Četvrtak, 26.12.2019.

17:55

Nova generacija Peugeot 308 će diktirati trendove

Izvor: B92

Nova generacija Peugeot 308 æe diktirati trendove IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

kako da ne

pre 4 godine

@ŽakŽak
Francuzi se vezuju za lošu elektroniku zbog ‘70-tih i ‘80-tih godina. Tj, Francuzi su rano ubacili elektroniku u automobile i naravno imali probleme. Zasto je Golf 2 ‘neunistiv’, pa ima samo motor. To čudo iz ‘90tih nema nista, ogoljeno i tvrdo, kruto, ne daj Boze. I naravno nema sta da se pokvari. Kod Francuza si ‘70-tih dvozonsku klimu imao u Citroenima CX. To je tada za sve Nemce sem za Mercedes bila teska matematika.

Cenim

pre 4 godine

@(mita mnogo pita, 27. decembar 2019 12:19)

Krivine autoputa sa automobilima iz C segmenta neces da osetis sigurno ispod 160kmh, a i to je pitanje. Po meni nekih 180kmh da konaceno osetis poneku krivinu. Ono gde mozda moze ranije da se osete krivine je otvoreni put, tamo oko Novog pazara ili iza Zlatibora ka CG ili po krsu CG.

mazohista

pre 4 godine

Budući 308 mk3 ... Uh ... Imao sam 307. Imam 308 mk1. Mislio sam još pre pet godina da umesto njega kupim novi (sadašnji) 308 SW mk2. Ali, onaj volan, instrumenti ... Nikako nisam mogao da se smestim i instrumente kako treba da vidim. Tada rekoh sebi: "Potrajaće ovaj moj mk1 do mk3, šta je to još 5-6 godina za njega, a budući mk3 će valjda opet biti normalan. Ali, saznah nedavno da ipak neće. Narednih dana kupujem nov automobil. Neće biti pežo uopšte. Zbog i-cocpita. I onog malenog volana. Žao mi je. Jer, o kvaliteu pežoa posle 15 godina druženja mislim sve najbolje. Ali, uskoro se "razvodimo" lav i ja, verovatno zauvek. Naravno, nekome će odgovarati i-cocpit i 308 mk3. I to je u redu. Meni ne odgovara. Nikako.

Žan Žak

pre 4 godine

Francuzi imaju proverenu elektroniku koja se dokazala duži niz godina i koja je na dobrom glasu.Ima da radi samo tako , sve da puca.

mita mnogo pita

pre 4 godine

@Petar
Zaboravio sam još jedan detalj... pretpostavimo da si u pravu za "volan u krilu" i neka je moj subjektivan osećaj pogrešan, što je ok, naravno. Visina prosečne žene u Evropi je između 160 i 170cm, pa te osobe zaista imaju problem koji sam opisao. E vidiš, kod Golfa nema tih problema. Pri tome, ja nisam baš fan VW filozije i kapiram da Golf ni u čemu nije najbolji, samo je svuda u prva tri, dok su ostali najbolji u nekom detalju, a u ostalima se desi da budu i najgori.

mita mnogo pita

pre 4 godine

@petar

Probaj da voziš 130-140km/h Pežoa, pa posle sedi u Golfa 7. Ili još bolje, uradi obratno, pa mi onda javi svoje utiske o zvučnoj izolaciji i ponašanju u krivinama autoputa :)

zzzz

pre 4 godine

necu da ulazim u raspravu oko kvaliteta, motora itd ali meni sa 198cm visine auto je katastrofalan sto se tice unutrasnjeg prostora:

1.da bi nekako seo, namestio moram da gurnem sediste skroz do kraja, sto znaci da iza mene ne moze niko da sedne, mnogo bolje uradjen prostor, tj. ima vise mesta u Fiesti 2007 koju trenutno vozim
2. polozaj volana, opet sto se mene tice - katastrofalan ! nisam mogao nikako da namestim da mi odgovara.
3. subjektivno, 308 mi je lepsi od vecine automobila iz tog segmenta

pozdrav

robokap

pre 4 godine

Deluje stvarno lepo,makar spolja,steta sto nema slika interijera.Bice bas guzva u ovoj klasi i pitanje je sta izabrati.Moji neki favoriti i njihovi glavni aduti ali naravno ne i jedini:1 focus (vozne karakteristike,kvalitet)2 octavia (prakticnost,odnos cena-kvalitet)3 mazda 3 (izgled,vozne karakteristike)4 peugeot 308 (izgled,udobnost)5 corolla (kvalitet,pouzdanost)6 ceed/i 30 (cena,garancija)Za sve navedene naravno da mislim da imaju jos pozitivnih karakteristika i po neku negativnu ali ove po meni prave medjusobniu razliku bitnu po odabiru i ukusu.Nisam naveo Golfa iako nemam nista protiv nemaca i VW ali ruzan mi je strasno.Astra,Leon,C4, mislim da nisu dostojna konkurencija a tu je i Civic koji je preskup.I naravno uvek ostaje opcija uzeti polovan auto klase vise za iste pare...superb,mazda6,passat,insignia,elantra...i video sam danas sliku novog citroena c5...PRELEP...e sad sta izabrati...
(Kalimero, 26. decembar 2019 19:37) al si se izlupetao covece!! Kao prvo, c5 vise nije klasicna limuzina nego SUV tako da je glupo da poredis njega sa hecbek modelima o kojima pises pa i octavije koja je polulimuzina iako je u rangu golfa, nikako pasata, kao drugo astra a pogotovo leon i golf su po kvalitetu materijala voznim karakteristikama i pouzdanosti mnogo ispred pezoa 308, ceeda, octavie i focusa. Jednostavno cena diktira kvalitet sta gos pricali. Novi seat leon po izgledu je mnogo ispred mazde 3, ceeda, octavie pa i focusa. E sad focus rs je nesto drugo kao sto je i cupra ali o tome vec necemo da raspravljamo.

