Sreda, 20.11.2019.

16:30

Najsnažniji, najbrži, a najekonomičniji RAV4 u istoriji FOTO

Izvor: B92

Najsnažniji, najbrži, a najekonomièniji RAV4 u istoriji FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

24 Komentari

Sortiraj po:

1,5 D-4D

pre 4 godine

zombi apokalipsa
Potpuno si u pravu, slažem se. Bolje je uzeti škodu Scala i doplatiti najmanje 1.400-1.500 evra za običnu navigaciju koja radi, nego li za Android auto koji nije u funkciji ...

slabočitamizmeđuredovasadizNO

pre 4 godine

@Nemanja, 21. novembar 2019 07:28

Eto, dobili ste odgovor i od Tako nesto. Cilj je da se smanji potrošnja, Toyota je u tome i uspela - benzinac karavan od 1400kg troši 5 litara.
Do 75km/h po ravnom može samo na struju, uz lagano pritiskanje gasa. Ali tada se baterija isprazni za par minuta. Nakon toga će SUS motor raditi, u istim uslovima, dok bateriju ne dopuni bar do pola.
Pitali ste za duži put, do Grčke. Najduže što sam vozio u cugu, autoputem, bilo je 400km. I tada je potrošnja bila 5 litara.
Sa plug-in hibridom, koji startuje sa punom baterijom može biti samo manje.

zombi apokalipsa

pre 4 godine

@moron

a gde je onda ova nova mazda 3? u nekoj dalekoj prošlosti? ili cela bmw gama kod koje android auto nije dostupan ni po kojoj ceni? land rover gde se za apple car i android auto doplaćuje u prvih par nivoa opreme?
šta tek da kažemo za ubogi porše koji ima neki tamo sopstveni connect sistem?
jesu li svi oni i dalje u kamenom dobu?
ili još bolje, šta da kažemo za celu srbiju kojoj android auto nije dostupan kroz play store, nego mora da se instalira na silu?

Tako nesto

pre 4 godine

(Nemanja, 21. novembar 2019 07:28)

Ne, nikad ne radi samo benzinac. Sistem je i paralelan i serijski. Kada se zaletite na autoputu benzinac puni baterije koje pokrecu auto. Kada stisnete gas onda motor pokrece i puni bateriju u isto vreme.

Nemanja

pre 4 godine

@ slabočitamizmeđuredovasadizNO, 20. novembar 2019 22:46)

SUS motor nikad ne radi bez pomoci el motora? Sta ako putujete u Grcku npr? Ne radi samo benzinac?

El Ćefa

pre 4 godine

Standardni Rav4 je pao na testu severnog jelena. Drugim rečima može da se vozi, al samo pravo. Dok to ne reše, svaka priča o upravljivosti je laž. Ostalo je sve na mestu. Vozio sam prethodni, tvrdo, neudobno. Moj utisak je da ga šije i Hyundai Tucson, a kamoli Honda. Nissan/Renault izvan konkurencije (smeće).

ljAXE

pre 4 godine

"...A da, Afrika je dovoljno velika, tamo ima jos dovoljno mesta da Zapad moze jos godinama da odlaze svoj nuklearni i svakakav drugi hemijski otpad. Zaboravlja se samo da je i ta Afrika deo ove nesrecne planete. Sve ce se to kao bumerang vratiti tzv. Zapadu."
(Eugen, 20. novembar 2019 20:18)
Ahahaha, ako si im rekao. A da se ti malo obrazujes za promenu? Evo da krenemo od Srbije. Beograd svu svoju kanalizaciju ispusta u Dunav. Preko dva miliona ljudi p... i se.. u Dunav. Jedini grad u Evropi koji ispusta svu kanalizaciju direktno u glavnu evropsku reku. Pogledaj gde je Srbija na svetskoj listi zagadjenosti zemljista hemijskim supstancama ukljucujuci industrijski hemijski otpad, motorna ulja, maziva idr. Svako malo u Srbiji se otkriju zatrpane deponije hemikalija za koje gle cuda niko nije odgovoran. Fabrike, farme, gradske cetvrti svoj otpad uglavnom izlivaju u reke. Da nisi pomislio slucajno da se taj nemar vec odavno nama "vraca kao bumerang"? Da malo druze pogledas u svoje dvoriste prvo?

mmcx

pre 4 godine

@1,5 D-4D
Da, ima oba i oba "rade" samo u podržanim zemljama. Naravno, na spisku podržanih nema Srbije, iako to isto u nekim drugim automobilima radi normalno.

