Petak, 18.06.2021.

12:00

Top-5: Najprodavanije "direktorske limuzine"

Izvor: B92

Top-5: Najprodavanije "direktorske limuzine" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Drndoslav

pre 2 godine

@ (Los Angeles, 22. jun 2021 02:17)

Pit... i to je Amerika.

p.s. Kad si vec tamo nauci nesto umesto sto visis ovde. Kao na pr. sta je direktorska pozicija.

Los Angeles

pre 2 godine

@King Džordž treći: O tome pričam. Znaš kad će bilo koji stručnjak u EU da ima preko 250k godišnje? Nikad! A u USA može to samo tako, a pogotovo u Kaliforniji gde je tehnološki motor cele Amerike i sveta. Kalifornijska klima od San Diega do Bay area-e je neprevazidjena, ponuda poslova takodje, veći porezi ali zato i veće plate nego na east coast-u, osim ako si neki bankar ili slično. Sve u svemu, ne bi se u EU vratio nikad, samo ako me muka natera. Ako si moler kome treba i socijala - izvolite u EU, ali nemojte da je prodajete kao san snova. Od cele Evrope, meni leži samo London, imao sam sreće da živim i tamo, ali plate i kvalitet života opet daleko ispod Kalifornije. Na poslu u EU gde legne bonus od 5000 Eura, u USA legne 30-50 hiljada Eura u FAANG kompanijama (sa equity uključenim). I sad neko tu prodaje priču o nekoj Švajcarskoj, Nemačkoj ili Norveškoj - ma neuporedivo, a pogotovo kad se uzme u obzir da si u EU uvek stranac, a u USA si domaći za 2 godine ako se lepo prilagodiš.

Кинг Џорџ трећи

pre 2 godine

Ja živim u Bostonu, najelitnijem gradu u Americi i svetu (bar tako zadrti Bostonci veruju jerbo Harvard, MIT, trte mrte).

Poslom i privatno sam obišao skoro sve u Americi, definitivno sve najvažnije gradove.
LA je odlično mesto ako praviš puno para.
Takođe i svi ostali mega gradovi su super ako praviš lovu.

Prosta činjenica je da se hrli u CA zbog klime koja je oko San Dijega najbolja u Americi, večno proleće i leto sa suvom klimom, bez teškog disanja i znojenja zbog vlage a temperatura je od 18 - 28 u proseku stalno.

Na Floridi ili recimo Atlanta, na 22C se već osećaš loše jer je mnogo vlažno, da ne pričam šta je leti na 30+, Hjuston i mnogo sličnih gradova su nepodnošljivi preko 6 meseci godišnje.

Dakle CA ideala. Problemi su veliki porezi i skupoća tako da ako živiš sam i nemaš prohteve, oko 60 - 80K godišnje ti je dovoljno da pristojno živiš.

To isto ali hoćeš široko, onda zarada mora da bude dupla. To isto ali sa dvoje dece onda mora da se ima u kući od 250K pa na gore, široko- 400K pa na gore.

Nama u Bostonu, treba 12K mesečno da se normalno živi. Nas četvoro. Samo na Whole Foods i zdravu organsku hranu trošimo oko 2000 mesečno. Pa vidite za ostalo.

U CA?

Oko 14 - 16K za normalu.

Nemoj samo neko da prospe pamet kako je Amerika jeftina. Treš je jeftin, sve iole dobro a da ne spominjem premijum u svemu košta ko đavo.

I na kraju balade, bez nekoliko dobrih SUV nema života u Americi ako imaš decu. Od bezbednosti do utiliti funkcija.

X5 i XC90 imamo i te dve rate su oko 1700$ samo sa kredite. Bez goriva, poreza i svega. Gde je kuća, deca, škole, troškovi, zdravstveno...

Evropa je drugo.

Svako neka bira šta može I šta mu odgovara. Idealno - nema.

put na mesec

pre 2 godine

@IG: Americki odlazak na mesec je pre svega bilo dokazivanje njihove superiornosti nakon sto su Rusi prvi poslali coveka u svemir. Danas su naucnici sirom sveta uglavnom slozni da je sa strucnog aspekta gledanja odlazak coveka na mesec bio potpuno nepotreban, jer sa njime nije postignuto nista sto nisu mogli da ucine roboti. Sto je i glavni razlog zasto se zadnjih 40 i kusur godina niko drugi nije uputio tamo, kao ni sami Ameri. Za samu nauku je ono sto je uradio Jurij Gagarin daleko bitnije, kao i ono sto su Rusi uradili nakon toga: napravili svemirsku stanicu MIR kao pretecu danasnje medjunarodne svemirske stanice (ISS).

Tako da si u svom komentaru velikim delom u pravu: dok Amerika baca pare na kxxxxxnje (koje im takodje ne bi uspelo bez nacista), Svajcarci sticu bogatstvo i trose na recimo CERN.

DC

pre 2 godine

@IG: Toplo preporučujem da se raspitaš malo ko je bio Werner von Braun, a možeš i da proguglaš o 'Operation Paperclip' pre nego što sledeći put ostaviš takav komentar.

La la iz Banata

pre 2 godine

(Los Angeles, 18. jun 2021 14:46)
(Los Angeles, 18. jun 2021 19:39)
(Los Angeles, 19. jun 2021 00:03)
(Los Angeles, 19. jun 2021 04:53)
(Los Angeles, 19. jun 2021 21:19)
(Los Angeles, 20. jun 2021 15:22)

Ih što nam se naš sposobni i statusni selja iz Eleja provodi. 24/7 ovde na stand by-u. Pa neka, neka, nek i on s nekim prozbori dve-tri, makar i sa sitotim Lalom, samo da ne zaboravi da govori.Živoj duši ljudski kontakt treba.

Eldorado

pre 2 godine

@ Los Angeles

Slažem se, tu su SAD #1. Ja sam doduše živeo na Floridi, i odmah sam se navikao. Nikoga nije briga odakle ste, ukoliko ste OK osoba poštovanje vam je zagarantovano. Podosta stranaca je na odgovornim pozicijama, neki čak i CEO. U mom slučaju bio je Brazilac. Ljudi su otvoreni, vrlo lako se sklapaju poznastva. Ni brak nije problem, dosta naših pronađe "srodne duše" među Amerima. Imam utisak da u Evropi baš i nije tako, da li naši ljudi u Skandinaviji recimo idu u kućne posete/kafu sa poznanicima? Dodatno, da li je recimo neki Bugarin, Srbin, Mađar na nekoj od rukovodećih pozicija u Evropskim firmama?
Bezbednost u većim gradovima može biti problem, ja se recimo nikada ne mogu opustiti u Miami-ju. Manji gradovi su odlični za život, ali i primanja su manja.

Los Angeles

pre 2 godine

@La LA iz Banata: Šta bi paore? Uplašio te veliki grad? Malo smo pukli tamo? Shvatio si da nemaš to šta treba? Pa pobegao nazad u Banat u kuću od 10 hiljada Eura? Pa po lolalnoj kafani palamudiš da “znaš ti šta je Amerika” more selo ravno, motika i njiva su najbolje za vas mentalno nesposobne za nesto dalje. Veze ti nemaš.

La la iz Banata

pre 2 godine

@(Los Angeles, 19. jun 2021 21:19)

Evo nama opet gaste u statusu. 'Di si goljo, šta si navalio na portal ko mutav. Zar te to više prijatelji i prijateljice po bg kafićima ne gledaju zaprepašćeno sa oduševljenjem, dok se keriš u maji od egipatskog pamuka? Il' si se ti to vrno u Skid Row ćumez, praznih džepova i punih kartica?

DC

pre 2 godine

@Los Angeles: Nakog nekog vremena provedenog radeći u Švajcarskoj na poziciji sa 'reporting line' u San Francisco, šef mi je priznao da je znao unapred koja ga ograničenja čekaju, ovo radno mesto nikada ne bi otvorio ovde u Evropi. Zašto: zato što ja imam više nego duplo više odmora nego on i ne može i ne sme da me cima dok sam na odmoru. Zato što ako mu treba nešto da se odradi nedeljom, firma mora da traži odobrenje od kantona barem 3 nedelje unapred, što znači da su nedelja i praznici samo moji, dok moje kolege u Americi nemaju taj luksuz. Zato što je u Švajcarskoj otkazni rok 3 meseca pa čak i da se nešto nadrnda, ne može da me otkači još malo pa danas za sutra kao vas tamo, a sa druge strane iz istog razloga ja ne moram svakog dana da ga ljubim u d.. e. O poređenju raznih drugih beneficija kao npr penzija da ne govorimo. Kalifornija može biti super samo nekom ko je jako uspešan i apsolutno ga zabole za svu bedu oko sebe jer su to ništa drugo nego loseri. Sve dok mu se ne desi neka nesreća preko noći pa i sam postane jedan od njih.

Los Angeles

pre 2 godine

@Cinik: Kad bilo koji stručnjak u EU bude mogao od svog poštenog rada da sebi obezbedi takav stil života, kuću sa bazenom, dobar SUV za sebe i ženu, solidan auto za decu studente, letovanje na Havajima ili krstarenja po grčkim ostrvima, kao što kože isto takav stručnjak u Kaliforniji, ma odakle da je, iz Engleske, Srbije, Nemačke, Afganistana, Indije, e onda se javi. Do tada - kiselo grozdje

DC

pre 2 godine

Cinikovo shvatanje poslovanja svetskih giganata je na nivou deteta od 10 godina. VW Polo, Bentley Bentayaga i Scania: sve je to jedno te isto jer je sve VW. CZ99 i Yugo 45: takođe isto jer su oba proizvodi nekadašnje Crvene Zastave. Ćufte u sosu i trosed na rasklapanje: naravno da su ista stvar jer oba potiču iz Ikee :)

mostarac

pre 2 godine

Jedan opozicionar pre neku godinu izneo papir sa raspisane nabavke automobila za jednog ministra u vladi R.Srpske.Izmedju stotinu neki zackoljica sta sve treba da ima(naravno sve uganjano za vec odabrano auto i firmu od koje ce da kupe) i tako stoji obavezno zadnja sedista da budu isofix(fabricki prikljucak za deciju sedalicu),smesno ali istinito.
(Miki Hajnekenjaj, 18. jun 2021 15:34)

Ima još luđe: Prije 10-12 godina je Mostar raspisao tender za limuzinu u kojem je pored ostalih namještenih uslova bila navedena širina vozila sa rasklopljenim retrovizorima, u milimetar.

mostarac

pre 2 godine

...а за кога су А8,С класа и БМВ 7...можда за генералне директоре...
(митар, 18. jun 2021 22:50)

Za predsjednike država

C i n i k

pre 2 godine

@Cinik: Da druže, zato i sav svetski krem trči u LA - zato što je kao Alepo u Siriji. Beži bre čoveče……
(Los Angeles, 19. jun 2021 04:53)


Nzn mozda imas 14,15 godina, mozda nikad nisi ni bio u LA, ali ako jesi napisi sta te iznerviralo u mom komentaru?
To sto pisem da je juzni LA ko Alepo?
Pa el nije ?
Nk se jave ovde oni koji znaju o cemu pisem da se decku otvore vidici o LA...
LA je grad povrsine kao 1/3 SRB maltene, nzn gde si ti u LA ali slabo poznajes temu izuzev ako nisi navycen na Holivud pa misis da je to LA?
Si ti nkd video armiju beskucnika u LA, trenutno ih ima 100.000 u LA.
Nm ja nista protiv LA samo pisem da nije sve ko na filmu, ni blizu, i jedno kad odes turisticki a drugo kad moras da sljakas, platis racune ili nadjes app.
Zato i pisem da je Evropa kud i kamo bolja prica..
A "svetski krem" ..oni su u okolini LA opasani velikim ogradama i cuvarima, oni zive svoj super zivot i ti ih totalno ne zanimas...
Cuj "svetski krem" navalio na LA...?!
A ja pisem samo o kontrastima LA, a ne o Bezozu, Gejtsu ili Bekamu..

C i n i k

pre 2 godine

Generalno, Audi, Seat, Škoda, VW, itd. su "ćerke" firme, tj. subsdiary kompanije VW AG, i sve imaju određenu samostalnost, ali sarađuju u cilju smanjenja troškova proizvodnje.
(Veliki brat, 19. jun 2021 09:59)


Nisi u pravu uopste.
Kakva "saradnja", ja ti pisem da firme Audi/Seat/Skoda, ne postoje.
Postojale su dok ih nije kupio VW, sada su to firme VW i sve, bez izuzetka, u njima je od VW.

nikos

pre 2 godine

Ima tu jedan "catch" koji ovde nije spomenut. To, gde se masovno kupuju poslovni automobili je Evropa u kojoj su ove marke ionako simbol luksuza i moci. U Americi i ostatku sveta poslovni automobili nisu zastupljeni u ovolikom broju jer je sistem opremenja "prevozom" u firmama potpuno drugaciji.

Veliki brat

pre 2 godine

svaki deo na Skodi ili Audi/ju potice iz magacina VW, a ako ti nverujes u to ok, sta se tu moze ...
(C i n i k, 19. jun 2021 00:32)

Ma jeste, zato je Golf imao problem sa 2.0tdi motorima (pucanje glave), a recimo nisu ni Pasat niti Audi, tako da razlika nije samo u platformi, sedištima i instrument tabli.


Ono o čemu ti pričaš je PROFIT, a naravno da profit uzima vlasnik, tj. u slučaju Audija i Seata to je VW, ali potom vlasnici deonica VW-a dele taj profit.
Međutim, udeo vlasništva je u slučaju VW-a jedno, ali glasački udeo je nešto sasvim drugo. Na primer, Porše nema preko 50% vlasništva u VW-u, ali ima preko 50% glasačkih prava, a razlog je zakon koji štiti vlasnike najvećeg broja deonica, što je u slučaju VW-a Porsche SE.


