Sreda, 02.12.2020.

13:45

Prešli 666.000 km sa "trocilindrašem" FOTO

Izvor: B92

Prešli 666.000 km sa "trocilindrašem" FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Milan M

pre 3 godine

U jednoj firmi u mom gradu vozili su Opel Omegu B milion kilometara bez popravki motora samo potrošni delovi.automobil je imao samo par paljenja dnevno skoro celi dan je bio vožen na otvorenom putu

Ivan ZG

pre 3 godine

jaka struja@

Drago mi je da je netko zadovoljan svojim Peugeotom. U mojoj priči riječ je o Peugeotu 307 karavanu prve generacije sa ful opremom. Crko je jedan prekidač od 4 i moraš promjeniti svih 4 jer pojedinačno plastiku ne možeš kupiti. Cijena 70 eura.
Upališ jedan žmigavac upali se svjetlo. Zamjena kompletne elktronike osim one vezane za rad motora. Ona se nalazi oko stupa upravljača i košta 600 eura. Itd...
Pretpostavljam da tvoj 206 nema puno elektrike ni elktronike pa se manje toga ima za pokvariti, a i dizel je pa i za motor nema puno strujnih spojeva.
Ovaj 307 je 2.0 benzinac. Kada ode na rezalište vlasnik će odahnuti.
Ukratko, rađe biram firme gdje se ne moram nadati da će moj skupo plaćeni auto biti dobar.

gagi

pre 3 godine

Gde vi ljudi predjete tolike kilometraze?

Ja sam taksista, godisnje predjem oko 45-50 hiljada, a ranije sam znao da stucem i po 70 hiljada godisnje! Nista neobicno!

samo kažem

pre 3 godine

Zašto da ne, stvaro je vrlo prosta ako se ispune 3 uslova - normalni uslovi eksploatacije, redovno servisiranje i osoba koja zna šta radi za volanom.u našoj zemlji, nažalost, neretko nije ispunjen nijedan zbog čega nam je i vozni park takav kakav je.

C i n i k

pre 3 godine

reda 2.12.2020 | 13:45
Pre nekoliko dana pričam sa vlasnikom jednog servisa, koji godinama održava i popravlja automobile, on tvrdi da je većina automobila koji su u voženi u Srbiji na 200000km zreli za generalnu motora. Takodje tvrdi da turbo benzinci male zapremine a velike snage, a posebno sa 3 cilindra, neće preći ni polovinu kilometraže koju mogu preći atmosferski benzinci.
(Milan, 03. decembar 2020 10:05


200.000?!
Kakva je to km za motor?
Motor danas prelazi bar 500.000 bez ikakvih problema, a cesto i vise, pre ce da zataje razni senzori ili amortizeri i sl. ngo motor, sam motor konstrukcijaki ako se redovno menjaju ulje i filteri nikakav provlem nma da predje 500.000 bz otvaranja.
Nma ti pojma taj "serviser".
Pa svaki auto sto se ovde prodaje a star je 10 g ima iza sebe bar 400.000...a radi odlicno, motori odavno nisu problem u autoindustriji..

C i n i k

pre 3 godine

Pa sta, i moja dacija presla 680000km, po gradu, na taksiju, na plinu, i dalje radi i ide..
(miki, 2. decembar 2020 15:07)


Skini jednu nulu bato, nismo mi ovce bas tolike..
(SRBIN, 02. decembar 2020 21:06

Pa kakav je problem 680.000?
Za motor to nije problem, motori danas prelaze to svakako bez otvaranja, problem su raznorazni sklopovi i senzori a sam motor tu km izdzava.

Галатасарајево

pre 3 godine

kakav je to "pravo remeni" servis, majke ti? Pored toga slažem se da bi uz kvalitetno održavanje kosilica mogla prevaliti 500 hiljadA km.
(gebedaya, 03. decembar 2020 06:35)

Хахахахах, сад тек видим.. "право ремени" значи да сам мало брже писао, а велики ми прсти, па склизнуо на "размак" умјесто "В" :) ... "правоВремени" сам мислио.. поуУ :)

jaka struja

pre 3 godine

@Ivan ZG, 03. decembar 2020 09:06)

Moj Peugeot 206 star 15 godina je prešao 300kkm, mijenjao sam na trapovima sve što sadrže, prednje diskove i pločice i sve amortizere. Ostalo je redovno održavanje. Nikad ništa polovno nije ugrađeno, niti su novi dijelovi skuplji od odgovarajućih dijelova npr. VW grupacije.
Nikad nije bilo servisa motora, elektronike, podizača i ostalih gluposti. Nisu zamijenjene čak ni obloge zadnjih kočnica.
Motor je 1.4hdi, ulje prema preporuci proizvođača, zamijena na 20000km ili 1 godinu. Nikad nije dosipano između dvije zamijene.
Šta ćemo sad?

Срба

pre 3 godine

Ja sam vlasnik opel corse b 1.0 12V, motor sa 3 cilindra star 22 godine.Na kilometar satu stoji 235 hiljada kilometara.I limarija i motor su u dobrom stanju,svaki dan se koristi od posla do kuće i po lokalu ako treba i zimi i leti.Prve dve godine sam izmenio od lanca,amortizera,egr,nosača motora i to je to. Posle toga samo osnovni servis i kod majstora samo ono što se mora ostalo promenim sam.Na limariji nije rađeno ništa jer zasad je sve u redu.

Slovenac

pre 3 godine

Zastonovinar koristi nemacku rec anlaser za poketac motora? I onda se jos cudite,kad Djole kaze, da Srbi pricate iskvarenim hrvatskim.

Milan

pre 3 godine

Pre nekoliko dana pričam sa vlasnikom jednog servisa, koji godinama održava i popravlja automobile, on tvrdi da je većina automobila koji su u voženi u Srbiji na 200000km zreli za generalnu motora. Takodje tvrdi da turbo benzinci male zapremine a velike snage, a posebno sa 3 cilindra, neće preći ni polovinu kilometraže koju mogu preći atmosferski benzinci.

Robi

pre 3 godine

Lepa vest i lepa prica. Samo redovna i normalna voznja uz pristojno odrzavanje i svaki iole normalan auto moze ovo da izdrzi. Auto voli kad se vozi....ali bas voznja,a ne ovo kod nas da se skokne do kafica i prodavnice.

