Četvrtak, 29.10.2020.

14:00

Test polovnjaka: Audi Q3 – da li je zaslužio četiri prstena? VIDEO

Izvor: B92

Test polovnjaka: Audi Q3 – da li je zaslužio èetiri prstena?  VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Igor

pre 3 godine

@igor

Naravno da ne može zvanično ali svi realno voze do 90 milja. Niko ne vozi brže skoro nikad.
O tome pričam. Ne znam koliko bi trošio na Autobanu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srbislav, 1. novembar 2020 14:36)

Ja sam vise puta putovao na I5 izmedju Seattle i San Diego.

Nigde ni blizu 90 mph. Ograničenje varira izmedju 55 i 75 mph. Povremeno se dodje 80 mph ali samo na kratko. State patrole su svuda.

Srbislav

pre 3 godine

@igor

Naravno da ne može zvanično ali svi realno voze do 90 milja. Niko ne vozi brže skoro nikad.
O tome pričam. Ne znam koliko bi trošio na Autobanu.

Igor

pre 3 godine

@srbislav

Gde moze u SAD da se legalno vozi brzinom od 90 mph? Najveca dozvoljena brzina je 85 mph i to samo na Texas State Highway 130. Na svim drugim putevima ograničenja su niza od 85 mph.

Srbislav

pre 3 godine

@ Jare u mleku,

Na početku sam jasno napisao da je auto kupljen 2019-te u Septembru a da će ga za dve nedelje preuzeti.

Auto je bio od 12 meseci ukupno oko mesec dana u servisu i nisu mogli da otklone kvarove.
Recimo ono za check engine da dodam, auto ide normalno i odjednom se upali check engine i auto neće da primi gas i ne reaguje na komande sem kočnice.
Onda stanem sa strane, isključim, uključim i radi.

Rekli mi da je softver problem ali onda se u poslednjih 6 meseci pandorina kutija počela otvarati sa ostalim već navedenim defektima. Pravljen je u Mađarskoj.

Što se tiče drugog vozila koje imamo, X5 3.0 benzinac, on zaista impresivno radi. maksimalno troši 15 litara zimi u strogo gradskoj vožnji a na otvorenom 9 litara do 10. Ne može se voziti brzo u Americi preko realno 85-90 milja tako da i potrošnja na otvorenom ne ide preko navedene.

Mislili smo da smo ovim Audijem rešili problem drugog manjeg SUV-a ali ne.
X1 je bio odličan ali eto ponešeni novim modelom Audija rešili i pogrešili.

Plus subjektivni osećaj posle godinu dana je da vozim napucanog golfa a ne premium vozilo.

Šteta.

Ivan ZG

pre 3 godine

Kupiti ovakav auto je čisti - promašaj.
Kupite SUV jer imate obitelj i da se lakše prevozite. ispadne da u njega ne stane 5 osoba i da ima mali prtljažnik. Onda ispadne da se i 4 osobe ne voze baš udobno jer odostrag nema - naslona za ruku. A to imaju i 3 puta jeftiniji auti.
Kupite dizel jer malo troši. Onda ispadne da troši 9 litara u gradu.
Kupite Audi jer je to renomirana i cjenjena marka. U njemu je DSG mjenjač. I onda vam se dogodi (kao prijatelju koji je imao isti taj mjenjač u Turanu) da se mjenjač pokvari i da novi košta 3.000 eura i nema popravka polovnog nego samo novi.
Kupite Audi, a onda vidite da nema ništa od opreme i da npr. Suzuki Ignis u baznoj opremi ima više opreme od ovog Audija.
Kupite 6 godina starog Audija za 20.000 eura dok istovremeno možete kupiti novi, veći SUV kao npr. Tuscon ili Sportage sa 5 ili 7 godina garancije i ne imati nikakav drugi trošak osim redovnog servisa i eventualno kočionih pločica. Dok istekne garancija na KIA auto vaš Audi je 13 godina star. Sigurni ste da ćete dobiti više za 13 godina star Audi sa 260.000 km nego za Sportage sa 140.000 km.
Ovaj Audi je dobar za - izbjegavanje.

hulk

pre 3 godine

Trenutno vozim zadnju generaciju Fokusa, i nesto sam razmisljao da sledeci auto bude neki od tih manjih premium modela, tipa A3, BMW 1, X1, Q3... posto mi je to neki maks budzet koji bih odvojio. Nakon obilaska salona i probnih voznji mogu reci da su oni koji kazu da premium nemacki automobili pocinju sa A4, MB C i BMW 3, skroz u pravu. Meni licno, deluje neopravdano dati 35k za auto u istoj klasi sa istim paketom opreme koji kod Forda, Mazde ili Honde, kosta maksimalno 25k. Naravno, onaj ko ima mnogo para, ne razmislja o tome, ali ja licno nisam video nista toliko bolje da bih cak i pomislio na kupovinu.

betmen

pre 3 godine

Ne mogu da povezem cenu od 20.000e sa autom koji ima samo 4 airbaga, nema bluetooth, tempomat, navigaciju, grejace sedista. Al dobro, ljudi imaju razlicite potrebe i ako je ovo 3. auto u porodici koji sluzi do prodavnice i nazad onda ok

Toronto

pre 3 godine

"Sasija se kao sinonim za "platformu" koristi i dalje i koristice se, pogotovo u DE cija je ovo izvorna rec,"

(C i n i k, 30. oktobar 2020 06:51)

Nije to nemačka reč već francuska - chassis - i znači okvir ili ram. Nemam nameru da se raspravljam sa vama o tome šta je šasija. Svako ko je i malo tehnički potkovan zna to. Šasije postoje i u mnogim drugim industrijama, recimo elektronici, i uvek označavaju istu stvar, a to nije sinonim za platformu.

Srđan BL

pre 3 godine

Cinik
Ajd napisi koje je modele VW proizvodio prije Audija, a koje poslije kupovine Audija? Koji i ciji motor je nosio razvoj svih vodom hladjenih motora u VW-u? Koji model Audija je prepakovan u Pola, koji i Passata?
Koje su platorme postale osnova za Touarega, koja za Phaetona? Ciji DNK je danas u VW-u? Znacku je lako promijeniti, ali tehnicko naslijedje se ne moze sakriti.
Sasija je samonosiva konstrukcija i zna se sta je kod teretnog programa, a zna se sta je kod putnickog programa i kao takva se oznacava brojem sasije... Lupas po obicaju stvari koje ne znas i nema tu nikakvog naziva u zargonu vec se dobro zna sta je ''sasija''...

profa

pre 3 godine

@jaretina...
Molim Vas za malo detalja o elantri ako ste u prilici...
Procitao sam u nekom komentaru da ste uzeli novu pa me zanimaju vasi utisci jer sam vrlo zagrejan za dolazeći model...verovatno i Vi vozite 1.6 pa malo oko njega,potrošnja grad i auto put,udobnost,da li trosi ulje,generalno Vaše mišljenje...
Hvala lepo,pozz..

C i n i k

pre 3 godine

Srbislave
Vi ste jako srećan čovek.
Da živite u Srbiji još uvek bi ga vozili, plus vam pola tih problem ne bi ni priznali pod garancijom. Novo vozilo ne bi dobili jer je ovo u voznom stanju a problemi su dečije bolesti.
Štucanje 1.5 turbobenzinca, posebno u drugoj brzini kad gubi snagu, su rekli u servisu da će rešiti apdejtom softvera. Kao da je mobilni telefon.
(Jare u mleku, 30. oktobar 2020 00:04


Ne samo u SRB, nigde u Evropi mu ne bi priznali taj "povrat"..i vracanje auta.

IG

pre 3 godine

Cinik
Mislim da smo ovo oko Audija i VW-a davno raspravili, a ako hoces mozemo opet... Audi je VW-u dao svu osnovu za VW-e vece automobile, pa ti ono sto dozivljavas kao moderni VW zapravo velikim dijelom Audi...
Za sasiju nisi u pravu, jer sasija podrazumjeva citav sklop karoserije, a platforma je donji dio (a uz to se moze podrazumijevati i neke elemente ovjesa, upravljackog sistema, elektroniku...)
Vozim VW, al mi ne pada na pamet da lupam poput tebe...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srđan BL, 30. oktobar 2020 09:57)

Budalastina.

C i n i k

pre 3 godine

Cinik
Mislim da smo ovo oko Audija i VW-a davno raspravili, a ako hoces mozemo opet... Audi je VW-u dao svu osnovu za VW-e vece automobile, pa ti ono sto dozivljavas kao moderni VW zapravo velikim dijelom Audi...
Za sasiju nisi u pravu, jer sasija podrazumjeva citav sklop karoserije, a platforma je donji dio (a uz to se moze podrazumijevati i neke elemente ovjesa, upravljackog sistema, elektroniku...)
Vozim VW, al mi ne pada na pamet da lupam poput tebe...
(Srđan BL, 30. oktobar 2020 09:57)



Nzn sta si "resio" i sa kim, ali kako citam ti si ubedjen da je Audi kupio VW?
Sasija je sinonim za platformu i tu nsta sporno nma.
Audi kao firma ne postoji ima misim 50+ godina vec,al ok,sve mi je jasno tako da nma potrebe da mene ubedjujes u gluposti, ti slobodno budi ubedjen u to sto pises,sve ok,nije zabranjeno.

jaretina, priprema se zimski menu

pre 3 godine

je l Skoda bila dizel?
(uchimata, 29. oktobar 2020 22:22)

nope.
1.4 TSI

više puta sam rekao da sam se zakleo dedi i ćaletu da traktorsko dizlo neću voziti. i to planiram da ispunim. inače ostala je u užoj porodici, zato sam je dao jeftino. imala je dosta problema prošle/ove godine. zakleo sam se da više nikad neću prodati kola u porodici.

Srđan BL

pre 3 godine

Cinik
Mislim da smo ovo oko Audija i VW-a davno raspravili, a ako hoces mozemo opet... Audi je VW-u dao svu osnovu za VW-e vece automobile, pa ti ono sto dozivljavas kao moderni VW zapravo velikim dijelom Audi...
Za sasiju nisi u pravu, jer sasija podrazumjeva citav sklop karoserije, a platforma je donji dio (a uz to se moze podrazumijevati i neke elemente ovjesa, upravljackog sistema, elektroniku...)
Vozim VW, al mi ne pada na pamet da lupam poput tebe...

//,,

pre 3 godine

Moja snajka vozi Hjundai SantaFe,2017, 70k km, sin je nagovarao da ga
mijenja a ona ni da cuje, kaze navikla se i da je prezadovoljna. Maska
i volan su mu jedina mana, ne pise BMW i nema 4 prstena.

Bane

pre 3 godine

Prodajem audi a6 2014.. 54000km... 2.0 benzin.

Ful oprema.. Hladjenje sedista(koznih)..

15 500 e..... Intaktan, casa... Crne boje, alu felne(17ice)

0628433517
(Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 29. oktobar 2020 23:17)

Moze zamena za Passat B8 limuzina 2015-to 1.6 tdi, 190.000 km + moja doplata?

spartanac

pre 3 godine

Od audija samo allroad a6 3.0 motori, to su audi motori 2.0, 1.6, 1.4. 1.2, 1.0 sve VW motori koji se ugradjuju u audi, seat, škoda vozila, zaobići u širokom luku!

Reziel

pre 3 godine

Više mi ima smisla ovaj Q3 u gradu, nego neki mačo-muževni Q7. Kao A3, samo malo podignut, malo bolje podnosi rupe, podignute šahtove, a ima i pogon na sva četiri kad malo zasneži.
Meni je bila problem cena kada se pojavio, a iskreno i sada mi je cena tih subkompaktnih SUV modela (ironično zvuči) potpuno ludilo. Sećam se da je Q3 sa ovim motorom, automatskim menjačem i quattro pogonom lagano dobacivao preko 35.000 eur, čak i do 40.000. Otišao u Mazdu u Rakovici, stigao im CX3 tada. Sa 4x4 i automatikom izadje na 25.000! Znači Q3 preko 50% skuplji! Na sve to, Mazda CX-5 u salonu, sa istim paketom opreme i jačim motorom 28.000?! Mazda 6 i jeftinije. Znači nije samo problem u Audiju, već u celoj toj klasi. Razumem da nije svakome potreban veliki o veći automobili, ali razlika u ceni je... Prevelika. To mi je kao što su prsluci bez rukava skuplji od jakni. U racionalnom smislu nidje veze, ali se prodaje.

mile

pre 3 godine

Skoro sam kupovao auto, i nadjoh odlican black adition q3 2018 god.
Stavio depozit.. I krenuo dok cekam da malo guglam, da se palim :)
Kad sam shvatio da je taj q3 jos uvek pravljen na platformi Golfa 5 iz 2005 godine, a moj Q3 kosta 28,000 EUR, otkazao sam i izgubio depozit. Sramota da u 2018 jos pakuju tehnologiju i platformu iz 2005,ali to je audi..

C i n i k

pre 3 godine

Veliko razočarenje i pošto Audi nije uspeo da sanira probleme, pozvali smo se na Lemon Law i sve imamo napismeno kao dokaze i oni su prihvatili da otkupe vozilo nazad plus sve gore navedeno.

Velika, velika mrlja posle BMW-a.
(Srbislav, 29. oktobar 2020 23:37


Audi je VW, BMW je ozbiljan auto koji god izabrao a pogotovo je serija X dobra prica i ja nkd nbih X1 menjao za ovo. Ujedno,pohvale idu VW jer takav "otkup" u Evropi nbi bio moguc ni u snovima..

C i n i k

pre 3 godine

Šasija se kod putničkih automobila ne koristi barem 50-60 godina. To se u autoindustriji zove platforma, ali to nije stvaran fizički objekat za koji se kači školjka automobila. To je pre skup delova ili komponenata (istih za sve modele koji dele istu platformu) ali svaki model ima drugačiji unibody (samonoseća školjka) na koje se te komponente i delovi kače.
(Toronto, 29. oktobar 2020 17:55


Sasija se kao sinonim za "platformu" koristi i dalje i koristice se, pogotovo u DE cija je ovo izvorna rec, u SRB takodje jer kad nko kaze ili napise "sasija" mi znamo na sta se misli, a u uze strucnim krugovima moze biti govora o tome da je prikladnije reci/napisati "platforma".
Platforma je danas koncept drugaciji ngo nkd sasija i to jeste tacno ali kao sinonim, rec sasija nmz da ima zamenu, uostalom, i ti si odmah ukapirao sta sam napisao iako nam pomenuo rec "platforma"?

