Sreda, 06.07.2022.

15:00

Poplavljen vam je automobil – šta sad?

Izvor: B92

Poplavljen vam je automobil – šta sad? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Jova

pre 1 godinu

U svakom slucaju tragedija. Ne za teslu koliko za ferari pod crvenom ceradom.
(zakon privlacnosti, 7. jul 2022 07:43) 

E, brate, ako je to tragedija...
Stvarno me je sad zabolelo za ferari pod crvenom ciradom.

Lord of the Flies

pre 1 godinu

svaka cast za kanalizaciju, vidi se da se sve radilo planski i po pe esu kada se gradilo
(zai ninja, 06. jul 2022 16:40)

pa zar iko misli da je moguce u postojece cevi uterati ono sto se bude izlivalo iz zgrada u Westu 65, Airport Cityju, Welportu, Savadi, Elixir gardenu i ostatku bloka 65? A to je samo 1 blok na Novom Beogradu koji tek treba da se useli do kraja godine

Petar

pre 1 godinu

Kad ste culi da se ulaze u povecanje kapaciteta kanalizacije sto kisne sto sanitarne?To vam je isto kao sto npr mobilni operater ulaze u kapacitet transportnog dela mreze.Niste nikad.Pravi se samo ono sto se vidi(mafija i korupcija tako radi), a najvazniji deo grada je ono sto se ne vidi, to je bazicna infrastruktura.Uostalom procitajte biografije ljudi koji su zauzimali i zauzimaju izvrsne funkcije u gradu.Jeste li onda iznenadjeni?Sve se desava sa razlogom!A narod bira vlast spram sebe, prosto identifikuje se sa tom vrstom politicke price, moralom, postenjem itd.Rezultati izbora kazu da je narod sebi izabrao vlast kakvu zeli.

KJ

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 6. jul 2022 15:07)

Dogadja se posledica neplanskog zidanja na svakom slobodnom metru u Bg. Ne može kanalizacija više ni malo jaču kišu da primi, puni se Bg kišnicom kao lavor.
(Roki, 06. jul 2022 16:48)

Koja kanalizacija?

asd

pre 1 godinu

Za početak se događa to, da se imena gradova pišu velikim slovom!
(Nikola, 6. jul 2022 18:04)

Najveci problem je bato sto on nije napisao ime grada veliki slovom u komentaru na sajtu B92, to sto se u tom gradu koji i ne zasluzuje da se pise velikim slovom dozvoljava gradnja i trpanje stotina zgrada gde im nije mesto, gde ulice imaju kratere a ne rupe, gde kanalizacija ne funkcionise, vec posle sat vremena kise nastane potop! E to uopste nije problem, problem je malo slovo! SRAM GA BILO!

VP

pre 1 godinu

Ja sam skočio u bazen sa telefonom u džepu. Odmah povadio bateriju (N95, na njoj je moglo), I kartice. Odneo ga kod prijatelja servisera, čovek sredio telefon ali kaže njemu je sad propadanje kontakata na pločama drastično ubrzan. Mislim da se isto desava i sa kolima.

Jelenski rog

pre 1 godinu

Pa evo aktivirali su Čučkovića kao menadžera a on najbolje zna kako se potapaju automobili kuće i ljudski životi .......a za kola nije ni važno .......

Robert

pre 1 godinu

... Vise od 8 meseci je auto bio po raznim majstorima,dao preko 1500 e i nije svo to vreme imao auto.Nekako ga nabudzili i odmah ga je prodao.
(onako, 6. jul 2022 16:47)

Naravno, zajeb se šalje dalje, sve dok se ne naleti na nekog ko ne želi da prihvati tu "tradiciju", pa počne da pravi probleme i traži nazad svoj novac. Tako sam i ja pre 15-ak godina preprodavao polovne mobilne. Pa me neko zezne i uvali mi neispravan, a onda sam i ja smatrao kako nije fer da se bunim jer sam isprobao mob, pa ga isto tako malo zamaskiram i prodam dalje. E, jednom se naiđe na lika koji se ne slaže s tim i od tada nikada više svoj zajeb nisam uvalio nekom drugom, već ga prihvatio kao sopstvenu grešku. :)

Bane

pre 1 godinu

Takav auto koji je poplavljen, vise nije za upotrebu,kasko bi trebalo da prizna totalnu stetu..
(C i n i k, 6. jul 2022 20:37)
Priznaće, ali u svoju korist --2014 Obrenovac Fiat 500l, 10 meseci star 11000 km plaćen 12.000,00 evra - isplatili mi 6500 evra totalnu štetu.Umanje maksimalno u svoju korist - kažu tuži nas, ostaje ti ceo auto pa ti rasklopi, preprodaj.....
(Slavko, 06. jul 2022 22:08)

Pa da, totalna steta tako funkcionise. Isplate ti razliku izmedju osigurane vrednosti i procenjene vrednosti ostatka vozila.

Tebi su isplatili 6.500€ a ostao ti auto, malte ne nov, ponudis ga nekom elektricaru, mehanucaru i sl. za 5.500€ i eto tebi para koliko si ga platio.

A taj elektricar ili mehanicar se malo sami pozabave sa njim, jer to njih kosta mnogo manje nego tebe i voala, eto i njima novog auta prilicno povoljno koji mogu da prodaju vise nego sto je njih kostao pa jos i da zarade.

Ovo pricam iz licnog iskustva, imao sam saobracajku, totalna steta, osiguranje isplatilo, a auto otkupio limar kod koga je bio na defektazi, on ga sredio i prodao.

Gradjanin

pre 1 godinu

Posle ovog potopa vecina slivnika je zatpana svim i svacim sto je voda nanela tako da cemo videti sta ce biti sutra. Konkretan primer duz Jurija Gagarina. Svuda se zida i betonira, zemlenih povrsina koje su upijale vodu je sve manje pa zato sada iammo pravi potop. Cekajte samo dok na mestu IMTa naprave jos 1000-2000 stanova i lokala pa sve to prikljuce na postojecu "mrezu". Juce su u Bloku 64 posle skoro 20 sati ispumpavanja uspeli da izvuku svu vodu iz garaza. 1.5 metar vode neverovatna scena a oni koji nisu uspeli da sklone automobile na vreme sad mogu da se slikaju.

www

pre 1 godinu

Nikola@ A zašto se država ne potrudi da Beograd ne bude više atraktivan? Degutantan deo tvog komentara se odnosi na posle 1999-tu...kao da se pre toga ništa nije desilo i da sve ovo nije posledica višedecenijskih loših odluka rukovodstva Beograda! Vi nemate gradonačelnike, već političare i kvazi-političare. Nemate dugoročnu viziju kako komunalno i arhitektonski treba da izgleda grad. Sami ste krivi, lepo ti reče čovek...a što ti to ne shvataš, pa...to je tvoj problem.

Jeep

pre 1 godinu

Kupite Wrangler ili LR Defender, oni podnose potapanje do 75/90cm. Ili nemojte da kupite bilo šta, tad je ušteda najveća. Zašto vozite male niske automobile u zemlji gde svakih pet godina bude neka ozbiljna nepogoda? M
Pevačicin Mercedes na papiru može da podnese 50cm, nije bilo dovoljno...

Miki

pre 1 godinu

Auto koji je bio poplavljen preko donje ivice vrata nije više auto koji može lako da se popravi,to jest nikad kraja popravkama.
U americi se auto ispalaćuje oko 10%-20%preko prodajne cene ili oko 10% preko onog što ste dužni za njega ako ste dužni više nego što auto vredi.
Auto uzima odiguranje i prodaje na aukciji pod vozila koja su bila u sudaru ili poplavi.
Takva auta kojima je isplaćena 100% odšteta mogu opet da se registriraju ali ne više sa čistom saobraćajnom(title)nego kao rekonstruisana vozila ,dobijaju pločicu na štok vrata i umjesto čistu saobraćajnu dobijaju onu na kojoj piše rekonstuisano.
Takva vozila su oko 30-50% manje vrednosti i tako se i vode.
U svakom slučaju iz mog iskustva mnogo je sigurnije kupiti auto koje je bilo u sudaru nego poplavljeno.
onom uderenom se vidi šta je šteta i popravi ali ono koje je bilo u vodi,veliko pitanje je koliko dugo je bilo u vodi,kakvoj vodi i kolio duboko
O onima sa morskom vodom neću ni da govorim.
Uglavnom,popravljane poplavljrnog auta nema kraja,napraviš jedno za sedmicu ili mesec nešto drugo i tako u nedogled.
Naravno ima i opcija da zadržiš auto a da ti siguranje isplati 60-70% odštete ali mislim da je to lošija opcija.

kl

pre 1 godinu

Iskreno, meni je drago zbog ovoga... Nije ovo prvi put da se desava, nakon svake iole jace kise imamo iste snimke, iste slike, iste komentare... I kada dodju izbori narod opet glasa za iste ljude koji su se vec vise puta dokazali u svojoj strucnosti da resavaju probleme tog istog naroda... Meni se cini da je narod zadovoljan cim ih ponovo bira a ko sam ja da se mesam u volju mojih sugradjana tako da mi je zaista drago sto im njihov izbor dolazi na naplatu...
(sofronije, 06. jul 2022 21:40)