Страхиња

pre 3 godine

Атмо бензинац. Нема исплативијег мотора. Нема турбо, дпф, пливајући, не трује као дизел.

Ivan ZG

pre 3 godine

Pouka glasi:Kada japanci slože motor onda on radi.
I druga pouka: Nisu svi motori sa 3 cilindra loši.

Dakle, pamet u glavu koji motor i od koje firme kupujete. Razlika između njih kao nebo i zemlja.

Najbolji su mi ovi što kažu da voze Peugeot 500.000 km i ništa osim redovnog održavanja nisu mjenjali. Prijatelj ima Peugeota. Svakih 6 mjeseci do godinu dana doveze auto sa punim prtljažnikom djelova za zamjenu. I tako već godinama. Auto ima pređenih pravih 245.000 km. Nema stvari na autu bilo mehaničke ili električne da nije zamjenjena. Auto je star 16 gdoina.
Peugeot ima foru da svake 2 godine napravi redizajn. I onda promjene mjesta za šarafe ili dodaju neku plastiku i djelovi od prije redizajna NE ODGOVARAJU!? Tako je gotovo nemoguće naći odgovarajući dio polovni pa morate kupiti novi, a djelovi koštaju kao da traju 50 godina a ne 5.
Tako da francuzi? Da, ne hvala.
Svi tvrde da su ove nove generacije 208, 2008, 3008, 508, 5008 daleko bolje i ne kvare se. Neka prođe još koja godina dok me strah od njih ne prođe.
Prije horor nego strah.

Кутловић

pre 3 godine

Pa sta, i moja dacija presla 680000km, po gradu, na taksiju, na plinu, i dalje radi i ide..
(miki, 2. decembar 2020 15:07)


Skini jednu nulu bato, nismo mi ovce bas tolike..
(SRBIN, 02. decembar 2020 21:06)

Укључи бато мало математике, ако је човек рекао на таксију. Значи да је врло вероватно истина.

gebedaya

pre 3 godine

@Галатасарајево,

kakav je to "pravo remeni" servis, majke ti? Pored toga slažem se da bi uz kvalitetno održavanje kosilica mogla prevaliti 500 hiljadA km.

nn

pre 3 godine

5 peugeota 508 2.0 hdi u firmi - svi imaju po 450000 na satu. Motori nisu dirani, turbine, dizne, mozda je na 2 zamajac mijenjan.
Skode superb imaju ja mislim i 500000 - 2.0 tdi - mislim da nikada nista ozbiljno nije dirano.
Imao opel signum 1.9 16v cdti (jtd). Trenutno kod druga, i auto ima na satu preko 400000. Motor radi kao sat. Nikad nista ozbiljno nije dirano (najveci kvar je bio lezaj tocka).
U sustini, do nacina voznje i odrzavanja je.

Hmmm

pre 3 godine

Gde vi ljudi predjete tolike kilometraze? Pa ja vozio pre par godina po ceo dan po gradu, 10h proveo u autu presao 200km svega. A vi sa nekim kilometrazama kao da svaki dan idete Subotica Presevo i nazad.

Галатасарајево

pre 3 godine

Што опет значи да су возили годишње по отприлике 100 хиљада. код нас 80% људи то прелази за 5-10 година. Смрт за ауто је крени-стани, и пали-гаси на малој километражи... Уз право ремени сервис, и наравно доброг механичара, изгледа да би и косилица могла 500 иљаде :)

pčelica Pavo

pre 3 godine

"U svojoj floti imaju Škode Rapid sa 1.o TSI, 3 cilindra, 116HP..."
(Mudrolije sa Shitter-a, 2. decembar 2020 20:35)

Takav Rapid NIKADA nije postojao.

"... Ni sam ne znam koliko nosaca motora sam promenio zbog jakih vibracija! Sve u svemu, motor je fantastican, ali pravi velike vibracije koje uticu na ostale elemente i zato, moj savet je, ok benzinac, ok turbo, ali sa dovoljno cilindara!"
(rani, 2. decembar 2020 20:53)

Vozim službeno TSI95 i zaista ima jezive vibracije pod jakim gasom (osetite iz svakog dela tela koje je u neposrednom dodiru sa vozilom, preko sedišta, volana, poda, papučice gasa). Ali, evo, ta TSI je prešao oko 83 kkm i još nije menjan ni plivajući, ni nosač motora.
No, nije svaki motor sa 3 cilindra isti po tom pitanju. Vozio sam još neke i nemaju takve vibracije kao TSI 1,0.

SRBIN

pre 3 godine

Pa sta, i moja dacija presla 680000km, po gradu, na taksiju, na plinu, i dalje radi i ide..
(miki, 2. decembar 2020 15:07)


Skini jednu nulu bato, nismo mi ovce bas tolike..

SRBIN

pre 3 godine

ovo nije ništa
svaki tdi i tsi može da predje i dva miliona kilometara
(Only Fools and Horses, 02. decembar 2020 16:54)


Slazem se, ali sa 8 x generalka..

rani

pre 3 godine

Vozim Fiat 500L 0.9 twin air, motor 2(dva) cilindra, 85ks, sa pogonom na CNG. Kupljen nov 2015, sada na satu 245 hilljada km. Motor ne pokazuje nikakvu promenu, tvrdim da je to najbolja stvar na kolima! Medjutim, nikad vise ispod 4 cilindara, nikad! Ni sam ne znam koliko nosaca motora sam promenio zbog jakih vibracija! Takodje, buka je znatno povecana u odnosu na kada je bio nov. Plivajuci zamajac ne moze da izdrzi vise od 50 hiljada, pa sam bio prinudjen da ga zamenim fiksnim, sada sve to radi odlicno. Sve u svemu, motor je fantastican, ali pravi velike vibracije koje uticu na ostale elemente i zato, moj savet je, ok benzinac, ok turbo, ali sa dovoljno cilindara!

Mitar

pre 3 godine

Znam ljude koji imaju Puntice jedan sa skoro 300 000 (Z10), i jedan preko 500 000 km, bez generalke 🙂 Oba se i dalje koriste svakodnevno.

Mudrolije sa Shitter-a

pre 3 godine

Jel iko video Škodu ili Polo sa 3 cilindra da se kotrlja posle 100,000 Km ? Ja vozio do 55000 i počinje raspad , odmah prodao.