C i n i k

pre 3 godine

Ako se ne varam, to je potpuno isti menjac, samo sa drugim nazivom. A sto se tice tog "najbolji", pa nisam bas siguran! Jeste super za voznju, ali pouzdanost je daleko od najbolje, pogotovo dok postoji mercedesov 9g torinik, pa cak i tojotini menjaci su pouzdaniji!
(gagi, 29. oktobar 2020 18:15


Ne varas se, jeste isti menjac ali nasem narodu je tesko da shvati i da je Audi zapravo VW, sve u Audi/ju radi se od VW delova doduse sa skupljim enterijerom/materijalima, ljudi ne veruju i da Audi ne postoji kao posebna firma,koliko je loodilo uzelo maha vidi se po oglasima gde Skoda Superb kosta skuplje ngo Passat?
A ta 2 auta rade se na istoj proizvodnoj traci po sistemu 1 passat pa 2 Superba, tako se srafe, sve sem limova je potpuno isto s tim da Passat ima bolje materijale za enterijer i uopste solidniji je auto i kosta skuplje kao nov.
Tako je i sa Audi/jem, ako nko misli da bi VW placao nkom da samo za nj filijalu Audi ugradjuje poseban menjac ili bilo sta drugo sto se vec ne ugradjuje u VW onda leka nma, nk zive ljude u iliziji slobodno..

preporuka

pre 3 godine

Vlasnik restilizovanog modela iz 2018 godine,manuelni dizel 2000 kubika 150ks,fenomenalne performanse u svim segmentima,skoro 3 godine sa predjenih 60000 km ni sijalicu ili brisac nisam promenio,sve preporuke od mene.

C i n i k

pre 3 godine

Šest godina nije star auto...! Danas Hjundaji daje 7 godina garanciju! Ukoliko je redovno održavan, ako nije akan, može i 200.000 bez većih problema skoro svaki auto! Ali ovo poput curenja šibera, crkavanja vitalnih delova na maloj kilometrraži danas je nedopustivo!
(Bolesni skot, 29. oktobar 2020 22:37


Sve ok ali 200.000 nije uopste ozbiljna km, AutoBild je nkd otvarao motore na 100.000 a danas na 200.000.Danas motori prelaze 400,500 000 bez otvaranja, svaki auto uvezen ovde star 10 g ima upravo oko 400000 km pravih, naravno vracen na 1780000, i ti motori rade sasvim ok, pre ce sve ostalo da otkaze ngo motor, npr mnogo ce pre da otkaze automatik menjac ngo motor, amortizeri ngo motor, razni senzori ngo motor..
Motori, mehanicki, danas se rade da traju i traju, ali elektronika i razni drugi sistemi prosto nmgu da prave te km..

Jare u mleku

pre 3 godine

Srbislave
Samo mi objasnite nesto. Audi je posle 2 nedelje uzeo automobil i vratio pare, bar tako pišete.
Vi pišete i da je bilo problema na vozilu i da ste išli u servis i da nisu otklonili kvar i da ste bili na godišnjem par nedelja pa su zatim škripale kočnice nekoliko meseci. I sve to za 2 nedelje. U toj Americi svega ima.
O potrošnji X5 3.0 benzin drugi put.

Jare u mleku

pre 3 godine

Srbislave
Vi ste jako srećan čovek.
Da živite u Srbiji još uvek bi ga vozili, plus vam pola tih problem ne bi ni priznali pod garancijom. Novo vozilo ne bi dobili jer je ovo u voznom stanju a problemi su dečije bolesti.
Štucanje 1.5 turbobenzinca, posebno u drugoj brzini kad gubi snagu, su rekli u servisu da će rešiti apdejtom softvera. Kao da je mobilni telefon.

Zoran Zoki

pre 3 godine

Auto na testu ima najnizi nivo opreme, a imaju modeli sa znatno visim.

Moram da kazem da kad sam odselio iz Srbije na zapad, da sam tek tad shvatio da se ovde ne porede Mercedes, BMW, Audi, VW i Toyota sa ostalim brendovima. Ovde ljudi koji svakodnevno prave veliku kilometrazu do posla (a takvih je mnogo, minimum 25 km u jednom pravcu) u 90% slucajeva voze te brendove. Sustina je da ovi brendovi pored izdrzljivosti da predju veliku kilometrazu imaju i kvalitetne materijale unutra i ne vide se tragovi koriscenja pa im manje pada cena i lakse se prodaju polovni, a i manje su bucni i ugladjeno voze te ne umaraju. Potpuna zabluda je da ovde nesto specijalno cuvaju kola, drndaju ih iznutra samo tako i deca i odrasli i licno sam se uverio da je na primer Kia stara 3-4 godine ovde mnogo pohabanija unutra nego ista takva kupljena nova u Srbiji.

Prva generacija Q3 se skoro iskljucivo kupovao kao drugi auto u imucnim porodicama da zena u SUV-u koji je sad popularan dizajn, komforno i bezbedno odveze decu u skolu i produzi na posao bar jos 20 km. Da ode na aerodrom da odveze muza je maksimum koriscenja auta sa celom porodicom unutra. Kia Sportage i Hyundai Tucson na primer nisu uporedivi jer su kupovani kao prvi auto u porodici.

Tako da kad se ima u vidu da su zene bile target populacija za ovaj model i da uglavnom ne koriste sve ono sto je autor naveo kao nedostatak opreme, auto je bio pun pogodak na zapadu sto govore i cifre prodatih primeraka i da se model odrzao 8 godina.

strucnjak10

pre 3 godine

Vozim Audi Q3 iz 2012, 4x4, turbo S (kupljen nov u Srbiji). Prosao sam sa njim 15ak zemalja Evrope, od Azurne obale do Alpa. Vrhunski auto, udoban, startan, stabilan, izdrzljiv. Uvek nas je bilo dvoje u autu, pa nesto manji gepek nije toliki problem. Kad dodje dete, to ce ici malo teze.
Jedina mana mu je los zalaz, pa je nekad teze uparkirati od napred.
Mnogi koji ovde komentarisu nikad se nisu ni vozili u ovom autu, a ne vozili isti.
Auto je za svaku preporuku.
Pozdrav

Dvabu

pre 3 godine

Meni se ne svijda i ako svi kazu da je nenormalno izdrzljiv i kvalitetan auto,ima ih bas mnogo kod nas (CG). Vozio sam se u novi Q3 i mislim da je u svemu bar x10 bolji, ljepsi i komforniji od ovoga. Ozbiljan auto ali i preskup skoro 35hiljada, a bukvalno najmanji i najobicniji audi.

Boris

pre 3 godine

Kupio nedavno q3 sportback. Ja sam lično prezadovoljan. Svako kupuje ono što mu paše. Glupost je naravno uopšte porediti auta, svako je priča za sebe. Od Q3 ima gomila boljih auta, ali i lošijih puno više. Imaju dobre strane i mane. Ovi što im panoram kisne idući put nek kupe bez šibera i sve ok :)

Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina

pre 3 godine

Prodajem audi a6 2014.. 54000km... 2.0 benzin.

Ful oprema.. Hladjenje sedista(koznih)..

15 500 e..... Intaktan, casa... Crne boje, alu felne(17ice)

0628433517

Srbislav

pre 3 godine

Evo mog iskustva sa Q3. Ovaj ovde na slici smo preskočili jer smo hteli najnoviji.
Uzeli u Septembru 2019-te Q3 S line prestige package. Ne postoji jači paket u Americi od tog. 44000$.
Za dve nedelje Audi ga preuzima nazad i plaća sve preostale dugove banci a nama vraća sve pare i sve što smo imali od troškova za njega plus vaučer od 3500$ da bi smo uzeli novi Audi.

Zašto?

Zato što auto ima ozbiljnih problema sa softverom koji čini bezbednost vozila upitnom. Check engine se pojavljivao nekoliko puta i usred vožnje. Ne mogu da reše problem. Ugasiš ga i on se resetuje.
Panorama krov prokišnjava. Menjač ne može da se poredi sa X1 koji smo predhodno imali i zbog lošeg kvaliteta prenosa Q3 troši 13-15 litara benzina u gradu a oko 10 na otvorenom što je isto kao naš dve klase veći drugi auto BMW X5.
Q3 ima 2.0 motor i 228ks. dok X5 ima 3.0 i 300ks. i teži duplo maltene. Dalje, kada uključim brisače na Audiju da operu, oni prvo dva puta obrišu na suvo pa tek onda izađe mlaz tečnosti za vetrobransko staklo.
Bili na odmoru nekoliko nedelja i od tada pošto je stajao, kočnice škripe i neravnomerno pločice rade i tako mesecima.

Veliko razočarenje i pošto Audi nije uspeo da sanira probleme, pozvali smo se na Lemon Law i sve imamo napismeno kao dokaze i oni su prihvatili da otkupe vozilo nazad plus sve gore navedeno.

Velika, velika mrlja posle BMW-a.

Eldorado

pre 3 godine

Lep i skladan auto.
Sa druge strane, ne mogu da ne primetim koliko je se Audi modernizovao i spolja i unutra.
Ovaj auto je bio aktuelan do skoro, ako se ne varam 2018 ili 19 a u poređenju sa novim modelom izgleda kao da je iz 2002.

uchimata

pre 3 godine

sve ali sve si loše shvatio:
- u trenutku kupovine elantre imao sam 28-29k€ samo na jednom računu. da sam istresao ostale i keš u kući, povukao sa paypal, vratio dugove to bi otišlo na 35k€. e da, oktaviju sam prodao 5 dana posle (9k€).
- nije bitno koliko je staro, bitno je da je u garanciji. samo garancija pravi razliku da li je auto otpad ili ne. ako je garancija 10 god, a auto ima 9, to je i dalje fenomenalan auto.
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 21:56)

-je l Skoda bila dizel?

Bolesni skot

pre 3 godine

Šest godina nije star auto...! Danas Hjundaji daje 7 godina garanciju! Ukoliko je redovno održavan, ako nije akan, može i 200.000 bez većih problema skoro svaki auto! Ali ovo poput curenja šibera, crkavanja vitalnih delova na maloj kilometrraži danas je nedopustivo!

walker the stalker

pre 3 godine

Pretpostavljam da nije bio promašaj, s obzirom da se bukvalno bilo šta u tom konceptu automobila prodavalo kao neka vrsta novine ljudima, kojima su dosadili klasične izvedbe i oblici automobila.

Ovde kod nas ne razumeju da se automobili ne prave po meri, ukusu i logici prosečnog srbina. Preko se kupuje drugi, treći auto. Kupuje se auto iz fazona, kupuje se auto za decu, kupuje se jer dosadi, kupuje se jer se ima para. Kako onda drugačije razumeti da posle Q3 Audi pravi i Q2? Po našim kriterijumima dupe od auta, ali eto ipak...

jaretina, priprema se zimski menu

pre 3 godine

Ma pusti jaretinu, skupio pare za novu elantru, pa sad soli pamet svima koji voze bilo sta sto je starije mesec dana od njegovog auta...
(uchimata, 29. oktobar 2020 19:55)

sve ali sve si loše shvatio:
- u trenutku kupovine elantre imao sam 28-29k€ samo na jednom računu. da sam istresao ostale i keš u kući, povukao sa paypal, vratio dugove to bi otišlo na 35k€. e da, oktaviju sam prodao 5 dana posle (9k€).
- nije bitno koliko je staro, bitno je da je u garanciji. samo garancija pravi razliku da li je auto otpad ili ne. ako je garancija 10 god, a auto ima 9, to je i dalje fenomenalan auto.

Igor

pre 3 godine

Evo komentar iz prve ruke. Kupio sam auto pre 4 nedelje; spoljni dizajn sasvim OK, unutra veoma dobar. Pozadi dovoljno prostora, niko se u familiji ne žali (niko viši od 178 cm), gepek sasvim zadovoljavjući. Vožnja vrhunski udobna, ne kudujem i ne zamina me sportska vožnja. E sada dolazi ono za neverovati; šiber/stakleni krov PROPUŠTA VODU!! Dva puta mi se desilo, prvi put sam mislio da nisam dobro zatvorio, posle opet ponovo. Možeš zamisliti kada posle 4 nedelje voziš Audi u servis na popravku!! Navodno su popravili, videćemo, čekam kišni dan! Posle proguglujem, vidim da im se to non stop dešava sa ovim modelom, postoji par tužbi u Americi baš u vezi toga ( živim u Kanadi). Da li bih ga kupio da sam znao? Verovatno ne.. Toliko od mene.
(Bakunjin, 29. oktobar 2020 19:46)

Siber koji curi je boljka mnogih automobila. Moras da vodis racuna da su odvodi slobdni. To se cisti lako, samo ako znas gde se nalaze. Ja sam svojevremeno imao problema sa Jettom iz istog razloga - neznanja.

LosmiBgd

pre 3 godine

Za ovog što kaže da mu Q3 propušta vodu kroz šiber! Imam isti problem na VW Tiguanu. Relativno je nov automobil. Od samog starta problem za elektromotorima u šiberu i uskoro propuštanje vode na par mesta. Neverovatno. Izgleda da im je to boljka u celoj VW grupaciji.

Igor

pre 3 godine

... Iako star samo 6 godina ...

ah ti kriterijumi... za nekoga otpad, za drugog - novo
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 14:19)

Šest godina star auto je sve samo ne nov. Iz mog iskustva, do tri godine i 40kkm bi mogao biti, skoro nov, posle toga, džabe i novnovnov da piše.
(Vozač, 29. oktobar 2020 20:46)

Nov je samo do ne dobije vlasnika (fizicko ili pravno lice koje nije auto diler) i ne izadje na ulicu. Od tog momenta je polovan.

SRBIN

pre 3 godine

Druže, to što nemaš para za nemački auto pa voziš kiu ne znači da je precenjen.
I 20 godina star audi će da sahrani svaku novu kiu.
I ljubomora je dijagnoza.
(grubijan, 29. oktobar 2020 19:31

Zelje su jedno a stvarnost drugačija, na tvoku žalost. KIA je kvalitetnija od svih svapskih sklopocija, tako da ne lupetaš gluposti.

