Utorak, 14.07.2020.

15:00

Vozni park Nemaca stariji nego ikada

Izvor: SN

Vozni park Nemaca stariji nego ikada IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Zoki

pre 3 godine

Radi se o globalnom trendu. Danas u Americi manje mladih vozi nego pre 10 ili 30 godina, a još manji broj kupuje automobile. Uz to, ljudi očekuju prelazak na električne automobile i znaju da ako danas kupe benzinca ili dizelaša, za 10 godina neće imati kome da ga prodaju.

Суперхик

pre 3 godine

Зашто да троше паре на нове аутомобиле застереле концепције ? Њихова "стара" кола су довољно добра да их превезу у ново доба када ће, по навици,купити ново !

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Nesto ne verujem da iko, cak i oni sto u prezimenu imaju fon, menjaju svake godine kola. Mozda glupavi fudbaleri i poneki industrijalac koji lovu zaradi na spekulacijama a cak i oni naprave garazu od 2000kvm pa slazu kola u njoj.
Mislim da 90% Nemaca i ostalih imucnih Evrpoljana (pa i Srbi) drze automobile dok im traje garancija na vozilo a posle ga menjaju za novo a ako imaju dva automobila tu mogu da drze i duze jer ne idu na dalji put sa drugim automobilom.
Drugi parametar je svakako godisnja kilometraza koja se prelazi pa oni koji gaze po 100 hiljada verovatno ipak menjaju kolja na 2-3 godine jer su im ona sredstvo za rad. Ja sam u Srbiji video Navaru koja je presla od novembra do kraja februara celih 75000km verovali ili ne. A ja se cudio kako auto izgleda kao iz salona a ima bar 3-4 godine.
E sad ko koliko moze on se ispruzi neko uzme Kiu a neko Majbaha.

Dejan_L

pre 3 godine

S obzirom da su nu Srbiji plate 4x nize, da li to znaci da mi treba da vozimo 38 godina stare automobile, tj 4x starija vozila. Na stranu sala, U Nemackoj se obavezno ima jedan nov novcit ovogodisnji auto i jedan par godina star za svaki dan. Osim toga, kod njih svi daju opciju staro za novo, svi uvoznici. A kod nas i ko daje, proceni ti auto na 3x manju vrednost od realne

Toronto

pre 3 godine

Ja ne vidim problem u starosti voznog parka u Srbiji.
Ja problem vidim u haraču majke Srbije prema vlasnicima tog starog voznog parka.

Znate li da registacija BMW 330 2002 godište u Americi košta 140 Dolara za TRI godine.

U Srbiji košta 1 000 Eura godišnje,odnosno 3 000 EURA za tri godine.

Uporedite isti auto Amerika - Srbija
140 dolara naspram 3 000 eura.
(Guzman, 14. jul 2020 17:13)

Da, ali to je samo registracija, ne računate osiguranje koje plaćate na mesečnom nivou. Ni u Srbiji sama registracija nije skupa, osiguranje čini veći deo cene, ali plaćate sve na gomilu. U Americi ima, koliko se sećam, nekih 6 nivoa osiguranja, a cena zavisi od mnogo faktora (države, osiguravajuće kompanije, vrste osiguranja, pola, starosti, godina iskustva, saobraćajni rekord, vrsta vozila, prosećne godišnje kilometraže, udaljenosti kuće od posla, broj nezgoda u vašoj užoj oblasti itd.). U Sijetlu (Washington State), gde sam živeo osiguranje je bilo relativno jeftino u odnosu na Kaliforniju, recimo. I u Kanadi cena registracije relativno nije visoka ($120) ali je osiguranje skupo.

kako da ne

pre 3 godine

@Car
Svi zaboravljaju da je u Americi VEĆA konkurencija, time i manje cene svih. Ti npr u Evropi imaš VW koji će svakako vrh da prodaje i to znaju, mogu da dižu cene po malo svake godine (sada došlo do toga da Golf košta 22-23.000 osnovni), jer on ima konkurenciju ali NEMAČKO tržište je najveće i Nemci kupuju svoje tj Golfa (u toj klasi). Kao što su u FR najprodavaniji njihovi automobili, tako u DE nemački itd. To u Americi nemate, ljudi tamo uglavnom najviše kupuju ono što daje najveći kvalitet i opremu za najbolju cenu. Takodje tamo Mercedes i Bmw imaju konkurenciju u vidu Lexusa (imaju i u Evropi, ali u Evropi Lexus nema imidz kao u USA), pa npr VW ima konkurencije u vidu Forda, Hjundai, Kie itd, itd koji prodaju mnogo više tamo od VW. Šta je npr Chevrolet u Evropi? Ili Dodge? Lexus čak? Pa kakve modele Kia i Hjundai imaju u USA. Manja konkurencija u Evropi radi to da dižu cene. I to deru. Pogotovo što znaju da masa ljudi kupuje auto na ime stare slave (vw danas u odnosu na pre 20 godina je ogromna razlika), ali ga i dalje kupuju kao dokazan kvalitet. Moj kum kupi nov Golf 7 pre par godina i na 50.000km mu MOTOR crk’o, da, motor! Kaže ‘dešava se’ i on u garanciju promene mu, kasnije kupio Passat. I tako imate masu ljudi. Dok npr u Americi crkne tako jednom, oni to više ne kupuju nego na otpad i menjaj brend. Zato Vw uglavnom tamo voze Evropljani...

