Subota, 06.03.2021.

12:00

Srpski kamiondžija napravio haos u Istanbulu VIDEO

Izvor: B92

Srpski kamiondžija napravio haos u Istanbulu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

132 Komentari

Sortiraj po:

Igor

pre 3 godine

Verovatno je koristio navigaciju čije mape su stare koliko i kamion.

Svaki dan imamo situaciju u firmi da nas na fiksni telefon zovu kamiondžije da im objasnimo gde se nalazimo, iako se naša adresa jasno nalazi upisana na G mapama kao i na svim papirima koje vozač ima kod sebe.
U 21. veku 50% vozača kamiona u Srbiji ne zna da koristi mape na svom telefonu a očekuju normalan život!!!

Agce

pre 3 godine

Ovo je firma Merkur, sestrinska firma Dunis. Imao sam prilike, nazalost, da saradjujem sa njima. Mogu samo reci da je ovo jos i dobro sta su sve radili i kakve fatalne greske pravili. Menadzment sa gdjom RB tragican. Toliko. Hvala.

XXL

pre 3 godine

@466453 - zašto bi išao severnije prema Bidimpešti? Zato što je put za Zapad srbadiji kroz Mađarsku i za drugi ne znaju? I naravno da je primetio da je ušao u Sloveniju i Hrvatsku. Jednostavno peh u jednom delu puta i to je to i nastavak vožnje ka odredištu uz jednu anegdotu ništa što bi animiralo 'psihologe' u merenju IQ-ua sedeći u ovoj vukojebini. Ali srbadin ima svoje viđenje situacije. Čak i na Google map's vidi kuda vode svetski putevi što je za svaku pohvalu i odraz visokog IQ-ua. Pozz.

Baxuz

pre 3 godine

Razumem coveka. U BiH na putu Han Pijesak - Vlasenica mi navigacija pokazala da skrenem desno za put za Bratunac, od kola je ostalo dve kante srafova :)

dezon

pre 3 godine

I niko da pomenw,da jednistavno lik nije pratio znakove sa zabranama,koji su bili sigurno pre ovoga,samo je trebao da prati sta radi,a ne da slepo slusa navigaciju.

466453

pre 3 godine

@XXL

Ajde nemoj se paliti. Ali stvarno je smesno da nije skonto da ga vodi u Samobor a ne u Sombor.
(nenad ch, 06. mart 2021 21:41)

Sa bilo kojim IQ iznad 100 morao je reagovati još u Austriji, tačnije u Salcburgu, kad je krenuo da ga vodi ka Gratzu umesto prema Lincu, Beč, Budimpešta.
No, čak i ako je ukucao ili odabrao Samobor kao predlog što je najveća mogućnost, hajde što nije primetio da je ušao u Sloveniju ali ni u Hrvatsku koja nije Šengenski prostor.
Mnogo stvari ovde mu ne idu na ruku da bih stvarno poverovao u ovako nešto.
Ako je stvarno stigao do Samobora zabrinut sam za sve kojima je on menadžer. :(

Mad Max

pre 3 godine

Razmisli bolje ti, ne idu sigurno šleperom po centru i po malim radnjama da dostavljaju robu. U šleper staje preko trideset paleta, dovoze do magacina, stovarišta ili do velikih prodajnih centara pa se odatle prosledjuje do manjih prodajnih mesta malim dostavnim vozilima. Tako da je čovek sa komentarom iznad potpuno u pravu.
(Magacioner, 07. mart 2021 00:44)

Vidi se da si magacioner, ja sam preko deset puta sleperom dovozio raznu robu po centru Beograda. Jednostavno ima nekih gradjevinskih elemenata koji jedino mogu sleperom dostaviti.

Srednja Bačka

pre 3 godine

Tako je to kad radiš nešto a mozak ( ako ga imaš) ostaviš kući u špajzu.
Delim mišljenje većine da je to težak posao ali mislim da je IQ prosečnog vozača u Srbiji na nivou osnovca.

viktor

pre 3 godine

Tezak je to posao. Nikada nisam razumeo ljude koji pljuju vozace autobusa, kamiona, cisterni. Ljudi moraju da budu svesni da je to jako tezak posao, a ne da budu u fazonu de gleda, jel ima oci. Ako mislis da ces ti bolje, izvoli polozi za kamion ili autobus pa da vidimo.

Gps serviser

pre 3 godine

@vozač

Sygic truck je ok, samo ima jednu manu - ne nalazi poi duž vaše rute, ispred vas, sa vaše strane autoputa.

A to je korisno kad vi vozite npr niš- bg, zatreba vam recimo pumpa, a on vam predlaže i onu s druge strane autoputa i onu iza vas koju ste prošli i onu koja je u selu pored na 500m vazdušne linije, ali za koju vi morate da se isključujete i pravite krug od 50km da bi došli do nje itd. Onda vi morate da stanete, pa birate od svih tih ponuđenih koja je koja, tj da nađete onu koja je na autoputu na vašoj ruti, na vašoj strani, ispred vas.

Ozbiljniji softveri imaju to automatski.

Što se mapa tiče, sygic koristi tomtom mape i njihove fajlove za kamione i apsolutni respekt za to.

....

pre 3 godine

pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...
(XXL, 06. mart 2021 19:59)


Vidi se da je neki biser, dok nije znao kuda vozi. Neka se on drzi kancelarije a sledeci put neka ide autobusom. Ko zna, mozda sledeci put bude kucao "Ravni kotari" a navigacija ga odvede na "Ravnu goru".

Davidoff

pre 3 godine

Ja koristim Here We Go navigaciju za telefon, a imam i Garmina. Mogu vam reći da je Garmin, samo malo brži, a što se ne bi ni osetilo sa nešto boljim telefonom...

Zaključak: Ludost je bacati pare za preskupog Garmina. Ima dosta besplatnih aplikacija za kamione, koji se baziraju na ovim mapama, tako da se sve svodi na izbor prave. Inače, Google maps, ume da omaši, baš kao i izvikani Garmin.
(Фактор мира стабилности, 6. mart 2021 21:14)
Garmin ne može da pogreši , može samo vozač . Prvo i osnovno kod Garmina ( vjerovatno i kod ostalih navigacija ) jeste da odeš u POSTAVKE , i tamo odrediš kako ćeš da bude ruta , da li ćeš najbržu , najbližu da li izbjegavaš autoput , sokake , mostove , tunele ... Garmin je broj 1 za navigacije , ja sam kupio zadnju sa kamerom i besplatne doživotne mape sa Garmin Expressa . Prije toga sam plaćao 10 eura godišnje za nove mape .
E sad što ljudi hoće besplatne aplikacije preko telefona da porede sa jednim Garminom , to dovoljno govori o njima .

Zveki

pre 3 godine

...moj sestrić putem navigacije iz Ulma umesto u Sombor stigao u Samobor što naravno svi znamo da je u Hravatskoj al' eto navigacija i sistem je malo omanuo.
(XXL, 6. mart 2021 17:47)

To apsolutno ne može da bude (fizički nemoguće) da je tvoj sestrić stavio "Sombor" u navigaciju a da ga ona odvela u "Samobor", nego je tvoj sestrić definitivno nepismen a verovatno i ne baš bistar, oprosti što sam direktan. Svi kude navigaciju a pola njih ni ne ume da je postavi i koristi kako treba. Sve moj do mojega, pa tako i ovaj šofer u Istanbulu.
(Rodion Gataulin, 06. mart 2021 18:25)

Sestric je isao u vecernju skolu, pusti coveka. Umesto u Sombor stigao u Samobor. Da je pomesao gradove pa ajde, nego je pomesao i drzave. Mogu misliti kakvu mu je faca bila kad je stigao na mesto dolaska a jos uvek je u HR ( valjda je znao bar u kojoj je drzavi) . Hoce to "pametne".

T2

pre 3 godine

Zašto pišem da rutu treba proveriti unapred: na Kritu mi je navigacija rekla da krenem na jug umesto na sever - što sam poslušao - pa kad je shvatila da je to pogrešno, onda mi je rekla da skrenem na nešto što je ličilo na kozju stazu. Taj put je bio toliko strm da sam pomislio sam da je navigacija htela da me ubije da bi prikrila svoju grešku. Želja za životom je ipak bila jača a pošto sam ipak koliko-toliko znao kuda se ide do mesta gde sam krenuo, nastavio sam do prvog mesta gde je bilo moguće okrenuti automobil a pri tom ne poginuti i vratio se na sever. Treba imati ideju gde ste pošli da biste grešku mogli da ispravite na vreme. Ako vas navigacija odvede van planiranog puta, najbolje je stati i proučiti mapu - ako je moguće - pa nastaviti znajući gde vas to navigacija vodi.

Misko

pre 3 godine

Na google mapama sam nasao ovu lokaciju. Evo koordinata 41.02523348405142, 29.014372952169875
Vidi se na slikama (street view) da je steta na spratu iznad prodavnice "Pamukkale" i ranije postojala. Moguce da se tu redovno zaglavljuju raznorazni drugi. Mislim da to ostecenje ovaj nas kamiondzija nije napravio. Eventualno ce morati da plati saobracajnu kaznu i trosak za intervenciju.

vozač

pre 3 godine

Molim ove sa herewego da ne lupaju jer će neko da im poveruje. On em nema kamionski mod, em mu fali dodavanje međutačke, em mu fali traženje poi duž rute (a ne prosto fizički najbliže), em su to nokia (navteq) mape kojima svašta može da se zameri i u kojima ja znam lično bar 10 rutabilnih ulica koje u stvari ne postoje i to samo u mom gradu.
(Gps serviser, 6. mart 2021 21:36)
Apsolutno se slazem.
Postoji posebna verzija raznih izdavaca bas za kamione.
iGo ima opciju za kamione,ali morate da imate i adekvatne mape sa podacima za kamion,znaci ne samo .flb...
Dobra je syqic truck.Ne znam za ostale,ali ko vozi kamion od toga mu sve zavisi,trebalo bi da kupi,moze da izdvoji neki novac,alat za rad?
Prosle godine, autoput,neposredno pre odvajanja,levo Janjina,desno Solun,mi idemo za Lefkadu(Janjina,Parga),here we go kaze skrenite desno(Solun) i odmah rekalkulacija rute,Jedna katastrofalna greska.
Stao u zaustavnu,deinstalirao je za sva vremena i samo Syqic od tada.Do sada ni jednom pogresila,izneverila,za dve godine koriscenja,svakodnevnog.
Gugl mape i te kako hoce da navedu da udjes u jednosmernu,sto je nedopustivo,a i rute su cesto van logike.Nije za kamion.I treba van mreze dosta toga preuzeti,zbog interneta.

Komentator

pre 3 godine

Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. (XXL, 06. mart 2021 19:59)

Ovi sto su napali coveka sa gornjeg komentara ne poznaju srpski jezik. Lepo covek kaze, firma "iz Svajcarske", ispostava u Ulmu (Nemacka). Pojma nemam kako vam nije jasno, a jos ga prozivate kako ne zna geografiju. Ne, nego vi ne znate jezik.

realan

pre 3 godine

pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...
(XXL, 06. mart 2021 19:59)
Care ti bi trebao svoju kognitivnu navigaciju da preispitas. Ulm se nalazi u Nemackoj, ne u Švajcarskoj. Sad znas gde ti sestric zivi.
(XXL, 07. mart 2021 08:01)

Ispostava u Ulmu Svajcarske firme. Ne znam gde si video da pise da je Ulm u Svajcarskoj!

pitam

pre 3 godine

Pa,zasto je napravio haos?
Trebali ste da napisete,posto iako je profi vozac,moze da poznaje sve puteve,ulice i Gradove,da ga je prevarila navigacija?
Napisite koja navigacija ga je prevarila,da znamo ,mozda i neko od nas koristi istu....

XXL

pre 3 godine

@... - Oooo Isuse-Bože koliko mladog sveta neobrazovanog, a Googleaju i misle da nešto znaju? Pa ću redom firma koja je iz Švajcarske (K&N) ima PREDSTAVNIŠTVO u Ulmu, a takođe ovom tupsonu (veličine XXL) za informaciju i u BEOGRADU. Drugo nama koji smo živeli u SFRJ zapadna granica za izlazak ka Italiji i Austriji bila je Slovenija te je to NAJKRAĆI put i za Nemačku. Dakle NIJE nam zapadna granica ka zapadu bila Mađarska iako živim na par kilometara od nje. Naravno vama to jeste i sav svet. Tako i navigacija prepoznaje prečice al' o tome mogu IT stručnjaci da objasne kako funkcioniše. Dakle ono što moj sestrić kad je uneo u navigaciju i išao tim kraćim putem softver je prepoznao pogrešan grad i to je sasvim OK jer se to svima događa i kod običnog pretraživanja u kompjuteru, a ne kod navigacije (pisalo se gde sve navigacije odvode ljude). Dakle neverovatno toliko praznoglavaca na žalost al' i to je danas stvarnost, a kod budućih komentara moraću da pišem kao da čitaju mala deca - da razumeju. Molim da mi se objavi komentar jer mnogi su u zabludi. Hvala, a svim komentatorima pozz. ...

C i n i k

pre 3 godine

Da budemo iskreni, turci znaju i koriste 30% srpskih reči... Ili je obrnuto mi koristimo njihove.
A mnogi znaju engleski bar poneku osnovnu rečenicu. Mnogo je lako sporazumeti se sa njima. Samo pričas jednostavan tarzan ingliš sve u sadašnjem vremenu, kratke rečenice.
Uz to nas smatraju kao neke sunarodnike iz prošlosti. Kažu bili smo živeli u zajedničkoj državi. I kažu naravno da bi voleli opet.
Ja nisam baš hteo da im kvarim žurku i da spominjem nabijanje na kolac i ćele kulu :)
(Tarzan ingliš, 06. mart 2021 18:17)



Gde to u TR oni znaju srpski tj "koriste 30% srpskih reci"?!
Ja sam bio u TR nikad nikog nsm razumeo nista a niti oni mene.
Ako misis na pijacu "bazar" moram da te razocaram, ti koji znaju nki srpsku rec su pretezno muslimani iz Novog Pazara tj iz Raske i nisu original turci...
Kad naidjes na turcina on nijednu srpsku rec nzna a dobro je ako zna pomalo nsto iz engleskog..

