Sreda, 11.12.2019.

10:30

Nemci savetuju – ovo su najbolji polovnjaci do 5.000 evra

Izvor: B92

Nemci savetuju – ovo su najbolji polovnjaci do 5.000 evra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

ahaaaa

pre 4 godine

Sve ove automobile mozete naci u Nemackoj vec od 60% od prikazanih cena u clanku. Otvorite poznate sajtove sve je javno. Ne razumem zasto se ljudi bune oko cena.
Ukucajte godiste i model i to je to. Nemojte da vas brine sto su automobili presli preko 250 000 to se i ovako u Srbiji postavi na onu vrednost po kojoj zelite da kupite.
Normalno je da automobil prelazi izmedju 50 i 90 000 kilometara godisnje a neki prosek je 45.
Skoro 40% ljudi zivi 150 do 200 km od posla. Pa preracunajte 150 puta 5 dana puta 4 nedelje puta 12 meseci. Tako da cena pada sa kilometrazom a manje zavisi od godista.
(Ajme, 11. decembar 2019 19:09)

Jesi li ti uvoznik polovnih Automobil ili sta?
U nemackoj 90% vozaca putuje manje od 30 km u jednom pravcu.
Da li mislis da bi neko normalan, putaovao 4 sata na posao.
Inace je autobild
VW Zeitung broj 1.

novo je novo,šteta što ne prave više Puntiće

pre 4 godine

Nema života bez novog auta.Jeste da košta,ali taj osećaj kad voziš novo,taj zvuk zdravog,ispravnog motora,kad ništa ne krcka,ništa ne lupka,to ne može da se plati.Naravno,ko može to sebi da priušti.Ko ne može,osuđen je da vozi polovna kola ili da ide peške,takav je život...

svašta

pre 4 godine

Bolje nova Dačija nego ovi krš-polovnjaci.Ne pipam ništa već 6 godina,samo redovan servis,kupio sam novog Sandera 2013.godine.E,sad,što je prosečnog Srbina sramota da ga neko vidi da vozi rumunsku kantu,to je druga stvar.Bolje voziti nemački izraubovani krš koji je prešao 800 hiljada,bar si "viđen"!Živimo za publiku,to je to...

F31

pre 4 godine

Sto se mene tice, iako je presao 200 000 svakako uvek bih pre kupio BMW,MB a mozda i Aydi (mada je to vec VW) nego nove raznorazne francuze ili japance ili italijane.
(1 0 0, 11. decembar 2019 23:28)

Ayde?

SVe preko 2000e za auto je idijotizam, a nov auto je tek idijotizam, nove automobile voze samo lopovi, mafijasi i mamini i tatini sinovi.
(dobrivoje, 12. decembar 2019 11:36)

Brate, mučiš nas. Ili si trol, ili si dalaba. Šta da ti ljuljnemo, plus ili minus..?

Zlatibor

pre 4 godine

Znaci, posto vidim da neki pricaju novo je novo :), al problem sa novim je to sto je ovo Srbija, a moguce je da ni vani nije najsrecnije. Kupih nov auto Peugeot 2008, naravno na kredit, kao novo je novo, s ciljem da vozim 10g. Posle 2 meseca od kupovine krenuo menjac da se cuje, godinu dana se zajebavam sa njima nece da poprave, kazu tako treba :D. Pustis kvacilo, a on tandrlja cavrlja, kazu tako treba. Advokat kaze trebace mi 4 do 5 god da dokazem, mozda da uspem nesto da vratim sebi od para, al nije sigurno jer ovo je Srbija, a zastita potrosaca ne funkcionise bas najbolje u ovom slucaju, a bio sam i kod njih. Iz pezoa menjali iskaze, od nije ti to nista s menjacem, do sta ti je to s menjacem, al uvek isto na kraju od servisa, sinhron 5te brzine, normalno kazu to se ne popravlja :D, a nije se cuo kad sam kupio i ne cuje se na drugim vozilima. Upitanju su ljudi iz EUROIPEX AUTOGROUP u Visnjickoj ulici, mada sam isti odgovor dobio i od Auto Nene al tek kada sam na njihovo pitanje, jel auto u garanciji, rekao da. :D pa srecna kupovina novog auta i puno srece da ne upadnete u onih 10% nezadovoljnih ljudi. Garancija vazi samo u slucaju da auto skroz stane :D, imam primer i za Nissan :D nisu nista drugaciji.

sa severa

pre 4 godine

(Radijator, 12. decembar 2019 09:05)

Poseti bilo koji ovlasceni servis pa pogledaj/pitaj koliko novih auta im dnevno dolazi jer svasta nesto "rikne" (a cesto i pravo iz fabrike dodje riknuto)

MaKakvi

pre 4 godine

Pa ja za 5000evra sa sve troskovima uvezem Audi A4 Allroad, 2.0 TDi Quatro 2015god.
Maximalna oprema, B&O ozvucenje, automatik, Navi, Led. Mislio sam i za te pare da uzmem Mercedes E 350 CDI Coupe, Avantgard u AMG paketu, 2013to.
Evo bas me zanima sta bi mi savetovali, da li neki od ova dva mogu naci za manje para da mi ostane i zeni da kupim nesto manje tipa nova A klasa ili serija 1.

Hehe

pre 4 godine

@(dobrivoje, 12. decembar 2019 11:36)

Tako je. Radio ko crnac, platio sve poreze u Srbiji uredno, izmirio sve obaveze prema svima sa kojima sa poslovao, zaradio pa kupio sebi nov auto par puta i sad sam idiot, mafijas, lopov itd. Lepo razmisljanje. Slazem se da ima puno njih koji preko noci dodju do para na ko zna koji sumnjiv nacin, ali ima i nas koji nismo varali sistem. A moja preporuka je sto vise raditi sa strancima, lepo placaju i izmiruju obaveze uglavnom na vreme.

jaretina

pre 4 godine

Sto se mene tice, iako je presao 200 000 svakako uvek bih pre kupio BMW,MB a mozda i Aydi
(1 0 0, 11. decembar 2019 23:28)

slobodno, ali kada rikne nešto, a pogotovo particle filter, da kupiš nov, a ne da skidaš isti.
dokle god neko ima tehnički ispravno vozilo po standardu za taj model, nemam ništa protiv i da su sve "ajkule" na ulici (što bi bilo i zanimljivo).

dobrivoje

pre 4 godine

SVe preko 2000e za auto je idijotizam, a nov auto je tek idijotizam, nove automobile voze samo lopovi, mafijasi i mamini i tatini sinovi.

neba

pre 4 godine

A u Svajcarskoj Pasat b6 2005 god.placen 1800 franaka...platite prevod registraciju i koliko vas jeftinije izadje nego kod nas na auto placevima sami procenite...Cist lopovluk...auta kojih se ratosiljaju preko jer u pola gradova ne mogu da udju kod nas se preprodaju za 2000 evra vise nego sto je realna cena

Radijator

pre 4 godine

Drugar kupio novog punta 2010 1.3 dizela za 10500 evra, a ja posle 3 meseca opel vectru 2002 2.0 dti, za 4800 evra. Razlika i dan danas traje u velikoj prednosti naravno vectre. Neuporedivo bolji motor, Neuporedivo bolja na putu, veći komfor, prostor itd...
(Marko Minic, 11. decembar 2019 21:57)

A troskovi brale?
Koliko si dao vise za gorivo, kvarove, registraciju...?
Znas li ti koja je to milina kad vozis nov auto i ne brines kad ce nesto da rikne.

komentar

pre 4 godine

@uchimata, 11. decembar 2019 11:53
Upravo i jeste tako i na taj nacin razmisljaju nasi vajni uvoznici polovnih automobila.
Sta mislis kako ih prodaju i zaradjuju ovde ako nemaju racunicu? ;)
Ja bih svakom savetovao da autobusom ode do Nemacke ili neke druge zapadnoevropske zemlje i dotera auto za 50% manje novca nego sto bi ga platio vode od `renomiranog` uvoznika. Pri tome znas sta si birao i kupio.

Реално

pre 4 godine

Vozijo sam sve ove avtomobile almi nijedan ni je tako dobr ko moj najnoviji bmv sa dvesta konja
(Volina, 11. decembar 2019 13:51)

А волео би једног БМВ-а, Волино, а?! Нема батице, можеш само овако да се празниш...

Veliki brat

pre 4 godine

Srbija nije reprezentativno tržište za bilo šta pa je glupo pričati o poređenju polovnog i novog auta.

Nemačka auto industrija bi propala kad bi oni imali logiku kao mi na Balkanu, da je uvek bolje kupiti polovan BMW ili Mercedes nego novi Polo.
A pogledajte kod nas, novi Polo 16-17k evra. I dok je bio 10-12k, svi su pričali kakav Audi može da se kupi za taj novac, a zamislite tek za 16-17k, može da se uzme A4 do 5 godina starosti sa nekom normalnom kilometražom.

Ali, novo je novo, a polovno je polovno. Šta biste mislili o nekom ko kupuje polovne cipele koje "nisu mnogo prešle", pa čak i da je ne znam kakav brend? A bilo je tekstova kako kod nas oni koji imaju novca kupuju polovnu brendiranu odeću, a novo đubre kupuje samo sirotinja, dok oni bogati kupuju novo brendirano, i to sve najskuplje.

Za auto gledamo nekako slično, komšija kupi polovan Audi A4 star 5 godina u odličnom stanju, a mi ga gledamo kao da je kupio nov A4, što realno može samo u snovima.

Jedino što razumem kod izbora da se kupi polovno je visoka luksuzna klasa, gde se A6, A8, Q5/7, X5/X6 kupuje za polovinu cene, a star nekoliko godina, vozi se pola godine do godinu, i onda prodaje za malo nižu cenu kad se izgustira. Ti ljudi imaju novca, ali ne prelaze veliku kilometražu (uglavnom sede u kafiću), često menjaju aute jer žele da iskuse vožnju svih tih modela, a takvom kupovinom smanjuju "gubitak" u novcu.

Mello

pre 4 godine

Autor teksta Germanofil. Godinama unazad kad je pouzdanost i sigurnost u pitanju kod stanovništva Nemačke dominira Toyota tj Lexus, kraj priče. Oni voze VW samo ako moraju i nemaju pare za drugo. Ali Srbi se kunu u "nemce" vole više da žive u laži nego leba da jedu.

1 0 0

pre 4 godine

Sto se mene tice, iako je presao 200 000 svakako uvek bih pre kupio BMW,MB a mozda i Aydi (mada je to vec VW) nego nove raznorazne francuze ili japance ili italijane.
Samo vi terajte te vase nove automobile i super,ako ste vi zadovoljni svi su zadovoljni.

Marko Minic

pre 4 godine

Drugar kupio novog punta 2010 1.3 dizela za 10500 evra, a ja posle 3 meseca opel vectru 2002 2.0 dti, za 4800 evra. Razlika i dan danas traje u velikoj prednosti naravno vectre. Neuporedivo bolji motor, Neuporedivo bolja na putu, veći komfor, prostor itd...