kusavi

pre 3 godine

Fora je u tome sto u nemackoj na svakome koraku mozes videti utegnutu mečku,porše ili bmw iz 80. 90. godina Koje bi svako pozelio da vozi

Emigrant

pre 3 godine

@(Guzman, 14. jul 2020 17:13)
Neznam gde registrujes kola u Americi, ali u NY je registracija na svake 2 godine. I cena je oko 140 dolara za 2 godine.

r53

pre 3 godine

Ove liste su ionako nebuloza, ima milion faktora. Bavarska npr. ima sigurno neuporedivo nizi prosek jer je bogata oblast i svi se voze svuda, idu na posao cesto minimum 50km od kuce i slicno. S druge strane u Berlinu npr. ako vidis novi Audi ili BMW to ce uglavnom biti Turcin ili Balkanac, auti su prastari i raspaliji nego u Beogradu, mnogo vise voze bicikle, auti su nebitna stvar i mladji se cesce odlucuju na car share opcije (npr driveNow) ili razvijenu mrezu metroa.

C i n i k

pre 3 godine

Nije Nemaca nego nasih ljudi i Turaka i ostalih doseljenika.
Sve tamo koje znam ukljucujuci i veliku familiju sa obje strane moje porodice, svi voze stara kola osim mozda dvoje, troje njih koji imaju dosta novca i za njihov standard.
(YIFY, 14. jul 2020 17:30)


Klasicna budalastina.
Bas TR i svi ostali gastarbajteri imaju dobre automobile.

blw

pre 3 godine

pa kad su postali preskupi. Pre 15 godina plata bila 2500 EUR a Corsa 8500 EUR. sada je plata 2700 EUR a Corsa 16000. Zato najbrže raste prodaja Dačije, Fiata i Hyundaija. Neće da ih deru.

Car

pre 3 godine

Treba da znate da su skuplja kola kada se kupuju u nemačkoj nego kada amerikanac nov Auto kupi( nemački) u Americi! Ful oprema je jeftinija za amerikance nego za nemce, da čovek ne poveruje posto ne Nemačka zemlja Automobila, ali je to nažalost tako.

ter

pre 3 godine

Ovo istrazivanje, kao da je autoindustrija narucila. Pa ajmo podsticaj privredi, pa vadite pare iz slamarica, nemoj da nam fabrike propadnu (kao 2008).
Realnost je da su uvodjenjem evra umesto marke - plate prepolovljene, a cene ostale iste (samo umesto DM stavljeno EUR iza cene).
Realnost je da su cene automobila preduvane, jer kad masu delova zamenis jeftinom plastikom (krila, glave motora, termostate,...), jedini ko je na dobitku je vlasnik fabrike (sto rece drugar, ima plastike koliko i u plasticnoj kofi za vodu koja kosta 150 dinara, a plastikanerski autodeo tipa krilo kosta 70-100-150 evra).

YIFY

pre 3 godine

Nije Nemaca nego nasih ljudi i Turaka i ostalih doseljenika.
Sve tamo koje znam ukljucujuci i veliku familiju sa obje strane moje porodice, svi voze stara kola osim mozda dvoje, troje njih koji imaju dosta novca i za njihov standard.

B. Z.

pre 3 godine

Tamo se stariji automobili cesce voze iz ljubavi a ovde zbog siromastva. Tamo je auto star 20 godina bmw m3 u savrsenom stanju a kod nas 320d bez svih mogucih filtera. Oba ulaze u statistiku. A pravo da vam kazem ne vidim vise ni potrebu za stalnom kupovinom novih modela. Ako se izuzme broj kamera koji se ubacuje nisu to vise takvi tehnoloski skokovi u odnosu na prethodne generacije.

Guzman

pre 3 godine

Ja ne vidim problem u starosti voznog parka u Srbiji.
Ja problem vidim u haraču majke Srbije prema vlasnicima tog starog voznog parka.

Znate li da registacija BMW 330 2002 godište u Americi košta 140 Dolara za TRI godine.

U Srbiji košta 1 000 Eura godišnje,odnosno 3 000 EURA za tri godine.

Uporedite isti auto Amerika - Srbija
140 dolara naspram 3 000 eura.

Oliver Nedeljkovic

pre 3 godine

Samo sto u Nemackoj su stari auti u prvom vlasnistvu, presli 50.000km za 15godina, a srbi kupuju 3 godine star a presao 300.000km

T

pre 3 godine

Nekada je i televizor stalno dolazio majstor da ga popravlja, sada traje 10 godina. Imam i jedan od 15 godina, samo sto je CRT pa ne znam sta cu sa njim. Valjda su i kola bolja nego pre, i to je normalno, to se zove tehnoloski napredak. Jedino ves masine traju krace, ali su zato i znacajno jeftinije.

