Ponedeljak, 06.07.2020.

10:30

Mazda predstavila "trojku" sa 250 KS

Izvor: B92

Mazda predstavila "trojku" sa 250 KS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

...

pre 3 godine

@kele To nije mašina. To je smešan auto koji iz 2.5 litre ima 250 konja sa turbo punjačem i ni Golfu GTI ne može da prismrdi a kamoli Golfu R. Pozdrav.
(lul, 06. jul 2020 14:52) Samo polako sefe. Bez obzira na 30-40 konja razlike u odnosu na R, ova Mazda ima jaci obrtni moment. Taj isti motor je sposoban da bez problema dobrano povuce CX-5, koji je skoro pa grdosija u odnosu na Trojku. Samo polako ;)

...

pre 3 godine

Super je ovo...Za 2005-u godinu,ne kasne mnogo...A ovde su izlizali pojedinci tastaturu sa pricama kako su oni jelte vizionari,genijalci i sl jer imaju " cudesne" skyactive motore i tehnologiju,pa im je ugradnja turba ispod casti,"zastarelo" i slicne bljuvotine...I sta sad,ko je budala?Mazda-skupa i zaostala zajebancija...
(Molder, 06. jul 2020 15:34) Tuzno kad u nekoliko redova vidis da neki toliko ne poznaju auto industriju. Tuzno. A misle da znaju. :)

Dezinformacije

pre 3 godine

@ Reziel, 07. jul 2020 09:58

Ajde ponovo... To nisu specifikacije za turbo verziju vec atmosferski motor. Pogresne si pogledao i to za limuzinu koja je sporija. Turbo ce ici za oko 6 s do 100 km/h.

P

pre 3 godine

Ajde ponovo... To nisu specifikacije za turbo verziju vec atmosferski motor. Pogresne si pogledao i to za limuzinu koja je sporija. Turbo ce ici za oko 6 s do 100 km/h.
(Dezinformacije, 7. jul 2020 17:43)

Možda ćeš morati i 3. put da mu skrenes pažnju dok ne skapira konačno...

ciga

pre 3 godine

@Dezinformacije
Upravo ti širiš dezinformacije, u Americi se ne vozi dizel jer nema potrebe zbog cene goriva. Što se brige o zagađenosti tiče upravo je ta Amerika najveći zagađivača i protivnik sporazuma o smanjenju zagađenja. Inače američkog rednecka zabole baš patka za NoX ox dax i ostale norme,niti zna šta je to

Dezinformacije

pre 3 godine

@ Mazda 3 G25 GT 0-100km/h - 8.3 sec
Hyundai i30 N Line 0-100km/h - 7.1 sec
Golf GTI 220PS 0-100km/h - 6.4 sec
Golf R MK VII 0-100km/h - 4.6 sec
(Reziel, 6. jul 2020 23:59)

Covece, ovo su podaci za Mazdu 3 sedan sa 2.5 motorom ali atmosferskim (186 ks u americi). Cak je za heca malo preko 7 sekundi, proverite malo pre nego sto napisete nesto. Mazda CX-5 sa 2.5 turbo motorom od 250 ks ubrzava za 6,4 sekunde do 60 mph (znaci oko 6,6, 6,7 do 100 km/h). Sta mislite koliko ce trebati trojci sa ovim motorom od 250 ks. Ici ce ispod 6 sekundi do 100. A ova verzija nije nikakava GTI, MPS itd vec klasicna Mazda 3 sa jakim motorom. I onda se ovde pise svasta, trojka troma i spora. Da ali u Evropi! U ostatku (normalnog) sveta, gde recimo u SAD imaju daleko stroze ekoloske kriterijume, ovaj motor se lagano prodaje. Samo zato sto ne gledaju toliko CO2 nego NOx. Zato tamo dizela nema.

Reziel

pre 3 godine

Posto svaki dan patosiras gas iz mesta?
U realnosti je mnogo bitnije medjuubrzanje...recimo od 50-100 km/h
Ne znam da li na nekom sajtu postoje takvi podaci ..ali sa 400nm, ubedjen sam da je voznja te trojke pravo uzivanje..
(Radijator, 07. jul 2020 08:51)

Ne patosiram naravno, ali hečbek sa 250ks i 400nm obrtnim momentom, svako pogleda i performanse. A ubrzanje od 0-100 je prilično dobar parametar prema kome se mogu proceniti i kakva će biti medjuubrzanja - troma i sporija od konkurencije.

STRUČNI KONSULTANT

pre 3 godine

Ja ne razumem ljude koji kupe mazdu. Moj drugar imao mazdu 121, prodao je pre nekoliko meseci. Ja u gori auto nisam seo odavno.

Radijator

pre 3 godine

Smešno, tužno, možda i sramno. Neko reče kako Mazdi 3 nema ravnog po "voznim osobinama", ali džabe sve iskreno kad je toliko troma i spora. Stvarno šteta, jer je trojka jedan od najbolje dizajniranih i izrađenih automobila u svojoj klasi, kao uostalom i svi noviji modeli.
(Reziel, 06. jul 2020 23:59)

Posto svaki dan patosiras gas iz mesta?
U realnosti je mnogo bitnije medjuubrzanje...recimo od 50-100 km/h
Ne znam da li na nekom sajtu postoje takvi podaci ..ali sa 400nm, ubedjen sam da je voznja te trojke pravo uzivanje..

Radijator

pre 3 godine

Cuj ovog “Golf klasa”. Danas za malo bolje opremljenog golfa moze da se kupi Tesla. Miso, druze, pregazilo vas je vreme. A vala, dosta ste i klepali raju.
(Prndjoza, 07. jul 2020 04:14)

Apsolutno se slazem da ima boljih vozila od Golfa u klasi...pogotovo u ceni, ali stvarno svi tako zovu C segment.
Verovao ili ne...tek je sad zbog korone u nekom mesecu u EU Golf pao sa prvog mesta po prodaji...i to je vest.
I dalje nije ispao iz trke za celu godinu.
Ne znam sta ljude toliko privlaci da to kupuju...ali je cinjenica da ga vole i rado voze po celoj Evropi. Brojke to govore.

Prndjoza

pre 3 godine

Cuj ovog “Golf klasa”. Danas za malo bolje opremljenog golfa moze da se kupi Tesla. Miso, druze, pregazilo vas je vreme. A vala, dosta ste i klepali raju.

Hehe

pre 3 godine

Mazda 3 G25 GT 0-100km/h - 8.3 sec
Hyundai i30 N Line 0-100km/h - 7.1 sec
Golf GTI 220PS 0-100km/h - 6.4 sec
Golf R MK VII 0-100km/h - 4.6 sec
(Reziel, 6. jul 2020 23:59)

i30 N-Line od 7.1s do 100kmh koji navodis je dostupan u Australiji sa 1.6 turbo benzincem, dok u EU ide sa standradnom motorizacijom od i30 (stari 1.4, 1.0t, 1.4t i 1.6crdi, restilizovani 1.5, 1.0t, 1.5t...). Takodje:
i30N Performance 275KS 6.2s do 100kmh
i30 Fastback N Performance 275KS 6.1s do 100kmh
Restilizovani i30N ce zadrzati isti motor, izbacuje se varijanta sa 250KS iz ponude i trebalo bi da bude laksi malo i doradice mu jos vesanje.