Živim u jednom manjem gradu. Kad popijem, često se vozim taxijem. U svojoj floti imaju Škode Rapid sa 1.o TSI, 3 cilindra, 116HP. Pre jedno 3 meseca sam se vozio u jednoj takvoj. Pričam sa vozačem, čisto da ne bude neprijatno i pitam ga koliko je prešao auto. Kaže čovek 302000 km. Ja u neverici proturim malo glavu da pogledam, kad ono na satu tako piše. Kaže-odličan auto. Na 275000 km zamenjeno kvačilo od ozbiljnijih popravki. Doduše auto ima fabrički plin, ali ali opet...prešao 300000.... Kaže menjaju ulje na 12000 km i toga se strogo pridržavaju. I ja sam čuo razne priče da ti mali VW motori ne valjaju (pre svega 1.2 i 1.o).... Možda su ih doterali poslednjih 4-5god...šta znam...

spso

pre 3 godine

audi a6 2002 alroad automatik 740.000km i pezo 307 2006 490.000km nikad nista sem resdovnog odrzavanja..

kad autu das na vreme sve nikad te nece izneveriti ali kad po obicaju kod nas "moze on jos"

matori

pre 3 godine

@Jel iko video Škodu ili Polo sa 3 cilindra da se kotrlja posle 100,000 Km ? Ja vozio do 55000 i počinje raspad , odmah prodao.
(Zoran Rokić, 02. decembar 2020 18:04)

pa ti ni ne znaš koliko prelaze službene Fabije sa tri cilindra...

Aca

pre 3 godine

Kad bolje razmislim 100% sam siguran da ovaj automobil nema tu kilometrazu, nego je samo putem kompjutera podignuta kilometraza radi slikanja i radi jeftine i dobre reklame.

Guliver

pre 3 godine

Mazohisti! Kako su samo uspeli da istrpe vibracije od ovog motora toliko dugo? Mirage je izuzetno neudoban automobil, a buka i vibracije od trocilindricnong motora bi svaku normalnu osoba dovele do ludila.

Ivan

pre 3 godine

Hajde, Japanac je to, nekako svi i očekujemo...nego, u komentarima pozamašne kilometraže brojnih francuskih motora. A ovamo, ne valjaju Francuzi, ne valjaju ovi, oni. Bato, ako tebi proizvoljno, serijski nije "zapao" neki felerični, što u masovnoj proizvodnji nažalost mora da se dogodi, ako si ti pažljiv prema svom automobilu i redovno ga održavaš, on će ti to svakako vratiti. Može i mečka ova savremena, daleko od onih zlatnih vremena dugotrajnih, da izgura toliko uz prethodno navedeno.

Vot iss yo nem

pre 3 godine

Ja neki dan taksijem, C5 stari, kaze taksista 980.000. Treba da javi Citroenu na milion, dobice neki poklon 100%.
(xi, 2. decembar 2020 16:50)

Nagradit će ga i neki naš kad kilometraža padne na 148.000 :)

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 3 godine

90% polovnih vozila na auto placevima u Srbiji ima istu kilometrazu. Ovo je prica o prosecnom autu kod nas.

Lynx

pre 3 godine

Ne vidim problem. Pa samo se izgleda ovde na Balkanu ljudi plase inovacija, nama nista nije bilo dobro. Nije nam bio dobar automatski saug, nije nam bio automatski menjac, nije nam bio dobar klima uredjaj (jer se povecava potrosnja goriva), nije nam bio dobar servo menjac, nije nam bila dobra turbina (brzo se kvari). Evo sad se za trocilindricne motore isto tako tvrde neke nebuloze. Za 5 godina se toga niko nece ni secati, jer ce to sve biti normalno. Bitno da je nasem narodu dobar VW Golf 4 dizlo sa 400.000 na satu (vracen na 160.000), to je sigurno fenomenalno, das auto sto bi rekli.
P.S. Fiat ima i motor sa dva cilindra, samo da dodam.

Slavko

pre 3 godine

Reno clio IV 1.2 73ks 423000km za 6 godina ...pre toga drugi sa istim motorom 530000km za 7 godina (oba sluzbena)!samo tekuce odrzavanje...

Taksista kao stanje svesti

pre 3 godine

Pa sta, i moja dacija presla 680000km, po gradu, na taksiju, na plinu, i dalje radi i ide..
(miki, 2. decembar 2020 15:07)

Nije nista cudno sto je Dacija presla 680 hiljada po gradu, cudno je sto si ti bio voljan 680 hiljada km da vozis Daciju po gradu.

Vot iss yo nem

pre 3 godine

Ja neki dan taksijem, C5 stari, kaze taksista 980.000. Treba da javi Citroenu na milion, dobice neki poklon 100%.
(xi, 2. decembar 2020 16:50)

Nagradit će ga i neki naš kad kilometraža padne na 148.000 :)

Taksista kao stanje svesti

pre 3 godine

Pa sta, i moja dacija presla 680000km, po gradu, na taksiju, na plinu, i dalje radi i ide..
(miki, 2. decembar 2020 15:07)

Nije nista cudno sto je Dacija presla 680 hiljada po gradu, cudno je sto si ti bio voljan 680 hiljada km da vozis Daciju po gradu.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 3 godine

90% polovnih vozila na auto placevima u Srbiji ima istu kilometrazu. Ovo je prica o prosecnom autu kod nas.

Lynx

pre 3 godine

Ne vidim problem. Pa samo se izgleda ovde na Balkanu ljudi plase inovacija, nama nista nije bilo dobro. Nije nam bio dobar automatski saug, nije nam bio automatski menjac, nije nam bio dobar klima uredjaj (jer se povecava potrosnja goriva), nije nam bio dobar servo menjac, nije nam bila dobra turbina (brzo se kvari). Evo sad se za trocilindricne motore isto tako tvrde neke nebuloze. Za 5 godina se toga niko nece ni secati, jer ce to sve biti normalno. Bitno da je nasem narodu dobar VW Golf 4 dizlo sa 400.000 na satu (vracen na 160.000), to je sigurno fenomenalno, das auto sto bi rekli.
P.S. Fiat ima i motor sa dva cilindra, samo da dodam.

