Subota, 22.01.2022.

12:00

Cene vozila i dalje rastu: Stanje na tržištu se neće stabilizovati

Izvor: B92

Cene vozila i dalje rastu: Stanje na tržištu se neæe stabilizovati IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Miroslav

pre 2 godine

Znaci sve skace za 30-50% a plate rastu 7% i to kako kome? Sta ce sad predsednik da kaze, ispada da smo se vratili na 2012 po standardu i odose 10 godina uzalud...

peca

pre 2 godine

Lepo udji na polovne automobile ... Videces da je velika vecina u pocetnim paketima opreme i sa nekim osnovnim motorom. To sto ti kupujes u full opremi ne znaci da i ostali to rade kada kupuju nov auto u Srbiji, gledaj malo siru sliku. Evo ti jedan primer, Oktavija sa npr dsg menjacem kupljena nova u srbiji mladja od 2015. godista. Ukupno ih ima 5 na oglasima od cega su 3 nove, to znaci da trenutno 2 coveka prodaju oktaviju u Srbiji sa dsg menjacem...Jos onda pogledamo od te dvojice sta se nudi, jedna je VRS (egzotika) a druga je sa manuelnom klimom sto je po meni klot kada kupujes auto od 20-25k i odlucis se za manuelnu klimu i mikro infotainment. Napomena, dsg menjac sam uzeo cisto kao primer i parametar za pretragu.
(peca, 24. januar 2022 00:22)

Pa, kod nas preko 90% škoda kupe korisnici budžeta RS. Zato su "domaće škode" pretežno „klotare“.
("klotara" kupljena nova u Srbiji, 24. januar 2022 12:02)

Ista prica i za golf 7 a to nisu korisnici budzeta…

Darkwood

pre 2 godine

Najbolje su očuvani privatni automobili kupljeni u Srbiji. Najgori su automobili iz Beograda iščukani sa svih strana, na vratima sa obe strane vertikalne crtice od velikih parkinga Dizeli obavezno blokirani egr i dpf, jer retko izlaze van grada.
(Pera Srbin, 23. januar 2022 18:13)

Ako su tebi vertikalne crtice važnije od DE motora koji je prešao pola miliona pardon 180.000 onda se vidi pravi kupac koji zna znanje. Za drugi deo se slažem, ali ne zbog toga što ne izlaze iz grada već zato što troši više. Uzmi domaćeg benzinca sa crticama ako imaš pameti.

"klotara" kupljena nova u Srbiji

pre 2 godine

Ne kupujte kola sa autoplaceva!
(prevoznik, 23. januar 2022 12:04)

"A gde kupiti polovan auto, posebno neki od 10 do 15k? Od prvog vlasnika iz Srbije mozes ocekivati klotaru gde nije hteo da doplati ni za metalik boju..."
(peca, 23. januar 2022 17:41)

Živ bio, od prethodnih pet novih automobila koje sam uzeo, dva su bila u predzadnjem paketu opreme, dva u najvišem paketu, a jedan u drugom, sve uz neke opcije. Naravno, uvek u metalik boji. Čak i da kupujem daciju (sto se još nije desilo), uzeo bih je u najvišoj opremi.
("klotara" kupljena nova u Srbiji, 23. januar 2022 19:39)

Lepo udji na polovne automobile ... Videces da je velika vecina u pocetnim paketima opreme i sa nekim osnovnim motorom. To sto ti kupujes u full opremi ne znaci da i ostali to rade kada kupuju nov auto u Srbiji, gledaj malo siru sliku. Evo ti jedan primer, Oktavija sa npr dsg menjacem kupljena nova u srbiji mladja od 2015. godista. Ukupno ih ima 5 na oglasima od cega su 3 nove, to znaci da trenutno 2 coveka prodaju oktaviju u Srbiji sa dsg menjacem...Jos onda pogledamo od te dvojice sta se nudi, jedna je VRS (egzotika) a druga je sa manuelnom klimom sto je po meni klot kada kupujes auto od 20-25k i odlucis se za manuelnu klimu i mikro infotainment. Napomena, dsg menjac sam uzeo cisto kao primer i parametar za pretragu.
(peca, 24. januar 2022 00:22)

Pa, kod nas preko 90% škoda kupe korisnici budžeta RS. Zato su "domaće škode" pretežno „klotare“.

peca

pre 2 godine

Ne kupujte kola sa autoplaceva!
(prevoznik, 23. januar 2022 12:04)

"A gde kupiti polovan auto, posebno neki od 10 do 15k? Od prvog vlasnika iz Srbije mozes ocekivati klotaru gde nije hteo da doplati ni za metalik boju..."
(peca, 23. januar 2022 17:41)

Živ bio, od prethodnih pet novih automobila koje sam uzeo, dva su bila u predzadnjem paketu opreme, dva u najvišem paketu, a jedan u drugom, sve uz neke opcije. Naravno, uvek u metalik boji. Čak i da kupujem daciju (sto se još nije desilo), uzeo bih je u najvišoj opremi.
("klotara" kupljena nova u Srbiji, 23. januar 2022 19:39)

Lepo udji na polovne automobile i za bilo koji model cekiraj opciju kupljen u srbiji i sve ce ti se samo reci(naravno gledaj neke masovnije automobile, zaobidji premium segment zbog malog broja oglasa i generalno malo prodatih primeraka). Videces da je velika vecina u pocetnim paketima opreme i sa nekim osnovnim motorom. To sto ti kupujes u full opremi ne znaci da i ostali to rade kada kupuju nov auto u Srbiji, gledaj malo siru sliku. Evo ti jedan primer, Oktavija sa npr dsg menjacem kupljena nova u srbiji mladja od 2015. godista. Ukupno ih ima 5 na oglasima od cega su 3 nove, to znaci da trenutno 2 coveka prodaju oktaviju u Srbiji sa dsg menjacem. Inace na oglasima je ukupno 41 oktavija kupljena nova u srbiji starosti od 2015. Do 2020 ( sto znaci da ako bi ukljucili u pretragu sve prodate do 2022, bilo bi ih jos vise ) . Jos onda pogledamo od te dvojice sta se nudi, jedna je VRS (egzotika) a druga je sa manuelnom klimom sto je po meni klot kada kupujes auto od 20-25k i odlucis se za manuelnu klimu i mikro infotainment. Napomena, dsg menjac sam uzeo cisto kao primer i parametar za pretragu.

nidza

pre 2 godine

Smirice se cene kod nas vrlo brzo, jer prodaje nece biti - polovnjaci sa 180-200,000km na satu za 20,000+ eura su bizarno iracionalna kupovina.
(da Vinci, 22. januar 2022 14:00)

Slazem se da je krajnje iracionalno. Uracunaj sve potrosne delove koji odlaze oko 200000 i sve sto te inace ceka da uradis nakon kupovine i dolazi se do sume za koju moze da se kupi ozbiljan nov automobil i pored svih poskupljenja novih automobila. Jedini problem je cekanje za neke modele i godinu dana.

"klotara" kupljena nova u Srbiji

pre 2 godine

Ne kupujte kola sa autoplaceva!
(prevoznik, 23. januar 2022 12:04)

"A gde kupiti polovan auto, posebno neki od 10 do 15k? Od prvog vlasnika iz Srbije mozes ocekivati klotaru gde nije hteo da doplati ni za metalik boju..."
(peca, 23. januar 2022 17:41)

Živ bio, od prethodnih pet novih automobila koje sam uzeo, dva su bila u predzadnjem paketu opreme, dva u najvišem paketu, a jedan u drugom, sve uz neke opcije. Naravno, uvek u metalik boji. Čak i da kupujem daciju (sto se još nije desilo), uzeo bih je u najvišoj opremi.

Pera Srbin

pre 2 godine

Najbolje su očuvani privatni automobili kupljeni u Srbiji. Najgori su automobili iz Beograda iščukani sa svih strana, na vratima sa obe strane vertikalne crtice od velikih parkinga Dizeli obavezno blokirani egr i dpf, jer retko izlaze van grada.

gagi4

pre 2 godine

Od tada, kupujem iskljucivo nove automobile, briga me za znacku na haubi.
(gagi4, 22. januar 2022 16:59)

Kad vlasnik Hjundaija da sebi za pravo da komentariše Mercedes.
(Gagi, 22. januar 2022 17:44)

Realno ne treba. 

A od koga to treba da dobijem odobrenje da komentarisem Mercedes, koji sam kupio i vozio 5 godina? Lepo sam napisao svoj problem kroz koji sam prosao sa tim autom i da od tada kupujem samo nove automobile. I da, sada vozim nov Hyundai sa kojim sam vec presao, za 6 meseci 20 hiljada km. Za taj period sa polovnim Mercedesom sam vec imao potrosenih 1500 evra na popravkama koje su me zadesile. Očigledno je da ne citate komentare kako treba, vec samo trolujete.

zmaj

pre 2 godine

Dečko da si pare trošio na psihologe a ne na kola možda bi ti sad bilo bolje pa ne bi imao potrebu da vređaš ljude po internetu da bi prikrio svoj kompleks . Sa takvim stavom poješće te zloba i za tobom će plakati samo automehaničar.
(Rob Sinji, 23. januar 2022 12:14)


Al eto nisam pa imam pare za nemačke aute a ti sirotinjo vozi kiu u pukni od zavisti.

maxy

pre 2 godine

Pa čekaj, a gde su garancije i odgovornost za to uvezeno vozilo, ako npr. crkne menjač posle par meseci!? Kako može da skače cena nečega što je realno "mačka u džaku" barem kod nas!?
(aje!, 23. januar 2022 15:50)

Ako je uvoznik fizičko lice, možeš da se slikaš, a ako je pravno, onda možeš da se nadmudruješ i na kraju izvedeš na sud i dokažeš svoju tvrdnju.

To što je neko zakupio njivu i na nju parkirao automobile, ne znači da ima registrovanu firmu.

peca

pre 2 godine

Ne kupujte kola sa autoplaceva!
(prevoznik, 23. januar 2022 12:04)

A gde kupiti polovan auto, posebno neki od 10 do 15k? Od prvog vlasnika iz Srbije mozes ocekivati klotaru gde nije hteo da doplati ni za metalik boju, postoje jos licitacije ili da sam nadjes na u inostranstvu ali i za to ti treba plac ili neko ko se bavi time da ti uveze

vozač demokrata

pre 2 godine

Kolega 2009-te kupio nov golf,jos ga vozi 13 godina star.
97 000 km na tehnickom,nije vracao kilometrazu jer ga nece prodavati.
(BMW, 23. januar 2022 13:09)

Znači, kad će ga prodavati, vratiće kilometražu?
Bože, kakvi ljudi među nama.

Pozdrav iz kruga dvojke

pre 2 godine

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

Pri čemu si zaboravio da napomenes da zivis u nekoj palanci, ili ti je posao, škola i sve drugo u kraju koji ne napustas.
Ja živim i radim na Dorcolu i predjem isto kao ti.. ako to je 1% ljudi da im se tako zadesilo. Većina je srecna ako ima samo 10km do posla.

aje!

pre 2 godine

Pa čekaj, a gde su garancije i odgovornost za to uvezeno vozilo, ako npr. crkne menjač posle par meseci!? Kako može da skače cena nečega što je realno "mačka u džaku" barem kod nas!?

нс бој

pre 2 godine

Што се тиче Србије @Dejan је у праву,ауто као мој купују и возе у 90% случајева људи који су до пара дошли нелегално,који су се накрали,ретки су они који су поштено зарадили и одвојили толико за ауто,јер је то за њих лудост.Програмери возе нове Рено,Кие,Форд,и то се може приметити на улици,а напуцане премиум класе возе политичари и лопови око њих.Исто кад одете у неки маркет приметићете две врсте људи једни купују основно,небитне марке док други купују оно што сте се увек питали ко ово купује.Једноставно пуно људи се накрало у овој земљи и те паре се троше олако,на маркирану италијанску туњевину,док остали знају да је на кванташу дупло јефтинија.

pr

pre 2 godine

Od tada, kupujem iskljucivo nove automobile, briga me za znacku na haubi.
(gagi4, 22. januar 2022 16:59)

Kad vlasnik Hjundaija da sebi za pravo da komentariše Mercedes.
(Gagi, 22. januar 2022 17:44)

Realno ne treba. Razlika između ta dva brenda je što jednom dizajn rade Italijani i Francuzi, kao konstruktori i inžinjeri im rade legende BMW-a, a drugi ima idolopoklonike, zvezdu na haubi i izgleda kao kuća gastarbajtera. Spolja dvorac, a unutra zeleni nameštaj sa otpada i tepih što je tetka Smiljka htela da baci.

neko ko zna još više

pre 2 godine

Ja bas planiram da prodam svog X1 i vidim da mogu dobiti 20k iako sam ga prije 14 mjeseci kupio za 18k i presao sa njim 70 hiljada. Mislim da bi mnogi sa novijim polovnjacima mogli neocekivano profitirati.
(ogi, 23. januar 2022 00:54)

Neces profitira ništa, jer ti je inflacija pojela tu razliku, a I ti ces isto platiti više neki drugi auto tako da si na gubitku. Jedino ako imas 5 auta pa hoces da ostaviš sebi jedan
(neko ko zna, 23. januar 2022 08:12)

U pravu si za slučaj da se kupuje isto polovni automobil, što jeste većina slučajeva kod nas, ali ako se radi o vrsti kupca koji na svakih par godina kupuje novi auto iz salona, on će sada profitirati, jer svakako uvek kupuje novo. A novim automobilima cene nisu toliko skočile koliko polovnim, više im je problem sa isporukom, a ne sa cenom. Tako da će takav kupac moći samo malo duže da sačeka (što uglavnom nije problem), a svoj postojeći auto će moći da proda za više nego inače.

