Ponedeljak, 05.08.2019.

09:00

Test polovnjaka: VW Golf 7 1,6 TDI karavan – svetogrđe ili idealan porodični auto

Izvor: B92

Test polovnjaka: VW Golf 7 1,6 TDI karavan – svetogrðe ili idealan porodièni auto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

Srđan BL

pre 4 godine

Vlada
Pises da si vozio novije ''dizele'', a u prethodnom komentaru si napisao da se dizeli u petom stepenu na 100km/h vrte oko 4000 o/min. Pa sad se skontaj jesi li ili nisi? Takav odnos su imali Golfovi 1 i 2 sa 5 brzina... Odnos izmedju 5. i 6. brzine je 30ak km/h, odnosno 130-140km/h pri 3000o/min naspram 160-170, a vecina rijetko kada i vozi tom brzinom. Osim toga buka motora kod automobila ove klase pri 130-140 je manje izrazena u odnosu na buku opstrujavanja vazduha oko vozila na koju stepen prenosa nema nikakav uticaj... Niko ne spori prednosti 6. stepena, ali procitaj sta si napisao (100km pri 4000 o/min.) sto govori da si cesce u vozis auto star preko 20 god, a pocinjes raspravu vezano za automobile od 3-4 god starosti. Iskren da ti budem upravo planiram kupovati Golfa 7 u ovoj varijanti sa motorom od 81kW i 6.brzina, a vozio sam i 1, 3, 5, sada 6...

Posmatrac

pre 4 godine

@Vlada

Da li je uživanje ili ne ja bih ti samo rekao da meni nije bio problem da za 10 dana izvozim 3000km i to 80% na autoputu. Brzina uglavnom 130-140. Uključiš tempomat i ne razmišljaš. Zvučna izolacija odlična, možda se napolju čuje :), ali unutra nisam imao nikakav problem sa bukom pri tim brzinama. Stvarno mislim da treba da probaš pa tek onda da komentarises. Verujem da je 2.0 daleko bolji, ali ga nisam probao pa ne mogu ništa da kažem Ono što je problem u ovom karavanu je užasna buka koja se već na 50-60 javlja kada se otvore zadnji prozori. Zvuk je nepodnosljiv. Za tri godine možda sam ih otvorio dva puta.

Vlada

pre 4 godine

@g3

Kad kazem 100+ to ne znaci da urla na 100 niti mislim 105 kmh nego na preko toga u granicama normalnog i dozvoljenog recimo dozvoljena brzina na autoputu jer vecina ljudi vozi od prilike tom brzinom sa razlikama od 10-20km/h gore dole.

g3

pre 4 godine

@Vlada

Niko nije rekao da je 5-to brzinac tih na 130-140, ali ste vi napisali da je na 100+ kmh na 4000 rpm što takođe nije istina. Moguće da ste htjeli da "karikirate" ali podatak nije tačan i zato su neki reagovali.

Svakako da je 6. brzina taman za autoput, tu nema spora.

Vlada

pre 4 godine

@Srdjan BL

Zapravo jesam sa 5 i 6 brzina, zato i pricam. Imao sam Mondea 2.0 TDCI i auto je bio drumska krstarica u odnosu na dizele sa 5 brzina. Radi rastereceno i prede na autoputu. Mozda se vecina vas nije vozila u krstenom dizelu sa 6 brzina pa zato ne primecujete razliku, ili jednostavno branite iz nekog razloga ono sto imate(svaki ciga svoga konja hvali). Ali pricati da dizelas sa 5 stepena prenosa radi tiho na 130-140km/h je neumesno, njima je maksimalna brzina oko 160-170 i vi mi pricate da su necujni na nekih 80% opterecenja?

Srđan BL

pre 4 godine

Vlada
Ako nisi imao priliku voziti dizel koji na oko 130-140km/h ''dolazi'' na oko 3000 o/min, onda ne komentarisi.... Taj odnos brzine i obrtaja je ''standard'' vec skoro 20 god i bio je cak kod Golfa 3 TDI...

g3

pre 4 godine

@ Vlada
Iz iskustva, dva različita vozila i motora. 1.9 tdi 77kw i 2.2 CRDI 110kw, oba sa 5. stepeni prenosa, oba na 140kmh drže 3000 rpm. Tako da je izgleda više do mjenjača, nego do same snage.

Posmatrac

pre 4 godine

@ns ja

Izvini, ali nisi u pravu. Ima ljudi kojima firma placa auto i koji ga voze 3 - 4 godine i posle dobiju novi. Stari ide na prodaju. To se zove operativni najam vozila. U većini slučajeva ljudi koji voze takve automobile imaju pravo preče kupovine tako da ako malo pratiš oglase i čekaš možes da prodjes veoma dobro i nađeš odličan polovnjak. Lično prodao svoja 4 službena automobila, svi prešli pravih 55-65000km. Stvar je što su takva vozila skuplja 1500-2000 evra od sličnih sa oglasa. Pouzdano znam da većina ljudi koji voze takve automobile vode računa o njima više nego da su njihova privatna. Ne govorim o komercijalistama u firmama koji imaju čitave flote vanova već o ljudima koji tim kolima voze svoju decu, idu na godišnji odmor,...Svakako ih prvo ponude prijateljima, rođacima, ali mnogi završe i na oglasima. Pitanje je samo da li si spreman da platiš više nego za odličan Nov, Nov, Nov auto iz uvoza sa 150.000km.

ns ja

pre 4 godine

jbtee, našli lika koji ima ovog golfaa, uzeo nov i sad taj i takav auto sa ič pređenih km predstavljte kao test polovnjaka?!
Da li ste svesni da u realnim uslovima ovakav polovan auto možete naći da kupite sa apsolutnih 0% (i slovima: nula procenata) šanse? samo ako je vlasnik potpuno poludeo i baš vas čeka da vam ga pokloni za trećinu cene

kompletan tekst ne pije vodu zbog gore navedenog, a automobil u takvom stanju tog godišta i te km svaki je odličan i naravno NIKADA ga nećete kupiti, bar ne dok ga vlasnik dobro ne izgazi ili totalno havariše - ali to onda više nije taj automobil.

valjda letnja sezona godišnjih odmora, pa nema ko da napiše kvalitetan tekst i onda baca prašinu u oči gladnim srbima željnim "novih polovnih automobila", a za džabe...smešno

ns ja

pre 4 godine

jbtee, našli lika koji ima ovog golfaa, uzeo nov i sad taj i takav auto sa ič pređenih km predstavljte kao test polovnjaka?!
Da li ste svesni da u realnim uslovima ovakav polovan auto možete naći da kupite sa apsolutnih 0% (i slovima: nula procenata) šanse? samo ako je vlasnik potpuno poludeo i baš vas čeka da vam ga pokloni za trećinu cene

kompletan tekst ne pije vodu zbog gore navedenog, a automobil u takvom stanju tog godišta i te km svaki je odličan i naravno NIKADA ga nećete kupiti, bar ne dok ga vlasnik dobro ne izgazi ili totalno havariše - ali to onda više nije taj automobil.

valjda letnja sezona godišnjih odmora, pa nema ko da napiše kvalitetan tekst i onda baca prašinu u oči gladnim srbima željnim "novih polovnih automobila", a za džabe...smešno

GuA

pre 4 godine

Kako menjač sa šest brzina uz 1,6 TDI? Pa ja u martu kupih octaviu karavan 1,6 TDI najviši paket, sa opcijama me došla skoro 25 hiljada i ima menjač sa pet brzina i rekoše da se šest brzina i ne postoji uz taj motor nigde pa ni kod golfa ? I da taj motor sa pet brzina ide bolje nego bilo koji drugi?
(Zoran, 5. avgust 2019 12:55)

... a mozda prodavci ne znaju svoj posao, sto nije nista neuobicajeno ...
(Mirko, 6. avgust 2019 09:14)

Ja big rekao da prodavci ZNAJU svoj poaso ... hehe

ispocetka

pre 4 godine

@vozač demokrata
"20% precenjeno vozilo koje košta kao auti segmenta više (talisman, mondeo, M6, P508, C5...)"

Pa di baš C5 nađe? To je auto (2011) u kojem ne možeš nigdje odložiti bocu vode. Pardon.... možeš - ali onda ne možeš koristiti naslon za ruku (suvozač svoju bocu u svakom slučaju mora držati između nogu) i to u karavanskoj verziji!!! Uz ovakvu konkurenciju Nijemci se zbilja ne trebaju plašiti za svoju budućnost.

Vlada

pre 4 godine

@Ironija ti i ja

Ma ajde bre ne brunda, jel vi mozda radite za neke VW salone pa ovde branite Golf sa 5 brzina. Svaki auto sa 5 brzina zavija na velikim obrtajima a samo mi kazi da na auto putu na 100+ imas 2500 obrtaja i da je idealno. Na 120 si garantovano oko 4000 obrtaja i ni jedan dizel ne proizvodi tada prijatne zvuke. Dizel rove a benzin zavija. Razumem tu filozofiju u benzincima od 1.2-1.5 litara koji su zamisljeni kao gradski automobili, Dizel i ne treba da se vozi na kratkim relacijama i svako ko ima malo mozga zna to, nije derivat za gradske automobile a napraviti dizel koji nije sposoban rastereceno da ide autoputem nekom normalnom brzinom je smesno. Ovo samo VW testira koliko su ljudi spremni da se prave slepi i koliko neukih imaju medju kupcima.

dalibor dak

pre 4 godine

@milos radunovic Drugare, da li svestan koliko je Srbija nebitna i na marginama kada su u pitanju brojke o prodaji automobila???? Stavljati francuze tako nisko jer u najmanju ruku smesno. Renault Grupe je prosle godine bio proizvodjac broj 1, ove godine su sa Folksvagenom tu negde. Ali nisu to zbog Srbije. PSA je postavio vlasnik jednog velikog "nemca" Opela, i zahvaljujuci PSA Opel staje na noge. Formiranje misljenja o nekom brendu na osnovu polovnjaka koji su presli 500.000km je skrajnje neozbiljno

priprema za radio®

pre 4 godine

Oko toga 5MT i 6MT uz 1,6 TDI. Probao sam oktaviu A7 1,6 TDI sa 5MT i ono je katastrofa od tromosti zbog veoma produženih prenosnih odnosa ( mislim da sam gledao podatke na netu i da je njoj peta „duža“ nego šesta kod verzije 1,6 TDI sa 6MT u audiju ili ovoj posebnoj verziji golfa ). Ubacite npr. u petu na oko 90 ( ispod 80-85 ne može a da se ne guši ), dodate gas i apsolutno se ništa ne dešava. Taj 5MT je teška katastrofa. A što se tiče samog 1,6 TDI-a, mislim da u toj klasi/zapremini ne postoji motor sa manjim obrtnim momentom. Ne verujem da je to problem kada ste prazni, ali, za testirani karavan, ako je pun, to je zaista veliki problem uzbrdo. Doduše, kod ove verzije sa 6 brzina taj probem sa nedostatkom momenta će lakše da se podnese nego kod verzije sa 5MT, jer je zbog gušćih prenosnih odnosa veća šansa da ćete pri željenoj brzini kretanja uspeti na „nadjete“ stepen prenosa kod koga su obrtaji u zoni dobrog momenta ili bliže toj zoni.

Miloš Radunović

pre 4 godine

Kakvi "crni" francuzi, gde vi ljudi živite, šta gledate i čitate? Oni su u čitavom svetu, osim kod nas, u rangu italijanskih marki. Nemački, japanski i južnokorejski automobili su svi bolji i cenjeniji u svetu od francuskih. Predpostavljam da su kod nas popularni jer su upravo zbog slabog kvaliteta, jedni od najpovoljnijih kao polovni. Zaista je pravo čudo kako gotovo uvek i svuda, mi (Srbi) u jednu stranu, a svi ostali u drugu. Ili smo genijalni kao narod, ili smo, što je mnogo verovatnije, nešto "drugo".

Mirko

pre 4 godine

Kako menjač sa šest brzina uz 1,6 TDI? Pa ja u martu kupih octaviu karavan 1,6 TDI najviši paket, sa opcijama me došla skoro 25 hiljada i ima menjač sa pet brzina i rekoše da se šest brzina i ne postoji uz taj motor nigde pa ni kod golfa ? I da taj motor sa pet brzina ide bolje nego bilo koji drugi?
(Zoran, 5. avgust 2019 12:55)

Imam Touran 1.6 tdi i ima menjac sa 6 brzina. Mozda nema kod Skode, a mozda prodavci ne znaju svoj posao, sto nije nista neuobicajeno. Sto se tice smog motora, nije trom kao sto pojedini pisu, Touran ima 1600kg prazan, a daleko je i od nekog trkaca. Sve u svemu, zavrsava posao. Da sam nasao TOuran u identicnom stanju, fabrickom, sa tako niskom kilometrazom, kupio sam auto sa 80k km, kupio u Nemackoj, ne kod nas, sa 2.0 TDI uzeo bih 2.0.

g3

pre 4 godine

@ Vlada

Meni baš fali 6. stepen prenosa na autoputu. Ako bih nekad trebalo da biram između snažnije motora ili mjenjača sa više stepeni, uzeo bih ovo drugo. Definitivno kada često vozite, naročito autoput sa konstantno visokom brzinom, lijepo je imati 6. stepen, da umanji obrtaje, tj. buku.

Iskustvo

pre 4 godine

VW je toliko inovativan i očekujem da će na novim modelima menjati samo naziv golfa (8, 9, 10, 11....) pošto je na prethodnim verzijama razlika uočljiva samo pod lupom.

Ironija ti i ja

pre 4 godine

(Vlada, 05. avgust 2019 23:55) Ne brunda uopste! To je bilo nekada! Steta sto ljudi sasvim subjektivno ocenjuju auto samo zato sto ne vole neki brend! Svako ko nije vozio taj auto, nek se pita sto se prodaju vise od 7K komada mesecno! A ima izbora..

