Subota, 11.09.2021.

08:53

Test polovnjaka: Volkswagen Passat 1.4 TSI VIDEO

Izvor: B92

Test polovnjaka: Volkswagen Passat 1.4 TSI VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Igor

pre 2 godine

@onako

Kamera za vožnju u rikverc je ne nekim trzistime obavezni deo opreme. Primer je na svim kolima prodati u Kanadi od 2018 na ovamo. Bez obzira na nivo dodatne opreme. U americi varira od države do države. U EU očigledno i dalje nije obavezno sigurnosno sredstvo.

DC

pre 2 godine

@Radijator: realno, sve sa 300 ili 400 hiljada je veća kršina koja bi u normalnom svetu već davno završila u presi. E sad, možemo da pravimo gradaciju koja je kršina malo veća ili malo manja ali to je od prilike to.

Da objasnim

pre 2 godine

@(kimi R, 12. septembar 2021 08:32)

Da, samo duplo manje nego kod Nemaca. Nemci guraju za svakakve gluposti, koje cesto nisu ni potrebne, ali dobro.

Srđan BL

pre 2 godine

Radijator
Tu oznaku 7.5 za Golf nije izmislio taj komentator, jer je od kada je izasla facelift varijanta sedmice u upotrebi je taj naziv. Oni koji za to ne znaju nema potrebe za se oko toga raspravljaju. Za 5 i 6 se nikad nije koristio takav termin jer nikada nisu imali vidljivu promjenu iz vana, dok taj 7.5 ima drugacije blatobrane zbog drugacijih prednjih farova kao i komplet drugaciji prednji branik. Tako da su im prednji krajevi drugaciji. Kod Passata je bio taka slucaj jer je 5.5 imao dosta vizuelnih izmjena u odnosu na 5icu. A isreno i bolje zvuci nego recimo kad te neko pita koji Pezo 307 vozis? Facelift.

Teodor

pre 2 godine

@Da objasnim -- svi (većina) proizvodjaca automobila ne vrši detaljna ispitivanja svih komponenti na automobilu. Senzori su najosetljiviji i najčešće je problem sa njima kod novih automobila, ali mogu se javiti, i to ne u zanemarivom broju, i drugi ozbiljniji problemi i sa npr. motorom, menjačem u prvih nekoliko godina posedovanja auta. U svakom slučaju gubitak vremena, iako uglavnom, mada ne uvek, pokriven garancijom. To je jasno svakom ko je imao bar jedan nov automobil. Uglavnom se svi ti problemi otklone u prvih nekoliko godina upotrebe. Nije to ništa nepoznato ili mistično... Moj komentar se odnosio na probleme u upotrebi koji se javljaju kod automobilima pri kraju životnog veka i iskustvima koje ovde ljudi postavljaju. Možemo mi ovde da pišemo šta hoćemo, ali većina automobila koji se nude su sa ogromnim kilometrazama, a za to postoji razlog, zar ne? Takodje, treba znati i reci da par godina star automobil sa ~200k km nije nov i nisam siguran da je dobar izbor, a cena je povisoka zbog godišta. Sve u svemu ovaj pasat, iako trenutno ne vozim VW, ali imao sa dva nova u prošlosti, nije los i čini se da ovaj konkretan primerak "ima još života u sebi".

onako

pre 2 godine

(BDj, 11. septembar 2021 23:24)
highline izvedba koju i sam vozim ukljucuje radio sa navigacijom sto je preduslov za rikverc kameru. znaci ta kamera je sadrzana u highline izvedbi. kamera moze sa tim radiom u paketu da se poruci i za comfortline i trendline izvedbe.
nije mi jasno kako vas passsat onda nem i za comfortline i trendline izvedbe.
nije mi jasno kako vas passsat onda nema kameru?
ako vozite limuzinu a ne kombi onda je normalno da nemate peta vrata.
sve u svemu passat sa odgovarajucom opremom i motorom je odlican auto.

Radijator

pre 2 godine

pa eto nisu mislili na siromasni Balkan koji voza samo auta od preko 200 000km ,na Zapadu kad to toga dodju prodaju nama na Balkanu....zato oni nemaju problema.....
(L7, 11. septembar 2021 19:49)

Pa znam da nisu mislili na Balkan. Ali ovo je prezentacija domaćeg novinara. Ako cu da zamišljam da sam nemac ili 0,5% u našoj zemlji koji mogu da kupe ovog Pasata novog, onda mogu da pogledam istu prezentaciju na stranim portalima.
Posto je domaća prezentacija...red je da se misli o potrebama domaćih kupaca... znaci, da se iskopa takav automobil koji je prešao 400 000. Pa da se testira i prikaze servisna istorija. A ne ovaj na 78 000 km.

Lepo je mastati..ali ako ćemo realno, ovaj automobil cemo vidjati cesce na ulicama tek kad napuni 10 godina i to svi dobro znamo.

Radijator

pre 2 godine

Рестилизована верзија модела Голф 7 је 7.5 као што је некада био Пасат 5.5.
(Пилипенда, 11. septembar 2021 19:33)

Da, ali gde je onda Golf 5,5...6,5...itd?
To je samo za Pasat ustaljena forma jer su oni pravili redovno taj restajling i prilično je uočljiv. Za Golfa niko nikad nije to rekao. Pa mi deluje da je gospodin to izmislio..
valjda u svojoj želji da naglasi kako ne vozi "obicnu" sedmicu.

kimi R

pre 2 godine

@Da objasnim
Onda objasni do kraja, svi ti senzori postoje i kod drugih proizvođača iz svih ostalih država sveta. Ne samo kod Nemaca.

QwertyDGB

pre 2 godine

Mnogi pišu kako lanac na 1.2 i 1.4 tsi motorima puca, i to je bilo tačno ali su u VW u jednom trenutku (2012. god) izbacili V2 verziju tih motora (EA211) koji nemaju lanac nego kaiš i koji su pouzdani. Ti motori su zatim zamenjeni 1.0 i 1.5 tsi motorima zbog novih eko ograničenja za izduvne gasove.

BDj

pre 2 godine

B8, 2017, dizel, 190 ks, 4 x 4, highline (najviši nivo opreme), virtual tabla, automatik, full koža, trenutno na 103.000 km. Kupili smo pre 5 meseci za potrebe firme 2 identična komada, ja vozim navedenog.
Iskustva sledeća:
Odličan automobil, limuzina za put.
Dizajn savršen (barem meni). Automatik zahteva period privikavanja ali jednom kada se navikneš dosta olakšava vožnju. Npr, obilaznicu oko Bg možeš odvoziti celu samo pridržavajući volan, naravno uz upotrebu adaptivnog tempomata. Tempomat je odličan, ne reaguje previše naglo, za mene bolji nego npr. onaj na novijoj Insigniji (vozi je jedan od kolega pa smo baš upoređivali)
Gepek veliki, ali mu je visoka donja ivica, nema peta vrata pa je malo muka kad treba ubaciti više kofera. Za utehu - prilično je pravilnog oblika.
Prostora u svakom smislu dovoljno i napred i nazad. Suvozačevo sedište u fulu električno pokretno ali nema funkciju masaže. Čudno, ali sedišta su tvrda i neudobna, trebalo mi je dosta vremena da se naviknem.
Nema ni rikverc kameru, što mi je bilo veliko iznenađenje kad smo ga kupili i potpuno se slažem sa prethodnim komentarima koji ovo navode kao zamerku. Interesantno je da kolega iz firme koja je pored naše ima skoro identičnog, isto godište, isto u highline opremi i on ima kameru (nije da je sad ta kamera preko potrebna i da se bez nje ne može, ali bi za cenu koliko auto košta trebalo da bude standard). Njegov nema virtual tablu, nije 4 x 4, ali zato ima predivnu porše crvenu boju koja mu odlično stoji. Zaključak: postoji podosta varijacija i, i pored visokog nivoa opreme, dosta toga se i doplaćuje i to papreno.
Vozi se odlično, 4 x 4 omogućava da ide kao po šinama u krivinama, baš se oseti razlika pri malo oštrijoj vožnji. Potrošnja je korektna, do 6,3 l/100 km. U gradu može i preko 10 l, zavisi od stila vožnje.
Sve u svemu Passat je zaista dobar automobil, ali imam utisak da u toj klasi svaki auto sa malo više opreme (pre kupovine probao sam i Avensisa i Insigniu) zadovoljava sve potrebe, gledano i za posao a i za porodicu.

