Petak, 15.10.2021.

13:18

Kraljevi autonomije: Zavide im vlasnici električnih automobila VIDEO

Izvor: Izvor: B92, Index.hr

Kraljevi autonomije: Zavide im vlasnici elektriènih automobila VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Dejan

pre 2 godine

@(Cinique, 17. oktobar 2021 13:52)

Hoćeš taksijem možda Kopaonika, Zlatibora, Subotice? Hoćeš na posao npr iz Kaluđerice u Zemun autobusom? Može ako kreneš oko 5 ujutro, možda do 8 i stigneš na posao a vratićeš se sa posla negde taman na neki dnevnik. Vidim "isijava pamet" iz tebe. Automobil nije luksuz već potreba. Ono što treba Beogradu je mnogo bolji gradski arhitekta. Jel ti vidiš šta se radi recimo na Vračaru. Investitor kupi dve tri stare kuće za koje će vlasnicima dati nekoliko stanova i na tom placu pdigne zgradu sa najmanje 30 tak stanova. Ulice ostale uske male i to što su jednosmerne ne pomaže da se provlačiš ni Smartom od parkiranih vozila. Na svakom slobodnom parčetu zemlje u užem i širem centru Beograda se nešto zida, a ulična infrastruktura se ne može proširiti. Tu je srž problema grad treba da se širi ka spolja a ne da se zatrpava ući i širi centar novim zgradama i brojem stanovnika, posledično i brojem vozila. Što se ostalog tiče, to što si ti isfrustriran pa nemaš kintu da kupiš ni bickil a kamoli auto pa si našao da iskazuješ svoje frustracije u auto rubrici nisam ti ja kriv.

Laki

pre 2 godine

Sve zavisi od kvaliteta goriva koji se koristi , sa gorivom kupljenim na Shell pumpi u Madjarskoj ,moj auto predje 1.250 km sa napunjenim rezervoarom, a gorivo sa NIS-ove pumpe u istim uslovima voznje i na istim relacijama mi jedva obezbedi 1.000 km. Kad mislim na uslove ne mislim samo kad je voznja u pitanju vec i mirovanje auta , NIS-ovo gorivo kao da isparava , a Shell-ovo ne.

bVb

pre 2 godine

Svi oduševljeni sa dizlom sa 75l punjenje naspram 5.5kg za skoro istu km......zanimljivo.
(bVb, 16. oktobar 2021 09:27)
Dizel ne moze da se zapali i pobije pola stambene lamele.
(Hunting, 16. oktobar 2021 12:32)

Ma jok, zapaljeni silni autobusi po autoputevima su od opušaka verovatno, ma 'ajte molim Vas. Tako su i vozovi za neke bili opasni, za struju da ne pričam.....a za divljake neandertalce i vatra od groma tek šta je bila.......ihaaaaaj.

Srbenda

pre 2 godine

Gorivo kod Lukašenka 80 din?!? Plus nije proglasio pamdemiju 2 godine niti juri narod da se vakciniše?! Posle kažu diktator...
(Srbenda, 16. oktobar 2021 21:39)

pa prosto je, zaključak se sam nameće: srbistanci, pravac kod njega u bolji život.
(samo jaretina, 17. oktobar 2021 14:17)

Nećemo nigde d'idemo al' ćemo da dovedemo Lukija da nam objasni kako napraviti slobodnu zemlju sa jevtinim dizlom a da se grejemo na sunce... Ovaj naš nije baš upućen u te stvari izgleda...

lilly alen

pre 2 godine

Kakve ribolovacke price 4l, 5l na 100km???
C4 picasso 2016.god. 1,6 blue HDI 88kW. Gradska voznja 7,5-8l pri prosecnoj brzini 18-20km/h. Autoput bude oko 7-8l pri prosecnoj brzini 100+ km/h, a to je 140 kroz Srb a 150 kroz Hrv i Slo. Leti ukljucena klima a kad se zimi stavi thule za skije jos 1l vise. Na regionalnom putu bude manje, ali retko se vozi.

samo jaretina

pre 2 godine

Gorivo kod Lukašenka 80 din?!? Plus nije proglasio pamdemiju 2 godine niti juri narod da se vakciniše?! Posle kažu diktator...
(Srbenda, 16. oktobar 2021 21:39)

pa prosto je, zaključak se sam nameće: srbistanci, pravac kod njega u bolji život.

Cinique

pre 2 godine

Evo prodaj mi garažu npr na Retenziji ili kod Sava centra, na Bulevaru, u Ustaničkoj, bilo gde u centru Bg-a. Znači svi ti ljudi ne smeju po tebi da voze kola. Po tebi Beograd bi trebalo da ima saobraćaj privatnih vozila kao Pjong Jang. "Pametan" si za medalju. Onu olimpijsku zlatnu.
(Deki, 17. oktobar 2021 06:14)
Da, baš to znači. Hoćeš da živiš u centru "jer ti je sve na dohvat ruke"? Pa šta će ti onda automobil? Koristi taksi. Ono kad ti baš zatreba duže, rentakar. Šta će tebi električni ili bilo koji drugi automobil ako nemaš gde da ga držiš? Baš zbog vas takvih seljačina takav propis mora da se donese. Možda želiš i konje da imaš, ali nemaš štalu i baš bi ti odgovaralo da ih napasaš u parku?

A kad hitna pomoć ne može da prođe zakrčenim uskim ulicama, onda su ti oni krivi? Nego što takve seljačine ni ne pomišljaju, kamoli haju za bilo koga drugog osim sebe. Još po pravilu, što je veća seljačina veći SUV vozi, "ima se može se". Da se ne zaglavi u blatu kad ide do biblioteke, valjda? Neće, sigurno nikada neće. Evo zovi mene da te odvezem do biblioteke kad god budeš poželeo.

E Srbendo

pre 2 godine

@(Srbenda, 16. oktobar 2021 21:39)

Mogu da ti kazem po pitanju vakcinacije, imamo dr antivakserku u selu i vecina naroda se nije vakcinisala. Tuga jedno koliko je starijih od 50 umrlo samo u poslednjih mesec dana od korone. I pored toga ostali su uglavnom u fazonu, nece mene. Tuga.

Ivan ZG

pre 2 godine

Manje od ovoga troši Toyota Camry 2,5 benzinac sa 210 KS.
I novi Prius.
Nađite njihove testove potrošnje na autocesti pa objavite pa ćete vidjeti iznenađenja.
Niti jedan dizel stariji od 10 godina ne troši 5 litara pri 130 km/h.
Za to je potreban automatski mjenjač sa 8 ili 9 brzina.
Tako da vi svoje bajke ostavite za uspavljivanje.

Deki

pre 2 godine

ta takav ima da puni, koji kurac. Ti takvi su oni koji "garažiraju" svoj automobil na ulicama, trotoarima, igralištima. Dakle sebična i neodgovorna marva. Ko je ikad video da marva vozi bilo šta? Marva se vozi grupnim transportnim sredstvima, prilagođenim marvenom soju.

Prvo i osnovno treba rigorozno usloviti dobijanje saobraćajne dozvole posedovanjem obezbeđenog garažnog mesta. Možda u takvom slučaju ne bi ni bili neophodni električni automobili u gradovima, a javni prevoz bi bio bolji jer više ne bi bio za najveću sirotinju.

Koliko tek poremećen treba da bude um nekoga koji će da plati auto više nego što mu vredi stan, a mnogo mu je par hiljada za garažu ili mesto u javnoj? Kako je takav debil prošao lekarski za vozačku, da ne govorim takvome dati saobraćajnu dozvolu?
(Cinique, 16. oktobar 2021 13:24)

Evo prodaj mi garažu npr na Retenziji ili kod Sava centra, na Bulevaru, u Ustaničkoj, bilo gde u centru Bg-a. Znači svi ti ljudi ne smeju po tebi da voze kola. Po tebi Beograd bi trebalo da ima saobraćaj privatnih vozila kao Pjong Jang. "Pametan" si za medalju. Onu olimpijsku zlatnu.

Miki

pre 2 godine

Fosilna goriva nestaju. Biće ih još 40-50 godina i nema više. Struje nema dovoljno za sve automobile bez fuzionih reaktora. Oni još nisu izmišljeni i koštaće mnogo. Tako da vodonik ostaje jedini.

istina

pre 2 godine

istina ziva... ja sa mojim mercedesom 2.2 dizel sa 9g menjacem sa nekih 80l rezervoarom presao od Jonkopinga do Stuttgata bez sipanja goriva ( nocu bez zastoja) oko 1310 km rezerva se upalila nekih 20-30 km pre stuttgarta

Srbenda

pre 2 godine

Moja Lybra 2.4 jtd je opušteno išla preko 1000 otvoreni put. Sada sa Mondeom 2.0 tdci sam bio do Vitebska i nazad, prosečna potrošnja je bila 5.1 a rezervoar je 60 litara pa računajte. Inače gorivo u Belorusiji je 80 din litra u Ukrajini oko 100 pa po kilometru sam skoro kao električno vozilo ))).
(drajver, 16. oktobar 2021 09:32) #

Gorivo kod Lukašenka 80 din?!? Plus nije proglasio pamdemiju 2 godine niti juri narod da se vakciniše?! Posle kažu diktator...

Bogoljub

pre 2 godine

EV ima smisla samo za gradsku vožnju i noću na šteker u garaži da se napuni. Sve preko toga je manji ili veći entuzijazam i egzibicionizam. Čak i da naprave jeftine i pouzdane baterije koje mogu da traju 1000km to neće rešiti problem. Ne postoji adekvatna infrastruktura za punjenje (teško da će je i biti) i ne postoje elektroenergetski kapaciteti koji bi to podržali.
(Mikica, 16. oktobar 2021 01:16)

OK.
Ali zato je plug-in hibrid
sasvim dobar.

Bogoljub

pre 2 godine

sipači za jednu crvenu dizla - kraljevi autonomije, al' autonomije novčanika. e srbi moji, bedo neopisiva.
(samo jaretina, 16. oktobar 2021 20:25)

Bednik si ti,
po tome koliko žuči
na svoj rod izlivaš.

Radijator

pre 2 godine

Sećam se toga. Tvrdio si da možeš da pređeš 1000 km vozeći sve vreme 130km/h.
(samo kažem, 16. oktobar 2021 11:21)

Pa moze..automatik sa 8 brzina i dovoljno snažnim motorom. Dizel sa 250ks se vrti na 2 hiljade obrtaja na 130km/h.

iks

pre 2 godine

Najsmesnija mi je bila situacija kad su u firmi trazili svima da napisu i potpisu koliko im trose automobili, radi refundiranja troskova puta. Odmah su ovi sa 3.5-4.5 dizela, skocili na 9-10 po gradu...

Sasa

pre 2 godine

Auto dugacak 4.8 m, tezak 1.65 t, na plinu trosi 9.8 litara u Novom Sadu gde su guzve svaki dan. Evidenciju vodim kroz aplikaciju, a podatke unosim po pistolju, ne sa borda.

Nomad

pre 2 godine

Ja vozim Citroen C4 Grand Picasso. Sa jednim rezervoarom mogu da pređem oko 900km. Rezervoar je 60l. Tako mi i bord kompjuter prikazauje prosek 6.6l/100km. Na autoputu vozim oko 130-140, lokalnim putevima koliko sme. Po gradu se ne vučem, ali se i ne trkam.
Da li može manje - može, ako bi jako pažljivo stiskao gas, vozio 10-20km/h sporije, ali čemu?

Boki

pre 2 godine

Samo DIZEL!
Do poslednjeg popunjenog kreveta na ONKOLOGIJI!
(Kunta bez Kinte, 16. oktobar 2021 09:51)
@Kunta
A nije ti mrsko da se ogrejes zimi u stanu na struju npr. koja se dobija iz super otrovno sagorenog uglja?? Onkologija nam je puna zbog mnogih drugih stvari a ponajmanje od dizela. Vodu i hranu smo zatrovali, sve i jedna reka Srbije je enormno zagadjena, otidji do Visnjicke Banje da osetis plavi Dunav, ili do Obrenovca kod tipa koji je tone buradi sa hemijskim otpadom zakopao u zemlju… i onda mi neko spomene dizel, uh..

Boris

pre 2 godine

Može li da se stane baš na svakoj pumpi i dopune baterije?
Ne može.
Šta se radi kada se nađe neka pumpa sa punilicom na struju, a u redu već čekaju tri automobila?
Izvadi se šator iz gepeka i kampuje.
Električni auto je skup i nepraktičan za putovanja jer morate unapred da znate gde se nalaze pumpe koje imaju mesta za punjenje.
A ako zaglavite u nekoj koloni jedno 3 sata onda vaš jedino šlep vadi.
(rebro, 15. oktobar 2021 20:15)
@rebro
Zvuci glupo ali ze “nedaj Bože” u gepeku imati onaj mali inverter agregat za struju koji je jako mali i kompaktan i tih pa baš ako zatreba da se pomogne čovek. Inače defintivno su po tom pitanju plug in hibridi bolji, pogotovo za ove socijalne zemlje gde mi zivimo. A sto se tice autonomije koliko prelaze automobili tu su dizeli definitivno neorevaziđeni, ja sam svojevremeno sa 1.6 dizel (necu reci koji auto da ljudi ne hejtuju) otisao iz Bg do Cg i nazad u Bg sa punim kolima, klima, deca, zena… Prijatelj nas pratio u novom benzin compact Suv, on je dopunjavao na dva mesta.

