Ponedeljak, 15.07.2019.

13:30

Koji je najbolji auto za Sibir?

Izvor: B92

Koji je najbolji auto za Sibir? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Aca

pre 4 godine

Pa sta ce ti bolji auto...samo muke da imas.U Sibiru ti ne treba klima,ne treba servo jer vozis po snegu pa ko da ga imas,prozori se ne otvaraju (eventualno malo samo kolko ako pusi neko al opet to moze tek na -15 ovako ne)cak ti i amortizeri ne trebaju kad vozis po snegu.Znaci ako razmislite malo Lada je savrsena,sta ce ti novija kola samo da olaces pored njih kad zakaze nesto i to ako budu odradila 3 sezone da budes srecan,a tek opravke da pa zasto brate pobogu da dajes pare za skupe delove zastooooo.Zamosli pokvari ti se neki noviji auto i Dibiru negde u nedodjiji pa brate nema tu saobracaja ko zna kolko la ima da umres na sred pita bez grejanje jer ne mozes da je opravis,sad sigurno ima slep sluzba al zasto placati,jednom,dva put,tri put...nego lepo kao sto je neko gore vec reko u komentarima ladu mozes i sam optaviti.Promenis pumpu,svecicu,kapu i teras.Jebote ovde svi razmisljaju novcem a ne prakricnostu i nempotrebnosti nelih stvari.To je isto kao imas centralno grejanju i placas ga cele godine a zivis u Brazilu pa majkemi ga odakle takvo razmisljanje zastoooooo pobogu braco Srbi zastoooooo ????

koga briga

pre 4 godine

Nigde u našim auto-revijama nema utisaka/mišljenja/merenja o grejanju u automobilima?
(Radovan, 15. jul 2019 15:05)

Nema ni o radu klima uredjaja, ni o brisacima i farovima, o tome koliki ugao pokrivaju retrovizori, izgleda da je sve to nebitno, bitno je samo kakva je plastika i koja je velicina tableta.

Goran

pre 4 godine

Imao sam 3 lade nijedna nije presla ispod 150000 kod mene nijedna me nije izdala na putu.od delova ti treba u rezervi pumpa za gorivo,polupumpa za vodu,razvodna ruka kapa platine kondezator sve zajedno delovi 25-30evra.i pravac more i opusteno.ako stane pet minuta posla i vozi dalje.jednom godisnje zamenis jabucice redovno ulje i plocice.a ova vozila ako nisu nova ima da se ceses kad stanu prvo te odere slep a onda redom majstor delovi.tako je bilo i sa zastavinim vozilima ali se niko sa njima slepom nije vracao kuci vec opravi i vozi.jeste sporije neudobnije nema klimu ali ide.ja toliko

Kosmopolita

pre 4 godine

Vecina rusa pogotovo u tim zabitima gde je Bog rekao laku noc, nema para za hleba kamoli za nov automobil, pa krpi ono sto ima, Ladu, Moskvic itd., sve je to opasno smece koje po danasnjim standardima bezbednosti bi smeli samo da budu u muzeju i nikako u saobracaju. Oni koji imaju od cega da zive, njima ni na kraj pameti ne pada Lada.
Bio sam, video samo i prestao da se cudim, proizvoditi model preko 30 godina i za to treba imati mentalni sklop.....

Dik

pre 4 godine

...zadnja vuča za sneg, glupetanje bez pardona ali valjda je to vezano za standard jer Lada je ubedljivo najeftiniji auto a ni toliko ne vredi a o potrošni goriva drugi put...

ut

pre 4 godine

Ako stvaro hocete da saznate sta je dobro za sibirsku zimu, pogledajte sta se vozi u oblastima Svalbard i Aljaska. Tamo ljudi nisu oganiceni novcem, a ni patnjom za Sovjetskim Savezom.

