Subota, 26.09.2020.

11:00

Šta voze oni koji su najčešće kažnjeni za brzu vožnju?

Izvor: SN

Šta voze oni koji su najèešæe kažnjeni za brzu vožnju? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

126 Komentari

Sortiraj po:

Vladimir

pre 3 godine

@Srbislav,

Slažem s da je tako bilo nekada. Poslednjih desetak godina imate odredjenu kategoriju (čitaj nacionalnost) vozača koji vam se nabijaju u gepek u srednjoj ili desnoj traci, sviraju ponekad i pretiču sa desne strane. Ta ista kategorija je još gora kada su na poslu u dostavnim i lakim teretnim vozilima, takodje kada su taksisti.

Straight Outta München

pre 3 godine

@Straight Outta München, nauči prvo taj nemački jezik. Na nemačkom se auto-put kaže autobahn. Na engleskom se kaže highway. Na češkom se kaže dalnice.
Nije to ime auto-puta pa da ga naglašavaš. Zamisli kada bih ja pisao pola češki, a pola srpski pa napišem "u Češkoj na delnice je dozvoljeno...".
Aman bre!
(rebro, 27. septembar 2020 23:05

Imenice se u nemackom pisu velikim slovima. Srdacan pozdrav. Dakle ne pise se autobahn nego Autobahn. Ako vec imas primedbu, trebao si da napises “nauci taj srpski jezik”. Ali ok...

Bez nade

pre 3 godine

Ni na kraj pameti mi nisu bili naši tzv stručnjaci,mislio sam i napisao na naš kontinent Evropu.
(kimi R, 27. septembar 2020 17:45)


Sve OK, pozdrav!

rebro

pre 3 godine

@Straight Outta München, nauči prvo taj nemački jezik. Na nemačkom se auto-put kaže autobahn. Na engleskom se kaže highway. Na češkom se kaže dalnice.
Nije to ime auto-puta pa da ga naglašavaš. Zamisli kada bih ja pisao pola češki, a pola srpski pa napišem "u Češkoj na delnice je dozvoljeno...".
Aman bre!

rebro

pre 3 godine

@mikki, generalno u toj EU nije dozvoljeno da šleper ulazi u levu traku uopšte, ali nema veze. Konkretno u Češkoj im nije dozvoljeno, ali ipak to rade i onda obilaženje traje mnogo duže od tih 8 minuta, ali blicanje i sviranje je besmisleno jer se oni neće pomeriti.

mikki

pre 3 godine

Generalno,voznja u Srb je veliki problem.Skoro vozio po Eu,šleper pretice drugi,jedan ide 88 kmh,a drugi 89.Preticanje traje 7-8 km...bukvalno.Svi strpljivo cekaju,ne trube,ne preticu sa desne strane.Usao u Srb,bilmez sa x5 blica i vozi u gepeku,a ja preticem sa 140kmh drugi automobil.Uz to,vozim brzi i jaci automobil od njegovog.Naravno,pretekao me sa desne strane.Ljudi ne shvataju da imaju jedan život,imam utisak. @(Zidar Lopata Mesalica, air bag se aktivira zbog g-sile,ne brzine.

Xobotnica

pre 3 godine

Е кад смо већ јод америчке статистике да додамо и руску...X5, X6, ML, Cayenne, RR су углавном породични, пословни, да кажем људи који се не доказују, осим изузетака. Али ако налетиш на буџену Самару или Приору, или чак класику 2106 или 2107, е онда се склањај какао знаш и умеш....

Straight Outta München

pre 3 godine

@5. Pravila su jasna i nema vožnje ispod 130kmh na delu bez ograničenja brzine


malo si pobrkao loncice...Ne moze niko da te natera da vozis 131km/h na Autobahnu. Nesto si pogresno shvatio.

Srbislav

pre 3 godine

Puno sam vozio autobanom. Iskustva su sledeća:

1. Niko ne divlja
2. Niko ne blica i nabija se pozadi
3. Probleme sa preticanjem uglavnom prave vozači koji nemaju Nemačke tablice
4. Čuvaj se Rumunskih vozača lakih kamiona i kombija
5. Pravila su jasna i nema vožnje ispod 130kmh na delu bez ograničenja brzine
6. Nema kampovanja u levoj traci
7. Nema sviranja
8. Audi, BMW i MB se voze brzo a ne divljački
9. Van autobana svi voze isto tako normalno po propisima.
10. Nije tema ali je dizel oko 1€ i nema putarine.

Vozačka kultura je imperativ bezbednosti.
Divljaštvo se seče u korenu ko god da je u pitanju. Ko vozi velike premijum SUV-jeve oni još pažljivije voze.
Uglavnom sam viđao Seate i taj nivo vozila da se kao nešto lože na brzinu.

Čudno, ali se nisam nagledao golfova. Jako puno Audija i karavana svih vrsta.
Policije maltene nema.

Na kraju rezime - nisu Nemci bolji od bilo koga već se kultura vožnje ozbiljno shvata i kažnjava svaka nedisciplina.

rebro

pre 3 godine

@dule, leva traka ne služi za vožnju, a brzina od 120-130km/h je vožnja. Preticanje i obilaženje se vrši većom brzinom od dozvoljene.

Hmm

pre 3 godine

@(neshKO, 27. septembar 2020 08:49)

Nisam u toku, ali pisalo je ranije u zakonu da postoji odgovornost i pravnog lica koje je ustupilo zaposlenom vozilo na koriscenje za obavljanje delatnosti, sa sve visinom kazni za odredjene prekrsaje. Mozda su nesto menjali u medjuvremenu. Recimo ranije je bilo do 20kmh prekoracenje van naseljenog mesta 5000din za vozaca i oko 50000din kazne za firmu. Ako toga nema vise, onda je razumljivo divljanje sa sluzbenim vozilima.

Bez nade

pre 3 godine

Jel ima neka statistika za naš kontinent ? Šta ste zapeli sa tom Amerikom,koga bole šta se radi i šta voze Amerikanci.
(kimi R, 26. septembar 2020 12:16)

Nema toga kod nas, pogledaj samo kako glase izvestaji saobracajne policije. Npr. "udes izmedju vozila marke Ford i Kadet". Ne znaju da razlikuju proizvodjaca i model. Ili kad napisu "cime je pocinio delo ugrozavanje bezbednosti saobracaja", sto totalno pogresna recenica u srpskom jeziku, jer trebalo bi "ugrozavanja". Zasto od njih ocekujes da su sposobni da sastave neku statistiku kad nisu sposobni da pravilno sastave recenicu?

dule

pre 3 godine

@NS oldtajmer, ti si napravio problem jer ne shvataš čemu služi leva traka. Obilaženje vozila se obavlja brzo, a ne dozvoljenom brzinom. Trebao si da ideš 150 na sat da bi to obilaženje obavio što pre, a on ti s pravom blica jer blokiraš traku.
Leva traka na auto-putu ne služi za vožnju već isključivo za obilaženje, i dužan si da se skloniš vozilu koje iza tebe ide brže. On može da ide i 200 na sat, i to nije tvoja briga, ali moraš da oslobodiš traku.
A "brake check" na auto-putu zaista ne bih da komentarišem i nikako ti ne savetujem da to ponoviš jer može iza tebe da bude kamion od 30 tona koji neće moći da ukoči.
(rebro, 27. septembar 2020 00:42)


1) Poštovani, molim vas da nas uputite na članove ZOBS-a gde je običnim vozilima dozvoljena vožnja brzinom većom od maksimalne.

2) Naravno da "on može da ide 200", ali to ne da je briga od NS oldtajmer, to je briga od svih nas pošto takve ljude treba voditi na psihijatrijsko veštačenje pošto su opasnost za sve na putu

igor_t

pre 3 godine

@rani naravno da ima veze. Kao i bilo sta drugo sto se bira tako se i auto bira po licnim afinitetima i potrebama.
Ovde se naravno odmah prave poredjenja po cenovnom rangu, a ne po tipu i nameni automobila.
Neko ce po karakteru uzeti sportski auto ili suv, e sada da li ce to biti od Toyote ili Lamba, to je vec imovinsko stenje a ne karakter, nazalost kod nas se samo imovinsko i gleda.

rahan

pre 3 godine

Žuti Fiat Stilo kupe sa kineskim ksenonima!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 27. septembar 2020 10:26) # Link komentara

tesko:) stila i alfe 147-ice su promenili vlasnike. placeni do 1500 evra tesko da se stiskaju preko 2 k obrtaja. oce da povuce i 10 lit

Srbislav

pre 3 godine

Zavisi ali uglavnom u Srbiji BMW i Audi vozači. Skoro po pravilu crna vozila.

Vozim Mercedes GLC i nisam spor vozač ali nemam želju da divljam. Dok sam vozio BMW i Audi sličan osećaj je bio. Samo ponekad sam imao poriv u BMW da agresivno vozim.

Sve u svemu, ko voli da divlja to će da radi i sa puntom. To je dijagnoza.

Srđan BL

pre 3 godine

Zurkolomac
Ono sto provjereno znam od jednog motocikliste iz Njemacke jeste da se u prvom redu sklanju vozacima BMW-a...
Eto prije par veceri dogodilo mi se da u naselju gdje je 50 ogranicenje i nije bas mjesto za preticanje u zadnji kraj auta u par navrata unosi nekakva paljevina u Citroenu C5. Po onom principu unosenja u branik pa kocenja, malo odmicanja pa opet unosenja u branik i potom naglo skretanje u ulicu lijevo... Vozim VW i nisu mi bas jasni takvi likovi. Nedavno sam kupio Golf iz Njemacke u kojem je bila i SD kartica prepuna rok hitova od 60-tih na ovamo... Odusevilo me jer sam ljubitelj iste, ali iz mog auta mozes cuti recimo i The Prodigy... Rekao bih da sa tih zurki gdje pravis lom dopire ’'shabanska'' muzika, nisi mi nesto uvjerljiv...

Straight Outta München

pre 3 godine

"Ti si onaj sto verovatno ne ide u setnju bez maske i prvi ce da se vakcinise."

Mi što verujemo u nauku pa ćemo se vakcinisati smo šonje, pretpostaljvam po komentaru? A ti, jaki momče, što si otišao da živiš u Nemačku koja se razvila zbog nauke i tehnologije, a ne u amazonsku džunglu da živiš kao pravi junak?
(T, 27. septembar 2020 01:08

Hahahhaa verujes u nauku??? Pa u nauku se valjda ne veruje, to je nesto sto se ne dovodi u pitanje.
Da skrenem malo sa teme, pre nekoliko dana sam bio kod Hausarzta koji mi je rekao “ok, negativan si na koronu, ali sta je sa ostalih 30 virusa....”. Ovde i lekari smatraju sve to za lakrdiju... ali ti veruj u nauku :) Inace sam “prelezao” koronu, nikad se bolje nisam osecao... tako da mene vakcina sigurno nece videti. Tebi srecno sa istom.

Straight Outta München

pre 3 godine

Ima li kakve veze, sta covek vozi, sa njegovim karakterom?
(rani, 26. septembar 2020 22:11)

Ima, BMW nije automobil, to je dijagnoza
(paradaja, 27. septembar 2020 09:30

Ima... recimo paradaja je nesposoban lik koji nikada nece zaraditi dovoljno za neki premijum model i onda ima veliku potrebu da pljuje po ljudima koji mogu da priuste. Takodje nikada nije bio izvan Srbije u nekoj razvijenoj zemlji pa da vidi sta uglavnom voze. Nije mi to nikada bilo jasno... U zivotu mi nije palo na pamet da komentarisem nekog ko vozi Bentli, Maserati, Porse.... i da povezujem to sa njihovim karakterom. U Srbiji je osnovni i jedini problem nedostatak novca. U Nemackoj penzioneri, zene takodje voze Bmw.

Mikica

pre 3 godine

Krajem 90- tih , neki "ludaci" u UK su se bavili primenom nekih stelt ideja iz vojne industrije na automobilima kako bi oni bili neuhvatljivi za policijske radare. Pa su tako neki "uglasti" dizajni pokazali kao teže uhvatljivim kao i oni auti koji su ofarbani u mat crnu boju.

neshKO

pre 3 godine

@Hmm radim u firmi gde svako ima službeno vozilo i to tako 10 godina. Evo kolega dobio kaznu, pre neku nedelju. Kazna glasi na njega, on mora da je plati. Firma nije dobila nikakvu kaznu. Samo razmisli malo. Zašto bi firma bila kriva što si TI prošao na crveno ili vozio preko ograničenja?

NS oldtajmer

pre 3 godine

# Lopato!
Nemam potrebu da izmisljam i lazem kako ti kazes, nemam potrebu ni za cijom paznjom na ovaj nacin. Dakle bilo je tako kako sam napisao. Ali vec kada sve tako dobro znas, objasni mi sta je bilo to belo sto je u momentu cukanja ispunilo celu soferku BMWa ?.... VIDEO sam u retrovizoru kada me je "pogurao"..... TO sigurno nije bilo "belo" u mom nosu !

Hmmm

pre 3 godine

@(neshKO, 26. septembar 2020 22:14)

Kad je vozilo sluzbeno, ti kao vozac dobijas standardnu kaznu kao vozac, a firma dobija posebnu kaznu. Te kazne za firme su astronomske po zakonu, bukvalno 10 puta vece nego kaznu koju vozac dobije.

T

pre 3 godine

"Ti si onaj sto verovatno ne ide u setnju bez maske i prvi ce da se vakcinise."

Mi što verujemo u nauku pa ćemo se vakcinisati smo šonje, pretpostaljvam po komentaru? A ti, jaki momče, što si otišao da živiš u Nemačku koja se razvila zbog nauke i tehnologije, a ne u amazonsku džunglu da živiš kao pravi junak?

Zidar Lopata Mesalica

pre 3 godine

60 -70 km/h.. ja ponovo samo palim stopaljke..... lik nastavlja.... e sad i meni bi dosta.... sklanjam se u zaustavnu.... on zamnom jednako blizu..... malo jace kocim.... tip me cuka odnazad..... i vidim otvaraju mu se erbegovi..... stadosmo oboje.....ja jedno 50 m dalje.... lik iskace iz kola i trci prema meni..... nisam ga sacekao (naravno da me je bilo strah).... a i mislim da je dovoljno dobio time sto su mu se otvorila oba erbega..... ko je od nas dvojice bio nasilnik (ili budala) procenite u skladu sa svojim karakterom
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NS oldtajmer, 26. septembar 2020 15:28)

Kada cujem ovakve price s@re mi se.
Decko, kod BMWa se erbegovi NE OTVARAJU pri brzinama udara manjim od 40km/h u staticni objekat (bandera, zid i sl.)
Ne otvaraju se ni u voznji pri brzinama koje si ti naveo ukoliko je cukanje i razlik u brzini nike veca od 20km/h. Posto ti je sve vreme bio u dup@tu i pratio tvoju brzinu, potom te je samo cuknuo u pokretu, erbegovi NISU MOGLI I NISU SMELI da se otvore, jer u tom slucaju mogu proizvesti samo problem a nikakvu zastitu.
Zato ne lazi. U ovu pricu moze da poveruje samo onaj ko veruje u kultnu pricu zidara kome je kolega polomio ruku lopatom na mesalici.

