Sreda, 14.04.2021.

15:15

Prva fotografija nove Honde Civic

Izvor: B92

Prva fotografija nove Honde Civic IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@posmatrač. Sinko,hvala na tome što se bar delimično slažeš sa mojim postom.
Nije da mi treba neko da me brani od bezmozgovića ali je ipak lepo pročitati nešto što je napisano u interakciji sa moždanom korom.
Drago mi je da (i ti kao i ja) nisi partijski član i da si stvorio pristojnu egzistenciju u matici.Ja sa druge strane to nisam uspeo i kada sam sagledao situaciju na duži period odlučio sam da odem.U gradu iz koga sam me dosta ljudi zna i vodio sam život koji je bio daleko od očajnog.Bio je bogat svime sem novca.Zato sam morao kao i svi da
pravim neke izbore,kompromise,žrtve...Ja stojim iza mojih.
Ljude nikada nisam gledao sa visine.Nikad nisam tražio konflikt. Ali nisam ni bežao od istog.Reći ću ti i zašto:
U podsvesti mi stoji da za sve loše i glupo što nam se dešavalo u skorijoj istoriji su krivi oni pametni i dobri koji su se sklonili sa strane i pustili glupe i loše da vladaju.
Kakav god da sam ja, ne sklanjam se nikome. Posebno ne buzdovanima.
Iskreno,sve najbolje tebi i tvojima.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@novision.Sinko,dobro što si pomenuo "Mošusnog" I Bezosa. Upoznao sam neke stvarno bogate ljude I svima je modus operandi isti.
Da im kažeš da bacaš 10k eura rekli bi ti ovo:" Buzdovane,ne k.rči se !".I bili bi u pravu.
Valjda znaš razliku između 80% i SVI (tj.100%)? Dakle ostavi svoje tirade za druge. Što se tiče poreza koji navodno plaćaš i hvališ se time,a ne zovu te na poravnanje u P.U. znači da si u onom proseku od 500 eura/mesečno.Što me vraća na hipotetičko k.rčenje.Nisi ti video 10k eura uživo,a kamoli ih pošteno zaradio.
Za luzera .Imam za tebe citat De Nira iz "Angel hart-a":" Sinko,kada god pogledaš u ogledalo videćeš da te luzer gleda pravo u oči".
P.S.Nik ti nije podoban. Ono sa početka je jedan od mogućih nikova.

posmatrač

pre 3 godine

@Vision
Mada često nisam fan komentara koje ovde objavljuje Čeki iz Italije, pogotovo kada se u naše rasprave oko domaćih cena nekih polovnjaka ovde umeša sa nekim italijanskim cenama, ali ovoga puta se slažem sa njim.
Meni je ovde kod nas oduvek bila fascinantna (kod nekih) ta preterana opsednutost nekom budućom (za 5-7 godina) cenom polovnog automobila koji upravo kupuju nov. Isto tako, često se u startu opravdavaju više cene novih dizelaša u odnosu na benzince, nekom neverovatnom uštedom u vožnji (koje kod mene i nema toliko), kao i kasnijom cenom kao polovnjaka, a istovremeno se prećutkuju neke investicije koje očekuju te kasnije vlasnike, koji bi trebalo da budu toga svesni.
Pišem iz Srbije. Nisam otišao, pošto sam uspeo da obezbedim sasvim pristojan život (i to bez članstva niti u jednoj "biblioteci", i bez kačenja na državnu s*su), ali naravno da nisam srećan zbog ove naše tužne svakodnevnice. I mene nervira to, ponekad bahato ruganje nekih, koji su otišli (često i iz teškog očaja), a onda, kao sa neke visine (a više samo sa daljine) uz neku gorčinu umeju da se istresaju nad nama "jadnima" ovde, ali ovoga puta u "italijanskom" komentaru to nisam primetio, i čovek je samo izneo neku svoju računicu. Meni je na primer, pored neke generalne kalkulacije i pouzdanosti, bitan faktor pri kupovini uvek bila i ona druga "pouzdanost", u smislu da se taj auto mnogo ne krade.

Vision

pre 3 godine

@Čmeki opinionista...
Verujem da Elon Musk i Jeff Bezos pomno prate tvoje postove i sa suzama u očima žale što nemaju takvog stručnjaka u svojim timovima 😊
Što se mene tiče, porez plaćam i nikad nisam bio u situaciji da moram da odem odavde. I nismo svi mi koji živimo u Srbiji ni bahati, ni lažovi, ni inadžije, naprotiv. Ono što zaradimo - itekako cenimo. Tome nas ne moraju učiti luzeri!

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Ako sam dobro razumeo vaš odnos prema parama je "samo bahato"?!
Velika većina vas (80%) bi platili 10k eura više za potpuno isti auto ?
Ova neverovatna činjenica postavlja nekoliko pitanja:
1. Da li lažete sebe ili druge ?
2. Čime se bavite ako imate za bacanje 10k eura ?
3. Da li plaćate porez za taj unosan posao gde je 10k eura zanemarljivo ?
Hipotetički i ja sam u stanju da uradim isto,jer kao i vi imam ugrađen taj inat i bahatost svojstven Srbima,ali to neće da se desi.
Trebalo je vremena ali sam naučio da cenim tuđe,ali još više svoje...
Na kraju priče ostaje podatak za Riplija da Vam je prosečna plata 500 eura ,ali vam nije problem da izgubite 10k eura.
Najjače mi je to hipotetičko ku.čenje.
Da nije smešno bilo bi tužno...

grobar

pre 3 godine

Aktuelni model mi se spreda dopada, na ovom mi se svidjaju svedenije linije oko maglenki, nema onih velikih laznih difuzora, ali u globalu po meni definitivno poveci korak unazad u smislu dizajna..

posmatrač

pre 3 godine

@posmatrač
Ne,ni slučajno nisu isti ali kao i u svakoj konfekciji imate razlike tzv konfekcijske razlike.Šta vam je teško da priznate da Honda ili u ovom slučaju civic nije ništa više nego običan automobil C segmenta,Ništa više i ništa manje sa svim svojim manama i vrlinama.
(mile, 16. april 2021 20:22)

Izvini a ko je tvrdio da je Honda Civic deo nekog drugog segmenta? Ovde i pišemo o tim razlikama koje poseduje u okviru segmenta kome pripada. Neko te razlike primećuje, a neko ne, i onda napiše " ma sve ti je to...". Izvini, ali nije. Razlike postoje, samo što naravno nisu sve one podjednako vidljive i bitne svakome kada kupuje auto. Pomenuo sam Oktaviju i Civic. Nekome je na primer bitniji veći gepek i prostor na zadnjoj klupi, u odnosu na samu vožnju, i lakše parkiranje u gradu. Ljudi i situacije su različite, baš kao i automobili, i nema veze kojoj klasi pripada koji automobil. Ovde je trenutno Civic tema.

Boki

pre 3 godine

Honda baš iz krajnosti u krajnost. Od ove još uvek aktuelne izkreveljene do ove neverovatno bezlične njuške prosto ne znam šta da mislim. Ipak mislim da će ova nova uživo ipak biti mnogo lakša za oči.

mile

pre 3 godine

@posmatrač
Ne,ni slučajno nisu isti ali kao i u svakoj konfekciji imate razlike tzv konfekcijske razlike.Šta vam je teško da priznate da Honda ili u ovom slučaju civic nije ništa više nego običan automobil C segmenta,Ništa više i ništa manje sa svim svojim manama i vrlinama.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@vision.Sinko,najviše volim vas koji brinete tuđe brige. Šta misliš da li bi pre uštedeo 7k eura prilikom kupovine iako ću da izgubim 2k eura kasnije ili ću da dam sada 7k eura više da bi dobio 2k eura više kada je prodajem polovnu ? Ajde polako razmisli minut,dva...U prvom slučaju je +5k eura,a u drugom -5k eura. Razlika je 10k eura !!!
Izvinjavam se ,ali nisam toliko bogat da budem bahat.
Ja radim ovako i to se pokazalo ispravnim u slučaju BMW-a serije 3 . Sada imam "Civika 9gen" kupljenog sa 0 km za 18,5k eura ( kataloška cena 26k eura) .Sada posle 7 god.i 160 k km vredi 6-7k eura. Mislim da sam prošao odlično.Razlika između onog sa 0 km pređenih koji je stajao 12-18 meseci i polovnog sa dosta km i par godina je drastična.Sećam se svog prvog auta polovnjaka "Alfe 33" sa 67k km i straha koji je trajao cele godine da li je sve OK ,da li sam se za.ebao u kupovini.Pa svake nedelje gledaš sa li gubi ulje, razne tečnosti,da li nešto škripi ,zuji,lupka...To je polovnjak .Nisam ja više za to.A ti radi kako hoćeš.

posmatrač

pre 3 godine

Svaki automobil koji se proizvodi u milionima komada može biti samo konfekcija i ništa više.
(mile, 16. april 2021 10:49)

I zbog toga su znači svi koji se prave u velikim serijama isti.
Interesantna logika.

posmatrač

pre 3 godine

Svaki automobil koji se proizvodi u milionima komada može biti samo konfekcija i ništa više.
(mile, 16. april 2021 10:49)

I zbog toga su znači svi koji se prave u velikim serijama isti.
Interesantna logika.

