedna od svetlijih stvari kod ovog automobila, cena je zaista konkurektna ali model je vec malo zastareo... neznam....

doki

pre 11 godina

ne znam da li su ove tvrdnje da je limuzina udobnija za putovanje od VAN-ova tačne,ali znam da se nikad bolje i udobnije nisam osećao od kako vozim fiat ulusse starije generacije.uspravan položaj sedenje kao u dobroj fotelji me ne umara ni posle 1500km u cugu.slično mišljenje imaju i putnici koji se voze sa mnom.prethodno sam vozio limuzine‚2000-ite čak i xantiu koja je sa svojom hidraulikom pojam udobnosti u D klasi.naravno da sa Vanom nema brze,oštre vožnje,ali što se tiče udobnosti mislim da je savršen.

igor

pre 11 godina

Vlasnik sam Ford Fokusa 1.6TDCi,2008,kupljen nov u Grandu.Za 4 godine presao 80000km,i mogu da kazem da je izuzetan.Nijedan problem,a servisi nisu skupi....pa sam zato kupio i Galaxy 2.0TDCi,star godinu i po dana sa 40000km.Odusevljen sam autom,udobnoscu,kako se vozi,i potrosnjom....a to je sasija i motor od Mondea. Ja za Ford imam samo hvale...a sebi mogu da priustim da biram.

NZ

pre 11 godina

Ja sam vlasnik ovog auta vec 4 godine i sa njim sam presao 100000km. Jedini problem koji sam imao sa njim je da jednom nije hteo da upali, i onda nakon 5 minuta je upalio ko da se nista nije desilo. I to je sve, nikve druge probleme nisam imao. Tako da mogu reci da je veoma pouzdan. Sto se tice cene delova i servisa, nema velike razlike od drugih evropskih brendova, ali u pitanju su samo bili redovni servisi. Auto se veoma lepo vozi, dobra zuvcna izolacija i udoban je. Ako hocete veliki i prostrani auto iznutra onda za ove pare nema boljeg.
Ali ovaj auto nije zamena za Pasata, a o poredjenju sa BMW i ostalim premijum makrama nema reci. A razlog je to sto ovom autu fali ona doza luksuza sto ovi premium marke imaju. Isto tako lepeza motora nije nesto bogata, pa tek su nedavno sa redizajnom dobili turbo benzince. O vecim i jacim motorima nema ni price, inace zivim u Novom Zelandu gde se izuzetno cene jaki i veliki motori, prvenstveno bezinci. Znam mnogi ce reci u Evropi nisu bitni i slicne price, ali sto onda BMW i ostali prave motore od 3L i vece? Moja supruga ima Pasata starog 10 godina koji je iznutra 10 puta luksuzniji i kvalitetniji. A kada vam ovo kaze bivsi Alfista, koji je mrzeo i jos uvek mrzi sindorm VW u Srbiji i dizanja njihovih auta u nebesa, onda mogu reci da je to realni komentar. Poredjenja sa BMW, Audi i ostalim brednovima nije objektivno, a i to cena ovog auta potvrdjuje.
Na kraju mogu reci da ovaj auto i honda Accord su best bay kupovina.

Zoki

pre 11 godina

Ford u konkurenciji Lagune, C5, Oktavije i ostale Evropske braće jednostavno nije prvi na listi kupaca u Evropi mada se pravi i sklapa u Genku. Međutim u Rusiji, UK i Kini ima ih baš i previše. Vozim generaciju 3 i mogu reći da je motor pouzdan, udobnost dobra, upravljivost fantastična. Rekao bih da je potrošnja nešto malo veća, delovi su skuplji a ovlašćeni servisi preterano skupi. Dobar auto za porodicu a karavan za firme i male privatnike. Ford je dosta podigao i kvalitet i pouzdanost, dobar odnos cene i kvaliteta.

phreak

pre 11 godina

Mislim da komentar za preskupe delove (sa primerom filtera za vazduh) nije tačan. Kupovao u nekoj prodavnici u NS, kao imaju sve za Forda, 6l ulja (neko sa Ford logotipom) i filteri ulja/vazduha/goriva/kabine - izašlo sve oko 6500 dinara.

jfk17

pre 11 godina

Cudo od auta za te pare. Pisao sam komentar ovde za prethodnu verziju. Nakon toga sam presao proslog leta 12000 km kroz evropu i srbiju. Od autobana do makadama kod senjskih rudnika. Cudo.

