Nedelja, 18.04.2021.

18:18

Koje modele automobila vlasnici najduže voze

Izvor: Izvor: B92, Index.hr

Koje modele automobila vlasnici najduže voze IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

mikin

pre 2 godine

@Igor ...Prius je popularan za taxi samo zbog niske cene predjenog kilometra. Navedi mi neki drugi auto gde sa 450din mozes da predjes 100km u gradu.

Da prelazi tih 100km i za duplo manje, badava ako ne valja!

sad sam u ceha

pre 2 godine

@Ivan ZG
Mislim da nikad nisi bio u Americi, pa zato postujes onakav tekst.

Prica o evropskim automobilima koje jedva dodju do 300000km isto ne stoji. Renault Megan 1.6l 2008 sam prodao prijatelju sa 293000km u odlicnom stanju, sada je na 400000km i vrlo je zadovoljan. Nikakvih velikih problema sa autom nisam imao i nikad me nije ostavio na putu.

Mislim da vozis skuter.

Guliver

pre 2 godine

@Ivan ZG:

Vas komentar je baziran na mnogo predrasuda. Prosecan amerikanac ne prelazi ni blizu toliku godisnju kilometrazu.

Mali japanski automobili su uglavnom sekundarna porodicna vozila i koriste se za uglavnom u lokaly za voznje to posla i nazad, skola, itd. Shopping mozda, zavisi od navika vlasnika.

Vecina americkih full size SUVs and pickups prelaze ogromne kilometraze.

Igor

pre 2 godine

@(dubrovnik, 18. april 2021 19:34)

Prius je popularan za taxi samo zbog niske cene predjenog kilometra. Navedi mi neki drugi auto gde sa 450din mozes da predjes 100km u gradu.

Igor

pre 2 godine

@(Mirko, 18. april 2021 21:22)

Auuu burazeru, koliko ti nisi u pravu. Mazda 6 je recimo najlepsi auto u zadnjih 7-8 godina od kada se pojavila. Honda pravi izuzetno lepe i atraktivne automobile. S druge strane, Opel, VW, Audi, Ford, Skoda (znam da nije nemacki ali isto kao da jeste) cela ta nemacka grupacija, svi automobili lice jedni na druge. Nema tu niceg posebnog i jedinstvenog u njima, stapaju se.

Ivan ZG

pre 2 godine

Vrlo je lagano zaključiti zašto su ovi auti najdulje u vlasništvo prvog kupca.
Kao prvo moraju biti kvalitetni. Prosječan amerikanac prelazi po 30-40.000 km godišnje. Da bi auto zadržao, on mora bez većih kvarova i skupog održavanja preći 300 - 500.000 km. To za početak niti jedan europski auto, a niti američki ne može. Ostali su japanci i koreanci.
Najmanje kvarljiv auto od SVIH koji se danas nalaze na cesti je - Prius.
Vozi preko 500.000 km bez ikakvog zahvata na motoru, a mnogi su odvezli i 1.000.000 km! Prednje disk pločice se mijenjaju na 100.000 km prvi puta, a zadnje kočione obloge na 250.000 km! Zato taj auto ima najjeftinije održavanje na svijetu. Samo vozi i vozi tako da ne čudi da je prvi na listi.
Vlasnici Priusa često manje voze od prosjeka tako da za 13 godina prvi vlasnik ima cca. 300 - 400.000 km.
Vozači Camrya su oni koji trebaju udoban veliki auto jer voze puno kilometara. Nije rijetkost da takvi auti prelaze po 100-150.000 km godišnje i prodaju se nakon 3-4 godine sa cca. 500.000 km. Zato ih i nema puno koji su 10 godina u vlasništvu prvog kupca.
Europski i američki auti imaju skupo održavanje jer su skupi dijelovi (europski) i često se mijenjaju pa ih se ljudi rješavaju bez obzira koliko su na njima izgubili. Turbo benzinci 2.0 u Tiguanu i Audiju u USA imaju status smeća jer su mnogi zaribali na 120-150.000 km. Počnu iznenada trošiti preko 2 litre na 1.000 km i na autocesti se upali lampica ulja i tu je kraj.

bez dileme

pre 2 godine

Vozim jugića, '86 godište. Ne mogu se rastanem, pouzdan, zariba ponekad, ali šova gde želiš!
(Ivan, 20. april 2021 03:44)

Naravno, svaki yugo ili kec može da se vozi po 35 godina. Drugim rečima, nije ništa bolja jedna Toyota ili bilo koji drugi Japanac koga vlasnik sa ove tabele drži po 15 godina.
(logično, 20. april 2021 10:00)

Kakav crni japanski kvalitet pored stojadina i juga.
Duže oni izdrže od Hajlendera i sličnih olupina i skalamerija.

Daytona 500

pre 2 godine

@Deytona 500
Ne vidim da kritikuješ ove što pljuju Nemce, ili je to ok po tebi?
(kimi R, 20. april 2021 10:26)

Naravno da nije OK. Izričito sam protiv bilo kakve diskriminacije, ksenofobije i šovinizma. Kritikujem one koji su glasniji. U ovom slučaju, većina ljubitelja Nemaca je jednoglasna u stavu da su Japanski modeli "vozila za sirotinju" - iako su modeli iz teksta cenovno u rangu Nemačkih premium proizvođača iz više srednje klase.

Ja sam samo pitao koja je razlika ako neko odluči da potroši $50,000 na Tundru ili A6/E Class. Zašto je onaj prvi sirotinja a drugi gospodin, kada im je lizing rata ista?
Tu priču često forsiraju ljudi koji tek emigriraju u USA, i čim postanu kreditno sposobni odmah daju dobar deo plate na nemački auto, pritom glumeći neku elitu - dok njihov nadređeni sa duplo većim primanjima najčešće vozi Toyotu, Chevrolet ili Ford.

logično

pre 2 godine

Vozim jugića, '86 godište. Ne mogu se rastanem, pouzdan, zariba ponekad, ali šova gde želiš!
(Ivan, 20. april 2021 03:44)

Naravno, svaki yugo ili kec može da se vozi po 35 godina. Drugim rečima, nije ništa bolja jedna Toyota ili bilo koji drugi Japanac koga vlasnik sa ove tabele drži po 15 godina.

meda

pre 2 godine

Toyota Corolla i Camry - nema ih na listi samo zato što im je vrednost dobra kad su stari, pa se isplati da ih prodaš. Inače su ko bubašvabe, šta god da im radiš kotrljaju se. Ako čekaš da crknu da ih zameniš, možeš da ne dočekaš, nego oni tebe da dočekaju da pandrkneš.

A današnji automobili su daleko lošiji nego oni od pre 20 godina, jeste da manje troše ali su pola od plastike. Imao sam nekog Camry-ja XLA 1999. godište, to je bio bolji auto od većine ovih Lexusa danas. Samo ugradiš navigaciju, muziku, zadnju kameru, telefon podršku (to sve zajedno nije skupo) i super. Ovi današnji automobili nemaju ni mesta dovoljno unutra za visoke ljude, onu glupost od pokretnog krova ugrađuju pa ti to ukrade 5-6 cm, taman dovoljno.

insane

pre 2 godine

Uzeo prije mjesec dana Toyotu Verso. Prezadovoljan komforom i ponašanjem u vožnji. Prije toga vozio Scenic kojim sam takođe bio jako zadovoljan. Ne razumijem se previše u automobile, cijenim udobnost i sigurnost. Nadam se da nisam pogriješio. Vidjet ćemo..

Tex

pre 2 godine

@Milan
Ma nismo se razumeli.
Shvatam ja i Srbe i Bugare i Hrvate itd. Nema se pa svaki dolar znaci.
Ali ne razumem Nemce, Francuze, Britance itd. Sve te zemlje sa OK zivotnim standardom, zasto bi vozili dizel da ustede 1500 evra godisnje na gorivu i da se svi voze kao u traktoru i truju. Ne uvidjam smisao toga. Takodje odrzavanje dizela je skuplje koliko citam pa se i ta razlika bar delom potire.

Splavar

pre 2 godine

E sad ovako. SAD je jedinstveno trziste u smislu da su podjednako dostupni automobili svih svetskih proizvodjaca, sa izuzetkom francuza i rusa, kineze za sada ne bih ni uzimao u obzir. Na tom trzistu dominiraju japanci u klasi putnickih automobila. Ljudi koji su imali prilike da voze skoro sve, izabrali su japance. E sad, nemojte one tipicne odgovere u smislu ameri su glupi, jer je to diskutabilno. Pola njih sami odrzavaju sopstvena vozila, mozda ne razlikuju evropske drzave, ali mehanicki su izuzetno pismeni

surovo realan

pre 2 godine

Jeste li mozda pomisli da vecina vlasnika ovih modela na automobil gleda kao na prevozno sredstvo od tacke A do tacke B i u principu ne pati za automobilima na njih gleda kao ja npr na ves masinu dok radi radi kad ne radi bacim i kupim novu kvalitetnu npr jednom u 14 godina...

urke

pre 2 godine

Corsa D 1.4 kod mene 5 godina, Astra G 1.7dti kod mene 15 godina, kupljena stara 2 god...prezadovoljan kako me sluze.
Samo Opel u srednjoj klasi..

Mikii

pre 2 godine

Sanjam dan kad cu u komentarima procitati: "Vozim Fiat Stilo...". Izgleda da takvi u Srbiji ne postoje, svi voze neke Audije, Mercedese, "Bembare", Leksuse, naidje i poneki Porše... Neverovatno koliko smo iskompleksiran narod.

aca

pre 2 godine

svasta sam vozio sa svojih 40+ god i ono sto bih sad uzimao kao prosecni gradjanin Srbije je: da sam u gradu i da imam 90% gradske voznje i da hocu auto koji je dobar i ne preskup za odrzavanje iskljucivo fiat npr grande punto, bravo ili lanču ypsilon a ako imam porodicu lanča muzu. Ima tu i jako dobrih francuskih vozila pezo 308,208,207, citr c3, c4 ali su ipak mozda malo skuplja za odrzavanje, VW nikako jer se najvise krade. Da zivim van velikog grada samo VW i to neki pasat, ili Citroen C5,(mogu i u karavan varijanti, nisam tolika snobina da mislim da je to seljacki) svi oni koji ne zive u Bg ili NS, Nišu znaju koja je muka naci dobrog majstora za kola koja nisu iz VW grupacije ili makar nekog Evropskog proizvodjaca. Vozio sam davno korolu '01god. i to je auto koji nije ostavio nikakav utisak na mene. Spolja se cini da unutra ima mesta ali kad se udje totalno razocarenje, mislim da je stojadin bolji i komforniji iznutra. Pre tri god. sam jedno kratko vreme vozio sivika i odlican je to auto samo sto je poprilicno zedan 1.8b i poprilicno je skup za odrzavanje. Da sam u Americi verovatno bih vozio tojotu ili hondu ali posto zivim u Srbiji iskljucivo Evropska vozila. Drugar vozi mazdu 5 i pronaci dobrog majstora i delove za njega u Bg je nemoguca misija. Jedino gde bih uvek pre birao Japanska vozilo bi bila SUV vozila(naravno da imam toliko love) ipak imaju mnoooogo mnoooogo duzu tradiciju u odnosu na bilo koji Evropski nasminkani SUV. Nikada ne bih dao 5+ hiljada e za jarisa starog 12,13god. po meni ubedljivo najprecenjeniji polovni auto koji postoji.

rale

pre 2 godine

Namenjah se automobila,Lada,128,101,Golf 1,Jeta2,Florida,Fiat stilo 1,6,Reno Senik,Reno
Megan,Opel Astra 2.0 i jos po neki, na mesec,dva.U zadnjih 5 godina Fiat Stilo 1,9 JTD,karavan,2004 godiste.Sluzi odlicno,nikad ostavio.Odvezao Grcku,Hrvatsku, Srbiju, lokal svaki dan. Pristojno odrzavan,vrati ulozeno,jer ga koristim i za posao.Ima mana kao i svaki, ipak zanemarljivo na ukupnu cenu odrzavanja i eksploatacije.Koliko pruzis autu,toliko ce da ti i vrati. Bice minusa,nemarim.:)

Milan

pre 2 godine

@Tex
Gorivo košta, kad kod dizela dodaš gas ne dešava se skok potrošne kao kod benzinca. Kod turbobenzinca sam imao osećaj da čujem kako "srče" iz rezervoara a često mi se palila rezerva jer nisam navikao na 11l/100km. Sa dizelom vozim ko mećava kroz Austriju i Mađarsku a potrošnja 6l/100 km

Nastas

pre 2 godine

Ne razumem zasto se propagira misljenje da vlasnici duze drze postojeci auto u svojini samo zato sto nemaju para da kupe drugi noviji !?! Pa zar neko ne moze da drzi duze jedan auto zato sto mu se svidja i odgovara mu ili ga automobilizam bas i ne zanima ? U sirotinjskim drustvima gde je auto osnovni statusni simbol, mora stalno da se menja auto na novi da bi se drugima pokazalo nesto. A da li je svima bas bitno sta drugi misle i da li ti drugi zaista bas razmisljaju o tome kada ko menja auto?

Danilo

pre 2 godine

Toyotu drže zato što ne mogu da je prodaju. Ja sam moju davao u bescenje i na kraju je poklonio. Smeće.
(grubijan, 19. april 2021 15:43)

Tvoja ocigledno da jeste bila smece. Ali to je do tebe ;) Toyota je broj 1. Svuda i u svemu. Sem po Balkanu gde dziberski mentalitet preferira VW i sl.

popp

pre 2 godine

Passat B5 '98 drugi vlasnik, ispratio Santa Fe' 07 nov, Punto '11 nov, Yugo, koji je sluzio kao tovarno magare' 06 nov. Bilo je tu jos svasta nesto uzimano u kompenzacijama, vozeno mesec dva do prodaje. Ovu drtinu nemam srca da prodam. Sluzi skoro kao prvog dana. Vreme mu je za zamenu al malo koce finansije a i ne znam sta bih sledece uzeo a da me sluzi priblizno dobro kao B5, i da, nije dizel, vrovali ili ne.

Tex

pre 2 godine

Voze ih zato sto su to "vencanice" i ne mogu da ih prodaju godinama.
(roki, 19. april 2021 18:47)

Zašto komentarišeš tržište o kojem ne znaš ništa, osim ako troluješ?
Ovde u USA su Toyote ubedljivi br.1 pa Honde, a posle njih američki truckovi kao treća opcija.
Evropskih vozila skoro i da nema osim nekih vrlo luksuznih po većim gradovima.
Vagen je ovde na primer predmet podsmeha zbog nekvaliteta, kao npr. nekada Alfa u Evropi. Do duše i nije potpuno neopravdano pošto je ona njihova fabrika u Tenesiju imala goru kontolu kvaliteta nego Zastava '90-ih i to bez preterivanja. Prosto neverovatno da je Vagen to dozvolio.
Svako tržište ima svoje preferencije u ukusu, različite potrebe i glupe predrasude.
Jedino što iskreno (otišao sam preko bare pre 20 godina i dolazim samo na odmore) ne mogu da shvatim, negde od oko 2000-te, je evropska opsesija dizelima. Razumem da je jeftinije, ali bre ljudi odvratno je i za vožnju i za okolinu i zdravlje.

