Utorak, 19.10.2021.

11:59

Odakle u Srbiju stiže najviše polovnjaka? Ne, odgovor nije Nemačka

Izvor: B92

Odakle u Srbiju stiže najviše polovnjaka? Ne, odgovor nije Nemaèka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

Zdravko Šotra

pre 1 godinu

Ne znam zašto ljudi toliko gledaju kilometražu na polovnim vozilima kada se zna da su prešli mnogo, i to je automobil pravljen da prelazi kilometre. Neka pređe i 500 hiljada i milion ali da li ste čuli za polu-generalku ili generalku? Koja u Srbiji može da se uradi za manje od 1000 evra, do 500 evra i da motor bude kao nov. To su polovna vozila ljudi moji, ja sam sa mojim automobilom prešao iz fabrike 300 hiljada za 5 godina, šta očekujete od automobila koji su stari po 15 godina? Nemojte da vas lažu! I nemate zašto da se bojite pređene kilometraže, generalka i cepaj!

sim

pre 2 godine

Kupio iz Belgije sa servisnom istprojom 170kkm injektori bili toliko zaprljani da su morali na servis. Na kakvo gorivo voze oni tamo?
Iz Holandije takođe sa servisnom istorijom slična kilometraža moralo još mnogo toga drugog da se radi. Njagore prošao.
Kupio polovnjaka iz Nemačke bio solidan, ali korozija (so na putu)
Iz Švajcarske 2 puta. Radio uglavnom servise samo.
Iz Italije sa lizinga sa svakom mogućom proverom i elektronskom servisnom istorijom direkt iz servisa za sada nikakvih problema ali je i najnoviji auto.

Janko

pre 2 godine

Ko je imao prilike da kupi i vozi nov auto zna vrlo dobro da servisna knjižica ne znači skoro ništa bez naloga za određeni posao ili servis. Znači za svaki datum u servisnoj knjižici mora da postoji i nalog za servis pod tim datumom. Svako ko je održavao nov auto u ovlašćenim servisima to dobija. Samo ja nikad u životu nisam video da se ni jedan polovan auto prodaje sa te 2 stvari.Kako je moguće da postoji servisna bez prateće dokumentacije a navodno održavano u ovlašćenim servisima. Danas takodje postoji plus elektronska servisna koju vam automatski otvaraju nakon servisa i to skoro svaki kršteni servis vam odradi za džabe

Misa

pre 2 godine

@Kide
Vozim Volvo v60 2016,20 dizel. U Nemackoj gde zivim mali servis u Volvo kosta 253e. Pitao sam koliko kosta u Beogradu,isti auto,ista usluga je 46850 dinara.. tako da razumem da je Volvo skup za odrzavanje u Srbiji.

cini mi se

pre 2 godine

Kad Srbin kupi Škodu, KIA ili Dačiju gleda je "ko malo vode na dlanu", garaža presvlake, voskiranje. Znači nema boljeg održavanja bilo gde. Flotni sastav ima drugačiju sudbinu, ali otvorite oči prilikom kupovine.
(Pera Srbin, 20. oktobar 2021 12:06)

hajde ti to objasni ljubiteljima uvoznih polovnjaka. on više voli ispoliran i ulickan i opranoga motora i da je nov, nov, nov i da je na Carvertical izaslo sve kako treba i da je tamo negde vozen lagano samo po idealnim putevima ravnim kao tepsija i samo duge relacije i odrzavan pet puta bolje nego fabrika kaze i vozen na najkvalitetnije gorivo koje postoji

Shofer

pre 2 godine

Najgore je ako je auto bio udaran, poplavljen ili skoro uništen prilikom saobraćajke pa doteran i nalickan, kasnije slede glavobolje!
(XXL, 20. oktobar 2021 11:25)

Zavisi.
Pošto su tamo majstori veoma skupi, oštećeno vozilo se nabavlja znatno jeftinije i popravlja ovde, u Srbiji. Tako da ako su oštećenja dominantno limarsko farbarska, to je odlična varijanta.

Dobro

pre 2 godine

Za uvoz iz Holandije:
Proverite na sajtu (marktplaats.nl) da li pored kilometraze u oglasu stoji zelena kvacica. Ako stoji, kilometraza je u redu, i logicna. Ako ne stoji, onda je auto ili uvezen u NL ili je kilometraza (makar jednom) vracena. Kilometraza moze da bude OK, ali to nista ne govori o odrzavanju, za to su knjizice koje Holandezi uredno daju na potpis i pecat u servisu, a veci ovlasceni servisi imaju isto tako sve i kompjuteru i dace vam, ako zelite print o servisnoj istoriji. Putevi su odlicni, zemlja je mala, ne vozi se brzo kao u Nemackoj, Francuskoj ili Italiji. Ljudi su pazljivi sa automobilima i servisiraju ih u najvecem broju slucajeva bas redovno.

Iz Belgije:
Slican sistem kao u NL, u Belgiji se zove 'Carpass'. Obavezno trazite taj dokument (A4 formata) i ne kupujte auto bez njega. Svake godine (ili cak vise puta godisnje) se u svakom servisu kod popravke upisuje kilometraza u sistem, ne moze da omane.
Za razliku od NL, u Belgiji su putevi bas dosta losiji, mada su za Srpske kao ogledalo, ali su vlasnici malo manje pedantni kad je odrzavanje u pitanju. Cene su bolje nego u NL, kako vidim.

Lepo je kupiti auto "Kupljen NOV i odrzavan u Srbiji", ali obzirom na puteve i kvalitet goriva,ponekad i delova, a mozda ponekad i kvalifikacije mehanicara, ja to ipak ne bih uradio, i pored dosta prednosti 'Srpskog' automobila.... ali neko drugi mozda i bi.

Iz zemlje lala, uvek vas,

Straight Outta München

pre 2 godine

Ne razumem ljude koji u 2021 god raspravljaju o vracenoj kilometrazi. Na dva klika se moze proveriti za manje od 10e svaki automobil koji vas zanima. Ako nema podataka, ne kupujte. Jeste retardirani?

Pera Srbin

pre 2 godine

Kad Srbin kupi Škodu, KIA ili Dačiju gleda je "ko malo vode na dlanu", garaža presvlake, voskiranje. Znači nema boljeg održavanja bilo gde. Flotni sastav ima drugačiju sudbinu, ali otvorite oči prilikom kupovine.

Pera Srbin

pre 2 godine

Švedska, Norveška su u 75% truli jer se 6 meseci godišnje putevi sole i prosipaju titlom tako da je auto na prvi pogled dobar, a kad ga pogledaš odozdo propao patos pragovi, sve u raspadu za 10tak godina starosti

sir oliver

pre 2 godine

Kakve zablude o Francuskoj i odrzavanju! U Fr, 70% automobila do 5 godina starosti su na finansijskom lizingu, sto automatski znaci i redovno odrzavanje i servis! Ti automobili se posle prodaju na licitacijama, najcesce grupnim, pa veci uvoznici mogu dobiti i dobru cenu! Sve manje ljudi zeli biti vlasnik automobila, onoliko koliko plati za lizing, toliko automobil izgubi na ceni, ako ga kupite novog! I tako svakih 3-5 godina nov automobil voze!

željko

pre 2 godine

Ja polovnjake kupujem iskljucivo iz Srbije, kupljene nove u Srbiji, od prvog vlasnika, sa servisnom istorijom u ovlascenom servisu.

Prvo,to važi samo mlađa vozila, recimo do oko 5-6 god starosti, i jako je teško naći takva vozila, drugo, mnogi čim izađu iz garancije jako loše održavaju vozila, a voze se po jako lošim putevima, ugrađuju se delovi lošijeg kvaliteta, sipa loše gorivo... Takva vozila su najčešće iz BG-a, a o eksploataciji vozila u BG neću ni da komentarišem. Dobro pravilo ali realno teško primenljivo

XXL

pre 2 godine

Nije bitno odakle stižu vozila iz uvoza, sve je rizik! Zlatno pravilo kaže da solidan auto moraš da platiš više a uvek je bolje da kupiš auto koji je kao nov kupljen u Srbiji i održavan u ovlašćenim servisima! Zašto? Auto istog godišta, iste km, u skoro istom stanju i sa istom opremom, ako ga kupuješ od prvog vlasnika, košta više u inostarnstvu nego kod nas! Neće Nemac da ti pokloni dobar auto i da ti spusti cenu! Kako se onda isplati dilerima da plate prevoz i da nešto zarade i opet da su jeftinjiji od domaćih vozila? Dve su mogućnosti, auto je izvožen max i vraćena mu km ili je bio službeno vozilo (često kao N1 pa mu ubace zadnja sedišta i odrade atest)! Ako su odradili atest u Srbiji, u uverenju mora da piše da je uveženo kao N1, proverite to u homologacionom izveštaju! To ne znači da je auto loš ali ne može da se poredi sa autom koje je proizvedeno kao putničko! Na kraju, opet presuđuje kupovna moć i stanje auta koje vidiš i proveriš pre kupovine! Najgore je ako je auto bio udaran, poplavljen ili skoro uništen prilikom saobraćajke pa doteran i nalickan, kasnije slede glavobolje!

Dejan

pre 2 godine

Iskreno sam mislio da je carvertikal klasicna prevara od aplikacije, medjutim, grdno sam se prevario. Pre dva meseca kad sam kupovao automobil proverio sam 11 vozila. Za njih 9 mi je nasao podatke, od tih devet, cetiri vozila su bila havarisana sa sve fotografijama, na tri automobila su skidane kilometraze u proseku izmedju 50 i 100 hiljada km i samo dva automobila su bila u potpunosti regularna. Svaki automobil koji sam proverio je prelazio u EU izmedju 30000 i 40000km godisnje, pa vi racunajte koliko je onda vas automobim iz uvoza presao. Vrhunac je bio kad sam proverio jedan citroen c4 iz 2015 godine na jednom nasem poznatom placu, automobil je ucestvovao cak 5 puta u udesima od cega su se 4 desila u Srbiji.

bronson

pre 2 godine

Prosle godine uzeo iz Hanovera, 3 godine star, presao 95.000, nasao preko mobile.de, isproveravso servisnu istoriju, radi i ponasa se kao nov. Isti takav model u Srbiji na placu iz uvoza sam tad nasao za 2.500€ manje ali neka hvala.

Iz Belgije...

pre 2 godine

Svi polovnjaci u Srbiju dolaze sa vracenom kilometrazom i tu preprodavac zaradjuje. Dobra auta sa pristojnom(do 140k km) i malom kilometrazom i u evropi kostaju. Prednost je sto se auta u evropi koriste uglavnom na auto putevima posao kuca. Jedina prednost uvoza iz Belgije je sto postoji zakon o proveri kilometraze i pri svakoj prodaji se on izdaje na uvid! Ako udjete bilo gde u neki servis(ne mora ovlasceni) da napr. vam dospu tecnost za stakla ili zamene brisace oni zapisu trenutnu kilometrazu i unesu u sistem. Jednom godisnje je tehnicki i tu takodje unose u sistem. Tako da je muvanje sa time znatno limitirano. E sad da li vam u Srbiji pokazu taj papir sa kilometrazom? Ja to jos nisam video ni cuo iako je auto iz Belgije. Jos nesto, u evropi godisnje odrzavanje auta je jako skupo,takse,osiguranja,parkinzi,popravke i ljudi uglavnom izvoze auto dok ga maximalno ne iskoriste i niko vam nece dati ocuvan auto jeftino!

al samo jedna je shvacas....

pre 2 godine

odakle god da stignu, tamo su za otpad sa 500.000 km i vise, a kod nas, fabrika, nov nov nov, nepusacki, nigde ogreban sa max 180.000 km.....magija ili.....

kide

pre 2 godine

Moje licno iskustvo govori da nije bas tako, iako sam i ja pre poslednjeg iskustva razmisljao na slican nacin. Kupio auto iz Belgije sa lizinga, Volvo, prelep, 170000km kao pravih full. Proslo dva meseca, jao kad je krenuo da se kvari, a delovi skupi, imao sam utisak da se nikada nece popraviti, cilindar kvacila, lamela, korpa, dihtung glave motora, dihtung na bloku, klima....znate li koliko to kosta za Volvoa? Tu sam stao sa popravkama. Popravio i prodao.Hvala Bogu.