Vision

pre 3 godine

@ Čeki opinionista del cazzo To dalje implicira da će 10-ta generacija "Civica" koja je ostala neprodata Iz…… širom Italije biti na oko 30-35 % sniženja….
A što nisu podati, zato što su mnogo dobri ? 😊 Dok se oni budu pojavili u salonima, 10. neprodata generacija će biti stara najmanje 2 godine, pa će tako popust od 30% odgovarajući. To znači i da, kad dođe vreme za zamenu takvog automobila, verovatnije ćeš moći samo da ga pokloniš, ne i prodaš.

bitumen mazalo

pre 3 godine

Drugim recima, praktican, pouzdan i ekonomican auto za ljude koji tesko zaradjuju svoj novac i zele da ga potrose na najbolji moguci nacin. STOP mitovima o Hondi - prvi korak za popularizaciju ovog sjajnog brenda kod nas!!!
(koronarius, 15. april 2021 13:08)
Slažem se da i o Hondi ima dosta mitova, što čovek uglavnom može da shvati tek kada je kupi, kao što je to slučaj i sa svakim drugim brendom, jer svaki od njih ima svoje mitove. Kao i sve ostalo, i Honda je daleko od apsolutnog savršenstva, jer savršeno ne postoji. Ali, meni uopšte nije žao što sam je kupio. I kupio bih je opet.

NN_lice

pre 3 godine

Dizajn je malo konzervativniji, retro, otprilike kasne devedesete i rane dvehiljadite. Čak me podseća na Nissan silviju nismo ili skyliner modele iz tih godina. Nije loše, iako već viđeno.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Stvarno ne razumem tu raspravu oko dizajna.
Licna stvar sta je kome dobro.
Neko rece da je Civik za radnicku klasu u SAD koja zeli da najbolje ulozi svoj novac.
Honda i jeste najbolja za pare koje dajes.
Akorda sam kupio novog 2008me kada je izasao i malo ga preplatio jer je i jen ludeo istovremeno a opet kad sam ga prodavao bas su mu smislili akcijsku cenu od 20 hiljada.
Inace sem ulja sa filterima, guma i plocica nista za 6 godina i 100 hiljada. Nazalost ispalo je da sam se zeznuo jer sam ga uzeo da obilazim Evropu a zavrsio po sumama i gorama pa kad je Niva pocela da mi se raspada zamenim za japanski SUV oba.
Drugar ga uzeo i zamenio na moj uzas za Audi 4 sa krimi-dzimi izgledom i prodje ko bos po trnju jer su mu se brzo pokvarili motor i menjac za cirka 4000e.
A da lezi u krivini lezi s tim da sam ja u one krivine posle Ljiga ka rudniku ulazio sa 120km/h po suvom vremenu a takodje i nizao po 5 dugih kamiona koji voze 100km/h.
E sad mogu to i drugi automobili D klase kao A4 i BMW 3 ali Avensis i Pasat sigurno ne sto ne znaci da su losi vac su pravljeni za normalne porodicne ljude.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Iz ove vesti se naslućuje da će vrlo brzo doći i verzija za Evropu.
To dalje implicira da će aktuelna 10-ta generacija "Civica" koja je ostala neprodata po autosalonima širom Italije biti na oko 30-35 % sniženja...i time će se kvalifikovati za moj novi auto.
E tako se kupuje nov auto ( Km 0) od 25K eura za 18K eura.
La vita e bella...

Transformer

pre 3 godine

Vozne karakteristike jesu sjajne, sa akordom ulazim sa 80km/h tamo gde sam passata vozio maximalno 50km/h. Ali zato npr pezo 508 ima znacajno udobnija sedista od akorda, cak je i 407 bolja po tom pitanju. Izolacija podvozija je bolja bukvalno kod svih konkurenata. Ne mozes me ubediti da tvoj svemirac nije tvrd na trapu. Vozio sam i njega, kada ides malo losijim putem, dobijes upalu trbusnih misica od stezanja. Tu je recimo focus dosta bolji... itd itd. Ja sam Hondu izabrao bas zbog toga sto je retka, posebno van Beograda i naravno zbog neprikosnovene pouzdanosti. Ali ne gajim iluzije prema brendu.
(koronarius, 15. april 2021 17:26)
Ne znam kakve su vozne osobine Accorda, ali Pasat moze svuda dovoljno brzo. Ja doduse vozim Alltrack verziju, pa ona moze i vise nego dovoljno brzo. Takodje, Focus, posle prvobitnog C4, najtvrdji auto C segmenta koji sam vozio (mada je bila ST verzija, pa je i to vrv uticalo, ali svakako veoma tvrd).

posmatrač

pre 3 godine

@posmatrač
O da,jeste običan kao i svaki drugi konfekjcijski automobil.
(mile, 15. april 2021 17:41)

Ma u pravu si, sigurno, sve je to isto. Svi imaju četiri točka, i samo teraš, bez razlike.

Đuro

pre 3 godine

" Vozne karakteristike jesu sjajne, sa akordom ulazim sa 80km/h tamo gde sam passata vozio maximalno 50km/h. "
(koronarius, 15. april 2021 17:26)

E svašta. Ispade Pasat nestabilniji od kombija.

koronarius

pre 3 godine

Lepota je u oku posmatrača, kažu, i tako bi verovatno mogli da kažemo za osećaj u vožnji, zavisi od vozača. Honda Civic u vožnji zaista ume da mi izmami osmeh na lice, i neuporedivo mi je zabavnije voziti nju, i recimo jednu Oktaviju, koju takođe paralelno dosta vozim (pre svega kada mi zatrebaju neki njeni već poznati kvaliteti). Daleko od toga da verujem u neke mitove u vezi sa brendovima, niti mislim da je Honda savršena, ali nikako se ne mogu složiti sa tvojom konstatacijom da je Honda "obican, najobicniji auto...", kada je u pitanju ta neka cenovna kategorija. Udobna sedišta, položaj za volanom, "avionski" kokpit i "osećaj u vožnji", ne, ne, to nikako nije najobičniji auto, pored toliko drugih koji jesu. Poštujem svačije mišljenje, ne znam koji model voziš, ali pošto dosta vremena provodim u vožnji, smatram da imam već dovoljno razvijen osećaj za ovo o čemu pišem.
(posmatrač, 15. april 2021 15:49)
Vozne karakteristike jesu sjajne, sa akordom ulazim sa 80km/h tamo gde sam passata vozio maximalno 50km/h. Ali zato npr pezo 508 ima znacajno udobnija sedista od akorda, cak je i 407 bolja po tom pitanju. Izolacija podvozija je bolja bukvalno kod svih konkurenata. Ne mozes me ubediti da tvoj svemirac nije tvrd na trapu. Vozio sam i njega, kada ides malo losijim putem, dobijes upalu trbusnih misica od stezanja. Tu je recimo focus dosta bolji... itd itd. Ja sam Hondu izabrao bas zbog toga sto je retka, posebno van Beograda i naravno zbog neprikosnovene pouzdanosti. Ali ne gajim iluzije prema brendu.

Pravedni

pre 3 godine

Hejteri nemackog dizajna danas sa grohotom ismevaju dizajn Honde. Sto bi rekli Hondisti, nema nista novo kod nemacke trojke, jedno te isto, nemaju zasta da prime platu ,jer ne rade nista. A fanovi nemaca danas kazu, Hondini se ubili od posla, skinuli hrom lajsnu i napravili nov model.
Sramota

posmatrač

pre 3 godine

Samo na zatucanom Balkanu Honda predstavlja neku tabu temu, kako medju vlasnicima tako i medju onima koji je ne podnose. Kao da je to neki poseban auto koji je pao sa Marsa. Kao vlasnik Honde mogu da kazem da je to obican, najobicniji auto koji je pre svega pravljen za americku radnicku klasu (da, to tamo postoji - radnik koji moze da kupi nov auto). Drugim recima, praktican, pouzdan i ekonomican auto za ljude koji tesko zaradjuju svoj novac i zele da ga potrose na najbolji moguci nacin. STOP mitovima o Hondi - prvi korak za popularizaciju ovog sjajnog brenda kod nas!!!
(koronarius, 15. april 2021 13:08)