Slavko

pre 3 godine

Reno clio IV 1.2 73ks 423000km za 6 godina ...pre toga drugi sa istim motorom 530000km za 7 godina (oba sluzbena)!samo tekuce odrzavanje...

spso

pre 3 godine

audi a6 2002 alroad automatik 740.000km i pezo 307 2006 490.000km nikad nista sem resdovnog odrzavanja..

kad autu das na vreme sve nikad te nece izneveriti ali kad po obicaju kod nas "moze on jos"

SRBIN

pre 3 godine

ovo nije ništa
svaki tdi i tsi može da predje i dva miliona kilometara
(Only Fools and Horses, 02. decembar 2020 16:54)


Slazem se, ali sa 8 x generalka..

rani

pre 3 godine

Vozim Fiat 500L 0.9 twin air, motor 2(dva) cilindra, 85ks, sa pogonom na CNG. Kupljen nov 2015, sada na satu 245 hilljada km. Motor ne pokazuje nikakvu promenu, tvrdim da je to najbolja stvar na kolima! Medjutim, nikad vise ispod 4 cilindara, nikad! Ni sam ne znam koliko nosaca motora sam promenio zbog jakih vibracija! Takodje, buka je znatno povecana u odnosu na kada je bio nov. Plivajuci zamajac ne moze da izdrzi vise od 50 hiljada, pa sam bio prinudjen da ga zamenim fiksnim, sada sve to radi odlicno. Sve u svemu, motor je fantastican, ali pravi velike vibracije koje uticu na ostale elemente i zato, moj savet je, ok benzinac, ok turbo, ali sa dovoljno cilindara!

Кутловић

pre 3 godine

Pa sta, i moja dacija presla 680000km, po gradu, na taksiju, na plinu, i dalje radi i ide..
(miki, 2. decembar 2020 15:07)


Skini jednu nulu bato, nismo mi ovce bas tolike..
(SRBIN, 02. decembar 2020 21:06)

Укључи бато мало математике, ако је човек рекао на таксију. Значи да је врло вероватно истина.

Ivan

pre 3 godine

Hajde, Japanac je to, nekako svi i očekujemo...nego, u komentarima pozamašne kilometraže brojnih francuskih motora. A ovamo, ne valjaju Francuzi, ne valjaju ovi, oni. Bato, ako tebi proizvoljno, serijski nije "zapao" neki felerični, što u masovnoj proizvodnji nažalost mora da se dogodi, ako si ti pažljiv prema svom automobilu i redovno ga održavaš, on će ti to svakako vratiti. Može i mečka ova savremena, daleko od onih zlatnih vremena dugotrajnih, da izgura toliko uz prethodno navedeno.

Страхиња

pre 3 godine

Атмо бензинац. Нема исплативијег мотора. Нема турбо, дпф, пливајући, не трује као дизел.

matori

pre 3 godine

@Jel iko video Škodu ili Polo sa 3 cilindra da se kotrlja posle 100,000 Km ? Ja vozio do 55000 i počinje raspad , odmah prodao.
(Zoran Rokić, 02. decembar 2020 18:04)

pa ti ni ne znaš koliko prelaze službene Fabije sa tri cilindra...

Mitar

pre 3 godine

Znam ljude koji imaju Puntice jedan sa skoro 300 000 (Z10), i jedan preko 500 000 km, bez generalke 🙂 Oba se i dalje koriste svakodnevno.

nn

pre 3 godine

5 peugeota 508 2.0 hdi u firmi - svi imaju po 450000 na satu. Motori nisu dirani, turbine, dizne, mozda je na 2 zamajac mijenjan.
Skode superb imaju ja mislim i 500000 - 2.0 tdi - mislim da nikada nista ozbiljno nije dirano.
Imao opel signum 1.9 16v cdti (jtd). Trenutno kod druga, i auto ima na satu preko 400000. Motor radi kao sat. Nikad nista ozbiljno nije dirano (najveci kvar je bio lezaj tocka).
U sustini, do nacina voznje i odrzavanja je.

Mudrolije sa Shitter-a

pre 3 godine

Jel iko video Škodu ili Polo sa 3 cilindra da se kotrlja posle 100,000 Km ? Ja vozio do 55000 i počinje raspad , odmah prodao.

Živim u jednom manjem gradu. Kad popijem, često se vozim taxijem. U svojoj floti imaju Škode Rapid sa 1.o TSI, 3 cilindra, 116HP. Pre jedno 3 meseca sam se vozio u jednoj takvoj. Pričam sa vozačem, čisto da ne bude neprijatno i pitam ga koliko je prešao auto. Kaže čovek 302000 km. Ja u neverici proturim malo glavu da pogledam, kad ono na satu tako piše. Kaže-odličan auto. Na 275000 km zamenjeno kvačilo od ozbiljnijih popravki. Doduše auto ima fabrički plin, ali ali opet...prešao 300000.... Kaže menjaju ulje na 12000 km i toga se strogo pridržavaju. I ja sam čuo razne priče da ti mali VW motori ne valjaju (pre svega 1.2 i 1.o).... Možda su ih doterali poslednjih 4-5god...šta znam...

Галатасарајево

pre 3 godine

Што опет значи да су возили годишње по отприлике 100 хиљада. код нас 80% људи то прелази за 5-10 година. Смрт за ауто је крени-стани, и пали-гаси на малој километражи... Уз право ремени сервис, и наравно доброг механичара, изгледа да би и косилица могла 500 иљаде :)

SRBIN

pre 3 godine

Pa sta, i moja dacija presla 680000km, po gradu, na taksiju, na plinu, i dalje radi i ide..
(miki, 2. decembar 2020 15:07)


Skini jednu nulu bato, nismo mi ovce bas tolike..

Guliver

pre 3 godine

Mazohisti! Kako su samo uspeli da istrpe vibracije od ovog motora toliko dugo? Mirage je izuzetno neudoban automobil, a buka i vibracije od trocilindricnong motora bi svaku normalnu osoba dovele do ludila.

Hmmm

pre 3 godine

Gde vi ljudi predjete tolike kilometraze? Pa ja vozio pre par godina po ceo dan po gradu, 10h proveo u autu presao 200km svega. A vi sa nekim kilometrazama kao da svaki dan idete Subotica Presevo i nazad.