BDj

pre 2 godine

Eh da, zaboravih: elektronika zna da se zaglupi. Takođe, hvala svima koji subse potrudili da ostave svoj komentar i opišu svoja iskustva.

Da objasnim

pre 2 godine

@(Teodor, 11. septembar 2021 16:50)

Sta je problem kod novih VW i ostalih Nemaca. Imaju preterano mnogo senzora. Kompjuter brine o svemu umesto vozaca, sto i nije problem. Problem je kad neki senzor zakaze, ili se nesto sitno pokvari, kompjuter prebaci auto u safe mod, sto se desava i na autima starim po godinu dana i onda mozes da se slikas. Ides u posetu ovlascenom servisu, gubis vreme itd.

EcoCity

pre 2 godine

Imao sam 2 Passata, oba kupljena nova, oba benzinca. B5 1.8 sa 125ks i B5.5 sa V5 motorom i 175ks. Odlično me služili, kakav nesrećni TDI, to je za taxi.

Basbas

pre 2 godine

Vozim 1.5tsi. Dobro ide, troši ispod proseka. Na malim brzinama 70kmh oko 5l, na 100-130 oko 6l, grad oko 7.5l. Sve sa klimom na autu od 1250kg.
Ulje ne troši ali motor je star tek godinu dana. Za nov auto svakako logičan izbor jer je ekvivalentan dizel skuplji toliko da se većini isplati tek posle 4+ godina.
Čisto da ostavim komentar kao korisnik, jer vidim da je ovde brdo rekla kazala priča.

Пилипенда

pre 2 godine

(111, 11. septembar 2021 17:23)

Рестилизована верзија модела Голф 7 је 7.5 као што је некада био Пасат 5.5.

L7

pre 2 godine

Nije problem benzinac, nije problem ni snaga i obrtni moment istog...ali šta je sa pouzdanoscu?
Sta kad pregazi 300-400 kkm?
Realno...to je ono što većinu zanima.
Lako ćemo mi za prvih 200 000km.
To svaki auto završava bez problema..
(Radijator, 11. septembar 2021 10:39)

pa eto nisu mislili na siromasni Balkan koji voza samo auta od preko 200 000km ,na Zapadu kad to toga dodju prodaju nama na Balkanu....zato oni nemaju problema.....

L7

pre 2 godine

Mondeo je za ovo autina po svim parametrima. Udobniji, upravljiviji, jeftiniji, meni ljepsi...
(Vele, 11. septembar 2021 12:58)

i uz to sve Ford gasi Mondeo....
ak je tako u svemu bolji,sto ga ne prati prodaja..moze zeznuti VW nas na Balkanu ali kako to da i na zapadu VW zezne hrpu ljudi na malo tko hoce Mondea ???

Guliver

pre 2 godine

Dobar video ali nije naveo probleme sa motorom. Zna se za TSI i TFSI što veća konjska snaga, to brže lanac propada.
(Milan, 11. septembar 2021 10:20)

EA211 nema lanac.

111

pre 2 godine

Kupiti bilo sta iz VW koncerna a da nijendizel je svetogrdje. Dobro ok znam da nema Lamborghini Aventador na dizel a nije mi jasno zasto kad dizel ima bolji obrtni momenat.
(Baxuz, 11. septembar 2021 11:11

To je zato sto svaki benzinac ide bolje od dizela iste zapremine. Ima vise ks, a cak i ako imaju isto ks, bolje ide benzinac, jer je laksi. Podrazumeva se da su oba motora atmo ili turbo, iste generacije. Problem je i sto je dizel motor tezi, a i ne radi nezno kao benzinac.
(NeshaBg, 11. septembar 2021 12:16


Covek ti je ukazao lepo zasto je diesel savrsen motor i mnogo bolji od benzina ali ti pojma nemas ni sta je obrtni momenat ni sta je diesel motor ni kako se to odlicno vozi, sve ok, samo ti veruj da je benzinac "bolji" od diesela...
Ujedno, svi noviji diesel kotori su common rail tako da su tihi, ali ko sto napisah, nikad nisi vozio diesel to je ocigledno iz tvog komentara..

111

pre 2 godine

Sada vozim golf 7.5 1.6tdi , motor bez greske , sipaj i vozi . Odlican odnos performansi i potrosnje . Motor za preporuku !!
(das auto, 11. septembar 2021 11:02)

Sta je to Golf 7,5?
To ono...dvojka..skoro trojka.
(Radijator, 11. septembar 2021 11:53)


Xaxaxaaa evo i ja 1 x citam(cujem) za Golf 7.5 el moze neko pojasnjenje, sta je to uopste?

Teodor

pre 2 godine

Sve u svemu OK, tipičan VW. Auto ima solidnu opremu, uz nejasan razlog nedostatka zadnje kamere i elektronskog podešavanja suvozacevog sedišta... Iskreno, malo mi smetaju pojedini komentari, koji kritikuju iskustva majstora sa tsi/tfsi motorima, DSG menjačima isl. Većina ljudi ovde kupuje starije automobile, koji su prešli >=200k km, praktično aute koji su pri kraju životnog veka. Jasno je da su onda problemi sa takvim autima drugačiji od onih kad je auto nov, ili prešao

dejan lazarica

pre 2 godine

Sramota je da hajlajn nema rikverc kameru i full elektricna oba prednja sedista. Motor skroz okej 150 konja sasvim je to dovoljno. Kao polovnjak dizel 2.0 manuelac je bolja opcija.

Mile

pre 2 godine

Kad se Srbi sastanu u kafani, ne zna se ko je bolji politicar, a ko bolji selektor.
Napravljeno je preko 30 miliona Passata, ceo zapadni svet ga kupuje i kaze da je vrhunska poslovno-porodicna limuzina, a mi ovde slusamo kuloarske price kojekavih majstora da mozda neki motor nije dobar i da pucaju lanci, trose ulje...
Sa druge strane, postojeci kupci Passata u Evropi kupuju novi model cim izadje na trziste, uz komentar da im auto za 300.000 km nikada nije stao ili imao bilo kakav kvar...bas zato smo mi tu gde jesmo, a zapad je tamo gde bi mi zeleli da budemo.

Wllaxy

pre 2 godine

Lep, ali bezličan kao i svi VW. Jedino se izdvajaju donekle GTI/GTD, R i nažalost pokojni Phaeton i Scirocco koji su imali neku posebnost... Ostalo... bezveze iako ne sporim korektan kvalitet.
(Stefan, 11. septembar 2021 09:16)

Nisam ljubitelj VW brenda ali bih tu dodao i Arteon kao i nekada simpatični Corrado...

NeshaBg

pre 2 godine

Kupiti bilo sta iz VW koncerna a da nijendizel je svetogrdje. Dobro ok znam da nema Lamborghini Aventador na dizel a nije mi jasno zasto kad dizel ima bolji obrtni momenat.
(Baxuz, 11. septembar 2021 11:11

To je zato sto svaki benzinac ide bolje od dizela iste zapremine. Ima vise ks, a cak i ako imaju isto ks, bolje ide benzinac, jer je laksi. Podrazumeva se da su oba motora atmo ili turbo, iste generacije. Problem je i sto je dizel motor tezi, a i ne radi nezno kao benzinac.

Pasji Zivot

pre 2 godine

Ovakav pasat 2.0 110kw minimum.Sve ispod je nedovoljno i taj motor ne prati tezinu i performanse ovakvog auta.Taj 1.4 se raspadne nakon 100 hiljada.

