Miloš Radunović
pre 4 godine
Jeep je svuda u svetu, osim Amerike, poznat kao automobil sa bezbroj kvarova i problema, odnosno moguće ga je kupiti za najnižu cenu u odnosu na bilo koji marku istih godina starosti.
Petak, 08.11.2019.
14:00
Izvor: B92
pre 4 godine
Jeep je svuda u svetu, osim Amerike, poznat kao automobil sa bezbroj kvarova i problema, odnosno moguće ga je kupiti za najnižu cenu u odnosu na bilo koji marku istih godina starosti.
pre 4 godine
(Zemljoradnik, 10. novembar 2019 16:24): ako malo razmisliš, videćeš da si ti dodao po jednu nulu u cenu održavanja, tako da je za BMW $17,800, Mercedes $13,000, a za Lexus $7,000 za navedeni period, sto je sasvim verovatno i samo pokazuje koliko je Lexus superiorniji po pouzdanosti i kvalitetu. To nas dovodi i do zaključka, vezano za ovaj tekst, zašto pojedini automobili “drže cenu”.
(XXX, 10. novembar 2019 19:20)
- Hvala, u pravu ste jasno je. Treba razmisliti.
pre 4 godine
(Zemljoradnik, 10. novembar 2019 16:24): ako malo razmisliš, videćeš da si ti dodao po jednu nulu u cenu održavanja, tako da je za BMW $17,800, Mercedes $13,000, a za Lexus $7,000 za navedeni period, sto je sasvim verovatno i samo pokazuje koliko je Lexus superiorniji po pouzdanosti i kvalitetu. To nas dovodi i do zaključka, vezano za ovaj tekst, zašto pojedini automobili “drže cenu”.
pre 4 godine
@ (alo ti tamo, dolaz‘ vamo, 09. novembar 2019 22:28): vidim da si “stručnjak” za američko tržište posto si Ameriku, verovatno, video samo na TV-u. “Jeep Wrangler” je jedan od retkih preostalih pravih terenaca. Ljudi koji ga voze znaju zašto ga kupuju i koliko vredi. Većina je ljudi koji vole “off road” vožnje (ima i onih koji su “paraderi”, ali znatno manje), a za tako nešto ovi vozilo je, još uvek, jedno od najboljih na svetu pa zato i “drži” cenu.
pre 4 godine
@(Shomi, 09. novembar 2019 19:18)
- Možda ove nule treba proveriti. Neverovatno da 10 godina održavanja BMW košta 178 hiljada dolara, Mercedesa 130 hiljada, Leksusa 700 hiljada. To su stravične cifre. Ove druge cene koje ste napisali su razumne. I u pravu ste da održavanje i popravke luksuznijih brendova koštaju daleko više nego ovih “regularnih”. Neki ljudi misle da su luksuzni modeli boljeg kvaliteta, da se manje kvare, i da je viša cena popravki kompenzovana time što su popravke retke. Medjutim kvalitet i ovih običnih je znatno uznapredovao, naročito Japanci, Korejanci i slično. Ako normalno vozite bilo koji novi automobil, prvih 5 godina ne treba ništa osim promene ulja i filtera. Onda od pete do desete godine idu neke manje ili veće redovne zamene delova koje mogu da budu dosta skupe, ali još uvek podnošljivo. Preko 10 godina kreću ozbiljnije intervencije, troškovi održavanja rastu eksponencijalno. Voziti luksuzan brend stariji od 10 godina je teško isplativ potez.
pre 4 godine
@ (Coyote, 08. novembar 2019 19:20): Da li si bar video Lexus na ulici, seo u neki, ili ne daj Bože vozio? Da jesi, ne bi pričao nebuloze. Svašta trpi ovaj internet.
pre 4 godine
Nasli su koga da pitaju...
Wrangler drzi cenu?!? Da, ali samo kod njih. U evropi je ispod proseka. Sta Ameri znaju d naprave? One gromade sa tenkovskim motorima i jednom bregastom od sipke za skelu. To je njima inovativno i dobro?? Smesna nacija...bar sto se automobila tice
pre 4 godine
2016 godine u SADu su objavljeni rezultati zanimljivog istrazivanja.
Radi se o troskovima odrzavanja kola tokom perioda od 10 godina.
Svi modeli jedne marke kola sacinjavaju grupu i utvrdjena je medijana troskova grupe. Istrazivanje je obuhvatilo 30 grupa i podrazumeva redovno servisiranje kola (npr. promena ulja 2x godisnje).
Najvisi troskovi odrzavanja:
1. BMW $17800
2. Mercedes $12900
3. Kadilak $12500
Najnizi troskovi odrzavanja:
28. Lexus $7000
29. Scion $6400 (na zalost ne proizvodi se vise)
30. Toyota $5500
Jos jednom da napomenem da se ovo odnosi na SAD i nije primenljivo u nasim uslovima ali moze da posluzi kao jedan od elemenata prilikom odluke o kupovini polovnih kola (npr. u Kanadi odlazak kod istog automehanicara koji radi nemacka kola ce vas kostati 30% vise za Audija u odnosu na VW)
pre 4 godine
ja kupio 2015 bmw 37000km za pola cene novog
pre 4 godine
Ima i auta kojima cena raste iz godine u godinu. Super car npr. kao La Ferarri, Lambo veneno ili od starijih MB SL 300 56 godište Ferari iz istih godina, itd. Daleko veća zarada procentualno je na super automobilima nego na nekretninama
pre 4 godine
@antiprotivan: evo ja sam prodao CRVa, nema nedelju dana. Sve sto kazes stoji, posle skoro 6 godina nula problema sa autom. Samo redovan servis i to je to. Nije postojao nijedan realan razlog zasto bih ga prodao, osim jednog najvaznijeg. Dosadio je. Sve OK, sve na mestu, sve radi ali isto tako je i sve prilicno dosadno, maltene od trenutka kada sam je kupio. Honda je auto koji covek kupi i ne misli vise o njemu, u svakom smislu. Novi auto je u svakom smislu zanimljiv, ali sigurno nije Honda. Kada mi za koju godinu dosade popravke i otklanjanje kvarova, vraticu se Hondi ili Tojoti. Jedan je zivot da bi bili robovi brendova...
pre 4 godine
Kupili novo ili polovno uvek ste na gubitku. Troskovi odrzavanja, gorivo i sl idu pa idu. Auto ti treba pa treba, nuzno zlo. Na novom brzo pada cijena a deru te u ovlascenom servisu zbog garancije. Polovnom otkazuju dijelovi pa ako hoces originalne dijelove opet te oderu za dijelove i majstor, ako kupis kineski ili turski dio upitno koliko ce trajati, i opet valja majstoru za ruke dati. Dio sa otpada dodje kao turski ili kineski, nisi siguran i opet majstoru za ruke. Trosak i samo trosak, pa to ti je. Zato pogledajte sta majstori voze i kakve kuce imaju, koliko dobro zaradjuju. Najbolji su oni majstori koji npr popravljaju Fordove a licno voze VW. Racunicu izvedete sami pa sta vam Bog da.
pre 4 godine
Tesla nije pomenut. Ubedljivo najbolje drzi cenu. Svega 27% gubi na vrednosti posle 50 000 milja ili ti skoro 100 000 km. Model S.
pre 4 godine
Gubljenje vrijednosti se mjeri procentualno za sve vas koji ponavljate pocetnu cijenu!!! Vozim Hondu ne zato sto nemam novca da kupim bmw, audi ili mercedes vec zato sto volim kvalitet i kontinuitet i na Hondu mogu da se oslonim. Bmw je danas pun plastike u motoru i kad kvarovi krenu skida se pol
motora da bi se otklonila greska. Ovo
vam je samo malo informacije za one
ubijedjene i napaljene na status. Toyota i
Honda su auta za Srbiju jer traju po 30 godina bez vecih kvarova. Nisu jeftina u pocetnoj cijeni ali kad gledate na izdrzljivost jesu. Napravice krugove oko njemackih brendova.
pre 4 godine
Pa Amerikanci vise vole da voze Mecku i BMW-a nego leba da jedu.
(Molis, 08. novembar 2019 19:02)
Naprotiv. Vecinska vecina amera vozi donmaca ili japanska kola. To sto si napisao je tacno za nas.
pre 4 godine
@dex
a što uopšte prodaješ crv posle 5 god...neuništiv auto, voziš, servisiras i uživas. Moj je 2016, dizel 160ks, nijedan problemcic za evo 60k km. Delta uvela svaki treći servis 50% jeftiniji...bila bi ludost prodati ga. doduše, ako već prodaješ ta cena koju dobijaš je OK.
pre 4 godine
ovo je analiza za americko trziste,
nema veze sa evropskim.
pre 4 godine
@Drnch jeftiniji jeste jer ne poseduje skupa tehnička rešenja koja su poslednja rec tehnike, sasvim logično. Solidan auto za ljude bez nekog posebnog ukusa i one koji bi da budu drugaciji cisto da bi bili drugaciji.
pre 4 godine
golf 2
pre 4 godine
@Coyote, druze, Lexus je 30% jeftiniji od Nemaca, i 30% kvalitetniji. Sve ostalo su price iz nepricave.
pre 4 godine
Neko nepisano pravilo je da ovi jeftiniji automobili (10-15k evra), posle 5 godina izgube oko 50% cene. Kod skupljih automobila, cena brže pada.
pre 4 godine
@Nemanja Lexus je pseudopremijum brend. Ne poseduje tehniku da bi bio premijum. Lexus je Toyota sa kožnim sedištima i L znackom.
(Coyote, 8. novembar 2019 19:20)
Pseudo ili ne, najmanja Lexus limuzina IS ima vise opreme pa samim tim i tehnike od najprodavanijih verzija BMW 3 i Audi A4 modela. Probaj da nadjes jednog ili drugog sa hladjenjem sedista, misaona imenica isto kao sto je bilo za A4 B8 sa kamerom za rikverc. Jos na to kada dodamo kakve super klot verzije su na nasim putevima jedan IS300h Executive je luksuzna limuzina koja je vec sada skoro 7 godina stara. Otovris oglase i videces da nemas jedan IS300h ispod 18,000 a da je presao manje od 100,000. Onda pretrazi A4 star 6 godina ili mladji da je presao manje od 100k i cene krecu od 11,000. Pa ko je tu sada vise pseudo?
Jos gora situacija je sa kupeima, Lexusov RC star cetiri godine nema ispod 30,000 a BMW 4ke isto godiste vec idu za 15,000. Skoro dva komada mozes kupiti za cenu jednog Lexusa.
pre 4 godine
Jos jedan razlog vise da kupim Wranglera Rubicona...a razloga je sve vise...
pre 4 godine
Ovde u USA, Subaru i Toyota najbolje "drže cenu". I još jedna stvar, što bih prodavao auto(kupljen nov) i posle 5 godina vožnje ?? Ako se redovno održava, servis i sl. ima da traje još njamnje 5 godina(taman do garancije za limariju), a posle zna se, opet Subaru Outback.
Ako neko ima lovu za bacanje i da vozi svake 3-5 godina nov auto, izvolte gospodo.
pre 4 godine
mi sto nemamo para za nov auto mozemo samo da mudrujemo. izgubio auto na vrednosti. hej. pa valjda sam ga kupio novog zato sto mi treba zbog prevoza. a ne da ga drzim u vitrini kao neku vrednost. pa onda cu ici busom i ostace mi gomila novca.
pre 4 godine
a gde je a8 za 5 godina od 120000evra na 20000evra znam primer
pre 4 godine
(C i n i k, 08. novembar 2019 17:30)
Imam 40 godina i siguran sam da Citroena, Pežoa ili Renoa neću voziti u životu. Nema šta da ih pljujem, to je to.
pre 4 godine
Prosto receno , svaki auto najvise izgubi u trecoj godini .. tj .. kupite auto 3 godine star i onda ga u petoj prodate izgubite najmanje moguce .. to je kod svakog auta na celom svetu ista prica .. a to da li najvise pada kod bmw 7 je smesno zato sto mu sa 115 000 padne na 50 000 a kod mercedesa padne na 51 000 i sada je tu kao neka razlika ..
pre 4 godine
to americlo trziste apsolutno nije za poredjenje sa evropskim .
pre 4 godine
Eno u Delti m760li stoji na prodaju, za manje od 2 godine izgubio skoro 100k evra vrednosti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (saki6, 8. novembar 2019 17:11)
Pa da. Što veći auto sa većim motorom, brže "tone". Mislim da ni ona sa sajma od pre par god. nije prodata.
