Utorak, 05.01.2021.

09:00

Test: Hyundai Kona 1.6 T-GDI GLS Premium

Izvor: B92

Test: Hyundai Kona 1.6 T-GDI GLS Premium IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Optimista

pre 3 godine

Mali i veoma lepo skockani crosover, o lepoti spoljasnjosti ne treba diskutovati puno, jer ukusi su razliciti i ono sto je nekom lepo drugom nije.Hyundai je zadnjih godina veoma napredovao u kvalitetu i ne treba se stideti pozdanosti u odnosu na mnogo vecce igrace iz evrope.Kod ovog malog crosovera mi jedino smeta ona ogromna rucna kocnica pored svih onih dugmica...kada svi ugradjuju elektricne, ovo je ostalo bas ruzno i nedoreceno za novi model.

Milan

pre 3 godine

Taj 1.6 turbak koji je izbacio Hyundai je oravi zderac Benzina. Moj kolega u Svedskoj ima Tucson sa tim motorom, grad nikad ispod 12-13 litara, autoput pri 140km/h oko 11 litara, tek magistara spusti spod 10 litara, izmedju 8 i 9 litara. Recimo Mazda CX5 sa 2.5 velikim atmosfercem od 194 konja u svim uslovima trosi u proseku 2 do 2,5 litre manje.

Sonsi

pre 3 godine

Ovaj agregat me vratu do pasata b5 i 96e.

Idealna karakter.motora a potrosnja bruka
S tum sto za razluku od korejca onaj vw jw bio demon brzine 150ks.8,7do 100.
Kona ko kona lixi na citroene ruzni i jedni i drugi
Mazda mama i dizanerski i inzenjerski.
Ko bog i sesirdzija

Guliver

pre 3 godine

Brojnost ili zastupljenost nekog termina ne utice na definiciju istog.
(Guliver, 06. januar 2021 17:08)

Molim vas, pustite te wikipedia definicije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toronto, 6. januar 2021 18:45)

Jok, Vukajlija je merodavan.

Da nije Wikipedie, to ulogu bi i dalje zadrzala encikolpedija Britannica.

USToday

pre 3 godine

Ovaj model je dobio ime po gradu u Arizoni, Tucson se izgovara Tuson, sa naglaskom na 'S'. Na Engleskom jeziku fonetski je prikazan kao 'tu:s?n'
(Guliver, 06. januar 2021 17:06)

Majke ti? Tucson u Arizoni? Nemoj da pričaš? Jeeee, u Arizoni, a nisam ni 3 puta bio tamo... samo 2 puta, malo na skijanje na Mount Lemmon. Btw, transkripcija je tu:sa:n. To o kod tebe se kod Amera čuje kao a. Btw br2, akcentacija je moguća samo na vokalima, tako da naglasak ne može biti na S.

Toronto

pre 3 godine

Brojnost ili zastupljenost nekog termina ne utice na definiciju istog.
(Guliver, 06. januar 2021 17:08)

Molim vas, pustite te wikipedia definicije.

Guliver

pre 3 godine

SUV je is dva dela, karoserija na sasiji, crossover je skoljka iz jednog dela. No wannabes here.
(Guliver, 06. januar 2021 08:49)

Vrlo je malo SUV modela sa šasijom. To su uglavnom američki modeli. Od ostalih su to Toyota/Lexus sa nekoliko modela, Nissan/Infiniti nekoliko modela, KIA Borrego, Suzuki Grand Vitara i Mercedes G-class. Svi ostali na tržištu imaju unibody.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toronto, 6. januar 2021 13:25)

Brojnost ili zastupljenost nekog termina ne utice na definiciju istog.

Guliver

pre 3 godine

@USToday:

Ovaj model je dobio ime po gradu u Arizoni, Tucson se izgovara Tuson, sa naglaskom na 'S'. Na Engleskom jeziku fonetski je prikazan kao ˈtuːsɒn'

USToday

pre 3 godine

Aleksandre, čita se tason a ne tuson. To je po gradu u USA, ne treba izmišljati toplu vodu.
(milan, 06. januar 2021 12:43)

Haha, Tason. Nemoj više majstore. Pre par godina sam bio u Bg i šetam se sa ćerkom po Kalenegdanu. Jedan deo je bio zatvoren ogradom, a carevi na nekoliko mesta okačili papur sa natpisom WORKING PROGRESS. Smejali smo se pola sata.
PS: Tucson, se izgovara tu:s?:n, ako ti je poznata engleska transkripcija.

Aleksandar

pre 3 godine

@Milan Milane može i tako ali je vise zamuceno. I to je bolje od Tukson. Međutim Tason te nitko živ nece razumjeti. Također izgovor nije hjundai nego hjande (korejski) ali to bi već bilo pres...

Toronto

pre 3 godine

SUV je is dva dela, karoserija na sasiji, crossover je skoljka iz jednog dela. No wannabes here.
(Guliver, 06. januar 2021 08:49)

Vrlo je malo SUV modela sa šasijom. To su uglavnom američki modeli. Od ostalih su to Toyota/Lexus sa nekoliko modela, Nissan/Infiniti nekoliko modela, KIA Borrego, Suzuki Grand Vitara i Mercedes G-class. Svi ostali na tržištu imaju unibody.

Mino

pre 3 godine

Ja vozim Konu skoro 2 godine, isti motor kao sa testa, samo najjači paket opreme. Mogu da kažem da je potrošnja najveća mana, u gradu stvarno retko ide ispod 10,11l, dok na otvorenom putu pokazuje prosek 8l, iako su naravno u salonu pričali da će biti niža kada motor lege bili smo svesni da to neće pasti mnogo. Auto sa ovim motorom je jak i pomalo agresivan za neiskusnije, odskočan je, a po veličini je u rangu audi q2. Generalno nemam nekih drugih zamerki, ima 7 godina garancije, pa se za sve ide u ovlašćeni servis, gde deru, al tako je kako je.

pčelica Pavo

pre 3 godine

"Vozim Tucsona 2016 godište sa tim motorom i DCT menjačem u Ultimate verziji. .. safety sistemi dobro reaguju. "

(Milan P, 5. januar 2021 23:59)


To je kod aktulenog Tucsona bila jedina verzija koja je imala ACC (ali, samo ako je automatik).
Na slovenačkom sajtu možete da vidite cenovnik za novi Tucson. Ukinut je paket opreme Ultimate.

godzilla

pre 3 godine

@Milan P - Slazem se. Slicno je i kod mene sa Kia Sportage. Mada slicni su automobili. Moja je doduse novija, ali isto puna opreme. Inace multimediju im radi LG i to je bas android. Postoji mogucnost da se jednostavnim otklhucavanjem za koje ne treba nikakav hack, vec samo pritiskanje ekrana na pravom mestu u podesavanjima. Otvara se komplet android tablet. Mogu da se stave bilo koje aplikacije, ukljuci wifi, odrade razne promene kao na tablet, itd. Ja sam pre ovoga vozio BMW X1 i nikad vise. Uzeo sam ga 1 godinu starog, u ovlascenom servisu u Karlsruheu - Ungeheur, dobio onu BMW premium garanciju, nove gume, sve to super, ali brate svaki mesec dana sam morao da idem u servis. Gresaka koliko hoces, recimo tri puta su menjali EGR ventil, jednom su menjali modul hladjenja i grejanja, bravu na gepeku, nije htela da zakljucava, lezaj prednjeg levog tocka, spone prednje, nije mi radio radila kamera za prepoznavanje znakova puta, menjali su mi i senzore za adaptivni tempomat, katastrofa. auto sa 30 hiljada km predjenih, godinu dana star. Naravno, nisam platio nista, zbog garancije, ali tu patnju nisam mogao da izdrzim i lepo ga prodam i na savet kolega iz firme kupim Kia Sportage i evo vozim ga bez ikakvih problema. Ponovio sam se.

gog@

pre 3 godine

Iskreno, nisam video ruzniji automobil. :)
A i kada su koreanci (kinezi) znali da naprave lep auto?
13-14 godina posle prvog TSI motora hvale se necim sto je postalo standard, a pri tome tolika potrosnja.
Ko zeli da da toliko novca za kutiju sibica? Auto je potpuno promasio sve kategorije. Sve sto ne treba da ima, ovaj auto ima. Plastiku preko celog automobila, ogromnu potrosnju i nevidjeno visoku cenu.
Ali nije cudo da se ljudi opredeljuju za Hyundai. Odlicno manipulisu ljudima koji se bas i nisu snasli u kupovini. Obratite paznju na cenovnik - sastavljen za lakoverne. (kamata - 0%) :) :)

Guliver

pre 3 godine

@b1...:

"...SUV je wannabe terenac, a CUV je wannabe SUV!..."

SUV je is dva dela, karoserija na sasiji, crossover je skoljka iz jednog dela. No wannabes here.

Guliver

pre 3 godine

Gledam danas dok citam ove komentare:

2021 Kona EV - 55,000 CAD
2018 X5 35i - 48-58,000 CAD
2019 X5 40i - 64-79,000 CAD

Da li moze da se poredi vrednost Kone i BMW X5?

Aleksandar

pre 3 godine

@Tvister Imam tucsona 2.0 crdi 136 ks nekih 4.5 godina i prešao sam sa njim nekih 90 tkm. Prosječna potrošnja do sada je 6.7 km (Rijeka brdo 50% grad) Ne troši ulje, ne pucketa plastika iako sam vozio dosta i po makadamu. Prostran, udoban, veliki moment, velika nosivost (kad se natovari ne legne skoro nista). Sjedala i mjenjac vrhunski. Jako dobra zvučna izolacija. Jedina greška do sada zadnje svjetlo za maglu je propustilo vodu ali garancija je 5 god. I ljudi molim vas, čita se tuson a ne tukson. U svakom slučaju dajem mu prednost pred vw grupom.

Djorke

pre 3 godine

@djorke
Nije SUV, nego crossover, ili ti CUV! ;)
SUV je wannabe terenac, a CUV je wannabe SUV!
 (b1321, 5. januar 2021 22:38) 

Dobro, mozda je CUV ... SUV ili CUV, nisam mnogo omasio :))) ko da pohvata vise klase i podklase :)

Milan P

pre 3 godine

Da li neko mozda vozi Tucsona otp 2015 godiste i moze li da mi kaze da li je zadovoljan? Nisam toliko u svetu automobila a porodica raste i moram da kupim nesto vece, taj auto sam gledao i nekako bih rekao da se najvise uklapa u ono sto mi treba.

Naravno svi prijatelji mi kazu da kupim Nemca i da zavrsim pricu, medjutim zanima me Hyundai Tucson i ako neko moze nesto vise da napise bio bih zahvalan.
(Tvister, 5. januar 2021 10:03)

Vozim Tucsona 2016 godište sa tim motorom i DCT menjačem u ultimate verziji. Prešao ne previše, 75000 km. Dovoljno sa njim prešao da mogu preneti svoju impresiju o kvalitetu i motoru. Jos uvek sedam sa osmehom na mesto vozača i pritiskam dugme start. Menjač odličan, motor je fenomenalan. Odziv na gas malo kasni u normalnom režimu, sa naglim pritiskom papučice automobil podivlja. U sport modu auto se pretvara u pravu zver, ubrzanje i među ubrzanja odlična, subjektivni osečaj je da su bolja nego na papiru.Naravno brza vožnja povlači i respektibilnu potrošnju, ali moj izbor i nije bila ušteda na gorivu. Navigacija odlična, brzo reaguje, elektronika i safety sistemi dobro reaguju. Obilje opreme, hlađenje sedišta nemaju ni mnogo skuplji modeli. Jedini problem je bio kompresor klime koji je prestao posle tri godine da hladi pri malom gasu. Fabrička greška je priznata i zamenjen je besplatno u servisu. Nadam se da sam pomogao sa komentarom.

godzilla

pre 3 godine

@Tvister - Ako razmisljas da kupis polovnog Tuksona ili Nemca tog godista, ja ni trena ne bih razmisljao i uzeo bih Tuksona. Nemojte da se zavaravate, Nemacki automobili su precenjeni, nisu pouzdani kao nekada, skuplji su za odrzavanje od svih i kostace vas kao Svetog Petra kajgana. Problem je sto ljudi mesaju kvalitet materijala u unutrasnjosti i pouzdanost. Ako neko hoce da se lepo preveze i sigurno, pouzdano, a da mu dupe ne sedi u kozi ili slicno, kupice nesto normalno, nece Nemca. Ibace zivim u Nemackoj i moj sef koji ima love i moze da vozi Porschea da hoce, on vozi Nissana. Kaze on meni, nisam lud da preplacujem nesto, sto se kvari. Covek Nemac, od 60 godina. Pametnom dovoljno.