Pas je najbolji covekov prijatelj

pre 4 godine

Necu pljuvati ruska auta kao ovi sto mrze Srbe i ruse, a necu ih ni hvaliti kao srbistanske patriJote koje navijaju za svoju bracu u Siriji i Iranu. Dakle da budemo realni, jer auto je auto svuda u svetu bez politike. Ja mislim da su ruski automobili smece sto se tice kvaliteta. Druga stvar, koju mislim o mitu da su Lade neunistive, je da su i tu obicno smece. Da obrazlozim "drugu stvar". Kazu da su Lade neunistive u bespucima Rusije i voze ih po 20-30 godina. Jeste, ali im za to vreme zamene sve delove, kao da su kupili nov auto. Na taj nacin svaki zapadni automobil moze da izdrzi voznju po ruskim i bilo kojim drugim bespucima. Jednostavno ga lomis, menjas delove i tako u beskonacnost. Ako je to pojam kvaliteta onda svi svi automobili ovog sveta kvalitetni i nepoderivi. "Treca stvar", tu dolazimo do dizajna i funkcionalnosti. Tu su ruski automobili smece u odnosu na zapadne. To svi znamo. Stoga bi zakljucak bio da su ruski automobili smece koje se vozi po bespucima, jer se nema za bolje. Menjas mu delove i patis se sa rugobom i pricas kako je nepoderiv i najbolji. Eto :)

nemanja.s

pre 4 godine

Ne vole ni Rusi Ladu, ali decenijama nije moglo da se bira, samo domaće se vozilo. I to se čekalo godinama. Posle je došlo teško vreme nemaštine. Danas već nije tako. Može da se kupi i bolje. Mnogi imaju dobre automobile.

Сербка

pre 4 godine

Čaroban je osećaj voziti se na minus 40 u lajki, no kako reče vozač koji nas je vozio - Slava Bogu, pa je put prekriven snegom, nema rupa, uživancija za voziti. - Pozdrav iz Sibira. Nisu im loši glavni putevi, celu zimu smo putovali kroz Sibir, jedino u provinciji otpadaju bubrezi od rupetina. Iskustvo koje se pamti.

only fools and horses

pre 4 godine

Ima tu dosta i do siromaštva, to su sve stari automobili. Ali ima nešto i do klime. Te Lade stare po 20 i više godina tamo, u toj klimi i tim uslovima još uvek funkcionišu. To izgleda ne može ni jedan drugi zapadni automobil.

nabijem

pre 4 godine

iskopace nju bili, sporet smederevac, petrolejku, dva sarova, po dzak zeceva i kokoski i pravac bogu iza nogu, pun mi kufer ovog blagostanja - oce, oce!

Basti

pre 4 godine

Ovo samo pokazuje da su noviji automobili nežni za Sibir.
(Detektivko, 15. jul 2019 14:13)

Ne. Ovo samo pokazuje koliko su Rusi koji žive izvan Moskve i S.Peterburga siromašni.

Dusko

pre 4 godine

Živeo u RF.14godina.od toga vozio i ladu automobil i nivu produženu sa 4 vrata.služe nameni kao mazge.jedino što moraš da imaš neke delove koji redovno crkavaju.dobro je što možeš sam da ih zameniš.znači teški za vožnju ali odrađuju posao.

Nekad bacao svetla daleko...

pre 4 godine

Ja mislim da se u Rusiji ne piše toliko o svakakvoj božjoj gluposti koja sa njima ima veze koliko u ovoj ulizičkoj (ili okupiranoj?) Srbiji. Tužno, glupo i iritirajuće.

neko laze

pre 4 godine

Ja mislim da se u Rusiji ne piše toliko o svakakvoj božjoj gluposti koja sa njima ima veze koliko u ovoj ulizičkoj (ili okupiranoj?) Srbiji. Tužno, glupo i iritirajuće.
(Nekad bacao svetla daleko...

da, istini za volju trebalo bi pisati o ford mustangu?

tachi

pre 4 godine

00
Nema većeg krša od Lade Nive,bukvalno otpadaju delovi u vožnji.Na firminoj su u vožnji otišli svi ležajevi točka u razmaku od par meseci,samim čudom niko nije platio glavom.
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 15. jul 2019 14:37
Da, na službenoj. Da ne tvoja ne bi je vozio tako da joj propadnu ležajevi.

Sta ces

pre 4 godine

Moje iskustvo
Rano jutro, temperatura -30, idem na aerodrom udaljen 80 km, sneg na putu oko 30 cm. Dolazi taksista, otvaram vrata, unutra toplo, greju se sedista. Za tacno 80 minuta ulazim na aerodrom.