Mad Max

pre 2 godine

Sudeci po vecini komentatora njihova vozila u proseku trose 4-5l dizela. Cemu onda tolika buka oko cene dizela (naravno da je skupo gorivo) jer pri toj potrosnji nije strasno zar ne? A ovde im i vozila koja su polovna i trose manje nego po fabrickim specifikacijama koje su ionako lazirane.

seljadin

pre 2 godine

obicno putujem preko lokalnih puteva, jer se na Horgosu ceka i po vise sati, moj bmw dizel trosi 3.5/3.9 litara voznje u eko-modu, preko Zrenjanina i Kikinde do Segedina, ustedim vreme, ustedim gorivo, i ustedim na naplatnim rampama, uz to i ne uspavljuje me kao autoput.

Cinique

pre 2 godine

kako da ga puni neko ko živi u stanu, što je u Evropi 70% ljudi? kabl kroz prozor?
(DaLanik, 16. oktobar 2021 11:07)
Šta takav ima da puni, koji kurac. Ti takvi su oni koji "garažiraju" svoj automobil na ulicama, trotoarima, igralištima. Dakle sebična i neodgovorna marva. Ko je ikad video da marva vozi bilo šta? Marva se vozi grupnim transportnim sredstvima, prilagođenim marvenom soju.

Prvo i osnovno treba rigorozno usloviti dobijanje saobraćajne dozvole posedovanjem obezbeđenog garažnog mesta. Možda u takvom slučaju ne bi ni bili neophodni električni automobili u gradovima, a javni prevoz bi bio bolji jer više ne bi bio za najveću sirotinju.

Koliko tek poremećen treba da bude um nekoga koji će da plati auto više nego što mu vredi stan, a mnogo mu je par hiljada za garažu ili mesto u javnoj? Kako je takav debil prošao lekarski za vozačku, da ne govorim takvome dati saobraćajnu dozvolu?

Pop

pre 2 godine

Ја сам мењао доста бензинаца али просек са пуним резервоаром износио је негде око 500/600км са вожњом у просеку 130км/ч. са додатном кантом од 20 литара пређем мало више да не пуним у италији :) када идем из француске ка Словенији.Иначе препоручио бих станарима зграда где су бар 90% власници да инсталирају један или два пуњача за ел.возила уколико имају заједнички паркинг простор. Ограничити време пуњења и поштовати га међусобно 😛

XXL

pre 2 godine

Ko se seća šezdesetih godina prošlog veka znaće da je i u Srbiji bila smanjena autonomija vozila sa fosilnim gorivima jer nije bilo benzinskih pumpi ali se puno ulagalo da se izgrade. Neko je bio svedok tome vremenu (lično JA i mnogi), a sada nas resetuju na početne postavke sa punjačima za struju kada treba da se uvedu. Zato imate nekad 'fosile' koji se protive napretku tehnologije šta da se radi ...

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Takodje Yugo sa onim vecim rezervoarom od 45l za benzin koji uz malo truda moze da se stavi umesto onog od 32l i bocom od 50 litara gasa sa 80-90 na sat na autoputu i jednogrlim karburatorom opusteno prelazi oko 1400km. :-)

I usput ne kosta 50.000 evra :-)
(Srdjan, 16. oktobar 2021 10:28)

I usput voziš se kao na taljigama. P. S. 80 - 90 na sat na autoputu, pa tebe svi šleperi pretiču.

Hunting

pre 2 godine

Svi oduševljeni sa dizlom sa 75l punjenje naspram 5.5kg za skoro istu km......zanimljivo.
(bVb, 16. oktobar 2021 09:27)
Dizel ne moze da se zapali i pobije pola stambene lamele.

samo kažem

pre 2 godine

Koliko sam minusa dobio od neke budale kad sam napomenuo da postoje dizel automobili koji opusteno prelaze 1000 km sa jednim rezervoarom
(fensi_lik_vracar, 15. oktobar 2021 18:38)

Sećam se toga. Tvrdio si da možeš da pređeš 1000 km vozeći sve vreme 130km/h.

DaLanik

pre 2 godine

@Spiclov: i to baš svi prijatelji imaju kuće sa garazom? kako da ga puni neko ko živi u stanu, što je u Evropi 70% ljudi? kabl kroz prozor?

roby

pre 2 godine

Рено Мегане 2 петоро врата 2004-то 1.5 дци 82 кс са породицом Београд-Овчар бања-Жабљак- Острог- Игало- Улцињ-Будва-Бар-Подгорица-Морача-Златибор- Београд ( клима била покварена па је логично нисам укључивао ).
Потрошња била невероватних 3.8 l/100 а како има резервоар од 60 литара то значи да може да пређе преко 1500км. У локалу ми троши 5.5-6.
(Tata, 16. oktobar 2021 07:57) # Link komentara

Imam potpuno isti autombil samo je 2009 god (poslednja serija) kupljen nov na sajmu automobila. Isao sam ove godine na more Beograd-Canj i prosecna potrosnja na bordu 5.1l a stvarna potrosnja (natocio pun kad sam krenuo i kad sam se vratio takodje natocio pun) je bila 6.6l. S tim sto nikad vise necu kupiti auto ispod 2.0 i 150hp. Ovih 11 godina su pravo mucenje kad treba da se putuje dalje (da ne pominjem preticanje)...
Tako da nemoj puno da gledas sta pise na bordu...
*Doduse meni je radila klima :)

brm

pre 2 godine

Ko plati auto 30+ hiljada evra, potrošnja mu je poslednja rupa na svirali. A nije mu ni bitno hoće li sa jednim punjenjem da pređe 1200 ili 700 km. Ne ide da osvaja ruski front. Ionako pumpe na autoputevima imamo na svakih 20 km.

fra

pre 2 godine

Bilo koji automobil sa ispravnim dizel motorom i rezervoarom od 50+ litara, pri normalnoj vožnji, može da pređe 1000 km sa jednim rezervoarom goriva.

Milos Radunkovic

pre 2 godine

Водоник је чист "као суза", а дизел најпрљавије гориво, тако да нису за поређење.

Miloje

pre 2 godine

Od Bgd, do Skoplja onomad na putu za Grčku, sa oko 25 litara (možda i litar, dva manje) 400 km noću od 12,30 do 3 sata i 30 minuta. Prosek oko 120 km/h. Nisam skidao ispod 130 uz dva espresa usput. Rezervoar na alfi gt jtd 180 ks 64 litra.
Da sam vozio stalno oko 120 km, ladno 1000 km...
Na 170 pokazuje 7,2 litra, na 130 - 5,7 lit.

e

pre 2 godine

Kinezi su napravili električni automobil koji sa umerenoj brzinom prelazi 400km. To i nije neka vest ali prava bomba od vesti je da se baterija napuni za 3-5 minuta, platiš i voziš dalje. Uslov je da to radiš na njihovoj punionici a tamo će te dočekati punioci koji će odvesti tvoj auto u natkrivenu platformu izvaditi praznu baterije i ugraditi drugu punu. Ceo posao za 3-5 min. To je slično kao kad kupuješ butan gas različitih kapaciteta.

Srdjan

pre 2 godine

Takodje Yugo sa onim vecim rezervoarom od 45l za benzin koji uz malo truda moze da se stavi umesto onog od 32l i bocom od 50 litara gasa sa 80-90 na sat na autoputu i jednogrlim karburatorom opusteno prelazi oko 1400km. :-)

I usput ne kosta 50.000 evra :-)

Tika Taka

pre 2 godine

Ljudi, pa vi ste svi za mene umetnici. Ja još nikada u životu nisam imao auto koji sveukupno gledano troši manje od 9 litara. Istina sve benzinci i nikad nisam vozio bizela.

Milan

pre 2 godine

@Neša
U kini u kojoj se prodaje najviše EV su restrikcije struje sa isključivanjem celih gradova od nekoliko časova dnevno. U evropi cene struje divljaju i pre zime. Je li to odgovor na vaše pitanje?

zeleni talas

pre 2 godine

davno bese, jedan od najboljih automobila ikad napravljenih audi 80 1.8
sa 90 ks na otvorenom bez da imalo pazis prelazio skoro 1200 kilometara.

LaleGator

pre 2 godine

Potrošnja od 5l dizela i nije neki uspeh kad postoje benzinci koji troše 3-4l.
(Clapclap, 16. oktobar 2021 08:38)
______________

da toliko benzina moze da troši smart i neki slični mikro automobili koji su teški 500kg

ubaci taj mali benzinac iz smarta u bme 7 pa da vidiš koliko će da troši u tako velikom i teškom autu 15 litara.

potrosnja od 5l na autoputu za bmw7 je odlična sobzirom da ima preko 2 tone

Ušteda

pre 2 godine

Mislim da sdi motor i manjem vozilu na otvorenom može da pređe toliko(1500km), sa jednim rezervoarom. Nikad nisam probao jel je gorivo jeftinije u okolnim zemljama. Troši od 3.6 do 4l na otvoreno.

Sale

pre 2 godine

Ne razumem ove komentare ovde .pa oval motor da ubace u klia trosio bi 2l..porede auto od 900-1.100kg i auto od 2.000kg kao prvo a kao drugo prestanite sami sebe da lazete ne razumem poentu..radim sa automobilima i ta potrosnja sto vi pricate je priblizna samo pri 80km/h jedan putik i resterecen auto..ovakva kola su pre 10god tosila oko 7-10l na otvorenom..

drajver

pre 2 godine

Moja Lybra 2.4 jtd je opušteno išla preko 1000 otvoreni put. Sada sa Mondeom 2.0 tdci sam bio do Vitebska i nazad, prosečna potrošnja je bila 5.1 a rezervoar je 60 litara pa računajte. Inače gorivo u Belorusiji je 80 din litra u Ukrajini oko 100 pa po kilometru sam skoro kao električno vozilo ))).

Neša

pre 2 godine

За сваку фабрику и државу је битан привредни раст и повећање бруто производа. Ауто индустрија је у хипер продукцији као и већина других.те нове моделе аутомобила, телефона, беле технике и осталог мора неко да купи. Начин да нас на то натерају је нове еколошке норме али и пад квалитета који спречава дугу експлоатацију а одржавање старијих модела. Када сви пређу на ел. аутомобиле за неку годину ће причати о еколошкој катастрофи пр експлатацији литијума. Прећи ћемо на друге аутомобиле и батерије. Кад ту исцрпе идеје доћи ће на ред гориве ћелије. Ушао би у комбинацију као еколошко гориво и ТНГ и метан али им не одговара нејвећи извозник тог горива који би највише профитирао. Нема цела ова прича везе са екологијом. Само је битан профит. То је као прича као ограничење на путевима и кажњавање за прекорачење је због безбедности. Ако држава може да каже произвођачима које стандарде еколошке и безбедоносне мора да задовољава ауто може и да каже ауто не сме да има мотор који постиже више од 150 км/х.

edge

pre 2 godine

Škoda Fabia 1.4tdi 90ks 2016 god ( službeni auto). Sa punim rezervoarom predjem oko 1000km. Jednom je prosek bio 3.8l na 100km predjenih. Uglavnom je 4.1 prosek.Ali lagana vožnja, bez žurbe. 70% autoput 30% grad.

Neša

pre 2 godine

Vožnja el. automobilima je jeftina. Do kada? Negde sam pročitao da se u svetu vozi oko 900 miliona automobila. Šta kada ih 60-70% bude na struju. Dali postoje kapaciteti za toliku proizvodnju struje bez izgradnje atomskih centrala. Drugo za državu za i funkcionisanje je bitan prihod za budžet su akcize takse i porezi na gorivo. Ako svi odustanu od naftnih derivata te prihode će morati da prebace na novi energent koji služi za istu namenu.

ekonomski tigrić

pre 2 godine

Moj Chevrolet Cruze 1.6 ls benzinac je kralj autonomije........ 10 lit za 75 km (bolje bi mi bilo da trčim)
Nego sva sreća pa je benzin nikad jeftiniji!

@ fensi_lik_vracar

pre 2 godine

A koliko sam ja minusa dobio kad sam tvrdio da postoje benzinci sa autonomijom preko 1000 km?

Razlika je samo sto kod benzinca stalno moras da pazis a kod dizela ne. Ako ne pazis kod dizela prosecna potrosnja moze da skoci za 1L a ako ne pazis kod benzinca moze da skoci i 7L/100km.

Djorke

pre 2 godine

@ Spiclov, 15. oktobar 2021 18:4

Ma da, samo je potrebno malo vremena da legnu stvari.