Pa sta ti ima biti drago, nisu politicarima poplavljena auta, a ocigledno ni tebi. Kakve veze ima kakvi su ovde komentari? Pa nema 5 miliona komentara od isto toliko osoba, pa da ti zakljucujes da narod jedno pise, a drugacije glasa. Oni koji glasaju za Vucica, ovde se i ne pojavljuju, tako da ti ne mozes ni imati sliku o tome. Oni se ovde javljaju samo kada se hvali Vucic, i potpisuju se imenom (nekada i prezimenom), da se zna kome ide sendvic.

ako

pre 1 godinu

Ja stvarno ne znam za koje bi to ljude narod mogao da glasa po tvom mišljenju a problemi naravno da postoje i samo će biti još gori. Beograd jednostavno nema dovoljno infrastrukture da bi prigrlio tu količinu naroda koja se slila u njega a za migraciju nije odgovorna sadašnja vlast već oni koji su nakon bombardovanja 99-e sve živo uništili i pokrali u toj meri da je nepopravljivo narednih bar još deset godina. U Srbiji uopšte nije interesantno pohvaliti nekoga ,već nakrpiti što više,bilo to da je brat ,kum ili prijatelj u bilo kom poslu ili uopšte životu.Svi su tako puni pameti i svaka budala u demokratiji ima pravo da laje i izvrće stvari a sve što je ispravnih vrednosti je predstavljeno suprotno.
(Nikola, 06. jul 2022 23:05)

A jbt, muka mi dodje od tvog komentara. Pa ti si zaradio i tri sendvica sada. Po tvojoj logici, to je to, nista se ne moze uraditi, niko nike kriv, BG mora i treba biti poplavljen svakom kisom, inace, to je normalno, svaki glavni grad u svetu bude poplavljen cesto. Kazes BG nema infrastrukturu, pa sto nema? OK, unistena je, pa sto ne naprave? Za BG na vodi ima para, taj nece biti poplavljen. Te pare su se mogle uloziti da se pomogne obicnom narodu, a ne da se prave stanovi od 500 hiljada eur. Nemoj jesti sto se ne jede, majke ti. Ne zna se da li su gori ovi sto pljuju svaki dan po vlasti, ili ovi sto pokusavaju na sve nacine opravdati vlast. Ne zna se ko je gluplji.

zakon privlacnosti

pre 1 godinu

Juce u Tresnjinog Cveta voda usla u garazu i neko kaze da je bila iznad krova auta. Covek ima neki ferari pod ceradom i teslu. Neko rece da nijedan nije ni registrovan ni osiguran i da je steta milion evra.

Sinoc do kasno su dva kamiona ih dizala i negde su ih oterali.

Siguran sam da taj vlasnik moze da se javi ovde da nam kaze situaciju.

U svakom slucaju tragedija. Ne za teslu koliko za ferari pod crvenom ceradom.

Superhik

pre 1 godinu

Kad poplava ovako ubedljivo "hakuje" elektronske sus ,kako li tek prolaze električni (elektronski)automobili? Neki dan sam (samo)bio zabrinut kako i šta kad sletiš u neku vodu zbog električnih podizača prozora, a sad eto ti vode,sama dolazi !

kvasac

pre 1 godinu

kisa je sa prestancima padala 3 sata. i to iskljucivo kao provala oblaka. nije bas kao da to imamo svakih par meseci.
(ceca, 6. jul 2022 15:39)

Nemoj sad ovi zeleni proleteri da te čuju i da ti kažu kako je to Tito radijo. Ej bre!

Aca

pre 1 godinu

Iskreno, meni je drago zbog ovoga... Nije ovo prvi put da se desava, nakon svake iole jace kise imamo iste snimke, iste slike, iste komentare... I kada dodju izbori narod opet glasa za iste ljude koji su se vec vise puta dokazali u svojoj strucnosti da resavaju probleme tog istog naroda... Meni se cini da je narod zadovoljan cim ih ponovo bira a ko sam ja da se mesam u volju mojih sugradjana tako da mi je zaista drago sto im njihov izbor dolazi na naplatu...
(sofronije, 06. jul 2022 21:40)

Ja stvarno ne znam za koje bi to ljude narod mogao da glasa po tvom mišljenju a problemi naravno da postoje i samo će biti još gori. Beograd jednostavno nema dovoljno infrastrukture da bi prigrlio tu količinu naroda koja se slila u njega a za migraciju nije odgovorna sadašnja vlast već oni koji su nakon bombardovanja 99-e sve živo uništili i pokrali u toj meri da je nepopravljivo narednih bar još deset godina. U Srbiji uopšte nije interesantno pohvaliti nekoga ,već nakrpiti što više,bilo to da je brat ,kum ili prijatelj u bilo kom poslu ili uopšte životu.Svi su tako puni pameti i svaka budala u demokratiji ima pravo da laje i izvrće stvari a sve što je ispravnih vrednosti je predstavljeno suprotno.
(Nikola, 06. jul 2022 23:05)
Koje ljude? Nebitno koje, pravilo demokratije jeste smenjivost ili promena pa ma kakva ona bila, ako nema promene to vise nije demokratije vec autokratija.Sto kazu babe nek dodje i crni ciganin samo nek se menja.

Nikola

pre 1 godinu

"Poplavljen vam je automobil – šta sad?"

Dubinsko pranje, pa u Sabac na plac. Pa jesmo li Srbi? Necemo se valjda brinuti oko sitnica.

Nikola

pre 1 godinu

Iskreno, meni je drago zbog ovoga... Nije ovo prvi put da se desava, nakon svake iole jace kise imamo iste snimke, iste slike, iste komentare... I kada dodju izbori narod opet glasa za iste ljude koji su se vec vise puta dokazali u svojoj strucnosti da resavaju probleme tog istog naroda... Meni se cini da je narod zadovoljan cim ih ponovo bira a ko sam ja da se mesam u volju mojih sugradjana tako da mi je zaista drago sto im njihov izbor dolazi na naplatu...
(sofronije, 06. jul 2022 21:40)

Ja stvarno ne znam za koje bi to ljude narod mogao da glasa po tvom mišljenju a problemi naravno da postoje i samo će biti još gori. Beograd jednostavno nema dovoljno infrastrukture da bi prigrlio tu količinu naroda koja se slila u njega a za migraciju nije odgovorna sadašnja vlast već oni koji su nakon bombardovanja 99-e sve živo uništili i pokrali u toj meri da je nepopravljivo narednih bar još deset godina. U Srbiji uopšte nije interesantno pohvaliti nekoga ,već nakrpiti što više,bilo to da je brat ,kum ili prijatelj u bilo kom poslu ili uopšte životu.Svi su tako puni pameti i svaka budala u demokratiji ima pravo da laje i izvrće stvari a sve što je ispravnih vrednosti je predstavljeno suprotno.

Slavko

pre 1 godinu

Takav auto koji je poplavljen, vise nije za upotrebu,kasko bi trebalo da prizna totalnu stetu..
(C i n i k, 6. jul 2022 20:37)
Priznaće, ali u svoju korist --2014 Obrenovac Fiat 500l, 10 meseci star 11000 km plaćen 12.000,00 evra - isplatili mi 6500 evra totalnu štetu.Umanje maksimalno u svoju korist - kažu tuži nas, ostaje ti ceo auto pa ti rasklopi, preprodaj.....

sofronije

pre 1 godinu

Da li može neki stručni savet za gradsku vlast na temu "kako održavati i obnavljati odvodne sisteme"? Meni nije normalno da toliko ljudi ispašta zbog neodgovornosti i nesposobnosti gradskih vlasti...
(kamo dalje rođače, 6. jul 2022 16:10)

Iskreno, meni je drago zbog ovoga... Nije ovo prvi put da se desava, nakon svake iole jace kise imamo iste snimke, iste slike, iste komentare... I kada dodju izbori narod opet glasa za iste ljude koji su se vec vise puta dokazali u svojoj strucnosti da resavaju probleme tog istog naroda... Meni se cini da je narod zadovoljan cim ih ponovo bira a ko sam ja da se mesam u volju mojih sugradjana tako da mi je zaista drago sto im njihov izbor dolazi na naplatu...

Let's go Brandon!

pre 1 godinu

To ako vozite ove automobile za seka Perse.Ako terate auto za prave muškarce kao Lada, Zaporožac, Dačia, Fiat, onda voda ne smeta, ocedi se i ide kao i pre.

Ime nebitno

pre 1 godinu

Uglavnom slažem se sa svim napisanim u članku. Najbolje prodati auto u takvom stanju kakav je. Ako je kasko osiguran naplatiti štetu i prodati, rešiti se svih problema. Eventualno ako ima dva seta točkova skinuti alufelne sa gumama, namontirati čelični set točkova pa na oglas za delove i slično. Imao sam priliku da vidim mehaničara koji je kupio takav auto jeftino da ga sredi. Višemesečna patnja da se dovede auto u red uz ogromna ulaganja. Mora komplet da se ogoli do lima sve, ceo enterijer uključujući i tablu. Pa pranje i dezinfekcija školjke, menjanje svih sedišta, tepiha, tapacirunga, elektronike, table, kompjutera i sto čuda. Ma to je horor film u najavi... Patio se nekoliko meseci i na kraju prodao poznaniku koji je bio upućen u celu priču od početka. Zaradio kad se sve sabere mnogo manje nego da je to vreme potrošio u uobičajenu popravku kola mušterijama. Šta je posle bilo sa tim autom, dal je imao nepredviđenih problema - ne znam.

