1. @Voziću moj auto, alfu GT dizel sa 180 konjina, makar kao oldtajmer.. Eto šta ću, a u konzervu sa motokultivatorom ispod haube, makar imao tri kompjutera i dva led televizora od 45 inča unutra nikad neću sesti! ... Jer volim automobile i uživam u vožnji kao i mnogi ovde koji takidje neće u te kosilice i vršalice..

    A u traktor hoces!? Kakav dizel i uzivanje u voznji...
    (Lars, 8. maj 2021 09:29)

    # Link komentara

  2. @Vladimirko
    Meka se desi samo jednom po toj tvojoj statistici, ja želim da ga imam.
    (kimi R, 7. maj 2021 13:51)

    # Link komentara

  3. Stvarno mi nije jasno kako ljudima merilo kupovine može da bude rezervni točak??? Statistički verovatnoća da probušite gumu je jako mala, pa čak i ako se to desi postoje druga rešenja osim rrzervne gume.
    (Vladimirko, 05. maj 2021 12:12)"

    Hajde onda da ukinemo i Vatrogasnu službu.
    (018, 06. maj 2021 19:03)

    Hajde objasni paralelu izmedju rezervnog točka i vatrogasne službe?
    (Vladimirko, 7. maj 2021 08:10)

    # Link komentara

  4. Stvarno mi nije jasno kako ljudima merilo kupovine može da bude rezervni točak??? Statistički verovatnoća da probušite gumu je jako mala, pa čak i ako se to desi postoje druga rešenja osim rrzervne gume.
    (Vladimirko, 05. maj 2021 12:12)"

    Hajde onda da ukinemo i Vatrogasnu službu.
    (018, 6. maj 2021 19:03)

    # Link komentara

  5. Novac je baš izgubio vrednost. Što je bilo 10 sada je 15 hiljada.
    (Koja, 5. maj 2021 18:06)

    Tačno, mada nije ta razlika od 5 hiljada samo zbog toga. Fabia 4 je 10cm duža i 10cm šira od Fabije 2 (trend kod svih proizvođača), što znači da je utrošeno i više materijala Pa Golf 5 je bio sličnih dimenzija i poslednje godine prodaje (2008/2009) je koštao oko 15000€. A gde je tu sva dodatna bezbednosna oprema što je EU uvela kao i zahtevi da motor manje zagađuje. To sve utiče na više elektronike i kompleksnije motore (sad navodno isključuju cilindre koji su od nekih fensi materijala da bi potrošnja bila manja za 0.2l na 100km). Plus nekad je bio radio sa 3 dugmeta a sad umesto toga imamo 10" kompjuter. Automobili su zbog svih tih faktora morali da poskupe. Meni samo nije jasno do kad će nastaviti da rastu, pa kako su naši vozili nekad fiće a danas svi moraju da voze SUV kamione?
    (QwertyDGB, 6. maj 2021 17:13)

    # Link komentara

  6. Ljudi koji se žale za cenu i porede ovo sa Dačijom, za njih i nije bolje od Dačije. Kupite Dačiju i ne smarajte ovde.
    (jcw, 6. maj 2021 16:49)

    # Link komentara

  7. vozi li neko golfa 7 sa ovim 1.5tsi
    (Dezon, 6. maj 2021 10:02)

    Odlican motor
    (hik burazeru, 6. maj 2021 15:06)

    # Link komentara

  8. Pristojno izgleda. Na žalost, moji prihodi bi mogli da podnesu teret i žrtvu samo ako bi ta 1.5 od 150 konja koštala 10.000. Pola keš, pola na 5 godina. Ovi slabiji modeli me ne zanimju. Ali kako reče Jova Jovanović Zmaj; ono što ne mož biti, o tom nemoj govoriti.
    (Kolos, 6. maj 2021 12:57)

    # Link komentara

  9. @Poznavalac
    Baš i nisi neki poznavalac.
    (kimi R, 6. maj 2021 12:41)

    # Link komentara

  10. "Za one koji ne znaju, Škoda ima odvojene serije proizvodnje za tržišta poput našeg. Najkvalitetniji modeli za Evropu idu svuda oko nas - Hrvatska, Bugarska, Rumunija ... A onda se auto rasčerupa i pravi se serija za Srbiju i ostale banana države.
    (Dovla, 6. maj 2021 07:47)"

    Тако је. А онда дођеш до Арктика и паднеш са равне плоче, колеги мом се десило, не дај Боже ником..
    (F31, 6. maj 2021 11:35)

    # Link komentara

  11. @(Iskander, 6. maj 2021 09:04)

    Nemas brige, ima vas nekoliko (a mozda je i sve ista osoba u pitanju), sto drzite drugu stranu busije.
    (Obostrano toksicni, 6. maj 2021 11:16)

    # Link komentara

  12. vozi li neko golfa 7 sa ovim 1.5tsi
    (Dezon, 6. maj 2021 10:02)

    # Link komentara

  13. Vidim da je uvoznik "unapredio" paketiranje za aktuelnu fabiju.
    Iz najvišeg pakete opreme je skinuo onaj običan tempomat. Baš ga je unapredio.
    Ali, bez brige, može da se doplati kao opcija pod šifrom "8T6" ( i košta 160 ili 125 evra, zavisno od paketa opreme, sve uvećano za PDV ).
    Naravno, nije se zajebao da vrati inicijalno skinute vazdušne jastuke i zavese.
    Škoda za Srbiju ...
    (Jedva čekam da je uživo vidim, u verziji standardne opreme za tržište Srbije ..., 6. maj 2021 10:00)

    # Link komentara

  14. Tu moze biti nova samo visa cena, sve ostalo je skoro isto samo manje kvalitetno.
    (Djeknoidi, 6. maj 2021 09:49)

    # Link komentara

  15. Vozimo na poslu Fabiju HTP 1,2 2006. godište koja je tada koštala 8.500 evra. Sada 14.000 za Fabiju u osnovnom paketu zvuči previše. Svi auti o kojima sam razmišljao zbog cene su u poslednih tri godine drastično poskupeli - Škoda Fabija (bila 8.500), Suzuki SX (bio 10.000) i Toyota Corolla ili Auris(bili 13.500). Znači, neka, hvala. Samo vi divljajte.
    (Trigger, 6. maj 2021 09:39)

    # Link komentara

  16. Voziću moj auto, alfu GT dizel sa 180 konjina, makar kao oldtajmer.. Eto šta ću, a u konzervu sa motokultivatorom ispod haube, makar imao tri kompjutera i dva led televizora od 45 inča unutra nikad neću sesti! ... Jer volim automobile i uživam u vožnji kao i mnogi ovde koji takidje neće u te kosilice i vršalice...kojima je auto, što bi rekli Italijani , "makina", a što vi obični "korisnici prevoznog sredstva" nikada nećete razumeti...
    (Čiča Miloje, 05. maj 2021 20:13)
    Da li ćeš proći tehnički sa tom tvojom Alfom za koju godinu?
    (sokrat, 6. maj 2021 09:11)

    # Link komentara

  17. Najvise komantara na Volksvagen grupaciju. Za dobrim konjem se prasina dize.. Cesto gledam sta ljudi se preporucuju umesto tipa Skode, Audija, VW-a.. To su Mazde, Kie, Hjundai, Honde, Dacijr itd.. Po komentarima bi treba biti omer 10 ostalih na 1 auto iz VW grupacije, a ono obrnuto. Deluje kao da ljudi botuju protiv VW generalno.
    (Iskander, 6. maj 2021 09:04)

    # Link komentara

  18. Lep sporet.
    (adv, 6. maj 2021 08:54)

    # Link komentara

  19. Kupio sam fabiu II 1,6 105ks staru 10 godina, vozio je 4 godine, prešao 50k,nekoliko dugih putovanja, bez ijednog kvara. Tako da mislim da nema ni jednog razloga da se potcenjuje u odnosu na druge automobile iz iste klase (klio fiesta itd) Jedino što su prilično skupi, ako hoćeš malo bolji motor...
    (vlada, 6. maj 2021 08:14)

    # Link komentara

  20. @Čiča Mile
    Voziš Alfu dizela... blasfemija. Nikada ti nećeš biti petrolhead i istinski uživati u vožnji.
    (Rapidograf, 6. maj 2021 08:13)

    # Link komentara

  21. Treba sesti i provozati - turbo motori su daleko agilniji nego stara garda.
    (Alex, 05. maj 2021 17:12)

    Samo se ti teši, ali to nije tačno. Seo i vozio svašta. There is no replacement for displacement.
    (petrolhead, 6. maj 2021 07:56)