MadMax

pre 4 godine

Pa evorpska kola se ne testiraju u Sibiru. Popnu ih eventualno na Alpe ili istestiraju par dana zimi u Evropi, a evropska zima nije isto sto i Sibirska. Tamo covjek treba da kupi auto i da ga posjeduje nekoliko godina i vise. Treba taj automobil da bude sposoban da to izdrzi. Ni pod ovim uslovima -20 do +40 danasnja auta ne izdrze vise od 3,4 god bez kvarova. Poredjenja radi, klima uredjaji za trziste SAD za istocnu obalu su neuporedivo (nebo/zemlja) jaci i bolji od svih klima uredjaja u Evropi u serijske automobile. Isto tako i kolicina farbe, zastite, kvalitet pakni, sijalica, ulja i pogotovo guma... Treba sve to da izdrzi vrucine od po 7,8 mjeseci na 30 i vise stepeni. Sta ce Rusu Mercedes od 50.000 u Sibir? To bi poslije 2 zimske sezone na -50 pocelo da se kvari.

Radovan

pre 4 godine

Koji auto je najbolji za Sibir?
Onaj koji upališ i koji dobro greje.

Nigde u našim auto-revijama nema utisaka/mišljenja/merenja o grejanju u automobilima?

Džej

pre 4 godine

Lada - najizdržljiviji auto za bespuća. Posebno Niva. Dok su kod nas seoski putevi bili još uvek neasfaltirani, Lada je bila zakon. Jeste da je pravila buku i bila ne previše udobna ali išla je svuda.

milence

pre 4 godine

Nisu vozili Landija, Toyotu i Nissan. Da mogu da ih plate i voze ne bi pogledali Ladu nikad u zivotu jer Lada je djubre od auta. Jeftina je i to je sve. Bila je auto za ono vreme pre 30 godina a sad je potpuno deplasirana i zastarela bez ikakvih argumenata.

dzoni

pre 4 godine

Ovde neko napisa da bi vozili land cruser da mogu.. Svi noviji auto troše akomulator i kad su ugašeni i kad ne vozis par dana na velikim hladnoćama neces moći da upalis.. Takođe sistemi tipa dizne i pumpe su mnogo nezniji nego na starijim vozilima.
Ko prati kanal na youtubu koji se tako zeza sa starim ladama, bukvalno im sipa koka kolu umesto ulja i tako razne stavari šta god im padne napamet može da vidi da i ako to nije auto za 21 vek motor bukvalno se teško ubija

Što te biju ovi dobri ljudi?

pre 4 godine

Nema većeg krša od Lade Nive,bukvalno otpadaju delovi u vožnji.Na firminoj su u vožnji otišli svi ležajevi točka u razmaku od par meseci,samim čudom niko nije platio glavom.

business ambition komercijalita

pre 4 godine

Vozio sam par desetina hiljada km ladu nivu „prve generacije“ (1,6 sa 4MT) i malo kraće noviju (1,7 sa 5MT). Odlično vozilo. Pri čemu je ona sa 5MT bila daleko tiša ( u smislu pogona i buke uopšte ) i neverovatno ekonomična. Terenski posmatrano, kuda niva može da prodje, tuda ne prolaze mnogi višestruko skuplji terenci, posebno gde je meka podloga, sneg i blato, jer teži terenci mnogo lakše tonu i možeš da se slikaš sa njima. Ona prolazi gde ne prodje ni IMT 539.

business ambition komercijalita

pre 4 godine

Vozio sam par desetina hiljada km ladu nivu „prve generacije“ (1,6 sa 4MT) i malo kraće noviju (1,7 sa 5MT). Odlično vozilo. Pri čemu je ona sa 5MT bila daleko tiša ( u smislu pogona i buke uopšte ) i neverovatno ekonomična. Terenski posmatrano, kuda niva može da prodje, tuda ne prolaze mnogi višestruko skuplji terenci, posebno gde je meka podloga, sneg i blato, jer teži terenci mnogo lakše tonu i možeš da se slikaš sa njima. Ona prolazi gde ne prodje ni IMT 539.

tachi

pre 4 godine

00
Nema većeg krša od Lade Nive,bukvalno otpadaju delovi u vožnji.Na firminoj su u vožnji otišli svi ležajevi točka u razmaku od par meseci,samim čudom niko nije platio glavom.
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 15. jul 2019 14:37
Da, na službenoj. Da ne tvoja ne bi je vozio tako da joj propadnu ležajevi.

Basti

pre 4 godine

Ovo samo pokazuje da su noviji automobili nežni za Sibir.
(Detektivko, 15. jul 2019 14:13)

Ne. Ovo samo pokazuje koliko su Rusi koji žive izvan Moskve i S.Peterburga siromašni.

