1. Ne bi verovali koliko Dacia se vozi u Engleskoj i Nemačkoj. Ljudi ne pate za autima za svaki dan. Imaju nešto 10 puta skuplje u garaži , a ovo koriste za svaki dan, ako polupaju u gužvi do posla neće da se cimaju. Ionako se autoputem do posla i nazad u špicu vozi 50-60 km/h pa samo da ne kisnu leđa. Vikendom se provoza neka Mečka, Porše, ...
    Zato ćete Golfa i Pasata videti samo u industrijskim oblastima kod radničke klase, jer nemaju ni para ni prostora za 2-3 auta.
    (Pera Srbin, 1. oktobar 2021 09:29)

    # Link komentara

  2. Slika i prilika ekonomije i standarda u Evropi u 21.veku. Jako je puno ljudi koji nisu u mogucnosti da kupe nesto bolje od Dacije sto ne govori toliko o Daciji vec o tome koliko ljudi imaju manje para nego pre.
    (dok ne stigne fasada i kanalizacija, 1. oktobar 2021 08:09)

    # Link komentara

  3. @(Radovan, 29. septembar 2021 06:47)

    Kako te samo ne mrzi da stalno postujes isti komentar iznova i iznova?
    Mislim ono ides logikom ako na svaku vest o Daciji zalepim taj komentar svi ce odjednom da se sloze sa mojim baljezganjem?
    (Copy-paste komentatori, 29. septembar 2021 15:42)

    # Link komentara

  4. @‘Olandjanin, 29. septembar 2021 07:58

    Prijatelju i 'zemljace', potpuno se slazem sa svim sto si napisao, a pogotovo o novom rezimu ogranicenja brzine na Holandskim auto-putevima. Ovo ovde stvarno nije normalno! Juce vozim iz Utrehta prema Amsterdamu, 5-6 traka u jednom smeru, put prav k'o strela i ravan k'o ogledalo... a svi na tempomatu na 100 na sat. Da poludis.
    Sto se tice Sandera isto se u potpunosti slazem, nije los za te pare. Ipak, da budem iskren, posto sam uvek bio i ostao 'Alfista' u srcu i dusi, ipak mi je zivot nekako prekratak da bih vozio nesto drugo (a sto mogu da platim bez da se zaduzim k'o Grcka, naravno).... Eto ...


    Iz zemlje lala, uvek vas,
    (Dobro, 29. septembar 2021 14:40)

    # Link komentara

  5. Nov auto je najbolji izbor za mene, nemam više živaca da idem često kod majstora.Ljudi svesno ili nesvesno podcenjuju nauku, tehnologiju. Svaki auto ima na stotine raznih delova i nije isto da li su ti delovi novi ili su stari 15-20 godina.Nije sve u parama, život ide, na nešto ih moraš potrošiti. Ko god može, treba da kupi nov auto,pa makar to i bila kopija Renoa, t. j. Dacia.
    (Nov auto-čuvar mojih živaca, 29. septembar 2021 11:00)

    # Link komentara

  6. Ljudi, ako taksisti voze Dačiju, to ne može biti loš auto. Zamislite tu eksploataciju, 70-80 hiljada kilometara godišnje u beogradskom saobraćajnom ludilu. I sve to te Dačije izdrže, pređu i po 600-700 hiljada pa i više bez generalne. Reno je poznat po pouzdanim motorima. Doduše, ovo je potvrđeno za legendarne 1.4 i 1.6 MPI+plin taksi mašine,koliko su izdržljivi ovi novi trocilindraši, ne znam, sa njima nemam iskustva.
    (Samo da podsetim, 29. septembar 2021 10:46)

    # Link komentara

  7. Novi Sander je u odnosu na stari narastao i to se naročito osjeti na stražnjim sjedalima i prostoru za koljena. Tako je Sandero prostraniji auto od Clija. Uz to je i viši pa se lakše ulazi i izlazi, ali i bolje "guta" rupe i penjanje na pješački. U varijanti Stepway ima i automatsko kočenje u gradu, navigaciju, stražnju kameru za parkiranje, izuzetno praktične krovne nosače, tvornički plin sa garancijom i uz sve izgleda izvana i iznutra boje od 80% automobila.
    I gle čuda, odlično se prodaje.
    Otklonjena je i najveća zamjerka što se tiče sigurnosti jer je novi Sandero na platformi novog Clija i samim time jako siguran.
    Sa novim karavanom predviđam uzlet prodaje Dacije.
    (Ivan ZG, 29. septembar 2021 10:20)

    # Link komentara

  8. @Pravedni U pravu ste, Tipo je sasvim solidan auto ali baš da je tih - nisam siguran. To je jedan od retkih automobila koji i dalje ima atmo motor koji mora da se nagazi da bi išao dobro, a onda ne može da bude tih kako god da se okrene. Takođe, Tipo jeste duži ali Stepway ima veći klirens što je za naše ulice i puteve apsolutna prednost.
    (Moca, 29. septembar 2021 09:27)

    # Link komentara

  9. Za mene lično Sandero nije interesantan. Zašto? Pa, znate ono: živim na Zapadu, par hiljada evra razlike u ceni nije problem, jednom se živi ... i sve ostale izgovore i razloge da se kupi polovan Nemac srednje klase. To i vozim.
    Ipak, ima jako puno razloga da se kupi Sandero. Lepo je dizajniran (kao i dosta Dačijinih modela), ima dovoljno dobru Renoovu mehaniku, dosta prostora i čak dosta veliki gepek. Dobro, plastika unutra nije naj-naj ali za te pare ne treba očekivati Bentli. Uz dobro održavanje može lepo da potraje. Ima ih dosta u Holandiji, stvarno se odlično prodaje, a kupci su uglavnom mladi parovi, penzioneri i ljudi kojima nije bitno koju marku voze, niti za koliko će moći da ga prodaju za par godina. Takvih ovde ima jako puno, na sreću. Bučan u kabini preko 130 km/h ???? Nije problem. Od ove godine ovde je ograničenje na svim auto putevima smanjeno na 100 km/h, na nekim mestima podalje od gradova može i 120 ali samo od 19:00 do 6:00 ujutru. Ovo se odnosi na SVE autoputeve u NL... da, i na one od 5 traka u jednom smeru! Luda neka zemlja!!
    (‘Olandjanin, 29. septembar 2021 07:58)

    # Link komentara

  10. Ako uvoznik ne upropasti opremu i cenu ko sto zna
    Fabija ce dotuci dve klase
    Golfa i sandera
    O nekim malim preskupim kao ignis i

    Sl.da ne pricam
    (Sonsi, 29. septembar 2021 07:56)

    # Link komentara

  11. Kupio sam potpuno novu Seat Ibizu FR, full led farovi, alcantara sedišta, zatamnjena stakla, 17 coli alu felge, dvozonska automatska klima i još puno toga a bio je samo 300 eura skuplji od najopremljenije Dacie Sandera. Dacia Sandero više nije jeftin auto.
    (Đoko, 27. septembar 2021 22:43)
    A šta je bilo kad si se probudio? Dakte ljudi smanjite malo….
    (Iggy, 29. septembar 2021 07:29)

    # Link komentara

  12. Pre nego što je kupio DACIA, RENO je obišao AVTOVAZ, i tamo se upoznao kako se prave jeftini auti, što ih je i spaslo od propasti - ovo su reči jednog njihovog direktora u intervju.