Obrezani komarac

pre 3 godine

Hehe mnogo troši...pre će biti da ovi 1.6 dizelaše kojima se diče a i 2.0 bogami,mogu da okače mačku o rep pored pravog rasnog benzinca.

Djorke

pre 3 godine

Ako npr obicna Fiat Panda 1.2 benzin trosi u gradu oko 7, nerealno je cuditi se SUV-u koji trosi 10-11.
(Djorke, 05. januar 2021 12:33)

Ako je ova Kona "SUV" onda stvarno nzn kako vi gradirate automobile?
(C i n i k, 5. januar 2021 16:34) 


Tajna je u tome sto ne gradiram ja nego neko ko se time bavi zaista.

I da - jeste SUV. Ne kapiram problem.

antiprotivan

pre 3 godine

@programer

da budemo precizni imaš 182ks i 8.2s do 100, ali to su fabričke cifre, teško ćeš to postići u praksi.
ali to na stranu, glavni problem s tim autom je kome ćeš ga prodati posle 5-6 godina...dotle će električni biti mainstream, baterije veče i jeftinije, punjači na sve strane, takodje i plugin hibridi će biti mnogo pristupačniji. lično mislim da su se malo zaleteli svi koji su uzeli hibride poslednjih par godina, ali videćemo. ali dotle ćeš bar da uživas u vožnji, taj motor je stvarno vrhunski.

Pantelija

pre 3 godine

"Nije štedljiv ni pri 130 km/h. Iako se "vrti" na niskih 2300 o/min, ume da troši između osam i deset litara"

Kakva korejska tehnika, Bog dragi da kupcima pomogne.
(ocene korisnika, 5. januar 2021 16:38)

Meni par godina star Ford Cmax 1.6 disel pri toj brzini trosi oko 6.5 litara. Ovo je sasvim korektna potrosnja. Ipak auto ima 180 konja.

Aca

pre 3 godine

Imam Tucson sa istim turbo benzinskim motorom, istom snagom i automatskim menjačem. Uglavnom vozim po gradu i trošio je oko 9.5 l od kako je kupljen (3 godine). Motor ima dosta snage i može da ubrzava bez problema pri bilo kojoj brzini ili usponu. Na autoputu dolazi do 3000 obrtaja tek oko 150-160 km/h i vrlo je tih sve vreme. Međutim, nervira me to što pri ubrzavanju uvek ima malo kašnjenje od kad pritisnem gas do kada krene da ubrzava (manje od pola sekunde). Nisam siguran da je sve do menjača, sumnjam i na motor.

jaka oprema

pre 3 godine

"Ovo je odlična cijena za ovu motorizaciju i opremljenost modela..."
(Ivan ZG, 5. januar 2021 16:22)

U 2021. godini za 21 hiljadu evra (plus doplata za boju) dobijam vozilo sa testa (paket Premium) koje nema ni automatsko kočenje, ni bilo šta drugo od savremenih sistema? Opremljenost, baš. Ali za tamo neku 2010. ili 2015. godinu.

fensi_lik_vracar

pre 3 godine

@Ako npr obicna Fiat Panda 1.2 benzin trosi u gradu oko 7, nerealno je cuditi se SUV-u koji trosi 10-11.
(Djorke, 05. januar 2021 12:33)

Ako je ova Kona "SUV" onda stvarno nzn kako vi gradirate automobile?
(C i n i k, 05. januar 2021 16:34)Podgrupa SUV-a, takozvani Crossover SUV iz B segmenta....

Toronto

pre 3 godine

Слаб мотор, за толико тежак аутомобил......
(ИБАРСКА ЛАСИЦА, 05. januar 2021 12:27)

Verovatno nikada niste vozili automobil benzinac sa turbo punjačem. Ovaj auto ima 1.6l, max snagu 177 ks na 5.5 k rpm i max obrtni momenat od 265 Nm koji ostvaruje od 1.5k -- 4.5 (zato je "elastičan"). Ovo je dosta snažan motor i sasvim adekvatan za ovo vozilo. Potrošnja svedoči o tome. Motor od 1.0 l koji pominju u tekstu može biti slab za ovaj auto, ali za ljude koji ne idu na trke svaki dan i vode raćuna o potrošnji i to može biti sasvim dovoljno.

C i n i k

pre 3 godine

Ako npr obicna Fiat Panda 1.2 benzin trosi u gradu oko 7, nerealno je cuditi se SUV-u koji trosi 10-11.
(Djorke, 05. januar 2021 12:33)

Ako je ova Kona "SUV" onda stvarno nzn kako vi gradirate automobile?

Miloš

pre 3 godine

Neko rece kupite elektricni. Taj e- kosta 45.000.
(igor, 05. januar 2021 11:07)

To je sa većom baterijom i najvišim paketom opreme. Tako možeš da kažeš i da benzinac košta 27.000€. Cena za električni kod nas kreće od 34.000€, nije teško pogledati cenovnik. Sa domaćom subvencijom od 5.000€ za EV, cena je 29.000€.

C i n i k

pre 3 godine

@ Cinik
11 л кратка релација,хладно време у бг стани крени гужви...то му је то...
иначе на једној од слика се види да је ауто скроз нов,прешао укупно 860 км чини ми се...тако да мора мало мотор да легне ;-)
мада је мени из искуства то ту негде...10-ак град 8 ауто пут...
додуше vw групација тренутно...(ауди)
(профа, 05. januar 2021 10:54)


Ipak, moras da prizns da je to velika potrosnja, oni su na testu imali malo drugaciju dinamiku cak nisu ni isli u cuvene Bgd guzve, ali ok, slazem se "to je to"..

ocene korisnika

pre 3 godine

"Nije štedljiv ni pri 130 km/h. Iako se "vrti" na niskih 2300 o/min, ume da troši između osam i deset litara"

Kakva korejska tehnika, Bog dragi da kupcima pomogne.

Ivan ZG

pre 3 godine

Ovo je odlična cijena za ovu motorizaciju i opremljenost modela. Potrošnja, za koju neobavješteni lažu da je kao u ZIL-u, je normalna za motor od 177 KS.
11 litara u gradu je isto koliko je meni trošio Hyundai Pony sa 78 KS (1990. godište). A Ford Escort sa motorom od 75 KS je trošio 12 litara (1998. godište) kao i Daewoo Nexia sa 75 KS.
Od nedavno ovaj motor se radi i u varijanti hibrida i potrošnja ide i ispod 6 litara u gradu, ali sigurno neće biti ovako povoljan kao ovaj pa je opet pitanje isplativosti takvog motora. Ugrađuje se i u Tuscon i sigurno u bliskoj budućnosti će se i kod nas/vas prodavati.
Mene kod ovog auta jedino smeta što nema više mjesta na zadnjoj klupi, ali zato postoji Tuscon kome je ovaj auto premalen.

T

pre 3 godine

"Kako nema nijedan komentar “strucnjaka” kako je SUV iskljucivo za kompleksase?"
Mozda zato sto je po obliku karoserije ovo zapravo hatchback a ne SUV. Jedina razlika u odnosu na tipican hatchback je sto ima malo veci klirens i sto ga reklamiraju kao SUV. Ne pricam o pogonu i slicnim stvarima, vec o obliku. Kako vreme odmice, SUV vozila sve vise i vise lice na hatchbacke. Teslin model Y je jos bolji primer toga.

Pantelija

pre 3 godine

Vozim toyotu C-HR 2.0 hibrid. 185ks. 8 sekundi do 100. I potrosnja 5,5 litara u gradu! DUPLO MANJA POTROSNJA A VISE SNAGE I VECI AUTO!
(Programer, 5. januar 2021 14:15)

Postoji u narodu izreka: lupa ko Maxim po diviziji. Istom logikom neko moze da kaze: kupio sam elektricnu Konu i trosi mi 0 litara benzina. Uporedjujes duplo skuplji auto, razlicite klase, i turbo benzinca sa hibridom pokusavajuci da kazes da je tvoja Honda bolja i da ovaj auto nista ne valja. Pa i Honda je kanta naspram nekog BMWa X7 od 80.000e (ili vise), ali je besmisleno toliko razlicite automobile uporedjivati.

pčelica Pavo

pre 3 godine

Kada čovek vidi Fiat 500L Beats Edition ili Trekking sa kožnim enterijerom, može samo "na dupe da padne" kako to tek dobro izgleda.
(pčelica Pavo, 05. januar 2021 09:57)

Gledam ga u komšiluku često...ok, stvarno izgleda dobro enterijer. Ali taj dizajn ...kao da su Fiat 500 prikljucili na kompresor I odvrnuli na max...pa se izoblicio kao balon.
Bukvalno najruzniji auto svoje generacije mi je 500 l.
(Radijator, 5. januar 2021 11:21)

Moraš pri izboru vozila da se odlučiš šta ti je lista prioriteta. Postoji dosta "dizajnerskih vozila", danas ih je sve više, a sve manje je onih sa očuvanom osnovnom funkcijom (pa i sa mogućnošću komfornog prevoza osoba normalne visine), koja nije žrtvovana zbog nekog "Vauuuu dizajna".
Ko je zbog "dizajna" spreman da umesto 500L sa 1,6 Mj plati možda i 40-50% više za Konu 1,6 CRDI, taj je "u pravu", ali je "u pravu" i onaj ko to neće. Sve zavisi šta je kome prioritet. Pri čemu je lepota u oku posmatrača.

Programer

pre 3 godine

Vozim toyotu C-HR 2.0 hibrid. 185ks. 8 sekundi do 100. I potrosnja 5,5 litara u gradu! DUPLO MANJA POTROSNJA A VISE SNAGE I VECI AUTO!

gagi4

pre 3 godine

Слаб мотор, за толико тежак аутомобил......
(ИБАРСКА ЛАСИЦА, 05. januar 2021 12:27)

Ovaj auto je ultra lak za danasnje pojmove, covece! Ima svega 1312 kg, sta je tu tesko, i sta je slabo 177ks i 265 Nm?

Milan

pre 3 godine

Dobar auto, ali u ovoj klasi moj glas ipak ide za Suzuki Vitaru.

Slažem se u potpunosti, Vitara nudi najbolji odnos uloženo/dobijeno. Pogledajte samo spisak opreme u početnom nivou (automatsko kočenje u slučaju opasnosti, adaptivni tempomat, full led svetla...), što mnogo skuplji modeli nemaju ni u najvišem paketu. Pogledajte koliko bi koštali modeli koji u ponudi imaju sve ove dodatke i pogledajte koliko je Kona skuplja od Vitare.

