Utorak, 18.01.2022.

08:45

Svi padaju, Dacia raste

Izvor: B92

Svi padaju, Dacia raste IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Vlajko

pre 2 godine

Privatno vozim sandera prve generacije,10 god starog....i vrlo sam zadovoljan...službeno dosta često sam u prilici da vozim škodu oktaviju(i najnoviju a8 i predhodnu generaciju a7)...i tvrdim da jw osećaj za volanom NEBO-ZEMLJA!...naravno,u korist Škode!...posle Oktavije kad krenem kući i sednem u svoju Dačiju,kao u kutiju metalnu da sam seo!...al se na tu kutiju ne žalim jer da kucnem u drvo, sasvim super te preveze od tačke A do tačke B...

Igor Jeremić

pre 2 godine

Dobri poslovni potezi i odlicna procena trzista i ciljne grupe ne moze da im se ospori u sta god neko verovao ili ne voleo.

DC

pre 2 godine

@ns ja: Sto se tice automobila, jednosavno nisi u pravu: polovni automobili iz CH su generalno gledano (uvek ima izuzetaka) bolje opremljeni, sa jacim mtorima, manjom godisnjom kilometrazom, bolje odrzavani i sve ukupno u boljem stanju od polovnjaka iz prakticno bilo koje druge evropske zemlje. To su vise puta potvrdili automobilski mediji iz mnogih evropskih zemalja, a dovoljno je otici do Ciriha, pogledati stanje voznog parka pa urediti sa onim sto se vozi po ulicama bilog kojeg italijaskog, engleskog, francuskog, nemackog grada. Razlika u standardu (u pogledu opsteg stanja vozila) je vrlo jasno uocljiva. Pogotovo ne znam odakle ti ideja da je u CH korozija zesce rasprostranjena. Po putevima se baca so ali ne i rizla, tako da nema sta da osteti farbu a nemas pojma koliko je tehnicki pregled rigorozan po svakom pa i po tom pitanju.

O problemu seljoberizma i pogotovo obrazovanja se apsolutno slazem.

DC

pre 2 godine

A i ti si mi sumnjiv čim se pravdaš oko ch nalepnice pogotovo kada voziš auto i živiš tamo, ti bi npr trebao svakako (i obavezno) da je imaš
(ns ja, 20. januar 2022 08:36)

CH nalepnica nije obavezna unutar zemlje vec u inostranstvu. Italijani i Austrijanci su poznati po tome sto deru aute registrovane u CH bez tih nalepnica. Medjutim, umesto prave nalepnice, u CH je moguce kupiti magnetnu (kosta oko 5 CHF) koja se 'nalepi' na auto samo po potrebi, a cim se vratis kuci u CH, skines je do sledece prilike, sto zapravo cini vecina lokalnog stanovnistva, ja takodje.

ns ja

pre 2 godine

(DC, 19. januar 2022 21:30) i moj je star 5 god prešao 80.000km još je pod garancijom, ja sam ga kupio novog, i nemam SRB nalepnicu!? Što znači da ti druže ne razumeš poentu onoga što sam napisao.

Problem seljoberizma se javlja pogotovo kada na autu sa srpskim tablicama osvane CH nalepnica jer je siroti jadnik krša uvezao iz CH! Njemu su objasnili da CH g.vno lepše miriše i tvrđe je i bolje od ostalih istih takvih krševa i g.vana :)) A istina je da je, ako je bar isti kao ostali izvozani krševi, sigurno samo daleko više izložen soljenju saobraćajnica i mnogo truliji! :)

A i ti si mi sumnjiv čim se pravdaš oko ch nalepnice pogotovo kada voziš auto i živiš tamo, ti bi npr trebao svakako (i obavezno) da je imaš

A ono za obrazovanje sam ozbiljan, mi smo izuzetno glup narod i nama treba edukacija i otvaranje očiju kako bi mnoge majke izbegle da im se ćere drmusaju na masnim sedištima crnih polovnih audija jer su pomislile da će se dobro udati!? :))) (e samo zbog toga naš napaćeni siroti momci i kupuju ove čađave nekretnine kako bi ih makar vikendom izgurali u grad i poentirali)

Japanese

pre 2 godine

Sa druge strane i ostali proizvodjaci mogu 2-3 stvari od Dacie da nauce. Nije bas da se svi lozimo na tablete na tockovima, na milion senzora koji nam menjaju oci u saobracaju, na senzore i automatske voznje. Ima dosta ljudi koji samo hoce upotrebiv, cvrst i robustan auto koji, ako moze, i pristojno da izgleda i da se lepo vozi, a pritom da ne kosta 100 dukata. Ne mora biti bas jeftinoca ziva kao Dacia, ali ne mora ni biti nakrcan opremom koju ne zelim, a moram da platim. Pristojan spolja, unutra ok materijali, dobar motor, moderne vozne karakretistike, bezbednost … sasvim dovoljno.
(Djorke, 18. januar 2022 11:12)

Kupi Tojota Korolu.

DC

pre 2 godine

@ns: Moj 3.0 dizel je 2014. godiste i trenutno je na 107.000km. Kupljen 3 godine star sa 50.000km kod ovlascenog dilera kroz proizvodjacev program polovnih vozila, sa 2 godine fabricke garancije. Svi servisi do dana danasnjeg samo u ovlascenom servisu. I jos uvek je na Svajcarskim tablicama, samo sto ja gledam da ne lepim nikakve nalepnice pa se jos uvek provlacim bez one CH. Auto ne da nema korozije nego ni jednu ogrebotinu. Tako da to sto takve aute niko ne dovozi u Srbiju jer je on i dalje atraktvian i ovde u CH, ne znaci da ih nema.

Smuleco

pre 2 godine

Pola miliona godišnje proizvodi Dačia, mi deset puta manje. Slovačka ima tri fabrike automobila, milion komada automobila godišnje proizvede. Gde grešimo?
(prvi i pravi "realno", 18. januar 2022 17:25)


Prosto, nigde ne grešimo...jednostavno smo, nesposoban narod!:(

Beograd 011

pre 2 godine

Logicno, automobili postaju preskupi.
Sluze za prevoz od mjesta a do mjesta b..a plaćaš silnu opremu koja ne sluzi nicemu i gomilu lampica, ekrana!
(jojufff, 18. januar 2022 09:44)

Moram da stanem u odbranu tih lampica i omrazene elektronike :)

Moj sluzbeni auto ima svasta neto od opreme i sve ima neku svoju korisnu funkciju. Da li bi auto isao bez toga, da isao bi. Da li bih se odvezao od tacke A do tacke B i bez lampica, da odvezao bih se, ali ovako to radim udobnije, sa manje umora(posebno 700km u cugu) i osetno bezbednije. Nemojte bezati od lampica i elektronike, vrlo brzo shvatite da je sve korisno i relativno lako se nauci.

E sad sto se tice cene, slazem se sve je otislo dosta predaleko posebno za nase (ne)mogucnosti, ali vredi ko moze da priusti.

prrrr

pre 2 godine

@(Nemanja, 19. januar 2022 08:50)

Na cemu li si ti. Daleko je dacia od skode u svakom smislu i to negativnom. To sto se pokvarilo nesto na nekom autu, jednostavno moze da se desi svakom i nije nesto sto se ucestalo desava, jer sam imao prilike da vidim i jedne i druge sa ogromnim kilometrazama bez preteranih ulaganja. Ali zato, voznja, kvalitet unutrasnjosti, prostor i ostalo je daleko u korist skode. Naravno i skuplja je u nabavci i odrzavanju, ali reci da je Dacia bolja je pokusaj namerne obmane.

Apolon

pre 2 godine

90% vas koji pljuje Daciu NE može da iskešira ni za najjeftinijeg novog Logana od 10.200€.

Valjda su kompleksi manji u Audiu xx 2005. godiše, 100.000 pređenih km (čitaj vraćeno sa 500.000), ali je lepše i lakše ziveti u Diznilendu.

milan

pre 2 godine

Za one koji veličaju Dacia marku u odnosu na marku Škoda podatak da ona ima oko pet puta veći neto prihod za isti broj prodatih vozila.
Neću reći i da je tolika razlika u kvalitetu u korist Škode, ali govori mnogo.

dok ne stigne kanalizacija

pre 2 godine

Danas svaka šuša koja ima novca vozi Porsche a sa druge strane svaka koja nema novca vozi Dacia. Tako da ovaj paralelni rast Dacia i Porsche znaci samo jos vise siromasnih i bogatih ono izmedju to postaje ezoterija. Jadan smo svet kako se razvijamo.

ns ja

pre 2 godine

(Kobaja Grande, 18. januar 2022 16:07) do sada sam sudeći po tvojim komentarima, imao dobro mišljenje o tebi. Kad ono, viđu vraga, on veruje u dedamraza iz švajcarske!? :))

Naj znoj-blam-idiotizma me oblije kad na kršu vidim "ponosnu" CH nalepnicu, kao da siroti na sav glas viču: "Vozila baba do pijace, ali stvaarno, keve mi, pa tamo u ch ne lažu!!!"

A u stvari jadni iskompleksirani seljoberi, jer zašto bi pobogu neko držao seljobersku CH nalepnicu na svom trulom kršu ako ne da (po)kaže svetu kako je njegov krš "bolji" od drugih istih, ili izvuče siromašak koji dinar više na tu seljobersku foru ??

Inače, tamo u CH, osim što voze kao i svi-dok ne raskantaju, a kad im postane skupo održavanje uvale nekome i kupe sebi novo, e pored toga tamo sole saobraćajnice baš baš sole, ozbiljno sole, zbog zime i leda-ozbiljna država(!) Pa jedino što ti je garantovano sigurno, je to da je mnogo truliji od ostalog škart leša koji je dovugljeni u ovu našu siromašnu i nepismenu državu a iskompleksiranu..

