Subota, 24.07.2021.

13:00

Svako drugo vozilo ne prolazi tehnički

Izvor: B92

Svako drugo vozilo ne prolazi tehnièki IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Plubavic

pre 2 godine

Kada se neko poziva na prosečnu starost vozila, jasno je koliko je "sati"!
Dobro održavan i kvalitetan auto vozi se makar 20 god, nije do godina već do održavanja, verujte mi, proverio sam.
Ima neispravnih vozila na putu i do 5 god. starosti, kao pto ima i perfektnih automobila od 20-ak godina, ali i jedni i drugi su izuzeci.
Ovako detaljan spisak zahteva neminovno vodi ka korupciji, svima je jasno da 50% vozila u javnom saobraćaju ne zadovoljava kiterijum...šta to znači!?
Učesnik u udesu sa autobusom GSP-a izrazi sumnju da je vozilo neispravno...i onda sledi vanredni tenički, i sada mu ne radi klima...ispada da vozi neispravno vozilo i krivica je njegova!!
Ili se zapuše prskalice za tečnost, na vanrednom tehničkom vozilo je dakle neispravno, ili grešim!?
Kuku lele Vujanići šta napravi pred penziju??

Justicijan

pre 2 godine

Pročitah članak tri puta, jer ne verujem šta čitam!
Dakle sada kada se snima/kontroliše rad lica na tehničkom pregledu (to nikako nije vlasnik vozila) napokon se tehnički radi kako treba!?
Hoće li neko odgovarati zbog toga što se tehnički već decenijama ne radi kako treba, a uredno naplaćuje!?
Ovaj gospodin je savršeno objasnio spregu zakonodavca i izvršioca, sa ciljem povećanja cene usluge i samim tim i PDV-a.
Ukratko dogovorena otimačina crkavice od naroda.
Svu tu bagru treba najuriti...i tehničke...i zakonodavca...isto s...e, a i ovog Vujanića koji ni posle 10 zakona nije doneo valjan zakon, ali zato je plaćen kao ekspert, samo nije jasno čega!!

Tartaruga

pre 2 godine

Izjava gospodina sve objasnjava. Da je ovo bio tihi dil da bi se povecala cena tehnickog pregleda. Da bi ovakvi dzabalebarosi, kao i njegovi pajtosi u vladajucoj strukturi nastavili svoje dembelisanje.

vaske

pre 2 godine

ovo nema ni u alan fordu...
ne zna država više gde udara...
glup narod ostaje glup narod...
gde je granica trpljenja? to je ovde glavno pitanje...

prasići & prepelice

pre 2 godine

bas da vidim da li ce u sledecih godinu dana da se istrebe svi tamici koji su pokretni cernobil? Prodju ti ulicom, gas maska sledecih 10 minuta. E takve trebe iskljuciti zauvek iz saobracaja, a ne cimati ljude ako im jedna prskalica ne radi.
(wlado, 25. jul 2021 13:34)

suprajs, suprajs, ti kojima prstalice ne rade su se izborili da naredne dve godine nema merenja izduva. stoga srbine, usdisaćemo tamić kancer još 2 godine. mada, karma je čudo, izborili su da nema merenja izduva, a vidi koliko cvile sada.


Budi objektivan.
(Vojvođanin, 25. jul 2021 12:49)

biću realan. kao manager znam i druge managere. znam jednog u jednog koji ima oko 10ak supervizora ispod sebe a koji imaju u totalu oko 150 ovih čuvenih tristaevraša. ja ga pitam, kako to da rade za takve pare, a on mi kaže: pa oni uopšte i ne traže povišice, retko ko. jako malo povošica se podeli jer se NE TRAŽE. ali zato kraduckaju, izmišljaju bolovanja, kasne, lažu ... i to im malo gledamo kroz prste jer su bedno plaćeni.

stoga, mogu da ti kažem - ovi od 300€ bi haos napravili kada bi se udružili i bili složni, država bi stala, dobili bi pola onoga što traže odmah samo da se ne talasa, ali kako su preokupirani kraduckanjem, krivinarenjem, laganjem, alkoholisanjem, kladionicama - nesposobni su da sebi pomognu. čitaj, previše su glupi za bilo šta više od 300€.

ČEDOMIR

pre 2 godine

Vozila moraju biti tehnički ispravna tu nemadileme.Međutim,snimanje kamerom tok tehničkog pregleda je nepotreban trošak za građane. Ajmo malo da razmislimo i preispitamo sve te odluke,koje su bez sumnje dobronamerne i ciljane da se poveća bezbednost u saobraćaju.Da li je tehnička ispravnost vozila najveći uzročnik saobraćajnih nezgoda,zapitajmo se. Naravno da nije,i to trebaju da objasne ovi silni prof.dr.saobraćajne struke.Ovi zapošljeni stručnjaci u Agenciji za bezbednost saobraćaja.Da li bezbednost ugrožava zapušena prskalica,ogrebotina na vozilu i slično,pa moramo video snimcima dokazati da smo pošteno odradili tehnički. Gospodo saobraćajni stručnjaci, kakav video kakva snimanja,to ne rešava problem.Propisati jasno ko može da se bavi tehničkim pregledom,da poseduje stručne i moralne vrednosti,da položi ispit za dobijanje licence i odgovara za svoj rad.Ako ne radi po propisanim pravilima gubi trajno licencu. Tačka. Kamere uvesti kod obuke novih vozača,tamo rade nestručni ljudi u 80% slučajeva,auto-škole su nekompetentne za bavljenje ovim poslom,SVAKA ČAST ČASNIM IZUZECIMA-A IMA IH ZA PRIMER.Snimati polaganje vozačkog ispita u celosti,jer ovde je najveći problem.Ovde cveta korupcija i vozačke dozvole se "kupuju". To dobro znaju i stručnjaci i čelnici MUP-a, ali niko ne reaguje. Da li nesme!? Zato gospodo stručnjaci saibraćajne struke,ovde rešite problem. Ko edukuje,obučava i kako se polaže vozački ispit je pitanje BR.1,a ne da li je prskalica ispravna.Zbog ovoga se gine...

wlado

pre 2 godine

bas da vidim da li ce u sledecih godinu dana da se istrebe svi tamici koji su pokretni cernobil? Prodju ti ulicom, gas maska sledecih 10 minuta. E takve trebe iskljuciti zauvek iz saobracaja, a ne cimati ljude ako im jedna prskalica ne radi.

hm

pre 2 godine

uvode evropske standarde a plate srpske. dajte nam plate i penzije kao u evropi pa pnda uviodite to. Auto mi postaje punoletan na jesen nemam pare kao ljudi u evropi da menjam auto na tri godine. nosim trenerke i majice stare po 10 godina i vise nemam pra kao politicari da nosim odela od 2 soam evra rolexe i cuda mu... kupuju kuce placeve i zemlju kao da je za dz. eno pogledajte posekl isumu skroz od belog dvora do kanarevog da bi imal imesta za svoje vile. suma star vekovima dosli lopovi i sve posekose. voze se u drzavnim uatomobilima zaradjuju milione i smeta im narod. deca im voze dzipove kopj ivrede vise nego sto je mojih 5 generacija unazad steklo od postenog rada ne mzoe to da se kupi

Vojvođanin

pre 2 godine

@ prepeličar To što ti i ja možemo da priuštimo sebi nov auto i pristojan život u ovoj jadnoj državi, ne znači da to može svako. Onaj koji radi za 300 € (kako ti kažeš) možda nema šansu da napreduje ili da gazdu ucenjuje neradom ako mu ne poveća platu. Mnogo ljudi ne uspe da dobije priliku da pokaže svoj potencijal i da od njega bolje živi zato što u kompaniji to uspe neko drugi, manje sposoban ali "podoban". Znam mnogo takvih u mojoj struci. Neko ne dobije priliku ni da studira jer roditelji nemaju novca a nema ni početni kapital da bi započeo privatni posao. U ovakvoj jadnoj državi ne mogu svi da rade za 2000 € i to što im na autu iz 2008. ne radi svetlo u gepeku i podizač stakla "na motanje" ne može da bude razlog da ih vraćaju sa tehničkog. Ne izbore se svi za plate od kojih mogu da kupe nov auto, previše je ovo siromašna država. Budi objektivan.

supa

pre 2 godine

Volim ove likove što su "uboli" posao i platu i sada pametuju po portalima... Svi treba da voze nov i da pred sledeći tehnički valjda opet kupe nov, jer je onaj od prošle godine već polovan...

Ljubo

pre 2 godine

Mitrovićev sin vozio najnovijeg đžipa i ubio devojku od 17 godina i naravno dobio nanogicu i da ne nabrajam dalje mogao bi tako nedelju dana pisati koliko su savršeni auti poubijali ljudi.To je problem gospodo vi koji zarađujete nekoliko hiljada evra mesečno i vozite nove i savršene automobile tj vi ste problem a ne neispravne prskalice ili šarafciger u prozoru,vi koji ste bahati u saobraćaju koji ne poštujete nikoga od pešaka pa sve do vozača jugića,fiće i svih koje vi nazivate krntijama.Vozite 250 km na sat,prolazile kroz crveno svetlo,nestajete na pešački prelaz itd.Vi ste problem bahati i nekulturni mamini i tatini sinovi koji su vam kupili te skupocene automobile i vozačke dozvole i kada ubijete nekoga oni plate tamo gde treba da vi nastavite tamo gde ste stali sa ubija njima.Kamo sreće da nikada niste kročili na naše drumove jer od kada ste vi došli sa tim savršenim automobilima smrt nas vozača u ovim starim krntijama vreba na svakome ćošku.

mudronja

pre 2 godine

To je sistemski odrađeno, da bi strane banke zarađivale neko mora da uzima kredit. Da bi narod naterao da uzima kredite udaraš ga tamo gde nemože da izbegne. Tako da ovom državom već odavno vladaju strane službe u interesu njihovih država. Sistemski nas lagano uništavaju.

Blaža bez kljunova

pre 2 godine

Poskupeo tehnički, na koji morate doći sa čistim vozilom. Ali poskupelo i pranje vozila 50%… a policijski Pajero ima samo jedan brisač šoferke, drugi nestao pre 3 godine… redovno ih gledam na obilaznici. I uredno i dalje koriste takvo vozilo za kontrolu saobraćaja i ostalih vozila…
Neka pitaju šveđane koliko sve to košta i koliko službenih vozila koristi država…

prasići & prepelice

pre 2 godine

(uchimata, 25. jul 2021 01:07)

par stvari:

- ne treba svi da kupe nov auto, 33% je čist višak, imaju ljudi zato što mogu da odvoje 2k€ a pređu sa njim 2k km godišnje. takvi treba da idu pod presu. ostalih 66% da ili kupi nov (500L nije skup) ako je sređivanje preskupo (full generalna + dpf) a potreban im je auto ili da srede postojeći.

