1. Ako zelite pouzdanost kupite TOYOTU. Naravno benzinaca ili hibrida, dizel nikako. Ako imate love onda LEXUS. Dodao bih brendove HONDA pa čak i MAZDA za koje isto vazi samo benzinci ili hibridi. Ovo brendovi su i dalje sinonim za pouzdanost a lepota je u oku posmatraca, tj kako za koga.
    (Dado, 29. maj 2022 06:39)

    A koja to toyota ima danas kod nas sa dizel motoro u ponudi? I oba dizel motora koje su proizvodili 1.4 i 2.0 d4d su fantasticno pouzdani.
    (rog, 2. jun 2022 20:00)

    # Link komentara

  2. Bas me cudi sto nije ni u prvih 10 !?
    Sirotinjski auto su upakovali u skupo odijelo i nakindjurili ga sa svom silom elektronike pa oce da ga ucine "plemenitim" - ma kako da ne !
    Golf je bio auto za siroke narodne mase,univerzalan radnicki auto za svaki dan a ipak sa sportskim smekom, voljeli su ga i mladi i stari dok nije postao BEZOBRAZNO SKUP !
    Eto zasto !
    (Meraklija, 31. maj 2022 12:28)

    # Link komentara

  3. Golf 4 je mašina, VW masine moraju biti u prvih 10!
    (Marjan KV, 31. maj 2022 11:25)

    # Link komentara

  4. @(Nemanja, 30. maj 2022 09:07)

    Ono kad poredis auto od 20k evra sa automobilima od minimum preko 35k, a verovatno i mnogo skupljim, zanemarujuci detalje tog udesa.
    (bglkjhgf, 31. maj 2022 10:22)

    # Link komentara

  5. Vecina ljudi ovde nije shvatila poentu. Golf je tehnoloski izuzetan automobil. Ali se nacin zivota promenio. Moderan covek sada zeli lep, visok gradski automobil, da lako udje i izadje iz njega nekoliko puta dnevno. Zena i deca takodje zele svako svoj manji gradski automobil, a na letovanja i zimovanja porodice putuju avionom. Odsedaju u hotelima i ne nose peskire, hranu, cebad itd.
    (Bane, 31. maj 2022 09:29)

    # Link komentara

  6. Toyota (Yaris+Corolla) ubedljivo prva na listi.
    (Buzdovan, 31. maj 2022 07:54)

    # Link komentara

  7. Kod nas su sigurno na prvom i drugom mestu po prodaji skoda i dacia.
    (Siuxgti, 31. maj 2022 05:52)

    # Link komentara

  8. radim kao safe driver i imao sam prilike da vozim sve od yuga do novog porsea . sto se tiče srednjih klasa golf mi je u top 3 svakako, or skupljih automobila najbolji osecaj je voziti bmw i to je tako. sto se toyota tice, iako mi je svaki vlasnik rekao da se ne kvari, bas je los za vožnju.
    (..., 31. maj 2022 00:08)

    # Link komentara

  9. Vozim golf dvojku guzonju dizel cekam da izdaje cetvorka troiku cuda preskocim cuem daje ne pouzdana
    (H H, 30. maj 2022 16:32)

    # Link komentara

  10. Neverovatno kako se ovde ljudi prepucavaju u vezi finansijskih mogućnosti i ko šta sebi može da kupi. Čovek koji nema para i yugo mu je dobar jer je automobil prvenstveno prevozno sredstvo. E sad ko ima više para naravno da puca malo i na luksuz. Sad da predjem na neka lična iskustva. Mercedes W 210, E 220 cdi, vozio sam tri godine taj automobil. Dosta se kvario, jako je udoban bio ali nas nigde nije ostavio na putu. Nakon E klase sam hteo da nam kupim nov automobil, porodični auto, dvoje male dece imamo. Kupimo Hyundai ix 35 nov za 23,000 evra. Posle 6 meseci smo imali udes ( ne našom krivicom) jedva smo živi ostali. U udesu učestvovala i dva premijum automobila. Mi smo jedva živi ostali. Hyundai završio na otpadu. U ova dva druga automobila minimalna šteta i niko povređen. E tu mi se smučio Hyundai. Rekao sam sebi nikad više automobil te marke. Toliko plastike i slabih materijala to nisam nikad video. Pre 8 godina smo kupili polovnu BMW trojku. 318 dizel. Odličan auto, mali potrošač, za tri godine ni jedan kvar al nam bio mali za dalja putovanja i nije udoban auto. Pre pet godina smo onda kupili BMW 530 D. Oduševljen sam automobilom. Taj auto bukvalno sve ima što nekom treba. Dve-tri sitnice sam imao što je stvarno smešno. Pouzdan auto, nije velik potrošač, motor jak, ne kvari se. Jednostavno to je to što sam oduvek tražio od jednog automobila. Sad imam na satu 230 k i polako sad razmišljamo nešto malo novije sa manje km da kupimo iako auto služi i radi kao da je nov. Pozzz
    (Nemanja, 30. maj 2022 09:07)

    # Link komentara

  11. Mislio je u yom
    Cenovnom
    Rangu odnos cena kvalitet (7 god garancije ) ni jedan a da nije bar 10 000 skuplji
    (nindza, 29. maj 2022 12:59)
    Pa nije više tako.Podigli su cene, ono što mene zanima je od 32 do 34k evra, a to već imaju, po toj ceni ili 2k evra više, i Mazda, Toyota, Honda, Citroen, Opel u toj klasi.
    Vozio Sportage 2 modela i sada Tucson iz 2019.
    (Nebitan Lik, 29. maj 2022 19:42)

    # Link komentara

  12. Da imam toliko novca Toyota korola hibrid, za Srbiju nista bolje nema od toga, jer realno nismo toliko velika zemlja da vozis svaki dan po 100-150km npr na posao ili slicno sve ti je tu a i ako ides na neki duzi put ne prelazis sigurno 400-500km, tako da definitivno sledeci auto korola hibrid...jednostavno sam odusevljen tim autom... a kleo sam se u Nemce vw pogotovu.... :D
    (:D, 29. maj 2022 17:03

    To sam i ja mislio dok nisam seo u Korolu Touring. Razočarao sam se koliko je plafon nizak i sedišta kratka. Za neki duži put kratka sedišta nisu udobna. To bi možda i oprostio ali onaj nizak plafon smeta a visine sam 1.86m. Takođe i pozadi nema nešto mesta za putnike tako da sam odustao od kupivine. A šteta, motor od 2.0 u hibrid varijanti je odličan, ima dosta snage a potrošnja smešna. Ne znam jedino ako ste ispodprosečne visine, bićete zadovoljni. U suprotnom bolje potražite neki drugi model.
    (Alex, 29. maj 2022 19:32)

    # Link komentara

  13. ti si ih video samo na slici, imao nekog novijeg nisi jer da jesi ne bi izbivao iz servisa
    (pera, 29. maj 2022 06:04) # Link komentara
    Klasican komentar zvani kiselo grozdje. Procitaj malo izvestaje stranih auto moto saveza. Audi, BMW i Merc. se nista vise ne kvare od tih tvojih azijskih sklopocija. O osecaju u voznji necu ni da pricam. Kad sam presao sa Mondea na Bmw 5 kao da sam presao u space shuttle. Posle sam kupio novi 3008, dobar je ali mi fali onaj osecaj kad stisnem gas i koji mi uvek izmami osmeh.
    (Mile, 29. maj 2022 18:53)