Ivan

pre 3 godine

Verovatno je u pitanju nova (jača) verzija 1.6T motora, onaj prethodni Tuscon sa istim motorom što se gurao u akcijskoj ceni je bio očajan do bola, spor, trom, morao si dušu da mu izvadiš da krene da vuče kako treba.

dule

pre 3 godine

Sve pohvale za tekst, a posebno mi se sviđa iskrenost o potrošnji. Odličan motor, vozio sam se kao suvozač u tucsonu sa tim turbo 177 ks motorom, odličan utisak je ostavio, fluidno vuče i čupa do 80 km/h, na magistralnom putu čisto uživanje, relativno tiši automobil.

ps. većina novinara koji su radili test na mom sadašnjem vozilu su u proseku trošili oko 3 litre goriva manje od mene, na evo već 115 000 kilometara.

Naravno da moze

pre 3 godine

@(Komadant Ljubo, 5. januar 2021 10:01)

Tucson sa istim motorom moze na 8sec, mada ima snimaka gde je i brze, ali da odbacimo te krajnje slucajeve, nema razloga da laksa Kona ne moze 7.7s.

igor

pre 3 godine

Neko rece kupite elektricni. Taj e- kosta 45.000. Hybrid 30.000., a ovaj "zastareli" 21.000. Nesto ne vidim da se proizvodjaci trude da predjemo na el. automobile.

Sun ce

pre 3 godine

Ako je DCT menjač i malo viši nivo opreme opravdanje za ovu cenu, ne znam zašto onda nema određene sisteme aktivne bezbednosti pa da to bude to?

dzigi

pre 3 godine

Uživo izgleda još bolje, po većini parametara je u vrhu svoje klase.
Troši, ali meni je i benzinski Polo (nov) trošio po gradu oko 10 litara, a duplo slabiji, tako da je ovo sasvim ok, nego smo ili navikli na potrošnju dizelaša ili na lažne testove benzinaca.

Radijator

pre 3 godine

Kada čovek vidi Fiat 500L Beats Edition ili Trekking sa kožnim enterijerom, može samo "na dupe da padne" kako to tek dobro izgleda.
(pčelica Pavo, 05. januar 2021 09:57)

Gledam ga u komšiluku često...ok, stvarno izgleda dobro enterijer. Ali taj dizajn ...kao da su Fiat 500 prikljucili na kompresor I odvrnuli na max...pa se izoblicio kao balon.
Bukvalno najruzniji auto svoje generacije mi je 500 l.

Radijator

pre 3 godine

Imao sam prilike da provozam Tucson sa ovim motorom od 177ks... on je znatno teži od Kone, samim tim sigurno slabije ide.
Reci cu samo da mi je uz Francusku prijatelj rekao "stisni ga malo da vidis sta moze" I posto mi se otvorio put ja potopim gas u drugoj...računam..vozim veliki SUV..nece to sad da poleti...eee..kako sam se prevario, umalo mi nije istrgao volan iz ruku kako je potegao naglo.
Malo je reci da ne volim korejska vozila...zato sam se potcenjivacki I poneo kad sam ga vozio....isto je tako malo reci da me auto zapanjio. Motor je fantazija za voznju...koliko trosi...kakav je za održavanje, to ne znam..nije moj. Ali posle te voznje...voleo bih da ga imam pa nek trosi i 15 litara.

Komadant Ljubo

pre 3 godine

Ako ovo ubrza do 100km/h za 7.7 sec, ja cu ga pojesti.
Naravno, ubrzanje do 100 je malo bitna karakteristika automobila bar za mene, ali ajd da budemo realni. Preko 1300kg, profil mini SUV-a i 177ks, to ispod 8.0 sec ne moze.

профа

pre 3 godine

@ Cinik
11 л кратка релација,хладно време у бг стани крени гужви...то му је то...
иначе на једној од слика се види да је ауто скроз нов,прешао укупно 860 км чини ми се...тако да мора мало мотор да легне ;-)
мада је мени из искуства то ту негде...10-ак град 8 ауто пут...
додуше vw групација тренутно...(ауди)

EV kupac

pre 3 godine

Što ne navedete da Kona postoji i kao električni auto? I to kao jedan od najboljih. Svako ko je malo svesniji gde ide auto industrija mora da gleda u tom smeru.
(Banderaš, 5. januar 2021 09:33)

Ako se razumete, da li biste mi preporučili Konu EV sa baterijom 39,2 kWh ? Vidim da joj cena ide do 39.490. Sa tom baterijom realno može da predje do 150 km (ne dozvoljava do kraja pražnjenje) ali i to je meni dosta.
Valja li to i vredi li tih para?

Domaćin

pre 3 godine

Da li nam to nova godina donosi i istinite rezultate o potrošnji na testovima u ovoj rubrici? Pohvalno, lakše je ovako nego stalno množiti sa dva.

Tvister

pre 3 godine

Da li neko mozda vozi Tucsona otp 2015 godiste i moze li da mi kaze da li je zadovoljan? Nisam toliko u svetu automobila a porodica raste i moram da kupim nesto vece, taj auto sam gledao i nekako bih rekao da se najvise uklapa u ono sto mi treba.

Naravno svi prijatelji mi kazu da kupim Nemca i da zavrsim pricu, medjutim zanima me Hyundai Tucson i ako neko moze nesto vise da napise bio bih zahvalan.

профа

pre 3 godine

прво да Вас похвалим везано за реалнну потрошњу,то је нешто што се цени,не због потрошње него због међусобног уважавања Вас и нас читалаца јер нисмо за потцењивање.
цена је одлична за такав мотор,мењач и опрему...леон,окатвиа,голф ценом не могу да приђу опремом и моторизацијом овом ауту...плус је виши мало и добија се и тај осећај простора и "безбедности"...кад би се одлучивао не бих имао дилему...

pčelica Pavo

pre 3 godine

Vremenom mi je legao dizajn ovog vozila.
Gledam tek sada dimenzije, imao sam utisak da je veće vozilo, a ispada da je Kona malo kraća od Fiata 500L (a niža čitavih 10 cm). Šta ti je marketing.
Ima jednu veliku sličnost sa 500L - ni u jednoj verziji ne nude adaptivni tempomat. Dakako, AEBS možete dobiti na oba vozila (na 500L u dva paketa opreme serijski, na Koni samo u posldnjem paketu).
Doduše, na Koni ne možete da dobijete panoramski krov (a na 500L možete).
Kona nudi značajno savremenije, ali i jače motore (a sudeći po ovom tekstu, 1,6 T-GDI troši kao ruski ZIL, što je od ranije bio zaključak i mnogih drugih testera). A sve to kod Kone po oko najmanje 50% većoj ceni. Doduše, na AUTO BILD uporednom testu pet dizela 1,6 zapremine (gde je bio i ovaj 1,6 CRDI iz Kone), Fiatov 1,6 MJ ih je sve domaćinski potukao na medjuubrzanjima.
Šalu na stranu, enterijer Kone jako lepo izgleda u ovom najvišem paketu opreme. Kao i kod svih. Kada čovek vidi Fiat 500L Beats Edition ili Trekking sa kožnim enterijerom, može samo "na dupe da padne" kako to tek dobro izgleda.

Brdjanin

pre 3 godine

Kada pomislis da su golfovi, focusi, oktavije i ostatak klase oko 20k sa kosilicama od motora, onda ovaj dodje kao fina promena.

Ako nista druga, a ima dosta prednosti, barem ćeš se razlikovati u moru jednoličnih evropskih automobila.

I drago mi je sto su testirali benzinca a ne smrdljivi dizel koji “BOLAN troši 5 litara u gradu kad taksiraš sa njim u špicu sa 4 osobe u njemu a 🌽 u gepeku”

Pantelija

pre 3 godine

Verovatno ve biti pljuvacine na cenu i funkcionalnost vozila ali ovaj auto je pravljen za odredjenu kategoriju. Nije tipican konfekcijski-sluzbeni auto napravljen da vecini bude ok. I sa te strane pohvala. Sto se tice cene, odlican automatik i sa zivahnim turbo motorom moraju malo i da kostaju, a opet znatno nize nego ostali. Bravo za Hyundai/Kia.

Banderaš

pre 3 godine

Što ne navedete da Kona postoji i kao električni auto? I to kao jedan od najboljih. Svako ko je malo svesniji gde ide auto industrija mora da gleda u tom smeru.

профа

pre 3 godine

прво да Вас похвалим везано за реалнну потрошњу,то је нешто што се цени,не због потрошње него због међусобног уважавања Вас и нас читалаца јер нисмо за потцењивање.
цена је одлична за такав мотор,мењач и опрему...леон,окатвиа,голф ценом не могу да приђу опремом и моторизацијом овом ауту...плус је виши мало и добија се и тај осећај простора и "безбедности"...кад би се одлучивао не бих имао дилему...

Domaćin

pre 3 godine

Da li nam to nova godina donosi i istinite rezultate o potrošnji na testovima u ovoj rubrici? Pohvalno, lakše je ovako nego stalno množiti sa dva.

gagi4

pre 3 godine

Слаб мотор, за толико тежак аутомобил......
(ИБАРСКА ЛАСИЦА, 05. januar 2021 12:27)

Ovaj auto je ultra lak za danasnje pojmove, covece! Ima svega 1312 kg, sta je tu tesko, i sta je slabo 177ks i 265 Nm?

Brdjanin

pre 3 godine

Kada pomislis da su golfovi, focusi, oktavije i ostatak klase oko 20k sa kosilicama od motora, onda ovaj dodje kao fina promena.

Ako nista druga, a ima dosta prednosti, barem ćeš se razlikovati u moru jednoličnih evropskih automobila.

I drago mi je sto su testirali benzinca a ne smrdljivi dizel koji “BOLAN troši 5 litara u gradu kad taksiraš sa njim u špicu sa 4 osobe u njemu a 🌽 u gepeku”

pčelica Pavo

pre 3 godine

Kada čovek vidi Fiat 500L Beats Edition ili Trekking sa kožnim enterijerom, može samo "na dupe da padne" kako to tek dobro izgleda.
(pčelica Pavo, 05. januar 2021 09:57)

Gledam ga u komšiluku često...ok, stvarno izgleda dobro enterijer. Ali taj dizajn ...kao da su Fiat 500 prikljucili na kompresor I odvrnuli na max...pa se izoblicio kao balon.
Bukvalno najruzniji auto svoje generacije mi je 500 l.
(Radijator, 5. januar 2021 11:21)

Moraš pri izboru vozila da se odlučiš šta ti je lista prioriteta. Postoji dosta "dizajnerskih vozila", danas ih je sve više, a sve manje je onih sa očuvanom osnovnom funkcijom (pa i sa mogućnošću komfornog prevoza osoba normalne visine), koja nije žrtvovana zbog nekog "Vauuuu dizajna".
Ko je zbog "dizajna" spreman da umesto 500L sa 1,6 Mj plati možda i 40-50% više za Konu 1,6 CRDI, taj je "u pravu", ali je "u pravu" i onaj ko to neće. Sve zavisi šta je kome prioritet. Pri čemu je lepota u oku posmatrača.

Pantelija

pre 3 godine

Vozim toyotu C-HR 2.0 hibrid. 185ks. 8 sekundi do 100. I potrosnja 5,5 litara u gradu! DUPLO MANJA POTROSNJA A VISE SNAGE I VECI AUTO!
(Programer, 5. januar 2021 14:15)

Postoji u narodu izreka: lupa ko Maxim po diviziji. Istom logikom neko moze da kaze: kupio sam elektricnu Konu i trosi mi 0 litara benzina. Uporedjujes duplo skuplji auto, razlicite klase, i turbo benzinca sa hibridom pokusavajuci da kazes da je tvoja Honda bolja i da ovaj auto nista ne valja. Pa i Honda je kanta naspram nekog BMWa X7 od 80.000e (ili vise), ali je besmisleno toliko razlicite automobile uporedjivati.