U Mercedes cenru u Nemačkoj, gomila S klasa, što novih što skoro novih. Nove neprodate stare par meseci su već jeftinije 10,15k
S560, osmaci, tona opreme, oko godinu dana stari sa 2.000-20.000km... 20-40ak hiljada € manje. Jezivo.
Ali zato SUV drže cenu kao ludi. Pa i ostala manja i običnija auta.
pre 4 godine
golf 5. ubedljivo
pre 4 godine
a gde je tu AUDI medju tri najbolja eu vozila o chemu vi prichate auuu
pre 4 godine
Najbolja kupovina je uzeti auto star 3-4 godina, jer mu je tad cena niža od 30 do 40%.
(real, 8. novembar 2019 14:49)
Tako treba, objasni ovim neznalicama, a možda bi bilo dobro da odeš do nemaca, najbolje do sedišta VW-a, i da im objasniš kako bi bilo najbolje da proizvode 4 godine star auto za 40% nižu cenu!
Pa, šta misliš, genije, da niko ne kupuje nove automobile u ovom broju koliko se proizvode i da ih ne prodaje nakon 3-4-5-7 godina, kolika bi im onda cena bila?
OK, vidiš, kažeš posle 4 godine auto izgubi 40% vrednosti. Ne, može za 3 godine da izgubi i 50% vrednosti, imam u mom okruženju slučaj gde se auto menja na svakih 3 godine, plati se oko 27-35k evra, vozi se 3 godine, i onda se prodaje za oko 50% cene. Koliko kilometara pređe, ne znam, ali nije u pitanju VW i slično, već Škoda.
Ali, te primerke na koje si ti mislio, iz uvoza, stari "samo" 4 godine... ti primerci koji završe u Srbiji su prešli po 350-400 HILJADA kilometara i to najmanje, a kilometraža im se vraća često i na manje od 100 hiljada i potencijalni kupac se farba kako je auto stvarno prešao toliko.
Kupac računa svesno da su ipak "malo" slagali ovi na placu, i da je realna kilometraža oko 120-150 hiljada kilometara. A pojma nema koliko se zezno i kakvi ga kvarovi očekuju.
Ima i slučaj DE-SLO sa BMW 530xd Touring starim 4 godine:
DE: 375.321km, 16.422€
SLO: 54.000km, 26.970€
Isti auto, iste fotke (preuzeli u Sloveniji sa nemačkog sajta), pa ti kupi "samo" 4 godine star!
pre 4 godine
одо
najbolje kupovati kola od 20 godina,na njima ne gubis nista.....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (panke, 8. novembar 2019 16:51) # Link komentara
Nista, osim zivaca...
pre 4 godine
Irelevantno istrazivanje, nit' smo deo Amerike nit smo blizu.
pre 4 godine
Imam para za nov auto ali uvek kupujem 2 do 3 godine star auto. Sad vozim Q7 iz 2013 i nisam imao nikakve probleme od kad sam vlasnik, a to je 5 godina. Btw, kad sam ga kupio, za 2 godine je presao 25,000km a cena mu je pala 50%. Meni se to cini dobar deal. Za te pare sam mogao da kupim nov Subaru Forester npr ali svako ima svoj ukus i prioritete.
pre 4 godine
Eto, BMW sranje !!
pre 4 godine
Ljudi ovo je analiza Americkog trzista!
Ko bre moze da kaze da je BMW los auto taj treba da se zapita ili Mercedes svasta! Pa kao sto Ford kod nas ne vredi nista, a zamislite Jeep Wrangler drzi cenu! pa ja ga nebi vozio dzabe da mi ga neko da! Zamislite klliko Jeep Wrangler drzi cenu u Nemackoj izgubi 100% za 5 godina!
Pa Amerikanci vise vole da voze Mecku i BMW-a nego leba da jedu.
pre 4 godine
Ne gleda srednja klasa našeg društva i ovi novopečeni buržuji istim očima na te stvari kao što je pad cene prililom kupovine "novog" auta....
Moja škoda bila na sevisu, i hitno mi je trebao auto da obavim neke stvari tih dana. Zovem drugara da mi pozajmi ako može jedan od automobila koje poseduje dok moj auto ne stigne iz servisa, on mi daje njegov CLA 220 AMG. Prošlo par dana, ja preuzeo moj auto, zovem njega da se zahvalim i vratim mečku, on mrtav ladan kaže neka ga kod tebe, nemam mesta u garaži i ne treba mi trenutno... I dan danas je kod mene, skoro pola godine... Tuga.
pre 4 godine
Od prve plate u Nemackoj ili Svajcarskoj sam obecao sebi Lexus ili Genesis(ne bukvalno prve), cisto da zezam Svabe kako su Made in Germany najbolji. Zacudio sam se zimus u Austriji koliko Lexusa sam video, mislio sam da im je prodaja mnogo vise bazirana na US i UK.
pre 4 godine
Zavisi i od zemlje ili regiona. Na bliskom istoku VW mnogo brže gubi vrednost nego u Evropi, pogotovu na Balkanu.
pre 4 godine
ma samo novo kupujte ko god moze,polovnjak i 5 god star je rizik a cena popravke i dela brzo vas dovede do cene novog auta.jeftini su sada bmv 3 i 5 serija,10 tak god stari,passati 6,golfovi 5, i slicno naravno mi 90 % dizela kupimo,prvi kvar i zazalices sto si iz juga izasao.
pre 4 godine
@ljaxe
Ista stvar sa mnom, u americi samo u japance vjerujem. Tesko je vise naci made in japan, ali ogromna razlika je i tu, ona koja su sklapana u japanu su druga auta od onih sklapa nih negdje drugo, da je govorim kad prave u kombinaciji sa nekim drugim. Mazda se jedno vrijeme udruzila sa fordom i ta auta su bila kante, dok sam ja kupio cx7 made in japan, nisam ni kocnice zamjenio do 150 hiljada km..
pre 4 godine
Za ove pametne koji misle da najmanje gube sa kupovinom 9 godina "ko čaša", neka ukalkulišu i popravke, pa će da shvate da gube koliko i nova kola, uz večito obilaženje auto otpada i druženja sa svim "majstorima" u okolini.
pre 4 godine
@Nemanja Lexus je pseudopremijum brend. Ne poseduje tehniku da bi bio premijum. Lexus je Toyota sa kožnim sedištima i L znackom.
pre 4 godine
Da si ziv i zdrav reno najbolje drzi cenu!Uzmi cenu novog, uporedi sa vw-vaginama pa uporedi cenu polovnjaka, videces da reno manje gubi cenu...veruj mi, ja sam to imao za diplomski!
(Slavko, 08. novembar 2019 15:33)
Reno nije auto nego sepet
Ko ti je taj? Da nisi mozda izbosne..ili kordun neki...mozda?
pre 4 godine
Radim u BMW- u u Minhenu.Uzimam na lizing u fabrici,imam popust od 22-28%.,u zavisnosti od modela.i tako u krug. Godinu, godinu i po pa nanovo.Uvek nov auto.
pre 4 godine
Najmanje gubi golf 2 :-):-)
pre 4 godine
Samo polovno do 4000 evra, a nova i skupa kola su za one koji su sišli sa gudure, pa moraju u selo po krompir i rakiju kolima od 30.000.
pre 4 godine
@Slavko:
E, ali udobnost! To je nešto neprevaziđeno u odnosu na VW, koji je, u stvari, mašina za izbacivanje kamena iz bubrega.
pre 4 godine
Koji automobil najvise izgubi na ceni? Odgovor je-svaki. Cene svih novih automobilia su danas precenjene najmanje 30% pa je logicno sto polovni tako brzo gube na ceni !
pre 4 godine
Najmanje realno gubi Dacia jer najmanje i kosta.
pre 4 godine
Kao neko ko ima vecu prilicnu plateznu moc nikad nisam razmisljao o ceni auta kad ga budem prodavao. Kupujem nove automobile od 25- 30 hiljada eura. Da li posle 5-6 god vredi 8k ili 10k bas me briga. Pogledam cenu kako se krece na oglasima spustim za 1000-1500e prodam za par dana nemam ja vremena da se zezam sa kupcima. Ja imam novaca ali daleko sam od bas teska burzoazija cena u preprodaji njih zanima ko mene migracija skakavaca na madagaskaru
pre 4 godine
@Prvi vlasnici Mercedesa, BMW... mjenjaju auta kad pocnu da se kvare a onda kompleksasi kupuju i njihov auto vise nikad ne vidi ovlasteni servis. Drugom
vlasniku je sve skupo, znam iz iskustva.
(Cvrle, 08. novembar 2019 16:36)
Ovlašteni servis je pravljenje majmuna od ljudi i šišanje za sve pare, a šta se sve tamo radi mogao bih dugo da ti pišem.
"Kompleksaši" možda imaju malo više mozga, pa radije kupe BNW-za 30% vrednosti, sa sve odrađenim servisima za koje je prvi vlasnik platio 20% te iste početne cene.
pre 4 godine
Nije to ništa! Lada Niva, godinu dana stara, vredi više nego nova, jer se taman u tom roku i otklone sve falinke.
pre 4 godine
premium auta je za premium ljude...to su oni odlikasi koji voze kola( bmw,mercedes,audi...) dok su pod garancijom pa posle uzmu nov auto...nije premium za ljude koji rade od 8 do 5 u firmi
pre 4 godine
Eno u Delti m760li stoji na prodaju, za manje od 2 godine izgubio skoro 100k evra vrednosti.
pre 4 godine
Jedan zemljak ovde u Americi...Kupio jednog polovnog Jaguara, izuzetno ochuvanog sa malom kilometrazom za bagatelnu cenu u poredjenju sa novim...Dodushe neshto falilo tom Jaguaru pa nije bio u voznom stanju...Amerikanac koji mu je prodao imao je i originalne papire od svoga automehanichara shta treba da se popravi...Zemljak konta poshto se malo razume u automehaniku da che to biti par rezervnih delova i reshiche problem...Shlepuje on tog Jaguara u svoje dvorishte...Sutradan on zove Jaguar dilera koga mi imamo u nashem velikom gradu da se raspita za tu popravki i koliko che da koshta...Kada mu oni rekli koliko za delova pa josh koliko za ruke...Zemljak izgubio apetit za par dana...A on veliki cicija...Tako njemu Jaguar sedeo parkiran u dvorishte preko godinu dana dok ga nakraju nije prodao u otpad za 100nak dolara...
pre 4 godine
Msm da je bas zanimljiva tema za dezurne komentatore i fanove odredjenih brendova..
Ne kapiram coveka koji kupovinom nekog brenda postaje i njegov promoter?
Cak do mere da krene da se glupira i pise nebuloze po sajtovima za neki brend,kao "negde sam cuo,negde procitao,reko mi prijatelj,pa majstor" i sl...
Msm kapirao bih kad bi bili placeni za to.
Ali sta ako posle par meseci prodate to sto sad hvalite i kupite, nzn recimo Ford/a, Opel/a, VW/a,Bmw /a,MB/a a do juce ste to pljuvali jer ste vozili drugi brend ?
El onda sve to sto ste pisali pada u vodu ili sta?
Kako se onda osecate?