Onda sma u decembru promenio za TDCI 1,6 posto je to proglaseno za ekoloski auto. Kada su mi ga ponudili rekao sam ima da su ludi kako 1,6 moze da pokrene auto od dve tone. Medjutim startan je samo tako. A trosi kao upaljac. Na otvorenom sa tempomatom na 105-110, 4,1. Ozbiljno se razmisljam da mi i sledeci bude Mondeo jos ako puste hibrid koji ce lici na Bentely (sudeci po snimcima karoserije) svakako.

NeoM

pre 11 godina

Kada je težište niže onda možete staviti mekše ogibljenje, tvrdo možete svakako. Zato kod SUV-ova često stavljaju tvrdje ogibljenje upravo da bi imali manji "body roll" u krivinama jer im je težište visoko.

Bogy

pre 11 godina

Za godinu dana presao 25000 km sa modelom iz 2008. godine, karavan varianta. Bez ijednog kvara. Troje male dece, nosimo gde god krenemo dvoja decija kolica i gomilu svari. kome treba velik i pouzdan auto preporucujem. Prezadovoljan!

Somi

pre 11 godina

@Filip

Jako mi je tesko da poverujem da ti se to sve izdesavalo sa autom koji je presao 20K km. Da nisi ispustio jednu nulu ili ti mozda uvoznik uvalio neku kantu?

Razocaran u Srb, ljude pa I u Gucu

pre 11 godina

Nije tacno da je skup za odrzavanje,mali servis ceo, 50€ vozim ford mondeo 1.6 16V 2008 god. Dugo nisam video povoljniji auto sa bas dosta opreme , wifi za mob, glasovn az komanda, abs, esp, asr......

Lesa

pre 11 godina

Skoro cetiri godine vozim prethodni model u karavan verziji, tdci 115ks u Ghia opremi. Auto je presao pravih skoro 190K km.
U odnosu na Stila JTD sa kojeg sam tada presao, ovaj auto je malo tromiji, malo vise trosi, ali je dosta pouzdaniji (ne pale mi se razni signalizatori svaki cas) i dosta komforniji u voznji (ali tome doprinosi i veoma bogata oprema). Osim velikog servisa kad sam ga kupio i servisa klime (iz higijenskih razloga) imao sam samo redovne servise i promenu kocionih plocica. Originalni delovi jesu relativno skupi i OK mi je da platim kvalitetno ulje, ali ne vidim zasto bih morao da kupim original filter vazduha, kao sto je neko pomenuo...
Potpuno se slazem sa prethodnim komentatorima da su Fordovi potcenjeni i da im brzo pada cena. Medjutim, polovne ih je veoma tesko prodati - ja se mucim vec nekoliko meseci a zao mi da auto dam bas u bescenje... Dobra stvar toga sto nisu na ceni je da se ne kradu.
Svidja mi se najnoviji Mondeo, ali sumnjam da ce moj naredni auto biti Ford.

srBIN

pre 11 godina

Postoji jedan problem, trosi Euro dizel prokleti koji kosta 160+ dinara, motor mu u 21 veku radi kao traktor. Jeste li culi kako radi BMW 5 dizel, Golf 2 dizel original po radu. Ovaj je isti, za udobnost ne sumnjam ali nafta, neka hvala! Ja sam utopista, nafta je nesto sto najvise mrzim na svetu jer unistava zivot prirode, ljudi i ekonomije... Ako malo bolje pogledate razvoj tehnologije u automobilima, prvo je nastao elektricni automobil, a u razvoju tehnike pogona automobila, nafte nije bilo vec je silom nametnuta i auto industrije su ucenjene. Ne postujem ni jedan auto koji se vozi na dizel/benzin a da je nove generacije. Nekada je cena goriva bila zanemarljiva, bila je samo koliko da nije dzabe pa je ljudima bilo podnosljivo, ali nastavljajuci tradiciju dizela poreda silne vec gotove tehnologije koja je davno izumljena, teska je istina da ne zele da je koristimo... Onaj ko zna o cemu pisem, sve je jasno...

