Petak, 24.01.2020.

08:58

Da li je žuta traka uvek tamo gde treba da bude?

Izvor: Izvor: RTS

Da li je žuta traka uvek tamo gde treba da bude? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Roki

pre 4 godine

Djordje Delic

Magistre, nisi ti dovitljiv nego si bezobrazan. Siguran sam da se ubacujes tako sto prednjim delom auta udjes u traku tako da ovaj iza ima izbor ili da te propusti ili da te udari. To i jeste nas najveci problem. Svaki drugi gleda da se dovija, da zezne nekoga i onda ni ne cudi u kakvom stanju nam je zemlja i sto nam u svakoj sferi postoji haos. Uz to si jos i pravnik koji krsi zakon i sluzi se metodom ako prodje, prodje. Nista ti meni nisi drugaciji od lopova koji isto tako kaze, kradem uz svestan rizik da budem uhvacen.

Krlja Gargarin

pre 4 godine

Da se pod hitno smanji ulazak vozila u centar i okolinu centra grada,ne zabraniti ali naplatiti svaki ulazak u krug dvojke,zute trake kroz ceo grad u obaveznim vremenskim intervalima koriscenja,ako bude potrebno uvesti i par ne par!

iskusni kladioničar

pre 4 godine

Ove nove sulude žute trake su deo ustupka vlasti taksistima za one proteste, jer Car Go ne može da ih koristi, to je valjda svima jasno.
(Ratibor, 24. januar 2020 12:43)

Vidi, majstore, zuta traka nije osmisljena zbog taksista i vozaca autobusa, vec zbog putnika! Briga taksistu i tog vozaca GSP-a kojom trakom ce da se vozi. Ovom prvom kuca taksimetar, a ovom drugom tece radno vreme, a Cargo, pa oni pruzaju inovativnu pomoc svojim clanovima i registrovani su kao IT firma za prodaju softvera, tako da mogu zutom bojom jedino da oboje delove hodnika u svojim prostorijama!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rani, 24. januar 2020 23:11)
Taksimetar kuca po predjenoj kilometraži a ne na minut.Osim kad ima turbinu pa kuca i na ablend,migavac,štopaljku ili jednostavno na pritisak (na sedištu)

mrmlj

pre 4 godine

MIION kazni su napisali prosle godine na 2,5 miliona vozila!
(Mile, 24. januar 2020 12:18)
drize, vozim po beogradu skoro svakodnevno a i kad ne vozim, krecem se po gradu. kako ljudi voze, milion kazni godisnje ne da nije mnogo nego imam utisak da treba barem jedna nula da se doda na kraj te brojke.

ja

pre 4 godine

Meni je veci problem pretrpavanje ulica lezecim policajcima. Ok oko skola i nekih osetljivih delova, ali na svakih 400/500m ovo vise nije normalno. Malo je sto imamo milion rupa jos sad ovo. Ko ce platiti amortizaciju trapova itd...
(Lezeci p, 24. januar 2020 12:54)

Prvo, smo mi bili nevaspitani i bahati, pa jectek onda neko neplanski razbacao ležeće. Neki dan stoji kolona da, propusti decu, tip sa razvaljenim Renoom 4 obilazi kolonu, prelazi preko ležećeg i pešačkog bez kočenja. Mi ne samo da ne cenimo tuđi život, nego ne cenimo ni svoj.

hm

pre 4 godine

@aes
Očigledno je da pričaš o smeru N.Bgd-centar. Pitanje je zasto nadlezni ne reše problem Brankovog mosta tako što će kameru da stave na početak mosta kao na suprotnoj strani, a ne na kraju? Tada bi svi ti o kojima pricas lepo bili uslikani...

made in Serbia

pre 4 godine

Prvo i prvo, mi smo postavili ove neznalice na vlast. A drugo, nekultura u saobraćaju je 1/10.... Ja ne znam šta vi u stvari hoćete? Da sve “klizi ko po loju”???? Paljba iz Srbije. Ukucajte u Googlu - “chaos”... prva web adresa koja se otvara je Belgrade.com

Stingray

pre 4 godine

@WEM, 24. januar 2020 22:59
Vidite, Vaš lični izbor je da dodjete Vašim kolima u Beograd. Niko Vas nije primorao. Ako ste nevešti i ako ne možete da se snadjete u Beogradskoj gužvi, onda na ulazu u grad (u zavisnosti sa koje strane dolazite), parkirajte auto, pa polako na GSP ili voz...Ni mene, sa BG tablicama,? ne štedi milicija po Srbiji koja iskače na put iz kukuruza i kažnjava što nemam rezervne sijalice.

plahi

pre 4 godine

Čudo su naši ljudi. Svi bi da im bude ugodno i da malo košta. Uveo bih kao u Londonu, preskupo parkiranje, naplatu prolaska kroz centar grada, pa se vozi. Naravno pojačao bih javni saobraćaj. Ovde je sve apsurdno. Svi po jedan u vozilu i smeta im gužva. U gradu sa 1500000 duša nesme biti gužve. Naravno smanjenjem vozila na putevima bio bi čistiji vazduh. I za kraj, uveo bih još žutih traka i podigao kaznu na maksimum, kao u svim civilizovanim zemljama u koje svi žele da pobegnu.

www

pre 4 godine

Još jedna u nizu vesti iz "glavnog" grada. E baš me briga za vašu žutu traku. Kao da postoji samo u BGD-u. Kada se budete naučili pristojnosti u saobraćaju, kada ne budete besomučno trubili onima koji dolaze u vaš grad, kada ne budete bahati u drugim gradovoma...onda ćete dobiti empatiju ostalih.

uvekljubazan

pre 4 godine

"Obavezno je čekanje dok se saobraćaj ne proredi, a onda, kada se ukaže prilika, sledi uključivanje u srednju traku, i to što pre, kako se ne bi vozilo žutom", pa, ko živ, ko mrtav.

Djordje Delic

pre 4 godine

Ja sam jedan od tih, kako kolega kaze, polupismenih koji voze preko Brankovog zutom trakom pa se onda prestroje..i vozicu uvek tako jer cu brze da prodjem, a rizik da me snimim kamerom preuzimam svesno. Hocu da koristim nedostatke suludo izmisljenih pravila pa neka uloze novac za kamere na pocerku te na sredini mosta. A vi sto slepo postujete sve sto vam se naredi, samo napred u red. Ja sam se uvek migoljio i dovitljiv bio u svim situacijama, pa cu i u ovoj. Inace, vrlo sam pismen. Mozda bahat ali za takve je zakon da sankcionise. Inace, magistar sam prava

Coyote

pre 4 godine

Zute trake nisu problem, problem je sto ima previse automobila na ulicama.(Vlada, 24. januar 2020 14:05)Slažem se.
(moron, 24. januar 2020 14:43) onda imamo i previse stanovnika.

A gde da roknem gascinu ?

pre 4 godine

Meni je veci problem pretrpavanje ulica lezecim policajcima. Ok oko skola i nekih osetljivih delova, ali na svakih 400/500m ovo vise nije normalno. Malo je sto imamo milion rupa jos sad ovo. Ko ce platiti amortizaciju trapova itd...
(Lezeci p, 24. januar 2020 12:54)

Pa ti prilagodi brzinu ...

gorki

pre 4 godine

U ns postoje zute trake, policija pise prijave ako neko vozi zutim trakama, a jgsp ne koristi zute trake. Jos pre 15 godina smo ukazivali na to ali grad, policija i jgsp nisu imali razumevanja. U ns zutu traku koristi jedino policija za postavljanje radara

Coyote

pre 4 godine

Meni je veci problem pretrpavanje ulica lezecim policajcima. Ok oko skola i nekih osetljivih delova, ali na svakih 400/500m ovo vise nije normalno. Malo je sto imamo milion rupa jos sad ovo. Ko ce platiti amortizaciju trapova itd...(Lezeci p, 24. januar 2020 12:54)Pa ti prilagodi brzinu ...
(A gde da roknem gascinu ?, 25. januar 2020 00:01) pa prijatelju, jedina prilagodjena brzina za ove naše lezece policajce je zaustavljanje ispred svakog. Apsolutno je nemoguce proci preko lezeceg ni sa 10kmh

radnik

pre 4 godine

A zašto onda GSP i taksisti ne voze žutom trakom?
Večeras u 18.15 bus 35 u Milentija Popovića ide regularno ulicom, a pešaci pretrčavaju preko šina.

rani

pre 4 godine

Ove nove sulude žute trake su deo ustupka vlasti taksistima za one proteste, jer Car Go ne može da ih koristi, to je valjda svima jasno.
(Ratibor, 24. januar 2020 12:43)

Vidi, majstore, zuta traka nije osmisljena zbog taksista i vozaca autobusa, vec zbog putnika! Briga taksistu i tog vozaca GSP-a kojom trakom ce da se vozi. Ovom prvom kuca taksimetar, a ovom drugom tece radno vreme, a Cargo, pa oni pruzaju inovativnu pomoc svojim clanovima i registrovani su kao IT firma za prodaju softvera, tako da mogu zutom bojom jedino da oboje delove hodnika u svojim prostorijama!

WEM

pre 4 godine

Platio sam kaznu za vožnju po žutoj traci u BG jer realnog prostora za prigovor imam samo ovde na internetu. Gde god da se bunim za neka svoja prava automatski plaćam sve navedene troškove jer vremenski rokovi ne ostavljaju prostor za takve peripetije. A zapravo sam vozač koji u BG dolazi jednom godišnje i male su šanse da savladam sva beogradska "saobraćajna pravila". Mišljenja sam da bi automobili sa pogrešnom vožnjom u žutoj traci najpre trebali dobiti opomenu, a kad ih se ponovo nađe u prekršaju tek onda neka usledi kazna. Ovako to izgleda kao prilika za lov na neiskusne vozače i lako zgrtanje zarade, ti pojedinci ne bi ugrozili javni saobraćaju, a informatika bi ptočistila njihove registarske tablice i niko ne može reći da baš svako mora biti kažnjen. Beograd i nj saobraćaju bi bio perciporan malo humanije.

volfo fh i-shift

pre 4 godine

I da nema zute trake malo je traka nekim specijalcima.
U Bg treba pojacati javni prevoz a ne svrckati se naokolo sa ovoliko mnogo auta,. Pogusicemo se!
Pardon, ja necu, ne zivim vise u Bg.

Aes

pre 4 godine

"Redovno prelazim Brankov most i tu se ne radi o bahatim pojedincima, već žutom trakom voze desetine vozača i u toj traci je redovno pristutno barem 5 automobila kojima tu nije mesto, a onda se na vreme ubace u srednju, kako ih kamera nebi snimila. Em što voze žutom trakom, em što u 90% slučajeva ti koji to rade prekoračuju i brzinu, em što se ubacuju ljudima u srednjoj koji normalno voze"

Ovu situaciju na Brankovom mostu gledam iz auta svaki da. U voznji zaista uvek propustam kad se neko prestrojava u levu ili srednju traku, ali ove polupismene idiote sto voze zutom pa se bez migavca uguravaju u srednju traku namerno ne propustam. Smatram da bi svaki vozac trebao da uradi isto pa neka ih snima kamera. Kad ume da se ku**i onda neka bude baja i plati kaznu. Nazalost uvek se nadje neki zombi u koloni koji pilji u mobilni i dok taj shvati da se kolona pomera, pomenuti bilmezi se iz zute trake uguraju u srednju i naprave magarcima sve nas koji postuju osnovna pravila saobracaja

Aleksa

pre 4 godine

Ovo sa zutim trakama je skoro jednako glupo kao i ,,biciklisticka staza,, u Neznanog Junaka pravac Banjica Dedinje gde su samo povukli belu liniju i rekli kako su napravili 10km biciklistickih staza. Ta ulica je dovoljno siroka da ima 2 trake po smeru i da time guzve budu mnogo mnogo manje.

NikolaBg

pre 4 godine

Zute trake nisu problem, problem je sto ima previse automobila na ulicama.
(Vlada, 24. januar 2020 14:05)
Ja danas na Banovom brdu, ne možeš normalno trotoarom ići pored opštine jer je na trotoaru parkiran i zbijen veliki broj vozila

Radojica

pre 4 godine

Za Pančevce nevaži žuta traka, oni ko da su polagali u nekoj pustinji, tako da se njih ova tema i netiče, al bi trebalo da se tiče saobraćajne policije, jer svako jutro jure ko sumanuti žutom trakom iz pravca Pančeva ka Beogradu, na Pančevačkom putu pogotovo.