- kapitalizam + tržišna ekonomija + vladavina zakona - nema alternativu. ako tvoj ćale ne može da registruje auto (a suštinski je ispravan kako si rekao - tek mi onda nije jasno zašto neće moći????), onda će se desiti nešto od ove 2 stvari:
a) ako biznis plan pokaže profitabilnost tvoj ćale da uzme kredit i kupi nov
b) neko drugi će uzeti kredit i kupiti nov
svakako tih 10 ljudi neće biti bez posla, samo je pitanje za koga će raditi. a ko zna, možda jedan od tih 10 postane novi gazda.

- nisam programer odavno. zadnje dve godine sam neko kome dolaze da traže povišicu. i ništa mi nije draže nego kada vidim klinca koji grize posao, grize znanje, grize problem, i posle 6m mi dođe da traži jače pare. uradim sve u mojoj moći da i dobije. ko ne traži povišicu i radi osrednje, pa pomognem mu da makar promeni tim, idealno kompaniju.

- kola su ubojito sredstvo. ako jedna ma koliko banalna stvar ne radi, neko može poginuti. neko je dole pisao svetlo u gepeku, pa ako staneš na autoputu u umesto 30 sec roviš gde je fluo prsluk 5 minuta po mračnom gepeku, neko te može pokupiti. SVE MORA BITI ISPRAVNO ILI VOZITE BAJS

sale009

pre 2 godine

(prasići & prepelice, 24. jul 2021 23:44)
sto bi rekao nas narod - ne sere..ndaj mnogo i ne nazivaj ljude lupetacima kad ni sam ne znas sta si sve nalupao. ovo sto si ti napisao nema ni u drzavi "utopiji" a ne u nasoj srbiji. ne pametuj mnogo jer ispadas smesan i zalostan a najmanje pametan.

Neznan Poznanovic

pre 2 godine

Citam komentare, svi voze ispravna vozila,svima sve radi,oni voze savrseno...

A sinoc kod mene u kraju, pola nema normalne farove,ne pale svetla nocu...ejjj,onda nemaju stop svetla,o migavcima da ne pricam. I to je samo nesto spolja,mozete da zamislite kako je onda na trapu,na gasovima i ostalo.

Treba biti jos rigorozniji sa ovim narodom,pogotovo sa ovima koji osvetljavaju nebo avionima...al ONI IMAJU ISPRAVAN AUTO. 🤣🤣🤣🤣

uchimata

pre 2 godine

(prasići & prepelice, 24. jul 2021 23:44)

Lako mi je da se slozim sa tobom jer zaradjujem za nase uslove mnogo. Auto mi je 2016 i ispravno je svako dugme i svaka funkcija. Motor mi je 2021.
Ja bih voleo da se iz saobracaja iskljuce jedno 10% automobila, jer je to kriminal sta ljudi voze.
Ali, ovde se radi o tome da ljude vracaju za gluposti. I to 50% automobila. I ti kao resenje nameces da treba da kupe nov auto. To je prvo ekonomski neizvodljivo. A sa druge strane je i nekriticka upotreba resursa.
Npr moj cale nece moci da registruje kombi koji mu treba za posao od koga pored njega zivi jos 10 radnika a vozilo je sustinski ispravno. Nikako ne moze da kupi nov jer nema taj raspon zarade. Ali ljudi moraju nesto da rade. Ne mogu svi da budu programeri kao ti...

prasići & prepelice

pre 2 godine

Slazem se da trebaju vozila da budu sto ispravnija, ali odakle narodu pare da imaju perfektno vozilo.. pa nije takvo ni kad je novo. Nego, nek vlast obezbedi narodu bolje plate
(Pljuvac svih stilova, 24. jul 2021 19:38)

lupetaču svih stilova:
1. oh da, novo prolazi tehnički kao vreo nož kroz puter. kupi novo pa ćeš da vidiš koliko si lupetao.
2. ne obezbeđuje vlast veće plate (ni ovde niti bilo gde u svetu) nego ti sam sebi srbistanac. ako si sitna ali ipak malo iznad prosečna boranija, odeš kod šefa i kažeš: "hoću povišicu ili dajem otkaz". i daš ga ako ne dobiješ povišicu. a ako si malo ozbiljniji igrač nema potrebe šefu bilo šta da govoriš, šef savršeno dobro zna ako ne sam povišice, bonuse i 13-tu platu da ćeš otići. povišice ne moraju više da budu velike, na 2+k€ više i ne mogu, ali važna je pažnja, više obraćam pažnju sada da li neko misli o meni nego na samu cifru. isto jako cenim i bonus slobodne dane.

stoga lupetaču, nastavi slobodno da radiš za 300€ ali kola moraju da su ti ispravna, kontaš? ili pređi na bajs.

Milos

pre 2 godine

Ja ne razumem kakve veze ima kamera sa povećanjem rigoroznosti na pregledu. Npr. silu kočenja (možda i najvažnija stvar prilikom pregleda) kamera ne moze da vidi jer monitor uređaja možete okrenuti od kamere. I tako sa lošim kočnicama možeš da prođeš tehnički. Mažu nam oči kako bi podigli cene, pre 5 godina tehnički je bio 700, danas 7 hiljada din. A plata ostala 44hiljade. Objavite komentar ako smete.
(ostoja, 24. jul 2021 14:52)

Zahvaljujemo se na glasu

Ima mnogo,dok nisu bile kamere ako ti ne koce zadnje kocnice lepo se vrati u rikverc i sa prednjim se naprave sve kocnice ako ti koce zadnje kocnice a ne koci rucna onda sa noznom napravis rucnu ili ako jedan slabije koci pritisnes auto na tu stranu i onda se izjednači a sad kada snimaju ne moze nista od toga jer se sve vidi ili koci ili ne koci ne moze niko da ti pomogne,zakon se nije toliko promenio koliko se nije primenjivao sada sa kamerama samo moras da radis sto si oduvek trebao,nekad dok nije bilo snimanja i slikanja vecina su zavrsavali u agencijama samo sa saobraćajnim vecina vozila nije ni videla Tehnicki pregled,a zakon je vrlo prosto definisan za neke stvari sve na auto sto ima fabricki mora da radi i funcionise,tako ako auto ima zadnji brisač i prskalicu mora da radi i brisač i prskalica ne moze ne treba meni to,ne moze vise srafciger u prozor mora da bude funkcionalan i da se otvara za trapove i kocnice se podrazumeva i signalizacija mora da je sve ispravno svetla,pozicija,stop,svetlo za maglu,rikverc svetlo,svetlo registarske tablice i onda ne mora niko da se plasi da li ce da prodje na tehnickom

milovan

pre 2 godine

Najbolji su mi ovi zlobnici koji su se zaduzili do guse i kupili neku korejsku konfekciju, pa se jadni utripovali da voze ozbiljan auto, a za rucak svaki dan kobaje za 320 din. ker nece da ih jede. E takvi podrzavaju ovo manijacenje i izivljavanje, jer znaju da ja vozim auto od 15 god, ali sam danas stuko sniclu, a on plastik fantastik kobaju.

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Slazem se da trebaju vozila da budu sto ispravnija, ali odakle narodu pare da imaju perfektno vozilo.. pa nije takvo ni kad je novo. Nego, nek vlast obezbedi narodu bolje plate pa ce moci redovno da odrzavaju vozila, umesto toga narod bedan, a zakoni kao da smo svi svajcarci. Tacno ova pljackaska vlast samo uzima pare i kaznjava narod jos vise. Samo novi nameti i novi zakoni koji nam idu na stetu, ama bas nista da urade sto ide u korist narodu. Ako ovo nije definicija neprijatelja, ja onda ne znam sta je.

delija

pre 2 godine

U Francuskoj se kola ne registruju već se placa samo osiguranje, evo mom komšiji vec 20 god kola sa francuskim registracijama stoje u Srbiji a on u Francuskoj samo produži osiguranje, znaci kola videla Francusku nisu 20 god a kamoli tehnicki pregled tako da ovo postoji samo u zemlji Srbiji sa snimanjem i ostalim glupostima, kako tamo može da se auto registruje bez odlaska na pregled a ovde ne može, stvar je samo da se uzimaju pare.

spale

pre 2 godine

A šta očekuju,kada je prosek kola 15 godina.
(Plop, 24. jul 2021 16:17)

Nije problem u starosi vec u odrzavanju,kod nas ljudi za sve imaju para i za letovanja,zimovanja itd. ali za odrzavanje kola to je bacanje para (letovanje nije npr)

Niko

pre 2 godine

Realno 70% kola imaju neispravne prskalice za šoferku koje bacaju tečnost na kola iza njih. Svaka druga kola imaju neispravne farove koja na magistrali bacaju svetla i zaslepljuju te. Ljudi stavljaju razne led, xenone - ne razumeju da geometrija fara na tim kolima nije predviđena za tu sijalicu.I onda ovde isti ti pišu ovde "udri po sirotinji".

Engel

pre 2 godine

"..prema instrukciji koja su privredna društva koja vrše tehnički pregled vozila dobila od Ministarstva..." stoji u izjavi koju je dao načelnik Uprave saobraćajne policije u sedištu Ministarstva Nebojša Arsov, a prenosi B92. Znači tehnički pregledi ne rade po zakonu, nego po tamo nečijim instrukcijama. Sve rečeno.

Miki

pre 2 godine

Troskove treba drzava da pokrije! Ne znam ko ce inace. Da ljudi imaju novaca ne bi stedeli na kolima. Al dobro, bice drasticni pad zarade drzave na registraciji vozila. Jednostavna racunica je ako auto ne prolazi zbog neceg veceg a to je svaki drugi onda se nece ni registrovati. Zasto? Nemaju ljudi novaca!

Boki volim kosarku

pre 2 godine

Auuu dokle... imam dpf, egr sve sam redovno servisirao. To nije vazno. Vaznija je prskalica koja mi je crkla i sve sam promenio i ne radi...

astrazeneka g 2002

pre 2 godine

Astra g 2002 god auto star 19 godina neradi mi klima i izgoreo zadnji lonac ako me odbiju u oktobru ove godine poneču benzin i ima da ga zapalim na tehničkom pregledu pa nek idem u zatvor i onako neću moći od penzije da živim u ovoj lepoj zemlji dembeliji. Molim vas da objavite moj komentar.