Kada sam pocinjao da vozim, koristio sam lpg koga je bilo samo na par mesta u BG i u ponekom gradu po jedna stanica. I tada sam se naslusao prica tips "pa nemas pumpe", "a gde ces da sipas kada podjes negde", "to ti je samo za po gradu, a ostalo ces sve voziti na benzin" i ostale narodne mudrosti. U realnosti autonomija je bila kao EV danas (300km) i morao si zaista kada krenes negde prvo da pogledas gde su lpg pumpe i to je to.
Jedina razlika trenutno je vreme punjenja, ali i to se "pegla" sa svakom generacijom.

Dante

pre 2 godine

Moj mali dizelas, 118d xDrive, prelazi 1.100 km na auto putu sa rezeorvarom od 52 litra.

Jos 6 godina ga teram a posle ce valjda i vaserska kola da postanu ozbiljna. :)

Tata

pre 2 godine

Рено Мегане 2 петоро врата 2004-то 1.5 дци 82 кс са породицом Београд-Овчар бања-Жабљак- Острог- Игало- Улцињ-Будва-Бар-Подгорица-Морача-Златибор- Београд ( клима била покварена па је логично нисам укључивао ).
Потрошња била невероватних 3.8 l/100 а како има резервоар од 60 литара то значи да може да пређе преко 1500км. У локалу ми троши 5.5-6.

Nenad

pre 2 godine

Renault Clio 1.5 dci, 65 KS 2005.
sa punim rezervoarom Bg-Budva i nazad sa jos 4 dana voznje po primorju. Po Ibarskoj lagana voznja sa nekih 70-80 km/h bez silovanja i trosi kao upaljac. Sipao sam gorivo u povratku na Lipovici. Nisam bio siguran da li cu izdrzati do grada. Nista losiji nije ni Megane 1.5 dCi 80 KS, 2007.

Lucky

pre 2 godine

O cemu vi pisete i sta komentarisete???????
Radi se o tome da fosilna goriva ubrzano izbacujemo iz upotrebe i uvodimo druga. Nije poenta uporedjivanje radijusa kretanja,stavi u juga rezervoar od 200 litara i preci ce skoro 3000km.
A cena da se ceses gde te ne svrbi.
Ovo sto radi tojota je buducnost.Ubrizgate vodonik i teraj,posebna pogodnost je ako idete na izlete pa vam ne treba girivo za neku vecu kilometrazu,tada jednostavno prikacite kabal i imate struju gde god hocete.To je buducnost a jos kada se naprave minijaturni katalizatori za odvajanje vodonika od vode ,to ce biti kraj price o pogonskom gorivu za prevozna sredstva.Ostaje samo elektricna energija za pogon vozova u vakumskim tunelima . Tada ce i avioni da zavrse svoju misiju,jer ovi vozovi ce se kretati brzinama od 8000km/h o cemu avioni mogu samo da sanjaju.

Princ od Poblaća

pre 2 godine

Koliko sam minusa dobio od neke budale kad sam napomenuo da postoje dizel automobili koji opusteno prelaze 1000 km sa jednim rezervoarom
(fensi_lik_vracar, 15. oktobar 2021 18:38)

Ti minuse dobijaš zbog drugih stvari, ako do sada nisi shvatio...

Mikica

pre 2 godine

EV ima smisla samo za gradsku vožnju i noću na šteker u garaži da se napuni. Sve preko toga je manji ili veći entuzijazam i egzibicionizam. Čak i da naprave jeftine i pouzdane baterije koje mogu da traju 1000km to neće rešiti problem. Ne postoji adekvatna infrastruktura za punjenje (teško da će je i biti) i ne postoje elektroenergetski kapaciteti koji bi to podržali.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Sa BMW- om 320d prelazio sam 1000 km sa punim rezervoarom.Auto put i uključen tempomat na 130 km/h.
Zapremina rezervoara je nekih 62 litara.

Sa "Hondom Civic" 2.2 i-cdti je nemoguće preći hiljadarku samo iz razloga jer joj je rezervoar ispod vozačevog sedišta i zapremine je 35 litra !
Ali zato smo u avgustu otišli do jadranske obale na put od 400 km, a potrošila je tačno 17 litra dizela !
4,25 L/100 km. i to uz uključenu klimu i 2 srednja kofera sa letnjim stvarima u gepeku... Bruka !

Rade

pre 2 godine

Ako sa električnim autom zaglavite u nekoj koloni jedno 3 sata onda vaš jedino šlep vadi.
(rebro, 15. oktobar 2021 20:15)

Ovo nema veze s mozgom, jer je potpuno suprotno - električni auto troši skoro 0 energije kad stoji (samo na svetla i ako treba malo da održava temperaturu u kabini), dok SUS troši gorivo sve vreme dok vergla u mestu, pa će pre šlep da radi za SUS koji je potrošio svo gorivo u prazno, nego za EV koji je maltene kao ugašen sve vreme...

Jovica

pre 2 godine

Ljudi ne shvataju da nekima nije problem da planiraju put i dopunjuju struju jer oni ne zagadjuju u tome je stos, ali ja iskreno mislim da je buducnos u elektricnim biciklama jer to nije skupo i ne mora mnogo da zagadi z. sredinu proizvodnjom kao el. auto. ali samo do nekih 10-20 km radijus kretanja.

Zvr

pre 2 godine

...samo skroz nezno po gasu...
(Dnjaspr, 15. oktobar 2021 23:39)

OK za nežnost, ali nije ona najvažnija. Važnije od nežnosti je promišljanje vožnje tako da se što više očuva kinetička energija vozila (mv2/2) a to znači izbegavati usporavanje i kočenje a naročito zaustavljanje.

nbb

pre 2 godine

Yaris 2004. 1.4d4d 75ks 1000kg

Gradska voznja, ujutru posao Brdo-Nbg, uvece vozikanja i izlazenja, do prodavnice, vikendom unaokolo, bez odlaska van grada. par puta preko dana spic po gradu. Da kazem iskreno da je odnos preko dana-uvece i vikendom nekih 10 do 15% na prema 85,90%.
Presao sam za 44.17 litara 1085km, to je nepunih 4.1l na 100km.

Kada sam merio gradsku dnevnu voznju, bez nekih jakih guzvi i par duzih izlazaka na magistralu, otprilike 450km iste, za istih 44 litre sam presao 1190km, tj sveo prosecnu potrosnju na ispod 4 litre mesovite voznje.


Da napomenem da je bilo dosta stani-kreni, ali i da sam pazljivo dodavao gas, menjao brzine bez odlazaka u vece obrtaje. Sve ovo je ne da hvalim auto za prodaju, vec da vam toplo preporucim auto za kupiti ga kao gradskog zvrka, koji ima fino snage i da ide lagano daleko preko 100 na sat. Pozz

Dnjaspr

pre 2 godine

Uzmes 1.3 dizel, zamenis rezervoard na autu na 100 litara (barem u eng to nije problem zbog tehnickog) i izadjes na puteve gde je ogranicenje 50-60kmh i vozis i vozis... i vozis. Moze i sa nekim novijim malim benzincem, samo skroz nezno po gasu. I imas autonomiju milion kilometara.

rebro

pre 2 godine

Može li da se stane baš na svakoj pumpi i dopune baterije?
Ne može.
Šta se radi kada se nađe neka pumpa sa punilicom na struju, a u redu već čekaju tri automobila?
Izvadi se šator iz gepeka i kampuje.
Električni auto je skup i nepraktičan za putovanja jer morate unapred da znate gde se nalaze pumpe koje imaju mesta za punjenje.
A ako zaglavite u nekoj koloni jedno 3 sata onda vaš jedino šlep vadi.

kamper imaju

pre 2 godine

Odlicno, ako gledamo da je skoro 2t a trosi 5l/100km (1000km za 10h).
Ne bas tako odlicno kad vidimo da Bjørn Nyland u Tesli predje 1000km za 9.5h...

fensi_lik_vracar

pre 2 godine

Koliko sam minusa dobio od neke budale kad sam napomenuo da postoje dizel automobili koji opusteno prelaze 1000 km sa jednim rezervoarom

Spiclov

pre 2 godine

Imam dosta prijatelja koji voze el. automobile. Niti jedan koga sam pitao, nije izrazio zelju da se vrati na benzin. Ako se dopuni baterija kod kuce svako vece, u 95% slucajeva zadovoljava potrebe. Radijus ce biti problem jos neko vreme ali auto se uglavnom koristi za svakodnevne, krace relacije. Problem ce biti sa kamionskim transportom ali i to ce se vremenom resiti. Isplativiji su jeftini dizeli i benzinci za vecinu ljudi i tako ce ostati dogledno vreme. Niti jedna 'nova" tehnologija ne moze da se omasovi na pocetku. Omasovice se onda kada racunica kompletno prevagne na jednu stranu.

fensi_lik_vracar

pre 2 godine

Koliko sam minusa dobio od neke budale kad sam napomenuo da postoje dizel automobili koji opusteno prelaze 1000 km sa jednim rezervoarom

rebro

pre 2 godine

Može li da se stane baš na svakoj pumpi i dopune baterije?
Ne može.
Šta se radi kada se nađe neka pumpa sa punilicom na struju, a u redu već čekaju tri automobila?
Izvadi se šator iz gepeka i kampuje.
Električni auto je skup i nepraktičan za putovanja jer morate unapred da znate gde se nalaze pumpe koje imaju mesta za punjenje.
A ako zaglavite u nekoj koloni jedno 3 sata onda vaš jedino šlep vadi.

Princ od Poblaća

pre 2 godine

Koliko sam minusa dobio od neke budale kad sam napomenuo da postoje dizel automobili koji opusteno prelaze 1000 km sa jednim rezervoarom
(fensi_lik_vracar, 15. oktobar 2021 18:38)

Ti minuse dobijaš zbog drugih stvari, ako do sada nisi shvatio...

Spiclov

pre 2 godine

Imam dosta prijatelja koji voze el. automobile. Niti jedan koga sam pitao, nije izrazio zelju da se vrati na benzin. Ako se dopuni baterija kod kuce svako vece, u 95% slucajeva zadovoljava potrebe. Radijus ce biti problem jos neko vreme ali auto se uglavnom koristi za svakodnevne, krace relacije. Problem ce biti sa kamionskim transportom ali i to ce se vremenom resiti. Isplativiji su jeftini dizeli i benzinci za vecinu ljudi i tako ce ostati dogledno vreme. Niti jedna 'nova" tehnologija ne moze da se omasovi na pocetku. Omasovice se onda kada racunica kompletno prevagne na jednu stranu.

LaleGator

pre 2 godine

Potrošnja od 5l dizela i nije neki uspeh kad postoje benzinci koji troše 3-4l.
(Clapclap, 16. oktobar 2021 08:38)
______________

da toliko benzina moze da troši smart i neki slični mikro automobili koji su teški 500kg

ubaci taj mali benzinac iz smarta u bme 7 pa da vidiš koliko će da troši u tako velikom i teškom autu 15 litara.

potrosnja od 5l na autoputu za bmw7 je odlična sobzirom da ima preko 2 tone

Dnjaspr

pre 2 godine

Uzmes 1.3 dizel, zamenis rezervoard na autu na 100 litara (barem u eng to nije problem zbog tehnickog) i izadjes na puteve gde je ogranicenje 50-60kmh i vozis i vozis... i vozis. Moze i sa nekim novijim malim benzincem, samo skroz nezno po gasu. I imas autonomiju milion kilometara.

nbb

pre 2 godine

Yaris 2004. 1.4d4d 75ks 1000kg

Gradska voznja, ujutru posao Brdo-Nbg, uvece vozikanja i izlazenja, do prodavnice, vikendom unaokolo, bez odlaska van grada. par puta preko dana spic po gradu. Da kazem iskreno da je odnos preko dana-uvece i vikendom nekih 10 do 15% na prema 85,90%.
Presao sam za 44.17 litara 1085km, to je nepunih 4.1l na 100km.

Kada sam merio gradsku dnevnu voznju, bez nekih jakih guzvi i par duzih izlazaka na magistralu, otprilike 450km iste, za istih 44 litre sam presao 1190km, tj sveo prosecnu potrosnju na ispod 4 litre mesovite voznje.


Da napomenem da je bilo dosta stani-kreni, ali i da sam pazljivo dodavao gas, menjao brzine bez odlazaka u vece obrtaje. Sve ovo je ne da hvalim auto za prodaju, vec da vam toplo preporucim auto za kupiti ga kao gradskog zvrka, koji ima fino snage i da ide lagano daleko preko 100 na sat. Pozz

@ fensi_lik_vracar

pre 2 godine

A koliko sam ja minusa dobio kad sam tvrdio da postoje benzinci sa autonomijom preko 1000 km?

Razlika je samo sto kod benzinca stalno moras da pazis a kod dizela ne. Ako ne pazis kod dizela prosecna potrosnja moze da skoci za 1L a ako ne pazis kod benzinca moze da skoci i 7L/100km.