Mustafa Aga

pre 4 godine

Mi meshamo babe i zabe...Nov auto je nov auto...Ali ne zaboravimo da nisu svi polovnjaci na ovome svetu shkartovi sa promenjenom kilometrazom...Ima odlichnih ochuvanih automobila koje su vozili ljudi koji su vodili rachuna za te automobile i odrzavali ih na najbolji moguchi nachin...Neshto je izletelo pa su morali da prodaju takav auto za mnogo nizu cenu...Milina je kupiti takav auto...Ja poznajem puno ljudi koji su prezadovoljni svojim polovnjacima koje su platili bagatelno...Ovde u Americi mnogi prodaju svoje automobile tako shto ih parkiraju ispred kuche i stave tablu da ih prodaju...Zaustavish se...Pogledash auto (koji je mnogo puta i otvoren)...Sednesh unutra...Ako si zainteresovan pozvonish na vrata i vlasnik dodje da ga provozash u njegovom automobilu...

sasa

pre 4 godine

kakva lupetanja da je merc pouzdan a bmw los,merc ima ogromnih problema u kvalitetu ali se to zataskava,imam prijatelja u servisu kod nas kod generalnog uvoznika,kaze,uzas i bruka ali ne sme da se prica,bmw je auto za merc a samo kompleksasi ga stalno pljuju a zivot bi dali da ga imaju a inace su ga videli samo na slikama.

boki

pre 4 godine

naj bolje je ne voziti auto...nema odrzavanja,nema prepirki koji je bolji vec samo vecita dilema dali poneti danas kisobran ili ne..

P.s. Ovi kocijasi neka idu malo na selo da upregnu tu stoku,prikacis plug i manje lupas po portalima,izgledaces pametniji (bar prividno)..

Radovan

pre 4 godine

@Радоване лоја је то ауторевија? Дај почетно и задње слово.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Фрфљави, 11. decembar 2019 17:53)

Jaooj, pa mislio sam da nije problem pogoditi koja je?
Po meni, to je najbolja revija jer tretira sve strane automobilizma,saobraćaja i turizma. Cenim ih zbog brojčanih podataka sa njihovih merenja, koja predstavljaju jedini kvalitetan kriterijum u proceni i odabiru nečega, kao i korisnim savetima u svim oblastima, a pesničko lirska nadahnuća o "osećaju premijum kvaliteta i zabavne vožnje" bacam u kantu.
Revija se zove "Otac i sinovi".

Ajme

pre 4 godine

Sve ove automobile mozete naci u Nemackoj vec od 60% od prikazanih cena u clanku. Otvorite poznate sajtove sve je javno. Ne razumem zasto se ljudi bune oko cena.
Ukucajte godiste i model i to je to. Nemojte da vas brine sto su automobili presli preko 250 000 to se i ovako u Srbiji postavi na onu vrednost po kojoj zelite da kupite.
Normalno je da automobil prelazi izmedju 50 i 90 000 kilometara godisnje a neki prosek je 45.
Skoro 40% ljudi zivi 150 do 200 km od posla. Pa preracunajte 150 puta 5 dana puta 4 nedelje puta 12 meseci. Tako da cena pada sa kilometrazom a manje zavisi od godista.

s tron

pre 4 godine

Ne razumem ove kriterijume, kome je bitno tako nešto kad je stvar sasvim jasna. Ako želite kvalitet tu su vam Mercedes Toyota i Mazda, ako želite opremu u vozilu a da ga ne platite puno onda francuzi, a ako hoćete jeftina vozila (ne mislim i loša) onda Opel Ford Hundajija Kije, od 10 godina starosti pa na dalje to vam je to. E sad ove razne sektaške brendove tipa vw audi alfa lancia i bmw njihovi vlasnici su verni brendu i neće se žaliti makar auto ne prodje tehnički, za njih će uvek biti br1

Smikyslav

pre 4 godine

daj bre više, odakle ste vi sto kupujete polovno auto! Dobijem koprivnjaču kada čujem da je auto srednji rod. Naučite više da je auto, taj auto, muškog roda.

Eeeee

pre 4 godine

Samo da pozdravim @Joca. Svaka ti čast, druže, za lekciju iz pravopisa. Ne znam da li postoji bilo koja druga imenica muškog roda, osim imenice "auto", a da se u nekim krajevima koristi kao da je srednji rod. Kako para uši, uhhh....

daki

pre 4 godine

U inostranstvu dobra cena a da je razlog velika kilometraza ...to je kilometraza minimum 200.000km pa na gore.Iliti, ocekujte polako zamenu skupih komponenti. Porediti bilo koji model automobila star 4god sa velikom kilometrazom, sa novim (dosta dobrim) modelom je smesno i tipicno za nase podneblje. Na tom novom je svaki sraf nov, svaka gumica nova, karoserija nije prosla ni kroz i jedne krivine...Takve cinjenice nemaju cenu, i to se svuda ceni osim kod nas

Eldorado

pre 4 godine

Racionalni i ekonoični Nemci... Na auto ne gledaju kao na statusni simbol.
Naš čovek ne bi uzeo ni Polo ni Yaris u razmatranje, već bi gledao neki w211 320 CDI i registrovao na invalida.

Locutus

pre 4 godine

Kolega kupi citroena c4 nov 2019 i prezadovoljan. Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže) i provozao ja njegov kada sam video koja je to razlika shvatio sam da sam napravio najbolji mogući potez.
(Ivan, 11. decembar 2019 15:56)

Postoji jedna izreka vezana za kupovinu premijum automobila, koja ide otprilike ovako: ako nemaš para da ga kupiš novog, nemoj ga kupovati ni polovnog.

Ima oko mene klinaca koji kupuju Bmw za 6-7 hiljada e. Jedini je problem što kada im otkaže boš pumpa ima da iskeširaju još dodatne 3.000e za popravku. Premijum auto zahteva i premijum održavanje. Ne idu Sava gume na Bmw. Mogu u teoriji, al je smešno.

Gagi

pre 4 godine

@Ivan
Kolega kupi citroena c4 nov 2019 i prezadovoljan. Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže) i provozao ja njegov kada sam video koja je to razlika shvatio sam da sam napravio najbolji mogući potez.
(Ivan, 11. decembar 2019 15:56)

Razlika je što on vozi nov auto a ti ne. I javi se kad pređeš 100 hiljada sa njim da vidimo utiske.

sumadinac

pre 4 godine

Kolega kupi citroena c4 nov 2019 i prezadovoljan. Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže) i provozao ja njegov kada sam video koja je to razlika shvatio sam da sam napravio najbolji mogući potez.
(Ivan, 11. decembar 2019 15:56)

Druže postoji jedna izreka koja kaže, najbolji autu je nov autu, pa nek je trabant...a najbrži je službeni!

Deus

pre 4 godine

Audi 3 tdi iz 2008 godine, sa km do 200.000, u Nemackoj ne postoji

Ne postoji ni za kakve pare sa tako malom kilometrazom u Nemackoj. U Srbiji mozda postoji ako je od prvog vlasnika (uzasno mala verovatnoca ali ne i nemoguce=, u De nema sanse.

jaretina

pre 4 godine

Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže)
(Ivan, 11. decembar 2019 15:56)

nadam se da ti je preteklo, jer ćeš da vidiš uskoro koliko znači kad se pobratimiš sa bmw mehaničarem.
postoji razlog što je neko prodao bmw star 4 godine. a ti ćeš to saznati na skuplji način.

Joca

pre 4 godine

Svako auto ...
(A4e4, 11. decembar 2019 12:11)

Mozak mi izgori kada naletim na ovakve nebuloze.
Auto(mobil). Muski rod. Taj auto. Svaki auto.

Sjajno je kada nepismeni krenu da se frljaju, a obrazlozenje je da se to tamo negde odakle im je pradeda tako kaze.

vw

pre 4 godine

Kad covek gleda ove rezultate treba uzeti u obzir i ciljnu grupu koja ih uglavnom vozi. Na primer sasvim je logicno da ce Golf Plus kao tipicno penzionerski auto imati dobre rezultate. Ja sam uvek uzimao takve polovne automobile i do sada nikad nisam pogresio. Velika je verovatnoca da je "BMW od 200 konja" :) bio uglavnom silovan u voznji.

u kavez

pre 4 godine

Audi 3 tdi iz 2008 godine, sa km do 200.000, u Nemackoj ne postoji ispod 7.000 - 8.000 € !
(Audi je klasa, 11. decembar 2019 15:49)

Za 8-9.000 ima 2012. da biras. Nemate pojma, gledate mobile.de a tamo jedva milion auta iz Nemacke starih 10 godina a u Nemackoj 47 miliona registrovanih putnickih automobila...

u kavez

pre 4 godine

VW polo 2-3 godine star za 4000e-5000e oce to kako da ne. Nemci poklanjaju aute.
(Neo, 11. decembar 2019 14:33)

Komsija proletos kupio Polo 2014. 1.4 za 5000e...prosle godine (kad je odlazio u DE) prodao Golf 5 2.0 (ne Plus) u odlicnom stanju za 2800e

benefactor78

pre 4 godine

Toyota Yaris 2-3 godine stara, pod garancijom, za 5.000 evra???
Pa, gde to ima?
Ako mi autor teksta nađe jednu takvu, po toj ceni i sa garancijom, neudaranu, ima 500 evra od mene :-)
Kupujem je istog momenta :-)

matriks u srba

pre 4 godine

Никада, али никада се није десило да неко други победи!
(Фрфљави, 11. decembar 2019 14:32)

Jeste jednom. Koji ce terenac uz brdo po snegu najdalje. Pobedio Jimmny. Ni ja nisam verovao. Ali desilo se. U tom testu, uzgred, nemci su prosli najgore i to mercedes i bmw x5. Mozda su prosli po 20 metara. Jimmny 200ak pa forester.
Casopis je inace sprdnja.

Ivan

pre 4 godine

Kolega kupi citroena c4 nov 2019 i prezadovoljan. Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže) i provozao ja njegov kada sam video koja je to razlika shvatio sam da sam napravio najbolji mogući potez.

Drnch

pre 4 godine

Boki, evo recimo gumaraba sa konjskom zapregom je jos bolje resenje. Ne trosi nista, malo trave ili sena, mada livada po Srbiji koliko hoces. Ekoloski cisto, izuzetno pouzdano. Kupim macje oko Vagen znak da sija u mraku i stavim pozadi. Malo ladno zimi al se dobro obucem. Samo moje misljenje.