Lepota je u oku posmatrača, kažu, i tako bi verovatno mogli da kažemo za osećaj u vožnji, zavisi od vozača. Honda Civic u vožnji zaista ume da mi izmami osmeh na lice, i neuporedivo mi je zabavnije voziti nju, i recimo jednu Oktaviju, koju takođe paralelno dosta vozim (pre svega kada mi zatrebaju neki njeni već poznati kvaliteti). Daleko od toga da verujem u neke mitove u vezi sa brendovima, niti mislim da je Honda savršena, ali nikako se ne mogu složiti sa tvojom konstatacijom da je Honda "obican, najobicniji auto...", kada je u pitanju ta neka cenovna kategorija. Udobna sedišta, položaj za volanom, "avionski" kokpit i "osećaj u vožnji", ne, ne, to nikako nije najobičniji auto, pored toliko drugih koji jesu. Poštujem svačije mišljenje, ne znam koji model voziš, ali pošto dosta vremena provodim u vožnji, smatram da imam već dovoljno razvijen osećaj za ovo o čemu pišem.

posmatrač

pre 3 godine

Зато и нема Акорда у Европи. Сивик порастао као Акорд из 2003. Ако не и већи.. Чудна су та будућа рјешења аутокомпанија, али ми можемо само да посматрамо са стране како они планирају будућност...
(о5 па јо5..., 15. april 2021 10:50)

Da, to sa porastom dimenzija, kako bi se tržišno "pokrio" i model iznad baš nervira, i najviše me odbija od toga da opet kupim Hondu Civic, iako sam veoma zadovoljan sa ovom starom koju vozim. Aktuelni model je 20-ak cm duži od prethodnog. Verovatno će na sličnim dimenzijama ostati i ovaj novi, tako da je Civic sada po dimenzijama veći od kompakt klase, u kojoj tražim novi auto. Drugi razlog je cena, koja je dosta porasla, ali za taj deo bar postoji i neko opravdanje, u vidu ozbiljno jačeg turbo motora, kao i mnoštva dodatne opreme, a pogotovo naprednih sigurnosnih sistema. Zato sada gledam i modele drugih proizvođača, mada nije lako naći nešto sličnog kvaliteta i motorizacije.

Kvarežma

pre 3 godine

Eh, nema u Evropi 2.0 atmosferca, inače bi bio bombona. Ovako ni za 25000 neće moći da se kupi, biće neki hibrid, jedino je pitanje kakav.

Cene Honde, Mazde, Subarua, a naročito Toyote su stvarno preterane u odnosu na EU vozila, jer razlika u kvalitetu i pouzdanosti objektivno nije toliko velika, ako je ima uopšte.

Mazda ima izgled, Toyota navodno pouzdana, a Honda se dobro vozi. Zato ljubiteljima Honde nije bitno kako izgleda - ipak čim cenovno zagazi u segment više, nema šta da traži. Tanak lim, jeftina farba, slaba izolacija - za te pare koje se prodaje kod nas. U SAD je smešno jeftina i ima odličan odnos cena/kvalitet.

Opet pomenuh ranije, aktuelna gen 10 ima brdo opreme, koju Škoda nudi kao opcional, da imaju malo sluha za naše tržište ponudili bi makar jedan niži paket za 1.5t.

Шумадинац

pre 3 godine

@Kobaja Grande

Да ли је BMW не знам (нисам их имао), али да улази у кривину к'о Alfa знам, пошто сам имао две. И само због тога се не бих усудио да ставим децу у ту Astru од 13000 евра. Civic (овај мој има чак 4 цилиндра, замисли) јесте безобразно скуп, али у кривини није за поређење ни са чим што сам пробао за те паре, осим Focusa. Има нешто и у вешању, није све у цилиндрима. А има и у којекаквим радарима и камерама, које Astra од 13000 евра нема.

А можеш и да у "породичну" Astru ставиш тинејџера од 180 позади, па да видимо шта ће да ти каже. Овај мој се у Civicu не жали...

Zer01

pre 3 godine

Koji slepac je stavio onaj Honda znak onako, zamislite da je na sredini crne plastike (malo nize nego sad) i dizajn odmah dobija vise smisla.

Almejda

pre 3 godine

@anteras

Pa onaj hečbek je ružan. Podseća me na ono čudo u Simpsonovima što je Homer dizajnirao, pa je posle propala firma koju je držao njegov davno izgubljeni polubrat.

Brabus

pre 3 godine

Japanci su operisani od dizajna! Uporedimo onaj Civic sto ga zovemo svemirac i ovaj!? Onaj je bar napravio neki bum...nesto novo...a ova sad i ona prethodna tragikomedija!

koronarius

pre 3 godine

Samo na zatucanom Balkanu Honda predstavlja neku tabu temu, kako medju vlasnicima tako i medju onima koji je ne podnose. Kao da je to neki poseban auto koji je pao sa Marsa. Kao vlasnik Honde mogu da kazem da je to obican, najobicniji auto koji je pre svega pravljen za americku radnicku klasu (da, to tamo postoji - radnik koji moze da kupi nov auto). Drugim recima, praktican, pouzdan i ekonomican auto za ljude koji tesko zaradjuju svoj novac i zele da ga potrose na najbolji moguci nacin. STOP mitovima o Hondi - prvi korak za popularizaciju ovog sjajnog brenda kod nas!!!

Kobaja Grande

pre 3 godine

Cenim da ce startna cena kod Delta Motorsa biti bezobraznih 25.000eur, uz obrazlozenje da je to "japanski BMW, pa mora toliko da kosta".
Prosla su vremena kad je Honda pravila automobile za obicnog coveka. Sada nude 3 cilindra, 1000 kubika i 129ks za 20+ hiljada, pa ko se zaleti - zaleti.
A kome je do porodicne limuzine u Srbiji, ima brale Opel Astra Classic 1.4 140ks za 12.990eur. Motor sa 4 cilindra, kako i dolikuje.

anteras

pre 3 godine

Sad kad se jave dežurni Škoda vozači tzv. pljuvači kako je ovo ružan auto.
Ovaj Civic je deceniju ispred konkurencije u klasi (bezbednost, praktičnost, pouzdanost, tehnološki u rangu D-E segmenta)

о5 па јо5...

pre 3 godine

Зато и нема Акорда у Европи. Сивик порастао као Акорд из 2003. Ако не и већи.. Чудна су та будућа рјешења аутокомпанија, али ми можемо само да посматрамо са стране како они планирају будућност...

Kobaja Grande

pre 3 godine

Cenim da ce startna cena kod Delta Motorsa biti bezobraznih 25.000eur, uz obrazlozenje da je to "japanski BMW, pa mora toliko da kosta".
Prosla su vremena kad je Honda pravila automobile za obicnog coveka. Sada nude 3 cilindra, 1000 kubika i 129ks za 20+ hiljada, pa ko se zaleti - zaleti.
A kome je do porodicne limuzine u Srbiji, ima brale Opel Astra Classic 1.4 140ks za 12.990eur. Motor sa 4 cilindra, kako i dolikuje.

koronarius

pre 3 godine

Samo na zatucanom Balkanu Honda predstavlja neku tabu temu, kako medju vlasnicima tako i medju onima koji je ne podnose. Kao da je to neki poseban auto koji je pao sa Marsa. Kao vlasnik Honde mogu da kazem da je to obican, najobicniji auto koji je pre svega pravljen za americku radnicku klasu (da, to tamo postoji - radnik koji moze da kupi nov auto). Drugim recima, praktican, pouzdan i ekonomican auto za ljude koji tesko zaradjuju svoj novac i zele da ga potrose na najbolji moguci nacin. STOP mitovima o Hondi - prvi korak za popularizaciju ovog sjajnog brenda kod nas!!!

о5 па јо5...

pre 3 godine

Зато и нема Акорда у Европи. Сивик порастао као Акорд из 2003. Ако не и већи.. Чудна су та будућа рјешења аутокомпанија, али ми можемо само да посматрамо са стране како они планирају будућност...

anteras

pre 3 godine

Sad kad se jave dežurni Škoda vozači tzv. pljuvači kako je ovo ružan auto.
Ovaj Civic je deceniju ispred konkurencije u klasi (bezbednost, praktičnost, pouzdanost, tehnološki u rangu D-E segmenta)

Шумадинац

pre 3 godine

@Kobaja Grande

Да ли је BMW не знам (нисам их имао), али да улази у кривину к'о Alfa знам, пошто сам имао две. И само због тога се не бих усудио да ставим децу у ту Astru од 13000 евра. Civic (овај мој има чак 4 цилиндра, замисли) јесте безобразно скуп, али у кривини није за поређење ни са чим што сам пробао за те паре, осим Focusa. Има нешто и у вешању, није све у цилиндрима. А има и у којекаквим радарима и камерама, које Astra од 13000 евра нема.