Огњен

pre 4 godine

Најгора је она жута трака код Сајма у Београду. То је класичан пример лоше направљеног укључења са споредног пута јер возачи практично немају места да убрзају и безбедно се укључе у средњу траку. Поготово ако се узме у обзир "солидарност" београдских возача. Стручњаци са факултета и секретеријата за саобраћај би требали под хитно да направе измене и продуже мало крајњу десну белу траку како би се могло безбедно убрзати, изаћи и престројити у средњу траку после изласка са паркинга и преласка пруге.

Hum

pre 4 godine

U Omladinskih Brigada je bilo barem 6-7 udesa od kada su nove žute trake, naročito kritičan nadvožnjak preko autoputa u pravcu Save, ogroman čep, samo jedna traka za pravo, redovno ljudi naleću na kolonu, a za prolazak ulice do J. G. treba barem 4 stajanja na semofor.

nisam bot

pre 4 godine

Na spisak besmislenih žutih traka dodajte i one na putu Beograd-Pančevo (do odvajanja starog i novog puta prema Pančevu). One u kombinaciji sa besmislenim ograničenjem od 60 (umesto 70 ili 80), te velikim opterećenjem brojnih sporih kamiona i "ambicioznim" vozačima kojima se žuri pa uleću u žutu traku da bi obišli, daju bezrazložno opasan saobraćaj.

Potrebno je u oba pravca ukinuti žutu traku, ograničiti velike kamione na korišćenje srednje i desne trake, podići max brzinu na 80, postaviti sve semafore sa trepćućim žutim pre crvenog, umeriti ih na zeleni talas pri brzini od 70-80 i postaviti kamere za crveno svetlo na svakoj raskrsnici (a ne za merenje brzine) i dobili smo visoko bezbedni prilaz Beogradu. Ali u tom slučaju bi značajno opali prihodi fotografa iz MUP-a.

vozač

pre 4 godine

Trebalo bi napomenuti i kako se nelogično nešto pravi u Beogradu.
Primera radi, već mesec dana se na Vidikovcu posle okretnice 23/53, prave parkinzi.
Sve je to lepo, parkinzi su "uvučeni" u odnosu na ulicu ali zato prva stanica autobusa 23/53 ostaje na sred ulice?!?
Zar nije najlogičnije da se autobuska stanica uvuče a ne da se zaustavlja saobraćaj svaki put kad tu stane 23, 53, 59, 89, 504????!?

Beba

pre 4 godine

Bas treba uvoditi zute trake da bi se smanjilo koriscenje privatnih vozila. Ali, istovremeno bi trebalo unsprediti javni prevoz, a cene taksi prevoza spustiti na nivo cena u ostalim gradovima u unutrasnjosti Srbije- kako bi se i taksi prevoz masovnije koristio.

sr

pre 4 godine

loš pokušaj rešavanja problema

po meni trebalo bi da SVI mogu da koriste žutu traku ali moraju da propuštaju gradski prevoz kad se pojavi

tako bi se gužve smanjile a gradski prevoz i dalje imao prednost
(viktor, 24. januar 2020 09:51)

Колико сам пута видео правдање тј безобразлук, када иде хитна помоћ а тип се не склања све у фазону па ови су испред мене где да се склоним. Тако да ова идеја у старту пропада.

bukule

pre 4 godine

po meni najača žuta traka je ona kod sajma gde ako mislis da se ukljucis iz pravca bivseg home centra moras pravo u zutu traku i odmah te kamera snima. ludilo

Пилипенда

pre 4 godine

У Јурија Гагарина мора да се уђе у жуту траку кад се излази из насеља Белвил

MilosS

pre 4 godine

Da li neko kaznjava gsp kad voze regularnom a zuta traka im je slobodna."
Zašto da kažnjava ? Nije zabranjeno voziti autobus nežutom trakom.
Ne postoje regularne i neregularne saobraćajne trake. Postoji samo podela na trake rezervisane za javni prevoz i trake koje nisu rezervisane.
(zmau, 24. januar 2020 10:24)
Zato sto ometaju protok saobracaja. Pogotovo kad sa kolegom uhvati da se vuče paralelno, kao, brži je od njega, za 2 na sat.

T

pre 4 godine

Probajte sada da skrenete iz Omladinskih brigada u blok 33. Ne mozete zbog zute trake, jer ne smete biti u jedinoj traci iz koje je moguce skretanje u blok. Nego morate da idete 700 metara okolo bloka, da biste usli pored Geneksa.

Dejan

pre 4 godine

Manj haos postaje jos veci haos. Ne znam kako ce se odvijati saobracaj ako svi ostanu izvan zutih traka i raskrsnice ostanu blokirane. Ili u J.Gagarina gde svi beze od kamera a ovi genijalci su na jednom delu kod bloka A ofarbali 30 m u žuto. Svako je u prekrsaju ili je opsti haos ako se postuju propisi. Mislim da kod nas izuzetno nestrucni ljudi uvode zute trake. Sramota

Zute trakr na NBG - katastrofa!

pre 4 godine

Raspustiti Sekretarijat za saobracaj i dati Saobracajnim fakultetima (nasem i stranim), kao i inostranim strucnim institucijama (Nemacki instituti za saobracaj itd.) da resavaju probleme u Beogradu. Ko je nekad imao posla sa beogradskim sekretarijatom zna kakvi su diletanti (vecinski) prisutni tamo. Znaju samo da udovolje lokalnim politicarima a pravila struke zanemaruju.

Totalnodrukcijioddrugih

pre 4 godine

Vidim da su komentatori dobro obavesteni. Sto lepo se ne preuzme resenje iz bivse 29 Novembra. Zuta traka od 7-9 i 14-18 pa lepo svuda kamera. Istina ko god je smisljao kako da ubrza saobracaj usporio ga je.

viktor

pre 4 godine

po meni trebalo bi da SVI mogu da koriste žutu traku ali moraju da propuštaju gradski prevoz kad se pojavi
(viktor, 24. januar 2020 09:51)

Jeste, i kada se tako vas 50-100 pametnjakovića nabije u žutu traku, kojom to brzinom možete da se sklonite iz iste? Ne daj Bože da mora neki sanitet da prođe, taj mučenik bi umro u najavi.

skloni se levo u drugu traku, stim što nestaješ na semofor a da si u žutoj...
jer je 98% vremena žuta traka prazna i to pravi OGROMNE probleme zakrčenja..

sanitet uvek svugde prolazi, i kad su sve trake pune ljudi kreću da se sklanjaju levo i desno formirajući prolaz, to ako nije mora biti pravilo (TAČKA)

Vile sampion izraziti favorit

pre 4 godine

Hoce da stave zutu traku u Visnjicku. Pa pako. Kako ce da se skrece u Vojvode Micka ili sa Slanackog puta u Visnjicku. Vec je pakao.

Mile

pre 4 godine

Nece se tu nista menjati kad je tolika zarada policije od kazni. Napravili su najbolji biznis sa tim svim povecanjima kazni od kada su naprednjaci na vlasti za 100% i policijom koja ne radi nista osim sto lovi gradjane da napise bilo kakvu kaznu i ispuni normu. Nikada vise saobracajne policije nije na ulicama i nikada vise nisu maltretirali vozace stalnim zaustavljanjima i kontrolama. MIION kazni su napisali prosle godine na 2,5 miliona vozila! Ako je to nekome normalno i ne izgleda kao otimacina a ne briga za bezbednost onda ok. Meni NE! Nastavice sa izmisljanjem prekrsaja i postavljanja ogranicenja samo da bi na tim mestima otimali pare. To ova vlast jedino radi od kada smo ih izglasali...

crtam

pre 4 godine

Nebitno je sta vi mislite.

Drugo. Te zute trake, kao i ceo vas zivot je osmislio neko poput vas. Iz vasih je redova.

Trece. I vi biste isti, mozda i gori, bili da dodjete na vlast.

Kad te stvari shvatite i povezete, mozda razumete svoj polozaj.

A ako se potrudite i promenite se, popravicete taj polozac.

Lezeci p

pre 4 godine

Meni je veci problem pretrpavanje ulica lezecim policajcima. Ok oko skola i nekih osetljivih delova, ali na svakih 400/500m ovo vise nije normalno. Malo je sto imamo milion rupa jos sad ovo. Ko ce platiti amortizaciju trapova itd...

Stručnjak

pre 4 godine

U Jurija Gagarina, a i u Omladinskih brigada na nekim raskrsnicama ostala je samo po jedna traka za pravo i to negde na sredini dužine tih ulica. Najveći deo saobraćaja ide pravo i samo jedna traka?! U ostalom ta ulica Jurija Gagarina je jedna od širih u gradu i ima mogućnost da se proširi za po još jednu traku po smeru i to je rešenje. Takođe nema status bulevara i ako je šira od svih bulevara...

Zvrk

pre 4 godine

U Omladinskih brigada je vrhunac gluposti. 20 metara zute trake pa nda 30 nije pa opet tako parcijalno. I uz sve to na iskljucenju za auto put u smeru ka Sidu je zuta traka sve do 5 metara pred iskljucenje i postavljena je kamera. Tu ce kazne samo da pljuste jer je nemoguce iskljuciti se iz srednje trake za tako kratko vreme.

Boki

pre 4 godine

Zamislite samo haos koji će nastati kada se J. Gagarina "produži" do obilaznice i kada još više vozila bude u toj ulici.
NBG je jedno od retkih naselja u Srbiji koji je prilično dobro osmišljen i projektovan ali... Šta je ostalo od tih prvobitnih zamisli to mi znamo.
Zašto ne prošire J. Gagarina za po još jednu traku, ima mesta bar na 80% dužine ulice?!

Предраг

pre 4 godine

Нису само жуте траке проблем (нећу да коментаришем дебилизам са исцртавањем у Ј. Гагарина, Омладинских бригада, искључење/укључење на Бранков мост, чувени комадић беле траке на укључењу са пружног прелаза код Сајма (не може цео ауто да стане у онај део који није под жутом траком). Некада је жута трака била резервисана за јавни превоз у одређеном периоду дана (истина, било је много мање приватних аутомобила у саобраћају). Пошто смо дигит"р"ална држава, зашто се не мери проток саобраћаја, па се постави светлосна сигализација која ће отоворити или затворити жуту траку за возила која нису ГСП или таксисти? Није то толико тешко направити, верујте ми.

ana

pre 4 godine

J Gagarina je pocela da bude zakrcena od izgradnje Delta City-ja, pa je most na Adi doveo do usijanja, a svi novi blokovi koji nicu uz nju samo prelivaju kap u casi. Zuta traka u tim uslovima ima efekat zemljotresa koji je porusio celu ulicu jer je na svo ono zakrcenje jos poremetila zeleni talas. Nadam se da ce biti brzo ukinita da ne bismo morali mi iz blokova sami da je prefarbamo. A o autobuskoj stanici u istoj ulici i ovim uslovima ne treba ni govoriti. Ukoliko se zaista desi, mi iz ulice necemo imati ni teoretske sanse da dodjemo ne samo do grada, vec i do drugog dela Novog Beograda ili Zemuna. Prosto ce nam biti jednostavnije da preko Bez Kose, Ledina i sl dodjemo do puta za Novi Sad i tamo radimo, zavrsimo sve sto imamo i vratimo se.

Neša iz Beograda

pre 4 godine

Prvi put se potpuno i jednoglasno slažem sa komentarima i prvi put ću da i ja ostavim jedan:

Ono u Jurija Gagarina je jad, čemer i skandal! Neko prima platu za to?? Ko je to uradio i odlučio? Nek izađe u javnost u neku emisiju i objasni, zaista želim da čujem...

Gagi

pre 4 godine

Ovo što su napravili sa žutim trakama u Jurija Gagarina to mogu da urade samo totatalni diletanti. Naša gradska vlast se trudi da od haosa u toj ulici napravi totalni haos i zakrčenje saobraćaja a sa tim i povećano zagađenje vazduha. Tu gde su iscrtali žutu traku prolaze samo dve GSP linije na 20 do 30 minuta i treća linija tu ulicu koristi samo 200 metara. Zbog malog broja linija i velikog vremenskog razmaka vozila 90% vremena žuta traka je prazna a zato je u preostake dve trake opšti haos.

koki

pre 4 godine

Zuta traka se uopste ne kaznjava. Evo u Vojislava Ilica dan-noc po 10 idiota parkira u zutoj traci da ode na pljeskavicu ili u prodavnicu, pa ih trole obilaze i cela ulica ide jednom trakom umesto 2. Tu da se stavi pauk da nosi automobile i eto para. Kazu nema para, ima para nego ne znaju kako da uzmu. A u nastavku ulice su ukinuli zutu traku zbog skretanja za Lidl. Pa sta ako je dosao Lidl. I sad trole stoje u redu i cekaju sa svim ostalim vozilima, a narod ceka na trolu. Je l' to reklama za koriscenje javnog prevoza.

apostol

pre 4 godine

Pitam se samo ti koji projektovali da li su nekada i prosli omladinski brigada a i j Gagarina.. Da od tri trake od toga jedna levo jedna pravo a desna zuta traka moze da primi jedna traka za pravo sav taj saobraćaj... Totalni promašaj...

zmau

pre 4 godine

"Da li neko kaznjava gsp kad voze regularnom a zuta traka im je slobodna."
Zašto da kažnjava ? Nije zabranjeno voziti autobus nežutom trakom.
Ne postoje regularne i neregularne saobraćajne trake. Postoji samo podela na trake rezervisane za javni prevoz i trake koje nisu rezervisane.