želja

pre 2 godine

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

Tebi očigledno km sat ne funkcioniše...godinu dana da ideš do prodavnice i nazad nakuckaćeš 10k

nebeska stolica

pre 2 godine

@ogi Kazes profitirao si na svom polovnjaku!? Pre 14 meseci si mogao pola Maxija da kupis za te pare, a danas za cenu auta koju imas ne mozes ni toliko. Kapiras… problem je druze sto je otislo sve 20~25% gore a ti i ja donosimo iste ili skoro iste pare kuci…

Deki

pre 2 godine

Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)
(Deki, 22. januar 2022 16:47)

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

I ja sam se nekad pitao isto to jer i ja toliko prelazim km, međutim objašnjenje je jednostavno - u tim državama kao što je Nemačka se kolima prelazi mnogo više kilometara, zato što je normalno da ljudi žive poprilično daleko od posla, npr. 50-100 km. A ko misli da se kilometraža ne vraća u EU, taj se grdno vara.

Dodatno, ako pričamo o automobilima iz uvoza na placevima u Srbiji, tu je skoro uvek vraćena kilometraža prosto zato što vlasnici placeva uvek gledaju da kupe najjeftinije što ima u ponudi, da bi imali što veću marginu za zaradu. A najjeftiniji su upravo oni sa 300-400+ hiljada km, koji onda kod nas na oglasima osvanu da imaju čuvenih 170.000 km.

Tako da, čak iako u ponudi ima dosta automobila koji stvarno imaju manju kilometražu, oni imaju daleko višu cenu pa ih nikad neće kupiti domaći uvoznici.

BMW

pre 2 godine

Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)
(Deki, 22. januar 2022 16:47)

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

Neki 30 000 km a neki 5500 kao ja.
Za 10 godina necu preci vise od 60 000.
Pogotovu auti sa 3.0 ili jacim motorima.
Kolega 2009-te kupio nov golf,jos ga vozi 13 godina star.
97 000 km na tehnickom,nije vracao kilometrazu jer ga nece prodavati.

ZNBg

pre 2 godine

Koji si broj clanske karte SNS-a kad vozis te automobile? Koje sheme kombe i procente talite muzuci drzavu za tolke pare da ih bacate? Ili mozda dijujes gudru? Trece nema.
(Dejan, 22. januar 2022 16:03)
95% glasača SNS a je sirotinja koja radi za 300-500 i koju ucenjuju i sa tim mučenim poslom sto imaju .
(Tomy Čubura, 23. januar 2022 12:48)

Da, a preostalih 5% su "menadžeri" i šefovi u javnom sektoru, agencijama, opštinama itd, ima ih 3 puta više od IT-jevaca, žive lepše od njih, voze skuplje i novije automobile, a neki čak i više zarađuju. I naravno, više se bahate i upadaju u oči.

Gagi

pre 2 godine

@?
Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

Dodaj na ovo recimo ko putuje na posao 15km u jednom pravcu dvesta dana u god. pa će ti biti jasno

?

pre 2 godine

Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)
(Deki, 22. januar 2022 16:47)

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.

Tomy Čubura

pre 2 godine

Koji si broj clanske karte SNS-a kad vozis te automobile? Koje sheme kombe i procente talite muzuci drzavu za tolke pare da ih bacate? Ili mozda dijujes gudru? Trece nema.
(Dejan, 22. januar 2022 16:03)
95% glasača SNS a je sirotinja koja radi za 300-500 i koju ucenjuju i sa tim mučenim poslom sto imaju .

Rob Sinji

pre 2 godine

Za vas nema zime jer japanca niko neće da kupi. Samo sirotinja vozi taj drlog.
(zmaj, 22. januar 2022 15:06)
Dečko da si pare trošio na psihologe a ne na kola možda bi ti sad bilo bolje pa ne bi imao potrebu da vređaš ljude po internetu da bi prikrio svoj kompleks . Sa takvim stavom poješće te zloba i za tobom će plakati samo automehaničar.

Vaše ime

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Druze, ti da imas da odrzavas mecku, ne bi ni gledao Daciu. Da se ne lažemo. Uzmi ti tog briska, dzogera..sta je vec i uživaj.
(Pozdrav iz kruga dvojke, 22. januar 2022 15:44)

Kako glup komentar, Boze

нс бој

pre 2 godine

У реду је што се цена одржава годинама ал кад дође време да мењамо наш ауто за млађи биће још већа разлика него што је данас,биће нам теже доступно,тако да нема овде неке велике среће за нас.Ево пример купио си ауто пре две године 6 година стар,данас имаш ауто стар 8 година није му пала цена 2 године,возиш га још 5 година и одлучиш да купиш ауто стар 6 година као прошли кад си купио.Е та разлика у цени је кључан показатељ да ли нам је боље или не,мислим да ће та разлика бити много већа,јер нови аутомобили су много скупљи.Значи да ћемо возити садашње аутомобиле дуже него што планирамо.

korejanac

pre 2 godine

@exOzi
nije nov, polovan je i korišćen, ali pouzdan i nije skup. Isti automobili, iz istog godišta cene se i do 1000 eura više, ne znam samo zašto. A da, mozda jer su im prepolovljene kilometraže.

Shonne

pre 2 godine

Smatram da treba obratiti pažnju na bezbednost vozila...
Crash test...koliko zvezdica dobije vozilo na tom testu?
Pa život je u pitanju, porodica...Pogledajte klipove o bezbednosti..

Pogan

pre 2 godine

Ko sisa kola.To bi trabala da bude sporedna stvar u zivotu a ne centar.Ziveli smo i bez njih.Ljudi daju bogatstvo za te krseve i kante od lima.Kompleksi se lece.
(blacky, 22. januar 2022 23:17)

Well, stvar je u tome sto 20-40 hiljada evra ne bi trebalo da bude bogatstvo i luksuz u tom smislu. Al u zemlji treceg sveta u kojoj zivimo jeste, jbg.

Dragan

pre 2 godine

@Dejan: U Srbiji ima puno ljudi koji rade, pošteno zarađuju i nemaju ama baš nikakve veze sa politikom. Pogotovo nije problem par desetina hiljada evra za bezvezni auto. Jednostavno ste lično u okruženju gde ili preživljavaš ili si uz partiju. Ja ne znam nikoga od kolega sa fakulteta da se nešto muči... Trenutno doduše puno ne vozi neke automobile jer su cene stvarno besmislene.

maxy

pre 2 godine

Eksplodirala potražnja za 20 godina starim polovnim automobilima dizelima sa plivajućim zamajcem a bez katalizatora :)
(Let's go Brandon!, 23. januar 2022 04:50)

Deca se plaše baba rogom, a sirotinja plivajućim zamajcem.

00

pre 2 godine

u potpunosti se slažem sa Vama. sta je teško vw grupaciji da podigne fabriku čipova za svoje brendove:vw, porše, skodu, seat... to su milioni komada čipova u pitanju. nego, neko namerno koči proizvodnju automobila. takodje, isto mislim ima veze sa tim i potpuno izbacivanje dizel motora i forsiranje elektro automobila, dok cena struje skace, a autonomija jos uvek na niskom nivou.
(da, moje ime, 22. januar 2022 15:28)

Veoma teško i skupo ako hoće da koriste čipove sa najsavremenijom tehnologijom. A zašto ne bi. Automobili postaju računari. Prema tome po mom mišljenju firmama koje nemaju nikakvu ekspertizu na tom polju, ne isplati se ulagati. Po informaciji sa neta proširenje vec postojeće fab-rike košta 10-20 milijardi dolara i traje 3-5 godina.

Nebitan Lik

pre 2 godine

Koji si broj clanske karte SNS-a kad vozis te automobile? Koje sheme kombe i procente talite muzuci drzavu za tolke pare da ih bacate? Ili mozda dijujes gudru? Trece nema.
(Dejan, 22. januar 2022 16:03)
Kakav ti problem imaš u glavi?
Upravo si ti SNS istmošljenik čim misliš da niko u Srbiji ne može da zaradi novac a da nije kriminalac iki član stranke. Nikad ti, sa tim stavom, nećeš zaraditi više od 500evra.

Doktor

pre 2 godine

Opet pravite hajp bez ikakvih cinjenica. Koliko je porasla prodaja polovnih vozila u poredjenju sa 2019. godinom recimo?

Ovakvo pausalno ocenjivanje stanja trzista od strane kvazi strucnjaka je smesno i neozbiljno je to prenositi posebno kada su izvor novosti.

Ja

pre 2 godine

(Tomy Čubura, 22. januar 2022 17:13)

Avion???? Pre ce biti smrdljiva krsina na tockovima iz koje dimi gore nego iz termoelektrane

Mercedes odavno nije ono sto je bio. Znaju oni koji ga poseduju

Ja

pre 2 godine

(zmaj, 22. januar 2022 15:06)

Pa kad je drlog, otkud to da je toyota poslednjih 10 i vise godina najprodavaniji i najbolji brend u autoindustriji???

Zer01

pre 2 godine

@Dejan Ima trece, biti IT-evac i raditi za strance u Srbiji. Ja drndam 11 godina staru Mazdu3 Sport zbog probne dozvole, ima tacno 109ks. Mogu da ustedim 2000e mesecno ako zivim skromno i da kupim Audi od 20.000 eur za 10 meseci stednje za kes. Videcu za godinu dana sta cu kada istekne ova probna, verovatno cu uzeti Mazdu CX30 ili Mazdu 6 (novu).

Mile

pre 2 godine

Katastrofa..malo pre pandemije merkao sam 4,5 gidina stare polovnjake i tražio neku povoljnu priliku za mondea sa što manje kilometara 2.0 dizel iz 2016. godine odprilike. Bili su oko 8500e do 10500e. Onda mi preminula komšinica pa sam pazario stan do svog kako bi proširili stambeni prostor. Sad skupljam hiljadu po hiljadu evra za mondea ali mi sve to nekako traljavo ide. Naročito što sada ista ta kola koštaju 11500 do 13000e! Tako da ko zna kad ću da kupim. Za dve tri godine!

neko ko zna

pre 2 godine

Ja bas planiram da prodam svog X1 i vidim da mogu dobiti 20k iako sam ga prije 14 mjeseci kupio za 18k i presao sa njim 70 hiljada. Mislim da bi mnogi sa novijim polovnjacima mogli neocekivano profitirati.
(ogi, 23. januar 2022 00:54)

Neces profitira ništa, jer ti je inflacija pojela tu razliku, a I ti ces isto platiti više neki drugi auto tako da si na gubitku. Jedino ako imas 5 auta pa hoces da ostaviš sebi jedan

ogi

pre 2 godine

Ja bas planiram da prodam svog X1 i vidim da mogu dobiti 20k iako sam ga prije 14 mjeseci kupio za 18k i presao sa njim 70 hiljada. Mislim da bi mnogi sa novijim polovnjacima mogli neocekivano profitirati.

Milan

pre 2 godine

@Dejte
Hajde sklonite se iskompleksirane srbende sa portala! Ima toliko ljudi koji zarađuju pare svojim radom za domaće ili strane firme u srbiji, a mnogi i uglavnom u inostranstvu. Ja sam 90% prihoda ostvario od inostranih firmi, nikom ništa nisam ukrao i sa pitikom nemam veze, kao i većina mojih kolega. S vi vozimo dobre automobile a vi gledajte da budete dobri u nečemu što znate da radite.
Moler mi je skoro uzeo 1,5K€ za krečenje kuće za četiri dana. Dobro radio, dobro zaradio i može sebi da priušti pristojan automobil.

blacky

pre 2 godine

Ko sisa kola.To bi trabala da bude sporedna stvar u zivotu a ne centar.Ziveli smo i bez njih.Ljudi daju bogatstvo za te krseve i kante od lima.Kompleksi se lece.

Aca

pre 2 godine

Svi koji su kupili pre 2 godine polovne automobile stare od 3-7 godina sada mogu da uzmu iste pare za koje su ih kupili..prosečno je skočila cena po autu 1000-1500€..drugar posle 4 godine prodao Golfa za 300 evra manje nego što ga je platio..strašno koliko su poskupeli automobili..novi još više..

neko nebitan

pre 2 godine

Cene su nenormalno visoke. Hteo sam malo noviji auto da kupim,ničim izazvan. Kako stvari stoje družićemo se moj ljubimac i ja još dugo. Da ne citiram ovde Dragčeta šta od mene trenutno mogu da dobiju trgovci ;)

Mika

pre 2 godine

Da li neko stvarno misli,da su kola poskupela zbog cipova.Evo je deo Velikog restarta,kola ce voziti samo odredjeni ljudi u novom sistemu,nesto slicno ima u Severnoj K.
(Marko, 22. januar 2022 12:32)

Zanimljivo. A prodaja raste 15% godišnje. Za 2-3 godine se obara rekord ikada u broju proizvedenih automobila. Vama nijedna teorija nema preterano uporišta u realnosti, samo na YouTube-u.

