Ponedeljak, 05.04.2021.

11:00

Ljuti duel: BMW i Audi

Izvor: B92

Ljuti duel: BMW i Audi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

118 Komentari

Sortiraj po:

Искрено, кратко и јасно.

pre 2 godine

Ауди напредује када су у питању стајлинг и технологија, али БМВ нуди углађеније, спортскије искуство вожње. Обе марке високо се котирају по питању сигурносних карактеристика, али Ауди има лошију оцену поузданости.

Majstor Aki

pre 2 godine

Za mene br. 1 - The Porsche.
*
Svako ima svoj ukus, bmw je bmw, audi je audi.
Iskreno po meni kada bi imali keš vozili bi sigurno Porše ili Lambo.

Transformer

pre 3 godine

Trenutno:
A3 bolji od serije 1;
A4 i serija 3, mrtva trka;
A6 bolji od serije 5;
A8 dosta bolji od serije 7;
Sportski modeli, kako koji ali R8 poseban;
Q3 bolji od X1;
X3 bolji od Q5;
X5 bolji od Q7;
Sve u svemu, razlike su male a sve se svodi na to sta se kone vise svidja.
Po meni kroz istoriju oba losiji od merca, ali trenutno dosta bolji.

Svetolik Trpković Pufta

pre 3 godine

Vozio sam i jedan i drugi brend. BMW seriju 3 (318i e30, 325i e46 i 320d e46 i e90) i seriju 5 (530d e39 i e60), kao i AUDI (A6 C5, 2.5TDI). Odlični i jedan i drugi brend, svako na svoj način. BMW je zbog zadnje vuče zabavniji za vožnju, meni lično. AUDI A6 je sjajan, malo udobniji, a što se tiče komfora je egal sa bembarom serije 5.
Definitivno dva sjajna brenda, svaki na svoj način.

Taske

pre 3 godine

Kao ponaosan vlasnik BMW a 320 d 184 ks mogu reci da nisam vozio auto koji bolje leži na putu i svako ko ima sportske ambicije za volanom će me razumeti..uz to je atraktivniji od 95% vozila istog pa i novijeg godišta..održavanje jeste skuplje jedno 30 % ali užitak za volanom košta.

Leleeee...

pre 3 godine

(publika, 7. april 2021 08:01)
Odustavao si?Ja nikada ne bih odustao od Bmw-a i Audija.Uzeo bih onoga ko bi mi više ponudio za manje novca.Naravno i MB dolazi u obzir.Ali,jedini problem je što nemam novca!

Dax AMG

pre 3 godine

Audi je polutan,nije pravi premijum... BMW je ipak premijum brend i tu nema sta da se prica. Kupis AUDI od 100.000 eura i u njemu delovi koje mozete naci u Golf-u,Passatu... Daleko je to od premijuma.
(Dax AMG, 6. april 2021 11:44)

...a u "premium" Mercedesu motor iz Dacia-e rumunski... pokrij se ušima nesretniče, nisi ti prmium video ni na slici...
(Rodion Gataulin, 06. april 2021 12:29)

Nema potrebe da se ljutis buraz i da me nazivas nesretnikom. Ja govorim o modelima koji kostaju preko 100.000... Tu Mercedes nema nista iz jeftinijih modela,pogotovu tudjih.A AUDI bogami ima mnogo toga. Ziv bio...

advokat

pre 3 godine

Da li to znaci da pogon na sve tockove ne dolazi is fabrike? Ako je tako, odakle li dolazi?
oni kada postaviš besmisleno pitanje pošto nisi razumeo ni šta je napisano ?

Nikola Radosavljevic

pre 3 godine

Quattro je torsen, Haldex nije pravi Quattro ali opet ispaljuje RS3 kao da jeste i radi zimi posao extra. Audi je stariji brend i od BMW i od Benza, to sto je kasno postao premium brend je rezultat raskola u kompaniji Horch preteci Auto Unije, koja je preteca danasnjeg Audija. Ljudi ne znaju da je Daimler ( vlasnik Merc.Benz-a) bio vlasnik Auto Unije do 1965 kada su je prodali VW. Ljudi ne znaju sta su pre 2. Sv rata u Nemackoj bili Horch, Audi, Wanderer i NSU. Audi je prosao kroz tezak period, kroz slican period kroz kakav danas prolazi Alfa Romeo. Meni osobitno se nijedan Mercedes ne svidja, imaju cudan dizajnerski pravac koji mi ne lezi nikako, BMW je auto za lecenje kompleksa, zamisli IQ toga ko ode da gleda drift ili onoga ko vozi drift auto, pali gume wow. Kod mene u varosi BMW voze likovi s 8 razreda skole jer imaju kompleks da se dokazu, Audi voze normalni, poslovni i porodicni ljudi, jos ako je Quattro ne treba ti SUV. Sam BMW kao firma forsira taj imidz zadnje vuce, driftovanja i slicno sto je meni seljacki..Ko nije bio u USA ne zna kako izgleda Dodge Chalenger, Mustang, Corvette C06, Camaro...svi oni imaju zadnju vucu i velike motore, ne samo BMW

Uskok

pre 3 godine

Komentari su na nivou hormonskih napada kod adolescenata.
Ako svake godine pređem 60.000 km, mahom po autoputu, treba mi automobil koji je stabilan, pouzdan, jeftin za održavanje. Dakle, Škoda Superb ili čak Oktavija. 17-25.000€ nov.
Do 300.000 će da dobaci svaki i onda počinje da škripa i nervira. Ali to što u Škodi škripa za 100€ , kod Audija i BMW škripa isto ali za 300€.
Dakle, suzbijte hormone i vozi nešto normalno.

publika

pre 3 godine

Vozim Audi Q5 TDI 3.0 od 250KS. 2009. Prethodno vozio A3 1.9TDI. Pokusao vise puta da probam BMW i odustavao. Vise ne pokusavam. Ne ide.

Fudbaler

pre 3 godine

Od evropskih auta preporucujem samo Volvo. Ostali se kvare i bazirani su na masi plastike i lose elektronike, jastucica koji odlaze i ne traju. Ne znam da li vi sto vas kao zanimaju automobili uopste pratite statistiku? Dileme nema da su japanci svjetlosne godine po istrajnosti i kvalitetima motora. Zadnjih godina nezaostaju ni po skoljkama. Kad kazem japanci mislim iskljucivo na Hondu, Toyouty, Mazdu i Subaru.

Gagi

pre 3 godine

BMW se posle 10god starosti i malo veće kilometraže(300.000) raspada kao i francuzi i italijani dok se na Audiju vraćaju kilometraže i dalje se prodaje NOV NOV kao da je baba vozila...

advokat

pre 3 godine

Audi je jeftinijini i ima prednju vuču (koju generalno imaju lošiji i jeftiniji auto brendovi) sa druge strane bmw, mercedes, jaguar, bentli, RR, ferrari, porsche i ostali top brendovi imaju zadnju vuču. Ne računam posebne opcije doplate pa da bude pogon na sva 4 točka, govorim o standardnim modelima koji izlaze iz fabrike. Pametnom dosta

advokat

pre 3 godine

"A Toyota za klasu kvalitetnina od ove dve pomenute krsine" da ti odmah odgovorim:
prijatelju Toyota je trom auto za starce, moj komšija vozi Toyotu ne može u njoj ni decu da napravi, lim se raspada, na pravcu je može da se pokrene a iz krivine ispada... hehehe

bg

pre 3 godine

Na našim ulicama a pogotovo u unutrašnjosti ima puno Audija 80 B3 (86-91), a BMW kockica iz tog perioda pa ni mlađih nešto nema. Toliko o trajnosti. Samo konststujem, a dragi su mi bili oba.
(Gagi, 06. april 2021 19:28)

Svaba uopšte nije uzimao u obzir pri konstruisanju da pravi auto za 30 godina vožnje, to je za njih samo kuriozitet.

Dux

pre 3 godine

Oba nemacke marke proizvode vrhunska vozila. Tu bih još dodao i Mercedes-Benz. Famozna trojka! O ostalom, ne treba komentarisati jer su ukusi različiti.

ja

pre 3 godine

Mogu da kupim oba istovremeno, ali posle toga verovatno ne bih mogao kvalitetno da ih održavam. Nisam od onih koji kupe skup auto pa posle stave Sava gume.
(Locutus, 06. april 2021 20:00)

A što brt, ja na f10 x-drive redovno tigra vinteru, ekstra guma ne samo za te pare nego uopšte. Jes malo problem sto ovaj auto nema rezervnu ali uplaćen atlas, ako se ne do bog probuši a za 20 godina vožnje samo jednom mi se probudila i to na udarnu rupu mojom greškom, pozovem slep službu, izgubim možda sat 2 ali razlika u ceni 80.000 din od ovih do run on flat. Isplati se rizik za isti kvalitet vožnje.

Boris

pre 3 godine

Bmw je automobil za pokazivanje i za kompleksaše koji pate od mnogo poremecaja, fizickih i psihickih. Bmw nikad nije bio taj rang premiuma kao sto je to Mercedes, on je upravo u rangu Audija i dobra je ta usporedba ali samo do A8 ili Bmw 7, tu vec Bmw nema sta da trazi, za dve klase je ispod A8.

Locutus

pre 3 godine

Locotus pa posto nemas para da kupis ni bmw ni audi ti kupi jedan tomos taman 500e pa se trkaj sa decicom iz kraja
(Agi, 6. april 2021 16:25)

Mogu da kupim oba istovremeno, ali posle toga verovatno ne bih mogao kvalitetno da ih održavam. Nisam od onih koji kupe skup auto pa posle stave Sava gume.

Gagi

pre 3 godine

Na našim ulicama a pogotovo u unutrašnjosti ima puno Audija 80 B3 (86-91), a BMW kockica iz tog perioda pa ni mlađih nešto nema. Toliko o trajnosti. Samo konststujem, a dragi su mi bili oba.

riki.fr

pre 3 godine

Vozim Audi, naravno da preferiram Audi ali o ukusu netreba rasprvljati sta koga privlaci za neku marku automobila. Nije zgore napomenuti podatak da u poslednjih 30 godina dakle od 1990 godine na jednoj ako ne i jedinoj prestiznoj svetskoj trci automobila 24 sata Le mans. Audi ima 13 osvojenih titula dok za isti period BMW ima samo jednu. Za one koji ne znaju le Mans je trka koja od 1949 godine determinise pravac razvoja automobilske industrije.

Vujadin

pre 3 godine

Ovo kao da su klinci na velikom odmoru diskutovali
(Koja je poenta ovakvog teksta, 06. april 2021 10:32)

I članak i komentari.
(Juho, 6. april 2021 12:30)

Ko bi pobedio u tuči između Brusa Lija i Mohameda Alija?

deks

pre 3 godine

Saglasan sam sa komentarom o zavisti koju izazivaju BMW vozila i vlasnici istih. Zadnja vuča je BMW zaštitni znak i ipak zahtjeva određene vozačke sposobnosti i iskustvo pa nije začuđujuće što izaziva emocije, nekome pozitivne a nekome negativne. AUDI je uvijek kvalitetan i atraktivan automobil ali daleko iza BMW i Mercedesa. Estetika je neupitna , dok je osjećaj u vožnji značajno drugačiji. Stvar preferencija... mislim da je kod sva tri njemačka premijum brenda u pitanju jasno diferenciranje publike a poslovanje sekundu ispod granice nedozvoljenog kartelskog udruživanja, za koje su usput rečeno u segmentu nabavke čelika 2019. bili i osuđeni od strane njemačkog regulatora. Suma sumarum, ko može da priušti bilo šta od pomenutog njemačkog trojca, sigurno je dobio najbolje što evropska autoindustrija može da ponudi.

Guliver

pre 3 godine

@Odzidza Ofoe:

"...boli vas jer XDrive ipak na snegu i kisi nije Quattro..."

Koji Quattro? Torsen, Crown Gear, ili Haldex?

Uz to, Torque Vectoring Quattro se pojavio na trzistu posle xDrive, kao element pete Quattro generacije.

Smuleco

pre 3 godine

Sta god samo da me ne izda na putu.
Trenutno vozim Punta a planiram uskoro da kupim dva audija i dva bmw.
(javljam uskoro, 06. april 2021 10:48)

Hahahaha!.. Kralju! :)
Ja po tri! :))

quattroporte

pre 3 godine

Luksuzna roba nema pravu vrednost. Oba plaćate 40% više no što vrede. Da imam za automobil 30-50000 eura pre bih dao 35k za napucanu Mazdu 6 nego za klot BMW 3. Mada to ni klot nema za 35, pre će biti 45...sumanuto

Koja

pre 3 godine

Ajte molim vas duel kakav je to duel nisam lud da dam tolike pare za golfa ili seata i škodu a mogu da kupim pravog golfa po dosta pristupačnijoj ceni a BMW je jednostavno BMW

Charapan

pre 3 godine

vozio sam oba brenda i to bas dosta. trenutno imamo u porodici i bmw i audi. moj izbor je bmw, bez dvoumljenja. audi nije lo, daleko od toga, ali bmw prednjaci po osecajunu voznji i kvalitetu definitivno. nije tu velika razlika da se razumemo ali mislim da je bmw korak ispred. skromno misljenje vozaca akoji prelazi 70000km+ godisnje vec godinama, ako kome znaci...