Meni je Mazda3 u sedan varijanti lepsa od svih navedenih, tj. jedan od najlepsih automobila u klasi. O motorizaciji ne mogu nista da pricam, dok je ne provozam makar na kratko, a to se nece desiti, barem ne uskoro.

Khufu

pre 3 godine

Retko komentarišem ovde, povremeno uđem kada je neka vest o Mazdi.
Prilično sam iznenađen koliko negativnih komentara.
Vozim novu Mazdu 6 a pre toga Mercedes W212. Utisci su više nego pozitivni, auto je izuzetno tih, lepo se vozi za prednu vuču, mesta napred dosta (nazad nisam ni ulazio). Kvalitet izrade je odličan, za te pare teško da može bolje.
Novu trojku sam probao i mogu reći da je umanjena šestica. U toj klasi, jedino mi je BMW 1 ispred.

Reziel

pre 3 godine

I dalje ce imati vise obrtnog momenta od novog GTI i ima vise obrtnog momenta od trenutnog Golf R.
(Volgic, 6. jul 2020 20:58)

Mazda 3 G25 GT 0-100km/h - 8.3 sec

Hyundai i30 N Line 0-100km/h - 7.1 sec

Golf GTI 220PS 0-100km/h - 6.4 sec

Golf R MK VII 0-100km/h - 4.6 sec

Ja volim japanske automobile, naročito Mazdu, i vozio sam pet godinu tada novu Mazdu 6 2.0 benzin sa 155KS (2009. godište). Jedan od automobila sa kojim sam bio najzadovoljniji za 20 godina koliko vozim. Ali u poslednje vreme, Mazdini motori i performanse su blago rečeno smešni... Ili tužni, kako hoćete. Iz 2.5 motora, sa tolikim obrnim momentom, Mazda 3, hečbek, do stotke ubrzava za preko osam sekundi ?! Smešno, tužno, možda i sramno. Neko reče kako Mazdi 3 nema ravnog po "voznim osobinama", ali džabe sve iskreno kad je toliko troma i spora. Stvarno šteta, jer je trojka jedan od najbolje dizajniranih i izrađenih automobila u svojoj klasi, kao uostalom i svi noviji modeli.

kimi R

pre 3 godine

@Mercedesklub.rs
Gde će da razvali konkurenciju,koju konkurenciju sa tim motorom samo van Evrope a i tamo upitno pošto im baš neide kako se očekivalo.

Volgic

pre 3 godine

Nije ovo nista novo, ovo je motor iz 2016 godine samo ga u Evropi nikad nije bilo i niti ce ga biti. Ali ga zato ima u Rusiji i u Ukrajni. Svrha motora je da povuce njihov najveci SUV CX9 i da obrtni momenat bude dostupan odmah a ne konjske snage kao neko sto je napisao dole. Inace ovaj motor je poznat po tome sto je do skoro imao ili sasvim moguce jos uvek ima najveci obrtni momenat u klasi cetvorocilindrasa do 300 konja. I dalje ce imati vise obrtnog momenta od novog GTI i ima vise obrtnog momenta od trenutnog Golf R.

Nemanja

pre 3 godine

@ (jaretina na minimalcu, 06. jul 2020 14:57)

Kad je rekao tamo, mislio je na SAD, Juznu Ameriku, Kanadu, Bliski istok, Australiju, Japan itd. Dakle veliku vecinu sveta...

jaretina na minimalcu

pre 3 godine

Kad je rekao tamo, mislio je na SAD, Juznu Ameriku, Kanadu, Bliski istok, Australiju, Japan itd. Dakle veliku vecinu sveta...
(Nemanja, 6. jul 2020 20:15)

ta većina sveta me interesuje nemaš pojma koliko.
ovde pričamo ono što nam je dostupno za kupovinu, pa ako misliš da ću ja ili bilo ko odavde dovlačiti auto iz japana, grdno se varaš.

igor_t

pre 3 godine

Izgleda da su se turbo motori do 2 litre odomacili kod nasih vozaca, cim ima toliko negativnih komentara na ovaj 2.5 atmo.
Ili je u pitanju uspeh nametanja vecih cena registracije, da se ni ne razmatra auto sa vise od 2l.
Onaj ko kupi ovaj auto nov, imace i novca za registraciju koja je u najvecem slucaju duplo skuplja od 2.0 ili 1.9.
A zar nije bolji jednistavniji atmo motor od makog turbaka?

miša

pre 3 godine

(Mercedesklub.rs, 06. jul 2020 18:14)

Evo odgovora od "ovoga" što se u 2020 usudio da C segment nazove Golf klasom... Ima nas par milijardi koji grešimo, nadam se da se ne ljutiš mnogo.

Ti prijatelju, osim sto si izneo svoje potpuno lično mišljenje, nisi izneo niti jedan argument. Štaviše, izneo si gomilu proizvoljnosti (blago receno) sa sve focus-om i mazdom, i "voznim dinamikama".... Statistike prodaje, bas kao i testovi, pokazuju da je se ta klasa, i u 2020, sa punim pravom zove GOLF klasa. I zvace se jos dugo, nema ti tu pomoći...

Izvini, ne mogu da prihvatim tvoj poziv da ne komentarišem. Tvoje neznanje i lični ukus su tvoja stvar, ali te, eto, molim da dopustiš da i mi kažemo po neku.

igor

pre 3 godine

Mazda sa motorom prvo podbaci, pa sada dobro prebaci, a za ocekivati je da ce sledece da ubodu. Za to vreme prodali se milioni turbobenzinaca od 140-180 ks.

Miloš_NS

pre 3 godine

@Prndjoza

Tačno. U Evropi je Golf 1.0 TSI za 19.900 evra postao pojam dobrog i pristupačnog automobila. To da nije tužno, bilo bi veoma, veoma smešno.

giga

pre 3 godine

@lul
Smešan auto 250ks i 420 nm!!
Da li bi nam rekao šta ti voziš, verovatno pasata 99 god? Vozilo je bomba!
Golf gti je sigurno minimum 30% skuplji.