Zurkolomac

pre 3 godine

Na autoputevima u Nemackoj se najvise bahate chobani koji voze vw i skoda sklopocije. I da covek vozi F1 bolid ti chobani bi nastojali da vas preteknu.
Medjutim kada vidite prizemne njuske iza volana tih sklopocija onda vam sve bude jasno...

rebro

pre 3 godine

@NS oldtajmer, ti si napravio problem jer ne shvataš čemu služi leva traka. Obilaženje vozila se obavlja brzo, a ne dozvoljenom brzinom. Trebao si da ideš 150 na sat da bi to obilaženje obavio što pre, a on ti s pravom blica jer blokiraš traku.
Leva traka na auto-putu ne služi za vožnju već isključivo za obilaženje, i dužan si da se skloniš vozilu koje iza tebe ide brže. On može da ide i 200 na sat, i to nije tvoja briga, ali moraš da oslobodiš traku.
A "brake check" na auto-putu zaista ne bih da komentarišem i nikako ti ne savetujem da to ponoviš jer može iza tebe da bude kamion od 30 tona koji neće moći da ukoči.

Eldorado

pre 3 godine

Mislim da nije do auta nego stanja svesti. Đilkoš privatno - đilkoš za vozač.
Vozio on Punto ili Fantom.

Ne volim da predrasuđujem, ali primetio sam da kratko ošišani tipovi u trenerkama i patikama, pride istetovirani (ali vidi se da nije neka umetnička tetovaža nego samo da izgleda "opasno"), malo gojazniji ili nabildovani su za izbegavanje.
Oni će uglavnom i kupiti polovnu BMW 3 umesto nekog manjeg novog auta, ili Cayenne umesto novog T-Roca ili Qashqai-a.
Pun grad Cayenna, a za volanom svi na isti kalup.

rani

pre 3 godine

Kakav sam ja vozac? Posedovao sam: Zastavu 101, Juga, 3 za redom, Ficu, Opel Mantu, Skodu, Alfu 133, BMW 320i, VW Jetu, Audi 100, Renault, Mercedes e klasu, Fiat Punto, Multiplu, Fiat 500L, Hyundai, mislim da sam neki zaboravio sigurno! Gde ja spadam, ako se gleda po automobilima! A da, imao sam i Golfa! Ima li kakve veze, sta covek vozi, sa njegovim karakterom?

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Apsolutno sva dostavna vozila do 3,5 t ukupne mase ! Na auto putu tempomat mi na 150 km/h ,kad prozuja "Sprinter",ja kao da stojim.Par sekundi kasnije i "Dukato".Nije da prevoze donirane organe...onaj "Dukato" vozi neku stočnu hranu...možda mu kravice mnogo gladne,ko bi ga znao...A posle njih ,"Pasati" ,pa velika praznina,pa ostali...ovako izgleda stanje u Italiji,za Srbiju nisam u toku.

neshKO

pre 3 godine

Da li je moguće da ljudi ovde kritikuju čoveka što vozi 120-130 km/h na auto putu i pretiče kamion? Šta treba da uradi, da pobegne ako neki idiot ide 160 km/h i zabije mu se u gepek? Ja takve najviše volim. Blicaj do sutra.. Ja idem 130 km/h, ako ti je sporo, preleti me. Samo pozdravi Sv. Petra kada ga vidiš gore.

Veliki brat

pre 3 godine

Pošto si napisao da si bio na sredini kamiona kad se "pojavio" auto iza tebe i da ti je od tog momenta trebalo još čitavih pola minuta da pretekneš kamion. Neverovatno, pa ni kamiondžije ne pretiču tako sporo.
(Miloš, 26. septembar 2020 21:18)

Imao sam situaciju na autoputu od NS ka BG, da su dva šlepera išla oko 100-110km/h, i da je jedan preticao drugog otprilike 2 do 3 minuta.

Zato je u nekim normalnim zemljama kamionima zabranjeno preticanje, isključivo leva traka i to je to!

neshKO

pre 3 godine

@MG. Kazna za prekorečenje brzine dobija čovek, a ne firma. Da budem jasniji, ne možeš TI da dobiješ veću kaznu za prekoračenje brzine jer je to službeno vozilo.

Ibna

pre 3 godine

.....Samo 800kg tezine. Jedan vazdusni jastuk u volanu,serva bez,pozadi doboši..... 
(Milunka Malina, 26. septembar 2020 15:54)

Izvini, a šta je ovo "serva bez"? Misliš li na "bez serva"?? Čemu ovakvi izrazi i odakle su potekli?

pazarac

pre 3 godine

U Srbiji je to Jugo, Golf 2 ili neki manji porodični auto... Navedene marke kamera ne hvata pošto su mnogo brzi a policajci ne kažnjavaju jer su kumovi...
(Nikola, 26. septembar 2020 16:08)
Eeeee zato je mene u Nemacku pre neki dan slikao blicer i danas lepo stigla kazna. Tamo policija skoro i i da nezustavlja vozila

nfs

pre 3 godine

Mogu reći da mi najviše neprijatnosti prave vozači Golfa, naročito ako je neki sa sportskim paketom opreme.
Tu su i vozači Smarta, Skode Octavia ili Superb, Punto, Stilo, sva dostavna vozila.
Moram priznati da nisam imala nekih neprijatnosti kad su u pitanju vozači Audija (retko), BMW (samo neki mladji napucani likovi u seriji 1), Mercedesa (baš retko).
Po načinu vožnje želim da se sklonim i od Dacije i to ne zbog njihove lude voznje nego zbog toga što bi svakom trećem trebalo oduzeti dozvolu zbog nedostatka osećaja za vožnju.
U vožnji po gradu, bahatih ima na sve strane u svim automobilima, ali SUV vozila dominiraju ( i već pomenuti Golf).

Miloš

pre 3 godine

na autoputu levom trakom preticem sleper.... 120-130 km/h ...negde na sredini kamiona niotkud BMW limuzina mislim 3jka.... blica farovima.... ja nastavio da preticem..... posle mozda pola minuta pretekao kamion i otisao desno....
(NS oldtajmer, 26. septembar 2020 15:28)

Sve što se posle desilo je užasna nasilnička vožnja, ali to što si ti uradio je katastrofa - jedan ceo minut si preticao kamion?! Pošto si napisao da si bio na sredini kamiona kad se "pojavio" auto iza tebe i da ti je od tog momenta trebalo još čitavih pola minuta da pretekneš kamion. Neverovatno, pa ni kamiondžije ne pretiču tako sporo. Nema nijedan razlog da toliko dugo pretičeš, posebno kad vidiš da je neko iza tebe, onda daš gas da malo brže završiš, a ne da natenane pretičeš još pola minuta. Zato se i iznervirao lik iza, ne bi se to desilo da si se normalno sklonio za 10 sekundi. A uopšte nije ni trebalo da kreneš u preticanje kad nisi siguran da možeš da završiš brzo, pre nego što naiđe neko. Isti princip kao za preticanje u suprotnom smeru. To je preticajna traka, ne vozna.

Lakizr

pre 3 godine

Kaboom Kompleksas u redu je,nije ti auto nista kriv,obican lim.Svako ima prava da kupi sta zeli.Primetio sam da imas puno istomisljenika-pacenika,cim si dobio toliko pluseva.Nesrecnici, bolje lecite te svoje frustracije dok ne bude kasno!

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

Da li si realan? Ti si onaj sto verovatno ne ide u setnju bez maske i prvi ce da se vakcinise. Imam jednu informaciju za tebe. U zakonu svake zemlje stoji da se ne sme ubijati, pa se ipak prozivodi oruzje....
(Straight Outta München, 26. septembar 2020 15:32)

ne, bas naprotiv ... cak i smatram to ogranicenje apsurdnim na autoputu koji sluzi za ubrzanje saobracaja kao i svim drugim uslovima jer normalan vozac nece divljati, ali poenta je da je takav zakon ponajvise zbog nenormalne manjine ... a kad smo kod oruzja koliko znam u Srbiji je prosto nemoguce da civil dobije dozvolu za nosenje i upotrebu oruzja, a verovatno su slicni zakoni i u vecini EU

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

@NS oldtajmer

Majstore, pa biciklom bi pretekao šleper za kraće od jednog minuta, a ne kolima na auto-putu pri brzini od 130 km/h. Verovatno si vozio šestom 70 km/h, prosečnom potrošnjom 2.7 l/100 km i zamislio da si sam na ovom svetu, da niko drugi ne postoji i da ti samo voziš svoju vožnju, pa makar bilo 70 km/h na brzinomeru i da tu nema ništa loše. Naleteo neko malo nervozniji i popizdeo zbog tvog egoizma i odsustva kolegijalnosti, baš kao što i sam pizdim zbog takvih. Šteta što si pobegao, trebalo je da sačekaš da vidiš šta je hteo da ti kaže.

lzrvc

pre 3 godine

U Srbiji je jedno bitno,da je turbo dizel,da bi mogli da ga cepaju po magistrali i ostalim putevima od 1.3mtj do 2.0,bitno samo da je turbo dizel,zato i jesu na ceni kod nas,zbog divljanja i preticanje

Ali

pre 3 godine

Juce na auto putu lik novim golfom divlja, nabija se ljudima, zalece se u njih, blica dok nije naleteo na bmw 5, lik ga je jurio kao manijak jer ga je ovaj prethodnim isprovocirao. Bezi golf, daje desni migavac, menja traku ali dzabe, ovaj mu se zalepio i ne popusta., vozi na 3cm od njega u bilo kojoj traci. Sto bi reko nas narod "natrcao na rutav nos".
(advokat, 26. septembar 2020 12:32)

izvini tebra kako si ti to sve ispratio ako nisi i ti divljao s njima upored, jedino ako je imalo live prenos na tv

Kursula

pre 3 godine

Jer valjda nije normalno da neko vozi X5 starog 2 godine a da nije kriminalac... Gluposti.
(Straight Outta München, 26. septembar 2020 12:19)

U pravu si, nije normalno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bogoje Panajotović, 26. septembar 2020 13:17)

Kiselo grožđe?

Nenad

pre 3 godine

U pravu si ne voze X5 samo kriminalci. Ima i gastarbajtera koji ih voze kad dođu u Srbiji. Doduše rent-a-kar vozila ali ko da je važno.
(on i njegov bmw, 26. septembar 2020 16:55)
Evo ja još ne videh rent a car da iznajmljuje X5, i još da ti dozvoli za Srbiju da ideš...

Surovoiskrenaosoba tzv.realista

pre 3 godine

Kod nas bi to bila Skoda Fabia..bezbroj je ludaka na putu koji to sluzbeno vozilo voze izvan njegovih mogucnosti i na ivici smrti...voziti tako mali auto na autoputu ..po 150 do 170 km/h je ravno ludilu i neodgovorno prema onima koji vole tog vozaca!!!

Straight Outta München

pre 3 godine

U pravu si ne voze X5 samo kriminalci. Ima i gastarbajtera koji ih voze kad dođu u Srbiji. Doduše rent-a-kar vozila ali ko da je važno.
(on i njegov bmw, 26. septembar 2020 16:55

Ahahaha rent a car BMW X5. Jesi izasao nekada iz Srbije? Bar do Paralije ili Segedina?

Ccc

pre 3 godine

@(MG, 26. septembar 2020 18:15)

Kazna za tebe plus kazna za firmu. A ti sa sluzbenim sto jure izgleda imaju veze u policiji pa im se kazne brisu, jer je nemoguce da niko od njih nije platio kaznu regularnim putem.

MG

pre 3 godine

Meni su fascinatni ovi sa službenim vozilima. Ja stvarno ne znam gde oni toliko žure. Atlantic, Coca Cola i Nelt. Msm, voze kao da ih neko juri. Vozim i ja sluzbeni, ali ne letim kao oni. Kad mi je kolega rekao koliko je kazna za prekoračenje brzine za službeno vozilo, od tad samo po ograničenju.

Elektro Žiguli

pre 3 godine

Da se fokusiram na tekst posto je rec o SAD. Mustang i BMW nisu na listi, posto cesto njih voze starija gospoda, a ljudi u godinama u Srbiji ni Punta ne voze. Brzo voze i Hjundai razliciti modele, za Golf je istina, za Dodge takodje. Npr Porse retko kad mozes videti da divlja. Ipak su najgori oni u F150 i RAM trakovima, to kad se zauka ne zaustavlja se...

Nikola

pre 3 godine

U Srbiji je to Jugo, Golf 2 ili neki manji porodični auto... Navedene marke kamera ne hvata pošto su mnogo brzi a policajci ne kažnjavaju jer su kumovi...

sturmmann

pre 3 godine

Oni koji najčešće divljački voze skoro nikada nisu kažnjeni zbog toga.

Pitajte uostalom bilo kog čimbenika tzv. MUP-a Srbije i pogledajte samo kakvu će grimasu da napravi.

Najvjerojatnije je da će tom prilikom smesta postati gluh i nijem.

hju

pre 3 godine

mari, jedan lik je objasnio da rade superbrze automobile jer na pojedinim dionicama autoceste u njemačkoj nema brzinskih ograničenja!!@**

on i njegov bmw

pre 3 godine

Kao vozac Bmw-a sam navikao na glupe predrasude.
Naravno samo u Srbiji... Jer valjda nije normalno da neko vozi X5 starog 2 godine a da nije kriminalac... Gluposti.
(Straight Outta München, 26. septembar 2020 12:19)

U pravu si ne voze X5 samo kriminalci. Ima i gastarbajtera koji ih voze kad dođu u Srbiji. Doduše rent-a-kar vozila ali ko da je važno.

NS oldtajmer

pre 3 godine

@advokat
Pre koju godinu ja y Peugeotu... na autoputu levom trakom preticem sleper.... 120-130 km/h ...negde na sredini kamiona niotkud BMW limuzina mislim 3jka.... blica farovima kao rotacijom.... ja nastavio da preticem..... posle mozda pola minuta pretekao kamion i otisao desno.... ali i BMW zamnom...
blica dalje..... ja spustam brzinu na 80-90 km/h.... i on.... u retrovizoru vidim samo pola njegove haube i soferku..... doticem kocnicu SAMO da upalim stopaljke (NIKAKO RADI BILO KAKVOG KOCENJA), narocito onu trecu u petim vratima...... lik ne odustaje.....60 -70 km/h.. ja ponovo samo palim stopaljke..... lik nastavlja.... e sad i meni bi dosta.... sklanjam se u zaustavnu.... on zamnom jednako blizu..... malo jace kocim.... tip me cuka odnazad..... i vidim otvaraju mu se erbegovi..... stadosmo oboje.....ja jedno 50 m dalje.... lik iskace iz kola i trci prema meni..... nisam ga sacekao (naravno da me je bilo strah).... a i mislim da je dovoljno dobio time sto su mu se otvorila oba erbega..... ko je od nas dvojice bio nasilnik (ili budala) procenite u skladu sa svojim karakterom

BDj

pre 3 godine

1. Bela komercijalana vozila (pikapovi i kombiji)
2. Golf 4 (uglavnom klinci kojima je to prvi auto, od njih bežim ko đavo od krsta)
3. Fiat Stilo jtd (vidi pod 2)
4. Alfa 147 (vidi pod 2 i 3l
5. Nabudženi BMW, Audi, Mercedesi
6. Superbovi koji bi voleli da pređu u tačku 5
7.. Dodajte sami....