666

pre 2 godine

Smarate. I šta danas radi dok izađem iz tehničkog može da ne radi, da se zapuši prskalica, lupi me kamen razbije staklo. Treba svi da se lečite. Doći će jednom na naplatu sve ove prskalice i maltretiranje od strane države koja se potpuno otuđila od građana.

neko iz mase

pre 2 godine

B92: Rešena dilema: Da li su ogrebotine i tečnost za staklo razlog da vas vrate sa tehničkog? https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2021&mm=07&nav_id=1894185

ima ima

pre 2 godine

Znate li koliko košta 1 sat matematike, a koliko veštačkih noktiju, a koliko radnika težaka, na suncu radećeg ceo dan, a koliko jednog hirurga koji se ceo svoj život školuje?

nikola

pre 2 godine

Prica je sledeca: povecas cenu i trazis svaku sitnicu. Narod se normalno pobuni zbog obe stvari. Onda smanjis te rigorozne mere da kao izadjes u susret vozacima, i onda oni zadovoljni, jer su ipak uspeli da registruju jos jednom svog jos malo puneletnog(prosecna starost u Srbiji 17 god)ljubimca.
Vozaci uspesno opljackani, tehnicki pregledi uspesno opljackani jer moraju da kupe opremu od ovlascenog uvoznika...
Vuci siti, a ovce na broju...(svaka slicnos poslovice i likova su puka slucajnost...)

obrenovac

pre 2 godine

tri puta su mi auto gasirali na
5000obrtaja, da bi merili izduvne gasove. kada im je trazen pravilnik pise od 2000-3000obrtaja.
mislim da ni oni ne znaju sta treba da rade. na prvom gasiranju izmereno je
0.31 a dozvoljeno je 2.5, ne znam sto su morali jos dva puta da ponove merenje

Fudbaler

pre 2 godine

Prijedlog. ako se radi o mali kvarovima koji nisu akutni zasto ne dati prolaznu ocjenu stime da se zamjeni greska u roku od 30 dana ili nesto slicno.

ostoja

pre 2 godine

Ja ne razumem kakve veze ima kamera sa povećanjem rigoroznosti na pregledu. Npr. silu kočenja (možda i najvažnija stvar prilikom pregleda) kamera ne moze da vidi jer monitor uređaja možete okrenuti od kamere. I tako sa lošim kočnicama možeš da prođeš tehnički. Mažu nam oči kako bi podigli cene, pre 5 godina tehnički je bio 700, danas 7 hiljada din. A plata ostala 44hiljade. Objavite komentar ako smete.

OPRM OK

pre 2 godine

Jako mudar ovaj gospodin iz asocijacije tehn.pregleda...
Znaci,njihov poslovni model je-danas moram zaraditi toliko i toliko! Ta cifra se deli sa vremenom pregleda 1 vozila i cena tehnickog je odredjena! Pa lepo! Dok ima ovaca,bice i vune!

Sasa

pre 2 godine

Tehnički pregled sad izgleda kako je trebalo oduvek da bude. Niko vas neće vratiti od ogrebotina i sličnih stvari koji se često navode. Auto 11 godina star, kupljen nov kod nas, bez problema je danas prošao tehnički pregled. Pre pregleda pitaju vas da li ste proverili signalizaciju, i pre ulaska u kanala sami ljudi provere da ne biste plaćali dok ne otklonite kvar. Prvo proveravajau ispravnost letve volana, u kanalu gledaju kočnice, i da li ima trulih pragova. Zatim proveravaju signalizaciju, koliko bacaju svetla i sl. Onda ulaze unutra i provervju prskalicu brisače, komplet obavezne opreme, rezervni točak i alat koji je predviđen. Svi sugornosni pojasevi moraju biti u funkciji. Takođe mere nivo izduvnih gasova i na kraju provera kočnica.
Jedan čovek je došao da pita dali može da prođe pregled sa farom kroz koji se skoro ništa ne vidi. Momci su mu rekli da bi bilo bolje da ga makar ispolira, ako ne može da ga zameni, te da mu napamaet ne mogu dati konkretan odgovor. Realno meni kao laiku su za zamenu, a ne za poliranje. Ljudi budimo realni i vozimo ispravna vozila.

Poslednji samuraj

pre 2 godine

Ne razumem ljude koji kukaju....Prvo i osnovno je racunanje kolike prihode licne imate. Objasnicu na licnom primeru.
Vozim punta kog sam kupio 2010 godine. Znaci sada vec krece 11 godina... Za to vreme ga redovno odrzavam i otprilike na njega trosim godisnje oko 350 eura u proseku na odrzavanje ukljucijuci i registraciju. A to je za auto koji je nov izasao iz fabrike i ja sam prvi vlasnik. Ono sto mi je bilo bitno kada sam kupovao auto je sta hocu ja sa njim da radim u buducnosti. Znaci voznja jednom godisnje do mora i sve ostalo krug od oko 200 km. I za moje potrebe je to ok. E sada sto neko kupi auto da mu bude statusni simbol a ne moze da ga odrzava je sklop nekog drugog mentalnog uticaja.
Onda dodje samo da neko nista ne ulaze i kuka kako je nedto skupo i nema se para... Ne novac nije problem problem je da li hices da vozis normalno i bezbedno. A to nekada nema veze sa novcem posto imam drugare kiji na automobilima od 20 000 evra kupuju polovne gume,Skidaju katalizatore i ostale svakave stvari ti kukaju sada najvise. A to da Vas neko vrati posto Vam ne valja sistem kocenja upravljanja i svetlosne signalizacije je samo usluga koja Vam mozda znaci i zivot u jednom trenutku...

Vlada

pre 2 godine

Sad zakazati kod majstora je kao da zakazujes magnetnu rezonancu, tesko da moze za 3 dana da se stigne. Sto to nije 7 dana?
Sve mi radi na autu, sva stakla citava, nema lampica, rade i prskalice, ali mi je auto sav iscvrkan po vratima od mentola koji ne znaju da otvaraju svoja vrata bez da raspale auto pored.
Bas da vidim da li ce i za sta da prave problem...

kovid 19a

pre 2 godine

Iživljavanje nad i onako izmučenom narodu koje pokusava da opravda ovaj lik. Zamisli molim te, prskalica je razlog da se vratis sa tehnickog. Pa jos kaze napokon tehnicki se vrsi kako treba. Pa zasto ga onda nisi do sada obavljao kako treba? Debilizam od propisa i od sagovornika.

XXL

pre 2 godine

Interesantno dođe vozač sa automobilom i ne radi mu prozor na zadnjim vratima. Naravno odmah situacija postaje alarmantna jer je automobil neispravan jer jednostavno prozor na zadnjim vratima neće da se otvori.

prasići & prepelice

pre 2 godine

braćo, kako vam nije muka da vozite takve krševe. kako ne kažete jednom u životu: promeniću nešto, neću ceo život da radim za 300€ i vozim leša.

evo vam savet, besplatan, što retko radim ali žao mi vas je pa nek bude besplatan: svi vi koji radite za ispod 500€ dajte otkaz, svi u isti dan. moj predlog je 1. septembar. da vidite samo kako će 2-og septembra plata biti veća 50%.

ako i dalje nastavite da radite za 300€ i vozite te leševe, vi niste ljudi nego...

strucnost ispred politike

pre 2 godine

ne znam, ali prelazim oko 35.000km godisnje i na nasim putevima svakodnevno vidjam aute koji ne da ne bi trebali da prosju tehnicki vec su ooasnost za covecanstvo.

navodar

pre 2 godine

Lišno, nisam prošao zbog dizni na farovima i zadnjeg desnog podizača prozora. Realno, dizne nisam palio u životu, a prozor zadnji ionako ne spuštam. Ave to na stranu. Ali KAKVE TO IMA VEZE SA BEZBEDNOSTI, DA BEZBEDNOSTI SAOBRAĆAJA??? Kažu mi "za pranje farova ne sme da ne funkcioniše, smanjena ti je vidljivost". Pa hajde onda da isključimo 80% vozila iz saobraćaja, nema dizne. Prozor-šta je sa flotnim vozilima, šta je sa vozilima sa troje vrata, u ostalom kakve to veze ima?
Poenta priče je da smo NEVEROVATNI BUKVALISTI, OGRANIČENI, PRETERUJEMO U NEKIM STVARIMA (i obrnuto), I NEMAMO VIŠE UOPŠTE M.DA.
Sad prodajem auto i a u p... materinu.

navodar

pre 2 godine

Lišno, nisam prošao zbog dizni na farovima i zadnjeg desnog podizača prozora. Realno, dizne nisam palio u životu, a prozor zadnji ionako ne spuštam. Ave to na stranu. Ali KAKVE TO IMA VEZE SA BEZBEDNOSTI, DA BEZBEDNOSTI SAOBRAĆAJA??? Kažu mi "za pranje farova ne sme da ne funkcioniše, smanjena ti je vidljivost". Pa hajde onda da isključimo 80% vozila iz saobraćaja, nema dizne. Prozor-šta je sa flotnim vozilima, šta je sa vozilima sa troje vrata, u ostalom kakve to veze ima?
Poenta priče je da smo NEVEROVATNI BUKVALISTI, OGRANIČENI, PRETERUJEMO U NEKIM STVARIMA (i obrnuto), I NEMAMO VIŠE UOPŠTE M.DA.
Sad prodajem auto i a u p... materinu.

nikola

pre 2 godine

Prica je sledeca: povecas cenu i trazis svaku sitnicu. Narod se normalno pobuni zbog obe stvari. Onda smanjis te rigorozne mere da kao izadjes u susret vozacima, i onda oni zadovoljni, jer su ipak uspeli da registruju jos jednom svog jos malo puneletnog(prosecna starost u Srbiji 17 god)ljubimca.
Vozaci uspesno opljackani, tehnicki pregledi uspesno opljackani jer moraju da kupe opremu od ovlascenog uvoznika...
Vuci siti, a ovce na broju...(svaka slicnos poslovice i likova su puka slucajnost...)

Boki volim kosarku

pre 2 godine

Auuu dokle... imam dpf, egr sve sam redovno servisirao. To nije vazno. Vaznija je prskalica koja mi je crkla i sve sam promenio i ne radi...

666

pre 2 godine

Smarate. I šta danas radi dok izađem iz tehničkog može da ne radi, da se zapuši prskalica, lupi me kamen razbije staklo. Treba svi da se lečite. Doći će jednom na naplatu sve ove prskalice i maltretiranje od strane države koja se potpuno otuđila od građana.

astrazeneka g 2002

pre 2 godine

Astra g 2002 god auto star 19 godina neradi mi klima i izgoreo zadnji lonac ako me odbiju u oktobru ove godine poneču benzin i ima da ga zapalim na tehničkom pregledu pa nek idem u zatvor i onako neću moći od penzije da živim u ovoj lepoj zemlji dembeliji. Molim vas da objavite moj komentar.

ima ima

pre 2 godine

Znate li koliko košta 1 sat matematike, a koliko veštačkih noktiju, a koliko radnika težaka, na suncu radećeg ceo dan, a koliko jednog hirurga koji se ceo svoj život školuje?

obrenovac

pre 2 godine

tri puta su mi auto gasirali na
5000obrtaja, da bi merili izduvne gasove. kada im je trazen pravilnik pise od 2000-3000obrtaja.
mislim da ni oni ne znaju sta treba da rade. na prvom gasiranju izmereno je
0.31 a dozvoljeno je 2.5, ne znam sto su morali jos dva puta da ponove merenje

ostoja

pre 2 godine

Ja ne razumem kakve veze ima kamera sa povećanjem rigoroznosti na pregledu. Npr. silu kočenja (možda i najvažnija stvar prilikom pregleda) kamera ne moze da vidi jer monitor uređaja možete okrenuti od kamere. I tako sa lošim kočnicama možeš da prođeš tehnički. Mažu nam oči kako bi podigli cene, pre 5 godina tehnički je bio 700, danas 7 hiljada din. A plata ostala 44hiljade. Objavite komentar ako smete.

delija

pre 2 godine

U Francuskoj se kola ne registruju već se placa samo osiguranje, evo mom komšiji vec 20 god kola sa francuskim registracijama stoje u Srbiji a on u Francuskoj samo produži osiguranje, znaci kola videla Francusku nisu 20 god a kamoli tehnicki pregled tako da ovo postoji samo u zemlji Srbiji sa snimanjem i ostalim glupostima, kako tamo može da se auto registruje bez odlaska na pregled a ovde ne može, stvar je samo da se uzimaju pare.