Locutus

pre 3 godine

Vozimm bmw e61 530e sa 245 ks i nebih ga menjao za novi audi svako ko je pokusao brzinski samnom mogao je videti samo branik ..cast sportskim autima..
(Agi, 6. april 2021 12:14)

Po toj logici možeš da kupiš motor za 500e pa da ostaviš svaki auto u prašini. Lično ne vozim ni BMW ni Audi, ali takav način razmišljanja priliči detetu od 10 godina.

C i n i k

pre 3 godine

(C i n i k, 6. april 2021 10:15) # Link komentara
Gresis, BMW pravi vrhunske motocikle ne samo automobile
(Tako je kako je, 06. april 2021 11:32)


Da, tacno je, nam zaboravio na to ali je poenta bila da BMW radi iskljucivo to, automobile ( i motore) nikakve kamione, friteze, prikolice i sl..
Posvecuju paznju vrhunskim detaljima a sto se tice motora, nma boljih SUS motora od BMW/a.
Audi je kompanija u svojini VW, Audi kao posebna firma ne postoji, dakle na istoj sasiji VW radi vise istovetnih modela sa istom mehanikom i elektronikom, samo im podeli na kraju svakom svoju znacku na haubi, i ok, to je ok filosofija VW, jer npr to isto nije uspeo jedan FIAT ( Lancia, Alfa) a VW je uspeo, da istu stvar prodaje pod razlicitim znackama, u Audi je VW stavio malo skuplje materijale unutra i to je cela razlika izmedju Audija/Skode ili VW..
BMW nije ta prica daleko je od toga, i to vozaci znaju, nma potrebe da se prepiremo jer je besmisleno, svako nk vozi sta god hoce za svoje pare..

genijalac

pre 3 godine

imam oba i oba su odlicna zavisi ko sta voli. naivno je misliti da pokusavaju jedan drugoga da prestignu to je nemacka i tamo se svi dogovaraju o podeli trzista i međusobnom opstanku, od toga zivi citava nacija. svi imaju iste dobavljace inzinjere i dizajnere. sve je to ista tehnologija. sve je to isto samo drugacije sastavljeno po zelji kupca. puno je tu i psihologije ulozeno. treba sve probati.

Pedja BMW

pre 3 godine

Oni izbace kosku na portalu i mi se vecito koljemo, ko da su pitali sta bi u ratovima 90tih, toliko su ljudi u stanju daleko da idu, a naravno da je Bembara- Bembara?. Pozdrav svima, moj kum vozi C klasu 2015 god motor Reno 1,6d, ide lepo, automatik, mali potrosac, ja naravno vozim Benku E91 2009 face automatik, Xdrive i to sa onim katastrofalnim motorom od 177ks, sa tankim lancicem iza motora i tako, uzivam u voznji, a naslusa se svega i svacega. Lepa je Mecka, Audi je najlepsi unutra, a JA najvise volim BMW i to ti je to.

Milunka Malina

pre 3 godine

@Dax obrnuto je. U Passatu i Golfu naci ces stariju tehnologiju Audija. A u Seatu i Skodi stariju i siromasniju tehnologiju Folksvagena. Moras malo bolje da poznajes ono o cemu pricas. Ovako nas samo zabavljas komentarima.

Judinjo

pre 3 godine

Vozim Audi A3 1.9,Vec 5 godina.Od ulaganja mi je crkao Akomulator,Valjda dotrajao.Redovno radim sve servise i nemam priblema,Prethodno sam imao BMW 320 2007 167KS.Vozio sam ga 3 god.Za to vreme nema sta mu nije crklo i po 2x isti Deo.Audi je ipak dista ispativija investicija.Nikad vise BMW.

Audi BMW

pre 3 godine

To je vise individualno.
BMW je uvek vazio za sportski nastrojen dok je Audi preuzeo nesto od BMW i Mercedes.
Unutrasnjost na strani Audija
BMW sto se tice informacija u autu i meksi je na rupama.
Motori su im podjednaki pogotovo mislim na zadnje serije.
Mana BMW je zadnji pogon kod starijih modela a plus kod Audija jer ima dosta sa quattro pogonom.
BMW je kao iphone,nudi puno i vredi ali opet nesto nedostaje dok je Audi kao Samsung,ima sve ali opet softver nije skroz ispeglan ako me razumete.
BMW mi je oduvek bio no1 ali pri odabiru sam morao da uzmem sve parametre.
Primer 1:
Auto od 6000 eura.
BMW 530i 2006-to pogon na sve tockove automat 272 ks 210 000km 8000 eura
Audi A6 2006-to quattro pogon automat 255 ks 151 000 6000 eura.
Izabrao sam Audi jer je jeftiniji i manje presao.
Za razliku para covek popravi eventualno sto nevalja a uvek mesto nevalja.
Primer 2:
BMW 530d xdrive 2014-to 75 000 km 259ks 27 500 eura.
Audi A6 3.0TDI quattro 2015-to 68 000 km 320 ks 26 000.
Odlucio sam se opet za Audi jer ipak nudi vise za manje para.
Uvek sam prvo gledao BMW ali Audi pobedi.
Opet to je stvar izbora.

FILOZOF

pre 3 godine

BMW voze u 80% sirovine,grubijani,kompleksaši.Analizirajte poznanike koji voze BMW i sve će vam biti jasno.Oni su mali,ćelavi,varaju ih žene,loši đaci,ma da više ne nabrajam jako,jako iskompleksirani likovi.Ja ih poznajem 7 i svi imaju neke probleme u glavi.

Agi

pre 3 godine

Vozimm bmw e61 530e sa 245 ks i nebih ga menjao za novi audi svako ko je pokusao brzinski samnom mogao je videti samo branik ..cast sportskim autima..

Istrebljivac vonjevina

pre 3 godine

Al' imaju BMW fanovi kompleks od Audija, boli vas dizajn RS6, boli vas koliko je brz RS3, boli vas jer XDrive ipak na snegu i kisi nije Quattro, boli vas jer nemate odgovor na R8 V10 Performance, boli vas jer BMW ne moze protiv Dukatija (kojim upravlja Audi naravno), boli vas jer nemate lep SUV i jer vam novi modeli izgledaju kao da imaju dabrove zube i svi vas zbog toga ismevaju. Boli vas jer ste ismevali prednju vucu a sada je koristite, boli vas jer nemate odgovor na E-tron, E-tron Sportback i da ne nabrajam... Ono sto ste imali je stalo pocetkom 21.veka.
(Odzidza Ofoe, 06. april 2021 11:29)

Kada vec pominjes sve te bolove zaboravio si najbitniji, a to je da nas zabole ona stvar za tvoj nabudjeni golf pod nazivom audi.
Jel ti sada malo lakse?

Vlada

pre 3 godine

A sta reci bmw nije samo auto to je filozofija zivota... pozdrav svima.
(E34 zauvek, 6. april 2021 10:53)

Ja bi pre rekao da bmw nije samo auto to je dijagnoza.

executive

pre 3 godine

Ime klase daje mercedes.
C klasa, A4 i Bmw 3- najbolja voznja i motor- BMW-bez premca. Najudobniji-Merc. Najjeftiniji-Merc. Polovni,posle 4 godine-najskuplji Merc,najjeftiniji-BMW.
E-klasa-slicno kao i C-; A6 dosadan, Bmw minimalistican (opcije su skupe,ali sjajne).Merc-savrsen ( i najjeftiniji).

Argentto

pre 3 godine

Kako bilo ko od vas, ko nike vozio Audi i BMW iste klase, moze da tvrdi da je bolji jedan ili drugi???
Pricao vam komsija ciji je kum vozio?
Citali ste na netu?
Znate to na osnovu slika?

Kako nilo ko da je sevi za pravo da tvrdi da je ovo bolje od onoga, a da nije probao ni jedno ni drugo???

Ok je kad se kaze "ja mislim da je Audi bolji" ili na osnovu toga "deluje mi / rekao bih da je BMW" bolji..
Jedino onaj ko je vozio oba brenda, iste klase, moze nesto da tvrdi, vi svi ostali mozete samo da mislite.

Rodion Gataulin

pre 3 godine

Kad BMW bude imao ovakvu istoriju i pedigre:

https://en.wikipedia.org/wiki/Auto_Union_racing_cars

onda se može smatrati za premium marku i može se porediti sa Audi automobilima. Znači nikad. Kad su Auto-Union i Horch proizvodili najluksuznije i najkvalitetnije automobile planete, BMW nije postojao ni u naznakama. BMW je dobar i kvalitetan auto, zanimljiv za vožnju, ali Audi je po svim parametrima daleko iznad. Mercedes je do skora bio najbolji premium brand ali je nažalost u zadnje vreme užasno komercijaliziran i kvalitet je drastično opao. E sad što kod nas wannabe "gangsteri" i konroverzni "bizmismeni" preferiraju BMW, to je već druga (socio-patološka i defektološka) priča, naročito onaj nesretni jadnik koji se ubi ovde "objašnjavajući" kako Audi "ne postoji", prepoznaće se, nema potrebe da se navodi nick...

Pamet ili srce?

pre 3 godine

Posle preko 25 godina iskustva i sa jednom i sa drugom markom teško mi je da odlučim. BMW se kod mene pokazao daleko pouzdaniji a Audi mi je lepši i prijatniji za vožnju.

batica

pre 3 godine

Ovo je rasprava koja nema pobednika ako posedujete i zrnce realnosti i sposobnosti da procenite šta je u kom trenutku bolje.Evo npr prošla generacija Q5 je bila bolja od X3 a sada je potpuno obrnuto po skoro svim parametrima.Potpuno ista priča je u vezi modela koje izbacuju,apsolutno prate jedni druge sve vreme.Takođe, i ja imam sumnje da se ova proizvođačka trojka dogovara oko cenovne politike i šta se sve naplaćuje jer je to klasičan bezobrazluk ali dokle god to neko plaća njima je lepo.Vozio sam različite modele sve tri kompanije i svaki je imao neke osobenosti kao i dobre i loše strane.Jedino što je konstanta je da kod nas niko od vozača ovih marki ne daje migavac.

Rodion Gataulin

pre 3 godine

@Audi je polutan,nije pravi premijum... BMW je ipak premijum brend i tu nema sta da se prica. Kupis AUDI od 100.000 eura i u njemu delovi koje mozete naci u Golf-u,Passatu... Daleko je to od premijuma.
(Dax AMG, 6. april 2021 11:44)

...a u "premium" Mercedesu motor iz Dacia-e rumunski... pokrij se ušima nesretniče, nisi ti prmium video ni na slici...

Gos

pre 3 godine

U komentarima kao da se prvaci svadjaju. Prica se o istoriji kako je audi npr nema i kako je mlada kompanija a stariji je od bmw-a, prica se o tome kako audi je samo prednja vuca ili quattro a niko ne zna izgleda za R8 sa zadnjom vucom, i jos mnogo glupih poredjenja. U svakom slucaju to su veliki igraci i nema greske izmedju ova 2 brenda. Poslednjih godina bmw prodaje sve vise auta sa prednjim pogonom i 4x4 sto u principu znaci da se onaj pravi bmw izgubio u svemu tome. Audi trenutno najvise radi na elektrifikaciji

dečko sa asfalta

pre 3 godine

Audijev Quattro jeste bio vrh tehnologije u svoje vreme, 80tih, ali zastareo je pre 10 god. Nudi blju trakciju na mekanom tlu, ali na tvrdom tlu deluje dva tri puta sporije. Takođe quattro je zasluzan za to da audi ima motor na pogrešnom mestu. Staviti motor napred uzdužno je u najmanju ruku glupo. Pre su se izvlacili na kvalitet u enterijeru, danas Bmw ima isti kvalitet na oko mnogo luksuzniji enterijer pogotovo noću. Audi se jedino suprostavlja Bmw u hatchback i hothach klasi, znači A3, sve ostalo pola klase slabije od Bmw.

Slovenac

pre 3 godine

JEdan ruzan (Audi nema nijedan oldtimer, da je cenjen po dizajnu, a i nece imati, kako jih crtaju i dalje), drugi nevidjeno kvarljiva roba. A ima lepih auta kroz istoriju.

Milunka Malina

pre 3 godine

@dax Jeste. U toj klasi za smrtnike. A onda pogledas klasu iznad. Bogatiji voze preko voze,Aston Martin,Rols R. Bugati, Ferari,Lamborgini. Itd.

Odzidza Ofoe

pre 3 godine

Al' imaju BMW fanovi kompleks od Audija, boli vas dizajn RS6, boli vas koliko je brz RS3, boli vas jer XDrive ipak na snegu i kisi nije Quattro, boli vas jer nemate odgovor na R8 V10 Performance, boli vas jer BMW ne moze protiv Dukatija (kojim upravlja Audi naravno), boli vas jer nemate lep SUV i jer vam novi modeli izgledaju kao da imaju dabrove zube i svi vas zbog toga ismevaju. Boli vas jer ste ismevali prednju vucu a sada je koristite, boli vas jer nemate odgovor na E-tron, E-tron Sportback i da ne nabrajam... Ono sto ste imali je stalo pocetkom 21.veka.

long live and David Coverdale

pre 3 godine

Nisu uopšte za poredjenje.BMW je mnogo bolji auto od Audija.Ja vozim M440i od pre deset dana, pre njega godinu dana sam vozio M340i.Supruga vozi S5 Sportback 2020-godište.Bukvalno sve je na strani BMW-a.Upravo smo se vratili iz Hannovera za Minhen,toliko je uživala u vožnji nove četvorke, da mi je rekla kako se menjamo za automobile.