SS

pre 4 godine

Ko je makar i na kratko vozio 2.0 TDI CR, sigurno neće sesti za volan 1.6 TDI-a, pogotovo u gabaritnijim automobilima, a video sam da rade i Pasata u 1.6 TDI varijanti...

Neko iz srednje klase

pre 4 godine

Dobar je ovo auto, komercijalisti iz firme ga ganjaju bez većih problema do 300000km, onda idu na doboš. Tvrd, malo troši, pregledan za vožnju, redovno održavan nema većih problema. Za prosečnu Srpsku porodicu sasvim ok, jedino što kod nas dolaze iz 2 - 3 ruke sa sumnjivim održavanjem i naravno dobrano preko 400000km sa čuvenim 168000km nov,nov. Otuda i loša iskustva sa istim.
Dobri primerci idu od 9 do 11k, što je već prag kupovine novih kola. Da, 2.0 diesel je osetno bolji ali za prosek Srbije koji možda ode jednom godišnje na more, ovo je puna kapa.

Grabs popcorn

pre 4 godine

(david, 05. avgust 2019 09:58)

Dragi Davide, taj tvoj sa 440.000km se prodaje za godinu dve sa 160.000km nov nov nov nov, pazi šta ti kažem. :)
(Grabs popcorn, 05. avgust 2019 14:46)

Ja to sugurno neću uraditi.

Ipak + za humor.
(david, 05. avgust 2019 18:03)

Nećeœ ti, ali Pera, Mika, Žika, kome god budeœ prodao. Hvala za +, humor mi je i bila namera :)

Iju

pre 4 godine

Koliko god da su mi Pasat karavani lepi,toliko su mi Golf karavani ružni,uvek bili. Kao da ih namerno prave tako ružne da nebi ugrozili prodaju Pasata karavana

Posmatrac

pre 4 godine

Evo malo pojašnjenje iz prve ruke. Taj 1.6TDI je u Škodi i Golfu prvo imao 105KS I 5 brzina, a Audi je dolazio sa 110KS i 6 brzina. Škoda I dalje isporučuje vozila sa 105KS i 5 brzina, a Audi dolazi sa novim motorom od 115KS i 6 brzina. Vozio sam ovaj Golf VII tri godine samo sa boljom opremom i nikada nisam imao nikakav problem. Da je trom može da kaže samo neko ko ga nije vozio. Odličan motor za ovaj auto. Jedina mana je post prodaja karavana jer kod nas nisu na ceni. Da mi treba dobar porodični polovnjak ne bih ni na trenutak razmišljao. Imao novog Megana, novu Kiju Ceed i definitivno je Golf najbolji auto u toj klasi. Posle Golfa prešao na Audi sa tim 1.6 motorom i malo većom snagom (110KS) Oseti se razlika u snazi i menjač sa 6.brzina je bolji, ali nista drastično. Sve preporuke za kupovinu ovog karavana.

Marko

pre 4 godine

@Srba,

Ne znam kakva je situacija po Srbiji ali ces u Subotici vecu paznju privuci ako vozis dobrog juga nego golfa 7 ili bilo sta novo a da nije od 50k eura i preko.

Savrsen automobil

pre 4 godine

Golg 7 2.0 TDI sa 150 ks je TOP automobil u svojoj klasi, ko ga nije vozio ne moze da ga komentsrise ! Jedino je Audi 3 sa istim motorom bolji ali Audi je klasa za sebe

nodi

pre 4 godine

@novosadista
Common rail nema dizne

A sta ima, bratac? 4 mala drekavca, sto pljuju naftu u cilindre! Kakva komendija, sto bi rekla moja komsinica!

kele®

pre 4 godine

Vozio ovaj motor u Passatu 2011. godište. Užas i opasnost na putu. Dok još prve tri brzine i pokazuju nekakvu agilnost, dotle zadnje tri pretvaraju ovaj auto u mrtvog konja. Najviše me podsjetilo na vožnju Mercedesa W123 200D.

kele®

pre 4 godine

"Druže to je common rail, nema dizne."
(Novosadista, 05. avgust 2019 16:42)

Ja bih na Vašem mjestu promijenio nick na neko vrijeme. Dizna, ili brizgaljka po naški, je sastavni dio svih motora sa unutrašnjim sagorijevanjem. Neka me isprave ako griješim, ali ovaj 1.6 TDI ih ima 100%.
A opet, ako nisam shvatio ironičnu notu Vašeg komentara, moje izvinjenje.

godzilla

pre 4 godine

@Novosadista Druze nemoj da se blamiras molim te. Common rail nema dizne, brate slatki bolje da si cutao ispao si smesan. Common rail je sistem, tj. most koji povezuje dizne sa pumpom visokog pritiska koja gura gorivo u taj mojt koji dalje rasporedjuje u dizne. Zato bolje se ne blamiraj lupajuci gluposti.

Mirko

pre 4 godine

@strokavi mozak
Pa čoveče lepo su ti ljudi objasnili da taj motor nema dizne.
Ili ti lažeš ili neko pokušava da ga odere za pare.

Teo

pre 4 godine

@Novosadista - - mozda je problem u semantici, tj. dizne vs brizgaljke ili sta god, ali common rail dizel motori *imaju* "fuel injectors", i njihov rad je pod kontrolom kompjutera motora. Ne znam tačno šta je zabuna ovde, ali bih voleo da pročitam.

Dex

pre 4 godine

Dobro bre ljubitelji " Galskih kokošaka " Renault je marka po svemu i pričati da je bolji od VW je malo neobjektivno ali je za " respect " u svakom smislu. A Lav i " Citron " su kante, pogotovo " Citrus ". Vešanje pozadi je vrlo bitno kad je zadnja klupa u pitanju, udobnost tako da sedišta samo malo poprave utisak. Pljuvati po " Kralju kategorije " je katastrofa. Ali dobro imate fore još par meseci a onda ćete svi od zlobe, muke i da kažem urođene zavisti da podivljate kad se pojavi Golf 8 -Kralj svih automobila " C " segmenta. Ende

david

pre 4 godine

(david, 05. avgust 2019 09:58)

Dragi Davide, taj tvoj sa 440.000km se prodaje za godinu dve sa 160.000km nov nov nov nov, pazi šta ti kažem. :)
(Grabs popcorn, 05. avgust 2019 14:46)

Ja to sugurno neću uraditi.

Ipak + za humor.

Strokavi mozak

pre 4 godine

@vozac_dekokrata samo ti vozi te poluproizvode i uzivaj. Golf VI 1,6TDI nema te brizgaljke jer je komonreil motor. Imao isti, jako pouzdan i dobar auto.
(Gross, 05. avgust 2019 12:47)
Brate ovo moram da kazem ortaku posto vozi isti takav model i u ovlascenom servisu mu traze 600€ za zamenu crkle brizgaljke(dizne).Inace taj je auto kupio od brata i ima 140000 km pravih.Jer je brat kupio tog Golfa novog i neverujem da bi bratu vracao kilometrazu.Tu su se meni srusili svi snovi o pouzdanosti Golfa.

neko iz mase

pre 4 godine

Ne želim naljutiti one koji vole Nemačka vozila, ali tamo gde je mehanika su Nemci najbolji, ali sa elektronikom su gori od Francuza. Radim to pa sam malko upućen. Nisu najbolji!!!

Novosadista

pre 4 godine

Ahahahahaha najjači su mi ovi jadnici "1.6 je s...e, crkavaju dizne" Druže to je common rail nema dizne. Molim ove vozače Francuza da se suzdrže od komentara, i ostale pljuvačke tipa;
Skupo održavanje,kvari se,nekvalitetan,precenjen...
A ovi podignuti fensi suv autići vam nisu precrnjeni?

Bruno

pre 4 godine

Kako menjač sa šest brzina uz 1,6 TDI? Pa ja u martu kupih octaviu karavan 1,6 TDI najviši paket, sa opcijama me došla skoro 25 hiljada i ima menjač sa pet brzina i rekoše da se šest brzina i ne postoji uz taj motor nigde pa ni kod golfa ? I da taj motor sa pet brzina ide bolje nego bilo koji drugi?

Ne znam burazeru, da mogu poslati slike sad bih stavio da vidis, probaj guglati bas to sto sam napisao, ima jos ovakvih kao moj sa 6 brzina...

dalibor

pre 4 godine

Ima sam prilike da se vozim u 5vratnu verziju 1.6tdi automatik. Zadovoljavajuca ubrzanja. Udobnost...ako je meni koji vozim samo francuze bila sasvim Ok mislim da ce i vecini odgovarati. Dve stvari kao mane...1)auto nit "smrdi nit mirise". Ni spolja ni unutra ni u voznji nikakvu emociju ne izaziva. 2)po meni najruzniji karavan u segmentu, zadnji deo niti je lep niti ima sportsku notu

Ironija ti i ja

pre 4 godine

(Samo realno, 05. avgust 2019 14:31) Bravo za komentar! Klinci i retardirani su oni, koji voze besna kola i uporedjuju kombi sa istim! kada si solidna licnost, onda uzmes za familiju auto sa mnogo prostora. Tako je bar na zapadu ali gde je zapad za nas!

boki

pre 4 godine

Dosta tvrd auto,malo trosi i sedista mu bas nisu nesta udobna pogotovo zadnja klupa,praktican jeste i apsolutno siguran auto nece ostaviti na putu i pustite te price pera,zika i ostali a seli nisu a ne imali golfa..nije naj bolji ali i nije naj gori sve u svemu za te pare odlican,drzi cenu i isplativ..ja doduse ne vozim vise golfa vec audija a6 2013god karavan do duse duplo skuplji ali troduplo bolji..ni sa jedim nisam imao nikakvih problema..sve u svemu kome nije bitna toliko udobnost,enterijer,potrosnja i nije spreman da da neke vece pare golf je zakon..sto se potrosnje tice znate koliko me z...e dali ce da trosi 7 ili 9l na 100km,potpuno nebitno..bitno je da ide,da se ne kvari i da je po ukusu,da uzivas dok ga vozis bio on nemac,francuz,japanac potpuno nebitno..

ja

pre 4 godine

Naravno da je svetogrdje, mada danas vec vise nema pravila, kad je mercedes napravio od A klase i karavan onda mi vise nista nije cudno.
(nepoznata osoba, 05. avgust 2019 09:48)

Nekada se prodavao stomak eliminator, ljudi ga masovno kupovali misleći da je to super stvar. Dok je takvih biće i tržišta za golfa koji je u modelima mk 1 i mk 2 naoravio revoliciju i nije imao pravog konkurenta, od dvojke sasvim prosečan auto.

Samo realno

pre 4 godine

Karavan, traktor sa prikolicom.
(wc, 05. avgust 2019 10:14)

A ti vozi dvoje dece sa dvoje kolica i svim priručnim sredstvima u nekom kupeu, po mogućnosti BMW-om...i namigni nekoj opasnoj ribetini na semaforu sa sve cuclom na glavi pored rođene žene...jer to je taj kupe..limuzina..

Grabs popcorn

pre 4 godine

(david, 05. avgust 2019 09:58)

Dragi Davide, taj tvoj sa 440.000km se prodaje za godinu dve sa 160.000km nov nov nov nov, pazi šta ti kažem. :)

Srba

pre 4 godine

Dobar tekst samo jedna mala ispravka... Bg i deo NS-a bi ovaj automobil gledala kao test polovnjaka, dok bi ostatak Srbije (ukoliko bi imao srece da trenutno dodje u posed jednog ovakvog auta, pogotovo ovo godiste) ovo vozilo nazivalo novim!

Sasa

pre 4 godine

Vozio sam se cesto u Golfu 7 sa ovim motorom, samo hecbek varijanta. Lepo vuce, ima mesta solidno, zvucna izolacija je odlicna s obzirom da nema 6-u brzinu, a na 140 se ne cuje, vuce lepo, ali ljudi moji sto je to neudoban auto, to je strasno. Na zadnjoj klupi sam se vozio od Cacka do Valjeva, guzica mi je utrnula, morao sam da se okrecem stalno. Napred je malo bolje stanje. Ono u sta sam siguran, to je da ga ljudi kupuju samo zbog znacke i drzanja cene. Ko kaze suprotno, nije realan. Dobar, ali precenjen.

priprema za radio®

pre 4 godine

Ako tražite malo veći gepek u C segmentu, tada je karavan svakako bolje rešenje. Pa i golf karavan.
Ali, ako u C segmentu tražite karavan koji, osim većeg gepeka, nudi i veći prostor za putnike drugog reda, tada tražite samo karavan koji ima uvećan Wb u odnosu na HB. To su ( medju aktuelnim) samo 308 SW, megan SW, focus SW i corolla SW.
Samo kod njih je uvećan i Wb (pa imaju i više mesta u drugom redu), dok je svima ostalima ( pa i ovom golfu ), sva dodatna dužina „zalepljena pozadi“.
Naravno, svako zna da li mu je bitno samo da ima veći gepek ili kupovinom karavana želi i bolji komfor zadnje klupe.
Po meni, medju aktuelnim karavanima, ponudom unutrašnjeg prostora ( za putnike i prtljag) je focus karavan „kralj klase lubeničara“. Svi ostali su daleko, daleko iza.

Marko

pre 4 godine

Dobar je Golf, pouzdan, lepo se vozi, ali udobnost mu nije jaca strana. Napredovao je po tom pitanju, ali jos nije u rangu sa francuskom konkurencijom. Vozio sam se nedavno pozadi 200km, ima dosta mesta iako sam visok, ali udobnost je problem. Zar je toliko skupo i tesko napraviti udobna sedista? Mozda sa osmom generacijom konacno naprave veci skok po tom pitanju. Francuzi za mene ostaju sinonim za udobnost na dugim relacijama, ne racunam premium limuzine koje su mi nedostupne (E, S, A8 itd.).

