Sreda, 12.01.2022.

10:06

Dacia ponudila luksuzni Duster Extreme, poznata i cena FOTO

Izvor: B92

Dacia ponudila luksuzni Duster Extreme, poznata i cena FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

Mile

pre 2 godine

@Tester
Ma, pusti buku.Sta cemo sa bezbednoscu?Dacije kao da su od lego kockica...Spring jednu zvezdicu,a Stepvej dve,Daster tri,stvarno opasno i smesno.....

Tester

pre 2 godine

Imao sam prilike da vozim novog Dastera 2019. Bio nam je u izboru pri kupovini novog. Neko je već napisao za buku na brzini od 130km/h. Stvarno je ne izdrživa. Meni lično dizajn spoljašnji je lep. Iznutra mi se ne sviđa kako izgleda km sat kao iz 80-ih (dizajn). Ostalo ki je manje više sve ok. Ali kad vidim taj sat i kad čujem tu buku... Kupili smo Fiat 500l. Neuporedivo lepši iznutra i najvažnije tiši u vožnji a približno cenovnog ranga. Ne kudim ničije ali mislim da bi morali ozbiljno da porade na zvučnoj izolaciji.

Mita

pre 2 godine

Ozbiljna mana Dacijinih vozila je zaista bezbednost.Duster ima cele tri zvezdice,Stepway dve,a Spring jednu.To zaista nije sve slučajno baš za svaki model,a ako se štedi na bezbednosti,a tu ne sme da se štedi,kakvo li je ostalo.To je stvarno sramotno za nova vozila u 2022 godini.Zaista ne znam da li postoje novi automobili sa manje zvezdica na Euroncap testu od Dacie...?

CJC

pre 2 godine

Kad bude od babe devojka tad ce od dacije da bude lux vozilo. Moj rodjak je kupio 3 god starog BMW sa 42.ooo km na satu za 18.500 eur iz salona koji prodaje nove bmw automobile i aute vracene staro za novo. Dakle ne na nekom placu sa vracenom km i slicno. E sad vidi da li se isplati da kupis daciju za te pare kad za oko 20.ooo eur imas da biras ozbiljne automobile.
(jes da bude, 13. januar 2022 09:11)

Leleeeeeeee

DC

pre 2 godine

Da li je moguće da bi neko normalan za manje novca pristao da kupi nov Jeep Renegade 1,3T T4 150 DDCT, umesto ove prelepe, najsavremenije, najpouzdanije, najluksuznije i najsavršenije dačije ?
(čovek u neverici, 12. januar 2022 22:23)

Imaš i takvih ljudi.
(logično, 13. januar 2022 09:51)

Da li se gore navedeni Jeep nudi sa 4WD? Možda Dustera kupuju oni kojima zaista treba to, ili barem tako misle.

Da

pre 2 godine

Vozim stepvej prve generacije 10 godina. Da, auto ima puno mana, ali evo me na malom servisu koji košta 6100 din i sve mane se zaborave. Kada bude bilo više para voziće se bolji auto.

sledeći je Dačija opet

pre 2 godine

Ko ovo kupi ni pakao mu nece tesko pasti!
(Analiticar, 12. januar 2022 12:29)

Poverovaću ti ako pišeš iz pakla i baš uživaš tamo .Šalim se, neću ni tada jer vozim novu Dačiju već godinu dana.

Radovan

pre 2 godine

RENAULT Duster ima karoseriju od RENAULT Sandero.
Pogon 4×4 preuzet je od NISSAN Murano, zato Duster ima nesrazmernu karoseriju, odnosno mnogo uže bokove u odnosu na blatobrane, odnosno inženjere je mrzelo da skraćuju poluosovine od Murana.
NISSAN je kompletni vlasnik japanske fabrike specijalizovane za proizvodnju transmisije i 4×4 pogona.
Zadnje vešanje uzeto je od prototipskog vozila LADA Kalina SW 4×4.
Izrada prototipa koštala je 420 mil. $, odnosno dosta jeftino jer je skoro sve preuzeto od postojećih vozila. Priprema fabrike za proizvodnju iznosila je 70 mil. $. Obično to bude preko 100 mil. $ u fabrikama gde postoji automatizacija i manipulativni roboti.

Bili su intervjui odgovornih ljudi u vreme kada se sve ovo dešavalo.

novo je novo

pre 2 godine

sto je najsmesnije 90% ljudi koji ovde pljuje dacije voze losije automobile od nje. kompleksi
(bog kladionice, 12. januar 2022 22:16


Koji je to lošiji auto od dačije?
(zmaj, 13. januar 2022 01:25

Svaki koji nije nov .

logično

pre 2 godine

Da li je moguće da bi neko normalan za manje novca pristao da kupi nov Jeep Renegade 1,3T T4 150 DDCT, umesto ove prelepe, najsavremenije, najpouzdanije, najluksuznije i najsavršenije dačije ?
(čovek u neverici, 12. januar 2022 22:23)

Imaš i takvih ljudi.

Djorke

pre 2 godine

Sa nekoliko Dacia sam imao prilike da se uposznam, najvise sa Duster prve generacije u kome sam presao mnogo kilometara, autoput i laki off (makadam, blatnjavi putevi itd, ). Za laki off, fenomenalan auto za te pare, plus jako pouzdan i nikakvu zamerku nemam. Za sve ostalo - ne bas, i to ne zbog (ne) kvaliteta (jer je sve robusno), nego zato sto mu fali osnovne rafiniranosti. Na 120 na sat, ne cujes svoje misli u kolima, jer cujes motor, cujes menjac, cujes diferencijal, cujes svaki deo koji se pomera ili okrece i stvarno mi je bio pakao na autoputu svaki dan . Sada sam vise vezan za kancelariju, a kolega ide Dusterom 2020 godiste i kaze da su popravili dosta stvari u odnosu na generaciju 1, da maltene nema veze vozacko iskustvo sa prvim modelom.
Brat je vozio Logan prve generacije, a moj utisak u voznji je da je kao Jugo Florida - bukvalno taj utisak sam imao. Sadasnji Logan - nisam imao dodirne tacke, ali sumnjam da je kao Florida.

Takodje komsija ima Sandero prve generacije … nisam zahtevan vozac, ali ono je bas ispod svakih standarda. S druge strane, jednom sam putovao u Italiju sa Sandero generacija 2 i nikakvu zamerku nemam (troje odraslih, natovaren torbama, ok udobnost, ok potrosnja, drzi lepo putnu brzinu na autoputu iako je bio najmanji motorcic, lepo se snalazio po uskim Italijanskim ulicama … sve ok).
Dacia je sve bolja iz generacije u generaciju, a napredak nije kao iz Golf 5 u 6, nego je sustinski i primetan. Ako ovako nastave, njihovo vreme tek dolazi.

jes da bude

pre 2 godine

Kad bude od babe devojka tad ce od dacije da bude lux vozilo. Moj rodjak je kupio 3 god starog BMW sa 42.ooo km na satu za 18.500 eur iz salona koji prodaje nove bmw automobile i aute vracene staro za novo. Dakle ne na nekom placu sa vracenom km i slicno. E sad vidi da li se isplati da kupis daciju za te pare kad za oko 20.ooo eur imas da biras ozbiljne automobile.

jes da bude

pre 2 godine

Zivim u Americi i uvek kupujem nov auto...Sada vozim Subary Legacy 2018 godishte...Kupljen nov za 22,500 dolara sa 0% interesa...Imam josh 2-3 meseca i biche isplachen...Imam 52,500 milja i ochekujem sledechih 150,000 bez ikakvih problema...Dosada, samo mi se upalila lampica (check engine) i bila je u pitanju nekakva plastika na poklopcu rezervoara pukla i to promenjenu u garantnom roku...Drugo nishta...Samo benzin i menjanje ulja...
(Kole Mesar, 12. januar 2022 21:58)

Kakve veze ima ovaj tvoj komentar sa tekstom? Tacno se vi gastosi nikad ne uklapate. Prvo ne valja vam zemlja i narod gde ste se rodili, onda odete al ne lezi vraze ne valja ni tamo, i tamo se nekako ne uklapate, ko tudji. Tako ti sa tekstom, ne uklapa ti se komentar.

dzon

pre 2 godine

Vozim Hondu Civic 2020, automatik ali u Emiratima. Neverovatan auto. Nemam ni jednu zamerku.
Znam da putevi ovde i kod nas ne mogu da se porede, klima naravno nije ista, ali ako ima neko da vozi civic u Srbiji i moze malo vishe da mi kaze kakva je za nashe podeblje?
Hvala i svako dobro

Borat Sagdiyev

pre 2 godine

Kako prijatelju za KIA kažeš da je top, a isto tako da su im motori i limarija loši.

Šta je onda dobro na njima? Lajsne na vratima?

Nemam ništa protiv KIA, nisam nikada seo ni u jednu, samo mi ovo zaparalo "uši".
(gigi, 12. januar 2022 15:21)


Kupio novu Kia SW 2015 nikad nikakvi kvarovi, redovan servis i iskoristio kasko u poslednjoj godini za ostecenja koje sam "zaradio" po parkinzima. Sledece vozilo Kia proceed gt - staro za novo.

lily

pre 2 godine

Korektan auto, nije G klasa Mercedesova, ali je ceo vek ispred Lade Nive (koju sam vozio 10 leta i zima po svim mogucim terenima - 2010.god. je bila, rashodovana pre 2 god.). Mada, ja bih pre za te pare (ako treba i malo dodao) Renegade (cist Fiat, odlican na svim testovima) ili za 21400e Mazdu CX30 (sve sem krila).
(Milisav vajni, 12. januar 2022 23:58)

nema potrebe da objasnjavas svoje navode, samo napisi sta si zeleo. npr ovako

Korektan auto, nije G klasa Mercedesova, ali je ceo vek ispred Lade Nive . Mada, ja bih pre za te pare Renegade ili za 21400e Mazdu CX30 .

zmaj

pre 2 godine

sto je najsmesnije 90% ljudi koji ovde pljuje dacije voze losije automobile od nje. kompleksi
(bog kladionice, 12. januar 2022 22:16


Koji je to lošiji auto od dačije?

Ivan ZG

pre 2 godine

Dacia 4x4 ima potpuno drugačiji ovjes od one 4x2 tj. one sa pogonom na prednje kotače. Renault je od Nissana posudio 4x4 pogon za Daciu Duster.
Otuda njegova dobra prohodnost na lošem terenu.

Mile

pre 2 godine

@gagi4

Slažem se u potpunosti samo što je spisak prethodnih (polovnih) automobila malo drugačiji.

Od 2017. godine samo novi i mogu da kažem kada se prebrodi početna investicija (u mom slučaju je fin. lizing u pitanju) ukupni troškovi eksploatacije su apsolutno prihvatljivi pogotovu ako se uzme u obzir pouzdanost i posebno ono što nema cenu a to je lični osećaj zadovoljstva.

jo

pre 2 godine

Sasvim korektan auto, sada posle posle 10ak god napredovanja- pa tako reci nema razlike u odnosu na neke konkurente, samo prednosti- prostraniji od Rengade-a, veci gepek, kao i od Vitare jedino sto mu je mana( kao i vecini modela) je ukidanje starijih 1.6b/tng motora, ovaj auto je dosta narastao gabaritima i opremom a voziti motor od 900ccm koji trosi 10-12l po guzvi kao i stari 1.6- nema smisla ... Takodje zanimljivo po ceni, iako ne pripada ovoj klasi jer je karavan, je novi Tipo SW Cross- dobar izbor izmedju 1.3 i 1.6mjet a onaj 1.0t3- ko sme da rizikuje, kao i kod Dustera...

jaja

pre 2 godine

Joj ljudi.. smejace vam se celo selo ako vozite Daciju.. znam da vas to ne interesuje i ne pogadja, ali da ce da se smeju hoce. Bice u fazonu vidi onog naseg kupio rumunski auto za 20,000 :-)))))

Larva

pre 2 godine

Čekaj, da li mi stvarno pričamo o ceni od 20.000 evra za rumunskog plastikanera? Taj ko bi dao tolike pare za tu kanturinu ili ima ozbiljnu šifru, ili je našao pare na ulici, trećeg nema.
Dajte pišite malo o automobilima, a ne o Dačiji.

Mad Max

pre 2 godine

Jednom prilikom sam oko mesec dana vozio Daster po gradu i okolini. Nije nesto specijalno ali nije ni kanta kao sto dosta njih govori. Jednostavno ljudi ocekuju da je to G klasa ili Lendkruzer pa su kao nesto razocarani. Daster je vise kao neka civilizovanija Lada Niva jer je od nje po pitanju voznje na putevima limuzina. Terenske sposobnosti nisam imao prilike da isprobam tako da nisam kompetentan da komentarisem.

Milisav vajni

pre 2 godine

Korektan auto, nije G klasa Mercedesova, ali je ceo vek ispred Lade Nive (koju sam vozio 10 leta i zima po svim mogucim terenima - 2010.god. je bila, rashodovana pre 2 god.). Mada, ja bih pre za te pare (ako treba i malo dodao) Renegade (cist Fiat, odlican na svim testovima) ili za 21400e Mazdu CX30 (sve sem krila).

dogodine do Prizrena dogodine do Knina

pre 2 godine

da se vas gomila botina skupi u neki strajk i da trazi normalnu kubikazu od prozivodjaca i da ne kiouje apsolutno nista novo gde bi nam kraj bio. . .vozili bismo 2.0. . 120hp-150 hp. . .gde bi nam kraj bio. . .ovako trotineti pa se raspravljamo koji je bolji?

