Četvrtak, 02.12.2021.

18:50

Nova Dacia sa 7 sedišta stiže u Srbiju, poznata i cena

Izvor: B92

Nova Dacia sa 7 sedišta stiže u Srbiju, poznata i cena IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

Vozač

pre 2 godine

Auto od maltene 5 metara sa 7 sedišta sa motorom motokultivatora of 1l...nasviran sa sto turbina da bi uopšte mogao da ide...plastična konfekcija sa kineskim tabletom u sredini...i za sve to 15h evra, pa još 400 ako hoćeš da se luksuziraš sa klimom u 21. veku...hvala lepo. Za 16h evra vozim polovan Volvo koji je za ovu konzervu pojam kvaliteta, udobnosti i performansi, a sahraniće dva takva motokultivatora ispod haube.

Andreja

pre 2 godine

Godinama sam vozio Pasate, Golfove, Mercedese 124-ke. Kada sam kupio Renoa Espejsa ddvojku (sa pređenih 480000 km) shvatio sam da sam vozeći (isključivo Nemce) živeo u teškoj zabludi. Espejs se tovari vozi svaki dan i dogurao je već do 900000 km.Godište '93. A što se tiče Dačie, pa u taxiju znam više od 10 komada koji su prešle milion i voze se redovno svaki dan. Proširite vidike, oslobodite se predrasuda Francuzi su neuništivi. Razumno i dokazano najbolji automobil 20-tog veka je Ajkula Citroen

Andreja

pre 2 godine

Godinama sam vozio Pasate, Golfove, Mercedese 124-ke. Kada sam kupio Renoa Espejsa ddvojku (sa pređenih 480000 km) shvatio sam da sam vozeći (isključivo Nemce) živeo u teškoj zabludi. Espejs se tovari vozi svaki dan i dogurao je već do 900000 km.Godište '93. A što se tiče Dačie, pa u taxiju znam više od 10 komada koji su prešle milion i voze se redovno svaki dan. Proširite vidike, oslobodite se predrasuda Francuzi su neuništivi. Razumno i dokazano najbolji automobil 20-tog veka je Ajkula Citroen

poikor

pre 2 godine

U bre, povraca mi se kad vidim daćiu,samo superbe,kad prodje daćia palim duga da zaslepim vozaca suvozaca i namirnice u gepek da mu istrunu.

da se zna

pre 2 godine

Nadovezujem se na komentar kolege pomorca. Pilot sam više od dvadeset godina, radim za inostrane Kompanije više od deset, dosta dobro sam plaćen, imam četvoro dece i planiram da kupim ovaj auto, jer u Srbiji ne mogu da vozim GLS i da se osećam bezbedno.
(Miroslav Batajnica, 03. decembar 2021 08:21)

Direktor sam banke i planiram da kupim ovo vozilo jer je dokazano najbolja kupovina.

blicko

pre 2 godine

Nadovezujem se na komentar kolege pomorca. Pilot sam više od dvadeset godina, radim za inostrane Kompanije više od deset, dosta dobro sam plaćen, imam četvoro dece i planiram da kupim ovaj auto, jer u Srbiji ne mogu da vozim GLS i da se osećam bezbedno.
(Miroslav Batajnica, 03. decembar 2021 08:21)

Nisam znao da su piloti strasljiva sorta. Vozim bre sta hocu. Nikom nista ne dugujem.

petros

pre 2 godine

Sad sam negde procitao na netu, da je Sandero u Spaniji najprodavaniji automobil! Njihov Seat je tek deseti, a u prvih 5 su Hyundai, Tojota, Kia itd. Sta znam, ili su oni glupavi, ili s nama nesto opasno nije sve kako treba. Kad citam ove komentare, sticem utisak da svi voze potpuno nove Audije, VW, BMW, a kad sam na ulici, sve neke kanturine, kako to, nije bas najjasnije.

Tako

pre 2 godine

Za one koji prosipaju mudrosti tipa da je život kratak i samo jedan .
Ne potcenjujte Teslu i slične posvećenike .
Komformisti ne pokreću svet , oni su ovce s boljom vunom .

Deda

pre 2 godine

Za sve Youtube strucnjake koji se razumeju i u turbo motore,odnos snage i gabarita,sigurnosti vozila i njegovog kvaliteta :vozite vozilo prema svojim potrebama,dubini dzepa i realnije gledajte na svet i sebe.Prolazi nam zivot dok ljudi putuju na mesec.

sve je relativno

pre 2 godine

Dva sedišta, košta 700 EUR?
Na ovakvim doplatama se vidi koliko proizvođači automobila deru ljude.
Za te pare može pristojna ugaona garnitura da se kupi. Bukvalno se ne razlikuje namena.
(petar, 03. decembar 2021 17:04)

Činjenica je da je preskupo. Ali isto tako, slabo će ti pomoći kućna klima od 200 eur u gepeku kola za hlađenje kola, kao i cola 0.5 l od 50 din u prodavnici a ti sediš u kafiću gde je 250 din. Uzmi ili ostavi, stavi na papir da li tih 2 sedišta vredi par put godišnje ili imaš veću porodicu pa će se svakako isplatiti.

Strokavi mozak

pre 2 godine

Mislim da niti jedna Dacia nije prošla crash test.Nije baš sve ni u cijeni.Ja bih razmislio 2x da ukrcam svoju cijelu familiju u ovaj automobil.
(vox, 03. decembar 2021 11:49)

Ako sa tom predpostavkom sedas u auto,bolje nemoj ni da sedas i sa familijom pesaka gde treba da se ide.Isto se gine i u BMW-eu i u Daciji.

jolle

pre 2 godine

Čitajući neke komentare dolazi se do zaključka da inžinjeri i menadžeri u Renou i Daciji nemaju pojma šta rade,
Napravili su vozilo lošeg kvaliteta, isuviše teško i predimenzionisano sa slabašnim motorima (koji, uzgred zbog tri cilindra, ništa ne valjaju) - vozilo koje na kraju niko neće kupiti.
I tako uz ostale "kante" koje proizvode, srljaju u sopstvenu propast, što se može videti iz prodajnih rezultata i nezadovoljstva kupaca.
Teško njima, mogli bi mi da im objasnimo kako se proizvode dobri automobili.

T

pre 2 godine

"Turbina guši izduv?"
Zapravo da, gasovi teže izlaze. Fizika kaže sa nema besplatne snage. Ali u isto vreme turbina više povećava snagu motora nego što mu uzima snage pa je snaga sumarno porasla. Kod klipnih avionskih motora turbina troši čak do 40% snage motora pa je takav motor ipak jači nego ekvivalentan motor bez turbine. Ljudi koji projektuju motore znaju šta rade, turbo motori postoje već duže od 100 godina.

petar

pre 2 godine

Dva sedišta, košta 700 EUR?
Na ovakvim doplatama se vidi koliko proizvođači automobila deru ljude.
Za te pare može pristojna ugaona garnitura da se kupi. Bukvalno se ne razlikuje namena.

Tata

pre 2 godine

Мислим да не постоји јефтинији нови ауто са 7 седишта.
Са ценом је мало испод Фиата ( Tипо караван) и изнад Ладе која се више и не продаје у Србији. Ко није приметио, ово је крос верзија и опет је најјефтинија. Од А до Б мислим да му.не треба тражити ману.
Нова Дачија или полован Голф од 5 година????? Свако има право на свој избор и не треба вређати због тога никога. А лепо је сести у нови ауто, скинути најлоне са седишта и тада једино знаш да није враћена километража....

Ze

pre 2 godine

kimiR
Ne, nego neki se ovde izruguju automobilu koji ne moze da bude dobar jer je "rumunski". Vozili smo nekad Juga i stokeca, koje je ceo svet ismejavao, pa nam nije bilo nista.
I, da, vozacima Dacie automobil jeste samo prevozno sredstvo. Taj podatak o sebi uopste ne krijem.

Radijator

pre 2 godine

brate nisi ti u toku
zna to i 200e da dobaci sa pripremom kod majstora i delovima
(neupućen si, 03. decembar 2021 11:21)

Atest ne. Ako je sve ispravno nema nikakve pripreme. Vozim 12 godina na plin. Sve sam prošao. Zamena boce izadje na 200e

malo realnosti

pre 2 godine

Da li je Tojota korola karavan bolja? Jeste, garantovano. Ali košta 8-10 hiljada evra više...Više nego pristojan auto, pogotovo za te pare.
(Hmh..., 3. decembar 2021 14:06)

pogledaj ti ovaj joger prebaci jalo 17 hiljadarki možda dobaci i do 18 a ajde vidi kakvi se sve karavani iz golf klase mogu kod nas kupiti za 18-19-20 hiljada

Znamo te sa YT

pre 2 godine

Jedan te isti kompleksaš na svakoj temi ostavi 3 do 4 ista komentara koji god auto da je u pitanju. Lako ćete ga prepoznati, u "komentaru" su mu obavezne reči kanta i plastikaner.
Ps.vozi polovnog VW polo, tako da "nemce" ne dira.

windfucker

pre 2 godine

Neverovatno! Srbi sa prosecnom platom od 500€ se smeju „siromasnim" kupcima dacie..Pritom voze golfa 6 koji se raspada i svake dve nedelje su kod majstora...
(Nek je vjecna, 02. decembar 2021 20:34)

Ne ulepsavaj tuznu istinu a to je da niko ko ima 500€ ne vozi golfa 6 nego vozi golfa 4 a ako je golf 5 onda je na kredit...

ff

pre 2 godine

Pre dve godine uzeh novu Astru K 1,4 125ks (4cilindra) sa automatskom klimom,parking senzori napred i nazad,tempomat,bluetooth,android auto... za 15 500e,sad su cene poludele,ili je evro bas izgubio vrednost.

kognitivna disonanca

pre 2 godine

@vozac:

Kakve veze ima težina vozila sa automatskim menjačem!? Automatske menjače imaju i mali gradski automobili A klase, a i najveći SUV modeli. Menjač se uparuje sa motorom!

Vin

pre 2 godine

Vozacima Dacie nije bitan automobil kao sto je to bitno ljubiteljima voznje i automibilizma. Njima treba prevoz od tacke a do tacke b i spoznaja da mogu da upale autimobil i krenu bilo gde(jer je nov) i tu se svaka prica oko tog automobila zavrsava.
Isprazno je polemisati o Daciji kao brendu jer se i ona sama pozicionirala prema takvim vozacima. Hoce Dacia podici adrenalin? Hoce imati lep zvuk? Hocete je provozati na Navaku? Ima jos 1000 hocete i na sve je odgovor necete!
Ljudi kojima je automobil samo prevozno sredstvo ili sredstvo za rad, biraju Daciu.
Ostalima je zivot suvise kratak da bi ih gledao Dacijin znak sa volana.

neutralan1

pre 2 godine

Prvo bolje Dačija nego raspali golf 3, 4. Drugo Dacija je prosla kreš testove u delu zastite lica koja sede napred. Pozadi je opasnost jer nema zavese i za pešake, jer se stedi na front assistu, slicno kao 90% kola kod nas starijih. Treće auto je krš u odnosu na ostala evropska kola. Četvrto mozda je i skuplji nego što je realno. I zadnje ovi sto je voze 2 godine u firmi i ,,nije joj ništa", bolje da ne komentarišem kao i ove sto pitaju sta su nam roditelji vozili. To su uglavnom vlasnici kola starijih od 15 godina i nisu realni.
Tako da sve ima svog kupca i ne treba potcenjivati proizvod koji je namenski tako napravljen, a ne greškom.

Aleksandar

pre 2 godine

Šta sve pišu ljudi. Turbina guši izduv? Pa to su otpadni gasovi. Nije to kompresor da koristi korisnu snagu. Greše ljudi koji misle da će 1.0 Turbo da troši kao 1.0 u Matizu. Trošiće ili isto ili manje od ekvivalentnog po snazi benzinca na istom vozilu zavisno od režima vožnje. Ako se vodi računa i na vreme šalta može da potroši malo. Praktično provereno na putu za Kopaonik i nazad megane 3 1.6 benzinac Šurakov potroši 1l više benzina od mog fokusa 3 u istoj vožnji. Još sam ja imao više prtljaga i dvoje male dece. To nije mnogo i taj 1.6 je sigurno mnogo zahvalniji za odrzavanje ali 1.0 definitivno bolje ide. Kome kako odgovara ali ne treba bežati od novog jer bi inace sada vozili automobile od 3000 kubika manje snage koji troše kao lokomotive. I ova dačija će svakako da bude ok auto mada su cene sada dosta otišle gore.

Hmh...

pre 2 godine

Da li je Tojota korola karavan bolja? Jeste, garantovano. Ali košta 8-10 hiljada evra više - a za 8-10 hiljada evra, može da se kupi nov Suzuki V Strom XT ili Jamaha Tenere 700, te da se šiba po Evropi samo tako. I tu se svaka priča završava. Više nego pristojan auto, pogotovo za te pare.

Zoran

pre 2 godine

Za te novce se ne može ni očekivati bog zna šta. Jedino mi nisu jasni oni koji se oduševljavaju i porede sa drugim automobilima. Treba biti realan da dačija spada u nešto najlošije što automobilska industrija nudi, ali postoje ljudi kojima to odgovara i to je ok. Poštujem njihov izbor.
(5689, 2. decembar 2021 20:40)
Oni francuzi lud neki narod! Vec tri godine Dacia naj prodavaniji auto u klasi! To verovatno sto ne cene svoj zaradjeni novac i ne zive sa kompleksima!