Radijator

pre 3 godine

Imao sam prilike da provozam Tucson sa ovim motorom od 177ks... on je znatno teži od Kone, samim tim sigurno slabije ide.
Reci cu samo da mi je uz Francusku prijatelj rekao "stisni ga malo da vidis sta moze" I posto mi se otvorio put ja potopim gas u drugoj...računam..vozim veliki SUV..nece to sad da poleti...eee..kako sam se prevario, umalo mi nije istrgao volan iz ruku kako je potegao naglo.
Malo je reci da ne volim korejska vozila...zato sam se potcenjivacki I poneo kad sam ga vozio....isto je tako malo reci da me auto zapanjio. Motor je fantazija za voznju...koliko trosi...kakav je za održavanje, to ne znam..nije moj. Ali posle te voznje...voleo bih da ga imam pa nek trosi i 15 litara.

Milan P

pre 3 godine

Da li neko mozda vozi Tucsona otp 2015 godiste i moze li da mi kaze da li je zadovoljan? Nisam toliko u svetu automobila a porodica raste i moram da kupim nesto vece, taj auto sam gledao i nekako bih rekao da se najvise uklapa u ono sto mi treba.

Naravno svi prijatelji mi kazu da kupim Nemca i da zavrsim pricu, medjutim zanima me Hyundai Tucson i ako neko moze nesto vise da napise bio bih zahvalan.
(Tvister, 5. januar 2021 10:03)

Vozim Tucsona 2016 godište sa tim motorom i DCT menjačem u ultimate verziji. Prešao ne previše, 75000 km. Dovoljno sa njim prešao da mogu preneti svoju impresiju o kvalitetu i motoru. Jos uvek sedam sa osmehom na mesto vozača i pritiskam dugme start. Menjač odličan, motor je fenomenalan. Odziv na gas malo kasni u normalnom režimu, sa naglim pritiskom papučice automobil podivlja. U sport modu auto se pretvara u pravu zver, ubrzanje i među ubrzanja odlična, subjektivni osečaj je da su bolja nego na papiru.Naravno brza vožnja povlači i respektibilnu potrošnju, ali moj izbor i nije bila ušteda na gorivu. Navigacija odlična, brzo reaguje, elektronika i safety sistemi dobro reaguju. Obilje opreme, hlađenje sedišta nemaju ni mnogo skuplji modeli. Jedini problem je bio kompresor klime koji je prestao posle tri godine da hladi pri malom gasu. Fabrička greška je priznata i zamenjen je besplatno u servisu. Nadam se da sam pomogao sa komentarom.

профа

pre 3 godine

@ Cinik
11 л кратка релација,хладно време у бг стани крени гужви...то му је то...
иначе на једној од слика се види да је ауто скроз нов,прешао укупно 860 км чини ми се...тако да мора мало мотор да легне ;-)
мада је мени из искуства то ту негде...10-ак град 8 ауто пут...
додуше vw групација тренутно...(ауди)

dzigi

pre 3 godine

Uživo izgleda još bolje, po većini parametara je u vrhu svoje klase.
Troši, ali meni je i benzinski Polo (nov) trošio po gradu oko 10 litara, a duplo slabiji, tako da je ovo sasvim ok, nego smo ili navikli na potrošnju dizelaša ili na lažne testove benzinaca.

godzilla

pre 3 godine

@Tvister - Ako razmisljas da kupis polovnog Tuksona ili Nemca tog godista, ja ni trena ne bih razmisljao i uzeo bih Tuksona. Nemojte da se zavaravate, Nemacki automobili su precenjeni, nisu pouzdani kao nekada, skuplji su za odrzavanje od svih i kostace vas kao Svetog Petra kajgana. Problem je sto ljudi mesaju kvalitet materijala u unutrasnjosti i pouzdanost. Ako neko hoce da se lepo preveze i sigurno, pouzdano, a da mu dupe ne sedi u kozi ili slicno, kupice nesto normalno, nece Nemca. Ibace zivim u Nemackoj i moj sef koji ima love i moze da vozi Porschea da hoce, on vozi Nissana. Kaze on meni, nisam lud da preplacujem nesto, sto se kvari. Covek Nemac, od 60 godina. Pametnom dovoljno.

Tvister

pre 3 godine

Da li neko mozda vozi Tucsona otp 2015 godiste i moze li da mi kaze da li je zadovoljan? Nisam toliko u svetu automobila a porodica raste i moram da kupim nesto vece, taj auto sam gledao i nekako bih rekao da se najvise uklapa u ono sto mi treba.

Naravno svi prijatelji mi kazu da kupim Nemca i da zavrsim pricu, medjutim zanima me Hyundai Tucson i ako neko moze nesto vise da napise bio bih zahvalan.

Pantelija

pre 3 godine

Verovatno ve biti pljuvacine na cenu i funkcionalnost vozila ali ovaj auto je pravljen za odredjenu kategoriju. Nije tipican konfekcijski-sluzbeni auto napravljen da vecini bude ok. I sa te strane pohvala. Sto se tice cene, odlican automatik i sa zivahnim turbo motorom moraju malo i da kostaju, a opet znatno nize nego ostali. Bravo za Hyundai/Kia.

pčelica Pavo

pre 3 godine

Vremenom mi je legao dizajn ovog vozila.
Gledam tek sada dimenzije, imao sam utisak da je veće vozilo, a ispada da je Kona malo kraća od Fiata 500L (a niža čitavih 10 cm). Šta ti je marketing.
Ima jednu veliku sličnost sa 500L - ni u jednoj verziji ne nude adaptivni tempomat. Dakako, AEBS možete dobiti na oba vozila (na 500L u dva paketa opreme serijski, na Koni samo u posldnjem paketu).
Doduše, na Koni ne možete da dobijete panoramski krov (a na 500L možete).
Kona nudi značajno savremenije, ali i jače motore (a sudeći po ovom tekstu, 1,6 T-GDI troši kao ruski ZIL, što je od ranije bio zaključak i mnogih drugih testera). A sve to kod Kone po oko najmanje 50% većoj ceni. Doduše, na AUTO BILD uporednom testu pet dizela 1,6 zapremine (gde je bio i ovaj 1,6 CRDI iz Kone), Fiatov 1,6 MJ ih je sve domaćinski potukao na medjuubrzanjima.
Šalu na stranu, enterijer Kone jako lepo izgleda u ovom najvišem paketu opreme. Kao i kod svih. Kada čovek vidi Fiat 500L Beats Edition ili Trekking sa kožnim enterijerom, može samo "na dupe da padne" kako to tek dobro izgleda.

Aleksandar

pre 3 godine

@Tvister Imam tucsona 2.0 crdi 136 ks nekih 4.5 godina i prešao sam sa njim nekih 90 tkm. Prosječna potrošnja do sada je 6.7 km (Rijeka brdo 50% grad) Ne troši ulje, ne pucketa plastika iako sam vozio dosta i po makadamu. Prostran, udoban, veliki moment, velika nosivost (kad se natovari ne legne skoro nista). Sjedala i mjenjac vrhunski. Jako dobra zvučna izolacija. Jedina greška do sada zadnje svjetlo za maglu je propustilo vodu ali garancija je 5 god. I ljudi molim vas, čita se tuson a ne tukson. U svakom slučaju dajem mu prednost pred vw grupom.

Banderaš

pre 3 godine

Što ne navedete da Kona postoji i kao električni auto? I to kao jedan od najboljih. Svako ko je malo svesniji gde ide auto industrija mora da gleda u tom smeru.

Toronto

pre 3 godine

Слаб мотор, за толико тежак аутомобил......
(ИБАРСКА ЛАСИЦА, 05. januar 2021 12:27)

Verovatno nikada niste vozili automobil benzinac sa turbo punjačem. Ovaj auto ima 1.6l, max snagu 177 ks na 5.5 k rpm i max obrtni momenat od 265 Nm koji ostvaruje od 1.5k -- 4.5 (zato je "elastičan"). Ovo je dosta snažan motor i sasvim adekvatan za ovo vozilo. Potrošnja svedoči o tome. Motor od 1.0 l koji pominju u tekstu može biti slab za ovaj auto, ali za ljude koji ne idu na trke svaki dan i vode raćuna o potrošnji i to može biti sasvim dovoljno.

godzilla

pre 3 godine

@Milan P - Slazem se. Slicno je i kod mene sa Kia Sportage. Mada slicni su automobili. Moja je doduse novija, ali isto puna opreme. Inace multimediju im radi LG i to je bas android. Postoji mogucnost da se jednostavnim otklhucavanjem za koje ne treba nikakav hack, vec samo pritiskanje ekrana na pravom mestu u podesavanjima. Otvara se komplet android tablet. Mogu da se stave bilo koje aplikacije, ukljuci wifi, odrade razne promene kao na tablet, itd. Ja sam pre ovoga vozio BMW X1 i nikad vise. Uzeo sam ga 1 godinu starog, u ovlascenom servisu u Karlsruheu - Ungeheur, dobio onu BMW premium garanciju, nove gume, sve to super, ali brate svaki mesec dana sam morao da idem u servis. Gresaka koliko hoces, recimo tri puta su menjali EGR ventil, jednom su menjali modul hladjenja i grejanja, bravu na gepeku, nije htela da zakljucava, lezaj prednjeg levog tocka, spone prednje, nije mi radio radila kamera za prepoznavanje znakova puta, menjali su mi i senzore za adaptivni tempomat, katastrofa. auto sa 30 hiljada km predjenih, godinu dana star. Naravno, nisam platio nista, zbog garancije, ali tu patnju nisam mogao da izdrzim i lepo ga prodam i na savet kolega iz firme kupim Kia Sportage i evo vozim ga bez ikakvih problema. Ponovio sam se.

Pantelija

pre 3 godine

"Nije štedljiv ni pri 130 km/h. Iako se "vrti" na niskih 2300 o/min, ume da troši između osam i deset litara"

Kakva korejska tehnika, Bog dragi da kupcima pomogne.
(ocene korisnika, 5. januar 2021 16:38)

Meni par godina star Ford Cmax 1.6 disel pri toj brzini trosi oko 6.5 litara. Ovo je sasvim korektna potrosnja. Ipak auto ima 180 konja.

Mino

pre 3 godine

Ja vozim Konu skoro 2 godine, isti motor kao sa testa, samo najjači paket opreme. Mogu da kažem da je potrošnja najveća mana, u gradu stvarno retko ide ispod 10,11l, dok na otvorenom putu pokazuje prosek 8l, iako su naravno u salonu pričali da će biti niža kada motor lege bili smo svesni da to neće pasti mnogo. Auto sa ovim motorom je jak i pomalo agresivan za neiskusnije, odskočan je, a po veličini je u rangu audi q2. Generalno nemam nekih drugih zamerki, ima 7 godina garancije, pa se za sve ide u ovlašćeni servis, gde deru, al tako je kako je.

igor

pre 3 godine

Neko rece kupite elektricni. Taj e- kosta 45.000. Hybrid 30.000., a ovaj "zastareli" 21.000. Nesto ne vidim da se proizvodjaci trude da predjemo na el. automobile.

Ivan ZG

pre 3 godine

Ovo je odlična cijena za ovu motorizaciju i opremljenost modela. Potrošnja, za koju neobavješteni lažu da je kao u ZIL-u, je normalna za motor od 177 KS.
11 litara u gradu je isto koliko je meni trošio Hyundai Pony sa 78 KS (1990. godište). A Ford Escort sa motorom od 75 KS je trošio 12 litara (1998. godište) kao i Daewoo Nexia sa 75 KS.
Od nedavno ovaj motor se radi i u varijanti hibrida i potrošnja ide i ispod 6 litara u gradu, ali sigurno neće biti ovako povoljan kao ovaj pa je opet pitanje isplativosti takvog motora. Ugrađuje se i u Tuscon i sigurno u bliskoj budućnosti će se i kod nas/vas prodavati.
Mene kod ovog auta jedino smeta što nema više mjesta na zadnjoj klupi, ali zato postoji Tuscon kome je ovaj auto premalen.