čovek u neverici

pre 2 godine

Da li je moguće da bi neko normalan za manje novca pristao da kupi nov Jeep Renegade 1,3T T4 150 DDCT, umesto ove prelepe, najsavremenije, najpouzdanije, najluksuznije i najsavršenije dačije ?

bog kladionice

pre 2 godine

Obzirom da se bavimo terenskim radom nabavili smo 2 Dustera dci 4x4. Ujutro auto putem 130 km/h, a drugi deo dana vožnja letnjim putem ili nekim šumarkom. Pri tom imam sedište, servo, klimu, bluetooth, grejanje, naslon, tempomat. Ne očekujem ništa više od takvog auta. U skladu sa cenom, auto je jako dobar.

Za neku privatnu upotrebu mora da porade na izolaciji i menjaču koji je loših prenosnih odnosa. Verovatno će u budućoj generaciji napraviti potreban skok, kao što je slučaj sa novim i starim Sanderom.

Komentari zlogbih vlasnika NOV NOV Audi su neumesni. Samo da dodam da za jedan radni dan koji prođe moj službeni Duster, vaš NOV NOV Audi bi 4 sledeća dana ležao nad kanalom.
(CrniMika, 12. januar 2022 14:14)

ja vozim dustera vec 5-6 godina sluzbeno, terenski... presao 200000...auto je odlican

sto je najsmesnije 90% ljudi koji ovde pljuje dacije voze losije automobile od nje. kompleksi

DC

pre 2 godine

@Reziel: Peugeot a ni Citroen nemaju verzije sa pogonom na sva četiri točka. Ako ti to nije neophodno, onda je i Dačia puno jeftinija jer je 4wd skupa opcija.

raks

pre 2 godine

Ovi auti se ocigledno ne kvare i to im je najveci adut. Nisu vise toliko jeftini ali sve je poskupljalo. Ja sam bio zaljubljen u Duster, namenski sam otisao u Bg u salon da sednem da vidim kakav je auto, i da skupljam pare za naredni sajam auta. Prilazim, gledam spolja- ok , nit smrdi nit mirise. Otvara mi prodavac vrata, reko hvala ja cu da zatvorim. Zatvaram, otvaram, bezim glavom bez obzira. Ukratko, nisam zahtevan, al ono je ispod juga. Nikad nisam seo u vecu konzervu. To je moje misljenje i nek je pogresno, al je moje.

gagi4

pre 2 godine

Ne znam kakva je ta Dacija, jednom sam vozio onaj stariji Sandero i nije mi se svideo, ali verujem da su ovi novi mnogo bolji. Ali, cak i da su fenomenalni, nas prostacki, primitivni mentalitet nam nedozvoljava da kupimo takav nov auto! Cak ni Hyundai, ni Kia, ni Tojotu, prosto, sve ono sto se dokazalo kao pouzdano i kvalitetno, za nas je smece. Polovan Audi sa predjenih 186000 (citaj 486000) je ono sto nas cini dostojnim covekom! Samo sa tim autom si baja, cenjen u drustvu, u komsiluku, a to sto si zbog njega duzan i ruzan, sto se svadjas sa zenom zbog plivajuceg zamajca, turbine, ma to se ne vidi. A da budem iskren, iz iskustva to govorim! Imao Audi A6, Mercedes w211, Pasata, pre svega toga svasta nesto, a posto puno prelazim, preseli su mi svi od reda. Zadnjih 5-6 god samo nov auto, sve mi se promenilo!

Kole Mesar

pre 2 godine

Zivim u Americi i uvek kupujem nov auto...Sada vozim Subary Legacy 2018 godishte...Kupljen nov za 22,500 dolara sa 0% interesa...Imam josh 2-3 meseca i biche isplachen...Imam 52,500 milja i ochekujem sledechih 150,000 bez ikakvih problema...Dosada, samo mi se upalila lampica (check engine) i bila je u pitanju nekakva plastika na poklopcu rezervoara pukla i to promenjenu u garantnom roku...Drugo nishta...Samo benzin i menjanje ulja...

s tron

pre 2 godine

Lepo vozilo,spolja i iznutra,nema šta.Htedoh kupiti novi odem u NS sa prijateljem sednem za vozačko mesto,nije strašno može proći,sednem na suvozačko i prometom da je ceo prednji deo pomeren u suvozačku stranu.Meni dosta,okrenem se i odem.Baš sam došao bez predrasuda al neće na silu...

Tomy Čubura

pre 2 godine

Nisam onaj koji je dao 14k€ za Sandero.
Uđite u Duster, zatvorite vrata i oslušnite zvuk kao u praznoj konzervi.
Krenite i slušajte šum kotrljanja prednjeg levog točka.
Ubrzajte i slušajte šum vazduha.
Automobil za terenske radnike.
(milan, 12. januar 2022 19:08)
plus plastika kao yugo 45 .....
jedino sposobnosti na terenu nisu lose

La la iz Banata

pre 2 godine

Nemam ništa protiv Dačije, dobra je radna mazga, ali kako ste, 'leba vam, uspeli da spojite luksuz i Dačiju u jednoj rečenici?

Ja

pre 2 godine

Nisam nikad vozio Daciju. Poznajem par ljudi koji su je kupili pre 10ak godina i jos je voze. Da ne valjaju prepostavljam da bi ih davno prodali. Ono sto mi se svidja kod ove marke je da iz godine u godinu inzinjeri konstantno rade na svojim proizvodima, usavrsavaju ih, izbacuju nove modele. Ljudi su odlucili da budu deo EU, da uce od pametnijih (u ovom slucaju Francuzi)i rade vredno. Na duze staze to ce im svakako doneti uspeha. Samo napred Rumuni.
(Pantelija, 12. januar 2022 15:29)

koji novi model? Sendero plus, plus na kvadrat, Duster supreme 1,2,3....???

Dule

pre 2 godine

Koliko para imate takav auto ćete voziti. Inače Duster za balkanski makadam, udarne rupe na asfaltu i ivičnjake na parkingu dušu dao.

Over And Out

pre 2 godine

@CrniMika, 12. januar 2022 14:14
Ista situacija i u mojoj firmi Dusteri dizel 4x4...Dobro izvlače u bespuću, ali udobnost im je skandalozna. Posle svakog puta dva dana me boli celo telo, bilo da sam vozač, ili suvozač. Kratka sedišta, nikako ne možeš da nadješ udobnu poziciju za sedenje, onaj menjač gde ti traži da na 50 prebaciš u četvrtu, motor koji urla ako malo stisneš gas...Realno, auto vredi max 10 hiljada evra i to da pristaneš na tu cenu posle gajbe popijenog piva.

Neko iz mase

pre 2 godine

Luksuzna Dačija je oksimoron.
Kao kad bi rekao luksuzna garsonjera, ili luksuzna palenta...paradoks
(mare, 12. januar 2022 11:27)

Kad se u palentu kajmaka nagura da prste poližeš.
(Bljuzgo Drpović, 12. januar 2022 13:29)

Ali je i dalje palenta. Kavijaru kajmak ne treba.

milan

pre 2 godine

Nisam onaj koji je dao 14k€ za Sandero.
Uđite u Duster, zatvorite vrata i oslušnite zvuk kao u praznoj konzervi.
Krenite i slušajte šum kotrljanja prednjeg levog točka.
Ubrzajte i slušajte šum vazduha.
Automobil za terenske radnike.

Istrebljivač_Vonjevina

pre 2 godine

Uskoro izlazi luksuzni trabant, bi-turbo sa 50 KS, Led sveće za osvetljenje, prozori se otvaraju srebrnim šrafcigerom, tapete, koči se patikama i naravno svetlo-plava metalik boja (individual)...

Br52

pre 2 godine

Od dodatne opreme u luksuznoj narandžastoj
boji konanac na uštopanim sedištima kao i pomenuta atraktivna boja na rukohvatima i brojčanicima.Dalje nisam čitao,pretrgli su se.

Radijator

pre 2 godine

Cisto sumnjam da ovako opremljena Dacija kosta "samo" 17.790 evra. Mislim da je cena malo veca, a za te pare moze da se kupi ipak malo ozbiljniji automobil. Postujem napredak Dacije, medjutim, ponavljam se, za te pare moze da se kupi ozbiljniji nov automobil. Na kraju, ne znam sta je gore, Dacija hejteri ili Dacija botovi.
(Luka Laban, 12. januar 2022 15:04)

Za te pare moze da se kupi eventualno Yaris. I to ne baš u nekoj jakoj opremi. Najslabija oprema je 16799 evra. Za Yarisa.
Sta je bolje...pa kome sta treba.
Rav4 startuje sa oko 40 000e.
Eto...cisto da se zna koliko ozbiljniji auto košta.

Taurunum

pre 2 godine

@Zix
Sa čim upoređuješ službenu Daciju, sa privatnim Audijem koji je kao nov koštao 2 ili 3x više.
Da, Dacia je budžet auto i možda najbolji odnos cena kvalitet.
Kao neko ko je u porodici imao/ima 4 nova automobila kupljena, među njima i Dacia Logan 2005 godine koja je bez ikakvih problema prešla 200 000km mogu da kažem da je auto sasvim ok za pare koje je kupljen a to je bilo ne punih 10 000e.
Inače skoro sam vozio Škodu Fabiju i prešao oko 1000 km 3 cilindra, sve u svemu nije ništa bolja od nove Dacije Sandero.

CJC

pre 2 godine

Reziel, 12. januar 2022 16:04)

Ti zaista, ali zaista nisi podvinklovan... Da kupim 4 godine star Nissan ili 7-8 godina staru Toyotu pre novog Dustera?
Pa to su već automobili sa 200 pa do 400 hiljada. Pa morao bih biti debelo lud.

gari

pre 2 godine

Za sve "stručnjake", koji su do juče vozili keca, jugića ili peglicu, i koji su skrpili neku paricu za "dobar" evropski KRŠ,
test: Dačije Duster 4x4 1.5dCi, tamo neki nepoznati "TOP GEAR" :
VERDICT:
"A far better car than it need to be at the price,and we love it for that".(ako neznate engleski, obrazujte se i naučite).
Dačija nije bmw, audi, mercedes ili neki "dobar" eu polovnjak, ali zato ima dobar odnos
CENA-KVALITET- I ŠTA DOBIJAŠ. Osim toga 4x4 je sasvim pristojan terenac, bolji i od famozne Lade Nive. Ide doslovce skoro svuda. Zato ne nalupavajte se, jer ste do juče vozili smeće i još vozite( samo sada eu smeće)...

kimi

pre 2 godine

ah da vecina ljudi u evropi su glupi i ludi pa kad dacia izadje medju najprodavanijim...krs naravno sta ljudi znaju.....a kad je to svojevremeno bio vw svima je bilo jasno da je golf cisto zlato...moz mislit
nikad mi nece bit jasna boljka ovog naroda da vise voli polovno nego novo...pa i kad je mercedes u pitanju tu je neko smrdio, prdio, kiho ili kresao i onda kad ga je iskoristio ili mu dosadilo tebi ga daje za neke nemale pare ali jeftinije...i ti jedva docekas da potrosiis sve sto imas za nesto sto objektivno ne mozes priustiti da bi osjecao znacajno i posle strepis za svaki kvar da li ces imati para...umjesto da kupis novo sto mozes za te iste pare i ne razmisljas barem 5 g o problemima...i posle ga prodas nekom ko ima manje od tebe, dodas malo i opet uhvatis nesto novo i gospodin

off

pre 2 godine

Kako prijatelju za KIA kažeš da je top, a isto tako da su im motori i limarija loši.
@
I meni je to malo kontradiktorno. Sve mi je još čudnije pošto vozim KIA automobile više od deset godina i nikada nisam imao problema sa limarijom i motorima.

Nuklearni mravojed

pre 2 godine

Ljudi su odlucili da budu deo EU, da uce od pametnijih (u ovom slucaju Francuzi)i rade vredno. Na duze staze to ce im svakako doneti uspeha. Samo napred Rumuni.
(Pantelija, 12. januar 2022 15:29)

Isto kao sto je Skoda odlucila da bude deo VW koncerna? Panetlija, mislim da si, greskom, obrnuo pravac odlucivanja...

Dragan

pre 2 godine

Ozbiljno fino odrađeno, samo mi nije jasno odavde gde kreće 4x4 verzija. Vozio sam dačije i privatno i službeno i vrlo sam bio zadovoljan. Meni se najviše svidela upotrebljivost i jednostavnost. Zato bi umesto neke šminke logičnije bilo da uvedu neke jednostavne praktične dodatke. Npr. praktičniji prostor u vratima ili bolji držač za čaše.

Kod nas mi je interesantno i što je većina ubeđena da voziš Dačiju zato što nemaš za bolje. Neki poslovni partneri su mi bili čak skoro iziritirani:) To naravno govori kako je naše društvo u teškom stanju.

Zoran

pre 2 godine

Ja nemam nikakav problem sa Dachiom, mislim da je smece, najgore djubre od kola, krs, i da bi pre vozio Fiat, Suzuki ili Kiu nego to smece.
Mene nerviraju nazovi pasionirani ljubitelji Dachie koji se svim silama trude da nas ubede kako je to sjajan auto, savrsenstvo na tockovima i da smo mi koji vozimo nesto drugo budale! Bolje bi bilo da kazu znamo da je djubre, ali toliko para imam i njega sam kupio.
(Master Yoda, 12. januar 2022 12:17)

Ti imaš ozbiljan problem. Neko ko se ne skida sa vesti o jednoj potrošnoj stvari, svaki put ostavljajući isti komentar, ti imaš baš veliki problem.