    # Link komentara

  14. Golf je preskup, na ovoj listi sve sirotinjski auti.
    (raZbijač, 29. maj 2022 12:10)
    Upravo si objasnio prvim dijelom rečenice. Golf bi i trebao biti za sirotinju.
    (kele®, 29. maj 2022 18:52)

    # Link komentara

  15. Da imam toliko novca Toyota korola hibrid, za Srbiju nista bolje nema od toga, jer realno nismo toliko velika zemlja da vozis svaki dan po 100-150km npr na posao ili slicno sve ti je tu a i ako ides na neki duzi put ne prelazis sigurno 400-500km, tako da definitivno sledeci auto korola hibrid...jednostavno sam odusevljen tim autom... a kleo sam se u Nemce vw pogotovu.... :D
    (:D, 29. maj 2022 17:03)

    # Link komentara

  16. fiat 500 jedino sto je iznenadjenje jer je jako jako star model tek malo osvezen
    (gospodin 3%, 28. maj 2022 14:14)
    Šta tek reći za Pandu... Toyota i Fiat dominiraju.
    (kele®, 29. maj 2022 16:45)

    # Link komentara

  17. Svake 3 godine novi BMW... ipak vozis BMW na lizing... svaka tebi čast!
    P.S. ja vozim noviju Dačiju koji je isplaćen ;)
    (Da li Srbin sam uopšte?!, 29. maj 2022 13:40

    Pa vozi i ti na lizing, ko ti brani. Ako možeš uopšte....
    (Alex, 29. maj 2022 14:18)

    # Link komentara

  18. Još kad ga kupiš starog 20 godina sa pređenih "realnih" 200 hiljada, NOV, NOV, NOV, sreći nikad kraja, zar ne? To što nemaš para da zameniš sijalicu i sipaš gorivo za jednu črvenu nije bitno. Bitno je da impresioniraš komšiluk i nas na portalu.
    (baka koja vozi do pijace, 28. maj 2022 21:49)

    Tebe bedo sa 3 zuba u glavi i vonjavom čačkalicom u čeljusti mogu da kupum kada poželim. A BMW vozim svake 3 godine najnoviji model.
    Idi glancaj zardjali pony bicikl bedo...
    (Istrebljivač Vonjevina, 29. maj 2022 04:30)

    Svake 3 godine novi BMW... ipak vozis BMW na lizing... svaka tebi čast!
    P.S. ja vozim noviju Dačiju koji je isplaćen ;)
    (Da li Srbin sam uopšte?!, 29. maj 2022 13:40)

    # Link komentara

  19. Čim u naslovu ima reč Golf, Bosanci nagrnu u komentarima.
    (Domaćin, 29. maj 2022 13:38)

    # Link komentara

  20. Još kad ga kupiš starog 20 godina sa pređenih "realnih" 200 hiljada, NOV, NOV, NOV, sreći nikad kraja, zar ne? To što nemaš para da zameniš sijalicu i sipaš gorivo za jednu črvenu nije bitno. Bitno je da impresioniraš komšiluk i nas na portalu.
    (baka koja vozi do pijace, 28. maj 2022 21:49)

    Tebe bedo sa 3 zuba u glavi i vonjavom čačkalicom u čeljusti mogu da kupum kada poželim. A BMW vozim svake 3 godine najnoviji model.
    Idi glancaj zardjali pony bicikl bedo...
    (Istrebljivač Vonjevina, 29. maj 2022 04:30)

    Ako svake 3 godine menjas i vozis najnoviji BMW......
    A ovde se "prepucavas" komentarima, prijatelju, imas debeli problem. Poseti psihoterapeuta.

    Ali, na konto toga, kakav ti je odgovor, vise je nego ocihledno je da si samo klinac koji se lozi na "bembare", i masta da kupi jedan jednog dana....

    Iz tog razloga, kazem ti, ne sekiraj se, kad porastes, proci ce te ludilo...
    (GEOS, 29. maj 2022 13:21)

    # Link komentara

  21. Sami se jos kod nas , uBosni, i Crnoj gori cobani loze na golfa. To je taj zaostali mentalitet
    (Seljanija, 29. maj 2022 13:20)

    # Link komentara

  22. Sportage kao i blizanac Tucson su fantastični automobili, zasluženo u top 10. Nijedan SUV im nije ni blizu po kvalitetu, opremi i udobnosti
    (Joca, 28. maj 2022 14:37)
    Nijedan SUV im nije ni blizu??! ???
    (BGD, 29. maj 2022 02:21)

    Mislio je u yom
    Cenovnom
    Rangu odnos cena kvalitet (7 god garancije ) ni jedan a da nije bar 10 000 skuplji
    (nindza, 29. maj 2022 12:59)

    # Link komentara

  23. Tebe bedo sa 3 zuba u glavi i vonjavom čačkalicom u čeljusti mogu da kupum kada poželim. A BMW vozim svake 3 godine najnoviji model.
    Idi glancaj zardjali pony bicikl bedo...
    (Istrebljivač Vonjevina, 29. maj 2022 04:30)

    Ovaj te baš ujeo za srce... Hahaha, ali se primio, ko dete na cuclu...
    Eto zašto kažu BMW nije auto, već dijagnoza...
    (Milinko, 29. maj 2022 12:19)

    # Link komentara

  24. Vozio sam Golf 6 i presao na Audi A3 , kao ista kuca i slican auto , ali razlika je ogromna u kvalitetu . Za ovu klasu srednjeg kompaktnog automobila.
    (mishel, 29. maj 2022 12:19)

    # Link komentara

  25. Bla bla bla...
    Peugeot 1.
    (Miki ns, 29. maj 2022 12:11)

    # Link komentara

  26. Ako zelite pouzdanost kupite TOYOTU. Naravno benzinaca ili hibrida, dizel nikako. Ako imate love onda LEXUS. Dodao bih brendove HONDA pa čak i MAZDA za koje isto vazi samo benzinci ili hibridi. Ovo brendovi su i dalje sinonim za pouzdanost a lepota je u oku posmatraca, tj kako za koga.
    (Dado, 29. maj 2022 06:39)


    Drlog.
    (raZbijač, 29. maj 2022 12:10)

    # Link komentara

  27. Golf je preskup, na ovoj listi sve sirotinjski auti.
    (raZbijač, 29. maj 2022 12:10)

    # Link komentara

  28. Imam Golfa 4 i Golfa 6. Služe me, hvala Bogu, samo tako. Ne razumem zbog čega ljudi ovoliko mrze Golfa.
    (Anonimus, 29. maj 2022 12:05)

    # Link komentara

  29. Golf je sa modelom mk6 postao premium klasa. U prvih deset po prodaji ne nalaze se ni Audi A3 ni BMW Serie1 ni Mercedes klase A. Sve su to skupi automobili za rang malog porodicnog auta u odnosu na Peugeot 308, Citroen C4 i ostale kinesko-korejske modele.
    (GT, 29. maj 2022 11:48)

    # Link komentara

  30. Po komentarima samo srbi voze golfa,.....pa kako da ne,.....Njemacki gigant kakav je "fauvej" proizvodi ovaj proizvod samo za mocno srpsko trziste.....
    (Srbin koji ne "pljulje" po zemlji iz koje potice, 29. maj 2022 11:42)

    # Link komentara

  31. T-Rock nije Golf već mali Polo na većim točkovima. Golf na većim točkovima se zove Tiguan. Pri tom Tiguan je skoro 50% skuplji od Golfa :)
    (Stojan, 28. maj 2022 14:46)

    Било пре две генерације. Давно је тигуан прерастао голфа. Т-рок је голф, а т-крос на поло платформи.
    (шиле, 29. maj 2022 08:38)