Radovan

pre 4 godine

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Фрфљави, 11. decembar 2019 14:32)

Isto to sve važi i za jednu domaću auto-reviju.
Kod njih čitam jedino brojčane podatke sa merenja, a njihove "osećajne premijum utiske" bacam u kantu.

fiat

pre 4 godine

Vozijo sam sve ove avtomobile almi nijedan ni je tako dobr ko moj najnoviji bmv sa dvesta konja
(Volina, 11. decembar 2019 13:51)
krenem da citam ,i odma minus,na kraju vidim potpis........hahahahha izvini kralju za minus

jaretina

pre 4 godine

Autobild, uhvacen u namestanju rezultata pre par godina, nije nikakav relavantan izvor za bilo sta vise. Opste je poznato da oni 'navijaju' za VW
(Alex, 11. decembar 2019 12:25)

novinari merili nameštali rezultate izduva?

Lepoje

pre 4 godine

Verovatno su ovo cene u Nemackoj.
Kod nas je nemoguce naci Golf Plus star 10 godina za 1800, a o WV Polu starom dve - tri godine do 5000 da ne pricam.
Kupio sam skoro WV Pola, nema gde nisam isao i koliko dugo obilazio, placevi, privatno, saloni sa polovnjacima, auto pijaca... prica je za sve modele totalno drugacija.
No way, Jose.

Vladimir

pre 4 godine

Navedeni modeli su okej,medjutim cene su vece na oglasima..

Golf plus i Peogeot 308 ispod 3000e u solidnom stanju nisam video na sajtu polovni auto.

pozdrav

Фрфљави

pre 4 godine

Немци? Ако је Ауто Билд релевантан...од кога добија,па до сада већ милионе евра како би Фолксваген групација у свим аспектима, сегментима, поређењима, групама била апсолутни победник!!! Ако се Лупо такмичи са неким конкуреном oн је наравно победник. Ако се Голф такмичи са са својим конкурентима који су скупљи, јефтинији, већи, мању, слабији, јачи, ин ће без премца победити све њих! И то наравно деценијама! Пасат? Када се Пасат пореди са Мерцедесом, Аутобилдов адут је, да је Пасат јефтинији, лакши за одржавање, да је већи, практичнији и наравно у неким сегментима бољи. И да је зато однео победу. Ако се Пасат пореди са Шкодом Суперб, која је већа, јефтинија, лакша за одржавање, практичнија и генерално бољи ауто, њихов тј Аутобилдов адут је да је ипак Пасат малко бољи јер оправдава цену скупљег аута тиме што је имиџ јачи а то много значи у том сегменту ( код Мерцедеса то није значило ) и шта је осећај у вожњи као и одабир материјала био бољи. То код Мерцедеса се наравно није помињало. Толико о дуплим стандардима!!! Аутобилд не читам већ четири године. Зашто бих? Када унапред знам да свако поређење односи Фолксваген или његова групација. Објективност им се своди на добијање новца од њих! Никада, али никада се није десило да неко други победи!

...nešto tu ne štima

pre 4 godine

Ako su ovo stvarne cene ovih i ovoiliko starih automobila u Nemačkoj - nešto ne štima sa cenama u njihovim oglasima definitivno.....

NN_lice

pre 4 godine

Vozim Ford fusion 1.4 dizel (2007.) i mislim da je tačna prepourka o pouzdanosti tog automobila. Čak je bio jedne godine na 6. mestu najpouzdanijih automobila prema Tuv ili možda ADAC-u, ne sećam se više. Uzgred, pravio se u Nemačkoj, u Kelnu.
Vožen leti i po makadamu i po izlokanim putevima, nikada nikakvih problema, za svaku preporuku. Samo redovno održavanje, mali i veliki servisi i naravno prema specifikaciji zamena delova iz prve ugradnje kad mu dođe vreme i to je to.

C i n i k

pre 4 godine

Mora da je greska neka jer Golf 4 je oko 300 do 400 evra u DE ako uopste i moze da se nadje..
Ja msm po ceni koja je napisana da je pre rec o Golf/u 6 jer je nj cena od 2 do 3 000 e.
Vece pare moze vlasnik Golf/a 4 da uzme ako ga odveze na presu jer se to u DE ok placa.

boki

pre 4 godine

Iz licnog izkustva bolje voziti starije nego novije...vozio a6 1.8t 2003god od 2010-2016god sa plinom sa 340.000km jos automatik,sad vozim u zadnje 3 god pezoa 508 2012god 1.6 dizela sad na satu 156.000km..sto se tice odrzavanja pezo je skuplji (normalno i mladji je) da kazemo npr mali servis je 9000din od kad sam ga uzeo a na audiju je bio 6500-7000 u zavisnosti od ulja,diskovi,kocnice,servisi i sav ostali potrosni materija skuplji na pezou u proseku 20%,sto se tice potrosnje karavan su bili jedan i drugi,pezo trosi u gradu 7,5l-8,5l dizela na otvorenom ispod 5l sto je npr. 1300din na 100km,audi je tosio 13-14l plina u gradu sto je sad oko 1100din (otvoreno 8-9)...ni jedan se nije kvario niti pravio probleme(samo odrzavanje)sto se tice udobnosti ne moze se porediti,audi je audi,nema lupkanja kvrckanja itd dok kod ovog ima,slazem se samo u jednoj stvari da je noviji bolji a to je osecaj kad znas da imas nesta novije a ne nesta staro,moderniji dizajn i izgled i to je to,ovo je iskreno moje misljenje i nista vise..

Tuesday

pre 4 godine

"Oni koji nemaju poverenja u automobile koji su izašli iz garancije, dakle traže nešto 2-3 godine staro do 4.000-5.000 evra, preporučuju se pre svih Toyota Yaris i VW Polo, koji sjajno "drži" cenu i posle nekoliko godina upotrebe."

U kojoj galaksiji imas novog yarisa to jest 2-3god star za 4-5 hiljada evra?

Huehue

pre 4 godine

"dakle traže nešto 2-3 godine staro do 4.000-5.000 evra, preporučuju se pre svih Toyota Yaris i VW Polo,"

2 godine star polo za 5.000€?

A4e4

pre 4 godine

Svako auto je pozdano kada je prava kilometraža, pravi vlasnik koji je pravilno održavao vozilo, pravilno vozio... Dajte mi novo vozilo sa 0km na satu i do 10 000 - 20 000 km ja ću mu dušu uzeti i bit će za otpada.. servisi na vrijeme, filteri, vožnja bez gasanja i naglih startova posebice kad je motor hladan, gorivo, ulje.... ljudi unište auto nepažnjom i nesvjesnom vožnjom... i to je mašina i ona ne može podnijeti sve... ima razlike između premium vozila i običnih ali pravilnim korištenjem auto može služiti bez obzira na marku..

Alex

pre 4 godine

Autobild, uhvacen u namestanju rezultata pre par godina, nije nikakav relavantan izvor za bilo sta vise. Opste je poznato da oni 'navijaju' za VW grupaciju a njima ni Nemci ne veruju.

uchimata

pre 4 godine

Dakle, audi a3 star 8-9 godina do 5000e? Daj dva komada. Mazda 2 stara 6-7 godina za 2200e, isto daj dva jedan nek bude roze. Suzuki sx4 za 3500e star 4-5 godina, pakujte do 16x16 pa kolko izadje. i Yarisa i Polo-a 2-3 godine star za 4-5000e dajte na kilo za jedno 10 tona.
Ko koga ovde....???

Banjanin

pre 4 godine

Ako ipak ne mozete da dobacite do 1000 eura Nemci preporucuju Jugo. Od kvaliteta posebno se istice da zimi hladi a leti greje sto ej u skladu sa ruskom tradicionalnom medicinom.

uchimata

pre 4 godine

Dakle, audi a3 star 8-9 godina do 5000e? Daj dva komada. Mazda 2 stara 6-7 godina za 2200e, isto daj dva jedan nek bude roze. Suzuki sx4 za 3500e star 4-5 godina, pakujte do 16x16 pa kolko izadje. i Yarisa i Polo-a 2-3 godine star za 4-5000e dajte na kilo za jedno 10 tona.
Ko koga ovde....???

Фрфљави

pre 4 godine

Немци? Ако је Ауто Билд релевантан...од кога добија,па до сада већ милионе евра како би Фолксваген групација у свим аспектима, сегментима, поређењима, групама била апсолутни победник!!! Ако се Лупо такмичи са неким конкуреном oн је наравно победник. Ако се Голф такмичи са са својим конкурентима који су скупљи, јефтинији, већи, мању, слабији, јачи, ин ће без премца победити све њих! И то наравно деценијама! Пасат? Када се Пасат пореди са Мерцедесом, Аутобилдов адут је, да је Пасат јефтинији, лакши за одржавање, да је већи, практичнији и наравно у неким сегментима бољи. И да је зато однео победу. Ако се Пасат пореди са Шкодом Суперб, која је већа, јефтинија, лакша за одржавање, практичнија и генерално бољи ауто, њихов тј Аутобилдов адут је да је ипак Пасат малко бољи јер оправдава цену скупљег аута тиме што је имиџ јачи а то много значи у том сегменту ( код Мерцедеса то није значило ) и шта је осећај у вожњи као и одабир материјала био бољи. То код Мерцедеса се наравно није помињало. Толико о дуплим стандардима!!! Аутобилд не читам већ четири године. Зашто бих? Када унапред знам да свако поређење односи Фолксваген или његова групација. Објективност им се своди на добијање новца од њих! Никада, али никада се није десило да неко други победи!

Banjanin

pre 4 godine

Ako ipak ne mozete da dobacite do 1000 eura Nemci preporucuju Jugo. Od kvaliteta posebno se istice da zimi hladi a leti greje sto ej u skladu sa ruskom tradicionalnom medicinom.

Tuesday

pre 4 godine

"Oni koji nemaju poverenja u automobile koji su izašli iz garancije, dakle traže nešto 2-3 godine staro do 4.000-5.000 evra, preporučuju se pre svih Toyota Yaris i VW Polo, koji sjajno "drži" cenu i posle nekoliko godina upotrebe."

U kojoj galaksiji imas novog yarisa to jest 2-3god star za 4-5 hiljada evra?

fiat

pre 4 godine

Vozijo sam sve ove avtomobile almi nijedan ni je tako dobr ko moj najnoviji bmv sa dvesta konja
(Volina, 11. decembar 2019 13:51)
krenem da citam ,i odma minus,na kraju vidim potpis........hahahahha izvini kralju za minus

jaretina

pre 4 godine

Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže)
(Ivan, 11. decembar 2019 15:56)

nadam se da ti je preteklo, jer ćeš da vidiš uskoro koliko znači kad se pobratimiš sa bmw mehaničarem.
postoji razlog što je neko prodao bmw star 4 godine. a ti ćeš to saznati na skuplji način.

Locutus

pre 4 godine

Kolega kupi citroena c4 nov 2019 i prezadovoljan. Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže) i provozao ja njegov kada sam video koja je to razlika shvatio sam da sam napravio najbolji mogući potez.
(Ivan, 11. decembar 2019 15:56)

Postoji jedna izreka vezana za kupovinu premijum automobila, koja ide otprilike ovako: ako nemaš para da ga kupiš novog, nemoj ga kupovati ni polovnog.