Vrdolama

pre 1 godinu

Od auta koji je bio u poplavi,nema nista.
Zet je tako kupio auto a nije provalio da je bio u poplavi,Obrenovac.I to je od te poplave proslo preko dve godine.Vise od 8 meseci je auto bio po raznim majstorima,dao preko 1500 e i nije svo to vreme imao auto.Nekako ga nabudzili i odmah ga je prodao.
(onako, 06. jul 2022 16:47)

Kazes Obrenovac sad Beograd.
Čučković tebra.

BDj

pre 1 godinu

U našem gradu zimi na put ide rizla (imamo je vala u izobilju) a leti i pri najmanjoj kišici na putu je potok.
Pitam se što li je to tako?

Sale

pre 1 godinu

Ako je automobil iole ozbiljnije poplavljen, od tog posla nema ništa. Mora u kobasice, osim ukoliko ne planirate da nekome "uvalite" takav auto, što naravno nikako ne preporučujem, jer stvari kupite i gubite, a obraz kada se izgubi je već nešto drugo.

Pešmerga

pre 1 godinu

Početkom 90", leto kraj Lima, kod djeda u CG. Dodjoše jedan dan 2 Rusa, momci oko 25-30god., sa skoro novim Zaporošcem 968!
Pun krcat , svakakvih stvarčica za prodaju. Ostali su bili oko 15-tak dana, tu ispod djedove kuće kampovali, nisu hteli da dodju i spavaju u kući mada ih je pokojni djed vukao u kuću svaki dan. Doručkovali, ručali ili večerali sa nama, smeha i priča bilo brdo!
I peru jedan dan Zaporošca baš u Limu, uterali ga, voda do volana!, Provozali se po plićaku i na obalu. Ispod gumenih otirača izvade čepove, i sva voda sa poda isteče. Sunce osuši, malo prebrišu i autic se sjaji.
A gomila komšija i prijatelja gledala u čudu!
Beogradjani, nabavljajte ZAZ968 za poplave i nema frke!

Nikola

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 06. jul 2022 15:07)

Za početak se događa to, da se imena gradova pišu velikim slovom!

statuskan

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 06. jul 2022 15:07)

Evo da ti odgovorim, kišnu kanalizaciju ima možda 30% Beograda, uži centar grada. Naselja koja su nikla 90 - tih nemaju kišnu kanalizaciju. I ta naselja koja imaju slivnici se čiste jednom u godinu dana a trebalo bi barem jednom u nedelju dana. Pošto sam iz Zemuna znam za dve raskrsnice koje su uvek poplavljene posle malo jače kiše. Prva je na prvom isključenju za Novosadski auto put kod Zmaja a druga kod ulaza u Altinu iz Ugrinovačke ulice. Slivnici večito zabetonirani od blata!

Roki

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 6. jul 2022 15:07)

Dogadja se posledica neplanskog zidanja na svakom slobodnom metru u Bg. Ne može kanalizacija više ni malo jaču kišu da primi, puni se Bg kišnicom kao lavor.

onako

pre 1 godinu

Od auta koji je bio u poplavi,nema nista.
Zet je tako kupio auto a nije provalio da je bio u poplavi,Obrenovac.I to je od te poplave proslo preko dve godine.Vise od 8 meseci je auto bio po raznim majstorima,dao preko 1500 e i nije svo to vreme imao auto.Nekako ga nabudzili i odmah ga je prodao.

kamo dalje rođače

pre 1 godinu

Da li može neki stručni savet za gradsku vlast na temu "kako održavati i obnavljati odvodne sisteme"? Meni nije normalno da toliko ljudi ispašta zbog neodgovornosti i nesposobnosti gradskih vlasti...

Smuleco

pre 1 godinu

"Bilo da se automobilom bavi majstor ili vlasnik koji je za to stručan, u zavisnosti od nivoa poplave, biće potrebno delimično ili potpuno rastaviti vozilo. "

Iskreno, bolje ga je onda prodati nekome ko će ga raskupusati u delove.

grobar

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..

Bojan

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 6. jul 2022 15:07)

Niži delovi Beograda imaju sistem kolektora i pumpi koji preuzimaju vodu u slučaju većih padavina. Glavni problem, i u nižim i u višim delovima grada, je održavanje. Kišna kanalizacija se ne čisti redovno bar 15 godina, već samo kad je baš zapušena. Redovnim čišćenjem bi se obezbedilo da ona može prihvatiti vodu i u slučaju pljuska, a ne samo blage kiše. Ipak, redovno održavanje nije političarima interesantno, nema slikanja i presecanja vrpci... a zahteva i neko znanje. Zbog toga se i ne radi, i zbog toga svaki malo jači pljusak napravi potpuni kolaps u gardu, a nekoliko stotina automobila ostane uništeno.

andrej

pre 1 godinu

Posle poplava u Obrenovcu pre par godina puno je jeftinijih polovnjaka bilo na prodaju. Radi taj auto, ali brzo se jave problemi i to pod obavezno.
Naravoucenije, poplavljen auto će teško biti ponovo pouzdan.

Milan

pre 1 godinu

grobar, 6. jul 2022 15:07)
Događa se neplanska gradnja koja betonira i zauzima zelene površine i polja pod travom i drvećem koja upijaju vodu. Pored toga kanalizacija i odvodi su projektovani i građeni 60-ih godina prošlog veka. Na to se samo kače novoizgrađeni objekti bez pitanja da li to može fizički primi postojeći sistem.
Neodržavanje sistema odvoda, preliva i pumpi koje treba da ispumpaju viškove vode itd.itd. Ponekad imam utisak da je ovaj grad prepušten sam sebi pa šta bam bude.

Roki

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 6. jul 2022 15:07)

Dogadja se posledica neplanskog zidanja na svakom slobodnom metru u Bg. Ne može kanalizacija više ni malo jaču kišu da primi, puni se Bg kišnicom kao lavor.

grobar

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..

Pešmerga

pre 1 godinu

Početkom 90", leto kraj Lima, kod djeda u CG. Dodjoše jedan dan 2 Rusa, momci oko 25-30god., sa skoro novim Zaporošcem 968!
Pun krcat , svakakvih stvarčica za prodaju. Ostali su bili oko 15-tak dana, tu ispod djedove kuće kampovali, nisu hteli da dodju i spavaju u kući mada ih je pokojni djed vukao u kuću svaki dan. Doručkovali, ručali ili večerali sa nama, smeha i priča bilo brdo!
I peru jedan dan Zaporošca baš u Limu, uterali ga, voda do volana!, Provozali se po plićaku i na obalu. Ispod gumenih otirača izvade čepove, i sva voda sa poda isteče. Sunce osuši, malo prebrišu i autic se sjaji.
A gomila komšija i prijatelja gledala u čudu!
Beogradjani, nabavljajte ZAZ968 za poplave i nema frke!

statuskan

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 06. jul 2022 15:07)

Evo da ti odgovorim, kišnu kanalizaciju ima možda 30% Beograda, uži centar grada. Naselja koja su nikla 90 - tih nemaju kišnu kanalizaciju. I ta naselja koja imaju slivnici se čiste jednom u godinu dana a trebalo bi barem jednom u nedelju dana. Pošto sam iz Zemuna znam za dve raskrsnice koje su uvek poplavljene posle malo jače kiše. Prva je na prvom isključenju za Novosadski auto put kod Zmaja a druga kod ulaza u Altinu iz Ugrinovačke ulice. Slivnici večito zabetonirani od blata!

Let's go Brandon!

pre 1 godinu

To ako vozite ove automobile za seka Perse.Ako terate auto za prave muškarce kao Lada, Zaporožac, Dačia, Fiat, onda voda ne smeta, ocedi se i ide kao i pre.

kamo dalje rođače

pre 1 godinu

Da li može neki stručni savet za gradsku vlast na temu "kako održavati i obnavljati odvodne sisteme"? Meni nije normalno da toliko ljudi ispašta zbog neodgovornosti i nesposobnosti gradskih vlasti...

onako

pre 1 godinu

Od auta koji je bio u poplavi,nema nista.
Zet je tako kupio auto a nije provalio da je bio u poplavi,Obrenovac.I to je od te poplave proslo preko dve godine.Vise od 8 meseci je auto bio po raznim majstorima,dao preko 1500 e i nije svo to vreme imao auto.Nekako ga nabudzili i odmah ga je prodao.