MadMax

pre 4 godine

Pa evorpska kola se ne testiraju u Sibiru. Popnu ih eventualno na Alpe ili istestiraju par dana zimi u Evropi, a evropska zima nije isto sto i Sibirska. Tamo covjek treba da kupi auto i da ga posjeduje nekoliko godina i vise. Treba taj automobil da bude sposoban da to izdrzi. Ni pod ovim uslovima -20 do +40 danasnja auta ne izdrze vise od 3,4 god bez kvarova. Poredjenja radi, klima uredjaji za trziste SAD za istocnu obalu su neuporedivo (nebo/zemlja) jaci i bolji od svih klima uredjaja u Evropi u serijske automobile. Isto tako i kolicina farbe, zastite, kvalitet pakni, sijalica, ulja i pogotovo guma... Treba sve to da izdrzi vrucine od po 7,8 mjeseci na 30 i vise stepeni. Sta ce Rusu Mercedes od 50.000 u Sibir? To bi poslije 2 zimske sezone na -50 pocelo da se kvari.

Radovan

pre 4 godine

Koji auto je najbolji za Sibir?
Onaj koji upališ i koji dobro greje.

Nigde u našim auto-revijama nema utisaka/mišljenja/merenja o grejanju u automobilima?

Сербка

pre 4 godine

Čaroban je osećaj voziti se na minus 40 u lajki, no kako reče vozač koji nas je vozio - Slava Bogu, pa je put prekriven snegom, nema rupa, uživancija za voziti. - Pozdrav iz Sibira. Nisu im loši glavni putevi, celu zimu smo putovali kroz Sibir, jedino u provinciji otpadaju bubrezi od rupetina. Iskustvo koje se pamti.

Pas je najbolji covekov prijatelj

pre 4 godine

Necu pljuvati ruska auta kao ovi sto mrze Srbe i ruse, a necu ih ni hvaliti kao srbistanske patriJote koje navijaju za svoju bracu u Siriji i Iranu. Dakle da budemo realni, jer auto je auto svuda u svetu bez politike. Ja mislim da su ruski automobili smece sto se tice kvaliteta. Druga stvar, koju mislim o mitu da su Lade neunistive, je da su i tu obicno smece. Da obrazlozim "drugu stvar". Kazu da su Lade neunistive u bespucima Rusije i voze ih po 20-30 godina. Jeste, ali im za to vreme zamene sve delove, kao da su kupili nov auto. Na taj nacin svaki zapadni automobil moze da izdrzi voznju po ruskim i bilo kojim drugim bespucima. Jednostavno ga lomis, menjas delove i tako u beskonacnost. Ako je to pojam kvaliteta onda svi svi automobili ovog sveta kvalitetni i nepoderivi. "Treca stvar", tu dolazimo do dizajna i funkcionalnosti. Tu su ruski automobili smece u odnosu na zapadne. To svi znamo. Stoga bi zakljucak bio da su ruski automobili smece koje se vozi po bespucima, jer se nema za bolje. Menjas mu delove i patis se sa rugobom i pricas kako je nepoderiv i najbolji. Eto :)

Nekad bacao svetla daleko...

pre 4 godine

Ja mislim da se u Rusiji ne piše toliko o svakakvoj božjoj gluposti koja sa njima ima veze koliko u ovoj ulizičkoj (ili okupiranoj?) Srbiji. Tužno, glupo i iritirajuće.

dzoni

pre 4 godine

Ovde neko napisa da bi vozili land cruser da mogu.. Svi noviji auto troše akomulator i kad su ugašeni i kad ne vozis par dana na velikim hladnoćama neces moći da upalis.. Takođe sistemi tipa dizne i pumpe su mnogo nezniji nego na starijim vozilima.
Ko prati kanal na youtubu koji se tako zeza sa starim ladama, bukvalno im sipa koka kolu umesto ulja i tako razne stavari šta god im padne napamet može da vidi da i ako to nije auto za 21 vek motor bukvalno se teško ubija

Dusko

pre 4 godine

Živeo u RF.14godina.od toga vozio i ladu automobil i nivu produženu sa 4 vrata.služe nameni kao mazge.jedino što moraš da imaš neke delove koji redovno crkavaju.dobro je što možeš sam da ih zameniš.znači teški za vožnju ali odrađuju posao.

