Nedelja, 04.04.2021.

15:27

"Nesavesnim vozačima trajno oduzeti dozvolu i vozilo"

Izvor: Izvor: Tanjug

"Nesavesnim vozaèima trajno oduzeti dozvolu i vozilo" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Komša

pre 3 godine

Smatram da sam dosta pazljiv vozac i alergican sam na pijane za volanom.
E medjutim tih par policajaca u penziji dece verovatno okostalih komunista ne mogu da se okanu od zelje da uzmu nesto tudje i nacionalizju.
Ako nekom oduzmete dozvolu na zauvek i debelo ga novcano kaznite ili ga smestite malo na robiju da okopava kukuruz sasvim je dovoljno za kaznu.
A ako cak i treba da se razmatra oduzimanje vozila onda bi sto moglo samo u smislu nadoknade trecem licu neke pricinjene materijalne stete.
A sta ce drzavi tudji automobil?
Da nacelnici mogu omiljenim pevaljkama ma da daju bentlije da provozaju ili da ih sami koriste za svaleraciju?
(Aleksa Pufta, 5. april 2021 08:23) 
Ma to je glupost.Ne možeš zabraniti nekome da poseduje automobil pa čak i da nema dozvolu. Moze mu se zabraniti upravljanje motornim vozilom.
Čak ako bi i doneli zakon po kojem bi čoveku bilo zabranjeno pisedovanje automobila (što je glupost) morala bi se poštovati ista procedura kao sa oružjem - moraš da prodaš oružje ako ti oduzmu dozvolu ili ako si naslednik koji je nema (ima i valjda neka varijanta da bude teofejno ali o tome ne govorimo) - nikome nikada nije palo na pamet da tim ljudima oduzme nešto bez nadoknade.
Čak i za nadoknadu trecem licu postoji postupak,izvrsitelji itd i automobil dolazi u obzir da bude zaplenjen (nije obavezno).
Kazna,poništavanje dozvole ,zabrana polagana odredjrni period i upucivanje na znatno rigoroznije polaganje za novu dozvolu uz psiho test - to je rešenje.

mikin

pre 3 godine

"Agencija za bezbednost saobraćaja predložiće da izmene Zakona o bezbednosti saobaćaja predvide i trajno oduzimanje vozačke dozvole i vozila nesavesnim vozačima koji nisu spremni da promene svoje ponašanje"

Sledeci korak: trajno oduzimanje prava na stanovanje i stanova nesavesnim vlasnicima stanova koji nisu spremni da promene svoje ponasanje.
ili ...
trajno oduzimanje prava na posedovanje kafana i restorana kao i njihovo oduzimanje nesavesnim vlasnicima koji nisu spremni da promene svoje ponasanje (organizuju covid zurke).
Ova "Agencija za bezbednost saobracaja" nasla pa zasla.

dok ne stigne fasada i kanalizacija

pre 3 godine

Nesavesnim politicarima odmah oduzeti svu imovinu i pravo na rad i socijalnu zastitu u Srbiji. Kakav debilitet. Kada bi kao nekada postojali saobracajci na ulici koji pisu kazne da vidite kako bi se smanjio broj prekrsaja a ne ovako samo jedan vikend godisnje imaju akciju. Akcija 365 dana pa da vidis kako se sve resi.

Nikola

pre 3 godine

Ta rucica za zmigavce se nalazi sa leve a ne sa desne strane...Ali u pravu ste,prosto je neverovatno koliko je ljudima tesko da daju zmigavac,klasicni primer koliko su mnogi ljudi samozivi i sebicni!

Cinique

pre 3 godine

Motoru ne treba auto da bi pao, pogotovu po nasim savrsenim putevima punim rupka, zakrpa, rizle, ulja i ostalih gluposti.
(da, 5. april 2021 10:23)
Pa što ih onda voze? Jesu li maloumni, suicidalni? Pa ne, naravno, nego baš zbog onoga što sam rekao, motorima "nisu dužni" da poštuju saobraćajne propise. Video sam motocikliste koji voze ispod 50 u gradu, ali takve sam i zapamtio jer su ogromna retkost, pojedinačni slučaj. U pravilu još ne izađu iz raskrsnice i dostignu 100km/h. Divljaju neki i automobilima, ali motociklima svi divljaju jer ih zato i voze rizikujući svoju glavu, ali i da nekoga drugog ubiju ili pošalju u zatvor. Kome treba motocikl 500-600 ili 1000 kubika da bi ga vozio 50 po gradu? Koga bre lažeš? Svaki takav motocikl košta više bar od nekog malog automobila, NIKO više ne vozi motocikle zato što su jeftiniji vid transporta, kada si poslednji put video motocikl sa prikolicom? Motocikli su nasleđe iz jednog davnog vremena kada (na istim ulicama) nije bilo ni desetine današnjeg broja automobila i kamiona. Najmanje se motocikli voze na međugradskim putevima jer tamo nema ko da ih vidi, nemaju pred kim i nad kim da se bahate.
Da, ja se zalažem za potpunu zabranu motocikala i rigoroznu kontrolu (brzine) mopeda u gradskoj sredini, na ulicama. Kao što je zabranjeno konjima jer se konji nisu mogli uklopiti u moderno regulisanje saobraćaja i nisu se mogli naučiti poštovanju propisa. Ja volim i konje, žao bi mi bilo i poginulog konja, ali nije im više mesto na ulicama.

CJC

pre 3 godine

Znam da svi kukaju na mobilni, brzinu, alkohol, drogu i levu traku auto puta ali ljudi niko bre ne daje pokazivace pravca tj zmigavce. Ta mala rucica sa desne strane volana nekom znaci zivot u datoj situaciji.
(Totalnonebitan, 04. april 2021 18:51)

S desne strane volana? Možda, u Australiji i Japanu.

dex

pre 3 godine

Pa opet ce "maminim i tatinim" sinovima kazne smanjivati a vozila vracati a nama slepcima bi uzeli i kola i dozvolu zauvek bez problema..Dzabe sve dok ne bude za sve isto.

Nego

pre 3 godine

Jel ima neka nagrada za savesne vozace? Za 20godina sam imao jedno cukanje, priznao, moja krivica, bio sam premoren, kasno odreagovao, ali evo poslednjih 14godina bez ijednog prekrsaja. Ili pak samo kazne kazne kazne?

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Vidim raspravu o kulturi.
Kad bi Austrijancima saopstili da nece biti kaznjavanja 5 godina za godinu dana bi bilo slicno kao i kod nas.
Mi se ponasamo kako nam policija dozvoljava.
Ustvari oni manje vise ne rade svoj posao inace ih ima hiljade pa nek im podele blokove da pisu kazne videli bi kako se pusta pesak na prelazu, ne pretice se preko pune, ne koristi sirena u gradu i sl.

C i n i k

pre 3 godine

Надреално је како неко има мањак интелигенције да схвати један обичан коментар.
(Павић, 05. april 2021 00:10


Ne, tvoj je problem sto ti naivno misis da su svi glupi a da si ti "pametan"...
Si ti radio nko istrazivanje za hr pa si napisao da tamo ima manje divljaka u saobracaju?!
Odakle ti ta ideja uospte sem ako nije tendenciozna i sovinisticka, sto svako iole razuman zna da jeste?
Ti si obican agitator za tudje interese, pisati tako (jos i cirilicom) za svoju zemlju ko da su svi divljaci i ko da su Srbi izmislili nasilje u saobracaju, znaci samo jedno, ili si njihov placenik sa zadatkom ili zivis u SRB ali nisi Srbin.
Jer, odakle uopste ideja da vozace u SRB uporedjujes sa hr i HUN, ideja ti je bila samo hr ali si dodao HUN hoteci samo da ostavis utisak nepristrasnosti?
Al ispadas glup jer si providan, u hr kultura u saobracaju, a ovde je sta, divlji zapad na drumovima?

C i n i k

pre 3 godine

Надреално је како неко има мањак интелигенције да схвати један обичан коментар.
(Павић, 05. april 2021 00:10)


Nije to obican komentar ngo sovinizam i idiotizam.
Ako vi nki stvarno misite da su divljastvo u saibracaju i uospte saobracajne prekrsaje izmislili Srbi i da to postoji samo u SRB, sta ste vi onda do teski sovinisti i ljudi zaslepljeni mrznjom prema SRB?
Vama treba odgovoriti mnogo drugacije jer tako zasluzujete, na svaku vest o bilo cemu u SRB, bilo kakvom problemu, pisete na nacin koji odslikava svu vasu patolosku mrznju prema SRB.

Miloš

pre 3 godine

Napišem komentar o nesavesnim vozačima i ne objavite ga. Zašto? Diskriminisan sam jer sam Srbin i živim u Hrvatskoj a onda me diskriminišete i vi iz nekog vašeg ??? razloga.
BTW, samo da ponovim, kultura vožnje u Hrvatskoj nije ništa bolja nego u Srbiji ili Bosni, to govorim iz ličnog iskustva. Najugodniju vožnju sam doživeo u Austriji. Mirno, po propisima, kulturno. To su mi čak i Slovenci potvrdili.

da

pre 3 godine

@Ne razumem otkud popustljivost prema motociklistima? Pa najveći broj njih, maltene svi i voze motocikle samo da ne bi poštovali saobraćajne propise, u prvom redu ograničenje brzine u gradu. Vozači automobila ne mogu da budu dužni da vode računa o nekome ko ih sa desne strane obilazi brzinom dva puta većom od dozvoljene, ubacuju se između vozila, za koje ne postoje trake za prestrojavanje, skoro po pravilu skreću bez pokazivača pravca jer ionako toliko često menjaju pravac da bi bilo beskorisno. Naravno, isto važi i za mopede, odnosno vozače tih.