    DACIA je zlatna koka RENOA jer je proizvodna cena 2x niža od pristojno napravljenog auta, a ta ušteda na velikim brojevima znači spas za fabriku.
    Proizvodna cena Logana je oko 1100€, Lada Granta je 940€, a ostali evropski proizvođači imaju proizvodne cene od 2000÷3000€. Prodajna cena dobija se množenjem proizvodne cene sa koeficijentom 6 i više. Koef 6 je za obična vozila, a viši koef za takozvana premijum vozila odnosno "višu cenovnu klasu" jer su glupi kupci tražili skuplju cenu.

    Niža proizvodna cena ostvaruje se slabijim i jeftinijim konstrukcionim rešenjima, jeftinom i slabijom proizvodnom obradom, kao i upotrebljenim slabim i jeftinim materijalima, i naravno, uz jeftiniju radnu snagu industrijskog radnika za 500€ mesečno, dok je zapadno evropski plaćen 1500€.

    Uskoro, sve fabrike proizvodiće DACIA, jer vreme siromaštva dolazi.
    (Radovan, 29. septembar 2021 06:47)

    # Link komentara

  13. Ufff,bi bilo super kad bi mogao da kupim nov auto....
    (Nindžass, 29. septembar 2021 06:32)

    # Link komentara

  14. Sandero kad se napakuje bas bas u full-u izadje 13.590€.
    Zar Tipo nije bolji?
    Ono sto kod Sandera doplacujes, Tipo ima serijskii za 13.990€.
    Malo mucnite glavom, ima li veci auto za te pare, protom 32 cm duzi od Sandera. Tipo je solidno izolovan, nije bucan, bolje lezi na putu, a ima i zvucnu i termo izolaciju.
    Najbolji drug ima Sandero Stepway, svako jutro mu zalede stakla iznutra.
    Jel kapirate koliko je to jadno?
    (Pravedni, 29. septembar 2021 02:23)

    # Link komentara

  15. Moj komentar je bio u smislu da je nov auto mnogo bolji izbor nego bilo koji polovnjak. Ja placam nov auto na 5 godina 300EUR mesecno sto je za mene trosak o kome i ne razmisljam a daleko od toga da je auto neki super model. Dakle, ako imate pare za novu Dacuju, kupite je :)
    (Cica, 29. septembar 2021 01:24)

    # Link komentara

  16. Neko je pominjao da je bučan, a nekima je to bilo smešno.

    To da se oporavlja sat vremena je verovatno figurativno, ali da je bučan, bučan je. Nisam se vozio u Sanderu, jesam u Dasteru 4h neprekidno autoputem. Velika buka na 130-140, jednostavno bude naporno. E sad, možda je onaj sa početka priče komercijalista pa svaki dan juri autoputem. Ne treba odmah kritikovati tuđi stav, ne znate sve okolnosti. Naravno da je privatnim kupcima ta buka na 130 nebitna stvar, jer Sandera velika većina kupuje za neke manje kilometraže i voze ih pretežno po gradu.
    (bigi, 28. septembar 2021 22:48)

    # Link komentara

  17. @karanfilic, 28. septembar 2021 16:58;
    fiat500L ima sve to sto si nabrojao, a kosfa 11.500 €, bolje je izrade i sa kvalitetnijim materijalima.
    (gox, 28. septembar 2021 21:45)

    # Link komentara

  18. Niko ne kaže da je Dačia prodala više od 30% manje vozila nego pre dve godine! Šta to znači? Pa znači da su u ozbiljnom problemu i da je narod i u Evropi osiromašio! E sad zamislite onda koliko su drugi u problemu ako je jedan segment Dačie prvi po prodaji.
    (Ljuba, 28. septembar 2021 20:56)

    # Link komentara

  19. Koliko sve kosta sa svim doplatama? Oko 13500 evra. I na kraju ostaje samo jedno pitanje: Ima li nekog auta koji nudi sve ovo isto za manje para? Nema.
    (karanfilic, 28. septembar 2021 16:58)

    Ima, 500l. Sa plinom izađe manje.
    (Nišlija, 28. septembar 2021 19:30)

    # Link komentara

  20. @ bigi, 28. septembar 2021 12:58
    Kul, moj 307 onda spada u finije aute, ne čuje se na 130. Doduše, tad se motor vrti na visokim obrtajima, ali je ipak ugodno tih.
    (šomi, 28. septembar 2021 19:17)

    # Link komentara

  21. Danasnji Sandero je tek 10cm kraci od Golfa V ili VI, ali zato nesto siri, sa prtljaznikom 10 litara manjim od Golfa V. TCe motor od 90-100ks nudi nekih 160-170Nm u rasponu izmedju 2000 i 3500 obrtaja - taman gde treba za tecnu voznju, sto ga po performansama stavlja u rang sa nekadasnjim atmosferskim 1.6 ili 1.8, a sto je pre 10-15 godina bila okosnica prodaje vozila kao sto je Golf. Tako da je po mnogo cemu danasnji Sandero blizi doskorasnjem Golfu nego sto to na prvi pogled izgleda. Neko ce postaviti pitanje koliko taj trocilindricni turbo motor moze da traje, ali to ne predstavlja stavku za razmisljanje kupcu novog auta koji ce voziti 5-6 godina pa promeniti. I jos nesto: delom zbog guzvi na putevima, delom zbog kamera i paprenih kazni, u velikom delu Evrope je voznja preko 130 postala misaona imenica. Ne radi se o E klasi ili A6 da bi se vodila polemika o buci pri 150. Uz sve gore navedeno, Sandero ako ne standardno onda uz vrlo korektu doplatu dolazi sa AEB, BLIS, Hill Start Assist i ESP, senzorima napred i pozadi, rikverc kamerom, keyless systemom, grejanjem prednjih sedista sa lumbarnim podesavanjem, automatskom klimom, automatskim brisacima, tempomatom, automatskim LED svetlima, 6 airbegova, navigacionim sa DAB, Bluetooth, Android Auto and Apple CarPlay i sto je najvaznije lakim za koriscenje... Tesko da se tu moze realno naci neka zamerka, jer auto nudi sve sto normalan covek u autu ove velicine moze da ocekuje, a sve to za manje para od konkurencije.
    (DC, 28. septembar 2021 19:09)