Daytona 500

pre 2 godine

Dragi komentatori,

Od kada su vozila od oko 50ak hiljada dolara vozila za sirotinju? Znači li to da onaj koji vozi Tundru, Tacomu, Highlander (sve vozila sa spiska) je sirotinja? Ili da li je onaj koji vozi ekvivalentni A6 ili E klasu "gospodin"?
Prema vašoj logici, najbogatiji su Albanci i Srbi, "Nemaca" na sve strane.

@Kaiser Roger
Pored toga što ne volite Novaka, iz nekog razloga ne volite ni Japance. Vi izgleda delite ljude na Germane i ne Germane.

redmi

pre 2 godine

@gagi4

Ako nije tajna,koje vozilo čekaš?I ja planiram neku kupovinu novog auta u bliskoj budućnosti pa mi je svaki savet dobrodošao..

gagi4

pre 2 godine

Prostom racunicom dolazimo do zakljucka da imas 93-96 godina (ukoliko si dozvolu dobio sa 18) - svaka cast carino, samo nastavi da menjas...
(Milos, 19. april 2021 16:33)

Ne, Milose, nemam 96, vec 49, a imao sam 26 automobila do sada, ako nisam neki zaboravio. Ono sto si prevideo u svom mozganju je, da sam neke imao i po 2 meseca, cesto sam imao 2 auta, kao i sada, a najduze sam vozio jednu E klasu, skoro 4 godine! Dakle, nisam svaki vozio 3 godine, samo sam rekao da mi se smuci svaki auto nakon tog vremena, a menjam ih mnogo cesce! Taksista sam po zanimanju, predjem godisnje oko 50 hiljada km, mozda je to razlog sto se brzo zasitim! Trenutno cekam isporuku novog vozila, za koje se nadam da cu ga voziti barem 6-7 godina, ako se dobro pokaze!

sergio

pre 2 godine

@alfonso
Ne lupetaj gluposti. Ova anketa je radjena u USA gdje Njemacka auta ne mogu primirisati Japanskim. Njemackih auta nema puno u USA, jedino oko oko vecih gradova kao NYC gdje ima puno euro trash-a kao ti, pa se pale na Njemacka auta dok se ne nauce pameti.

neko

pre 2 godine

punto 98 godiste u nasem vlasnistvu 17 godina. 350 hiljada presao, nista posebno odrzavan. u njega se ulozi godisnje 2 hiljade dinara. kupio bi ponovo istog novog da postoji

Bojan

pre 2 godine

Naši ljudi se previše vezuju za stvari, generalno. Za automobile, kuću/stan u kome žive i sl. Ja volim automobile, čitam, proučavam, vozim, menjam... ali se ne vezujem za marke. Kupiću onaj auto koji mi najviše odgovara i kod koga dobijam najviše za svoje pare, naravno vodeći računa i o tome da je auto velika investicija, tj. da mora biti neki koji sutra mogu i da prodam.
Kod novih ili novijih automobila, nema mnogo nauke. Svaka iole pristojna marka će odlično služiti prvih 8-9 godina ili 150-180 hiljada km. Tu se kupuje šta najviše odgovara trenutnim potrebama.
Kod starijih je potrebno ozbiljno istraživanje - statistika kvarova (naročito glupih, koji mogu da zamore vlasnika), slabe tačke, iskustva korisnika.
Postoji još jedna stvar, a to su očekivanja okoline. Prošli auto sam promenio pre vremena, samo iz poslovnih razloga, jer se od nekoga na mojoj poziciji očekuje da ima noviji i veći auto, a suprotno počinje da utiče na posao. Glupo, ali tako je. Ja ne cenim druge po autu ili odeći, ali sam svestan da nisu svi takvi.

Djordje NS

pre 2 godine

Vozim HODNU Accord 2.4 executive vec 14 godina i ne pomisljam da ga zamenim
drugim automobilom. A pre toga sam takodjer vozio HONDU Accord vise od 5 godina.
(Musi, musi, 18. april 2021 23:00)

Bravo kolega... Samo HONDA Accord već 10 godina i ni da štucne. Redovan servis i to je to od druženja sa majstorom.

Milos

pre 2 godine

Ma moze da bude najbolji, najlepsi, najudobniji, najbrzi, mene nako 3 godine voznje, krenu da hvataju neki pundravci, moram da ga menjam pa makar crko! Tako i radim, i dosad sam promenio negde oko 25, 26 vozila, raznih proizvodjaca! Nema sta nisam imao, i Japance, i Nemce, i Francuze, Italijane, svasta, i mogu da kazem da svaki moze da bude i dobar i los, nema pravila! Najlepse sam se navozao sa jednom Ficom (Zastava 750), ali, mozda ima veze sto sam tada imao dvadeset i kusur godina, ko zna!
************************************************************
Prostom racunicom dolazimo do zakljucka da imas 93-96 godina (ukoliko si dozvolu dobio sa 18) - svaka cast carino, samo nastavi da menjas...

Ivan

pre 2 godine

Zastava 101 januar 1982.do maja 2012.godine. italijanski motor, ionako je za 30 godina sve drugo promenjeno...
(Mi smo nekad bili generacija, 19. april 2021 13:46)

Zastava 101 -1975 god do 2009!

batica

pre 2 godine

Ah statistika!Baš je lepo i poučno videti statističke podatke za modele koje možemo videti na televiziji i na snimcima rodbine iz daleke zemlje.Ono što je zanimljivo je da među ovim modelima uopšte nema najprodavanijih modela Toyote u USA (RAV4,Camry) i što skoro niko od komentatora ne zna da se određeni modeli iz ove liste u stvari prave u Americi pa su faktički domaći automobili.Niko ne spori da su Toyote uglavnom izdržljivi automobili ako se održavaju kako treba.Tu je i problem u stvari, ne postoji izdržljiv automobil ako mu menjaš ulje na 4 godine i stavljaš filter napravljen u Mozambiku (izvinjavam se stanovnicima Mozambika unapred) i zato se zapitajte kako održavate automobil i da li ste sami krivi što nešto ne radi kako treba.

Milos

pre 2 godine

@Pravi stari Čačanin
Kažem šta ja hoću,a hteo sam 360 to sam i napisao. Ovde stvarno nemam nameru o tome da mislim,pored ovoliko lupetanja i laganja pravopis je baš presudan.
***********************************************************
Pa ako si zaista rekao sta si hteao, onda si izrekao oksimoron, jer 360 stepeni ne moze biti razliciito - to je zapravo isto :)

izhlapjeli starac

pre 2 godine

Automobili su danas dosta kvalitetniji nego nekada, krajem šezdesetih i sedamdesetih. Moj otac je 68-me kupio nov Daf55, nije ga imao ni 4-5 godina a podovi su bili truli, auto proizveden u Holandiji. Na 120 hiljada je došla generalna. Slično je bilo i kod ostalih.
Danas je potpuno druga priča. 10 godina u normalnoj eksploataciji nije puno za auto. Zašto bi se zbog potrošačkog mentaliteta bacali sasvim dobri automobili koji još dugo mogu dobro da služe? Koliko se CO2 potroši na proizvodnju jednog auta?

realno

pre 2 godine

Toyota, Mazda, Nissan, Suzuki, Honda, sta god da uzmete necete se pokajati. Jos nisam cuo da je neko kupio nesto od ovih automobila i da je rekao 'jao kakav krs, stalno sam kod majstora'. 'japanci' rules the world.

ciga

pre 2 godine

@Pravi stari Čačanin
Kažem šta ja hoću,a hteo sam 360 to sam i napisao. Ovde stvarno nemam nameru o tome da mislim,pored ovoliko lupetanja i laganja pravopis je baš presudan.

non nobis solum

pre 2 godine

Corolla '98. Koliko je to?23 godine,vožen svaki dan. Održavanje uobičajeno. Da me jedan stručnjak nije udario,pa je na popravci nekoliko dana,nastavila bi da ide i dalje.A nastaviće.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Nedaj bože da jeste, ali kod nas buranija jako voli da uzdiže Amerikance jer nevole Evropsku realnost. Ona je 360 stepeni drugačija od američke.
(ciga, 19. april 2021 09:51)

Cigo, a da ti malo poradiš na pravopisu. P. S. Kaže se 180 stepeni, a ne 360.

id

pre 2 godine

Лексус, Акура, Инфинити су премијум јапанци. Да ли их неко воли или не то је ствар укуса.(Ђенерал, 19. april 2021 01:05)
@
To su zapravo tojota, honda i nisan zato ih vecina ne identifikuje sa premijumom. Licno ih volim.

eh

pre 2 godine

I u Evropi se voze sve starija vozila. Prosek starosti vozila za Nemacku je skoro 10 godina. Ljudi danas nisu toliko zagrejani za vozila (uglavnom). Sve vise se npr. voze bicikla i tu npr. elektro-bicikla imaju ogromnu prodaju. Ljudi su shvatili da voziti auto u krugu 10km od kuce da bi se islo na posao ili u nabavku je cesto besmisleno. Na posao dosta ljudi ide biciklom (tusevi uglavnom postoje u firmama ko zeli) ili gradskim prevozom (zbog guzvi). Kada se ide na odmor uglavnom se putuje dalje, pa svakako autom nema smisla. Uglavnom avionom pa renta-car na destinaciji.

onsola

pre 2 godine

Većina nije probala ni Japance, ali im je jača mržnja prema Nemcima koje dobar deo želi ali nema para za njih. Pritom ne mislim na izvikani Golf 2.
(alonso, 19. april 2021 11:30)

Većina nije probala ni Japance, ali im je jača mržnja prema Japancima... pa onda prozivaju kako nemaju novca za Nemce, a 99% Nemaca u Srbiji su polovnjaci, a malo manje od toga pobeglo ispod prese na zapadu. Evo gledam na parkingu kdo sebe, A6 rekao bih oko 11godina star, starfire gume na njemu jer su to bogatasi, a starfire je vrhunski brend i kvalitet.

Mi smo nekad bili generacija

pre 2 godine

Zastava 101 januar 1982.do maja 2012.godine. italijanski motor, ionako je za 30 godina sve drugo promenjeno...

radnik na crno

pre 2 godine

vozio i posedovao sam dosta marki auta. izmedju ostalog i tojotu. Svaki auto me sluzio dobro jer sam ga dobro odzavao tako da ne mislim da je sad ta toyota nesto posebno. Imaju vrhunske benz motore i to je to . Mercedes ml mi je jedino bio katastofa . izgleda neka losa serija bila. Sa skodom sam bio prezadovoljan.

Dragan

pre 2 godine

Alfa Romeo 156, 2.0 TS. Nikad bolji auto sa boljim atmo benzincem nisam imao za manje para. Takvi motori se vise ne prave. Sve sredjeno, izgled, udobnost, metak. Obozavam je i uvek se okrecem da je vidim kad parkiram. Zabole me za Nemce TDI i Azijante gde nemam mesta da sednem ko covek.

Srbija 17,3

pre 2 godine

Pazi druze, ovo oslikava stanje u Srbiji, nema se para i ljudi kupuju auto da ih sluzi 10+ godina. U normalnim zemljama to nije tako, onaj kupi nov auto vozi ga do isteka garancije ili koju godinu duze i prodaje.
(Miroslav, 19. april 2021 00:00)

Prosečna starost automobila u EU:
Austrija 8,2
Danska 8,8
Francuska 9
Belgija 9
Nemačka 9,5
Švedska 9,9
Slovenija 10,1
Italija 11,3
Španija 12,9

Voleo bih da navedeš normalne zemlje pošto su ovo po tvome nenormalne.

alonso

pre 2 godine

@Vlad
Većina nije probala ni Japance, ali im je jača mržnja prema Nemcima koje dobar deo želi ali nema para za njih. Pritom ne mislim na izvikani Golf 2.

gagi4

pre 2 godine

Ma moze da bude najbolji, najlepsi, najudobniji, najbrzi, mene nako 3 godine voznje, krenu da hvataju neki pundravci, moram da ga menjam pa makar crko! Tako i radim, i dosad sam promenio negde oko 25, 26 vozila, raznih proizvodjaca! Nema sta nisam imao, i Japance, i Nemce, i Francuze, Italijane, svasta, i mogu da kazem da svaki moze da bude i dobar i los, nema pravila! Najlepse sam se navozao sa jednom Ficom (Zastava 750), ali, mozda ima veze sto sam tada imao dvadeset i kusur godina, ko zna!

Brada

pre 2 godine

Ako se napravi statistika za Evropu, vrv da Toyota nece ni biti na listi, ili iako bude, bice u drugom delu. U Aziji se npr vozi iskljucivo Toyota i ostali Japanci, a svi znamo koliko je je Azija mnogoljudnija od Evrope, samo jedna Azijska zemlja ima vise stanovnika nego cela Evropa, a da ne pricamo koj je to broj kad se sve spoje...

Zer01

pre 3 godine

Vozim Mazdu3 druge generacije (2010) i odlicno me sluzi, mogao bih sad sa njom do Nemacke ako treba. Udobna, sportska pomalo, enterijer pristojan, nista specijalno ali nije nimalo ruzan, komande logicne, lepa analogna intrument tabla, lepa spolja, nista ne skripi, ne krcka. Ne menjam dok se ne raspadne nacisto. Cak sam ulozio par hiljada da se dotegne pred ovaj novi tehnicki, uzeli nov DPF posto je stari poceo da odlazi, odradili mali i veliki servis za svaki slucaj. Da mi se ne svidja nikada ne bih ulozio tolike pare u ovako mator auto ali je bio malo ispred svog vremena i sa par aftermarket nadogradnji moze da parira masi novijih vozila po opremi i funkcionalnosti.

Miki

pre 3 godine

Mnogi se hvataju za sto skuplje automobile samo zbog statusa. A ti isti se vrlo brzo pretvaraju u krseve, jer zbog skupog odrzavanja, ne voze na redovne servise...

Toni

pre 3 godine

(Mirko, 18. april 2021 21:22)

Baš tako, ubo si poentu. Golf, pasat, korsa, mercedes A... Sve puca od atrakcije. Ovo ne bih vozio da mi džabe daju.

sve je to isto

pre 3 godine

Mogu da dodam i to da je moj tast vozio keca preko tri decenije kao prvi vlasnik. Moj otac je držao volvo 14 godina. Da li to znači da je zastava 101 bila pouzdanija dva puta?
Ja sam držao dva vozila, svako preko decenije, a planiram to isto sa još dva.
Period prvog držanja vozila više govori o tipu čoveka (njegovom načelnom odnosu ka vozilima, ma kog brenda), nego o samom vozilu ili brendu ili pouzdanosti.

Vlad

pre 3 godine

Zasto toliko ogorcenja prema Nemackim kolima? Da li ste ih sve probali? Moja S klasa ima cetvrt veka i draga mi je kao prvoga dana iako sam presao 110K kilometara.

ciga

pre 3 godine

@Nata
Nedaj bože da jeste, ali kod nas buranija jako voli da uzdiže Amerikance jer nevole Evropsku realnost. Ona je 360 stepeni drugačija od američke.

