Utorak, 13.04.2021.

13:26

Premijera: Škoda Kodiaq (redizajn) FOTO/VIDEO

Izvor: B92

Premijera: Škoda Kodiaq (redizajn) FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Sasa

pre 3 godine

26
.... Pa naravno da klasu, između ostalog , odredjuje i veličina ( gabariti) vozila .
Ako nisam u pravu mokim te objasni mi razliku u klasi između A6 i A4 ?
U slučaju da imaju isti motor (2.0 190ks) i isti paket opreme . Na osnovu čega bi ti onda odredio klasu ?
(Sasa, 14. april 2021 17:23)

A4 i A6 su isti automobili, sa istim voznim karakteristikama, kada imaju naravno identičan motor. Razlika od nekoliko santimetara, ne određuje klasu automobila. Isto je i kod BMW-a, i drugih.
(Smuleco, 16. april 2021 20:04)

Lepo . Sve si ponovio sto sam i ja rekao ali mi nisi odgovorio na pitanje . Pitanje je postavljeno zvog tvoje tvrdnje sa veličina ne odredjuje klasu . Ja te pitam a sta odredjuje ako je sve ostalo isto ?
Naravno A4 i A 6 nisu ista klasa . I jedan od segmenata klasifikacije po klasama je i veličina automobila . Mali gradski auto se ne zove “mali” zato sto je veliki .

Smuleco

pre 3 godine

.... Pa naravno da klasu, između ostalog , odredjuje i veličina ( gabariti) vozila .
Ako nisam u pravu mokim te objasni mi razliku u klasi između A6 i A4 ?
U slučaju da imaju isti motor (2.0 190ks) i isti paket opreme . Na osnovu čega bi ti onda odredio klasu ?
(Sasa, 14. april 2021 17:23)

A4 i A6 su isti automobili, sa istim voznim karakteristikama, kada imaju naravno identičan motor. Razlika od nekoliko santimetara, ne određuje klasu automobila. Isto je i kod BMW-a, i drugih.

zikapn

pre 3 godine

(dr Arčibald Rajs, 15. april 2021 09:58)

prijatelju ja nisam nervozan, ja prosto znam!
Ako ne onda Audi A4 i Skoda Superb nisu ista klasa jer Superb moze A4 da stavi u gepek?! Jel tako Rodjeni?! Daj mi objasni?!

zikapn

pre 3 godine

(Drmr, 15. april 2021 14:15)

Bravo brate! Ti si izgledaa od retkih pismenih ovde! Ja to pokusavam da im objasnim ali ne vredi, ne ide!

Drmr

pre 3 godine

Malo pojašnjenje za stručnjake koji ne mogu da razumeju klase automobila:
Klasu automobila definiše platforma. Šta to zapravo znači? Platforma se projektuje u skladu sa potrebama klase, dakle automobili u istoj klasi imaju približno istu nosivost i tehničke perfomanse (maksimalna brzina koju trpi, maksimalna snaga motora koju trpi, maksimalni kočioni sistem, sistem vešanja, veličina guma itd).
Ako uporedite na primer prosečne perfomanse vw pola, klia, korse, 208 istog godišta videli biste da je veoma slično.
Na istu platformu možete staviti veću karoseriju, nećete je prebaciti u višu klasu! Možete povećati međuosovinsko odstojanje, neće preći u višu klasu.

A

pre 3 godine

@Milutin
Ja stvarno ne znam šta je teško proveriti na kojoj je platformi golf a na kojoj kodiaq. Čak sam i link dao. Svi su spremni da napišu knjigu, a niko da pročita.

Milutin

pre 3 godine

Ja sam genijalac koji je kupio benzinca kodiaq-a, i ako uzmeš u obzir da startuje već sa 20 k evra, ovo je najbolja kupovina za taj novac. Za neobaveštene, ovo je klasa iznad kaškaija, sportage - a, Tucsona itd.
(A, 13. april 2021 18:17

Slabo si ti prijatelju obavešten, Kodiaq je na istoj platformi kao Tiguan a to je ista platforma kao golf. Dakle potpuno ista klasa kao kaškai. Prodavac te je gadno nalagao.

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

@zikapn

Ne budi nervozan rodjeni. Auto koji ima 220 litara veci prtljazni prostor i 25 cm duzu karoseriju ne moze biti u istoj klasi sa ovim sa kojim se poredi, pa makar bili na istoj platformi i imali isto medjuosovinsko rastojanje. SporCki pozdrav!

zikapn

pre 3 godine

Koja je onda klasa Škoda Kamiq, jer ima medjuosovinsko rastojanje veće od Karoqa?
(business ambition komercijalita, 14. april 2021 18:39)

To pitaj ove sto klasu odredjuju na osnovu medj rastojanja i duzine auta, nemoj da pitas mene!!!

zikapn

pre 3 godine

brkate babe i zabe al avaj, kako i kome objasniti..evo jedan rece da golf i octavia nisu ista klasa samo sto oktavia ima 3 cm vise prostora..ako cemo tako onda caddy je visa klasa od oba?! zar ne?!

rebro

pre 3 godine

@ciga, da pojasnim neke stvari druže. Ja živim u Pragu poslednjih 15 godina. Ovde su neki drugi zakoni. Recimo svaki automobil se može registrovati samo jednom i garancija važi bez uslovljavanja. Kod automobila me zanimaju samo 6 stavki, a to su poluautomatska kočnica, senzor za kišu, USB, komande za telefon na volanu, dvozonska klima i veliki gepek. To je sve od opreme što me zanima, a Reno to daje u osnovnim paketima skoro za sve automobile. Ono što me ne zanima je kako auto izgleda, boja, felne, metalik, potrošnja, kubikaža i slična kozmetika jer od toga ne zavisi kako ćeš se prevesti iz jedne u drugu tačku. Šta ti više treba od auta?

ciga

pre 3 godine

@rebro
Mogu ti reći da spadaš u malobrojnu kategoriju.Retko se može čuti da čovek kupuje kola i da ga ništa ne zanima.Osim marke,u tvom slučaju.

rebro

pre 3 godine

@ciga, kada kupuješ telefon gledsš memoriju, procrsor. Isto je i za konp ili TV. Kod automobila je isto. Spoljašnji izgled je nebitan. Ja kupujem uvek nov i uvek Reno. Sad vozim Grand Scenic jer je konforan, ima veliki gepek, prostran pozadi, spoljni izgled me ne intetesuje baš kao ni boja.

business ambition komercijalita

pre 3 godine

Klasa/kategorija se ne odredjuje na osnovu duzine auta odnosno medj.rastojanja!!

Kodiaq i Karoq imaju sve isto: motore, tehnologiju, sirinu trapa, sve, osim razlike u rastojanju izmedju prednje i zednje osovine. vec sam naveo, Skoda Superb i Audi A4 su ista klasa a neko bi rekao da je Superb visa zato sto je duzi i ima veci gepek. Ma vazi kako da ne?!!!
(zikapn, 14. april 2021 16:24)

Koja je onda klasa Škoda Kamiq, jer ima medjuosovinsko rastojanje veće od Karoqa?

Sasa

pre 3 godine

Karoq je u klasi sa Kaškajiem,Tucsonom, 3008, Q3, X1, Kadjar-om.
Kodiaq u klasi sa X3, Q5, Koleos-om , 5008 itd.
(mileilic, 14. april 2021 08:48)

NE! Kodiaq je u istoj klasi kao i Karoq samo ima duze medjuosovinsko rastojanje! Duzina medj.rastojanja ne odredjuje klasu auta kojoj priada!
Stim u vezi ni 5008 nije u klasi X3, Q5 i Koleosa vec u istoj klasi gde je i 3008 i Kadjar, Tucson, Sportage, Kodiaq.
Kodiaq i Karoq su auti na istoj platformi samim tim i u istoj klasi!
3008 i 5008 su ista platforma/klasa, raslika je bukvalno u produzenom medj,rastojanju i nicemu vise! Po tvome Kodiaq spada u klasu gde i Tuareg?!
Brkate duzinu auta sa klasom, odnosno kategorijom. To je iso kao kad uporedjujete Audi A4 i Passat! Oni su ista klasa amo sto Passat ili jos vise Superb ima duze medj rastojanje, nista vise.

(A, 14. april 2021 11:01)
Ako ideš takvim rezonom, onda je i sportage i sorento ista klasa sa različitim međuosovinskim rastojanjem. Ili tucson i santa fe, ili kaškai i xtrail itd.

Tucson i Sportage su ista klasa, a Sorento i Santa Fe.
Kaskai i Xtrail su ista klasa, tek je Patrol klasa iznad.

Klasa/kategorija se ne odredjuje na osnovu duzine auta odnosno medj.rastojanja!!

Kodiaq i Karoq imaju sve isto: motore, tehnologiju, sirinu trapa, sve, osim razlike u rastojanju izmedju prednje i zednje osovine. vec sam naveo, Skoda Superb i Audi A4 su ista klasa a neko bi rekao da je Superb visa zato sto je duzi i ima veci gepek. Ma vazi kako da ne?!!!
(zikapn

Pa naravno da klasu, između ostalog , odredjuje i veličina ( gabariti) vozila .
Ako nisam u pravu mokim te objasni mi razliku u klasi između A6 i A4 ?
U slučaju da imaju isti motor (2.0 190ks) i isti paket opreme . Na osnovu čega bi ti onda odredio klasu ?