А можеш и да у "породичну" Astru ставиш тинејџера од 180 позади, па да видимо шта ће да ти каже. Овај мој се у Civicu не жали...

posmatrač

pre 3 godine

Samo na zatucanom Balkanu Honda predstavlja neku tabu temu, kako medju vlasnicima tako i medju onima koji je ne podnose. Kao da je to neki poseban auto koji je pao sa Marsa. Kao vlasnik Honde mogu da kazem da je to obican, najobicniji auto koji je pre svega pravljen za americku radnicku klasu (da, to tamo postoji - radnik koji moze da kupi nov auto). Drugim recima, praktican, pouzdan i ekonomican auto za ljude koji tesko zaradjuju svoj novac i zele da ga potrose na najbolji moguci nacin. STOP mitovima o Hondi - prvi korak za popularizaciju ovog sjajnog brenda kod nas!!!
(koronarius, 15. april 2021 13:08)

Lepota je u oku posmatrača, kažu, i tako bi verovatno mogli da kažemo za osećaj u vožnji, zavisi od vozača. Honda Civic u vožnji zaista ume da mi izmami osmeh na lice, i neuporedivo mi je zabavnije voziti nju, i recimo jednu Oktaviju, koju takođe paralelno dosta vozim (pre svega kada mi zatrebaju neki njeni već poznati kvaliteti). Daleko od toga da verujem u neke mitove u vezi sa brendovima, niti mislim da je Honda savršena, ali nikako se ne mogu složiti sa tvojom konstatacijom da je Honda "obican, najobicniji auto...", kada je u pitanju ta neka cenovna kategorija. Udobna sedišta, položaj za volanom, "avionski" kokpit i "osećaj u vožnji", ne, ne, to nikako nije najobičniji auto, pored toliko drugih koji jesu. Poštujem svačije mišljenje, ne znam koji model voziš, ali pošto dosta vremena provodim u vožnji, smatram da imam već dovoljno razvijen osećaj za ovo o čemu pišem.

Vision

pre 3 godine

@ Čeki opinionista del cazzo To dalje implicira da će 10-ta generacija "Civica" koja je ostala neprodata Iz…… širom Italije biti na oko 30-35 % sniženja….
A što nisu podati, zato što su mnogo dobri ? 😊 Dok se oni budu pojavili u salonima, 10. neprodata generacija će biti stara najmanje 2 godine, pa će tako popust od 30% odgovarajući. To znači i da, kad dođe vreme za zamenu takvog automobila, verovatnije ćeš moći samo da ga pokloniš, ne i prodaš.

Vision

pre 3 godine

@Čmeki opinionista...
Verujem da Elon Musk i Jeff Bezos pomno prate tvoje postove i sa suzama u očima žale što nemaju takvog stručnjaka u svojim timovima 😊
Što se mene tiče, porez plaćam i nikad nisam bio u situaciji da moram da odem odavde. I nismo svi mi koji živimo u Srbiji ni bahati, ni lažovi, ni inadžije, naprotiv. Ono što zaradimo - itekako cenimo. Tome nas ne moraju učiti luzeri!

posmatrač

pre 3 godine

Зато и нема Акорда у Европи. Сивик порастао као Акорд из 2003. Ако не и већи.. Чудна су та будућа рјешења аутокомпанија, али ми можемо само да посматрамо са стране како они планирају будућност...
(о5 па јо5..., 15. april 2021 10:50)

Da, to sa porastom dimenzija, kako bi se tržišno "pokrio" i model iznad baš nervira, i najviše me odbija od toga da opet kupim Hondu Civic, iako sam veoma zadovoljan sa ovom starom koju vozim. Aktuelni model je 20-ak cm duži od prethodnog. Verovatno će na sličnim dimenzijama ostati i ovaj novi, tako da je Civic sada po dimenzijama veći od kompakt klase, u kojoj tražim novi auto. Drugi razlog je cena, koja je dosta porasla, ali za taj deo bar postoji i neko opravdanje, u vidu ozbiljno jačeg turbo motora, kao i mnoštva dodatne opreme, a pogotovo naprednih sigurnosnih sistema. Zato sada gledam i modele drugih proizvođača, mada nije lako naći nešto sličnog kvaliteta i motorizacije.

Brabus

pre 3 godine

Japanci su operisani od dizajna! Uporedimo onaj Civic sto ga zovemo svemirac i ovaj!? Onaj je bar napravio neki bum...nesto novo...a ova sad i ona prethodna tragikomedija!

Kvarežma

pre 3 godine

Eh, nema u Evropi 2.0 atmosferca, inače bi bio bombona. Ovako ni za 25000 neće moći da se kupi, biće neki hibrid, jedino je pitanje kakav.

Cene Honde, Mazde, Subarua, a naročito Toyote su stvarno preterane u odnosu na EU vozila, jer razlika u kvalitetu i pouzdanosti objektivno nije toliko velika, ako je ima uopšte.

Mazda ima izgled, Toyota navodno pouzdana, a Honda se dobro vozi. Zato ljubiteljima Honde nije bitno kako izgleda - ipak čim cenovno zagazi u segment više, nema šta da traži. Tanak lim, jeftina farba, slaba izolacija - za te pare koje se prodaje kod nas. U SAD je smešno jeftina i ima odličan odnos cena/kvalitet.

Opet pomenuh ranije, aktuelna gen 10 ima brdo opreme, koju Škoda nudi kao opcional, da imaju malo sluha za naše tržište ponudili bi makar jedan niži paket za 1.5t.

koronarius

pre 3 godine

Lepota je u oku posmatrača, kažu, i tako bi verovatno mogli da kažemo za osećaj u vožnji, zavisi od vozača. Honda Civic u vožnji zaista ume da mi izmami osmeh na lice, i neuporedivo mi je zabavnije voziti nju, i recimo jednu Oktaviju, koju takođe paralelno dosta vozim (pre svega kada mi zatrebaju neki njeni već poznati kvaliteti). Daleko od toga da verujem u neke mitove u vezi sa brendovima, niti mislim da je Honda savršena, ali nikako se ne mogu složiti sa tvojom konstatacijom da je Honda "obican, najobicniji auto...", kada je u pitanju ta neka cenovna kategorija. Udobna sedišta, položaj za volanom, "avionski" kokpit i "osećaj u vožnji", ne, ne, to nikako nije najobičniji auto, pored toliko drugih koji jesu. Poštujem svačije mišljenje, ne znam koji model voziš, ali pošto dosta vremena provodim u vožnji, smatram da imam već dovoljno razvijen osećaj za ovo o čemu pišem.
(posmatrač, 15. april 2021 15:49)
Vozne karakteristike jesu sjajne, sa akordom ulazim sa 80km/h tamo gde sam passata vozio maximalno 50km/h. Ali zato npr pezo 508 ima znacajno udobnija sedista od akorda, cak je i 407 bolja po tom pitanju. Izolacija podvozija je bolja bukvalno kod svih konkurenata. Ne mozes me ubediti da tvoj svemirac nije tvrd na trapu. Vozio sam i njega, kada ides malo losijim putem, dobijes upalu trbusnih misica od stezanja. Tu je recimo focus dosta bolji... itd itd. Ja sam Hondu izabrao bas zbog toga sto je retka, posebno van Beograda i naravno zbog neprikosnovene pouzdanosti. Ali ne gajim iluzije prema brendu.

bitumen mazalo

pre 3 godine

Drugim recima, praktican, pouzdan i ekonomican auto za ljude koji tesko zaradjuju svoj novac i zele da ga potrose na najbolji moguci nacin. STOP mitovima o Hondi - prvi korak za popularizaciju ovog sjajnog brenda kod nas!!!
(koronarius, 15. april 2021 13:08)
Slažem se da i o Hondi ima dosta mitova, što čovek uglavnom može da shvati tek kada je kupi, kao što je to slučaj i sa svakim drugim brendom, jer svaki od njih ima svoje mitove. Kao i sve ostalo, i Honda je daleko od apsolutnog savršenstva, jer savršeno ne postoji. Ali, meni uopšte nije žao što sam je kupio. I kupio bih je opet.

Pravedni

pre 3 godine

Hejteri nemackog dizajna danas sa grohotom ismevaju dizajn Honde. Sto bi rekli Hondisti, nema nista novo kod nemacke trojke, jedno te isto, nemaju zasta da prime platu ,jer ne rade nista. A fanovi nemaca danas kazu, Hondini se ubili od posla, skinuli hrom lajsnu i napravili nov model.
Sramota

Almejda

pre 3 godine

@anteras

Pa onaj hečbek je ružan. Podseća me na ono čudo u Simpsonovima što je Homer dizajnirao, pa je posle propala firma koju je držao njegov davno izgubljeni polubrat.

Zer01

pre 3 godine

Koji slepac je stavio onaj Honda znak onako, zamislite da je na sredini crne plastike (malo nize nego sad) i dizajn odmah dobija vise smisla.