Bruno

pre 4 godine

Kupio sam ovdje u Austriji 2016.god Golf 7, 1.6TDI, Bluemotion, 110 konja, karavan, a mjenjac je sa 6 stupnjeva, nikakvih 5... vjerojatno je za germansko trziste pravljen malo drugaciji

betmen

pre 4 godine

G6 karavan mi deluje neskladno, ali u boljoj opremi moze bas lepo da izgleda. Ovaj sa testa je bazican i izgledao bas tako... bazicno :)

Gross

pre 4 godine

@vozac_dekokrata samo ti vozi te poluproizvode i uzivaj. Golf VI 1,6TDI nema te brizgaljke jer je komonreil motor. Imao isti, jako pouzdan i dobar auto.

Пилипенда

pre 4 godine

Није светогрђе, већ права мера аутомобила који пружа употребљивост и свакодневну практичност

aramis

pre 4 godine

odavno su benzinci dosli na litar,dva razlike u odnosu na dizel...a prednosti su velike...samo u srbiji i balkanu karavani su ignorisani...idite u evropu...na 100 pasata samo 10 su limuzine

Zoran

pre 4 godine

Kako menjač sa šest brzina uz 1,6 TDI? Pa ja u martu kupih octaviu karavan 1,6 TDI najviši paket, sa opcijama me došla skoro 25 hiljada i ima menjač sa pet brzina i rekoše da se šest brzina i ne postoji uz taj motor nigde pa ni kod golfa ? I da taj motor sa pet brzina ide bolje nego bilo koji drugi?

nesss

pre 4 godine

vozio sam pasat b6 sa 1.9tdi 105ks motorom, prešao oko 100.000km..sad vozim 1.6 tdi i 115ks prešao 85.000km..razlika izmedju ova dva motora je ogromna u korist 1.6 tdi koji je značajno tiši, manje troši(oko 1l manje) ima manju emisiju i pouzdaniji je(nisam ima problema sa 1.9 ali iskustva kažu tako)..elastičniji, brži...tehnološki znatno napredniji..objašnjavati ovo u Srbiji gde je jedina briga da li motor prelazi milion km je zaludno..

djukara

pre 4 godine

Sve se slazem osim kada je u pitanje udobnost, standardno tvrd kao i svi vw, nebitno da l je pasat ili golf. Ko je navikao u redu, ali ko predje sa renoa recimo primetice veliku razliku u udobnosti. U svakom slucaju odlican auto sa odlicnim motorom.

Srđan

pre 4 godine

San prosečnog Srbina - Golf, ali uglavnom onih što kupuju polovan auto. Ja verujem "švabama" naročito kada izbace listu pouzdanosti pa su na prvih par mesta Japanci :), neću zakuvavati, respekt za polovne "Nemce", da ne valjalu - ne bi ljudi to toliko vozili....

Djordje

pre 4 godine

Svi automobili se kvare i nisu ludi sto ih na zapadu kupuju nove kad vec mogu.. a nama preostaje da razmisljamo sta ce pre da crkne, bilo da je Francuz, Nemac ili Italijan.

Boki

pre 4 godine

Sto niste napisali da im crkavaju menjaci sa pet brzina i regulatori prozora?

https://www.google.com/amp/s/amp.autobild.de/artikel/vw-golf-7-verliert-gegen-mercedes-a-klasse-w176-im-dauertest-14903551.html

baba

pre 4 godine

motor je krš, moj ortak je izginuo sa diznama, platio skupu popravku, pa zamajac 600e pa opet dizne i prodao. Ovo nije motor za naše prostore

Brada

pre 4 godine

Nzm, nisam ljubitelj 1.5 ili 1.6 dizelasa u ovoj klasi, jos kad ima i 5 brzina, uzas...za clia i automobile te klase, sasvim dovoljno...ali kad vi vidite kadjar, pa nisan qq sa 1.5dci, onoliki automobili, jos kad sedne cetvoro, ma daj...za tu klasu samo 1.9 ili 2.0 sa 6 brzina i Bog da te vidi, uostalim ako imas da das 15-20 hiljada za nov auto, onda imas i da placas malo vecu registraciju i servise. Sto se tice potrosnje, nista ne trose manje od 2.0, pogotovu ne na otvorenom putu gde je 2.0 potpuno rasterecen...

g3

pre 4 godine

Šta uopšte znači floskula "dobar motor, ne kvari se"? Ja vozim famozni 1.9tdi 77kW i mijenjao sam jedanput sve dizne i 3 puta bregastu za cca 70.000 km. O autu vodim računa, ulje na 10-12 hiljada, kvalitetno (skupo), vodim računa da je uvijek do vrha (provjera na 1000 km). Čim se desi neki malo specifičan problem, moraš obići bar 3 majstora dok jedan ne odluči da se upusti u rješavanje istog. Toliko ja mogu reći o "dobrom motoru koji zna opraviti svaki majstor".

Србо

pre 4 godine

videti manualni menjac u automobilima srednje i visoke klase je u 21 veku je suludo, voznja treba da bude uzivanje.
(koja, 05. avgust 2019 09:16)
Зависи које је твоје виђење уживања. Ја нпр. волим да шалтам брзине кад возим, некако ми је приснији однос са машином коју контролишем. А неко воли да убаци у драјв и да кулира док вози. Све је то индивидуално.

sladoledsmesom

pre 4 godine

Ajmo hejteri, krenite da pljujete golfa....da cujemo kako su italijani, francuzi i svi ostali bolji od vw-a...
(Brada, 05. avgust 2019 09:53)

Ne truj bre klipeta

ljAXE

pre 4 godine

Solidno, kompromisno resenje za Srbiju. U principu dosadan, ali pouzdan Golf. Ovaj u karavan verziji odlican za porodicu, visenamenski za sve prilike. Licno, smatram da ima lepsih, zanimljivijih i pouzdanijih auta od Vagena ali ovaj auto bi usrecio dosta porodica u Srbiji.

jaretina; profil SR vozača 2/4, ubeđuje kako je 6g star ("170k km") bolji od novog, preferira dizlo bez filtera (guši motor), potencira "kosilice za travu", EV može, ali kad baterija bude trajala 20 godina i 1m km

pre 4 godine

videti manualni menjac u automobilima srednje i visoke klase je u 21 veku je suludo, voznja treba da bude uzivanje.
(koja, 05. avgust 2019 09:16)

tako je, ja baš zato uvek jurim manuelan menjač. ništa ne može zameniti dobar manuelac koji klizi, potpuna savršena kontrola vozila, u svakom trenutku znaš kako će se ponašati, ti kontrolišeš auto, a ne auto tebe.

vozač demokrata

pre 4 godine

video sam baš takvog golfa na slovenačkom autoputu prema moru. Stao je na preticajnoj traci sa otvorenom haubom i vlasnikom koji je pokušao da otkloni kvar. Saobraćaj je bio jako usporen zbog gužve.
1.6 tdi je jako nepouzdan (brizgalice,senzori, turbina...) što dokazuju slovenački autoforum ili nekoliko nemačkih. Motor nema nikakvu agilnost, ali je dovoljan za nezahtevnog vozača. O petostepenom menjaču u godini 2019 ne treba gubiti reči. 20% precenjeno vozilo koje košta kao auti segmenta više (talisman, mondeo, M6, P508, C5...)

david

pre 4 godine

Vozim Golf 6 sa ovim motorom,kupljen 2013 godine sa 200 000 km trenutno na satu 440 000 km.
Do sada na njemu uradio dva velika servisa i set kvačila,nove diskove i dva puta pločice ( male servise ne računam radim ih na 15 000 km cena oko 80 - 90 eura)
Sve ukupno ulaganja oko 1 000 - 1 100 eura za 7 godina.
Prešao sa njim pola Evrope stigao do Francuske,Švajcarske,Nemačke,Litvanije,7 puta Grčka nikad me nije ostavio na putu,dizne,dpf i turbina nikad pipani.
Kako da ga prodam kad na satu piše
440 000 km svi se plaše a ja sutra smem sesti i sa njim se uputiti na bilo koji put od par hiljada km.
Jako mali potrošač,ume da povuče kad zatreba ma da mislim da za ovih 7 godina preko 150 - 160 km/h nikad nije vožen (nije bilo potrebe za tim) tako da dugovečnost i manjak kvarova itekako imaju veze sa pažljivom i odgovornom vožnjom.

Neka ga kod mene još koju godinu dok ne izađe Golf 8 a onda ako Bog da nov auto.

nepoznata osoba

pre 4 godine

Naravno da je svetogrdje, mada danas vec vise nema pravila, kad je mercedes napravio od A klase i karavan onda mi vise nista nije cudno.

pticakojaudara

pre 4 godine

Odličan auto. Za porodicu i svakodnevne prilike. Medjutim, modeli koji se nude kod nas su uglavnom sa 5 brzina, što je potpuno neshvatljivo. Auto sa 1.6 i 105 ili 110 ks već na 100km/h bukvalno "trazi" 6 brzinu. DSG-7 bi bila idealna varijanta.

Klasa za sebe

pre 4 godine

Golf je odlican automobil u svakoj varijanti ali ipak hecbek variajanta je najbolja, jos ako je 2.0 TDI sa 150 ks, e to je prava milina u voznji

Rico Suave

pre 4 godine

Au, kad krenu da pljušte komentari. Sve parametre imamo: VW, Golf, TDI, 1.6, karavan... Inače vrhunskO auto za ljude koji idu na sigurno, ziheraše, nespremne na eksperimente, bez mnogo mašte i kreativnosti.

s mile

pre 4 godine

Ne volim sto je VW i sto je Dizel... treba bas imati para za ovu kombinaciju... kako za kupovinu...tako i za odrzavanje. Ali Volim sto je karavan.....

Pravi porodican auto.... a i praktican kad zatreba....

david

pre 4 godine

Vozim Golf 6 sa ovim motorom,kupljen 2013 godine sa 200 000 km trenutno na satu 440 000 km.
Do sada na njemu uradio dva velika servisa i set kvačila,nove diskove i dva puta pločice ( male servise ne računam radim ih na 15 000 km cena oko 80 - 90 eura)
Sve ukupno ulaganja oko 1 000 - 1 100 eura za 7 godina.
Prešao sa njim pola Evrope stigao do Francuske,Švajcarske,Nemačke,Litvanije,7 puta Grčka nikad me nije ostavio na putu,dizne,dpf i turbina nikad pipani.
Kako da ga prodam kad na satu piše
440 000 km svi se plaše a ja sutra smem sesti i sa njim se uputiti na bilo koji put od par hiljada km.
Jako mali potrošač,ume da povuče kad zatreba ma da mislim da za ovih 7 godina preko 150 - 160 km/h nikad nije vožen (nije bilo potrebe za tim) tako da dugovečnost i manjak kvarova itekako imaju veze sa pažljivom i odgovornom vožnjom.

Neka ga kod mene još koju godinu dok ne izađe Golf 8 a onda ako Bog da nov auto.

ljAXE

pre 4 godine

Solidno, kompromisno resenje za Srbiju. U principu dosadan, ali pouzdan Golf. Ovaj u karavan verziji odlican za porodicu, visenamenski za sve prilike. Licno, smatram da ima lepsih, zanimljivijih i pouzdanijih auta od Vagena ali ovaj auto bi usrecio dosta porodica u Srbiji.

Samo realno

pre 4 godine

Karavan, traktor sa prikolicom.
(wc, 05. avgust 2019 10:14)

A ti vozi dvoje dece sa dvoje kolica i svim priručnim sredstvima u nekom kupeu, po mogućnosti BMW-om...i namigni nekoj opasnoj ribetini na semaforu sa sve cuclom na glavi pored rođene žene...jer to je taj kupe..limuzina..

vozač demokrata

pre 4 godine

video sam baš takvog golfa na slovenačkom autoputu prema moru. Stao je na preticajnoj traci sa otvorenom haubom i vlasnikom koji je pokušao da otkloni kvar. Saobraćaj je bio jako usporen zbog gužve.
1.6 tdi je jako nepouzdan (brizgalice,senzori, turbina...) što dokazuju slovenački autoforum ili nekoliko nemačkih. Motor nema nikakvu agilnost, ali je dovoljan za nezahtevnog vozača. O petostepenom menjaču u godini 2019 ne treba gubiti reči. 20% precenjeno vozilo koje košta kao auti segmenta više (talisman, mondeo, M6, P508, C5...)

pticakojaudara

pre 4 godine

Odličan auto. Za porodicu i svakodnevne prilike. Medjutim, modeli koji se nude kod nas su uglavnom sa 5 brzina, što je potpuno neshvatljivo. Auto sa 1.6 i 105 ili 110 ks već na 100km/h bukvalno "trazi" 6 brzinu. DSG-7 bi bila idealna varijanta.

Rico Suave

pre 4 godine

Au, kad krenu da pljušte komentari. Sve parametre imamo: VW, Golf, TDI, 1.6, karavan... Inače vrhunskO auto za ljude koji idu na sigurno, ziheraše, nespremne na eksperimente, bez mnogo mašte i kreativnosti.

Grabs popcorn

pre 4 godine

(david, 05. avgust 2019 09:58)

Dragi Davide, taj tvoj sa 440.000km se prodaje za godinu dve sa 160.000km nov nov nov nov, pazi šta ti kažem. :)

Srba

pre 4 godine

Dobar tekst samo jedna mala ispravka... Bg i deo NS-a bi ovaj automobil gledala kao test polovnjaka, dok bi ostatak Srbije (ukoliko bi imao srece da trenutno dodje u posed jednog ovakvog auta, pogotovo ovo godiste) ovo vozilo nazivalo novim!

kele®

pre 4 godine

"Druže to je common rail, nema dizne."
(Novosadista, 05. avgust 2019 16:42)

Ja bih na Vašem mjestu promijenio nick na neko vrijeme. Dizna, ili brizgaljka po naški, je sastavni dio svih motora sa unutrašnjim sagorijevanjem. Neka me isprave ako griješim, ali ovaj 1.6 TDI ih ima 100%.
A opet, ako nisam shvatio ironičnu notu Vašeg komentara, moje izvinjenje.