Da mi je neko to barem pomenuo u trenutku poručivanja, velika je verovatnoća da bih uzeo nešto drugo od opreme. Ovako, imam gomilu ničega s kojim ne mogu ništa.

Ne verujem da su u ovom novom hibridu išta unapredili po tom pitanju, jer je to u osnovi isti auto kao moj (samo što moj nije plug-in hibrid, nego običan).

Za firmu koja se godinama diči najboljim prodajnim rezultatima, ništa drugo osim - sramota.

Uzgred, ne sviša mi se ni to što u kabini, od prostora za odlaganje sitnica ima skoro pa ništa. Najveći integralni prostor se nalazi u naslonu između prednjih sedišta (mada je i to veoma skromno), dok se u vratima ne može držati ništa veće od savijene krpe. Ne razumem današnje trendove.

slabočitamizmeđuredovasadizNO

pre 4 godine

@dzigi, 20. novembar 2019 19:12

Sistem nikad ne dozvoli potpuno pražnjenje baterije.
Benzinski motor služi kao agregat, i po potrebi i u uslovima kada nije potrebna puna snaga sistema (dok recimo radi u mestu na semaforu, pri vožnji konstantnom brzinom) dopunjava bateriju. Bateriju puni i svako kočenje i usporavanje. Poenta je da SUS motor nikad ne radi bez pomoći EM. Dodatni obrtni moment EMa pomaže kada je inače i najveća potrošnja benzina - prilikom kretanja iz mesta.
Ušao sam u štos i Auris karavan mi prosečno troši 4.5 l. Ali i kad vozim neekonomično potrošnja ne prelazi 5.5. Svaki dan vozim najnepovoljniju moguću kombinaciju - jutarnji špic u gradu, pa autoput, pa popodnevni špic. Pri tom uopšte nije plug-in kao ovaj RAV iz teksta, tj. samo je ''samopuneći'' i ima manju bateriju.
Testirao sam na nekoliko dana Prius plug-in, nakon 1000km potrošnja je bila 1.5l/100km!
Ne znam, nadam se da sam vam uspeo približiti način rada HSD sistema.

Eugen

pre 4 godine

Kako mi se sve ovo gadi... ovi E-automobili, hibrid automobili. Pitam se samo sta ce ova planeta jednog dana sa tolikim isluzenim baterijama punih otrova. Punice se isluzena rudarska okna? Pa, nema tamo vise mesta, sva su vec zapunjena nuklearnim otpadom. A da, Afrika je dovoljno velika, tamo ima jos dovoljno mesta da Zapad moze jos godinama da odlaze svoj nuklearni i svakakav drugi hemijski otpad. Zaboravlja se samo da je i ta Afrika deo ove nesrecne planete. Sve ce se to kao bumerang vratiti tzv. Zapadu.

Nebojsa

pre 4 godine

@mungos
Rav4 se i dalje proizvodi u Japanu. CHR se proizvodi u Turskoj.
Sa druge strane i vreme je da pionir hibridne tehnologije ponudi snazan hibridni pogon.

dzigi

pre 4 godine

Molio bih pojašnjenje poznavalaca: nakon što se "potroše" 60ak kilometara u električnom modu, auto radi isključivo na benzin. Shodno motoru i težini automobila, može se očekivati potrošnja u gradu preko 10 litara nakon pređenih 60km. Na magistralnom i auto-putu nešto manje ali opet nema nikakvog efekta e-motora koji se ispraznio odavno.
Šta je tu štedljivo i koja je poenta hibrida van grada, odn. nakon prvih 60km?
Možda je pitanje glupo ali i pitam jer mi nije najjasnije, hvala.