Vozač

pre 3 godine

... Iako star samo 6 godina ...

ah ti kriterijumi... za nekoga otpad, za drugog - novo
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 14:19)

Šest godina star auto je sve samo ne nov. Iz mog iskustva, do tri godine i 40kkm bi mogao biti, skoro nov, posle toga, džabe i novnovnov da piše.

grubijan

pre 3 godine

Precenjen auto koji ima svoju ciljnu grupu konzumenata u istočno - evropskoj populaciji koja posedovanjem ove marke automobila prikazuje uspeh u svom životu spoljnom svetu. Vrsta dijagnoze....
(Stingray, 29. oktobar 2020 17:29)

Druže, to što nemaš para za nemački auto pa voziš kiu ne znači da je precenjen.
I 20 godina star audi će da sahrani svaku novu kiu.
I ljubomora je dijagnoza.

C i n i k

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima
(Serviser, 29. oktobar 2020 17:02

Nzn sta servisiras ali rec je istom menjacu..
A da taj DSG nma problema, ok, ali cini mi se da je prica drugacija na zalost..

Bakunjin

pre 3 godine

Evo komentar iz prve ruke. Kupio sam auto pre 4 nedelje; spoljni dizajn sasvim OK, unutra veoma dobar. Pozadi dovoljno prostora, niko se u familiji ne žali (niko viši od 178 cm), gepek sasvim zadovoljavjući. Vožnja vrhunski udobna, ne kudujem i ne zamina me sportska vožnja. E sada dolazi ono za neverovati; šiber/stakleni krov PROPUŠTA VODU!! Dva puta mi se desilo, prvi put sam mislio da nisam dobro zatvorio, posle opet ponovo. Možeš zamisliti kada posle 4 nedelje voziš Audi u servis na popravku!! Navodno su popravili, videćemo, čekam kišni dan! Posle proguglujem, vidim da im se to non stop dešava sa ovim modelom, postoji par tužbi u Americi baš u vezi toga ( živim u Kanadi). Da li bih ga kupio da sam znao? Verovatno ne.. Toliko od mene.

uchimata

pre 3 godine

... Iako star samo 6 godina ...

ah ti kriterijumi... za nekoga otpad, za drugog - novo
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 14:19)

Daj molim te... sve, sve, ali za auto 6 god star da kažeš da je otpad... nije nov, ali nije ni otpad, još dugooo može da se vozi bez problema ako se pravilno održava. I manite se tog mita da u Nemačkoj, Francuskoj vozi većina ljudi auto 2-3 god pa menja za novi...možda bilo ranije, sada ne. Prosečna starost automobila u Nemačkoj je skoro 10 godina. Naravno da su ona u mnogo boljem stanju nego kola kod nas, ali da svi voze novo novcato je velika zabluda. Živim tamo i znam šta vidim po ulicama.
(bojan, 29. oktobar 2020 18:55)

Ma pusti jaretinu, skupio pare za novu elantru, pa sad soli pamet svima koji voze bilo sta sto je starije mesec dana od njegovog auta...

bojan

pre 3 godine

... Iako star samo 6 godina ...

ah ti kriterijumi... za nekoga otpad, za drugog - novo
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 14:19)

Daj molim te... sve, sve, ali za auto 6 god star da kažeš da je otpad... nije nov, ali nije ni otpad, još dugooo može da se vozi bez problema ako se pravilno održava. I manite se tog mita da u Nemačkoj, Francuskoj vozi većina ljudi auto 2-3 god pa menja za novi...možda bilo ranije, sada ne. Prosečna starost automobila u Nemačkoj je skoro 10 godina. Naravno da su ona u mnogo boljem stanju nego kola kod nas, ali da svi voze novo novcato je velika zabluda. Živim tamo i znam šta vidim po ulicama.

gagi

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija

Ako se ne varam, to je potpuno isti menjac, samo sa drugim nazivom. A sto se tice tog "najbolji", pa nisam bas siguran! Jeste super za voznju, ali pouzdanost je daleko od najbolje, pogotovo dok postoji mercedesov 9g torinik, pa cak i tojotini menjaci su pouzdaniji!

Ja i ovaj pored mene

pre 3 godine

Q3 na A3 platfromi je slican pokusaj kao sto je Mercedes napravio GLK (x204) na C class platformi (W204), sa jednom bitnom razlikom - Mercedes je uspeo.

koronarius

pre 3 godine

Ocekivao sam barem 1436 komentara. Razocarenje, samo 8. Iskreno, ni sam ne znam kako bih komentarisao ovaj auto. Ne sumnjam da je dobar ali je svakako bezlican, kao da nije Audi.

Replika

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Serviser, 29. oktobar 2020 17:02)

Možda i najbolji menjač kao idejni koncept ali u dugotrajnoj eksploataciji očajan i nepouzdan.
Vrlo često kod polovnih dsg/stronic automobila otkaže mehatronik, jedno ili oba kvačila kao i zamajac, još ako na to dodamo redovne servise na 60k da li su rađeni ili ne, da li je zaista tačna kilometraža kao i stil vožnje prethodnog vlasnika logično je zaobići taj menjač ako niste spremni na potencijalni skupocen kvar.
Uz to bih dodao da prva serija Q3 ima u ponudi problematični 2.0tfsi motor koji je isto pametnije propustiti.

Nemanja

pre 3 godine

@ Radjen je na sasiji A3 a to je VW sasija za male gradske automobile, otuda je ovaj model interesantan cini mi se zenskoj publici pre svega.

(C i n i k, 29. oktobar 2020 15:58)

Prva generacija modela Q3 je radjena na platformi Golfa 5 a izasao je kada je maltene vec bio aktuelan Golf 7 sa MQB platformom. Zato je Audi Q3 bio zastareo vec od starta...

Q3, this is me!

pre 3 godine

Vozio sam Rent-A-Car-ov Q3 2.0 TDI S-tronic, S-line, od Beograda do Voronježa u Rusiji (nekih 2000 km u jednom smeru - dakle dovoljno vremena da se auto sagleda u celosti).

Auto ide sjajno i vrlo je zabavan za vožnju. Menjač je sjajan, veoma linearno ubrzava bez ikakvog trzanja ili nečega sličnog. Potrošnja vrlo umerena, čak i po gradu.

Takođe, veoma su mi se dopala i matriks svetla. Farovi besprekorno osvetljavaju drum.

To je, međutim, sve... Vrlo je teskoban (za nas trojicu putnika sa klasičnim prtljagom) sa malim gepekom i skučenom kabinom.

Pitanje dodatne opreme (makar to bila i obična navigacija) ne bih komentarisao, jer je o tome već sve rečeno.

Sve u svemu: lep auto (o automatiku sam zahvaljujući njemu, iz korena promenio mišljenje) ali za dvoje ljudi. Sve preko toga je upitno.

Stingray

pre 3 godine

Precenjen auto koji ima svoju ciljnu grupu konzumenata u istočno - evropskoj populaciji koja posedovanjem ove marke automobila prikazuje uspeh u svom životu spoljnom svetu. Vrsta dijagnoze....

Max

pre 3 godine

2016 birao izmedju 3 vozila da kupim nova. Audi Q3, Kia Sportage i Hyundai tucson. Smanjena unutrasnjost od konkurenata. Izbor je pao na Kiju Sportage i nimalo se ne kajem. Ponovo bih isto uradio.

Toronto

pre 3 godine

"Radjen je na sasiji A3 a to je VW sasija za male gradske automobile..."
(C i n i k, 29. oktobar 2020 15:58)

Šasija se kod putničkih automobila ne koristi barem 50-60 godina. To se u autoindustriji zove platforma, ali to nije stvaran fizički objekat za koji se kači školjka automobila. To je pre skup delova ili komponenata (istih za sve modele koji dele istu platformu) ali svaki model ima drugačiji unibody (samonoseća školjka) na koje se te komponente i delovi kače.

Bane

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima
(Serviser, 29. oktobar 2020 17:02)

I jos da ta dva nisu isti menjac samo drugacije nazvan u dva brenda tvoj komentar bi i imao smisla.

Igor

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Serviser, 29. oktobar 2020 17:02)

DSG/DCT je dobar koncept ali ima dosta mana:
1. Pri neocekivanoj promeni namere vozaca zbuni se i cesto ne moze da presalta sa 1.5 do dve sekunde.
2. Lamela se unistava vrlo brzo u stani kreni situacijama.
3. Vibracije, narocito u kretanju is mesta

Pojedini proizvodjaci, npr Accura u modelu ILX iz 2012 ima torque converter ispred DCT menjaca da umnaji probleme opisane u 2 i 3

Uz to, hidraulicni automatski menjaci su postali veoma brzi u smislu saltanja, tako da prednost dva kvacila se polako gubi.

Sta ostaje kao velika prednost DCT je umanjena tezina menjaca kao i gabarit.

Serviser

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima

Aca

pre 3 godine

Ako realno sagledamo situaciju to je samo poviseni A3 sa pogonom na svim tockovima koji vam nepotrebno uzima minimum 100 dinara goriva na 100km, ili ako je lakse dinar po kilomertu. Drugo dati 20k evra za ovo vozilo po meni je bacen novac.

C i n i k

pre 3 godine

VW je sa Q 3 pukusao nsto ali to nije zavrsio do kraja, model je fensi ali nije gabaratan, gepek je mali a pozadi je tesno i za dvoje, enterijer je zastareo sa TV na sredini table.
Sto se tice menjaca, pa nzn, poznato je da su oko 200 000 najkasnije problematicni ali nije retkost da su DSG i sa manje od 50000 imali velike probleme i sto ovl servisi nisu uvazavali kroz garanciju.
Radjen je na sasiji A3 a to je VW sasija za male gradske automobile, otuda je ovaj model interesantan cini mi se zenskoj publici pre svega.
Sve u svemu je ok za nku gradaku pricu s tim da je definitivno preskup kao polovan za ono sto pruza, i te kako ima boljih i mladjih modela.

Aca

pre 3 godine

Ako realno sagledamo situaciju to je samo poviseni A3 sa pogonom na svim tockovima koji vam nepotrebno uzima minimum 100 dinara goriva na 100km, ili ako je lakse dinar po kilomertu. Drugo dati 20k evra za ovo vozilo po meni je bacen novac.

Bane

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima
(Serviser, 29. oktobar 2020 17:02)

I jos da ta dva nisu isti menjac samo drugacije nazvan u dva brenda tvoj komentar bi i imao smisla.

bojan

pre 3 godine

... Iako star samo 6 godina ...

ah ti kriterijumi... za nekoga otpad, za drugog - novo
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 14:19)

Daj molim te... sve, sve, ali za auto 6 god star da kažeš da je otpad... nije nov, ali nije ni otpad, još dugooo može da se vozi bez problema ako se pravilno održava. I manite se tog mita da u Nemačkoj, Francuskoj vozi većina ljudi auto 2-3 god pa menja za novi...možda bilo ranije, sada ne. Prosečna starost automobila u Nemačkoj je skoro 10 godina. Naravno da su ona u mnogo boljem stanju nego kola kod nas, ali da svi voze novo novcato je velika zabluda. Živim tamo i znam šta vidim po ulicama.

Bakunjin

pre 3 godine

Evo komentar iz prve ruke. Kupio sam auto pre 4 nedelje; spoljni dizajn sasvim OK, unutra veoma dobar. Pozadi dovoljno prostora, niko se u familiji ne žali (niko viši od 178 cm), gepek sasvim zadovoljavjući. Vožnja vrhunski udobna, ne kudujem i ne zamina me sportska vožnja. E sada dolazi ono za neverovati; šiber/stakleni krov PROPUŠTA VODU!! Dva puta mi se desilo, prvi put sam mislio da nisam dobro zatvorio, posle opet ponovo. Možeš zamisliti kada posle 4 nedelje voziš Audi u servis na popravku!! Navodno su popravili, videćemo, čekam kišni dan! Posle proguglujem, vidim da im se to non stop dešava sa ovim modelom, postoji par tužbi u Americi baš u vezi toga ( živim u Kanadi). Da li bih ga kupio da sam znao? Verovatno ne.. Toliko od mene.

C i n i k

pre 3 godine

VW je sa Q 3 pukusao nsto ali to nije zavrsio do kraja, model je fensi ali nije gabaratan, gepek je mali a pozadi je tesno i za dvoje, enterijer je zastareo sa TV na sredini table.
Sto se tice menjaca, pa nzn, poznato je da su oko 200 000 najkasnije problematicni ali nije retkost da su DSG i sa manje od 50000 imali velike probleme i sto ovl servisi nisu uvazavali kroz garanciju.
Radjen je na sasiji A3 a to je VW sasija za male gradske automobile, otuda je ovaj model interesantan cini mi se zenskoj publici pre svega.
Sve u svemu je ok za nku gradaku pricu s tim da je definitivno preskup kao polovan za ono sto pruza, i te kako ima boljih i mladjih modela.

uchimata

pre 3 godine

... Iako star samo 6 godina ...

ah ti kriterijumi... za nekoga otpad, za drugog - novo
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 14:19)

Daj molim te... sve, sve, ali za auto 6 god star da kažeš da je otpad... nije nov, ali nije ni otpad, još dugooo može da se vozi bez problema ako se pravilno održava. I manite se tog mita da u Nemačkoj, Francuskoj vozi većina ljudi auto 2-3 god pa menja za novi...možda bilo ranije, sada ne. Prosečna starost automobila u Nemačkoj je skoro 10 godina. Naravno da su ona u mnogo boljem stanju nego kola kod nas, ali da svi voze novo novcato je velika zabluda. Živim tamo i znam šta vidim po ulicama.
(bojan, 29. oktobar 2020 18:55)

Ma pusti jaretinu, skupio pare za novu elantru, pa sad soli pamet svima koji voze bilo sta sto je starije mesec dana od njegovog auta...

Srbislav

pre 3 godine

Evo mog iskustva sa Q3. Ovaj ovde na slici smo preskočili jer smo hteli najnoviji.
Uzeli u Septembru 2019-te Q3 S line prestige package. Ne postoji jači paket u Americi od tog. 44000$.
Za dve nedelje Audi ga preuzima nazad i plaća sve preostale dugove banci a nama vraća sve pare i sve što smo imali od troškova za njega plus vaučer od 3500$ da bi smo uzeli novi Audi.

Zašto?