    Ja se ne bih slozio. T-rock je mnogo manji od golfa, u stvari to je mali gradski crossover. Polo je mali gradski auto dok je Golf klasa iznad, mali porodicni auto. Tiguan jeste poput Golfa, mali porodicni crossover dok je Tiguan Allspace veliki porodicni crossover, pandan karavanskoj verziji Passata. T-cross je gradska verzija Tiguana.
    (GT, 29. maj 2022 11:36)

    # Link komentara

  32. Golf je dugi niz godina bio najprodavaniji automobil u Evropi. To sigurno nije bilo tako zato što je golf popularan na Balkanu. Prodaja Golfa ima veze za nekim karakteristikama Golfa 8, a takođe i sa kupovnom moći.
    (Ranzo, 29. maj 2022 11:22)

    # Link komentara

  33. Ovi sto pricaju “bembara” i mercedes, ocigledno je da Lexus nisu ni primitisali! Pouzdanost Lexus vs Svabonje nebo i zemlja. Dodao bih Acuru naravno.
    (Nucky Thompson, 28. maj 2022 22:32)

    Pa kad zivis u amerikama, u jevropi nemas japanjske premiume akuru i infiniti a leksus je raritet, ne znam u srbadiji verovatno nema ni servis. Ti tamo imas i kadilaka, genzisa i sto jos cuda. A opet vevinom vozite "trucks". Tako da mi vozimo sta imamo to su njemci, talijani se ukanalili odavno i zazize nas potpojasom sta se vozi po dakotama.
    (Milosh, 29. maj 2022 11:06)

    # Link komentara

  34. Ljudi se dele na one koji uživaju u vožnji, i one kojima auto služi isključivo da se što jeftinije prevezu od tačke A do tačke B. Većina spada u drugu kategoriju, otuda ovakva lista. Kome dizajn i vozne osobine nisu mnogo bitne, ima dosta izbora na listi, i neće mnogo pogrešiti. Ko automobil kupuje da uživa u vožnji, zna se - u ovoj klasi manjih gradskih automobila Giulietta. Protiv golfa nemam ništa, sedmica je jako lep auto, ali mnogo košta za to što pruža.
    (alfa_emozione, 29. maj 2022 10:42)

    # Link komentara

  35. Kako se ovde ljudi pljuju međusobno i vređaju, ko šta vozi i šta može da kupi, očaj i beda, slika našeg društva, a do pre 20god svi smo vozili jugo i lade, odjednom svi experti za Audi, BMW, Mercedes.. koga je ljudi briga šta vozite, vaša stvar..
    (Tesla, 29. maj 2022 10:42)

    # Link komentara

  36. (Istrebljivač Vonjevina, 29. maj 2022 04:30)

    Smanji malo dozivljaj, paljevino. Nisi video novi bmv ni na tv, a kamoli vozio. Ne zamajavaj nas glupostima. Te lovacke price mozes prodavati seljacinama iz pripizdine iz koje si potekao
    (Ja, 29. maj 2022 10:40)

    # Link komentara

  37. Razlog je taj sto se Golf proizvodi na kašičicu zbog problema sa snabdevanjen poluprovodnicima.
    (Jana, 28. maj 2022 14:21)

    Како је за њих, тако је и за друге. Сви се боре са тим проблемом. Голф се једноставно не поручује толико као пре.
    (шиле, 29. maj 2022 08:39

    Tako je. Pošto sam u fazi nabavke automobila, raspitivao sam se i o vremenu isporuke automobila kod nekoliko proizvođača. Kod VW grupe(Audi,VW) to je 6 meseci do godinu dana. Tu spada i Škoda kod koje se npr.Oktavija čeka 8-9 meseci. Hjundai isporučuje za 2-3 meseca, Kia od 2-6 meseci itd. Kako to da Koreanci brže isporučuju? Ne znam ali činjenica da ne bih čekao auto 9 meseci ako mogu da ga dobijem za 2.
    (Alex, 29. maj 2022 10:36)

    # Link komentara

  38. @Istrebljivač Vonjevina,
    BMW ne izbacuje nov model svake 3 godine. Prestani da lazes i da se blamiras ovde po portalu.
    (vlajko, 29. maj 2022 10:34)

    # Link komentara

  39. Statistika o prodaji na komad nije relevantna, nije isto kilo gvožđa i kilo zlata. Najveću zaradu imaju (i imaće) proizvođači premium automobila. Npr VAG ima veći profit prodajom jednog auta Lamborghini ili Porsche nego Renault prodajom 35 komada Dacia Sandero. Ali dobro, različiti modeli poslovanja i različiti proizvodi, tako da ne vidim neki smisao ove statistike, uvek je normalno da se proda više krompira nego tartufa.
    (Rodion Gataulin, 29. maj 2022 10:24)

    # Link komentara

  40. Нови Голф
    кошта 500€ месечна рата...
    за ту лову свашта може да се узме...
    (Мирко, 29. maj 2022 10:23)

    # Link komentara

  41. @oktoberfest
    Tacno je, evrici samo padaju u dzep, jednostavno, Nemacka je drzava blagostanja, a ti eto mozes samo da crknes od muke.
    Sedim u fotelji, vozim Audija i citam kako se vi u Srbiji hvalite vasim platicama od 300-400 evrica. To kod nas ni za dzeparac nije, kazu deca, sta da rade s tom sicom :)
    Vidis ove automobile, kostaju po 20-30 000, a to je kod nas sica, pa takve ja smatram sirotinjom.
    Dakle, ako imas automobil koji si platio 20 000 evra, ti si sirotinja druskane.
    Koliko kosta tvoj Moskvic?
    Idi sada, cekaju te da radis u nemackoj fabrici, da budes jeftina radna snaga, da rintas ceo dan za 300 evra, da bih JA jeftinije platio to sto ti pravis.
    Ajde jeftina radna snago, nema vremena za gubljenje. Sedaj u Moskvica i arbajt arbajt!
    (www, 29. maj 2022 10:16)

    # Link komentara

  42. Kakve ste vi seljačke snobine. Sa konja u mečku a sve od marihuane, droge, cigareta... I svi se nagurali po Beogradskim šupama a pričaju o poršeima... Pravi Beograđani kojih je malo, jer u Srbistanu ništa osim zla nema tradiciju, se gade na Dodikove i svoje ovčare... Objavi ako smiješ da se čuje istina.
    (NK, 29. maj 2022 10:10)

    # Link komentara

  43. Kakve ste vi seljačke snobine. Sa konja u mečku a sve od marihuane, droge, cigareta... I svi se nagurali po Beogradskim šupama a pričaju o poršeima... Pravi Beograđani kojih je malo, jer u Srbistanu ništa osim zla nema tradiciju, se gade na Dodikove i svoje ovčare... Objavi ako smiješ da se čuje istina.
    (NK, 29. maj 2022 10:10)

    # Link komentara

  44. Sve ovo govori kolika je kriza , jad i cemer u EU.
    (Tata mata, 29. maj 2022 10:08)

    # Link komentara

  45. Ја овакве вести читам само због коментара. Одличан показатељ животних вредности, нивоа културе живљења и менталног стања браће Срба.
    (Oddball, 29. maj 2022 10:06)

    # Link komentara

  46. Za one koji se bune da Sportage i Tucson nisu najbolji SUV neka provere koji Audi ili BMW mogu da kupe za te pare i šta će dobiti. Dobiće manuelnu klimu i ručne podizače za prozore. Važi i za Mazdu, Škodu itd. 99% tzv premium modela u Srbiji su osnovni modeli, ona prva cena u cenovniku.
    (Stojan, 29. maj 2022 09:59)