Engel

pre 2 godine

"..prema instrukciji koja su privredna društva koja vrše tehnički pregled vozila dobila od Ministarstva..." stoji u izjavi koju je dao načelnik Uprave saobraćajne policije u sedištu Ministarstva Nebojša Arsov, a prenosi B92. Znači tehnički pregledi ne rade po zakonu, nego po tamo nečijim instrukcijama. Sve rečeno.

OPRM OK

pre 2 godine

Jako mudar ovaj gospodin iz asocijacije tehn.pregleda...
Znaci,njihov poslovni model je-danas moram zaraditi toliko i toliko! Ta cifra se deli sa vremenom pregleda 1 vozila i cena tehnickog je odredjena! Pa lepo! Dok ima ovaca,bice i vune!

kovid 19a

pre 2 godine

Iživljavanje nad i onako izmučenom narodu koje pokusava da opravda ovaj lik. Zamisli molim te, prskalica je razlog da se vratis sa tehnickog. Pa jos kaze napokon tehnicki se vrsi kako treba. Pa zasto ga onda nisi do sada obavljao kako treba? Debilizam od propisa i od sagovornika.

Miki

pre 2 godine

Troskove treba drzava da pokrije! Ne znam ko ce inace. Da ljudi imaju novaca ne bi stedeli na kolima. Al dobro, bice drasticni pad zarade drzave na registraciji vozila. Jednostavna racunica je ako auto ne prolazi zbog neceg veceg a to je svaki drugi onda se nece ni registrovati. Zasto? Nemaju ljudi novaca!

uchimata

pre 2 godine

(prasići & prepelice, 24. jul 2021 23:44)

Lako mi je da se slozim sa tobom jer zaradjujem za nase uslove mnogo. Auto mi je 2016 i ispravno je svako dugme i svaka funkcija. Motor mi je 2021.
Ja bih voleo da se iz saobracaja iskljuce jedno 10% automobila, jer je to kriminal sta ljudi voze.
Ali, ovde se radi o tome da ljude vracaju za gluposti. I to 50% automobila. I ti kao resenje nameces da treba da kupe nov auto. To je prvo ekonomski neizvodljivo. A sa druge strane je i nekriticka upotreba resursa.
Npr moj cale nece moci da registruje kombi koji mu treba za posao od koga pored njega zivi jos 10 radnika a vozilo je sustinski ispravno. Nikako ne moze da kupi nov jer nema taj raspon zarade. Ali ljudi moraju nesto da rade. Ne mogu svi da budu programeri kao ti...

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Slazem se da trebaju vozila da budu sto ispravnija, ali odakle narodu pare da imaju perfektno vozilo.. pa nije takvo ni kad je novo. Nego, nek vlast obezbedi narodu bolje plate pa ce moci redovno da odrzavaju vozila, umesto toga narod bedan, a zakoni kao da smo svi svajcarci. Tacno ova pljackaska vlast samo uzima pare i kaznjava narod jos vise. Samo novi nameti i novi zakoni koji nam idu na stetu, ama bas nista da urade sto ide u korist narodu. Ako ovo nije definicija neprijatelja, ja onda ne znam sta je.

Niko

pre 2 godine

Realno 70% kola imaju neispravne prskalice za šoferku koje bacaju tečnost na kola iza njih. Svaka druga kola imaju neispravne farove koja na magistrali bacaju svetla i zaslepljuju te. Ljudi stavljaju razne led, xenone - ne razumeju da geometrija fara na tim kolima nije predviđena za tu sijalicu.I onda ovde isti ti pišu ovde "udri po sirotinji".

XXL

pre 2 godine

Interesantno dođe vozač sa automobilom i ne radi mu prozor na zadnjim vratima. Naravno odmah situacija postaje alarmantna jer je automobil neispravan jer jednostavno prozor na zadnjim vratima neće da se otvori.

Vlada

pre 2 godine

Sad zakazati kod majstora je kao da zakazujes magnetnu rezonancu, tesko da moze za 3 dana da se stigne. Sto to nije 7 dana?
Sve mi radi na autu, sva stakla citava, nema lampica, rade i prskalice, ali mi je auto sav iscvrkan po vratima od mentola koji ne znaju da otvaraju svoja vrata bez da raspale auto pored.
Bas da vidim da li ce i za sta da prave problem...

prasići & prepelice

pre 2 godine

braćo, kako vam nije muka da vozite takve krševe. kako ne kažete jednom u životu: promeniću nešto, neću ceo život da radim za 300€ i vozim leša.

evo vam savet, besplatan, što retko radim ali žao mi vas je pa nek bude besplatan: svi vi koji radite za ispod 500€ dajte otkaz, svi u isti dan. moj predlog je 1. septembar. da vidite samo kako će 2-og septembra plata biti veća 50%.

ako i dalje nastavite da radite za 300€ i vozite te leševe, vi niste ljudi nego...

strucnost ispred politike

pre 2 godine

ne znam, ali prelazim oko 35.000km godisnje i na nasim putevima svakodnevno vidjam aute koji ne da ne bi trebali da prosju tehnicki vec su ooasnost za covecanstvo.

sale009

pre 2 godine

(prasići & prepelice, 24. jul 2021 23:44)
sto bi rekao nas narod - ne sere..ndaj mnogo i ne nazivaj ljude lupetacima kad ni sam ne znas sta si sve nalupao. ovo sto si ti napisao nema ni u drzavi "utopiji" a ne u nasoj srbiji. ne pametuj mnogo jer ispadas smesan i zalostan a najmanje pametan.

Poslednji samuraj

pre 2 godine

Ne razumem ljude koji kukaju....Prvo i osnovno je racunanje kolike prihode licne imate. Objasnicu na licnom primeru.
Vozim punta kog sam kupio 2010 godine. Znaci sada vec krece 11 godina... Za to vreme ga redovno odrzavam i otprilike na njega trosim godisnje oko 350 eura u proseku na odrzavanje ukljucijuci i registraciju. A to je za auto koji je nov izasao iz fabrike i ja sam prvi vlasnik. Ono sto mi je bilo bitno kada sam kupovao auto je sta hocu ja sa njim da radim u buducnosti. Znaci voznja jednom godisnje do mora i sve ostalo krug od oko 200 km. I za moje potrebe je to ok. E sada sto neko kupi auto da mu bude statusni simbol a ne moze da ga odrzava je sklop nekog drugog mentalnog uticaja.
Onda dodje samo da neko nista ne ulaze i kuka kako je nedto skupo i nema se para... Ne novac nije problem problem je da li hices da vozis normalno i bezbedno. A to nekada nema veze sa novcem posto imam drugare kiji na automobilima od 20 000 evra kupuju polovne gume,Skidaju katalizatore i ostale svakave stvari ti kukaju sada najvise. A to da Vas neko vrati posto Vam ne valja sistem kocenja upravljanja i svetlosne signalizacije je samo usluga koja Vam mozda znaci i zivot u jednom trenutku...

supa

pre 2 godine

Volim ove likove što su "uboli" posao i platu i sada pametuju po portalima... Svi treba da voze nov i da pred sledeći tehnički valjda opet kupe nov, jer je onaj od prošle godine već polovan...

Fudbaler

pre 2 godine

Prijedlog. ako se radi o mali kvarovima koji nisu akutni zasto ne dati prolaznu ocjenu stime da se zamjeni greska u roku od 30 dana ili nesto slicno.

Sasa

pre 2 godine

Tehnički pregled sad izgleda kako je trebalo oduvek da bude. Niko vas neće vratiti od ogrebotina i sličnih stvari koji se često navode. Auto 11 godina star, kupljen nov kod nas, bez problema je danas prošao tehnički pregled. Pre pregleda pitaju vas da li ste proverili signalizaciju, i pre ulaska u kanala sami ljudi provere da ne biste plaćali dok ne otklonite kvar. Prvo proveravajau ispravnost letve volana, u kanalu gledaju kočnice, i da li ima trulih pragova. Zatim proveravaju signalizaciju, koliko bacaju svetla i sl. Onda ulaze unutra i provervju prskalicu brisače, komplet obavezne opreme, rezervni točak i alat koji je predviđen. Svi sugornosni pojasevi moraju biti u funkciji. Takođe mere nivo izduvnih gasova i na kraju provera kočnica.
Jedan čovek je došao da pita dali može da prođe pregled sa farom kroz koji se skoro ništa ne vidi. Momci su mu rekli da bi bilo bolje da ga makar ispolira, ako ne može da ga zameni, te da mu napamaet ne mogu dati konkretan odgovor. Realno meni kao laiku su za zamenu, a ne za poliranje. Ljudi budimo realni i vozimo ispravna vozila.

spale

pre 2 godine

A šta očekuju,kada je prosek kola 15 godina.
(Plop, 24. jul 2021 16:17)

Nije problem u starosi vec u odrzavanju,kod nas ljudi za sve imaju para i za letovanja,zimovanja itd. ali za odrzavanje kola to je bacanje para (letovanje nije npr)

Ljubo

pre 2 godine

Mitrovićev sin vozio najnovijeg đžipa i ubio devojku od 17 godina i naravno dobio nanogicu i da ne nabrajam dalje mogao bi tako nedelju dana pisati koliko su savršeni auti poubijali ljudi.To je problem gospodo vi koji zarađujete nekoliko hiljada evra mesečno i vozite nove i savršene automobile tj vi ste problem a ne neispravne prskalice ili šarafciger u prozoru,vi koji ste bahati u saobraćaju koji ne poštujete nikoga od pešaka pa sve do vozača jugića,fiće i svih koje vi nazivate krntijama.Vozite 250 km na sat,prolazile kroz crveno svetlo,nestajete na pešački prelaz itd.Vi ste problem bahati i nekulturni mamini i tatini sinovi koji su vam kupili te skupocene automobile i vozačke dozvole i kada ubijete nekoga oni plate tamo gde treba da vi nastavite tamo gde ste stali sa ubija njima.Kamo sreće da nikada niste kročili na naše drumove jer od kada ste vi došli sa tim savršenim automobilima smrt nas vozača u ovim starim krntijama vreba na svakome ćošku.