Matori Kesa

pre 3 godine

Davne 1991g. rodio se moj slatki, mali lepotan - Golf 2 1.8 GTI - Danas mogu da kazem da je odrastao u lepo vaspitanog , vrednog i postenog clana drustva ! 29. 05 ove godine puni 30 g. Sve vas pozivam na Slavlje !

srbija do osake

pre 3 godine

priusi po aziji koji su na taksiju predju bez problema po milion kilometara uz redovno odrzavanje a bio sam u prilici da vozim svaku generaciju do sada i napisacu da he ovaj poslednji sto se tice upravljanja, lezanja na putu i udobnosti referentan automobil

sad je lako biti pametan

pre 3 godine

kapa dole za Toyotu, koja je najprodavaniji auto u sveru, ali u Albaniji svi voze Mercedesa. Prema tome Mercedes je Auto br.1);

Omega

pre 3 godine

Ma daj bre , ko na šta naleti a i zavisi ko kako vozi ! Nije sve ni do auta .
Kroz život sam video Tojota , bmw-a , audia - koje debili unište i za nepune 2 godine a nagledao sam se i varburga ,lada i dajana koje su po 30 godina a menjano samo ulje ,gume i sijalice i izgledaju bolje nego da su izašli iz prodavnice.

Draškov pešadinac

pre 3 godine

Ovo su podaci za američko tržište tako da možete da pričate šta god hoćete! I meni srce zaigra kad u retrovizoru vidim Alfu. Još uvek patim za jednom Fulvijom koju moj tata Ipak nije kupio. Ali vozim već treću hondu i mislim kako da kupim sledeću. Zašto, pa zato što je pouzdana, samo redovno održavanje i teraj. Imam 2.4 l motor i 6-stepeni manuelni menjač, nikakve turbo drangulije i gluposti kao VW 1.8 ili sad 1.4. Ne sviđa mi se što je Honda počela da gura 1.5 l sa turbom i to nikako neću uzimati.
Elem, dizajn i to kako ko voli. Ja sam uspeo da naletom na auto koji mi se sviđao i taj sam i uzeo. Da imam para za bacanje, tačno znam da bih bar 5-6 automobila. Jedan stari Taunus, jedna stara Alfa, eventualno neki stari BMW... I svakako jedno 2-3 japanca. Neki mini van, jedna Takoma of 3 litra i možda Honda ili sad ove novije male hedzbek korole. E pošto ne možemo da živimo u svetu snova, kompromis se pravi svakog dana. Moj auto je meni zadovoljstvo, ali nije mi zamena ni za šta drugo.

Ђенерал

pre 3 godine

A Ja bi da pitam ove kako se voze nemacki automobili a kako japanski.Pa japanac recimo nema premijum klasu da se ravna sa nemcima.
Kaiser Roger, 18. april 2021 21:03)

Лексус, Акура, Инфинити су премијум јапанци. Да ли их неко воли или не то је ствар укуса.

Miroslav

pre 3 godine

To be tačan redosled vozila koja su kvalitetna I najmanje se kvare, zato ih vlasnici I drze!.
(Laki, 18. april 2021 21:26)
Pazi druze, ovo oslikava stanje u Srbiji, nema se para i ljudi kupuju auto da ih sluzi 10+ godina. U normalnim zemljama to nije tako, onaj kupi nov auto vozi ga do isteka garancije ili koju godinu duze i prodaje. On nema nikakvih troskova oko tog auta.Meni licno je cilj da brze menjam auta, najduze sam vozio Ford Focus-5god i zesce sam se smorio. Meni je najveci ugodjaj da na 3god promenim auto, ne mora biti nov i ne mora biti skup ali kada zamenim auto osecam se kao malo dete.Cim me prodje taj uzitak prodajem, tako da meni to odusevljavanje Tojotom nista ne znaci, bolje cu voziti meni na oko lep auto koji se lepo vozi nego da se zarobim Tojotom 10 godina.

F31

pre 3 godine

Ако се аутомобил посматра искључиво као обично превозно средство (тако би вероватно и требало), онда "јапанци" имају смисла. Робусни, издржљиви, поуздани, неки од њих и забавни. Све остале карактеристике на страни су "нејапанаца". Тако да су сви "у праву". И љубитељи и "нељубитељи". И добро је што је тако..

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@sve je to isto.
Sinko, tvoja želja da te "Škoda praktik" odveze do kapele je pomalo morbidna. Ali je i vrlo verovatna . Biće to "Škoda " ,ali verovatno "Superb" karavan sa nadogradnjom. Crna boja se podrazumeva.
Bravo za post.

Miki

pre 3 godine

Mercedes a180 benzin 2013g, prvi sam vlasnik, 413.000km presao sve kod mene
Naravno po dobrim putevima i uz 95% stranog goriva, inace da nije tako verujem da bi se raskantao skroz.
Za sad posteno sluzi, naravno bilo je kvarova ali ne nekih skupih i nikada me nije izdao.
Vozicu ga dok me ne izda prvi put, odnosno kad me ostavi na putu tad ide pravac na oglas!

Musi, musi

pre 3 godine

Vozim HODNU Accord 2.4 executive vec 14 godina i ne pomisljam da ga zamenim
drugim automobilom. A pre toga sam takodjer vozio HONDU Accord vise od 5 godina.

sve je to isto

pre 3 godine

MAda to uopšte nisam tako planirao (ni o tome uopšte godinama razmišljao), JSAETA01V00128890 sam držao preko decenije. Zašto sam ga toliko držao - pojma nemam. Da je bio vrhunac kvaliteta, pouzdanosti i inženjeringa - nije. Pa sam pauzirao od Azije i držao se Evrope jednu i po deceniju. I bio prezadovoljan. Jer ni oni nisu pravili probleme. Sadašnjeg Azijata sam kupio sa planom da držim 10-15 godina. Videćemo. Prva godina mu brzo prodje. A kao ni ranija vozila (raznih brendova), ni ovo nije savršeno. Ali, nisam ni ja. A i meni vreme leti još brže. Možda posle kupim i Dačiju. Da je držim do preseljenja na onaj svet ... A od kapele do grobnog mesta bih voleo da me prevezu u škodi Praktik ...

Mirko

pre 3 godine

@(frilenseri da plate porez, 18. april 2021 18:50)
Nemacka auta kupuje onaj ko uziva u voznji i voli da mu je auto atraktivan. Iz mog iskustva japance vole ljudi kojima je samo bitno da se sto manje druze sa majstorom a enterijer i eksterijer im je skroz nebitan. Pa ko sta voli nek izvoli.

ekip

pre 3 godine

Vozio sam i posedovao nekoliko automobila, a upoznao mnogo vlasnika i njihovih vozila. I tek kada sam kupio Toyotu Prius video sam koliko su Japanci i posebno Toyotaši opravdano na ceni.

Kaiser Roger

pre 3 godine

A Ja bi da pitam ove kako se voze nemacki automobili a kako japanski.Pa japanac recimo nema premijum klasu da se ravna sa nemcima.Drugo gde ste videli da neko vozo normalno BMW ili Audi, ili Mercedes, a mnogo znaci kako se auto vozi.Japanski automobili su neki prosek i oni su time postigli dosta.Njihova auto nisu dobra ali imaju neke pogodnosti, malo trose, prave ih tako da ne mozes da brljavis kao sa nemackim i to je to.To su prosta kola i zato dugo traju.Nemci prave skupa auta i ko ima za njih da plati taj moze i da ih menja na recimo 5 godine.Nemci su odavno shvatili da nemaju potrebe da prave dugotrajna auto jer ce biti pred bankrotom kao Mercedes 90-tih koji je bio najpriblizniji Velerovoj krivi po kvalitetu.

koronarius

pre 3 godine

Ma ne, najduze voze “pouzdane” nemacke kante. Kupi ga crnja iz geta kad proda koje kilo belog da se folira ili impotentni advokat/plasticni hirurg da leci komplekse. Normalan svet vozi Japance ili Forda

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Kapa dole za "Toyotu"!
Pomalo bode oči nedostatak lokalnih proizvoda . Mada sam siguran da će "prekobarski janičari" imati protiv argumente i na to. Već vredno gugluju alibije za "GM,Ford,Krajsler...". Da im čovek zabrani "Gugl" ostali bi nemi.
Meni je izbor i logičan.Zašto bi neko prodavao auto ako poput Džefa Bezosa za svoju "Hondu" kaže:"Pa ima sve što autu i vozaču treba".
Dijametralno suprotno je posedovanje lokalnih poluproizvoda sa kamionskim motorima.To nema sve što čoveku treba,a i brzo dosadi.
Naravno, lista bi se i te kako razlikovala da je anketa rađena u Evropi. Bilo bi tu nekih lokalnih heroja i onih drugih,ali bi bilo vrlo interesantno za videti.
P.S. Prilično sam siguran da u Nemačkoj već imaju takvu nacionalnu statistiku.
Možda bi mogli da je iskopate ?

dubrovnik

pre 3 godine

Japanci kad su počeli proizvodnju automobila kvalitetom i ponudom su uništili američku i englesku industriju. prijatelj mi vozi Priusa na taxiju, uzeo ga sa 180tkm i sad ima 330 i ništa osim redovnog servisa. u svakom velikom gradu je Prius jedan od najpopularnijih modela za taxiranje.

Boris

pre 3 godine

Ovo za Toyotu verujem, jer sam video. Moj drug je prošle godine prodao Corollu iz 1988.god. Bila je baš dobra, ali ne vredi, više ne može da se registruje.
Da mogu, sad bih kupio neki RAV4, i vozio ga s apetitom. Nažalost, nemam toliko para. Mogu eventualno da je iznajmim po potrebi kod neke od rent a car agencija kao što je menadžer, da s uživanjem odem na neko putovanje.
Ali to bih baš voleo da vozim.

frilenseri da plate porez

pre 3 godine

logicno, pa niko zivi ne kupuje nemacke automobile nego ih lizinguju i menjaju na svake 2 godine...audi a7 nov preko 100k a za godinu i po vredi oko 50ak hiljada...svako ko je kupio nov nemacki premijum auto se pokajao kad je video first owner depretiation value loss

dubrovnik

pre 3 godine

Japanci kad su počeli proizvodnju automobila kvalitetom i ponudom su uništili američku i englesku industriju. prijatelj mi vozi Priusa na taxiju, uzeo ga sa 180tkm i sad ima 330 i ništa osim redovnog servisa. u svakom velikom gradu je Prius jedan od najpopularnijih modela za taxiranje.

frilenseri da plate porez

pre 3 godine

logicno, pa niko zivi ne kupuje nemacke automobile nego ih lizinguju i menjaju na svake 2 godine...audi a7 nov preko 100k a za godinu i po vredi oko 50ak hiljada...svako ko je kupio nov nemacki premijum auto se pokajao kad je video first owner depretiation value loss

Ђенерал

pre 3 godine

A Ja bi da pitam ove kako se voze nemacki automobili a kako japanski.Pa japanac recimo nema premijum klasu da se ravna sa nemcima.
Kaiser Roger, 18. april 2021 21:03)

Лексус, Акура, Инфинити су премијум јапанци. Да ли их неко воли или не то је ствар укуса.

Mirko

pre 3 godine

@(frilenseri da plate porez, 18. april 2021 18:50)
Nemacka auta kupuje onaj ko uziva u voznji i voli da mu je auto atraktivan. Iz mog iskustva japance vole ljudi kojima je samo bitno da se sto manje druze sa majstorom a enterijer i eksterijer im je skroz nebitan. Pa ko sta voli nek izvoli.

Boris

pre 3 godine

Ovo za Toyotu verujem, jer sam video. Moj drug je prošle godine prodao Corollu iz 1988.god. Bila je baš dobra, ali ne vredi, više ne može da se registruje.
Da mogu, sad bih kupio neki RAV4, i vozio ga s apetitom. Nažalost, nemam toliko para. Mogu eventualno da je iznajmim po potrebi kod neke od rent a car agencija kao što je menadžer, da s uživanjem odem na neko putovanje.
Ali to bih baš voleo da vozim.

Omega

pre 3 godine

Ma daj bre , ko na šta naleti a i zavisi ko kako vozi ! Nije sve ni do auta .
Kroz život sam video Tojota , bmw-a , audia - koje debili unište i za nepune 2 godine a nagledao sam se i varburga ,lada i dajana koje su po 30 godina a menjano samo ulje ,gume i sijalice i izgledaju bolje nego da su izašli iz prodavnice.

Matori Kesa

pre 3 godine

Davne 1991g. rodio se moj slatki, mali lepotan - Golf 2 1.8 GTI - Danas mogu da kazem da je odrastao u lepo vaspitanog , vrednog i postenog clana drustva ! 29. 05 ove godine puni 30 g. Sve vas pozivam na Slavlje !

Musi, musi

pre 3 godine

Vozim HODNU Accord 2.4 executive vec 14 godina i ne pomisljam da ga zamenim
drugim automobilom. A pre toga sam takodjer vozio HONDU Accord vise od 5 godina.

ekip

pre 3 godine

Vozio sam i posedovao nekoliko automobila, a upoznao mnogo vlasnika i njihovih vozila. I tek kada sam kupio Toyotu Prius video sam koliko su Japanci i posebno Toyotaši opravdano na ceni.

koronarius

pre 3 godine

Ma ne, najduze voze “pouzdane” nemacke kante. Kupi ga crnja iz geta kad proda koje kilo belog da se folira ili impotentni advokat/plasticni hirurg da leci komplekse. Normalan svet vozi Japance ili Forda

Srbija 17,3

pre 2 godine

Pazi druze, ovo oslikava stanje u Srbiji, nema se para i ljudi kupuju auto da ih sluzi 10+ godina. U normalnim zemljama to nije tako, onaj kupi nov auto vozi ga do isteka garancije ili koju godinu duze i prodaje.
(Miroslav, 19. april 2021 00:00)

Prosečna starost automobila u EU:
Austrija 8,2
Danska 8,8
Francuska 9
Belgija 9
Nemačka 9,5
Švedska 9,9
Slovenija 10,1
Italija 11,3
Španija 12,9

Voleo bih da navedeš normalne zemlje pošto su ovo po tvome nenormalne.

Danilo

pre 2 godine

Toyotu drže zato što ne mogu da je prodaju. Ja sam moju davao u bescenje i na kraju je poklonio. Smeće.
(grubijan, 19. april 2021 15:43)

Tvoja ocigledno da jeste bila smece. Ali to je do tebe ;) Toyota je broj 1. Svuda i u svemu. Sem po Balkanu gde dziberski mentalitet preferira VW i sl.

