Subota, 29.06.2019.

09:15

Nova Astra stiže 2021, praviće se ponovo u Nemačkoj

Izvor: B92

Nova Astra stiže 2021, praviæe se ponovo u Nemaèkoj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Mehanicar

pre 4 godine

Što se tiče 1,6 CDTI u aktuelnoj astrai, jako veliki problem i najveci kod tih motora, desava se da do 100.000km izvrse i po dve zamene seta lanaca ili samo spanera (pricam o novom vozilu). Stradaju hidro spaneri, lanci, strada pumpa za ulje i isti zvuk proizvodi zveci da je nepodnosljivo za slusanje. Pumpa se moze proveriti dijagnostikom meri se protok ulja u kpa.
Lanac motora, razvoda je sa zadnje strane do menjaca i jako je veliki poduhvat za zamenu, dosta vremena za zamenu i dosta kosta u ovom momentu cirka 900e.
"Ali", to je ono "ali", koje srecu kvari problem sa tim razvodom je neminovan. Na auto placevima guraju aditive da motori budu sto tisi i posle prve zamene ulja koje treba da dodje desava se problem.
A najveci problem je sto ti mozes (mislim neki servis) da zameni set lanca, lancanika spaner i posle 30.000km manje ili vise predjenih kilometara opet se cuje spaner ili uljna pumpa ili sve u kompletu. Naravno reci ces ima garancija, sto stoji, ali dzaba sve to kada sve to mora ponovo da se otvara, a sto je najgore opet nisi siguran hoce li lanac, spaner i ostalo izdrzati 30, 50 ili 100.000km.


Prvo se malo informiši , pre nego što uzmeš da plašiš ljude.Problem sa španerom je rešen , možeš kupiti novi od strane opela nadogradjeni španer i zameniti samo njega za 200 eur ukupno ukljucujuci i rad.

Dejan

pre 4 godine

Astra K je vrhunski auto po pitanju dizajna i enterijer je za pohvalu ali da bi auto bio kompletan, mora sve da funkcionise besprekorno, pogotovo sto kao polovnjak kosta oko 9500 evra.Propust sa lancem je neprihvatljiv i njegova skupa zamena, tako da iz licnog iskustva mislim da je najisplativije ulozeno dobijeno voziti Peugeot 308 od 92ks ili blue hdi 100ks. Nema plivajuci zamajac a zupcasti kais je izuzetnog kvaliteta. Ja sam veliki servis radio na 220 000 km jer je poceo spaner da se cuje i ni najmanji kvar nisam imao u medjuvremenu. Sto se tice Astre, kupio bi benzin verziju od 100 ks bez plivajuceg zamajca, mislim da su to Italijanski motori.

dads

pre 4 godine

Posjedujem novu Astru K cdti 110ks. Kod mene je nekih godinu dana. Prije nje vozio Francuza, što se tiče udobnosti Astra je jako udoban auto, poredim ga sa ranijim francuzom. Motor je odličan, niska potrošnja, fino vuče, generalno mnogo bolji auto nego moj prethodni Francuz. E sad iskren ću biti, mijenjao lanac i na poziv ovlaštenog servisa zbog neke greške bio opoziv i tu su mijenjali kočioni cilindar i kvačilo. Iskreno za novo auto dosta problema. Raniji Francuz nije imao intervencija punih 7 godina, koliko sam ga i vozio. Generalno Astra je jako dobar automobil, vozim ga i danas planirao prodati ali obzirom da su sve izmijenili odustao za neko vrijeme. Kad stave u njega HDI eto će biti vrhunski auto. Pozz

Bane

pre 4 godine

Od 30.000, pola preći u gradu, pola na otvorenom putu i tek onda mjenjati ulje je čist idiotizam, jer nema te tehnologije ulja i materijala u motoru koji će to izdržati na duži rok, pogotovo sada u eri turbo tehnologije i downsizeinga. Mijenjajte ulje na maksimum 20.000, a poželjno je i na manje pređenih kilometara i znatno ćete produžiti životni vijek motora. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Popaj, 30. jun 2019 11:09) 

Ti sad tvrdiš, da inženjeri Mazde, Tojote, VW-a i ostalih auto proizvođača, imaju tajni dil, da rade protiv kupaca svojih automobila i da su propisali zamenu ulja na 30 hilj. km samo da bi se automobili što pre pokvarili ? Ili da oni pojma nemaju kad projektuju automobile? Čoveče, ne brukaj se , pobogu!
(Alex, 30. jun 2019 12:58)

Ulje ne gubi toliko svoja svojstva radom, tj. podmazivanjem motora odnosno sto bi mi rekli predjenom kilometrazom, vec zbog termickih opterecenja. Odnosno, ulje najvise gubi zagrevanjem i hladjenjem. Ta termicka opterecenja kidaju lance ugljovodonika koji mu daju viskozna svojstva. Zato bez obzira koliko proizvodjac propise kilometarski interval onaj vremenski interval je uvek godinu dana. Znaci ako je interval na vasem autu 30.000 km ili godinu dana a vi prelazite 12.000 km godisnje, ulje cete menjati na 12.000km a ne na 30.000km. Ako prelazite 50.000 km godisnje mozete opusteno da menjate ulje na 30.000km ako je tako propisano.

Alex

pre 4 godine

Od 30.000, pola preći u gradu, pola na otvorenom putu i tek onda mjenjati ulje je čist idiotizam, jer nema te tehnologije ulja i materijala u motoru koji će to izdržati na duži rok, pogotovo sada u eri turbo tehnologije i downsizeinga. Mijenjajte ulje na maksimum 20.000, a poželjno je i na manje pređenih kilometara i znatno ćete produžiti životni vijek motora.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Popaj, 30. jun 2019 11:09)

Ti sad tvrdiš, da inženjeri Mazde, Tojote, VW-a i ostalih auto proizvođača, imaju tajni dil, da rade protiv kupaca svojih automobila i da su propisali zamenu ulja na 30 hilj. km samo da bi se automobili što pre pokvarili ? Ili da oni pojma nemaju kad projektuju automobile? Čoveče, ne brukaj se , pobogu!

1,5 D-4D

pre 4 godine

Pre četiri godine sam kupovao kola i u veoma uskom izboru mi je bila i astra karavan 1,6 CDTI u veoma lepo složenoj opremi. To je fantastično vozilo sa izuzetno dobrom ponudom prostora. Sve je bilo plus, osim dve sitnice. Jedna je bila da se nudila, kao i danas, samo sa siberom, a ne i panoramom.
Druga boljka je bila ona ružna lajsna na D stubu (mada u top paketu nije crna, ipak mi je odvratna).
Presudila je supruga. Zbog nemogućnosti panorame.
Kada juče pročitah ovde komentare o problemu lanca i hidrozetezača, malo probrstih internetom.
Tema o tome ima koliko i o lancanom 1,2 TSI-u. I neresivo je u trajnom smislu, izgleda. Promašaj,u osnovi, nešto oko položaja hidrozatezaca.
Hvala supruzi ... Nekada znaju pomoći.

Key and Peele

pre 4 godine

@jovan vozim se povremeno sa covekom cija je insignija 2016. I da, zvecka, plasticna je, buka unutra veca nego u pezo 307.

Popaj

pre 4 godine

@Vozim Astru J karavan,1.7 tdci od jula 2016. i uložio sam u nju ukupno 0 dinara.Za put je vrh,često putujem u Nemačku i Italiju i neosetim put.Inače na testu u Nemačkoj Astra J je ponizila Golfa 6. 
(djiu,liu i sadriu, 30. jun 2019 00:14) 
Zaboravili da ti kazu da treba mali servis na 15000 ili god.dana.
(Hipohonder, 30. jun 2019 10:08)
Znate li vi šta radi mali servis čiji je interval recimo 30.000 km? Jednom riječju, uništava motor. Od 30.000, pola preći u gradu, pola na otvorenom putu i tek onda mjenjati ulje je čist idiotizam, jer nema te tehnologije ulja i materijala u motoru koji će to izdržati na duži rok, pogotovo sada u eri turbo tehnologije i downsizeinga. Mijenjajte ulje na maksimum 20.000, a poželjno je i na manje pređenih kilometara i znatno ćete produžiti životni vijek motora.

Hipohonder

pre 4 godine

Vozim Astru J karavan,1.7 tdci od jula 2016. i uložio sam u nju ukupno 0 dinara.Za put je vrh,često putujem u Nemačku i Italiju i neosetim put.Inače na testu u Nemačkoj Astra J je ponizila Golfa 6.
(djiu,liu i sadriu, 30. jun 2019 00:14)
Zaboravili da ti kazu da treba mali servis na 15000 ili god.dana.

dejan

pre 4 godine

Vozim aktuelnu Astru 1.6/110KS diesel.2016 godiste.Uglavnom sam zadovoljan autom.Posto je ovde izgleda najbitnija potrosnja,odgovorno tvrdim da u gradu auto ispod 6.4-7lit. tesko moze da potrosi, na putu moze oko 4-4.5 lit. ali da vozite 90km/h.Sto se tice seta lanca motora istina je da se tesko menja,presao sam 72k km, za sada taj problem nisam imao,sedista su fenomenalna,polukadice,mogu da se spuste skoro do poda (za one koji lazu da su neudobna),auto ubrzava sasvim solidno 300nm,koci odlicno (diskovi pozadi)...uglavnom,jako sam zadovoljan.

torpedo

pre 4 godine

Vozim Astru K, 1.4 turbo 150ks benzin, skoro godinu dana, pre nje sam imao Astru G 1.7 dti. Ciljano sam išao na benzin jer mi price drugih ljudi sa dpf filterom podižu pritisak. Zato sam rešio da platim vise na pumpi ali tu i da završim sa plaćanjem. Potrošnja na bordu je 7.1L/100, 90% je gradska vožnja, kod mene je presla skoro 8000. Juče sam došao na more, 670km, prosečna potrošnja 6L, klima radila pola puta. ...Sam auto je meni lep, ima par stvari koje me nerviraju ali generalno je lepotica. Mnogo znači nivo opreme i boja iznutra, prvo sam seo u neku klotaru i ohladio se od astre k, stvarno bezveze osecaj, siva ko jugo iznutra, bez ekrana, nista od opreme,.....samo sto nisam uzeo jednu toyotu i slucajno naletim na dobro opremljenu astru, razlika je ogromna, ova moja samo što nema matrix svetla sve ostalo je tu. Auto je vrlo stabilan na putu, perfomanse za mene i vise nego poželjne, 8,7 do 100. Jedino zna da smara šaltanje, ako hoćete nisku potrošnju u gradu se vozi u 5. brzini na 50km/h. Može naravno i 3,4 ali razlika u potrošnji je primetna. Udobnost u odnosu na astru g je bolja, moja ledja nakom 5-6 sati neprekidne vožnje vide razliku. Sa drugim automobilima ne mogu da poredim jer ne vozim. Možda sam nekome pomogao da se odluči, pozdrav.