Kratak spoj

pre 4 godine

Mozda jeste dobar, ali meni jalo ruzno izgleda. Da sam samo video slike, bez oznake, pomislio bih da je neki kineski SUV. Steta, Rav4, nekada mali i simptican SUV, u sta se pretvori...

1,5 D-4D

pre 4 godine

Imaće istovremeno i Android Auto i Apple CarPlay sisteme?
Neverovatno. Za Toyotu. Bravo za konačan izlazak Toyote iz kamenoga doba. Bravo. Bilo je krajnje vreme. Čak je i škoda odavno napravila taj veliki iskorak. U sadašnjost.

mungos

pre 4 godine

Vrh auto. Jos ako se doda to, da se upravo ova sedista u ovaj model (full koza, alkantara...), kao i u CH-R rade kod nas u "AUTOStop interiors" fabrici u Leskovcu, a upravo moj sektor radi ovu perforaciju, onda mora da je 10/10. :))))

10ka

pre 4 godine

Dragi urednici nije OK stavljati ovakve naslove. Mislim da je najbolje resenje da napravite podpubriku "AUTOMIBILIZAM ZA SIROTINJU". Vecina nas procita ove vase clanke (koji su odlicni) i samo se razocara u zivot. Da budemo realni nama je plafon 15k eura i to da prodamo garazu ili parkin mesto, njivu, kravu/bika ili da uzmemo kredit i pljujemo sebe svako jutro u ogledalo sto smo ista kupili.

mungos

pre 4 godine

Vrh auto. Jos ako se doda to, da se upravo ova sedista u ovaj model (full koza, alkantara...), kao i u CH-R rade kod nas u "AUTOStop interiors" fabrici u Leskovcu, a upravo moj sektor radi ovu perforaciju, onda mora da je 10/10. :))))

10ka

pre 4 godine

Dragi urednici nije OK stavljati ovakve naslove. Mislim da je najbolje resenje da napravite podpubriku "AUTOMIBILIZAM ZA SIROTINJU". Vecina nas procita ove vase clanke (koji su odlicni) i samo se razocara u zivot. Da budemo realni nama je plafon 15k eura i to da prodamo garazu ili parkin mesto, njivu, kravu/bika ili da uzmemo kredit i pljujemo sebe svako jutro u ogledalo sto smo ista kupili.

1,5 D-4D

pre 4 godine

Imaće istovremeno i Android Auto i Apple CarPlay sisteme?
Neverovatno. Za Toyotu. Bravo za konačan izlazak Toyote iz kamenoga doba. Bravo. Bilo je krajnje vreme. Čak je i škoda odavno napravila taj veliki iskorak. U sadašnjost.

slabočitamizmeđuredovasadizNO

pre 4 godine

@dzigi, 20. novembar 2019 19:12

Sistem nikad ne dozvoli potpuno pražnjenje baterije.
Benzinski motor služi kao agregat, i po potrebi i u uslovima kada nije potrebna puna snaga sistema (dok recimo radi u mestu na semaforu, pri vožnji konstantnom brzinom) dopunjava bateriju. Bateriju puni i svako kočenje i usporavanje. Poenta je da SUS motor nikad ne radi bez pomoći EM. Dodatni obrtni moment EMa pomaže kada je inače i najveća potrošnja benzina - prilikom kretanja iz mesta.
Ušao sam u štos i Auris karavan mi prosečno troši 4.5 l. Ali i kad vozim neekonomično potrošnja ne prelazi 5.5. Svaki dan vozim najnepovoljniju moguću kombinaciju - jutarnji špic u gradu, pa autoput, pa popodnevni špic. Pri tom uopšte nije plug-in kao ovaj RAV iz teksta, tj. samo je ''samopuneći'' i ima manju bateriju.
Testirao sam na nekoliko dana Prius plug-in, nakon 1000km potrošnja je bila 1.5l/100km!
Ne znam, nadam se da sam vam uspeo približiti način rada HSD sistema.