Coyote

pre 4 godine

Ljudi moji, ona zuta traka u Jurija Gagarina to ne nema ni u Africi. Napravili su haos. Imamo najgluplje ljude koji se bave saobraćajem na svetu. I sire.

Bruder Jakob

pre 4 godine

Moram priznati u zadnjih 10-20 godina su se kod nas vozači jako upristojili, npr skoro uvijek ti svi stanu na zebri i bez živčanjenja i trubljenja čekaju koliko god treba da svi pređu ulicu, i često prolazim na jednom jako prometnom raskršću i ma kolika gužva bila nisam nikad vidio da se po žutoj traci vozi neko osim takasija, i autobusa, ili hitne pomoći!

zmau

pre 4 godine

Automobilski i autobuski saobraćaj imaju vrlo različite ritmove kretanja, i treba ih što više međusobno razdvajati. Nema nikakvog razloga da putnici u javnom prevozu trpe gužve i zastoje koje vozači automobila časkom naprave gde god im se omogući pristup. Beogradu fali još mnogo kilometara žutih traka da bi saobraćaj prodisao.

da li je

pre 4 godine

Uvek sam za žutu traku i javni prevoz.
Međutim, način na koji je nedavno uvedena u ulicama Jurija Gagarina i Omladinskih brigada u Beogradu je pogrešan, nepromišljen, nestručan i rizičan - lično sam bio svedok nekoliko udesa zbog nelogično postavljene žute trake.

Ukoliko ostane ovako kako je sada, prava ilustracija nesposobnosti i tvrdoglavosti.

Relja

pre 4 godine

Potpuno su ljudi u pravu, nove žute trake u J. Gagarina i O. Brigada su pogrešne i potencijalno opasne. Juče vidim da je deo nove žute trake u O. Brigada vraćen u belo! Mislim da nadležni moraju pod hitno ovo ispraviti, jer u ovaj kraj dolazi i autobuska stanica, pa će rizici od kolapsa i udesa biti veći.

Sale

pre 4 godine

Žuta traka u Jurija Gagarina i Omladinskih brigada je van svake pameti. U tim ulicama su se i pre toga stvarale ogromne gužve, a sada je katastrofa. Nije samo katastrofa zbog gužvi kao gužvi, već i zbog toga što žutu traku neko poštuje, a neko ne, tako da se zbog ovih koji ne poštuju ne možete npr. normalno uključiti iz Omladinskih brigada u Jurija Gagarina, jer je ostavljeno tek desetak metara za uključenje, a neki pametnjaković redovno vozi žutom paralelno sa vama. Ja bih rekao da je to suštinski problem generalno u Srbiji. Zakon je nekada dobar, a nekada loš, nije to sporno, ali je sporno što se isti ne sprovodi ili se sprovodi veoma traljavo. Ako ste već obeležili žutu traku, svako, ali svako ko se istom kreće mora biti kažnjen. Redovno prelazim Brankov most peške u popodnevnim časovima sa Novog Beograda ka starom i tu se ne radi o bahatim pojedincima, već žutom trakom voze desetine vozača i u toj traci je redovno pristutno barem 5 automobila kojima tu nije mesto, a onda se na vreme ubace u srednju, kako ih kamera nebi snimila. To je bukvalno sprdnja. Em što voze žutom trakom, em što u 90% slučajeva ti koji to rade prekoračuju i brzinu, em što se ubacuju ljudima u srednjoj koji normalno voze. Nije kod nas problem u zakonima, problem je u korupciji, neradu, neefiksanosti i neodgovornosti koji krase predstavnike naših državnih organa, kao i u primitizvmu, bahatosti, sebičnosti i svemu onome što krasi ovdašnjeg prosečnog bilmeza.

Bojan

pre 4 godine

po meni trebalo bi da SVI mogu da koriste žutu traku ali moraju da propuštaju gradski prevoz kad se pojavi
(viktor, 24. januar 2020 09:51)

Jeste, i kada se tako vas 50-100 pametnjakovića nabije u žutu traku, kojom to brzinom možete da se sklonite iz iste? Ne daj Bože da mora neki sanitet da prođe, taj mučenik bi umro u najavi.

Bob Sent Kler

pre 4 godine

Iz J. Gagarina da se podhitno povuče žuta traka jer bumo nadrljali. Takodje i iz O. Brigada. Napravili ste ih samo da se kaže da nešto radite. Idiotski potez.

da

pre 4 godine

Ne znam da li ste primetili na Trgu republike posle rekonstrukcije kada se ide iz pravca Francuske ka hotelu Moskva, ono parce zute trake u S krivini je totalni apsurd.
Do vrha Francuske obe trake su bele, onda na rekonstruisanom delu iscrtana je zuta desna traka koja ide negde do "pekare Tome" i posle se nastavlja bela traka.
A povrh svega nigde nema table sa strane, a nocu ili NE DAJ boze po kisi, apsolutno se ne vidi da li je ta traka bela, zuta, crvena sta god.
Ne vidim logiku da 70m bude zutra traka i da se svi trpaju u jednu traku iz Francuske, samo se pravi kolaps. Ista je prica i u kontra smeru.

Blokovi

pre 4 godine

Žuta traka u Jurija Gagarina je napravila saobraćajni kolaps, a i pre žute trake je bilo gužvi. Sa stambenim objektima koji su pri kraju izgradnje i u planovima, ova ulica će postati prava noćna mora za normalnu vožnju.
Već sada je postalo nemoguće voziti u "zelenom talasu", staje se više puta na semaforima, automobili rade u mestu, a borimo se protiv zagađenja. Postojeći kapaciteti Gsp-a nisu dovoljni za ovoliki broj ljudi koji žive u Savskim blokovima, tako da ova žuta traka ne može preorijentisati građane na korišćenje javnog prevoza.

Milan

pre 4 godine

Samo za jedno mesto imam veliku primedbu - isključenje sa Brankovog Mosta u Karađorđevu ulicu. Kada se napravi čep zbog onog semafora gde idu 3 trake u 2, pa se širi na 3 (što je sramota, jer je nekad imalo normalno skretanje u pop-Lukinu) i ko hoće da se ranije isključi sa mosta, hvata ga kamera za žutu traku. Isto važi i za onu kameru kod Sajma, gde je nemoguće bezbedno uključiti se na Vojvode Mišića bez okidanja kamere.


Takođe, postoje vozači koji voze žutom trakom, a izbegavaju samo kamere.
Postoje i mesta gde je nemoguće u nekim situacijama ne voziti žutom trakom, recimo parking pored puta.
Smatram da je nabolje rešenje da bude kamera na svakih recimo 200m, i da neko ko prođe pored više uzastopnih kamera bude obavešten.

vlada

pre 4 godine

Zuta traka u Jurija Gagarina je katastrofalna. Ulica je ionako bila dosta opterecena a sa ovim trakama bice jos gore. Jos na sve to bele isprekidane linije u duzini od 10 metara. Evo situacije pre neki dan: covek da ne bi usao u zutu traku skrece iz srednje trake desno, mora da propusti taksiste i autobus i napravi kolaps u srednjoj traci a onda zamalo i sudar.

Mile

pre 4 godine

Kakvi nestručnjaci haraju Srbijom!
Samo diletant može odobriti onakve žute trake u ulici Omladinskih brigada, i označiti belim isprekidanim tek 10 m pred raskrsnicom.

viktor

pre 4 godine

loš pokušaj rešavanja problema

po meni trebalo bi da SVI mogu da koriste žutu traku ali moraju da propuštaju gradski prevoz kad se pojavi

tako bi se gužve smanjile a gradski prevoz i dalje imao prednost

Covek po imenu Uve

pre 4 godine

Iskljucenje sa Gazele kod sajma... Najgluplja od starih koje znam, a od novih postavljenih, prakticno sve po NBG. Samo su usporili saobracaj, a busevima nista brze.

Bob Sent Kler

pre 4 godine

Iz J. Gagarina da se podhitno povuče žuta traka jer bumo nadrljali. Takodje i iz O. Brigada. Napravili ste ih samo da se kaže da nešto radite. Idiotski potez.

Mile

pre 4 godine

Kakvi nestručnjaci haraju Srbijom!
Samo diletant može odobriti onakve žute trake u ulici Omladinskih brigada, i označiti belim isprekidanim tek 10 m pred raskrsnicom.

Coyote

pre 4 godine

Ljudi moji, ona zuta traka u Jurija Gagarina to ne nema ni u Africi. Napravili su haos. Imamo najgluplje ljude koji se bave saobraćajem na svetu. I sire.

Blokovi

pre 4 godine

Žuta traka u Jurija Gagarina je napravila saobraćajni kolaps, a i pre žute trake je bilo gužvi. Sa stambenim objektima koji su pri kraju izgradnje i u planovima, ova ulica će postati prava noćna mora za normalnu vožnju.
Već sada je postalo nemoguće voziti u "zelenom talasu", staje se više puta na semaforima, automobili rade u mestu, a borimo se protiv zagađenja. Postojeći kapaciteti Gsp-a nisu dovoljni za ovoliki broj ljudi koji žive u Savskim blokovima, tako da ova žuta traka ne može preorijentisati građane na korišćenje javnog prevoza.

da li je

pre 4 godine

Uvek sam za žutu traku i javni prevoz.
Međutim, način na koji je nedavno uvedena u ulicama Jurija Gagarina i Omladinskih brigada u Beogradu je pogrešan, nepromišljen, nestručan i rizičan - lično sam bio svedok nekoliko udesa zbog nelogično postavljene žute trake.

Ukoliko ostane ovako kako je sada, prava ilustracija nesposobnosti i tvrdoglavosti.

Covek po imenu Uve

pre 4 godine

Iskljucenje sa Gazele kod sajma... Najgluplja od starih koje znam, a od novih postavljenih, prakticno sve po NBG. Samo su usporili saobracaj, a busevima nista brze.

Neša iz Beograda

pre 4 godine

Prvi put se potpuno i jednoglasno slažem sa komentarima i prvi put ću da i ja ostavim jedan:

Ono u Jurija Gagarina je jad, čemer i skandal! Neko prima platu za to?? Ko je to uradio i odlučio? Nek izađe u javnost u neku emisiju i objasni, zaista želim da čujem...

vlada

pre 4 godine

Zuta traka u Jurija Gagarina je katastrofalna. Ulica je ionako bila dosta opterecena a sa ovim trakama bice jos gore. Jos na sve to bele isprekidane linije u duzini od 10 metara. Evo situacije pre neki dan: covek da ne bi usao u zutu traku skrece iz srednje trake desno, mora da propusti taksiste i autobus i napravi kolaps u srednjoj traci a onda zamalo i sudar.

da

pre 4 godine

Ne znam da li ste primetili na Trgu republike posle rekonstrukcije kada se ide iz pravca Francuske ka hotelu Moskva, ono parce zute trake u S krivini je totalni apsurd.
Do vrha Francuske obe trake su bele, onda na rekonstruisanom delu iscrtana je zuta desna traka koja ide negde do "pekare Tome" i posle se nastavlja bela traka.
A povrh svega nigde nema table sa strane, a nocu ili NE DAJ boze po kisi, apsolutno se ne vidi da li je ta traka bela, zuta, crvena sta god.
Ne vidim logiku da 70m bude zutra traka i da se svi trpaju u jednu traku iz Francuske, samo se pravi kolaps. Ista je prica i u kontra smeru.

Gagi

pre 4 godine

Ovo što su napravili sa žutim trakama u Jurija Gagarina to mogu da urade samo totatalni diletanti. Naša gradska vlast se trudi da od haosa u toj ulici napravi totalni haos i zakrčenje saobraćaja a sa tim i povećano zagađenje vazduha. Tu gde su iscrtali žutu traku prolaze samo dve GSP linije na 20 do 30 minuta i treća linija tu ulicu koristi samo 200 metara. Zbog malog broja linija i velikog vremenskog razmaka vozila 90% vremena žuta traka je prazna a zato je u preostake dve trake opšti haos.