нс бој

pre 2 godine

@Dejan Друже радим и живим у Немачкој,није поента у величини већ кретању цене.Никад се нисам доводио у ситуацију да зависим од тих што их наводиш и сличних,ал нисам чекао ни да ми они нешто омогуће већ сам свој живот узео у своје руке.

Giovanni

pre 2 godine

Pratim par automobila sa 7 sedišta jer mi treba zbog proširene porodice ali nije ništa toliko hitno i čekam da iskoči neka dobra ponuda. I ladno jedan čovek čiji auto pratim već neko vreme, na svake 2-3 nedelje podiže cenu svog polovnjaka. Realno je auto stvarno dobar, mlad, malo prešao, solidna oprema ali prijatelj je digao cenu za 1500€ u poslednja skoro 2 meseca… pa jel to realno?

Gagi

pre 2 godine

@gagi4
Od tada, kupujem iskljucivo nove automobile, briga me za znacku na haubi.
(gagi4, 22. januar 2022 16:59)

Kad vlasnik Hjundaija da sebi za pravo da komentariše Mercedes.

Tomy Čubura

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Jel ćeš na svaku vest da ostavljaš jedan te isti komentar? Samo što si sad "slučajno" izostavio da je taj Mercedes star 10 godina... Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)
(Deki, 22. januar 2022 16:47)
@deki
neka je prešao i 400.000 da rumuna je avion !

Mita

pre 2 godine

Ma,da...Ništa bez čipova.Nestašica čipova je dovela do poskupljenja,kao i gorivo zbog svetske politike,a nikako gramzivost i nezasitost dilera kojima je uvek malo para...

gagi4

pre 2 godine

Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

E, vidis, pre desetak godina, imao sam slicnu dilemu, da li da za 15 hiljada kupim Mercedes E klasu, ili neki nov auto, a tada sam mogao da biram nov za te pare. Naravno, kupim polovan, mlad Mercedes sa predjenih 160 hiljada u ekstra stanju. A onda, krene zabava milion! Pocnem druzenje sa mehanicarem, a svaki odlazak 200-300 evra. Zivot mi se u pakao pretvorio, jos i saznam da moj auto, zapravo ima km od 480 hiljada. A mogao sam da kupi novu Skodu Oktaviju 1.9 tdi, za 16500. Od tada, kupujem iskljucivo nove automobile, briga me za znacku na haubi.

Deki

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Jel ćeš na svaku vest da ostavljaš jedan te isti komentar? Samo što si sad "slučajno" izostavio da je taj Mercedes star 10 godina... Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)

Dejan

pre 2 godine

У принципу тачно је ал ко вози крша нек се не залуђује са овим вестима.Игром случаја сам купио Ауди А4 Олроад за 30.000 еура у Јулу,тад је најјефтинији био 25.000 а сад најјефтинији нема испод 28.000,лудница.Мој колега је купио Форд Кугу пре две године и сад тај исти ауто је 2000 еура скупљи.
(нс бој, 22. januar 2022 13:34)

Koji si broj clanske karte SNS-a kad vozis te automobile? Koje sheme kombe i procente talite muzuci drzavu za tolke pare da ih bacate? Ili mozda dijujes gudru? Trece nema.

zmaj

pre 2 godine

Za nas koji vozimo japanjerose nema zime. Cene su iste kao sto su bile. E jedino je problem ako prodas japanca a hoces da kupis nemca. Onda moras dodati dosta vise novca. Sva sreca, niko nije lud da sa japanca predje na nemca.
(dexter-lab, 22. januar 2022 13:03)


Za vas nema zime jer japanca niko neće da kupi. Samo sirotinja vozi taj drlog.

Bane

pre 2 godine

E jedino je problem ako prodas japanca a hoces da kupis nemca. Onda moras dodati dosta vise novca.
(dexter-lab, 22. januar 2022 13:03)

Tako je bilo i pre korone, a bice i posle.

jes da bude

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Merc je 1ooo puta bolji auto ali proveri cene odrzavanja pa ako imas da finansiras onda merc bez razmisljanja. Kakav bre Dzoger.

Pozdrav iz kruga dvojke

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Druze, ti da imas da odrzavas mecku, ne bi ni gledao Daciu. Da se ne lažemo. Uzmi ti tog briska, dzogera..sta je vec i uživaj.

da, moje ime

pre 2 godine

@Marko
u potpunosti se slažem sa Vama. sta je teško vw grupaciji da podigne fabriku čipova za svoje brendove:vw, porše, skodu, seat... to su milioni komada čipova u pitanju. nego, neko namerno koči proizvodnju automobila. takodje, isto mislim ima veze sa tim i potpuno izbacivanje dizel motora i forsiranje elektro automobila, dok cena struje skace, a autonomija jos uvek na niskom nivou.

Hdi

pre 2 godine

Vrednost vozila je ista (kao i stanova i svega ostalog) samo novac koji se daje za auto manje vredi danas nego prošle godine i godine pre nje i godine pre nje.
Svake godine čovek dobije 5-10% povisicu plate u stvari radi za istu kupovnu moć al je onako lepši osećaj.

da Vinci

pre 2 godine

Smirice se cene kod nas vrlo brzo, jer prodaje nece biti - polovnjaci sa 180-200,000km na satu za 20,000+ eura su bizarno iracionalna kupovina.

Rodion Gataulin

pre 2 godine

@Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Hahahahhahahah, ma neeeee, "novo" je "novo" hahahahhahah :)

Milan

pre 2 godine

Ja mislim da je problem što proizvođači ne nude ono što kupci zaista žele, već ono na šta ih obavezuju zakonodavci. Mnogi automobili nemaju u ponudi dizele a od benzinaca motore iz kosilica. EV nisu za ozbiljnu upotrebu van grada. Tako dođemo do toga da ću ja kao vlasnik 2l dizela umesto posle 5 menjati auto posle 10 ili 15 godina, mogu oni da nabave poluprovodnika koliko hoće.

Nikola

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20

A koje je godiste mercedes ? Ako je on presao 110000km ja ga pojedem...
Jos uvek samo gledas? Ovo treci ili cetvrti slican komentar koji si napisao a jos uvek nisi kupio tu Mecku...

Reziel

pre 2 godine

"On navodi da su takozvani krosoveri i suv vozila, stara do deset godina, najtraženija i da su i najviše poskupela. U toj cenovnoj klasi, na primer, mnogi modeli čija je cena bila od 10.000 do 15.000 evra, sada koštaju od 15.000 do 20.000 evra."

Prodao Touarega iz 2013. u četvrtak za 16.500eur. Na oglas sam stavio cenu od 17.500 eura i naveo da prihvatam zamenu za jeftinije. Za keš sam spustio cenu, mada bih prihvatio i 16.000. Iskreno najveće iznenađenje je da sam ga prodao tako brzo (nepune tri nedelje na oglasima) s obzirom da je 3.0 motor. Gotovo svaki dan sam imao neke ponude za zamenu, pa izgleda da stvarno jesu traženi. Inače, tamo u oktobru, novembru kad sam planirao da zamenim/prodam automobil računao sam da ću za njega dobiti 15 - 15.500. Tako da mi je ovo puna kapa!

korejanac

pre 2 godine

Ja prodajem nekog koreanca jer sam dobio od firme auto, ali njih kod nas niko i ne gleda, ostaće mi za ukras a bombona auto. A sad da se bez dizanja haube odvezeš gde god u Evropi i da se vratiš bez grama brige. Zimske, letnje gume, alu felne, mali potrošač, ma ćao niko ni da burek... pita....

нс бој

pre 2 godine

У принципу тачно је ал ко вози крша нек се не залуђује са овим вестима.Игром случаја сам купио Ауди А4 Олроад за 30.000 еура у Јулу,тад је најјефтинији био 25.000 а сад најјефтинији нема испод 28.000,лудница.Мој колега је купио Форд Кугу пре две године и сад тај исти ауто је 2000 еура скупљи.

dexter-lab

pre 2 godine

Za nas koji vozimo japanjerose nema zime. Cene su iste kao sto su bile. E jedino je problem ako prodas japanca a hoces da kupis nemca. Onda moras dodati dosta vise novca. Sva sreca, niko nije lud da sa japanca predje na nemca.

Marko

pre 2 godine

Da li neko stvarno misli,da su kola poskupela zbog cipova.Evo je deo Velikog restarta,kola ce voziti samo odredjeni ljudi u novom sistemu,nesto slicno ima u Severnoj K.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.

gagi4

pre 2 godine

Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

E, vidis, pre desetak godina, imao sam slicnu dilemu, da li da za 15 hiljada kupim Mercedes E klasu, ili neki nov auto, a tada sam mogao da biram nov za te pare. Naravno, kupim polovan, mlad Mercedes sa predjenih 160 hiljada u ekstra stanju. A onda, krene zabava milion! Pocnem druzenje sa mehanicarem, a svaki odlazak 200-300 evra. Zivot mi se u pakao pretvorio, jos i saznam da moj auto, zapravo ima km od 480 hiljada. A mogao sam da kupi novu Skodu Oktaviju 1.9 tdi, za 16500. Od tada, kupujem iskljucivo nove automobile, briga me za znacku na haubi.

Giovanni

pre 2 godine

Pratim par automobila sa 7 sedišta jer mi treba zbog proširene porodice ali nije ništa toliko hitno i čekam da iskoči neka dobra ponuda. I ladno jedan čovek čiji auto pratim već neko vreme, na svake 2-3 nedelje podiže cenu svog polovnjaka. Realno je auto stvarno dobar, mlad, malo prešao, solidna oprema ali prijatelj je digao cenu za 1500€ u poslednja skoro 2 meseca… pa jel to realno?

Pozdrav iz kruga dvojke

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Druze, ti da imas da odrzavas mecku, ne bi ni gledao Daciu. Da se ne lažemo. Uzmi ti tog briska, dzogera..sta je vec i uživaj.

Dejan

pre 2 godine

У принципу тачно је ал ко вози крша нек се не залуђује са овим вестима.Игром случаја сам купио Ауди А4 Олроад за 30.000 еура у Јулу,тад је најјефтинији био 25.000 а сад најјефтинији нема испод 28.000,лудница.Мој колега је купио Форд Кугу пре две године и сад тај исти ауто је 2000 еура скупљи.
(нс бој, 22. januar 2022 13:34)

Koji si broj clanske karte SNS-a kad vozis te automobile? Koje sheme kombe i procente talite muzuci drzavu za tolke pare da ih bacate? Ili mozda dijujes gudru? Trece nema.

Reziel

pre 2 godine

"On navodi da su takozvani krosoveri i suv vozila, stara do deset godina, najtraženija i da su i najviše poskupela. U toj cenovnoj klasi, na primer, mnogi modeli čija je cena bila od 10.000 do 15.000 evra, sada koštaju od 15.000 do 20.000 evra."

Prodao Touarega iz 2013. u četvrtak za 16.500eur. Na oglas sam stavio cenu od 17.500 eura i naveo da prihvatam zamenu za jeftinije. Za keš sam spustio cenu, mada bih prihvatio i 16.000. Iskreno najveće iznenađenje je da sam ga prodao tako brzo (nepune tri nedelje na oglasima) s obzirom da je 3.0 motor. Gotovo svaki dan sam imao neke ponude za zamenu, pa izgleda da stvarno jesu traženi. Inače, tamo u oktobru, novembru kad sam planirao da zamenim/prodam automobil računao sam da ću za njega dobiti 15 - 15.500. Tako da mi je ovo puna kapa!

Hdi

pre 2 godine

Vrednost vozila je ista (kao i stanova i svega ostalog) samo novac koji se daje za auto manje vredi danas nego prošle godine i godine pre nje i godine pre nje.
Svake godine čovek dobije 5-10% povisicu plate u stvari radi za istu kupovnu moć al je onako lepši osećaj.

dexter-lab

pre 2 godine

Za nas koji vozimo japanjerose nema zime. Cene su iste kao sto su bile. E jedino je problem ako prodas japanca a hoces da kupis nemca. Onda moras dodati dosta vise novca. Sva sreca, niko nije lud da sa japanca predje na nemca.

Mita

pre 2 godine

Ma,da...Ništa bez čipova.Nestašica čipova je dovela do poskupljenja,kao i gorivo zbog svetske politike,a nikako gramzivost i nezasitost dilera kojima je uvek malo para...

Deki

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Jel ćeš na svaku vest da ostavljaš jedan te isti komentar? Samo što si sad "slučajno" izostavio da je taj Mercedes star 10 godina... Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)

da Vinci

pre 2 godine

Smirice se cene kod nas vrlo brzo, jer prodaje nece biti - polovnjaci sa 180-200,000km na satu za 20,000+ eura su bizarno iracionalna kupovina.

Marko

pre 2 godine

Da li neko stvarno misli,da su kola poskupela zbog cipova.Evo je deo Velikog restarta,kola ce voziti samo odredjeni ljudi u novom sistemu,nesto slicno ima u Severnoj K.