XXL

pre 3 godine

pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...
(XXL, 06. mart 2021 19:59)
Care ti bi trebao svoju kognitivnu navigaciju da preispitas. Ulm se nalazi u Nemackoj, ne u Švajcarskoj. Sad znas gde ti sestric zivi.

Суперхик

pre 3 godine

Ja sam jednom(malim autom) pogrešno skrenuo u Istanbulu !
Morao sam voziti najužom i najstrmijom ulicom u životu na čijem kraju me sačekalo naselje porodica islamskih studenata sa koloritom Bliskog istoka, masom dece na ulici i mnogo pokrivenih iznenađenih zena... Izašao sam kao iz zone sumraka iako za saobraćaj mogu reći da je prilično uređen obzirom da se radi o megalopolisu sa dva(najmanje) različita Sveta !

vlade

pre 3 godine

ovo sam ja lično doživeo isto ta navigacija kada sam se zaglavio izmedju Lisabona i Estorila pa bila još jaka vrućina ja mislim da za tih sat i pol koliko mi trebalo da izadjem skinuo dva kila od znojenja.

T

pre 3 godine

Kad god sam išao negde po navigaciji, prvo sam proverio da li je ta ruta smislena. Doduše, ni to ne pomaže uvek jer na mapi ne izgleda sve kao u realnosti, ali otkako ima "satelite view" na mapama i još bolje "street view" za kritične delove, može sve da se proveri.

velja

pre 3 godine

ja sam vozač i ima mnogo gorih poslova od našeg, ali posao vozača je zaista stresan. Dodjes na utovar-čekaj, završiš utovar, odeš po papire- čekaj, dodjes na granicu-čekaj, firma te pritiska da stigneš na vreme, policija jedva čeka da te zaustavi i zeza,... dodjes na istovar-cekaj, istovaris i ne znaš gde, čekaš da ti jave gde tovariš...i sve tako u krug gospodo.
ja kažem da je sloge iz da svi u Evropi stanemo na mesec dana...

Jovana

pre 3 godine

"...Samo pričas jednostavan tarzan ingliš sve u sadašnjem vremenu, kratke rečenice.
Uz to nas smatraju kao neke sunarodnike iz prošlosti. Kažu bili smo živeli u zajedničkoj državi. I kažu naravno da bi voleli opet.
Ja nisam baš hteo da im kvarim žurku i da spominjem nabijanje na kolac i ćele kulu :)
(Tarzan ingliš, 06. mart 2021 18:17)"
Pa ne radi se o žurki, nego si dužan da ih koriguješ kako dolikuje jer nije korektno da govore neistinu i šire dezinformacije. I meni se nekoliko puta desilo da mi Turčin kaže "mi smo nekada živeli zajedno", pa sam objasnila da mi to drugačije nazivamo, tj. da nismo nikada živeli zajedno nego smo mi, igrom prilika, bili pod okupacijom 350 godina, ali smo se oslobodili jer nijedna imperija nije večna kako znamo iz istorije (sve su propale kako i dolikuje). Za živeti zajedno je neophodna obostrana volja i saglasnost, a ne agresija i nasilje.

Mad Max

pre 3 godine

Razmisli jednom pre nego sto tako nesto napises. Kako se gradi u centru, kako se dostavlja materijal, kako se dostavlja roba po marketima i ostalim radnjama? Daleko smo od toga da izumemo teleport tako da se sve to radi teretnim vozilima cak i po centru.
(Mad Max, 06. mart 2021 21:57)

Do nekog centralnog magacina koji se obično nalazi na periferiji grada a odatle dalje manjim dostavnim vozilima.
(žikula, 06. mart 2021 23:28)

Tako je u teoriji ali ne i u praksi.

Magacioner

pre 3 godine

"Svaki profesionalni vozac zna da je za njegovo teretno vozilo zabranjen ulazak u bilo koji centar grada ovaj kupio dozvolu zato nam se i dogadjaju nesrece
(Drenje, 06. mart 2021 21:05)

Razmisli jednom pre nego sto tako nesto napises. Kako se gradi u centru, kako se dostavlja materijal, kako se dostavlja roba po marketima i ostalim radnjama? Daleko smo od toga da izumemo teleport tako da se sve to radi teretnim vozilima cak i po centru.
(Mad Max, 6. mart 2021 21:57) "

Razmisli bolje ti, ne idu sigurno šleperom po centru i po malim radnjama da dostavljaju robu. U šleper staje preko trideset paleta, dovoze do magacina, stovarišta ili do velikih prodajnih centara pa se odatle prosledjuje do manjih prodajnih mesta malim dostavnim vozilima. Tako da je čovek sa komentarom iznad potpuno u pravu.

Kralj mača

pre 3 godine

Извините али на српском језику се пише у Истамбулу, а не Истанбулу. Н испред б увек прелази у м, као стамбени кредит, а не станбени, прехрамбени производ, а не прехранбени итд. Исто тако је и са Истамбулом.

žikula

pre 3 godine

Razmisli jednom pre nego sto tako nesto napises. Kako se gradi u centru, kako se dostavlja materijal, kako se dostavlja roba po marketima i ostalim radnjama? Daleko smo od toga da izumemo teleport tako da se sve to radi teretnim vozilima cak i po centru.
(Mad Max, 06. mart 2021 21:57)

Do nekog centralnog magacina koji se obično nalazi na periferiji grada a odatle dalje manjim dostavnim vozilima.

popov

pre 3 godine

Da budemo iskreni, turci znaju i koriste 30% srpskih reči... Ili je obrnuto mi koristimo njihove.
A mnogi znaju engleski bar poneku osnovnu rečenicu. Mnogo je lako sporazumeti se sa njima. Samo pričas jednostavan tarzan ingliš sve u sadašnjem vremenu, kratke rečenice.
Uz to nas smatraju kao neke sunarodnike iz prošlosti. Kažu bili smo živeli u zajedničkoj državi. I kažu naravno da bi voleli opet.
Ja nisam baš hteo da im kvarim žurku i da spominjem nabijanje na kolac i ćele kulu :)
(Tarzan ingliš, 06. mart 2021 18:17)

Šta misliš, ko koristi čije reči?

Ror

pre 3 godine

Bas mi zao coveka. Muka ziva. Daj Boze da je na kraju Sve ok. Zao mi ovog naseg brata. Drzi se prijatelju I ne bilo ti vecih problema u zivotu

stanko

pre 3 godine

@...moj sestrić putem navigacije iz Ulma umesto u Sombor stigao u Samobor što naravno svi znamo da je u Hravatskoj al' eto navigacija i sistem je malo omanuo.
(XXL, 6. mart 2021 17:47)

Moj sestric. Imam i ja sestrica. Krenuo iz Zagreba u Novi Sad, ali navigacija ga odvela u SAD. Amerika rodjaci.

miki

pre 3 godine

Juce sam hteo da prekratim put da bih obisao uobicajeni pravac na kome je zbog radova nesnosna guzva. I onda navigacija me navodila da idem pravo na raskrsnici gde ima samo levo i desno. Odustao sam od nagadjanja, vratio se nazad i isao poznatim putem, istrpeo radove i nekako dosao kuci....

Mad Max

pre 3 godine

Kao sto neko rece veliki je problem to sto dobrom delu firmi stoji adresa gde se nalazi predstavnistvo ili kancelarija a to je uglavnom u gradskim uslovima a magacini tj istovarna mesta na periferiji. Naravno u vecini slucajeva nije navedena adresa isporuke vec sedista firme. Meni se tako desilo da sam cak i zvao te iste iz kancelarije i potvrdili mi da je isporuka na navedenoj adresi koja je negde u uskoj ulicici na Karaburmi. Sreca pa sam parkirao kamion na obliznoj pumpi i peske otisao do ,,istovarnog mesta'' u toj ulicici gde se jedva i Punto provlaci. Tada sam se onom geniju sa kojim sam razgovarao telefonom tako nacestitao mile nove godine.

Фактор мира стабилности

pre 3 godine

Ja koristim Here We Go navigaciju za telefon, a imam i Garmina. Mogu vam reći da je Garmin, samo malo brži, a što se ne bi ni osetilo sa nešto boljim telefonom...

Zaključak: Ludost je bacati pare za preskupog Garmina. Ima dosta besplatnih aplikacija za kamione, koji se baziraju na ovim mapama, tako da se sve svodi na izbor prave. Inače, Google maps, ume da omaši, baš kao i izvikani Garmin.

Gps serviser

pre 3 godine

Molim ove sa herewego da ne lupaju jer će neko da im poveruje. On em nema kamionski mod, em mu fali dodavanje međutačke, em mu fali traženje poi duž rute (a ne prosto fizički najbliže), em su to nokia (navteq) mape kojima svašta može da se zameri i u kojima ja znam lično bar 10 rutabilnih ulica koje u stvari ne postoje i to samo u mom gradu.

RCZ

pre 3 godine

Vidim po komentarima da dobar broj ljudi ne razume da kamion ne mozete voziti sa obicnom navigacijom za automobil. Iz iskustva znam da cesto ni kamionske navigacije nisu pouzdane. Da ne ispadne da vozaci danasnjice ne koriste tehnologiju 21 stoleca. Potrebno je ne samo da vidite kojim putem cete doci do adrese , nego i kako cete istovariti. Sa koje strane prici . Da li mozete doci do mesta istovara ili utovara zbog visine kamiona ili nekog drugog ogranicenja. Mozda ovo sve i ne zvuci posebno komplikovano za vas , najcesce i nije ali , ali , desi se da se ocas posla situacija zakomplikuje. Vozim po svedskoj . Generalno sjajno saobracajno uredjenoj , pa svejedno morate kad dobijete turu da gledate gugl mape kuda i kako do tamo . Da ne govorim o tome da je situacija jos komplikovanija kad vozite kamion sa prikolicom duzine 25 metara i visine 4,5 m . Morate pratiti i oznake za nadvoznjake jer ima puno mesta gde ne prolazite. Pa i ovde , gde je sve pod konac , desi se da vozac "zaglavi " negde. Tako da , nije uvek bas jednostavno.

Vozi Misko

pre 3 godine

@Rodion Gataulin - pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...
(XXL, 06. mart 2021 19:59)

Toliko ima u glavi da ne samo sto je pogresio grad vec i drzavu.

Drenje

pre 3 godine

Svaki profesionalni vozac zna da je za njegovo teretno vozilo zabranjen ulazak u bilo koji centar grada ovaj kupio dozvolu zato nam se i dogadjaju nesrece

Mad Max

pre 3 godine

Svaki profesionalni vozac zna da je za njegovo teretno vozilo zabranjen ulazak u bilo koji centar grada ovaj kupio dozvolu zato nam se i dogadjaju nesrece
(Drenje, 06. mart 2021 21:05)

Razmisli jednom pre nego sto tako nesto napises. Kako se gradi u centru, kako se dostavlja materijal, kako se dostavlja roba po marketima i ostalim radnjama? Daleko smo od toga da izumemo teleport tako da se sve to radi teretnim vozilima cak i po centru.

Wendy Simms

pre 3 godine

Voziti po uskim Istanbulskim sokacima ovakvu grdosiju deluje kao noćna mora. Koliko li se samo puta preznojio dok se provlačio ovim ćorsokacima. Podrška kamiondžiji!!! Težak je to život.

neki tamo

pre 3 godine

Tablice Novi Sad... logično. Oni misle sve ravno i široko ko Vojvodina. :)))
(neka tamo, 6. mart 2021 13:36)

90% kamiondzija u Vojvodini su Bosanci, Hercegovci iili Krajisnici.

XXL

pre 3 godine

@Rodion Gataulin - pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...

gox

pre 3 godine

oduzimanje vozačke dozvole upisivanje maksimalnog broja po mene zato što sam radio profesionalce nije on krenuo na odmor pa da uđe u neku ulicu koju ne poznaje pošto se radi o profesionalnom vozaču morao je negde da vidi znakovi zabrane ulaska za kamion

Rodion Gataulin

pre 3 godine

@...moj sestrić putem navigacije iz Ulma umesto u Sombor stigao u Samobor što naravno svi znamo da je u Hravatskoj al' eto navigacija i sistem je malo omanuo.
(XXL, 6. mart 2021 17:47)

To apsolutno ne može da bude (fizički nemoguće) da je tvoj sestrić stavio "Sombor" u navigaciju a da ga ona odvela u "Samobor", nego je tvoj sestrić definitivno nepismen a verovatno i ne baš bistar, oprosti što sam direktan. Svi kude navigaciju a pola njih ni ne ume da je postavi i koristi kako treba. Sve moj do mojega, pa tako i ovaj šofer u Istanbulu.

jaretina, ne brinite braćo, svaki EV postaće punoletan, kriterijum za kupovinu biće zadovoljen!

pre 3 godine

Da, bas tako, ukljucim mozak! Mladji ljudi znaju samo da ukljuce telefon, navigaciju, a mi iz vremena pre nastanka svega toga, ukljucivali smo mozak!
(gagi4, 6. mart 2021 17:01)

vidim kako ste vi pre interneta uključivali mozak. prvo ste uključili mozak 90te i izabrali ratove, sankcije i bombardovanje. glasali ste za slobu i vučića devedesetih. i plate od 30 DM.

a onda posle male pauze, uključili ste mozak zadnjih 10 godina i ponovo birate vučića i 300€ plate.

svaki put kad uključite mozak vi pre interneta, ovde nastane pakao na zemlji.

Yarak Obama

pre 3 godine

Pre dve godine odemo na vikend u istanbul. Voznja taksijem po istanbulu je dozivljaj, scene ko iz akcionih filmova... u te sokake gde ni biciklom ne bih, oni voze kao da je autobahn...