RCZ

pre 2 godine

Mi kao mi , samo tdi priznajemo . Prvi 1,4 tsi motori su imali problem sa lancem , spanerom i sl. Kasnije je to otklonjeno i i taj motor je skroz ok. Nakon vise modela vw mogu da kazem da je precenjen . Osnovna varijanta sirotinjska , sa solidnom opremom suvise skup. Nekako su im sva kola postala bezkarakterna i skoro bezlicna. Makar meni. Da biste dali meritoran sud o kolima , morate promeniti puno kola . Ako vozite samo jedan brend ne mozete uvideti prednosti ostalih kola.

robokap

pre 2 godine

Vozio sam 1.2 tfsi u Audiju A3 , kupio ga novog u Porscheu 2014 . Uspeo sam nekako za dobre pare da ga prodam posle dve god dok je jos bio u garanciji . Auto pije pola flase ulja po rezervoaru . Treba bezati od vw benzinakih motora sto dalje . Sada vozim golf 7.5 1.6tdi , motor bez greske , sipaj i vozi . Odlican odnos performansi i potrosnje . Motor za preporuku !!
(das auto, 11. septembar 2021 11:02) pije i taj dobru kolicinu ulja, imam ga upravo u A3 a dizne su uzas. Najgori dizel motor koji je vw mogao da napravi u istoriji i totalno su zeznuli stvar kad su njime zamenili cuveni 1.9 TDI

Radijator

pre 2 godine

Sada vozim golf 7.5 1.6tdi , motor bez greske , sipaj i vozi . Odlican odnos performansi i potrosnje . Motor za preporuku !!
(das auto, 11. septembar 2021 11:02)

Sta je to Golf 7,5?
To ono...dvojka..skoro trojka.

das auto

pre 2 godine

Vozio sam 1.2 tfsi u Audiju A3 , kupio ga novog u Porscheu 2014 . Uspeo sam nekako za dobre pare da ga prodam posle dve god dok je jos bio u garanciji . Auto pije pola flase ulja po rezervoaru . Treba bezati od vw benzinakih motora sto dalje . Sada vozim golf 7.5 1.6tdi , motor bez greske , sipaj i vozi . Odlican odnos performansi i potrosnje . Motor za preporuku !!

Baxuz

pre 2 godine

Kupiti bilo sta iz VW koncerna a da nijendizel je svetogrdje. Dobro ok znam da nema Lamborghini Aventador na dizel a nije mi jasno zasto kad dizel ima bolji obrtni momenat.

gagi4

pre 2 godine

Uzasan motor! Lanac se lako isteze, sklon i iznenadnom pucanju, a mnogima se to desilo jos u garanciji. Cesto strada klapna gasa, turbina, a cak su i dizne problem. Sedmostrpeni suvi DSG menjac ne zahteva servisiranje, ali im je zato mehatronik nepredvidiv, a uzasno je skup, na svu srecu, moze da se reparira. Cujem da cak i ovaj motor koji ga je zamenio, 1.5tsi nije nista bolji. Steta, VW je nekada imao izvrsne benzince.

I kad

pre 2 godine

Vozio sam u firmi ovakvog passata u 1.6tdi klotara opremi (isti kao ovaj "highline" na testu). Vrlo tuzno iskustvo. Jeftino i bedno u svakom pogledu. I motorizacija i enterijer i sedista. Svetla halogena, ne vidis nista...najgori u klasi, kad sam presao na mondea preporodio sam se.

Medjutim posle sam se vozio u pravom highlinu: 190ks, virtuelna tabla, siber, koza, led svetla itd.

Potpuno drugi auto, sve pa cak i plastika od koje prave enterijer je potpuno drugi materijal. Fantastican auto. Upravljiv, brz, odlicna udobna sedista, sve sto pipnes kvalitetna.

Neverovatno je kako VW moze od istog auta da napravi i najgori i jedan od najboljih u klasi.
Steta sto ih je 90% napravljeno najjeftinije moguce.

Radijator

pre 2 godine

Nije problem benzinac, nije problem ni snaga i obrtni moment istog...ali šta je sa pouzdanoscu?
Sta kad pregazi 300-400 kkm?
Realno...to je ono što većinu zanima.
Lako ćemo mi za prvih 200 000km.
To svaki auto završava bez problema..

Sun ce

pre 2 godine

Pošto je ovo uglavnom porodično vozilo onda bi u njemu trebalo da se vozi 3-4 putnika. Zato bi i potrošnja goriva trebalo da bude malo veća od pomenute...
Inače, passat ima više vrsta stop svetala u ovoj generaciji a ova su mi najomiljenija. Takođe je unutra elegancija na visokom nivou... Samo motor i ono ispod haube ne deluje baš čist kao što je sam enterijer vozila...

dexter-lab

pre 2 godine

Ja razmatrao kupovinu Tiguana sa 1.4 tsi. Svaki majstor mi je rekao da to ne radim jer je u pitanju izuzetno los motor. Sa druge strane, u Nisu jedna taxi kompanija vozi samo pasate 1.4 i to na plin i metan, nemaju kola ispod 500.000 i svaki radi besprekorno.

Stefan

pre 2 godine

Lep, ali bezličan kao i svi VW. Jedino se izdvajaju donekle GTI/GTD, R i nažalost pokojni Phaeton i Scirocco koji su imali neku posebnost... Ostalo... bezveze iako ne sporim korektan kvalitet.

I kad

pre 2 godine

Vozio sam u firmi ovakvog passata u 1.6tdi klotara opremi (isti kao ovaj "highline" na testu). Vrlo tuzno iskustvo. Jeftino i bedno u svakom pogledu. I motorizacija i enterijer i sedista. Svetla halogena, ne vidis nista...najgori u klasi, kad sam presao na mondea preporodio sam se.

Medjutim posle sam se vozio u pravom highlinu: 190ks, virtuelna tabla, siber, koza, led svetla itd.

Potpuno drugi auto, sve pa cak i plastika od koje prave enterijer je potpuno drugi materijal. Fantastican auto. Upravljiv, brz, odlicna udobna sedista, sve sto pipnes kvalitetna.

Neverovatno je kako VW moze od istog auta da napravi i najgori i jedan od najboljih u klasi.
Steta sto ih je 90% napravljeno najjeftinije moguce.

dexter-lab

pre 2 godine

Ja razmatrao kupovinu Tiguana sa 1.4 tsi. Svaki majstor mi je rekao da to ne radim jer je u pitanju izuzetno los motor. Sa druge strane, u Nisu jedna taxi kompanija vozi samo pasate 1.4 i to na plin i metan, nemaju kola ispod 500.000 i svaki radi besprekorno.

Radijator

pre 2 godine

Nije problem benzinac, nije problem ni snaga i obrtni moment istog...ali šta je sa pouzdanoscu?
Sta kad pregazi 300-400 kkm?
Realno...to je ono što većinu zanima.
Lako ćemo mi za prvih 200 000km.
To svaki auto završava bez problema..

Stefan

pre 2 godine

Lep, ali bezličan kao i svi VW. Jedino se izdvajaju donekle GTI/GTD, R i nažalost pokojni Phaeton i Scirocco koji su imali neku posebnost... Ostalo... bezveze iako ne sporim korektan kvalitet.

gagi4

pre 2 godine

Uzasan motor! Lanac se lako isteze, sklon i iznenadnom pucanju, a mnogima se to desilo jos u garanciji. Cesto strada klapna gasa, turbina, a cak su i dizne problem. Sedmostrpeni suvi DSG menjac ne zahteva servisiranje, ali im je zato mehatronik nepredvidiv, a uzasno je skup, na svu srecu, moze da se reparira. Cujem da cak i ovaj motor koji ga je zamenio, 1.5tsi nije nista bolji. Steta, VW je nekada imao izvrsne benzince.