Ima oko mene klinaca koji kupuju Bmw za 6-7 hiljada e. Jedini je problem što kada im otkaže boš pumpa ima da iskeširaju još dodatne 3.000e za popravku. Premijum auto zahteva i premijum održavanje. Ne idu Sava gume na Bmw. Mogu u teoriji, al je smešno.

sumadinac

pre 4 godine

Kolega kupi citroena c4 nov 2019 i prezadovoljan. Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže) i provozao ja njegov kada sam video koja je to razlika shvatio sam da sam napravio najbolji mogući potez.
(Ivan, 11. decembar 2019 15:56)

Druže postoji jedna izreka koja kaže, najbolji autu je nov autu, pa nek je trabant...a najbrži je službeni!

Gagi

pre 4 godine

@Ivan
Kolega kupi citroena c4 nov 2019 i prezadovoljan. Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže) i provozao ja njegov kada sam video koja je to razlika shvatio sam da sam napravio najbolji mogući potez.
(Ivan, 11. decembar 2019 15:56)

Razlika je što on vozi nov auto a ti ne. I javi se kad pređeš 100 hiljada sa njim da vidimo utiske.

Alex

pre 4 godine

Autobild, uhvacen u namestanju rezultata pre par godina, nije nikakav relavantan izvor za bilo sta vise. Opste je poznato da oni 'navijaju' za VW grupaciju a njima ni Nemci ne veruju.

A4e4

pre 4 godine

Svako auto je pozdano kada je prava kilometraža, pravi vlasnik koji je pravilno održavao vozilo, pravilno vozio... Dajte mi novo vozilo sa 0km na satu i do 10 000 - 20 000 km ja ću mu dušu uzeti i bit će za otpada.. servisi na vrijeme, filteri, vožnja bez gasanja i naglih startova posebice kad je motor hladan, gorivo, ulje.... ljudi unište auto nepažnjom i nesvjesnom vožnjom... i to je mašina i ona ne može podnijeti sve... ima razlike između premium vozila i običnih ali pravilnim korištenjem auto može služiti bez obzira na marku..

Huehue

pre 4 godine

"dakle traže nešto 2-3 godine staro do 4.000-5.000 evra, preporučuju se pre svih Toyota Yaris i VW Polo,"

2 godine star polo za 5.000€?

benefactor78

pre 4 godine

Toyota Yaris 2-3 godine stara, pod garancijom, za 5.000 evra???
Pa, gde to ima?
Ako mi autor teksta nađe jednu takvu, po toj ceni i sa garancijom, neudaranu, ima 500 evra od mene :-)
Kupujem je istog momenta :-)

Smikyslav

pre 4 godine

daj bre više, odakle ste vi sto kupujete polovno auto! Dobijem koprivnjaču kada čujem da je auto srednji rod. Naučite više da je auto, taj auto, muškog roda.

svašta

pre 4 godine

Bolje nova Dačija nego ovi krš-polovnjaci.Ne pipam ništa već 6 godina,samo redovan servis,kupio sam novog Sandera 2013.godine.E,sad,što je prosečnog Srbina sramota da ga neko vidi da vozi rumunsku kantu,to je druga stvar.Bolje voziti nemački izraubovani krš koji je prešao 800 hiljada,bar si "viđen"!Živimo za publiku,to je to...

Joca

pre 4 godine

Svako auto ...
(A4e4, 11. decembar 2019 12:11)

Mozak mi izgori kada naletim na ovakve nebuloze.
Auto(mobil). Muski rod. Taj auto. Svaki auto.

Sjajno je kada nepismeni krenu da se frljaju, a obrazlozenje je da se to tamo negde odakle im je pradeda tako kaze.

daki

pre 4 godine

U inostranstvu dobra cena a da je razlog velika kilometraza ...to je kilometraza minimum 200.000km pa na gore.Iliti, ocekujte polako zamenu skupih komponenti. Porediti bilo koji model automobila star 4god sa velikom kilometrazom, sa novim (dosta dobrim) modelom je smesno i tipicno za nase podneblje. Na tom novom je svaki sraf nov, svaka gumica nova, karoserija nije prosla ni kroz i jedne krivine...Takve cinjenice nemaju cenu, i to se svuda ceni osim kod nas

Lepoje

pre 4 godine

Verovatno su ovo cene u Nemackoj.
Kod nas je nemoguce naci Golf Plus star 10 godina za 1800, a o WV Polu starom dve - tri godine do 5000 da ne pricam.
Kupio sam skoro WV Pola, nema gde nisam isao i koliko dugo obilazio, placevi, privatno, saloni sa polovnjacima, auto pijaca... prica je za sve modele totalno drugacija.
No way, Jose.

s tron

pre 4 godine

Ne razumem ove kriterijume, kome je bitno tako nešto kad je stvar sasvim jasna. Ako želite kvalitet tu su vam Mercedes Toyota i Mazda, ako želite opremu u vozilu a da ga ne platite puno onda francuzi, a ako hoćete jeftina vozila (ne mislim i loša) onda Opel Ford Hundajija Kije, od 10 godina starosti pa na dalje to vam je to. E sad ove razne sektaške brendove tipa vw audi alfa lancia i bmw njihovi vlasnici su verni brendu i neće se žaliti makar auto ne prodje tehnički, za njih će uvek biti br1

Mustafa Aga

pre 4 godine

Mi meshamo babe i zabe...Nov auto je nov auto...Ali ne zaboravimo da nisu svi polovnjaci na ovome svetu shkartovi sa promenjenom kilometrazom...Ima odlichnih ochuvanih automobila koje su vozili ljudi koji su vodili rachuna za te automobile i odrzavali ih na najbolji moguchi nachin...Neshto je izletelo pa su morali da prodaju takav auto za mnogo nizu cenu...Milina je kupiti takav auto...Ja poznajem puno ljudi koji su prezadovoljni svojim polovnjacima koje su platili bagatelno...Ovde u Americi mnogi prodaju svoje automobile tako shto ih parkiraju ispred kuche i stave tablu da ih prodaju...Zaustavish se...Pogledash auto (koji je mnogo puta i otvoren)...Sednesh unutra...Ako si zainteresovan pozvonish na vrata i vlasnik dodje da ga provozash u njegovom automobilu...

Vladimir

pre 4 godine

Navedeni modeli su okej,medjutim cene su vece na oglasima..

Golf plus i Peogeot 308 ispod 3000e u solidnom stanju nisam video na sajtu polovni auto.

pozdrav

vw

pre 4 godine

Kad covek gleda ove rezultate treba uzeti u obzir i ciljnu grupu koja ih uglavnom vozi. Na primer sasvim je logicno da ce Golf Plus kao tipicno penzionerski auto imati dobre rezultate. Ja sam uvek uzimao takve polovne automobile i do sada nikad nisam pogresio. Velika je verovatnoca da je "BMW od 200 konja" :) bio uglavnom silovan u voznji.

Eldorado

pre 4 godine

Racionalni i ekonoični Nemci... Na auto ne gledaju kao na statusni simbol.
Naš čovek ne bi uzeo ni Polo ni Yaris u razmatranje, već bi gledao neki w211 320 CDI i registrovao na invalida.

C i n i k

pre 4 godine

Mora da je greska neka jer Golf 4 je oko 300 do 400 evra u DE ako uopste i moze da se nadje..
Ja msm po ceni koja je napisana da je pre rec o Golf/u 6 jer je nj cena od 2 do 3 000 e.
Vece pare moze vlasnik Golf/a 4 da uzme ako ga odveze na presu jer se to u DE ok placa.

...nešto tu ne štima

pre 4 godine

Ako su ovo stvarne cene ovih i ovoiliko starih automobila u Nemačkoj - nešto ne štima sa cenama u njihovim oglasima definitivno.....

NN_lice

pre 4 godine

Vozim Ford fusion 1.4 dizel (2007.) i mislim da je tačna prepourka o pouzdanosti tog automobila. Čak je bio jedne godine na 6. mestu najpouzdanijih automobila prema Tuv ili možda ADAC-u, ne sećam se više. Uzgred, pravio se u Nemačkoj, u Kelnu.
Vožen leti i po makadamu i po izlokanim putevima, nikada nikakvih problema, za svaku preporuku. Samo redovno održavanje, mali i veliki servisi i naravno prema specifikaciji zamena delova iz prve ugradnje kad mu dođe vreme i to je to.

Radijator

pre 4 godine

Drugar kupio novog punta 2010 1.3 dizela za 10500 evra, a ja posle 3 meseca opel vectru 2002 2.0 dti, za 4800 evra. Razlika i dan danas traje u velikoj prednosti naravno vectre. Neuporedivo bolji motor, Neuporedivo bolja na putu, veći komfor, prostor itd...
(Marko Minic, 11. decembar 2019 21:57)

A troskovi brale?
Koliko si dao vise za gorivo, kvarove, registraciju...?
Znas li ti koja je to milina kad vozis nov auto i ne brines kad ce nesto da rikne.

jaretina

pre 4 godine

Sto se mene tice, iako je presao 200 000 svakako uvek bih pre kupio BMW,MB a mozda i Aydi
(1 0 0, 11. decembar 2019 23:28)

slobodno, ali kada rikne nešto, a pogotovo particle filter, da kupiš nov, a ne da skidaš isti.
dokle god neko ima tehnički ispravno vozilo po standardu za taj model, nemam ništa protiv i da su sve "ajkule" na ulici (što bi bilo i zanimljivo).

matriks u srba

pre 4 godine

Никада, али никада се није десило да неко други победи!
(Фрфљави, 11. decembar 2019 14:32)

Jeste jednom. Koji ce terenac uz brdo po snegu najdalje. Pobedio Jimmny. Ni ja nisam verovao. Ali desilo se. U tom testu, uzgred, nemci su prosli najgore i to mercedes i bmw x5. Mozda su prosli po 20 metara. Jimmny 200ak pa forester.
Casopis je inace sprdnja.