Takođe, kad pročitamo da su radnici VW-a dobili npr. 7200€ bonus zbog dobrih rezultata, a radnici Poršea (AG) nešto tipa po 11.000€, kako to različito ako je sve jedna ista kompanija?
A, da, ti ne kapiraš da su sve to ćerke firme (subsdiary), VW AG je svima "tata", ali kontrolni paket deonica VW-a poseduje Porsche SE, koji ne proizvodi ništa, već je u pitanju firma porodica Porše i Pijeh, koja je raznim egzibicijama i doša do kontrolnog paketa deonica VW-a, ali pre toga praktično prenela većinski paket deonica Porsche AG (proizvodnja Porše vozila) na VW.

Generalno, Audi, Seat, Škoda, VW, itd. su "ćerke" firme, tj. subsdiary kompanije VW AG, i sve imaju određenu samostalnost, ali sarađuju u cilju smanjenja troškova proizvodnje.

zok1

pre 2 godine

Mada “Executive” zaista može da se prevede sa “direktor” ja ipak ne bih ove automobile nazivao direktorskim. Posebno ne u kontekstu kola sa vozačem. Obično se za tzv. “black car” koriste veći automobili, npr. BMW7, u Americi je dugo vremena bio popularan Lincoln TownCar. Danas se puno više koriste veliki SUV. “Executive” i “Compact Executive” (npr. BMW 3) bi bili automobili za koje se očekuje da će ih kupovati menadžeri (ali ne oni najviši, tzv. C*O). U Americi zaista svako sa malo boljim primanjima može da kupi ove automobile, ako mu je to važno. Jeftiniji su nego u Evropi, kada se kredit ili lizing razvuče na 6 godina, onda je mala razlika u odnosu na manje luksuzne automobile. Ovde prodavci automobila zarade više od prodaje finansiranja nego od prodaje automobila. A ljudi stvarno više vole japanske premium brendove, radi pouzdanosti. Oni koji stvarno imaju ozbiljne pare voze egzotiku ili nešto veoma obično, ne robuju tome jer kola ne doživljavaju kao znak statusa. Nije neobično da se na najbolje mesto na parkingu kompanije parkira automobil star 10-15 godina.

putnik

pre 2 godine

Ali Skoda....limuzina za sirotinju.
(surovoiskrenaosoba, 18. jun 2021 14:21)

A Dacia? Za beskućnike? .
Bila bi to zaista tužna scena, čovek, siromah, nadčovečanskim naporom skupio 35 k eura za Superba, ne može sebi da priušti auto executive klase, pita se čemu život u nemaštini …
Kakve sve nebuloze neće čovek ovde pročitati.

Miran

pre 2 godine

Imao Mercedes Benz tri puta, prvi put, poslednji put i nikad više. Dobio u zamjenu E 320 CDI Avantgarde 2005, 2 godine imao kad sam ga dobio, na tom avtu je samo motor koji nešto valja. Nakon dve godine sadomazohizma dao ga u zamjenu za Citroen C5, to je pravi dugoprugaš, iako ima skupo održavanje i osjetljiv je na kvalitetu goriva, dva uzastopna meseca tankanja u Bosni i crkla pumpa, izvadili ko neki mulj iz spremnika. Najviše sreće sam imao sa Fordovima, za Eskort 1998 su mi rekli, da je krš, ja napravio 350 hiljada bez kvara, Ranger 2008 sam prodao sa manjom kilometražom, bio radna mazga, isto bez kvarova.

Miki

pre 2 godine

Evo, ja sam direktor u jednoj firmi, a imam vlasnički udeo u tri... i ne vozim ni jedno od ovih vozila. Ljudima koji imaju više od dvoje dece odgovaraju drugačiji automobili. A ljudi koji ne pate od marki i pokazivanja, biraju automobile koji im najviše odgovaraju bez obzira na marku. Sem u retkim slučajevima (oldtajmeri, ograničene serije), auto je trošak. Bolje je da taj trošak bude racionalan, a da se višak uloži u prave investicije ili obrazovanje (sebe ili dece).

Bolje biti prvi u selu, neg' poslednji u gradu

pre 2 godine

@los angeles i slični..
nije mi jasno zašto onda visite na srpskim portalima kad ste se rešili bede, a i puna su vam usta zapadne demokratije?
Reći ću vam da se ne patite razmišljajući, zato što ste u odnosu na ljude u svom okruženju obične golje, pa hajde da lečimo komplekse...

oly

pre 2 godine

Fiat Agenta - šef OOUR-a
Opel Record - direktor sektora
Opel Senator - generalni direktor
(poznavalac prilika, 18. jun 2021 17:34)

Tacno, moj stric je bio direktor Radana Leskovac i secam se, dete sam bio, ispred zgrade ga je čekao Senator :)

dblagoje

pre 2 godine

Pokojni gazda vozio minivan zadnjih godina .Mislim da je imao 7 fabrika ovde ,u USA i Meksiku,i jos zgradu za administraciju,i jednu za IS.Po njegovim recima mislio da imao oko 2,500 do 2,800 zaposlenih .Frizerka,vlasnica salona vozi 7 seriju BMW.Cerka od nasih prijatelja.
Direktor

C i n i k

pre 2 godine

@Dobro jutro izgubljena nado: Marina del Rey, Los Angeles, California. Nadjemo se ispred Ralphs-a, da ti vidiš šta je pravi život. Po povratku u Srbiju bi proklinjao političare, mentalitet, i bačeni život u Srbiji. Pozdrav
(Los Angeles, 18. jun 2021 19:39)


El jos ima na desetine hiljada beskucnika pored x u LA ?
A el zns kako je 2/3 njih postalo beskucnikom?
Do juce su bili sasvim ok sa platom od 30,40$...
Odjednom su izgubili posao, zakasnili 2 rate i izgubili su sve, i stan i posao i mogucnost da dobiju nki kredit...
Inace je LA extra samo su kuce preskupe, nema ispod 1 milion $ da nadjes te drvene barake po okolnim brdima a i to je retkost, ogroman grad sa nesnosnim guzvama gde kisa retko pada, okean je tu ali je u LA i siromastvo i kriminal neslucenih razmera, deca ni trena nmg da ostanu sama a juzni LA je maltene Alepo, tamo ni policija ne ide..
Grad velikih kontrasta, od plate 15,16 $ u Mc/u pa do 500 $ satnice ako radis u luci i lucki si radnik, samo ima problem sto niko nmz da upadne na dokove da radi, a ti ces vec znati zbg cega..i kako se tamo ulazi preko sindikata..
Na kraju, nzn sta da ti napisem, dok si mlad i samac to je sve ok, dok mozes da radis 2 posla sve ok, probaj da se razbolis a nemas kvalitetno osiguranje, tada ces shvatiti mozda sta je America...i ne samo na tom primeru...
Evropa je, kud i kamo bolja prica....

C i n i k

pre 2 godine

Ako poredite najskuplji Superb, poredite ga sa najskupljim Pasatom, a ne najjeftinijim. Pa kome je šta važno za istu cenu, oprema ili značka...
(Veliki brat, 18. jun 2021 22:14)


Druze, ako ti i dalje nverujes da Audi ili Seat ili Skoda ne postoje( Audi od 1968 cini mi se nsm siguran) i pises ovakve komentare samo da bi uzdigao Audi ili Skoda/u ja tu onda nm razloga da tvoju tesku iliziju pobijam, ti nastavi i dalje da verujes u to sto pises i sve ok, VW group je deonicarska firma, najvise deonica imaju par porodica i nemacka pokrajinska Vlada te zaposleni.
Nemacka Vlada ima tzv zlatnu deonicu.
U svakoj fabrici koja je u vlasnistvu VW, direktora, dizajnere i ljude koje donose odluke postavlja VW, od svake prodate Skoda/e ili Audi/ja pare idu u kasu VW, ne postoji nikakva Skoda ili Seat/Audi i nzn sto ti je tesko da poverujes u to, ja nsm deonicar VW i nzanima me preterano samo pisem da se na platformi Passat/a a to je MqB VW platforma, radi Superb a i srafi se na istoj proizvodnoj traci, Superb se naime srafi u D a ne u Ceskoj...
Kod VW se ugradjuju mnogo kvalitetniji materijali (a kod Audi/ja jos kvalitetniji jer on ima ulogu kvazipremium/a i kosta vise) ima cini mi se i razlika u zadnjem vesanju, ali u sustini to je isti auto, svaki deo na Skodi ili Audi/ju potice iz magacina VW, a ako ti nverujes u to ok, sta se tu moze ...

Andora

pre 2 godine

Opel Senator Ida, Fiat 131 SuperMirafiori, Renault 25,Peugeot 605,Bmw serija 7,Vw Phaeton,Mercedes benz W140 600l tzv Gensher,Audi A8 4.2, Skoda Superb Volvo S60 i Honda Legend.

Los Angeles

pre 2 godine

@Reziel: Za mene je USA i California upravo mesto najvece pravde! Gde svako dobije tacno onoliko koliko zaslužuje, vredi, koliko je obrazovan, vredan, radan. Uopšte me ne interesuje da plaćam socijalne poreze za nekoga ko ne želi da radi, ili za socijalna davanja meksikancima i istočnoevropljanima koji ne žele da se potrude i napreduju u životu. Za mene je USA - sloboda. To što vama pune glavo socijalističkim i rusofilskim glupostima - vaš problem, jer dok vi popujete, najbolji vam odlaze upravo u tu USA. I vracaju se kao bogati penzioneri. Srećno vam filozofiranje!

Veliki brat

pre 2 godine

u pravnom smislu ni Skoda ni Audi ne postoje ngo su fabrike cije je vlasnik VW group, i svaka Skoda te Audi se rade sa iskljucivo VW delovima i platformama...
Tako da je malo degute to sto pises...
(C i n i k, 18. jun 2021 16:32)

Pa da, dakle oni naslovi da Audi ima fabriku motora u Mađarskoj (kupio 1993. godine fabriku Raba teretnih vozila), kao i fabriku pojedinih modela automobila (npr. tamo se u Đeru od 1998. godine proizvodio model TT - DA, model TT), kao ni nedavna vest da je u Audijevoj fabrici u Mađarskoj najniža plata 1000€ nije tačna, trebali su da napišu u VW fabrici u Mađarskoj!?

Druđe, VW ti je KONCERN, nije jedna firma ili fabrika - tu svaki brend ima određenu samostalnost, ima svoje direktore i svoje upravne odbore, određene odluke donose samostalno, ali sa određenim odlukama i strategijama moraju da dobiju odobrenje rukovodstv i upravnog odbora VW-a.
Na primer, ne može Škoda da proizvodi modele koji bi direktno konkurisali Golfu i Pasatu, pa time ni Audiju, isto kao što važi i za Seat.

Ali, ako pominjemo Superb, pojedinci malo brkaju neke stvari. Pasat postoji u "klot" verziji (klot u malo širem smislu, nije kao klot Pasat sličan klot Golfu ili nekom autu niže klase), ali postoji i u višim nivoima opreme gde se koriste kvalitetniji materijali, ne samo za sedišta, već instrument tablu, konzolu, itd.).

Ako poredite najskuplji Superb, poredite ga sa najskupljim Pasatom, a ne najjeftinijim. Pa kome je šta važno za istu cenu, oprema ili značka...

Reziel

pre 2 godine

(Los Angeles, 18. jun 2021 19:39)

Od svih mesta u Americi, LA je jedno od onih na kom se zapravo najviše vidi sjaj i beda kapitalizma. Ferari koji se parkira pored narodne kuhinje, napucane cice u Balenciaga giljama koje preskaču prosjake. Ima puno razloga da mi u Srbiji generacijama proklinjemo i domaće i strane političare, ali ako ti misliš da je Los Angeles mesto koje bi na to trebalo da motiviše grdno si se prevario.
Amerika je osim onih sjajnih stvari, i jedna od država najvećih socijalnih razlika i društvene nepravde. Medju najmanje humanim po pitanju slobodnog vremena i radnog veka.
Na kraju krajeva, ti kako sam kažeš tu voziš novu BMW peticu, uživaš i ostvaruješ se... Koji je tvoj motiv majke ti da se prepucavaš sa nama zatucanim balkancima na komentarima o automobilima?

Monteki

pre 2 godine

ako su ovo direktorske limuzine, sta su onda s klasa, a8 ili bmw serija 7?
(da, moje ime, 18. jun 2021 12:55)

Isto to, ali prodato u majem obimu.

Oliver J.

pre 2 godine

@ Guliver,
Na Wikipediji pise da je E oznacavalo einspritz kad je stajalo iza brojcane oznake, npr 200E. A od kako je ispred, E200 npr, oznacava Executive.

jovica

pre 2 godine

bmw3,cklasa,a4 radnici 3500 evra plata
bmw5, e clasa, a6 direktorski 4 do 6000 evra plata
bmw7,a8 , s klasa gazde
svi posle 5 godina , 200 000 km ili do dolaska novih modela staro za novo
to zna svako dete u nemačkoj

Mrki ZG

pre 2 godine

Imam vlastitu firmu i vozim e klasu staru 8 godina. Kupio sam ga u Njemackoj prije 2 god za 11 tisuca eura, na cestu u hr 13.500. Za te novce sam u hr mogao kupiti novu corsu. Ako pratis anomalije na trzistu, onda znas da kad u njemackoj u centru nekog grada zabrane dizelase, iducih mjesec dana mozes kupiti dobar auto za male pare. Direktori koji su i vlasnici su sasvim sigurno pazljivi s novcem svoje firme i kupuju ekonomicno. Prodat cu ga za godinu dana i zaraditi na njemu nesto sitno

ja

pre 2 godine

Kada vidim u gradu Bmw 5 ili 7 a znam da radnike placa minimalac.To samo moze u Srbiji,Bosni
(The Who, 18. jun 2021 14:24)

Vozim novu 5icu, menjam je svake 3 - 4 godine. Radnici za vrlo prost posao imaju 60.000 do 70.000 5 dana nedeljno, možda svaka 3 ili 4 subota radna, a i ako jeste to je 4 - 5 sati i često napravimo roštilj i povedu decu. Mogu komotno da im smanjim na 40 - 50. 000 sa radnom subotom opet bi ostali, a ja bih za tu razliku vozio 7icu. Zabole mene, a verujem i moje radnike šta će ko da kaže.

Čiča Miloje

pre 2 godine

Koliko to treba da budeš specijalizovan za automobile pa da objaviš koliko je modela nekoliko proizvodjača prodato u odredjenom periodu... I uz to da promašiš segment (BMW 5, E klasu...)!