Neša

pre 2 godine

Vožnja el. automobilima je jeftina. Do kada? Negde sam pročitao da se u svetu vozi oko 900 miliona automobila. Šta kada ih 60-70% bude na struju. Dali postoje kapaciteti za toliku proizvodnju struje bez izgradnje atomskih centrala. Drugo za državu za i funkcionisanje je bitan prihod za budžet su akcize takse i porezi na gorivo. Ako svi odustanu od naftnih derivata te prihode će morati da prebace na novi energent koji služi za istu namenu.

ekonomski tigrić

pre 2 godine

Moj Chevrolet Cruze 1.6 ls benzinac je kralj autonomije........ 10 lit za 75 km (bolje bi mi bilo da trčim)
Nego sva sreća pa je benzin nikad jeftiniji!

Neša

pre 2 godine

За сваку фабрику и државу је битан привредни раст и повећање бруто производа. Ауто индустрија је у хипер продукцији као и већина других.те нове моделе аутомобила, телефона, беле технике и осталог мора неко да купи. Начин да нас на то натерају је нове еколошке норме али и пад квалитета који спречава дугу експлоатацију а одржавање старијих модела. Када сви пређу на ел. аутомобиле за неку годину ће причати о еколошкој катастрофи пр експлатацији литијума. Прећи ћемо на друге аутомобиле и батерије. Кад ту исцрпе идеје доћи ће на ред гориве ћелије. Ушао би у комбинацију као еколошко гориво и ТНГ и метан али им не одговара нејвећи извозник тог горива који би највише профитирао. Нема цела ова прича везе са екологијом. Само је битан профит. То је као прича као ограничење на путевима и кажњавање за прекорачење је због безбедности. Ако држава може да каже произвођачима које стандарде еколошке и безбедоносне мора да задовољава ауто може и да каже ауто не сме да има мотор који постиже више од 150 км/х.

iks

pre 2 godine

Najsmesnija mi je bila situacija kad su u firmi trazili svima da napisu i potpisu koliko im trose automobili, radi refundiranja troskova puta. Odmah su ovi sa 3.5-4.5 dizela, skocili na 9-10 po gradu...

Tata

pre 2 godine

Рено Мегане 2 петоро врата 2004-то 1.5 дци 82 кс са породицом Београд-Овчар бања-Жабљак- Острог- Игало- Улцињ-Будва-Бар-Подгорица-Морача-Златибор- Београд ( клима била покварена па је логично нисам укључивао ).
Потрошња била невероватних 3.8 l/100 а како има резервоар од 60 литара то значи да може да пређе преко 1500км. У локалу ми троши 5.5-6.

Mikica

pre 2 godine

EV ima smisla samo za gradsku vožnju i noću na šteker u garaži da se napuni. Sve preko toga je manji ili veći entuzijazam i egzibicionizam. Čak i da naprave jeftine i pouzdane baterije koje mogu da traju 1000km to neće rešiti problem. Ne postoji adekvatna infrastruktura za punjenje (teško da će je i biti) i ne postoje elektroenergetski kapaciteti koji bi to podržali.

brm

pre 2 godine

Ko plati auto 30+ hiljada evra, potrošnja mu je poslednja rupa na svirali. A nije mu ni bitno hoće li sa jednim punjenjem da pređe 1200 ili 700 km. Ne ide da osvaja ruski front. Ionako pumpe na autoputevima imamo na svakih 20 km.

Bogoljub

pre 2 godine

sipači za jednu crvenu dizla - kraljevi autonomije, al' autonomije novčanika. e srbi moji, bedo neopisiva.
(samo jaretina, 16. oktobar 2021 20:25)

Bednik si ti,
po tome koliko žuči
na svoj rod izlivaš.

fra

pre 2 godine

Bilo koji automobil sa ispravnim dizel motorom i rezervoarom od 50+ litara, pri normalnoj vožnji, može da pređe 1000 km sa jednim rezervoarom goriva.

Milan

pre 2 godine

@Neša
U kini u kojoj se prodaje najviše EV su restrikcije struje sa isključivanjem celih gradova od nekoliko časova dnevno. U evropi cene struje divljaju i pre zime. Je li to odgovor na vaše pitanje?

Rade

pre 2 godine

Ako sa električnim autom zaglavite u nekoj koloni jedno 3 sata onda vaš jedino šlep vadi.
(rebro, 15. oktobar 2021 20:15)

Ovo nema veze s mozgom, jer je potpuno suprotno - električni auto troši skoro 0 energije kad stoji (samo na svetla i ako treba malo da održava temperaturu u kabini), dok SUS troši gorivo sve vreme dok vergla u mestu, pa će pre šlep da radi za SUS koji je potrošio svo gorivo u prazno, nego za EV koji je maltene kao ugašen sve vreme...

Boki

pre 2 godine

Samo DIZEL!
Do poslednjeg popunjenog kreveta na ONKOLOGIJI!
(Kunta bez Kinte, 16. oktobar 2021 09:51)
@Kunta
A nije ti mrsko da se ogrejes zimi u stanu na struju npr. koja se dobija iz super otrovno sagorenog uglja?? Onkologija nam je puna zbog mnogih drugih stvari a ponajmanje od dizela. Vodu i hranu smo zatrovali, sve i jedna reka Srbije je enormno zagadjena, otidji do Visnjicke Banje da osetis plavi Dunav, ili do Obrenovca kod tipa koji je tone buradi sa hemijskim otpadom zakopao u zemlju… i onda mi neko spomene dizel, uh..

Zvr

pre 2 godine

...samo skroz nezno po gasu...
(Dnjaspr, 15. oktobar 2021 23:39)

OK za nežnost, ali nije ona najvažnija. Važnije od nežnosti je promišljanje vožnje tako da se što više očuva kinetička energija vozila (mv2/2) a to znači izbegavati usporavanje i kočenje a naročito zaustavljanje.

roby

pre 2 godine

Рено Мегане 2 петоро врата 2004-то 1.5 дци 82 кс са породицом Београд-Овчар бања-Жабљак- Острог- Игало- Улцињ-Будва-Бар-Подгорица-Морача-Златибор- Београд ( клима била покварена па је логично нисам укључивао ).
Потрошња била невероватних 3.8 l/100 а како има резервоар од 60 литара то значи да може да пређе преко 1500км. У локалу ми троши 5.5-6.
(Tata, 16. oktobar 2021 07:57) # Link komentara

Imam potpuno isti autombil samo je 2009 god (poslednja serija) kupljen nov na sajmu automobila. Isao sam ove godine na more Beograd-Canj i prosecna potrosnja na bordu 5.1l a stvarna potrosnja (natocio pun kad sam krenuo i kad sam se vratio takodje natocio pun) je bila 6.6l. S tim sto nikad vise necu kupiti auto ispod 2.0 i 150hp. Ovih 11 godina su pravo mucenje kad treba da se putuje dalje (da ne pominjem preticanje)...
Tako da nemoj puno da gledas sta pise na bordu...
*Doduse meni je radila klima :)

Sale

pre 2 godine

Ne razumem ove komentare ovde .pa oval motor da ubace u klia trosio bi 2l..porede auto od 900-1.100kg i auto od 2.000kg kao prvo a kao drugo prestanite sami sebe da lazete ne razumem poentu..radim sa automobilima i ta potrosnja sto vi pricate je priblizna samo pri 80km/h jedan putik i resterecen auto..ovakva kola su pre 10god tosila oko 7-10l na otvorenom..

samo kažem

pre 2 godine

Koliko sam minusa dobio od neke budale kad sam napomenuo da postoje dizel automobili koji opusteno prelaze 1000 km sa jednim rezervoarom
(fensi_lik_vracar, 15. oktobar 2021 18:38)

Sećam se toga. Tvrdio si da možeš da pređeš 1000 km vozeći sve vreme 130km/h.

Djorke

pre 2 godine

@ Spiclov, 15. oktobar 2021 18:4

Ma da, samo je potrebno malo vremena da legnu stvari.

Kada sam pocinjao da vozim, koristio sam lpg koga je bilo samo na par mesta u BG i u ponekom gradu po jedna stanica. I tada sam se naslusao prica tips "pa nemas pumpe", "a gde ces da sipas kada podjes negde", "to ti je samo za po gradu, a ostalo ces sve voziti na benzin" i ostale narodne mudrosti. U realnosti autonomija je bila kao EV danas (300km) i morao si zaista kada krenes negde prvo da pogledas gde su lpg pumpe i to je to.
Jedina razlika trenutno je vreme punjenja, ali i to se "pegla" sa svakom generacijom.

Lucky

pre 2 godine

O cemu vi pisete i sta komentarisete???????
Radi se o tome da fosilna goriva ubrzano izbacujemo iz upotrebe i uvodimo druga. Nije poenta uporedjivanje radijusa kretanja,stavi u juga rezervoar od 200 litara i preci ce skoro 3000km.
A cena da se ceses gde te ne svrbi.
Ovo sto radi tojota je buducnost.Ubrizgate vodonik i teraj,posebna pogodnost je ako idete na izlete pa vam ne treba girivo za neku vecu kilometrazu,tada jednostavno prikacite kabal i imate struju gde god hocete.To je buducnost a jos kada se naprave minijaturni katalizatori za odvajanje vodonika od vode ,to ce biti kraj price o pogonskom gorivu za prevozna sredstva.Ostaje samo elektricna energija za pogon vozova u vakumskim tunelima . Tada ce i avioni da zavrse svoju misiju,jer ovi vozovi ce se kretati brzinama od 8000km/h o cemu avioni mogu samo da sanjaju.

Hunting

pre 2 godine

Svi oduševljeni sa dizlom sa 75l punjenje naspram 5.5kg za skoro istu km......zanimljivo.
(bVb, 16. oktobar 2021 09:27)
Dizel ne moze da se zapali i pobije pola stambene lamele.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Takodje Yugo sa onim vecim rezervoarom od 45l za benzin koji uz malo truda moze da se stavi umesto onog od 32l i bocom od 50 litara gasa sa 80-90 na sat na autoputu i jednogrlim karburatorom opusteno prelazi oko 1400km. :-)

I usput ne kosta 50.000 evra :-)
(Srdjan, 16. oktobar 2021 10:28)

I usput voziš se kao na taljigama. P. S. 80 - 90 na sat na autoputu, pa tebe svi šleperi pretiču.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Sa BMW- om 320d prelazio sam 1000 km sa punim rezervoarom.Auto put i uključen tempomat na 130 km/h.
Zapremina rezervoara je nekih 62 litara.

Sa "Hondom Civic" 2.2 i-cdti je nemoguće preći hiljadarku samo iz razloga jer joj je rezervoar ispod vozačevog sedišta i zapremine je 35 litra !
Ali zato smo u avgustu otišli do jadranske obale na put od 400 km, a potrošila je tačno 17 litra dizela !
4,25 L/100 km. i to uz uključenu klimu i 2 srednja kofera sa letnjim stvarima u gepeku... Bruka !

drajver

pre 2 godine

Moja Lybra 2.4 jtd je opušteno išla preko 1000 otvoreni put. Sada sa Mondeom 2.0 tdci sam bio do Vitebska i nazad, prosečna potrošnja je bila 5.1 a rezervoar je 60 litara pa računajte. Inače gorivo u Belorusiji je 80 din litra u Ukrajini oko 100 pa po kilometru sam skoro kao električno vozilo ))).

Nenad

pre 2 godine

Renault Clio 1.5 dci, 65 KS 2005.
sa punim rezervoarom Bg-Budva i nazad sa jos 4 dana voznje po primorju. Po Ibarskoj lagana voznja sa nekih 70-80 km/h bez silovanja i trosi kao upaljac. Sipao sam gorivo u povratku na Lipovici. Nisam bio siguran da li cu izdrzati do grada. Nista losiji nije ni Megane 1.5 dCi 80 KS, 2007.

Bogoljub

pre 2 godine

EV ima smisla samo za gradsku vožnju i noću na šteker u garaži da se napuni. Sve preko toga je manji ili veći entuzijazam i egzibicionizam. Čak i da naprave jeftine i pouzdane baterije koje mogu da traju 1000km to neće rešiti problem. Ne postoji adekvatna infrastruktura za punjenje (teško da će je i biti) i ne postoje elektroenergetski kapaciteti koji bi to podržali.
(Mikica, 16. oktobar 2021 01:16)

OK.
Ali zato je plug-in hibrid
sasvim dobar.

e

pre 2 godine

Kinezi su napravili električni automobil koji sa umerenoj brzinom prelazi 400km. To i nije neka vest ali prava bomba od vesti je da se baterija napuni za 3-5 minuta, platiš i voziš dalje. Uslov je da to radiš na njihovoj punionici a tamo će te dočekati punioci koji će odvesti tvoj auto u natkrivenu platformu izvaditi praznu baterije i ugraditi drugu punu. Ceo posao za 3-5 min. To je slično kao kad kupuješ butan gas različitih kapaciteta.