Vicko

pre 2 godine

Ne verujem da je klijentela koja trazi luksuz zainteresovana za daciju. Ne mislim da je dacija los auto za cenu koju ima ali ako pocnu da sa kozmetickim izmenama znacajnije poskupljuju kupci ce se lako opredeljivati za druge proizvodjace. Niko nije kupio daciju iz prevelike vezanosti za brend vec iskljucivo zbog povoljne cene. Nema nikakve potrebe koketirati sa luksuzom, odbilo bi deo dosadasnjih kupaca a ne bi privuklo mnogo novih.

Dr mr

pre 2 godine

evo sad gledam taj ssang korado...pocetna cena 19 790. akcija 1000e manje...doplata za 4x4 je 1500e...a cena se u top opremi krece preko 30 000...meni ipak bolji duster...ako ti treba za van puta, za rad, za polja i livade i sume...tu nikoga ne zanima zvucna izolacija...druga stvar, sto su delovi i servis za daciju sigurno manji od koreanca..
ali svako bira po svom nahodjenju...svako ima svoje misljenje...vazno je da nam se automobili sto manje kvare i da nam sluze a ne mi njima...

Zix

pre 2 godine

Poređenje bi bilo isto kao , da naprave šporet smederevac Delux.
Privatno vozim Audi , službeni auto mi je na žalost Dačija Duster ,
Loša zvučna izolacija , menjač je katastrofalan , nema snage , kad treba ne može da povuče ... klasično šljakersko vozilo u kom nema L od luksuza .

Огњен

pre 2 godine

Молим модераторе да убудуће бришу све коментаре у којима се вређају национална осећања Срба, тиме што нас називају "Србендама". То је погрдан назив и молим вас да се придржавате својих правила које сте прописали.

Reziel

pre 2 godine

Juče vidim na autoputu aktuelni Duster. Makar spolja, Dacia se skroz približila automobilima srednje klase, izgleda skroz dobro. Koliko vidim po slikama, enterijer otkriva skromnost, ali iskreno, jedino Suzuki može da se poredi sa Daciom po onome što nudi za novac. Doduše, Vitara ipak jeste skuplja od Dustera.

Ipak, Dacia Duster Prestige, 4x4 i sa 1.5 motorom od 116ks košta oko 20.500 eura. Čak i ako iz jednačine izbacite recimo neki polovni Q5 ili X3 za taj novac na konto starosti, predjenih kilometara i troškova održavanja, ostaje jako puno alternativa. Primera radi tri do četiri godine stari Qashqai, Koleos, pa čak i malko stariji X-trail. Onda Peugeot gama prelepih SUV-a, i na kraju malo stariji RAV4 ili CR-V. Za moj ukus, ličnu upotrebu i plaćanje u gotovini, svaki od ovih koje sam naveo bih pre izabrao, tri do pet godina star nego novi Duster.

Pantelija

pre 2 godine

Nisam nikad vozio Daciju. Poznajem par ljudi koji su je kupili pre 10ak godina i jos je voze. Da ne valjaju prepostavljam da bi ih davno prodali. Ono sto mi se svidja kod ove marke je da iz godine u godinu inzinjeri konstantno rade na svojim proizvodima, usavrsavaju ih, izbacuju nove modele. Ljudi su odlucili da budu deo EU, da uce od pametnijih (u ovom slucaju Francuzi)i rade vredno. Na duze staze to ce im svakako doneti uspeha. Samo napred Rumuni.

Luka Laban

pre 2 godine

Cisto sumnjam da ovako opremljena Dacija kosta "samo" 17.790 evra. Mislim da je cena malo veca, a za te pare moze da se kupi ipak malo ozbiljniji automobil. Postujem napredak Dacije, medjutim, ponavljam se, za te pare moze da se kupi ozbiljniji nov automobil. Na kraju, ne znam sta je gore, Dacija hejteri ili Dacija botovi.

Luka Laban

pre 2 godine

Cisto sumnjam da ovako opremljena Dacija kosta "samo" 17.790 evra. Mislim da je cena malo veca, a za te pare moze da se kupi ipak malo ozbiljniji automobil. Postujem napredak Dacije, medjutim, ponavljam se, za te pare moze da se kupi ozbiljniji nov automobil. Na kraju, ne znam sta je gore, Dacija hejteri ili Dacija botovi.

gigi

pre 2 godine

.

Kako prijatelju za KIA kažeš da je top, a isto tako da su im motori i limarija loši.

Šta je onda dobro na njima? Lajsne na vratima?

Nemam ništa protiv KIA, nisam nikada seo ni u jednu, samo mi ovo zaparalo "uši".

Dejo

pre 2 godine

Ja nemam nikakav problem sa Dachiom, mislim da je smece, najgore djubre od kola, krs, i da bi pre vozio Fiat, Suzuki ili Kiu nego to smece.
Mene nerviraju nazovi pasionirani ljubitelji Dachie koji se svim silama trude da nas ubede kako je to sjajan auto, savrsenstvo na tockovima i da smo mi koji vozimo nesto drugo budale! Bolje bi bilo da kazu znamo da je djubre, ali toliko para imam i njega sam kupio.
(Master Yoda, 12. januar 2022 12:17)

@Master Yoda

Nije to problem. Problem je što se onda uvek neko javi i kaže da si za te pare koje si dao za daciu mogao da kupiš nešto drugo, bolje, jače, lepše, starije, sigurnije,....itd.
Na vestima o dačiji ima više negativnih komentara tipa ne bi je vozio ni da mi je poklone, plastična kanta i sl.

CrniMika

pre 2 godine

Obzirom da se bavimo terenskim radom nabavili smo 2 Dustera dci 4x4. Ujutro auto putem 130 km/h, a drugi deo dana vožnja letnjim putem ili nekim šumarkom. Pri tom imam sedište, servo, klimu, bluetooth, grejanje, naslon, tempomat. Ne očekujem ništa više od takvog auta. U skladu sa cenom, auto je jako dobar.

Za neku privatnu upotrebu mora da porade na izolaciji i menjaču koji je loših prenosnih odnosa. Verovatno će u budućoj generaciji napraviti potreban skok, kao što je slučaj sa novim i starim Sanderom.

Komentari zlogbih vlasnika NOV NOV Audi su neumesni. Samo da dodam da za jedan radni dan koji prođe moj službeni Duster, vaš NOV NOV Audi bi 4 sledeća dana ležao nad kanalom.

ttt

pre 2 godine

Neko je spomenuo SsangYong u predhonim komentarima.
Skroz je u pravu, to je sto puta bolje od Dustera.
Mislio sam da kod nas ima samo onaj Tivoli, koji je blago receno uzasan.
Korando je sasvim dobar suv.

.

pre 2 godine

@ master joda
Ti se nisi vozio u KIA automobilima skorije? KIA je ime i za mnogo jace igrace, limarija i motori su minus ali kvalitet enterijera, dizajn, pouzdanost i odnos cena kvalitet sasvim pristojan.
I da, vozio bih svaki auto koji je nov, ne treba patiti od oznaka

Bljuzgo Drpović

pre 2 godine

Luksuzna Dačija je oksimoron.
Kao kad bi rekao luksuzna garsonjera, ili luksuzna palenta...paradoks
(mare, 12. januar 2022 11:27)

Kad se u palentu kajmaka nagura da prste poližeš.

CJC

pre 2 godine

Za 17.790, novi SSangjong Korando, sa 1.5 turbo motorom od 160 ks i svim nabrojanim u ovom poluproizvodu.
(Vozač, 12. januar 2022 10:31)

Lele

Sasa

pre 2 godine

Ja nemam nikakav problem sa Dachiom, mislim da je smece, najgore djubre od kola, krs, i da bi pre vozio Fiat, Suzuki ili Kiu nego to smece.
Mene nerviraju nazovi pasionirani ljubitelji Dachie koji se svim silama trude da nas ubede kako je to sjajan auto, savrsenstvo na tockovima i da smo mi koji vozimo nesto drugo budale! Bolje bi bilo da kazu znamo da je djubre, ali toliko para imam i njega sam kupio.
(Master Yoda, 12. januar 2022 12:17

Ograniceno je ovo razmisljanje. Oni ti ne porucuju da je ono sto ti vozis lose, vec da ono sto oni voze nije lose iliti smece kakvim ga ti smatras vec automobil koji poseduje dobar odnos ulozenog i dobijenog. Problem je sto ides medju esktreme u razmisljanju. Crno-beli svet.

Master Yoda

pre 2 godine

Ja nemam nikakav problem sa Dachiom, mislim da je smece, najgore djubre od kola, krs, i da bi pre vozio Fiat, Suzuki ili Kiu nego to smece.
Mene nerviraju nazovi pasionirani ljubitelji Dachie koji se svim silama trude da nas ubede kako je to sjajan auto, savrsenstvo na tockovima i da smo mi koji vozimo nesto drugo budale! Bolje bi bilo da kazu znamo da je djubre, ali toliko para imam i njega sam kupio.

lepota

pre 2 godine

Sad bio na konfiguratiru, izabrao benzinca 1,3, dodao boju i mape i dobio poruku: "VAŠ NOVI DUSTER je personalizovan 22.410 €"
Onda sam pogledao slike i video da još uvek ima ove užasne kvake od pre 20 godina koje odavno niko ne koristi u autoindustriji. Njih ne da nije imao YUGO, već ni Lada od pre 40 godina.

lepota

pre 2 godine

Sad bio na konfiguratiru, izabrao benzinca 1,3, dodao boju i mape i dobio poruku: "VAŠ NOVI DUSTER je personalizovan 22.410 €"
Onda sam pogledao slike i video da još uvek ima ove užasne kvake od pre 20 godina koje odavno niko ne koristi u autoindustriji. Njih ne da nije imao YUGO, već ni Lada od pre 40 godina.

CrniMika

pre 2 godine

Obzirom da se bavimo terenskim radom nabavili smo 2 Dustera dci 4x4. Ujutro auto putem 130 km/h, a drugi deo dana vožnja letnjim putem ili nekim šumarkom. Pri tom imam sedište, servo, klimu, bluetooth, grejanje, naslon, tempomat. Ne očekujem ništa više od takvog auta. U skladu sa cenom, auto je jako dobar.

Za neku privatnu upotrebu mora da porade na izolaciji i menjaču koji je loših prenosnih odnosa. Verovatno će u budućoj generaciji napraviti potreban skok, kao što je slučaj sa novim i starim Sanderom.

Komentari zlogbih vlasnika NOV NOV Audi su neumesni. Samo da dodam da za jedan radni dan koji prođe moj službeni Duster, vaš NOV NOV Audi bi 4 sledeća dana ležao nad kanalom.

Sasa

pre 2 godine

Ja nemam nikakav problem sa Dachiom, mislim da je smece, najgore djubre od kola, krs, i da bi pre vozio Fiat, Suzuki ili Kiu nego to smece.
Mene nerviraju nazovi pasionirani ljubitelji Dachie koji se svim silama trude da nas ubede kako je to sjajan auto, savrsenstvo na tockovima i da smo mi koji vozimo nesto drugo budale! Bolje bi bilo da kazu znamo da je djubre, ali toliko para imam i njega sam kupio.
(Master Yoda, 12. januar 2022 12:17

Ograniceno je ovo razmisljanje. Oni ti ne porucuju da je ono sto ti vozis lose, vec da ono sto oni voze nije lose iliti smece kakvim ga ti smatras vec automobil koji poseduje dobar odnos ulozenog i dobijenog. Problem je sto ides medju esktreme u razmisljanju. Crno-beli svet.

Master Yoda

pre 2 godine

Ja nemam nikakav problem sa Dachiom, mislim da je smece, najgore djubre od kola, krs, i da bi pre vozio Fiat, Suzuki ili Kiu nego to smece.
Mene nerviraju nazovi pasionirani ljubitelji Dachie koji se svim silama trude da nas ubede kako je to sjajan auto, savrsenstvo na tockovima i da smo mi koji vozimo nesto drugo budale! Bolje bi bilo da kazu znamo da je djubre, ali toliko para imam i njega sam kupio.

Pantelija

pre 2 godine

Nisam nikad vozio Daciju. Poznajem par ljudi koji su je kupili pre 10ak godina i jos je voze. Da ne valjaju prepostavljam da bi ih davno prodali. Ono sto mi se svidja kod ove marke je da iz godine u godinu inzinjeri konstantno rade na svojim proizvodima, usavrsavaju ih, izbacuju nove modele. Ljudi su odlucili da budu deo EU, da uce od pametnijih (u ovom slucaju Francuzi)i rade vredno. Na duze staze to ce im svakako doneti uspeha. Samo napred Rumuni.

Zoran

pre 2 godine

Ja nemam nikakav problem sa Dachiom, mislim da je smece, najgore djubre od kola, krs, i da bi pre vozio Fiat, Suzuki ili Kiu nego to smece.
Mene nerviraju nazovi pasionirani ljubitelji Dachie koji se svim silama trude da nas ubede kako je to sjajan auto, savrsenstvo na tockovima i da smo mi koji vozimo nesto drugo budale! Bolje bi bilo da kazu znamo da je djubre, ali toliko para imam i njega sam kupio.
(Master Yoda, 12. januar 2022 12:17)

Ti imaš ozbiljan problem. Neko ko se ne skida sa vesti o jednoj potrošnoj stvari, svaki put ostavljajući isti komentar, ti imaš baš veliki problem.

gari

pre 2 godine

Za sve "stručnjake", koji su do juče vozili keca, jugića ili peglicu, i koji su skrpili neku paricu za "dobar" evropski KRŠ,
test: Dačije Duster 4x4 1.5dCi, tamo neki nepoznati "TOP GEAR" :
VERDICT:
"A far better car than it need to be at the price,and we love it for that".(ako neznate engleski, obrazujte se i naučite).
Dačija nije bmw, audi, mercedes ili neki "dobar" eu polovnjak, ali zato ima dobar odnos
CENA-KVALITET- I ŠTA DOBIJAŠ. Osim toga 4x4 je sasvim pristojan terenac, bolji i od famozne Lade Nive. Ide doslovce skoro svuda. Zato ne nalupavajte se, jer ste do juče vozili smeće i još vozite( samo sada eu smeće)...

bog kladionice

pre 2 godine

Obzirom da se bavimo terenskim radom nabavili smo 2 Dustera dci 4x4. Ujutro auto putem 130 km/h, a drugi deo dana vožnja letnjim putem ili nekim šumarkom. Pri tom imam sedište, servo, klimu, bluetooth, grejanje, naslon, tempomat. Ne očekujem ništa više od takvog auta. U skladu sa cenom, auto je jako dobar.

