1. Nas je petoro u porodici, cetvor voze, na leto ce i peto, imamo 4 auta, svako u toku dana ima odvojene obaveze, potrebe, nespojivo je da se svi vozimo istim autom.

    Registracije i nameti su prica za sebe, mi godisnje damo oko 900000 din za sve i onda neka mi neko kaze da je to realno. dva od cetiri auta ulaze kubikazama u luksuz, (4.0l i 3.2l) a ekoloski su verovatno prihvatljiviji od ova dva mala sa po 2000 cm?.

    Gde su tu logika i razum..
     (Stefan, 25. novembar 2020 11:18)

    # Link komentara

  2. A koliko iznosi porez u Srbiji za srpski san Daciju Sandero recimo?
    (Straight Outta München, 22. novembar 2020 09:07)

    # Link komentara

  3. mislite - srbi su glupi...
    videcete, i mi cemo za dvadesetak godina....
    (leba i igara, 21. novembar 2020 15:20)

    # Link komentara

  4. Pakovanja vode i sokova - a da se zapitaš možda da li je normalno da ti deca piju litre rastvorenog šećera kroz te sokove. Da li znaš da za ljudsko biće uopšte nije normalno da unosi zašećerenu tečnost, takav nam je organizam. Jeste normalno pojesti masno meso, ali nije normalno piti rastvoren šerćer.
    Pakovanja vode - voda iz vodovoda je istog ako ne i boljeg kvaliteta od te ustajale vode u plastici. Pijaća voda iz vodovoda je civilizacijska tekovina.
    I pazi još opravdanje zašto su kola neophodna - da se ide u mekdonalds. Prosečnost, osrednjost
    (NenadTheProsečni, 21. novembar 2020 10:33)

    Zaboravio si da mu napises sta od odece valja da nosi i koje su frizure prihvatljive.
     (Pogan, 21. novembar 2020 12:41)

    # Link komentara

  5. Auto je apsolutno luksuz. Budućnost u kojoj svako ima automobil je neodrživa.
    (Vlada, 20. novembar 2020 23:43)

    Covece, nismo ni blizu toga.
    (Nenene, 21. novembar 2020 12:13)

    # Link komentara

  6. "Pa i kad zivis u centru grada, jako je prakticno otici u Tempo Vilne Vode, pa posle odatle u Ikeu na Autoputu tramvajem sa dvoje male dece po kisi, i doneti na rukama i na glavi natkasnu, tepih, i 10 kesa potrepstina za nedelju dana, packove piva, sokova, vode itd. jer posto oboje rade kupovina svakog dana nije izvodljiva. U povratku mozete sa sve tim stvarima u tramvaju i da svratite u mek da upotpunite dozivljaj. Kome je auto luksuz, tome fali daska u glavi.
    @Nenad"

    Pakovanja vode i sokova - a da se zapitaš možda da li je normalno da ti deca piju litre rastvorenog šećera kroz te sokove. Da li znaš da za ljudsko biće uopšte nije normalno da unosi zašećerenu tečnost, takav nam je organizam. Jeste normalno pojesti masno meso, ali nije normalno piti rastvoren šerćer.
    Pakovanja vode - voda iz vodovoda je istog ako ne i boljeg kvaliteta od te ustajale vode u plastici. Pijaća voda iz vodovoda je civilizacijska tekovina.
    I pazi još opravdanje zašto su kola neophodna - da se ide u mekdonalds. Prosečnost, osrednjost
    (NenadTheProsečni, 21. novembar 2020 10:33)

    # Link komentara

  7. Ovo je samo jedan od primera koji pokazuju da nije isto za život imati 100 evrića kod njih i kod nas.Pre hvalospeva za ovaj potez da se razjasni koliko je jeftin taj porez kod njih,ovo je godišnji porez i prosek kod njih je 460 evra za sve automobile a ne samo za preko 2.5 L.E nek neko sad izbaci podatak sve sa ovim smanjenjem koliki je taj porez kod njih za automobil 1.6-2.0,1.3-1.6,1.15-1.3 i ispod 1.15L kao ubedljivo najzastupljenija kubikaža obzirom da je kod nas redom 100,50,20 i 10 evra gore dole nekoliko dinara.
    (NIKOLA, 21. novembar 2020 10:24)

    # Link komentara

  8. @Los Angeles, dugo nisam procitao ovoliku kolicinu gluposti. Ovo kazem kao neko ko je u zivotu radio u 6 'zapadnih' firmi, sa sedistima u 4 razlicite drzave.
     (Lancia Delta, 21. novembar 2020 10:05)

    # Link komentara

  9. (Slovenci nisu u pravu, 21. novembar 2020 07:31)
    U pravu si 100% ali smo MNOGO daleko od tako dobrog i ekoloski cistog, prevoza nazalost..
    (Bane, 21. novembar 2020 09:39)

    # Link komentara

  10. Oporezovati i kod nas dodatno kategoriju SUV, svaki motor iznad 1600 ccm3 i 120ks i dodatno drugi i treci auto u porodici.Sve iznad toga je preterano nepotrebno,rasipnistvo,bahatost,glupiranje i energetski neodrzivo. Sa druge strane ovih ideja je naftno-drzavni lobi kojima je u interesu potrosnja,a ekologija/zdravlje ih ne zanima.
    (Robi, 21. novembar 2020 09:25)

    # Link komentara

  11. Auto je apsolutno luksuz. Budućnost u kojoj svako ima automobil je neodrživa.
    (Vlada, 20. novembar 2020 23:43) # Link komentara

    Posmatraj siru sliku koja kaze da ce u bliskoj buducnosti dominantni biti elektricni automobili a ne trenutni.
    (Sasa, 21. novembar 2020 03:51)
    Pa i trenutni su održivi. Kako do sada, tako može i od sada.
    (I, 21. novembar 2020 09:21)

    # Link komentara

  12. Kad ste culi u Srbiji da je nesto pojeftinilo ili se spustila cena???
    (Samosvesni ali svojim mozgom, 21. novembar 2020 08:55)

    # Link komentara

  13. kod nas je isto preskupo. pola plate dati za registraciju je ludilo. povrh svega cena derivata je najveca u evropi imajuci u vidu kolike su nam plate.
    (lesa, 20. novembar 2020 09:34)

    tako je samo sto se tog kajmaka nasi lopovi nikada neće odreći.
     (Ivan, 21. novembar 2020 08:54)

    # Link komentara

  14. Stvar ne utiče na registraciju već samo na kupovinu vozila. Mečka, 2.157ccm je i dalje oko 600€ godišnje registracija sa nekim mini kasko opcijama (staklo, parking.
     (Lebac, 21. novembar 2020 08:52)

    # Link komentara

  15. Da ali u Sloveniji je duplo veca plata a hrana i tehika ista cena! Poz.
    (Robertson, 21. novembar 2020 08:51)

    # Link komentara

  16. Imao sam sopstveni auto 12 godina i prodao ga.. Zivim u Bg.. Bez auta sam, evo nekih 6 meseci i taaaaaako sam odmorio mozak.. Ne razmisljam o parkiranju, gumama, cukanju.. Po gradu iskljucivo busom.. Jedino za sta vidim da mi fali jeste da ponekad prevezem nesto kabasto ili kada kupim necega vise ali eto, nadje se neki drugar da pomogne.. Sada i nema toliko putovanja ali odemo malo po Srbiji i tada uzimam rent a car.. Milina..
     (Milivoje, 21. novembar 2020 08:04)