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

@zikapn

Po toj logici Golf i Octavia su ista klasa, jer su zasnovani na istoj platformi, ali osim zajednickih delova i platforme, ponuda prostora i gabariti vozila daleko su na strani Skode i ne vidim kako mogu biti u istoj klasi. Isto vazi za npr. Tiguana i Kodiaqa, gde je opet prostor daleko na strani Skode, ili recimo Tarraco-a tj. Seat-a (on se cak pravi na istim trakama gde i Tiguan), te mi nikako VW ne ide u istu klasu sa ovim vozilima po dimenzijama. Ako je zajednicka platforma jedini preduslov, onda si u pravu, ali nema mnogo smisla.

A

pre 3 godine

@zikapn
Nisi u pravu, kodiaq je pravljen na platformi MQB A2, a karoq na A1 platformi, što znači i različita klasa auta. Uostalom, nemoj verovati meni, evo:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MQB_platform

zikapn

pre 3 godine

Karoq je u klasi sa Kaškajiem,Tucsonom, 3008, Q3, X1, Kadjar-om.
Kodiaq u klasi sa X3, Q5, Koleos-om , 5008 itd.
(mileilic, 14. april 2021 08:48)

NE! Kodiaq je u istoj klasi kao i Karoq samo ima duze medjuosovinsko rastojanje! Duzina medj.rastojanja ne odredjuje klasu auta kojoj priada!
Stim u vezi ni 5008 nije u klasi X3, Q5 i Koleosa vec u istoj klasi gde je i 3008 i Kadjar, Tucson, Sportage, Kodiaq.
Kodiaq i Karoq su auti na istoj platformi samim tim i u istoj klasi!
3008 i 5008 su ista platforma/klasa, raslika je bukvalno u produzenom medj,rastojanju i nicemu vise! Po tvome Kodiaq spada u klasu gde i Tuareg?!
Brkate duzinu auta sa klasom, odnosno kategorijom. To je iso kao kad uporedjujete Audi A4 i Passat! Oni su ista klasa amo sto Passat ili jos vise Superb ima duze medj rastojanje, nista vise.

(A, 14. april 2021 11:01)
Ako ideš takvim rezonom, onda je i sportage i sorento ista klasa sa različitim međuosovinskim rastojanjem. Ili tucson i santa fe, ili kaškai i xtrail itd.

Tucson i Sportage su ista klasa, a Sorento i Santa Fe.
Kaskai i Xtrail su ista klasa, tek je Patrol klasa iznad.

Klasa/kategorija se ne odredjuje na osnovu duzine auta odnosno medj.rastojanja!!

Kodiaq i Karoq imaju sve isto: motore, tehnologiju, sirinu trapa, sve, osim razlike u rastojanju izmedju prednje i zednje osovine. vec sam naveo, Skoda Superb i Audi A4 su ista klasa a neko bi rekao da je Superb visa zato sto je duzi i ima veci gepek. Ma vazi kako da ne?!!!

Markonjero

pre 3 godine

@reziel
Svaka cast za komentar. Racionalan, razuman i neostrascen. Uglavnom su komentari navijacki. Nemci vs japanci. Benzin vs dizel vs ev. Svi su ubedjeni da je ono sto oni voze jedino dobro i da nista drugo ne valja. Razumeo sam da vozis tuarega. Ja npr. ne volim suv, ali cu procitati tvoj komentar i uvazicu misljenje nekoga ko ga vozi jer cu mozda nesto iz roga nauciti ili razbiti neku svoju predrasudu. Jos jednom svaka cast.

Sanavabic

pre 3 godine

@MaStaJaZnam

Znam, druze, da ne trosi mnogo vise. Nego sam to rekao zbog Bokija kome nije jasno sto ljudi uzimaju benzince. Poenta je da nekima nije bitno sto auto trosi ne znam koliko vise benzina. Vise mi cimanje oko DPF-a, zamajaca i ostalih stvari koje se vezuju za dizele, a koje opravdavaju manjom potrosnjom goriva.

ko zna?

pre 3 godine

U prethodnom članku sam već postavio pitanje, pa evo i ovde:

Imam problem da shvatim o čemu se ovde tačno radi, pa ako ima nekog da mi razjasni.

Kodiaq, koji odgovara opisu, unapređena motorizacija, natpis "škoda" umesto logotipa pozadi, drugačije pakovana oprema i slično, već je na raspolaganju i može par meseci već da se kupi u Srbiji. Eno je stoji u čak tri primerka u salonu, sedeo sam u njoj pre više od mesec dana i realno - minimalne su razlike u odnosu na prvobitni.

Na stranim sajtovima je još tada objavljeno da je u pitanju "facelift" postojećeg modela, a sad odjednom - restilizovani u aprilu?

Kakav sad opet restilizovani, kad su svi elementi "unapređenja" već na raspolaganju? Ništa mi nije jasno?

Ako je facelift izašao pre mesec-dva, ali opet - koja je tek logika da izađe drugi facelift u 2 meseca?

Mislio sam da će sve biti jasnije 13-og aprila, ali meni sve nešto liči da je ovo samo dodatna objava za nešto što je već ponuđeno i da će tog dana samo zvanično biti naglašeno da postoji "novi" Kodiaq.

Svuda se pominje nova motorizacija (očekivao sam hibrid - nema ga) i naročito detalj da umesto logotipa pozadi sada stoji naziv, a taj naziv stoji već mesecima i (kao što rekoh) eno takvih primeraka, pun salon na NBG.

Zna li ko o čemu se ovde tačno radi?

tsts

pre 3 godine

@Gagi, ti kupuješ auto jer je lep? Čoveče, to je auto. Nije žena.
Automobil voziš iznutra i ne vidiš kako izgleda. Ako ti je pak stalo do toga šta će komšije da kažu i kako on izgleda sa terase onda imaš ozbiljnih problema u glavi.
(rebro, 14. april 2021 00:45)

Ne kupuju svi kola na metar, daj samo sto vise metala nego je nekome bitno i da bude lep auto, kao što patike kupuješ na osnovu toga da li su udobne I LEPE

A

pre 3 godine

@zikapn
Ako ideš takvim rezonom, onda je i sportage i sorento ista klasa sa različitim međuosovinskim rastojanjem. Ili tucson i santa fe, ili kaškai i xtrail itd.

Marko

pre 3 godine

Narucio sam skodu Kodiaq pre mesec dana I
jedva cekam da stigne.
Nazalost posto sam iskoristio opciju na popustu moram da cekam isporuku 6 meseci.
Kodiaq nije najlepsi auto ali mislim da je veoma peaktican I zbog toga ga I kupujem.
Zelim ja da se vozim konforno, a posto imam I dva sina 8 I 12 godina veoma mi je bitno da I oni imaju dovoljno mesta kada sede iza mene.
Takodje zivimo u inostranstvu veliki gepek mi je takodje vazan za duga putovanja koji Kodiaq ima u izobilju.
Mislim da za tu cenu u nekoj korektnoj opremi Kodiaq je najbolji izbor za porodicu koja zeli I potrebno joj je malo vise konfora.

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

@zikapn

Valjda su medjuosovinsko rastojanje, spoljasnji i unutrasnji gabariti vozila pokazatelji klase automobila? Po tim parametruma, Kodiaq je apsolutno klasa iznad pomenutih, narocito iznad Sportage-a i Qashqai-a u kojima jedva imas mesta da se okrenes kad sednes.

Soniq

pre 3 godine

Za neobavestene, ovo nije klasa iznad kaškaija, sportage - a, Tucsona..,
vec je ista klasa sa duzim medjuosovinskim rastojanjem!
Eto sada si i ti obavesten.
(zikapn, 14. april 2021 00:33)

I da i ne, između je. Kodiaq ima 15cm duže međuosovinsko od Nissana, Kie i Rav4 i 10 cm kraće od Tuarega i oko 5cm manje od BMW X3... Bliže ne većim "konkurentima po veličini" nego manjim.

Bane

pre 3 godine

Meni je ovaj auto ružan, posebno mi je ružan gledano sa boka. Ovi blatobrani koji su više pravougaonog oblika nego što polukružno prate liniju točka kao da dodatno doprinose oštrom kutijastom dizajnu.

Recimo uporedite ovaj auto sa recimo novim Renault Koleosom, pa je jasno koliko je Škoda ružan auto.

Drugo je to što koristi VW tehnologiju pa se lepo vozi i pouzdan je i izdržljiv pa će neko tome dati prednost nad dizajnom, što je sasvim racionalno i opravdano, jer više ćete vremena provesti vozeći ga i manje brige imati sa njim nego što ćete ga gledati.