Горчин

pre 2 godine

Zanimljivi podaci. Kada sam provjeravao svoj auto s carverticalom, također je bio iz Francuske, ali nisam znao da su tako česti.

Nije isto

pre 2 godine

Samo iz Nemacke kupovati polovnjake jer se za Nemacko trziste rade najkvalitetnija vozila koja prolaze rigorozne kontrole, za ostale evropske zemlje su vozila sa istim kvalitetom kao i za azijsko i ostala trzista

osuđenik na prijatno korisničko iskustvo

pre 2 godine

Najbolje je kupiti polovnjak koji je nov kupljen u Srbiji.
(Stevan, 19. oktobar 2021 23:20)

Ja sam mislio da to svi znaju, pošto to ne kriju ni dileri novih vozila - da nova vozila za naše tržište nisu ista kao za zapadno tržište. Siromašnija su po kvalitetu, po opremi, i po testiranju.
I naravno, jeftinija su nego tamo.
(nema laži nema prevare, 20. oktobar 2021 09:37)

To je tačno za škodu. Neuporedivo. Za Srbiju se mnogi njihovi modeli gule do neprepoznatljivosti (manje se gule top modeli, koji nemaju osnovnu namenu za tendere za državne firme).
Ali, kod ogromne većine brendova ti nema nikakve razlike - ako je isti naziv paketa opreme.
Ono npr. što nema u Srbiji novi Nissan QQ u paketu "N-Connecta" u standardnoj opremi, to nema taj isti Nissan ni u Nemačkoj (npr.radarski tempomat).

Za izbegavanje

pre 2 godine

Iz Belgije i Holandije su smece polovnjaci jer su to izrazito vlazne zemlje tako da su njihova vozila posle 5 - 6 godina puna unutrasnje rdje koja brzo zahvata ceo auto ! Jednom se presao i nikada vise

vele

pre 2 godine

Ako hocete polovan auto u neverovatno dobrom stanju kupite u Svajcarskoj (nemacki deo) od pravog Svajcarca koji je prvi vlasnik. Oni se ponasaju prema autu kao prema malom detetu sto se tice svega. Govorim iz iskustva nekoliko auta sam za sebe tako uvezao i malo je reci da sam fasciniran stanjem automobila.

Sendvič

pre 2 godine

Ako hoćete sigurnu kupovinu onda samo Holandija i to auta sa lizinga (do 5 godina starosti) od velikih dilera jer je u toku lizinga servisiranje obavezno i sve plaća firma a ne sam vozač. Tu bar znate da je auto redovno održavano i da je išlo po dobrim putevima.Jedino što su cene možda jače. Ovde nema Passat malo vožen za 6700.

Pera Srbin

pre 2 godine

U pitanju su države koje nude povrat PDV a preduzetnicima koji kupuju vozila u LoT ovima na licitacijama, pa imaju čistu zaradu u vidu povrata, dok novac okrenu prodajom automobila.

coach

pre 2 godine

Automobili iz Belgije i Holandije su najbolji…..
(delija, 20. oktobar 2021 08:29)

Upravo tako. Ako u Belgiji kupis auto star 3-4 godine, moze da budes siguran da je u dobrom stanju. Taj auto je redovno odrzavan i pravi su mu km. redovno je odrzavan jer mora posto je verovatno auto bio na lizingu i vozac nista ne olaca. U Belgiji skoro vecina srednje kada pa navise koja radi u nekoj privatnoj kompaniji ima auto kao dodatni benefit. Auto je na lizingu i lizing kuca snosi sve troskove odrzavanja i popravke. Tvoje je samo da ga vozis, vodis na redovan servis i menjas posle tri godine. Napravili su sistem da svi profitiraju od jednog auta: uvozniku se povecava promet, dileru takodje, lizing kuca ima veci promet, drzava od svih naplati pdv, kompanija u kojoj radis placa manji porez na profit jer je lizing trosak koji je idbitna stavka, ti kao korisnik imas novo auto na svake 3 godine i taj dodatni benefit je bolji i za firmu jer bi i bruto zaradu mnogo vise morala da ti poveca da bi dobio neto iznos u kesu ako ne bi imao auto…

Vlad

pre 2 godine

Ja isključivo kupujem automobile iz regiona severne Italije. Vodim računa da su održavani u ovlašćenim servisima a znam i da u tim oblastima ne koriste so na putevima...

nema laži nema prevare

pre 2 godine

Najbolje je kupiti polovnjak koji je nov kupljen u Srbiji.
(Stevan, 19. oktobar 2021 23:20)

Ja sam mislio da to svi znaju, pošto to ne kriju ni dileri novih vozila - da nova vozila za naše tržište nisu ista kao za zapadno tržište. Siromašnija su po kvalitetu, po opremi, i po testiranju.
I naravno, jeftinija su nego tamo.

samo jaretina

pre 2 godine

Polovna vozila kupujem samo ako je uvoz iz Svajcarske i eventualno Belgije ...
(Ccc, 20. oktobar 2021 07:41)

i obavezno da su sa nekog placa koji drži turčin ili balkanac.

Vlad

pre 2 godine

Car Vertical u najvećem broju slučajeva nema nikakve podatke o vozilu. Tako je bilo i sa mojim autom. Uz sve to, auto je održavan samo u ovlašćenom servisu.
U suštini oni imaju samo podatke za koje imaju saglasnost servisa ili proizvođača.
Zahtevao sam od Car Vertical-a da mi vrate novac što su oni i učinili nakon par dana preganjanja.

Vozač

pre 2 godine

@Stevan
Najbolje kupiti auto koji je kupljen nov kod nas???
O čemu ti pričaš,a kvalitet goriva,puteva,rezervnih delova???
(eu, 20. oktobar 2021 01:11)

Odnos prema vozilu je ključna stvar. Kupio sam od kolege koji ga je vozio kao po jajima jer ga je teško zaradio, i hteo je da ga proda što bolje kad za to dođe vreme. I verovatno ću kupiti i sledeći auto od njega.

isto iskustvo

pre 2 godine

Ja polovnjake kupujem iskljucivo iz Srbije, kupljene nove u Srbiji, od prvog vlasnika, sa servisnom istorijom u ovlascenom servisu.
Bolje da platim 500eur vise za dobar auto, nego 500eur manje za los auto.
(Kobaja Grande, 19. oktobar 2021 21:10)

Slažem se. Ja sam pre dve godine uzeo baš takvo 10 godina staro vozilo od prvog vlasnika sa predjenih skoro 200 hiljada kilometara. I za ove dve godine samo ulje i filtere menjam. Auto kao čaša i imam utisak da sam sa njim miran narednih barem 3-4 godine. A buraz već tri puta neme sreće sa mladim i na oko lepim lešinama iz uvoza. Ne zna ni sam koji je veća nagazna mina bio. Pa je trenutno pešak.

Shofer

pre 2 godine

Uvezao sam Hibrid iz Holandije, sa 200.000km i 5 god. I evo već godinu dana, i posle pređenih 15.000 km, sve je s njim odlično. Ali, bio je na lizingu i stoga redovno održavan.

Flash

pre 2 godine

Evo da vam i objasnim i zašto je to tako. U Njemačkoj imaš vozila koja su pravljena za njemačko tržište , a u ostalim EU državama je EU vozilo. Ta vozila se razlikuju po standard opremi. Njemačka vozila imaju nešto vise opreme , pa su s tim nešto i skuplji u nabavnoj cijeni. To mnogo kupaca i ne zna , ali cijene vrlo dobro razlikuju. Ono, vidi kod marka 1000€ jeftinije nego kod pere. U biti stvar je u opremi. I njemački preprodavači dobavljaju vozila u fr, be , nl , lux. Kod sljedeće kupnje obratite pažnju da li je vozilo bilo namjenjeno njemačkom ili europskom tržištu. Objasnit će vam neke stvari!!

dzigi

pre 2 godine

@osuđenik na prijatno korisničko iskustvo: ne možeš u Srbiju da uvezeš nov auto. Mora da bude najmanje 6 meseci star.
A što može da se sredi tako da ti prodavac izda fakturu sa 6 meseci starim datumom prodaje.

Ivan

pre 2 godine

U Parizu se za godinu dve moze voziti samo elektricni i hibridni automobili. Sta mislite gde ce tolika dizel i benzinska vozila da zavrse? Na brdovitom Balkanu naravno. Zato svi iz Pariza gledaju da se ratosiljaju svojih starih automobila da bi kupili hibride i elektricna vozila koja kostaju najmanje 30.0000 evra.

Ivan

pre 2 godine

Automobili i stanovi se prodaju kao blesavi iako su cene rekordno visoke. Nazalost potraznja za automobilima je toliko velika da se sada uvoze svakakvi krsevi u Srbiju i sto je najgore brzo se prodaju i onda se zalimo na zagadjenost i tehnicke preglede. Mora da se kontrolise uvoz i kvalitet automobila koji dolaze iz inostranstva.

Bojan

pre 2 godine

"netacno.Sestra mi zivi u Francuskoj i znam cene polovnjaka.Kome se isplati takva preprodaja?
(jovan, 19. oktobar 2021 23:47) "

Evo ga, cudo prirode, klasicni komentrol. Ti znas da je netacno jer ti sestra zivi u francuskoj, sto je argument tacno na koji nacin? Jel ti se sestra bavi preprodajom polovnjaka, pravi statistike cene na trzistu? Sta radi pa si ti tako dobro informisan i obavesten?

grgur

pre 2 godine

Jos nisam cuo da neko uvozi auta iz Rumunije.
(kole, 19. oktobar 2021 22:23)
Ima neka fora sa uvozom auta iz EU preko Rumunije, ali ne znam kakva. Kada sam prošle godine proveravao istoriju pre kupovine, dva auta su bila poreklom iz FR ali uvezeni iz Rumunije. Možda se nekako štedi u carinama, ko zna.

ANALiticar

pre 2 godine

Kupio francuza na plac u nemackoj, ispalo da je vozen u Belgiji, prodao mi ga Bosanac koji drzi plac, auto krs nevidjeni sto sam utvrdio vec za par meseci. Vama svima zelim vise srece

Комша

pre 2 godine

Жабари имају одличне путеве, али нису баш познати као људи који редовно одржавају кола. Мада кад налети примерак да је одржаван онда је то пун погодак.

Ccc

pre 2 godine

Polovna vozila kupujem samo ako je uvoz iz Svajcarske i eventualno Belgije, ako nista drugo znam da imaju love, dobre puteve, odrzavaju vozila a ne ubijaju kilometrazu kao Nemci. Od Francuza i Italijana pogotovu ne znam sta da ocekujem posto mi bas I ne ulivaju poverenje ljudi koji su revnosni po pitanju odrzavanja vozila. Naravno, svaki polovni automobil je macka u dzaku, mozda me logika I vara ko ce ga znati.

sss

pre 2 godine

Carverikal prevaranti uvezo auto iz Svice...platio proveru a oni nemaju nikakav podatak...trazio refundaciju para ...a oni ne daja...bezite od njih.....