    # Link komentara

  22. Cena je za Nemačku, tamo je dosta skuplje. Scala sa opremom koju sam ja uzeo u Srbiji izašla me 15.500€ a takav isti u Nemačkoj prema njihovom konfiguratoru košta 20.000. Za Fabiu tek ne morate da brinete, Škoda za Češku uvek nudi one ogoljene verzije, za firme - crni branici, manuelni prozori, čelične felne, bez vazdušnih jastuka. To se većinski u Srbiju i uvozi, kao flotna dostavna i vozila za teren. Firma ionako ofarba u svoj dizajn. Sa flotnim modelima se pravi kalup za onaj normalan model Fabie koji odgovara našim kupcima. Biće to ispod 10K. Za one koji ne znaju, Škoda ima odvojene serije proizvodnje za tržišta poput našeg. Najkvalitetniji modeli za Evropu idu svuda oko nas - Hrvatska, Bugarska, Rumunija ... A onda se auto rasčerupa i pravi se serija za Srbiju i ostale banana države.
    (Dovla, 6. maj 2021 07:47)

    # Link komentara

  23. Već je zamišljam sa reklamom neke kafe ili popularnih domaćih slatkiša.
    (Gagi, 6. maj 2021 07:05)

    # Link komentara

  24. Dačija i Škoda, mrtva trka u lepoti.
    (Gagi, 6. maj 2021 07:01)

    # Link komentara

  25. Od opreme ima branike, retrovizore, zastitu za sunce, sva 4 i slicno za 14k i motorom nesto jacim od stojadina.... bravo... hajde ljubitelji nemaca nagrnite i kupite skodu misleci da vozite nemacki i kvalitetan auto...
    Pa fiat je za ovo Hi tech munja za manje para
    (Pedja, 6. maj 2021 04:34)

    # Link komentara

  26. Lici na hibrid Golfa i Seata Ibitze
    (Vozio, 6. maj 2021 01:43)

    # Link komentara

  27. 1.5 je ok motor za ovaj automobil sa svojih 150 hp... ALI ZA 12-13 k e
    (Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 6. maj 2021 00:41)

    # Link komentara

  28. Prelepa
    (Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 6. maj 2021 00:38)

    # Link komentara

  29. Ima li u paketu bez klime?
    Svejedno je ne mozes ukljuciti sa ovom snagom motora
    (Ezekiel 25:17, 5. maj 2021 23:58)

    # Link komentara

  30. Neka mi neko objasni,koja je sad razlika izmedju scale i fabije?
    (Zox, 5. maj 2021 22:28)

    Fabia lepsa
    (tio rinto, 5. maj 2021 23:28)

    # Link komentara

  31. nova skoda superb je sve samo ne prosecan i neprimamljiv auto.
    Lepsi je od bmw5, audija A6 pa i mercedesa E klase, sto se tice opreme, naravno ako je klot onda je kesa ali u sport line ili LK moze da se meri sa svim nabrojanim nemcima. Ljudi prespavljuju skodu a oni postaju premium marka pred nasim ocima. DOkaz tome je i izlaz na najvece, kinesko trziste. O tome koliko je superb lepsi od b8 ne bi ni trosio reci.
    (wlado, 05. maj 2021 21:25)
    Uh, na sve ovo samo bih ti dodao da podhitno promenis dioptriju. Skoda nikad nece biti premijum niti je zamisljena da bude. Dokaz da ce biti premijum jer se prodaje u Kini? Pa svi proizvodjaci prodaju u Kini batice!!
    (Bokelini, 5. maj 2021 23:17)

    # Link komentara

  32. Da je zadrzala i cenu ispod 10000 sa motorom od 75 konja, ovo bi biio auto godine. Skoda ima izuzetan dizajn.
    Scala je malo zakazala, nova oktavia je napravila pravi pomak. A ovaj je bas pomerio granice u dizajnu.
    Mnogo je skoda ispred renoa, fiata i pezoa.
    (Ali Hamnej, 5. maj 2021 22:59)

    # Link komentara

  33. Ali drugar je prespavao noć u autu na slabo prometnom putu(zbog probušene gume), i ujutro me zvao da trazim ko ima rezervni točak i da mu ga donesem.
    (Mare, 05. maj 2021 20:55)
    Eto ja plaćam 25 evra godišnje premium asistenciju na cesti za kompletnu Evropu osim Ukrajine, čini mi se.
    (kele®, 5. maj 2021 22:50)

    # Link komentara

  34. Smesni motori ...
    (Motokultivatori, 5. maj 2021 22:50)

    # Link komentara

  35. kad bi skinuo znacku, ja ne bih prepoznao vise od pola novih automobila.
    (nikola, 05. maj 2021 10:05)
    pa zato sto je doslo do ukrupnjavanja automobilskih proizvodjaca. Gomila brendova ima jednog istog vlasnika.Retki su ostali samostalni, mislim samo Japanci.
    (Poznavalac ©®, 5. maj 2021 22:45)

    # Link komentara

  36. Do zabrane dizela i elektrifikacije si mogao da kupis auto vise klase od fabie sa odlicnim commonrail motorom za cenu ove nove fabie sa ovim smesnim motorima i srednjom opremom. Dakle elektrifikacija je uspela.
    (fensi_lik_vracar, 5. maj 2021 22:42)

    # Link komentara

  37. Neka mi neko objasni,koja je sad razlika izmedju scale i fabije?
    (Zox, 5. maj 2021 22:28)

    # Link komentara

  38. Cena mora biti od 9000e.
    Nemoze Skoda da bude skuplja od Forda Fieste, i od Fiata Tipo, koji je visa klasa...
    Pa cak i da je bolja.
    (Alamunja, 5. maj 2021 22:12)

    # Link komentara

  39. Ma mene strah od ubrzanja kod ove bazicne verzije, 15,5 sec, ozbiljne su to cifre, da mi se ne otme.... krenem iz NS za BG a vec kod Indjije 100- tka juhuuu drs se Simo sad letimo...!
    (Sasa NS, 5. maj 2021 22:06)

    # Link komentara

  40. @(Mario, 5. maj 2021 20:20)

    Meni nekako realna cena za klot fabiu oko 8000e. A ona full plafon 15 da bude.
    (HrkPoo, 5. maj 2021 21:44)

    # Link komentara

  41. Kada pogledam cenu i motor mogu samo jedno da kazem: plakacemo mi za Fiatom 500L koji je po ceni, ponudi prostora, udobnosti pa i jacini motora ispred ovog g...
    (Pantelija, 5. maj 2021 21:30)

    # Link komentara

  42. nova skoda superb je sve samo ne prosecan i neprimamljiv auto.
    Lepsi je od bmw5, audija A6 pa i mercedesa E klase, sto se tice opreme, naravno ako je klot onda je kesa ali u sport line ili LK moze da se meri sa svim nabrojanim nemcima. Ljudi prespavljuju skodu a oni postaju premium marka pred nasim ocima. DOkaz tome je i izlaz na najvece, kinesko trziste. O tome koliko je superb lepsi od b8 ne bi ni trosio reci.
    (wlado, 5. maj 2021 21:25)

    # Link komentara

  43. Slatka je
    (Igor, 5. maj 2021 21:10)

    # Link komentara

  44. kad svaba nacrta ovo, a italijan guillitu...boze
    (Ako su ruze, procvetace..., 5. maj 2021 21:09)

    # Link komentara

  45. ... Dacia Sandero Stepway je lepša, praktičnika i drastično povoljnija... ma šta wv-ovci mislili Dacia je odavno brend ipo u low budget klasi, namenjena za bogatu sirotinju ..
    (Karakondžula, 5. maj 2021 21:01)

    # Link komentara

  46. Voziću moj auto, alfu GT dizel sa 180 konjina, makar kao oldtajmer.. Eto šta ću, a u konzervu sa motokultivatorom ispod haube, makar imao tri kompjutera i dva led televizora od 45 inča unutra nikad neću sesti! .. a što vi obični "korisnici prevoznog sredstva" nikada nećete razumeti...
    (Čiča Miloje, 5. maj 2021 20:13)

    Cek cek...kako volis automobile a vozis dizel. Ne razumem?
    (peter, 5. maj 2021 20:58)

    # Link komentara

  47. "Vozim već 16 godina, promenio sam 7 automobila, nikad ali nikad nisam menjao točak a u svakom autu sam imao rezervni. Stvarno mi nije jasno kako ljudima merilo kupovine može da bude rezervni točak??? Statistički verovatnoća da probušite gumu je jako mala, pa čak i ako se to desi postoje druga rešenja osim rrzervne gume. Kupite auto koji vam se svidja a ne nužno onaj koji ima reservni točak.
    (Vladimirko, 05. maj 2021 12:12)"

    U zadnjih 20 godina mi je dva puta probušena guma. Srecom imao sam rezervni točak.
    Ali drugar je prespavao noć u autu na slabo prometnom putu(zbog probušene gume), i ujutro me zvao da trazim ko ima rezervni točak i da mu ga donesem.
    (Mare, 5. maj 2021 20:55)

    # Link komentara

  48. Clio, koji je verovatno najbolji u klasi, sa turbo motorom 90 ks, 6 brzina menjacem, opremom Limited u kojoj ima puno toga-paket ispod najboljeg, kosta 14.190 eur. Pocetna fabija sa 65ks, 5 brzina menjacem, ne sme da kosta vise od 12.000 eur, a verovatno ce kostati 11.000 eur, i to je realna cena za Fabiju.
    (Mario, 5. maj 2021 20:20)

    # Link komentara

  49. Kažete da će startna cena biti ispod 14.000!? Za trocilindrični atmo od 1000 kubika sa 60 ks? Da li tim navodom vi ili uvoznik Škode želite da sugerišete da je to povoljna cena?