Mercedesklub.rs

pre 3 godine

Ne znam ni zasto sam ulazio u komentare, ocigledno samo da se posle 15 godina iskustva u autoindustriji, iznerviram.
Ovaj strucnjak sto kaze da Mazdu jede GTI, R druze ne komentarisu vise automobile nikad ili makar dok nesto ne provozas. Cuj Golf bolji od Mazde 3, mozda kad je bio Golf 5, od tad nikad vise(niti je Golf od tad ikad bio u top 3 u C segmentu(Civic, Mazda, Focus standardno bolji + gomila premium modela). Mazda 3 sa 122ks, nije brza, ali ima bolju voznu dinamiku od svakog automobila u ovoj klasi osim Civica, ako ne racunam premium modele. A ova ce razvaliti konkurenciju jer se ovaj model sprema godinama i izaziva neverovatan entuzijazam svakog pravog ljubitelja. Pozivam i ovog sto C segment u 2020 i dalje naziva Golf klasom da takodje ne komentarise, kao i ovaj sto misli da se konkurencija razvaljuje prodajom, a ne kvalitetom automobila. Pozdrav

miša

pre 3 godine

Ovakva makina za 20.000 evra ?!
(kele®, 06. jul 2020 10:39)

Ali samo za americko trziste. Za Evropu Golf 1.0 TSI, na akciji.
(Prndjoza, 06. jul 2020 14:47)

Tačno, jer bi za klot Mazdu, Hondu ili Toyotu morao da das osetno više.

A taj 1.0 TSI je za japanske mrtve atmosferce raketni pogon.

Miloš_NS_Turning_Japanese_But_Careful_You_Must_Be

pre 3 godine

Pre 15-tak godina vozio sam Mazdu 6 sa 2,3 atmosferskim benzincem i 166 KS. Išla je kao nevreme, a ovo čudo ne mogu ni da zamislim kako ide kad se pošteno "nagazi". Svakako nije auto za početnike, u to sam siguran, a i oni koji nikad nisu vozili ništa jače od 150-160 KS treba da budu oprezni sa ovakvom japanskom hot hatch "aždajom". Jer, stvar je u tome da Mazdini motori, bili turbo ili ne, imaju tendenciju da "povuku višak adrenalina" u vozaču i postanu instant neodoljive za (pre)brzu vožnju. Pišem na osnovu iskustva, verujte mi. Srdačan pozdrav !

miša

pre 3 godine

Eee to je vec neštooo. Sad da izbace lepo, pravog naslednika cx7 pa da pokose, ko onomad, konkurenciju.
(noone, 06. jul 2020 11:06)

Istina, oba primerka koja viđam po Beogradu su sve pokosila....

miša

pre 3 godine

A kod nas za te pare 122ks.
(Marko, 06. jul 2020 10:45)

Gde si druže video da ima trojka ispod 20K eur?

Model koji je predstavljen na ovom sajtu pre desetak dana, sa tim motorom i manuelnim menjačem, sa, doduše, nešto jačom opremom, koštao je 26 K.

Ovaj bi kod nas koštao 30+ i to sa skromnom opremom.

Trenutno u golf klasi ne postoji precenjeniji auto, kako po pitanju kvaliteta, prostora i svih tehničkih karakteristika, tako i po pitanju cene.

Molder

pre 3 godine

Super je ovo...Za 2005-u godinu,ne kasne mnogo...A ovde su izlizali pojedinci tastaturu sa pricama kako su oni jelte vizionari,genijalci i sl jer imaju " cudesne" skyactive motore i tehnologiju,pa im je ugradnja turba ispod casti,"zastarelo" i slicne bljuvotine...I sta sad,ko je budala?Mazda-skupa i zaostala zajebancija...

misa

pre 3 godine

Promašuju sa motorima konstantno.
Treba im turbo 1,5 i 2,0 kao sve normalne fabrike sto imaju.
(Koks i, 06. jul 2020 12:42)
Taj 2.5 motor sa 250ks trosi slicno kao 2.0 sa 250ks, a na trzistima gde se prodaje kubikaza ne utice na cenu registracije. Tako da sta ce im manji motori

jaretina na minimalcu

pre 3 godine

Taj 2.5 motor sa 250ks trosi slicno kao 2.0 sa 250ks, a na trzistima gde se prodaje kubikaza ne utice na cenu registracije. Tako da sta ce im manji motori
(misa, 6. jul 2020 14:05)

tamo ne utiče kubikaža već CO2 emisija na poreze. što mu dođe na isto. a za 2 godine EU ponovo obara max emisiju CO2 iznad koje kreće šamaranje po džepu, tako da se ni tamo ovoga neće nagledati.

zapamti, cilj EU je da do 2025 95% vozi maksimalno kosilice ili hibrid, i to će se desiti.

lul

pre 3 godine

@kele To nije mašina. To je smešan auto koji iz 2.5 litre ima 250 konja sa turbo punjačem i ni Golfu GTI ne može da prismrdi a kamoli Golfu R. Pozdrav.

Kvarežma

pre 3 godine

Nisu mi jasni sa tim automaticima, ali ok, to se prodaje. Ovo u Evropi nećemo videti, EU propisi za borbu protiv zagađenja i klimatskih promena poznati kao čuvamo nemačku i francusku auto industriju...

misa

pre 3 godine

Promašuju sa motorima konstantno.
Treba im turbo 1,5 i 2,0 kao sve normalne fabrike sto imaju.
(Koks i, 06. jul 2020 12:42)
Taj 2.5 motor sa 250ks trosi slicno kao 2.0 sa 250ks, a na trzistima gde se prodaje kubikaza ne utice na cenu registracije. Tako da sta ce im manji motori

miša

pre 3 godine

Eee to je vec neštooo. Sad da izbace lepo, pravog naslednika cx7 pa da pokose, ko onomad, konkurenciju.
(noone, 06. jul 2020 11:06)

Istina, oba primerka koja viđam po Beogradu su sve pokosila....

Mercedesklub.rs

pre 3 godine

Ne znam ni zasto sam ulazio u komentare, ocigledno samo da se posle 15 godina iskustva u autoindustriji, iznerviram.
Ovaj strucnjak sto kaze da Mazdu jede GTI, R druze ne komentarisu vise automobile nikad ili makar dok nesto ne provozas. Cuj Golf bolji od Mazde 3, mozda kad je bio Golf 5, od tad nikad vise(niti je Golf od tad ikad bio u top 3 u C segmentu(Civic, Mazda, Focus standardno bolji + gomila premium modela). Mazda 3 sa 122ks, nije brza, ali ima bolju voznu dinamiku od svakog automobila u ovoj klasi osim Civica, ako ne racunam premium modele. A ova ce razvaliti konkurenciju jer se ovaj model sprema godinama i izaziva neverovatan entuzijazam svakog pravog ljubitelja. Pozivam i ovog sto C segment u 2020 i dalje naziva Golf klasom da takodje ne komentarise, kao i ovaj sto misli da se konkurencija razvaljuje prodajom, a ne kvalitetom automobila. Pozdrav

Miloš_NS

pre 3 godine

@Prndjoza

Tačno. U Evropi je Golf 1.0 TSI za 19.900 evra postao pojam dobrog i pristupačnog automobila. To da nije tužno, bilo bi veoma, veoma smešno.

Kvarežma

pre 3 godine

Nisu mi jasni sa tim automaticima, ali ok, to se prodaje. Ovo u Evropi nećemo videti, EU propisi za borbu protiv zagađenja i klimatskih promena poznati kao čuvamo nemačku i francusku auto industriju...