Nikola

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20

A koje je godiste mercedes ? Ako je on presao 110000km ja ga pojedem...
Jos uvek samo gledas? Ovo treci ili cetvrti slican komentar koji si napisao a jos uvek nisi kupio tu Mecku...

blacky

pre 2 godine

Ko sisa kola.To bi trabala da bude sporedna stvar u zivotu a ne centar.Ziveli smo i bez njih.Ljudi daju bogatstvo za te krseve i kante od lima.Kompleksi se lece.

neko nebitan

pre 2 godine

Cene su nenormalno visoke. Hteo sam malo noviji auto da kupim,ničim izazvan. Kako stvari stoje družićemo se moj ljubimac i ja još dugo. Da ne citiram ovde Dragčeta šta od mene trenutno mogu da dobiju trgovci ;)

korejanac

pre 2 godine

Ja prodajem nekog koreanca jer sam dobio od firme auto, ali njih kod nas niko i ne gleda, ostaće mi za ukras a bombona auto. A sad da se bez dizanja haube odvezeš gde god u Evropi i da se vratiš bez grama brige. Zimske, letnje gume, alu felne, mali potrošač, ma ćao niko ni da burek... pita....

Milan

pre 2 godine

Ja mislim da je problem što proizvođači ne nude ono što kupci zaista žele, već ono na šta ih obavezuju zakonodavci. Mnogi automobili nemaju u ponudi dizele a od benzinaca motore iz kosilica. EV nisu za ozbiljnu upotrebu van grada. Tako dođemo do toga da ću ja kao vlasnik 2l dizela umesto posle 5 menjati auto posle 10 ili 15 godina, mogu oni da nabave poluprovodnika koliko hoće.

da, moje ime

pre 2 godine

@Marko
u potpunosti se slažem sa Vama. sta je teško vw grupaciji da podigne fabriku čipova za svoje brendove:vw, porše, skodu, seat... to su milioni komada čipova u pitanju. nego, neko namerno koči proizvodnju automobila. takodje, isto mislim ima veze sa tim i potpuno izbacivanje dizel motora i forsiranje elektro automobila, dok cena struje skace, a autonomija jos uvek na niskom nivou.

Milan

pre 2 godine

@Dejte
Hajde sklonite se iskompleksirane srbende sa portala! Ima toliko ljudi koji zarađuju pare svojim radom za domaće ili strane firme u srbiji, a mnogi i uglavnom u inostranstvu. Ja sam 90% prihoda ostvario od inostranih firmi, nikom ništa nisam ukrao i sa pitikom nemam veze, kao i većina mojih kolega. S vi vozimo dobre automobile a vi gledajte da budete dobri u nečemu što znate da radite.
Moler mi je skoro uzeo 1,5K€ za krečenje kuće za četiri dana. Dobro radio, dobro zaradio i može sebi da priušti pristojan automobil.

нс бој

pre 2 godine

У принципу тачно је ал ко вози крша нек се не залуђује са овим вестима.Игром случаја сам купио Ауди А4 Олроад за 30.000 еура у Јулу,тад је најјефтинији био 25.000 а сад најјефтинији нема испод 28.000,лудница.Мој колега је купио Форд Кугу пре две године и сад тај исти ауто је 2000 еура скупљи.

Aca

pre 2 godine

Svi koji su kupili pre 2 godine polovne automobile stare od 3-7 godina sada mogu da uzmu iste pare za koje su ih kupili..prosečno je skočila cena po autu 1000-1500€..drugar posle 4 godine prodao Golfa za 300 evra manje nego što ga je platio..strašno koliko su poskupeli automobili..novi još više..

Kobaja Grande

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.

maxy

pre 2 godine

Eksplodirala potražnja za 20 godina starim polovnim automobilima dizelima sa plivajućim zamajcem a bez katalizatora :)
(Let's go Brandon!, 23. januar 2022 04:50)

Deca se plaše baba rogom, a sirotinja plivajućim zamajcem.

jes da bude

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Merc je 1ooo puta bolji auto ali proveri cene odrzavanja pa ako imas da finansiras onda merc bez razmisljanja. Kakav bre Dzoger.

nebeska stolica

pre 2 godine

@ogi Kazes profitirao si na svom polovnjaku!? Pre 14 meseci si mogao pola Maxija da kupis za te pare, a danas za cenu auta koju imas ne mozes ni toliko. Kapiras… problem je druze sto je otislo sve 20~25% gore a ti i ja donosimo iste ili skoro iste pare kuci…

Tomy Čubura

pre 2 godine

Koji si broj clanske karte SNS-a kad vozis te automobile? Koje sheme kombe i procente talite muzuci drzavu za tolke pare da ih bacate? Ili mozda dijujes gudru? Trece nema.
(Dejan, 22. januar 2022 16:03)
95% glasača SNS a je sirotinja koja radi za 300-500 i koju ucenjuju i sa tim mučenim poslom sto imaju .

neko ko zna

pre 2 godine

Ja bas planiram da prodam svog X1 i vidim da mogu dobiti 20k iako sam ga prije 14 mjeseci kupio za 18k i presao sa njim 70 hiljada. Mislim da bi mnogi sa novijim polovnjacima mogli neocekivano profitirati.
(ogi, 23. januar 2022 00:54)

Neces profitira ništa, jer ti je inflacija pojela tu razliku, a I ti ces isto platiti više neki drugi auto tako da si na gubitku. Jedino ako imas 5 auta pa hoces da ostaviš sebi jedan

Pogan

pre 2 godine

Ko sisa kola.To bi trabala da bude sporedna stvar u zivotu a ne centar.Ziveli smo i bez njih.Ljudi daju bogatstvo za te krseve i kante od lima.Kompleksi se lece.
(blacky, 22. januar 2022 23:17)

Well, stvar je u tome sto 20-40 hiljada evra ne bi trebalo da bude bogatstvo i luksuz u tom smislu. Al u zemlji treceg sveta u kojoj zivimo jeste, jbg.

Bane

pre 2 godine

E jedino je problem ako prodas japanca a hoces da kupis nemca. Onda moras dodati dosta vise novca.
(dexter-lab, 22. januar 2022 13:03)

Tako je bilo i pre korone, a bice i posle.

Deki

pre 2 godine

Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)
(Deki, 22. januar 2022 16:47)

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

I ja sam se nekad pitao isto to jer i ja toliko prelazim km, međutim objašnjenje je jednostavno - u tim državama kao što je Nemačka se kolima prelazi mnogo više kilometara, zato što je normalno da ljudi žive poprilično daleko od posla, npr. 50-100 km. A ko misli da se kilometraža ne vraća u EU, taj se grdno vara.

Dodatno, ako pričamo o automobilima iz uvoza na placevima u Srbiji, tu je skoro uvek vraćena kilometraža prosto zato što vlasnici placeva uvek gledaju da kupe najjeftinije što ima u ponudi, da bi imali što veću marginu za zaradu. A najjeftiniji su upravo oni sa 300-400+ hiljada km, koji onda kod nas na oglasima osvanu da imaju čuvenih 170.000 km.

Tako da, čak iako u ponudi ima dosta automobila koji stvarno imaju manju kilometražu, oni imaju daleko višu cenu pa ih nikad neće kupiti domaći uvoznici.

Rob Sinji

pre 2 godine

Za vas nema zime jer japanca niko neće da kupi. Samo sirotinja vozi taj drlog.
(zmaj, 22. januar 2022 15:06)
Dečko da si pare trošio na psihologe a ne na kola možda bi ti sad bilo bolje pa ne bi imao potrebu da vređaš ljude po internetu da bi prikrio svoj kompleks . Sa takvim stavom poješće te zloba i za tobom će plakati samo automehaničar.

Tomy Čubura

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Jel ćeš na svaku vest da ostavljaš jedan te isti komentar? Samo što si sad "slučajno" izostavio da je taj Mercedes star 10 godina... Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)
(Deki, 22. januar 2022 16:47)
@deki
neka je prešao i 400.000 da rumuna je avion !

Mika

pre 2 godine

Da li neko stvarno misli,da su kola poskupela zbog cipova.Evo je deo Velikog restarta,kola ce voziti samo odredjeni ljudi u novom sistemu,nesto slicno ima u Severnoj K.
(Marko, 22. januar 2022 12:32)

Zanimljivo. A prodaja raste 15% godišnje. Za 2-3 godine se obara rekord ikada u broju proizvedenih automobila. Vama nijedna teorija nema preterano uporišta u realnosti, samo na YouTube-u.

Rodion Gataulin

pre 2 godine

@Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Hahahahhahahah, ma neeeee, "novo" je "novo" hahahahhahah :)

zmaj

pre 2 godine

Za nas koji vozimo japanjerose nema zime. Cene su iste kao sto su bile. E jedino je problem ako prodas japanca a hoces da kupis nemca. Onda moras dodati dosta vise novca. Sva sreca, niko nije lud da sa japanca predje na nemca.
(dexter-lab, 22. januar 2022 13:03)


Za vas nema zime jer japanca niko neće da kupi. Samo sirotinja vozi taj drlog.

vozač demokrata

pre 2 godine

Kolega 2009-te kupio nov golf,jos ga vozi 13 godina star.
97 000 km na tehnickom,nije vracao kilometrazu jer ga nece prodavati.
(BMW, 23. januar 2022 13:09)

Znači, kad će ga prodavati, vratiće kilometražu?
Bože, kakvi ljudi među nama.

нс бој

pre 2 godine

@Dejan Друже радим и живим у Немачкој,није поента у величини већ кретању цене.Никад се нисам доводио у ситуацију да зависим од тих што их наводиш и сличних,ал нисам чекао ни да ми они нешто омогуће већ сам свој живот узео у своје руке.

нс бој

pre 2 godine

У реду је што се цена одржава годинама ал кад дође време да мењамо наш ауто за млађи биће још већа разлика него што је данас,биће нам теже доступно,тако да нема овде неке велике среће за нас.Ево пример купио си ауто пре две године 6 година стар,данас имаш ауто стар 8 година није му пала цена 2 године,возиш га још 5 година и одлучиш да купиш ауто стар 6 година као прошли кад си купио.Е та разлика у цени је кључан показатељ да ли нам је боље или не,мислим да ће та разлика бити много већа,јер нови аутомобили су много скупљи.Значи да ћемо возити садашње аутомобиле дуже него што планирамо.

Nebitan Lik

pre 2 godine

Koji si broj clanske karte SNS-a kad vozis te automobile? Koje sheme kombe i procente talite muzuci drzavu za tolke pare da ih bacate? Ili mozda dijujes gudru? Trece nema.
(Dejan, 22. januar 2022 16:03)
Kakav ti problem imaš u glavi?
Upravo si ti SNS istmošljenik čim misliš da niko u Srbiji ne može da zaradi novac a da nije kriminalac iki član stranke. Nikad ti, sa tim stavom, nećeš zaraditi više od 500evra.

Gagi

pre 2 godine

@gagi4
Od tada, kupujem iskljucivo nove automobile, briga me za znacku na haubi.
(gagi4, 22. januar 2022 16:59)

Kad vlasnik Hjundaija da sebi za pravo da komentariše Mercedes.

ZNBg

pre 2 godine

Koji si broj clanske karte SNS-a kad vozis te automobile? Koje sheme kombe i procente talite muzuci drzavu za tolke pare da ih bacate? Ili mozda dijujes gudru? Trece nema.
(Dejan, 22. januar 2022 16:03)
95% glasača SNS a je sirotinja koja radi za 300-500 i koju ucenjuju i sa tim mučenim poslom sto imaju .
(Tomy Čubura, 23. januar 2022 12:48)

Da, a preostalih 5% su "menadžeri" i šefovi u javnom sektoru, agencijama, opštinama itd, ima ih 3 puta više od IT-jevaca, žive lepše od njih, voze skuplje i novije automobile, a neki čak i više zarađuju. I naravno, više se bahate i upadaju u oči.

BMW

pre 2 godine

Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)
(Deki, 22. januar 2022 16:47)

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

Neki 30 000 km a neki 5500 kao ja.
Za 10 godina necu preci vise od 60 000.
Pogotovu auti sa 3.0 ili jacim motorima.
Kolega 2009-te kupio nov golf,jos ga vozi 13 godina star.
97 000 km na tehnickom,nije vracao kilometrazu jer ga nece prodavati.

Dragan

pre 2 godine

@Dejan: U Srbiji ima puno ljudi koji rade, pošteno zarađuju i nemaju ama baš nikakve veze sa politikom. Pogotovo nije problem par desetina hiljada evra za bezvezni auto. Jednostavno ste lično u okruženju gde ili preživljavaš ili si uz partiju. Ja ne znam nikoga od kolega sa fakulteta da se nešto muči... Trenutno doduše puno ne vozi neke automobile jer su cene stvarno besmislene.

Doktor

pre 2 godine

Opet pravite hajp bez ikakvih cinjenica. Koliko je porasla prodaja polovnih vozila u poredjenju sa 2019. godinom recimo?

Ovakvo pausalno ocenjivanje stanja trzista od strane kvazi strucnjaka je smesno i neozbiljno je to prenositi posebno kada su izvor novosti.