Reziel

pre 3 godine

Vozio sam Kodiaq kao zamensko vozilo iz Autokomerca. 2.0tdi motor sa 190ks Style+ oprema. Deluje robusno i moćno, nije lep ali to za SUV makar meni i nije toliko bitno. Prostora ima koliko hoćeš, ali je u poredjenju sa Touaregom izražen osećaj da je kabina uža, što je donekle i normalno naravno jer je nešto manji. Motor sa 190ks je taman, to je VW klasik, ko voli dizele i DSG menjač, za mene je to najbolja kombinacija između komfora i snage.

Vozio sam automobil pet dana. Ručica menjača podseća na one stare Audijeve, gde je sam vrh predimenzioniran. Imao sam utisak da će uvek da se slomi ili odvali. Ništa slično se nije desilo, ali eto utisak je takav. Sva plastika koja je ispod struka dok sedite je i na oko i na dodir lošijeg kvaliteta nego u ostatku automobila. Nije da mi smeta, ali se vidi. Infotejment sistem je dobar i brz, ali su grafika i font zastareli i izgleda kao jeftin kineski tablet - iako je veliki. Sedišta u bež koži su napred veoma udobna, ali sam vozio stariju osobu pozadi rekla mi da nije prineti Touaregu. Konkretno "više trucka". Možda je tako jer su na automobilu bile 20" ne znam.

U svakom slučaju, u prvih par dana vožnje bio sam oduševljen kakav automobil za "pristojne pare" od toga kako ide, kako je udoban, do toga koliko prostora ima. Medjutim, vrlo brzo vidite gde se štedelo i šta može bolje.

Vozači Škode imaju malo stav u fazonu, pametniji sam od kupaca VWa i drugih skupljih brendova jer dobijam isto za manje novca. Moram da kažem da nije baš isto. Osim prostora pozadi i gepeka, jasno je zašto je Škoda jeftinija. Iskreno, ne bih uvek dao više za VW ili recimo Tojotu, ali reći da nema razlike, to prosto nije tačno. Kodiaq je po meni racionalan izbor, ali ko ima viška novca i odabere neki drugi brend osetiće razliku. E sad kolika je ta razlika i da li vredi novce, to je već individualno.

ciga

pre 3 godine

@rebro
Naravno da ne kupuješ zbog komšije, ali kupuješ zbog sebe i samim tim to nešto što kupuješ mora i da ti se svidi bar malo i bar iz nekog razloga da bi naterali sebe da kupimo. Da li sve u životu kupuješ bez obzira kako izgleda?

zikapn

pre 3 godine

(A, 13. april 2021 18:17)
Za neobavestene, ovo nije klasa iznad kaškaija, sportage - a, Tucsona..,
vec je ista klasa sa duzim medjuosovinskim rastojanjem!
Eto sada si i ti obavesten.

rebro

pre 3 godine

@Gagi, ti kupuješ auto jer je lep? Čoveče, to je auto. Nije žena.
Automobil voziš iznutra i ne vidiš kako izgleda. Ako ti je pak stalo do toga šta će komšije da kažu i kako on izgleda sa terase onda imaš ozbiljnih problema u glavi.

Boris

pre 3 godine

I zamisli kupiš ovo pored toliko lepih automobila...
(Gagi, 13. april 2021 18:53)
@Gagi
Lepsih ima definitivno, ali u tom cenovnom rangu nema ozbiljnijeg i kvalitetnijeg Suv.a za taj novac. Nesto neverovatno sa Škodama inače da spolja ne izgledaju baš veliko ali unutra prostora u izobilju, nedostižno za svu konkurenciju. Enterijer na slikama zaista izgleda kao dosadno ali opet kvalitet je sjajan, Škoda zaista radi dobar posao, neko ko zeli kvalitetan Suv a ne zeli da upada u oči, da mu kola šljašte i privlače pažnju onda je Kodiak br.1

slucajni prolaznik

pre 3 godine

Kontejner u boji, bez duha, bez duse, (kao i Audi Q-ovo, Q -ono) za ljude koji nisu culi ni za D od dizajna. Ravne linije, svuda i okolo, ovo mora da je radio neki upravnik logora. Ne bih o kvalitetu i motorima.

kio BL.

pre 3 godine

Sta znam...meni je ova Skoda uvek bila ni tamo ni ovamo. Kad je malo bolje opremis, uzmes 2.0 tdi 4x4, vec ulazis na teren Volvoa XC60.
(Kobaja Grande, 13. april 2021 16:19)

mislis xc90

business ambition komercijalita

pre 3 godine

Korektno vozilo u svojoj klasi.
Nadam se da će posle redizajna da u Srbiji otklone apsurde paketiranja, jer trenutno najskuplji, L&K paket opreme, ima lošiju aktivnu bezbednosnu opremu od nekih nižih paketa (od Ambition Plus i Style Plus).

Sanavabic

pre 3 godine

@Boki

Bas planiram da uzmem ovog benzinca zato sto mi nizasta ne treba dizlo. Bas me briga ako trosi 5 litara benzina vise, ne idem da orem njive nego planiram decu da vozim. Isto tako ni zasta mi ne treba 4x4, dal te ovo dokrajcilo? haha

Retoricko

pre 3 godine

@(Boki, 13. april 2021 14:42)

Mislis koliko ima bogatih pa mogu da voze takav auto na benzin, a koliko je sirotinje pa se tese manjom potrosnjom.

A

pre 3 godine

@Boki
Ja sam genijalac koji je kupio benzinca kodiaq-a, i ako uzmeš u obzir da startuje već sa 20 k evra, ovo je najbolja kupovina za taj novac. Veruj mi da ga nisam kupio na prvi pogled već sam testirao dosta SUV vozila pre toga. Za neobaveštene, ovo je klasa iznad kaškaija, sportage - a, Tucsona itd.
Nakon što ga imam već dve godine, opet bih isti auto kupio.

Jaja

pre 3 godine

Dobar je Kodiaq, nema sta. Meni se cini da ove restilizovane verzije sluze da se skoro isto vozilo prodaje po bar istim ili ako ne i vecim cenama kao kada izadje novo vozilo.

Kobaja Grande

pre 3 godine

Sta znam...meni je ova Skoda uvek bila ni tamo ni ovamo. Kad je malo bolje opremis, uzmes 2.0 tdi 4x4, vec ulazis na teren Volvoa XC60.

Kobaja Grande

pre 3 godine

Sta znam...meni je ova Skoda uvek bila ni tamo ni ovamo. Kad je malo bolje opremis, uzmes 2.0 tdi 4x4, vec ulazis na teren Volvoa XC60.

A

pre 3 godine

@Boki
Ja sam genijalac koji je kupio benzinca kodiaq-a, i ako uzmeš u obzir da startuje već sa 20 k evra, ovo je najbolja kupovina za taj novac. Veruj mi da ga nisam kupio na prvi pogled već sam testirao dosta SUV vozila pre toga. Za neobaveštene, ovo je klasa iznad kaškaija, sportage - a, Tucsona itd.
Nakon što ga imam već dve godine, opet bih isti auto kupio.

Jaja

pre 3 godine

Dobar je Kodiaq, nema sta. Meni se cini da ove restilizovane verzije sluze da se skoro isto vozilo prodaje po bar istim ili ako ne i vecim cenama kao kada izadje novo vozilo.

Retoricko

pre 3 godine

@(Boki, 13. april 2021 14:42)

Mislis koliko ima bogatih pa mogu da voze takav auto na benzin, a koliko je sirotinje pa se tese manjom potrosnjom.

Reziel

pre 3 godine

Vozio sam Kodiaq kao zamensko vozilo iz Autokomerca. 2.0tdi motor sa 190ks Style+ oprema. Deluje robusno i moćno, nije lep ali to za SUV makar meni i nije toliko bitno. Prostora ima koliko hoćeš, ali je u poredjenju sa Touaregom izražen osećaj da je kabina uža, što je donekle i normalno naravno jer je nešto manji. Motor sa 190ks je taman, to je VW klasik, ko voli dizele i DSG menjač, za mene je to najbolja kombinacija između komfora i snage.

Vozio sam automobil pet dana. Ručica menjača podseća na one stare Audijeve, gde je sam vrh predimenzioniran. Imao sam utisak da će uvek da se slomi ili odvali. Ništa slično se nije desilo, ali eto utisak je takav. Sva plastika koja je ispod struka dok sedite je i na oko i na dodir lošijeg kvaliteta nego u ostatku automobila. Nije da mi smeta, ali se vidi. Infotejment sistem je dobar i brz, ali su grafika i font zastareli i izgleda kao jeftin kineski tablet - iako je veliki. Sedišta u bež koži su napred veoma udobna, ali sam vozio stariju osobu pozadi rekla mi da nije prineti Touaregu. Konkretno "više trucka". Možda je tako jer su na automobilu bile 20" ne znam.

U svakom slučaju, u prvih par dana vožnje bio sam oduševljen kakav automobil za "pristojne pare" od toga kako ide, kako je udoban, do toga koliko prostora ima. Medjutim, vrlo brzo vidite gde se štedelo i šta može bolje.