F31

pre 3 godine

Ако се аутомобил посматра искључиво као обично превозно средство (тако би вероватно и требало), онда "јапанци" имају смисла. Робусни, издржљиви, поуздани, неки од њих и забавни. Све остале карактеристике на страни су "нејапанаца". Тако да су сви "у праву". И љубитељи и "нељубитељи". И добро је што је тако..

onsola

pre 2 godine

Većina nije probala ni Japance, ali im je jača mržnja prema Nemcima koje dobar deo želi ali nema para za njih. Pritom ne mislim na izvikani Golf 2.
(alonso, 19. april 2021 11:30)

Većina nije probala ni Japance, ali im je jača mržnja prema Japancima... pa onda prozivaju kako nemaju novca za Nemce, a 99% Nemaca u Srbiji su polovnjaci, a malo manje od toga pobeglo ispod prese na zapadu. Evo gledam na parkingu kdo sebe, A6 rekao bih oko 11godina star, starfire gume na njemu jer su to bogatasi, a starfire je vrhunski brend i kvalitet.

Miki

pre 3 godine

Mercedes a180 benzin 2013g, prvi sam vlasnik, 413.000km presao sve kod mene
Naravno po dobrim putevima i uz 95% stranog goriva, inace da nije tako verujem da bi se raskantao skroz.
Za sad posteno sluzi, naravno bilo je kvarova ali ne nekih skupih i nikada me nije izdao.
Vozicu ga dok me ne izda prvi put, odnosno kad me ostavi na putu tad ide pravac na oglas!

sve je to isto

pre 3 godine

Mogu da dodam i to da je moj tast vozio keca preko tri decenije kao prvi vlasnik. Moj otac je držao volvo 14 godina. Da li to znači da je zastava 101 bila pouzdanija dva puta?
Ja sam držao dva vozila, svako preko decenije, a planiram to isto sa još dva.
Period prvog držanja vozila više govori o tipu čoveka (njegovom načelnom odnosu ka vozilima, ma kog brenda), nego o samom vozilu ili brendu ili pouzdanosti.

Miki

pre 3 godine

Mnogi se hvataju za sto skuplje automobile samo zbog statusa. A ti isti se vrlo brzo pretvaraju u krseve, jer zbog skupog odrzavanja, ne voze na redovne servise...

Milos

pre 2 godine

Ma moze da bude najbolji, najlepsi, najudobniji, najbrzi, mene nako 3 godine voznje, krenu da hvataju neki pundravci, moram da ga menjam pa makar crko! Tako i radim, i dosad sam promenio negde oko 25, 26 vozila, raznih proizvodjaca! Nema sta nisam imao, i Japance, i Nemce, i Francuze, Italijane, svasta, i mogu da kazem da svaki moze da bude i dobar i los, nema pravila! Najlepse sam se navozao sa jednom Ficom (Zastava 750), ali, mozda ima veze sto sam tada imao dvadeset i kusur godina, ko zna!
************************************************************
Prostom racunicom dolazimo do zakljucka da imas 93-96 godina (ukoliko si dozvolu dobio sa 18) - svaka cast carino, samo nastavi da menjas...

Mikii

pre 2 godine

Sanjam dan kad cu u komentarima procitati: "Vozim Fiat Stilo...". Izgleda da takvi u Srbiji ne postoje, svi voze neke Audije, Mercedese, "Bembare", Leksuse, naidje i poneki Porše... Neverovatno koliko smo iskompleksiran narod.

Zer01

pre 3 godine

Vozim Mazdu3 druge generacije (2010) i odlicno me sluzi, mogao bih sad sa njom do Nemacke ako treba. Udobna, sportska pomalo, enterijer pristojan, nista specijalno ali nije nimalo ruzan, komande logicne, lepa analogna intrument tabla, lepa spolja, nista ne skripi, ne krcka. Ne menjam dok se ne raspadne nacisto. Cak sam ulozio par hiljada da se dotegne pred ovaj novi tehnicki, uzeli nov DPF posto je stari poceo da odlazi, odradili mali i veliki servis za svaki slucaj. Da mi se ne svidja nikada ne bih ulozio tolike pare u ovako mator auto ali je bio malo ispred svog vremena i sa par aftermarket nadogradnji moze da parira masi novijih vozila po opremi i funkcionalnosti.

Bojan

pre 2 godine

Naši ljudi se previše vezuju za stvari, generalno. Za automobile, kuću/stan u kome žive i sl. Ja volim automobile, čitam, proučavam, vozim, menjam... ali se ne vezujem za marke. Kupiću onaj auto koji mi najviše odgovara i kod koga dobijam najviše za svoje pare, naravno vodeći računa i o tome da je auto velika investicija, tj. da mora biti neki koji sutra mogu i da prodam.
Kod novih ili novijih automobila, nema mnogo nauke. Svaka iole pristojna marka će odlično služiti prvih 8-9 godina ili 150-180 hiljada km. Tu se kupuje šta najviše odgovara trenutnim potrebama.
Kod starijih je potrebno ozbiljno istraživanje - statistika kvarova (naročito glupih, koji mogu da zamore vlasnika), slabe tačke, iskustva korisnika.
Postoji još jedna stvar, a to su očekivanja okoline. Prošli auto sam promenio pre vremena, samo iz poslovnih razloga, jer se od nekoga na mojoj poziciji očekuje da ima noviji i veći auto, a suprotno počinje da utiče na posao. Glupo, ali tako je. Ja ne cenim druge po autu ili odeći, ali sam svestan da nisu svi takvi.

Tex

pre 2 godine

Voze ih zato sto su to "vencanice" i ne mogu da ih prodaju godinama.
(roki, 19. april 2021 18:47)

Zašto komentarišeš tržište o kojem ne znaš ništa, osim ako troluješ?
Ovde u USA su Toyote ubedljivi br.1 pa Honde, a posle njih američki truckovi kao treća opcija.
Evropskih vozila skoro i da nema osim nekih vrlo luksuznih po većim gradovima.
Vagen je ovde na primer predmet podsmeha zbog nekvaliteta, kao npr. nekada Alfa u Evropi. Do duše i nije potpuno neopravdano pošto je ona njihova fabrika u Tenesiju imala goru kontolu kvaliteta nego Zastava '90-ih i to bez preterivanja. Prosto neverovatno da je Vagen to dozvolio.
Svako tržište ima svoje preferencije u ukusu, različite potrebe i glupe predrasude.
Jedino što iskreno (otišao sam preko bare pre 20 godina i dolazim samo na odmore) ne mogu da shvatim, negde od oko 2000-te, je evropska opsesija dizelima. Razumem da je jeftinije, ali bre ljudi odvratno je i za vožnju i za okolinu i zdravlje.

izhlapjeli starac

pre 2 godine

Automobili su danas dosta kvalitetniji nego nekada, krajem šezdesetih i sedamdesetih. Moj otac je 68-me kupio nov Daf55, nije ga imao ni 4-5 godina a podovi su bili truli, auto proizveden u Holandiji. Na 120 hiljada je došla generalna. Slično je bilo i kod ostalih.
Danas je potpuno druga priča. 10 godina u normalnoj eksploataciji nije puno za auto. Zašto bi se zbog potrošačkog mentaliteta bacali sasvim dobri automobili koji još dugo mogu dobro da služe? Koliko se CO2 potroši na proizvodnju jednog auta?

srbija do osake

pre 3 godine

priusi po aziji koji su na taksiju predju bez problema po milion kilometara uz redovno odrzavanje a bio sam u prilici da vozim svaku generaciju do sada i napisacu da he ovaj poslednji sto se tice upravljanja, lezanja na putu i udobnosti referentan automobil

neko

pre 2 godine

punto 98 godiste u nasem vlasnistvu 17 godina. 350 hiljada presao, nista posebno odrzavan. u njega se ulozi godisnje 2 hiljade dinara. kupio bi ponovo istog novog da postoji

sve je to isto

pre 3 godine

MAda to uopšte nisam tako planirao (ni o tome uopšte godinama razmišljao), JSAETA01V00128890 sam držao preko decenije. Zašto sam ga toliko držao - pojma nemam. Da je bio vrhunac kvaliteta, pouzdanosti i inženjeringa - nije. Pa sam pauzirao od Azije i držao se Evrope jednu i po deceniju. I bio prezadovoljan. Jer ni oni nisu pravili probleme. Sadašnjeg Azijata sam kupio sa planom da držim 10-15 godina. Videćemo. Prva godina mu brzo prodje. A kao ni ranija vozila (raznih brendova), ni ovo nije savršeno. Ali, nisam ni ja. A i meni vreme leti još brže. Možda posle kupim i Dačiju. Da je držim do preseljenja na onaj svet ... A od kapele do grobnog mesta bih voleo da me prevezu u škodi Praktik ...

gagi4

pre 2 godine

Ma moze da bude najbolji, najlepsi, najudobniji, najbrzi, mene nako 3 godine voznje, krenu da hvataju neki pundravci, moram da ga menjam pa makar crko! Tako i radim, i dosad sam promenio negde oko 25, 26 vozila, raznih proizvodjaca! Nema sta nisam imao, i Japance, i Nemce, i Francuze, Italijane, svasta, i mogu da kazem da svaki moze da bude i dobar i los, nema pravila! Najlepse sam se navozao sa jednom Ficom (Zastava 750), ali, mozda ima veze sto sam tada imao dvadeset i kusur godina, ko zna!

non nobis solum

pre 2 godine

Corolla '98. Koliko je to?23 godine,vožen svaki dan. Održavanje uobičajeno. Da me jedan stručnjak nije udario,pa je na popravci nekoliko dana,nastavila bi da ide i dalje.A nastaviće.

realno

pre 2 godine

Toyota, Mazda, Nissan, Suzuki, Honda, sta god da uzmete necete se pokajati. Jos nisam cuo da je neko kupio nesto od ovih automobila i da je rekao 'jao kakav krs, stalno sam kod majstora'. 'japanci' rules the world.

Djordje NS

pre 2 godine

Vozim HODNU Accord 2.4 executive vec 14 godina i ne pomisljam da ga zamenim
drugim automobilom. A pre toga sam takodjer vozio HONDU Accord vise od 5 godina.
(Musi, musi, 18. april 2021 23:00)

Bravo kolega... Samo HONDA Accord već 10 godina i ni da štucne. Redovan servis i to je to od druženja sa majstorom.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Nedaj bože da jeste, ali kod nas buranija jako voli da uzdiže Amerikance jer nevole Evropsku realnost. Ona je 360 stepeni drugačija od američke.
(ciga, 19. april 2021 09:51)

Cigo, a da ti malo poradiš na pravopisu. P. S. Kaže se 180 stepeni, a ne 360.

Splavar

pre 2 godine

E sad ovako. SAD je jedinstveno trziste u smislu da su podjednako dostupni automobili svih svetskih proizvodjaca, sa izuzetkom francuza i rusa, kineze za sada ne bih ni uzimao u obzir. Na tom trzistu dominiraju japanci u klasi putnickih automobila. Ljudi koji su imali prilike da voze skoro sve, izabrali su japance. E sad, nemojte one tipicne odgovere u smislu ameri su glupi, jer je to diskutabilno. Pola njih sami odrzavaju sopstvena vozila, mozda ne razlikuju evropske drzave, ali mehanicki su izuzetno pismeni

sad je lako biti pametan

pre 3 godine

kapa dole za Toyotu, koja je najprodavaniji auto u sveru, ali u Albaniji svi voze Mercedesa. Prema tome Mercedes je Auto br.1);

Vlad

pre 3 godine

Zasto toliko ogorcenja prema Nemackim kolima? Da li ste ih sve probali? Moja S klasa ima cetvrt veka i draga mi je kao prvoga dana iako sam presao 110K kilometara.

Miroslav

pre 3 godine

To be tačan redosled vozila koja su kvalitetna I najmanje se kvare, zato ih vlasnici I drze!.
(Laki, 18. april 2021 21:26)
Pazi druze, ovo oslikava stanje u Srbiji, nema se para i ljudi kupuju auto da ih sluzi 10+ godina. U normalnim zemljama to nije tako, onaj kupi nov auto vozi ga do isteka garancije ili koju godinu duze i prodaje. On nema nikakvih troskova oko tog auta.Meni licno je cilj da brze menjam auta, najduze sam vozio Ford Focus-5god i zesce sam se smorio. Meni je najveci ugodjaj da na 3god promenim auto, ne mora biti nov i ne mora biti skup ali kada zamenim auto osecam se kao malo dete.Cim me prodje taj uzitak prodajem, tako da meni to odusevljavanje Tojotom nista ne znaci, bolje cu voziti meni na oko lep auto koji se lepo vozi nego da se zarobim Tojotom 10 godina.

surovo realan

pre 2 godine

Jeste li mozda pomisli da vecina vlasnika ovih modela na automobil gleda kao na prevozno sredstvo od tacke A do tacke B i u principu ne pati za automobilima na njih gleda kao ja npr na ves masinu dok radi radi kad ne radi bacim i kupim novu kvalitetnu npr jednom u 14 godina...

Draškov pešadinac

pre 3 godine

Ovo su podaci za američko tržište tako da možete da pričate šta god hoćete! I meni srce zaigra kad u retrovizoru vidim Alfu. Još uvek patim za jednom Fulvijom koju moj tata Ipak nije kupio. Ali vozim već treću hondu i mislim kako da kupim sledeću. Zašto, pa zato što je pouzdana, samo redovno održavanje i teraj. Imam 2.4 l motor i 6-stepeni manuelni menjač, nikakve turbo drangulije i gluposti kao VW 1.8 ili sad 1.4. Ne sviđa mi se što je Honda počela da gura 1.5 l sa turbom i to nikako neću uzimati.
Elem, dizajn i to kako ko voli. Ja sam uspeo da naletom na auto koji mi se sviđao i taj sam i uzeo. Da imam para za bacanje, tačno znam da bih bar 5-6 automobila. Jedan stari Taunus, jedna stara Alfa, eventualno neki stari BMW... I svakako jedno 2-3 japanca. Neki mini van, jedna Takoma of 3 litra i možda Honda ili sad ove novije male hedzbek korole. E pošto ne možemo da živimo u svetu snova, kompromis se pravi svakog dana. Moj auto je meni zadovoljstvo, ali nije mi zamena ni za šta drugo.

eh

pre 2 godine

I u Evropi se voze sve starija vozila. Prosek starosti vozila za Nemacku je skoro 10 godina. Ljudi danas nisu toliko zagrejani za vozila (uglavnom). Sve vise se npr. voze bicikla i tu npr. elektro-bicikla imaju ogromnu prodaju. Ljudi su shvatili da voziti auto u krugu 10km od kuce da bi se islo na posao ili u nabavku je cesto besmisleno. Na posao dosta ljudi ide biciklom (tusevi uglavnom postoje u firmama ko zeli) ili gradskim prevozom (zbog guzvi). Kada se ide na odmor uglavnom se putuje dalje, pa svakako autom nema smisla. Uglavnom avionom pa renta-car na destinaciji.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Kapa dole za "Toyotu"!
Pomalo bode oči nedostatak lokalnih proizvoda . Mada sam siguran da će "prekobarski janičari" imati protiv argumente i na to. Već vredno gugluju alibije za "GM,Ford,Krajsler...". Da im čovek zabrani "Gugl" ostali bi nemi.
Meni je izbor i logičan.Zašto bi neko prodavao auto ako poput Džefa Bezosa za svoju "Hondu" kaže:"Pa ima sve što autu i vozaču treba".
Dijametralno suprotno je posedovanje lokalnih poluproizvoda sa kamionskim motorima.To nema sve što čoveku treba,a i brzo dosadi.
Naravno, lista bi se i te kako razlikovala da je anketa rađena u Evropi. Bilo bi tu nekih lokalnih heroja i onih drugih,ali bi bilo vrlo interesantno za videti.
P.S. Prilično sam siguran da u Nemačkoj već imaju takvu nacionalnu statistiku.
Možda bi mogli da je iskopate ?