Ja

pre 2 godine

(Tomy Čubura, 22. januar 2022 17:13)

Avion???? Pre ce biti smrdljiva krsina na tockovima iz koje dimi gore nego iz termoelektrane

Mercedes odavno nije ono sto je bio. Znaju oni koji ga poseduju

?

pre 2 godine

Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)
(Deki, 22. januar 2022 16:47)

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.

Zer01

pre 2 godine

@Dejan Ima trece, biti IT-evac i raditi za strance u Srbiji. Ja drndam 11 godina staru Mazdu3 Sport zbog probne dozvole, ima tacno 109ks. Mogu da ustedim 2000e mesecno ako zivim skromno i da kupim Audi od 20.000 eur za 10 meseci stednje za kes. Videcu za godinu dana sta cu kada istekne ova probna, verovatno cu uzeti Mazdu CX30 ili Mazdu 6 (novu).

нс бој

pre 2 godine

Што се тиче Србије @Dejan је у праву,ауто као мој купују и возе у 90% случајева људи који су до пара дошли нелегално,који су се накрали,ретки су они који су поштено зарадили и одвојили толико за ауто,јер је то за њих лудост.Програмери возе нове Рено,Кие,Форд,и то се може приметити на улици,а напуцане премиум класе возе политичари и лопови око њих.Исто кад одете у неки маркет приметићете две врсте људи једни купују основно,небитне марке док други купују оно што сте се увек питали ко ово купује.Једноставно пуно људи се накрало у овој земљи и те паре се троше олако,на маркирану италијанску туњевину,док остали знају да је на кванташу дупло јефтинија.

Ja

pre 2 godine

(zmaj, 22. januar 2022 15:06)

Pa kad je drlog, otkud to da je toyota poslednjih 10 i vise godina najprodavaniji i najbolji brend u autoindustriji???

Vaše ime

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Druze, ti da imas da odrzavas mecku, ne bi ni gledao Daciu. Da se ne lažemo. Uzmi ti tog briska, dzogera..sta je vec i uživaj.
(Pozdrav iz kruga dvojke, 22. januar 2022 15:44)

Kako glup komentar, Boze

Mile

pre 2 godine

Katastrofa..malo pre pandemije merkao sam 4,5 gidina stare polovnjake i tražio neku povoljnu priliku za mondea sa što manje kilometara 2.0 dizel iz 2016. godine odprilike. Bili su oko 8500e do 10500e. Onda mi preminula komšinica pa sam pazario stan do svog kako bi proširili stambeni prostor. Sad skupljam hiljadu po hiljadu evra za mondea ali mi sve to nekako traljavo ide. Naročito što sada ista ta kola koštaju 11500 do 13000e! Tako da ko zna kad ću da kupim. Za dve tri godine!

gagi4

pre 2 godine

Od tada, kupujem iskljucivo nove automobile, briga me za znacku na haubi.
(gagi4, 22. januar 2022 16:59)

Kad vlasnik Hjundaija da sebi za pravo da komentariše Mercedes.
(Gagi, 22. januar 2022 17:44)

Realno ne treba. 

A od koga to treba da dobijem odobrenje da komentarisem Mercedes, koji sam kupio i vozio 5 godina? Lepo sam napisao svoj problem kroz koji sam prosao sa tim autom i da od tada kupujem samo nove automobile. I da, sada vozim nov Hyundai sa kojim sam vec presao, za 6 meseci 20 hiljada km. Za taj period sa polovnim Mercedesom sam vec imao potrosenih 1500 evra na popravkama koje su me zadesile. Očigledno je da ne citate komentare kako treba, vec samo trolujete.

00

pre 2 godine

u potpunosti se slažem sa Vama. sta je teško vw grupaciji da podigne fabriku čipova za svoje brendove:vw, porše, skodu, seat... to su milioni komada čipova u pitanju. nego, neko namerno koči proizvodnju automobila. takodje, isto mislim ima veze sa tim i potpuno izbacivanje dizel motora i forsiranje elektro automobila, dok cena struje skace, a autonomija jos uvek na niskom nivou.
(da, moje ime, 22. januar 2022 15:28)

Veoma teško i skupo ako hoće da koriste čipove sa najsavremenijom tehnologijom. A zašto ne bi. Automobili postaju računari. Prema tome po mom mišljenju firmama koje nemaju nikakvu ekspertizu na tom polju, ne isplati se ulagati. Po informaciji sa neta proširenje vec postojeće fab-rike košta 10-20 milijardi dolara i traje 3-5 godina.

pr

pre 2 godine

Od tada, kupujem iskljucivo nove automobile, briga me za znacku na haubi.
(gagi4, 22. januar 2022 16:59)

Kad vlasnik Hjundaija da sebi za pravo da komentariše Mercedes.
(Gagi, 22. januar 2022 17:44)

Realno ne treba. Razlika između ta dva brenda je što jednom dizajn rade Italijani i Francuzi, kao konstruktori i inžinjeri im rade legende BMW-a, a drugi ima idolopoklonike, zvezdu na haubi i izgleda kao kuća gastarbajtera. Spolja dvorac, a unutra zeleni nameštaj sa otpada i tepih što je tetka Smiljka htela da baci.

Shonne

pre 2 godine

Smatram da treba obratiti pažnju na bezbednost vozila...
Crash test...koliko zvezdica dobije vozilo na tom testu?
Pa život je u pitanju, porodica...Pogledajte klipove o bezbednosti..

korejanac

pre 2 godine

@exOzi
nije nov, polovan je i korišćen, ali pouzdan i nije skup. Isti automobili, iz istog godišta cene se i do 1000 eura više, ne znam samo zašto. A da, mozda jer su im prepolovljene kilometraže.

Pozdrav iz kruga dvojke

pre 2 godine

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

Pri čemu si zaboravio da napomenes da zivis u nekoj palanci, ili ti je posao, škola i sve drugo u kraju koji ne napustas.
Ja živim i radim na Dorcolu i predjem isto kao ti.. ako to je 1% ljudi da im se tako zadesilo. Većina je srecna ako ima samo 10km do posla.

peca

pre 2 godine

Ne kupujte kola sa autoplaceva!
(prevoznik, 23. januar 2022 12:04)

A gde kupiti polovan auto, posebno neki od 10 do 15k? Od prvog vlasnika iz Srbije mozes ocekivati klotaru gde nije hteo da doplati ni za metalik boju, postoje jos licitacije ili da sam nadjes na u inostranstvu ali i za to ti treba plac ili neko ko se bavi time da ti uveze

neko ko zna još više

pre 2 godine

Ja bas planiram da prodam svog X1 i vidim da mogu dobiti 20k iako sam ga prije 14 mjeseci kupio za 18k i presao sa njim 70 hiljada. Mislim da bi mnogi sa novijim polovnjacima mogli neocekivano profitirati.
(ogi, 23. januar 2022 00:54)

Neces profitira ništa, jer ti je inflacija pojela tu razliku, a I ti ces isto platiti više neki drugi auto tako da si na gubitku. Jedino ako imas 5 auta pa hoces da ostaviš sebi jedan
(neko ko zna, 23. januar 2022 08:12)

U pravu si za slučaj da se kupuje isto polovni automobil, što jeste većina slučajeva kod nas, ali ako se radi o vrsti kupca koji na svakih par godina kupuje novi auto iz salona, on će sada profitirati, jer svakako uvek kupuje novo. A novim automobilima cene nisu toliko skočile koliko polovnim, više im je problem sa isporukom, a ne sa cenom. Tako da će takav kupac moći samo malo duže da sačeka (što uglavnom nije problem), a svoj postojeći auto će moći da proda za više nego inače.

aje!

pre 2 godine

Pa čekaj, a gde su garancije i odgovornost za to uvezeno vozilo, ako npr. crkne menjač posle par meseci!? Kako može da skače cena nečega što je realno "mačka u džaku" barem kod nas!?

ogi

pre 2 godine

Ja bas planiram da prodam svog X1 i vidim da mogu dobiti 20k iako sam ga prije 14 mjeseci kupio za 18k i presao sa njim 70 hiljada. Mislim da bi mnogi sa novijim polovnjacima mogli neocekivano profitirati.

želja

pre 2 godine

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

Tebi očigledno km sat ne funkcioniše...godinu dana da ideš do prodavnice i nazad nakuckaćeš 10k

Pera Srbin

pre 2 godine

Najbolje su očuvani privatni automobili kupljeni u Srbiji. Najgori su automobili iz Beograda iščukani sa svih strana, na vratima sa obe strane vertikalne crtice od velikih parkinga Dizeli obavezno blokirani egr i dpf, jer retko izlaze van grada.

Gagi

pre 2 godine

@?
Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

Dodaj na ovo recimo ko putuje na posao 15km u jednom pravcu dvesta dana u god. pa će ti biti jasno

nidza

pre 2 godine

Smirice se cene kod nas vrlo brzo, jer prodaje nece biti - polovnjaci sa 180-200,000km na satu za 20,000+ eura su bizarno iracionalna kupovina.
(da Vinci, 22. januar 2022 14:00)

Slazem se da je krajnje iracionalno. Uracunaj sve potrosne delove koji odlaze oko 200000 i sve sto te inace ceka da uradis nakon kupovine i dolazi se do sume za koju moze da se kupi ozbiljan nov automobil i pored svih poskupljenja novih automobila. Jedini problem je cekanje za neke modele i godinu dana.

"klotara" kupljena nova u Srbiji

pre 2 godine

Ne kupujte kola sa autoplaceva!
(prevoznik, 23. januar 2022 12:04)

"A gde kupiti polovan auto, posebno neki od 10 do 15k? Od prvog vlasnika iz Srbije mozes ocekivati klotaru gde nije hteo da doplati ni za metalik boju..."
(peca, 23. januar 2022 17:41)

Živ bio, od prethodnih pet novih automobila koje sam uzeo, dva su bila u predzadnjem paketu opreme, dva u najvišem paketu, a jedan u drugom, sve uz neke opcije. Naravno, uvek u metalik boji. Čak i da kupujem daciju (sto se još nije desilo), uzeo bih je u najvišoj opremi.

maxy

pre 2 godine

Pa čekaj, a gde su garancije i odgovornost za to uvezeno vozilo, ako npr. crkne menjač posle par meseci!? Kako može da skače cena nečega što je realno "mačka u džaku" barem kod nas!?
(aje!, 23. januar 2022 15:50)

Ako je uvoznik fizičko lice, možeš da se slikaš, a ako je pravno, onda možeš da se nadmudruješ i na kraju izvedeš na sud i dokažeš svoju tvrdnju.

To što je neko zakupio njivu i na nju parkirao automobile, ne znači da ima registrovanu firmu.

peca

pre 2 godine

Ne kupujte kola sa autoplaceva!
(prevoznik, 23. januar 2022 12:04)

"A gde kupiti polovan auto, posebno neki od 10 do 15k? Od prvog vlasnika iz Srbije mozes ocekivati klotaru gde nije hteo da doplati ni za metalik boju..."
(peca, 23. januar 2022 17:41)

Živ bio, od prethodnih pet novih automobila koje sam uzeo, dva su bila u predzadnjem paketu opreme, dva u najvišem paketu, a jedan u drugom, sve uz neke opcije. Naravno, uvek u metalik boji. Čak i da kupujem daciju (sto se još nije desilo), uzeo bih je u najvišoj opremi.
("klotara" kupljena nova u Srbiji, 23. januar 2022 19:39)

Lepo udji na polovne automobile i za bilo koji model cekiraj opciju kupljen u srbiji i sve ce ti se samo reci(naravno gledaj neke masovnije automobile, zaobidji premium segment zbog malog broja oglasa i generalno malo prodatih primeraka). Videces da je velika vecina u pocetnim paketima opreme i sa nekim osnovnim motorom. To sto ti kupujes u full opremi ne znaci da i ostali to rade kada kupuju nov auto u Srbiji, gledaj malo siru sliku. Evo ti jedan primer, Oktavija sa npr dsg menjacem kupljena nova u srbiji mladja od 2015. godista. Ukupno ih ima 5 na oglasima od cega su 3 nove, to znaci da trenutno 2 coveka prodaju oktaviju u Srbiji sa dsg menjacem. Inace na oglasima je ukupno 41 oktavija kupljena nova u srbiji starosti od 2015. Do 2020 ( sto znaci da ako bi ukljucili u pretragu sve prodate do 2022, bilo bi ih jos vise ) . Jos onda pogledamo od te dvojice sta se nudi, jedna je VRS (egzotika) a druga je sa manuelnom klimom sto je po meni klot kada kupujes auto od 20-25k i odlucis se za manuelnu klimu i mikro infotainment. Napomena, dsg menjac sam uzeo cisto kao primer i parametar za pretragu.