C i n i k

pre 3 godine

reda 2.12.2020 | 13:45
Pre nekoliko dana pričam sa vlasnikom jednog servisa, koji godinama održava i popravlja automobile, on tvrdi da je većina automobila koji su u voženi u Srbiji na 200000km zreli za generalnu motora. Takodje tvrdi da turbo benzinci male zapremine a velike snage, a posebno sa 3 cilindra, neće preći ni polovinu kilometraže koju mogu preći atmosferski benzinci.
(Milan, 03. decembar 2020 10:05


200.000?!
Kakva je to km za motor?
Motor danas prelazi bar 500.000 bez ikakvih problema, a cesto i vise, pre ce da zataje razni senzori ili amortizeri i sl. ngo motor, sam motor konstrukcijaki ako se redovno menjaju ulje i filteri nikakav provlem nma da predje 500.000 bz otvaranja.
Nma ti pojma taj "serviser".
Pa svaki auto sto se ovde prodaje a star je 10 g ima iza sebe bar 400.000...a radi odlicno, motori odavno nisu problem u autoindustriji..

C i n i k

pre 3 godine

Pa sta, i moja dacija presla 680000km, po gradu, na taksiju, na plinu, i dalje radi i ide..
(miki, 2. decembar 2020 15:07)


Skini jednu nulu bato, nismo mi ovce bas tolike..
(SRBIN, 02. decembar 2020 21:06

Pa kakav je problem 680.000?
Za motor to nije problem, motori danas prelaze to svakako bez otvaranja, problem su raznorazni sklopovi i senzori a sam motor tu km izdzava.

pčelica Pavo

pre 3 godine

"U svojoj floti imaju Škode Rapid sa 1.o TSI, 3 cilindra, 116HP..."
(Mudrolije sa Shitter-a, 2. decembar 2020 20:35)

Takav Rapid NIKADA nije postojao.

"... Ni sam ne znam koliko nosaca motora sam promenio zbog jakih vibracija! Sve u svemu, motor je fantastican, ali pravi velike vibracije koje uticu na ostale elemente i zato, moj savet je, ok benzinac, ok turbo, ali sa dovoljno cilindara!"
(rani, 2. decembar 2020 20:53)

Vozim službeno TSI95 i zaista ima jezive vibracije pod jakim gasom (osetite iz svakog dela tela koje je u neposrednom dodiru sa vozilom, preko sedišta, volana, poda, papučice gasa). Ali, evo, ta TSI je prešao oko 83 kkm i još nije menjan ni plivajući, ni nosač motora.
No, nije svaki motor sa 3 cilindra isti po tom pitanju. Vozio sam još neke i nemaju takve vibracije kao TSI 1,0.

Ivan ZG

pre 3 godine

Pouka glasi:Kada japanci slože motor onda on radi.
I druga pouka: Nisu svi motori sa 3 cilindra loši.

Dakle, pamet u glavu koji motor i od koje firme kupujete. Razlika između njih kao nebo i zemlja.

Najbolji su mi ovi što kažu da voze Peugeot 500.000 km i ništa osim redovnog održavanja nisu mjenjali. Prijatelj ima Peugeota. Svakih 6 mjeseci do godinu dana doveze auto sa punim prtljažnikom djelova za zamjenu. I tako već godinama. Auto ima pređenih pravih 245.000 km. Nema stvari na autu bilo mehaničke ili električne da nije zamjenjena. Auto je star 16 gdoina.
Peugeot ima foru da svake 2 godine napravi redizajn. I onda promjene mjesta za šarafe ili dodaju neku plastiku i djelovi od prije redizajna NE ODGOVARAJU!? Tako je gotovo nemoguće naći odgovarajući dio polovni pa morate kupiti novi, a djelovi koštaju kao da traju 50 godina a ne 5.
Tako da francuzi? Da, ne hvala.
Svi tvrde da su ove nove generacije 208, 2008, 3008, 508, 5008 daleko bolje i ne kvare se. Neka prođe još koja godina dok me strah od njih ne prođe.
Prije horor nego strah.

Срба

pre 3 godine

Ja sam vlasnik opel corse b 1.0 12V, motor sa 3 cilindra star 22 godine.Na kilometar satu stoji 235 hiljada kilometara.I limarija i motor su u dobrom stanju,svaki dan se koristi od posla do kuće i po lokalu ako treba i zimi i leti.Prve dve godine sam izmenio od lanca,amortizera,egr,nosača motora i to je to. Posle toga samo osnovni servis i kod majstora samo ono što se mora ostalo promenim sam.Na limariji nije rađeno ništa jer zasad je sve u redu.

samo kažem

pre 3 godine

Zašto da ne, stvaro je vrlo prosta ako se ispune 3 uslova - normalni uslovi eksploatacije, redovno servisiranje i osoba koja zna šta radi za volanom.u našoj zemlji, nažalost, neretko nije ispunjen nijedan zbog čega nam je i vozni park takav kakav je.

jaka struja

pre 3 godine

@Ivan ZG, 03. decembar 2020 09:06)

Moj Peugeot 206 star 15 godina je prešao 300kkm, mijenjao sam na trapovima sve što sadrže, prednje diskove i pločice i sve amortizere. Ostalo je redovno održavanje. Nikad ništa polovno nije ugrađeno, niti su novi dijelovi skuplji od odgovarajućih dijelova npr. VW grupacije.
Nikad nije bilo servisa motora, elektronike, podizača i ostalih gluposti. Nisu zamijenjene čak ni obloge zadnjih kočnica.
Motor je 1.4hdi, ulje prema preporuci proizvođača, zamijena na 20000km ili 1 godinu. Nikad nije dosipano između dvije zamijene.
Šta ćemo sad?

gagi

pre 3 godine

Gde vi ljudi predjete tolike kilometraze?

Ja sam taksista, godisnje predjem oko 45-50 hiljada, a ranije sam znao da stucem i po 70 hiljada godisnje! Nista neobicno!

Галатасарајево

pre 3 godine

kakav je to "pravo remeni" servis, majke ti? Pored toga slažem se da bi uz kvalitetno održavanje kosilica mogla prevaliti 500 hiljadA km.
(gebedaya, 03. decembar 2020 06:35)

Хахахахах, сад тек видим.. "право ремени" значи да сам мало брже писао, а велики ми прсти, па склизнуо на "размак" умјесто "В" :) ... "правоВремени" сам мислио.. поуУ :)

Aca

pre 3 godine

Kad bolje razmislim 100% sam siguran da ovaj automobil nema tu kilometrazu, nego je samo putem kompjutera podignuta kilometraza radi slikanja i radi jeftine i dobre reklame.