Zlatibor

pre 4 godine

Znaci, posto vidim da neki pricaju novo je novo :), al problem sa novim je to sto je ovo Srbija, a moguce je da ni vani nije najsrecnije. Kupih nov auto Peugeot 2008, naravno na kredit, kao novo je novo, s ciljem da vozim 10g. Posle 2 meseca od kupovine krenuo menjac da se cuje, godinu dana se zajebavam sa njima nece da poprave, kazu tako treba :D. Pustis kvacilo, a on tandrlja cavrlja, kazu tako treba. Advokat kaze trebace mi 4 do 5 god da dokazem, mozda da uspem nesto da vratim sebi od para, al nije sigurno jer ovo je Srbija, a zastita potrosaca ne funkcionise bas najbolje u ovom slucaju, a bio sam i kod njih. Iz pezoa menjali iskaze, od nije ti to nista s menjacem, do sta ti je to s menjacem, al uvek isto na kraju od servisa, sinhron 5te brzine, normalno kazu to se ne popravlja :D, a nije se cuo kad sam kupio i ne cuje se na drugim vozilima. Upitanju su ljudi iz EUROIPEX AUTOGROUP u Visnjickoj ulici, mada sam isti odgovor dobio i od Auto Nene al tek kada sam na njihovo pitanje, jel auto u garanciji, rekao da. :D pa srecna kupovina novog auta i puno srece da ne upadnete u onih 10% nezadovoljnih ljudi. Garancija vazi samo u slucaju da auto skroz stane :D, imam primer i za Nissan :D nisu nista drugaciji.

boki

pre 4 godine

Iz licnog izkustva bolje voziti starije nego novije...vozio a6 1.8t 2003god od 2010-2016god sa plinom sa 340.000km jos automatik,sad vozim u zadnje 3 god pezoa 508 2012god 1.6 dizela sad na satu 156.000km..sto se tice odrzavanja pezo je skuplji (normalno i mladji je) da kazemo npr mali servis je 9000din od kad sam ga uzeo a na audiju je bio 6500-7000 u zavisnosti od ulja,diskovi,kocnice,servisi i sav ostali potrosni materija skuplji na pezou u proseku 20%,sto se tice potrosnje karavan su bili jedan i drugi,pezo trosi u gradu 7,5l-8,5l dizela na otvorenom ispod 5l sto je npr. 1300din na 100km,audi je tosio 13-14l plina u gradu sto je sad oko 1100din (otvoreno 8-9)...ni jedan se nije kvario niti pravio probleme(samo odrzavanje)sto se tice udobnosti ne moze se porediti,audi je audi,nema lupkanja kvrckanja itd dok kod ovog ima,slazem se samo u jednoj stvari da je noviji bolji a to je osecaj kad znas da imas nesta novije a ne nesta staro,moderniji dizajn i izgled i to je to,ovo je iskreno moje misljenje i nista vise..

novo je novo,šteta što ne prave više Puntiće

pre 4 godine

Nema života bez novog auta.Jeste da košta,ali taj osećaj kad voziš novo,taj zvuk zdravog,ispravnog motora,kad ništa ne krcka,ništa ne lupka,to ne može da se plati.Naravno,ko može to sebi da priušti.Ko ne može,osuđen je da vozi polovna kola ili da ide peške,takav je život...

Eeeee

pre 4 godine

Samo da pozdravim @Joca. Svaka ti čast, druže, za lekciju iz pravopisa. Ne znam da li postoji bilo koja druga imenica muškog roda, osim imenice "auto", a da se u nekim krajevima koristi kao da je srednji rod. Kako para uši, uhhh....

boki

pre 4 godine

naj bolje je ne voziti auto...nema odrzavanja,nema prepirki koji je bolji vec samo vecita dilema dali poneti danas kisobran ili ne..

P.s. Ovi kocijasi neka idu malo na selo da upregnu tu stoku,prikacis plug i manje lupas po portalima,izgledaces pametniji (bar prividno)..

Deus

pre 4 godine

Audi 3 tdi iz 2008 godine, sa km do 200.000, u Nemackoj ne postoji

Ne postoji ni za kakve pare sa tako malom kilometrazom u Nemackoj. U Srbiji mozda postoji ako je od prvog vlasnika (uzasno mala verovatnoca ali ne i nemoguce=, u De nema sanse.

Radovan

pre 4 godine

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Фрфљави, 11. decembar 2019 14:32)

Isto to sve važi i za jednu domaću auto-reviju.
Kod njih čitam jedino brojčane podatke sa merenja, a njihove "osećajne premijum utiske" bacam u kantu.

Hehe

pre 4 godine

@(dobrivoje, 12. decembar 2019 11:36)

Tako je. Radio ko crnac, platio sve poreze u Srbiji uredno, izmirio sve obaveze prema svima sa kojima sa poslovao, zaradio pa kupio sebi nov auto par puta i sad sam idiot, mafijas, lopov itd. Lepo razmisljanje. Slazem se da ima puno njih koji preko noci dodju do para na ko zna koji sumnjiv nacin, ali ima i nas koji nismo varali sistem. A moja preporuka je sto vise raditi sa strancima, lepo placaju i izmiruju obaveze uglavnom na vreme.

Drnch

pre 4 godine

Boki, evo recimo gumaraba sa konjskom zapregom je jos bolje resenje. Ne trosi nista, malo trave ili sena, mada livada po Srbiji koliko hoces. Ekoloski cisto, izuzetno pouzdano. Kupim macje oko Vagen znak da sija u mraku i stavim pozadi. Malo ladno zimi al se dobro obucem. Samo moje misljenje.

u kavez

pre 4 godine

Audi 3 tdi iz 2008 godine, sa km do 200.000, u Nemackoj ne postoji ispod 7.000 - 8.000 € !
(Audi je klasa, 11. decembar 2019 15:49)

Za 8-9.000 ima 2012. da biras. Nemate pojma, gledate mobile.de a tamo jedva milion auta iz Nemacke starih 10 godina a u Nemackoj 47 miliona registrovanih putnickih automobila...

komentar

pre 4 godine

@uchimata, 11. decembar 2019 11:53
Upravo i jeste tako i na taj nacin razmisljaju nasi vajni uvoznici polovnih automobila.
Sta mislis kako ih prodaju i zaradjuju ovde ako nemaju racunicu? ;)
Ja bih svakom savetovao da autobusom ode do Nemacke ili neke druge zapadnoevropske zemlje i dotera auto za 50% manje novca nego sto bi ga platio vode od `renomiranog` uvoznika. Pri tome znas sta si birao i kupio.

Mello

pre 4 godine

Autor teksta Germanofil. Godinama unazad kad je pouzdanost i sigurnost u pitanju kod stanovništva Nemačke dominira Toyota tj Lexus, kraj priče. Oni voze VW samo ako moraju i nemaju pare za drugo. Ali Srbi se kunu u "nemce" vole više da žive u laži nego leba da jedu.

F31

pre 4 godine

Sto se mene tice, iako je presao 200 000 svakako uvek bih pre kupio BMW,MB a mozda i Aydi (mada je to vec VW) nego nove raznorazne francuze ili japance ili italijane.
(1 0 0, 11. decembar 2019 23:28)

Ayde?

SVe preko 2000e za auto je idijotizam, a nov auto je tek idijotizam, nove automobile voze samo lopovi, mafijasi i mamini i tatini sinovi.
(dobrivoje, 12. decembar 2019 11:36)

Brate, mučiš nas. Ili si trol, ili si dalaba. Šta da ti ljuljnemo, plus ili minus..?

sasa

pre 4 godine

kakva lupetanja da je merc pouzdan a bmw los,merc ima ogromnih problema u kvalitetu ali se to zataskava,imam prijatelja u servisu kod nas kod generalnog uvoznika,kaze,uzas i bruka ali ne sme da se prica,bmw je auto za merc a samo kompleksasi ga stalno pljuju a zivot bi dali da ga imaju a inace su ga videli samo na slikama.

Veliki brat

pre 4 godine

Srbija nije reprezentativno tržište za bilo šta pa je glupo pričati o poređenju polovnog i novog auta.

Nemačka auto industrija bi propala kad bi oni imali logiku kao mi na Balkanu, da je uvek bolje kupiti polovan BMW ili Mercedes nego novi Polo.
A pogledajte kod nas, novi Polo 16-17k evra. I dok je bio 10-12k, svi su pričali kakav Audi može da se kupi za taj novac, a zamislite tek za 16-17k, može da se uzme A4 do 5 godina starosti sa nekom normalnom kilometražom.

Ali, novo je novo, a polovno je polovno. Šta biste mislili o nekom ko kupuje polovne cipele koje "nisu mnogo prešle", pa čak i da je ne znam kakav brend? A bilo je tekstova kako kod nas oni koji imaju novca kupuju polovnu brendiranu odeću, a novo đubre kupuje samo sirotinja, dok oni bogati kupuju novo brendirano, i to sve najskuplje.

Za auto gledamo nekako slično, komšija kupi polovan Audi A4 star 5 godina u odličnom stanju, a mi ga gledamo kao da je kupio nov A4, što realno može samo u snovima.

Jedino što razumem kod izbora da se kupi polovno je visoka luksuzna klasa, gde se A6, A8, Q5/7, X5/X6 kupuje za polovinu cene, a star nekoliko godina, vozi se pola godine do godinu, i onda prodaje za malo nižu cenu kad se izgustira. Ti ljudi imaju novca, ali ne prelaze veliku kilometražu (uglavnom sede u kafiću), često menjaju aute jer žele da iskuse vožnju svih tih modela, a takvom kupovinom smanjuju "gubitak" u novcu.

neba

pre 4 godine

A u Svajcarskoj Pasat b6 2005 god.placen 1800 franaka...platite prevod registraciju i koliko vas jeftinije izadje nego kod nas na auto placevima sami procenite...Cist lopovluk...auta kojih se ratosiljaju preko jer u pola gradova ne mogu da udju kod nas se preprodaju za 2000 evra vise nego sto je realna cena

ahaaaa

pre 4 godine

Sve ove automobile mozete naci u Nemackoj vec od 60% od prikazanih cena u clanku. Otvorite poznate sajtove sve je javno. Ne razumem zasto se ljudi bune oko cena.
Ukucajte godiste i model i to je to. Nemojte da vas brine sto su automobili presli preko 250 000 to se i ovako u Srbiji postavi na onu vrednost po kojoj zelite da kupite.
Normalno je da automobil prelazi izmedju 50 i 90 000 kilometara godisnje a neki prosek je 45.
Skoro 40% ljudi zivi 150 do 200 km od posla. Pa preracunajte 150 puta 5 dana puta 4 nedelje puta 12 meseci. Tako da cena pada sa kilometrazom a manje zavisi od godista.
(Ajme, 11. decembar 2019 19:09)

Jesi li ti uvoznik polovnih Automobil ili sta?
U nemackoj 90% vozaca putuje manje od 30 km u jednom pravcu.
Da li mislis da bi neko normalan, putaovao 4 sata na posao.
Inace je autobild
VW Zeitung broj 1.

Ivan

pre 4 godine

Kolega kupi citroena c4 nov 2019 i prezadovoljan. Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže) i provozao ja njegov kada sam video koja je to razlika shvatio sam da sam napravio najbolji mogući potez.

Marko Minic

pre 4 godine

Drugar kupio novog punta 2010 1.3 dizela za 10500 evra, a ja posle 3 meseca opel vectru 2002 2.0 dti, za 4800 evra. Razlika i dan danas traje u velikoj prednosti naravno vectre. Neuporedivo bolji motor, Neuporedivo bolja na putu, veći komfor, prostor itd...

u kavez

pre 4 godine

VW polo 2-3 godine star za 4000e-5000e oce to kako da ne. Nemci poklanjaju aute.
(Neo, 11. decembar 2019 14:33)

Komsija proletos kupio Polo 2014. 1.4 za 5000e...prosle godine (kad je odlazio u DE) prodao Golf 5 2.0 (ne Plus) u odlicnom stanju za 2800e

Реално

pre 4 godine

Vozijo sam sve ove avtomobile almi nijedan ni je tako dobr ko moj najnoviji bmv sa dvesta konja
(Volina, 11. decembar 2019 13:51)

А волео би једног БМВ-а, Волино, а?! Нема батице, можеш само овако да се празниш...