Straight Outta München

pre 3 godine

marica, kriv, razumevanje..., 26. septembar 2020 12:09)

Da li si realan? Ti si onaj sto verovatno ne ide u setnju bez maske i prvi ce da se vakcinise. Imam jednu informaciju za tebe. U zakonu svake zemlje stoji da se ne sme ubijati, pa se ipak prozivodi oruzje....

Milunka Malina

pre 3 godine

@radijator Osim glave. Vozim Punta 2002god. Voziti nebezbedan auto velikom brzinom, skoro pa maksimalnom pritom star 15plus godina je kao ruski rulet na tockovima. To je "adrenalin". Ne znas sta ce pre da ti otpadne,pukne,ako te neko udari mrtav si,ako nekog udaris mrtav si. Samo 800kg tezine. Jedan vazdusni jastuk u volanu,serva bez,pozadi doboši. Lu di lo! A voziti auto koji ima full sisteme zastite, kotrola i vracanje u traku,obavestenje na pesake, tezak 1.5tona, i sa 150plus konja je klasika. Ok je to,ali voznja mog Punta je kao odnos bez zastite,vise prija samo moze da te kosta glave. Obe! :-) :-) :-) Šalu na stranu,stvarno vozim Punta i pazite da me ne udarite,ubicete me :-) Ko moze da vozi bolje i kvalitetnije, blago njemu.

Филип

pre 3 godine

Најгори да друмовима су возачи Шкода код нас или су фирмина кола или државна, посебно Октавије, 2000кубика 150 коња иде одлично а није твој ни ауто ни гориво, то ни Субару ни ВМВ не могу да стигну.

Mr Majestyk

pre 3 godine

ako moze neki pravnik da objasni bilo bi super - ja bih rekao da deo krivice snosi i drzava dozvoljavanje prodaje robe koja nije usaglasena sa zakonom
(marica, kriv, razumevanje..., 26. septembar 2020 12:09)

I pištolj se prodaje, a može da ubije. I kuhinjski nož. Automobil može da se vozi brzo, ali ne mora. Postoje putevi i staze bez ograničenja brzine. Zašto bi onda na automobilima bila ograničena?

Dovoljno je da vozač nije ograničen.

Макарије

pre 3 godine

Ја, као возач БМВ-а, кажем да највише дивљају Суперби. Гурају се у класу, којој не припадају. Плус, углавном држава плаћа.

Audi RS6

pre 3 godine

Potpuno ocekivan rezultat za svakoga ko je seo u WRX. To je unikatni automobil koji je nemoguce voziti ispod 100km/h
(koronarius, 26. septembar 2020 12:47)

Evo ja imam Audi RS6 1012 ks ( stage 3) 2010 godiste i opusteno idem po ogranicenjima.
80 je 80 pa za i ovakav auto.
Jedino sto pogresno radim je sto do 80kmh mi treba 2 sek.😁

Пилипенда

pre 3 godine

(marica, kriv, razumevanje..., 26. septembar 2020 12:09)

Зато што правила и закони постоје за људе који имају мозга, они који га немају би направили проблем и са аутом који иде најбрже 100 км/ч. И пиштољи се продају, али то свакако не значи да је дозвољено убијати људе

vaga

pre 3 godine

Najcesce kaznjavani vozaci za prebrzu voznju : fica, jugo, zastava 101,128, zaporozac, trabant, varburg, lada samara niva riva kako god... Nastavite spisak

mile

pre 3 godine

@sergo
Ti si napisao na listu onih koje mrziš,ali ispravna bi bila uz Golf i poneka Alfa jer teško da ima većih divljaka.Voze 147 JTD a zamišljaju Giuliu Q.

Radijator

pre 3 godine

Чини ми се да код нас најчешће дозвољену брзину прегазе возачи Голфа и BMW-а. Само што возаче BMW-a полиција избегава да заустави (нису сигурни с ким имају посла). Занимљиво ми је да сам уочио да на Ибарској магистрали и возачи Пунта возе ко да су на тркама.
(Sempervivum, 26. septembar 2020 12:26)

Vozači Punta voze kao da nemaju šta da izgube...i nemaju. :)

...

pre 3 godine

Чини ми се да код нас најчешће дозвољену брзину прегазе возачи Голфа и BMW-а. Само што возаче BMW-a полиција избегава да заустави (нису сигурни с ким имају посла). Занимљиво ми је да сам уочио да на Ибарској магистрали и возачи Пунта возе ко да су на тркама.
(Sempervivum, 26. septembar 2020 12:26)

Ja imam punta i bmw-a, BMW-a vozim normalno, sa puntom samo gas, kao da sam bolestan, ne znam što to.

pao s krusku

pre 3 godine

Ovo podaci za Srbiju nisu sigurno, a teško i za Evropu... Čemu onda ovakva vest koja nije relevantna za nas, obzirom da se kultura automobilizma ovde i u SAD (odakle pretpostavljam da su podaci) razlikuje?

Radijator

pre 3 godine

Ovi sto voze Imprezu WRX jer su nalozeni sto vize WRX.
Ovi sto voze obicnu Imprezu jer se loze da voze WRX.
:)
(44, 26. septembar

A ovi sto voze WRX se loze da voze STI :)

Radijator

pre 3 godine

Kod nas ne bi bilo besnih auta, oni to rešavaju na druge načine..nema ih u evidenciji.
Broj 1 su razne službene Skode..oni možda i popasu po koju kaznu..ostalo klinci u moćnim Stilo/Alfa sa troja vrata, obavezno jtd mašinama..

Bogoje Panajotović

pre 3 godine

Jer valjda nije normalno da neko vozi X5 starog 2 godine a da nije kriminalac... Gluposti.
(Straight Outta München, 26. septembar 2020 12:19)

U pravu si, nije normalno.

aalborg

pre 3 godine

ako je zakonsko ogranicenje u vecini drzava nekih 130 km za maksimalnu brzinu vozila u saobracaju, zasto je dozvoljeno prodavcima da prodaju automobile koji nisu usahlaseni sa zakonskim odredbama??? mislim ako je zabranjena prodaja namirnici koje nisu u skladu sa zakonskim odredbama o njihovom sastavu, igracaka koje nisu u skladu sa odredbama o hemijskom sastavu zasto je ovde napravljen izuzetak? ako moze neki pravnik da objasni bilo bi super - ja bih rekao da deo krivice snosi i drzava dozvoljavanje prodaje robe koja nije usaglasena sa zakonom
(marica, kriv, razumevanje..., 26. septembar 2020 12:09)

Zakonsko ograničenje važi na putevima za javni saobraćaj. Ti uvek možeš da odeš do prvog autodroma, staze za auto trke, i tu da voziš krugove. Tu nema nikakvih ograničenja, jer ta površina nije namenjena za javni saobraćaj.

Šmrki

pre 3 godine

Ovde u Srbiji ubedljivo kompleksasi koji voze Alfu Romeu. Nema gorih vozaca koji bi nesto da dokazu sa svojim krntijama i tako rizikuju neciji zivot...

Sempervivum

pre 3 godine

Чини ми се да код нас најчешће дозвољену брзину прегазе возачи Голфа и BMW-а. Само што возаче BMW-a полиција избегава да заустави (нису сигурни с ким имају посла). Занимљиво ми је да сам уочио да на Ибарској магистрали и возачи Пунта возе ко да су на тркама.

Straight Outta München

pre 3 godine

Kao vozac Bmw-a sam navikao na glupe predrasude.
Naravno samo u Srbiji... Jer valjda nije normalno da neko vozi X5 starog 2 godine a da nije kriminalac... Gluposti.

Vlada

pre 3 godine

Ovo je očigledno američka studija. Bilo bi interesantno videti kako stoje stvari U Evropi, a posebno kod nas. Mislim da se mi kod nas besni automobili našli u prvih deset, jer često ne smeju da ih diraju.

milan

pre 3 godine

U Srbiji su "zanimljivi" vozači Fieste mk4 i Ibice mk3 .
Pored poslovičnih ludaka u Audi , BMW , Superb i belim kombijima , izgleda da su najotkačeniji .

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

ako je zakonsko ogranicenje u vecini drzava nekih 130 km za maksimalnu brzinu vozila u saobracaju, zasto je dozvoljeno prodavcima da prodaju automobile koji nisu usahlaseni sa zakonskim odredbama??? mislim ako je zabranjena prodaja namirnici koje nisu u skladu sa zakonskim odredbama o njihovom sastavu, igracaka koje nisu u skladu sa odredbama o hemijskom sastavu zasto je ovde napravljen izuzetak? ako moze neki pravnik da objasni bilo bi super - ja bih rekao da deo krivice snosi i drzava dozvoljavanje prodaje robe koja nije usaglasena sa zakonom

advokat

pre 3 godine

Juce na auto putu lik novim golfom divlja, nabija se ljudima, zalece se u njih, blica dok nije naleteo na bmw 5, lik ga je jurio kao manijak jer ga je ovaj prethodnim isprovocirao. Bezi golf, daje desni migavac, menja traku ali dzabe, ovaj mu se zalepio i ne popusta., vozi na 3cm od njega u bilo kojoj traci. Sto bi reko nas narod "natrcao na rutav nos".

Sergo

pre 3 godine

Naravno ovo je studia iz USA.
U Srbiji bi lista vozila s kojima se divlja po ulici glasila nekako ovako.
1. Golf
2. Passat
3. Mini Moris Countyman.
4. Skoda Superb.
5. Audi
.............

advokat

pre 3 godine

Juce na auto putu lik novim golfom divlja, nabija se ljudima, zalece se u njih, blica dok nije naleteo na bmw 5, lik ga je jurio kao manijak jer ga je ovaj prethodnim isprovocirao. Bezi golf, daje desni migavac, menja traku ali dzabe, ovaj mu se zalepio i ne popusta., vozi na 3cm od njega u bilo kojoj traci. Sto bi reko nas narod "natrcao na rutav nos".

Radijator

pre 3 godine

Чини ми се да код нас најчешће дозвољену брзину прегазе возачи Голфа и BMW-а. Само што возаче BMW-a полиција избегава да заустави (нису сигурни с ким имају посла). Занимљиво ми је да сам уочио да на Ибарској магистрали и возачи Пунта возе ко да су на тркама.
(Sempervivum, 26. septembar 2020 12:26)

Vozači Punta voze kao da nemaju šta da izgube...i nemaju. :)

pao s krusku

pre 3 godine

Ovo podaci za Srbiju nisu sigurno, a teško i za Evropu... Čemu onda ovakva vest koja nije relevantna za nas, obzirom da se kultura automobilizma ovde i u SAD (odakle pretpostavljam da su podaci) razlikuje?

Bogoje Panajotović

pre 3 godine

Jer valjda nije normalno da neko vozi X5 starog 2 godine a da nije kriminalac... Gluposti.
(Straight Outta München, 26. septembar 2020 12:19)

U pravu si, nije normalno.

NS oldtajmer

pre 3 godine

@advokat
Pre koju godinu ja y Peugeotu... na autoputu levom trakom preticem sleper.... 120-130 km/h ...negde na sredini kamiona niotkud BMW limuzina mislim 3jka.... blica farovima kao rotacijom.... ja nastavio da preticem..... posle mozda pola minuta pretekao kamion i otisao desno.... ali i BMW zamnom...
blica dalje..... ja spustam brzinu na 80-90 km/h.... i on.... u retrovizoru vidim samo pola njegove haube i soferku..... doticem kocnicu SAMO da upalim stopaljke (NIKAKO RADI BILO KAKVOG KOCENJA), narocito onu trecu u petim vratima...... lik ne odustaje.....60 -70 km/h.. ja ponovo samo palim stopaljke..... lik nastavlja.... e sad i meni bi dosta.... sklanjam se u zaustavnu.... on zamnom jednako blizu..... malo jace kocim.... tip me cuka odnazad..... i vidim otvaraju mu se erbegovi..... stadosmo oboje.....ja jedno 50 m dalje.... lik iskace iz kola i trci prema meni..... nisam ga sacekao (naravno da me je bilo strah).... a i mislim da je dovoljno dobio time sto su mu se otvorila oba erbega..... ko je od nas dvojice bio nasilnik (ili budala) procenite u skladu sa svojim karakterom

BDj

pre 3 godine

1. Bela komercijalana vozila (pikapovi i kombiji)
2. Golf 4 (uglavnom klinci kojima je to prvi auto, od njih bežim ko đavo od krsta)
3. Fiat Stilo jtd (vidi pod 2)
4. Alfa 147 (vidi pod 2 i 3l
5. Nabudženi BMW, Audi, Mercedesi
6. Superbovi koji bi voleli da pređu u tačku 5
7.. Dodajte sami....

mile

pre 3 godine

@sergo
Ti si napisao na listu onih koje mrziš,ali ispravna bi bila uz Golf i poneka Alfa jer teško da ima većih divljaka.Voze 147 JTD a zamišljaju Giuliu Q.

Ali

pre 3 godine

Juce na auto putu lik novim golfom divlja, nabija se ljudima, zalece se u njih, blica dok nije naleteo na bmw 5, lik ga je jurio kao manijak jer ga je ovaj prethodnim isprovocirao. Bezi golf, daje desni migavac, menja traku ali dzabe, ovaj mu se zalepio i ne popusta., vozi na 3cm od njega u bilo kojoj traci. Sto bi reko nas narod "natrcao na rutav nos".
(advokat, 26. septembar 2020 12:32)

izvini tebra kako si ti to sve ispratio ako nisi i ti divljao s njima upored, jedino ako je imalo live prenos na tv

Филип

pre 3 godine

Најгори да друмовима су возачи Шкода код нас или су фирмина кола или државна, посебно Октавије, 2000кубика 150 коња иде одлично а није твој ни ауто ни гориво, то ни Субару ни ВМВ не могу да стигну.

Sempervivum

pre 3 godine

Чини ми се да код нас најчешће дозвољену брзину прегазе возачи Голфа и BMW-а. Само што возаче BMW-a полиција избегава да заустави (нису сигурни с ким имају посла). Занимљиво ми је да сам уочио да на Ибарској магистрали и возачи Пунта возе ко да су на тркама.