Los Angeles

pre 2 godine

@Dobro jutro izgubljena nado: Marina del Rey, Los Angeles, California. Nadjemo se ispred Ralphs-a, da ti vidiš šta je pravi život. Po povratku u Srbiju bi proklinjao političare, mentalitet, i bačeni život u Srbiji. Pozdrav

Dobro jutro, izgubljena nado

pre 2 godine

Ja vozim seriju 5, i to nije direktorska limuzina! Mozda kad direktor nema para za bolje pa je tako nazove, ali direktorska limuzina je serija 7, a ne 5. Svi navedeni automobili su nešto što vozi visa srednja klasa u Kaliforniji, kakvi crni direktori.
(Los Angeles, 18. jun 2021 14:46)
Tečo, kladim se da voziš bmw 520 iz 1998. i krstaris Malim mokrim lugom uz glasnu muziku iz pocepanih zvucnika. Ali u jetru se kladim.

Guliver

pre 2 godine

Koliko znam e klasa nema veze sa rečju "executive" već sa nemačkom rečju "einspritz". Ispravite me ako grešim
(@eklasa, 18. jun 2021 17:02)

Istina. Ko ne veruje neka pogleda E-Class wiki stranice.

C i n i k

pre 2 godine

Superb je Pasat za siromasne, klasu ipo ispod E klase/A6/serije 5
(bane, 18. jun 2021 13:30)

Očigledno da nikad nisi seo u Superba.
Bolji je u svakom smislu od Passata.
(Posmatrač, 18. jun 2021 15:50)


Superb je klon 100% ( sem materijala koji su dugo vecniji i skuplji u passat/u) Passat/a, mozda ti zvuci nerealno ali Superb se srafi na istoj traci gde i Passat...
Ujedno, novac od prodaje svake Skoda/e ili Audi/ja ide u budzet VW group, u pravnom smislu ni Skoda ni Audi ne postoje ngo su fabrike cije je vlasnik VW group, i svaka Skoda te Audi se rade sa iskljucivo VW delovima i platformama...
Tako da je malo degute to sto pises...

petar markovic

pre 2 godine

Ja vozim seriju 5, i to nije direktorska limuzina! Mozda kad direktor nema para za bolje pa je tako nazove, ali direktorska limuzina je serija 7, a ne 5. Svi navedeni automobili su nešto što vozi visa srednja klasa u Kaliforniji, kakvi crni direktori.
(Los Angeles, 18. jun 2021 14:46)

uz onog pijanog zlotvora jedna od ogavnijih pojava sa ovih komentara

supa

pre 2 godine

Čim se pomene superb, odmah idu konstatacije da je u svakom smislu bolji od Passata.

Bolji je samo u tome što je prostraniji. I to je to. A ako je to mera, onda vam je bolji i od MB (C i E klase), BMW (3 i 5), Audi (4 i 6), jer je od svih prostraniji? ;)

Deni

pre 2 godine

Da vam kazem ljudi,ja bas jedan ovakakv vozim,Bmw 540i.Mogu da vam kazem da se osecam bas kao neki direktor(a nisam,radim obican posao)auto je vrhunski u svakom pogledu,naravno da su E klasa i A6 isto vrhunski,sve drugo(u toj klasi) je daleko…

Miki Hajnekenjaj

pre 2 godine

Jedan opozicionar pre neku godinu izneo papir sa raspisane nabavke automobila za jednog ministra u vladi R.Srpske.Izmedju stotinu neki zackoljica sta sve treba da ima(naravno sve uganjano za vec odabrano auto i firmu od koje ce da kupe) i tako stoji obavezno zadnja sedista da budu isofix(fabricki prikljucak za deciju sedalicu),smesno ali istinito.

m

pre 2 godine

Možda su nekada bile direktorske, danas jedino ako direktor vozi sam.Pomeranje motora ka sredini zbog raspodele mase i sve bolja (deblja) sedišta su dovela do toga da u ovim Nemcima pozadi bude tesno.
(Vozač, 18. jun 2021 12:30)

ajde ne bulazni, ni u c klasi, seriji 3 i a4 nije ni priblizno tesno osim ako si kosarkas ili imas 150kg...

C i n i k

pre 2 godine

ako su ovo direktorske limuzine, sta su onda s klasa, a8 ili bmw serija 7?
(da, moje ime, 18. jun 2021 12:55)


Angela Merkl se vozi u sl Bmw 7...

Posmatrač

pre 2 godine

Superb je Pasat za siromasne, klasu ipo ispod E klase/A6/serije 5
(bane, 18. jun 2021 13:30)

Očigledno da nikad nisi seo u Superba.
Bolji je u svakom smislu od Passata.

C i n i k

pre 2 godine

To je to, kad ovi nasi odu preko u Usa, UK, Australiju i Kanadu pa pocnu da prosipaju price kako ovu evropsku trojku niko ne vozi, jer se satro voze neke akure, infiniti i leksusi.
(Iskander, 18. jun 2021 13:34)

Pa istina je, ali u Usa nmz svako da vozi Bmw ili
Mb.
Japanci su za "obican" narod u Usa.
U Evropi je drugacije.

Pravedni

pre 2 godine

Direktorske? OK
A doktori voze Volvo ,jel da?
A Taksisti voze DS?
Kako vise smaraju, 200 istrazivaca, 200 rezultata. Evo jos jedan jeftin marketinski potez iz Bavarske. Odavno nismo imali neverovatnu pljacku, misteriozni nestanak, jos samo da se lansiraju u mars ko Tesla. Uopste nas nije dotakla ova studija, samo nas podsetila koliko patetika moze da bude pateticna.

hadžija

pre 2 godine

Pa nisu preko direktori glupi kao kod nas, svi znamo da se tamo negde gde su ljudi na višem nivou svi voze na zadnjem sedištu nove Dačije Logan.
(ZMN, 18. jun 2021 12:43)
e moj brale, nekada je gradonačelnik beograda sam vozio keca za privatne poslove i saobraćajac mu je ladno piso kaznu... al ondak nesu bila 'NAPREDNA VREMENA'

aha!

pre 2 godine

kod nas ove automobile voze sitni privatnici i kamiondžije, da se pokažu u društvu, većina ide u grad na kafu, pa ih preprakiravaju po gradu.

Los Angeles

pre 2 godine

Ja vozim seriju 5, i to nije direktorska limuzina! Mozda kad direktor nema para za bolje pa je tako nazove, ali direktorska limuzina je serija 7, a ne 5. Svi navedeni automobili su nešto što vozi visa srednja klasa u Kaliforniji, kakvi crni direktori.

peca

pre 2 godine

Superb je Pasat za siromasne, klasu ipo ispod E klase/A6/serije 5
(bane, 18. jun 2021 13:30)

Jeste, majstore, eno sve siromasni mucenici u Superb Skodama, jadni i bedni, nemaju za Pasata. Jedna, dobro opremljena Skoda Superb kosta oko 35 hiljada evra, i to masovno kupuju siromasni, kad nemaju za ozbiljnija kola.

e klasa

pre 2 godine

Na engleskom- direktor=executive. Zato se mercedes e-klase zove E; to voze direktori;
Generalni direktori obicno bivaju vozeni, popularni su veliki Merc ML dzipovi,S klasa, BMW 7, Audi A8. Ali verovatno najbolji i sve voljeniji izbor CEO-a je da ih voze u Mercerdesovim kombijima V-klase. Nude veci prostor nego kola, drzane sastanaka dok se putuje gde treba ( 2x2 sedista lice u lice, sa stolom izmedju).

Dejan

pre 2 godine

ako su ovo direktorske limuzine, sta su onda s klasa, a8 ili bmw serija 7?
(da, moje ime, 18. jun 2021
to su ti onda ministarske limuzine. jasno?

Iskander

pre 2 godine

To je to, kad ovi nasi odu preko u Usa, UK, Australiju i Kanadu pa pocnu da prosipaju price kako ovu evropsku trojku niko ne vozi, jer se satro voze neke akure, infiniti i leksusi.

SRBIN

pre 2 godine

ako su ovo direktorske limuzine, sta su onda s klasa, a8 ili bmw serija 7?
(da, moje ime, 18. jun 2021 12:55)

Predsednicke i ministarske limuzine.

Matori Laki

pre 2 godine

A da malo napravimo razliku između direktora i vlasnika, razumeli bi smo zašto vodeći menadžeri voze navedene automobile.
Apsolutno je tačno, iz sopstvenog iskustva znam da BMW 5 voze menadžeri do 50-te, stariji voze Mercedes E, a Audi 6 mešovito.
U firmi gde sam do penzije radio za moje menadžersko mesto (Direktor) definisan je BMW 5, osam sam ih promenio za 24 godine, samo je svaki sledeći bio snažniji i bolje opremljen.

GajaG

pre 2 godine

To je prava realnost. Sve ostalo su baljezgarije navodno nezadovoljnih vlasnika i misljenja kojekakvih nazovi majstora. Moze kupac jednom da se prevari pri kupovini. Ali nece da bude da su ovi proizvodjaci nezasluzeno na ovom mjestu vec decenijama.

Vozač

pre 2 godine

Možda su nekada bile direktorske, danas jedino ako direktor vozi sam.Pomeranje motora ka sredini zbog raspodele mase i sve bolja (deblja) sedišta su dovela do toga da u ovim Nemcima pozadi bude tesno.

ZMN

pre 2 godine

Nemačka propaganda!

Pa nisu preko direktori glupi kao kod nas, svi znamo da se tamo negde gde su ljudi na višem nivou svi voze na zadnjem sedištu nove Dačije Logan.

Matori Laki

pre 2 godine

A da malo napravimo razliku između direktora i vlasnika, razumeli bi smo zašto vodeći menadžeri voze navedene automobile.
Apsolutno je tačno, iz sopstvenog iskustva znam da BMW 5 voze menadžeri do 50-te, stariji voze Mercedes E, a Audi 6 mešovito.
U firmi gde sam do penzije radio za moje menadžersko mesto (Direktor) definisan je BMW 5, osam sam ih promenio za 24 godine, samo je svaki sledeći bio snažniji i bolje opremljen.

SRBIN

pre 2 godine

ako su ovo direktorske limuzine, sta su onda s klasa, a8 ili bmw serija 7?
(da, moje ime, 18. jun 2021 12:55)

Predsednicke i ministarske limuzine.

hadžija

pre 2 godine

Pa nisu preko direktori glupi kao kod nas, svi znamo da se tamo negde gde su ljudi na višem nivou svi voze na zadnjem sedištu nove Dačije Logan.
(ZMN, 18. jun 2021 12:43)
e moj brale, nekada je gradonačelnik beograda sam vozio keca za privatne poslove i saobraćajac mu je ladno piso kaznu... al ondak nesu bila 'NAPREDNA VREMENA'

ZMN

pre 2 godine

Nemačka propaganda!

Pa nisu preko direktori glupi kao kod nas, svi znamo da se tamo negde gde su ljudi na višem nivou svi voze na zadnjem sedištu nove Dačije Logan.

Dejan

pre 2 godine

ako su ovo direktorske limuzine, sta su onda s klasa, a8 ili bmw serija 7?
(da, moje ime, 18. jun 2021
to su ti onda ministarske limuzine. jasno?

Dobro jutro, izgubljena nado

pre 2 godine

Ja vozim seriju 5, i to nije direktorska limuzina! Mozda kad direktor nema para za bolje pa je tako nazove, ali direktorska limuzina je serija 7, a ne 5. Svi navedeni automobili su nešto što vozi visa srednja klasa u Kaliforniji, kakvi crni direktori.
(Los Angeles, 18. jun 2021 14:46)
Tečo, kladim se da voziš bmw 520 iz 1998. i krstaris Malim mokrim lugom uz glasnu muziku iz pocepanih zvucnika. Ali u jetru se kladim.

Vozač

pre 2 godine

Možda su nekada bile direktorske, danas jedino ako direktor vozi sam.Pomeranje motora ka sredini zbog raspodele mase i sve bolja (deblja) sedišta su dovela do toga da u ovim Nemcima pozadi bude tesno.

Miki Hajnekenjaj

pre 2 godine

Jedan opozicionar pre neku godinu izneo papir sa raspisane nabavke automobila za jednog ministra u vladi R.Srpske.Izmedju stotinu neki zackoljica sta sve treba da ima(naravno sve uganjano za vec odabrano auto i firmu od koje ce da kupe) i tako stoji obavezno zadnja sedista da budu isofix(fabricki prikljucak za deciju sedalicu),smesno ali istinito.

Reziel

pre 2 godine

(Los Angeles, 18. jun 2021 19:39)

Od svih mesta u Americi, LA je jedno od onih na kom se zapravo najviše vidi sjaj i beda kapitalizma. Ferari koji se parkira pored narodne kuhinje, napucane cice u Balenciaga giljama koje preskaču prosjake. Ima puno razloga da mi u Srbiji generacijama proklinjemo i domaće i strane političare, ali ako ti misliš da je Los Angeles mesto koje bi na to trebalo da motiviše grdno si se prevario.
Amerika je osim onih sjajnih stvari, i jedna od država najvećih socijalnih razlika i društvene nepravde. Medju najmanje humanim po pitanju slobodnog vremena i radnog veka.
Na kraju krajeva, ti kako sam kažeš tu voziš novu BMW peticu, uživaš i ostvaruješ se... Koji je tvoj motiv majke ti da se prepucavaš sa nama zatucanim balkancima na komentarima o automobilima?

GajaG

pre 2 godine

To je prava realnost. Sve ostalo su baljezgarije navodno nezadovoljnih vlasnika i misljenja kojekakvih nazovi majstora. Moze kupac jednom da se prevari pri kupovini. Ali nece da bude da su ovi proizvodjaci nezasluzeno na ovom mjestu vec decenijama.

peca

pre 2 godine

Superb je Pasat za siromasne, klasu ipo ispod E klase/A6/serije 5
(bane, 18. jun 2021 13:30)

Jeste, majstore, eno sve siromasni mucenici u Superb Skodama, jadni i bedni, nemaju za Pasata. Jedna, dobro opremljena Skoda Superb kosta oko 35 hiljada evra, i to masovno kupuju siromasni, kad nemaju za ozbiljnija kola.

supa

pre 2 godine

Čim se pomene superb, odmah idu konstatacije da je u svakom smislu bolji od Passata.