Alex

pre 11 godina

"E sad se postavlja pitanje-dati preko 20.000eura za nov ili dati 7.000e za polovan, star 3-4 godine? Tri godine star automobil ni u kom slucaju nije za bacanje, kao ni 13.000-14.000e ustede.
(Laza, 30. avgust 2012 20:20)"

Prijatelju, 70% jeftiniji auto posle tri godine, ne možeš da nadješ čak ni u Srbiji. Mada, ako je havarisan ili imao neku saobraćajku, može, ali kvalitetno vozilo-ne, ne.

Vlado, Kraljevo

pre 11 godina

U firmi smo imali Ford Mondeo 2.o TDCi, 2004.Spisak kvarova i problema sa tim vozilom jednostavno nije imao kraja.Na 150.000 km je zamenjena druga garnitura amortizera.Auto je imao običaj da se gasi u vožnji. Enterijer je na 100.000 km počeo da se raspada - kožni volan je bio sav izlizan, ručica menjača takođe. Na prvoj vožnji mu je spalo crevo sa turbine. Neko bi mogao da zaključi da je taj auto loše održavan, međutim u imali smo i Toyotu Corollu, 2005. godište iste kilometraže - totalna suprotnost...
Nimalo me ne čudi što sam saznao šta englezi u šali kažu za FORD, to je skraćenica od "Fix Or Repair Daily" (pričvrsti ili popravljaj svaki dan) a može i "Found On Road Dead"
Međutim pored dela opisanih mana , voleo sam Mondea zbog prostranosti i veoma jakog motora.

maja

pre 11 godina

Imam Ford Focus karavan 2001 dizel, 1.9 i za 2 godine je presao 100000km bez i jednog kvara (sem lampica koje su menjane cesce nego sto bi trebalo). Radjeni su servisi, ali i to neredovno. Ne trosi puno. Super auto!

HONDAA

pre 11 godina

Napokon, isti model za Evropu i USA, nisam poklonik forda, ali respekt, ma sto mi raspravljali o fordu, oni se prodaju i tekako na svim kontinentima svijeta, kvaliteta recimo novog focusa-unutrasnjosti je na zavidnom nivou, a vjerujem da ce biti dobra i kod fusion-mondeo modela.
Ipak prije honda accord nego ford....

Gilet

pre 11 godina

ford je dobar za one koji vole ford, cena pada brzo , skup za održavanje i zaista imaju probleme bilo to elektronika ili motor , i teško se prodaje , inače bolji su benzinski motori.

Srdjan

pre 11 godina

@Gagi
"Automobil u Americi poznat kao : "Died on the road". Toliko."

Americki Ford i evropski nemaju bas puno zajednickog u pogledu kvaliteta. Evropski se uglavnom proizvodi u Nemackoj. Sklapa u Spaniji i Belgiji.

Ko razume shvatice

pre 11 godina

(phreak, 30. avgust 2012 21:22)

Da, no brain no pain. tj Ne razmisljas; odes i kupis, hehe.

Salu na stranu. Proveravao ranije kad sam kupovao auto, i odrzavanje u ovlascenim servisima je bilo uglavnom skuplje od konkurencije, ne znam da li je to do nasih ili je u celoj evropi tako. A i prijatelj koji vozi prethodni model me je ubedio da odustanem od mondea, tako da...