Joca

pre 2 godine

Za 14 hiljada nov auto sa 7 sedista, automatskim kocenjem i plinom? Pa to je top! 10 godina da nemate centa ulagnja
(miki, 2. decembar 2021 19:44)

1. Bazni paket opreme nema klima uredjaj.
2. godišnji servis TNG uredjaja tokom garancije je 64 evra.
3. pogledaj najnoviji TV SAT test TNG Sandero Stepway-a, na 1.300 km vangradske vožnje (600 km na TNG i 700km na benzin) imali su prosek potrošnje benzina 4,5 i 6,7 TNG-a (znači, 48,8% više troši TNG-a u istim uslovima nego benzina).
4. pošto su priprema za atest i sam atest posle 5 godina?
5. pošto je boca za TNG (kada dodje vreme)?
6. redovan godišnji servis za Sandera košta više nego redovan godišnji servis za neke Japance.

Da ne nabrajam dalje.
(činjenice, 2. decembar 2021 20:34)

vozim daciju eco-g /dustera/ i sve je to tačno sto si napisao ali je tačno i ono što je napisao @miki

Zlatan

pre 2 godine

Ja ga vozim već 2 godine. Uzeo sam ga baš zbog 7 sedišta sa motorom od 1.9 TDI i veoma sam zadovoljan... malo troši i ima snagu da povuče... meni vise od toga ne treba, a pritom imam nov auto!

stefan

pre 2 godine

Piše 100 KS. Dakle, auto 7 sidala i snaga motora ne idu zajedno. Ispod 150 min. Jer,neki pißu o atmofercu i ovim novim s turbom. Svejedno, KS ostaje. Nema razlike jer nisu jefni konji, a drugi tovari.
(Fanat špadi, 03. decembar 2021 07:57)

Šta?

miki

pre 2 godine

U 2022. godinu Dacia ulazi sa klimom kao doplatnom opcijom, to vise ni Lada ne radi. A kad doplatis za sve sto je kod drugih standard cena je takva da za iste pare imas Corollu sa takvom opremom. Novu naravno.

Ze

pre 2 godine

Vozim Duster 4 godine. Godisnji servis i jedna zamena prednjih guma i to je to. Nije glamurozan auto, ali je prostran, udoban, svacim ga natrpam i nigde nije nikad zakazao. Nisam snob, pa me nije briga da li rumunski ili tunguski.

db sa sela

pre 2 godine

Pitajte vase starije sta su vozili,kada su isli u selo po namirnice da napune frizider za dzabe.Ficka od 25 KS.Jos kada su otvorili zadnji poklopac motara da se bolje hladi , pa zgaze na gas.A sad se pros..te kao ovaj ne valja ,onaj nevalja slab. Ovde ima JEEP od 1000 KS ako zelite.Mozete i Mustang Cobru ili Shelbi ako ne volite SUV.Mozete i da nadjete polovne BMW za 15,000 evra u odlicnom stanju.Moj pokojni gazda(Svaba iz Yugoslavije)vozio Chrysler karavan ,a ima 9 firmi u 4 zemalja i 2,500 zaposlenih.Ali nije patio od te bolesti , da se pokazuje da je bogat.

db sa sela

pre 2 godine

Pitajte vase starije sta su vozili,kada su isli u selo po namirnice da napune frizider za dzabe.Ficka od 25 KS.Jos kada su otvorili zadnji poklopac motara da se bolje hladi , pa zgaze na gas.A sad se pros..te kao ovaj ne valja ,onaj nevalja slab. Ovde ima JEEP od 1000 KS ako zelite.Mozete i Mustang Cobru ili Shelbi ako ne volite SUV.Mozete i da nadjete polovne BMW za 15,000 evra u odlicnom stanju.Moj pokojni gazda(Svaba iz Yugoslavije)vozio Chrysler karavan ,a ima 9 firmi u 4 zemalja i 2,500 zaposlenih.Ali nije patio od te bolesti , da se pokazuje da je bogat.

vox

pre 2 godine

Mislim da niti jedna Dacia nije prošla crash test.Nije baš sve ni u cijeni.Ja bih razmislio 2x da ukrcam svoju cijelu familiju u ovaj automobil.

neupućen si

pre 2 godine

Da ne nabrajam dalje.
(činjenice, 02. decembar 2021 20:34)
atest se radi na 5 godina i kosta 6000, bas je preskupo, jel da? Boca se menja na 10god. Pa nije svake godine vec 10 godina i sigurno ne kosta 500e
(pera, 3. decembar 2021 08:43)

brate nisi ti u toku
zna to i 200e da dobaci sa pripremom kod majstora i delovima

Реално

pre 2 godine

Седне нас седморо, напунимо бункер, мало кофера на кров, укључим климу, сипам плин и кренем уз Рудник.

Mladen

pre 2 godine

Više volim većeg atmosferca, nego malog troklipca sa turbom, pa makar atmosferac imao manje snage.

Turbo je lažna ekonomija - manje troši u leru, što je deo testova ekonomičnosti. Ali kada treba snage, turbina mora da radi. Turbina guši izduv, da bi pumpala dodatni vazduh. Dakle trošite gorivo da bi ste imali dovoljno vazduha za istu snagu.

Meni je prava mera za ovaj auto 1.4 16V za slabiji i 1.6 16v za jači model.

DrKadzija

pre 2 godine

Za Srpsko tržište bez zadnjeg reda sedišta, zatamnjena fabrička stakla pozadi i sa strane, i svi majstori privatnici će da se polome da kupe.

Vladan

pre 2 godine

Gledao sam detaljnu prezentaciju ovog automobila i moram da naglasim par mana preko kojih ne mogu da pređem:
- slab motor
- 3. red sedišta se ne utapa u pod prtljažnika (primera radi Opel Zafira je imala tu mogućnost i postavila to kao standard još pre više od 20 godina)
- I dalje je Dačija poluproizvod

Na osnovu svega nabrojanog, postavlja se pitanje: zašto bih kupio ovakav nov auto sa svim ovim manama i vozio ga i mučio se narednih 5, 10 godina, kada mogu da biram pregršt drugih boljih modela bilo novih ili polovnih za slićne pare. Ne mora da bude neki premijum dizel, može i od drugih proizvođača da se nađe pouzdan kompaktni auto koji po svojim voznim osobinama, ponudi prostora, potrošnji i završnoj obradi ostavlja Dačiu daleko iza sebe.

boris

pre 2 godine

Alo bre... Ima li ovde gluvih kad se pita kad stiže dacia spring ili se svi pravite pametni ?
(Jeste..., 02. decembar 2021 23:29)
@Jeste
A koga pitaš, heheh, ludilo, čovek pita gomilu komentatora i raznoraznih botova koji nemaju veze sa Dačijom kad dolazi novi model??

Seemore Butt

pre 2 godine

Ovaj sa komentarom da moras biti teska sirotinja da vozis rumunski auto je jedan od onih...
Pomorac sam, sin i unuk pomorca. Plovim 20ak godina i pored toga imam prihode od nekoliko nekretnima a o platama pomoraca mislim da svi manje vise znate i mislim se da kupim ovaj rumunski auto.
(pomorac Kotor, 2. decembar 2021 23:42)
Е ако је фамилија поморска, и имају се и некретнине, онда је ово добар избор.

Talijan

pre 2 godine

Vozim sluzbeni sandero 1.0 (75ks) trocilindras,za 2,5 godine 101000km, ne staje u dve smene. Redovan servis na propisanih 20000km, do sad samo paknovi dobosa pozadi. Lamela fabricka, kao nova vuce. Ali...pre neki dan, pri proveri ulja - iznenadjenje. Ceo litar nedostaje. Malo razocaranje, s' obzirom da je sve drugo kao novo - trap ni milimetar lufta a gde se sve vozi, plastika unutra kao nova, klima ekstra, grejanje isto. Mislim da je rano za toliku potrosnju ulja. Da li je do "tri klipa" ili nesto drugo, videcemo. Drugi sandero, stepway 1.6 ni kap ne trosi. Ali, to je vec druga prica, poznavaoci znaju. Moj fiat 1,2 16v na 236800 ne trosi ni malo na 10000, verovali ili ne.

Dejan

pre 2 godine

Produženi Sandero uz nekoliko detalja koji podsećaju na Dustera. Zadnji kraj copy/paste Volvo. Za nekog ko ima potrebe za ovim vozilom sasvim pristojno.

Miroslav Batajnica

pre 2 godine

Nadovezujem se na komentar kolege pomorca. Pilot sam više od dvadeset godina, radim za inostrane Kompanije više od deset, dosta dobro sam plaćen, imam četvoro dece i planiram da kupim ovaj auto, jer u Srbiji ne mogu da vozim GLS i da se osećam bezbedno.

pera

pre 2 godine

Lici mi na produzenu Ladu Nivu. Jednom recju uzas. Ko ovo kupi stvarno neme veze sa automobilima.
(Jovan, 02. decembar 2021 19:14)
de nam reci sta ti vozis al bez laganja i mastarija...

pera

pre 2 godine

4. pošto su priprema za atest i sam atest posle 5 godina?
5. pošto je boca za TNG (kada dodje vreme)?
6. redovan godišnji servis za Sandera košta više nego redovan godišnji servis za neke Japance.

Da ne nabrajam dalje.
(činjenice, 02. decembar 2021 20:34)
atest se radi na 5 godina i kosta 6000, bas je preskupo, jel da? Boca se menja na 10god. Pa nije svake godine vec 10 godina i sigurno ne kosta 500e

Posmatrac

pre 2 godine

I dačija ima botove...
Moraš baš teška sirotinja da budeš da voziš rumunski auto.
(zmaj, 2. decembar 2021 22:21)

Tvoj komentar samo pokazuje koliko si siromasan ali u glavi.

Gari021

pre 2 godine

Skeptičan sam prema trocilindričnim motorima male zapremine. Verovatno sam zadrta matora konjina, ali 1.0l za ovakav auto.... 2023 će biti u ponudi hibridna varijanta gde je 1.6 benzinac uparen sa el.pogonom. Ako cena bude razumna, mislim da je ta varijanta pun pogodak. Još da ima i "plug in" punjenje i treći ISOFIX priključak bio bi skoro pa savršen auto za moje potrebe i verovatno bih digao kredit.

Roditelj

pre 2 godine

Vi koji negativno komentašete savremen 1.0 benzinski sa 100+ konjskih snaga, da li ste ikada vozili isti? Stari 1,6 sa istom snagom mu nije ni prineti, a upoređivati ga sa nekim dizelom od 150+ KS je zlonamerno.
Polovnog sa sumnjivom kilometražom nikada ne bih kupio, ali nov, u garantnom roku je prihvatlhiva opcija, bar sto se motora tiče.
Svi gledaju sam osnovne modele, kao da su jedina opcija, a upoređuju ih sa polovnim Nemcima koji su sa gornjim paketom opreme po zapadnim kriterijumima. Ti isti Nemci su ovde kao novi prodavani sa bendom opremom u osnovnom paketu, ali to nije bitno prosečnom Balkancu, kad on voli Golfa ili Pasata sa višestruko vraćenom kilometražom.

Fanat špadi

pre 2 godine

Piše 100 KS. Dakle, auto 7 sidala i snaga motora ne idu zajedno. Ispod 150 min. Jer,neki pißu o atmofercu i ovim novim s turbom. Svejedno, KS ostaje. Nema razlike jer nisu jefni konji, a drugi tovari.

Sonsi

pre 2 godine

Niko ne primeti za 14000 bez klime
Sve se doplacuje
Nisu naveli top cenu
Normalno opremljenog vozila
Slazem se za logdy i dizel
Bio bolji.
Domen ovod vozila je max.12000
I to optemljen.
Čuj bez klime 2022

Nek je vjecna

pre 2 godine

Ovaj sa komentarom da moras biti teska sirotinja da vozis rumunski auto je jedan od onih...
Pomorac sam, sin i unuk pomorca. Plovim 20ak godina i pored toga imam prihode od nekoliko nekretnima a o platama pomoraca mislim da svi manje vise znate i mislim se da kupim ovaj rumunski auto.
(pomorac Kotor, 02. decembar 2021 23:42)

Tako je..

Redstorm

pre 2 godine

Vozači Dacie su najgori vozači u BG jednostavno loš auto plus mentalni sklop koji ke to kupio jednako katastrofa. Jedino gore od toga je Dacia sa PA tablicama.
@
zabranio bih prodaju novoh automobila bez klima uređaja ...
(mika, 02. decembar 2021 20:49)
Ja bi zabranio bez fabričkog hands free uredjaja registrovanje jer svi pričaju i kriju se pa podmicuju policajce.

Zlaudi

pre 2 godine

Možda za te pare ne treba uporedjivati Audi ili BMW sa 7 - 8 godina, ali se može uporedjivati sa astrom ili kiom sa puno više kvalitetnije opreme od 2-3 godine.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Dacia Jogger vredi svaku paru.
- motor 100ks Eco-G na plin (benzin 165din, plin 100), bas koliko porodici treba.
- osnovna cena sa klimom 13.800eur (taksisti ce cekati u redu da ga kupe)
- 5 sedista i gepek 700 litara (sedamsto!), stavlja Oktaviju u mali dzep.
Ja sam odrastao u Stojadinu od 55ks, prodjosmo celu SFRJ njime bez problema, bez klime, svuda na vreme...pa i ova Dacia ce sa svojih, duplo vecih, 100KS i klimom.

zaboravljen

pre 2 godine

(Aleksandar, 02. decembar 2021 22:38)
ecoboost, jel? Samo pazi da menjaš ulje redovno i sipas samo po specifikaciji. Taj motor ima vlažan zupčasti remen.