    # Link komentara

  47. @Dado
    Tema je Evropa.
    (kimi R, 29. maj 2022 09:53)

    # Link komentara

  48. Vozim Type R 2018.
    Dovoljno receno.
    (Vanokvirko, 29. maj 2022 09:32)

    # Link komentara

  49. Ne znam odakle ovolika jagma protiv golfa. Imao sam golf 5, odlicno me sluzio, pregledan komforan, zgodan za gradsku voznju.
    (Maks, 29. maj 2022 09:29)

    # Link komentara

  50. Bole me uši. Moj favorit u klasi Golfa je ionako Megan.
    (Smuleco, 29. maj 2022 09:25)

    # Link komentara

  51. Auto je mečka, bembara ili audi.

    Ovo ostalo je prevozno sredstvo - zamena za javni prevoz.
    (realno, 28. maj 2022 19:45)

    A zasta tebi sluzi auto? Za hvaljenje i samozadovoljavanje?
    (Boban, 29. maj 2022 09:23)

    # Link komentara

  52. mile - rekao si ,,nasim,, ljudima ali i njih Bas boli briga - Realno !
    (Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 29. maj 2022 09:16)

    # Link komentara

  53. Okreni, obrni u prvih deset Fiat najjaci. Jos kad se u igru ukljuci Stellantis, sa Fiatom, Peugeotom i Opelom iz aviona se vidi ko je najjaci igrac. Ipak ovo je samo komadna statistika. Finansijska je verovatno potpuno drugacija.
    (Puz, 29. maj 2022 09:15)

    # Link komentara

  54. Golf 4 je bio zadnji dobar model,ostalo dalje sminkeraj i nepouzdanost.
    (Red, 29. maj 2022 09:13)

    # Link komentara

  55. Razlog je taj sto se Golf proizvodi na kašičicu zbog problema sa snabdevanjen poluprovodnicima.
    (Jana, 28. maj 2022 14:21)

    Како је за њих, тако је и за друге. Сви се боре са тим проблемом. Голф се једноставно не поручује толико као пре.
    (шиле, 29. maj 2022 08:39)

    # Link komentara

  56. T-Rock nije Golf već mali Polo na većim točkovima. Golf na većim točkovima se zove Tiguan. Pri tom Tiguan je skoro 50% skuplji od Golfa :)
    (Stojan, 28. maj 2022 14:46)

    Било пре две генерације. Давно је тигуан прерастао голфа. Т-рок је голф, а т-крос на поло платформи.
    (шиле, 29. maj 2022 08:38)

    # Link komentara

  57. Prodavalo se samo ono sa lagera i ono sto se nije prodavalo ranije... dobar spisak za izbegavanje
    (Mihajlo M, 29. maj 2022 07:32)

    # Link komentara

  58. Ako zelite pouzdanost kupite TOYOTU. Naravno benzinaca ili hibrida, dizel nikako. Ako imate love onda LEXUS. Dodao bih brendove HONDA pa čak i MAZDA za koje isto vazi samo benzinci ili hibridi. Ovo brendovi su i dalje sinonim za pouzdanost a lepota je u oku posmatraca, tj kako za koga.
    (Dado, 29. maj 2022 06:39)

    # Link komentara

  59. Ništa bez premium Bembare, eventualno Mercedesa. A ova lista predstavlja listu kočija za pecanje i pijacu. To je valjda jasno..
    (Istrebljivač Vonjevina, 28. maj 2022 20:05)
    ti si ih video samo na slici, imao nekog novijeg nisi jer da jesi ne bi izbivao iz servisa
    (pera, 29. maj 2022 06:04)

    # Link komentara

  60. Ali lik odvali da su Sportage i Tucson najjaci SUV modeli :-D Pa ne znam osim raspalog Dastera da li ima gori SUV od ta dva sto "nwjjaca", ako se Daster i moze snatrati SUV-om. Svaki Audi, BMW i Mercedes SUV su svjetlosnu godinu iznad Sportage-a i Tucson-a, a i mnoge druge evropske marke....
    (Sash, 29. maj 2022 05:56)

    # Link komentara

  61. Još kad ga kupiš starog 20 godina sa pređenih "realnih" 200 hiljada, NOV, NOV, NOV, sreći nikad kraja, zar ne? To što nemaš para da zameniš sijalicu i sipaš gorivo za jednu črvenu nije bitno. Bitno je da impresioniraš komšiluk i nas na portalu.
    (baka koja vozi do pijace, 28. maj 2022 21:49)

    Tebe bedo sa 3 zuba u glavi i vonjavom čačkalicom u čeljusti mogu da kupum kada poželim. A BMW vozim svake 3 godine najnoviji model.
    Idi glancaj zardjali pony bicikl bedo...
    (Istrebljivač Vonjevina, 29. maj 2022 04:30)

    # Link komentara

  62. Ovo su uglavnom jeftiniji automobili. Nema Audija, BMW-a, Mercedesa…
    (ghost_of_kiyev, 29. maj 2022 02:22)

    # Link komentara

  63. Sportage kao i blizanac Tucson su fantastični automobili, zasluženo u top 10. Nijedan SUV im nije ni blizu po kvalitetu, opremi i udobnosti
    (Joca, 28. maj 2022 14:37)
    Nijedan SUV im nije ni blizu??! ???
    (BGD, 29. maj 2022 02:21)

    # Link komentara

  64. Ima vishe razloga pada prodaje golfa 8,prvo su zakasnili za lansiranjem modela za pola godine zbog problema sa infotainment sustavom koji je bagovao resetirao se cesto i sporo je startovao,sada su izbacili novu verziju a prvi kupci u dve godine ostali su sa problematicnim softverom.Drugo evidentno je bilo rezanje troshkova na vishe mesta koji su vidlivi kao izostanak meke tkanine u vratima, na suvozackom pretincu, pa ona famozna shipka na haubi Golf 7 ima amortizer a osmica samo shipku itd.Jedan od razloga je na primer za trzishta Srbije ,Makedonije mislim i Hrvatske a sigurno i u neka evropska Golf 8 ne startuje sa 1.0 tsi benzincem koji ima cenu od 22500 vec sa dizelom 2.0 tdi 115 ks koji ima startnu cenu od 27000 u Life opremi i blagi hibridi 1.5 tsi koji startuju od 30000 evra u Life ili 34000 u Style paketu.Volkswagen ima naviku da prikriva probleme na novim modelima ili da ih reshava u hodu najcesto na djeb kupca kao poznati tsi motori na pocetku serije golfa 6 i drugih modela tako da kada kupujete od njih treba da pametno birate.Golf 8 sa motorom 1.0 110 tsi po ceni u Life paketu solidno opremljen je dobar izbor samo je problem lista cekanja u zemlji gde ima opciju da ga narucite jer taj motor ide i u ostalim modelima grupacije od Seata Arone do Skode oktavije.Golf 8 da ali sa proverenim tsi motorom od 110ks a ne sa 2.0 tdi koji ima dva kataliticka konvertera ili 1.5 tsi blagi hibrid sa 48kwh baterijom koji su novi i nedokazani u praksi.
    (Andorra, 29. maj 2022 02:03)