Djordje

pre 4 godine

Svi automobili se kvare i nisu ludi sto ih na zapadu kupuju nove kad vec mogu.. a nama preostaje da razmisljamo sta ce pre da crkne, bilo da je Francuz, Nemac ili Italijan.

Србо

pre 4 godine

videti manualni menjac u automobilima srednje i visoke klase je u 21 veku je suludo, voznja treba da bude uzivanje.
(koja, 05. avgust 2019 09:16)
Зависи које је твоје виђење уживања. Ја нпр. волим да шалтам брзине кад возим, некако ми је приснији однос са машином коју контролишем. А неко воли да убаци у драјв и да кулира док вози. Све је то индивидуално.

Sasa

pre 4 godine

Vozio sam se cesto u Golfu 7 sa ovim motorom, samo hecbek varijanta. Lepo vuce, ima mesta solidno, zvucna izolacija je odlicna s obzirom da nema 6-u brzinu, a na 140 se ne cuje, vuce lepo, ali ljudi moji sto je to neudoban auto, to je strasno. Na zadnjoj klupi sam se vozio od Cacka do Valjeva, guzica mi je utrnula, morao sam da se okrecem stalno. Napred je malo bolje stanje. Ono u sta sam siguran, to je da ga ljudi kupuju samo zbog znacke i drzanja cene. Ko kaze suprotno, nije realan. Dobar, ali precenjen.

Klasa za sebe

pre 4 godine

Golf je odlican automobil u svakoj varijanti ali ipak hecbek variajanta je najbolja, jos ako je 2.0 TDI sa 150 ks, e to je prava milina u voznji

godzilla

pre 4 godine

@Novosadista Druze nemoj da se blamiras molim te. Common rail nema dizne, brate slatki bolje da si cutao ispao si smesan. Common rail je sistem, tj. most koji povezuje dizne sa pumpom visokog pritiska koja gura gorivo u taj mojt koji dalje rasporedjuje u dizne. Zato bolje se ne blamiraj lupajuci gluposti.

aramis

pre 4 godine

odavno su benzinci dosli na litar,dva razlike u odnosu na dizel...a prednosti su velike...samo u srbiji i balkanu karavani su ignorisani...idite u evropu...na 100 pasata samo 10 su limuzine

nesss

pre 4 godine

vozio sam pasat b6 sa 1.9tdi 105ks motorom, prešao oko 100.000km..sad vozim 1.6 tdi i 115ks prešao 85.000km..razlika izmedju ova dva motora je ogromna u korist 1.6 tdi koji je značajno tiši, manje troši(oko 1l manje) ima manju emisiju i pouzdaniji je(nisam ima problema sa 1.9 ali iskustva kažu tako)..elastičniji, brži...tehnološki znatno napredniji..objašnjavati ovo u Srbiji gde je jedina briga da li motor prelazi milion km je zaludno..

Marko

pre 4 godine

Dobar je Golf, pouzdan, lepo se vozi, ali udobnost mu nije jaca strana. Napredovao je po tom pitanju, ali jos nije u rangu sa francuskom konkurencijom. Vozio sam se nedavno pozadi 200km, ima dosta mesta iako sam visok, ali udobnost je problem. Zar je toliko skupo i tesko napraviti udobna sedista? Mozda sa osmom generacijom konacno naprave veci skok po tom pitanju. Francuzi za mene ostaju sinonim za udobnost na dugim relacijama, ne racunam premium limuzine koje su mi nedostupne (E, S, A8 itd.).

s mile

pre 4 godine

Ne volim sto je VW i sto je Dizel... treba bas imati para za ovu kombinaciju... kako za kupovinu...tako i za odrzavanje. Ali Volim sto je karavan.....

Pravi porodican auto.... a i praktican kad zatreba....

Strokavi mozak

pre 4 godine

@vozac_dekokrata samo ti vozi te poluproizvode i uzivaj. Golf VI 1,6TDI nema te brizgaljke jer je komonreil motor. Imao isti, jako pouzdan i dobar auto.
(Gross, 05. avgust 2019 12:47)
Brate ovo moram da kazem ortaku posto vozi isti takav model i u ovlascenom servisu mu traze 600€ za zamenu crkle brizgaljke(dizne).Inace taj je auto kupio od brata i ima 140000 km pravih.Jer je brat kupio tog Golfa novog i neverujem da bi bratu vracao kilometrazu.Tu su se meni srusili svi snovi o pouzdanosti Golfa.

Posmatrac

pre 4 godine

Evo malo pojašnjenje iz prve ruke. Taj 1.6TDI je u Škodi i Golfu prvo imao 105KS I 5 brzina, a Audi je dolazio sa 110KS i 6 brzina. Škoda I dalje isporučuje vozila sa 105KS i 5 brzina, a Audi dolazi sa novim motorom od 115KS i 6 brzina. Vozio sam ovaj Golf VII tri godine samo sa boljom opremom i nikada nisam imao nikakav problem. Da je trom može da kaže samo neko ko ga nije vozio. Odličan motor za ovaj auto. Jedina mana je post prodaja karavana jer kod nas nisu na ceni. Da mi treba dobar porodični polovnjak ne bih ni na trenutak razmišljao. Imao novog Megana, novu Kiju Ceed i definitivno je Golf najbolji auto u toj klasi. Posle Golfa prešao na Audi sa tim 1.6 motorom i malo većom snagom (110KS) Oseti se razlika u snazi i menjač sa 6.brzina je bolji, ali nista drastično. Sve preporuke za kupovinu ovog karavana.

nepoznata osoba

pre 4 godine

Naravno da je svetogrdje, mada danas vec vise nema pravila, kad je mercedes napravio od A klase i karavan onda mi vise nista nije cudno.

nodi

pre 4 godine

@novosadista
Common rail nema dizne

A sta ima, bratac? 4 mala drekavca, sto pljuju naftu u cilindre! Kakva komendija, sto bi rekla moja komsinica!

priprema za radio®

pre 4 godine

Ako tražite malo veći gepek u C segmentu, tada je karavan svakako bolje rešenje. Pa i golf karavan.
Ali, ako u C segmentu tražite karavan koji, osim većeg gepeka, nudi i veći prostor za putnike drugog reda, tada tražite samo karavan koji ima uvećan Wb u odnosu na HB. To su ( medju aktuelnim) samo 308 SW, megan SW, focus SW i corolla SW.
Samo kod njih je uvećan i Wb (pa imaju i više mesta u drugom redu), dok je svima ostalima ( pa i ovom golfu ), sva dodatna dužina „zalepljena pozadi“.
Naravno, svako zna da li mu je bitno samo da ima veći gepek ili kupovinom karavana želi i bolji komfor zadnje klupe.
Po meni, medju aktuelnim karavanima, ponudom unutrašnjeg prostora ( za putnike i prtljag) je focus karavan „kralj klase lubeničara“. Svi ostali su daleko, daleko iza.

ja

pre 4 godine

Naravno da je svetogrdje, mada danas vec vise nema pravila, kad je mercedes napravio od A klase i karavan onda mi vise nista nije cudno.
(nepoznata osoba, 05. avgust 2019 09:48)

Nekada se prodavao stomak eliminator, ljudi ga masovno kupovali misleći da je to super stvar. Dok je takvih biće i tržišta za golfa koji je u modelima mk 1 i mk 2 naoravio revoliciju i nije imao pravog konkurenta, od dvojke sasvim prosečan auto.

neko iz mase

pre 4 godine

Ne želim naljutiti one koji vole Nemačka vozila, ali tamo gde je mehanika su Nemci najbolji, ali sa elektronikom su gori od Francuza. Radim to pa sam malko upućen. Nisu najbolji!!!

david

pre 4 godine

(david, 05. avgust 2019 09:58)

Dragi Davide, taj tvoj sa 440.000km se prodaje za godinu dve sa 160.000km nov nov nov nov, pazi šta ti kažem. :)
(Grabs popcorn, 05. avgust 2019 14:46)

Ja to sugurno neću uraditi.

Ipak + za humor.

Bruno

pre 4 godine

Kako menjač sa šest brzina uz 1,6 TDI? Pa ja u martu kupih octaviu karavan 1,6 TDI najviši paket, sa opcijama me došla skoro 25 hiljada i ima menjač sa pet brzina i rekoše da se šest brzina i ne postoji uz taj motor nigde pa ni kod golfa ? I da taj motor sa pet brzina ide bolje nego bilo koji drugi?

Ne znam burazeru, da mogu poslati slike sad bih stavio da vidis, probaj guglati bas to sto sam napisao, ima jos ovakvih kao moj sa 6 brzina...

Bruno

pre 4 godine

Kupio sam ovdje u Austriji 2016.god Golf 7, 1.6TDI, Bluemotion, 110 konja, karavan, a mjenjac je sa 6 stupnjeva, nikakvih 5... vjerojatno je za germansko trziste pravljen malo drugaciji

Teo

pre 4 godine

@Novosadista - - mozda je problem u semantici, tj. dizne vs brizgaljke ili sta god, ali common rail dizel motori *imaju* "fuel injectors", i njihov rad je pod kontrolom kompjutera motora. Ne znam tačno šta je zabuna ovde, ali bih voleo da pročitam.

Ironija ti i ja

pre 4 godine

(Samo realno, 05. avgust 2019 14:31) Bravo za komentar! Klinci i retardirani su oni, koji voze besna kola i uporedjuju kombi sa istim! kada si solidna licnost, onda uzmes za familiju auto sa mnogo prostora. Tako je bar na zapadu ali gde je zapad za nas!

boki

pre 4 godine

Dosta tvrd auto,malo trosi i sedista mu bas nisu nesta udobna pogotovo zadnja klupa,praktican jeste i apsolutno siguran auto nece ostaviti na putu i pustite te price pera,zika i ostali a seli nisu a ne imali golfa..nije naj bolji ali i nije naj gori sve u svemu za te pare odlican,drzi cenu i isplativ..ja doduse ne vozim vise golfa vec audija a6 2013god karavan do duse duplo skuplji ali troduplo bolji..ni sa jedim nisam imao nikakvih problema..sve u svemu kome nije bitna toliko udobnost,enterijer,potrosnja i nije spreman da da neke vece pare golf je zakon..sto se potrosnje tice znate koliko me z...e dali ce da trosi 7 ili 9l na 100km,potpuno nebitno..bitno je da ide,da se ne kvari i da je po ukusu,da uzivas dok ga vozis bio on nemac,francuz,japanac potpuno nebitno..

dalibor

pre 4 godine

Ima sam prilike da se vozim u 5vratnu verziju 1.6tdi automatik. Zadovoljavajuca ubrzanja. Udobnost...ako je meni koji vozim samo francuze bila sasvim Ok mislim da ce i vecini odgovarati. Dve stvari kao mane...1)auto nit "smrdi nit mirise". Ni spolja ni unutra ni u voznji nikakvu emociju ne izaziva. 2)po meni najruzniji karavan u segmentu, zadnji deo niti je lep niti ima sportsku notu

kele®

pre 4 godine

Vozio ovaj motor u Passatu 2011. godište. Užas i opasnost na putu. Dok još prve tri brzine i pokazuju nekakvu agilnost, dotle zadnje tri pretvaraju ovaj auto u mrtvog konja. Najviše me podsjetilo na vožnju Mercedesa W123 200D.

g3

pre 4 godine

Šta uopšte znači floskula "dobar motor, ne kvari se"? Ja vozim famozni 1.9tdi 77kW i mijenjao sam jedanput sve dizne i 3 puta bregastu za cca 70.000 km. O autu vodim računa, ulje na 10-12 hiljada, kvalitetno (skupo), vodim računa da je uvijek do vrha (provjera na 1000 km). Čim se desi neki malo specifičan problem, moraš obići bar 3 majstora dok jedan ne odluči da se upusti u rješavanje istog. Toliko ja mogu reći o "dobrom motoru koji zna opraviti svaki majstor".

Brada

pre 4 godine

Nzm, nisam ljubitelj 1.5 ili 1.6 dizelasa u ovoj klasi, jos kad ima i 5 brzina, uzas...za clia i automobile te klase, sasvim dovoljno...ali kad vi vidite kadjar, pa nisan qq sa 1.5dci, onoliki automobili, jos kad sedne cetvoro, ma daj...za tu klasu samo 1.9 ili 2.0 sa 6 brzina i Bog da te vidi, uostalim ako imas da das 15-20 hiljada za nov auto, onda imas i da placas malo vecu registraciju i servise. Sto se tice potrosnje, nista ne trose manje od 2.0, pogotovu ne na otvorenom putu gde je 2.0 potpuno rasterecen...

sladoledsmesom

pre 4 godine

Ajmo hejteri, krenite da pljujete golfa....da cujemo kako su italijani, francuzi i svi ostali bolji od vw-a...
(Brada, 05. avgust 2019 09:53)

Ne truj bre klipeta

Srđan

pre 4 godine

San prosečnog Srbina - Golf, ali uglavnom onih što kupuju polovan auto. Ja verujem "švabama" naročito kada izbace listu pouzdanosti pa su na prvih par mesta Japanci :), neću zakuvavati, respekt za polovne "Nemce", da ne valjalu - ne bi ljudi to toliko vozili....