Boki

pre 4 godine

Zamislite samo haos koji će nastati kada se J. Gagarina "produži" do obilaznice i kada još više vozila bude u toj ulici.
NBG je jedno od retkih naselja u Srbiji koji je prilično dobro osmišljen i projektovan ali... Šta je ostalo od tih prvobitnih zamisli to mi znamo.
Zašto ne prošire J. Gagarina za po još jednu traku, ima mesta bar na 80% dužine ulice?!

ana

pre 4 godine

J Gagarina je pocela da bude zakrcena od izgradnje Delta City-ja, pa je most na Adi doveo do usijanja, a svi novi blokovi koji nicu uz nju samo prelivaju kap u casi. Zuta traka u tim uslovima ima efekat zemljotresa koji je porusio celu ulicu jer je na svo ono zakrcenje jos poremetila zeleni talas. Nadam se da ce biti brzo ukinita da ne bismo morali mi iz blokova sami da je prefarbamo. A o autobuskoj stanici u istoj ulici i ovim uslovima ne treba ni govoriti. Ukoliko se zaista desi, mi iz ulice necemo imati ni teoretske sanse da dodjemo ne samo do grada, vec i do drugog dela Novog Beograda ili Zemuna. Prosto ce nam biti jednostavnije da preko Bez Kose, Ledina i sl dodjemo do puta za Novi Sad i tamo radimo, zavrsimo sve sto imamo i vratimo se.

Relja

pre 4 godine

Potpuno su ljudi u pravu, nove žute trake u J. Gagarina i O. Brigada su pogrešne i potencijalno opasne. Juče vidim da je deo nove žute trake u O. Brigada vraćen u belo! Mislim da nadležni moraju pod hitno ovo ispraviti, jer u ovaj kraj dolazi i autobuska stanica, pa će rizici od kolapsa i udesa biti veći.

apostol

pre 4 godine

Pitam se samo ti koji projektovali da li su nekada i prosli omladinski brigada a i j Gagarina.. Da od tri trake od toga jedna levo jedna pravo a desna zuta traka moze da primi jedna traka za pravo sav taj saobraćaj... Totalni promašaj...

Aes

pre 4 godine

"Redovno prelazim Brankov most i tu se ne radi o bahatim pojedincima, već žutom trakom voze desetine vozača i u toj traci je redovno pristutno barem 5 automobila kojima tu nije mesto, a onda se na vreme ubace u srednju, kako ih kamera nebi snimila. Em što voze žutom trakom, em što u 90% slučajeva ti koji to rade prekoračuju i brzinu, em što se ubacuju ljudima u srednjoj koji normalno voze"

Ovu situaciju na Brankovom mostu gledam iz auta svaki da. U voznji zaista uvek propustam kad se neko prestrojava u levu ili srednju traku, ali ove polupismene idiote sto voze zutom pa se bez migavca uguravaju u srednju traku namerno ne propustam. Smatram da bi svaki vozac trebao da uradi isto pa neka ih snima kamera. Kad ume da se ku**i onda neka bude baja i plati kaznu. Nazalost uvek se nadje neki zombi u koloni koji pilji u mobilni i dok taj shvati da se kolona pomera, pomenuti bilmezi se iz zute trake uguraju u srednju i naprave magarcima sve nas koji postuju osnovna pravila saobracaja

Огњен

pre 4 godine

Најгора је она жута трака код Сајма у Београду. То је класичан пример лоше направљеног укључења са споредног пута јер возачи практично немају места да убрзају и безбедно се укључе у средњу траку. Поготово ако се узме у обзир "солидарност" београдских возача. Стручњаци са факултета и секретеријата за саобраћај би требали под хитно да направе измене и продуже мало крајњу десну белу траку како би се могло безбедно убрзати, изаћи и престројити у средњу траку после изласка са паркинга и преласка пруге.

Mile

pre 4 godine

Nece se tu nista menjati kad je tolika zarada policije od kazni. Napravili su najbolji biznis sa tim svim povecanjima kazni od kada su naprednjaci na vlasti za 100% i policijom koja ne radi nista osim sto lovi gradjane da napise bilo kakvu kaznu i ispuni normu. Nikada vise saobracajne policije nije na ulicama i nikada vise nisu maltretirali vozace stalnim zaustavljanjima i kontrolama. MIION kazni su napisali prosle godine na 2,5 miliona vozila! Ako je to nekome normalno i ne izgleda kao otimacina a ne briga za bezbednost onda ok. Meni NE! Nastavice sa izmisljanjem prekrsaja i postavljanja ogranicenja samo da bi na tim mestima otimali pare. To ova vlast jedino radi od kada smo ih izglasali...

Zvrk

pre 4 godine

U Omladinskih brigada je vrhunac gluposti. 20 metara zute trake pa nda 30 nije pa opet tako parcijalno. I uz sve to na iskljucenju za auto put u smeru ka Sidu je zuta traka sve do 5 metara pred iskljucenje i postavljena je kamera. Tu ce kazne samo da pljuste jer je nemoguce iskljuciti se iz srednje trake za tako kratko vreme.

Zute trakr na NBG - katastrofa!

pre 4 godine

Raspustiti Sekretarijat za saobracaj i dati Saobracajnim fakultetima (nasem i stranim), kao i inostranim strucnim institucijama (Nemacki instituti za saobracaj itd.) da resavaju probleme u Beogradu. Ko je nekad imao posla sa beogradskim sekretarijatom zna kakvi su diletanti (vecinski) prisutni tamo. Znaju samo da udovolje lokalnim politicarima a pravila struke zanemaruju.

Stručnjak

pre 4 godine

U Jurija Gagarina, a i u Omladinskih brigada na nekim raskrsnicama ostala je samo po jedna traka za pravo i to negde na sredini dužine tih ulica. Najveći deo saobraćaja ide pravo i samo jedna traka?! U ostalom ta ulica Jurija Gagarina je jedna od širih u gradu i ima mogućnost da se proširi za po još jednu traku po smeru i to je rešenje. Takođe nema status bulevara i ako je šira od svih bulevara...

Sale

pre 4 godine

Žuta traka u Jurija Gagarina i Omladinskih brigada je van svake pameti. U tim ulicama su se i pre toga stvarale ogromne gužve, a sada je katastrofa. Nije samo katastrofa zbog gužvi kao gužvi, već i zbog toga što žutu traku neko poštuje, a neko ne, tako da se zbog ovih koji ne poštuju ne možete npr. normalno uključiti iz Omladinskih brigada u Jurija Gagarina, jer je ostavljeno tek desetak metara za uključenje, a neki pametnjaković redovno vozi žutom paralelno sa vama. Ja bih rekao da je to suštinski problem generalno u Srbiji. Zakon je nekada dobar, a nekada loš, nije to sporno, ali je sporno što se isti ne sprovodi ili se sprovodi veoma traljavo. Ako ste već obeležili žutu traku, svako, ali svako ko se istom kreće mora biti kažnjen. Redovno prelazim Brankov most peške u popodnevnim časovima sa Novog Beograda ka starom i tu se ne radi o bahatim pojedincima, već žutom trakom voze desetine vozača i u toj traci je redovno pristutno barem 5 automobila kojima tu nije mesto, a onda se na vreme ubace u srednju, kako ih kamera nebi snimila. To je bukvalno sprdnja. Em što voze žutom trakom, em što u 90% slučajeva ti koji to rade prekoračuju i brzinu, em što se ubacuju ljudima u srednjoj koji normalno voze. Nije kod nas problem u zakonima, problem je u korupciji, neradu, neefiksanosti i neodgovornosti koji krase predstavnike naših državnih organa, kao i u primitizvmu, bahatosti, sebičnosti i svemu onome što krasi ovdašnjeg prosečnog bilmeza.

Hum

pre 4 godine

U Omladinskih Brigada je bilo barem 6-7 udesa od kada su nove žute trake, naročito kritičan nadvožnjak preko autoputa u pravcu Save, ogroman čep, samo jedna traka za pravo, redovno ljudi naleću na kolonu, a za prolazak ulice do J. G. treba barem 4 stajanja na semofor.

Milan

pre 4 godine

Samo za jedno mesto imam veliku primedbu - isključenje sa Brankovog Mosta u Karađorđevu ulicu. Kada se napravi čep zbog onog semafora gde idu 3 trake u 2, pa se širi na 3 (što je sramota, jer je nekad imalo normalno skretanje u pop-Lukinu) i ko hoće da se ranije isključi sa mosta, hvata ga kamera za žutu traku. Isto važi i za onu kameru kod Sajma, gde je nemoguće bezbedno uključiti se na Vojvode Mišića bez okidanja kamere.


Takođe, postoje vozači koji voze žutom trakom, a izbegavaju samo kamere.
Postoje i mesta gde je nemoguće u nekim situacijama ne voziti žutom trakom, recimo parking pored puta.
Smatram da je nabolje rešenje da bude kamera na svakih recimo 200m, i da neko ko prođe pored više uzastopnih kamera bude obavešten.

Dejan

pre 4 godine

Manj haos postaje jos veci haos. Ne znam kako ce se odvijati saobracaj ako svi ostanu izvan zutih traka i raskrsnice ostanu blokirane. Ili u J.Gagarina gde svi beze od kamera a ovi genijalci su na jednom delu kod bloka A ofarbali 30 m u žuto. Svako je u prekrsaju ili je opsti haos ako se postuju propisi. Mislim da kod nas izuzetno nestrucni ljudi uvode zute trake. Sramota

nisam bot

pre 4 godine

Na spisak besmislenih žutih traka dodajte i one na putu Beograd-Pančevo (do odvajanja starog i novog puta prema Pančevu). One u kombinaciji sa besmislenim ograničenjem od 60 (umesto 70 ili 80), te velikim opterećenjem brojnih sporih kamiona i "ambicioznim" vozačima kojima se žuri pa uleću u žutu traku da bi obišli, daju bezrazložno opasan saobraćaj.

Potrebno je u oba pravca ukinuti žutu traku, ograničiti velike kamione na korišćenje srednje i desne trake, podići max brzinu na 80, postaviti sve semafore sa trepćućim žutim pre crvenog, umeriti ih na zeleni talas pri brzini od 70-80 i postaviti kamere za crveno svetlo na svakoj raskrsnici (a ne za merenje brzine) i dobili smo visoko bezbedni prilaz Beogradu. Ali u tom slučaju bi značajno opali prihodi fotografa iz MUP-a.

Предраг

pre 4 godine

Нису само жуте траке проблем (нећу да коментаришем дебилизам са исцртавањем у Ј. Гагарина, Омладинских бригада, искључење/укључење на Бранков мост, чувени комадић беле траке на укључењу са пружног прелаза код Сајма (не може цео ауто да стане у онај део који није под жутом траком). Некада је жута трака била резервисана за јавни превоз у одређеном периоду дана (истина, било је много мање приватних аутомобила у саобраћају). Пошто смо дигит"р"ална држава, зашто се не мери проток саобраћаја, па се постави светлосна сигализација која ће отоворити или затворити жуту траку за возила која нису ГСП или таксисти? Није то толико тешко направити, верујте ми.

Пилипенда

pre 4 godine

У Јурија Гагарина мора да се уђе у жуту траку кад се излази из насеља Белвил

koki

pre 4 godine

Zuta traka se uopste ne kaznjava. Evo u Vojislava Ilica dan-noc po 10 idiota parkira u zutoj traci da ode na pljeskavicu ili u prodavnicu, pa ih trole obilaze i cela ulica ide jednom trakom umesto 2. Tu da se stavi pauk da nosi automobile i eto para. Kazu nema para, ima para nego ne znaju kako da uzmu. A u nastavku ulice su ukinuli zutu traku zbog skretanja za Lidl. Pa sta ako je dosao Lidl. I sad trole stoje u redu i cekaju sa svim ostalim vozilima, a narod ceka na trolu. Je l' to reklama za koriscenje javnog prevoza.