Sta onda biva sa vama?
pre 4 godine
Ako pričamo o automobilima do pet godina i ako su to veoma skupi automobili. Za ovo što mi vozimo od 9 do 16 hiljada EUR kada je bilo novo, sve je isto i jevtino.
pre 4 godine
Брат Грим
tacno tako,samo sto nasi cobani ne mogu to da shvate pa pravo iz volovskih kola sedaju u bmw,mecku itd i onda posle kukaju kad jedna guma kosta 200 eura....
pre 4 godine
Hahahahahahaha posle 5 godina izgubi 30% koje su ovo bajke!!! Jeste vi nekad kupovali nov auto? Realno će da izgubi i više za 2 godine a te cene na oglasima što traži 20% manje posle 2 godine plačite mačku o rep, da ne kažem sad šta. Držaće ga 3 meseca i kad skonta da ne može dobiti tolike pare spustiće cenu samo tako. Jedno je šta on želi a drugo je šta može da dobije.
pre 4 godine
Prvi vlasnici Mercedesa, BMW... mjenjaju auta kad pocnu da se kvare a onda kompleksasi kupuju i njihov auto vise nikad ne vidi ovlasteni servis. Drugom
vlasniku je sve skupo, znam iz iskustva.
pre 4 godine
Najbolje drže cenu euro 2 modeli, kupujemo ih i posle 25 godina, ovo ostalo sve bižuterija
pre 4 godine
А будале и даље купују нова кола... А на новима се, шта? Гу-гу-губиииии!
Зато смо ми све схватили...
(Додо, 08. novembar 2019 15:32)
ti kupuj polovnjake i nadaj se da te nisu zavrnuli i da neces imati ozbiljan kvar posle 8 meseci, ja cu da kupujem nov auto je mogu da priustim i tacno znam koliko me kosta... svakom svoje i nemoj da vredjas ljude koji ne razmisljaju kao ti
pre 4 godine
додо
najbolje kupovati kola od 20 godina,na njima ne gubis nista.....
pre 4 godine
Vidim ovde svi auto kupuju da im stoji u vitrini, pa da ga prodaju za 10 god za iste pare ako moze. Sto rece neko u komentarima isod, vlasnici Maseratija su se bas potresli
pre 4 godine
Moj burazer kupio Daciju 2010 god za 11000e, sa sve fabrickim plinom i kamatom. Sve vreme sam mislio da je kompletna budala. Do sad je presao skoro 200000 sa njim. Nema nameru da ga prodaje jer ga sluzi odlicno. U medjuvremenu je izmenjao jos nekoliko drugih automobila ali ovaj je uvek tu. Mislim da njega ne interesuje koliki je pad vrednosti jer ce da ga vozi sve dok moze da ide. Pare je do sad odavno prezalio ali ga sa tim autom nikad nije zabolela glava. Ja i dalje kao nisam skroz odlucan za kupovinu novog auta, ali cisto sam naveo primer da mogu stvari i drugacije da se gledaju.
pre 4 godine
necko
zaboravio si i ringlu da spomemes,nju obavezno ugraditi......
pre 4 godine
Da si ziv i zdrav reno najbolje drzi cenu!Uzmi cenu novog, uporedi sa vw-vaginama pa uporedi cenu polovnjaka, videces da reno manje gubi cenu...veruj mi, ja sam to imao za diplomski!
(Slavko, 08. novembar 2019 15:33)
Reno nije auto nego sepet
pre 4 godine
Najbolja kupovina je uzeti auto star 3-4 godina, jer mu je tad cena niža od 30 do 40%.
(real, 08. novembar 2019 14:49)
Upravo pazario od ns dilera audi A6 za 53% vrednosti novog posle 23 meseca
pre 4 godine
Sto se tice USA, Nemci uz Amerikance ubedljivo najbrze gube cenu. Nemce krasi komfor, oprema, izgled, ali kvalitet im je opao drasticno u proteklim godinama. Servisi papreno skupi, a nesto se stalno kvari. Nakon pet godina, bilo koji Nemac moze da se kupi za 30%-40% od originalne vrednosti. Dosta americkih vozila je cenovno dostupno u startu, ali je kvalitet porazavajuci. Nakon 5-6 godina niko ih nece. Koreanci napreduju iz godine u godinu, i reputacija im je sve bolja. Na kraju dolazimo do Japanaca. Naciji u kojoj kradja nije “snalazenje”, kriminalci nisu “biznismeni”, moral nije samo u Bibliji, verujem kada je u pitanju izrada automobila. I nisam se prevario. Kupio sam ne samo “Japanca”, vec sam trazio “Made in Japan”.
pre 4 godine
Pa za Hondu bar kod nas to nije tačno. Imam Hondu CR-V prva registracija 2015. Presla 100.000 km . Plaćena 27.500. Sad za nju jedva dobijam 16.000. znači izgubila je 11.000 za nepunih 5 godina....Mnogo....
pre 4 godine
Kod nas Volvo i hvala neznalicama na tome.
pre 4 godine
А будале и даље купују нова кола... А на новима се, шта? Гу-гу-губиииии!
Зато смо ми све схватили...
pre 4 godine
2016 u februaru kupio tacomu trd sport za $40K cad, 2017 u julu sa 40.000km zamjenio za tundru i dobio od dilera $39.600 cad. kakav crni wrangler as 31 posto gubljenja...ne može niko tacomi da prismrdi...kilometri apsolutno nisu bitni uopšte...pogledaj na kanadskim craiglist-ama ako mi ne verujete...prava šteta što je nema nema u Evropi nego dobijete onu rugobu mjesto nje.
pre 4 godine
Da si ziv i zdrav reno najbolje drzi cenu!Uzmi cenu novog, uporedi sa vw-vaginama pa uporedi cenu polovnjaka, videces da reno manje gubi cenu...veruj mi, ja sam to imao za diplomski!
pre 4 godine
Negde je i logicno jer serija 7 Bmw kosta bez neke opreme cca 100 000 $ a ni za priblizno iste pare nmz da ga nkm prodas u Usa jer iako ima mnogo milionera oni kupuju novo.
A prosecan amer kupuje auto do 35/40 000 $. To je max.i obavezno SUV.
U Evropi je pak drugacije.
pre 4 godine
Kod nas u Srbiji preprodavci ne dozvoljavaju da se toliko gubi
pre 4 godine
Audi kosta kao da je pravljen od zlata. Zato sam se ja odlucio za BMW.
pre 4 godine
Koliko je ruzna ova 7-ica. Znam da nema veze sa temom ali bubrezi su ocajni!
pre 4 godine
To zavisi donekle i od tržišta ali je za limuzine visoke klase manje više svuda isto. Vrednost tih automobila se topi iz dana u dan i posle 4 godine dođe na nekih 30-35%. SUV segment u Evropi trenutno najviše drži na ceni, posebno verzije sa dizel motorima. X5 recimo za 4 godine i 100 hiljada kilometara izgubi oko 50% vrednosti. Treba imati u vidu i cinjenicu da nekoj opremi najviše pada vrednost pa tako ako uložite u neko luksuzno ozvučenje 6000 evra ili 2000 u masazere u sedištima, racunajte da ste taj novac odmah izgubili.
pre 4 godine
77000 cena novog 2015, nakon 3.5 god i 140000 km prodat za 22000
pre 4 godine
Uaz 31513,3 godine star, prodat za 88% cene novog.
pre 4 godine
Nashi ljudi vole da se zalete pa da kupe polovne luksuzne automobile tipa Mercedes, BMW, Audi itd koji su relativno bagatela kada se kupuju polovni...Ima razloga zashto njima tako vrtoglavo pada cena...Jer pochinju da se kvare i njihove popravke i odrzavanja su izuzetno skupa...Onda nashi ljudi skontaju da su se zeznuli i bolje da su za te pare kupili neshto skromnije ali novo...
pre 4 godine
Vlasnici Maseratija su se mnogo potresli na ovu vest...
pre 4 godine
I ako je u Srbiji BMW pojam za vrhunski kvalitet, u U.S. ovi automobili važe za nepouzdane, sklone čestim kvarovima, i izbegavaju se u kupovini polovnih automobila.
pre 4 godine
Luksuzna vozila najvise gube na vrijednosti a najmanje terenska ( ona koja imaju svrhu) ...
pre 4 godine
Тачно, као што је тачно и да не вози свако масерати и БМВ. Хонду и тојоту возе широке народне масе.
pre 4 godine
Od niže klase automobila reno, pežo i citroen definitivno najbrže gube na ceni!
Zato treba pikirati ove automobile jer uopšte nisu loši za taj novac.
pre 4 godine
Najbolja kupovina je uzeti auto star 3-4 godina, jer mu je tad cena niža od 30 do 40%.
pre 4 godine
Lexus od premium brandova (merc, bmw, audi) ubedljivo najbolje drzi resale value
pre 4 godine
Vlasnici Maseratija su se mnogo potresli na ovu vest...
pre 4 godine
Od niže klase automobila reno, pežo i citroen definitivno najbrže gube na ceni!
Zato treba pikirati ove automobile jer uopšte nisu loši za taj novac.
pre 4 godine
Sto se tice USA, Nemci uz Amerikance ubedljivo najbrze gube cenu. Nemce krasi komfor, oprema, izgled, ali kvalitet im je opao drasticno u proteklim godinama. Servisi papreno skupi, a nesto se stalno kvari. Nakon pet godina, bilo koji Nemac moze da se kupi za 30%-40% od originalne vrednosti. Dosta americkih vozila je cenovno dostupno u startu, ali je kvalitet porazavajuci. Nakon 5-6 godina niko ih nece. Koreanci napreduju iz godine u godinu, i reputacija im je sve bolja. Na kraju dolazimo do Japanaca. Naciji u kojoj kradja nije “snalazenje”, kriminalci nisu “biznismeni”, moral nije samo u Bibliji, verujem kada je u pitanju izrada automobila. I nisam se prevario. Kupio sam ne samo “Japanca”, vec sam trazio “Made in Japan”.
pre 4 godine
А будале и даље купују нова кола... А на новима се, шта? Гу-гу-губиииии!
Зато смо ми све схватили...
(Додо, 08. novembar 2019 15:32)
ti kupuj polovnjake i nadaj se da te nisu zavrnuli i da neces imati ozbiljan kvar posle 8 meseci, ja cu da kupujem nov auto je mogu da priustim i tacno znam koliko me kosta... svakom svoje i nemoj da vredjas ljude koji ne razmisljaju kao ti
pre 4 godine
Vidim ovde svi auto kupuju da im stoji u vitrini, pa da ga prodaju za 10 god za iste pare ako moze. Sto rece neko u komentarima isod, vlasnici Maseratija su se bas potresli
pre 4 godine
Luksuzna vozila najvise gube na vrijednosti a najmanje terenska ( ona koja imaju svrhu) ...
pre 4 godine
Najbolja kupovina je uzeti auto star 3-4 godina, jer mu je tad cena niža od 30 do 40%.
pre 4 godine
Moj burazer kupio Daciju 2010 god za 11000e, sa sve fabrickim plinom i kamatom. Sve vreme sam mislio da je kompletna budala. Do sad je presao skoro 200000 sa njim. Nema nameru da ga prodaje jer ga sluzi odlicno. U medjuvremenu je izmenjao jos nekoliko drugih automobila ali ovaj je uvek tu. Mislim da njega ne interesuje koliki je pad vrednosti jer ce da ga vozi sve dok moze da ide. Pare je do sad odavno prezalio ali ga sa tim autom nikad nije zabolela glava. Ja i dalje kao nisam skroz odlucan za kupovinu novog auta, ali cisto sam naveo primer da mogu stvari i drugacije da se gledaju.
pre 4 godine
I ako je u Srbiji BMW pojam za vrhunski kvalitet, u U.S. ovi automobili važe za nepouzdane, sklone čestim kvarovima, i izbegavaju se u kupovini polovnih automobila.
pre 4 godine
Prvi vlasnici Mercedesa, BMW... mjenjaju auta kad pocnu da se kvare a onda kompleksasi kupuju i njihov auto vise nikad ne vidi ovlasteni servis. Drugom
vlasniku je sve skupo, znam iz iskustva.
pre 4 godine
додо
najbolje kupovati kola od 20 godina,na njima ne gubis nista.....
pre 4 godine
Тачно, као што је тачно и да не вози свако масерати и БМВ. Хонду и тојоту возе широке народне масе.
pre 4 godine
Kod nas u Srbiji preprodavci ne dozvoljavaju da se toliko gubi
pre 4 godine
Nashi ljudi vole da se zalete pa da kupe polovne luksuzne automobile tipa Mercedes, BMW, Audi itd koji su relativno bagatela kada se kupuju polovni...Ima razloga zashto njima tako vrtoglavo pada cena...Jer pochinju da se kvare i njihove popravke i odrzavanja su izuzetno skupa...Onda nashi ljudi skontaju da su se zeznuli i bolje da su za te pare kupili neshto skromnije ali novo...
pre 4 godine
Msm da je bas zanimljiva tema za dezurne komentatore i fanove odredjenih brendova..