Lodgy

pre 2 godine

Vozim ovo isto samo bolje.Lodgy stepway prosle godine kupljen.Bolji, zato sto je 1.5 Dci. Ali bio je i skuplji od ovog naslednika, 18000 evra sa dosta opreme.Bio sam skeptičan prema Dačiji, ali sam sada zadovoljan.Iznenadili bi se da vidite koliko se napolju u EU vozi Dacia bez predrasuda a i ne kvari se.Ovo sa 1.0 motorom definitivno ne.Ko je došao na ideju da auto sa sedam sedista i 4,5 metra opremi motorom za daewo matiz.
Ako prodjem sledecih par godina bez kvarova, definitivno opet uzimam Dačiju verovatno Duster.Ceo zivot vozim polovne Svedjane i Nemce ali novo je novo pa nek se zove i Dacia.Mora i Dacia istim putem pljuvacine kojim su prosli i Skoda i Hjundai i Daewo .... pričam za Srbiju naravno. Napolju je neka druga priča a Dačija obara sve svoje rekorde prodaje.

Veliki brat

pre 2 godine

I dačija ima botove...
Moraš baš teška sirotinja da budeš da voziš rumunski auto.
(zmaj, 2. decembar 2021 22:21)

A vozači ovih "premium" brendova se dele u dve kategorije - uspešne biznismene ili sportiste koji te aute menjaju na nekoliko godina i one koji te automobile kupuju od 2. ili 3. vlasnika sa po pola miliona pređenih kilometara, toče goriva za 10-20 evra da provozaju koji krug i pokažu se pred društvom...

Nije sirotinja onaj ko vozi jeftin auto, nego onaj ko za svoj auto ne može da natoči pun rezervoar goriva, ko ne može da plaća redovne servise i propisane zamene delova na određenoj kilometraži (delove kočionog sistema, alternator, anlaser, kablovi, creva,...), da ne pričamo o dobrim gumama i svemu drugom što ide uz takav auto.

U takve spadaju i oni koji trećinu ili čak veći deo plate daju na auto, bitno je da voze "premium", potroše novca na automobile, a ne pruže deci adekvatno obrazovanje čak i ako imaju potencijal.

pomorac Kotor

pre 2 godine

Ovaj sa komentarom da moras biti teska sirotinja da vozis rumunski auto je jedan od onih...
Pomorac sam, sin i unuk pomorca. Plovim 20ak godina i pored toga imam prihode od nekoliko nekretnima a o platama pomoraca mislim da svi manje vise znate i mislim se da kupim ovaj rumunski auto.

ZNBg

pre 2 godine

Za 14 hiljada nov auto sa 7 sedista, automatskim kocenjem i plinom? Pa to je top! 10 godina da nemate centa ulagnja
(miki, 2. decembar 2021 19:44)

S obzirom kako divljaju sa cenama, 14000 Evra za toliko prostran automobil ne zvuči loše, ali se bojim da je to samo marketinški trik. Brzo će se pokazati slabost motora koji performanse ovih kola svodi na nivo Juga, Škode 100 i Zaporošca, pa će vrlo brzo stići jača verzija za doplatu od svega 3500 Evra.

Silvester

pre 2 godine

I dačija ima botove...
Moraš baš teška sirotinja da budeš da voziš rumunski auto.
(zmaj, 02. decembar 2021 22:21)

E Bože inteligencije. Znači sirotinja je onaj ko kupi nov auto za 10000+ €, a nije sirotinja onaj ko kupi raspali BMW za 3000€. Jesi li seo neki put u nov auto? Jesi li osetio miris? Ili sedaš samo u automobile u kojima je neko smrdeo 10+ godina i prešao pola miliona kilometara.

milan

pre 2 godine

Dnevna svetla su najveći fazon kod Daciae, pored ubitačne bezbednosti.
Grešni vozači, izgleda ne znaju za te moderne cake pa voze s njima i po najgorim uslovima vidljivosti.
Doduše i "sjajni vozači " Superba nisu daleko.

Neno

pre 2 godine

Do skoro smo svi vozili zastavina auta sa 1100 cm3 i 55 KS. I stizali smo i nizbrdo i uzbrdo. Sada se nikako ne može sa 100 KS. Sasvim dovoljno za laganu, porodičnu upotrebu, što je i namjena ovog automobila.

Aleksandar

pre 2 godine

Ovde ljudi komentarišu a nisu ni probali ni videli auto sa moderanim 1.0 turbo motorom. Žive u doba atmosferskih motora. Pa formula 1 sada koristi 1.5 turbo motore i imaju više snage i obrtnog momenta nego nekada sa 3000. Škoda oktavia ima osnovni motor 1.0. Ja vozim 1.0 ford focus i auto ide mnogo bolje od bilo kog 1.6 atmosferskog benzinca i u rangu je sa 1.8. Kada sam ga kupovao testirao sam i Astru 1.6 i Toyotu Auris 1.6 i odgovorno tvrdim da bolje ide pri normalnoj vožnji. Fokus nije uopšte lagan auto i verovatno je po težini sličan ovoj Dačiji jer je Dačija na platformi clia. Takodje ti mali motori snagu razvijaju na nizim obrtajima i nisu nimalo lošiji po trajnosti od atmosferaca koje moraš zavrteti da bi išli. Znam 0.9TCE motore koji su u taksiju prešli 300000 na plinu bez problema.

Veliki brat

pre 2 godine

1.0 motor od 100 konja i 7 osoba unutra … ne bio tom motoru u kozi :)))) narocito uz klimu uzbrdo :)))
(Djorke, 2. decembar 2021 19:53)

Uzmeš baznu verziju, koja nema klimu, i automatski lakše ide uzbrdo čak i sa tih 7 osoba unutra :)

Master Yoda

pre 2 godine

Auto sa 7 sedista, tri cilindra i 1.0 kubika, cista besmislica, taj ce pod punim opterecenjem uz brdo u drugoj i trosice kao Ferari, jos nema klimu, sve u svemu prevara, jeftino djubre, krs.

Perikle

pre 2 godine

Na pragu 2022. nemaju automatski menjac kao opciju?
(Marko, 2. decembar 2021 19:08)

Niskobudžetni auto i automatki menjač ne idu zajedno, ko bi to kupio? Imaš automatiku u golfu, platiš samo duplo više i bog da te vidi. 😁

Rale

pre 2 godine

Ovi upaljaci stvarno idu na zivce,aman stavi barem 1.6 obican benzinac da moze da povuce pun auto uzbrdo,a ubrzanje pa ne kupuje se takav auto zbog ubrzanja vec d aprevez veci broj putnika ili stvari...

Nek je vjecna

pre 2 godine

Neverovatno! Srbi sa prosecnom platom od 500€ se smeju „siromasnim" kupcima dacie..Pritom voze golfa 6 koji se raspada i svake dve nedelje su kod majstora...

B Complex

pre 2 godine

pravi auto za ispred Lidla subotom
ustedis 700e za 3. red da napunis gepek
pamucne trenerke i patike sa buvljaka ali zato novo je novo... :D

Silvester

pre 2 godine

Sasvim pristojan auto za relativno male pare. Jedino što mi se ne sviđa je taj motorčić. Ne bih imao nikakvih problema ni kompleksa da vozim nešto ovakvo.

5689

pre 2 godine

Za te novce se ne može ni očekivati bog zna šta. Jedino mi nisu jasni oni koji se oduševljavaju i porede sa drugim automobilima. Treba biti realan da dačija spada u nešto najlošije što automobilska industrija nudi, ali postoje ljudi kojima to odgovara i to je ok. Poštujem njihov izbor.

gagi4

pre 2 godine

Taksisti broje sitno :)
(Dušan, 02. decembar 2021 19:28)

Ako malo bolje pogledas, u poslednje vreme taksisti voze mnogo bolje automobile od Dacije, a i nisu dozvoljena vozila sa vise od 5 sedista. Znam da su 7 sedista opcija, ali svakako nije to bas neki hit.

vozac

pre 2 godine

Na pragu 2022. nemaju automatski menjac kao opciju?
(Marko, 02. decembar 2021 19:08)

Marko, pitanje ti je na mestu. Verovatno bi menjac bio skup za ovako tezak automobil u ovoj kategoriji. Teska auta zahtevaju posebne automate.

činjenice

pre 2 godine

Za 14 hiljada nov auto sa 7 sedista, automatskim kocenjem i plinom? Pa to je top! 10 godina da nemate centa ulagnja
(miki, 2. decembar 2021 19:44)

1. Bazni paket opreme nema klima uredjaj.
2. godišnji servis TNG uredjaja tokom garancije je 64 evra.
3. pogledaj najnoviji TV SAT test TNG Sandero Stepway-a, na 1.300 km vangradske vožnje (600 km na TNG i 700km na benzin) imali su prosek potrošnje benzina 4,5 i 6,7 TNG-a (znači, 48,8% više troši TNG-a u istim uslovima nego benzina).
4. pošto su priprema za atest i sam atest posle 5 godina?
5. pošto je boca za TNG (kada dodje vreme)?
6. redovan godišnji servis za Sandera košta više nego redovan godišnji servis za neke Japance.

Da ne nabrajam dalje.

Stefan

pre 2 godine

Za koga li oni ovo prave kad se ZNA da za te pare ima da se uzme nekO premiJum NJemačko dizlO ni 15 godina starO?
Sad će kao neko da kupi rumunski/francuski nov auto za količinu novca koja mu je potrebna za Audi sa svega "pravih" 200000km, koji je pritom tek 16 godina star. Možeš misliti...

zonbi

pre 2 godine

Steta sto nema jaci atmisferac umesto malog turba. Za 15K evra solidno oprljen porodican auto. Nije lose u danasnje vreme. Sve mane koje joj nadjete su otklonjene u novom Golfu. Ali za 15K evra vise.

Nek je vjecna

pre 2 godine

Neverovatno! Srbi sa prosecnom platom od 500€ se smeju „siromasnim" kupcima dacie..Pritom voze golfa 6 koji se raspada i svake dve nedelje su kod majstora...

Veliki brat

pre 2 godine

I dačija ima botove...
Moraš baš teška sirotinja da budeš da voziš rumunski auto.
(zmaj, 2. decembar 2021 22:21)

A vozači ovih "premium" brendova se dele u dve kategorije - uspešne biznismene ili sportiste koji te aute menjaju na nekoliko godina i one koji te automobile kupuju od 2. ili 3. vlasnika sa po pola miliona pređenih kilometara, toče goriva za 10-20 evra da provozaju koji krug i pokažu se pred društvom...

Nije sirotinja onaj ko vozi jeftin auto, nego onaj ko za svoj auto ne može da natoči pun rezervoar goriva, ko ne može da plaća redovne servise i propisane zamene delova na određenoj kilometraži (delove kočionog sistema, alternator, anlaser, kablovi, creva,...), da ne pričamo o dobrim gumama i svemu drugom što ide uz takav auto.

U takve spadaju i oni koji trećinu ili čak veći deo plate daju na auto, bitno je da voze "premium", potroše novca na automobile, a ne pruže deci adekvatno obrazovanje čak i ako imaju potencijal.

zonbi

pre 2 godine

Steta sto nema jaci atmisferac umesto malog turba. Za 15K evra solidno oprljen porodican auto. Nije lose u danasnje vreme. Sve mane koje joj nadjete su otklonjene u novom Golfu. Ali za 15K evra vise.

Silvester

pre 2 godine

I dačija ima botove...
Moraš baš teška sirotinja da budeš da voziš rumunski auto.
(zmaj, 02. decembar 2021 22:21)

E Bože inteligencije. Znači sirotinja je onaj ko kupi nov auto za 10000+ €, a nije sirotinja onaj ko kupi raspali BMW za 3000€. Jesi li seo neki put u nov auto? Jesi li osetio miris? Ili sedaš samo u automobile u kojima je neko smrdeo 10+ godina i prešao pola miliona kilometara.

Stefan

pre 2 godine

Za koga li oni ovo prave kad se ZNA da za te pare ima da se uzme nekO premiJum NJemačko dizlO ni 15 godina starO?
Sad će kao neko da kupi rumunski/francuski nov auto za količinu novca koja mu je potrebna za Audi sa svega "pravih" 200000km, koji je pritom tek 16 godina star. Možeš misliti...

pomorac Kotor

pre 2 godine

Ovaj sa komentarom da moras biti teska sirotinja da vozis rumunski auto je jedan od onih...
Pomorac sam, sin i unuk pomorca. Plovim 20ak godina i pored toga imam prihode od nekoliko nekretnima a o platama pomoraca mislim da svi manje vise znate i mislim se da kupim ovaj rumunski auto.

Neno

pre 2 godine

Do skoro smo svi vozili zastavina auta sa 1100 cm3 i 55 KS. I stizali smo i nizbrdo i uzbrdo. Sada se nikako ne može sa 100 KS. Sasvim dovoljno za laganu, porodičnu upotrebu, što je i namjena ovog automobila.

Perikle

pre 2 godine

Na pragu 2022. nemaju automatski menjac kao opciju?
(Marko, 2. decembar 2021 19:08)

Niskobudžetni auto i automatki menjač ne idu zajedno, ko bi to kupio? Imaš automatiku u golfu, platiš samo duplo više i bog da te vidi. 😁

Lodgy

pre 2 godine

Vozim ovo isto samo bolje.Lodgy stepway prosle godine kupljen.Bolji, zato sto je 1.5 Dci. Ali bio je i skuplji od ovog naslednika, 18000 evra sa dosta opreme.Bio sam skeptičan prema Dačiji, ali sam sada zadovoljan.Iznenadili bi se da vidite koliko se napolju u EU vozi Dacia bez predrasuda a i ne kvari se.Ovo sa 1.0 motorom definitivno ne.Ko je došao na ideju da auto sa sedam sedista i 4,5 metra opremi motorom za daewo matiz.
Ako prodjem sledecih par godina bez kvarova, definitivno opet uzimam Dačiju verovatno Duster.Ceo zivot vozim polovne Svedjane i Nemce ali novo je novo pa nek se zove i Dacia.Mora i Dacia istim putem pljuvacine kojim su prosli i Skoda i Hjundai i Daewo .... pričam za Srbiju naravno. Napolju je neka druga priča a Dačija obara sve svoje rekorde prodaje.