Kod nas devojke treba u školi učiti da princ na belom konju ne vozi polovan auto (izvožen, znojavih sedišta, masan, izakan, izlupan, opeglan, zafarban, bez dpf-a...)! Nikada!! Čak ni iz CH, ne vozi čađave leševe, ne nosi pocepane gaće, čarape..! I to kao poseban i obavezan predmet ili u sastavu građanskog vaspitanja i ekologije!!!To nam je jedina šansa da se ekonomski i ekološki oporavimo! I mentalno. Ovi drugi što im stvarno treba auto već kupuju bilo šta samo da je novo..

Nemanja

pre 2 godine

Gledam ove negativne komentare na račun Dačije i ne mogu da se otrgnem utisku da ljudi glorifikuju Škodu a negativno komentarišu Dačiju...Škoda je kršina veća od Dačije a duplo skuplja.Ali ako trend kaže da je to marka onda ova zemlja piša firnajst kad je vidi.Imao sam i jedan i drugi nov i mogu da komentarišem Daster u pređenih 570000 km menjao sam set kvačila i 3 puta kočnice a Škodu Oktaviju u 230000 generalnu na 135000 km i 3 puta kočnice...I što se tiče mercedesa iz Švajcarske koji je prešao 104000km ahahahaha koja si ti budala , nema auta sa zapada koji dođe u Srbiju a da nije prešao bar 200000...

Neo

pre 2 godine

Koja je verovatnoca da ce neko u komentaru napisati ultimativni argument Dacija sekte “od tacke A do tacke B”? :)

Hahaha najjači komentar..
Inače oko 95% cenim

VILI

pre 2 godine

Poredjenja radi, Bezbednost je u rangu testiranih citroena c4 i opel mokka. EuroNcap 2021, tako da ne odudara kao sto se misli kada se kaze bezbednost ocenjena sa 2 zvezdice, razlog zasto navedeni modeli imaju 4 zvezdice je u pomoci asistencije elektronskih sistema. Pracenje linije, prepoznavanje radara pesaka. Moze se uporediti na njihovom sajtu u detaljnim izvestajima i bodovanju sigurnosti putnika u kabini. Radar kod stepwaya prepoznaje samo putnicka vozila. Sto se cene automobila tice ona je i dalje medju novima najpovoljnija, poseduje turbo motor, dok konkurenti imaju u osnovi atmosferske benzince. 1.0tce je naslednik proslog 0.9 tce,Istina cena su svih novih automobila otisle na vise. Osnovna fabija je trenutno 13.992e za mpi 1.0 motor.

Srećko

pre 2 godine

Sad vozim dizelasa od 150 ks i 320nm pa kad bih usao u benzinca od 100ks i verovatno 120nm mozda bih i ja pricao spor, trom, slab..
(Max, 18. januar 2022 16:28) 

Ovaj ima 170nm i uopšte nije trom.

da primetimo

pre 2 godine

Dačija porasla 3 % ???
A Porsche 11% :)

"Pandemija koronavirusa i nedostatak mikročipova nisu sprečili Porsche da postavi novi prodajni rekord. Nakon što su se Lamborghini i Bentley pohvalili rekordnom prodajom u 2021. godini, isto je učinio i Porsche. Magična brojka kompanije iz Zuffenhausena iznosi 301.915 automobila, odnosno 11% više u odnosu na 2020. godinu zahvaljujući rastu potražnje u svim globalnim prodajnim regijama. Još jednom je Kina najveće pojedinačno tržište, pa je u ovoj zemlji zabeleženo povećanje prodaje za 8% na ukupno 96.671 automobil. Sa rastom od 22% u SAD-u je prodato 70.025 Porcheovih automobila. Kada je reč o Nemačkoj, prodaja je povećana za 9% na 28.565 automobila, tako da je Porsche zabeležio povećanje potražnje u Evropi za 7% i prodao 86.160 automobila..."

ChuChu

pre 2 godine

Najveći deo komentara potiče od likova koji pojma nemaju kako se kreću cene novih automobila, nikada nisu kupili i kupovali nov automobil, nisu ni seli a kamoli vozili u konkretno ovaj auto koji komentarišu...a o opterećenošću sujetom da i ne govorim....
Takodje se divim likovima koji spominju dve zvezdice na testu sigurnosti a da ti isti likovi nemaju pojma kako se i sta ocenjuje i kako se formira konacna ocena i zasto se daje...pogotovo sto se kriterijumi testiranja svake godine menjaju, molio bih te likove koji misle da je neki polovnjak od 10 godina bezbedniji od nekog savremenog vozila...daj makar procitajze nesto od crash testovima , sta se kako ocenjuje, pogledajte procente....i i formisite se zasto neki auto dobije manje ili vise zvezdica.

prvi i pravi "realno"

pre 2 godine

Pola miliona godišnje proizvodi Dačia, mi deset puta manje. Slovačka ima tri fabrike automobila, milion komada automobila godišnje proizvede. Gde grešimo?

Max

pre 2 godine

Ne znam sta je sa ljudima, svima malo 100 ks!? Da li je moguce da su ta kola toliko troma?
Nekada davno sam vozio Astru F 1.4 od 80 ks i auto je sasvim pristojno isao. Do duse tad nisam znao za bolje. Sad vozim dizelasa od 150 ks i 320nm pa kad bih usao u benzinca od 100ks i verovatno 120nm mozda bih i ja pricao spor, trom, slab..

Kobaja Grande

pre 2 godine

Gledam neki dan, najnovija Dacia Jogger u Extreme paketu, sa motorom 100ks kosta 17.500eur.
Onda pogledam polovan karavan star 10 godina, Mercedes C250CDI 4Matic sa 204ks i automatskim menjacem sa 7 brzina, koji je presao 104.000km: 13.500eur.
I dalje nisam gledao, izbor se namece sam.
(Kobaja Grande, 18. januar 2022 10:33)


Ti zaista misliš da je taj Mercedes prešao 104000 km za 10 godina?
Kakav danak neiskustvu!
(statuskan, 18. januar 2022 12:17)


Svajcarska je u pitanju. Cene sam namerno prebacio iz CHF u EUR, da takvi kao ti lakse shvate.
I da, realna je kilometraza, nije to Balkan.

dejan

pre 2 godine

Koja je verovatnoca da ce neko u komentaru napisati ultimativni argument Dacija sekte “od tacke A do tacke B”? :)
(Straight Outta München, 18. januar 2022 10:51)
Jedina auto sekta u Srbiji su pacenici koji muvaju ribe na nemacki krs od 10 i vise godina koji je presao 4 puta vise od onoga sto im je frajer iz Bugojna napisao u "servisnu knjizicu". I koji posle tri cetiri godine ne mogu za zavale nikome, a ne znaju sta ce sa njim jer im zdere lovu za fdelove, registraciju, gume i sl. Ovi ostali su prakticni ljudi. Evo npr. ova Dacia. Korektan praktican ekonomican auto po jako povoljnoj ceni. Pravi izbor za izivljenog i razumnog coveka.

Smuleco

pre 2 godine

Zamenim prosle godine X1 za Dustera. Odmorih. Preporodih se. Sta li se ljudi zamlacuju za 10+ nemcima meni vise nije jasno. Ko iz pijanstva da sam se probudio pa me blam svega od predhodne noci. A tokom noci sam mislio da sam baja i da dominiram :) Budala.
(Dejan, 18. januar 2022 12:31)

Ironičan si?:)

mentalni bolesnik

pre 2 godine

Stvar je tu kranje jednostavna, ko ne kupi novu dačiju, već bilo šta drugo, taj je teški degenerik. Nema tu mesta dilemama.

Sudija sviraj kraj!

pre 2 godine

Dok su ovde svake pisani tekstovi o golfu pisali ste da se za dobrim konjem prašina diže! Pisali ste da evropljanin ima ukusa, da prepoznaje kvalitet?
Sada kmečite, ne sviđa vam se rezultat?

Nikola

pre 2 godine

Gledam neki dan, najnovija Dacia Jogger u Extreme paketu, sa motorom 100ks kosta 17.500eur.
Onda pogledam polovan karavan star 10 godina, Mercedes C250CDI 4Matic sa 204ks i automatskim menjacem sa 7 brzina, koji je presao 104.000km: 13.500eur.
I dalje nisam gledao, izbor se namece sam.
(Kobaja Grande, 18. januar 2022 10:33)

I nisi kupio ni jedan...jer nemas para...

Jovan

pre 2 godine

Ja ne znam vase komentare sto hocete da dokazete da je pametan ko vozi Daciu a budala ko vozi nesto skuplje?
Sve ima svoju cijenu i kvalitet, nekim ljudima je svedno i da hodaju zapusteni i odrpani, pa ne znaci da su pametniji od onih koji vode racuna o izgledu...
Postujte svaciji izbor

Joole

pre 2 godine

Hm, kakvi bi bili komentari da se ovako neki automobil pravi u Srbiji?
Da li bi onda bio plastikaner sa "samo" 100ks?
U svakom slucaju, mi smo uvek najpametniji. Steta sto nas proizvodjaci ne zaposle u menadzmentu, pa da im otvorimo oci i izvedemo na pravi put.

realan

pre 2 godine

ljudi na zapadu ne pate od brenda, sto ovi podaci i pokazuju. svakako Dacija nije prvi automobil u porodici, ali jeste drugi i treci. Na primer komsija mi uvde u jednom mestu pored pariza vozi Peugeot 508 od preko 50k eura ovde u Francuskoj, ali zena mu vozi daciju, kao i cerka. Banalan primer. Komsija pored 2 audija i dacija duster itd. bas ih puno ima

Реално

pre 2 godine

Zamenim prosle godine X1 za Dustera. Odmorih. Preporodih se. Sta li se ljudi zamlacuju za 10+ nemcima meni vise nije jasno. Ko iz pijanstva da sam se probudio pa me blam svega od predhodne noci. A tokom noci sam mislio da sam baja i da dominiram :) Budala.
(Dejan, 18. januar 2022 12:31)

Из рубрике "Није се десило".