Макарије

pre 3 godine

Ја, као возач БМВ-а, кажем да највише дивљају Суперби. Гурају се у класу, којој не припадају. Плус, углавном држава плаћа.

milan

pre 3 godine

U Srbiji su "zanimljivi" vozači Fieste mk4 i Ibice mk3 .
Pored poslovičnih ludaka u Audi , BMW , Superb i belim kombijima , izgleda da su najotkačeniji .

Milunka Malina

pre 3 godine

@radijator Osim glave. Vozim Punta 2002god. Voziti nebezbedan auto velikom brzinom, skoro pa maksimalnom pritom star 15plus godina je kao ruski rulet na tockovima. To je "adrenalin". Ne znas sta ce pre da ti otpadne,pukne,ako te neko udari mrtav si,ako nekog udaris mrtav si. Samo 800kg tezine. Jedan vazdusni jastuk u volanu,serva bez,pozadi doboši. Lu di lo! A voziti auto koji ima full sisteme zastite, kotrola i vracanje u traku,obavestenje na pesake, tezak 1.5tona, i sa 150plus konja je klasika. Ok je to,ali voznja mog Punta je kao odnos bez zastite,vise prija samo moze da te kosta glave. Obe! :-) :-) :-) Šalu na stranu,stvarno vozim Punta i pazite da me ne udarite,ubicete me :-) Ko moze da vozi bolje i kvalitetnije, blago njemu.

on i njegov bmw

pre 3 godine

Kao vozac Bmw-a sam navikao na glupe predrasude.
Naravno samo u Srbiji... Jer valjda nije normalno da neko vozi X5 starog 2 godine a da nije kriminalac... Gluposti.
(Straight Outta München, 26. septembar 2020 12:19)

U pravu si ne voze X5 samo kriminalci. Ima i gastarbajtera koji ih voze kad dođu u Srbiji. Doduše rent-a-kar vozila ali ko da je važno.

Sergo

pre 3 godine

Naravno ovo je studia iz USA.
U Srbiji bi lista vozila s kojima se divlja po ulici glasila nekako ovako.
1. Golf
2. Passat
3. Mini Moris Countyman.
4. Skoda Superb.
5. Audi
.............

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

ako je zakonsko ogranicenje u vecini drzava nekih 130 km za maksimalnu brzinu vozila u saobracaju, zasto je dozvoljeno prodavcima da prodaju automobile koji nisu usahlaseni sa zakonskim odredbama??? mislim ako je zabranjena prodaja namirnici koje nisu u skladu sa zakonskim odredbama o njihovom sastavu, igracaka koje nisu u skladu sa odredbama o hemijskom sastavu zasto je ovde napravljen izuzetak? ako moze neki pravnik da objasni bilo bi super - ja bih rekao da deo krivice snosi i drzava dozvoljavanje prodaje robe koja nije usaglasena sa zakonom

MG

pre 3 godine

Meni su fascinatni ovi sa službenim vozilima. Ja stvarno ne znam gde oni toliko žure. Atlantic, Coca Cola i Nelt. Msm, voze kao da ih neko juri. Vozim i ja sluzbeni, ali ne letim kao oni. Kad mi je kolega rekao koliko je kazna za prekoračenje brzine za službeno vozilo, od tad samo po ograničenju.

Miloš

pre 3 godine

na autoputu levom trakom preticem sleper.... 120-130 km/h ...negde na sredini kamiona niotkud BMW limuzina mislim 3jka.... blica farovima.... ja nastavio da preticem..... posle mozda pola minuta pretekao kamion i otisao desno....
(NS oldtajmer, 26. septembar 2020 15:28)

Sve što se posle desilo je užasna nasilnička vožnja, ali to što si ti uradio je katastrofa - jedan ceo minut si preticao kamion?! Pošto si napisao da si bio na sredini kamiona kad se "pojavio" auto iza tebe i da ti je od tog momenta trebalo još čitavih pola minuta da pretekneš kamion. Neverovatno, pa ni kamiondžije ne pretiču tako sporo. Nema nijedan razlog da toliko dugo pretičeš, posebno kad vidiš da je neko iza tebe, onda daš gas da malo brže završiš, a ne da natenane pretičeš još pola minuta. Zato se i iznervirao lik iza, ne bi se to desilo da si se normalno sklonio za 10 sekundi. A uopšte nije ni trebalo da kreneš u preticanje kad nisi siguran da možeš da završiš brzo, pre nego što naiđe neko. Isti princip kao za preticanje u suprotnom smeru. To je preticajna traka, ne vozna.

Eldorado

pre 3 godine

Mislim da nije do auta nego stanja svesti. Đilkoš privatno - đilkoš za vozač.
Vozio on Punto ili Fantom.

Ne volim da predrasuđujem, ali primetio sam da kratko ošišani tipovi u trenerkama i patikama, pride istetovirani (ali vidi se da nije neka umetnička tetovaža nego samo da izgleda "opasno"), malo gojazniji ili nabildovani su za izbegavanje.
Oni će uglavnom i kupiti polovnu BMW 3 umesto nekog manjeg novog auta, ili Cayenne umesto novog T-Roca ili Qashqai-a.
Pun grad Cayenna, a za volanom svi na isti kalup.

Vlada

pre 3 godine

Ovo je očigledno američka studija. Bilo bi interesantno videti kako stoje stvari U Evropi, a posebno kod nas. Mislim da se mi kod nas besni automobili našli u prvih deset, jer često ne smeju da ih diraju.

Straight Outta München

pre 3 godine

Kao vozac Bmw-a sam navikao na glupe predrasude.
Naravno samo u Srbiji... Jer valjda nije normalno da neko vozi X5 starog 2 godine a da nije kriminalac... Gluposti.

Ibna

pre 3 godine

.....Samo 800kg tezine. Jedan vazdusni jastuk u volanu,serva bez,pozadi doboši..... 
(Milunka Malina, 26. septembar 2020 15:54)

Izvini, a šta je ovo "serva bez"? Misliš li na "bez serva"?? Čemu ovakvi izrazi i odakle su potekli?

neshKO

pre 3 godine

Da li je moguće da ljudi ovde kritikuju čoveka što vozi 120-130 km/h na auto putu i pretiče kamion? Šta treba da uradi, da pobegne ako neki idiot ide 160 km/h i zabije mu se u gepek? Ja takve najviše volim. Blicaj do sutra.. Ja idem 130 km/h, ako ti je sporo, preleti me. Samo pozdravi Sv. Petra kada ga vidiš gore.

Radijator

pre 3 godine

Kod nas ne bi bilo besnih auta, oni to rešavaju na druge načine..nema ih u evidenciji.
Broj 1 su razne službene Skode..oni možda i popasu po koju kaznu..ostalo klinci u moćnim Stilo/Alfa sa troja vrata, obavezno jtd mašinama..

Mr Majestyk

pre 3 godine

ako moze neki pravnik da objasni bilo bi super - ja bih rekao da deo krivice snosi i drzava dozvoljavanje prodaje robe koja nije usaglasena sa zakonom
(marica, kriv, razumevanje..., 26. septembar 2020 12:09)

I pištolj se prodaje, a može da ubije. I kuhinjski nož. Automobil može da se vozi brzo, ali ne mora. Postoje putevi i staze bez ograničenja brzine. Zašto bi onda na automobilima bila ograničena?

Dovoljno je da vozač nije ograničen.

aalborg

pre 3 godine

ako je zakonsko ogranicenje u vecini drzava nekih 130 km za maksimalnu brzinu vozila u saobracaju, zasto je dozvoljeno prodavcima da prodaju automobile koji nisu usahlaseni sa zakonskim odredbama??? mislim ako je zabranjena prodaja namirnici koje nisu u skladu sa zakonskim odredbama o njihovom sastavu, igracaka koje nisu u skladu sa odredbama o hemijskom sastavu zasto je ovde napravljen izuzetak? ako moze neki pravnik da objasni bilo bi super - ja bih rekao da deo krivice snosi i drzava dozvoljavanje prodaje robe koja nije usaglasena sa zakonom
(marica, kriv, razumevanje..., 26. septembar 2020 12:09)

Zakonsko ograničenje važi na putevima za javni saobraćaj. Ti uvek možeš da odeš do prvog autodroma, staze za auto trke, i tu da voziš krugove. Tu nema nikakvih ograničenja, jer ta površina nije namenjena za javni saobraćaj.

sturmmann

pre 3 godine

Oni koji najčešće divljački voze skoro nikada nisu kažnjeni zbog toga.

Pitajte uostalom bilo kog čimbenika tzv. MUP-a Srbije i pogledajte samo kakvu će grimasu da napravi.

Najvjerojatnije je da će tom prilikom smesta postati gluh i nijem.

Nenad

pre 3 godine

U pravu si ne voze X5 samo kriminalci. Ima i gastarbajtera koji ih voze kad dođu u Srbiji. Doduše rent-a-kar vozila ali ko da je važno.
(on i njegov bmw, 26. septembar 2020 16:55)
Evo ja još ne videh rent a car da iznajmljuje X5, i još da ti dozvoli za Srbiju da ideš...

T

pre 3 godine

"Ti si onaj sto verovatno ne ide u setnju bez maske i prvi ce da se vakcinise."

Mi što verujemo u nauku pa ćemo se vakcinisati smo šonje, pretpostaljvam po komentaru? A ti, jaki momče, što si otišao da živiš u Nemačku koja se razvila zbog nauke i tehnologije, a ne u amazonsku džunglu da živiš kao pravi junak?

Šmrki

pre 3 godine

Ovde u Srbiji ubedljivo kompleksasi koji voze Alfu Romeu. Nema gorih vozaca koji bi nesto da dokazu sa svojim krntijama i tako rizikuju neciji zivot...

vaga

pre 3 godine

Najcesce kaznjavani vozaci za prebrzu voznju : fica, jugo, zastava 101,128, zaporozac, trabant, varburg, lada samara niva riva kako god... Nastavite spisak

Surovoiskrenaosoba tzv.realista

pre 3 godine

Kod nas bi to bila Skoda Fabia..bezbroj je ludaka na putu koji to sluzbeno vozilo voze izvan njegovih mogucnosti i na ivici smrti...voziti tako mali auto na autoputu ..po 150 do 170 km/h je ravno ludilu i neodgovorno prema onima koji vole tog vozaca!!!

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

@NS oldtajmer

Majstore, pa biciklom bi pretekao šleper za kraće od jednog minuta, a ne kolima na auto-putu pri brzini od 130 km/h. Verovatno si vozio šestom 70 km/h, prosečnom potrošnjom 2.7 l/100 km i zamislio da si sam na ovom svetu, da niko drugi ne postoji i da ti samo voziš svoju vožnju, pa makar bilo 70 km/h na brzinomeru i da tu nema ništa loše. Naleteo neko malo nervozniji i popizdeo zbog tvog egoizma i odsustva kolegijalnosti, baš kao što i sam pizdim zbog takvih. Šteta što si pobegao, trebalo je da sačekaš da vidiš šta je hteo da ti kaže.

...

pre 3 godine

Чини ми се да код нас најчешће дозвољену брзину прегазе возачи Голфа и BMW-а. Само што возаче BMW-a полиција избегава да заустави (нису сигурни с ким имају посла). Занимљиво ми је да сам уочио да на Ибарској магистрали и возачи Пунта возе ко да су на тркама.
(Sempervivum, 26. septembar 2020 12:26)

Ja imam punta i bmw-a, BMW-a vozim normalno, sa puntom samo gas, kao da sam bolestan, ne znam što to.

rani

pre 3 godine

Kakav sam ja vozac? Posedovao sam: Zastavu 101, Juga, 3 za redom, Ficu, Opel Mantu, Skodu, Alfu 133, BMW 320i, VW Jetu, Audi 100, Renault, Mercedes e klasu, Fiat Punto, Multiplu, Fiat 500L, Hyundai, mislim da sam neki zaboravio sigurno! Gde ja spadam, ako se gleda po automobilima! A da, imao sam i Golfa! Ima li kakve veze, sta covek vozi, sa njegovim karakterom?

nfs

pre 3 godine

Mogu reći da mi najviše neprijatnosti prave vozači Golfa, naročito ako je neki sa sportskim paketom opreme.
Tu su i vozači Smarta, Skode Octavia ili Superb, Punto, Stilo, sva dostavna vozila.
Moram priznati da nisam imala nekih neprijatnosti kad su u pitanju vozači Audija (retko), BMW (samo neki mladji napucani likovi u seriji 1), Mercedesa (baš retko).
Po načinu vožnje želim da se sklonim i od Dacije i to ne zbog njihove lude voznje nego zbog toga što bi svakom trećem trebalo oduzeti dozvolu zbog nedostatka osećaja za vožnju.
U vožnji po gradu, bahatih ima na sve strane u svim automobilima, ali SUV vozila dominiraju ( i već pomenuti Golf).

Пилипенда

pre 3 godine

(marica, kriv, razumevanje..., 26. septembar 2020 12:09)

Зато што правила и закони постоје за људе који имају мозга, они који га немају би направили проблем и са аутом који иде најбрже 100 км/ч. И пиштољи се продају, али то свакако не значи да је дозвољено убијати људе

lzrvc

pre 3 godine

U Srbiji je jedno bitno,da je turbo dizel,da bi mogli da ga cepaju po magistrali i ostalim putevima od 1.3mtj do 2.0,bitno samo da je turbo dizel,zato i jesu na ceni kod nas,zbog divljanja i preticanje

Audi RS6

pre 3 godine

Potpuno ocekivan rezultat za svakoga ko je seo u WRX. To je unikatni automobil koji je nemoguce voziti ispod 100km/h
(koronarius, 26. septembar 2020 12:47)

Evo ja imam Audi RS6 1012 ks ( stage 3) 2010 godiste i opusteno idem po ogranicenjima.
80 je 80 pa za i ovakav auto.
Jedino sto pogresno radim je sto do 80kmh mi treba 2 sek.😁

Elektro Žiguli

pre 3 godine

Da se fokusiram na tekst posto je rec o SAD. Mustang i BMW nisu na listi, posto cesto njih voze starija gospoda, a ljudi u godinama u Srbiji ni Punta ne voze. Brzo voze i Hjundai razliciti modele, za Golf je istina, za Dodge takodje. Npr Porse retko kad mozes videti da divlja. Ipak su najgori oni u F150 i RAM trakovima, to kad se zauka ne zaustavlja se...

Straight Outta München

pre 3 godine

U pravu si ne voze X5 samo kriminalci. Ima i gastarbajtera koji ih voze kad dođu u Srbiji. Doduše rent-a-kar vozila ali ko da je važno.
(on i njegov bmw, 26. septembar 2020 16:55

Ahahaha rent a car BMW X5. Jesi izasao nekada iz Srbije? Bar do Paralije ili Segedina?