Alex

pre 3 godine

Ono što mnogi ne kapiraju je da razliku između polovnog i pokvarenog automobila. nije polovan auto automatski kvarljiv ni loš. Ako se pravilno održava i normalno upotrebljava, većina automobila, pogotovo Japanci, može da traje bez problema i 20-ak godina.

zmau

pre 3 godine

I odma lobisti slažu priču kako građani ne umeju sami da procene da li im trebaju novi automobili, nego treba država da im otima pare i da ih tera da kupuju nove.

Marko

pre 3 godine

Ljudi misle da u Nemackoj pare rastu na drvetu, ali odavno nije tako. Nekad su gastarbajteri za par godina rada mogli da naprave kucu od 300 kvadrata, a danas jedva prezive tamo kad posalju nesto novca porodici da prezivi ovde. Pricam o obicnim gastarbajterima, ne doktorima, inzenjerima...

Nenad

pre 3 godine

Zavisi od mnogo stvari, prvo veliki broj ljudi se doselio u poslednjih nekoliko godina, većina kupila te stare i jeftine automobile za početak dok se ne snađu. Automobil star 5-10 godina je u odličnom stanju, skupo je plaćen a sada mu je cena toliko niska u odnosu na koliko je plaćen da ljudi ne žele da ih prodaju, pogotovo što su cene novih sada nenormalno visoke. I poslednje tek u zadnjih 2-3 godine većina novih modela je znatno unapređena, vizuelno, tehnološki itd. Pre toga modeli su se razlikovali po dizajnu farova, stop svetla u sitnicama.

petar

pre 3 godine

dokaz tome je da su od 2000 godine, automobili mnogo kvalitetniji i pouzdaniji(Alamunja, 14. jul 2020 15:02)
jesu ali ne posle 20 god kao sto je uverenje ovde :)

coaco

pre 3 godine

Ljudi polako pocinju da gledaju u vozilaa onako kako bi i trebalo, nebitni alat za transport od a do b. I kao takav nije bitno koliko je star, kako izgleda dok god ide i ne kvari se.

Srbija do Tokia, hrvatska ko Nokia

pre 3 godine

Do 2008e što je napravljeno napravljeno je da traje i da valja. Sve posle toga može svinja da izjede koliko plastike ima.

Alamunja

pre 3 godine

dokaz tome je da su od 2000 godine, automobili mnogo kvalitetniji i pouzdaniji. Takodje mnogi su izradjeni od pocinkovanog lima, pa samim time i ne korodiraju.
Motori su neznatno promenjeni, osim u pogledu izduvnih stetnih gasova.
Ali se mora uzeti u obzir i da su cene novih sada previsoke, u poredjenju sa istim od pre 15 - 20 godina

jaretina na minimalcu

pre 3 godine

Ljudi polako pocinju da gledaju u vozilaa onako kako bi i trebalo, nebitni alat za transport od a do b. I kao takav nije bitno koliko je star, kako izgleda dok god ide i ne kvari se.
(coaco, 14. jul 2020 15:10)

e kako se jeftino teše naši.
još ubeđeni da su nemci otkrili domaću narodnu mudrost.

ne brini se, sve će oni to zameniti novim za 2-3 godine.
problem je što se srbi za te 2-3 godine ne mogu voziti od tačke A do tačke B.

a možda i mogu, ali preko tačke C i D, gde je C početak šlepa, a D istovar kod majstora "pere."

Nemanja

pre 3 godine

Zato sto mnogi ne zele da kupuju automobile kojima je dostignuce ugradnja tableta. Umesto da poboljsavaju kocnice, motore, oslanjanje, proizvodjaci su upravo tu poceli da stede da bi ugradili multimediju, neke sisteme asistencije itd. Zato ce sve vise i rasti popularnost polovnjacima...

coaco

pre 3 godine

Ljudi polako pocinju da gledaju u vozilaa onako kako bi i trebalo, nebitni alat za transport od a do b. I kao takav nije bitno koliko je star, kako izgleda dok god ide i ne kvari se.

Alamunja

pre 3 godine

dokaz tome je da su od 2000 godine, automobili mnogo kvalitetniji i pouzdaniji. Takodje mnogi su izradjeni od pocinkovanog lima, pa samim time i ne korodiraju.
Motori su neznatno promenjeni, osim u pogledu izduvnih stetnih gasova.
Ali se mora uzeti u obzir i da su cene novih sada previsoke, u poredjenju sa istim od pre 15 - 20 godina

Nemanja

pre 3 godine

Zato sto mnogi ne zele da kupuju automobile kojima je dostignuce ugradnja tableta. Umesto da poboljsavaju kocnice, motore, oslanjanje, proizvodjaci su upravo tu poceli da stede da bi ugradili multimediju, neke sisteme asistencije itd. Zato ce sve vise i rasti popularnost polovnjacima...

Guzman

pre 3 godine

Ja ne vidim problem u starosti voznog parka u Srbiji.
Ja problem vidim u haraču majke Srbije prema vlasnicima tog starog voznog parka.

Znate li da registacija BMW 330 2002 godište u Americi košta 140 Dolara za TRI godine.

U Srbiji košta 1 000 Eura godišnje,odnosno 3 000 EURA za tri godine.