Пилипенда

pre 4 godine

Није светогрђе, већ права мера аутомобила који пружа употребљивост и свакодневну практичност

baba

pre 4 godine

motor je krš, moj ortak je izginuo sa diznama, platio skupu popravku, pa zamajac 600e pa opet dizne i prodao. Ovo nije motor za naše prostore

Iju

pre 4 godine

Koliko god da su mi Pasat karavani lepi,toliko su mi Golf karavani ružni,uvek bili. Kao da ih namerno prave tako ružne da nebi ugrozili prodaju Pasata karavana

djukara

pre 4 godine

Sve se slazem osim kada je u pitanje udobnost, standardno tvrd kao i svi vw, nebitno da l je pasat ili golf. Ko je navikao u redu, ali ko predje sa renoa recimo primetice veliku razliku u udobnosti. U svakom slucaju odlican auto sa odlicnim motorom.

jaretina; profil SR vozača 2/4, ubeđuje kako je 6g star ("170k km") bolji od novog, preferira dizlo bez filtera (guši motor), potencira "kosilice za travu", EV može, ali kad baterija bude trajala 20 godina i 1m km

pre 4 godine

videti manualni menjac u automobilima srednje i visoke klase je u 21 veku je suludo, voznja treba da bude uzivanje.
(koja, 05. avgust 2019 09:16)

tako je, ja baš zato uvek jurim manuelan menjač. ništa ne može zameniti dobar manuelac koji klizi, potpuna savršena kontrola vozila, u svakom trenutku znaš kako će se ponašati, ti kontrolišeš auto, a ne auto tebe.

betmen

pre 4 godine

G6 karavan mi deluje neskladno, ali u boljoj opremi moze bas lepo da izgleda. Ovaj sa testa je bazican i izgledao bas tako... bazicno :)

dalibor dak

pre 4 godine

@milos radunovic Drugare, da li svestan koliko je Srbija nebitna i na marginama kada su u pitanju brojke o prodaji automobila???? Stavljati francuze tako nisko jer u najmanju ruku smesno. Renault Grupe je prosle godine bio proizvodjac broj 1, ove godine su sa Folksvagenom tu negde. Ali nisu to zbog Srbije. PSA je postavio vlasnik jednog velikog "nemca" Opela, i zahvaljujuci PSA Opel staje na noge. Formiranje misljenja o nekom brendu na osnovu polovnjaka koji su presli 500.000km je skrajnje neozbiljno

Savrsen automobil

pre 4 godine

Golg 7 2.0 TDI sa 150 ks je TOP automobil u svojoj klasi, ko ga nije vozio ne moze da ga komentsrise ! Jedino je Audi 3 sa istim motorom bolji ali Audi je klasa za sebe

Boki

pre 4 godine

Sto niste napisali da im crkavaju menjaci sa pet brzina i regulatori prozora?

https://www.google.com/amp/s/amp.autobild.de/artikel/vw-golf-7-verliert-gegen-mercedes-a-klasse-w176-im-dauertest-14903551.html

Marko

pre 4 godine

@Srba,

Ne znam kakva je situacija po Srbiji ali ces u Subotici vecu paznju privuci ako vozis dobrog juga nego golfa 7 ili bilo sta novo a da nije od 50k eura i preko.

g3

pre 4 godine

@ Vlada

Meni baš fali 6. stepen prenosa na autoputu. Ako bih nekad trebalo da biram između snažnije motora ili mjenjača sa više stepeni, uzeo bih ovo drugo. Definitivno kada često vozite, naročito autoput sa konstantno visokom brzinom, lijepo je imati 6. stepen, da umanji obrtaje, tj. buku.

Dex

pre 4 godine

Dobro bre ljubitelji " Galskih kokošaka " Renault je marka po svemu i pričati da je bolji od VW je malo neobjektivno ali je za " respect " u svakom smislu. A Lav i " Citron " su kante, pogotovo " Citrus ". Vešanje pozadi je vrlo bitno kad je zadnja klupa u pitanju, udobnost tako da sedišta samo malo poprave utisak. Pljuvati po " Kralju kategorije " je katastrofa. Ali dobro imate fore još par meseci a onda ćete svi od zlobe, muke i da kažem urođene zavisti da podivljate kad se pojavi Golf 8 -Kralj svih automobila " C " segmenta. Ende

GuA

pre 4 godine

Kako menjač sa šest brzina uz 1,6 TDI? Pa ja u martu kupih octaviu karavan 1,6 TDI najviši paket, sa opcijama me došla skoro 25 hiljada i ima menjač sa pet brzina i rekoše da se šest brzina i ne postoji uz taj motor nigde pa ni kod golfa ? I da taj motor sa pet brzina ide bolje nego bilo koji drugi?
(Zoran, 5. avgust 2019 12:55)

... a mozda prodavci ne znaju svoj posao, sto nije nista neuobicajeno ...
(Mirko, 6. avgust 2019 09:14)

Ja big rekao da prodavci ZNAJU svoj poaso ... hehe

Neko iz srednje klase

pre 4 godine

Dobar je ovo auto, komercijalisti iz firme ga ganjaju bez većih problema do 300000km, onda idu na doboš. Tvrd, malo troši, pregledan za vožnju, redovno održavan nema većih problema. Za prosečnu Srpsku porodicu sasvim ok, jedino što kod nas dolaze iz 2 - 3 ruke sa sumnjivim održavanjem i naravno dobrano preko 400000km sa čuvenim 168000km nov,nov. Otuda i loša iskustva sa istim.
Dobri primerci idu od 9 do 11k, što je već prag kupovine novih kola. Da, 2.0 diesel je osetno bolji ali za prosek Srbije koji možda ode jednom godišnje na more, ovo je puna kapa.

Grabs popcorn

pre 4 godine

(david, 05. avgust 2019 09:58)

Dragi Davide, taj tvoj sa 440.000km se prodaje za godinu dve sa 160.000km nov nov nov nov, pazi šta ti kažem. :)
(Grabs popcorn, 05. avgust 2019 14:46)

Ja to sugurno neću uraditi.

Ipak + za humor.
(david, 05. avgust 2019 18:03)

Nećeœ ti, ali Pera, Mika, Žika, kome god budeœ prodao. Hvala za +, humor mi je i bila namera :)

Posmatrac

pre 4 godine

@ns ja

Izvini, ali nisi u pravu. Ima ljudi kojima firma placa auto i koji ga voze 3 - 4 godine i posle dobiju novi. Stari ide na prodaju. To se zove operativni najam vozila. U većini slučajeva ljudi koji voze takve automobile imaju pravo preče kupovine tako da ako malo pratiš oglase i čekaš možes da prodjes veoma dobro i nađeš odličan polovnjak. Lično prodao svoja 4 službena automobila, svi prešli pravih 55-65000km. Stvar je što su takva vozila skuplja 1500-2000 evra od sličnih sa oglasa. Pouzdano znam da većina ljudi koji voze takve automobile vode računa o njima više nego da su njihova privatna. Ne govorim o komercijalistama u firmama koji imaju čitave flote vanova već o ljudima koji tim kolima voze svoju decu, idu na godišnji odmor,...Svakako ih prvo ponude prijateljima, rođacima, ali mnogi završe i na oglasima. Pitanje je samo da li si spreman da platiš više nego za odličan Nov, Nov, Nov auto iz uvoza sa 150.000km.

Novosadista

pre 4 godine

Ahahahahaha najjači su mi ovi jadnici "1.6 je s...e, crkavaju dizne" Druže to je common rail nema dizne. Molim ove vozače Francuza da se suzdrže od komentara, i ostale pljuvačke tipa;
Skupo održavanje,kvari se,nekvalitetan,precenjen...
A ovi podignuti fensi suv autići vam nisu precrnjeni?

Zoran

pre 4 godine

Kako menjač sa šest brzina uz 1,6 TDI? Pa ja u martu kupih octaviu karavan 1,6 TDI najviši paket, sa opcijama me došla skoro 25 hiljada i ima menjač sa pet brzina i rekoše da se šest brzina i ne postoji uz taj motor nigde pa ni kod golfa ? I da taj motor sa pet brzina ide bolje nego bilo koji drugi?

Gross

pre 4 godine

@vozac_dekokrata samo ti vozi te poluproizvode i uzivaj. Golf VI 1,6TDI nema te brizgaljke jer je komonreil motor. Imao isti, jako pouzdan i dobar auto.

priprema za radio®

pre 4 godine

Oko toga 5MT i 6MT uz 1,6 TDI. Probao sam oktaviu A7 1,6 TDI sa 5MT i ono je katastrofa od tromosti zbog veoma produženih prenosnih odnosa ( mislim da sam gledao podatke na netu i da je njoj peta „duža“ nego šesta kod verzije 1,6 TDI sa 6MT u audiju ili ovoj posebnoj verziji golfa ). Ubacite npr. u petu na oko 90 ( ispod 80-85 ne može a da se ne guši ), dodate gas i apsolutno se ništa ne dešava. Taj 5MT je teška katastrofa. A što se tiče samog 1,6 TDI-a, mislim da u toj klasi/zapremini ne postoji motor sa manjim obrtnim momentom. Ne verujem da je to problem kada ste prazni, ali, za testirani karavan, ako je pun, to je zaista veliki problem uzbrdo. Doduše, kod ove verzije sa 6 brzina taj probem sa nedostatkom momenta će lakše da se podnese nego kod verzije sa 5MT, jer je zbog gušćih prenosnih odnosa veća šansa da ćete pri željenoj brzini kretanja uspeti na „nadjete“ stepen prenosa kod koga su obrtaji u zoni dobrog momenta ili bliže toj zoni.

Iskustvo

pre 4 godine

VW je toliko inovativan i očekujem da će na novim modelima menjati samo naziv golfa (8, 9, 10, 11....) pošto je na prethodnim verzijama razlika uočljiva samo pod lupom.

Mirko

pre 4 godine

Kako menjač sa šest brzina uz 1,6 TDI? Pa ja u martu kupih octaviu karavan 1,6 TDI najviši paket, sa opcijama me došla skoro 25 hiljada i ima menjač sa pet brzina i rekoše da se šest brzina i ne postoji uz taj motor nigde pa ni kod golfa ? I da taj motor sa pet brzina ide bolje nego bilo koji drugi?
(Zoran, 5. avgust 2019 12:55)

Imam Touran 1.6 tdi i ima menjac sa 6 brzina. Mozda nema kod Skode, a mozda prodavci ne znaju svoj posao, sto nije nista neuobicajeno. Sto se tice smog motora, nije trom kao sto pojedini pisu, Touran ima 1600kg prazan, a daleko je i od nekog trkaca. Sve u svemu, zavrsava posao. Da sam nasao TOuran u identicnom stanju, fabrickom, sa tako niskom kilometrazom, kupio sam auto sa 80k km, kupio u Nemackoj, ne kod nas, sa 2.0 TDI uzeo bih 2.0.

Miloš Radunović

pre 4 godine

Kakvi "crni" francuzi, gde vi ljudi živite, šta gledate i čitate? Oni su u čitavom svetu, osim kod nas, u rangu italijanskih marki. Nemački, japanski i južnokorejski automobili su svi bolji i cenjeniji u svetu od francuskih. Predpostavljam da su kod nas popularni jer su upravo zbog slabog kvaliteta, jedni od najpovoljnijih kao polovni. Zaista je pravo čudo kako gotovo uvek i svuda, mi (Srbi) u jednu stranu, a svi ostali u drugu. Ili smo genijalni kao narod, ili smo, što je mnogo verovatnije, nešto "drugo".

ns ja

pre 4 godine

jbtee, našli lika koji ima ovog golfaa, uzeo nov i sad taj i takav auto sa ič pređenih km predstavljte kao test polovnjaka?!
Da li ste svesni da u realnim uslovima ovakav polovan auto možete naći da kupite sa apsolutnih 0% (i slovima: nula procenata) šanse? samo ako je vlasnik potpuno poludeo i baš vas čeka da vam ga pokloni za trećinu cene

kompletan tekst ne pije vodu zbog gore navedenog, a automobil u takvom stanju tog godišta i te km svaki je odličan i naravno NIKADA ga nećete kupiti, bar ne dok ga vlasnik dobro ne izgazi ili totalno havariše - ali to onda više nije taj automobil.

valjda letnja sezona godišnjih odmora, pa nema ko da napiše kvalitetan tekst i onda baca prašinu u oči gladnim srbima željnim "novih polovnih automobila", a za džabe...smešno

ns ja

pre 4 godine

jbtee, našli lika koji ima ovog golfaa, uzeo nov i sad taj i takav auto sa ič pređenih km predstavljte kao test polovnjaka?!
Da li ste svesni da u realnim uslovima ovakav polovan auto možete naći da kupite sa apsolutnih 0% (i slovima: nula procenata) šanse? samo ako je vlasnik potpuno poludeo i baš vas čeka da vam ga pokloni za trećinu cene

kompletan tekst ne pije vodu zbog gore navedenog, a automobil u takvom stanju tog godišta i te km svaki je odličan i naravno NIKADA ga nećete kupiti, bar ne dok ga vlasnik dobro ne izgazi ili totalno havariše - ali to onda više nije taj automobil.

valjda letnja sezona godišnjih odmora, pa nema ko da napiše kvalitetan tekst i onda baca prašinu u oči gladnim srbima željnim "novih polovnih automobila", a za džabe...smešno

Srđan BL

pre 4 godine

Vlada
Pises da si vozio novije ''dizele'', a u prethodnom komentaru si napisao da se dizeli u petom stepenu na 100km/h vrte oko 4000 o/min. Pa sad se skontaj jesi li ili nisi? Takav odnos su imali Golfovi 1 i 2 sa 5 brzina... Odnos izmedju 5. i 6. brzine je 30ak km/h, odnosno 130-140km/h pri 3000o/min naspram 160-170, a vecina rijetko kada i vozi tom brzinom. Osim toga buka motora kod automobila ove klase pri 130-140 je manje izrazena u odnosu na buku opstrujavanja vazduha oko vozila na koju stepen prenosa nema nikakav uticaj... Niko ne spori prednosti 6. stepena, ali procitaj sta si napisao (100km pri 4000 o/min.) sto govori da si cesce u vozis auto star preko 20 god, a pocinjes raspravu vezano za automobile od 3-4 god starosti. Iskren da ti budem upravo planiram kupovati Golfa 7 u ovoj varijanti sa motorom od 81kW i 6.brzina, a vozio sam i 1, 3, 5, sada 6...