Sale

pre 1 godinu

Ako je automobil iole ozbiljnije poplavljen, od tog posla nema ništa. Mora u kobasice, osim ukoliko ne planirate da nekome "uvalite" takav auto, što naravno nikako ne preporučujem, jer stvari kupite i gubite, a obraz kada se izgubi je već nešto drugo.

sofronije

pre 1 godinu

Da li može neki stručni savet za gradsku vlast na temu "kako održavati i obnavljati odvodne sisteme"? Meni nije normalno da toliko ljudi ispašta zbog neodgovornosti i nesposobnosti gradskih vlasti...
(kamo dalje rođače, 6. jul 2022 16:10)

Iskreno, meni je drago zbog ovoga... Nije ovo prvi put da se desava, nakon svake iole jace kise imamo iste snimke, iste slike, iste komentare... I kada dodju izbori narod opet glasa za iste ljude koji su se vec vise puta dokazali u svojoj strucnosti da resavaju probleme tog istog naroda... Meni se cini da je narod zadovoljan cim ih ponovo bira a ko sam ja da se mesam u volju mojih sugradjana tako da mi je zaista drago sto im njihov izbor dolazi na naplatu...

Slavko

pre 1 godinu

Takav auto koji je poplavljen, vise nije za upotrebu,kasko bi trebalo da prizna totalnu stetu..
(C i n i k, 6. jul 2022 20:37)
Priznaće, ali u svoju korist --2014 Obrenovac Fiat 500l, 10 meseci star 11000 km plaćen 12.000,00 evra - isplatili mi 6500 evra totalnu štetu.Umanje maksimalno u svoju korist - kažu tuži nas, ostaje ti ceo auto pa ti rasklopi, preprodaj.....

Vrdolama

pre 1 godinu

Od auta koji je bio u poplavi,nema nista.
Zet je tako kupio auto a nije provalio da je bio u poplavi,Obrenovac.I to je od te poplave proslo preko dve godine.Vise od 8 meseci je auto bio po raznim majstorima,dao preko 1500 e i nije svo to vreme imao auto.Nekako ga nabudzili i odmah ga je prodao.
(onako, 06. jul 2022 16:47)

Kazes Obrenovac sad Beograd.
Čučković tebra.

Milan

pre 1 godinu

grobar, 6. jul 2022 15:07)
Događa se neplanska gradnja koja betonira i zauzima zelene površine i polja pod travom i drvećem koja upijaju vodu. Pored toga kanalizacija i odvodi su projektovani i građeni 60-ih godina prošlog veka. Na to se samo kače novoizgrađeni objekti bez pitanja da li to može fizički primi postojeći sistem.
Neodržavanje sistema odvoda, preliva i pumpi koje treba da ispumpaju viškove vode itd.itd. Ponekad imam utisak da je ovaj grad prepušten sam sebi pa šta bam bude.

Bojan

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 6. jul 2022 15:07)

Niži delovi Beograda imaju sistem kolektora i pumpi koji preuzimaju vodu u slučaju većih padavina. Glavni problem, i u nižim i u višim delovima grada, je održavanje. Kišna kanalizacija se ne čisti redovno bar 15 godina, već samo kad je baš zapušena. Redovnim čišćenjem bi se obezbedilo da ona može prihvatiti vodu i u slučaju pljuska, a ne samo blage kiše. Ipak, redovno održavanje nije političarima interesantno, nema slikanja i presecanja vrpci... a zahteva i neko znanje. Zbog toga se i ne radi, i zbog toga svaki malo jači pljusak napravi potpuni kolaps u gardu, a nekoliko stotina automobila ostane uništeno.

andrej

pre 1 godinu

Posle poplava u Obrenovcu pre par godina puno je jeftinijih polovnjaka bilo na prodaju. Radi taj auto, ali brzo se jave problemi i to pod obavezno.
Naravoucenije, poplavljen auto će teško biti ponovo pouzdan.

Nikola

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 06. jul 2022 15:07)

Za početak se događa to, da se imena gradova pišu velikim slovom!

Ime nebitno

pre 1 godinu

Uglavnom slažem se sa svim napisanim u članku. Najbolje prodati auto u takvom stanju kakav je. Ako je kasko osiguran naplatiti štetu i prodati, rešiti se svih problema. Eventualno ako ima dva seta točkova skinuti alufelne sa gumama, namontirati čelični set točkova pa na oglas za delove i slično. Imao sam priliku da vidim mehaničara koji je kupio takav auto jeftino da ga sredi. Višemesečna patnja da se dovede auto u red uz ogromna ulaganja. Mora komplet da se ogoli do lima sve, ceo enterijer uključujući i tablu. Pa pranje i dezinfekcija školjke, menjanje svih sedišta, tepiha, tapacirunga, elektronike, table, kompjutera i sto čuda. Ma to je horor film u najavi... Patio se nekoliko meseci i na kraju prodao poznaniku koji je bio upućen u celu priču od početka. Zaradio kad se sve sabere mnogo manje nego da je to vreme potrošio u uobičajenu popravku kola mušterijama. Šta je posle bilo sa tim autom, dal je imao nepredviđenih problema - ne znam.

BDj

pre 1 godinu

U našem gradu zimi na put ide rizla (imamo je vala u izobilju) a leti i pri najmanjoj kišici na putu je potok.
Pitam se što li je to tako?

Smuleco

pre 1 godinu

"Bilo da se automobilom bavi majstor ili vlasnik koji je za to stručan, u zavisnosti od nivoa poplave, biće potrebno delimično ili potpuno rastaviti vozilo. "

Iskreno, bolje ga je onda prodati nekome ko će ga raskupusati u delove.

asd

pre 1 godinu

Za početak se događa to, da se imena gradova pišu velikim slovom!
(Nikola, 6. jul 2022 18:04)

Najveci problem je bato sto on nije napisao ime grada veliki slovom u komentaru na sajtu B92, to sto se u tom gradu koji i ne zasluzuje da se pise velikim slovom dozvoljava gradnja i trpanje stotina zgrada gde im nije mesto, gde ulice imaju kratere a ne rupe, gde kanalizacija ne funkcionise, vec posle sat vremena kise nastane potop! E to uopste nije problem, problem je malo slovo! SRAM GA BILO!

KJ

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 6. jul 2022 15:07)

Dogadja se posledica neplanskog zidanja na svakom slobodnom metru u Bg. Ne može kanalizacija više ni malo jaču kišu da primi, puni se Bg kišnicom kao lavor.
(Roki, 06. jul 2022 16:48)

Koja kanalizacija?

ako

pre 1 godinu

Ja stvarno ne znam za koje bi to ljude narod mogao da glasa po tvom mišljenju a problemi naravno da postoje i samo će biti još gori. Beograd jednostavno nema dovoljno infrastrukture da bi prigrlio tu količinu naroda koja se slila u njega a za migraciju nije odgovorna sadašnja vlast već oni koji su nakon bombardovanja 99-e sve živo uništili i pokrali u toj meri da je nepopravljivo narednih bar još deset godina. U Srbiji uopšte nije interesantno pohvaliti nekoga ,već nakrpiti što više,bilo to da je brat ,kum ili prijatelj u bilo kom poslu ili uopšte životu.Svi su tako puni pameti i svaka budala u demokratiji ima pravo da laje i izvrće stvari a sve što je ispravnih vrednosti je predstavljeno suprotno.
(Nikola, 06. jul 2022 23:05)

A jbt, muka mi dodje od tvog komentara. Pa ti si zaradio i tri sendvica sada. Po tvojoj logici, to je to, nista se ne moze uraditi, niko nike kriv, BG mora i treba biti poplavljen svakom kisom, inace, to je normalno, svaki glavni grad u svetu bude poplavljen cesto. Kazes BG nema infrastrukturu, pa sto nema? OK, unistena je, pa sto ne naprave? Za BG na vodi ima para, taj nece biti poplavljen. Te pare su se mogle uloziti da se pomogne obicnom narodu, a ne da se prave stanovi od 500 hiljada eur. Nemoj jesti sto se ne jede, majke ti. Ne zna se da li su gori ovi sto pljuju svaki dan po vlasti, ili ovi sto pokusavaju na sve nacine opravdati vlast. Ne zna se ko je gluplji.

Robert

pre 1 godinu

... Vise od 8 meseci je auto bio po raznim majstorima,dao preko 1500 e i nije svo to vreme imao auto.Nekako ga nabudzili i odmah ga je prodao.
(onako, 6. jul 2022 16:47)

Naravno, zajeb se šalje dalje, sve dok se ne naleti na nekog ko ne želi da prihvati tu "tradiciju", pa počne da pravi probleme i traži nazad svoj novac. Tako sam i ja pre 15-ak godina preprodavao polovne mobilne. Pa me neko zezne i uvali mi neispravan, a onda sam i ja smatrao kako nije fer da se bunim jer sam isprobao mob, pa ga isto tako malo zamaskiram i prodam dalje. E, jednom se naiđe na lika koji se ne slaže s tim i od tada nikada više svoj zajeb nisam uvalio nekom drugom, već ga prihvatio kao sopstvenu grešku. :)

Petar

pre 1 godinu

Kad ste culi da se ulaze u povecanje kapaciteta kanalizacije sto kisne sto sanitarne?To vam je isto kao sto npr mobilni operater ulaze u kapacitet transportnog dela mreze.Niste nikad.Pravi se samo ono sto se vidi(mafija i korupcija tako radi), a najvazniji deo grada je ono sto se ne vidi, to je bazicna infrastruktura.Uostalom procitajte biografije ljudi koji su zauzimali i zauzimaju izvrsne funkcije u gradu.Jeste li onda iznenadjeni?Sve se desava sa razlogom!A narod bira vlast spram sebe, prosto identifikuje se sa tom vrstom politicke price, moralom, postenjem itd.Rezultati izbora kazu da je narod sebi izabrao vlast kakvu zeli.