Lezeci p

pre 4 godine

Meni je veci problem pretrpavanje ulica lezecim policajcima. Ok oko skola i nekih osetljivih delova, ali na svakih 400/500m ovo vise nije normalno. Malo je sto imamo milion rupa jos sad ovo. Ko ce platiti amortizaciju trapova itd...

vozač

pre 4 godine

Trebalo bi napomenuti i kako se nelogično nešto pravi u Beogradu.
Primera radi, već mesec dana se na Vidikovcu posle okretnice 23/53, prave parkinzi.
Sve je to lepo, parkinzi su "uvučeni" u odnosu na ulicu ali zato prva stanica autobusa 23/53 ostaje na sred ulice?!?
Zar nije najlogičnije da se autobuska stanica uvuče a ne da se zaustavlja saobraćaj svaki put kad tu stane 23, 53, 59, 89, 504????!?

bukule

pre 4 godine

po meni najača žuta traka je ona kod sajma gde ako mislis da se ukljucis iz pravca bivseg home centra moras pravo u zutu traku i odmah te kamera snima. ludilo

T

pre 4 godine

Probajte sada da skrenete iz Omladinskih brigada u blok 33. Ne mozete zbog zute trake, jer ne smete biti u jedinoj traci iz koje je moguce skretanje u blok. Nego morate da idete 700 metara okolo bloka, da biste usli pored Geneksa.

MilosS

pre 4 godine

Da li neko kaznjava gsp kad voze regularnom a zuta traka im je slobodna."
Zašto da kažnjava ? Nije zabranjeno voziti autobus nežutom trakom.
Ne postoje regularne i neregularne saobraćajne trake. Postoji samo podela na trake rezervisane za javni prevoz i trake koje nisu rezervisane.
(zmau, 24. januar 2020 10:24)
Zato sto ometaju protok saobracaja. Pogotovo kad sa kolegom uhvati da se vuče paralelno, kao, brži je od njega, za 2 na sat.

Vile sampion izraziti favorit

pre 4 godine

Hoce da stave zutu traku u Visnjicku. Pa pako. Kako ce da se skrece u Vojvode Micka ili sa Slanackog puta u Visnjicku. Vec je pakao.

Bojan

pre 4 godine

po meni trebalo bi da SVI mogu da koriste žutu traku ali moraju da propuštaju gradski prevoz kad se pojavi
(viktor, 24. januar 2020 09:51)

Jeste, i kada se tako vas 50-100 pametnjakovića nabije u žutu traku, kojom to brzinom možete da se sklonite iz iste? Ne daj Bože da mora neki sanitet da prođe, taj mučenik bi umro u najavi.

Totalnodrukcijioddrugih

pre 4 godine

Vidim da su komentatori dobro obavesteni. Sto lepo se ne preuzme resenje iz bivse 29 Novembra. Zuta traka od 7-9 i 14-18 pa lepo svuda kamera. Istina ko god je smisljao kako da ubrza saobracaj usporio ga je.

WEM

pre 4 godine

Platio sam kaznu za vožnju po žutoj traci u BG jer realnog prostora za prigovor imam samo ovde na internetu. Gde god da se bunim za neka svoja prava automatski plaćam sve navedene troškove jer vremenski rokovi ne ostavljaju prostor za takve peripetije. A zapravo sam vozač koji u BG dolazi jednom godišnje i male su šanse da savladam sva beogradska "saobraćajna pravila". Mišljenja sam da bi automobili sa pogrešnom vožnjom u žutoj traci najpre trebali dobiti opomenu, a kad ih se ponovo nađe u prekršaju tek onda neka usledi kazna. Ovako to izgleda kao prilika za lov na neiskusne vozače i lako zgrtanje zarade, ti pojedinci ne bi ugrozili javni saobraćaju, a informatika bi ptočistila njihove registarske tablice i niko ne može reći da baš svako mora biti kažnjen. Beograd i nj saobraćaju bi bio perciporan malo humanije.

radnik

pre 4 godine

A zašto onda GSP i taksisti ne voze žutom trakom?
Večeras u 18.15 bus 35 u Milentija Popovića ide regularno ulicom, a pešaci pretrčavaju preko šina.

crtam

pre 4 godine

Nebitno je sta vi mislite.

Drugo. Te zute trake, kao i ceo vas zivot je osmislio neko poput vas. Iz vasih je redova.

Trece. I vi biste isti, mozda i gori, bili da dodjete na vlast.

Kad te stvari shvatite i povezete, mozda razumete svoj polozaj.

A ako se potrudite i promenite se, popravicete taj polozac.

Aleksa

pre 4 godine

Ovo sa zutim trakama je skoro jednako glupo kao i ,,biciklisticka staza,, u Neznanog Junaka pravac Banjica Dedinje gde su samo povukli belu liniju i rekli kako su napravili 10km biciklistickih staza. Ta ulica je dovoljno siroka da ima 2 trake po smeru i da time guzve budu mnogo mnogo manje.

sr

pre 4 godine

loš pokušaj rešavanja problema

po meni trebalo bi da SVI mogu da koriste žutu traku ali moraju da propuštaju gradski prevoz kad se pojavi

tako bi se gužve smanjile a gradski prevoz i dalje imao prednost
(viktor, 24. januar 2020 09:51)

Колико сам пута видео правдање тј безобразлук, када иде хитна помоћ а тип се не склања све у фазону па ови су испред мене где да се склоним. Тако да ова идеја у старту пропада.

Bruder Jakob

pre 4 godine

Moram priznati u zadnjih 10-20 godina su se kod nas vozači jako upristojili, npr skoro uvijek ti svi stanu na zebri i bez živčanjenja i trubljenja čekaju koliko god treba da svi pređu ulicu, i često prolazim na jednom jako prometnom raskršću i ma kolika gužva bila nisam nikad vidio da se po žutoj traci vozi neko osim takasija, i autobusa, ili hitne pomoći!

Radojica

pre 4 godine

Za Pančevce nevaži žuta traka, oni ko da su polagali u nekoj pustinji, tako da se njih ova tema i netiče, al bi trebalo da se tiče saobraćajne policije, jer svako jutro jure ko sumanuti žutom trakom iz pravca Pančeva ka Beogradu, na Pančevačkom putu pogotovo.

A gde da roknem gascinu ?

pre 4 godine

Meni je veci problem pretrpavanje ulica lezecim policajcima. Ok oko skola i nekih osetljivih delova, ali na svakih 400/500m ovo vise nije normalno. Malo je sto imamo milion rupa jos sad ovo. Ko ce platiti amortizaciju trapova itd...
(Lezeci p, 24. januar 2020 12:54)

Pa ti prilagodi brzinu ...

NikolaBg

pre 4 godine

Zute trake nisu problem, problem je sto ima previse automobila na ulicama.
(Vlada, 24. januar 2020 14:05)
Ja danas na Banovom brdu, ne možeš normalno trotoarom ići pored opštine jer je na trotoaru parkiran i zbijen veliki broj vozila

viktor

pre 4 godine

loš pokušaj rešavanja problema

po meni trebalo bi da SVI mogu da koriste žutu traku ali moraju da propuštaju gradski prevoz kad se pojavi

tako bi se gužve smanjile a gradski prevoz i dalje imao prednost

Beba

pre 4 godine

Bas treba uvoditi zute trake da bi se smanjilo koriscenje privatnih vozila. Ali, istovremeno bi trebalo unsprediti javni prevoz, a cene taksi prevoza spustiti na nivo cena u ostalim gradovima u unutrasnjosti Srbije- kako bi se i taksi prevoz masovnije koristio.

zmau

pre 4 godine

"Da li neko kaznjava gsp kad voze regularnom a zuta traka im je slobodna."
Zašto da kažnjava ? Nije zabranjeno voziti autobus nežutom trakom.
Ne postoje regularne i neregularne saobraćajne trake. Postoji samo podela na trake rezervisane za javni prevoz i trake koje nisu rezervisane.

viktor

pre 4 godine

po meni trebalo bi da SVI mogu da koriste žutu traku ali moraju da propuštaju gradski prevoz kad se pojavi
(viktor, 24. januar 2020 09:51)

Jeste, i kada se tako vas 50-100 pametnjakovića nabije u žutu traku, kojom to brzinom možete da se sklonite iz iste? Ne daj Bože da mora neki sanitet da prođe, taj mučenik bi umro u najavi.

skloni se levo u drugu traku, stim što nestaješ na semofor a da si u žutoj...
jer je 98% vremena žuta traka prazna i to pravi OGROMNE probleme zakrčenja..

sanitet uvek svugde prolazi, i kad su sve trake pune ljudi kreću da se sklanjaju levo i desno formirajući prolaz, to ako nije mora biti pravilo (TAČKA)

volfo fh i-shift

pre 4 godine

I da nema zute trake malo je traka nekim specijalcima.
U Bg treba pojacati javni prevoz a ne svrckati se naokolo sa ovoliko mnogo auta,. Pogusicemo se!
Pardon, ja necu, ne zivim vise u Bg.

rani

pre 4 godine

Ove nove sulude žute trake su deo ustupka vlasti taksistima za one proteste, jer Car Go ne može da ih koristi, to je valjda svima jasno.
(Ratibor, 24. januar 2020 12:43)

Vidi, majstore, zuta traka nije osmisljena zbog taksista i vozaca autobusa, vec zbog putnika! Briga taksistu i tog vozaca GSP-a kojom trakom ce da se vozi. Ovom prvom kuca taksimetar, a ovom drugom tece radno vreme, a Cargo, pa oni pruzaju inovativnu pomoc svojim clanovima i registrovani su kao IT firma za prodaju softvera, tako da mogu zutom bojom jedino da oboje delove hodnika u svojim prostorijama!

zmau

pre 4 godine

Automobilski i autobuski saobraćaj imaju vrlo različite ritmove kretanja, i treba ih što više međusobno razdvajati. Nema nikakvog razloga da putnici u javnom prevozu trpe gužve i zastoje koje vozači automobila časkom naprave gde god im se omogući pristup. Beogradu fali još mnogo kilometara žutih traka da bi saobraćaj prodisao.

iskusni kladioničar

pre 4 godine

Ove nove sulude žute trake su deo ustupka vlasti taksistima za one proteste, jer Car Go ne može da ih koristi, to je valjda svima jasno.
(Ratibor, 24. januar 2020 12:43)

Vidi, majstore, zuta traka nije osmisljena zbog taksista i vozaca autobusa, vec zbog putnika! Briga taksistu i tog vozaca GSP-a kojom trakom ce da se vozi. Ovom prvom kuca taksimetar, a ovom drugom tece radno vreme, a Cargo, pa oni pruzaju inovativnu pomoc svojim clanovima i registrovani su kao IT firma za prodaju softvera, tako da mogu zutom bojom jedino da oboje delove hodnika u svojim prostorijama!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rani, 24. januar 2020 23:11)
Taksimetar kuca po predjenoj kilometraži a ne na minut.Osim kad ima turbinu pa kuca i na ablend,migavac,štopaljku ili jednostavno na pritisak (na sedištu)

gorki

pre 4 godine

U ns postoje zute trake, policija pise prijave ako neko vozi zutim trakama, a jgsp ne koristi zute trake. Jos pre 15 godina smo ukazivali na to ali grad, policija i jgsp nisu imali razumevanja. U ns zutu traku koristi jedino policija za postavljanje radara

Coyote

pre 4 godine

Meni je veci problem pretrpavanje ulica lezecim policajcima. Ok oko skola i nekih osetljivih delova, ali na svakih 400/500m ovo vise nije normalno. Malo je sto imamo milion rupa jos sad ovo. Ko ce platiti amortizaciju trapova itd...(Lezeci p, 24. januar 2020 12:54)Pa ti prilagodi brzinu ...
(A gde da roknem gascinu ?, 25. januar 2020 00:01) pa prijatelju, jedina prilagodjena brzina za ove naše lezece policajce je zaustavljanje ispred svakog. Apsolutno je nemoguce proci preko lezeceg ni sa 10kmh

Roki

pre 4 godine

Djordje Delic

Magistre, nisi ti dovitljiv nego si bezobrazan. Siguran sam da se ubacujes tako sto prednjim delom auta udjes u traku tako da ovaj iza ima izbor ili da te propusti ili da te udari. To i jeste nas najveci problem. Svaki drugi gleda da se dovija, da zezne nekoga i onda ni ne cudi u kakvom stanju nam je zemlja i sto nam u svakoj sferi postoji haos. Uz to si jos i pravnik koji krsi zakon i sluzi se metodom ako prodje, prodje. Nista ti meni nisi drugaciji od lopova koji isto tako kaze, kradem uz svestan rizik da budem uhvacen.

uvekljubazan

pre 4 godine

"Obavezno je čekanje dok se saobraćaj ne proredi, a onda, kada se ukaže prilika, sledi uključivanje u srednju traku, i to što pre, kako se ne bi vozilo žutom", pa, ko živ, ko mrtav.

ja

pre 4 godine

Meni je veci problem pretrpavanje ulica lezecim policajcima. Ok oko skola i nekih osetljivih delova, ali na svakih 400/500m ovo vise nije normalno. Malo je sto imamo milion rupa jos sad ovo. Ko ce platiti amortizaciju trapova itd...
(Lezeci p, 24. januar 2020 12:54)

Prvo, smo mi bili nevaspitani i bahati, pa jectek onda neko neplanski razbacao ležeće. Neki dan stoji kolona da, propusti decu, tip sa razvaljenim Renoom 4 obilazi kolonu, prelazi preko ležećeg i pešačkog bez kočenja. Mi ne samo da ne cenimo tuđi život, nego ne cenimo ni svoj.

mrmlj

pre 4 godine

MIION kazni su napisali prosle godine na 2,5 miliona vozila!
(Mile, 24. januar 2020 12:18)
drize, vozim po beogradu skoro svakodnevno a i kad ne vozim, krecem se po gradu. kako ljudi voze, milion kazni godisnje ne da nije mnogo nego imam utisak da treba barem jedna nula da se doda na kraj te brojke.