    # Link komentara

  17. Gledam, svi pisete o registraciji, koja veze nema sa ovim porezom. To je porez, koji se tice iskljucivo, kad se uvozi auto, tz. DMV. Njega ce smanjiti, registracija ostaje isto sve. Ali vidim i, da je clanak napisan tako, da uopste ne pominje zasto i kad se taj porez primenjuje. Toliko, da znate samo. I da, super je. JEr svi, koji vozimo velike kubikaze, placali smo prilikom uvoza i po pola vrednosti auta drzavi. Tako da je uzov tog segmenta auta skoro pa zamro.
    (Slovenac, 21. novembar 2020 07:41)

    # Link komentara

  18. Ljudi, potreba je da se izgradi kvalitetna infrastruktura, da se mesta, sela i gradovi povežu dobrim putevima, efikasnim prevozom, čistim, brzim, redovnim, da se u Bgd napravi metro, da se poboljša gradski prevoz, to su potrebe. A ako smo lenji i neorganizovani onda ćemo ići linijom manjeg otpora pa ćemo reći kako nam je najvažnije da svako ima po jedan auto, mama, tata, sin i ćerka, 4 auta po porodici, to je danas potreba, je l' tako, da se siti vozikamo unaokolo i pumpamo otrove u atmosferu. Pa nije to potreba, to je nešto što je potrebno smanjiti...
    (Slovenci nisu u pravu, 21. novembar 2020 07:31)

    # Link komentara

  19. Mama medved, tata medved, sin medved i ćerka medved... Svi imaju kola!
     (Nikola, 21. novembar 2020 05:13)

    # Link komentara

  20. Kod nas treba oporezovati druga, treća... kola kao luksuz!
     (Nikola, 21. novembar 2020 05:11)

    # Link komentara

  21. Otišao bih, momentalno, ali je problem što smo zemlja 16. sveta i što svi mi moramo sto papira da skupimo i overimo da bismo otišli kako treba - trajno, a ne na po tri meseca pa nazad u rupčagu pa tako u krug.
    Veruj da nikom normalnom ništa ovde neće nedostajati. Svima koje znam Srbija počne da nedostaje u prvim godinama, onda došu na par dana, bude im muka i jedva čekaju da krenu nazad. Vremenom im se sve manje dolazi jer je toliko lepših mesta na kojima se može provesti godišnji odmor, slobodni dani itd.
    Nema gore države od Srbije u onome što nazivamo koliko-toliko civilizovanim delom planete.
    (Stef, 20. novembar 2020 13:51)

    Svima koji su van Srbije Srbija mnogo nedostaje. Drugo je sto utehu za svoju prazninu trazimo u tome sto je u Srbiji lose. Kada nas pitas kako je, a mi pricamo o boljem standardu, o cistim ulicama, ali ne i o onome sto nas boli.

    Ziveo sam preko 5 godina van Srbije, i pricam iskustvo svih Srba sa kojima sam dolazio u kontakt u inostranstvu. Drugo je sto kada dijaspora dodje u maticu ne zeli da kuka nad sudbinom kada vidi koliko oni koji su ostali kukaju. A i oni koji nisu otisli se ubise objasnjavajuci koliko je napolju gore, ne mogu da se sa svima raspravljam o tome. Zivot u tudjini daleko od svojih skoro nikome nije lak.

    Trenutno sam u Srbiji, nadam se zauvek. Pare nisu bile razlog ni odlaska ni povratka. Dobro zaradjujem celog zivota i mislim da mogu da realno sagledam situaciju. Vecina nasih je otisla trbuhom za kruhom i nema taj luksuz.
    (Ivan, 21. novembar 2020 04:40)

    # Link komentara

  22. (Los Angeles, 20. novembar 2020 19:35)

    Neka si ti nama sto dalje od nas. Jos nisam naisao na tvoj komentar koji nisam nalazio za iritantan. Kao da se trudis da nam objasnis da si 10x pametniji od svih nas zajedno.
    (Ivan, 21. novembar 2020 04:20)

    # Link komentara

  23. Auto je apsolutno luksuz. Budućnost u kojoj svako ima automobil je neodrživa.
    (Vlada, 20. novembar 2020 23:43) # Link komentara

    Posmatraj siru sliku koja kaze da ce u bliskoj buducnosti dominantni biti elektricni automobili a ne trenutni.
    (Sasa, 21. novembar 2020 03:51)

    # Link komentara

  24. Pa i kad zivis u centru grada, jako je prakticno otici u Tempo Vilne Vode, pa posle odatle u Ikeu na Autoputu tramvajem sa dvoje male dece po kisi, i doneti na rukama i na glavi natkasnu, tepih, i 10 kesa potrepstina za nedelju dana, packove piva, sokova, vode itd. jer posto oboje rade kupovina svakog dana nije izvodljiva. U povratku mozete sa sve tim stvarima u tramvaju i da svratite u mek da upotpunite dozivljaj. Kome je auto luksuz, tome fali daska u glavi.
    (Nenad, 21. novembar 2020 03:25)

    # Link komentara

  25. @Halo Bing: Daleko, daleko, najdalje od vas. I opet mi je Beograd bliže nego prosečnom Jagodincu ili Čačaninu. Ali idem samo da obidjem rodbinu i podelim životne lekcije ostalima koji trče da im kažem kako da postignu isto u životu.
    (Los Angeles, 21. novembar 2020 02:51)

    # Link komentara

  26. Mogli bi nasi iz vlade ili licno predsednik da procita ovu vest, jer je radna grupa za smanjivanje poreza na upotrebu vozila formirana pre tri godine....sta li uradila za to vreme.
    SRAMOTA NASA.....
    (Sasa, 21. novembar 2020 02:46)

    # Link komentara

  27. Prvo treba resiti osnovno pitanje, da li hocemo da zivimo u socijalnoj ili liberalnoj drzavi.Zatim iz toga proizilazi mnogo pravila i resenja.Svima je milo da cuju da je nesto besplatno, ali ovo je lazni balkanski socijalizam, gde vi placate nesto, ali to ne dobijate.Na računu ili ne pise nista ili je lazan spisak stavki.Registracija treba da ukljuci neke parametre koje su nesporne, snagu po jedinici mase, ekolosku stavku, godinu proizvodnje.Porez treba da ide prema vrednosti vozila, kilometrazi, itd.Osiguranje je jasno i tu kupite ono sto vam treba i sta vam odgovara.Ovo sto je sad ne cudi, pa kod nas nisu mogli iz nekoliko puta da rese kako ce tablica da izgleda i koji alfabet ukljucuje.Cak ni sad nema logike, proglasiti neka slova nepozeljenim, a imas gradove Šabac, Čačak, Ćupriju, Požegu...Ti da promene pravila za registraciju?To je nemoguce, prosto imamo idiote na pozicijama.Moramo da ih kaznjavamo za lazna obecanja dok ne pocnu da rade u interesu naroda.
    (Petar, 21. novembar 2020 02:01)

    # Link komentara

  28. U Češkoj nema poreza na automobile, a godišnja putarina je 60 evra ukoliko želite da se vozite auto-putem. Plaća se obavezno osiguranje i najjeftinije iznosi 100 evra.
    To je sve.
    Deru Slovenci. Vidi se da su učili školu na Balkanu.
    (rebro, 21. novembar 2020 01:09)

    # Link komentara

  29. @(slovenci nisu u pravu, 20. novembar 2020 20:55)