Ajme

pre 4 godine

Sve ove automobile mozete naci u Nemackoj vec od 60% od prikazanih cena u clanku. Otvorite poznate sajtove sve je javno. Ne razumem zasto se ljudi bune oko cena.
Ukucajte godiste i model i to je to. Nemojte da vas brine sto su automobili presli preko 250 000 to se i ovako u Srbiji postavi na onu vrednost po kojoj zelite da kupite.
Normalno je da automobil prelazi izmedju 50 i 90 000 kilometara godisnje a neki prosek je 45.
Skoro 40% ljudi zivi 150 do 200 km od posla. Pa preracunajte 150 puta 5 dana puta 4 nedelje puta 12 meseci. Tako da cena pada sa kilometrazom a manje zavisi od godista.

1 0 0

pre 4 godine

Sto se mene tice, iako je presao 200 000 svakako uvek bih pre kupio BMW,MB a mozda i Aydi (mada je to vec VW) nego nove raznorazne francuze ili japance ili italijane.
Samo vi terajte te vase nove automobile i super,ako ste vi zadovoljni svi su zadovoljni.

Radovan

pre 4 godine

@Радоване лоја је то ауторевија? Дај почетно и задње слово.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Фрфљави, 11. decembar 2019 17:53)

Jaooj, pa mislio sam da nije problem pogoditi koja je?
Po meni, to je najbolja revija jer tretira sve strane automobilizma,saobraćaja i turizma. Cenim ih zbog brojčanih podataka sa njihovih merenja, koja predstavljaju jedini kvalitetan kriterijum u proceni i odabiru nečega, kao i korisnim savetima u svim oblastima, a pesničko lirska nadahnuća o "osećaju premijum kvaliteta i zabavne vožnje" bacam u kantu.
Revija se zove "Otac i sinovi".

dobrivoje

pre 4 godine

SVe preko 2000e za auto je idijotizam, a nov auto je tek idijotizam, nove automobile voze samo lopovi, mafijasi i mamini i tatini sinovi.

sa severa

pre 4 godine

(Radijator, 12. decembar 2019 09:05)

Poseti bilo koji ovlasceni servis pa pogledaj/pitaj koliko novih auta im dnevno dolazi jer svasta nesto "rikne" (a cesto i pravo iz fabrike dodje riknuto)

jaretina

pre 4 godine

Autobild, uhvacen u namestanju rezultata pre par godina, nije nikakav relavantan izvor za bilo sta vise. Opste je poznato da oni 'navijaju' za VW
(Alex, 11. decembar 2019 12:25)

novinari merili nameštali rezultate izduva?

MaKakvi

pre 4 godine

Pa ja za 5000evra sa sve troskovima uvezem Audi A4 Allroad, 2.0 TDi Quatro 2015god.
Maximalna oprema, B&O ozvucenje, automatik, Navi, Led. Mislio sam i za te pare da uzmem Mercedes E 350 CDI Coupe, Avantgard u AMG paketu, 2013to.
Evo bas me zanima sta bi mi savetovali, da li neki od ova dva mogu naci za manje para da mi ostane i zeni da kupim nesto manje tipa nova A klasa ili serija 1.

Ivan

pre 4 godine

Kolega kupi citroena c4 nov 2019 i prezadovoljan. Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže) i provozao ja njegov kada sam video koja je to razlika shvatio sam da sam napravio najbolji mogući potez.

1 0 0

pre 4 godine

Sto se mene tice, iako je presao 200 000 svakako uvek bih pre kupio BMW,MB a mozda i Aydi (mada je to vec VW) nego nove raznorazne francuze ili japance ili italijane.
Samo vi terajte te vase nove automobile i super,ako ste vi zadovoljni svi su zadovoljni.

dobrivoje

pre 4 godine

SVe preko 2000e za auto je idijotizam, a nov auto je tek idijotizam, nove automobile voze samo lopovi, mafijasi i mamini i tatini sinovi.

Marko Minic

pre 4 godine

Drugar kupio novog punta 2010 1.3 dizela za 10500 evra, a ja posle 3 meseca opel vectru 2002 2.0 dti, za 4800 evra. Razlika i dan danas traje u velikoj prednosti naravno vectre. Neuporedivo bolji motor, Neuporedivo bolja na putu, veći komfor, prostor itd...

sasa

pre 4 godine

kakva lupetanja da je merc pouzdan a bmw los,merc ima ogromnih problema u kvalitetu ali se to zataskava,imam prijatelja u servisu kod nas kod generalnog uvoznika,kaze,uzas i bruka ali ne sme da se prica,bmw je auto za merc a samo kompleksasi ga stalno pljuju a zivot bi dali da ga imaju a inace su ga videli samo na slikama.

MaKakvi

pre 4 godine

Pa ja za 5000evra sa sve troskovima uvezem Audi A4 Allroad, 2.0 TDi Quatro 2015god.
Maximalna oprema, B&O ozvucenje, automatik, Navi, Led. Mislio sam i za te pare da uzmem Mercedes E 350 CDI Coupe, Avantgard u AMG paketu, 2013to.
Evo bas me zanima sta bi mi savetovali, da li neki od ova dva mogu naci za manje para da mi ostane i zeni da kupim nesto manje tipa nova A klasa ili serija 1.

Ajme

pre 4 godine

Sve ove automobile mozete naci u Nemackoj vec od 60% od prikazanih cena u clanku. Otvorite poznate sajtove sve je javno. Ne razumem zasto se ljudi bune oko cena.
Ukucajte godiste i model i to je to. Nemojte da vas brine sto su automobili presli preko 250 000 to se i ovako u Srbiji postavi na onu vrednost po kojoj zelite da kupite.
Normalno je da automobil prelazi izmedju 50 i 90 000 kilometara godisnje a neki prosek je 45.
Skoro 40% ljudi zivi 150 do 200 km od posla. Pa preracunajte 150 puta 5 dana puta 4 nedelje puta 12 meseci. Tako da cena pada sa kilometrazom a manje zavisi od godista.

Реално

pre 4 godine

Vozijo sam sve ove avtomobile almi nijedan ni je tako dobr ko moj najnoviji bmv sa dvesta konja
(Volina, 11. decembar 2019 13:51)

А волео би једног БМВ-а, Волино, а?! Нема батице, можеш само овако да се празниш...

sumadinac

pre 4 godine

Kolega kupi citroena c4 nov 2019 i prezadovoljan. Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže) i provozao ja njegov kada sam video koja je to razlika shvatio sam da sam napravio najbolji mogući potez.
(Ivan, 11. decembar 2019 15:56)

Druže postoji jedna izreka koja kaže, najbolji autu je nov autu, pa nek je trabant...a najbrži je službeni!

boki

pre 4 godine

Iz licnog izkustva bolje voziti starije nego novije...vozio a6 1.8t 2003god od 2010-2016god sa plinom sa 340.000km jos automatik,sad vozim u zadnje 3 god pezoa 508 2012god 1.6 dizela sad na satu 156.000km..sto se tice odrzavanja pezo je skuplji (normalno i mladji je) da kazemo npr mali servis je 9000din od kad sam ga uzeo a na audiju je bio 6500-7000 u zavisnosti od ulja,diskovi,kocnice,servisi i sav ostali potrosni materija skuplji na pezou u proseku 20%,sto se tice potrosnje karavan su bili jedan i drugi,pezo trosi u gradu 7,5l-8,5l dizela na otvorenom ispod 5l sto je npr. 1300din na 100km,audi je tosio 13-14l plina u gradu sto je sad oko 1100din (otvoreno 8-9)...ni jedan se nije kvario niti pravio probleme(samo odrzavanje)sto se tice udobnosti ne moze se porediti,audi je audi,nema lupkanja kvrckanja itd dok kod ovog ima,slazem se samo u jednoj stvari da je noviji bolji a to je osecaj kad znas da imas nesta novije a ne nesta staro,moderniji dizajn i izgled i to je to,ovo je iskreno moje misljenje i nista vise..

jaretina

pre 4 godine

Autobild, uhvacen u namestanju rezultata pre par godina, nije nikakav relavantan izvor za bilo sta vise. Opste je poznato da oni 'navijaju' za VW
(Alex, 11. decembar 2019 12:25)

novinari merili nameštali rezultate izduva?

s tron

pre 4 godine

Ne razumem ove kriterijume, kome je bitno tako nešto kad je stvar sasvim jasna. Ako želite kvalitet tu su vam Mercedes Toyota i Mazda, ako želite opremu u vozilu a da ga ne platite puno onda francuzi, a ako hoćete jeftina vozila (ne mislim i loša) onda Opel Ford Hundajija Kije, od 10 godina starosti pa na dalje to vam je to. E sad ove razne sektaške brendove tipa vw audi alfa lancia i bmw njihovi vlasnici su verni brendu i neće se žaliti makar auto ne prodje tehnički, za njih će uvek biti br1

svašta

pre 4 godine

Bolje nova Dačija nego ovi krš-polovnjaci.Ne pipam ništa već 6 godina,samo redovan servis,kupio sam novog Sandera 2013.godine.E,sad,što je prosečnog Srbina sramota da ga neko vidi da vozi rumunsku kantu,to je druga stvar.Bolje voziti nemački izraubovani krš koji je prešao 800 hiljada,bar si "viđen"!Živimo za publiku,to je to...

A4e4

pre 4 godine

Svako auto je pozdano kada je prava kilometraža, pravi vlasnik koji je pravilno održavao vozilo, pravilno vozio... Dajte mi novo vozilo sa 0km na satu i do 10 000 - 20 000 km ja ću mu dušu uzeti i bit će za otpada.. servisi na vrijeme, filteri, vožnja bez gasanja i naglih startova posebice kad je motor hladan, gorivo, ulje.... ljudi unište auto nepažnjom i nesvjesnom vožnjom... i to je mašina i ona ne može podnijeti sve... ima razlike između premium vozila i običnih ali pravilnim korištenjem auto može služiti bez obzira na marku..