Boki

pre 4 godine

Procitah negde u komentarima da insignia unutar kabine je sva nikakva, da zvecka, lupa i udara. Prijatelju, nisi ti usao u insigniu. Vozim model 2011. godiste, automobil je strasan koliko je dobar. Cena mu pada, ali to je normalno, jer kod nas samo vw drzi cenu. Sve ostalo po pitanju odrzavanja, ne moze da se poredi ni sa jednim automobilo te klase
(Jovan, 29. jun 2019 13:40)
133
@ Jovan
Jovane, mi ne diktiramo ni ne formiramo cene polovnih automobila, kako je situacija u Evropi odakle se dovoze to se i ovde preskika i tamo je VW najtrazeniji. Inace meni se svidja ta Insingija ali meni je npr Citroen C5 bolja kupovina.

pero

pre 4 godine

Ovde u Engleskoj se proizvodi Vauxhall - sto je isto kao Opel samo sa drugom znackom. To su auti treca liga naspram japanaca. Isto vazi i za Ford

zoka

pre 4 godine

prica o buducem modelu a srbi.o modelima od 10-15god pre. i dajte oladite vise sa tim famoznim potrosnjama 4litre i hos pola ako palim klimu.
(top gear, 29. jun 2019 14:08)
Da se nadovezem na tvoj komentar.Imam astru J 1.6 cdti,2014 godiste,euro 6 .Potrosnja sa fabrickim podatcima nema blage veze,meni npr,manje trosi u nekakvoj kombinovanoj gradskoj,medjugradskoj voznji,oko 5,3l,dok na autoputu prelazi i 5,7l.Ne vozim je kao baba,niti divljam po putu.Stoga bi molio te vozace kojima je potrosnja oko 4 litra da mi daju savjet,kako voziti,mozda nisam upucen u te tajne.Sasvim solidan auto iz c segmenta,,sto se tice odnosa cene i kvaliteta,unutrasnjeg i spoljnjeg izgleda.

djiu,liu i sadriu

pre 4 godine

Vozim Astru J karavan,1.7 tdci od jula 2016. i uložio sam u nju ukupno 0 dinara.Za put je vrh,često putujem u Nemačku i Italiju i neosetim put.Inače na testu u Nemačkoj Astra J je ponizila Golfa 6.

Milanče

pre 4 godine

Što se tiče 1,6 CDTI u aktuelnoj astrai, jako veliki problem i najveci kod tih motora, desava se da do 100.000km izvrse i po dve zamene seta lanaca ili samo spanera (pricam o novom vozilu). Stradaju hidro spaneri, lanci, strada pumpa za ulje i isti zvuk proizvodi zveci da je nepodnosljivo za slusanje. Pumpa se moze proveriti dijagnostikom meri se protok ulja u kpa.
Lanac motora, razvoda je sa zadnje strane do menjaca i jako je veliki poduhvat za zamenu, dosta vremena za zamenu i dosta kosta u ovom momentu cirka 900e.
"Ali", to je ono "ali", koje srecu kvari problem sa tim razvodom je neminovan. Na auto placevima guraju aditive da motori budu sto tisi i posle prve zamene ulja koje treba da dodje desava se problem.
A najveci problem je sto ti mozes (mislim neki servis) da zameni set lanca, lancanika spaner i posle 30.000km manje ili vise predjenih kilometara opet se cuje spaner ili uljna pumpa ili sve u kompletu. Naravno reci ces ima garancija, sto stoji, ali dzaba sve to kada sve to mora ponovo da se otvara, a sto je najgore opet nisi siguran hoce li lanac, spaner i ostalo izdrzati 30, 50 ili 100.000km.

Pera portir

pre 4 godine

Vozim astru j i moram reći da je velika razlika između nje i prethodnih modela što se tiče udobnosti. Na poslu vozim službene francuze (reno, pežo) svakog dana i stvarno nisam primetio da je enterijer toliko bolji koliko ovde ljudi spominju, jesu udobniji ali se i više kvare.

Vozač

pre 4 godine

Ponekad pozajmim Astru j sedan od kolege.Mekan, udoban, potrošnja 7 do 8 litara sa 1.6 116 ks benzincem. Završna obrada poprilično bolja od mog japanskog krosovera slične cene.

Rhynchinoi

pre 4 godine

Imam Astru J 1.7 110ks. Uglavnom je vozim po Štutgartu, retko van, pošto auto koristimo za zabavu. Ja potrošnju od 5 litara imam samo kada vozim kao baba na autoputu. Uglavnom je 6.7 - 7.9 a kada ga zgazim na autoputu 140- 180, ide i na 11, 12, 13 litara. Auto je solidan. Unutrašnjost je poprilično dobra, čak mnogo bolja od plastičnih golfova i škoda. Nema razlike u ponašanju automobila sa nemačkim gorivom i sa našim. U porodici imamo još 2 astre, jednu G Classic 2009 i jednu H. I prezadovoljni smo automobilima za uloženi novac.

List

pre 4 godine

"Neka se javi neki vlasnik Astre K. 
Ako može da objektivno prenese utiske o modelu. 
Trenutno ih ima za 8 500 - 9 000 eura sa 100 000 km na satu 2017 godište pa me zanima da li je pametna kupovina"

Vlasnik 1.4, turbo benzin od 125 ks, 2016.
Odlican motor, 230 Nm, 9,4 s od 0 do 100. Odlicna prostranost unutra. Udobna i velika sjedista. Solidam mjenjac i upravljac. Gepek prosjecan. Meni fantasticno izgleda od pozadi i sa boka. Naprijed onako. Unutra lako snalazenje, 7 incni ekran je OK, rucna klima nije preko ekrana vec na kolute, sto je jednostavno i ne odvlaci paznju. Jako zadovoljan. Tesko je reci da li ce auto biti kvarljiv nakon 100 000 km, ali prosli model se pokazao pouzdan, tako da vjerujem da ni ovaj nije losiji. i za kraj, posto je Astra K laksa za preko 100 kila od proslog modela, i potrosnja je prihvatljiva. Npr, od Sarajeva do Beograda preko Romanije, 5,4. I unutra su njemacki benzinci, a ne francuski.



hvala unapred.

Milan

pre 4 godine

Možda aktuelna i nije nepouzdana ali meni jeste nedobna. Tvrda sedišta i tvrdo ogibljenje je nešto što sam ranije mrzeo kod golfova, ali eto i oni omekšaše a nekad mekana suza se pretvorila u razbijača kamena u bubregu

Ako niste znali, sada znate :-)

pre 4 godine

Filip i ostali, ...
Na žalost, nitko od vas ne zna točno tj. samo ste djelomično u pravu ...
Dakle, Mecedes koristi Renaultove motore ALI ti su motori dorađeni po Mercedesovim uputama i proizvode se uz Mercedesovu kontrolu u Renaultovim tvornicama ... Dakle, isti je "proizvođač" (Renault) ali nije isti motoru Renaultovom i Mercedesovom autu.

Alek

pre 4 godine

Sto se mene tice a imao sam prilike da vozim i astru i insigniju i poslednji c5 stvari stoje ovako: Opel je pouzdan auto koji dosta prelazi, jednostavan za odrzavanje ali u svakom drugom pogledu LOS auto. Losi enterijeri, losa ergonomija, losa sedista. Francuzi uglavnom imaju MNOGO bolje enterijere, pogotovo sedista i neuporedivo su prijatniji za duga putovanja. Ali su cesto vrlo kvarljivi. Kad bi Opel u ovom braku sa PSA dao tu istrajnost a francuzi enterijer i ergonomiju to bi bio veoma dobar spoj.

Bane

pre 4 godine

Filip i ostali, ... 
Na žalost, nitko od vas ne zna točno tj. samo ste djelomično u pravu ... 
Dakle, Mecedes koristi Renaultove motore ALI ti su motori dorađeni po Mercedesovim uputama i proizvode se uz Mercedesovu kontrolu u Renaultovim tvornicama ... Dakle, isti je "proizvođač" (Renault) ali nije isti motoru Renaultovom i Mercedesovom autu.
(Ako niste znali, sada znate :-), 29. jun 2019 20:00)

Ne, ta prica je izmisljotina koja se pojavila kada je Mercedes poceo da ugradjuje Renaultove 1.5 i 1.6 dci motore pa ljudi poceli da postavljaju pitanja sta toliko placaju ako je motor Renaultov ili sto za C klasu da daju 50% vise para nego za odlicni Talisman sa istim motorom. Istu pricu je pricao i Audi kada se govorilo kako Audi i Skoda imaju isti motor i vise puta je dokazano i objasnjeno da nema nikakvih posebnih proizvodnih linija, komponeti, masina ili alata koje bi nacinile neku razliku. Nema razlike u proizvodnji i kvalitetu dci motora koji idu u Mercedes, Renault ili Nissan. Drugo je to sto je rec o motoru koji je sam po sebi izuzetno dobar motor i dostojan Mercedesove reputacije.
Sa druge strane novi 1.33 turbo benzinac je plod zajednickog razvoja Renault Nissan alijanse i Mercedesa, i to je zajednicki motor, nije samo Renaultov, recimo Nissan je dao tehnologiju oblaganja cilindara koju koriati na GT-R i slicno.

Radovan

pre 4 godine

"U kompaniji Opel očekuju da će nove investicije u ovaj pogon omogućiti kontinuiran rad u dve smene i održivu budućnost fabrike".

Iz gore priloženog teksta.

Fabrika je bankrotirala zato što je imala skupu proizvodnju po jedinici proizvoda ili su imali slabu prodaju da pokriju troškove već navedene skupe proizvodnje.

Skupa proizvodnja po jedinici proizvoda je rezultat: nedostatka svog znanja pa kupuješ tuđa znanja ili kupuješ tuđe proizvode po visokoj ceni ili imaju zastarele procese proizvodnje koji stvaraju visoke troškove.

Ko ima svoje znanje, ima i svoju budućnost.
A onda dođe bankar, pa te hrpom para/kredita preuzme da radiš za njega.

Sale

pre 4 godine

Skeptican za sve novije modele,Astra g eleganca uvezen iz nemacke (gde je I napravljen) 1.7 Isuzu motor, 230km realnih presao,motor nepusta ni kap ulja,3 godine sem samostalnog odrzavanja,kvarova 0...to je kvalitet ....jos kako vuche sa stranim gorivom joj miline

.

pre 4 godine

Aktuelna Astra K je idlican auto. 1.4 4 cilindra, turbo, 125 ks ide kao luda. U Beigradu 9 L (da se ne lazemo), sto je prihvatljivo za haos saobracaj i za nekoga ko prelazi 10. hiljada godisnje. Otvoreni put nije rasipna potrosnja, a kida. Za svaku preporuku!

која

pre 4 godine

Биће топ. Дизели од Пежоа који су врхунски, а бензинце Опелове такође врхунске.

quantum

pre 4 godine

@spaki
Vozio si ti sve to... ali u nekoj igrici očigledno. Ne znam kakve će biti ove novije, pod okriljem PSA, ali za H, a naročito J i novije Astre, kao i svi drugi Opeli, dramatično su bolji i od starih Opela, pa i od većeg dela konkurencije, kada je enterijer u pitanju. Pričamo samo o kvalitetu - dizajn je individualna stvar. Barem je to lako proveriti šetnjom do salona.

Iz aviona se vide komentari poput tvog, koji su verovatno iz neke konkurentske kuhinje. Jer, drugačije je nemoguće objasniti toliko neznanje. To samo znači da nije neznanje toliko, koliko je tendenciozno izmišljanje. Škoda unutra izgleda kao auto koji je jedno dva veka stariji, u odnosu na bilo koji Opel, osim eventualno Korse. ..

Nekada je papir trpeo sve, a tastatura je u još goroj poziciji.

quantum

pre 4 godine

@spaki
Vozio si ti sve to... ali u nekoj igrici očigledno. Ne znam kakve će biti ove novije, pod okriljem PSA, ali za H, a naročito J i novije Astre, kao i svi drugi Opeli, dramatično su bolji i od starih Opela, pa i od većeg dela konkurencije, kada je enterijer u pitanju. Pričamo samo o kvalitetu - dizajn je individualna stvar. Barem je to lako proveriti šetnjom do salona.

Iz aviona se vide komentari poput tvog, koji su verovatno iz neke konkurentske kuhinje. Jer, drugačije je nemoguće objasniti toliko neznanje. To samo znači da nije neznanje toliko, koliko je tendenciozno izmišljanje. Škoda unutra izgleda kao auto koji je jedno dva veka stariji, u odnosu na bilo koji Opel, osim eventualno Korse.

Nekada je papir trpeo sve, a tastatura je u još goroj poziciji.