Šopen Amadeus Mocart

pre 2 godine

Belgija, putevi užas.. Kao u Srbiji nekada... Jos ako naletite na auto Iz Brisela ili Antwerpena... Od Turaka i Marokanaca, vraćena km bar 5 puta a održavan sa uljem iz Lidla i to jednom u par god...
(Kulov, 19. oktobar 2021 22:50)

Deurne vise kaldrme i šina nego li asfaltiranog puta.

Tomy Čubura

pre 2 godine

U pristojnom stanju stignu na plac a pre toga šminkanje i zamena svega što je otpalo ili popucalo kod jedno 3-4 specijaliste. Limar, farbar, poliranje i dubinsko pranje pa na kraju majstor. I na kraju se plastike stare više od deset godina sijaju kao nove. Ostalo ćeš da popravljaš redom kako se pokvari.
(Perhan, 19. oktobar 2021 18:33)
operu ti auto ispoliraju poprave neke sitnice enterijer dubinski da mirise i ti se bunis , ne valja ti ?
a jel na zapadu na placu blatnjav auto i prljav u salonu ?

Stevan

pre 2 godine

Najbolje je kupiti polovnjak koji je nov kupljen u Srbiji, sa servisnom istorijom koja se može proveriti. Posle toga određene marke automobila čija se servisna istorija može videti iz servisa u Srbiji i to sa tržišta Češke, Slovačke, Poljske, Danske i još par zemalja. Nemačke bake koje su vozile ceo život do pijace zaobilazite u širokom luku (ništa što se prodaje nije prešlo manje od 100 hiljada km godišnje). Francuska vozila, kako je neko već pisao, su sva izudarana i pitanje je kako su održavana (kilometri su čista lutrija i na licitacijama…). Belgija i Švajcarska su isto poznate po prevarama sa kilometražom i pre nego što vozilo bude prodato nekom ko ga uvozi u Srbiju (za dalje ne treba ništa ni da pričam) ali bolje održavaju vozila nego Francuzi. Naši dileri su još pošteni za većinu zapadne Evrope…

dude maximus decimus meridius

pre 2 godine

Pa Belgija ne proizvodi automobile
(Boci, 19. oktobar 2021 19:26)

da. o tome se radi u ovom tekstu.
probaj sa čokoladom. tu je belgija sila.

peca

pre 2 godine

Vozilo je servisirano u cehoslovackoj i to sest godina posle uvoza u srbiju. Da stvar bude jos gora vozilo nikada nije bilo ni tranzitiralo kroz cehoslovacku. Zakljucak platio sam i dobio netacne rezultate.
(Sitna Slova, 19. oktobar 2021

Meni je jos interesantnije, sto ta zemlja ne postoji, vec vise od 30 godina, a auto ti tamo servisiran!?

Hh

pre 2 godine

Iz Francuske stizu kola sa aukcija kao sto su Alcopa itd. Dosta se jeftinije moze naci auto, ako ste uporni.. Lagunu staru 5 godina 4.000 eura platio..

Kulov

pre 2 godine

Belgija, putevi užas.. Kao u Srbiji nekada... Jos ako naletite na auto Iz Brisela ili Antwerpena... Od Turaka i Marokanaca, vraćena km bar 5 puta a održavan sa uljem iz Lidla i to jednom u par god...

Automoto

pre 2 godine

"Na petom mestu je Belgija (7,4%) koja, zahvaljujući dobroj infrastrukturi i putevima, takođe nudi mogućnost kupovine dobro očuvanog polovnog vozila."

Belgija ima u poredjenju sa komsilukom najgoru infrastrukturu.

kole

pre 2 godine

Jos nisam cuo da neko uvozi auta iz Rumunije. Cak mi je i Poljska sumnjiva na tom spisku, jer znam dosta dilera koji dovoze solidne automobile iz Slovenije, ali Poljska? Kad obilazim placeve vidim more neopevanih krseva kojima je dusa izvadjena nemilosrdnom eksploatacijom. Medjutim, sve se to proda i posle se to godinama vozi sa manjim ili vecim kvarovima.

djentile

pre 2 godine

Ja polovnjake kupujem iskljucivo iz Srbije, kupljene nove u Srbiji, od prvog vlasnika, sa servisnom istorijom u ovlascenom servisu.
Bolje da platim 500eur vise za dobar auto, nego 500eur manje za los auto.
(Kobaja Grande, 19. oktobar 2021 21:10)

Kako moze auto da bude "dobar" ako je vozen putevima i gradskim ulicama po Srbiji?

Kobaja Grande

pre 2 godine

Ja polovnjake kupujem iskljucivo iz Srbije, kupljene nove u Srbiji, od prvog vlasnika, sa servisnom istorijom u ovlascenom servisu.
Bolje da platim 500eur vise za dobar auto, nego 500eur manje za los auto.

Sitna Slova

pre 2 godine

Gde god se pomenu polovni automobili pominje se carvertical. Iz toga mozemo zakljiciti da carvertical mnogo ulaze u svoj marketing i da placa svoje reklamiranje. Tako ja ispadnem naivna budala i platim pregled iz ciste radoznalosti za vozilo koje je u mom vlasnistvu 10 godina i kada sam dobio rezultate slog me udari. Vozilo je servisirano u cehoslovackoj i to sest godina posle uvoza u srbiju. Da stvar bude jos gora vozilo nikada nije bilo ni tranzitiralo kroz cehoslovacku. Zakljucak platio sam i dobio netacne rezultate.

kamiondzija

pre 2 godine

najbolji polovnjaci su u Svajcarskoj pa posle nje sledi Holandija i eventualno Belgija. zanimljivo je da osim belgije skoro nigde nema rupa po putevima, iako ima rupa nju sam visoko rangirao jer stvarno odrzavaju automobile. Nemacka i Austrija su pune balkanaca i njih bih zaobisao.
sto se tice Francuske tu retko koji auto nije udaran, pogotovo vozila iz Pariza! tamo su automobili izudarani sa svih strana, to je jezivo kako ne znaju da voze. Italija, klasicni divljaci koji ne stede automobile. dodao bih da Cesi i Slovaci imaju odlicne puteve i redovno odrzavaju automobile.

Aleksa1978

pre 2 godine

prosto je neverovatno da iz francuske gde su vozila jako skupa. posle takav auto uz sve troškove bude neuporedivo jeftiniji u Srbiji, što ipak nešto govori...Muvljaza do neba. Neki uzimaju na licitaciji, to znam, ali često su sa problemom...

Perhan

pre 2 godine

...vozila koja u Srbiju stižu u pristojnom stanju, ovi brojevi i ne čude.

U pristojnom stanju stignu na plac a pre toga šminkanje i zamena svega što je otpalo ili popucalo kod jedno 3-4 specijaliste. Limar, farbar, poliranje i dubinsko pranje pa na kraju majstor. I na kraju se plastike stare više od deset godina sijaju kao nove. Ostalo ćeš da popravljaš redom kako se pokvari.

osuđenik na prijatno korisničko iskustvo

pre 2 godine

A može li kod nas da se privatno uveze novo vozilo? Vidim da u Nemačkoj na dilerskim oglasima ima dosta novih fabija 1,0 TSI 110 sa cenom od malo preko 30 hiljada evra (manje od 32 hiljade su), a izgleda da su nešto bolje opemljene od ovih naših. Evo je jedna (a ima ih kao blata tako povoljno): https://www.autoscout24.com/offers/skoda-fabia-style-1-0-tsi-dsg-navi-keyless-parklenkass-rueckfa-gasoline-red-1a0a1606-7a71-4e9f-a30d-4a4f1c929372?cldtidx=2&sort=price&lastSeenGuidPresent=false&cldtsrc=listPage
Ako bi to moglo, baš bi mi legla, da malo zanovim onu moju.

Sitna Slova

pre 2 godine

Gde god se pomenu polovni automobili pominje se carvertical. Iz toga mozemo zakljiciti da carvertical mnogo ulaze u svoj marketing i da placa svoje reklamiranje. Tako ja ispadnem naivna budala i platim pregled iz ciste radoznalosti za vozilo koje je u mom vlasnistvu 10 godina i kada sam dobio rezultate slog me udari. Vozilo je servisirano u cehoslovackoj i to sest godina posle uvoza u srbiju. Da stvar bude jos gora vozilo nikada nije bilo ni tranzitiralo kroz cehoslovacku. Zakljucak platio sam i dobio netacne rezultate.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Ja polovnjake kupujem iskljucivo iz Srbije, kupljene nove u Srbiji, od prvog vlasnika, sa servisnom istorijom u ovlascenom servisu.
Bolje da platim 500eur vise za dobar auto, nego 500eur manje za los auto.

peca

pre 2 godine

Vozilo je servisirano u cehoslovackoj i to sest godina posle uvoza u srbiju. Da stvar bude jos gora vozilo nikada nije bilo ni tranzitiralo kroz cehoslovacku. Zakljucak platio sam i dobio netacne rezultate.
(Sitna Slova, 19. oktobar 2021

Meni je jos interesantnije, sto ta zemlja ne postoji, vec vise od 30 godina, a auto ti tamo servisiran!?

kamiondzija

pre 2 godine

najbolji polovnjaci su u Svajcarskoj pa posle nje sledi Holandija i eventualno Belgija. zanimljivo je da osim belgije skoro nigde nema rupa po putevima, iako ima rupa nju sam visoko rangirao jer stvarno odrzavaju automobile. Nemacka i Austrija su pune balkanaca i njih bih zaobisao.
sto se tice Francuske tu retko koji auto nije udaran, pogotovo vozila iz Pariza! tamo su automobili izudarani sa svih strana, to je jezivo kako ne znaju da voze. Italija, klasicni divljaci koji ne stede automobile. dodao bih da Cesi i Slovaci imaju odlicne puteve i redovno odrzavaju automobile.

Perhan

pre 2 godine

...vozila koja u Srbiju stižu u pristojnom stanju, ovi brojevi i ne čude.

U pristojnom stanju stignu na plac a pre toga šminkanje i zamena svega što je otpalo ili popucalo kod jedno 3-4 specijaliste. Limar, farbar, poliranje i dubinsko pranje pa na kraju majstor. I na kraju se plastike stare više od deset godina sijaju kao nove. Ostalo ćeš da popravljaš redom kako se pokvari.

Tomy Čubura

pre 2 godine

U pristojnom stanju stignu na plac a pre toga šminkanje i zamena svega što je otpalo ili popucalo kod jedno 3-4 specijaliste. Limar, farbar, poliranje i dubinsko pranje pa na kraju majstor. I na kraju se plastike stare više od deset godina sijaju kao nove. Ostalo ćeš da popravljaš redom kako se pokvari.
(Perhan, 19. oktobar 2021 18:33)
operu ti auto ispoliraju poprave neke sitnice enterijer dubinski da mirise i ti se bunis , ne valja ti ?
a jel na zapadu na placu blatnjav auto i prljav u salonu ?

Aleksa1978

pre 2 godine

prosto je neverovatno da iz francuske gde su vozila jako skupa. posle takav auto uz sve troškove bude neuporedivo jeftiniji u Srbiji, što ipak nešto govori...Muvljaza do neba. Neki uzimaju na licitaciji, to znam, ali često su sa problemom...