Mirko

pre 4 godine

@Marko
Taj test je toliko podložan manipulacijama i greškama da ga ne treba uopšte uzimati za ozbiljno. Zavisi od milion faktora od kojih svaki značajno utiče na rezultate. Dovoljno je samo da 1 isti auto testirao na 40 stepeni i na 5 stepeni u decembru i nećeš dobiti iste rezultate. I nije ti tvoj auto stabilniji od Poršea 911 ne pali se.

Petar

pre 4 godine

@mita mnogo pita

Poštujem svačije mišljenje, naravno.
Ipak, s obzirom da vozim novu 308-cu, odgovoriću na te dve tačke. Možda nekome pomogne.
1. Enterijer i kokpit su apsolutno fantastični. Ne, volan nije u krilu i moguće je podesiti položaj tako da se sve lepo vidi. Visok sam 183, moguće je da neko visok 160 ima problema, ali ti sa 177 nema šanse.
Položaj u vožnji i kompletan osećaj su sjajni.
2. Ovo ima logike. Zaista nije baš praktično što se klima podešava preko tableta. To je jedina stvar koja mi smeta. Ipak, to je put bez povratka, evo pre neki dan je bila vest da je i Audi tako uradio. Moraćemo da se naviknemo na to, nema šanse da u toku od 5 godina iko ima fizičke dugmiće.

Sa Golfom 7 sam poredio jer sam imao priliku da ga vozim i zato što je etalon klase, a ne zato što ga ne volim. Moj opšti utisak je da je 308 bolji automobil sveukupno, a ako uključimo i cenu, tu više nema dileme.

Pera

pre 4 godine

Francuski auto, pa jos na hibridni pogon. Al ce to da se kvari. Bolje da naprave atmosferski benzinac sa lancem, kao sto prave japanci, onda bih mozda i razmatrao Pezo, ovako ne hvala.

mita mnogo pita

pre 4 godine

@Petar
Spolja je trenutni 308 zaista lep. Tehnički je sasvim ok, ali enterijer mu je veoma diskutabilan. Materijali jesu ok, vizuelno zaista atraktivno izgleda, ali poređenje sa Golfom je u najmanju ruku - smešno. Prva dva problema koja sam sa 308 iskusio su:
1. Vozač moje visine (177cm) ne postoji način da podesi volan i sedište tako da mu volan bude u odgovarajućem položaju a da pri tom ima vidljive sve instrumente na tabli jer volan zaklanja delom instrumente. Super je sve to fancy, ali je glupo do bola. Obaška što se dosta nisko sedi pa zbog povišene pozicije instrument table ne vidiš solidna 4-5m ispred vozila i bez prednjih senzora se parkiraš na slepo bukvalno. A Ako podigneš sedište, volan ti je u krilu.
2. Sve komande su zavučene u infotainment sistem i da bi klimu podesio, moraš da drndaš po meniju. Takođe, aktivacijom npr. komande klime dok ti je na ekranu navigacija, automatski ti se sklanja navigacija jer nema drugog načina da promeniš temperaturu u vozilu, a po završetku se navigacija ne vraća sama na ekran. Zamisli kako je to praktično kada to radiš u sred traženja nekog skretanja u gužvi i sl.

Udobnost i stil su neosporno, ali što se tiče praktičnosti, tu još mogu da idu kod Nemaca na časove opušteno. Za zvučnu izolaciju takođe. MOžda su to ispravili u restylingu, to ne znam, ali modeli iz 2015. i 2016. su ovakvi bili.
Nisam sklon da ocenjujem crno-belo, ali kod Golfa 7 osim sterilnog dizajna realno teško da možeš nešto da zameriš.

ciga

pre 4 godine

Vidim da dobar deo komentatora ne shvata da su ovo slike aktuelnog modela, gospodo nema brige izgledaće u 99% kao malo veća 208.Tako da se ne uzbuđujete previše.

Marko

pre 4 godine

Ako se ne varam aktuelni model je bolje prosao test severnog jelena od golfa, novog BMW1 i gomile drugih koji su tvrdji i vise sportski automobili. Steta za volan i nakaradnu instrument tablu, bio bi odlican sa klasicnom tablom.