Za neku privatnu upotrebu mora da porade na izolaciji i menjaču koji je loših prenosnih odnosa. Verovatno će u budućoj generaciji napraviti potreban skok, kao što je slučaj sa novim i starim Sanderom.

Komentari zlogbih vlasnika NOV NOV Audi su neumesni. Samo da dodam da za jedan radni dan koji prođe moj službeni Duster, vaš NOV NOV Audi bi 4 sledeća dana ležao nad kanalom.
(CrniMika, 12. januar 2022 14:14)

ja vozim dustera vec 5-6 godina sluzbeno, terenski... presao 200000...auto je odlican

sto je najsmesnije 90% ljudi koji ovde pljuje dacije voze losije automobile od nje. kompleksi

Dejo

pre 2 godine

Ja nemam nikakav problem sa Dachiom, mislim da je smece, najgore djubre od kola, krs, i da bi pre vozio Fiat, Suzuki ili Kiu nego to smece.
Mene nerviraju nazovi pasionirani ljubitelji Dachie koji se svim silama trude da nas ubede kako je to sjajan auto, savrsenstvo na tockovima i da smo mi koji vozimo nesto drugo budale! Bolje bi bilo da kazu znamo da je djubre, ali toliko para imam i njega sam kupio.
(Master Yoda, 12. januar 2022 12:17)

@Master Yoda

Nije to problem. Problem je što se onda uvek neko javi i kaže da si za te pare koje si dao za daciu mogao da kupiš nešto drugo, bolje, jače, lepše, starije, sigurnije,....itd.
Na vestima o dačiji ima više negativnih komentara tipa ne bi je vozio ni da mi je poklone, plastična kanta i sl.

gagi4

pre 2 godine

Ne znam kakva je ta Dacija, jednom sam vozio onaj stariji Sandero i nije mi se svideo, ali verujem da su ovi novi mnogo bolji. Ali, cak i da su fenomenalni, nas prostacki, primitivni mentalitet nam nedozvoljava da kupimo takav nov auto! Cak ni Hyundai, ni Kia, ni Tojotu, prosto, sve ono sto se dokazalo kao pouzdano i kvalitetno, za nas je smece. Polovan Audi sa predjenih 186000 (citaj 486000) je ono sto nas cini dostojnim covekom! Samo sa tim autom si baja, cenjen u drustvu, u komsiluku, a to sto si zbog njega duzan i ruzan, sto se svadjas sa zenom zbog plivajuceg zamajca, turbine, ma to se ne vidi. A da budem iskren, iz iskustva to govorim! Imao Audi A6, Mercedes w211, Pasata, pre svega toga svasta nesto, a posto puno prelazim, preseli su mi svi od reda. Zadnjih 5-6 god samo nov auto, sve mi se promenilo!

.

pre 2 godine

@ master joda
Ti se nisi vozio u KIA automobilima skorije? KIA je ime i za mnogo jace igrace, limarija i motori su minus ali kvalitet enterijera, dizajn, pouzdanost i odnos cena kvalitet sasvim pristojan.
I da, vozio bih svaki auto koji je nov, ne treba patiti od oznaka

Reziel

pre 2 godine

Juče vidim na autoputu aktuelni Duster. Makar spolja, Dacia se skroz približila automobilima srednje klase, izgleda skroz dobro. Koliko vidim po slikama, enterijer otkriva skromnost, ali iskreno, jedino Suzuki može da se poredi sa Daciom po onome što nudi za novac. Doduše, Vitara ipak jeste skuplja od Dustera.

Ipak, Dacia Duster Prestige, 4x4 i sa 1.5 motorom od 116ks košta oko 20.500 eura. Čak i ako iz jednačine izbacite recimo neki polovni Q5 ili X3 za taj novac na konto starosti, predjenih kilometara i troškova održavanja, ostaje jako puno alternativa. Primera radi tri do četiri godine stari Qashqai, Koleos, pa čak i malko stariji X-trail. Onda Peugeot gama prelepih SUV-a, i na kraju malo stariji RAV4 ili CR-V. Za moj ukus, ličnu upotrebu i plaćanje u gotovini, svaki od ovih koje sam naveo bih pre izabrao, tri do pet godina star nego novi Duster.

Radijator

pre 2 godine

Cisto sumnjam da ovako opremljena Dacija kosta "samo" 17.790 evra. Mislim da je cena malo veca, a za te pare moze da se kupi ipak malo ozbiljniji automobil. Postujem napredak Dacije, medjutim, ponavljam se, za te pare moze da se kupi ozbiljniji nov automobil. Na kraju, ne znam sta je gore, Dacija hejteri ili Dacija botovi.
(Luka Laban, 12. januar 2022 15:04)

Za te pare moze da se kupi eventualno Yaris. I to ne baš u nekoj jakoj opremi. Najslabija oprema je 16799 evra. Za Yarisa.
Sta je bolje...pa kome sta treba.
Rav4 startuje sa oko 40 000e.
Eto...cisto da se zna koliko ozbiljniji auto košta.

Dr mr

pre 2 godine

evo sad gledam taj ssang korado...pocetna cena 19 790. akcija 1000e manje...doplata za 4x4 je 1500e...a cena se u top opremi krece preko 30 000...meni ipak bolji duster...ako ti treba za van puta, za rad, za polja i livade i sume...tu nikoga ne zanima zvucna izolacija...druga stvar, sto su delovi i servis za daciju sigurno manji od koreanca..
ali svako bira po svom nahodjenju...svako ima svoje misljenje...vazno je da nam se automobili sto manje kvare i da nam sluze a ne mi njima...

Over And Out

pre 2 godine

@CrniMika, 12. januar 2022 14:14
Ista situacija i u mojoj firmi Dusteri dizel 4x4...Dobro izvlače u bespuću, ali udobnost im je skandalozna. Posle svakog puta dva dana me boli celo telo, bilo da sam vozač, ili suvozač. Kratka sedišta, nikako ne možeš da nadješ udobnu poziciju za sedenje, onaj menjač gde ti traži da na 50 prebaciš u četvrtu, motor koji urla ako malo stisneš gas...Realno, auto vredi max 10 hiljada evra i to da pristaneš na tu cenu posle gajbe popijenog piva.

CJC

pre 2 godine

Reziel, 12. januar 2022 16:04)

Ti zaista, ali zaista nisi podvinklovan... Da kupim 4 godine star Nissan ili 7-8 godina staru Toyotu pre novog Dustera?
Pa to su već automobili sa 200 pa do 400 hiljada. Pa morao bih biti debelo lud.

off

pre 2 godine

Kako prijatelju za KIA kažeš da je top, a isto tako da su im motori i limarija loši.
@
I meni je to malo kontradiktorno. Sve mi je još čudnije pošto vozim KIA automobile više od deset godina i nikada nisam imao problema sa limarijom i motorima.

kimi

pre 2 godine

ah da vecina ljudi u evropi su glupi i ludi pa kad dacia izadje medju najprodavanijim...krs naravno sta ljudi znaju.....a kad je to svojevremeno bio vw svima je bilo jasno da je golf cisto zlato...moz mislit
nikad mi nece bit jasna boljka ovog naroda da vise voli polovno nego novo...pa i kad je mercedes u pitanju tu je neko smrdio, prdio, kiho ili kresao i onda kad ga je iskoristio ili mu dosadilo tebi ga daje za neke nemale pare ali jeftinije...i ti jedva docekas da potrosiis sve sto imas za nesto sto objektivno ne mozes priustiti da bi osjecao znacajno i posle strepis za svaki kvar da li ces imati para...umjesto da kupis novo sto mozes za te iste pare i ne razmisljas barem 5 g o problemima...i posle ga prodas nekom ko ima manje od tebe, dodas malo i opet uhvatis nesto novo i gospodin

Dragan

pre 2 godine

Ozbiljno fino odrađeno, samo mi nije jasno odavde gde kreće 4x4 verzija. Vozio sam dačije i privatno i službeno i vrlo sam bio zadovoljan. Meni se najviše svidela upotrebljivost i jednostavnost. Zato bi umesto neke šminke logičnije bilo da uvedu neke jednostavne praktične dodatke. Npr. praktičniji prostor u vratima ili bolji držač za čaše.

Kod nas mi je interesantno i što je većina ubeđena da voziš Dačiju zato što nemaš za bolje. Neki poslovni partneri su mi bili čak skoro iziritirani:) To naravno govori kako je naše društvo u teškom stanju.

raks

pre 2 godine

Ovi auti se ocigledno ne kvare i to im je najveci adut. Nisu vise toliko jeftini ali sve je poskupljalo. Ja sam bio zaljubljen u Duster, namenski sam otisao u Bg u salon da sednem da vidim kakav je auto, i da skupljam pare za naredni sajam auta. Prilazim, gledam spolja- ok , nit smrdi nit mirise. Otvara mi prodavac vrata, reko hvala ja cu da zatvorim. Zatvaram, otvaram, bezim glavom bez obzira. Ukratko, nisam zahtevan, al ono je ispod juga. Nikad nisam seo u vecu konzervu. To je moje misljenje i nek je pogresno, al je moje.

Istrebljivač_Vonjevina

pre 2 godine

Uskoro izlazi luksuzni trabant, bi-turbo sa 50 KS, Led sveće za osvetljenje, prozori se otvaraju srebrnim šrafcigerom, tapete, koči se patikama i naravno svetlo-plava metalik boja (individual)...

gigi

pre 2 godine

.

Kako prijatelju za KIA kažeš da je top, a isto tako da su im motori i limarija loši.

Šta je onda dobro na njima? Lajsne na vratima?

Nemam ništa protiv KIA, nisam nikada seo ni u jednu, samo mi ovo zaparalo "uši".

Neko iz mase

pre 2 godine

Luksuzna Dačija je oksimoron.
Kao kad bi rekao luksuzna garsonjera, ili luksuzna palenta...paradoks
(mare, 12. januar 2022 11:27)

Kad se u palentu kajmaka nagura da prste poližeš.
(Bljuzgo Drpović, 12. januar 2022 13:29)

Ali je i dalje palenta. Kavijaru kajmak ne treba.

Vicko

pre 2 godine

Ne verujem da je klijentela koja trazi luksuz zainteresovana za daciju. Ne mislim da je dacija los auto za cenu koju ima ali ako pocnu da sa kozmetickim izmenama znacajnije poskupljuju kupci ce se lako opredeljivati za druge proizvodjace. Niko nije kupio daciju iz prevelike vezanosti za brend vec iskljucivo zbog povoljne cene. Nema nikakve potrebe koketirati sa luksuzom, odbilo bi deo dosadasnjih kupaca a ne bi privuklo mnogo novih.

Tomy Čubura

pre 2 godine

Nisam onaj koji je dao 14k€ za Sandero.
Uđite u Duster, zatvorite vrata i oslušnite zvuk kao u praznoj konzervi.
Krenite i slušajte šum kotrljanja prednjeg levog točka.
Ubrzajte i slušajte šum vazduha.
Automobil za terenske radnike.
(milan, 12. januar 2022 19:08)
plus plastika kao yugo 45 .....
jedino sposobnosti na terenu nisu lose

Bljuzgo Drpović

pre 2 godine

Luksuzna Dačija je oksimoron.
Kao kad bi rekao luksuzna garsonjera, ili luksuzna palenta...paradoks
(mare, 12. januar 2022 11:27)

Kad se u palentu kajmaka nagura da prste poližeš.

Огњен

pre 2 godine

Молим модераторе да убудуће бришу све коментаре у којима се вређају национална осећања Срба, тиме што нас називају "Србендама". То је погрдан назив и молим вас да се придржавате својих правила које сте прописали.

Zix

pre 2 godine

Poređenje bi bilo isto kao , da naprave šporet smederevac Delux.
Privatno vozim Audi , službeni auto mi je na žalost Dačija Duster ,
Loša zvučna izolacija , menjač je katastrofalan , nema snage , kad treba ne može da povuče ... klasično šljakersko vozilo u kom nema L od luksuza .

Mad Max

pre 2 godine

Jednom prilikom sam oko mesec dana vozio Daster po gradu i okolini. Nije nesto specijalno ali nije ni kanta kao sto dosta njih govori. Jednostavno ljudi ocekuju da je to G klasa ili Lendkruzer pa su kao nesto razocarani. Daster je vise kao neka civilizovanija Lada Niva jer je od nje po pitanju voznje na putevima limuzina. Terenske sposobnosti nisam imao prilike da isprobam tako da nisam kompetentan da komentarisem.