Kulov

pre 2 godine

Belgija, putevi užas.. Kao u Srbiji nekada... Jos ako naletite na auto Iz Brisela ili Antwerpena... Od Turaka i Marokanaca, vraćena km bar 5 puta a održavan sa uljem iz Lidla i to jednom u par god...

dude maximus decimus meridius

pre 2 godine

Pa Belgija ne proizvodi automobile
(Boci, 19. oktobar 2021 19:26)

da. o tome se radi u ovom tekstu.
probaj sa čokoladom. tu je belgija sila.

djentile

pre 2 godine

Ja polovnjake kupujem iskljucivo iz Srbije, kupljene nove u Srbiji, od prvog vlasnika, sa servisnom istorijom u ovlascenom servisu.
Bolje da platim 500eur vise za dobar auto, nego 500eur manje za los auto.
(Kobaja Grande, 19. oktobar 2021 21:10)

Kako moze auto da bude "dobar" ako je vozen putevima i gradskim ulicama po Srbiji?

sss

pre 2 godine

Carverikal prevaranti uvezo auto iz Svice...platio proveru a oni nemaju nikakav podatak...trazio refundaciju para ...a oni ne daja...bezite od njih.....

ANALiticar

pre 2 godine

Kupio francuza na plac u nemackoj, ispalo da je vozen u Belgiji, prodao mi ga Bosanac koji drzi plac, auto krs nevidjeni sto sam utvrdio vec za par meseci. Vama svima zelim vise srece

Automoto

pre 2 godine

"Na petom mestu je Belgija (7,4%) koja, zahvaljujući dobroj infrastrukturi i putevima, takođe nudi mogućnost kupovine dobro očuvanog polovnog vozila."

Belgija ima u poredjenju sa komsilukom najgoru infrastrukturu.

grgur

pre 2 godine

Jos nisam cuo da neko uvozi auta iz Rumunije.
(kole, 19. oktobar 2021 22:23)
Ima neka fora sa uvozom auta iz EU preko Rumunije, ali ne znam kakva. Kada sam prošle godine proveravao istoriju pre kupovine, dva auta su bila poreklom iz FR ali uvezeni iz Rumunije. Možda se nekako štedi u carinama, ko zna.

kole

pre 2 godine

Jos nisam cuo da neko uvozi auta iz Rumunije. Cak mi je i Poljska sumnjiva na tom spisku, jer znam dosta dilera koji dovoze solidne automobile iz Slovenije, ali Poljska? Kad obilazim placeve vidim more neopevanih krseva kojima je dusa izvadjena nemilosrdnom eksploatacijom. Medjutim, sve se to proda i posle se to godinama vozi sa manjim ili vecim kvarovima.

isto iskustvo

pre 2 godine

Ja polovnjake kupujem iskljucivo iz Srbije, kupljene nove u Srbiji, od prvog vlasnika, sa servisnom istorijom u ovlascenom servisu.
Bolje da platim 500eur vise za dobar auto, nego 500eur manje za los auto.
(Kobaja Grande, 19. oktobar 2021 21:10)

Slažem se. Ja sam pre dve godine uzeo baš takvo 10 godina staro vozilo od prvog vlasnika sa predjenih skoro 200 hiljada kilometara. I za ove dve godine samo ulje i filtere menjam. Auto kao čaša i imam utisak da sam sa njim miran narednih barem 3-4 godine. A buraz već tri puta neme sreće sa mladim i na oko lepim lešinama iz uvoza. Ne zna ni sam koji je veća nagazna mina bio. Pa je trenutno pešak.

Hh

pre 2 godine

Iz Francuske stizu kola sa aukcija kao sto su Alcopa itd. Dosta se jeftinije moze naci auto, ako ste uporni.. Lagunu staru 5 godina 4.000 eura platio..

Stevan

pre 2 godine

Najbolje je kupiti polovnjak koji je nov kupljen u Srbiji, sa servisnom istorijom koja se može proveriti. Posle toga određene marke automobila čija se servisna istorija može videti iz servisa u Srbiji i to sa tržišta Češke, Slovačke, Poljske, Danske i još par zemalja. Nemačke bake koje su vozile ceo život do pijace zaobilazite u širokom luku (ništa što se prodaje nije prešlo manje od 100 hiljada km godišnje). Francuska vozila, kako je neko već pisao, su sva izudarana i pitanje je kako su održavana (kilometri su čista lutrija i na licitacijama…). Belgija i Švajcarska su isto poznate po prevarama sa kilometražom i pre nego što vozilo bude prodato nekom ko ga uvozi u Srbiju (za dalje ne treba ništa ni da pričam) ali bolje održavaju vozila nego Francuzi. Naši dileri su još pošteni za većinu zapadne Evrope…

Ccc

pre 2 godine

Polovna vozila kupujem samo ako je uvoz iz Svajcarske i eventualno Belgije, ako nista drugo znam da imaju love, dobre puteve, odrzavaju vozila a ne ubijaju kilometrazu kao Nemci. Od Francuza i Italijana pogotovu ne znam sta da ocekujem posto mi bas I ne ulivaju poverenje ljudi koji su revnosni po pitanju odrzavanja vozila. Naravno, svaki polovni automobil je macka u dzaku, mozda me logika I vara ko ce ga znati.

Bojan

pre 2 godine

"netacno.Sestra mi zivi u Francuskoj i znam cene polovnjaka.Kome se isplati takva preprodaja?
(jovan, 19. oktobar 2021 23:47) "

Evo ga, cudo prirode, klasicni komentrol. Ti znas da je netacno jer ti sestra zivi u francuskoj, sto je argument tacno na koji nacin? Jel ti se sestra bavi preprodajom polovnjaka, pravi statistike cene na trzistu? Sta radi pa si ti tako dobro informisan i obavesten?

Комша

pre 2 godine

Жабари имају одличне путеве, али нису баш познати као људи који редовно одржавају кола. Мада кад налети примерак да је одржаван онда је то пун погодак.

kide

pre 2 godine

Moje licno iskustvo govori da nije bas tako, iako sam i ja pre poslednjeg iskustva razmisljao na slican nacin. Kupio auto iz Belgije sa lizinga, Volvo, prelep, 170000km kao pravih full. Proslo dva meseca, jao kad je krenuo da se kvari, a delovi skupi, imao sam utisak da se nikada nece popraviti, cilindar kvacila, lamela, korpa, dihtung glave motora, dihtung na bloku, klima....znate li koliko to kosta za Volvoa? Tu sam stao sa popravkama. Popravio i prodao.Hvala Bogu.

Dobro

pre 2 godine

Za uvoz iz Holandije:
Proverite na sajtu (marktplaats.nl) da li pored kilometraze u oglasu stoji zelena kvacica. Ako stoji, kilometraza je u redu, i logicna. Ako ne stoji, onda je auto ili uvezen u NL ili je kilometraza (makar jednom) vracena. Kilometraza moze da bude OK, ali to nista ne govori o odrzavanju, za to su knjizice koje Holandezi uredno daju na potpis i pecat u servisu, a veci ovlasceni servisi imaju isto tako sve i kompjuteru i dace vam, ako zelite print o servisnoj istoriji. Putevi su odlicni, zemlja je mala, ne vozi se brzo kao u Nemackoj, Francuskoj ili Italiji. Ljudi su pazljivi sa automobilima i servisiraju ih u najvecem broju slucajeva bas redovno.

Iz Belgije:
Slican sistem kao u NL, u Belgiji se zove 'Carpass'. Obavezno trazite taj dokument (A4 formata) i ne kupujte auto bez njega. Svake godine (ili cak vise puta godisnje) se u svakom servisu kod popravke upisuje kilometraza u sistem, ne moze da omane.
Za razliku od NL, u Belgiji su putevi bas dosta losiji, mada su za Srpske kao ogledalo, ali su vlasnici malo manje pedantni kad je odrzavanje u pitanju. Cene su bolje nego u NL, kako vidim.

Lepo je kupiti auto "Kupljen NOV i odrzavan u Srbiji", ali obzirom na puteve i kvalitet goriva,ponekad i delova, a mozda ponekad i kvalifikacije mehanicara, ja to ipak ne bih uradio, i pored dosta prednosti 'Srpskog' automobila.... ali neko drugi mozda i bi.

Iz zemlje lala, uvek vas,

Vozač

pre 2 godine

@Stevan
Najbolje kupiti auto koji je kupljen nov kod nas???
O čemu ti pričaš,a kvalitet goriva,puteva,rezervnih delova???
(eu, 20. oktobar 2021 01:11)

Odnos prema vozilu je ključna stvar. Kupio sam od kolege koji ga je vozio kao po jajima jer ga je teško zaradio, i hteo je da ga proda što bolje kad za to dođe vreme. I verovatno ću kupiti i sledeći auto od njega.

coach

pre 2 godine

Automobili iz Belgije i Holandije su najbolji…..
(delija, 20. oktobar 2021 08:29)

Upravo tako. Ako u Belgiji kupis auto star 3-4 godine, moze da budes siguran da je u dobrom stanju. Taj auto je redovno odrzavan i pravi su mu km. redovno je odrzavan jer mora posto je verovatno auto bio na lizingu i vozac nista ne olaca. U Belgiji skoro vecina srednje kada pa navise koja radi u nekoj privatnoj kompaniji ima auto kao dodatni benefit. Auto je na lizingu i lizing kuca snosi sve troskove odrzavanja i popravke. Tvoje je samo da ga vozis, vodis na redovan servis i menjas posle tri godine. Napravili su sistem da svi profitiraju od jednog auta: uvozniku se povecava promet, dileru takodje, lizing kuca ima veci promet, drzava od svih naplati pdv, kompanija u kojoj radis placa manji porez na profit jer je lizing trosak koji je idbitna stavka, ti kao korisnik imas novo auto na svake 3 godine i taj dodatni benefit je bolji i za firmu jer bi i bruto zaradu mnogo vise morala da ti poveca da bi dobio neto iznos u kesu ako ne bi imao auto…

Dejan

pre 2 godine

Iskreno sam mislio da je carvertikal klasicna prevara od aplikacije, medjutim, grdno sam se prevario. Pre dva meseca kad sam kupovao automobil proverio sam 11 vozila. Za njih 9 mi je nasao podatke, od tih devet, cetiri vozila su bila havarisana sa sve fotografijama, na tri automobila su skidane kilometraze u proseku izmedju 50 i 100 hiljada km i samo dva automobila su bila u potpunosti regularna. Svaki automobil koji sam proverio je prelazio u EU izmedju 30000 i 40000km godisnje, pa vi racunajte koliko je onda vas automobim iz uvoza presao. Vrhunac je bio kad sam proverio jedan citroen c4 iz 2015 godine na jednom nasem poznatom placu, automobil je ucestvovao cak 5 puta u udesima od cega su se 4 desila u Srbiji.

samo jaretina

pre 2 godine

Polovna vozila kupujem samo ako je uvoz iz Svajcarske i eventualno Belgije ...
(Ccc, 20. oktobar 2021 07:41)

i obavezno da su sa nekog placa koji drži turčin ili balkanac.

Vlad

pre 2 godine

Car Vertical u najvećem broju slučajeva nema nikakve podatke o vozilu. Tako je bilo i sa mojim autom. Uz sve to, auto je održavan samo u ovlašćenom servisu.
U suštini oni imaju samo podatke za koje imaju saglasnost servisa ili proizvođača.
Zahtevao sam od Car Vertical-a da mi vrate novac što su oni i učinili nakon par dana preganjanja.

bronson

pre 2 godine

Prosle godine uzeo iz Hanovera, 3 godine star, presao 95.000, nasao preko mobile.de, isproveravso servisnu istoriju, radi i ponasa se kao nov. Isti takav model u Srbiji na placu iz uvoza sam tad nasao za 2.500€ manje ali neka hvala.

vele

pre 2 godine

Ako hocete polovan auto u neverovatno dobrom stanju kupite u Svajcarskoj (nemacki deo) od pravog Svajcarca koji je prvi vlasnik. Oni se ponasaju prema autu kao prema malom detetu sto se tice svega. Govorim iz iskustva nekoliko auta sam za sebe tako uvezao i malo je reci da sam fasciniran stanjem automobila.