Nikola

pre 1 godinu

Iskreno, meni je drago zbog ovoga... Nije ovo prvi put da se desava, nakon svake iole jace kise imamo iste snimke, iste slike, iste komentare... I kada dodju izbori narod opet glasa za iste ljude koji su se vec vise puta dokazali u svojoj strucnosti da resavaju probleme tog istog naroda... Meni se cini da je narod zadovoljan cim ih ponovo bira a ko sam ja da se mesam u volju mojih sugradjana tako da mi je zaista drago sto im njihov izbor dolazi na naplatu...
(sofronije, 06. jul 2022 21:40)

Ja stvarno ne znam za koje bi to ljude narod mogao da glasa po tvom mišljenju a problemi naravno da postoje i samo će biti još gori. Beograd jednostavno nema dovoljno infrastrukture da bi prigrlio tu količinu naroda koja se slila u njega a za migraciju nije odgovorna sadašnja vlast već oni koji su nakon bombardovanja 99-e sve živo uništili i pokrali u toj meri da je nepopravljivo narednih bar još deset godina. U Srbiji uopšte nije interesantno pohvaliti nekoga ,već nakrpiti što više,bilo to da je brat ,kum ili prijatelj u bilo kom poslu ili uopšte životu.Svi su tako puni pameti i svaka budala u demokratiji ima pravo da laje i izvrće stvari a sve što je ispravnih vrednosti je predstavljeno suprotno.

Jelenski rog

pre 1 godinu

Pa evo aktivirali su Čučkovića kao menadžera a on najbolje zna kako se potapaju automobili kuće i ljudski životi .......a za kola nije ni važno .......

Lord of the Flies

pre 1 godinu

svaka cast za kanalizaciju, vidi se da se sve radilo planski i po pe esu kada se gradilo
(zai ninja, 06. jul 2022 16:40)

pa zar iko misli da je moguce u postojece cevi uterati ono sto se bude izlivalo iz zgrada u Westu 65, Airport Cityju, Welportu, Savadi, Elixir gardenu i ostatku bloka 65? A to je samo 1 blok na Novom Beogradu koji tek treba da se useli do kraja godine

www

pre 1 godinu

Nikola@ A zašto se država ne potrudi da Beograd ne bude više atraktivan? Degutantan deo tvog komentara se odnosi na posle 1999-tu...kao da se pre toga ništa nije desilo i da sve ovo nije posledica višedecenijskih loših odluka rukovodstva Beograda! Vi nemate gradonačelnike, već političare i kvazi-političare. Nemate dugoročnu viziju kako komunalno i arhitektonski treba da izgleda grad. Sami ste krivi, lepo ti reče čovek...a što ti to ne shvataš, pa...to je tvoj problem.

Bane

pre 1 godinu

Takav auto koji je poplavljen, vise nije za upotrebu,kasko bi trebalo da prizna totalnu stetu..
(C i n i k, 6. jul 2022 20:37)
Priznaće, ali u svoju korist --2014 Obrenovac Fiat 500l, 10 meseci star 11000 km plaćen 12.000,00 evra - isplatili mi 6500 evra totalnu štetu.Umanje maksimalno u svoju korist - kažu tuži nas, ostaje ti ceo auto pa ti rasklopi, preprodaj.....
(Slavko, 06. jul 2022 22:08)

Pa da, totalna steta tako funkcionise. Isplate ti razliku izmedju osigurane vrednosti i procenjene vrednosti ostatka vozila.

Tebi su isplatili 6.500€ a ostao ti auto, malte ne nov, ponudis ga nekom elektricaru, mehanucaru i sl. za 5.500€ i eto tebi para koliko si ga platio.

A taj elektricar ili mehanicar se malo sami pozabave sa njim, jer to njih kosta mnogo manje nego tebe i voala, eto i njima novog auta prilicno povoljno koji mogu da prodaju vise nego sto je njih kostao pa jos i da zarade.

Ovo pricam iz licnog iskustva, imao sam saobracajku, totalna steta, osiguranje isplatilo, a auto otkupio limar kod koga je bio na defektazi, on ga sredio i prodao.

Gradjanin

pre 1 godinu

Posle ovog potopa vecina slivnika je zatpana svim i svacim sto je voda nanela tako da cemo videti sta ce biti sutra. Konkretan primer duz Jurija Gagarina. Svuda se zida i betonira, zemlenih povrsina koje su upijale vodu je sve manje pa zato sada iammo pravi potop. Cekajte samo dok na mestu IMTa naprave jos 1000-2000 stanova i lokala pa sve to prikljuce na postojecu "mrezu". Juce su u Bloku 64 posle skoro 20 sati ispumpavanja uspeli da izvuku svu vodu iz garaza. 1.5 metar vode neverovatna scena a oni koji nisu uspeli da sklone automobile na vreme sad mogu da se slikaju.

kl

pre 1 godinu

Iskreno, meni je drago zbog ovoga... Nije ovo prvi put da se desava, nakon svake iole jace kise imamo iste snimke, iste slike, iste komentare... I kada dodju izbori narod opet glasa za iste ljude koji su se vec vise puta dokazali u svojoj strucnosti da resavaju probleme tog istog naroda... Meni se cini da je narod zadovoljan cim ih ponovo bira a ko sam ja da se mesam u volju mojih sugradjana tako da mi je zaista drago sto im njihov izbor dolazi na naplatu...
(sofronije, 06. jul 2022 21:40)

Pa sta ti ima biti drago, nisu politicarima poplavljena auta, a ocigledno ni tebi. Kakve veze ima kakvi su ovde komentari? Pa nema 5 miliona komentara od isto toliko osoba, pa da ti zakljucujes da narod jedno pise, a drugacije glasa. Oni koji glasaju za Vucica, ovde se i ne pojavljuju, tako da ti ne mozes ni imati sliku o tome. Oni se ovde javljaju samo kada se hvali Vucic, i potpisuju se imenom (nekada i prezimenom), da se zna kome ide sendvic.

zakon privlacnosti

pre 1 godinu

Juce u Tresnjinog Cveta voda usla u garazu i neko kaze da je bila iznad krova auta. Covek ima neki ferari pod ceradom i teslu. Neko rece da nijedan nije ni registrovan ni osiguran i da je steta milion evra.

Sinoc do kasno su dva kamiona ih dizala i negde su ih oterali.

Siguran sam da taj vlasnik moze da se javi ovde da nam kaze situaciju.

U svakom slucaju tragedija. Ne za teslu koliko za ferari pod crvenom ceradom.

Miki

pre 1 godinu

Auto koji je bio poplavljen preko donje ivice vrata nije više auto koji može lako da se popravi,to jest nikad kraja popravkama.
U americi se auto ispalaćuje oko 10%-20%preko prodajne cene ili oko 10% preko onog što ste dužni za njega ako ste dužni više nego što auto vredi.
Auto uzima odiguranje i prodaje na aukciji pod vozila koja su bila u sudaru ili poplavi.
Takva auta kojima je isplaćena 100% odšteta mogu opet da se registriraju ali ne više sa čistom saobraćajnom(title)nego kao rekonstruisana vozila ,dobijaju pločicu na štok vrata i umjesto čistu saobraćajnu dobijaju onu na kojoj piše rekonstuisano.
Takva vozila su oko 30-50% manje vrednosti i tako se i vode.
U svakom slučaju iz mog iskustva mnogo je sigurnije kupiti auto koje je bilo u sudaru nego poplavljeno.
onom uderenom se vidi šta je šteta i popravi ali ono koje je bilo u vodi,veliko pitanje je koliko dugo je bilo u vodi,kakvoj vodi i kolio duboko
O onima sa morskom vodom neću ni da govorim.
Uglavnom,popravljane poplavljrnog auta nema kraja,napraviš jedno za sedmicu ili mesec nešto drugo i tako u nedogled.
Naravno ima i opcija da zadržiš auto a da ti siguranje isplati 60-70% odštete ali mislim da je to lošija opcija.