Bolji je samo u tome što je prostraniji. I to je to. A ako je to mera, onda vam je bolji i od MB (C i E klase), BMW (3 i 5), Audi (4 i 6), jer je od svih prostraniji? ;)

Miki

pre 2 godine

Evo, ja sam direktor u jednoj firmi, a imam vlasnički udeo u tri... i ne vozim ni jedno od ovih vozila. Ljudima koji imaju više od dvoje dece odgovaraju drugačiji automobili. A ljudi koji ne pate od marki i pokazivanja, biraju automobile koji im najviše odgovaraju bez obzira na marku. Sem u retkim slučajevima (oldtajmeri, ograničene serije), auto je trošak. Bolje je da taj trošak bude racionalan, a da se višak uloži u prave investicije ili obrazovanje (sebe ili dece).

petar markovic

pre 2 godine

Ja vozim seriju 5, i to nije direktorska limuzina! Mozda kad direktor nema para za bolje pa je tako nazove, ali direktorska limuzina je serija 7, a ne 5. Svi navedeni automobili su nešto što vozi visa srednja klasa u Kaliforniji, kakvi crni direktori.
(Los Angeles, 18. jun 2021 14:46)

uz onog pijanog zlotvora jedna od ogavnijih pojava sa ovih komentara

ja

pre 2 godine

Kada vidim u gradu Bmw 5 ili 7 a znam da radnike placa minimalac.To samo moze u Srbiji,Bosni
(The Who, 18. jun 2021 14:24)

Vozim novu 5icu, menjam je svake 3 - 4 godine. Radnici za vrlo prost posao imaju 60.000 do 70.000 5 dana nedeljno, možda svaka 3 ili 4 subota radna, a i ako jeste to je 4 - 5 sati i često napravimo roštilj i povedu decu. Mogu komotno da im smanjim na 40 - 50. 000 sa radnom subotom opet bi ostali, a ja bih za tu razliku vozio 7icu. Zabole mene, a verujem i moje radnike šta će ko da kaže.

Iskander

pre 2 godine

To je to, kad ovi nasi odu preko u Usa, UK, Australiju i Kanadu pa pocnu da prosipaju price kako ovu evropsku trojku niko ne vozi, jer se satro voze neke akure, infiniti i leksusi.

aha!

pre 2 godine

kod nas ove automobile voze sitni privatnici i kamiondžije, da se pokažu u društvu, većina ide u grad na kafu, pa ih preprakiravaju po gradu.

Deni

pre 2 godine

Da vam kazem ljudi,ja bas jedan ovakakv vozim,Bmw 540i.Mogu da vam kazem da se osecam bas kao neki direktor(a nisam,radim obican posao)auto je vrhunski u svakom pogledu,naravno da su E klasa i A6 isto vrhunski,sve drugo(u toj klasi) je daleko…

C i n i k

pre 2 godine

To je to, kad ovi nasi odu preko u Usa, UK, Australiju i Kanadu pa pocnu da prosipaju price kako ovu evropsku trojku niko ne vozi, jer se satro voze neke akure, infiniti i leksusi.
(Iskander, 18. jun 2021 13:34)

Pa istina je, ali u Usa nmz svako da vozi Bmw ili
Mb.
Japanci su za "obican" narod u Usa.
U Evropi je drugacije.

Pravedni

pre 2 godine

Direktorske? OK
A doktori voze Volvo ,jel da?
A Taksisti voze DS?
Kako vise smaraju, 200 istrazivaca, 200 rezultata. Evo jos jedan jeftin marketinski potez iz Bavarske. Odavno nismo imali neverovatnu pljacku, misteriozni nestanak, jos samo da se lansiraju u mars ko Tesla. Uopste nas nije dotakla ova studija, samo nas podsetila koliko patetika moze da bude pateticna.

C i n i k

pre 2 godine

ako su ovo direktorske limuzine, sta su onda s klasa, a8 ili bmw serija 7?
(da, moje ime, 18. jun 2021 12:55)


Angela Merkl se vozi u sl Bmw 7...

e klasa

pre 2 godine

Na engleskom- direktor=executive. Zato se mercedes e-klase zove E; to voze direktori;
Generalni direktori obicno bivaju vozeni, popularni su veliki Merc ML dzipovi,S klasa, BMW 7, Audi A8. Ali verovatno najbolji i sve voljeniji izbor CEO-a je da ih voze u Mercerdesovim kombijima V-klase. Nude veci prostor nego kola, drzane sastanaka dok se putuje gde treba ( 2x2 sedista lice u lice, sa stolom izmedju).

oly

pre 2 godine

Fiat Agenta - šef OOUR-a
Opel Record - direktor sektora
Opel Senator - generalni direktor
(poznavalac prilika, 18. jun 2021 17:34)

Tacno, moj stric je bio direktor Radana Leskovac i secam se, dete sam bio, ispred zgrade ga je čekao Senator :)

Los Angeles

pre 2 godine

Ja vozim seriju 5, i to nije direktorska limuzina! Mozda kad direktor nema para za bolje pa je tako nazove, ali direktorska limuzina je serija 7, a ne 5. Svi navedeni automobili su nešto što vozi visa srednja klasa u Kaliforniji, kakvi crni direktori.

C i n i k

pre 2 godine

Superb je Pasat za siromasne, klasu ipo ispod E klase/A6/serije 5
(bane, 18. jun 2021 13:30)

Očigledno da nikad nisi seo u Superba.
Bolji je u svakom smislu od Passata.
(Posmatrač, 18. jun 2021 15:50)


Superb je klon 100% ( sem materijala koji su dugo vecniji i skuplji u passat/u) Passat/a, mozda ti zvuci nerealno ali Superb se srafi na istoj traci gde i Passat...
Ujedno, novac od prodaje svake Skoda/e ili Audi/ja ide u budzet VW group, u pravnom smislu ni Skoda ni Audi ne postoje ngo su fabrike cije je vlasnik VW group, i svaka Skoda te Audi se rade sa iskljucivo VW delovima i platformama...
Tako da je malo degute to sto pises...

C i n i k

pre 2 godine

@Dobro jutro izgubljena nado: Marina del Rey, Los Angeles, California. Nadjemo se ispred Ralphs-a, da ti vidiš šta je pravi život. Po povratku u Srbiju bi proklinjao političare, mentalitet, i bačeni život u Srbiji. Pozdrav
(Los Angeles, 18. jun 2021 19:39)


El jos ima na desetine hiljada beskucnika pored x u LA ?
A el zns kako je 2/3 njih postalo beskucnikom?
Do juce su bili sasvim ok sa platom od 30,40$...
Odjednom su izgubili posao, zakasnili 2 rate i izgubili su sve, i stan i posao i mogucnost da dobiju nki kredit...
Inace je LA extra samo su kuce preskupe, nema ispod 1 milion $ da nadjes te drvene barake po okolnim brdima a i to je retkost, ogroman grad sa nesnosnim guzvama gde kisa retko pada, okean je tu ali je u LA i siromastvo i kriminal neslucenih razmera, deca ni trena nmg da ostanu sama a juzni LA je maltene Alepo, tamo ni policija ne ide..
Grad velikih kontrasta, od plate 15,16 $ u Mc/u pa do 500 $ satnice ako radis u luci i lucki si radnik, samo ima problem sto niko nmz da upadne na dokove da radi, a ti ces vec znati zbg cega..i kako se tamo ulazi preko sindikata..
Na kraju, nzn sta da ti napisem, dok si mlad i samac to je sve ok, dok mozes da radis 2 posla sve ok, probaj da se razbolis a nemas kvalitetno osiguranje, tada ces shvatiti mozda sta je America...i ne samo na tom primeru...
Evropa je, kud i kamo bolja prica....

dblagoje

pre 2 godine

Pokojni gazda vozio minivan zadnjih godina .Mislim da je imao 7 fabrika ovde ,u USA i Meksiku,i jos zgradu za administraciju,i jednu za IS.Po njegovim recima mislio da imao oko 2,500 do 2,800 zaposlenih .Frizerka,vlasnica salona vozi 7 seriju BMW.Cerka od nasih prijatelja.
Direktor

Bolje biti prvi u selu, neg' poslednji u gradu

pre 2 godine

@los angeles i slični..
nije mi jasno zašto onda visite na srpskim portalima kad ste se rešili bede, a i puna su vam usta zapadne demokratije?
Reći ću vam da se ne patite razmišljajući, zato što ste u odnosu na ljude u svom okruženju obične golje, pa hajde da lečimo komplekse...

putnik

pre 2 godine

Ali Skoda....limuzina za sirotinju.
(surovoiskrenaosoba, 18. jun 2021 14:21)

A Dacia? Za beskućnike? .
Bila bi to zaista tužna scena, čovek, siromah, nadčovečanskim naporom skupio 35 k eura za Superba, ne može sebi da priušti auto executive klase, pita se čemu život u nemaštini …
Kakve sve nebuloze neće čovek ovde pročitati.

Guliver

pre 2 godine

Koliko znam e klasa nema veze sa rečju "executive" već sa nemačkom rečju "einspritz". Ispravite me ako grešim
(@eklasa, 18. jun 2021 17:02)

Istina. Ko ne veruje neka pogleda E-Class wiki stranice.

m

pre 2 godine

Možda su nekada bile direktorske, danas jedino ako direktor vozi sam.Pomeranje motora ka sredini zbog raspodele mase i sve bolja (deblja) sedišta su dovela do toga da u ovim Nemcima pozadi bude tesno.
(Vozač, 18. jun 2021 12:30)

ajde ne bulazni, ni u c klasi, seriji 3 i a4 nije ni priblizno tesno osim ako si kosarkas ili imas 150kg...

Los Angeles

pre 2 godine

@Dobro jutro izgubljena nado: Marina del Rey, Los Angeles, California. Nadjemo se ispred Ralphs-a, da ti vidiš šta je pravi život. Po povratku u Srbiju bi proklinjao političare, mentalitet, i bačeni život u Srbiji. Pozdrav

Posmatrač

pre 2 godine

Superb je Pasat za siromasne, klasu ipo ispod E klase/A6/serije 5
(bane, 18. jun 2021 13:30)

Očigledno da nikad nisi seo u Superba.
Bolji je u svakom smislu od Passata.

zok1

pre 2 godine

Mada “Executive” zaista može da se prevede sa “direktor” ja ipak ne bih ove automobile nazivao direktorskim. Posebno ne u kontekstu kola sa vozačem. Obično se za tzv. “black car” koriste veći automobili, npr. BMW7, u Americi je dugo vremena bio popularan Lincoln TownCar. Danas se puno više koriste veliki SUV. “Executive” i “Compact Executive” (npr. BMW 3) bi bili automobili za koje se očekuje da će ih kupovati menadžeri (ali ne oni najviši, tzv. C*O). U Americi zaista svako sa malo boljim primanjima može da kupi ove automobile, ako mu je to važno. Jeftiniji su nego u Evropi, kada se kredit ili lizing razvuče na 6 godina, onda je mala razlika u odnosu na manje luksuzne automobile. Ovde prodavci automobila zarade više od prodaje finansiranja nego od prodaje automobila. A ljudi stvarno više vole japanske premium brendove, radi pouzdanosti. Oni koji stvarno imaju ozbiljne pare voze egzotiku ili nešto veoma obično, ne robuju tome jer kola ne doživljavaju kao znak statusa. Nije neobično da se na najbolje mesto na parkingu kompanije parkira automobil star 10-15 godina.

Veliki brat

pre 2 godine

u pravnom smislu ni Skoda ni Audi ne postoje ngo su fabrike cije je vlasnik VW group, i svaka Skoda te Audi se rade sa iskljucivo VW delovima i platformama...
Tako da je malo degute to sto pises...
(C i n i k, 18. jun 2021 16:32)

Pa da, dakle oni naslovi da Audi ima fabriku motora u Mađarskoj (kupio 1993. godine fabriku Raba teretnih vozila), kao i fabriku pojedinih modela automobila (npr. tamo se u Đeru od 1998. godine proizvodio model TT - DA, model TT), kao ni nedavna vest da je u Audijevoj fabrici u Mađarskoj najniža plata 1000€ nije tačna, trebali su da napišu u VW fabrici u Mađarskoj!?

Druđe, VW ti je KONCERN, nije jedna firma ili fabrika - tu svaki brend ima određenu samostalnost, ima svoje direktore i svoje upravne odbore, određene odluke donose samostalno, ali sa određenim odlukama i strategijama moraju da dobiju odobrenje rukovodstv i upravnog odbora VW-a.
Na primer, ne može Škoda da proizvodi modele koji bi direktno konkurisali Golfu i Pasatu, pa time ni Audiju, isto kao što važi i za Seat.

Ali, ako pominjemo Superb, pojedinci malo brkaju neke stvari. Pasat postoji u "klot" verziji (klot u malo širem smislu, nije kao klot Pasat sličan klot Golfu ili nekom autu niže klase), ali postoji i u višim nivoima opreme gde se koriste kvalitetniji materijali, ne samo za sedišta, već instrument tablu, konzolu, itd.).

Ako poredite najskuplji Superb, poredite ga sa najskupljim Pasatom, a ne najjeftinijim. Pa kome je šta važno za istu cenu, oprema ili značka...

Oliver J.

pre 2 godine

@ Guliver,
Na Wikipediji pise da je E oznacavalo einspritz kad je stajalo iza brojcane oznake, npr 200E. A od kako je ispred, E200 npr, oznacava Executive.