    Nigde ne pise da moras da ga kupis. Ja kad krenem kod roditelja ili kod taste, cu da vozim bicikl 200km u jednom pravcu sa decom u sedistima na njemu, a kofere cu na glavu da stavim. Busevi neredovni, ponekad ledeni, ponekad pregrejani, ponekad se pokvare itd. Znaci, auto je potreba, a to sto ga neki koriste za zezanje i slicno je drugi problem.
    (Haha, 20. novembar 2020 23:44)

    # Link komentara

  30. Auto je apsolutno luksuz. Budućnost u kojoj svako ima automobil je neodrživa.
    (Vlada, 20. novembar 2020 23:43)

    # Link komentara

  31. koje su sanse da se ova njihova vlada kandiduje na nasim sledecim izborima?
     (borivoje surdilovic, 20. novembar 2020 23:39)

    # Link komentara

  32. U Srb je 1evro skuplje nego u Slo za moj auto oko 228 evra.
    (Atlas, 20. novembar 2020 23:30)

    # Link komentara

  33. Los Angeles, 20. novembar 2020 19:35)
    Nekada su se, pre nego što si se ti rodio Ameri smejali Japancima, kasnije Korejancima, baš kao ti sada Slovačkoj, Turskoj...a sada se kunu u njih. Neka si ti nama tako pametan otišao tako daleko.
     (Halo Bing, 20. novembar 2020 23:08)

    # Link komentara

  34. Ja u Sloveniji duplo skuplje placam registraciju nego moj burazer u Srbiji,cisto istine radi.
    (Marjaskas, 20. novembar 2020 23:02)

    # Link komentara

  35. Ne slažem se sa pojedinim komentarima.
    Auto itekako jeste potreba, pogotovo ljudima koji žive na perifieriji ili selima. Da je onome u centru grada auto višak mogao bih se složiti. Ali ljudima kojima je prvi market kilometar ili dva, nemaju "gradski" prevoz a pritom je i teren brdovit - auto je svakako potreba.
    (Eldorado, 20. novembar 2020 22:36)

    # Link komentara

  36. auto jeste luxuz i nije nasušna potreba. normalano ponašanje znači da koristiš gradski prevoz, metro (uuups!), bicikl, električno vozilo. najgora varijanta je auto na fosilno gorivo, a ti sam u njemu. to je daleko od potrebe, to je bahatost i bezobzirnost.
    (slovenci nisu u pravu, 20. novembar 2020 20:55)
    Код нас где је јавни превоз катастрофа, где нема трамваја осим у БГ, нема метроа, нема бициклистичких стаза у већини градова, где половина становништва живи у кућама, ауто је и те како потреба а не луксуз.
     (маркеђани, 20. novembar 2020 22:34)

    # Link komentara

  37. Gotivni su Slovenci, upoznao sam ih gomilu... uzmem vikendicu pored Trogira, kupim auto preko 2k kubika i da me bog vidi...
     (vlad cepes jr, 20. novembar 2020 22:32)

    # Link komentara

  38. @Urke

    Volvo ili Ford? U svakom slučaju mašina i po.
    (Trol, 20. novembar 2020 20:26)
    Форд, ауто ипо ал хбг...
     (Урке, 20. novembar 2020 21:49)

    # Link komentara

  39. auto jeste luxuz i nije nasušna potreba. normalano ponašanje znači da koristiš gradski prevoz, metro (uuups!), bicikl, električno vozilo. najgora varijanta je auto na fosilno gorivo, a ti sam u njemu. to je daleko od potrebe, to je bahatost i bezobzirnost.
    (slovenci nisu u pravu, 20. novembar 2020 20:55)

    # Link komentara

  40. @Urke

    Volvo ili Ford? U svakom slučaju mašina i po.
     (Trol, 20. novembar 2020 20:26)

    # Link komentara

  41. kako pametni i uspesni ovoliko mogu biti Slovenci..svaka čast...
     (zigezaga, 20. novembar 2020 20:10)

    # Link komentara

  42. @маркеђани
    Srećom pa ukinuše onaj na mobilni.
    (drvobradi, 20. novembar 2020 20:03)

    # Link komentara

  43. Kod nas je Seselj uveo taxe i jos niko pametan se nije setio da skine jer im tako odgovara....najskuplja registracoja na Svetu je kod nas...
    (Dragan, 20. novembar 2020 19:44)

    # Link komentara

  44. Smešni ste. Na države tipa Slovenia, Slovakia, Serbia, Hungary, Czech republic, se u svetu gleda kao na poutpuno nebitne države ŽLJ katergorije. Pa Melanija vam je iz Slovenije, nema ko je ne ismeva, zbog nje ispade da su slovenke očajne sponzoruše koje trče za matorim bogatašima. A neko misli da je dobro da je iz Slovenije! Dokaz samo koliko vi tamo veze nemate o svom položaju u svetu i svetskim tokovima. Ovde kad neko dodje u firmu da nam proda 1000 super efikasnih elektromotora od neke svetske firme, pa kaže da je fabrika u Slovakiji, ljudi odmahuju rukom odmah. Daj bre ili ako je napravljeno u zapadnoj Evropi, Kanadi, USA, Japan, Koreja, kakva Slovakia, Slovenia, Turkey, Romania. Po meni sve te državice na tako strateškim mestima nemaju smisla, Balkanu bi bilo mnogo bolje danas da je podeljen na Austrogarsku, Vizantiju ili slicno okupljeno oko Grčke. Kakve bre Slovenije, Hrvatske, Srbije, Bugarske, Bosne, Albanije i slicno.
    (Los Angeles, 20. novembar 2020 19:35)

    # Link komentara

  45. Porez u Srbiji na auto izmedju 1300-1600 je 5.600din + se umanjuje na starost automobila, tako da je porez i dalje mnogo veci. To sto je u Srbiji većina ekonomski nepismena pa ne razlikuje osiguranje, troskove registracije od poreza to je druga priča.
    Ono sto mene zanima je cena osnovnog obaveznog autoosiguranjau i troskovi registracije u Sloveniji.
    (NijeNaOdmet, 20. novembar 2020 14:32)

    Pa ti pošto si pmetan pročitaj još jednom članak, pa kad shvatiš da se ovde govori o automobilima od 2.5 litra i više, napiši novi komentar. Proveri koliki je porez na upotrebu motornog vozila za ove kubikaže.
     (Melita Sandić, 20. novembar 2020 19:29)

    # Link komentara

  46. A kod nas 3000 kubika 180.000 jer Seseljev zakon niko nece da promeni. Svi smo mi Seselj, samo je pitanje koliko smo u poziciji da budemo.
    (Coyote, 20. novembar 2020 15:20)

    Svaka nova vlast je najavljivala izmene tog zakona. Svaka je slagala.
     (Melita Sandić, 20. novembar 2020 19:26)

    # Link komentara

  47. @Stefan
    Druže, zamenjuješ teze i ode na pljeskavice, limenke, Dženeral motors... Ja ne pričam o tome. Kažem da njihova istorija, industrijski razvoj počinje nakon II svetskog rata.Navedi mi slovenačke firme pre drugog svetakog rata i strukturu slovenske privrede. A onda pogledaj razvoj nakon II svetskog.Čista slovenačka pamet i zasluga?
     (šljus, 20. novembar 2020 19:24)