Naravno da moze

pre 3 godine

@(Komadant Ljubo, 5. januar 2021 10:01)

Tucson sa istim motorom moze na 8sec, mada ima snimaka gde je i brze, ali da odbacimo te krajnje slucajeve, nema razloga da laksa Kona ne moze 7.7s.

dule

pre 3 godine

Sve pohvale za tekst, a posebno mi se sviđa iskrenost o potrošnji. Odličan motor, vozio sam se kao suvozač u tucsonu sa tim turbo 177 ks motorom, odličan utisak je ostavio, fluidno vuče i čupa do 80 km/h, na magistralnom putu čisto uživanje, relativno tiši automobil.

ps. većina novinara koji su radili test na mom sadašnjem vozilu su u proseku trošili oko 3 litre goriva manje od mene, na evo već 115 000 kilometara.

Radijator

pre 3 godine

Kada čovek vidi Fiat 500L Beats Edition ili Trekking sa kožnim enterijerom, može samo "na dupe da padne" kako to tek dobro izgleda.
(pčelica Pavo, 05. januar 2021 09:57)

Gledam ga u komšiluku često...ok, stvarno izgleda dobro enterijer. Ali taj dizajn ...kao da su Fiat 500 prikljucili na kompresor I odvrnuli na max...pa se izoblicio kao balon.
Bukvalno najruzniji auto svoje generacije mi je 500 l.

EV kupac

pre 3 godine

Što ne navedete da Kona postoji i kao električni auto? I to kao jedan od najboljih. Svako ko je malo svesniji gde ide auto industrija mora da gleda u tom smeru.
(Banderaš, 5. januar 2021 09:33)

Ako se razumete, da li biste mi preporučili Konu EV sa baterijom 39,2 kWh ? Vidim da joj cena ide do 39.490. Sa tom baterijom realno može da predje do 150 km (ne dozvoljava do kraja pražnjenje) ali i to je meni dosta.
Valja li to i vredi li tih para?

Milan

pre 3 godine

Dobar auto, ali u ovoj klasi moj glas ipak ide za Suzuki Vitaru.

Slažem se u potpunosti, Vitara nudi najbolji odnos uloženo/dobijeno. Pogledajte samo spisak opreme u početnom nivou (automatsko kočenje u slučaju opasnosti, adaptivni tempomat, full led svetla...), što mnogo skuplji modeli nemaju ni u najvišem paketu. Pogledajte koliko bi koštali modeli koji u ponudi imaju sve ove dodatke i pogledajte koliko je Kona skuplja od Vitare.

Aca

pre 3 godine

Imam Tucson sa istim turbo benzinskim motorom, istom snagom i automatskim menjačem. Uglavnom vozim po gradu i trošio je oko 9.5 l od kako je kupljen (3 godine). Motor ima dosta snage i može da ubrzava bez problema pri bilo kojoj brzini ili usponu. Na autoputu dolazi do 3000 obrtaja tek oko 150-160 km/h i vrlo je tih sve vreme. Međutim, nervira me to što pri ubrzavanju uvek ima malo kašnjenje od kad pritisnem gas do kada krene da ubrzava (manje od pola sekunde). Nisam siguran da je sve do menjača, sumnjam i na motor.

jaka oprema

pre 3 godine

"Ovo je odlična cijena za ovu motorizaciju i opremljenost modela..."
(Ivan ZG, 5. januar 2021 16:22)

U 2021. godini za 21 hiljadu evra (plus doplata za boju) dobijam vozilo sa testa (paket Premium) koje nema ni automatsko kočenje, ni bilo šta drugo od savremenih sistema? Opremljenost, baš. Ali za tamo neku 2010. ili 2015. godinu.

T

pre 3 godine

"Kako nema nijedan komentar “strucnjaka” kako je SUV iskljucivo za kompleksase?"
Mozda zato sto je po obliku karoserije ovo zapravo hatchback a ne SUV. Jedina razlika u odnosu na tipican hatchback je sto ima malo veci klirens i sto ga reklamiraju kao SUV. Ne pricam o pogonu i slicnim stvarima, vec o obliku. Kako vreme odmice, SUV vozila sve vise i vise lice na hatchbacke. Teslin model Y je jos bolji primer toga.

Obrezani komarac

pre 3 godine

Hehe mnogo troši...pre će biti da ovi 1.6 dizelaše kojima se diče a i 2.0 bogami,mogu da okače mačku o rep pored pravog rasnog benzinca.

C i n i k

pre 3 godine

@ Cinik
11 л кратка релација,хладно време у бг стани крени гужви...то му је то...
иначе на једној од слика се види да је ауто скроз нов,прешао укупно 860 км чини ми се...тако да мора мало мотор да легне ;-)
мада је мени из искуства то ту негде...10-ак град 8 ауто пут...
додуше vw групација тренутно...(ауди)
(профа, 05. januar 2021 10:54)


Ipak, moras da prizns da je to velika potrosnja, oni su na testu imali malo drugaciju dinamiku cak nisu ni isli u cuvene Bgd guzve, ali ok, slazem se "to je to"..

fensi_lik_vracar

pre 3 godine

@Ako npr obicna Fiat Panda 1.2 benzin trosi u gradu oko 7, nerealno je cuditi se SUV-u koji trosi 10-11.
(Djorke, 05. januar 2021 12:33)

Ako je ova Kona "SUV" onda stvarno nzn kako vi gradirate automobile?
(C i n i k, 05. januar 2021 16:34)Podgrupa SUV-a, takozvani Crossover SUV iz B segmenta....

Miloš

pre 3 godine

Neko rece kupite elektricni. Taj e- kosta 45.000.
(igor, 05. januar 2021 11:07)

To je sa većom baterijom i najvišim paketom opreme. Tako možeš da kažeš i da benzinac košta 27.000€. Cena za električni kod nas kreće od 34.000€, nije teško pogledati cenovnik. Sa domaćom subvencijom od 5.000€ za EV, cena je 29.000€.

Sun ce

pre 3 godine

Ako je DCT menjač i malo viši nivo opreme opravdanje za ovu cenu, ne znam zašto onda nema određene sisteme aktivne bezbednosti pa da to bude to?

USToday

pre 3 godine

Aleksandre, čita se tason a ne tuson. To je po gradu u USA, ne treba izmišljati toplu vodu.
(milan, 06. januar 2021 12:43)

Haha, Tason. Nemoj više majstore. Pre par godina sam bio u Bg i šetam se sa ćerkom po Kalenegdanu. Jedan deo je bio zatvoren ogradom, a carevi na nekoliko mesta okačili papur sa natpisom WORKING PROGRESS. Smejali smo se pola sata.
PS: Tucson, se izgovara tu:s?:n, ako ti je poznata engleska transkripcija.

Komadant Ljubo

pre 3 godine

Ako ovo ubrza do 100km/h za 7.7 sec, ja cu ga pojesti.
Naravno, ubrzanje do 100 je malo bitna karakteristika automobila bar za mene, ali ajd da budemo realni. Preko 1300kg, profil mini SUV-a i 177ks, to ispod 8.0 sec ne moze.

Milan

pre 3 godine

Taj 1.6 turbak koji je izbacio Hyundai je oravi zderac Benzina. Moj kolega u Svedskoj ima Tucson sa tim motorom, grad nikad ispod 12-13 litara, autoput pri 140km/h oko 11 litara, tek magistara spusti spod 10 litara, izmedju 8 i 9 litara. Recimo Mazda CX5 sa 2.5 velikim atmosfercem od 194 konja u svim uslovima trosi u proseku 2 do 2,5 litre manje.

Djorke

pre 3 godine

Ako npr obicna Fiat Panda 1.2 benzin trosi u gradu oko 7, nerealno je cuditi se SUV-u koji trosi 10-11.
(Djorke, 05. januar 2021 12:33)

Ako je ova Kona "SUV" onda stvarno nzn kako vi gradirate automobile?
(C i n i k, 5. januar 2021 16:34) 


Tajna je u tome sto ne gradiram ja nego neko ko se time bavi zaista.

I da - jeste SUV. Ne kapiram problem.

Djorke

pre 3 godine

@djorke
Nije SUV, nego crossover, ili ti CUV! ;)
SUV je wannabe terenac, a CUV je wannabe SUV!
 (b1321, 5. januar 2021 22:38) 

Dobro, mozda je CUV ... SUV ili CUV, nisam mnogo omasio :))) ko da pohvata vise klase i podklase :)

ocene korisnika

pre 3 godine

"Nije štedljiv ni pri 130 km/h. Iako se "vrti" na niskih 2300 o/min, ume da troši između osam i deset litara"

Kakva korejska tehnika, Bog dragi da kupcima pomogne.

Guliver

pre 3 godine

@USToday:

Ovaj model je dobio ime po gradu u Arizoni, Tucson se izgovara Tuson, sa naglaskom na 'S'. Na Engleskom jeziku fonetski je prikazan kao ˈtuːsɒn'

Programer

pre 3 godine

Vozim toyotu C-HR 2.0 hibrid. 185ks. 8 sekundi do 100. I potrosnja 5,5 litara u gradu! DUPLO MANJA POTROSNJA A VISE SNAGE I VECI AUTO!

Guliver

pre 3 godine

Brojnost ili zastupljenost nekog termina ne utice na definiciju istog.
(Guliver, 06. januar 2021 17:08)

Molim vas, pustite te wikipedia definicije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toronto, 6. januar 2021 18:45)

Jok, Vukajlija je merodavan.

Da nije Wikipedie, to ulogu bi i dalje zadrzala encikolpedija Britannica.

Optimista

pre 3 godine

Mali i veoma lepo skockani crosover, o lepoti spoljasnjosti ne treba diskutovati puno, jer ukusi su razliciti i ono sto je nekom lepo drugom nije.Hyundai je zadnjih godina veoma napredovao u kvalitetu i ne treba se stideti pozdanosti u odnosu na mnogo vecce igrace iz evrope.Kod ovog malog crosovera mi jedino smeta ona ogromna rucna kocnica pored svih onih dugmica...kada svi ugradjuju elektricne, ovo je ostalo bas ruzno i nedoreceno za novi model.

C i n i k

pre 3 godine

Ako npr obicna Fiat Panda 1.2 benzin trosi u gradu oko 7, nerealno je cuditi se SUV-u koji trosi 10-11.
(Djorke, 05. januar 2021 12:33)

Ako je ova Kona "SUV" onda stvarno nzn kako vi gradirate automobile?

Aleksandar

pre 3 godine

@Milan Milane može i tako ali je vise zamuceno. I to je bolje od Tukson. Međutim Tason te nitko živ nece razumjeti. Također izgovor nije hjundai nego hjande (korejski) ali to bi već bilo pres...

Ivan

pre 3 godine

Verovatno je u pitanju nova (jača) verzija 1.6T motora, onaj prethodni Tuscon sa istim motorom što se gurao u akcijskoj ceni je bio očajan do bola, spor, trom, morao si dušu da mu izvadiš da krene da vuče kako treba.

Toronto

pre 3 godine

SUV je is dva dela, karoserija na sasiji, crossover je skoljka iz jednog dela. No wannabes here.
(Guliver, 06. januar 2021 08:49)

Vrlo je malo SUV modela sa šasijom. To su uglavnom američki modeli. Od ostalih su to Toyota/Lexus sa nekoliko modela, Nissan/Infiniti nekoliko modela, KIA Borrego, Suzuki Grand Vitara i Mercedes G-class. Svi ostali na tržištu imaju unibody.