Bob

pre 11 godina

@(Gagi, 31. avgust 2012 09:01)
haha da da pogotovo..bilo bi dobro da se prvo malo raspitate ako niste bas u tom filmu

U US je ime Mondeo vezano na drugi tip/model kola isto vazi i za Focus koji samo lici na EU model
To naravno ne vazi za zadnji tip (najnoviji Focus i Mondeo) koji su prvi put u istoriji isti za EU i US a nemoguce je da je ta poslovica za taj (isti) model prebrzo je to

Filip

pre 11 godina

Vlasnik sam istog u verziji 1.6 , auto je kanta, kupljen nov kod uvoznika, sa 20 000 km zavrsio na slepu u Bosni, zbog kvara na konektoru serva. Posle popravke od 3 nedelje, desilo,se isto na 35 000 km.
Na 40 000 je pukla mreza u vozacevom sedistu, a u medjuvremenu je klima pocela bucno da se pali / kompresreor, tabla se pokrivila od sunca, pukao je feder na kvacilu, i jos niz sitnia koje nerviraju. Pri svim popravkama koje traju nedeljama, zamenski auto je moguce dobiti na dva dana, i to u nekom privatnom renta caru, a da bi to blo moguce vi jurite neku garanciju za placanje......
Ford nikada vise!

srBIN

pre 11 godina

Postoji jedan problem, trosi Euro dizel prokleti koji kosta 160+ dinara, motor mu u 21 veku radi kao traktor. Jeste li culi kako radi BMW 5 dizel, Golf 2 dizel original po radu. Ovaj je isti, za udobnost ne sumnjam ali nafta, neka hvala! Ja sam utopista, nafta je nesto sto najvise mrzim na svetu jer unistava zivot prirode, ljudi i ekonomije... Ako malo bolje pogledate razvoj tehnologije u automobilima, prvo je nastao elektricni automobil, a u razvoju tehnike pogona automobila, nafte nije bilo vec je silom nametnuta i auto industrije su ucenjene. Ne postujem ni jedan auto koji se vozi na dizel/benzin a da je nove generacije. Nekada je cena goriva bila zanemarljiva, bila je samo koliko da nije dzabe pa je ljudima bilo podnosljivo, ali nastavljajuci tradiciju dizela poreda silne vec gotove tehnologije koja je davno izumljena, teska je istina da ne zele da je koristimo... Onaj ko zna o cemu pisem, sve je jasno...

Gilet

pre 11 godina

ford je dobar za one koji vole ford, cena pada brzo , skup za održavanje i zaista imaju probleme bilo to elektronika ili motor , i teško se prodaje , inače bolji su benzinski motori.

Vlado, Kraljevo

pre 11 godina

U firmi smo imali Ford Mondeo 2.o TDCi, 2004.Spisak kvarova i problema sa tim vozilom jednostavno nije imao kraja.Na 150.000 km je zamenjena druga garnitura amortizera.Auto je imao običaj da se gasi u vožnji. Enterijer je na 100.000 km počeo da se raspada - kožni volan je bio sav izlizan, ručica menjača takođe. Na prvoj vožnji mu je spalo crevo sa turbine. Neko bi mogao da zaključi da je taj auto loše održavan, međutim u imali smo i Toyotu Corollu, 2005. godište iste kilometraže - totalna suprotnost...
Nimalo me ne čudi što sam saznao šta englezi u šali kažu za FORD, to je skraćenica od "Fix Or Repair Daily" (pričvrsti ili popravljaj svaki dan) a može i "Found On Road Dead"
Međutim pored dela opisanih mana , voleo sam Mondea zbog prostranosti i veoma jakog motora.

Vlada

pre 11 godina

Stvarno fantastican automobil,jedino ljudi necete verovati da su mu delovi bukvalno preskupi,i to ne pricam za ovlasceni servis,cisto primera radi filter za vazduh 5000 dinara,najobicniji flter za vazduh,ali ko moze da ga priusti neka ne razmislja sekunde!