(Cinique, 4. april 2021 16:45)

Motoru ne treba auto da bi pao, pogotovu po nasim savrsenim putevima punim rupka, zakrpa, rizle, ulja i ostalih gluposti.
Obilazenje sa desne strane ne pordzavam to su kamikaze, al ti se samo junaci, pa kada budes odgovarao za necije ubistvo jer si bio pametniji i jaci u kolima onda ces se zapitati sta si zapravo uradio. Ispod kacige je covek, otac, profesor, mozda tvoj drug, a ne vanzemaljac tako da pamet u glavu i ne glupiraj se.

sturmmann

pre 3 godine

"Nadam se da su "genijalci" iz agencije smislili gde će biti depo za odlaganje oduzetih automobila jer će im trebati mnooooooogo velika livada..."

Mislili su o tome, konkretno o mnooooooogo velikoj livadi. To je jedna od nekoliko stvari o kojima ČOBANI misle.

Uklapa se.

pertinaks

pre 3 godine

Ne mozete tek tako otudjiti nekom imovinu. Uzmete vozacku na vreme koje sud propise i cao. Ali da vi nekom oduzimate vozilo, svasta zamisljate.

Vojislav

pre 3 godine

Motoristi biciklisti vise ginu kada je lepo vreme?! Možda je to tako što po snegu uopšte ni ne voze, ali kako voze slalom izmedju automobila nije ni čudo. Ne znam zašto uopšte postoji ova agencija za bezbednost saobraćaja i šta su praktični rezultati njenog postojanja osim primanja plata.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Smatram da sam dosta pazljiv vozac i alergican sam na pijane za volanom.
E medjutim tih par policajaca u penziji dece verovatno okostalih komunista ne mogu da se okanu od zelje da uzmu nesto tudje i nacionalizju.
Ako nekom oduzmete dozvolu na zauvek i debelo ga novcano kaznite ili ga smestite malo na robiju da okopava kukuruz sasvim je dovoljno za kaznu.
A ako cak i treba da se razmatra oduzimanje vozila onda bi sto moglo samo u smislu nadoknade trecem licu neke pricinjene materijalne stete.
A sta ce drzavi tudji automobil?
Da nacelnici mogu omiljenim pevaljkama ma da daju bentlije da provozaju ili da ih sami koriste za svaleraciju?

hadžija

pre 3 godine

Nadam se da su "genijalci" iz agencije smislili gde će biti depo za odlaganje oduzetih automobila jer će im trebati mnooooooogo velika livada...
(Čeki opinionista del cazzo, 4. april 2021 21:08)
sve mi se čini da to neće to ni da vidi plac, velika većina. nego će da dele ki nagradu zaslužnim SNS kadrovima. para nema, pa nekako da ih plate za vernost

dedadeda

pre 3 godine

Auto je privatna i porodicna imovina, bahatog vozaca mozete na licu mesta ubiti i baciti u jarak pored puta, makar to bio i moj sin, ali auto nije kriv i potreban je celoj porodici.

Nislija

pre 3 godine

nema potrebe za tim, nego proporcionalno kaznjavanje prema vrednosti vozila.Vozis Jugića od 500€ , popijes 100 e kazne, vozis BMW , Audi, Land Rover itd od 40 000 popijes kaznu od 8000
Ako ne platis, vozilo na javnu licitaciju, naplate se kazna i troskovi .
Ili kao kinezi- osim kazne vozac koji je povredio ili učinio invalidom drugu osobu dozivotno placa izdrzavanje, a ako je ubio onda umesto nje izdrzava porodicu poginule osobe.

CATAPA

pre 3 godine

To nije po Ustavu. Krši se ravnopravnost građana. Ne moze za isto delo neko da plati vozilom od 1000 a neko od 100 000 evra. To pravno nije moguće. Predlagači toga su lopovi, samo gledaju da se docepaju tuđe imovine.
(Vladimir Marković, 4. april 2021 23:35)
Možda si u pravu za nameru, ali sasvim je moguće (zakonito i normalno) da se za krivično delo u saobraćaju oduzme sredstvo izvršenja. Uostalom, i do sada je oduzimano vozilo kojim se vrši šverc, bez obzira na vrednost vozila ili švercovane robe. Ili analogijom sa posedovanjem registrovanog oružja: naravno da se oduzima ukoliko je korišćeno nenamenski, odnosno nedozvoljeno, a pogotovo da se oduzima ukoliko je tim oružjem izvršeno krivično delo. Niti tako zloupotrebljeno sredstvo (oružje, automobil) može da se zameni novčanim iznosom, pa čak ni iznosom u vrednosti tog sredstva.

Jedino što je u svemu ovome pravno problematično je da li se može tretirati kao krivično delo ukoliko nema posledica? Saobraćajni zakoni već (odavno) imaju mnogo takvih problematičnih propisa, ali su svi takvi ugurani u prekršaje. (Tipa (nebuloze) da moraš da poseduješ set rezervnih sijalica iako su na vozilu sva svetla ispravna i vozilo ni potencijalno ne predstavlja opasnost u saobraćaju). Mnogo je takvih primera gde je eventualno i moguće isključenje iz saobraćaja, ali ne i naplata novčane kazne. Bude i komično obrnuto; policija naplati kaznu (za ništa), a vozač slobodno nastavi dalje. Pogotovo u tom delu tumačenja "ispravnosti vozila".

Cinique

pre 3 godine

Taj zakon ce se odnositi na obicne smrtnike kojima ce se i naj manja greska pripisivati a tatini i mamini i budzovanski sinovi nesme niko zaustaviti,
(Radisa, 4. april 2021 22:49)

Eh, da neko hoće da predloži zakon po kom se bahatima nepismenima oduzima tastatura! Ali kako takav zakon da se usvoji u Skupštini u kojoj takvi imaju apsolutnu većinu?

Radiša, nesrećo jedna. Pravopis i gramatika su jednako propisi koliko su to i saobraćajni. Možda ti procenjuješ da su to propisi manje važnosti, ali u tome i jeste stvar: nisi ti nadležan da procenjuješ koliko (kada, za koga...) je koji propis važan, ni da se znaci (interpunkcije ili saobraćajni, svejedno) mogu ponekad ignorisati. Kako onda da ti verujem da si drugačiji u toj, saobraćajnoj komunikaciji?

Павић

pre 3 godine

Xaxaxa el ovaj komentar trebalo da je komican?
Kolko trba da si ocajan da sam sebe ubedis da su divljastvo u saobracaju izmislili u SRB i da postoji samo u SRB?
Nadrealno je kakvih likova ovde ima, a i zalosno je istovremeno.
(C i n i k, 04. april 2021 21:29)
Надреално је како неко има мањак интелигенције да схвати један обичан коментар.

Vladimir Marković

pre 3 godine

To nije po Ustavu. Krši se ravnopravnost građana. Ne moze za isto delo neko da plati vozilom od 1000 a neko od 100 000 evra. To pravno nije moguće. Predlagači toga su lopovi, samo gledaju da se docepaju tuđe imovine.

9999999

pre 3 godine

Pod hitno zatvoriti agenciju za bezbednost saobracaja, nicemu ne sluzi samo trose drzavne pare i izmisljaju gluposti na stetu naroda

lepi

pre 3 godine

Невероватно је да већина возача (укључујући и полицију) не зна да користи показиваче правца (жмигавце) кад мења траку или скреће, а то је тако једноставно научити и онда постане рутина. Сврха коришћења показивача правца је тимски рад у саобраћају, да се свима (возачима, пешацима, бициклистима итд.) помогне да направе исправну одлуку у саобраћају (која некад живот значи и увек скрати време одлуке), а људи код нас то не разумеју. Изгледа да смо глупљи народ него што сам мислио кад сам био млађи, а вицеви о полицијцима сад више имају смисла.
(Из угла, 04. april 2021 21:39)

To ti je seljacka logika da ce da se potrose i naravno nikad prevazidjena "sta ce mi pa vidi valjda da skrecem". A nit kapira nit ima cime da misli.

Ogranicen

pre 3 godine

@(C i n i k, 4. april 2021 21:29)

Mislim da je covek rekao da je kultura u saobracaju na visem nivou u Hrvatskoj i Madjarskoj nego u Srbiji, a ne da su Srbi izmislili divljanje u saobracaju. Ali, razumem te u potpunosti.

Radisa

pre 3 godine

Taj zakon ce se odnositi na obicne smrtnike kojima ce se i naj manja greska pripisivati a tatini i mamini i budzovanski sinovi nesme niko zaustaviti,pa gospodo policajci i nabedjeni inspektori pridzite kolima za kojim niste dizali kredit i grcali da oduzmete samo da bi zamazali i zastitili necije drogose i pijandure.

Xli

pre 3 godine

U zemlji gde se ni postojeci zakon ne sprovodi predlazu sumanute zakone koji se tek nece sprovoditi zato sto su nelegalni. Bananaaaaaaaaa drzavaaaaaa. Bolje mislite o haosu koji ce nastati od jula i kako cete to da resite.