    # Link komentara

  48. Tražili su slobodu, i dobili su je posle 1000 godina robovanja Nemcima. Pri tom su je dobili jeftino jer im je sloboda plaćena tuđom (čitaj sprskom) krvlju. Ispostavilo se da su dobili i all-inclusive povlašćeni tretman u toj Jugoslaviji pa su živeli kao carevi. A onda su hteli malo 90tih da budu nezavisni, čisto iz hira. Taj njihov hir je lančano izazvao rušenje cele države SFRJ od 22c miliona stanovnika. Sada su nebitna državica u EU. Opet imaju sreće jer ih Evropa drži kao mamac za zemlje istočne Evrope pa im krpi dugove kad ustreba. Sve u svemu ozbiljni i sjajni ljudi.
    (Janez, 20. novembar 2020 13:08)

    Da li si čuo za Ilirski pokret (1848. u Evropi)? Tada još se rodila ideja o državi Južnih Slovena, sinko! A krv srpska se prolivala radi velike države Jugoslavije, jer je srpskom kralju bila mala država Srbija... Iako su nam u Parizu na mirovnoj konferenciji nudili Srbiju u granicama Karlovac... Karlobag... itd. sa Bosnom, Dalmacijom od Zadra do Albanije... Nismo mi Srbi baš oslobodili Slovence, već smo se tukli tamo zarad sopstvenih velikosrpskih interesa!
     (Bolesni skot, 20. novembar 2020 19:14)

    # Link komentara

  49. Ne pricaj bajke, ko je hteo otisao je. Vi sto kukate da ne mozete da odete niste otisli sto vam neko brani vec zato sto niste dovoljno dobri. Svako ko je bio dobar u onome sto radi je otisao i jos uvek moze da ode. Oni takve hoce, ali im ne trebaju takvi sto kukaju, a ne vrede pisljivog boba.
    (Jovan, 20. novembar 2020 17:01)



    Ajd ponovo, za one sa jefinijim kartama. MOŽEMO DA ODEMO I ODLAZIMO! ali je problem što je to procedura. Sto stvari treba odraditi da bi se otišlo, o tome pričamo. I ja sam u procesu, ali on se tegli jer nismo EU. Za par meseci, ako me nešto ne zgazi u međuvremenu jel, trajno iseljavanje i presrećan sam zbog toga. Niti za čim žalim niti će mi ovde bilo šta nedostajati jer nema bilo kakve lažne iluzije i sl.

    A kao što i drugi napisaše, papiri JESU PROBLEM jer mi ne možemo kao stanovnici drugih pristojnih zemalja samo da sednemo u bus i odemo u bilo koju EU zemlju pa za početak i peremo sudove u turskom restoranu ako treba, nego se borimo i grizemo, dokazujemo znanje, nostrifikujemo diplome, overavamo sto papira, čekamo termine... kao iz zatvora da bežimo. U tome je stvar, a ko ni ovako nacrtano ne može da shvati tom i nema pomoći.

    A Slovenija je u odnosu na Srbiju raj na zemlji. Zamisli najveći broj ljudi pristojno živi od plate za koju radi. Zamisli profesori, vojnici, policajci, razni službenici, radnici u fabrikama... dakle obični ljudi, ne grcaju u dugovima. Neverovatno, jel da?
    (Stef, 20. novembar 2020 19:03)

    # Link komentara

  50. Регистрација возила од 1800-2500 кубика у Словенији је 200 евра без осигурања. Порез је нешто сасвим друго.
    (Балкански шпијун, 20. novembar 2020 18:52)

    # Link komentara

  51. E moja Srbijo, jedna Slovenija gde je prosecna plata 1200e smanjuje za 65% registraciju vozila, a mi i dalje za reno lagunu vrednu 1200e iz 2003-e godine placamo registraciju od 400e jer je 2.2 dizel.Nikad ovde nece biti bolje, nikad!
    (dejan, 20. novembar 2020 16:00)
    A kod nas 3000 kubika 180.000 jer Seseljev zakon niko nece da promeni. Svi smo mi Seselj, samo je pitanje koliko smo u poziciji da budemo.
    (Coyote, 20. novembar 2020 15:20)
    A da li se neko IKAD pobunio protiv toga? Skupo gorivo,skupa registracija i jos svasta nesto a narod cuti i placa.I povremeno progundja nesto.Molim lepo nek vas onda deru.
    (mk3, 20. novembar 2020 18:49)

    # Link komentara

  52. Poenta je da se voze novija vozila, a ne da budemo smetiliste polovnih visokozagadjujucih vozila. Ako hocu bolje vozilo onda ovaj besmislen porez za preko 2.0 treba da se ukine.. najveca glupost ikada. Valjda treba da budemo sigurniji i nas zivot da bude vazniji i zasticeniji u boljim autima a ne da ga gubimo u jeftinim krsevima koji su samo povoljni zbog niske cene registracije!!!!!!!
    (Vitezkoja, 20. novembar 2020 18:47)

    # Link komentara

  53. А у србији глоба на глобу.... Такса на таксу..... Ко возји еколошки на гас, кажњавати их таксама и атестима
     (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 20. novembar 2020 18:14)

    # Link komentara

  54. Nemaju slovenci pojma . Treba kod nas jos podici porez na kola. Jer standard nam je bolji nego slovenacki.
     (RCZ, 20. novembar 2020 18:05)

    # Link komentara

  55. Super.
    I ovde treba tako.
    Ipak pitanje : kako je sa parkiranjem kod njih?
     (Kladovo, 20. novembar 2020 18:02)

    # Link komentara

  56. "Nikada mi nije bilo jasno sta su ovi ozbiljni ljudi trazili u onakvim nakaradnim tvorevinama zvanim Jugoslavija?"
    Tražili su slobodu, i dobili su je posle 1000 godina robovanja Nemcima. Pri tom su je dobili jeftino jer im je sloboda plaćena tuđom (čitaj sprskom) krvlju. Ispostavilo se da su dobili i all-inclusive povlašćeni tretman u toj Jugoslaviji pa su živeli kao carevi. A onda su hteli malo 90tih da budu nezavisni, čisto iz hira. Taj njihov hir je lančano izazvao rušenje cele države SFRJ od 22 miliona stanovnika. Sada su nebitna državica u EU. Opet imaju sreće jer ih Evropa drži kao mamac za zemlje istočne Evrope pa im krpi dugove kad ustreba. Sve u svemu ozbiljni i sjajni ljudi.
    (Janez, 20. novembar 2020 13:08)

    Smanji doživljaj malo.
    (neopterecen, 20. novembar 2020 17:53)

    # Link komentara

  57. Dokaz da su Slovenci uvek bili ispred nas....
     (Alamunja, 20. novembar 2020 17:28)

    # Link komentara

  58. E moja Srbijo, jedna Slovenija gde je prosecna plata 1200e smanjuje za 65% registraciju vozila, a mi i dalje za reno lagunu vrednu 1200e iz 2003-e godine placamo registraciju od 400e jer je 2.2 dizel.Nikad ovde nece biti bolje, nikad!
    (dejan, 20. novembar 2020 16:00)

    Ja bi te kante od zagađivača dodatno oporezovao.
    Pa ti vozi 2.2 dizelaša
     (NebaCar, 20. novembar 2020 17:06)

    # Link komentara

  59. Хвала ти Меланија!
     (Фактор мира и стабилности, 20. novembar 2020 17:04)

    # Link komentara

  60. @
    Bulvalno nam svi brane. Nigde nemas pravo na rad sa nasim papirima. Mozda bas zbog takvih kao sto si ti kojima je ovde dobro.
    (Radijator, 20. novembar 2020 14:41)