Ceki opinionista del cazzo

pre 4 godine

Meno se cini da Pežo postaje sve ozbiljnija firma.Kupovinom Opela,a uskoro i Fijata cini se da imaju ideju gde zele da budu za 10-20 god.Videcemo.Do sada nisam vozio Francuze,ali ko zna...

HanSolo

pre 4 godine

Meni su ove slike malo čudne.. Ovo mora da je samo "refresh" starog modela, zato što i 208 I 508 imaju ona lepa i agresivna prednja svetla izgledajuči na "lavovske zube" koje su njihov nov znak poznate.. Ovaj nema.. Čudno kad su rekli da će im to biti profil u mraku..

Srbija do Tokija

pre 4 godine

Posedujem pezo 308 2010 godiste i super je auto,lep dizajn,motor hdi ekstra,udoban.Medjutim nova generacija od 2014 godine je izgubila lepotu i smek prethodne generacije a greska je i u instrumental tabli koja gleda preko volana.Ako se nova generacija vrati starom dizajnu bice nesto.

Petar

pre 4 godine

Francuzi diktirati trendove?
Neko se ozbiljno šali sa nama.
U ovom segmentu trendove 30+ godina diktira jedna firma, a po njenom proizvodu je i cijela klasa dobila ime - Golf klasa.

Za svoje pare kupujte najbolje, a to je VW.
Francuze, Italijane i Koreance ostavite kao opciju za flotne nabavke službenih vozila, gdje je preko održavanja cilj izvući što više novca ;)
(exRadex, 26. decembar 2019 18:37)

Da, Pežo poslednjih 5 godina diktira trendove, ma kako to tebi čudno zvučalo.
A aktuelna 308-ca je u svakom smislu ispred Golfa 7. Vozio sam oba i znam o čemu govorim.

Kalimero

pre 4 godine

Deluje stvarno lepo,makar spolja,steta sto nema slika interijera.Bice bas guzva u ovoj klasi i pitanje je sta izabrati.Moji neki favoriti i njihovi glavni aduti ali naravno ne i jedini:
1 focus (vozne karakteristike,kvalitet)
2 octavia (prakticnost,odnos cena-kvalitet)
3 mazda 3 (izgled,vozne karakteristike)
4 peugeot 308 (izgled,udobnost)
5 corolla (kvalitet,pouzdanost)
6 ceed/i 30 (cena,garancija)
Za sve navedene naravno da mislim da imaju jos pozitivnih karakteristika i po neku negativnu ali ove po meni prave medjusobniu razliku bitnu po odabiru i ukusu.
Nisam naveo Golfa iako nemam nista protiv nemaca i VW ali ruzan mi je strasno.
Astra,Leon,C4, mislim da nisu dostojna konkurencija a tu je i Civic koji je preskup.I naravno uvek ostaje opcija uzeti polovan auto klase vise za iste pare...superb,mazda6,passat,insignia,elantra...i video sam danas sliku novog citroena c5...PRELEP...e sad sta izabrati...

exRadex

pre 4 godine

Francuzi diktirati trendove?
Neko se ozbiljno šali sa nama.
U ovom segmentu trendove 30+ godina diktira jedna firma, a po njenom proizvodu je i cijela klasa dobila ime - Golf klasa.

Za svoje pare kupujte najbolje, a to je VW.
Francuze, Italijane i Koreance ostavite kao opciju za flotne nabavke službenih vozila, gdje je preko održavanja cilj izvući što više novca ;)

didul.e

pre 4 godine

1. Pežoi zu dobra auta!
2. Limarija lošeg kvaliteta!
3. Enterijer od loše plastike koja škripi.
4. Imaju dobre motore.
5. Udobni su.

Petar

pre 4 godine

Francuzi diktirati trendove?
Neko se ozbiljno šali sa nama.
U ovom segmentu trendove 30+ godina diktira jedna firma, a po njenom proizvodu je i cijela klasa dobila ime - Golf klasa.

Za svoje pare kupujte najbolje, a to je VW.
Francuze, Italijane i Koreance ostavite kao opciju za flotne nabavke službenih vozila, gdje je preko održavanja cilj izvući što više novca ;)
(exRadex, 26. decembar 2019 18:37)

Da, Pežo poslednjih 5 godina diktira trendove, ma kako to tebi čudno zvučalo.
A aktuelna 308-ca je u svakom smislu ispred Golfa 7. Vozio sam oba i znam o čemu govorim.

didul.e

pre 4 godine

1. Pežoi zu dobra auta!
2. Limarija lošeg kvaliteta!
3. Enterijer od loše plastike koja škripi.
4. Imaju dobre motore.
5. Udobni su.

ciga

pre 4 godine

Vidim da dobar deo komentatora ne shvata da su ovo slike aktuelnog modela, gospodo nema brige izgledaće u 99% kao malo veća 208.Tako da se ne uzbuđujete previše.

Srbija do Tokija

pre 4 godine

Posedujem pezo 308 2010 godiste i super je auto,lep dizajn,motor hdi ekstra,udoban.Medjutim nova generacija od 2014 godine je izgubila lepotu i smek prethodne generacije a greska je i u instrumental tabli koja gleda preko volana.Ako se nova generacija vrati starom dizajnu bice nesto.

exRadex

pre 4 godine

Francuzi diktirati trendove?
Neko se ozbiljno šali sa nama.
U ovom segmentu trendove 30+ godina diktira jedna firma, a po njenom proizvodu je i cijela klasa dobila ime - Golf klasa.