Miloš_NS_Turning_Japanese_But_Careful_You_Must_Be

pre 3 godine

Pre 15-tak godina vozio sam Mazdu 6 sa 2,3 atmosferskim benzincem i 166 KS. Išla je kao nevreme, a ovo čudo ne mogu ni da zamislim kako ide kad se pošteno "nagazi". Svakako nije auto za početnike, u to sam siguran, a i oni koji nikad nisu vozili ništa jače od 150-160 KS treba da budu oprezni sa ovakvom japanskom hot hatch "aždajom". Jer, stvar je u tome da Mazdini motori, bili turbo ili ne, imaju tendenciju da "povuku višak adrenalina" u vozaču i postanu instant neodoljive za (pre)brzu vožnju. Pišem na osnovu iskustva, verujte mi. Srdačan pozdrav !

giga

pre 3 godine

@lul
Smešan auto 250ks i 420 nm!!
Da li bi nam rekao šta ti voziš, verovatno pasata 99 god? Vozilo je bomba!
Golf gti je sigurno minimum 30% skuplji.

miša

pre 3 godine

A kod nas za te pare 122ks.
(Marko, 06. jul 2020 10:45)

Gde si druže video da ima trojka ispod 20K eur?

Model koji je predstavljen na ovom sajtu pre desetak dana, sa tim motorom i manuelnim menjačem, sa, doduše, nešto jačom opremom, koštao je 26 K.

Ovaj bi kod nas koštao 30+ i to sa skromnom opremom.

Trenutno u golf klasi ne postoji precenjeniji auto, kako po pitanju kvaliteta, prostora i svih tehničkih karakteristika, tako i po pitanju cene.

jaretina na minimalcu

pre 3 godine

Taj 2.5 motor sa 250ks trosi slicno kao 2.0 sa 250ks, a na trzistima gde se prodaje kubikaza ne utice na cenu registracije. Tako da sta ce im manji motori
(misa, 6. jul 2020 14:05)

tamo ne utiče kubikaža već CO2 emisija na poreze. što mu dođe na isto. a za 2 godine EU ponovo obara max emisiju CO2 iznad koje kreće šamaranje po džepu, tako da se ni tamo ovoga neće nagledati.

zapamti, cilj EU je da do 2025 95% vozi maksimalno kosilice ili hibrid, i to će se desiti.

Reziel

pre 3 godine

I dalje ce imati vise obrtnog momenta od novog GTI i ima vise obrtnog momenta od trenutnog Golf R.
(Volgic, 6. jul 2020 20:58)

Mazda 3 G25 GT 0-100km/h - 8.3 sec

Hyundai i30 N Line 0-100km/h - 7.1 sec

Golf GTI 220PS 0-100km/h - 6.4 sec

Golf R MK VII 0-100km/h - 4.6 sec

Ja volim japanske automobile, naročito Mazdu, i vozio sam pet godinu tada novu Mazdu 6 2.0 benzin sa 155KS (2009. godište). Jedan od automobila sa kojim sam bio najzadovoljniji za 20 godina koliko vozim. Ali u poslednje vreme, Mazdini motori i performanse su blago rečeno smešni... Ili tužni, kako hoćete. Iz 2.5 motora, sa tolikim obrnim momentom, Mazda 3, hečbek, do stotke ubrzava za preko osam sekundi ?! Smešno, tužno, možda i sramno. Neko reče kako Mazdi 3 nema ravnog po "voznim osobinama", ali džabe sve iskreno kad je toliko troma i spora. Stvarno šteta, jer je trojka jedan od najbolje dizajniranih i izrađenih automobila u svojoj klasi, kao uostalom i svi noviji modeli.

Volgic

pre 3 godine

Nije ovo nista novo, ovo je motor iz 2016 godine samo ga u Evropi nikad nije bilo i niti ce ga biti. Ali ga zato ima u Rusiji i u Ukrajni. Svrha motora je da povuce njihov najveci SUV CX9 i da obrtni momenat bude dostupan odmah a ne konjske snage kao neko sto je napisao dole. Inace ovaj motor je poznat po tome sto je do skoro imao ili sasvim moguce jos uvek ima najveci obrtni momenat u klasi cetvorocilindrasa do 300 konja. I dalje ce imati vise obrtnog momenta od novog GTI i ima vise obrtnog momenta od trenutnog Golf R.

Molder

pre 3 godine

Super je ovo...Za 2005-u godinu,ne kasne mnogo...A ovde su izlizali pojedinci tastaturu sa pricama kako su oni jelte vizionari,genijalci i sl jer imaju " cudesne" skyactive motore i tehnologiju,pa im je ugradnja turba ispod casti,"zastarelo" i slicne bljuvotine...I sta sad,ko je budala?Mazda-skupa i zaostala zajebancija...

Dezinformacije

pre 3 godine

@ Mazda 3 G25 GT 0-100km/h - 8.3 sec
Hyundai i30 N Line 0-100km/h - 7.1 sec
Golf GTI 220PS 0-100km/h - 6.4 sec
Golf R MK VII 0-100km/h - 4.6 sec
(Reziel, 6. jul 2020 23:59)

Covece, ovo su podaci za Mazdu 3 sedan sa 2.5 motorom ali atmosferskim (186 ks u americi). Cak je za heca malo preko 7 sekundi, proverite malo pre nego sto napisete nesto. Mazda CX-5 sa 2.5 turbo motorom od 250 ks ubrzava za 6,4 sekunde do 60 mph (znaci oko 6,6, 6,7 do 100 km/h). Sta mislite koliko ce trebati trojci sa ovim motorom od 250 ks. Ici ce ispod 6 sekundi do 100. A ova verzija nije nikakava GTI, MPS itd vec klasicna Mazda 3 sa jakim motorom. I onda se ovde pise svasta, trojka troma i spora. Da ali u Evropi! U ostatku (normalnog) sveta, gde recimo u SAD imaju daleko stroze ekoloske kriterijume, ovaj motor se lagano prodaje. Samo zato sto ne gledaju toliko CO2 nego NOx. Zato tamo dizela nema.

Khufu

pre 3 godine

Retko komentarišem ovde, povremeno uđem kada je neka vest o Mazdi.
Prilično sam iznenađen koliko negativnih komentara.
Vozim novu Mazdu 6 a pre toga Mercedes W212. Utisci su više nego pozitivni, auto je izuzetno tih, lepo se vozi za prednu vuču, mesta napred dosta (nazad nisam ni ulazio). Kvalitet izrade je odličan, za te pare teško da može bolje.
Novu trojku sam probao i mogu reći da je umanjena šestica. U toj klasi, jedino mi je BMW 1 ispred.

Nemanja

pre 3 godine

@ (jaretina na minimalcu, 06. jul 2020 14:57)

Kad je rekao tamo, mislio je na SAD, Juznu Ameriku, Kanadu, Bliski istok, Australiju, Japan itd. Dakle veliku vecinu sveta...