Dejan

pre 2 godine

Zamenim prosle godine X1 za Dustera. Odmorih. Preporodih se. Sta li se ljudi zamlacuju za 10+ nemcima meni vise nije jasno. Ko iz pijanstva da sam se probudio pa me blam svega od predhodne noci. A tokom noci sam mislio da sam baja i da dominiram :) Budala.

statuskan

pre 2 godine

Gledam neki dan, najnovija Dacia Jogger u Extreme paketu, sa motorom 100ks kosta 17.500eur.
Onda pogledam polovan karavan star 10 godina, Mercedes C250CDI 4Matic sa 204ks i automatskim menjacem sa 7 brzina, koji je presao 104.000km: 13.500eur.
I dalje nisam gledao, izbor se namece sam.
(Kobaja Grande, 18. januar 2022 10:33)

Ti zaista misliš da je taj Mercedes prešao 104000 km za 10 godina?
Kakav danak neiskustvu!

Филипинац

pre 2 godine

Скок цена, мада ни Дачија није више толико јефтина и наравно пад стандарда средње класе која је пре куповала Голфа и слично. Ово је више за бригу по многим другим питањима... А ово са Б92 нека почну више да назначавају ПР уз ове текстове, сваки други дан хвалоспеви о Дачији

Ahtung

pre 2 godine

Pa, kad im i ne trebaju čipovi, pošto rade na kurblu!

Šalim se! Ima Dacia čipove, ali one jednpstavnije, koji, zapravo, i jedini služe svrsi, a sve ostalo je infotejment šminka, koja se skupo plaća.

ns ja

pre 2 godine

U ovom autu da zamene taj penzionerski volan, eto im još makar 20% kupaca mlađe generacije, i još ako dodaju opciju 1,5dCi ...ubili!

A znamo da neće jer ma čak i taj glupi volan - pokvario bi im rezultate glavnog brenda: jer ko hoće i malo stila, i dizela, taj mora da ide u renault salone da potraži

Djorke

pre 2 godine

Dacia prva, Dacia rekord, Dacia ovo, Dacia ono …


Svaki clanak kao da je Dacia svetsko cudo koje ti daje nesto ekstra za male pare. Pre svega nije ekstra, a pare su male samo u poredjenju sa drugima. Da li bi Dacia bila prva, rekord, ovo ili ono da je ekonomska situacija u svetu bolja? Sta kao Evropljani ne znaju da su Reno, Tojota, Kia, Peugeot, Vagen i manje-vise svi ostali bolji od Dacie? Oni su neke veverice?

Nego stisla kriza na sve strane, nesigurnost posla, plate iste ili manje, pritom se ne zna dokle ce da traje i u kom pravcu ce da sve ovo ode, a cene otisle u nebesa pa se ljudi odlicuju za jeftinije opcije. Nista cudno nema u tome.

Sa druge strane i ostali proizvodjaci mogu 2-3 stvari od Dacie da nauce. Nije bas da se svi lozimo na tablete na tockovima, na milion senzora koji nam menjaju oci u saobracaju, na senzore i automatske voznje. Ima dosta ljudi koji samo hoce upotrebiv, cvrst i robustan auto koji, ako moze, i pristojno da izgleda i da se lepo vozi, a pritom da ne kosta 100 dukata. Ne mora biti bas jeftinoca ziva kao Dacia, ali ne mora ni biti nakrcan opremom koju ne zelim, a moram da platim. Pristojan spolja, unutra ok materijali, dobar motor, moderne vozne karakretistike, bezbednost … sasvim dovoljno.

Timer

pre 2 godine

Svaki dan DACIA, DACIA...
(R2D2, 18. januar 2022 09:11)

Šta da radimo, uvek se piše o broju 1? Tako su davili i sa golfom.
ps. gde je onaj što stalno piše kantica i plastikaner? Nedostaje mi njegova stručna analiza u dve reči.

Mare026

pre 2 godine

@
U okviru renault grupe veći rast je imao brend Alpine koja je bila u plusu 74,1%.
(činjenice, 18. januar 2022 09:57)
U procentima to jeste znacajan rast, ali sam taj broj ne znaci mnogo bez prilozenih konkretnih brojeva o prodatim primercima.
Ovde nas danima bombarduju rekordima koje Dacia rusi i razvaljuje sa prodajom, a onda vidis da su za celu godinu prodali okvirno isti broj modela kao sto Toyota proda za 3-4 nedelje.

Stefan

pre 2 godine

Logično. Nije skup, korektno izgleda, NOV, garancija, jeftini delovi, oprema naravno ni blizu neog premiums... ali dovoljno mesta za 4 odrasle osobe, klima, 100ks, ok potrošnja...
MSM kome nije do toga da muva neke nesrećnice koje se lepe za automobil, sasvim dobra ponuda.
I naravno da niko normalan ne upoređuje Dačiju sa mnogo skupljim i sa više pažnje napravljenim automobilima.

I da, na Zapadu ljudi kupuju nove automobile. Imaš 20 000 evra, nećeš kupiti polovni a6 iz 2015, već nešto novu u tom cenovnik rangu. Na Balkanu obrnuta priča (i kod gastosa naravno).

Mika

pre 2 godine

U okviru renault grupe veći rast je imao brend Alpine koja je bila u plusu 74,1%.
(činjenice, 18. januar 2022 09:57)

Da, prodali su u prethodnom periodu 20, sad 34. Kakva statistika.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Gledam neki dan, najnovija Dacia Jogger u Extreme paketu, sa motorom 100ks kosta 17.500eur.
Onda pogledam polovan karavan star 10 godina, Mercedes C250CDI 4Matic sa 204ks i automatskim menjacem sa 7 brzina, koji je presao 104.000km: 13.500eur.
I dalje nisam gledao, izbor se namece sam.

Vozač

pre 2 godine

Posle Drugog svetskog rata, vozila se Izeta, Buba,po gradu su ljudi nosili stvari u građevinskim kolicima i išli peške. Oporavićemo se i od ovog i ponovo voziti kola umesto ovog poloproizvoda. Glavu gore ljubitelji vožnje:-)

jojufff

pre 2 godine

Logicno, automobili postaju preskupi.
Sluze za prevoz od mjesta a do mjesta b..a plaćaš silnu opremu koja ne sluzi nicemu i gomilu lampica, ekrana!

jojufff

pre 2 godine

Logicno, automobili postaju preskupi.
Sluze za prevoz od mjesta a do mjesta b..a plaćaš silnu opremu koja ne sluzi nicemu i gomilu lampica, ekrana!

statuskan

pre 2 godine

Gledam neki dan, najnovija Dacia Jogger u Extreme paketu, sa motorom 100ks kosta 17.500eur.
Onda pogledam polovan karavan star 10 godina, Mercedes C250CDI 4Matic sa 204ks i automatskim menjacem sa 7 brzina, koji je presao 104.000km: 13.500eur.
I dalje nisam gledao, izbor se namece sam.
(Kobaja Grande, 18. januar 2022 10:33)

Ti zaista misliš da je taj Mercedes prešao 104000 km za 10 godina?
Kakav danak neiskustvu!

Djorke

pre 2 godine

Dacia prva, Dacia rekord, Dacia ovo, Dacia ono …


Svaki clanak kao da je Dacia svetsko cudo koje ti daje nesto ekstra za male pare. Pre svega nije ekstra, a pare su male samo u poredjenju sa drugima. Da li bi Dacia bila prva, rekord, ovo ili ono da je ekonomska situacija u svetu bolja? Sta kao Evropljani ne znaju da su Reno, Tojota, Kia, Peugeot, Vagen i manje-vise svi ostali bolji od Dacie? Oni su neke veverice?

Nego stisla kriza na sve strane, nesigurnost posla, plate iste ili manje, pritom se ne zna dokle ce da traje i u kom pravcu ce da sve ovo ode, a cene otisle u nebesa pa se ljudi odlicuju za jeftinije opcije. Nista cudno nema u tome.

Sa druge strane i ostali proizvodjaci mogu 2-3 stvari od Dacie da nauce. Nije bas da se svi lozimo na tablete na tockovima, na milion senzora koji nam menjaju oci u saobracaju, na senzore i automatske voznje. Ima dosta ljudi koji samo hoce upotrebiv, cvrst i robustan auto koji, ako moze, i pristojno da izgleda i da se lepo vozi, a pritom da ne kosta 100 dukata. Ne mora biti bas jeftinoca ziva kao Dacia, ali ne mora ni biti nakrcan opremom koju ne zelim, a moram da platim. Pristojan spolja, unutra ok materijali, dobar motor, moderne vozne karakretistike, bezbednost … sasvim dovoljno.

Stefan

pre 2 godine

Logično. Nije skup, korektno izgleda, NOV, garancija, jeftini delovi, oprema naravno ni blizu neog premiums... ali dovoljno mesta za 4 odrasle osobe, klima, 100ks, ok potrošnja...
MSM kome nije do toga da muva neke nesrećnice koje se lepe za automobil, sasvim dobra ponuda.
I naravno da niko normalan ne upoređuje Dačiju sa mnogo skupljim i sa više pažnje napravljenim automobilima.

I da, na Zapadu ljudi kupuju nove automobile. Imaš 20 000 evra, nećeš kupiti polovni a6 iz 2015, već nešto novu u tom cenovnik rangu. Na Balkanu obrnuta priča (i kod gastosa naravno).

Ahtung

pre 2 godine

Pa, kad im i ne trebaju čipovi, pošto rade na kurblu!