Robi

pre 3 godine

Lepa vest i lepa prica. Samo redovna i normalna voznja uz pristojno odrzavanje i svaki iole normalan auto moze ovo da izdrzi. Auto voli kad se vozi....ali bas voznja,a ne ovo kod nas da se skokne do kafica i prodavnice.

gebedaya

pre 3 godine

@Галатасарајево,

kakav je to "pravo remeni" servis, majke ti? Pored toga slažem se da bi uz kvalitetno održavanje kosilica mogla prevaliti 500 hiljadA km.

Ivan ZG

pre 3 godine

jaka struja@

Drago mi je da je netko zadovoljan svojim Peugeotom. U mojoj priči riječ je o Peugeotu 307 karavanu prve generacije sa ful opremom. Crko je jedan prekidač od 4 i moraš promjeniti svih 4 jer pojedinačno plastiku ne možeš kupiti. Cijena 70 eura.
Upališ jedan žmigavac upali se svjetlo. Zamjena kompletne elktronike osim one vezane za rad motora. Ona se nalazi oko stupa upravljača i košta 600 eura. Itd...
Pretpostavljam da tvoj 206 nema puno elektrike ni elktronike pa se manje toga ima za pokvariti, a i dizel je pa i za motor nema puno strujnih spojeva.
Ovaj 307 je 2.0 benzinac. Kada ode na rezalište vlasnik će odahnuti.
Ukratko, rađe biram firme gdje se ne moram nadati da će moj skupo plaćeni auto biti dobar.

Milan

pre 3 godine

Pre nekoliko dana pričam sa vlasnikom jednog servisa, koji godinama održava i popravlja automobile, on tvrdi da je većina automobila koji su u voženi u Srbiji na 200000km zreli za generalnu motora. Takodje tvrdi da turbo benzinci male zapremine a velike snage, a posebno sa 3 cilindra, neće preći ni polovinu kilometraže koju mogu preći atmosferski benzinci.

Slovenac

pre 3 godine

Zastonovinar koristi nemacku rec anlaser za poketac motora? I onda se jos cudite,kad Djole kaze, da Srbi pricate iskvarenim hrvatskim.

Milan M

pre 3 godine

U jednoj firmi u mom gradu vozili su Opel Omegu B milion kilometara bez popravki motora samo potrošni delovi.automobil je imao samo par paljenja dnevno skoro celi dan je bio vožen na otvorenom putu

Aca

pre 3 godine

Kad bolje razmislim 100% sam siguran da ovaj automobil nema tu kilometrazu, nego je samo putem kompjutera podignuta kilometraza radi slikanja i radi jeftine i dobre reklame.

SRBIN

pre 3 godine

Pa sta, i moja dacija presla 680000km, po gradu, na taksiju, na plinu, i dalje radi i ide..
(miki, 2. decembar 2020 15:07)


Skini jednu nulu bato, nismo mi ovce bas tolike..

Guliver

pre 3 godine

Mazohisti! Kako su samo uspeli da istrpe vibracije od ovog motora toliko dugo? Mirage je izuzetno neudoban automobil, a buka i vibracije od trocilindricnong motora bi svaku normalnu osoba dovele do ludila.

Taksista kao stanje svesti

pre 3 godine

Pa sta, i moja dacija presla 680000km, po gradu, na taksiju, na plinu, i dalje radi i ide..
(miki, 2. decembar 2020 15:07)

Nije nista cudno sto je Dacija presla 680 hiljada po gradu, cudno je sto si ti bio voljan 680 hiljada km da vozis Daciju po gradu.

Ivan ZG

pre 3 godine

Pouka glasi:Kada japanci slože motor onda on radi.
I druga pouka: Nisu svi motori sa 3 cilindra loši.

Dakle, pamet u glavu koji motor i od koje firme kupujete. Razlika između njih kao nebo i zemlja.

Najbolji su mi ovi što kažu da voze Peugeot 500.000 km i ništa osim redovnog održavanja nisu mjenjali. Prijatelj ima Peugeota. Svakih 6 mjeseci do godinu dana doveze auto sa punim prtljažnikom djelova za zamjenu. I tako već godinama. Auto ima pređenih pravih 245.000 km. Nema stvari na autu bilo mehaničke ili električne da nije zamjenjena. Auto je star 16 gdoina.
Peugeot ima foru da svake 2 godine napravi redizajn. I onda promjene mjesta za šarafe ili dodaju neku plastiku i djelovi od prije redizajna NE ODGOVARAJU!? Tako je gotovo nemoguće naći odgovarajući dio polovni pa morate kupiti novi, a djelovi koštaju kao da traju 50 godina a ne 5.
Tako da francuzi? Da, ne hvala.
Svi tvrde da su ove nove generacije 208, 2008, 3008, 508, 5008 daleko bolje i ne kvare se. Neka prođe još koja godina dok me strah od njih ne prođe.
Prije horor nego strah.

Slovenac

pre 3 godine

Zastonovinar koristi nemacku rec anlaser za poketac motora? I onda se jos cudite,kad Djole kaze, da Srbi pricate iskvarenim hrvatskim.

Milan

pre 3 godine

Pre nekoliko dana pričam sa vlasnikom jednog servisa, koji godinama održava i popravlja automobile, on tvrdi da je većina automobila koji su u voženi u Srbiji na 200000km zreli za generalnu motora. Takodje tvrdi da turbo benzinci male zapremine a velike snage, a posebno sa 3 cilindra, neće preći ni polovinu kilometraže koju mogu preći atmosferski benzinci.

SRBIN

pre 3 godine

ovo nije ništa
svaki tdi i tsi može da predje i dva miliona kilometara
(Only Fools and Horses, 02. decembar 2020 16:54)


Slazem se, ali sa 8 x generalka..

Lynx

pre 3 godine

Ne vidim problem. Pa samo se izgleda ovde na Balkanu ljudi plase inovacija, nama nista nije bilo dobro. Nije nam bio dobar automatski saug, nije nam bio automatski menjac, nije nam bio dobar klima uredjaj (jer se povecava potrosnja goriva), nije nam bio dobar servo menjac, nije nam bila dobra turbina (brzo se kvari). Evo sad se za trocilindricne motore isto tako tvrde neke nebuloze. Za 5 godina se toga niko nece ni secati, jer ce to sve biti normalno. Bitno da je nasem narodu dobar VW Golf 4 dizlo sa 400.000 na satu (vracen na 160.000), to je sigurno fenomenalno, das auto sto bi rekli.
P.S. Fiat ima i motor sa dva cilindra, samo da dodam.