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@sve je to isto.
Sinko, tvoja želja da te "Škoda praktik" odveze do kapele je pomalo morbidna. Ali je i vrlo verovatna . Biće to "Škoda " ,ali verovatno "Superb" karavan sa nadogradnjom. Crna boja se podrazumeva.
Bravo za post.

sergio

pre 2 godine

@alfonso
Ne lupetaj gluposti. Ova anketa je radjena u USA gdje Njemacka auta ne mogu primirisati Japanskim. Njemackih auta nema puno u USA, jedino oko oko vecih gradova kao NYC gdje ima puno euro trash-a kao ti, pa se pale na Njemacka auta dok se ne nauce pameti.

id

pre 2 godine

Лексус, Акура, Инфинити су премијум јапанци. Да ли их неко воли или не то је ствар укуса.(Ђенерал, 19. april 2021 01:05)
@
To su zapravo tojota, honda i nisan zato ih vecina ne identifikuje sa premijumom. Licno ih volim.

Mi smo nekad bili generacija

pre 2 godine

Zastava 101 januar 1982.do maja 2012.godine. italijanski motor, ionako je za 30 godina sve drugo promenjeno...

Daytona 500

pre 2 godine

Dragi komentatori,

Od kada su vozila od oko 50ak hiljada dolara vozila za sirotinju? Znači li to da onaj koji vozi Tundru, Tacomu, Highlander (sve vozila sa spiska) je sirotinja? Ili da li je onaj koji vozi ekvivalentni A6 ili E klasu "gospodin"?
Prema vašoj logici, najbogatiji su Albanci i Srbi, "Nemaca" na sve strane.

@Kaiser Roger
Pored toga što ne volite Novaka, iz nekog razloga ne volite ni Japance. Vi izgleda delite ljude na Germane i ne Germane.

Nastas

pre 2 godine

Ne razumem zasto se propagira misljenje da vlasnici duze drze postojeci auto u svojini samo zato sto nemaju para da kupe drugi noviji !?! Pa zar neko ne moze da drzi duze jedan auto zato sto mu se svidja i odgovara mu ili ga automobilizam bas i ne zanima ? U sirotinjskim drustvima gde je auto osnovni statusni simbol, mora stalno da se menja auto na novi da bi se drugima pokazalo nesto. A da li je svima bas bitno sta drugi misle i da li ti drugi zaista bas razmisljaju o tome kada ko menja auto?

Dragan

pre 2 godine

Alfa Romeo 156, 2.0 TS. Nikad bolji auto sa boljim atmo benzincem nisam imao za manje para. Takvi motori se vise ne prave. Sve sredjeno, izgled, udobnost, metak. Obozavam je i uvek se okrecem da je vidim kad parkiram. Zabole me za Nemce TDI i Azijante gde nemam mesta da sednem ko covek.

insane

pre 2 godine

Uzeo prije mjesec dana Toyotu Verso. Prezadovoljan komforom i ponašanjem u vožnji. Prije toga vozio Scenic kojim sam takođe bio jako zadovoljan. Ne razumijem se previše u automobile, cijenim udobnost i sigurnost. Nadam se da nisam pogriješio. Vidjet ćemo..

Brada

pre 2 godine

Ako se napravi statistika za Evropu, vrv da Toyota nece ni biti na listi, ili iako bude, bice u drugom delu. U Aziji se npr vozi iskljucivo Toyota i ostali Japanci, a svi znamo koliko je je Azija mnogoljudnija od Evrope, samo jedna Azijska zemlja ima vise stanovnika nego cela Evropa, a da ne pricamo koj je to broj kad se sve spoje...

batica

pre 2 godine

Ah statistika!Baš je lepo i poučno videti statističke podatke za modele koje možemo videti na televiziji i na snimcima rodbine iz daleke zemlje.Ono što je zanimljivo je da među ovim modelima uopšte nema najprodavanijih modela Toyote u USA (RAV4,Camry) i što skoro niko od komentatora ne zna da se određeni modeli iz ove liste u stvari prave u Americi pa su faktički domaći automobili.Niko ne spori da su Toyote uglavnom izdržljivi automobili ako se održavaju kako treba.Tu je i problem u stvari, ne postoji izdržljiv automobil ako mu menjaš ulje na 4 godine i stavljaš filter napravljen u Mozambiku (izvinjavam se stanovnicima Mozambika unapred) i zato se zapitajte kako održavate automobil i da li ste sami krivi što nešto ne radi kako treba.

Ivan

pre 2 godine

Zastava 101 januar 1982.do maja 2012.godine. italijanski motor, ionako je za 30 godina sve drugo promenjeno...
(Mi smo nekad bili generacija, 19. april 2021 13:46)

Zastava 101 -1975 god do 2009!

rale

pre 2 godine

Namenjah se automobila,Lada,128,101,Golf 1,Jeta2,Florida,Fiat stilo 1,6,Reno Senik,Reno
Megan,Opel Astra 2.0 i jos po neki, na mesec,dva.U zadnjih 5 godina Fiat Stilo 1,9 JTD,karavan,2004 godiste.Sluzi odlicno,nikad ostavio.Odvezao Grcku,Hrvatsku, Srbiju, lokal svaki dan. Pristojno odrzavan,vrati ulozeno,jer ga koristim i za posao.Ima mana kao i svaki, ipak zanemarljivo na ukupnu cenu odrzavanja i eksploatacije.Koliko pruzis autu,toliko ce da ti i vrati. Bice minusa,nemarim.:)

Milos

pre 2 godine

@Pravi stari Čačanin
Kažem šta ja hoću,a hteo sam 360 to sam i napisao. Ovde stvarno nemam nameru o tome da mislim,pored ovoliko lupetanja i laganja pravopis je baš presudan.
***********************************************************
Pa ako si zaista rekao sta si hteao, onda si izrekao oksimoron, jer 360 stepeni ne moze biti razliciito - to je zapravo isto :)

gagi4

pre 2 godine

Prostom racunicom dolazimo do zakljucka da imas 93-96 godina (ukoliko si dozvolu dobio sa 18) - svaka cast carino, samo nastavi da menjas...
(Milos, 19. april 2021 16:33)

Ne, Milose, nemam 96, vec 49, a imao sam 26 automobila do sada, ako nisam neki zaboravio. Ono sto si prevideo u svom mozganju je, da sam neke imao i po 2 meseca, cesto sam imao 2 auta, kao i sada, a najduze sam vozio jednu E klasu, skoro 4 godine! Dakle, nisam svaki vozio 3 godine, samo sam rekao da mi se smuci svaki auto nakon tog vremena, a menjam ih mnogo cesce! Taksista sam po zanimanju, predjem godisnje oko 50 hiljada km, mozda je to razlog sto se brzo zasitim! Trenutno cekam isporuku novog vozila, za koje se nadam da cu ga voziti barem 6-7 godina, ako se dobro pokaze!

Tex

pre 2 godine

@Milan
Ma nismo se razumeli.
Shvatam ja i Srbe i Bugare i Hrvate itd. Nema se pa svaki dolar znaci.
Ali ne razumem Nemce, Francuze, Britance itd. Sve te zemlje sa OK zivotnim standardom, zasto bi vozili dizel da ustede 1500 evra godisnje na gorivu i da se svi voze kao u traktoru i truju. Ne uvidjam smisao toga. Takodje odrzavanje dizela je skuplje koliko citam pa se i ta razlika bar delom potire.

aca

pre 2 godine

svasta sam vozio sa svojih 40+ god i ono sto bih sad uzimao kao prosecni gradjanin Srbije je: da sam u gradu i da imam 90% gradske voznje i da hocu auto koji je dobar i ne preskup za odrzavanje iskljucivo fiat npr grande punto, bravo ili lanču ypsilon a ako imam porodicu lanča muzu. Ima tu i jako dobrih francuskih vozila pezo 308,208,207, citr c3, c4 ali su ipak mozda malo skuplja za odrzavanje, VW nikako jer se najvise krade. Da zivim van velikog grada samo VW i to neki pasat, ili Citroen C5,(mogu i u karavan varijanti, nisam tolika snobina da mislim da je to seljacki) svi oni koji ne zive u Bg ili NS, Nišu znaju koja je muka naci dobrog majstora za kola koja nisu iz VW grupacije ili makar nekog Evropskog proizvodjaca. Vozio sam davno korolu '01god. i to je auto koji nije ostavio nikakav utisak na mene. Spolja se cini da unutra ima mesta ali kad se udje totalno razocarenje, mislim da je stojadin bolji i komforniji iznutra. Pre tri god. sam jedno kratko vreme vozio sivika i odlican je to auto samo sto je poprilicno zedan 1.8b i poprilicno je skup za odrzavanje. Da sam u Americi verovatno bih vozio tojotu ili hondu ali posto zivim u Srbiji iskljucivo Evropska vozila. Drugar vozi mazdu 5 i pronaci dobrog majstora i delove za njega u Bg je nemoguca misija. Jedino gde bih uvek pre birao Japanska vozilo bi bila SUV vozila(naravno da imam toliko love) ipak imaju mnoooogo mnoooogo duzu tradiciju u odnosu na bilo koji Evropski nasminkani SUV. Nikada ne bih dao 5+ hiljada e za jarisa starog 12,13god. po meni ubedljivo najprecenjeniji polovni auto koji postoji.

Kaiser Roger

pre 3 godine

A Ja bi da pitam ove kako se voze nemacki automobili a kako japanski.Pa japanac recimo nema premijum klasu da se ravna sa nemcima.Drugo gde ste videli da neko vozo normalno BMW ili Audi, ili Mercedes, a mnogo znaci kako se auto vozi.Japanski automobili su neki prosek i oni su time postigli dosta.Njihova auto nisu dobra ali imaju neke pogodnosti, malo trose, prave ih tako da ne mozes da brljavis kao sa nemackim i to je to.To su prosta kola i zato dugo traju.Nemci prave skupa auta i ko ima za njih da plati taj moze i da ih menja na recimo 5 godine.Nemci su odavno shvatili da nemaju potrebe da prave dugotrajna auto jer ce biti pred bankrotom kao Mercedes 90-tih koji je bio najpriblizniji Velerovoj krivi po kvalitetu.

radnik na crno

pre 2 godine

vozio i posedovao sam dosta marki auta. izmedju ostalog i tojotu. Svaki auto me sluzio dobro jer sam ga dobro odzavao tako da ne mislim da je sad ta toyota nesto posebno. Imaju vrhunske benz motore i to je to . Mercedes ml mi je jedino bio katastofa . izgleda neka losa serija bila. Sa skodom sam bio prezadovoljan.

Milan

pre 2 godine

@Tex
Gorivo košta, kad kod dizela dodaš gas ne dešava se skok potrošne kao kod benzinca. Kod turbobenzinca sam imao osećaj da čujem kako "srče" iz rezervoara a često mi se palila rezerva jer nisam navikao na 11l/100km. Sa dizelom vozim ko mećava kroz Austriju i Mađarsku a potrošnja 6l/100 km

alonso

pre 2 godine

@Vlad
Većina nije probala ni Japance, ali im je jača mržnja prema Nemcima koje dobar deo želi ali nema para za njih. Pritom ne mislim na izvikani Golf 2.

Daytona 500

pre 2 godine

@Deytona 500
Ne vidim da kritikuješ ove što pljuju Nemce, ili je to ok po tebi?
(kimi R, 20. april 2021 10:26)

Naravno da nije OK. Izričito sam protiv bilo kakve diskriminacije, ksenofobije i šovinizma. Kritikujem one koji su glasniji. U ovom slučaju, većina ljubitelja Nemaca je jednoglasna u stavu da su Japanski modeli "vozila za sirotinju" - iako su modeli iz teksta cenovno u rangu Nemačkih premium proizvođača iz više srednje klase.

Ja sam samo pitao koja je razlika ako neko odluči da potroši $50,000 na Tundru ili A6/E Class. Zašto je onaj prvi sirotinja a drugi gospodin, kada im je lizing rata ista?
Tu priču često forsiraju ljudi koji tek emigriraju u USA, i čim postanu kreditno sposobni odmah daju dobar deo plate na nemački auto, pritom glumeći neku elitu - dok njihov nadređeni sa duplo većim primanjima najčešće vozi Toyotu, Chevrolet ili Ford.

Toni

pre 3 godine

(Mirko, 18. april 2021 21:22)

Baš tako, ubo si poentu. Golf, pasat, korsa, mercedes A... Sve puca od atrakcije. Ovo ne bih vozio da mi džabe daju.

urke

pre 2 godine

Corsa D 1.4 kod mene 5 godina, Astra G 1.7dti kod mene 15 godina, kupljena stara 2 god...prezadovoljan kako me sluze.
Samo Opel u srednjoj klasi..

meda

pre 2 godine

Toyota Corolla i Camry - nema ih na listi samo zato što im je vrednost dobra kad su stari, pa se isplati da ih prodaš. Inače su ko bubašvabe, šta god da im radiš kotrljaju se. Ako čekaš da crknu da ih zameniš, možeš da ne dočekaš, nego oni tebe da dočekaju da pandrkneš.

A današnji automobili su daleko lošiji nego oni od pre 20 godina, jeste da manje troše ali su pola od plastike. Imao sam nekog Camry-ja XLA 1999. godište, to je bio bolji auto od većine ovih Lexusa danas. Samo ugradiš navigaciju, muziku, zadnju kameru, telefon podršku (to sve zajedno nije skupo) i super. Ovi današnji automobili nemaju ni mesta dovoljno unutra za visoke ljude, onu glupost od pokretnog krova ugrađuju pa ti to ukrade 5-6 cm, taman dovoljno.

popp

pre 2 godine

Passat B5 '98 drugi vlasnik, ispratio Santa Fe' 07 nov, Punto '11 nov, Yugo, koji je sluzio kao tovarno magare' 06 nov. Bilo je tu jos svasta nesto uzimano u kompenzacijama, vozeno mesec dva do prodaje. Ovu drtinu nemam srca da prodam. Sluzi skoro kao prvog dana. Vreme mu je za zamenu al malo koce finansije a i ne znam sta bih sledece uzeo a da me sluzi priblizno dobro kao B5, i da, nije dizel, vrovali ili ne.