Đuro

pre 3 godine

" Vozne karakteristike jesu sjajne, sa akordom ulazim sa 80km/h tamo gde sam passata vozio maximalno 50km/h. "
(koronarius, 15. april 2021 17:26)

E svašta. Ispade Pasat nestabilniji od kombija.

posmatrač

pre 3 godine

@posmatrač
O da,jeste običan kao i svaki drugi konfekjcijski automobil.
(mile, 15. april 2021 17:41)

Ma u pravu si, sigurno, sve je to isto. Svi imaju četiri točka, i samo teraš, bez razlike.

mile

pre 3 godine

@posmatrač
Ne,ni slučajno nisu isti ali kao i u svakoj konfekciji imate razlike tzv konfekcijske razlike.Šta vam je teško da priznate da Honda ili u ovom slučaju civic nije ništa više nego običan automobil C segmenta,Ništa više i ništa manje sa svim svojim manama i vrlinama.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Stvarno ne razumem tu raspravu oko dizajna.
Licna stvar sta je kome dobro.
Neko rece da je Civik za radnicku klasu u SAD koja zeli da najbolje ulozi svoj novac.
Honda i jeste najbolja za pare koje dajes.
Akorda sam kupio novog 2008me kada je izasao i malo ga preplatio jer je i jen ludeo istovremeno a opet kad sam ga prodavao bas su mu smislili akcijsku cenu od 20 hiljada.
Inace sem ulja sa filterima, guma i plocica nista za 6 godina i 100 hiljada. Nazalost ispalo je da sam se zeznuo jer sam ga uzeo da obilazim Evropu a zavrsio po sumama i gorama pa kad je Niva pocela da mi se raspada zamenim za japanski SUV oba.
Drugar ga uzeo i zamenio na moj uzas za Audi 4 sa krimi-dzimi izgledom i prodje ko bos po trnju jer su mu se brzo pokvarili motor i menjac za cirka 4000e.
A da lezi u krivini lezi s tim da sam ja u one krivine posle Ljiga ka rudniku ulazio sa 120km/h po suvom vremenu a takodje i nizao po 5 dugih kamiona koji voze 100km/h.
E sad mogu to i drugi automobili D klase kao A4 i BMW 3 ali Avensis i Pasat sigurno ne sto ne znaci da su losi vac su pravljeni za normalne porodicne ljude.

posmatrač

pre 3 godine

@posmatrač
Ne,ni slučajno nisu isti ali kao i u svakoj konfekciji imate razlike tzv konfekcijske razlike.Šta vam je teško da priznate da Honda ili u ovom slučaju civic nije ništa više nego običan automobil C segmenta,Ništa više i ništa manje sa svim svojim manama i vrlinama.
(mile, 16. april 2021 20:22)

Izvini a ko je tvrdio da je Honda Civic deo nekog drugog segmenta? Ovde i pišemo o tim razlikama koje poseduje u okviru segmenta kome pripada. Neko te razlike primećuje, a neko ne, i onda napiše " ma sve ti je to...". Izvini, ali nije. Razlike postoje, samo što naravno nisu sve one podjednako vidljive i bitne svakome kada kupuje auto. Pomenuo sam Oktaviju i Civic. Nekome je na primer bitniji veći gepek i prostor na zadnjoj klupi, u odnosu na samu vožnju, i lakše parkiranje u gradu. Ljudi i situacije su različite, baš kao i automobili, i nema veze kojoj klasi pripada koji automobil. Ovde je trenutno Civic tema.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Iz ove vesti se naslućuje da će vrlo brzo doći i verzija za Evropu.
To dalje implicira da će aktuelna 10-ta generacija "Civica" koja je ostala neprodata po autosalonima širom Italije biti na oko 30-35 % sniženja...i time će se kvalifikovati za moj novi auto.
E tako se kupuje nov auto ( Km 0) od 25K eura za 18K eura.
La vita e bella...

NN_lice

pre 3 godine

Dizajn je malo konzervativniji, retro, otprilike kasne devedesete i rane dvehiljadite. Čak me podseća na Nissan silviju nismo ili skyliner modele iz tih godina. Nije loše, iako već viđeno.

Transformer

pre 3 godine

Vozne karakteristike jesu sjajne, sa akordom ulazim sa 80km/h tamo gde sam passata vozio maximalno 50km/h. Ali zato npr pezo 508 ima znacajno udobnija sedista od akorda, cak je i 407 bolja po tom pitanju. Izolacija podvozija je bolja bukvalno kod svih konkurenata. Ne mozes me ubediti da tvoj svemirac nije tvrd na trapu. Vozio sam i njega, kada ides malo losijim putem, dobijes upalu trbusnih misica od stezanja. Tu je recimo focus dosta bolji... itd itd. Ja sam Hondu izabrao bas zbog toga sto je retka, posebno van Beograda i naravno zbog neprikosnovene pouzdanosti. Ali ne gajim iluzije prema brendu.
(koronarius, 15. april 2021 17:26)
Ne znam kakve su vozne osobine Accorda, ali Pasat moze svuda dovoljno brzo. Ja doduse vozim Alltrack verziju, pa ona moze i vise nego dovoljno brzo. Takodje, Focus, posle prvobitnog C4, najtvrdji auto C segmenta koji sam vozio (mada je bila ST verzija, pa je i to vrv uticalo, ali svakako veoma tvrd).

posmatrač

pre 3 godine

Svaki automobil koji se proizvodi u milionima komada može biti samo konfekcija i ništa više.
(mile, 16. april 2021 10:49)

I zbog toga su znači svi koji se prave u velikim serijama isti.
Interesantna logika.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Ako sam dobro razumeo vaš odnos prema parama je "samo bahato"?!
Velika većina vas (80%) bi platili 10k eura više za potpuno isti auto ?
Ova neverovatna činjenica postavlja nekoliko pitanja:
1. Da li lažete sebe ili druge ?
2. Čime se bavite ako imate za bacanje 10k eura ?
3. Da li plaćate porez za taj unosan posao gde je 10k eura zanemarljivo ?
Hipotetički i ja sam u stanju da uradim isto,jer kao i vi imam ugrađen taj inat i bahatost svojstven Srbima,ali to neće da se desi.
Trebalo je vremena ali sam naučio da cenim tuđe,ali još više svoje...
Na kraju priče ostaje podatak za Riplija da Vam je prosečna plata 500 eura ,ali vam nije problem da izgubite 10k eura.
Najjače mi je to hipotetičko ku.čenje.
Da nije smešno bilo bi tužno...

posmatrač

pre 3 godine

@Vision
Mada često nisam fan komentara koje ovde objavljuje Čeki iz Italije, pogotovo kada se u naše rasprave oko domaćih cena nekih polovnjaka ovde umeša sa nekim italijanskim cenama, ali ovoga puta se slažem sa njim.
Meni je ovde kod nas oduvek bila fascinantna (kod nekih) ta preterana opsednutost nekom budućom (za 5-7 godina) cenom polovnog automobila koji upravo kupuju nov. Isto tako, često se u startu opravdavaju više cene novih dizelaša u odnosu na benzince, nekom neverovatnom uštedom u vožnji (koje kod mene i nema toliko), kao i kasnijom cenom kao polovnjaka, a istovremeno se prećutkuju neke investicije koje očekuju te kasnije vlasnike, koji bi trebalo da budu toga svesni.
Pišem iz Srbije. Nisam otišao, pošto sam uspeo da obezbedim sasvim pristojan život (i to bez članstva niti u jednoj "biblioteci", i bez kačenja na državnu s*su), ali naravno da nisam srećan zbog ove naše tužne svakodnevnice. I mene nervira to, ponekad bahato ruganje nekih, koji su otišli (često i iz teškog očaja), a onda, kao sa neke visine (a više samo sa daljine) uz neku gorčinu umeju da se istresaju nad nama "jadnima" ovde, ali ovoga puta u "italijanskom" komentaru to nisam primetio, i čovek je samo izneo neku svoju računicu. Meni je na primer, pored neke generalne kalkulacije i pouzdanosti, bitan faktor pri kupovini uvek bila i ona druga "pouzdanost", u smislu da se taj auto mnogo ne krade.

posmatrač

pre 3 godine

Svaki automobil koji se proizvodi u milionima komada može biti samo konfekcija i ništa više.
(mile, 16. april 2021 10:49)

I zbog toga su znači svi koji se prave u velikim serijama isti.
Interesantna logika.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@vision.Sinko,najviše volim vas koji brinete tuđe brige. Šta misliš da li bi pre uštedeo 7k eura prilikom kupovine iako ću da izgubim 2k eura kasnije ili ću da dam sada 7k eura više da bi dobio 2k eura više kada je prodajem polovnu ? Ajde polako razmisli minut,dva...U prvom slučaju je +5k eura,a u drugom -5k eura. Razlika je 10k eura !!!
Izvinjavam se ,ali nisam toliko bogat da budem bahat.
Ja radim ovako i to se pokazalo ispravnim u slučaju BMW-a serije 3 . Sada imam "Civika 9gen" kupljenog sa 0 km za 18,5k eura ( kataloška cena 26k eura) .Sada posle 7 god.i 160 k km vredi 6-7k eura. Mislim da sam prošao odlično.Razlika između onog sa 0 km pređenih koji je stajao 12-18 meseci i polovnog sa dosta km i par godina je drastična.Sećam se svog prvog auta polovnjaka "Alfe 33" sa 67k km i straha koji je trajao cele godine da li je sve OK ,da li sam se za.ebao u kupovini.Pa svake nedelje gledaš sa li gubi ulje, razne tečnosti,da li nešto škripi ,zuji,lupka...To je polovnjak .Nisam ja više za to.A ti radi kako hoćeš.