Silvester

pre 2 godine

Sasvim pristojan auto za relativno male pare. Jedino što mi se ne sviđa je taj motorčić. Ne bih imao nikakvih problema ni kompleksa da vozim nešto ovakvo.

Rale

pre 2 godine

Ovi upaljaci stvarno idu na zivce,aman stavi barem 1.6 obican benzinac da moze da povuce pun auto uzbrdo,a ubrzanje pa ne kupuje se takav auto zbog ubrzanja vec d aprevez veci broj putnika ili stvari...

db sa sela

pre 2 godine

Pitajte vase starije sta su vozili,kada su isli u selo po namirnice da napune frizider za dzabe.Ficka od 25 KS.Jos kada su otvorili zadnji poklopac motara da se bolje hladi , pa zgaze na gas.A sad se pros..te kao ovaj ne valja ,onaj nevalja slab. Ovde ima JEEP od 1000 KS ako zelite.Mozete i Mustang Cobru ili Shelbi ako ne volite SUV.Mozete i da nadjete polovne BMW za 15,000 evra u odlicnom stanju.Moj pokojni gazda(Svaba iz Yugoslavije)vozio Chrysler karavan ,a ima 9 firmi u 4 zemalja i 2,500 zaposlenih.Ali nije patio od te bolesti , da se pokazuje da je bogat.

Ze

pre 2 godine

Vozim Duster 4 godine. Godisnji servis i jedna zamena prednjih guma i to je to. Nije glamurozan auto, ali je prostran, udoban, svacim ga natrpam i nigde nije nikad zakazao. Nisam snob, pa me nije briga da li rumunski ili tunguski.

Veliki brat

pre 2 godine

1.0 motor od 100 konja i 7 osoba unutra … ne bio tom motoru u kozi :)))) narocito uz klimu uzbrdo :)))
(Djorke, 2. decembar 2021 19:53)

Uzmeš baznu verziju, koja nema klimu, i automatski lakše ide uzbrdo čak i sa tih 7 osoba unutra :)

Aleksandar

pre 2 godine

Ovde ljudi komentarišu a nisu ni probali ni videli auto sa moderanim 1.0 turbo motorom. Žive u doba atmosferskih motora. Pa formula 1 sada koristi 1.5 turbo motore i imaju više snage i obrtnog momenta nego nekada sa 3000. Škoda oktavia ima osnovni motor 1.0. Ja vozim 1.0 ford focus i auto ide mnogo bolje od bilo kog 1.6 atmosferskog benzinca i u rangu je sa 1.8. Kada sam ga kupovao testirao sam i Astru 1.6 i Toyotu Auris 1.6 i odgovorno tvrdim da bolje ide pri normalnoj vožnji. Fokus nije uopšte lagan auto i verovatno je po težini sličan ovoj Dačiji jer je Dačija na platformi clia. Takodje ti mali motori snagu razvijaju na nizim obrtajima i nisu nimalo lošiji po trajnosti od atmosferaca koje moraš zavrteti da bi išli. Znam 0.9TCE motore koji su u taksiju prešli 300000 na plinu bez problema.

stefan

pre 2 godine

Piše 100 KS. Dakle, auto 7 sidala i snaga motora ne idu zajedno. Ispod 150 min. Jer,neki pißu o atmofercu i ovim novim s turbom. Svejedno, KS ostaje. Nema razlike jer nisu jefni konji, a drugi tovari.
(Fanat špadi, 03. decembar 2021 07:57)

Šta?

windfucker

pre 2 godine

Neverovatno! Srbi sa prosecnom platom od 500€ se smeju „siromasnim" kupcima dacie..Pritom voze golfa 6 koji se raspada i svake dve nedelje su kod majstora...
(Nek je vjecna, 02. decembar 2021 20:34)

Ne ulepsavaj tuznu istinu a to je da niko ko ima 500€ ne vozi golfa 6 nego vozi golfa 4 a ako je golf 5 onda je na kredit...

db sa sela

pre 2 godine

Pitajte vase starije sta su vozili,kada su isli u selo po namirnice da napune frizider za dzabe.Ficka od 25 KS.Jos kada su otvorili zadnji poklopac motara da se bolje hladi , pa zgaze na gas.A sad se pros..te kao ovaj ne valja ,onaj nevalja slab. Ovde ima JEEP od 1000 KS ako zelite.Mozete i Mustang Cobru ili Shelbi ako ne volite SUV.Mozete i da nadjete polovne BMW za 15,000 evra u odlicnom stanju.Moj pokojni gazda(Svaba iz Yugoslavije)vozio Chrysler karavan ,a ima 9 firmi u 4 zemalja i 2,500 zaposlenih.Ali nije patio od te bolesti , da se pokazuje da je bogat.

vozac

pre 2 godine

Na pragu 2022. nemaju automatski menjac kao opciju?
(Marko, 02. decembar 2021 19:08)

Marko, pitanje ti je na mestu. Verovatno bi menjac bio skup za ovako tezak automobil u ovoj kategoriji. Teska auta zahtevaju posebne automate.

5689

pre 2 godine

Za te novce se ne može ni očekivati bog zna šta. Jedino mi nisu jasni oni koji se oduševljavaju i porede sa drugim automobilima. Treba biti realan da dačija spada u nešto najlošije što automobilska industrija nudi, ali postoje ljudi kojima to odgovara i to je ok. Poštujem njihov izbor.

Master Yoda

pre 2 godine

Auto sa 7 sedista, tri cilindra i 1.0 kubika, cista besmislica, taj ce pod punim opterecenjem uz brdo u drugoj i trosice kao Ferari, jos nema klimu, sve u svemu prevara, jeftino djubre, krs.

činjenice

pre 2 godine

Za 14 hiljada nov auto sa 7 sedista, automatskim kocenjem i plinom? Pa to je top! 10 godina da nemate centa ulagnja
(miki, 2. decembar 2021 19:44)

1. Bazni paket opreme nema klima uredjaj.
2. godišnji servis TNG uredjaja tokom garancije je 64 evra.
3. pogledaj najnoviji TV SAT test TNG Sandero Stepway-a, na 1.300 km vangradske vožnje (600 km na TNG i 700km na benzin) imali su prosek potrošnje benzina 4,5 i 6,7 TNG-a (znači, 48,8% više troši TNG-a u istim uslovima nego benzina).
4. pošto su priprema za atest i sam atest posle 5 godina?
5. pošto je boca za TNG (kada dodje vreme)?
6. redovan godišnji servis za Sandera košta više nego redovan godišnji servis za neke Japance.

Da ne nabrajam dalje.

Posmatrac

pre 2 godine

I dačija ima botove...
Moraš baš teška sirotinja da budeš da voziš rumunski auto.
(zmaj, 2. decembar 2021 22:21)

Tvoj komentar samo pokazuje koliko si siromasan ali u glavi.

Tata

pre 2 godine

Мислим да не постоји јефтинији нови ауто са 7 седишта.
Са ценом је мало испод Фиата ( Tипо караван) и изнад Ладе која се више и не продаје у Србији. Ко није приметио, ово је крос верзија и опет је најјефтинија. Од А до Б мислим да му.не треба тражити ману.
Нова Дачија или полован Голф од 5 година????? Свако има право на свој избор и не треба вређати због тога никога. А лепо је сести у нови ауто, скинути најлоне са седишта и тада једино знаш да није враћена километража....

Miroslav Batajnica

pre 2 godine

Nadovezujem se na komentar kolege pomorca. Pilot sam više od dvadeset godina, radim za inostrane Kompanije više od deset, dosta dobro sam plaćen, imam četvoro dece i planiram da kupim ovaj auto, jer u Srbiji ne mogu da vozim GLS i da se osećam bezbedno.

gagi4

pre 2 godine

Taksisti broje sitno :)
(Dušan, 02. decembar 2021 19:28)

Ako malo bolje pogledas, u poslednje vreme taksisti voze mnogo bolje automobile od Dacije, a i nisu dozvoljena vozila sa vise od 5 sedista. Znam da su 7 sedista opcija, ali svakako nije to bas neki hit.

boris

pre 2 godine

Alo bre... Ima li ovde gluvih kad se pita kad stiže dacia spring ili se svi pravite pametni ?
(Jeste..., 02. decembar 2021 23:29)
@Jeste
A koga pitaš, heheh, ludilo, čovek pita gomilu komentatora i raznoraznih botova koji nemaju veze sa Dačijom kad dolazi novi model??

petros

pre 2 godine

Sad sam negde procitao na netu, da je Sandero u Spaniji najprodavaniji automobil! Njihov Seat je tek deseti, a u prvih 5 su Hyundai, Tojota, Kia itd. Sta znam, ili su oni glupavi, ili s nama nesto opasno nije sve kako treba. Kad citam ove komentare, sticem utisak da svi voze potpuno nove Audije, VW, BMW, a kad sam na ulici, sve neke kanturine, kako to, nije bas najjasnije.

Ze

pre 2 godine

kimiR
Ne, nego neki se ovde izruguju automobilu koji ne moze da bude dobar jer je "rumunski". Vozili smo nekad Juga i stokeca, koje je ceo svet ismejavao, pa nam nije bilo nista.
I, da, vozacima Dacie automobil jeste samo prevozno sredstvo. Taj podatak o sebi uopste ne krijem.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Dacia Jogger vredi svaku paru.
- motor 100ks Eco-G na plin (benzin 165din, plin 100), bas koliko porodici treba.
- osnovna cena sa klimom 13.800eur (taksisti ce cekati u redu da ga kupe)
- 5 sedista i gepek 700 litara (sedamsto!), stavlja Oktaviju u mali dzep.
Ja sam odrastao u Stojadinu od 55ks, prodjosmo celu SFRJ njime bez problema, bez klime, svuda na vreme...pa i ova Dacia ce sa svojih, duplo vecih, 100KS i klimom.

Реално

pre 2 godine

Седне нас седморо, напунимо бункер, мало кофера на кров, укључим климу, сипам плин и кренем уз Рудник.

DrKadzija

pre 2 godine

Za Srpsko tržište bez zadnjeg reda sedišta, zatamnjena fabrička stakla pozadi i sa strane, i svi majstori privatnici će da se polome da kupe.

pera

pre 2 godine

Lici mi na produzenu Ladu Nivu. Jednom recju uzas. Ko ovo kupi stvarno neme veze sa automobilima.
(Jovan, 02. decembar 2021 19:14)
de nam reci sta ti vozis al bez laganja i mastarija...

T

pre 2 godine

"Turbina guši izduv?"
Zapravo da, gasovi teže izlaze. Fizika kaže sa nema besplatne snage. Ali u isto vreme turbina više povećava snagu motora nego što mu uzima snage pa je snaga sumarno porasla. Kod klipnih avionskih motora turbina troši čak do 40% snage motora pa je takav motor ipak jači nego ekvivalentan motor bez turbine. Ljudi koji projektuju motore znaju šta rade, turbo motori postoje već duže od 100 godina.

jolle

pre 2 godine

Čitajući neke komentare dolazi se do zaključka da inžinjeri i menadžeri u Renou i Daciji nemaju pojma šta rade,
Napravili su vozilo lošeg kvaliteta, isuviše teško i predimenzionisano sa slabašnim motorima (koji, uzgred zbog tri cilindra, ništa ne valjaju) - vozilo koje na kraju niko neće kupiti.
I tako uz ostale "kante" koje proizvode, srljaju u sopstvenu propast, što se može videti iz prodajnih rezultata i nezadovoljstva kupaca.
Teško njima, mogli bi mi da im objasnimo kako se proizvode dobri automobili.

Seemore Butt

pre 2 godine

Ovaj sa komentarom da moras biti teska sirotinja da vozis rumunski auto je jedan od onih...
Pomorac sam, sin i unuk pomorca. Plovim 20ak godina i pored toga imam prihode od nekoliko nekretnima a o platama pomoraca mislim da svi manje vise znate i mislim se da kupim ovaj rumunski auto.
(pomorac Kotor, 2. decembar 2021 23:42)
Е ако је фамилија поморска, и имају се и некретнине, онда је ово добар избор.

B Complex

pre 2 godine

pravi auto za ispred Lidla subotom
ustedis 700e za 3. red da napunis gepek
pamucne trenerke i patike sa buvljaka ali zato novo je novo... :D

Znamo te sa YT

pre 2 godine

Jedan te isti kompleksaš na svakoj temi ostavi 3 do 4 ista komentara koji god auto da je u pitanju. Lako ćete ga prepoznati, u "komentaru" su mu obavezne reči kanta i plastikaner.
Ps.vozi polovnog VW polo, tako da "nemce" ne dira.

ZNBg

pre 2 godine

Za 14 hiljada nov auto sa 7 sedista, automatskim kocenjem i plinom? Pa to je top! 10 godina da nemate centa ulagnja
(miki, 2. decembar 2021 19:44)

S obzirom kako divljaju sa cenama, 14000 Evra za toliko prostran automobil ne zvuči loše, ali se bojim da je to samo marketinški trik. Brzo će se pokazati slabost motora koji performanse ovih kola svodi na nivo Juga, Škode 100 i Zaporošca, pa će vrlo brzo stići jača verzija za doplatu od svega 3500 Evra.

ff

pre 2 godine

Pre dve godine uzeh novu Astru K 1,4 125ks (4cilindra) sa automatskom klimom,parking senzori napred i nazad,tempomat,bluetooth,android auto... za 15 500e,sad su cene poludele,ili je evro bas izgubio vrednost.