USToday

pre 3 godine

Ovaj model je dobio ime po gradu u Arizoni, Tucson se izgovara Tuson, sa naglaskom na 'S'. Na Engleskom jeziku fonetski je prikazan kao 'tu:s?n'
(Guliver, 06. januar 2021 17:06)

Majke ti? Tucson u Arizoni? Nemoj da pričaš? Jeeee, u Arizoni, a nisam ni 3 puta bio tamo... samo 2 puta, malo na skijanje na Mount Lemmon. Btw, transkripcija je tu:sa:n. To o kod tebe se kod Amera čuje kao a. Btw br2, akcentacija je moguća samo na vokalima, tako da naglasak ne može biti na S.

gog@

pre 3 godine

Iskreno, nisam video ruzniji automobil. :)
A i kada su koreanci (kinezi) znali da naprave lep auto?
13-14 godina posle prvog TSI motora hvale se necim sto je postalo standard, a pri tome tolika potrosnja.
Ko zeli da da toliko novca za kutiju sibica? Auto je potpuno promasio sve kategorije. Sve sto ne treba da ima, ovaj auto ima. Plastiku preko celog automobila, ogromnu potrosnju i nevidjeno visoku cenu.
Ali nije cudo da se ljudi opredeljuju za Hyundai. Odlicno manipulisu ljudima koji se bas i nisu snasli u kupovini. Obratite paznju na cenovnik - sastavljen za lakoverne. (kamata - 0%) :) :)

Guliver

pre 3 godine

Gledam danas dok citam ove komentare:

2021 Kona EV - 55,000 CAD
2018 X5 35i - 48-58,000 CAD
2019 X5 40i - 64-79,000 CAD

Da li moze da se poredi vrednost Kone i BMW X5?

Toronto

pre 3 godine

Brojnost ili zastupljenost nekog termina ne utice na definiciju istog.
(Guliver, 06. januar 2021 17:08)

Molim vas, pustite te wikipedia definicije.

pčelica Pavo

pre 3 godine

"Vozim Tucsona 2016 godište sa tim motorom i DCT menjačem u Ultimate verziji. .. safety sistemi dobro reaguju. "

(Milan P, 5. januar 2021 23:59)


To je kod aktulenog Tucsona bila jedina verzija koja je imala ACC (ali, samo ako je automatik).
Na slovenačkom sajtu možete da vidite cenovnik za novi Tucson. Ukinut je paket opreme Ultimate.

Guliver

pre 3 godine

SUV je is dva dela, karoserija na sasiji, crossover je skoljka iz jednog dela. No wannabes here.
(Guliver, 06. januar 2021 08:49)

Vrlo je malo SUV modela sa šasijom. To su uglavnom američki modeli. Od ostalih su to Toyota/Lexus sa nekoliko modela, Nissan/Infiniti nekoliko modela, KIA Borrego, Suzuki Grand Vitara i Mercedes G-class. Svi ostali na tržištu imaju unibody.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toronto, 6. januar 2021 13:25)

Brojnost ili zastupljenost nekog termina ne utice na definiciju istog.

Sonsi

pre 3 godine

Ovaj agregat me vratu do pasata b5 i 96e.

Idealna karakter.motora a potrosnja bruka
S tum sto za razluku od korejca onaj vw jw bio demon brzine 150ks.8,7do 100.
Kona ko kona lixi na citroene ruzni i jedni i drugi
Mazda mama i dizanerski i inzenjerski.
Ko bog i sesirdzija

antiprotivan

pre 3 godine

@programer

da budemo precizni imaš 182ks i 8.2s do 100, ali to su fabričke cifre, teško ćeš to postići u praksi.
ali to na stranu, glavni problem s tim autom je kome ćeš ga prodati posle 5-6 godina...dotle će električni biti mainstream, baterije veče i jeftinije, punjači na sve strane, takodje i plugin hibridi će biti mnogo pristupačniji. lično mislim da su se malo zaleteli svi koji su uzeli hibride poslednjih par godina, ali videćemo. ali dotle ćeš bar da uživas u vožnji, taj motor je stvarno vrhunski.

Guliver

pre 3 godine

@b1...:

"...SUV je wannabe terenac, a CUV je wannabe SUV!..."

SUV je is dva dela, karoserija na sasiji, crossover je skoljka iz jednog dela. No wannabes here.

Komadant Ljubo

pre 3 godine

Ako ovo ubrza do 100km/h za 7.7 sec, ja cu ga pojesti.
Naravno, ubrzanje do 100 je malo bitna karakteristika automobila bar za mene, ali ajd da budemo realni. Preko 1300kg, profil mini SUV-a i 177ks, to ispod 8.0 sec ne moze.

Programer

pre 3 godine

Vozim toyotu C-HR 2.0 hibrid. 185ks. 8 sekundi do 100. I potrosnja 5,5 litara u gradu! DUPLO MANJA POTROSNJA A VISE SNAGE I VECI AUTO!

gog@

pre 3 godine

Iskreno, nisam video ruzniji automobil. :)
A i kada su koreanci (kinezi) znali da naprave lep auto?
13-14 godina posle prvog TSI motora hvale se necim sto je postalo standard, a pri tome tolika potrosnja.
Ko zeli da da toliko novca za kutiju sibica? Auto je potpuno promasio sve kategorije. Sve sto ne treba da ima, ovaj auto ima. Plastiku preko celog automobila, ogromnu potrosnju i nevidjeno visoku cenu.
Ali nije cudo da se ljudi opredeljuju za Hyundai. Odlicno manipulisu ljudima koji se bas i nisu snasli u kupovini. Obratite paznju na cenovnik - sastavljen za lakoverne. (kamata - 0%) :) :)

ocene korisnika

pre 3 godine

"Nije štedljiv ni pri 130 km/h. Iako se "vrti" na niskih 2300 o/min, ume da troši između osam i deset litara"

Kakva korejska tehnika, Bog dragi da kupcima pomogne.

Guliver

pre 3 godine

Gledam danas dok citam ove komentare:

2021 Kona EV - 55,000 CAD
2018 X5 35i - 48-58,000 CAD
2019 X5 40i - 64-79,000 CAD

Da li moze da se poredi vrednost Kone i BMW X5?

antiprotivan

pre 3 godine

@programer

da budemo precizni imaš 182ks i 8.2s do 100, ali to su fabričke cifre, teško ćeš to postići u praksi.
ali to na stranu, glavni problem s tim autom je kome ćeš ga prodati posle 5-6 godina...dotle će električni biti mainstream, baterije veče i jeftinije, punjači na sve strane, takodje i plugin hibridi će biti mnogo pristupačniji. lično mislim da su se malo zaleteli svi koji su uzeli hibride poslednjih par godina, ali videćemo. ali dotle ćeš bar da uživas u vožnji, taj motor je stvarno vrhunski.

Ivan

pre 3 godine

Verovatno je u pitanju nova (jača) verzija 1.6T motora, onaj prethodni Tuscon sa istim motorom što se gurao u akcijskoj ceni je bio očajan do bola, spor, trom, morao si dušu da mu izvadiš da krene da vuče kako treba.

EV kupac

pre 3 godine

Što ne navedete da Kona postoji i kao električni auto? I to kao jedan od najboljih. Svako ko je malo svesniji gde ide auto industrija mora da gleda u tom smeru.
(Banderaš, 5. januar 2021 09:33)

Ako se razumete, da li biste mi preporučili Konu EV sa baterijom 39,2 kWh ? Vidim da joj cena ide do 39.490. Sa tom baterijom realno može da predje do 150 km (ne dozvoljava do kraja pražnjenje) ali i to je meni dosta.
Valja li to i vredi li tih para?

C i n i k

pre 3 godine

Ako npr obicna Fiat Panda 1.2 benzin trosi u gradu oko 7, nerealno je cuditi se SUV-u koji trosi 10-11.
(Djorke, 05. januar 2021 12:33)

Ako je ova Kona "SUV" onda stvarno nzn kako vi gradirate automobile?

Brdjanin

pre 3 godine

Kada pomislis da su golfovi, focusi, oktavije i ostatak klase oko 20k sa kosilicama od motora, onda ovaj dodje kao fina promena.

Ako nista druga, a ima dosta prednosti, barem ćeš se razlikovati u moru jednoličnih evropskih automobila.

I drago mi je sto su testirali benzinca a ne smrdljivi dizel koji “BOLAN troši 5 litara u gradu kad taksiraš sa njim u špicu sa 4 osobe u njemu a 🌽 u gepeku”

jaka oprema

pre 3 godine

"Ovo je odlična cijena za ovu motorizaciju i opremljenost modela..."
(Ivan ZG, 5. januar 2021 16:22)

U 2021. godini za 21 hiljadu evra (plus doplata za boju) dobijam vozilo sa testa (paket Premium) koje nema ni automatsko kočenje, ni bilo šta drugo od savremenih sistema? Opremljenost, baš. Ali za tamo neku 2010. ili 2015. godinu.

Banderaš

pre 3 godine

Što ne navedete da Kona postoji i kao električni auto? I to kao jedan od najboljih. Svako ko je malo svesniji gde ide auto industrija mora da gleda u tom smeru.

USToday

pre 3 godine

Ovaj model je dobio ime po gradu u Arizoni, Tucson se izgovara Tuson, sa naglaskom na 'S'. Na Engleskom jeziku fonetski je prikazan kao 'tu:s?n'
(Guliver, 06. januar 2021 17:06)

Majke ti? Tucson u Arizoni? Nemoj da pričaš? Jeeee, u Arizoni, a nisam ni 3 puta bio tamo... samo 2 puta, malo na skijanje na Mount Lemmon. Btw, transkripcija je tu:sa:n. To o kod tebe se kod Amera čuje kao a. Btw br2, akcentacija je moguća samo na vokalima, tako da naglasak ne može biti na S.

Sonsi

pre 3 godine

Ovaj agregat me vratu do pasata b5 i 96e.

Idealna karakter.motora a potrosnja bruka
S tum sto za razluku od korejca onaj vw jw bio demon brzine 150ks.8,7do 100.
Kona ko kona lixi na citroene ruzni i jedni i drugi
Mazda mama i dizanerski i inzenjerski.
Ko bog i sesirdzija

pčelica Pavo

pre 3 godine

Vremenom mi je legao dizajn ovog vozila.
Gledam tek sada dimenzije, imao sam utisak da je veće vozilo, a ispada da je Kona malo kraća od Fiata 500L (a niža čitavih 10 cm). Šta ti je marketing.
Ima jednu veliku sličnost sa 500L - ni u jednoj verziji ne nude adaptivni tempomat. Dakako, AEBS možete dobiti na oba vozila (na 500L u dva paketa opreme serijski, na Koni samo u posldnjem paketu).
Doduše, na Koni ne možete da dobijete panoramski krov (a na 500L možete).
Kona nudi značajno savremenije, ali i jače motore (a sudeći po ovom tekstu, 1,6 T-GDI troši kao ruski ZIL, što je od ranije bio zaključak i mnogih drugih testera). A sve to kod Kone po oko najmanje 50% većoj ceni. Doduše, na AUTO BILD uporednom testu pet dizela 1,6 zapremine (gde je bio i ovaj 1,6 CRDI iz Kone), Fiatov 1,6 MJ ih je sve domaćinski potukao na medjuubrzanjima.
Šalu na stranu, enterijer Kone jako lepo izgleda u ovom najvišem paketu opreme. Kao i kod svih. Kada čovek vidi Fiat 500L Beats Edition ili Trekking sa kožnim enterijerom, može samo "na dupe da padne" kako to tek dobro izgleda.

Guliver

pre 3 godine

@b1...:

"...SUV je wannabe terenac, a CUV je wannabe SUV!..."

SUV je is dva dela, karoserija na sasiji, crossover je skoljka iz jednog dela. No wannabes here.

Milan

pre 3 godine

Dobar auto, ali u ovoj klasi moj glas ipak ide za Suzuki Vitaru.