Benjaj

pre 4 godine

Dobar auto, meni licno cak stariji model Astre mnogo lepsi od te sadasnje koja mi je onako bezlicna nekako. Lepa ali dosadna i nekako nema nekih specificnih linija kao stara koju prepoznas na kilometar. Inace vozio sam se u obe i bas je super auto za tu cenu tj u toj klasi, gde ti treba pouzdan auto za po gradu i leti do mora.

nikolas

pre 4 godine

Vozio F, G, H, sada vozim J a vozio u taksi 6 godina i promenio poprilicno dosta brendova ali nista skupo nisam vozio...sa astrom G sam presao pola miliona u taksi i svaki put moram da ustanem kad je pomenem jer me vise bicikla kostala kad sam kupovao... Trenutno je J kod mene 3 godine 2.0cdti 165 auto u top opremi i moj zakljucak je da za ulozeno opel i skoda nude najvishe. Namerno kazem skoda jer vw ne vredi one pare. A pricati kako opeli ne valjaju su kafanske price. J je napravljena kao tenk i to, pored zadnje klupe, je mozda i jedina mana auta zbog tezine a sve ostalo je u vrhu klase...
Sve je danas skoro identicno po pitanju kvaliteta, svi prave dobre automobile nema velike razlike samo se vrednuje ulozeno dobijeno...

pametna kupovina

pre 4 godine

Neka se javi neki vlasnik Astre K.
Ako može da objektivno prenese utiske o modelu.

Trenutno ih ima za 8 500 - 9 000 eura sa 100 000 km na satu 2017 godište pa me zanima da li je pametna kupovina.

hvala unapred.
(mile, 29. jun 2019 12:35)

Za te pare mozes da kupis novu Daciu i to je jedina pametna kupovina. A mozes i da kupis neki Audi, BMW sa preko 300 hiljada, lepse ce izgledati ispred kafica od Astre.
A da za te pare kupis auto koji je istovremeno i sminka i dobar, e to ne moze.

Ogorčeni

pre 4 godine

Koliko komentara a automobil nije ni napravljen još.

Lično nisam ljubotelj Opela jer sam vozio očevu Astru F koja je zadavala mnogo glavobolja. To ne znači da su Opelovi automobili loši. Možda nisam imao sreće.

Novi automobili danas su uglavnom kvalitetni, prohtevi vozača različiti. Ja npr. sam autonobil uzimao po sledećim zahtevima po redu: bezbjednost, pouzdanost, udobnost i komfor (posebno visoko sedenje), pa cena, pa tek onda performanse. Tako da svako poređenje postake besmisleno. Posebno je besmisleno poređenje novih i polovnih automobila.

spale

pre 4 godine

jovan@ vozio sam insigniju 2010 2.0 benzinca sa 219ks i 110hkm auto kida kako ide ali kvalitet nikakav,(motor i trap ok ali enterijer los)nije problem sto ga mozda i ti vozis vec je problem sto ti u nesta drugo seo nisi..kako istina zna da boli..

Marko

pre 4 godine

Imam astru k 2016 belu, auto je vrhunski samo moja greska sto sam uzeo 1.4 benzin sa sto konja a nije turbo, pa je malo tromija, al sve ostalo je odlicno, pocevsi od izgleda gde golf 2016/17 nemoze ni po spoljnom ni unutrasnjem izgledu da pridje

top gear

pre 4 godine

prica o buducem modelu a srbi.o modelima od 10-15god pre. i dajte oladite vise sa tim famoznim potrosnjama 4litre i hos pola ako palim klimu.

boris

pre 4 godine

naj bolji su mi ovi sto dodju kod mene u servis pa vide na kanalu bmw 5 2008god a na dizalici c220 iz 2002 god ili a4 iz 2010 alfu 159 c5 i slicno pa komentarisu sta fali ovoj kanti,to je staro,jedna noga u grobu,koja je to sirotinja,to nista ne vredi,samo se kvari a oni likovi dodju sa kontejnerom tipa logan,sandero i slicni modeli (ford fijesta,rapid,fabija) koji manje vrede od gore pomenutih starudija i ako su noviji losiji su po svemu i ne kvare se uopste a dolaze kod mene..sta reci..

jedno je sigurno 100 ljudi 100 cudi,100 zena 200 s..a

Jovan

pre 4 godine

Procitah negde u komentarima da insignia unutar kabine je sva nikakva, da zvecka, lupa i udara. Prijatelju, nisi ti usao u insigniu. Vozim model 2011. godiste, automobil je strasan koliko je dobar. Cena mu pada, ali to je normalno, jer kod nas samo vw drzi cenu. Sve ostalo po pitanju odrzavanja, ne moze da se poredi ni sa jednim automobilo te klase

Kobaja Grande

pre 4 godine

Uskoro izlazi novi Peugeot 308.
Ovaj odlazeci model prepakovace u "novi" Citroen C4.
A taj novi 308 prepakovace u Astru.
Globalizacija, sorry.

Jvn

pre 4 godine

@mile Imam ja 2016. 1.6 CDTI sa 110 konja,uzeta polovna. Odlicno napravljen auto,komforan. Gepek nije preterano veliki,ali ok za tu klasu. Za sada sve radi kao sat ovih par meseci koliko je kod mene. Izbegni ovaj 1.6 CDTI motor koji imam tj. sve verzije ovog motora. Imaju problema sa lancem i hidro-spanerom, cuces da svaki pri startu ima zvuk krljanja. Zamena lanca je 1000 evra,zato sto motor mora napolje da ide. Sem toga,potrosnja je smesna,izuzetno je elastican motor,skoro kao Mazdin 1.5d u trojci. Ali zbog tog lanca i glavobolja,bolje uzeti 1.4 turbo,koji je dokazano dobar motor. Obavezno uzmi verziju sa rikverc kamerom i senzorima, nepregledna je pozadi dosta,kamera bas pomogne.

spaki

pre 4 godine

baki@ vozio astru J,K i H,insigniju i moku a vozio i omegu b i restajling vektru c tako da price kako su to astre sad dobri automobili ne piju vodi,ti verovatno nista drugo nisi vozio ili jesi ali gore(punto,zastava,lada isl)
Zbog svog specificnog posla vozio sam jako jako puno automobila sto poslovno sto privatno pa od opela izdvajam samo omegu b(tenk) od drugih,e klasa,citroen c5 (od 2010)c6,audi a6 sve generacije,cak i stara 100c,superb,serija 5 i 7,pasat cc itd..
ako ti je za utehu astra je bolja od,500l,rapida,c2/3,308,208 isl..

ali ovde ne pricamo gori ili losiji vec da je to sve samo ne opel,materijali ocajni,ne moze me neko ubediti da je astra sad odlican auto,pa opel je nekad pravio senatora e to je bio pravi opel kao i astra f ili ako se ko seca corse i kalibre (omegu sam vec spominjao) a vecina ovde nikad pomenute automobile nije vozila pogotovo klinci posle 90-tog god..

boki

pre 4 godine

mile@ astra k za 8500,9000 i oko 100hk tesko da ces dobro proci..za tu kilometrazu i 2016god npr treba ti oko 10500 da valja..e sad moja kuma vozi vec neke dve godine nije se zalila osim na neudobna sedista na duzim putovanjima,trap je vec radila,problemi sa centralnom hoce da zeza,ako uzimas uzimaj sa boljom opremom,njena je obicna da kazemo gledala da prodje naj jeftinije i stvarno bi bilo glupo da sad auto ne valja posto je relativno nov pa ne mozes jos ni reci neke prednoati ni mane..vozio sam je i ja neko kratko vreme dok je moj bio na servisu i nikad je ne bi kupio ali to je moje misljenje,svako ima drugacije prijoritete neko gleda za sto manje pare da kupi sto noviji sto ocuvaniji i da je sto manje presao a neko gleda udobnost,komfor,sigurnost,kvalitet pa tek onda godiste i kilometre..

seven

pre 4 godine

Vozio sam Opela 11 godina.Astru,pa sam presao na VW,I zaista je razlika u kvalitetu u svemu u korist Folcvagena.Nisam razmisljao o Francuzima,njihovi auti su veoma loseg kvaliteta.

nenad

pre 4 godine

Neka se javi neki vlasnik Astre K. 
Ako može da objektivno prenese utiske o modelu. 

Trenutno ih ima za 8 500 - 9 000 eura sa 100 000 km na satu 2017 godište pa me zanima da li je pametna kupovina. 

hvala unapred.
(mile, 29. jun 2019 12:35)

Nisam vlasnik, ali vozim dosta rent-a-car, auto je negde u rangu golfa 7, objektivno. Po meni za te novce ima da se kupi i bolji auto, ali nešto stariji. Kao većina današnjih modela srednje klase, ok je, al nit smrdi nit miriše...

mile

pre 4 godine

Neka se javi neki vlasnik Astre K.
Ako može da objektivno prenese utiske o modelu.

Trenutno ih ima za 8 500 - 9 000 eura sa 100 000 km na satu 2017 godište pa me zanima da li je pametna kupovina.

hvala unapred.

Red

pre 4 godine

i
Zadnji pravi opel je omega i vektra od 1998-2003 ovo sve posle su plastikaneri a zato su i pukli pa su ih francuzi uzeli (koji su gori od njih) vektra c,astra i slicni modeli pogledajte samo unutrasnjost,ocajna kao da se dete igralo,na insigniji su popravili malo ali i dalje lose,dugmica ko u svemirskom brodu,tabla krcka vrata takodje..mislim ste reci das pare i to za nase uslove ogromne a ono ne mozes muziku da slusas od raznoraznih zvukova (krivi su i nasi putari sve rupa do rupa pa i ovako dobro ne upakovani brzo se raspadnu)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (spaki, 29. jun 2019 12:03

Vidi strucnjaka,a koji avto u istom rangu je nesto bolji?Ti kupi bmw,audi ili mercedes,a ovog punta prodaj.

Marko

pre 4 godine

@coma 4k, astra stvarno pouzdan auto u svojoj klasi. Pogotovo astra f i g su presle po milion km. Ali pricati da je udobna..... Pa nema neudobnijeg auta od astre ili rapida. Ta njihova sedista a i enterijeri su zlocin. Ne moze se drugacije nazvati. Zadnja dobra sedista u Opelu sam video u zadnjoj omegi koju ovde svi spominju. E to je bio tenk a ne auto. Kao klinac sam radio i auto servisu i sa jedne omege cca 2000. to smo skidali vrata, pa to je bilo 100 kila samo u vratima. Trojica nas je vracala.... Posle toga je opel samo srljao nizbrdo.

rex

pre 4 godine

vlasnik sam Astre K identicne kao sa slike, čak i boja ista.
Motor 1.6 cdti, 136 KS.
Za 2 god. presao sam 75 000 km, auto je odličan. Uloženo+dobijeno=fantastičan omjer.
Nikakav problem na autu nisam imao.
Potrošnja bez klime oko 4.2l na 100km, a sa upaljenom klimom 4.7l.
Jedino za ovo vreme sto se desilo jeste da me je zvao salon gde sam uzeo auto da se mora komplet ABS sistem zamenit o njihovom trosku jer ima fabricku gresku.
Ostalo je za 10-ku.

Baki

pre 4 godine

Gospodin Spaki, sve što je napisao, sve je suprotno. Astra J i Astra k su mnogo kvaliternije i pouzdanije od starih vektri i omega. Plastika je veoma kvalitetna kao i ceo enterijer i mnogo je lepši od velike većine konkurenata. Opel je trenutno jedan od boljih brendova, naravno u svojoj klasi.

spaki

pre 4 godine

Zadnji pravi opel je omega i vektra od 1998-2003 ovo sve posle su plastikaneri a zato su i pukli pa su ih francuzi uzeli (koji su gori od njih) vektra c,astra i slicni modeli pogledajte samo unutrasnjost,ocajna kao da se dete igralo,na insigniji su popravili malo ali i dalje lose,dugmica ko u svemirskom brodu,tabla krcka vrata takodje..mislim ste reci das pare i to za nase uslove ogromne a ono ne mozes muziku da slusas od raznoraznih zvukova (krivi su i nasi putari sve rupa do rupa pa i ovako dobro ne upakovani brzo se raspadnu)

Ivan

pre 4 godine

Sluzbeno vozim astru j, pre nje sam vozio rapida. Njega sam mrzeo kako je bio ne udoban, stvarno mrzeo, astra je tu ipak puno bolja ali i dalje ispod proseka, pogotovo zadnja sedista na astri su profilisana tako da se sav zgrbis.