Ne kapiram coveka koji kupovinom nekog brenda postaje i njegov promoter?
Cak do mere da krene da se glupira i pise nebuloze po sajtovima za neki brend,kao "negde sam cuo,negde procitao,reko mi prijatelj,pa majstor" i sl...
Msm kapirao bih kad bi bili placeni za to.
Ali sta ako posle par meseci prodate to sto sad hvalite i kupite, nzn recimo Ford/a, Opel/a, VW/a,Bmw /a,MB/a a do juce ste to pljuvali jer ste vozili drugi brend ?
El onda sve to sto ste pisali pada u vodu ili sta?
Kako se onda osecate?
Sta onda biva sa vama?
pre 4 godine
Najbolje drže cenu euro 2 modeli, kupujemo ih i posle 25 godina, ovo ostalo sve bižuterija
pre 4 godine
Lexus od premium brandova (merc, bmw, audi) ubedljivo najbolje drzi resale value
pre 4 godine
Najbolja kupovina je uzeti auto star 3-4 godina, jer mu je tad cena niža od 30 do 40%.
(real, 08. novembar 2019 14:49)
Upravo pazario od ns dilera audi A6 za 53% vrednosti novog posle 23 meseca
pre 4 godine
Kod nas Volvo i hvala neznalicama na tome.
pre 4 godine
Брат Грим
tacno tako,samo sto nasi cobani ne mogu to da shvate pa pravo iz volovskih kola sedaju u bmw,mecku itd i onda posle kukaju kad jedna guma kosta 200 eura....
pre 4 godine
To zavisi donekle i od tržišta ali je za limuzine visoke klase manje više svuda isto. Vrednost tih automobila se topi iz dana u dan i posle 4 godine dođe na nekih 30-35%. SUV segment u Evropi trenutno najviše drži na ceni, posebno verzije sa dizel motorima. X5 recimo za 4 godine i 100 hiljada kilometara izgubi oko 50% vrednosti. Treba imati u vidu i cinjenicu da nekoj opremi najviše pada vrednost pa tako ako uložite u neko luksuzno ozvučenje 6000 evra ili 2000 u masazere u sedištima, racunajte da ste taj novac odmah izgubili.
pre 4 godine
mi sto nemamo para za nov auto mozemo samo da mudrujemo. izgubio auto na vrednosti. hej. pa valjda sam ga kupio novog zato sto mi treba zbog prevoza. a ne da ga drzim u vitrini kao neku vrednost. pa onda cu ici busom i ostace mi gomila novca.
pre 4 godine
Hahahahahahaha posle 5 godina izgubi 30% koje su ovo bajke!!! Jeste vi nekad kupovali nov auto? Realno će da izgubi i više za 2 godine a te cene na oglasima što traži 20% manje posle 2 godine plačite mačku o rep, da ne kažem sad šta. Držaće ga 3 meseca i kad skonta da ne može dobiti tolike pare spustiće cenu samo tako. Jedno je šta on želi a drugo je šta može da dobije.
pre 4 godine
Pa za Hondu bar kod nas to nije tačno. Imam Hondu CR-V prva registracija 2015. Presla 100.000 km . Plaćena 27.500. Sad za nju jedva dobijam 16.000. znači izgubila je 11.000 za nepunih 5 godina....Mnogo....
pre 4 godine
Jedan zemljak ovde u Americi...Kupio jednog polovnog Jaguara, izuzetno ochuvanog sa malom kilometrazom za bagatelnu cenu u poredjenju sa novim...Dodushe neshto falilo tom Jaguaru pa nije bio u voznom stanju...Amerikanac koji mu je prodao imao je i originalne papire od svoga automehanichara shta treba da se popravi...Zemljak konta poshto se malo razume u automehaniku da che to biti par rezervnih delova i reshiche problem...Shlepuje on tog Jaguara u svoje dvorishte...Sutradan on zove Jaguar dilera koga mi imamo u nashem velikom gradu da se raspita za tu popravki i koliko che da koshta...Kada mu oni rekli koliko za delova pa josh koliko za ruke...Zemljak izgubio apetit za par dana...A on veliki cicija...Tako njemu Jaguar sedeo parkiran u dvorishte preko godinu dana dok ga nakraju nije prodao u otpad za 100nak dolara...
pre 4 godine
Koliko je ruzna ova 7-ica. Znam da nema veze sa temom ali bubrezi su ocajni!
pre 4 godine
одо
najbolje kupovati kola od 20 godina,na njima ne gubis nista.....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (panke, 8. novembar 2019 16:51) # Link komentara
Nista, osim zivaca...
pre 4 godine
Negde je i logicno jer serija 7 Bmw kosta bez neke opreme cca 100 000 $ a ni za priblizno iste pare nmz da ga nkm prodas u Usa jer iako ima mnogo milionera oni kupuju novo.
A prosecan amer kupuje auto do 35/40 000 $. To je max.i obavezno SUV.
U Evropi je pak drugacije.
pre 4 godine
Da si ziv i zdrav reno najbolje drzi cenu!Uzmi cenu novog, uporedi sa vw-vaginama pa uporedi cenu polovnjaka, videces da reno manje gubi cenu...veruj mi, ja sam to imao za diplomski!
(Slavko, 08. novembar 2019 15:33)
Reno nije auto nego sepet
pre 4 godine
Najbolja kupovina je uzeti auto star 3-4 godina, jer mu je tad cena niža od 30 do 40%.
(real, 8. novembar 2019 14:49)
Tako treba, objasni ovim neznalicama, a možda bi bilo dobro da odeš do nemaca, najbolje do sedišta VW-a, i da im objasniš kako bi bilo najbolje da proizvode 4 godine star auto za 40% nižu cenu!
Pa, šta misliš, genije, da niko ne kupuje nove automobile u ovom broju koliko se proizvode i da ih ne prodaje nakon 3-4-5-7 godina, kolika bi im onda cena bila?
OK, vidiš, kažeš posle 4 godine auto izgubi 40% vrednosti. Ne, može za 3 godine da izgubi i 50% vrednosti, imam u mom okruženju slučaj gde se auto menja na svakih 3 godine, plati se oko 27-35k evra, vozi se 3 godine, i onda se prodaje za oko 50% cene. Koliko kilometara pređe, ne znam, ali nije u pitanju VW i slično, već Škoda.
Ali, te primerke na koje si ti mislio, iz uvoza, stari "samo" 4 godine... ti primerci koji završe u Srbiji su prešli po 350-400 HILJADA kilometara i to najmanje, a kilometraža im se vraća često i na manje od 100 hiljada i potencijalni kupac se farba kako je auto stvarno prešao toliko.
Kupac računa svesno da su ipak "malo" slagali ovi na placu, i da je realna kilometraža oko 120-150 hiljada kilometara. A pojma nema koliko se zezno i kakvi ga kvarovi očekuju.
Ima i slučaj DE-SLO sa BMW 530xd Touring starim 4 godine:
DE: 375.321km, 16.422€
SLO: 54.000km, 26.970€
Isti auto, iste fotke (preuzeli u Sloveniji sa nemačkog sajta), pa ti kupi "samo" 4 godine star!
pre 4 godine
Uaz 31513,3 godine star, prodat za 88% cene novog.
pre 4 godine
to americlo trziste apsolutno nije za poredjenje sa evropskim .
pre 4 godine
Eno u Delti m760li stoji na prodaju, za manje od 2 godine izgubio skoro 100k evra vrednosti.
pre 4 godine
Radim u BMW- u u Minhenu.Uzimam na lizing u fabrici,imam popust od 22-28%.,u zavisnosti od modela.i tako u krug. Godinu, godinu i po pa nanovo.Uvek nov auto.
pre 4 godine
77000 cena novog 2015, nakon 3.5 god i 140000 km prodat za 22000
pre 4 godine
Imam para za nov auto ali uvek kupujem 2 do 3 godine star auto. Sad vozim Q7 iz 2013 i nisam imao nikakve probleme od kad sam vlasnik, a to je 5 godina. Btw, kad sam ga kupio, za 2 godine je presao 25,000km a cena mu je pala 50%. Meni se to cini dobar deal. Za te pare sam mogao da kupim nov Subaru Forester npr ali svako ima svoj ukus i prioritete.
pre 4 godine
a gde je a8 za 5 godina od 120000evra na 20000evra znam primer
pre 4 godine
Nije to ništa! Lada Niva, godinu dana stara, vredi više nego nova, jer se taman u tom roku i otklone sve falinke.
pre 4 godine
Ovde u USA, Subaru i Toyota najbolje "drže cenu". I još jedna stvar, što bih prodavao auto(kupljen nov) i posle 5 godina vožnje ?? Ako se redovno održava, servis i sl. ima da traje još njamnje 5 godina(taman do garancije za limariju), a posle zna se, opet Subaru Outback.
Ako neko ima lovu za bacanje i da vozi svake 3-5 godina nov auto, izvolte gospodo.
pre 4 godine
@Coyote, druze, Lexus je 30% jeftiniji od Nemaca, i 30% kvalitetniji. Sve ostalo su price iz nepricave.
pre 4 godine
Pa Amerikanci vise vole da voze Mecku i BMW-a nego leba da jedu.
(Molis, 08. novembar 2019 19:02)
Naprotiv. Vecinska vecina amera vozi donmaca ili japanska kola. To sto si napisao je tacno za nas.
pre 4 godine
premium auta je za premium ljude...to su oni odlikasi koji voze kola( bmw,mercedes,audi...) dok su pod garancijom pa posle uzmu nov auto...nije premium za ljude koji rade od 8 do 5 u firmi
pre 4 godine
@Nemanja Lexus je pseudopremijum brend. Ne poseduje tehniku da bi bio premijum. Lexus je Toyota sa kožnim sedištima i L znackom.
(Coyote, 8. novembar 2019 19:20)
Pseudo ili ne, najmanja Lexus limuzina IS ima vise opreme pa samim tim i tehnike od najprodavanijih verzija BMW 3 i Audi A4 modela. Probaj da nadjes jednog ili drugog sa hladjenjem sedista, misaona imenica isto kao sto je bilo za A4 B8 sa kamerom za rikverc. Jos na to kada dodamo kakve super klot verzije su na nasim putevima jedan IS300h Executive je luksuzna limuzina koja je vec sada skoro 7 godina stara. Otovris oglase i videces da nemas jedan IS300h ispod 18,000 a da je presao manje od 100,000. Onda pretrazi A4 star 6 godina ili mladji da je presao manje od 100k i cene krecu od 11,000. Pa ko je tu sada vise pseudo?
Jos gora situacija je sa kupeima, Lexusov RC star cetiri godine nema ispod 30,000 a BMW 4ke isto godiste vec idu za 15,000. Skoro dva komada mozes kupiti za cenu jednog Lexusa.
pre 4 godine
Ne gleda srednja klasa našeg društva i ovi novopečeni buržuji istim očima na te stvari kao što je pad cene prililom kupovine "novog" auta....