    Neverovatno.
    (Nišlija, 5. maj 2021 20:19)

    # Link komentara

  50. samo šta će te gospodo vi da kupite za 7-8 godina kada budete mogli da priuštite ova vozila. Dizele svi izbacuju tako da će vam na raspolaganju biti samo ove kosilice i struja.
    (sokrat, 05. maj 2021 16:09)

    Voziću moj auto, alfu GT dizel sa 180 konjina, makar kao oldtajmer.. Eto šta ću, a u konzervu sa motokultivatorom ispod haube, makar imao tri kompjutera i dva led televizora od 45 inča unutra nikad neću sesti! ... Jer volim automobile i uživam u vožnji kao i mnogi ovde koji takidje neće u te kosilice i vršalice...kojima je auto, što bi rekli Italijani , "makina", a što vi obični "korisnici prevoznog sredstva" nikada nećete razumeti...
    (Čiča Miloje, 5. maj 2021 20:13)

    # Link komentara

  51. Ne vidim nikakav problem što je kapacitet gepeka izražen u litrima.

    Ukoliko se dobro sećam još pre 30 godina je zapremina gepeka izražavana u litrima.

    Hej, evo baš mi pade na pamet da je to verovatno zato što je LITAR JEDINICA ZA MERENJE ZAPREMINE TEČNOSTI.

    Ako vas to zbunjuje prebacite u decimetre kubne po formuli:

    … 1 litar = 1 decimetar kubni .

    P.S. Kome 2 kofera od 110 litra ne staju u gepek od 220 litra ( zbog nepravilnog oblika ) treba samo da kupe kofere ili putne torbe od nekog mekanog materijala ...

    P.S.2. A možemo uvesti kao meru za gepek i kilometar kubni. Kad mogu time da mere zapreminu gasa ne vidim razlog zašto ne i gepeka. To bi vam verovatno bilo jasnije...
    (Čeki opinionista del cazzo, 5. maj 2021 19:57)

    # Link komentara

  52. dizele iz EU nece izbaciti jos 20god. racunaj kod nas bar jos 30
    (aca, 05. maj 2021 17:34)

    Definisi "izbaciti".
    Ako mislis na proizvodnju, izbacuju ih za najdalje 3-4 godine. Ako mislis na prodaju, onda najdalje do 2030.
    Ako mislis na polovnjake, pa to zavisi koliko se isplati odrzavanje nakon isteka garancije i koji standard ce biti minimum (Euro6, 7, ?)
    (tio rinto, 5. maj 2021 19:56)

    # Link komentara

  53. Sve je lepo, samo da vidim auto težak 1.260 kila sa 65 konja i 80 Nm da ide 170 km/h... Bez turba... Isto važi i za ovaj motor od 90 ks... Taj možda nekako i dotera do 180, ali teško...
    Imao sam fabiju sport od 100 ks, na 6000 obrtaja po skali dodiruje 190...ali pri toj brzini cajger laže bar 10 posto kod svakog auta, a posebno slabijih...
    A uzbrdo sa klimom, lele majko... Jedva povuče na semaforu!
    (Čiča Miloje, 5. maj 2021 19:55)

    # Link komentara

  54. Od nize cene startuje Duster koji je 2x veci auto. Za 14.000 ima dobro opremljen Kia Stonic, Huyndai i20, a za jos malo i I30. Na kraju ce solidno opremnjena Fabia kostati kao solidan i30 ili Astra, a imace losiji motor. Neka finansiraju Dizegate preko Porche-a. Aj zdravo.
    (C3, 5. maj 2021 19:52)

    # Link komentara

  55. Nemam para ni za biciklu, sto li citam da se nerviram samo...
    (ANALiticar, 5. maj 2021 19:49)

    # Link komentara

  56. Исти као Ауди А3.
    (комша, 5. maj 2021 19:47)

    # Link komentara

  57. Po broju noviteta i kadenci njihovih premijera čini se kao sa Česi ne spavaju.
    Uopšte.
    (Čeki opinionista del cazzo, 5. maj 2021 19:37)

    # Link komentara

  58. Pa ova na slici izgleda lepo, ali mislim da je auto preskup.
    Ono sto je meni danas intresantno je mentalitet vozaca Skoda , najcesce je u pitanju Octvia, u vrednosti od 4000+ evra, koji na svakoj magistrali divljaju, kao da voze neke super strava automobile. E sad kad razmislim, pa to su verovatno sluzbena kola, zato ih tako ganjaju, i ulecu u makazice. Mislim da je Skoda ok auto, ali niti je spotski ,niti luksuzan auto, niti dopadljiv estetski, jednostavno, neki prosecan auto.
    (Ivan, 5. maj 2021 19:33)

    # Link komentara

  59. dizele iz EU nece izbaciti jos 20god. racunaj kod nas bar jos 30
    (aca, 05. maj 2021 17:34)
    gde ti zivis pa lupas takve gluposti? da li si cuo za internet?
    (pera, 5. maj 2021 19:12)

    # Link komentara

  60. Klasičan nemački dizajn, još samo fale sandale i bele čarape u opremi-škoda VW starter paket.
    (666, 5. maj 2021 18:56)

    # Link komentara

  61. batica
    "Ja nekako drugačije razmišljam od tebe.Mislim da nisu hteli da se petljaju sa hibridima jer onda ulaze na teren Toyote koja jednostavno nema konkurenciju u toj tehnologiji a da prave plug-in na ovako malom automobilu je ipak blesavo.Takođe, onda bi morali da lupe neku bezobraznu cenu i to niko ne bi kupovao a već su dobrano poskupeli."

    I ovako će teško konkurirati sa cijenom. Početna Fabia sa 65 KS će biti malo ispod 14.000, a Yaris sa 125 KS (9,5 sek. do 100) košta 14.300. Uz to ima kompletnu sigurnosnu opremu koju bazna Fabia sigurno neće imati.

    Nije mi jasno da VW nema verziju barem blagog hibrida na 1.0 motoru, a njega stavljaju u Fabiu, Scalu, Octaviu, Polo, Golf, Ibizu, Leon, manje Audije...
    Motor ide u valjda 15 modela i njima se ne isplati razviti blagi hibrid koji je samo malo jači alternator/motor uparen sa motorom.
    Ti blagi hibridi troše 0,5-1 litru manje u gradu i elastičniji su i zato se ljepše voze.
    Yaris hibrid sa potrošnjom od 3,5-4,5 u gradu košta 17.000 koliko će doći ova Fabia sa motorm od 95 KS. Novi Yaris hibrid ubrzava 10,5 sek. do 100 i puno je življi od staroga. Tu ne vidim čime bi ova Fabia mogla konkurirati osim možda malo većim prtljažnikom.
    (Ivan ZG, 5. maj 2021 18:43)

    # Link komentara

  62. 14 hiljada evra start?!? Hyundai Elantra 1.6 mpi sa svim cilindrima, bez turbine, pluvajuceg zamajca i gomilu gluposti za 15 hiljada! Ima rikverc kameru, multimediju, tempomat i jos mnogo toga! Uplatio i stize ovih dana! To je moj izbor, ne kazem da je Fabija los auto.
    (peca, 5. maj 2021 18:38)

    # Link komentara

  63. Jugo 65 sa karburatorom 98 Nm
    Jugo 65 EFI 95 Nm
    (Ivan, 5. maj 2021 17:59)

    I trosi vise iako je 250kg laksi
    (tio rinto, 5. maj 2021 18:24)

    # Link komentara

  64. Nikako ne mogu da razumem trend da svi modeli jednog proizvodjaca izgledaju isto samo da su razlicite velicine. Svi to rade. Ne svi, sad se setih fiata, ali skoro svi. Jedino mi ima smisla da plate jednog skupog dizajnera za prvi model, a da posle unajme neke studente/praktikante da to isto primene na ostatak game
    (Markonjero, 5. maj 2021 18:23)

    # Link komentara

  65. @Preeeeskupo Možda za klasu veći ali za klasu bolji - diskutabilno. Ne zaboravi da npr. novi Clio i 208 ne mogu da se kupe ispod 15k, to je jednostavno nova realnost na tržištu novih automobila. Sa druge strane, sva ta kola su veličinom skoro u rangu Golfa 3, tj. više nisu mali gradski automobili već mogu da budu i porodični, a u određenim paketima opreme imaju tehnologiju kakva je do pre 10 godina bila dostupna samo u kolima od 100k. Za tržišta poput našeg, tu su alternative u vidu Fiat Tipa i sl., sa starijom ali proverenom tehnologijom po razumnoj ceni.
    (Moca, 5. maj 2021 18:11)