Nexa

pre 3 godine

Audi je za sminkere i ljude koji se plase zadnjeg pogona, tj koji su nesigurni u sebe i svoje sposobnosti voznje. Quattro sistem, jedino vredno na svakom Audiju. Mozda jos taj 5-cilindarski motor iz RS3.

Tako je kako je

pre 3 godine

BMW je kompanija koja pravi samo automobile, vrhunske automobile.
Audi je firma koja ne postoji odavno, to je u celosti VW, napravljen od 100% komponenti VW.
Audi ima losije prodajne rezultate i u Evropi i u Usa te Kini, od BMW.
Ne postoji nikakva dilema jer je BMW bolji i vredniji auto u svakom pogledu od Audi/ja.
Takmac Bmw moze biti, sto i jeste, samo MB, ali i prosle godine kao i 2019. Bmw je prodao vise auta u USA od MB.
(C i n i k, 6. april 2021 10:15) # Link komentara
Gresis, BMW pravi vrhunske motocikle ne samo automobile

Kilijan

pre 3 godine

Bmw je kralj drumova. Audi nasminkan Vw....Vozački gledano BMW je ispred Audija par koraka. Ko nije vozio Bmw taj veliča Audi. Ko sedne u BMW jednom vise ne menja brend. Ja sam bivsi fan Audija. Pozrav

Miki

pre 3 godine

Al' imaju BMW fanovi kompleks od Audija, boli vas dizajn RS6, boli vas koliko je brz RS3, boli vas jer XDrive ipak na snegu i kisi nije Quattro, boli vas jer nemate odgovor na R8 V10 Performance, boli vas jer BMW ne moze protiv Dukatija (kojim upravlja Audi naravno), boli vas jer nemate lep SUV i jer vam novi modeli izgledaju kao da imaju dabrove zube i svi vas zbog toga ismevaju. Boli vas jer ste ismevali prednju vucu a sada je koristite, boli vas jer nemate odgovor na E-tron, E-tron Sportback i da ne nabrajam... Ono sto ste imali je stalo pocetkom 21.veka.
(Odzidza Ofoe, 6. april 2021 11:29)
Zvucis kao da imas 12 godina a tata ti vlasnik fabrike Audija

Novi Golf 8R je bomba.

pre 3 godine

BMW motori bolji. Audi ima najbolji interijer na tržištu zajedno sa Mercedesom i po dizajnu i po kvalitetu. Eksterior dizajn BMW suviše liberalan mnogo puta ide za rukom ali šta je ovo sa zadnjim lampama nemože više kao nekada da se vidi iz daleka ono je BMW to može biti i Hjundaj. Audijevi modeli na drugu ruku lepi ali malo za nijansu pogotovo A4 i A6 dosadni. Lepi ali nemaju ono ekstra. Ali koji je auto najbolji taj parametar ne postoji. Mercedes BMW i Audi su sveta trojka to što oni naprave ovi drugi se bore kao lavovi da im ispadne nešto što je u blizini toga i to je puna kapa. VW je priča za sebe. Tu su drugi parametri, ovde pričamo o umerenosti, kvalitet ali ne do statusne mere i astronomskim cenama. Ovo je za ljude što im je kvalitet bitan ali status totalno ne bitan.

genijalac

pre 3 godine

imam audi i bmw, za audi kad trazim deo, u opisu pise vw al cena je za audi. bmw je vise sportski i tvrđi. do 60000km audi mi se vise puta ozbiljnije kvario(menjac,krivi diskovi,klesta kocnica,curenje ulja...),bmw do sad nista. audi sam slabije vozio vise je stajao ,bmw svakodnevno.kazu auto treba da se vozi ne valja da stoji. inace A8 4.2 qtr i x1 su modeli. oba su vrh inzinjeringa. imao sam i japance i engleze...

Dax AMG

pre 3 godine

Audi je polutan,nije pravi premijum... BMW je ipak premijum brend i tu nema sta da se prica. Kupis AUDI od 100.000 eura i u njemu delovi koje mozete naci u Golf-u,Passatu... Daleko je to od premijuma.

Smuleco

pre 3 godine

Polupaste me minusima. Da pojasnim: u smislu voznih karakteristika i uživanja u vožnji BMW je bolji od Audija u svim klasama(ali SAMO po tome! ) , sem u premium klasi. Tu je "mrtva trka" , između A8, i BMW "sedmice" .

dubrovnik

pre 3 godine

ako govorimo o povijesti i legendarnim modelima Audi ne može blizu BMWa, pa Audi ima 3 kolekcionarska modela, Quatro, RS2 i treći koji želite a BMW od 507, preko 3.0CSL, M3 kockica, Z8, Z1 - nema kraja.
inače njemačka top lista ide:
1. Marcedes
2. Porsche
3. BMW
4. ???

Delije KiM

pre 3 godine

sto se tice upravljivosti dinamike i osecaja u voznji BMW je broj 1 u svetu i tu nema konkurenciju a ako vam je udobnost na prvom mestu onda se sigurno necete odluciti za bavarca a sto se tice dizajna ukusi su razliciti i o tomo netreba raspravljati

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

"Lepota je u oku posmatrača "+ "o ukusima ne vredi raspravljati". Toliko o objektivnosti.
Ono što su činjenice i prave razliku je nešto drugo:
1.Audi insistira na zupčastom kaišu,BMW na lancu.
2.Audi forsira prednju vuču,BMW zadnju.
3.Dizajneri Audija su konzervativniji od BMW-ovih.
4.Cenovnici su im praktično Copy-paste, sa razlikama do 50 eura na cifre od 40K eura,što je neverovatno i rađa sumnju.
5.Kada se pominje pogon treba znati da BMW prodaje više auta sa 4x4 pogonom od Audija.Čudno,ali istinito.
6.Cene servisa su im prilično ujednačene.A i "Škoda"im je prilično blizu sa cenama.Što je paradoks.
7.Audi je odličan auto ,ali sam više uživao vozeći BMW.
8. BMW ostavlja veći efekat na dušmane.Uz BMW obavezno i crven konac oko ruke zbog urokljivih očiju.Ni Mercedes ne izaziva toliko izražen efekat tog tipa.

gagi4

pre 3 godine

Imao sam i jedan i drugi, i svasta nesto. Moj redosled je Mercedes, BMW, Audi! Trenutno bih vise od svega zeleo da imam Tojotu Kamri hibrid! Vozio, probao, ostao sam odusevljen!

Dvabu

pre 3 godine

Da imam para za kupovinu novog auta odluka bi pala na A6 55tfsie hibrid sa 370hp. Bmw 5 mi se svidja ali pre fejslifta ovaj sad je kao skoda oktavia i unutra nakacen jos veci tablet. U sustini nema greske izmedju ova 2 brenda.

C i n i k

pre 3 godine

BMW je kompanija koja pravi samo automobile, vrhunske automobile.
Audi je firma koja ne postoji odavno, to je u celosti VW, napravljen od 100% komponenti VW.
Audi ima losije prodajne rezultate i u Evropi i u Usa te Kini, od BMW.
Ne postoji nikakva dilema jer je BMW bolji i vredniji auto u svakom pogledu od Audi/ja.
Takmac Bmw moze biti, sto i jeste, samo MB, ali i prosle godine kao i 2019. Bmw je prodao vise auta u USA od MB.

Peter

pre 3 godine

Vozim bmw I izabrao Sam ga ,ali mislim da sam jurio performans I vozne karakteristike,audi mi je nekako sigurniji.plasi me ovaj zadnji pogon,ne daje toliku slobodu

Kiki

pre 3 godine

Audi naravno u svim segmentima,kada pogledaš novu seriju A7 i A8,S8, enterijer,eksterijer,Audi je tu mnogo ispred BMW-a.i onda vidiš posle nov BMW koji izgleda kao kamion sa prednje strane,sa roštilj grilom na kojem mozes da peces prase.i u sportskom segmentu je Audi bolji,R8 je kralj nemačkog sprinta.mercedes i BMW ne mogu napraviti bolji sportski auto od R8,i to je cinjenica koju će vam reći svako ko se imalo razume u to.u nemackoj jedino Porše može da parira Audiu u sportskom segmentu.za premijum sam objasnio,Audi pravi mnogo lepše automobile od BMW-a

Nn

pre 3 godine

Po ovome je nerešeno
Koji je lepši, o ukusima ne treba raspravljati, meni lično Audi
Kada je reč o uživanju u malo oštrijoj vožnji, zadnja vuča izmami više osmeha na licu, ali samo po suvom ;)

uh uh

pre 3 godine

imao/imam oba. BMW je neprikosmoven u vozačkom iskustvu Audi u kvalitet izrade i udobnosti. Oba su odlični proizvođači sjajnih automobila, govorim o atomobilima izrađenim u poslednjih 8 godina. Kod starijih moguće da nije tako, nisam ih imao u to vreme kao nove, pa ne mogu da sudim. Polovne ne vredi porediti

manko

pre 3 godine

realno su 30% kvalitetniji od ostalih proizvodjaca ali su i 80% skuplji. sto se tice odrzavanja audi je prihvatljiv a bmw je presao granicu... mali servis za bilo koji bmw je od 250e

uh uh

pre 3 godine

imao/imam oba. BMW je neprikosmoven u vozačkom iskustvu Audi u kvalitet izrade i udobnosti. Oba su odlični proizvođači sjajnih automobila, govorim o atomobilima izrađenim u poslednjih 8 godina. Kod starijih moguće da nije tako, nisam ih imao u to vreme kao nove, pa ne mogu da sudim. Polovne ne vredi porediti

Nn

pre 3 godine

Po ovome je nerešeno
Koji je lepši, o ukusima ne treba raspravljati, meni lično Audi
Kada je reč o uživanju u malo oštrijoj vožnji, zadnja vuča izmami više osmeha na licu, ali samo po suvom ;)

manko

pre 3 godine

realno su 30% kvalitetniji od ostalih proizvodjaca ali su i 80% skuplji. sto se tice odrzavanja audi je prihvatljiv a bmw je presao granicu... mali servis za bilo koji bmw je od 250e

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

"Lepota je u oku posmatrača "+ "o ukusima ne vredi raspravljati". Toliko o objektivnosti.
Ono što su činjenice i prave razliku je nešto drugo:
1.Audi insistira na zupčastom kaišu,BMW na lancu.
2.Audi forsira prednju vuču,BMW zadnju.
3.Dizajneri Audija su konzervativniji od BMW-ovih.
4.Cenovnici su im praktično Copy-paste, sa razlikama do 50 eura na cifre od 40K eura,što je neverovatno i rađa sumnju.
5.Kada se pominje pogon treba znati da BMW prodaje više auta sa 4x4 pogonom od Audija.Čudno,ali istinito.
6.Cene servisa su im prilično ujednačene.A i "Škoda"im je prilično blizu sa cenama.Što je paradoks.
7.Audi je odličan auto ,ali sam više uživao vozeći BMW.
8. BMW ostavlja veći efekat na dušmane.Uz BMW obavezno i crven konac oko ruke zbog urokljivih očiju.Ni Mercedes ne izaziva toliko izražen efekat tog tipa.

Locutus

pre 3 godine

Vozimm bmw e61 530e sa 245 ks i nebih ga menjao za novi audi svako ko je pokusao brzinski samnom mogao je videti samo branik ..cast sportskim autima..
(Agi, 6. april 2021 12:14)

Po toj logici možeš da kupiš motor za 500e pa da ostaviš svaki auto u prašini. Lično ne vozim ni BMW ni Audi, ali takav način razmišljanja priliči detetu od 10 godina.

Vlada

pre 3 godine

A sta reci bmw nije samo auto to je filozofija zivota... pozdrav svima.
(E34 zauvek, 6. april 2021 10:53)

Ja bi pre rekao da bmw nije samo auto to je dijagnoza.

Istrebljivac vonjevina

pre 3 godine

Al' imaju BMW fanovi kompleks od Audija, boli vas dizajn RS6, boli vas koliko je brz RS3, boli vas jer XDrive ipak na snegu i kisi nije Quattro, boli vas jer nemate odgovor na R8 V10 Performance, boli vas jer BMW ne moze protiv Dukatija (kojim upravlja Audi naravno), boli vas jer nemate lep SUV i jer vam novi modeli izgledaju kao da imaju dabrove zube i svi vas zbog toga ismevaju. Boli vas jer ste ismevali prednju vucu a sada je koristite, boli vas jer nemate odgovor na E-tron, E-tron Sportback i da ne nabrajam... Ono sto ste imali je stalo pocetkom 21.veka.
(Odzidza Ofoe, 06. april 2021 11:29)

Kada vec pominjes sve te bolove zaboravio si najbitniji, a to je da nas zabole ona stvar za tvoj nabudjeni golf pod nazivom audi.
Jel ti sada malo lakse?

Rodion Gataulin

pre 3 godine

@Audi je polutan,nije pravi premijum... BMW je ipak premijum brend i tu nema sta da se prica. Kupis AUDI od 100.000 eura i u njemu delovi koje mozete naci u Golf-u,Passatu... Daleko je to od premijuma.
(Dax AMG, 6. april 2021 11:44)

...a u "premium" Mercedesu motor iz Dacia-e rumunski... pokrij se ušima nesretniče, nisi ti prmium video ni na slici...