Šalim se! Ima Dacia čipove, ali one jednpstavnije, koji, zapravo, i jedini služe svrsi, a sve ostalo je infotejment šminka, koja se skupo plaća.

dejan

pre 2 godine

Koja je verovatnoca da ce neko u komentaru napisati ultimativni argument Dacija sekte “od tacke A do tacke B”? :)
(Straight Outta München, 18. januar 2022 10:51)
Jedina auto sekta u Srbiji su pacenici koji muvaju ribe na nemacki krs od 10 i vise godina koji je presao 4 puta vise od onoga sto im je frajer iz Bugojna napisao u "servisnu knjizicu". I koji posle tri cetiri godine ne mogu za zavale nikome, a ne znaju sta ce sa njim jer im zdere lovu za fdelove, registraciju, gume i sl. Ovi ostali su prakticni ljudi. Evo npr. ova Dacia. Korektan praktican ekonomican auto po jako povoljnoj ceni. Pravi izbor za izivljenog i razumnog coveka.

Dejan

pre 2 godine

Zamenim prosle godine X1 za Dustera. Odmorih. Preporodih se. Sta li se ljudi zamlacuju za 10+ nemcima meni vise nije jasno. Ko iz pijanstva da sam se probudio pa me blam svega od predhodne noci. A tokom noci sam mislio da sam baja i da dominiram :) Budala.

Nikola

pre 2 godine

Gledam neki dan, najnovija Dacia Jogger u Extreme paketu, sa motorom 100ks kosta 17.500eur.
Onda pogledam polovan karavan star 10 godina, Mercedes C250CDI 4Matic sa 204ks i automatskim menjacem sa 7 brzina, koji je presao 104.000km: 13.500eur.
I dalje nisam gledao, izbor se namece sam.
(Kobaja Grande, 18. januar 2022 10:33)

I nisi kupio ni jedan...jer nemas para...

realan

pre 2 godine

ljudi na zapadu ne pate od brenda, sto ovi podaci i pokazuju. svakako Dacija nije prvi automobil u porodici, ali jeste drugi i treci. Na primer komsija mi uvde u jednom mestu pored pariza vozi Peugeot 508 od preko 50k eura ovde u Francuskoj, ali zena mu vozi daciju, kao i cerka. Banalan primer. Komsija pored 2 audija i dacija duster itd. bas ih puno ima

Joole

pre 2 godine

Hm, kakvi bi bili komentari da se ovako neki automobil pravi u Srbiji?
Da li bi onda bio plastikaner sa "samo" 100ks?
U svakom slucaju, mi smo uvek najpametniji. Steta sto nas proizvodjaci ne zaposle u menadzmentu, pa da im otvorimo oci i izvedemo na pravi put.

Timer

pre 2 godine

Svaki dan DACIA, DACIA...
(R2D2, 18. januar 2022 09:11)

Šta da radimo, uvek se piše o broju 1? Tako su davili i sa golfom.
ps. gde je onaj što stalno piše kantica i plastikaner? Nedostaje mi njegova stručna analiza u dve reči.

Mika

pre 2 godine

U okviru renault grupe veći rast je imao brend Alpine koja je bila u plusu 74,1%.
(činjenice, 18. januar 2022 09:57)

Da, prodali su u prethodnom periodu 20, sad 34. Kakva statistika.

Vozač

pre 2 godine

Posle Drugog svetskog rata, vozila se Izeta, Buba,po gradu su ljudi nosili stvari u građevinskim kolicima i išli peške. Oporavićemo se i od ovog i ponovo voziti kola umesto ovog poloproizvoda. Glavu gore ljubitelji vožnje:-)

Sudija sviraj kraj!

pre 2 godine

Dok su ovde svake pisani tekstovi o golfu pisali ste da se za dobrim konjem prašina diže! Pisali ste da evropljanin ima ukusa, da prepoznaje kvalitet?
Sada kmečite, ne sviđa vam se rezultat?

prvi i pravi "realno"

pre 2 godine

Pola miliona godišnje proizvodi Dačia, mi deset puta manje. Slovačka ima tri fabrike automobila, milion komada automobila godišnje proizvede. Gde grešimo?

Реално

pre 2 godine

Zamenim prosle godine X1 za Dustera. Odmorih. Preporodih se. Sta li se ljudi zamlacuju za 10+ nemcima meni vise nije jasno. Ko iz pijanstva da sam se probudio pa me blam svega od predhodne noci. A tokom noci sam mislio da sam baja i da dominiram :) Budala.
(Dejan, 18. januar 2022 12:31)

Из рубрике "Није се десило".

ChuChu

pre 2 godine

Najveći deo komentara potiče od likova koji pojma nemaju kako se kreću cene novih automobila, nikada nisu kupili i kupovali nov automobil, nisu ni seli a kamoli vozili u konkretno ovaj auto koji komentarišu...a o opterećenošću sujetom da i ne govorim....
Takodje se divim likovima koji spominju dve zvezdice na testu sigurnosti a da ti isti likovi nemaju pojma kako se i sta ocenjuje i kako se formira konacna ocena i zasto se daje...pogotovo sto se kriterijumi testiranja svake godine menjaju, molio bih te likove koji misle da je neki polovnjak od 10 godina bezbedniji od nekog savremenog vozila...daj makar procitajze nesto od crash testovima , sta se kako ocenjuje, pogledajte procente....i i formisite se zasto neki auto dobije manje ili vise zvezdica.

ns ja

pre 2 godine

U ovom autu da zamene taj penzionerski volan, eto im još makar 20% kupaca mlađe generacije, i još ako dodaju opciju 1,5dCi ...ubili!

A znamo da neće jer ma čak i taj glupi volan - pokvario bi im rezultate glavnog brenda: jer ko hoće i malo stila, i dizela, taj mora da ide u renault salone da potraži

Mare026

pre 2 godine

@
U okviru renault grupe veći rast je imao brend Alpine koja je bila u plusu 74,1%.
(činjenice, 18. januar 2022 09:57)
U procentima to jeste znacajan rast, ali sam taj broj ne znaci mnogo bez prilozenih konkretnih brojeva o prodatim primercima.
Ovde nas danima bombarduju rekordima koje Dacia rusi i razvaljuje sa prodajom, a onda vidis da su za celu godinu prodali okvirno isti broj modela kao sto Toyota proda za 3-4 nedelje.

Филипинац

pre 2 godine

Скок цена, мада ни Дачија није више толико јефтина и наравно пад стандарда средње класе која је пре куповала Голфа и слично. Ово је више за бригу по многим другим питањима... А ово са Б92 нека почну више да назначавају ПР уз ове текстове, сваки други дан хвалоспеви о Дачији

Max

pre 2 godine

Ne znam sta je sa ljudima, svima malo 100 ks!? Da li je moguce da su ta kola toliko troma?
Nekada davno sam vozio Astru F 1.4 od 80 ks i auto je sasvim pristojno isao. Do duse tad nisam znao za bolje. Sad vozim dizelasa od 150 ks i 320nm pa kad bih usao u benzinca od 100ks i verovatno 120nm mozda bih i ja pricao spor, trom, slab..

Nemanja

pre 2 godine

Gledam ove negativne komentare na račun Dačije i ne mogu da se otrgnem utisku da ljudi glorifikuju Škodu a negativno komentarišu Dačiju...Škoda je kršina veća od Dačije a duplo skuplja.Ali ako trend kaže da je to marka onda ova zemlja piša firnajst kad je vidi.Imao sam i jedan i drugi nov i mogu da komentarišem Daster u pređenih 570000 km menjao sam set kvačila i 3 puta kočnice a Škodu Oktaviju u 230000 generalnu na 135000 km i 3 puta kočnice...I što se tiče mercedesa iz Švajcarske koji je prešao 104000km ahahahaha koja si ti budala , nema auta sa zapada koji dođe u Srbiju a da nije prešao bar 200000...

ns ja

pre 2 godine

(Kobaja Grande, 18. januar 2022 16:07) do sada sam sudeći po tvojim komentarima, imao dobro mišljenje o tebi. Kad ono, viđu vraga, on veruje u dedamraza iz švajcarske!? :))

Naj znoj-blam-idiotizma me oblije kad na kršu vidim "ponosnu" CH nalepnicu, kao da siroti na sav glas viču: "Vozila baba do pijace, ali stvaarno, keve mi, pa tamo u ch ne lažu!!!"

A u stvari jadni iskompleksirani seljoberi, jer zašto bi pobogu neko držao seljobersku CH nalepnicu na svom trulom kršu ako ne da (po)kaže svetu kako je njegov krš "bolji" od drugih istih, ili izvuče siromašak koji dinar više na tu seljobersku foru ??

Inače, tamo u CH, osim što voze kao i svi-dok ne raskantaju, a kad im postane skupo održavanje uvale nekome i kupe sebi novo, e pored toga tamo sole saobraćajnice baš baš sole, ozbiljno sole, zbog zime i leda-ozbiljna država(!) Pa jedino što ti je garantovano sigurno, je to da je mnogo truliji od ostalog škart leša koji je dovugljeni u ovu našu siromašnu i nepismenu državu a iskompleksiranu..

Kod nas devojke treba u školi učiti da princ na belom konju ne vozi polovan auto (izvožen, znojavih sedišta, masan, izakan, izlupan, opeglan, zafarban, bez dpf-a...)! Nikada!! Čak ni iz CH, ne vozi čađave leševe, ne nosi pocepane gaće, čarape..! I to kao poseban i obavezan predmet ili u sastavu građanskog vaspitanja i ekologije!!!To nam je jedina šansa da se ekonomski i ekološki oporavimo! I mentalno. Ovi drugi što im stvarno treba auto već kupuju bilo šta samo da je novo..