Radijator

pre 3 godine

Smešno, tužno, možda i sramno. Neko reče kako Mazdi 3 nema ravnog po "voznim osobinama", ali džabe sve iskreno kad je toliko troma i spora. Stvarno šteta, jer je trojka jedan od najbolje dizajniranih i izrađenih automobila u svojoj klasi, kao uostalom i svi noviji modeli.
(Reziel, 06. jul 2020 23:59)

Posto svaki dan patosiras gas iz mesta?
U realnosti je mnogo bitnije medjuubrzanje...recimo od 50-100 km/h
Ne znam da li na nekom sajtu postoje takvi podaci ..ali sa 400nm, ubedjen sam da je voznja te trojke pravo uzivanje..

igor

pre 3 godine

Mazda sa motorom prvo podbaci, pa sada dobro prebaci, a za ocekivati je da ce sledece da ubodu. Za to vreme prodali se milioni turbobenzinaca od 140-180 ks.

igor_t

pre 3 godine

Izgleda da su se turbo motori do 2 litre odomacili kod nasih vozaca, cim ima toliko negativnih komentara na ovaj 2.5 atmo.
Ili je u pitanju uspeh nametanja vecih cena registracije, da se ni ne razmatra auto sa vise od 2l.
Onaj ko kupi ovaj auto nov, imace i novca za registraciju koja je u najvecem slucaju duplo skuplja od 2.0 ili 1.9.
A zar nije bolji jednistavniji atmo motor od makog turbaka?

Prndjoza

pre 3 godine

Cuj ovog “Golf klasa”. Danas za malo bolje opremljenog golfa moze da se kupi Tesla. Miso, druze, pregazilo vas je vreme. A vala, dosta ste i klepali raju.

lul

pre 3 godine

@kele To nije mašina. To je smešan auto koji iz 2.5 litre ima 250 konja sa turbo punjačem i ni Golfu GTI ne može da prismrdi a kamoli Golfu R. Pozdrav.

Hehe

pre 3 godine

Mazda 3 G25 GT 0-100km/h - 8.3 sec
Hyundai i30 N Line 0-100km/h - 7.1 sec
Golf GTI 220PS 0-100km/h - 6.4 sec
Golf R MK VII 0-100km/h - 4.6 sec
(Reziel, 6. jul 2020 23:59)

i30 N-Line od 7.1s do 100kmh koji navodis je dostupan u Australiji sa 1.6 turbo benzincem, dok u EU ide sa standradnom motorizacijom od i30 (stari 1.4, 1.0t, 1.4t i 1.6crdi, restilizovani 1.5, 1.0t, 1.5t...). Takodje:
i30N Performance 275KS 6.2s do 100kmh
i30 Fastback N Performance 275KS 6.1s do 100kmh
Restilizovani i30N ce zadrzati isti motor, izbacuje se varijanta sa 250KS iz ponude i trebalo bi da bude laksi malo i doradice mu jos vesanje.

Meni je Mazda3 u sedan varijanti lepsa od svih navedenih, tj. jedan od najlepsih automobila u klasi. O motorizaciji ne mogu nista da pricam, dok je ne provozam makar na kratko, a to se nece desiti, barem ne uskoro.

miša

pre 3 godine

(Mercedesklub.rs, 06. jul 2020 18:14)

Evo odgovora od "ovoga" što se u 2020 usudio da C segment nazove Golf klasom... Ima nas par milijardi koji grešimo, nadam se da se ne ljutiš mnogo.

Ti prijatelju, osim sto si izneo svoje potpuno lično mišljenje, nisi izneo niti jedan argument. Štaviše, izneo si gomilu proizvoljnosti (blago receno) sa sve focus-om i mazdom, i "voznim dinamikama".... Statistike prodaje, bas kao i testovi, pokazuju da je se ta klasa, i u 2020, sa punim pravom zove GOLF klasa. I zvace se jos dugo, nema ti tu pomoći...

Izvini, ne mogu da prihvatim tvoj poziv da ne komentarišem. Tvoje neznanje i lični ukus su tvoja stvar, ali te, eto, molim da dopustiš da i mi kažemo po neku.

jaretina na minimalcu

pre 3 godine

Kad je rekao tamo, mislio je na SAD, Juznu Ameriku, Kanadu, Bliski istok, Australiju, Japan itd. Dakle veliku vecinu sveta...
(Nemanja, 6. jul 2020 20:15)

ta većina sveta me interesuje nemaš pojma koliko.
ovde pričamo ono što nam je dostupno za kupovinu, pa ako misliš da ću ja ili bilo ko odavde dovlačiti auto iz japana, grdno se varaš.

ciga

pre 3 godine

@Dezinformacije
Upravo ti širiš dezinformacije, u Americi se ne vozi dizel jer nema potrebe zbog cene goriva. Što se brige o zagađenosti tiče upravo je ta Amerika najveći zagađivača i protivnik sporazuma o smanjenju zagađenja. Inače američkog rednecka zabole baš patka za NoX ox dax i ostale norme,niti zna šta je to

Reziel

pre 3 godine

Posto svaki dan patosiras gas iz mesta?
U realnosti je mnogo bitnije medjuubrzanje...recimo od 50-100 km/h
Ne znam da li na nekom sajtu postoje takvi podaci ..ali sa 400nm, ubedjen sam da je voznja te trojke pravo uzivanje..
(Radijator, 07. jul 2020 08:51)

Ne patosiram naravno, ali hečbek sa 250ks i 400nm obrtnim momentom, svako pogleda i performanse. A ubrzanje od 0-100 je prilično dobar parametar prema kome se mogu proceniti i kakva će biti medjuubrzanja - troma i sporija od konkurencije.

kimi R

pre 3 godine

@Mercedesklub.rs
Gde će da razvali konkurenciju,koju konkurenciju sa tim motorom samo van Evrope a i tamo upitno pošto im baš neide kako se očekivalo.

Dezinformacije

pre 3 godine

@ Reziel, 07. jul 2020 09:58

Ajde ponovo... To nisu specifikacije za turbo verziju vec atmosferski motor. Pogresne si pogledao i to za limuzinu koja je sporija. Turbo ce ici za oko 6 s do 100 km/h.

P

pre 3 godine

Ajde ponovo... To nisu specifikacije za turbo verziju vec atmosferski motor. Pogresne si pogledao i to za limuzinu koja je sporija. Turbo ce ici za oko 6 s do 100 km/h.
(Dezinformacije, 7. jul 2020 17:43)

Možda ćeš morati i 3. put da mu skrenes pažnju dok ne skapira konačno...

miša

pre 3 godine

Ovakva makina za 20.000 evra ?!
(kele®, 06. jul 2020 10:39)

Ali samo za americko trziste. Za Evropu Golf 1.0 TSI, na akciji.
(Prndjoza, 06. jul 2020 14:47)

Tačno, jer bi za klot Mazdu, Hondu ili Toyotu morao da das osetno više.