    # Link komentara

  65. Ima vishe razloga pada prodaje golfa 8,prvo su zakasnili za lansiranjem modela za pola godine zbog problema sa infotainment sustavom koji je bagovao resetirao se cesto i sporo je startovao,sada su izbacili novu verziju a prvi kupci u dve godine ostali su sa problematicnim softverom.Drugo evidentno je bilo rezanje troshkova na vishe mesta koji su vidlivi kao izostanak meke tkanine u vratima, na suvozackom pretincu, pa ona famozna shipka na haubi Golf 7 ima amortizer a osmica samo shipku itd.Jedan od razloga je na primer za trzishta Srbije ,Makedonije mislim i Hrvatske a sigurno i u neka evropska Golf 8 ne startuje sa 1.0 tsi benzincem koji ima cenu od 22500 vec sa dizelom 2.0 tdi 115 ks koji ima startnu cenu od 27000 u Life opremi i blagi hibridi 1.5 tsi koji startuju od 30000 evra u Life ili 34000 u Style paketu.Volkswagen ima naviku da prikriva probleme na novim modelima ili da ih reshava u hodu najcesto na djeb kupca kao poznati tsi motori na pocetku serije golfa 6 i drugih modela tako da kada kupujete od njih treba da pametno birate.Golf 8 sa motorom 1.0 110 tsi po ceni u Life paketu solidno opremljen je dobar izbor samo je problem lista cekanja u zemlji gde ima opciju da ga narucite jer taj motor ide i u ostalim modelima grupacije od Seata Arone do Skode oktavije.Golf 8 da ali sa proverenim tsi motorom od 110ks a ne sa 2.0 tdi koji ima dva kataliticka konvertera ili 1.5 tsi blagi hibrid sa 48kwh baterijom koji su novi i nedokazani u praksi.
    (Andorra, 29. maj 2022 02:03)

    # Link komentara

  66. Samo Golf. Pa onga Golf, pa ostali.
    Peugeot vs Golf? hahaha…haha hqhaha.
    Samo mozda u Gotam sitiju.
    Kada se kaze auto zna se na sta se misli.
    (Hentreal, 29. maj 2022 01:51)

    # Link komentara

  67. Kad smo blizu teme, da kažem da nikad ne bih kupio auto sa imenom kia, samsung, hjundai, folksvagen, audi, BMW ... i sličnim tako bezličnim imrnima. Zamene su favoriti Aston, Bentli, Mercedes, Porše, Ferari... Pežo, Reno, Sitroen, Alfa Romeo, Lanča...Honda, Tojota... Iza kojih stoje "krojači", a ne "konfekcija",
    (Milinko, 29. maj 2022 00:46)

    # Link komentara

  68. Kad pogledam nemački auto, unutra sve sivo, bez stila i mašte.. A Francuzi krenuli u ofanzivu, sa modernim, prosto umetničkim unutrašnjim, a i spoljnim dizajnom. Sitroen, naprimer, ima pet, šest modela 4,, pikaso, kaktus, er kros... Svi skoro isti, a različiti i spolja i unutra... Možeš da biraš. O udobnosti da ne pričam. I uveliko rade na materijalima, kombinaciji boja, a o unapredjuju završnu obradu, što im je bila najveća mana...
    Kad pogledam VW, ne znam da li je golf, pasat, arteon... Sve isto. Dosadno do bola.
    (Milinko, 29. maj 2022 00:27)

    # Link komentara

  69. čekalica
    Pa T-Roc je na platformi Golfa 7. Kad na oglasima ukucam na citavu BiH ima 10ak novih T-Roca u salonima. Golf 8 samo jedan iz 2021 godine, a oglas od prije 3 dana... Skodom Octavia niti jedna u salonu, a u oglasima stoje rokovi isporuke 6-9 mjeseci.
    Vjerujem da je slicno stanje i u Srbiji, pa provjeri ako ne vjerujes...
    (Srđan BL, 29. maj 2022 00:06)

    # Link komentara

  70. Nikada se nisam lozio na neki odredjeni brend. Sta znam, svako od njih ima dobre i lose serije, niko tu nije najbolji, kao da se dogovaraju medjusobno, sve su to teski kapitalisti. Imao i VW i Alfu i Toyotu i Pežo itd. Supruga vozi taj novi 208, autic je stvarno fantastičan. Lep, udoban, ekonomican. Ja sam 2016 uzeo novi Tucson 2.0 crdi 185ks 4wd i kako vec ima skoro 150k na satu menjao bih ga ali ovo s cenama je haos. Svideo mi se novi Kodiaq Sportline ali cena od skoro 50k mi drzi kocnicu. Zasad ne menjam nista, Hyundai me extra sluzi. Jedino sto jos uvek ne mogu da prebolim onih 24k evra sto sam dao za novog Dustera 4x4, jeste da mi zaradjuje pare kao onaj prethodni s kojim sam bio prezadovoljan ali mi to bas puno para ali nema nista novo 4x4 za manje para. Sve je jako poskupelo, gradjani EU postaju sve racionalniji. Cujem da se Dacie voze samo tako po EU, ne znam, nisam dugo bio, ali verujem u to. Cuvajte novce ljudi i ne palite se na polovne premium aute, cenim i da ce i onako skupi delovi za njih jos vise poskupeti kako je sve ovo krenulo...
    (Nemanja, 28. maj 2022 22:50)

    # Link komentara

  71. Jao ženo moja, pa đe je paaasaaat? Pa ja ne merem vjerovat sta se ovo desava u svijetu. Meni moj babo uvek reče da su najbolja njemačka vozla, pa s njemačkim dizel vozlom ideš đe hoćeš. A nema ni golfa niđe, sprema nam se apokalipsa Dragice, trči kupuj zejtina i cukra i trpaj u Golfa, eto i mene sa paaasaaatom, samo da zavrsi finale lige sampinjona. Natovaricemo ih samo tako, viđece oni sta su njemačka vozla.
    (GROK, 28. maj 2022 22:38)

    # Link komentara

  72. Ovi sto pricaju “bembara” i mercedes, ocigledno je da Lexus nisu ni primitisali! Pouzdanost Lexus vs Svabonje nebo i zemlja. Dodao bih Acuru naravno.
    (Nucky Thompson, 28. maj 2022 22:32)

    # Link komentara

  73. Ništa bez premium Bembare, eventualno Mercedesa. A ova lista predstavlja listu kočija za pecanje i pijacu. To je valjda jasno..
    (Istrebljivač Vonjevina, 28. maj 2022 20:05)

    Još kad ga kupiš starog 20 godina sa pređenih "realnih" 200 hiljada, NOV, NOV, NOV, sreći nikad kraja, zar ne? To što nemaš para da zameniš sijalicu i sipaš gorivo za jednu črvenu nije bitno. Bitno je da impresioniraš komšiluk i nas na portalu.
    (baka koja vozi do pijace, 28. maj 2022 21:49)

    # Link komentara

  74. Da su ljudi pametni kupovali bi Vitaru
    (neko ko zna, 28. maj 2022 21:42)

    # Link komentara

  75. Neki dileri u BiH su trenutno obustavili porudzbine za Golf jer su isporuke veoma duge i neizvjesne zbog problem sa proizvodnjom (chipovima)... Ko ga je kupio prije dve godine "ladno" dobije iste pare kao za novog...
    (Srđan BL, 28. maj 2022 15:27)

    Znači ima čipova za druge proizvođače ali nema za VW. I ima za VW T-Roc a nema za Golf. Zanimljivo.
    (čekalica, 28. maj 2022 21:42)

    # Link komentara

  76. Koliko para toliko muzike…Sirotinjski automobili su najprodavaniji. Ocekivao sam Teslu na visokom plasmanu…Sandero, Korsa, Fiat…

    A ovi koji pljuju Golfa, pa T-Roc je novi Golf. To je prioritet VW…
    (Straight Outta München, 28. maj 2022 15:19)