Za svoje pare kupujte najbolje, a to je VW.
Francuze, Italijane i Koreance ostavite kao opciju za flotne nabavke službenih vozila, gdje je preko održavanja cilj izvući što više novca ;)

Marko

pre 4 godine

Ako se ne varam aktuelni model je bolje prosao test severnog jelena od golfa, novog BMW1 i gomile drugih koji su tvrdji i vise sportski automobili. Steta za volan i nakaradnu instrument tablu, bio bi odlican sa klasicnom tablom.

Petar

pre 4 godine

@mita mnogo pita

Poštujem svačije mišljenje, naravno.
Ipak, s obzirom da vozim novu 308-cu, odgovoriću na te dve tačke. Možda nekome pomogne.
1. Enterijer i kokpit su apsolutno fantastični. Ne, volan nije u krilu i moguće je podesiti položaj tako da se sve lepo vidi. Visok sam 183, moguće je da neko visok 160 ima problema, ali ti sa 177 nema šanse.
Položaj u vožnji i kompletan osećaj su sjajni.
2. Ovo ima logike. Zaista nije baš praktično što se klima podešava preko tableta. To je jedina stvar koja mi smeta. Ipak, to je put bez povratka, evo pre neki dan je bila vest da je i Audi tako uradio. Moraćemo da se naviknemo na to, nema šanse da u toku od 5 godina iko ima fizičke dugmiće.

Sa Golfom 7 sam poredio jer sam imao priliku da ga vozim i zato što je etalon klase, a ne zato što ga ne volim. Moj opšti utisak je da je 308 bolji automobil sveukupno, a ako uključimo i cenu, tu više nema dileme.

Kalimero

pre 4 godine

Deluje stvarno lepo,makar spolja,steta sto nema slika interijera.Bice bas guzva u ovoj klasi i pitanje je sta izabrati.Moji neki favoriti i njihovi glavni aduti ali naravno ne i jedini:
1 focus (vozne karakteristike,kvalitet)
2 octavia (prakticnost,odnos cena-kvalitet)
3 mazda 3 (izgled,vozne karakteristike)
4 peugeot 308 (izgled,udobnost)
5 corolla (kvalitet,pouzdanost)
6 ceed/i 30 (cena,garancija)
Za sve navedene naravno da mislim da imaju jos pozitivnih karakteristika i po neku negativnu ali ove po meni prave medjusobniu razliku bitnu po odabiru i ukusu.
Nisam naveo Golfa iako nemam nista protiv nemaca i VW ali ruzan mi je strasno.
Astra,Leon,C4, mislim da nisu dostojna konkurencija a tu je i Civic koji je preskup.I naravno uvek ostaje opcija uzeti polovan auto klase vise za iste pare...superb,mazda6,passat,insignia,elantra...i video sam danas sliku novog citroena c5...PRELEP...e sad sta izabrati...

Ceki opinionista del cazzo

pre 4 godine

Meno se cini da Pežo postaje sve ozbiljnija firma.Kupovinom Opela,a uskoro i Fijata cini se da imaju ideju gde zele da budu za 10-20 god.Videcemo.Do sada nisam vozio Francuze,ali ko zna...

mita mnogo pita

pre 4 godine

@Petar
Spolja je trenutni 308 zaista lep. Tehnički je sasvim ok, ali enterijer mu je veoma diskutabilan. Materijali jesu ok, vizuelno zaista atraktivno izgleda, ali poređenje sa Golfom je u najmanju ruku - smešno. Prva dva problema koja sam sa 308 iskusio su:
1. Vozač moje visine (177cm) ne postoji način da podesi volan i sedište tako da mu volan bude u odgovarajućem položaju a da pri tom ima vidljive sve instrumente na tabli jer volan zaklanja delom instrumente. Super je sve to fancy, ali je glupo do bola. Obaška što se dosta nisko sedi pa zbog povišene pozicije instrument table ne vidiš solidna 4-5m ispred vozila i bez prednjih senzora se parkiraš na slepo bukvalno. A Ako podigneš sedište, volan ti je u krilu.
2. Sve komande su zavučene u infotainment sistem i da bi klimu podesio, moraš da drndaš po meniju. Takođe, aktivacijom npr. komande klime dok ti je na ekranu navigacija, automatski ti se sklanja navigacija jer nema drugog načina da promeniš temperaturu u vozilu, a po završetku se navigacija ne vraća sama na ekran. Zamisli kako je to praktično kada to radiš u sred traženja nekog skretanja u gužvi i sl.