Coyote

pre 4 godine

Zute trake nisu problem, problem je sto ima previse automobila na ulicama.(Vlada, 24. januar 2020 14:05)Slažem se.
(moron, 24. januar 2020 14:43) onda imamo i previse stanovnika.

hm

pre 4 godine

@aes
Očigledno je da pričaš o smeru N.Bgd-centar. Pitanje je zasto nadlezni ne reše problem Brankovog mosta tako što će kameru da stave na početak mosta kao na suprotnoj strani, a ne na kraju? Tada bi svi ti o kojima pricas lepo bili uslikani...

www

pre 4 godine

Još jedna u nizu vesti iz "glavnog" grada. E baš me briga za vašu žutu traku. Kao da postoji samo u BGD-u. Kada se budete naučili pristojnosti u saobraćaju, kada ne budete besomučno trubili onima koji dolaze u vaš grad, kada ne budete bahati u drugim gradovoma...onda ćete dobiti empatiju ostalih.

made in Serbia

pre 4 godine

Prvo i prvo, mi smo postavili ove neznalice na vlast. A drugo, nekultura u saobraćaju je 1/10.... Ja ne znam šta vi u stvari hoćete? Da sve “klizi ko po loju”???? Paljba iz Srbije. Ukucajte u Googlu - “chaos”... prva web adresa koja se otvara je Belgrade.com

Stingray

pre 4 godine

@WEM, 24. januar 2020 22:59
Vidite, Vaš lični izbor je da dodjete Vašim kolima u Beograd. Niko Vas nije primorao. Ako ste nevešti i ako ne možete da se snadjete u Beogradskoj gužvi, onda na ulazu u grad (u zavisnosti sa koje strane dolazite), parkirajte auto, pa polako na GSP ili voz...Ni mene, sa BG tablicama,? ne štedi milicija po Srbiji koja iskače na put iz kukuruza i kažnjava što nemam rezervne sijalice.

Djordje Delic

pre 4 godine

Ja sam jedan od tih, kako kolega kaze, polupismenih koji voze preko Brankovog zutom trakom pa se onda prestroje..i vozicu uvek tako jer cu brze da prodjem, a rizik da me snimim kamerom preuzimam svesno. Hocu da koristim nedostatke suludo izmisljenih pravila pa neka uloze novac za kamere na pocerku te na sredini mosta. A vi sto slepo postujete sve sto vam se naredi, samo napred u red. Ja sam se uvek migoljio i dovitljiv bio u svim situacijama, pa cu i u ovoj. Inace, vrlo sam pismen. Mozda bahat ali za takve je zakon da sankcionise. Inace, magistar sam prava

plahi

pre 4 godine

Čudo su naši ljudi. Svi bi da im bude ugodno i da malo košta. Uveo bih kao u Londonu, preskupo parkiranje, naplatu prolaska kroz centar grada, pa se vozi. Naravno pojačao bih javni saobraćaj. Ovde je sve apsurdno. Svi po jedan u vozilu i smeta im gužva. U gradu sa 1500000 duša nesme biti gužve. Naravno smanjenjem vozila na putevima bio bi čistiji vazduh. I za kraj, uveo bih još žutih traka i podigao kaznu na maksimum, kao u svim civilizovanim zemljama u koje svi žele da pobegnu.

Krlja Gargarin

pre 4 godine

Da se pod hitno smanji ulazak vozila u centar i okolinu centra grada,ne zabraniti ali naplatiti svaki ulazak u krug dvojke,zute trake kroz ceo grad u obaveznim vremenskim intervalima koriscenja,ako bude potrebno uvesti i par ne par!

rani

pre 4 godine

Ove nove sulude žute trake su deo ustupka vlasti taksistima za one proteste, jer Car Go ne može da ih koristi, to je valjda svima jasno.
(Ratibor, 24. januar 2020 12:43)

Vidi, majstore, zuta traka nije osmisljena zbog taksista i vozaca autobusa, vec zbog putnika! Briga taksistu i tog vozaca GSP-a kojom trakom ce da se vozi. Ovom prvom kuca taksimetar, a ovom drugom tece radno vreme, a Cargo, pa oni pruzaju inovativnu pomoc svojim clanovima i registrovani su kao IT firma za prodaju softvera, tako da mogu zutom bojom jedino da oboje delove hodnika u svojim prostorijama!

zmau

pre 4 godine

Automobilski i autobuski saobraćaj imaju vrlo različite ritmove kretanja, i treba ih što više međusobno razdvajati. Nema nikakvog razloga da putnici u javnom prevozu trpe gužve i zastoje koje vozači automobila časkom naprave gde god im se omogući pristup. Beogradu fali još mnogo kilometara žutih traka da bi saobraćaj prodisao.

viktor

pre 4 godine

loš pokušaj rešavanja problema

po meni trebalo bi da SVI mogu da koriste žutu traku ali moraju da propuštaju gradski prevoz kad se pojavi

tako bi se gužve smanjile a gradski prevoz i dalje imao prednost

A gde da roknem gascinu ?

pre 4 godine

Meni je veci problem pretrpavanje ulica lezecim policajcima. Ok oko skola i nekih osetljivih delova, ali na svakih 400/500m ovo vise nije normalno. Malo je sto imamo milion rupa jos sad ovo. Ko ce platiti amortizaciju trapova itd...
(Lezeci p, 24. januar 2020 12:54)

Pa ti prilagodi brzinu ...

zmau

pre 4 godine

"Da li neko kaznjava gsp kad voze regularnom a zuta traka im je slobodna."
Zašto da kažnjava ? Nije zabranjeno voziti autobus nežutom trakom.
Ne postoje regularne i neregularne saobraćajne trake. Postoji samo podela na trake rezervisane za javni prevoz i trake koje nisu rezervisane.

volfo fh i-shift

pre 4 godine

I da nema zute trake malo je traka nekim specijalcima.
U Bg treba pojacati javni prevoz a ne svrckati se naokolo sa ovoliko mnogo auta,. Pogusicemo se!
Pardon, ja necu, ne zivim vise u Bg.

crtam

pre 4 godine

Nebitno je sta vi mislite.

Drugo. Te zute trake, kao i ceo vas zivot je osmislio neko poput vas. Iz vasih je redova.

Trece. I vi biste isti, mozda i gori, bili da dodjete na vlast.

Kad te stvari shvatite i povezete, mozda razumete svoj polozaj.

A ako se potrudite i promenite se, popravicete taj polozac.

WEM

pre 4 godine

Platio sam kaznu za vožnju po žutoj traci u BG jer realnog prostora za prigovor imam samo ovde na internetu. Gde god da se bunim za neka svoja prava automatski plaćam sve navedene troškove jer vremenski rokovi ne ostavljaju prostor za takve peripetije. A zapravo sam vozač koji u BG dolazi jednom godišnje i male su šanse da savladam sva beogradska "saobraćajna pravila". Mišljenja sam da bi automobili sa pogrešnom vožnjom u žutoj traci najpre trebali dobiti opomenu, a kad ih se ponovo nađe u prekršaju tek onda neka usledi kazna. Ovako to izgleda kao prilika za lov na neiskusne vozače i lako zgrtanje zarade, ti pojedinci ne bi ugrozili javni saobraćaju, a informatika bi ptočistila njihove registarske tablice i niko ne može reći da baš svako mora biti kažnjen. Beograd i nj saobraćaju bi bio perciporan malo humanije.

Bojan

pre 4 godine

po meni trebalo bi da SVI mogu da koriste žutu traku ali moraju da propuštaju gradski prevoz kad se pojavi
(viktor, 24. januar 2020 09:51)

Jeste, i kada se tako vas 50-100 pametnjakovića nabije u žutu traku, kojom to brzinom možete da se sklonite iz iste? Ne daj Bože da mora neki sanitet da prođe, taj mučenik bi umro u najavi.

Bruder Jakob

pre 4 godine

Moram priznati u zadnjih 10-20 godina su se kod nas vozači jako upristojili, npr skoro uvijek ti svi stanu na zebri i bez živčanjenja i trubljenja čekaju koliko god treba da svi pređu ulicu, i često prolazim na jednom jako prometnom raskršću i ma kolika gužva bila nisam nikad vidio da se po žutoj traci vozi neko osim takasija, i autobusa, ili hitne pomoći!

Djordje Delic

pre 4 godine

Ja sam jedan od tih, kako kolega kaze, polupismenih koji voze preko Brankovog zutom trakom pa se onda prestroje..i vozicu uvek tako jer cu brze da prodjem, a rizik da me snimim kamerom preuzimam svesno. Hocu da koristim nedostatke suludo izmisljenih pravila pa neka uloze novac za kamere na pocerku te na sredini mosta. A vi sto slepo postujete sve sto vam se naredi, samo napred u red. Ja sam se uvek migoljio i dovitljiv bio u svim situacijama, pa cu i u ovoj. Inace, vrlo sam pismen. Mozda bahat ali za takve je zakon da sankcionise. Inace, magistar sam prava

Lezeci p

pre 4 godine

Meni je veci problem pretrpavanje ulica lezecim policajcima. Ok oko skola i nekih osetljivih delova, ali na svakih 400/500m ovo vise nije normalno. Malo je sto imamo milion rupa jos sad ovo. Ko ce platiti amortizaciju trapova itd...

Krlja Gargarin

pre 4 godine

Da se pod hitno smanji ulazak vozila u centar i okolinu centra grada,ne zabraniti ali naplatiti svaki ulazak u krug dvojke,zute trake kroz ceo grad u obaveznim vremenskim intervalima koriscenja,ako bude potrebno uvesti i par ne par!

koki

pre 4 godine

Zuta traka se uopste ne kaznjava. Evo u Vojislava Ilica dan-noc po 10 idiota parkira u zutoj traci da ode na pljeskavicu ili u prodavnicu, pa ih trole obilaze i cela ulica ide jednom trakom umesto 2. Tu da se stavi pauk da nosi automobile i eto para. Kazu nema para, ima para nego ne znaju kako da uzmu. A u nastavku ulice su ukinuli zutu traku zbog skretanja za Lidl. Pa sta ako je dosao Lidl. I sad trole stoje u redu i cekaju sa svim ostalim vozilima, a narod ceka na trolu. Je l' to reklama za koriscenje javnog prevoza.

plahi

pre 4 godine

Čudo su naši ljudi. Svi bi da im bude ugodno i da malo košta. Uveo bih kao u Londonu, preskupo parkiranje, naplatu prolaska kroz centar grada, pa se vozi. Naravno pojačao bih javni saobraćaj. Ovde je sve apsurdno. Svi po jedan u vozilu i smeta im gužva. U gradu sa 1500000 duša nesme biti gužve. Naravno smanjenjem vozila na putevima bio bi čistiji vazduh. I za kraj, uveo bih još žutih traka i podigao kaznu na maksimum, kao u svim civilizovanim zemljama u koje svi žele da pobegnu.

Milan

pre 4 godine

Samo za jedno mesto imam veliku primedbu - isključenje sa Brankovog Mosta u Karađorđevu ulicu. Kada se napravi čep zbog onog semafora gde idu 3 trake u 2, pa se širi na 3 (što je sramota, jer je nekad imalo normalno skretanje u pop-Lukinu) i ko hoće da se ranije isključi sa mosta, hvata ga kamera za žutu traku. Isto važi i za onu kameru kod Sajma, gde je nemoguće bezbedno uključiti se na Vojvode Mišića bez okidanja kamere.


Takođe, postoje vozači koji voze žutom trakom, a izbegavaju samo kamere.
Postoje i mesta gde je nemoguće u nekim situacijama ne voziti žutom trakom, recimo parking pored puta.
Smatram da je nabolje rešenje da bude kamera na svakih recimo 200m, i da neko ko prođe pored više uzastopnih kamera bude obavešten.