Vojvođanin

pre 2 godine

@ prepeličar To što ti i ja možemo da priuštimo sebi nov auto i pristojan život u ovoj jadnoj državi, ne znači da to može svako. Onaj koji radi za 300 € (kako ti kažeš) možda nema šansu da napreduje ili da gazdu ucenjuje neradom ako mu ne poveća platu. Mnogo ljudi ne uspe da dobije priliku da pokaže svoj potencijal i da od njega bolje živi zato što u kompaniji to uspe neko drugi, manje sposoban ali "podoban". Znam mnogo takvih u mojoj struci. Neko ne dobije priliku ni da studira jer roditelji nemaju novca a nema ni početni kapital da bi započeo privatni posao. U ovakvoj jadnoj državi ne mogu svi da rade za 2000 € i to što im na autu iz 2008. ne radi svetlo u gepeku i podizač stakla "na motanje" ne može da bude razlog da ih vraćaju sa tehničkog. Ne izbore se svi za plate od kojih mogu da kupe nov auto, previše je ovo siromašna država. Budi objektivan.

Neznan Poznanovic

pre 2 godine

Citam komentare, svi voze ispravna vozila,svima sve radi,oni voze savrseno...

A sinoc kod mene u kraju, pola nema normalne farove,ne pale svetla nocu...ejjj,onda nemaju stop svetla,o migavcima da ne pricam. I to je samo nesto spolja,mozete da zamislite kako je onda na trapu,na gasovima i ostalo.

Treba biti jos rigorozniji sa ovim narodom,pogotovo sa ovima koji osvetljavaju nebo avionima...al ONI IMAJU ISPRAVAN AUTO. 🤣🤣🤣🤣

Blaža bez kljunova

pre 2 godine

Poskupeo tehnički, na koji morate doći sa čistim vozilom. Ali poskupelo i pranje vozila 50%… a policijski Pajero ima samo jedan brisač šoferke, drugi nestao pre 3 godine… redovno ih gledam na obilaznici. I uredno i dalje koriste takvo vozilo za kontrolu saobraćaja i ostalih vozila…
Neka pitaju šveđane koliko sve to košta i koliko službenih vozila koristi država…

milovan

pre 2 godine

Najbolji su mi ovi zlobnici koji su se zaduzili do guse i kupili neku korejsku konfekciju, pa se jadni utripovali da voze ozbiljan auto, a za rucak svaki dan kobaje za 320 din. ker nece da ih jede. E takvi podrzavaju ovo manijacenje i izivljavanje, jer znaju da ja vozim auto od 15 god, ali sam danas stuko sniclu, a on plastik fantastik kobaju.

hm

pre 2 godine

uvode evropske standarde a plate srpske. dajte nam plate i penzije kao u evropi pa pnda uviodite to. Auto mi postaje punoletan na jesen nemam pare kao ljudi u evropi da menjam auto na tri godine. nosim trenerke i majice stare po 10 godina i vise nemam pra kao politicari da nosim odela od 2 soam evra rolexe i cuda mu... kupuju kuce placeve i zemlju kao da je za dz. eno pogledajte posekl isumu skroz od belog dvora do kanarevog da bi imal imesta za svoje vile. suma star vekovima dosli lopovi i sve posekose. voze se u drzavnim uatomobilima zaradjuju milione i smeta im narod. deca im voze dzipove kopj ivrede vise nego sto je mojih 5 generacija unazad steklo od postenog rada ne mzoe to da se kupi

ČEDOMIR

pre 2 godine

Vozila moraju biti tehnički ispravna tu nemadileme.Međutim,snimanje kamerom tok tehničkog pregleda je nepotreban trošak za građane. Ajmo malo da razmislimo i preispitamo sve te odluke,koje su bez sumnje dobronamerne i ciljane da se poveća bezbednost u saobraćaju.Da li je tehnička ispravnost vozila najveći uzročnik saobraćajnih nezgoda,zapitajmo se. Naravno da nije,i to trebaju da objasne ovi silni prof.dr.saobraćajne struke.Ovi zapošljeni stručnjaci u Agenciji za bezbednost saobraćaja.Da li bezbednost ugrožava zapušena prskalica,ogrebotina na vozilu i slično,pa moramo video snimcima dokazati da smo pošteno odradili tehnički. Gospodo saobraćajni stručnjaci, kakav video kakva snimanja,to ne rešava problem.Propisati jasno ko može da se bavi tehničkim pregledom,da poseduje stručne i moralne vrednosti,da položi ispit za dobijanje licence i odgovara za svoj rad.Ako ne radi po propisanim pravilima gubi trajno licencu. Tačka. Kamere uvesti kod obuke novih vozača,tamo rade nestručni ljudi u 80% slučajeva,auto-škole su nekompetentne za bavljenje ovim poslom,SVAKA ČAST ČASNIM IZUZECIMA-A IMA IH ZA PRIMER.Snimati polaganje vozačkog ispita u celosti,jer ovde je najveći problem.Ovde cveta korupcija i vozačke dozvole se "kupuju". To dobro znaju i stručnjaci i čelnici MUP-a, ali niko ne reaguje. Da li nesme!? Zato gospodo stručnjaci saibraćajne struke,ovde rešite problem. Ko edukuje,obučava i kako se polaže vozački ispit je pitanje BR.1,a ne da li je prskalica ispravna.Zbog ovoga se gine...

neko iz mase

pre 2 godine

B92: Rešena dilema: Da li su ogrebotine i tečnost za staklo razlog da vas vrate sa tehničkog? https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2021&mm=07&nav_id=1894185

mudronja

pre 2 godine

To je sistemski odrađeno, da bi strane banke zarađivale neko mora da uzima kredit. Da bi narod naterao da uzima kredite udaraš ga tamo gde nemože da izbegne. Tako da ovom državom već odavno vladaju strane službe u interesu njihovih država. Sistemski nas lagano uništavaju.

prasići & prepelice

pre 2 godine

(uchimata, 25. jul 2021 01:07)

par stvari:

- ne treba svi da kupe nov auto, 33% je čist višak, imaju ljudi zato što mogu da odvoje 2k€ a pređu sa njim 2k km godišnje. takvi treba da idu pod presu. ostalih 66% da ili kupi nov (500L nije skup) ako je sređivanje preskupo (full generalna + dpf) a potreban im je auto ili da srede postojeći.

- kapitalizam + tržišna ekonomija + vladavina zakona - nema alternativu. ako tvoj ćale ne može da registruje auto (a suštinski je ispravan kako si rekao - tek mi onda nije jasno zašto neće moći????), onda će se desiti nešto od ove 2 stvari:
a) ako biznis plan pokaže profitabilnost tvoj ćale da uzme kredit i kupi nov
b) neko drugi će uzeti kredit i kupiti nov
svakako tih 10 ljudi neće biti bez posla, samo je pitanje za koga će raditi. a ko zna, možda jedan od tih 10 postane novi gazda.

- nisam programer odavno. zadnje dve godine sam neko kome dolaze da traže povišicu. i ništa mi nije draže nego kada vidim klinca koji grize posao, grize znanje, grize problem, i posle 6m mi dođe da traži jače pare. uradim sve u mojoj moći da i dobije. ko ne traži povišicu i radi osrednje, pa pomognem mu da makar promeni tim, idealno kompaniju.

- kola su ubojito sredstvo. ako jedna ma koliko banalna stvar ne radi, neko može poginuti. neko je dole pisao svetlo u gepeku, pa ako staneš na autoputu u umesto 30 sec roviš gde je fluo prsluk 5 minuta po mračnom gepeku, neko te može pokupiti. SVE MORA BITI ISPRAVNO ILI VOZITE BAJS

wlado

pre 2 godine

bas da vidim da li ce u sledecih godinu dana da se istrebe svi tamici koji su pokretni cernobil? Prodju ti ulicom, gas maska sledecih 10 minuta. E takve trebe iskljuciti zauvek iz saobracaja, a ne cimati ljude ako im jedna prskalica ne radi.

prasići & prepelice

pre 2 godine

Slazem se da trebaju vozila da budu sto ispravnija, ali odakle narodu pare da imaju perfektno vozilo.. pa nije takvo ni kad je novo. Nego, nek vlast obezbedi narodu bolje plate
(Pljuvac svih stilova, 24. jul 2021 19:38)

lupetaču svih stilova:
1. oh da, novo prolazi tehnički kao vreo nož kroz puter. kupi novo pa ćeš da vidiš koliko si lupetao.
2. ne obezbeđuje vlast veće plate (ni ovde niti bilo gde u svetu) nego ti sam sebi srbistanac. ako si sitna ali ipak malo iznad prosečna boranija, odeš kod šefa i kažeš: "hoću povišicu ili dajem otkaz". i daš ga ako ne dobiješ povišicu. a ako si malo ozbiljniji igrač nema potrebe šefu bilo šta da govoriš, šef savršeno dobro zna ako ne sam povišice, bonuse i 13-tu platu da ćeš otići. povišice ne moraju više da budu velike, na 2+k€ više i ne mogu, ali važna je pažnja, više obraćam pažnju sada da li neko misli o meni nego na samu cifru. isto jako cenim i bonus slobodne dane.

stoga lupetaču, nastavi slobodno da radiš za 300€ ali kola moraju da su ti ispravna, kontaš? ili pređi na bajs.

Milos

pre 2 godine

Ja ne razumem kakve veze ima kamera sa povećanjem rigoroznosti na pregledu. Npr. silu kočenja (možda i najvažnija stvar prilikom pregleda) kamera ne moze da vidi jer monitor uređaja možete okrenuti od kamere. I tako sa lošim kočnicama možeš da prođeš tehnički. Mažu nam oči kako bi podigli cene, pre 5 godina tehnički je bio 700, danas 7 hiljada din. A plata ostala 44hiljade. Objavite komentar ako smete.
(ostoja, 24. jul 2021 14:52)

Zahvaljujemo se na glasu

Ima mnogo,dok nisu bile kamere ako ti ne koce zadnje kocnice lepo se vrati u rikverc i sa prednjim se naprave sve kocnice ako ti koce zadnje kocnice a ne koci rucna onda sa noznom napravis rucnu ili ako jedan slabije koci pritisnes auto na tu stranu i onda se izjednači a sad kada snimaju ne moze nista od toga jer se sve vidi ili koci ili ne koci ne moze niko da ti pomogne,zakon se nije toliko promenio koliko se nije primenjivao sada sa kamerama samo moras da radis sto si oduvek trebao,nekad dok nije bilo snimanja i slikanja vecina su zavrsavali u agencijama samo sa saobraćajnim vecina vozila nije ni videla Tehnicki pregled,a zakon je vrlo prosto definisan za neke stvari sve na auto sto ima fabricki mora da radi i funcionise,tako ako auto ima zadnji brisač i prskalicu mora da radi i brisač i prskalica ne moze ne treba meni to,ne moze vise srafciger u prozor mora da bude funkcionalan i da se otvara za trapove i kocnice se podrazumeva i signalizacija mora da je sve ispravno svetla,pozicija,stop,svetlo za maglu,rikverc svetlo,svetlo registarske tablice i onda ne mora niko da se plasi da li ce da prodje na tehnickom

Tartaruga

pre 2 godine

Izjava gospodina sve objasnjava. Da je ovo bio tihi dil da bi se povecala cena tehnickog pregleda. Da bi ovakvi dzabalebarosi, kao i njegovi pajtosi u vladajucoj strukturi nastavili svoje dembelisanje.

vaske

pre 2 godine

ovo nema ni u alan fordu...
ne zna država više gde udara...
glup narod ostaje glup narod...
gde je granica trpljenja? to je ovde glavno pitanje...

prasići & prepelice

pre 2 godine

bas da vidim da li ce u sledecih godinu dana da se istrebe svi tamici koji su pokretni cernobil? Prodju ti ulicom, gas maska sledecih 10 minuta. E takve trebe iskljuciti zauvek iz saobracaja, a ne cimati ljude ako im jedna prskalica ne radi.
(wlado, 25. jul 2021 13:34)

suprajs, suprajs, ti kojima prstalice ne rade su se izborili da naredne dve godine nema merenja izduva. stoga srbine, usdisaćemo tamić kancer još 2 godine. mada, karma je čudo, izborili su da nema merenja izduva, a vidi koliko cvile sada.