    Ne pricaj bajke, ko je hteo otisao je. Vi sto kukate da ne mozete da odete niste otisli sto vam neko brani vec zato sto niste dovoljno dobri. Svako ko je bio dobar u onome sto radi je otisao i jos uvek moze da ode. Oni takve hoce, ali im ne trebaju takvi sto kukaju, a ne vrede pisljivog boba.
    (Jovan, 20. novembar 2020 17:01)

    # Link komentara

  61. Mi i cenu goriva imamo u skladu sa statusom “ekonomskog tigra”.
    (storm, 20. novembar 2020 16:52)

    # Link komentara

  62. Bulvalno nam svi brane. Nigde nemas pravo na rad sa nasim papirima. Mozda bas zbog takvih kao sto si ti kojima je ovde dobro.
    (Radijator, 20. novembar 2020 14:41)

    Ne ngo ti uopste ni nms nase "papire", inace da ti je tako lose u SRB vec bi ti odavno utekao.
    Cuj"brane nam da radimo sa nasim papirima"?
    Inace kako ti zamisljas to "rad sa papirima"?!
    I gde ?
    I ko ti uopste zabranjuje da ides bilo gde?
    Idi brte siroko ti polje, ti kad si tako pametan 100% ces uspeti bilo gde!
    (C i n i k, 20. novembar 2020 16:32)

    # Link komentara

  63. E moja Srbijo, jedna Slovenija gde je prosecna plata 1200e smanjuje za 65% registraciju vozila, a mi i dalje za reno lagunu vrednu 1200e iz 2003-e godine placamo registraciju od 400e jer je 2.2 dizel.Nikad ovde nece biti bolje, nikad!
     (dejan, 20. novembar 2020 16:00)

    # Link komentara

  64. I dalje je skuplje u sloveniji ..
    (markooo, 20. novembar 2020 15:48)

    # Link komentara

  65. Bitno da ovi nasi lopovi na vlasti nikada nece doneti ovakav zakon. Oni deru, zderu i zive kao bubrezi u loju a narod odrase od poreza a naj veca smo sirotinja u celoj evropi. A ovaj sto pominje "srbomrzce" treba da se pokrije usima ili je za vlast ili zivi veoma bogato pa ne vidi kako zivi vecina ovog naroda. Pa posto je u manjini i ne svidja mu se kako razmislja vecina posto mi se to ne dopada njemu savetujem neka on spakuje papire i ide odavde. A mi koji smo vecina cemo ili milom ili silom da sebi uredimo zivot u svojoj kuci. Svidelo se to ovoj vlasti ili ne. Jer niko nije ne zamenljiv odlazili su odavde i carevi i kraljevi a ne neki samoumisljeni vlastodrsci koji bi da budu bogovi ljudskih sudbina. I za kraj da se vratim na temu da to su zemlje na koje treba da se ugledamo. Ovo kako mi tretiramo svoje poreske obveznike je bruka i sramota.
    (Jole, 20. novembar 2020 15:34)

    # Link komentara

  66. Vecina vas, pojma nema o cemu se radi, ali bitno je da komentarisete i da iskazete mrznju prema sopstvenoj zemlji, jer, Boze moj, to je opsti trend, samo kukati i pisati gluposti, kao sto je da se placa taksa na luksuz za mobilne telefone, a to je covek malopre napisao!?!
    U Sloveniji, za prosecan auto do 2000cm, godisnja registracija izadje oko 550 evra! Kod nas, za takav isti automobil, izadje oko 23 hiljade dinara! Njihove plate jesu vece, ali ni tamo obican radnik ne moze da zaradi vise od 900 evra, pa je i za njega ovih 550 evra jako skupo, kao sto je i nama skupa nasa registracija! Tamo moras da imas ispravan auto, nema crvena, pa da se zazmuri sto je auto kofa! Vecina vas koji ovde placete, ne bi mogli ni da prodjete njihov tehnicki, a ne da platite taj "jeftini" porez od 160 evra, koji je kod nas oko 4 hiljade din! Ja da sam toliko nezadovoljan sa zivotom u Srbiji, ne bih ovde sedeo ni minut, otisao bih tamo gde je bolje, a ne samo da zavijam ko ranjenik, na sve i svasta! Inace nisam nikakav bot, clan SNS ili slicno, naprotiv, prezirem ih, ali ih ne poistovecujem sa svojom zemljom, jer oni nisu Srbija!
     (gagi, 20. novembar 2020 15:24)

    # Link komentara

  67. A kod nas 3000 kubika 180.000 jer Seseljev zakon niko nece da promeni. Svi smo mi Seselj, samo je pitanje koliko smo u poziciji da budemo.
    (Coyote, 20. novembar 2020 15:20)

    # Link komentara

  68. Cim sam procitao naslov odmah sam znao da to nema veze sa Srbijom!
    Ovde se razmatra povecanje poreza na motorna vozila.
    (vidoje, 20. novembar 2020 15:14)

    # Link komentara

  69. Jadni slovenci. Oni nemaju najveci rast BDP-a kao mi.
     (Vojislav, 20. novembar 2020 15:11)

    # Link komentara

  70. Словенија има довољно пара у буџету. Иначе не би ово радили.
    (А. Петров, 20. novembar 2020 15:06)

    # Link komentara

  71. I posle se čudimo što su hteli da se odvoje? Pa pametni bre! Svaka im čast za ovaj potez oko poreza!
     (brainstorm, 20. novembar 2020 14:59)

    # Link komentara

  72. 2521cc ми наплаћују 100 хиљада динара, ауто вреди 5 хиљада евра. Најновија мечка 2.0 мотор, ~250 кс, 50 хиљада евра у салону, регистрација 35 хиљада динара. Да ли вам је доста лопужања, хоће ли се неко дозвати свести и савести па олакшати овај бедан живот у Србији.
     (Урке, 20. novembar 2020 14:48)

    # Link komentara

  73. Svim Srbomrscima savetujem da sto pre napuste Srbiju i odu u 3 p.m. Kofer u ruke i napolje, niko vam ne brani...
    (Zurkolomac, 20. novembar 2020 13:09)

    Bulvalno nam svi brane. Nigde nemas pravo na rad sa nasim papirima. Mozda bas zbog takvih kao sto si ti kojima je ovde dobro.
     (Radijator, 20. novembar 2020 14:41)

    # Link komentara

  74. Porez u Srbiji na auto izmedju 1300-1600 je 5.600din + se umanjuje na starost automobila, tako da je porez i dalje mnogo veci. To sto je u Srbiji većina ekonomski nepismena pa ne razlikuje osiguranje, troskove registracije od poreza to je druga priča.
    Ono sto mene zanima je cena osnovnog obaveznog autoosiguranjau i troskovi registracije u Sloveniji.
     (NijeNaOdmet, 20. novembar 2020 14:32)

    # Link komentara

  75. Otišao bih, momentalno, ali je problem što smo zemlja 16. sveta i što svi mi moramo sto papira da skupimo i overimo da bismo otišli kako treba - trajno, a ne na po tri meseca pa nazad u rupčagu pa tako u krug.
    Veruj da nikom normalnom ništa ovde neće nedostajati. Svima koje znam Srbija počne da nedostaje u prvim godinama, onda došu na par dana, bude im muka i jedva čekaju da krenu nazad. Vremenom im se sve manje dolazi jer je toliko lepših mesta na kojima se može provesti godišnji odmor, slobodni dani itd.
    Nema gore države od Srbije u onome što nazivamo koliko-toliko civilizovanim delom planete.
    (Stef, 20. novembar 2020 13:51)

    +1000
     (Radijator, 20. novembar 2020 14:29)

    # Link komentara

  76. A sta bi sa najavama nekih ministara pre par godina da će od Nove Godine biti ukinut porez na Luksuz za automobile preko 2000 kubika?
    Od tada prodje nekoliko godina, ali nista se promenilo nije ...
     (Mare, 20. novembar 2020 14:26)

    # Link komentara

  77. Ne razumem komentare, smanjili porez njihova stvar, koliko ja znam državu čine njeni građani a ne vanzemaljci i građani su ti koji odlučuju o svemu, ili bi trebalo tako da bude, jel.?
     (S TRONE, 20. novembar 2020 14:24)

    # Link komentara

  78. A u Srbiji se i mobilni telefon smatra luksuzom i plaća se luksuzni šešeljev porez.
     (Samo Fotograf, 20. novembar 2020 14:14)

    # Link komentara

  79. @Logika nigde
    Po tebi Srbi su izgradili Sloveniju i oni su to sto jesu zahvaljujuci nama? Druze nama kada bi dosao Dzeneral Motors, Boing, i Kola Kola mi bismo opet bili ovo sto jesmo. Kod nas nije na ceni znanje i obrazovanje nego poltronstvo. Nas ubi neznanje i nepotizam... Kako nama usaditi kulturu? Koliko si puta video dok vozis da neko otvori prozor i izbaci kesu/limenku/papir od pljeskavice? Tako nesto bi u Slo bilo na TV kod nas je svakodnevica.
     (Stefan, 20. novembar 2020 13:59)

    # Link komentara

  80. "Srbija je sto godina iza Slovenije,bila ,ostala i ostat ce!
    (kinta,)"
    Dečko, Slovenija je postala to što jeste zahvaljujući Srbiji i komunistima koji su im stvorili industrijsku bazu ali i državu.Pogledaj industriju Slovenije pre II svetskog rata i posle i Srbiju .Objasni razvoj ovih i seljenje fabrika iz Srbije.
    I da budem jasan, o njima nemam negativno mišljenje, puno dobrih ljudi Slovenaca znam. Skidam im kapu za neke etvari, najdalje su otišli od svih iz bivše države u u uređenju zemlje ali i oni dosta boluju od balkanskih sindroma.
    (Logika nigde, 20. novembar 2020 12:47)

    onda ste stvorili i HR,jer je Industrijski pokretac Yuge bila SLO i HR,pa kad su ovi rekli dosta vise Beogradu za uzimanje para,onda eto kao problemi,nacionalizam i te fore....
     (CLS, 20. novembar 2020 13:57)

    # Link komentara

  81. Вучић се поједе жив...
    Тек на овом примјеру видите колико је у ствари Србија банана држава.
    (? Иду дани...?, 20. novembar 2020 10:39)


    A sto "banana" , jer ako si procitao text a sumnjam, danas je prosecni porez na auto 460 e u SLO, a u SRB 200 e.
    U SLO je najveci porez na auta preko 2000ccm u EU..
    Sem toga sledeci x trba da vodis racuna i o ekavici, ali pozdravljam kad hr pisu i cirilicom..
    (C i n i k, 20. novembar 2020 12:05)



    pozdravio ti ili ne pozdravio,ali inace se ti pojede ziv....sto toliko pokusavas o Srbiji sve uvelicati a sve ostale zemlje umanjiti,a i sam si vani,samo sto ti je HR bas ali bas trn u oku...i hvatas se na svaku vijest....svi su te vec prokuzili....nisi fazon vise....
     (CLS, 20. novembar 2020 13:55)

    # Link komentara

  82. Svim Srbomrscima savetujem da sto pre napuste Srbiju i odu u 3 p.m. Kofer u ruke i napolje, niko vam ne brani...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zurkolomac, 20. novembar 2020 13:09)


    Otišao bih, momentalno, ali je problem što smo zemlja 16. sveta i što svi mi moramo sto papira da skupimo i overimo da bismo otišli kako treba - trajno, a ne na po tri meseca pa nazad u rupčagu pa tako u krug.
    Veruj da nikom normalnom ništa ovde neće nedostajati. Svima koje znam Srbija počne da nedostaje u prvim godinama, onda došu na par dana, bude im muka i jedva čekaju da krenu nazad. Vremenom im se sve manje dolazi jer je toliko lepših mesta na kojima se može provesti godišnji odmor, slobodni dani itd.
    Nema gore države od Srbije u onome što nazivamo koliko-toliko civilizovanim delom planete.
    (Stef, 20. novembar 2020 13:51)

    # Link komentara

  83. Bravo!
    (mile, 20. novembar 2020 13:28)

    # Link komentara

  84. Vozim turbo benzinca od 1000cm i porez pri registraciji za taj auto je oko 1200 din! Za one preko 2000cm je ekstremno skup, ali za sva vozila do te kubikaze je od 1200 do 9000 din sto je vise puta manje nego u Sloveniji, samo sto autosovinisti ne citaju tekst, niti znaju o cemu se radi, ali su tu da pljuju po svojpj zemlji, pogledom na naslov!
    (rani, 20. novembar 2020 13:24)

    # Link komentara

  85. Kakvi ste vi svi licemeri, svi znate kako treba u ozbiljnoj drzavi ali vi prvi ovde se ne ponasate tako. Evo primer jedan , svi su odusevljeni kako je u Slo cisto sve, a ti isti koni pisu o tome bacaju smece po ulici. Da ne idem dalje.
    (vratite_bmx, 20. novembar 2020 11:09)

    Da ti objasnim jer vidim da ne znaš. Nema čistih nacija. Ni Englezi i Nemci nisu skupljali iznet za svojim ljubimcima dok to nije postalo zakon i kažnjivo. Ali ne samo da se donese zakon nego da se i sprovodi. U Sloveniji imaš Redare koji su u civilnim odelima. Oblače se kako oni hoće. Ti baćiš papir, pikavac ili ne pokupiš izmet za svojim ljubimcem, dobiješ kaznu momentalno. Bilo kakvo bežanje je kažnjivo zatvorom. A da ga udariš to je napad na službeno lice i najmanje 3 do 5 godina zatvora. Najbolji primer ikada su ti Engleski huligani. Najluđi su bili. Onda je donet zakon ko uđe na teren 3 godine (ne sećam se tačno) zatvora i zabrana za uvek da uđe na bilo koji stadion u zemlji (ove mere su se bojali više od zatvora). Uklonjene su čak i ograde. Izvoli uđi na teren. A kod nas donesu zakon i to je to. Eventualno se selektivno primeni na nekom po potrebi.
    (Am pa tak je pri Sloveniji, 20. novembar 2020 13:12)

    # Link komentara

  86. Posto su Slovenci u exYU uvek bili ispred svi ostalih cenim da ce ovako nesto kod nas doci za 20-30 godina.
     (trt, 20. novembar 2020 13:09)

    # Link komentara

  87. Svim Srbomrscima savetujem da sto pre napuste Srbiju i odu u 3 p.m. Kofer u ruke i napolje, niko vam ne brani...
     (Zurkolomac, 20. novembar 2020 13:09)

    # Link komentara

  88. Њихова ковид болесна мачка може то себи да дозволи а наш "економски тигар" не може.....е тигре,тигре да ли си стварно тигар?
    (Јел', 20. novembar 2020 10:01)

    Hahaha, smejem se i ne mogu da stanem ?, ulepša mi dan. Hvala
     (Bob, 20. novembar 2020 13:09)

    # Link komentara

  89. Samo kod nas postoji redovno godisnje produzenje registracije koje kosta skoro kao automobil!
    S R A M O T A !!!
    (Dokle vise?, 20. novembar 2020 10:20)