CJC

pre 2 godine

Za 17.790, novi SSangjong Korando, sa 1.5 turbo motorom od 160 ks i svim nabrojanim u ovom poluproizvodu.
(Vozač, 12. januar 2022 10:31)

Lele

Luka Laban

pre 2 godine

Cisto sumnjam da ovako opremljena Dacija kosta "samo" 17.790 evra. Mislim da je cena malo veca, a za te pare moze da se kupi ipak malo ozbiljniji automobil. Postujem napredak Dacije, medjutim, ponavljam se, za te pare moze da se kupi ozbiljniji nov automobil. Na kraju, ne znam sta je gore, Dacija hejteri ili Dacija botovi.

Dule

pre 2 godine

Koliko para imate takav auto ćete voziti. Inače Duster za balkanski makadam, udarne rupe na asfaltu i ivičnjake na parkingu dušu dao.

Taurunum

pre 2 godine

@Zix
Sa čim upoređuješ službenu Daciju, sa privatnim Audijem koji je kao nov koštao 2 ili 3x više.
Da, Dacia je budžet auto i možda najbolji odnos cena kvalitet.
Kao neko ko je u porodici imao/ima 4 nova automobila kupljena, među njima i Dacia Logan 2005 godine koja je bez ikakvih problema prešla 200 000km mogu da kažem da je auto sasvim ok za pare koje je kupljen a to je bilo ne punih 10 000e.
Inače skoro sam vozio Škodu Fabiju i prešao oko 1000 km 3 cilindra, sve u svemu nije ništa bolja od nove Dacije Sandero.

milan

pre 2 godine

Nisam onaj koji je dao 14k€ za Sandero.
Uđite u Duster, zatvorite vrata i oslušnite zvuk kao u praznoj konzervi.
Krenite i slušajte šum kotrljanja prednjeg levog točka.
Ubrzajte i slušajte šum vazduha.
Automobil za terenske radnike.

La la iz Banata

pre 2 godine

Nemam ništa protiv Dačije, dobra je radna mazga, ali kako ste, 'leba vam, uspeli da spojite luksuz i Dačiju u jednoj rečenici?

Br52

pre 2 godine

Od dodatne opreme u luksuznoj narandžastoj
boji konanac na uštopanim sedištima kao i pomenuta atraktivna boja na rukohvatima i brojčanicima.Dalje nisam čitao,pretrgli su se.

jes da bude

pre 2 godine

Zivim u Americi i uvek kupujem nov auto...Sada vozim Subary Legacy 2018 godishte...Kupljen nov za 22,500 dolara sa 0% interesa...Imam josh 2-3 meseca i biche isplachen...Imam 52,500 milja i ochekujem sledechih 150,000 bez ikakvih problema...Dosada, samo mi se upalila lampica (check engine) i bila je u pitanju nekakva plastika na poklopcu rezervoara pukla i to promenjenu u garantnom roku...Drugo nishta...Samo benzin i menjanje ulja...
(Kole Mesar, 12. januar 2022 21:58)

Kakve veze ima ovaj tvoj komentar sa tekstom? Tacno se vi gastosi nikad ne uklapate. Prvo ne valja vam zemlja i narod gde ste se rodili, onda odete al ne lezi vraze ne valja ni tamo, i tamo se nekako ne uklapate, ko tudji. Tako ti sa tekstom, ne uklapa ti se komentar.

Luka Laban

pre 2 godine

Cisto sumnjam da ovako opremljena Dacija kosta "samo" 17.790 evra. Mislim da je cena malo veca, a za te pare moze da se kupi ipak malo ozbiljniji automobil. Postujem napredak Dacije, medjutim, ponavljam se, za te pare moze da se kupi ozbiljniji nov automobil. Na kraju, ne znam sta je gore, Dacija hejteri ili Dacija botovi.

Larva

pre 2 godine

Čekaj, da li mi stvarno pričamo o ceni od 20.000 evra za rumunskog plastikanera? Taj ko bi dao tolike pare za tu kanturinu ili ima ozbiljnu šifru, ili je našao pare na ulici, trećeg nema.
Dajte pišite malo o automobilima, a ne o Dačiji.

čovek u neverici

pre 2 godine

Da li je moguće da bi neko normalan za manje novca pristao da kupi nov Jeep Renegade 1,3T T4 150 DDCT, umesto ove prelepe, najsavremenije, najpouzdanije, najluksuznije i najsavršenije dačije ?

ttt

pre 2 godine

Neko je spomenuo SsangYong u predhonim komentarima.
Skroz je u pravu, to je sto puta bolje od Dustera.
Mislio sam da kod nas ima samo onaj Tivoli, koji je blago receno uzasan.
Korando je sasvim dobar suv.

Kole Mesar

pre 2 godine

Zivim u Americi i uvek kupujem nov auto...Sada vozim Subary Legacy 2018 godishte...Kupljen nov za 22,500 dolara sa 0% interesa...Imam josh 2-3 meseca i biche isplachen...Imam 52,500 milja i ochekujem sledechih 150,000 bez ikakvih problema...Dosada, samo mi se upalila lampica (check engine) i bila je u pitanju nekakva plastika na poklopcu rezervoara pukla i to promenjenu u garantnom roku...Drugo nishta...Samo benzin i menjanje ulja...

DC

pre 2 godine

@Reziel: Peugeot a ni Citroen nemaju verzije sa pogonom na sva četiri točka. Ako ti to nije neophodno, onda je i Dačia puno jeftinija jer je 4wd skupa opcija.

Milisav vajni

pre 2 godine

Korektan auto, nije G klasa Mercedesova, ali je ceo vek ispred Lade Nive (koju sam vozio 10 leta i zima po svim mogucim terenima - 2010.god. je bila, rashodovana pre 2 god.). Mada, ja bih pre za te pare (ako treba i malo dodao) Renegade (cist Fiat, odlican na svim testovima) ili za 21400e Mazdu CX30 (sve sem krila).

Djorke

pre 2 godine

Sa nekoliko Dacia sam imao prilike da se uposznam, najvise sa Duster prve generacije u kome sam presao mnogo kilometara, autoput i laki off (makadam, blatnjavi putevi itd, ). Za laki off, fenomenalan auto za te pare, plus jako pouzdan i nikakvu zamerku nemam. Za sve ostalo - ne bas, i to ne zbog (ne) kvaliteta (jer je sve robusno), nego zato sto mu fali osnovne rafiniranosti. Na 120 na sat, ne cujes svoje misli u kolima, jer cujes motor, cujes menjac, cujes diferencijal, cujes svaki deo koji se pomera ili okrece i stvarno mi je bio pakao na autoputu svaki dan . Sada sam vise vezan za kancelariju, a kolega ide Dusterom 2020 godiste i kaze da su popravili dosta stvari u odnosu na generaciju 1, da maltene nema veze vozacko iskustvo sa prvim modelom.
Brat je vozio Logan prve generacije, a moj utisak u voznji je da je kao Jugo Florida - bukvalno taj utisak sam imao. Sadasnji Logan - nisam imao dodirne tacke, ali sumnjam da je kao Florida.

Takodje komsija ima Sandero prve generacije … nisam zahtevan vozac, ali ono je bas ispod svakih standarda. S druge strane, jednom sam putovao u Italiju sa Sandero generacija 2 i nikakvu zamerku nemam (troje odraslih, natovaren torbama, ok udobnost, ok potrosnja, drzi lepo putnu brzinu na autoputu iako je bio najmanji motorcic, lepo se snalazio po uskim Italijanskim ulicama … sve ok).
Dacia je sve bolja iz generacije u generaciju, a napredak nije kao iz Golf 5 u 6, nego je sustinski i primetan. Ako ovako nastave, njihovo vreme tek dolazi.

Nuklearni mravojed

pre 2 godine

Ljudi su odlucili da budu deo EU, da uce od pametnijih (u ovom slucaju Francuzi)i rade vredno. Na duze staze to ce im svakako doneti uspeha. Samo napred Rumuni.
(Pantelija, 12. januar 2022 15:29)

Isto kao sto je Skoda odlucila da bude deo VW koncerna? Panetlija, mislim da si, greskom, obrnuo pravac odlucivanja...

s tron

pre 2 godine

Lepo vozilo,spolja i iznutra,nema šta.Htedoh kupiti novi odem u NS sa prijateljem sednem za vozačko mesto,nije strašno može proći,sednem na suvozačko i prometom da je ceo prednji deo pomeren u suvozačku stranu.Meni dosta,okrenem se i odem.Baš sam došao bez predrasuda al neće na silu...

Da

pre 2 godine

Vozim stepvej prve generacije 10 godina. Da, auto ima puno mana, ali evo me na malom servisu koji košta 6100 din i sve mane se zaborave. Kada bude bilo više para voziće se bolji auto.

dogodine do Prizrena dogodine do Knina

pre 2 godine

da se vas gomila botina skupi u neki strajk i da trazi normalnu kubikazu od prozivodjaca i da ne kiouje apsolutno nista novo gde bi nam kraj bio. . .vozili bismo 2.0. . 120hp-150 hp. . .gde bi nam kraj bio. . .ovako trotineti pa se raspravljamo koji je bolji?

Ja

pre 2 godine

Nisam nikad vozio Daciju. Poznajem par ljudi koji su je kupili pre 10ak godina i jos je voze. Da ne valjaju prepostavljam da bi ih davno prodali. Ono sto mi se svidja kod ove marke je da iz godine u godinu inzinjeri konstantno rade na svojim proizvodima, usavrsavaju ih, izbacuju nove modele. Ljudi su odlucili da budu deo EU, da uce od pametnijih (u ovom slucaju Francuzi)i rade vredno. Na duze staze to ce im svakako doneti uspeha. Samo napred Rumuni.
(Pantelija, 12. januar 2022 15:29)

koji novi model? Sendero plus, plus na kvadrat, Duster supreme 1,2,3....???

sledeći je Dačija opet

pre 2 godine

Ko ovo kupi ni pakao mu nece tesko pasti!
(Analiticar, 12. januar 2022 12:29)

Poverovaću ti ako pišeš iz pakla i baš uživaš tamo .Šalim se, neću ni tada jer vozim novu Dačiju već godinu dana.

novo je novo

pre 2 godine

sto je najsmesnije 90% ljudi koji ovde pljuje dacije voze losije automobile od nje. kompleksi
(bog kladionice, 12. januar 2022 22:16


Koji je to lošiji auto od dačije?
(zmaj, 13. januar 2022 01:25

Svaki koji nije nov .

Ivan ZG

pre 2 godine

Dacia 4x4 ima potpuno drugačiji ovjes od one 4x2 tj. one sa pogonom na prednje kotače. Renault je od Nissana posudio 4x4 pogon za Daciu Duster.
Otuda njegova dobra prohodnost na lošem terenu.

jes da bude

pre 2 godine

Kad bude od babe devojka tad ce od dacije da bude lux vozilo. Moj rodjak je kupio 3 god starog BMW sa 42.ooo km na satu za 18.500 eur iz salona koji prodaje nove bmw automobile i aute vracene staro za novo. Dakle ne na nekom placu sa vracenom km i slicno. E sad vidi da li se isplati da kupis daciju za te pare kad za oko 20.ooo eur imas da biras ozbiljne automobile.

Mita

pre 2 godine

Ozbiljna mana Dacijinih vozila je zaista bezbednost.Duster ima cele tri zvezdice,Stepway dve,a Spring jednu.To zaista nije sve slučajno baš za svaki model,a ako se štedi na bezbednosti,a tu ne sme da se štedi,kakvo li je ostalo.To je stvarno sramotno za nova vozila u 2022 godini.Zaista ne znam da li postoje novi automobili sa manje zvezdica na Euroncap testu od Dacie...?

DC

pre 2 godine

Da li je moguće da bi neko normalan za manje novca pristao da kupi nov Jeep Renegade 1,3T T4 150 DDCT, umesto ove prelepe, najsavremenije, najpouzdanije, najluksuznije i najsavršenije dačije ?
(čovek u neverici, 12. januar 2022 22:23)

Imaš i takvih ljudi.
(logično, 13. januar 2022 09:51)

Da li se gore navedeni Jeep nudi sa 4WD? Možda Dustera kupuju oni kojima zaista treba to, ili barem tako misle.

CJC

pre 2 godine

Kad bude od babe devojka tad ce od dacije da bude lux vozilo. Moj rodjak je kupio 3 god starog BMW sa 42.ooo km na satu za 18.500 eur iz salona koji prodaje nove bmw automobile i aute vracene staro za novo. Dakle ne na nekom placu sa vracenom km i slicno. E sad vidi da li se isplati da kupis daciju za te pare kad za oko 20.ooo eur imas da biras ozbiljne automobile.
(jes da bude, 13. januar 2022 09:11)

Leleeeeeeee

Tester

pre 2 godine

Imao sam prilike da vozim novog Dastera 2019. Bio nam je u izboru pri kupovini novog. Neko je već napisao za buku na brzini od 130km/h. Stvarno je ne izdrživa. Meni lično dizajn spoljašnji je lep. Iznutra mi se ne sviđa kako izgleda km sat kao iz 80-ih (dizajn). Ostalo ki je manje više sve ok. Ali kad vidim taj sat i kad čujem tu buku... Kupili smo Fiat 500l. Neuporedivo lepši iznutra i najvažnije tiši u vožnji a približno cenovnog ranga. Ne kudim ničije ali mislim da bi morali ozbiljno da porade na zvučnoj izolaciji.

zmaj

pre 2 godine

sto je najsmesnije 90% ljudi koji ovde pljuje dacije voze losije automobile od nje. kompleksi
(bog kladionice, 12. januar 2022 22:16


Koji je to lošiji auto od dačije?

Borat Sagdiyev

pre 2 godine

Kako prijatelju za KIA kažeš da je top, a isto tako da su im motori i limarija loši.

Šta je onda dobro na njima? Lajsne na vratima?