Budi objektivan.
(Vojvođanin, 25. jul 2021 12:49)

biću realan. kao manager znam i druge managere. znam jednog u jednog koji ima oko 10ak supervizora ispod sebe a koji imaju u totalu oko 150 ovih čuvenih tristaevraša. ja ga pitam, kako to da rade za takve pare, a on mi kaže: pa oni uopšte i ne traže povišice, retko ko. jako malo povošica se podeli jer se NE TRAŽE. ali zato kraduckaju, izmišljaju bolovanja, kasne, lažu ... i to im malo gledamo kroz prste jer su bedno plaćeni.

stoga, mogu da ti kažem - ovi od 300€ bi haos napravili kada bi se udružili i bili složni, država bi stala, dobili bi pola onoga što traže odmah samo da se ne talasa, ali kako su preokupirani kraduckanjem, krivinarenjem, laganjem, alkoholisanjem, kladionicama - nesposobni su da sebi pomognu. čitaj, previše su glupi za bilo šta više od 300€.

Justicijan

pre 2 godine

Pročitah članak tri puta, jer ne verujem šta čitam!
Dakle sada kada se snima/kontroliše rad lica na tehničkom pregledu (to nikako nije vlasnik vozila) napokon se tehnički radi kako treba!?
Hoće li neko odgovarati zbog toga što se tehnički već decenijama ne radi kako treba, a uredno naplaćuje!?
Ovaj gospodin je savršeno objasnio spregu zakonodavca i izvršioca, sa ciljem povećanja cene usluge i samim tim i PDV-a.
Ukratko dogovorena otimačina crkavice od naroda.
Svu tu bagru treba najuriti...i tehničke...i zakonodavca...isto s...e, a i ovog Vujanića koji ni posle 10 zakona nije doneo valjan zakon, ali zato je plaćen kao ekspert, samo nije jasno čega!!

Plubavic

pre 2 godine

Kada se neko poziva na prosečnu starost vozila, jasno je koliko je "sati"!
Dobro održavan i kvalitetan auto vozi se makar 20 god, nije do godina već do održavanja, verujte mi, proverio sam.
Ima neispravnih vozila na putu i do 5 god. starosti, kao pto ima i perfektnih automobila od 20-ak godina, ali i jedni i drugi su izuzeci.
Ovako detaljan spisak zahteva neminovno vodi ka korupciji, svima je jasno da 50% vozila u javnom saobraćaju ne zadovoljava kiterijum...šta to znači!?
Učesnik u udesu sa autobusom GSP-a izrazi sumnju da je vozilo neispravno...i onda sledi vanredni tenički, i sada mu ne radi klima...ispada da vozi neispravno vozilo i krivica je njegova!!
Ili se zapuše prskalice za tečnost, na vanrednom tehničkom vozilo je dakle neispravno, ili grešim!?
Kuku lele Vujanići šta napravi pred penziju??

prasići & prepelice

pre 2 godine

(uchimata, 25. jul 2021 01:07)

par stvari:

- ne treba svi da kupe nov auto, 33% je čist višak, imaju ljudi zato što mogu da odvoje 2k€ a pređu sa njim 2k km godišnje. takvi treba da idu pod presu. ostalih 66% da ili kupi nov (500L nije skup) ako je sređivanje preskupo (full generalna + dpf) a potreban im je auto ili da srede postojeći.

- kapitalizam + tržišna ekonomija + vladavina zakona - nema alternativu. ako tvoj ćale ne može da registruje auto (a suštinski je ispravan kako si rekao - tek mi onda nije jasno zašto neće moći????), onda će se desiti nešto od ove 2 stvari:
a) ako biznis plan pokaže profitabilnost tvoj ćale da uzme kredit i kupi nov
b) neko drugi će uzeti kredit i kupiti nov
svakako tih 10 ljudi neće biti bez posla, samo je pitanje za koga će raditi. a ko zna, možda jedan od tih 10 postane novi gazda.

- nisam programer odavno. zadnje dve godine sam neko kome dolaze da traže povišicu. i ništa mi nije draže nego kada vidim klinca koji grize posao, grize znanje, grize problem, i posle 6m mi dođe da traži jače pare. uradim sve u mojoj moći da i dobije. ko ne traži povišicu i radi osrednje, pa pomognem mu da makar promeni tim, idealno kompaniju.

- kola su ubojito sredstvo. ako jedna ma koliko banalna stvar ne radi, neko može poginuti. neko je dole pisao svetlo u gepeku, pa ako staneš na autoputu u umesto 30 sec roviš gde je fluo prsluk 5 minuta po mračnom gepeku, neko te može pokupiti. SVE MORA BITI ISPRAVNO ILI VOZITE BAJS

prasići & prepelice

pre 2 godine

Slazem se da trebaju vozila da budu sto ispravnija, ali odakle narodu pare da imaju perfektno vozilo.. pa nije takvo ni kad je novo. Nego, nek vlast obezbedi narodu bolje plate
(Pljuvac svih stilova, 24. jul 2021 19:38)

lupetaču svih stilova:
1. oh da, novo prolazi tehnički kao vreo nož kroz puter. kupi novo pa ćeš da vidiš koliko si lupetao.
2. ne obezbeđuje vlast veće plate (ni ovde niti bilo gde u svetu) nego ti sam sebi srbistanac. ako si sitna ali ipak malo iznad prosečna boranija, odeš kod šefa i kažeš: "hoću povišicu ili dajem otkaz". i daš ga ako ne dobiješ povišicu. a ako si malo ozbiljniji igrač nema potrebe šefu bilo šta da govoriš, šef savršeno dobro zna ako ne sam povišice, bonuse i 13-tu platu da ćeš otići. povišice ne moraju više da budu velike, na 2+k€ više i ne mogu, ali važna je pažnja, više obraćam pažnju sada da li neko misli o meni nego na samu cifru. isto jako cenim i bonus slobodne dane.

stoga lupetaču, nastavi slobodno da radiš za 300€ ali kola moraju da su ti ispravna, kontaš? ili pređi na bajs.

Sasa

pre 2 godine

Tehnički pregled sad izgleda kako je trebalo oduvek da bude. Niko vas neće vratiti od ogrebotina i sličnih stvari koji se često navode. Auto 11 godina star, kupljen nov kod nas, bez problema je danas prošao tehnički pregled. Pre pregleda pitaju vas da li ste proverili signalizaciju, i pre ulaska u kanala sami ljudi provere da ne biste plaćali dok ne otklonite kvar. Prvo proveravajau ispravnost letve volana, u kanalu gledaju kočnice, i da li ima trulih pragova. Zatim proveravaju signalizaciju, koliko bacaju svetla i sl. Onda ulaze unutra i provervju prskalicu brisače, komplet obavezne opreme, rezervni točak i alat koji je predviđen. Svi sugornosni pojasevi moraju biti u funkciji. Takođe mere nivo izduvnih gasova i na kraju provera kočnica.
Jedan čovek je došao da pita dali može da prođe pregled sa farom kroz koji se skoro ništa ne vidi. Momci su mu rekli da bi bilo bolje da ga makar ispolira, ako ne može da ga zameni, te da mu napamaet ne mogu dati konkretan odgovor. Realno meni kao laiku su za zamenu, a ne za poliranje. Ljudi budimo realni i vozimo ispravna vozila.

spale

pre 2 godine

A šta očekuju,kada je prosek kola 15 godina.
(Plop, 24. jul 2021 16:17)

Nije problem u starosi vec u odrzavanju,kod nas ljudi za sve imaju para i za letovanja,zimovanja itd. ali za odrzavanje kola to je bacanje para (letovanje nije npr)

milovan

pre 2 godine

Najbolji su mi ovi zlobnici koji su se zaduzili do guse i kupili neku korejsku konfekciju, pa se jadni utripovali da voze ozbiljan auto, a za rucak svaki dan kobaje za 320 din. ker nece da ih jede. E takvi podrzavaju ovo manijacenje i izivljavanje, jer znaju da ja vozim auto od 15 god, ali sam danas stuko sniclu, a on plastik fantastik kobaju.

prasići & prepelice

pre 2 godine

braćo, kako vam nije muka da vozite takve krševe. kako ne kažete jednom u životu: promeniću nešto, neću ceo život da radim za 300€ i vozim leša.

evo vam savet, besplatan, što retko radim ali žao mi vas je pa nek bude besplatan: svi vi koji radite za ispod 500€ dajte otkaz, svi u isti dan. moj predlog je 1. septembar. da vidite samo kako će 2-og septembra plata biti veća 50%.

ako i dalje nastavite da radite za 300€ i vozite te leševe, vi niste ljudi nego...

Niko

pre 2 godine

Realno 70% kola imaju neispravne prskalice za šoferku koje bacaju tečnost na kola iza njih. Svaka druga kola imaju neispravne farove koja na magistrali bacaju svetla i zaslepljuju te. Ljudi stavljaju razne led, xenone - ne razumeju da geometrija fara na tim kolima nije predviđena za tu sijalicu.I onda ovde isti ti pišu ovde "udri po sirotinji".

Poslednji samuraj

pre 2 godine

Ne razumem ljude koji kukaju....Prvo i osnovno je racunanje kolike prihode licne imate. Objasnicu na licnom primeru.
Vozim punta kog sam kupio 2010 godine. Znaci sada vec krece 11 godina... Za to vreme ga redovno odrzavam i otprilike na njega trosim godisnje oko 350 eura u proseku na odrzavanje ukljucijuci i registraciju. A to je za auto koji je nov izasao iz fabrike i ja sam prvi vlasnik. Ono sto mi je bilo bitno kada sam kupovao auto je sta hocu ja sa njim da radim u buducnosti. Znaci voznja jednom godisnje do mora i sve ostalo krug od oko 200 km. I za moje potrebe je to ok. E sada sto neko kupi auto da mu bude statusni simbol a ne moze da ga odrzava je sklop nekog drugog mentalnog uticaja.
Onda dodje samo da neko nista ne ulaze i kuka kako je nedto skupo i nema se para... Ne novac nije problem problem je da li hices da vozis normalno i bezbedno. A to nekada nema veze sa novcem posto imam drugare kiji na automobilima od 20 000 evra kupuju polovne gume,Skidaju katalizatore i ostale svakave stvari ti kukaju sada najvise. A to da Vas neko vrati posto Vam ne valja sistem kocenja upravljanja i svetlosne signalizacije je samo usluga koja Vam mozda znaci i zivot u jednom trenutku...