Vozači Škode imaju malo stav u fazonu, pametniji sam od kupaca VWa i drugih skupljih brendova jer dobijam isto za manje novca. Moram da kažem da nije baš isto. Osim prostora pozadi i gepeka, jasno je zašto je Škoda jeftinija. Iskreno, ne bih uvek dao više za VW ili recimo Tojotu, ali reći da nema razlike, to prosto nije tačno. Kodiaq je po meni racionalan izbor, ali ko ima viška novca i odabere neki drugi brend osetiće razliku. E sad kolika je ta razlika i da li vredi novce, to je već individualno.

slucajni prolaznik

pre 3 godine

Kontejner u boji, bez duha, bez duse, (kao i Audi Q-ovo, Q -ono) za ljude koji nisu culi ni za D od dizajna. Ravne linije, svuda i okolo, ovo mora da je radio neki upravnik logora. Ne bih o kvalitetu i motorima.

Boris

pre 3 godine

I zamisli kupiš ovo pored toliko lepih automobila...
(Gagi, 13. april 2021 18:53)
@Gagi
Lepsih ima definitivno, ali u tom cenovnom rangu nema ozbiljnijeg i kvalitetnijeg Suv.a za taj novac. Nesto neverovatno sa Škodama inače da spolja ne izgledaju baš veliko ali unutra prostora u izobilju, nedostižno za svu konkurenciju. Enterijer na slikama zaista izgleda kao dosadno ali opet kvalitet je sjajan, Škoda zaista radi dobar posao, neko ko zeli kvalitetan Suv a ne zeli da upada u oči, da mu kola šljašte i privlače pažnju onda je Kodiak br.1

Sanavabic

pre 3 godine

@Boki

Bas planiram da uzmem ovog benzinca zato sto mi nizasta ne treba dizlo. Bas me briga ako trosi 5 litara benzina vise, ne idem da orem njive nego planiram decu da vozim. Isto tako ni zasta mi ne treba 4x4, dal te ovo dokrajcilo? haha

business ambition komercijalita

pre 3 godine

Korektno vozilo u svojoj klasi.
Nadam se da će posle redizajna da u Srbiji otklone apsurde paketiranja, jer trenutno najskuplji, L&K paket opreme, ima lošiju aktivnu bezbednosnu opremu od nekih nižih paketa (od Ambition Plus i Style Plus).

Marko

pre 3 godine

Narucio sam skodu Kodiaq pre mesec dana I
jedva cekam da stigne.
Nazalost posto sam iskoristio opciju na popustu moram da cekam isporuku 6 meseci.
Kodiaq nije najlepsi auto ali mislim da je veoma peaktican I zbog toga ga I kupujem.
Zelim ja da se vozim konforno, a posto imam I dva sina 8 I 12 godina veoma mi je bitno da I oni imaju dovoljno mesta kada sede iza mene.
Takodje zivimo u inostranstvu veliki gepek mi je takodje vazan za duga putovanja koji Kodiaq ima u izobilju.
Mislim da za tu cenu u nekoj korektnoj opremi Kodiaq je najbolji izbor za porodicu koja zeli I potrebno joj je malo vise konfora.

tsts

pre 3 godine

@Gagi, ti kupuješ auto jer je lep? Čoveče, to je auto. Nije žena.
Automobil voziš iznutra i ne vidiš kako izgleda. Ako ti je pak stalo do toga šta će komšije da kažu i kako on izgleda sa terase onda imaš ozbiljnih problema u glavi.
(rebro, 14. april 2021 00:45)

Ne kupuju svi kola na metar, daj samo sto vise metala nego je nekome bitno i da bude lep auto, kao što patike kupuješ na osnovu toga da li su udobne I LEPE

Markonjero

pre 3 godine

@reziel
Svaka cast za komentar. Racionalan, razuman i neostrascen. Uglavnom su komentari navijacki. Nemci vs japanci. Benzin vs dizel vs ev. Svi su ubedjeni da je ono sto oni voze jedino dobro i da nista drugo ne valja. Razumeo sam da vozis tuarega. Ja npr. ne volim suv, ali cu procitati tvoj komentar i uvazicu misljenje nekoga ko ga vozi jer cu mozda nesto iz roga nauciti ili razbiti neku svoju predrasudu. Jos jednom svaka cast.

kio BL.

pre 3 godine

Sta znam...meni je ova Skoda uvek bila ni tamo ni ovamo. Kad je malo bolje opremis, uzmes 2.0 tdi 4x4, vec ulazis na teren Volvoa XC60.
(Kobaja Grande, 13. april 2021 16:19)

mislis xc90

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

@zikapn

Valjda su medjuosovinsko rastojanje, spoljasnji i unutrasnji gabariti vozila pokazatelji klase automobila? Po tim parametruma, Kodiaq je apsolutno klasa iznad pomenutih, narocito iznad Sportage-a i Qashqai-a u kojima jedva imas mesta da se okrenes kad sednes.

zikapn

pre 3 godine

(A, 13. april 2021 18:17)
Za neobavestene, ovo nije klasa iznad kaškaija, sportage - a, Tucsona..,
vec je ista klasa sa duzim medjuosovinskim rastojanjem!
Eto sada si i ti obavesten.

rebro

pre 3 godine

@Gagi, ti kupuješ auto jer je lep? Čoveče, to je auto. Nije žena.
Automobil voziš iznutra i ne vidiš kako izgleda. Ako ti je pak stalo do toga šta će komšije da kažu i kako on izgleda sa terase onda imaš ozbiljnih problema u glavi.

ciga

pre 3 godine

@rebro
Mogu ti reći da spadaš u malobrojnu kategoriju.Retko se može čuti da čovek kupuje kola i da ga ništa ne zanima.Osim marke,u tvom slučaju.

ko zna?

pre 3 godine

U prethodnom članku sam već postavio pitanje, pa evo i ovde:

Imam problem da shvatim o čemu se ovde tačno radi, pa ako ima nekog da mi razjasni.

Kodiaq, koji odgovara opisu, unapređena motorizacija, natpis "škoda" umesto logotipa pozadi, drugačije pakovana oprema i slično, već je na raspolaganju i može par meseci već da se kupi u Srbiji. Eno je stoji u čak tri primerka u salonu, sedeo sam u njoj pre više od mesec dana i realno - minimalne su razlike u odnosu na prvobitni.

Na stranim sajtovima je još tada objavljeno da je u pitanju "facelift" postojećeg modela, a sad odjednom - restilizovani u aprilu?

Kakav sad opet restilizovani, kad su svi elementi "unapređenja" već na raspolaganju? Ništa mi nije jasno?

Ako je facelift izašao pre mesec-dva, ali opet - koja je tek logika da izađe drugi facelift u 2 meseca?

Mislio sam da će sve biti jasnije 13-og aprila, ali meni sve nešto liči da je ovo samo dodatna objava za nešto što je već ponuđeno i da će tog dana samo zvanično biti naglašeno da postoji "novi" Kodiaq.

Svuda se pominje nova motorizacija (očekivao sam hibrid - nema ga) i naročito detalj da umesto logotipa pozadi sada stoji naziv, a taj naziv stoji već mesecima i (kao što rekoh) eno takvih primeraka, pun salon na NBG.

Zna li ko o čemu se ovde tačno radi?

ciga

pre 3 godine

@rebro
Naravno da ne kupuješ zbog komšije, ali kupuješ zbog sebe i samim tim to nešto što kupuješ mora i da ti se svidi bar malo i bar iz nekog razloga da bi naterali sebe da kupimo. Da li sve u životu kupuješ bez obzira kako izgleda?

A

pre 3 godine

@zikapn
Ako ideš takvim rezonom, onda je i sportage i sorento ista klasa sa različitim međuosovinskim rastojanjem. Ili tucson i santa fe, ili kaškai i xtrail itd.

business ambition komercijalita

pre 3 godine

Klasa/kategorija se ne odredjuje na osnovu duzine auta odnosno medj.rastojanja!!

Kodiaq i Karoq imaju sve isto: motore, tehnologiju, sirinu trapa, sve, osim razlike u rastojanju izmedju prednje i zednje osovine. vec sam naveo, Skoda Superb i Audi A4 su ista klasa a neko bi rekao da je Superb visa zato sto je duzi i ima veci gepek. Ma vazi kako da ne?!!!
(zikapn, 14. april 2021 16:24)

Koja je onda klasa Škoda Kamiq, jer ima medjuosovinsko rastojanje veće od Karoqa?

Sanavabic

pre 3 godine

@MaStaJaZnam

Znam, druze, da ne trosi mnogo vise. Nego sam to rekao zbog Bokija kome nije jasno sto ljudi uzimaju benzince. Poenta je da nekima nije bitno sto auto trosi ne znam koliko vise benzina. Vise mi cimanje oko DPF-a, zamajaca i ostalih stvari koje se vezuju za dizele, a koje opravdavaju manjom potrosnjom goriva.