DC

pre 2 godine

@Los Angeles: Nakog nekog vremena provedenog radeći u Švajcarskoj na poziciji sa 'reporting line' u San Francisco, šef mi je priznao da je znao unapred koja ga ograničenja čekaju, ovo radno mesto nikada ne bi otvorio ovde u Evropi. Zašto: zato što ja imam više nego duplo više odmora nego on i ne može i ne sme da me cima dok sam na odmoru. Zato što ako mu treba nešto da se odradi nedeljom, firma mora da traži odobrenje od kantona barem 3 nedelje unapred, što znači da su nedelja i praznici samo moji, dok moje kolege u Americi nemaju taj luksuz. Zato što je u Švajcarskoj otkazni rok 3 meseca pa čak i da se nešto nadrnda, ne može da me otkači još malo pa danas za sutra kao vas tamo, a sa druge strane iz istog razloga ja ne moram svakog dana da ga ljubim u d.. e. O poređenju raznih drugih beneficija kao npr penzija da ne govorimo. Kalifornija može biti super samo nekom ko je jako uspešan i apsolutno ga zabole za svu bedu oko sebe jer su to ništa drugo nego loseri. Sve dok mu se ne desi neka nesreća preko noći pa i sam postane jedan od njih.

Miran

pre 2 godine

Imao Mercedes Benz tri puta, prvi put, poslednji put i nikad više. Dobio u zamjenu E 320 CDI Avantgarde 2005, 2 godine imao kad sam ga dobio, na tom avtu je samo motor koji nešto valja. Nakon dve godine sadomazohizma dao ga u zamjenu za Citroen C5, to je pravi dugoprugaš, iako ima skupo održavanje i osjetljiv je na kvalitetu goriva, dva uzastopna meseca tankanja u Bosni i crkla pumpa, izvadili ko neki mulj iz spremnika. Najviše sreće sam imao sa Fordovima, za Eskort 1998 su mi rekli, da je krš, ja napravio 350 hiljada bez kvara, Ranger 2008 sam prodao sa manjom kilometražom, bio radna mazga, isto bez kvarova.

jovica

pre 2 godine

bmw3,cklasa,a4 radnici 3500 evra plata
bmw5, e clasa, a6 direktorski 4 do 6000 evra plata
bmw7,a8 , s klasa gazde
svi posle 5 godina , 200 000 km ili do dolaska novih modela staro za novo
to zna svako dete u nemačkoj

Andora

pre 2 godine

Opel Senator Ida, Fiat 131 SuperMirafiori, Renault 25,Peugeot 605,Bmw serija 7,Vw Phaeton,Mercedes benz W140 600l tzv Gensher,Audi A8 4.2, Skoda Superb Volvo S60 i Honda Legend.

Mrki ZG

pre 2 godine

Imam vlastitu firmu i vozim e klasu staru 8 godina. Kupio sam ga u Njemackoj prije 2 god za 11 tisuca eura, na cestu u hr 13.500. Za te novce sam u hr mogao kupiti novu corsu. Ako pratis anomalije na trzistu, onda znas da kad u njemackoj u centru nekog grada zabrane dizelase, iducih mjesec dana mozes kupiti dobar auto za male pare. Direktori koji su i vlasnici su sasvim sigurno pazljivi s novcem svoje firme i kupuju ekonomicno. Prodat cu ga za godinu dana i zaraditi na njemu nesto sitno

Los Angeles

pre 2 godine

@Reziel: Za mene je USA i California upravo mesto najvece pravde! Gde svako dobije tacno onoliko koliko zaslužuje, vredi, koliko je obrazovan, vredan, radan. Uopšte me ne interesuje da plaćam socijalne poreze za nekoga ko ne želi da radi, ili za socijalna davanja meksikancima i istočnoevropljanima koji ne žele da se potrude i napreduju u životu. Za mene je USA - sloboda. To što vama pune glavo socijalističkim i rusofilskim glupostima - vaš problem, jer dok vi popujete, najbolji vam odlaze upravo u tu USA. I vracaju se kao bogati penzioneri. Srećno vam filozofiranje!

Čiča Miloje

pre 2 godine

Koliko to treba da budeš specijalizovan za automobile pa da objaviš koliko je modela nekoliko proizvodjača prodato u odredjenom periodu... I uz to da promašiš segment (BMW 5, E klasu...)!

nikos

pre 2 godine

Ima tu jedan "catch" koji ovde nije spomenut. To, gde se masovno kupuju poslovni automobili je Evropa u kojoj su ove marke ionako simbol luksuza i moci. U Americi i ostatku sveta poslovni automobili nisu zastupljeni u ovolikom broju jer je sistem opremenja "prevozom" u firmama potpuno drugaciji.

C i n i k

pre 2 godine

@Cinik: Da druže, zato i sav svetski krem trči u LA - zato što je kao Alepo u Siriji. Beži bre čoveče……
(Los Angeles, 19. jun 2021 04:53)


Nzn mozda imas 14,15 godina, mozda nikad nisi ni bio u LA, ali ako jesi napisi sta te iznerviralo u mom komentaru?
To sto pisem da je juzni LA ko Alepo?
Pa el nije ?
Nk se jave ovde oni koji znaju o cemu pisem da se decku otvore vidici o LA...
LA je grad povrsine kao 1/3 SRB maltene, nzn gde si ti u LA ali slabo poznajes temu izuzev ako nisi navycen na Holivud pa misis da je to LA?
Si ti nkd video armiju beskucnika u LA, trenutno ih ima 100.000 u LA.
Nm ja nista protiv LA samo pisem da nije sve ko na filmu, ni blizu, i jedno kad odes turisticki a drugo kad moras da sljakas, platis racune ili nadjes app.
Zato i pisem da je Evropa kud i kamo bolja prica..
A "svetski krem" ..oni su u okolini LA opasani velikim ogradama i cuvarima, oni zive svoj super zivot i ti ih totalno ne zanimas...
Cuj "svetski krem" navalio na LA...?!
A ja pisem samo o kontrastima LA, a ne o Bezozu, Gejtsu ili Bekamu..

C i n i k

pre 2 godine

Ako poredite najskuplji Superb, poredite ga sa najskupljim Pasatom, a ne najjeftinijim. Pa kome je šta važno za istu cenu, oprema ili značka...
(Veliki brat, 18. jun 2021 22:14)


Druze, ako ti i dalje nverujes da Audi ili Seat ili Skoda ne postoje( Audi od 1968 cini mi se nsm siguran) i pises ovakve komentare samo da bi uzdigao Audi ili Skoda/u ja tu onda nm razloga da tvoju tesku iliziju pobijam, ti nastavi i dalje da verujes u to sto pises i sve ok, VW group je deonicarska firma, najvise deonica imaju par porodica i nemacka pokrajinska Vlada te zaposleni.
Nemacka Vlada ima tzv zlatnu deonicu.
U svakoj fabrici koja je u vlasnistvu VW, direktora, dizajnere i ljude koje donose odluke postavlja VW, od svake prodate Skoda/e ili Audi/ja pare idu u kasu VW, ne postoji nikakva Skoda ili Seat/Audi i nzn sto ti je tesko da poverujes u to, ja nsm deonicar VW i nzanima me preterano samo pisem da se na platformi Passat/a a to je MqB VW platforma, radi Superb a i srafi se na istoj proizvodnoj traci, Superb se naime srafi u D a ne u Ceskoj...
Kod VW se ugradjuju mnogo kvalitetniji materijali (a kod Audi/ja jos kvalitetniji jer on ima ulogu kvazipremium/a i kosta vise) ima cini mi se i razlika u zadnjem vesanju, ali u sustini to je isti auto, svaki deo na Skodi ili Audi/ju potice iz magacina VW, a ako ti nverujes u to ok, sta se tu moze ...

Veliki brat

pre 2 godine

svaki deo na Skodi ili Audi/ju potice iz magacina VW, a ako ti nverujes u to ok, sta se tu moze ...
(C i n i k, 19. jun 2021 00:32)

Ma jeste, zato je Golf imao problem sa 2.0tdi motorima (pucanje glave), a recimo nisu ni Pasat niti Audi, tako da razlika nije samo u platformi, sedištima i instrument tabli.


Ono o čemu ti pričaš je PROFIT, a naravno da profit uzima vlasnik, tj. u slučaju Audija i Seata to je VW, ali potom vlasnici deonica VW-a dele taj profit.
Međutim, udeo vlasništva je u slučaju VW-a jedno, ali glasački udeo je nešto sasvim drugo. Na primer, Porše nema preko 50% vlasništva u VW-u, ali ima preko 50% glasačkih prava, a razlog je zakon koji štiti vlasnike najvećeg broja deonica, što je u slučaju VW-a Porsche SE.


Takođe, kad pročitamo da su radnici VW-a dobili npr. 7200€ bonus zbog dobrih rezultata, a radnici Poršea (AG) nešto tipa po 11.000€, kako to različito ako je sve jedna ista kompanija?
A, da, ti ne kapiraš da su sve to ćerke firme (subsdiary), VW AG je svima "tata", ali kontrolni paket deonica VW-a poseduje Porsche SE, koji ne proizvodi ništa, već je u pitanju firma porodica Porše i Pijeh, koja je raznim egzibicijama i doša do kontrolnog paketa deonica VW-a, ali pre toga praktično prenela većinski paket deonica Porsche AG (proizvodnja Porše vozila) na VW.

Generalno, Audi, Seat, Škoda, VW, itd. su "ćerke" firme, tj. subsdiary kompanije VW AG, i sve imaju određenu samostalnost, ali sarađuju u cilju smanjenja troškova proizvodnje.

Monteki

pre 2 godine

ako su ovo direktorske limuzine, sta su onda s klasa, a8 ili bmw serija 7?
(da, moje ime, 18. jun 2021 12:55)

Isto to, ali prodato u majem obimu.

mostarac

pre 2 godine

Jedan opozicionar pre neku godinu izneo papir sa raspisane nabavke automobila za jednog ministra u vladi R.Srpske.Izmedju stotinu neki zackoljica sta sve treba da ima(naravno sve uganjano za vec odabrano auto i firmu od koje ce da kupe) i tako stoji obavezno zadnja sedista da budu isofix(fabricki prikljucak za deciju sedalicu),smesno ali istinito.
(Miki Hajnekenjaj, 18. jun 2021 15:34)

Ima još luđe: Prije 10-12 godina je Mostar raspisao tender za limuzinu u kojem je pored ostalih namještenih uslova bila navedena širina vozila sa rasklopljenim retrovizorima, u milimetar.

Los Angeles

pre 2 godine

@Cinik: Kad bilo koji stručnjak u EU bude mogao od svog poštenog rada da sebi obezbedi takav stil života, kuću sa bazenom, dobar SUV za sebe i ženu, solidan auto za decu studente, letovanje na Havajima ili krstarenja po grčkim ostrvima, kao što kože isto takav stručnjak u Kaliforniji, ma odakle da je, iz Engleske, Srbije, Nemačke, Afganistana, Indije, e onda se javi. Do tada - kiselo grozdje

C i n i k

pre 2 godine

Generalno, Audi, Seat, Škoda, VW, itd. su "ćerke" firme, tj. subsdiary kompanije VW AG, i sve imaju određenu samostalnost, ali sarađuju u cilju smanjenja troškova proizvodnje.
(Veliki brat, 19. jun 2021 09:59)


Nisi u pravu uopste.
Kakva "saradnja", ja ti pisem da firme Audi/Seat/Skoda, ne postoje.
Postojale su dok ih nije kupio VW, sada su to firme VW i sve, bez izuzetka, u njima je od VW.

mostarac

pre 2 godine

...а за кога су А8,С класа и БМВ 7...можда за генералне директоре...
(митар, 18. jun 2021 22:50)

Za predsjednike država

La la iz Banata

pre 2 godine

@(Los Angeles, 19. jun 2021 21:19)

Evo nama opet gaste u statusu. 'Di si goljo, šta si navalio na portal ko mutav. Zar te to više prijatelji i prijateljice po bg kafićima ne gledaju zaprepašćeno sa oduševljenjem, dok se keriš u maji od egipatskog pamuka? Il' si se ti to vrno u Skid Row ćumez, praznih džepova i punih kartica?

La la iz Banata

pre 2 godine

(Los Angeles, 18. jun 2021 14:46)
(Los Angeles, 18. jun 2021 19:39)
(Los Angeles, 19. jun 2021 00:03)
(Los Angeles, 19. jun 2021 04:53)
(Los Angeles, 19. jun 2021 21:19)
(Los Angeles, 20. jun 2021 15:22)

Ih što nam se naš sposobni i statusni selja iz Eleja provodi. 24/7 ovde na stand by-u. Pa neka, neka, nek i on s nekim prozbori dve-tri, makar i sa sitotim Lalom, samo da ne zaboravi da govori.Živoj duši ljudski kontakt treba.

DC

pre 2 godine

Cinikovo shvatanje poslovanja svetskih giganata je na nivou deteta od 10 godina. VW Polo, Bentley Bentayaga i Scania: sve je to jedno te isto jer je sve VW. CZ99 i Yugo 45: takođe isto jer su oba proizvodi nekadašnje Crvene Zastave. Ćufte u sosu i trosed na rasklapanje: naravno da su ista stvar jer oba potiču iz Ikee :)

Los Angeles

pre 2 godine

@La LA iz Banata: Šta bi paore? Uplašio te veliki grad? Malo smo pukli tamo? Shvatio si da nemaš to šta treba? Pa pobegao nazad u Banat u kuću od 10 hiljada Eura? Pa po lolalnoj kafani palamudiš da “znaš ti šta je Amerika” more selo ravno, motika i njiva su najbolje za vas mentalno nesposobne za nesto dalje. Veze ti nemaš.

Кинг Џорџ трећи

pre 2 godine

Ja živim u Bostonu, najelitnijem gradu u Americi i svetu (bar tako zadrti Bostonci veruju jerbo Harvard, MIT, trte mrte).

Poslom i privatno sam obišao skoro sve u Americi, definitivno sve najvažnije gradove.
LA je odlično mesto ako praviš puno para.
Takođe i svi ostali mega gradovi su super ako praviš lovu.

Prosta činjenica je da se hrli u CA zbog klime koja je oko San Dijega najbolja u Americi, večno proleće i leto sa suvom klimom, bez teškog disanja i znojenja zbog vlage a temperatura je od 18 - 28 u proseku stalno.

Na Floridi ili recimo Atlanta, na 22C se već osećaš loše jer je mnogo vlažno, da ne pričam šta je leti na 30+, Hjuston i mnogo sličnih gradova su nepodnošljivi preko 6 meseci godišnje.

Dakle CA ideala. Problemi su veliki porezi i skupoća tako da ako živiš sam i nemaš prohteve, oko 60 - 80K godišnje ti je dovoljno da pristojno živiš.