Ivan ZG

pre 2 godine

Vrlo je lagano zaključiti zašto su ovi auti najdulje u vlasništvo prvog kupca.
Kao prvo moraju biti kvalitetni. Prosječan amerikanac prelazi po 30-40.000 km godišnje. Da bi auto zadržao, on mora bez većih kvarova i skupog održavanja preći 300 - 500.000 km. To za početak niti jedan europski auto, a niti američki ne može. Ostali su japanci i koreanci.
Najmanje kvarljiv auto od SVIH koji se danas nalaze na cesti je - Prius.
Vozi preko 500.000 km bez ikakvog zahvata na motoru, a mnogi su odvezli i 1.000.000 km! Prednje disk pločice se mijenjaju na 100.000 km prvi puta, a zadnje kočione obloge na 250.000 km! Zato taj auto ima najjeftinije održavanje na svijetu. Samo vozi i vozi tako da ne čudi da je prvi na listi.
Vlasnici Priusa često manje voze od prosjeka tako da za 13 godina prvi vlasnik ima cca. 300 - 400.000 km.
Vozači Camrya su oni koji trebaju udoban veliki auto jer voze puno kilometara. Nije rijetkost da takvi auti prelaze po 100-150.000 km godišnje i prodaju se nakon 3-4 godine sa cca. 500.000 km. Zato ih i nema puno koji su 10 godina u vlasništvu prvog kupca.
Europski i američki auti imaju skupo održavanje jer su skupi dijelovi (europski) i često se mijenjaju pa ih se ljudi rješavaju bez obzira koliko su na njima izgubili. Turbo benzinci 2.0 u Tiguanu i Audiju u USA imaju status smeća jer su mnogi zaribali na 120-150.000 km. Počnu iznenada trošiti preko 2 litre na 1.000 km i na autocesti se upali lampica ulja i tu je kraj.

Igor

pre 2 godine

@(Mirko, 18. april 2021 21:22)

Auuu burazeru, koliko ti nisi u pravu. Mazda 6 je recimo najlepsi auto u zadnjih 7-8 godina od kada se pojavila. Honda pravi izuzetno lepe i atraktivne automobile. S druge strane, Opel, VW, Audi, Ford, Skoda (znam da nije nemacki ali isto kao da jeste) cela ta nemacka grupacija, svi automobili lice jedni na druge. Nema tu niceg posebnog i jedinstvenog u njima, stapaju se.

ciga

pre 3 godine

@Nata
Nedaj bože da jeste, ali kod nas buranija jako voli da uzdiže Amerikance jer nevole Evropsku realnost. Ona je 360 stepeni drugačija od američke.

ciga

pre 2 godine

@Pravi stari Čačanin
Kažem šta ja hoću,a hteo sam 360 to sam i napisao. Ovde stvarno nemam nameru o tome da mislim,pored ovoliko lupetanja i laganja pravopis je baš presudan.

bez dileme

pre 2 godine

Vozim jugića, '86 godište. Ne mogu se rastanem, pouzdan, zariba ponekad, ali šova gde želiš!
(Ivan, 20. april 2021 03:44)

Naravno, svaki yugo ili kec može da se vozi po 35 godina. Drugim rečima, nije ništa bolja jedna Toyota ili bilo koji drugi Japanac koga vlasnik sa ove tabele drži po 15 godina.
(logično, 20. april 2021 10:00)

Kakav crni japanski kvalitet pored stojadina i juga.
Duže oni izdrže od Hajlendera i sličnih olupina i skalamerija.

Guliver

pre 2 godine

@Ivan ZG:

Vas komentar je baziran na mnogo predrasuda. Prosecan amerikanac ne prelazi ni blizu toliku godisnju kilometrazu.

Mali japanski automobili su uglavnom sekundarna porodicna vozila i koriste se za uglavnom u lokaly za voznje to posla i nazad, skola, itd. Shopping mozda, zavisi od navika vlasnika.

Vecina americkih full size SUVs and pickups prelaze ogromne kilometraze.

sad sam u ceha

pre 2 godine

@Ivan ZG
Mislim da nikad nisi bio u Americi, pa zato postujes onakav tekst.

Prica o evropskim automobilima koje jedva dodju do 300000km isto ne stoji. Renault Megan 1.6l 2008 sam prodao prijatelju sa 293000km u odlicnom stanju, sada je na 400000km i vrlo je zadovoljan. Nikakvih velikih problema sa autom nisam imao i nikad me nije ostavio na putu.

Mislim da vozis skuter.

logično

pre 2 godine

Vozim jugića, '86 godište. Ne mogu se rastanem, pouzdan, zariba ponekad, ali šova gde želiš!
(Ivan, 20. april 2021 03:44)

Naravno, svaki yugo ili kec može da se vozi po 35 godina. Drugim rečima, nije ništa bolja jedna Toyota ili bilo koji drugi Japanac koga vlasnik sa ove tabele drži po 15 godina.

redmi

pre 2 godine

@gagi4

Ako nije tajna,koje vozilo čekaš?I ja planiram neku kupovinu novog auta u bliskoj budućnosti pa mi je svaki savet dobrodošao..

Igor

pre 2 godine

@(dubrovnik, 18. april 2021 19:34)

Prius je popularan za taxi samo zbog niske cene predjenog kilometra. Navedi mi neki drugi auto gde sa 450din mozes da predjes 100km u gradu.

mikin

pre 2 godine

@Igor ...Prius je popularan za taxi samo zbog niske cene predjenog kilometra. Navedi mi neki drugi auto gde sa 450din mozes da predjes 100km u gradu.

Da prelazi tih 100km i za duplo manje, badava ako ne valja!

Kaiser Roger

pre 3 godine

A Ja bi da pitam ove kako se voze nemacki automobili a kako japanski.Pa japanac recimo nema premijum klasu da se ravna sa nemcima.Drugo gde ste videli da neko vozo normalno BMW ili Audi, ili Mercedes, a mnogo znaci kako se auto vozi.Japanski automobili su neki prosek i oni su time postigli dosta.Njihova auto nisu dobra ali imaju neke pogodnosti, malo trose, prave ih tako da ne mozes da brljavis kao sa nemackim i to je to.To su prosta kola i zato dugo traju.Nemci prave skupa auta i ko ima za njih da plati taj moze i da ih menja na recimo 5 godine.Nemci su odavno shvatili da nemaju potrebe da prave dugotrajna auto jer ce biti pred bankrotom kao Mercedes 90-tih koji je bio najpriblizniji Velerovoj krivi po kvalitetu.

koronarius

pre 3 godine

Ma ne, najduze voze “pouzdane” nemacke kante. Kupi ga crnja iz geta kad proda koje kilo belog da se folira ili impotentni advokat/plasticni hirurg da leci komplekse. Normalan svet vozi Japance ili Forda

Mirko

pre 3 godine

@(frilenseri da plate porez, 18. april 2021 18:50)
Nemacka auta kupuje onaj ko uziva u voznji i voli da mu je auto atraktivan. Iz mog iskustva japance vole ljudi kojima je samo bitno da se sto manje druze sa majstorom a enterijer i eksterijer im je skroz nebitan. Pa ko sta voli nek izvoli.

Miroslav

pre 3 godine

To be tačan redosled vozila koja su kvalitetna I najmanje se kvare, zato ih vlasnici I drze!.
(Laki, 18. april 2021 21:26)
Pazi druze, ovo oslikava stanje u Srbiji, nema se para i ljudi kupuju auto da ih sluzi 10+ godina. U normalnim zemljama to nije tako, onaj kupi nov auto vozi ga do isteka garancije ili koju godinu duze i prodaje. On nema nikakvih troskova oko tog auta.Meni licno je cilj da brze menjam auta, najduze sam vozio Ford Focus-5god i zesce sam se smorio. Meni je najveci ugodjaj da na 3god promenim auto, ne mora biti nov i ne mora biti skup ali kada zamenim auto osecam se kao malo dete.Cim me prodje taj uzitak prodajem, tako da meni to odusevljavanje Tojotom nista ne znaci, bolje cu voziti meni na oko lep auto koji se lepo vozi nego da se zarobim Tojotom 10 godina.

frilenseri da plate porez

pre 3 godine

logicno, pa niko zivi ne kupuje nemacke automobile nego ih lizinguju i menjaju na svake 2 godine...audi a7 nov preko 100k a za godinu i po vredi oko 50ak hiljada...svako ko je kupio nov nemacki premijum auto se pokajao kad je video first owner depretiation value loss

Dragan

pre 2 godine

Alfa Romeo 156, 2.0 TS. Nikad bolji auto sa boljim atmo benzincem nisam imao za manje para. Takvi motori se vise ne prave. Sve sredjeno, izgled, udobnost, metak. Obozavam je i uvek se okrecem da je vidim kad parkiram. Zabole me za Nemce TDI i Azijante gde nemam mesta da sednem ko covek.

ciga

pre 3 godine

@Nata
Nedaj bože da jeste, ali kod nas buranija jako voli da uzdiže Amerikance jer nevole Evropsku realnost. Ona je 360 stepeni drugačija od američke.

Boris

pre 3 godine

Ovo za Toyotu verujem, jer sam video. Moj drug je prošle godine prodao Corollu iz 1988.god. Bila je baš dobra, ali ne vredi, više ne može da se registruje.
Da mogu, sad bih kupio neki RAV4, i vozio ga s apetitom. Nažalost, nemam toliko para. Mogu eventualno da je iznajmim po potrebi kod neke od rent a car agencija kao što je menadžer, da s uživanjem odem na neko putovanje.
Ali to bih baš voleo da vozim.

Vlad

pre 3 godine

Zasto toliko ogorcenja prema Nemackim kolima? Da li ste ih sve probali? Moja S klasa ima cetvrt veka i draga mi je kao prvoga dana iako sam presao 110K kilometara.

Matori Kesa

pre 3 godine

Davne 1991g. rodio se moj slatki, mali lepotan - Golf 2 1.8 GTI - Danas mogu da kazem da je odrastao u lepo vaspitanog , vrednog i postenog clana drustva ! 29. 05 ove godine puni 30 g. Sve vas pozivam na Slavlje !

sad je lako biti pametan

pre 3 godine

kapa dole za Toyotu, koja je najprodavaniji auto u sveru, ali u Albaniji svi voze Mercedesa. Prema tome Mercedes je Auto br.1);

ciga

pre 2 godine

@Pravi stari Čačanin
Kažem šta ja hoću,a hteo sam 360 to sam i napisao. Ovde stvarno nemam nameru o tome da mislim,pored ovoliko lupetanja i laganja pravopis je baš presudan.

Draškov pešadinac

pre 3 godine

Ovo su podaci za američko tržište tako da možete da pričate šta god hoćete! I meni srce zaigra kad u retrovizoru vidim Alfu. Još uvek patim za jednom Fulvijom koju moj tata Ipak nije kupio. Ali vozim već treću hondu i mislim kako da kupim sledeću. Zašto, pa zato što je pouzdana, samo redovno održavanje i teraj. Imam 2.4 l motor i 6-stepeni manuelni menjač, nikakve turbo drangulije i gluposti kao VW 1.8 ili sad 1.4. Ne sviđa mi se što je Honda počela da gura 1.5 l sa turbom i to nikako neću uzimati.
Elem, dizajn i to kako ko voli. Ja sam uspeo da naletom na auto koji mi se sviđao i taj sam i uzeo. Da imam para za bacanje, tačno znam da bih bar 5-6 automobila. Jedan stari Taunus, jedna stara Alfa, eventualno neki stari BMW... I svakako jedno 2-3 japanca. Neki mini van, jedna Takoma of 3 litra i možda Honda ili sad ove novije male hedzbek korole. E pošto ne možemo da živimo u svetu snova, kompromis se pravi svakog dana. Moj auto je meni zadovoljstvo, ali nije mi zamena ni za šta drugo.

gagi4

pre 2 godine

Prostom racunicom dolazimo do zakljucka da imas 93-96 godina (ukoliko si dozvolu dobio sa 18) - svaka cast carino, samo nastavi da menjas...
(Milos, 19. april 2021 16:33)

Ne, Milose, nemam 96, vec 49, a imao sam 26 automobila do sada, ako nisam neki zaboravio. Ono sto si prevideo u svom mozganju je, da sam neke imao i po 2 meseca, cesto sam imao 2 auta, kao i sada, a najduze sam vozio jednu E klasu, skoro 4 godine! Dakle, nisam svaki vozio 3 godine, samo sam rekao da mi se smuci svaki auto nakon tog vremena, a menjam ih mnogo cesce! Taksista sam po zanimanju, predjem godisnje oko 50 hiljada km, mozda je to razlog sto se brzo zasitim! Trenutno cekam isporuku novog vozila, za koje se nadam da cu ga voziti barem 6-7 godina, ako se dobro pokaze!

ekip

pre 3 godine

Vozio sam i posedovao nekoliko automobila, a upoznao mnogo vlasnika i njihovih vozila. I tek kada sam kupio Toyotu Prius video sam koliko su Japanci i posebno Toyotaši opravdano na ceni.

Danilo

pre 2 godine

Toyotu drže zato što ne mogu da je prodaju. Ja sam moju davao u bescenje i na kraju je poklonio. Smeće.
(grubijan, 19. april 2021 15:43)

Tvoja ocigledno da jeste bila smece. Ali to je do tebe ;) Toyota je broj 1. Svuda i u svemu. Sem po Balkanu gde dziberski mentalitet preferira VW i sl.

Ђенерал

pre 3 godine

A Ja bi da pitam ove kako se voze nemacki automobili a kako japanski.Pa japanac recimo nema premijum klasu da se ravna sa nemcima.
Kaiser Roger, 18. april 2021 21:03)

Лексус, Акура, Инфинити су премијум јапанци. Да ли их неко воли или не то је ствар укуса.

dubrovnik

pre 3 godine

Japanci kad su počeli proizvodnju automobila kvalitetom i ponudom su uništili američku i englesku industriju. prijatelj mi vozi Priusa na taxiju, uzeo ga sa 180tkm i sad ima 330 i ništa osim redovnog servisa. u svakom velikom gradu je Prius jedan od najpopularnijih modela za taxiranje.

gagi4

pre 2 godine

Ma moze da bude najbolji, najlepsi, najudobniji, najbrzi, mene nako 3 godine voznje, krenu da hvataju neki pundravci, moram da ga menjam pa makar crko! Tako i radim, i dosad sam promenio negde oko 25, 26 vozila, raznih proizvodjaca! Nema sta nisam imao, i Japance, i Nemce, i Francuze, Italijane, svasta, i mogu da kazem da svaki moze da bude i dobar i los, nema pravila! Najlepse sam se navozao sa jednom Ficom (Zastava 750), ali, mozda ima veze sto sam tada imao dvadeset i kusur godina, ko zna!

Milan

pre 2 godine

@Tex
Gorivo košta, kad kod dizela dodaš gas ne dešava se skok potrošne kao kod benzinca. Kod turbobenzinca sam imao osećaj da čujem kako "srče" iz rezervoara a često mi se palila rezerva jer nisam navikao na 11l/100km. Sa dizelom vozim ko mećava kroz Austriju i Mađarsku a potrošnja 6l/100 km

popp

pre 2 godine

Passat B5 '98 drugi vlasnik, ispratio Santa Fe' 07 nov, Punto '11 nov, Yugo, koji je sluzio kao tovarno magare' 06 nov. Bilo je tu jos svasta nesto uzimano u kompenzacijama, vozeno mesec dva do prodaje. Ovu drtinu nemam srca da prodam. Sluzi skoro kao prvog dana. Vreme mu je za zamenu al malo koce finansije a i ne znam sta bih sledece uzeo a da me sluzi priblizno dobro kao B5, i da, nije dizel, vrovali ili ne.

urke

pre 2 godine

Corsa D 1.4 kod mene 5 godina, Astra G 1.7dti kod mene 15 godina, kupljena stara 2 god...prezadovoljan kako me sluze.
Samo Opel u srednjoj klasi..