Uporedite isti auto Amerika - Srbija
140 dolara naspram 3 000 eura.

petar

pre 3 godine

dokaz tome je da su od 2000 godine, automobili mnogo kvalitetniji i pouzdaniji(Alamunja, 14. jul 2020 15:02)
jesu ali ne posle 20 god kao sto je uverenje ovde :)

Marko

pre 3 godine

Ljudi misle da u Nemackoj pare rastu na drvetu, ali odavno nije tako. Nekad su gastarbajteri za par godina rada mogli da naprave kucu od 300 kvadrata, a danas jedva prezive tamo kad posalju nesto novca porodici da prezivi ovde. Pricam o obicnim gastarbajterima, ne doktorima, inzenjerima...

blw

pre 3 godine

pa kad su postali preskupi. Pre 15 godina plata bila 2500 EUR a Corsa 8500 EUR. sada je plata 2700 EUR a Corsa 16000. Zato najbrže raste prodaja Dačije, Fiata i Hyundaija. Neće da ih deru.

Alex

pre 3 godine

Ono što mnogi ne kapiraju je da razliku između polovnog i pokvarenog automobila. nije polovan auto automatski kvarljiv ni loš. Ako se pravilno održava i normalno upotrebljava, većina automobila, pogotovo Japanci, može da traje bez problema i 20-ak godina.

B. Z.

pre 3 godine

Tamo se stariji automobili cesce voze iz ljubavi a ovde zbog siromastva. Tamo je auto star 20 godina bmw m3 u savrsenom stanju a kod nas 320d bez svih mogucih filtera. Oba ulaze u statistiku. A pravo da vam kazem ne vidim vise ni potrebu za stalnom kupovinom novih modela. Ako se izuzme broj kamera koji se ubacuje nisu to vise takvi tehnoloski skokovi u odnosu na prethodne generacije.

T

pre 3 godine

Nekada je i televizor stalno dolazio majstor da ga popravlja, sada traje 10 godina. Imam i jedan od 15 godina, samo sto je CRT pa ne znam sta cu sa njim. Valjda su i kola bolja nego pre, i to je normalno, to se zove tehnoloski napredak. Jedino ves masine traju krace, ali su zato i znacajno jeftinije.

Oliver Nedeljkovic

pre 3 godine

Samo sto u Nemackoj su stari auti u prvom vlasnistvu, presli 50.000km za 15godina, a srbi kupuju 3 godine star a presao 300.000km

kusavi

pre 3 godine

Fora je u tome sto u nemackoj na svakome koraku mozes videti utegnutu mečku,porše ili bmw iz 80. 90. godina Koje bi svako pozelio da vozi

ter

pre 3 godine

Ovo istrazivanje, kao da je autoindustrija narucila. Pa ajmo podsticaj privredi, pa vadite pare iz slamarica, nemoj da nam fabrike propadnu (kao 2008).
Realnost je da su uvodjenjem evra umesto marke - plate prepolovljene, a cene ostale iste (samo umesto DM stavljeno EUR iza cene).
Realnost je da su cene automobila preduvane, jer kad masu delova zamenis jeftinom plastikom (krila, glave motora, termostate,...), jedini ko je na dobitku je vlasnik fabrike (sto rece drugar, ima plastike koliko i u plasticnoj kofi za vodu koja kosta 150 dinara, a plastikanerski autodeo tipa krilo kosta 70-100-150 evra).

Car

pre 3 godine

Treba da znate da su skuplja kola kada se kupuju u nemačkoj nego kada amerikanac nov Auto kupi( nemački) u Americi! Ful oprema je jeftinija za amerikance nego za nemce, da čovek ne poveruje posto ne Nemačka zemlja Automobila, ali je to nažalost tako.

r53

pre 3 godine

Ove liste su ionako nebuloza, ima milion faktora. Bavarska npr. ima sigurno neuporedivo nizi prosek jer je bogata oblast i svi se voze svuda, idu na posao cesto minimum 50km od kuce i slicno. S druge strane u Berlinu npr. ako vidis novi Audi ili BMW to ce uglavnom biti Turcin ili Balkanac, auti su prastari i raspaliji nego u Beogradu, mnogo vise voze bicikle, auti su nebitna stvar i mladji se cesce odlucuju na car share opcije (npr driveNow) ili razvijenu mrezu metroa.

Srbija do Tokia, hrvatska ko Nokia

pre 3 godine

Do 2008e što je napravljeno napravljeno je da traje i da valja. Sve posle toga može svinja da izjede koliko plastike ima.