Udobnost i stil su neosporno, ali što se tiče praktičnosti, tu još mogu da idu kod Nemaca na časove opušteno. Za zvučnu izolaciju takođe. MOžda su to ispravili u restylingu, to ne znam, ali modeli iz 2015. i 2016. su ovakvi bili.
Nisam sklon da ocenjujem crno-belo, ali kod Golfa 7 osim sterilnog dizajna realno teško da možeš nešto da zameriš.

mita mnogo pita

pre 4 godine

@Petar
Zaboravio sam još jedan detalj... pretpostavimo da si u pravu za "volan u krilu" i neka je moj subjektivan osećaj pogrešan, što je ok, naravno. Visina prosečne žene u Evropi je između 160 i 170cm, pa te osobe zaista imaju problem koji sam opisao. E vidiš, kod Golfa nema tih problema. Pri tome, ja nisam baš fan VW filozije i kapiram da Golf ni u čemu nije najbolji, samo je svuda u prva tri, dok su ostali najbolji u nekom detalju, a u ostalima se desi da budu i najgori.

Mirko

pre 4 godine

@Marko
Taj test je toliko podložan manipulacijama i greškama da ga ne treba uopšte uzimati za ozbiljno. Zavisi od milion faktora od kojih svaki značajno utiče na rezultate. Dovoljno je samo da 1 isti auto testirao na 40 stepeni i na 5 stepeni u decembru i nećeš dobiti iste rezultate. I nije ti tvoj auto stabilniji od Poršea 911 ne pali se.

mita mnogo pita

pre 4 godine

@petar

Probaj da voziš 130-140km/h Pežoa, pa posle sedi u Golfa 7. Ili još bolje, uradi obratno, pa mi onda javi svoje utiske o zvučnoj izolaciji i ponašanju u krivinama autoputa :)

Žan Žak

pre 4 godine

Francuzi imaju proverenu elektroniku koja se dokazala duži niz godina i koja je na dobrom glasu.Ima da radi samo tako , sve da puca.

zzzz

pre 4 godine

necu da ulazim u raspravu oko kvaliteta, motora itd ali meni sa 198cm visine auto je katastrofalan sto se tice unutrasnjeg prostora:

1.da bi nekako seo, namestio moram da gurnem sediste skroz do kraja, sto znaci da iza mene ne moze niko da sedne, mnogo bolje uradjen prostor, tj. ima vise mesta u Fiesti 2007 koju trenutno vozim
2. polozaj volana, opet sto se mene tice - katastrofalan ! nisam mogao nikako da namestim da mi odgovara.
3. subjektivno, 308 mi je lepsi od vecine automobila iz tog segmenta

pozdrav

mazohista

pre 4 godine

Budući 308 mk3 ... Uh ... Imao sam 307. Imam 308 mk1. Mislio sam još pre pet godina da umesto njega kupim novi (sadašnji) 308 SW mk2. Ali, onaj volan, instrumenti ... Nikako nisam mogao da se smestim i instrumente kako treba da vidim. Tada rekoh sebi: "Potrajaće ovaj moj mk1 do mk3, šta je to još 5-6 godina za njega, a budući mk3 će valjda opet biti normalan. Ali, saznah nedavno da ipak neće. Narednih dana kupujem nov automobil. Neće biti pežo uopšte. Zbog i-cocpita. I onog malenog volana. Žao mi je. Jer, o kvaliteu pežoa posle 15 godina druženja mislim sve najbolje. Ali, uskoro se "razvodimo" lav i ja, verovatno zauvek. Naravno, nekome će odgovarati i-cocpit i 308 mk3. I to je u redu. Meni ne odgovara. Nikako.

kako da ne

pre 4 godine

@ŽakŽak
Francuzi se vezuju za lošu elektroniku zbog ‘70-tih i ‘80-tih godina. Tj, Francuzi su rano ubacili elektroniku u automobile i naravno imali probleme. Zasto je Golf 2 ‘neunistiv’, pa ima samo motor. To čudo iz ‘90tih nema nista, ogoljeno i tvrdo, kruto, ne daj Boze. I naravno nema sta da se pokvari. Kod Francuza si ‘70-tih dvozonsku klimu imao u Citroenima CX. To je tada za sve Nemce sem za Mercedes bila teska matematika.

HanSolo

pre 4 godine

Meni su ove slike malo čudne.. Ovo mora da je samo "refresh" starog modela, zato što i 208 I 508 imaju ona lepa i agresivna prednja svetla izgledajuči na "lavovske zube" koje su njihov nov znak poznate.. Ovaj nema.. Čudno kad su rekli da će im to biti profil u mraku..

Pera

pre 4 godine

Francuski auto, pa jos na hibridni pogon. Al ce to da se kvari. Bolje da naprave atmosferski benzinac sa lancem, kao sto prave japanci, onda bih mozda i razmatrao Pezo, ovako ne hvala.