Posmatrac

pre 4 godine

@Vlada

Da li je uživanje ili ne ja bih ti samo rekao da meni nije bio problem da za 10 dana izvozim 3000km i to 80% na autoputu. Brzina uglavnom 130-140. Uključiš tempomat i ne razmišljaš. Zvučna izolacija odlična, možda se napolju čuje :), ali unutra nisam imao nikakav problem sa bukom pri tim brzinama. Stvarno mislim da treba da probaš pa tek onda da komentarises. Verujem da je 2.0 daleko bolji, ali ga nisam probao pa ne mogu ništa da kažem Ono što je problem u ovom karavanu je užasna buka koja se već na 50-60 javlja kada se otvore zadnji prozori. Zvuk je nepodnosljiv. Za tri godine možda sam ih otvorio dva puta.

Ironija ti i ja

pre 4 godine

(Vlada, 05. avgust 2019 23:55) Ne brunda uopste! To je bilo nekada! Steta sto ljudi sasvim subjektivno ocenjuju auto samo zato sto ne vole neki brend! Svako ko nije vozio taj auto, nek se pita sto se prodaju vise od 7K komada mesecno! A ima izbora..

ispocetka

pre 4 godine

@vozač demokrata
"20% precenjeno vozilo koje košta kao auti segmenta više (talisman, mondeo, M6, P508, C5...)"

Pa di baš C5 nađe? To je auto (2011) u kojem ne možeš nigdje odložiti bocu vode. Pardon.... možeš - ali onda ne možeš koristiti naslon za ruku (suvozač svoju bocu u svakom slučaju mora držati između nogu) i to u karavanskoj verziji!!! Uz ovakvu konkurenciju Nijemci se zbilja ne trebaju plašiti za svoju budućnost.

Vlada

pre 4 godine

@Ironija ti i ja

Ma ajde bre ne brunda, jel vi mozda radite za neke VW salone pa ovde branite Golf sa 5 brzina. Svaki auto sa 5 brzina zavija na velikim obrtajima a samo mi kazi da na auto putu na 100+ imas 2500 obrtaja i da je idealno. Na 120 si garantovano oko 4000 obrtaja i ni jedan dizel ne proizvodi tada prijatne zvuke. Dizel rove a benzin zavija. Razumem tu filozofiju u benzincima od 1.2-1.5 litara koji su zamisljeni kao gradski automobili, Dizel i ne treba da se vozi na kratkim relacijama i svako ko ima malo mozga zna to, nije derivat za gradske automobile a napraviti dizel koji nije sposoban rastereceno da ide autoputem nekom normalnom brzinom je smesno. Ovo samo VW testira koliko su ljudi spremni da se prave slepi i koliko neukih imaju medju kupcima.

g3

pre 4 godine

@ Vlada
Iz iskustva, dva različita vozila i motora. 1.9 tdi 77kw i 2.2 CRDI 110kw, oba sa 5. stepeni prenosa, oba na 140kmh drže 3000 rpm. Tako da je izgleda više do mjenjača, nego do same snage.

Vlada

pre 4 godine

@Srdjan BL

Zapravo jesam sa 5 i 6 brzina, zato i pricam. Imao sam Mondea 2.0 TDCI i auto je bio drumska krstarica u odnosu na dizele sa 5 brzina. Radi rastereceno i prede na autoputu. Mozda se vecina vas nije vozila u krstenom dizelu sa 6 brzina pa zato ne primecujete razliku, ili jednostavno branite iz nekog razloga ono sto imate(svaki ciga svoga konja hvali). Ali pricati da dizelas sa 5 stepena prenosa radi tiho na 130-140km/h je neumesno, njima je maksimalna brzina oko 160-170 i vi mi pricate da su necujni na nekih 80% opterecenja?

SS

pre 4 godine

Ko je makar i na kratko vozio 2.0 TDI CR, sigurno neće sesti za volan 1.6 TDI-a, pogotovo u gabaritnijim automobilima, a video sam da rade i Pasata u 1.6 TDI varijanti...

Mirko

pre 4 godine

@strokavi mozak
Pa čoveče lepo su ti ljudi objasnili da taj motor nema dizne.
Ili ti lažeš ili neko pokušava da ga odere za pare.

Srđan BL

pre 4 godine

Vlada
Ako nisi imao priliku voziti dizel koji na oko 130-140km/h ''dolazi'' na oko 3000 o/min, onda ne komentarisi.... Taj odnos brzine i obrtaja je ''standard'' vec skoro 20 god i bio je cak kod Golfa 3 TDI...

g3

pre 4 godine

@Vlada

Niko nije rekao da je 5-to brzinac tih na 130-140, ali ste vi napisali da je na 100+ kmh na 4000 rpm što takođe nije istina. Moguće da ste htjeli da "karikirate" ali podatak nije tačan i zato su neki reagovali.

Svakako da je 6. brzina taman za autoput, tu nema spora.

Vlada

pre 4 godine

@g3

Kad kazem 100+ to ne znaci da urla na 100 niti mislim 105 kmh nego na preko toga u granicama normalnog i dozvoljenog recimo dozvoljena brzina na autoputu jer vecina ljudi vozi od prilike tom brzinom sa razlikama od 10-20km/h gore dole.

Novosadista

pre 4 godine

Ahahahahaha najjači su mi ovi jadnici "1.6 je s...e, crkavaju dizne" Druže to je common rail nema dizne. Molim ove vozače Francuza da se suzdrže od komentara, i ostale pljuvačke tipa;
Skupo održavanje,kvari se,nekvalitetan,precenjen...
A ovi podignuti fensi suv autići vam nisu precrnjeni?

vozač demokrata

pre 4 godine

video sam baš takvog golfa na slovenačkom autoputu prema moru. Stao je na preticajnoj traci sa otvorenom haubom i vlasnikom koji je pokušao da otkloni kvar. Saobraćaj je bio jako usporen zbog gužve.
1.6 tdi je jako nepouzdan (brizgalice,senzori, turbina...) što dokazuju slovenački autoforum ili nekoliko nemačkih. Motor nema nikakvu agilnost, ali je dovoljan za nezahtevnog vozača. O petostepenom menjaču u godini 2019 ne treba gubiti reči. 20% precenjeno vozilo koje košta kao auti segmenta više (talisman, mondeo, M6, P508, C5...)

Dex

pre 4 godine

Dobro bre ljubitelji " Galskih kokošaka " Renault je marka po svemu i pričati da je bolji od VW je malo neobjektivno ali je za " respect " u svakom smislu. A Lav i " Citron " su kante, pogotovo " Citrus ". Vešanje pozadi je vrlo bitno kad je zadnja klupa u pitanju, udobnost tako da sedišta samo malo poprave utisak. Pljuvati po " Kralju kategorije " je katastrofa. Ali dobro imate fore još par meseci a onda ćete svi od zlobe, muke i da kažem urođene zavisti da podivljate kad se pojavi Golf 8 -Kralj svih automobila " C " segmenta. Ende

Rico Suave

pre 4 godine

Au, kad krenu da pljušte komentari. Sve parametre imamo: VW, Golf, TDI, 1.6, karavan... Inače vrhunskO auto za ljude koji idu na sigurno, ziheraše, nespremne na eksperimente, bez mnogo mašte i kreativnosti.

Klasa za sebe

pre 4 godine

Golf je odlican automobil u svakoj varijanti ali ipak hecbek variajanta je najbolja, jos ako je 2.0 TDI sa 150 ks, e to je prava milina u voznji

Miloš Radunović

pre 4 godine

Kakvi "crni" francuzi, gde vi ljudi živite, šta gledate i čitate? Oni su u čitavom svetu, osim kod nas, u rangu italijanskih marki. Nemački, japanski i južnokorejski automobili su svi bolji i cenjeniji u svetu od francuskih. Predpostavljam da su kod nas popularni jer su upravo zbog slabog kvaliteta, jedni od najpovoljnijih kao polovni. Zaista je pravo čudo kako gotovo uvek i svuda, mi (Srbi) u jednu stranu, a svi ostali u drugu. Ili smo genijalni kao narod, ili smo, što je mnogo verovatnije, nešto "drugo".

Zoran

pre 4 godine

Kako menjač sa šest brzina uz 1,6 TDI? Pa ja u martu kupih octaviu karavan 1,6 TDI najviši paket, sa opcijama me došla skoro 25 hiljada i ima menjač sa pet brzina i rekoše da se šest brzina i ne postoji uz taj motor nigde pa ni kod golfa ? I da taj motor sa pet brzina ide bolje nego bilo koji drugi?

kele®

pre 4 godine

Vozio ovaj motor u Passatu 2011. godište. Užas i opasnost na putu. Dok još prve tri brzine i pokazuju nekakvu agilnost, dotle zadnje tri pretvaraju ovaj auto u mrtvog konja. Najviše me podsjetilo na vožnju Mercedesa W123 200D.

david

pre 4 godine

Vozim Golf 6 sa ovim motorom,kupljen 2013 godine sa 200 000 km trenutno na satu 440 000 km.
Do sada na njemu uradio dva velika servisa i set kvačila,nove diskove i dva puta pločice ( male servise ne računam radim ih na 15 000 km cena oko 80 - 90 eura)
Sve ukupno ulaganja oko 1 000 - 1 100 eura za 7 godina.
Prešao sa njim pola Evrope stigao do Francuske,Švajcarske,Nemačke,Litvanije,7 puta Grčka nikad me nije ostavio na putu,dizne,dpf i turbina nikad pipani.
Kako da ga prodam kad na satu piše
440 000 km svi se plaše a ja sutra smem sesti i sa njim se uputiti na bilo koji put od par hiljada km.
Jako mali potrošač,ume da povuče kad zatreba ma da mislim da za ovih 7 godina preko 150 - 160 km/h nikad nije vožen (nije bilo potrebe za tim) tako da dugovečnost i manjak kvarova itekako imaju veze sa pažljivom i odgovornom vožnjom.

Neka ga kod mene još koju godinu dok ne izađe Golf 8 a onda ako Bog da nov auto.

Mirko

pre 4 godine

@strokavi mozak
Pa čoveče lepo su ti ljudi objasnili da taj motor nema dizne.
Ili ti lažeš ili neko pokušava da ga odere za pare.

jaretina; profil SR vozača 2/4, ubeđuje kako je 6g star ("170k km") bolji od novog, preferira dizlo bez filtera (guši motor), potencira "kosilice za travu", EV može, ali kad baterija bude trajala 20 godina i 1m km

pre 4 godine

videti manualni menjac u automobilima srednje i visoke klase je u 21 veku je suludo, voznja treba da bude uzivanje.
(koja, 05. avgust 2019 09:16)

tako je, ja baš zato uvek jurim manuelan menjač. ništa ne može zameniti dobar manuelac koji klizi, potpuna savršena kontrola vozila, u svakom trenutku znaš kako će se ponašati, ti kontrolišeš auto, a ne auto tebe.

ja

pre 4 godine

Naravno da je svetogrdje, mada danas vec vise nema pravila, kad je mercedes napravio od A klase i karavan onda mi vise nista nije cudno.
(nepoznata osoba, 05. avgust 2019 09:48)

Nekada se prodavao stomak eliminator, ljudi ga masovno kupovali misleći da je to super stvar. Dok je takvih biće i tržišta za golfa koji je u modelima mk 1 i mk 2 naoravio revoliciju i nije imao pravog konkurenta, od dvojke sasvim prosečan auto.

nepoznata osoba

pre 4 godine

Naravno da je svetogrdje, mada danas vec vise nema pravila, kad je mercedes napravio od A klase i karavan onda mi vise nista nije cudno.

Samo realno

pre 4 godine

Karavan, traktor sa prikolicom.
(wc, 05. avgust 2019 10:14)

A ti vozi dvoje dece sa dvoje kolica i svim priručnim sredstvima u nekom kupeu, po mogućnosti BMW-om...i namigni nekoj opasnoj ribetini na semaforu sa sve cuclom na glavi pored rođene žene...jer to je taj kupe..limuzina..

Gross

pre 4 godine

@vozac_dekokrata samo ti vozi te poluproizvode i uzivaj. Golf VI 1,6TDI nema te brizgaljke jer je komonreil motor. Imao isti, jako pouzdan i dobar auto.

Sasa

pre 4 godine

Vozio sam se cesto u Golfu 7 sa ovim motorom, samo hecbek varijanta. Lepo vuce, ima mesta solidno, zvucna izolacija je odlicna s obzirom da nema 6-u brzinu, a na 140 se ne cuje, vuce lepo, ali ljudi moji sto je to neudoban auto, to je strasno. Na zadnjoj klupi sam se vozio od Cacka do Valjeva, guzica mi je utrnula, morao sam da se okrecem stalno. Napred je malo bolje stanje. Ono u sta sam siguran, to je da ga ljudi kupuju samo zbog znacke i drzanja cene. Ko kaze suprotno, nije realan. Dobar, ali precenjen.

s mile

pre 4 godine

Ne volim sto je VW i sto je Dizel... treba bas imati para za ovu kombinaciju... kako za kupovinu...tako i za odrzavanje. Ali Volim sto je karavan.....

Pravi porodican auto.... a i praktican kad zatreba....

Savrsen automobil

pre 4 godine

Golg 7 2.0 TDI sa 150 ks je TOP automobil u svojoj klasi, ko ga nije vozio ne moze da ga komentsrise ! Jedino je Audi 3 sa istim motorom bolji ali Audi je klasa za sebe

boki

pre 4 godine

Dosta tvrd auto,malo trosi i sedista mu bas nisu nesta udobna pogotovo zadnja klupa,praktican jeste i apsolutno siguran auto nece ostaviti na putu i pustite te price pera,zika i ostali a seli nisu a ne imali golfa..nije naj bolji ali i nije naj gori sve u svemu za te pare odlican,drzi cenu i isplativ..ja doduse ne vozim vise golfa vec audija a6 2013god karavan do duse duplo skuplji ali troduplo bolji..ni sa jedim nisam imao nikakvih problema..sve u svemu kome nije bitna toliko udobnost,enterijer,potrosnja i nije spreman da da neke vece pare golf je zakon..sto se potrosnje tice znate koliko me z...e dali ce da trosi 7 ili 9l na 100km,potpuno nebitno..bitno je da ide,da se ne kvari i da je po ukusu,da uzivas dok ga vozis bio on nemac,francuz,japanac potpuno nebitno..