Sasa

pre 3 godine

Karoq je u klasi sa Kaškajiem,Tucsonom, 3008, Q3, X1, Kadjar-om.
Kodiaq u klasi sa X3, Q5, Koleos-om , 5008 itd.
(mileilic, 14. april 2021 08:48)

NE! Kodiaq je u istoj klasi kao i Karoq samo ima duze medjuosovinsko rastojanje! Duzina medj.rastojanja ne odredjuje klasu auta kojoj priada!
Stim u vezi ni 5008 nije u klasi X3, Q5 i Koleosa vec u istoj klasi gde je i 3008 i Kadjar, Tucson, Sportage, Kodiaq.
Kodiaq i Karoq su auti na istoj platformi samim tim i u istoj klasi!
3008 i 5008 su ista platforma/klasa, raslika je bukvalno u produzenom medj,rastojanju i nicemu vise! Po tvome Kodiaq spada u klasu gde i Tuareg?!
Brkate duzinu auta sa klasom, odnosno kategorijom. To je iso kao kad uporedjujete Audi A4 i Passat! Oni su ista klasa amo sto Passat ili jos vise Superb ima duze medj rastojanje, nista vise.

(A, 14. april 2021 11:01)
Ako ideš takvim rezonom, onda je i sportage i sorento ista klasa sa različitim međuosovinskim rastojanjem. Ili tucson i santa fe, ili kaškai i xtrail itd.

Tucson i Sportage su ista klasa, a Sorento i Santa Fe.
Kaskai i Xtrail su ista klasa, tek je Patrol klasa iznad.

Klasa/kategorija se ne odredjuje na osnovu duzine auta odnosno medj.rastojanja!!

Kodiaq i Karoq imaju sve isto: motore, tehnologiju, sirinu trapa, sve, osim razlike u rastojanju izmedju prednje i zednje osovine. vec sam naveo, Skoda Superb i Audi A4 su ista klasa a neko bi rekao da je Superb visa zato sto je duzi i ima veci gepek. Ma vazi kako da ne?!!!
(zikapn

Pa naravno da klasu, između ostalog , odredjuje i veličina ( gabariti) vozila .
Ako nisam u pravu mokim te objasni mi razliku u klasi između A6 i A4 ?
U slučaju da imaju isti motor (2.0 190ks) i isti paket opreme . Na osnovu čega bi ti onda odredio klasu ?

Bane

pre 3 godine

Meni je ovaj auto ružan, posebno mi je ružan gledano sa boka. Ovi blatobrani koji su više pravougaonog oblika nego što polukružno prate liniju točka kao da dodatno doprinose oštrom kutijastom dizajnu.

Recimo uporedite ovaj auto sa recimo novim Renault Koleosom, pa je jasno koliko je Škoda ružan auto.

Drugo je to što koristi VW tehnologiju pa se lepo vozi i pouzdan je i izdržljiv pa će neko tome dati prednost nad dizajnom, što je sasvim racionalno i opravdano, jer više ćete vremena provesti vozeći ga i manje brige imati sa njim nego što ćete ga gledati.

Soniq

pre 3 godine

Za neobavestene, ovo nije klasa iznad kaškaija, sportage - a, Tucsona..,
vec je ista klasa sa duzim medjuosovinskim rastojanjem!
Eto sada si i ti obavesten.
(zikapn, 14. april 2021 00:33)

I da i ne, između je. Kodiaq ima 15cm duže međuosovinsko od Nissana, Kie i Rav4 i 10 cm kraće od Tuarega i oko 5cm manje od BMW X3... Bliže ne većim "konkurentima po veličini" nego manjim.

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

@zikapn

Po toj logici Golf i Octavia su ista klasa, jer su zasnovani na istoj platformi, ali osim zajednickih delova i platforme, ponuda prostora i gabariti vozila daleko su na strani Skode i ne vidim kako mogu biti u istoj klasi. Isto vazi za npr. Tiguana i Kodiaqa, gde je opet prostor daleko na strani Skode, ili recimo Tarraco-a tj. Seat-a (on se cak pravi na istim trakama gde i Tiguan), te mi nikako VW ne ide u istu klasu sa ovim vozilima po dimenzijama. Ako je zajednicka platforma jedini preduslov, onda si u pravu, ali nema mnogo smisla.

A

pre 3 godine

@zikapn
Nisi u pravu, kodiaq je pravljen na platformi MQB A2, a karoq na A1 platformi, što znači i različita klasa auta. Uostalom, nemoj verovati meni, evo:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MQB_platform

rebro

pre 3 godine

@ciga, kada kupuješ telefon gledsš memoriju, procrsor. Isto je i za konp ili TV. Kod automobila je isto. Spoljašnji izgled je nebitan. Ja kupujem uvek nov i uvek Reno. Sad vozim Grand Scenic jer je konforan, ima veliki gepek, prostran pozadi, spoljni izgled me ne intetesuje baš kao ni boja.

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

@zikapn

Ne budi nervozan rodjeni. Auto koji ima 220 litara veci prtljazni prostor i 25 cm duzu karoseriju ne moze biti u istoj klasi sa ovim sa kojim se poredi, pa makar bili na istoj platformi i imali isto medjuosovinsko rastojanje. SporCki pozdrav!

Drmr

pre 3 godine

Malo pojašnjenje za stručnjake koji ne mogu da razumeju klase automobila:
Klasu automobila definiše platforma. Šta to zapravo znači? Platforma se projektuje u skladu sa potrebama klase, dakle automobili u istoj klasi imaju približno istu nosivost i tehničke perfomanse (maksimalna brzina koju trpi, maksimalna snaga motora koju trpi, maksimalni kočioni sistem, sistem vešanja, veličina guma itd).
Ako uporedite na primer prosečne perfomanse vw pola, klia, korse, 208 istog godišta videli biste da je veoma slično.
Na istu platformu možete staviti veću karoseriju, nećete je prebaciti u višu klasu! Možete povećati međuosovinsko odstojanje, neće preći u višu klasu.

Milutin

pre 3 godine

Ja sam genijalac koji je kupio benzinca kodiaq-a, i ako uzmeš u obzir da startuje već sa 20 k evra, ovo je najbolja kupovina za taj novac. Za neobaveštene, ovo je klasa iznad kaškaija, sportage - a, Tucsona itd.
(A, 13. april 2021 18:17

Slabo si ti prijatelju obavešten, Kodiaq je na istoj platformi kao Tiguan a to je ista platforma kao golf. Dakle potpuno ista klasa kao kaškai. Prodavac te je gadno nalagao.

rebro

pre 3 godine

@ciga, da pojasnim neke stvari druže. Ja živim u Pragu poslednjih 15 godina. Ovde su neki drugi zakoni. Recimo svaki automobil se može registrovati samo jednom i garancija važi bez uslovljavanja. Kod automobila me zanimaju samo 6 stavki, a to su poluautomatska kočnica, senzor za kišu, USB, komande za telefon na volanu, dvozonska klima i veliki gepek. To je sve od opreme što me zanima, a Reno to daje u osnovnim paketima skoro za sve automobile. Ono što me ne zanima je kako auto izgleda, boja, felne, metalik, potrošnja, kubikaža i slična kozmetika jer od toga ne zavisi kako ćeš se prevesti iz jedne u drugu tačku. Šta ti više treba od auta?

zikapn

pre 3 godine

brkate babe i zabe al avaj, kako i kome objasniti..evo jedan rece da golf i octavia nisu ista klasa samo sto oktavia ima 3 cm vise prostora..ako cemo tako onda caddy je visa klasa od oba?! zar ne?!

Sasa

pre 3 godine

26
.... Pa naravno da klasu, između ostalog , odredjuje i veličina ( gabariti) vozila .
Ako nisam u pravu mokim te objasni mi razliku u klasi između A6 i A4 ?
U slučaju da imaju isti motor (2.0 190ks) i isti paket opreme . Na osnovu čega bi ti onda odredio klasu ?
(Sasa, 14. april 2021 17:23)

A4 i A6 su isti automobili, sa istim voznim karakteristikama, kada imaju naravno identičan motor. Razlika od nekoliko santimetara, ne određuje klasu automobila. Isto je i kod BMW-a, i drugih.
(Smuleco, 16. april 2021 20:04)

Lepo . Sve si ponovio sto sam i ja rekao ali mi nisi odgovorio na pitanje . Pitanje je postavljeno zvog tvoje tvrdnje sa veličina ne odredjuje klasu . Ja te pitam a sta odredjuje ako je sve ostalo isto ?
Naravno A4 i A 6 nisu ista klasa . I jedan od segmenata klasifikacije po klasama je i veličina automobila . Mali gradski auto se ne zove “mali” zato sto je veliki .

zikapn

pre 3 godine

Koja je onda klasa Škoda Kamiq, jer ima medjuosovinsko rastojanje veće od Karoqa?
(business ambition komercijalita, 14. april 2021 18:39)

To pitaj ove sto klasu odredjuju na osnovu medj rastojanja i duzine auta, nemoj da pitas mene!!!