    # Link komentara

  22. Da, tako je, parizer i viršle za ručak ali BMW ili Audi pred kućom bez fasade. Naša realnost.
    (Silvester, 27. septembar 2021 23:40)
    Moj komša audi A6 a kuća bez krova sigurno 20 godina, samo vire brkovi armature. Lepio po ploči kojekakve kondore da ne prokišnjava na spratu, prozori na spratu zazidani blokovima na suvo da ne upada kiša i sneg. Al audi A6 bajo moj skoro pa punoletan sa crnim staklima ispred kuće, "parking" od nasutog šljunka da ne tone u blato. Al kad se pojavi u gradu - baja!
    (polovno je polovno, 28. septembar 2021 18:36)

    # Link komentara

  23. Ne znam zašto se bunite na komentare da je Dacia bučna na autoputu. Pa mnogo ozbiljnija i skuplja vozila su isto naporna za konstantnu vožnju 130 kmh. Šum vetra, buka od točkova, buka motora...
    (bigi, 28. septembar 2021 12:58)

    Misliš na onog što juri do Subotice 140km/h a onda mora sat vremena da se oporavlja od buke? Dečko je urnebesan.
    (Sasomango, 28. septembar 2021 18:22)

    # Link komentara

  24. Da se ne lazemo ovakva kola su za masu bez puno para u dzepu .
    Kod nas je sigurno da 5 miliona ljudi nemaju para ni za novu Daciju ili za raspali Fiat
    Neko se hvali da vozi Daciju jer je nekome san to isto kupiti.
    Svakako koliko para toliko i muzike.
    Ocigledno bolje ne zasluzujemo
    Taj ko vozi skupa kola sigurno da mu nije bitno koliko trosi ili koliko se kvari.
    Takvi ne voze ista kola 12 godina ili do penzije , vec ih menjaju svakih par godina.
    (Goran, 28. septembar 2021 18:17)

    # Link komentara

  25. Pozivam nadlezne da pozovu nekog strucnog da pomogne ovom Ronmou, nemam snage vise da citam nebuloze o sadrzaju kataloga i cenovnika.
    (Dzon Deda, 28. septembar 2021 18:02)

    # Link komentara

  26. Džema i leba prijatelju, parizer i viršle su odavno luksuz u Srbiji!
    (statuskan, 28. septembar 2021 11:29)

    Je li znas ti koliko kosta dzem? Odakle ti za dzem?
    (Priznaj, 28. septembar 2021 17:45)

    # Link komentara

  27. Ja to ovako gledam: jel' auto ima opciju za pogon na TNG? Ima. Jel' auto ima sevo? Ima. Jel' auto ima klimu? Ima, uz doplatu. Jel' auto ima metalik boju? Ima, uz doplatu. Jel auto ima multimediju? Ima, uz doplatu. Koliko sve kosta sa svim doplatama? Oko 13500 evra. I na kraju ostaje samo jedno pitanje: Ima li nekog auta koji nudi sve ovo isto za manje para? Nema. Dakle, zakljucak zbog cega je auto veoma prodavan u Evropi izvedite sami
    (karanfilic, 28. septembar 2021 16:58)

    # Link komentara

  28. i. Prosto mi je gadno da sedam u neki korisceni auto. Zalosno je da Srbija ima takav standard i da se o tome uopste i raspravlja.
    (cica, 28. septembar 2021 03:07)


    Lepo je sto se javljas da "zalis" Srbiju, ali da li ti znas koja je zemlja u Evropi najvece trziste polovnih auta u Evropi?!
    Pa upravo DE, naravno, kapiram i da si ubedjena da se samo u SRB kupuju polovni auti, el tako?
    Da Nemci kupuju samo novo?
    (C i n i k, 28. septembar 2021 16:41)

    # Link komentara

  29. Džema i leba prijatelju, parizer i viršle su odavno luksuz u Srbiji!
    (statuskan, 28. septembar 2021 11:29


    Ma kakvi, nema ni leba u SRB, nmj da ulepsavate SRB koju toliko mrzite, ispadate budale, kad vec pisete sovinisticke komentare onda ostanite dosledni u mrznji..
    (C i n i k, 28. septembar 2021 16:38)

    # Link komentara

  30. I have great news about Dacia Sandero!
    (James May, 28. septembar 2021 16:11)

    # Link komentara

  31. Jesu Evropljani osiromasili, ali vec 50 godina su najprodavaniji automobili oni koji su blizi jeftinijima. Moze se to i na drugi nacin protumaciti - cak i sdonja srednja klasa ima para za novi automobil (doduse, ne placaju ga svi na licu mesta).
    (jsx, 28. septembar 2021 15:09)

    # Link komentara

  32. Čak i da je tačno da je Evropa osiromašila, to ne opravdava dobru prodaju Dačije jer uvek postoji polovan Passat ili A4 kao opcija. Znači da je u pitanju nešto drugo, a to drugo je činjenica da ljudi možda ipak procenjuju da ono što Dačia nudi zadovoljava njihove potrebe i da narod ne želi da baca puno para za nešto što mu ne treba. I da su verovatno današnji automobili postali isuviše komplikovani i sa gomilom gluposti koje niti kome trebaju, niti ih ko želi da bi se sa njima baktao. Sve ono što se realno može očekivati od jednog vozila B segmenta, najnoviji Sandero to ispunjava i više nego pristojno a za neka veća očekivanja i prohteve treba u svakom slučaju posegnuti u neke druge segmente.
    (DC, 28. septembar 2021 15:03)

    # Link komentara

  33. Pukla EU načisto. 10 miliona zaposlenih Francuza ne mogu da pokriju osnovne mesečne troškove. Sve poskupljuje, a strani radnici čuvaju profit velikih biznismena jer rade za manje para nego domaći. U tom svetlu se pojavljuju sve skuplji automobili i ljudi jednostavno ne mogu da prate taj trend kupovine novih kola svakih nekoliko godina. Sandero je postao dobro rešenje jer je veoma lepo nacrtan auto koji ima garanciju i zadovoljavajuće eko norme. Ono što vozi Evropa u Srbiji je fuj.
    (Kole, 28. septembar 2021 14:57)