Zato što auto ima ozbiljnih problema sa softverom koji čini bezbednost vozila upitnom. Check engine se pojavljivao nekoliko puta i usred vožnje. Ne mogu da reše problem. Ugasiš ga i on se resetuje.
Panorama krov prokišnjava. Menjač ne može da se poredi sa X1 koji smo predhodno imali i zbog lošeg kvaliteta prenosa Q3 troši 13-15 litara benzina u gradu a oko 10 na otvorenom što je isto kao naš dve klase veći drugi auto BMW X5.
Q3 ima 2.0 motor i 228ks. dok X5 ima 3.0 i 300ks. i teži duplo maltene. Dalje, kada uključim brisače na Audiju da operu, oni prvo dva puta obrišu na suvo pa tek onda izađe mlaz tečnosti za vetrobransko staklo.
Bili na odmoru nekoliko nedelja i od tada pošto je stajao, kočnice škripe i neravnomerno pločice rade i tako mesecima.

Veliko razočarenje i pošto Audi nije uspeo da sanira probleme, pozvali smo se na Lemon Law i sve imamo napismeno kao dokaze i oni su prihvatili da otkupe vozilo nazad plus sve gore navedeno.

Velika, velika mrlja posle BMW-a.

Q3, this is me!

pre 3 godine

Vozio sam Rent-A-Car-ov Q3 2.0 TDI S-tronic, S-line, od Beograda do Voronježa u Rusiji (nekih 2000 km u jednom smeru - dakle dovoljno vremena da se auto sagleda u celosti).

Auto ide sjajno i vrlo je zabavan za vožnju. Menjač je sjajan, veoma linearno ubrzava bez ikakvog trzanja ili nečega sličnog. Potrošnja vrlo umerena, čak i po gradu.

Takođe, veoma su mi se dopala i matriks svetla. Farovi besprekorno osvetljavaju drum.

To je, međutim, sve... Vrlo je teskoban (za nas trojicu putnika sa klasičnim prtljagom) sa malim gepekom i skučenom kabinom.

Pitanje dodatne opreme (makar to bila i obična navigacija) ne bih komentarisao, jer je o tome već sve rečeno.

Sve u svemu: lep auto (o automatiku sam zahvaljujući njemu, iz korena promenio mišljenje) ali za dvoje ljudi. Sve preko toga je upitno.

Replika

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Serviser, 29. oktobar 2020 17:02)

Možda i najbolji menjač kao idejni koncept ali u dugotrajnoj eksploataciji očajan i nepouzdan.
Vrlo često kod polovnih dsg/stronic automobila otkaže mehatronik, jedno ili oba kvačila kao i zamajac, još ako na to dodamo redovne servise na 60k da li su rađeni ili ne, da li je zaista tačna kilometraža kao i stil vožnje prethodnog vlasnika logično je zaobići taj menjač ako niste spremni na potencijalni skupocen kvar.
Uz to bih dodao da prva serija Q3 ima u ponudi problematični 2.0tfsi motor koji je isto pametnije propustiti.

LosmiBgd

pre 3 godine

Za ovog što kaže da mu Q3 propušta vodu kroz šiber! Imam isti problem na VW Tiguanu. Relativno je nov automobil. Od samog starta problem za elektromotorima u šiberu i uskoro propuštanje vode na par mesta. Neverovatno. Izgleda da im je to boljka u celoj VW grupaciji.

gagi

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija

Ako se ne varam, to je potpuno isti menjac, samo sa drugim nazivom. A sto se tice tog "najbolji", pa nisam bas siguran! Jeste super za voznju, ali pouzdanost je daleko od najbolje, pogotovo dok postoji mercedesov 9g torinik, pa cak i tojotini menjaci su pouzdaniji!

Max

pre 3 godine

2016 birao izmedju 3 vozila da kupim nova. Audi Q3, Kia Sportage i Hyundai tucson. Smanjena unutrasnjost od konkurenata. Izbor je pao na Kiju Sportage i nimalo se ne kajem. Ponovo bih isto uradio.

SRBIN

pre 3 godine

Druže, to što nemaš para za nemački auto pa voziš kiu ne znači da je precenjen.
I 20 godina star audi će da sahrani svaku novu kiu.
I ljubomora je dijagnoza.
(grubijan, 29. oktobar 2020 19:31

Zelje su jedno a stvarnost drugačija, na tvoku žalost. KIA je kvalitetnija od svih svapskih sklopocija, tako da ne lupetaš gluposti.

walker the stalker

pre 3 godine

Pretpostavljam da nije bio promašaj, s obzirom da se bukvalno bilo šta u tom konceptu automobila prodavalo kao neka vrsta novine ljudima, kojima su dosadili klasične izvedbe i oblici automobila.

Ovde kod nas ne razumeju da se automobili ne prave po meri, ukusu i logici prosečnog srbina. Preko se kupuje drugi, treći auto. Kupuje se auto iz fazona, kupuje se auto za decu, kupuje se jer dosadi, kupuje se jer se ima para. Kako onda drugačije razumeti da posle Q3 Audi pravi i Q2? Po našim kriterijumima dupe od auta, ali eto ipak...

Toronto

pre 3 godine

"Radjen je na sasiji A3 a to je VW sasija za male gradske automobile..."
(C i n i k, 29. oktobar 2020 15:58)

Šasija se kod putničkih automobila ne koristi barem 50-60 godina. To se u autoindustriji zove platforma, ali to nije stvaran fizički objekat za koji se kači školjka automobila. To je pre skup delova ili komponenata (istih za sve modele koji dele istu platformu) ali svaki model ima drugačiji unibody (samonoseća školjka) na koje se te komponente i delovi kače.

Ja i ovaj pored mene

pre 3 godine

Q3 na A3 platfromi je slican pokusaj kao sto je Mercedes napravio GLK (x204) na C class platformi (W204), sa jednom bitnom razlikom - Mercedes je uspeo.

Boris

pre 3 godine

Kupio nedavno q3 sportback. Ja sam lično prezadovoljan. Svako kupuje ono što mu paše. Glupost je naravno uopšte porediti auta, svako je priča za sebe. Od Q3 ima gomila boljih auta, ali i lošijih puno više. Imaju dobre strane i mane. Ovi što im panoram kisne idući put nek kupe bez šibera i sve ok :)

koronarius

pre 3 godine

Ocekivao sam barem 1436 komentara. Razocarenje, samo 8. Iskreno, ni sam ne znam kako bih komentarisao ovaj auto. Ne sumnjam da je dobar ali je svakako bezlican, kao da nije Audi.

grubijan

pre 3 godine

Precenjen auto koji ima svoju ciljnu grupu konzumenata u istočno - evropskoj populaciji koja posedovanjem ove marke automobila prikazuje uspeh u svom životu spoljnom svetu. Vrsta dijagnoze....
(Stingray, 29. oktobar 2020 17:29)

Druže, to što nemaš para za nemački auto pa voziš kiu ne znači da je precenjen.
I 20 godina star audi će da sahrani svaku novu kiu.
I ljubomora je dijagnoza.

Igor

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Serviser, 29. oktobar 2020 17:02)

DSG/DCT je dobar koncept ali ima dosta mana:
1. Pri neocekivanoj promeni namere vozaca zbuni se i cesto ne moze da presalta sa 1.5 do dve sekunde.
2. Lamela se unistava vrlo brzo u stani kreni situacijama.
3. Vibracije, narocito u kretanju is mesta

Pojedini proizvodjaci, npr Accura u modelu ILX iz 2012 ima torque converter ispred DCT menjaca da umnaji probleme opisane u 2 i 3

Uz to, hidraulicni automatski menjaci su postali veoma brzi u smislu saltanja, tako da prednost dva kvacila se polako gubi.

Sta ostaje kao velika prednost DCT je umanjena tezina menjaca kao i gabarit.

Eldorado

pre 3 godine

Lep i skladan auto.
Sa druge strane, ne mogu da ne primetim koliko je se Audi modernizovao i spolja i unutra.
Ovaj auto je bio aktuelan do skoro, ako se ne varam 2018 ili 19 a u poređenju sa novim modelom izgleda kao da je iz 2002.

Igor

pre 3 godine

... Iako star samo 6 godina ...

ah ti kriterijumi... za nekoga otpad, za drugog - novo
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 14:19)

Šest godina star auto je sve samo ne nov. Iz mog iskustva, do tri godine i 40kkm bi mogao biti, skoro nov, posle toga, džabe i novnovnov da piše.
(Vozač, 29. oktobar 2020 20:46)

Nov je samo do ne dobije vlasnika (fizicko ili pravno lice koje nije auto diler) i ne izadje na ulicu. Od tog momenta je polovan.

Stingray

pre 3 godine

Precenjen auto koji ima svoju ciljnu grupu konzumenata u istočno - evropskoj populaciji koja posedovanjem ove marke automobila prikazuje uspeh u svom životu spoljnom svetu. Vrsta dijagnoze....

Nemanja

pre 3 godine

@ Radjen je na sasiji A3 a to je VW sasija za male gradske automobile, otuda je ovaj model interesantan cini mi se zenskoj publici pre svega.

(C i n i k, 29. oktobar 2020 15:58)

Prva generacija modela Q3 je radjena na platformi Golfa 5 a izasao je kada je maltene vec bio aktuelan Golf 7 sa MQB platformom. Zato je Audi Q3 bio zastareo vec od starta...

Reziel

pre 3 godine

Više mi ima smisla ovaj Q3 u gradu, nego neki mačo-muževni Q7. Kao A3, samo malo podignut, malo bolje podnosi rupe, podignute šahtove, a ima i pogon na sva četiri kad malo zasneži.
Meni je bila problem cena kada se pojavio, a iskreno i sada mi je cena tih subkompaktnih SUV modela (ironično zvuči) potpuno ludilo. Sećam se da je Q3 sa ovim motorom, automatskim menjačem i quattro pogonom lagano dobacivao preko 35.000 eur, čak i do 40.000. Otišao u Mazdu u Rakovici, stigao im CX3 tada. Sa 4x4 i automatikom izadje na 25.000! Znači Q3 preko 50% skuplji! Na sve to, Mazda CX-5 u salonu, sa istim paketom opreme i jačim motorom 28.000?! Mazda 6 i jeftinije. Znači nije samo problem u Audiju, već u celoj toj klasi. Razumem da nije svakome potreban veliki o veći automobili, ali razlika u ceni je... Prevelika. To mi je kao što su prsluci bez rukava skuplji od jakni. U racionalnom smislu nidje veze, ali se prodaje.

C i n i k

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima
(Serviser, 29. oktobar 2020 17:02

Nzn sta servisiras ali rec je istom menjacu..
A da taj DSG nma problema, ok, ali cini mi se da je prica drugacija na zalost..

Bolesni skot

pre 3 godine

Šest godina nije star auto...! Danas Hjundaji daje 7 godina garanciju! Ukoliko je redovno održavan, ako nije akan, može i 200.000 bez većih problema skoro svaki auto! Ali ovo poput curenja šibera, crkavanja vitalnih delova na maloj kilometrraži danas je nedopustivo!

Serviser

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima

uchimata

pre 3 godine

sve ali sve si loše shvatio:
- u trenutku kupovine elantre imao sam 28-29k€ samo na jednom računu. da sam istresao ostale i keš u kući, povukao sa paypal, vratio dugove to bi otišlo na 35k€. e da, oktaviju sam prodao 5 dana posle (9k€).
- nije bitno koliko je staro, bitno je da je u garanciji. samo garancija pravi razliku da li je auto otpad ili ne. ako je garancija 10 god, a auto ima 9, to je i dalje fenomenalan auto.
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 21:56)

-je l Skoda bila dizel?

//,,

pre 3 godine

Moja snajka vozi Hjundai SantaFe,2017, 70k km, sin je nagovarao da ga
mijenja a ona ni da cuje, kaze navikla se i da je prezadovoljna. Maska
i volan su mu jedina mana, ne pise BMW i nema 4 prstena.

mile

pre 3 godine

Skoro sam kupovao auto, i nadjoh odlican black adition q3 2018 god.
Stavio depozit.. I krenuo dok cekam da malo guglam, da se palim :)
Kad sam shvatio da je taj q3 jos uvek pravljen na platformi Golfa 5 iz 2005 godine, a moj Q3 kosta 28,000 EUR, otkazao sam i izgubio depozit. Sramota da u 2018 jos pakuju tehnologiju i platformu iz 2005,ali to je audi..

Ivan ZG

pre 3 godine

Kupiti ovakav auto je čisti - promašaj.
Kupite SUV jer imate obitelj i da se lakše prevozite. ispadne da u njega ne stane 5 osoba i da ima mali prtljažnik. Onda ispadne da se i 4 osobe ne voze baš udobno jer odostrag nema - naslona za ruku. A to imaju i 3 puta jeftiniji auti.
Kupite dizel jer malo troši. Onda ispadne da troši 9 litara u gradu.
Kupite Audi jer je to renomirana i cjenjena marka. U njemu je DSG mjenjač. I onda vam se dogodi (kao prijatelju koji je imao isti taj mjenjač u Turanu) da se mjenjač pokvari i da novi košta 3.000 eura i nema popravka polovnog nego samo novi.
Kupite Audi, a onda vidite da nema ništa od opreme i da npr. Suzuki Ignis u baznoj opremi ima više opreme od ovog Audija.
Kupite 6 godina starog Audija za 20.000 eura dok istovremeno možete kupiti novi, veći SUV kao npr. Tuscon ili Sportage sa 5 ili 7 godina garancije i ne imati nikakav drugi trošak osim redovnog servisa i eventualno kočionih pločica. Dok istekne garancija na KIA auto vaš Audi je 13 godina star. Sigurni ste da ćete dobiti više za 13 godina star Audi sa 260.000 km nego za Sportage sa 140.000 km.
Ovaj Audi je dobar za - izbjegavanje.

Igor

pre 3 godine

Evo komentar iz prve ruke. Kupio sam auto pre 4 nedelje; spoljni dizajn sasvim OK, unutra veoma dobar. Pozadi dovoljno prostora, niko se u familiji ne žali (niko viši od 178 cm), gepek sasvim zadovoljavjući. Vožnja vrhunski udobna, ne kudujem i ne zamina me sportska vožnja. E sada dolazi ono za neverovati; šiber/stakleni krov PROPUŠTA VODU!! Dva puta mi se desilo, prvi put sam mislio da nisam dobro zatvorio, posle opet ponovo. Možeš zamisliti kada posle 4 nedelje voziš Audi u servis na popravku!! Navodno su popravili, videćemo, čekam kišni dan! Posle proguglujem, vidim da im se to non stop dešava sa ovim modelom, postoji par tužbi u Americi baš u vezi toga ( živim u Kanadi). Da li bih ga kupio da sam znao? Verovatno ne.. Toliko od mene.
(Bakunjin, 29. oktobar 2020 19:46)

Siber koji curi je boljka mnogih automobila. Moras da vodis racuna da su odvodi slobdni. To se cisti lako, samo ako znas gde se nalaze. Ja sam svojevremeno imao problema sa Jettom iz istog razloga - neznanja.