Roditelj

pre 2 godine

Vi koji negativno komentašete savremen 1.0 benzinski sa 100+ konjskih snaga, da li ste ikada vozili isti? Stari 1,6 sa istom snagom mu nije ni prineti, a upoređivati ga sa nekim dizelom od 150+ KS je zlonamerno.
Polovnog sa sumnjivom kilometražom nikada ne bih kupio, ali nov, u garantnom roku je prihvatlhiva opcija, bar sto se motora tiče.
Svi gledaju sam osnovne modele, kao da su jedina opcija, a upoređuju ih sa polovnim Nemcima koji su sa gornjim paketom opreme po zapadnim kriterijumima. Ti isti Nemci su ovde kao novi prodavani sa bendom opremom u osnovnom paketu, ali to nije bitno prosečnom Balkancu, kad on voli Golfa ili Pasata sa višestruko vraćenom kilometražom.

Dejan

pre 2 godine

Produženi Sandero uz nekoliko detalja koji podsećaju na Dustera. Zadnji kraj copy/paste Volvo. Za nekog ko ima potrebe za ovim vozilom sasvim pristojno.

Strokavi mozak

pre 2 godine

Mislim da niti jedna Dacia nije prošla crash test.Nije baš sve ni u cijeni.Ja bih razmislio 2x da ukrcam svoju cijelu familiju u ovaj automobil.
(vox, 03. decembar 2021 11:49)

Ako sa tom predpostavkom sedas u auto,bolje nemoj ni da sedas i sa familijom pesaka gde treba da se ide.Isto se gine i u BMW-eu i u Daciji.

milan

pre 2 godine

Dnevna svetla su najveći fazon kod Daciae, pored ubitačne bezbednosti.
Grešni vozači, izgleda ne znaju za te moderne cake pa voze s njima i po najgorim uslovima vidljivosti.
Doduše i "sjajni vozači " Superba nisu daleko.

Talijan

pre 2 godine

Vozim sluzbeni sandero 1.0 (75ks) trocilindras,za 2,5 godine 101000km, ne staje u dve smene. Redovan servis na propisanih 20000km, do sad samo paknovi dobosa pozadi. Lamela fabricka, kao nova vuce. Ali...pre neki dan, pri proveri ulja - iznenadjenje. Ceo litar nedostaje. Malo razocaranje, s' obzirom da je sve drugo kao novo - trap ni milimetar lufta a gde se sve vozi, plastika unutra kao nova, klima ekstra, grejanje isto. Mislim da je rano za toliku potrosnju ulja. Da li je do "tri klipa" ili nesto drugo, videcemo. Drugi sandero, stepway 1.6 ni kap ne trosi. Ali, to je vec druga prica, poznavaoci znaju. Moj fiat 1,2 16v na 236800 ne trosi ni malo na 10000, verovali ili ne.

neutralan1

pre 2 godine

Prvo bolje Dačija nego raspali golf 3, 4. Drugo Dacija je prosla kreš testove u delu zastite lica koja sede napred. Pozadi je opasnost jer nema zavese i za pešake, jer se stedi na front assistu, slicno kao 90% kola kod nas starijih. Treće auto je krš u odnosu na ostala evropska kola. Četvrto mozda je i skuplji nego što je realno. I zadnje ovi sto je voze 2 godine u firmi i ,,nije joj ništa", bolje da ne komentarišem kao i ove sto pitaju sta su nam roditelji vozili. To su uglavnom vlasnici kola starijih od 15 godina i nisu realni.
Tako da sve ima svog kupca i ne treba potcenjivati proizvod koji je namenski tako napravljen, a ne greškom.

sve je relativno

pre 2 godine

Dva sedišta, košta 700 EUR?
Na ovakvim doplatama se vidi koliko proizvođači automobila deru ljude.
Za te pare može pristojna ugaona garnitura da se kupi. Bukvalno se ne razlikuje namena.
(petar, 03. decembar 2021 17:04)

Činjenica je da je preskupo. Ali isto tako, slabo će ti pomoći kućna klima od 200 eur u gepeku kola za hlađenje kola, kao i cola 0.5 l od 50 din u prodavnici a ti sediš u kafiću gde je 250 din. Uzmi ili ostavi, stavi na papir da li tih 2 sedišta vredi par put godišnje ili imaš veću porodicu pa će se svakako isplatiti.

kognitivna disonanca

pre 2 godine

@vozac:

Kakve veze ima težina vozila sa automatskim menjačem!? Automatske menjače imaju i mali gradski automobili A klase, a i najveći SUV modeli. Menjač se uparuje sa motorom!

Nek je vjecna

pre 2 godine

Ovaj sa komentarom da moras biti teska sirotinja da vozis rumunski auto je jedan od onih...
Pomorac sam, sin i unuk pomorca. Plovim 20ak godina i pored toga imam prihode od nekoliko nekretnima a o platama pomoraca mislim da svi manje vise znate i mislim se da kupim ovaj rumunski auto.
(pomorac Kotor, 02. decembar 2021 23:42)

Tako je..

pera

pre 2 godine

4. pošto su priprema za atest i sam atest posle 5 godina?
5. pošto je boca za TNG (kada dodje vreme)?
6. redovan godišnji servis za Sandera košta više nego redovan godišnji servis za neke Japance.

Da ne nabrajam dalje.
(činjenice, 02. decembar 2021 20:34)
atest se radi na 5 godina i kosta 6000, bas je preskupo, jel da? Boca se menja na 10god. Pa nije svake godine vec 10 godina i sigurno ne kosta 500e

Hmh...

pre 2 godine

Da li je Tojota korola karavan bolja? Jeste, garantovano. Ali košta 8-10 hiljada evra više - a za 8-10 hiljada evra, može da se kupi nov Suzuki V Strom XT ili Jamaha Tenere 700, te da se šiba po Evropi samo tako. I tu se svaka priča završava. Više nego pristojan auto, pogotovo za te pare.

Mladen

pre 2 godine

Više volim većeg atmosferca, nego malog troklipca sa turbom, pa makar atmosferac imao manje snage.

Turbo je lažna ekonomija - manje troši u leru, što je deo testova ekonomičnosti. Ali kada treba snage, turbina mora da radi. Turbina guši izduv, da bi pumpala dodatni vazduh. Dakle trošite gorivo da bi ste imali dovoljno vazduha za istu snagu.

Meni je prava mera za ovaj auto 1.4 16V za slabiji i 1.6 16v za jači model.

Sonsi

pre 2 godine

Niko ne primeti za 14000 bez klime
Sve se doplacuje
Nisu naveli top cenu
Normalno opremljenog vozila
Slazem se za logdy i dizel
Bio bolji.
Domen ovod vozila je max.12000
I to optemljen.
Čuj bez klime 2022

Redstorm

pre 2 godine

Vozači Dacie su najgori vozači u BG jednostavno loš auto plus mentalni sklop koji ke to kupio jednako katastrofa. Jedino gore od toga je Dacia sa PA tablicama.
@
zabranio bih prodaju novoh automobila bez klima uređaja ...
(mika, 02. decembar 2021 20:49)
Ja bi zabranio bez fabričkog hands free uredjaja registrovanje jer svi pričaju i kriju se pa podmicuju policajce.

petar

pre 2 godine

Dva sedišta, košta 700 EUR?
Na ovakvim doplatama se vidi koliko proizvođači automobila deru ljude.
Za te pare može pristojna ugaona garnitura da se kupi. Bukvalno se ne razlikuje namena.

Deda

pre 2 godine

Za sve Youtube strucnjake koji se razumeju i u turbo motore,odnos snage i gabarita,sigurnosti vozila i njegovog kvaliteta :vozite vozilo prema svojim potrebama,dubini dzepa i realnije gledajte na svet i sebe.Prolazi nam zivot dok ljudi putuju na mesec.

Vin

pre 2 godine

Vozacima Dacie nije bitan automobil kao sto je to bitno ljubiteljima voznje i automibilizma. Njima treba prevoz od tacke a do tacke b i spoznaja da mogu da upale autimobil i krenu bilo gde(jer je nov) i tu se svaka prica oko tog automobila zavrsava.
Isprazno je polemisati o Daciji kao brendu jer se i ona sama pozicionirala prema takvim vozacima. Hoce Dacia podici adrenalin? Hoce imati lep zvuk? Hocete je provozati na Navaku? Ima jos 1000 hocete i na sve je odgovor necete!
Ljudi kojima je automobil samo prevozno sredstvo ili sredstvo za rad, biraju Daciu.
Ostalima je zivot suvise kratak da bi ih gledao Dacijin znak sa volana.

Vladan

pre 2 godine

Gledao sam detaljnu prezentaciju ovog automobila i moram da naglasim par mana preko kojih ne mogu da pređem:
- slab motor
- 3. red sedišta se ne utapa u pod prtljažnika (primera radi Opel Zafira je imala tu mogućnost i postavila to kao standard još pre više od 20 godina)
- I dalje je Dačija poluproizvod

Na osnovu svega nabrojanog, postavlja se pitanje: zašto bih kupio ovakav nov auto sa svim ovim manama i vozio ga i mučio se narednih 5, 10 godina, kada mogu da biram pregršt drugih boljih modela bilo novih ili polovnih za slićne pare. Ne mora da bude neki premijum dizel, može i od drugih proizvođača da se nađe pouzdan kompaktni auto koji po svojim voznim osobinama, ponudi prostora, potrošnji i završnoj obradi ostavlja Dačiu daleko iza sebe.

Zoran

pre 2 godine

Za te novce se ne može ni očekivati bog zna šta. Jedino mi nisu jasni oni koji se oduševljavaju i porede sa drugim automobilima. Treba biti realan da dačija spada u nešto najlošije što automobilska industrija nudi, ali postoje ljudi kojima to odgovara i to je ok. Poštujem njihov izbor.
(5689, 2. decembar 2021 20:40)
Oni francuzi lud neki narod! Vec tri godine Dacia naj prodavaniji auto u klasi! To verovatno sto ne cene svoj zaradjeni novac i ne zive sa kompleksima!

neupućen si

pre 2 godine

Da ne nabrajam dalje.
(činjenice, 02. decembar 2021 20:34)
atest se radi na 5 godina i kosta 6000, bas je preskupo, jel da? Boca se menja na 10god. Pa nije svake godine vec 10 godina i sigurno ne kosta 500e
(pera, 3. decembar 2021 08:43)

brate nisi ti u toku
zna to i 200e da dobaci sa pripremom kod majstora i delovima

Aleksandar

pre 2 godine

Šta sve pišu ljudi. Turbina guši izduv? Pa to su otpadni gasovi. Nije to kompresor da koristi korisnu snagu. Greše ljudi koji misle da će 1.0 Turbo da troši kao 1.0 u Matizu. Trošiće ili isto ili manje od ekvivalentnog po snazi benzinca na istom vozilu zavisno od režima vožnje. Ako se vodi računa i na vreme šalta može da potroši malo. Praktično provereno na putu za Kopaonik i nazad megane 3 1.6 benzinac Šurakov potroši 1l više benzina od mog fokusa 3 u istoj vožnji. Još sam ja imao više prtljaga i dvoje male dece. To nije mnogo i taj 1.6 je sigurno mnogo zahvalniji za odrzavanje ali 1.0 definitivno bolje ide. Kome kako odgovara ali ne treba bežati od novog jer bi inace sada vozili automobile od 3000 kubika manje snage koji troše kao lokomotive. I ova dačija će svakako da bude ok auto mada su cene sada dosta otišle gore.

Joca

pre 2 godine

Za 14 hiljada nov auto sa 7 sedista, automatskim kocenjem i plinom? Pa to je top! 10 godina da nemate centa ulagnja
(miki, 2. decembar 2021 19:44)

1. Bazni paket opreme nema klima uredjaj.
2. godišnji servis TNG uredjaja tokom garancije je 64 evra.
3. pogledaj najnoviji TV SAT test TNG Sandero Stepway-a, na 1.300 km vangradske vožnje (600 km na TNG i 700km na benzin) imali su prosek potrošnje benzina 4,5 i 6,7 TNG-a (znači, 48,8% više troši TNG-a u istim uslovima nego benzina).
4. pošto su priprema za atest i sam atest posle 5 godina?
5. pošto je boca za TNG (kada dodje vreme)?
6. redovan godišnji servis za Sandera košta više nego redovan godišnji servis za neke Japance.

Da ne nabrajam dalje.
(činjenice, 2. decembar 2021 20:34)

vozim daciju eco-g /dustera/ i sve je to tačno sto si napisao ali je tačno i ono što je napisao @miki

Radijator

pre 2 godine

brate nisi ti u toku
zna to i 200e da dobaci sa pripremom kod majstora i delovima
(neupućen si, 03. decembar 2021 11:21)

Atest ne. Ako je sve ispravno nema nikakve pripreme. Vozim 12 godina na plin. Sve sam prošao. Zamena boce izadje na 200e

vox

pre 2 godine

Mislim da niti jedna Dacia nije prošla crash test.Nije baš sve ni u cijeni.Ja bih razmislio 2x da ukrcam svoju cijelu familiju u ovaj automobil.

Gari021

pre 2 godine

Skeptičan sam prema trocilindričnim motorima male zapremine. Verovatno sam zadrta matora konjina, ali 1.0l za ovakav auto.... 2023 će biti u ponudi hibridna varijanta gde je 1.6 benzinac uparen sa el.pogonom. Ako cena bude razumna, mislim da je ta varijanta pun pogodak. Još da ima i "plug in" punjenje i treći ISOFIX priključak bio bi skoro pa savršen auto za moje potrebe i verovatno bih digao kredit.

miki

pre 2 godine

U 2022. godinu Dacia ulazi sa klimom kao doplatnom opcijom, to vise ni Lada ne radi. A kad doplatis za sve sto je kod drugih standard cena je takva da za iste pare imas Corollu sa takvom opremom. Novu naravno.

Zlatan

pre 2 godine

Ja ga vozim već 2 godine. Uzeo sam ga baš zbog 7 sedišta sa motorom od 1.9 TDI i veoma sam zadovoljan... malo troši i ima snagu da povuče... meni vise od toga ne treba, a pritom imam nov auto!