Radijator

pre 2 godine

Sada vozim golf 7.5 1.6tdi , motor bez greske , sipaj i vozi . Odlican odnos performansi i potrosnje . Motor za preporuku !!
(das auto, 11. septembar 2021 11:02)

Sta je to Golf 7,5?
To ono...dvojka..skoro trojka.

RCZ

pre 2 godine

Mi kao mi , samo tdi priznajemo . Prvi 1,4 tsi motori su imali problem sa lancem , spanerom i sl. Kasnije je to otklonjeno i i taj motor je skroz ok. Nakon vise modela vw mogu da kazem da je precenjen . Osnovna varijanta sirotinjska , sa solidnom opremom suvise skup. Nekako su im sva kola postala bezkarakterna i skoro bezlicna. Makar meni. Da biste dali meritoran sud o kolima , morate promeniti puno kola . Ako vozite samo jedan brend ne mozete uvideti prednosti ostalih kola.

das auto

pre 2 godine

Vozio sam 1.2 tfsi u Audiju A3 , kupio ga novog u Porscheu 2014 . Uspeo sam nekako za dobre pare da ga prodam posle dve god dok je jos bio u garanciji . Auto pije pola flase ulja po rezervoaru . Treba bezati od vw benzinakih motora sto dalje . Sada vozim golf 7.5 1.6tdi , motor bez greske , sipaj i vozi . Odlican odnos performansi i potrosnje . Motor za preporuku !!

L7

pre 2 godine

Nije problem benzinac, nije problem ni snaga i obrtni moment istog...ali šta je sa pouzdanoscu?
Sta kad pregazi 300-400 kkm?
Realno...to je ono što većinu zanima.
Lako ćemo mi za prvih 200 000km.
To svaki auto završava bez problema..
(Radijator, 11. septembar 2021 10:39)

pa eto nisu mislili na siromasni Balkan koji voza samo auta od preko 200 000km ,na Zapadu kad to toga dodju prodaju nama na Balkanu....zato oni nemaju problema.....

robokap

pre 2 godine

Vozio sam 1.2 tfsi u Audiju A3 , kupio ga novog u Porscheu 2014 . Uspeo sam nekako za dobre pare da ga prodam posle dve god dok je jos bio u garanciji . Auto pije pola flase ulja po rezervoaru . Treba bezati od vw benzinakih motora sto dalje . Sada vozim golf 7.5 1.6tdi , motor bez greske , sipaj i vozi . Odlican odnos performansi i potrosnje . Motor za preporuku !!
(das auto, 11. septembar 2021 11:02) pije i taj dobru kolicinu ulja, imam ga upravo u A3 a dizne su uzas. Najgori dizel motor koji je vw mogao da napravi u istoriji i totalno su zeznuli stvar kad su njime zamenili cuveni 1.9 TDI

Mile

pre 2 godine

Kad se Srbi sastanu u kafani, ne zna se ko je bolji politicar, a ko bolji selektor.
Napravljeno je preko 30 miliona Passata, ceo zapadni svet ga kupuje i kaze da je vrhunska poslovno-porodicna limuzina, a mi ovde slusamo kuloarske price kojekavih majstora da mozda neki motor nije dobar i da pucaju lanci, trose ulje...
Sa druge strane, postojeci kupci Passata u Evropi kupuju novi model cim izadje na trziste, uz komentar da im auto za 300.000 km nikada nije stao ili imao bilo kakav kvar...bas zato smo mi tu gde jesmo, a zapad je tamo gde bi mi zeleli da budemo.

NeshaBg

pre 2 godine

Kupiti bilo sta iz VW koncerna a da nijendizel je svetogrdje. Dobro ok znam da nema Lamborghini Aventador na dizel a nije mi jasno zasto kad dizel ima bolji obrtni momenat.
(Baxuz, 11. septembar 2021 11:11

To je zato sto svaki benzinac ide bolje od dizela iste zapremine. Ima vise ks, a cak i ako imaju isto ks, bolje ide benzinac, jer je laksi. Podrazumeva se da su oba motora atmo ili turbo, iste generacije. Problem je i sto je dizel motor tezi, a i ne radi nezno kao benzinac.

Basbas

pre 2 godine

Vozim 1.5tsi. Dobro ide, troši ispod proseka. Na malim brzinama 70kmh oko 5l, na 100-130 oko 6l, grad oko 7.5l. Sve sa klimom na autu od 1250kg.
Ulje ne troši ali motor je star tek godinu dana. Za nov auto svakako logičan izbor jer je ekvivalentan dizel skuplji toliko da se većini isplati tek posle 4+ godina.
Čisto da ostavim komentar kao korisnik, jer vidim da je ovde brdo rekla kazala priča.

BDj

pre 2 godine

B8, 2017, dizel, 190 ks, 4 x 4, highline (najviši nivo opreme), virtual tabla, automatik, full koža, trenutno na 103.000 km. Kupili smo pre 5 meseci za potrebe firme 2 identična komada, ja vozim navedenog.
Iskustva sledeća:
Odličan automobil, limuzina za put.
Dizajn savršen (barem meni). Automatik zahteva period privikavanja ali jednom kada se navikneš dosta olakšava vožnju. Npr, obilaznicu oko Bg možeš odvoziti celu samo pridržavajući volan, naravno uz upotrebu adaptivnog tempomata. Tempomat je odličan, ne reaguje previše naglo, za mene bolji nego npr. onaj na novijoj Insigniji (vozi je jedan od kolega pa smo baš upoređivali)
Gepek veliki, ali mu je visoka donja ivica, nema peta vrata pa je malo muka kad treba ubaciti više kofera. Za utehu - prilično je pravilnog oblika.
Prostora u svakom smislu dovoljno i napred i nazad. Suvozačevo sedište u fulu električno pokretno ali nema funkciju masaže. Čudno, ali sedišta su tvrda i neudobna, trebalo mi je dosta vremena da se naviknem.
Nema ni rikverc kameru, što mi je bilo veliko iznenađenje kad smo ga kupili i potpuno se slažem sa prethodnim komentarima koji ovo navode kao zamerku. Interesantno je da kolega iz firme koja je pored naše ima skoro identičnog, isto godište, isto u highline opremi i on ima kameru (nije da je sad ta kamera preko potrebna i da se bez nje ne može, ali bi za cenu koliko auto košta trebalo da bude standard). Njegov nema virtual tablu, nije 4 x 4, ali zato ima predivnu porše crvenu boju koja mu odlično stoji. Zaključak: postoji podosta varijacija i, i pored visokog nivoa opreme, dosta toga se i doplaćuje i to papreno.
Vozi se odlično, 4 x 4 omogućava da ide kao po šinama u krivinama, baš se oseti razlika pri malo oštrijoj vožnji. Potrošnja je korektna, do 6,3 l/100 km. U gradu može i preko 10 l, zavisi od stila vožnje.
Sve u svemu Passat je zaista dobar automobil, ali imam utisak da u toj klasi svaki auto sa malo više opreme (pre kupovine probao sam i Avensisa i Insigniu) zadovoljava sve potrebe, gledano i za posao a i za porodicu.

Sun ce

pre 2 godine

Pošto je ovo uglavnom porodično vozilo onda bi u njemu trebalo da se vozi 3-4 putnika. Zato bi i potrošnja goriva trebalo da bude malo veća od pomenute...
Inače, passat ima više vrsta stop svetala u ovoj generaciji a ova su mi najomiljenija. Takođe je unutra elegancija na visokom nivou... Samo motor i ono ispod haube ne deluje baš čist kao što je sam enterijer vozila...

Wllaxy

pre 2 godine

Lep, ali bezličan kao i svi VW. Jedino se izdvajaju donekle GTI/GTD, R i nažalost pokojni Phaeton i Scirocco koji su imali neku posebnost... Ostalo... bezveze iako ne sporim korektan kvalitet.
(Stefan, 11. septembar 2021 09:16)

Nisam ljubitelj VW brenda ali bih tu dodao i Arteon kao i nekada simpatični Corrado...