    # Link komentara

  34. Rumunska auto industrija. Kraj vica.
    (grubijan, 28. septembar 2021 14:48)

    # Link komentara

  35. Deojka moze da bude sa sela, ali auto mora da bude iz nemacke
    (auto, 28. septembar 2021 14:47)

    # Link komentara

  36. Tebi sreca a meni to zvuci kao horor, voziti to 12 godina, uh.
    Inace nisam iznenadjen, na tom autu nema doslovno nista, nema se sta pokvarit.
    (starmo, 28. septembar 2021 13:51) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Znas kako Starmo? Ti si jedan od onih koji ce dati za polovan BMW 6.000. evra, a on 5.500. za novi automobil sa garancijom. Ti ces ga sa "zadovoljstvom" poprsvljati i placati popravke, a on ce ga reklamirati po potrebi i bez dodatnih troskova. Zapitaj se onda, sta je horor.
    (Sasa, 28. septembar 2021 14:37)

    # Link komentara

  37. Imao sam tu sreću da pre 12 godina dobijem novog Logana kao momak od 18 godina, svi su me zadirkivali zbog toga, ali 12 godina kasnije ja i dalje vozim tog Logana jedino sto sam menjao su gume i kočnice,nema gde me nije odvezla, a svi ostali promenili i kola i majstora i naplaćali se ko zna koliko. Sledeće godine uzimam novog Stepwaya, pa sam opet miran deceniju plus.


    Tebi sreca a meni to zvuci kao horor, voziti to 12 godina, uh.
    Inace nisam iznenadjen, na tom autu nema doslovno nista, nema se sta pokvarit.
    (starmo, 28. septembar 2021 13:51)

    # Link komentara

  38. Ne znam zašto se bunite na komentare da je Dacia bučna na autoputu. Pa mnogo ozbiljnija i skuplja vozila su isto naporna za konstantnu vožnju 130 kmh. Šum vetra, buka od točkova, buka motora...
    (bigi, 28. septembar 2021 12:58)

    # Link komentara

  39. Cena između ostalog zavisi i od količine opreme, kojom ovaj auto nije nafilovan, a pri čemu ono što dobijaš od opreme realno zadovoljava veliku većinu kupaca. Ono što kupiš za ovu cenu je svakako kvalitetno.
    (Dejan, 28. septembar 2021 12:32)

    # Link komentara

  40. @Tvoja pričica je toliko besmislena da su me zabolele i oči i glava dok sam je čitao.
    (Dole sektaši! 😁, 27. septembar 2021 23:19)


    Ne znam kakav je Sandero i koja generacija je u pitanju, ali ako je kao prva generacija Duster-a, onda mu nije prica skroz besmislena.
    Vozio sam Dastera 1.6 benzin prva generacija kao sluzbeni. Sve OK za 4x4 auto za te pare (da ne budem shvacen pogresno,mislim da vredi svaki dinar), ali buka na otvorenom putu me ubijala. Cujes motor, menjac, diferencijale ... sve sta se okrece ce cuje , pa kada ga poteras brze (kao da je sluzbeni :))) stvarno je smetalo.
    Mada to je bila prva generacija i drugi tip auta, 100% su dosta stvari ispeglali do sada, pa nije merodavno iskustvo.
    (Djorke, 28. septembar 2021 12:07)

    # Link komentara

  41. Imao sam tu sreću da pre 12 godina dobijem novog Logana kao momak od 18 godina, svi su me zadirkivali zbog toga, ali 12 godina kasnije ja i dalje vozim tog Logana jedino sto sam menjao su gume i kočnice,nema gde me nije odvezla, a svi ostali promenili i kola i majstora i naplaćali se ko zna koliko. Sledeće godine uzimam novog Stepwaya, pa sam opet miran deceniju plus.
    (Henrique Hilario, 28. septembar 2021 11:55)

    # Link komentara

  42. Dacija da iole valja, bila bi koriscena za Oko Sokolovo :))) Pozdrav
    (Mile, 28. septembar 2021 11:54)

    # Link komentara

  43. Video sam ove godine sudar Sandera mozda star 1-2god i Fiata 500 L ona prva serija.
    Fiat je RAZBIO Sandera!

    Bezbednost je ipak treba da je najvaznija stavka kod automobila!
    (Komsa sa prvog, 27. septembar 2021 23:48)

    Naravno. Slažem se. Ja vozim Yarisa 2018. (prodavao se kod nas do početka 2021) koji ima 5 zvezdica na NCAP-u (test iz 2017), a ako tamo pogledaš detaljne rezultate (pa i slike testnih lutki), videćeš na jednoj od njih i lutku odraslog putnika kojoj su neki delovi tela obojeni u crvenu boju (gore ne može).

    Sandero Stepway na testu u 2021. ima 2 zvezdice i nema testne lutke odraslih putnika sa delovima tela u crvenoj boji.
    (u poznim godinama i povremenoj dilemi ..., 28. septembar 2021 11:36)

    # Link komentara

  44. Auto koji na NCAP testu ima jedva 2 (dvojku)
    Zna se - auto za siromasne. :(
    (Mirko, 28. septembar 2021 00:10) 

    Svake godine se pooštravaju kriterijumi na testovima i nije jednostavno dobiti 4 ili 5 zvezdica. To ispunjavaju automobili koje ne možeš da kupiš za 12000 eura.
    Kada bi bilo koji auto pa makar iz premium klase iz 2010 godine sada testirali, ne bi dobio ni te 2 zvezdice a tada je dobio čistu peticu.
    Ne treba porediti babe i žabe, kao što ne treba porediti Daciu 2020. godište sa ovom novom o kojoj je reč u tekstu.
    (Srećko, 28. septembar 2021 11:34)

    # Link komentara

  45. Da, tako je, parizer i viršle za ručak ali BMW ili Audi pred kućom bez fasade. Naša realnost.
    (Silvester, 27. septembar 2021 23:40)

    Džema i leba prijatelju, parizer i viršle su odavno luksuz u Srbiji!
    (statuskan, 28. septembar 2021 11:29)

    # Link komentara

  46. Video sam ove godine sudar Sandera mozda star 1-2god i Fiata 500 L ona prva serija.
    Fiat je RAZBIO Sandera!

    Bezbednost je ipak treba da je najvaznija stavka kod automobila!
    (Komsa sa prvog, 27. septembar 2021 23:48)

    Nije lepo lagati!
    (academicon, 28. septembar 2021 11:17)

    # Link komentara

  47. @Prosto mi je gadno da sedam u neki korisceni auto. Zalosno je da Srbija ima takav standard i da se o tome uopste i raspravlja.
    (cica, 28. septembar 2021 03:07)

    Bila jedna druga vest pre neki dan o Norveskoj kako prelazi na el. vozila skroz, a onda poslednji pasus teksta kaze: "u ovoj godini sedam od osam automobilia koji su registrovani u Norveskoj su POLOVNI".