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Apsolutno sva dostavna vozila do 3,5 t ukupne mase ! Na auto putu tempomat mi na 150 km/h ,kad prozuja "Sprinter",ja kao da stojim.Par sekundi kasnije i "Dukato".Nije da prevoze donirane organe...onaj "Dukato" vozi neku stočnu hranu...možda mu kravice mnogo gladne,ko bi ga znao...A posle njih ,"Pasati" ,pa velika praznina,pa ostali...ovako izgleda stanje u Italiji,za Srbiju nisam u toku.

Veliki brat

pre 3 godine

Pošto si napisao da si bio na sredini kamiona kad se "pojavio" auto iza tebe i da ti je od tog momenta trebalo još čitavih pola minuta da pretekneš kamion. Neverovatno, pa ni kamiondžije ne pretiču tako sporo.
(Miloš, 26. septembar 2020 21:18)

Imao sam situaciju na autoputu od NS ka BG, da su dva šlepera išla oko 100-110km/h, i da je jedan preticao drugog otprilike 2 do 3 minuta.

Zato je u nekim normalnim zemljama kamionima zabranjeno preticanje, isključivo leva traka i to je to!

neshKO

pre 3 godine

@Hmm radim u firmi gde svako ima službeno vozilo i to tako 10 godina. Evo kolega dobio kaznu, pre neku nedelju. Kazna glasi na njega, on mora da je plati. Firma nije dobila nikakvu kaznu. Samo razmisli malo. Zašto bi firma bila kriva što si TI prošao na crveno ili vozio preko ograničenja?

rebro

pre 3 godine

@NS oldtajmer, ti si napravio problem jer ne shvataš čemu služi leva traka. Obilaženje vozila se obavlja brzo, a ne dozvoljenom brzinom. Trebao si da ideš 150 na sat da bi to obilaženje obavio što pre, a on ti s pravom blica jer blokiraš traku.
Leva traka na auto-putu ne služi za vožnju već isključivo za obilaženje, i dužan si da se skloniš vozilu koje iza tebe ide brže. On može da ide i 200 na sat, i to nije tvoja briga, ali moraš da oslobodiš traku.
A "brake check" na auto-putu zaista ne bih da komentarišem i nikako ti ne savetujem da to ponoviš jer može iza tebe da bude kamion od 30 tona koji neće moći da ukoči.

Ccc

pre 3 godine

@(MG, 26. septembar 2020 18:15)

Kazna za tebe plus kazna za firmu. A ti sa sluzbenim sto jure izgleda imaju veze u policiji pa im se kazne brisu, jer je nemoguce da niko od njih nije platio kaznu regularnim putem.

Zurkolomac

pre 3 godine

Na autoputevima u Nemackoj se najvise bahate chobani koji voze vw i skoda sklopocije. I da covek vozi F1 bolid ti chobani bi nastojali da vas preteknu.
Medjutim kada vidite prizemne njuske iza volana tih sklopocija onda vam sve bude jasno...

Nikola

pre 3 godine

U Srbiji je to Jugo, Golf 2 ili neki manji porodični auto... Navedene marke kamera ne hvata pošto su mnogo brzi a policajci ne kažnjavaju jer su kumovi...

Srbislav

pre 3 godine

Zavisi ali uglavnom u Srbiji BMW i Audi vozači. Skoro po pravilu crna vozila.

Vozim Mercedes GLC i nisam spor vozač ali nemam želju da divljam. Dok sam vozio BMW i Audi sličan osećaj je bio. Samo ponekad sam imao poriv u BMW da agresivno vozim.

Sve u svemu, ko voli da divlja to će da radi i sa puntom. To je dijagnoza.

pazarac

pre 3 godine

U Srbiji je to Jugo, Golf 2 ili neki manji porodični auto... Navedene marke kamera ne hvata pošto su mnogo brzi a policajci ne kažnjavaju jer su kumovi...
(Nikola, 26. septembar 2020 16:08)
Eeeee zato je mene u Nemacku pre neki dan slikao blicer i danas lepo stigla kazna. Tamo policija skoro i i da nezustavlja vozila

Radijator

pre 3 godine

Ovi sto voze Imprezu WRX jer su nalozeni sto vize WRX.
Ovi sto voze obicnu Imprezu jer se loze da voze WRX.
:)
(44, 26. septembar

A ovi sto voze WRX se loze da voze STI :)

hju

pre 3 godine

mari, jedan lik je objasnio da rade superbrze automobile jer na pojedinim dionicama autoceste u njemačkoj nema brzinskih ograničenja!!@**

Lakizr

pre 3 godine

Kaboom Kompleksas u redu je,nije ti auto nista kriv,obican lim.Svako ima prava da kupi sta zeli.Primetio sam da imas puno istomisljenika-pacenika,cim si dobio toliko pluseva.Nesrecnici, bolje lecite te svoje frustracije dok ne bude kasno!

Bez nade

pre 3 godine

Jel ima neka statistika za naš kontinent ? Šta ste zapeli sa tom Amerikom,koga bole šta se radi i šta voze Amerikanci.
(kimi R, 26. septembar 2020 12:16)

Nema toga kod nas, pogledaj samo kako glase izvestaji saobracajne policije. Npr. "udes izmedju vozila marke Ford i Kadet". Ne znaju da razlikuju proizvodjaca i model. Ili kad napisu "cime je pocinio delo ugrozavanje bezbednosti saobracaja", sto totalno pogresna recenica u srpskom jeziku, jer trebalo bi "ugrozavanja". Zasto od njih ocekujes da su sposobni da sastave neku statistiku kad nisu sposobni da pravilno sastave recenicu?

neshKO

pre 3 godine

@MG. Kazna za prekorečenje brzine dobija čovek, a ne firma. Da budem jasniji, ne možeš TI da dobiješ veću kaznu za prekoračenje brzine jer je to službeno vozilo.

Straight Outta München

pre 3 godine

marica, kriv, razumevanje..., 26. septembar 2020 12:09)

Da li si realan? Ti si onaj sto verovatno ne ide u setnju bez maske i prvi ce da se vakcinise. Imam jednu informaciju za tebe. U zakonu svake zemlje stoji da se ne sme ubijati, pa se ipak prozivodi oruzje....

rahan

pre 3 godine

Žuti Fiat Stilo kupe sa kineskim ksenonima!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 27. septembar 2020 10:26) # Link komentara

tesko:) stila i alfe 147-ice su promenili vlasnike. placeni do 1500 evra tesko da se stiskaju preko 2 k obrtaja. oce da povuce i 10 lit

Zidar Lopata Mesalica

pre 3 godine

60 -70 km/h.. ja ponovo samo palim stopaljke..... lik nastavlja.... e sad i meni bi dosta.... sklanjam se u zaustavnu.... on zamnom jednako blizu..... malo jace kocim.... tip me cuka odnazad..... i vidim otvaraju mu se erbegovi..... stadosmo oboje.....ja jedno 50 m dalje.... lik iskace iz kola i trci prema meni..... nisam ga sacekao (naravno da me je bilo strah).... a i mislim da je dovoljno dobio time sto su mu se otvorila oba erbega..... ko je od nas dvojice bio nasilnik (ili budala) procenite u skladu sa svojim karakterom
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NS oldtajmer, 26. septembar 2020 15:28)

Kada cujem ovakve price s@re mi se.
Decko, kod BMWa se erbegovi NE OTVARAJU pri brzinama udara manjim od 40km/h u staticni objekat (bandera, zid i sl.)
Ne otvaraju se ni u voznji pri brzinama koje si ti naveo ukoliko je cukanje i razlik u brzini nike veca od 20km/h. Posto ti je sve vreme bio u dup@tu i pratio tvoju brzinu, potom te je samo cuknuo u pokretu, erbegovi NISU MOGLI I NISU SMELI da se otvore, jer u tom slucaju mogu proizvesti samo problem a nikakvu zastitu.
Zato ne lazi. U ovu pricu moze da poveruje samo onaj ko veruje u kultnu pricu zidara kome je kolega polomio ruku lopatom na mesalici.

Kursula

pre 3 godine

Jer valjda nije normalno da neko vozi X5 starog 2 godine a da nije kriminalac... Gluposti.
(Straight Outta München, 26. septembar 2020 12:19)

U pravu si, nije normalno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bogoje Panajotović, 26. septembar 2020 13:17)

Kiselo grožđe?

Straight Outta München

pre 3 godine

Ima li kakve veze, sta covek vozi, sa njegovim karakterom?
(rani, 26. septembar 2020 22:11)

Ima, BMW nije automobil, to je dijagnoza
(paradaja, 27. septembar 2020 09:30

Ima... recimo paradaja je nesposoban lik koji nikada nece zaraditi dovoljno za neki premijum model i onda ima veliku potrebu da pljuje po ljudima koji mogu da priuste. Takodje nikada nije bio izvan Srbije u nekoj razvijenoj zemlji pa da vidi sta uglavnom voze. Nije mi to nikada bilo jasno... U zivotu mi nije palo na pamet da komentarisem nekog ko vozi Bentli, Maserati, Porse.... i da povezujem to sa njihovim karakterom. U Srbiji je osnovni i jedini problem nedostatak novca. U Nemackoj penzioneri, zene takodje voze Bmw.

Hmmm

pre 3 godine

@(neshKO, 26. septembar 2020 22:14)

Kad je vozilo sluzbeno, ti kao vozac dobijas standardnu kaznu kao vozac, a firma dobija posebnu kaznu. Te kazne za firme su astronomske po zakonu, bukvalno 10 puta vece nego kaznu koju vozac dobije.

NS oldtajmer

pre 3 godine

# Lopato!
Nemam potrebu da izmisljam i lazem kako ti kazes, nemam potrebu ni za cijom paznjom na ovaj nacin. Dakle bilo je tako kako sam napisao. Ali vec kada sve tako dobro znas, objasni mi sta je bilo to belo sto je u momentu cukanja ispunilo celu soferku BMWa ?.... VIDEO sam u retrovizoru kada me je "pogurao"..... TO sigurno nije bilo "belo" u mom nosu !

Srđan BL

pre 3 godine

Zurkolomac
Ono sto provjereno znam od jednog motocikliste iz Njemacke jeste da se u prvom redu sklanju vozacima BMW-a...
Eto prije par veceri dogodilo mi se da u naselju gdje je 50 ogranicenje i nije bas mjesto za preticanje u zadnji kraj auta u par navrata unosi nekakva paljevina u Citroenu C5. Po onom principu unosenja u branik pa kocenja, malo odmicanja pa opet unosenja u branik i potom naglo skretanje u ulicu lijevo... Vozim VW i nisu mi bas jasni takvi likovi. Nedavno sam kupio Golf iz Njemacke u kojem je bila i SD kartica prepuna rok hitova od 60-tih na ovamo... Odusevilo me jer sam ljubitelj iste, ali iz mog auta mozes cuti recimo i The Prodigy... Rekao bih da sa tih zurki gdje pravis lom dopire ’'shabanska'' muzika, nisi mi nesto uvjerljiv...

Srbislav

pre 3 godine

Puno sam vozio autobanom. Iskustva su sledeća:

1. Niko ne divlja
2. Niko ne blica i nabija se pozadi
3. Probleme sa preticanjem uglavnom prave vozači koji nemaju Nemačke tablice
4. Čuvaj se Rumunskih vozača lakih kamiona i kombija
5. Pravila su jasna i nema vožnje ispod 130kmh na delu bez ograničenja brzine
6. Nema kampovanja u levoj traci
7. Nema sviranja
8. Audi, BMW i MB se voze brzo a ne divljački
9. Van autobana svi voze isto tako normalno po propisima.
10. Nije tema ali je dizel oko 1€ i nema putarine.

Vozačka kultura je imperativ bezbednosti.
Divljaštvo se seče u korenu ko god da je u pitanju. Ko vozi velike premijum SUV-jeve oni još pažljivije voze.
Uglavnom sam viđao Seate i taj nivo vozila da se kao nešto lože na brzinu.

Čudno, ali se nisam nagledao golfova. Jako puno Audija i karavana svih vrsta.
Policije maltene nema.

Na kraju rezime - nisu Nemci bolji od bilo koga već se kultura vožnje ozbiljno shvata i kažnjava svaka nedisciplina.

Mikica

pre 3 godine

Krajem 90- tih , neki "ludaci" u UK su se bavili primenom nekih stelt ideja iz vojne industrije na automobilima kako bi oni bili neuhvatljivi za policijske radare. Pa su tako neki "uglasti" dizajni pokazali kao teže uhvatljivim kao i oni auti koji su ofarbani u mat crnu boju.

dule

pre 3 godine

@NS oldtajmer, ti si napravio problem jer ne shvataš čemu služi leva traka. Obilaženje vozila se obavlja brzo, a ne dozvoljenom brzinom. Trebao si da ideš 150 na sat da bi to obilaženje obavio što pre, a on ti s pravom blica jer blokiraš traku.
Leva traka na auto-putu ne služi za vožnju već isključivo za obilaženje, i dužan si da se skloniš vozilu koje iza tebe ide brže. On može da ide i 200 na sat, i to nije tvoja briga, ali moraš da oslobodiš traku.
A "brake check" na auto-putu zaista ne bih da komentarišem i nikako ti ne savetujem da to ponoviš jer može iza tebe da bude kamion od 30 tona koji neće moći da ukoči.
(rebro, 27. septembar 2020 00:42)


1) Poštovani, molim vas da nas uputite na članove ZOBS-a gde je običnim vozilima dozvoljena vožnja brzinom većom od maksimalne.

2) Naravno da "on može da ide 200", ali to ne da je briga od NS oldtajmer, to je briga od svih nas pošto takve ljude treba voditi na psihijatrijsko veštačenje pošto su opasnost za sve na putu

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

Da li si realan? Ti si onaj sto verovatno ne ide u setnju bez maske i prvi ce da se vakcinise. Imam jednu informaciju za tebe. U zakonu svake zemlje stoji da se ne sme ubijati, pa se ipak prozivodi oruzje....
(Straight Outta München, 26. septembar 2020 15:32)

ne, bas naprotiv ... cak i smatram to ogranicenje apsurdnim na autoputu koji sluzi za ubrzanje saobracaja kao i svim drugim uslovima jer normalan vozac nece divljati, ali poenta je da je takav zakon ponajvise zbog nenormalne manjine ... a kad smo kod oruzja koliko znam u Srbiji je prosto nemoguce da civil dobije dozvolu za nosenje i upotrebu oruzja, a verovatno su slicni zakoni i u vecini EU

Xobotnica

pre 3 godine

Е кад смо већ јод америчке статистике да додамо и руску...X5, X6, ML, Cayenne, RR су углавном породични, пословни, да кажем људи који се не доказују, осим изузетака. Али ако налетиш на буџену Самару или Приору, или чак класику 2106 или 2107, е онда се склањај какао знаш и умеш....

mikki

pre 3 godine

Generalno,voznja u Srb je veliki problem.Skoro vozio po Eu,šleper pretice drugi,jedan ide 88 kmh,a drugi 89.Preticanje traje 7-8 km...bukvalno.Svi strpljivo cekaju,ne trube,ne preticu sa desne strane.Usao u Srb,bilmez sa x5 blica i vozi u gepeku,a ja preticem sa 140kmh drugi automobil.Uz to,vozim brzi i jaci automobil od njegovog.Naravno,pretekao me sa desne strane.Ljudi ne shvataju da imaju jedan život,imam utisak. @(Zidar Lopata Mesalica, air bag se aktivira zbog g-sile,ne brzine.