Boki

pre 3 godine

Honda baš iz krajnosti u krajnost. Od ove još uvek aktuelne izkreveljene do ove neverovatno bezlične njuške prosto ne znam šta da mislim. Ipak mislim da će ova nova uživo ipak biti mnogo lakša za oči.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@posmatrač. Sinko,hvala na tome što se bar delimično slažeš sa mojim postom.
Nije da mi treba neko da me brani od bezmozgovića ali je ipak lepo pročitati nešto što je napisano u interakciji sa moždanom korom.
Drago mi je da (i ti kao i ja) nisi partijski član i da si stvorio pristojnu egzistenciju u matici.Ja sa druge strane to nisam uspeo i kada sam sagledao situaciju na duži period odlučio sam da odem.U gradu iz koga sam me dosta ljudi zna i vodio sam život koji je bio daleko od očajnog.Bio je bogat svime sem novca.Zato sam morao kao i svi da
pravim neke izbore,kompromise,žrtve...Ja stojim iza mojih.
Ljude nikada nisam gledao sa visine.Nikad nisam tražio konflikt. Ali nisam ni bežao od istog.Reći ću ti i zašto:
U podsvesti mi stoji da za sve loše i glupo što nam se dešavalo u skorijoj istoriji su krivi oni pametni i dobri koji su se sklonili sa strane i pustili glupe i loše da vladaju.
Kakav god da sam ja, ne sklanjam se nikome. Posebno ne buzdovanima.
Iskreno,sve najbolje tebi i tvojima.

grobar

pre 3 godine

Aktuelni model mi se spreda dopada, na ovom mi se svidjaju svedenije linije oko maglenki, nema onih velikih laznih difuzora, ali u globalu po meni definitivno poveci korak unazad u smislu dizajna..

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@novision.Sinko,dobro što si pomenuo "Mošusnog" I Bezosa. Upoznao sam neke stvarno bogate ljude I svima je modus operandi isti.
Da im kažeš da bacaš 10k eura rekli bi ti ovo:" Buzdovane,ne k.rči se !".I bili bi u pravu.
Valjda znaš razliku između 80% i SVI (tj.100%)? Dakle ostavi svoje tirade za druge. Što se tiče poreza koji navodno plaćaš i hvališ se time,a ne zovu te na poravnanje u P.U. znači da si u onom proseku od 500 eura/mesečno.Što me vraća na hipotetičko k.rčenje.Nisi ti video 10k eura uživo,a kamoli ih pošteno zaradio.
Za luzera .Imam za tebe citat De Nira iz "Angel hart-a":" Sinko,kada god pogledaš u ogledalo videćeš da te luzer gleda pravo u oči".
P.S.Nik ti nije podoban. Ono sa početka je jedan od mogućih nikova.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@vision.Sinko,najviše volim vas koji brinete tuđe brige. Šta misliš da li bi pre uštedeo 7k eura prilikom kupovine iako ću da izgubim 2k eura kasnije ili ću da dam sada 7k eura više da bi dobio 2k eura više kada je prodajem polovnu ? Ajde polako razmisli minut,dva...U prvom slučaju je +5k eura,a u drugom -5k eura. Razlika je 10k eura !!!
Izvinjavam se ,ali nisam toliko bogat da budem bahat.
Ja radim ovako i to se pokazalo ispravnim u slučaju BMW-a serije 3 . Sada imam "Civika 9gen" kupljenog sa 0 km za 18,5k eura ( kataloška cena 26k eura) .Sada posle 7 god.i 160 k km vredi 6-7k eura. Mislim da sam prošao odlično.Razlika između onog sa 0 km pređenih koji je stajao 12-18 meseci i polovnog sa dosta km i par godina je drastična.Sećam se svog prvog auta polovnjaka "Alfe 33" sa 67k km i straha koji je trajao cele godine da li je sve OK ,da li sam se za.ebao u kupovini.Pa svake nedelje gledaš sa li gubi ulje, razne tečnosti,da li nešto škripi ,zuji,lupka...To je polovnjak .Nisam ja više za to.A ti radi kako hoćeš.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Ako sam dobro razumeo vaš odnos prema parama je "samo bahato"?!
Velika većina vas (80%) bi platili 10k eura više za potpuno isti auto ?
Ova neverovatna činjenica postavlja nekoliko pitanja:
1. Da li lažete sebe ili druge ?
2. Čime se bavite ako imate za bacanje 10k eura ?
3. Da li plaćate porez za taj unosan posao gde je 10k eura zanemarljivo ?
Hipotetički i ja sam u stanju da uradim isto,jer kao i vi imam ugrađen taj inat i bahatost svojstven Srbima,ali to neće da se desi.
Trebalo je vremena ali sam naučio da cenim tuđe,ali još više svoje...
Na kraju priče ostaje podatak za Riplija da Vam je prosečna plata 500 eura ,ali vam nije problem da izgubite 10k eura.
Najjače mi je to hipotetičko ku.čenje.
Da nije smešno bilo bi tužno...

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@novision.Sinko,dobro što si pomenuo "Mošusnog" I Bezosa. Upoznao sam neke stvarno bogate ljude I svima je modus operandi isti.
Da im kažeš da bacaš 10k eura rekli bi ti ovo:" Buzdovane,ne k.rči se !".I bili bi u pravu.
Valjda znaš razliku između 80% i SVI (tj.100%)? Dakle ostavi svoje tirade za druge. Što se tiče poreza koji navodno plaćaš i hvališ se time,a ne zovu te na poravnanje u P.U. znači da si u onom proseku od 500 eura/mesečno.Što me vraća na hipotetičko k.rčenje.Nisi ti video 10k eura uživo,a kamoli ih pošteno zaradio.
Za luzera .Imam za tebe citat De Nira iz "Angel hart-a":" Sinko,kada god pogledaš u ogledalo videćeš da te luzer gleda pravo u oči".
P.S.Nik ti nije podoban. Ono sa početka je jedan od mogućih nikova.

posmatrač

pre 3 godine

@Vision
Mada često nisam fan komentara koje ovde objavljuje Čeki iz Italije, pogotovo kada se u naše rasprave oko domaćih cena nekih polovnjaka ovde umeša sa nekim italijanskim cenama, ali ovoga puta se slažem sa njim.
Meni je ovde kod nas oduvek bila fascinantna (kod nekih) ta preterana opsednutost nekom budućom (za 5-7 godina) cenom polovnog automobila koji upravo kupuju nov. Isto tako, često se u startu opravdavaju više cene novih dizelaša u odnosu na benzince, nekom neverovatnom uštedom u vožnji (koje kod mene i nema toliko), kao i kasnijom cenom kao polovnjaka, a istovremeno se prećutkuju neke investicije koje očekuju te kasnije vlasnike, koji bi trebalo da budu toga svesni.
Pišem iz Srbije. Nisam otišao, pošto sam uspeo da obezbedim sasvim pristojan život (i to bez članstva niti u jednoj "biblioteci", i bez kačenja na državnu s*su), ali naravno da nisam srećan zbog ove naše tužne svakodnevnice. I mene nervira to, ponekad bahato ruganje nekih, koji su otišli (često i iz teškog očaja), a onda, kao sa neke visine (a više samo sa daljine) uz neku gorčinu umeju da se istresaju nad nama "jadnima" ovde, ali ovoga puta u "italijanskom" komentaru to nisam primetio, i čovek je samo izneo neku svoju računicu. Meni je na primer, pored neke generalne kalkulacije i pouzdanosti, bitan faktor pri kupovini uvek bila i ona druga "pouzdanost", u smislu da se taj auto mnogo ne krade.

Kobaja Grande

pre 3 godine

Cenim da ce startna cena kod Delta Motorsa biti bezobraznih 25.000eur, uz obrazlozenje da je to "japanski BMW, pa mora toliko da kosta".
Prosla su vremena kad je Honda pravila automobile za obicnog coveka. Sada nude 3 cilindra, 1000 kubika i 129ks za 20+ hiljada, pa ko se zaleti - zaleti.
A kome je do porodicne limuzine u Srbiji, ima brale Opel Astra Classic 1.4 140ks za 12.990eur. Motor sa 4 cilindra, kako i dolikuje.

anteras

pre 3 godine

Sad kad se jave dežurni Škoda vozači tzv. pljuvači kako je ovo ružan auto.
Ovaj Civic je deceniju ispred konkurencije u klasi (bezbednost, praktičnost, pouzdanost, tehnološki u rangu D-E segmenta)

Brabus

pre 3 godine

Japanci su operisani od dizajna! Uporedimo onaj Civic sto ga zovemo svemirac i ovaj!? Onaj je bar napravio neki bum...nesto novo...a ova sad i ona prethodna tragikomedija!