    Kako sirotinjski dominiraju? Zar ne teče med i mleko u EU? Zar i ti ne uživaš u blagostanju u Nemačkoj? Sediš u fotelji, lupetaš po srpskim portalima a evrići sami padaju u džep.
    (oktoberfest, 28. maj 2022 21:37)

    # Link komentara

  77. Pa kako zar nisu ukinuli nova vozila kazu nemaju delove da sklope? nemaju hranu kao ranije, fali ulja, goriva, kupaju se krace stede vodu, na auto putu svi voze 90km,h da ustede gorivo. Sta se nama podvaljuje kao prica, tuzno...
    (VL, 28. maj 2022 13:59)

    Ne komentariši vesti o kojima nemaš blage veze. Da si u stanju da shvatiš pročitano saznao bi da je prodaja manja za 20%. Hteo si da ispadneš pametan i duhovit i omanuo si u oba slučaja.
    (Džoni, 28. maj 2022 21:34)

    # Link komentara

  78. VW konačno pada. Neudobno i ružno njemačko smeće.
    (MakiBL, 28. maj 2022 17:37)

    Sigurno je tvoj fiJat bolji od Golfa
    (hyundai I30, 28. maj 2022 21:27)

    # Link komentara

  79. Živim tu u De i vidim promene. I naravno da se kupuju manji automobili jer je osiguranje skupo, benzin, troškovi a i ovako većini auto treba najviše do posla i malo u kupovinu i poneki izlet. Pa što bi kupovali veliki auto? Mislim svako ko je malo razborit stavi troškove na papir i vidi šta mu je činiti.
    (Napalm Death, Behemot, Orbit Culture, 28. maj 2022 21:12)

    # Link komentara

  80. fiat 500 jedino sto je iznenadjenje jer je jako jako star model tek malo osvezen
    (gospodin 3%, 28. maj 2022 14:14)
    U pravu ste, FIAT 500 jeste star model ali je genijalan. A verovatno je u taj broj prodatih primeraka ubrojan i novi 500e koji je sve samo ne star model. Mislim na potpuno novi električni 500. A i onaj klasični 500 se nudi kao hibrid. Kad se sve to zbroji, dobije se dobitna kombinacija za FIAT.
    (Stole, 28. maj 2022 20:51)

    # Link komentara

  81. Zivot mi je u krugu Pancevo Beograd i meni bi idealno legao Fiat 500 zbog minijaturnih parking mesta a i estetski mi se jako dopada. na duza putovanja idem samo avionom. Tako je i po vecim gradovima evrope. U Rimu 2 od 3 automobila na ulici su najcesce Smart i Lancia Y. ova tabela ne cudi
    (Challenger, 28. maj 2022 20:41)

    # Link komentara

  82. Uz to da je sportige nov izasao krajem januara a odnos cena kvalotet trenutno nema bolji za te pare plus 7 god garancije
    (nindza, 28. maj 2022 20:24)

    # Link komentara

  83. @Srx_011
    u firmi imamo 4 Dacije, svaka presla preko 150.000, bez kvarova, niko nije ostavljen na putu, povoljno odrzavanje, mala potrosnja. Na pocetku je vecina nas sumnjala u kvalitet, a sada se vecina nas kune u Daciju :-)
    (mozes me zvati kako god hoces, 28. maj 2022 20:21)

    # Link komentara

  84. Ništa bez premium Bembare, eventualno Mercedesa. A ova lista predstavlja listu kočija za pecanje i pijacu. To je valjda jasno..
    (Istrebljivač Vonjevina, 28. maj 2022 20:05)

    # Link komentara

  85. Naravno da nije pošto je procenjeno đubre.
    (Kupler majstor, 28. maj 2022 20:03)

    # Link komentara

  86. Svaka čast za 208. Novi model je prelep, spolja i iznutra, bolji i za nijansu luksuzniji nego pre. Naravno, to prati i cena, pa ćete iole pristojno opremljen 208 (mali gradski automobil), platiti preko 20.000 eur. Ne zaostaje ni konkurencija, ali ja i dalje ne mogu da se naviknem na te i takve cene.

    Verujem da ni mnogi drugi ne mogu, pa je valjda zato Sandero treći. Mnogi ovde ga opljuvavaju, ali ako hoćete mali gradski automobil po iole pristojnoj ceni - Sandero je jedini izbor. Za sve ostalo spremite 20.000 i više.

    Vidim da se mnogi raduju što Golfa nema na listi, valjda imaju akcije Stelantisa ili Toyote. U svakom slučaju, Golf nije medju top10, ali je T-Roc zato drugi. Bez obzira na to, sa cenom od 30.000+ eura za solidno opremljen i motorizovan Golf, i ne treba da se prodaje uopšte.
    (Reziel, 28. maj 2022 20:02)

    # Link komentara

  87. Stojan

    Ovo sto si napisao za T Roca nije tacno. T Roc je na Golf 7 platformi sa blagim izmenama. T Cross je na Polo platformi.
    (S2K, 28. maj 2022 19:57)

    # Link komentara

  88. Golf je oduvek bio najbolji auto, jer nema bolji od njega trenutno, a najviše je popularan u Srbiji.
    (Milan, 28. maj 2022 19:54)

    # Link komentara

  89. Auto je mečka, bembara ili audi.

    Ovo ostalo je prevozno sredstvo - zamena za javni prevoz.
    (realno, 28. maj 2022 19:45)

    # Link komentara

  90. Ovo su sve jeftinija vozila u svojoj klasi, osim t-rock i tojote, koji su malo iznad sredine. Tako da nije u pitanju izbor po kvalitetu.
    (Dr. Miloš, 28. maj 2022 19:23)

    # Link komentara

  91. толике паре дати за голфа....сви су скупи ал голф отишао превише...
    (Јован, 28. maj 2022 19:15)

    # Link komentara

  92. Dačija razbi Golfa! Moja sućut vagenovcima!
    (kognitivna disonanca, 28. maj 2022 19:09)

    # Link komentara

  93. @(Srdjan, 28. maj 2022 17:25)

    To je zato sto i imaju 2 modela samo, pa verni fanovi nemaju mnogo izbora sta da kupe.
    (TrtMrt, 28. maj 2022 19:07)

    # Link komentara

  94. Samo totalni idiot moze da kupi Daciu! Em kad pogledate te face koje voze taj auto, jasno vam je sve..
    (Srx_011, 28. maj 2022 18:53)

    # Link komentara

  95. Toyota sa Corollom i Fiat, posebno sa modelom 500, dominiraju već godinama.
    (Poznavalac, 28. maj 2022 18:29)

    # Link komentara

  96. Da nema Bosanaca, Golf bi se odavno prestao proizvoditi
    (V, 28. maj 2022 18:21)

    # Link komentara

  97. Italija je 7 ili 8 ekonomija na svetu, veća od recimo Južne Koreje ili Kanade.. i veliko tržište. Tu je možda odgovor zašto je Fiat 500 već nekoliko godina uvek u prvih 10 po prodaji.
    (x2, 28. maj 2022 18:13)

    # Link komentara

  98. Samo se mi palimo na golfa. Uvek bio skup za ono sto pruza.

    Ljudi u Evropi se opametili pa kupuju jeftinije, manje i energetski efikasnije aute,... jer vecina ih i voza samo po gradu.
    (Dok, 28. maj 2022 18:11)

    # Link komentara

  99. Tabela sve kaže jasno, br 1 u Evropi je Peugeot 208, ne samo u aprilu nego od početka godine! Stelantis u prvih 10 ima 4 modela, najbolji u Evropi, Golf je ovde nebitan! Kome se ne sviđa, hvala i prijatno!
    (Evropejac, 28. maj 2022 18:06)