Moja škoda bila na sevisu, i hitno mi je trebao auto da obavim neke stvari tih dana. Zovem drugara da mi pozajmi ako može jedan od automobila koje poseduje dok moj auto ne stigne iz servisa, on mi daje njegov CLA 220 AMG. Prošlo par dana, ja preuzeo moj auto, zovem njega da se zahvalim i vratim mečku, on mrtav ladan kaže neka ga kod tebe, nemam mesta u garaži i ne treba mi trenutno... I dan danas je kod mene, skoro pola godine... Tuga.
pre 4 godine
Koji automobil najvise izgubi na ceni? Odgovor je-svaki. Cene svih novih automobilia su danas precenjene najmanje 30% pa je logicno sto polovni tako brzo gube na ceni !
pre 4 godine
Kao neko ko ima vecu prilicnu plateznu moc nikad nisam razmisljao o ceni auta kad ga budem prodavao. Kupujem nove automobile od 25- 30 hiljada eura. Da li posle 5-6 god vredi 8k ili 10k bas me briga. Pogledam cenu kako se krece na oglasima spustim za 1000-1500e prodam za par dana nemam ja vremena da se zezam sa kupcima. Ja imam novaca ali daleko sam od bas teska burzoazija cena u preprodaji njih zanima ko mene migracija skakavaca na madagaskaru
pre 4 godine
Ako pričamo o automobilima do pet godina i ako su to veoma skupi automobili. Za ovo što mi vozimo od 9 do 16 hiljada EUR kada je bilo novo, sve je isto i jevtino.
pre 4 godine
2016 u februaru kupio tacomu trd sport za $40K cad, 2017 u julu sa 40.000km zamjenio za tundru i dobio od dilera $39.600 cad. kakav crni wrangler as 31 posto gubljenja...ne može niko tacomi da prismrdi...kilometri apsolutno nisu bitni uopšte...pogledaj na kanadskim craiglist-ama ako mi ne verujete...prava šteta što je nema nema u Evropi nego dobijete onu rugobu mjesto nje.
pre 4 godine
Audi kosta kao da je pravljen od zlata. Zato sam se ja odlucio za BMW.
pre 4 godine
Irelevantno istrazivanje, nit' smo deo Amerike nit smo blizu.
pre 4 godine
(C i n i k, 08. novembar 2019 17:30)
Imam 40 godina i siguran sam da Citroena, Pežoa ili Renoa neću voziti u životu. Nema šta da ih pljujem, to je to.
pre 4 godine
Da si ziv i zdrav reno najbolje drzi cenu!Uzmi cenu novog, uporedi sa vw-vaginama pa uporedi cenu polovnjaka, videces da reno manje gubi cenu...veruj mi, ja sam to imao za diplomski!
pre 4 godine
Gubljenje vrijednosti se mjeri procentualno za sve vas koji ponavljate pocetnu cijenu!!! Vozim Hondu ne zato sto nemam novca da kupim bmw, audi ili mercedes vec zato sto volim kvalitet i kontinuitet i na Hondu mogu da se oslonim. Bmw je danas pun plastike u motoru i kad kvarovi krenu skida se pol
motora da bi se otklonila greska. Ovo
vam je samo malo informacije za one
ubijedjene i napaljene na status. Toyota i
Honda su auta za Srbiju jer traju po 30 godina bez vecih kvarova. Nisu jeftina u pocetnoj cijeni ali kad gledate na izdrzljivost jesu. Napravice krugove oko njemackih brendova.
pre 4 godine
Eno u Delti m760li stoji na prodaju, za manje od 2 godine izgubio skoro 100k evra vrednosti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (saki6, 8. novembar 2019 17:11)
Pa da. Što veći auto sa većim motorom, brže "tone". Mislim da ni ona sa sajma od pre par god. nije prodata.
U Mercedes cenru u Nemačkoj, gomila S klasa, što novih što skoro novih. Nove neprodate stare par meseci su već jeftinije 10,15k
S560, osmaci, tona opreme, oko godinu dana stari sa 2.000-20.000km... 20-40ak hiljada € manje. Jezivo.
Ali zato SUV drže cenu kao ludi. Pa i ostala manja i običnija auta.
pre 4 godine
Najmanje realno gubi Dacia jer najmanje i kosta.
pre 4 godine
Prosto receno , svaki auto najvise izgubi u trecoj godini .. tj .. kupite auto 3 godine star i onda ga u petoj prodate izgubite najmanje moguce .. to je kod svakog auta na celom svetu ista prica .. a to da li najvise pada kod bmw 7 je smesno zato sto mu sa 115 000 padne na 50 000 a kod mercedesa padne na 51 000 i sada je tu kao neka razlika ..
pre 4 godine
@antiprotivan: evo ja sam prodao CRVa, nema nedelju dana. Sve sto kazes stoji, posle skoro 6 godina nula problema sa autom. Samo redovan servis i to je to. Nije postojao nijedan realan razlog zasto bih ga prodao, osim jednog najvaznijeg. Dosadio je. Sve OK, sve na mestu, sve radi ali isto tako je i sve prilicno dosadno, maltene od trenutka kada sam je kupio. Honda je auto koji covek kupi i ne misli vise o njemu, u svakom smislu. Novi auto je u svakom smislu zanimljiv, ali sigurno nije Honda. Kada mi za koju godinu dosade popravke i otklanjanje kvarova, vraticu se Hondi ili Tojoti. Jedan je zivot da bi bili robovi brendova...
pre 4 godine
Za ove pametne koji misle da najmanje gube sa kupovinom 9 godina "ko čaša", neka ukalkulišu i popravke, pa će da shvate da gube koliko i nova kola, uz večito obilaženje auto otpada i druženja sa svim "majstorima" u okolini.
pre 4 godine
ma samo novo kupujte ko god moze,polovnjak i 5 god star je rizik a cena popravke i dela brzo vas dovede do cene novog auta.jeftini su sada bmv 3 i 5 serija,10 tak god stari,passati 6,golfovi 5, i slicno naravno mi 90 % dizela kupimo,prvi kvar i zazalices sto si iz juga izasao.
pre 4 godine
Od prve plate u Nemackoj ili Svajcarskoj sam obecao sebi Lexus ili Genesis(ne bukvalno prve), cisto da zezam Svabe kako su Made in Germany najbolji. Zacudio sam se zimus u Austriji koliko Lexusa sam video, mislio sam da im je prodaja mnogo vise bazirana na US i UK.
pre 4 godine
@Slavko:
E, ali udobnost! To je nešto neprevaziđeno u odnosu na VW, koji je, u stvari, mašina za izbacivanje kamena iz bubrega.
pre 4 godine
@ljaxe
Ista stvar sa mnom, u americi samo u japance vjerujem. Tesko je vise naci made in japan, ali ogromna razlika je i tu, ona koja su sklapana u japanu su druga auta od onih sklapa nih negdje drugo, da je govorim kad prave u kombinaciji sa nekim drugim. Mazda se jedno vrijeme udruzila sa fordom i ta auta su bila kante, dok sam ja kupio cx7 made in japan, nisam ni kocnice zamjenio do 150 hiljada km..
pre 4 godine
necko
zaboravio si i ringlu da spomemes,nju obavezno ugraditi......
pre 4 godine
Eto, BMW sranje !!
pre 4 godine
Zavisi i od zemlje ili regiona. Na bliskom istoku VW mnogo brže gubi vrednost nego u Evropi, pogotovu na Balkanu.
pre 4 godine
Kupili novo ili polovno uvek ste na gubitku. Troskovi odrzavanja, gorivo i sl idu pa idu. Auto ti treba pa treba, nuzno zlo. Na novom brzo pada cijena a deru te u ovlascenom servisu zbog garancije. Polovnom otkazuju dijelovi pa ako hoces originalne dijelove opet te oderu za dijelove i majstor, ako kupis kineski ili turski dio upitno koliko ce trajati, i opet valja majstoru za ruke dati. Dio sa otpada dodje kao turski ili kineski, nisi siguran i opet majstoru za ruke. Trosak i samo trosak, pa to ti je. Zato pogledajte sta majstori voze i kakve kuce imaju, koliko dobro zaradjuju. Najbolji su oni majstori koji npr popravljaju Fordove a licno voze VW. Racunicu izvedete sami pa sta vam Bog da.
pre 4 godine
Nasli su koga da pitaju...
Wrangler drzi cenu?!? Da, ali samo kod njih. U evropi je ispod proseka. Sta Ameri znaju d naprave? One gromade sa tenkovskim motorima i jednom bregastom od sipke za skelu. To je njima inovativno i dobro?? Smesna nacija...bar sto se automobila tice
pre 4 godine
А будале и даље купују нова кола... А на новима се, шта? Гу-гу-губиииии!
Зато смо ми све схватили...
pre 4 godine
Samo polovno do 4000 evra, a nova i skupa kola su za one koji su sišli sa gudure, pa moraju u selo po krompir i rakiju kolima od 30.000.
pre 4 godine
Najmanje gubi golf 2 :-):-)
pre 4 godine
Neko nepisano pravilo je da ovi jeftiniji automobili (10-15k evra), posle 5 godina izgube oko 50% cene. Kod skupljih automobila, cena brže pada.
pre 4 godine
golf 5. ubedljivo
pre 4 godine
Jos jedan razlog vise da kupim Wranglera Rubicona...a razloga je sve vise...
pre 4 godine
Ljudi ovo je analiza Americkog trzista!
Ko bre moze da kaze da je BMW los auto taj treba da se zapita ili Mercedes svasta! Pa kao sto Ford kod nas ne vredi nista, a zamislite Jeep Wrangler drzi cenu! pa ja ga nebi vozio dzabe da mi ga neko da! Zamislite klliko Jeep Wrangler drzi cenu u Nemackoj izgubi 100% za 5 godina!
Pa Amerikanci vise vole da voze Mecku i BMW-a nego leba da jedu.
pre 4 godine
@Prvi vlasnici Mercedesa, BMW... mjenjaju auta kad pocnu da se kvare a onda kompleksasi kupuju i njihov auto vise nikad ne vidi ovlasteni servis. Drugom
vlasniku je sve skupo, znam iz iskustva.
(Cvrle, 08. novembar 2019 16:36)
Ovlašteni servis je pravljenje majmuna od ljudi i šišanje za sve pare, a šta se sve tamo radi mogao bih dugo da ti pišem.
"Kompleksaši" možda imaju malo više mozga, pa radije kupe BNW-za 30% vrednosti, sa sve odrađenim servisima za koje je prvi vlasnik platio 20% te iste početne cene.
pre 4 godine
Da si ziv i zdrav reno najbolje drzi cenu!Uzmi cenu novog, uporedi sa vw-vaginama pa uporedi cenu polovnjaka, videces da reno manje gubi cenu...veruj mi, ja sam to imao za diplomski!
(Slavko, 08. novembar 2019 15:33)
Reno nije auto nego sepet
Ko ti je taj? Da nisi mozda izbosne..ili kordun neki...mozda?
pre 4 godine
@dex
a što uopšte prodaješ crv posle 5 god...neuništiv auto, voziš, servisiras i uživas. Moj je 2016, dizel 160ks, nijedan problemcic za evo 60k km. Delta uvela svaki treći servis 50% jeftiniji...bila bi ludost prodati ga. doduše, ako već prodaješ ta cena koju dobijaš je OK.
pre 4 godine
2016 godine u SADu su objavljeni rezultati zanimljivog istrazivanja.
Radi se o troskovima odrzavanja kola tokom perioda od 10 godina.
Svi modeli jedne marke kola sacinjavaju grupu i utvrdjena je medijana troskova grupe. Istrazivanje je obuhvatilo 30 grupa i podrazumeva redovno servisiranje kola (npr. promena ulja 2x godisnje).