Nemam ništa protiv KIA, nisam nikada seo ni u jednu, samo mi ovo zaparalo "uši".
(gigi, 12. januar 2022 15:21)


Kupio novu Kia SW 2015 nikad nikakvi kvarovi, redovan servis i iskoristio kasko u poslednjoj godini za ostecenja koje sam "zaradio" po parkinzima. Sledece vozilo Kia proceed gt - staro za novo.

dzon

pre 2 godine

Vozim Hondu Civic 2020, automatik ali u Emiratima. Neverovatan auto. Nemam ni jednu zamerku.
Znam da putevi ovde i kod nas ne mogu da se porede, klima naravno nije ista, ali ako ima neko da vozi civic u Srbiji i moze malo vishe da mi kaze kakva je za nashe podeblje?
Hvala i svako dobro

Radovan

pre 2 godine

RENAULT Duster ima karoseriju od RENAULT Sandero.
Pogon 4×4 preuzet je od NISSAN Murano, zato Duster ima nesrazmernu karoseriju, odnosno mnogo uže bokove u odnosu na blatobrane, odnosno inženjere je mrzelo da skraćuju poluosovine od Murana.
NISSAN je kompletni vlasnik japanske fabrike specijalizovane za proizvodnju transmisije i 4×4 pogona.
Zadnje vešanje uzeto je od prototipskog vozila LADA Kalina SW 4×4.
Izrada prototipa koštala je 420 mil. $, odnosno dosta jeftino jer je skoro sve preuzeto od postojećih vozila. Priprema fabrike za proizvodnju iznosila je 70 mil. $. Obično to bude preko 100 mil. $ u fabrikama gde postoji automatizacija i manipulativni roboti.

Bili su intervjui odgovornih ljudi u vreme kada se sve ovo dešavalo.

lily

pre 2 godine

Korektan auto, nije G klasa Mercedesova, ali je ceo vek ispred Lade Nive (koju sam vozio 10 leta i zima po svim mogucim terenima - 2010.god. je bila, rashodovana pre 2 god.). Mada, ja bih pre za te pare (ako treba i malo dodao) Renegade (cist Fiat, odlican na svim testovima) ili za 21400e Mazdu CX30 (sve sem krila).
(Milisav vajni, 12. januar 2022 23:58)

nema potrebe da objasnjavas svoje navode, samo napisi sta si zeleo. npr ovako

Korektan auto, nije G klasa Mercedesova, ali je ceo vek ispred Lade Nive . Mada, ja bih pre za te pare Renegade ili za 21400e Mazdu CX30 .

Mile

pre 2 godine

@Tester
Ma, pusti buku.Sta cemo sa bezbednoscu?Dacije kao da su od lego kockica...Spring jednu zvezdicu,a Stepvej dve,Daster tri,stvarno opasno i smesno.....

jaja

pre 2 godine

Joj ljudi.. smejace vam se celo selo ako vozite Daciju.. znam da vas to ne interesuje i ne pogadja, ali da ce da se smeju hoce. Bice u fazonu vidi onog naseg kupio rumunski auto za 20,000 :-)))))

jo

pre 2 godine

Sasvim korektan auto, sada posle posle 10ak god napredovanja- pa tako reci nema razlike u odnosu na neke konkurente, samo prednosti- prostraniji od Rengade-a, veci gepek, kao i od Vitare jedino sto mu je mana( kao i vecini modela) je ukidanje starijih 1.6b/tng motora, ovaj auto je dosta narastao gabaritima i opremom a voziti motor od 900ccm koji trosi 10-12l po guzvi kao i stari 1.6- nema smisla ... Takodje zanimljivo po ceni, iako ne pripada ovoj klasi jer je karavan, je novi Tipo SW Cross- dobar izbor izmedju 1.3 i 1.6mjet a onaj 1.0t3- ko sme da rizikuje, kao i kod Dustera...

Mile

pre 2 godine

@gagi4

Slažem se u potpunosti samo što je spisak prethodnih (polovnih) automobila malo drugačiji.

Od 2017. godine samo novi i mogu da kažem kada se prebrodi početna investicija (u mom slučaju je fin. lizing u pitanju) ukupni troškovi eksploatacije su apsolutno prihvatljivi pogotovu ako se uzme u obzir pouzdanost i posebno ono što nema cenu a to je lični osećaj zadovoljstva.

logično

pre 2 godine

Da li je moguće da bi neko normalan za manje novca pristao da kupi nov Jeep Renegade 1,3T T4 150 DDCT, umesto ove prelepe, najsavremenije, najpouzdanije, najluksuznije i najsavršenije dačije ?
(čovek u neverici, 12. januar 2022 22:23)

Imaš i takvih ljudi.

Master Yoda

pre 2 godine

Ja nemam nikakav problem sa Dachiom, mislim da je smece, najgore djubre od kola, krs, i da bi pre vozio Fiat, Suzuki ili Kiu nego to smece.
Mene nerviraju nazovi pasionirani ljubitelji Dachie koji se svim silama trude da nas ubede kako je to sjajan auto, savrsenstvo na tockovima i da smo mi koji vozimo nesto drugo budale! Bolje bi bilo da kazu znamo da je djubre, ali toliko para imam i njega sam kupio.

Larva

pre 2 godine

Čekaj, da li mi stvarno pričamo o ceni od 20.000 evra za rumunskog plastikanera? Taj ko bi dao tolike pare za tu kanturinu ili ima ozbiljnu šifru, ili je našao pare na ulici, trećeg nema.
Dajte pišite malo o automobilima, a ne o Dačiji.

Zix

pre 2 godine

Poređenje bi bilo isto kao , da naprave šporet smederevac Delux.
Privatno vozim Audi , službeni auto mi je na žalost Dačija Duster ,
Loša zvučna izolacija , menjač je katastrofalan , nema snage , kad treba ne može da povuče ... klasično šljakersko vozilo u kom nema L od luksuza .

Огњен

pre 2 godine

Молим модераторе да убудуће бришу све коментаре у којима се вређају национална осећања Срба, тиме што нас називају "Србендама". То је погрдан назив и молим вас да се придржавате својих правила које сте прописали.

lepota

pre 2 godine

Sad bio na konfiguratiru, izabrao benzinca 1,3, dodao boju i mape i dobio poruku: "VAŠ NOVI DUSTER je personalizovan 22.410 €"
Onda sam pogledao slike i video da još uvek ima ove užasne kvake od pre 20 godina koje odavno niko ne koristi u autoindustriji. Njih ne da nije imao YUGO, već ni Lada od pre 40 godina.

Kole Mesar

pre 2 godine

Zivim u Americi i uvek kupujem nov auto...Sada vozim Subary Legacy 2018 godishte...Kupljen nov za 22,500 dolara sa 0% interesa...Imam josh 2-3 meseca i biche isplachen...Imam 52,500 milja i ochekujem sledechih 150,000 bez ikakvih problema...Dosada, samo mi se upalila lampica (check engine) i bila je u pitanju nekakva plastika na poklopcu rezervoara pukla i to promenjenu u garantnom roku...Drugo nishta...Samo benzin i menjanje ulja...

gari

pre 2 godine

Za sve "stručnjake", koji su do juče vozili keca, jugića ili peglicu, i koji su skrpili neku paricu za "dobar" evropski KRŠ,
test: Dačije Duster 4x4 1.5dCi, tamo neki nepoznati "TOP GEAR" :
VERDICT:
"A far better car than it need to be at the price,and we love it for that".(ako neznate engleski, obrazujte se i naučite).
Dačija nije bmw, audi, mercedes ili neki "dobar" eu polovnjak, ali zato ima dobar odnos
CENA-KVALITET- I ŠTA DOBIJAŠ. Osim toga 4x4 je sasvim pristojan terenac, bolji i od famozne Lade Nive. Ide doslovce skoro svuda. Zato ne nalupavajte se, jer ste do juče vozili smeće i još vozite( samo sada eu smeće)...

CJC

pre 2 godine

Reziel, 12. januar 2022 16:04)

Ti zaista, ali zaista nisi podvinklovan... Da kupim 4 godine star Nissan ili 7-8 godina staru Toyotu pre novog Dustera?
Pa to su već automobili sa 200 pa do 400 hiljada. Pa morao bih biti debelo lud.

Nuklearni mravojed

pre 2 godine

Ljudi su odlucili da budu deo EU, da uce od pametnijih (u ovom slucaju Francuzi)i rade vredno. Na duze staze to ce im svakako doneti uspeha. Samo napred Rumuni.
(Pantelija, 12. januar 2022 15:29)

Isto kao sto je Skoda odlucila da bude deo VW koncerna? Panetlija, mislim da si, greskom, obrnuo pravac odlucivanja...

Ja

pre 2 godine

Nisam nikad vozio Daciju. Poznajem par ljudi koji su je kupili pre 10ak godina i jos je voze. Da ne valjaju prepostavljam da bi ih davno prodali. Ono sto mi se svidja kod ove marke je da iz godine u godinu inzinjeri konstantno rade na svojim proizvodima, usavrsavaju ih, izbacuju nove modele. Ljudi su odlucili da budu deo EU, da uce od pametnijih (u ovom slucaju Francuzi)i rade vredno. Na duze staze to ce im svakako doneti uspeha. Samo napred Rumuni.
(Pantelija, 12. januar 2022 15:29)

koji novi model? Sendero plus, plus na kvadrat, Duster supreme 1,2,3....???

raks

pre 2 godine

Ovi auti se ocigledno ne kvare i to im je najveci adut. Nisu vise toliko jeftini ali sve je poskupljalo. Ja sam bio zaljubljen u Duster, namenski sam otisao u Bg u salon da sednem da vidim kakav je auto, i da skupljam pare za naredni sajam auta. Prilazim, gledam spolja- ok , nit smrdi nit mirise. Otvara mi prodavac vrata, reko hvala ja cu da zatvorim. Zatvaram, otvaram, bezim glavom bez obzira. Ukratko, nisam zahtevan, al ono je ispod juga. Nikad nisam seo u vecu konzervu. To je moje misljenje i nek je pogresno, al je moje.

Reziel

pre 2 godine

Juče vidim na autoputu aktuelni Duster. Makar spolja, Dacia se skroz približila automobilima srednje klase, izgleda skroz dobro. Koliko vidim po slikama, enterijer otkriva skromnost, ali iskreno, jedino Suzuki može da se poredi sa Daciom po onome što nudi za novac. Doduše, Vitara ipak jeste skuplja od Dustera.

Ipak, Dacia Duster Prestige, 4x4 i sa 1.5 motorom od 116ks košta oko 20.500 eura. Čak i ako iz jednačine izbacite recimo neki polovni Q5 ili X3 za taj novac na konto starosti, predjenih kilometara i troškova održavanja, ostaje jako puno alternativa. Primera radi tri do četiri godine stari Qashqai, Koleos, pa čak i malko stariji X-trail. Onda Peugeot gama prelepih SUV-a, i na kraju malo stariji RAV4 ili CR-V. Za moj ukus, ličnu upotrebu i plaćanje u gotovini, svaki od ovih koje sam naveo bih pre izabrao, tri do pet godina star nego novi Duster.

CrniMika

pre 2 godine

Obzirom da se bavimo terenskim radom nabavili smo 2 Dustera dci 4x4. Ujutro auto putem 130 km/h, a drugi deo dana vožnja letnjim putem ili nekim šumarkom. Pri tom imam sedište, servo, klimu, bluetooth, grejanje, naslon, tempomat. Ne očekujem ništa više od takvog auta. U skladu sa cenom, auto je jako dobar.

Za neku privatnu upotrebu mora da porade na izolaciji i menjaču koji je loših prenosnih odnosa. Verovatno će u budućoj generaciji napraviti potreban skok, kao što je slučaj sa novim i starim Sanderom.

Komentari zlogbih vlasnika NOV NOV Audi su neumesni. Samo da dodam da za jedan radni dan koji prođe moj službeni Duster, vaš NOV NOV Audi bi 4 sledeća dana ležao nad kanalom.

Over And Out

pre 2 godine

@CrniMika, 12. januar 2022 14:14
Ista situacija i u mojoj firmi Dusteri dizel 4x4...Dobro izvlače u bespuću, ali udobnost im je skandalozna. Posle svakog puta dva dana me boli celo telo, bilo da sam vozač, ili suvozač. Kratka sedišta, nikako ne možeš da nadješ udobnu poziciju za sedenje, onaj menjač gde ti traži da na 50 prebaciš u četvrtu, motor koji urla ako malo stisneš gas...Realno, auto vredi max 10 hiljada evra i to da pristaneš na tu cenu posle gajbe popijenog piva.

milan

pre 2 godine

Nisam onaj koji je dao 14k€ za Sandero.
Uđite u Duster, zatvorite vrata i oslušnite zvuk kao u praznoj konzervi.
Krenite i slušajte šum kotrljanja prednjeg levog točka.
Ubrzajte i slušajte šum vazduha.
Automobil za terenske radnike.

jes da bude

pre 2 godine

Kad bude od babe devojka tad ce od dacije da bude lux vozilo. Moj rodjak je kupio 3 god starog BMW sa 42.ooo km na satu za 18.500 eur iz salona koji prodaje nove bmw automobile i aute vracene staro za novo. Dakle ne na nekom placu sa vracenom km i slicno. E sad vidi da li se isplati da kupis daciju za te pare kad za oko 20.ooo eur imas da biras ozbiljne automobile.