    # Link komentara

  100. @JeRemija
    Trenutno vozim Audi A6 50 TDI, 2019 godiste, ali vozio sam Golf 7 jer to vozi moj vencani kum, zeznuo se pa uzeo covek, klasicni nas covek, misli da nema bolje od Golfa.
    Nije Golf 7 los, ali u poredjenju sa Pezoom iste klase je jedno obicno smece, u poredjenju s njim je i neudoban i bucan i nepouzdan i odvratne unutrasnjosti i stojim iza toga.
    Da ne pricam o tome kako stoji kada ga uporedis sa novim Mercedesima A klase, ili sa bilo kojim novijim A3.
    Supruga vozi Pezo 308, za klasu je bolji od Golfa 7, udobniji neuporedivo.
    Ja nekada vozio Pezo 207 1.6 HDI i Golf 5 2.0 TDI i tvrdim da je Pezo neuporedivo bolji, i ako nisu cak ni ista klasa.
    Naravno, u Srbiji je Golf bolji i od Mercedesa, ali oni koji imaju pare i imaju izbor, znaju sta je Golf i gde mu je mesto.
    (aha, 28. maj 2022 18:04)

    # Link komentara

  101. Svi su jeftiniji od golfa, sto znaci da Evropa postaje sve siromasnija. Ne tako davno premium limuzina D segmenta je bila u top 10, a sad mali fijati, dacija... I samo dva automobila u kojima i odrasla deca mogu da se komotno smeste nazad (korola i sportidz).
    (Marko, 28. maj 2022 17:43)

    # Link komentara

  102. Golf je za glupe balkance
    (Petar, 28. maj 2022 17:37)

    # Link komentara

  103. VW konačno pada. Neudobno i ružno njemačko smeće.
    (MakiBL, 28. maj 2022 17:37)

    # Link komentara

  104. Gde ljudi golf?Toliko je na tim vw i njenim derivatima glupih kvarova da to coveka samo moze da iznervira, brave crkavaju(npr gepek), mikropredici na bravama, pa vam se auto samo zakljucava, egr ventili, dpf filteri, turbine...To je toliko nepouzdana prljava sklopocija, da je vw zapravo interasantan nacin kako Nemacka izvozi prljave materijale i tehnologiju u druge zemlje.Preko 60g oni zagovaraju i izvoze prljavstinu, da bi na kraju i sami poceli da rade elektricna vozila, hibride, benzin-baterije.Da nije Amerike i Kine, jos bi koristili i telefone sa kraja proslog veka.
    (Petar, 28. maj 2022 14:11)

    Sta to naprica? Pomislio sam da je neki smislen komentar, do ove tri tacke, a onda havarija.
    (bili, 28. maj 2022 17:33)

    # Link komentara

  105. Zanimljivo je poređenje sa 2019 godinom koja je bila zapravo zadnja "normalna".
    Te godine u aprilu je prodato oko 1300000 automobila. To je pola miliona auta više nego 2022.
    Eto gde smo trenutno sa auto industrijom, a poboljšanje nije na vidiku ni ove, ali ni sledeće godine.
    (Mad_Time, 28. maj 2022 17:31)

    # Link komentara

  106. Zanimljivo da Fiat ima 2 modela medju 10 najprodavanijih...
    (Srdjan, 28. maj 2022 17:25)

    # Link komentara

  107. Golf njegovo velicanstvo,uvek je bio par klasa iznad konkurencije...
    (Al, 28. maj 2022 16:55)

    # Link komentara

  108. Najprodavaniji ne znaci i najbolji...golf je sinonim za kvalitet!
    (Suma, 28. maj 2022 16:53)

    # Link komentara

  109. Nije kad je skuplji od svih navedenih.
    (Rade, ZG, 28. maj 2022 16:42)

    # Link komentara

  110. To ima samo na Balkanu Golf i nista drugo .Evo u CH cim vidis da neko vozi golfa odmah znas da je balkanac i neki balavi klinac a moze biti i turcin.Ovde je Tesla najprodavaniji auto,isto tako ljudi ovde nemaju kompleks mora biti Nemac i tacka kraj.Ja sam 2012 god imao KIA i otisao za Beograd masa ljudi iz familije me pitalo zasto vozim taj auto jer u fazonu dolazis iz CH moras voziti nesto bolje,to je taj sistem nasih ljudi.Trenutno vozim samo e bike i uzivam,ovo da kazem nasim ljudima ima da se smeju ali bole me brige realno.
    (mile, 28. maj 2022 13:17)

    brt ja bih ubio za cee'd ili mazdu 2
    (xd, 28. maj 2022 16:21)

    # Link komentara

  111. Pezo ce uskoro bi najprodavaniji ne samo u klasi gradskih automobila.Karlos Tavares je auromobilski Gvardiola.
    Pogledajta samo najnovije modele Pezoa i Citroena u svim segmentima,da ne govorim da iz iste kuce dolaze i nova Astra i mnogi drugi.Jednostavno su mnogo napredovali i mnogo su dobra auta.Znam iz vlastitog iskustva.Nemoj samo da se javljaju oni sto su kupili Pezoe od preprodavaca ,koji su presli po navodno 140000 citaj 400000,koji su malo udarani (citaj prevrtani),pa.pricaju kako su PSA auta kante.
    (pedja, 28. maj 2022 15:57)

    # Link komentara

  112. pa nije kad ga nema, probaj da kupis nov golf8 , moze ali dobices ledece godine
    (grbavi, 28. maj 2022 15:52)

    # Link komentara

  113. Nije lako pratiti ostru konkurenciju. Golf je dugo gurao na staru slavu i na kraju posustao u trci. Sve ima svoj kraj pa i era vw golfa.
    (Fun, 28. maj 2022 15:46)

    # Link komentara

  114. Neki dileri u BiH su trenutno obustavili porudzbine za Golf jer su isporuke veoma duge i neizvjesne zbog problem sa proizvodnjom (chipovima)... Ko ga je kupio prije dve godine "ladno" dobije iste pare kao za novog...
    (Srđan BL, 28. maj 2022 15:27)

    # Link komentara

  115. Od ovih sa spiska, jedino su Sportidž i Korola automobili, eventualno Puma. Ostalo su igračkice za dve osobe. Evropa je očigledno ,,prop'o", a Srbija je deo Evrope.
    (Vozač, 28. maj 2022 15:24)

    # Link komentara

  116. Koliko para toliko muzike…Sirotinjski automobili su najprodavaniji. Ocekivao sam Teslu na visokom plasmanu…Sandero, Korsa, Fiat…

    A ovi koji pljuju Golfa, pa T-Roc je novi Golf. To je prioritet VW…
    (Straight Outta München, 28. maj 2022 15:19)

    # Link komentara

  117. Fiat 500, nestvarno. 15 godina uvek među prvih 10 uglavnom. Prosto je neverovatno kakav je uspeh Fiat napravio sa ovim modelom, sa minimumom redizajna. Koji je Golf bio aktuelan kad se Fiat 500 pojavio prvi put? Rezultat za svaku pohvalu.
    (Seneka, 28. maj 2022 15:10)

    # Link komentara

  118. Realno, FIAT dominira.
    (City Slicker, 28. maj 2022 13:09)

    Realno, dominira Stelantis grupacija, 4 od 10!
    (Komentator, 28. maj 2022 15:09)

    # Link komentara

  119. Prodaju vozila na zapadu ne određuje individualno nego korporativno tržište. A firme za razliku od individualca ne kupuju po marki boji i opremi, nego po uslovima koje će dobiti od leasing kuće. Voziće ga 4 godine i onda vratiti i doplatiti za oštećenja i predjenu kilometražu. Svaki taj auto je kupljen, bez obzira što je na lizing i ulazi u listu prodavanih, a realno nema mnogo veze sa kvalitetom i popularnosti.
    (lion, 28. maj 2022 15:02)

    # Link komentara

  120. To ima samo na Balkanu Golf i nista drugo .Evo u CH cim vidis da neko vozi golfa odmah znas da je balkanac i neki balavi klinac a moze biti i turcin.Ovde je Tesla najprodavaniji auto,isto tako ljudi ovde nemaju kompleks mora biti Nemac i tacka kraj.Ja sam 2012 god imao KIA i otisao za Beograd masa ljudi iz familije me pitalo zasto vozim taj auto jer u fazonu dolazis iz CH moras voziti nesto bolje,to je taj sistem nasih ljudi.Trenutno vozim samo e bike i uzivam,ovo da kazem nasim ljudima ima da se smeju ali bole me brige realno.