milence

pre 4 godine

Nisu vozili Landija, Toyotu i Nissan. Da mogu da ih plate i voze ne bi pogledali Ladu nikad u zivotu jer Lada je djubre od auta. Jeftina je i to je sve. Bila je auto za ono vreme pre 30 godina a sad je potpuno deplasirana i zastarela bez ikakvih argumenata.

ut

pre 4 godine

Ako stvaro hocete da saznate sta je dobro za sibirsku zimu, pogledajte sta se vozi u oblastima Svalbard i Aljaska. Tamo ljudi nisu oganiceni novcem, a ni patnjom za Sovjetskim Savezom.

neko laze

pre 4 godine

Ja mislim da se u Rusiji ne piše toliko o svakakvoj božjoj gluposti koja sa njima ima veze koliko u ovoj ulizičkoj (ili okupiranoj?) Srbiji. Tužno, glupo i iritirajuće.
(Nekad bacao svetla daleko...

da, istini za volju trebalo bi pisati o ford mustangu?

Džej

pre 4 godine

Lada - najizdržljiviji auto za bespuća. Posebno Niva. Dok su kod nas seoski putevi bili još uvek neasfaltirani, Lada je bila zakon. Jeste da je pravila buku i bila ne previše udobna ali išla je svuda.

nemanja.s

pre 4 godine

Ne vole ni Rusi Ladu, ali decenijama nije moglo da se bira, samo domaće se vozilo. I to se čekalo godinama. Posle je došlo teško vreme nemaštine. Danas već nije tako. Može da se kupi i bolje. Mnogi imaju dobre automobile.

nabijem

pre 4 godine

iskopace nju bili, sporet smederevac, petrolejku, dva sarova, po dzak zeceva i kokoski i pravac bogu iza nogu, pun mi kufer ovog blagostanja - oce, oce!

Sta ces

pre 4 godine

Moje iskustvo
Rano jutro, temperatura -30, idem na aerodrom udaljen 80 km, sneg na putu oko 30 cm. Dolazi taksista, otvaram vrata, unutra toplo, greju se sedista. Za tacno 80 minuta ulazim na aerodrom.

only fools and horses

pre 4 godine

Ima tu dosta i do siromaštva, to su sve stari automobili. Ali ima nešto i do klime. Te Lade stare po 20 i više godina tamo, u toj klimi i tim uslovima još uvek funkcionišu. To izgleda ne može ni jedan drugi zapadni automobil.

Što te biju ovi dobri ljudi?

pre 4 godine

Nema većeg krša od Lade Nive,bukvalno otpadaju delovi u vožnji.Na firminoj su u vožnji otišli svi ležajevi točka u razmaku od par meseci,samim čudom niko nije platio glavom.

Kosmopolita

pre 4 godine

Vecina rusa pogotovo u tim zabitima gde je Bog rekao laku noc, nema para za hleba kamoli za nov automobil, pa krpi ono sto ima, Ladu, Moskvic itd., sve je to opasno smece koje po danasnjim standardima bezbednosti bi smeli samo da budu u muzeju i nikako u saobracaju. Oni koji imaju od cega da zive, njima ni na kraj pameti ne pada Lada.
Bio sam, video samo i prestao da se cudim, proizvoditi model preko 30 godina i za to treba imati mentalni sklop.....

Dik

pre 4 godine

...zadnja vuča za sneg, glupetanje bez pardona ali valjda je to vezano za standard jer Lada je ubedljivo najeftiniji auto a ni toliko ne vredi a o potrošni goriva drugi put...

Goran

pre 4 godine

Imao sam 3 lade nijedna nije presla ispod 150000 kod mene nijedna me nije izdala na putu.od delova ti treba u rezervi pumpa za gorivo,polupumpa za vodu,razvodna ruka kapa platine kondezator sve zajedno delovi 25-30evra.i pravac more i opusteno.ako stane pet minuta posla i vozi dalje.jednom godisnje zamenis jabucice redovno ulje i plocice.a ova vozila ako nisu nova ima da se ceses kad stanu prvo te odere slep a onda redom majstor delovi.tako je bilo i sa zastavinim vozilima ali se niko sa njima slepom nije vracao kuci vec opravi i vozi.jeste sporije neudobnije nema klimu ali ide.ja toliko

koga briga

pre 4 godine

Nigde u našim auto-revijama nema utisaka/mišljenja/merenja o grejanju u automobilima?
(Radovan, 15. jul 2019 15:05)

Nema ni o radu klima uredjaja, ni o brisacima i farovima, o tome koliki ugao pokrivaju retrovizori, izgleda da je sve to nebitno, bitno je samo kakva je plastika i koja je velicina tableta.