1,5 D-4D

pre 4 godine

Biće to "normalna" 308-ica mk3. Sa položajem instrumenata kao na mk1.
A biće i veliki pomak u odnosu na onu ružnu siroku kosu jeftinu crnu plastičnu lajsnu na C stubu aktuelne astre.

billy_the_cat

pre 4 godine

Izuzetno cijenim opela jer imam lijepa iskustva sa astrom 1.9 2006 god, moj momački automobil :) nadam se samo da će ovu ružnu šljašteću lajsnu skloniti sa astre jer zaista kvari izgled. Trenutno mjerkam insigniju grand sport pa ćemo vidjeti šta će biti od toga :)

boris

pre 4 godine

opel nije opel vise gotovo je,to su cisti francuzi koji nikad nisu znali da naprave kvalitetan auto,vazda nesta lupa,skripi tandrka pogotovo na nasim putevima,zatvoris prozore da uzivas u voznji ono bolje da ih otvoris manje te zivcira..ne kazem da francuzi ne idu i da se kvare vec materijali su im katastrofa,gori su od kineza,bolja su vrata na frizideru kad se zatvaraju nego na francuzima..secam se dobre stare omege 2002god prava ladja na putu a ne insignija 2015 ko i pezo 508 veliki i lep reko bi covek prava ladja a ono sve zvecka,centralna konzola pogotovo..

coma 4k

pre 4 godine

astra vrhunski auto. vozim g vec 8 godina i nikakvih problema nisam imao. kvalitetan , udoban i veoma pouzdan. astra k mozda sledece godine ? nadam se

A.P.

pre 4 godine

Svidja mi se Astra od J na ovamo, narocito turbo benzinci, ali ljudi, za nas, koji zivimo u gradskim blokovima sa tesnim parkinzima, vratite bocne lajsne umesto bocnih udubljenja.

A.P.

pre 4 godine

Svidja mi se Astra od J na ovamo, narocito turbo benzinci, ali ljudi, za nas, koji zivimo u gradskim blokovima sa tesnim parkinzima, vratite bocne lajsne umesto bocnih udubljenja.

coma 4k

pre 4 godine

astra vrhunski auto. vozim g vec 8 godina i nikakvih problema nisam imao. kvalitetan , udoban i veoma pouzdan. astra k mozda sledece godine ? nadam se

rex

pre 4 godine

vlasnik sam Astre K identicne kao sa slike, čak i boja ista.
Motor 1.6 cdti, 136 KS.
Za 2 god. presao sam 75 000 km, auto je odličan. Uloženo+dobijeno=fantastičan omjer.
Nikakav problem na autu nisam imao.
Potrošnja bez klime oko 4.2l na 100km, a sa upaljenom klimom 4.7l.
Jedino za ovo vreme sto se desilo jeste da me je zvao salon gde sam uzeo auto da se mora komplet ABS sistem zamenit o njihovom trosku jer ima fabricku gresku.
Ostalo je za 10-ku.

Jovan

pre 4 godine

Procitah negde u komentarima da insignia unutar kabine je sva nikakva, da zvecka, lupa i udara. Prijatelju, nisi ti usao u insigniu. Vozim model 2011. godiste, automobil je strasan koliko je dobar. Cena mu pada, ali to je normalno, jer kod nas samo vw drzi cenu. Sve ostalo po pitanju odrzavanja, ne moze da se poredi ni sa jednim automobilo te klase

nikolas

pre 4 godine

Vozio F, G, H, sada vozim J a vozio u taksi 6 godina i promenio poprilicno dosta brendova ali nista skupo nisam vozio...sa astrom G sam presao pola miliona u taksi i svaki put moram da ustanem kad je pomenem jer me vise bicikla kostala kad sam kupovao... Trenutno je J kod mene 3 godine 2.0cdti 165 auto u top opremi i moj zakljucak je da za ulozeno opel i skoda nude najvishe. Namerno kazem skoda jer vw ne vredi one pare. A pricati kako opeli ne valjaju su kafanske price. J je napravljena kao tenk i to, pored zadnje klupe, je mozda i jedina mana auta zbog tezine a sve ostalo je u vrhu klase...
Sve je danas skoro identicno po pitanju kvaliteta, svi prave dobre automobile nema velike razlike samo se vrednuje ulozeno dobijeno...

Baki

pre 4 godine

Gospodin Spaki, sve što je napisao, sve je suprotno. Astra J i Astra k su mnogo kvaliternije i pouzdanije od starih vektri i omega. Plastika je veoma kvalitetna kao i ceo enterijer i mnogo je lepši od velike većine konkurenata. Opel je trenutno jedan od boljih brendova, naravno u svojoj klasi.

mile

pre 4 godine

Neka se javi neki vlasnik Astre K.
Ako može da objektivno prenese utiske o modelu.

Trenutno ih ima za 8 500 - 9 000 eura sa 100 000 km na satu 2017 godište pa me zanima da li je pametna kupovina.

hvala unapred.

Jvn

pre 4 godine

@mile Imam ja 2016. 1.6 CDTI sa 110 konja,uzeta polovna. Odlicno napravljen auto,komforan. Gepek nije preterano veliki,ali ok za tu klasu. Za sada sve radi kao sat ovih par meseci koliko je kod mene. Izbegni ovaj 1.6 CDTI motor koji imam tj. sve verzije ovog motora. Imaju problema sa lancem i hidro-spanerom, cuces da svaki pri startu ima zvuk krljanja. Zamena lanca je 1000 evra,zato sto motor mora napolje da ide. Sem toga,potrosnja je smesna,izuzetno je elastican motor,skoro kao Mazdin 1.5d u trojci. Ali zbog tog lanca i glavobolja,bolje uzeti 1.4 turbo,koji je dokazano dobar motor. Obavezno uzmi verziju sa rikverc kamerom i senzorima, nepregledna je pozadi dosta,kamera bas pomogne.

.

pre 4 godine

Aktuelna Astra K je idlican auto. 1.4 4 cilindra, turbo, 125 ks ide kao luda. U Beigradu 9 L (da se ne lazemo), sto je prihvatljivo za haos saobracaj i za nekoga ko prelazi 10. hiljada godisnje. Otvoreni put nije rasipna potrosnja, a kida. Za svaku preporuku!

Kobaja Grande

pre 4 godine

Uskoro izlazi novi Peugeot 308.
Ovaj odlazeci model prepakovace u "novi" Citroen C4.
A taj novi 308 prepakovace u Astru.
Globalizacija, sorry.

Red

pre 4 godine

i
Zadnji pravi opel je omega i vektra od 1998-2003 ovo sve posle su plastikaneri a zato su i pukli pa su ih francuzi uzeli (koji su gori od njih) vektra c,astra i slicni modeli pogledajte samo unutrasnjost,ocajna kao da se dete igralo,na insigniji su popravili malo ali i dalje lose,dugmica ko u svemirskom brodu,tabla krcka vrata takodje..mislim ste reci das pare i to za nase uslove ogromne a ono ne mozes muziku da slusas od raznoraznih zvukova (krivi su i nasi putari sve rupa do rupa pa i ovako dobro ne upakovani brzo se raspadnu)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (spaki, 29. jun 2019 12:03

Vidi strucnjaka,a koji avto u istom rangu je nesto bolji?Ti kupi bmw,audi ili mercedes,a ovog punta prodaj.

која

pre 4 godine

Биће топ. Дизели од Пежоа који су врхунски, а бензинце Опелове такође врхунске.

Marko

pre 4 godine

Imam astru k 2016 belu, auto je vrhunski samo moja greska sto sam uzeo 1.4 benzin sa sto konja a nije turbo, pa je malo tromija, al sve ostalo je odlicno, pocevsi od izgleda gde golf 2016/17 nemoze ni po spoljnom ni unutrasnjem izgledu da pridje

billy_the_cat

pre 4 godine

Izuzetno cijenim opela jer imam lijepa iskustva sa astrom 1.9 2006 god, moj momački automobil :) nadam se samo da će ovu ružnu šljašteću lajsnu skloniti sa astre jer zaista kvari izgled. Trenutno mjerkam insigniju grand sport pa ćemo vidjeti šta će biti od toga :)

nenad

pre 4 godine

Neka se javi neki vlasnik Astre K. 
Ako može da objektivno prenese utiske o modelu. 

Trenutno ih ima za 8 500 - 9 000 eura sa 100 000 km na satu 2017 godište pa me zanima da li je pametna kupovina. 

hvala unapred.
(mile, 29. jun 2019 12:35)

Nisam vlasnik, ali vozim dosta rent-a-car, auto je negde u rangu golfa 7, objektivno. Po meni za te novce ima da se kupi i bolji auto, ali nešto stariji. Kao većina današnjih modela srednje klase, ok je, al nit smrdi nit miriše...

Ivan

pre 4 godine

Sluzbeno vozim astru j, pre nje sam vozio rapida. Njega sam mrzeo kako je bio ne udoban, stvarno mrzeo, astra je tu ipak puno bolja ali i dalje ispod proseka, pogotovo zadnja sedista na astri su profilisana tako da se sav zgrbis.

Marko

pre 4 godine

@coma 4k, astra stvarno pouzdan auto u svojoj klasi. Pogotovo astra f i g su presle po milion km. Ali pricati da je udobna..... Pa nema neudobnijeg auta od astre ili rapida. Ta njihova sedista a i enterijeri su zlocin. Ne moze se drugacije nazvati. Zadnja dobra sedista u Opelu sam video u zadnjoj omegi koju ovde svi spominju. E to je bio tenk a ne auto. Kao klinac sam radio i auto servisu i sa jedne omege cca 2000. to smo skidali vrata, pa to je bilo 100 kila samo u vratima. Trojica nas je vracala.... Posle toga je opel samo srljao nizbrdo.

zoka

pre 4 godine

prica o buducem modelu a srbi.o modelima od 10-15god pre. i dajte oladite vise sa tim famoznim potrosnjama 4litre i hos pola ako palim klimu.
(top gear, 29. jun 2019 14:08)
Da se nadovezem na tvoj komentar.Imam astru J 1.6 cdti,2014 godiste,euro 6 .Potrosnja sa fabrickim podatcima nema blage veze,meni npr,manje trosi u nekakvoj kombinovanoj gradskoj,medjugradskoj voznji,oko 5,3l,dok na autoputu prelazi i 5,7l.Ne vozim je kao baba,niti divljam po putu.Stoga bi molio te vozace kojima je potrosnja oko 4 litra da mi daju savjet,kako voziti,mozda nisam upucen u te tajne.Sasvim solidan auto iz c segmenta,,sto se tice odnosa cene i kvaliteta,unutrasnjeg i spoljnjeg izgleda.

top gear

pre 4 godine

prica o buducem modelu a srbi.o modelima od 10-15god pre. i dajte oladite vise sa tim famoznim potrosnjama 4litre i hos pola ako palim klimu.

Rhynchinoi

pre 4 godine

Imam Astru J 1.7 110ks. Uglavnom je vozim po Štutgartu, retko van, pošto auto koristimo za zabavu. Ja potrošnju od 5 litara imam samo kada vozim kao baba na autoputu. Uglavnom je 6.7 - 7.9 a kada ga zgazim na autoputu 140- 180, ide i na 11, 12, 13 litara. Auto je solidan. Unutrašnjost je poprilično dobra, čak mnogo bolja od plastičnih golfova i škoda. Nema razlike u ponašanju automobila sa nemačkim gorivom i sa našim. U porodici imamo još 2 astre, jednu G Classic 2009 i jednu H. I prezadovoljni smo automobilima za uloženi novac.