    # Link komentara

  66. Novac je baš izgubio vrednost. Što je bilo 10 sada je 15 hiljada.
    (Koja, 5. maj 2021 18:06)

    # Link komentara

  67. @Ko Boga vas molim, recite da se šalite, da je ovo zezancija. Pa valjda 5. razred osnovne škole; 1l = 1dm3. Jel' ovo neka zona sumraka ???
    (Vatrogasac Mirko, 05. maj 2021 14:39)

    ne šale se njih dvojica, pogotovo ako se mere karavan verzije. kada ti da zapreminu u litrama, može da računa i "džepove" oko točkova, a kada ti da mere korisne površine - pravougaonika, i visinu, to je nešto drugo. e tako sam janmerio auto kada sam kupovao. trebalo je da odrađuje neki posao, za koji mi treba unutrašnja širina između točkova i dužina kada se obore sedišta. ustanoviš da neki automobili sa manjim deklarisanim prtljažnikom u stvari imaju veći korisni prostor.
    (matori, 5. maj 2021 18:04)

    # Link komentara

  68. Jugo 65 sa karburatorom 98 Nm
    Jugo 65 EFI 95 Nm
    (Ivan, 5. maj 2021 17:59)

    # Link komentara

  69. @Pravedni: Sandero Stepvej je 10.990e, a Sandero se i ne prodaje kod nas.
    (dzigi, 5. maj 2021 17:51)

    # Link komentara

  70. Sevam se moje karavan Fabie iz 2007, sa 1.9tdi motorom. Dobio je novu, sluzbenu od firme.

    Vrhunski auto.
    (Soldier, 5. maj 2021 17:50)

    # Link komentara

  71. Smešni su mi komentari a vezani za svaki novi auto kako su motori koji se u njih ugrađuju kosilice sa tri cilindra. Pošto 99% komentatora ovde nikad nije i neće kupiti nov auto, pitaću ih samo šta će te gospodo vi da kupite za 7-8 godina kada budete mogli da priuštite ova vozila. Dizele svi izbacuju tako da će vam na raspolaganju biti samo ove kosilice i struja.
    (sokrat, 05. maj 2021 16:09)

    dizele iz EU nece izbaciti jos 20god. racunaj kod nas bar jos 30
    (aca, 5. maj 2021 17:34)

    # Link komentara

  72. Потпуно недефинисан аутомобил! Није: голф класа, поло класа, СУВ, породични, градски, пословни, за отворени пут; у ствари, све заједно је то! Имао Фабиу 1.генерације са 1,2Л и три цилиндра. Пре тога Југо (Корал 55)! Нормално Фабиа је била млазни авион за Заставу! Данас возим Hyundai I30 (2010) 1,4Л и сасвим задовољан. Ох,да! Сва три су купљена НОВА!
    (milan, 5. maj 2021 17:29)

    # Link komentara

  73. konacno fabija u koju mozes gledati :)
    (kull, 5. maj 2021 17:27)

    # Link komentara

  74. Vozim službenu Fabiu sa 3 cilindra 60 ks. Ako vozite porodicu i poštujete propise zadovoljava sve potrebe. Prešo 45000 za godinu dana i lično bi ga kupio da mogu. U varijanti za 10000eur dobijate: muziku, start stop sistem, kontrolu pritiska u gumama... to je bio model za 2019.
    (Putnik, 5. maj 2021 17:23)

    # Link komentara

  75. Koliko novac gubi na vrednosti u proteklih 10g se vidi i po cenama novih automobila. Pre 10tak godina, O2 je startovala ispod 12k eura, Superb 2 1.4tsi je kostao 16000. O3 je kretala od 14k eura, Superb od 21k, O4 krece od 17k, sada Fabia ide od 14k.
    Toliko o uspehu prosečne plate od 500e.
    (drvobradi, 5. maj 2021 17:16)

    # Link komentara

  76. 21 vek a oni prave automobile - kosilice sa 3 klipa i 60 ks ?!!
    (More mars, 5. maj 2021 13:35)

    Nije dobro biti limitiran onime što je naučeno do 15-te godine. Jel to znači da smo trebali V8 motore da pravimo za svaki auto? Kakve veze ima koliko cilindara ima ako motor isporučuje 105ks i ima obrtni momenat od 200Nm i ako može da pregura 250000km. Ok, to za reli vozače sa komentara nije dovoljno, ali je za prosečnu osobu sasvim dobro. Pa to je ispod 10s do stotke, sa Fabiom.
    (123, 05. maj 2021 14:16)

    Upravo tako. Ćerka ima A3 1l 110 ks, ništa mu ne fali čak i za duže relacije. Ono sto se zaboravlja da ovi motori imaju performanse nekadašnjih dvolitrasa a traže daleko manje održavanja. Treba sesti i provozati - turbo motori su daleko agilniji nego stara garda.
    (Alex, 5. maj 2021 17:12)

    # Link komentara

  77. Vozim sluzbenu iz 2011. god. 420000 na satu, nista radjeno na motoru nije, samo servisi. Nikakvih problema nema, a izgleda bolje nego vecina od ovih sa "160000 km". 1.2 motor sa 3 cilindra. Kome treba jaci, on kupi jaci, sta tu nije jasno. Ovaj ima svoju ciljnu grupu. Inace ne volim Skodu, promenio sam puno auta, trenutno privatno vozim 308 Peugeot. Auto je kupljen nov, sad je polovan, ali odlican. A da ima bolje, ima.
    (Tadmat, 5. maj 2021 17:08)

    # Link komentara

  78. Pričate o motoru , moj i30 1,4 110ks atmosferac....Nema bolje za ipak mali motor. ...Jeftin za održavanje, nema da se sekiram dal radi turbo, ne radi ...Ovo taman ...
    (Drejan, 5. maj 2021 17:06)

    # Link komentara

  79. Koliki debili trebamo biti da nam treba grejanje volana?! Pa ovaj svet stvarno treba da nestane!
    (surovo realan, 5. maj 2021 17:03)

    # Link komentara

  80. (Pravedni, 05. maj 2021 11:50)
    reDIZAJN . Dakle pričamo od vizuelnom izgledu vozila. Mnoga vozila prilikom redizajna dobiju i nove 'šrafove' i hrpu drugih potpuno novih dijelova. Dovoljno je pogledati motorizaciju prošle i ove Fabije. A ti reče da ni šraf nije ostao isti.
    (kele®, 5. maj 2021 16:56)

    # Link komentara

  81. 14000 za osnovni model znači da će za nešto sa srednjim paketom biti potrebno prema 17000. Za te pare može klasu bolji auto
    (Preeeeskupo, 05. maj 2021 15:31
    da,za klasu veci auto u osnovnoj opremi. Samo se pitam da li ti imas u dzepu tih 17000 ili imas jednu 0 manje kao i svi ovde koji se prave pametni
    (pera, 5. maj 2021 16:55)

    # Link komentara

  82. Ovo je ludilo.Pocetna cena 14000?Koliko ce 1.5 tsi kostati?25000 za tvrd i neudoban auto.Katastrofa.
    (Miki, 5. maj 2021 16:54)

    # Link komentara

  83. iz godine u godinu kako izlaze novi modeli ovih sklopocija i sve skupljih i skupljih tako fiat 500 L postaje sve bolji i ozbiljniji auto. 500 L restilizovan sa brdo opreme kosta 12500 a necu reci koliko je udobniji, funkcionalniji, jaci i komotniji auto od ove grede na tockovima sa mikserom ispod haube
    (restaurator, 5. maj 2021 16:53)

    # Link komentara

  84. VW Polo na kome je Fabia zasnovana, pre 2 godine kada je izašao je koštao 11500€.

    Klot verzija nije imala ni zvučnike u zadnjim vratima.
    (Mladen, 5. maj 2021 16:44)

    # Link komentara

  85. @Gagi
    Možda je i ružna, kako za koga ali je svakako lepša od svakog Japanskog auta.
    (električar, 05. maj 2021 14:49)
    Ako je ovo ljepše od bilo koje aktuelne Mazde, onda ...
    (kele®, 5. maj 2021 16:44)

    # Link komentara

  86. Ima istu liniju kao moja Mazda 3 BL hatchback iz 2009-te samo je ruznija. Prava Skoda.
    (Zer01, 5. maj 2021 16:29)

    # Link komentara

  87. 21 vek a oni prave automobile - kosilice sa 3 klipa i 60 ks ?!!
    (More mars, 05. maj 2021 13:35)

    Drzi se ti svog 1.9TDI PD iz 20. veka
    (tio rinto, 5. maj 2021 16:15)

    # Link komentara

  88. 65 konja i 93 Nm?