kako da ne

pre 3 godine

@Car
Svi zaboravljaju da je u Americi VEĆA konkurencija, time i manje cene svih. Ti npr u Evropi imaš VW koji će svakako vrh da prodaje i to znaju, mogu da dižu cene po malo svake godine (sada došlo do toga da Golf košta 22-23.000 osnovni), jer on ima konkurenciju ali NEMAČKO tržište je najveće i Nemci kupuju svoje tj Golfa (u toj klasi). Kao što su u FR najprodavaniji njihovi automobili, tako u DE nemački itd. To u Americi nemate, ljudi tamo uglavnom najviše kupuju ono što daje najveći kvalitet i opremu za najbolju cenu. Takodje tamo Mercedes i Bmw imaju konkurenciju u vidu Lexusa (imaju i u Evropi, ali u Evropi Lexus nema imidz kao u USA), pa npr VW ima konkurencije u vidu Forda, Hjundai, Kie itd, itd koji prodaju mnogo više tamo od VW. Šta je npr Chevrolet u Evropi? Ili Dodge? Lexus čak? Pa kakve modele Kia i Hjundai imaju u USA. Manja konkurencija u Evropi radi to da dižu cene. I to deru. Pogotovo što znaju da masa ljudi kupuje auto na ime stare slave (vw danas u odnosu na pre 20 godina je ogromna razlika), ali ga i dalje kupuju kao dokazan kvalitet. Moj kum kupi nov Golf 7 pre par godina i na 50.000km mu MOTOR crk’o, da, motor! Kaže ‘dešava se’ i on u garanciju promene mu, kasnije kupio Passat. I tako imate masu ljudi. Dok npr u Americi crkne tako jednom, oni to više ne kupuju nego na otpad i menjaj brend. Zato Vw uglavnom tamo voze Evropljani...

Nenad

pre 3 godine

Zavisi od mnogo stvari, prvo veliki broj ljudi se doselio u poslednjih nekoliko godina, većina kupila te stare i jeftine automobile za početak dok se ne snađu. Automobil star 5-10 godina je u odličnom stanju, skupo je plaćen a sada mu je cena toliko niska u odnosu na koliko je plaćen da ljudi ne žele da ih prodaju, pogotovo što su cene novih sada nenormalno visoke. I poslednje tek u zadnjih 2-3 godine većina novih modela je znatno unapređena, vizuelno, tehnološki itd. Pre toga modeli su se razlikovali po dizajnu farova, stop svetla u sitnicama.

Toronto

pre 3 godine

Ja ne vidim problem u starosti voznog parka u Srbiji.
Ja problem vidim u haraču majke Srbije prema vlasnicima tog starog voznog parka.

Znate li da registacija BMW 330 2002 godište u Americi košta 140 Dolara za TRI godine.

U Srbiji košta 1 000 Eura godišnje,odnosno 3 000 EURA za tri godine.

Uporedite isti auto Amerika - Srbija
140 dolara naspram 3 000 eura.
(Guzman, 14. jul 2020 17:13)

Da, ali to je samo registracija, ne računate osiguranje koje plaćate na mesečnom nivou. Ni u Srbiji sama registracija nije skupa, osiguranje čini veći deo cene, ali plaćate sve na gomilu. U Americi ima, koliko se sećam, nekih 6 nivoa osiguranja, a cena zavisi od mnogo faktora (države, osiguravajuće kompanije, vrste osiguranja, pola, starosti, godina iskustva, saobraćajni rekord, vrsta vozila, prosećne godišnje kilometraže, udaljenosti kuće od posla, broj nezgoda u vašoj užoj oblasti itd.). U Sijetlu (Washington State), gde sam živeo osiguranje je bilo relativno jeftino u odnosu na Kaliforniju, recimo. I u Kanadi cena registracije relativno nije visoka ($120) ali je osiguranje skupo.

C i n i k

pre 3 godine

Nije Nemaca nego nasih ljudi i Turaka i ostalih doseljenika.
Sve tamo koje znam ukljucujuci i veliku familiju sa obje strane moje porodice, svi voze stara kola osim mozda dvoje, troje njih koji imaju dosta novca i za njihov standard.
(YIFY, 14. jul 2020 17:30)


Klasicna budalastina.
Bas TR i svi ostali gastarbajteri imaju dobre automobile.

YIFY

pre 3 godine

Nije Nemaca nego nasih ljudi i Turaka i ostalih doseljenika.
Sve tamo koje znam ukljucujuci i veliku familiju sa obje strane moje porodice, svi voze stara kola osim mozda dvoje, troje njih koji imaju dosta novca i za njihov standard.

zmau

pre 3 godine

I odma lobisti slažu priču kako građani ne umeju sami da procene da li im trebaju novi automobili, nego treba država da im otima pare i da ih tera da kupuju nove.

Emigrant

pre 3 godine

@(Guzman, 14. jul 2020 17:13)
Neznam gde registrujes kola u Americi, ali u NY je registracija na svake 2 godine. I cena je oko 140 dolara za 2 godine.

Суперхик

pre 3 godine

Зашто да троше паре на нове аутомобиле застереле концепције ? Њихова "стара" кола су довољно добра да их превезу у ново доба када ће, по навици,купити ново !

Dejan_L

pre 3 godine

S obzirom da su nu Srbiji plate 4x nize, da li to znaci da mi treba da vozimo 38 godina stare automobile, tj 4x starija vozila. Na stranu sala, U Nemackoj se obavezno ima jedan nov novcit ovogodisnji auto i jedan par godina star za svaki dan. Osim toga, kod njih svi daju opciju staro za novo, svi uvoznici. A kod nas i ko daje, proceni ti auto na 3x manju vrednost od realne

jaretina na minimalcu

pre 3 godine

Ljudi polako pocinju da gledaju u vozilaa onako kako bi i trebalo, nebitni alat za transport od a do b. I kao takav nije bitno koliko je star, kako izgleda dok god ide i ne kvari se.
(coaco, 14. jul 2020 15:10)

e kako se jeftino teše naši.
još ubeđeni da su nemci otkrili domaću narodnu mudrost.

ne brini se, sve će oni to zameniti novim za 2-3 godine.
problem je što se srbi za te 2-3 godine ne mogu voziti od tačke A do tačke B.

a možda i mogu, ali preko tačke C i D, gde je C početak šlepa, a D istovar kod majstora "pere."