Pera Srbin

pre 2 godine

Švedska, Norveška su u 75% truli jer se 6 meseci godišnje putevi sole i prosipaju titlom tako da je auto na prvi pogled dobar, a kad ga pogledaš odozdo propao patos pragovi, sve u raspadu za 10tak godina starosti

Misa

pre 2 godine

@Kide
Vozim Volvo v60 2016,20 dizel. U Nemackoj gde zivim mali servis u Volvo kosta 253e. Pitao sam koliko kosta u Beogradu,isti auto,ista usluga je 46850 dinara.. tako da razumem da je Volvo skup za odrzavanje u Srbiji.

Iz Belgije...

pre 2 godine

Svi polovnjaci u Srbiju dolaze sa vracenom kilometrazom i tu preprodavac zaradjuje. Dobra auta sa pristojnom(do 140k km) i malom kilometrazom i u evropi kostaju. Prednost je sto se auta u evropi koriste uglavnom na auto putevima posao kuca. Jedina prednost uvoza iz Belgije je sto postoji zakon o proveri kilometraze i pri svakoj prodaji se on izdaje na uvid! Ako udjete bilo gde u neki servis(ne mora ovlasceni) da napr. vam dospu tecnost za stakla ili zamene brisace oni zapisu trenutnu kilometrazu i unesu u sistem. Jednom godisnje je tehnicki i tu takodje unose u sistem. Tako da je muvanje sa time znatno limitirano. E sad da li vam u Srbiji pokazu taj papir sa kilometrazom? Ja to jos nisam video ni cuo iako je auto iz Belgije. Jos nesto, u evropi godisnje odrzavanje auta je jako skupo,takse,osiguranja,parkinzi,popravke i ljudi uglavnom izvoze auto dok ga maximalno ne iskoriste i niko vam nece dati ocuvan auto jeftino!

Sendvič

pre 2 godine

Ako hoćete sigurnu kupovinu onda samo Holandija i to auta sa lizinga (do 5 godina starosti) od velikih dilera jer je u toku lizinga servisiranje obavezno i sve plaća firma a ne sam vozač. Tu bar znate da je auto redovno održavano i da je išlo po dobrim putevima.Jedino što su cene možda jače. Ovde nema Passat malo vožen za 6700.

Šopen Amadeus Mocart

pre 2 godine

Belgija, putevi užas.. Kao u Srbiji nekada... Jos ako naletite na auto Iz Brisela ili Antwerpena... Od Turaka i Marokanaca, vraćena km bar 5 puta a održavan sa uljem iz Lidla i to jednom u par god...
(Kulov, 19. oktobar 2021 22:50)

Deurne vise kaldrme i šina nego li asfaltiranog puta.

osuđenik na prijatno korisničko iskustvo

pre 2 godine

A može li kod nas da se privatno uveze novo vozilo? Vidim da u Nemačkoj na dilerskim oglasima ima dosta novih fabija 1,0 TSI 110 sa cenom od malo preko 30 hiljada evra (manje od 32 hiljade su), a izgleda da su nešto bolje opemljene od ovih naših. Evo je jedna (a ima ih kao blata tako povoljno): https://www.autoscout24.com/offers/skoda-fabia-style-1-0-tsi-dsg-navi-keyless-parklenkass-rueckfa-gasoline-red-1a0a1606-7a71-4e9f-a30d-4a4f1c929372?cldtidx=2&sort=price&lastSeenGuidPresent=false&cldtsrc=listPage
Ako bi to moglo, baš bi mi legla, da malo zanovim onu moju.

al samo jedna je shvacas....

pre 2 godine

odakle god da stignu, tamo su za otpad sa 500.000 km i vise, a kod nas, fabrika, nov nov nov, nepusacki, nigde ogreban sa max 180.000 km.....magija ili.....

sir oliver

pre 2 godine

Kakve zablude o Francuskoj i odrzavanju! U Fr, 70% automobila do 5 godina starosti su na finansijskom lizingu, sto automatski znaci i redovno odrzavanje i servis! Ti automobili se posle prodaju na licitacijama, najcesce grupnim, pa veci uvoznici mogu dobiti i dobru cenu! Sve manje ljudi zeli biti vlasnik automobila, onoliko koliko plati za lizing, toliko automobil izgubi na ceni, ako ga kupite novog! I tako svakih 3-5 godina nov automobil voze!

XXL

pre 2 godine

Nije bitno odakle stižu vozila iz uvoza, sve je rizik! Zlatno pravilo kaže da solidan auto moraš da platiš više a uvek je bolje da kupiš auto koji je kao nov kupljen u Srbiji i održavan u ovlašćenim servisima! Zašto? Auto istog godišta, iste km, u skoro istom stanju i sa istom opremom, ako ga kupuješ od prvog vlasnika, košta više u inostarnstvu nego kod nas! Neće Nemac da ti pokloni dobar auto i da ti spusti cenu! Kako se onda isplati dilerima da plate prevoz i da nešto zarade i opet da su jeftinjiji od domaćih vozila? Dve su mogućnosti, auto je izvožen max i vraćena mu km ili je bio službeno vozilo (često kao N1 pa mu ubace zadnja sedišta i odrade atest)! Ako su odradili atest u Srbiji, u uverenju mora da piše da je uveženo kao N1, proverite to u homologacionom izveštaju! To ne znači da je auto loš ali ne može da se poredi sa autom koje je proizvedeno kao putničko! Na kraju, opet presuđuje kupovna moć i stanje auta koje vidiš i proveriš pre kupovine! Najgore je ako je auto bio udaran, poplavljen ili skoro uništen prilikom saobraćajke pa doteran i nalickan, kasnije slede glavobolje!

Shofer

pre 2 godine

Najgore je ako je auto bio udaran, poplavljen ili skoro uništen prilikom saobraćajke pa doteran i nalickan, kasnije slede glavobolje!
(XXL, 20. oktobar 2021 11:25)

Zavisi.
Pošto su tamo majstori veoma skupi, oštećeno vozilo se nabavlja znatno jeftinije i popravlja ovde, u Srbiji. Tako da ako su oštećenja dominantno limarsko farbarska, to je odlična varijanta.

Shofer

pre 2 godine

Uvezao sam Hibrid iz Holandije, sa 200.000km i 5 god. I evo već godinu dana, i posle pređenih 15.000 km, sve je s njim odlično. Ali, bio je na lizingu i stoga redovno održavan.

željko

pre 2 godine

Ja polovnjake kupujem iskljucivo iz Srbije, kupljene nove u Srbiji, od prvog vlasnika, sa servisnom istorijom u ovlascenom servisu.

Prvo,to važi samo mlađa vozila, recimo do oko 5-6 god starosti, i jako je teško naći takva vozila, drugo, mnogi čim izađu iz garancije jako loše održavaju vozila, a voze se po jako lošim putevima, ugrađuju se delovi lošijeg kvaliteta, sipa loše gorivo... Takva vozila su najčešće iz BG-a, a o eksploataciji vozila u BG neću ni da komentarišem. Dobro pravilo ali realno teško primenljivo

cini mi se

pre 2 godine

Kad Srbin kupi Škodu, KIA ili Dačiju gleda je "ko malo vode na dlanu", garaža presvlake, voskiranje. Znači nema boljeg održavanja bilo gde. Flotni sastav ima drugačiju sudbinu, ali otvorite oči prilikom kupovine.
(Pera Srbin, 20. oktobar 2021 12:06)

hajde ti to objasni ljubiteljima uvoznih polovnjaka. on više voli ispoliran i ulickan i opranoga motora i da je nov, nov, nov i da je na Carvertical izaslo sve kako treba i da je tamo negde vozen lagano samo po idealnim putevima ravnim kao tepsija i samo duge relacije i odrzavan pet puta bolje nego fabrika kaze i vozen na najkvalitetnije gorivo koje postoji

osuđenik na prijatno korisničko iskustvo

pre 2 godine

Najbolje je kupiti polovnjak koji je nov kupljen u Srbiji.
(Stevan, 19. oktobar 2021 23:20)

Ja sam mislio da to svi znaju, pošto to ne kriju ni dileri novih vozila - da nova vozila za naše tržište nisu ista kao za zapadno tržište. Siromašnija su po kvalitetu, po opremi, i po testiranju.
I naravno, jeftinija su nego tamo.
(nema laži nema prevare, 20. oktobar 2021 09:37)

To je tačno za škodu. Neuporedivo. Za Srbiju se mnogi njihovi modeli gule do neprepoznatljivosti (manje se gule top modeli, koji nemaju osnovnu namenu za tendere za državne firme).
Ali, kod ogromne većine brendova ti nema nikakve razlike - ako je isti naziv paketa opreme.
Ono npr. što nema u Srbiji novi Nissan QQ u paketu "N-Connecta" u standardnoj opremi, to nema taj isti Nissan ni u Nemačkoj (npr.radarski tempomat).

Za izbegavanje

pre 2 godine

Iz Belgije i Holandije su smece polovnjaci jer su to izrazito vlazne zemlje tako da su njihova vozila posle 5 - 6 godina puna unutrasnje rdje koja brzo zahvata ceo auto ! Jednom se presao i nikada vise

Pera Srbin

pre 2 godine

Kad Srbin kupi Škodu, KIA ili Dačiju gleda je "ko malo vode na dlanu", garaža presvlake, voskiranje. Znači nema boljeg održavanja bilo gde. Flotni sastav ima drugačiju sudbinu, ali otvorite oči prilikom kupovine.

Straight Outta München

pre 2 godine

Ne razumem ljude koji u 2021 god raspravljaju o vracenoj kilometrazi. Na dva klika se moze proveriti za manje od 10e svaki automobil koji vas zanima. Ako nema podataka, ne kupujte. Jeste retardirani?

Janko

pre 2 godine

Ko je imao prilike da kupi i vozi nov auto zna vrlo dobro da servisna knjižica ne znači skoro ništa bez naloga za određeni posao ili servis. Znači za svaki datum u servisnoj knjižici mora da postoji i nalog za servis pod tim datumom. Svako ko je održavao nov auto u ovlašćenim servisima to dobija. Samo ja nikad u životu nisam video da se ni jedan polovan auto prodaje sa te 2 stvari.Kako je moguće da postoji servisna bez prateće dokumentacije a navodno održavano u ovlašćenim servisima. Danas takodje postoji plus elektronska servisna koju vam automatski otvaraju nakon servisa i to skoro svaki kršteni servis vam odradi za džabe

dzigi

pre 2 godine

@osuđenik na prijatno korisničko iskustvo: ne možeš u Srbiju da uvezeš nov auto. Mora da bude najmanje 6 meseci star.
A što može da se sredi tako da ti prodavac izda fakturu sa 6 meseci starim datumom prodaje.

Горчин

pre 2 godine

Zanimljivi podaci. Kada sam provjeravao svoj auto s carverticalom, također je bio iz Francuske, ali nisam znao da su tako česti.

nema laži nema prevare

pre 2 godine

Najbolje je kupiti polovnjak koji je nov kupljen u Srbiji.
(Stevan, 19. oktobar 2021 23:20)

Ja sam mislio da to svi znaju, pošto to ne kriju ni dileri novih vozila - da nova vozila za naše tržište nisu ista kao za zapadno tržište. Siromašnija su po kvalitetu, po opremi, i po testiranju.
I naravno, jeftinija su nego tamo.