A taj 1.0 TSI je za japanske mrtve atmosferce raketni pogon.

STRUČNI KONSULTANT

pre 3 godine

Ja ne razumem ljude koji kupe mazdu. Moj drugar imao mazdu 121, prodao je pre nekoliko meseci. Ja u gori auto nisam seo odavno.

...

pre 3 godine

Super je ovo...Za 2005-u godinu,ne kasne mnogo...A ovde su izlizali pojedinci tastaturu sa pricama kako su oni jelte vizionari,genijalci i sl jer imaju " cudesne" skyactive motore i tehnologiju,pa im je ugradnja turba ispod casti,"zastarelo" i slicne bljuvotine...I sta sad,ko je budala?Mazda-skupa i zaostala zajebancija...
(Molder, 06. jul 2020 15:34) Tuzno kad u nekoliko redova vidis da neki toliko ne poznaju auto industriju. Tuzno. A misle da znaju. :)

Radijator

pre 3 godine

Cuj ovog “Golf klasa”. Danas za malo bolje opremljenog golfa moze da se kupi Tesla. Miso, druze, pregazilo vas je vreme. A vala, dosta ste i klepali raju.
(Prndjoza, 07. jul 2020 04:14)

Apsolutno se slazem da ima boljih vozila od Golfa u klasi...pogotovo u ceni, ali stvarno svi tako zovu C segment.
Verovao ili ne...tek je sad zbog korone u nekom mesecu u EU Golf pao sa prvog mesta po prodaji...i to je vest.
I dalje nije ispao iz trke za celu godinu.
Ne znam sta ljude toliko privlaci da to kupuju...ali je cinjenica da ga vole i rado voze po celoj Evropi. Brojke to govore.

...

pre 3 godine

@kele To nije mašina. To je smešan auto koji iz 2.5 litre ima 250 konja sa turbo punjačem i ni Golfu GTI ne može da prismrdi a kamoli Golfu R. Pozdrav.
(lul, 06. jul 2020 14:52) Samo polako sefe. Bez obzira na 30-40 konja razlike u odnosu na R, ova Mazda ima jaci obrtni moment. Taj isti motor je sposoban da bez problema dobrano povuce CX-5, koji je skoro pa grdosija u odnosu na Trojku. Samo polako ;)

miša

pre 3 godine

Ovakva makina za 20.000 evra ?!
(kele®, 06. jul 2020 10:39)

Ali samo za americko trziste. Za Evropu Golf 1.0 TSI, na akciji.
(Prndjoza, 06. jul 2020 14:47)

Tačno, jer bi za klot Mazdu, Hondu ili Toyotu morao da das osetno više.

A taj 1.0 TSI je za japanske mrtve atmosferce raketni pogon.

lul

pre 3 godine

@kele To nije mašina. To je smešan auto koji iz 2.5 litre ima 250 konja sa turbo punjačem i ni Golfu GTI ne može da prismrdi a kamoli Golfu R. Pozdrav.

Molder

pre 3 godine

Super je ovo...Za 2005-u godinu,ne kasne mnogo...A ovde su izlizali pojedinci tastaturu sa pricama kako su oni jelte vizionari,genijalci i sl jer imaju " cudesne" skyactive motore i tehnologiju,pa im je ugradnja turba ispod casti,"zastarelo" i slicne bljuvotine...I sta sad,ko je budala?Mazda-skupa i zaostala zajebancija...

miša

pre 3 godine

A kod nas za te pare 122ks.
(Marko, 06. jul 2020 10:45)

Gde si druže video da ima trojka ispod 20K eur?

Model koji je predstavljen na ovom sajtu pre desetak dana, sa tim motorom i manuelnim menjačem, sa, doduše, nešto jačom opremom, koštao je 26 K.

Ovaj bi kod nas koštao 30+ i to sa skromnom opremom.

Trenutno u golf klasi ne postoji precenjeniji auto, kako po pitanju kvaliteta, prostora i svih tehničkih karakteristika, tako i po pitanju cene.

STRUČNI KONSULTANT

pre 3 godine

Ja ne razumem ljude koji kupe mazdu. Moj drugar imao mazdu 121, prodao je pre nekoliko meseci. Ja u gori auto nisam seo odavno.

miša

pre 3 godine

(Mercedesklub.rs, 06. jul 2020 18:14)

Evo odgovora od "ovoga" što se u 2020 usudio da C segment nazove Golf klasom... Ima nas par milijardi koji grešimo, nadam se da se ne ljutiš mnogo.

Ti prijatelju, osim sto si izneo svoje potpuno lično mišljenje, nisi izneo niti jedan argument. Štaviše, izneo si gomilu proizvoljnosti (blago receno) sa sve focus-om i mazdom, i "voznim dinamikama".... Statistike prodaje, bas kao i testovi, pokazuju da je se ta klasa, i u 2020, sa punim pravom zove GOLF klasa. I zvace se jos dugo, nema ti tu pomoći...

Izvini, ne mogu da prihvatim tvoj poziv da ne komentarišem. Tvoje neznanje i lični ukus su tvoja stvar, ali te, eto, molim da dopustiš da i mi kažemo po neku.

jaretina na minimalcu

pre 3 godine

Kad je rekao tamo, mislio je na SAD, Juznu Ameriku, Kanadu, Bliski istok, Australiju, Japan itd. Dakle veliku vecinu sveta...
(Nemanja, 6. jul 2020 20:15)

ta većina sveta me interesuje nemaš pojma koliko.
ovde pričamo ono što nam je dostupno za kupovinu, pa ako misliš da ću ja ili bilo ko odavde dovlačiti auto iz japana, grdno se varaš.

Kvarežma

pre 3 godine

Nisu mi jasni sa tim automaticima, ali ok, to se prodaje. Ovo u Evropi nećemo videti, EU propisi za borbu protiv zagađenja i klimatskih promena poznati kao čuvamo nemačku i francusku auto industriju...

miša

pre 3 godine

Eee to je vec neštooo. Sad da izbace lepo, pravog naslednika cx7 pa da pokose, ko onomad, konkurenciju.
(noone, 06. jul 2020 11:06)

Istina, oba primerka koja viđam po Beogradu su sve pokosila....