Tako

pre 2 godine

Za one koji prosipaju mudrosti tipa da je život kratak i samo jedan .
Ne potcenjujte Teslu i slične posvećenike .
Komformisti ne pokreću svet , oni su ovce s boljom vunom .

Zlaudi

pre 2 godine

Možda za te pare ne treba uporedjivati Audi ili BMW sa 7 - 8 godina, ali se može uporedjivati sa astrom ili kiom sa puno više kvalitetnije opreme od 2-3 godine.

blicko

pre 2 godine

Nadovezujem se na komentar kolege pomorca. Pilot sam više od dvadeset godina, radim za inostrane Kompanije više od deset, dosta dobro sam plaćen, imam četvoro dece i planiram da kupim ovaj auto, jer u Srbiji ne mogu da vozim GLS i da se osećam bezbedno.
(Miroslav Batajnica, 03. decembar 2021 08:21)

Nisam znao da su piloti strasljiva sorta. Vozim bre sta hocu. Nikom nista ne dugujem.

da se zna

pre 2 godine

Nadovezujem se na komentar kolege pomorca. Pilot sam više od dvadeset godina, radim za inostrane Kompanije više od deset, dosta dobro sam plaćen, imam četvoro dece i planiram da kupim ovaj auto, jer u Srbiji ne mogu da vozim GLS i da se osećam bezbedno.
(Miroslav Batajnica, 03. decembar 2021 08:21)

Direktor sam banke i planiram da kupim ovo vozilo jer je dokazano najbolja kupovina.

zaboravljen

pre 2 godine

(Aleksandar, 02. decembar 2021 22:38)
ecoboost, jel? Samo pazi da menjaš ulje redovno i sipas samo po specifikaciji. Taj motor ima vlažan zupčasti remen.

poikor

pre 2 godine

U bre, povraca mi se kad vidim daćiu,samo superbe,kad prodje daćia palim duga da zaslepim vozaca suvozaca i namirnice u gepek da mu istrunu.

Andreja

pre 2 godine

Godinama sam vozio Pasate, Golfove, Mercedese 124-ke. Kada sam kupio Renoa Espejsa ddvojku (sa pređenih 480000 km) shvatio sam da sam vozeći (isključivo Nemce) živeo u teškoj zabludi. Espejs se tovari vozi svaki dan i dogurao je već do 900000 km.Godište '93. A što se tiče Dačie, pa u taxiju znam više od 10 komada koji su prešle milion i voze se redovno svaki dan. Proširite vidike, oslobodite se predrasuda Francuzi su neuništivi. Razumno i dokazano najbolji automobil 20-tog veka je Ajkula Citroen

malo realnosti

pre 2 godine

Da li je Tojota korola karavan bolja? Jeste, garantovano. Ali košta 8-10 hiljada evra više...Više nego pristojan auto, pogotovo za te pare.
(Hmh..., 3. decembar 2021 14:06)

pogledaj ti ovaj joger prebaci jalo 17 hiljadarki možda dobaci i do 18 a ajde vidi kakvi se sve karavani iz golf klase mogu kod nas kupiti za 18-19-20 hiljada

Andreja

pre 2 godine

Godinama sam vozio Pasate, Golfove, Mercedese 124-ke. Kada sam kupio Renoa Espejsa ddvojku (sa pređenih 480000 km) shvatio sam da sam vozeći (isključivo Nemce) živeo u teškoj zabludi. Espejs se tovari vozi svaki dan i dogurao je već do 900000 km.Godište '93. A što se tiče Dačie, pa u taxiju znam više od 10 komada koji su prešle milion i voze se redovno svaki dan. Proširite vidike, oslobodite se predrasuda Francuzi su neuništivi. Razumno i dokazano najbolji automobil 20-tog veka je Ajkula Citroen

Fanat špadi

pre 2 godine

Piše 100 KS. Dakle, auto 7 sidala i snaga motora ne idu zajedno. Ispod 150 min. Jer,neki pißu o atmofercu i ovim novim s turbom. Svejedno, KS ostaje. Nema razlike jer nisu jefni konji, a drugi tovari.

Vozač

pre 2 godine

Auto od maltene 5 metara sa 7 sedišta sa motorom motokultivatora of 1l...nasviran sa sto turbina da bi uopšte mogao da ide...plastična konfekcija sa kineskim tabletom u sredini...i za sve to 15h evra, pa još 400 ako hoćeš da se luksuziraš sa klimom u 21. veku...hvala lepo. Za 16h evra vozim polovan Volvo koji je za ovu konzervu pojam kvaliteta, udobnosti i performansi, a sahraniće dva takva motokultivatora ispod haube.

B Complex

pre 2 godine

pravi auto za ispred Lidla subotom
ustedis 700e za 3. red da napunis gepek
pamucne trenerke i patike sa buvljaka ali zato novo je novo... :D

činjenice

pre 2 godine

Za 14 hiljada nov auto sa 7 sedista, automatskim kocenjem i plinom? Pa to je top! 10 godina da nemate centa ulagnja
(miki, 2. decembar 2021 19:44)

1. Bazni paket opreme nema klima uredjaj.
2. godišnji servis TNG uredjaja tokom garancije je 64 evra.
3. pogledaj najnoviji TV SAT test TNG Sandero Stepway-a, na 1.300 km vangradske vožnje (600 km na TNG i 700km na benzin) imali su prosek potrošnje benzina 4,5 i 6,7 TNG-a (znači, 48,8% više troši TNG-a u istim uslovima nego benzina).
4. pošto su priprema za atest i sam atest posle 5 godina?
5. pošto je boca za TNG (kada dodje vreme)?
6. redovan godišnji servis za Sandera košta više nego redovan godišnji servis za neke Japance.

Da ne nabrajam dalje.

5689

pre 2 godine

Za te novce se ne može ni očekivati bog zna šta. Jedino mi nisu jasni oni koji se oduševljavaju i porede sa drugim automobilima. Treba biti realan da dačija spada u nešto najlošije što automobilska industrija nudi, ali postoje ljudi kojima to odgovara i to je ok. Poštujem njihov izbor.

vox

pre 2 godine

Mislim da niti jedna Dacia nije prošla crash test.Nije baš sve ni u cijeni.Ja bih razmislio 2x da ukrcam svoju cijelu familiju u ovaj automobil.

Master Yoda

pre 2 godine

Auto sa 7 sedista, tri cilindra i 1.0 kubika, cista besmislica, taj ce pod punim opterecenjem uz brdo u drugoj i trosice kao Ferari, jos nema klimu, sve u svemu prevara, jeftino djubre, krs.

Mladen

pre 2 godine

Više volim većeg atmosferca, nego malog troklipca sa turbom, pa makar atmosferac imao manje snage.

Turbo je lažna ekonomija - manje troši u leru, što je deo testova ekonomičnosti. Ali kada treba snage, turbina mora da radi. Turbina guši izduv, da bi pumpala dodatni vazduh. Dakle trošite gorivo da bi ste imali dovoljno vazduha za istu snagu.

Meni je prava mera za ovaj auto 1.4 16V za slabiji i 1.6 16v za jači model.

milan

pre 2 godine

Dnevna svetla su najveći fazon kod Daciae, pored ubitačne bezbednosti.
Grešni vozači, izgleda ne znaju za te moderne cake pa voze s njima i po najgorim uslovima vidljivosti.
Doduše i "sjajni vozači " Superba nisu daleko.

ZNBg

pre 2 godine

Za 14 hiljada nov auto sa 7 sedista, automatskim kocenjem i plinom? Pa to je top! 10 godina da nemate centa ulagnja
(miki, 2. decembar 2021 19:44)

S obzirom kako divljaju sa cenama, 14000 Evra za toliko prostran automobil ne zvuči loše, ali se bojim da je to samo marketinški trik. Brzo će se pokazati slabost motora koji performanse ovih kola svodi na nivo Juga, Škode 100 i Zaporošca, pa će vrlo brzo stići jača verzija za doplatu od svega 3500 Evra.

Stefan

pre 2 godine

Za koga li oni ovo prave kad se ZNA da za te pare ima da se uzme nekO premiJum NJemačko dizlO ni 15 godina starO?
Sad će kao neko da kupi rumunski/francuski nov auto za količinu novca koja mu je potrebna za Audi sa svega "pravih" 200000km, koji je pritom tek 16 godina star. Možeš misliti...

Rale

pre 2 godine

Ovi upaljaci stvarno idu na zivce,aman stavi barem 1.6 obican benzinac da moze da povuce pun auto uzbrdo,a ubrzanje pa ne kupuje se takav auto zbog ubrzanja vec d aprevez veci broj putnika ili stvari...

Vladan

pre 2 godine

Gledao sam detaljnu prezentaciju ovog automobila i moram da naglasim par mana preko kojih ne mogu da pređem:
- slab motor
- 3. red sedišta se ne utapa u pod prtljažnika (primera radi Opel Zafira je imala tu mogućnost i postavila to kao standard još pre više od 20 godina)
- I dalje je Dačija poluproizvod

Na osnovu svega nabrojanog, postavlja se pitanje: zašto bih kupio ovakav nov auto sa svim ovim manama i vozio ga i mučio se narednih 5, 10 godina, kada mogu da biram pregršt drugih boljih modela bilo novih ili polovnih za slićne pare. Ne mora da bude neki premijum dizel, može i od drugih proizvođača da se nađe pouzdan kompaktni auto koji po svojim voznim osobinama, ponudi prostora, potrošnji i završnoj obradi ostavlja Dačiu daleko iza sebe.

malo realnosti

pre 2 godine

Da li je Tojota korola karavan bolja? Jeste, garantovano. Ali košta 8-10 hiljada evra više...Više nego pristojan auto, pogotovo za te pare.
(Hmh..., 3. decembar 2021 14:06)

pogledaj ti ovaj joger prebaci jalo 17 hiljadarki možda dobaci i do 18 a ajde vidi kakvi se sve karavani iz golf klase mogu kod nas kupiti za 18-19-20 hiljada

poikor

pre 2 godine

U bre, povraca mi se kad vidim daćiu,samo superbe,kad prodje daćia palim duga da zaslepim vozaca suvozaca i namirnice u gepek da mu istrunu.

Vin

pre 2 godine

Vozacima Dacie nije bitan automobil kao sto je to bitno ljubiteljima voznje i automibilizma. Njima treba prevoz od tacke a do tacke b i spoznaja da mogu da upale autimobil i krenu bilo gde(jer je nov) i tu se svaka prica oko tog automobila zavrsava.
Isprazno je polemisati o Daciji kao brendu jer se i ona sama pozicionirala prema takvim vozacima. Hoce Dacia podici adrenalin? Hoce imati lep zvuk? Hocete je provozati na Navaku? Ima jos 1000 hocete i na sve je odgovor necete!
Ljudi kojima je automobil samo prevozno sredstvo ili sredstvo za rad, biraju Daciu.
Ostalima je zivot suvise kratak da bi ih gledao Dacijin znak sa volana.

Nek je vjecna

pre 2 godine

Neverovatno! Srbi sa prosecnom platom od 500€ se smeju „siromasnim" kupcima dacie..Pritom voze golfa 6 koji se raspada i svake dve nedelje su kod majstora...

Fanat špadi

pre 2 godine

Piše 100 KS. Dakle, auto 7 sidala i snaga motora ne idu zajedno. Ispod 150 min. Jer,neki pißu o atmofercu i ovim novim s turbom. Svejedno, KS ostaje. Nema razlike jer nisu jefni konji, a drugi tovari.

pomorac Kotor

pre 2 godine

Ovaj sa komentarom da moras biti teska sirotinja da vozis rumunski auto je jedan od onih...
Pomorac sam, sin i unuk pomorca. Plovim 20ak godina i pored toga imam prihode od nekoliko nekretnima a o platama pomoraca mislim da svi manje vise znate i mislim se da kupim ovaj rumunski auto.

Veliki brat

pre 2 godine

1.0 motor od 100 konja i 7 osoba unutra … ne bio tom motoru u kozi :)))) narocito uz klimu uzbrdo :)))
(Djorke, 2. decembar 2021 19:53)

Uzmeš baznu verziju, koja nema klimu, i automatski lakše ide uzbrdo čak i sa tih 7 osoba unutra :)

neutralan1

pre 2 godine

Prvo bolje Dačija nego raspali golf 3, 4. Drugo Dacija je prosla kreš testove u delu zastite lica koja sede napred. Pozadi je opasnost jer nema zavese i za pešake, jer se stedi na front assistu, slicno kao 90% kola kod nas starijih. Treće auto je krš u odnosu na ostala evropska kola. Četvrto mozda je i skuplji nego što je realno. I zadnje ovi sto je voze 2 godine u firmi i ,,nije joj ništa", bolje da ne komentarišem kao i ove sto pitaju sta su nam roditelji vozili. To su uglavnom vlasnici kola starijih od 15 godina i nisu realni.
Tako da sve ima svog kupca i ne treba potcenjivati proizvod koji je namenski tako napravljen, a ne greškom.

zonbi

pre 2 godine

Steta sto nema jaci atmisferac umesto malog turba. Za 15K evra solidno oprljen porodican auto. Nije lose u danasnje vreme. Sve mane koje joj nadjete su otklonjene u novom Golfu. Ali za 15K evra vise.