Vozač

pre 3 godine

... Iako star samo 6 godina ...

ah ti kriterijumi... za nekoga otpad, za drugog - novo
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 14:19)

Šest godina star auto je sve samo ne nov. Iz mog iskustva, do tri godine i 40kkm bi mogao biti, skoro nov, posle toga, džabe i novnovnov da piše.

C i n i k

pre 3 godine

Šest godina nije star auto...! Danas Hjundaji daje 7 godina garanciju! Ukoliko je redovno održavan, ako nije akan, može i 200.000 bez većih problema skoro svaki auto! Ali ovo poput curenja šibera, crkavanja vitalnih delova na maloj kilometrraži danas je nedopustivo!
(Bolesni skot, 29. oktobar 2020 22:37


Sve ok ali 200.000 nije uopste ozbiljna km, AutoBild je nkd otvarao motore na 100.000 a danas na 200.000.Danas motori prelaze 400,500 000 bez otvaranja, svaki auto uvezen ovde star 10 g ima upravo oko 400000 km pravih, naravno vracen na 1780000, i ti motori rade sasvim ok, pre ce sve ostalo da otkaze ngo motor, npr mnogo ce pre da otkaze automatik menjac ngo motor, amortizeri ngo motor, razni senzori ngo motor..
Motori, mehanicki, danas se rade da traju i traju, ali elektronika i razni drugi sistemi prosto nmgu da prave te km..

C i n i k

pre 3 godine

Ako se ne varam, to je potpuno isti menjac, samo sa drugim nazivom. A sto se tice tog "najbolji", pa nisam bas siguran! Jeste super za voznju, ali pouzdanost je daleko od najbolje, pogotovo dok postoji mercedesov 9g torinik, pa cak i tojotini menjaci su pouzdaniji!
(gagi, 29. oktobar 2020 18:15


Ne varas se, jeste isti menjac ali nasem narodu je tesko da shvati i da je Audi zapravo VW, sve u Audi/ju radi se od VW delova doduse sa skupljim enterijerom/materijalima, ljudi ne veruju i da Audi ne postoji kao posebna firma,koliko je loodilo uzelo maha vidi se po oglasima gde Skoda Superb kosta skuplje ngo Passat?
A ta 2 auta rade se na istoj proizvodnoj traci po sistemu 1 passat pa 2 Superba, tako se srafe, sve sem limova je potpuno isto s tim da Passat ima bolje materijale za enterijer i uopste solidniji je auto i kosta skuplje kao nov.
Tako je i sa Audi/jem, ako nko misli da bi VW placao nkom da samo za nj filijalu Audi ugradjuje poseban menjac ili bilo sta drugo sto se vec ne ugradjuje u VW onda leka nma, nk zive ljude u iliziji slobodno..

Toronto

pre 3 godine

"Sasija se kao sinonim za "platformu" koristi i dalje i koristice se, pogotovo u DE cija je ovo izvorna rec,"

(C i n i k, 30. oktobar 2020 06:51)

Nije to nemačka reč već francuska - chassis - i znači okvir ili ram. Nemam nameru da se raspravljam sa vama o tome šta je šasija. Svako ko je i malo tehnički potkovan zna to. Šasije postoje i u mnogim drugim industrijama, recimo elektronici, i uvek označavaju istu stvar, a to nije sinonim za platformu.

betmen

pre 3 godine

Ne mogu da povezem cenu od 20.000e sa autom koji ima samo 4 airbaga, nema bluetooth, tempomat, navigaciju, grejace sedista. Al dobro, ljudi imaju razlicite potrebe i ako je ovo 3. auto u porodici koji sluzi do prodavnice i nazad onda ok

hulk

pre 3 godine

Trenutno vozim zadnju generaciju Fokusa, i nesto sam razmisljao da sledeci auto bude neki od tih manjih premium modela, tipa A3, BMW 1, X1, Q3... posto mi je to neki maks budzet koji bih odvojio. Nakon obilaska salona i probnih voznji mogu reci da su oni koji kazu da premium nemacki automobili pocinju sa A4, MB C i BMW 3, skroz u pravu. Meni licno, deluje neopravdano dati 35k za auto u istoj klasi sa istim paketom opreme koji kod Forda, Mazde ili Honde, kosta maksimalno 25k. Naravno, onaj ko ima mnogo para, ne razmislja o tome, ali ja licno nisam video nista toliko bolje da bih cak i pomislio na kupovinu.

Srđan BL

pre 3 godine

Cinik
Ajd napisi koje je modele VW proizvodio prije Audija, a koje poslije kupovine Audija? Koji i ciji motor je nosio razvoj svih vodom hladjenih motora u VW-u? Koji model Audija je prepakovan u Pola, koji i Passata?
Koje su platorme postale osnova za Touarega, koja za Phaetona? Ciji DNK je danas u VW-u? Znacku je lako promijeniti, ali tehnicko naslijedje se ne moze sakriti.
Sasija je samonosiva konstrukcija i zna se sta je kod teretnog programa, a zna se sta je kod putnickog programa i kao takva se oznacava brojem sasije... Lupas po obicaju stvari koje ne znas i nema tu nikakvog naziva u zargonu vec se dobro zna sta je ''sasija''...

Jare u mleku

pre 3 godine

Srbislave
Vi ste jako srećan čovek.
Da živite u Srbiji još uvek bi ga vozili, plus vam pola tih problem ne bi ni priznali pod garancijom. Novo vozilo ne bi dobili jer je ovo u voznom stanju a problemi su dečije bolesti.
Štucanje 1.5 turbobenzinca, posebno u drugoj brzini kad gubi snagu, su rekli u servisu da će rešiti apdejtom softvera. Kao da je mobilni telefon.

Dvabu

pre 3 godine

Meni se ne svijda i ako svi kazu da je nenormalno izdrzljiv i kvalitetan auto,ima ih bas mnogo kod nas (CG). Vozio sam se u novi Q3 i mislim da je u svemu bar x10 bolji, ljepsi i komforniji od ovoga. Ozbiljan auto ali i preskup skoro 35hiljada, a bukvalno najmanji i najobicniji audi.

Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina

pre 3 godine

Prodajem audi a6 2014.. 54000km... 2.0 benzin.

Ful oprema.. Hladjenje sedista(koznih)..

15 500 e..... Intaktan, casa... Crne boje, alu felne(17ice)

0628433517

preporuka

pre 3 godine

Vlasnik restilizovanog modela iz 2018 godine,manuelni dizel 2000 kubika 150ks,fenomenalne performanse u svim segmentima,skoro 3 godine sa predjenih 60000 km ni sijalicu ili brisac nisam promenio,sve preporuke od mene.

Srbislav

pre 3 godine

@ Jare u mleku,

Na početku sam jasno napisao da je auto kupljen 2019-te u Septembru a da će ga za dve nedelje preuzeti.

Auto je bio od 12 meseci ukupno oko mesec dana u servisu i nisu mogli da otklone kvarove.
Recimo ono za check engine da dodam, auto ide normalno i odjednom se upali check engine i auto neće da primi gas i ne reaguje na komande sem kočnice.
Onda stanem sa strane, isključim, uključim i radi.

Rekli mi da je softver problem ali onda se u poslednjih 6 meseci pandorina kutija počela otvarati sa ostalim već navedenim defektima. Pravljen je u Mađarskoj.

Što se tiče drugog vozila koje imamo, X5 3.0 benzinac, on zaista impresivno radi. maksimalno troši 15 litara zimi u strogo gradskoj vožnji a na otvorenom 9 litara do 10. Ne može se voziti brzo u Americi preko realno 85-90 milja tako da i potrošnja na otvorenom ne ide preko navedene.

Mislili smo da smo ovim Audijem rešili problem drugog manjeg SUV-a ali ne.
X1 je bio odličan ali eto ponešeni novim modelom Audija rešili i pogrešili.

Plus subjektivni osećaj posle godinu dana je da vozim napucanog golfa a ne premium vozilo.

Šteta.

jaretina, priprema se zimski menu

pre 3 godine

Ma pusti jaretinu, skupio pare za novu elantru, pa sad soli pamet svima koji voze bilo sta sto je starije mesec dana od njegovog auta...
(uchimata, 29. oktobar 2020 19:55)

sve ali sve si loše shvatio:
- u trenutku kupovine elantre imao sam 28-29k€ samo na jednom računu. da sam istresao ostale i keš u kući, povukao sa paypal, vratio dugove to bi otišlo na 35k€. e da, oktaviju sam prodao 5 dana posle (9k€).
- nije bitno koliko je staro, bitno je da je u garanciji. samo garancija pravi razliku da li je auto otpad ili ne. ako je garancija 10 god, a auto ima 9, to je i dalje fenomenalan auto.

Srđan BL

pre 3 godine

Cinik
Mislim da smo ovo oko Audija i VW-a davno raspravili, a ako hoces mozemo opet... Audi je VW-u dao svu osnovu za VW-e vece automobile, pa ti ono sto dozivljavas kao moderni VW zapravo velikim dijelom Audi...
Za sasiju nisi u pravu, jer sasija podrazumjeva citav sklop karoserije, a platforma je donji dio (a uz to se moze podrazumijevati i neke elemente ovjesa, upravljackog sistema, elektroniku...)
Vozim VW, al mi ne pada na pamet da lupam poput tebe...

strucnjak10

pre 3 godine

Vozim Audi Q3 iz 2012, 4x4, turbo S (kupljen nov u Srbiji). Prosao sam sa njim 15ak zemalja Evrope, od Azurne obale do Alpa. Vrhunski auto, udoban, startan, stabilan, izdrzljiv. Uvek nas je bilo dvoje u autu, pa nesto manji gepek nije toliki problem. Kad dodje dete, to ce ici malo teze.
Jedina mana mu je los zalaz, pa je nekad teze uparkirati od napred.
Mnogi koji ovde komentarisu nikad se nisu ni vozili u ovom autu, a ne vozili isti.
Auto je za svaku preporuku.
Pozdrav

Zoran Zoki

pre 3 godine

Auto na testu ima najnizi nivo opreme, a imaju modeli sa znatno visim.

Moram da kazem da kad sam odselio iz Srbije na zapad, da sam tek tad shvatio da se ovde ne porede Mercedes, BMW, Audi, VW i Toyota sa ostalim brendovima. Ovde ljudi koji svakodnevno prave veliku kilometrazu do posla (a takvih je mnogo, minimum 25 km u jednom pravcu) u 90% slucajeva voze te brendove. Sustina je da ovi brendovi pored izdrzljivosti da predju veliku kilometrazu imaju i kvalitetne materijale unutra i ne vide se tragovi koriscenja pa im manje pada cena i lakse se prodaju polovni, a i manje su bucni i ugladjeno voze te ne umaraju. Potpuna zabluda je da ovde nesto specijalno cuvaju kola, drndaju ih iznutra samo tako i deca i odrasli i licno sam se uverio da je na primer Kia stara 3-4 godine ovde mnogo pohabanija unutra nego ista takva kupljena nova u Srbiji.

Prva generacija Q3 se skoro iskljucivo kupovao kao drugi auto u imucnim porodicama da zena u SUV-u koji je sad popularan dizajn, komforno i bezbedno odveze decu u skolu i produzi na posao bar jos 20 km. Da ode na aerodrom da odveze muza je maksimum koriscenja auta sa celom porodicom unutra. Kia Sportage i Hyundai Tucson na primer nisu uporedivi jer su kupovani kao prvi auto u porodici.

Tako da kad se ima u vidu da su zene bile target populacija za ovaj model i da uglavnom ne koriste sve ono sto je autor naveo kao nedostatak opreme, auto je bio pun pogodak na zapadu sto govore i cifre prodatih primeraka i da se model odrzao 8 godina.

C i n i k

pre 3 godine

Šasija se kod putničkih automobila ne koristi barem 50-60 godina. To se u autoindustriji zove platforma, ali to nije stvaran fizički objekat za koji se kači školjka automobila. To je pre skup delova ili komponenata (istih za sve modele koji dele istu platformu) ali svaki model ima drugačiji unibody (samonoseća školjka) na koje se te komponente i delovi kače.
(Toronto, 29. oktobar 2020 17:55


Sasija se kao sinonim za "platformu" koristi i dalje i koristice se, pogotovo u DE cija je ovo izvorna rec, u SRB takodje jer kad nko kaze ili napise "sasija" mi znamo na sta se misli, a u uze strucnim krugovima moze biti govora o tome da je prikladnije reci/napisati "platforma".
Platforma je danas koncept drugaciji ngo nkd sasija i to jeste tacno ali kao sinonim, rec sasija nmz da ima zamenu, uostalom, i ti si odmah ukapirao sta sam napisao iako nam pomenuo rec "platforma"?

spartanac

pre 3 godine

Od audija samo allroad a6 3.0 motori, to su audi motori 2.0, 1.6, 1.4. 1.2, 1.0 sve VW motori koji se ugradjuju u audi, seat, škoda vozila, zaobići u širokom luku!

Bane

pre 3 godine

Prodajem audi a6 2014.. 54000km... 2.0 benzin.

Ful oprema.. Hladjenje sedista(koznih)..

15 500 e..... Intaktan, casa... Crne boje, alu felne(17ice)

0628433517
(Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 29. oktobar 2020 23:17)

Moze zamena za Passat B8 limuzina 2015-to 1.6 tdi, 190.000 km + moja doplata?

C i n i k

pre 3 godine

Veliko razočarenje i pošto Audi nije uspeo da sanira probleme, pozvali smo se na Lemon Law i sve imamo napismeno kao dokaze i oni su prihvatili da otkupe vozilo nazad plus sve gore navedeno.