Toni

pre 3 godine

(Mirko, 18. april 2021 21:22)

Baš tako, ubo si poentu. Golf, pasat, korsa, mercedes A... Sve puca od atrakcije. Ovo ne bih vozio da mi džabe daju.

neko

pre 2 godine

punto 98 godiste u nasem vlasnistvu 17 godina. 350 hiljada presao, nista posebno odrzavan. u njega se ulozi godisnje 2 hiljade dinara. kupio bi ponovo istog novog da postoji

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Kapa dole za "Toyotu"!
Pomalo bode oči nedostatak lokalnih proizvoda . Mada sam siguran da će "prekobarski janičari" imati protiv argumente i na to. Već vredno gugluju alibije za "GM,Ford,Krajsler...". Da im čovek zabrani "Gugl" ostali bi nemi.
Meni je izbor i logičan.Zašto bi neko prodavao auto ako poput Džefa Bezosa za svoju "Hondu" kaže:"Pa ima sve što autu i vozaču treba".
Dijametralno suprotno je posedovanje lokalnih poluproizvoda sa kamionskim motorima.To nema sve što čoveku treba,a i brzo dosadi.
Naravno, lista bi se i te kako razlikovala da je anketa rađena u Evropi. Bilo bi tu nekih lokalnih heroja i onih drugih,ali bi bilo vrlo interesantno za videti.
P.S. Prilično sam siguran da u Nemačkoj već imaju takvu nacionalnu statistiku.
Možda bi mogli da je iskopate ?

alonso

pre 2 godine

@Vlad
Većina nije probala ni Japance, ali im je jača mržnja prema Nemcima koje dobar deo želi ali nema para za njih. Pritom ne mislim na izvikani Golf 2.

aca

pre 2 godine

svasta sam vozio sa svojih 40+ god i ono sto bih sad uzimao kao prosecni gradjanin Srbije je: da sam u gradu i da imam 90% gradske voznje i da hocu auto koji je dobar i ne preskup za odrzavanje iskljucivo fiat npr grande punto, bravo ili lanču ypsilon a ako imam porodicu lanča muzu. Ima tu i jako dobrih francuskih vozila pezo 308,208,207, citr c3, c4 ali su ipak mozda malo skuplja za odrzavanje, VW nikako jer se najvise krade. Da zivim van velikog grada samo VW i to neki pasat, ili Citroen C5,(mogu i u karavan varijanti, nisam tolika snobina da mislim da je to seljacki) svi oni koji ne zive u Bg ili NS, Nišu znaju koja je muka naci dobrog majstora za kola koja nisu iz VW grupacije ili makar nekog Evropskog proizvodjaca. Vozio sam davno korolu '01god. i to je auto koji nije ostavio nikakav utisak na mene. Spolja se cini da unutra ima mesta ali kad se udje totalno razocarenje, mislim da je stojadin bolji i komforniji iznutra. Pre tri god. sam jedno kratko vreme vozio sivika i odlican je to auto samo sto je poprilicno zedan 1.8b i poprilicno je skup za odrzavanje. Da sam u Americi verovatno bih vozio tojotu ili hondu ali posto zivim u Srbiji iskljucivo Evropska vozila. Drugar vozi mazdu 5 i pronaci dobrog majstora i delove za njega u Bg je nemoguca misija. Jedino gde bih uvek pre birao Japanska vozilo bi bila SUV vozila(naravno da imam toliko love) ipak imaju mnoooogo mnoooogo duzu tradiciju u odnosu na bilo koji Evropski nasminkani SUV. Nikada ne bih dao 5+ hiljada e za jarisa starog 12,13god. po meni ubedljivo najprecenjeniji polovni auto koji postoji.

Omega

pre 3 godine

Ma daj bre , ko na šta naleti a i zavisi ko kako vozi ! Nije sve ni do auta .
Kroz život sam video Tojota , bmw-a , audia - koje debili unište i za nepune 2 godine a nagledao sam se i varburga ,lada i dajana koje su po 30 godina a menjano samo ulje ,gume i sijalice i izgledaju bolje nego da su izašli iz prodavnice.

sve je to isto

pre 3 godine

MAda to uopšte nisam tako planirao (ni o tome uopšte godinama razmišljao), JSAETA01V00128890 sam držao preko decenije. Zašto sam ga toliko držao - pojma nemam. Da je bio vrhunac kvaliteta, pouzdanosti i inženjeringa - nije. Pa sam pauzirao od Azije i držao se Evrope jednu i po deceniju. I bio prezadovoljan. Jer ni oni nisu pravili probleme. Sadašnjeg Azijata sam kupio sa planom da držim 10-15 godina. Videćemo. Prva godina mu brzo prodje. A kao ni ranija vozila (raznih brendova), ni ovo nije savršeno. Ali, nisam ni ja. A i meni vreme leti još brže. Možda posle kupim i Dačiju. Da je držim do preseljenja na onaj svet ... A od kapele do grobnog mesta bih voleo da me prevezu u škodi Praktik ...

Miki

pre 3 godine

Mercedes a180 benzin 2013g, prvi sam vlasnik, 413.000km presao sve kod mene
Naravno po dobrim putevima i uz 95% stranog goriva, inace da nije tako verujem da bi se raskantao skroz.
Za sad posteno sluzi, naravno bilo je kvarova ali ne nekih skupih i nikada me nije izdao.
Vozicu ga dok me ne izda prvi put, odnosno kad me ostavi na putu tad ide pravac na oglas!

Zer01

pre 3 godine

Vozim Mazdu3 druge generacije (2010) i odlicno me sluzi, mogao bih sad sa njom do Nemacke ako treba. Udobna, sportska pomalo, enterijer pristojan, nista specijalno ali nije nimalo ruzan, komande logicne, lepa analogna intrument tabla, lepa spolja, nista ne skripi, ne krcka. Ne menjam dok se ne raspadne nacisto. Cak sam ulozio par hiljada da se dotegne pred ovaj novi tehnicki, uzeli nov DPF posto je stari poceo da odlazi, odradili mali i veliki servis za svaki slucaj. Da mi se ne svidja nikada ne bih ulozio tolike pare u ovako mator auto ali je bio malo ispred svog vremena i sa par aftermarket nadogradnji moze da parira masi novijih vozila po opremi i funkcionalnosti.

Musi, musi

pre 3 godine

Vozim HODNU Accord 2.4 executive vec 14 godina i ne pomisljam da ga zamenim
drugim automobilom. A pre toga sam takodjer vozio HONDU Accord vise od 5 godina.

F31

pre 3 godine

Ако се аутомобил посматра искључиво као обично превозно средство (тако би вероватно и требало), онда "јапанци" имају смисла. Робусни, издржљиви, поуздани, неки од њих и забавни. Све остале карактеристике на страни су "нејапанаца". Тако да су сви "у праву". И љубитељи и "нељубитељи". И добро је што је тако..

Miki

pre 3 godine

Mnogi se hvataju za sto skuplje automobile samo zbog statusa. A ti isti se vrlo brzo pretvaraju u krseve, jer zbog skupog odrzavanja, ne voze na redovne servise...

sergio

pre 2 godine

@alfonso
Ne lupetaj gluposti. Ova anketa je radjena u USA gdje Njemacka auta ne mogu primirisati Japanskim. Njemackih auta nema puno u USA, jedino oko oko vecih gradova kao NYC gdje ima puno euro trash-a kao ti, pa se pale na Njemacka auta dok se ne nauce pameti.

Daytona 500

pre 2 godine

Dragi komentatori,

Od kada su vozila od oko 50ak hiljada dolara vozila za sirotinju? Znači li to da onaj koji vozi Tundru, Tacomu, Highlander (sve vozila sa spiska) je sirotinja? Ili da li je onaj koji vozi ekvivalentni A6 ili E klasu "gospodin"?
Prema vašoj logici, najbogatiji su Albanci i Srbi, "Nemaca" na sve strane.

@Kaiser Roger
Pored toga što ne volite Novaka, iz nekog razloga ne volite ni Japance. Vi izgleda delite ljude na Germane i ne Germane.

Tex

pre 2 godine

Voze ih zato sto su to "vencanice" i ne mogu da ih prodaju godinama.
(roki, 19. april 2021 18:47)

Zašto komentarišeš tržište o kojem ne znaš ništa, osim ako troluješ?
Ovde u USA su Toyote ubedljivi br.1 pa Honde, a posle njih američki truckovi kao treća opcija.
Evropskih vozila skoro i da nema osim nekih vrlo luksuznih po većim gradovima.
Vagen je ovde na primer predmet podsmeha zbog nekvaliteta, kao npr. nekada Alfa u Evropi. Do duše i nije potpuno neopravdano pošto je ona njihova fabrika u Tenesiju imala goru kontolu kvaliteta nego Zastava '90-ih i to bez preterivanja. Prosto neverovatno da je Vagen to dozvolio.
Svako tržište ima svoje preferencije u ukusu, različite potrebe i glupe predrasude.
Jedino što iskreno (otišao sam preko bare pre 20 godina i dolazim samo na odmore) ne mogu da shvatim, negde od oko 2000-te, je evropska opsesija dizelima. Razumem da je jeftinije, ali bre ljudi odvratno je i za vožnju i za okolinu i zdravlje.

Ivan ZG

pre 2 godine

Vrlo je lagano zaključiti zašto su ovi auti najdulje u vlasništvo prvog kupca.
Kao prvo moraju biti kvalitetni. Prosječan amerikanac prelazi po 30-40.000 km godišnje. Da bi auto zadržao, on mora bez većih kvarova i skupog održavanja preći 300 - 500.000 km. To za početak niti jedan europski auto, a niti američki ne može. Ostali su japanci i koreanci.
Najmanje kvarljiv auto od SVIH koji se danas nalaze na cesti je - Prius.
Vozi preko 500.000 km bez ikakvog zahvata na motoru, a mnogi su odvezli i 1.000.000 km! Prednje disk pločice se mijenjaju na 100.000 km prvi puta, a zadnje kočione obloge na 250.000 km! Zato taj auto ima najjeftinije održavanje na svijetu. Samo vozi i vozi tako da ne čudi da je prvi na listi.
Vlasnici Priusa često manje voze od prosjeka tako da za 13 godina prvi vlasnik ima cca. 300 - 400.000 km.
Vozači Camrya su oni koji trebaju udoban veliki auto jer voze puno kilometara. Nije rijetkost da takvi auti prelaze po 100-150.000 km godišnje i prodaju se nakon 3-4 godine sa cca. 500.000 km. Zato ih i nema puno koji su 10 godina u vlasništvu prvog kupca.
Europski i američki auti imaju skupo održavanje jer su skupi dijelovi (europski) i često se mijenjaju pa ih se ljudi rješavaju bez obzira koliko su na njima izgubili. Turbo benzinci 2.0 u Tiguanu i Audiju u USA imaju status smeća jer su mnogi zaribali na 120-150.000 km. Počnu iznenada trošiti preko 2 litre na 1.000 km i na autocesti se upali lampica ulja i tu je kraj.

Igor

pre 2 godine

@(Mirko, 18. april 2021 21:22)

Auuu burazeru, koliko ti nisi u pravu. Mazda 6 je recimo najlepsi auto u zadnjih 7-8 godina od kada se pojavila. Honda pravi izuzetno lepe i atraktivne automobile. S druge strane, Opel, VW, Audi, Ford, Skoda (znam da nije nemacki ali isto kao da jeste) cela ta nemacka grupacija, svi automobili lice jedni na druge. Nema tu niceg posebnog i jedinstvenog u njima, stapaju se.

Tex

pre 2 godine

@Milan
Ma nismo se razumeli.
Shvatam ja i Srbe i Bugare i Hrvate itd. Nema se pa svaki dolar znaci.
Ali ne razumem Nemce, Francuze, Britance itd. Sve te zemlje sa OK zivotnim standardom, zasto bi vozili dizel da ustede 1500 evra godisnje na gorivu i da se svi voze kao u traktoru i truju. Ne uvidjam smisao toga. Takodje odrzavanje dizela je skuplje koliko citam pa se i ta razlika bar delom potire.

eh

pre 2 godine

I u Evropi se voze sve starija vozila. Prosek starosti vozila za Nemacku je skoro 10 godina. Ljudi danas nisu toliko zagrejani za vozila (uglavnom). Sve vise se npr. voze bicikla i tu npr. elektro-bicikla imaju ogromnu prodaju. Ljudi su shvatili da voziti auto u krugu 10km od kuce da bi se islo na posao ili u nabavku je cesto besmisleno. Na posao dosta ljudi ide biciklom (tusevi uglavnom postoje u firmama ko zeli) ili gradskim prevozom (zbog guzvi). Kada se ide na odmor uglavnom se putuje dalje, pa svakako autom nema smisla. Uglavnom avionom pa renta-car na destinaciji.

Pravi stari Čačanin

pre 2 godine

Nedaj bože da jeste, ali kod nas buranija jako voli da uzdiže Amerikance jer nevole Evropsku realnost. Ona je 360 stepeni drugačija od američke.
(ciga, 19. april 2021 09:51)

Cigo, a da ti malo poradiš na pravopisu. P. S. Kaže se 180 stepeni, a ne 360.

srbija do osake

pre 3 godine

priusi po aziji koji su na taksiju predju bez problema po milion kilometara uz redovno odrzavanje a bio sam u prilici da vozim svaku generaciju do sada i napisacu da he ovaj poslednji sto se tice upravljanja, lezanja na putu i udobnosti referentan automobil

realno

pre 2 godine

Toyota, Mazda, Nissan, Suzuki, Honda, sta god da uzmete necete se pokajati. Jos nisam cuo da je neko kupio nesto od ovih automobila i da je rekao 'jao kakav krs, stalno sam kod majstora'. 'japanci' rules the world.