Zoran

pre 2 godine

Ja nemam nikakav problem sa Dachiom, mislim da je smece, najgore djubre od kola, krs, i da bi pre vozio Fiat, Suzuki ili Kiu nego to smece.
Mene nerviraju nazovi pasionirani ljubitelji Dachie koji se svim silama trude da nas ubede kako je to sjajan auto, savrsenstvo na tockovima i da smo mi koji vozimo nesto drugo budale! Bolje bi bilo da kazu znamo da je djubre, ali toliko para imam i njega sam kupio.
(Master Yoda, 12. januar 2022 12:17)

Ti imaš ozbiljan problem. Neko ko se ne skida sa vesti o jednoj potrošnoj stvari, svaki put ostavljajući isti komentar, ti imaš baš veliki problem.

ttt

pre 2 godine

Neko je spomenuo SsangYong u predhonim komentarima.
Skroz je u pravu, to je sto puta bolje od Dustera.
Mislio sam da kod nas ima samo onaj Tivoli, koji je blago receno uzasan.
Korando je sasvim dobar suv.

Neko iz mase

pre 2 godine

Luksuzna Dačija je oksimoron.
Kao kad bi rekao luksuzna garsonjera, ili luksuzna palenta...paradoks
(mare, 12. januar 2022 11:27)

Kad se u palentu kajmaka nagura da prste poližeš.
(Bljuzgo Drpović, 12. januar 2022 13:29)

Ali je i dalje palenta. Kavijaru kajmak ne treba.

s tron

pre 2 godine

Lepo vozilo,spolja i iznutra,nema šta.Htedoh kupiti novi odem u NS sa prijateljem sednem za vozačko mesto,nije strašno može proći,sednem na suvozačko i prometom da je ceo prednji deo pomeren u suvozačku stranu.Meni dosta,okrenem se i odem.Baš sam došao bez predrasuda al neće na silu...

Istrebljivač_Vonjevina

pre 2 godine

Uskoro izlazi luksuzni trabant, bi-turbo sa 50 KS, Led sveće za osvetljenje, prozori se otvaraju srebrnim šrafcigerom, tapete, koči se patikama i naravno svetlo-plava metalik boja (individual)...

Tomy Čubura

pre 2 godine

Nisam onaj koji je dao 14k€ za Sandero.
Uđite u Duster, zatvorite vrata i oslušnite zvuk kao u praznoj konzervi.
Krenite i slušajte šum kotrljanja prednjeg levog točka.
Ubrzajte i slušajte šum vazduha.
Automobil za terenske radnike.
(milan, 12. januar 2022 19:08)
plus plastika kao yugo 45 .....
jedino sposobnosti na terenu nisu lose

.

pre 2 godine

@ master joda
Ti se nisi vozio u KIA automobilima skorije? KIA je ime i za mnogo jace igrace, limarija i motori su minus ali kvalitet enterijera, dizajn, pouzdanost i odnos cena kvalitet sasvim pristojan.
I da, vozio bih svaki auto koji je nov, ne treba patiti od oznaka

dogodine do Prizrena dogodine do Knina

pre 2 godine

da se vas gomila botina skupi u neki strajk i da trazi normalnu kubikazu od prozivodjaca i da ne kiouje apsolutno nista novo gde bi nam kraj bio. . .vozili bismo 2.0. . 120hp-150 hp. . .gde bi nam kraj bio. . .ovako trotineti pa se raspravljamo koji je bolji?

dzon

pre 2 godine

Vozim Hondu Civic 2020, automatik ali u Emiratima. Neverovatan auto. Nemam ni jednu zamerku.
Znam da putevi ovde i kod nas ne mogu da se porede, klima naravno nije ista, ali ako ima neko da vozi civic u Srbiji i moze malo vishe da mi kaze kakva je za nashe podeblje?
Hvala i svako dobro

Sasa

pre 2 godine

Ja nemam nikakav problem sa Dachiom, mislim da je smece, najgore djubre od kola, krs, i da bi pre vozio Fiat, Suzuki ili Kiu nego to smece.
Mene nerviraju nazovi pasionirani ljubitelji Dachie koji se svim silama trude da nas ubede kako je to sjajan auto, savrsenstvo na tockovima i da smo mi koji vozimo nesto drugo budale! Bolje bi bilo da kazu znamo da je djubre, ali toliko para imam i njega sam kupio.
(Master Yoda, 12. januar 2022 12:17

Ograniceno je ovo razmisljanje. Oni ti ne porucuju da je ono sto ti vozis lose, vec da ono sto oni voze nije lose iliti smece kakvim ga ti smatras vec automobil koji poseduje dobar odnos ulozenog i dobijenog. Problem je sto ides medju esktreme u razmisljanju. Crno-beli svet.

Luka Laban

pre 2 godine

Cisto sumnjam da ovako opremljena Dacija kosta "samo" 17.790 evra. Mislim da je cena malo veca, a za te pare moze da se kupi ipak malo ozbiljniji automobil. Postujem napredak Dacije, medjutim, ponavljam se, za te pare moze da se kupi ozbiljniji nov automobil. Na kraju, ne znam sta je gore, Dacija hejteri ili Dacija botovi.

zmaj

pre 2 godine

sto je najsmesnije 90% ljudi koji ovde pljuje dacije voze losije automobile od nje. kompleksi
(bog kladionice, 12. januar 2022 22:16


Koji je to lošiji auto od dačije?

CJC

pre 2 godine

Za 17.790, novi SSangjong Korando, sa 1.5 turbo motorom od 160 ks i svim nabrojanim u ovom poluproizvodu.
(Vozač, 12. januar 2022 10:31)

Lele

kimi

pre 2 godine

ah da vecina ljudi u evropi su glupi i ludi pa kad dacia izadje medju najprodavanijim...krs naravno sta ljudi znaju.....a kad je to svojevremeno bio vw svima je bilo jasno da je golf cisto zlato...moz mislit
nikad mi nece bit jasna boljka ovog naroda da vise voli polovno nego novo...pa i kad je mercedes u pitanju tu je neko smrdio, prdio, kiho ili kresao i onda kad ga je iskoristio ili mu dosadilo tebi ga daje za neke nemale pare ali jeftinije...i ti jedva docekas da potrosiis sve sto imas za nesto sto objektivno ne mozes priustiti da bi osjecao znacajno i posle strepis za svaki kvar da li ces imati para...umjesto da kupis novo sto mozes za te iste pare i ne razmisljas barem 5 g o problemima...i posle ga prodas nekom ko ima manje od tebe, dodas malo i opet uhvatis nesto novo i gospodin

bog kladionice

pre 2 godine

Obzirom da se bavimo terenskim radom nabavili smo 2 Dustera dci 4x4. Ujutro auto putem 130 km/h, a drugi deo dana vožnja letnjim putem ili nekim šumarkom. Pri tom imam sedište, servo, klimu, bluetooth, grejanje, naslon, tempomat. Ne očekujem ništa više od takvog auta. U skladu sa cenom, auto je jako dobar.

Za neku privatnu upotrebu mora da porade na izolaciji i menjaču koji je loših prenosnih odnosa. Verovatno će u budućoj generaciji napraviti potreban skok, kao što je slučaj sa novim i starim Sanderom.

Komentari zlogbih vlasnika NOV NOV Audi su neumesni. Samo da dodam da za jedan radni dan koji prođe moj službeni Duster, vaš NOV NOV Audi bi 4 sledeća dana ležao nad kanalom.
(CrniMika, 12. januar 2022 14:14)

ja vozim dustera vec 5-6 godina sluzbeno, terenski... presao 200000...auto je odlican

sto je najsmesnije 90% ljudi koji ovde pljuje dacije voze losije automobile od nje. kompleksi

La la iz Banata

pre 2 godine

Nemam ništa protiv Dačije, dobra je radna mazga, ali kako ste, 'leba vam, uspeli da spojite luksuz i Dačiju u jednoj rečenici?

Dragan

pre 2 godine

Ozbiljno fino odrađeno, samo mi nije jasno odavde gde kreće 4x4 verzija. Vozio sam dačije i privatno i službeno i vrlo sam bio zadovoljan. Meni se najviše svidela upotrebljivost i jednostavnost. Zato bi umesto neke šminke logičnije bilo da uvedu neke jednostavne praktične dodatke. Npr. praktičniji prostor u vratima ili bolji držač za čaše.

Kod nas mi je interesantno i što je većina ubeđena da voziš Dačiju zato što nemaš za bolje. Neki poslovni partneri su mi bili čak skoro iziritirani:) To naravno govori kako je naše društvo u teškom stanju.

gagi4

pre 2 godine

Ne znam kakva je ta Dacija, jednom sam vozio onaj stariji Sandero i nije mi se svideo, ali verujem da su ovi novi mnogo bolji. Ali, cak i da su fenomenalni, nas prostacki, primitivni mentalitet nam nedozvoljava da kupimo takav nov auto! Cak ni Hyundai, ni Kia, ni Tojotu, prosto, sve ono sto se dokazalo kao pouzdano i kvalitetno, za nas je smece. Polovan Audi sa predjenih 186000 (citaj 486000) je ono sto nas cini dostojnim covekom! Samo sa tim autom si baja, cenjen u drustvu, u komsiluku, a to sto si zbog njega duzan i ruzan, sto se svadjas sa zenom zbog plivajuceg zamajca, turbine, ma to se ne vidi. A da budem iskren, iz iskustva to govorim! Imao Audi A6, Mercedes w211, Pasata, pre svega toga svasta nesto, a posto puno prelazim, preseli su mi svi od reda. Zadnjih 5-6 god samo nov auto, sve mi se promenilo!

čovek u neverici

pre 2 godine

Da li je moguće da bi neko normalan za manje novca pristao da kupi nov Jeep Renegade 1,3T T4 150 DDCT, umesto ove prelepe, najsavremenije, najpouzdanije, najluksuznije i najsavršenije dačije ?

Br52

pre 2 godine

Od dodatne opreme u luksuznoj narandžastoj
boji konanac na uštopanim sedištima kao i pomenuta atraktivna boja na rukohvatima i brojčanicima.Dalje nisam čitao,pretrgli su se.

jaja

pre 2 godine

Joj ljudi.. smejace vam se celo selo ako vozite Daciju.. znam da vas to ne interesuje i ne pogadja, ali da ce da se smeju hoce. Bice u fazonu vidi onog naseg kupio rumunski auto za 20,000 :-)))))

Luka Laban

pre 2 godine

Cisto sumnjam da ovako opremljena Dacija kosta "samo" 17.790 evra. Mislim da je cena malo veca, a za te pare moze da se kupi ipak malo ozbiljniji automobil. Postujem napredak Dacije, medjutim, ponavljam se, za te pare moze da se kupi ozbiljniji nov automobil. Na kraju, ne znam sta je gore, Dacija hejteri ili Dacija botovi.

Pantelija

pre 2 godine

Nisam nikad vozio Daciju. Poznajem par ljudi koji su je kupili pre 10ak godina i jos je voze. Da ne valjaju prepostavljam da bi ih davno prodali. Ono sto mi se svidja kod ove marke je da iz godine u godinu inzinjeri konstantno rade na svojim proizvodima, usavrsavaju ih, izbacuju nove modele. Ljudi su odlucili da budu deo EU, da uce od pametnijih (u ovom slucaju Francuzi)i rade vredno. Na duze staze to ce im svakako doneti uspeha. Samo napred Rumuni.

Radijator

pre 2 godine

Cisto sumnjam da ovako opremljena Dacija kosta "samo" 17.790 evra. Mislim da je cena malo veca, a za te pare moze da se kupi ipak malo ozbiljniji automobil. Postujem napredak Dacije, medjutim, ponavljam se, za te pare moze da se kupi ozbiljniji nov automobil. Na kraju, ne znam sta je gore, Dacija hejteri ili Dacija botovi.
(Luka Laban, 12. januar 2022 15:04)

Za te pare moze da se kupi eventualno Yaris. I to ne baš u nekoj jakoj opremi. Najslabija oprema je 16799 evra. Za Yarisa.
Sta je bolje...pa kome sta treba.
Rav4 startuje sa oko 40 000e.
Eto...cisto da se zna koliko ozbiljniji auto košta.

lily

pre 2 godine

Korektan auto, nije G klasa Mercedesova, ali je ceo vek ispred Lade Nive (koju sam vozio 10 leta i zima po svim mogucim terenima - 2010.god. je bila, rashodovana pre 2 god.). Mada, ja bih pre za te pare (ako treba i malo dodao) Renegade (cist Fiat, odlican na svim testovima) ili za 21400e Mazdu CX30 (sve sem krila).
(Milisav vajni, 12. januar 2022 23:58)

nema potrebe da objasnjavas svoje navode, samo napisi sta si zeleo. npr ovako

Korektan auto, nije G klasa Mercedesova, ali je ceo vek ispred Lade Nive . Mada, ja bih pre za te pare Renegade ili za 21400e Mazdu CX30 .

novo je novo

pre 2 godine

sto je najsmesnije 90% ljudi koji ovde pljuje dacije voze losije automobile od nje. kompleksi
(bog kladionice, 12. januar 2022 22:16


Koji je to lošiji auto od dačije?
(zmaj, 13. januar 2022 01:25

Svaki koji nije nov .

Vicko

pre 2 godine

Ne verujem da je klijentela koja trazi luksuz zainteresovana za daciju. Ne mislim da je dacija los auto za cenu koju ima ali ako pocnu da sa kozmetickim izmenama znacajnije poskupljuju kupci ce se lako opredeljivati za druge proizvodjace. Niko nije kupio daciju iz prevelike vezanosti za brend vec iskljucivo zbog povoljne cene. Nema nikakve potrebe koketirati sa luksuzom, odbilo bi deo dosadasnjih kupaca a ne bi privuklo mnogo novih.