Tako je kako je

pre 3 godine

BMW je kompanija koja pravi samo automobile, vrhunske automobile.
Audi je firma koja ne postoji odavno, to je u celosti VW, napravljen od 100% komponenti VW.
Audi ima losije prodajne rezultate i u Evropi i u Usa te Kini, od BMW.
Ne postoji nikakva dilema jer je BMW bolji i vredniji auto u svakom pogledu od Audi/ja.
Takmac Bmw moze biti, sto i jeste, samo MB, ali i prosle godine kao i 2019. Bmw je prodao vise auta u USA od MB.
(C i n i k, 6. april 2021 10:15) # Link komentara
Gresis, BMW pravi vrhunske motocikle ne samo automobile

Miki

pre 3 godine

Al' imaju BMW fanovi kompleks od Audija, boli vas dizajn RS6, boli vas koliko je brz RS3, boli vas jer XDrive ipak na snegu i kisi nije Quattro, boli vas jer nemate odgovor na R8 V10 Performance, boli vas jer BMW ne moze protiv Dukatija (kojim upravlja Audi naravno), boli vas jer nemate lep SUV i jer vam novi modeli izgledaju kao da imaju dabrove zube i svi vas zbog toga ismevaju. Boli vas jer ste ismevali prednju vucu a sada je koristite, boli vas jer nemate odgovor na E-tron, E-tron Sportback i da ne nabrajam... Ono sto ste imali je stalo pocetkom 21.veka.
(Odzidza Ofoe, 6. april 2021 11:29)
Zvucis kao da imas 12 godina a tata ti vlasnik fabrike Audija

Kiki

pre 3 godine

Audi naravno u svim segmentima,kada pogledaš novu seriju A7 i A8,S8, enterijer,eksterijer,Audi je tu mnogo ispred BMW-a.i onda vidiš posle nov BMW koji izgleda kao kamion sa prednje strane,sa roštilj grilom na kojem mozes da peces prase.i u sportskom segmentu je Audi bolji,R8 je kralj nemačkog sprinta.mercedes i BMW ne mogu napraviti bolji sportski auto od R8,i to je cinjenica koju će vam reći svako ko se imalo razume u to.u nemackoj jedino Porše može da parira Audiu u sportskom segmentu.za premijum sam objasnio,Audi pravi mnogo lepše automobile od BMW-a

FILOZOF

pre 3 godine

BMW voze u 80% sirovine,grubijani,kompleksaši.Analizirajte poznanike koji voze BMW i sve će vam biti jasno.Oni su mali,ćelavi,varaju ih žene,loši đaci,ma da više ne nabrajam jako,jako iskompleksirani likovi.Ja ih poznajem 7 i svi imaju neke probleme u glavi.

Dax AMG

pre 3 godine

Audi je polutan,nije pravi premijum... BMW je ipak premijum brend i tu nema sta da se prica. Kupis AUDI od 100.000 eura i u njemu delovi koje mozete naci u Golf-u,Passatu... Daleko je to od premijuma.

Charapan

pre 3 godine

vozio sam oba brenda i to bas dosta. trenutno imamo u porodici i bmw i audi. moj izbor je bmw, bez dvoumljenja. audi nije lo, daleko od toga, ali bmw prednjaci po osecajunu voznji i kvalitetu definitivno. nije tu velika razlika da se razumemo ali mislim da je bmw korak ispred. skromno misljenje vozaca akoji prelazi 70000km+ godisnje vec godinama, ako kome znaci...

Rodion Gataulin

pre 3 godine

Kad BMW bude imao ovakvu istoriju i pedigre:

https://en.wikipedia.org/wiki/Auto_Union_racing_cars

onda se može smatrati za premium marku i može se porediti sa Audi automobilima. Znači nikad. Kad su Auto-Union i Horch proizvodili najluksuznije i najkvalitetnije automobile planete, BMW nije postojao ni u naznakama. BMW je dobar i kvalitetan auto, zanimljiv za vožnju, ali Audi je po svim parametrima daleko iznad. Mercedes je do skora bio najbolji premium brand ali je nažalost u zadnje vreme užasno komercijaliziran i kvalitet je drastično opao. E sad što kod nas wannabe "gangsteri" i konroverzni "bizmismeni" preferiraju BMW, to je već druga (socio-patološka i defektološka) priča, naročito onaj nesretni jadnik koji se ubi ovde "objašnjavajući" kako Audi "ne postoji", prepoznaće se, nema potrebe da se navodi nick...

batica

pre 3 godine

Ovo je rasprava koja nema pobednika ako posedujete i zrnce realnosti i sposobnosti da procenite šta je u kom trenutku bolje.Evo npr prošla generacija Q5 je bila bolja od X3 a sada je potpuno obrnuto po skoro svim parametrima.Potpuno ista priča je u vezi modela koje izbacuju,apsolutno prate jedni druge sve vreme.Takođe, i ja imam sumnje da se ova proizvođačka trojka dogovara oko cenovne politike i šta se sve naplaćuje jer je to klasičan bezobrazluk ali dokle god to neko plaća njima je lepo.Vozio sam različite modele sve tri kompanije i svaki je imao neke osobenosti kao i dobre i loše strane.Jedino što je konstanta je da kod nas niko od vozača ovih marki ne daje migavac.

genijalac

pre 3 godine

imam oba i oba su odlicna zavisi ko sta voli. naivno je misliti da pokusavaju jedan drugoga da prestignu to je nemacka i tamo se svi dogovaraju o podeli trzista i međusobnom opstanku, od toga zivi citava nacija. svi imaju iste dobavljace inzinjere i dizajnere. sve je to ista tehnologija. sve je to isto samo drugacije sastavljeno po zelji kupca. puno je tu i psihologije ulozeno. treba sve probati.

Vujadin

pre 3 godine

Ovo kao da su klinci na velikom odmoru diskutovali
(Koja je poenta ovakvog teksta, 06. april 2021 10:32)

I članak i komentari.
(Juho, 6. april 2021 12:30)

Ko bi pobedio u tuči između Brusa Lija i Mohameda Alija?

Judinjo

pre 3 godine

Vozim Audi A3 1.9,Vec 5 godina.Od ulaganja mi je crkao Akomulator,Valjda dotrajao.Redovno radim sve servise i nemam priblema,Prethodno sam imao BMW 320 2007 167KS.Vozio sam ga 3 god.Za to vreme nema sta mu nije crklo i po 2x isti Deo.Audi je ipak dista ispativija investicija.Nikad vise BMW.

Dux

pre 3 godine

Oba nemacke marke proizvode vrhunska vozila. Tu bih još dodao i Mercedes-Benz. Famozna trojka! O ostalom, ne treba komentarisati jer su ukusi različiti.

Delije KiM

pre 3 godine

sto se tice upravljivosti dinamike i osecaja u voznji BMW je broj 1 u svetu i tu nema konkurenciju a ako vam je udobnost na prvom mestu onda se sigurno necete odluciti za bavarca a sto se tice dizajna ukusi su razliciti i o tomo netreba raspravljati

Kilijan

pre 3 godine

Bmw je kralj drumova. Audi nasminkan Vw....Vozački gledano BMW je ispred Audija par koraka. Ko nije vozio Bmw taj veliča Audi. Ko sedne u BMW jednom vise ne menja brend. Ja sam bivsi fan Audija. Pozrav

Smuleco

pre 3 godine

Sta god samo da me ne izda na putu.
Trenutno vozim Punta a planiram uskoro da kupim dva audija i dva bmw.
(javljam uskoro, 06. april 2021 10:48)

Hahahaha!.. Kralju! :)
Ja po tri! :))

C i n i k

pre 3 godine

(C i n i k, 6. april 2021 10:15) # Link komentara
Gresis, BMW pravi vrhunske motocikle ne samo automobile
(Tako je kako je, 06. april 2021 11:32)


Da, tacno je, nam zaboravio na to ali je poenta bila da BMW radi iskljucivo to, automobile ( i motore) nikakve kamione, friteze, prikolice i sl..
Posvecuju paznju vrhunskim detaljima a sto se tice motora, nma boljih SUS motora od BMW/a.
Audi je kompanija u svojini VW, Audi kao posebna firma ne postoji, dakle na istoj sasiji VW radi vise istovetnih modela sa istom mehanikom i elektronikom, samo im podeli na kraju svakom svoju znacku na haubi, i ok, to je ok filosofija VW, jer npr to isto nije uspeo jedan FIAT ( Lancia, Alfa) a VW je uspeo, da istu stvar prodaje pod razlicitim znackama, u Audi je VW stavio malo skuplje materijale unutra i to je cela razlika izmedju Audija/Skode ili VW..
BMW nije ta prica daleko je od toga, i to vozaci znaju, nma potrebe da se prepiremo jer je besmisleno, svako nk vozi sta god hoce za svoje pare..

gagi4

pre 3 godine

Imao sam i jedan i drugi, i svasta nesto. Moj redosled je Mercedes, BMW, Audi! Trenutno bih vise od svega zeleo da imam Tojotu Kamri hibrid! Vozio, probao, ostao sam odusevljen!

Odzidza Ofoe

pre 3 godine

Al' imaju BMW fanovi kompleks od Audija, boli vas dizajn RS6, boli vas koliko je brz RS3, boli vas jer XDrive ipak na snegu i kisi nije Quattro, boli vas jer nemate odgovor na R8 V10 Performance, boli vas jer BMW ne moze protiv Dukatija (kojim upravlja Audi naravno), boli vas jer nemate lep SUV i jer vam novi modeli izgledaju kao da imaju dabrove zube i svi vas zbog toga ismevaju. Boli vas jer ste ismevali prednju vucu a sada je koristite, boli vas jer nemate odgovor na E-tron, E-tron Sportback i da ne nabrajam... Ono sto ste imali je stalo pocetkom 21.veka.

bg

pre 3 godine

Na našim ulicama a pogotovo u unutrašnjosti ima puno Audija 80 B3 (86-91), a BMW kockica iz tog perioda pa ni mlađih nešto nema. Toliko o trajnosti. Samo konststujem, a dragi su mi bili oba.
(Gagi, 06. april 2021 19:28)

Svaba uopšte nije uzimao u obzir pri konstruisanju da pravi auto za 30 godina vožnje, to je za njih samo kuriozitet.

Argentto

pre 3 godine

Kako bilo ko od vas, ko nike vozio Audi i BMW iste klase, moze da tvrdi da je bolji jedan ili drugi???
Pricao vam komsija ciji je kum vozio?
Citali ste na netu?
Znate to na osnovu slika?

Kako nilo ko da je sevi za pravo da tvrdi da je ovo bolje od onoga, a da nije probao ni jedno ni drugo???

Ok je kad se kaze "ja mislim da je Audi bolji" ili na osnovu toga "deluje mi / rekao bih da je BMW" bolji..
Jedino onaj ko je vozio oba brenda, iste klase, moze nesto da tvrdi, vi svi ostali mozete samo da mislite.

deks

pre 3 godine

Saglasan sam sa komentarom o zavisti koju izazivaju BMW vozila i vlasnici istih. Zadnja vuča je BMW zaštitni znak i ipak zahtjeva određene vozačke sposobnosti i iskustvo pa nije začuđujuće što izaziva emocije, nekome pozitivne a nekome negativne. AUDI je uvijek kvalitetan i atraktivan automobil ali daleko iza BMW i Mercedesa. Estetika je neupitna , dok je osjećaj u vožnji značajno drugačiji. Stvar preferencija... mislim da je kod sva tri njemačka premijum brenda u pitanju jasno diferenciranje publike a poslovanje sekundu ispod granice nedozvoljenog kartelskog udruživanja, za koje su usput rečeno u segmentu nabavke čelika 2019. bili i osuđeni od strane njemačkog regulatora. Suma sumarum, ko može da priušti bilo šta od pomenutog njemačkog trojca, sigurno je dobio najbolje što evropska autoindustrija može da ponudi.

dubrovnik

pre 3 godine

ako govorimo o povijesti i legendarnim modelima Audi ne može blizu BMWa, pa Audi ima 3 kolekcionarska modela, Quatro, RS2 i treći koji želite a BMW od 507, preko 3.0CSL, M3 kockica, Z8, Z1 - nema kraja.
inače njemačka top lista ide:
1. Marcedes
2. Porsche
3. BMW
4. ???

C i n i k

pre 3 godine

BMW je kompanija koja pravi samo automobile, vrhunske automobile.
Audi je firma koja ne postoji odavno, to je u celosti VW, napravljen od 100% komponenti VW.
Audi ima losije prodajne rezultate i u Evropi i u Usa te Kini, od BMW.
Ne postoji nikakva dilema jer je BMW bolji i vredniji auto u svakom pogledu od Audi/ja.
Takmac Bmw moze biti, sto i jeste, samo MB, ali i prosle godine kao i 2019. Bmw je prodao vise auta u USA od MB.

Peter

pre 3 godine

Vozim bmw I izabrao Sam ga ,ali mislim da sam jurio performans I vozne karakteristike,audi mi je nekako sigurniji.plasi me ovaj zadnji pogon,ne daje toliku slobodu

Pedja BMW

pre 3 godine

Oni izbace kosku na portalu i mi se vecito koljemo, ko da su pitali sta bi u ratovima 90tih, toliko su ljudi u stanju daleko da idu, a naravno da je Bembara- Bembara?. Pozdrav svima, moj kum vozi C klasu 2015 god motor Reno 1,6d, ide lepo, automatik, mali potrosac, ja naravno vozim Benku E91 2009 face automatik, Xdrive i to sa onim katastrofalnim motorom od 177ks, sa tankim lancicem iza motora i tako, uzivam u voznji, a naslusa se svega i svacega. Lepa je Mecka, Audi je najlepsi unutra, a JA najvise volim BMW i to ti je to.

riki.fr

pre 3 godine

Vozim Audi, naravno da preferiram Audi ali o ukusu netreba rasprvljati sta koga privlaci za neku marku automobila. Nije zgore napomenuti podatak da u poslednjih 30 godina dakle od 1990 godine na jednoj ako ne i jedinoj prestiznoj svetskoj trci automobila 24 sata Le mans. Audi ima 13 osvojenih titula dok za isti period BMW ima samo jednu. Za one koji ne znaju le Mans je trka koja od 1949 godine determinise pravac razvoja automobilske industrije.