Posmatrac

pre 4 godine

Evo malo pojašnjenje iz prve ruke. Taj 1.6TDI je u Škodi i Golfu prvo imao 105KS I 5 brzina, a Audi je dolazio sa 110KS i 6 brzina. Škoda I dalje isporučuje vozila sa 105KS i 5 brzina, a Audi dolazi sa novim motorom od 115KS i 6 brzina. Vozio sam ovaj Golf VII tri godine samo sa boljom opremom i nikada nisam imao nikakav problem. Da je trom može da kaže samo neko ko ga nije vozio. Odličan motor za ovaj auto. Jedina mana je post prodaja karavana jer kod nas nisu na ceni. Da mi treba dobar porodični polovnjak ne bih ni na trenutak razmišljao. Imao novog Megana, novu Kiju Ceed i definitivno je Golf najbolji auto u toj klasi. Posle Golfa prešao na Audi sa tim 1.6 motorom i malo većom snagom (110KS) Oseti se razlika u snazi i menjač sa 6.brzina je bolji, ali nista drastično. Sve preporuke za kupovinu ovog karavana.

ljAXE

pre 4 godine

Solidno, kompromisno resenje za Srbiju. U principu dosadan, ali pouzdan Golf. Ovaj u karavan verziji odlican za porodicu, visenamenski za sve prilike. Licno, smatram da ima lepsih, zanimljivijih i pouzdanijih auta od Vagena ali ovaj auto bi usrecio dosta porodica u Srbiji.

neko iz mase

pre 4 godine

Ne želim naljutiti one koji vole Nemačka vozila, ali tamo gde je mehanika su Nemci najbolji, ali sa elektronikom su gori od Francuza. Radim to pa sam malko upućen. Nisu najbolji!!!

Brada

pre 4 godine

Nzm, nisam ljubitelj 1.5 ili 1.6 dizelasa u ovoj klasi, jos kad ima i 5 brzina, uzas...za clia i automobile te klase, sasvim dovoljno...ali kad vi vidite kadjar, pa nisan qq sa 1.5dci, onoliki automobili, jos kad sedne cetvoro, ma daj...za tu klasu samo 1.9 ili 2.0 sa 6 brzina i Bog da te vidi, uostalim ako imas da das 15-20 hiljada za nov auto, onda imas i da placas malo vecu registraciju i servise. Sto se tice potrosnje, nista ne trose manje od 2.0, pogotovu ne na otvorenom putu gde je 2.0 potpuno rasterecen...

Пилипенда

pre 4 godine

Није светогрђе, већ права мера аутомобила који пружа употребљивост и свакодневну практичност

pticakojaudara

pre 4 godine

Odličan auto. Za porodicu i svakodnevne prilike. Medjutim, modeli koji se nude kod nas su uglavnom sa 5 brzina, što je potpuno neshvatljivo. Auto sa 1.6 i 105 ili 110 ks već na 100km/h bukvalno "trazi" 6 brzinu. DSG-7 bi bila idealna varijanta.

baba

pre 4 godine

motor je krš, moj ortak je izginuo sa diznama, platio skupu popravku, pa zamajac 600e pa opet dizne i prodao. Ovo nije motor za naše prostore

g3

pre 4 godine

Šta uopšte znači floskula "dobar motor, ne kvari se"? Ja vozim famozni 1.9tdi 77kW i mijenjao sam jedanput sve dizne i 3 puta bregastu za cca 70.000 km. O autu vodim računa, ulje na 10-12 hiljada, kvalitetno (skupo), vodim računa da je uvijek do vrha (provjera na 1000 km). Čim se desi neki malo specifičan problem, moraš obići bar 3 majstora dok jedan ne odluči da se upusti u rješavanje istog. Toliko ja mogu reći o "dobrom motoru koji zna opraviti svaki majstor".

priprema za radio®

pre 4 godine

Oko toga 5MT i 6MT uz 1,6 TDI. Probao sam oktaviu A7 1,6 TDI sa 5MT i ono je katastrofa od tromosti zbog veoma produženih prenosnih odnosa ( mislim da sam gledao podatke na netu i da je njoj peta „duža“ nego šesta kod verzije 1,6 TDI sa 6MT u audiju ili ovoj posebnoj verziji golfa ). Ubacite npr. u petu na oko 90 ( ispod 80-85 ne može a da se ne guši ), dodate gas i apsolutno se ništa ne dešava. Taj 5MT je teška katastrofa. A što se tiče samog 1,6 TDI-a, mislim da u toj klasi/zapremini ne postoji motor sa manjim obrtnim momentom. Ne verujem da je to problem kada ste prazni, ali, za testirani karavan, ako je pun, to je zaista veliki problem uzbrdo. Doduše, kod ove verzije sa 6 brzina taj probem sa nedostatkom momenta će lakše da se podnese nego kod verzije sa 5MT, jer je zbog gušćih prenosnih odnosa veća šansa da ćete pri željenoj brzini kretanja uspeti na „nadjete“ stepen prenosa kod koga su obrtaji u zoni dobrog momenta ili bliže toj zoni.

Vlada

pre 4 godine

@Srdjan BL

Zapravo jesam sa 5 i 6 brzina, zato i pricam. Imao sam Mondea 2.0 TDCI i auto je bio drumska krstarica u odnosu na dizele sa 5 brzina. Radi rastereceno i prede na autoputu. Mozda se vecina vas nije vozila u krstenom dizelu sa 6 brzina pa zato ne primecujete razliku, ili jednostavno branite iz nekog razloga ono sto imate(svaki ciga svoga konja hvali). Ali pricati da dizelas sa 5 stepena prenosa radi tiho na 130-140km/h je neumesno, njima je maksimalna brzina oko 160-170 i vi mi pricate da su necujni na nekih 80% opterecenja?

Marko

pre 4 godine

Dobar je Golf, pouzdan, lepo se vozi, ali udobnost mu nije jaca strana. Napredovao je po tom pitanju, ali jos nije u rangu sa francuskom konkurencijom. Vozio sam se nedavno pozadi 200km, ima dosta mesta iako sam visok, ali udobnost je problem. Zar je toliko skupo i tesko napraviti udobna sedista? Mozda sa osmom generacijom konacno naprave veci skok po tom pitanju. Francuzi za mene ostaju sinonim za udobnost na dugim relacijama, ne racunam premium limuzine koje su mi nedostupne (E, S, A8 itd.).

Iju

pre 4 godine

Koliko god da su mi Pasat karavani lepi,toliko su mi Golf karavani ružni,uvek bili. Kao da ih namerno prave tako ružne da nebi ugrozili prodaju Pasata karavana

Marko

pre 4 godine

@Srba,

Ne znam kakva je situacija po Srbiji ali ces u Subotici vecu paznju privuci ako vozis dobrog juga nego golfa 7 ili bilo sta novo a da nije od 50k eura i preko.

Vlada

pre 4 godine

@Ironija ti i ja

Ma ajde bre ne brunda, jel vi mozda radite za neke VW salone pa ovde branite Golf sa 5 brzina. Svaki auto sa 5 brzina zavija na velikim obrtajima a samo mi kazi da na auto putu na 100+ imas 2500 obrtaja i da je idealno. Na 120 si garantovano oko 4000 obrtaja i ni jedan dizel ne proizvodi tada prijatne zvuke. Dizel rove a benzin zavija. Razumem tu filozofiju u benzincima od 1.2-1.5 litara koji su zamisljeni kao gradski automobili, Dizel i ne treba da se vozi na kratkim relacijama i svako ko ima malo mozga zna to, nije derivat za gradske automobile a napraviti dizel koji nije sposoban rastereceno da ide autoputem nekom normalnom brzinom je smesno. Ovo samo VW testira koliko su ljudi spremni da se prave slepi i koliko neukih imaju medju kupcima.

Iskustvo

pre 4 godine

VW je toliko inovativan i očekujem da će na novim modelima menjati samo naziv golfa (8, 9, 10, 11....) pošto je na prethodnim verzijama razlika uočljiva samo pod lupom.

Србо

pre 4 godine

videti manualni menjac u automobilima srednje i visoke klase je u 21 veku je suludo, voznja treba da bude uzivanje.
(koja, 05. avgust 2019 09:16)
Зависи које је твоје виђење уживања. Ја нпр. волим да шалтам брзине кад возим, некако ми је приснији однос са машином коју контролишем. А неко воли да убаци у драјв и да кулира док вози. Све је то индивидуално.

Srđan

pre 4 godine

San prosečnog Srbina - Golf, ali uglavnom onih što kupuju polovan auto. Ja verujem "švabama" naročito kada izbace listu pouzdanosti pa su na prvih par mesta Japanci :), neću zakuvavati, respekt za polovne "Nemce", da ne valjalu - ne bi ljudi to toliko vozili....

Bruno

pre 4 godine

Kupio sam ovdje u Austriji 2016.god Golf 7, 1.6TDI, Bluemotion, 110 konja, karavan, a mjenjac je sa 6 stupnjeva, nikakvih 5... vjerojatno je za germansko trziste pravljen malo drugaciji

aramis

pre 4 godine

odavno su benzinci dosli na litar,dva razlike u odnosu na dizel...a prednosti su velike...samo u srbiji i balkanu karavani su ignorisani...idite u evropu...na 100 pasata samo 10 su limuzine

sladoledsmesom

pre 4 godine

Ajmo hejteri, krenite da pljujete golfa....da cujemo kako su italijani, francuzi i svi ostali bolji od vw-a...
(Brada, 05. avgust 2019 09:53)

Ne truj bre klipeta

Boki

pre 4 godine

Sto niste napisali da im crkavaju menjaci sa pet brzina i regulatori prozora?

https://www.google.com/amp/s/amp.autobild.de/artikel/vw-golf-7-verliert-gegen-mercedes-a-klasse-w176-im-dauertest-14903551.html

Ironija ti i ja

pre 4 godine

(Samo realno, 05. avgust 2019 14:31) Bravo za komentar! Klinci i retardirani su oni, koji voze besna kola i uporedjuju kombi sa istim! kada si solidna licnost, onda uzmes za familiju auto sa mnogo prostora. Tako je bar na zapadu ali gde je zapad za nas!

djukara

pre 4 godine

Sve se slazem osim kada je u pitanje udobnost, standardno tvrd kao i svi vw, nebitno da l je pasat ili golf. Ko je navikao u redu, ali ko predje sa renoa recimo primetice veliku razliku u udobnosti. U svakom slucaju odlican auto sa odlicnim motorom.

nesss

pre 4 godine

vozio sam pasat b6 sa 1.9tdi 105ks motorom, prešao oko 100.000km..sad vozim 1.6 tdi i 115ks prešao 85.000km..razlika izmedju ova dva motora je ogromna u korist 1.6 tdi koji je značajno tiši, manje troši(oko 1l manje) ima manju emisiju i pouzdaniji je(nisam ima problema sa 1.9 ali iskustva kažu tako)..elastičniji, brži...tehnološki znatno napredniji..objašnjavati ovo u Srbiji gde je jedina briga da li motor prelazi milion km je zaludno..

priprema za radio®

pre 4 godine

Ako tražite malo veći gepek u C segmentu, tada je karavan svakako bolje rešenje. Pa i golf karavan.
Ali, ako u C segmentu tražite karavan koji, osim većeg gepeka, nudi i veći prostor za putnike drugog reda, tada tražite samo karavan koji ima uvećan Wb u odnosu na HB. To su ( medju aktuelnim) samo 308 SW, megan SW, focus SW i corolla SW.
Samo kod njih je uvećan i Wb (pa imaju i više mesta u drugom redu), dok je svima ostalima ( pa i ovom golfu ), sva dodatna dužina „zalepljena pozadi“.
Naravno, svako zna da li mu je bitno samo da ima veći gepek ili kupovinom karavana želi i bolji komfor zadnje klupe.
Po meni, medju aktuelnim karavanima, ponudom unutrašnjeg prostora ( za putnike i prtljag) je focus karavan „kralj klase lubeničara“. Svi ostali su daleko, daleko iza.

Srba

pre 4 godine

Dobar tekst samo jedna mala ispravka... Bg i deo NS-a bi ovaj automobil gledala kao test polovnjaka, dok bi ostatak Srbije (ukoliko bi imao srece da trenutno dodje u posed jednog ovakvog auta, pogotovo ovo godiste) ovo vozilo nazivalo novim!

Strokavi mozak

pre 4 godine

@vozac_dekokrata samo ti vozi te poluproizvode i uzivaj. Golf VI 1,6TDI nema te brizgaljke jer je komonreil motor. Imao isti, jako pouzdan i dobar auto.
(Gross, 05. avgust 2019 12:47)
Brate ovo moram da kazem ortaku posto vozi isti takav model i u ovlascenom servisu mu traze 600€ za zamenu crkle brizgaljke(dizne).Inace taj je auto kupio od brata i ima 140000 km pravih.Jer je brat kupio tog Golfa novog i neverujem da bi bratu vracao kilometrazu.Tu su se meni srusili svi snovi o pouzdanosti Golfa.

ispocetka

pre 4 godine

@vozač demokrata
"20% precenjeno vozilo koje košta kao auti segmenta više (talisman, mondeo, M6, P508, C5...)"

Pa di baš C5 nađe? To je auto (2011) u kojem ne možeš nigdje odložiti bocu vode. Pardon.... možeš - ali onda ne možeš koristiti naslon za ruku (suvozač svoju bocu u svakom slučaju mora držati između nogu) i to u karavanskoj verziji!!! Uz ovakvu konkurenciju Nijemci se zbilja ne trebaju plašiti za svoju budućnost.

Srđan BL

pre 4 godine

Vlada
Ako nisi imao priliku voziti dizel koji na oko 130-140km/h ''dolazi'' na oko 3000 o/min, onda ne komentarisi.... Taj odnos brzine i obrtaja je ''standard'' vec skoro 20 god i bio je cak kod Golfa 3 TDI...