    ...još samo kupi e-dildo i bićeš pravi jevropljanin...
    (Lemi, 28. maj 2022 14:59)

    # Link komentara

  121. T-Rock nije Golf već mali Polo na većim točkovima. Golf na većim točkovima se zove Tiguan. Pri tom Tiguan je skoro 50% skuplji od Golfa :)
    (Stojan, 28. maj 2022 14:46)

    # Link komentara

  122. Sportage kao i blizanac Tucson su fantastični automobili, zasluženo u top 10. Nijedan SUV im nije ni blizu po kvalitetu, opremi i udobnosti
    (Joca, 28. maj 2022 14:37)

    # Link komentara

  123. To ima samo na Balkanu Golf i nista drugo .Evo u CH cim vidis da neko vozi golfa odmah znas da je balkanac i neki balavi klinac a moze biti i turcin.Ovde je Tesla najprodavaniji auto,isto tako ljudi ovde nemaju kompleks mora biti Nemac i tacka kraj.Ja sam 2012 god imao KIA i otisao za Beograd masa ljudi iz familije me pitalo zasto vozim taj auto jer u fazonu dolazis iz CH moras voziti nesto bolje,to je taj sistem nasih ljudi.Trenutno vozim samo e bike i uzivam,ovo da kazem nasim ljudima ima da se smeju ali bole me brige realno.
    (mile, 28. maj 2022 13:17)

    Mile, pa ti si veći Švajcarac od Švajcarca :D
    (Da li Srbin sam uopšte?!, 28. maj 2022 14:34)

    # Link komentara

  124. Golf se samo u Srbiji smatra perfektnim autom.
    (Dragan, 28. maj 2022 14:27)

    # Link komentara

  125. Razlog je taj sto se Golf proizvodi na kašičicu zbog problema sa snabdevanjen poluprovodnicima.
    (Jana, 28. maj 2022 14:21)

    # Link komentara

  126. fiat 500 jedino sto je iznenadjenje jer je jako jako star model tek malo osvezen
    (gospodin 3%, 28. maj 2022 14:14)

    # Link komentara

  127. Cuj Golf nije ni u prvih 10. Pa nisu ni modeli Mercedesa, BMW-a ili Porsea. Nije lose biti u tom drustvu.... Skupe su to igracke.
    (SalaZabava, 28. maj 2022 12:21)

    Pazi legendu, 'ladno stavio golfa među mercedes i porše. 😁
    (Fernando, 28. maj 2022 14:14)

    # Link komentara

  128. Gde ljudi golf?Toliko je na tim vw i njenim derivatima glupih kvarova da to coveka samo moze da iznervira, brave crkavaju(npr gepek), mikropredici na bravama, pa vam se auto samo zakljucava, egr ventili, dpf filteri, turbine...To je toliko nepouzdana prljava sklopocija, da je vw zapravo interasantan nacin kako Nemacka izvozi prljave materijale i tehnologiju u druge zemlje.Preko 60g oni zagovaraju i izvoze prljavstinu, da bi na kraju i sami poceli da rade elektricna vozila, hibride, benzin-baterije.Da nije Amerike i Kine, jos bi koristili i telefone sa kraja proslog veka.
    (Petar, 28. maj 2022 14:11)

    # Link komentara

  129. Pa kako zar nisu ukinuli nova vozila kazu nemaju delove da sklope? nemaju hranu kao ranije, fali ulja, goriva, kupaju se krace stede vodu, na auto putu svi voze 90km,h da ustede gorivo. Sta se nama podvaljuje kao prica, tuzno...
    (VL, 28. maj 2022 13:59)

    # Link komentara

  130. Često sam menjao svoje mišljenje, pa ga ovaj put neću izneti. Hvala na razumevanju!
    (Jedan od vas, 28. maj 2022 13:55)

    # Link komentara

  131. Pa kolko vidim najvise se prodaju manji ili gradski automobili..
    (C i n i k, 28. maj 2022 12:19)


    Od 10 modela, 5 su najmanje klase. U pravu si.
    (...., 28. maj 2022 13:53)

    # Link komentara

  132. Zato što ga je zamenio T-Roc. Svet se zaljubio u SUVolike automobile. Ali to je i dalje Golf. Medjutim.. Ako se uporedi npr sa novim Sportage teško je naći neku pravu prednost VW. Kvalitet izrade, enterijer, praktičnost, komfor spram gabarita, čak i pouzdanost, sve je jako daleko od onoga što je nekad VW predstavljao.
    (dacha, 28. maj 2022 13:43)

    # Link komentara

  133. @aha

    Golf VII je neudoban, bučan, nepouzdan, odvratne unutrašnjosti?!:)

    Priznaj da nisi nikad vozio Golf VII
    (JeRemija, 28. maj 2022 13:42)

    # Link komentara

  134. To ima samo na Balkanu Golf i nista drugo .Evo u CH cim vidis da neko vozi golfa odmah znas da je balkanac i neki balavi klinac a moze biti i turcin.Ovde je Tesla najprodavaniji auto,isto tako ljudi ovde nemaju kompleks mora biti Nemac i tacka kraj.Ja sam 2012 god imao KIA i otisao za Beograd masa ljudi iz familije me pitalo zasto vozim taj auto jer u fazonu dolazis iz CH moras voziti nesto bolje,to je taj sistem nasih ljudi.Trenutno vozim samo e bike i uzivam,ovo da kazem nasim ljudima ima da se smeju ali bole me brige realno.
    (mile, 28. maj 2022 13:17)

    # Link komentara

  135. Realno, FIAT dominira.
    (City Slicker, 28. maj 2022 13:09)

    # Link komentara

  136. Naravno da nije.
    Evropljani ne biraju automobil po tome koliko mu kostaju delovi, nego po kvalitetu, udobnosti, enterijeru, pouzdanosti itd.
    Samo u Srbiji se Golf, neudoban, sa odvratnom unutrasnjoscu, bucan, nepouzdan... smatra vrhuncem auto industrije, jer sirotinja misli da je dobar auto onaj kojem su rezervni delovi jeftini.
    (aha, 28. maj 2022 12:58)

    # Link komentara

  137. @C i n i k
    A sta je Golf? Limuzina?
    (..., 28. maj 2022 12:55)

    # Link komentara

  138. Cuj Golf nije ni u prvih 10. Pa nisu ni modeli Mercedesa, BMW-a ili Porsea. Nije lose biti u tom drustvu.... Skupe su to igracke.
    (SalaZabava, 28. maj 2022 12:21)

    # Link komentara

  139. Pa kolko vidim najvise se prodaju manji ili gradski automobili..
    (C i n i k, 28. maj 2022 12:19)

    # Link komentara