    To je jedna od najbogatijih zemalja Evrope.
    (Ne cveta cvetje ni u vase preduzetje, 28. septembar 2021 11:11)

    # Link komentara

  48. Ne treba zaboraviti da je reč o novom Sanderu koji nema nikakve veze sa prošlim modelom. Novi je napravljen na najnovijoj Renoovoj platformi dok su ranije koristili one koje su prevaziđene kod Renoa.
    Znači sasvim druga priča.
    (Boki, 28. septembar 2021 11:06)

    # Link komentara

  49. Sandero danas je modrniji i bolji auto od golfa 5,6 ili pezoa 208 iz 2011-2012 ili slicnih polovnjaka a starih od 8-10 god. Da ne pominjemo kvalitet zivota i spokoj koji ti nudi nov auto, da ne pricamo o zabludama kako se 10god star dizel isplati i kome se isplati (majstorima). Na zapadu je jeftinije uzeti nov na lizing nego placati eko takse i majstore za odrzavanje starog dizela, da ne govorim o tome kako se sve teze ulazi u centart vecih gradova sa istim. Kod nas je situacija drugacija, mi smo siromasni i zato iskompleksirani, kod nas domaci auto 500L kosta 12.000 evra i prodalo se 1.000 kom u 2021 dok je u tom cenovnom rangu uvezeno 15.000 polovnih dizela sa zapada sa 400.000 km u proseku. Pa onda krece skidanje dfp, egr, itd jer se nema za odrzavanje...tuga sirotinjska.
    (Trajan Daconesku, 28. septembar 2021 11:04)

    # Link komentara

  50. Krš I to skup krš.
    (MileR, 28. septembar 2021 09:42)

    # Link komentara

  51. Budalaština, nov auto se ne kupuje za 10-15 hiljada evra. Za taj iznos se uzima BMW ili Audi iz 2010, pa neka komšije crknu.
    (Mihailo, 27. septembar 2021 20:40)

    Da, tako je, parizer i viršle za ručak ali BMW ili Audi pred kućom bez fasade. Naša realnost.
    (Silvester, 27. septembar 2021 23:40)

    Slazem se sa vama ali ne znam sta vam to toliko smeta ko sta jede i gde trosi SVOJ novac?Gledajte malo svoje dvoriste.Ljudi u Srbiji samo tudje vide i zabadaju nos u tudju gu**cu...
    (predrage, 28. septembar 2021 09:37)

    # Link komentara

  52. @VW lobisti na aparatima.....
    (saša, 27. septembar 2021 22:48)

    VW i Dacia nisu konkurencija jer ne targetiraju istu ciljnu grupu, obe marke su dobre u svojoj oblasti i za ono za sta su namenjene.
    (Debeli Stojko, 28. septembar 2021 09:36)

    # Link komentara

  53. Jer auti poskupljuju stalno.. Npr moj brat je kupio 2016 nov Tuscon za 17500 eura I to je bila kuper kupovina ...sad nov nema ispod 26000.
    Ja npr hocu neki karavan sa bar Malo modern tehnologije.. Nema ispod 40 000 eura bilo koja marka.. To su bre ogromne pare za procecnog stanovnika bilo koje zemlje
    (ja, 28. septembar 2021 09:17)

    # Link komentara

  54. Dokaznda su Evropljani praktični insavesni. Za vreme krize se štedi, bez obzira koliko para imaš!
    Takođe kažu drugi da sada kupuju jeftinije automobile da premoste ovih 3-5 godina dok hibridi koji su sada skupi ne pojeftine i ne postanu standard što je neminovno po zakonima EU.
    (Joko, 28. septembar 2021 09:14)

    # Link komentara

  55. Kad je pa dačija bila pa auto,kršina neopevana.
    (gile bg, 28. septembar 2021 09:10)

    # Link komentara

  56. Video sam ove godine sudar Sandera mozda star 1-2god i Fiata 500 L ona prva serija.
    Fiat je RAZBIO Sandera!

    Bezbednost je ipak treba da je najvaznija stavka kod automobila!
    (Komsa sa prvog, 27. septembar 2021 23:48)

    #nijesedesilo
    (Badji, 28. septembar 2021 08:47)

    # Link komentara

  57. Evropo moja.... od Golfa si dosla do Dacie sandera.... uzas.
    (fensi_lik_vracar, 28. septembar 2021 08:40)

    # Link komentara

  58. Kolega vozi stariji model star 10 godina, kupio nov, perfektno služi samo redovni servisi, provjeren 1.5 dci, jedina mana je buka na autoputu....ostalo za 10....
    (dads, 28. septembar 2021 08:34)

    # Link komentara

  59. @kobaja

    Za ovo dvoje ne znam, ali 500l sa 1.4 benzincem ne bih nikome nikada preporučio. Izuzetno, ali izuzetno naporan za vožnju. Motor nije dorastao težini vozila i to se jako oseća. Pričam o vožnji po gradu, a ne nekom jurcanju. Iskustvo je nekih 60k km po Beogradu.
    (krol, 28. septembar 2021 08:21)

    # Link komentara

  60. Pa kupuku ga mala i srednja preduzeća i onda ga salju na otpad posle 150 hiljada km...
    (marko, 28. septembar 2021 08:06)

    # Link komentara

  61. Prodaje se tako dobro prvenstveno jer je jeftin. Kvalitet je solidan, o eto dobitne kombinacije.
    (Milos Radunkovic, 27. septembar 2021 23:05)

    Nema jeftino a kvalitetno. To jos nije izmisljeno. Ko vas ubedjuje u drugo laze.
    (blicko, 28. septembar 2021 07:42)

    # Link komentara

  62. Dačija i Škoda su budućnost automobilizma.
    'Em jeftino 'em bolje od bilo kog auta na svetu.
    Ili samo zato što je jeftino a liči na skupa kola.
    (Gagi, 28. septembar 2021 07:28)