A

pre 3 godine

@Milutin
Ja stvarno ne znam šta je teško proveriti na kojoj je platformi golf a na kojoj kodiaq. Čak sam i link dao. Svi su spremni da napišu knjigu, a niko da pročita.

zikapn

pre 3 godine

Karoq je u klasi sa Kaškajiem,Tucsonom, 3008, Q3, X1, Kadjar-om.
Kodiaq u klasi sa X3, Q5, Koleos-om , 5008 itd.
(mileilic, 14. april 2021 08:48)

NE! Kodiaq je u istoj klasi kao i Karoq samo ima duze medjuosovinsko rastojanje! Duzina medj.rastojanja ne odredjuje klasu auta kojoj priada!
Stim u vezi ni 5008 nije u klasi X3, Q5 i Koleosa vec u istoj klasi gde je i 3008 i Kadjar, Tucson, Sportage, Kodiaq.
Kodiaq i Karoq su auti na istoj platformi samim tim i u istoj klasi!
3008 i 5008 su ista platforma/klasa, raslika je bukvalno u produzenom medj,rastojanju i nicemu vise! Po tvome Kodiaq spada u klasu gde i Tuareg?!
Brkate duzinu auta sa klasom, odnosno kategorijom. To je iso kao kad uporedjujete Audi A4 i Passat! Oni su ista klasa amo sto Passat ili jos vise Superb ima duze medj rastojanje, nista vise.

(A, 14. april 2021 11:01)
Ako ideš takvim rezonom, onda je i sportage i sorento ista klasa sa različitim međuosovinskim rastojanjem. Ili tucson i santa fe, ili kaškai i xtrail itd.

Tucson i Sportage su ista klasa, a Sorento i Santa Fe.
Kaskai i Xtrail su ista klasa, tek je Patrol klasa iznad.

Klasa/kategorija se ne odredjuje na osnovu duzine auta odnosno medj.rastojanja!!

Kodiaq i Karoq imaju sve isto: motore, tehnologiju, sirinu trapa, sve, osim razlike u rastojanju izmedju prednje i zednje osovine. vec sam naveo, Skoda Superb i Audi A4 su ista klasa a neko bi rekao da je Superb visa zato sto je duzi i ima veci gepek. Ma vazi kako da ne?!!!

zikapn

pre 3 godine

(dr Arčibald Rajs, 15. april 2021 09:58)

prijatelju ja nisam nervozan, ja prosto znam!
Ako ne onda Audi A4 i Skoda Superb nisu ista klasa jer Superb moze A4 da stavi u gepek?! Jel tako Rodjeni?! Daj mi objasni?!

zikapn

pre 3 godine

(Drmr, 15. april 2021 14:15)

Bravo brate! Ti si izgledaa od retkih pismenih ovde! Ja to pokusavam da im objasnim ali ne vredi, ne ide!

Smuleco

pre 3 godine

.... Pa naravno da klasu, između ostalog , odredjuje i veličina ( gabariti) vozila .
Ako nisam u pravu mokim te objasni mi razliku u klasi između A6 i A4 ?
U slučaju da imaju isti motor (2.0 190ks) i isti paket opreme . Na osnovu čega bi ti onda odredio klasu ?
(Sasa, 14. april 2021 17:23)

A4 i A6 su isti automobili, sa istim voznim karakteristikama, kada imaju naravno identičan motor. Razlika od nekoliko santimetara, ne određuje klasu automobila. Isto je i kod BMW-a, i drugih.

slucajni prolaznik

pre 3 godine

Kontejner u boji, bez duha, bez duse, (kao i Audi Q-ovo, Q -ono) za ljude koji nisu culi ni za D od dizajna. Ravne linije, svuda i okolo, ovo mora da je radio neki upravnik logora. Ne bih o kvalitetu i motorima.

rebro

pre 3 godine

@Gagi, ti kupuješ auto jer je lep? Čoveče, to je auto. Nije žena.
Automobil voziš iznutra i ne vidiš kako izgleda. Ako ti je pak stalo do toga šta će komšije da kažu i kako on izgleda sa terase onda imaš ozbiljnih problema u glavi.

kio BL.

pre 3 godine

Sta znam...meni je ova Skoda uvek bila ni tamo ni ovamo. Kad je malo bolje opremis, uzmes 2.0 tdi 4x4, vec ulazis na teren Volvoa XC60.
(Kobaja Grande, 13. april 2021 16:19)

mislis xc90

zikapn

pre 3 godine

(A, 13. april 2021 18:17)
Za neobavestene, ovo nije klasa iznad kaškaija, sportage - a, Tucsona..,
vec je ista klasa sa duzim medjuosovinskim rastojanjem!
Eto sada si i ti obavesten.

Kobaja Grande

pre 3 godine

Sta znam...meni je ova Skoda uvek bila ni tamo ni ovamo. Kad je malo bolje opremis, uzmes 2.0 tdi 4x4, vec ulazis na teren Volvoa XC60.

A

pre 3 godine

@Boki
Ja sam genijalac koji je kupio benzinca kodiaq-a, i ako uzmeš u obzir da startuje već sa 20 k evra, ovo je najbolja kupovina za taj novac. Veruj mi da ga nisam kupio na prvi pogled već sam testirao dosta SUV vozila pre toga. Za neobaveštene, ovo je klasa iznad kaškaija, sportage - a, Tucsona itd.
Nakon što ga imam već dve godine, opet bih isti auto kupio.

Boris

pre 3 godine

I zamisli kupiš ovo pored toliko lepih automobila...
(Gagi, 13. april 2021 18:53)
@Gagi
Lepsih ima definitivno, ali u tom cenovnom rangu nema ozbiljnijeg i kvalitetnijeg Suv.a za taj novac. Nesto neverovatno sa Škodama inače da spolja ne izgledaju baš veliko ali unutra prostora u izobilju, nedostižno za svu konkurenciju. Enterijer na slikama zaista izgleda kao dosadno ali opet kvalitet je sjajan, Škoda zaista radi dobar posao, neko ko zeli kvalitetan Suv a ne zeli da upada u oči, da mu kola šljašte i privlače pažnju onda je Kodiak br.1

zikapn

pre 3 godine

Karoq je u klasi sa Kaškajiem,Tucsonom, 3008, Q3, X1, Kadjar-om.
Kodiaq u klasi sa X3, Q5, Koleos-om , 5008 itd.
(mileilic, 14. april 2021 08:48)

NE! Kodiaq je u istoj klasi kao i Karoq samo ima duze medjuosovinsko rastojanje! Duzina medj.rastojanja ne odredjuje klasu auta kojoj priada!
Stim u vezi ni 5008 nije u klasi X3, Q5 i Koleosa vec u istoj klasi gde je i 3008 i Kadjar, Tucson, Sportage, Kodiaq.
Kodiaq i Karoq su auti na istoj platformi samim tim i u istoj klasi!
3008 i 5008 su ista platforma/klasa, raslika je bukvalno u produzenom medj,rastojanju i nicemu vise! Po tvome Kodiaq spada u klasu gde i Tuareg?!
Brkate duzinu auta sa klasom, odnosno kategorijom. To je iso kao kad uporedjujete Audi A4 i Passat! Oni su ista klasa amo sto Passat ili jos vise Superb ima duze medj rastojanje, nista vise.

(A, 14. april 2021 11:01)
Ako ideš takvim rezonom, onda je i sportage i sorento ista klasa sa različitim međuosovinskim rastojanjem. Ili tucson i santa fe, ili kaškai i xtrail itd.

Tucson i Sportage su ista klasa, a Sorento i Santa Fe.
Kaskai i Xtrail su ista klasa, tek je Patrol klasa iznad.

Klasa/kategorija se ne odredjuje na osnovu duzine auta odnosno medj.rastojanja!!

Kodiaq i Karoq imaju sve isto: motore, tehnologiju, sirinu trapa, sve, osim razlike u rastojanju izmedju prednje i zednje osovine. vec sam naveo, Skoda Superb i Audi A4 su ista klasa a neko bi rekao da je Superb visa zato sto je duzi i ima veci gepek. Ma vazi kako da ne?!!!

rebro

pre 3 godine

@ciga, kada kupuješ telefon gledsš memoriju, procrsor. Isto je i za konp ili TV. Kod automobila je isto. Spoljašnji izgled je nebitan. Ja kupujem uvek nov i uvek Reno. Sad vozim Grand Scenic jer je konforan, ima veliki gepek, prostran pozadi, spoljni izgled me ne intetesuje baš kao ni boja.

Bane

pre 3 godine

Meni je ovaj auto ružan, posebno mi je ružan gledano sa boka. Ovi blatobrani koji su više pravougaonog oblika nego što polukružno prate liniju točka kao da dodatno doprinose oštrom kutijastom dizajnu.

Recimo uporedite ovaj auto sa recimo novim Renault Koleosom, pa je jasno koliko je Škoda ružan auto.

Drugo je to što koristi VW tehnologiju pa se lepo vozi i pouzdan je i izdržljiv pa će neko tome dati prednost nad dizajnom, što je sasvim racionalno i opravdano, jer više ćete vremena provesti vozeći ga i manje brige imati sa njim nego što ćete ga gledati.