Hmm

pre 3 godine

@(neshKO, 27. septembar 2020 08:49)

Nisam u toku, ali pisalo je ranije u zakonu da postoji odgovornost i pravnog lica koje je ustupilo zaposlenom vozilo na koriscenje za obavljanje delatnosti, sa sve visinom kazni za odredjene prekrsaje. Mozda su nesto menjali u medjuvremenu. Recimo ranije je bilo do 20kmh prekoracenje van naseljenog mesta 5000din za vozaca i oko 50000din kazne za firmu. Ako toga nema vise, onda je razumljivo divljanje sa sluzbenim vozilima.

rebro

pre 3 godine

@Straight Outta München, nauči prvo taj nemački jezik. Na nemačkom se auto-put kaže autobahn. Na engleskom se kaže highway. Na češkom se kaže dalnice.
Nije to ime auto-puta pa da ga naglašavaš. Zamisli kada bih ja pisao pola češki, a pola srpski pa napišem "u Češkoj na delnice je dozvoljeno...".
Aman bre!

Straight Outta München

pre 3 godine

"Ti si onaj sto verovatno ne ide u setnju bez maske i prvi ce da se vakcinise."

Mi što verujemo u nauku pa ćemo se vakcinisati smo šonje, pretpostaljvam po komentaru? A ti, jaki momče, što si otišao da živiš u Nemačku koja se razvila zbog nauke i tehnologije, a ne u amazonsku džunglu da živiš kao pravi junak?
(T, 27. septembar 2020 01:08

Hahahhaa verujes u nauku??? Pa u nauku se valjda ne veruje, to je nesto sto se ne dovodi u pitanje.
Da skrenem malo sa teme, pre nekoliko dana sam bio kod Hausarzta koji mi je rekao “ok, negativan si na koronu, ali sta je sa ostalih 30 virusa....”. Ovde i lekari smatraju sve to za lakrdiju... ali ti veruj u nauku :) Inace sam “prelezao” koronu, nikad se bolje nisam osecao... tako da mene vakcina sigurno nece videti. Tebi srecno sa istom.

Straight Outta München

pre 3 godine

@Straight Outta München, nauči prvo taj nemački jezik. Na nemačkom se auto-put kaže autobahn. Na engleskom se kaže highway. Na češkom se kaže dalnice.
Nije to ime auto-puta pa da ga naglašavaš. Zamisli kada bih ja pisao pola češki, a pola srpski pa napišem "u Češkoj na delnice je dozvoljeno...".
Aman bre!
(rebro, 27. septembar 2020 23:05

Imenice se u nemackom pisu velikim slovima. Srdacan pozdrav. Dakle ne pise se autobahn nego Autobahn. Ako vec imas primedbu, trebao si da napises “nauci taj srpski jezik”. Ali ok...

igor_t

pre 3 godine

@rani naravno da ima veze. Kao i bilo sta drugo sto se bira tako se i auto bira po licnim afinitetima i potrebama.
Ovde se naravno odmah prave poredjenja po cenovnom rangu, a ne po tipu i nameni automobila.
Neko ce po karakteru uzeti sportski auto ili suv, e sada da li ce to biti od Toyote ili Lamba, to je vec imovinsko stenje a ne karakter, nazalost kod nas se samo imovinsko i gleda.

Straight Outta München

pre 3 godine

@5. Pravila su jasna i nema vožnje ispod 130kmh na delu bez ograničenja brzine


malo si pobrkao loncice...Ne moze niko da te natera da vozis 131km/h na Autobahnu. Nesto si pogresno shvatio.

Bez nade

pre 3 godine

Ni na kraj pameti mi nisu bili naši tzv stručnjaci,mislio sam i napisao na naš kontinent Evropu.
(kimi R, 27. septembar 2020 17:45)


Sve OK, pozdrav!

rebro

pre 3 godine

@dule, leva traka ne služi za vožnju, a brzina od 120-130km/h je vožnja. Preticanje i obilaženje se vrši većom brzinom od dozvoljene.

rebro

pre 3 godine

@mikki, generalno u toj EU nije dozvoljeno da šleper ulazi u levu traku uopšte, ali nema veze. Konkretno u Češkoj im nije dozvoljeno, ali ipak to rade i onda obilaženje traje mnogo duže od tih 8 minuta, ali blicanje i sviranje je besmisleno jer se oni neće pomeriti.

Vladimir

pre 3 godine

@Srbislav,

Slažem s da je tako bilo nekada. Poslednjih desetak godina imate odredjenu kategoriju (čitaj nacionalnost) vozača koji vam se nabijaju u gepek u srednjoj ili desnoj traci, sviraju ponekad i pretiču sa desne strane. Ta ista kategorija je još gora kada su na poslu u dostavnim i lakim teretnim vozilima, takodje kada su taksisti.

Straight Outta München

pre 3 godine

Kao vozac Bmw-a sam navikao na glupe predrasude.
Naravno samo u Srbiji... Jer valjda nije normalno da neko vozi X5 starog 2 godine a da nije kriminalac... Gluposti.

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

ako je zakonsko ogranicenje u vecini drzava nekih 130 km za maksimalnu brzinu vozila u saobracaju, zasto je dozvoljeno prodavcima da prodaju automobile koji nisu usahlaseni sa zakonskim odredbama??? mislim ako je zabranjena prodaja namirnici koje nisu u skladu sa zakonskim odredbama o njihovom sastavu, igracaka koje nisu u skladu sa odredbama o hemijskom sastavu zasto je ovde napravljen izuzetak? ako moze neki pravnik da objasni bilo bi super - ja bih rekao da deo krivice snosi i drzava dozvoljavanje prodaje robe koja nije usaglasena sa zakonom

neshKO

pre 3 godine

Da li je moguće da ljudi ovde kritikuju čoveka što vozi 120-130 km/h na auto putu i pretiče kamion? Šta treba da uradi, da pobegne ako neki idiot ide 160 km/h i zabije mu se u gepek? Ja takve najviše volim. Blicaj do sutra.. Ja idem 130 km/h, ako ti je sporo, preleti me. Samo pozdravi Sv. Petra kada ga vidiš gore.

dr Arčibald Rajs

pre 3 godine

@NS oldtajmer

Majstore, pa biciklom bi pretekao šleper za kraće od jednog minuta, a ne kolima na auto-putu pri brzini od 130 km/h. Verovatno si vozio šestom 70 km/h, prosečnom potrošnjom 2.7 l/100 km i zamislio da si sam na ovom svetu, da niko drugi ne postoji i da ti samo voziš svoju vožnju, pa makar bilo 70 km/h na brzinomeru i da tu nema ništa loše. Naleteo neko malo nervozniji i popizdeo zbog tvog egoizma i odsustva kolegijalnosti, baš kao što i sam pizdim zbog takvih. Šteta što si pobegao, trebalo je da sačekaš da vidiš šta je hteo da ti kaže.

Straight Outta München

pre 3 godine

U pravu si ne voze X5 samo kriminalci. Ima i gastarbajtera koji ih voze kad dođu u Srbiji. Doduše rent-a-kar vozila ali ko da je važno.
(on i njegov bmw, 26. septembar 2020 16:55

Ahahaha rent a car BMW X5. Jesi izasao nekada iz Srbije? Bar do Paralije ili Segedina?

Miloš

pre 3 godine

na autoputu levom trakom preticem sleper.... 120-130 km/h ...negde na sredini kamiona niotkud BMW limuzina mislim 3jka.... blica farovima.... ja nastavio da preticem..... posle mozda pola minuta pretekao kamion i otisao desno....
(NS oldtajmer, 26. septembar 2020 15:28)

Sve što se posle desilo je užasna nasilnička vožnja, ali to što si ti uradio je katastrofa - jedan ceo minut si preticao kamion?! Pošto si napisao da si bio na sredini kamiona kad se "pojavio" auto iza tebe i da ti je od tog momenta trebalo još čitavih pola minuta da pretekneš kamion. Neverovatno, pa ni kamiondžije ne pretiču tako sporo. Nema nijedan razlog da toliko dugo pretičeš, posebno kad vidiš da je neko iza tebe, onda daš gas da malo brže završiš, a ne da natenane pretičeš još pola minuta. Zato se i iznervirao lik iza, ne bi se to desilo da si se normalno sklonio za 10 sekundi. A uopšte nije ni trebalo da kreneš u preticanje kad nisi siguran da možeš da završiš brzo, pre nego što naiđe neko. Isti princip kao za preticanje u suprotnom smeru. To je preticajna traka, ne vozna.

Audi RS6

pre 3 godine

Potpuno ocekivan rezultat za svakoga ko je seo u WRX. To je unikatni automobil koji je nemoguce voziti ispod 100km/h
(koronarius, 26. septembar 2020 12:47)

Evo ja imam Audi RS6 1012 ks ( stage 3) 2010 godiste i opusteno idem po ogranicenjima.
80 je 80 pa za i ovakav auto.
Jedino sto pogresno radim je sto do 80kmh mi treba 2 sek.😁

on i njegov bmw

pre 3 godine

Kao vozac Bmw-a sam navikao na glupe predrasude.
Naravno samo u Srbiji... Jer valjda nije normalno da neko vozi X5 starog 2 godine a da nije kriminalac... Gluposti.
(Straight Outta München, 26. septembar 2020 12:19)

U pravu si ne voze X5 samo kriminalci. Ima i gastarbajtera koji ih voze kad dođu u Srbiji. Doduše rent-a-kar vozila ali ko da je važno.

Bogoje Panajotović

pre 3 godine

Jer valjda nije normalno da neko vozi X5 starog 2 godine a da nije kriminalac... Gluposti.
(Straight Outta München, 26. septembar 2020 12:19)

U pravu si, nije normalno.

Zidar Lopata Mesalica

pre 3 godine

60 -70 km/h.. ja ponovo samo palim stopaljke..... lik nastavlja.... e sad i meni bi dosta.... sklanjam se u zaustavnu.... on zamnom jednako blizu..... malo jace kocim.... tip me cuka odnazad..... i vidim otvaraju mu se erbegovi..... stadosmo oboje.....ja jedno 50 m dalje.... lik iskace iz kola i trci prema meni..... nisam ga sacekao (naravno da me je bilo strah).... a i mislim da je dovoljno dobio time sto su mu se otvorila oba erbega..... ko je od nas dvojice bio nasilnik (ili budala) procenite u skladu sa svojim karakterom
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NS oldtajmer, 26. septembar 2020 15:28)

Kada cujem ovakve price s@re mi se.
Decko, kod BMWa se erbegovi NE OTVARAJU pri brzinama udara manjim od 40km/h u staticni objekat (bandera, zid i sl.)
Ne otvaraju se ni u voznji pri brzinama koje si ti naveo ukoliko je cukanje i razlik u brzini nike veca od 20km/h. Posto ti je sve vreme bio u dup@tu i pratio tvoju brzinu, potom te je samo cuknuo u pokretu, erbegovi NISU MOGLI I NISU SMELI da se otvore, jer u tom slucaju mogu proizvesti samo problem a nikakvu zastitu.
Zato ne lazi. U ovu pricu moze da poveruje samo onaj ko veruje u kultnu pricu zidara kome je kolega polomio ruku lopatom na mesalici.

Straight Outta München

pre 3 godine

"Ti si onaj sto verovatno ne ide u setnju bez maske i prvi ce da se vakcinise."

Mi što verujemo u nauku pa ćemo se vakcinisati smo šonje, pretpostaljvam po komentaru? A ti, jaki momče, što si otišao da živiš u Nemačku koja se razvila zbog nauke i tehnologije, a ne u amazonsku džunglu da živiš kao pravi junak?
(T, 27. septembar 2020 01:08

Hahahhaa verujes u nauku??? Pa u nauku se valjda ne veruje, to je nesto sto se ne dovodi u pitanje.
Da skrenem malo sa teme, pre nekoliko dana sam bio kod Hausarzta koji mi je rekao “ok, negativan si na koronu, ali sta je sa ostalih 30 virusa....”. Ovde i lekari smatraju sve to za lakrdiju... ali ti veruj u nauku :) Inace sam “prelezao” koronu, nikad se bolje nisam osecao... tako da mene vakcina sigurno nece videti. Tebi srecno sa istom.

Straight Outta München

pre 3 godine

marica, kriv, razumevanje..., 26. septembar 2020 12:09)

Da li si realan? Ti si onaj sto verovatno ne ide u setnju bez maske i prvi ce da se vakcinise. Imam jednu informaciju za tebe. U zakonu svake zemlje stoji da se ne sme ubijati, pa se ipak prozivodi oruzje....

Sergo

pre 3 godine

Naravno ovo je studia iz USA.
U Srbiji bi lista vozila s kojima se divlja po ulici glasila nekako ovako.
1. Golf
2. Passat
3. Mini Moris Countyman.
4. Skoda Superb.
5. Audi
.............

Kursula

pre 3 godine

Jer valjda nije normalno da neko vozi X5 starog 2 godine a da nije kriminalac... Gluposti.
(Straight Outta München, 26. septembar 2020 12:19)

U pravu si, nije normalno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bogoje Panajotović, 26. septembar 2020 13:17)

Kiselo grožđe?

Nenad

pre 3 godine

U pravu si ne voze X5 samo kriminalci. Ima i gastarbajtera koji ih voze kad dođu u Srbiji. Doduše rent-a-kar vozila ali ko da je važno.
(on i njegov bmw, 26. septembar 2020 16:55)
Evo ja još ne videh rent a car da iznajmljuje X5, i još da ti dozvoli za Srbiju da ideš...

rebro

pre 3 godine

@NS oldtajmer, ti si napravio problem jer ne shvataš čemu služi leva traka. Obilaženje vozila se obavlja brzo, a ne dozvoljenom brzinom. Trebao si da ideš 150 na sat da bi to obilaženje obavio što pre, a on ti s pravom blica jer blokiraš traku.
Leva traka na auto-putu ne služi za vožnju već isključivo za obilaženje, i dužan si da se skloniš vozilu koje iza tebe ide brže. On može da ide i 200 na sat, i to nije tvoja briga, ali moraš da oslobodiš traku.
A "brake check" na auto-putu zaista ne bih da komentarišem i nikako ti ne savetujem da to ponoviš jer može iza tebe da bude kamion od 30 tona koji neće moći da ukoči.