Bole

pre 3 godine

Ehhh ta navigacija... idem iz pravca Cacka pored Uzica na Taru i ona me odvede na vrh Kadinjače i spusti me kroz šumu neku, preko presušenih potoka sam prelazio.. kasnije me na Banjsku stenu odbaci kroz neki katastrofalan put... reko Je*i ti navigaciju najbolje je pitati nekoga :)

Tarzan ingliš

pre 3 godine

Nepogresiva navigacija "stani i pitaj". Ali, jezik...
(Hrundi Bakshi, 6. mart 2021 14:44)

Da budemo iskreni, turci znaju i koriste 30% srpskih reči... Ili je obrnuto mi koristimo njihove.
A mnogi znaju engleski bar poneku osnovnu rečenicu. Mnogo je lako sporazumeti se sa njima. Samo pričas jednostavan tarzan ingliš sve u sadašnjem vremenu, kratke rečenice.
Uz to nas smatraju kao neke sunarodnike iz prošlosti. Kažu bili smo živeli u zajedničkoj državi. I kažu naravno da bi voleli opet.
Ja nisam baš hteo da im kvarim žurku i da spominjem nabijanje na kolac i ćele kulu :)

Јабучило

pre 3 godine

Да ли је искусни возач нормалан. Има ли логике да настави уским улицама. У ЕУ би да стрељали. Браћа Турци су толерантни.
(ДРАСЕН ДРАСЕН, 06. mart 2021 15:20)

Ма, дивни...

MrsiMudoje

pre 3 godine

Ja jednom uterao cisternu u seceranu u Vrbasu - jedva sam naso izlaz, bila noc a Crnogorci se posakrivali i dzonjaju - lako vam je amateri da komentarisete a jedva i te igracke vozite kako treba !

Mare

pre 3 godine

Ovako je nas vozač autobusa zaglavio u samom centru u Kanu (Francuska). Uske uličice, ne može se skrenuti, na kraju smo mi putnici gurali jednu ogromnu betonsku saksiju 2 metra da bi se vozač mogao privući.
Narod se okupio, gledaju, i čujem kako neki komentarišu "balkans primitivs". To me baš zabolelo, da mi je došlo da mu opalim jednu primitivnu šamarčinu posred lica, medjutim upravo je i policija stigla pa se nekako smirih.

XXL

pre 3 godine

Klasika kad vozim pre kretanja uzmem staru auto-kartu koju je još izdao AMSJ u ruke nije sramota napravim 'save' u memoriji glave i nisam nikad zalutao na putu dok je moj sestrić putem navigacije iz Ulma umesto u Sombor stigao u Samobor što naravno svi znamo da je u Hravatskoj al' eto navigacija i sistem je malo omanuo.

Drajver

pre 3 godine

Jednom prilikom sam koristio navigaciju na mobilnom telefonu. Nova ruta, nove stranke, sve novo osim Huawei mobilnog telefona. Sve je išlo dobro dok nije pala noć i spustila se gusta magla koja kao da je učinila da kineski mobilni telefon počne da trokira. Elem, ukucam adresu sledeće stranke i krenem. Slepo sledim navigaciju jer je noć i gusta magla ali mi osećaj govori da sam na pogrešnom putu. Posle par kilometara kada sam sišao sa asfalta na zemljani put shvatio sam da me ono kinesko govno vodi zapravo u šumu. E sad, put uzak, tlo meko a Scania teška. Da skratim priču, jedva sam se izvukao iz uličice, našao pravi put i stigao na odredište. Huawei sam polupao i kupio Samsung.
Ko nije vozio kamion ne zna koje su to muke kada si na novoj ruti i ne poznaješ teren. Još mrak i magla-ubitačna kombinacija.
Kolegu razumem u potpunosti.

mrkmlnkvc

pre 3 godine

Lako je reći "Ima valjda oči". Problem je što kad dođeš dotle da vidiš da ne možeš dalje, ti već ne možeš da se vratiš nazad. Kad treba da se vraćaš u rikverc i da smotaš u desno gde si već malo teže prošao u napred, to je skoro pa nemoguće. Treba ti bar dvojica da te navode da se vratiš. Ako je još i mrak, nema šanse, kakav god da si majstor kad ne vidiš dalje od pogonskih točkova. Ljudi nemaju predstavu koliko je šleper dugačak i koliko mu treba prostora da skrene. Kad bi jednom probali da voze ne bi ovako komentarisali. Svako ko vozi kamion duže od šest meseci laže ako se bar jednom nije zavlačio negde i preznojavao da mu gaće budu mokre.

gagi4

pre 3 godine

@gagi4 ... pa lepo stanem negde gde mogu, pogledam gde treba da idem, pa ukljucim mozak, prosto!
...aaaa, ukljucis mozak!? :-))
(mikin, 06. mart 2021 15:14)

Da, bas tako, ukljucim mozak! Mladji ljudi znaju samo da ukljuce telefon, navigaciju, a mi iz vremena pre nastanka svega toga, ukljucivali smo mozak! Koristili smo karte, pitali, snalazili se, nista gluplje nego slepo se prepustiti glasu iz navigacije, koja nije azurirana, pogresno uradjena, ili, ono sto se najcesce desava, pogresno unesena destinacija!

Milorad

pre 3 godine

Kolega je žutokljunac'zna se kako se ide na adresu u gradu' proveravas nekoliko puta ' bude nekad na cmr adresa od uvoznika od kancelarije a ne od magacina i čim taj veruje u gps zbogom pameti' procentualno su navigacije najtacnije u skandinaviji i nekim zemljama zapada' tako da kartu čitaj seljaka pitaj.....ne kazem da se svako ponekad zezne' al ovo je bilo amaterski...

Ninja

pre 3 godine

Tako ja pre jedno pola godine, trebalo je da istovarim neki nameštaj u Barajevu a pošto sam dolazio autoputem iz pravca Niša, uključio sam navigaciju i ona me uputila na isključenje kod naplatne rampe kod Vrčina. Ljudi moji gde sam ja sve prošao, neki uski seoski putevi, ma Bogu iza nogu, kroz neke šume, neke uzbrdice, nizbrdice, nigde žive duše a bilo je 11 uveče. Sreća pa sam bio kombijem i koliko toliko sam uspeo da se provučem i nekako dodjem do glavnog puta. Živ sam se preznojio. Kad sam video asfalt došlo mi da plačem od sreće. Navigacija izgleda uvek pokazuje kraći put ali ne i da li je taj put normalan i širok. Od tada uvek na oprezu kad koristim navigaciju.

mr.no

pre 3 godine

Nepogresiva navigacija "stani i pitaj". Ali, jezik...
(Hrundi Bakshi)
Aj ne lupaj majke ti.Koga da pitaš?Kao da svako zna svaku firmu u nekom mestu.Drugo gde da staneš?Misliš da je kao kod nas,staneš gde hoćeš?Očigledno nisi izašao iz svoje avlije.

Kancelar i ja

pre 3 godine

@BačvanIN, novosađanIN - ovaj je iz Srema, zna se kako Sremci loše voze, njih je samo lakat krivina u Irigu sprečila da nasele Novi Sad :D

ДРАСЕН ДРАСЕН

pre 3 godine

Да ли је искусни возач нормалан. Има ли логике да настави уским улицама. У ЕУ би да стрељали. Браћа Турци су толерантни.

RCZ

pre 3 godine

Desava se . Nova tura , losa navigacija , nema interneta . A mozda i sve to ima pa se opet desi i u mnogo sredjenijim drzavama od turske . Nemas ni gde da stanes da se orjentises i pogledas gugl. Gde god stanes smetas. Navigacija za kamion , ako je uopste ima , cesto nije azurirana . Malo svasta nesto i eto problema.

Pokondirena tikvica

pre 3 godine

Koliko je ovde vozaca kamiona na komentarima pa to je cudo jedno.Svakome se desi da zaluta,pitanje je samo hoce li da prizna.Vozace iz firme u kojoj radim su u zadnjih 5 godina jedno 10 puta vadili helikopteri po Evropi.Ja sam licno jednom (nisam kamiondzija) zalutao u Roterdamu u luci sa putnickim autom.I nema te navigacije koja ne moze da pogresi.

Brada

pre 3 godine

Svaki, ali svaki kamiondzija mora da ima posebnu navigaciju za kamione koja ce da ih vodi iskljucivo tim rutama, i znam da je moj drug platio oko 100e za tako nesto.

gagi4

pre 3 godine

Ja sam godinama vozio kamione i autobuse, dok nije postojala navigacija, verovatno zato, mi se ovako nesto nije nikada dogodilo! Imao sam kartu, pa lepo stanem negde gde mogu, pogledam gde treba da idem, pa ukljucim mozak, prosto!

Perhan

pre 3 godine

Ovo je u Istanbulu pa i da razumem, ne zna covek teren, ali valjda vidi ocima.. ali se zato kod mene na Dusanovcu, u onu gomilu uskih i jednosmernih ulica zavukla NISova cisterna.. Aj sto je vozac napravio saobracajni prekrsaj jer je na ulazu u naselje izignorisao znak za zabranu teretnjaka ali je valjda ocima video gde ide..pa to je haos bio..sklanjali smo sve sto je moglo..morao je onu grdosiju u rikverc nizbrdo da vozi bar 400 metara..ne bio mu u kozi..

joja

pre 3 godine

Ne treba da plati ništa. I ambasada da stane uz njega. Sa porukom "e pa još 50 godina naši vozači da divljaju kod vas, pa da se izjednačimo. Posle ako treba platićemo sve."

mrzim trafikante

pre 3 godine

To je ono kad kamiondžija neće da da pare za navigaciju za kamion, koja mu duplo skuplja od one za auto. Ne znam šta mu je sad jeftinije.

dr Budisavljevic

pre 3 godine

Navigacija je vrlo dobra stvar ali sto mpze da upropasti coveka to je cudo i zato pre kretanja obavezno proveriti ponudjenu rutu.

mrzim trafikante

pre 3 godine

To je ono kad kamiondžija neće da da pare za navigaciju za kamion, koja mu duplo skuplja od one za auto. Ne znam šta mu je sad jeftinije.

Brada

pre 3 godine

Svaki, ali svaki kamiondzija mora da ima posebnu navigaciju za kamione koja ce da ih vodi iskljucivo tim rutama, i znam da je moj drug platio oko 100e za tako nesto.

mrkmlnkvc

pre 3 godine

Lako je reći "Ima valjda oči". Problem je što kad dođeš dotle da vidiš da ne možeš dalje, ti već ne možeš da se vratiš nazad. Kad treba da se vraćaš u rikverc i da smotaš u desno gde si već malo teže prošao u napred, to je skoro pa nemoguće. Treba ti bar dvojica da te navode da se vratiš. Ako je još i mrak, nema šanse, kakav god da si majstor kad ne vidiš dalje od pogonskih točkova. Ljudi nemaju predstavu koliko je šleper dugačak i koliko mu treba prostora da skrene. Kad bi jednom probali da voze ne bi ovako komentarisali. Svako ko vozi kamion duže od šest meseci laže ako se bar jednom nije zavlačio negde i preznojavao da mu gaće budu mokre.

jaretina, ne brinite braćo, svaki EV postaće punoletan, kriterijum za kupovinu biće zadovoljen!

pre 3 godine

Da, bas tako, ukljucim mozak! Mladji ljudi znaju samo da ukljuce telefon, navigaciju, a mi iz vremena pre nastanka svega toga, ukljucivali smo mozak!
(gagi4, 6. mart 2021 17:01)

vidim kako ste vi pre interneta uključivali mozak. prvo ste uključili mozak 90te i izabrali ratove, sankcije i bombardovanje. glasali ste za slobu i vučića devedesetih. i plate od 30 DM.

a onda posle male pauze, uključili ste mozak zadnjih 10 godina i ponovo birate vučića i 300€ plate.

svaki put kad uključite mozak vi pre interneta, ovde nastane pakao na zemlji.

Wendy Simms

pre 3 godine

Voziti po uskim Istanbulskim sokacima ovakvu grdosiju deluje kao noćna mora. Koliko li se samo puta preznojio dok se provlačio ovim ćorsokacima. Podrška kamiondžiji!!! Težak je to život.

Perhan

pre 3 godine

Ovo je u Istanbulu pa i da razumem, ne zna covek teren, ali valjda vidi ocima.. ali se zato kod mene na Dusanovcu, u onu gomilu uskih i jednosmernih ulica zavukla NISova cisterna.. Aj sto je vozac napravio saobracajni prekrsaj jer je na ulazu u naselje izignorisao znak za zabranu teretnjaka ali je valjda ocima video gde ide..pa to je haos bio..sklanjali smo sve sto je moglo..morao je onu grdosiju u rikverc nizbrdo da vozi bar 400 metara..ne bio mu u kozi..

Pokondirena tikvica

pre 3 godine

Koliko je ovde vozaca kamiona na komentarima pa to je cudo jedno.Svakome se desi da zaluta,pitanje je samo hoce li da prizna.Vozace iz firme u kojoj radim su u zadnjih 5 godina jedno 10 puta vadili helikopteri po Evropi.Ja sam licno jednom (nisam kamiondzija) zalutao u Roterdamu u luci sa putnickim autom.I nema te navigacije koja ne moze da pogresi.

MrsiMudoje

pre 3 godine

Ja jednom uterao cisternu u seceranu u Vrbasu - jedva sam naso izlaz, bila noc a Crnogorci se posakrivali i dzonjaju - lako vam je amateri da komentarisete a jedva i te igracke vozite kako treba !

Kancelar i ja

pre 3 godine

@BačvanIN, novosađanIN - ovaj je iz Srema, zna se kako Sremci loše voze, njih je samo lakat krivina u Irigu sprečila da nasele Novi Sad :D

joja

pre 3 godine

Ne treba da plati ništa. I ambasada da stane uz njega. Sa porukom "e pa još 50 godina naši vozači da divljaju kod vas, pa da se izjednačimo. Posle ako treba platićemo sve."

Drajver

pre 3 godine

Jednom prilikom sam koristio navigaciju na mobilnom telefonu. Nova ruta, nove stranke, sve novo osim Huawei mobilnog telefona. Sve je išlo dobro dok nije pala noć i spustila se gusta magla koja kao da je učinila da kineski mobilni telefon počne da trokira. Elem, ukucam adresu sledeće stranke i krenem. Slepo sledim navigaciju jer je noć i gusta magla ali mi osećaj govori da sam na pogrešnom putu. Posle par kilometara kada sam sišao sa asfalta na zemljani put shvatio sam da me ono kinesko govno vodi zapravo u šumu. E sad, put uzak, tlo meko a Scania teška. Da skratim priču, jedva sam se izvukao iz uličice, našao pravi put i stigao na odredište. Huawei sam polupao i kupio Samsung.
Ko nije vozio kamion ne zna koje su to muke kada si na novoj ruti i ne poznaješ teren. Još mrak i magla-ubitačna kombinacija.
Kolegu razumem u potpunosti.

Mare

pre 3 godine

Ovako je nas vozač autobusa zaglavio u samom centru u Kanu (Francuska). Uske uličice, ne može se skrenuti, na kraju smo mi putnici gurali jednu ogromnu betonsku saksiju 2 metra da bi se vozač mogao privući.
Narod se okupio, gledaju, i čujem kako neki komentarišu "balkans primitivs". To me baš zabolelo, da mi je došlo da mu opalim jednu primitivnu šamarčinu posred lica, medjutim upravo je i policija stigla pa se nekako smirih.

mr.no

pre 3 godine

Nepogresiva navigacija "stani i pitaj". Ali, jezik...
(Hrundi Bakshi)
Aj ne lupaj majke ti.Koga da pitaš?Kao da svako zna svaku firmu u nekom mestu.Drugo gde da staneš?Misliš da je kao kod nas,staneš gde hoćeš?Očigledno nisi izašao iz svoje avlije.

gagi4

pre 3 godine

Ja sam godinama vozio kamione i autobuse, dok nije postojala navigacija, verovatno zato, mi se ovako nesto nije nikada dogodilo! Imao sam kartu, pa lepo stanem negde gde mogu, pogledam gde treba da idem, pa ukljucim mozak, prosto!

Mad Max

pre 3 godine

Kao sto neko rece veliki je problem to sto dobrom delu firmi stoji adresa gde se nalazi predstavnistvo ili kancelarija a to je uglavnom u gradskim uslovima a magacini tj istovarna mesta na periferiji. Naravno u vecini slucajeva nije navedena adresa isporuke vec sedista firme. Meni se tako desilo da sam cak i zvao te iste iz kancelarije i potvrdili mi da je isporuka na navedenoj adresi koja je negde u uskoj ulicici na Karaburmi. Sreca pa sam parkirao kamion na obliznoj pumpi i peske otisao do ,,istovarnog mesta'' u toj ulicici gde se jedva i Punto provlaci. Tada sam se onom geniju sa kojim sam razgovarao telefonom tako nacestitao mile nove godine.

dr Budisavljevic

pre 3 godine

Navigacija je vrlo dobra stvar ali sto mpze da upropasti coveka to je cudo i zato pre kretanja obavezno proveriti ponudjenu rutu.

Ninja

pre 3 godine

Tako ja pre jedno pola godine, trebalo je da istovarim neki nameštaj u Barajevu a pošto sam dolazio autoputem iz pravca Niša, uključio sam navigaciju i ona me uputila na isključenje kod naplatne rampe kod Vrčina. Ljudi moji gde sam ja sve prošao, neki uski seoski putevi, ma Bogu iza nogu, kroz neke šume, neke uzbrdice, nizbrdice, nigde žive duše a bilo je 11 uveče. Sreća pa sam bio kombijem i koliko toliko sam uspeo da se provučem i nekako dodjem do glavnog puta. Živ sam se preznojio. Kad sam video asfalt došlo mi da plačem od sreće. Navigacija izgleda uvek pokazuje kraći put ali ne i da li je taj put normalan i širok. Od tada uvek na oprezu kad koristim navigaciju.

Yarak Obama

pre 3 godine

Pre dve godine odemo na vikend u istanbul. Voznja taksijem po istanbulu je dozivljaj, scene ko iz akcionih filmova... u te sokake gde ni biciklom ne bih, oni voze kao da je autobahn...

Ror

pre 3 godine

Bas mi zao coveka. Muka ziva. Daj Boze da je na kraju Sve ok. Zao mi ovog naseg brata. Drzi se prijatelju I ne bilo ti vecih problema u zivotu

RCZ

pre 3 godine

Desava se . Nova tura , losa navigacija , nema interneta . A mozda i sve to ima pa se opet desi i u mnogo sredjenijim drzavama od turske . Nemas ni gde da stanes da se orjentises i pogledas gugl. Gde god stanes smetas. Navigacija za kamion , ako je uopste ima , cesto nije azurirana . Malo svasta nesto i eto problema.

RCZ

pre 3 godine

Vidim po komentarima da dobar broj ljudi ne razume da kamion ne mozete voziti sa obicnom navigacijom za automobil. Iz iskustva znam da cesto ni kamionske navigacije nisu pouzdane. Da ne ispadne da vozaci danasnjice ne koriste tehnologiju 21 stoleca. Potrebno je ne samo da vidite kojim putem cete doci do adrese , nego i kako cete istovariti. Sa koje strane prici . Da li mozete doci do mesta istovara ili utovara zbog visine kamiona ili nekog drugog ogranicenja. Mozda ovo sve i ne zvuci posebno komplikovano za vas , najcesce i nije ali , ali , desi se da se ocas posla situacija zakomplikuje. Vozim po svedskoj . Generalno sjajno saobracajno uredjenoj , pa svejedno morate kad dobijete turu da gledate gugl mape kuda i kako do tamo . Da ne govorim o tome da je situacija jos komplikovanija kad vozite kamion sa prikolicom duzine 25 metara i visine 4,5 m . Morate pratiti i oznake za nadvoznjake jer ima puno mesta gde ne prolazite. Pa i ovde , gde je sve pod konac , desi se da vozac "zaglavi " negde. Tako da , nije uvek bas jednostavno.

neki tamo

pre 3 godine

Tablice Novi Sad... logično. Oni misle sve ravno i široko ko Vojvodina. :)))
(neka tamo, 6. mart 2021 13:36)

90% kamiondzija u Vojvodini su Bosanci, Hercegovci iili Krajisnici.

Rodion Gataulin

pre 3 godine

@...moj sestrić putem navigacije iz Ulma umesto u Sombor stigao u Samobor što naravno svi znamo da je u Hravatskoj al' eto navigacija i sistem je malo omanuo.
(XXL, 6. mart 2021 17:47)

To apsolutno ne može da bude (fizički nemoguće) da je tvoj sestrić stavio "Sombor" u navigaciju a da ga ona odvela u "Samobor", nego je tvoj sestrić definitivno nepismen a verovatno i ne baš bistar, oprosti što sam direktan. Svi kude navigaciju a pola njih ni ne ume da je postavi i koristi kako treba. Sve moj do mojega, pa tako i ovaj šofer u Istanbulu.

Tarzan ingliš

pre 3 godine

Nepogresiva navigacija "stani i pitaj". Ali, jezik...
(Hrundi Bakshi, 6. mart 2021 14:44)

Da budemo iskreni, turci znaju i koriste 30% srpskih reči... Ili je obrnuto mi koristimo njihove.
A mnogi znaju engleski bar poneku osnovnu rečenicu. Mnogo je lako sporazumeti se sa njima. Samo pričas jednostavan tarzan ingliš sve u sadašnjem vremenu, kratke rečenice.
Uz to nas smatraju kao neke sunarodnike iz prošlosti. Kažu bili smo živeli u zajedničkoj državi. I kažu naravno da bi voleli opet.
Ja nisam baš hteo da im kvarim žurku i da spominjem nabijanje na kolac i ćele kulu :)

Bole

pre 3 godine

Ehhh ta navigacija... idem iz pravca Cacka pored Uzica na Taru i ona me odvede na vrh Kadinjače i spusti me kroz šumu neku, preko presušenih potoka sam prelazio.. kasnije me na Banjsku stenu odbaci kroz neki katastrofalan put... reko Je*i ti navigaciju najbolje je pitati nekoga :)

stanko

pre 3 godine

@...moj sestrić putem navigacije iz Ulma umesto u Sombor stigao u Samobor što naravno svi znamo da je u Hravatskoj al' eto navigacija i sistem je malo omanuo.
(XXL, 6. mart 2021 17:47)

Moj sestric. Imam i ja sestrica. Krenuo iz Zagreba u Novi Sad, ali navigacija ga odvela u SAD. Amerika rodjaci.

Јабучило

pre 3 godine

Да ли је искусни возач нормалан. Има ли логике да настави уским улицама. У ЕУ би да стрељали. Браћа Турци су толерантни.
(ДРАСЕН ДРАСЕН, 06. mart 2021 15:20)

Ма, дивни...

Milorad

pre 3 godine

Kolega je žutokljunac'zna se kako se ide na adresu u gradu' proveravas nekoliko puta ' bude nekad na cmr adresa od uvoznika od kancelarije a ne od magacina i čim taj veruje u gps zbogom pameti' procentualno su navigacije najtacnije u skandinaviji i nekim zemljama zapada' tako da kartu čitaj seljaka pitaj.....ne kazem da se svako ponekad zezne' al ovo je bilo amaterski...

žikula

pre 3 godine

Razmisli jednom pre nego sto tako nesto napises. Kako se gradi u centru, kako se dostavlja materijal, kako se dostavlja roba po marketima i ostalim radnjama? Daleko smo od toga da izumemo teleport tako da se sve to radi teretnim vozilima cak i po centru.
(Mad Max, 06. mart 2021 21:57)

Do nekog centralnog magacina koji se obično nalazi na periferiji grada a odatle dalje manjim dostavnim vozilima.

Vozi Misko

pre 3 godine

@Rodion Gataulin - pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...
(XXL, 06. mart 2021 19:59)

Toliko ima u glavi da ne samo sto je pogresio grad vec i drzavu.

popov

pre 3 godine

Da budemo iskreni, turci znaju i koriste 30% srpskih reči... Ili je obrnuto mi koristimo njihove.
A mnogi znaju engleski bar poneku osnovnu rečenicu. Mnogo je lako sporazumeti se sa njima. Samo pričas jednostavan tarzan ingliš sve u sadašnjem vremenu, kratke rečenice.
Uz to nas smatraju kao neke sunarodnike iz prošlosti. Kažu bili smo živeli u zajedničkoj državi. I kažu naravno da bi voleli opet.
Ja nisam baš hteo da im kvarim žurku i da spominjem nabijanje na kolac i ćele kulu :)
(Tarzan ingliš, 06. mart 2021 18:17)

Šta misliš, ko koristi čije reči?

velja

pre 3 godine

ja sam vozač i ima mnogo gorih poslova od našeg, ali posao vozača je zaista stresan. Dodjes na utovar-čekaj, završiš utovar, odeš po papire- čekaj, dodjes na granicu-čekaj, firma te pritiska da stigneš na vreme, policija jedva čeka da te zaustavi i zeza,... dodjes na istovar-cekaj, istovaris i ne znaš gde, čekaš da ti jave gde tovariš...i sve tako u krug gospodo.
ja kažem da je sloge iz da svi u Evropi stanemo na mesec dana...

Gps serviser

pre 3 godine

Molim ove sa herewego da ne lupaju jer će neko da im poveruje. On em nema kamionski mod, em mu fali dodavanje međutačke, em mu fali traženje poi duž rute (a ne prosto fizički najbliže), em su to nokia (navteq) mape kojima svašta može da se zameri i u kojima ja znam lično bar 10 rutabilnih ulica koje u stvari ne postoje i to samo u mom gradu.

gagi4

pre 3 godine

@gagi4 ... pa lepo stanem negde gde mogu, pogledam gde treba da idem, pa ukljucim mozak, prosto!
...aaaa, ukljucis mozak!? :-))
(mikin, 06. mart 2021 15:14)

Da, bas tako, ukljucim mozak! Mladji ljudi znaju samo da ukljuce telefon, navigaciju, a mi iz vremena pre nastanka svega toga, ukljucivali smo mozak! Koristili smo karte, pitali, snalazili se, nista gluplje nego slepo se prepustiti glasu iz navigacije, koja nije azurirana, pogresno uradjena, ili, ono sto se najcesce desava, pogresno unesena destinacija!

miki

pre 3 godine

Juce sam hteo da prekratim put da bih obisao uobicajeni pravac na kome je zbog radova nesnosna guzva. I onda navigacija me navodila da idem pravo na raskrsnici gde ima samo levo i desno. Odustao sam od nagadjanja, vratio se nazad i isao poznatim putem, istrpeo radove i nekako dosao kuci....

XXL

pre 3 godine

pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...
(XXL, 06. mart 2021 19:59)
Care ti bi trebao svoju kognitivnu navigaciju da preispitas. Ulm se nalazi u Nemackoj, ne u Švajcarskoj. Sad znas gde ti sestric zivi.

Суперхик

pre 3 godine

Ja sam jednom(malim autom) pogrešno skrenuo u Istanbulu !
Morao sam voziti najužom i najstrmijom ulicom u životu na čijem kraju me sačekalo naselje porodica islamskih studenata sa koloritom Bliskog istoka, masom dece na ulici i mnogo pokrivenih iznenađenih zena... Izašao sam kao iz zone sumraka iako za saobraćaj mogu reći da je prilično uređen obzirom da se radi o megalopolisu sa dva(najmanje) različita Sveta !

Misko

pre 3 godine

Na google mapama sam nasao ovu lokaciju. Evo koordinata 41.02523348405142, 29.014372952169875
Vidi se na slikama (street view) da je steta na spratu iznad prodavnice "Pamukkale" i ranije postojala. Moguce da se tu redovno zaglavljuju raznorazni drugi. Mislim da to ostecenje ovaj nas kamiondzija nije napravio. Eventualno ce morati da plati saobracajnu kaznu i trosak za intervenciju.

vlade

pre 3 godine

ovo sam ja lično doživeo isto ta navigacija kada sam se zaglavio izmedju Lisabona i Estorila pa bila još jaka vrućina ja mislim da za tih sat i pol koliko mi trebalo da izadjem skinuo dva kila od znojenja.

XXL

pre 3 godine

Klasika kad vozim pre kretanja uzmem staru auto-kartu koju je još izdao AMSJ u ruke nije sramota napravim 'save' u memoriji glave i nisam nikad zalutao na putu dok je moj sestrić putem navigacije iz Ulma umesto u Sombor stigao u Samobor što naravno svi znamo da je u Hravatskoj al' eto navigacija i sistem je malo omanuo.

Mad Max

pre 3 godine

Svaki profesionalni vozac zna da je za njegovo teretno vozilo zabranjen ulazak u bilo koji centar grada ovaj kupio dozvolu zato nam se i dogadjaju nesrece
(Drenje, 06. mart 2021 21:05)

Razmisli jednom pre nego sto tako nesto napises. Kako se gradi u centru, kako se dostavlja materijal, kako se dostavlja roba po marketima i ostalim radnjama? Daleko smo od toga da izumemo teleport tako da se sve to radi teretnim vozilima cak i po centru.

Kralj mača

pre 3 godine

Извините али на српском језику се пише у Истамбулу, а не Истанбулу. Н испред б увек прелази у м, као стамбени кредит, а не станбени, прехрамбени производ, а не прехранбени итд. Исто тако је и са Истамбулом.

Jovana

pre 3 godine

"...Samo pričas jednostavan tarzan ingliš sve u sadašnjem vremenu, kratke rečenice.
Uz to nas smatraju kao neke sunarodnike iz prošlosti. Kažu bili smo živeli u zajedničkoj državi. I kažu naravno da bi voleli opet.
Ja nisam baš hteo da im kvarim žurku i da spominjem nabijanje na kolac i ćele kulu :)
(Tarzan ingliš, 06. mart 2021 18:17)"
Pa ne radi se o žurki, nego si dužan da ih koriguješ kako dolikuje jer nije korektno da govore neistinu i šire dezinformacije. I meni se nekoliko puta desilo da mi Turčin kaže "mi smo nekada živeli zajedno", pa sam objasnila da mi to drugačije nazivamo, tj. da nismo nikada živeli zajedno nego smo mi, igrom prilika, bili pod okupacijom 350 godina, ali smo se oslobodili jer nijedna imperija nije večna kako znamo iz istorije (sve su propale kako i dolikuje). Za živeti zajedno je neophodna obostrana volja i saglasnost, a ne agresija i nasilje.

T2

pre 3 godine

Zašto pišem da rutu treba proveriti unapred: na Kritu mi je navigacija rekla da krenem na jug umesto na sever - što sam poslušao - pa kad je shvatila da je to pogrešno, onda mi je rekla da skrenem na nešto što je ličilo na kozju stazu. Taj put je bio toliko strm da sam pomislio sam da je navigacija htela da me ubije da bi prikrila svoju grešku. Želja za životom je ipak bila jača a pošto sam ipak koliko-toliko znao kuda se ide do mesta gde sam krenuo, nastavio sam do prvog mesta gde je bilo moguće okrenuti automobil a pri tom ne poginuti i vratio se na sever. Treba imati ideju gde ste pošli da biste grešku mogli da ispravite na vreme. Ako vas navigacija odvede van planiranog puta, najbolje je stati i proučiti mapu - ako je moguće - pa nastaviti znajući gde vas to navigacija vodi.

Magacioner

pre 3 godine

"Svaki profesionalni vozac zna da je za njegovo teretno vozilo zabranjen ulazak u bilo koji centar grada ovaj kupio dozvolu zato nam se i dogadjaju nesrece
(Drenje, 06. mart 2021 21:05)

Razmisli jednom pre nego sto tako nesto napises. Kako se gradi u centru, kako se dostavlja materijal, kako se dostavlja roba po marketima i ostalim radnjama? Daleko smo od toga da izumemo teleport tako da se sve to radi teretnim vozilima cak i po centru.
(Mad Max, 6. mart 2021 21:57) "

Razmisli bolje ti, ne idu sigurno šleperom po centru i po malim radnjama da dostavljaju robu. U šleper staje preko trideset paleta, dovoze do magacina, stovarišta ili do velikih prodajnih centara pa se odatle prosledjuje do manjih prodajnih mesta malim dostavnim vozilima. Tako da je čovek sa komentarom iznad potpuno u pravu.

viktor

pre 3 godine

Tezak je to posao. Nikada nisam razumeo ljude koji pljuju vozace autobusa, kamiona, cisterni. Ljudi moraju da budu svesni da je to jako tezak posao, a ne da budu u fazonu de gleda, jel ima oci. Ako mislis da ces ti bolje, izvoli polozi za kamion ili autobus pa da vidimo.

Komentator

pre 3 godine

Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. (XXL, 06. mart 2021 19:59)

Ovi sto su napali coveka sa gornjeg komentara ne poznaju srpski jezik. Lepo covek kaze, firma "iz Svajcarske", ispostava u Ulmu (Nemacka). Pojma nemam kako vam nije jasno, a jos ga prozivate kako ne zna geografiju. Ne, nego vi ne znate jezik.

Drenje

pre 3 godine

Svaki profesionalni vozac zna da je za njegovo teretno vozilo zabranjen ulazak u bilo koji centar grada ovaj kupio dozvolu zato nam se i dogadjaju nesrece

ДРАСЕН ДРАСЕН

pre 3 godine

Да ли је искусни возач нормалан. Има ли логике да настави уским улицама. У ЕУ би да стрељали. Браћа Турци су толерантни.

realan

pre 3 godine

pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...
(XXL, 06. mart 2021 19:59)
Care ti bi trebao svoju kognitivnu navigaciju da preispitas. Ulm se nalazi u Nemackoj, ne u Švajcarskoj. Sad znas gde ti sestric zivi.
(XXL, 07. mart 2021 08:01)

Ispostava u Ulmu Svajcarske firme. Ne znam gde si video da pise da je Ulm u Svajcarskoj!

XXL

pre 3 godine

@Rodion Gataulin - pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...

C i n i k

pre 3 godine

Da budemo iskreni, turci znaju i koriste 30% srpskih reči... Ili je obrnuto mi koristimo njihove.
A mnogi znaju engleski bar poneku osnovnu rečenicu. Mnogo je lako sporazumeti se sa njima. Samo pričas jednostavan tarzan ingliš sve u sadašnjem vremenu, kratke rečenice.
Uz to nas smatraju kao neke sunarodnike iz prošlosti. Kažu bili smo živeli u zajedničkoj državi. I kažu naravno da bi voleli opet.
Ja nisam baš hteo da im kvarim žurku i da spominjem nabijanje na kolac i ćele kulu :)
(Tarzan ingliš, 06. mart 2021 18:17)



Gde to u TR oni znaju srpski tj "koriste 30% srpskih reci"?!
Ja sam bio u TR nikad nikog nsm razumeo nista a niti oni mene.
Ako misis na pijacu "bazar" moram da te razocaram, ti koji znaju nki srpsku rec su pretezno muslimani iz Novog Pazara tj iz Raske i nisu original turci...
Kad naidjes na turcina on nijednu srpsku rec nzna a dobro je ako zna pomalo nsto iz engleskog..

Фактор мира стабилности

pre 3 godine

Ja koristim Here We Go navigaciju za telefon, a imam i Garmina. Mogu vam reći da je Garmin, samo malo brži, a što se ne bi ni osetilo sa nešto boljim telefonom...

Zaključak: Ludost je bacati pare za preskupog Garmina. Ima dosta besplatnih aplikacija za kamione, koji se baziraju na ovim mapama, tako da se sve svodi na izbor prave. Inače, Google maps, ume da omaši, baš kao i izvikani Garmin.

gox

pre 3 godine

oduzimanje vozačke dozvole upisivanje maksimalnog broja po mene zato što sam radio profesionalce nije on krenuo na odmor pa da uđe u neku ulicu koju ne poznaje pošto se radi o profesionalnom vozaču morao je negde da vidi znakovi zabrane ulaska za kamion

XXL

pre 3 godine

@... - Oooo Isuse-Bože koliko mladog sveta neobrazovanog, a Googleaju i misle da nešto znaju? Pa ću redom firma koja je iz Švajcarske (K&N) ima PREDSTAVNIŠTVO u Ulmu, a takođe ovom tupsonu (veličine XXL) za informaciju i u BEOGRADU. Drugo nama koji smo živeli u SFRJ zapadna granica za izlazak ka Italiji i Austriji bila je Slovenija te je to NAJKRAĆI put i za Nemačku. Dakle NIJE nam zapadna granica ka zapadu bila Mađarska iako živim na par kilometara od nje. Naravno vama to jeste i sav svet. Tako i navigacija prepoznaje prečice al' o tome mogu IT stručnjaci da objasne kako funkcioniše. Dakle ono što moj sestrić kad je uneo u navigaciju i išao tim kraćim putem softver je prepoznao pogrešan grad i to je sasvim OK jer se to svima događa i kod običnog pretraživanja u kompjuteru, a ne kod navigacije (pisalo se gde sve navigacije odvode ljude). Dakle neverovatno toliko praznoglavaca na žalost al' i to je danas stvarnost, a kod budućih komentara moraću da pišem kao da čitaju mala deca - da razumeju. Molim da mi se objavi komentar jer mnogi su u zabludi. Hvala, a svim komentatorima pozz. ...

T

pre 3 godine

Kad god sam išao negde po navigaciji, prvo sam proverio da li je ta ruta smislena. Doduše, ni to ne pomaže uvek jer na mapi ne izgleda sve kao u realnosti, ali otkako ima "satelite view" na mapama i još bolje "street view" za kritične delove, može sve da se proveri.

Zveki

pre 3 godine

...moj sestrić putem navigacije iz Ulma umesto u Sombor stigao u Samobor što naravno svi znamo da je u Hravatskoj al' eto navigacija i sistem je malo omanuo.
(XXL, 6. mart 2021 17:47)

To apsolutno ne može da bude (fizički nemoguće) da je tvoj sestrić stavio "Sombor" u navigaciju a da ga ona odvela u "Samobor", nego je tvoj sestrić definitivno nepismen a verovatno i ne baš bistar, oprosti što sam direktan. Svi kude navigaciju a pola njih ni ne ume da je postavi i koristi kako treba. Sve moj do mojega, pa tako i ovaj šofer u Istanbulu.
(Rodion Gataulin, 06. mart 2021 18:25)

Sestric je isao u vecernju skolu, pusti coveka. Umesto u Sombor stigao u Samobor. Da je pomesao gradove pa ajde, nego je pomesao i drzave. Mogu misliti kakvu mu je faca bila kad je stigao na mesto dolaska a jos uvek je u HR ( valjda je znao bar u kojoj je drzavi) . Hoce to "pametne".

....

pre 3 godine

pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...
(XXL, 06. mart 2021 19:59)


Vidi se da je neki biser, dok nije znao kuda vozi. Neka se on drzi kancelarije a sledeci put neka ide autobusom. Ko zna, mozda sledeci put bude kucao "Ravni kotari" a navigacija ga odvede na "Ravnu goru".

Mad Max

pre 3 godine

Razmisli jednom pre nego sto tako nesto napises. Kako se gradi u centru, kako se dostavlja materijal, kako se dostavlja roba po marketima i ostalim radnjama? Daleko smo od toga da izumemo teleport tako da se sve to radi teretnim vozilima cak i po centru.
(Mad Max, 06. mart 2021 21:57)

Do nekog centralnog magacina koji se obično nalazi na periferiji grada a odatle dalje manjim dostavnim vozilima.
(žikula, 06. mart 2021 23:28)

Tako je u teoriji ali ne i u praksi.

Davidoff

pre 3 godine

Ja koristim Here We Go navigaciju za telefon, a imam i Garmina. Mogu vam reći da je Garmin, samo malo brži, a što se ne bi ni osetilo sa nešto boljim telefonom...

Zaključak: Ludost je bacati pare za preskupog Garmina. Ima dosta besplatnih aplikacija za kamione, koji se baziraju na ovim mapama, tako da se sve svodi na izbor prave. Inače, Google maps, ume da omaši, baš kao i izvikani Garmin.
(Фактор мира стабилности, 6. mart 2021 21:14)
Garmin ne može da pogreši , može samo vozač . Prvo i osnovno kod Garmina ( vjerovatno i kod ostalih navigacija ) jeste da odeš u POSTAVKE , i tamo odrediš kako ćeš da bude ruta , da li ćeš najbržu , najbližu da li izbjegavaš autoput , sokake , mostove , tunele ... Garmin je broj 1 za navigacije , ja sam kupio zadnju sa kamerom i besplatne doživotne mape sa Garmin Expressa . Prije toga sam plaćao 10 eura godišnje za nove mape .
E sad što ljudi hoće besplatne aplikacije preko telefona da porede sa jednim Garminom , to dovoljno govori o njima .

pitam

pre 3 godine

Pa,zasto je napravio haos?
Trebali ste da napisete,posto iako je profi vozac,moze da poznaje sve puteve,ulice i Gradove,da ga je prevarila navigacija?
Napisite koja navigacija ga je prevarila,da znamo ,mozda i neko od nas koristi istu....

vozač

pre 3 godine

Molim ove sa herewego da ne lupaju jer će neko da im poveruje. On em nema kamionski mod, em mu fali dodavanje međutačke, em mu fali traženje poi duž rute (a ne prosto fizički najbliže), em su to nokia (navteq) mape kojima svašta može da se zameri i u kojima ja znam lično bar 10 rutabilnih ulica koje u stvari ne postoje i to samo u mom gradu.
(Gps serviser, 6. mart 2021 21:36)
Apsolutno se slazem.
Postoji posebna verzija raznih izdavaca bas za kamione.
iGo ima opciju za kamione,ali morate da imate i adekvatne mape sa podacima za kamion,znaci ne samo .flb...
Dobra je syqic truck.Ne znam za ostale,ali ko vozi kamion od toga mu sve zavisi,trebalo bi da kupi,moze da izdvoji neki novac,alat za rad?
Prosle godine, autoput,neposredno pre odvajanja,levo Janjina,desno Solun,mi idemo za Lefkadu(Janjina,Parga),here we go kaze skrenite desno(Solun) i odmah rekalkulacija rute,Jedna katastrofalna greska.
Stao u zaustavnu,deinstalirao je za sva vremena i samo Syqic od tada.Do sada ni jednom pogresila,izneverila,za dve godine koriscenja,svakodnevnog.
Gugl mape i te kako hoce da navedu da udjes u jednosmernu,sto je nedopustivo,a i rute su cesto van logike.Nije za kamion.I treba van mreze dosta toga preuzeti,zbog interneta.

466453

pre 3 godine

@XXL

Ajde nemoj se paliti. Ali stvarno je smesno da nije skonto da ga vodi u Samobor a ne u Sombor.
(nenad ch, 06. mart 2021 21:41)

Sa bilo kojim IQ iznad 100 morao je reagovati još u Austriji, tačnije u Salcburgu, kad je krenuo da ga vodi ka Gratzu umesto prema Lincu, Beč, Budimpešta.
No, čak i ako je ukucao ili odabrao Samobor kao predlog što je najveća mogućnost, hajde što nije primetio da je ušao u Sloveniju ali ni u Hrvatsku koja nije Šengenski prostor.
Mnogo stvari ovde mu ne idu na ruku da bih stvarno poverovao u ovako nešto.
Ako je stvarno stigao do Samobora zabrinut sam za sve kojima je on menadžer. :(

Agce

pre 3 godine

Ovo je firma Merkur, sestrinska firma Dunis. Imao sam prilike, nazalost, da saradjujem sa njima. Mogu samo reci da je ovo jos i dobro sta su sve radili i kakve fatalne greske pravili. Menadzment sa gdjom RB tragican. Toliko. Hvala.

Gps serviser

pre 3 godine

@vozač

Sygic truck je ok, samo ima jednu manu - ne nalazi poi duž vaše rute, ispred vas, sa vaše strane autoputa.

A to je korisno kad vi vozite npr niš- bg, zatreba vam recimo pumpa, a on vam predlaže i onu s druge strane autoputa i onu iza vas koju ste prošli i onu koja je u selu pored na 500m vazdušne linije, ali za koju vi morate da se isključujete i pravite krug od 50km da bi došli do nje itd. Onda vi morate da stanete, pa birate od svih tih ponuđenih koja je koja, tj da nađete onu koja je na autoputu na vašoj ruti, na vašoj strani, ispred vas.

Ozbiljniji softveri imaju to automatski.

Što se mapa tiče, sygic koristi tomtom mape i njihove fajlove za kamione i apsolutni respekt za to.

Srednja Bačka

pre 3 godine

Tako je to kad radiš nešto a mozak ( ako ga imaš) ostaviš kući u špajzu.
Delim mišljenje većine da je to težak posao ali mislim da je IQ prosečnog vozača u Srbiji na nivou osnovca.

Mad Max

pre 3 godine

Razmisli bolje ti, ne idu sigurno šleperom po centru i po malim radnjama da dostavljaju robu. U šleper staje preko trideset paleta, dovoze do magacina, stovarišta ili do velikih prodajnih centara pa se odatle prosledjuje do manjih prodajnih mesta malim dostavnim vozilima. Tako da je čovek sa komentarom iznad potpuno u pravu.
(Magacioner, 07. mart 2021 00:44)

Vidi se da si magacioner, ja sam preko deset puta sleperom dovozio raznu robu po centru Beograda. Jednostavno ima nekih gradjevinskih elemenata koji jedino mogu sleperom dostaviti.

Baxuz

pre 3 godine

Razumem coveka. U BiH na putu Han Pijesak - Vlasenica mi navigacija pokazala da skrenem desno za put za Bratunac, od kola je ostalo dve kante srafova :)

dezon

pre 3 godine

I niko da pomenw,da jednistavno lik nije pratio znakove sa zabranama,koji su bili sigurno pre ovoga,samo je trebao da prati sta radi,a ne da slepo slusa navigaciju.

XXL

pre 3 godine

@466453 - zašto bi išao severnije prema Bidimpešti? Zato što je put za Zapad srbadiji kroz Mađarsku i za drugi ne znaju? I naravno da je primetio da je ušao u Sloveniju i Hrvatsku. Jednostavno peh u jednom delu puta i to je to i nastavak vožnje ka odredištu uz jednu anegdotu ništa što bi animiralo 'psihologe' u merenju IQ-ua sedeći u ovoj vukojebini. Ali srbadin ima svoje viđenje situacije. Čak i na Google map's vidi kuda vode svetski putevi što je za svaku pohvalu i odraz visokog IQ-ua. Pozz.

Igor

pre 3 godine

Verovatno je koristio navigaciju čije mape su stare koliko i kamion.

Svaki dan imamo situaciju u firmi da nas na fiksni telefon zovu kamiondžije da im objasnimo gde se nalazimo, iako se naša adresa jasno nalazi upisana na G mapama kao i na svim papirima koje vozač ima kod sebe.
U 21. veku 50% vozača kamiona u Srbiji ne zna da koristi mape na svom telefonu a očekuju normalan život!!!

ДРАСЕН ДРАСЕН

pre 3 godine

Да ли је искусни возач нормалан. Има ли логике да настави уским улицама. У ЕУ би да стрељали. Браћа Турци су толерантни.

gox

pre 3 godine

oduzimanje vozačke dozvole upisivanje maksimalnog broja po mene zato što sam radio profesionalce nije on krenuo na odmor pa da uđe u neku ulicu koju ne poznaje pošto se radi o profesionalnom vozaču morao je negde da vidi znakovi zabrane ulaska za kamion

jaretina, ne brinite braćo, svaki EV postaće punoletan, kriterijum za kupovinu biće zadovoljen!

pre 3 godine

Da, bas tako, ukljucim mozak! Mladji ljudi znaju samo da ukljuce telefon, navigaciju, a mi iz vremena pre nastanka svega toga, ukljucivali smo mozak!
(gagi4, 6. mart 2021 17:01)

vidim kako ste vi pre interneta uključivali mozak. prvo ste uključili mozak 90te i izabrali ratove, sankcije i bombardovanje. glasali ste za slobu i vučića devedesetih. i plate od 30 DM.

a onda posle male pauze, uključili ste mozak zadnjih 10 godina i ponovo birate vučića i 300€ plate.

svaki put kad uključite mozak vi pre interneta, ovde nastane pakao na zemlji.

Drenje

pre 3 godine

Svaki profesionalni vozac zna da je za njegovo teretno vozilo zabranjen ulazak u bilo koji centar grada ovaj kupio dozvolu zato nam se i dogadjaju nesrece

XXL

pre 3 godine

Klasika kad vozim pre kretanja uzmem staru auto-kartu koju je još izdao AMSJ u ruke nije sramota napravim 'save' u memoriji glave i nisam nikad zalutao na putu dok je moj sestrić putem navigacije iz Ulma umesto u Sombor stigao u Samobor što naravno svi znamo da je u Hravatskoj al' eto navigacija i sistem je malo omanuo.

Mad Max

pre 3 godine

Svaki profesionalni vozac zna da je za njegovo teretno vozilo zabranjen ulazak u bilo koji centar grada ovaj kupio dozvolu zato nam se i dogadjaju nesrece
(Drenje, 06. mart 2021 21:05)

Razmisli jednom pre nego sto tako nesto napises. Kako se gradi u centru, kako se dostavlja materijal, kako se dostavlja roba po marketima i ostalim radnjama? Daleko smo od toga da izumemo teleport tako da se sve to radi teretnim vozilima cak i po centru.

mrzim trafikante

pre 3 godine

To je ono kad kamiondžija neće da da pare za navigaciju za kamion, koja mu duplo skuplja od one za auto. Ne znam šta mu je sad jeftinije.

XXL

pre 3 godine

@Rodion Gataulin - pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...

gagi4

pre 3 godine

Ja sam godinama vozio kamione i autobuse, dok nije postojala navigacija, verovatno zato, mi se ovako nesto nije nikada dogodilo! Imao sam kartu, pa lepo stanem negde gde mogu, pogledam gde treba da idem, pa ukljucim mozak, prosto!

Drajver

pre 3 godine

Jednom prilikom sam koristio navigaciju na mobilnom telefonu. Nova ruta, nove stranke, sve novo osim Huawei mobilnog telefona. Sve je išlo dobro dok nije pala noć i spustila se gusta magla koja kao da je učinila da kineski mobilni telefon počne da trokira. Elem, ukucam adresu sledeće stranke i krenem. Slepo sledim navigaciju jer je noć i gusta magla ali mi osećaj govori da sam na pogrešnom putu. Posle par kilometara kada sam sišao sa asfalta na zemljani put shvatio sam da me ono kinesko govno vodi zapravo u šumu. E sad, put uzak, tlo meko a Scania teška. Da skratim priču, jedva sam se izvukao iz uličice, našao pravi put i stigao na odredište. Huawei sam polupao i kupio Samsung.
Ko nije vozio kamion ne zna koje su to muke kada si na novoj ruti i ne poznaješ teren. Još mrak i magla-ubitačna kombinacija.
Kolegu razumem u potpunosti.

Фактор мира стабилности

pre 3 godine

Ja koristim Here We Go navigaciju za telefon, a imam i Garmina. Mogu vam reći da je Garmin, samo malo brži, a što se ne bi ni osetilo sa nešto boljim telefonom...

Zaključak: Ludost je bacati pare za preskupog Garmina. Ima dosta besplatnih aplikacija za kamione, koji se baziraju na ovim mapama, tako da se sve svodi na izbor prave. Inače, Google maps, ume da omaši, baš kao i izvikani Garmin.

gagi4

pre 3 godine

@gagi4 ... pa lepo stanem negde gde mogu, pogledam gde treba da idem, pa ukljucim mozak, prosto!
...aaaa, ukljucis mozak!? :-))
(mikin, 06. mart 2021 15:14)

Da, bas tako, ukljucim mozak! Mladji ljudi znaju samo da ukljuce telefon, navigaciju, a mi iz vremena pre nastanka svega toga, ukljucivali smo mozak! Koristili smo karte, pitali, snalazili se, nista gluplje nego slepo se prepustiti glasu iz navigacije, koja nije azurirana, pogresno uradjena, ili, ono sto se najcesce desava, pogresno unesena destinacija!

joja

pre 3 godine

Ne treba da plati ništa. I ambasada da stane uz njega. Sa porukom "e pa još 50 godina naši vozači da divljaju kod vas, pa da se izjednačimo. Posle ako treba platićemo sve."

Rodion Gataulin

pre 3 godine

@...moj sestrić putem navigacije iz Ulma umesto u Sombor stigao u Samobor što naravno svi znamo da je u Hravatskoj al' eto navigacija i sistem je malo omanuo.
(XXL, 6. mart 2021 17:47)

To apsolutno ne može da bude (fizički nemoguće) da je tvoj sestrić stavio "Sombor" u navigaciju a da ga ona odvela u "Samobor", nego je tvoj sestrić definitivno nepismen a verovatno i ne baš bistar, oprosti što sam direktan. Svi kude navigaciju a pola njih ni ne ume da je postavi i koristi kako treba. Sve moj do mojega, pa tako i ovaj šofer u Istanbulu.

XXL

pre 3 godine

pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...
(XXL, 06. mart 2021 19:59)
Care ti bi trebao svoju kognitivnu navigaciju da preispitas. Ulm se nalazi u Nemackoj, ne u Švajcarskoj. Sad znas gde ti sestric zivi.

neki tamo

pre 3 godine

Tablice Novi Sad... logično. Oni misle sve ravno i široko ko Vojvodina. :)))
(neka tamo, 6. mart 2021 13:36)

90% kamiondzija u Vojvodini su Bosanci, Hercegovci iili Krajisnici.

Milorad

pre 3 godine

Kolega je žutokljunac'zna se kako se ide na adresu u gradu' proveravas nekoliko puta ' bude nekad na cmr adresa od uvoznika od kancelarije a ne od magacina i čim taj veruje u gps zbogom pameti' procentualno su navigacije najtacnije u skandinaviji i nekim zemljama zapada' tako da kartu čitaj seljaka pitaj.....ne kazem da se svako ponekad zezne' al ovo je bilo amaterski...

popov

pre 3 godine

Da budemo iskreni, turci znaju i koriste 30% srpskih reči... Ili je obrnuto mi koristimo njihove.
A mnogi znaju engleski bar poneku osnovnu rečenicu. Mnogo je lako sporazumeti se sa njima. Samo pričas jednostavan tarzan ingliš sve u sadašnjem vremenu, kratke rečenice.
Uz to nas smatraju kao neke sunarodnike iz prošlosti. Kažu bili smo živeli u zajedničkoj državi. I kažu naravno da bi voleli opet.
Ja nisam baš hteo da im kvarim žurku i da spominjem nabijanje na kolac i ćele kulu :)
(Tarzan ingliš, 06. mart 2021 18:17)

Šta misliš, ko koristi čije reči?

stanko

pre 3 godine

@...moj sestrić putem navigacije iz Ulma umesto u Sombor stigao u Samobor što naravno svi znamo da je u Hravatskoj al' eto navigacija i sistem je malo omanuo.
(XXL, 6. mart 2021 17:47)

Moj sestric. Imam i ja sestrica. Krenuo iz Zagreba u Novi Sad, ali navigacija ga odvela u SAD. Amerika rodjaci.

Kancelar i ja

pre 3 godine

@BačvanIN, novosađanIN - ovaj je iz Srema, zna se kako Sremci loše voze, njih je samo lakat krivina u Irigu sprečila da nasele Novi Sad :D

Mare

pre 3 godine

Ovako je nas vozač autobusa zaglavio u samom centru u Kanu (Francuska). Uske uličice, ne može se skrenuti, na kraju smo mi putnici gurali jednu ogromnu betonsku saksiju 2 metra da bi se vozač mogao privući.
Narod se okupio, gledaju, i čujem kako neki komentarišu "balkans primitivs". To me baš zabolelo, da mi je došlo da mu opalim jednu primitivnu šamarčinu posred lica, medjutim upravo je i policija stigla pa se nekako smirih.

Tarzan ingliš

pre 3 godine

Nepogresiva navigacija "stani i pitaj". Ali, jezik...
(Hrundi Bakshi, 6. mart 2021 14:44)

Da budemo iskreni, turci znaju i koriste 30% srpskih reči... Ili je obrnuto mi koristimo njihove.
A mnogi znaju engleski bar poneku osnovnu rečenicu. Mnogo je lako sporazumeti se sa njima. Samo pričas jednostavan tarzan ingliš sve u sadašnjem vremenu, kratke rečenice.
Uz to nas smatraju kao neke sunarodnike iz prošlosti. Kažu bili smo živeli u zajedničkoj državi. I kažu naravno da bi voleli opet.
Ja nisam baš hteo da im kvarim žurku i da spominjem nabijanje na kolac i ćele kulu :)

Ninja

pre 3 godine

Tako ja pre jedno pola godine, trebalo je da istovarim neki nameštaj u Barajevu a pošto sam dolazio autoputem iz pravca Niša, uključio sam navigaciju i ona me uputila na isključenje kod naplatne rampe kod Vrčina. Ljudi moji gde sam ja sve prošao, neki uski seoski putevi, ma Bogu iza nogu, kroz neke šume, neke uzbrdice, nizbrdice, nigde žive duše a bilo je 11 uveče. Sreća pa sam bio kombijem i koliko toliko sam uspeo da se provučem i nekako dodjem do glavnog puta. Živ sam se preznojio. Kad sam video asfalt došlo mi da plačem od sreće. Navigacija izgleda uvek pokazuje kraći put ali ne i da li je taj put normalan i širok. Od tada uvek na oprezu kad koristim navigaciju.

Brada

pre 3 godine

Svaki, ali svaki kamiondzija mora da ima posebnu navigaciju za kamione koja ce da ih vodi iskljucivo tim rutama, i znam da je moj drug platio oko 100e za tako nesto.

Kralj mača

pre 3 godine

Извините али на српском језику се пише у Истамбулу, а не Истанбулу. Н испред б увек прелази у м, као стамбени кредит, а не станбени, прехрамбени производ, а не прехранбени итд. Исто тако је и са Истамбулом.

žikula

pre 3 godine

Razmisli jednom pre nego sto tako nesto napises. Kako se gradi u centru, kako se dostavlja materijal, kako se dostavlja roba po marketima i ostalim radnjama? Daleko smo od toga da izumemo teleport tako da se sve to radi teretnim vozilima cak i po centru.
(Mad Max, 06. mart 2021 21:57)

Do nekog centralnog magacina koji se obično nalazi na periferiji grada a odatle dalje manjim dostavnim vozilima.

XXL

pre 3 godine

@... - Oooo Isuse-Bože koliko mladog sveta neobrazovanog, a Googleaju i misle da nešto znaju? Pa ću redom firma koja je iz Švajcarske (K&N) ima PREDSTAVNIŠTVO u Ulmu, a takođe ovom tupsonu (veličine XXL) za informaciju i u BEOGRADU. Drugo nama koji smo živeli u SFRJ zapadna granica za izlazak ka Italiji i Austriji bila je Slovenija te je to NAJKRAĆI put i za Nemačku. Dakle NIJE nam zapadna granica ka zapadu bila Mađarska iako živim na par kilometara od nje. Naravno vama to jeste i sav svet. Tako i navigacija prepoznaje prečice al' o tome mogu IT stručnjaci da objasne kako funkcioniše. Dakle ono što moj sestrić kad je uneo u navigaciju i išao tim kraćim putem softver je prepoznao pogrešan grad i to je sasvim OK jer se to svima događa i kod običnog pretraživanja u kompjuteru, a ne kod navigacije (pisalo se gde sve navigacije odvode ljude). Dakle neverovatno toliko praznoglavaca na žalost al' i to je danas stvarnost, a kod budućih komentara moraću da pišem kao da čitaju mala deca - da razumeju. Molim da mi se objavi komentar jer mnogi su u zabludi. Hvala, a svim komentatorima pozz. ...

mr.no

pre 3 godine

Nepogresiva navigacija "stani i pitaj". Ali, jezik...
(Hrundi Bakshi)
Aj ne lupaj majke ti.Koga da pitaš?Kao da svako zna svaku firmu u nekom mestu.Drugo gde da staneš?Misliš da je kao kod nas,staneš gde hoćeš?Očigledno nisi izašao iz svoje avlije.

Јабучило

pre 3 godine

Да ли је искусни возач нормалан. Има ли логике да настави уским улицама. У ЕУ би да стрељали. Браћа Турци су толерантни.
(ДРАСЕН ДРАСЕН, 06. mart 2021 15:20)

Ма, дивни...

Vozi Misko

pre 3 godine

@Rodion Gataulin - pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...
(XXL, 06. mart 2021 19:59)

Toliko ima u glavi da ne samo sto je pogresio grad vec i drzavu.

Srednja Bačka

pre 3 godine

Tako je to kad radiš nešto a mozak ( ako ga imaš) ostaviš kući u špajzu.
Delim mišljenje većine da je to težak posao ali mislim da je IQ prosečnog vozača u Srbiji na nivou osnovca.

Bole

pre 3 godine

Ehhh ta navigacija... idem iz pravca Cacka pored Uzica na Taru i ona me odvede na vrh Kadinjače i spusti me kroz šumu neku, preko presušenih potoka sam prelazio.. kasnije me na Banjsku stenu odbaci kroz neki katastrofalan put... reko Je*i ti navigaciju najbolje je pitati nekoga :)

Mad Max

pre 3 godine

Razmisli jednom pre nego sto tako nesto napises. Kako se gradi u centru, kako se dostavlja materijal, kako se dostavlja roba po marketima i ostalim radnjama? Daleko smo od toga da izumemo teleport tako da se sve to radi teretnim vozilima cak i po centru.
(Mad Max, 06. mart 2021 21:57)

Do nekog centralnog magacina koji se obično nalazi na periferiji grada a odatle dalje manjim dostavnim vozilima.
(žikula, 06. mart 2021 23:28)

Tako je u teoriji ali ne i u praksi.

Wendy Simms

pre 3 godine

Voziti po uskim Istanbulskim sokacima ovakvu grdosiju deluje kao noćna mora. Koliko li se samo puta preznojio dok se provlačio ovim ćorsokacima. Podrška kamiondžiji!!! Težak je to život.

Magacioner

pre 3 godine

"Svaki profesionalni vozac zna da je za njegovo teretno vozilo zabranjen ulazak u bilo koji centar grada ovaj kupio dozvolu zato nam se i dogadjaju nesrece
(Drenje, 06. mart 2021 21:05)

Razmisli jednom pre nego sto tako nesto napises. Kako se gradi u centru, kako se dostavlja materijal, kako se dostavlja roba po marketima i ostalim radnjama? Daleko smo od toga da izumemo teleport tako da se sve to radi teretnim vozilima cak i po centru.
(Mad Max, 6. mart 2021 21:57) "

Razmisli bolje ti, ne idu sigurno šleperom po centru i po malim radnjama da dostavljaju robu. U šleper staje preko trideset paleta, dovoze do magacina, stovarišta ili do velikih prodajnih centara pa se odatle prosledjuje do manjih prodajnih mesta malim dostavnim vozilima. Tako da je čovek sa komentarom iznad potpuno u pravu.

Jovana

pre 3 godine

"...Samo pričas jednostavan tarzan ingliš sve u sadašnjem vremenu, kratke rečenice.
Uz to nas smatraju kao neke sunarodnike iz prošlosti. Kažu bili smo živeli u zajedničkoj državi. I kažu naravno da bi voleli opet.
Ja nisam baš hteo da im kvarim žurku i da spominjem nabijanje na kolac i ćele kulu :)
(Tarzan ingliš, 06. mart 2021 18:17)"
Pa ne radi se o žurki, nego si dužan da ih koriguješ kako dolikuje jer nije korektno da govore neistinu i šire dezinformacije. I meni se nekoliko puta desilo da mi Turčin kaže "mi smo nekada živeli zajedno", pa sam objasnila da mi to drugačije nazivamo, tj. da nismo nikada živeli zajedno nego smo mi, igrom prilika, bili pod okupacijom 350 godina, ali smo se oslobodili jer nijedna imperija nije večna kako znamo iz istorije (sve su propale kako i dolikuje). Za živeti zajedno je neophodna obostrana volja i saglasnost, a ne agresija i nasilje.

Perhan

pre 3 godine

Ovo je u Istanbulu pa i da razumem, ne zna covek teren, ali valjda vidi ocima.. ali se zato kod mene na Dusanovcu, u onu gomilu uskih i jednosmernih ulica zavukla NISova cisterna.. Aj sto je vozac napravio saobracajni prekrsaj jer je na ulazu u naselje izignorisao znak za zabranu teretnjaka ali je valjda ocima video gde ide..pa to je haos bio..sklanjali smo sve sto je moglo..morao je onu grdosiju u rikverc nizbrdo da vozi bar 400 metara..ne bio mu u kozi..

RCZ

pre 3 godine

Desava se . Nova tura , losa navigacija , nema interneta . A mozda i sve to ima pa se opet desi i u mnogo sredjenijim drzavama od turske . Nemas ni gde da stanes da se orjentises i pogledas gugl. Gde god stanes smetas. Navigacija za kamion , ako je uopste ima , cesto nije azurirana . Malo svasta nesto i eto problema.

realan

pre 3 godine

pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...
(XXL, 06. mart 2021 19:59)
Care ti bi trebao svoju kognitivnu navigaciju da preispitas. Ulm se nalazi u Nemackoj, ne u Švajcarskoj. Sad znas gde ti sestric zivi.
(XXL, 07. mart 2021 08:01)

Ispostava u Ulmu Svajcarske firme. Ne znam gde si video da pise da je Ulm u Svajcarskoj!

Komentator

pre 3 godine

Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. (XXL, 06. mart 2021 19:59)

Ovi sto su napali coveka sa gornjeg komentara ne poznaju srpski jezik. Lepo covek kaze, firma "iz Svajcarske", ispostava u Ulmu (Nemacka). Pojma nemam kako vam nije jasno, a jos ga prozivate kako ne zna geografiju. Ne, nego vi ne znate jezik.

Misko

pre 3 godine

Na google mapama sam nasao ovu lokaciju. Evo koordinata 41.02523348405142, 29.014372952169875
Vidi se na slikama (street view) da je steta na spratu iznad prodavnice "Pamukkale" i ranije postojala. Moguce da se tu redovno zaglavljuju raznorazni drugi. Mislim da to ostecenje ovaj nas kamiondzija nije napravio. Eventualno ce morati da plati saobracajnu kaznu i trosak za intervenciju.

Davidoff

pre 3 godine

Ja koristim Here We Go navigaciju za telefon, a imam i Garmina. Mogu vam reći da je Garmin, samo malo brži, a što se ne bi ni osetilo sa nešto boljim telefonom...

Zaključak: Ludost je bacati pare za preskupog Garmina. Ima dosta besplatnih aplikacija za kamione, koji se baziraju na ovim mapama, tako da se sve svodi na izbor prave. Inače, Google maps, ume da omaši, baš kao i izvikani Garmin.
(Фактор мира стабилности, 6. mart 2021 21:14)
Garmin ne može da pogreši , može samo vozač . Prvo i osnovno kod Garmina ( vjerovatno i kod ostalih navigacija ) jeste da odeš u POSTAVKE , i tamo odrediš kako ćeš da bude ruta , da li ćeš najbržu , najbližu da li izbjegavaš autoput , sokake , mostove , tunele ... Garmin je broj 1 za navigacije , ja sam kupio zadnju sa kamerom i besplatne doživotne mape sa Garmin Expressa . Prije toga sam plaćao 10 eura godišnje za nove mape .
E sad što ljudi hoće besplatne aplikacije preko telefona da porede sa jednim Garminom , to dovoljno govori o njima .

XXL

pre 3 godine

@466453 - zašto bi išao severnije prema Bidimpešti? Zato što je put za Zapad srbadiji kroz Mađarsku i za drugi ne znaju? I naravno da je primetio da je ušao u Sloveniju i Hrvatsku. Jednostavno peh u jednom delu puta i to je to i nastavak vožnje ka odredištu uz jednu anegdotu ništa što bi animiralo 'psihologe' u merenju IQ-ua sedeći u ovoj vukojebini. Ali srbadin ima svoje viđenje situacije. Čak i na Google map's vidi kuda vode svetski putevi što je za svaku pohvalu i odraz visokog IQ-ua. Pozz.

Yarak Obama

pre 3 godine

Pre dve godine odemo na vikend u istanbul. Voznja taksijem po istanbulu je dozivljaj, scene ko iz akcionih filmova... u te sokake gde ni biciklom ne bih, oni voze kao da je autobahn...

Mad Max

pre 3 godine

Kao sto neko rece veliki je problem to sto dobrom delu firmi stoji adresa gde se nalazi predstavnistvo ili kancelarija a to je uglavnom u gradskim uslovima a magacini tj istovarna mesta na periferiji. Naravno u vecini slucajeva nije navedena adresa isporuke vec sedista firme. Meni se tako desilo da sam cak i zvao te iste iz kancelarije i potvrdili mi da je isporuka na navedenoj adresi koja je negde u uskoj ulicici na Karaburmi. Sreca pa sam parkirao kamion na obliznoj pumpi i peske otisao do ,,istovarnog mesta'' u toj ulicici gde se jedva i Punto provlaci. Tada sam se onom geniju sa kojim sam razgovarao telefonom tako nacestitao mile nove godine.

Mad Max

pre 3 godine

Razmisli bolje ti, ne idu sigurno šleperom po centru i po malim radnjama da dostavljaju robu. U šleper staje preko trideset paleta, dovoze do magacina, stovarišta ili do velikih prodajnih centara pa se odatle prosledjuje do manjih prodajnih mesta malim dostavnim vozilima. Tako da je čovek sa komentarom iznad potpuno u pravu.
(Magacioner, 07. mart 2021 00:44)

Vidi se da si magacioner, ja sam preko deset puta sleperom dovozio raznu robu po centru Beograda. Jednostavno ima nekih gradjevinskih elemenata koji jedino mogu sleperom dostaviti.

Gps serviser

pre 3 godine

Molim ove sa herewego da ne lupaju jer će neko da im poveruje. On em nema kamionski mod, em mu fali dodavanje međutačke, em mu fali traženje poi duž rute (a ne prosto fizički najbliže), em su to nokia (navteq) mape kojima svašta može da se zameri i u kojima ja znam lično bar 10 rutabilnih ulica koje u stvari ne postoje i to samo u mom gradu.

miki

pre 3 godine

Juce sam hteo da prekratim put da bih obisao uobicajeni pravac na kome je zbog radova nesnosna guzva. I onda navigacija me navodila da idem pravo na raskrsnici gde ima samo levo i desno. Odustao sam od nagadjanja, vratio se nazad i isao poznatim putem, istrpeo radove i nekako dosao kuci....