Retoricko

pre 3 godine

@(Boki, 13. april 2021 14:42)

Mislis koliko ima bogatih pa mogu da voze takav auto na benzin, a koliko je sirotinje pa se tese manjom potrosnjom.

rebro

pre 3 godine

@ciga, da pojasnim neke stvari druže. Ja živim u Pragu poslednjih 15 godina. Ovde su neki drugi zakoni. Recimo svaki automobil se može registrovati samo jednom i garancija važi bez uslovljavanja. Kod automobila me zanimaju samo 6 stavki, a to su poluautomatska kočnica, senzor za kišu, USB, komande za telefon na volanu, dvozonska klima i veliki gepek. To je sve od opreme što me zanima, a Reno to daje u osnovnim paketima skoro za sve automobile. Ono što me ne zanima je kako auto izgleda, boja, felne, metalik, potrošnja, kubikaža i slična kozmetika jer od toga ne zavisi kako ćeš se prevesti iz jedne u drugu tačku. Šta ti više treba od auta?

Sanavabic

pre 3 godine

@Boki

Bas planiram da uzmem ovog benzinca zato sto mi nizasta ne treba dizlo. Bas me briga ako trosi 5 litara benzina vise, ne idem da orem njive nego planiram decu da vozim. Isto tako ni zasta mi ne treba 4x4, dal te ovo dokrajcilo? haha

Jaja

pre 3 godine

Dobar je Kodiaq, nema sta. Meni se cini da ove restilizovane verzije sluze da se skoro isto vozilo prodaje po bar istim ili ako ne i vecim cenama kao kada izadje novo vozilo.

business ambition komercijalita

pre 3 godine

Korektno vozilo u svojoj klasi.
Nadam se da će posle redizajna da u Srbiji otklone apsurde paketiranja, jer trenutno najskuplji, L&K paket opreme, ima lošiju aktivnu bezbednosnu opremu od nekih nižih paketa (od Ambition Plus i Style Plus).

Marko

pre 3 godine

Narucio sam skodu Kodiaq pre mesec dana I
jedva cekam da stigne.
Nazalost posto sam iskoristio opciju na popustu moram da cekam isporuku 6 meseci.
Kodiaq nije najlepsi auto ali mislim da je veoma peaktican I zbog toga ga I kupujem.
Zelim ja da se vozim konforno, a posto imam I dva sina 8 I 12 godina veoma mi je bitno da I oni imaju dovoljno mesta kada sede iza mene.
Takodje zivimo u inostranstvu veliki gepek mi je takodje vazan za duga putovanja koji Kodiaq ima u izobilju.
Mislim da za tu cenu u nekoj korektnoj opremi Kodiaq je najbolji izbor za porodicu koja zeli I potrebno joj je malo vise konfora.

Milutin

pre 3 godine

Ja sam genijalac koji je kupio benzinca kodiaq-a, i ako uzmeš u obzir da startuje već sa 20 k evra, ovo je najbolja kupovina za taj novac. Za neobaveštene, ovo je klasa iznad kaškaija, sportage - a, Tucsona itd.
(A, 13. april 2021 18:17

Slabo si ti prijatelju obavešten, Kodiaq je na istoj platformi kao Tiguan a to je ista platforma kao golf. Dakle potpuno ista klasa kao kaškai. Prodavac te je gadno nalagao.

ko zna?

pre 3 godine

U prethodnom članku sam već postavio pitanje, pa evo i ovde:

Imam problem da shvatim o čemu se ovde tačno radi, pa ako ima nekog da mi razjasni.

Kodiaq, koji odgovara opisu, unapređena motorizacija, natpis "škoda" umesto logotipa pozadi, drugačije pakovana oprema i slično, već je na raspolaganju i može par meseci već da se kupi u Srbiji. Eno je stoji u čak tri primerka u salonu, sedeo sam u njoj pre više od mesec dana i realno - minimalne su razlike u odnosu na prvobitni.

Na stranim sajtovima je još tada objavljeno da je u pitanju "facelift" postojećeg modela, a sad odjednom - restilizovani u aprilu?

Kakav sad opet restilizovani, kad su svi elementi "unapređenja" već na raspolaganju? Ništa mi nije jasno?

Ako je facelift izašao pre mesec-dva, ali opet - koja je tek logika da izađe drugi facelift u 2 meseca?

Mislio sam da će sve biti jasnije 13-og aprila, ali meni sve nešto liči da je ovo samo dodatna objava za nešto što je već ponuđeno i da će tog dana samo zvanično biti naglašeno da postoji "novi" Kodiaq.

Svuda se pominje nova motorizacija (očekivao sam hibrid - nema ga) i naročito detalj da umesto logotipa pozadi sada stoji naziv, a taj naziv stoji već mesecima i (kao što rekoh) eno takvih primeraka, pun salon na NBG.

Zna li ko o čemu se ovde tačno radi?

tsts

pre 3 godine

@Gagi, ti kupuješ auto jer je lep? Čoveče, to je auto. Nije žena.
Automobil voziš iznutra i ne vidiš kako izgleda. Ako ti je pak stalo do toga šta će komšije da kažu i kako on izgleda sa terase onda imaš ozbiljnih problema u glavi.
(rebro, 14. april 2021 00:45)

Ne kupuju svi kola na metar, daj samo sto vise metala nego je nekome bitno i da bude lep auto, kao što patike kupuješ na osnovu toga da li su udobne I LEPE

zikapn

pre 3 godine

(dr Arčibald Rajs, 15. april 2021 09:58)

prijatelju ja nisam nervozan, ja prosto znam!
Ako ne onda Audi A4 i Skoda Superb nisu ista klasa jer Superb moze A4 da stavi u gepek?! Jel tako Rodjeni?! Daj mi objasni?!

Reziel

pre 3 godine

Vozio sam Kodiaq kao zamensko vozilo iz Autokomerca. 2.0tdi motor sa 190ks Style+ oprema. Deluje robusno i moćno, nije lep ali to za SUV makar meni i nije toliko bitno. Prostora ima koliko hoćeš, ali je u poredjenju sa Touaregom izražen osećaj da je kabina uža, što je donekle i normalno naravno jer je nešto manji. Motor sa 190ks je taman, to je VW klasik, ko voli dizele i DSG menjač, za mene je to najbolja kombinacija između komfora i snage.

Vozio sam automobil pet dana. Ručica menjača podseća na one stare Audijeve, gde je sam vrh predimenzioniran. Imao sam utisak da će uvek da se slomi ili odvali. Ništa slično se nije desilo, ali eto utisak je takav. Sva plastika koja je ispod struka dok sedite je i na oko i na dodir lošijeg kvaliteta nego u ostatku automobila. Nije da mi smeta, ali se vidi. Infotejment sistem je dobar i brz, ali su grafika i font zastareli i izgleda kao jeftin kineski tablet - iako je veliki. Sedišta u bež koži su napred veoma udobna, ali sam vozio stariju osobu pozadi rekla mi da nije prineti Touaregu. Konkretno "više trucka". Možda je tako jer su na automobilu bile 20" ne znam.

U svakom slučaju, u prvih par dana vožnje bio sam oduševljen kakav automobil za "pristojne pare" od toga kako ide, kako je udoban, do toga koliko prostora ima. Medjutim, vrlo brzo vidite gde se štedelo i šta može bolje.

Vozači Škode imaju malo stav u fazonu, pametniji sam od kupaca VWa i drugih skupljih brendova jer dobijam isto za manje novca. Moram da kažem da nije baš isto. Osim prostora pozadi i gepeka, jasno je zašto je Škoda jeftinija. Iskreno, ne bih uvek dao više za VW ili recimo Tojotu, ali reći da nema razlike, to prosto nije tačno. Kodiaq je po meni racionalan izbor, ali ko ima viška novca i odabere neki drugi brend osetiće razliku. E sad kolika je ta razlika i da li vredi novce, to je već individualno.

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

@zikapn

Po toj logici Golf i Octavia su ista klasa, jer su zasnovani na istoj platformi, ali osim zajednickih delova i platforme, ponuda prostora i gabariti vozila daleko su na strani Skode i ne vidim kako mogu biti u istoj klasi. Isto vazi za npr. Tiguana i Kodiaqa, gde je opet prostor daleko na strani Skode, ili recimo Tarraco-a tj. Seat-a (on se cak pravi na istim trakama gde i Tiguan), te mi nikako VW ne ide u istu klasu sa ovim vozilima po dimenzijama. Ako je zajednicka platforma jedini preduslov, onda si u pravu, ali nema mnogo smisla.

zikapn

pre 3 godine

Koja je onda klasa Škoda Kamiq, jer ima medjuosovinsko rastojanje veće od Karoqa?
(business ambition komercijalita, 14. april 2021 18:39)

To pitaj ove sto klasu odredjuju na osnovu medj rastojanja i duzine auta, nemoj da pitas mene!!!

Smuleco

pre 3 godine

.... Pa naravno da klasu, između ostalog , odredjuje i veličina ( gabariti) vozila .
Ako nisam u pravu mokim te objasni mi razliku u klasi između A6 i A4 ?
U slučaju da imaju isti motor (2.0 190ks) i isti paket opreme . Na osnovu čega bi ti onda odredio klasu ?
(Sasa, 14. april 2021 17:23)

A4 i A6 su isti automobili, sa istim voznim karakteristikama, kada imaju naravno identičan motor. Razlika od nekoliko santimetara, ne određuje klasu automobila. Isto je i kod BMW-a, i drugih.