    Pa moj motocikl od 498ccm ima 60ks i 46.1 Nm...
    (atomci, 5. maj 2021 16:10)

    # Link komentara

  89. Smešni su mi komentari a vezani za svaki novi auto kako su motori koji se u njih ugrađuju kosilice sa tri cilindra. Pošto 99% komentatora ovde nikad nije i neće kupiti nov auto, pitaću ih samo šta će te gospodo vi da kupite za 7-8 godina kada budete mogli da priuštite ova vozila. Dizele svi izbacuju tako da će vam na raspolaganju biti samo ove kosilice i struja.
    (sokrat, 5. maj 2021 16:09)

    # Link komentara

  90. Sada, 2021 Skoda Fabija je dobila dvozonsku automatsku klimu- sada moze uspesno da parira Grande puntu iz 2005... konacno lici na auto, trebalo je samo 20god proizvodnje za to, mada, sada kada im auto dizajnerski uspe VW grupa ce to pokusati debelo da naplati pa se za ovu za ful opremom cena ocekuje na oko 25000 a klot verzija, bez opreme i dalje nece moci da parira Tipu, Sanderu ni po izgledu ni po opremi ni po motorizaciji ni po ceni...
    (jo, 5. maj 2021 16:08)

    # Link komentara

  91. xa xa 15 sekundi do 100 km/h. pa kornjaca brze ubrzava.
    (strucnost ispred politike, 5. maj 2021 16:07)

    # Link komentara

  92. Vi se zezate ovo da litri zbunjuju?
    (Almejda, 5. maj 2021 16:04)

    # Link komentara

  93. Najgori lim ima Škoda !
    (BG, 5. maj 2021 16:02)

    # Link komentara

  94. Jedan kaze za 17.000 moze mnogo bolji auto. Drugi kaze Otkud 14.000 kad je Fabia oduvek bila ispod 10.000?
    Decaci, Danas je Sandero 12.990€. Danas je Korsa 13.990, danas je i Clio 12.990€ itd... Jos samo Tipo ide 12.990€ i od vecih i to je to, eventualno 500L. Cak je i Fiesta na akciji 12.590€
    (Pravedni, 5. maj 2021 15:49)

    # Link komentara

  95. 14000 za osnovni model znači da će za nešto sa srednjim paketom biti potrebno prema 17000. Za te pare može klasu bolji auto
    (Preeeeskupo, 5. maj 2021 15:31)

    # Link komentara

  96. 21 vek a oni prave automobile - kosilice sa 3 klipa i 60 ks ?!!
    (More mars, 05. maj 2021 13:35)


    Svi prave danas motore sa 3 cilindra, i nma razloga da "brines", to je odavno poznata i pouzdana tehnologija..
    (C i n i k, 5. maj 2021 15:18)

    # Link komentara

  97. Ok to radi VW, bice dobar i kao flotni auto a i za manje porodice imajuci u vidu startnu cenu koja je tek malo visa od Fiat/a i Dacia/e...
    (C i n i k, 5. maj 2021 15:16)

    # Link komentara

  98. Tendencija je losa
    Cene vrtoglave
    Agregati kosilice koji ce se muciti s ti ogromni tockovi i tereti.
    Elem
    Ovi sto osnovnu mat.zaboravise
    1l.-1dm3
    Toliko o gepeci
    A sad placite bice sve gore
    Buranija se vise ne razmatra
    Samo ovi sto su sve bogatiji
    S klasa koja starta ne vise od
    80vec150 000e.
    Izgleda idu po meni u pravcu
    Propasti jer kvantitet donosi zaradu😕😕😕😕
    (sonsi, 5. maj 2021 15:13)

    # Link komentara

  99. 65 konja i 93 Nm?
    Zašto neko proizvodi ovakav automobil 2021. godine?
    A još važnije pitanje - da li je moguće da neko to kupi?
    (Petar, 05. maj 2021 13:27)
    Jos kada mu upališ klimu hoće oba klipa da mu iskoče.
    (Bljuzgo Drpović, 5. maj 2021 14:57)

    # Link komentara

  100. @Gagi
    Možda je i ružna, kako za koga ali je svakako lepša od svakog Japanskog auta.
    (električar, 5. maj 2021 14:49)

    # Link komentara

  101. Prosto sam iznenadjen koliko ljudi usko gledaju ovaj model Skode. Motor od 60ks i motor od 80ks i skoro celih 1000cc su predvidjeni za trzista u razvoju, pretezno Indija. Kom komercijalisti treba ubrzanje i max brzina ako 95% vozi u gradu? Slazem se da je Fabia sad reciklirani VW Polo. Inace da uzmem 1.0 sa 110ks i nekom prosecnom opremom platio bih tih 15000e ili koliko vec bude. Ovaj auto moze slobodno da bude jedini u porodici, dovoljan za cetvoro i dva puta godisnje na odmor. Dovoljno velik za gradsku guzvu. Polo, Ibica i sad ova Fabia, ukljucujuci i Hyundai I20, imaju najvise prostora u kabini u klasi kojoj pripadaju. Kazete ima za te pare Fiat Tipo i Fiat 500l, ima ali sa 1.4 i 95ks. Pogledajte koliko su cene tih modela na zapadu. Mi i dalje placamo nesto jeftinije vozila nego EU. U Hrvatskoj imate Hyundai I30 sa turbo motorom kod nas samo atmosferac, jeftinije odrzavanje kazu prodavci... To sve govori o nasem trzistu. Stara kola koja su jaca, konfornija i brza lepo vade pare kod majstora, novo je novo.
    (Totalnonebitan, 5. maj 2021 14:40)

    # Link komentara

  102. "Nego, nikad nisam razumeo merenje prtljažnika u litrama... Kakvu informaciju daje prosečnom vozaču, zar nisu bitnije dimenzije?

    Ako neko može da mi objasni.
    (baldhawk, 5. maj 2021 09:44)

    To je i cilj, da ne razumeš. Proizvođači daju zapreminu u litrima, kao da će neko vodom da puni gepek pa mu je to bitno. Oni namerno ne daju mere u cm i metrima ...."
    (Alex, 5. maj 2021 11:23)

    Ko Boga vas molim, recite da se šalite, da je ovo zezancija. Pa valjda 5. razred osnovne škole; 1l = 1dm3. Jel' ovo neka zona sumraka ???
    (Vatrogasac Mirko, 5. maj 2021 14:39)

    # Link komentara

  103. Startni model 14.000? Ja svoju Fabiju 2010. platio 11.800 i to Ambiente varijantu, sa 1.4 dizel motorom.
    Dakle, i Škoda je odlučila da udara po ušima i u potpunosti otera nas srednjestojeće koji generalno volimo njihove automobile.
    (Bataille, 5. maj 2021 14:37)

    # Link komentara

  104. 93Nm aman...
    (Koki, 5. maj 2021 14:36)

    # Link komentara

  105. Dok god škoda u Srbiji bude na svima opšte poznat način "osvajala" sve tendere, obični neflotni kupci, pa i fizička lica, ne treba da se nadaju bilo čemu dobrom od škode za Srbiju.
    (prilagodjeni tenderski uslovi, 5. maj 2021 14:35)

    # Link komentara

  106. Prethodne Fabije su bile ispod 10.000€ , ovo nije normalno koliko idu cene na gore. I to je cena za belu sa dvoja vrata , bez klime,... Kapiram ja inflaciju, ali je baš mnogo. Mnogo se štampalo para prošle i ove godine u celom svetu. A ljudi nisu trošili kao ranijih godina. Sada to treba uzeti nazad nekako.
    (Gradski, 5. maj 2021 14:34)

    # Link komentara

  107. To je auto koji je koštao oko 10k sad 14k.Ili devalvira novac ili je auto industrija postala alava.
    (Ms, 5. maj 2021 14:27)

    # Link komentara

  108. Za 14 000€ trocilindras iz freze koji ubrzava za 15+ sec uz max ispod 180 kmh. Ako hocete 4 cilindra i normalan automobil, to ce vas kostati bar 25 000€. Hteo sam se nasmejati, ali nemam snage od ovolikog zla. Ljudi dajte da zabranimo to zlo VW.
    (Auto.BOY, 5. maj 2021 14:27)

    # Link komentara

  109. 21 vek a oni prave automobile - kosilice sa 3 klipa i 60 ks ?!!
    (More mars, 5. maj 2021 13:35)

    Nije dobro biti limitiran onime što je naučeno do 15-te godine. Jel to znači da smo trebali V8 motore da pravimo za svaki auto? Kakve veze ima koliko cilindara ima ako motor isporučuje 105ks i ima obrtni momenat od 200Nm i ako može da pregura 250000km. Ok, to za reli vozače sa komentara nije dovoljno, ali je za prosečnu osobu sasvim dobro. Pa to je ispod 10s do stotke, sa Fabiom.
    (123, 5. maj 2021 14:16)

    # Link komentara

  110. Super auto, mada mi ova narandžasta ne leži uopšte.
    (Njoka, 5. maj 2021 14:05)

    # Link komentara

  111. Fabia i Clio, najveca smetala na putevima
    (Amos Dundee, 5. maj 2021 13:52)

    # Link komentara

  112. Malo je....bući buć....nije to za plitke džepove!
    (Amira, 5. maj 2021 13:49)

    # Link komentara

  113. Škoda na 18 cola felnama izgleda jednako kao koza na štiklama.
    (Sa 22 si tropa, 5. maj 2021 13:43)