Teodor

pre 2 godine

Sve u svemu OK, tipičan VW. Auto ima solidnu opremu, uz nejasan razlog nedostatka zadnje kamere i elektronskog podešavanja suvozacevog sedišta... Iskreno, malo mi smetaju pojedini komentari, koji kritikuju iskustva majstora sa tsi/tfsi motorima, DSG menjačima isl. Većina ljudi ovde kupuje starije automobile, koji su prešli >=200k km, praktično aute koji su pri kraju životnog veka. Jasno je da su onda problemi sa takvim autima drugačiji od onih kad je auto nov, ili prešao

dejan lazarica

pre 2 godine

Sramota je da hajlajn nema rikverc kameru i full elektricna oba prednja sedista. Motor skroz okej 150 konja sasvim je to dovoljno. Kao polovnjak dizel 2.0 manuelac je bolja opcija.

L7

pre 2 godine

Mondeo je za ovo autina po svim parametrima. Udobniji, upravljiviji, jeftiniji, meni ljepsi...
(Vele, 11. septembar 2021 12:58)

i uz to sve Ford gasi Mondeo....
ak je tako u svemu bolji,sto ga ne prati prodaja..moze zeznuti VW nas na Balkanu ali kako to da i na zapadu VW zezne hrpu ljudi na malo tko hoce Mondea ???

EcoCity

pre 2 godine

Imao sam 2 Passata, oba kupljena nova, oba benzinca. B5 1.8 sa 125ks i B5.5 sa V5 motorom i 175ks. Odlično me služili, kakav nesrećni TDI, to je za taxi.

111

pre 2 godine

Sada vozim golf 7.5 1.6tdi , motor bez greske , sipaj i vozi . Odlican odnos performansi i potrosnje . Motor za preporuku !!
(das auto, 11. septembar 2021 11:02)

Sta je to Golf 7,5?
To ono...dvojka..skoro trojka.
(Radijator, 11. septembar 2021 11:53)


Xaxaxaaa evo i ja 1 x citam(cujem) za Golf 7.5 el moze neko pojasnjenje, sta je to uopste?

Guliver

pre 2 godine

Dobar video ali nije naveo probleme sa motorom. Zna se za TSI i TFSI što veća konjska snaga, to brže lanac propada.
(Milan, 11. septembar 2021 10:20)

EA211 nema lanac.

Pasji Zivot

pre 2 godine

Ovakav pasat 2.0 110kw minimum.Sve ispod je nedovoljno i taj motor ne prati tezinu i performanse ovakvog auta.Taj 1.4 se raspadne nakon 100 hiljada.

Baxuz

pre 2 godine

Kupiti bilo sta iz VW koncerna a da nijendizel je svetogrdje. Dobro ok znam da nema Lamborghini Aventador na dizel a nije mi jasno zasto kad dizel ima bolji obrtni momenat.

Radijator

pre 2 godine

pa eto nisu mislili na siromasni Balkan koji voza samo auta od preko 200 000km ,na Zapadu kad to toga dodju prodaju nama na Balkanu....zato oni nemaju problema.....
(L7, 11. septembar 2021 19:49)

Pa znam da nisu mislili na Balkan. Ali ovo je prezentacija domaćeg novinara. Ako cu da zamišljam da sam nemac ili 0,5% u našoj zemlji koji mogu da kupe ovog Pasata novog, onda mogu da pogledam istu prezentaciju na stranim portalima.
Posto je domaća prezentacija...red je da se misli o potrebama domaćih kupaca... znaci, da se iskopa takav automobil koji je prešao 400 000. Pa da se testira i prikaze servisna istorija. A ne ovaj na 78 000 km.

Lepo je mastati..ali ako ćemo realno, ovaj automobil cemo vidjati cesce na ulicama tek kad napuni 10 godina i to svi dobro znamo.

QwertyDGB

pre 2 godine

Mnogi pišu kako lanac na 1.2 i 1.4 tsi motorima puca, i to je bilo tačno ali su u VW u jednom trenutku (2012. god) izbacili V2 verziju tih motora (EA211) koji nemaju lanac nego kaiš i koji su pouzdani. Ti motori su zatim zamenjeni 1.0 i 1.5 tsi motorima zbog novih eko ograničenja za izduvne gasove.

Пилипенда

pre 2 godine

(111, 11. septembar 2021 17:23)

Рестилизована верзија модела Голф 7 је 7.5 као што је некада био Пасат 5.5.

Da objasnim

pre 2 godine

@(Teodor, 11. septembar 2021 16:50)

Sta je problem kod novih VW i ostalih Nemaca. Imaju preterano mnogo senzora. Kompjuter brine o svemu umesto vozaca, sto i nije problem. Problem je kad neki senzor zakaze, ili se nesto sitno pokvari, kompjuter prebaci auto u safe mod, sto se desava i na autima starim po godinu dana i onda mozes da se slikas. Ides u posetu ovlascenom servisu, gubis vreme itd.

111

pre 2 godine

Kupiti bilo sta iz VW koncerna a da nijendizel je svetogrdje. Dobro ok znam da nema Lamborghini Aventador na dizel a nije mi jasno zasto kad dizel ima bolji obrtni momenat.
(Baxuz, 11. septembar 2021 11:11

To je zato sto svaki benzinac ide bolje od dizela iste zapremine. Ima vise ks, a cak i ako imaju isto ks, bolje ide benzinac, jer je laksi. Podrazumeva se da su oba motora atmo ili turbo, iste generacije. Problem je i sto je dizel motor tezi, a i ne radi nezno kao benzinac.
(NeshaBg, 11. septembar 2021 12:16


Covek ti je ukazao lepo zasto je diesel savrsen motor i mnogo bolji od benzina ali ti pojma nemas ni sta je obrtni momenat ni sta je diesel motor ni kako se to odlicno vozi, sve ok, samo ti veruj da je benzinac "bolji" od diesela...
Ujedno, svi noviji diesel kotori su common rail tako da su tihi, ali ko sto napisah, nikad nisi vozio diesel to je ocigledno iz tvog komentara..

Srđan BL

pre 2 godine

Radijator
Tu oznaku 7.5 za Golf nije izmislio taj komentator, jer je od kada je izasla facelift varijanta sedmice u upotrebi je taj naziv. Oni koji za to ne znaju nema potrebe za se oko toga raspravljaju. Za 5 i 6 se nikad nije koristio takav termin jer nikada nisu imali vidljivu promjenu iz vana, dok taj 7.5 ima drugacije blatobrane zbog drugacijih prednjih farova kao i komplet drugaciji prednji branik. Tako da su im prednji krajevi drugaciji. Kod Passata je bio taka slucaj jer je 5.5 imao dosta vizuelnih izmjena u odnosu na 5icu. A isreno i bolje zvuci nego recimo kad te neko pita koji Pezo 307 vozis? Facelift.

BDj

pre 2 godine

Eh da, zaboravih: elektronika zna da se zaglupi. Takođe, hvala svima koji subse potrudili da ostave svoj komentar i opišu svoja iskustva.

onako

pre 2 godine

(BDj, 11. septembar 2021 23:24)
highline izvedba koju i sam vozim ukljucuje radio sa navigacijom sto je preduslov za rikverc kameru. znaci ta kamera je sadrzana u highline izvedbi. kamera moze sa tim radiom u paketu da se poruci i za comfortline i trendline izvedbe.
nije mi jasno kako vas passsat onda nem i za comfortline i trendline izvedbe.
nije mi jasno kako vas passsat onda nema kameru?
ako vozite limuzinu a ne kombi onda je normalno da nemate peta vrata.
sve u svemu passat sa odgovarajucom opremom i motorom je odlican auto.

kimi R

pre 2 godine

@Da objasnim
Onda objasni do kraja, svi ti senzori postoje i kod drugih proizvođača iz svih ostalih država sveta. Ne samo kod Nemaca.