Mercedesklub.rs

pre 3 godine

Ne znam ni zasto sam ulazio u komentare, ocigledno samo da se posle 15 godina iskustva u autoindustriji, iznerviram.
Ovaj strucnjak sto kaze da Mazdu jede GTI, R druze ne komentarisu vise automobile nikad ili makar dok nesto ne provozas. Cuj Golf bolji od Mazde 3, mozda kad je bio Golf 5, od tad nikad vise(niti je Golf od tad ikad bio u top 3 u C segmentu(Civic, Mazda, Focus standardno bolji + gomila premium modela). Mazda 3 sa 122ks, nije brza, ali ima bolju voznu dinamiku od svakog automobila u ovoj klasi osim Civica, ako ne racunam premium modele. A ova ce razvaliti konkurenciju jer se ovaj model sprema godinama i izaziva neverovatan entuzijazam svakog pravog ljubitelja. Pozivam i ovog sto C segment u 2020 i dalje naziva Golf klasom da takodje ne komentarise, kao i ovaj sto misli da se konkurencija razvaljuje prodajom, a ne kvalitetom automobila. Pozdrav

igor_t

pre 3 godine

Izgleda da su se turbo motori do 2 litre odomacili kod nasih vozaca, cim ima toliko negativnih komentara na ovaj 2.5 atmo.
Ili je u pitanju uspeh nametanja vecih cena registracije, da se ni ne razmatra auto sa vise od 2l.
Onaj ko kupi ovaj auto nov, imace i novca za registraciju koja je u najvecem slucaju duplo skuplja od 2.0 ili 1.9.
A zar nije bolji jednistavniji atmo motor od makog turbaka?

jaretina na minimalcu

pre 3 godine

Taj 2.5 motor sa 250ks trosi slicno kao 2.0 sa 250ks, a na trzistima gde se prodaje kubikaza ne utice na cenu registracije. Tako da sta ce im manji motori
(misa, 6. jul 2020 14:05)

tamo ne utiče kubikaža već CO2 emisija na poreze. što mu dođe na isto. a za 2 godine EU ponovo obara max emisiju CO2 iznad koje kreće šamaranje po džepu, tako da se ni tamo ovoga neće nagledati.

zapamti, cilj EU je da do 2025 95% vozi maksimalno kosilice ili hibrid, i to će se desiti.

Reziel

pre 3 godine

Posto svaki dan patosiras gas iz mesta?
U realnosti je mnogo bitnije medjuubrzanje...recimo od 50-100 km/h
Ne znam da li na nekom sajtu postoje takvi podaci ..ali sa 400nm, ubedjen sam da je voznja te trojke pravo uzivanje..
(Radijator, 07. jul 2020 08:51)

Ne patosiram naravno, ali hečbek sa 250ks i 400nm obrtnim momentom, svako pogleda i performanse. A ubrzanje od 0-100 je prilično dobar parametar prema kome se mogu proceniti i kakva će biti medjuubrzanja - troma i sporija od konkurencije.

Miloš_NS_Turning_Japanese_But_Careful_You_Must_Be

pre 3 godine

Pre 15-tak godina vozio sam Mazdu 6 sa 2,3 atmosferskim benzincem i 166 KS. Išla je kao nevreme, a ovo čudo ne mogu ni da zamislim kako ide kad se pošteno "nagazi". Svakako nije auto za početnike, u to sam siguran, a i oni koji nikad nisu vozili ništa jače od 150-160 KS treba da budu oprezni sa ovakvom japanskom hot hatch "aždajom". Jer, stvar je u tome da Mazdini motori, bili turbo ili ne, imaju tendenciju da "povuku višak adrenalina" u vozaču i postanu instant neodoljive za (pre)brzu vožnju. Pišem na osnovu iskustva, verujte mi. Srdačan pozdrav !

Khufu

pre 3 godine

Retko komentarišem ovde, povremeno uđem kada je neka vest o Mazdi.
Prilično sam iznenađen koliko negativnih komentara.
Vozim novu Mazdu 6 a pre toga Mercedes W212. Utisci su više nego pozitivni, auto je izuzetno tih, lepo se vozi za prednu vuču, mesta napred dosta (nazad nisam ni ulazio). Kvalitet izrade je odličan, za te pare teško da može bolje.
Novu trojku sam probao i mogu reći da je umanjena šestica. U toj klasi, jedino mi je BMW 1 ispred.

Dezinformacije

pre 3 godine

@ Mazda 3 G25 GT 0-100km/h - 8.3 sec
Hyundai i30 N Line 0-100km/h - 7.1 sec
Golf GTI 220PS 0-100km/h - 6.4 sec
Golf R MK VII 0-100km/h - 4.6 sec
(Reziel, 6. jul 2020 23:59)

Covece, ovo su podaci za Mazdu 3 sedan sa 2.5 motorom ali atmosferskim (186 ks u americi). Cak je za heca malo preko 7 sekundi, proverite malo pre nego sto napisete nesto. Mazda CX-5 sa 2.5 turbo motorom od 250 ks ubrzava za 6,4 sekunde do 60 mph (znaci oko 6,6, 6,7 do 100 km/h). Sta mislite koliko ce trebati trojci sa ovim motorom od 250 ks. Ici ce ispod 6 sekundi do 100. A ova verzija nije nikakava GTI, MPS itd vec klasicna Mazda 3 sa jakim motorom. I onda se ovde pise svasta, trojka troma i spora. Da ali u Evropi! U ostatku (normalnog) sveta, gde recimo u SAD imaju daleko stroze ekoloske kriterijume, ovaj motor se lagano prodaje. Samo zato sto ne gledaju toliko CO2 nego NOx. Zato tamo dizela nema.

Reziel

pre 3 godine

I dalje ce imati vise obrtnog momenta od novog GTI i ima vise obrtnog momenta od trenutnog Golf R.
(Volgic, 6. jul 2020 20:58)

Mazda 3 G25 GT 0-100km/h - 8.3 sec

Hyundai i30 N Line 0-100km/h - 7.1 sec

Golf GTI 220PS 0-100km/h - 6.4 sec

Golf R MK VII 0-100km/h - 4.6 sec

Ja volim japanske automobile, naročito Mazdu, i vozio sam pet godinu tada novu Mazdu 6 2.0 benzin sa 155KS (2009. godište). Jedan od automobila sa kojim sam bio najzadovoljniji za 20 godina koliko vozim. Ali u poslednje vreme, Mazdini motori i performanse su blago rečeno smešni... Ili tužni, kako hoćete. Iz 2.5 motora, sa tolikim obrnim momentom, Mazda 3, hečbek, do stotke ubrzava za preko osam sekundi ?! Smešno, tužno, možda i sramno. Neko reče kako Mazdi 3 nema ravnog po "voznim osobinama", ali džabe sve iskreno kad je toliko troma i spora. Stvarno šteta, jer je trojka jedan od najbolje dizajniranih i izrađenih automobila u svojoj klasi, kao uostalom i svi noviji modeli.