Dvabu

pre 3 godine

Da imam para za kupovinu novog auta odluka bi pala na A6 55tfsie hibrid sa 370hp. Bmw 5 mi se svidja ali pre fejslifta ovaj sad je kao skoda oktavia i unutra nakacen jos veci tablet. U sustini nema greske izmedju ova 2 brenda.

Slovenac

pre 3 godine

JEdan ruzan (Audi nema nijedan oldtimer, da je cenjen po dizajnu, a i nece imati, kako jih crtaju i dalje), drugi nevidjeno kvarljiva roba. A ima lepih auta kroz istoriju.

Uskok

pre 3 godine

Komentari su na nivou hormonskih napada kod adolescenata.
Ako svake godine pređem 60.000 km, mahom po autoputu, treba mi automobil koji je stabilan, pouzdan, jeftin za održavanje. Dakle, Škoda Superb ili čak Oktavija. 17-25.000€ nov.
Do 300.000 će da dobaci svaki i onda počinje da škripa i nervira. Ali to što u Škodi škripa za 100€ , kod Audija i BMW škripa isto ali za 300€.
Dakle, suzbijte hormone i vozi nešto normalno.

long live and David Coverdale

pre 3 godine

Nisu uopšte za poredjenje.BMW je mnogo bolji auto od Audija.Ja vozim M440i od pre deset dana, pre njega godinu dana sam vozio M340i.Supruga vozi S5 Sportback 2020-godište.Bukvalno sve je na strani BMW-a.Upravo smo se vratili iz Hannovera za Minhen,toliko je uživala u vožnji nove četvorke, da mi je rekla kako se menjamo za automobile.

Gos

pre 3 godine

U komentarima kao da se prvaci svadjaju. Prica se o istoriji kako je audi npr nema i kako je mlada kompanija a stariji je od bmw-a, prica se o tome kako audi je samo prednja vuca ili quattro a niko ne zna izgleda za R8 sa zadnjom vucom, i jos mnogo glupih poredjenja. U svakom slucaju to su veliki igraci i nema greske izmedju ova 2 brenda. Poslednjih godina bmw prodaje sve vise auta sa prednjim pogonom i 4x4 sto u principu znaci da se onaj pravi bmw izgubio u svemu tome. Audi trenutno najvise radi na elektrifikaciji

Milunka Malina

pre 3 godine

@Dax obrnuto je. U Passatu i Golfu naci ces stariju tehnologiju Audija. A u Seatu i Skodi stariju i siromasniju tehnologiju Folksvagena. Moras malo bolje da poznajes ono o cemu pricas. Ovako nas samo zabavljas komentarima.

quattroporte

pre 3 godine

Luksuzna roba nema pravu vrednost. Oba plaćate 40% više no što vrede. Da imam za automobil 30-50000 eura pre bih dao 35k za napucanu Mazdu 6 nego za klot BMW 3. Mada to ni klot nema za 35, pre će biti 45...sumanuto

Gagi

pre 3 godine

Na našim ulicama a pogotovo u unutrašnjosti ima puno Audija 80 B3 (86-91), a BMW kockica iz tog perioda pa ni mlađih nešto nema. Toliko o trajnosti. Samo konststujem, a dragi su mi bili oba.

Koja

pre 3 godine

Ajte molim vas duel kakav je to duel nisam lud da dam tolike pare za golfa ili seata i škodu a mogu da kupim pravog golfa po dosta pristupačnijoj ceni a BMW je jednostavno BMW

Smuleco

pre 3 godine

Polupaste me minusima. Da pojasnim: u smislu voznih karakteristika i uživanja u vožnji BMW je bolji od Audija u svim klasama(ali SAMO po tome! ) , sem u premium klasi. Tu je "mrtva trka" , između A8, i BMW "sedmice" .

advokat

pre 3 godine

"A Toyota za klasu kvalitetnina od ove dve pomenute krsine" da ti odmah odgovorim:
prijatelju Toyota je trom auto za starce, moj komšija vozi Toyotu ne može u njoj ni decu da napravi, lim se raspada, na pravcu je može da se pokrene a iz krivine ispada... hehehe

Novi Golf 8R je bomba.

pre 3 godine

BMW motori bolji. Audi ima najbolji interijer na tržištu zajedno sa Mercedesom i po dizajnu i po kvalitetu. Eksterior dizajn BMW suviše liberalan mnogo puta ide za rukom ali šta je ovo sa zadnjim lampama nemože više kao nekada da se vidi iz daleka ono je BMW to može biti i Hjundaj. Audijevi modeli na drugu ruku lepi ali malo za nijansu pogotovo A4 i A6 dosadni. Lepi ali nemaju ono ekstra. Ali koji je auto najbolji taj parametar ne postoji. Mercedes BMW i Audi su sveta trojka to što oni naprave ovi drugi se bore kao lavovi da im ispadne nešto što je u blizini toga i to je puna kapa. VW je priča za sebe. Tu su drugi parametri, ovde pričamo o umerenosti, kvalitet ali ne do statusne mere i astronomskim cenama. Ovo je za ljude što im je kvalitet bitan ali status totalno ne bitan.

Nexa

pre 3 godine

Audi je za sminkere i ljude koji se plase zadnjeg pogona, tj koji su nesigurni u sebe i svoje sposobnosti voznje. Quattro sistem, jedino vredno na svakom Audiju. Mozda jos taj 5-cilindarski motor iz RS3.

Boris

pre 3 godine

Bmw je automobil za pokazivanje i za kompleksaše koji pate od mnogo poremecaja, fizickih i psihickih. Bmw nikad nije bio taj rang premiuma kao sto je to Mercedes, on je upravo u rangu Audija i dobra je ta usporedba ali samo do A8 ili Bmw 7, tu vec Bmw nema sta da trazi, za dve klase je ispod A8.

genijalac

pre 3 godine

imam audi i bmw, za audi kad trazim deo, u opisu pise vw al cena je za audi. bmw je vise sportski i tvrđi. do 60000km audi mi se vise puta ozbiljnije kvario(menjac,krivi diskovi,klesta kocnica,curenje ulja...),bmw do sad nista. audi sam slabije vozio vise je stajao ,bmw svakodnevno.kazu auto treba da se vozi ne valja da stoji. inace A8 4.2 qtr i x1 su modeli. oba su vrh inzinjeringa. imao sam i japance i engleze...

Pamet ili srce?

pre 3 godine

Posle preko 25 godina iskustva i sa jednom i sa drugom markom teško mi je da odlučim. BMW se kod mene pokazao daleko pouzdaniji a Audi mi je lepši i prijatniji za vožnju.

Audi BMW

pre 3 godine

To je vise individualno.
BMW je uvek vazio za sportski nastrojen dok je Audi preuzeo nesto od BMW i Mercedes.
Unutrasnjost na strani Audija
BMW sto se tice informacija u autu i meksi je na rupama.
Motori su im podjednaki pogotovo mislim na zadnje serije.
Mana BMW je zadnji pogon kod starijih modela a plus kod Audija jer ima dosta sa quattro pogonom.
BMW je kao iphone,nudi puno i vredi ali opet nesto nedostaje dok je Audi kao Samsung,ima sve ali opet softver nije skroz ispeglan ako me razumete.
BMW mi je oduvek bio no1 ali pri odabiru sam morao da uzmem sve parametre.
Primer 1:
Auto od 6000 eura.
BMW 530i 2006-to pogon na sve tockove automat 272 ks 210 000km 8000 eura
Audi A6 2006-to quattro pogon automat 255 ks 151 000 6000 eura.
Izabrao sam Audi jer je jeftiniji i manje presao.
Za razliku para covek popravi eventualno sto nevalja a uvek mesto nevalja.
Primer 2:
BMW 530d xdrive 2014-to 75 000 km 259ks 27 500 eura.
Audi A6 3.0TDI quattro 2015-to 68 000 km 320 ks 26 000.
Odlucio sam se opet za Audi jer ipak nudi vise za manje para.
Uvek sam prvo gledao BMW ali Audi pobedi.
Opet to je stvar izbora.

Svetolik Trpković Pufta

pre 3 godine

Vozio sam i jedan i drugi brend. BMW seriju 3 (318i e30, 325i e46 i 320d e46 i e90) i seriju 5 (530d e39 i e60), kao i AUDI (A6 C5, 2.5TDI). Odlični i jedan i drugi brend, svako na svoj način. BMW je zbog zadnje vuče zabavniji za vožnju, meni lično. AUDI A6 je sjajan, malo udobniji, a što se tiče komfora je egal sa bembarom serije 5.
Definitivno dva sjajna brenda, svaki na svoj način.

advokat

pre 3 godine

Audi je jeftinijini i ima prednju vuču (koju generalno imaju lošiji i jeftiniji auto brendovi) sa druge strane bmw, mercedes, jaguar, bentli, RR, ferrari, porsche i ostali top brendovi imaju zadnju vuču. Ne računam posebne opcije doplate pa da bude pogon na sva 4 točka, govorim o standardnim modelima koji izlaze iz fabrike. Pametnom dosta

dečko sa asfalta

pre 3 godine

Audijev Quattro jeste bio vrh tehnologije u svoje vreme, 80tih, ali zastareo je pre 10 god. Nudi blju trakciju na mekanom tlu, ali na tvrdom tlu deluje dva tri puta sporije. Takođe quattro je zasluzan za to da audi ima motor na pogrešnom mestu. Staviti motor napred uzdužno je u najmanju ruku glupo. Pre su se izvlacili na kvalitet u enterijeru, danas Bmw ima isti kvalitet na oko mnogo luksuzniji enterijer pogotovo noću. Audi se jedino suprostavlja Bmw u hatchback i hothach klasi, znači A3, sve ostalo pola klase slabije od Bmw.

Locutus

pre 3 godine

Locotus pa posto nemas para da kupis ni bmw ni audi ti kupi jedan tomos taman 500e pa se trkaj sa decicom iz kraja
(Agi, 6. april 2021 16:25)

Mogu da kupim oba istovremeno, ali posle toga verovatno ne bih mogao kvalitetno da ih održavam. Nisam od onih koji kupe skup auto pa posle stave Sava gume.

ja

pre 3 godine

Mogu da kupim oba istovremeno, ali posle toga verovatno ne bih mogao kvalitetno da ih održavam. Nisam od onih koji kupe skup auto pa posle stave Sava gume.
(Locutus, 06. april 2021 20:00)

A što brt, ja na f10 x-drive redovno tigra vinteru, ekstra guma ne samo za te pare nego uopšte. Jes malo problem sto ovaj auto nema rezervnu ali uplaćen atlas, ako se ne do bog probuši a za 20 godina vožnje samo jednom mi se probudila i to na udarnu rupu mojom greškom, pozovem slep službu, izgubim možda sat 2 ali razlika u ceni 80.000 din od ovih do run on flat. Isplati se rizik za isti kvalitet vožnje.

executive

pre 3 godine

Ime klase daje mercedes.
C klasa, A4 i Bmw 3- najbolja voznja i motor- BMW-bez premca. Najudobniji-Merc. Najjeftiniji-Merc. Polovni,posle 4 godine-najskuplji Merc,najjeftiniji-BMW.
E-klasa-slicno kao i C-; A6 dosadan, Bmw minimalistican (opcije su skupe,ali sjajne).Merc-savrsen ( i najjeftiniji).

Nikola Radosavljevic

pre 3 godine

Quattro je torsen, Haldex nije pravi Quattro ali opet ispaljuje RS3 kao da jeste i radi zimi posao extra. Audi je stariji brend i od BMW i od Benza, to sto je kasno postao premium brend je rezultat raskola u kompaniji Horch preteci Auto Unije, koja je preteca danasnjeg Audija. Ljudi ne znaju da je Daimler ( vlasnik Merc.Benz-a) bio vlasnik Auto Unije do 1965 kada su je prodali VW. Ljudi ne znaju sta su pre 2. Sv rata u Nemackoj bili Horch, Audi, Wanderer i NSU. Audi je prosao kroz tezak period, kroz slican period kroz kakav danas prolazi Alfa Romeo. Meni osobitno se nijedan Mercedes ne svidja, imaju cudan dizajnerski pravac koji mi ne lezi nikako, BMW je auto za lecenje kompleksa, zamisli IQ toga ko ode da gleda drift ili onoga ko vozi drift auto, pali gume wow. Kod mene u varosi BMW voze likovi s 8 razreda skole jer imaju kompleks da se dokazu, Audi voze normalni, poslovni i porodicni ljudi, jos ako je Quattro ne treba ti SUV. Sam BMW kao firma forsira taj imidz zadnje vuce, driftovanja i slicno sto je meni seljacki..Ko nije bio u USA ne zna kako izgleda Dodge Chalenger, Mustang, Corvette C06, Camaro...svi oni imaju zadnju vucu i velike motore, ne samo BMW

Gagi

pre 3 godine

BMW se posle 10god starosti i malo veće kilometraže(300.000) raspada kao i francuzi i italijani dok se na Audiju vraćaju kilometraže i dalje se prodaje NOV NOV kao da je baba vozila...

publika

pre 3 godine

Vozim Audi Q5 TDI 3.0 od 250KS. 2009. Prethodno vozio A3 1.9TDI. Pokusao vise puta da probam BMW i odustavao. Vise ne pokusavam. Ne ide.