DC

pre 2 godine

@Radijator: realno, sve sa 300 ili 400 hiljada je veća kršina koja bi u normalnom svetu već davno završila u presi. E sad, možemo da pravimo gradaciju koja je kršina malo veća ili malo manja ali to je od prilike to.

Radijator

pre 2 godine

Рестилизована верзија модела Голф 7 је 7.5 као што је некада био Пасат 5.5.
(Пилипенда, 11. septembar 2021 19:33)

Da, ali gde je onda Golf 5,5...6,5...itd?
To je samo za Pasat ustaljena forma jer su oni pravili redovno taj restajling i prilično je uočljiv. Za Golfa niko nikad nije to rekao. Pa mi deluje da je gospodin to izmislio..
valjda u svojoj želji da naglasi kako ne vozi "obicnu" sedmicu.

Igor

pre 2 godine

@onako

Kamera za vožnju u rikverc je ne nekim trzistime obavezni deo opreme. Primer je na svim kolima prodati u Kanadi od 2018 na ovamo. Bez obzira na nivo dodatne opreme. U americi varira od države do države. U EU očigledno i dalje nije obavezno sigurnosno sredstvo.

Teodor

pre 2 godine

@Da objasnim -- svi (većina) proizvodjaca automobila ne vrši detaljna ispitivanja svih komponenti na automobilu. Senzori su najosetljiviji i najčešće je problem sa njima kod novih automobila, ali mogu se javiti, i to ne u zanemarivom broju, i drugi ozbiljniji problemi i sa npr. motorom, menjačem u prvih nekoliko godina posedovanja auta. U svakom slučaju gubitak vremena, iako uglavnom, mada ne uvek, pokriven garancijom. To je jasno svakom ko je imao bar jedan nov automobil. Uglavnom se svi ti problemi otklone u prvih nekoliko godina upotrebe. Nije to ništa nepoznato ili mistično... Moj komentar se odnosio na probleme u upotrebi koji se javljaju kod automobilima pri kraju životnog veka i iskustvima koje ovde ljudi postavljaju. Možemo mi ovde da pišemo šta hoćemo, ali većina automobila koji se nude su sa ogromnim kilometrazama, a za to postoji razlog, zar ne? Takodje, treba znati i reci da par godina star automobil sa ~200k km nije nov i nisam siguran da je dobar izbor, a cena je povisoka zbog godišta. Sve u svemu ovaj pasat, iako trenutno ne vozim VW, ali imao sa dva nova u prošlosti, nije los i čini se da ovaj konkretan primerak "ima još života u sebi".

Da objasnim

pre 2 godine

@(kimi R, 12. septembar 2021 08:32)

Da, samo duplo manje nego kod Nemaca. Nemci guraju za svakakve gluposti, koje cesto nisu ni potrebne, ali dobro.

Baxuz

pre 2 godine

Kupiti bilo sta iz VW koncerna a da nijendizel je svetogrdje. Dobro ok znam da nema Lamborghini Aventador na dizel a nije mi jasno zasto kad dizel ima bolji obrtni momenat.

111

pre 2 godine

Kupiti bilo sta iz VW koncerna a da nijendizel je svetogrdje. Dobro ok znam da nema Lamborghini Aventador na dizel a nije mi jasno zasto kad dizel ima bolji obrtni momenat.
(Baxuz, 11. septembar 2021 11:11

To je zato sto svaki benzinac ide bolje od dizela iste zapremine. Ima vise ks, a cak i ako imaju isto ks, bolje ide benzinac, jer je laksi. Podrazumeva se da su oba motora atmo ili turbo, iste generacije. Problem je i sto je dizel motor tezi, a i ne radi nezno kao benzinac.
(NeshaBg, 11. septembar 2021 12:16


Covek ti je ukazao lepo zasto je diesel savrsen motor i mnogo bolji od benzina ali ti pojma nemas ni sta je obrtni momenat ni sta je diesel motor ni kako se to odlicno vozi, sve ok, samo ti veruj da je benzinac "bolji" od diesela...
Ujedno, svi noviji diesel kotori su common rail tako da su tihi, ali ko sto napisah, nikad nisi vozio diesel to je ocigledno iz tvog komentara..

Pasji Zivot

pre 2 godine

Ovakav pasat 2.0 110kw minimum.Sve ispod je nedovoljno i taj motor ne prati tezinu i performanse ovakvog auta.Taj 1.4 se raspadne nakon 100 hiljada.

L7

pre 2 godine

Mondeo je za ovo autina po svim parametrima. Udobniji, upravljiviji, jeftiniji, meni ljepsi...
(Vele, 11. septembar 2021 12:58)

i uz to sve Ford gasi Mondeo....
ak je tako u svemu bolji,sto ga ne prati prodaja..moze zeznuti VW nas na Balkanu ali kako to da i na zapadu VW zezne hrpu ljudi na malo tko hoce Mondea ???

gagi4

pre 2 godine

Uzasan motor! Lanac se lako isteze, sklon i iznenadnom pucanju, a mnogima se to desilo jos u garanciji. Cesto strada klapna gasa, turbina, a cak su i dizne problem. Sedmostrpeni suvi DSG menjac ne zahteva servisiranje, ali im je zato mehatronik nepredvidiv, a uzasno je skup, na svu srecu, moze da se reparira. Cujem da cak i ovaj motor koji ga je zamenio, 1.5tsi nije nista bolji. Steta, VW je nekada imao izvrsne benzince.

Stefan

pre 2 godine

Lep, ali bezličan kao i svi VW. Jedino se izdvajaju donekle GTI/GTD, R i nažalost pokojni Phaeton i Scirocco koji su imali neku posebnost... Ostalo... bezveze iako ne sporim korektan kvalitet.

Radijator

pre 2 godine

Sada vozim golf 7.5 1.6tdi , motor bez greske , sipaj i vozi . Odlican odnos performansi i potrosnje . Motor za preporuku !!
(das auto, 11. septembar 2021 11:02)

Sta je to Golf 7,5?
To ono...dvojka..skoro trojka.

I kad

pre 2 godine

Vozio sam u firmi ovakvog passata u 1.6tdi klotara opremi (isti kao ovaj "highline" na testu). Vrlo tuzno iskustvo. Jeftino i bedno u svakom pogledu. I motorizacija i enterijer i sedista. Svetla halogena, ne vidis nista...najgori u klasi, kad sam presao na mondea preporodio sam se.

Medjutim posle sam se vozio u pravom highlinu: 190ks, virtuelna tabla, siber, koza, led svetla itd.

Potpuno drugi auto, sve pa cak i plastika od koje prave enterijer je potpuno drugi materijal. Fantastican auto. Upravljiv, brz, odlicna udobna sedista, sve sto pipnes kvalitetna.

Neverovatno je kako VW moze od istog auta da napravi i najgori i jedan od najboljih u klasi.
Steta sto ih je 90% napravljeno najjeftinije moguce.

das auto

pre 2 godine

Vozio sam 1.2 tfsi u Audiju A3 , kupio ga novog u Porscheu 2014 . Uspeo sam nekako za dobre pare da ga prodam posle dve god dok je jos bio u garanciji . Auto pije pola flase ulja po rezervoaru . Treba bezati od vw benzinakih motora sto dalje . Sada vozim golf 7.5 1.6tdi , motor bez greske , sipaj i vozi . Odlican odnos performansi i potrosnje . Motor za preporuku !!