To isto ali hoćeš široko, onda zarada mora da bude dupla. To isto ali sa dvoje dece onda mora da se ima u kući od 250K pa na gore, široko- 400K pa na gore.

Nama u Bostonu, treba 12K mesečno da se normalno živi. Nas četvoro. Samo na Whole Foods i zdravu organsku hranu trošimo oko 2000 mesečno. Pa vidite za ostalo.

U CA?

Oko 14 - 16K za normalu.

Nemoj samo neko da prospe pamet kako je Amerika jeftina. Treš je jeftin, sve iole dobro a da ne spominjem premijum u svemu košta ko đavo.

I na kraju balade, bez nekoliko dobrih SUV nema života u Americi ako imaš decu. Od bezbednosti do utiliti funkcija.

X5 i XC90 imamo i te dve rate su oko 1700$ samo sa kredite. Bez goriva, poreza i svega. Gde je kuća, deca, škole, troškovi, zdravstveno...

Evropa je drugo.

Svako neka bira šta može I šta mu odgovara. Idealno - nema.

Eldorado

pre 2 godine

@ Los Angeles

Slažem se, tu su SAD #1. Ja sam doduše živeo na Floridi, i odmah sam se navikao. Nikoga nije briga odakle ste, ukoliko ste OK osoba poštovanje vam je zagarantovano. Podosta stranaca je na odgovornim pozicijama, neki čak i CEO. U mom slučaju bio je Brazilac. Ljudi su otvoreni, vrlo lako se sklapaju poznastva. Ni brak nije problem, dosta naših pronađe "srodne duše" među Amerima. Imam utisak da u Evropi baš i nije tako, da li naši ljudi u Skandinaviji recimo idu u kućne posete/kafu sa poznanicima? Dodatno, da li je recimo neki Bugarin, Srbin, Mađar na nekoj od rukovodećih pozicija u Evropskim firmama?
Bezbednost u većim gradovima može biti problem, ja se recimo nikada ne mogu opustiti u Miami-ju. Manji gradovi su odlični za život, ali i primanja su manja.

DC

pre 2 godine

@IG: Toplo preporučujem da se raspitaš malo ko je bio Werner von Braun, a možeš i da proguglaš o 'Operation Paperclip' pre nego što sledeći put ostaviš takav komentar.

put na mesec

pre 2 godine

@IG: Americki odlazak na mesec je pre svega bilo dokazivanje njihove superiornosti nakon sto su Rusi prvi poslali coveka u svemir. Danas su naucnici sirom sveta uglavnom slozni da je sa strucnog aspekta gledanja odlazak coveka na mesec bio potpuno nepotreban, jer sa njime nije postignuto nista sto nisu mogli da ucine roboti. Sto je i glavni razlog zasto se zadnjih 40 i kusur godina niko drugi nije uputio tamo, kao ni sami Ameri. Za samu nauku je ono sto je uradio Jurij Gagarin daleko bitnije, kao i ono sto su Rusi uradili nakon toga: napravili svemirsku stanicu MIR kao pretecu danasnje medjunarodne svemirske stanice (ISS).

Tako da si u svom komentaru velikim delom u pravu: dok Amerika baca pare na kxxxxxnje (koje im takodje ne bi uspelo bez nacista), Svajcarci sticu bogatstvo i trose na recimo CERN.

Los Angeles

pre 2 godine

@King Džordž treći: O tome pričam. Znaš kad će bilo koji stručnjak u EU da ima preko 250k godišnje? Nikad! A u USA može to samo tako, a pogotovo u Kaliforniji gde je tehnološki motor cele Amerike i sveta. Kalifornijska klima od San Diega do Bay area-e je neprevazidjena, ponuda poslova takodje, veći porezi ali zato i veće plate nego na east coast-u, osim ako si neki bankar ili slično. Sve u svemu, ne bi se u EU vratio nikad, samo ako me muka natera. Ako si moler kome treba i socijala - izvolite u EU, ali nemojte da je prodajete kao san snova. Od cele Evrope, meni leži samo London, imao sam sreće da živim i tamo, ali plate i kvalitet života opet daleko ispod Kalifornije. Na poslu u EU gde legne bonus od 5000 Eura, u USA legne 30-50 hiljada Eura u FAANG kompanijama (sa equity uključenim). I sad neko tu prodaje priču o nekoj Švajcarskoj, Nemačkoj ili Norveškoj - ma neuporedivo, a pogotovo kad se uzme u obzir da si u EU uvek stranac, a u USA si domaći za 2 godine ako se lepo prilagodiš.

Drndoslav

pre 2 godine

@ (Los Angeles, 22. jun 2021 02:17)

Pit... i to je Amerika.

p.s. Kad si vec tamo nauci nesto umesto sto visis ovde. Kao na pr. sta je direktorska pozicija.

Posmatrač

pre 2 godine

Superb je Pasat za siromasne, klasu ipo ispod E klase/A6/serije 5
(bane, 18. jun 2021 13:30)

Očigledno da nikad nisi seo u Superba.
Bolji je u svakom smislu od Passata.

m

pre 2 godine

Možda su nekada bile direktorske, danas jedino ako direktor vozi sam.Pomeranje motora ka sredini zbog raspodele mase i sve bolja (deblja) sedišta su dovela do toga da u ovim Nemcima pozadi bude tesno.
(Vozač, 18. jun 2021 12:30)

ajde ne bulazni, ni u c klasi, seriji 3 i a4 nije ni priblizno tesno osim ako si kosarkas ili imas 150kg...

Los Angeles

pre 2 godine

Ja vozim seriju 5, i to nije direktorska limuzina! Mozda kad direktor nema para za bolje pa je tako nazove, ali direktorska limuzina je serija 7, a ne 5. Svi navedeni automobili su nešto što vozi visa srednja klasa u Kaliforniji, kakvi crni direktori.

Vozač

pre 2 godine

Možda su nekada bile direktorske, danas jedino ako direktor vozi sam.Pomeranje motora ka sredini zbog raspodele mase i sve bolja (deblja) sedišta su dovela do toga da u ovim Nemcima pozadi bude tesno.

Los Angeles

pre 2 godine

@Reziel: Za mene je USA i California upravo mesto najvece pravde! Gde svako dobije tacno onoliko koliko zaslužuje, vredi, koliko je obrazovan, vredan, radan. Uopšte me ne interesuje da plaćam socijalne poreze za nekoga ko ne želi da radi, ili za socijalna davanja meksikancima i istočnoevropljanima koji ne žele da se potrude i napreduju u životu. Za mene je USA - sloboda. To što vama pune glavo socijalističkim i rusofilskim glupostima - vaš problem, jer dok vi popujete, najbolji vam odlaze upravo u tu USA. I vracaju se kao bogati penzioneri. Srećno vam filozofiranje!

Iskander

pre 2 godine

To je to, kad ovi nasi odu preko u Usa, UK, Australiju i Kanadu pa pocnu da prosipaju price kako ovu evropsku trojku niko ne vozi, jer se satro voze neke akure, infiniti i leksusi.

Dobro jutro, izgubljena nado

pre 2 godine

Ja vozim seriju 5, i to nije direktorska limuzina! Mozda kad direktor nema para za bolje pa je tako nazove, ali direktorska limuzina je serija 7, a ne 5. Svi navedeni automobili su nešto što vozi visa srednja klasa u Kaliforniji, kakvi crni direktori.
(Los Angeles, 18. jun 2021 14:46)
Tečo, kladim se da voziš bmw 520 iz 1998. i krstaris Malim mokrim lugom uz glasnu muziku iz pocepanih zvucnika. Ali u jetru se kladim.

C i n i k

pre 2 godine

Superb je Pasat za siromasne, klasu ipo ispod E klase/A6/serije 5
(bane, 18. jun 2021 13:30)

Očigledno da nikad nisi seo u Superba.
Bolji je u svakom smislu od Passata.
(Posmatrač, 18. jun 2021 15:50)


Superb je klon 100% ( sem materijala koji su dugo vecniji i skuplji u passat/u) Passat/a, mozda ti zvuci nerealno ali Superb se srafi na istoj traci gde i Passat...
Ujedno, novac od prodaje svake Skoda/e ili Audi/ja ide u budzet VW group, u pravnom smislu ni Skoda ni Audi ne postoje ngo su fabrike cije je vlasnik VW group, i svaka Skoda te Audi se rade sa iskljucivo VW delovima i platformama...
Tako da je malo degute to sto pises...

ZMN

pre 2 godine

Nemačka propaganda!

Pa nisu preko direktori glupi kao kod nas, svi znamo da se tamo negde gde su ljudi na višem nivou svi voze na zadnjem sedištu nove Dačije Logan.

Los Angeles

pre 2 godine

@Dobro jutro izgubljena nado: Marina del Rey, Los Angeles, California. Nadjemo se ispred Ralphs-a, da ti vidiš šta je pravi život. Po povratku u Srbiju bi proklinjao političare, mentalitet, i bačeni život u Srbiji. Pozdrav

peca

pre 2 godine

Superb je Pasat za siromasne, klasu ipo ispod E klase/A6/serije 5
(bane, 18. jun 2021 13:30)

Jeste, majstore, eno sve siromasni mucenici u Superb Skodama, jadni i bedni, nemaju za Pasata. Jedna, dobro opremljena Skoda Superb kosta oko 35 hiljada evra, i to masovno kupuju siromasni, kad nemaju za ozbiljnija kola.

Pravedni

pre 2 godine

Direktorske? OK
A doktori voze Volvo ,jel da?
A Taksisti voze DS?
Kako vise smaraju, 200 istrazivaca, 200 rezultata. Evo jos jedan jeftin marketinski potez iz Bavarske. Odavno nismo imali neverovatnu pljacku, misteriozni nestanak, jos samo da se lansiraju u mars ko Tesla. Uopste nas nije dotakla ova studija, samo nas podsetila koliko patetika moze da bude pateticna.

e klasa

pre 2 godine

Na engleskom- direktor=executive. Zato se mercedes e-klase zove E; to voze direktori;
Generalni direktori obicno bivaju vozeni, popularni su veliki Merc ML dzipovi,S klasa, BMW 7, Audi A8. Ali verovatno najbolji i sve voljeniji izbor CEO-a je da ih voze u Mercerdesovim kombijima V-klase. Nude veci prostor nego kola, drzane sastanaka dok se putuje gde treba ( 2x2 sedista lice u lice, sa stolom izmedju).

petar markovic

pre 2 godine

Ja vozim seriju 5, i to nije direktorska limuzina! Mozda kad direktor nema para za bolje pa je tako nazove, ali direktorska limuzina je serija 7, a ne 5. Svi navedeni automobili su nešto što vozi visa srednja klasa u Kaliforniji, kakvi crni direktori.
(Los Angeles, 18. jun 2021 14:46)

uz onog pijanog zlotvora jedna od ogavnijih pojava sa ovih komentara

GajaG

pre 2 godine

To je prava realnost. Sve ostalo su baljezgarije navodno nezadovoljnih vlasnika i misljenja kojekakvih nazovi majstora. Moze kupac jednom da se prevari pri kupovini. Ali nece da bude da su ovi proizvodjaci nezasluzeno na ovom mjestu vec decenijama.

hadžija

pre 2 godine

Pa nisu preko direktori glupi kao kod nas, svi znamo da se tamo negde gde su ljudi na višem nivou svi voze na zadnjem sedištu nove Dačije Logan.
(ZMN, 18. jun 2021 12:43)
e moj brale, nekada je gradonačelnik beograda sam vozio keca za privatne poslove i saobraćajac mu je ladno piso kaznu... al ondak nesu bila 'NAPREDNA VREMENA'

ja

pre 2 godine

Kada vidim u gradu Bmw 5 ili 7 a znam da radnike placa minimalac.To samo moze u Srbiji,Bosni
(The Who, 18. jun 2021 14:24)

Vozim novu 5icu, menjam je svake 3 - 4 godine. Radnici za vrlo prost posao imaju 60.000 do 70.000 5 dana nedeljno, možda svaka 3 ili 4 subota radna, a i ako jeste to je 4 - 5 sati i često napravimo roštilj i povedu decu. Mogu komotno da im smanjim na 40 - 50. 000 sa radnom subotom opet bi ostali, a ja bih za tu razliku vozio 7icu. Zabole mene, a verujem i moje radnike šta će ko da kaže.

C i n i k

pre 2 godine

Ako poredite najskuplji Superb, poredite ga sa najskupljim Pasatom, a ne najjeftinijim. Pa kome je šta važno za istu cenu, oprema ili značka...
(Veliki brat, 18. jun 2021 22:14)


Druze, ako ti i dalje nverujes da Audi ili Seat ili Skoda ne postoje( Audi od 1968 cini mi se nsm siguran) i pises ovakve komentare samo da bi uzdigao Audi ili Skoda/u ja tu onda nm razloga da tvoju tesku iliziju pobijam, ti nastavi i dalje da verujes u to sto pises i sve ok, VW group je deonicarska firma, najvise deonica imaju par porodica i nemacka pokrajinska Vlada te zaposleni.
Nemacka Vlada ima tzv zlatnu deonicu.
U svakoj fabrici koja je u vlasnistvu VW, direktora, dizajnere i ljude koje donose odluke postavlja VW, od svake prodate Skoda/e ili Audi/ja pare idu u kasu VW, ne postoji nikakva Skoda ili Seat/Audi i nzn sto ti je tesko da poverujes u to, ja nsm deonicar VW i nzanima me preterano samo pisem da se na platformi Passat/a a to je MqB VW platforma, radi Superb a i srafi se na istoj proizvodnoj traci, Superb se naime srafi u D a ne u Ceskoj...
Kod VW se ugradjuju mnogo kvalitetniji materijali (a kod Audi/ja jos kvalitetniji jer on ima ulogu kvazipremium/a i kosta vise) ima cini mi se i razlika u zadnjem vesanju, ali u sustini to je isti auto, svaki deo na Skodi ili Audi/ju potice iz magacina VW, a ako ti nverujes u to ok, sta se tu moze ...