    # Link komentara

  63. @Đoko
    Pa to je neka bas dobra akcija. Seat Ibiza FR 22558€. Neko nekog zeza...
    (Nnidza, 28. septembar 2021 07:20)

    # Link komentara

  64. Video sam ove godine sudar Sandera mozda star 1-2god i Fiata 500 L ona prva serija.
    Fiat je RAZBIO Sandera!

    Bezbednost je ipak treba da je najvaznija stavka kod automobila!
    (Komsa sa prvog, 27. septembar 2021 23:48)

    Video si sudar? Ko je koga udario, pod kojim uglom, kojom brzinom su se kretali? Sigurno nisi video taj monenat nego scene posle...
    (CJC, 28. septembar 2021 07:17)

    # Link komentara

  65. Kao neko ko je službenu Dacia izvezao iz salona i samo je ja već godinama vozim tvrdim sledeće: motor i menjač su ok, ali očekujte sve ostalo: škripanje sedišta, zujanje prozora, neudobna sedišta, iskrivljena sedišta, a najveći minus je buka. Buka na auto putu pri 120-130 km/h je ogromna! Sećam se, kada smo išli u Gr na more. Dete spava, ja i žena tiše pričamo zbog deteta i apsolutno ne čujemo jedno drugo.
    (neshKO, 28. septembar 2021 07:07)

    # Link komentara

  66. Dokaz vise da je Evropa osiromasila, nista drugo..
    (1111, 27. septembar 2021 21:59)

    Ne, nego dokaz da ljudi u većini ne žele tablete na točkovima sa gomilom nepotrebne i skupe opreme. Ljudi hoće obične automobile kakve više skoro niko ne nudi.
    (Mr Majestyk, 28. septembar 2021 06:27)

    # Link komentara

  67. @Milojko

    Па зашто не вози нормално, 120-130? Неће да умре за 10 минута...
    (ф, 28. septembar 2021 06:24)

    # Link komentara

  68. Best buy u Srbiji za 12.000eur:
    1. Fiat 500L 1.4
    2. Dacia Logan Eco-G (LPG)
    3. Fiat Tipo 1.4

    Kad pogledas, uz Logan na LPG kako-tako stedis po 70din na svaki litar goriva. Na danasnju skupocu nije malo.
    (Kobaja Grande, 27. septembar 2021 23:16)

    Rentirah skoro Fiat Tipo 1.4 motor. Kakva kanta majko moja mila. Motor slab za toliki auto. Cvili i place na 130km/h. Toliko je bucan pri vecim brzinama da usi otpadaju. Zvucna izolacija nula. Neudoban. Od osnovne opreme nista. Zastareo, jeftina plastika, kurble podizaci za zadnja stakla. Od pluseva, klima i grejanje rade dobro. Potrosnja relativno mala za toliki auto. Vise ga necu ni rentirati... Ne mogu da verujem da u 2021 godini neko proizvodi ovako zastareo auto. Izviniavam se vlasnicima istih ali auto je srednja zalost.
    (Spiclov, 28. septembar 2021 06:11)

    # Link komentara

  69. Kanta.
    (panter pudlica, 27. septembar 2021 23:10)
    ajd ti sad nama napisi koji ti novi auto vozis i nemoj da lagis ovde
    (pera, 28. septembar 2021 05:45)

    # Link komentara

  70. Ja ne kapiram ljude, koji na osnovu izgleda vozila donose neke zakljucke. Ni, sandero, ni Logan, ni daster nisu neka prelepa vozila, ali zavrsavaju posao. Kupis ono sta ti odgovara. Pa kako ti se zalomi. Moj slogan jos ide, tek mu 720,000km na satu. Ne tosi ulje. Ni antifriz. I naravno sva voznja po gradu, na taksiju, na plinu. Sta reci, to je 1,6 8v...a toga vise nema... Pa posle slusajte nabedjene majstore koji kazu da plin nije dobar za auto. Meni bude smesno. Ali dobro, neko voli dizel da sipa po 170din litar, i da se igra sa turbina itd...
    (macak, 28. septembar 2021 04:55)

    # Link komentara

  71. @(Milojko, 27. septembar 2021 20:21): on za ovu izjavu, o brzini kojom vozi, treba da završi na robiji. Ja ne znam da li ljudi u Srbiji misle da je normalno voziti tom brzinom, naročito po putevima sumnjivog kvaliteta.
    (XXX, 28. septembar 2021 03:39)

    # Link komentara

  72. @(Milojko, 27. septembar 2021 20:21): on za ovu izjavu, o brzini kojom vozi, treba da završi na robiji. Ja ne znam da li ljudi u Srbiji misle da je normalno voziti tom brzinom, naročito po putevima sumnjivog kvaliteta.
    (XXX, 28. septembar 2021 03:39)

    # Link komentara

  73. @(Milojko, 27. septembar 2021 20:21): on za ovu izjavu, o brzini kojom vozi, treba da završi na robiji. Ja ne znam da li ljudi u Srbiji misle da je normalno voziti tom brzinom, naročito po putevima sumnjivog kvaliteta.
    (XXX, 28. septembar 2021 03:39)

    # Link komentara

  74. Ovo me podseca na android vs iphone. Zivim na zapadu vec duze vreme i ne razmisljam o polovnim automobilima. Uzmem ono sto mi se svidja i teram sledecih 5 godina i onda ponovo kupim nov. U svakom slucaju bih pre uzela nov jeftiniji auto nego neki polovni. Prosto mi je gadno da sedam u neki korisceni auto. Zalosno je da Srbija ima takav standard i da se o tome uopste i raspravlja.
    (cica, 28. septembar 2021 03:07)

    # Link komentara

  75. ja bih uzeo Sandero, kad znam da npr. Clio i slična konkurencija koštaju 2 puta više.
    (bigi, 27. septembar 2021 22:35)

    Koštaju 20 posto vise.
    (Raka, 28. septembar 2021 00:13)

    # Link komentara

  76. Auto koji na NCAP testu ima jedva 2 (dvojku)
    Zna se - auto za siromasne. :(
    (Mirko, 28. septembar 2021 00:10)

    # Link komentara

  77. Video sam ove godine sudar Sandera mozda star 1-2god i Fiata 500 L ona prva serija.
    Fiat je RAZBIO Sandera!

    Bezbednost je ipak treba da je najvaznija stavka kod automobila!
    (Komsa sa prvog, 27. septembar 2021 23:48)

    # Link komentara

  78. Budalaština, nov auto se ne kupuje za 10-15 hiljada evra. Za taj iznos se uzima BMW ili Audi iz 2010, pa neka komšije crknu.
    (Mihailo, 27. septembar 2021 20:40)