Vlad

pre 2 godine

Ja isključivo kupujem automobile iz regiona severne Italije. Vodim računa da su održavani u ovlašćenim servisima a znam i da u tim oblastima ne koriste so na putevima...

Ivan

pre 2 godine

Automobili i stanovi se prodaju kao blesavi iako su cene rekordno visoke. Nazalost potraznja za automobilima je toliko velika da se sada uvoze svakakvi krsevi u Srbiju i sto je najgore brzo se prodaju i onda se zalimo na zagadjenost i tehnicke preglede. Mora da se kontrolise uvoz i kvalitet automobila koji dolaze iz inostranstva.

Ivan

pre 2 godine

U Parizu se za godinu dve moze voziti samo elektricni i hibridni automobili. Sta mislite gde ce tolika dizel i benzinska vozila da zavrse? Na brdovitom Balkanu naravno. Zato svi iz Pariza gledaju da se ratosiljaju svojih starih automobila da bi kupili hibride i elektricna vozila koja kostaju najmanje 30.0000 evra.

Pera Srbin

pre 2 godine

U pitanju su države koje nude povrat PDV a preduzetnicima koji kupuju vozila u LoT ovima na licitacijama, pa imaju čistu zaradu u vidu povrata, dok novac okrenu prodajom automobila.

Flash

pre 2 godine

Evo da vam i objasnim i zašto je to tako. U Njemačkoj imaš vozila koja su pravljena za njemačko tržište , a u ostalim EU državama je EU vozilo. Ta vozila se razlikuju po standard opremi. Njemačka vozila imaju nešto vise opreme , pa su s tim nešto i skuplji u nabavnoj cijeni. To mnogo kupaca i ne zna , ali cijene vrlo dobro razlikuju. Ono, vidi kod marka 1000€ jeftinije nego kod pere. U biti stvar je u opremi. I njemački preprodavači dobavljaju vozila u fr, be , nl , lux. Kod sljedeće kupnje obratite pažnju da li je vozilo bilo namjenjeno njemačkom ili europskom tržištu. Objasnit će vam neke stvari!!

Nije isto

pre 2 godine

Samo iz Nemacke kupovati polovnjake jer se za Nemacko trziste rade najkvalitetnija vozila koja prolaze rigorozne kontrole, za ostale evropske zemlje su vozila sa istim kvalitetom kao i za azijsko i ostala trzista

sim

pre 2 godine

Kupio iz Belgije sa servisnom istprojom 170kkm injektori bili toliko zaprljani da su morali na servis. Na kakvo gorivo voze oni tamo?
Iz Holandije takođe sa servisnom istorijom slična kilometraža moralo još mnogo toga drugog da se radi. Njagore prošao.
Kupio polovnjaka iz Nemačke bio solidan, ali korozija (so na putu)
Iz Švajcarske 2 puta. Radio uglavnom servise samo.
Iz Italije sa lizinga sa svakom mogućom proverom i elektronskom servisnom istorijom direkt iz servisa za sada nikakvih problema ali je i najnoviji auto.

Zdravko Šotra

pre 1 godinu

Ne znam zašto ljudi toliko gledaju kilometražu na polovnim vozilima kada se zna da su prešli mnogo, i to je automobil pravljen da prelazi kilometre. Neka pređe i 500 hiljada i milion ali da li ste čuli za polu-generalku ili generalku? Koja u Srbiji može da se uradi za manje od 1000 evra, do 500 evra i da motor bude kao nov. To su polovna vozila ljudi moji, ja sam sa mojim automobilom prešao iz fabrike 300 hiljada za 5 godina, šta očekujete od automobila koji su stari po 15 godina? Nemojte da vas lažu! I nemate zašto da se bojite pređene kilometraže, generalka i cepaj!

djentile

pre 2 godine

Ja polovnjake kupujem iskljucivo iz Srbije, kupljene nove u Srbiji, od prvog vlasnika, sa servisnom istorijom u ovlascenom servisu.
Bolje da platim 500eur vise za dobar auto, nego 500eur manje za los auto.
(Kobaja Grande, 19. oktobar 2021 21:10)

Kako moze auto da bude "dobar" ako je vozen putevima i gradskim ulicama po Srbiji?

Stevan

pre 2 godine

Najbolje je kupiti polovnjak koji je nov kupljen u Srbiji, sa servisnom istorijom koja se može proveriti. Posle toga određene marke automobila čija se servisna istorija može videti iz servisa u Srbiji i to sa tržišta Češke, Slovačke, Poljske, Danske i još par zemalja. Nemačke bake koje su vozile ceo život do pijace zaobilazite u širokom luku (ništa što se prodaje nije prešlo manje od 100 hiljada km godišnje). Francuska vozila, kako je neko već pisao, su sva izudarana i pitanje je kako su održavana (kilometri su čista lutrija i na licitacijama…). Belgija i Švajcarska su isto poznate po prevarama sa kilometražom i pre nego što vozilo bude prodato nekom ko ga uvozi u Srbiju (za dalje ne treba ništa ni da pričam) ali bolje održavaju vozila nego Francuzi. Naši dileri su još pošteni za većinu zapadne Evrope…

Kobaja Grande

pre 2 godine

Ja polovnjake kupujem iskljucivo iz Srbije, kupljene nove u Srbiji, od prvog vlasnika, sa servisnom istorijom u ovlascenom servisu.
Bolje da platim 500eur vise za dobar auto, nego 500eur manje za los auto.

Nije isto

pre 2 godine

Samo iz Nemacke kupovati polovnjake jer se za Nemacko trziste rade najkvalitetnija vozila koja prolaze rigorozne kontrole, za ostale evropske zemlje su vozila sa istim kvalitetom kao i za azijsko i ostala trzista

osuđenik na prijatno korisničko iskustvo

pre 2 godine

A može li kod nas da se privatno uveze novo vozilo? Vidim da u Nemačkoj na dilerskim oglasima ima dosta novih fabija 1,0 TSI 110 sa cenom od malo preko 30 hiljada evra (manje od 32 hiljade su), a izgleda da su nešto bolje opemljene od ovih naših. Evo je jedna (a ima ih kao blata tako povoljno): https://www.autoscout24.com/offers/skoda-fabia-style-1-0-tsi-dsg-navi-keyless-parklenkass-rueckfa-gasoline-red-1a0a1606-7a71-4e9f-a30d-4a4f1c929372?cldtidx=2&sort=price&lastSeenGuidPresent=false&cldtsrc=listPage
Ako bi to moglo, baš bi mi legla, da malo zanovim onu moju.

Vlad

pre 2 godine

Ja isključivo kupujem automobile iz regiona severne Italije. Vodim računa da su održavani u ovlašćenim servisima a znam i da u tim oblastima ne koriste so na putevima...

kamiondzija

pre 2 godine

najbolji polovnjaci su u Svajcarskoj pa posle nje sledi Holandija i eventualno Belgija. zanimljivo je da osim belgije skoro nigde nema rupa po putevima, iako ima rupa nju sam visoko rangirao jer stvarno odrzavaju automobile. Nemacka i Austrija su pune balkanaca i njih bih zaobisao.
sto se tice Francuske tu retko koji auto nije udaran, pogotovo vozila iz Pariza! tamo su automobili izudarani sa svih strana, to je jezivo kako ne znaju da voze. Italija, klasicni divljaci koji ne stede automobile. dodao bih da Cesi i Slovaci imaju odlicne puteve i redovno odrzavaju automobile.

nema laži nema prevare

pre 2 godine

Najbolje je kupiti polovnjak koji je nov kupljen u Srbiji.
(Stevan, 19. oktobar 2021 23:20)

Ja sam mislio da to svi znaju, pošto to ne kriju ni dileri novih vozila - da nova vozila za naše tržište nisu ista kao za zapadno tržište. Siromašnija su po kvalitetu, po opremi, i po testiranju.
I naravno, jeftinija su nego tamo.

Straight Outta München

pre 2 godine

Ne razumem ljude koji u 2021 god raspravljaju o vracenoj kilometrazi. Na dva klika se moze proveriti za manje od 10e svaki automobil koji vas zanima. Ako nema podataka, ne kupujte. Jeste retardirani?

Sitna Slova

pre 2 godine

Gde god se pomenu polovni automobili pominje se carvertical. Iz toga mozemo zakljiciti da carvertical mnogo ulaze u svoj marketing i da placa svoje reklamiranje. Tako ja ispadnem naivna budala i platim pregled iz ciste radoznalosti za vozilo koje je u mom vlasnistvu 10 godina i kada sam dobio rezultate slog me udari. Vozilo je servisirano u cehoslovackoj i to sest godina posle uvoza u srbiju. Da stvar bude jos gora vozilo nikada nije bilo ni tranzitiralo kroz cehoslovacku. Zakljucak platio sam i dobio netacne rezultate.

coach

pre 2 godine

Automobili iz Belgije i Holandije su najbolji…..
(delija, 20. oktobar 2021 08:29)

Upravo tako. Ako u Belgiji kupis auto star 3-4 godine, moze da budes siguran da je u dobrom stanju. Taj auto je redovno odrzavan i pravi su mu km. redovno je odrzavan jer mora posto je verovatno auto bio na lizingu i vozac nista ne olaca. U Belgiji skoro vecina srednje kada pa navise koja radi u nekoj privatnoj kompaniji ima auto kao dodatni benefit. Auto je na lizingu i lizing kuca snosi sve troskove odrzavanja i popravke. Tvoje je samo da ga vozis, vodis na redovan servis i menjas posle tri godine. Napravili su sistem da svi profitiraju od jednog auta: uvozniku se povecava promet, dileru takodje, lizing kuca ima veci promet, drzava od svih naplati pdv, kompanija u kojoj radis placa manji porez na profit jer je lizing trosak koji je idbitna stavka, ti kao korisnik imas novo auto na svake 3 godine i taj dodatni benefit je bolji i za firmu jer bi i bruto zaradu mnogo vise morala da ti poveca da bi dobio neto iznos u kesu ako ne bi imao auto…

Perhan

pre 2 godine

...vozila koja u Srbiju stižu u pristojnom stanju, ovi brojevi i ne čude.

U pristojnom stanju stignu na plac a pre toga šminkanje i zamena svega što je otpalo ili popucalo kod jedno 3-4 specijaliste. Limar, farbar, poliranje i dubinsko pranje pa na kraju majstor. I na kraju se plastike stare više od deset godina sijaju kao nove. Ostalo ćeš da popravljaš redom kako se pokvari.

Tomy Čubura

pre 2 godine

U pristojnom stanju stignu na plac a pre toga šminkanje i zamena svega što je otpalo ili popucalo kod jedno 3-4 specijaliste. Limar, farbar, poliranje i dubinsko pranje pa na kraju majstor. I na kraju se plastike stare više od deset godina sijaju kao nove. Ostalo ćeš da popravljaš redom kako se pokvari.
(Perhan, 19. oktobar 2021 18:33)
operu ti auto ispoliraju poprave neke sitnice enterijer dubinski da mirise i ti se bunis , ne valja ti ?
a jel na zapadu na placu blatnjav auto i prljav u salonu ?