Mad Max

pre 2 godine

Sudeci po vecini komentatora njihova vozila u proseku trose 4-5l dizela. Cemu onda tolika buka oko cene dizela (naravno da je skupo gorivo) jer pri toj potrosnji nije strasno zar ne? A ovde im i vozila koja su polovna i trose manje nego po fabrickim specifikacijama koje su ionako lazirane.

XXL

pre 2 godine

Ko se seća šezdesetih godina prošlog veka znaće da je i u Srbiji bila smanjena autonomija vozila sa fosilnim gorivima jer nije bilo benzinskih pumpi ali se puno ulagalo da se izgrade. Neko je bio svedok tome vremenu (lično JA i mnogi), a sada nas resetuju na početne postavke sa punjačima za struju kada treba da se uvedu. Zato imate nekad 'fosile' koji se protive napretku tehnologije šta da se radi ...

Srbenda

pre 2 godine

Moja Lybra 2.4 jtd je opušteno išla preko 1000 otvoreni put. Sada sa Mondeom 2.0 tdci sam bio do Vitebska i nazad, prosečna potrošnja je bila 5.1 a rezervoar je 60 litara pa računajte. Inače gorivo u Belorusiji je 80 din litra u Ukrajini oko 100 pa po kilometru sam skoro kao električno vozilo ))).
(drajver, 16. oktobar 2021 09:32) #

Gorivo kod Lukašenka 80 din?!? Plus nije proglasio pamdemiju 2 godine niti juri narod da se vakciniše?! Posle kažu diktator...

Milos Radunkovic

pre 2 godine

Водоник је чист "као суза", а дизел најпрљавије гориво, тако да нису за поређење.

Dante

pre 2 godine

Moj mali dizelas, 118d xDrive, prelazi 1.100 km na auto putu sa rezeorvarom od 52 litra.

Jos 6 godina ga teram a posle ce valjda i vaserska kola da postanu ozbiljna. :)

edge

pre 2 godine

Škoda Fabia 1.4tdi 90ks 2016 god ( službeni auto). Sa punim rezervoarom predjem oko 1000km. Jednom je prosek bio 3.8l na 100km predjenih. Uglavnom je 4.1 prosek.Ali lagana vožnja, bez žurbe. 70% autoput 30% grad.

DaLanik

pre 2 godine

@Spiclov: i to baš svi prijatelji imaju kuće sa garazom? kako da ga puni neko ko živi u stanu, što je u Evropi 70% ljudi? kabl kroz prozor?

Nomad

pre 2 godine

Ja vozim Citroen C4 Grand Picasso. Sa jednim rezervoarom mogu da pređem oko 900km. Rezervoar je 60l. Tako mi i bord kompjuter prikazauje prosek 6.6l/100km. Na autoputu vozim oko 130-140, lokalnim putevima koliko sme. Po gradu se ne vučem, ali se i ne trkam.
Da li može manje - može, ako bi jako pažljivo stiskao gas, vozio 10-20km/h sporije, ali čemu?

Tika Taka

pre 2 godine

Ljudi, pa vi ste svi za mene umetnici. Ja još nikada u životu nisam imao auto koji sveukupno gledano troši manje od 9 litara. Istina sve benzinci i nikad nisam vozio bizela.

Cinique

pre 2 godine

kako da ga puni neko ko živi u stanu, što je u Evropi 70% ljudi? kabl kroz prozor?
(DaLanik, 16. oktobar 2021 11:07)
Šta takav ima da puni, koji kurac. Ti takvi su oni koji "garažiraju" svoj automobil na ulicama, trotoarima, igralištima. Dakle sebična i neodgovorna marva. Ko je ikad video da marva vozi bilo šta? Marva se vozi grupnim transportnim sredstvima, prilagođenim marvenom soju.

Prvo i osnovno treba rigorozno usloviti dobijanje saobraćajne dozvole posedovanjem obezbeđenog garažnog mesta. Možda u takvom slučaju ne bi ni bili neophodni električni automobili u gradovima, a javni prevoz bi bio bolji jer više ne bi bio za najveću sirotinju.

Koliko tek poremećen treba da bude um nekoga koji će da plati auto više nego što mu vredi stan, a mnogo mu je par hiljada za garažu ili mesto u javnoj? Kako je takav debil prošao lekarski za vozačku, da ne govorim takvome dati saobraćajnu dozvolu?

Sasa

pre 2 godine

Auto dugacak 4.8 m, tezak 1.65 t, na plinu trosi 9.8 litara u Novom Sadu gde su guzve svaki dan. Evidenciju vodim kroz aplikaciju, a podatke unosim po pistolju, ne sa borda.

Radijator

pre 2 godine

Sećam se toga. Tvrdio si da možeš da pređeš 1000 km vozeći sve vreme 130km/h.
(samo kažem, 16. oktobar 2021 11:21)

Pa moze..automatik sa 8 brzina i dovoljno snažnim motorom. Dizel sa 250ks se vrti na 2 hiljade obrtaja na 130km/h.

Cinique

pre 2 godine

Evo prodaj mi garažu npr na Retenziji ili kod Sava centra, na Bulevaru, u Ustaničkoj, bilo gde u centru Bg-a. Znači svi ti ljudi ne smeju po tebi da voze kola. Po tebi Beograd bi trebalo da ima saobraćaj privatnih vozila kao Pjong Jang. "Pametan" si za medalju. Onu olimpijsku zlatnu.
(Deki, 17. oktobar 2021 06:14)
Da, baš to znači. Hoćeš da živiš u centru "jer ti je sve na dohvat ruke"? Pa šta će ti onda automobil? Koristi taksi. Ono kad ti baš zatreba duže, rentakar. Šta će tebi električni ili bilo koji drugi automobil ako nemaš gde da ga držiš? Baš zbog vas takvih seljačina takav propis mora da se donese. Možda želiš i konje da imaš, ali nemaš štalu i baš bi ti odgovaralo da ih napasaš u parku?

A kad hitna pomoć ne može da prođe zakrčenim uskim ulicama, onda su ti oni krivi? Nego što takve seljačine ni ne pomišljaju, kamoli haju za bilo koga drugog osim sebe. Još po pravilu, što je veća seljačina veći SUV vozi, "ima se može se". Da se ne zaglavi u blatu kad ide do biblioteke, valjda? Neće, sigurno nikada neće. Evo zovi mene da te odvezem do biblioteke kad god budeš poželeo.

kamper imaju

pre 2 godine

Odlicno, ako gledamo da je skoro 2t a trosi 5l/100km (1000km za 10h).
Ne bas tako odlicno kad vidimo da Bjørn Nyland u Tesli predje 1000km za 9.5h...

seljadin

pre 2 godine

obicno putujem preko lokalnih puteva, jer se na Horgosu ceka i po vise sati, moj bmw dizel trosi 3.5/3.9 litara voznje u eko-modu, preko Zrenjanina i Kikinde do Segedina, ustedim vreme, ustedim gorivo, i ustedim na naplatnim rampama, uz to i ne uspavljuje me kao autoput.

Deki

pre 2 godine

ta takav ima da puni, koji kurac. Ti takvi su oni koji "garažiraju" svoj automobil na ulicama, trotoarima, igralištima. Dakle sebična i neodgovorna marva. Ko je ikad video da marva vozi bilo šta? Marva se vozi grupnim transportnim sredstvima, prilagođenim marvenom soju.

Prvo i osnovno treba rigorozno usloviti dobijanje saobraćajne dozvole posedovanjem obezbeđenog garažnog mesta. Možda u takvom slučaju ne bi ni bili neophodni električni automobili u gradovima, a javni prevoz bi bio bolji jer više ne bi bio za najveću sirotinju.

Koliko tek poremećen treba da bude um nekoga koji će da plati auto više nego što mu vredi stan, a mnogo mu je par hiljada za garažu ili mesto u javnoj? Kako je takav debil prošao lekarski za vozačku, da ne govorim takvome dati saobraćajnu dozvolu?
(Cinique, 16. oktobar 2021 13:24)

Evo prodaj mi garažu npr na Retenziji ili kod Sava centra, na Bulevaru, u Ustaničkoj, bilo gde u centru Bg-a. Znači svi ti ljudi ne smeju po tebi da voze kola. Po tebi Beograd bi trebalo da ima saobraćaj privatnih vozila kao Pjong Jang. "Pametan" si za medalju. Onu olimpijsku zlatnu.

Ivan ZG

pre 2 godine

Manje od ovoga troši Toyota Camry 2,5 benzinac sa 210 KS.
I novi Prius.
Nađite njihove testove potrošnje na autocesti pa objavite pa ćete vidjeti iznenađenja.
Niti jedan dizel stariji od 10 godina ne troši 5 litara pri 130 km/h.
Za to je potreban automatski mjenjač sa 8 ili 9 brzina.
Tako da vi svoje bajke ostavite za uspavljivanje.

Srdjan

pre 2 godine

Takodje Yugo sa onim vecim rezervoarom od 45l za benzin koji uz malo truda moze da se stavi umesto onog od 32l i bocom od 50 litara gasa sa 80-90 na sat na autoputu i jednogrlim karburatorom opusteno prelazi oko 1400km. :-)

I usput ne kosta 50.000 evra :-)

Boris

pre 2 godine

Može li da se stane baš na svakoj pumpi i dopune baterije?
Ne može.
Šta se radi kada se nađe neka pumpa sa punilicom na struju, a u redu već čekaju tri automobila?
Izvadi se šator iz gepeka i kampuje.
Električni auto je skup i nepraktičan za putovanja jer morate unapred da znate gde se nalaze pumpe koje imaju mesta za punjenje.
A ako zaglavite u nekoj koloni jedno 3 sata onda vaš jedino šlep vadi.
(rebro, 15. oktobar 2021 20:15)
@rebro
Zvuci glupo ali ze “nedaj Bože” u gepeku imati onaj mali inverter agregat za struju koji je jako mali i kompaktan i tih pa baš ako zatreba da se pomogne čovek. Inače defintivno su po tom pitanju plug in hibridi bolji, pogotovo za ove socijalne zemlje gde mi zivimo. A sto se tice autonomije koliko prelaze automobili tu su dizeli definitivno neorevaziđeni, ja sam svojevremeno sa 1.6 dizel (necu reci koji auto da ljudi ne hejtuju) otisao iz Bg do Cg i nazad u Bg sa punim kolima, klima, deca, zena… Prijatelj nas pratio u novom benzin compact Suv, on je dopunjavao na dva mesta.

Jovica

pre 2 godine

Ljudi ne shvataju da nekima nije problem da planiraju put i dopunjuju struju jer oni ne zagadjuju u tome je stos, ali ja iskreno mislim da je buducnos u elektricnim biciklama jer to nije skupo i ne mora mnogo da zagadi z. sredinu proizvodnjom kao el. auto. ali samo do nekih 10-20 km radijus kretanja.

istina

pre 2 godine

istina ziva... ja sa mojim mercedesom 2.2 dizel sa 9g menjacem sa nekih 80l rezervoarom presao od Jonkopinga do Stuttgata bez sipanja goriva ( nocu bez zastoja) oko 1310 km rezerva se upalila nekih 20-30 km pre stuttgarta

Pop

pre 2 godine

Ја сам мењао доста бензинаца али просек са пуним резервоаром износио је негде око 500/600км са вожњом у просеку 130км/ч. са додатном кантом од 20 литара пређем мало више да не пуним у италији :) када идем из француске ка Словенији.Иначе препоручио бих станарима зграда где су бар 90% власници да инсталирају један или два пуњача за ел.возила уколико имају заједнички паркинг простор. Ограничити време пуњења и поштовати га међусобно 😛

Miloje

pre 2 godine

Od Bgd, do Skoplja onomad na putu za Grčku, sa oko 25 litara (možda i litar, dva manje) 400 km noću od 12,30 do 3 sata i 30 minuta. Prosek oko 120 km/h. Nisam skidao ispod 130 uz dva espresa usput. Rezervoar na alfi gt jtd 180 ks 64 litra.
Da sam vozio stalno oko 120 km, ladno 1000 km...
Na 170 pokazuje 7,2 litra, na 130 - 5,7 lit.

Miki

pre 2 godine

Fosilna goriva nestaju. Biće ih još 40-50 godina i nema više. Struje nema dovoljno za sve automobile bez fuzionih reaktora. Oni još nisu izmišljeni i koštaće mnogo. Tako da vodonik ostaje jedini.

E Srbendo

pre 2 godine

@(Srbenda, 16. oktobar 2021 21:39)

Mogu da ti kazem po pitanju vakcinacije, imamo dr antivakserku u selu i vecina naroda se nije vakcinisala. Tuga jedno koliko je starijih od 50 umrlo samo u poslednjih mesec dana od korone. I pored toga ostali su uglavnom u fazonu, nece mene. Tuga.

zeleni talas

pre 2 godine

davno bese, jedan od najboljih automobila ikad napravljenih audi 80 1.8
sa 90 ks na otvorenom bez da imalo pazis prelazio skoro 1200 kilometara.