Laza

pre 11 godina

E sad se postavlja pitanje-dati preko 20.000eura za nov ili dati 7.000e za polovan, star 3-4 godine? Tri godine star automobil ni u kom slucaju nije za bacanje, kao ni 13.000-14.000e ustede.

Ko razume shvatice

pre 11 godina

(phreak, 30. avgust 2012 21:22)

Da, no brain no pain. tj Ne razmisljas; odes i kupis, hehe.

Salu na stranu. Proveravao ranije kad sam kupovao auto, i odrzavanje u ovlascenim servisima je bilo uglavnom skuplje od konkurencije, ne znam da li je to do nasih ili je u celoj evropi tako. A i prijatelj koji vozi prethodni model me je ubedio da odustanem od mondea, tako da...

Kroata

pre 11 godina

meni zaista nije jasno zasto se taj auto loše prodaje u našim krajevima,taj Ford Mondeo iznutra ima materijale kao Bmw Audi i Mercedes,nije ruzan,jeftniji je skoro duplo,disel motori su Peugeot-ovi koji su jedni od boljih, i opet ga bar kod nas u Hrvatskoj slabo ima!

boki

pre 11 godina

Nisam siguran da je taj dizel motor 2.0 140ks od forda, mislim da je to motor koji se preuzima od Peugeota i Citroena a menjac je fordov i to jedna od svetlijih stvari kod ovog automobila, cena je zaista konkurektna ali model je vec malo zastareo... neznam....

Nemanja

pre 11 godina

@(NZ, 30. avgust 2012 23:29
Slazem se sa tvojim komentarom u potpunosti osim jedne stvari. VW Passat nikada nije i nikada nece biti premijum automobil, osim mozda u Srbiji. To je samo kod nas. Kvalitetan jeste, ali ima i mnogo drugih koji su kvalitetni. Premijum marke su BMW, Mercedes, Audi i Lexus (pricam o normalnim a ne tipa Porsche ili Rols Rojs). Alfa Romeo je mnogo veci premium brend od VW.
Mislim i da ce nova Mazda 6 biti veliki konkurent u ovoj klasi...

doki

pre 11 godina

ne znam da li su ove tvrdnje da je limuzina udobnija za putovanje od VAN-ova tačne,ali znam da se nikad bolje i udobnije nisam osećao od kako vozim fiat ulusse starije generacije.uspravan položaj sedenje kao u dobroj fotelji me ne umara ni posle 1500km u cugu.slično mišljenje imaju i putnici koji se voze sa mnom.prethodno sam vozio limuzine‚2000-ite čak i xantiu koja je sa svojom hidraulikom pojam udobnosti u D klasi.naravno da sa Vanom nema brze,oštre vožnje,ali što se tiče udobnosti mislim da je savršen.

NZ

pre 11 godina

Ja sam vlasnik ovog auta vec 4 godine i sa njim sam presao 100000km. Jedini problem koji sam imao sa njim je da jednom nije hteo da upali, i onda nakon 5 minuta je upalio ko da se nista nije desilo. I to je sve, nikve druge probleme nisam imao. Tako da mogu reci da je veoma pouzdan. Sto se tice cene delova i servisa, nema velike razlike od drugih evropskih brendova, ali u pitanju su samo bili redovni servisi. Auto se veoma lepo vozi, dobra zuvcna izolacija i udoban je. Ako hocete veliki i prostrani auto iznutra onda za ove pare nema boljeg.
Ali ovaj auto nije zamena za Pasata, a o poredjenju sa BMW i ostalim premijum makrama nema reci. A razlog je to sto ovom autu fali ona doza luksuza sto ovi premium marke imaju. Isto tako lepeza motora nije nesto bogata, pa tek su nedavno sa redizajnom dobili turbo benzince. O vecim i jacim motorima nema ni price, inace zivim u Novom Zelandu gde se izuzetno cene jaki i veliki motori, prvenstveno bezinci. Znam mnogi ce reci u Evropi nisu bitni i slicne price, ali sto onda BMW i ostali prave motore od 3L i vece? Moja supruga ima Pasata starog 10 godina koji je iznutra 10 puta luksuzniji i kvalitetniji. A kada vam ovo kaze bivsi Alfista, koji je mrzeo i jos uvek mrzi sindorm VW u Srbiji i dizanja njihovih auta u nebesa, onda mogu reci da je to realni komentar. Poredjenja sa BMW, Audi i ostalim brednovima nije objektivno, a i to cena ovog auta potvrdjuje.
Na kraju mogu reci da ovaj auto i honda Accord su best bay kupovina.