Milunka Malina

pre 3 godine

@dax Jeste. U toj klasi za smrtnike. A onda pogledas klasu iznad. Bogatiji voze preko voze,Aston Martin,Rols R. Bugati, Ferari,Lamborgini. Itd.

Guliver

pre 3 godine

@Odzidza Ofoe:

"...boli vas jer XDrive ipak na snegu i kisi nije Quattro..."

Koji Quattro? Torsen, Crown Gear, ili Haldex?

Uz to, Torque Vectoring Quattro se pojavio na trzistu posle xDrive, kao element pete Quattro generacije.

Dax AMG

pre 3 godine

Audi je polutan,nije pravi premijum... BMW je ipak premijum brend i tu nema sta da se prica. Kupis AUDI od 100.000 eura i u njemu delovi koje mozete naci u Golf-u,Passatu... Daleko je to od premijuma.
(Dax AMG, 6. april 2021 11:44)

...a u "premium" Mercedesu motor iz Dacia-e rumunski... pokrij se ušima nesretniče, nisi ti prmium video ni na slici...
(Rodion Gataulin, 06. april 2021 12:29)

Nema potrebe da se ljutis buraz i da me nazivas nesretnikom. Ja govorim o modelima koji kostaju preko 100.000... Tu Mercedes nema nista iz jeftinijih modela,pogotovu tudjih.A AUDI bogami ima mnogo toga. Ziv bio...

Fudbaler

pre 3 godine

Od evropskih auta preporucujem samo Volvo. Ostali se kvare i bazirani su na masi plastike i lose elektronike, jastucica koji odlaze i ne traju. Ne znam da li vi sto vas kao zanimaju automobili uopste pratite statistiku? Dileme nema da su japanci svjetlosne godine po istrajnosti i kvalitetima motora. Zadnjih godina nezaostaju ni po skoljkama. Kad kazem japanci mislim iskljucivo na Hondu, Toyouty, Mazdu i Subaru.

Agi

pre 3 godine

Vozimm bmw e61 530e sa 245 ks i nebih ga menjao za novi audi svako ko je pokusao brzinski samnom mogao je videti samo branik ..cast sportskim autima..

Искрено, кратко и јасно.

pre 2 godine

Ауди напредује када су у питању стајлинг и технологија, али БМВ нуди углађеније, спортскије искуство вожње. Обе марке високо се котирају по питању сигурносних карактеристика, али Ауди има лошију оцену поузданости.

Transformer

pre 3 godine

Trenutno:
A3 bolji od serije 1;
A4 i serija 3, mrtva trka;
A6 bolji od serije 5;
A8 dosta bolji od serije 7;
Sportski modeli, kako koji ali R8 poseban;
Q3 bolji od X1;
X3 bolji od Q5;
X5 bolji od Q7;
Sve u svemu, razlike su male a sve se svodi na to sta se kone vise svidja.
Po meni kroz istoriju oba losiji od merca, ali trenutno dosta bolji.

Taske

pre 3 godine

Kao ponaosan vlasnik BMW a 320 d 184 ks mogu reci da nisam vozio auto koji bolje leži na putu i svako ko ima sportske ambicije za volanom će me razumeti..uz to je atraktivniji od 95% vozila istog pa i novijeg godišta..održavanje jeste skuplje jedno 30 % ali užitak za volanom košta.

Leleeee...

pre 3 godine

(publika, 7. april 2021 08:01)
Odustavao si?Ja nikada ne bih odustao od Bmw-a i Audija.Uzeo bih onoga ko bi mi više ponudio za manje novca.Naravno i MB dolazi u obzir.Ali,jedini problem je što nemam novca!

Majstor Aki

pre 2 godine

Za mene br. 1 - The Porsche.
*
Svako ima svoj ukus, bmw je bmw, audi je audi.
Iskreno po meni kada bi imali keš vozili bi sigurno Porše ili Lambo.

advokat

pre 3 godine

Da li to znaci da pogon na sve tockove ne dolazi is fabrike? Ako je tako, odakle li dolazi?
oni kada postaviš besmisleno pitanje pošto nisi razumeo ni šta je napisano ?

Kiki

pre 3 godine

Audi naravno u svim segmentima,kada pogledaš novu seriju A7 i A8,S8, enterijer,eksterijer,Audi je tu mnogo ispred BMW-a.i onda vidiš posle nov BMW koji izgleda kao kamion sa prednje strane,sa roštilj grilom na kojem mozes da peces prase.i u sportskom segmentu je Audi bolji,R8 je kralj nemačkog sprinta.mercedes i BMW ne mogu napraviti bolji sportski auto od R8,i to je cinjenica koju će vam reći svako ko se imalo razume u to.u nemackoj jedino Porše može da parira Audiu u sportskom segmentu.za premijum sam objasnio,Audi pravi mnogo lepše automobile od BMW-a

Odzidza Ofoe

pre 3 godine

Al' imaju BMW fanovi kompleks od Audija, boli vas dizajn RS6, boli vas koliko je brz RS3, boli vas jer XDrive ipak na snegu i kisi nije Quattro, boli vas jer nemate odgovor na R8 V10 Performance, boli vas jer BMW ne moze protiv Dukatija (kojim upravlja Audi naravno), boli vas jer nemate lep SUV i jer vam novi modeli izgledaju kao da imaju dabrove zube i svi vas zbog toga ismevaju. Boli vas jer ste ismevali prednju vucu a sada je koristite, boli vas jer nemate odgovor na E-tron, E-tron Sportback i da ne nabrajam... Ono sto ste imali je stalo pocetkom 21.veka.

FILOZOF

pre 3 godine

BMW voze u 80% sirovine,grubijani,kompleksaši.Analizirajte poznanike koji voze BMW i sve će vam biti jasno.Oni su mali,ćelavi,varaju ih žene,loši đaci,ma da više ne nabrajam jako,jako iskompleksirani likovi.Ja ih poznajem 7 i svi imaju neke probleme u glavi.

Kilijan

pre 3 godine

Bmw je kralj drumova. Audi nasminkan Vw....Vozački gledano BMW je ispred Audija par koraka. Ko nije vozio Bmw taj veliča Audi. Ko sedne u BMW jednom vise ne menja brend. Ja sam bivsi fan Audija. Pozrav

Agi

pre 3 godine

Vozimm bmw e61 530e sa 245 ks i nebih ga menjao za novi audi svako ko je pokusao brzinski samnom mogao je videti samo branik ..cast sportskim autima..

advokat

pre 3 godine

Audi je jeftinijini i ima prednju vuču (koju generalno imaju lošiji i jeftiniji auto brendovi) sa druge strane bmw, mercedes, jaguar, bentli, RR, ferrari, porsche i ostali top brendovi imaju zadnju vuču. Ne računam posebne opcije doplate pa da bude pogon na sva 4 točka, govorim o standardnim modelima koji izlaze iz fabrike. Pametnom dosta

Boris

pre 3 godine

Bmw je automobil za pokazivanje i za kompleksaše koji pate od mnogo poremecaja, fizickih i psihickih. Bmw nikad nije bio taj rang premiuma kao sto je to Mercedes, on je upravo u rangu Audija i dobra je ta usporedba ali samo do A8 ili Bmw 7, tu vec Bmw nema sta da trazi, za dve klase je ispod A8.

Dax AMG

pre 3 godine

Audi je polutan,nije pravi premijum... BMW je ipak premijum brend i tu nema sta da se prica. Kupis AUDI od 100.000 eura i u njemu delovi koje mozete naci u Golf-u,Passatu... Daleko je to od premijuma.

C i n i k

pre 3 godine

BMW je kompanija koja pravi samo automobile, vrhunske automobile.
Audi je firma koja ne postoji odavno, to je u celosti VW, napravljen od 100% komponenti VW.
Audi ima losije prodajne rezultate i u Evropi i u Usa te Kini, od BMW.
Ne postoji nikakva dilema jer je BMW bolji i vredniji auto u svakom pogledu od Audi/ja.
Takmac Bmw moze biti, sto i jeste, samo MB, ali i prosle godine kao i 2019. Bmw je prodao vise auta u USA od MB.

Nexa

pre 3 godine

Audi je za sminkere i ljude koji se plase zadnjeg pogona, tj koji su nesigurni u sebe i svoje sposobnosti voznje. Quattro sistem, jedino vredno na svakom Audiju. Mozda jos taj 5-cilindarski motor iz RS3.

dubrovnik

pre 3 godine

ako govorimo o povijesti i legendarnim modelima Audi ne može blizu BMWa, pa Audi ima 3 kolekcionarska modela, Quatro, RS2 i treći koji želite a BMW od 507, preko 3.0CSL, M3 kockica, Z8, Z1 - nema kraja.
inače njemačka top lista ide:
1. Marcedes
2. Porsche
3. BMW
4. ???

long live and David Coverdale

pre 3 godine

Nisu uopšte za poredjenje.BMW je mnogo bolji auto od Audija.Ja vozim M440i od pre deset dana, pre njega godinu dana sam vozio M340i.Supruga vozi S5 Sportback 2020-godište.Bukvalno sve je na strani BMW-a.Upravo smo se vratili iz Hannovera za Minhen,toliko je uživala u vožnji nove četvorke, da mi je rekla kako se menjamo za automobile.

Rodion Gataulin

pre 3 godine

Kad BMW bude imao ovakvu istoriju i pedigre:

https://en.wikipedia.org/wiki/Auto_Union_racing_cars

onda se može smatrati za premium marku i može se porediti sa Audi automobilima. Znači nikad. Kad su Auto-Union i Horch proizvodili najluksuznije i najkvalitetnije automobile planete, BMW nije postojao ni u naznakama. BMW je dobar i kvalitetan auto, zanimljiv za vožnju, ali Audi je po svim parametrima daleko iznad. Mercedes je do skora bio najbolji premium brand ali je nažalost u zadnje vreme užasno komercijaliziran i kvalitet je drastično opao. E sad što kod nas wannabe "gangsteri" i konroverzni "bizmismeni" preferiraju BMW, to je već druga (socio-patološka i defektološka) priča, naročito onaj nesretni jadnik koji se ubi ovde "objašnjavajući" kako Audi "ne postoji", prepoznaće se, nema potrebe da se navodi nick...

executive

pre 3 godine

Ime klase daje mercedes.
C klasa, A4 i Bmw 3- najbolja voznja i motor- BMW-bez premca. Najudobniji-Merc. Najjeftiniji-Merc. Polovni,posle 4 godine-najskuplji Merc,najjeftiniji-BMW.
E-klasa-slicno kao i C-; A6 dosadan, Bmw minimalistican (opcije su skupe,ali sjajne).Merc-savrsen ( i najjeftiniji).

C i n i k

pre 3 godine

(C i n i k, 6. april 2021 10:15) # Link komentara
Gresis, BMW pravi vrhunske motocikle ne samo automobile
(Tako je kako je, 06. april 2021 11:32)


Da, tacno je, nam zaboravio na to ali je poenta bila da BMW radi iskljucivo to, automobile ( i motore) nikakve kamione, friteze, prikolice i sl..
Posvecuju paznju vrhunskim detaljima a sto se tice motora, nma boljih SUS motora od BMW/a.
Audi je kompanija u svojini VW, Audi kao posebna firma ne postoji, dakle na istoj sasiji VW radi vise istovetnih modela sa istom mehanikom i elektronikom, samo im podeli na kraju svakom svoju znacku na haubi, i ok, to je ok filosofija VW, jer npr to isto nije uspeo jedan FIAT ( Lancia, Alfa) a VW je uspeo, da istu stvar prodaje pod razlicitim znackama, u Audi je VW stavio malo skuplje materijale unutra i to je cela razlika izmedju Audija/Skode ili VW..
BMW nije ta prica daleko je od toga, i to vozaci znaju, nma potrebe da se prepiremo jer je besmisleno, svako nk vozi sta god hoce za svoje pare..

advokat

pre 3 godine

"A Toyota za klasu kvalitetnina od ove dve pomenute krsine" da ti odmah odgovorim:
prijatelju Toyota je trom auto za starce, moj komšija vozi Toyotu ne može u njoj ni decu da napravi, lim se raspada, na pravcu je može da se pokrene a iz krivine ispada... hehehe

Judinjo

pre 3 godine

Vozim Audi A3 1.9,Vec 5 godina.Od ulaganja mi je crkao Akomulator,Valjda dotrajao.Redovno radim sve servise i nemam priblema,Prethodno sam imao BMW 320 2007 167KS.Vozio sam ga 3 god.Za to vreme nema sta mu nije crklo i po 2x isti Deo.Audi je ipak dista ispativija investicija.Nikad vise BMW.