C i n i k

pre 3 godine

Ено у емисији САТ већ пар недеља каче снимке разноразних будала који су потенцијалне убице. Много се овде вози бахато. Довољно је отићи у суседну Хрватску или Мађарску и видети драстичну разлику у култури у саобраћају.
(Павић, 04. april 2021 17:31)


Xaxaxa el ovaj komentar trebalo da je komican?
Kolko trba da si ocajan da sam sebe ubedis da su divljastvo u saobracaju izmislili u SRB i da postoji samo u SRB?
Nadrealno je kakvih likova ovde ima, a i zalosno je istovremeno.

Из угла

pre 3 godine

Невероватно је да већина возача (укључујући и полицију) не зна да користи показиваче правца (жмигавце) кад мења траку или скреће, а то је тако једноставно научити и онда постане рутина. Сврха коришћења показивача правца је тимски рад у саобраћају, да се свима (возачима, пешацима, бициклистима итд.) помогне да направе исправну одлуку у саобраћају (која некад живот значи и увек скрати време одлуке), а људи код нас то не разумеју. Изгледа да смо глупљи народ него што сам мислио кад сам био млађи, а вицеви о полицијцима сад више имају смисла.

Zox

pre 3 godine

Oduzmes dozvolu-vozi bez dozvole.
Uzmes mu auto-kupi drugi.
Ne vidim poentu.
Ako je neko tako bahat i bezobrazan da vozi pijan, drogiran, preko svih mera i granica, ovo nista ne znaci. Samo od 10 godina zatvora bez skracenja pa nadalje, shodno tezini prekrsaja. Drufe nema ali stvarno.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Nadam se da su "genijalci" iz agencije smislili gde će biti depo za odlaganje oduzetih automobila jer će im trebati mnooooooogo velika livada...

batica

pre 3 godine

@Milos
O čemu ti pišeš čoveče?Kakav bre napaćeni narod?Jel tebi predstavnik napaćenog naroda idiot koji seda pijan u automobil a dozvola mu oduzeta zbog te iste stvari?Bolje da ne pominjem manijake koji divljaju zbog instagrama ili neke sponzoruše sa sve 50 prekršajnih prijava.Po tebi je to sve napaćeni narod?Kako je moguće da naši koji žive preko tamo voze kao po jajima a ovde pojedini od njih voze kao ludaci?Moguće je jer u toj Švajcarskoj će mu uši otpasti od visine kazne a mogu i da mu uzmu automobil i prodaju na licitaciji.Tamo ne postoji "napaćeni narod".

Heat

pre 3 godine

Agencija za bezbednost u saobracaju je nevladina organizacija koja mlati ozbiljne pare na prodavanju magle. Silni neki projekti, bez rezultata. Ali zato pametuju, svaka im cast!

Milos

pre 3 godine

Dok ovaj narod ne shvati da su lopovčine koje vode državu po definiciji službenici naroda a ne Bogom dana vlast.. biće ovakvo bahaćenje i otimanje svega što je preostalo napaćenom narodu.

Totalnonebitan

pre 3 godine

Znam da svi kukaju na mobilni, brzinu, alkohol, drogu i levu traku auto puta ali ljudi niko bre ne daje pokazivace pravca tj zmigavce. Ta mala rucica sa desne strane volana nekom znaci zivot u datoj situaciji.

Splavar

pre 3 godine

@Trajno ukinuti policiju,drzavu....
(Aleksandar Sokolov, 04. april 2021 15:48)

E ajd sad. Neki oblik ljudskog organizovanja je neophodan, i drustva iz kamenog doba su imali neki oblik vladavine. Poenta je Ustavom ograniciti ovlascenja drzave na sudstvo, policiju i odbranu zemlje, da ne bi ponovo sirili svoju moc i na izgovor kolektivizma pljackali ko sto su nekad radili. Drzavi nije mesto u privredi, zdravstvu, obrazovanju, ni u bilo kojoj sveri zivota osim osnovnih funkcija. Nazalost nas narod nije navikao na individualne slobode, pa tom cilju ni ne tezi

Павић

pre 3 godine

Ено у емисији САТ већ пар недеља каче снимке разноразних будала који су потенцијалне убице. Много се овде вози бахато. Довољно је отићи у суседну Хрватску или Мађарску и видети драстичну разлику у култури у саобраћају.

XXL

pre 3 godine

Ne znam al' znam kada takav jedan oduzme nečiji život ili su žrtve više njih obuzme me bes što se nešto ne preduzme protiv takvih vozača.

C i n i k

pre 3 godine

Pa to je ok ali uz upozorenje, pa ako i sledeci x napravi isti prekrsaj treba mu oduzeti pravo na dozvolu ali i auto, mada, to sa autom moze biti problem, mozda je resenje kao za oruzije, da mu se ostavi 1 god da auto proda ili ako ne uspe, da ga parkira kod SUP/a i preda drzavi..

Cinique

pre 3 godine

Ne razumem otkud popustljivost prema motociklistima? Pa najveći broj njih, maltene svi i voze motocikle samo da ne bi poštovali saobraćajne propise, u prvom redu ograničenje brzine u gradu. Vozači automobila ne mogu da budu dužni da vode računa o nekome ko ih sa desne strane obilazi brzinom dva puta većom od dozvoljene, ubacuju se između vozila, za koje ne postoje trake za prestrojavanje, skoro po pravilu skreću bez pokazivača pravca jer ionako toliko često menjaju pravac da bi bilo beskorisno. Naravno, isto važi i za mopede, odnosno vozače tih.

Naravno da ovo "oduzimanje vozila" neće nikada biti jer kad bi se dosledno primenjivalo, ne bi kao prvo bilo uopšte motocikala i većine mopeda na ulicama. Njihova bahatost se više uopšte i ne tretira kao bahatost, nego kao normalno. Velika većina njih čak i veruje da je sve što rade po propisima, dozvoljeno i normalno. Već kad sednu za volan automobila, ne ponašaju se isto.

anti-reklamozder

pre 3 godine

vozacke mozda- pozeljno mada je i to problematicno.

vozila- tesko, zapravo nemoguce. verovatan scenario, ako i bude usvojeno ,pre ili kasnije oboreno na Ustavnom sudu a zatim placanje divljacima odsteta iz naseg dzepa

pravnicki pozdrav :)

djoni

pre 3 godine

Danas kola, sutra imovina, danas teska dela, sutra koja god im padnu na pamet. Bice mrtvih ako nastavite da gurate otimacinu licne imovine umesto zatvorskih kazni.

Cinique

pre 3 godine

Ne razumem otkud popustljivost prema motociklistima? Pa najveći broj njih, maltene svi i voze motocikle samo da ne bi poštovali saobraćajne propise, u prvom redu ograničenje brzine u gradu. Vozači automobila ne mogu da budu dužni da vode računa o nekome ko ih sa desne strane obilazi brzinom dva puta većom od dozvoljene, ubacuju se između vozila, za koje ne postoje trake za prestrojavanje, skoro po pravilu skreću bez pokazivača pravca jer ionako toliko često menjaju pravac da bi bilo beskorisno. Naravno, isto važi i za mopede, odnosno vozače tih.

Naravno da ovo "oduzimanje vozila" neće nikada biti jer kad bi se dosledno primenjivalo, ne bi kao prvo bilo uopšte motocikala i većine mopeda na ulicama. Njihova bahatost se više uopšte i ne tretira kao bahatost, nego kao normalno. Velika većina njih čak i veruje da je sve što rade po propisima, dozvoljeno i normalno. Već kad sednu za volan automobila, ne ponašaju se isto.

djoni

pre 3 godine

Danas kola, sutra imovina, danas teska dela, sutra koja god im padnu na pamet. Bice mrtvih ako nastavite da gurate otimacinu licne imovine umesto zatvorskih kazni.

anti-reklamozder

pre 3 godine

vozacke mozda- pozeljno mada je i to problematicno.

vozila- tesko, zapravo nemoguce. verovatan scenario, ako i bude usvojeno ,pre ili kasnije oboreno na Ustavnom sudu a zatim placanje divljacima odsteta iz naseg dzepa

pravnicki pozdrav :)

Heat

pre 3 godine

Agencija za bezbednost u saobracaju je nevladina organizacija koja mlati ozbiljne pare na prodavanju magle. Silni neki projekti, bez rezultata. Ali zato pametuju, svaka im cast!

Павић

pre 3 godine

Ено у емисији САТ већ пар недеља каче снимке разноразних будала који су потенцијалне убице. Много се овде вози бахато. Довољно је отићи у суседну Хрватску или Мађарску и видети драстичну разлику у култури у саобраћају.

Milos

pre 3 godine

Dok ovaj narod ne shvati da su lopovčine koje vode državu po definiciji službenici naroda a ne Bogom dana vlast.. biće ovakvo bahaćenje i otimanje svega što je preostalo napaćenom narodu.

Из угла

pre 3 godine

Невероватно је да већина возача (укључујући и полицију) не зна да користи показиваче правца (жмигавце) кад мења траку или скреће, а то је тако једноставно научити и онда постане рутина. Сврха коришћења показивача правца је тимски рад у саобраћају, да се свима (возачима, пешацима, бициклистима итд.) помогне да направе исправну одлуку у саобраћају (која некад живот значи и увек скрати време одлуке), а људи код нас то не разумеју. Изгледа да смо глупљи народ него што сам мислио кад сам био млађи, а вицеви о полицијцима сад више имају смисла.