Milos

pre 2 godine

Ja ne razumem kakve veze ima kamera sa povećanjem rigoroznosti na pregledu. Npr. silu kočenja (možda i najvažnija stvar prilikom pregleda) kamera ne moze da vidi jer monitor uređaja možete okrenuti od kamere. I tako sa lošim kočnicama možeš da prođeš tehnički. Mažu nam oči kako bi podigli cene, pre 5 godina tehnički je bio 700, danas 7 hiljada din. A plata ostala 44hiljade. Objavite komentar ako smete.
(ostoja, 24. jul 2021 14:52)

Zahvaljujemo se na glasu

Ima mnogo,dok nisu bile kamere ako ti ne koce zadnje kocnice lepo se vrati u rikverc i sa prednjim se naprave sve kocnice ako ti koce zadnje kocnice a ne koci rucna onda sa noznom napravis rucnu ili ako jedan slabije koci pritisnes auto na tu stranu i onda se izjednači a sad kada snimaju ne moze nista od toga jer se sve vidi ili koci ili ne koci ne moze niko da ti pomogne,zakon se nije toliko promenio koliko se nije primenjivao sada sa kamerama samo moras da radis sto si oduvek trebao,nekad dok nije bilo snimanja i slikanja vecina su zavrsavali u agencijama samo sa saobraćajnim vecina vozila nije ni videla Tehnicki pregled,a zakon je vrlo prosto definisan za neke stvari sve na auto sto ima fabricki mora da radi i funcionise,tako ako auto ima zadnji brisač i prskalicu mora da radi i brisač i prskalica ne moze ne treba meni to,ne moze vise srafciger u prozor mora da bude funkcionalan i da se otvara za trapove i kocnice se podrazumeva i signalizacija mora da je sve ispravno svetla,pozicija,stop,svetlo za maglu,rikverc svetlo,svetlo registarske tablice i onda ne mora niko da se plasi da li ce da prodje na tehnickom

astrazeneka g 2002

pre 2 godine

Astra g 2002 god auto star 19 godina neradi mi klima i izgoreo zadnji lonac ako me odbiju u oktobru ove godine poneču benzin i ima da ga zapalim na tehničkom pregledu pa nek idem u zatvor i onako neću moći od penzije da živim u ovoj lepoj zemlji dembeliji. Molim vas da objavite moj komentar.

delija

pre 2 godine

U Francuskoj se kola ne registruju već se placa samo osiguranje, evo mom komšiji vec 20 god kola sa francuskim registracijama stoje u Srbiji a on u Francuskoj samo produži osiguranje, znaci kola videla Francusku nisu 20 god a kamoli tehnicki pregled tako da ovo postoji samo u zemlji Srbiji sa snimanjem i ostalim glupostima, kako tamo može da se auto registruje bez odlaska na pregled a ovde ne može, stvar je samo da se uzimaju pare.

Neznan Poznanovic

pre 2 godine

Citam komentare, svi voze ispravna vozila,svima sve radi,oni voze savrseno...

A sinoc kod mene u kraju, pola nema normalne farove,ne pale svetla nocu...ejjj,onda nemaju stop svetla,o migavcima da ne pricam. I to je samo nesto spolja,mozete da zamislite kako je onda na trapu,na gasovima i ostalo.

Treba biti jos rigorozniji sa ovim narodom,pogotovo sa ovima koji osvetljavaju nebo avionima...al ONI IMAJU ISPRAVAN AUTO. 🤣🤣🤣🤣

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Slazem se da trebaju vozila da budu sto ispravnija, ali odakle narodu pare da imaju perfektno vozilo.. pa nije takvo ni kad je novo. Nego, nek vlast obezbedi narodu bolje plate pa ce moci redovno da odrzavaju vozila, umesto toga narod bedan, a zakoni kao da smo svi svajcarci. Tacno ova pljackaska vlast samo uzima pare i kaznjava narod jos vise. Samo novi nameti i novi zakoni koji nam idu na stetu, ama bas nista da urade sto ide u korist narodu. Ako ovo nije definicija neprijatelja, ja onda ne znam sta je.

ostoja

pre 2 godine

Ja ne razumem kakve veze ima kamera sa povećanjem rigoroznosti na pregledu. Npr. silu kočenja (možda i najvažnija stvar prilikom pregleda) kamera ne moze da vidi jer monitor uređaja možete okrenuti od kamere. I tako sa lošim kočnicama možeš da prođeš tehnički. Mažu nam oči kako bi podigli cene, pre 5 godina tehnički je bio 700, danas 7 hiljada din. A plata ostala 44hiljade. Objavite komentar ako smete.

Miki

pre 2 godine

Troskove treba drzava da pokrije! Ne znam ko ce inace. Da ljudi imaju novaca ne bi stedeli na kolima. Al dobro, bice drasticni pad zarade drzave na registraciji vozila. Jednostavna racunica je ako auto ne prolazi zbog neceg veceg a to je svaki drugi onda se nece ni registrovati. Zasto? Nemaju ljudi novaca!

666

pre 2 godine

Smarate. I šta danas radi dok izađem iz tehničkog može da ne radi, da se zapuši prskalica, lupi me kamen razbije staklo. Treba svi da se lečite. Doći će jednom na naplatu sve ove prskalice i maltretiranje od strane države koja se potpuno otuđila od građana.

kovid 19a

pre 2 godine

Iživljavanje nad i onako izmučenom narodu koje pokusava da opravda ovaj lik. Zamisli molim te, prskalica je razlog da se vratis sa tehnickog. Pa jos kaze napokon tehnicki se vrsi kako treba. Pa zasto ga onda nisi do sada obavljao kako treba? Debilizam od propisa i od sagovornika.

Boki volim kosarku

pre 2 godine

Auuu dokle... imam dpf, egr sve sam redovno servisirao. To nije vazno. Vaznija je prskalica koja mi je crkla i sve sam promenio i ne radi...

navodar

pre 2 godine

Lišno, nisam prošao zbog dizni na farovima i zadnjeg desnog podizača prozora. Realno, dizne nisam palio u životu, a prozor zadnji ionako ne spuštam. Ave to na stranu. Ali KAKVE TO IMA VEZE SA BEZBEDNOSTI, DA BEZBEDNOSTI SAOBRAĆAJA??? Kažu mi "za pranje farova ne sme da ne funkcioniše, smanjena ti je vidljivost". Pa hajde onda da isključimo 80% vozila iz saobraćaja, nema dizne. Prozor-šta je sa flotnim vozilima, šta je sa vozilima sa troje vrata, u ostalom kakve to veze ima?
Poenta priče je da smo NEVEROVATNI BUKVALISTI, OGRANIČENI, PRETERUJEMO U NEKIM STVARIMA (i obrnuto), I NEMAMO VIŠE UOPŠTE M.DA.
Sad prodajem auto i a u p... materinu.

sale009

pre 2 godine

(prasići & prepelice, 24. jul 2021 23:44)
sto bi rekao nas narod - ne sere..ndaj mnogo i ne nazivaj ljude lupetacima kad ni sam ne znas sta si sve nalupao. ovo sto si ti napisao nema ni u drzavi "utopiji" a ne u nasoj srbiji. ne pametuj mnogo jer ispadas smesan i zalostan a najmanje pametan.

strucnost ispred politike

pre 2 godine

ne znam, ali prelazim oko 35.000km godisnje i na nasim putevima svakodnevno vidjam aute koji ne da ne bi trebali da prosju tehnicki vec su ooasnost za covecanstvo.

ima ima

pre 2 godine

Znate li koliko košta 1 sat matematike, a koliko veštačkih noktiju, a koliko radnika težaka, na suncu radećeg ceo dan, a koliko jednog hirurga koji se ceo svoj život školuje?

Fudbaler

pre 2 godine

Prijedlog. ako se radi o mali kvarovima koji nisu akutni zasto ne dati prolaznu ocjenu stime da se zamjeni greska u roku od 30 dana ili nesto slicno.

Engel

pre 2 godine

"..prema instrukciji koja su privredna društva koja vrše tehnički pregled vozila dobila od Ministarstva..." stoji u izjavi koju je dao načelnik Uprave saobraćajne policije u sedištu Ministarstva Nebojša Arsov, a prenosi B92. Znači tehnički pregledi ne rade po zakonu, nego po tamo nečijim instrukcijama. Sve rečeno.

supa

pre 2 godine

Volim ove likove što su "uboli" posao i platu i sada pametuju po portalima... Svi treba da voze nov i da pred sledeći tehnički valjda opet kupe nov, jer je onaj od prošle godine već polovan...

hm

pre 2 godine

uvode evropske standarde a plate srpske. dajte nam plate i penzije kao u evropi pa pnda uviodite to. Auto mi postaje punoletan na jesen nemam pare kao ljudi u evropi da menjam auto na tri godine. nosim trenerke i majice stare po 10 godina i vise nemam pra kao politicari da nosim odela od 2 soam evra rolexe i cuda mu... kupuju kuce placeve i zemlju kao da je za dz. eno pogledajte posekl isumu skroz od belog dvora do kanarevog da bi imal imesta za svoje vile. suma star vekovima dosli lopovi i sve posekose. voze se u drzavnim uatomobilima zaradjuju milione i smeta im narod. deca im voze dzipove kopj ivrede vise nego sto je mojih 5 generacija unazad steklo od postenog rada ne mzoe to da se kupi

XXL

pre 2 godine

Interesantno dođe vozač sa automobilom i ne radi mu prozor na zadnjim vratima. Naravno odmah situacija postaje alarmantna jer je automobil neispravan jer jednostavno prozor na zadnjim vratima neće da se otvori.

nikola

pre 2 godine

Prica je sledeca: povecas cenu i trazis svaku sitnicu. Narod se normalno pobuni zbog obe stvari. Onda smanjis te rigorozne mere da kao izadjes u susret vozacima, i onda oni zadovoljni, jer su ipak uspeli da registruju jos jednom svog jos malo puneletnog(prosecna starost u Srbiji 17 god)ljubimca.
Vozaci uspesno opljackani, tehnicki pregledi uspesno opljackani jer moraju da kupe opremu od ovlascenog uvoznika...
Vuci siti, a ovce na broju...(svaka slicnos poslovice i likova su puka slucajnost...)

uchimata

pre 2 godine

(prasići & prepelice, 24. jul 2021 23:44)

Lako mi je da se slozim sa tobom jer zaradjujem za nase uslove mnogo. Auto mi je 2016 i ispravno je svako dugme i svaka funkcija. Motor mi je 2021.
Ja bih voleo da se iz saobracaja iskljuce jedno 10% automobila, jer je to kriminal sta ljudi voze.
Ali, ovde se radi o tome da ljude vracaju za gluposti. I to 50% automobila. I ti kao resenje nameces da treba da kupe nov auto. To je prvo ekonomski neizvodljivo. A sa druge strane je i nekriticka upotreba resursa.
Npr moj cale nece moci da registruje kombi koji mu treba za posao od koga pored njega zivi jos 10 radnika a vozilo je sustinski ispravno. Nikako ne moze da kupi nov jer nema taj raspon zarade. Ali ljudi moraju nesto da rade. Ne mogu svi da budu programeri kao ti...