Ror

pre 3 godine

Bas mi zao coveka. Muka ziva. Daj Boze da je na kraju Sve ok. Zao mi ovog naseg brata. Drzi se prijatelju I ne bilo ti vecih problema u zivotu

velja

pre 3 godine

ja sam vozač i ima mnogo gorih poslova od našeg, ali posao vozača je zaista stresan. Dodjes na utovar-čekaj, završiš utovar, odeš po papire- čekaj, dodjes na granicu-čekaj, firma te pritiska da stigneš na vreme, policija jedva čeka da te zaustavi i zeza,... dodjes na istovar-cekaj, istovaris i ne znaš gde, čekaš da ti jave gde tovariš...i sve tako u krug gospodo.
ja kažem da je sloge iz da svi u Evropi stanemo na mesec dana...

viktor

pre 3 godine

Tezak je to posao. Nikada nisam razumeo ljude koji pljuju vozace autobusa, kamiona, cisterni. Ljudi moraju da budu svesni da je to jako tezak posao, a ne da budu u fazonu de gleda, jel ima oci. Ako mislis da ces ti bolje, izvoli polozi za kamion ili autobus pa da vidimo.

Igor

pre 3 godine

Verovatno je koristio navigaciju čije mape su stare koliko i kamion.

Svaki dan imamo situaciju u firmi da nas na fiksni telefon zovu kamiondžije da im objasnimo gde se nalazimo, iako se naša adresa jasno nalazi upisana na G mapama kao i na svim papirima koje vozač ima kod sebe.
U 21. veku 50% vozača kamiona u Srbiji ne zna da koristi mape na svom telefonu a očekuju normalan život!!!

Pokondirena tikvica

pre 3 godine

Koliko je ovde vozaca kamiona na komentarima pa to je cudo jedno.Svakome se desi da zaluta,pitanje je samo hoce li da prizna.Vozace iz firme u kojoj radim su u zadnjih 5 godina jedno 10 puta vadili helikopteri po Evropi.Ja sam licno jednom (nisam kamiondzija) zalutao u Roterdamu u luci sa putnickim autom.I nema te navigacije koja ne moze da pogresi.

mrkmlnkvc

pre 3 godine

Lako je reći "Ima valjda oči". Problem je što kad dođeš dotle da vidiš da ne možeš dalje, ti već ne možeš da se vratiš nazad. Kad treba da se vraćaš u rikverc i da smotaš u desno gde si već malo teže prošao u napred, to je skoro pa nemoguće. Treba ti bar dvojica da te navode da se vratiš. Ako je još i mrak, nema šanse, kakav god da si majstor kad ne vidiš dalje od pogonskih točkova. Ljudi nemaju predstavu koliko je šleper dugačak i koliko mu treba prostora da skrene. Kad bi jednom probali da voze ne bi ovako komentarisali. Svako ko vozi kamion duže od šest meseci laže ako se bar jednom nije zavlačio negde i preznojavao da mu gaće budu mokre.

dr Budisavljevic

pre 3 godine

Navigacija je vrlo dobra stvar ali sto mpze da upropasti coveka to je cudo i zato pre kretanja obavezno proveriti ponudjenu rutu.

vlade

pre 3 godine

ovo sam ja lično doživeo isto ta navigacija kada sam se zaglavio izmedju Lisabona i Estorila pa bila još jaka vrućina ja mislim da za tih sat i pol koliko mi trebalo da izadjem skinuo dva kila od znojenja.

Суперхик

pre 3 godine

Ja sam jednom(malim autom) pogrešno skrenuo u Istanbulu !
Morao sam voziti najužom i najstrmijom ulicom u životu na čijem kraju me sačekalo naselje porodica islamskih studenata sa koloritom Bliskog istoka, masom dece na ulici i mnogo pokrivenih iznenađenih zena... Izašao sam kao iz zone sumraka iako za saobraćaj mogu reći da je prilično uređen obzirom da se radi o megalopolisu sa dva(najmanje) različita Sveta !

C i n i k

pre 3 godine

Da budemo iskreni, turci znaju i koriste 30% srpskih reči... Ili je obrnuto mi koristimo njihove.
A mnogi znaju engleski bar poneku osnovnu rečenicu. Mnogo je lako sporazumeti se sa njima. Samo pričas jednostavan tarzan ingliš sve u sadašnjem vremenu, kratke rečenice.
Uz to nas smatraju kao neke sunarodnike iz prošlosti. Kažu bili smo živeli u zajedničkoj državi. I kažu naravno da bi voleli opet.
Ja nisam baš hteo da im kvarim žurku i da spominjem nabijanje na kolac i ćele kulu :)
(Tarzan ingliš, 06. mart 2021 18:17)



Gde to u TR oni znaju srpski tj "koriste 30% srpskih reci"?!
Ja sam bio u TR nikad nikog nsm razumeo nista a niti oni mene.
Ako misis na pijacu "bazar" moram da te razocaram, ti koji znaju nki srpsku rec su pretezno muslimani iz Novog Pazara tj iz Raske i nisu original turci...
Kad naidjes na turcina on nijednu srpsku rec nzna a dobro je ako zna pomalo nsto iz engleskog..

dezon

pre 3 godine

I niko da pomenw,da jednistavno lik nije pratio znakove sa zabranama,koji su bili sigurno pre ovoga,samo je trebao da prati sta radi,a ne da slepo slusa navigaciju.

MrsiMudoje

pre 3 godine

Ja jednom uterao cisternu u seceranu u Vrbasu - jedva sam naso izlaz, bila noc a Crnogorci se posakrivali i dzonjaju - lako vam je amateri da komentarisete a jedva i te igracke vozite kako treba !

RCZ

pre 3 godine

Vidim po komentarima da dobar broj ljudi ne razume da kamion ne mozete voziti sa obicnom navigacijom za automobil. Iz iskustva znam da cesto ni kamionske navigacije nisu pouzdane. Da ne ispadne da vozaci danasnjice ne koriste tehnologiju 21 stoleca. Potrebno je ne samo da vidite kojim putem cete doci do adrese , nego i kako cete istovariti. Sa koje strane prici . Da li mozete doci do mesta istovara ili utovara zbog visine kamiona ili nekog drugog ogranicenja. Mozda ovo sve i ne zvuci posebno komplikovano za vas , najcesce i nije ali , ali , desi se da se ocas posla situacija zakomplikuje. Vozim po svedskoj . Generalno sjajno saobracajno uredjenoj , pa svejedno morate kad dobijete turu da gledate gugl mape kuda i kako do tamo . Da ne govorim o tome da je situacija jos komplikovanija kad vozite kamion sa prikolicom duzine 25 metara i visine 4,5 m . Morate pratiti i oznake za nadvoznjake jer ima puno mesta gde ne prolazite. Pa i ovde , gde je sve pod konac , desi se da vozac "zaglavi " negde. Tako da , nije uvek bas jednostavno.

T

pre 3 godine

Kad god sam išao negde po navigaciji, prvo sam proverio da li je ta ruta smislena. Doduše, ni to ne pomaže uvek jer na mapi ne izgleda sve kao u realnosti, ali otkako ima "satelite view" na mapama i još bolje "street view" za kritične delove, može sve da se proveri.

pitam

pre 3 godine

Pa,zasto je napravio haos?
Trebali ste da napisete,posto iako je profi vozac,moze da poznaje sve puteve,ulice i Gradove,da ga je prevarila navigacija?
Napisite koja navigacija ga je prevarila,da znamo ,mozda i neko od nas koristi istu....

T2

pre 3 godine

Zašto pišem da rutu treba proveriti unapred: na Kritu mi je navigacija rekla da krenem na jug umesto na sever - što sam poslušao - pa kad je shvatila da je to pogrešno, onda mi je rekla da skrenem na nešto što je ličilo na kozju stazu. Taj put je bio toliko strm da sam pomislio sam da je navigacija htela da me ubije da bi prikrila svoju grešku. Želja za životom je ipak bila jača a pošto sam ipak koliko-toliko znao kuda se ide do mesta gde sam krenuo, nastavio sam do prvog mesta gde je bilo moguće okrenuti automobil a pri tom ne poginuti i vratio se na sever. Treba imati ideju gde ste pošli da biste grešku mogli da ispravite na vreme. Ako vas navigacija odvede van planiranog puta, najbolje je stati i proučiti mapu - ako je moguće - pa nastaviti znajući gde vas to navigacija vodi.

....

pre 3 godine

pravi srpski Google tupson. Sestrić mi je menadžer u ispostavi u Ulmu firme za špediciju i to vrlo ozbiljnoj iz Švajcarske baš za kamiondžije. Naravno to što on ima u glavi Ti ovde nećeš imati ni u tvom kompjuteru tako da drž' se ti tvojih načela bez komentarisanja drugih jer nisi ni za gde si, a kako na ovim prostorima funkcioniše navigacija o tome neću da polemišem ... pozz...
(XXL, 06. mart 2021 19:59)


Vidi se da je neki biser, dok nije znao kuda vozi. Neka se on drzi kancelarije a sledeci put neka ide autobusom. Ko zna, mozda sledeci put bude kucao "Ravni kotari" a navigacija ga odvede na "Ravnu goru".

Agce

pre 3 godine

Ovo je firma Merkur, sestrinska firma Dunis. Imao sam prilike, nazalost, da saradjujem sa njima. Mogu samo reci da je ovo jos i dobro sta su sve radili i kakve fatalne greske pravili. Menadzment sa gdjom RB tragican. Toliko. Hvala.

vozač

pre 3 godine

Molim ove sa herewego da ne lupaju jer će neko da im poveruje. On em nema kamionski mod, em mu fali dodavanje međutačke, em mu fali traženje poi duž rute (a ne prosto fizički najbliže), em su to nokia (navteq) mape kojima svašta može da se zameri i u kojima ja znam lično bar 10 rutabilnih ulica koje u stvari ne postoje i to samo u mom gradu.
(Gps serviser, 6. mart 2021 21:36)
Apsolutno se slazem.
Postoji posebna verzija raznih izdavaca bas za kamione.
iGo ima opciju za kamione,ali morate da imate i adekvatne mape sa podacima za kamion,znaci ne samo .flb...
Dobra je syqic truck.Ne znam za ostale,ali ko vozi kamion od toga mu sve zavisi,trebalo bi da kupi,moze da izdvoji neki novac,alat za rad?
Prosle godine, autoput,neposredno pre odvajanja,levo Janjina,desno Solun,mi idemo za Lefkadu(Janjina,Parga),here we go kaze skrenite desno(Solun) i odmah rekalkulacija rute,Jedna katastrofalna greska.
Stao u zaustavnu,deinstalirao je za sva vremena i samo Syqic od tada.Do sada ni jednom pogresila,izneverila,za dve godine koriscenja,svakodnevnog.
Gugl mape i te kako hoce da navedu da udjes u jednosmernu,sto je nedopustivo,a i rute su cesto van logike.Nije za kamion.I treba van mreze dosta toga preuzeti,zbog interneta.

Zveki

pre 3 godine

...moj sestrić putem navigacije iz Ulma umesto u Sombor stigao u Samobor što naravno svi znamo da je u Hravatskoj al' eto navigacija i sistem je malo omanuo.
(XXL, 6. mart 2021 17:47)

To apsolutno ne može da bude (fizički nemoguće) da je tvoj sestrić stavio "Sombor" u navigaciju a da ga ona odvela u "Samobor", nego je tvoj sestrić definitivno nepismen a verovatno i ne baš bistar, oprosti što sam direktan. Svi kude navigaciju a pola njih ni ne ume da je postavi i koristi kako treba. Sve moj do mojega, pa tako i ovaj šofer u Istanbulu.
(Rodion Gataulin, 06. mart 2021 18:25)

Sestric je isao u vecernju skolu, pusti coveka. Umesto u Sombor stigao u Samobor. Da je pomesao gradove pa ajde, nego je pomesao i drzave. Mogu misliti kakvu mu je faca bila kad je stigao na mesto dolaska a jos uvek je u HR ( valjda je znao bar u kojoj je drzavi) . Hoce to "pametne".

466453

pre 3 godine

@XXL

Ajde nemoj se paliti. Ali stvarno je smesno da nije skonto da ga vodi u Samobor a ne u Sombor.
(nenad ch, 06. mart 2021 21:41)

Sa bilo kojim IQ iznad 100 morao je reagovati još u Austriji, tačnije u Salcburgu, kad je krenuo da ga vodi ka Gratzu umesto prema Lincu, Beč, Budimpešta.
No, čak i ako je ukucao ili odabrao Samobor kao predlog što je najveća mogućnost, hajde što nije primetio da je ušao u Sloveniju ali ni u Hrvatsku koja nije Šengenski prostor.
Mnogo stvari ovde mu ne idu na ruku da bih stvarno poverovao u ovako nešto.
Ako je stvarno stigao do Samobora zabrinut sam za sve kojima je on menadžer. :(

Baxuz

pre 3 godine

Razumem coveka. U BiH na putu Han Pijesak - Vlasenica mi navigacija pokazala da skrenem desno za put za Bratunac, od kola je ostalo dve kante srafova :)

Gps serviser

pre 3 godine

@vozač

Sygic truck je ok, samo ima jednu manu - ne nalazi poi duž vaše rute, ispred vas, sa vaše strane autoputa.

A to je korisno kad vi vozite npr niš- bg, zatreba vam recimo pumpa, a on vam predlaže i onu s druge strane autoputa i onu iza vas koju ste prošli i onu koja je u selu pored na 500m vazdušne linije, ali za koju vi morate da se isključujete i pravite krug od 50km da bi došli do nje itd. Onda vi morate da stanete, pa birate od svih tih ponuđenih koja je koja, tj da nađete onu koja je na autoputu na vašoj ruti, na vašoj strani, ispred vas.

Ozbiljniji softveri imaju to automatski.

Što se mapa tiče, sygic koristi tomtom mape i njihove fajlove za kamione i apsolutni respekt za to.