    Prosecna registracija, sa sve porezom i osiguranjem i nalepnicom, kod nas kosta oko 23 hiljade dinara! Dakle, o cemu ti pricas? To je daleko jeftinije nego u toj Sloveniji! Ko nema 200 evra za registraciju, ne bi trebao ni da ima auto!
    (gagi, 20. novembar 2020 13:08)

    # Link komentara

  90. "Nikada mi nije bilo jasno sta su ovi ozbiljni ljudi trazili u onakvim nakaradnim tvorevinama zvanim Jugoslavija?"
    Tražili su slobodu, i dobili su je posle 1000 godina robovanja Nemcima. Pri tom su je dobili jeftino jer im je sloboda plaćena tuđom (čitaj sprskom) krvlju. Ispostavilo se da su dobili i all-inclusive povlašćeni tretman u toj Jugoslaviji pa su živeli kao carevi. A onda su hteli malo 90tih da budu nezavisni, čisto iz hira. Taj njihov hir je lančano izazvao rušenje cele države SFRJ od 22 miliona stanovnika. Sada su nebitna državica u EU. Opet imaju sreće jer ih Evropa drži kao mamac za zemlje istočne Evrope pa im krpi dugove kad ustreba. Sve u svemu ozbiljni i sjajni ljudi.
    (Janez, 20. novembar 2020 13:08)

    # Link komentara

  91. #Svaka cas vladi i rukovodstvu. Ovo gradjani Srbije nece nikad da docekaju!
    (ams, 20. novembar 2020 11:08)

    Ha, ha, ha... rukovodstvo. Jos vam nije izasla iz upotrebe komunisticka terminologija.... rukovodstvo :)
    (Jovan, 20. novembar 2020 13:05)

    # Link komentara

  92. Slovenije je jedna od najčistijih država na svetu. A naša Srbija jedna je od najprljavijih. (Na našu veliku žalost i tugu medju najprljavijim i najzagadjenijim je upravo prestonica Beograd.)
    Stavimo prst na čelo i zapitajmo se zašto. Svest i kultura, dragi moj sugradjani. Kakav narod takva i vlast.
    (Zemunski Kej, 20. novembar 2020 13:00)

    # Link komentara

  93. kad 3.0 motor bude 20k din registracija mozemo da pricamo o nekom zivotu u srbiji
    (vnago, 20. novembar 2020 12:47)

    # Link komentara

  94. "Srbija je sto godina iza Slovenije,bila ,ostala i ostat ce!
    (kinta,)"
    Dečko, Slovenija je postala to što jeste zahvaljujući Srbiji i komunistima koji su im stvorili industrijsku bazu ali i državu.Pogledaj industriju Slovenije pre II svetskog rata i posle i Srbiju .Objasni razvoj ovih i seljenje fabrika iz Srbije.
    I da budem jasan, o njima nemam negativno mišljenje, puno dobrih ljudi Slovenaca znam. Skidam im kapu za neke etvari, najdalje su otišli od svih iz bivše države u u uređenju zemlje ali i oni dosta boluju od balkanskih sindroma.
     (Logika nigde, 20. novembar 2020 12:47)

    # Link komentara

  95. Kod nas još uvek traže broj motora... smejurija od vlasti
     (Vladimir, 20. novembar 2020 12:14)

    # Link komentara

  96. Alo "strucnjaci", kopirajte malo dobre odluke. I slobodan uvoz vozila sa svih trzista, Fiat Srbija nije Srpski tako da ga ne treba stititi, ogranicavajuci uvoze
     (dr.kadzija, 20. novembar 2020 12:06)

    # Link komentara

  97. Вучић се поједе жив...
    Тек на овом примјеру видите колико је у ствари Србија банана држава.
    (? Иду дани...?, 20. novembar 2020 10:39)


    A sto "banana" , jer ako si procitao text a sumnjam, danas je prosecni porez na auto 460 e u SLO, a u SRB 200 e.
    U SLO je najveci porez na auta preko 2000ccm u EU..
    Sem toga sledeci x trba da vodis racuna i o ekavici, ali pozdravljam kad hr pisu i cirilicom..
    (C i n i k, 20. novembar 2020 12:05)

    # Link komentara

  98. Sasvim ok predlog a ndm se da ce i SRB ovim pravcem da krene.
    (C i n i k, 20. novembar 2020 12:01)

    # Link komentara

  99. Slovenija, bila i ostala barem 200godina ispred nas....
     (Baron Minhauzen, 20. novembar 2020 11:55)

    # Link komentara

  100. Ovo im je naredila Nemačka čija autoindustrija gomila gubitke zbog epidemije. Ne znam šta se primate bez veze. Ovo je tužan primer kako jednoj maloj evropskoj zemlji zavrće uši velika zemlja, a sve se dešava u idiličnoj EU. Vrhunac poniženja je što ministar finansija Slovenije opravdava smanjenje poreskih prihoda za čitavih 30 miliona evra govoreći kako je super što će građani Slovenije bacati pare na precenjene nemačke kante, a neće plaćati porez. Automobil od preko 2500 kubika nije osnovna potreba nego luksuz. Ustvari luksuz je blaga reč, bolje je reći da je u pitanju bahatost i lečenje kompleksa.
    (Marko4, 20. novembar 2020 11:51)

    # Link komentara

  101. @Jovan

    Neće oni prepisati ovan normalan, nego neki iz Kambodže ili Vijetnama gde je jeftinije voziti avion nego privatni automobil.
     (Trol, 20. novembar 2020 11:51)

    # Link komentara

  102. Meni samo nije jasan taj nagli prelaz sa 2000 na 2001 ccm. Razlika je otprilike 15000 dinara, ako uzmemo da je neki jači 2.0 oko 36000, neki 2.2 je 52000, 2.5 i više. To treba iznivelisati, otimačina klasična. Plus paradoksalno, više para kroz akcize im dam ako vozim jači auto.
     (Trol, 20. novembar 2020 11:49)

    # Link komentara

  103. @kinta
    Vojvodina nije bila, ali je Srbija unazadila.
     (mile ®, 20. novembar 2020 11:49)

    # Link komentara

  104. A naši političari - nevera!
    (napreDNO, 20. novembar 2020 11:38)

    # Link komentara

  105. Ovo nedvosmisleno ukazuje da je Slovenija ozbiljna država
    Komplimenti
    (Velibor, 20. novembar 2020 11:32)

    # Link komentara

  106. Nikada mi nije bilo jasno sta su ovi ozbiljni ljudi trazili u onakvim nakaradnim tvorevinama zvanim Jugoslavija?
    (koronarius, 20. novembar 2020 10:17)
    Jeftine sirovine i naivne ljude koji će im preseliti svoje fabrike kod njih.
    (Vozač, 20. novembar 2020 11:23)

    # Link komentara

  107. Eto bar u ovoj CIVILIZACIJSKOJ tekovini nismo prvi u Evropi već na žalost smo PRVI po porezima, taxama, akcizama i nametima svih vrsta i fela pa i muzičkog dinara iako se mislilo da je ukinut - nije. Odlika autpkratskih Režima.
     (XXL, 20. novembar 2020 11:21)

    # Link komentara

  108. Smanjuju poreze da bi podstakli kupovinu vozila. Zbog korone je smanjeno kretanje stanovništva samim tim sve grane privrede su u finansijskom problemu. Podržavam odluku, ali ne bi me čudilo da oporezuju rad od kuće, ipak za koga je izgrađena sva ta infrastruktura?
     (Jex, 20. novembar 2020 11:14)