Milos

pre 2 godine

Ma moze da bude najbolji, najlepsi, najudobniji, najbrzi, mene nako 3 godine voznje, krenu da hvataju neki pundravci, moram da ga menjam pa makar crko! Tako i radim, i dosad sam promenio negde oko 25, 26 vozila, raznih proizvodjaca! Nema sta nisam imao, i Japance, i Nemce, i Francuze, Italijane, svasta, i mogu da kazem da svaki moze da bude i dobar i los, nema pravila! Najlepse sam se navozao sa jednom Ficom (Zastava 750), ali, mozda ima veze sto sam tada imao dvadeset i kusur godina, ko zna!
************************************************************
Prostom racunicom dolazimo do zakljucka da imas 93-96 godina (ukoliko si dozvolu dobio sa 18) - svaka cast carino, samo nastavi da menjas...

rale

pre 2 godine

Namenjah se automobila,Lada,128,101,Golf 1,Jeta2,Florida,Fiat stilo 1,6,Reno Senik,Reno
Megan,Opel Astra 2.0 i jos po neki, na mesec,dva.U zadnjih 5 godina Fiat Stilo 1,9 JTD,karavan,2004 godiste.Sluzi odlicno,nikad ostavio.Odvezao Grcku,Hrvatsku, Srbiju, lokal svaki dan. Pristojno odrzavan,vrati ulozeno,jer ga koristim i za posao.Ima mana kao i svaki, ipak zanemarljivo na ukupnu cenu odrzavanja i eksploatacije.Koliko pruzis autu,toliko ce da ti i vrati. Bice minusa,nemarim.:)

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@sve je to isto.
Sinko, tvoja želja da te "Škoda praktik" odveze do kapele je pomalo morbidna. Ali je i vrlo verovatna . Biće to "Škoda " ,ali verovatno "Superb" karavan sa nadogradnjom. Crna boja se podrazumeva.
Bravo za post.

sve je to isto

pre 3 godine

Mogu da dodam i to da je moj tast vozio keca preko tri decenije kao prvi vlasnik. Moj otac je držao volvo 14 godina. Da li to znači da je zastava 101 bila pouzdanija dva puta?
Ja sam držao dva vozila, svako preko decenije, a planiram to isto sa još dva.
Period prvog držanja vozila više govori o tipu čoveka (njegovom načelnom odnosu ka vozilima, ma kog brenda), nego o samom vozilu ili brendu ili pouzdanosti.

Djordje NS

pre 2 godine

Vozim HODNU Accord 2.4 executive vec 14 godina i ne pomisljam da ga zamenim
drugim automobilom. A pre toga sam takodjer vozio HONDU Accord vise od 5 godina.
(Musi, musi, 18. april 2021 23:00)

Bravo kolega... Samo HONDA Accord već 10 godina i ni da štucne. Redovan servis i to je to od druženja sa majstorom.

Bojan

pre 2 godine

Naši ljudi se previše vezuju za stvari, generalno. Za automobile, kuću/stan u kome žive i sl. Ja volim automobile, čitam, proučavam, vozim, menjam... ali se ne vezujem za marke. Kupiću onaj auto koji mi najviše odgovara i kod koga dobijam najviše za svoje pare, naravno vodeći računa i o tome da je auto velika investicija, tj. da mora biti neki koji sutra mogu i da prodam.
Kod novih ili novijih automobila, nema mnogo nauke. Svaka iole pristojna marka će odlično služiti prvih 8-9 godina ili 150-180 hiljada km. Tu se kupuje šta najviše odgovara trenutnim potrebama.
Kod starijih je potrebno ozbiljno istraživanje - statistika kvarova (naročito glupih, koji mogu da zamore vlasnika), slabe tačke, iskustva korisnika.
Postoji još jedna stvar, a to su očekivanja okoline. Prošli auto sam promenio pre vremena, samo iz poslovnih razloga, jer se od nekoga na mojoj poziciji očekuje da ima noviji i veći auto, a suprotno počinje da utiče na posao. Glupo, ali tako je. Ja ne cenim druge po autu ili odeći, ali sam svestan da nisu svi takvi.

Mikii

pre 2 godine

Sanjam dan kad cu u komentarima procitati: "Vozim Fiat Stilo...". Izgleda da takvi u Srbiji ne postoje, svi voze neke Audije, Mercedese, "Bembare", Leksuse, naidje i poneki Porše... Neverovatno koliko smo iskompleksiran narod.

surovo realan

pre 2 godine

Jeste li mozda pomisli da vecina vlasnika ovih modela na automobil gleda kao na prevozno sredstvo od tacke A do tacke B i u principu ne pati za automobilima na njih gleda kao ja npr na ves masinu dok radi radi kad ne radi bacim i kupim novu kvalitetnu npr jednom u 14 godina...

Brada

pre 2 godine

Ako se napravi statistika za Evropu, vrv da Toyota nece ni biti na listi, ili iako bude, bice u drugom delu. U Aziji se npr vozi iskljucivo Toyota i ostali Japanci, a svi znamo koliko je je Azija mnogoljudnija od Evrope, samo jedna Azijska zemlja ima vise stanovnika nego cela Evropa, a da ne pricamo koj je to broj kad se sve spoje...

Splavar

pre 2 godine

E sad ovako. SAD je jedinstveno trziste u smislu da su podjednako dostupni automobili svih svetskih proizvodjaca, sa izuzetkom francuza i rusa, kineze za sada ne bih ni uzimao u obzir. Na tom trzistu dominiraju japanci u klasi putnickih automobila. Ljudi koji su imali prilike da voze skoro sve, izabrali su japance. E sad, nemojte one tipicne odgovere u smislu ameri su glupi, jer je to diskutabilno. Pola njih sami odrzavaju sopstvena vozila, mozda ne razlikuju evropske drzave, ali mehanicki su izuzetno pismeni

meda

pre 2 godine

Toyota Corolla i Camry - nema ih na listi samo zato što im je vrednost dobra kad su stari, pa se isplati da ih prodaš. Inače su ko bubašvabe, šta god da im radiš kotrljaju se. Ako čekaš da crknu da ih zameniš, možeš da ne dočekaš, nego oni tebe da dočekaju da pandrkneš.

A današnji automobili su daleko lošiji nego oni od pre 20 godina, jeste da manje troše ali su pola od plastike. Imao sam nekog Camry-ja XLA 1999. godište, to je bio bolji auto od većine ovih Lexusa danas. Samo ugradiš navigaciju, muziku, zadnju kameru, telefon podršku (to sve zajedno nije skupo) i super. Ovi današnji automobili nemaju ni mesta dovoljno unutra za visoke ljude, onu glupost od pokretnog krova ugrađuju pa ti to ukrade 5-6 cm, taman dovoljno.

Daytona 500

pre 2 godine

@Deytona 500
Ne vidim da kritikuješ ove što pljuju Nemce, ili je to ok po tebi?
(kimi R, 20. april 2021 10:26)

Naravno da nije OK. Izričito sam protiv bilo kakve diskriminacije, ksenofobije i šovinizma. Kritikujem one koji su glasniji. U ovom slučaju, većina ljubitelja Nemaca je jednoglasna u stavu da su Japanski modeli "vozila za sirotinju" - iako su modeli iz teksta cenovno u rangu Nemačkih premium proizvođača iz više srednje klase.

Ja sam samo pitao koja je razlika ako neko odluči da potroši $50,000 na Tundru ili A6/E Class. Zašto je onaj prvi sirotinja a drugi gospodin, kada im je lizing rata ista?
Tu priču često forsiraju ljudi koji tek emigriraju u USA, i čim postanu kreditno sposobni odmah daju dobar deo plate na nemački auto, pritom glumeći neku elitu - dok njihov nadređeni sa duplo većim primanjima najčešće vozi Toyotu, Chevrolet ili Ford.

insane

pre 2 godine

Uzeo prije mjesec dana Toyotu Verso. Prezadovoljan komforom i ponašanjem u vožnji. Prije toga vozio Scenic kojim sam takođe bio jako zadovoljan. Ne razumijem se previše u automobile, cijenim udobnost i sigurnost. Nadam se da nisam pogriješio. Vidjet ćemo..

non nobis solum

pre 2 godine

Corolla '98. Koliko je to?23 godine,vožen svaki dan. Održavanje uobičajeno. Da me jedan stručnjak nije udario,pa je na popravci nekoliko dana,nastavila bi da ide i dalje.A nastaviće.

batica

pre 2 godine

Ah statistika!Baš je lepo i poučno videti statističke podatke za modele koje možemo videti na televiziji i na snimcima rodbine iz daleke zemlje.Ono što je zanimljivo je da među ovim modelima uopšte nema najprodavanijih modela Toyote u USA (RAV4,Camry) i što skoro niko od komentatora ne zna da se određeni modeli iz ove liste u stvari prave u Americi pa su faktički domaći automobili.Niko ne spori da su Toyote uglavnom izdržljivi automobili ako se održavaju kako treba.Tu je i problem u stvari, ne postoji izdržljiv automobil ako mu menjaš ulje na 4 godine i stavljaš filter napravljen u Mozambiku (izvinjavam se stanovnicima Mozambika unapred) i zato se zapitajte kako održavate automobil i da li ste sami krivi što nešto ne radi kako treba.

Nastas

pre 2 godine

Ne razumem zasto se propagira misljenje da vlasnici duze drze postojeci auto u svojini samo zato sto nemaju para da kupe drugi noviji !?! Pa zar neko ne moze da drzi duze jedan auto zato sto mu se svidja i odgovara mu ili ga automobilizam bas i ne zanima ? U sirotinjskim drustvima gde je auto osnovni statusni simbol, mora stalno da se menja auto na novi da bi se drugima pokazalo nesto. A da li je svima bas bitno sta drugi misle i da li ti drugi zaista bas razmisljaju o tome kada ko menja auto?

Igor

pre 2 godine

@(dubrovnik, 18. april 2021 19:34)

Prius je popularan za taxi samo zbog niske cene predjenog kilometra. Navedi mi neki drugi auto gde sa 450din mozes da predjes 100km u gradu.

Srbija 17,3

pre 2 godine

Pazi druze, ovo oslikava stanje u Srbiji, nema se para i ljudi kupuju auto da ih sluzi 10+ godina. U normalnim zemljama to nije tako, onaj kupi nov auto vozi ga do isteka garancije ili koju godinu duze i prodaje.
(Miroslav, 19. april 2021 00:00)

Prosečna starost automobila u EU:
Austrija 8,2
Danska 8,8
Francuska 9
Belgija 9
Nemačka 9,5
Švedska 9,9
Slovenija 10,1
Italija 11,3
Španija 12,9

Voleo bih da navedeš normalne zemlje pošto su ovo po tvome nenormalne.

id

pre 2 godine

Лексус, Акура, Инфинити су премијум јапанци. Да ли их неко воли или не то је ствар укуса.(Ђенерал, 19. april 2021 01:05)
@
To su zapravo tojota, honda i nisan zato ih vecina ne identifikuje sa premijumom. Licno ih volim.

onsola

pre 2 godine

Većina nije probala ni Japance, ali im je jača mržnja prema Nemcima koje dobar deo želi ali nema para za njih. Pritom ne mislim na izvikani Golf 2.
(alonso, 19. april 2021 11:30)

Većina nije probala ni Japance, ali im je jača mržnja prema Japancima... pa onda prozivaju kako nemaju novca za Nemce, a 99% Nemaca u Srbiji su polovnjaci, a malo manje od toga pobeglo ispod prese na zapadu. Evo gledam na parkingu kdo sebe, A6 rekao bih oko 11godina star, starfire gume na njemu jer su to bogatasi, a starfire je vrhunski brend i kvalitet.

redmi

pre 2 godine

@gagi4

Ako nije tajna,koje vozilo čekaš?I ja planiram neku kupovinu novog auta u bliskoj budućnosti pa mi je svaki savet dobrodošao..

radnik na crno

pre 2 godine

vozio i posedovao sam dosta marki auta. izmedju ostalog i tojotu. Svaki auto me sluzio dobro jer sam ga dobro odzavao tako da ne mislim da je sad ta toyota nesto posebno. Imaju vrhunske benz motore i to je to . Mercedes ml mi je jedino bio katastofa . izgleda neka losa serija bila. Sa skodom sam bio prezadovoljan.

Mi smo nekad bili generacija

pre 2 godine

Zastava 101 januar 1982.do maja 2012.godine. italijanski motor, ionako je za 30 godina sve drugo promenjeno...

Milos

pre 2 godine

@Pravi stari Čačanin
Kažem šta ja hoću,a hteo sam 360 to sam i napisao. Ovde stvarno nemam nameru o tome da mislim,pored ovoliko lupetanja i laganja pravopis je baš presudan.
***********************************************************
Pa ako si zaista rekao sta si hteao, onda si izrekao oksimoron, jer 360 stepeni ne moze biti razliciito - to je zapravo isto :)

izhlapjeli starac

pre 2 godine

Automobili su danas dosta kvalitetniji nego nekada, krajem šezdesetih i sedamdesetih. Moj otac je 68-me kupio nov Daf55, nije ga imao ni 4-5 godina a podovi su bili truli, auto proizveden u Holandiji. Na 120 hiljada je došla generalna. Slično je bilo i kod ostalih.
Danas je potpuno druga priča. 10 godina u normalnoj eksploataciji nije puno za auto. Zašto bi se zbog potrošačkog mentaliteta bacali sasvim dobri automobili koji još dugo mogu dobro da služe? Koliko se CO2 potroši na proizvodnju jednog auta?

Ivan

pre 2 godine

Zastava 101 januar 1982.do maja 2012.godine. italijanski motor, ionako je za 30 godina sve drugo promenjeno...
(Mi smo nekad bili generacija, 19. april 2021 13:46)

Zastava 101 -1975 god do 2009!

Guliver

pre 2 godine

@Ivan ZG:

Vas komentar je baziran na mnogo predrasuda. Prosecan amerikanac ne prelazi ni blizu toliku godisnju kilometrazu.

Mali japanski automobili su uglavnom sekundarna porodicna vozila i koriste se za uglavnom u lokaly za voznje to posla i nazad, skola, itd. Shopping mozda, zavisi od navika vlasnika.

Vecina americkih full size SUVs and pickups prelaze ogromne kilometraze.

sad sam u ceha

pre 2 godine

@Ivan ZG
Mislim da nikad nisi bio u Americi, pa zato postujes onakav tekst.

Prica o evropskim automobilima koje jedva dodju do 300000km isto ne stoji. Renault Megan 1.6l 2008 sam prodao prijatelju sa 293000km u odlicnom stanju, sada je na 400000km i vrlo je zadovoljan. Nikakvih velikih problema sa autom nisam imao i nikad me nije ostavio na putu.

Mislim da vozis skuter.

logično

pre 2 godine

Vozim jugića, '86 godište. Ne mogu se rastanem, pouzdan, zariba ponekad, ali šova gde želiš!
(Ivan, 20. april 2021 03:44)

Naravno, svaki yugo ili kec može da se vozi po 35 godina. Drugim rečima, nije ništa bolja jedna Toyota ili bilo koji drugi Japanac koga vlasnik sa ove tabele drži po 15 godina.

bez dileme

pre 2 godine

Vozim jugića, '86 godište. Ne mogu se rastanem, pouzdan, zariba ponekad, ali šova gde želiš!
(Ivan, 20. april 2021 03:44)

Naravno, svaki yugo ili kec može da se vozi po 35 godina. Drugim rečima, nije ništa bolja jedna Toyota ili bilo koji drugi Japanac koga vlasnik sa ove tabele drži po 15 godina.
(logično, 20. april 2021 10:00)

Kakav crni japanski kvalitet pored stojadina i juga.
Duže oni izdrže od Hajlendera i sličnih olupina i skalamerija.

mikin

pre 2 godine

@Igor ...Prius je popularan za taxi samo zbog niske cene predjenog kilometra. Navedi mi neki drugi auto gde sa 450din mozes da predjes 100km u gradu.

Da prelazi tih 100km i za duplo manje, badava ako ne valja!