Totalnonebitan

pre 3 godine

Znam da svi kukaju na mobilni, brzinu, alkohol, drogu i levu traku auto puta ali ljudi niko bre ne daje pokazivace pravca tj zmigavce. Ta mala rucica sa desne strane volana nekom znaci zivot u datoj situaciji.

9999999

pre 3 godine

Pod hitno zatvoriti agenciju za bezbednost saobracaja, nicemu ne sluzi samo trose drzavne pare i izmisljaju gluposti na stetu naroda

C i n i k

pre 3 godine

Pa to je ok ali uz upozorenje, pa ako i sledeci x napravi isti prekrsaj treba mu oduzeti pravo na dozvolu ali i auto, mada, to sa autom moze biti problem, mozda je resenje kao za oruzije, da mu se ostavi 1 god da auto proda ili ako ne uspe, da ga parkira kod SUP/a i preda drzavi..

batica

pre 3 godine

@Milos
O čemu ti pišeš čoveče?Kakav bre napaćeni narod?Jel tebi predstavnik napaćenog naroda idiot koji seda pijan u automobil a dozvola mu oduzeta zbog te iste stvari?Bolje da ne pominjem manijake koji divljaju zbog instagrama ili neke sponzoruše sa sve 50 prekršajnih prijava.Po tebi je to sve napaćeni narod?Kako je moguće da naši koji žive preko tamo voze kao po jajima a ovde pojedini od njih voze kao ludaci?Moguće je jer u toj Švajcarskoj će mu uši otpasti od visine kazne a mogu i da mu uzmu automobil i prodaju na licitaciji.Tamo ne postoji "napaćeni narod".

lepi

pre 3 godine

Невероватно је да већина возача (укључујући и полицију) не зна да користи показиваче правца (жмигавце) кад мења траку или скреће, а то је тако једноставно научити и онда постане рутина. Сврха коришћења показивача правца је тимски рад у саобраћају, да се свима (возачима, пешацима, бициклистима итд.) помогне да направе исправну одлуку у саобраћају (која некад живот значи и увек скрати време одлуке), а људи код нас то не разумеју. Изгледа да смо глупљи народ него што сам мислио кад сам био млађи, а вицеви о полицијцима сад више имају смисла.
(Из угла, 04. april 2021 21:39)

To ti je seljacka logika da ce da se potrose i naravno nikad prevazidjena "sta ce mi pa vidi valjda da skrecem". A nit kapira nit ima cime da misli.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Smatram da sam dosta pazljiv vozac i alergican sam na pijane za volanom.
E medjutim tih par policajaca u penziji dece verovatno okostalih komunista ne mogu da se okanu od zelje da uzmu nesto tudje i nacionalizju.
Ako nekom oduzmete dozvolu na zauvek i debelo ga novcano kaznite ili ga smestite malo na robiju da okopava kukuruz sasvim je dovoljno za kaznu.
A ako cak i treba da se razmatra oduzimanje vozila onda bi sto moglo samo u smislu nadoknade trecem licu neke pricinjene materijalne stete.
A sta ce drzavi tudji automobil?
Da nacelnici mogu omiljenim pevaljkama ma da daju bentlije da provozaju ili da ih sami koriste za svaleraciju?

Zox

pre 3 godine

Oduzmes dozvolu-vozi bez dozvole.
Uzmes mu auto-kupi drugi.
Ne vidim poentu.
Ako je neko tako bahat i bezobrazan da vozi pijan, drogiran, preko svih mera i granica, ovo nista ne znaci. Samo od 10 godina zatvora bez skracenja pa nadalje, shodno tezini prekrsaja. Drufe nema ali stvarno.

Vladimir Marković

pre 3 godine

To nije po Ustavu. Krši se ravnopravnost građana. Ne moze za isto delo neko da plati vozilom od 1000 a neko od 100 000 evra. To pravno nije moguće. Predlagači toga su lopovi, samo gledaju da se docepaju tuđe imovine.

Splavar

pre 3 godine

@Trajno ukinuti policiju,drzavu....
(Aleksandar Sokolov, 04. april 2021 15:48)

E ajd sad. Neki oblik ljudskog organizovanja je neophodan, i drustva iz kamenog doba su imali neki oblik vladavine. Poenta je Ustavom ograniciti ovlascenja drzave na sudstvo, policiju i odbranu zemlje, da ne bi ponovo sirili svoju moc i na izgovor kolektivizma pljackali ko sto su nekad radili. Drzavi nije mesto u privredi, zdravstvu, obrazovanju, ni u bilo kojoj sveri zivota osim osnovnih funkcija. Nazalost nas narod nije navikao na individualne slobode, pa tom cilju ni ne tezi

XXL

pre 3 godine

Ne znam al' znam kada takav jedan oduzme nečiji život ili su žrtve više njih obuzme me bes što se nešto ne preduzme protiv takvih vozača.

Xli

pre 3 godine

U zemlji gde se ni postojeci zakon ne sprovodi predlazu sumanute zakone koji se tek nece sprovoditi zato sto su nelegalni. Bananaaaaaaaaa drzavaaaaaa. Bolje mislite o haosu koji ce nastati od jula i kako cete to da resite.

hadžija

pre 3 godine

Nadam se da su "genijalci" iz agencije smislili gde će biti depo za odlaganje oduzetih automobila jer će im trebati mnooooooogo velika livada...
(Čeki opinionista del cazzo, 4. april 2021 21:08)
sve mi se čini da to neće to ni da vidi plac, velika većina. nego će da dele ki nagradu zaslužnim SNS kadrovima. para nema, pa nekako da ih plate za vernost

Radisa

pre 3 godine

Taj zakon ce se odnositi na obicne smrtnike kojima ce se i naj manja greska pripisivati a tatini i mamini i budzovanski sinovi nesme niko zaustaviti,pa gospodo policajci i nabedjeni inspektori pridzite kolima za kojim niste dizali kredit i grcali da oduzmete samo da bi zamazali i zastitili necije drogose i pijandure.

dedadeda

pre 3 godine

Auto je privatna i porodicna imovina, bahatog vozaca mozete na licu mesta ubiti i baciti u jarak pored puta, makar to bio i moj sin, ali auto nije kriv i potreban je celoj porodici.

C i n i k

pre 3 godine

Ено у емисији САТ већ пар недеља каче снимке разноразних будала који су потенцијалне убице. Много се овде вози бахато. Довољно је отићи у суседну Хрватску или Мађарску и видети драстичну разлику у култури у саобраћају.
(Павић, 04. april 2021 17:31)


Xaxaxa el ovaj komentar trebalo da je komican?
Kolko trba da si ocajan da sam sebe ubedis da su divljastvo u saobracaju izmislili u SRB i da postoji samo u SRB?
Nadrealno je kakvih likova ovde ima, a i zalosno je istovremeno.

Ogranicen

pre 3 godine

@(C i n i k, 4. april 2021 21:29)

Mislim da je covek rekao da je kultura u saobracaju na visem nivou u Hrvatskoj i Madjarskoj nego u Srbiji, a ne da su Srbi izmislili divljanje u saobracaju. Ali, razumem te u potpunosti.

Nego

pre 3 godine

Jel ima neka nagrada za savesne vozace? Za 20godina sam imao jedno cukanje, priznao, moja krivica, bio sam premoren, kasno odreagovao, ali evo poslednjih 14godina bez ijednog prekrsaja. Ili pak samo kazne kazne kazne?

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Nadam se da su "genijalci" iz agencije smislili gde će biti depo za odlaganje oduzetih automobila jer će im trebati mnooooooogo velika livada...

Nislija

pre 3 godine

nema potrebe za tim, nego proporcionalno kaznjavanje prema vrednosti vozila.Vozis Jugića od 500€ , popijes 100 e kazne, vozis BMW , Audi, Land Rover itd od 40 000 popijes kaznu od 8000
Ako ne platis, vozilo na javnu licitaciju, naplate se kazna i troskovi .
Ili kao kinezi- osim kazne vozac koji je povredio ili učinio invalidom drugu osobu dozivotno placa izdrzavanje, a ako je ubio onda umesto nje izdrzava porodicu poginule osobe.

Cinique

pre 3 godine

Taj zakon ce se odnositi na obicne smrtnike kojima ce se i naj manja greska pripisivati a tatini i mamini i budzovanski sinovi nesme niko zaustaviti,
(Radisa, 4. april 2021 22:49)

Eh, da neko hoće da predloži zakon po kom se bahatima nepismenima oduzima tastatura! Ali kako takav zakon da se usvoji u Skupštini u kojoj takvi imaju apsolutnu većinu?

Radiša, nesrećo jedna. Pravopis i gramatika su jednako propisi koliko su to i saobraćajni. Možda ti procenjuješ da su to propisi manje važnosti, ali u tome i jeste stvar: nisi ti nadležan da procenjuješ koliko (kada, za koga...) je koji propis važan, ni da se znaci (interpunkcije ili saobraćajni, svejedno) mogu ponekad ignorisati. Kako onda da ti verujem da si drugačiji u toj, saobraćajnoj komunikaciji?