Ivan ZG

pre 3 godine

jaka struja@

Drago mi je da je netko zadovoljan svojim Peugeotom. U mojoj priči riječ je o Peugeotu 307 karavanu prve generacije sa ful opremom. Crko je jedan prekidač od 4 i moraš promjeniti svih 4 jer pojedinačno plastiku ne možeš kupiti. Cijena 70 eura.
Upališ jedan žmigavac upali se svjetlo. Zamjena kompletne elktronike osim one vezane za rad motora. Ona se nalazi oko stupa upravljača i košta 600 eura. Itd...
Pretpostavljam da tvoj 206 nema puno elektrike ni elktronike pa se manje toga ima za pokvariti, a i dizel je pa i za motor nema puno strujnih spojeva.
Ovaj 307 je 2.0 benzinac. Kada ode na rezalište vlasnik će odahnuti.
Ukratko, rađe biram firme gdje se ne moram nadati da će moj skupo plaćeni auto biti dobar.

Mudrolije sa Shitter-a

pre 3 godine

Jel iko video Škodu ili Polo sa 3 cilindra da se kotrlja posle 100,000 Km ? Ja vozio do 55000 i počinje raspad , odmah prodao.

Živim u jednom manjem gradu. Kad popijem, često se vozim taxijem. U svojoj floti imaju Škode Rapid sa 1.o TSI, 3 cilindra, 116HP. Pre jedno 3 meseca sam se vozio u jednoj takvoj. Pričam sa vozačem, čisto da ne bude neprijatno i pitam ga koliko je prešao auto. Kaže čovek 302000 km. Ja u neverici proturim malo glavu da pogledam, kad ono na satu tako piše. Kaže-odličan auto. Na 275000 km zamenjeno kvačilo od ozbiljnijih popravki. Doduše auto ima fabrički plin, ali ali opet...prešao 300000.... Kaže menjaju ulje na 12000 km i toga se strogo pridržavaju. I ja sam čuo razne priče da ti mali VW motori ne valjaju (pre svega 1.2 i 1.o).... Možda su ih doterali poslednjih 4-5god...šta znam...

Страхиња

pre 3 godine

Атмо бензинац. Нема исплативијег мотора. Нема турбо, дпф, пливајући, не трује као дизел.

matori

pre 3 godine

@Jel iko video Škodu ili Polo sa 3 cilindra da se kotrlja posle 100,000 Km ? Ja vozio do 55000 i počinje raspad , odmah prodao.
(Zoran Rokić, 02. decembar 2020 18:04)

pa ti ni ne znaš koliko prelaze službene Fabije sa tri cilindra...

pčelica Pavo

pre 3 godine

"U svojoj floti imaju Škode Rapid sa 1.o TSI, 3 cilindra, 116HP..."
(Mudrolije sa Shitter-a, 2. decembar 2020 20:35)

Takav Rapid NIKADA nije postojao.

"... Ni sam ne znam koliko nosaca motora sam promenio zbog jakih vibracija! Sve u svemu, motor je fantastican, ali pravi velike vibracije koje uticu na ostale elemente i zato, moj savet je, ok benzinac, ok turbo, ali sa dovoljno cilindara!"
(rani, 2. decembar 2020 20:53)

Vozim službeno TSI95 i zaista ima jezive vibracije pod jakim gasom (osetite iz svakog dela tela koje je u neposrednom dodiru sa vozilom, preko sedišta, volana, poda, papučice gasa). Ali, evo, ta TSI je prešao oko 83 kkm i još nije menjan ni plivajući, ni nosač motora.
No, nije svaki motor sa 3 cilindra isti po tom pitanju. Vozio sam još neke i nemaju takve vibracije kao TSI 1,0.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 3 godine

90% polovnih vozila na auto placevima u Srbiji ima istu kilometrazu. Ovo je prica o prosecnom autu kod nas.

Ivan

pre 3 godine

Hajde, Japanac je to, nekako svi i očekujemo...nego, u komentarima pozamašne kilometraže brojnih francuskih motora. A ovamo, ne valjaju Francuzi, ne valjaju ovi, oni. Bato, ako tebi proizvoljno, serijski nije "zapao" neki felerični, što u masovnoj proizvodnji nažalost mora da se dogodi, ako si ti pažljiv prema svom automobilu i redovno ga održavaš, on će ti to svakako vratiti. Može i mečka ova savremena, daleko od onih zlatnih vremena dugotrajnih, da izgura toliko uz prethodno navedeno.

rani

pre 3 godine

Vozim Fiat 500L 0.9 twin air, motor 2(dva) cilindra, 85ks, sa pogonom na CNG. Kupljen nov 2015, sada na satu 245 hilljada km. Motor ne pokazuje nikakvu promenu, tvrdim da je to najbolja stvar na kolima! Medjutim, nikad vise ispod 4 cilindara, nikad! Ni sam ne znam koliko nosaca motora sam promenio zbog jakih vibracija! Takodje, buka je znatno povecana u odnosu na kada je bio nov. Plivajuci zamajac ne moze da izdrzi vise od 50 hiljada, pa sam bio prinudjen da ga zamenim fiksnim, sada sve to radi odlicno. Sve u svemu, motor je fantastican, ali pravi velike vibracije koje uticu na ostale elemente i zato, moj savet je, ok benzinac, ok turbo, ali sa dovoljno cilindara!

jaka struja

pre 3 godine

@Ivan ZG, 03. decembar 2020 09:06)

Moj Peugeot 206 star 15 godina je prešao 300kkm, mijenjao sam na trapovima sve što sadrže, prednje diskove i pločice i sve amortizere. Ostalo je redovno održavanje. Nikad ništa polovno nije ugrađeno, niti su novi dijelovi skuplji od odgovarajućih dijelova npr. VW grupacije.
Nikad nije bilo servisa motora, elektronike, podizača i ostalih gluposti. Nisu zamijenjene čak ni obloge zadnjih kočnica.
Motor je 1.4hdi, ulje prema preporuci proizvođača, zamijena na 20000km ili 1 godinu. Nikad nije dosipano između dvije zamijene.
Šta ćemo sad?