Eugen

pre 4 godine

Kako mi se sve ovo gadi... ovi E-automobili, hibrid automobili. Pitam se samo sta ce ova planeta jednog dana sa tolikim isluzenim baterijama punih otrova. Punice se isluzena rudarska okna? Pa, nema tamo vise mesta, sva su vec zapunjena nuklearnim otpadom. A da, Afrika je dovoljno velika, tamo ima jos dovoljno mesta da Zapad moze jos godinama da odlaze svoj nuklearni i svakakav drugi hemijski otpad. Zaboravlja se samo da je i ta Afrika deo ove nesrecne planete. Sve ce se to kao bumerang vratiti tzv. Zapadu.

Kratak spoj

pre 4 godine

Mozda jeste dobar, ali meni jalo ruzno izgleda. Da sam samo video slike, bez oznake, pomislio bih da je neki kineski SUV. Steta, Rav4, nekada mali i simptican SUV, u sta se pretvori...

ljAXE

pre 4 godine

"...A da, Afrika je dovoljno velika, tamo ima jos dovoljno mesta da Zapad moze jos godinama da odlaze svoj nuklearni i svakakav drugi hemijski otpad. Zaboravlja se samo da je i ta Afrika deo ove nesrecne planete. Sve ce se to kao bumerang vratiti tzv. Zapadu."
(Eugen, 20. novembar 2019 20:18)
Ahahaha, ako si im rekao. A da se ti malo obrazujes za promenu? Evo da krenemo od Srbije. Beograd svu svoju kanalizaciju ispusta u Dunav. Preko dva miliona ljudi p... i se.. u Dunav. Jedini grad u Evropi koji ispusta svu kanalizaciju direktno u glavnu evropsku reku. Pogledaj gde je Srbija na svetskoj listi zagadjenosti zemljista hemijskim supstancama ukljucujuci industrijski hemijski otpad, motorna ulja, maziva idr. Svako malo u Srbiji se otkriju zatrpane deponije hemikalija za koje gle cuda niko nije odgovoran. Fabrike, farme, gradske cetvrti svoj otpad uglavnom izlivaju u reke. Da nisi pomislio slucajno da se taj nemar vec odavno nama "vraca kao bumerang"? Da malo druze pogledas u svoje dvoriste prvo?

Nebojsa

pre 4 godine

@mungos
Rav4 se i dalje proizvodi u Japanu. CHR se proizvodi u Turskoj.
Sa druge strane i vreme je da pionir hibridne tehnologije ponudi snazan hibridni pogon.

mmcx

pre 4 godine

@1,5 D-4D
Da, ima oba i oba "rade" samo u podržanim zemljama. Naravno, na spisku podržanih nema Srbije, iako to isto u nekim drugim automobilima radi normalno.

Da mi je neko to barem pomenuo u trenutku poručivanja, velika je verovatnoća da bih uzeo nešto drugo od opreme. Ovako, imam gomilu ničega s kojim ne mogu ništa.

Ne verujem da su u ovom novom hibridu išta unapredili po tom pitanju, jer je to u osnovi isti auto kao moj (samo što moj nije plug-in hibrid, nego običan).

Za firmu koja se godinama diči najboljim prodajnim rezultatima, ništa drugo osim - sramota.

Uzgred, ne sviša mi se ni to što u kabini, od prostora za odlaganje sitnica ima skoro pa ništa. Najveći integralni prostor se nalazi u naslonu između prednjih sedišta (mada je i to veoma skromno), dok se u vratima ne može držati ništa veće od savijene krpe. Ne razumem današnje trendove.

dzigi

pre 4 godine

Molio bih pojašnjenje poznavalaca: nakon što se "potroše" 60ak kilometara u električnom modu, auto radi isključivo na benzin. Shodno motoru i težini automobila, može se očekivati potrošnja u gradu preko 10 litara nakon pređenih 60km. Na magistralnom i auto-putu nešto manje ali opet nema nikakvog efekta e-motora koji se ispraznio odavno.
Šta je tu štedljivo i koja je poenta hibrida van grada, odn. nakon prvih 60km?
Možda je pitanje glupo ali i pitam jer mi nije najjasnije, hvala.