Aca

pre 4 godine

Pa sta ce ti bolji auto...samo muke da imas.U Sibiru ti ne treba klima,ne treba servo jer vozis po snegu pa ko da ga imas,prozori se ne otvaraju (eventualno malo samo kolko ako pusi neko al opet to moze tek na -15 ovako ne)cak ti i amortizeri ne trebaju kad vozis po snegu.Znaci ako razmislite malo Lada je savrsena,sta ce ti novija kola samo da olaces pored njih kad zakaze nesto i to ako budu odradila 3 sezone da budes srecan,a tek opravke da pa zasto brate pobogu da dajes pare za skupe delove zastooooo.Zamosli pokvari ti se neki noviji auto i Dibiru negde u nedodjiji pa brate nema tu saobracaja ko zna kolko la ima da umres na sred pita bez grejanje jer ne mozes da je opravis,sad sigurno ima slep sluzba al zasto placati,jednom,dva put,tri put...nego lepo kao sto je neko gore vec reko u komentarima ladu mozes i sam optaviti.Promenis pumpu,svecicu,kapu i teras.Jebote ovde svi razmisljaju novcem a ne prakricnostu i nempotrebnosti nelih stvari.To je isto kao imas centralno grejanju i placas ga cele godine a zivis u Brazilu pa majkemi ga odakle takvo razmisljanje zastoooooo pobogu braco Srbi zastoooooo ????

Što te biju ovi dobri ljudi?

pre 4 godine

Nema većeg krša od Lade Nive,bukvalno otpadaju delovi u vožnji.Na firminoj su u vožnji otišli svi ležajevi točka u razmaku od par meseci,samim čudom niko nije platio glavom.

Nekad bacao svetla daleko...

pre 4 godine

Ja mislim da se u Rusiji ne piše toliko o svakakvoj božjoj gluposti koja sa njima ima veze koliko u ovoj ulizičkoj (ili okupiranoj?) Srbiji. Tužno, glupo i iritirajuće.

milence

pre 4 godine

Nisu vozili Landija, Toyotu i Nissan. Da mogu da ih plate i voze ne bi pogledali Ladu nikad u zivotu jer Lada je djubre od auta. Jeftina je i to je sve. Bila je auto za ono vreme pre 30 godina a sad je potpuno deplasirana i zastarela bez ikakvih argumenata.

business ambition komercijalita

pre 4 godine

Vozio sam par desetina hiljada km ladu nivu „prve generacije“ (1,6 sa 4MT) i malo kraće noviju (1,7 sa 5MT). Odlično vozilo. Pri čemu je ona sa 5MT bila daleko tiša ( u smislu pogona i buke uopšte ) i neverovatno ekonomična. Terenski posmatrano, kuda niva može da prodje, tuda ne prolaze mnogi višestruko skuplji terenci, posebno gde je meka podloga, sneg i blato, jer teži terenci mnogo lakše tonu i možeš da se slikaš sa njima. Ona prolazi gde ne prodje ni IMT 539.

Pas je najbolji covekov prijatelj

pre 4 godine

Necu pljuvati ruska auta kao ovi sto mrze Srbe i ruse, a necu ih ni hvaliti kao srbistanske patriJote koje navijaju za svoju bracu u Siriji i Iranu. Dakle da budemo realni, jer auto je auto svuda u svetu bez politike. Ja mislim da su ruski automobili smece sto se tice kvaliteta. Druga stvar, koju mislim o mitu da su Lade neunistive, je da su i tu obicno smece. Da obrazlozim "drugu stvar". Kazu da su Lade neunistive u bespucima Rusije i voze ih po 20-30 godina. Jeste, ali im za to vreme zamene sve delove, kao da su kupili nov auto. Na taj nacin svaki zapadni automobil moze da izdrzi voznju po ruskim i bilo kojim drugim bespucima. Jednostavno ga lomis, menjas delove i tako u beskonacnost. Ako je to pojam kvaliteta onda svi svi automobili ovog sveta kvalitetni i nepoderivi. "Treca stvar", tu dolazimo do dizajna i funkcionalnosti. Tu su ruski automobili smece u odnosu na zapadne. To svi znamo. Stoga bi zakljucak bio da su ruski automobili smece koje se vozi po bespucima, jer se nema za bolje. Menjas mu delove i patis se sa rugobom i pricas kako je nepoderiv i najbolji. Eto :)