Jovan

pre 2 godine

Ja ne znam vase komentare sto hocete da dokazete da je pametan ko vozi Daciu a budala ko vozi nesto skuplje?
Sve ima svoju cijenu i kvalitet, nekim ljudima je svedno i da hodaju zapusteni i odrpani, pa ne znaci da su pametniji od onih koji vode racuna o izgledu...
Postujte svaciji izbor

Kobaja Grande

pre 2 godine

Gledam neki dan, najnovija Dacia Jogger u Extreme paketu, sa motorom 100ks kosta 17.500eur.
Onda pogledam polovan karavan star 10 godina, Mercedes C250CDI 4Matic sa 204ks i automatskim menjacem sa 7 brzina, koji je presao 104.000km: 13.500eur.
I dalje nisam gledao, izbor se namece sam.

dok ne stigne kanalizacija

pre 2 godine

Danas svaka šuša koja ima novca vozi Porsche a sa druge strane svaka koja nema novca vozi Dacia. Tako da ovaj paralelni rast Dacia i Porsche znaci samo jos vise siromasnih i bogatih ono izmedju to postaje ezoterija. Jadan smo svet kako se razvijamo.

Smuleco

pre 2 godine

Zamenim prosle godine X1 za Dustera. Odmorih. Preporodih se. Sta li se ljudi zamlacuju za 10+ nemcima meni vise nije jasno. Ko iz pijanstva da sam se probudio pa me blam svega od predhodne noci. A tokom noci sam mislio da sam baja i da dominiram :) Budala.
(Dejan, 18. januar 2022 12:31)

Ironičan si?:)

Apolon

pre 2 godine

90% vas koji pljuje Daciu NE može da iskešira ni za najjeftinijeg novog Logana od 10.200€.

Valjda su kompleksi manji u Audiu xx 2005. godiše, 100.000 pređenih km (čitaj vraćeno sa 500.000), ali je lepše i lakše ziveti u Diznilendu.

mentalni bolesnik

pre 2 godine

Stvar je tu kranje jednostavna, ko ne kupi novu dačiju, već bilo šta drugo, taj je teški degenerik. Nema tu mesta dilemama.

Srećko

pre 2 godine

Sad vozim dizelasa od 150 ks i 320nm pa kad bih usao u benzinca od 100ks i verovatno 120nm mozda bih i ja pricao spor, trom, slab..
(Max, 18. januar 2022 16:28) 

Ovaj ima 170nm i uopšte nije trom.

Smuleco

pre 2 godine

Pola miliona godišnje proizvodi Dačia, mi deset puta manje. Slovačka ima tri fabrike automobila, milion komada automobila godišnje proizvede. Gde grešimo?
(prvi i pravi "realno", 18. januar 2022 17:25)


Prosto, nigde ne grešimo...jednostavno smo, nesposoban narod!:(

VILI

pre 2 godine

Poredjenja radi, Bezbednost je u rangu testiranih citroena c4 i opel mokka. EuroNcap 2021, tako da ne odudara kao sto se misli kada se kaze bezbednost ocenjena sa 2 zvezdice, razlog zasto navedeni modeli imaju 4 zvezdice je u pomoci asistencije elektronskih sistema. Pracenje linije, prepoznavanje radara pesaka. Moze se uporediti na njihovom sajtu u detaljnim izvestajima i bodovanju sigurnosti putnika u kabini. Radar kod stepwaya prepoznaje samo putnicka vozila. Sto se cene automobila tice ona je i dalje medju novima najpovoljnija, poseduje turbo motor, dok konkurenti imaju u osnovi atmosferske benzince. 1.0tce je naslednik proslog 0.9 tce,Istina cena su svih novih automobila otisle na vise. Osnovna fabija je trenutno 13.992e za mpi 1.0 motor.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Gledam neki dan, najnovija Dacia Jogger u Extreme paketu, sa motorom 100ks kosta 17.500eur.
Onda pogledam polovan karavan star 10 godina, Mercedes C250CDI 4Matic sa 204ks i automatskim menjacem sa 7 brzina, koji je presao 104.000km: 13.500eur.
I dalje nisam gledao, izbor se namece sam.
(Kobaja Grande, 18. januar 2022 10:33)


Ti zaista misliš da je taj Mercedes prešao 104000 km za 10 godina?
Kakav danak neiskustvu!
(statuskan, 18. januar 2022 12:17)


Svajcarska je u pitanju. Cene sam namerno prebacio iz CHF u EUR, da takvi kao ti lakse shvate.
I da, realna je kilometraza, nije to Balkan.

da primetimo

pre 2 godine

Dačija porasla 3 % ???
A Porsche 11% :)

"Pandemija koronavirusa i nedostatak mikročipova nisu sprečili Porsche da postavi novi prodajni rekord. Nakon što su se Lamborghini i Bentley pohvalili rekordnom prodajom u 2021. godini, isto je učinio i Porsche. Magična brojka kompanije iz Zuffenhausena iznosi 301.915 automobila, odnosno 11% više u odnosu na 2020. godinu zahvaljujući rastu potražnje u svim globalnim prodajnim regijama. Još jednom je Kina najveće pojedinačno tržište, pa je u ovoj zemlji zabeleženo povećanje prodaje za 8% na ukupno 96.671 automobil. Sa rastom od 22% u SAD-u je prodato 70.025 Porcheovih automobila. Kada je reč o Nemačkoj, prodaja je povećana za 9% na 28.565 automobila, tako da je Porsche zabeležio povećanje potražnje u Evropi za 7% i prodao 86.160 automobila..."

milan

pre 2 godine

Za one koji veličaju Dacia marku u odnosu na marku Škoda podatak da ona ima oko pet puta veći neto prihod za isti broj prodatih vozila.
Neću reći i da je tolika razlika u kvalitetu u korist Škode, ali govori mnogo.

Japanese

pre 2 godine

Sa druge strane i ostali proizvodjaci mogu 2-3 stvari od Dacie da nauce. Nije bas da se svi lozimo na tablete na tockovima, na milion senzora koji nam menjaju oci u saobracaju, na senzore i automatske voznje. Ima dosta ljudi koji samo hoce upotrebiv, cvrst i robustan auto koji, ako moze, i pristojno da izgleda i da se lepo vozi, a pritom da ne kosta 100 dukata. Ne mora biti bas jeftinoca ziva kao Dacia, ali ne mora ni biti nakrcan opremom koju ne zelim, a moram da platim. Pristojan spolja, unutra ok materijali, dobar motor, moderne vozne karakretistike, bezbednost … sasvim dovoljno.
(Djorke, 18. januar 2022 11:12)

Kupi Tojota Korolu.

Beograd 011

pre 2 godine

Logicno, automobili postaju preskupi.
Sluze za prevoz od mjesta a do mjesta b..a plaćaš silnu opremu koja ne sluzi nicemu i gomilu lampica, ekrana!
(jojufff, 18. januar 2022 09:44)

Moram da stanem u odbranu tih lampica i omrazene elektronike :)

Moj sluzbeni auto ima svasta neto od opreme i sve ima neku svoju korisnu funkciju. Da li bi auto isao bez toga, da isao bi. Da li bih se odvezao od tacke A do tacke B i bez lampica, da odvezao bih se, ali ovako to radim udobnije, sa manje umora(posebno 700km u cugu) i osetno bezbednije. Nemojte bezati od lampica i elektronike, vrlo brzo shvatite da je sve korisno i relativno lako se nauci.

E sad sto se tice cene, slazem se sve je otislo dosta predaleko posebno za nase (ne)mogucnosti, ali vredi ko moze da priusti.

Neo

pre 2 godine

Koja je verovatnoca da ce neko u komentaru napisati ultimativni argument Dacija sekte “od tacke A do tacke B”? :)

Hahaha najjači komentar..
Inače oko 95% cenim

DC

pre 2 godine

@ns ja: Sto se tice automobila, jednosavno nisi u pravu: polovni automobili iz CH su generalno gledano (uvek ima izuzetaka) bolje opremljeni, sa jacim mtorima, manjom godisnjom kilometrazom, bolje odrzavani i sve ukupno u boljem stanju od polovnjaka iz prakticno bilo koje druge evropske zemlje. To su vise puta potvrdili automobilski mediji iz mnogih evropskih zemalja, a dovoljno je otici do Ciriha, pogledati stanje voznog parka pa urediti sa onim sto se vozi po ulicama bilog kojeg italijaskog, engleskog, francuskog, nemackog grada. Razlika u standardu (u pogledu opsteg stanja vozila) je vrlo jasno uocljiva. Pogotovo ne znam odakle ti ideja da je u CH korozija zesce rasprostranjena. Po putevima se baca so ali ne i rizla, tako da nema sta da osteti farbu a nemas pojma koliko je tehnicki pregled rigorozan po svakom pa i po tom pitanju.

O problemu seljoberizma i pogotovo obrazovanja se apsolutno slazem.

DC

pre 2 godine

A i ti si mi sumnjiv čim se pravdaš oko ch nalepnice pogotovo kada voziš auto i živiš tamo, ti bi npr trebao svakako (i obavezno) da je imaš
(ns ja, 20. januar 2022 08:36)

CH nalepnica nije obavezna unutar zemlje vec u inostranstvu. Italijani i Austrijanci su poznati po tome sto deru aute registrovane u CH bez tih nalepnica. Medjutim, umesto prave nalepnice, u CH je moguce kupiti magnetnu (kosta oko 5 CHF) koja se 'nalepi' na auto samo po potrebi, a cim se vratis kuci u CH, skines je do sledece prilike, sto zapravo cini vecina lokalnog stanovnistva, ja takodje.

prrrr

pre 2 godine

@(Nemanja, 19. januar 2022 08:50)

Na cemu li si ti. Daleko je dacia od skode u svakom smislu i to negativnom. To sto se pokvarilo nesto na nekom autu, jednostavno moze da se desi svakom i nije nesto sto se ucestalo desava, jer sam imao prilike da vidim i jedne i druge sa ogromnim kilometrazama bez preteranih ulaganja. Ali zato, voznja, kvalitet unutrasnjosti, prostor i ostalo je daleko u korist skode. Naravno i skuplja je u nabavci i odrzavanju, ali reci da je Dacia bolja je pokusaj namerne obmane.

ns ja

pre 2 godine

(DC, 19. januar 2022 21:30) i moj je star 5 god prešao 80.000km još je pod garancijom, ja sam ga kupio novog, i nemam SRB nalepnicu!? Što znači da ti druže ne razumeš poentu onoga što sam napisao.