"klotara" kupljena nova u Srbiji

pre 2 godine

Ne kupujte kola sa autoplaceva!
(prevoznik, 23. januar 2022 12:04)

"A gde kupiti polovan auto, posebno neki od 10 do 15k? Od prvog vlasnika iz Srbije mozes ocekivati klotaru gde nije hteo da doplati ni za metalik boju..."
(peca, 23. januar 2022 17:41)

Živ bio, od prethodnih pet novih automobila koje sam uzeo, dva su bila u predzadnjem paketu opreme, dva u najvišem paketu, a jedan u drugom, sve uz neke opcije. Naravno, uvek u metalik boji. Čak i da kupujem daciju (sto se još nije desilo), uzeo bih je u najvišoj opremi.
("klotara" kupljena nova u Srbiji, 23. januar 2022 19:39)

Lepo udji na polovne automobile ... Videces da je velika vecina u pocetnim paketima opreme i sa nekim osnovnim motorom. To sto ti kupujes u full opremi ne znaci da i ostali to rade kada kupuju nov auto u Srbiji, gledaj malo siru sliku. Evo ti jedan primer, Oktavija sa npr dsg menjacem kupljena nova u srbiji mladja od 2015. godista. Ukupno ih ima 5 na oglasima od cega su 3 nove, to znaci da trenutno 2 coveka prodaju oktaviju u Srbiji sa dsg menjacem...Jos onda pogledamo od te dvojice sta se nudi, jedna je VRS (egzotika) a druga je sa manuelnom klimom sto je po meni klot kada kupujes auto od 20-25k i odlucis se za manuelnu klimu i mikro infotainment. Napomena, dsg menjac sam uzeo cisto kao primer i parametar za pretragu.
(peca, 24. januar 2022 00:22)

Pa, kod nas preko 90% škoda kupe korisnici budžeta RS. Zato su "domaće škode" pretežno „klotare“.

Miroslav

pre 2 godine

Znaci sve skace za 30-50% a plate rastu 7% i to kako kome? Sta ce sad predsednik da kaze, ispada da smo se vratili na 2012 po standardu i odose 10 godina uzalud...

Darkwood

pre 2 godine

Najbolje su očuvani privatni automobili kupljeni u Srbiji. Najgori su automobili iz Beograda iščukani sa svih strana, na vratima sa obe strane vertikalne crtice od velikih parkinga Dizeli obavezno blokirani egr i dpf, jer retko izlaze van grada.
(Pera Srbin, 23. januar 2022 18:13)

Ako su tebi vertikalne crtice važnije od DE motora koji je prešao pola miliona pardon 180.000 onda se vidi pravi kupac koji zna znanje. Za drugi deo se slažem, ali ne zbog toga što ne izlaze iz grada već zato što troši više. Uzmi domaćeg benzinca sa crticama ako imaš pameti.

peca

pre 2 godine

Lepo udji na polovne automobile ... Videces da je velika vecina u pocetnim paketima opreme i sa nekim osnovnim motorom. To sto ti kupujes u full opremi ne znaci da i ostali to rade kada kupuju nov auto u Srbiji, gledaj malo siru sliku. Evo ti jedan primer, Oktavija sa npr dsg menjacem kupljena nova u srbiji mladja od 2015. godista. Ukupno ih ima 5 na oglasima od cega su 3 nove, to znaci da trenutno 2 coveka prodaju oktaviju u Srbiji sa dsg menjacem...Jos onda pogledamo od te dvojice sta se nudi, jedna je VRS (egzotika) a druga je sa manuelnom klimom sto je po meni klot kada kupujes auto od 20-25k i odlucis se za manuelnu klimu i mikro infotainment. Napomena, dsg menjac sam uzeo cisto kao primer i parametar za pretragu.
(peca, 24. januar 2022 00:22)

Pa, kod nas preko 90% škoda kupe korisnici budžeta RS. Zato su "domaće škode" pretežno „klotare“.
("klotara" kupljena nova u Srbiji, 24. januar 2022 12:02)

Ista prica i za golf 7 a to nisu korisnici budzeta…

zmaj

pre 2 godine

Dečko da si pare trošio na psihologe a ne na kola možda bi ti sad bilo bolje pa ne bi imao potrebu da vređaš ljude po internetu da bi prikrio svoj kompleks . Sa takvim stavom poješće te zloba i za tobom će plakati samo automehaničar.
(Rob Sinji, 23. januar 2022 12:14)


Al eto nisam pa imam pare za nemačke aute a ti sirotinjo vozi kiu u pukni od zavisti.

zmaj

pre 2 godine

Za nas koji vozimo japanjerose nema zime. Cene su iste kao sto su bile. E jedino je problem ako prodas japanca a hoces da kupis nemca. Onda moras dodati dosta vise novca. Sva sreca, niko nije lud da sa japanca predje na nemca.
(dexter-lab, 22. januar 2022 13:03)


Za vas nema zime jer japanca niko neće da kupi. Samo sirotinja vozi taj drlog.

Gagi

pre 2 godine

@gagi4
Od tada, kupujem iskljucivo nove automobile, briga me za znacku na haubi.
(gagi4, 22. januar 2022 16:59)

Kad vlasnik Hjundaija da sebi za pravo da komentariše Mercedes.

Dejan

pre 2 godine

У принципу тачно је ал ко вози крша нек се не залуђује са овим вестима.Игром случаја сам купио Ауди А4 Олроад за 30.000 еура у Јулу,тад је најјефтинији био 25.000 а сад најјефтинији нема испод 28.000,лудница.Мој колега је купио Форд Кугу пре две године и сад тај исти ауто је 2000 еура скупљи.
(нс бој, 22. januar 2022 13:34)

Koji si broj clanske karte SNS-a kad vozis te automobile? Koje sheme kombe i procente talite muzuci drzavu za tolke pare da ih bacate? Ili mozda dijujes gudru? Trece nema.

Tomy Čubura

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Jel ćeš na svaku vest da ostavljaš jedan te isti komentar? Samo što si sad "slučajno" izostavio da je taj Mercedes star 10 godina... Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)
(Deki, 22. januar 2022 16:47)
@deki
neka je prešao i 400.000 da rumuna je avion !

Kobaja Grande

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.

dexter-lab

pre 2 godine

Za nas koji vozimo japanjerose nema zime. Cene su iste kao sto su bile. E jedino je problem ako prodas japanca a hoces da kupis nemca. Onda moras dodati dosta vise novca. Sva sreca, niko nije lud da sa japanca predje na nemca.

želja

pre 2 godine

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

Tebi očigledno km sat ne funkcioniše...godinu dana da ideš do prodavnice i nazad nakuckaćeš 10k

Marko

pre 2 godine

Da li neko stvarno misli,da su kola poskupela zbog cipova.Evo je deo Velikog restarta,kola ce voziti samo odredjeni ljudi u novom sistemu,nesto slicno ima u Severnoj K.

ogi

pre 2 godine

Ja bas planiram da prodam svog X1 i vidim da mogu dobiti 20k iako sam ga prije 14 mjeseci kupio za 18k i presao sa njim 70 hiljada. Mislim da bi mnogi sa novijim polovnjacima mogli neocekivano profitirati.

Pozdrav iz kruga dvojke

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Druze, ti da imas da odrzavas mecku, ne bi ni gledao Daciu. Da se ne lažemo. Uzmi ti tog briska, dzogera..sta je vec i uživaj.

Milan

pre 2 godine

@Dejte
Hajde sklonite se iskompleksirane srbende sa portala! Ima toliko ljudi koji zarađuju pare svojim radom za domaće ili strane firme u srbiji, a mnogi i uglavnom u inostranstvu. Ja sam 90% prihoda ostvario od inostranih firmi, nikom ništa nisam ukrao i sa pitikom nemam veze, kao i većina mojih kolega. S vi vozimo dobre automobile a vi gledajte da budete dobri u nečemu što znate da radite.
Moler mi je skoro uzeo 1,5K€ za krečenje kuće za četiri dana. Dobro radio, dobro zaradio i može sebi da priušti pristojan automobil.

jes da bude

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Merc je 1ooo puta bolji auto ali proveri cene odrzavanja pa ako imas da finansiras onda merc bez razmisljanja. Kakav bre Dzoger.

Vaše ime

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Druze, ti da imas da odrzavas mecku, ne bi ni gledao Daciu. Da se ne lažemo. Uzmi ti tog briska, dzogera..sta je vec i uživaj.
(Pozdrav iz kruga dvojke, 22. januar 2022 15:44)

Kako glup komentar, Boze

Nebitan Lik

pre 2 godine

Koji si broj clanske karte SNS-a kad vozis te automobile? Koje sheme kombe i procente talite muzuci drzavu za tolke pare da ih bacate? Ili mozda dijujes gudru? Trece nema.
(Dejan, 22. januar 2022 16:03)
Kakav ti problem imaš u glavi?
Upravo si ti SNS istmošljenik čim misliš da niko u Srbiji ne može da zaradi novac a da nije kriminalac iki član stranke. Nikad ti, sa tim stavom, nećeš zaraditi više od 500evra.

Rodion Gataulin

pre 2 godine

@Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Hahahahhahahah, ma neeeee, "novo" je "novo" hahahahhahah :)

gagi4

pre 2 godine

Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

E, vidis, pre desetak godina, imao sam slicnu dilemu, da li da za 15 hiljada kupim Mercedes E klasu, ili neki nov auto, a tada sam mogao da biram nov za te pare. Naravno, kupim polovan, mlad Mercedes sa predjenih 160 hiljada u ekstra stanju. A onda, krene zabava milion! Pocnem druzenje sa mehanicarem, a svaki odlazak 200-300 evra. Zivot mi se u pakao pretvorio, jos i saznam da moj auto, zapravo ima km od 480 hiljada. A mogao sam da kupi novu Skodu Oktaviju 1.9 tdi, za 16500. Od tada, kupujem iskljucivo nove automobile, briga me za znacku na haubi.

Mika

pre 2 godine

Da li neko stvarno misli,da su kola poskupela zbog cipova.Evo je deo Velikog restarta,kola ce voziti samo odredjeni ljudi u novom sistemu,nesto slicno ima u Severnoj K.
(Marko, 22. januar 2022 12:32)

Zanimljivo. A prodaja raste 15% godišnje. Za 2-3 godine se obara rekord ikada u broju proizvedenih automobila. Vama nijedna teorija nema preterano uporišta u realnosti, samo na YouTube-u.

zmaj

pre 2 godine

Dečko da si pare trošio na psihologe a ne na kola možda bi ti sad bilo bolje pa ne bi imao potrebu da vređaš ljude po internetu da bi prikrio svoj kompleks . Sa takvim stavom poješće te zloba i za tobom će plakati samo automehaničar.
(Rob Sinji, 23. januar 2022 12:14)


Al eto nisam pa imam pare za nemačke aute a ti sirotinjo vozi kiu u pukni od zavisti.

neko ko zna još više

pre 2 godine

Ja bas planiram da prodam svog X1 i vidim da mogu dobiti 20k iako sam ga prije 14 mjeseci kupio za 18k i presao sa njim 70 hiljada. Mislim da bi mnogi sa novijim polovnjacima mogli neocekivano profitirati.
(ogi, 23. januar 2022 00:54)

Neces profitira ništa, jer ti je inflacija pojela tu razliku, a I ti ces isto platiti više neki drugi auto tako da si na gubitku. Jedino ako imas 5 auta pa hoces da ostaviš sebi jedan
(neko ko zna, 23. januar 2022 08:12)

U pravu si za slučaj da se kupuje isto polovni automobil, što jeste većina slučajeva kod nas, ali ako se radi o vrsti kupca koji na svakih par godina kupuje novi auto iz salona, on će sada profitirati, jer svakako uvek kupuje novo. A novim automobilima cene nisu toliko skočile koliko polovnim, više im je problem sa isporukom, a ne sa cenom. Tako da će takav kupac moći samo malo duže da sačeka (što uglavnom nije problem), a svoj postojeći auto će moći da proda za više nego inače.

Zer01

pre 2 godine

@Dejan Ima trece, biti IT-evac i raditi za strance u Srbiji. Ja drndam 11 godina staru Mazdu3 Sport zbog probne dozvole, ima tacno 109ks. Mogu da ustedim 2000e mesecno ako zivim skromno i da kupim Audi od 20.000 eur za 10 meseci stednje za kes. Videcu za godinu dana sta cu kada istekne ova probna, verovatno cu uzeti Mazdu CX30 ili Mazdu 6 (novu).

Dragan

pre 2 godine

@Dejan: U Srbiji ima puno ljudi koji rade, pošteno zarađuju i nemaju ama baš nikakve veze sa politikom. Pogotovo nije problem par desetina hiljada evra za bezvezni auto. Jednostavno ste lično u okruženju gde ili preživljavaš ili si uz partiju. Ja ne znam nikoga od kolega sa fakulteta da se nešto muči... Trenutno doduše puno ne vozi neke automobile jer su cene stvarno besmislene.

нс бој

pre 2 godine

У принципу тачно је ал ко вози крша нек се не залуђује са овим вестима.Игром случаја сам купио Ауди А4 Олроад за 30.000 еура у Јулу,тад је најјефтинији био 25.000 а сад најјефтинији нема испод 28.000,лудница.Мој колега је купио Форд Кугу пре две године и сад тај исти ауто је 2000 еура скупљи.

Reziel

pre 2 godine

"On navodi da su takozvani krosoveri i suv vozila, stara do deset godina, najtraženija i da su i najviše poskupela. U toj cenovnoj klasi, na primer, mnogi modeli čija je cena bila od 10.000 do 15.000 evra, sada koštaju od 15.000 do 20.000 evra."