robokap

pre 4 godine

Deluje stvarno lepo,makar spolja,steta sto nema slika interijera.Bice bas guzva u ovoj klasi i pitanje je sta izabrati.Moji neki favoriti i njihovi glavni aduti ali naravno ne i jedini:1 focus (vozne karakteristike,kvalitet)2 octavia (prakticnost,odnos cena-kvalitet)3 mazda 3 (izgled,vozne karakteristike)4 peugeot 308 (izgled,udobnost)5 corolla (kvalitet,pouzdanost)6 ceed/i 30 (cena,garancija)Za sve navedene naravno da mislim da imaju jos pozitivnih karakteristika i po neku negativnu ali ove po meni prave medjusobniu razliku bitnu po odabiru i ukusu.Nisam naveo Golfa iako nemam nista protiv nemaca i VW ali ruzan mi je strasno.Astra,Leon,C4, mislim da nisu dostojna konkurencija a tu je i Civic koji je preskup.I naravno uvek ostaje opcija uzeti polovan auto klase vise za iste pare...superb,mazda6,passat,insignia,elantra...i video sam danas sliku novog citroena c5...PRELEP...e sad sta izabrati...
(Kalimero, 26. decembar 2019 19:37) al si se izlupetao covece!! Kao prvo, c5 vise nije klasicna limuzina nego SUV tako da je glupo da poredis njega sa hecbek modelima o kojima pises pa i octavije koja je polulimuzina iako je u rangu golfa, nikako pasata, kao drugo astra a pogotovo leon i golf su po kvalitetu materijala voznim karakteristikama i pouzdanosti mnogo ispred pezoa 308, ceeda, octavie i focusa. Jednostavno cena diktira kvalitet sta gos pricali. Novi seat leon po izgledu je mnogo ispred mazde 3, ceeda, octavie pa i focusa. E sad focus rs je nesto drugo kao sto je i cupra ali o tome vec necemo da raspravljamo.

Cenim

pre 4 godine

@(mita mnogo pita, 27. decembar 2019 12:19)

Krivine autoputa sa automobilima iz C segmenta neces da osetis sigurno ispod 160kmh, a i to je pitanje. Po meni nekih 180kmh da konaceno osetis poneku krivinu. Ono gde mozda moze ranije da se osete krivine je otvoreni put, tamo oko Novog pazara ili iza Zlatibora ka CG ili po krsu CG.

exRadex

pre 4 godine

Francuzi diktirati trendove?
Neko se ozbiljno šali sa nama.
U ovom segmentu trendove 30+ godina diktira jedna firma, a po njenom proizvodu je i cijela klasa dobila ime - Golf klasa.

Za svoje pare kupujte najbolje, a to je VW.
Francuze, Italijane i Koreance ostavite kao opciju za flotne nabavke službenih vozila, gdje je preko održavanja cilj izvući što više novca ;)

Srbija do Tokija

pre 4 godine

Posedujem pezo 308 2010 godiste i super je auto,lep dizajn,motor hdi ekstra,udoban.Medjutim nova generacija od 2014 godine je izgubila lepotu i smek prethodne generacije a greska je i u instrumental tabli koja gleda preko volana.Ako se nova generacija vrati starom dizajnu bice nesto.

Petar

pre 4 godine

Francuzi diktirati trendove?
Neko se ozbiljno šali sa nama.
U ovom segmentu trendove 30+ godina diktira jedna firma, a po njenom proizvodu je i cijela klasa dobila ime - Golf klasa.

Za svoje pare kupujte najbolje, a to je VW.
Francuze, Italijane i Koreance ostavite kao opciju za flotne nabavke službenih vozila, gdje je preko održavanja cilj izvući što više novca ;)
(exRadex, 26. decembar 2019 18:37)

Da, Pežo poslednjih 5 godina diktira trendove, ma kako to tebi čudno zvučalo.
A aktuelna 308-ca je u svakom smislu ispred Golfa 7. Vozio sam oba i znam o čemu govorim.

didul.e

pre 4 godine

1. Pežoi zu dobra auta!
2. Limarija lošeg kvaliteta!
3. Enterijer od loše plastike koja škripi.
4. Imaju dobre motore.
5. Udobni su.

Pera

pre 4 godine

Francuski auto, pa jos na hibridni pogon. Al ce to da se kvari. Bolje da naprave atmosferski benzinac sa lancem, kao sto prave japanci, onda bih mozda i razmatrao Pezo, ovako ne hvala.

Kalimero

pre 4 godine

Deluje stvarno lepo,makar spolja,steta sto nema slika interijera.Bice bas guzva u ovoj klasi i pitanje je sta izabrati.Moji neki favoriti i njihovi glavni aduti ali naravno ne i jedini:
1 focus (vozne karakteristike,kvalitet)
2 octavia (prakticnost,odnos cena-kvalitet)
3 mazda 3 (izgled,vozne karakteristike)
4 peugeot 308 (izgled,udobnost)
5 corolla (kvalitet,pouzdanost)
6 ceed/i 30 (cena,garancija)
Za sve navedene naravno da mislim da imaju jos pozitivnih karakteristika i po neku negativnu ali ove po meni prave medjusobniu razliku bitnu po odabiru i ukusu.
Nisam naveo Golfa iako nemam nista protiv nemaca i VW ali ruzan mi je strasno.
Astra,Leon,C4, mislim da nisu dostojna konkurencija a tu je i Civic koji je preskup.I naravno uvek ostaje opcija uzeti polovan auto klase vise za iste pare...superb,mazda6,passat,insignia,elantra...i video sam danas sliku novog citroena c5...PRELEP...e sad sta izabrati...