Flash

pre 2 godine

Evo da vam i objasnim i zašto je to tako. U Njemačkoj imaš vozila koja su pravljena za njemačko tržište , a u ostalim EU državama je EU vozilo. Ta vozila se razlikuju po standard opremi. Njemačka vozila imaju nešto vise opreme , pa su s tim nešto i skuplji u nabavnoj cijeni. To mnogo kupaca i ne zna , ali cijene vrlo dobro razlikuju. Ono, vidi kod marka 1000€ jeftinije nego kod pere. U biti stvar je u opremi. I njemački preprodavači dobavljaju vozila u fr, be , nl , lux. Kod sljedeće kupnje obratite pažnju da li je vozilo bilo namjenjeno njemačkom ili europskom tržištu. Objasnit će vam neke stvari!!

Za izbegavanje

pre 2 godine

Iz Belgije i Holandije su smece polovnjaci jer su to izrazito vlazne zemlje tako da su njihova vozila posle 5 - 6 godina puna unutrasnje rdje koja brzo zahvata ceo auto ! Jednom se presao i nikada vise

Aleksa1978

pre 2 godine

prosto je neverovatno da iz francuske gde su vozila jako skupa. posle takav auto uz sve troškove bude neuporedivo jeftiniji u Srbiji, što ipak nešto govori...Muvljaza do neba. Neki uzimaju na licitaciji, to znam, ali često su sa problemom...

Kulov

pre 2 godine

Belgija, putevi užas.. Kao u Srbiji nekada... Jos ako naletite na auto Iz Brisela ili Antwerpena... Od Turaka i Marokanaca, vraćena km bar 5 puta a održavan sa uljem iz Lidla i to jednom u par god...

Dejan

pre 2 godine

Iskreno sam mislio da je carvertikal klasicna prevara od aplikacije, medjutim, grdno sam se prevario. Pre dva meseca kad sam kupovao automobil proverio sam 11 vozila. Za njih 9 mi je nasao podatke, od tih devet, cetiri vozila su bila havarisana sa sve fotografijama, na tri automobila su skidane kilometraze u proseku izmedju 50 i 100 hiljada km i samo dva automobila su bila u potpunosti regularna. Svaki automobil koji sam proverio je prelazio u EU izmedju 30000 i 40000km godisnje, pa vi racunajte koliko je onda vas automobim iz uvoza presao. Vrhunac je bio kad sam proverio jedan citroen c4 iz 2015 godine na jednom nasem poznatom placu, automobil je ucestvovao cak 5 puta u udesima od cega su se 4 desila u Srbiji.

sss

pre 2 godine

Carverikal prevaranti uvezo auto iz Svice...platio proveru a oni nemaju nikakav podatak...trazio refundaciju para ...a oni ne daja...bezite od njih.....

Ivan

pre 2 godine

U Parizu se za godinu dve moze voziti samo elektricni i hibridni automobili. Sta mislite gde ce tolika dizel i benzinska vozila da zavrse? Na brdovitom Balkanu naravno. Zato svi iz Pariza gledaju da se ratosiljaju svojih starih automobila da bi kupili hibride i elektricna vozila koja kostaju najmanje 30.0000 evra.

samo jaretina

pre 2 godine

Polovna vozila kupujem samo ako je uvoz iz Svajcarske i eventualno Belgije ...
(Ccc, 20. oktobar 2021 07:41)

i obavezno da su sa nekog placa koji drži turčin ili balkanac.

željko

pre 2 godine

Ja polovnjake kupujem iskljucivo iz Srbije, kupljene nove u Srbiji, od prvog vlasnika, sa servisnom istorijom u ovlascenom servisu.

Prvo,to važi samo mlađa vozila, recimo do oko 5-6 god starosti, i jako je teško naći takva vozila, drugo, mnogi čim izađu iz garancije jako loše održavaju vozila, a voze se po jako lošim putevima, ugrađuju se delovi lošijeg kvaliteta, sipa loše gorivo... Takva vozila su najčešće iz BG-a, a o eksploataciji vozila u BG neću ni da komentarišem. Dobro pravilo ali realno teško primenljivo

Pera Srbin

pre 2 godine

Švedska, Norveška su u 75% truli jer se 6 meseci godišnje putevi sole i prosipaju titlom tako da je auto na prvi pogled dobar, a kad ga pogledaš odozdo propao patos pragovi, sve u raspadu za 10tak godina starosti

peca

pre 2 godine

Vozilo je servisirano u cehoslovackoj i to sest godina posle uvoza u srbiju. Da stvar bude jos gora vozilo nikada nije bilo ni tranzitiralo kroz cehoslovacku. Zakljucak platio sam i dobio netacne rezultate.
(Sitna Slova, 19. oktobar 2021

Meni je jos interesantnije, sto ta zemlja ne postoji, vec vise od 30 godina, a auto ti tamo servisiran!?

Ccc

pre 2 godine

Polovna vozila kupujem samo ako je uvoz iz Svajcarske i eventualno Belgije, ako nista drugo znam da imaju love, dobre puteve, odrzavaju vozila a ne ubijaju kilometrazu kao Nemci. Od Francuza i Italijana pogotovu ne znam sta da ocekujem posto mi bas I ne ulivaju poverenje ljudi koji su revnosni po pitanju odrzavanja vozila. Naravno, svaki polovni automobil je macka u dzaku, mozda me logika I vara ko ce ga znati.

Комша

pre 2 godine

Жабари имају одличне путеве, али нису баш познати као људи који редовно одржавају кола. Мада кад налети примерак да је одржаван онда је то пун погодак.

Bojan

pre 2 godine

"netacno.Sestra mi zivi u Francuskoj i znam cene polovnjaka.Kome se isplati takva preprodaja?
(jovan, 19. oktobar 2021 23:47) "

Evo ga, cudo prirode, klasicni komentrol. Ti znas da je netacno jer ti sestra zivi u francuskoj, sto je argument tacno na koji nacin? Jel ti se sestra bavi preprodajom polovnjaka, pravi statistike cene na trzistu? Sta radi pa si ti tako dobro informisan i obavesten?

Sendvič

pre 2 godine

Ako hoćete sigurnu kupovinu onda samo Holandija i to auta sa lizinga (do 5 godina starosti) od velikih dilera jer je u toku lizinga servisiranje obavezno i sve plaća firma a ne sam vozač. Tu bar znate da je auto redovno održavano i da je išlo po dobrim putevima.Jedino što su cene možda jače. Ovde nema Passat malo vožen za 6700.

isto iskustvo

pre 2 godine

Ja polovnjake kupujem iskljucivo iz Srbije, kupljene nove u Srbiji, od prvog vlasnika, sa servisnom istorijom u ovlascenom servisu.
Bolje da platim 500eur vise za dobar auto, nego 500eur manje za los auto.
(Kobaja Grande, 19. oktobar 2021 21:10)

Slažem se. Ja sam pre dve godine uzeo baš takvo 10 godina staro vozilo od prvog vlasnika sa predjenih skoro 200 hiljada kilometara. I za ove dve godine samo ulje i filtere menjam. Auto kao čaša i imam utisak da sam sa njim miran narednih barem 3-4 godine. A buraz već tri puta neme sreće sa mladim i na oko lepim lešinama iz uvoza. Ne zna ni sam koji je veća nagazna mina bio. Pa je trenutno pešak.

kide

pre 2 godine

Moje licno iskustvo govori da nije bas tako, iako sam i ja pre poslednjeg iskustva razmisljao na slican nacin. Kupio auto iz Belgije sa lizinga, Volvo, prelep, 170000km kao pravih full. Proslo dva meseca, jao kad je krenuo da se kvari, a delovi skupi, imao sam utisak da se nikada nece popraviti, cilindar kvacila, lamela, korpa, dihtung glave motora, dihtung na bloku, klima....znate li koliko to kosta za Volvoa? Tu sam stao sa popravkama. Popravio i prodao.Hvala Bogu.

Shofer

pre 2 godine

Najgore je ako je auto bio udaran, poplavljen ili skoro uništen prilikom saobraćajke pa doteran i nalickan, kasnije slede glavobolje!
(XXL, 20. oktobar 2021 11:25)

Zavisi.
Pošto su tamo majstori veoma skupi, oštećeno vozilo se nabavlja znatno jeftinije i popravlja ovde, u Srbiji. Tako da ako su oštećenja dominantno limarsko farbarska, to je odlična varijanta.

Dobro

pre 2 godine

Za uvoz iz Holandije:
Proverite na sajtu (marktplaats.nl) da li pored kilometraze u oglasu stoji zelena kvacica. Ako stoji, kilometraza je u redu, i logicna. Ako ne stoji, onda je auto ili uvezen u NL ili je kilometraza (makar jednom) vracena. Kilometraza moze da bude OK, ali to nista ne govori o odrzavanju, za to su knjizice koje Holandezi uredno daju na potpis i pecat u servisu, a veci ovlasceni servisi imaju isto tako sve i kompjuteru i dace vam, ako zelite print o servisnoj istoriji. Putevi su odlicni, zemlja je mala, ne vozi se brzo kao u Nemackoj, Francuskoj ili Italiji. Ljudi su pazljivi sa automobilima i servisiraju ih u najvecem broju slucajeva bas redovno.

Iz Belgije:
Slican sistem kao u NL, u Belgiji se zove 'Carpass'. Obavezno trazite taj dokument (A4 formata) i ne kupujte auto bez njega. Svake godine (ili cak vise puta godisnje) se u svakom servisu kod popravke upisuje kilometraza u sistem, ne moze da omane.
Za razliku od NL, u Belgiji su putevi bas dosta losiji, mada su za Srpske kao ogledalo, ali su vlasnici malo manje pedantni kad je odrzavanje u pitanju. Cene su bolje nego u NL, kako vidim.

Lepo je kupiti auto "Kupljen NOV i odrzavan u Srbiji", ali obzirom na puteve i kvalitet goriva,ponekad i delova, a mozda ponekad i kvalifikacije mehanicara, ja to ipak ne bih uradio, i pored dosta prednosti 'Srpskog' automobila.... ali neko drugi mozda i bi.

Iz zemlje lala, uvek vas,

cini mi se

pre 2 godine

Kad Srbin kupi Škodu, KIA ili Dačiju gleda je "ko malo vode na dlanu", garaža presvlake, voskiranje. Znači nema boljeg održavanja bilo gde. Flotni sastav ima drugačiju sudbinu, ali otvorite oči prilikom kupovine.
(Pera Srbin, 20. oktobar 2021 12:06)

hajde ti to objasni ljubiteljima uvoznih polovnjaka. on više voli ispoliran i ulickan i opranoga motora i da je nov, nov, nov i da je na Carvertical izaslo sve kako treba i da je tamo negde vozen lagano samo po idealnim putevima ravnim kao tepsija i samo duge relacije i odrzavan pet puta bolje nego fabrika kaze i vozen na najkvalitetnije gorivo koje postoji

Vozač

pre 2 godine

@Stevan
Najbolje kupiti auto koji je kupljen nov kod nas???
O čemu ti pričaš,a kvalitet goriva,puteva,rezervnih delova???
(eu, 20. oktobar 2021 01:11)

Odnos prema vozilu je ključna stvar. Kupio sam od kolege koji ga je vozio kao po jajima jer ga je teško zaradio, i hteo je da ga proda što bolje kad za to dođe vreme. I verovatno ću kupiti i sledeći auto od njega.

Shofer

pre 2 godine

Uvezao sam Hibrid iz Holandije, sa 200.000km i 5 god. I evo već godinu dana, i posle pređenih 15.000 km, sve je s njim odlično. Ali, bio je na lizingu i stoga redovno održavan.