Silvester

pre 2 godine

Sasvim pristojan auto za relativno male pare. Jedino što mi se ne sviđa je taj motorčić. Ne bih imao nikakvih problema ni kompleksa da vozim nešto ovakvo.

neupućen si

pre 2 godine

Da ne nabrajam dalje.
(činjenice, 02. decembar 2021 20:34)
atest se radi na 5 godina i kosta 6000, bas je preskupo, jel da? Boca se menja na 10god. Pa nije svake godine vec 10 godina i sigurno ne kosta 500e
(pera, 3. decembar 2021 08:43)

brate nisi ti u toku
zna to i 200e da dobaci sa pripremom kod majstora i delovima

Neno

pre 2 godine

Do skoro smo svi vozili zastavina auta sa 1100 cm3 i 55 KS. I stizali smo i nizbrdo i uzbrdo. Sada se nikako ne može sa 100 KS. Sasvim dovoljno za laganu, porodičnu upotrebu, što je i namjena ovog automobila.

Реално

pre 2 godine

Седне нас седморо, напунимо бункер, мало кофера на кров, укључим климу, сипам плин и кренем уз Рудник.

Lodgy

pre 2 godine

Vozim ovo isto samo bolje.Lodgy stepway prosle godine kupljen.Bolji, zato sto je 1.5 Dci. Ali bio je i skuplji od ovog naslednika, 18000 evra sa dosta opreme.Bio sam skeptičan prema Dačiji, ali sam sada zadovoljan.Iznenadili bi se da vidite koliko se napolju u EU vozi Dacia bez predrasuda a i ne kvari se.Ovo sa 1.0 motorom definitivno ne.Ko je došao na ideju da auto sa sedam sedista i 4,5 metra opremi motorom za daewo matiz.
Ako prodjem sledecih par godina bez kvarova, definitivno opet uzimam Dačiju verovatno Duster.Ceo zivot vozim polovne Svedjane i Nemce ali novo je novo pa nek se zove i Dacia.Mora i Dacia istim putem pljuvacine kojim su prosli i Skoda i Hjundai i Daewo .... pričam za Srbiju naravno. Napolju je neka druga priča a Dačija obara sve svoje rekorde prodaje.

Seemore Butt

pre 2 godine

Ovaj sa komentarom da moras biti teska sirotinja da vozis rumunski auto je jedan od onih...
Pomorac sam, sin i unuk pomorca. Plovim 20ak godina i pored toga imam prihode od nekoliko nekretnima a o platama pomoraca mislim da svi manje vise znate i mislim se da kupim ovaj rumunski auto.
(pomorac Kotor, 2. decembar 2021 23:42)
Е ако је фамилија поморска, и имају се и некретнине, онда је ово добар избор.

Zlaudi

pre 2 godine

Možda za te pare ne treba uporedjivati Audi ili BMW sa 7 - 8 godina, ali se može uporedjivati sa astrom ili kiom sa puno više kvalitetnije opreme od 2-3 godine.

Veliki brat

pre 2 godine

I dačija ima botove...
Moraš baš teška sirotinja da budeš da voziš rumunski auto.
(zmaj, 2. decembar 2021 22:21)

A vozači ovih "premium" brendova se dele u dve kategorije - uspešne biznismene ili sportiste koji te aute menjaju na nekoliko godina i one koji te automobile kupuju od 2. ili 3. vlasnika sa po pola miliona pređenih kilometara, toče goriva za 10-20 evra da provozaju koji krug i pokažu se pred društvom...

Nije sirotinja onaj ko vozi jeftin auto, nego onaj ko za svoj auto ne može da natoči pun rezervoar goriva, ko ne može da plaća redovne servise i propisane zamene delova na određenoj kilometraži (delove kočionog sistema, alternator, anlaser, kablovi, creva,...), da ne pričamo o dobrim gumama i svemu drugom što ide uz takav auto.

U takve spadaju i oni koji trećinu ili čak veći deo plate daju na auto, bitno je da voze "premium", potroše novca na automobile, a ne pruže deci adekvatno obrazovanje čak i ako imaju potencijal.

Aleksandar

pre 2 godine

Ovde ljudi komentarišu a nisu ni probali ni videli auto sa moderanim 1.0 turbo motorom. Žive u doba atmosferskih motora. Pa formula 1 sada koristi 1.5 turbo motore i imaju više snage i obrtnog momenta nego nekada sa 3000. Škoda oktavia ima osnovni motor 1.0. Ja vozim 1.0 ford focus i auto ide mnogo bolje od bilo kog 1.6 atmosferskog benzinca i u rangu je sa 1.8. Kada sam ga kupovao testirao sam i Astru 1.6 i Toyotu Auris 1.6 i odgovorno tvrdim da bolje ide pri normalnoj vožnji. Fokus nije uopšte lagan auto i verovatno je po težini sličan ovoj Dačiji jer je Dačija na platformi clia. Takodje ti mali motori snagu razvijaju na nizim obrtajima i nisu nimalo lošiji po trajnosti od atmosferaca koje moraš zavrteti da bi išli. Znam 0.9TCE motore koji su u taksiju prešli 300000 na plinu bez problema.

blicko

pre 2 godine

Nadovezujem se na komentar kolege pomorca. Pilot sam više od dvadeset godina, radim za inostrane Kompanije više od deset, dosta dobro sam plaćen, imam četvoro dece i planiram da kupim ovaj auto, jer u Srbiji ne mogu da vozim GLS i da se osećam bezbedno.
(Miroslav Batajnica, 03. decembar 2021 08:21)

Nisam znao da su piloti strasljiva sorta. Vozim bre sta hocu. Nikom nista ne dugujem.

vozac

pre 2 godine

Na pragu 2022. nemaju automatski menjac kao opciju?
(Marko, 02. decembar 2021 19:08)

Marko, pitanje ti je na mestu. Verovatno bi menjac bio skup za ovako tezak automobil u ovoj kategoriji. Teska auta zahtevaju posebne automate.

Perikle

pre 2 godine

Na pragu 2022. nemaju automatski menjac kao opciju?
(Marko, 2. decembar 2021 19:08)

Niskobudžetni auto i automatki menjač ne idu zajedno, ko bi to kupio? Imaš automatiku u golfu, platiš samo duplo više i bog da te vidi. 😁

db sa sela

pre 2 godine

Pitajte vase starije sta su vozili,kada su isli u selo po namirnice da napune frizider za dzabe.Ficka od 25 KS.Jos kada su otvorili zadnji poklopac motara da se bolje hladi , pa zgaze na gas.A sad se pros..te kao ovaj ne valja ,onaj nevalja slab. Ovde ima JEEP od 1000 KS ako zelite.Mozete i Mustang Cobru ili Shelbi ako ne volite SUV.Mozete i da nadjete polovne BMW za 15,000 evra u odlicnom stanju.Moj pokojni gazda(Svaba iz Yugoslavije)vozio Chrysler karavan ,a ima 9 firmi u 4 zemalja i 2,500 zaposlenih.Ali nije patio od te bolesti , da se pokazuje da je bogat.

db sa sela

pre 2 godine

Pitajte vase starije sta su vozili,kada su isli u selo po namirnice da napune frizider za dzabe.Ficka od 25 KS.Jos kada su otvorili zadnji poklopac motara da se bolje hladi , pa zgaze na gas.A sad se pros..te kao ovaj ne valja ,onaj nevalja slab. Ovde ima JEEP od 1000 KS ako zelite.Mozete i Mustang Cobru ili Shelbi ako ne volite SUV.Mozete i da nadjete polovne BMW za 15,000 evra u odlicnom stanju.Moj pokojni gazda(Svaba iz Yugoslavije)vozio Chrysler karavan ,a ima 9 firmi u 4 zemalja i 2,500 zaposlenih.Ali nije patio od te bolesti , da se pokazuje da je bogat.

miki

pre 2 godine

U 2022. godinu Dacia ulazi sa klimom kao doplatnom opcijom, to vise ni Lada ne radi. A kad doplatis za sve sto je kod drugih standard cena je takva da za iste pare imas Corollu sa takvom opremom. Novu naravno.

Zlatan

pre 2 godine

Ja ga vozim već 2 godine. Uzeo sam ga baš zbog 7 sedišta sa motorom od 1.9 TDI i veoma sam zadovoljan... malo troši i ima snagu da povuče... meni vise od toga ne treba, a pritom imam nov auto!

Zoran

pre 2 godine

Za te novce se ne može ni očekivati bog zna šta. Jedino mi nisu jasni oni koji se oduševljavaju i porede sa drugim automobilima. Treba biti realan da dačija spada u nešto najlošije što automobilska industrija nudi, ali postoje ljudi kojima to odgovara i to je ok. Poštujem njihov izbor.
(5689, 2. decembar 2021 20:40)
Oni francuzi lud neki narod! Vec tri godine Dacia naj prodavaniji auto u klasi! To verovatno sto ne cene svoj zaradjeni novac i ne zive sa kompleksima!

stefan

pre 2 godine

Piše 100 KS. Dakle, auto 7 sidala i snaga motora ne idu zajedno. Ispod 150 min. Jer,neki pißu o atmofercu i ovim novim s turbom. Svejedno, KS ostaje. Nema razlike jer nisu jefni konji, a drugi tovari.
(Fanat špadi, 03. decembar 2021 07:57)

Šta?

Miroslav Batajnica

pre 2 godine

Nadovezujem se na komentar kolege pomorca. Pilot sam više od dvadeset godina, radim za inostrane Kompanije više od deset, dosta dobro sam plaćen, imam četvoro dece i planiram da kupim ovaj auto, jer u Srbiji ne mogu da vozim GLS i da se osećam bezbedno.

pera

pre 2 godine

Lici mi na produzenu Ladu Nivu. Jednom recju uzas. Ko ovo kupi stvarno neme veze sa automobilima.
(Jovan, 02. decembar 2021 19:14)
de nam reci sta ti vozis al bez laganja i mastarija...

Vozač

pre 2 godine

Auto od maltene 5 metara sa 7 sedišta sa motorom motokultivatora of 1l...nasviran sa sto turbina da bi uopšte mogao da ide...plastična konfekcija sa kineskim tabletom u sredini...i za sve to 15h evra, pa još 400 ako hoćeš da se luksuziraš sa klimom u 21. veku...hvala lepo. Za 16h evra vozim polovan Volvo koji je za ovu konzervu pojam kvaliteta, udobnosti i performansi, a sahraniće dva takva motokultivatora ispod haube.

Posmatrac

pre 2 godine

I dačija ima botove...
Moraš baš teška sirotinja da budeš da voziš rumunski auto.
(zmaj, 2. decembar 2021 22:21)

Tvoj komentar samo pokazuje koliko si siromasan ali u glavi.

jolle

pre 2 godine

Čitajući neke komentare dolazi se do zaključka da inžinjeri i menadžeri u Renou i Daciji nemaju pojma šta rade,
Napravili su vozilo lošeg kvaliteta, isuviše teško i predimenzionisano sa slabašnim motorima (koji, uzgred zbog tri cilindra, ništa ne valjaju) - vozilo koje na kraju niko neće kupiti.
I tako uz ostale "kante" koje proizvode, srljaju u sopstvenu propast, što se može videti iz prodajnih rezultata i nezadovoljstva kupaca.
Teško njima, mogli bi mi da im objasnimo kako se proizvode dobri automobili.

Silvester

pre 2 godine

I dačija ima botove...
Moraš baš teška sirotinja da budeš da voziš rumunski auto.
(zmaj, 02. decembar 2021 22:21)

E Bože inteligencije. Znači sirotinja je onaj ko kupi nov auto za 10000+ €, a nije sirotinja onaj ko kupi raspali BMW za 3000€. Jesi li seo neki put u nov auto? Jesi li osetio miris? Ili sedaš samo u automobile u kojima je neko smrdeo 10+ godina i prešao pola miliona kilometara.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Dacia Jogger vredi svaku paru.
- motor 100ks Eco-G na plin (benzin 165din, plin 100), bas koliko porodici treba.
- osnovna cena sa klimom 13.800eur (taksisti ce cekati u redu da ga kupe)
- 5 sedista i gepek 700 litara (sedamsto!), stavlja Oktaviju u mali dzep.
Ja sam odrastao u Stojadinu od 55ks, prodjosmo celu SFRJ njime bez problema, bez klime, svuda na vreme...pa i ova Dacia ce sa svojih, duplo vecih, 100KS i klimom.

Sonsi

pre 2 godine

Niko ne primeti za 14000 bez klime
Sve se doplacuje
Nisu naveli top cenu
Normalno opremljenog vozila
Slazem se za logdy i dizel
Bio bolji.
Domen ovod vozila je max.12000
I to optemljen.
Čuj bez klime 2022

Nek je vjecna

pre 2 godine

Ovaj sa komentarom da moras biti teska sirotinja da vozis rumunski auto je jedan od onih...
Pomorac sam, sin i unuk pomorca. Plovim 20ak godina i pored toga imam prihode od nekoliko nekretnima a o platama pomoraca mislim da svi manje vise znate i mislim se da kupim ovaj rumunski auto.
(pomorac Kotor, 02. decembar 2021 23:42)

Tako je..

Roditelj

pre 2 godine

Vi koji negativno komentašete savremen 1.0 benzinski sa 100+ konjskih snaga, da li ste ikada vozili isti? Stari 1,6 sa istom snagom mu nije ni prineti, a upoređivati ga sa nekim dizelom od 150+ KS je zlonamerno.
Polovnog sa sumnjivom kilometražom nikada ne bih kupio, ali nov, u garantnom roku je prihvatlhiva opcija, bar sto se motora tiče.
Svi gledaju sam osnovne modele, kao da su jedina opcija, a upoređuju ih sa polovnim Nemcima koji su sa gornjim paketom opreme po zapadnim kriterijumima. Ti isti Nemci su ovde kao novi prodavani sa bendom opremom u osnovnom paketu, ali to nije bitno prosečnom Balkancu, kad on voli Golfa ili Pasata sa višestruko vraćenom kilometražom.