Velika, velika mrlja posle BMW-a.
(Srbislav, 29. oktobar 2020 23:37


Audi je VW, BMW je ozbiljan auto koji god izabrao a pogotovo je serija X dobra prica i ja nkd nbih X1 menjao za ovo. Ujedno,pohvale idu VW jer takav "otkup" u Evropi nbi bio moguc ni u snovima..

jaretina, priprema se zimski menu

pre 3 godine

je l Skoda bila dizel?
(uchimata, 29. oktobar 2020 22:22)

nope.
1.4 TSI

više puta sam rekao da sam se zakleo dedi i ćaletu da traktorsko dizlo neću voziti. i to planiram da ispunim. inače ostala je u užoj porodici, zato sam je dao jeftino. imala je dosta problema prošle/ove godine. zakleo sam se da više nikad neću prodati kola u porodici.

profa

pre 3 godine

@jaretina...
Molim Vas za malo detalja o elantri ako ste u prilici...
Procitao sam u nekom komentaru da ste uzeli novu pa me zanimaju vasi utisci jer sam vrlo zagrejan za dolazeći model...verovatno i Vi vozite 1.6 pa malo oko njega,potrošnja grad i auto put,udobnost,da li trosi ulje,generalno Vaše mišljenje...
Hvala lepo,pozz..

Jare u mleku

pre 3 godine

Srbislave
Samo mi objasnite nesto. Audi je posle 2 nedelje uzeo automobil i vratio pare, bar tako pišete.
Vi pišete i da je bilo problema na vozilu i da ste išli u servis i da nisu otklonili kvar i da ste bili na godišnjem par nedelja pa su zatim škripale kočnice nekoliko meseci. I sve to za 2 nedelje. U toj Americi svega ima.
O potrošnji X5 3.0 benzin drugi put.

C i n i k

pre 3 godine

Srbislave
Vi ste jako srećan čovek.
Da živite u Srbiji još uvek bi ga vozili, plus vam pola tih problem ne bi ni priznali pod garancijom. Novo vozilo ne bi dobili jer je ovo u voznom stanju a problemi su dečije bolesti.
Štucanje 1.5 turbobenzinca, posebno u drugoj brzini kad gubi snagu, su rekli u servisu da će rešiti apdejtom softvera. Kao da je mobilni telefon.
(Jare u mleku, 30. oktobar 2020 00:04


Ne samo u SRB, nigde u Evropi mu ne bi priznali taj "povrat"..i vracanje auta.

Srbislav

pre 3 godine

@igor

Naravno da ne može zvanično ali svi realno voze do 90 milja. Niko ne vozi brže skoro nikad.
O tome pričam. Ne znam koliko bi trošio na Autobanu.

Igor

pre 3 godine

@igor

Naravno da ne može zvanično ali svi realno voze do 90 milja. Niko ne vozi brže skoro nikad.
O tome pričam. Ne znam koliko bi trošio na Autobanu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srbislav, 1. novembar 2020 14:36)

Ja sam vise puta putovao na I5 izmedju Seattle i San Diego.

Nigde ni blizu 90 mph. Ograničenje varira izmedju 55 i 75 mph. Povremeno se dodje 80 mph ali samo na kratko. State patrole su svuda.

IG

pre 3 godine

Cinik
Mislim da smo ovo oko Audija i VW-a davno raspravili, a ako hoces mozemo opet... Audi je VW-u dao svu osnovu za VW-e vece automobile, pa ti ono sto dozivljavas kao moderni VW zapravo velikim dijelom Audi...
Za sasiju nisi u pravu, jer sasija podrazumjeva citav sklop karoserije, a platforma je donji dio (a uz to se moze podrazumijevati i neke elemente ovjesa, upravljackog sistema, elektroniku...)
Vozim VW, al mi ne pada na pamet da lupam poput tebe...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srđan BL, 30. oktobar 2020 09:57)

Budalastina.

C i n i k

pre 3 godine

Cinik
Mislim da smo ovo oko Audija i VW-a davno raspravili, a ako hoces mozemo opet... Audi je VW-u dao svu osnovu za VW-e vece automobile, pa ti ono sto dozivljavas kao moderni VW zapravo velikim dijelom Audi...
Za sasiju nisi u pravu, jer sasija podrazumjeva citav sklop karoserije, a platforma je donji dio (a uz to se moze podrazumijevati i neke elemente ovjesa, upravljackog sistema, elektroniku...)
Vozim VW, al mi ne pada na pamet da lupam poput tebe...
(Srđan BL, 30. oktobar 2020 09:57)



Nzn sta si "resio" i sa kim, ali kako citam ti si ubedjen da je Audi kupio VW?
Sasija je sinonim za platformu i tu nsta sporno nma.
Audi kao firma ne postoji ima misim 50+ godina vec,al ok,sve mi je jasno tako da nma potrebe da mene ubedjujes u gluposti, ti slobodno budi ubedjen u to sto pises,sve ok,nije zabranjeno.

Igor

pre 3 godine

@srbislav

Gde moze u SAD da se legalno vozi brzinom od 90 mph? Najveca dozvoljena brzina je 85 mph i to samo na Texas State Highway 130. Na svim drugim putevima ograničenja su niza od 85 mph.

Serviser

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima

jaretina, priprema se zimski menu

pre 3 godine

Ma pusti jaretinu, skupio pare za novu elantru, pa sad soli pamet svima koji voze bilo sta sto je starije mesec dana od njegovog auta...
(uchimata, 29. oktobar 2020 19:55)

sve ali sve si loše shvatio:
- u trenutku kupovine elantre imao sam 28-29k€ samo na jednom računu. da sam istresao ostale i keš u kući, povukao sa paypal, vratio dugove to bi otišlo na 35k€. e da, oktaviju sam prodao 5 dana posle (9k€).
- nije bitno koliko je staro, bitno je da je u garanciji. samo garancija pravi razliku da li je auto otpad ili ne. ako je garancija 10 god, a auto ima 9, to je i dalje fenomenalan auto.

grubijan

pre 3 godine

Precenjen auto koji ima svoju ciljnu grupu konzumenata u istočno - evropskoj populaciji koja posedovanjem ove marke automobila prikazuje uspeh u svom životu spoljnom svetu. Vrsta dijagnoze....
(Stingray, 29. oktobar 2020 17:29)

Druže, to što nemaš para za nemački auto pa voziš kiu ne znači da je precenjen.
I 20 godina star audi će da sahrani svaku novu kiu.
I ljubomora je dijagnoza.

SRBIN

pre 3 godine

Druže, to što nemaš para za nemački auto pa voziš kiu ne znači da je precenjen.
I 20 godina star audi će da sahrani svaku novu kiu.
I ljubomora je dijagnoza.
(grubijan, 29. oktobar 2020 19:31

Zelje su jedno a stvarnost drugačija, na tvoku žalost. KIA je kvalitetnija od svih svapskih sklopocija, tako da ne lupetaš gluposti.

Vozač

pre 3 godine

... Iako star samo 6 godina ...

ah ti kriterijumi... za nekoga otpad, za drugog - novo
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 14:19)

Šest godina star auto je sve samo ne nov. Iz mog iskustva, do tri godine i 40kkm bi mogao biti, skoro nov, posle toga, džabe i novnovnov da piše.

C i n i k

pre 3 godine

VW je sa Q 3 pukusao nsto ali to nije zavrsio do kraja, model je fensi ali nije gabaratan, gepek je mali a pozadi je tesno i za dvoje, enterijer je zastareo sa TV na sredini table.
Sto se tice menjaca, pa nzn, poznato je da su oko 200 000 najkasnije problematicni ali nije retkost da su DSG i sa manje od 50000 imali velike probleme i sto ovl servisi nisu uvazavali kroz garanciju.
Radjen je na sasiji A3 a to je VW sasija za male gradske automobile, otuda je ovaj model interesantan cini mi se zenskoj publici pre svega.
Sve u svemu je ok za nku gradaku pricu s tim da je definitivno preskup kao polovan za ono sto pruza, i te kako ima boljih i mladjih modela.

Stingray

pre 3 godine

Precenjen auto koji ima svoju ciljnu grupu konzumenata u istočno - evropskoj populaciji koja posedovanjem ove marke automobila prikazuje uspeh u svom životu spoljnom svetu. Vrsta dijagnoze....

Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina

pre 3 godine

Prodajem audi a6 2014.. 54000km... 2.0 benzin.

Ful oprema.. Hladjenje sedista(koznih)..

15 500 e..... Intaktan, casa... Crne boje, alu felne(17ice)

0628433517

Aca

pre 3 godine

Ako realno sagledamo situaciju to je samo poviseni A3 sa pogonom na svim tockovima koji vam nepotrebno uzima minimum 100 dinara goriva na 100km, ili ako je lakse dinar po kilomertu. Drugo dati 20k evra za ovo vozilo po meni je bacen novac.

Igor

pre 3 godine

Evo komentar iz prve ruke. Kupio sam auto pre 4 nedelje; spoljni dizajn sasvim OK, unutra veoma dobar. Pozadi dovoljno prostora, niko se u familiji ne žali (niko viši od 178 cm), gepek sasvim zadovoljavjući. Vožnja vrhunski udobna, ne kudujem i ne zamina me sportska vožnja. E sada dolazi ono za neverovati; šiber/stakleni krov PROPUŠTA VODU!! Dva puta mi se desilo, prvi put sam mislio da nisam dobro zatvorio, posle opet ponovo. Možeš zamisliti kada posle 4 nedelje voziš Audi u servis na popravku!! Navodno su popravili, videćemo, čekam kišni dan! Posle proguglujem, vidim da im se to non stop dešava sa ovim modelom, postoji par tužbi u Americi baš u vezi toga ( živim u Kanadi). Da li bih ga kupio da sam znao? Verovatno ne.. Toliko od mene.
(Bakunjin, 29. oktobar 2020 19:46)

Siber koji curi je boljka mnogih automobila. Moras da vodis racuna da su odvodi slobdni. To se cisti lako, samo ako znas gde se nalaze. Ja sam svojevremeno imao problema sa Jettom iz istog razloga - neznanja.

Max

pre 3 godine

2016 birao izmedju 3 vozila da kupim nova. Audi Q3, Kia Sportage i Hyundai tucson. Smanjena unutrasnjost od konkurenata. Izbor je pao na Kiju Sportage i nimalo se ne kajem. Ponovo bih isto uradio.

Boris

pre 3 godine

Kupio nedavno q3 sportback. Ja sam lično prezadovoljan. Svako kupuje ono što mu paše. Glupost je naravno uopšte porediti auta, svako je priča za sebe. Od Q3 ima gomila boljih auta, ali i lošijih puno više. Imaju dobre strane i mane. Ovi što im panoram kisne idući put nek kupe bez šibera i sve ok :)

C i n i k

pre 3 godine

Cinik
Mislim da smo ovo oko Audija i VW-a davno raspravili, a ako hoces mozemo opet... Audi je VW-u dao svu osnovu za VW-e vece automobile, pa ti ono sto dozivljavas kao moderni VW zapravo velikim dijelom Audi...
Za sasiju nisi u pravu, jer sasija podrazumjeva citav sklop karoserije, a platforma je donji dio (a uz to se moze podrazumijevati i neke elemente ovjesa, upravljackog sistema, elektroniku...)
Vozim VW, al mi ne pada na pamet da lupam poput tebe...
(Srđan BL, 30. oktobar 2020 09:57)



Nzn sta si "resio" i sa kim, ali kako citam ti si ubedjen da je Audi kupio VW?
Sasija je sinonim za platformu i tu nsta sporno nma.
Audi kao firma ne postoji ima misim 50+ godina vec,al ok,sve mi je jasno tako da nma potrebe da mene ubedjujes u gluposti, ti slobodno budi ubedjen u to sto pises,sve ok,nije zabranjeno.

Nemanja

pre 3 godine

@ Radjen je na sasiji A3 a to je VW sasija za male gradske automobile, otuda je ovaj model interesantan cini mi se zenskoj publici pre svega.

(C i n i k, 29. oktobar 2020 15:58)

Prva generacija modela Q3 je radjena na platformi Golfa 5 a izasao je kada je maltene vec bio aktuelan Golf 7 sa MQB platformom. Zato je Audi Q3 bio zastareo vec od starta...

jaretina, priprema se zimski menu

pre 3 godine

je l Skoda bila dizel?
(uchimata, 29. oktobar 2020 22:22)

nope.
1.4 TSI

više puta sam rekao da sam se zakleo dedi i ćaletu da traktorsko dizlo neću voziti. i to planiram da ispunim. inače ostala je u užoj porodici, zato sam je dao jeftino. imala je dosta problema prošle/ove godine. zakleo sam se da više nikad neću prodati kola u porodici.

spartanac

pre 3 godine

Od audija samo allroad a6 3.0 motori, to su audi motori 2.0, 1.6, 1.4. 1.2, 1.0 sve VW motori koji se ugradjuju u audi, seat, škoda vozila, zaobići u širokom luku!

Srbislav

pre 3 godine

Evo mog iskustva sa Q3. Ovaj ovde na slici smo preskočili jer smo hteli najnoviji.
Uzeli u Septembru 2019-te Q3 S line prestige package. Ne postoji jači paket u Americi od tog. 44000$.
Za dve nedelje Audi ga preuzima nazad i plaća sve preostale dugove banci a nama vraća sve pare i sve što smo imali od troškova za njega plus vaučer od 3500$ da bi smo uzeli novi Audi.

Zašto?

Zato što auto ima ozbiljnih problema sa softverom koji čini bezbednost vozila upitnom. Check engine se pojavljivao nekoliko puta i usred vožnje. Ne mogu da reše problem. Ugasiš ga i on se resetuje.
Panorama krov prokišnjava. Menjač ne može da se poredi sa X1 koji smo predhodno imali i zbog lošeg kvaliteta prenosa Q3 troši 13-15 litara benzina u gradu a oko 10 na otvorenom što je isto kao naš dve klase veći drugi auto BMW X5.
Q3 ima 2.0 motor i 228ks. dok X5 ima 3.0 i 300ks. i teži duplo maltene. Dalje, kada uključim brisače na Audiju da operu, oni prvo dva puta obrišu na suvo pa tek onda izađe mlaz tečnosti za vetrobransko staklo.
Bili na odmoru nekoliko nedelja i od tada pošto je stajao, kočnice škripe i neravnomerno pločice rade i tako mesecima.

Veliko razočarenje i pošto Audi nije uspeo da sanira probleme, pozvali smo se na Lemon Law i sve imamo napismeno kao dokaze i oni su prihvatili da otkupe vozilo nazad plus sve gore navedeno.