Tako nesto

pre 4 godine

(Nemanja, 21. novembar 2019 07:28)

Ne, nikad ne radi samo benzinac. Sistem je i paralelan i serijski. Kada se zaletite na autoputu benzinac puni baterije koje pokrecu auto. Kada stisnete gas onda motor pokrece i puni bateriju u isto vreme.

El Ćefa

pre 4 godine

Standardni Rav4 je pao na testu severnog jelena. Drugim rečima može da se vozi, al samo pravo. Dok to ne reše, svaka priča o upravljivosti je laž. Ostalo je sve na mestu. Vozio sam prethodni, tvrdo, neudobno. Moj utisak je da ga šije i Hyundai Tucson, a kamoli Honda. Nissan/Renault izvan konkurencije (smeće).

zombi apokalipsa

pre 4 godine

@moron

a gde je onda ova nova mazda 3? u nekoj dalekoj prošlosti? ili cela bmw gama kod koje android auto nije dostupan ni po kojoj ceni? land rover gde se za apple car i android auto doplaćuje u prvih par nivoa opreme?
šta tek da kažemo za ubogi porše koji ima neki tamo sopstveni connect sistem?
jesu li svi oni i dalje u kamenom dobu?
ili još bolje, šta da kažemo za celu srbiju kojoj android auto nije dostupan kroz play store, nego mora da se instalira na silu?

slabočitamizmeđuredovasadizNO

pre 4 godine

@Nemanja, 21. novembar 2019 07:28

Eto, dobili ste odgovor i od Tako nesto. Cilj je da se smanji potrošnja, Toyota je u tome i uspela - benzinac karavan od 1400kg troši 5 litara.
Do 75km/h po ravnom može samo na struju, uz lagano pritiskanje gasa. Ali tada se baterija isprazni za par minuta. Nakon toga će SUS motor raditi, u istim uslovima, dok bateriju ne dopuni bar do pola.
Pitali ste za duži put, do Grčke. Najduže što sam vozio u cugu, autoputem, bilo je 400km. I tada je potrošnja bila 5 litara.
Sa plug-in hibridom, koji startuje sa punom baterijom može biti samo manje.

1,5 D-4D

pre 4 godine

zombi apokalipsa
Potpuno si u pravu, slažem se. Bolje je uzeti škodu Scala i doplatiti najmanje 1.400-1.500 evra za običnu navigaciju koja radi, nego li za Android auto koji nije u funkciji ...

Nemanja

pre 4 godine

@ slabočitamizmeđuredovasadizNO, 20. novembar 2019 22:46)

SUS motor nikad ne radi bez pomoci el motora? Sta ako putujete u Grcku npr? Ne radi samo benzinac?

Kratak spoj

pre 4 godine

Mozda jeste dobar, ali meni jalo ruzno izgleda. Da sam samo video slike, bez oznake, pomislio bih da je neki kineski SUV. Steta, Rav4, nekada mali i simptican SUV, u sta se pretvori...

dzigi

pre 4 godine

Molio bih pojašnjenje poznavalaca: nakon što se "potroše" 60ak kilometara u električnom modu, auto radi isključivo na benzin. Shodno motoru i težini automobila, može se očekivati potrošnja u gradu preko 10 litara nakon pređenih 60km. Na magistralnom i auto-putu nešto manje ali opet nema nikakvog efekta e-motora koji se ispraznio odavno.
Šta je tu štedljivo i koja je poenta hibrida van grada, odn. nakon prvih 60km?
Možda je pitanje glupo ali i pitam jer mi nije najjasnije, hvala.

1,5 D-4D

pre 4 godine

Imaće istovremeno i Android Auto i Apple CarPlay sisteme?
Neverovatno. Za Toyotu. Bravo za konačan izlazak Toyote iz kamenoga doba. Bravo. Bilo je krajnje vreme. Čak je i škoda odavno napravila taj veliki iskorak. U sadašnjost.