Slažem se u potpunosti, Vitara nudi najbolji odnos uloženo/dobijeno. Pogledajte samo spisak opreme u početnom nivou (automatsko kočenje u slučaju opasnosti, adaptivni tempomat, full led svetla...), što mnogo skuplji modeli nemaju ni u najvišem paketu. Pogledajte koliko bi koštali modeli koji u ponudi imaju sve ove dodatke i pogledajte koliko je Kona skuplja od Vitare.

Radijator

pre 3 godine

Kada čovek vidi Fiat 500L Beats Edition ili Trekking sa kožnim enterijerom, može samo "na dupe da padne" kako to tek dobro izgleda.
(pčelica Pavo, 05. januar 2021 09:57)

Gledam ga u komšiluku često...ok, stvarno izgleda dobro enterijer. Ali taj dizajn ...kao da su Fiat 500 prikljucili na kompresor I odvrnuli na max...pa se izoblicio kao balon.
Bukvalno najruzniji auto svoje generacije mi je 500 l.

Pantelija

pre 3 godine

Vozim toyotu C-HR 2.0 hibrid. 185ks. 8 sekundi do 100. I potrosnja 5,5 litara u gradu! DUPLO MANJA POTROSNJA A VISE SNAGE I VECI AUTO!
(Programer, 5. januar 2021 14:15)

Postoji u narodu izreka: lupa ko Maxim po diviziji. Istom logikom neko moze da kaze: kupio sam elektricnu Konu i trosi mi 0 litara benzina. Uporedjujes duplo skuplji auto, razlicite klase, i turbo benzinca sa hibridom pokusavajuci da kazes da je tvoja Honda bolja i da ovaj auto nista ne valja. Pa i Honda je kanta naspram nekog BMWa X7 od 80.000e (ili vise), ali je besmisleno toliko razlicite automobile uporedjivati.

Tvister

pre 3 godine

Da li neko mozda vozi Tucsona otp 2015 godiste i moze li da mi kaze da li je zadovoljan? Nisam toliko u svetu automobila a porodica raste i moram da kupim nesto vece, taj auto sam gledao i nekako bih rekao da se najvise uklapa u ono sto mi treba.

Naravno svi prijatelji mi kazu da kupim Nemca i da zavrsim pricu, medjutim zanima me Hyundai Tucson i ako neko moze nesto vise da napise bio bih zahvalan.

C i n i k

pre 3 godine

@ Cinik
11 л кратка релација,хладно време у бг стани крени гужви...то му је то...
иначе на једној од слика се види да је ауто скроз нов,прешао укупно 860 км чини ми се...тако да мора мало мотор да легне ;-)
мада је мени из искуства то ту негде...10-ак град 8 ауто пут...
додуше vw групација тренутно...(ауди)
(профа, 05. januar 2021 10:54)


Ipak, moras da prizns da je to velika potrosnja, oni su na testu imali malo drugaciju dinamiku cak nisu ni isli u cuvene Bgd guzve, ali ok, slazem se "to je to"..

Ivan ZG

pre 3 godine

Ovo je odlična cijena za ovu motorizaciju i opremljenost modela. Potrošnja, za koju neobavješteni lažu da je kao u ZIL-u, je normalna za motor od 177 KS.
11 litara u gradu je isto koliko je meni trošio Hyundai Pony sa 78 KS (1990. godište). A Ford Escort sa motorom od 75 KS je trošio 12 litara (1998. godište) kao i Daewoo Nexia sa 75 KS.
Od nedavno ovaj motor se radi i u varijanti hibrida i potrošnja ide i ispod 6 litara u gradu, ali sigurno neće biti ovako povoljan kao ovaj pa je opet pitanje isplativosti takvog motora. Ugrađuje se i u Tuscon i sigurno u bliskoj budućnosti će se i kod nas/vas prodavati.
Mene kod ovog auta jedino smeta što nema više mjesta na zadnjoj klupi, ali zato postoji Tuscon kome je ovaj auto premalen.

pčelica Pavo

pre 3 godine

Kada čovek vidi Fiat 500L Beats Edition ili Trekking sa kožnim enterijerom, može samo "na dupe da padne" kako to tek dobro izgleda.
(pčelica Pavo, 05. januar 2021 09:57)

Gledam ga u komšiluku često...ok, stvarno izgleda dobro enterijer. Ali taj dizajn ...kao da su Fiat 500 prikljucili na kompresor I odvrnuli na max...pa se izoblicio kao balon.
Bukvalno najruzniji auto svoje generacije mi je 500 l.
(Radijator, 5. januar 2021 11:21)

Moraš pri izboru vozila da se odlučiš šta ti je lista prioriteta. Postoji dosta "dizajnerskih vozila", danas ih je sve više, a sve manje je onih sa očuvanom osnovnom funkcijom (pa i sa mogućnošću komfornog prevoza osoba normalne visine), koja nije žrtvovana zbog nekog "Vauuuu dizajna".
Ko je zbog "dizajna" spreman da umesto 500L sa 1,6 Mj plati možda i 40-50% više za Konu 1,6 CRDI, taj je "u pravu", ali je "u pravu" i onaj ko to neće. Sve zavisi šta je kome prioritet. Pri čemu je lepota u oku posmatrača.

Pantelija

pre 3 godine

Verovatno ve biti pljuvacine na cenu i funkcionalnost vozila ali ovaj auto je pravljen za odredjenu kategoriju. Nije tipican konfekcijski-sluzbeni auto napravljen da vecini bude ok. I sa te strane pohvala. Sto se tice cene, odlican automatik i sa zivahnim turbo motorom moraju malo i da kostaju, a opet znatno nize nego ostali. Bravo za Hyundai/Kia.

Radijator

pre 3 godine

Imao sam prilike da provozam Tucson sa ovim motorom od 177ks... on je znatno teži od Kone, samim tim sigurno slabije ide.
Reci cu samo da mi je uz Francusku prijatelj rekao "stisni ga malo da vidis sta moze" I posto mi se otvorio put ja potopim gas u drugoj...računam..vozim veliki SUV..nece to sad da poleti...eee..kako sam se prevario, umalo mi nije istrgao volan iz ruku kako je potegao naglo.
Malo je reci da ne volim korejska vozila...zato sam se potcenjivacki I poneo kad sam ga vozio....isto je tako malo reci da me auto zapanjio. Motor je fantazija za voznju...koliko trosi...kakav je za održavanje, to ne znam..nije moj. Ali posle te voznje...voleo bih da ga imam pa nek trosi i 15 litara.

pčelica Pavo

pre 3 godine

"Vozim Tucsona 2016 godište sa tim motorom i DCT menjačem u Ultimate verziji. .. safety sistemi dobro reaguju. "

(Milan P, 5. januar 2021 23:59)


To je kod aktulenog Tucsona bila jedina verzija koja je imala ACC (ali, samo ako je automatik).
Na slovenačkom sajtu možete da vidite cenovnik za novi Tucson. Ukinut je paket opreme Ultimate.

профа

pre 3 godine

прво да Вас похвалим везано за реалнну потрошњу,то је нешто што се цени,не због потрошње него због међусобног уважавања Вас и нас читалаца јер нисмо за потцењивање.
цена је одлична за такав мотор,мењач и опрему...леон,окатвиа,голф ценом не могу да приђу опремом и моторизацијом овом ауту...плус је виши мало и добија се и тај осећај простора и "безбедности"...кад би се одлучивао не бих имао дилему...

godzilla

pre 3 godine

@Tvister - Ako razmisljas da kupis polovnog Tuksona ili Nemca tog godista, ja ni trena ne bih razmisljao i uzeo bih Tuksona. Nemojte da se zavaravate, Nemacki automobili su precenjeni, nisu pouzdani kao nekada, skuplji su za odrzavanje od svih i kostace vas kao Svetog Petra kajgana. Problem je sto ljudi mesaju kvalitet materijala u unutrasnjosti i pouzdanost. Ako neko hoce da se lepo preveze i sigurno, pouzdano, a da mu dupe ne sedi u kozi ili slicno, kupice nesto normalno, nece Nemca. Ibace zivim u Nemackoj i moj sef koji ima love i moze da vozi Porschea da hoce, on vozi Nissana. Kaze on meni, nisam lud da preplacujem nesto, sto se kvari. Covek Nemac, od 60 godina. Pametnom dovoljno.

Guliver

pre 3 godine

SUV je is dva dela, karoserija na sasiji, crossover je skoljka iz jednog dela. No wannabes here.
(Guliver, 06. januar 2021 08:49)

Vrlo je malo SUV modela sa šasijom. To su uglavnom američki modeli. Od ostalih su to Toyota/Lexus sa nekoliko modela, Nissan/Infiniti nekoliko modela, KIA Borrego, Suzuki Grand Vitara i Mercedes G-class. Svi ostali na tržištu imaju unibody.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toronto, 6. januar 2021 13:25)

Brojnost ili zastupljenost nekog termina ne utice na definiciju istog.

профа

pre 3 godine

@ Cinik
11 л кратка релација,хладно време у бг стани крени гужви...то му је то...
иначе на једној од слика се види да је ауто скроз нов,прешао укупно 860 км чини ми се...тако да мора мало мотор да легне ;-)
мада је мени из искуства то ту негде...10-ак град 8 ауто пут...
додуше vw групација тренутно...(ауди)

Milan

pre 3 godine

Taj 1.6 turbak koji je izbacio Hyundai je oravi zderac Benzina. Moj kolega u Svedskoj ima Tucson sa tim motorom, grad nikad ispod 12-13 litara, autoput pri 140km/h oko 11 litara, tek magistara spusti spod 10 litara, izmedju 8 i 9 litara. Recimo Mazda CX5 sa 2.5 velikim atmosfercem od 194 konja u svim uslovima trosi u proseku 2 do 2,5 litre manje.

Sun ce

pre 3 godine

Ako je DCT menjač i malo viši nivo opreme opravdanje za ovu cenu, ne znam zašto onda nema određene sisteme aktivne bezbednosti pa da to bude to?

Obrezani komarac

pre 3 godine

Hehe mnogo troši...pre će biti da ovi 1.6 dizelaše kojima se diče a i 2.0 bogami,mogu da okače mačku o rep pored pravog rasnog benzinca.

Optimista

pre 3 godine

Mali i veoma lepo skockani crosover, o lepoti spoljasnjosti ne treba diskutovati puno, jer ukusi su razliciti i ono sto je nekom lepo drugom nije.Hyundai je zadnjih godina veoma napredovao u kvalitetu i ne treba se stideti pozdanosti u odnosu na mnogo vecce igrace iz evrope.Kod ovog malog crosovera mi jedino smeta ona ogromna rucna kocnica pored svih onih dugmica...kada svi ugradjuju elektricne, ovo je ostalo bas ruzno i nedoreceno za novi model.

Miloš

pre 3 godine

Neko rece kupite elektricni. Taj e- kosta 45.000.
(igor, 05. januar 2021 11:07)

To je sa većom baterijom i najvišim paketom opreme. Tako možeš da kažeš i da benzinac košta 27.000€. Cena za električni kod nas kreće od 34.000€, nije teško pogledati cenovnik. Sa domaćom subvencijom od 5.000€ za EV, cena je 29.000€.

Aleksandar

pre 3 godine

@Tvister Imam tucsona 2.0 crdi 136 ks nekih 4.5 godina i prešao sam sa njim nekih 90 tkm. Prosječna potrošnja do sada je 6.7 km (Rijeka brdo 50% grad) Ne troši ulje, ne pucketa plastika iako sam vozio dosta i po makadamu. Prostran, udoban, veliki moment, velika nosivost (kad se natovari ne legne skoro nista). Sjedala i mjenjac vrhunski. Jako dobra zvučna izolacija. Jedina greška do sada zadnje svjetlo za maglu je propustilo vodu ali garancija je 5 god. I ljudi molim vas, čita se tuson a ne tukson. U svakom slučaju dajem mu prednost pred vw grupom.