Ušteda

pre 2 godine

Mislim da sdi motor i manjem vozilu na otvorenom može da pređe toliko(1500km), sa jednim rezervoarom. Nikad nisam probao jel je gorivo jeftinije u okolnim zemljama. Troši od 3.6 do 4l na otvoreno.

Srbenda

pre 2 godine

Gorivo kod Lukašenka 80 din?!? Plus nije proglasio pamdemiju 2 godine niti juri narod da se vakciniše?! Posle kažu diktator...
(Srbenda, 16. oktobar 2021 21:39)

pa prosto je, zaključak se sam nameće: srbistanci, pravac kod njega u bolji život.
(samo jaretina, 17. oktobar 2021 14:17)

Nećemo nigde d'idemo al' ćemo da dovedemo Lukija da nam objasni kako napraviti slobodnu zemlju sa jevtinim dizlom a da se grejemo na sunce... Ovaj naš nije baš upućen u te stvari izgleda...

samo jaretina

pre 2 godine

Gorivo kod Lukašenka 80 din?!? Plus nije proglasio pamdemiju 2 godine niti juri narod da se vakciniše?! Posle kažu diktator...
(Srbenda, 16. oktobar 2021 21:39)

pa prosto je, zaključak se sam nameće: srbistanci, pravac kod njega u bolji život.

lilly alen

pre 2 godine

Kakve ribolovacke price 4l, 5l na 100km???
C4 picasso 2016.god. 1,6 blue HDI 88kW. Gradska voznja 7,5-8l pri prosecnoj brzini 18-20km/h. Autoput bude oko 7-8l pri prosecnoj brzini 100+ km/h, a to je 140 kroz Srb a 150 kroz Hrv i Slo. Leti ukljucena klima a kad se zimi stavi thule za skije jos 1l vise. Na regionalnom putu bude manje, ali retko se vozi.

bVb

pre 2 godine

Svi oduševljeni sa dizlom sa 75l punjenje naspram 5.5kg za skoro istu km......zanimljivo.
(bVb, 16. oktobar 2021 09:27)
Dizel ne moze da se zapali i pobije pola stambene lamele.
(Hunting, 16. oktobar 2021 12:32)

Ma jok, zapaljeni silni autobusi po autoputevima su od opušaka verovatno, ma 'ajte molim Vas. Tako su i vozovi za neke bili opasni, za struju da ne pričam.....a za divljake neandertalce i vatra od groma tek šta je bila.......ihaaaaaj.

Laki

pre 2 godine

Sve zavisi od kvaliteta goriva koji se koristi , sa gorivom kupljenim na Shell pumpi u Madjarskoj ,moj auto predje 1.250 km sa napunjenim rezervoarom, a gorivo sa NIS-ove pumpe u istim uslovima voznje i na istim relacijama mi jedva obezbedi 1.000 km. Kad mislim na uslove ne mislim samo kad je voznja u pitanju vec i mirovanje auta , NIS-ovo gorivo kao da isparava , a Shell-ovo ne.

Dejan

pre 2 godine

@(Cinique, 17. oktobar 2021 13:52)

Hoćeš taksijem možda Kopaonika, Zlatibora, Subotice? Hoćeš na posao npr iz Kaluđerice u Zemun autobusom? Može ako kreneš oko 5 ujutro, možda do 8 i stigneš na posao a vratićeš se sa posla negde taman na neki dnevnik. Vidim "isijava pamet" iz tebe. Automobil nije luksuz već potreba. Ono što treba Beogradu je mnogo bolji gradski arhitekta. Jel ti vidiš šta se radi recimo na Vračaru. Investitor kupi dve tri stare kuće za koje će vlasnicima dati nekoliko stanova i na tom placu pdigne zgradu sa najmanje 30 tak stanova. Ulice ostale uske male i to što su jednosmerne ne pomaže da se provlačiš ni Smartom od parkiranih vozila. Na svakom slobodnom parčetu zemlje u užem i širem centru Beograda se nešto zida, a ulična infrastruktura se ne može proširiti. Tu je srž problema grad treba da se širi ka spolja a ne da se zatrpava ući i širi centar novim zgradama i brojem stanovnika, posledično i brojem vozila. Što se ostalog tiče, to što si ti isfrustriran pa nemaš kintu da kupiš ni bickil a kamoli auto pa si našao da iskazuješ svoje frustracije u auto rubrici nisam ti ja kriv.

Rade

pre 2 godine

Ako sa električnim autom zaglavite u nekoj koloni jedno 3 sata onda vaš jedino šlep vadi.
(rebro, 15. oktobar 2021 20:15)

Ovo nema veze s mozgom, jer je potpuno suprotno - električni auto troši skoro 0 energije kad stoji (samo na svetla i ako treba malo da održava temperaturu u kabini), dok SUS troši gorivo sve vreme dok vergla u mestu, pa će pre šlep da radi za SUS koji je potrošio svo gorivo u prazno, nego za EV koji je maltene kao ugašen sve vreme...

Lucky

pre 2 godine

O cemu vi pisete i sta komentarisete???????
Radi se o tome da fosilna goriva ubrzano izbacujemo iz upotrebe i uvodimo druga. Nije poenta uporedjivanje radijusa kretanja,stavi u juga rezervoar od 200 litara i preci ce skoro 3000km.
A cena da se ceses gde te ne svrbi.
Ovo sto radi tojota je buducnost.Ubrizgate vodonik i teraj,posebna pogodnost je ako idete na izlete pa vam ne treba girivo za neku vecu kilometrazu,tada jednostavno prikacite kabal i imate struju gde god hocete.To je buducnost a jos kada se naprave minijaturni katalizatori za odvajanje vodonika od vode ,to ce biti kraj price o pogonskom gorivu za prevozna sredstva.Ostaje samo elektricna energija za pogon vozova u vakumskim tunelima . Tada ce i avioni da zavrse svoju misiju,jer ovi vozovi ce se kretati brzinama od 8000km/h o cemu avioni mogu samo da sanjaju.

kamper imaju

pre 2 godine

Odlicno, ako gledamo da je skoro 2t a trosi 5l/100km (1000km za 10h).
Ne bas tako odlicno kad vidimo da Bjørn Nyland u Tesli predje 1000km za 9.5h...

rebro

pre 2 godine

Može li da se stane baš na svakoj pumpi i dopune baterije?
Ne može.
Šta se radi kada se nađe neka pumpa sa punilicom na struju, a u redu već čekaju tri automobila?
Izvadi se šator iz gepeka i kampuje.
Električni auto je skup i nepraktičan za putovanja jer morate unapred da znate gde se nalaze pumpe koje imaju mesta za punjenje.
A ako zaglavite u nekoj koloni jedno 3 sata onda vaš jedino šlep vadi.

fensi_lik_vracar

pre 2 godine

Koliko sam minusa dobio od neke budale kad sam napomenuo da postoje dizel automobili koji opusteno prelaze 1000 km sa jednim rezervoarom

Jovica

pre 2 godine

Ljudi ne shvataju da nekima nije problem da planiraju put i dopunjuju struju jer oni ne zagadjuju u tome je stos, ali ja iskreno mislim da je buducnos u elektricnim biciklama jer to nije skupo i ne mora mnogo da zagadi z. sredinu proizvodnjom kao el. auto. ali samo do nekih 10-20 km radijus kretanja.

Mikica

pre 2 godine

EV ima smisla samo za gradsku vožnju i noću na šteker u garaži da se napuni. Sve preko toga je manji ili veći entuzijazam i egzibicionizam. Čak i da naprave jeftine i pouzdane baterije koje mogu da traju 1000km to neće rešiti problem. Ne postoji adekvatna infrastruktura za punjenje (teško da će je i biti) i ne postoje elektroenergetski kapaciteti koji bi to podržali.

Cinique

pre 2 godine

kako da ga puni neko ko živi u stanu, što je u Evropi 70% ljudi? kabl kroz prozor?
(DaLanik, 16. oktobar 2021 11:07)
Šta takav ima da puni, koji kurac. Ti takvi su oni koji "garažiraju" svoj automobil na ulicama, trotoarima, igralištima. Dakle sebična i neodgovorna marva. Ko je ikad video da marva vozi bilo šta? Marva se vozi grupnim transportnim sredstvima, prilagođenim marvenom soju.

Prvo i osnovno treba rigorozno usloviti dobijanje saobraćajne dozvole posedovanjem obezbeđenog garažnog mesta. Možda u takvom slučaju ne bi ni bili neophodni električni automobili u gradovima, a javni prevoz bi bio bolji jer više ne bi bio za najveću sirotinju.

Koliko tek poremećen treba da bude um nekoga koji će da plati auto više nego što mu vredi stan, a mnogo mu je par hiljada za garažu ili mesto u javnoj? Kako je takav debil prošao lekarski za vozačku, da ne govorim takvome dati saobraćajnu dozvolu?

Tika Taka

pre 2 godine

Ljudi, pa vi ste svi za mene umetnici. Ja još nikada u životu nisam imao auto koji sveukupno gledano troši manje od 9 litara. Istina sve benzinci i nikad nisam vozio bizela.

Spiclov

pre 2 godine

Imam dosta prijatelja koji voze el. automobile. Niti jedan koga sam pitao, nije izrazio zelju da se vrati na benzin. Ako se dopuni baterija kod kuce svako vece, u 95% slucajeva zadovoljava potrebe. Radijus ce biti problem jos neko vreme ali auto se uglavnom koristi za svakodnevne, krace relacije. Problem ce biti sa kamionskim transportom ali i to ce se vremenom resiti. Isplativiji su jeftini dizeli i benzinci za vecinu ljudi i tako ce ostati dogledno vreme. Niti jedna 'nova" tehnologija ne moze da se omasovi na pocetku. Omasovice se onda kada racunica kompletno prevagne na jednu stranu.

Miki

pre 2 godine

Fosilna goriva nestaju. Biće ih još 40-50 godina i nema više. Struje nema dovoljno za sve automobile bez fuzionih reaktora. Oni još nisu izmišljeni i koštaće mnogo. Tako da vodonik ostaje jedini.

Ušteda

pre 2 godine

Mislim da sdi motor i manjem vozilu na otvorenom može da pređe toliko(1500km), sa jednim rezervoarom. Nikad nisam probao jel je gorivo jeftinije u okolnim zemljama. Troši od 3.6 do 4l na otvoreno.

Ivan ZG

pre 2 godine

Manje od ovoga troši Toyota Camry 2,5 benzinac sa 210 KS.
I novi Prius.
Nađite njihove testove potrošnje na autocesti pa objavite pa ćete vidjeti iznenađenja.
Niti jedan dizel stariji od 10 godina ne troši 5 litara pri 130 km/h.
Za to je potreban automatski mjenjač sa 8 ili 9 brzina.
Tako da vi svoje bajke ostavite za uspavljivanje.

samo jaretina

pre 2 godine

Gorivo kod Lukašenka 80 din?!? Plus nije proglasio pamdemiju 2 godine niti juri narod da se vakciniše?! Posle kažu diktator...
(Srbenda, 16. oktobar 2021 21:39)

pa prosto je, zaključak se sam nameće: srbistanci, pravac kod njega u bolji život.

Dnjaspr

pre 2 godine

Uzmes 1.3 dizel, zamenis rezervoard na autu na 100 litara (barem u eng to nije problem zbog tehnickog) i izadjes na puteve gde je ogranicenje 50-60kmh i vozis i vozis... i vozis. Moze i sa nekim novijim malim benzincem, samo skroz nezno po gasu. I imas autonomiju milion kilometara.

Neša

pre 2 godine

За сваку фабрику и државу је битан привредни раст и повећање бруто производа. Ауто индустрија је у хипер продукцији као и већина других.те нове моделе аутомобила, телефона, беле технике и осталог мора неко да купи. Начин да нас на то натерају је нове еколошке норме али и пад квалитета који спречава дугу експлоатацију а одржавање старијих модела. Када сви пређу на ел. аутомобиле за неку годину ће причати о еколошкој катастрофи пр експлатацији литијума. Прећи ћемо на друге аутомобиле и батерије. Кад ту исцрпе идеје доћи ће на ред гориве ћелије. Ушао би у комбинацију као еколошко гориво и ТНГ и метан али им не одговара нејвећи извозник тог горива који би највише профитирао. Нема цела ова прича везе са екологијом. Само је битан профит. То је као прича као ограничење на путевима и кажњавање за прекорачење је због безбедности. Ако држава може да каже произвођачима које стандарде еколошке и безбедоносне мора да задовољава ауто може и да каже ауто не сме да има мотор који постиже више од 150 км/х.

nbb

pre 2 godine

Yaris 2004. 1.4d4d 75ks 1000kg

Gradska voznja, ujutru posao Brdo-Nbg, uvece vozikanja i izlazenja, do prodavnice, vikendom unaokolo, bez odlaska van grada. par puta preko dana spic po gradu. Da kazem iskreno da je odnos preko dana-uvece i vikendom nekih 10 do 15% na prema 85,90%.
Presao sam za 44.17 litara 1085km, to je nepunih 4.1l na 100km.