Sale

pre 4 godine

Žuta traka u Jurija Gagarina i Omladinskih brigada je van svake pameti. U tim ulicama su se i pre toga stvarale ogromne gužve, a sada je katastrofa. Nije samo katastrofa zbog gužvi kao gužvi, već i zbog toga što žutu traku neko poštuje, a neko ne, tako da se zbog ovih koji ne poštuju ne možete npr. normalno uključiti iz Omladinskih brigada u Jurija Gagarina, jer je ostavljeno tek desetak metara za uključenje, a neki pametnjaković redovno vozi žutom paralelno sa vama. Ja bih rekao da je to suštinski problem generalno u Srbiji. Zakon je nekada dobar, a nekada loš, nije to sporno, ali je sporno što se isti ne sprovodi ili se sprovodi veoma traljavo. Ako ste već obeležili žutu traku, svako, ali svako ko se istom kreće mora biti kažnjen. Redovno prelazim Brankov most peške u popodnevnim časovima sa Novog Beograda ka starom i tu se ne radi o bahatim pojedincima, već žutom trakom voze desetine vozača i u toj traci je redovno pristutno barem 5 automobila kojima tu nije mesto, a onda se na vreme ubace u srednju, kako ih kamera nebi snimila. To je bukvalno sprdnja. Em što voze žutom trakom, em što u 90% slučajeva ti koji to rade prekoračuju i brzinu, em što se ubacuju ljudima u srednjoj koji normalno voze. Nije kod nas problem u zakonima, problem je u korupciji, neradu, neefiksanosti i neodgovornosti koji krase predstavnike naših državnih organa, kao i u primitizvmu, bahatosti, sebičnosti i svemu onome što krasi ovdašnjeg prosečnog bilmeza.

viktor

pre 4 godine

po meni trebalo bi da SVI mogu da koriste žutu traku ali moraju da propuštaju gradski prevoz kad se pojavi
(viktor, 24. januar 2020 09:51)

Jeste, i kada se tako vas 50-100 pametnjakovića nabije u žutu traku, kojom to brzinom možete da se sklonite iz iste? Ne daj Bože da mora neki sanitet da prođe, taj mučenik bi umro u najavi.

skloni se levo u drugu traku, stim što nestaješ na semofor a da si u žutoj...
jer je 98% vremena žuta traka prazna i to pravi OGROMNE probleme zakrčenja..

sanitet uvek svugde prolazi, i kad su sve trake pune ljudi kreću da se sklanjaju levo i desno formirajući prolaz, to ako nije mora biti pravilo (TAČKA)

NikolaBg

pre 4 godine

Zute trake nisu problem, problem je sto ima previse automobila na ulicama.
(Vlada, 24. januar 2020 14:05)
Ja danas na Banovom brdu, ne možeš normalno trotoarom ići pored opštine jer je na trotoaru parkiran i zbijen veliki broj vozila

Bob Sent Kler

pre 4 godine

Iz J. Gagarina da se podhitno povuče žuta traka jer bumo nadrljali. Takodje i iz O. Brigada. Napravili ste ih samo da se kaže da nešto radite. Idiotski potez.

Mile

pre 4 godine

Nece se tu nista menjati kad je tolika zarada policije od kazni. Napravili su najbolji biznis sa tim svim povecanjima kazni od kada su naprednjaci na vlasti za 100% i policijom koja ne radi nista osim sto lovi gradjane da napise bilo kakvu kaznu i ispuni normu. Nikada vise saobracajne policije nije na ulicama i nikada vise nisu maltretirali vozace stalnim zaustavljanjima i kontrolama. MIION kazni su napisali prosle godine na 2,5 miliona vozila! Ako je to nekome normalno i ne izgleda kao otimacina a ne briga za bezbednost onda ok. Meni NE! Nastavice sa izmisljanjem prekrsaja i postavljanja ogranicenja samo da bi na tim mestima otimali pare. To ova vlast jedino radi od kada smo ih izglasali...

Gagi

pre 4 godine

Ovo što su napravili sa žutim trakama u Jurija Gagarina to mogu da urade samo totatalni diletanti. Naša gradska vlast se trudi da od haosa u toj ulici napravi totalni haos i zakrčenje saobraćaja a sa tim i povećano zagađenje vazduha. Tu gde su iscrtali žutu traku prolaze samo dve GSP linije na 20 do 30 minuta i treća linija tu ulicu koristi samo 200 metara. Zbog malog broja linija i velikog vremenskog razmaka vozila 90% vremena žuta traka je prazna a zato je u preostake dve trake opšti haos.

Radojica

pre 4 godine

Za Pančevce nevaži žuta traka, oni ko da su polagali u nekoj pustinji, tako da se njih ova tema i netiče, al bi trebalo da se tiče saobraćajne policije, jer svako jutro jure ko sumanuti žutom trakom iz pravca Pančeva ka Beogradu, na Pančevačkom putu pogotovo.

Aes

pre 4 godine

"Redovno prelazim Brankov most i tu se ne radi o bahatim pojedincima, već žutom trakom voze desetine vozača i u toj traci je redovno pristutno barem 5 automobila kojima tu nije mesto, a onda se na vreme ubace u srednju, kako ih kamera nebi snimila. Em što voze žutom trakom, em što u 90% slučajeva ti koji to rade prekoračuju i brzinu, em što se ubacuju ljudima u srednjoj koji normalno voze"

Ovu situaciju na Brankovom mostu gledam iz auta svaki da. U voznji zaista uvek propustam kad se neko prestrojava u levu ili srednju traku, ali ove polupismene idiote sto voze zutom pa se bez migavca uguravaju u srednju traku namerno ne propustam. Smatram da bi svaki vozac trebao da uradi isto pa neka ih snima kamera. Kad ume da se ku**i onda neka bude baja i plati kaznu. Nazalost uvek se nadje neki zombi u koloni koji pilji u mobilni i dok taj shvati da se kolona pomera, pomenuti bilmezi se iz zute trake uguraju u srednju i naprave magarcima sve nas koji postuju osnovna pravila saobracaja

ana

pre 4 godine

J Gagarina je pocela da bude zakrcena od izgradnje Delta City-ja, pa je most na Adi doveo do usijanja, a svi novi blokovi koji nicu uz nju samo prelivaju kap u casi. Zuta traka u tim uslovima ima efekat zemljotresa koji je porusio celu ulicu jer je na svo ono zakrcenje jos poremetila zeleni talas. Nadam se da ce biti brzo ukinita da ne bismo morali mi iz blokova sami da je prefarbamo. A o autobuskoj stanici u istoj ulici i ovim uslovima ne treba ni govoriti. Ukoliko se zaista desi, mi iz ulice necemo imati ni teoretske sanse da dodjemo ne samo do grada, vec i do drugog dela Novog Beograda ili Zemuna. Prosto ce nam biti jednostavnije da preko Bez Kose, Ledina i sl dodjemo do puta za Novi Sad i tamo radimo, zavrsimo sve sto imamo i vratimo se.

Beba

pre 4 godine

Bas treba uvoditi zute trake da bi se smanjilo koriscenje privatnih vozila. Ali, istovremeno bi trebalo unsprediti javni prevoz, a cene taksi prevoza spustiti na nivo cena u ostalim gradovima u unutrasnjosti Srbije- kako bi se i taksi prevoz masovnije koristio.

sr

pre 4 godine

loš pokušaj rešavanja problema

po meni trebalo bi da SVI mogu da koriste žutu traku ali moraju da propuštaju gradski prevoz kad se pojavi

tako bi se gužve smanjile a gradski prevoz i dalje imao prednost
(viktor, 24. januar 2020 09:51)

Колико сам пута видео правдање тј безобразлук, када иде хитна помоћ а тип се не склања све у фазону па ови су испред мене где да се склоним. Тако да ова идеја у старту пропада.

MilosS

pre 4 godine

Da li neko kaznjava gsp kad voze regularnom a zuta traka im je slobodna."
Zašto da kažnjava ? Nije zabranjeno voziti autobus nežutom trakom.
Ne postoje regularne i neregularne saobraćajne trake. Postoji samo podela na trake rezervisane za javni prevoz i trake koje nisu rezervisane.
(zmau, 24. januar 2020 10:24)
Zato sto ometaju protok saobracaja. Pogotovo kad sa kolegom uhvati da se vuče paralelno, kao, brži je od njega, za 2 na sat.

www

pre 4 godine

Još jedna u nizu vesti iz "glavnog" grada. E baš me briga za vašu žutu traku. Kao da postoji samo u BGD-u. Kada se budete naučili pristojnosti u saobraćaju, kada ne budete besomučno trubili onima koji dolaze u vaš grad, kada ne budete bahati u drugim gradovoma...onda ćete dobiti empatiju ostalih.

Stingray

pre 4 godine

@WEM, 24. januar 2020 22:59
Vidite, Vaš lični izbor je da dodjete Vašim kolima u Beograd. Niko Vas nije primorao. Ako ste nevešti i ako ne možete da se snadjete u Beogradskoj gužvi, onda na ulazu u grad (u zavisnosti sa koje strane dolazite), parkirajte auto, pa polako na GSP ili voz...Ni mene, sa BG tablicama,? ne štedi milicija po Srbiji koja iskače na put iz kukuruza i kažnjava što nemam rezervne sijalice.

iskusni kladioničar

pre 4 godine

Ove nove sulude žute trake su deo ustupka vlasti taksistima za one proteste, jer Car Go ne može da ih koristi, to je valjda svima jasno.
(Ratibor, 24. januar 2020 12:43)

Vidi, majstore, zuta traka nije osmisljena zbog taksista i vozaca autobusa, vec zbog putnika! Briga taksistu i tog vozaca GSP-a kojom trakom ce da se vozi. Ovom prvom kuca taksimetar, a ovom drugom tece radno vreme, a Cargo, pa oni pruzaju inovativnu pomoc svojim clanovima i registrovani su kao IT firma za prodaju softvera, tako da mogu zutom bojom jedino da oboje delove hodnika u svojim prostorijama!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rani, 24. januar 2020 23:11)
Taksimetar kuca po predjenoj kilometraži a ne na minut.Osim kad ima turbinu pa kuca i na ablend,migavac,štopaljku ili jednostavno na pritisak (na sedištu)

nisam bot

pre 4 godine

Na spisak besmislenih žutih traka dodajte i one na putu Beograd-Pančevo (do odvajanja starog i novog puta prema Pančevu). One u kombinaciji sa besmislenim ograničenjem od 60 (umesto 70 ili 80), te velikim opterećenjem brojnih sporih kamiona i "ambicioznim" vozačima kojima se žuri pa uleću u žutu traku da bi obišli, daju bezrazložno opasan saobraćaj.

Potrebno je u oba pravca ukinuti žutu traku, ograničiti velike kamione na korišćenje srednje i desne trake, podići max brzinu na 80, postaviti sve semafore sa trepćućim žutim pre crvenog, umeriti ih na zeleni talas pri brzini od 70-80 i postaviti kamere za crveno svetlo na svakoj raskrsnici (a ne za merenje brzine) i dobili smo visoko bezbedni prilaz Beogradu. Ali u tom slučaju bi značajno opali prihodi fotografa iz MUP-a.

Coyote

pre 4 godine

Ljudi moji, ona zuta traka u Jurija Gagarina to ne nema ni u Africi. Napravili su haos. Imamo najgluplje ljude koji se bave saobraćajem na svetu. I sire.

Огњен

pre 4 godine

Најгора је она жута трака код Сајма у Београду. То је класичан пример лоше направљеног укључења са споредног пута јер возачи практично немају места да убрзају и безбедно се укључе у средњу траку. Поготово ако се узме у обзир "солидарност" београдских возача. Стручњаци са факултета и секретеријата за саобраћај би требали под хитно да направе измене и продуже мало крајњу десну белу траку како би се могло безбедно убрзати, изаћи и престројити у средњу траку после изласка са паркинга и преласка пруге.

Covek po imenu Uve

pre 4 godine

Iskljucenje sa Gazele kod sajma... Najgluplja od starih koje znam, a od novih postavljenih, prakticno sve po NBG. Samo su usporili saobracaj, a busevima nista brze.

da

pre 4 godine

Ne znam da li ste primetili na Trgu republike posle rekonstrukcije kada se ide iz pravca Francuske ka hotelu Moskva, ono parce zute trake u S krivini je totalni apsurd.
Do vrha Francuske obe trake su bele, onda na rekonstruisanom delu iscrtana je zuta desna traka koja ide negde do "pekare Tome" i posle se nastavlja bela traka.
A povrh svega nigde nema table sa strane, a nocu ili NE DAJ boze po kisi, apsolutno se ne vidi da li je ta traka bela, zuta, crvena sta god.
Ne vidim logiku da 70m bude zutra traka i da se svi trpaju u jednu traku iz Francuske, samo se pravi kolaps. Ista je prica i u kontra smeru.

da li je

pre 4 godine

Uvek sam za žutu traku i javni prevoz.
Međutim, način na koji je nedavno uvedena u ulicama Jurija Gagarina i Omladinskih brigada u Beogradu je pogrešan, nepromišljen, nestručan i rizičan - lično sam bio svedok nekoliko udesa zbog nelogično postavljene žute trake.