Prodao Touarega iz 2013. u četvrtak za 16.500eur. Na oglas sam stavio cenu od 17.500 eura i naveo da prihvatam zamenu za jeftinije. Za keš sam spustio cenu, mada bih prihvatio i 16.000. Iskreno najveće iznenađenje je da sam ga prodao tako brzo (nepune tri nedelje na oglasima) s obzirom da je 3.0 motor. Gotovo svaki dan sam imao neke ponude za zamenu, pa izgleda da stvarno jesu traženi. Inače, tamo u oktobru, novembru kad sam planirao da zamenim/prodam automobil računao sam da ću za njega dobiti 15 - 15.500. Tako da mi je ovo puna kapa!

da, moje ime

pre 2 godine

@Marko
u potpunosti se slažem sa Vama. sta je teško vw grupaciji da podigne fabriku čipova za svoje brendove:vw, porše, skodu, seat... to su milioni komada čipova u pitanju. nego, neko namerno koči proizvodnju automobila. takodje, isto mislim ima veze sa tim i potpuno izbacivanje dizel motora i forsiranje elektro automobila, dok cena struje skace, a autonomija jos uvek na niskom nivou.

?

pre 2 godine

Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)
(Deki, 22. januar 2022 16:47)

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.

Deki

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20)

Jel ćeš na svaku vest da ostavljaš jedan te isti komentar? Samo što si sad "slučajno" izostavio da je taj Mercedes star 10 godina... Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)

blacky

pre 2 godine

Ko sisa kola.To bi trabala da bude sporedna stvar u zivotu a ne centar.Ziveli smo i bez njih.Ljudi daju bogatstvo za te krseve i kante od lima.Kompleksi se lece.

Pozdrav iz kruga dvojke

pre 2 godine

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

Pri čemu si zaboravio da napomenes da zivis u nekoj palanci, ili ti je posao, škola i sve drugo u kraju koji ne napustas.
Ja živim i radim na Dorcolu i predjem isto kao ti.. ako to je 1% ljudi da im se tako zadesilo. Većina je srecna ako ima samo 10km do posla.

Nikola

pre 2 godine

Treba mi karavan.
Pogledah novu Dacia Jogger, u osnovnoj opremi sa klimom startuje na 14.000eur.
Onda pogledam Autoscout24.ch i vidim Mercedes C250CDI 4Matik sa 110.000km, kosta iste pare.
Mecka je Mecka, da se ne lazemo.
(Kobaja Grande, 22. januar 2022 12:20

A koje je godiste mercedes ? Ako je on presao 110000km ja ga pojedem...
Jos uvek samo gledas? Ovo treci ili cetvrti slican komentar koji si napisao a jos uvek nisi kupio tu Mecku...

Hdi

pre 2 godine

Vrednost vozila je ista (kao i stanova i svega ostalog) samo novac koji se daje za auto manje vredi danas nego prošle godine i godine pre nje i godine pre nje.
Svake godine čovek dobije 5-10% povisicu plate u stvari radi za istu kupovnu moć al je onako lepši osećaj.

Giovanni

pre 2 godine

Pratim par automobila sa 7 sedišta jer mi treba zbog proširene porodice ali nije ništa toliko hitno i čekam da iskoči neka dobra ponuda. I ladno jedan čovek čiji auto pratim već neko vreme, na svake 2-3 nedelje podiže cenu svog polovnjaka. Realno je auto stvarno dobar, mlad, malo prešao, solidna oprema ali prijatelj je digao cenu za 1500€ u poslednja skoro 2 meseca… pa jel to realno?

Pogan

pre 2 godine

Ko sisa kola.To bi trabala da bude sporedna stvar u zivotu a ne centar.Ziveli smo i bez njih.Ljudi daju bogatstvo za te krseve i kante od lima.Kompleksi se lece.
(blacky, 22. januar 2022 23:17)

Well, stvar je u tome sto 20-40 hiljada evra ne bi trebalo da bude bogatstvo i luksuz u tom smislu. Al u zemlji treceg sveta u kojoj zivimo jeste, jbg.

peca

pre 2 godine

Ne kupujte kola sa autoplaceva!
(prevoznik, 23. januar 2022 12:04)

A gde kupiti polovan auto, posebno neki od 10 do 15k? Od prvog vlasnika iz Srbije mozes ocekivati klotaru gde nije hteo da doplati ni za metalik boju, postoje jos licitacije ili da sam nadjes na u inostranstvu ali i za to ti treba plac ili neko ko se bavi time da ti uveze

Bane

pre 2 godine

E jedino je problem ako prodas japanca a hoces da kupis nemca. Onda moras dodati dosta vise novca.
(dexter-lab, 22. januar 2022 13:03)

Tako je bilo i pre korone, a bice i posle.

Milan

pre 2 godine

Ja mislim da je problem što proizvođači ne nude ono što kupci zaista žele, već ono na šta ih obavezuju zakonodavci. Mnogi automobili nemaju u ponudi dizele a od benzinaca motore iz kosilica. EV nisu za ozbiljnu upotrebu van grada. Tako dođemo do toga da ću ja kao vlasnik 2l dizela umesto posle 5 menjati auto posle 10 ili 15 godina, mogu oni da nabave poluprovodnika koliko hoće.

Mita

pre 2 godine

Ma,da...Ništa bez čipova.Nestašica čipova je dovela do poskupljenja,kao i gorivo zbog svetske politike,a nikako gramzivost i nezasitost dilera kojima je uvek malo para...

Rob Sinji

pre 2 godine

Za vas nema zime jer japanca niko neće da kupi. Samo sirotinja vozi taj drlog.
(zmaj, 22. januar 2022 15:06)
Dečko da si pare trošio na psihologe a ne na kola možda bi ti sad bilo bolje pa ne bi imao potrebu da vređaš ljude po internetu da bi prikrio svoj kompleks . Sa takvim stavom poješće te zloba i za tobom će plakati samo automehaničar.

pr

pre 2 godine

Od tada, kupujem iskljucivo nove automobile, briga me za znacku na haubi.
(gagi4, 22. januar 2022 16:59)

Kad vlasnik Hjundaija da sebi za pravo da komentariše Mercedes.
(Gagi, 22. januar 2022 17:44)

Realno ne treba. Razlika između ta dva brenda je što jednom dizajn rade Italijani i Francuzi, kao konstruktori i inžinjeri im rade legende BMW-a, a drugi ima idolopoklonike, zvezdu na haubi i izgleda kao kuća gastarbajtera. Spolja dvorac, a unutra zeleni nameštaj sa otpada i tepih što je tetka Smiljka htela da baci.

"klotara" kupljena nova u Srbiji

pre 2 godine

Ne kupujte kola sa autoplaceva!
(prevoznik, 23. januar 2022 12:04)

"A gde kupiti polovan auto, posebno neki od 10 do 15k? Od prvog vlasnika iz Srbije mozes ocekivati klotaru gde nije hteo da doplati ni za metalik boju..."
(peca, 23. januar 2022 17:41)

Živ bio, od prethodnih pet novih automobila koje sam uzeo, dva su bila u predzadnjem paketu opreme, dva u najvišem paketu, a jedan u drugom, sve uz neke opcije. Naravno, uvek u metalik boji. Čak i da kupujem daciju (sto se još nije desilo), uzeo bih je u najvišoj opremi.

Shonne

pre 2 godine

Smatram da treba obratiti pažnju na bezbednost vozila...
Crash test...koliko zvezdica dobije vozilo na tom testu?
Pa život je u pitanju, porodica...Pogledajte klipove o bezbednosti..

Ja

pre 2 godine

(zmaj, 22. januar 2022 15:06)

Pa kad je drlog, otkud to da je toyota poslednjih 10 i vise godina najprodavaniji i najbolji brend u autoindustriji???

korejanac

pre 2 godine

Ja prodajem nekog koreanca jer sam dobio od firme auto, ali njih kod nas niko i ne gleda, ostaće mi za ukras a bombona auto. A sad da se bez dizanja haube odvezeš gde god u Evropi i da se vratiš bez grama brige. Zimske, letnje gume, alu felne, mali potrošač, ma ćao niko ni da burek... pita....

Ja

pre 2 godine

(Tomy Čubura, 22. januar 2022 17:13)

Avion???? Pre ce biti smrdljiva krsina na tockovima iz koje dimi gore nego iz termoelektrane

Mercedes odavno nije ono sto je bio. Znaju oni koji ga poseduju

ZNBg

pre 2 godine

Koji si broj clanske karte SNS-a kad vozis te automobile? Koje sheme kombe i procente talite muzuci drzavu za tolke pare da ih bacate? Ili mozda dijujes gudru? Trece nema.
(Dejan, 22. januar 2022 16:03)
95% glasača SNS a je sirotinja koja radi za 300-500 i koju ucenjuju i sa tim mučenim poslom sto imaju .
(Tomy Čubura, 23. januar 2022 12:48)

Da, a preostalih 5% su "menadžeri" i šefovi u javnom sektoru, agencijama, opštinama itd, ima ih 3 puta više od IT-jevaca, žive lepše od njih, voze skuplje i novije automobile, a neki čak i više zarađuju. I naravno, više se bahate i upadaju u oči.

vozač demokrata

pre 2 godine

Kolega 2009-te kupio nov golf,jos ga vozi 13 godina star.
97 000 km na tehnickom,nije vracao kilometrazu jer ga nece prodavati.
(BMW, 23. januar 2022 13:09)

Znači, kad će ga prodavati, vratiće kilometražu?
Bože, kakvi ljudi među nama.

нс бој

pre 2 godine

@Dejan Друже радим и живим у Немачкој,није поента у величини већ кретању цене.Никад се нисам доводио у ситуацију да зависим од тих што их наводиш и сличних,ал нисам чекао ни да ми они нешто омогуће већ сам свој живот узео у своје руке.

neko nebitan

pre 2 godine

Cene su nenormalno visoke. Hteo sam malo noviji auto da kupim,ničim izazvan. Kako stvari stoje družićemo se moj ljubimac i ja još dugo. Da ne citiram ovde Dragčeta šta od mene trenutno mogu da dobiju trgovci ;)

nebeska stolica

pre 2 godine

@ogi Kazes profitirao si na svom polovnjaku!? Pre 14 meseci si mogao pola Maxija da kupis za te pare, a danas za cenu auta koju imas ne mozes ni toliko. Kapiras… problem je druze sto je otislo sve 20~25% gore a ti i ja donosimo iste ili skoro iste pare kuci…

нс бој

pre 2 godine

Што се тиче Србије @Dejan је у праву,ауто као мој купују и возе у 90% случајева људи који су до пара дошли нелегално,који су се накрали,ретки су они који су поштено зарадили и одвојили толико за ауто,јер је то за њих лудост.Програмери возе нове Рено,Кие,Форд,и то се може приметити на улици,а напуцане премиум класе возе политичари и лопови око њих.Исто кад одете у неки маркет приметићете две врсте људи једни купују основно,небитне марке док други купују оно што сте се увек питали ко ово купује.Једноставно пуно људи се накрало у овој земљи и те паре се троше олако,на маркирану италијанску туњевину,док остали знају да је на кванташу дупло јефтинија.

gagi4

pre 2 godine

Od tada, kupujem iskljucivo nove automobile, briga me za znacku na haubi.
(gagi4, 22. januar 2022 16:59)

Kad vlasnik Hjundaija da sebi za pravo da komentariše Mercedes.
(Gagi, 22. januar 2022 17:44)

Realno ne treba. 

A od koga to treba da dobijem odobrenje da komentarisem Mercedes, koji sam kupio i vozio 5 godina? Lepo sam napisao svoj problem kroz koji sam prosao sa tim autom i da od tada kupujem samo nove automobile. I da, sada vozim nov Hyundai sa kojim sam vec presao, za 6 meseci 20 hiljada km. Za taj period sa polovnim Mercedesom sam vec imao potrosenih 1500 evra na popravkama koje su me zadesile. Očigledno je da ne citate komentare kako treba, vec samo trolujete.

Aca

pre 2 godine

Svi koji su kupili pre 2 godine polovne automobile stare od 3-7 godina sada mogu da uzmu iste pare za koje su ih kupili..prosečno je skočila cena po autu 1000-1500€..drugar posle 4 godine prodao Golfa za 300 evra manje nego što ga je platio..strašno koliko su poskupeli automobili..novi još više..

Mile

pre 2 godine

Katastrofa..malo pre pandemije merkao sam 4,5 gidina stare polovnjake i tražio neku povoljnu priliku za mondea sa što manje kilometara 2.0 dizel iz 2016. godine odprilike. Bili su oko 8500e do 10500e. Onda mi preminula komšinica pa sam pazario stan do svog kako bi proširili stambeni prostor. Sad skupljam hiljadu po hiljadu evra za mondea ali mi sve to nekako traljavo ide. Naročito što sada ista ta kola koštaju 11500 do 13000e! Tako da ko zna kad ću da kupim. Za dve tri godine!

maxy

pre 2 godine

Eksplodirala potražnja za 20 godina starim polovnim automobilima dizelima sa plivajućim zamajcem a bez katalizatora :)
(Let's go Brandon!, 23. januar 2022 04:50)

Deca se plaše baba rogom, a sirotinja plivajućim zamajcem.