Džej

pre 4 godine

Lada - najizdržljiviji auto za bespuća. Posebno Niva. Dok su kod nas seoski putevi bili još uvek neasfaltirani, Lada je bila zakon. Jeste da je pravila buku i bila ne previše udobna ali išla je svuda.

neko laze

pre 4 godine

Ja mislim da se u Rusiji ne piše toliko o svakakvoj božjoj gluposti koja sa njima ima veze koliko u ovoj ulizičkoj (ili okupiranoj?) Srbiji. Tužno, glupo i iritirajuće.
(Nekad bacao svetla daleko...

da, istini za volju trebalo bi pisati o ford mustangu?

Basti

pre 4 godine

Ovo samo pokazuje da su noviji automobili nežni za Sibir.
(Detektivko, 15. jul 2019 14:13)

Ne. Ovo samo pokazuje koliko su Rusi koji žive izvan Moskve i S.Peterburga siromašni.

tachi

pre 4 godine

00
Nema većeg krša od Lade Nive,bukvalno otpadaju delovi u vožnji.Na firminoj su u vožnji otišli svi ležajevi točka u razmaku od par meseci,samim čudom niko nije platio glavom.
(Što te biju ovi dobri ljudi?, 15. jul 2019 14:37
Da, na službenoj. Da ne tvoja ne bi je vozio tako da joj propadnu ležajevi.

Sta ces

pre 4 godine

Moje iskustvo
Rano jutro, temperatura -30, idem na aerodrom udaljen 80 km, sneg na putu oko 30 cm. Dolazi taksista, otvaram vrata, unutra toplo, greju se sedista. Za tacno 80 minuta ulazim na aerodrom.

MadMax

pre 4 godine

Pa evorpska kola se ne testiraju u Sibiru. Popnu ih eventualno na Alpe ili istestiraju par dana zimi u Evropi, a evropska zima nije isto sto i Sibirska. Tamo covjek treba da kupi auto i da ga posjeduje nekoliko godina i vise. Treba taj automobil da bude sposoban da to izdrzi. Ni pod ovim uslovima -20 do +40 danasnja auta ne izdrze vise od 3,4 god bez kvarova. Poredjenja radi, klima uredjaji za trziste SAD za istocnu obalu su neuporedivo (nebo/zemlja) jaci i bolji od svih klima uredjaja u Evropi u serijske automobile. Isto tako i kolicina farbe, zastite, kvalitet pakni, sijalica, ulja i pogotovo guma... Treba sve to da izdrzi vrucine od po 7,8 mjeseci na 30 i vise stepeni. Sta ce Rusu Mercedes od 50.000 u Sibir? To bi poslije 2 zimske sezone na -50 pocelo da se kvari.

dzoni

pre 4 godine

Ovde neko napisa da bi vozili land cruser da mogu.. Svi noviji auto troše akomulator i kad su ugašeni i kad ne vozis par dana na velikim hladnoćama neces moći da upalis.. Takođe sistemi tipa dizne i pumpe su mnogo nezniji nego na starijim vozilima.
Ko prati kanal na youtubu koji se tako zeza sa starim ladama, bukvalno im sipa koka kolu umesto ulja i tako razne stavari šta god im padne napamet može da vidi da i ako to nije auto za 21 vek motor bukvalno se teško ubija

only fools and horses

pre 4 godine

Ima tu dosta i do siromaštva, to su sve stari automobili. Ali ima nešto i do klime. Te Lade stare po 20 i više godina tamo, u toj klimi i tim uslovima još uvek funkcionišu. To izgleda ne može ni jedan drugi zapadni automobil.

Kosmopolita

pre 4 godine

Vecina rusa pogotovo u tim zabitima gde je Bog rekao laku noc, nema para za hleba kamoli za nov automobil, pa krpi ono sto ima, Ladu, Moskvic itd., sve je to opasno smece koje po danasnjim standardima bezbednosti bi smeli samo da budu u muzeju i nikako u saobracaju. Oni koji imaju od cega da zive, njima ni na kraj pameti ne pada Lada.
Bio sam, video samo i prestao da se cudim, proizvoditi model preko 30 godina i za to treba imati mentalni sklop.....