    # Link komentara

  114. Najbolji motor u Fabiama je 1.6 tdi koji su ugradjivali do 2014 godine, sve posle toga su promasili
    (TDI, 5. maj 2021 13:42)

    # Link komentara

  115. Samo motor 1.6 TDI moze da nosi ovu skoljku, ovi smesni trocilindrasi crkavaju vrlo brzo
    (Serviser, 5. maj 2021 13:38)

    # Link komentara

  116. Koliko je ružna, neće moći da prođe tehnički kod nas.
    (Gagi, 5. maj 2021 13:36)

    # Link komentara

  117. 21 vek a oni prave automobile - kosilice sa 3 klipa i 60 ks ?!!
    (More mars, 5. maj 2021 13:35)

    # Link komentara

  118. Dobro izgleda, mnogo lepše (pogotovo unutra) od postojeće.
    E sad, cena startuje od 14k, ali ne piše sa kojim motorom i kojom opremom. Verovatno je to neki minimum minimuma, i onda je pitanje da li vredi toliko, pošto ima i drugih koji daju više.
    Bilo bi lepo da je napisano koliko košta barem ovaj lepi (i bogat opremom) model sa slike, sa motorom od 110 KS (da ne bude baš onaj najjači).
    (posmatrač, 5. maj 2021 13:30)

    # Link komentara

  119. 65 konja i 93 Nm?
    Zašto neko proizvodi ovakav automobil 2021. godine?
    A još važnije pitanje - da li je moguće da neko to kupi?
    (Petar, 5. maj 2021 13:27)

    # Link komentara

  120. Skroz korektno...
    (Sale, 5. maj 2021 13:23)

    # Link komentara

  121. Predivan enterijer, predivno izabrane boje! Nadam se da smo najzad izasli napolje iz odvratne yuppi-jevske monohromatske faze!
    (Preddy Baer, 5. maj 2021 13:21)

    # Link komentara

  122. Marketing odelje je imalo ključnu ulogu. Sa iole krštenim motorom ovaj auto bi ugrozio prodaju drugih modela iz VW grupacije i ostali su samo navedeni...
    1.5 benzinac bez turbine bi bila prava mera.
    (zainteresovani posmatrač, 5. maj 2021 13:16)

    # Link komentara

  123. Moj Twingo iz 2001 ima klimu ,podizace ,servo ,centralu , panoramski krov i 75ks ,sa tom opremom Skoda bi kostala 30k.
    (Dambldor, 5. maj 2021 13:03)

    # Link komentara

  124. Ipak su istinite priče da se VW koncern još nije finansijski oporavio od USA dieselgate-a.Dokaz su "štancovanje" modela na istim platformama,dodavanje drugačijih izgleda svetala i multimedije, a i stalno podizanje cena.Ova "nova" Fabija sa slike, sa pretpostavljam, 18" felnama, ko zna koliko košta.U firmi koristimo Fabije od prve generacije.Tada,malo bolje opremljena nije koštala manje od 13.000 evra.Diesel verzije se voze,ali ti 3-cilindrični 1.4 tdi motori su cirkus.Pre-bučni,sa neshvatljivom turbo rupom.Nisu ni trošili malo.Oprema u kabini isto nije za pohvalu.Dosadna plastika.Srednji naslon za ruku misaona imenica.Tako da uspeh Dačije u istom segmentu, nije slučajan.Za mnogo manje pare, dobijate pristojan auto.Sada i dizajnom dobija i ovu najnoviju Fabiju.Naravno da je i Dačija promenila cenovnu politiku u međuvremenu.Pogledati i novu Octaviju.Kopirali prednji deo iz koncerna, minim.doradili zadnji deo sa "pozamljenom" svetlosnom grupom, multimediju,staro zadnje vešanje,a ode cena na preko 22.000 evra.Na kraju je pitanje kakvu će se Fabija voziti u Srbiji, sa kojim motorima i sa kakvom cenom.Ali je sve rečeno sa navedenom cifrom - 14.000 evra.
    (nesha, 5. maj 2021 12:56)

    # Link komentara

  125. Evo ona 1.2 HTP sa 65 KS ima 118 Nm obrtni moment, a ova 1.0 nova 92 Nm obrtnog momenta. Znaci uzbrdo sa 4 putnika ne moze. 1.2 HTP je trebao da zameni 1.4 mpi ili 1.4 16V koji su imali 132 Nm.
    Ono sto je dobro kod dizelasa 1.4. TDI je obrtni moment od 195 Nm.
    Za one koji ne znaju, Konjske snage su nebitne, one znace kod ubrzanja, kod tovarenja 4-5 putnika + prtljag bitan je obrtni moment
    (Pravedni, 5. maj 2021 12:55)

    # Link komentara

  126. Vozim već 16 godina, promenio sam 7 automobila, nikad ali nikad nisam menjao točak a u svakom autu sam imao rezervni. Stvarno mi nije jasno kako ljudima merilo kupovine može da bude rezervni točak??? Statistički verovatnoća da probušite gumu je jako mala, pa čak i ako se to desi postoje druga rešenja osim rrzervne gume. Kupite auto koji vam se svidja a ne nužno onaj koji ima reservni točak.
    (Vladimirko, 5. maj 2021 12:12)

    То што се теби није десило, не значи да неће убудуће или да се другом не дешава. Ни мени се није десило за 15 год. возачке каријере али увек може. А онда ако те остави у сред неке недођије, по мраку, пожелиш да имаш тај резервни више од било чега. Лакше ми је за 10 мин.да заменим точак него да изгубим неколико сати на чекање шлеп службе и губљењу живаца. једна од основних функција аутомобила је МОБИЛНОСТ. А ако треба да губиш пола дана само зато што имаш проблем са точком, те мобилности нема. Зато бирам аутомобиле који то имају а који су поред тога, и практични, пространи итд. Поздрав!
    (Aлекс, 5. maj 2021 12:51)

    # Link komentara

  127. ja kupujem prvenstveno dizelaša, u čijem gepeku s oborenim sedištima može da se prespava. Slažem se s komentarom da je gepek napisan u litrama kako ljudi nebi znali koliko je.
    (Ludist, 5. maj 2021 12:40)

    # Link komentara

  128. Par zapažanja na drugu. Imao sam karavan Lancia Lybru koja je imala prtljažnik od 420 litara a ova Škoda ima 380. to je nekih 10% a realno nije ni blizu u korist Lancie naravno. Toliko o ciframa.
    Drugo. Zašto uzeti verziju sa 80Ks koja ima iste performanse kao ona sa 65Ks a vjerovatno košta više?
    Treće, 93Nm u 2021 u autu od barem 1100kg bez putnika? Sličnu vozim službenu i uvijek sam sam, plus moja nema zadnja sjedala pa je malo lakša od standardne i kao što rekoh van grada ne smijem preticati ako nemam barem 300m fore. Kad ubacite malo više opreme, i 450 kg tereta (4 ljudi sa stvarima) i upalite klimu zanima me šta se dešava? Krst oko retrovizora i slika Bogorodice kao obavezna oprema.
    (kele®, 5. maj 2021 12:20)

    Svako bira motorizaciju prema sopstvenim zahtevima. Recimo u našim službenim vozilima koja se najčešće drndaju po gradu u 99 % slučajeva se vozi samo vozač. Ako se uzme u obzir da je prosečna brzina oko 20 km/h, to što ubrzava do 100 km/h za 15 s ne igra skoro nikakvu ulogu. Za one koji češće voze po magistrali, svakako nešto jača motorizacija je obavezna.
    (maxy, 5. maj 2021 12:38)

    # Link komentara

  129. Ne vidim nista novo, konzerva bila, konzerva ostala
    (aleksandar, 5. maj 2021 12:38)

    # Link komentara

  130. Ovoliko komentara za ovaj auto govori o tome koliko je popularna u Srbiji. Da li će tako i ostati (zbog cene), ostaje da se vidi.
    (Sun ce, 5. maj 2021 12:31)

    # Link komentara

  131. ista Seat Leon,preslikan
    (brainstorm, 5. maj 2021 12:28)

    # Link komentara

  132. Realno, u Srbiji svi pokusavaju da ubede sebe a i druge da je polovan auto bolja opcija od novog tako da nemamo problema...
    (Yesterday, 05. maj 2021 11:18)

    hahaha, sto volim ove "samo u Srbiji" komentare. Mislis da se u Nemackoj ili Austriji kupuju samo nova kola, dobar vic. Kupuju se polovna isto kao sto se i kod nas kupuju samo sto su njihova polovna kola u boljem stanju zbog kvaliteta goriva i sto voze kola po mnogo boljim putevima. Ne sumnjam da ce sad neko da napise kako u Nemackoj polovnjake uzimaju samo Yugo gasterbajteri i Turci a pametni Nemci iskljucivo nova vozila. Evo npr. ja radim na dobrom radnom mestu i okruzen sam ljudima koji imaju dobre plate i sasvim pristojno zive ali niko nema niti bi dao 15000e za auto.
    (aca, 5. maj 2021 12:24)