Mile

pre 2 godine

Kad se Srbi sastanu u kafani, ne zna se ko je bolji politicar, a ko bolji selektor.
Napravljeno je preko 30 miliona Passata, ceo zapadni svet ga kupuje i kaze da je vrhunska poslovno-porodicna limuzina, a mi ovde slusamo kuloarske price kojekavih majstora da mozda neki motor nije dobar i da pucaju lanci, trose ulje...
Sa druge strane, postojeci kupci Passata u Evropi kupuju novi model cim izadje na trziste, uz komentar da im auto za 300.000 km nikada nije stao ili imao bilo kakav kvar...bas zato smo mi tu gde jesmo, a zapad je tamo gde bi mi zeleli da budemo.

robokap

pre 2 godine

Vozio sam 1.2 tfsi u Audiju A3 , kupio ga novog u Porscheu 2014 . Uspeo sam nekako za dobre pare da ga prodam posle dve god dok je jos bio u garanciji . Auto pije pola flase ulja po rezervoaru . Treba bezati od vw benzinakih motora sto dalje . Sada vozim golf 7.5 1.6tdi , motor bez greske , sipaj i vozi . Odlican odnos performansi i potrosnje . Motor za preporuku !!
(das auto, 11. septembar 2021 11:02) pije i taj dobru kolicinu ulja, imam ga upravo u A3 a dizne su uzas. Najgori dizel motor koji je vw mogao da napravi u istoriji i totalno su zeznuli stvar kad su njime zamenili cuveni 1.9 TDI

111

pre 2 godine

Sada vozim golf 7.5 1.6tdi , motor bez greske , sipaj i vozi . Odlican odnos performansi i potrosnje . Motor za preporuku !!
(das auto, 11. septembar 2021 11:02)

Sta je to Golf 7,5?
To ono...dvojka..skoro trojka.
(Radijator, 11. septembar 2021 11:53)


Xaxaxaaa evo i ja 1 x citam(cujem) za Golf 7.5 el moze neko pojasnjenje, sta je to uopste?

Radijator

pre 2 godine

Nije problem benzinac, nije problem ni snaga i obrtni moment istog...ali šta je sa pouzdanoscu?
Sta kad pregazi 300-400 kkm?
Realno...to je ono što većinu zanima.
Lako ćemo mi za prvih 200 000km.
To svaki auto završava bez problema..

Radijator

pre 2 godine

Рестилизована верзија модела Голф 7 је 7.5 као што је некада био Пасат 5.5.
(Пилипенда, 11. septembar 2021 19:33)

Da, ali gde je onda Golf 5,5...6,5...itd?
To je samo za Pasat ustaljena forma jer su oni pravili redovno taj restajling i prilično je uočljiv. Za Golfa niko nikad nije to rekao. Pa mi deluje da je gospodin to izmislio..
valjda u svojoj želji da naglasi kako ne vozi "obicnu" sedmicu.

NeshaBg

pre 2 godine

Kupiti bilo sta iz VW koncerna a da nijendizel je svetogrdje. Dobro ok znam da nema Lamborghini Aventador na dizel a nije mi jasno zasto kad dizel ima bolji obrtni momenat.
(Baxuz, 11. septembar 2021 11:11

To je zato sto svaki benzinac ide bolje od dizela iste zapremine. Ima vise ks, a cak i ako imaju isto ks, bolje ide benzinac, jer je laksi. Podrazumeva se da su oba motora atmo ili turbo, iste generacije. Problem je i sto je dizel motor tezi, a i ne radi nezno kao benzinac.

RCZ

pre 2 godine

Mi kao mi , samo tdi priznajemo . Prvi 1,4 tsi motori su imali problem sa lancem , spanerom i sl. Kasnije je to otklonjeno i i taj motor je skroz ok. Nakon vise modela vw mogu da kazem da je precenjen . Osnovna varijanta sirotinjska , sa solidnom opremom suvise skup. Nekako su im sva kola postala bezkarakterna i skoro bezlicna. Makar meni. Da biste dali meritoran sud o kolima , morate promeniti puno kola . Ako vozite samo jedan brend ne mozete uvideti prednosti ostalih kola.

EcoCity

pre 2 godine

Imao sam 2 Passata, oba kupljena nova, oba benzinca. B5 1.8 sa 125ks i B5.5 sa V5 motorom i 175ks. Odlično me služili, kakav nesrećni TDI, to je za taxi.

Da objasnim

pre 2 godine

@(Teodor, 11. septembar 2021 16:50)

Sta je problem kod novih VW i ostalih Nemaca. Imaju preterano mnogo senzora. Kompjuter brine o svemu umesto vozaca, sto i nije problem. Problem je kad neki senzor zakaze, ili se nesto sitno pokvari, kompjuter prebaci auto u safe mod, sto se desava i na autima starim po godinu dana i onda mozes da se slikas. Ides u posetu ovlascenom servisu, gubis vreme itd.

dexter-lab

pre 2 godine

Ja razmatrao kupovinu Tiguana sa 1.4 tsi. Svaki majstor mi je rekao da to ne radim jer je u pitanju izuzetno los motor. Sa druge strane, u Nisu jedna taxi kompanija vozi samo pasate 1.4 i to na plin i metan, nemaju kola ispod 500.000 i svaki radi besprekorno.

dejan lazarica

pre 2 godine

Sramota je da hajlajn nema rikverc kameru i full elektricna oba prednja sedista. Motor skroz okej 150 konja sasvim je to dovoljno. Kao polovnjak dizel 2.0 manuelac je bolja opcija.

QwertyDGB

pre 2 godine

Mnogi pišu kako lanac na 1.2 i 1.4 tsi motorima puca, i to je bilo tačno ali su u VW u jednom trenutku (2012. god) izbacili V2 verziju tih motora (EA211) koji nemaju lanac nego kaiš i koji su pouzdani. Ti motori su zatim zamenjeni 1.0 i 1.5 tsi motorima zbog novih eko ograničenja za izduvne gasove.

DC

pre 2 godine

@Radijator: realno, sve sa 300 ili 400 hiljada je veća kršina koja bi u normalnom svetu već davno završila u presi. E sad, možemo da pravimo gradaciju koja je kršina malo veća ili malo manja ali to je od prilike to.

L7

pre 2 godine

Nije problem benzinac, nije problem ni snaga i obrtni moment istog...ali šta je sa pouzdanoscu?
Sta kad pregazi 300-400 kkm?
Realno...to je ono što većinu zanima.
Lako ćemo mi za prvih 200 000km.
To svaki auto završava bez problema..
(Radijator, 11. septembar 2021 10:39)

pa eto nisu mislili na siromasni Balkan koji voza samo auta od preko 200 000km ,na Zapadu kad to toga dodju prodaju nama na Balkanu....zato oni nemaju problema.....

BDj

pre 2 godine

Eh da, zaboravih: elektronika zna da se zaglupi. Takođe, hvala svima koji subse potrudili da ostave svoj komentar i opišu svoja iskustva.

Da objasnim

pre 2 godine

@(kimi R, 12. septembar 2021 08:32)

Da, samo duplo manje nego kod Nemaca. Nemci guraju za svakakve gluposti, koje cesto nisu ni potrebne, ali dobro.

Sun ce

pre 2 godine

Pošto je ovo uglavnom porodično vozilo onda bi u njemu trebalo da se vozi 3-4 putnika. Zato bi i potrošnja goriva trebalo da bude malo veća od pomenute...
Inače, passat ima više vrsta stop svetala u ovoj generaciji a ova su mi najomiljenija. Takođe je unutra elegancija na visokom nivou... Samo motor i ono ispod haube ne deluje baš čist kao što je sam enterijer vozila...