Straight Outta München

pre 3 godine

Ima li kakve veze, sta covek vozi, sa njegovim karakterom?
(rani, 26. septembar 2020 22:11)

Ima, BMW nije automobil, to je dijagnoza
(paradaja, 27. septembar 2020 09:30

Ima... recimo paradaja je nesposoban lik koji nikada nece zaraditi dovoljno za neki premijum model i onda ima veliku potrebu da pljuje po ljudima koji mogu da priuste. Takodje nikada nije bio izvan Srbije u nekoj razvijenoj zemlji pa da vidi sta uglavnom voze. Nije mi to nikada bilo jasno... U zivotu mi nije palo na pamet da komentarisem nekog ko vozi Bentli, Maserati, Porse.... i da povezujem to sa njihovim karakterom. U Srbiji je osnovni i jedini problem nedostatak novca. U Nemackoj penzioneri, zene takodje voze Bmw.

advokat

pre 3 godine

Juce na auto putu lik novim golfom divlja, nabija se ljudima, zalece se u njih, blica dok nije naleteo na bmw 5, lik ga je jurio kao manijak jer ga je ovaj prethodnim isprovocirao. Bezi golf, daje desni migavac, menja traku ali dzabe, ovaj mu se zalepio i ne popusta., vozi na 3cm od njega u bilo kojoj traci. Sto bi reko nas narod "natrcao na rutav nos".

Šmrki

pre 3 godine

Ovde u Srbiji ubedljivo kompleksasi koji voze Alfu Romeu. Nema gorih vozaca koji bi nesto da dokazu sa svojim krntijama i tako rizikuju neciji zivot...

Ali

pre 3 godine

Juce na auto putu lik novim golfom divlja, nabija se ljudima, zalece se u njih, blica dok nije naleteo na bmw 5, lik ga je jurio kao manijak jer ga je ovaj prethodnim isprovocirao. Bezi golf, daje desni migavac, menja traku ali dzabe, ovaj mu se zalepio i ne popusta., vozi na 3cm od njega u bilo kojoj traci. Sto bi reko nas narod "natrcao na rutav nos".
(advokat, 26. septembar 2020 12:32)

izvini tebra kako si ti to sve ispratio ako nisi i ti divljao s njima upored, jedino ako je imalo live prenos na tv

Hmmm

pre 3 godine

@(neshKO, 26. septembar 2020 22:14)

Kad je vozilo sluzbeno, ti kao vozac dobijas standardnu kaznu kao vozac, a firma dobija posebnu kaznu. Te kazne za firme su astronomske po zakonu, bukvalno 10 puta vece nego kaznu koju vozac dobije.

Ibna

pre 3 godine

.....Samo 800kg tezine. Jedan vazdusni jastuk u volanu,serva bez,pozadi doboši..... 
(Milunka Malina, 26. septembar 2020 15:54)

Izvini, a šta je ovo "serva bez"? Misliš li na "bez serva"?? Čemu ovakvi izrazi i odakle su potekli?

mile

pre 3 godine

@sergo
Ti si napisao na listu onih koje mrziš,ali ispravna bi bila uz Golf i poneka Alfa jer teško da ima većih divljaka.Voze 147 JTD a zamišljaju Giuliu Q.

Nikola

pre 3 godine

U Srbiji je to Jugo, Golf 2 ili neki manji porodični auto... Navedene marke kamera ne hvata pošto su mnogo brzi a policajci ne kažnjavaju jer su kumovi...

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

Da li si realan? Ti si onaj sto verovatno ne ide u setnju bez maske i prvi ce da se vakcinise. Imam jednu informaciju za tebe. U zakonu svake zemlje stoji da se ne sme ubijati, pa se ipak prozivodi oruzje....
(Straight Outta München, 26. septembar 2020 15:32)

ne, bas naprotiv ... cak i smatram to ogranicenje apsurdnim na autoputu koji sluzi za ubrzanje saobracaja kao i svim drugim uslovima jer normalan vozac nece divljati, ali poenta je da je takav zakon ponajvise zbog nenormalne manjine ... a kad smo kod oruzja koliko znam u Srbiji je prosto nemoguce da civil dobije dozvolu za nosenje i upotrebu oruzja, a verovatno su slicni zakoni i u vecini EU

lzrvc

pre 3 godine

U Srbiji je jedno bitno,da je turbo dizel,da bi mogli da ga cepaju po magistrali i ostalim putevima od 1.3mtj do 2.0,bitno samo da je turbo dizel,zato i jesu na ceni kod nas,zbog divljanja i preticanje

T

pre 3 godine

"Ti si onaj sto verovatno ne ide u setnju bez maske i prvi ce da se vakcinise."

Mi što verujemo u nauku pa ćemo se vakcinisati smo šonje, pretpostaljvam po komentaru? A ti, jaki momče, što si otišao da živiš u Nemačku koja se razvila zbog nauke i tehnologije, a ne u amazonsku džunglu da živiš kao pravi junak?

NS oldtajmer

pre 3 godine

@advokat
Pre koju godinu ja y Peugeotu... na autoputu levom trakom preticem sleper.... 120-130 km/h ...negde na sredini kamiona niotkud BMW limuzina mislim 3jka.... blica farovima kao rotacijom.... ja nastavio da preticem..... posle mozda pola minuta pretekao kamion i otisao desno.... ali i BMW zamnom...
blica dalje..... ja spustam brzinu na 80-90 km/h.... i on.... u retrovizoru vidim samo pola njegove haube i soferku..... doticem kocnicu SAMO da upalim stopaljke (NIKAKO RADI BILO KAKVOG KOCENJA), narocito onu trecu u petim vratima...... lik ne odustaje.....60 -70 km/h.. ja ponovo samo palim stopaljke..... lik nastavlja.... e sad i meni bi dosta.... sklanjam se u zaustavnu.... on zamnom jednako blizu..... malo jace kocim.... tip me cuka odnazad..... i vidim otvaraju mu se erbegovi..... stadosmo oboje.....ja jedno 50 m dalje.... lik iskace iz kola i trci prema meni..... nisam ga sacekao (naravno da me je bilo strah).... a i mislim da je dovoljno dobio time sto su mu se otvorila oba erbega..... ko je od nas dvojice bio nasilnik (ili budala) procenite u skladu sa svojim karakterom

Radijator

pre 3 godine

Чини ми се да код нас најчешће дозвољену брзину прегазе возачи Голфа и BMW-а. Само што возаче BMW-a полиција избегава да заустави (нису сигурни с ким имају посла). Занимљиво ми је да сам уочио да на Ибарској магистрали и возачи Пунта возе ко да су на тркама.
(Sempervivum, 26. septembar 2020 12:26)

Vozači Punta voze kao da nemaju šta da izgube...i nemaju. :)

rebro

pre 3 godine

@dule, leva traka ne služi za vožnju, a brzina od 120-130km/h je vožnja. Preticanje i obilaženje se vrši većom brzinom od dozvoljene.

Sempervivum

pre 3 godine

Чини ми се да код нас најчешће дозвољену брзину прегазе возачи Голфа и BMW-а. Само што возаче BMW-a полиција избегава да заустави (нису сигурни с ким имају посла). Занимљиво ми је да сам уочио да на Ибарској магистрали и возачи Пунта возе ко да су на тркама.

sturmmann

pre 3 godine

Oni koji najčešće divljački voze skoro nikada nisu kažnjeni zbog toga.

Pitajte uostalom bilo kog čimbenika tzv. MUP-a Srbije i pogledajte samo kakvu će grimasu da napravi.

Najvjerojatnije je da će tom prilikom smesta postati gluh i nijem.

Макарије

pre 3 godine

Ја, као возач БМВ-а, кажем да највише дивљају Суперби. Гурају се у класу, којој не припадају. Плус, углавном држава плаћа.

Milunka Malina

pre 3 godine

@radijator Osim glave. Vozim Punta 2002god. Voziti nebezbedan auto velikom brzinom, skoro pa maksimalnom pritom star 15plus godina je kao ruski rulet na tockovima. To je "adrenalin". Ne znas sta ce pre da ti otpadne,pukne,ako te neko udari mrtav si,ako nekog udaris mrtav si. Samo 800kg tezine. Jedan vazdusni jastuk u volanu,serva bez,pozadi doboši. Lu di lo! A voziti auto koji ima full sisteme zastite, kotrola i vracanje u traku,obavestenje na pesake, tezak 1.5tona, i sa 150plus konja je klasika. Ok je to,ali voznja mog Punta je kao odnos bez zastite,vise prija samo moze da te kosta glave. Obe! :-) :-) :-) Šalu na stranu,stvarno vozim Punta i pazite da me ne udarite,ubicete me :-) Ko moze da vozi bolje i kvalitetnije, blago njemu.

rani

pre 3 godine

Kakav sam ja vozac? Posedovao sam: Zastavu 101, Juga, 3 za redom, Ficu, Opel Mantu, Skodu, Alfu 133, BMW 320i, VW Jetu, Audi 100, Renault, Mercedes e klasu, Fiat Punto, Multiplu, Fiat 500L, Hyundai, mislim da sam neki zaboravio sigurno! Gde ja spadam, ako se gleda po automobilima! A da, imao sam i Golfa! Ima li kakve veze, sta covek vozi, sa njegovim karakterom?

BDj

pre 3 godine

1. Bela komercijalana vozila (pikapovi i kombiji)
2. Golf 4 (uglavnom klinci kojima je to prvi auto, od njih bežim ko đavo od krsta)
3. Fiat Stilo jtd (vidi pod 2)
4. Alfa 147 (vidi pod 2 i 3l
5. Nabudženi BMW, Audi, Mercedesi
6. Superbovi koji bi voleli da pređu u tačku 5
7.. Dodajte sami....

pao s krusku

pre 3 godine

Ovo podaci za Srbiju nisu sigurno, a teško i za Evropu... Čemu onda ovakva vest koja nije relevantna za nas, obzirom da se kultura automobilizma ovde i u SAD (odakle pretpostavljam da su podaci) razlikuje?

...

pre 3 godine

Чини ми се да код нас најчешће дозвољену брзину прегазе возачи Голфа и BMW-а. Само што возаче BMW-a полиција избегава да заустави (нису сигурни с ким имају посла). Занимљиво ми је да сам уочио да на Ибарској магистрали и возачи Пунта возе ко да су на тркама.
(Sempervivum, 26. septembar 2020 12:26)

Ja imam punta i bmw-a, BMW-a vozim normalno, sa puntom samo gas, kao da sam bolestan, ne znam što to.

vaga

pre 3 godine

Najcesce kaznjavani vozaci za prebrzu voznju : fica, jugo, zastava 101,128, zaporozac, trabant, varburg, lada samara niva riva kako god... Nastavite spisak

Mr Majestyk

pre 3 godine

ako moze neki pravnik da objasni bilo bi super - ja bih rekao da deo krivice snosi i drzava dozvoljavanje prodaje robe koja nije usaglasena sa zakonom
(marica, kriv, razumevanje..., 26. septembar 2020 12:09)

I pištolj se prodaje, a može da ubije. I kuhinjski nož. Automobil može da se vozi brzo, ali ne mora. Postoje putevi i staze bez ograničenja brzine. Zašto bi onda na automobilima bila ograničena?

Dovoljno je da vozač nije ograničen.

neshKO

pre 3 godine

@MG. Kazna za prekorečenje brzine dobija čovek, a ne firma. Da budem jasniji, ne možeš TI da dobiješ veću kaznu za prekoračenje brzine jer je to službeno vozilo.

Eldorado

pre 3 godine

Mislim da nije do auta nego stanja svesti. Đilkoš privatno - đilkoš za vozač.
Vozio on Punto ili Fantom.

Ne volim da predrasuđujem, ali primetio sam da kratko ošišani tipovi u trenerkama i patikama, pride istetovirani (ali vidi se da nije neka umetnička tetovaža nego samo da izgleda "opasno"), malo gojazniji ili nabildovani su za izbegavanje.
Oni će uglavnom i kupiti polovnu BMW 3 umesto nekog manjeg novog auta, ili Cayenne umesto novog T-Roca ili Qashqai-a.
Pun grad Cayenna, a za volanom svi na isti kalup.

milan

pre 3 godine

U Srbiji su "zanimljivi" vozači Fieste mk4 i Ibice mk3 .
Pored poslovičnih ludaka u Audi , BMW , Superb i belim kombijima , izgleda da su najotkačeniji .

aalborg

pre 3 godine

ako je zakonsko ogranicenje u vecini drzava nekih 130 km za maksimalnu brzinu vozila u saobracaju, zasto je dozvoljeno prodavcima da prodaju automobile koji nisu usahlaseni sa zakonskim odredbama??? mislim ako je zabranjena prodaja namirnici koje nisu u skladu sa zakonskim odredbama o njihovom sastavu, igracaka koje nisu u skladu sa odredbama o hemijskom sastavu zasto je ovde napravljen izuzetak? ako moze neki pravnik da objasni bilo bi super - ja bih rekao da deo krivice snosi i drzava dozvoljavanje prodaje robe koja nije usaglasena sa zakonom
(marica, kriv, razumevanje..., 26. septembar 2020 12:09)

Zakonsko ograničenje važi na putevima za javni saobraćaj. Ti uvek možeš da odeš do prvog autodroma, staze za auto trke, i tu da voziš krugove. Tu nema nikakvih ograničenja, jer ta površina nije namenjena za javni saobraćaj.

MG

pre 3 godine

Meni su fascinatni ovi sa službenim vozilima. Ja stvarno ne znam gde oni toliko žure. Atlantic, Coca Cola i Nelt. Msm, voze kao da ih neko juri. Vozim i ja sluzbeni, ali ne letim kao oni. Kad mi je kolega rekao koliko je kazna za prekoračenje brzine za službeno vozilo, od tad samo po ograničenju.

nfs

pre 3 godine

Mogu reći da mi najviše neprijatnosti prave vozači Golfa, naročito ako je neki sa sportskim paketom opreme.
Tu su i vozači Smarta, Skode Octavia ili Superb, Punto, Stilo, sva dostavna vozila.
Moram priznati da nisam imala nekih neprijatnosti kad su u pitanju vozači Audija (retko), BMW (samo neki mladji napucani likovi u seriji 1), Mercedesa (baš retko).
Po načinu vožnje želim da se sklonim i od Dacije i to ne zbog njihove lude voznje nego zbog toga što bi svakom trećem trebalo oduzeti dozvolu zbog nedostatka osećaja za vožnju.
U vožnji po gradu, bahatih ima na sve strane u svim automobilima, ali SUV vozila dominiraju ( i već pomenuti Golf).