CATAPA

pre 3 godine

To nije po Ustavu. Krši se ravnopravnost građana. Ne moze za isto delo neko da plati vozilom od 1000 a neko od 100 000 evra. To pravno nije moguće. Predlagači toga su lopovi, samo gledaju da se docepaju tuđe imovine.
(Vladimir Marković, 4. april 2021 23:35)
Možda si u pravu za nameru, ali sasvim je moguće (zakonito i normalno) da se za krivično delo u saobraćaju oduzme sredstvo izvršenja. Uostalom, i do sada je oduzimano vozilo kojim se vrši šverc, bez obzira na vrednost vozila ili švercovane robe. Ili analogijom sa posedovanjem registrovanog oružja: naravno da se oduzima ukoliko je korišćeno nenamenski, odnosno nedozvoljeno, a pogotovo da se oduzima ukoliko je tim oružjem izvršeno krivično delo. Niti tako zloupotrebljeno sredstvo (oružje, automobil) može da se zameni novčanim iznosom, pa čak ni iznosom u vrednosti tog sredstva.

Jedino što je u svemu ovome pravno problematično je da li se može tretirati kao krivično delo ukoliko nema posledica? Saobraćajni zakoni već (odavno) imaju mnogo takvih problematičnih propisa, ali su svi takvi ugurani u prekršaje. (Tipa (nebuloze) da moraš da poseduješ set rezervnih sijalica iako su na vozilu sva svetla ispravna i vozilo ni potencijalno ne predstavlja opasnost u saobraćaju). Mnogo je takvih primera gde je eventualno i moguće isključenje iz saobraćaja, ali ne i naplata novčane kazne. Bude i komično obrnuto; policija naplati kaznu (za ništa), a vozač slobodno nastavi dalje. Pogotovo u tom delu tumačenja "ispravnosti vozila".

pertinaks

pre 3 godine

Ne mozete tek tako otudjiti nekom imovinu. Uzmete vozacku na vreme koje sud propise i cao. Ali da vi nekom oduzimate vozilo, svasta zamisljate.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Vidim raspravu o kulturi.
Kad bi Austrijancima saopstili da nece biti kaznjavanja 5 godina za godinu dana bi bilo slicno kao i kod nas.
Mi se ponasamo kako nam policija dozvoljava.
Ustvari oni manje vise ne rade svoj posao inace ih ima hiljade pa nek im podele blokove da pisu kazne videli bi kako se pusta pesak na prelazu, ne pretice se preko pune, ne koristi sirena u gradu i sl.

dex

pre 3 godine

Pa opet ce "maminim i tatinim" sinovima kazne smanjivati a vozila vracati a nama slepcima bi uzeli i kola i dozvolu zauvek bez problema..Dzabe sve dok ne bude za sve isto.

Vojislav

pre 3 godine

Motoristi biciklisti vise ginu kada je lepo vreme?! Možda je to tako što po snegu uopšte ni ne voze, ali kako voze slalom izmedju automobila nije ni čudo. Ne znam zašto uopšte postoji ova agencija za bezbednost saobraćaja i šta su praktični rezultati njenog postojanja osim primanja plata.

Miloš

pre 3 godine

Napišem komentar o nesavesnim vozačima i ne objavite ga. Zašto? Diskriminisan sam jer sam Srbin i živim u Hrvatskoj a onda me diskriminišete i vi iz nekog vašeg ??? razloga.
BTW, samo da ponovim, kultura vožnje u Hrvatskoj nije ništa bolja nego u Srbiji ili Bosni, to govorim iz ličnog iskustva. Najugodniju vožnju sam doživeo u Austriji. Mirno, po propisima, kulturno. To su mi čak i Slovenci potvrdili.

da

pre 3 godine

@Ne razumem otkud popustljivost prema motociklistima? Pa najveći broj njih, maltene svi i voze motocikle samo da ne bi poštovali saobraćajne propise, u prvom redu ograničenje brzine u gradu. Vozači automobila ne mogu da budu dužni da vode računa o nekome ko ih sa desne strane obilazi brzinom dva puta većom od dozvoljene, ubacuju se između vozila, za koje ne postoje trake za prestrojavanje, skoro po pravilu skreću bez pokazivača pravca jer ionako toliko često menjaju pravac da bi bilo beskorisno. Naravno, isto važi i za mopede, odnosno vozače tih.

(Cinique, 4. april 2021 16:45)

Motoru ne treba auto da bi pao, pogotovu po nasim savrsenim putevima punim rupka, zakrpa, rizle, ulja i ostalih gluposti.
Obilazenje sa desne strane ne pordzavam to su kamikaze, al ti se samo junaci, pa kada budes odgovarao za necije ubistvo jer si bio pametniji i jaci u kolima onda ces se zapitati sta si zapravo uradio. Ispod kacige je covek, otac, profesor, mozda tvoj drug, a ne vanzemaljac tako da pamet u glavu i ne glupiraj se.

C i n i k

pre 3 godine

Надреално је како неко има мањак интелигенције да схвати један обичан коментар.
(Павић, 05. april 2021 00:10


Ne, tvoj je problem sto ti naivno misis da su svi glupi a da si ti "pametan"...
Si ti radio nko istrazivanje za hr pa si napisao da tamo ima manje divljaka u saobracaju?!
Odakle ti ta ideja uospte sem ako nije tendenciozna i sovinisticka, sto svako iole razuman zna da jeste?
Ti si obican agitator za tudje interese, pisati tako (jos i cirilicom) za svoju zemlju ko da su svi divljaci i ko da su Srbi izmislili nasilje u saobracaju, znaci samo jedno, ili si njihov placenik sa zadatkom ili zivis u SRB ali nisi Srbin.
Jer, odakle uopste ideja da vozace u SRB uporedjujes sa hr i HUN, ideja ti je bila samo hr ali si dodao HUN hoteci samo da ostavis utisak nepristrasnosti?
Al ispadas glup jer si providan, u hr kultura u saobracaju, a ovde je sta, divlji zapad na drumovima?

C i n i k

pre 3 godine

Надреално је како неко има мањак интелигенције да схвати један обичан коментар.
(Павић, 05. april 2021 00:10)


Nije to obican komentar ngo sovinizam i idiotizam.
Ako vi nki stvarno misite da su divljastvo u saibracaju i uospte saobracajne prekrsaje izmislili Srbi i da to postoji samo u SRB, sta ste vi onda do teski sovinisti i ljudi zaslepljeni mrznjom prema SRB?
Vama treba odgovoriti mnogo drugacije jer tako zasluzujete, na svaku vest o bilo cemu u SRB, bilo kakvom problemu, pisete na nacin koji odslikava svu vasu patolosku mrznju prema SRB.

Павић

pre 3 godine

Xaxaxa el ovaj komentar trebalo da je komican?
Kolko trba da si ocajan da sam sebe ubedis da su divljastvo u saobracaju izmislili u SRB i da postoji samo u SRB?
Nadrealno je kakvih likova ovde ima, a i zalosno je istovremeno.
(C i n i k, 04. april 2021 21:29)
Надреално је како неко има мањак интелигенције да схвати један обичан коментар.

CJC

pre 3 godine

Znam da svi kukaju na mobilni, brzinu, alkohol, drogu i levu traku auto puta ali ljudi niko bre ne daje pokazivace pravca tj zmigavce. Ta mala rucica sa desne strane volana nekom znaci zivot u datoj situaciji.
(Totalnonebitan, 04. april 2021 18:51)

S desne strane volana? Možda, u Australiji i Japanu.

Cinique

pre 3 godine

Motoru ne treba auto da bi pao, pogotovu po nasim savrsenim putevima punim rupka, zakrpa, rizle, ulja i ostalih gluposti.
(da, 5. april 2021 10:23)
Pa što ih onda voze? Jesu li maloumni, suicidalni? Pa ne, naravno, nego baš zbog onoga što sam rekao, motorima "nisu dužni" da poštuju saobraćajne propise. Video sam motocikliste koji voze ispod 50 u gradu, ali takve sam i zapamtio jer su ogromna retkost, pojedinačni slučaj. U pravilu još ne izađu iz raskrsnice i dostignu 100km/h. Divljaju neki i automobilima, ali motociklima svi divljaju jer ih zato i voze rizikujući svoju glavu, ali i da nekoga drugog ubiju ili pošalju u zatvor. Kome treba motocikl 500-600 ili 1000 kubika da bi ga vozio 50 po gradu? Koga bre lažeš? Svaki takav motocikl košta više bar od nekog malog automobila, NIKO više ne vozi motocikle zato što su jeftiniji vid transporta, kada si poslednji put video motocikl sa prikolicom? Motocikli su nasleđe iz jednog davnog vremena kada (na istim ulicama) nije bilo ni desetine današnjeg broja automobila i kamiona. Najmanje se motocikli voze na međugradskim putevima jer tamo nema ko da ih vidi, nemaju pred kim i nad kim da se bahate.
Da, ja se zalažem za potpunu zabranu motocikala i rigoroznu kontrolu (brzine) mopeda u gradskoj sredini, na ulicama. Kao što je zabranjeno konjima jer se konji nisu mogli uklopiti u moderno regulisanje saobraćaja i nisu se mogli naučiti poštovanju propisa. Ja volim i konje, žao bi mi bilo i poginulog konja, ali nije im više mesto na ulicama.

Nikola

pre 3 godine

Ta rucica za zmigavce se nalazi sa leve a ne sa desne strane...Ali u pravu ste,prosto je neverovatno koliko je ljudima tesko da daju zmigavac,klasicni primer koliko su mnogi ljudi samozivi i sebicni!

sturmmann

pre 3 godine

"Nadam se da su "genijalci" iz agencije smislili gde će biti depo za odlaganje oduzetih automobila jer će im trebati mnooooooogo velika livada..."