Problem seljoberizma se javlja pogotovo kada na autu sa srpskim tablicama osvane CH nalepnica jer je siroti jadnik krša uvezao iz CH! Njemu su objasnili da CH g.vno lepše miriše i tvrđe je i bolje od ostalih istih takvih krševa i g.vana :)) A istina je da je, ako je bar isti kao ostali izvozani krševi, sigurno samo daleko više izložen soljenju saobraćajnica i mnogo truliji! :)

A i ti si mi sumnjiv čim se pravdaš oko ch nalepnice pogotovo kada voziš auto i živiš tamo, ti bi npr trebao svakako (i obavezno) da je imaš

A ono za obrazovanje sam ozbiljan, mi smo izuzetno glup narod i nama treba edukacija i otvaranje očiju kako bi mnoge majke izbegle da im se ćere drmusaju na masnim sedištima crnih polovnih audija jer su pomislile da će se dobro udati!? :))) (e samo zbog toga naš napaćeni siroti momci i kupuju ove čađave nekretnine kako bi ih makar vikendom izgurali u grad i poentirali)

DC

pre 2 godine

@ns: Moj 3.0 dizel je 2014. godiste i trenutno je na 107.000km. Kupljen 3 godine star sa 50.000km kod ovlascenog dilera kroz proizvodjacev program polovnih vozila, sa 2 godine fabricke garancije. Svi servisi do dana danasnjeg samo u ovlascenom servisu. I jos uvek je na Svajcarskim tablicama, samo sto ja gledam da ne lepim nikakve nalepnice pa se jos uvek provlacim bez one CH. Auto ne da nema korozije nego ni jednu ogrebotinu. Tako da to sto takve aute niko ne dovozi u Srbiju jer je on i dalje atraktvian i ovde u CH, ne znaci da ih nema.

Igor Jeremić

pre 2 godine

Dobri poslovni potezi i odlicna procena trzista i ciljne grupe ne moze da im se ospori u sta god neko verovao ili ne voleo.

Vlajko

pre 2 godine

Privatno vozim sandera prve generacije,10 god starog....i vrlo sam zadovoljan...službeno dosta često sam u prilici da vozim škodu oktaviju(i najnoviju a8 i predhodnu generaciju a7)...i tvrdim da jw osećaj za volanom NEBO-ZEMLJA!...naravno,u korist Škode!...posle Oktavije kad krenem kući i sednem u svoju Dačiju,kao u kutiju metalnu da sam seo!...al se na tu kutiju ne žalim jer da kucnem u drvo, sasvim super te preveze od tačke A do tačke B...

Vozač

pre 2 godine

Posle Drugog svetskog rata, vozila se Izeta, Buba,po gradu su ljudi nosili stvari u građevinskim kolicima i išli peške. Oporavićemo se i od ovog i ponovo voziti kola umesto ovog poloproizvoda. Glavu gore ljubitelji vožnje:-)

Kobaja Grande

pre 2 godine

Gledam neki dan, najnovija Dacia Jogger u Extreme paketu, sa motorom 100ks kosta 17.500eur.
Onda pogledam polovan karavan star 10 godina, Mercedes C250CDI 4Matic sa 204ks i automatskim menjacem sa 7 brzina, koji je presao 104.000km: 13.500eur.
I dalje nisam gledao, izbor se namece sam.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Gledam neki dan, najnovija Dacia Jogger u Extreme paketu, sa motorom 100ks kosta 17.500eur.
Onda pogledam polovan karavan star 10 godina, Mercedes C250CDI 4Matic sa 204ks i automatskim menjacem sa 7 brzina, koji je presao 104.000km: 13.500eur.
I dalje nisam gledao, izbor se namece sam.
(Kobaja Grande, 18. januar 2022 10:33)


Ti zaista misliš da je taj Mercedes prešao 104000 km za 10 godina?
Kakav danak neiskustvu!
(statuskan, 18. januar 2022 12:17)


Svajcarska je u pitanju. Cene sam namerno prebacio iz CHF u EUR, da takvi kao ti lakse shvate.
I da, realna je kilometraza, nije to Balkan.

Dejan

pre 2 godine

Zamenim prosle godine X1 za Dustera. Odmorih. Preporodih se. Sta li se ljudi zamlacuju za 10+ nemcima meni vise nije jasno. Ko iz pijanstva da sam se probudio pa me blam svega od predhodne noci. A tokom noci sam mislio da sam baja i da dominiram :) Budala.

Smuleco

pre 2 godine

Zamenim prosle godine X1 za Dustera. Odmorih. Preporodih se. Sta li se ljudi zamlacuju za 10+ nemcima meni vise nije jasno. Ko iz pijanstva da sam se probudio pa me blam svega od predhodne noci. A tokom noci sam mislio da sam baja i da dominiram :) Budala.
(Dejan, 18. januar 2022 12:31)

Ironičan si?:)

mentalni bolesnik

pre 2 godine

Stvar je tu kranje jednostavna, ko ne kupi novu dačiju, već bilo šta drugo, taj je teški degenerik. Nema tu mesta dilemama.

ns ja

pre 2 godine

U ovom autu da zamene taj penzionerski volan, eto im još makar 20% kupaca mlađe generacije, i još ako dodaju opciju 1,5dCi ...ubili!

A znamo da neće jer ma čak i taj glupi volan - pokvario bi im rezultate glavnog brenda: jer ko hoće i malo stila, i dizela, taj mora da ide u renault salone da potraži

Jovan

pre 2 godine

Ja ne znam vase komentare sto hocete da dokazete da je pametan ko vozi Daciu a budala ko vozi nesto skuplje?
Sve ima svoju cijenu i kvalitet, nekim ljudima je svedno i da hodaju zapusteni i odrpani, pa ne znaci da su pametniji od onih koji vode racuna o izgledu...
Postujte svaciji izbor

Реално

pre 2 godine

Zamenim prosle godine X1 za Dustera. Odmorih. Preporodih se. Sta li se ljudi zamlacuju za 10+ nemcima meni vise nije jasno. Ko iz pijanstva da sam se probudio pa me blam svega od predhodne noci. A tokom noci sam mislio da sam baja i da dominiram :) Budala.
(Dejan, 18. januar 2022 12:31)

Из рубрике "Није се десило".

Mare026

pre 2 godine

@
U okviru renault grupe veći rast je imao brend Alpine koja je bila u plusu 74,1%.
(činjenice, 18. januar 2022 09:57)
U procentima to jeste znacajan rast, ali sam taj broj ne znaci mnogo bez prilozenih konkretnih brojeva o prodatim primercima.
Ovde nas danima bombarduju rekordima koje Dacia rusi i razvaljuje sa prodajom, a onda vidis da su za celu godinu prodali okvirno isti broj modela kao sto Toyota proda za 3-4 nedelje.

dejan

pre 2 godine

Koja je verovatnoca da ce neko u komentaru napisati ultimativni argument Dacija sekte “od tacke A do tacke B”? :)
(Straight Outta München, 18. januar 2022 10:51)
Jedina auto sekta u Srbiji su pacenici koji muvaju ribe na nemacki krs od 10 i vise godina koji je presao 4 puta vise od onoga sto im je frajer iz Bugojna napisao u "servisnu knjizicu". I koji posle tri cetiri godine ne mogu za zavale nikome, a ne znaju sta ce sa njim jer im zdere lovu za fdelove, registraciju, gume i sl. Ovi ostali su prakticni ljudi. Evo npr. ova Dacia. Korektan praktican ekonomican auto po jako povoljnoj ceni. Pravi izbor za izivljenog i razumnog coveka.

Neo

pre 2 godine

Koja je verovatnoca da ce neko u komentaru napisati ultimativni argument Dacija sekte “od tacke A do tacke B”? :)

Hahaha najjači komentar..
Inače oko 95% cenim

jojufff

pre 2 godine

Logicno, automobili postaju preskupi.
Sluze za prevoz od mjesta a do mjesta b..a plaćaš silnu opremu koja ne sluzi nicemu i gomilu lampica, ekrana!

Timer

pre 2 godine

Svaki dan DACIA, DACIA...
(R2D2, 18. januar 2022 09:11)

Šta da radimo, uvek se piše o broju 1? Tako su davili i sa golfom.
ps. gde je onaj što stalno piše kantica i plastikaner? Nedostaje mi njegova stručna analiza u dve reči.

Stefan

pre 2 godine

Logično. Nije skup, korektno izgleda, NOV, garancija, jeftini delovi, oprema naravno ni blizu neog premiums... ali dovoljno mesta za 4 odrasle osobe, klima, 100ks, ok potrošnja...
MSM kome nije do toga da muva neke nesrećnice koje se lepe za automobil, sasvim dobra ponuda.
I naravno da niko normalan ne upoređuje Dačiju sa mnogo skupljim i sa više pažnje napravljenim automobilima.

I da, na Zapadu ljudi kupuju nove automobile. Imaš 20 000 evra, nećeš kupiti polovni a6 iz 2015, već nešto novu u tom cenovnik rangu. Na Balkanu obrnuta priča (i kod gastosa naravno).