Aca

pre 1 godinu

Iskreno, meni je drago zbog ovoga... Nije ovo prvi put da se desava, nakon svake iole jace kise imamo iste snimke, iste slike, iste komentare... I kada dodju izbori narod opet glasa za iste ljude koji su se vec vise puta dokazali u svojoj strucnosti da resavaju probleme tog istog naroda... Meni se cini da je narod zadovoljan cim ih ponovo bira a ko sam ja da se mesam u volju mojih sugradjana tako da mi je zaista drago sto im njihov izbor dolazi na naplatu...
(sofronije, 06. jul 2022 21:40)

Ja stvarno ne znam za koje bi to ljude narod mogao da glasa po tvom mišljenju a problemi naravno da postoje i samo će biti još gori. Beograd jednostavno nema dovoljno infrastrukture da bi prigrlio tu količinu naroda koja se slila u njega a za migraciju nije odgovorna sadašnja vlast već oni koji su nakon bombardovanja 99-e sve živo uništili i pokrali u toj meri da je nepopravljivo narednih bar još deset godina. U Srbiji uopšte nije interesantno pohvaliti nekoga ,već nakrpiti što više,bilo to da je brat ,kum ili prijatelj u bilo kom poslu ili uopšte životu.Svi su tako puni pameti i svaka budala u demokratiji ima pravo da laje i izvrće stvari a sve što je ispravnih vrednosti je predstavljeno suprotno.
(Nikola, 06. jul 2022 23:05)
Koje ljude? Nebitno koje, pravilo demokratije jeste smenjivost ili promena pa ma kakva ona bila, ako nema promene to vise nije demokratije vec autokratija.Sto kazu babe nek dodje i crni ciganin samo nek se menja.

Nikola

pre 1 godinu

"Poplavljen vam je automobil – šta sad?"

Dubinsko pranje, pa u Sabac na plac. Pa jesmo li Srbi? Necemo se valjda brinuti oko sitnica.

kvasac

pre 1 godinu

kisa je sa prestancima padala 3 sata. i to iskljucivo kao provala oblaka. nije bas kao da to imamo svakih par meseci.
(ceca, 6. jul 2022 15:39)

Nemoj sad ovi zeleni proleteri da te čuju i da ti kažu kako je to Tito radijo. Ej bre!

Jeep

pre 1 godinu

Kupite Wrangler ili LR Defender, oni podnose potapanje do 75/90cm. Ili nemojte da kupite bilo šta, tad je ušteda najveća. Zašto vozite male niske automobile u zemlji gde svakih pet godina bude neka ozbiljna nepogoda? M
Pevačicin Mercedes na papiru može da podnese 50cm, nije bilo dovoljno...

VP

pre 1 godinu

Ja sam skočio u bazen sa telefonom u džepu. Odmah povadio bateriju (N95, na njoj je moglo), I kartice. Odneo ga kod prijatelja servisera, čovek sredio telefon ali kaže njemu je sad propadanje kontakata na pločama drastično ubrzan. Mislim da se isto desava i sa kolima.

Jova

pre 1 godinu

U svakom slucaju tragedija. Ne za teslu koliko za ferari pod crvenom ceradom.
(zakon privlacnosti, 7. jul 2022 07:43) 

E, brate, ako je to tragedija...
Stvarno me je sad zabolelo za ferari pod crvenom ciradom.

Superhik

pre 1 godinu

Kad poplava ovako ubedljivo "hakuje" elektronske sus ,kako li tek prolaze električni (elektronski)automobili? Neki dan sam (samo)bio zabrinut kako i šta kad sletiš u neku vodu zbog električnih podizača prozora, a sad eto ti vode,sama dolazi !

Nikola

pre 1 godinu

Iskreno, meni je drago zbog ovoga... Nije ovo prvi put da se desava, nakon svake iole jace kise imamo iste snimke, iste slike, iste komentare... I kada dodju izbori narod opet glasa za iste ljude koji su se vec vise puta dokazali u svojoj strucnosti da resavaju probleme tog istog naroda... Meni se cini da je narod zadovoljan cim ih ponovo bira a ko sam ja da se mesam u volju mojih sugradjana tako da mi je zaista drago sto im njihov izbor dolazi na naplatu...
(sofronije, 06. jul 2022 21:40)

Ja stvarno ne znam za koje bi to ljude narod mogao da glasa po tvom mišljenju a problemi naravno da postoje i samo će biti još gori. Beograd jednostavno nema dovoljno infrastrukture da bi prigrlio tu količinu naroda koja se slila u njega a za migraciju nije odgovorna sadašnja vlast već oni koji su nakon bombardovanja 99-e sve živo uništili i pokrali u toj meri da je nepopravljivo narednih bar još deset godina. U Srbiji uopšte nije interesantno pohvaliti nekoga ,već nakrpiti što više,bilo to da je brat ,kum ili prijatelj u bilo kom poslu ili uopšte životu.Svi su tako puni pameti i svaka budala u demokratiji ima pravo da laje i izvrće stvari a sve što je ispravnih vrednosti je predstavljeno suprotno.

Nikola

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 06. jul 2022 15:07)

Za početak se događa to, da se imena gradova pišu velikim slovom!

Pešmerga

pre 1 godinu

Početkom 90", leto kraj Lima, kod djeda u CG. Dodjoše jedan dan 2 Rusa, momci oko 25-30god., sa skoro novim Zaporošcem 968!
Pun krcat , svakakvih stvarčica za prodaju. Ostali su bili oko 15-tak dana, tu ispod djedove kuće kampovali, nisu hteli da dodju i spavaju u kući mada ih je pokojni djed vukao u kuću svaki dan. Doručkovali, ručali ili večerali sa nama, smeha i priča bilo brdo!
I peru jedan dan Zaporošca baš u Limu, uterali ga, voda do volana!, Provozali se po plićaku i na obalu. Ispod gumenih otirača izvade čepove, i sva voda sa poda isteče. Sunce osuši, malo prebrišu i autic se sjaji.
A gomila komšija i prijatelja gledala u čudu!
Beogradjani, nabavljajte ZAZ968 za poplave i nema frke!

grobar

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..

Let's go Brandon!

pre 1 godinu

To ako vozite ove automobile za seka Perse.Ako terate auto za prave muškarce kao Lada, Zaporožac, Dačia, Fiat, onda voda ne smeta, ocedi se i ide kao i pre.

sofronije

pre 1 godinu

Da li može neki stručni savet za gradsku vlast na temu "kako održavati i obnavljati odvodne sisteme"? Meni nije normalno da toliko ljudi ispašta zbog neodgovornosti i nesposobnosti gradskih vlasti...
(kamo dalje rođače, 6. jul 2022 16:10)

Iskreno, meni je drago zbog ovoga... Nije ovo prvi put da se desava, nakon svake iole jace kise imamo iste snimke, iste slike, iste komentare... I kada dodju izbori narod opet glasa za iste ljude koji su se vec vise puta dokazali u svojoj strucnosti da resavaju probleme tog istog naroda... Meni se cini da je narod zadovoljan cim ih ponovo bira a ko sam ja da se mesam u volju mojih sugradjana tako da mi je zaista drago sto im njihov izbor dolazi na naplatu...

BDj

pre 1 godinu

U našem gradu zimi na put ide rizla (imamo je vala u izobilju) a leti i pri najmanjoj kišici na putu je potok.
Pitam se što li je to tako?

onako

pre 1 godinu

Od auta koji je bio u poplavi,nema nista.
Zet je tako kupio auto a nije provalio da je bio u poplavi,Obrenovac.I to je od te poplave proslo preko dve godine.Vise od 8 meseci je auto bio po raznim majstorima,dao preko 1500 e i nije svo to vreme imao auto.Nekako ga nabudzili i odmah ga je prodao.

Ime nebitno

pre 1 godinu

Uglavnom slažem se sa svim napisanim u članku. Najbolje prodati auto u takvom stanju kakav je. Ako je kasko osiguran naplatiti štetu i prodati, rešiti se svih problema. Eventualno ako ima dva seta točkova skinuti alufelne sa gumama, namontirati čelični set točkova pa na oglas za delove i slično. Imao sam priliku da vidim mehaničara koji je kupio takav auto jeftino da ga sredi. Višemesečna patnja da se dovede auto u red uz ogromna ulaganja. Mora komplet da se ogoli do lima sve, ceo enterijer uključujući i tablu. Pa pranje i dezinfekcija školjke, menjanje svih sedišta, tepiha, tapacirunga, elektronike, table, kompjutera i sto čuda. Ma to je horor film u najavi... Patio se nekoliko meseci i na kraju prodao poznaniku koji je bio upućen u celu priču od početka. Zaradio kad se sve sabere mnogo manje nego da je to vreme potrošio u uobičajenu popravku kola mušterijama. Šta je posle bilo sa tim autom, dal je imao nepredviđenih problema - ne znam.

statuskan

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 06. jul 2022 15:07)

Evo da ti odgovorim, kišnu kanalizaciju ima možda 30% Beograda, uži centar grada. Naselja koja su nikla 90 - tih nemaju kišnu kanalizaciju. I ta naselja koja imaju slivnici se čiste jednom u godinu dana a trebalo bi barem jednom u nedelju dana. Pošto sam iz Zemuna znam za dve raskrsnice koje su uvek poplavljene posle malo jače kiše. Prva je na prvom isključenju za Novosadski auto put kod Zmaja a druga kod ulaza u Altinu iz Ugrinovačke ulice. Slivnici večito zabetonirani od blata!

andrej

pre 1 godinu

Posle poplava u Obrenovcu pre par godina puno je jeftinijih polovnjaka bilo na prodaju. Radi taj auto, ali brzo se jave problemi i to pod obavezno.
Naravoucenije, poplavljen auto će teško biti ponovo pouzdan.