Alek

pre 4 godine

Sto se mene tice a imao sam prilike da vozim i astru i insigniju i poslednji c5 stvari stoje ovako: Opel je pouzdan auto koji dosta prelazi, jednostavan za odrzavanje ali u svakom drugom pogledu LOS auto. Losi enterijeri, losa ergonomija, losa sedista. Francuzi uglavnom imaju MNOGO bolje enterijere, pogotovo sedista i neuporedivo su prijatniji za duga putovanja. Ali su cesto vrlo kvarljivi. Kad bi Opel u ovom braku sa PSA dao tu istrajnost a francuzi enterijer i ergonomiju to bi bio veoma dobar spoj.

Milanče

pre 4 godine

Što se tiče 1,6 CDTI u aktuelnoj astrai, jako veliki problem i najveci kod tih motora, desava se da do 100.000km izvrse i po dve zamene seta lanaca ili samo spanera (pricam o novom vozilu). Stradaju hidro spaneri, lanci, strada pumpa za ulje i isti zvuk proizvodi zveci da je nepodnosljivo za slusanje. Pumpa se moze proveriti dijagnostikom meri se protok ulja u kpa.
Lanac motora, razvoda je sa zadnje strane do menjaca i jako je veliki poduhvat za zamenu, dosta vremena za zamenu i dosta kosta u ovom momentu cirka 900e.
"Ali", to je ono "ali", koje srecu kvari problem sa tim razvodom je neminovan. Na auto placevima guraju aditive da motori budu sto tisi i posle prve zamene ulja koje treba da dodje desava se problem.
A najveci problem je sto ti mozes (mislim neki servis) da zameni set lanca, lancanika spaner i posle 30.000km manje ili vise predjenih kilometara opet se cuje spaner ili uljna pumpa ili sve u kompletu. Naravno reci ces ima garancija, sto stoji, ali dzaba sve to kada sve to mora ponovo da se otvara, a sto je najgore opet nisi siguran hoce li lanac, spaner i ostalo izdrzati 30, 50 ili 100.000km.

quantum

pre 4 godine

@spaki
Vozio si ti sve to... ali u nekoj igrici očigledno. Ne znam kakve će biti ove novije, pod okriljem PSA, ali za H, a naročito J i novije Astre, kao i svi drugi Opeli, dramatično su bolji i od starih Opela, pa i od većeg dela konkurencije, kada je enterijer u pitanju. Pričamo samo o kvalitetu - dizajn je individualna stvar. Barem je to lako proveriti šetnjom do salona.

Iz aviona se vide komentari poput tvog, koji su verovatno iz neke konkurentske kuhinje. Jer, drugačije je nemoguće objasniti toliko neznanje. To samo znači da nije neznanje toliko, koliko je tendenciozno izmišljanje. Škoda unutra izgleda kao auto koji je jedno dva veka stariji, u odnosu na bilo koji Opel, osim eventualno Korse. ..

Nekada je papir trpeo sve, a tastatura je u još goroj poziciji.

List

pre 4 godine

"Neka se javi neki vlasnik Astre K. 
Ako može da objektivno prenese utiske o modelu. 
Trenutno ih ima za 8 500 - 9 000 eura sa 100 000 km na satu 2017 godište pa me zanima da li je pametna kupovina"

Vlasnik 1.4, turbo benzin od 125 ks, 2016.
Odlican motor, 230 Nm, 9,4 s od 0 do 100. Odlicna prostranost unutra. Udobna i velika sjedista. Solidam mjenjac i upravljac. Gepek prosjecan. Meni fantasticno izgleda od pozadi i sa boka. Naprijed onako. Unutra lako snalazenje, 7 incni ekran je OK, rucna klima nije preko ekrana vec na kolute, sto je jednostavno i ne odvlaci paznju. Jako zadovoljan. Tesko je reci da li ce auto biti kvarljiv nakon 100 000 km, ali prosli model se pokazao pouzdan, tako da vjerujem da ni ovaj nije losiji. i za kraj, posto je Astra K laksa za preko 100 kila od proslog modela, i potrosnja je prihvatljiva. Npr, od Sarajeva do Beograda preko Romanije, 5,4. I unutra su njemacki benzinci, a ne francuski.



hvala unapred.

Benjaj

pre 4 godine

Dobar auto, meni licno cak stariji model Astre mnogo lepsi od te sadasnje koja mi je onako bezlicna nekako. Lepa ali dosadna i nekako nema nekih specificnih linija kao stara koju prepoznas na kilometar. Inace vozio sam se u obe i bas je super auto za tu cenu tj u toj klasi, gde ti treba pouzdan auto za po gradu i leti do mora.

Ogorčeni

pre 4 godine

Koliko komentara a automobil nije ni napravljen još.

Lično nisam ljubotelj Opela jer sam vozio očevu Astru F koja je zadavala mnogo glavobolja. To ne znači da su Opelovi automobili loši. Možda nisam imao sreće.

Novi automobili danas su uglavnom kvalitetni, prohtevi vozača različiti. Ja npr. sam autonobil uzimao po sledećim zahtevima po redu: bezbjednost, pouzdanost, udobnost i komfor (posebno visoko sedenje), pa cena, pa tek onda performanse. Tako da svako poređenje postake besmisleno. Posebno je besmisleno poređenje novih i polovnih automobila.

Vozač

pre 4 godine

Ponekad pozajmim Astru j sedan od kolege.Mekan, udoban, potrošnja 7 do 8 litara sa 1.6 116 ks benzincem. Završna obrada poprilično bolja od mog japanskog krosovera slične cene.

boris

pre 4 godine

opel nije opel vise gotovo je,to su cisti francuzi koji nikad nisu znali da naprave kvalitetan auto,vazda nesta lupa,skripi tandrka pogotovo na nasim putevima,zatvoris prozore da uzivas u voznji ono bolje da ih otvoris manje te zivcira..ne kazem da francuzi ne idu i da se kvare vec materijali su im katastrofa,gori su od kineza,bolja su vrata na frizideru kad se zatvaraju nego na francuzima..secam se dobre stare omege 2002god prava ladja na putu a ne insignija 2015 ko i pezo 508 veliki i lep reko bi covek prava ladja a ono sve zvecka,centralna konzola pogotovo..

pametna kupovina

pre 4 godine

Neka se javi neki vlasnik Astre K.
Ako može da objektivno prenese utiske o modelu.

Trenutno ih ima za 8 500 - 9 000 eura sa 100 000 km na satu 2017 godište pa me zanima da li je pametna kupovina.

hvala unapred.
(mile, 29. jun 2019 12:35)

Za te pare mozes da kupis novu Daciu i to je jedina pametna kupovina. A mozes i da kupis neki Audi, BMW sa preko 300 hiljada, lepse ce izgledati ispred kafica od Astre.
A da za te pare kupis auto koji je istovremeno i sminka i dobar, e to ne moze.

quantum

pre 4 godine

@spaki
Vozio si ti sve to... ali u nekoj igrici očigledno. Ne znam kakve će biti ove novije, pod okriljem PSA, ali za H, a naročito J i novije Astre, kao i svi drugi Opeli, dramatično su bolji i od starih Opela, pa i od većeg dela konkurencije, kada je enterijer u pitanju. Pričamo samo o kvalitetu - dizajn je individualna stvar. Barem je to lako proveriti šetnjom do salona.

Iz aviona se vide komentari poput tvog, koji su verovatno iz neke konkurentske kuhinje. Jer, drugačije je nemoguće objasniti toliko neznanje. To samo znači da nije neznanje toliko, koliko je tendenciozno izmišljanje. Škoda unutra izgleda kao auto koji je jedno dva veka stariji, u odnosu na bilo koji Opel, osim eventualno Korse.

Nekada je papir trpeo sve, a tastatura je u još goroj poziciji.

Bane

pre 4 godine

Filip i ostali, ... 
Na žalost, nitko od vas ne zna točno tj. samo ste djelomično u pravu ... 
Dakle, Mecedes koristi Renaultove motore ALI ti su motori dorađeni po Mercedesovim uputama i proizvode se uz Mercedesovu kontrolu u Renaultovim tvornicama ... Dakle, isti je "proizvođač" (Renault) ali nije isti motoru Renaultovom i Mercedesovom autu.
(Ako niste znali, sada znate :-), 29. jun 2019 20:00)

Ne, ta prica je izmisljotina koja se pojavila kada je Mercedes poceo da ugradjuje Renaultove 1.5 i 1.6 dci motore pa ljudi poceli da postavljaju pitanja sta toliko placaju ako je motor Renaultov ili sto za C klasu da daju 50% vise para nego za odlicni Talisman sa istim motorom. Istu pricu je pricao i Audi kada se govorilo kako Audi i Skoda imaju isti motor i vise puta je dokazano i objasnjeno da nema nikakvih posebnih proizvodnih linija, komponeti, masina ili alata koje bi nacinile neku razliku. Nema razlike u proizvodnji i kvalitetu dci motora koji idu u Mercedes, Renault ili Nissan. Drugo je to sto je rec o motoru koji je sam po sebi izuzetno dobar motor i dostojan Mercedesove reputacije.
Sa druge strane novi 1.33 turbo benzinac je plod zajednickog razvoja Renault Nissan alijanse i Mercedesa, i to je zajednicki motor, nije samo Renaultov, recimo Nissan je dao tehnologiju oblaganja cilindara koju koriati na GT-R i slicno.

boris

pre 4 godine

naj bolji su mi ovi sto dodju kod mene u servis pa vide na kanalu bmw 5 2008god a na dizalici c220 iz 2002 god ili a4 iz 2010 alfu 159 c5 i slicno pa komentarisu sta fali ovoj kanti,to je staro,jedna noga u grobu,koja je to sirotinja,to nista ne vredi,samo se kvari a oni likovi dodju sa kontejnerom tipa logan,sandero i slicni modeli (ford fijesta,rapid,fabija) koji manje vrede od gore pomenutih starudija i ako su noviji losiji su po svemu i ne kvare se uopste a dolaze kod mene..sta reci..

jedno je sigurno 100 ljudi 100 cudi,100 zena 200 s..a

torpedo

pre 4 godine

Vozim Astru K, 1.4 turbo 150ks benzin, skoro godinu dana, pre nje sam imao Astru G 1.7 dti. Ciljano sam išao na benzin jer mi price drugih ljudi sa dpf filterom podižu pritisak. Zato sam rešio da platim vise na pumpi ali tu i da završim sa plaćanjem. Potrošnja na bordu je 7.1L/100, 90% je gradska vožnja, kod mene je presla skoro 8000. Juče sam došao na more, 670km, prosečna potrošnja 6L, klima radila pola puta. ...Sam auto je meni lep, ima par stvari koje me nerviraju ali generalno je lepotica. Mnogo znači nivo opreme i boja iznutra, prvo sam seo u neku klotaru i ohladio se od astre k, stvarno bezveze osecaj, siva ko jugo iznutra, bez ekrana, nista od opreme,.....samo sto nisam uzeo jednu toyotu i slucajno naletim na dobro opremljenu astru, razlika je ogromna, ova moja samo što nema matrix svetla sve ostalo je tu. Auto je vrlo stabilan na putu, perfomanse za mene i vise nego poželjne, 8,7 do 100. Jedino zna da smara šaltanje, ako hoćete nisku potrošnju u gradu se vozi u 5. brzini na 50km/h. Može naravno i 3,4 ali razlika u potrošnji je primetna. Udobnost u odnosu na astru g je bolja, moja ledja nakom 5-6 sati neprekidne vožnje vide razliku. Sa drugim automobilima ne mogu da poredim jer ne vozim. Možda sam nekome pomogao da se odluči, pozdrav.

spaki

pre 4 godine

baki@ vozio astru J,K i H,insigniju i moku a vozio i omegu b i restajling vektru c tako da price kako su to astre sad dobri automobili ne piju vodi,ti verovatno nista drugo nisi vozio ili jesi ali gore(punto,zastava,lada isl)
Zbog svog specificnog posla vozio sam jako jako puno automobila sto poslovno sto privatno pa od opela izdvajam samo omegu b(tenk) od drugih,e klasa,citroen c5 (od 2010)c6,audi a6 sve generacije,cak i stara 100c,superb,serija 5 i 7,pasat cc itd..
ako ti je za utehu astra je bolja od,500l,rapida,c2/3,308,208 isl..

ali ovde ne pricamo gori ili losiji vec da je to sve samo ne opel,materijali ocajni,ne moze me neko ubediti da je astra sad odlican auto,pa opel je nekad pravio senatora e to je bio pravi opel kao i astra f ili ako se ko seca corse i kalibre (omegu sam vec spominjao) a vecina ovde nikad pomenute automobile nije vozila pogotovo klinci posle 90-tog god..