Talijan

pre 2 godine

Vozim sluzbeni sandero 1.0 (75ks) trocilindras,za 2,5 godine 101000km, ne staje u dve smene. Redovan servis na propisanih 20000km, do sad samo paknovi dobosa pozadi. Lamela fabricka, kao nova vuce. Ali...pre neki dan, pri proveri ulja - iznenadjenje. Ceo litar nedostaje. Malo razocaranje, s' obzirom da je sve drugo kao novo - trap ni milimetar lufta a gde se sve vozi, plastika unutra kao nova, klima ekstra, grejanje isto. Mislim da je rano za toliku potrosnju ulja. Da li je do "tri klipa" ili nesto drugo, videcemo. Drugi sandero, stepway 1.6 ni kap ne trosi. Ali, to je vec druga prica, poznavaoci znaju. Moj fiat 1,2 16v na 236800 ne trosi ni malo na 10000, verovali ili ne.

Ze

pre 2 godine

Vozim Duster 4 godine. Godisnji servis i jedna zamena prednjih guma i to je to. Nije glamurozan auto, ali je prostran, udoban, svacim ga natrpam i nigde nije nikad zakazao. Nisam snob, pa me nije briga da li rumunski ili tunguski.

Znamo te sa YT

pre 2 godine

Jedan te isti kompleksaš na svakoj temi ostavi 3 do 4 ista komentara koji god auto da je u pitanju. Lako ćete ga prepoznati, u "komentaru" su mu obavezne reči kanta i plastikaner.
Ps.vozi polovnog VW polo, tako da "nemce" ne dira.

petar

pre 2 godine

Dva sedišta, košta 700 EUR?
Na ovakvim doplatama se vidi koliko proizvođači automobila deru ljude.
Za te pare može pristojna ugaona garnitura da se kupi. Bukvalno se ne razlikuje namena.

Strokavi mozak

pre 2 godine

Mislim da niti jedna Dacia nije prošla crash test.Nije baš sve ni u cijeni.Ja bih razmislio 2x da ukrcam svoju cijelu familiju u ovaj automobil.
(vox, 03. decembar 2021 11:49)

Ako sa tom predpostavkom sedas u auto,bolje nemoj ni da sedas i sa familijom pesaka gde treba da se ide.Isto se gine i u BMW-eu i u Daciji.

Gari021

pre 2 godine

Skeptičan sam prema trocilindričnim motorima male zapremine. Verovatno sam zadrta matora konjina, ali 1.0l za ovakav auto.... 2023 će biti u ponudi hibridna varijanta gde je 1.6 benzinac uparen sa el.pogonom. Ako cena bude razumna, mislim da je ta varijanta pun pogodak. Još da ima i "plug in" punjenje i treći ISOFIX priključak bio bi skoro pa savršen auto za moje potrebe i verovatno bih digao kredit.

DrKadzija

pre 2 godine

Za Srpsko tržište bez zadnjeg reda sedišta, zatamnjena fabrička stakla pozadi i sa strane, i svi majstori privatnici će da se polome da kupe.

da se zna

pre 2 godine

Nadovezujem se na komentar kolege pomorca. Pilot sam više od dvadeset godina, radim za inostrane Kompanije više od deset, dosta dobro sam plaćen, imam četvoro dece i planiram da kupim ovaj auto, jer u Srbiji ne mogu da vozim GLS i da se osećam bezbedno.
(Miroslav Batajnica, 03. decembar 2021 08:21)

Direktor sam banke i planiram da kupim ovo vozilo jer je dokazano najbolja kupovina.

Andreja

pre 2 godine

Godinama sam vozio Pasate, Golfove, Mercedese 124-ke. Kada sam kupio Renoa Espejsa ddvojku (sa pređenih 480000 km) shvatio sam da sam vozeći (isključivo Nemce) živeo u teškoj zabludi. Espejs se tovari vozi svaki dan i dogurao je već do 900000 km.Godište '93. A što se tiče Dačie, pa u taxiju znam više od 10 komada koji su prešle milion i voze se redovno svaki dan. Proširite vidike, oslobodite se predrasuda Francuzi su neuništivi. Razumno i dokazano najbolji automobil 20-tog veka je Ajkula Citroen

pera

pre 2 godine

4. pošto su priprema za atest i sam atest posle 5 godina?
5. pošto je boca za TNG (kada dodje vreme)?
6. redovan godišnji servis za Sandera košta više nego redovan godišnji servis za neke Japance.

Da ne nabrajam dalje.
(činjenice, 02. decembar 2021 20:34)
atest se radi na 5 godina i kosta 6000, bas je preskupo, jel da? Boca se menja na 10god. Pa nije svake godine vec 10 godina i sigurno ne kosta 500e

windfucker

pre 2 godine

Neverovatno! Srbi sa prosecnom platom od 500€ se smeju „siromasnim" kupcima dacie..Pritom voze golfa 6 koji se raspada i svake dve nedelje su kod majstora...
(Nek je vjecna, 02. decembar 2021 20:34)

Ne ulepsavaj tuznu istinu a to je da niko ko ima 500€ ne vozi golfa 6 nego vozi golfa 4 a ako je golf 5 onda je na kredit...

petros

pre 2 godine

Sad sam negde procitao na netu, da je Sandero u Spaniji najprodavaniji automobil! Njihov Seat je tek deseti, a u prvih 5 su Hyundai, Tojota, Kia itd. Sta znam, ili su oni glupavi, ili s nama nesto opasno nije sve kako treba. Kad citam ove komentare, sticem utisak da svi voze potpuno nove Audije, VW, BMW, a kad sam na ulici, sve neke kanturine, kako to, nije bas najjasnije.

Andreja

pre 2 godine

Godinama sam vozio Pasate, Golfove, Mercedese 124-ke. Kada sam kupio Renoa Espejsa ddvojku (sa pređenih 480000 km) shvatio sam da sam vozeći (isključivo Nemce) živeo u teškoj zabludi. Espejs se tovari vozi svaki dan i dogurao je već do 900000 km.Godište '93. A što se tiče Dačie, pa u taxiju znam više od 10 komada koji su prešle milion i voze se redovno svaki dan. Proširite vidike, oslobodite se predrasuda Francuzi su neuništivi. Razumno i dokazano najbolji automobil 20-tog veka je Ajkula Citroen

gagi4

pre 2 godine

Taksisti broje sitno :)
(Dušan, 02. decembar 2021 19:28)

Ako malo bolje pogledas, u poslednje vreme taksisti voze mnogo bolje automobile od Dacije, a i nisu dozvoljena vozila sa vise od 5 sedista. Znam da su 7 sedista opcija, ali svakako nije to bas neki hit.

Redstorm

pre 2 godine

Vozači Dacie su najgori vozači u BG jednostavno loš auto plus mentalni sklop koji ke to kupio jednako katastrofa. Jedino gore od toga je Dacia sa PA tablicama.
@
zabranio bih prodaju novoh automobila bez klima uređaja ...
(mika, 02. decembar 2021 20:49)
Ja bi zabranio bez fabričkog hands free uredjaja registrovanje jer svi pričaju i kriju se pa podmicuju policajce.

ff

pre 2 godine

Pre dve godine uzeh novu Astru K 1,4 125ks (4cilindra) sa automatskom klimom,parking senzori napred i nazad,tempomat,bluetooth,android auto... za 15 500e,sad su cene poludele,ili je evro bas izgubio vrednost.

Ze

pre 2 godine

kimiR
Ne, nego neki se ovde izruguju automobilu koji ne moze da bude dobar jer je "rumunski". Vozili smo nekad Juga i stokeca, koje je ceo svet ismejavao, pa nam nije bilo nista.
I, da, vozacima Dacie automobil jeste samo prevozno sredstvo. Taj podatak o sebi uopste ne krijem.

Tako

pre 2 godine

Za one koji prosipaju mudrosti tipa da je život kratak i samo jedan .
Ne potcenjujte Teslu i slične posvećenike .
Komformisti ne pokreću svet , oni su ovce s boljom vunom .

zaboravljen

pre 2 godine

(Aleksandar, 02. decembar 2021 22:38)
ecoboost, jel? Samo pazi da menjaš ulje redovno i sipas samo po specifikaciji. Taj motor ima vlažan zupčasti remen.

Hmh...

pre 2 godine

Da li je Tojota korola karavan bolja? Jeste, garantovano. Ali košta 8-10 hiljada evra više - a za 8-10 hiljada evra, može da se kupi nov Suzuki V Strom XT ili Jamaha Tenere 700, te da se šiba po Evropi samo tako. I tu se svaka priča završava. Više nego pristojan auto, pogotovo za te pare.

Aleksandar

pre 2 godine

Šta sve pišu ljudi. Turbina guši izduv? Pa to su otpadni gasovi. Nije to kompresor da koristi korisnu snagu. Greše ljudi koji misle da će 1.0 Turbo da troši kao 1.0 u Matizu. Trošiće ili isto ili manje od ekvivalentnog po snazi benzinca na istom vozilu zavisno od režima vožnje. Ako se vodi računa i na vreme šalta može da potroši malo. Praktično provereno na putu za Kopaonik i nazad megane 3 1.6 benzinac Šurakov potroši 1l više benzina od mog fokusa 3 u istoj vožnji. Još sam ja imao više prtljaga i dvoje male dece. To nije mnogo i taj 1.6 je sigurno mnogo zahvalniji za odrzavanje ali 1.0 definitivno bolje ide. Kome kako odgovara ali ne treba bežati od novog jer bi inace sada vozili automobile od 3000 kubika manje snage koji troše kao lokomotive. I ova dačija će svakako da bude ok auto mada su cene sada dosta otišle gore.

Radijator

pre 2 godine

brate nisi ti u toku
zna to i 200e da dobaci sa pripremom kod majstora i delovima
(neupućen si, 03. decembar 2021 11:21)

Atest ne. Ako je sve ispravno nema nikakve pripreme. Vozim 12 godina na plin. Sve sam prošao. Zamena boce izadje na 200e

sve je relativno

pre 2 godine

Dva sedišta, košta 700 EUR?
Na ovakvim doplatama se vidi koliko proizvođači automobila deru ljude.
Za te pare može pristojna ugaona garnitura da se kupi. Bukvalno se ne razlikuje namena.
(petar, 03. decembar 2021 17:04)

Činjenica je da je preskupo. Ali isto tako, slabo će ti pomoći kućna klima od 200 eur u gepeku kola za hlađenje kola, kao i cola 0.5 l od 50 din u prodavnici a ti sediš u kafiću gde je 250 din. Uzmi ili ostavi, stavi na papir da li tih 2 sedišta vredi par put godišnje ili imaš veću porodicu pa će se svakako isplatiti.

Dejan

pre 2 godine

Produženi Sandero uz nekoliko detalja koji podsećaju na Dustera. Zadnji kraj copy/paste Volvo. Za nekog ko ima potrebe za ovim vozilom sasvim pristojno.

boris

pre 2 godine

Alo bre... Ima li ovde gluvih kad se pita kad stiže dacia spring ili se svi pravite pametni ?
(Jeste..., 02. decembar 2021 23:29)
@Jeste
A koga pitaš, heheh, ludilo, čovek pita gomilu komentatora i raznoraznih botova koji nemaju veze sa Dačijom kad dolazi novi model??

Joca

pre 2 godine

Za 14 hiljada nov auto sa 7 sedista, automatskim kocenjem i plinom? Pa to je top! 10 godina da nemate centa ulagnja
(miki, 2. decembar 2021 19:44)

1. Bazni paket opreme nema klima uredjaj.
2. godišnji servis TNG uredjaja tokom garancije je 64 evra.
3. pogledaj najnoviji TV SAT test TNG Sandero Stepway-a, na 1.300 km vangradske vožnje (600 km na TNG i 700km na benzin) imali su prosek potrošnje benzina 4,5 i 6,7 TNG-a (znači, 48,8% više troši TNG-a u istim uslovima nego benzina).
4. pošto su priprema za atest i sam atest posle 5 godina?
5. pošto je boca za TNG (kada dodje vreme)?
6. redovan godišnji servis za Sandera košta više nego redovan godišnji servis za neke Japance.

Da ne nabrajam dalje.
(činjenice, 2. decembar 2021 20:34)

vozim daciju eco-g /dustera/ i sve je to tačno sto si napisao ali je tačno i ono što je napisao @miki

kognitivna disonanca

pre 2 godine

@vozac:

Kakve veze ima težina vozila sa automatskim menjačem!? Automatske menjače imaju i mali gradski automobili A klase, a i najveći SUV modeli. Menjač se uparuje sa motorom!

Tata

pre 2 godine

Мислим да не постоји јефтинији нови ауто са 7 седишта.
Са ценом је мало испод Фиата ( Tипо караван) и изнад Ладе која се више и не продаје у Србији. Ко није приметио, ово је крос верзија и опет је најјефтинија. Од А до Б мислим да му.не треба тражити ману.
Нова Дачија или полован Голф од 5 година????? Свако има право на свој избор и не треба вређати због тога никога. А лепо је сести у нови ауто, скинути најлоне са седишта и тада једино знаш да није враћена километража....

T

pre 2 godine

"Turbina guši izduv?"
Zapravo da, gasovi teže izlaze. Fizika kaže sa nema besplatne snage. Ali u isto vreme turbina više povećava snagu motora nego što mu uzima snage pa je snaga sumarno porasla. Kod klipnih avionskih motora turbina troši čak do 40% snage motora pa je takav motor ipak jači nego ekvivalentan motor bez turbine. Ljudi koji projektuju motore znaju šta rade, turbo motori postoje već duže od 100 godina.

Deda

pre 2 godine

Za sve Youtube strucnjake koji se razumeju i u turbo motore,odnos snage i gabarita,sigurnosti vozila i njegovog kvaliteta :vozite vozilo prema svojim potrebama,dubini dzepa i realnije gledajte na svet i sebe.Prolazi nam zivot dok ljudi putuju na mesec.