Radijator

pre 3 godine

Cuj ovog “Golf klasa”. Danas za malo bolje opremljenog golfa moze da se kupi Tesla. Miso, druze, pregazilo vas je vreme. A vala, dosta ste i klepali raju.
(Prndjoza, 07. jul 2020 04:14)

Apsolutno se slazem da ima boljih vozila od Golfa u klasi...pogotovo u ceni, ali stvarno svi tako zovu C segment.
Verovao ili ne...tek je sad zbog korone u nekom mesecu u EU Golf pao sa prvog mesta po prodaji...i to je vest.
I dalje nije ispao iz trke za celu godinu.
Ne znam sta ljude toliko privlaci da to kupuju...ali je cinjenica da ga vole i rado voze po celoj Evropi. Brojke to govore.

ciga

pre 3 godine

@Dezinformacije
Upravo ti širiš dezinformacije, u Americi se ne vozi dizel jer nema potrebe zbog cene goriva. Što se brige o zagađenosti tiče upravo je ta Amerika najveći zagađivača i protivnik sporazuma o smanjenju zagađenja. Inače američkog rednecka zabole baš patka za NoX ox dax i ostale norme,niti zna šta je to

kimi R

pre 3 godine

@Mercedesklub.rs
Gde će da razvali konkurenciju,koju konkurenciju sa tim motorom samo van Evrope a i tamo upitno pošto im baš neide kako se očekivalo.

Radijator

pre 3 godine

Smešno, tužno, možda i sramno. Neko reče kako Mazdi 3 nema ravnog po "voznim osobinama", ali džabe sve iskreno kad je toliko troma i spora. Stvarno šteta, jer je trojka jedan od najbolje dizajniranih i izrađenih automobila u svojoj klasi, kao uostalom i svi noviji modeli.
(Reziel, 06. jul 2020 23:59)

Posto svaki dan patosiras gas iz mesta?
U realnosti je mnogo bitnije medjuubrzanje...recimo od 50-100 km/h
Ne znam da li na nekom sajtu postoje takvi podaci ..ali sa 400nm, ubedjen sam da je voznja te trojke pravo uzivanje..

Miloš_NS

pre 3 godine

@Prndjoza

Tačno. U Evropi je Golf 1.0 TSI za 19.900 evra postao pojam dobrog i pristupačnog automobila. To da nije tužno, bilo bi veoma, veoma smešno.

igor

pre 3 godine

Mazda sa motorom prvo podbaci, pa sada dobro prebaci, a za ocekivati je da ce sledece da ubodu. Za to vreme prodali se milioni turbobenzinaca od 140-180 ks.

...

pre 3 godine

Super je ovo...Za 2005-u godinu,ne kasne mnogo...A ovde su izlizali pojedinci tastaturu sa pricama kako su oni jelte vizionari,genijalci i sl jer imaju " cudesne" skyactive motore i tehnologiju,pa im je ugradnja turba ispod casti,"zastarelo" i slicne bljuvotine...I sta sad,ko je budala?Mazda-skupa i zaostala zajebancija...
(Molder, 06. jul 2020 15:34) Tuzno kad u nekoliko redova vidis da neki toliko ne poznaju auto industriju. Tuzno. A misle da znaju. :)

Volgic

pre 3 godine

Nije ovo nista novo, ovo je motor iz 2016 godine samo ga u Evropi nikad nije bilo i niti ce ga biti. Ali ga zato ima u Rusiji i u Ukrajni. Svrha motora je da povuce njihov najveci SUV CX9 i da obrtni momenat bude dostupan odmah a ne konjske snage kao neko sto je napisao dole. Inace ovaj motor je poznat po tome sto je do skoro imao ili sasvim moguce jos uvek ima najveci obrtni momenat u klasi cetvorocilindrasa do 300 konja. I dalje ce imati vise obrtnog momenta od novog GTI i ima vise obrtnog momenta od trenutnog Golf R.

P

pre 3 godine

Ajde ponovo... To nisu specifikacije za turbo verziju vec atmosferski motor. Pogresne si pogledao i to za limuzinu koja je sporija. Turbo ce ici za oko 6 s do 100 km/h.
(Dezinformacije, 7. jul 2020 17:43)

Možda ćeš morati i 3. put da mu skrenes pažnju dok ne skapira konačno...

misa

pre 3 godine

Promašuju sa motorima konstantno.
Treba im turbo 1,5 i 2,0 kao sve normalne fabrike sto imaju.
(Koks i, 06. jul 2020 12:42)
Taj 2.5 motor sa 250ks trosi slicno kao 2.0 sa 250ks, a na trzistima gde se prodaje kubikaza ne utice na cenu registracije. Tako da sta ce im manji motori

giga

pre 3 godine

@lul
Smešan auto 250ks i 420 nm!!
Da li bi nam rekao šta ti voziš, verovatno pasata 99 god? Vozilo je bomba!
Golf gti je sigurno minimum 30% skuplji.

Nemanja

pre 3 godine

@ (jaretina na minimalcu, 06. jul 2020 14:57)

Kad je rekao tamo, mislio je na SAD, Juznu Ameriku, Kanadu, Bliski istok, Australiju, Japan itd. Dakle veliku vecinu sveta...

Hehe

pre 3 godine

Mazda 3 G25 GT 0-100km/h - 8.3 sec
Hyundai i30 N Line 0-100km/h - 7.1 sec
Golf GTI 220PS 0-100km/h - 6.4 sec
Golf R MK VII 0-100km/h - 4.6 sec
(Reziel, 6. jul 2020 23:59)

i30 N-Line od 7.1s do 100kmh koji navodis je dostupan u Australiji sa 1.6 turbo benzincem, dok u EU ide sa standradnom motorizacijom od i30 (stari 1.4, 1.0t, 1.4t i 1.6crdi, restilizovani 1.5, 1.0t, 1.5t...). Takodje:
i30N Performance 275KS 6.2s do 100kmh
i30 Fastback N Performance 275KS 6.1s do 100kmh
Restilizovani i30N ce zadrzati isti motor, izbacuje se varijanta sa 250KS iz ponude i trebalo bi da bude laksi malo i doradice mu jos vesanje.

Meni je Mazda3 u sedan varijanti lepsa od svih navedenih, tj. jedan od najlepsih automobila u klasi. O motorizaciji ne mogu nista da pricam, dok je ne provozam makar na kratko, a to se nece desiti, barem ne uskoro.

Dezinformacije

pre 3 godine

@ Reziel, 07. jul 2020 09:58

Ajde ponovo... To nisu specifikacije za turbo verziju vec atmosferski motor. Pogresne si pogledao i to za limuzinu koja je sporija. Turbo ce ici za oko 6 s do 100 km/h.

Prndjoza

pre 3 godine

Cuj ovog “Golf klasa”. Danas za malo bolje opremljenog golfa moze da se kupi Tesla. Miso, druze, pregazilo vas je vreme. A vala, dosta ste i klepali raju.

...

pre 3 godine

@kele To nije mašina. To je smešan auto koji iz 2.5 litre ima 250 konja sa turbo punjačem i ni Golfu GTI ne može da prismrdi a kamoli Golfu R. Pozdrav.
(lul, 06. jul 2020 14:52) Samo polako sefe. Bez obzira na 30-40 konja razlike u odnosu na R, ova Mazda ima jaci obrtni moment. Taj isti motor je sposoban da bez problema dobrano povuce CX-5, koji je skoro pa grdosija u odnosu na Trojku. Samo polako ;)