HanSolo

pre 4 godine

Meni su ove slike malo čudne.. Ovo mora da je samo "refresh" starog modela, zato što i 208 I 508 imaju ona lepa i agresivna prednja svetla izgledajuči na "lavovske zube" koje su njihov nov znak poznate.. Ovaj nema.. Čudno kad su rekli da će im to biti profil u mraku..

robokap

pre 4 godine

Deluje stvarno lepo,makar spolja,steta sto nema slika interijera.Bice bas guzva u ovoj klasi i pitanje je sta izabrati.Moji neki favoriti i njihovi glavni aduti ali naravno ne i jedini:1 focus (vozne karakteristike,kvalitet)2 octavia (prakticnost,odnos cena-kvalitet)3 mazda 3 (izgled,vozne karakteristike)4 peugeot 308 (izgled,udobnost)5 corolla (kvalitet,pouzdanost)6 ceed/i 30 (cena,garancija)Za sve navedene naravno da mislim da imaju jos pozitivnih karakteristika i po neku negativnu ali ove po meni prave medjusobniu razliku bitnu po odabiru i ukusu.Nisam naveo Golfa iako nemam nista protiv nemaca i VW ali ruzan mi je strasno.Astra,Leon,C4, mislim da nisu dostojna konkurencija a tu je i Civic koji je preskup.I naravno uvek ostaje opcija uzeti polovan auto klase vise za iste pare...superb,mazda6,passat,insignia,elantra...i video sam danas sliku novog citroena c5...PRELEP...e sad sta izabrati...
(Kalimero, 26. decembar 2019 19:37) al si se izlupetao covece!! Kao prvo, c5 vise nije klasicna limuzina nego SUV tako da je glupo da poredis njega sa hecbek modelima o kojima pises pa i octavije koja je polulimuzina iako je u rangu golfa, nikako pasata, kao drugo astra a pogotovo leon i golf su po kvalitetu materijala voznim karakteristikama i pouzdanosti mnogo ispred pezoa 308, ceeda, octavie i focusa. Jednostavno cena diktira kvalitet sta gos pricali. Novi seat leon po izgledu je mnogo ispred mazde 3, ceeda, octavie pa i focusa. E sad focus rs je nesto drugo kao sto je i cupra ali o tome vec necemo da raspravljamo.

mita mnogo pita

pre 4 godine

@Petar
Spolja je trenutni 308 zaista lep. Tehnički je sasvim ok, ali enterijer mu je veoma diskutabilan. Materijali jesu ok, vizuelno zaista atraktivno izgleda, ali poređenje sa Golfom je u najmanju ruku - smešno. Prva dva problema koja sam sa 308 iskusio su:
1. Vozač moje visine (177cm) ne postoji način da podesi volan i sedište tako da mu volan bude u odgovarajućem položaju a da pri tom ima vidljive sve instrumente na tabli jer volan zaklanja delom instrumente. Super je sve to fancy, ali je glupo do bola. Obaška što se dosta nisko sedi pa zbog povišene pozicije instrument table ne vidiš solidna 4-5m ispred vozila i bez prednjih senzora se parkiraš na slepo bukvalno. A Ako podigneš sedište, volan ti je u krilu.
2. Sve komande su zavučene u infotainment sistem i da bi klimu podesio, moraš da drndaš po meniju. Takođe, aktivacijom npr. komande klime dok ti je na ekranu navigacija, automatski ti se sklanja navigacija jer nema drugog načina da promeniš temperaturu u vozilu, a po završetku se navigacija ne vraća sama na ekran. Zamisli kako je to praktično kada to radiš u sred traženja nekog skretanja u gužvi i sl.

Udobnost i stil su neosporno, ali što se tiče praktičnosti, tu još mogu da idu kod Nemaca na časove opušteno. Za zvučnu izolaciju takođe. MOžda su to ispravili u restylingu, to ne znam, ali modeli iz 2015. i 2016. su ovakvi bili.
Nisam sklon da ocenjujem crno-belo, ali kod Golfa 7 osim sterilnog dizajna realno teško da možeš nešto da zameriš.

mita mnogo pita

pre 4 godine

@petar

Probaj da voziš 130-140km/h Pežoa, pa posle sedi u Golfa 7. Ili još bolje, uradi obratno, pa mi onda javi svoje utiske o zvučnoj izolaciji i ponašanju u krivinama autoputa :)

Žan Žak

pre 4 godine

Francuzi imaju proverenu elektroniku koja se dokazala duži niz godina i koja je na dobrom glasu.Ima da radi samo tako , sve da puca.

Marko

pre 4 godine

Ako se ne varam aktuelni model je bolje prosao test severnog jelena od golfa, novog BMW1 i gomile drugih koji su tvrdji i vise sportski automobili. Steta za volan i nakaradnu instrument tablu, bio bi odlican sa klasicnom tablom.