Najvisi troskovi odrzavanja:
1. BMW $17800
2. Mercedes $12900
3. Kadilak $12500
Najnizi troskovi odrzavanja:
28. Lexus $7000
29. Scion $6400 (na zalost ne proizvodi se vise)
30. Toyota $5500
Jos jednom da napomenem da se ovo odnosi na SAD i nije primenljivo u nasim uslovima ali moze da posluzi kao jedan od elemenata prilikom odluke o kupovini polovnih kola (npr. u Kanadi odlazak kod istog automehanicara koji radi nemacka kola ce vas kostati 30% vise za Audija u odnosu na VW)
pre 4 godine
Tesla nije pomenut. Ubedljivo najbolje drzi cenu. Svega 27% gubi na vrednosti posle 50 000 milja ili ti skoro 100 000 km. Model S.
pre 4 godine
@Nemanja Lexus je pseudopremijum brend. Ne poseduje tehniku da bi bio premijum. Lexus je Toyota sa kožnim sedištima i L znackom.
pre 4 godine
@(Shomi, 09. novembar 2019 19:18)
- Možda ove nule treba proveriti. Neverovatno da 10 godina održavanja BMW košta 178 hiljada dolara, Mercedesa 130 hiljada, Leksusa 700 hiljada. To su stravične cifre. Ove druge cene koje ste napisali su razumne. I u pravu ste da održavanje i popravke luksuznijih brendova koštaju daleko više nego ovih “regularnih”. Neki ljudi misle da su luksuzni modeli boljeg kvaliteta, da se manje kvare, i da je viša cena popravki kompenzovana time što su popravke retke. Medjutim kvalitet i ovih običnih je znatno uznapredovao, naročito Japanci, Korejanci i slično. Ako normalno vozite bilo koji novi automobil, prvih 5 godina ne treba ništa osim promene ulja i filtera. Onda od pete do desete godine idu neke manje ili veće redovne zamene delova koje mogu da budu dosta skupe, ali još uvek podnošljivo. Preko 10 godina kreću ozbiljnije intervencije, troškovi održavanja rastu eksponencijalno. Voziti luksuzan brend stariji od 10 godina je teško isplativ potez.
pre 4 godine
a gde je tu AUDI medju tri najbolja eu vozila o chemu vi prichate auuu
pre 4 godine
ovo je analiza za americko trziste,
nema veze sa evropskim.
pre 4 godine
@ (alo ti tamo, dolaz‘ vamo, 09. novembar 2019 22:28): vidim da si “stručnjak” za američko tržište posto si Ameriku, verovatno, video samo na TV-u. “Jeep Wrangler” je jedan od retkih preostalih pravih terenaca. Ljudi koji ga voze znaju zašto ga kupuju i koliko vredi. Većina je ljudi koji vole “off road” vožnje (ima i onih koji su “paraderi”, ali znatno manje), a za tako nešto ovi vozilo je, još uvek, jedno od najboljih na svetu pa zato i “drži” cenu.
pre 4 godine
@ (Coyote, 08. novembar 2019 19:20): Da li si bar video Lexus na ulici, seo u neki, ili ne daj Bože vozio? Da jesi, ne bi pričao nebuloze. Svašta trpi ovaj internet.
pre 4 godine
Ima i auta kojima cena raste iz godine u godinu. Super car npr. kao La Ferarri, Lambo veneno ili od starijih MB SL 300 56 godište Ferari iz istih godina, itd. Daleko veća zarada procentualno je na super automobilima nego na nekretninama
pre 4 godine
ja kupio 2015 bmw 37000km za pola cene novog
pre 4 godine
(Zemljoradnik, 10. novembar 2019 16:24): ako malo razmisliš, videćeš da si ti dodao po jednu nulu u cenu održavanja, tako da je za BMW $17,800, Mercedes $13,000, a za Lexus $7,000 za navedeni period, sto je sasvim verovatno i samo pokazuje koliko je Lexus superiorniji po pouzdanosti i kvalitetu. To nas dovodi i do zaključka, vezano za ovaj tekst, zašto pojedini automobili “drže cenu”.
pre 4 godine
Jeep je svuda u svetu, osim Amerike, poznat kao automobil sa bezbroj kvarova i problema, odnosno moguće ga je kupiti za najnižu cenu u odnosu na bilo koji marku istih godina starosti.
pre 4 godine
golf 2
pre 4 godine
@Drnch jeftiniji jeste jer ne poseduje skupa tehnička rešenja koja su poslednja rec tehnike, sasvim logično. Solidan auto za ljude bez nekog posebnog ukusa i one koji bi da budu drugaciji cisto da bi bili drugaciji.
pre 4 godine
(Zemljoradnik, 10. novembar 2019 16:24): ako malo razmisliš, videćeš da si ti dodao po jednu nulu u cenu održavanja, tako da je za BMW $17,800, Mercedes $13,000, a za Lexus $7,000 za navedeni period, sto je sasvim verovatno i samo pokazuje koliko je Lexus superiorniji po pouzdanosti i kvalitetu. To nas dovodi i do zaključka, vezano za ovaj tekst, zašto pojedini automobili “drže cenu”.
(XXX, 10. novembar 2019 19:20)
- Hvala, u pravu ste jasno je. Treba razmisliti.
pre 4 godine
А будале и даље купују нова кола... А на новима се, шта? Гу-гу-губиииии!
Зато смо ми све схватили...
pre 4 godine
Da si ziv i zdrav reno najbolje drzi cenu!Uzmi cenu novog, uporedi sa vw-vaginama pa uporedi cenu polovnjaka, videces da reno manje gubi cenu...veruj mi, ja sam to imao za diplomski!
(Slavko, 08. novembar 2019 15:33)
Reno nije auto nego sepet
pre 4 godine
Da si ziv i zdrav reno najbolje drzi cenu!Uzmi cenu novog, uporedi sa vw-vaginama pa uporedi cenu polovnjaka, videces da reno manje gubi cenu...veruj mi, ja sam to imao za diplomski!
pre 4 godine
(C i n i k, 08. novembar 2019 17:30)
Imam 40 godina i siguran sam da Citroena, Pežoa ili Renoa neću voziti u životu. Nema šta da ih pljujem, to je to.
pre 4 godine
Audi kosta kao da je pravljen od zlata. Zato sam se ja odlucio za BMW.
pre 4 godine
@Nemanja Lexus je pseudopremijum brend. Ne poseduje tehniku da bi bio premijum. Lexus je Toyota sa kožnim sedištima i L znackom.
pre 4 godine
Najbolja kupovina je uzeti auto star 3-4 godina, jer mu je tad cena niža od 30 do 40%.
pre 4 godine
Jedan zemljak ovde u Americi...Kupio jednog polovnog Jaguara, izuzetno ochuvanog sa malom kilometrazom za bagatelnu cenu u poredjenju sa novim...Dodushe neshto falilo tom Jaguaru pa nije bio u voznom stanju...Amerikanac koji mu je prodao imao je i originalne papire od svoga automehanichara shta treba da se popravi...Zemljak konta poshto se malo razume u automehaniku da che to biti par rezervnih delova i reshiche problem...Shlepuje on tog Jaguara u svoje dvorishte...Sutradan on zove Jaguar dilera koga mi imamo u nashem velikom gradu da se raspita za tu popravki i koliko che da koshta...Kada mu oni rekli koliko za delova pa josh koliko za ruke...Zemljak izgubio apetit za par dana...A on veliki cicija...Tako njemu Jaguar sedeo parkiran u dvorishte preko godinu dana dok ga nakraju nije prodao u otpad za 100nak dolara...
pre 4 godine
Koliko je ruzna ova 7-ica. Znam da nema veze sa temom ali bubrezi su ocajni!
pre 4 godine
I ako je u Srbiji BMW pojam za vrhunski kvalitet, u U.S. ovi automobili važe za nepouzdane, sklone čestim kvarovima, i izbegavaju se u kupovini polovnih automobila.
pre 4 godine
Samo polovno do 4000 evra, a nova i skupa kola su za one koji su sišli sa gudure, pa moraju u selo po krompir i rakiju kolima od 30.000.
pre 4 godine
Pa za Hondu bar kod nas to nije tačno. Imam Hondu CR-V prva registracija 2015. Presla 100.000 km . Plaćena 27.500. Sad za nju jedva dobijam 16.000. znači izgubila je 11.000 za nepunih 5 godina....Mnogo....
pre 4 godine
А будале и даље купују нова кола... А на новима се, шта? Гу-гу-губиииии!
Зато смо ми све схватили...
(Додо, 08. novembar 2019 15:32)
ti kupuj polovnjake i nadaj se da te nisu zavrnuli i da neces imati ozbiljan kvar posle 8 meseci, ja cu da kupujem nov auto je mogu da priustim i tacno znam koliko me kosta... svakom svoje i nemoj da vredjas ljude koji ne razmisljaju kao ti
pre 4 godine
Ljudi ovo je analiza Americkog trzista!
Ko bre moze da kaze da je BMW los auto taj treba da se zapita ili Mercedes svasta! Pa kao sto Ford kod nas ne vredi nista, a zamislite Jeep Wrangler drzi cenu! pa ja ga nebi vozio dzabe da mi ga neko da! Zamislite klliko Jeep Wrangler drzi cenu u Nemackoj izgubi 100% za 5 godina!
Pa Amerikanci vise vole da voze Mecku i BMW-a nego leba da jedu.
pre 4 godine
Hahahahahahaha posle 5 godina izgubi 30% koje su ovo bajke!!! Jeste vi nekad kupovali nov auto? Realno će da izgubi i više za 2 godine a te cene na oglasima što traži 20% manje posle 2 godine plačite mačku o rep, da ne kažem sad šta. Držaće ga 3 meseca i kad skonta da ne može dobiti tolike pare spustiće cenu samo tako. Jedno je šta on želi a drugo je šta može da dobije.
pre 4 godine
2016 u februaru kupio tacomu trd sport za $40K cad, 2017 u julu sa 40.000km zamjenio za tundru i dobio od dilera $39.600 cad. kakav crni wrangler as 31 posto gubljenja...ne može niko tacomi da prismrdi...kilometri apsolutno nisu bitni uopšte...pogledaj na kanadskim craiglist-ama ako mi ne verujete...prava šteta što je nema nema u Evropi nego dobijete onu rugobu mjesto nje.
pre 4 godine
Da si ziv i zdrav reno najbolje drzi cenu!Uzmi cenu novog, uporedi sa vw-vaginama pa uporedi cenu polovnjaka, videces da reno manje gubi cenu...veruj mi, ja sam to imao za diplomski!
(Slavko, 08. novembar 2019 15:33)
Reno nije auto nego sepet
Ko ti je taj? Da nisi mozda izbosne..ili kordun neki...mozda?
pre 4 godine
Od niže klase automobila reno, pežo i citroen definitivno najbrže gube na ceni!
Zato treba pikirati ove automobile jer uopšte nisu loši za taj novac.
pre 4 godine
Nashi ljudi vole da se zalete pa da kupe polovne luksuzne automobile tipa Mercedes, BMW, Audi itd koji su relativno bagatela kada se kupuju polovni...Ima razloga zashto njima tako vrtoglavo pada cena...Jer pochinju da se kvare i njihove popravke i odrzavanja su izuzetno skupa...Onda nashi ljudi skontaju da su se zeznuli i bolje da su za te pare kupili neshto skromnije ali novo...
pre 4 godine
a gde je tu AUDI medju tri najbolja eu vozila o chemu vi prichate auuu
pre 4 godine
Тачно, као што је тачно и да не вози свако масерати и БМВ. Хонду и тојоту возе широке народне масе.
pre 4 godine
Lexus od premium brandova (merc, bmw, audi) ubedljivo najbolje drzi resale value
pre 4 godine
Najbolja kupovina je uzeti auto star 3-4 godina, jer mu je tad cena niža od 30 do 40%.
(real, 08. novembar 2019 14:49)
Upravo pazario od ns dilera audi A6 za 53% vrednosti novog posle 23 meseca
pre 4 godine
Imam para za nov auto ali uvek kupujem 2 do 3 godine star auto. Sad vozim Q7 iz 2013 i nisam imao nikakve probleme od kad sam vlasnik, a to je 5 godina. Btw, kad sam ga kupio, za 2 godine je presao 25,000km a cena mu je pala 50%. Meni se to cini dobar deal. Za te pare sam mogao da kupim nov Subaru Forester npr ali svako ima svoj ukus i prioritete.
pre 4 godine
Tesla nije pomenut. Ubedljivo najbolje drzi cenu. Svega 27% gubi na vrednosti posle 50 000 milja ili ti skoro 100 000 km. Model S.
pre 4 godine
Sto se tice USA, Nemci uz Amerikance ubedljivo najbrze gube cenu. Nemce krasi komfor, oprema, izgled, ali kvalitet im je opao drasticno u proteklim godinama. Servisi papreno skupi, a nesto se stalno kvari. Nakon pet godina, bilo koji Nemac moze da se kupi za 30%-40% od originalne vrednosti. Dosta americkih vozila je cenovno dostupno u startu, ali je kvalitet porazavajuci. Nakon 5-6 godina niko ih nece. Koreanci napreduju iz godine u godinu, i reputacija im je sve bolja. Na kraju dolazimo do Japanaca. Naciji u kojoj kradja nije “snalazenje”, kriminalci nisu “biznismeni”, moral nije samo u Bibliji, verujem kada je u pitanju izrada automobila. I nisam se prevario. Kupio sam ne samo “Japanca”, vec sam trazio “Made in Japan”.
pre 4 godine
Eto, BMW sranje !!
pre 4 godine
Nasli su koga da pitaju...