    # Link komentara

  133. Pogledam ovaj nazovi auto, pogledam Fiat Tipo ili 500L, i vidim da će ovo uglavnom voziti komercijalisti i poneko neupućen u automobile.
    (Bole, 5. maj 2021 12:21)

    # Link komentara

  134. Par zapažanja na drugu. Imao sam karavan Lancia Lybru koja je imala prtljažnik od 420 litara a ova Škoda ima 380. to je nekih 10% a realno nije ni blizu u korist Lancie naravno. Toliko o ciframa.
    Drugo. Zašto uzeti verziju sa 80Ks koja ima iste performanse kao ona sa 65Ks a vjerovatno košta više?
    Treće, 93Nm u 2021 u autu od barem 1100kg bez putnika? Sličnu vozim službenu i uvijek sam sam, plus moja nema zadnja sjedala pa je malo lakša od standardne i kao što rekoh van grada ne smijem preticati ako nemam barem 300m fore. Kad ubacite malo više opreme, i 450 kg tereta (4 ljudi sa stvarima) i upalite klimu zanima me šta se dešava? Krst oko retrovizora i slika Bogorodice kao obavezna oprema.
    (kele®, 5. maj 2021 12:20)

    # Link komentara

  135. To bre leti sa 65ks
    (Ezekiel 25:17, 5. maj 2021 12:16)

    # Link komentara

  136. Ovakav bi bio Stojadin da je napredovao.
    (Redster ??, 5. maj 2021 09:30)
    I Srbija bi bila kao Češka danas samo da je napredovala. ALi ne, mi smo morali ratovati sa avima na Balkanu a posle i sa NATO paktom. I sad smo tu gde i jesmo, lideri regiona. I ličimo na Stojadina.
    (Stole, 5. maj 2021 12:16)

    # Link komentara

  137. Svaka čast braćo Česi.
    (VeljaMG, 5. maj 2021 12:14)

    # Link komentara

  138. Lično tako radim i ako mi gepek ne zadovoljava potrebe ili ako nema rezervni točak, odmah odustajem od kupovine. Ne dozvolite da vas obmanjuju marketinškim trikovima. Pozdrav, dobri ljudi!
    (Alex, 05. maj 2021 11:23)

    Vozim već 16 godina, promenio sam 7 automobila, nikad ali nikad nisam menjao točak a u svakom autu sam imao rezervni. Stvarno mi nije jasno kako ljudima merilo kupovine može da bude rezervni točak??? Statistički verovatnoća da probušite gumu je jako mala, pa čak i ako se to desi postoje druga rešenja osim rrzervne gume. Kupite auto koji vam se svidja a ne nužno onaj koji ima reservni točak.
    (Vladimirko, 5. maj 2021 12:12)

    # Link komentara

  139. svi koji voze fabije vole da kazu kako je to ustvari isti golf samo jos bolje jer je jeftinije a isti auto u pitanju. Jos nisam sreo nekoga ko vozi golfa i kaze kako je to ustvari auto isti kao fabija :-)
    (aca, 5. maj 2021 12:11)

    # Link komentara

  140. a tvoja drzava proizvodi koji auto?
    (evo kazem, 05. maj 2021 10:42)
    trenutno Fiat 500l koji izgleda modernije od ove klotare iako ima 8 godina.
    (kele®, 5. maj 2021 12:02)

    # Link komentara

  141. (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 05. maj 2021 11:25)
    Ja sam jedan od pobrojanih sumanutih. Jedino ne znam kako se sumanuto vozi auto sa 60KS koji ubrzava kao Yugo 45. Pretičem samo na otvorenoj cesti i eventualno kojeg pješaka i biciklistu. Za ostalo treba imati muda.
    (kele®, 5. maj 2021 11:59)

    # Link komentara

  142. Bice ovo dobar polovnjak za jedno 7-8 godina, jedva cekam!
    (hm?, 5. maj 2021 11:50)

    # Link komentara

  143. @ kele ®
    Kako nesto moze biti redizajn kad nema ni 1 sraf isti, nova platforma, novi medjuosovinski raspon, duza bocna vrata, zakoseniji stubici soferke? Kako mislis redizajn kad je i u sirinu porasla? Ima sve novo, pogotovo enterijer.
    Redizajn je zadrzavanje platforme i Svega osim farova. Smesno
    (Pravedni, 5. maj 2021 11:50)

    # Link komentara

  144. Dobar škodilak.
    (Dulee, 5. maj 2021 11:34)

    # Link komentara

  145. Opet ce ih podeliti sumanutim vozacima mercendajzerima i raznim prodavcima koji ove automobile voze manijakalno i na granici izdrljivosti .Svako u ovom automobilu je opasan po zivot ...svoj i svih ucesnika u saobracaju...bezite od njih.BTw ..auto je rugoba...
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 5. maj 2021 11:25)

    # Link komentara

  146. Klotara za 14k ma idi
    (mare, 5. maj 2021 11:23)

    # Link komentara

  147. Nego, nikad nisam razumeo merenje prtljažnika u litrama... Kakvu informaciju daje prosečnom vozaču, zar nisu bitnije dimenzije?

    Ako neko može da mi objasni.
    (baldhawk, 5. maj 2021 09:44)

    To je i cilj, da ne razumeš. Proizvođači daju zapreminu u litrima, kao da će neko vodom da puni gepek pa mu je to bitno. Oni namerno ne daju mere u cm i metrima, jer bi se onda videlo koliko u stvari određeni gepek nije ili jeste upotrebljiv. Takođe i oblik. Zato je najbolje pri kupovini poneti metar i na licu mesta izmeriti sve dimenzije. Lično tako radim i ako mi gepek ne zadovoljava potrebe ili ako nema rezervni točak, odmah odustajem od kupovine. Ne dozvolite da vas obmanjuju marketinškim trikovima. Pozdrav, dobri ljudi!
    (Alex, 5. maj 2021 11:23)

    # Link komentara

  148. Fiat 500l je preskup,a ova sklopocija nije.Motor 1.4 od 95 ks je slab,a ova sklopocija kida sa 65 ks i menjacem sa 5 brzina! Samo budala moze da kupi ovo.
    (mikki, 5. maj 2021 11:20)

    # Link komentara

  149. Realno, u Srbiji svi pokusavaju da ubede sebe a i druge da je polovan auto bolja opcija od novog tako da nemamo problema...
    (Yesterday, 5. maj 2021 11:18)

    # Link komentara

  150. (Djoka, 5. maj 2021 10:19)
    Inflacija i na zapadu matori.

    Ko ovdje ima platu 60 000 godisnje ima isto kao neko ko je imao prije deset godina 90 000. 30% ode za deset godina, zato i vidis otprilike toliki skok naspram prosle decenije.
    (nisde the menis, 5. maj 2021 11:13)

    # Link komentara

  151. autenticna kopija 308 samo sto 308 ima bolje motore.
    (kokar, 5. maj 2021 10:40)

    @ Pazi - "autentična kopija" ti je jezička besmislica i čist "oksimoron", kao kada nekome kažemo: Požuri polako, jer jedno isključuje drugo. Nešto što je autentično, ne može u isto vreme da bude i kopija. Jasno mi je šta si hteo da kažeš, ali formulacija ti je besmislena.
    (Čeda, 5. maj 2021 11:13)

    # Link komentara

  152. и да има цену дачије, не би узо фабију. једноставно, увек ми је била преружна
    (хаџија, 5. maj 2021 11:07)

    # Link komentara

  153. Bog da me sačuva, 65 konjića u 2021. godini skoro pa motokultivatore isporučuju sa jačim motorima.
    Za grad je vjerojatno ok ali za ozbiljnije dionice bolje javnim prijevozom ići.
    (Branko, 5. maj 2021 11:05)

    # Link komentara

  154. Ako cena za osnovni model u Srbiji zaista bude 14000eur , dzaba su krecili. Tu su Fiat 500L i Fiat Tipo, oba za 11.990eur.
    (Kobaja Grande, 5. maj 2021 10:58)

    # Link komentara

  155. Lep auto...
    (alfa 156 sw, 5. maj 2021 10:58)

    # Link komentara

  156. @Batica
    Računam da treba kupovati kofere prema autu koji posedujemo, a ne obrnuto. Jedino ako imaš mnogo skupe kofere.
    (southpark, 5. maj 2021 10:56)

    # Link komentara

  157. Ova na slici je minimum 25000 eura
    (xxx, 5. maj 2021 10:54)

    # Link komentara

  158. Meni s boka i otpozadi liči na bmw x1.
    (Maltezer, 5. maj 2021 10:54)

    # Link komentara

  159. Skoda i njen smesni dizajn, ako se ovo uopste i moze nazvati dizajn ... a cena kao Klio ili 208, sa kojima ne moze da se uporedi ni u cemu. Cak je i Dacia sa novim Sanderom uspela da napravi lepsi auto u klasi od Skode.
    (Mario, 5. maj 2021 10:47)