Dr mr

pre 2 godine

evo sad gledam taj ssang korado...pocetna cena 19 790. akcija 1000e manje...doplata za 4x4 je 1500e...a cena se u top opremi krece preko 30 000...meni ipak bolji duster...ako ti treba za van puta, za rad, za polja i livade i sume...tu nikoga ne zanima zvucna izolacija...druga stvar, sto su delovi i servis za daciju sigurno manji od koreanca..
ali svako bira po svom nahodjenju...svako ima svoje misljenje...vazno je da nam se automobili sto manje kvare i da nam sluze a ne mi njima...

CJC

pre 2 godine

Kad bude od babe devojka tad ce od dacije da bude lux vozilo. Moj rodjak je kupio 3 god starog BMW sa 42.ooo km na satu za 18.500 eur iz salona koji prodaje nove bmw automobile i aute vracene staro za novo. Dakle ne na nekom placu sa vracenom km i slicno. E sad vidi da li se isplati da kupis daciju za te pare kad za oko 20.ooo eur imas da biras ozbiljne automobile.
(jes da bude, 13. januar 2022 09:11)

Leleeeeeeee

gigi

pre 2 godine

.

Kako prijatelju za KIA kažeš da je top, a isto tako da su im motori i limarija loši.

Šta je onda dobro na njima? Lajsne na vratima?

Nemam ništa protiv KIA, nisam nikada seo ni u jednu, samo mi ovo zaparalo "uši".

jes da bude

pre 2 godine

Zivim u Americi i uvek kupujem nov auto...Sada vozim Subary Legacy 2018 godishte...Kupljen nov za 22,500 dolara sa 0% interesa...Imam josh 2-3 meseca i biche isplachen...Imam 52,500 milja i ochekujem sledechih 150,000 bez ikakvih problema...Dosada, samo mi se upalila lampica (check engine) i bila je u pitanju nekakva plastika na poklopcu rezervoara pukla i to promenjenu u garantnom roku...Drugo nishta...Samo benzin i menjanje ulja...
(Kole Mesar, 12. januar 2022 21:58)

Kakve veze ima ovaj tvoj komentar sa tekstom? Tacno se vi gastosi nikad ne uklapate. Prvo ne valja vam zemlja i narod gde ste se rodili, onda odete al ne lezi vraze ne valja ni tamo, i tamo se nekako ne uklapate, ko tudji. Tako ti sa tekstom, ne uklapa ti se komentar.

Radovan

pre 2 godine

RENAULT Duster ima karoseriju od RENAULT Sandero.
Pogon 4×4 preuzet je od NISSAN Murano, zato Duster ima nesrazmernu karoseriju, odnosno mnogo uže bokove u odnosu na blatobrane, odnosno inženjere je mrzelo da skraćuju poluosovine od Murana.
NISSAN je kompletni vlasnik japanske fabrike specijalizovane za proizvodnju transmisije i 4×4 pogona.
Zadnje vešanje uzeto je od prototipskog vozila LADA Kalina SW 4×4.
Izrada prototipa koštala je 420 mil. $, odnosno dosta jeftino jer je skoro sve preuzeto od postojećih vozila. Priprema fabrike za proizvodnju iznosila je 70 mil. $. Obično to bude preko 100 mil. $ u fabrikama gde postoji automatizacija i manipulativni roboti.

Bili su intervjui odgovornih ljudi u vreme kada se sve ovo dešavalo.

Mita

pre 2 godine

Ozbiljna mana Dacijinih vozila je zaista bezbednost.Duster ima cele tri zvezdice,Stepway dve,a Spring jednu.To zaista nije sve slučajno baš za svaki model,a ako se štedi na bezbednosti,a tu ne sme da se štedi,kakvo li je ostalo.To je stvarno sramotno za nova vozila u 2022 godini.Zaista ne znam da li postoje novi automobili sa manje zvezdica na Euroncap testu od Dacie...?

Bljuzgo Drpović

pre 2 godine

Luksuzna Dačija je oksimoron.
Kao kad bi rekao luksuzna garsonjera, ili luksuzna palenta...paradoks
(mare, 12. januar 2022 11:27)

Kad se u palentu kajmaka nagura da prste poližeš.

Dejo

pre 2 godine

Ja nemam nikakav problem sa Dachiom, mislim da je smece, najgore djubre od kola, krs, i da bi pre vozio Fiat, Suzuki ili Kiu nego to smece.
Mene nerviraju nazovi pasionirani ljubitelji Dachie koji se svim silama trude da nas ubede kako je to sjajan auto, savrsenstvo na tockovima i da smo mi koji vozimo nesto drugo budale! Bolje bi bilo da kazu znamo da je djubre, ali toliko para imam i njega sam kupio.
(Master Yoda, 12. januar 2022 12:17)

@Master Yoda

Nije to problem. Problem je što se onda uvek neko javi i kaže da si za te pare koje si dao za daciu mogao da kupiš nešto drugo, bolje, jače, lepše, starije, sigurnije,....itd.
Na vestima o dačiji ima više negativnih komentara tipa ne bi je vozio ni da mi je poklone, plastična kanta i sl.

off

pre 2 godine

Kako prijatelju za KIA kažeš da je top, a isto tako da su im motori i limarija loši.
@
I meni je to malo kontradiktorno. Sve mi je još čudnije pošto vozim KIA automobile više od deset godina i nikada nisam imao problema sa limarijom i motorima.

Taurunum

pre 2 godine

@Zix
Sa čim upoređuješ službenu Daciju, sa privatnim Audijem koji je kao nov koštao 2 ili 3x više.
Da, Dacia je budžet auto i možda najbolji odnos cena kvalitet.
Kao neko ko je u porodici imao/ima 4 nova automobila kupljena, među njima i Dacia Logan 2005 godine koja je bez ikakvih problema prešla 200 000km mogu da kažem da je auto sasvim ok za pare koje je kupljen a to je bilo ne punih 10 000e.
Inače skoro sam vozio Škodu Fabiju i prešao oko 1000 km 3 cilindra, sve u svemu nije ništa bolja od nove Dacije Sandero.

Mile

pre 2 godine

@Tester
Ma, pusti buku.Sta cemo sa bezbednoscu?Dacije kao da su od lego kockica...Spring jednu zvezdicu,a Stepvej dve,Daster tri,stvarno opasno i smesno.....

Dule

pre 2 godine

Koliko para imate takav auto ćete voziti. Inače Duster za balkanski makadam, udarne rupe na asfaltu i ivičnjake na parkingu dušu dao.

DC

pre 2 godine

@Reziel: Peugeot a ni Citroen nemaju verzije sa pogonom na sva četiri točka. Ako ti to nije neophodno, onda je i Dačia puno jeftinija jer je 4wd skupa opcija.

Milisav vajni

pre 2 godine

Korektan auto, nije G klasa Mercedesova, ali je ceo vek ispred Lade Nive (koju sam vozio 10 leta i zima po svim mogucim terenima - 2010.god. je bila, rashodovana pre 2 god.). Mada, ja bih pre za te pare (ako treba i malo dodao) Renegade (cist Fiat, odlican na svim testovima) ili za 21400e Mazdu CX30 (sve sem krila).

Tester

pre 2 godine

Imao sam prilike da vozim novog Dastera 2019. Bio nam je u izboru pri kupovini novog. Neko je već napisao za buku na brzini od 130km/h. Stvarno je ne izdrživa. Meni lično dizajn spoljašnji je lep. Iznutra mi se ne sviđa kako izgleda km sat kao iz 80-ih (dizajn). Ostalo ki je manje više sve ok. Ali kad vidim taj sat i kad čujem tu buku... Kupili smo Fiat 500l. Neuporedivo lepši iznutra i najvažnije tiši u vožnji a približno cenovnog ranga. Ne kudim ničije ali mislim da bi morali ozbiljno da porade na zvučnoj izolaciji.

logično

pre 2 godine

Da li je moguće da bi neko normalan za manje novca pristao da kupi nov Jeep Renegade 1,3T T4 150 DDCT, umesto ove prelepe, najsavremenije, najpouzdanije, najluksuznije i najsavršenije dačije ?
(čovek u neverici, 12. januar 2022 22:23)

Imaš i takvih ljudi.

sledeći je Dačija opet

pre 2 godine

Ko ovo kupi ni pakao mu nece tesko pasti!
(Analiticar, 12. januar 2022 12:29)

Poverovaću ti ako pišeš iz pakla i baš uživaš tamo .Šalim se, neću ni tada jer vozim novu Dačiju već godinu dana.

DC

pre 2 godine

Da li je moguće da bi neko normalan za manje novca pristao da kupi nov Jeep Renegade 1,3T T4 150 DDCT, umesto ove prelepe, najsavremenije, najpouzdanije, najluksuznije i najsavršenije dačije ?
(čovek u neverici, 12. januar 2022 22:23)

Imaš i takvih ljudi.
(logično, 13. januar 2022 09:51)

Da li se gore navedeni Jeep nudi sa 4WD? Možda Dustera kupuju oni kojima zaista treba to, ili barem tako misle.

Djorke

pre 2 godine

Sa nekoliko Dacia sam imao prilike da se uposznam, najvise sa Duster prve generacije u kome sam presao mnogo kilometara, autoput i laki off (makadam, blatnjavi putevi itd, ). Za laki off, fenomenalan auto za te pare, plus jako pouzdan i nikakvu zamerku nemam. Za sve ostalo - ne bas, i to ne zbog (ne) kvaliteta (jer je sve robusno), nego zato sto mu fali osnovne rafiniranosti. Na 120 na sat, ne cujes svoje misli u kolima, jer cujes motor, cujes menjac, cujes diferencijal, cujes svaki deo koji se pomera ili okrece i stvarno mi je bio pakao na autoputu svaki dan . Sada sam vise vezan za kancelariju, a kolega ide Dusterom 2020 godiste i kaze da su popravili dosta stvari u odnosu na generaciju 1, da maltene nema veze vozacko iskustvo sa prvim modelom.
Brat je vozio Logan prve generacije, a moj utisak u voznji je da je kao Jugo Florida - bukvalno taj utisak sam imao. Sadasnji Logan - nisam imao dodirne tacke, ali sumnjam da je kao Florida.

Takodje komsija ima Sandero prve generacije … nisam zahtevan vozac, ali ono je bas ispod svakih standarda. S druge strane, jednom sam putovao u Italiju sa Sandero generacija 2 i nikakvu zamerku nemam (troje odraslih, natovaren torbama, ok udobnost, ok potrosnja, drzi lepo putnu brzinu na autoputu iako je bio najmanji motorcic, lepo se snalazio po uskim Italijanskim ulicama … sve ok).
Dacia je sve bolja iz generacije u generaciju, a napredak nije kao iz Golf 5 u 6, nego je sustinski i primetan. Ako ovako nastave, njihovo vreme tek dolazi.

Mad Max

pre 2 godine

Jednom prilikom sam oko mesec dana vozio Daster po gradu i okolini. Nije nesto specijalno ali nije ni kanta kao sto dosta njih govori. Jednostavno ljudi ocekuju da je to G klasa ili Lendkruzer pa su kao nesto razocarani. Daster je vise kao neka civilizovanija Lada Niva jer je od nje po pitanju voznje na putevima limuzina. Terenske sposobnosti nisam imao prilike da isprobam tako da nisam kompetentan da komentarisem.

jo

pre 2 godine

Sasvim korektan auto, sada posle posle 10ak god napredovanja- pa tako reci nema razlike u odnosu na neke konkurente, samo prednosti- prostraniji od Rengade-a, veci gepek, kao i od Vitare jedino sto mu je mana( kao i vecini modela) je ukidanje starijih 1.6b/tng motora, ovaj auto je dosta narastao gabaritima i opremom a voziti motor od 900ccm koji trosi 10-12l po guzvi kao i stari 1.6- nema smisla ... Takodje zanimljivo po ceni, iako ne pripada ovoj klasi jer je karavan, je novi Tipo SW Cross- dobar izbor izmedju 1.3 i 1.6mjet a onaj 1.0t3- ko sme da rizikuje, kao i kod Dustera...

Mile

pre 2 godine

@gagi4

Slažem se u potpunosti samo što je spisak prethodnih (polovnih) automobila malo drugačiji.

Od 2017. godine samo novi i mogu da kažem kada se prebrodi početna investicija (u mom slučaju je fin. lizing u pitanju) ukupni troškovi eksploatacije su apsolutno prihvatljivi pogotovu ako se uzme u obzir pouzdanost i posebno ono što nema cenu a to je lični osećaj zadovoljstva.

Ivan ZG

pre 2 godine

Dacia 4x4 ima potpuno drugačiji ovjes od one 4x2 tj. one sa pogonom na prednje kotače. Renault je od Nissana posudio 4x4 pogon za Daciu Duster.
Otuda njegova dobra prohodnost na lošem terenu.

Borat Sagdiyev

pre 2 godine

Kako prijatelju za KIA kažeš da je top, a isto tako da su im motori i limarija loši.

Šta je onda dobro na njima? Lajsne na vratima?

Nemam ništa protiv KIA, nisam nikada seo ni u jednu, samo mi ovo zaparalo "uši".
(gigi, 12. januar 2022 15:21)


Kupio novu Kia SW 2015 nikad nikakvi kvarovi, redovan servis i iskoristio kasko u poslednjoj godini za ostecenja koje sam "zaradio" po parkinzima. Sledece vozilo Kia proceed gt - staro za novo.

Da

pre 2 godine

Vozim stepvej prve generacije 10 godina. Da, auto ima puno mana, ali evo me na malom servisu koji košta 6100 din i sve mane se zaborave. Kada bude bilo više para voziće se bolji auto.