Eugen

pre 4 godine

Kako mi se sve ovo gadi... ovi E-automobili, hibrid automobili. Pitam se samo sta ce ova planeta jednog dana sa tolikim isluzenim baterijama punih otrova. Punice se isluzena rudarska okna? Pa, nema tamo vise mesta, sva su vec zapunjena nuklearnim otpadom. A da, Afrika je dovoljno velika, tamo ima jos dovoljno mesta da Zapad moze jos godinama da odlaze svoj nuklearni i svakakav drugi hemijski otpad. Zaboravlja se samo da je i ta Afrika deo ove nesrecne planete. Sve ce se to kao bumerang vratiti tzv. Zapadu.

El Ćefa

pre 4 godine

Standardni Rav4 je pao na testu severnog jelena. Drugim rečima može da se vozi, al samo pravo. Dok to ne reše, svaka priča o upravljivosti je laž. Ostalo je sve na mestu. Vozio sam prethodni, tvrdo, neudobno. Moj utisak je da ga šije i Hyundai Tucson, a kamoli Honda. Nissan/Renault izvan konkurencije (smeće).

10ka

pre 4 godine

Dragi urednici nije OK stavljati ovakve naslove. Mislim da je najbolje resenje da napravite podpubriku "AUTOMIBILIZAM ZA SIROTINJU". Vecina nas procita ove vase clanke (koji su odlicni) i samo se razocara u zivot. Da budemo realni nama je plafon 15k eura i to da prodamo garazu ili parkin mesto, njivu, kravu/bika ili da uzmemo kredit i pljujemo sebe svako jutro u ogledalo sto smo ista kupili.

mungos

pre 4 godine

Vrh auto. Jos ako se doda to, da se upravo ova sedista u ovaj model (full koza, alkantara...), kao i u CH-R rade kod nas u "AUTOStop interiors" fabrici u Leskovcu, a upravo moj sektor radi ovu perforaciju, onda mora da je 10/10. :))))

Nebojsa

pre 4 godine

@mungos
Rav4 se i dalje proizvodi u Japanu. CHR se proizvodi u Turskoj.
Sa druge strane i vreme je da pionir hibridne tehnologije ponudi snazan hibridni pogon.

mmcx

pre 4 godine

@1,5 D-4D
Da, ima oba i oba "rade" samo u podržanim zemljama. Naravno, na spisku podržanih nema Srbije, iako to isto u nekim drugim automobilima radi normalno.

Da mi je neko to barem pomenuo u trenutku poručivanja, velika je verovatnoća da bih uzeo nešto drugo od opreme. Ovako, imam gomilu ničega s kojim ne mogu ništa.

Ne verujem da su u ovom novom hibridu išta unapredili po tom pitanju, jer je to u osnovi isti auto kao moj (samo što moj nije plug-in hibrid, nego običan).

Za firmu koja se godinama diči najboljim prodajnim rezultatima, ništa drugo osim - sramota.

Uzgred, ne sviša mi se ni to što u kabini, od prostora za odlaganje sitnica ima skoro pa ništa. Najveći integralni prostor se nalazi u naslonu između prednjih sedišta (mada je i to veoma skromno), dok se u vratima ne može držati ništa veće od savijene krpe. Ne razumem današnje trendove.

1,5 D-4D

pre 4 godine

zombi apokalipsa
Potpuno si u pravu, slažem se. Bolje je uzeti škodu Scala i doplatiti najmanje 1.400-1.500 evra za običnu navigaciju koja radi, nego li za Android auto koji nije u funkciji ...