Wrangler drzi cenu?!? Da, ali samo kod njih. U evropi je ispod proseka. Sta Ameri znaju d naprave? One gromade sa tenkovskim motorima i jednom bregastom od sipke za skelu. To je njima inovativno i dobro?? Smesna nacija...bar sto se automobila tice
pre 4 godine
Luksuzna vozila najvise gube na vrijednosti a najmanje terenska ( ona koja imaju svrhu) ...
pre 4 godine
Moj burazer kupio Daciju 2010 god za 11000e, sa sve fabrickim plinom i kamatom. Sve vreme sam mislio da je kompletna budala. Do sad je presao skoro 200000 sa njim. Nema nameru da ga prodaje jer ga sluzi odlicno. U medjuvremenu je izmenjao jos nekoliko drugih automobila ali ovaj je uvek tu. Mislim da njega ne interesuje koliki je pad vrednosti jer ce da ga vozi sve dok moze da ide. Pare je do sad odavno prezalio ali ga sa tim autom nikad nije zabolela glava. Ja i dalje kao nisam skroz odlucan za kupovinu novog auta, ali cisto sam naveo primer da mogu stvari i drugacije da se gledaju.
pre 4 godine
@Prvi vlasnici Mercedesa, BMW... mjenjaju auta kad pocnu da se kvare a onda kompleksasi kupuju i njihov auto vise nikad ne vidi ovlasteni servis. Drugom
vlasniku je sve skupo, znam iz iskustva.
(Cvrle, 08. novembar 2019 16:36)
Ovlašteni servis je pravljenje majmuna od ljudi i šišanje za sve pare, a šta se sve tamo radi mogao bih dugo da ti pišem.
"Kompleksaši" možda imaju malo više mozga, pa radije kupe BNW-za 30% vrednosti, sa sve odrađenim servisima za koje je prvi vlasnik platio 20% te iste početne cene.
pre 4 godine
Prvi vlasnici Mercedesa, BMW... mjenjaju auta kad pocnu da se kvare a onda kompleksasi kupuju i njihov auto vise nikad ne vidi ovlasteni servis. Drugom
vlasniku je sve skupo, znam iz iskustva.
pre 4 godine
Kao neko ko ima vecu prilicnu plateznu moc nikad nisam razmisljao o ceni auta kad ga budem prodavao. Kupujem nove automobile od 25- 30 hiljada eura. Da li posle 5-6 god vredi 8k ili 10k bas me briga. Pogledam cenu kako se krece na oglasima spustim za 1000-1500e prodam za par dana nemam ja vremena da se zezam sa kupcima. Ja imam novaca ali daleko sam od bas teska burzoazija cena u preprodaji njih zanima ko mene migracija skakavaca na madagaskaru
pre 4 godine
@Nemanja Lexus je pseudopremijum brend. Ne poseduje tehniku da bi bio premijum. Lexus je Toyota sa kožnim sedištima i L znackom.
(Coyote, 8. novembar 2019 19:20)
Pseudo ili ne, najmanja Lexus limuzina IS ima vise opreme pa samim tim i tehnike od najprodavanijih verzija BMW 3 i Audi A4 modela. Probaj da nadjes jednog ili drugog sa hladjenjem sedista, misaona imenica isto kao sto je bilo za A4 B8 sa kamerom za rikverc. Jos na to kada dodamo kakve super klot verzije su na nasim putevima jedan IS300h Executive je luksuzna limuzina koja je vec sada skoro 7 godina stara. Otovris oglase i videces da nemas jedan IS300h ispod 18,000 a da je presao manje od 100,000. Onda pretrazi A4 star 6 godina ili mladji da je presao manje od 100k i cene krecu od 11,000. Pa ko je tu sada vise pseudo?
Jos gora situacija je sa kupeima, Lexusov RC star cetiri godine nema ispod 30,000 a BMW 4ke isto godiste vec idu za 15,000. Skoro dva komada mozes kupiti za cenu jednog Lexusa.
pre 4 godine
Najbolje drže cenu euro 2 modeli, kupujemo ih i posle 25 godina, ovo ostalo sve bižuterija
pre 4 godine
Ne gleda srednja klasa našeg društva i ovi novopečeni buržuji istim očima na te stvari kao što je pad cene prililom kupovine "novog" auta....
Moja škoda bila na sevisu, i hitno mi je trebao auto da obavim neke stvari tih dana. Zovem drugara da mi pozajmi ako može jedan od automobila koje poseduje dok moj auto ne stigne iz servisa, on mi daje njegov CLA 220 AMG. Prošlo par dana, ja preuzeo moj auto, zovem njega da se zahvalim i vratim mečku, on mrtav ladan kaže neka ga kod tebe, nemam mesta u garaži i ne treba mi trenutno... I dan danas je kod mene, skoro pola godine... Tuga.
pre 4 godine
golf 5. ubedljivo
pre 4 godine
Jos jedan razlog vise da kupim Wranglera Rubicona...a razloga je sve vise...
pre 4 godine
Eno u Delti m760li stoji na prodaju, za manje od 2 godine izgubio skoro 100k evra vrednosti.
pre 4 godine
Msm da je bas zanimljiva tema za dezurne komentatore i fanove odredjenih brendova..
Ne kapiram coveka koji kupovinom nekog brenda postaje i njegov promoter?
Cak do mere da krene da se glupira i pise nebuloze po sajtovima za neki brend,kao "negde sam cuo,negde procitao,reko mi prijatelj,pa majstor" i sl...
Msm kapirao bih kad bi bili placeni za to.
Ali sta ako posle par meseci prodate to sto sad hvalite i kupite, nzn recimo Ford/a, Opel/a, VW/a,Bmw /a,MB/a a do juce ste to pljuvali jer ste vozili drugi brend ?
El onda sve to sto ste pisali pada u vodu ili sta?
Kako se onda osecate?
Sta onda biva sa vama?
pre 4 godine
Kod nas Volvo i hvala neznalicama na tome.
pre 4 godine
Брат Грим
tacno tako,samo sto nasi cobani ne mogu to da shvate pa pravo iz volovskih kola sedaju u bmw,mecku itd i onda posle kukaju kad jedna guma kosta 200 eura....
pre 4 godine
Radim u BMW- u u Minhenu.Uzimam na lizing u fabrici,imam popust od 22-28%.,u zavisnosti od modela.i tako u krug. Godinu, godinu i po pa nanovo.Uvek nov auto.
pre 4 godine
Pa Amerikanci vise vole da voze Mecku i BMW-a nego leba da jedu.
(Molis, 08. novembar 2019 19:02)
Naprotiv. Vecinska vecina amera vozi donmaca ili japanska kola. To sto si napisao je tacno za nas.
pre 4 godine
77000 cena novog 2015, nakon 3.5 god i 140000 km prodat za 22000
pre 4 godine
додо
najbolje kupovati kola od 20 godina,na njima ne gubis nista.....
pre 4 godine
Ako pričamo o automobilima do pet godina i ako su to veoma skupi automobili. Za ovo što mi vozimo od 9 do 16 hiljada EUR kada je bilo novo, sve je isto i jevtino.
pre 4 godine
Najbolja kupovina je uzeti auto star 3-4 godina, jer mu je tad cena niža od 30 do 40%.
(real, 8. novembar 2019 14:49)
Tako treba, objasni ovim neznalicama, a možda bi bilo dobro da odeš do nemaca, najbolje do sedišta VW-a, i da im objasniš kako bi bilo najbolje da proizvode 4 godine star auto za 40% nižu cenu!
Pa, šta misliš, genije, da niko ne kupuje nove automobile u ovom broju koliko se proizvode i da ih ne prodaje nakon 3-4-5-7 godina, kolika bi im onda cena bila?
OK, vidiš, kažeš posle 4 godine auto izgubi 40% vrednosti. Ne, može za 3 godine da izgubi i 50% vrednosti, imam u mom okruženju slučaj gde se auto menja na svakih 3 godine, plati se oko 27-35k evra, vozi se 3 godine, i onda se prodaje za oko 50% cene. Koliko kilometara pređe, ne znam, ali nije u pitanju VW i slično, već Škoda.
Ali, te primerke na koje si ti mislio, iz uvoza, stari "samo" 4 godine... ti primerci koji završe u Srbiji su prešli po 350-400 HILJADA kilometara i to najmanje, a kilometraža im se vraća često i na manje od 100 hiljada i potencijalni kupac se farba kako je auto stvarno prešao toliko.
Kupac računa svesno da su ipak "malo" slagali ovi na placu, i da je realna kilometraža oko 120-150 hiljada kilometara. A pojma nema koliko se zezno i kakvi ga kvarovi očekuju.
Ima i slučaj DE-SLO sa BMW 530xd Touring starim 4 godine:
DE: 375.321km, 16.422€
SLO: 54.000km, 26.970€
Isti auto, iste fotke (preuzeli u Sloveniji sa nemačkog sajta), pa ti kupi "samo" 4 godine star!
pre 4 godine
a gde je a8 za 5 godina od 120000evra na 20000evra znam primer
pre 4 godine
Gubljenje vrijednosti se mjeri procentualno za sve vas koji ponavljate pocetnu cijenu!!! Vozim Hondu ne zato sto nemam novca da kupim bmw, audi ili mercedes vec zato sto volim kvalitet i kontinuitet i na Hondu mogu da se oslonim. Bmw je danas pun plastike u motoru i kad kvarovi krenu skida se pol
motora da bi se otklonila greska. Ovo
vam je samo malo informacije za one
ubijedjene i napaljene na status. Toyota i
Honda su auta za Srbiju jer traju po 30 godina bez vecih kvarova. Nisu jeftina u pocetnoj cijeni ali kad gledate na izdrzljivost jesu. Napravice krugove oko njemackih brendova.
pre 4 godine
ja kupio 2015 bmw 37000km za pola cene novog
pre 4 godine
Uaz 31513,3 godine star, prodat za 88% cene novog.
pre 4 godine
Negde je i logicno jer serija 7 Bmw kosta bez neke opreme cca 100 000 $ a ni za priblizno iste pare nmz da ga nkm prodas u Usa jer iako ima mnogo milionera oni kupuju novo.
A prosecan amer kupuje auto do 35/40 000 $. To je max.i obavezno SUV.