Djorke

pre 2 godine

Dacia prva, Dacia rekord, Dacia ovo, Dacia ono …


Svaki clanak kao da je Dacia svetsko cudo koje ti daje nesto ekstra za male pare. Pre svega nije ekstra, a pare su male samo u poredjenju sa drugima. Da li bi Dacia bila prva, rekord, ovo ili ono da je ekonomska situacija u svetu bolja? Sta kao Evropljani ne znaju da su Reno, Tojota, Kia, Peugeot, Vagen i manje-vise svi ostali bolji od Dacie? Oni su neke veverice?

Nego stisla kriza na sve strane, nesigurnost posla, plate iste ili manje, pritom se ne zna dokle ce da traje i u kom pravcu ce da sve ovo ode, a cene otisle u nebesa pa se ljudi odlicuju za jeftinije opcije. Nista cudno nema u tome.

Sa druge strane i ostali proizvodjaci mogu 2-3 stvari od Dacie da nauce. Nije bas da se svi lozimo na tablete na tockovima, na milion senzora koji nam menjaju oci u saobracaju, na senzore i automatske voznje. Ima dosta ljudi koji samo hoce upotrebiv, cvrst i robustan auto koji, ako moze, i pristojno da izgleda i da se lepo vozi, a pritom da ne kosta 100 dukata. Ne mora biti bas jeftinoca ziva kao Dacia, ali ne mora ni biti nakrcan opremom koju ne zelim, a moram da platim. Pristojan spolja, unutra ok materijali, dobar motor, moderne vozne karakretistike, bezbednost … sasvim dovoljno.

Nikola

pre 2 godine

Gledam neki dan, najnovija Dacia Jogger u Extreme paketu, sa motorom 100ks kosta 17.500eur.
Onda pogledam polovan karavan star 10 godina, Mercedes C250CDI 4Matic sa 204ks i automatskim menjacem sa 7 brzina, koji je presao 104.000km: 13.500eur.
I dalje nisam gledao, izbor se namece sam.
(Kobaja Grande, 18. januar 2022 10:33)

I nisi kupio ni jedan...jer nemas para...

Филипинац

pre 2 godine

Скок цена, мада ни Дачија није више толико јефтина и наравно пад стандарда средње класе која је пре куповала Голфа и слично. Ово је више за бригу по многим другим питањима... А ово са Б92 нека почну више да назначавају ПР уз ове текстове, сваки други дан хвалоспеви о Дачији

Ahtung

pre 2 godine

Pa, kad im i ne trebaju čipovi, pošto rade na kurblu!

Šalim se! Ima Dacia čipove, ali one jednpstavnije, koji, zapravo, i jedini služe svrsi, a sve ostalo je infotejment šminka, koja se skupo plaća.

statuskan

pre 2 godine

Gledam neki dan, najnovija Dacia Jogger u Extreme paketu, sa motorom 100ks kosta 17.500eur.
Onda pogledam polovan karavan star 10 godina, Mercedes C250CDI 4Matic sa 204ks i automatskim menjacem sa 7 brzina, koji je presao 104.000km: 13.500eur.
I dalje nisam gledao, izbor se namece sam.
(Kobaja Grande, 18. januar 2022 10:33)

Ti zaista misliš da je taj Mercedes prešao 104000 km za 10 godina?
Kakav danak neiskustvu!

ChuChu

pre 2 godine

Najveći deo komentara potiče od likova koji pojma nemaju kako se kreću cene novih automobila, nikada nisu kupili i kupovali nov automobil, nisu ni seli a kamoli vozili u konkretno ovaj auto koji komentarišu...a o opterećenošću sujetom da i ne govorim....
Takodje se divim likovima koji spominju dve zvezdice na testu sigurnosti a da ti isti likovi nemaju pojma kako se i sta ocenjuje i kako se formira konacna ocena i zasto se daje...pogotovo sto se kriterijumi testiranja svake godine menjaju, molio bih te likove koji misle da je neki polovnjak od 10 godina bezbedniji od nekog savremenog vozila...daj makar procitajze nesto od crash testovima , sta se kako ocenjuje, pogledajte procente....i i formisite se zasto neki auto dobije manje ili vise zvezdica.

Nemanja

pre 2 godine

Gledam ove negativne komentare na račun Dačije i ne mogu da se otrgnem utisku da ljudi glorifikuju Škodu a negativno komentarišu Dačiju...Škoda je kršina veća od Dačije a duplo skuplja.Ali ako trend kaže da je to marka onda ova zemlja piša firnajst kad je vidi.Imao sam i jedan i drugi nov i mogu da komentarišem Daster u pređenih 570000 km menjao sam set kvačila i 3 puta kočnice a Škodu Oktaviju u 230000 generalnu na 135000 km i 3 puta kočnice...I što se tiče mercedesa iz Švajcarske koji je prešao 104000km ahahahaha koja si ti budala , nema auta sa zapada koji dođe u Srbiju a da nije prešao bar 200000...

prrrr

pre 2 godine

@(Nemanja, 19. januar 2022 08:50)

Na cemu li si ti. Daleko je dacia od skode u svakom smislu i to negativnom. To sto se pokvarilo nesto na nekom autu, jednostavno moze da se desi svakom i nije nesto sto se ucestalo desava, jer sam imao prilike da vidim i jedne i druge sa ogromnim kilometrazama bez preteranih ulaganja. Ali zato, voznja, kvalitet unutrasnjosti, prostor i ostalo je daleko u korist skode. Naravno i skuplja je u nabavci i odrzavanju, ali reci da je Dacia bolja je pokusaj namerne obmane.

realan

pre 2 godine

ljudi na zapadu ne pate od brenda, sto ovi podaci i pokazuju. svakako Dacija nije prvi automobil u porodici, ali jeste drugi i treci. Na primer komsija mi uvde u jednom mestu pored pariza vozi Peugeot 508 od preko 50k eura ovde u Francuskoj, ali zena mu vozi daciju, kao i cerka. Banalan primer. Komsija pored 2 audija i dacija duster itd. bas ih puno ima

Joole

pre 2 godine

Hm, kakvi bi bili komentari da se ovako neki automobil pravi u Srbiji?
Da li bi onda bio plastikaner sa "samo" 100ks?
U svakom slucaju, mi smo uvek najpametniji. Steta sto nas proizvodjaci ne zaposle u menadzmentu, pa da im otvorimo oci i izvedemo na pravi put.

Srećko

pre 2 godine

Sad vozim dizelasa od 150 ks i 320nm pa kad bih usao u benzinca od 100ks i verovatno 120nm mozda bih i ja pricao spor, trom, slab..
(Max, 18. januar 2022 16:28) 

Ovaj ima 170nm i uopšte nije trom.

dok ne stigne kanalizacija

pre 2 godine

Danas svaka šuša koja ima novca vozi Porsche a sa druge strane svaka koja nema novca vozi Dacia. Tako da ovaj paralelni rast Dacia i Porsche znaci samo jos vise siromasnih i bogatih ono izmedju to postaje ezoterija. Jadan smo svet kako se razvijamo.

Beograd 011

pre 2 godine

Logicno, automobili postaju preskupi.
Sluze za prevoz od mjesta a do mjesta b..a plaćaš silnu opremu koja ne sluzi nicemu i gomilu lampica, ekrana!
(jojufff, 18. januar 2022 09:44)

Moram da stanem u odbranu tih lampica i omrazene elektronike :)

Moj sluzbeni auto ima svasta neto od opreme i sve ima neku svoju korisnu funkciju. Da li bi auto isao bez toga, da isao bi. Da li bih se odvezao od tacke A do tacke B i bez lampica, da odvezao bih se, ali ovako to radim udobnije, sa manje umora(posebno 700km u cugu) i osetno bezbednije. Nemojte bezati od lampica i elektronike, vrlo brzo shvatite da je sve korisno i relativno lako se nauci.

E sad sto se tice cene, slazem se sve je otislo dosta predaleko posebno za nase (ne)mogucnosti, ali vredi ko moze da priusti.

Max

pre 2 godine

Ne znam sta je sa ljudima, svima malo 100 ks!? Da li je moguce da su ta kola toliko troma?
Nekada davno sam vozio Astru F 1.4 od 80 ks i auto je sasvim pristojno isao. Do duse tad nisam znao za bolje. Sad vozim dizelasa od 150 ks i 320nm pa kad bih usao u benzinca od 100ks i verovatno 120nm mozda bih i ja pricao spor, trom, slab..

ns ja

pre 2 godine

(Kobaja Grande, 18. januar 2022 16:07) do sada sam sudeći po tvojim komentarima, imao dobro mišljenje o tebi. Kad ono, viđu vraga, on veruje u dedamraza iz švajcarske!? :))

Naj znoj-blam-idiotizma me oblije kad na kršu vidim "ponosnu" CH nalepnicu, kao da siroti na sav glas viču: "Vozila baba do pijace, ali stvaarno, keve mi, pa tamo u ch ne lažu!!!"

A u stvari jadni iskompleksirani seljoberi, jer zašto bi pobogu neko držao seljobersku CH nalepnicu na svom trulom kršu ako ne da (po)kaže svetu kako je njegov krš "bolji" od drugih istih, ili izvuče siromašak koji dinar više na tu seljobersku foru ??

Inače, tamo u CH, osim što voze kao i svi-dok ne raskantaju, a kad im postane skupo održavanje uvale nekome i kupe sebi novo, e pored toga tamo sole saobraćajnice baš baš sole, ozbiljno sole, zbog zime i leda-ozbiljna država(!) Pa jedino što ti je garantovano sigurno, je to da je mnogo truliji od ostalog škart leša koji je dovugljeni u ovu našu siromašnu i nepismenu državu a iskompleksiranu..