Velika, velika mrlja posle BMW-a.

strucnjak10

pre 3 godine

Vozim Audi Q3 iz 2012, 4x4, turbo S (kupljen nov u Srbiji). Prosao sam sa njim 15ak zemalja Evrope, od Azurne obale do Alpa. Vrhunski auto, udoban, startan, stabilan, izdrzljiv. Uvek nas je bilo dvoje u autu, pa nesto manji gepek nije toliki problem. Kad dodje dete, to ce ici malo teze.
Jedina mana mu je los zalaz, pa je nekad teze uparkirati od napred.
Mnogi koji ovde komentarisu nikad se nisu ni vozili u ovom autu, a ne vozili isti.
Auto je za svaku preporuku.
Pozdrav

uchimata

pre 3 godine

... Iako star samo 6 godina ...

ah ti kriterijumi... za nekoga otpad, za drugog - novo
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 14:19)

Daj molim te... sve, sve, ali za auto 6 god star da kažeš da je otpad... nije nov, ali nije ni otpad, još dugooo može da se vozi bez problema ako se pravilno održava. I manite se tog mita da u Nemačkoj, Francuskoj vozi većina ljudi auto 2-3 god pa menja za novi...možda bilo ranije, sada ne. Prosečna starost automobila u Nemačkoj je skoro 10 godina. Naravno da su ona u mnogo boljem stanju nego kola kod nas, ali da svi voze novo novcato je velika zabluda. Živim tamo i znam šta vidim po ulicama.
(bojan, 29. oktobar 2020 18:55)

Ma pusti jaretinu, skupio pare za novu elantru, pa sad soli pamet svima koji voze bilo sta sto je starije mesec dana od njegovog auta...

C i n i k

pre 3 godine

Veliko razočarenje i pošto Audi nije uspeo da sanira probleme, pozvali smo se na Lemon Law i sve imamo napismeno kao dokaze i oni su prihvatili da otkupe vozilo nazad plus sve gore navedeno.

Velika, velika mrlja posle BMW-a.
(Srbislav, 29. oktobar 2020 23:37


Audi je VW, BMW je ozbiljan auto koji god izabrao a pogotovo je serija X dobra prica i ja nkd nbih X1 menjao za ovo. Ujedno,pohvale idu VW jer takav "otkup" u Evropi nbi bio moguc ni u snovima..

C i n i k

pre 3 godine

Ako se ne varam, to je potpuno isti menjac, samo sa drugim nazivom. A sto se tice tog "najbolji", pa nisam bas siguran! Jeste super za voznju, ali pouzdanost je daleko od najbolje, pogotovo dok postoji mercedesov 9g torinik, pa cak i tojotini menjaci su pouzdaniji!
(gagi, 29. oktobar 2020 18:15


Ne varas se, jeste isti menjac ali nasem narodu je tesko da shvati i da je Audi zapravo VW, sve u Audi/ju radi se od VW delova doduse sa skupljim enterijerom/materijalima, ljudi ne veruju i da Audi ne postoji kao posebna firma,koliko je loodilo uzelo maha vidi se po oglasima gde Skoda Superb kosta skuplje ngo Passat?
A ta 2 auta rade se na istoj proizvodnoj traci po sistemu 1 passat pa 2 Superba, tako se srafe, sve sem limova je potpuno isto s tim da Passat ima bolje materijale za enterijer i uopste solidniji je auto i kosta skuplje kao nov.
Tako je i sa Audi/jem, ako nko misli da bi VW placao nkom da samo za nj filijalu Audi ugradjuje poseban menjac ili bilo sta drugo sto se vec ne ugradjuje u VW onda leka nma, nk zive ljude u iliziji slobodno..

mile

pre 3 godine

Skoro sam kupovao auto, i nadjoh odlican black adition q3 2018 god.
Stavio depozit.. I krenuo dok cekam da malo guglam, da se palim :)
Kad sam shvatio da je taj q3 jos uvek pravljen na platformi Golfa 5 iz 2005 godine, a moj Q3 kosta 28,000 EUR, otkazao sam i izgubio depozit. Sramota da u 2018 jos pakuju tehnologiju i platformu iz 2005,ali to je audi..

Ja i ovaj pored mene

pre 3 godine

Q3 na A3 platfromi je slican pokusaj kao sto je Mercedes napravio GLK (x204) na C class platformi (W204), sa jednom bitnom razlikom - Mercedes je uspeo.

Ivan ZG

pre 3 godine

Kupiti ovakav auto je čisti - promašaj.
Kupite SUV jer imate obitelj i da se lakše prevozite. ispadne da u njega ne stane 5 osoba i da ima mali prtljažnik. Onda ispadne da se i 4 osobe ne voze baš udobno jer odostrag nema - naslona za ruku. A to imaju i 3 puta jeftiniji auti.
Kupite dizel jer malo troši. Onda ispadne da troši 9 litara u gradu.
Kupite Audi jer je to renomirana i cjenjena marka. U njemu je DSG mjenjač. I onda vam se dogodi (kao prijatelju koji je imao isti taj mjenjač u Turanu) da se mjenjač pokvari i da novi košta 3.000 eura i nema popravka polovnog nego samo novi.
Kupite Audi, a onda vidite da nema ništa od opreme i da npr. Suzuki Ignis u baznoj opremi ima više opreme od ovog Audija.
Kupite 6 godina starog Audija za 20.000 eura dok istovremeno možete kupiti novi, veći SUV kao npr. Tuscon ili Sportage sa 5 ili 7 godina garancije i ne imati nikakav drugi trošak osim redovnog servisa i eventualno kočionih pločica. Dok istekne garancija na KIA auto vaš Audi je 13 godina star. Sigurni ste da ćete dobiti više za 13 godina star Audi sa 260.000 km nego za Sportage sa 140.000 km.
Ovaj Audi je dobar za - izbjegavanje.

Replika

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Serviser, 29. oktobar 2020 17:02)

Možda i najbolji menjač kao idejni koncept ali u dugotrajnoj eksploataciji očajan i nepouzdan.
Vrlo često kod polovnih dsg/stronic automobila otkaže mehatronik, jedno ili oba kvačila kao i zamajac, još ako na to dodamo redovne servise na 60k da li su rađeni ili ne, da li je zaista tačna kilometraža kao i stil vožnje prethodnog vlasnika logično je zaobići taj menjač ako niste spremni na potencijalni skupocen kvar.
Uz to bih dodao da prva serija Q3 ima u ponudi problematični 2.0tfsi motor koji je isto pametnije propustiti.

bojan

pre 3 godine

... Iako star samo 6 godina ...

ah ti kriterijumi... za nekoga otpad, za drugog - novo
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 14:19)

Daj molim te... sve, sve, ali za auto 6 god star da kažeš da je otpad... nije nov, ali nije ni otpad, još dugooo može da se vozi bez problema ako se pravilno održava. I manite se tog mita da u Nemačkoj, Francuskoj vozi većina ljudi auto 2-3 god pa menja za novi...možda bilo ranije, sada ne. Prosečna starost automobila u Nemačkoj je skoro 10 godina. Naravno da su ona u mnogo boljem stanju nego kola kod nas, ali da svi voze novo novcato je velika zabluda. Živim tamo i znam šta vidim po ulicama.

uchimata

pre 3 godine

sve ali sve si loše shvatio:
- u trenutku kupovine elantre imao sam 28-29k€ samo na jednom računu. da sam istresao ostale i keš u kući, povukao sa paypal, vratio dugove to bi otišlo na 35k€. e da, oktaviju sam prodao 5 dana posle (9k€).
- nije bitno koliko je staro, bitno je da je u garanciji. samo garancija pravi razliku da li je auto otpad ili ne. ako je garancija 10 god, a auto ima 9, to je i dalje fenomenalan auto.
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 21:56)

-je l Skoda bila dizel?

Jare u mleku

pre 3 godine

Srbislave
Samo mi objasnite nesto. Audi je posle 2 nedelje uzeo automobil i vratio pare, bar tako pišete.
Vi pišete i da je bilo problema na vozilu i da ste išli u servis i da nisu otklonili kvar i da ste bili na godišnjem par nedelja pa su zatim škripale kočnice nekoliko meseci. I sve to za 2 nedelje. U toj Americi svega ima.
O potrošnji X5 3.0 benzin drugi put.

Toronto

pre 3 godine

"Radjen je na sasiji A3 a to je VW sasija za male gradske automobile..."
(C i n i k, 29. oktobar 2020 15:58)

Šasija se kod putničkih automobila ne koristi barem 50-60 godina. To se u autoindustriji zove platforma, ali to nije stvaran fizički objekat za koji se kači školjka automobila. To je pre skup delova ili komponenata (istih za sve modele koji dele istu platformu) ali svaki model ima drugačiji unibody (samonoseća školjka) na koje se te komponente i delovi kače.

walker the stalker

pre 3 godine

Pretpostavljam da nije bio promašaj, s obzirom da se bukvalno bilo šta u tom konceptu automobila prodavalo kao neka vrsta novine ljudima, kojima su dosadili klasične izvedbe i oblici automobila.

Ovde kod nas ne razumeju da se automobili ne prave po meri, ukusu i logici prosečnog srbina. Preko se kupuje drugi, treći auto. Kupuje se auto iz fazona, kupuje se auto za decu, kupuje se jer dosadi, kupuje se jer se ima para. Kako onda drugačije razumeti da posle Q3 Audi pravi i Q2? Po našim kriterijumima dupe od auta, ali eto ipak...

C i n i k

pre 3 godine

Šest godina nije star auto...! Danas Hjundaji daje 7 godina garanciju! Ukoliko je redovno održavan, ako nije akan, može i 200.000 bez većih problema skoro svaki auto! Ali ovo poput curenja šibera, crkavanja vitalnih delova na maloj kilometrraži danas je nedopustivo!
(Bolesni skot, 29. oktobar 2020 22:37


Sve ok ali 200.000 nije uopste ozbiljna km, AutoBild je nkd otvarao motore na 100.000 a danas na 200.000.Danas motori prelaze 400,500 000 bez otvaranja, svaki auto uvezen ovde star 10 g ima upravo oko 400000 km pravih, naravno vracen na 1780000, i ti motori rade sasvim ok, pre ce sve ostalo da otkaze ngo motor, npr mnogo ce pre da otkaze automatik menjac ngo motor, amortizeri ngo motor, razni senzori ngo motor..
Motori, mehanicki, danas se rade da traju i traju, ali elektronika i razni drugi sistemi prosto nmgu da prave te km..

C i n i k

pre 3 godine

Šasija se kod putničkih automobila ne koristi barem 50-60 godina. To se u autoindustriji zove platforma, ali to nije stvaran fizički objekat za koji se kači školjka automobila. To je pre skup delova ili komponenata (istih za sve modele koji dele istu platformu) ali svaki model ima drugačiji unibody (samonoseća školjka) na koje se te komponente i delovi kače.
(Toronto, 29. oktobar 2020 17:55


Sasija se kao sinonim za "platformu" koristi i dalje i koristice se, pogotovo u DE cija je ovo izvorna rec, u SRB takodje jer kad nko kaze ili napise "sasija" mi znamo na sta se misli, a u uze strucnim krugovima moze biti govora o tome da je prikladnije reci/napisati "platforma".
Platforma je danas koncept drugaciji ngo nkd sasija i to jeste tacno ali kao sinonim, rec sasija nmz da ima zamenu, uostalom, i ti si odmah ukapirao sta sam napisao iako nam pomenuo rec "platforma"?

Bane

pre 3 godine

Prodajem audi a6 2014.. 54000km... 2.0 benzin.

Ful oprema.. Hladjenje sedista(koznih)..

15 500 e..... Intaktan, casa... Crne boje, alu felne(17ice)

0628433517
(Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina, 29. oktobar 2020 23:17)

Moze zamena za Passat B8 limuzina 2015-to 1.6 tdi, 190.000 km + moja doplata?

gagi

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija

Ako se ne varam, to je potpuno isti menjac, samo sa drugim nazivom. A sto se tice tog "najbolji", pa nisam bas siguran! Jeste super za voznju, ali pouzdanost je daleko od najbolje, pogotovo dok postoji mercedesov 9g torinik, pa cak i tojotini menjaci su pouzdaniji!

C i n i k

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima
(Serviser, 29. oktobar 2020 17:02

Nzn sta servisiras ali rec je istom menjacu..
A da taj DSG nma problema, ok, ali cini mi se da je prica drugacija na zalost..

Q3, this is me!

pre 3 godine

Vozio sam Rent-A-Car-ov Q3 2.0 TDI S-tronic, S-line, od Beograda do Voronježa u Rusiji (nekih 2000 km u jednom smeru - dakle dovoljno vremena da se auto sagleda u celosti).

Auto ide sjajno i vrlo je zabavan za vožnju. Menjač je sjajan, veoma linearno ubrzava bez ikakvog trzanja ili nečega sličnog. Potrošnja vrlo umerena, čak i po gradu.

Takođe, veoma su mi se dopala i matriks svetla. Farovi besprekorno osvetljavaju drum.

To je, međutim, sve... Vrlo je teskoban (za nas trojicu putnika sa klasičnim prtljagom) sa malim gepekom i skučenom kabinom.

Pitanje dodatne opreme (makar to bila i obična navigacija) ne bih komentarisao, jer je o tome već sve rečeno.

Sve u svemu: lep auto (o automatiku sam zahvaljujući njemu, iz korena promenio mišljenje) ali za dvoje ljudi. Sve preko toga je upitno.

Bakunjin

pre 3 godine

Evo komentar iz prve ruke. Kupio sam auto pre 4 nedelje; spoljni dizajn sasvim OK, unutra veoma dobar. Pozadi dovoljno prostora, niko se u familiji ne žali (niko viši od 178 cm), gepek sasvim zadovoljavjući. Vožnja vrhunski udobna, ne kudujem i ne zamina me sportska vožnja. E sada dolazi ono za neverovati; šiber/stakleni krov PROPUŠTA VODU!! Dva puta mi se desilo, prvi put sam mislio da nisam dobro zatvorio, posle opet ponovo. Možeš zamisliti kada posle 4 nedelje voziš Audi u servis na popravku!! Navodno su popravili, videćemo, čekam kišni dan! Posle proguglujem, vidim da im se to non stop dešava sa ovim modelom, postoji par tužbi u Americi baš u vezi toga ( živim u Kanadi). Da li bih ga kupio da sam znao? Verovatno ne.. Toliko od mene.