Nikola Radosavljevic

pre 3 godine

Quattro je torsen, Haldex nije pravi Quattro ali opet ispaljuje RS3 kao da jeste i radi zimi posao extra. Audi je stariji brend i od BMW i od Benza, to sto je kasno postao premium brend je rezultat raskola u kompaniji Horch preteci Auto Unije, koja je preteca danasnjeg Audija. Ljudi ne znaju da je Daimler ( vlasnik Merc.Benz-a) bio vlasnik Auto Unije do 1965 kada su je prodali VW. Ljudi ne znaju sta su pre 2. Sv rata u Nemackoj bili Horch, Audi, Wanderer i NSU. Audi je prosao kroz tezak period, kroz slican period kroz kakav danas prolazi Alfa Romeo. Meni osobitno se nijedan Mercedes ne svidja, imaju cudan dizajnerski pravac koji mi ne lezi nikako, BMW je auto za lecenje kompleksa, zamisli IQ toga ko ode da gleda drift ili onoga ko vozi drift auto, pali gume wow. Kod mene u varosi BMW voze likovi s 8 razreda skole jer imaju kompleks da se dokazu, Audi voze normalni, poslovni i porodicni ljudi, jos ako je Quattro ne treba ti SUV. Sam BMW kao firma forsira taj imidz zadnje vuce, driftovanja i slicno sto je meni seljacki..Ko nije bio u USA ne zna kako izgleda Dodge Chalenger, Mustang, Corvette C06, Camaro...svi oni imaju zadnju vucu i velike motore, ne samo BMW

Fudbaler

pre 3 godine

Od evropskih auta preporucujem samo Volvo. Ostali se kvare i bazirani su na masi plastike i lose elektronike, jastucica koji odlaze i ne traju. Ne znam da li vi sto vas kao zanimaju automobili uopste pratite statistiku? Dileme nema da su japanci svjetlosne godine po istrajnosti i kvalitetima motora. Zadnjih godina nezaostaju ni po skoljkama. Kad kazem japanci mislim iskljucivo na Hondu, Toyouty, Mazdu i Subaru.

Smuleco

pre 3 godine

Polupaste me minusima. Da pojasnim: u smislu voznih karakteristika i uživanja u vožnji BMW je bolji od Audija u svim klasama(ali SAMO po tome! ) , sem u premium klasi. Tu je "mrtva trka" , između A8, i BMW "sedmice" .

Audi BMW

pre 3 godine

To je vise individualno.
BMW je uvek vazio za sportski nastrojen dok je Audi preuzeo nesto od BMW i Mercedes.
Unutrasnjost na strani Audija
BMW sto se tice informacija u autu i meksi je na rupama.
Motori su im podjednaki pogotovo mislim na zadnje serije.
Mana BMW je zadnji pogon kod starijih modela a plus kod Audija jer ima dosta sa quattro pogonom.
BMW je kao iphone,nudi puno i vredi ali opet nesto nedostaje dok je Audi kao Samsung,ima sve ali opet softver nije skroz ispeglan ako me razumete.
BMW mi je oduvek bio no1 ali pri odabiru sam morao da uzmem sve parametre.
Primer 1:
Auto od 6000 eura.
BMW 530i 2006-to pogon na sve tockove automat 272 ks 210 000km 8000 eura
Audi A6 2006-to quattro pogon automat 255 ks 151 000 6000 eura.
Izabrao sam Audi jer je jeftiniji i manje presao.
Za razliku para covek popravi eventualno sto nevalja a uvek mesto nevalja.
Primer 2:
BMW 530d xdrive 2014-to 75 000 km 259ks 27 500 eura.
Audi A6 3.0TDI quattro 2015-to 68 000 km 320 ks 26 000.
Odlucio sam se opet za Audi jer ipak nudi vise za manje para.
Uvek sam prvo gledao BMW ali Audi pobedi.
Opet to je stvar izbora.

Gagi

pre 3 godine

BMW se posle 10god starosti i malo veće kilometraže(300.000) raspada kao i francuzi i italijani dok se na Audiju vraćaju kilometraže i dalje se prodaje NOV NOV kao da je baba vozila...

genijalac

pre 3 godine

imam audi i bmw, za audi kad trazim deo, u opisu pise vw al cena je za audi. bmw je vise sportski i tvrđi. do 60000km audi mi se vise puta ozbiljnije kvario(menjac,krivi diskovi,klesta kocnica,curenje ulja...),bmw do sad nista. audi sam slabije vozio vise je stajao ,bmw svakodnevno.kazu auto treba da se vozi ne valja da stoji. inace A8 4.2 qtr i x1 su modeli. oba su vrh inzinjeringa. imao sam i japance i engleze...

gagi4

pre 3 godine

Imao sam i jedan i drugi, i svasta nesto. Moj redosled je Mercedes, BMW, Audi! Trenutno bih vise od svega zeleo da imam Tojotu Kamri hibrid! Vozio, probao, ostao sam odusevljen!

quattroporte

pre 3 godine

Luksuzna roba nema pravu vrednost. Oba plaćate 40% više no što vrede. Da imam za automobil 30-50000 eura pre bih dao 35k za napucanu Mazdu 6 nego za klot BMW 3. Mada to ni klot nema za 35, pre će biti 45...sumanuto

Rodion Gataulin

pre 3 godine

@Audi je polutan,nije pravi premijum... BMW je ipak premijum brend i tu nema sta da se prica. Kupis AUDI od 100.000 eura i u njemu delovi koje mozete naci u Golf-u,Passatu... Daleko je to od premijuma.
(Dax AMG, 6. april 2021 11:44)

...a u "premium" Mercedesu motor iz Dacia-e rumunski... pokrij se ušima nesretniče, nisi ti prmium video ni na slici...

Vlada

pre 3 godine

A sta reci bmw nije samo auto to je filozofija zivota... pozdrav svima.
(E34 zauvek, 6. april 2021 10:53)

Ja bi pre rekao da bmw nije samo auto to je dijagnoza.

Charapan

pre 3 godine

vozio sam oba brenda i to bas dosta. trenutno imamo u porodici i bmw i audi. moj izbor je bmw, bez dvoumljenja. audi nije lo, daleko od toga, ali bmw prednjaci po osecajunu voznji i kvalitetu definitivno. nije tu velika razlika da se razumemo ali mislim da je bmw korak ispred. skromno misljenje vozaca akoji prelazi 70000km+ godisnje vec godinama, ako kome znaci...

Istrebljivac vonjevina

pre 3 godine

Al' imaju BMW fanovi kompleks od Audija, boli vas dizajn RS6, boli vas koliko je brz RS3, boli vas jer XDrive ipak na snegu i kisi nije Quattro, boli vas jer nemate odgovor na R8 V10 Performance, boli vas jer BMW ne moze protiv Dukatija (kojim upravlja Audi naravno), boli vas jer nemate lep SUV i jer vam novi modeli izgledaju kao da imaju dabrove zube i svi vas zbog toga ismevaju. Boli vas jer ste ismevali prednju vucu a sada je koristite, boli vas jer nemate odgovor na E-tron, E-tron Sportback i da ne nabrajam... Ono sto ste imali je stalo pocetkom 21.veka.
(Odzidza Ofoe, 06. april 2021 11:29)

Kada vec pominjes sve te bolove zaboravio si najbitniji, a to je da nas zabole ona stvar za tvoj nabudjeni golf pod nazivom audi.
Jel ti sada malo lakse?

Miki

pre 3 godine

Al' imaju BMW fanovi kompleks od Audija, boli vas dizajn RS6, boli vas koliko je brz RS3, boli vas jer XDrive ipak na snegu i kisi nije Quattro, boli vas jer nemate odgovor na R8 V10 Performance, boli vas jer BMW ne moze protiv Dukatija (kojim upravlja Audi naravno), boli vas jer nemate lep SUV i jer vam novi modeli izgledaju kao da imaju dabrove zube i svi vas zbog toga ismevaju. Boli vas jer ste ismevali prednju vucu a sada je koristite, boli vas jer nemate odgovor na E-tron, E-tron Sportback i da ne nabrajam... Ono sto ste imali je stalo pocetkom 21.veka.
(Odzidza Ofoe, 6. april 2021 11:29)
Zvucis kao da imas 12 godina a tata ti vlasnik fabrike Audija

ja

pre 3 godine

Mogu da kupim oba istovremeno, ali posle toga verovatno ne bih mogao kvalitetno da ih održavam. Nisam od onih koji kupe skup auto pa posle stave Sava gume.
(Locutus, 06. april 2021 20:00)

A što brt, ja na f10 x-drive redovno tigra vinteru, ekstra guma ne samo za te pare nego uopšte. Jes malo problem sto ovaj auto nema rezervnu ali uplaćen atlas, ako se ne do bog probuši a za 20 godina vožnje samo jednom mi se probudila i to na udarnu rupu mojom greškom, pozovem slep službu, izgubim možda sat 2 ali razlika u ceni 80.000 din od ovih do run on flat. Isplati se rizik za isti kvalitet vožnje.

publika

pre 3 godine

Vozim Audi Q5 TDI 3.0 od 250KS. 2009. Prethodno vozio A3 1.9TDI. Pokusao vise puta da probam BMW i odustavao. Vise ne pokusavam. Ne ide.

Uskok

pre 3 godine

Komentari su na nivou hormonskih napada kod adolescenata.
Ako svake godine pređem 60.000 km, mahom po autoputu, treba mi automobil koji je stabilan, pouzdan, jeftin za održavanje. Dakle, Škoda Superb ili čak Oktavija. 17-25.000€ nov.
Do 300.000 će da dobaci svaki i onda počinje da škripa i nervira. Ali to što u Škodi škripa za 100€ , kod Audija i BMW škripa isto ali za 300€.
Dakle, suzbijte hormone i vozi nešto normalno.

Peter

pre 3 godine

Vozim bmw I izabrao Sam ga ,ali mislim da sam jurio performans I vozne karakteristike,audi mi je nekako sigurniji.plasi me ovaj zadnji pogon,ne daje toliku slobodu

dečko sa asfalta

pre 3 godine

Audijev Quattro jeste bio vrh tehnologije u svoje vreme, 80tih, ali zastareo je pre 10 god. Nudi blju trakciju na mekanom tlu, ali na tvrdom tlu deluje dva tri puta sporije. Takođe quattro je zasluzan za to da audi ima motor na pogrešnom mestu. Staviti motor napred uzdužno je u najmanju ruku glupo. Pre su se izvlacili na kvalitet u enterijeru, danas Bmw ima isti kvalitet na oko mnogo luksuzniji enterijer pogotovo noću. Audi se jedino suprostavlja Bmw u hatchback i hothach klasi, znači A3, sve ostalo pola klase slabije od Bmw.

manko

pre 3 godine

realno su 30% kvalitetniji od ostalih proizvodjaca ali su i 80% skuplji. sto se tice odrzavanja audi je prihvatljiv a bmw je presao granicu... mali servis za bilo koji bmw je od 250e

Slovenac

pre 3 godine

JEdan ruzan (Audi nema nijedan oldtimer, da je cenjen po dizajnu, a i nece imati, kako jih crtaju i dalje), drugi nevidjeno kvarljiva roba. A ima lepih auta kroz istoriju.

Koja

pre 3 godine

Ajte molim vas duel kakav je to duel nisam lud da dam tolike pare za golfa ili seata i škodu a mogu da kupim pravog golfa po dosta pristupačnijoj ceni a BMW je jednostavno BMW

Gagi

pre 3 godine

Na našim ulicama a pogotovo u unutrašnjosti ima puno Audija 80 B3 (86-91), a BMW kockica iz tog perioda pa ni mlađih nešto nema. Toliko o trajnosti. Samo konststujem, a dragi su mi bili oba.

Nn

pre 3 godine

Po ovome je nerešeno
Koji je lepši, o ukusima ne treba raspravljati, meni lično Audi
Kada je reč o uživanju u malo oštrijoj vožnji, zadnja vuča izmami više osmeha na licu, ali samo po suvom ;)

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

"Lepota je u oku posmatrača "+ "o ukusima ne vredi raspravljati". Toliko o objektivnosti.
Ono što su činjenice i prave razliku je nešto drugo:
1.Audi insistira na zupčastom kaišu,BMW na lancu.
2.Audi forsira prednju vuču,BMW zadnju.
3.Dizajneri Audija su konzervativniji od BMW-ovih.
4.Cenovnici su im praktično Copy-paste, sa razlikama do 50 eura na cifre od 40K eura,što je neverovatno i rađa sumnju.
5.Kada se pominje pogon treba znati da BMW prodaje više auta sa 4x4 pogonom od Audija.Čudno,ali istinito.
6.Cene servisa su im prilično ujednačene.A i "Škoda"im je prilično blizu sa cenama.Što je paradoks.
7.Audi je odličan auto ,ali sam više uživao vozeći BMW.
8. BMW ostavlja veći efekat na dušmane.Uz BMW obavezno i crven konac oko ruke zbog urokljivih očiju.Ni Mercedes ne izaziva toliko izražen efekat tog tipa.