Kod nas devojke treba u školi učiti da princ na belom konju ne vozi polovan auto (izvožen, znojavih sedišta, masan, izakan, izlupan, opeglan, zafarban, bez dpf-a...)! Nikada!! Čak ni iz CH, ne vozi čađave leševe, ne nosi pocepane gaće, čarape..! I to kao poseban i obavezan predmet ili u sastavu građanskog vaspitanja i ekologije!!!To nam je jedina šansa da se ekonomski i ekološki oporavimo! I mentalno. Ovi drugi što im stvarno treba auto već kupuju bilo šta samo da je novo..

milan

pre 2 godine

Za one koji veličaju Dacia marku u odnosu na marku Škoda podatak da ona ima oko pet puta veći neto prihod za isti broj prodatih vozila.
Neću reći i da je tolika razlika u kvalitetu u korist Škode, ali govori mnogo.

Apolon

pre 2 godine

90% vas koji pljuje Daciu NE može da iskešira ni za najjeftinijeg novog Logana od 10.200€.

Valjda su kompleksi manji u Audiu xx 2005. godiše, 100.000 pređenih km (čitaj vraćeno sa 500.000), ali je lepše i lakše ziveti u Diznilendu.

ns ja

pre 2 godine

(DC, 19. januar 2022 21:30) i moj je star 5 god prešao 80.000km još je pod garancijom, ja sam ga kupio novog, i nemam SRB nalepnicu!? Što znači da ti druže ne razumeš poentu onoga što sam napisao.

Problem seljoberizma se javlja pogotovo kada na autu sa srpskim tablicama osvane CH nalepnica jer je siroti jadnik krša uvezao iz CH! Njemu su objasnili da CH g.vno lepše miriše i tvrđe je i bolje od ostalih istih takvih krševa i g.vana :)) A istina je da je, ako je bar isti kao ostali izvozani krševi, sigurno samo daleko više izložen soljenju saobraćajnica i mnogo truliji! :)

A i ti si mi sumnjiv čim se pravdaš oko ch nalepnice pogotovo kada voziš auto i živiš tamo, ti bi npr trebao svakako (i obavezno) da je imaš

A ono za obrazovanje sam ozbiljan, mi smo izuzetno glup narod i nama treba edukacija i otvaranje očiju kako bi mnoge majke izbegle da im se ćere drmusaju na masnim sedištima crnih polovnih audija jer su pomislile da će se dobro udati!? :))) (e samo zbog toga naš napaćeni siroti momci i kupuju ove čađave nekretnine kako bi ih makar vikendom izgurali u grad i poentirali)

prvi i pravi "realno"

pre 2 godine

Pola miliona godišnje proizvodi Dačia, mi deset puta manje. Slovačka ima tri fabrike automobila, milion komada automobila godišnje proizvede. Gde grešimo?

VILI

pre 2 godine

Poredjenja radi, Bezbednost je u rangu testiranih citroena c4 i opel mokka. EuroNcap 2021, tako da ne odudara kao sto se misli kada se kaze bezbednost ocenjena sa 2 zvezdice, razlog zasto navedeni modeli imaju 4 zvezdice je u pomoci asistencije elektronskih sistema. Pracenje linije, prepoznavanje radara pesaka. Moze se uporediti na njihovom sajtu u detaljnim izvestajima i bodovanju sigurnosti putnika u kabini. Radar kod stepwaya prepoznaje samo putnicka vozila. Sto se cene automobila tice ona je i dalje medju novima najpovoljnija, poseduje turbo motor, dok konkurenti imaju u osnovi atmosferske benzince. 1.0tce je naslednik proslog 0.9 tce,Istina cena su svih novih automobila otisle na vise. Osnovna fabija je trenutno 13.992e za mpi 1.0 motor.

DC

pre 2 godine

@ns: Moj 3.0 dizel je 2014. godiste i trenutno je na 107.000km. Kupljen 3 godine star sa 50.000km kod ovlascenog dilera kroz proizvodjacev program polovnih vozila, sa 2 godine fabricke garancije. Svi servisi do dana danasnjeg samo u ovlascenom servisu. I jos uvek je na Svajcarskim tablicama, samo sto ja gledam da ne lepim nikakve nalepnice pa se jos uvek provlacim bez one CH. Auto ne da nema korozije nego ni jednu ogrebotinu. Tako da to sto takve aute niko ne dovozi u Srbiju jer je on i dalje atraktvian i ovde u CH, ne znaci da ih nema.

Mika

pre 2 godine

U okviru renault grupe veći rast je imao brend Alpine koja je bila u plusu 74,1%.
(činjenice, 18. januar 2022 09:57)

Da, prodali su u prethodnom periodu 20, sad 34. Kakva statistika.

Sudija sviraj kraj!

pre 2 godine

Dok su ovde svake pisani tekstovi o golfu pisali ste da se za dobrim konjem prašina diže! Pisali ste da evropljanin ima ukusa, da prepoznaje kvalitet?
Sada kmečite, ne sviđa vam se rezultat?

da primetimo

pre 2 godine

Dačija porasla 3 % ???
A Porsche 11% :)

"Pandemija koronavirusa i nedostatak mikročipova nisu sprečili Porsche da postavi novi prodajni rekord. Nakon što su se Lamborghini i Bentley pohvalili rekordnom prodajom u 2021. godini, isto je učinio i Porsche. Magična brojka kompanije iz Zuffenhausena iznosi 301.915 automobila, odnosno 11% više u odnosu na 2020. godinu zahvaljujući rastu potražnje u svim globalnim prodajnim regijama. Još jednom je Kina najveće pojedinačno tržište, pa je u ovoj zemlji zabeleženo povećanje prodaje za 8% na ukupno 96.671 automobil. Sa rastom od 22% u SAD-u je prodato 70.025 Porcheovih automobila. Kada je reč o Nemačkoj, prodaja je povećana za 9% na 28.565 automobila, tako da je Porsche zabeležio povećanje potražnje u Evropi za 7% i prodao 86.160 automobila..."

Smuleco

pre 2 godine

Pola miliona godišnje proizvodi Dačia, mi deset puta manje. Slovačka ima tri fabrike automobila, milion komada automobila godišnje proizvede. Gde grešimo?
(prvi i pravi "realno", 18. januar 2022 17:25)


Prosto, nigde ne grešimo...jednostavno smo, nesposoban narod!:(

Japanese

pre 2 godine

Sa druge strane i ostali proizvodjaci mogu 2-3 stvari od Dacie da nauce. Nije bas da se svi lozimo na tablete na tockovima, na milion senzora koji nam menjaju oci u saobracaju, na senzore i automatske voznje. Ima dosta ljudi koji samo hoce upotrebiv, cvrst i robustan auto koji, ako moze, i pristojno da izgleda i da se lepo vozi, a pritom da ne kosta 100 dukata. Ne mora biti bas jeftinoca ziva kao Dacia, ali ne mora ni biti nakrcan opremom koju ne zelim, a moram da platim. Pristojan spolja, unutra ok materijali, dobar motor, moderne vozne karakretistike, bezbednost … sasvim dovoljno.
(Djorke, 18. januar 2022 11:12)

Kupi Tojota Korolu.

DC

pre 2 godine

@ns ja: Sto se tice automobila, jednosavno nisi u pravu: polovni automobili iz CH su generalno gledano (uvek ima izuzetaka) bolje opremljeni, sa jacim mtorima, manjom godisnjom kilometrazom, bolje odrzavani i sve ukupno u boljem stanju od polovnjaka iz prakticno bilo koje druge evropske zemlje. To su vise puta potvrdili automobilski mediji iz mnogih evropskih zemalja, a dovoljno je otici do Ciriha, pogledati stanje voznog parka pa urediti sa onim sto se vozi po ulicama bilog kojeg italijaskog, engleskog, francuskog, nemackog grada. Razlika u standardu (u pogledu opsteg stanja vozila) je vrlo jasno uocljiva. Pogotovo ne znam odakle ti ideja da je u CH korozija zesce rasprostranjena. Po putevima se baca so ali ne i rizla, tako da nema sta da osteti farbu a nemas pojma koliko je tehnicki pregled rigorozan po svakom pa i po tom pitanju.

O problemu seljoberizma i pogotovo obrazovanja se apsolutno slazem.

DC

pre 2 godine

A i ti si mi sumnjiv čim se pravdaš oko ch nalepnice pogotovo kada voziš auto i živiš tamo, ti bi npr trebao svakako (i obavezno) da je imaš
(ns ja, 20. januar 2022 08:36)

CH nalepnica nije obavezna unutar zemlje vec u inostranstvu. Italijani i Austrijanci su poznati po tome sto deru aute registrovane u CH bez tih nalepnica. Medjutim, umesto prave nalepnice, u CH je moguce kupiti magnetnu (kosta oko 5 CHF) koja se 'nalepi' na auto samo po potrebi, a cim se vratis kuci u CH, skines je do sledece prilike, sto zapravo cini vecina lokalnog stanovnistva, ja takodje.

Igor Jeremić

pre 2 godine

Dobri poslovni potezi i odlicna procena trzista i ciljne grupe ne moze da im se ospori u sta god neko verovao ili ne voleo.

Vlajko

pre 2 godine

Privatno vozim sandera prve generacije,10 god starog....i vrlo sam zadovoljan...službeno dosta često sam u prilici da vozim škodu oktaviju(i najnoviju a8 i predhodnu generaciju a7)...i tvrdim da jw osećaj za volanom NEBO-ZEMLJA!...naravno,u korist Škode!...posle Oktavije kad krenem kući i sednem u svoju Dačiju,kao u kutiju metalnu da sam seo!...al se na tu kutiju ne žalim jer da kucnem u drvo, sasvim super te preveze od tačke A do tačke B...