Sale

pre 4 godine

Skeptican za sve novije modele,Astra g eleganca uvezen iz nemacke (gde je I napravljen) 1.7 Isuzu motor, 230km realnih presao,motor nepusta ni kap ulja,3 godine sem samostalnog odrzavanja,kvarova 0...to je kvalitet ....jos kako vuche sa stranim gorivom joj miline

seven

pre 4 godine

Vozio sam Opela 11 godina.Astru,pa sam presao na VW,I zaista je razlika u kvalitetu u svemu u korist Folcvagena.Nisam razmisljao o Francuzima,njihovi auti su veoma loseg kvaliteta.

Pera portir

pre 4 godine

Vozim astru j i moram reći da je velika razlika između nje i prethodnih modela što se tiče udobnosti. Na poslu vozim službene francuze (reno, pežo) svakog dana i stvarno nisam primetio da je enterijer toliko bolji koliko ovde ljudi spominju, jesu udobniji ali se i više kvare.

spaki

pre 4 godine

Zadnji pravi opel je omega i vektra od 1998-2003 ovo sve posle su plastikaneri a zato su i pukli pa su ih francuzi uzeli (koji su gori od njih) vektra c,astra i slicni modeli pogledajte samo unutrasnjost,ocajna kao da se dete igralo,na insigniji su popravili malo ali i dalje lose,dugmica ko u svemirskom brodu,tabla krcka vrata takodje..mislim ste reci das pare i to za nase uslove ogromne a ono ne mozes muziku da slusas od raznoraznih zvukova (krivi su i nasi putari sve rupa do rupa pa i ovako dobro ne upakovani brzo se raspadnu)

Radovan

pre 4 godine

"U kompaniji Opel očekuju da će nove investicije u ovaj pogon omogućiti kontinuiran rad u dve smene i održivu budućnost fabrike".

Iz gore priloženog teksta.

Fabrika je bankrotirala zato što je imala skupu proizvodnju po jedinici proizvoda ili su imali slabu prodaju da pokriju troškove već navedene skupe proizvodnje.

Skupa proizvodnja po jedinici proizvoda je rezultat: nedostatka svog znanja pa kupuješ tuđa znanja ili kupuješ tuđe proizvode po visokoj ceni ili imaju zastarele procese proizvodnje koji stvaraju visoke troškove.

Ko ima svoje znanje, ima i svoju budućnost.
A onda dođe bankar, pa te hrpom para/kredita preuzme da radiš za njega.

boki

pre 4 godine

mile@ astra k za 8500,9000 i oko 100hk tesko da ces dobro proci..za tu kilometrazu i 2016god npr treba ti oko 10500 da valja..e sad moja kuma vozi vec neke dve godine nije se zalila osim na neudobna sedista na duzim putovanjima,trap je vec radila,problemi sa centralnom hoce da zeza,ako uzimas uzimaj sa boljom opremom,njena je obicna da kazemo gledala da prodje naj jeftinije i stvarno bi bilo glupo da sad auto ne valja posto je relativno nov pa ne mozes jos ni reci neke prednoati ni mane..vozio sam je i ja neko kratko vreme dok je moj bio na servisu i nikad je ne bi kupio ali to je moje misljenje,svako ima drugacije prijoritete neko gleda za sto manje pare da kupi sto noviji sto ocuvaniji i da je sto manje presao a neko gleda udobnost,komfor,sigurnost,kvalitet pa tek onda godiste i kilometre..

1,5 D-4D

pre 4 godine

Biće to "normalna" 308-ica mk3. Sa položajem instrumenata kao na mk1.
A biće i veliki pomak u odnosu na onu ružnu siroku kosu jeftinu crnu plastičnu lajsnu na C stubu aktuelne astre.

djiu,liu i sadriu

pre 4 godine

Vozim Astru J karavan,1.7 tdci od jula 2016. i uložio sam u nju ukupno 0 dinara.Za put je vrh,često putujem u Nemačku i Italiju i neosetim put.Inače na testu u Nemačkoj Astra J je ponizila Golfa 6.

Bane

pre 4 godine

Od 30.000, pola preći u gradu, pola na otvorenom putu i tek onda mjenjati ulje je čist idiotizam, jer nema te tehnologije ulja i materijala u motoru koji će to izdržati na duži rok, pogotovo sada u eri turbo tehnologije i downsizeinga. Mijenjajte ulje na maksimum 20.000, a poželjno je i na manje pređenih kilometara i znatno ćete produžiti životni vijek motora. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Popaj, 30. jun 2019 11:09) 

Ti sad tvrdiš, da inženjeri Mazde, Tojote, VW-a i ostalih auto proizvođača, imaju tajni dil, da rade protiv kupaca svojih automobila i da su propisali zamenu ulja na 30 hilj. km samo da bi se automobili što pre pokvarili ? Ili da oni pojma nemaju kad projektuju automobile? Čoveče, ne brukaj se , pobogu!
(Alex, 30. jun 2019 12:58)

Ulje ne gubi toliko svoja svojstva radom, tj. podmazivanjem motora odnosno sto bi mi rekli predjenom kilometrazom, vec zbog termickih opterecenja. Odnosno, ulje najvise gubi zagrevanjem i hladjenjem. Ta termicka opterecenja kidaju lance ugljovodonika koji mu daju viskozna svojstva. Zato bez obzira koliko proizvodjac propise kilometarski interval onaj vremenski interval je uvek godinu dana. Znaci ako je interval na vasem autu 30.000 km ili godinu dana a vi prelazite 12.000 km godisnje, ulje cete menjati na 12.000km a ne na 30.000km. Ako prelazite 50.000 km godisnje mozete opusteno da menjate ulje na 30.000km ako je tako propisano.

dejan

pre 4 godine

Vozim aktuelnu Astru 1.6/110KS diesel.2016 godiste.Uglavnom sam zadovoljan autom.Posto je ovde izgleda najbitnija potrosnja,odgovorno tvrdim da u gradu auto ispod 6.4-7lit. tesko moze da potrosi, na putu moze oko 4-4.5 lit. ali da vozite 90km/h.Sto se tice seta lanca motora istina je da se tesko menja,presao sam 72k km, za sada taj problem nisam imao,sedista su fenomenalna,polukadice,mogu da se spuste skoro do poda (za one koji lazu da su neudobna),auto ubrzava sasvim solidno 300nm,koci odlicno (diskovi pozadi)...uglavnom,jako sam zadovoljan.

Ako niste znali, sada znate :-)

pre 4 godine

Filip i ostali, ...
Na žalost, nitko od vas ne zna točno tj. samo ste djelomično u pravu ...
Dakle, Mecedes koristi Renaultove motore ALI ti su motori dorađeni po Mercedesovim uputama i proizvode se uz Mercedesovu kontrolu u Renaultovim tvornicama ... Dakle, isti je "proizvođač" (Renault) ali nije isti motoru Renaultovom i Mercedesovom autu.

1,5 D-4D

pre 4 godine

Pre četiri godine sam kupovao kola i u veoma uskom izboru mi je bila i astra karavan 1,6 CDTI u veoma lepo složenoj opremi. To je fantastično vozilo sa izuzetno dobrom ponudom prostora. Sve je bilo plus, osim dve sitnice. Jedna je bila da se nudila, kao i danas, samo sa siberom, a ne i panoramom.
Druga boljka je bila ona ružna lajsna na D stubu (mada u top paketu nije crna, ipak mi je odvratna).
Presudila je supruga. Zbog nemogućnosti panorame.
Kada juče pročitah ovde komentare o problemu lanca i hidrozetezača, malo probrstih internetom.
Tema o tome ima koliko i o lancanom 1,2 TSI-u. I neresivo je u trajnom smislu, izgleda. Promašaj,u osnovi, nešto oko položaja hidrozatezaca.
Hvala supruzi ... Nekada znaju pomoći.

Popaj

pre 4 godine

@Vozim Astru J karavan,1.7 tdci od jula 2016. i uložio sam u nju ukupno 0 dinara.Za put je vrh,često putujem u Nemačku i Italiju i neosetim put.Inače na testu u Nemačkoj Astra J je ponizila Golfa 6. 
(djiu,liu i sadriu, 30. jun 2019 00:14) 
Zaboravili da ti kazu da treba mali servis na 15000 ili god.dana.
(Hipohonder, 30. jun 2019 10:08)
Znate li vi šta radi mali servis čiji je interval recimo 30.000 km? Jednom riječju, uništava motor. Od 30.000, pola preći u gradu, pola na otvorenom putu i tek onda mjenjati ulje je čist idiotizam, jer nema te tehnologije ulja i materijala u motoru koji će to izdržati na duži rok, pogotovo sada u eri turbo tehnologije i downsizeinga. Mijenjajte ulje na maksimum 20.000, a poželjno je i na manje pređenih kilometara i znatno ćete produžiti životni vijek motora.

Hipohonder

pre 4 godine

Vozim Astru J karavan,1.7 tdci od jula 2016. i uložio sam u nju ukupno 0 dinara.Za put je vrh,često putujem u Nemačku i Italiju i neosetim put.Inače na testu u Nemačkoj Astra J je ponizila Golfa 6.
(djiu,liu i sadriu, 30. jun 2019 00:14)
Zaboravili da ti kazu da treba mali servis na 15000 ili god.dana.

spale

pre 4 godine

jovan@ vozio sam insigniju 2010 2.0 benzinca sa 219ks i 110hkm auto kida kako ide ali kvalitet nikakav,(motor i trap ok ali enterijer los)nije problem sto ga mozda i ti vozis vec je problem sto ti u nesta drugo seo nisi..kako istina zna da boli..

dads

pre 4 godine

Posjedujem novu Astru K cdti 110ks. Kod mene je nekih godinu dana. Prije nje vozio Francuza, što se tiče udobnosti Astra je jako udoban auto, poredim ga sa ranijim francuzom. Motor je odličan, niska potrošnja, fino vuče, generalno mnogo bolji auto nego moj prethodni Francuz. E sad iskren ću biti, mijenjao lanac i na poziv ovlaštenog servisa zbog neke greške bio opoziv i tu su mijenjali kočioni cilindar i kvačilo. Iskreno za novo auto dosta problema. Raniji Francuz nije imao intervencija punih 7 godina, koliko sam ga i vozio. Generalno Astra je jako dobar automobil, vozim ga i danas planirao prodati ali obzirom da su sve izmijenili odustao za neko vrijeme. Kad stave u njega HDI eto će biti vrhunski auto. Pozz

Mehanicar

pre 4 godine

Što se tiče 1,6 CDTI u aktuelnoj astrai, jako veliki problem i najveci kod tih motora, desava se da do 100.000km izvrse i po dve zamene seta lanaca ili samo spanera (pricam o novom vozilu). Stradaju hidro spaneri, lanci, strada pumpa za ulje i isti zvuk proizvodi zveci da je nepodnosljivo za slusanje. Pumpa se moze proveriti dijagnostikom meri se protok ulja u kpa.
Lanac motora, razvoda je sa zadnje strane do menjaca i jako je veliki poduhvat za zamenu, dosta vremena za zamenu i dosta kosta u ovom momentu cirka 900e.
"Ali", to je ono "ali", koje srecu kvari problem sa tim razvodom je neminovan. Na auto placevima guraju aditive da motori budu sto tisi i posle prve zamene ulja koje treba da dodje desava se problem.
A najveci problem je sto ti mozes (mislim neki servis) da zameni set lanca, lancanika spaner i posle 30.000km manje ili vise predjenih kilometara opet se cuje spaner ili uljna pumpa ili sve u kompletu. Naravno reci ces ima garancija, sto stoji, ali dzaba sve to kada sve to mora ponovo da se otvara, a sto je najgore opet nisi siguran hoce li lanac, spaner i ostalo izdrzati 30, 50 ili 100.000km.