    Da, tako je, parizer i viršle za ručak ali BMW ili Audi pred kućom bez fasade. Naša realnost.
    (Silvester, 27. septembar 2021 23:40)

    # Link komentara

  79. Šporet.
    (kolega, 27. septembar 2021 23:27)

    # Link komentara

  80. Džaba. Može biti najprodavanija u svemiru i dalje je kanta. Pitam kolegu koji često vozi relaciju Bg-Subotica jel mu bučan auto. “Ne pitaj. Vozim 140-150 kmh i buka nesnosna, muzika ne pomaže. Kad stignem u Suboticu moram jedno pola sata-sat da iskuliram da mi se glava provetri od buke.”
    (Milojko, 27. septembar 2021 20:21)

    Tvoja pričica je toliko besmislena da su me zabolele i oči i glava dok sam je čitao.
    (Dole sektaši! 😁, 27. septembar 2021 23:19)

    # Link komentara

  81. Best buy u Srbiji za 12.000eur:
    1. Fiat 500L 1.4
    2. Dacia Logan Eco-G (LPG)
    3. Fiat Tipo 1.4

    Kad pogledas, uz Logan na LPG kako-tako stedis po 70din na svaki litar goriva. Na danasnju skupocu nije malo.
    (Kobaja Grande, 27. septembar 2021 23:16)

    # Link komentara

  82. Kanta.
    (panter pudlica, 27. septembar 2021 23:10)

    # Link komentara

  83. Prodaje se tako dobro prvenstveno jer je jeftin. Kvalitet je solidan, o eto dobitne kombinacije.
    (Milos Radunkovic, 27. septembar 2021 23:05)

    # Link komentara

  84. Sandero =Reno Clio sa jeftinijim enterijerom i slabijom zvučnom izolacijom, ali sa dosta više prostora.
    (Pera Srbin, 27. septembar 2021 23:03)

    # Link komentara

  85. ima li neki bez kompjutera, čista mehanika da bude?
    (kritičko razmišljanje, 27. septembar 2021 22:56)

    # Link komentara

  86. @samo kažem Ako Evropa kupuje nove Dacie jer je siromašna, kakvi smo onda mi koji vozimo 15 godine stare polovnjake iz te iste Evrope?
    (Moca, 27. septembar 2021 22:56)

    # Link komentara

  87. Povremeno sebe uhvatim kako razmišljam i o novom Sandero Stepway kao mogućem budućem "drugom vozilu", gradsko-prigradskom.
    Osnovna prednost mu je što u toj dužini nudi skoro najveći prostor u kabini (po merenjima moga tela, ima jedan unutra veći, a spolja kraći, koji je i skuplji jer je hibrid), sa korektnim uglom otvaranja zadnjih vrata, pa se u Sandera lako ulazi i iz njega izlazi, a unutra se ne osećam skučeno, što je bitno za svako vozilo (neverovatno je koliko vozila u B segmentu ima idiotiski mali ugao otvaranja vrata i kako su unutra ultra teskobni, a od slične bolesti pate i mnogi u SUV B segment (ne svi)).
    Ima korektnu opremu za gradsko vozilo.
    Nebitno mi, ali, ima i LED farove u vreme kada novi yaris to nema u prva tri paketa.
    Ima auto klimu u trećem (Yaris u petom paketu).
    Za smešne pare može da se doplati za detekciju vozila u mrtvom uglu, za gradsku vožnju bitno (to,svi parking senzori i kamera 350e), a BSM standardno ima tek Yaris Tokio Edition od 22.290 (taj tek ima i parking senzore).
    Ako me bole ledja, baznjak od 11k standardno ima i lumbalnu podršku za vozača (mislim da to nema kod Yarisa, samo kod Yaris Cross-a u top opremi za 24,5k).
    Rezervni točak košta manje od 1/2 cene crvenih ukrasnih nalepnica za Yarisa.
    Da nakrcam brdo opcionala, manje košta od baznog yarisa 1,0 sa 5-stepenim menjačem.
    Instrument tabla malo zastarela dizajnom, ali, jako je pregledna.U yarisu moderna i nefunkcionalna.
    Opšta ergonomija odlična.
    I zato me Sandero kopka.
    (u poznim godinama i povremenoj dilemi ..., 27. septembar 2021 22:51)

    # Link komentara

  88. VW lobisti na aparatima.....
    (saša, 27. septembar 2021 22:48)

    # Link komentara

  89. novo je novo to naš narod ne shvata
    (dragioki, 27. septembar 2021 22:45)

    # Link komentara

  90. Ne znam što se kroz komentare provlači da Srbi ne vole Dačiju. Pa Dačija je u proteklih 10 godina jedan od prodavanijih auta u Srbiji, ima učešće na tržištu daleko veće nego u zapadnoevripskim zemljama. Prema tome, Srbi vole Dačiju i ne znam otkud ideja da mi bežimo od nje.
    E sad verovatno je to posledica nižeg standarda
    (Zacvo, 27. septembar 2021 22:44)

    # Link komentara

  91. @Milojko
    Laze te prijatelj. 110km/h je na 2200 obrtaja, 130km/h 2600. 140 i 150 nikada nisam vozio jer je mimo propisa. Da uštedim 10min po ovakvim putevima? Pričam o Stepway varijanti 2021. I da, ne poredi babe i žabe i buku poredi sa konkurentima iste klase. Ne poredi limuzine sa gradskim autom! Ovo je gradski auto na 3 cilindra. Komforniji od C3, Clio-a, Corsa-e,...
    (nnidza, 27. septembar 2021 22:43)

    # Link komentara

  92. Kupio sam potpuno novu Seat Ibizu FR, full led farovi, alcantara sedišta, zatamnjena stakla, 17 coli alu felge, dvozonska automatska klima i još puno toga a bio je samo 300 eura skuplji od najopremljenije Dacie Sandera. Dacia Sandero više nije jeftin auto.
    (Đoko, 27. septembar 2021 22:43)

    # Link komentara

  93. I ja bih uzeo Sandero, kad znam da npr. Clio i slična konkurencija koštaju 2 puta više.
    (bigi, 27. septembar 2021 22:35)

    # Link komentara

  94. Šta bi se tek desilo da se prodaje i kod nas?
    (Stepway, 27. septembar 2021 22:04)