Vlad

pre 2 godine

Car Vertical u najvećem broju slučajeva nema nikakve podatke o vozilu. Tako je bilo i sa mojim autom. Uz sve to, auto je održavan samo u ovlašćenom servisu.
U suštini oni imaju samo podatke za koje imaju saglasnost servisa ili proizvođača.
Zahtevao sam od Car Vertical-a da mi vrate novac što su oni i učinili nakon par dana preganjanja.

Misa

pre 2 godine

@Kide
Vozim Volvo v60 2016,20 dizel. U Nemackoj gde zivim mali servis u Volvo kosta 253e. Pitao sam koliko kosta u Beogradu,isti auto,ista usluga je 46850 dinara.. tako da razumem da je Volvo skup za odrzavanje u Srbiji.

sim

pre 2 godine

Kupio iz Belgije sa servisnom istprojom 170kkm injektori bili toliko zaprljani da su morali na servis. Na kakvo gorivo voze oni tamo?
Iz Holandije takođe sa servisnom istorijom slična kilometraža moralo još mnogo toga drugog da se radi. Njagore prošao.
Kupio polovnjaka iz Nemačke bio solidan, ali korozija (so na putu)
Iz Švajcarske 2 puta. Radio uglavnom servise samo.
Iz Italije sa lizinga sa svakom mogućom proverom i elektronskom servisnom istorijom direkt iz servisa za sada nikakvih problema ali je i najnoviji auto.

Automoto

pre 2 godine

"Na petom mestu je Belgija (7,4%) koja, zahvaljujući dobroj infrastrukturi i putevima, takođe nudi mogućnost kupovine dobro očuvanog polovnog vozila."

Belgija ima u poredjenju sa komsilukom najgoru infrastrukturu.

kole

pre 2 godine

Jos nisam cuo da neko uvozi auta iz Rumunije. Cak mi je i Poljska sumnjiva na tom spisku, jer znam dosta dilera koji dovoze solidne automobile iz Slovenije, ali Poljska? Kad obilazim placeve vidim more neopevanih krseva kojima je dusa izvadjena nemilosrdnom eksploatacijom. Medjutim, sve se to proda i posle se to godinama vozi sa manjim ili vecim kvarovima.

Hh

pre 2 godine

Iz Francuske stizu kola sa aukcija kao sto su Alcopa itd. Dosta se jeftinije moze naci auto, ako ste uporni.. Lagunu staru 5 godina 4.000 eura platio..

ANALiticar

pre 2 godine

Kupio francuza na plac u nemackoj, ispalo da je vozen u Belgiji, prodao mi ga Bosanac koji drzi plac, auto krs nevidjeni sto sam utvrdio vec za par meseci. Vama svima zelim vise srece

Ivan

pre 2 godine

Automobili i stanovi se prodaju kao blesavi iako su cene rekordno visoke. Nazalost potraznja za automobilima je toliko velika da se sada uvoze svakakvi krsevi u Srbiju i sto je najgore brzo se prodaju i onda se zalimo na zagadjenost i tehnicke preglede. Mora da se kontrolise uvoz i kvalitet automobila koji dolaze iz inostranstva.

Pera Srbin

pre 2 godine

U pitanju su države koje nude povrat PDV a preduzetnicima koji kupuju vozila u LoT ovima na licitacijama, pa imaju čistu zaradu u vidu povrata, dok novac okrenu prodajom automobila.

bronson

pre 2 godine

Prosle godine uzeo iz Hanovera, 3 godine star, presao 95.000, nasao preko mobile.de, isproveravso servisnu istoriju, radi i ponasa se kao nov. Isti takav model u Srbiji na placu iz uvoza sam tad nasao za 2.500€ manje ali neka hvala.

al samo jedna je shvacas....

pre 2 godine

odakle god da stignu, tamo su za otpad sa 500.000 km i vise, a kod nas, fabrika, nov nov nov, nepusacki, nigde ogreban sa max 180.000 km.....magija ili.....

Iz Belgije...

pre 2 godine

Svi polovnjaci u Srbiju dolaze sa vracenom kilometrazom i tu preprodavac zaradjuje. Dobra auta sa pristojnom(do 140k km) i malom kilometrazom i u evropi kostaju. Prednost je sto se auta u evropi koriste uglavnom na auto putevima posao kuca. Jedina prednost uvoza iz Belgije je sto postoji zakon o proveri kilometraze i pri svakoj prodaji se on izdaje na uvid! Ako udjete bilo gde u neki servis(ne mora ovlasceni) da napr. vam dospu tecnost za stakla ili zamene brisace oni zapisu trenutnu kilometrazu i unesu u sistem. Jednom godisnje je tehnicki i tu takodje unose u sistem. Tako da je muvanje sa time znatno limitirano. E sad da li vam u Srbiji pokazu taj papir sa kilometrazom? Ja to jos nisam video ni cuo iako je auto iz Belgije. Jos nesto, u evropi godisnje odrzavanje auta je jako skupo,takse,osiguranja,parkinzi,popravke i ljudi uglavnom izvoze auto dok ga maximalno ne iskoriste i niko vam nece dati ocuvan auto jeftino!

sir oliver

pre 2 godine

Kakve zablude o Francuskoj i odrzavanju! U Fr, 70% automobila do 5 godina starosti su na finansijskom lizingu, sto automatski znaci i redovno odrzavanje i servis! Ti automobili se posle prodaju na licitacijama, najcesce grupnim, pa veci uvoznici mogu dobiti i dobru cenu! Sve manje ljudi zeli biti vlasnik automobila, onoliko koliko plati za lizing, toliko automobil izgubi na ceni, ako ga kupite novog! I tako svakih 3-5 godina nov automobil voze!

Janko

pre 2 godine

Ko je imao prilike da kupi i vozi nov auto zna vrlo dobro da servisna knjižica ne znači skoro ništa bez naloga za određeni posao ili servis. Znači za svaki datum u servisnoj knjižici mora da postoji i nalog za servis pod tim datumom. Svako ko je održavao nov auto u ovlašćenim servisima to dobija. Samo ja nikad u životu nisam video da se ni jedan polovan auto prodaje sa te 2 stvari.Kako je moguće da postoji servisna bez prateće dokumentacije a navodno održavano u ovlašćenim servisima. Danas takodje postoji plus elektronska servisna koju vam automatski otvaraju nakon servisa i to skoro svaki kršteni servis vam odradi za džabe

dude maximus decimus meridius

pre 2 godine

Pa Belgija ne proizvodi automobile
(Boci, 19. oktobar 2021 19:26)

da. o tome se radi u ovom tekstu.
probaj sa čokoladom. tu je belgija sila.

Šopen Amadeus Mocart

pre 2 godine

Belgija, putevi užas.. Kao u Srbiji nekada... Jos ako naletite na auto Iz Brisela ili Antwerpena... Od Turaka i Marokanaca, vraćena km bar 5 puta a održavan sa uljem iz Lidla i to jednom u par god...
(Kulov, 19. oktobar 2021 22:50)

Deurne vise kaldrme i šina nego li asfaltiranog puta.

grgur

pre 2 godine

Jos nisam cuo da neko uvozi auta iz Rumunije.
(kole, 19. oktobar 2021 22:23)
Ima neka fora sa uvozom auta iz EU preko Rumunije, ali ne znam kakva. Kada sam prošle godine proveravao istoriju pre kupovine, dva auta su bila poreklom iz FR ali uvezeni iz Rumunije. Možda se nekako štedi u carinama, ko zna.

dzigi

pre 2 godine

@osuđenik na prijatno korisničko iskustvo: ne možeš u Srbiju da uvezeš nov auto. Mora da bude najmanje 6 meseci star.
A što može da se sredi tako da ti prodavac izda fakturu sa 6 meseci starim datumom prodaje.

osuđenik na prijatno korisničko iskustvo

pre 2 godine

Najbolje je kupiti polovnjak koji je nov kupljen u Srbiji.
(Stevan, 19. oktobar 2021 23:20)

Ja sam mislio da to svi znaju, pošto to ne kriju ni dileri novih vozila - da nova vozila za naše tržište nisu ista kao za zapadno tržište. Siromašnija su po kvalitetu, po opremi, i po testiranju.
I naravno, jeftinija su nego tamo.
(nema laži nema prevare, 20. oktobar 2021 09:37)

To je tačno za škodu. Neuporedivo. Za Srbiju se mnogi njihovi modeli gule do neprepoznatljivosti (manje se gule top modeli, koji nemaju osnovnu namenu za tendere za državne firme).
Ali, kod ogromne većine brendova ti nema nikakve razlike - ako je isti naziv paketa opreme.
Ono npr. što nema u Srbiji novi Nissan QQ u paketu "N-Connecta" u standardnoj opremi, to nema taj isti Nissan ni u Nemačkoj (npr.radarski tempomat).

vele

pre 2 godine

Ako hocete polovan auto u neverovatno dobrom stanju kupite u Svajcarskoj (nemacki deo) od pravog Svajcarca koji je prvi vlasnik. Oni se ponasaju prema autu kao prema malom detetu sto se tice svega. Govorim iz iskustva nekoliko auta sam za sebe tako uvezao i malo je reci da sam fasciniran stanjem automobila.

XXL

pre 2 godine

Nije bitno odakle stižu vozila iz uvoza, sve je rizik! Zlatno pravilo kaže da solidan auto moraš da platiš više a uvek je bolje da kupiš auto koji je kao nov kupljen u Srbiji i održavan u ovlašćenim servisima! Zašto? Auto istog godišta, iste km, u skoro istom stanju i sa istom opremom, ako ga kupuješ od prvog vlasnika, košta više u inostarnstvu nego kod nas! Neće Nemac da ti pokloni dobar auto i da ti spusti cenu! Kako se onda isplati dilerima da plate prevoz i da nešto zarade i opet da su jeftinjiji od domaćih vozila? Dve su mogućnosti, auto je izvožen max i vraćena mu km ili je bio službeno vozilo (često kao N1 pa mu ubace zadnja sedišta i odrade atest)! Ako su odradili atest u Srbiji, u uverenju mora da piše da je uveženo kao N1, proverite to u homologacionom izveštaju! To ne znači da je auto loš ali ne može da se poredi sa autom koje je proizvedeno kao putničko! Na kraju, opet presuđuje kupovna moć i stanje auta koje vidiš i proveriš pre kupovine! Najgore je ako je auto bio udaran, poplavljen ili skoro uništen prilikom saobraćajke pa doteran i nalickan, kasnije slede glavobolje!

Pera Srbin

pre 2 godine

Kad Srbin kupi Škodu, KIA ili Dačiju gleda je "ko malo vode na dlanu", garaža presvlake, voskiranje. Znači nema boljeg održavanja bilo gde. Flotni sastav ima drugačiju sudbinu, ali otvorite oči prilikom kupovine.

Zdravko Šotra

pre 1 godinu

Ne znam zašto ljudi toliko gledaju kilometražu na polovnim vozilima kada se zna da su prešli mnogo, i to je automobil pravljen da prelazi kilometre. Neka pređe i 500 hiljada i milion ali da li ste čuli za polu-generalku ili generalku? Koja u Srbiji može da se uradi za manje od 1000 evra, do 500 evra i da motor bude kao nov. To su polovna vozila ljudi moji, ja sam sa mojim automobilom prešao iz fabrike 300 hiljada za 5 godina, šta očekujete od automobila koji su stari po 15 godina? Nemojte da vas lažu! I nemate zašto da se bojite pređene kilometraže, generalka i cepaj!

Горчин

pre 2 godine

Zanimljivi podaci. Kada sam provjeravao svoj auto s carverticalom, također je bio iz Francuske, ali nisam znao da su tako česti.