Nemanja

pre 4 godine

@ slabočitamizmeđuredovasadizNO, 20. novembar 2019 22:46)

SUS motor nikad ne radi bez pomoci el motora? Sta ako putujete u Grcku npr? Ne radi samo benzinac?

slabočitamizmeđuredovasadizNO

pre 4 godine

@dzigi, 20. novembar 2019 19:12

Sistem nikad ne dozvoli potpuno pražnjenje baterije.
Benzinski motor služi kao agregat, i po potrebi i u uslovima kada nije potrebna puna snaga sistema (dok recimo radi u mestu na semaforu, pri vožnji konstantnom brzinom) dopunjava bateriju. Bateriju puni i svako kočenje i usporavanje. Poenta je da SUS motor nikad ne radi bez pomoći EM. Dodatni obrtni moment EMa pomaže kada je inače i najveća potrošnja benzina - prilikom kretanja iz mesta.
Ušao sam u štos i Auris karavan mi prosečno troši 4.5 l. Ali i kad vozim neekonomično potrošnja ne prelazi 5.5. Svaki dan vozim najnepovoljniju moguću kombinaciju - jutarnji špic u gradu, pa autoput, pa popodnevni špic. Pri tom uopšte nije plug-in kao ovaj RAV iz teksta, tj. samo je ''samopuneći'' i ima manju bateriju.
Testirao sam na nekoliko dana Prius plug-in, nakon 1000km potrošnja je bila 1.5l/100km!
Ne znam, nadam se da sam vam uspeo približiti način rada HSD sistema.

ljAXE

pre 4 godine

"...A da, Afrika je dovoljno velika, tamo ima jos dovoljno mesta da Zapad moze jos godinama da odlaze svoj nuklearni i svakakav drugi hemijski otpad. Zaboravlja se samo da je i ta Afrika deo ove nesrecne planete. Sve ce se to kao bumerang vratiti tzv. Zapadu."
(Eugen, 20. novembar 2019 20:18)
Ahahaha, ako si im rekao. A da se ti malo obrazujes za promenu? Evo da krenemo od Srbije. Beograd svu svoju kanalizaciju ispusta u Dunav. Preko dva miliona ljudi p... i se.. u Dunav. Jedini grad u Evropi koji ispusta svu kanalizaciju direktno u glavnu evropsku reku. Pogledaj gde je Srbija na svetskoj listi zagadjenosti zemljista hemijskim supstancama ukljucujuci industrijski hemijski otpad, motorna ulja, maziva idr. Svako malo u Srbiji se otkriju zatrpane deponije hemikalija za koje gle cuda niko nije odgovoran. Fabrike, farme, gradske cetvrti svoj otpad uglavnom izlivaju u reke. Da nisi pomislio slucajno da se taj nemar vec odavno nama "vraca kao bumerang"? Da malo druze pogledas u svoje dvoriste prvo?

zombi apokalipsa

pre 4 godine

@moron

a gde je onda ova nova mazda 3? u nekoj dalekoj prošlosti? ili cela bmw gama kod koje android auto nije dostupan ni po kojoj ceni? land rover gde se za apple car i android auto doplaćuje u prvih par nivoa opreme?
šta tek da kažemo za ubogi porše koji ima neki tamo sopstveni connect sistem?
jesu li svi oni i dalje u kamenom dobu?
ili još bolje, šta da kažemo za celu srbiju kojoj android auto nije dostupan kroz play store, nego mora da se instalira na silu?

slabočitamizmeđuredovasadizNO

pre 4 godine

@Nemanja, 21. novembar 2019 07:28

Eto, dobili ste odgovor i od Tako nesto. Cilj je da se smanji potrošnja, Toyota je u tome i uspela - benzinac karavan od 1400kg troši 5 litara.
Do 75km/h po ravnom može samo na struju, uz lagano pritiskanje gasa. Ali tada se baterija isprazni za par minuta. Nakon toga će SUS motor raditi, u istim uslovima, dok bateriju ne dopuni bar do pola.
Pitali ste za duži put, do Grčke. Najduže što sam vozio u cugu, autoputem, bilo je 400km. I tada je potrošnja bila 5 litara.
Sa plug-in hibridom, koji startuje sa punom baterijom može biti samo manje.

Tako nesto

pre 4 godine

(Nemanja, 21. novembar 2019 07:28)

Ne, nikad ne radi samo benzinac. Sistem je i paralelan i serijski. Kada se zaletite na autoputu benzinac puni baterije koje pokrecu auto. Kada stisnete gas onda motor pokrece i puni bateriju u isto vreme.