Mislili su o tome, konkretno o mnooooooogo velikoj livadi. To je jedna od nekoliko stvari o kojima ČOBANI misle.

Uklapa se.

dok ne stigne fasada i kanalizacija

pre 3 godine

Nesavesnim politicarima odmah oduzeti svu imovinu i pravo na rad i socijalnu zastitu u Srbiji. Kakav debilitet. Kada bi kao nekada postojali saobracajci na ulici koji pisu kazne da vidite kako bi se smanjio broj prekrsaja a ne ovako samo jedan vikend godisnje imaju akciju. Akcija 365 dana pa da vidis kako se sve resi.

Komša

pre 3 godine

Smatram da sam dosta pazljiv vozac i alergican sam na pijane za volanom.
E medjutim tih par policajaca u penziji dece verovatno okostalih komunista ne mogu da se okanu od zelje da uzmu nesto tudje i nacionalizju.
Ako nekom oduzmete dozvolu na zauvek i debelo ga novcano kaznite ili ga smestite malo na robiju da okopava kukuruz sasvim je dovoljno za kaznu.
A ako cak i treba da se razmatra oduzimanje vozila onda bi sto moglo samo u smislu nadoknade trecem licu neke pricinjene materijalne stete.
A sta ce drzavi tudji automobil?
Da nacelnici mogu omiljenim pevaljkama ma da daju bentlije da provozaju ili da ih sami koriste za svaleraciju?
(Aleksa Pufta, 5. april 2021 08:23) 
Ma to je glupost.Ne možeš zabraniti nekome da poseduje automobil pa čak i da nema dozvolu. Moze mu se zabraniti upravljanje motornim vozilom.
Čak ako bi i doneli zakon po kojem bi čoveku bilo zabranjeno pisedovanje automobila (što je glupost) morala bi se poštovati ista procedura kao sa oružjem - moraš da prodaš oružje ako ti oduzmu dozvolu ili ako si naslednik koji je nema (ima i valjda neka varijanta da bude teofejno ali o tome ne govorimo) - nikome nikada nije palo na pamet da tim ljudima oduzme nešto bez nadoknade.
Čak i za nadoknadu trecem licu postoji postupak,izvrsitelji itd i automobil dolazi u obzir da bude zaplenjen (nije obavezno).
Kazna,poništavanje dozvole ,zabrana polagana odredjrni period i upucivanje na znatno rigoroznije polaganje za novu dozvolu uz psiho test - to je rešenje.

mikin

pre 3 godine

"Agencija za bezbednost saobraćaja predložiće da izmene Zakona o bezbednosti saobaćaja predvide i trajno oduzimanje vozačke dozvole i vozila nesavesnim vozačima koji nisu spremni da promene svoje ponašanje"

Sledeci korak: trajno oduzimanje prava na stanovanje i stanova nesavesnim vlasnicima stanova koji nisu spremni da promene svoje ponasanje.
ili ...
trajno oduzimanje prava na posedovanje kafana i restorana kao i njihovo oduzimanje nesavesnim vlasnicima koji nisu spremni da promene svoje ponasanje (organizuju covid zurke).
Ova "Agencija za bezbednost saobracaja" nasla pa zasla.

C i n i k

pre 3 godine

Ено у емисији САТ већ пар недеља каче снимке разноразних будала који су потенцијалне убице. Много се овде вози бахато. Довољно је отићи у суседну Хрватску или Мађарску и видети драстичну разлику у култури у саобраћају.
(Павић, 04. april 2021 17:31)


Xaxaxa el ovaj komentar trebalo da je komican?
Kolko trba da si ocajan da sam sebe ubedis da su divljastvo u saobracaju izmislili u SRB i da postoji samo u SRB?
Nadrealno je kakvih likova ovde ima, a i zalosno je istovremeno.

djoni

pre 3 godine

Danas kola, sutra imovina, danas teska dela, sutra koja god im padnu na pamet. Bice mrtvih ako nastavite da gurate otimacinu licne imovine umesto zatvorskih kazni.

Cinique

pre 3 godine

Ne razumem otkud popustljivost prema motociklistima? Pa najveći broj njih, maltene svi i voze motocikle samo da ne bi poštovali saobraćajne propise, u prvom redu ograničenje brzine u gradu. Vozači automobila ne mogu da budu dužni da vode računa o nekome ko ih sa desne strane obilazi brzinom dva puta većom od dozvoljene, ubacuju se između vozila, za koje ne postoje trake za prestrojavanje, skoro po pravilu skreću bez pokazivača pravca jer ionako toliko često menjaju pravac da bi bilo beskorisno. Naravno, isto važi i za mopede, odnosno vozače tih.

Naravno da ovo "oduzimanje vozila" neće nikada biti jer kad bi se dosledno primenjivalo, ne bi kao prvo bilo uopšte motocikala i većine mopeda na ulicama. Njihova bahatost se više uopšte i ne tretira kao bahatost, nego kao normalno. Velika većina njih čak i veruje da je sve što rade po propisima, dozvoljeno i normalno. Već kad sednu za volan automobila, ne ponašaju se isto.

Vladimir Marković

pre 3 godine

To nije po Ustavu. Krši se ravnopravnost građana. Ne moze za isto delo neko da plati vozilom od 1000 a neko od 100 000 evra. To pravno nije moguće. Predlagači toga su lopovi, samo gledaju da se docepaju tuđe imovine.

anti-reklamozder

pre 3 godine

vozacke mozda- pozeljno mada je i to problematicno.

vozila- tesko, zapravo nemoguce. verovatan scenario, ako i bude usvojeno ,pre ili kasnije oboreno na Ustavnom sudu a zatim placanje divljacima odsteta iz naseg dzepa

pravnicki pozdrav :)

C i n i k

pre 3 godine

Pa to je ok ali uz upozorenje, pa ako i sledeci x napravi isti prekrsaj treba mu oduzeti pravo na dozvolu ali i auto, mada, to sa autom moze biti problem, mozda je resenje kao za oruzije, da mu se ostavi 1 god da auto proda ili ako ne uspe, da ga parkira kod SUP/a i preda drzavi..

XXL

pre 3 godine

Ne znam al' znam kada takav jedan oduzme nečiji život ili su žrtve više njih obuzme me bes što se nešto ne preduzme protiv takvih vozača.

Павић

pre 3 godine

Ено у емисији САТ већ пар недеља каче снимке разноразних будала који су потенцијалне убице. Много се овде вози бахато. Довољно је отићи у суседну Хрватску или Мађарску и видети драстичну разлику у култури у саобраћају.

Splavar

pre 3 godine

@Trajno ukinuti policiju,drzavu....
(Aleksandar Sokolov, 04. april 2021 15:48)

E ajd sad. Neki oblik ljudskog organizovanja je neophodan, i drustva iz kamenog doba su imali neki oblik vladavine. Poenta je Ustavom ograniciti ovlascenja drzave na sudstvo, policiju i odbranu zemlje, da ne bi ponovo sirili svoju moc i na izgovor kolektivizma pljackali ko sto su nekad radili. Drzavi nije mesto u privredi, zdravstvu, obrazovanju, ni u bilo kojoj sveri zivota osim osnovnih funkcija. Nazalost nas narod nije navikao na individualne slobode, pa tom cilju ni ne tezi

Milos

pre 3 godine

Dok ovaj narod ne shvati da su lopovčine koje vode državu po definiciji službenici naroda a ne Bogom dana vlast.. biće ovakvo bahaćenje i otimanje svega što je preostalo napaćenom narodu.

batica

pre 3 godine

@Milos
O čemu ti pišeš čoveče?Kakav bre napaćeni narod?Jel tebi predstavnik napaćenog naroda idiot koji seda pijan u automobil a dozvola mu oduzeta zbog te iste stvari?Bolje da ne pominjem manijake koji divljaju zbog instagrama ili neke sponzoruše sa sve 50 prekršajnih prijava.Po tebi je to sve napaćeni narod?Kako je moguće da naši koji žive preko tamo voze kao po jajima a ovde pojedini od njih voze kao ludaci?Moguće je jer u toj Švajcarskoj će mu uši otpasti od visine kazne a mogu i da mu uzmu automobil i prodaju na licitaciji.Tamo ne postoji "napaćeni narod".

9999999

pre 3 godine

Pod hitno zatvoriti agenciju za bezbednost saobracaja, nicemu ne sluzi samo trose drzavne pare i izmisljaju gluposti na stetu naroda

Павић

pre 3 godine

Xaxaxa el ovaj komentar trebalo da je komican?
Kolko trba da si ocajan da sam sebe ubedis da su divljastvo u saobracaju izmislili u SRB i da postoji samo u SRB?
Nadrealno je kakvih likova ovde ima, a i zalosno je istovremeno.
(C i n i k, 04. april 2021 21:29)
Надреално је како неко има мањак интелигенције да схвати један обичан коментар.