Zurkolomac

pre 3 godine

Na autoputevima u Nemackoj se najvise bahate chobani koji voze vw i skoda sklopocije. I da covek vozi F1 bolid ti chobani bi nastojali da vas preteknu.
Medjutim kada vidite prizemne njuske iza volana tih sklopocija onda vam sve bude jasno...

rebro

pre 3 godine

@Straight Outta München, nauči prvo taj nemački jezik. Na nemačkom se auto-put kaže autobahn. Na engleskom se kaže highway. Na češkom se kaže dalnice.
Nije to ime auto-puta pa da ga naglašavaš. Zamisli kada bih ja pisao pola češki, a pola srpski pa napišem "u Češkoj na delnice je dozvoljeno...".
Aman bre!

pazarac

pre 3 godine

U Srbiji je to Jugo, Golf 2 ili neki manji porodični auto... Navedene marke kamera ne hvata pošto su mnogo brzi a policajci ne kažnjavaju jer su kumovi...
(Nikola, 26. septembar 2020 16:08)
Eeeee zato je mene u Nemacku pre neki dan slikao blicer i danas lepo stigla kazna. Tamo policija skoro i i da nezustavlja vozila

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Apsolutno sva dostavna vozila do 3,5 t ukupne mase ! Na auto putu tempomat mi na 150 km/h ,kad prozuja "Sprinter",ja kao da stojim.Par sekundi kasnije i "Dukato".Nije da prevoze donirane organe...onaj "Dukato" vozi neku stočnu hranu...možda mu kravice mnogo gladne,ko bi ga znao...A posle njih ,"Pasati" ,pa velika praznina,pa ostali...ovako izgleda stanje u Italiji,za Srbiju nisam u toku.

neshKO

pre 3 godine

@Hmm radim u firmi gde svako ima službeno vozilo i to tako 10 godina. Evo kolega dobio kaznu, pre neku nedelju. Kazna glasi na njega, on mora da je plati. Firma nije dobila nikakvu kaznu. Samo razmisli malo. Zašto bi firma bila kriva što si TI prošao na crveno ili vozio preko ograničenja?

rahan

pre 3 godine

Žuti Fiat Stilo kupe sa kineskim ksenonima!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 27. septembar 2020 10:26) # Link komentara

tesko:) stila i alfe 147-ice su promenili vlasnike. placeni do 1500 evra tesko da se stiskaju preko 2 k obrtaja. oce da povuce i 10 lit

Srbislav

pre 3 godine

Puno sam vozio autobanom. Iskustva su sledeća:

1. Niko ne divlja
2. Niko ne blica i nabija se pozadi
3. Probleme sa preticanjem uglavnom prave vozači koji nemaju Nemačke tablice
4. Čuvaj se Rumunskih vozača lakih kamiona i kombija
5. Pravila su jasna i nema vožnje ispod 130kmh na delu bez ograničenja brzine
6. Nema kampovanja u levoj traci
7. Nema sviranja
8. Audi, BMW i MB se voze brzo a ne divljački
9. Van autobana svi voze isto tako normalno po propisima.
10. Nije tema ali je dizel oko 1€ i nema putarine.

Vozačka kultura je imperativ bezbednosti.
Divljaštvo se seče u korenu ko god da je u pitanju. Ko vozi velike premijum SUV-jeve oni još pažljivije voze.
Uglavnom sam viđao Seate i taj nivo vozila da se kao nešto lože na brzinu.

Čudno, ali se nisam nagledao golfova. Jako puno Audija i karavana svih vrsta.
Policije maltene nema.

Na kraju rezime - nisu Nemci bolji od bilo koga već se kultura vožnje ozbiljno shvata i kažnjava svaka nedisciplina.

Vlada

pre 3 godine

Ovo je očigledno američka studija. Bilo bi interesantno videti kako stoje stvari U Evropi, a posebno kod nas. Mislim da se mi kod nas besni automobili našli u prvih deset, jer često ne smeju da ih diraju.

Radijator

pre 3 godine

Kod nas ne bi bilo besnih auta, oni to rešavaju na druge načine..nema ih u evidenciji.
Broj 1 su razne službene Skode..oni možda i popasu po koju kaznu..ostalo klinci u moćnim Stilo/Alfa sa troja vrata, obavezno jtd mašinama..

Radijator

pre 3 godine

Ovi sto voze Imprezu WRX jer su nalozeni sto vize WRX.
Ovi sto voze obicnu Imprezu jer se loze da voze WRX.
:)
(44, 26. septembar

A ovi sto voze WRX se loze da voze STI :)

Surovoiskrenaosoba tzv.realista

pre 3 godine

Kod nas bi to bila Skoda Fabia..bezbroj je ludaka na putu koji to sluzbeno vozilo voze izvan njegovih mogucnosti i na ivici smrti...voziti tako mali auto na autoputu ..po 150 do 170 km/h je ravno ludilu i neodgovorno prema onima koji vole tog vozaca!!!

Ccc

pre 3 godine

@(MG, 26. septembar 2020 18:15)

Kazna za tebe plus kazna za firmu. A ti sa sluzbenim sto jure izgleda imaju veze u policiji pa im se kazne brisu, jer je nemoguce da niko od njih nije platio kaznu regularnim putem.

Lakizr

pre 3 godine

Kaboom Kompleksas u redu je,nije ti auto nista kriv,obican lim.Svako ima prava da kupi sta zeli.Primetio sam da imas puno istomisljenika-pacenika,cim si dobio toliko pluseva.Nesrecnici, bolje lecite te svoje frustracije dok ne bude kasno!

Veliki brat

pre 3 godine

Pošto si napisao da si bio na sredini kamiona kad se "pojavio" auto iza tebe i da ti je od tog momenta trebalo još čitavih pola minuta da pretekneš kamion. Neverovatno, pa ni kamiondžije ne pretiču tako sporo.
(Miloš, 26. septembar 2020 21:18)

Imao sam situaciju na autoputu od NS ka BG, da su dva šlepera išla oko 100-110km/h, i da je jedan preticao drugog otprilike 2 do 3 minuta.

Zato je u nekim normalnim zemljama kamionima zabranjeno preticanje, isključivo leva traka i to je to!

NS oldtajmer

pre 3 godine

# Lopato!
Nemam potrebu da izmisljam i lazem kako ti kazes, nemam potrebu ni za cijom paznjom na ovaj nacin. Dakle bilo je tako kako sam napisao. Ali vec kada sve tako dobro znas, objasni mi sta je bilo to belo sto je u momentu cukanja ispunilo celu soferku BMWa ?.... VIDEO sam u retrovizoru kada me je "pogurao"..... TO sigurno nije bilo "belo" u mom nosu !

Mikica

pre 3 godine

Krajem 90- tih , neki "ludaci" u UK su se bavili primenom nekih stelt ideja iz vojne industrije na automobilima kako bi oni bili neuhvatljivi za policijske radare. Pa su tako neki "uglasti" dizajni pokazali kao teže uhvatljivim kao i oni auti koji su ofarbani u mat crnu boju.

Straight Outta München

pre 3 godine

@5. Pravila su jasna i nema vožnje ispod 130kmh na delu bez ograničenja brzine


malo si pobrkao loncice...Ne moze niko da te natera da vozis 131km/h na Autobahnu. Nesto si pogresno shvatio.

Straight Outta München

pre 3 godine

@Straight Outta München, nauči prvo taj nemački jezik. Na nemačkom se auto-put kaže autobahn. Na engleskom se kaže highway. Na češkom se kaže dalnice.
Nije to ime auto-puta pa da ga naglašavaš. Zamisli kada bih ja pisao pola češki, a pola srpski pa napišem "u Češkoj na delnice je dozvoljeno...".
Aman bre!
(rebro, 27. septembar 2020 23:05

Imenice se u nemackom pisu velikim slovima. Srdacan pozdrav. Dakle ne pise se autobahn nego Autobahn. Ako vec imas primedbu, trebao si da napises “nauci taj srpski jezik”. Ali ok...

Пилипенда

pre 3 godine

(marica, kriv, razumevanje..., 26. septembar 2020 12:09)

Зато што правила и закони постоје за људе који имају мозга, они који га немају би направили проблем и са аутом који иде најбрже 100 км/ч. И пиштољи се продају, али то свакако не значи да је дозвољено убијати људе

Филип

pre 3 godine

Најгори да друмовима су возачи Шкода код нас или су фирмина кола или државна, посебно Октавије, 2000кубика 150 коња иде одлично а није твој ни ауто ни гориво, то ни Субару ни ВМВ не могу да стигну.

hju

pre 3 godine

mari, jedan lik je objasnio da rade superbrze automobile jer na pojedinim dionicama autoceste u njemačkoj nema brzinskih ograničenja!!@**

Elektro Žiguli

pre 3 godine

Da se fokusiram na tekst posto je rec o SAD. Mustang i BMW nisu na listi, posto cesto njih voze starija gospoda, a ljudi u godinama u Srbiji ni Punta ne voze. Brzo voze i Hjundai razliciti modele, za Golf je istina, za Dodge takodje. Npr Porse retko kad mozes videti da divlja. Ipak su najgori oni u F150 i RAM trakovima, to kad se zauka ne zaustavlja se...

Srđan BL

pre 3 godine

Zurkolomac
Ono sto provjereno znam od jednog motocikliste iz Njemacke jeste da se u prvom redu sklanju vozacima BMW-a...
Eto prije par veceri dogodilo mi se da u naselju gdje je 50 ogranicenje i nije bas mjesto za preticanje u zadnji kraj auta u par navrata unosi nekakva paljevina u Citroenu C5. Po onom principu unosenja u branik pa kocenja, malo odmicanja pa opet unosenja u branik i potom naglo skretanje u ulicu lijevo... Vozim VW i nisu mi bas jasni takvi likovi. Nedavno sam kupio Golf iz Njemacke u kojem je bila i SD kartica prepuna rok hitova od 60-tih na ovamo... Odusevilo me jer sam ljubitelj iste, ali iz mog auta mozes cuti recimo i The Prodigy... Rekao bih da sa tih zurki gdje pravis lom dopire ’'shabanska'' muzika, nisi mi nesto uvjerljiv...

dule

pre 3 godine

@NS oldtajmer, ti si napravio problem jer ne shvataš čemu služi leva traka. Obilaženje vozila se obavlja brzo, a ne dozvoljenom brzinom. Trebao si da ideš 150 na sat da bi to obilaženje obavio što pre, a on ti s pravom blica jer blokiraš traku.
Leva traka na auto-putu ne služi za vožnju već isključivo za obilaženje, i dužan si da se skloniš vozilu koje iza tebe ide brže. On može da ide i 200 na sat, i to nije tvoja briga, ali moraš da oslobodiš traku.
A "brake check" na auto-putu zaista ne bih da komentarišem i nikako ti ne savetujem da to ponoviš jer može iza tebe da bude kamion od 30 tona koji neće moći da ukoči.
(rebro, 27. septembar 2020 00:42)


1) Poštovani, molim vas da nas uputite na članove ZOBS-a gde je običnim vozilima dozvoljena vožnja brzinom većom od maksimalne.

2) Naravno da "on može da ide 200", ali to ne da je briga od NS oldtajmer, to je briga od svih nas pošto takve ljude treba voditi na psihijatrijsko veštačenje pošto su opasnost za sve na putu

Hmm

pre 3 godine

@(neshKO, 27. septembar 2020 08:49)

Nisam u toku, ali pisalo je ranije u zakonu da postoji odgovornost i pravnog lica koje je ustupilo zaposlenom vozilo na koriscenje za obavljanje delatnosti, sa sve visinom kazni za odredjene prekrsaje. Mozda su nesto menjali u medjuvremenu. Recimo ranije je bilo do 20kmh prekoracenje van naseljenog mesta 5000din za vozaca i oko 50000din kazne za firmu. Ako toga nema vise, onda je razumljivo divljanje sa sluzbenim vozilima.

rebro

pre 3 godine

@mikki, generalno u toj EU nije dozvoljeno da šleper ulazi u levu traku uopšte, ali nema veze. Konkretno u Češkoj im nije dozvoljeno, ali ipak to rade i onda obilaženje traje mnogo duže od tih 8 minuta, ali blicanje i sviranje je besmisleno jer se oni neće pomeriti.

Vladimir

pre 3 godine

@Srbislav,

Slažem s da je tako bilo nekada. Poslednjih desetak godina imate odredjenu kategoriju (čitaj nacionalnost) vozača koji vam se nabijaju u gepek u srednjoj ili desnoj traci, sviraju ponekad i pretiču sa desne strane. Ta ista kategorija je još gora kada su na poslu u dostavnim i lakim teretnim vozilima, takodje kada su taksisti.

Srbislav

pre 3 godine

Zavisi ali uglavnom u Srbiji BMW i Audi vozači. Skoro po pravilu crna vozila.

Vozim Mercedes GLC i nisam spor vozač ali nemam želju da divljam. Dok sam vozio BMW i Audi sličan osećaj je bio. Samo ponekad sam imao poriv u BMW da agresivno vozim.

Sve u svemu, ko voli da divlja to će da radi i sa puntom. To je dijagnoza.

igor_t

pre 3 godine

@rani naravno da ima veze. Kao i bilo sta drugo sto se bira tako se i auto bira po licnim afinitetima i potrebama.
Ovde se naravno odmah prave poredjenja po cenovnom rangu, a ne po tipu i nameni automobila.
Neko ce po karakteru uzeti sportski auto ili suv, e sada da li ce to biti od Toyote ili Lamba, to je vec imovinsko stenje a ne karakter, nazalost kod nas se samo imovinsko i gleda.

Bez nade

pre 3 godine

Jel ima neka statistika za naš kontinent ? Šta ste zapeli sa tom Amerikom,koga bole šta se radi i šta voze Amerikanci.
(kimi R, 26. septembar 2020 12:16)

Nema toga kod nas, pogledaj samo kako glase izvestaji saobracajne policije. Npr. "udes izmedju vozila marke Ford i Kadet". Ne znaju da razlikuju proizvodjaca i model. Ili kad napisu "cime je pocinio delo ugrozavanje bezbednosti saobracaja", sto totalno pogresna recenica u srpskom jeziku, jer trebalo bi "ugrozavanja". Zasto od njih ocekujes da su sposobni da sastave neku statistiku kad nisu sposobni da pravilno sastave recenicu?

Xobotnica

pre 3 godine

Е кад смо већ јод америчке статистике да додамо и руску...X5, X6, ML, Cayenne, RR су углавном породични, пословни, да кажем људи који се не доказују, осим изузетака. Али ако налетиш на буџену Самару или Приору, или чак класику 2106 или 2107, е онда се склањај какао знаш и умеш....

mikki

pre 3 godine

Generalno,voznja u Srb je veliki problem.Skoro vozio po Eu,šleper pretice drugi,jedan ide 88 kmh,a drugi 89.Preticanje traje 7-8 km...bukvalno.Svi strpljivo cekaju,ne trube,ne preticu sa desne strane.Usao u Srb,bilmez sa x5 blica i vozi u gepeku,a ja preticem sa 140kmh drugi automobil.Uz to,vozim brzi i jaci automobil od njegovog.Naravno,pretekao me sa desne strane.Ljudi ne shvataju da imaju jedan život,imam utisak. @(Zidar Lopata Mesalica, air bag se aktivira zbog g-sile,ne brzine.

Bez nade

pre 3 godine

Ni na kraj pameti mi nisu bili naši tzv stručnjaci,mislio sam i napisao na naš kontinent Evropu.
(kimi R, 27. septembar 2020 17:45)


Sve OK, pozdrav!