Razocaran u Srb, ljude pa I u Gucu

pre 11 godina

Nije tacno da je skup za odrzavanje,mali servis ceo, 50€ vozim ford mondeo 1.6 16V 2008 god. Dugo nisam video povoljniji auto sa bas dosta opreme , wifi za mob, glasovn az komanda, abs, esp, asr......

phreak

pre 11 godina

Mislim da komentar za preskupe delove (sa primerom filtera za vazduh) nije tačan. Kupovao u nekoj prodavnici u NS, kao imaju sve za Forda, 6l ulja (neko sa Ford logotipom) i filteri ulja/vazduha/goriva/kabine - izašlo sve oko 6500 dinara.

igor

pre 11 godina

Vlasnik sam Ford Fokusa 1.6TDCi,2008,kupljen nov u Grandu.Za 4 godine presao 80000km,i mogu da kazem da je izuzetan.Nijedan problem,a servisi nisu skupi....pa sam zato kupio i Galaxy 2.0TDCi,star godinu i po dana sa 40000km.Odusevljen sam autom,udobnoscu,kako se vozi,i potrosnjom....a to je sasija i motor od Mondea. Ja za Ford imam samo hvale...a sebi mogu da priustim da biram.

HONDAA

pre 11 godina

Napokon, isti model za Evropu i USA, nisam poklonik forda, ali respekt, ma sto mi raspravljali o fordu, oni se prodaju i tekako na svim kontinentima svijeta, kvaliteta recimo novog focusa-unutrasnjosti je na zavidnom nivou, a vjerujem da ce biti dobra i kod fusion-mondeo modela.
Ipak prije honda accord nego ford....

jfk17

pre 11 godina

Cudo od auta za te pare. Pisao sam komentar ovde za prethodnu verziju. Nakon toga sam presao proslog leta 12000 km kroz evropu i srbiju. Od autobana do makadama kod senjskih rudnika. Cudo.

Onda sma u decembru promenio za TDCI 1,6 posto je to proglaseno za ekoloski auto. Kada su mi ga ponudili rekao sam ima da su ludi kako 1,6 moze da pokrene auto od dve tone. Medjutim startan je samo tako. A trosi kao upaljac. Na otvorenom sa tempomatom na 105-110, 4,1. Ozbiljno se razmisljam da mi i sledeci bude Mondeo jos ako puste hibrid koji ce lici na Bentely (sudeci po snimcima karoserije) svakako.

Zoki

pre 11 godina

Ford u konkurenciji Lagune, C5, Oktavije i ostale Evropske braće jednostavno nije prvi na listi kupaca u Evropi mada se pravi i sklapa u Genku. Međutim u Rusiji, UK i Kini ima ih baš i previše. Vozim generaciju 3 i mogu reći da je motor pouzdan, udobnost dobra, upravljivost fantastična. Rekao bih da je potrošnja nešto malo veća, delovi su skuplji a ovlašćeni servisi preterano skupi. Dobar auto za porodicu a karavan za firme i male privatnike. Ford je dosta podigao i kvalitet i pouzdanost, dobar odnos cene i kvaliteta.