нс бој

pre 2 godine

У реду је што се цена одржава годинама ал кад дође време да мењамо наш ауто за млађи биће још већа разлика него што је данас,биће нам теже доступно,тако да нема овде неке велике среће за нас.Ево пример купио си ауто пре две године 6 година стар,данас имаш ауто стар 8 година није му пала цена 2 године,возиш га још 5 година и одлучиш да купиш ауто стар 6 година као прошли кад си купио.Е та разлика у цени је кључан показатељ да ли нам је боље или не,мислим да ће та разлика бити много већа,јер нови аутомобили су много скупљи.Значи да ћемо возити садашње аутомобиле дуже него што планирамо.

da Vinci

pre 2 godine

Smirice se cene kod nas vrlo brzo, jer prodaje nece biti - polovnjaci sa 180-200,000km na satu za 20,000+ eura su bizarno iracionalna kupovina.

neko ko zna

pre 2 godine

Ja bas planiram da prodam svog X1 i vidim da mogu dobiti 20k iako sam ga prije 14 mjeseci kupio za 18k i presao sa njim 70 hiljada. Mislim da bi mnogi sa novijim polovnjacima mogli neocekivano profitirati.
(ogi, 23. januar 2022 00:54)

Neces profitira ništa, jer ti je inflacija pojela tu razliku, a I ti ces isto platiti više neki drugi auto tako da si na gubitku. Jedino ako imas 5 auta pa hoces da ostaviš sebi jedan

Doktor

pre 2 godine

Opet pravite hajp bez ikakvih cinjenica. Koliko je porasla prodaja polovnih vozila u poredjenju sa 2019. godinom recimo?

Ovakvo pausalno ocenjivanje stanja trzista od strane kvazi strucnjaka je smesno i neozbiljno je to prenositi posebno kada su izvor novosti.

Gagi

pre 2 godine

@?
Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

Dodaj na ovo recimo ko putuje na posao 15km u jednom pravcu dvesta dana u god. pa će ti biti jasno

00

pre 2 godine

u potpunosti se slažem sa Vama. sta je teško vw grupaciji da podigne fabriku čipova za svoje brendove:vw, porše, skodu, seat... to su milioni komada čipova u pitanju. nego, neko namerno koči proizvodnju automobila. takodje, isto mislim ima veze sa tim i potpuno izbacivanje dizel motora i forsiranje elektro automobila, dok cena struje skace, a autonomija jos uvek na niskom nivou.
(da, moje ime, 22. januar 2022 15:28)

Veoma teško i skupo ako hoće da koriste čipove sa najsavremenijom tehnologijom. A zašto ne bi. Automobili postaju računari. Prema tome po mom mišljenju firmama koje nemaju nikakvu ekspertizu na tom polju, ne isplati se ulagati. Po informaciji sa neta proširenje vec postojeće fab-rike košta 10-20 milijardi dolara i traje 3-5 godina.

Tomy Čubura

pre 2 godine

Koji si broj clanske karte SNS-a kad vozis te automobile? Koje sheme kombe i procente talite muzuci drzavu za tolke pare da ih bacate? Ili mozda dijujes gudru? Trece nema.
(Dejan, 22. januar 2022 16:03)
95% glasača SNS a je sirotinja koja radi za 300-500 i koju ucenjuju i sa tim mučenim poslom sto imaju .

aje!

pre 2 godine

Pa čekaj, a gde su garancije i odgovornost za to uvezeno vozilo, ako npr. crkne menjač posle par meseci!? Kako može da skače cena nečega što je realno "mačka u džaku" barem kod nas!?

peca

pre 2 godine

Lepo udji na polovne automobile ... Videces da je velika vecina u pocetnim paketima opreme i sa nekim osnovnim motorom. To sto ti kupujes u full opremi ne znaci da i ostali to rade kada kupuju nov auto u Srbiji, gledaj malo siru sliku. Evo ti jedan primer, Oktavija sa npr dsg menjacem kupljena nova u srbiji mladja od 2015. godista. Ukupno ih ima 5 na oglasima od cega su 3 nove, to znaci da trenutno 2 coveka prodaju oktaviju u Srbiji sa dsg menjacem...Jos onda pogledamo od te dvojice sta se nudi, jedna je VRS (egzotika) a druga je sa manuelnom klimom sto je po meni klot kada kupujes auto od 20-25k i odlucis se za manuelnu klimu i mikro infotainment. Napomena, dsg menjac sam uzeo cisto kao primer i parametar za pretragu.
(peca, 24. januar 2022 00:22)

Pa, kod nas preko 90% škoda kupe korisnici budžeta RS. Zato su "domaće škode" pretežno „klotare“.
("klotara" kupljena nova u Srbiji, 24. januar 2022 12:02)

Ista prica i za golf 7 a to nisu korisnici budzeta…

korejanac

pre 2 godine

@exOzi
nije nov, polovan je i korišćen, ali pouzdan i nije skup. Isti automobili, iz istog godišta cene se i do 1000 eura više, ne znam samo zašto. A da, mozda jer su im prepolovljene kilometraže.

Deki

pre 2 godine

Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)
(Deki, 22. januar 2022 16:47)

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

I ja sam se nekad pitao isto to jer i ja toliko prelazim km, međutim objašnjenje je jednostavno - u tim državama kao što je Nemačka se kolima prelazi mnogo više kilometara, zato što je normalno da ljudi žive poprilično daleko od posla, npr. 50-100 km. A ko misli da se kilometraža ne vraća u EU, taj se grdno vara.

Dodatno, ako pričamo o automobilima iz uvoza na placevima u Srbiji, tu je skoro uvek vraćena kilometraža prosto zato što vlasnici placeva uvek gledaju da kupe najjeftinije što ima u ponudi, da bi imali što veću marginu za zaradu. A najjeftiniji su upravo oni sa 300-400+ hiljada km, koji onda kod nas na oglasima osvanu da imaju čuvenih 170.000 km.

Tako da, čak iako u ponudi ima dosta automobila koji stvarno imaju manju kilometražu, oni imaju daleko višu cenu pa ih nikad neće kupiti domaći uvoznici.

peca

pre 2 godine

Ne kupujte kola sa autoplaceva!
(prevoznik, 23. januar 2022 12:04)

"A gde kupiti polovan auto, posebno neki od 10 do 15k? Od prvog vlasnika iz Srbije mozes ocekivati klotaru gde nije hteo da doplati ni za metalik boju..."
(peca, 23. januar 2022 17:41)

Živ bio, od prethodnih pet novih automobila koje sam uzeo, dva su bila u predzadnjem paketu opreme, dva u najvišem paketu, a jedan u drugom, sve uz neke opcije. Naravno, uvek u metalik boji. Čak i da kupujem daciju (sto se još nije desilo), uzeo bih je u najvišoj opremi.
("klotara" kupljena nova u Srbiji, 23. januar 2022 19:39)

Lepo udji na polovne automobile i za bilo koji model cekiraj opciju kupljen u srbiji i sve ce ti se samo reci(naravno gledaj neke masovnije automobile, zaobidji premium segment zbog malog broja oglasa i generalno malo prodatih primeraka). Videces da je velika vecina u pocetnim paketima opreme i sa nekim osnovnim motorom. To sto ti kupujes u full opremi ne znaci da i ostali to rade kada kupuju nov auto u Srbiji, gledaj malo siru sliku. Evo ti jedan primer, Oktavija sa npr dsg menjacem kupljena nova u srbiji mladja od 2015. godista. Ukupno ih ima 5 na oglasima od cega su 3 nove, to znaci da trenutno 2 coveka prodaju oktaviju u Srbiji sa dsg menjacem. Inace na oglasima je ukupno 41 oktavija kupljena nova u srbiji starosti od 2015. Do 2020 ( sto znaci da ako bi ukljucili u pretragu sve prodate do 2022, bilo bi ih jos vise ) . Jos onda pogledamo od te dvojice sta se nudi, jedna je VRS (egzotika) a druga je sa manuelnom klimom sto je po meni klot kada kupujes auto od 20-25k i odlucis se za manuelnu klimu i mikro infotainment. Napomena, dsg menjac sam uzeo cisto kao primer i parametar za pretragu.

BMW

pre 2 godine

Da, sigurno je prešao 110.000 km za 10 godina. :)
(Deki, 22. januar 2022 16:47)

Sto je to cudno, pa i ja predjem cca 10k godisnje, a vozim svaki dan dete u skolu, svaki vikend van grada i 2x godisnje van zemlje. Ja iskreno i ne znam na ste potrosi 20, 30k km godisnje.
(?, 23. januar 2022 12:47)

Neki 30 000 km a neki 5500 kao ja.
Za 10 godina necu preci vise od 60 000.
Pogotovu auti sa 3.0 ili jacim motorima.
Kolega 2009-te kupio nov golf,jos ga vozi 13 godina star.
97 000 km na tehnickom,nije vracao kilometrazu jer ga nece prodavati.

Pera Srbin

pre 2 godine

Najbolje su očuvani privatni automobili kupljeni u Srbiji. Najgori su automobili iz Beograda iščukani sa svih strana, na vratima sa obe strane vertikalne crtice od velikih parkinga Dizeli obavezno blokirani egr i dpf, jer retko izlaze van grada.

nidza

pre 2 godine

Smirice se cene kod nas vrlo brzo, jer prodaje nece biti - polovnjaci sa 180-200,000km na satu za 20,000+ eura su bizarno iracionalna kupovina.
(da Vinci, 22. januar 2022 14:00)

Slazem se da je krajnje iracionalno. Uracunaj sve potrosne delove koji odlaze oko 200000 i sve sto te inace ceka da uradis nakon kupovine i dolazi se do sume za koju moze da se kupi ozbiljan nov automobil i pored svih poskupljenja novih automobila. Jedini problem je cekanje za neke modele i godinu dana.

"klotara" kupljena nova u Srbiji

pre 2 godine

Ne kupujte kola sa autoplaceva!
(prevoznik, 23. januar 2022 12:04)

"A gde kupiti polovan auto, posebno neki od 10 do 15k? Od prvog vlasnika iz Srbije mozes ocekivati klotaru gde nije hteo da doplati ni za metalik boju..."
(peca, 23. januar 2022 17:41)

Živ bio, od prethodnih pet novih automobila koje sam uzeo, dva su bila u predzadnjem paketu opreme, dva u najvišem paketu, a jedan u drugom, sve uz neke opcije. Naravno, uvek u metalik boji. Čak i da kupujem daciju (sto se još nije desilo), uzeo bih je u najvišoj opremi.
("klotara" kupljena nova u Srbiji, 23. januar 2022 19:39)

Lepo udji na polovne automobile ... Videces da je velika vecina u pocetnim paketima opreme i sa nekim osnovnim motorom. To sto ti kupujes u full opremi ne znaci da i ostali to rade kada kupuju nov auto u Srbiji, gledaj malo siru sliku. Evo ti jedan primer, Oktavija sa npr dsg menjacem kupljena nova u srbiji mladja od 2015. godista. Ukupno ih ima 5 na oglasima od cega su 3 nove, to znaci da trenutno 2 coveka prodaju oktaviju u Srbiji sa dsg menjacem...Jos onda pogledamo od te dvojice sta se nudi, jedna je VRS (egzotika) a druga je sa manuelnom klimom sto je po meni klot kada kupujes auto od 20-25k i odlucis se za manuelnu klimu i mikro infotainment. Napomena, dsg menjac sam uzeo cisto kao primer i parametar za pretragu.
(peca, 24. januar 2022 00:22)

Pa, kod nas preko 90% škoda kupe korisnici budžeta RS. Zato su "domaće škode" pretežno „klotare“.

Darkwood

pre 2 godine

Najbolje su očuvani privatni automobili kupljeni u Srbiji. Najgori su automobili iz Beograda iščukani sa svih strana, na vratima sa obe strane vertikalne crtice od velikih parkinga Dizeli obavezno blokirani egr i dpf, jer retko izlaze van grada.
(Pera Srbin, 23. januar 2022 18:13)

Ako su tebi vertikalne crtice važnije od DE motora koji je prešao pola miliona pardon 180.000 onda se vidi pravi kupac koji zna znanje. Za drugi deo se slažem, ali ne zbog toga što ne izlaze iz grada već zato što troši više. Uzmi domaćeg benzinca sa crticama ako imaš pameti.

maxy

pre 2 godine

Pa čekaj, a gde su garancije i odgovornost za to uvezeno vozilo, ako npr. crkne menjač posle par meseci!? Kako može da skače cena nečega što je realno "mačka u džaku" barem kod nas!?
(aje!, 23. januar 2022 15:50)

Ako je uvoznik fizičko lice, možeš da se slikaš, a ako je pravno, onda možeš da se nadmudruješ i na kraju izvedeš na sud i dokažeš svoju tvrdnju.

To što je neko zakupio njivu i na nju parkirao automobile, ne znači da ima registrovanu firmu.

Miroslav

pre 2 godine

Znaci sve skace za 30-50% a plate rastu 7% i to kako kome? Sta ce sad predsednik da kaze, ispada da smo se vratili na 2012 po standardu i odose 10 godina uzalud...