Kada sam merio gradsku dnevnu voznju, bez nekih jakih guzvi i par duzih izlazaka na magistralu, otprilike 450km iste, za istih 44 litre sam presao 1190km, tj sveo prosecnu potrosnju na ispod 4 litre mesovite voznje.


Da napomenem da je bilo dosta stani-kreni, ali i da sam pazljivo dodavao gas, menjao brzine bez odlazaka u vece obrtaje. Sve ovo je ne da hvalim auto za prodaju, vec da vam toplo preporucim auto za kupiti ga kao gradskog zvrka, koji ima fino snage i da ide lagano daleko preko 100 na sat. Pozz

Tata

pre 2 godine

Рено Мегане 2 петоро врата 2004-то 1.5 дци 82 кс са породицом Београд-Овчар бања-Жабљак- Острог- Игало- Улцињ-Будва-Бар-Подгорица-Морача-Златибор- Београд ( клима била покварена па је логично нисам укључивао ).
Потрошња била невероватних 3.8 l/100 а како има резервоар од 60 литара то значи да може да пређе преко 1500км. У локалу ми троши 5.5-6.

Hunting

pre 2 godine

Svi oduševljeni sa dizlom sa 75l punjenje naspram 5.5kg za skoro istu km......zanimljivo.
(bVb, 16. oktobar 2021 09:27)
Dizel ne moze da se zapali i pobije pola stambene lamele.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Takodje Yugo sa onim vecim rezervoarom od 45l za benzin koji uz malo truda moze da se stavi umesto onog od 32l i bocom od 50 litara gasa sa 80-90 na sat na autoputu i jednogrlim karburatorom opusteno prelazi oko 1400km. :-)

I usput ne kosta 50.000 evra :-)
(Srdjan, 16. oktobar 2021 10:28)

I usput voziš se kao na taljigama. P. S. 80 - 90 na sat na autoputu, pa tebe svi šleperi pretiču.

seljadin

pre 2 godine

obicno putujem preko lokalnih puteva, jer se na Horgosu ceka i po vise sati, moj bmw dizel trosi 3.5/3.9 litara voznje u eko-modu, preko Zrenjanina i Kikinde do Segedina, ustedim vreme, ustedim gorivo, i ustedim na naplatnim rampama, uz to i ne uspavljuje me kao autoput.

zeleni talas

pre 2 godine

davno bese, jedan od najboljih automobila ikad napravljenih audi 80 1.8
sa 90 ks na otvorenom bez da imalo pazis prelazio skoro 1200 kilometara.

Srbenda

pre 2 godine

Moja Lybra 2.4 jtd je opušteno išla preko 1000 otvoreni put. Sada sa Mondeom 2.0 tdci sam bio do Vitebska i nazad, prosečna potrošnja je bila 5.1 a rezervoar je 60 litara pa računajte. Inače gorivo u Belorusiji je 80 din litra u Ukrajini oko 100 pa po kilometru sam skoro kao električno vozilo ))).
(drajver, 16. oktobar 2021 09:32) #

Gorivo kod Lukašenka 80 din?!? Plus nije proglasio pamdemiju 2 godine niti juri narod da se vakciniše?! Posle kažu diktator...

E Srbendo

pre 2 godine

@(Srbenda, 16. oktobar 2021 21:39)

Mogu da ti kazem po pitanju vakcinacije, imamo dr antivakserku u selu i vecina naroda se nije vakcinisala. Tuga jedno koliko je starijih od 50 umrlo samo u poslednjih mesec dana od korone. I pored toga ostali su uglavnom u fazonu, nece mene. Tuga.

Milos Radunkovic

pre 2 godine

Водоник је чист "као суза", а дизел најпрљавије гориво, тако да нису за поређење.

e

pre 2 godine

Kinezi su napravili električni automobil koji sa umerenoj brzinom prelazi 400km. To i nije neka vest ali prava bomba od vesti je da se baterija napuni za 3-5 minuta, platiš i voziš dalje. Uslov je da to radiš na njihovoj punionici a tamo će te dočekati punioci koji će odvesti tvoj auto u natkrivenu platformu izvaditi praznu baterije i ugraditi drugu punu. Ceo posao za 3-5 min. To je slično kao kad kupuješ butan gas različitih kapaciteta.

@ fensi_lik_vracar

pre 2 godine

A koliko sam ja minusa dobio kad sam tvrdio da postoje benzinci sa autonomijom preko 1000 km?

Razlika je samo sto kod benzinca stalno moras da pazis a kod dizela ne. Ako ne pazis kod dizela prosecna potrosnja moze da skoci za 1L a ako ne pazis kod benzinca moze da skoci i 7L/100km.

Miloje

pre 2 godine

Od Bgd, do Skoplja onomad na putu za Grčku, sa oko 25 litara (možda i litar, dva manje) 400 km noću od 12,30 do 3 sata i 30 minuta. Prosek oko 120 km/h. Nisam skidao ispod 130 uz dva espresa usput. Rezervoar na alfi gt jtd 180 ks 64 litra.
Da sam vozio stalno oko 120 km, ladno 1000 km...
Na 170 pokazuje 7,2 litra, na 130 - 5,7 lit.

Radijator

pre 2 godine

Sećam se toga. Tvrdio si da možeš da pređeš 1000 km vozeći sve vreme 130km/h.
(samo kažem, 16. oktobar 2021 11:21)

Pa moze..automatik sa 8 brzina i dovoljno snažnim motorom. Dizel sa 250ks se vrti na 2 hiljade obrtaja na 130km/h.

Deki

pre 2 godine

ta takav ima da puni, koji kurac. Ti takvi su oni koji "garažiraju" svoj automobil na ulicama, trotoarima, igralištima. Dakle sebična i neodgovorna marva. Ko je ikad video da marva vozi bilo šta? Marva se vozi grupnim transportnim sredstvima, prilagođenim marvenom soju.

Prvo i osnovno treba rigorozno usloviti dobijanje saobraćajne dozvole posedovanjem obezbeđenog garažnog mesta. Možda u takvom slučaju ne bi ni bili neophodni električni automobili u gradovima, a javni prevoz bi bio bolji jer više ne bi bio za najveću sirotinju.

Koliko tek poremećen treba da bude um nekoga koji će da plati auto više nego što mu vredi stan, a mnogo mu je par hiljada za garažu ili mesto u javnoj? Kako je takav debil prošao lekarski za vozačku, da ne govorim takvome dati saobraćajnu dozvolu?
(Cinique, 16. oktobar 2021 13:24)

Evo prodaj mi garažu npr na Retenziji ili kod Sava centra, na Bulevaru, u Ustaničkoj, bilo gde u centru Bg-a. Znači svi ti ljudi ne smeju po tebi da voze kola. Po tebi Beograd bi trebalo da ima saobraćaj privatnih vozila kao Pjong Jang. "Pametan" si za medalju. Onu olimpijsku zlatnu.

lilly alen

pre 2 godine

Kakve ribolovacke price 4l, 5l na 100km???
C4 picasso 2016.god. 1,6 blue HDI 88kW. Gradska voznja 7,5-8l pri prosecnoj brzini 18-20km/h. Autoput bude oko 7-8l pri prosecnoj brzini 100+ km/h, a to je 140 kroz Srb a 150 kroz Hrv i Slo. Leti ukljucena klima a kad se zimi stavi thule za skije jos 1l vise. Na regionalnom putu bude manje, ali retko se vozi.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Sa BMW- om 320d prelazio sam 1000 km sa punim rezervoarom.Auto put i uključen tempomat na 130 km/h.
Zapremina rezervoara je nekih 62 litara.

Sa "Hondom Civic" 2.2 i-cdti je nemoguće preći hiljadarku samo iz razloga jer joj je rezervoar ispod vozačevog sedišta i zapremine je 35 litra !
Ali zato smo u avgustu otišli do jadranske obale na put od 400 km, a potrošila je tačno 17 litra dizela !
4,25 L/100 km. i to uz uključenu klimu i 2 srednja kofera sa letnjim stvarima u gepeku... Bruka !

Princ od Poblaća

pre 2 godine

Koliko sam minusa dobio od neke budale kad sam napomenuo da postoje dizel automobili koji opusteno prelaze 1000 km sa jednim rezervoarom
(fensi_lik_vracar, 15. oktobar 2021 18:38)

Ti minuse dobijaš zbog drugih stvari, ako do sada nisi shvatio...

Djorke

pre 2 godine

@ Spiclov, 15. oktobar 2021 18:4

Ma da, samo je potrebno malo vremena da legnu stvari.

Kada sam pocinjao da vozim, koristio sam lpg koga je bilo samo na par mesta u BG i u ponekom gradu po jedna stanica. I tada sam se naslusao prica tips "pa nemas pumpe", "a gde ces da sipas kada podjes negde", "to ti je samo za po gradu, a ostalo ces sve voziti na benzin" i ostale narodne mudrosti. U realnosti autonomija je bila kao EV danas (300km) i morao si zaista kada krenes negde prvo da pogledas gde su lpg pumpe i to je to.
Jedina razlika trenutno je vreme punjenja, ali i to se "pegla" sa svakom generacijom.

Srdjan

pre 2 godine

Takodje Yugo sa onim vecim rezervoarom od 45l za benzin koji uz malo truda moze da se stavi umesto onog od 32l i bocom od 50 litara gasa sa 80-90 na sat na autoputu i jednogrlim karburatorom opusteno prelazi oko 1400km. :-)

I usput ne kosta 50.000 evra :-)

Pop

pre 2 godine

Ја сам мењао доста бензинаца али просек са пуним резервоаром износио је негде око 500/600км са вожњом у просеку 130км/ч. са додатном кантом од 20 литара пређем мало више да не пуним у италији :) када идем из француске ка Словенији.Иначе препоручио бих станарима зграда где су бар 90% власници да инсталирају један или два пуњача за ел.возила уколико имају заједнички паркинг простор. Ограничити време пуњења и поштовати га међусобно 😛

Bogoljub

pre 2 godine

sipači za jednu crvenu dizla - kraljevi autonomije, al' autonomije novčanika. e srbi moji, bedo neopisiva.
(samo jaretina, 16. oktobar 2021 20:25)

Bednik si ti,
po tome koliko žuči
na svoj rod izlivaš.

LaleGator

pre 2 godine

Potrošnja od 5l dizela i nije neki uspeh kad postoje benzinci koji troše 3-4l.
(Clapclap, 16. oktobar 2021 08:38)
______________

da toliko benzina moze da troši smart i neki slični mikro automobili koji su teški 500kg

ubaci taj mali benzinac iz smarta u bme 7 pa da vidiš koliko će da troši u tako velikom i teškom autu 15 litara.

potrosnja od 5l na autoputu za bmw7 je odlična sobzirom da ima preko 2 tone

Boki

pre 2 godine

Samo DIZEL!
Do poslednjeg popunjenog kreveta na ONKOLOGIJI!
(Kunta bez Kinte, 16. oktobar 2021 09:51)
@Kunta
A nije ti mrsko da se ogrejes zimi u stanu na struju npr. koja se dobija iz super otrovno sagorenog uglja?? Onkologija nam je puna zbog mnogih drugih stvari a ponajmanje od dizela. Vodu i hranu smo zatrovali, sve i jedna reka Srbije je enormno zagadjena, otidji do Visnjicke Banje da osetis plavi Dunav, ili do Obrenovca kod tipa koji je tone buradi sa hemijskim otpadom zakopao u zemlju… i onda mi neko spomene dizel, uh..

Cinique

pre 2 godine

Evo prodaj mi garažu npr na Retenziji ili kod Sava centra, na Bulevaru, u Ustaničkoj, bilo gde u centru Bg-a. Znači svi ti ljudi ne smeju po tebi da voze kola. Po tebi Beograd bi trebalo da ima saobraćaj privatnih vozila kao Pjong Jang. "Pametan" si za medalju. Onu olimpijsku zlatnu.
(Deki, 17. oktobar 2021 06:14)
Da, baš to znači. Hoćeš da živiš u centru "jer ti je sve na dohvat ruke"? Pa šta će ti onda automobil? Koristi taksi. Ono kad ti baš zatreba duže, rentakar. Šta će tebi električni ili bilo koji drugi automobil ako nemaš gde da ga držiš? Baš zbog vas takvih seljačina takav propis mora da se donese. Možda želiš i konje da imaš, ali nemaš štalu i baš bi ti odgovaralo da ih napasaš u parku?