Prvo se malo informiši , pre nego što uzmeš da plašiš ljude.Problem sa španerom je rešen , možeš kupiti novi od strane opela nadogradjeni španer i zameniti samo njega za 200 eur ukupno ukljucujuci i rad.

Milan

pre 4 godine

Možda aktuelna i nije nepouzdana ali meni jeste nedobna. Tvrda sedišta i tvrdo ogibljenje je nešto što sam ranije mrzeo kod golfova, ali eto i oni omekšaše a nekad mekana suza se pretvorila u razbijača kamena u bubregu

pero

pre 4 godine

Ovde u Engleskoj se proizvodi Vauxhall - sto je isto kao Opel samo sa drugom znackom. To su auti treca liga naspram japanaca. Isto vazi i za Ford

Key and Peele

pre 4 godine

@jovan vozim se povremeno sa covekom cija je insignija 2016. I da, zvecka, plasticna je, buka unutra veca nego u pezo 307.

Boki

pre 4 godine

Procitah negde u komentarima da insignia unutar kabine je sva nikakva, da zvecka, lupa i udara. Prijatelju, nisi ti usao u insigniu. Vozim model 2011. godiste, automobil je strasan koliko je dobar. Cena mu pada, ali to je normalno, jer kod nas samo vw drzi cenu. Sve ostalo po pitanju odrzavanja, ne moze da se poredi ni sa jednim automobilo te klase
(Jovan, 29. jun 2019 13:40)
133
@ Jovan
Jovane, mi ne diktiramo ni ne formiramo cene polovnih automobila, kako je situacija u Evropi odakle se dovoze to se i ovde preskika i tamo je VW najtrazeniji. Inace meni se svidja ta Insingija ali meni je npr Citroen C5 bolja kupovina.

Alex

pre 4 godine

Od 30.000, pola preći u gradu, pola na otvorenom putu i tek onda mjenjati ulje je čist idiotizam, jer nema te tehnologije ulja i materijala u motoru koji će to izdržati na duži rok, pogotovo sada u eri turbo tehnologije i downsizeinga. Mijenjajte ulje na maksimum 20.000, a poželjno je i na manje pređenih kilometara i znatno ćete produžiti životni vijek motora.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Popaj, 30. jun 2019 11:09)

Ti sad tvrdiš, da inženjeri Mazde, Tojote, VW-a i ostalih auto proizvođača, imaju tajni dil, da rade protiv kupaca svojih automobila i da su propisali zamenu ulja na 30 hilj. km samo da bi se automobili što pre pokvarili ? Ili da oni pojma nemaju kad projektuju automobile? Čoveče, ne brukaj se , pobogu!

Dejan

pre 4 godine

Astra K je vrhunski auto po pitanju dizajna i enterijer je za pohvalu ali da bi auto bio kompletan, mora sve da funkcionise besprekorno, pogotovo sto kao polovnjak kosta oko 9500 evra.Propust sa lancem je neprihvatljiv i njegova skupa zamena, tako da iz licnog iskustva mislim da je najisplativije ulozeno dobijeno voziti Peugeot 308 od 92ks ili blue hdi 100ks. Nema plivajuci zamajac a zupcasti kais je izuzetnog kvaliteta. Ja sam veliki servis radio na 220 000 km jer je poceo spaner da se cuje i ni najmanji kvar nisam imao u medjuvremenu. Sto se tice Astre, kupio bi benzin verziju od 100 ks bez plivajuceg zamajca, mislim da su to Italijanski motori.

boris

pre 4 godine

opel nije opel vise gotovo je,to su cisti francuzi koji nikad nisu znali da naprave kvalitetan auto,vazda nesta lupa,skripi tandrka pogotovo na nasim putevima,zatvoris prozore da uzivas u voznji ono bolje da ih otvoris manje te zivcira..ne kazem da francuzi ne idu i da se kvare vec materijali su im katastrofa,gori su od kineza,bolja su vrata na frizideru kad se zatvaraju nego na francuzima..secam se dobre stare omege 2002god prava ladja na putu a ne insignija 2015 ko i pezo 508 veliki i lep reko bi covek prava ladja a ono sve zvecka,centralna konzola pogotovo..

seven

pre 4 godine

Vozio sam Opela 11 godina.Astru,pa sam presao na VW,I zaista je razlika u kvalitetu u svemu u korist Folcvagena.Nisam razmisljao o Francuzima,njihovi auti su veoma loseg kvaliteta.

spaki

pre 4 godine

Zadnji pravi opel je omega i vektra od 1998-2003 ovo sve posle su plastikaneri a zato su i pukli pa su ih francuzi uzeli (koji su gori od njih) vektra c,astra i slicni modeli pogledajte samo unutrasnjost,ocajna kao da se dete igralo,na insigniji su popravili malo ali i dalje lose,dugmica ko u svemirskom brodu,tabla krcka vrata takodje..mislim ste reci das pare i to za nase uslove ogromne a ono ne mozes muziku da slusas od raznoraznih zvukova (krivi su i nasi putari sve rupa do rupa pa i ovako dobro ne upakovani brzo se raspadnu)

pametna kupovina

pre 4 godine

Neka se javi neki vlasnik Astre K.
Ako može da objektivno prenese utiske o modelu.

Trenutno ih ima za 8 500 - 9 000 eura sa 100 000 km na satu 2017 godište pa me zanima da li je pametna kupovina.

hvala unapred.
(mile, 29. jun 2019 12:35)

Za te pare mozes da kupis novu Daciu i to je jedina pametna kupovina. A mozes i da kupis neki Audi, BMW sa preko 300 hiljada, lepse ce izgledati ispred kafica od Astre.
A da za te pare kupis auto koji je istovremeno i sminka i dobar, e to ne moze.

Ako niste znali, sada znate :-)

pre 4 godine

Filip i ostali, ...
Na žalost, nitko od vas ne zna točno tj. samo ste djelomično u pravu ...
Dakle, Mecedes koristi Renaultove motore ALI ti su motori dorađeni po Mercedesovim uputama i proizvode se uz Mercedesovu kontrolu u Renaultovim tvornicama ... Dakle, isti je "proizvođač" (Renault) ali nije isti motoru Renaultovom i Mercedesovom autu.

1,5 D-4D

pre 4 godine

Biće to "normalna" 308-ica mk3. Sa položajem instrumenata kao na mk1.
A biće i veliki pomak u odnosu na onu ružnu siroku kosu jeftinu crnu plastičnu lajsnu na C stubu aktuelne astre.

boris

pre 4 godine

naj bolji su mi ovi sto dodju kod mene u servis pa vide na kanalu bmw 5 2008god a na dizalici c220 iz 2002 god ili a4 iz 2010 alfu 159 c5 i slicno pa komentarisu sta fali ovoj kanti,to je staro,jedna noga u grobu,koja je to sirotinja,to nista ne vredi,samo se kvari a oni likovi dodju sa kontejnerom tipa logan,sandero i slicni modeli (ford fijesta,rapid,fabija) koji manje vrede od gore pomenutih starudija i ako su noviji losiji su po svemu i ne kvare se uopste a dolaze kod mene..sta reci..

jedno je sigurno 100 ljudi 100 cudi,100 zena 200 s..a

spaki

pre 4 godine

baki@ vozio astru J,K i H,insigniju i moku a vozio i omegu b i restajling vektru c tako da price kako su to astre sad dobri automobili ne piju vodi,ti verovatno nista drugo nisi vozio ili jesi ali gore(punto,zastava,lada isl)
Zbog svog specificnog posla vozio sam jako jako puno automobila sto poslovno sto privatno pa od opela izdvajam samo omegu b(tenk) od drugih,e klasa,citroen c5 (od 2010)c6,audi a6 sve generacije,cak i stara 100c,superb,serija 5 i 7,pasat cc itd..
ako ti je za utehu astra je bolja od,500l,rapida,c2/3,308,208 isl..

ali ovde ne pricamo gori ili losiji vec da je to sve samo ne opel,materijali ocajni,ne moze me neko ubediti da je astra sad odlican auto,pa opel je nekad pravio senatora e to je bio pravi opel kao i astra f ili ako se ko seca corse i kalibre (omegu sam vec spominjao) a vecina ovde nikad pomenute automobile nije vozila pogotovo klinci posle 90-tog god..

spale

pre 4 godine

jovan@ vozio sam insigniju 2010 2.0 benzinca sa 219ks i 110hkm auto kida kako ide ali kvalitet nikakav,(motor i trap ok ali enterijer los)nije problem sto ga mozda i ti vozis vec je problem sto ti u nesta drugo seo nisi..kako istina zna da boli..

Jovan

pre 4 godine

Procitah negde u komentarima da insignia unutar kabine je sva nikakva, da zvecka, lupa i udara. Prijatelju, nisi ti usao u insigniu. Vozim model 2011. godiste, automobil je strasan koliko je dobar. Cena mu pada, ali to je normalno, jer kod nas samo vw drzi cenu. Sve ostalo po pitanju odrzavanja, ne moze da se poredi ni sa jednim automobilo te klase

coma 4k

pre 4 godine

astra vrhunski auto. vozim g vec 8 godina i nikakvih problema nisam imao. kvalitetan , udoban i veoma pouzdan. astra k mozda sledece godine ? nadam se

Marko

pre 4 godine

@coma 4k, astra stvarno pouzdan auto u svojoj klasi. Pogotovo astra f i g su presle po milion km. Ali pricati da je udobna..... Pa nema neudobnijeg auta od astre ili rapida. Ta njihova sedista a i enterijeri su zlocin. Ne moze se drugacije nazvati. Zadnja dobra sedista u Opelu sam video u zadnjoj omegi koju ovde svi spominju. E to je bio tenk a ne auto. Kao klinac sam radio i auto servisu i sa jedne omege cca 2000. to smo skidali vrata, pa to je bilo 100 kila samo u vratima. Trojica nas je vracala.... Posle toga je opel samo srljao nizbrdo.

pero

pre 4 godine

Ovde u Engleskoj se proizvodi Vauxhall - sto je isto kao Opel samo sa drugom znackom. To su auti treca liga naspram japanaca. Isto vazi i za Ford

Milan

pre 4 godine

Možda aktuelna i nije nepouzdana ali meni jeste nedobna. Tvrda sedišta i tvrdo ogibljenje je nešto što sam ranije mrzeo kod golfova, ali eto i oni omekšaše a nekad mekana suza se pretvorila u razbijača kamena u bubregu

Sale

pre 4 godine

Skeptican za sve novije modele,Astra g eleganca uvezen iz nemacke (gde je I napravljen) 1.7 Isuzu motor, 230km realnih presao,motor nepusta ni kap ulja,3 godine sem samostalnog odrzavanja,kvarova 0...to je kvalitet ....jos kako vuche sa stranim gorivom joj miline

Baki

pre 4 godine

Gospodin Spaki, sve što je napisao, sve je suprotno. Astra J i Astra k su mnogo kvaliternije i pouzdanije od starih vektri i omega. Plastika je veoma kvalitetna kao i ceo enterijer i mnogo je lepši od velike većine konkurenata. Opel je trenutno jedan od boljih brendova, naravno u svojoj klasi.