    # Link komentara

  160. BMW2 u boji pezoa 208 sa motorom motokultivatora?
    (samo pitam, 05. maj 2021 09:11)

    a tvoja drzava proizvodi koji auto?
    (evo kazem, 5. maj 2021 10:42)

    # Link komentara

  161. autenticna kopija 308 samo sto 308 ima bolje motore.
    (kokar, 5. maj 2021 10:40)

    # Link komentara

  162. @Ivan Zg
    Ja nekako drugačije razmišljam od tebe.Mislim da nisu hteli da se petljaju sa hibridima jer onda ulaze na teren Toyote koja jednostavno nema konkurenciju u toj tehnologiji a da prave plug-in na ovako malom automobilu je ipak blesavo.Takođe, onda bi morali da lupe neku bezobraznu cenu i to niko ne bi kupovao a već su dobrano poskupeli.
    @Baldhawk
    Još jedan trik proizvođača jer se jako često dešava da više staje u 450 litara gepeka nego u 500 jer ovaj veći nije pravilnog oblika pa se ne može iskoristiti.Dodatno, pojedini proizvođači jednostavno lažu o veličini gepeka jer računaju u isti prostor za rezervni točak a i granica u visini gepeka nije baš uvek jasno definisana (većina računa do police ali neki ukradu par cm i tako).Jedino rešenje je da se uzme auto na probu,dotera ispred kuće,snesu prazni koferi i proba da li može da stane sve što ti treba.
    (batica, 5. maj 2021 10:31)

    # Link komentara

  163. Znaci dok kupis normalan auto ode 18000 eur. Toliko kosta danas jedan gradski auto. Aygo i slicne zujalice ne racunam. Ubrzanje od 15 sek necu ni da komentarisem. Stojadin je bolji od toga.
    (Djoka, 5. maj 2021 10:19)

    # Link komentara

  164. kad bi skinuo znacku, ja ne bih prepoznao vise od pola novih automobila.
    (nikola, 5. maj 2021 10:05)

    # Link komentara

  165. Stvarno odlična!

    Umanjeni Karok, ili beše Kodiak...
    (Pop, 5. maj 2021 10:01)

    # Link komentara

  166. Kazu nece biti elektricne verzije.
    Tacno se vidi da ce sve VW modele zameniti Skoda, dok VW odlazi u hibrid i elektro vode.
    Jos uvek postoji trziste konvencionalnih automobila, na benzin, gas i dizel. VW se nece tako lako odreci SUS motora, a to cini upravo kroz nesto jeftiniju Skodu i Seat.
    Konkurencija u vidu Pezoa 208 koji je apsolutni vladar B klase po prodaji u martu opasno ugrozava Polo ,rame uz rame sa Reno Kliom.
    U martu na svakih 100 prodatih 208-ica, proda se 89 Klija, 75 Polo-a, 70 Korsi itd... Cekamo da vidimo rat Sandero / Fabia / C3 koji su do sad brojcano priblizno prodavani.
    Peugeot 208 je skuplji 15% od Klija, a opet se bolje prodaje, sto znaci da trziste opravdava cenu. Ocigledno kupac 2021. ne zeli da vozi jeftin auto
    (Pravedni, 5. maj 2021 10:00)

    # Link komentara

  167. Kako god, lepsa od prethodne
    (Daki, 5. maj 2021 09:57)

    # Link komentara

  168. Jbt, valjda još krmeljam, pa kontam gledam slike svoje Fabije dok ne naiđoh na sliku zadnjeg dijela gdje su dodali ovaj trougao na gepek. Budimo realni ovo je klasičan redizajn a ne nešto novo. Mislim na vizuelni dojam. I dajte slike klotare koja će se voziti po Balkanu, a ne ove od 20.000 evra.
    (kele®, 5. maj 2021 09:56)

    # Link komentara

  169. za 14000 verovatno nema zadnje podizace ima 2 erbega 14balonke
    (gardonier, 5. maj 2021 09:55)

    # Link komentara

  170. Ovo već lijepo izgleda jedino su zbog lošeg prošlog modela izgubili svoje bivše kupce. Nekadašnja Fabija je bila odličan službeni auto za trgovačke putnike. Još ako im je trebao veći prtljažni prostor postojala je i verzija karavana. Sada je tu ulogu preuzela Dacija od Sandera do Logana karavana.
    Motorizacija sa izvrsnih 15 sekundi do 100 je skoro pa smiješna. Tek treća verzija motora sa 95 KS ide dobro, ali će mu i cijena biti poveća.
    Ono što upada u oči je nedostatak bilo kakve verzije hibrida što samo govori o zaostajanju VW-a za konkurencijom.
    Oni se nadaju da će nakon ovog modela ionako svi voziti električne aute pa nema potrebe za razvijanjem hibrida. Nisam baš uvjeren u takav razvoj događaja.
    (Ivan ZG, 5. maj 2021 09:50)

    # Link komentara

  171. Prelepa!

    Nego, nikad nisam razumeo merenje prtljažnika u litrama... Kakvu informaciju daje prosečnom vozaču, zar nisu bitnije dimenzije?

    Ako neko može da mi objasni.
    (baldhawk, 5. maj 2021 09:44)

    # Link komentara

  172. Kia Ceed?
    (VJ, 5. maj 2021 09:40)

    # Link komentara

  173. Mnogo bolje izgleda od prethodnika!
    (Supermen, 5. maj 2021 09:39)

    # Link komentara

  174. Lepša od Pola.
    3 stepenika lepša od aktuelne verzije.
    1.0 tsi sa 110ks je korektan motor, samo ce cena biti 15k.
    (NemanjaBB, 5. maj 2021 09:39)

    # Link komentara

  175. Lepa je na ovim slikama. I spolja i unutra (sa svom ovom opcionom opremom ).
    Ako bazno bude imala za Srbiju 6 air bagova mogla bi u varijanti sa 6MT biti konkurencija novom Sanderu.
    Nadam se da će do dolaska nove fabije u Srbiju da promene paketiranje srpske oktavije, da će ona i u Ambition opremi da dobije onaj običan tempomat, pa će tada biti šanse da i nova Fabija Ambition ima banalni tempomat.
    Malo me brine moguće cena. Jer, ako na oglasima na PA (Broj oglasa: 17507968 ) piše da testna Scala Ambition TSI 110 sa 6MT i ferum felnama ima (kao nova) cenu od 17.754 Eur, koliko bi mogla da košta Fabia opciono opremljena kao bazni yaris?
    Pozdravljam što 1,0 TSI neće biti MHEV a nadam se da 1,5 TSI neće stići do Fabije u MHEV varijanti, već kao običan, jer je i sadašnja fabija 1,0 TSI i bez sve te tehnike skupa i preskupa za redovno održavanje ( redovni servisi za 120 kkm skuplji nego za corollu 1,2T ili mazdu 3 sa G122).
    (Jedva čekam da je uživo vidim, u verziji standardne opreme za tržište Srbije ..., 5. maj 2021 09:36)

    # Link komentara

  176. Ovako, bas ovako treba da izgleda naslednik . Posle kocke Fabia MK3, ova MK4 izgleda ozbiljno.
    Sa 4.10m skoro da se priblizila Golfu, a od Skale je lepsa u svakom detalju, u entrijeru pogotovo.
    Sve sto su do sad zamerali, kao da su Česi imali sluha i uvazili svaciju kritiku i predlog.
    Duza 10.8 cm dobila je punocu proporcija, sklad. E sad ovaj motor od 48KW, ne mogu da oprostim. Jaca verzija vec pije vodu.
    Ako je istina da ce cena otici na 14.000, nece se leba najesti. Toliko se priblizila Golfu da je pitanje smisla Golfa. Polo ostaje 4m i tacno se vidi da je krajnje vreme da poraste.
    (Pravedni, 5. maj 2021 09:35)

    # Link komentara

  177. Ovakav bi bio Stojadin da je napredovao.
    (Redster ??, 5. maj 2021 09:30)

    # Link komentara

  178. Na fazon Oktavije, doduše to radi velika većina proizvođača, ali svakako moram priznati da je bar meni poslednja Oktavija najlepša verzija do sad, pa verujem da će i ova Fabija isto biti najlepša verzija do sad...opet kažem meni.

    O neukusima ne treba raspravljati. :D

    Daleko od toga da smatram da Čkoda ne valja. Za novac fenomenalni automobili, doduše bili pre 3 godine, sad se priča menja, cena raste...i dalje su dobri.
    (gunđalo, 5. maj 2021 09:23)

    # Link komentara

  179. Skoda ce ladno da 'ugasi' VW...
    Ova Fabija lepsa od golfa 8, da ne pominjem limuzine...
    (nikola, 5. maj 2021 09:19)

    # Link komentara

  180. BMW2 u boji pezoa 208 sa motorom motokultivatora?
    (samo pitam, 5. maj 2021 09:11)

    # Link komentara