Matori Laki

pre 2 godine

A da malo napravimo razliku između direktora i vlasnika, razumeli bi smo zašto vodeći menadžeri voze navedene automobile.
Apsolutno je tačno, iz sopstvenog iskustva znam da BMW 5 voze menadžeri do 50-te, stariji voze Mercedes E, a Audi 6 mešovito.
U firmi gde sam do penzije radio za moje menadžersko mesto (Direktor) definisan je BMW 5, osam sam ih promenio za 24 godine, samo je svaki sledeći bio snažniji i bolje opremljen.

Deni

pre 2 godine

Da vam kazem ljudi,ja bas jedan ovakakv vozim,Bmw 540i.Mogu da vam kazem da se osecam bas kao neki direktor(a nisam,radim obican posao)auto je vrhunski u svakom pogledu,naravno da su E klasa i A6 isto vrhunski,sve drugo(u toj klasi) je daleko…

Miran

pre 2 godine

Imao Mercedes Benz tri puta, prvi put, poslednji put i nikad više. Dobio u zamjenu E 320 CDI Avantgarde 2005, 2 godine imao kad sam ga dobio, na tom avtu je samo motor koji nešto valja. Nakon dve godine sadomazohizma dao ga u zamjenu za Citroen C5, to je pravi dugoprugaš, iako ima skupo održavanje i osjetljiv je na kvalitetu goriva, dva uzastopna meseca tankanja u Bosni i crkla pumpa, izvadili ko neki mulj iz spremnika. Najviše sreće sam imao sa Fordovima, za Eskort 1998 su mi rekli, da je krš, ja napravio 350 hiljada bez kvara, Ranger 2008 sam prodao sa manjom kilometražom, bio radna mazga, isto bez kvarova.

Miki

pre 2 godine

Evo, ja sam direktor u jednoj firmi, a imam vlasnički udeo u tri... i ne vozim ni jedno od ovih vozila. Ljudima koji imaju više od dvoje dece odgovaraju drugačiji automobili. A ljudi koji ne pate od marki i pokazivanja, biraju automobile koji im najviše odgovaraju bez obzira na marku. Sem u retkim slučajevima (oldtajmeri, ograničene serije), auto je trošak. Bolje je da taj trošak bude racionalan, a da se višak uloži u prave investicije ili obrazovanje (sebe ili dece).

supa

pre 2 godine

Čim se pomene superb, odmah idu konstatacije da je u svakom smislu bolji od Passata.

Bolji je samo u tome što je prostraniji. I to je to. A ako je to mera, onda vam je bolji i od MB (C i E klase), BMW (3 i 5), Audi (4 i 6), jer je od svih prostraniji? ;)

Miki Hajnekenjaj

pre 2 godine

Jedan opozicionar pre neku godinu izneo papir sa raspisane nabavke automobila za jednog ministra u vladi R.Srpske.Izmedju stotinu neki zackoljica sta sve treba da ima(naravno sve uganjano za vec odabrano auto i firmu od koje ce da kupe) i tako stoji obavezno zadnja sedista da budu isofix(fabricki prikljucak za deciju sedalicu),smesno ali istinito.

C i n i k

pre 2 godine

To je to, kad ovi nasi odu preko u Usa, UK, Australiju i Kanadu pa pocnu da prosipaju price kako ovu evropsku trojku niko ne vozi, jer se satro voze neke akure, infiniti i leksusi.
(Iskander, 18. jun 2021 13:34)

Pa istina je, ali u Usa nmz svako da vozi Bmw ili
Mb.
Japanci su za "obican" narod u Usa.
U Evropi je drugacije.

C i n i k

pre 2 godine

@Dobro jutro izgubljena nado: Marina del Rey, Los Angeles, California. Nadjemo se ispred Ralphs-a, da ti vidiš šta je pravi život. Po povratku u Srbiju bi proklinjao političare, mentalitet, i bačeni život u Srbiji. Pozdrav
(Los Angeles, 18. jun 2021 19:39)


El jos ima na desetine hiljada beskucnika pored x u LA ?
A el zns kako je 2/3 njih postalo beskucnikom?
Do juce su bili sasvim ok sa platom od 30,40$...
Odjednom su izgubili posao, zakasnili 2 rate i izgubili su sve, i stan i posao i mogucnost da dobiju nki kredit...
Inace je LA extra samo su kuce preskupe, nema ispod 1 milion $ da nadjes te drvene barake po okolnim brdima a i to je retkost, ogroman grad sa nesnosnim guzvama gde kisa retko pada, okean je tu ali je u LA i siromastvo i kriminal neslucenih razmera, deca ni trena nmg da ostanu sama a juzni LA je maltene Alepo, tamo ni policija ne ide..
Grad velikih kontrasta, od plate 15,16 $ u Mc/u pa do 500 $ satnice ako radis u luci i lucki si radnik, samo ima problem sto niko nmz da upadne na dokove da radi, a ti ces vec znati zbg cega..i kako se tamo ulazi preko sindikata..
Na kraju, nzn sta da ti napisem, dok si mlad i samac to je sve ok, dok mozes da radis 2 posla sve ok, probaj da se razbolis a nemas kvalitetno osiguranje, tada ces shvatiti mozda sta je America...i ne samo na tom primeru...
Evropa je, kud i kamo bolja prica....

C i n i k

pre 2 godine

Generalno, Audi, Seat, Škoda, VW, itd. su "ćerke" firme, tj. subsdiary kompanije VW AG, i sve imaju određenu samostalnost, ali sarađuju u cilju smanjenja troškova proizvodnje.
(Veliki brat, 19. jun 2021 09:59)


Nisi u pravu uopste.
Kakva "saradnja", ja ti pisem da firme Audi/Seat/Skoda, ne postoje.
Postojale su dok ih nije kupio VW, sada su to firme VW i sve, bez izuzetka, u njima je od VW.

Los Angeles

pre 2 godine

@La LA iz Banata: Šta bi paore? Uplašio te veliki grad? Malo smo pukli tamo? Shvatio si da nemaš to šta treba? Pa pobegao nazad u Banat u kuću od 10 hiljada Eura? Pa po lolalnoj kafani palamudiš da “znaš ti šta je Amerika” more selo ravno, motika i njiva su najbolje za vas mentalno nesposobne za nesto dalje. Veze ti nemaš.

Dejan

pre 2 godine

ako su ovo direktorske limuzine, sta su onda s klasa, a8 ili bmw serija 7?
(da, moje ime, 18. jun 2021
to su ti onda ministarske limuzine. jasno?

Čiča Miloje

pre 2 godine

Koliko to treba da budeš specijalizovan za automobile pa da objaviš koliko je modela nekoliko proizvodjača prodato u odredjenom periodu... I uz to da promašiš segment (BMW 5, E klasu...)!

aha!

pre 2 godine

kod nas ove automobile voze sitni privatnici i kamiondžije, da se pokažu u društvu, većina ide u grad na kafu, pa ih preprakiravaju po gradu.

Mrki ZG

pre 2 godine

Imam vlastitu firmu i vozim e klasu staru 8 godina. Kupio sam ga u Njemackoj prije 2 god za 11 tisuca eura, na cestu u hr 13.500. Za te novce sam u hr mogao kupiti novu corsu. Ako pratis anomalije na trzistu, onda znas da kad u njemackoj u centru nekog grada zabrane dizelase, iducih mjesec dana mozes kupiti dobar auto za male pare. Direktori koji su i vlasnici su sasvim sigurno pazljivi s novcem svoje firme i kupuju ekonomicno. Prodat cu ga za godinu dana i zaraditi na njemu nesto sitno

SRBIN

pre 2 godine

ako su ovo direktorske limuzine, sta su onda s klasa, a8 ili bmw serija 7?
(da, moje ime, 18. jun 2021 12:55)

Predsednicke i ministarske limuzine.

jovica

pre 2 godine

bmw3,cklasa,a4 radnici 3500 evra plata
bmw5, e clasa, a6 direktorski 4 do 6000 evra plata
bmw7,a8 , s klasa gazde
svi posle 5 godina , 200 000 km ili do dolaska novih modela staro za novo
to zna svako dete u nemačkoj

Bolje biti prvi u selu, neg' poslednji u gradu

pre 2 godine

@los angeles i slični..
nije mi jasno zašto onda visite na srpskim portalima kad ste se rešili bede, a i puna su vam usta zapadne demokratije?
Reći ću vam da se ne patite razmišljajući, zato što ste u odnosu na ljude u svom okruženju obične golje, pa hajde da lečimo komplekse...

Los Angeles

pre 2 godine

@Cinik: Kad bilo koji stručnjak u EU bude mogao od svog poštenog rada da sebi obezbedi takav stil života, kuću sa bazenom, dobar SUV za sebe i ženu, solidan auto za decu studente, letovanje na Havajima ili krstarenja po grčkim ostrvima, kao što kože isto takav stručnjak u Kaliforniji, ma odakle da je, iz Engleske, Srbije, Nemačke, Afganistana, Indije, e onda se javi. Do tada - kiselo grozdje

Los Angeles

pre 2 godine

@King Džordž treći: O tome pričam. Znaš kad će bilo koji stručnjak u EU da ima preko 250k godišnje? Nikad! A u USA može to samo tako, a pogotovo u Kaliforniji gde je tehnološki motor cele Amerike i sveta. Kalifornijska klima od San Diega do Bay area-e je neprevazidjena, ponuda poslova takodje, veći porezi ali zato i veće plate nego na east coast-u, osim ako si neki bankar ili slično. Sve u svemu, ne bi se u EU vratio nikad, samo ako me muka natera. Ako si moler kome treba i socijala - izvolite u EU, ali nemojte da je prodajete kao san snova. Od cele Evrope, meni leži samo London, imao sam sreće da živim i tamo, ali plate i kvalitet života opet daleko ispod Kalifornije. Na poslu u EU gde legne bonus od 5000 Eura, u USA legne 30-50 hiljada Eura u FAANG kompanijama (sa equity uključenim). I sad neko tu prodaje priču o nekoj Švajcarskoj, Nemačkoj ili Norveškoj - ma neuporedivo, a pogotovo kad se uzme u obzir da si u EU uvek stranac, a u USA si domaći za 2 godine ako se lepo prilagodiš.

C i n i k

pre 2 godine

ako su ovo direktorske limuzine, sta su onda s klasa, a8 ili bmw serija 7?
(da, moje ime, 18. jun 2021 12:55)


Angela Merkl se vozi u sl Bmw 7...

Guliver

pre 2 godine

Koliko znam e klasa nema veze sa rečju "executive" već sa nemačkom rečju "einspritz". Ispravite me ako grešim
(@eklasa, 18. jun 2021 17:02)

Istina. Ko ne veruje neka pogleda E-Class wiki stranice.

zok1

pre 2 godine

Mada “Executive” zaista može da se prevede sa “direktor” ja ipak ne bih ove automobile nazivao direktorskim. Posebno ne u kontekstu kola sa vozačem. Obično se za tzv. “black car” koriste veći automobili, npr. BMW7, u Americi je dugo vremena bio popularan Lincoln TownCar. Danas se puno više koriste veliki SUV. “Executive” i “Compact Executive” (npr. BMW 3) bi bili automobili za koje se očekuje da će ih kupovati menadžeri (ali ne oni najviši, tzv. C*O). U Americi zaista svako sa malo boljim primanjima može da kupi ove automobile, ako mu je to važno. Jeftiniji su nego u Evropi, kada se kredit ili lizing razvuče na 6 godina, onda je mala razlika u odnosu na manje luksuzne automobile. Ovde prodavci automobila zarade više od prodaje finansiranja nego od prodaje automobila. A ljudi stvarno više vole japanske premium brendove, radi pouzdanosti. Oni koji stvarno imaju ozbiljne pare voze egzotiku ili nešto veoma obično, ne robuju tome jer kola ne doživljavaju kao znak statusa. Nije neobično da se na najbolje mesto na parkingu kompanije parkira automobil star 10-15 godina.

dblagoje

pre 2 godine

Pokojni gazda vozio minivan zadnjih godina .Mislim da je imao 7 fabrika ovde ,u USA i Meksiku,i jos zgradu za administraciju,i jednu za IS.Po njegovim recima mislio da imao oko 2,500 do 2,800 zaposlenih .Frizerka,vlasnica salona vozi 7 seriju BMW.Cerka od nasih prijatelja.
Direktor

putnik

pre 2 godine

Ali Skoda....limuzina za sirotinju.
(surovoiskrenaosoba, 18. jun 2021 14:21)

A Dacia? Za beskućnike? .
Bila bi to zaista tužna scena, čovek, siromah, nadčovečanskim naporom skupio 35 k eura za Superba, ne može sebi da priušti auto executive klase, pita se čemu život u nemaštini …
Kakve sve nebuloze neće čovek ovde pročitati.

C i n i k

pre 2 godine

@Cinik: Da druže, zato i sav svetski krem trči u LA - zato što je kao Alepo u Siriji. Beži bre čoveče……
(Los Angeles, 19. jun 2021 04:53)


Nzn mozda imas 14,15 godina, mozda nikad nisi ni bio u LA, ali ako jesi napisi sta te iznerviralo u mom komentaru?
To sto pisem da je juzni LA ko Alepo?
Pa el nije ?
Nk se jave ovde oni koji znaju o cemu pisem da se decku otvore vidici o LA...
LA je grad povrsine kao 1/3 SRB maltene, nzn gde si ti u LA ali slabo poznajes temu izuzev ako nisi navycen na Holivud pa misis da je to LA?
Si ti nkd video armiju beskucnika u LA, trenutno ih ima 100.000 u LA.
Nm ja nista protiv LA samo pisem da nije sve ko na filmu, ni blizu, i jedno kad odes turisticki a drugo kad moras da sljakas, platis racune ili nadjes app.
Zato i pisem da je Evropa kud i kamo bolja prica..
A "svetski krem" ..oni su u okolini LA opasani velikim ogradama i cuvarima, oni zive svoj super zivot i ti ih totalno ne zanimas...
Cuj "svetski krem" navalio na LA...?!
A ja pisem samo o kontrastima LA, a ne o Bezozu, Gejtsu ili Bekamu..