Mirko

pre 4 godine

Kako menjač sa šest brzina uz 1,6 TDI? Pa ja u martu kupih octaviu karavan 1,6 TDI najviši paket, sa opcijama me došla skoro 25 hiljada i ima menjač sa pet brzina i rekoše da se šest brzina i ne postoji uz taj motor nigde pa ni kod golfa ? I da taj motor sa pet brzina ide bolje nego bilo koji drugi?
(Zoran, 5. avgust 2019 12:55)

Imam Touran 1.6 tdi i ima menjac sa 6 brzina. Mozda nema kod Skode, a mozda prodavci ne znaju svoj posao, sto nije nista neuobicajeno. Sto se tice smog motora, nije trom kao sto pojedini pisu, Touran ima 1600kg prazan, a daleko je i od nekog trkaca. Sve u svemu, zavrsava posao. Da sam nasao TOuran u identicnom stanju, fabrickom, sa tako niskom kilometrazom, kupio sam auto sa 80k km, kupio u Nemackoj, ne kod nas, sa 2.0 TDI uzeo bih 2.0.

ns ja

pre 4 godine

jbtee, našli lika koji ima ovog golfaa, uzeo nov i sad taj i takav auto sa ič pređenih km predstavljte kao test polovnjaka?!
Da li ste svesni da u realnim uslovima ovakav polovan auto možete naći da kupite sa apsolutnih 0% (i slovima: nula procenata) šanse? samo ako je vlasnik potpuno poludeo i baš vas čeka da vam ga pokloni za trećinu cene

kompletan tekst ne pije vodu zbog gore navedenog, a automobil u takvom stanju tog godišta i te km svaki je odličan i naravno NIKADA ga nećete kupiti, bar ne dok ga vlasnik dobro ne izgazi ili totalno havariše - ali to onda više nije taj automobil.

valjda letnja sezona godišnjih odmora, pa nema ko da napiše kvalitetan tekst i onda baca prašinu u oči gladnim srbima željnim "novih polovnih automobila", a za džabe...smešno

Posmatrac

pre 4 godine

@ns ja

Izvini, ali nisi u pravu. Ima ljudi kojima firma placa auto i koji ga voze 3 - 4 godine i posle dobiju novi. Stari ide na prodaju. To se zove operativni najam vozila. U većini slučajeva ljudi koji voze takve automobile imaju pravo preče kupovine tako da ako malo pratiš oglase i čekaš možes da prodjes veoma dobro i nađeš odličan polovnjak. Lično prodao svoja 4 službena automobila, svi prešli pravih 55-65000km. Stvar je što su takva vozila skuplja 1500-2000 evra od sličnih sa oglasa. Pouzdano znam da većina ljudi koji voze takve automobile vode računa o njima više nego da su njihova privatna. Ne govorim o komercijalistama u firmama koji imaju čitave flote vanova već o ljudima koji tim kolima voze svoju decu, idu na godišnji odmor,...Svakako ih prvo ponude prijateljima, rođacima, ali mnogi završe i na oglasima. Pitanje je samo da li si spreman da platiš više nego za odličan Nov, Nov, Nov auto iz uvoza sa 150.000km.

Srđan BL

pre 4 godine

Vlada
Pises da si vozio novije ''dizele'', a u prethodnom komentaru si napisao da se dizeli u petom stepenu na 100km/h vrte oko 4000 o/min. Pa sad se skontaj jesi li ili nisi? Takav odnos su imali Golfovi 1 i 2 sa 5 brzina... Odnos izmedju 5. i 6. brzine je 30ak km/h, odnosno 130-140km/h pri 3000o/min naspram 160-170, a vecina rijetko kada i vozi tom brzinom. Osim toga buka motora kod automobila ove klase pri 130-140 je manje izrazena u odnosu na buku opstrujavanja vazduha oko vozila na koju stepen prenosa nema nikakav uticaj... Niko ne spori prednosti 6. stepena, ali procitaj sta si napisao (100km pri 4000 o/min.) sto govori da si cesce u vozis auto star preko 20 god, a pocinjes raspravu vezano za automobile od 3-4 god starosti. Iskren da ti budem upravo planiram kupovati Golfa 7 u ovoj varijanti sa motorom od 81kW i 6.brzina, a vozio sam i 1, 3, 5, sada 6...

betmen

pre 4 godine

G6 karavan mi deluje neskladno, ali u boljoj opremi moze bas lepo da izgleda. Ovaj sa testa je bazican i izgledao bas tako... bazicno :)

Grabs popcorn

pre 4 godine

(david, 05. avgust 2019 09:58)

Dragi Davide, taj tvoj sa 440.000km se prodaje za godinu dve sa 160.000km nov nov nov nov, pazi šta ti kažem. :)

dalibor

pre 4 godine

Ima sam prilike da se vozim u 5vratnu verziju 1.6tdi automatik. Zadovoljavajuca ubrzanja. Udobnost...ako je meni koji vozim samo francuze bila sasvim Ok mislim da ce i vecini odgovarati. Dve stvari kao mane...1)auto nit "smrdi nit mirise". Ni spolja ni unutra ni u voznji nikakvu emociju ne izaziva. 2)po meni najruzniji karavan u segmentu, zadnji deo niti je lep niti ima sportsku notu

godzilla

pre 4 godine

@Novosadista Druze nemoj da se blamiras molim te. Common rail nema dizne, brate slatki bolje da si cutao ispao si smesan. Common rail je sistem, tj. most koji povezuje dizne sa pumpom visokog pritiska koja gura gorivo u taj mojt koji dalje rasporedjuje u dizne. Zato bolje se ne blamiraj lupajuci gluposti.

Ironija ti i ja

pre 4 godine

(Vlada, 05. avgust 2019 23:55) Ne brunda uopste! To je bilo nekada! Steta sto ljudi sasvim subjektivno ocenjuju auto samo zato sto ne vole neki brend! Svako ko nije vozio taj auto, nek se pita sto se prodaju vise od 7K komada mesecno! A ima izbora..

g3

pre 4 godine

@ Vlada

Meni baš fali 6. stepen prenosa na autoputu. Ako bih nekad trebalo da biram između snažnije motora ili mjenjača sa više stepeni, uzeo bih ovo drugo. Definitivno kada često vozite, naročito autoput sa konstantno visokom brzinom, lijepo je imati 6. stepen, da umanji obrtaje, tj. buku.

g3

pre 4 godine

@ Vlada
Iz iskustva, dva različita vozila i motora. 1.9 tdi 77kw i 2.2 CRDI 110kw, oba sa 5. stepeni prenosa, oba na 140kmh drže 3000 rpm. Tako da je izgleda više do mjenjača, nego do same snage.

g3

pre 4 godine

@Vlada

Niko nije rekao da je 5-to brzinac tih na 130-140, ali ste vi napisali da je na 100+ kmh na 4000 rpm što takođe nije istina. Moguće da ste htjeli da "karikirate" ali podatak nije tačan i zato su neki reagovali.

Svakako da je 6. brzina taman za autoput, tu nema spora.

Vlada

pre 4 godine

@g3

Kad kazem 100+ to ne znaci da urla na 100 niti mislim 105 kmh nego na preko toga u granicama normalnog i dozvoljenog recimo dozvoljena brzina na autoputu jer vecina ljudi vozi od prilike tom brzinom sa razlikama od 10-20km/h gore dole.

Posmatrac

pre 4 godine

@Vlada

Da li je uživanje ili ne ja bih ti samo rekao da meni nije bio problem da za 10 dana izvozim 3000km i to 80% na autoputu. Brzina uglavnom 130-140. Uključiš tempomat i ne razmišljaš. Zvučna izolacija odlična, možda se napolju čuje :), ali unutra nisam imao nikakav problem sa bukom pri tim brzinama. Stvarno mislim da treba da probaš pa tek onda da komentarises. Verujem da je 2.0 daleko bolji, ali ga nisam probao pa ne mogu ništa da kažem Ono što je problem u ovom karavanu je užasna buka koja se već na 50-60 javlja kada se otvore zadnji prozori. Zvuk je nepodnosljiv. Za tri godine možda sam ih otvorio dva puta.

Teo

pre 4 godine

@Novosadista - - mozda je problem u semantici, tj. dizne vs brizgaljke ili sta god, ali common rail dizel motori *imaju* "fuel injectors", i njihov rad je pod kontrolom kompjutera motora. Ne znam tačno šta je zabuna ovde, ali bih voleo da pročitam.

kele®

pre 4 godine

"Druže to je common rail, nema dizne."
(Novosadista, 05. avgust 2019 16:42)

Ja bih na Vašem mjestu promijenio nick na neko vrijeme. Dizna, ili brizgaljka po naški, je sastavni dio svih motora sa unutrašnjim sagorijevanjem. Neka me isprave ako griješim, ali ovaj 1.6 TDI ih ima 100%.
A opet, ako nisam shvatio ironičnu notu Vašeg komentara, moje izvinjenje.

GuA

pre 4 godine

Kako menjač sa šest brzina uz 1,6 TDI? Pa ja u martu kupih octaviu karavan 1,6 TDI najviši paket, sa opcijama me došla skoro 25 hiljada i ima menjač sa pet brzina i rekoše da se šest brzina i ne postoji uz taj motor nigde pa ni kod golfa ? I da taj motor sa pet brzina ide bolje nego bilo koji drugi?
(Zoran, 5. avgust 2019 12:55)

... a mozda prodavci ne znaju svoj posao, sto nije nista neuobicajeno ...
(Mirko, 6. avgust 2019 09:14)

Ja big rekao da prodavci ZNAJU svoj poaso ... hehe

ns ja

pre 4 godine

jbtee, našli lika koji ima ovog golfaa, uzeo nov i sad taj i takav auto sa ič pređenih km predstavljte kao test polovnjaka?!
Da li ste svesni da u realnim uslovima ovakav polovan auto možete naći da kupite sa apsolutnih 0% (i slovima: nula procenata) šanse? samo ako je vlasnik potpuno poludeo i baš vas čeka da vam ga pokloni za trećinu cene

kompletan tekst ne pije vodu zbog gore navedenog, a automobil u takvom stanju tog godišta i te km svaki je odličan i naravno NIKADA ga nećete kupiti, bar ne dok ga vlasnik dobro ne izgazi ili totalno havariše - ali to onda više nije taj automobil.

valjda letnja sezona godišnjih odmora, pa nema ko da napiše kvalitetan tekst i onda baca prašinu u oči gladnim srbima željnim "novih polovnih automobila", a za džabe...smešno

Djordje

pre 4 godine

Svi automobili se kvare i nisu ludi sto ih na zapadu kupuju nove kad vec mogu.. a nama preostaje da razmisljamo sta ce pre da crkne, bilo da je Francuz, Nemac ili Italijan.

david

pre 4 godine

(david, 05. avgust 2019 09:58)

Dragi Davide, taj tvoj sa 440.000km se prodaje za godinu dve sa 160.000km nov nov nov nov, pazi šta ti kažem. :)
(Grabs popcorn, 05. avgust 2019 14:46)

Ja to sugurno neću uraditi.

Ipak + za humor.

nodi

pre 4 godine

@novosadista
Common rail nema dizne

A sta ima, bratac? 4 mala drekavca, sto pljuju naftu u cilindre! Kakva komendija, sto bi rekla moja komsinica!

Neko iz srednje klase

pre 4 godine

Dobar je ovo auto, komercijalisti iz firme ga ganjaju bez većih problema do 300000km, onda idu na doboš. Tvrd, malo troši, pregledan za vožnju, redovno održavan nema većih problema. Za prosečnu Srpsku porodicu sasvim ok, jedino što kod nas dolaze iz 2 - 3 ruke sa sumnjivim održavanjem i naravno dobrano preko 400000km sa čuvenim 168000km nov,nov. Otuda i loša iskustva sa istim.
Dobri primerci idu od 9 do 11k, što je već prag kupovine novih kola. Da, 2.0 diesel je osetno bolji ali za prosek Srbije koji možda ode jednom godišnje na more, ovo je puna kapa.

SS

pre 4 godine

Ko je makar i na kratko vozio 2.0 TDI CR, sigurno neće sesti za volan 1.6 TDI-a, pogotovo u gabaritnijim automobilima, a video sam da rade i Pasata u 1.6 TDI varijanti...

Bruno

pre 4 godine

Kako menjač sa šest brzina uz 1,6 TDI? Pa ja u martu kupih octaviu karavan 1,6 TDI najviši paket, sa opcijama me došla skoro 25 hiljada i ima menjač sa pet brzina i rekoše da se šest brzina i ne postoji uz taj motor nigde pa ni kod golfa ? I da taj motor sa pet brzina ide bolje nego bilo koji drugi?

Ne znam burazeru, da mogu poslati slike sad bih stavio da vidis, probaj guglati bas to sto sam napisao, ima jos ovakvih kao moj sa 6 brzina...

Grabs popcorn

pre 4 godine

(david, 05. avgust 2019 09:58)

Dragi Davide, taj tvoj sa 440.000km se prodaje za godinu dve sa 160.000km nov nov nov nov, pazi šta ti kažem. :)
(Grabs popcorn, 05. avgust 2019 14:46)

Ja to sugurno neću uraditi.

Ipak + za humor.
(david, 05. avgust 2019 18:03)

Nećeœ ti, ali Pera, Mika, Žika, kome god budeœ prodao. Hvala za +, humor mi je i bila namera :)

dalibor dak

pre 4 godine

@milos radunovic Drugare, da li svestan koliko je Srbija nebitna i na marginama kada su u pitanju brojke o prodaji automobila???? Stavljati francuze tako nisko jer u najmanju ruku smesno. Renault Grupe je prosle godine bio proizvodjac broj 1, ove godine su sa Folksvagenom tu negde. Ali nisu to zbog Srbije. PSA je postavio vlasnik jednog velikog "nemca" Opela, i zahvaljujuci PSA Opel staje na noge. Formiranje misljenja o nekom brendu na osnovu polovnjaka koji su presli 500.000km je skrajnje neozbiljno