A kad hitna pomoć ne može da prođe zakrčenim uskim ulicama, onda su ti oni krivi? Nego što takve seljačine ni ne pomišljaju, kamoli haju za bilo koga drugog osim sebe. Još po pravilu, što je veća seljačina veći SUV vozi, "ima se može se". Da se ne zaglavi u blatu kad ide do biblioteke, valjda? Neće, sigurno nikada neće. Evo zovi mene da te odvezem do biblioteke kad god budeš poželeo.

bVb

pre 2 godine

Svi oduševljeni sa dizlom sa 75l punjenje naspram 5.5kg za skoro istu km......zanimljivo.
(bVb, 16. oktobar 2021 09:27)
Dizel ne moze da se zapali i pobije pola stambene lamele.
(Hunting, 16. oktobar 2021 12:32)

Ma jok, zapaljeni silni autobusi po autoputevima su od opušaka verovatno, ma 'ajte molim Vas. Tako su i vozovi za neke bili opasni, za struju da ne pričam.....a za divljake neandertalce i vatra od groma tek šta je bila.......ihaaaaaj.

Nenad

pre 2 godine

Renault Clio 1.5 dci, 65 KS 2005.
sa punim rezervoarom Bg-Budva i nazad sa jos 4 dana voznje po primorju. Po Ibarskoj lagana voznja sa nekih 70-80 km/h bez silovanja i trosi kao upaljac. Sipao sam gorivo u povratku na Lipovici. Nisam bio siguran da li cu izdrzati do grada. Nista losiji nije ni Megane 1.5 dCi 80 KS, 2007.

Dante

pre 2 godine

Moj mali dizelas, 118d xDrive, prelazi 1.100 km na auto putu sa rezeorvarom od 52 litra.

Jos 6 godina ga teram a posle ce valjda i vaserska kola da postanu ozbiljna. :)

edge

pre 2 godine

Škoda Fabia 1.4tdi 90ks 2016 god ( službeni auto). Sa punim rezervoarom predjem oko 1000km. Jednom je prosek bio 3.8l na 100km predjenih. Uglavnom je 4.1 prosek.Ali lagana vožnja, bez žurbe. 70% autoput 30% grad.

Mad Max

pre 2 godine

Sudeci po vecini komentatora njihova vozila u proseku trose 4-5l dizela. Cemu onda tolika buka oko cene dizela (naravno da je skupo gorivo) jer pri toj potrosnji nije strasno zar ne? A ovde im i vozila koja su polovna i trose manje nego po fabrickim specifikacijama koje su ionako lazirane.

drajver

pre 2 godine

Moja Lybra 2.4 jtd je opušteno išla preko 1000 otvoreni put. Sada sa Mondeom 2.0 tdci sam bio do Vitebska i nazad, prosečna potrošnja je bila 5.1 a rezervoar je 60 litara pa računajte. Inače gorivo u Belorusiji je 80 din litra u Ukrajini oko 100 pa po kilometru sam skoro kao električno vozilo ))).

Sale

pre 2 godine

Ne razumem ove komentare ovde .pa oval motor da ubace u klia trosio bi 2l..porede auto od 900-1.100kg i auto od 2.000kg kao prvo a kao drugo prestanite sami sebe da lazete ne razumem poentu..radim sa automobilima i ta potrosnja sto vi pricate je priblizna samo pri 80km/h jedan putik i resterecen auto..ovakva kola su pre 10god tosila oko 7-10l na otvorenom..

fra

pre 2 godine

Bilo koji automobil sa ispravnim dizel motorom i rezervoarom od 50+ litara, pri normalnoj vožnji, može da pređe 1000 km sa jednim rezervoarom goriva.

brm

pre 2 godine

Ko plati auto 30+ hiljada evra, potrošnja mu je poslednja rupa na svirali. A nije mu ni bitno hoće li sa jednim punjenjem da pređe 1200 ili 700 km. Ne ide da osvaja ruski front. Ionako pumpe na autoputevima imamo na svakih 20 km.

Boris

pre 2 godine

Može li da se stane baš na svakoj pumpi i dopune baterije?
Ne može.
Šta se radi kada se nađe neka pumpa sa punilicom na struju, a u redu već čekaju tri automobila?
Izvadi se šator iz gepeka i kampuje.
Električni auto je skup i nepraktičan za putovanja jer morate unapred da znate gde se nalaze pumpe koje imaju mesta za punjenje.
A ako zaglavite u nekoj koloni jedno 3 sata onda vaš jedino šlep vadi.
(rebro, 15. oktobar 2021 20:15)
@rebro
Zvuci glupo ali ze “nedaj Bože” u gepeku imati onaj mali inverter agregat za struju koji je jako mali i kompaktan i tih pa baš ako zatreba da se pomogne čovek. Inače defintivno su po tom pitanju plug in hibridi bolji, pogotovo za ove socijalne zemlje gde mi zivimo. A sto se tice autonomije koliko prelaze automobili tu su dizeli definitivno neorevaziđeni, ja sam svojevremeno sa 1.6 dizel (necu reci koji auto da ljudi ne hejtuju) otisao iz Bg do Cg i nazad u Bg sa punim kolima, klima, deca, zena… Prijatelj nas pratio u novom benzin compact Suv, on je dopunjavao na dva mesta.

Zvr

pre 2 godine

...samo skroz nezno po gasu...
(Dnjaspr, 15. oktobar 2021 23:39)

OK za nežnost, ali nije ona najvažnija. Važnije od nežnosti je promišljanje vožnje tako da se što više očuva kinetička energija vozila (mv2/2) a to znači izbegavati usporavanje i kočenje a naročito zaustavljanje.

Neša

pre 2 godine

Vožnja el. automobilima je jeftina. Do kada? Negde sam pročitao da se u svetu vozi oko 900 miliona automobila. Šta kada ih 60-70% bude na struju. Dali postoje kapaciteti za toliku proizvodnju struje bez izgradnje atomskih centrala. Drugo za državu za i funkcionisanje je bitan prihod za budžet su akcize takse i porezi na gorivo. Ako svi odustanu od naftnih derivata te prihode će morati da prebace na novi energent koji služi za istu namenu.

DaLanik

pre 2 godine

@Spiclov: i to baš svi prijatelji imaju kuće sa garazom? kako da ga puni neko ko živi u stanu, što je u Evropi 70% ljudi? kabl kroz prozor?

samo kažem

pre 2 godine

Koliko sam minusa dobio od neke budale kad sam napomenuo da postoje dizel automobili koji opusteno prelaze 1000 km sa jednim rezervoarom
(fensi_lik_vracar, 15. oktobar 2021 18:38)

Sećam se toga. Tvrdio si da možeš da pređeš 1000 km vozeći sve vreme 130km/h.

XXL

pre 2 godine

Ko se seća šezdesetih godina prošlog veka znaće da je i u Srbiji bila smanjena autonomija vozila sa fosilnim gorivima jer nije bilo benzinskih pumpi ali se puno ulagalo da se izgrade. Neko je bio svedok tome vremenu (lično JA i mnogi), a sada nas resetuju na početne postavke sa punjačima za struju kada treba da se uvedu. Zato imate nekad 'fosile' koji se protive napretku tehnologije šta da se radi ...

Sasa

pre 2 godine

Auto dugacak 4.8 m, tezak 1.65 t, na plinu trosi 9.8 litara u Novom Sadu gde su guzve svaki dan. Evidenciju vodim kroz aplikaciju, a podatke unosim po pistolju, ne sa borda.

ekonomski tigrić

pre 2 godine

Moj Chevrolet Cruze 1.6 ls benzinac je kralj autonomije........ 10 lit za 75 km (bolje bi mi bilo da trčim)
Nego sva sreća pa je benzin nikad jeftiniji!

Milan

pre 2 godine

@Neša
U kini u kojoj se prodaje najviše EV su restrikcije struje sa isključivanjem celih gradova od nekoliko časova dnevno. U evropi cene struje divljaju i pre zime. Je li to odgovor na vaše pitanje?

iks

pre 2 godine

Najsmesnija mi je bila situacija kad su u firmi trazili svima da napisu i potpisu koliko im trose automobili, radi refundiranja troskova puta. Odmah su ovi sa 3.5-4.5 dizela, skocili na 9-10 po gradu...

Nomad

pre 2 godine

Ja vozim Citroen C4 Grand Picasso. Sa jednim rezervoarom mogu da pređem oko 900km. Rezervoar je 60l. Tako mi i bord kompjuter prikazauje prosek 6.6l/100km. Na autoputu vozim oko 130-140, lokalnim putevima koliko sme. Po gradu se ne vučem, ali se i ne trkam.
Da li može manje - može, ako bi jako pažljivo stiskao gas, vozio 10-20km/h sporije, ali čemu?

roby

pre 2 godine

Рено Мегане 2 петоро врата 2004-то 1.5 дци 82 кс са породицом Београд-Овчар бања-Жабљак- Острог- Игало- Улцињ-Будва-Бар-Подгорица-Морача-Златибор- Београд ( клима била покварена па је логично нисам укључивао ).
Потрошња била невероватних 3.8 l/100 а како има резервоар од 60 литара то значи да може да пређе преко 1500км. У локалу ми троши 5.5-6.
(Tata, 16. oktobar 2021 07:57) # Link komentara

Imam potpuno isti autombil samo je 2009 god (poslednja serija) kupljen nov na sajmu automobila. Isao sam ove godine na more Beograd-Canj i prosecna potrosnja na bordu 5.1l a stvarna potrosnja (natocio pun kad sam krenuo i kad sam se vratio takodje natocio pun) je bila 6.6l. S tim sto nikad vise necu kupiti auto ispod 2.0 i 150hp. Ovih 11 godina su pravo mucenje kad treba da se putuje dalje (da ne pominjem preticanje)...
Tako da nemoj puno da gledas sta pise na bordu...
*Doduse meni je radila klima :)

istina

pre 2 godine

istina ziva... ja sa mojim mercedesom 2.2 dizel sa 9g menjacem sa nekih 80l rezervoarom presao od Jonkopinga do Stuttgata bez sipanja goriva ( nocu bez zastoja) oko 1310 km rezerva se upalila nekih 20-30 km pre stuttgarta

Srbenda

pre 2 godine

Gorivo kod Lukašenka 80 din?!? Plus nije proglasio pamdemiju 2 godine niti juri narod da se vakciniše?! Posle kažu diktator...
(Srbenda, 16. oktobar 2021 21:39)

pa prosto je, zaključak se sam nameće: srbistanci, pravac kod njega u bolji život.
(samo jaretina, 17. oktobar 2021 14:17)

Nećemo nigde d'idemo al' ćemo da dovedemo Lukija da nam objasni kako napraviti slobodnu zemlju sa jevtinim dizlom a da se grejemo na sunce... Ovaj naš nije baš upućen u te stvari izgleda...

Laki

pre 2 godine

Sve zavisi od kvaliteta goriva koji se koristi , sa gorivom kupljenim na Shell pumpi u Madjarskoj ,moj auto predje 1.250 km sa napunjenim rezervoarom, a gorivo sa NIS-ove pumpe u istim uslovima voznje i na istim relacijama mi jedva obezbedi 1.000 km. Kad mislim na uslove ne mislim samo kad je voznja u pitanju vec i mirovanje auta , NIS-ovo gorivo kao da isparava , a Shell-ovo ne.

Dejan

pre 2 godine

@(Cinique, 17. oktobar 2021 13:52)

Hoćeš taksijem možda Kopaonika, Zlatibora, Subotice? Hoćeš na posao npr iz Kaluđerice u Zemun autobusom? Može ako kreneš oko 5 ujutro, možda do 8 i stigneš na posao a vratićeš se sa posla negde taman na neki dnevnik. Vidim "isijava pamet" iz tebe. Automobil nije luksuz već potreba. Ono što treba Beogradu je mnogo bolji gradski arhitekta. Jel ti vidiš šta se radi recimo na Vračaru. Investitor kupi dve tri stare kuće za koje će vlasnicima dati nekoliko stanova i na tom placu pdigne zgradu sa najmanje 30 tak stanova. Ulice ostale uske male i to što su jednosmerne ne pomaže da se provlačiš ni Smartom od parkiranih vozila. Na svakom slobodnom parčetu zemlje u užem i širem centru Beograda se nešto zida, a ulična infrastruktura se ne može proširiti. Tu je srž problema grad treba da se širi ka spolja a ne da se zatrpava ući i širi centar novim zgradama i brojem stanovnika, posledično i brojem vozila. Što se ostalog tiče, to što si ti isfrustriran pa nemaš kintu da kupiš ni bickil a kamoli auto pa si našao da iskazuješ svoje frustracije u auto rubrici nisam ti ja kriv.

Bogoljub

pre 2 godine

EV ima smisla samo za gradsku vožnju i noću na šteker u garaži da se napuni. Sve preko toga je manji ili veći entuzijazam i egzibicionizam. Čak i da naprave jeftine i pouzdane baterije koje mogu da traju 1000km to neće rešiti problem. Ne postoji adekvatna infrastruktura za punjenje (teško da će je i biti) i ne postoje elektroenergetski kapaciteti koji bi to podržali.
(Mikica, 16. oktobar 2021 01:16)

OK.
Ali zato je plug-in hibrid
sasvim dobar.