Smuleco

pre 1 godinu

"Bilo da se automobilom bavi majstor ili vlasnik koji je za to stručan, u zavisnosti od nivoa poplave, biće potrebno delimično ili potpuno rastaviti vozilo. "

Iskreno, bolje ga je onda prodati nekome ko će ga raskupusati u delove.

Slavko

pre 1 godinu

Takav auto koji je poplavljen, vise nije za upotrebu,kasko bi trebalo da prizna totalnu stetu..
(C i n i k, 6. jul 2022 20:37)
Priznaće, ali u svoju korist --2014 Obrenovac Fiat 500l, 10 meseci star 11000 km plaćen 12.000,00 evra - isplatili mi 6500 evra totalnu štetu.Umanje maksimalno u svoju korist - kažu tuži nas, ostaje ti ceo auto pa ti rasklopi, preprodaj.....

zakon privlacnosti

pre 1 godinu

Juce u Tresnjinog Cveta voda usla u garazu i neko kaze da je bila iznad krova auta. Covek ima neki ferari pod ceradom i teslu. Neko rece da nijedan nije ni registrovan ni osiguran i da je steta milion evra.

Sinoc do kasno su dva kamiona ih dizala i negde su ih oterali.

Siguran sam da taj vlasnik moze da se javi ovde da nam kaze situaciju.

U svakom slucaju tragedija. Ne za teslu koliko za ferari pod crvenom ceradom.

asd

pre 1 godinu

Za početak se događa to, da se imena gradova pišu velikim slovom!
(Nikola, 6. jul 2022 18:04)

Najveci problem je bato sto on nije napisao ime grada veliki slovom u komentaru na sajtu B92, to sto se u tom gradu koji i ne zasluzuje da se pise velikim slovom dozvoljava gradnja i trpanje stotina zgrada gde im nije mesto, gde ulice imaju kratere a ne rupe, gde kanalizacija ne funkcionise, vec posle sat vremena kise nastane potop! E to uopste nije problem, problem je malo slovo! SRAM GA BILO!

Milan

pre 1 godinu

grobar, 6. jul 2022 15:07)
Događa se neplanska gradnja koja betonira i zauzima zelene površine i polja pod travom i drvećem koja upijaju vodu. Pored toga kanalizacija i odvodi su projektovani i građeni 60-ih godina prošlog veka. Na to se samo kače novoizgrađeni objekti bez pitanja da li to može fizički primi postojeći sistem.
Neodržavanje sistema odvoda, preliva i pumpi koje treba da ispumpaju viškove vode itd.itd. Ponekad imam utisak da je ovaj grad prepušten sam sebi pa šta bam bude.

kamo dalje rođače

pre 1 godinu

Da li može neki stručni savet za gradsku vlast na temu "kako održavati i obnavljati odvodne sisteme"? Meni nije normalno da toliko ljudi ispašta zbog neodgovornosti i nesposobnosti gradskih vlasti...

Sale

pre 1 godinu

Ako je automobil iole ozbiljnije poplavljen, od tog posla nema ništa. Mora u kobasice, osim ukoliko ne planirate da nekome "uvalite" takav auto, što naravno nikako ne preporučujem, jer stvari kupite i gubite, a obraz kada se izgubi je već nešto drugo.

kvasac

pre 1 godinu

kisa je sa prestancima padala 3 sata. i to iskljucivo kao provala oblaka. nije bas kao da to imamo svakih par meseci.
(ceca, 6. jul 2022 15:39)

Nemoj sad ovi zeleni proleteri da te čuju i da ti kažu kako je to Tito radijo. Ej bre!

ako

pre 1 godinu

Ja stvarno ne znam za koje bi to ljude narod mogao da glasa po tvom mišljenju a problemi naravno da postoje i samo će biti još gori. Beograd jednostavno nema dovoljno infrastrukture da bi prigrlio tu količinu naroda koja se slila u njega a za migraciju nije odgovorna sadašnja vlast već oni koji su nakon bombardovanja 99-e sve živo uništili i pokrali u toj meri da je nepopravljivo narednih bar još deset godina. U Srbiji uopšte nije interesantno pohvaliti nekoga ,već nakrpiti što više,bilo to da je brat ,kum ili prijatelj u bilo kom poslu ili uopšte životu.Svi su tako puni pameti i svaka budala u demokratiji ima pravo da laje i izvrće stvari a sve što je ispravnih vrednosti je predstavljeno suprotno.
(Nikola, 06. jul 2022 23:05)

A jbt, muka mi dodje od tvog komentara. Pa ti si zaradio i tri sendvica sada. Po tvojoj logici, to je to, nista se ne moze uraditi, niko nike kriv, BG mora i treba biti poplavljen svakom kisom, inace, to je normalno, svaki glavni grad u svetu bude poplavljen cesto. Kazes BG nema infrastrukturu, pa sto nema? OK, unistena je, pa sto ne naprave? Za BG na vodi ima para, taj nece biti poplavljen. Te pare su se mogle uloziti da se pomogne obicnom narodu, a ne da se prave stanovi od 500 hiljada eur. Nemoj jesti sto se ne jede, majke ti. Ne zna se da li su gori ovi sto pljuju svaki dan po vlasti, ili ovi sto pokusavaju na sve nacine opravdati vlast. Ne zna se ko je gluplji.

Jeep

pre 1 godinu

Kupite Wrangler ili LR Defender, oni podnose potapanje do 75/90cm. Ili nemojte da kupite bilo šta, tad je ušteda najveća. Zašto vozite male niske automobile u zemlji gde svakih pet godina bude neka ozbiljna nepogoda? M
Pevačicin Mercedes na papiru može da podnese 50cm, nije bilo dovoljno...

Bane

pre 1 godinu

Takav auto koji je poplavljen, vise nije za upotrebu,kasko bi trebalo da prizna totalnu stetu..
(C i n i k, 6. jul 2022 20:37)
Priznaće, ali u svoju korist --2014 Obrenovac Fiat 500l, 10 meseci star 11000 km plaćen 12.000,00 evra - isplatili mi 6500 evra totalnu štetu.Umanje maksimalno u svoju korist - kažu tuži nas, ostaje ti ceo auto pa ti rasklopi, preprodaj.....
(Slavko, 06. jul 2022 22:08)

Pa da, totalna steta tako funkcionise. Isplate ti razliku izmedju osigurane vrednosti i procenjene vrednosti ostatka vozila.

Tebi su isplatili 6.500€ a ostao ti auto, malte ne nov, ponudis ga nekom elektricaru, mehanucaru i sl. za 5.500€ i eto tebi para koliko si ga platio.

A taj elektricar ili mehanicar se malo sami pozabave sa njim, jer to njih kosta mnogo manje nego tebe i voala, eto i njima novog auta prilicno povoljno koji mogu da prodaju vise nego sto je njih kostao pa jos i da zarade.

Ovo pricam iz licnog iskustva, imao sam saobracajku, totalna steta, osiguranje isplatilo, a auto otkupio limar kod koga je bio na defektazi, on ga sredio i prodao.

Robert

pre 1 godinu

... Vise od 8 meseci je auto bio po raznim majstorima,dao preko 1500 e i nije svo to vreme imao auto.Nekako ga nabudzili i odmah ga je prodao.
(onako, 6. jul 2022 16:47)

Naravno, zajeb se šalje dalje, sve dok se ne naleti na nekog ko ne želi da prihvati tu "tradiciju", pa počne da pravi probleme i traži nazad svoj novac. Tako sam i ja pre 15-ak godina preprodavao polovne mobilne. Pa me neko zezne i uvali mi neispravan, a onda sam i ja smatrao kako nije fer da se bunim jer sam isprobao mob, pa ga isto tako malo zamaskiram i prodam dalje. E, jednom se naiđe na lika koji se ne slaže s tim i od tada nikada više svoj zajeb nisam uvalio nekom drugom, već ga prihvatio kao sopstvenu grešku. :)

Bojan

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 6. jul 2022 15:07)

Niži delovi Beograda imaju sistem kolektora i pumpi koji preuzimaju vodu u slučaju većih padavina. Glavni problem, i u nižim i u višim delovima grada, je održavanje. Kišna kanalizacija se ne čisti redovno bar 15 godina, već samo kad je baš zapušena. Redovnim čišćenjem bi se obezbedilo da ona može prihvatiti vodu i u slučaju pljuska, a ne samo blage kiše. Ipak, redovno održavanje nije političarima interesantno, nema slikanja i presecanja vrpci... a zahteva i neko znanje. Zbog toga se i ne radi, i zbog toga svaki malo jači pljusak napravi potpuni kolaps u gardu, a nekoliko stotina automobila ostane uništeno.