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Nesto ne verujem da iko, cak i oni sto u prezimenu imaju fon, menjaju svake godine kola. Mozda glupavi fudbaleri i poneki industrijalac koji lovu zaradi na spekulacijama a cak i oni naprave garazu od 2000kvm pa slazu kola u njoj.
Mislim da 90% Nemaca i ostalih imucnih Evrpoljana (pa i Srbi) drze automobile dok im traje garancija na vozilo a posle ga menjaju za novo a ako imaju dva automobila tu mogu da drze i duze jer ne idu na dalji put sa drugim automobilom.
Drugi parametar je svakako godisnja kilometraza koja se prelazi pa oni koji gaze po 100 hiljada verovatno ipak menjaju kolja na 2-3 godine jer su im ona sredstvo za rad. Ja sam u Srbiji video Navaru koja je presla od novembra do kraja februara celih 75000km verovali ili ne. A ja se cudio kako auto izgleda kao iz salona a ima bar 3-4 godine.
E sad ko koliko moze on se ispruzi neko uzme Kiu a neko Majbaha.

Zoki

pre 3 godine

Radi se o globalnom trendu. Danas u Americi manje mladih vozi nego pre 10 ili 30 godina, a još manji broj kupuje automobile. Uz to, ljudi očekuju prelazak na električne automobile i znaju da ako danas kupe benzinca ili dizelaša, za 10 godina neće imati kome da ga prodaju.

jaretina na minimalcu

pre 3 godine

Ljudi polako pocinju da gledaju u vozilaa onako kako bi i trebalo, nebitni alat za transport od a do b. I kao takav nije bitno koliko je star, kako izgleda dok god ide i ne kvari se.
(coaco, 14. jul 2020 15:10)

e kako se jeftino teše naši.
još ubeđeni da su nemci otkrili domaću narodnu mudrost.

ne brini se, sve će oni to zameniti novim za 2-3 godine.
problem je što se srbi za te 2-3 godine ne mogu voziti od tačke A do tačke B.

a možda i mogu, ali preko tačke C i D, gde je C početak šlepa, a D istovar kod majstora "pere."

coaco

pre 3 godine

Ljudi polako pocinju da gledaju u vozilaa onako kako bi i trebalo, nebitni alat za transport od a do b. I kao takav nije bitno koliko je star, kako izgleda dok god ide i ne kvari se.

Nemanja

pre 3 godine

Zato sto mnogi ne zele da kupuju automobile kojima je dostignuce ugradnja tableta. Umesto da poboljsavaju kocnice, motore, oslanjanje, proizvodjaci su upravo tu poceli da stede da bi ugradili multimediju, neke sisteme asistencije itd. Zato ce sve vise i rasti popularnost polovnjacima...

petar

pre 3 godine

dokaz tome je da su od 2000 godine, automobili mnogo kvalitetniji i pouzdaniji(Alamunja, 14. jul 2020 15:02)
jesu ali ne posle 20 god kao sto je uverenje ovde :)

Alamunja

pre 3 godine

dokaz tome je da su od 2000 godine, automobili mnogo kvalitetniji i pouzdaniji. Takodje mnogi su izradjeni od pocinkovanog lima, pa samim time i ne korodiraju.
Motori su neznatno promenjeni, osim u pogledu izduvnih stetnih gasova.
Ali se mora uzeti u obzir i da su cene novih sada previsoke, u poredjenju sa istim od pre 15 - 20 godina

YIFY

pre 3 godine

Nije Nemaca nego nasih ljudi i Turaka i ostalih doseljenika.
Sve tamo koje znam ukljucujuci i veliku familiju sa obje strane moje porodice, svi voze stara kola osim mozda dvoje, troje njih koji imaju dosta novca i za njihov standard.

C i n i k

pre 3 godine

Nije Nemaca nego nasih ljudi i Turaka i ostalih doseljenika.
Sve tamo koje znam ukljucujuci i veliku familiju sa obje strane moje porodice, svi voze stara kola osim mozda dvoje, troje njih koji imaju dosta novca i za njihov standard.
(YIFY, 14. jul 2020 17:30)


Klasicna budalastina.
Bas TR i svi ostali gastarbajteri imaju dobre automobile.

Srbija do Tokia, hrvatska ko Nokia

pre 3 godine

Do 2008e što je napravljeno napravljeno je da traje i da valja. Sve posle toga može svinja da izjede koliko plastike ima.

Guzman

pre 3 godine

Ja ne vidim problem u starosti voznog parka u Srbiji.
Ja problem vidim u haraču majke Srbije prema vlasnicima tog starog voznog parka.

Znate li da registacija BMW 330 2002 godište u Americi košta 140 Dolara za TRI godine.

U Srbiji košta 1 000 Eura godišnje,odnosno 3 000 EURA za tri godine.