Vlada

pre 2 godine

Sad zakazati kod majstora je kao da zakazujes magnetnu rezonancu, tesko da moze za 3 dana da se stigne. Sto to nije 7 dana?
Sve mi radi na autu, sva stakla citava, nema lampica, rade i prskalice, ali mi je auto sav iscvrkan po vratima od mentola koji ne znaju da otvaraju svoja vrata bez da raspale auto pored.
Bas da vidim da li ce i za sta da prave problem...

mudronja

pre 2 godine

To je sistemski odrađeno, da bi strane banke zarađivale neko mora da uzima kredit. Da bi narod naterao da uzima kredite udaraš ga tamo gde nemože da izbegne. Tako da ovom državom već odavno vladaju strane službe u interesu njihovih država. Sistemski nas lagano uništavaju.

OPRM OK

pre 2 godine

Jako mudar ovaj gospodin iz asocijacije tehn.pregleda...
Znaci,njihov poslovni model je-danas moram zaraditi toliko i toliko! Ta cifra se deli sa vremenom pregleda 1 vozila i cena tehnickog je odredjena! Pa lepo! Dok ima ovaca,bice i vune!

obrenovac

pre 2 godine

tri puta su mi auto gasirali na
5000obrtaja, da bi merili izduvne gasove. kada im je trazen pravilnik pise od 2000-3000obrtaja.
mislim da ni oni ne znaju sta treba da rade. na prvom gasiranju izmereno je
0.31 a dozvoljeno je 2.5, ne znam sto su morali jos dva puta da ponove merenje

wlado

pre 2 godine

bas da vidim da li ce u sledecih godinu dana da se istrebe svi tamici koji su pokretni cernobil? Prodju ti ulicom, gas maska sledecih 10 minuta. E takve trebe iskljuciti zauvek iz saobracaja, a ne cimati ljude ako im jedna prskalica ne radi.

prasići & prepelice

pre 2 godine

bas da vidim da li ce u sledecih godinu dana da se istrebe svi tamici koji su pokretni cernobil? Prodju ti ulicom, gas maska sledecih 10 minuta. E takve trebe iskljuciti zauvek iz saobracaja, a ne cimati ljude ako im jedna prskalica ne radi.
(wlado, 25. jul 2021 13:34)

suprajs, suprajs, ti kojima prstalice ne rade su se izborili da naredne dve godine nema merenja izduva. stoga srbine, usdisaćemo tamić kancer još 2 godine. mada, karma je čudo, izborili su da nema merenja izduva, a vidi koliko cvile sada.


Budi objektivan.
(Vojvođanin, 25. jul 2021 12:49)

biću realan. kao manager znam i druge managere. znam jednog u jednog koji ima oko 10ak supervizora ispod sebe a koji imaju u totalu oko 150 ovih čuvenih tristaevraša. ja ga pitam, kako to da rade za takve pare, a on mi kaže: pa oni uopšte i ne traže povišice, retko ko. jako malo povošica se podeli jer se NE TRAŽE. ali zato kraduckaju, izmišljaju bolovanja, kasne, lažu ... i to im malo gledamo kroz prste jer su bedno plaćeni.

stoga, mogu da ti kažem - ovi od 300€ bi haos napravili kada bi se udružili i bili složni, država bi stala, dobili bi pola onoga što traže odmah samo da se ne talasa, ali kako su preokupirani kraduckanjem, krivinarenjem, laganjem, alkoholisanjem, kladionicama - nesposobni su da sebi pomognu. čitaj, previše su glupi za bilo šta više od 300€.

Ljubo

pre 2 godine

Mitrovićev sin vozio najnovijeg đžipa i ubio devojku od 17 godina i naravno dobio nanogicu i da ne nabrajam dalje mogao bi tako nedelju dana pisati koliko su savršeni auti poubijali ljudi.To je problem gospodo vi koji zarađujete nekoliko hiljada evra mesečno i vozite nove i savršene automobile tj vi ste problem a ne neispravne prskalice ili šarafciger u prozoru,vi koji ste bahati u saobraćaju koji ne poštujete nikoga od pešaka pa sve do vozača jugića,fiće i svih koje vi nazivate krntijama.Vozite 250 km na sat,prolazile kroz crveno svetlo,nestajete na pešački prelaz itd.Vi ste problem bahati i nekulturni mamini i tatini sinovi koji su vam kupili te skupocene automobile i vozačke dozvole i kada ubijete nekoga oni plate tamo gde treba da vi nastavite tamo gde ste stali sa ubija njima.Kamo sreće da nikada niste kročili na naše drumove jer od kada ste vi došli sa tim savršenim automobilima smrt nas vozača u ovim starim krntijama vreba na svakome ćošku.

Vojvođanin

pre 2 godine

@ prepeličar To što ti i ja možemo da priuštimo sebi nov auto i pristojan život u ovoj jadnoj državi, ne znači da to može svako. Onaj koji radi za 300 € (kako ti kažeš) možda nema šansu da napreduje ili da gazdu ucenjuje neradom ako mu ne poveća platu. Mnogo ljudi ne uspe da dobije priliku da pokaže svoj potencijal i da od njega bolje živi zato što u kompaniji to uspe neko drugi, manje sposoban ali "podoban". Znam mnogo takvih u mojoj struci. Neko ne dobije priliku ni da studira jer roditelji nemaju novca a nema ni početni kapital da bi započeo privatni posao. U ovakvoj jadnoj državi ne mogu svi da rade za 2000 € i to što im na autu iz 2008. ne radi svetlo u gepeku i podizač stakla "na motanje" ne može da bude razlog da ih vraćaju sa tehničkog. Ne izbore se svi za plate od kojih mogu da kupe nov auto, previše je ovo siromašna država. Budi objektivan.

neko iz mase

pre 2 godine

B92: Rešena dilema: Da li su ogrebotine i tečnost za staklo razlog da vas vrate sa tehničkog? https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2021&mm=07&nav_id=1894185

Blaža bez kljunova

pre 2 godine

Poskupeo tehnički, na koji morate doći sa čistim vozilom. Ali poskupelo i pranje vozila 50%… a policijski Pajero ima samo jedan brisač šoferke, drugi nestao pre 3 godine… redovno ih gledam na obilaznici. I uredno i dalje koriste takvo vozilo za kontrolu saobraćaja i ostalih vozila…
Neka pitaju šveđane koliko sve to košta i koliko službenih vozila koristi država…

ČEDOMIR

pre 2 godine

Vozila moraju biti tehnički ispravna tu nemadileme.Međutim,snimanje kamerom tok tehničkog pregleda je nepotreban trošak za građane. Ajmo malo da razmislimo i preispitamo sve te odluke,koje su bez sumnje dobronamerne i ciljane da se poveća bezbednost u saobraćaju.Da li je tehnička ispravnost vozila najveći uzročnik saobraćajnih nezgoda,zapitajmo se. Naravno da nije,i to trebaju da objasne ovi silni prof.dr.saobraćajne struke.Ovi zapošljeni stručnjaci u Agenciji za bezbednost saobraćaja.Da li bezbednost ugrožava zapušena prskalica,ogrebotina na vozilu i slično,pa moramo video snimcima dokazati da smo pošteno odradili tehnički. Gospodo saobraćajni stručnjaci, kakav video kakva snimanja,to ne rešava problem.Propisati jasno ko može da se bavi tehničkim pregledom,da poseduje stručne i moralne vrednosti,da položi ispit za dobijanje licence i odgovara za svoj rad.Ako ne radi po propisanim pravilima gubi trajno licencu. Tačka. Kamere uvesti kod obuke novih vozača,tamo rade nestručni ljudi u 80% slučajeva,auto-škole su nekompetentne za bavljenje ovim poslom,SVAKA ČAST ČASNIM IZUZECIMA-A IMA IH ZA PRIMER.Snimati polaganje vozačkog ispita u celosti,jer ovde je najveći problem.Ovde cveta korupcija i vozačke dozvole se "kupuju". To dobro znaju i stručnjaci i čelnici MUP-a, ali niko ne reaguje. Da li nesme!? Zato gospodo stručnjaci saibraćajne struke,ovde rešite problem. Ko edukuje,obučava i kako se polaže vozački ispit je pitanje BR.1,a ne da li je prskalica ispravna.Zbog ovoga se gine...

Plubavic

pre 2 godine

Kada se neko poziva na prosečnu starost vozila, jasno je koliko je "sati"!
Dobro održavan i kvalitetan auto vozi se makar 20 god, nije do godina već do održavanja, verujte mi, proverio sam.
Ima neispravnih vozila na putu i do 5 god. starosti, kao pto ima i perfektnih automobila od 20-ak godina, ali i jedni i drugi su izuzeci.
Ovako detaljan spisak zahteva neminovno vodi ka korupciji, svima je jasno da 50% vozila u javnom saobraćaju ne zadovoljava kiterijum...šta to znači!?
Učesnik u udesu sa autobusom GSP-a izrazi sumnju da je vozilo neispravno...i onda sledi vanredni tenički, i sada mu ne radi klima...ispada da vozi neispravno vozilo i krivica je njegova!!
Ili se zapuše prskalice za tečnost, na vanrednom tehničkom vozilo je dakle neispravno, ili grešim!?
Kuku lele Vujanići šta napravi pred penziju??

vaske

pre 2 godine

ovo nema ni u alan fordu...
ne zna država više gde udara...
glup narod ostaje glup narod...
gde je granica trpljenja? to je ovde glavno pitanje...

Justicijan

pre 2 godine

Pročitah članak tri puta, jer ne verujem šta čitam!
Dakle sada kada se snima/kontroliše rad lica na tehničkom pregledu (to nikako nije vlasnik vozila) napokon se tehnički radi kako treba!?
Hoće li neko odgovarati zbog toga što se tehnički već decenijama ne radi kako treba, a uredno naplaćuje!?
Ovaj gospodin je savršeno objasnio spregu zakonodavca i izvršioca, sa ciljem povećanja cene usluge i samim tim i PDV-a.
Ukratko dogovorena otimačina crkavice od naroda.
Svu tu bagru treba najuriti...i tehničke...i zakonodavca...isto s...e, a i ovog Vujanića koji ni posle 10 zakona nije doneo valjan zakon, ali zato je plaćen kao ekspert, samo nije jasno čega!!

Tartaruga

pre 2 godine

Izjava gospodina sve objasnjava. Da je ovo bio tihi dil da bi se povecala cena tehnickog pregleda. Da bi ovakvi dzabalebarosi, kao i njegovi pajtosi u vladajucoj strukturi nastavili svoje dembelisanje.