Lesa

pre 11 godina

Skoro cetiri godine vozim prethodni model u karavan verziji, tdci 115ks u Ghia opremi. Auto je presao pravih skoro 190K km.
U odnosu na Stila JTD sa kojeg sam tada presao, ovaj auto je malo tromiji, malo vise trosi, ali je dosta pouzdaniji (ne pale mi se razni signalizatori svaki cas) i dosta komforniji u voznji (ali tome doprinosi i veoma bogata oprema). Osim velikog servisa kad sam ga kupio i servisa klime (iz higijenskih razloga) imao sam samo redovne servise i promenu kocionih plocica. Originalni delovi jesu relativno skupi i OK mi je da platim kvalitetno ulje, ali ne vidim zasto bih morao da kupim original filter vazduha, kao sto je neko pomenuo...
Potpuno se slazem sa prethodnim komentatorima da su Fordovi potcenjeni i da im brzo pada cena. Medjutim, polovne ih je veoma tesko prodati - ja se mucim vec nekoliko meseci a zao mi da auto dam bas u bescenje... Dobra stvar toga sto nisu na ceni je da se ne kradu.
Svidja mi se najnoviji Mondeo, ali sumnjam da ce moj naredni auto biti Ford.

penal u zadnjem minutu

pre 11 godina

Servis sa svim filterima na 20.000km u ovlascenom servisu za ovaj motor je oko 12.000 dinara, prosecna potrosnja u Srbiji je 5,8l/100km (mereno belezenjem kolicine goriva, kompjuter pokazuje nesto manje), vrlo pouzdano vozilo.

Bob

pre 11 godina

@(Gagi, 31. avgust 2012 09:01)
haha da da pogotovo..bilo bi dobro da se prvo malo raspitate ako niste bas u tom filmu

U US je ime Mondeo vezano na drugi tip/model kola isto vazi i za Focus koji samo lici na EU model
To naravno ne vazi za zadnji tip (najnoviji Focus i Mondeo) koji su prvi put u istoriji isti za EU i US a nemoguce je da je ta poslovica za taj (isti) model prebrzo je to

Bogy

pre 11 godina

Za godinu dana presao 25000 km sa modelom iz 2008. godine, karavan varianta. Bez ijednog kvara. Troje male dece, nosimo gde god krenemo dvoja decija kolica i gomilu svari. kome treba velik i pouzdan auto preporucujem. Prezadovoljan!

Somi

pre 11 godina

@Filip

Jako mi je tesko da poverujem da ti se to sve izdesavalo sa autom koji je presao 20K km. Da nisi ispustio jednu nulu ili ti mozda uvoznik uvalio neku kantu?

Alex

pre 11 godina

"E sad se postavlja pitanje-dati preko 20.000eura za nov ili dati 7.000e za polovan, star 3-4 godine? Tri godine star automobil ni u kom slucaju nije za bacanje, kao ni 13.000-14.000e ustede.
(Laza, 30. avgust 2012 20:20)"

Prijatelju, 70% jeftiniji auto posle tri godine, ne možeš da nadješ čak ni u Srbiji. Mada, ako je havarisan ili imao neku saobraćajku, može, ali kvalitetno vozilo-ne, ne.

Marko

pre 11 godina

Kod nas u Makedoniji akciska cena je niza za oko 700 eu sto nije malo.Isti taj mondeo sa tdci i 140hp i isti nivo opreme trend paket kosta 19990 eu.Ne znam zasto je u Srbiji skuplji

Srdjan

pre 11 godina

@Gagi
"Automobil u Americi poznat kao : "Died on the road". Toliko."

Americki Ford i evropski nemaju bas puno zajednickog u pogledu kvaliteta. Evropski se uglavnom proizvodi u Nemackoj. Sklapa u Spaniji i Belgiji.

NeoM

pre 11 godina

Kada je težište niže onda možete staviti mekše ogibljenje, tvrdo možete svakako. Zato kod SUV-ova često stavljaju tvrdje ogibljenje upravo da bi imali manji "body roll" u krivinama jer im je težište visoko.

maja

pre 11 godina

Imam Ford Focus karavan 2001 dizel, 1.9 i za 2 godine je presao 100000km bez i jednog kvara (sem lampica koje su menjane cesce nego sto bi trebalo). Radjeni su servisi, ali i to neredovno. Ne trosi puno. Super auto!