    # Link komentara

  109. Srbija je sto godina iza Slovenije,bila ,ostala i ostat ce!
     (kinta, 20. novembar 2020 11:11)

    # Link komentara

  110. Kakvi ste vi svi licemeri, svi znate kako treba u ozbiljnoj drzavi ali vi prvi ovde se ne ponasate tako. Evo primer jedan , svi su odusevljeni kako je u Slo cisto sve, a ti isti koni pisu o tome bacaju smece po ulici. Da ne idem dalje.
    (vratite_bmx, 20. novembar 2020 11:09)

    # Link komentara

  111. Svaka cas vladi i rukovodstvu. Ovo gradjani Srbije nece nikad da docekaju!
     (ams, 20. novembar 2020 11:08)

    # Link komentara

  112. ljudi, pa ko je izabrao ovu vlast? mi sami! nije dosao niko iz albanije ili hrvatske sa glasa protiv nas. a nasi izbori i nasi zivoti su odraz nase svesti.
    sta mislite, da li bi jednom slovencu palo na pamet da skine filtere na kolima ili da sipa loz ulje umesto nafte, jer je to jevtinije?
     (da, moje ime, 20. novembar 2020 10:57)

    # Link komentara

  113. А код нас и даље на снази чувени Шешељев закон о порезу на луксуз.
     (маркеђани, 20. novembar 2020 10:45)

    # Link komentara

  114. Mrzim Sloveniju! Zato što smo mi trebali biti kao oni, multinacionalna država sa jasnim zakonima i ekonomskom vizijom za EU. Predivna zemlja, uredna, čista i vredna.
     (spartanac, 20. novembar 2020 10:45)

    # Link komentara

  115. Zakon jeste odličan stvarno, ali u njihovim uslovima i generalno u većini srpskih naselja. Ali u Beogradu, ja ne bih voleo da pojeftini registracija, jer je već dovoljno nepodnošljiva gužva u saobraćaju.
     (Miloš, 20. novembar 2020 10:42)

    # Link komentara

  116. Вучић се поједе жив...
    Тек на овом примјеру видите колико је у ствари Србија банана држава.
    (☢ Иду дани...☢, 20. novembar 2020 10:39)

    # Link komentara

  117. Za pohvalu i primer nama balkancima,u Sloveniji izgleda zakone pišu po meri svojih stanovnika vodeći računa o svima.Ovakvim vestima samo pospešujete iseljavanje mladih iz Srbije a neće biti ni gužve na našim novim autoputevima.
     (Kameni, 20. novembar 2020 10:34)

    # Link komentara

  118. Eee šta ti je DRŽAVA i šta ti je vest. Samo se iznerviram .
    (Oldtajmer, 20. novembar 2020 10:25)

    # Link komentara

  119. Prvi i jedini dobar potez nove vlade Janeza Janse. Kao sto je pre 10 godina uveo vinjete, kad je isto imao vladu kratko. Znaci sveukupno 2 njegova dobra poteza, eto. BTW, za sportska auta i oldtajmere ni pre nije bilo poreza.
    (Slovenac, 20. novembar 2020 10:23)

    # Link komentara

  120. Kod nas može samo da se povećaju porezi za 65%, jer treba popuniti rupe u budžetu, a i rupe u džepovima ministara.
     (HamBURGer, 20. novembar 2020 10:22)

    # Link komentara

  121. Samo kod nas postoji redovno godisnje produzenje registracije koje kosta skoro kao automobil!
    S R A M O T A !!!
    (Dokle vise?, 20. novembar 2020 10:20)

    # Link komentara

  122. Nikada mi nije bilo jasno sta su ovi ozbiljni ljudi trazili u onakvim nakaradnim tvorevinama zvanim Jugoslavija?
    (koronarius, 20. novembar 2020 10:17)

    # Link komentara

  123. Ponašaju se kao da su oni ekonomski tigrovi sa najvećim procentom rasta BDP-a u Evropi. E pa ne može tako braćo Slovenci!
     (VJ, 20. novembar 2020 10:09)

    # Link komentara

  124. Apsurd je da ze za auto star 13 god, plaća porez na lukzuz zbog kubikaže od 2.5 litara, a da se za audi q8 kiji ima 3.0litara i koji košta 120000 evra plaća 200 evra poreza, jer jekao neki hibrid. I to kao nike luksuz, a ovo prvo jeste. Ko je ovde lud?
     (Melita Sandić, 20. novembar 2020 10:06)

    # Link komentara

  125. E to je država. Bravo Slovenci!
     (Melita Sandić, 20. novembar 2020 10:01)

    # Link komentara

  126. Drzavo citas li ovakve vesti
     (Prele, 20. novembar 2020 10:01)

    # Link komentara

  127. Њихова ковид болесна мачка може то себи да дозволи а наш "економски тигар" не може.....е тигре,тигре да ли си стварно тигар?
     (Јел', 20. novembar 2020 10:01)

    # Link komentara

  128. Bravo za Slovence, ne razumem porez na 'luksuz' kod nas za vozila preko 2.0 bez obzira na godište, suludo i to nikako da skinu. Pusti komentar
     (Bojša, 20. novembar 2020 10:00)

    # Link komentara

  129. jel citate ovo gulikoze?
     (Nikola, 20. novembar 2020 09:53)

    # Link komentara

  130. Gde su oni a gde smo mi... Maćehooo...
     (Šmrki, 20. novembar 2020 09:48)

    # Link komentara

  131. Na samo par sati voznje odavde, potpuno drugi svet...potpuno druga svest...Bravo bre
    (nikola, 20. novembar 2020 09:47)

    # Link komentara

  132. Pametni ljudi ovi Slovenci. Oduvek su bili svetlosnu godinu ispred nas.
     (dr2, 20. novembar 2020 09:44)

    # Link komentara

  133. Koliko smo mi daleko od jedne Slovenije, a da ne pricamo o nekim jacim zemljama.
     (Ivan, 20. novembar 2020 09:40)

    # Link komentara

  134. Zdrav razum i logika..... sve pohvale SLO Vladi.
    (mr.real, 20. novembar 2020 09:38)

    # Link komentara

  135. Bravo Slovenci svidja mi se zakon treba ga prepisati u potpunosti kod nas da se ne mučimo da pravimo zakon.
     (Jovan, 20. novembar 2020 09:36)

    # Link komentara

  136. kod nas je isto preskupo. pola plate dati za registraciju je ludilo. povrh svega cena derivata je najveca u evropi imajuci u vidu kolike su nam plate.
     (lesa, 20. novembar 2020 09:34)

    # Link komentara

  137. E to je drzava
     (Neko iz mase, 20. novembar 2020 09:28)

    # Link komentara

  138. Ovde smo uvek govorili kako su neke dalekoistočne zemlje (tipa Japan) druga planeta i kako je njihov odnos prema državi i države prema narodu potpuno nepojmiv. A uopšte ne moramo da idemo tako daleko, jedna zemlja iz našeg susedstva uvek daje primer kako treba.
    (Micko, 20. novembar 2020 09:27)

    # Link komentara

  139. Tako se to radi u uredjenoj drzavi.
     (qqmeni, 20. novembar 2020 09:26)

    # Link komentara

  140. Bravo!
    (ma koga ja zavaravam, 20. novembar 2020 09:22)

    # Link komentara

  141. Opala odoh u sl da kupim neku ozbiljnu masinu V8
    (fensi_lik_vracar, 20. novembar 2020 09:21)

    # Link komentara