Uporedite isti auto Amerika - Srbija
140 dolara naspram 3 000 eura.

T

pre 3 godine

Nekada je i televizor stalno dolazio majstor da ga popravlja, sada traje 10 godina. Imam i jedan od 15 godina, samo sto je CRT pa ne znam sta cu sa njim. Valjda su i kola bolja nego pre, i to je normalno, to se zove tehnoloski napredak. Jedino ves masine traju krace, ali su zato i znacajno jeftinije.

Dejan_L

pre 3 godine

S obzirom da su nu Srbiji plate 4x nize, da li to znaci da mi treba da vozimo 38 godina stare automobile, tj 4x starija vozila. Na stranu sala, U Nemackoj se obavezno ima jedan nov novcit ovogodisnji auto i jedan par godina star za svaki dan. Osim toga, kod njih svi daju opciju staro za novo, svi uvoznici. A kod nas i ko daje, proceni ti auto na 3x manju vrednost od realne

Oliver Nedeljkovic

pre 3 godine

Samo sto u Nemackoj su stari auti u prvom vlasnistvu, presli 50.000km za 15godina, a srbi kupuju 3 godine star a presao 300.000km

r53

pre 3 godine

Ove liste su ionako nebuloza, ima milion faktora. Bavarska npr. ima sigurno neuporedivo nizi prosek jer je bogata oblast i svi se voze svuda, idu na posao cesto minimum 50km od kuce i slicno. S druge strane u Berlinu npr. ako vidis novi Audi ili BMW to ce uglavnom biti Turcin ili Balkanac, auti su prastari i raspaliji nego u Beogradu, mnogo vise voze bicikle, auti su nebitna stvar i mladji se cesce odlucuju na car share opcije (npr driveNow) ili razvijenu mrezu metroa.

Marko

pre 3 godine

Ljudi misle da u Nemackoj pare rastu na drvetu, ali odavno nije tako. Nekad su gastarbajteri za par godina rada mogli da naprave kucu od 300 kvadrata, a danas jedva prezive tamo kad posalju nesto novca porodici da prezivi ovde. Pricam o obicnim gastarbajterima, ne doktorima, inzenjerima...

ter

pre 3 godine

Ovo istrazivanje, kao da je autoindustrija narucila. Pa ajmo podsticaj privredi, pa vadite pare iz slamarica, nemoj da nam fabrike propadnu (kao 2008).
Realnost je da su uvodjenjem evra umesto marke - plate prepolovljene, a cene ostale iste (samo umesto DM stavljeno EUR iza cene).
Realnost je da su cene automobila preduvane, jer kad masu delova zamenis jeftinom plastikom (krila, glave motora, termostate,...), jedini ko je na dobitku je vlasnik fabrike (sto rece drugar, ima plastike koliko i u plasticnoj kofi za vodu koja kosta 150 dinara, a plastikanerski autodeo tipa krilo kosta 70-100-150 evra).

Toronto

pre 3 godine

Ja ne vidim problem u starosti voznog parka u Srbiji.
Ja problem vidim u haraču majke Srbije prema vlasnicima tog starog voznog parka.

Znate li da registacija BMW 330 2002 godište u Americi košta 140 Dolara za TRI godine.

U Srbiji košta 1 000 Eura godišnje,odnosno 3 000 EURA za tri godine.

Uporedite isti auto Amerika - Srbija
140 dolara naspram 3 000 eura.
(Guzman, 14. jul 2020 17:13)

Da, ali to je samo registracija, ne računate osiguranje koje plaćate na mesečnom nivou. Ni u Srbiji sama registracija nije skupa, osiguranje čini veći deo cene, ali plaćate sve na gomilu. U Americi ima, koliko se sećam, nekih 6 nivoa osiguranja, a cena zavisi od mnogo faktora (države, osiguravajuće kompanije, vrste osiguranja, pola, starosti, godina iskustva, saobraćajni rekord, vrsta vozila, prosećne godišnje kilometraže, udaljenosti kuće od posla, broj nezgoda u vašoj užoj oblasti itd.). U Sijetlu (Washington State), gde sam živeo osiguranje je bilo relativno jeftino u odnosu na Kaliforniju, recimo. I u Kanadi cena registracije relativno nije visoka ($120) ali je osiguranje skupo.

B. Z.

pre 3 godine

Tamo se stariji automobili cesce voze iz ljubavi a ovde zbog siromastva. Tamo je auto star 20 godina bmw m3 u savrsenom stanju a kod nas 320d bez svih mogucih filtera. Oba ulaze u statistiku. A pravo da vam kazem ne vidim vise ni potrebu za stalnom kupovinom novih modela. Ako se izuzme broj kamera koji se ubacuje nisu to vise takvi tehnoloski skokovi u odnosu na prethodne generacije.