    # Link komentara

  95. Dokaz vise da je Evropa osiromasila, nista drugo..
    (1111, 27. septembar 2021 21:59)

    # Link komentara

  96. Vozim je od 2016 nova kupljena 1.5 dci sve pohvale za motor i menjac ostalo na nivou juga 45
    Potrosnja 5 l i nema toga Tita ko joj moze dovesti reglazu 100%
    (sasa, 27. septembar 2021 21:59)

    # Link komentara

  97. dominira zbog naglog siromasenja evropske populacije.
    (Neko iz mase, 27. septembar 2021 20:17)

    Evropljani nisu nista osiromasili, a narocito ne "naglo", nego uopste nisu. Tacno se po komentaru vidi ko zivi izmedju dve ulice i projektuje svoju mastu na licni dozivljaj stvarnosti. Da se malo provozas od Madjarskih do Nemackih autoputeva, neke automobile ne bi ni prepoznao.
    (Neko iz klase, 27. septembar 2021 21:57)

    # Link komentara

  98. Dvadeset dana sam kod sebe imao Daciju Sandero(onaj stariji), shvatio sam da je to, zapravo, jako skup automobil! Daleko od toga da je on bas toliko los, ali ne vredi vise od 8 hiljada evra, potpisujem.
    (peca, 27. septembar 2021 21:51)

    # Link komentara

  99. Naš narod je u dubokoj moralnoj krizi. Tako se podcenjivački odnosimo prema bilo čemu što dolazi iz zemalja bivšeg istočnog bloka da je to neverovatno. Ovaj automobil je vrhunski u svojoj klasi. Za te pare, i za garancije koje se nude. Ma neee, bolje je izdrndano švapsko ***** od 15 godina!!! Zašto? Zato što svaki majstor može da nemilosrdno krade na delovima! I ugradnji.
    (Cvrle, 27. septembar 2021 21:41)

    # Link komentara

  100. Ma to firme uzimaju uglavnom.
    (Bojan, 27. septembar 2021 21:33)

    # Link komentara

  101. Pedu
    Bojim se sa ne kontam tvoj komentar. Pa 500l je jeftiniji od Sandera. Ima nešto lošiji motor ali je enterije dosta kvalitetniji.
    (Jare u mleku, 27. septembar 2021 21:29)

    # Link komentara

  102. KAd Fiat Srbija spusti cenu na taj nivo, i 500L će da postane najprodavaniji u Evropi.

    Sviđalo se nekome ili ne, pad kriterijuma sve više uzima maha.
    Kvalitet apsolutno više ne igra nikakvu ulogu.
    Što jeftinije, to bolje.
    Da nije tako, ne bi kineska roba bila najprodavanija na planeti.
    A sve je danas kineska roba.
    (Pedu, 27. septembar 2021 21:24)

    # Link komentara

  103. Dobar znak loše ekonomije u Evropi sve je jasno nova kriza kuca na vrata.
    (mare, 27. septembar 2021 21:19)

    # Link komentara

  104. Dačhia e daleko bolji ot Mercedesa i Audio. Golf nemože da priđe ani Opel Astra, Fiat, Lada i ostalo.
    (Deja, 27. septembar 2021 21:06)

    # Link komentara

  105. Сад кад крену јеванђелисти немачке ауто индустрије да пљују по ауту...
    (Avaya, 27. septembar 2021 20:58)

    # Link komentara

  106. Sasvim pristojan automobil koji je pokazao da je ljudima ipak vazna cena i da je potrebno praviti male gradske automobile sa niskim cenama. Reno je sa Dacion napravio ono sto je VW napravio sa Skodom svojevremeno. I danas imamo da su Skode i Dacije najprodavanije u Evropi i najzahvalniji automobili. Mogu samo da zalim sto Fiat to nije uradio sa Zastavom, ili mozda Pezo, ali svakako mislim da je najveci krivac za to rat i devastacija zemlje koju smo imali devedesetih.
    (Zoran, 27. septembar 2021 20:52)

    # Link komentara

  107. Korona,izgubili ljudi ukus za lepo.Smeće od auta.
    (Guca Krtalić, 27. septembar 2021 20:50)

    # Link komentara

  108. Propala Evropa. :(
    (Smuleco, 27. septembar 2021 20:47)

    # Link komentara

  109. Jeftin a solidan, dok je nov.
    (Si, 27. septembar 2021 20:45)

    # Link komentara

  110. Budalaština, nov auto se ne kupuje za 10-15 hiljada evra. Za taj iznos se uzima BMW ili Audi iz 2010, pa neka komšije crknu.
    (Mihailo, 27. septembar 2021 20:40)

    # Link komentara

  111. Однос цене, квалитета, услуге, одржавања у поређењу са фау-ве голфом кажу да је Сандеро доста боља опција. Наравно, фау-ве секташи ће одмах скочити и рећи да голф машина, а Сандеро канта, али баш бих волео да видим аргументе за то што је Сандеро најпродаваније возило у Европи.
    (Боки, 27. septembar 2021 20:40)

    # Link komentara

  112. Aj sad Srbi da objasne Jevropljanima kako je to težak krš koji ne vredi para...
    (Čačanin, 27. septembar 2021 20:31)

    # Link komentara

  113. Evropljani su uvek bili racionalni. Nema kompleksa, kupiš Dačiju znajući da za taj novac dobijaš nov automobil, bez previše opreme(znači, kupuješ automobil a ne mobilni telefon). Provereni motori, lak za održavanje,višegodišnja garancija a uz sve to i automobil solidno izgleda. Šta će racionalnom čoveku više. Ovde kod nas kupiš novu Dačiju gledaju te kao budalu a nema pas za šta da nas ujede.
    (statuskan, 27. septembar 2021 20:29)

    # Link komentara

  114. Džaba. Može biti najprodavanija u svemiru i dalje je kanta. Pitam kolegu koji često vozi relaciju Bg-Subotica jel mu bučan auto. “Ne pitaj. Vozim 140-150 kmh i buka nesnosna, muzika ne pomaže. Kad stignem u Suboticu moram jedno pola sata-sat da iskuliram da mi se glava provetri od buke.”
    (Milojko, 27. septembar 2021 20:21)

    # Link komentara

  115. Vozači su pokazali kakav automobil žele no ne mora to biti nužno Dačia već ono što Dačia nudi uz cenu, a vozači preferiraju. Naravno da je pristupačno, održivo i isplativo vozači su rekli svoje.
    (XXL, 27. septembar 2021 20:19)

    # Link komentara

  116. Ne dominira Dacija zbog superiornog kvaliteta nego dominira zbog naglog siromasenja evropske populacije.
    (Neko iz mase, 27. septembar 2021 20:17)

    # Link komentara