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@posmatrač. Sinko,hvala na tome što se bar delimično slažeš sa mojim postom.
Nije da mi treba neko da me brani od bezmozgovića ali je ipak lepo pročitati nešto što je napisano u interakciji sa moždanom korom.
Drago mi je da (i ti kao i ja) nisi partijski član i da si stvorio pristojnu egzistenciju u matici.Ja sa druge strane to nisam uspeo i kada sam sagledao situaciju na duži period odlučio sam da odem.U gradu iz koga sam me dosta ljudi zna i vodio sam život koji je bio daleko od očajnog.Bio je bogat svime sem novca.Zato sam morao kao i svi da
pravim neke izbore,kompromise,žrtve...Ja stojim iza mojih.
Ljude nikada nisam gledao sa visine.Nikad nisam tražio konflikt. Ali nisam ni bežao od istog.Reći ću ti i zašto:
U podsvesti mi stoji da za sve loše i glupo što nam se dešavalo u skorijoj istoriji su krivi oni pametni i dobri koji su se sklonili sa strane i pustili glupe i loše da vladaju.
Kakav god da sam ja, ne sklanjam se nikome. Posebno ne buzdovanima.
Iskreno,sve najbolje tebi i tvojima.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Iz ove vesti se naslućuje da će vrlo brzo doći i verzija za Evropu.
To dalje implicira da će aktuelna 10-ta generacija "Civica" koja je ostala neprodata po autosalonima širom Italije biti na oko 30-35 % sniženja...i time će se kvalifikovati za moj novi auto.
E tako se kupuje nov auto ( Km 0) od 25K eura za 18K eura.
La vita e bella...

Vision

pre 3 godine

@ Čeki opinionista del cazzo To dalje implicira da će 10-ta generacija "Civica" koja je ostala neprodata Iz…… širom Italije biti na oko 30-35 % sniženja….
A što nisu podati, zato što su mnogo dobri ? 😊 Dok se oni budu pojavili u salonima, 10. neprodata generacija će biti stara najmanje 2 godine, pa će tako popust od 30% odgovarajući. To znači i da, kad dođe vreme za zamenu takvog automobila, verovatnije ćeš moći samo da ga pokloniš, ne i prodaš.

Almejda

pre 3 godine

@anteras

Pa onaj hečbek je ružan. Podseća me na ono čudo u Simpsonovima što je Homer dizajnirao, pa je posle propala firma koju je držao njegov davno izgubljeni polubrat.

Шумадинац

pre 3 godine

@Kobaja Grande

Да ли је BMW не знам (нисам их имао), али да улази у кривину к'о Alfa знам, пошто сам имао две. И само због тога се не бих усудио да ставим децу у ту Astru од 13000 евра. Civic (овај мој има чак 4 цилиндра, замисли) јесте безобразно скуп, али у кривини није за поређење ни са чим што сам пробао за те паре, осим Focusa. Има нешто и у вешању, није све у цилиндрима. А има и у којекаквим радарима и камерама, које Astra од 13000 евра нема.

А можеш и да у "породичну" Astru ставиш тинејџера од 180 позади, па да видимо шта ће да ти каже. Овај мој се у Civicu не жали...

Kvarežma

pre 3 godine

Eh, nema u Evropi 2.0 atmosferca, inače bi bio bombona. Ovako ni za 25000 neće moći da se kupi, biće neki hibrid, jedino je pitanje kakav.

Cene Honde, Mazde, Subarua, a naročito Toyote su stvarno preterane u odnosu na EU vozila, jer razlika u kvalitetu i pouzdanosti objektivno nije toliko velika, ako je ima uopšte.

Mazda ima izgled, Toyota navodno pouzdana, a Honda se dobro vozi. Zato ljubiteljima Honde nije bitno kako izgleda - ipak čim cenovno zagazi u segment više, nema šta da traži. Tanak lim, jeftina farba, slaba izolacija - za te pare koje se prodaje kod nas. U SAD je smešno jeftina i ima odličan odnos cena/kvalitet.

Opet pomenuh ranije, aktuelna gen 10 ima brdo opreme, koju Škoda nudi kao opcional, da imaju malo sluha za naše tržište ponudili bi makar jedan niži paket za 1.5t.

koronarius

pre 3 godine

Samo na zatucanom Balkanu Honda predstavlja neku tabu temu, kako medju vlasnicima tako i medju onima koji je ne podnose. Kao da je to neki poseban auto koji je pao sa Marsa. Kao vlasnik Honde mogu da kazem da je to obican, najobicniji auto koji je pre svega pravljen za americku radnicku klasu (da, to tamo postoji - radnik koji moze da kupi nov auto). Drugim recima, praktican, pouzdan i ekonomican auto za ljude koji tesko zaradjuju svoj novac i zele da ga potrose na najbolji moguci nacin. STOP mitovima o Hondi - prvi korak za popularizaciju ovog sjajnog brenda kod nas!!!

posmatrač

pre 3 godine

Samo na zatucanom Balkanu Honda predstavlja neku tabu temu, kako medju vlasnicima tako i medju onima koji je ne podnose. Kao da je to neki poseban auto koji je pao sa Marsa. Kao vlasnik Honde mogu da kazem da je to obican, najobicniji auto koji je pre svega pravljen za americku radnicku klasu (da, to tamo postoji - radnik koji moze da kupi nov auto). Drugim recima, praktican, pouzdan i ekonomican auto za ljude koji tesko zaradjuju svoj novac i zele da ga potrose na najbolji moguci nacin. STOP mitovima o Hondi - prvi korak za popularizaciju ovog sjajnog brenda kod nas!!!
(koronarius, 15. april 2021 13:08)

Lepota je u oku posmatrača, kažu, i tako bi verovatno mogli da kažemo za osećaj u vožnji, zavisi od vozača. Honda Civic u vožnji zaista ume da mi izmami osmeh na lice, i neuporedivo mi je zabavnije voziti nju, i recimo jednu Oktaviju, koju takođe paralelno dosta vozim (pre svega kada mi zatrebaju neki njeni već poznati kvaliteti). Daleko od toga da verujem u neke mitove u vezi sa brendovima, niti mislim da je Honda savršena, ali nikako se ne mogu složiti sa tvojom konstatacijom da je Honda "obican, najobicniji auto...", kada je u pitanju ta neka cenovna kategorija. Udobna sedišta, položaj za volanom, "avionski" kokpit i "osećaj u vožnji", ne, ne, to nikako nije najobičniji auto, pored toliko drugih koji jesu. Poštujem svačije mišljenje, ne znam koji model voziš, ali pošto dosta vremena provodim u vožnji, smatram da imam već dovoljno razvijen osećaj za ovo o čemu pišem.

Đuro

pre 3 godine

" Vozne karakteristike jesu sjajne, sa akordom ulazim sa 80km/h tamo gde sam passata vozio maximalno 50km/h. "
(koronarius, 15. april 2021 17:26)

E svašta. Ispade Pasat nestabilniji od kombija.

Pravedni

pre 3 godine

Hejteri nemackog dizajna danas sa grohotom ismevaju dizajn Honde. Sto bi rekli Hondisti, nema nista novo kod nemacke trojke, jedno te isto, nemaju zasta da prime platu ,jer ne rade nista. A fanovi nemaca danas kazu, Hondini se ubili od posla, skinuli hrom lajsnu i napravili nov model.
Sramota

mile

pre 3 godine

@posmatrač
Ne,ni slučajno nisu isti ali kao i u svakoj konfekciji imate razlike tzv konfekcijske razlike.Šta vam je teško da priznate da Honda ili u ovom slučaju civic nije ništa više nego običan automobil C segmenta,Ništa više i ništa manje sa svim svojim manama i vrlinama.

posmatrač

pre 3 godine

@posmatrač
Ne,ni slučajno nisu isti ali kao i u svakoj konfekciji imate razlike tzv konfekcijske razlike.Šta vam je teško da priznate da Honda ili u ovom slučaju civic nije ništa više nego običan automobil C segmenta,Ništa više i ništa manje sa svim svojim manama i vrlinama.
(mile, 16. april 2021 20:22)

Izvini a ko je tvrdio da je Honda Civic deo nekog drugog segmenta? Ovde i pišemo o tim razlikama koje poseduje u okviru segmenta kome pripada. Neko te razlike primećuje, a neko ne, i onda napiše " ma sve ti je to...". Izvini, ali nije. Razlike postoje, samo što naravno nisu sve one podjednako vidljive i bitne svakome kada kupuje auto. Pomenuo sam Oktaviju i Civic. Nekome je na primer bitniji veći gepek i prostor na zadnjoj klupi, u odnosu na samu vožnju, i lakše parkiranje u gradu. Ljudi i situacije su različite, baš kao i automobili, i nema veze kojoj klasi pripada koji automobil. Ovde je trenutno Civic tema.

Vision

pre 3 godine

@Čmeki opinionista...
Verujem da Elon Musk i Jeff Bezos pomno prate tvoje postove i sa suzama u očima žale što nemaju takvog stručnjaka u svojim timovima 😊
Što se mene tiče, porez plaćam i nikad nisam bio u situaciji da moram da odem odavde. I nismo svi mi koji živimo u Srbiji ni bahati, ni lažovi, ni inadžije, naprotiv. Ono što zaradimo - itekako cenimo. Tome nas ne moraju učiti luzeri!

koronarius

pre 3 godine

Lepota je u oku posmatrača, kažu, i tako bi verovatno mogli da kažemo za osećaj u vožnji, zavisi od vozača. Honda Civic u vožnji zaista ume da mi izmami osmeh na lice, i neuporedivo mi je zabavnije voziti nju, i recimo jednu Oktaviju, koju takođe paralelno dosta vozim (pre svega kada mi zatrebaju neki njeni već poznati kvaliteti). Daleko od toga da verujem u neke mitove u vezi sa brendovima, niti mislim da je Honda savršena, ali nikako se ne mogu složiti sa tvojom konstatacijom da je Honda "obican, najobicniji auto...", kada je u pitanju ta neka cenovna kategorija. Udobna sedišta, položaj za volanom, "avionski" kokpit i "osećaj u vožnji", ne, ne, to nikako nije najobičniji auto, pored toliko drugih koji jesu. Poštujem svačije mišljenje, ne znam koji model voziš, ali pošto dosta vremena provodim u vožnji, smatram da imam već dovoljno razvijen osećaj za ovo o čemu pišem.
(posmatrač, 15. april 2021 15:49)
Vozne karakteristike jesu sjajne, sa akordom ulazim sa 80km/h tamo gde sam passata vozio maximalno 50km/h. Ali zato npr pezo 508 ima znacajno udobnija sedista od akorda, cak je i 407 bolja po tom pitanju. Izolacija podvozija je bolja bukvalno kod svih konkurenata. Ne mozes me ubediti da tvoj svemirac nije tvrd na trapu. Vozio sam i njega, kada ides malo losijim putem, dobijes upalu trbusnih misica od stezanja. Tu je recimo focus dosta bolji... itd itd. Ja sam Hondu izabrao bas zbog toga sto je retka, posebno van Beograda i naravno zbog neprikosnovene pouzdanosti. Ali ne gajim iluzije prema brendu.

posmatrač

pre 3 godine

Svaki automobil koji se proizvodi u milionima komada može biti samo konfekcija i ništa više.
(mile, 16. april 2021 10:49)

I zbog toga su znači svi koji se prave u velikim serijama isti.
Interesantna logika.

posmatrač

pre 3 godine

Svaki automobil koji se proizvodi u milionima komada može biti samo konfekcija i ništa više.
(mile, 16. april 2021 10:49)

I zbog toga su znači svi koji se prave u velikim serijama isti.
Interesantna logika.

Zer01

pre 3 godine

Koji slepac je stavio onaj Honda znak onako, zamislite da je na sredini crne plastike (malo nize nego sad) i dizajn odmah dobija vise smisla.

Transformer

pre 3 godine

Vozne karakteristike jesu sjajne, sa akordom ulazim sa 80km/h tamo gde sam passata vozio maximalno 50km/h. Ali zato npr pezo 508 ima znacajno udobnija sedista od akorda, cak je i 407 bolja po tom pitanju. Izolacija podvozija je bolja bukvalno kod svih konkurenata. Ne mozes me ubediti da tvoj svemirac nije tvrd na trapu. Vozio sam i njega, kada ides malo losijim putem, dobijes upalu trbusnih misica od stezanja. Tu je recimo focus dosta bolji... itd itd. Ja sam Hondu izabrao bas zbog toga sto je retka, posebno van Beograda i naravno zbog neprikosnovene pouzdanosti. Ali ne gajim iluzije prema brendu.
(koronarius, 15. april 2021 17:26)
Ne znam kakve su vozne osobine Accorda, ali Pasat moze svuda dovoljno brzo. Ja doduse vozim Alltrack verziju, pa ona moze i vise nego dovoljno brzo. Takodje, Focus, posle prvobitnog C4, najtvrdji auto C segmenta koji sam vozio (mada je bila ST verzija, pa je i to vrv uticalo, ali svakako veoma tvrd).

Boki

pre 3 godine

Honda baš iz krajnosti u krajnost. Od ove još uvek aktuelne izkreveljene do ove neverovatno bezlične njuške prosto ne znam šta da mislim. Ipak mislim da će ova nova uživo ipak biti mnogo lakša za oči.

posmatrač

pre 3 godine

Зато и нема Акорда у Европи. Сивик порастао као Акорд из 2003. Ако не и већи.. Чудна су та будућа рјешења аутокомпанија, али ми можемо само да посматрамо са стране како они планирају будућност...
(о5 па јо5..., 15. april 2021 10:50)

Da, to sa porastom dimenzija, kako bi se tržišno "pokrio" i model iznad baš nervira, i najviše me odbija od toga da opet kupim Hondu Civic, iako sam veoma zadovoljan sa ovom starom koju vozim. Aktuelni model je 20-ak cm duži od prethodnog. Verovatno će na sličnim dimenzijama ostati i ovaj novi, tako da je Civic sada po dimenzijama veći od kompakt klase, u kojoj tražim novi auto. Drugi razlog je cena, koja je dosta porasla, ali za taj deo bar postoji i neko opravdanje, u vidu ozbiljno jačeg turbo motora, kao i mnoštva dodatne opreme, a pogotovo naprednih sigurnosnih sistema. Zato sada gledam i modele drugih proizvođača, mada nije lako naći nešto sličnog kvaliteta i motorizacije.

posmatrač

pre 3 godine

@posmatrač
O da,jeste običan kao i svaki drugi konfekjcijski automobil.
(mile, 15. april 2021 17:41)

Ma u pravu si, sigurno, sve je to isto. Svi imaju četiri točka, i samo teraš, bez razlike.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Stvarno ne razumem tu raspravu oko dizajna.
Licna stvar sta je kome dobro.
Neko rece da je Civik za radnicku klasu u SAD koja zeli da najbolje ulozi svoj novac.
Honda i jeste najbolja za pare koje dajes.
Akorda sam kupio novog 2008me kada je izasao i malo ga preplatio jer je i jen ludeo istovremeno a opet kad sam ga prodavao bas su mu smislili akcijsku cenu od 20 hiljada.
Inace sem ulja sa filterima, guma i plocica nista za 6 godina i 100 hiljada. Nazalost ispalo je da sam se zeznuo jer sam ga uzeo da obilazim Evropu a zavrsio po sumama i gorama pa kad je Niva pocela da mi se raspada zamenim za japanski SUV oba.
Drugar ga uzeo i zamenio na moj uzas za Audi 4 sa krimi-dzimi izgledom i prodje ko bos po trnju jer su mu se brzo pokvarili motor i menjac za cirka 4000e.
A da lezi u krivini lezi s tim da sam ja u one krivine posle Ljiga ka rudniku ulazio sa 120km/h po suvom vremenu a takodje i nizao po 5 dugih kamiona koji voze 100km/h.
E sad mogu to i drugi automobili D klase kao A4 i BMW 3 ali Avensis i Pasat sigurno ne sto ne znaci da su losi vac su pravljeni za normalne porodicne ljude.

grobar

pre 3 godine

Aktuelni model mi se spreda dopada, na ovom mi se svidjaju svedenije linije oko maglenki, nema onih velikih laznih difuzora, ali u globalu po meni definitivno poveci korak unazad u smislu dizajna..

bitumen mazalo

pre 3 godine

Drugim recima, praktican, pouzdan i ekonomican auto za ljude koji tesko zaradjuju svoj novac i zele da ga potrose na najbolji moguci nacin. STOP mitovima o Hondi - prvi korak za popularizaciju ovog sjajnog brenda kod nas!!!
(koronarius, 15. april 2021 13:08)
Slažem se da i o Hondi ima dosta mitova, što čovek uglavnom može da shvati tek kada je kupi, kao što je to slučaj i sa svakim drugim brendom, jer svaki od njih ima svoje mitove. Kao i sve ostalo, i Honda je daleko od apsolutnog savršenstva, jer savršeno ne postoji. Ali, meni uopšte nije žao što sam je kupio. I kupio bih je opet.

о5 па јо5...

pre 3 godine

Зато и нема Акорда у Европи. Сивик порастао као Акорд из 2003. Ако не и већи.. Чудна су та будућа рјешења аутокомпанија, али ми можемо само да посматрамо са стране како они планирају будућност...

NN_lice

pre 3 godine

Dizajn je malo konzervativniji, retro, otprilike kasne devedesete i rane dvehiljadite. Čak me podseća na Nissan silviju nismo ili skyliner modele iz tih godina. Nije loše, iako već viđeno.