kako da ne

pre 3 godine

@Car
Svi zaboravljaju da je u Americi VEĆA konkurencija, time i manje cene svih. Ti npr u Evropi imaš VW koji će svakako vrh da prodaje i to znaju, mogu da dižu cene po malo svake godine (sada došlo do toga da Golf košta 22-23.000 osnovni), jer on ima konkurenciju ali NEMAČKO tržište je najveće i Nemci kupuju svoje tj Golfa (u toj klasi). Kao što su u FR najprodavaniji njihovi automobili, tako u DE nemački itd. To u Americi nemate, ljudi tamo uglavnom najviše kupuju ono što daje najveći kvalitet i opremu za najbolju cenu. Takodje tamo Mercedes i Bmw imaju konkurenciju u vidu Lexusa (imaju i u Evropi, ali u Evropi Lexus nema imidz kao u USA), pa npr VW ima konkurencije u vidu Forda, Hjundai, Kie itd, itd koji prodaju mnogo više tamo od VW. Šta je npr Chevrolet u Evropi? Ili Dodge? Lexus čak? Pa kakve modele Kia i Hjundai imaju u USA. Manja konkurencija u Evropi radi to da dižu cene. I to deru. Pogotovo što znaju da masa ljudi kupuje auto na ime stare slave (vw danas u odnosu na pre 20 godina je ogromna razlika), ali ga i dalje kupuju kao dokazan kvalitet. Moj kum kupi nov Golf 7 pre par godina i na 50.000km mu MOTOR crk’o, da, motor! Kaže ‘dešava se’ i on u garanciju promene mu, kasnije kupio Passat. I tako imate masu ljudi. Dok npr u Americi crkne tako jednom, oni to više ne kupuju nego na otpad i menjaj brend. Zato Vw uglavnom tamo voze Evropljani...

Alex

pre 3 godine

Ono što mnogi ne kapiraju je da razliku između polovnog i pokvarenog automobila. nije polovan auto automatski kvarljiv ni loš. Ako se pravilno održava i normalno upotrebljava, većina automobila, pogotovo Japanci, može da traje bez problema i 20-ak godina.

Car

pre 3 godine

Treba da znate da su skuplja kola kada se kupuju u nemačkoj nego kada amerikanac nov Auto kupi( nemački) u Americi! Ful oprema je jeftinija za amerikance nego za nemce, da čovek ne poveruje posto ne Nemačka zemlja Automobila, ali je to nažalost tako.

Emigrant

pre 3 godine

@(Guzman, 14. jul 2020 17:13)
Neznam gde registrujes kola u Americi, ali u NY je registracija na svake 2 godine. I cena je oko 140 dolara za 2 godine.

Zoki

pre 3 godine

Radi se o globalnom trendu. Danas u Americi manje mladih vozi nego pre 10 ili 30 godina, a još manji broj kupuje automobile. Uz to, ljudi očekuju prelazak na električne automobile i znaju da ako danas kupe benzinca ili dizelaša, za 10 godina neće imati kome da ga prodaju.

blw

pre 3 godine

pa kad su postali preskupi. Pre 15 godina plata bila 2500 EUR a Corsa 8500 EUR. sada je plata 2700 EUR a Corsa 16000. Zato najbrže raste prodaja Dačije, Fiata i Hyundaija. Neće da ih deru.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Nesto ne verujem da iko, cak i oni sto u prezimenu imaju fon, menjaju svake godine kola. Mozda glupavi fudbaleri i poneki industrijalac koji lovu zaradi na spekulacijama a cak i oni naprave garazu od 2000kvm pa slazu kola u njoj.
Mislim da 90% Nemaca i ostalih imucnih Evrpoljana (pa i Srbi) drze automobile dok im traje garancija na vozilo a posle ga menjaju za novo a ako imaju dva automobila tu mogu da drze i duze jer ne idu na dalji put sa drugim automobilom.
Drugi parametar je svakako godisnja kilometraza koja se prelazi pa oni koji gaze po 100 hiljada verovatno ipak menjaju kolja na 2-3 godine jer su im ona sredstvo za rad. Ja sam u Srbiji video Navaru koja je presla od novembra do kraja februara celih 75000km verovali ili ne. A ja se cudio kako auto izgleda kao iz salona a ima bar 3-4 godine.
E sad ko koliko moze on se ispruzi neko uzme Kiu a neko Majbaha.

zmau

pre 3 godine

I odma lobisti slažu priču kako građani ne umeju sami da procene da li im trebaju novi automobili, nego treba država da im otima pare i da ih tera da kupuju nove.

Nenad

pre 3 godine

Zavisi od mnogo stvari, prvo veliki broj ljudi se doselio u poslednjih nekoliko godina, većina kupila te stare i jeftine automobile za početak dok se ne snađu. Automobil star 5-10 godina je u odličnom stanju, skupo je plaćen a sada mu je cena toliko niska u odnosu na koliko je plaćen da ljudi ne žele da ih prodaju, pogotovo što su cene novih sada nenormalno visoke. I poslednje tek u zadnjih 2-3 godine većina novih modela je znatno unapređena, vizuelno, tehnološki itd. Pre toga modeli su se razlikovali po dizajnu farova, stop svetla u sitnicama.

kusavi

pre 3 godine

Fora je u tome sto u nemackoj na svakome koraku mozes videti utegnutu mečku,porše ili bmw iz 80. 90. godina Koje bi svako pozelio da vozi

Суперхик

pre 3 godine

Зашто да троше паре на нове аутомобиле застереле концепције ? Њихова "стара" кола су довољно добра да их превезу у ново доба када ће, по навици,купити ново !