Sanavabic

pre 3 godine

@MaStaJaZnam

Znam, druze, da ne trosi mnogo vise. Nego sam to rekao zbog Bokija kome nije jasno sto ljudi uzimaju benzince. Poenta je da nekima nije bitno sto auto trosi ne znam koliko vise benzina. Vise mi cimanje oko DPF-a, zamajaca i ostalih stvari koje se vezuju za dizele, a koje opravdavaju manjom potrosnjom goriva.

ciga

pre 3 godine

@rebro
Naravno da ne kupuješ zbog komšije, ali kupuješ zbog sebe i samim tim to nešto što kupuješ mora i da ti se svidi bar malo i bar iz nekog razloga da bi naterali sebe da kupimo. Da li sve u životu kupuješ bez obzira kako izgleda?

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

@zikapn

Valjda su medjuosovinsko rastojanje, spoljasnji i unutrasnji gabariti vozila pokazatelji klase automobila? Po tim parametruma, Kodiaq je apsolutno klasa iznad pomenutih, narocito iznad Sportage-a i Qashqai-a u kojima jedva imas mesta da se okrenes kad sednes.

Markonjero

pre 3 godine

@reziel
Svaka cast za komentar. Racionalan, razuman i neostrascen. Uglavnom su komentari navijacki. Nemci vs japanci. Benzin vs dizel vs ev. Svi su ubedjeni da je ono sto oni voze jedino dobro i da nista drugo ne valja. Razumeo sam da vozis tuarega. Ja npr. ne volim suv, ali cu procitati tvoj komentar i uvazicu misljenje nekoga ko ga vozi jer cu mozda nesto iz roga nauciti ili razbiti neku svoju predrasudu. Jos jednom svaka cast.

business ambition komercijalita

pre 3 godine

Klasa/kategorija se ne odredjuje na osnovu duzine auta odnosno medj.rastojanja!!

Kodiaq i Karoq imaju sve isto: motore, tehnologiju, sirinu trapa, sve, osim razlike u rastojanju izmedju prednje i zednje osovine. vec sam naveo, Skoda Superb i Audi A4 su ista klasa a neko bi rekao da je Superb visa zato sto je duzi i ima veci gepek. Ma vazi kako da ne?!!!
(zikapn, 14. april 2021 16:24)

Koja je onda klasa Škoda Kamiq, jer ima medjuosovinsko rastojanje veće od Karoqa?

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

@zikapn

Ne budi nervozan rodjeni. Auto koji ima 220 litara veci prtljazni prostor i 25 cm duzu karoseriju ne moze biti u istoj klasi sa ovim sa kojim se poredi, pa makar bili na istoj platformi i imali isto medjuosovinsko rastojanje. SporCki pozdrav!

Drmr

pre 3 godine

Malo pojašnjenje za stručnjake koji ne mogu da razumeju klase automobila:
Klasu automobila definiše platforma. Šta to zapravo znači? Platforma se projektuje u skladu sa potrebama klase, dakle automobili u istoj klasi imaju približno istu nosivost i tehničke perfomanse (maksimalna brzina koju trpi, maksimalna snaga motora koju trpi, maksimalni kočioni sistem, sistem vešanja, veličina guma itd).
Ako uporedite na primer prosečne perfomanse vw pola, klia, korse, 208 istog godišta videli biste da je veoma slično.
Na istu platformu možete staviti veću karoseriju, nećete je prebaciti u višu klasu! Možete povećati međuosovinsko odstojanje, neće preći u višu klasu.

zikapn

pre 3 godine

brkate babe i zabe al avaj, kako i kome objasniti..evo jedan rece da golf i octavia nisu ista klasa samo sto oktavia ima 3 cm vise prostora..ako cemo tako onda caddy je visa klasa od oba?! zar ne?!

Soniq

pre 3 godine

Za neobavestene, ovo nije klasa iznad kaškaija, sportage - a, Tucsona..,
vec je ista klasa sa duzim medjuosovinskim rastojanjem!
Eto sada si i ti obavesten.
(zikapn, 14. april 2021 00:33)

I da i ne, između je. Kodiaq ima 15cm duže međuosovinsko od Nissana, Kie i Rav4 i 10 cm kraće od Tuarega i oko 5cm manje od BMW X3... Bliže ne većim "konkurentima po veličini" nego manjim.

A

pre 3 godine

@zikapn
Ako ideš takvim rezonom, onda je i sportage i sorento ista klasa sa različitim međuosovinskim rastojanjem. Ili tucson i santa fe, ili kaškai i xtrail itd.

Sasa

pre 3 godine

Karoq je u klasi sa Kaškajiem,Tucsonom, 3008, Q3, X1, Kadjar-om.
Kodiaq u klasi sa X3, Q5, Koleos-om , 5008 itd.
(mileilic, 14. april 2021 08:48)

NE! Kodiaq je u istoj klasi kao i Karoq samo ima duze medjuosovinsko rastojanje! Duzina medj.rastojanja ne odredjuje klasu auta kojoj priada!
Stim u vezi ni 5008 nije u klasi X3, Q5 i Koleosa vec u istoj klasi gde je i 3008 i Kadjar, Tucson, Sportage, Kodiaq.
Kodiaq i Karoq su auti na istoj platformi samim tim i u istoj klasi!
3008 i 5008 su ista platforma/klasa, raslika je bukvalno u produzenom medj,rastojanju i nicemu vise! Po tvome Kodiaq spada u klasu gde i Tuareg?!
Brkate duzinu auta sa klasom, odnosno kategorijom. To je iso kao kad uporedjujete Audi A4 i Passat! Oni su ista klasa amo sto Passat ili jos vise Superb ima duze medj rastojanje, nista vise.

(A, 14. april 2021 11:01)
Ako ideš takvim rezonom, onda je i sportage i sorento ista klasa sa različitim međuosovinskim rastojanjem. Ili tucson i santa fe, ili kaškai i xtrail itd.

Tucson i Sportage su ista klasa, a Sorento i Santa Fe.
Kaskai i Xtrail su ista klasa, tek je Patrol klasa iznad.

Klasa/kategorija se ne odredjuje na osnovu duzine auta odnosno medj.rastojanja!!

Kodiaq i Karoq imaju sve isto: motore, tehnologiju, sirinu trapa, sve, osim razlike u rastojanju izmedju prednje i zednje osovine. vec sam naveo, Skoda Superb i Audi A4 su ista klasa a neko bi rekao da je Superb visa zato sto je duzi i ima veci gepek. Ma vazi kako da ne?!!!
(zikapn

Pa naravno da klasu, između ostalog , odredjuje i veličina ( gabariti) vozila .
Ako nisam u pravu mokim te objasni mi razliku u klasi između A6 i A4 ?
U slučaju da imaju isti motor (2.0 190ks) i isti paket opreme . Na osnovu čega bi ti onda odredio klasu ?

A

pre 3 godine

@zikapn
Nisi u pravu, kodiaq je pravljen na platformi MQB A2, a karoq na A1 platformi, što znači i različita klasa auta. Uostalom, nemoj verovati meni, evo:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MQB_platform

ciga

pre 3 godine

@rebro
Mogu ti reći da spadaš u malobrojnu kategoriju.Retko se može čuti da čovek kupuje kola i da ga ništa ne zanima.Osim marke,u tvom slučaju.

A

pre 3 godine

@Milutin
Ja stvarno ne znam šta je teško proveriti na kojoj je platformi golf a na kojoj kodiaq. Čak sam i link dao. Svi su spremni da napišu knjigu, a niko da pročita.

zikapn

pre 3 godine

(Drmr, 15. april 2021 14:15)

Bravo brate! Ti si izgledaa od retkih pismenih ovde! Ja to pokusavam da im objasnim ali ne vredi, ne ide!

Sasa

pre 3 godine

26
.... Pa naravno da klasu, između ostalog , odredjuje i veličina ( gabariti) vozila .
Ako nisam u pravu mokim te objasni mi razliku u klasi između A6 i A4 ?
U slučaju da imaju isti motor (2.0 190ks) i isti paket opreme . Na osnovu čega bi ti onda odredio klasu ?
(Sasa, 14. april 2021 17:23)

A4 i A6 su isti automobili, sa istim voznim karakteristikama, kada imaju naravno identičan motor. Razlika od nekoliko santimetara, ne određuje klasu automobila. Isto je i kod BMW-a, i drugih.
(Smuleco, 16. april 2021 20:04)

Lepo . Sve si ponovio sto sam i ja rekao ali mi nisi odgovorio na pitanje . Pitanje je postavljeno zvog tvoje tvrdnje sa veličina ne odredjuje klasu . Ja te pitam a sta odredjuje ako je sve ostalo isto ?
Naravno A4 i A 6 nisu ista klasa . I jedan od segmenata klasifikacije po klasama je i veličina automobila . Mali gradski auto se ne zove “mali” zato sto je veliki .