Nislija

pre 3 godine

nema potrebe za tim, nego proporcionalno kaznjavanje prema vrednosti vozila.Vozis Jugića od 500€ , popijes 100 e kazne, vozis BMW , Audi, Land Rover itd od 40 000 popijes kaznu od 8000
Ako ne platis, vozilo na javnu licitaciju, naplate se kazna i troskovi .
Ili kao kinezi- osim kazne vozac koji je povredio ili učinio invalidom drugu osobu dozivotno placa izdrzavanje, a ako je ubio onda umesto nje izdrzava porodicu poginule osobe.

da

pre 3 godine

@Ne razumem otkud popustljivost prema motociklistima? Pa najveći broj njih, maltene svi i voze motocikle samo da ne bi poštovali saobraćajne propise, u prvom redu ograničenje brzine u gradu. Vozači automobila ne mogu da budu dužni da vode računa o nekome ko ih sa desne strane obilazi brzinom dva puta većom od dozvoljene, ubacuju se između vozila, za koje ne postoje trake za prestrojavanje, skoro po pravilu skreću bez pokazivača pravca jer ionako toliko često menjaju pravac da bi bilo beskorisno. Naravno, isto važi i za mopede, odnosno vozače tih.

(Cinique, 4. april 2021 16:45)

Motoru ne treba auto da bi pao, pogotovu po nasim savrsenim putevima punim rupka, zakrpa, rizle, ulja i ostalih gluposti.
Obilazenje sa desne strane ne pordzavam to su kamikaze, al ti se samo junaci, pa kada budes odgovarao za necije ubistvo jer si bio pametniji i jaci u kolima onda ces se zapitati sta si zapravo uradio. Ispod kacige je covek, otac, profesor, mozda tvoj drug, a ne vanzemaljac tako da pamet u glavu i ne glupiraj se.

dedadeda

pre 3 godine

Auto je privatna i porodicna imovina, bahatog vozaca mozete na licu mesta ubiti i baciti u jarak pored puta, makar to bio i moj sin, ali auto nije kriv i potreban je celoj porodici.

pertinaks

pre 3 godine

Ne mozete tek tako otudjiti nekom imovinu. Uzmete vozacku na vreme koje sud propise i cao. Ali da vi nekom oduzimate vozilo, svasta zamisljate.

Radisa

pre 3 godine

Taj zakon ce se odnositi na obicne smrtnike kojima ce se i naj manja greska pripisivati a tatini i mamini i budzovanski sinovi nesme niko zaustaviti,pa gospodo policajci i nabedjeni inspektori pridzite kolima za kojim niste dizali kredit i grcali da oduzmete samo da bi zamazali i zastitili necije drogose i pijandure.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Smatram da sam dosta pazljiv vozac i alergican sam na pijane za volanom.
E medjutim tih par policajaca u penziji dece verovatno okostalih komunista ne mogu da se okanu od zelje da uzmu nesto tudje i nacionalizju.
Ako nekom oduzmete dozvolu na zauvek i debelo ga novcano kaznite ili ga smestite malo na robiju da okopava kukuruz sasvim je dovoljno za kaznu.
A ako cak i treba da se razmatra oduzimanje vozila onda bi sto moglo samo u smislu nadoknade trecem licu neke pricinjene materijalne stete.
A sta ce drzavi tudji automobil?
Da nacelnici mogu omiljenim pevaljkama ma da daju bentlije da provozaju ili da ih sami koriste za svaleraciju?

Heat

pre 3 godine

Agencija za bezbednost u saobracaju je nevladina organizacija koja mlati ozbiljne pare na prodavanju magle. Silni neki projekti, bez rezultata. Ali zato pametuju, svaka im cast!

Zox

pre 3 godine

Oduzmes dozvolu-vozi bez dozvole.
Uzmes mu auto-kupi drugi.
Ne vidim poentu.
Ako je neko tako bahat i bezobrazan da vozi pijan, drogiran, preko svih mera i granica, ovo nista ne znaci. Samo od 10 godina zatvora bez skracenja pa nadalje, shodno tezini prekrsaja. Drufe nema ali stvarno.

Cinique

pre 3 godine

Taj zakon ce se odnositi na obicne smrtnike kojima ce se i naj manja greska pripisivati a tatini i mamini i budzovanski sinovi nesme niko zaustaviti,
(Radisa, 4. april 2021 22:49)

Eh, da neko hoće da predloži zakon po kom se bahatima nepismenima oduzima tastatura! Ali kako takav zakon da se usvoji u Skupštini u kojoj takvi imaju apsolutnu većinu?

Radiša, nesrećo jedna. Pravopis i gramatika su jednako propisi koliko su to i saobraćajni. Možda ti procenjuješ da su to propisi manje važnosti, ali u tome i jeste stvar: nisi ti nadležan da procenjuješ koliko (kada, za koga...) je koji propis važan, ni da se znaci (interpunkcije ili saobraćajni, svejedno) mogu ponekad ignorisati. Kako onda da ti verujem da si drugačiji u toj, saobraćajnoj komunikaciji?

C i n i k

pre 3 godine

Надреално је како неко има мањак интелигенције да схвати један обичан коментар.
(Павић, 05. april 2021 00:10


Ne, tvoj je problem sto ti naivno misis da su svi glupi a da si ti "pametan"...
Si ti radio nko istrazivanje za hr pa si napisao da tamo ima manje divljaka u saobracaju?!
Odakle ti ta ideja uospte sem ako nije tendenciozna i sovinisticka, sto svako iole razuman zna da jeste?
Ti si obican agitator za tudje interese, pisati tako (jos i cirilicom) za svoju zemlju ko da su svi divljaci i ko da su Srbi izmislili nasilje u saobracaju, znaci samo jedno, ili si njihov placenik sa zadatkom ili zivis u SRB ali nisi Srbin.
Jer, odakle uopste ideja da vozace u SRB uporedjujes sa hr i HUN, ideja ti je bila samo hr ali si dodao HUN hoteci samo da ostavis utisak nepristrasnosti?
Al ispadas glup jer si providan, u hr kultura u saobracaju, a ovde je sta, divlji zapad na drumovima?

Totalnonebitan

pre 3 godine

Znam da svi kukaju na mobilni, brzinu, alkohol, drogu i levu traku auto puta ali ljudi niko bre ne daje pokazivace pravca tj zmigavce. Ta mala rucica sa desne strane volana nekom znaci zivot u datoj situaciji.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Nadam se da su "genijalci" iz agencije smislili gde će biti depo za odlaganje oduzetih automobila jer će im trebati mnooooooogo velika livada...

hadžija

pre 3 godine

Nadam se da su "genijalci" iz agencije smislili gde će biti depo za odlaganje oduzetih automobila jer će im trebati mnooooooogo velika livada...
(Čeki opinionista del cazzo, 4. april 2021 21:08)
sve mi se čini da to neće to ni da vidi plac, velika većina. nego će da dele ki nagradu zaslužnim SNS kadrovima. para nema, pa nekako da ih plate za vernost

C i n i k

pre 3 godine

Надреално је како неко има мањак интелигенције да схвати један обичан коментар.
(Павић, 05. april 2021 00:10)


Nije to obican komentar ngo sovinizam i idiotizam.
Ako vi nki stvarno misite da su divljastvo u saibracaju i uospte saobracajne prekrsaje izmislili Srbi i da to postoji samo u SRB, sta ste vi onda do teski sovinisti i ljudi zaslepljeni mrznjom prema SRB?
Vama treba odgovoriti mnogo drugacije jer tako zasluzujete, na svaku vest o bilo cemu u SRB, bilo kakvom problemu, pisete na nacin koji odslikava svu vasu patolosku mrznju prema SRB.

Из угла

pre 3 godine

Невероватно је да већина возача (укључујући и полицију) не зна да користи показиваче правца (жмигавце) кад мења траку или скреће, а то је тако једноставно научити и онда постане рутина. Сврха коришћења показивача правца је тимски рад у саобраћају, да се свима (возачима, пешацима, бициклистима итд.) помогне да направе исправну одлуку у саобраћају (која некад живот значи и увек скрати време одлуке), а људи код нас то не разумеју. Изгледа да смо глупљи народ него што сам мислио кад сам био млађи, а вицеви о полицијцима сад више имају смисла.

Xli

pre 3 godine

U zemlji gde se ni postojeci zakon ne sprovodi predlazu sumanute zakone koji se tek nece sprovoditi zato sto su nelegalni. Bananaaaaaaaaa drzavaaaaaa. Bolje mislite o haosu koji ce nastati od jula i kako cete to da resite.

lepi

pre 3 godine

Невероватно је да већина возача (укључујући и полицију) не зна да користи показиваче правца (жмигавце) кад мења траку или скреће, а то је тако једноставно научити и онда постане рутина. Сврха коришћења показивача правца је тимски рад у саобраћају, да се свима (возачима, пешацима, бициклистима итд.) помогне да направе исправну одлуку у саобраћају (која некад живот значи и увек скрати време одлуке), а људи код нас то не разумеју. Изгледа да смо глупљи народ него што сам мислио кад сам био млађи, а вицеви о полицијцима сад више имају смисла.
(Из угла, 04. april 2021 21:39)

To ti je seljacka logika da ce da se potrose i naravno nikad prevazidjena "sta ce mi pa vidi valjda da skrecem". A nit kapira nit ima cime da misli.

Vojislav

pre 3 godine

Motoristi biciklisti vise ginu kada je lepo vreme?! Možda je to tako što po snegu uopšte ni ne voze, ali kako voze slalom izmedju automobila nije ni čudo. Ne znam zašto uopšte postoji ova agencija za bezbednost saobraćaja i šta su praktični rezultati njenog postojanja osim primanja plata.

sturmmann

pre 3 godine

"Nadam se da su "genijalci" iz agencije smislili gde će biti depo za odlaganje oduzetih automobila jer će im trebati mnooooooogo velika livada..."