U Evropi je pak drugacije.
pre 4 godine
@Drnch jeftiniji jeste jer ne poseduje skupa tehnička rešenja koja su poslednja rec tehnike, sasvim logično. Solidan auto za ljude bez nekog posebnog ukusa i one koji bi da budu drugaciji cisto da bi bili drugaciji.
pre 4 godine
@antiprotivan: evo ja sam prodao CRVa, nema nedelju dana. Sve sto kazes stoji, posle skoro 6 godina nula problema sa autom. Samo redovan servis i to je to. Nije postojao nijedan realan razlog zasto bih ga prodao, osim jednog najvaznijeg. Dosadio je. Sve OK, sve na mestu, sve radi ali isto tako je i sve prilicno dosadno, maltene od trenutka kada sam je kupio. Honda je auto koji covek kupi i ne misli vise o njemu, u svakom smislu. Novi auto je u svakom smislu zanimljiv, ali sigurno nije Honda. Kada mi za koju godinu dosade popravke i otklanjanje kvarova, vraticu se Hondi ili Tojoti. Jedan je zivot da bi bili robovi brendova...
pre 4 godine
Kupili novo ili polovno uvek ste na gubitku. Troskovi odrzavanja, gorivo i sl idu pa idu. Auto ti treba pa treba, nuzno zlo. Na novom brzo pada cijena a deru te u ovlascenom servisu zbog garancije. Polovnom otkazuju dijelovi pa ako hoces originalne dijelove opet te oderu za dijelove i majstor, ako kupis kineski ili turski dio upitno koliko ce trajati, i opet valja majstoru za ruke dati. Dio sa otpada dodje kao turski ili kineski, nisi siguran i opet majstoru za ruke. Trosak i samo trosak, pa to ti je. Zato pogledajte sta majstori voze i kakve kuce imaju, koliko dobro zaradjuju. Najbolji su oni majstori koji npr popravljaju Fordove a licno voze VW. Racunicu izvedete sami pa sta vam Bog da.
pre 4 godine
premium auta je za premium ljude...to su oni odlikasi koji voze kola( bmw,mercedes,audi...) dok su pod garancijom pa posle uzmu nov auto...nije premium za ljude koji rade od 8 do 5 u firmi
pre 4 godine
ma samo novo kupujte ko god moze,polovnjak i 5 god star je rizik a cena popravke i dela brzo vas dovede do cene novog auta.jeftini su sada bmv 3 i 5 serija,10 tak god stari,passati 6,golfovi 5, i slicno naravno mi 90 % dizela kupimo,prvi kvar i zazalices sto si iz juga izasao.
pre 4 godine
Za ove pametne koji misle da najmanje gube sa kupovinom 9 godina "ko čaša", neka ukalkulišu i popravke, pa će da shvate da gube koliko i nova kola, uz večito obilaženje auto otpada i druženja sa svim "majstorima" u okolini.
pre 4 godine
Ovde u USA, Subaru i Toyota najbolje "drže cenu". I još jedna stvar, što bih prodavao auto(kupljen nov) i posle 5 godina vožnje ?? Ako se redovno održava, servis i sl. ima da traje još njamnje 5 godina(taman do garancije za limariju), a posle zna se, opet Subaru Outback.
Ako neko ima lovu za bacanje i da vozi svake 3-5 godina nov auto, izvolte gospodo.
pre 4 godine
@Coyote, druze, Lexus je 30% jeftiniji od Nemaca, i 30% kvalitetniji. Sve ostalo su price iz nepricave.
pre 4 godine
golf 2
pre 4 godine
Vlasnici Maseratija su se mnogo potresli na ovu vest...
pre 4 godine
@ljaxe
Ista stvar sa mnom, u americi samo u japance vjerujem. Tesko je vise naci made in japan, ali ogromna razlika je i tu, ona koja su sklapana u japanu su druga auta od onih sklapa nih negdje drugo, da je govorim kad prave u kombinaciji sa nekim drugim. Mazda se jedno vrijeme udruzila sa fordom i ta auta su bila kante, dok sam ja kupio cx7 made in japan, nisam ni kocnice zamjenio do 150 hiljada km..
pre 4 godine
Prosto receno , svaki auto najvise izgubi u trecoj godini .. tj .. kupite auto 3 godine star i onda ga u petoj prodate izgubite najmanje moguce .. to je kod svakog auta na celom svetu ista prica .. a to da li najvise pada kod bmw 7 je smesno zato sto mu sa 115 000 padne na 50 000 a kod mercedesa padne na 51 000 i sada je tu kao neka razlika ..
pre 4 godine
necko
zaboravio si i ringlu da spomemes,nju obavezno ugraditi......
pre 4 godine
Najmanje gubi golf 2 :-):-)
pre 4 godine
Od prve plate u Nemackoj ili Svajcarskoj sam obecao sebi Lexus ili Genesis(ne bukvalno prve), cisto da zezam Svabe kako su Made in Germany najbolji. Zacudio sam se zimus u Austriji koliko Lexusa sam video, mislio sam da im je prodaja mnogo vise bazirana na US i UK.
pre 4 godine
Irelevantno istrazivanje, nit' smo deo Amerike nit smo blizu.
pre 4 godine
(Zemljoradnik, 10. novembar 2019 16:24): ako malo razmisliš, videćeš da si ti dodao po jednu nulu u cenu održavanja, tako da je za BMW $17,800, Mercedes $13,000, a za Lexus $7,000 za navedeni period, sto je sasvim verovatno i samo pokazuje koliko je Lexus superiorniji po pouzdanosti i kvalitetu. To nas dovodi i do zaključka, vezano za ovaj tekst, zašto pojedini automobili “drže cenu”.
(XXX, 10. novembar 2019 19:20)
- Hvala, u pravu ste jasno je. Treba razmisliti.
pre 4 godine
Jeep je svuda u svetu, osim Amerike, poznat kao automobil sa bezbroj kvarova i problema, odnosno moguće ga je kupiti za najnižu cenu u odnosu na bilo koji marku istih godina starosti.
pre 4 godine
Kod nas u Srbiji preprodavci ne dozvoljavaju da se toliko gubi
pre 4 godine
To zavisi donekle i od tržišta ali je za limuzine visoke klase manje više svuda isto. Vrednost tih automobila se topi iz dana u dan i posle 4 godine dođe na nekih 30-35%. SUV segment u Evropi trenutno najviše drži na ceni, posebno verzije sa dizel motorima. X5 recimo za 4 godine i 100 hiljada kilometara izgubi oko 50% vrednosti. Treba imati u vidu i cinjenicu da nekoj opremi najviše pada vrednost pa tako ako uložite u neko luksuzno ozvučenje 6000 evra ili 2000 u masazere u sedištima, racunajte da ste taj novac odmah izgubili.
pre 4 godine
Vidim ovde svi auto kupuju da im stoji u vitrini, pa da ga prodaju za 10 god za iste pare ako moze. Sto rece neko u komentarima isod, vlasnici Maseratija su se bas potresli
pre 4 godine
Najmanje realno gubi Dacia jer najmanje i kosta.
pre 4 godine
Koji automobil najvise izgubi na ceni? Odgovor je-svaki. Cene svih novih automobilia su danas precenjene najmanje 30% pa je logicno sto polovni tako brzo gube na ceni !
pre 4 godine
Eno u Delti m760li stoji na prodaju, za manje od 2 godine izgubio skoro 100k evra vrednosti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (saki6, 8. novembar 2019 17:11)
Pa da. Što veći auto sa većim motorom, brže "tone". Mislim da ni ona sa sajma od pre par god. nije prodata.
U Mercedes cenru u Nemačkoj, gomila S klasa, što novih što skoro novih. Nove neprodate stare par meseci su već jeftinije 10,15k
S560, osmaci, tona opreme, oko godinu dana stari sa 2.000-20.000km... 20-40ak hiljada € manje. Jezivo.
Ali zato SUV drže cenu kao ludi. Pa i ostala manja i običnija auta.
pre 4 godine
mi sto nemamo para za nov auto mozemo samo da mudrujemo. izgubio auto na vrednosti. hej. pa valjda sam ga kupio novog zato sto mi treba zbog prevoza. a ne da ga drzim u vitrini kao neku vrednost. pa onda cu ici busom i ostace mi gomila novca.
pre 4 godine
to americlo trziste apsolutno nije za poredjenje sa evropskim .
pre 4 godine
Neko nepisano pravilo je da ovi jeftiniji automobili (10-15k evra), posle 5 godina izgube oko 50% cene. Kod skupljih automobila, cena brže pada.
pre 4 godine
@dex
a što uopšte prodaješ crv posle 5 god...neuništiv auto, voziš, servisiras i uživas. Moj je 2016, dizel 160ks, nijedan problemcic za evo 60k km. Delta uvela svaki treći servis 50% jeftiniji...bila bi ludost prodati ga. doduše, ako već prodaješ ta cena koju dobijaš je OK.
pre 4 godine
@ (Coyote, 08. novembar 2019 19:20): Da li si bar video Lexus na ulici, seo u neki, ili ne daj Bože vozio? Da jesi, ne bi pričao nebuloze. Svašta trpi ovaj internet.
pre 4 godine
@ (alo ti tamo, dolaz‘ vamo, 09. novembar 2019 22:28): vidim da si “stručnjak” za američko tržište posto si Ameriku, verovatno, video samo na TV-u. “Jeep Wrangler” je jedan od retkih preostalih pravih terenaca. Ljudi koji ga voze znaju zašto ga kupuju i koliko vredi. Većina je ljudi koji vole “off road” vožnje (ima i onih koji su “paraderi”, ali znatno manje), a za tako nešto ovi vozilo je, još uvek, jedno od najboljih na svetu pa zato i “drži” cenu.
pre 4 godine
@Slavko:
E, ali udobnost! To je nešto neprevaziđeno u odnosu na VW, koji je, u stvari, mašina za izbacivanje kamena iz bubrega.
pre 4 godine
Zavisi i od zemlje ili regiona. Na bliskom istoku VW mnogo brže gubi vrednost nego u Evropi, pogotovu na Balkanu.
pre 4 godine
Ima i auta kojima cena raste iz godine u godinu. Super car npr. kao La Ferarri, Lambo veneno ili od starijih MB SL 300 56 godište Ferari iz istih godina, itd. Daleko veća zarada procentualno je na super automobilima nego na nekretninama
pre 4 godine
2016 godine u SADu su objavljeni rezultati zanimljivog istrazivanja.
Radi se o troskovima odrzavanja kola tokom perioda od 10 godina.
Svi modeli jedne marke kola sacinjavaju grupu i utvrdjena je medijana troskova grupe. Istrazivanje je obuhvatilo 30 grupa i podrazumeva redovno servisiranje kola (npr. promena ulja 2x godisnje).
Najvisi troskovi odrzavanja:
1. BMW $17800
2. Mercedes $12900
3. Kadilak $12500
Najnizi troskovi odrzavanja:
28. Lexus $7000
29. Scion $6400 (na zalost ne proizvodi se vise)
30. Toyota $5500
Jos jednom da napomenem da se ovo odnosi na SAD i nije primenljivo u nasim uslovima ali moze da posluzi kao jedan od elemenata prilikom odluke o kupovini polovnih kola (npr. u Kanadi odlazak kod istog automehanicara koji radi nemacka kola ce vas kostati 30% vise za Audija u odnosu na VW)
pre 4 godine
@(Shomi, 09. novembar 2019 19:18)
- Možda ove nule treba proveriti. Neverovatno da 10 godina održavanja BMW košta 178 hiljada dolara, Mercedesa 130 hiljada, Leksusa 700 hiljada. To su stravične cifre. Ove druge cene koje ste napisali su razumne. I u pravu ste da održavanje i popravke luksuznijih brendova koštaju daleko više nego ovih “regularnih”. Neki ljudi misle da su luksuzni modeli boljeg kvaliteta, da se manje kvare, i da je viša cena popravki kompenzovana time što su popravke retke. Medjutim kvalitet i ovih običnih je znatno uznapredovao, naročito Japanci, Korejanci i slično. Ako normalno vozite bilo koji novi automobil, prvih 5 godina ne treba ništa osim promene ulja i filtera. Onda od pete do desete godine idu neke manje ili veće redovne zamene delova koje mogu da budu dosta skupe, ali još uvek podnošljivo. Preko 10 godina kreću ozbiljnije intervencije, troškovi održavanja rastu eksponencijalno. Voziti luksuzan brend stariji od 10 godina je teško isplativ potez.
pre 4 godine
Nije to ništa! Lada Niva, godinu dana stara, vredi više nego nova, jer se taman u tom roku i otklone sve falinke.
pre 4 godine
одо
najbolje kupovati kola od 20 godina,na njima ne gubis nista.....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (panke, 8. novembar 2019 16:51) # Link komentara
Nista, osim zivaca...
pre 4 godine
ovo je analiza za americko trziste,
nema veze sa evropskim.
pre 4 godine
(Zemljoradnik, 10. novembar 2019 16:24): ako malo razmisliš, videćeš da si ti dodao po jednu nulu u cenu održavanja, tako da je za BMW $17,800, Mercedes $13,000, a za Lexus $7,000 za navedeni period, sto je sasvim verovatno i samo pokazuje koliko je Lexus superiorniji po pouzdanosti i kvalitetu. To nas dovodi i do zaključka, vezano za ovaj tekst, zašto pojedini automobili “drže cenu”.
92 Komentari
Sortiraj po: