1. Najbrži trotineti imaju limiter na 50km/h.
     (Smuleco, 13. septembar 2020 14:33)

    # Link komentara

  2. Koja je svrha trotineta ako ne smem brže od pesaka da vozim? A kako ću voziti trotoarom kad često su trotoari ispresecani sporednim ulucama a ivice trotoara su visoke?
    (A, 13. septembar 2020 14:08)

    # Link komentara

  3. Ako trotinet juri 80km/h,odma ga kupujem-nepitam sta kosta.
    (Uros Skoric, 11. septembar 2020 19:38)

    # Link komentara

  4. Gde je sad onaj saobracajac na motoru sto mi je jednom kada sam urgentno zurio sisao na auto put sa 49ccm skuterom, svesno, jer znao sam da ne smem napisao lepu kaznicu i zabranu upravljanja ( iako je kada sam dokumentovano pokazao zasto zurim rekao e jbg). Gde je on sad da pita ovog kamikazu kako je? P.S. moj skuter je isao realnih 80 km/h a u tom delu je ta brzina bila i dozvoljena tako da nisam nikog remetio.
     (Shone, 11. septembar 2020 10:11)

    # Link komentara

  5. @kontra-baz ne lupaj. Fabrike prave 90% zagadjenja.
    (lim, 10. septembar 2020 09:31)

    U kom filmu si to gledao?
    (director, 11. septembar 2020 09:42)

    # Link komentara

  6. Zaboravili ste jednu mnogo bitniju situaciju. Lik na trotinetu padne, auto iza naglo zakoči, sledeći automobil, se zakuca od pozadi, pa naleti kamion i pokupi ih sve. Pogine 5 ljudi zbog hipsterskog idiota.
    (Lala, 9. septembar 2020 16:49)

    Ne, nego zbog navike da se lepite jedan drugom za branik i buljite u telefone.

    Ova budala sto snima izlece sa 'auto-puta' iz leve trake pri brzini od 80 bez migavaca i jos drzi telefon. I da naravno - hipster je kriv za sve.
    (GuA, 11. septembar 2020 06:00)

    # Link komentara

  7. 80 km/h? Elektricni trotinet?
    Ma nije nego.
    (K TO, 10. septembar 2020 21:17)

    # Link komentara

  8. Ovde je jasno da taksi mafija i naftni lobi nikako ne dozvoljavaju da se ova prica sa elektricnim trotinetima i biciklima dalje razvija. Mozda deluje malo preterano i mozda ce mnogi da mi nalepe etiketu teoreticara zavere ali statistika je neumoljiva.Sto vise ljudi bude koristilo ova elektricna prevozna sredstva to ce se manje voziti kako svojim kolima tako i taksijima. Ako ovo preraste u masovnost e onda cete videti blokadu saobracaja pred skupstinom sa zahtevom da se proteraju trotineti i bicikli. E sad, za bicikle ce to ici malko teze jer kod njih je dovoljno samo nakaciti elektromotor i gotovo. Tesko da ce moci da se ukinu bicikli a tesko ce biti i klasifikovati njihovu brzinu jer i sada neko moze da vozi bicikl 40km na sat. Jednostavno nek se propise da se ne mogu koristiti trotoari za voznju i gotovo. Za ulicu biciklima ni sada nisu potrebne registarske tablice pa nece ni trotinetima biti potrebne.
    (mali radojica, 10. septembar 2020 15:43)

    # Link komentara

  9. Nije 'trotinet' jer trotinet ima 3 tocka.
    To se zove SKUTER!
    (Ivan Stefanovic, 9. septembar 2020 16:12)
    Ajde ne budali. To je kao kada bi "ispravljao" da ovaj mesec nije septembar nego novembar jer je deveti mesec u godini, a ne sedmi.
    (Cinique, 10. septembar 2020 15:16)

    # Link komentara

  10. Da li je neko skoro pokušao da pešice pređe most preko Ade pešačko-biciklističkom stazom...? Ne zna se ko je luđi i bahatiji, vozači ovih trotineta, ili biciklisti... Nadležni će nastaviti da se prave blesavi dok ne dođe do prve tragedije. Niti postoje bilo kakva ograničenja i (poštovanje) pravila za ove dvotočkaše, niti zajednička staza sa pešacima ima ikakvog smisla. Bez fizičke razdvojenosti, ili barijere između staze za pešake i staze za bicikle (i trotinete) pešaci su veoma ugroženi. Zašto neko ne postavi pitanje odgovornosti zbog nakaradnog crtanja biciklističkih staza na površinama koje su bile rezervisane isključivo za kretanje pešaka? Čija je to maloumna ideja bila?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ćezo rca, 9. septembar 2020 11:56) # Link komentara

    Ne znam za most na Adi, ali na Brankovom je teska divljina. Ali gresis, nisu ugrozeni pesaci, bar ne toliko kao biciklisti i ovi hipstercici sa igrackama pod nogama. Meni samo nije jasno kako njima nije jasno da veoma lako mogu da zavrse preko ograde ako nekoga udare. Onaj na biciklu je telom dovoljno iznad nivoa ograde da lako moze da se nadje preko nje. I kao i za sve u Srbiji, umesto da se oni paze, pesaci paze umesto njih i sklanjaju se.
    (Ra, 10. septembar 2020 14:25)

    # Link komentara

  11. "Jednom recju, kao da uporedjujete Yugo i vama omiljeni Passat - nema dodirnih tacaka. Ovi koji brinu o rupama na putu neka ne brinu - ovi trotineti prelaze mnogi vece rupe bez problema nego Yugo."
    Jugo i Pasat imaju jako mnogo dodirnih tačaka. Zato ih zakon, s punim pravom, tretira isto. A priča da je ovo čudo na dva točkića stabilnija od Juga je toliko besmislena da je glupo bilo šta dalje komentarisati.
    (T, 10. septembar 2020 13:16)

    # Link komentara

  12. @Miskec
    Imaš ZNAK majstore, na svakom uključenju. Zaustavna traka, tj. njeno (ne)postojanje, ne definiše auto put. Mnogo je mesta bilo gde na svetu, gde zaustavna ne postoji, ali je ipak reč o auto putu. Postoje izuzeci i ovo je jedan od tih. Drugo, da si legalno položio znao bi da je vertikalna signalizacija "starija" od horizontalne, pa zje eleni znak koji simbolizuje auto put jedini merodavan da odredi o kojoj se kategoriji radi.

    A urbane legende i bapske priče... ostavi za unuke.
    (f, 10. septembar 2020 12:48)

    # Link komentara

  13. Ja dnevno vidim jedan i po trotinet, ali zato vidim na stotine divljaka koji voze po 120 km/h u najgušćim gradskim zonama čim im se ukaže više od 200 m slobodnog puta. I umesto da se usredsrede na zavođenje reda i disciplinovanje vozača manijaka, oni se ostrvili na jadne trotinete kojima ljudi pokušavaju da obave neka posla po gradu, jer je javni prevoz devastiran, metro ni na vidiku, a vožnja kolima po gradu je potpuno onemogućena jer nema slobodnih parking mesta, a svako zadržavanje uz snalaženje je opasno zbog novih mera koje sprovode komunalci.
    (kole, 10. septembar 2020 12:42)

    # Link komentara

  14. Kako god okrenete trotineti su manje opasni od automobila. Cak i ovaj koji je isao 80km/h. Samo treba regulisati ovo prevozno sredstvo, da dobije status kakav imaju i bicikli i maks brzina 25 km/h. Sve preko toga treba da ima tablice i da bude registrovano, kao mopedi i motocikli.
    (Jovan, 10. septembar 2020 11:50)

    # Link komentara

  15. @nema teorije da je ovo 80km/h.
    (aca, 10. septembar 2020 05:53)

    Ima, ima. Nisi video. Postoje modeli kao ovaj sto pice 80 km/h.
    (Jovan, 10. septembar 2020 11:42)

    # Link komentara

  16. kako glupi zakoni u srbiji prsla zemlja skroz
     (nenad, 10. septembar 2020 09:37)

    # Link komentara

  17. @kontra-baz ne lupaj. Fabrike prave 90% zagadjenja.
     (lim, 10. septembar 2020 09:31)

    # Link komentara

  18. "...Da, mnogi od vas to ne znaju, ali im to ipak ne smeta da kao papagaji ponavljaju kako "kroz Beograd ne prolazi auto put", nego je to samo ulica. Kako da ne. Samo ulica koja ima dve trake i zaustavnu i slučajno ima i znak autoputa na svakom uključenju. Taj put se jedino ne naplaćuje, ali svakako jeste autoput.
    (f, 10. septembar 2020 00:32)"
    Je l' to znaci da je po tebi ulica sa dve trake iskljucivo autoput? Sledeci put kada budes isao, slikaj zaustavnu traku, jako me interesuje kako ces to da izvedes, posto je prefarbana!
    Moj kolega je vozio bicikl, zaustavila ga je patrola da mu napise kaznu, insistirao je da u zapisnik stave tacno mesto gde su ga zaustavili - kod Arene. Kod sudije je prosao bez kazne jer je rec o Bulevaru Arsenija Carnojevica!
    (Miskec, 10. septembar 2020 09:30)

    # Link komentara

  19. Budući da sam hteo da kupim ovaj trotinet jer smatram da je najbolje prevozno sredstvo za Beograd ili bilo koji grad sa velikim guzvama, prema predlozenoj regulativi moci cu da ga vozim samo trotoarom brzinom od 6km/h? Znaci otprilike malo vecom brzinom od prosecnog pesaka? To bukvalno ne da nema logike nego je jako glupo. To sto je Slovenija regulisala nesto na glup nacin ne znaci da mi treba slepo da preuzmemo. Ako se ovo uvede gotovo niko nice kupovati trotinete jer se oni kupuju da sluze kao prevozno sredstvo ljudima od kuce do posla. Regulisite na drugi nacin, uvedite registraciju trotineta, obavezu nosenja fluorescentnih markera, kaciga, ili bilo cega drugog sto omogucava bezbednu voznju. Nije jedini odgovor postaviti regulativu tako da ljudi prestanu da koriste nesto.
    (Alex, 10. septembar 2020 09:24)

    # Link komentara

  20. U prdekanu odmah!
     (mujaga, 10. septembar 2020 09:23)

    # Link komentara

  21. Hunter maaattoorrii
    (Prolecni podvarak, 10. septembar 2020 09:02)

    # Link komentara

  22. @made in Serbia,

    Da je sistem iole fer bila bi zabranjena upotreba motornih vozila u gradskim sredinama. Preko noći bismo se rešili zagađenja, većina koja je u mogućnosti bi prešla na rad od kuće, ne bi bilo prenaseljenosti jer bi ljudi u tom slučaju bežali iz gradova u prigradska naselja i sredine ako in je baš stalo do vožnje i 'voila' nekoliko muva jednim udarcem
    (kontra-baz, 10. septembar 2020 08:34)

    # Link komentara

  23. Ovo cudo je prvo opasno za trotoar, ubice nekoga, a opasno je i za put, napravice nesrecu, nema signalizaciju, nema retrovizore, ide ko muva bez glave a ne gleda oko sebe.

    Ove trotinete treba sto pre zabraniti!
    (David, 09. septembar 2020 09:38)

    Za put nije, jer je mnogo manje bezbedan od bicikla (ravnoteža, upravljivost, sve). Znači mora na trotoar, a brzina onda kao i pešaka, dakle 6 km/h max.
    Pošto to niko neće poštovati, verovatno će ga zabraniti i ostaće samo bicikli, sa ili bez baterije.
     (Баук или ала, 10. septembar 2020 08:31)

    # Link komentara

  24. Koji marka trotineta moze da razvije 80km/h? Pitam za druga. Stvarno ga interesuje. Ako neko zna.
    (Milan, 09. septembar 2020 13:47)

    Moova trotineti
     (Marko, 10. septembar 2020 08:28)

    # Link komentara

  25. Ništa bitno, kada vozim auto, uopšte ne obraćam pažnju na njih. Voziš nešto što ne smeš na ulici?? Ako još misliš da si jači od automobila od 1T, pa samo izvoli udari me.
     (neshKO, 10. septembar 2020 07:11)

    # Link komentara

  26. I još jednom: ne kaže se "to biciklo", "to auto"; već "taj bicikl", "taj auto".
    (Bane, 10. septembar 2020 06:57)

    # Link komentara

  27. na auto putu zabranjeno je jahanje konja, vožnja motokoltivtora, vožnja skutera i bicikla kaznite ludake zatvorskom kaznom a ne novčanom.
     (dragi, 10. septembar 2020 06:47)

    # Link komentara

  28. Zabraniti uvoz trotineta bržih kd 20 km/h i propisati strožije kazne za nepoštovanja novih propisa.
     (Boris S., 10. septembar 2020 06:02)

    # Link komentara

  29. nema teorije da je ovo 80km/h.
     (aca, 10. septembar 2020 05:53)

    # Link komentara

  30. Uopšte nije ni u kakvoj "sivoj zoni". Ovo nisu dečiji trotineti ni invalidska kolica nego vozila i kao takva nemaju šta da traže na trotoarima. Ta "siva zona" je postala realnost jer policija ne radi svoj posao i toleriše vožnju trotineta i biciklova po trotoaru, čak i mopeda, parkiranje vozila i svašta. Nikada se nikakvim donošenjem zakona neće ništa urediti ako se ti zakoni ne primenjuju.

    Takvim vozilima je mesto na biciklističkoj stazi i nigde drugo.
    (CATAPA, 10. septembar 2020 03:56)

    # Link komentara

  31. 40023

    U martu me u gradu pokupio trotinetista s ledja i dok sam se povezao sta se desava ode covek bez izvinjavanja...
    (...kroz gusto granje, 09. septembar 2020 10:03)
    Haha znaš da mi se desila ista scena>.< Treba zabraniti to po mom mišljenju..Zadnje vreme došlo....
     (Ko ovde me poludi taj stvarno nije normalan, 10. septembar 2020 03:45)

    # Link komentara

  32. nije ovo ni trotinet ni moped nego kamikaza, jos pravilnije majmun sa granata! 5 km i ni metar brze!!!! Treba diabolici da mi iskaču i sa leva i sa desna i da ih gazimo a da odgovaramo ko za ljude!
     (zex, 10. septembar 2020 03:32)

    # Link komentara

  33. Pa šta?
    (Mića, 10. septembar 2020 01:16)

    # Link komentara

  34. Od Tošinog bunara do Bežanije i u obrnutom smeru više nema zaustavne trake. Valjda vidite sa je prefarbana, kako pojedincima nije cudno da pola naroda vozi "zaustavnom" ..
    (sloba, 9. septembar 2020 23:47)

    Vidimo, i tu i na jos nekoliko mesta na iskljucenjima/ukljucenjima. Em je prefarbano lose, pa se vide i novo i staro farbanje, em je to uradjeno tako da je direktno smanjena bezbednost saobracaja. Vidi se da je to osmislio neki novokomponovani strucnjak...
    (Mira, 10. septembar 2020 01:16)

    # Link komentara

  35. I gde je tu policija...
     (Nikola, 10. septembar 2020 00:48)

    # Link komentara

  36. Ne čuješ ga a brzo ide... Ne daj bože da pokupi pešaka...
     (Nikola, 10. septembar 2020 00:44)

    # Link komentara

  37. Ovaj nije brzo vozio nego nisko letio...
     (Bizzer, 10. septembar 2020 00:43)

    # Link komentara

  38. Chiptuning :)
    (Milan, 10. septembar 2020 00:42)

    # Link komentara

  39. @Vozac trotineta, octavian, Miskec & ostali koji tvrde da to nije auto put...

    Drugari, ako imate vozačke dozvole kojim slučajem, bacite ih, spalite, poklonite, vratite u policiju... bilo šta, samo nemojte da vozite. Jer, potrebno je stvarno bazično poznavaje saobraćajnih znakova, pa da ukapirate šta OVAJ znak pokazuje:

    [link]/@44.8166684,20.4105552,3a,78.8y,133.8h,92.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPcSlUNO9qpBGxEPbIq9RKA!2e0!7i13312!8i6656?hl=sr

    Da, mnogi od vas to ne znaju, ali im to ipak ne smeta da kao papagaji ponavljaju kako "kroz Beograd ne prolazi auto put", nego je to samo ulica. Kako da ne. Samo ulica koja ima dve trake i zaustavnu i slučajno ima i znak autoputa na svakom uključenju. Taj put se jedino ne naplaćuje, ali svakako jeste autoput.
    (f, 10. septembar 2020 00:32)

    # Link komentara

  40. Kaže "gle budale" a on prelazi iz brze u treću traku, cccc....
    (Miloš, 10. septembar 2020 00:07)

    # Link komentara

  41. (Vozac trotineta, 09. septembar 2020 18:45)

    Sve si objasnio, samo zaboravljaš najvažnije:
    Šta radi ovaj idiot na autoputu?!
     (Princ od Poblaća, 10. septembar 2020 00:06)

    # Link komentara

  42. @Roki

    Od Tošinog bunara do Bežanije i u obrnutom smeru više nema zaustavne trake. Valjda vidite sa je prefarbana, kako pojedincima nije cudno da pola naroda vozi "zaustavnom" ..
     (sloba, 9. septembar 2020 23:47)

    # Link komentara

  43. Novi Dualtron X ide do 110 km/h, a očekivati je sve brže modele... Ovo više nije trotinet, nego moped.
    (Darko, 9. septembar 2020 23:32)

    # Link komentara

  44. Skrećem pažnju na novosadski prilog sveopštoj ludosti: 5. septembar, 8:45, Mostom slobode, iz pravca Kamenice, mostom pod totalnim video-nadzorom - u suprotnom smeru, zaustavnom trakom (što inače radi svakodnevno desetine biciklista!) - spustio se sličan veseljak ... A radna grupa "radi" na novom zakonu ... U međuvremenu, rade-radiće i popovi ...
    (Plavić, 9. septembar 2020 22:51)

    # Link komentara

  45. puno toga treba urediti sa dvotockasima.A kako da nema ogranicenja u nivou buke koju prave?.jos kad nabudze onaj auspuh sto izbacuje ono pucanje ,mozete misliti kako je onima sto zive pored semafora iza ponoci.Tati svom nek vozi po dvoristu tada.
     (nikola, 9. septembar 2020 22:48)

    # Link komentara

  46. Ja sam biciklista, moj kolega trotinetas i vrlo cesto vozimo zajedno. Cinjenice su: Trotinet je zgodno prevozno sredstvo. Za razliku od bicikla, lako se pakuje u stan, auto, gradski prevoz itd. Veoma pozeljan u urbanim sredinama, gde bi se smanjilo zagadjenje u spicevima. U poredjenju sa biciklom je nebezbedniji, jer je manja povrsina kontakta sa vozacem, nego kod bicikla. Slicno kao kad bi se bicikl vozio stojeci. Uz to je problem veci radijus zaokreta, odnosno, na biciklu se pri vecoj brzini zaokrece naginjanjem, dok kod trotineta i velikim nagibom od malo zaokrene. Lakse se pada, ali i lakse ustaje :) Pad sa bicikla cesto znaci dobro razbijanje, ako ne i prelom.
    Ono sto mene povremeno iritira su klinci koji biciklistickom stazom jure punom brzinom (25 km/h) i obilaze, ulecu, prolecu... Dete na biciklu tesko da dostigne tu brzinu, a i ako je dostigne, mora za to da ulozi debeo trud, pa nece to raditi konstantno. Na trotinetu dok je baterija puna, samo pun gas...
    Realno gledano, trotinet bi trebalo u grupu dvotockasa do 50 kubika, odnosno gde su bicikli, mopedi, skuteri itd. Da se vozi biciklistickim stazama i kolovozom gde nema staza i brzinom kao sto su limitirani, do 25 km/h.
    Ogranicenje do 6 km/h je besmisleno. Ko je postovalac zakona, za njega ce trotinet postati besmislen, a za ostale, ko ce realno izmeriti brzinu. Radar ne moze da uhvati trotinet, a i da uhvati, koju ce registarsku tablicu zabeleziti. Znaci neki ce divljati, a normalni ljudi ce se vratiti u kola
    (Nikola, 9. septembar 2020 22:19)

    # Link komentara

  47. Nek mi neko objasni sto je ovo opasnije od voznje npr skutera ili motora? Ja ne vidim nikakvu razliku cak sta vise u ovom slucaju mislim da se radi o manjoj opasnosti jer taj trotinet je daleko laksi od neke motorcina pa ako dodje to sudara trotinet nije opasnost po druge za razliku od neke mrcine tipa HD i slicnih motora od preko 200kg.

    Naravno govorim o opasnosti po ostale ucesnike u saobracaju dok kamikaze koje voze motore, skutere, i trotinete me ni ne zanimaju.

    Inace da se ja pitam uveo bih svima daljinsko elektronsko ogranicenja dakle ne mozes brze od dozvoljne brzine i da imas ferari. To se inace prosto izvodi i zato ce 5g biti vrlo bitan jer ce omoguciti isto. Samo jos da se to zakonski regulise tkz pametni saobracaj.
    (Miloš, 9. septembar 2020 22:16)

    # Link komentara

  48. Milan

    Sve si u pravu. Ja se isključujem na Bezanijskoj kosi, ljudi počnu da se isključuju još kod Tosinog bunara i voze zaustavnom. Neretko se dešava da neki frajer kom se žuri blica svima u brzoj traci da se sklone 300 metara pre izlaza i onda iz krajnje leve se isključuju. I ono što se svuda dešava, neupotreba migavca, kako za skretanje tako i za zaustavljanje.
    (Roki, 9. septembar 2020 21:44)

    # Link komentara

  49. Živa budala.. Treba da se zabrani..
     (HanSolo, 9. septembar 2020 21:09)

    # Link komentara

  50. Vidim kako ce morati da se vozi najvise 6 km na cas. Kao i sve ostalo rasulo u svim sferama.
    (Bul, 9. septembar 2020 21:02)

    # Link komentara

  51. Bravo za momka!samo cepaj majstore!
    (Zika, 9. septembar 2020 20:58)

    # Link komentara

  52. otkljucava im se softwer
     (dezon, 9. septembar 2020 20:53)

    # Link komentara

  53. Pre par dana, budala na skuteru, stavila dete izmedju nogu, drzi flajku coca cole od 2l i vozi se po sred puta. Jos se kreten ljuti kad mu neko svirne. Da ima zakona, trotinete, rolere, skejtove, po bilo kakvom putu treba zabraniti i najstrozije kaznjavati. Nek voze gde je obelezeno za njih!
     (Niko bitan, 9. septembar 2020 20:47)

    # Link komentara

  54. Postovanje svima.Samo jedna napomena.Auto-put ne prolazi kroz Beograd,i to svakako zakonski nije auto put.Jedino sto se ustalio naziv auto-put,i prividno,ko ne zna,ima utisak da je auto-put.
     (octavian, 9. septembar 2020 20:39)

    # Link komentara

  55. Čim sam video naslov znao sam da će se javiti gomila stručnjaka za trotinete. Nisam se prevario. Prvi smo u svetu u praćenju novotarija, naročito onih bezveznih.
    (YxZ, 9. septembar 2020 20:36)

    # Link komentara

  56. Skuteri su "siva zona"? Pa koliko treba vremena da se zabrani vožnja e-skutera po auto putu? Ako vec nema u glavi, neka ga policija lupi po džepu.
     (Šote mori..., 9. septembar 2020 20:10)

    # Link komentara

  57. Ja cu o bezbednosti. Bicikli i svi ostali oblici ekoloskog prevoza se sve vise koriste u prestonici. I u Srbiji. Mene zanima, kako u zakonu izgleda ispravan ucesnik saobracaja koji koristi biciklo. Samo biciklo. Ovako, nema zastitnu opremu, nema odgovarajucu odecu, nema bilo kakav oblik zastite koje moze da mu spase zivot u slucaju nesrece. Biciklisti po pravilu ginu i od najobicnijeg pada. Da je imao zastitu za glavu ili laktove ili kolena mozda je mogao preziveti. Vozac automobila, iako nije kriv u pretpostavljenom slucaju, ide u zatvor jer drugi ucesnik u saobracaju nije hteo da se nicim zastiti. Kod mene po magistrali voze u kratkim pantalonama i "japankama" na nogama, malu decu stavljaju na nosace iza i ispred volana, decu voze bez zastitne kacige (najuzasnije ubedjenje da ti se nista ne moze desiti). Zastita je propisana zakonom! Zasto vozac bicikla ima pravo da ne postuje zakon i propisa a ja moram imati sve ispravno u autu. Zasto od ljudi koji ne skrive automobilom nesrecu pravite zlocince jer i ako nisi kriv pretesko je ziveti dalje sa saznanjem da si nekom uzeo zivot a mozda je moglo biti drugacije da je imao kacigu, slem ili bilo sta. Tuzio bih drzavu za ove propise ali drzava smatra da nas ima previse pa ako i ginemo to je samo plus za PIO. Ne moraju nikom isplatiti penzije i plate. Ovaj komentar je samo dobra namera nekog ko je video ponasanje biciklista u Austriji. Svaka cast na odgovornosti za svoj i tudji zivot.
    (Goran, 9. septembar 2020 20:10)

    # Link komentara

  58. mala digresija od trotineta... u Beogradu postoji biciklisticka staza samo na Adi. Ostalo su delovi trotoara i setalista, prefarbani i biciklisticke trake u sklopu saobracajnica. To nisu staze jer u svakom trenutku moze da se otrgne dete iz ruku i podleti pod bicikl (recimo setaliste na savskom nasipu) ili vozac moze da kuca u telefon i neprimetno predje u biciklisticku traku (bulevar oslobodjenja). Staza bi morala da bude fizicki odvojena od trotoara i saobracajnice ili postavljanjem prepreka izmedju saobracajnice i biciklisticke trake. I na sve to dodati opstu nekulturu u saobracaju prema biciklistima sto od strane pesaka (sta on tu vozi ovo je trotoar, ja tu setam) i vozaca (sta on tu vozi moram ga stalno zaobilazim). O tome sto vozaci negoduju oko ovakvih i onakvih biciklista, nek sednu na bicikl i voze tim takozvanim stazama pa ce im biti jasno sto ih je toliko u saobracaju. Kod nas je spustanje ivicnjaka svemirska nauka, a krstene staze ni moji unuci ovde nece doziveti. Nismo mi jos za eletrifikaciju.
     (idijat, 9. septembar 2020 20:03)

    # Link komentara

  59. ahahaha a majstor se iz skroz leve trake isključuje tako što obilazi auto koji je ispred njega hahahah pogle budalu
    (Dlakavi, 9. septembar 2020 20:00)

    # Link komentara

  60. Ma vazno da oko sokolovo budno motri ako neko orekoraci parkiranje za minut.
     (Vojislav, 9. septembar 2020 20:00)

    # Link komentara

  61. Sta je problem s prestrojavanjem ovoga sto snima (a mozda i ne snima on/vozac, jer cuje se jos nekoliko ljudi)? Prestrojio se ispravno ako nema nikoga u traci pored, sto on moze da vidi u svom retrovizoru, za razliku od nas za svojom tastaturom.
    (Xyx, 9. septembar 2020 19:53)

    # Link komentara

  62. Само ослободити возаче моторних возила било какве одговорности и то је то. У случају неке несреће.
     (ниџааааа, 9. septembar 2020 19:51)

    # Link komentara

  63. A ovaj se sjajno ukljucio na izlaz iz desne trake direktno.
     (Polidor, 9. septembar 2020 19:37)

    # Link komentara

  64. Manevar vozača kombija je neobičan samo onima koji ne voze relaciju Zmaj - Lasta i nije najjeziviji .
    Jednostavno , nema prekršaja koji ne možete videti , u svakom trenutku , na distanci od nekoliko kilometara .
    (milan, 9. septembar 2020 19:31)

    # Link komentara

  65. Pre neki dan sa njim na semaforu. Izleteo je kao iz topa.
    Ja vozim skuter 125kuba. Oladio me.
    Neverovarno.
     (kimi, 9. septembar 2020 19:26)

    # Link komentara

  66. Zaboravili ste jednu mnogo bitniju situaciju. Lik na trotinetu padne, auto iza naglo zakoči, sledeći automobil, se zakuca od pozadi, pa naleti kamion i pokupi ih sve. Pogine 5 ljudi zbog hipsterskog idiota.
    (Lala, 9. septembar 2020 16:49)

    Da bi se to sprecilo ne treba kociti naglo kada takvi padnu, ni izbegavati. Ako hoce da tera ovo za cirkusku tacku 80 po auto putu pod tim uslovima u redu, naravno potpuno na sopstveni rizik.
    (Klovn na monociklu, 9. septembar 2020 19:25)

    # Link komentara

  67. Ма, фолирање. Види се из авиона да не вози 80, него ова двојица сниматеља ложе. Иако то формално јесте аутопут, у питању је његова деоница кроз најоптерећенију градску зону Београда. Ту се често не може возити више од 50, због гужви и застоја. А некада се и буквално мили.
     (Pantagruel, 9. septembar 2020 19:19)

    # Link komentara

  68. Preživeo je, napravio budalu od sebe i od sistema koji nije uređen. Taj sistem predstavljamo mi, građani, znači MI smo idioti.... i da ne zaboravim, ne damo Kosovo*
    (made in Serbia, 9. septembar 2020 19:16)

    # Link komentara

  69. Mozda imas slici ovo sto on vozi je MiniMotors E -Trotinet Top klasa cena ide do 5200 e...
     (pratilac, 9. septembar 2020 19:16)

    # Link komentara

  70. Neko je negde napisao da je ovaj lik ni manje ni vise nego direktor nemackog Metro C&C, inace Nemac. Molim redakciju da ispita te navode, i ako su tacne, obavesti bord te firme firme u Nemackoj! Jer bas me zanima da li je ovakvo ponasanje prihvatljivo i tamo...
     (navijac, 9. septembar 2020 19:11)

    # Link komentara

  71. Lagano voze po putu, nije ovo nista novo
     (Ezekiel 25:17, 9. septembar 2020 19:10)

    # Link komentara

  72. S bilo kim da se vozim sa Stricom,, sestrom, taksistom , prijeateljima kolegama svi se zale na isto ? Pa zar je moguce da svi primecujemo iste mane a da niko nista ne moze da promeni?
    (man, 9. septembar 2020 18:58)

    # Link komentara

  73. Koliko glupih komentara iz cistog neznanja!
    Prvo, nisu svi trotineti isti trotineti, kao sto ne mozete da generalizujete pojam motor ili auto. Ovi sto vas lupaju po trotoarima su “igracke” sa motorima oko 250w i brzinama oko 25kmh. Imaju male tockove, obicno bez ikakvog vesanja i reaguju na male neravnine na putu.Slazem se da je najveca grupa neodgovornih vozaca trotineta u toj grupi i osudjujem svako divljanje po trotoarima.

    Trotinet koji vozi ovaj momak je ili Thunder ili Ultra. Ovaj trotinet ima dva motora sa ukupnom snagom od 5.400W, skoro 20x vise od trotineta koji vas lupaju po trotoarima. Max brzina je oko 90kmh. Osim po snazi, ovaj trotinet se razlikuje i po konstrukciji, velicini tockova i guma, vesanju, stabilnosti... Jednom recju, kao da uporedjujete Yugo i vama omiljeni Passat - nema dodirnih tacaka. Ovi koji brinu o rupama na putu neka ne brinu - ovi trotineti prelaze mnogi vece rupe bez problema nego Yugo. O mobilnosti, zaustavnom putu i ostalim sigurnosnim stvarima ne treba pricati, ovaj trotinet je nenadmasan.

    Na kraju, nikome ko vozi ove trotinete ne pada napamet da vozi bez minimum zastitne opreme, full face kacige, rukavica, stitnika za laktove i ranac ili stitnik za ledja. Kao i za voznju auta i za ove trotinete vam treba obuka i iskustvo. I ovaj momak je sigurno presao nekoliko stotina kilometra pre nego je izasao na autoput, koji to i nije u ovom slucaju. Ovde su veci problem ovakvi vozaci kamiona nego ovaj momak.
    (Vozac trotineta, 9. septembar 2020 18:45)

    # Link komentara

  74. Majstor. Moramo da podrzimo sva elektricna vozila ukljucujuci i trotinete, da ih tretiramo kao biciklove, da se ne bi gusili od smoga.
    (Ken, 9. septembar 2020 18:40)

    # Link komentara

  75. Tretirati elektricni trotinet kao bicikl.Uostalom.Oba prevozna sredstva su dvotockasi bez motora sa unutrasnjim sagorevanjem.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlada, 9. septembar 2020 09:42
    uopste nije poenta u tome da li je motor sa unutrasnjim sagorevanjem ili na el motor,vec da li je na sopstveni pogon ili uz pomoc nekog motora.posto je uz pomoc el motora i baterija moze da se svrsta u bicikl sa motorom(kao sto su motori do 50cm3).i de vaze ista pravila.bicikla je na sopstveni pogon.
    da se vratimo jedno 100 i kusur godina ranije.skracenica auto,u reci automobil,dok su jos konji vukli kola,znaci autonomno-nezavisno(ne automasko).
    (zlatousti, 9. septembar 2020 18:32)

    # Link komentara

  76. Momak iskoristio "rupu u zakonu"! Baš je inovativan i prilično l..! Takvi su inovatori!
    (Bora, 9. septembar 2020 18:21)

    # Link komentara

  77. Još pretiče sa desne strane
     (dusko, 9. septembar 2020 18:20)

    # Link komentara

  78. A konkretno ovaj trotinet ima tockove malo manje od juga, dovoljno savrsene za sve rupe na nasim putevima. Suspenzija mu je bolja od vecine bajseva samo mountain bikes imaju bolje.
    (biciklista koji sve više vozi trotinet, 09. septembar 2020 15:50)

    Auuuu koliko gluposti u jednom komentaru...Pa premeri ti druže točkove od juga i od trotineta pa mi reci gde je bre to "slično"? Druga stvar, težište jeste bitno, ali je i obim točka itekako bitan. Ja ne znam po kojim putevima ti voziš, ali eno ti rupa kod isključenja kod Laste, pored Lastine stanice kad skrećeš levo, na sred je šaht i tu rupa pored, jedva moje 18ce preživele. To da pogodi onaj sa trotinetom, može samo da se na zemlji nadje. Ne pričaj koješta molim te...
     (P, 9. septembar 2020 18:16)

    # Link komentara

  79. Ovo se resava samo registracijom ovakvih trotineta kao motorno vozilo. Gledajte kubikazu ili snagu po kilogramu mase i svrstajte ga u A1 ili A2 kategoriju. Dodelite mu tablicu i resen problem. Da li ce vozac da padne ili ne, da li ce upasti malim tockom u rupu to je njegov problem a ne ostalih vozaca.
     (Aca, 9. septembar 2020 18:09)

    # Link komentara

  80. Cekaj bre malo, a ovaj sto skrece iz trake za preticanje pritom se iskljucuje u zadnjem momentu i to bez migavca ? Obojicu treba skloniti sa ulice
     (max, 9. septembar 2020 18:02)

    # Link komentara

  81. Ovo nije auto put, vec Bulevar Arsenija Carnojevica i proteze se do skretanja za stari novosadski put!
    (Miskec, 9. septembar 2020 17:53)

    # Link komentara

  82. Debilana kao i ova zemlja
     (Ćoške, 9. septembar 2020 17:45)

    # Link komentara

  83. A sa motora ne može da se padne?
     (Što te biju ovi dobri ljudi?, 9. septembar 2020 17:42)

    # Link komentara

  84. Ovaj je normalan pored Sime i njegovog megafona.
     (Što te biju ovi dobri ljudi?, 9. septembar 2020 17:41)

    # Link komentara

  85. Ја сам малопре умало на дупе пао од чуђења кад видех како испред мене коловозом пролази бицикл са приколицом (рикшом) у којој седи дете, старо око 4 године. Никакве светлосне сигнализације, само розе вучна приколица на два точка у којој седи девојчица, иза бицикла и отац који окреће педале. Тотално одсуство свести о безбедности сопственог детета.
     (Pantagruel, 9. septembar 2020 17:36)

    # Link komentara

  86. Nije moguce!Isti takav imam 30maximala!Sta ga pokrece do 80km na sat????
     (valpovo city, 9. septembar 2020 17:08)

    # Link komentara

  87. deca do osam godina neće smeti da koriste trotinet" nadam se da nece zaboraviti da preciziraju da se to odnosi samo na elektricne
    (sale, 9. septembar 2020 16:57)

    # Link komentara

  88. @(NS oldtajmer, 09. septembar 2020 13:11)

    Zaboravili ste jednu mnogo bitniju situaciju. Lik na trotinetu padne, auto iza naglo zakoči, sledeći automobil, se zakuca od pozadi, pa naleti kamion i pokupi ih sve. Pogine 5 ljudi zbog hipsterskog idiota.
     (Lala, 9. septembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  89. Sunce ti poljubim koliko "Olivera" ima među komentatorima!
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 9. septembar 2020 16:42)

    # Link komentara

  90. Nije 'trotinet' jer trotinet ima 3 tocka.
    To se zove SKUTER!
    (Ivan Stefanovic, 9. septembar 2020 16:12)

    Električni skuter ili trotinet, pitanje je sad
    Moramo priznati da smo svi na početku bili malo zbunjeni, pa su se neki raspitivali za električne skutere, neki za trotinete.
    Ukoliko ste među onima koji su došli u nedoumicu oko naziva, šta je jedno a šta drugo, ne dajte se zbuniti. Iako se polako pojavljuju i prvi modeli električnih skutera (motora) za njih je karatkeristična nešto glomaznija konstrukcija.
    Električni trotineti, kao što i samo ime kaže, su na električni pogon, imaju punjivu bateriju, ali su i veoma lagani, pa se mogu poneti i u ruci, što nije slučaj sa skuterima (motorima).
    Zapravo, glavni problem oko imena stvorio se preuzimanjem engleskog naziva „electric scooters”.
    (Goran, 9. septembar 2020 16:39)

    # Link komentara

  91. Čovek ladno vozi putem vozilo koje nema ni retrovizor, ni pokazivače pravca, ni stop svetlo velikom brzinom i to ljudi odobravaju? Kazniti idiota velikom novčanom kaznom i oduzeti mu to vozilo a ako hoće da ugrožava svoj život neka to radi na mestima gde neće ugroziti živote nedužnih ljudi. Kakav idiot.
     (Smeh, 9. septembar 2020 16:34)

    # Link komentara

  92. Uskoro ce poceti i krila da im ugradjuju pa ce leteti.
     (Si, 9. septembar 2020 16:34)

    # Link komentara

  93. Ne sme da se vozi autoputem !
     (Djet set, 9. septembar 2020 16:22)

    # Link komentara

  94. @Hocu i ja jedan takav! Ekstra stvar!
    (D, 09. septembar 2020 13:55)

    može! 5200 evra i nema problema. ima na zvaničnom sajtu.
    ima različitih modela koji idu i nešto sporije od 1200 evra pa na više. sada sam pogledao Dualtron.rs
     (matori, 9. septembar 2020 16:20)

    # Link komentara

  95. Nije 'trotinet' jer trotinet ima 3 tocka.
    To se zove SKUTER!
    (Ivan Stefanovic, 9. septembar 2020 16:12)

    # Link komentara

  96. Zbog ovakvih budala obavezno montirajte ljudi kamerice na šoferke, to vec ima za 25€, necete morati da se pravdate ili trazite svedoke, da neko ima vezu i stroa Vas u zatvor ni krivog ni duznoga. Pred mojim ocima pre par godina automobil je presekao put motociklu koji se zabio u njega, motociklista je strasno bio povređen a krivac se u medjuvremenu sa saobracajnim policajcem (znaju se, Resnik) dogovara i prave lazni zapisnik, da nismo skocili ja i jedan momak grlati krajisnik sa autobuske stanice ladno bi okrivili nesrecnog motociklistu. Da sam imao kameru snimio bi i njhovo domunđavanje. Inace kad se desila nesreca bilo je 10 tak automobila, samo sam ostao ja kao prvi na semaforu i taj momak na stanici i neka prolaznica, pokusavali da prizimo pomoc , uzas..
    (boki, 9. septembar 2020 16:06)

    # Link komentara

  97. A sto je najgore, i dalje se po nasem zakonu vozac trotineta tretira kao pesak.
     (sladoledsmesom, 9. septembar 2020 16:01)

    # Link komentara

  98. A slučajno si ispustio da spomeneš kolike točkove ima bicikl a kolike trotinet što je za stabilnost od ogromne važnosti.
    (Mare Akai, 9. septembar 2020 14:52)

    Za stabilnost je najbitnije teziste koja je kod trotineta idealna. Sa bajsa se pada kako hoces sa ovoga tesko a i kada padas uvek se docekujes na noge.
    A konkretno ovaj trotinet ima tockove malo manje od juga, dovoljno savrsene za sve rupe na nasim putevima. Suspenzija mu je bolja od vecine bajseva samo mountain bikes imaju bolje.
    (biciklista koji sve više vozi trotinet, 9. septembar 2020 15:50)

    # Link komentara

  99. @NS oldtajmer

    Konačno jedan pametan komentar, potpisujem svaku reč. Bravo!
    (Driv3r, 9. septembar 2020 15:47)

    # Link komentara

  100. Ja ovo ne smem da vozim kod nas....milioni budala koji se izivljavaju na ulici.Cak ni u manjim kolima se ne soecam bezbedno, ni malo....svaki koji vozi nekog dzipa je stoka, da ...i zene....to poludi za volanom kod nas kad je u dzipu.
     (psymix, 9. septembar 2020 15:40)

    # Link komentara

  101. Jaretina, jesi li to ti?!?!
    (Mandrak, 9. septembar 2020 15:29)

    # Link komentara

  102. Kazu da devojka koja se uda za dečka koji vozi trotinet ne mora da menja prezime :)))
     (milan, 9. septembar 2020 15:26)

    # Link komentara

  103. namestaljka, 80 na sat smesno
     (banacanin, 9. septembar 2020 15:10)

    # Link komentara

  104. Nabudzio masinu
     (Sani Kroket, 9. septembar 2020 15:05)

    # Link komentara

  105. Sta ste se uhvatili toga da li je vozio 80 ili 50 ili 30 na sat? Covek vozi ovo cudo autoputem,eeeeeej!
    (Jeja, 9. septembar 2020 15:02)

    # Link komentara

  106. Tretirati elektricni trotinet kao bicikl.Uostalom.Oba prevozna sredstva su dvotockasi bez motora sa unutrasnjim sagorevanjem.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlada, 9. septembar 2020 09:42

    A slučajno si ispustio da spomeneš kolike točkove ima bicikl a kolike trotinet što je za stabilnost od ogromne važnosti.
    (Mare Akai, 9. septembar 2020 14:52)

    # Link komentara

  107. A zatucane Srbende ko fol brinu o ‘trotinetasima’...
    Sto ne brinete o tome sto trujete decu svojim Yugićima,Golfovima2 i cigarama
    (Minhauzen, 9. septembar 2020 14:30)

    # Link komentara

  108. E, pa sad vidite. U zapadnim zemljama, na koje se trotinaši stalno pozivaju, zbog navodne uređenosti društva, ovoga - NEMA. Jer tamo ima policije, zakona, a ovakvi tipovi bi završili u zatvorima, odmah!
    (Jordan, 9. septembar 2020 14:30)

    # Link komentara

  109. Jedno je i najvažnije pitanje: zašto nema policije i zna li policija kako postupati sa ovakvim "učesnikom" u saobraćaju. Na kolovozu, trebao bi da ima kacigu, veća svetla (napred i pozadi stop-svetlo), retrovizor, migavce. Takođe, trebao bi da bude registrovan i da ima polisu osiguranja. Nema? Isključenje iz saobraćaja, oduzimanje vozila, novčana kazna. Sve ovo ukazuje - zabraniti trotinete!
    (Šofer, 9. septembar 2020 14:25)

    # Link komentara

  110. Kamo srece da je vise trotineta a manje automobila na putu.
     (GT, 9. septembar 2020 14:13)

    # Link komentara

  111. Ovi likovi kritikuju, a isključili se sa autoputa totalno nepravilno. Ovaj na trotinetu bar nikoga drugog nije ugrozio jao ovi komentari i snimatelji...
    (panter pudlica, 09. septembar 2020 11:52)

    Vidiš da su neki provincijalci, verovatno su i prvi put u Beogradu.
     (Miki, 9. septembar 2020 14:09)

    # Link komentara

  112. Znači može da razvije 80 na sat?
     (Miki, 9. septembar 2020 14:07)

    # Link komentara

  113. Hocu i ja jedan takav! Ekstra stvar!
    (D, 9. septembar 2020 13:55)

    # Link komentara

  114. @Mika, stavi kacigu druže. Glava ti zavisi od toga. Zašto mora sve da bude obavezno da bi ti to usvojio? Kako ti ne ide u glavu da bicikl može da razvije brzinu i do 40km/h na nizbrdici. Padneš li sa bicikla pri toj brzini MRTAV SI!
    To je samo kaciga čoveče. Ne treba am da staviš oko vrata.
    (rebro, 9. septembar 2020 13:50)

    # Link komentara

  115. @Mika: U pravu ste, nije obavezna, ali trebalo bi da bude - makar kad se biciklista kreće trakom koju koriste i motorna vozila. U svakom slučaju, hvala!
    (Vlada, 9. septembar 2020 13:49)

    # Link komentara

  116. Koji marka trotineta moze da razvije 80km/h? Pitam za druga. Stvarno ga interesuje. Ako neko zna.
     (Milan, 9. septembar 2020 13:47)

    # Link komentara

  117. skinuo mu blokadu
     (zic, 9. septembar 2020 13:36)

    # Link komentara

  118. Ne vidite dobro, to nije tronitet vec Suzuki Hayabusa!
     (superhik, 9. septembar 2020 13:29)

    # Link komentara

  119. Redovno vidjam ljude sa sve MALOM DECOM na el. trotinetima kako nonsalantno voze bulevarom Nikole Tesle ulicom, iako postoji relativno nova i kvalitetna biciklisticka staza celom duzinom ulice, od Juge do Usca...

    A hit mi je kada vidim iste da ulaze na kruzni tok kod opstine NBG, jos ne idu pravo ka Zemunu nego ka Fontani...

    Isto kao sto su poostrene kazne za prelazak ulice van pesackog/na crveno sa malom decom, za voznju trotineta sa malom decom kolovozom bih slao na robiju/oduzimao decu
    (bobi, 9. septembar 2020 13:23)

    # Link komentara

  120. Slažem se da je opasno, ali taj deo se ne vodi kao auto-put.
     (dingospo, 9. septembar 2020 13:20)

    # Link komentara

  121. #Vlada
    Nije obavezna kaciga za bicikliste.
     (Mika, 9. septembar 2020 13:19)

    # Link komentara

  122. JESTE TROTINETAS BUDALA, ali ljudi !!.... uglavnom komentarisete da trotinetas ugrozava samo sebe !!. Ali da li ste pomislili da lik ocas moze da padne... zbog kamencica, pukotine u asfaltu.... a ONDA auto/kombi/kamion nalece/prelazi preko trotinetasa - da li biste se dobro osecali da ste bas VI vozili taj auto, kombi, kamion ??....ja ne bih, iako nista nisam kriv. Dalje vozilo ispred naglo koci.... trotinetas nalece otpozadi na vas auto.... lomi ruke/noge/kicmu, gine.....vucarate se po policijama/sudovima.... bas vas briga, jel', on je kriv ??.... ja tako ne bih mogao da razmisljam i mirno spavam.....verujte.... ni krivnom ni duznom bar malo bi bio upropascen i moj zivot.
     (NS oldtajmer, 9. septembar 2020 13:11)

    # Link komentara

  123. da dočekam da vidim radar na trotoaru pa mogu da umrem
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (srbIN, 9. septembar 2020 11:38)

    Onda skokni do Zemunskog keja, kod onog Luna-parka... Saobracajna kamera montirana na trotoaru :D
    (asd, 9. septembar 2020 13:09)

    # Link komentara

  124. Ajd što će poginuti zbog sopstvene gluposti, nego će neko drugi u zatvor kad ga zgazi...
     (MARKEDJANI, 9. septembar 2020 13:04)

    # Link komentara

  125. Zamisli da se malo zaljulja, udari u neku neravninu i padne posle ga gazi sigurno 2-3 kola. Zbog budale koju ces pregaziti citav zivot imas traumu i nesrecnu scenu u glavi, aj sto je on budala pa jedna manje ali zamislite te nesrecnike iza, nedaj Boze jos ako si u kolima sa decom, uff. Nema nama boljitka dok se ne odrape debelo kazne i sve u novine da se ljudi uplase, ovako ne vredi. Ovaj idiot je za zatvor.
    (I za g...o kazu “lebac”, 9. septembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  126. Sta ti dečko radiš?
     (Poznavalac ©®, 9. septembar 2020 12:50)

    # Link komentara

  127. vozi i snima...
     (Aleksa78, 9. septembar 2020 12:49)

    # Link komentara

  128. On ovim ugrožava prvenstveno sebe. Treba ga poslati kof psihijatra i privremeno oduzeti vozačku dozvolu, ako je ima.
    Mnogo veći problem su vozaču el trot koji kroz centar grada jure 30-40 km/h, malo po trotoaru, malo po kolovozu, naglo skreću, tik uz pešake, nekad i po dvoje na 1 trot.
    Na Adi možete da vidite desetine njih koji jure po svim stazama a i po putu za kola. Po meni deca ispod 15-16 godina ne bi smaela da voze ovo. To je vrlo nestabilno vozilo, sa malim točkovima i jakim ubrzanjem.
    Ograničenje za bicikle na bic stazi je 30 km/h. Više puta mi se desilo da vozim bicik 20-25 km/h po stazi a pretekne me trotinet kao da stojim. Pri tome je nečujan a većina njih nema zvonce ili nešto slično za upozorenje pešaka.
    Najsmešnije je da oni vožnju trotinete doživljavaju kao rekreaciju!?

    Mislim da treba praviti razliku između el bicikla koji treba da se voze po bic. stazama i trotineta. Trotineti treba da idu samo po trotoaru ali znatno sporije od 30 km/h.
    Problem je što ovde vozači trotineta njega doživljavaju kao neko univerzalno prevozno sredstvo i voze ga često kao motor. A on u stvari treba da bude za kraće relacije, do prodavnice, do posla i slično, ali ne s kraja na kraj grada brzinom od 50-80 kn/h.
    (ZNBg, 9. septembar 2020 12:47)

    # Link komentara

  129. Bez dileme, ovo je prekršaj, koji bih, da sam ja sudija, sankcionisao maksimalno, mislim da je to sa 60 dana zatvora.
    (moron, 9. septembar 2020 12:47)

    # Link komentara

  130. U martu me u gradu pokupio trotinetista s ledja i dok sam se povezao sta se desava ode covek bez izvinjavanja...
    (...kroz gusto granje, 9. septembar 2020 10:03)

    mene dva puta bicikl.
    drugi put je bilo gadno, 7 dana sam ležao u krevetu.
    kriv sam, rešio sam naglo da "skrenem" desno na trotoaru, ušao sam mu u pravac.

    i još nešto, da te stvarno uradio, pao bi i on a ne bi nastavio. kao što je pao i moj biciklista i povredio se. tako da te pričice deci, ako su do 10 god.
    (jaretina, zečetina, vruće prasence. goveđi pršut, dimljena adidaska, pastrmka na žaru. šopska salata, pohovani vrganj, pekarski krompir i bog da te vidi, 9. septembar 2020 12:46)

    # Link komentara

  131. Zabraniti trotinete u potpunosti.
     (A?, 9. septembar 2020 12:45)

    # Link komentara

  132. Nije mi jasno da neki trotinet moze da ide ovom brzinom. Mislim da je makismalna do 30km/h.
     (Oliver Kosta, 9. septembar 2020 12:31)

    # Link komentara

  133. Koliko vremena treba da bi se izglasao neki zakon ili se cekaju smrtni ishodi? Toliko ima tih trotineta po ulicama, voze ih cak i deca koja nebi smela cak ni bicikl da voze sama u saobracaju. Kada sam bio dete nisam smeo pre 11 god da izadjem u saobracaj na biciklu, a danas to nikoga nije briga.
     (davor, 9. septembar 2020 12:29)

    # Link komentara

  134. Mislim da biciklisti nemaju pravo da ovo komentarišu. Pogledajte samo kako biciklisti voze. Malo po trotaorau, pa malo po kolovozu, pa kad se upali crveno za automobile odjednom postaju pešaci pa voze preko pešačkog iako ne bi smeli da voze nego bi trebali da siđu sa bicikla i da guraju preko pešačkog. Ili si biciklista ili pešak.
    (deki, 9. septembar 2020 12:12)

    # Link komentara

  135. Kaciga treba da bude obavezna za sve vozače električnog trotineta (kao što je obavezna za bicikliste), ne samo za decu do 12 godina.
    (Vlada, 9. septembar 2020 12:12)

    # Link komentara

  136. Ovo sokocalo zabraniti odmah!
    Nista opasnije u saobracaju ne postoji...
     (mujaga, 9. septembar 2020 12:07)

    # Link komentara

  137. Lupetanje.6 km/h.To je brzina pesaka koji blago zuri.Mogu i da zabrane trotinete jer ih uz maksimalnu dozvoljenu brzinu niko nece kupiti.Na trotoaru ugrozavaju pesake.Na kolovozu i sebe i vozace drugih automobila.Treba ih tretirati kao bicilke i dozvoliti im voznju na biciklistickim stazama.Koliko znam,nema ogranicenja brzine za bicikle ali rekreativci ih voze brzunom od 15
    @ (Vlada, 9.


    Prvo,postoji ogranicenje brzine za bicikliste na biciklistickim stazama i iznosi 25 km na sat. A na kolovozu bicikli mogu da voze bilo kojom brzinom u skladu sa ogranicenjem brzine za automobile. Drugo,nije problem za trotinete da voze biciklistickim stazama,to se podrazumeva. Problem je gde ce tamo gde nema staza? Za bicikle je prosto-oni idu na kolovoz(ali samo obicne ulice i obicni putevi,ne po autoputu). Trotineti ne smeju na kolovoz,jer je to rizicno po njih i vozace. Takodje ne smeju na trotoar brzinom od 25 na sat,jer je to rizicno po pesake. Jedino resenje je da trotineti voze brzinom od 6 km na sat na trotoaru. Znam da se to njima ne svidja,ali bezbednost pesaka je prioritet nad prioritetima. Takodje,pesacenje je nuznost i neophodnost,dok trotineti to nisu.Stavise,u mnogim slucajevima je u pitanju cist fenseraj. I konacno,pesaka je mnogo vise,a trotinetista je malo,te propisi moraju biti prilagodjeni vecini ljudi,a ne manjini. Ne postoji zemlja na svetu gde trotineti mogu da voze 30 na trotoaru pa nece moci ni u Srbiji.
    (Oliver, 9. septembar 2020 12:03)

    # Link komentara

  138. Da li je neko skoro pokušao da pešice pređe most preko Ade pešačko-biciklističkom stazom...? Ne zna se ko je luđi i bahatiji, vozači ovih trotineta, ili biciklisti... Nadležni će nastaviti da se prave blesavi dok ne dođe do prve tragedije. Niti postoje bilo kakva ograničenja i (poštovanje) pravila za ove dvotočkaše, niti zajednička staza sa pešacima ima ikakvog smisla. Bez fizičke razdvojenosti, ili barijere između staze za pešake i staze za bicikle (i trotinete) pešaci su veoma ugroženi. Zašto neko ne postavi pitanje odgovornosti zbog nakaradnog crtanja biciklističkih staza na površinama koje su bile rezervisane isključivo za kretanje pešaka? Čija je to maloumna ideja bila?
     (Ćezo rca, 9. septembar 2020 11:56)

    # Link komentara

  139. Ovi likovi kritikuju, a isključili se sa autoputa totalno nepravilno. Ovaj na trotinetu bar nikoga drugog nije ugrozio jao ovi komentari i snimatelji...
     (panter pudlica, 9. septembar 2020 11:52)

    # Link komentara

  140. Ovakvom vožnjom ugrožava isključivo i samo sebe, jer vozi trotinet i u slučaju bilo kakve nesreće, u najboljem slučaju sa druge strane je auto (dobro, možda motor), što znači da je mala verovatnoća da taj sa druge strane bude životno ugrožen, a ne trebam govoriti o ugroženosti vozača trotineta, u tom slučaju. Dakle, ako ga udarite, on pogine, vama štetu nadoknadi osiguranje i baš vas briga. Tako da sve što radi sebi radi i treba ga pustiti i ne sekirati se oko toga što ugrožava bezbednost.
    (ime, 9. septembar 2020 11:39)

    # Link komentara

  141. da li je uhapšen vozač?

    zbog korišćenja mobilnog i smrtonosnog izlaska sa autoputa moralo bi da se robija.
    (petar, 9. septembar 2020 11:38)

    # Link komentara

  142. da dočekam da vidim radar na trotoaru pa mogu da umrem
     (srbIN, 9. septembar 2020 11:38)

    # Link komentara

  143. Ovo je za zatvora.....
     (no name, 9. septembar 2020 11:34)

    # Link komentara

  144. Неко се сетио да угради предњу камеру у телефон, а резултат је десетине хиљада погинулих и милиони болесних од галопирајућег нарцизма. Сада имамо нови тип возила, за кога не постоје ни правила, ни путеви, ни прописане мере безбедности... Све док и тротинети не узму свој данак људска раса се неће опаметити.
     (Фактор мира и стабилности, 9. septembar 2020 11:15)

    # Link komentara

  145. Lupetanje.6 km/h.To je brzina pesaka koji blago zuri.Mogu i da zabrane trotinete jer ih uz maksimalnu dozvoljenu brzinu niko nece kupiti.Na trotoaru ugrozavaju pesake.Na kolovozu i sebe i vozace drugih automobila.Treba ih tretirati kao bicilke i dozvoliti im voznju na biciklistickim stazama.Koliko znam,nema ogranicenja brzine za bicikle ali rekreativci ih voze brzunom od 15 do 30 km/h.U zavisnosti od kondicije i afiniteta.To je jedino taxumno.Tretirati elektricni trotinet kao bicikl.Uostalom.Oba prevozna sredstva su dvotockasi bez motora sa unutrasnjim sagorevanjem.
    (Vlada, 9. septembar 2020 09:42)

    Praviš li ti prijatelju razliku izmedju trotoara i staze za bicikla? Dakle, zabranjena voznja kolovozom potpuno, a trotoarom maksimalno 6 km/h i to je sasvim u redu, i treba da bude brzina pešaka. Je li treba da te pokupi sa 30 km/h na trotoaru? Na stazama za bicikla nema ograničenja za el. trotinet, kao ni za bicikl. To znači i da se tretiraju kao bicikli, samo što ti, kao što rekoh, izgleda ne praviš razliku izmedju te staze i trotoara. Pretpostavljam da to ne radiš ni dok šetaš kroz grad, pa spadaš u onu grupu zbog kojih biciklisti ne mogu normalno da se kreću.
    (live, 9. septembar 2020 11:13)

    # Link komentara

  146. Ovo cudo je prvo opasno za trotoar, ubice nekoga, a opasno je i za put, napravice nesrecu, nema signalizaciju, nema retrovizore,

    Ove trotinete treba sto pre zabraniti!
    (David, 9. septembar 2020 09:38)

    Мали точак, мало му треба да падне. Може да се деси (бициклисти најбоље знају) да му какав трдокрилац улети у уво или око, на пример.

    Овај са снимка није нормалан, пад на бетон без заштитног одела при 80 км..

    Требало би их третирати као бициклисте, али један од проблема је потпуна незаинтересованост локалних власти за развијање бициклистичких стаза. О несавесности самих возача да не говорим.
    (Корто, 9. septembar 2020 11:00)

    # Link komentara

  147. 6 km/h znaci da nas par hiljada koji smo rasteretili saobracaj i na posao idemo tako se vraca u svoje autombile i autobuse.
    Šifra Takovska
     (op op eno ga, 9. septembar 2020 10:58)

    # Link komentara

  148. Kako ce da da pokupi neko jednom...spaklom ima da ga skupljaju.
     (Sef svemira, 9. septembar 2020 10:58)

    # Link komentara

  149. Roditelji na aparatima...
     (NikolaBg, 9. septembar 2020 10:50)

    # Link komentara

  150. Povremeno rekreativno vozim trotinet...retko kad se opustim i vozim u najvecoj brzini i po najvecoj ravnici. Jednostavno, mislim da opustena lagana voznja,bez divljanja i jurnjave moze samo da koristi i prija, a sve drugo je sumanuto i vise nego opasno. Ovaj adrenalinski zavisnik je bas nasao gde ce da se dopinguje , ni manje ni vise nego po auto putu?!?! Mislim... aloooo covece!
    (covek je u stanju da upropasti svaki dobar izum, 9. septembar 2020 10:41)

    # Link komentara

  151. Ne smeju bicikl po kolovozu, ali se toleriše
    (Avokado, 9. septembar 2020 10:41)

    # Link komentara

  152. Odakle vam ta brzina? Sa ovom sklopocijom? :)
     (Jovan, 9. septembar 2020 10:35)

    # Link komentara

  153. Nesnima vozac nego suvozac
     (momak Sa sela, 9. septembar 2020 10:33)

    # Link komentara

  154. i za njih i za bicikliste, obavezno POTVRDA o poznavanju saobraćajnih propisa.... ovo je 21. vek, nepismeni nebi ni trebalo da voze.... bilo šta
     (drug sa fakulteta, 9. septembar 2020 10:30)

    # Link komentara

  155. Sa tako malim tockovima svaka neravnina je opasnost i pri mnogo manjim brzinama. Sigurnije je kupiti elektricni bicikl.
    (T, 9. septembar 2020 10:27)

    # Link komentara

  156. Ljudi, ovaj vozac kamiona je napravio tezak prekrsaj, mnogo tezi nego ovaj "trotinetista" covek se sa 80km/h prestrojava preko dve trake a da se pritom nije ni okrenuo da vidi ima li koga, nije stigao zbog snimanja. Drugi prekrsaj je koriscenje telefona u toku voznje. Da je pravde, vratili bi kamere kojih ima na hiljade i ovom coveku napisali kazne za bahatu voznju!
     (Brada, 9. septembar 2020 10:25)

    # Link komentara

  157. Da je bio na biciklu i da je vozio još brže to ne bi bila vest, poneki vozač bi mu svirnuo i to je to. Izgleda da je u stvari veličina prevoznog sredstva odlučujući faktor za mnoge mozgove? Kao sekiraju se za ovog momka.
     (Vagabundo, 9. septembar 2020 10:21)

    # Link komentara

  158. @mozda me pamćenje ne služi Holanđani su baš poznati po tome sto voze taj bicikl kao da su se rodili na njemu, ne gaji za propise, kacige, koriste mobilni dok voze za texting itd... jeste da imaju propisane kazne ali iz mog iskustva posećivanja manjih gradova, ne sećam se da sam videla ma makar jednu osobu sa kacigom, dete ili odraslog :D
     (..., 9. septembar 2020 10:15)

    # Link komentara

  159. Dozvoliti trotinete i bicikle u žutoj zaustavnoj traci.
     (Zoran, 9. septembar 2020 10:15)

    # Link komentara

  160. Da li je uhapsen , platio kaznu i iduzet mu trotinet?
    (славенка, 9. septembar 2020 10:13)

    # Link komentara

  161. Ovo je još nebezbednije nego motor! I šta će biti kad ga neko zvekne, hoće li i onda ovo biti "cool" njegovim roditeljima i prijateljima?
    (Gaga, 9. septembar 2020 10:09)

    # Link komentara

  162. Zabranite automobile,ne trotinete ! Ali treba placati akcize na gorivo,pdv,putarine,regostracije,skupe delove,servise. Da mogu zabranili bi nam i peske da idemo.
     (Aleksa, 9. septembar 2020 10:07)

    # Link komentara

  163. Vozaču koji je ovo snimio bih oduzeo vozačku dozvolu na duži period. Tako se prestrojavati na autoputu...strašno...
     (Srba, 9. septembar 2020 10:06)

    # Link komentara

  164. U martu me u gradu pokupio trotinetista s ledja i dok sam se povezao sta se desava ode covek bez izvinjavanja...
     (...kroz gusto granje, 9. septembar 2020 10:03)

    # Link komentara

  165. Duatron X košta preko 5k eur.Dobar je kad treba da se donese novi zakon.Srećom naša pa ljudi prepoznaju Ferari na ulici inače..čupavo!!
    (Mia Kalifa, 9. septembar 2020 10:02)

    # Link komentara

  166. Odmah ga kazniti "pet godina stroge robije u KP-Domu Zenica".
     (Dragan, 9. septembar 2020 10:01)

    # Link komentara

  167. "Pogle' budalu!"
    *Prelazi dve trake odjednom i isključuje se sa puta u poslednjem trenutku*
    (Prince, 9. septembar 2020 09:59)

    # Link komentara

  168. e pa vrhunski trotinet nema sto
     (lux, 9. septembar 2020 09:57)

    # Link komentara

  169. 80 km/h!
     (Draganče, 9. septembar 2020 09:56)

    # Link komentara

  170. Nagrano pitanje gde je saobracajna policija,ko prati postavljene kamere duzinom auto puta.
     (Vuka, 9. septembar 2020 09:54)

    # Link komentara

  171. Koji to trotinet ide 80km/h?
    (Bob Sent Kler, 9. septembar 2020 09:54)

    # Link komentara

  172. video sam ovog lika...ne znam sta bih rekao a da bude priatojno
     (Armadajj, 9. septembar 2020 09:45)

    # Link komentara

  173. radije bih ispred sebe na putu imao 10 ovakvih nego 10 automobila od kojih 8 dimi. tip je samoubica što je vozio iza 8 takvih.

    inače, neki lud model, ako čita ovo, neka napiše šta ima.
    (jaretina, zečetina, vruće prasence. goveđi pršut, dimljena adidaska, pastrmka na žaru. šopska salata, pohovani vrganj, pekarski krompir i bog da te vidi, 9. septembar 2020 09:45)

    # Link komentara

  174. Na robiju!
     (Pundravac, 9. septembar 2020 09:43)

    # Link komentara

  175. Lupetanje.6 km/h.To je brzina pesaka koji blago zuri.Mogu i da zabrane trotinete jer ih uz maksimalnu dozvoljenu brzinu niko nece kupiti.Na trotoaru ugrozavaju pesake.Na kolovozu i sebe i vozace drugih automobila.Treba ih tretirati kao bicilke i dozvoliti im voznju na biciklistickim stazama.Koliko znam,nema ogranicenja brzine za bicikle ali rekreativci ih voze brzunom od 15 do 30 km/h.U zavisnosti od kondicije i afiniteta.To je jedino taxumno.Tretirati elektricni trotinet kao bicikl.Uostalom.Oba prevozna sredstva su dvotockasi bez motora sa unutrasnjim sagorevanjem.
     (Vlada, 9. septembar 2020 09:42)

    # Link komentara

  176. Ovo je jedva 50 na sat.
     (Vagabundo, 9. septembar 2020 09:42)

    # Link komentara

  177. A ovaj što snima iz skroz leve trake preseca oštro na desno da se isključi??
    (filip, 9. septembar 2020 09:41)

    # Link komentara

  178. А овај вози и снима.
    (СОС, 9. septembar 2020 09:40)

    # Link komentara

  179. А чобан вози камионче и снима ментола на тротинету! Пун саобраћај убица и самоубица, зато се ја пре сваког паљења аутомобила прекрстим и помолим Богу, а успут Му се онако у себи и исповедам јер не знам који ће од њих да ми излети у следећој раскрсници и пошаље ме у вечна ловишта... Ено две вести испод - судар на аутопуту код Шида, има погинулих, чудно ли је?
     (maladapte, 9. septembar 2020 09:39)

    # Link komentara

  180. A zasto bi iko vozio 6 km/h ako moze da ide 80 km/h?

    Ovo cudo je prvo opasno za trotoar, ubice nekoga, a opasno je i za put, napravice nesrecu, nema signalizaciju, nema retrovizore, ide ko muva bez glave a ne gleda oko sebe.

    Ove trotinete treba sto pre zabraniti!
    (David, 9. septembar 2020 09:38)

    # Link komentara

  181. U HOLANDIJI I DECA STAROSTI OD 3 god.NOSE KACIGU KADA VOZE BICIKL.
    (Mozda me pamcenje ne sluzi, 9. septembar 2020 09:37)

    # Link komentara

  182. Gde ima da se kupi ovaj čipovani trot?
    (Kole, 9. septembar 2020 09:36)

    # Link komentara

  183. I krenulo je :) sto smo se vozili, vozili...
    Salu na stranu, ovo je neki ozbiljan trotinet i nije reper za nas ostale koji koristimo da prekratimo svakodnevni odlazak na posao...
    A za pravila, kad ih uvedu, me bas zabole! Gde god ima staza za bicikle, ja je koristim, na pesackim stazama sam veoma oprezan ali to je sto je...
    (Mvp, 9. septembar 2020 09:35)

    # Link komentara

  184. Ovo je 80 na sat?
     (ssss, 9. septembar 2020 09:34)

    # Link komentara

  185. Ne vidim nikakav problem. Sa snimka je jasno da se radi o odličnom vozaču.
    Nije napravio ni najmanji grešku i nikoga nije ugrozio.
     (ExRadex, 9. septembar 2020 09:32)

    # Link komentara

  186. Kakav idiot.
     (Biću Slobodan, 9. septembar 2020 09:30)

    # Link komentara

  187. Jedan sekund nepaznje i ode covek Bogu na istinu.
    (Totalnodrukcijioddrugih, 9. septembar 2020 09:29)

    # Link komentara