Aca

pre 1 godinu

Iskreno, meni je drago zbog ovoga... Nije ovo prvi put da se desava, nakon svake iole jace kise imamo iste snimke, iste slike, iste komentare... I kada dodju izbori narod opet glasa za iste ljude koji su se vec vise puta dokazali u svojoj strucnosti da resavaju probleme tog istog naroda... Meni se cini da je narod zadovoljan cim ih ponovo bira a ko sam ja da se mesam u volju mojih sugradjana tako da mi je zaista drago sto im njihov izbor dolazi na naplatu...
(sofronije, 06. jul 2022 21:40)

Ja stvarno ne znam za koje bi to ljude narod mogao da glasa po tvom mišljenju a problemi naravno da postoje i samo će biti još gori. Beograd jednostavno nema dovoljno infrastrukture da bi prigrlio tu količinu naroda koja se slila u njega a za migraciju nije odgovorna sadašnja vlast već oni koji su nakon bombardovanja 99-e sve živo uništili i pokrali u toj meri da je nepopravljivo narednih bar još deset godina. U Srbiji uopšte nije interesantno pohvaliti nekoga ,već nakrpiti što više,bilo to da je brat ,kum ili prijatelj u bilo kom poslu ili uopšte životu.Svi su tako puni pameti i svaka budala u demokratiji ima pravo da laje i izvrće stvari a sve što je ispravnih vrednosti je predstavljeno suprotno.
(Nikola, 06. jul 2022 23:05)
Koje ljude? Nebitno koje, pravilo demokratije jeste smenjivost ili promena pa ma kakva ona bila, ako nema promene to vise nije demokratije vec autokratija.Sto kazu babe nek dodje i crni ciganin samo nek se menja.

Superhik

pre 1 godinu

Kad poplava ovako ubedljivo "hakuje" elektronske sus ,kako li tek prolaze električni (elektronski)automobili? Neki dan sam (samo)bio zabrinut kako i šta kad sletiš u neku vodu zbog električnih podizača prozora, a sad eto ti vode,sama dolazi !

Roki

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 6. jul 2022 15:07)

Dogadja se posledica neplanskog zidanja na svakom slobodnom metru u Bg. Ne može kanalizacija više ni malo jaču kišu da primi, puni se Bg kišnicom kao lavor.

Vrdolama

pre 1 godinu

Od auta koji je bio u poplavi,nema nista.
Zet je tako kupio auto a nije provalio da je bio u poplavi,Obrenovac.I to je od te poplave proslo preko dve godine.Vise od 8 meseci je auto bio po raznim majstorima,dao preko 1500 e i nije svo to vreme imao auto.Nekako ga nabudzili i odmah ga je prodao.
(onako, 06. jul 2022 16:47)

Kazes Obrenovac sad Beograd.
Čučković tebra.

Nikola

pre 1 godinu

"Poplavljen vam je automobil – šta sad?"

Dubinsko pranje, pa u Sabac na plac. Pa jesmo li Srbi? Necemo se valjda brinuti oko sitnica.

kl

pre 1 godinu

Iskreno, meni je drago zbog ovoga... Nije ovo prvi put da se desava, nakon svake iole jace kise imamo iste snimke, iste slike, iste komentare... I kada dodju izbori narod opet glasa za iste ljude koji su se vec vise puta dokazali u svojoj strucnosti da resavaju probleme tog istog naroda... Meni se cini da je narod zadovoljan cim ih ponovo bira a ko sam ja da se mesam u volju mojih sugradjana tako da mi je zaista drago sto im njihov izbor dolazi na naplatu...
(sofronije, 06. jul 2022 21:40)

Pa sta ti ima biti drago, nisu politicarima poplavljena auta, a ocigledno ni tebi. Kakve veze ima kakvi su ovde komentari? Pa nema 5 miliona komentara od isto toliko osoba, pa da ti zakljucujes da narod jedno pise, a drugacije glasa. Oni koji glasaju za Vucica, ovde se i ne pojavljuju, tako da ti ne mozes ni imati sliku o tome. Oni se ovde javljaju samo kada se hvali Vucic, i potpisuju se imenom (nekada i prezimenom), da se zna kome ide sendvic.

Miki

pre 1 godinu

Auto koji je bio poplavljen preko donje ivice vrata nije više auto koji može lako da se popravi,to jest nikad kraja popravkama.
U americi se auto ispalaćuje oko 10%-20%preko prodajne cene ili oko 10% preko onog što ste dužni za njega ako ste dužni više nego što auto vredi.
Auto uzima odiguranje i prodaje na aukciji pod vozila koja su bila u sudaru ili poplavi.
Takva auta kojima je isplaćena 100% odšteta mogu opet da se registriraju ali ne više sa čistom saobraćajnom(title)nego kao rekonstruisana vozila ,dobijaju pločicu na štok vrata i umjesto čistu saobraćajnu dobijaju onu na kojoj piše rekonstuisano.
Takva vozila su oko 30-50% manje vrednosti i tako se i vode.
U svakom slučaju iz mog iskustva mnogo je sigurnije kupiti auto koje je bilo u sudaru nego poplavljeno.
onom uderenom se vidi šta je šteta i popravi ali ono koje je bilo u vodi,veliko pitanje je koliko dugo je bilo u vodi,kakvoj vodi i kolio duboko
O onima sa morskom vodom neću ni da govorim.
Uglavnom,popravljane poplavljrnog auta nema kraja,napraviš jedno za sedmicu ili mesec nešto drugo i tako u nedogled.
Naravno ima i opcija da zadržiš auto a da ti siguranje isplati 60-70% odštete ali mislim da je to lošija opcija.

VP

pre 1 godinu

Ja sam skočio u bazen sa telefonom u džepu. Odmah povadio bateriju (N95, na njoj je moglo), I kartice. Odneo ga kod prijatelja servisera, čovek sredio telefon ali kaže njemu je sad propadanje kontakata na pločama drastično ubrzan. Mislim da se isto desava i sa kolima.

Jelenski rog

pre 1 godinu

Pa evo aktivirali su Čučkovića kao menadžera a on najbolje zna kako se potapaju automobili kuće i ljudski životi .......a za kola nije ni važno .......

Petar

pre 1 godinu

Kad ste culi da se ulaze u povecanje kapaciteta kanalizacije sto kisne sto sanitarne?To vam je isto kao sto npr mobilni operater ulaze u kapacitet transportnog dela mreze.Niste nikad.Pravi se samo ono sto se vidi(mafija i korupcija tako radi), a najvazniji deo grada je ono sto se ne vidi, to je bazicna infrastruktura.Uostalom procitajte biografije ljudi koji su zauzimali i zauzimaju izvrsne funkcije u gradu.Jeste li onda iznenadjeni?Sve se desava sa razlogom!A narod bira vlast spram sebe, prosto identifikuje se sa tom vrstom politicke price, moralom, postenjem itd.Rezultati izbora kazu da je narod sebi izabrao vlast kakvu zeli.

Lord of the Flies

pre 1 godinu

svaka cast za kanalizaciju, vidi se da se sve radilo planski i po pe esu kada se gradilo
(zai ninja, 06. jul 2022 16:40)

pa zar iko misli da je moguce u postojece cevi uterati ono sto se bude izlivalo iz zgrada u Westu 65, Airport Cityju, Welportu, Savadi, Elixir gardenu i ostatku bloka 65? A to je samo 1 blok na Novom Beogradu koji tek treba da se useli do kraja godine

Jova

pre 1 godinu

U svakom slucaju tragedija. Ne za teslu koliko za ferari pod crvenom ceradom.
(zakon privlacnosti, 7. jul 2022 07:43) 

E, brate, ako je to tragedija...
Stvarno me je sad zabolelo za ferari pod crvenom ciradom.

Gradjanin

pre 1 godinu

Posle ovog potopa vecina slivnika je zatpana svim i svacim sto je voda nanela tako da cemo videti sta ce biti sutra. Konkretan primer duz Jurija Gagarina. Svuda se zida i betonira, zemlenih povrsina koje su upijale vodu je sve manje pa zato sada iammo pravi potop. Cekajte samo dok na mestu IMTa naprave jos 1000-2000 stanova i lokala pa sve to prikljuce na postojecu "mrezu". Juce su u Bloku 64 posle skoro 20 sati ispumpavanja uspeli da izvuku svu vodu iz garaza. 1.5 metar vode neverovatna scena a oni koji nisu uspeli da sklone automobile na vreme sad mogu da se slikaju.

www

pre 1 godinu

Nikola@ A zašto se država ne potrudi da Beograd ne bude više atraktivan? Degutantan deo tvog komentara se odnosi na posle 1999-tu...kao da se pre toga ništa nije desilo i da sve ovo nije posledica višedecenijskih loših odluka rukovodstva Beograda! Vi nemate gradonačelnike, već političare i kvazi-političare. Nemate dugoročnu viziju kako komunalno i arhitektonski treba da izgleda grad. Sami ste krivi, lepo ti reče čovek...a što ti to ne shvataš, pa...to je tvoj problem.

KJ

pre 1 godinu

Poplave su u beogradu do pre neku godinu bile nepojmljive, a sada kisa od pola sata, sat napravi haos u pola grada, zaista mi nije jasno sta se dogadja..
(grobar, 6. jul 2022 15:07)

Dogadja se posledica neplanskog zidanja na svakom slobodnom metru u Bg. Ne može kanalizacija više ni malo jaču kišu da primi, puni se Bg kišnicom kao lavor.
(Roki, 06. jul 2022 16:48)

Koja kanalizacija?