Igor

pre 3 godine

... Iako star samo 6 godina ...

ah ti kriterijumi... za nekoga otpad, za drugog - novo
(jaretina, priprema se zimski menu, 29. oktobar 2020 14:19)

Šest godina star auto je sve samo ne nov. Iz mog iskustva, do tri godine i 40kkm bi mogao biti, skoro nov, posle toga, džabe i novnovnov da piše.
(Vozač, 29. oktobar 2020 20:46)

Nov je samo do ne dobije vlasnika (fizicko ili pravno lice koje nije auto diler) i ne izadje na ulicu. Od tog momenta je polovan.

Srbislav

pre 3 godine

@ Jare u mleku,

Na početku sam jasno napisao da je auto kupljen 2019-te u Septembru a da će ga za dve nedelje preuzeti.

Auto je bio od 12 meseci ukupno oko mesec dana u servisu i nisu mogli da otklone kvarove.
Recimo ono za check engine da dodam, auto ide normalno i odjednom se upali check engine i auto neće da primi gas i ne reaguje na komande sem kočnice.
Onda stanem sa strane, isključim, uključim i radi.

Rekli mi da je softver problem ali onda se u poslednjih 6 meseci pandorina kutija počela otvarati sa ostalim već navedenim defektima. Pravljen je u Mađarskoj.

Što se tiče drugog vozila koje imamo, X5 3.0 benzinac, on zaista impresivno radi. maksimalno troši 15 litara zimi u strogo gradskoj vožnji a na otvorenom 9 litara do 10. Ne može se voziti brzo u Americi preko realno 85-90 milja tako da i potrošnja na otvorenom ne ide preko navedene.

Mislili smo da smo ovim Audijem rešili problem drugog manjeg SUV-a ali ne.
X1 je bio odličan ali eto ponešeni novim modelom Audija rešili i pogrešili.

Plus subjektivni osećaj posle godinu dana je da vozim napucanog golfa a ne premium vozilo.

Šteta.

Igor

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Serviser, 29. oktobar 2020 17:02)

DSG/DCT je dobar koncept ali ima dosta mana:
1. Pri neocekivanoj promeni namere vozaca zbuni se i cesto ne moze da presalta sa 1.5 do dve sekunde.
2. Lamela se unistava vrlo brzo u stani kreni situacijama.
3. Vibracije, narocito u kretanju is mesta

Pojedini proizvodjaci, npr Accura u modelu ILX iz 2012 ima torque converter ispred DCT menjaca da umnaji probleme opisane u 2 i 3

Uz to, hidraulicni automatski menjaci su postali veoma brzi u smislu saltanja, tako da prednost dva kvacila se polako gubi.

Sta ostaje kao velika prednost DCT je umanjena tezina menjaca kao i gabarit.

Bane

pre 3 godine

DSG je jedan od najboljih automatskih menjaca sto trenutno postoje a ne zaostaje ni S -tronik iz Audija, tako da ovi "strucnjaci" sto se u sve razumeju malo olabave sa glupim komentarima
(Serviser, 29. oktobar 2020 17:02)

I jos da ta dva nisu isti menjac samo drugacije nazvan u dva brenda tvoj komentar bi i imao smisla.

koronarius

pre 3 godine

Ocekivao sam barem 1436 komentara. Razocarenje, samo 8. Iskreno, ni sam ne znam kako bih komentarisao ovaj auto. Ne sumnjam da je dobar ali je svakako bezlican, kao da nije Audi.

Zoran Zoki

pre 3 godine

Auto na testu ima najnizi nivo opreme, a imaju modeli sa znatno visim.

Moram da kazem da kad sam odselio iz Srbije na zapad, da sam tek tad shvatio da se ovde ne porede Mercedes, BMW, Audi, VW i Toyota sa ostalim brendovima. Ovde ljudi koji svakodnevno prave veliku kilometrazu do posla (a takvih je mnogo, minimum 25 km u jednom pravcu) u 90% slucajeva voze te brendove. Sustina je da ovi brendovi pored izdrzljivosti da predju veliku kilometrazu imaju i kvalitetne materijale unutra i ne vide se tragovi koriscenja pa im manje pada cena i lakse se prodaju polovni, a i manje su bucni i ugladjeno voze te ne umaraju. Potpuna zabluda je da ovde nesto specijalno cuvaju kola, drndaju ih iznutra samo tako i deca i odrasli i licno sam se uverio da je na primer Kia stara 3-4 godine ovde mnogo pohabanija unutra nego ista takva kupljena nova u Srbiji.

Prva generacija Q3 se skoro iskljucivo kupovao kao drugi auto u imucnim porodicama da zena u SUV-u koji je sad popularan dizajn, komforno i bezbedno odveze decu u skolu i produzi na posao bar jos 20 km. Da ode na aerodrom da odveze muza je maksimum koriscenja auta sa celom porodicom unutra. Kia Sportage i Hyundai Tucson na primer nisu uporedivi jer su kupovani kao prvi auto u porodici.

Tako da kad se ima u vidu da su zene bile target populacija za ovaj model i da uglavnom ne koriste sve ono sto je autor naveo kao nedostatak opreme, auto je bio pun pogodak na zapadu sto govore i cifre prodatih primeraka i da se model odrzao 8 godina.

Srđan BL

pre 3 godine

Cinik
Mislim da smo ovo oko Audija i VW-a davno raspravili, a ako hoces mozemo opet... Audi je VW-u dao svu osnovu za VW-e vece automobile, pa ti ono sto dozivljavas kao moderni VW zapravo velikim dijelom Audi...
Za sasiju nisi u pravu, jer sasija podrazumjeva citav sklop karoserije, a platforma je donji dio (a uz to se moze podrazumijevati i neke elemente ovjesa, upravljackog sistema, elektroniku...)
Vozim VW, al mi ne pada na pamet da lupam poput tebe...

Bolesni skot

pre 3 godine

Šest godina nije star auto...! Danas Hjundaji daje 7 godina garanciju! Ukoliko je redovno održavan, ako nije akan, može i 200.000 bez većih problema skoro svaki auto! Ali ovo poput curenja šibera, crkavanja vitalnih delova na maloj kilometrraži danas je nedopustivo!

preporuka

pre 3 godine

Vlasnik restilizovanog modela iz 2018 godine,manuelni dizel 2000 kubika 150ks,fenomenalne performanse u svim segmentima,skoro 3 godine sa predjenih 60000 km ni sijalicu ili brisac nisam promenio,sve preporuke od mene.

//,,

pre 3 godine

Moja snajka vozi Hjundai SantaFe,2017, 70k km, sin je nagovarao da ga
mijenja a ona ni da cuje, kaze navikla se i da je prezadovoljna. Maska
i volan su mu jedina mana, ne pise BMW i nema 4 prstena.

IG

pre 3 godine

Cinik
Mislim da smo ovo oko Audija i VW-a davno raspravili, a ako hoces mozemo opet... Audi je VW-u dao svu osnovu za VW-e vece automobile, pa ti ono sto dozivljavas kao moderni VW zapravo velikim dijelom Audi...
Za sasiju nisi u pravu, jer sasija podrazumjeva citav sklop karoserije, a platforma je donji dio (a uz to se moze podrazumijevati i neke elemente ovjesa, upravljackog sistema, elektroniku...)
Vozim VW, al mi ne pada na pamet da lupam poput tebe...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srđan BL, 30. oktobar 2020 09:57)

Budalastina.

C i n i k

pre 3 godine

Srbislave
Vi ste jako srećan čovek.
Da živite u Srbiji još uvek bi ga vozili, plus vam pola tih problem ne bi ni priznali pod garancijom. Novo vozilo ne bi dobili jer je ovo u voznom stanju a problemi su dečije bolesti.
Štucanje 1.5 turbobenzinca, posebno u drugoj brzini kad gubi snagu, su rekli u servisu da će rešiti apdejtom softvera. Kao da je mobilni telefon.
(Jare u mleku, 30. oktobar 2020 00:04


Ne samo u SRB, nigde u Evropi mu ne bi priznali taj "povrat"..i vracanje auta.

profa

pre 3 godine

@jaretina...
Molim Vas za malo detalja o elantri ako ste u prilici...
Procitao sam u nekom komentaru da ste uzeli novu pa me zanimaju vasi utisci jer sam vrlo zagrejan za dolazeći model...verovatno i Vi vozite 1.6 pa malo oko njega,potrošnja grad i auto put,udobnost,da li trosi ulje,generalno Vaše mišljenje...
Hvala lepo,pozz..

Eldorado

pre 3 godine

Lep i skladan auto.
Sa druge strane, ne mogu da ne primetim koliko je se Audi modernizovao i spolja i unutra.
Ovaj auto je bio aktuelan do skoro, ako se ne varam 2018 ili 19 a u poređenju sa novim modelom izgleda kao da je iz 2002.

Srđan BL

pre 3 godine

Cinik
Ajd napisi koje je modele VW proizvodio prije Audija, a koje poslije kupovine Audija? Koji i ciji motor je nosio razvoj svih vodom hladjenih motora u VW-u? Koji model Audija je prepakovan u Pola, koji i Passata?
Koje su platorme postale osnova za Touarega, koja za Phaetona? Ciji DNK je danas u VW-u? Znacku je lako promijeniti, ali tehnicko naslijedje se ne moze sakriti.
Sasija je samonosiva konstrukcija i zna se sta je kod teretnog programa, a zna se sta je kod putnickog programa i kao takva se oznacava brojem sasije... Lupas po obicaju stvari koje ne znas i nema tu nikakvog naziva u zargonu vec se dobro zna sta je ''sasija''...

Toronto

pre 3 godine

"Sasija se kao sinonim za "platformu" koristi i dalje i koristice se, pogotovo u DE cija je ovo izvorna rec,"

(C i n i k, 30. oktobar 2020 06:51)

Nije to nemačka reč već francuska - chassis - i znači okvir ili ram. Nemam nameru da se raspravljam sa vama o tome šta je šasija. Svako ko je i malo tehnički potkovan zna to. Šasije postoje i u mnogim drugim industrijama, recimo elektronici, i uvek označavaju istu stvar, a to nije sinonim za platformu.

betmen

pre 3 godine

Ne mogu da povezem cenu od 20.000e sa autom koji ima samo 4 airbaga, nema bluetooth, tempomat, navigaciju, grejace sedista. Al dobro, ljudi imaju razlicite potrebe i ako je ovo 3. auto u porodici koji sluzi do prodavnice i nazad onda ok

hulk

pre 3 godine

Trenutno vozim zadnju generaciju Fokusa, i nesto sam razmisljao da sledeci auto bude neki od tih manjih premium modela, tipa A3, BMW 1, X1, Q3... posto mi je to neki maks budzet koji bih odvojio. Nakon obilaska salona i probnih voznji mogu reci da su oni koji kazu da premium nemacki automobili pocinju sa A4, MB C i BMW 3, skroz u pravu. Meni licno, deluje neopravdano dati 35k za auto u istoj klasi sa istim paketom opreme koji kod Forda, Mazde ili Honde, kosta maksimalno 25k. Naravno, onaj ko ima mnogo para, ne razmislja o tome, ali ja licno nisam video nista toliko bolje da bih cak i pomislio na kupovinu.

Srbislav

pre 3 godine

@igor

Naravno da ne može zvanično ali svi realno voze do 90 milja. Niko ne vozi brže skoro nikad.
O tome pričam. Ne znam koliko bi trošio na Autobanu.

LosmiBgd

pre 3 godine

Za ovog što kaže da mu Q3 propušta vodu kroz šiber! Imam isti problem na VW Tiguanu. Relativno je nov automobil. Od samog starta problem za elektromotorima u šiberu i uskoro propuštanje vode na par mesta. Neverovatno. Izgleda da im je to boljka u celoj VW grupaciji.

Jare u mleku

pre 3 godine

Srbislave
Vi ste jako srećan čovek.
Da živite u Srbiji još uvek bi ga vozili, plus vam pola tih problem ne bi ni priznali pod garancijom. Novo vozilo ne bi dobili jer je ovo u voznom stanju a problemi su dečije bolesti.
Štucanje 1.5 turbobenzinca, posebno u drugoj brzini kad gubi snagu, su rekli u servisu da će rešiti apdejtom softvera. Kao da je mobilni telefon.

Reziel

pre 3 godine

Više mi ima smisla ovaj Q3 u gradu, nego neki mačo-muževni Q7. Kao A3, samo malo podignut, malo bolje podnosi rupe, podignute šahtove, a ima i pogon na sva četiri kad malo zasneži.
Meni je bila problem cena kada se pojavio, a iskreno i sada mi je cena tih subkompaktnih SUV modela (ironično zvuči) potpuno ludilo. Sećam se da je Q3 sa ovim motorom, automatskim menjačem i quattro pogonom lagano dobacivao preko 35.000 eur, čak i do 40.000. Otišao u Mazdu u Rakovici, stigao im CX3 tada. Sa 4x4 i automatikom izadje na 25.000! Znači Q3 preko 50% skuplji! Na sve to, Mazda CX-5 u salonu, sa istim paketom opreme i jačim motorom 28.000?! Mazda 6 i jeftinije. Znači nije samo problem u Audiju, već u celoj toj klasi. Razumem da nije svakome potreban veliki o veći automobili, ali razlika u ceni je... Prevelika. To mi je kao što su prsluci bez rukava skuplji od jakni. U racionalnom smislu nidje veze, ali se prodaje.

Igor

pre 3 godine

@srbislav

Gde moze u SAD da se legalno vozi brzinom od 90 mph? Najveca dozvoljena brzina je 85 mph i to samo na Texas State Highway 130. Na svim drugim putevima ograničenja su niza od 85 mph.

Igor

pre 3 godine

@igor

Naravno da ne može zvanično ali svi realno voze do 90 milja. Niko ne vozi brže skoro nikad.
O tome pričam. Ne znam koliko bi trošio na Autobanu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srbislav, 1. novembar 2020 14:36)

Ja sam vise puta putovao na I5 izmedju Seattle i San Diego.

Nigde ni blizu 90 mph. Ograničenje varira izmedju 55 i 75 mph. Povremeno se dodje 80 mph ali samo na kratko. State patrole su svuda.

Dvabu

pre 3 godine

Meni se ne svijda i ako svi kazu da je nenormalno izdrzljiv i kvalitetan auto,ima ih bas mnogo kod nas (CG). Vozio sam se u novi Q3 i mislim da je u svemu bar x10 bolji, ljepsi i komforniji od ovoga. Ozbiljan auto ali i preskup skoro 35hiljada, a bukvalno najmanji i najobicniji audi.