C i n i k

pre 3 godine

reda 2.12.2020 | 13:45
Pre nekoliko dana pričam sa vlasnikom jednog servisa, koji godinama održava i popravlja automobile, on tvrdi da je većina automobila koji su u voženi u Srbiji na 200000km zreli za generalnu motora. Takodje tvrdi da turbo benzinci male zapremine a velike snage, a posebno sa 3 cilindra, neće preći ni polovinu kilometraže koju mogu preći atmosferski benzinci.
(Milan, 03. decembar 2020 10:05


200.000?!
Kakva je to km za motor?
Motor danas prelazi bar 500.000 bez ikakvih problema, a cesto i vise, pre ce da zataje razni senzori ili amortizeri i sl. ngo motor, sam motor konstrukcijaki ako se redovno menjaju ulje i filteri nikakav provlem nma da predje 500.000 bz otvaranja.
Nma ti pojma taj "serviser".
Pa svaki auto sto se ovde prodaje a star je 10 g ima iza sebe bar 400.000...a radi odlicno, motori odavno nisu problem u autoindustriji..

Hmmm

pre 3 godine

Gde vi ljudi predjete tolike kilometraze? Pa ja vozio pre par godina po ceo dan po gradu, 10h proveo u autu presao 200km svega. A vi sa nekim kilometrazama kao da svaki dan idete Subotica Presevo i nazad.

gagi

pre 3 godine

Gde vi ljudi predjete tolike kilometraze?

Ja sam taksista, godisnje predjem oko 45-50 hiljada, a ranije sam znao da stucem i po 70 hiljada godisnje! Nista neobicno!

samo kažem

pre 3 godine

Zašto da ne, stvaro je vrlo prosta ako se ispune 3 uslova - normalni uslovi eksploatacije, redovno servisiranje i osoba koja zna šta radi za volanom.u našoj zemlji, nažalost, neretko nije ispunjen nijedan zbog čega nam je i vozni park takav kakav je.

spso

pre 3 godine

audi a6 2002 alroad automatik 740.000km i pezo 307 2006 490.000km nikad nista sem resdovnog odrzavanja..

kad autu das na vreme sve nikad te nece izneveriti ali kad po obicaju kod nas "moze on jos"

C i n i k

pre 3 godine

Pa sta, i moja dacija presla 680000km, po gradu, na taksiju, na plinu, i dalje radi i ide..
(miki, 2. decembar 2020 15:07)


Skini jednu nulu bato, nismo mi ovce bas tolike..
(SRBIN, 02. decembar 2020 21:06

Pa kakav je problem 680.000?
Za motor to nije problem, motori danas prelaze to svakako bez otvaranja, problem su raznorazni sklopovi i senzori a sam motor tu km izdzava.

Slavko

pre 3 godine

Reno clio IV 1.2 73ks 423000km za 6 godina ...pre toga drugi sa istim motorom 530000km za 7 godina (oba sluzbena)!samo tekuce odrzavanje...

Vot iss yo nem

pre 3 godine

Ja neki dan taksijem, C5 stari, kaze taksista 980.000. Treba da javi Citroenu na milion, dobice neki poklon 100%.
(xi, 2. decembar 2020 16:50)

Nagradit će ga i neki naš kad kilometraža padne na 148.000 :)

Mitar

pre 3 godine

Znam ljude koji imaju Puntice jedan sa skoro 300 000 (Z10), i jedan preko 500 000 km, bez generalke 🙂 Oba se i dalje koriste svakodnevno.

gebedaya

pre 3 godine

@Галатасарајево,

kakav je to "pravo remeni" servis, majke ti? Pored toga slažem se da bi uz kvalitetno održavanje kosilica mogla prevaliti 500 hiljadA km.

Кутловић

pre 3 godine

Pa sta, i moja dacija presla 680000km, po gradu, na taksiju, na plinu, i dalje radi i ide..
(miki, 2. decembar 2020 15:07)


Skini jednu nulu bato, nismo mi ovce bas tolike..
(SRBIN, 02. decembar 2020 21:06)

Укључи бато мало математике, ако је човек рекао на таксију. Значи да је врло вероватно истина.

Срба

pre 3 godine

Ja sam vlasnik opel corse b 1.0 12V, motor sa 3 cilindra star 22 godine.Na kilometar satu stoji 235 hiljada kilometara.I limarija i motor su u dobrom stanju,svaki dan se koristi od posla do kuće i po lokalu ako treba i zimi i leti.Prve dve godine sam izmenio od lanca,amortizera,egr,nosača motora i to je to. Posle toga samo osnovni servis i kod majstora samo ono što se mora ostalo promenim sam.Na limariji nije rađeno ništa jer zasad je sve u redu.

Галатасарајево

pre 3 godine

Што опет значи да су возили годишње по отприлике 100 хиљада. код нас 80% људи то прелази за 5-10 година. Смрт за ауто је крени-стани, и пали-гаси на малој километражи... Уз право ремени сервис, и наравно доброг механичара, изгледа да би и косилица могла 500 иљаде :)

nn

pre 3 godine

5 peugeota 508 2.0 hdi u firmi - svi imaju po 450000 na satu. Motori nisu dirani, turbine, dizne, mozda je na 2 zamajac mijenjan.
Skode superb imaju ja mislim i 500000 - 2.0 tdi - mislim da nikada nista ozbiljno nije dirano.
Imao opel signum 1.9 16v cdti (jtd). Trenutno kod druga, i auto ima na satu preko 400000. Motor radi kao sat. Nikad nista ozbiljno nije dirano (najveci kvar je bio lezaj tocka).
U sustini, do nacina voznje i odrzavanja je.

Галатасарајево

pre 3 godine

kakav je to "pravo remeni" servis, majke ti? Pored toga slažem se da bi uz kvalitetno održavanje kosilica mogla prevaliti 500 hiljadA km.
(gebedaya, 03. decembar 2020 06:35)

Хахахахах, сад тек видим.. "право ремени" значи да сам мало брже писао, а велики ми прсти, па склизнуо на "размак" умјесто "В" :) ... "правоВремени" сам мислио.. поуУ :)

Robi

pre 3 godine

Lepa vest i lepa prica. Samo redovna i normalna voznja uz pristojno odrzavanje i svaki iole normalan auto moze ovo da izdrzi. Auto voli kad se vozi....ali bas voznja,a ne ovo kod nas da se skokne do kafica i prodavnice.

Milan M

pre 3 godine

U jednoj firmi u mom gradu vozili su Opel Omegu B milion kilometara bez popravki motora samo potrošni delovi.automobil je imao samo par paljenja dnevno skoro celi dan je bio vožen na otvorenom putu