Naravno da moze

pre 3 godine

@(Komadant Ljubo, 5. januar 2021 10:01)

Tucson sa istim motorom moze na 8sec, mada ima snimaka gde je i brze, ali da odbacimo te krajnje slucajeve, nema razloga da laksa Kona ne moze 7.7s.

fensi_lik_vracar

pre 3 godine

@Ako npr obicna Fiat Panda 1.2 benzin trosi u gradu oko 7, nerealno je cuditi se SUV-u koji trosi 10-11.
(Djorke, 05. januar 2021 12:33)

Ako je ova Kona "SUV" onda stvarno nzn kako vi gradirate automobile?
(C i n i k, 05. januar 2021 16:34)Podgrupa SUV-a, takozvani Crossover SUV iz B segmenta....

Pantelija

pre 3 godine

"Nije štedljiv ni pri 130 km/h. Iako se "vrti" na niskih 2300 o/min, ume da troši između osam i deset litara"

Kakva korejska tehnika, Bog dragi da kupcima pomogne.
(ocene korisnika, 5. januar 2021 16:38)

Meni par godina star Ford Cmax 1.6 disel pri toj brzini trosi oko 6.5 litara. Ovo je sasvim korektna potrosnja. Ipak auto ima 180 konja.

Toronto

pre 3 godine

Brojnost ili zastupljenost nekog termina ne utice na definiciju istog.
(Guliver, 06. januar 2021 17:08)

Molim vas, pustite te wikipedia definicije.

Aca

pre 3 godine

Imam Tucson sa istim turbo benzinskim motorom, istom snagom i automatskim menjačem. Uglavnom vozim po gradu i trošio je oko 9.5 l od kako je kupljen (3 godine). Motor ima dosta snage i može da ubrzava bez problema pri bilo kojoj brzini ili usponu. Na autoputu dolazi do 3000 obrtaja tek oko 150-160 km/h i vrlo je tih sve vreme. Međutim, nervira me to što pri ubrzavanju uvek ima malo kašnjenje od kad pritisnem gas do kada krene da ubrzava (manje od pola sekunde). Nisam siguran da je sve do menjača, sumnjam i na motor.

Djorke

pre 3 godine

Ako npr obicna Fiat Panda 1.2 benzin trosi u gradu oko 7, nerealno je cuditi se SUV-u koji trosi 10-11.
(Djorke, 05. januar 2021 12:33)

Ako je ova Kona "SUV" onda stvarno nzn kako vi gradirate automobile?
(C i n i k, 5. januar 2021 16:34) 


Tajna je u tome sto ne gradiram ja nego neko ko se time bavi zaista.

I da - jeste SUV. Ne kapiram problem.

Milan P

pre 3 godine

Da li neko mozda vozi Tucsona otp 2015 godiste i moze li da mi kaze da li je zadovoljan? Nisam toliko u svetu automobila a porodica raste i moram da kupim nesto vece, taj auto sam gledao i nekako bih rekao da se najvise uklapa u ono sto mi treba.

Naravno svi prijatelji mi kazu da kupim Nemca i da zavrsim pricu, medjutim zanima me Hyundai Tucson i ako neko moze nesto vise da napise bio bih zahvalan.
(Tvister, 5. januar 2021 10:03)

Vozim Tucsona 2016 godište sa tim motorom i DCT menjačem u ultimate verziji. Prešao ne previše, 75000 km. Dovoljno sa njim prešao da mogu preneti svoju impresiju o kvalitetu i motoru. Jos uvek sedam sa osmehom na mesto vozača i pritiskam dugme start. Menjač odličan, motor je fenomenalan. Odziv na gas malo kasni u normalnom režimu, sa naglim pritiskom papučice automobil podivlja. U sport modu auto se pretvara u pravu zver, ubrzanje i među ubrzanja odlična, subjektivni osečaj je da su bolja nego na papiru.Naravno brza vožnja povlači i respektibilnu potrošnju, ali moj izbor i nije bila ušteda na gorivu. Navigacija odlična, brzo reaguje, elektronika i safety sistemi dobro reaguju. Obilje opreme, hlađenje sedišta nemaju ni mnogo skuplji modeli. Jedini problem je bio kompresor klime koji je prestao posle tri godine da hladi pri malom gasu. Fabrička greška je priznata i zamenjen je besplatno u servisu. Nadam se da sam pomogao sa komentarom.

godzilla

pre 3 godine

@Milan P - Slazem se. Slicno je i kod mene sa Kia Sportage. Mada slicni su automobili. Moja je doduse novija, ali isto puna opreme. Inace multimediju im radi LG i to je bas android. Postoji mogucnost da se jednostavnim otklhucavanjem za koje ne treba nikakav hack, vec samo pritiskanje ekrana na pravom mestu u podesavanjima. Otvara se komplet android tablet. Mogu da se stave bilo koje aplikacije, ukljuci wifi, odrade razne promene kao na tablet, itd. Ja sam pre ovoga vozio BMW X1 i nikad vise. Uzeo sam ga 1 godinu starog, u ovlascenom servisu u Karlsruheu - Ungeheur, dobio onu BMW premium garanciju, nove gume, sve to super, ali brate svaki mesec dana sam morao da idem u servis. Gresaka koliko hoces, recimo tri puta su menjali EGR ventil, jednom su menjali modul hladjenja i grejanja, bravu na gepeku, nije htela da zakljucava, lezaj prednjeg levog tocka, spone prednje, nije mi radio radila kamera za prepoznavanje znakova puta, menjali su mi i senzore za adaptivni tempomat, katastrofa. auto sa 30 hiljada km predjenih, godinu dana star. Naravno, nisam platio nista, zbog garancije, ali tu patnju nisam mogao da izdrzim i lepo ga prodam i na savet kolega iz firme kupim Kia Sportage i evo vozim ga bez ikakvih problema. Ponovio sam se.

Aleksandar

pre 3 godine

@Milan Milane može i tako ali je vise zamuceno. I to je bolje od Tukson. Međutim Tason te nitko živ nece razumjeti. Također izgovor nije hjundai nego hjande (korejski) ali to bi već bilo pres...

gagi4

pre 3 godine

Слаб мотор, за толико тежак аутомобил......
(ИБАРСКА ЛАСИЦА, 05. januar 2021 12:27)

Ovaj auto je ultra lak za danasnje pojmove, covece! Ima svega 1312 kg, sta je tu tesko, i sta je slabo 177ks i 265 Nm?

Toronto

pre 3 godine

Слаб мотор, за толико тежак аутомобил......
(ИБАРСКА ЛАСИЦА, 05. januar 2021 12:27)

Verovatno nikada niste vozili automobil benzinac sa turbo punjačem. Ovaj auto ima 1.6l, max snagu 177 ks na 5.5 k rpm i max obrtni momenat od 265 Nm koji ostvaruje od 1.5k -- 4.5 (zato je "elastičan"). Ovo je dosta snažan motor i sasvim adekvatan za ovo vozilo. Potrošnja svedoči o tome. Motor od 1.0 l koji pominju u tekstu može biti slab za ovaj auto, ali za ljude koji ne idu na trke svaki dan i vode raćuna o potrošnji i to može biti sasvim dovoljno.

Mino

pre 3 godine

Ja vozim Konu skoro 2 godine, isti motor kao sa testa, samo najjači paket opreme. Mogu da kažem da je potrošnja najveća mana, u gradu stvarno retko ide ispod 10,11l, dok na otvorenom putu pokazuje prosek 8l, iako su naravno u salonu pričali da će biti niža kada motor lege bili smo svesni da to neće pasti mnogo. Auto sa ovim motorom je jak i pomalo agresivan za neiskusnije, odskočan je, a po veličini je u rangu audi q2. Generalno nemam nekih drugih zamerki, ima 7 godina garancije, pa se za sve ide u ovlašćeni servis, gde deru, al tako je kako je.

USToday

pre 3 godine

Aleksandre, čita se tason a ne tuson. To je po gradu u USA, ne treba izmišljati toplu vodu.
(milan, 06. januar 2021 12:43)

Haha, Tason. Nemoj više majstore. Pre par godina sam bio u Bg i šetam se sa ćerkom po Kalenegdanu. Jedan deo je bio zatvoren ogradom, a carevi na nekoliko mesta okačili papur sa natpisom WORKING PROGRESS. Smejali smo se pola sata.
PS: Tucson, se izgovara tu:s?:n, ako ti je poznata engleska transkripcija.

igor

pre 3 godine

Neko rece kupite elektricni. Taj e- kosta 45.000. Hybrid 30.000., a ovaj "zastareli" 21.000. Nesto ne vidim da se proizvodjaci trude da predjemo na el. automobile.

dzigi

pre 3 godine

Uživo izgleda još bolje, po većini parametara je u vrhu svoje klase.
Troši, ali meni je i benzinski Polo (nov) trošio po gradu oko 10 litara, a duplo slabiji, tako da je ovo sasvim ok, nego smo ili navikli na potrošnju dizelaša ili na lažne testove benzinaca.

dule

pre 3 godine

Sve pohvale za tekst, a posebno mi se sviđa iskrenost o potrošnji. Odličan motor, vozio sam se kao suvozač u tucsonu sa tim turbo 177 ks motorom, odličan utisak je ostavio, fluidno vuče i čupa do 80 km/h, na magistralnom putu čisto uživanje, relativno tiši automobil.

ps. većina novinara koji su radili test na mom sadašnjem vozilu su u proseku trošili oko 3 litre goriva manje od mene, na evo već 115 000 kilometara.

T

pre 3 godine

"Kako nema nijedan komentar “strucnjaka” kako je SUV iskljucivo za kompleksase?"
Mozda zato sto je po obliku karoserije ovo zapravo hatchback a ne SUV. Jedina razlika u odnosu na tipican hatchback je sto ima malo veci klirens i sto ga reklamiraju kao SUV. Ne pricam o pogonu i slicnim stvarima, vec o obliku. Kako vreme odmice, SUV vozila sve vise i vise lice na hatchbacke. Teslin model Y je jos bolji primer toga.

Toronto

pre 3 godine

SUV je is dva dela, karoserija na sasiji, crossover je skoljka iz jednog dela. No wannabes here.
(Guliver, 06. januar 2021 08:49)

Vrlo je malo SUV modela sa šasijom. To su uglavnom američki modeli. Od ostalih su to Toyota/Lexus sa nekoliko modela, Nissan/Infiniti nekoliko modela, KIA Borrego, Suzuki Grand Vitara i Mercedes G-class. Svi ostali na tržištu imaju unibody.

Guliver

pre 3 godine

Brojnost ili zastupljenost nekog termina ne utice na definiciju istog.
(Guliver, 06. januar 2021 17:08)

Molim vas, pustite te wikipedia definicije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toronto, 6. januar 2021 18:45)

Jok, Vukajlija je merodavan.

Da nije Wikipedie, to ulogu bi i dalje zadrzala encikolpedija Britannica.

Domaćin

pre 3 godine

Da li nam to nova godina donosi i istinite rezultate o potrošnji na testovima u ovoj rubrici? Pohvalno, lakše je ovako nego stalno množiti sa dva.

Djorke

pre 3 godine

@djorke
Nije SUV, nego crossover, ili ti CUV! ;)
SUV je wannabe terenac, a CUV je wannabe SUV!
 (b1321, 5. januar 2021 22:38) 

Dobro, mozda je CUV ... SUV ili CUV, nisam mnogo omasio :))) ko da pohvata vise klase i podklase :)

Guliver

pre 3 godine

@USToday:

Ovaj model je dobio ime po gradu u Arizoni, Tucson se izgovara Tuson, sa naglaskom na 'S'. Na Engleskom jeziku fonetski je prikazan kao ˈtuːsɒn'