Petar

pre 4 godine

@mita mnogo pita

Poštujem svačije mišljenje, naravno.
Ipak, s obzirom da vozim novu 308-cu, odgovoriću na te dve tačke. Možda nekome pomogne.
1. Enterijer i kokpit su apsolutno fantastični. Ne, volan nije u krilu i moguće je podesiti položaj tako da se sve lepo vidi. Visok sam 183, moguće je da neko visok 160 ima problema, ali ti sa 177 nema šanse.
Položaj u vožnji i kompletan osećaj su sjajni.
2. Ovo ima logike. Zaista nije baš praktično što se klima podešava preko tableta. To je jedina stvar koja mi smeta. Ipak, to je put bez povratka, evo pre neki dan je bila vest da je i Audi tako uradio. Moraćemo da se naviknemo na to, nema šanse da u toku od 5 godina iko ima fizičke dugmiće.

Sa Golfom 7 sam poredio jer sam imao priliku da ga vozim i zato što je etalon klase, a ne zato što ga ne volim. Moj opšti utisak je da je 308 bolji automobil sveukupno, a ako uključimo i cenu, tu više nema dileme.

mazohista

pre 4 godine

Budući 308 mk3 ... Uh ... Imao sam 307. Imam 308 mk1. Mislio sam još pre pet godina da umesto njega kupim novi (sadašnji) 308 SW mk2. Ali, onaj volan, instrumenti ... Nikako nisam mogao da se smestim i instrumente kako treba da vidim. Tada rekoh sebi: "Potrajaće ovaj moj mk1 do mk3, šta je to još 5-6 godina za njega, a budući mk3 će valjda opet biti normalan. Ali, saznah nedavno da ipak neće. Narednih dana kupujem nov automobil. Neće biti pežo uopšte. Zbog i-cocpita. I onog malenog volana. Žao mi je. Jer, o kvaliteu pežoa posle 15 godina druženja mislim sve najbolje. Ali, uskoro se "razvodimo" lav i ja, verovatno zauvek. Naravno, nekome će odgovarati i-cocpit i 308 mk3. I to je u redu. Meni ne odgovara. Nikako.

zzzz

pre 4 godine

necu da ulazim u raspravu oko kvaliteta, motora itd ali meni sa 198cm visine auto je katastrofalan sto se tice unutrasnjeg prostora:

1.da bi nekako seo, namestio moram da gurnem sediste skroz do kraja, sto znaci da iza mene ne moze niko da sedne, mnogo bolje uradjen prostor, tj. ima vise mesta u Fiesti 2007 koju trenutno vozim
2. polozaj volana, opet sto se mene tice - katastrofalan ! nisam mogao nikako da namestim da mi odgovara.
3. subjektivno, 308 mi je lepsi od vecine automobila iz tog segmenta

pozdrav

mita mnogo pita

pre 4 godine

@Petar
Zaboravio sam još jedan detalj... pretpostavimo da si u pravu za "volan u krilu" i neka je moj subjektivan osećaj pogrešan, što je ok, naravno. Visina prosečne žene u Evropi je između 160 i 170cm, pa te osobe zaista imaju problem koji sam opisao. E vidiš, kod Golfa nema tih problema. Pri tome, ja nisam baš fan VW filozije i kapiram da Golf ni u čemu nije najbolji, samo je svuda u prva tri, dok su ostali najbolji u nekom detalju, a u ostalima se desi da budu i najgori.

Mirko

pre 4 godine

@Marko
Taj test je toliko podložan manipulacijama i greškama da ga ne treba uopšte uzimati za ozbiljno. Zavisi od milion faktora od kojih svaki značajno utiče na rezultate. Dovoljno je samo da 1 isti auto testirao na 40 stepeni i na 5 stepeni u decembru i nećeš dobiti iste rezultate. I nije ti tvoj auto stabilniji od Poršea 911 ne pali se.

Cenim

pre 4 godine

@(mita mnogo pita, 27. decembar 2019 12:19)

Krivine autoputa sa automobilima iz C segmenta neces da osetis sigurno ispod 160kmh, a i to je pitanje. Po meni nekih 180kmh da konaceno osetis poneku krivinu. Ono gde mozda moze ranije da se osete krivine je otvoreni put, tamo oko Novog pazara ili iza Zlatibora ka CG ili po krsu CG.

Ceki opinionista del cazzo

pre 4 godine

Meno se cini da Pežo postaje sve ozbiljnija firma.Kupovinom Opela,a uskoro i Fijata cini se da imaju ideju gde zele da budu za 10-20 god.Videcemo.Do sada nisam vozio Francuze,ali ko zna...

ciga

pre 4 godine

Vidim da dobar deo komentatora ne shvata da su ovo slike aktuelnog modela, gospodo nema brige izgledaće u 99% kao malo veća 208.Tako da se ne uzbuđujete previše.

kako da ne

pre 4 godine

@ŽakŽak
Francuzi se vezuju za lošu elektroniku zbog ‘70-tih i ‘80-tih godina. Tj, Francuzi su rano ubacili elektroniku u automobile i naravno imali probleme. Zasto je Golf 2 ‘neunistiv’, pa ima samo motor. To čudo iz ‘90tih nema nista, ogoljeno i tvrdo, kruto, ne daj Boze. I naravno nema sta da se pokvari. Kod Francuza si ‘70-tih dvozonsku klimu imao u Citroenima CX. To je tada za sve Nemce sem za Mercedes bila teska matematika.