Mislili su o tome, konkretno o mnooooooogo velikoj livadi. To je jedna od nekoliko stvari o kojima ČOBANI misle.

Uklapa se.

Cinique

pre 3 godine

Motoru ne treba auto da bi pao, pogotovu po nasim savrsenim putevima punim rupka, zakrpa, rizle, ulja i ostalih gluposti.
(da, 5. april 2021 10:23)
Pa što ih onda voze? Jesu li maloumni, suicidalni? Pa ne, naravno, nego baš zbog onoga što sam rekao, motorima "nisu dužni" da poštuju saobraćajne propise. Video sam motocikliste koji voze ispod 50 u gradu, ali takve sam i zapamtio jer su ogromna retkost, pojedinačni slučaj. U pravilu još ne izađu iz raskrsnice i dostignu 100km/h. Divljaju neki i automobilima, ali motociklima svi divljaju jer ih zato i voze rizikujući svoju glavu, ali i da nekoga drugog ubiju ili pošalju u zatvor. Kome treba motocikl 500-600 ili 1000 kubika da bi ga vozio 50 po gradu? Koga bre lažeš? Svaki takav motocikl košta više bar od nekog malog automobila, NIKO više ne vozi motocikle zato što su jeftiniji vid transporta, kada si poslednji put video motocikl sa prikolicom? Motocikli su nasleđe iz jednog davnog vremena kada (na istim ulicama) nije bilo ni desetine današnjeg broja automobila i kamiona. Najmanje se motocikli voze na međugradskim putevima jer tamo nema ko da ih vidi, nemaju pred kim i nad kim da se bahate.
Da, ja se zalažem za potpunu zabranu motocikala i rigoroznu kontrolu (brzine) mopeda u gradskoj sredini, na ulicama. Kao što je zabranjeno konjima jer se konji nisu mogli uklopiti u moderno regulisanje saobraćaja i nisu se mogli naučiti poštovanju propisa. Ja volim i konje, žao bi mi bilo i poginulog konja, ali nije im više mesto na ulicama.

Ogranicen

pre 3 godine

@(C i n i k, 4. april 2021 21:29)

Mislim da je covek rekao da je kultura u saobracaju na visem nivou u Hrvatskoj i Madjarskoj nego u Srbiji, a ne da su Srbi izmislili divljanje u saobracaju. Ali, razumem te u potpunosti.

Miloš

pre 3 godine

Napišem komentar o nesavesnim vozačima i ne objavite ga. Zašto? Diskriminisan sam jer sam Srbin i živim u Hrvatskoj a onda me diskriminišete i vi iz nekog vašeg ??? razloga.
BTW, samo da ponovim, kultura vožnje u Hrvatskoj nije ništa bolja nego u Srbiji ili Bosni, to govorim iz ličnog iskustva. Najugodniju vožnju sam doživeo u Austriji. Mirno, po propisima, kulturno. To su mi čak i Slovenci potvrdili.

Nego

pre 3 godine

Jel ima neka nagrada za savesne vozace? Za 20godina sam imao jedno cukanje, priznao, moja krivica, bio sam premoren, kasno odreagovao, ali evo poslednjih 14godina bez ijednog prekrsaja. Ili pak samo kazne kazne kazne?

mikin

pre 3 godine

"Agencija za bezbednost saobraćaja predložiće da izmene Zakona o bezbednosti saobaćaja predvide i trajno oduzimanje vozačke dozvole i vozila nesavesnim vozačima koji nisu spremni da promene svoje ponašanje"

Sledeci korak: trajno oduzimanje prava na stanovanje i stanova nesavesnim vlasnicima stanova koji nisu spremni da promene svoje ponasanje.
ili ...
trajno oduzimanje prava na posedovanje kafana i restorana kao i njihovo oduzimanje nesavesnim vlasnicima koji nisu spremni da promene svoje ponasanje (organizuju covid zurke).
Ova "Agencija za bezbednost saobracaja" nasla pa zasla.

CATAPA

pre 3 godine

To nije po Ustavu. Krši se ravnopravnost građana. Ne moze za isto delo neko da plati vozilom od 1000 a neko od 100 000 evra. To pravno nije moguće. Predlagači toga su lopovi, samo gledaju da se docepaju tuđe imovine.
(Vladimir Marković, 4. april 2021 23:35)
Možda si u pravu za nameru, ali sasvim je moguće (zakonito i normalno) da se za krivično delo u saobraćaju oduzme sredstvo izvršenja. Uostalom, i do sada je oduzimano vozilo kojim se vrši šverc, bez obzira na vrednost vozila ili švercovane robe. Ili analogijom sa posedovanjem registrovanog oružja: naravno da se oduzima ukoliko je korišćeno nenamenski, odnosno nedozvoljeno, a pogotovo da se oduzima ukoliko je tim oružjem izvršeno krivično delo. Niti tako zloupotrebljeno sredstvo (oružje, automobil) može da se zameni novčanim iznosom, pa čak ni iznosom u vrednosti tog sredstva.

Jedino što je u svemu ovome pravno problematično je da li se može tretirati kao krivično delo ukoliko nema posledica? Saobraćajni zakoni već (odavno) imaju mnogo takvih problematičnih propisa, ali su svi takvi ugurani u prekršaje. (Tipa (nebuloze) da moraš da poseduješ set rezervnih sijalica iako su na vozilu sva svetla ispravna i vozilo ni potencijalno ne predstavlja opasnost u saobraćaju). Mnogo je takvih primera gde je eventualno i moguće isključenje iz saobraćaja, ali ne i naplata novčane kazne. Bude i komično obrnuto; policija naplati kaznu (za ništa), a vozač slobodno nastavi dalje. Pogotovo u tom delu tumačenja "ispravnosti vozila".

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Vidim raspravu o kulturi.
Kad bi Austrijancima saopstili da nece biti kaznjavanja 5 godina za godinu dana bi bilo slicno kao i kod nas.
Mi se ponasamo kako nam policija dozvoljava.
Ustvari oni manje vise ne rade svoj posao inace ih ima hiljade pa nek im podele blokove da pisu kazne videli bi kako se pusta pesak na prelazu, ne pretice se preko pune, ne koristi sirena u gradu i sl.

dex

pre 3 godine

Pa opet ce "maminim i tatinim" sinovima kazne smanjivati a vozila vracati a nama slepcima bi uzeli i kola i dozvolu zauvek bez problema..Dzabe sve dok ne bude za sve isto.

CJC

pre 3 godine

Znam da svi kukaju na mobilni, brzinu, alkohol, drogu i levu traku auto puta ali ljudi niko bre ne daje pokazivace pravca tj zmigavce. Ta mala rucica sa desne strane volana nekom znaci zivot u datoj situaciji.
(Totalnonebitan, 04. april 2021 18:51)

S desne strane volana? Možda, u Australiji i Japanu.

Nikola

pre 3 godine

Ta rucica za zmigavce se nalazi sa leve a ne sa desne strane...Ali u pravu ste,prosto je neverovatno koliko je ljudima tesko da daju zmigavac,klasicni primer koliko su mnogi ljudi samozivi i sebicni!

dok ne stigne fasada i kanalizacija

pre 3 godine

Nesavesnim politicarima odmah oduzeti svu imovinu i pravo na rad i socijalnu zastitu u Srbiji. Kakav debilitet. Kada bi kao nekada postojali saobracajci na ulici koji pisu kazne da vidite kako bi se smanjio broj prekrsaja a ne ovako samo jedan vikend godisnje imaju akciju. Akcija 365 dana pa da vidis kako se sve resi.

Komša

pre 3 godine

Smatram da sam dosta pazljiv vozac i alergican sam na pijane za volanom.
E medjutim tih par policajaca u penziji dece verovatno okostalih komunista ne mogu da se okanu od zelje da uzmu nesto tudje i nacionalizju.
Ako nekom oduzmete dozvolu na zauvek i debelo ga novcano kaznite ili ga smestite malo na robiju da okopava kukuruz sasvim je dovoljno za kaznu.
A ako cak i treba da se razmatra oduzimanje vozila onda bi sto moglo samo u smislu nadoknade trecem licu neke pricinjene materijalne stete.
A sta ce drzavi tudji automobil?
Da nacelnici mogu omiljenim pevaljkama ma da daju bentlije da provozaju ili da ih sami koriste za svaleraciju?
(Aleksa Pufta, 5. april 2021 08:23) 
Ma to je glupost.Ne možeš zabraniti nekome da poseduje automobil pa čak i da nema dozvolu. Moze mu se zabraniti upravljanje motornim vozilom.
Čak ako bi i doneli zakon po kojem bi čoveku bilo zabranjeno pisedovanje automobila (što je glupost) morala bi se poštovati ista procedura kao sa oružjem - moraš da prodaš oružje ako ti oduzmu dozvolu ili ako si naslednik koji je nema (ima i valjda neka varijanta da bude teofejno ali o tome ne govorimo) - nikome nikada nije palo na pamet da tim ljudima oduzme nešto bez nadoknade.
Čak i za nadoknadu trecem licu postoji postupak,izvrsitelji itd i automobil dolazi u obzir da bude zaplenjen (nije obavezno).
Kazna,poništavanje dozvole ,zabrana polagana odredjrni period i upucivanje na znatno rigoroznije polaganje za novu dozvolu uz psiho test - to je rešenje.