Фрфљави

pre 4 godine

Немци? Ако је Ауто Билд релевантан...од кога добија,па до сада већ милионе евра како би Фолксваген групација у свим аспектима, сегментима, поређењима, групама била апсолутни победник!!! Ако се Лупо такмичи са неким конкуреном oн је наравно победник. Ако се Голф такмичи са са својим конкурентима који су скупљи, јефтинији, већи, мању, слабији, јачи, ин ће без премца победити све њих! И то наравно деценијама! Пасат? Када се Пасат пореди са Мерцедесом, Аутобилдов адут је, да је Пасат јефтинији, лакши за одржавање, да је већи, практичнији и наравно у неким сегментима бољи. И да је зато однео победу. Ако се Пасат пореди са Шкодом Суперб, која је већа, јефтинија, лакша за одржавање, практичнија и генерално бољи ауто, њихов тј Аутобилдов адут је да је ипак Пасат малко бољи јер оправдава цену скупљег аута тиме што је имиџ јачи а то много значи у том сегменту ( код Мерцедеса то није значило ) и шта је осећај у вожњи као и одабир материјала био бољи. То код Мерцедеса се наравно није помињало. Толико о дуплим стандардима!!! Аутобилд не читам већ четири године. Зашто бих? Када унапред знам да свако поређење односи Фолксваген или његова групација. Објективност им се своди на добијање новца од њих! Никада, али никада се није десило да неко други победи!

Mello

pre 4 godine

Autor teksta Germanofil. Godinama unazad kad je pouzdanost i sigurnost u pitanju kod stanovništva Nemačke dominira Toyota tj Lexus, kraj priče. Oni voze VW samo ako moraju i nemaju pare za drugo. Ali Srbi se kunu u "nemce" vole više da žive u laži nego leba da jedu.

boki

pre 4 godine

naj bolje je ne voziti auto...nema odrzavanja,nema prepirki koji je bolji vec samo vecita dilema dali poneti danas kisobran ili ne..

P.s. Ovi kocijasi neka idu malo na selo da upregnu tu stoku,prikacis plug i manje lupas po portalima,izgledaces pametniji (bar prividno)..

Radijator

pre 4 godine

Drugar kupio novog punta 2010 1.3 dizela za 10500 evra, a ja posle 3 meseca opel vectru 2002 2.0 dti, za 4800 evra. Razlika i dan danas traje u velikoj prednosti naravno vectre. Neuporedivo bolji motor, Neuporedivo bolja na putu, veći komfor, prostor itd...
(Marko Minic, 11. decembar 2019 21:57)

A troskovi brale?
Koliko si dao vise za gorivo, kvarove, registraciju...?
Znas li ti koja je to milina kad vozis nov auto i ne brines kad ce nesto da rikne.

C i n i k

pre 4 godine

Mora da je greska neka jer Golf 4 je oko 300 do 400 evra u DE ako uopste i moze da se nadje..
Ja msm po ceni koja je napisana da je pre rec o Golf/u 6 jer je nj cena od 2 do 3 000 e.
Vece pare moze vlasnik Golf/a 4 da uzme ako ga odveze na presu jer se to u DE ok placa.

u kavez

pre 4 godine

VW polo 2-3 godine star za 4000e-5000e oce to kako da ne. Nemci poklanjaju aute.
(Neo, 11. decembar 2019 14:33)

Komsija proletos kupio Polo 2014. 1.4 za 5000e...prosle godine (kad je odlazio u DE) prodao Golf 5 2.0 (ne Plus) u odlicnom stanju za 2800e

jaretina

pre 4 godine

Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže)
(Ivan, 11. decembar 2019 15:56)

nadam se da ti je preteklo, jer ćeš da vidiš uskoro koliko znači kad se pobratimiš sa bmw mehaničarem.
postoji razlog što je neko prodao bmw star 4 godine. a ti ćeš to saznati na skuplji način.

Joca

pre 4 godine

Svako auto ...
(A4e4, 11. decembar 2019 12:11)

Mozak mi izgori kada naletim na ovakve nebuloze.
Auto(mobil). Muski rod. Taj auto. Svaki auto.

Sjajno je kada nepismeni krenu da se frljaju, a obrazlozenje je da se to tamo negde odakle im je pradeda tako kaze.

Gagi

pre 4 godine

@Ivan
Kolega kupi citroena c4 nov 2019 i prezadovoljan. Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže) i provozao ja njegov kada sam video koja je to razlika shvatio sam da sam napravio najbolji mogući potez.
(Ivan, 11. decembar 2019 15:56)

Razlika je što on vozi nov auto a ti ne. I javi se kad pređeš 100 hiljada sa njim da vidimo utiske.

Locutus

pre 4 godine

Kolega kupi citroena c4 nov 2019 i prezadovoljan. Ja za iste pare kupim bmw 320d karavan 2015 decembar automatik pun opreme (dobru cenu imao zbog veće kilometraže) i provozao ja njegov kada sam video koja je to razlika shvatio sam da sam napravio najbolji mogući potez.
(Ivan, 11. decembar 2019 15:56)

Postoji jedna izreka vezana za kupovinu premijum automobila, koja ide otprilike ovako: ako nemaš para da ga kupiš novog, nemoj ga kupovati ni polovnog.

Ima oko mene klinaca koji kupuju Bmw za 6-7 hiljada e. Jedini je problem što kada im otkaže boš pumpa ima da iskeširaju još dodatne 3.000e za popravku. Premijum auto zahteva i premijum održavanje. Ne idu Sava gume na Bmw. Mogu u teoriji, al je smešno.

jaretina

pre 4 godine

Sto se mene tice, iako je presao 200 000 svakako uvek bih pre kupio BMW,MB a mozda i Aydi
(1 0 0, 11. decembar 2019 23:28)

slobodno, ali kada rikne nešto, a pogotovo particle filter, da kupiš nov, a ne da skidaš isti.
dokle god neko ima tehnički ispravno vozilo po standardu za taj model, nemam ništa protiv i da su sve "ajkule" na ulici (što bi bilo i zanimljivo).

Drnch

pre 4 godine

Boki, evo recimo gumaraba sa konjskom zapregom je jos bolje resenje. Ne trosi nista, malo trave ili sena, mada livada po Srbiji koliko hoces. Ekoloski cisto, izuzetno pouzdano. Kupim macje oko Vagen znak da sija u mraku i stavim pozadi. Malo ladno zimi al se dobro obucem. Samo moje misljenje.

Deus

pre 4 godine

Audi 3 tdi iz 2008 godine, sa km do 200.000, u Nemackoj ne postoji

Ne postoji ni za kakve pare sa tako malom kilometrazom u Nemackoj. U Srbiji mozda postoji ako je od prvog vlasnika (uzasno mala verovatnoca ali ne i nemoguce=, u De nema sanse.

u kavez

pre 4 godine

Audi 3 tdi iz 2008 godine, sa km do 200.000, u Nemackoj ne postoji ispod 7.000 - 8.000 € !
(Audi je klasa, 11. decembar 2019 15:49)

Za 8-9.000 ima 2012. da biras. Nemate pojma, gledate mobile.de a tamo jedva milion auta iz Nemacke starih 10 godina a u Nemackoj 47 miliona registrovanih putnickih automobila...

Veliki brat

pre 4 godine

Srbija nije reprezentativno tržište za bilo šta pa je glupo pričati o poređenju polovnog i novog auta.

Nemačka auto industrija bi propala kad bi oni imali logiku kao mi na Balkanu, da je uvek bolje kupiti polovan BMW ili Mercedes nego novi Polo.
A pogledajte kod nas, novi Polo 16-17k evra. I dok je bio 10-12k, svi su pričali kakav Audi može da se kupi za taj novac, a zamislite tek za 16-17k, može da se uzme A4 do 5 godina starosti sa nekom normalnom kilometražom.

Ali, novo je novo, a polovno je polovno. Šta biste mislili o nekom ko kupuje polovne cipele koje "nisu mnogo prešle", pa čak i da je ne znam kakav brend? A bilo je tekstova kako kod nas oni koji imaju novca kupuju polovnu brendiranu odeću, a novo đubre kupuje samo sirotinja, dok oni bogati kupuju novo brendirano, i to sve najskuplje.

Za auto gledamo nekako slično, komšija kupi polovan Audi A4 star 5 godina u odličnom stanju, a mi ga gledamo kao da je kupio nov A4, što realno može samo u snovima.

Jedino što razumem kod izbora da se kupi polovno je visoka luksuzna klasa, gde se A6, A8, Q5/7, X5/X6 kupuje za polovinu cene, a star nekoliko godina, vozi se pola godine do godinu, i onda prodaje za malo nižu cenu kad se izgustira. Ti ljudi imaju novca, ali ne prelaze veliku kilometražu (uglavnom sede u kafiću), često menjaju aute jer žele da iskuse vožnju svih tih modela, a takvom kupovinom smanjuju "gubitak" u novcu.

novo je novo,šteta što ne prave više Puntiće

pre 4 godine

Nema života bez novog auta.Jeste da košta,ali taj osećaj kad voziš novo,taj zvuk zdravog,ispravnog motora,kad ništa ne krcka,ništa ne lupka,to ne može da se plati.Naravno,ko može to sebi da priušti.Ko ne može,osuđen je da vozi polovna kola ili da ide peške,takav je život...

fiat

pre 4 godine

Vozijo sam sve ove avtomobile almi nijedan ni je tako dobr ko moj najnoviji bmv sa dvesta konja
(Volina, 11. decembar 2019 13:51)
krenem da citam ,i odma minus,na kraju vidim potpis........hahahahha izvini kralju za minus

neba

pre 4 godine

A u Svajcarskoj Pasat b6 2005 god.placen 1800 franaka...platite prevod registraciju i koliko vas jeftinije izadje nego kod nas na auto placevima sami procenite...Cist lopovluk...auta kojih se ratosiljaju preko jer u pola gradova ne mogu da udju kod nas se preprodaju za 2000 evra vise nego sto je realna cena

komentar

pre 4 godine

@uchimata, 11. decembar 2019 11:53
Upravo i jeste tako i na taj nacin razmisljaju nasi vajni uvoznici polovnih automobila.
Sta mislis kako ih prodaju i zaradjuju ovde ako nemaju racunicu? ;)
Ja bih svakom savetovao da autobusom ode do Nemacke ili neke druge zapadnoevropske zemlje i dotera auto za 50% manje novca nego sto bi ga platio vode od `renomiranog` uvoznika. Pri tome znas sta si birao i kupio.

sa severa

pre 4 godine

(Radijator, 12. decembar 2019 09:05)

Poseti bilo koji ovlasceni servis pa pogledaj/pitaj koliko novih auta im dnevno dolazi jer svasta nesto "rikne" (a cesto i pravo iz fabrike dodje riknuto)

uchimata

pre 4 godine

Dakle, audi a3 star 8-9 godina do 5000e? Daj dva komada. Mazda 2 stara 6-7 godina za 2200e, isto daj dva jedan nek bude roze. Suzuki sx4 za 3500e star 4-5 godina, pakujte do 16x16 pa kolko izadje. i Yarisa i Polo-a 2-3 godine star za 4-5000e dajte na kilo za jedno 10 tona.
Ko koga ovde....???