BDj

pre 2 godine

B8, 2017, dizel, 190 ks, 4 x 4, highline (najviši nivo opreme), virtual tabla, automatik, full koža, trenutno na 103.000 km. Kupili smo pre 5 meseci za potrebe firme 2 identična komada, ja vozim navedenog.
Iskustva sledeća:
Odličan automobil, limuzina za put.
Dizajn savršen (barem meni). Automatik zahteva period privikavanja ali jednom kada se navikneš dosta olakšava vožnju. Npr, obilaznicu oko Bg možeš odvoziti celu samo pridržavajući volan, naravno uz upotrebu adaptivnog tempomata. Tempomat je odličan, ne reaguje previše naglo, za mene bolji nego npr. onaj na novijoj Insigniji (vozi je jedan od kolega pa smo baš upoređivali)
Gepek veliki, ali mu je visoka donja ivica, nema peta vrata pa je malo muka kad treba ubaciti više kofera. Za utehu - prilično je pravilnog oblika.
Prostora u svakom smislu dovoljno i napred i nazad. Suvozačevo sedište u fulu električno pokretno ali nema funkciju masaže. Čudno, ali sedišta su tvrda i neudobna, trebalo mi je dosta vremena da se naviknem.
Nema ni rikverc kameru, što mi je bilo veliko iznenađenje kad smo ga kupili i potpuno se slažem sa prethodnim komentarima koji ovo navode kao zamerku. Interesantno je da kolega iz firme koja je pored naše ima skoro identičnog, isto godište, isto u highline opremi i on ima kameru (nije da je sad ta kamera preko potrebna i da se bez nje ne može, ali bi za cenu koliko auto košta trebalo da bude standard). Njegov nema virtual tablu, nije 4 x 4, ali zato ima predivnu porše crvenu boju koja mu odlično stoji. Zaključak: postoji podosta varijacija i, i pored visokog nivoa opreme, dosta toga se i doplaćuje i to papreno.
Vozi se odlično, 4 x 4 omogućava da ide kao po šinama u krivinama, baš se oseti razlika pri malo oštrijoj vožnji. Potrošnja je korektna, do 6,3 l/100 km. U gradu može i preko 10 l, zavisi od stila vožnje.
Sve u svemu Passat je zaista dobar automobil, ali imam utisak da u toj klasi svaki auto sa malo više opreme (pre kupovine probao sam i Avensisa i Insigniu) zadovoljava sve potrebe, gledano i za posao a i za porodicu.

Teodor

pre 2 godine

@Da objasnim -- svi (većina) proizvodjaca automobila ne vrši detaljna ispitivanja svih komponenti na automobilu. Senzori su najosetljiviji i najčešće je problem sa njima kod novih automobila, ali mogu se javiti, i to ne u zanemarivom broju, i drugi ozbiljniji problemi i sa npr. motorom, menjačem u prvih nekoliko godina posedovanja auta. U svakom slučaju gubitak vremena, iako uglavnom, mada ne uvek, pokriven garancijom. To je jasno svakom ko je imao bar jedan nov automobil. Uglavnom se svi ti problemi otklone u prvih nekoliko godina upotrebe. Nije to ništa nepoznato ili mistično... Moj komentar se odnosio na probleme u upotrebi koji se javljaju kod automobilima pri kraju životnog veka i iskustvima koje ovde ljudi postavljaju. Možemo mi ovde da pišemo šta hoćemo, ali većina automobila koji se nude su sa ogromnim kilometrazama, a za to postoji razlog, zar ne? Takodje, treba znati i reci da par godina star automobil sa ~200k km nije nov i nisam siguran da je dobar izbor, a cena je povisoka zbog godišta. Sve u svemu ovaj pasat, iako trenutno ne vozim VW, ali imao sa dva nova u prošlosti, nije los i čini se da ovaj konkretan primerak "ima još života u sebi".

Srđan BL

pre 2 godine

Radijator
Tu oznaku 7.5 za Golf nije izmislio taj komentator, jer je od kada je izasla facelift varijanta sedmice u upotrebi je taj naziv. Oni koji za to ne znaju nema potrebe za se oko toga raspravljaju. Za 5 i 6 se nikad nije koristio takav termin jer nikada nisu imali vidljivu promjenu iz vana, dok taj 7.5 ima drugacije blatobrane zbog drugacijih prednjih farova kao i komplet drugaciji prednji branik. Tako da su im prednji krajevi drugaciji. Kod Passata je bio taka slucaj jer je 5.5 imao dosta vizuelnih izmjena u odnosu na 5icu. A isreno i bolje zvuci nego recimo kad te neko pita koji Pezo 307 vozis? Facelift.

Wllaxy

pre 2 godine

Lep, ali bezličan kao i svi VW. Jedino se izdvajaju donekle GTI/GTD, R i nažalost pokojni Phaeton i Scirocco koji su imali neku posebnost... Ostalo... bezveze iako ne sporim korektan kvalitet.
(Stefan, 11. septembar 2021 09:16)

Nisam ljubitelj VW brenda ali bih tu dodao i Arteon kao i nekada simpatični Corrado...

Teodor

pre 2 godine

Sve u svemu OK, tipičan VW. Auto ima solidnu opremu, uz nejasan razlog nedostatka zadnje kamere i elektronskog podešavanja suvozacevog sedišta... Iskreno, malo mi smetaju pojedini komentari, koji kritikuju iskustva majstora sa tsi/tfsi motorima, DSG menjačima isl. Većina ljudi ovde kupuje starije automobile, koji su prešli >=200k km, praktično aute koji su pri kraju životnog veka. Jasno je da su onda problemi sa takvim autima drugačiji od onih kad je auto nov, ili prešao

Guliver

pre 2 godine

Dobar video ali nije naveo probleme sa motorom. Zna se za TSI i TFSI što veća konjska snaga, to brže lanac propada.
(Milan, 11. septembar 2021 10:20)

EA211 nema lanac.

Пилипенда

pre 2 godine

(111, 11. septembar 2021 17:23)

Рестилизована верзија модела Голф 7 је 7.5 као што је некада био Пасат 5.5.

Basbas

pre 2 godine

Vozim 1.5tsi. Dobro ide, troši ispod proseka. Na malim brzinama 70kmh oko 5l, na 100-130 oko 6l, grad oko 7.5l. Sve sa klimom na autu od 1250kg.
Ulje ne troši ali motor je star tek godinu dana. Za nov auto svakako logičan izbor jer je ekvivalentan dizel skuplji toliko da se većini isplati tek posle 4+ godina.
Čisto da ostavim komentar kao korisnik, jer vidim da je ovde brdo rekla kazala priča.

kimi R

pre 2 godine

@Da objasnim
Onda objasni do kraja, svi ti senzori postoje i kod drugih proizvođača iz svih ostalih država sveta. Ne samo kod Nemaca.

onako

pre 2 godine

(BDj, 11. septembar 2021 23:24)
highline izvedba koju i sam vozim ukljucuje radio sa navigacijom sto je preduslov za rikverc kameru. znaci ta kamera je sadrzana u highline izvedbi. kamera moze sa tim radiom u paketu da se poruci i za comfortline i trendline izvedbe.
nije mi jasno kako vas passsat onda nem i za comfortline i trendline izvedbe.
nije mi jasno kako vas passsat onda nema kameru?
ako vozite limuzinu a ne kombi onda je normalno da nemate peta vrata.
sve u svemu passat sa odgovarajucom opremom i motorom je odlican auto.

Radijator

pre 2 godine

pa eto nisu mislili na siromasni Balkan koji voza samo auta od preko 200 000km ,na Zapadu kad to toga dodju prodaju nama na Balkanu....zato oni nemaju problema.....
(L7, 11. septembar 2021 19:49)

Pa znam da nisu mislili na Balkan. Ali ovo je prezentacija domaćeg novinara. Ako cu da zamišljam da sam nemac ili 0,5% u našoj zemlji koji mogu da kupe ovog Pasata novog, onda mogu da pogledam istu prezentaciju na stranim portalima.
Posto je domaća prezentacija...red je da se misli o potrebama domaćih kupaca... znaci, da se iskopa takav automobil koji je prešao 400 000. Pa da se testira i prikaze servisna istorija. A ne ovaj na 78 000 km.

Lepo je mastati..ali ako ćemo realno, ovaj automobil cemo vidjati cesce na ulicama tek kad napuni 10 godina i to svi dobro znamo.

Igor

pre 2 godine

@onako

Kamera za vožnju u rikverc je ne nekim trzistime obavezni deo opreme. Primer je na svim kolima prodati u Kanadi od 2018 na ovamo. Bez obzira na nivo dodatne opreme. U americi varira od države do države. U EU očigledno i dalje nije obavezno sigurnosno sredstvo.