Ukoliko ostane ovako kako je sada, prava ilustracija nesposobnosti i tvrdoglavosti.

Boki

pre 4 godine

Zamislite samo haos koji će nastati kada se J. Gagarina "produži" do obilaznice i kada još više vozila bude u toj ulici.
NBG je jedno od retkih naselja u Srbiji koji je prilično dobro osmišljen i projektovan ali... Šta je ostalo od tih prvobitnih zamisli to mi znamo.
Zašto ne prošire J. Gagarina za po još jednu traku, ima mesta bar na 80% dužine ulice?!

Stručnjak

pre 4 godine

U Jurija Gagarina, a i u Omladinskih brigada na nekim raskrsnicama ostala je samo po jedna traka za pravo i to negde na sredini dužine tih ulica. Najveći deo saobraćaja ide pravo i samo jedna traka?! U ostalom ta ulica Jurija Gagarina je jedna od širih u gradu i ima mogućnost da se proširi za po još jednu traku po smeru i to je rešenje. Takođe nema status bulevara i ako je šira od svih bulevara...

Vile sampion izraziti favorit

pre 4 godine

Hoce da stave zutu traku u Visnjicku. Pa pako. Kako ce da se skrece u Vojvode Micka ili sa Slanackog puta u Visnjicku. Vec je pakao.

vozač

pre 4 godine

Trebalo bi napomenuti i kako se nelogično nešto pravi u Beogradu.
Primera radi, već mesec dana se na Vidikovcu posle okretnice 23/53, prave parkinzi.
Sve je to lepo, parkinzi su "uvučeni" u odnosu na ulicu ali zato prva stanica autobusa 23/53 ostaje na sred ulice?!?
Zar nije najlogičnije da se autobuska stanica uvuče a ne da se zaustavlja saobraćaj svaki put kad tu stane 23, 53, 59, 89, 504????!?

mrmlj

pre 4 godine

MIION kazni su napisali prosle godine na 2,5 miliona vozila!
(Mile, 24. januar 2020 12:18)
drize, vozim po beogradu skoro svakodnevno a i kad ne vozim, krecem se po gradu. kako ljudi voze, milion kazni godisnje ne da nije mnogo nego imam utisak da treba barem jedna nula da se doda na kraj te brojke.

Mile

pre 4 godine

Kakvi nestručnjaci haraju Srbijom!
Samo diletant može odobriti onakve žute trake u ulici Omladinskih brigada, i označiti belim isprekidanim tek 10 m pred raskrsnicom.

vlada

pre 4 godine

Zuta traka u Jurija Gagarina je katastrofalna. Ulica je ionako bila dosta opterecena a sa ovim trakama bice jos gore. Jos na sve to bele isprekidane linije u duzini od 10 metara. Evo situacije pre neki dan: covek da ne bi usao u zutu traku skrece iz srednje trake desno, mora da propusti taksiste i autobus i napravi kolaps u srednjoj traci a onda zamalo i sudar.

apostol

pre 4 godine

Pitam se samo ti koji projektovali da li su nekada i prosli omladinski brigada a i j Gagarina.. Da od tri trake od toga jedna levo jedna pravo a desna zuta traka moze da primi jedna traka za pravo sav taj saobraćaj... Totalni promašaj...

Relja

pre 4 godine

Potpuno su ljudi u pravu, nove žute trake u J. Gagarina i O. Brigada su pogrešne i potencijalno opasne. Juče vidim da je deo nove žute trake u O. Brigada vraćen u belo! Mislim da nadležni moraju pod hitno ovo ispraviti, jer u ovaj kraj dolazi i autobuska stanica, pa će rizici od kolapsa i udesa biti veći.

Neša iz Beograda

pre 4 godine

Prvi put se potpuno i jednoglasno slažem sa komentarima i prvi put ću da i ja ostavim jedan:

Ono u Jurija Gagarina je jad, čemer i skandal! Neko prima platu za to?? Ko je to uradio i odlučio? Nek izađe u javnost u neku emisiju i objasni, zaista želim da čujem...

Aleksa

pre 4 godine

Ovo sa zutim trakama je skoro jednako glupo kao i ,,biciklisticka staza,, u Neznanog Junaka pravac Banjica Dedinje gde su samo povukli belu liniju i rekli kako su napravili 10km biciklistickih staza. Ta ulica je dovoljno siroka da ima 2 trake po smeru i da time guzve budu mnogo mnogo manje.

made in Serbia

pre 4 godine

Prvo i prvo, mi smo postavili ove neznalice na vlast. A drugo, nekultura u saobraćaju je 1/10.... Ja ne znam šta vi u stvari hoćete? Da sve “klizi ko po loju”???? Paljba iz Srbije. Ukucajte u Googlu - “chaos”... prva web adresa koja se otvara je Belgrade.com

Roki

pre 4 godine

Djordje Delic

Magistre, nisi ti dovitljiv nego si bezobrazan. Siguran sam da se ubacujes tako sto prednjim delom auta udjes u traku tako da ovaj iza ima izbor ili da te propusti ili da te udari. To i jeste nas najveci problem. Svaki drugi gleda da se dovija, da zezne nekoga i onda ni ne cudi u kakvom stanju nam je zemlja i sto nam u svakoj sferi postoji haos. Uz to si jos i pravnik koji krsi zakon i sluzi se metodom ako prodje, prodje. Nista ti meni nisi drugaciji od lopova koji isto tako kaze, kradem uz svestan rizik da budem uhvacen.

Blokovi

pre 4 godine

Žuta traka u Jurija Gagarina je napravila saobraćajni kolaps, a i pre žute trake je bilo gužvi. Sa stambenim objektima koji su pri kraju izgradnje i u planovima, ova ulica će postati prava noćna mora za normalnu vožnju.
Već sada je postalo nemoguće voziti u "zelenom talasu", staje se više puta na semaforima, automobili rade u mestu, a borimo se protiv zagađenja. Postojeći kapaciteti Gsp-a nisu dovoljni za ovoliki broj ljudi koji žive u Savskim blokovima, tako da ova žuta traka ne može preorijentisati građane na korišćenje javnog prevoza.

Предраг

pre 4 godine

Нису само жуте траке проблем (нећу да коментаришем дебилизам са исцртавањем у Ј. Гагарина, Омладинских бригада, искључење/укључење на Бранков мост, чувени комадић беле траке на укључењу са пружног прелаза код Сајма (не може цео ауто да стане у онај део који није под жутом траком). Некада је жута трака била резервисана за јавни превоз у одређеном периоду дана (истина, било је много мање приватних аутомобила у саобраћају). Пошто смо дигит"р"ална држава, зашто се не мери проток саобраћаја, па се постави светлосна сигализација која ће отоворити или затворити жуту траку за возила која нису ГСП или таксисти? Није то толико тешко направити, верујте ми.

Zvrk

pre 4 godine

U Omladinskih brigada je vrhunac gluposti. 20 metara zute trake pa nda 30 nije pa opet tako parcijalno. I uz sve to na iskljucenju za auto put u smeru ka Sidu je zuta traka sve do 5 metara pred iskljucenje i postavljena je kamera. Tu ce kazne samo da pljuste jer je nemoguce iskljuciti se iz srednje trake za tako kratko vreme.

Totalnodrukcijioddrugih

pre 4 godine

Vidim da su komentatori dobro obavesteni. Sto lepo se ne preuzme resenje iz bivse 29 Novembra. Zuta traka od 7-9 i 14-18 pa lepo svuda kamera. Istina ko god je smisljao kako da ubrza saobracaj usporio ga je.

Zute trakr na NBG - katastrofa!

pre 4 godine

Raspustiti Sekretarijat za saobracaj i dati Saobracajnim fakultetima (nasem i stranim), kao i inostranim strucnim institucijama (Nemacki instituti za saobracaj itd.) da resavaju probleme u Beogradu. Ko je nekad imao posla sa beogradskim sekretarijatom zna kakvi su diletanti (vecinski) prisutni tamo. Znaju samo da udovolje lokalnim politicarima a pravila struke zanemaruju.

radnik

pre 4 godine

A zašto onda GSP i taksisti ne voze žutom trakom?
Večeras u 18.15 bus 35 u Milentija Popovića ide regularno ulicom, a pešaci pretrčavaju preko šina.

Пилипенда

pre 4 godine

У Јурија Гагарина мора да се уђе у жуту траку кад се излази из насеља Белвил

Dejan

pre 4 godine

Manj haos postaje jos veci haos. Ne znam kako ce se odvijati saobracaj ako svi ostanu izvan zutih traka i raskrsnice ostanu blokirane. Ili u J.Gagarina gde svi beze od kamera a ovi genijalci su na jednom delu kod bloka A ofarbali 30 m u žuto. Svako je u prekrsaju ili je opsti haos ako se postuju propisi. Mislim da kod nas izuzetno nestrucni ljudi uvode zute trake. Sramota

T

pre 4 godine

Probajte sada da skrenete iz Omladinskih brigada u blok 33. Ne mozete zbog zute trake, jer ne smete biti u jedinoj traci iz koje je moguce skretanje u blok. Nego morate da idete 700 metara okolo bloka, da biste usli pored Geneksa.

bukule

pre 4 godine

po meni najača žuta traka je ona kod sajma gde ako mislis da se ukljucis iz pravca bivseg home centra moras pravo u zutu traku i odmah te kamera snima. ludilo

Hum

pre 4 godine

U Omladinskih Brigada je bilo barem 6-7 udesa od kada su nove žute trake, naročito kritičan nadvožnjak preko autoputa u pravcu Save, ogroman čep, samo jedna traka za pravo, redovno ljudi naleću na kolonu, a za prolazak ulice do J. G. treba barem 4 stajanja na semofor.

Coyote

pre 4 godine

Zute trake nisu problem, problem je sto ima previse automobila na ulicama.(Vlada, 24. januar 2020 14:05)Slažem se.
(moron, 24. januar 2020 14:43) onda imamo i previse stanovnika.

Coyote

pre 4 godine

Meni je veci problem pretrpavanje ulica lezecim policajcima. Ok oko skola i nekih osetljivih delova, ali na svakih 400/500m ovo vise nije normalno. Malo je sto imamo milion rupa jos sad ovo. Ko ce platiti amortizaciju trapova itd...(Lezeci p, 24. januar 2020 12:54)Pa ti prilagodi brzinu ...
(A gde da roknem gascinu ?, 25. januar 2020 00:01) pa prijatelju, jedina prilagodjena brzina za ove naše lezece policajce je zaustavljanje ispred svakog. Apsolutno je nemoguce proci preko lezeceg ni sa 10kmh

gorki

pre 4 godine

U ns postoje zute trake, policija pise prijave ako neko vozi zutim trakama, a jgsp ne koristi zute trake. Jos pre 15 godina smo ukazivali na to ali grad, policija i jgsp nisu imali razumevanja. U ns zutu traku koristi jedino policija za postavljanje radara

uvekljubazan

pre 4 godine

"Obavezno je čekanje dok se saobraćaj ne proredi, a onda, kada se ukaže prilika, sledi uključivanje u srednju traku, i to što pre, kako se ne bi vozilo žutom", pa, ko živ, ko mrtav.

hm

pre 4 godine

@aes
Očigledno je da pričaš o smeru N.Bgd-centar. Pitanje je zasto nadlezni ne reše problem Brankovog mosta tako što će kameru da stave na početak mosta kao na suprotnoj strani, a ne na kraju? Tada bi svi ti o kojima pricas lepo bili uslikani...

ja

pre 4 godine

Meni je veci problem pretrpavanje ulica lezecim policajcima. Ok oko skola i nekih osetljivih delova, ali na svakih 400/500m ovo vise nije normalno. Malo je sto imamo milion rupa jos sad ovo. Ko ce platiti amortizaciju trapova itd...
(Lezeci p, 24. januar 2020 12:54)

Prvo, smo mi bili nevaspitani i bahati, pa jectek onda neko neplanski razbacao ležeće. Neki dan stoji kolona da, propusti decu, tip sa razvaljenim Renoom 4 obilazi kolonu, prelazi preko ležećeg i pešačkog bez kočenja. Mi ne samo da ne cenimo tuđi život, nego ne cenimo ni svoj.