Dik

pre 4 godine

...zadnja vuča za sneg, glupetanje bez pardona ali valjda je to vezano za standard jer Lada je ubedljivo najeftiniji auto a ni toliko ne vredi a o potrošni goriva drugi put...

ut

pre 4 godine

Ako stvaro hocete da saznate sta je dobro za sibirsku zimu, pogledajte sta se vozi u oblastima Svalbard i Aljaska. Tamo ljudi nisu oganiceni novcem, a ni patnjom za Sovjetskim Savezom.

Сербка

pre 4 godine

Čaroban je osećaj voziti se na minus 40 u lajki, no kako reče vozač koji nas je vozio - Slava Bogu, pa je put prekriven snegom, nema rupa, uživancija za voziti. - Pozdrav iz Sibira. Nisu im loši glavni putevi, celu zimu smo putovali kroz Sibir, jedino u provinciji otpadaju bubrezi od rupetina. Iskustvo koje se pamti.

nabijem

pre 4 godine

iskopace nju bili, sporet smederevac, petrolejku, dva sarova, po dzak zeceva i kokoski i pravac bogu iza nogu, pun mi kufer ovog blagostanja - oce, oce!

Goran

pre 4 godine

Imao sam 3 lade nijedna nije presla ispod 150000 kod mene nijedna me nije izdala na putu.od delova ti treba u rezervi pumpa za gorivo,polupumpa za vodu,razvodna ruka kapa platine kondezator sve zajedno delovi 25-30evra.i pravac more i opusteno.ako stane pet minuta posla i vozi dalje.jednom godisnje zamenis jabucice redovno ulje i plocice.a ova vozila ako nisu nova ima da se ceses kad stanu prvo te odere slep a onda redom majstor delovi.tako je bilo i sa zastavinim vozilima ali se niko sa njima slepom nije vracao kuci vec opravi i vozi.jeste sporije neudobnije nema klimu ali ide.ja toliko

Radovan

pre 4 godine

Koji auto je najbolji za Sibir?
Onaj koji upališ i koji dobro greje.

Nigde u našim auto-revijama nema utisaka/mišljenja/merenja o grejanju u automobilima?

nemanja.s

pre 4 godine

Ne vole ni Rusi Ladu, ali decenijama nije moglo da se bira, samo domaće se vozilo. I to se čekalo godinama. Posle je došlo teško vreme nemaštine. Danas već nije tako. Može da se kupi i bolje. Mnogi imaju dobre automobile.

Dusko

pre 4 godine

Živeo u RF.14godina.od toga vozio i ladu automobil i nivu produženu sa 4 vrata.služe nameni kao mazge.jedino što moraš da imaš neke delove koji redovno crkavaju.dobro je što možeš sam da ih zameniš.znači teški za vožnju ali odrađuju posao.

koga briga

pre 4 godine

Nigde u našim auto-revijama nema utisaka/mišljenja/merenja o grejanju u automobilima?
(Radovan, 15. jul 2019 15:05)

Nema ni o radu klima uredjaja, ni o brisacima i farovima, o tome koliki ugao pokrivaju retrovizori, izgleda da je sve to nebitno, bitno je samo kakva je plastika i koja je velicina tableta.

Aca

pre 4 godine

Pa sta ce ti bolji auto...samo muke da imas.U Sibiru ti ne treba klima,ne treba servo jer vozis po snegu pa ko da ga imas,prozori se ne otvaraju (eventualno malo samo kolko ako pusi neko al opet to moze tek na -15 ovako ne)cak ti i amortizeri ne trebaju kad vozis po snegu.Znaci ako razmislite malo Lada je savrsena,sta ce ti novija kola samo da olaces pored njih kad zakaze nesto i to ako budu odradila 3 sezone da budes srecan,a tek opravke da pa zasto brate pobogu da dajes pare za skupe delove zastooooo.Zamosli pokvari ti se neki noviji auto i Dibiru negde u nedodjiji pa brate nema tu saobracaja ko zna kolko la ima da umres na sred pita bez grejanje jer ne mozes da je opravis,sad sigurno ima slep sluzba al zasto placati,jednom,dva put,tri put...nego lepo kao sto je neko gore vec reko u komentarima ladu mozes i sam optaviti.Promenis pumpu,svecicu,kapu i teras.Jebote ovde svi razmisljaju novcem a ne prakricnostu i nempotrebnosti nelih stvari.To je isto kao imas centralno grejanju i placas ga cele godine a zivis u Brazilu pa majkemi ga odakle takvo razmisljanje zastoooooo pobogu braco Srbi zastoooooo ????