Novi Golf 8R je bomba.

pre 3 godine

BMW motori bolji. Audi ima najbolji interijer na tržištu zajedno sa Mercedesom i po dizajnu i po kvalitetu. Eksterior dizajn BMW suviše liberalan mnogo puta ide za rukom ali šta je ovo sa zadnjim lampama nemože više kao nekada da se vidi iz daleka ono je BMW to može biti i Hjundaj. Audijevi modeli na drugu ruku lepi ali malo za nijansu pogotovo A4 i A6 dosadni. Lepi ali nemaju ono ekstra. Ali koji je auto najbolji taj parametar ne postoji. Mercedes BMW i Audi su sveta trojka to što oni naprave ovi drugi se bore kao lavovi da im ispadne nešto što je u blizini toga i to je puna kapa. VW je priča za sebe. Tu su drugi parametri, ovde pričamo o umerenosti, kvalitet ali ne do statusne mere i astronomskim cenama. Ovo je za ljude što im je kvalitet bitan ali status totalno ne bitan.

riki.fr

pre 3 godine

Vozim Audi, naravno da preferiram Audi ali o ukusu netreba rasprvljati sta koga privlaci za neku marku automobila. Nije zgore napomenuti podatak da u poslednjih 30 godina dakle od 1990 godine na jednoj ako ne i jedinoj prestiznoj svetskoj trci automobila 24 sata Le mans. Audi ima 13 osvojenih titula dok za isti period BMW ima samo jednu. Za one koji ne znaju le Mans je trka koja od 1949 godine determinise pravac razvoja automobilske industrije.

Dvabu

pre 3 godine

Da imam para za kupovinu novog auta odluka bi pala na A6 55tfsie hibrid sa 370hp. Bmw 5 mi se svidja ali pre fejslifta ovaj sad je kao skoda oktavia i unutra nakacen jos veci tablet. U sustini nema greske izmedju ova 2 brenda.

uh uh

pre 3 godine

imao/imam oba. BMW je neprikosmoven u vozačkom iskustvu Audi u kvalitet izrade i udobnosti. Oba su odlični proizvođači sjajnih automobila, govorim o atomobilima izrađenim u poslednjih 8 godina. Kod starijih moguće da nije tako, nisam ih imao u to vreme kao nove, pa ne mogu da sudim. Polovne ne vredi porediti

Tako je kako je

pre 3 godine

BMW je kompanija koja pravi samo automobile, vrhunske automobile.
Audi je firma koja ne postoji odavno, to je u celosti VW, napravljen od 100% komponenti VW.
Audi ima losije prodajne rezultate i u Evropi i u Usa te Kini, od BMW.
Ne postoji nikakva dilema jer je BMW bolji i vredniji auto u svakom pogledu od Audi/ja.
Takmac Bmw moze biti, sto i jeste, samo MB, ali i prosle godine kao i 2019. Bmw je prodao vise auta u USA od MB.
(C i n i k, 6. april 2021 10:15) # Link komentara
Gresis, BMW pravi vrhunske motocikle ne samo automobile

Guliver

pre 3 godine

@Odzidza Ofoe:

"...boli vas jer XDrive ipak na snegu i kisi nije Quattro..."

Koji Quattro? Torsen, Crown Gear, ili Haldex?

Uz to, Torque Vectoring Quattro se pojavio na trzistu posle xDrive, kao element pete Quattro generacije.

Delije KiM

pre 3 godine

sto se tice upravljivosti dinamike i osecaja u voznji BMW je broj 1 u svetu i tu nema konkurenciju a ako vam je udobnost na prvom mestu onda se sigurno necete odluciti za bavarca a sto se tice dizajna ukusi su razliciti i o tomo netreba raspravljati

Milunka Malina

pre 3 godine

@Dax obrnuto je. U Passatu i Golfu naci ces stariju tehnologiju Audija. A u Seatu i Skodi stariju i siromasniju tehnologiju Folksvagena. Moras malo bolje da poznajes ono o cemu pricas. Ovako nas samo zabavljas komentarima.

deks

pre 3 godine

Saglasan sam sa komentarom o zavisti koju izazivaju BMW vozila i vlasnici istih. Zadnja vuča je BMW zaštitni znak i ipak zahtjeva određene vozačke sposobnosti i iskustvo pa nije začuđujuće što izaziva emocije, nekome pozitivne a nekome negativne. AUDI je uvijek kvalitetan i atraktivan automobil ali daleko iza BMW i Mercedesa. Estetika je neupitna , dok je osjećaj u vožnji značajno drugačiji. Stvar preferencija... mislim da je kod sva tri njemačka premijum brenda u pitanju jasno diferenciranje publike a poslovanje sekundu ispod granice nedozvoljenog kartelskog udruživanja, za koje su usput rečeno u segmentu nabavke čelika 2019. bili i osuđeni od strane njemačkog regulatora. Suma sumarum, ko može da priušti bilo šta od pomenutog njemačkog trojca, sigurno je dobio najbolje što evropska autoindustrija može da ponudi.

batica

pre 3 godine

Ovo je rasprava koja nema pobednika ako posedujete i zrnce realnosti i sposobnosti da procenite šta je u kom trenutku bolje.Evo npr prošla generacija Q5 je bila bolja od X3 a sada je potpuno obrnuto po skoro svim parametrima.Potpuno ista priča je u vezi modela koje izbacuju,apsolutno prate jedni druge sve vreme.Takođe, i ja imam sumnje da se ova proizvođačka trojka dogovara oko cenovne politike i šta se sve naplaćuje jer je to klasičan bezobrazluk ali dokle god to neko plaća njima je lepo.Vozio sam različite modele sve tri kompanije i svaki je imao neke osobenosti kao i dobre i loše strane.Jedino što je konstanta je da kod nas niko od vozača ovih marki ne daje migavac.

Gos

pre 3 godine

U komentarima kao da se prvaci svadjaju. Prica se o istoriji kako je audi npr nema i kako je mlada kompanija a stariji je od bmw-a, prica se o tome kako audi je samo prednja vuca ili quattro a niko ne zna izgleda za R8 sa zadnjom vucom, i jos mnogo glupih poredjenja. U svakom slucaju to su veliki igraci i nema greske izmedju ova 2 brenda. Poslednjih godina bmw prodaje sve vise auta sa prednjim pogonom i 4x4 sto u principu znaci da se onaj pravi bmw izgubio u svemu tome. Audi trenutno najvise radi na elektrifikaciji

Argentto

pre 3 godine

Kako bilo ko od vas, ko nike vozio Audi i BMW iste klase, moze da tvrdi da je bolji jedan ili drugi???
Pricao vam komsija ciji je kum vozio?
Citali ste na netu?
Znate to na osnovu slika?

Kako nilo ko da je sevi za pravo da tvrdi da je ovo bolje od onoga, a da nije probao ni jedno ni drugo???

Ok je kad se kaze "ja mislim da je Audi bolji" ili na osnovu toga "deluje mi / rekao bih da je BMW" bolji..
Jedino onaj ko je vozio oba brenda, iste klase, moze nesto da tvrdi, vi svi ostali mozete samo da mislite.

Locutus

pre 3 godine

Vozimm bmw e61 530e sa 245 ks i nebih ga menjao za novi audi svako ko je pokusao brzinski samnom mogao je videti samo branik ..cast sportskim autima..
(Agi, 6. april 2021 12:14)

Po toj logici možeš da kupiš motor za 500e pa da ostaviš svaki auto u prašini. Lično ne vozim ni BMW ni Audi, ali takav način razmišljanja priliči detetu od 10 godina.

Locutus

pre 3 godine

Locotus pa posto nemas para da kupis ni bmw ni audi ti kupi jedan tomos taman 500e pa se trkaj sa decicom iz kraja
(Agi, 6. april 2021 16:25)

Mogu da kupim oba istovremeno, ali posle toga verovatno ne bih mogao kvalitetno da ih održavam. Nisam od onih koji kupe skup auto pa posle stave Sava gume.

Pamet ili srce?

pre 3 godine

Posle preko 25 godina iskustva i sa jednom i sa drugom markom teško mi je da odlučim. BMW se kod mene pokazao daleko pouzdaniji a Audi mi je lepši i prijatniji za vožnju.

Dux

pre 3 godine

Oba nemacke marke proizvode vrhunska vozila. Tu bih još dodao i Mercedes-Benz. Famozna trojka! O ostalom, ne treba komentarisati jer su ukusi različiti.

Milunka Malina

pre 3 godine

@dax Jeste. U toj klasi za smrtnike. A onda pogledas klasu iznad. Bogatiji voze preko voze,Aston Martin,Rols R. Bugati, Ferari,Lamborgini. Itd.

Pedja BMW

pre 3 godine

Oni izbace kosku na portalu i mi se vecito koljemo, ko da su pitali sta bi u ratovima 90tih, toliko su ljudi u stanju daleko da idu, a naravno da je Bembara- Bembara?. Pozdrav svima, moj kum vozi C klasu 2015 god motor Reno 1,6d, ide lepo, automatik, mali potrosac, ja naravno vozim Benku E91 2009 face automatik, Xdrive i to sa onim katastrofalnim motorom od 177ks, sa tankim lancicem iza motora i tako, uzivam u voznji, a naslusa se svega i svacega. Lepa je Mecka, Audi je najlepsi unutra, a JA najvise volim BMW i to ti je to.

genijalac

pre 3 godine

imam oba i oba su odlicna zavisi ko sta voli. naivno je misliti da pokusavaju jedan drugoga da prestignu to je nemacka i tamo se svi dogovaraju o podeli trzista i međusobnom opstanku, od toga zivi citava nacija. svi imaju iste dobavljace inzinjere i dizajnere. sve je to ista tehnologija. sve je to isto samo drugacije sastavljeno po zelji kupca. puno je tu i psihologije ulozeno. treba sve probati.

bg

pre 3 godine

Na našim ulicama a pogotovo u unutrašnjosti ima puno Audija 80 B3 (86-91), a BMW kockica iz tog perioda pa ni mlađih nešto nema. Toliko o trajnosti. Samo konststujem, a dragi su mi bili oba.
(Gagi, 06. april 2021 19:28)

Svaba uopšte nije uzimao u obzir pri konstruisanju da pravi auto za 30 godina vožnje, to je za njih samo kuriozitet.

Dax AMG

pre 3 godine

Audi je polutan,nije pravi premijum... BMW je ipak premijum brend i tu nema sta da se prica. Kupis AUDI od 100.000 eura i u njemu delovi koje mozete naci u Golf-u,Passatu... Daleko je to od premijuma.
(Dax AMG, 6. april 2021 11:44)

...a u "premium" Mercedesu motor iz Dacia-e rumunski... pokrij se ušima nesretniče, nisi ti prmium video ni na slici...
(Rodion Gataulin, 06. april 2021 12:29)

Nema potrebe da se ljutis buraz i da me nazivas nesretnikom. Ja govorim o modelima koji kostaju preko 100.000... Tu Mercedes nema nista iz jeftinijih modela,pogotovu tudjih.A AUDI bogami ima mnogo toga. Ziv bio...

Taske

pre 3 godine

Kao ponaosan vlasnik BMW a 320 d 184 ks mogu reci da nisam vozio auto koji bolje leži na putu i svako ko ima sportske ambicije za volanom će me razumeti..uz to je atraktivniji od 95% vozila istog pa i novijeg godišta..održavanje jeste skuplje jedno 30 % ali užitak za volanom košta.

Transformer

pre 3 godine

Trenutno:
A3 bolji od serije 1;
A4 i serija 3, mrtva trka;
A6 bolji od serije 5;
A8 dosta bolji od serije 7;
Sportski modeli, kako koji ali R8 poseban;
Q3 bolji od X1;
X3 bolji od Q5;
X5 bolji od Q7;
Sve u svemu, razlike su male a sve se svodi na to sta se kone vise svidja.
Po meni kroz istoriju oba losiji od merca, ali trenutno dosta bolji.

Smuleco

pre 3 godine

Sta god samo da me ne izda na putu.
Trenutno vozim Punta a planiram uskoro da kupim dva audija i dva bmw.
(javljam uskoro, 06. april 2021 10:48)

Hahahaha!.. Kralju! :)
Ja po tri! :))

Vujadin

pre 3 godine

Ovo kao da su klinci na velikom odmoru diskutovali
(Koja je poenta ovakvog teksta, 06. april 2021 10:32)

I članak i komentari.
(Juho, 6. april 2021 12:30)

Ko bi pobedio u tuči između Brusa Lija i Mohameda Alija?

Искрено, кратко и јасно.

pre 2 godine

Ауди напредује када су у питању стајлинг и технологија, али БМВ нуди углађеније, спортскије искуство вожње. Обе марке високо се котирају по питању сигурносних карактеристика, али Ауди има лошију оцену поузданости.

Leleeee...

pre 3 godine

(publika, 7. april 2021 08:01)
Odustavao si?Ja nikada ne bih odustao od Bmw-a i Audija.Uzeo bih onoga ko bi mi više ponudio za manje novca.Naravno i MB dolazi u obzir.Ali,jedini problem je što nemam novca!

advokat

pre 3 godine

Da li to znaci da pogon na sve tockove ne dolazi is fabrike? Ako je tako, odakle li dolazi?
oni kada postaviš besmisleno pitanje pošto nisi razumeo ni šta je napisano ?

Svetolik Trpković Pufta

pre 3 godine

Vozio sam i jedan i drugi brend. BMW seriju 3 (318i e30, 325i e46 i 320d e46 i e90) i seriju 5 (530d e39 i e60), kao i AUDI (A6 C5, 2.5TDI). Odlični i jedan i drugi brend, svako na svoj način. BMW je zbog zadnje vuče zabavniji za vožnju, meni lično. AUDI A6 je sjajan, malo udobniji, a što se tiče komfora je egal sa bembarom serije 5.
Definitivno dva sjajna brenda, svaki na svoj način.

Majstor Aki

pre 2 godine

Za mene br. 1 - The Porsche.
*
Svako ima svoj ukus, bmw je bmw, audi je audi.
Iskreno po meni kada bi imali keš vozili bi sigurno Porše ili Lambo.