NN_lice

pre 4 godine

Vozim Ford fusion 1.4 dizel (2007.) i mislim da je tačna prepourka o pouzdanosti tog automobila. Čak je bio jedne godine na 6. mestu najpouzdanijih automobila prema Tuv ili možda ADAC-u, ne sećam se više. Uzgred, pravio se u Nemačkoj, u Kelnu.
Vožen leti i po makadamu i po izlokanim putevima, nikada nikakvih problema, za svaku preporuku. Samo redovno održavanje, mali i veliki servisi i naravno prema specifikaciji zamena delova iz prve ugradnje kad mu dođe vreme i to je to.

Smikyslav

pre 4 godine

daj bre više, odakle ste vi sto kupujete polovno auto! Dobijem koprivnjaču kada čujem da je auto srednji rod. Naučite više da je auto, taj auto, muškog roda.

Alex

pre 4 godine

Autobild, uhvacen u namestanju rezultata pre par godina, nije nikakav relavantan izvor za bilo sta vise. Opste je poznato da oni 'navijaju' za VW grupaciju a njima ni Nemci ne veruju.

vw

pre 4 godine

Kad covek gleda ove rezultate treba uzeti u obzir i ciljnu grupu koja ih uglavnom vozi. Na primer sasvim je logicno da ce Golf Plus kao tipicno penzionerski auto imati dobre rezultate. Ja sam uvek uzimao takve polovne automobile i do sada nikad nisam pogresio. Velika je verovatnoca da je "BMW od 200 konja" :) bio uglavnom silovan u voznji.

Mustafa Aga

pre 4 godine

Mi meshamo babe i zabe...Nov auto je nov auto...Ali ne zaboravimo da nisu svi polovnjaci na ovome svetu shkartovi sa promenjenom kilometrazom...Ima odlichnih ochuvanih automobila koje su vozili ljudi koji su vodili rachuna za te automobile i odrzavali ih na najbolji moguchi nachin...Neshto je izletelo pa su morali da prodaju takav auto za mnogo nizu cenu...Milina je kupiti takav auto...Ja poznajem puno ljudi koji su prezadovoljni svojim polovnjacima koje su platili bagatelno...Ovde u Americi mnogi prodaju svoje automobile tako shto ih parkiraju ispred kuche i stave tablu da ih prodaju...Zaustavish se...Pogledash auto (koji je mnogo puta i otvoren)...Sednesh unutra...Ako si zainteresovan pozvonish na vrata i vlasnik dodje da ga provozash u njegovom automobilu...

Eldorado

pre 4 godine

Racionalni i ekonoični Nemci... Na auto ne gledaju kao na statusni simbol.
Naš čovek ne bi uzeo ni Polo ni Yaris u razmatranje, već bi gledao neki w211 320 CDI i registrovao na invalida.

Banjanin

pre 4 godine

Ako ipak ne mozete da dobacite do 1000 eura Nemci preporucuju Jugo. Od kvaliteta posebno se istice da zimi hladi a leti greje sto ej u skladu sa ruskom tradicionalnom medicinom.

Radovan

pre 4 godine

@Радоване лоја је то ауторевија? Дај почетно и задње слово.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Фрфљави, 11. decembar 2019 17:53)

Jaooj, pa mislio sam da nije problem pogoditi koja je?
Po meni, to je najbolja revija jer tretira sve strane automobilizma,saobraćaja i turizma. Cenim ih zbog brojčanih podataka sa njihovih merenja, koja predstavljaju jedini kvalitetan kriterijum u proceni i odabiru nečega, kao i korisnim savetima u svim oblastima, a pesničko lirska nadahnuća o "osećaju premijum kvaliteta i zabavne vožnje" bacam u kantu.
Revija se zove "Otac i sinovi".

F31

pre 4 godine

Sto se mene tice, iako je presao 200 000 svakako uvek bih pre kupio BMW,MB a mozda i Aydi (mada je to vec VW) nego nove raznorazne francuze ili japance ili italijane.
(1 0 0, 11. decembar 2019 23:28)

Ayde?

SVe preko 2000e za auto je idijotizam, a nov auto je tek idijotizam, nove automobile voze samo lopovi, mafijasi i mamini i tatini sinovi.
(dobrivoje, 12. decembar 2019 11:36)

Brate, mučiš nas. Ili si trol, ili si dalaba. Šta da ti ljuljnemo, plus ili minus..?

Lepoje

pre 4 godine

Verovatno su ovo cene u Nemackoj.
Kod nas je nemoguce naci Golf Plus star 10 godina za 1800, a o WV Polu starom dve - tri godine do 5000 da ne pricam.
Kupio sam skoro WV Pola, nema gde nisam isao i koliko dugo obilazio, placevi, privatno, saloni sa polovnjacima, auto pijaca... prica je za sve modele totalno drugacija.
No way, Jose.

Radovan

pre 4 godine

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Фрфљави, 11. decembar 2019 14:32)

Isto to sve važi i za jednu domaću auto-reviju.
Kod njih čitam jedino brojčane podatke sa merenja, a njihove "osećajne premijum utiske" bacam u kantu.

Eeeee

pre 4 godine

Samo da pozdravim @Joca. Svaka ti čast, druže, za lekciju iz pravopisa. Ne znam da li postoji bilo koja druga imenica muškog roda, osim imenice "auto", a da se u nekim krajevima koristi kao da je srednji rod. Kako para uši, uhhh....

daki

pre 4 godine

U inostranstvu dobra cena a da je razlog velika kilometraza ...to je kilometraza minimum 200.000km pa na gore.Iliti, ocekujte polako zamenu skupih komponenti. Porediti bilo koji model automobila star 4god sa velikom kilometrazom, sa novim (dosta dobrim) modelom je smesno i tipicno za nase podneblje. Na tom novom je svaki sraf nov, svaka gumica nova, karoserija nije prosla ni kroz i jedne krivine...Takve cinjenice nemaju cenu, i to se svuda ceni osim kod nas

Tuesday

pre 4 godine

"Oni koji nemaju poverenja u automobile koji su izašli iz garancije, dakle traže nešto 2-3 godine staro do 4.000-5.000 evra, preporučuju se pre svih Toyota Yaris i VW Polo, koji sjajno "drži" cenu i posle nekoliko godina upotrebe."

U kojoj galaksiji imas novog yarisa to jest 2-3god star za 4-5 hiljada evra?

...nešto tu ne štima

pre 4 godine

Ako su ovo stvarne cene ovih i ovoiliko starih automobila u Nemačkoj - nešto ne štima sa cenama u njihovim oglasima definitivno.....

benefactor78

pre 4 godine

Toyota Yaris 2-3 godine stara, pod garancijom, za 5.000 evra???
Pa, gde to ima?
Ako mi autor teksta nađe jednu takvu, po toj ceni i sa garancijom, neudaranu, ima 500 evra od mene :-)
Kupujem je istog momenta :-)

ahaaaa

pre 4 godine

Sve ove automobile mozete naci u Nemackoj vec od 60% od prikazanih cena u clanku. Otvorite poznate sajtove sve je javno. Ne razumem zasto se ljudi bune oko cena.
Ukucajte godiste i model i to je to. Nemojte da vas brine sto su automobili presli preko 250 000 to se i ovako u Srbiji postavi na onu vrednost po kojoj zelite da kupite.
Normalno je da automobil prelazi izmedju 50 i 90 000 kilometara godisnje a neki prosek je 45.
Skoro 40% ljudi zivi 150 do 200 km od posla. Pa preracunajte 150 puta 5 dana puta 4 nedelje puta 12 meseci. Tako da cena pada sa kilometrazom a manje zavisi od godista.
(Ajme, 11. decembar 2019 19:09)

Jesi li ti uvoznik polovnih Automobil ili sta?
U nemackoj 90% vozaca putuje manje od 30 km u jednom pravcu.
Da li mislis da bi neko normalan, putaovao 4 sata na posao.
Inace je autobild
VW Zeitung broj 1.

Vladimir

pre 4 godine

Navedeni modeli su okej,medjutim cene su vece na oglasima..

Golf plus i Peogeot 308 ispod 3000e u solidnom stanju nisam video na sajtu polovni auto.

pozdrav

matriks u srba

pre 4 godine

Никада, али никада се није десило да неко други победи!
(Фрфљави, 11. decembar 2019 14:32)

Jeste jednom. Koji ce terenac uz brdo po snegu najdalje. Pobedio Jimmny. Ni ja nisam verovao. Ali desilo se. U tom testu, uzgred, nemci su prosli najgore i to mercedes i bmw x5. Mozda su prosli po 20 metara. Jimmny 200ak pa forester.
Casopis je inace sprdnja.

Hehe

pre 4 godine

@(dobrivoje, 12. decembar 2019 11:36)

Tako je. Radio ko crnac, platio sve poreze u Srbiji uredno, izmirio sve obaveze prema svima sa kojima sa poslovao, zaradio pa kupio sebi nov auto par puta i sad sam idiot, mafijas, lopov itd. Lepo razmisljanje. Slazem se da ima puno njih koji preko noci dodju do para na ko zna koji sumnjiv nacin, ali ima i nas koji nismo varali sistem. A moja preporuka je sto vise raditi sa strancima, lepo placaju i izmiruju obaveze uglavnom na vreme.

Zlatibor

pre 4 godine

Znaci, posto vidim da neki pricaju novo je novo :), al problem sa novim je to sto je ovo Srbija, a moguce je da ni vani nije najsrecnije. Kupih nov auto Peugeot 2008, naravno na kredit, kao novo je novo, s ciljem da vozim 10g. Posle 2 meseca od kupovine krenuo menjac da se cuje, godinu dana se zajebavam sa njima nece da poprave, kazu tako treba :D. Pustis kvacilo, a on tandrlja cavrlja, kazu tako treba. Advokat kaze trebace mi 4 do 5 god da dokazem, mozda da uspem nesto da vratim sebi od para, al nije sigurno jer ovo je Srbija, a zastita potrosaca ne funkcionise bas najbolje u ovom slucaju, a bio sam i kod njih. Iz pezoa menjali iskaze, od nije ti to nista s menjacem, do sta ti je to s menjacem, al uvek isto na kraju od servisa, sinhron 5te brzine, normalno kazu to se ne popravlja :D, a nije se cuo kad sam kupio i ne cuje se na drugim vozilima. Upitanju su ljudi iz EUROIPEX AUTOGROUP u Visnjickoj ulici, mada sam isti odgovor dobio i od Auto Nene al tek kada sam na njihovo pitanje, jel auto u garanciji, rekao da. :D pa srecna kupovina novog auta i puno srece da ne upadnete u onih 10% nezadovoljnih ljudi. Garancija vazi samo u slucaju da auto skroz stane :D, imam primer i za Nissan :D nisu nista drugaciji.

Huehue

pre 4 godine

"dakle traže nešto 2-3 godine staro do 4.000-5.000 evra, preporučuju se pre svih Toyota Yaris i VW Polo,"

2 godine star polo za 5.000€?