Reziel

pre 2 godine

(Los Angeles, 18. jun 2021 19:39)

Od svih mesta u Americi, LA je jedno od onih na kom se zapravo najviše vidi sjaj i beda kapitalizma. Ferari koji se parkira pored narodne kuhinje, napucane cice u Balenciaga giljama koje preskaču prosjake. Ima puno razloga da mi u Srbiji generacijama proklinjemo i domaće i strane političare, ali ako ti misliš da je Los Angeles mesto koje bi na to trebalo da motiviše grdno si se prevario.
Amerika je osim onih sjajnih stvari, i jedna od država najvećih socijalnih razlika i društvene nepravde. Medju najmanje humanim po pitanju slobodnog vremena i radnog veka.
Na kraju krajeva, ti kako sam kažeš tu voziš novu BMW peticu, uživaš i ostvaruješ se... Koji je tvoj motiv majke ti da se prepucavaš sa nama zatucanim balkancima na komentarima o automobilima?

Andora

pre 2 godine

Opel Senator Ida, Fiat 131 SuperMirafiori, Renault 25,Peugeot 605,Bmw serija 7,Vw Phaeton,Mercedes benz W140 600l tzv Gensher,Audi A8 4.2, Skoda Superb Volvo S60 i Honda Legend.

Monteki

pre 2 godine

ako su ovo direktorske limuzine, sta su onda s klasa, a8 ili bmw serija 7?
(da, moje ime, 18. jun 2021 12:55)

Isto to, ali prodato u majem obimu.

nikos

pre 2 godine

Ima tu jedan "catch" koji ovde nije spomenut. To, gde se masovno kupuju poslovni automobili je Evropa u kojoj su ove marke ionako simbol luksuza i moci. U Americi i ostatku sveta poslovni automobili nisu zastupljeni u ovolikom broju jer je sistem opremenja "prevozom" u firmama potpuno drugaciji.

La la iz Banata

pre 2 godine

@(Los Angeles, 19. jun 2021 21:19)

Evo nama opet gaste u statusu. 'Di si goljo, šta si navalio na portal ko mutav. Zar te to više prijatelji i prijateljice po bg kafićima ne gledaju zaprepašćeno sa oduševljenjem, dok se keriš u maji od egipatskog pamuka? Il' si se ti to vrno u Skid Row ćumez, praznih džepova i punih kartica?

Oliver J.

pre 2 godine

@ Guliver,
Na Wikipediji pise da je E oznacavalo einspritz kad je stajalo iza brojcane oznake, npr 200E. A od kako je ispred, E200 npr, oznacava Executive.

DC

pre 2 godine

@Los Angeles: Nakog nekog vremena provedenog radeći u Švajcarskoj na poziciji sa 'reporting line' u San Francisco, šef mi je priznao da je znao unapred koja ga ograničenja čekaju, ovo radno mesto nikada ne bi otvorio ovde u Evropi. Zašto: zato što ja imam više nego duplo više odmora nego on i ne može i ne sme da me cima dok sam na odmoru. Zato što ako mu treba nešto da se odradi nedeljom, firma mora da traži odobrenje od kantona barem 3 nedelje unapred, što znači da su nedelja i praznici samo moji, dok moje kolege u Americi nemaju taj luksuz. Zato što je u Švajcarskoj otkazni rok 3 meseca pa čak i da se nešto nadrnda, ne može da me otkači još malo pa danas za sutra kao vas tamo, a sa druge strane iz istog razloga ja ne moram svakog dana da ga ljubim u d.. e. O poređenju raznih drugih beneficija kao npr penzija da ne govorimo. Kalifornija može biti super samo nekom ko je jako uspešan i apsolutno ga zabole za svu bedu oko sebe jer su to ništa drugo nego loseri. Sve dok mu se ne desi neka nesreća preko noći pa i sam postane jedan od njih.

Veliki brat

pre 2 godine

svaki deo na Skodi ili Audi/ju potice iz magacina VW, a ako ti nverujes u to ok, sta se tu moze ...
(C i n i k, 19. jun 2021 00:32)

Ma jeste, zato je Golf imao problem sa 2.0tdi motorima (pucanje glave), a recimo nisu ni Pasat niti Audi, tako da razlika nije samo u platformi, sedištima i instrument tabli.


Ono o čemu ti pričaš je PROFIT, a naravno da profit uzima vlasnik, tj. u slučaju Audija i Seata to je VW, ali potom vlasnici deonica VW-a dele taj profit.
Međutim, udeo vlasništva je u slučaju VW-a jedno, ali glasački udeo je nešto sasvim drugo. Na primer, Porše nema preko 50% vlasništva u VW-u, ali ima preko 50% glasačkih prava, a razlog je zakon koji štiti vlasnike najvećeg broja deonica, što je u slučaju VW-a Porsche SE.


Takođe, kad pročitamo da su radnici VW-a dobili npr. 7200€ bonus zbog dobrih rezultata, a radnici Poršea (AG) nešto tipa po 11.000€, kako to različito ako je sve jedna ista kompanija?
A, da, ti ne kapiraš da su sve to ćerke firme (subsdiary), VW AG je svima "tata", ali kontrolni paket deonica VW-a poseduje Porsche SE, koji ne proizvodi ništa, već je u pitanju firma porodica Porše i Pijeh, koja je raznim egzibicijama i doša do kontrolnog paketa deonica VW-a, ali pre toga praktično prenela većinski paket deonica Porsche AG (proizvodnja Porše vozila) na VW.

Generalno, Audi, Seat, Škoda, VW, itd. su "ćerke" firme, tj. subsdiary kompanije VW AG, i sve imaju određenu samostalnost, ali sarađuju u cilju smanjenja troškova proizvodnje.

DC

pre 2 godine

Cinikovo shvatanje poslovanja svetskih giganata je na nivou deteta od 10 godina. VW Polo, Bentley Bentayaga i Scania: sve je to jedno te isto jer je sve VW. CZ99 i Yugo 45: takođe isto jer su oba proizvodi nekadašnje Crvene Zastave. Ćufte u sosu i trosed na rasklapanje: naravno da su ista stvar jer oba potiču iz Ikee :)

La la iz Banata

pre 2 godine

(Los Angeles, 18. jun 2021 14:46)
(Los Angeles, 18. jun 2021 19:39)
(Los Angeles, 19. jun 2021 00:03)
(Los Angeles, 19. jun 2021 04:53)
(Los Angeles, 19. jun 2021 21:19)
(Los Angeles, 20. jun 2021 15:22)

Ih što nam se naš sposobni i statusni selja iz Eleja provodi. 24/7 ovde na stand by-u. Pa neka, neka, nek i on s nekim prozbori dve-tri, makar i sa sitotim Lalom, samo da ne zaboravi da govori.Živoj duši ljudski kontakt treba.

Drndoslav

pre 2 godine

@ (Los Angeles, 22. jun 2021 02:17)

Pit... i to je Amerika.

p.s. Kad si vec tamo nauci nesto umesto sto visis ovde. Kao na pr. sta je direktorska pozicija.

Veliki brat

pre 2 godine

u pravnom smislu ni Skoda ni Audi ne postoje ngo su fabrike cije je vlasnik VW group, i svaka Skoda te Audi se rade sa iskljucivo VW delovima i platformama...
Tako da je malo degute to sto pises...
(C i n i k, 18. jun 2021 16:32)

Pa da, dakle oni naslovi da Audi ima fabriku motora u Mađarskoj (kupio 1993. godine fabriku Raba teretnih vozila), kao i fabriku pojedinih modela automobila (npr. tamo se u Đeru od 1998. godine proizvodio model TT - DA, model TT), kao ni nedavna vest da je u Audijevoj fabrici u Mađarskoj najniža plata 1000€ nije tačna, trebali su da napišu u VW fabrici u Mađarskoj!?

Druđe, VW ti je KONCERN, nije jedna firma ili fabrika - tu svaki brend ima određenu samostalnost, ima svoje direktore i svoje upravne odbore, određene odluke donose samostalno, ali sa određenim odlukama i strategijama moraju da dobiju odobrenje rukovodstv i upravnog odbora VW-a.
Na primer, ne može Škoda da proizvodi modele koji bi direktno konkurisali Golfu i Pasatu, pa time ni Audiju, isto kao što važi i za Seat.

Ali, ako pominjemo Superb, pojedinci malo brkaju neke stvari. Pasat postoji u "klot" verziji (klot u malo širem smislu, nije kao klot Pasat sličan klot Golfu ili nekom autu niže klase), ali postoji i u višim nivoima opreme gde se koriste kvalitetniji materijali, ne samo za sedišta, već instrument tablu, konzolu, itd.).

Ako poredite najskuplji Superb, poredite ga sa najskupljim Pasatom, a ne najjeftinijim. Pa kome je šta važno za istu cenu, oprema ili značka...

mostarac

pre 2 godine

...а за кога су А8,С класа и БМВ 7...можда за генералне директоре...
(митар, 18. jun 2021 22:50)

Za predsjednike država

Eldorado

pre 2 godine

@ Los Angeles

Slažem se, tu su SAD #1. Ja sam doduše živeo na Floridi, i odmah sam se navikao. Nikoga nije briga odakle ste, ukoliko ste OK osoba poštovanje vam je zagarantovano. Podosta stranaca je na odgovornim pozicijama, neki čak i CEO. U mom slučaju bio je Brazilac. Ljudi su otvoreni, vrlo lako se sklapaju poznastva. Ni brak nije problem, dosta naših pronađe "srodne duše" među Amerima. Imam utisak da u Evropi baš i nije tako, da li naši ljudi u Skandinaviji recimo idu u kućne posete/kafu sa poznanicima? Dodatno, da li je recimo neki Bugarin, Srbin, Mađar na nekoj od rukovodećih pozicija u Evropskim firmama?
Bezbednost u većim gradovima može biti problem, ja se recimo nikada ne mogu opustiti u Miami-ju. Manji gradovi su odlični za život, ali i primanja su manja.

oly

pre 2 godine

Fiat Agenta - šef OOUR-a
Opel Record - direktor sektora
Opel Senator - generalni direktor
(poznavalac prilika, 18. jun 2021 17:34)

Tacno, moj stric je bio direktor Radana Leskovac i secam se, dete sam bio, ispred zgrade ga je čekao Senator :)

mostarac

pre 2 godine

Jedan opozicionar pre neku godinu izneo papir sa raspisane nabavke automobila za jednog ministra u vladi R.Srpske.Izmedju stotinu neki zackoljica sta sve treba da ima(naravno sve uganjano za vec odabrano auto i firmu od koje ce da kupe) i tako stoji obavezno zadnja sedista da budu isofix(fabricki prikljucak za deciju sedalicu),smesno ali istinito.
(Miki Hajnekenjaj, 18. jun 2021 15:34)

Ima još luđe: Prije 10-12 godina je Mostar raspisao tender za limuzinu u kojem je pored ostalih namještenih uslova bila navedena širina vozila sa rasklopljenim retrovizorima, u milimetar.

DC

pre 2 godine

@IG: Toplo preporučujem da se raspitaš malo ko je bio Werner von Braun, a možeš i da proguglaš o 'Operation Paperclip' pre nego što sledeći put ostaviš takav komentar.

put na mesec

pre 2 godine

@IG: Americki odlazak na mesec je pre svega bilo dokazivanje njihove superiornosti nakon sto su Rusi prvi poslali coveka u svemir. Danas su naucnici sirom sveta uglavnom slozni da je sa strucnog aspekta gledanja odlazak coveka na mesec bio potpuno nepotreban, jer sa njime nije postignuto nista sto nisu mogli da ucine roboti. Sto je i glavni razlog zasto se zadnjih 40 i kusur godina niko drugi nije uputio tamo, kao ni sami Ameri. Za samu nauku je ono sto je uradio Jurij Gagarin daleko bitnije, kao i ono sto su Rusi uradili nakon toga: napravili svemirsku stanicu MIR kao pretecu danasnje medjunarodne svemirske stanice (ISS).

Tako da si u svom komentaru velikim delom u pravu: dok Amerika baca pare na kxxxxxnje (koje im takodje ne bi uspelo bez nacista), Svajcarci sticu bogatstvo i trose na recimo CERN.

Кинг Џорџ трећи

pre 2 godine

Ja živim u Bostonu, najelitnijem gradu u Americi i svetu (bar tako zadrti Bostonci veruju jerbo Harvard, MIT, trte mrte).

Poslom i privatno sam obišao skoro sve u Americi, definitivno sve najvažnije gradove.
LA je odlično mesto ako praviš puno para.
Takođe i svi ostali mega gradovi su super ako praviš lovu.

Prosta činjenica je da se hrli u CA zbog klime koja je oko San Dijega najbolja u Americi, večno proleće i leto sa suvom klimom, bez teškog disanja i znojenja zbog vlage a temperatura je od 18 - 28 u proseku stalno.

Na Floridi ili recimo Atlanta, na 22C se već osećaš loše jer je mnogo vlažno, da ne pričam šta je leti na 30+, Hjuston i mnogo sličnih gradova su nepodnošljivi preko 6 meseci godišnje.

Dakle CA ideala. Problemi su veliki porezi i skupoća tako da ako živiš sam i nemaš prohteve, oko 60 - 80K godišnje ti je dovoljno da pristojno živiš.

To isto ali hoćeš široko, onda zarada mora da bude dupla. To isto ali sa dvoje dece onda mora da se ima u kući od 250K pa na gore, široko- 400K pa na gore.

Nama u Bostonu, treba 12K mesečno da se normalno živi. Nas četvoro. Samo na Whole Foods i zdravu organsku hranu trošimo oko 2000 mesečno. Pa vidite za ostalo.

U CA?

Oko 14 - 16K za normalu.

Nemoj samo neko da prospe pamet kako je Amerika jeftina. Treš je jeftin, sve iole dobro a da ne spominjem premijum u svemu košta ko đavo.

I na kraju balade, bez nekoliko dobrih SUV nema života u Americi ako imaš decu. Od bezbednosti do utiliti funkcija.

X5 i XC90 imamo i te dve rate su oko 1700$ samo sa kredite. Bez goriva, poreza i svega. Gde je kuća, deca, škole, troškovi, zdravstveno...

Evropa je drugo.

Svako neka bira šta može I šta mu odgovara. Idealno - nema.