Radovan

pre 4 godine

"U kompaniji Opel očekuju da će nove investicije u ovaj pogon omogućiti kontinuiran rad u dve smene i održivu budućnost fabrike".

Iz gore priloženog teksta.

Fabrika je bankrotirala zato što je imala skupu proizvodnju po jedinici proizvoda ili su imali slabu prodaju da pokriju troškove već navedene skupe proizvodnje.

Skupa proizvodnja po jedinici proizvoda je rezultat: nedostatka svog znanja pa kupuješ tuđa znanja ili kupuješ tuđe proizvode po visokoj ceni ili imaju zastarele procese proizvodnje koji stvaraju visoke troškove.

Ko ima svoje znanje, ima i svoju budućnost.
A onda dođe bankar, pa te hrpom para/kredita preuzme da radiš za njega.

billy_the_cat

pre 4 godine

Izuzetno cijenim opela jer imam lijepa iskustva sa astrom 1.9 2006 god, moj momački automobil :) nadam se samo da će ovu ružnu šljašteću lajsnu skloniti sa astre jer zaista kvari izgled. Trenutno mjerkam insigniju grand sport pa ćemo vidjeti šta će biti od toga :)

Alek

pre 4 godine

Sto se mene tice a imao sam prilike da vozim i astru i insigniju i poslednji c5 stvari stoje ovako: Opel je pouzdan auto koji dosta prelazi, jednostavan za odrzavanje ali u svakom drugom pogledu LOS auto. Losi enterijeri, losa ergonomija, losa sedista. Francuzi uglavnom imaju MNOGO bolje enterijere, pogotovo sedista i neuporedivo su prijatniji za duga putovanja. Ali su cesto vrlo kvarljivi. Kad bi Opel u ovom braku sa PSA dao tu istrajnost a francuzi enterijer i ergonomiju to bi bio veoma dobar spoj.

Alex

pre 4 godine

Od 30.000, pola preći u gradu, pola na otvorenom putu i tek onda mjenjati ulje je čist idiotizam, jer nema te tehnologije ulja i materijala u motoru koji će to izdržati na duži rok, pogotovo sada u eri turbo tehnologije i downsizeinga. Mijenjajte ulje na maksimum 20.000, a poželjno je i na manje pređenih kilometara i znatno ćete produžiti životni vijek motora.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Popaj, 30. jun 2019 11:09)

Ti sad tvrdiš, da inženjeri Mazde, Tojote, VW-a i ostalih auto proizvođača, imaju tajni dil, da rade protiv kupaca svojih automobila i da su propisali zamenu ulja na 30 hilj. km samo da bi se automobili što pre pokvarili ? Ili da oni pojma nemaju kad projektuju automobile? Čoveče, ne brukaj se , pobogu!

Kobaja Grande

pre 4 godine

Uskoro izlazi novi Peugeot 308.
Ovaj odlazeci model prepakovace u "novi" Citroen C4.
A taj novi 308 prepakovace u Astru.
Globalizacija, sorry.

Marko

pre 4 godine

Imam astru k 2016 belu, auto je vrhunski samo moja greska sto sam uzeo 1.4 benzin sa sto konja a nije turbo, pa je malo tromija, al sve ostalo je odlicno, pocevsi od izgleda gde golf 2016/17 nemoze ni po spoljnom ni unutrasnjem izgledu da pridje

djiu,liu i sadriu

pre 4 godine

Vozim Astru J karavan,1.7 tdci od jula 2016. i uložio sam u nju ukupno 0 dinara.Za put je vrh,često putujem u Nemačku i Italiju i neosetim put.Inače na testu u Nemačkoj Astra J je ponizila Golfa 6.

nikolas

pre 4 godine

Vozio F, G, H, sada vozim J a vozio u taksi 6 godina i promenio poprilicno dosta brendova ali nista skupo nisam vozio...sa astrom G sam presao pola miliona u taksi i svaki put moram da ustanem kad je pomenem jer me vise bicikla kostala kad sam kupovao... Trenutno je J kod mene 3 godine 2.0cdti 165 auto u top opremi i moj zakljucak je da za ulozeno opel i skoda nude najvishe. Namerno kazem skoda jer vw ne vredi one pare. A pricati kako opeli ne valjaju su kafanske price. J je napravljena kao tenk i to, pored zadnje klupe, je mozda i jedina mana auta zbog tezine a sve ostalo je u vrhu klase...
Sve je danas skoro identicno po pitanju kvaliteta, svi prave dobre automobile nema velike razlike samo se vrednuje ulozeno dobijeno...

Ivan

pre 4 godine

Sluzbeno vozim astru j, pre nje sam vozio rapida. Njega sam mrzeo kako je bio ne udoban, stvarno mrzeo, astra je tu ipak puno bolja ali i dalje ispod proseka, pogotovo zadnja sedista na astri su profilisana tako da se sav zgrbis.

boki

pre 4 godine

mile@ astra k za 8500,9000 i oko 100hk tesko da ces dobro proci..za tu kilometrazu i 2016god npr treba ti oko 10500 da valja..e sad moja kuma vozi vec neke dve godine nije se zalila osim na neudobna sedista na duzim putovanjima,trap je vec radila,problemi sa centralnom hoce da zeza,ako uzimas uzimaj sa boljom opremom,njena je obicna da kazemo gledala da prodje naj jeftinije i stvarno bi bilo glupo da sad auto ne valja posto je relativno nov pa ne mozes jos ni reci neke prednoati ni mane..vozio sam je i ja neko kratko vreme dok je moj bio na servisu i nikad je ne bi kupio ali to je moje misljenje,svako ima drugacije prijoritete neko gleda za sto manje pare da kupi sto noviji sto ocuvaniji i da je sto manje presao a neko gleda udobnost,komfor,sigurnost,kvalitet pa tek onda godiste i kilometre..

quantum

pre 4 godine

@spaki
Vozio si ti sve to... ali u nekoj igrici očigledno. Ne znam kakve će biti ove novije, pod okriljem PSA, ali za H, a naročito J i novije Astre, kao i svi drugi Opeli, dramatično su bolji i od starih Opela, pa i od većeg dela konkurencije, kada je enterijer u pitanju. Pričamo samo o kvalitetu - dizajn je individualna stvar. Barem je to lako proveriti šetnjom do salona.

Iz aviona se vide komentari poput tvog, koji su verovatno iz neke konkurentske kuhinje. Jer, drugačije je nemoguće objasniti toliko neznanje. To samo znači da nije neznanje toliko, koliko je tendenciozno izmišljanje. Škoda unutra izgleda kao auto koji je jedno dva veka stariji, u odnosu na bilo koji Opel, osim eventualno Korse. ..

Nekada je papir trpeo sve, a tastatura je u još goroj poziciji.

.

pre 4 godine

Aktuelna Astra K je idlican auto. 1.4 4 cilindra, turbo, 125 ks ide kao luda. U Beigradu 9 L (da se ne lazemo), sto je prihvatljivo za haos saobracaj i za nekoga ko prelazi 10. hiljada godisnje. Otvoreni put nije rasipna potrosnja, a kida. Za svaku preporuku!

Rhynchinoi

pre 4 godine

Imam Astru J 1.7 110ks. Uglavnom je vozim po Štutgartu, retko van, pošto auto koristimo za zabavu. Ja potrošnju od 5 litara imam samo kada vozim kao baba na autoputu. Uglavnom je 6.7 - 7.9 a kada ga zgazim na autoputu 140- 180, ide i na 11, 12, 13 litara. Auto je solidan. Unutrašnjost je poprilično dobra, čak mnogo bolja od plastičnih golfova i škoda. Nema razlike u ponašanju automobila sa nemačkim gorivom i sa našim. U porodici imamo još 2 astre, jednu G Classic 2009 i jednu H. I prezadovoljni smo automobilima za uloženi novac.

rex

pre 4 godine

vlasnik sam Astre K identicne kao sa slike, čak i boja ista.
Motor 1.6 cdti, 136 KS.
Za 2 god. presao sam 75 000 km, auto je odličan. Uloženo+dobijeno=fantastičan omjer.
Nikakav problem na autu nisam imao.
Potrošnja bez klime oko 4.2l na 100km, a sa upaljenom klimom 4.7l.
Jedino za ovo vreme sto se desilo jeste da me je zvao salon gde sam uzeo auto da se mora komplet ABS sistem zamenit o njihovom trosku jer ima fabricku gresku.
Ostalo je za 10-ku.

Milanče

pre 4 godine

Što se tiče 1,6 CDTI u aktuelnoj astrai, jako veliki problem i najveci kod tih motora, desava se da do 100.000km izvrse i po dve zamene seta lanaca ili samo spanera (pricam o novom vozilu). Stradaju hidro spaneri, lanci, strada pumpa za ulje i isti zvuk proizvodi zveci da je nepodnosljivo za slusanje. Pumpa se moze proveriti dijagnostikom meri se protok ulja u kpa.
Lanac motora, razvoda je sa zadnje strane do menjaca i jako je veliki poduhvat za zamenu, dosta vremena za zamenu i dosta kosta u ovom momentu cirka 900e.
"Ali", to je ono "ali", koje srecu kvari problem sa tim razvodom je neminovan. Na auto placevima guraju aditive da motori budu sto tisi i posle prve zamene ulja koje treba da dodje desava se problem.
A najveci problem je sto ti mozes (mislim neki servis) da zameni set lanca, lancanika spaner i posle 30.000km manje ili vise predjenih kilometara opet se cuje spaner ili uljna pumpa ili sve u kompletu. Naravno reci ces ima garancija, sto stoji, ali dzaba sve to kada sve to mora ponovo da se otvara, a sto je najgore opet nisi siguran hoce li lanac, spaner i ostalo izdrzati 30, 50 ili 100.000km.

nenad

pre 4 godine

Neka se javi neki vlasnik Astre K. 
Ako može da objektivno prenese utiske o modelu. 

Trenutno ih ima za 8 500 - 9 000 eura sa 100 000 km na satu 2017 godište pa me zanima da li je pametna kupovina. 

hvala unapred.
(mile, 29. jun 2019 12:35)

Nisam vlasnik, ali vozim dosta rent-a-car, auto je negde u rangu golfa 7, objektivno. Po meni za te novce ima da se kupi i bolji auto, ali nešto stariji. Kao većina današnjih modela srednje klase, ok je, al nit smrdi nit miriše...

quantum

pre 4 godine

@spaki
Vozio si ti sve to... ali u nekoj igrici očigledno. Ne znam kakve će biti ove novije, pod okriljem PSA, ali za H, a naročito J i novije Astre, kao i svi drugi Opeli, dramatično su bolji i od starih Opela, pa i od većeg dela konkurencije, kada je enterijer u pitanju. Pričamo samo o kvalitetu - dizajn je individualna stvar. Barem je to lako proveriti šetnjom do salona.

Iz aviona se vide komentari poput tvog, koji su verovatno iz neke konkurentske kuhinje. Jer, drugačije je nemoguće objasniti toliko neznanje. To samo znači da nije neznanje toliko, koliko je tendenciozno izmišljanje. Škoda unutra izgleda kao auto koji je jedno dva veka stariji, u odnosu na bilo koji Opel, osim eventualno Korse.

Nekada je papir trpeo sve, a tastatura je u još goroj poziciji.

Benjaj

pre 4 godine

Dobar auto, meni licno cak stariji model Astre mnogo lepsi od te sadasnje koja mi je onako bezlicna nekako. Lepa ali dosadna i nekako nema nekih specificnih linija kao stara koju prepoznas na kilometar. Inace vozio sam se u obe i bas je super auto za tu cenu tj u toj klasi, gde ti treba pouzdan auto za po gradu i leti do mora.

Hipohonder

pre 4 godine

Vozim Astru J karavan,1.7 tdci od jula 2016. i uložio sam u nju ukupno 0 dinara.Za put je vrh,često putujem u Nemačku i Italiju i neosetim put.Inače na testu u Nemačkoj Astra J je ponizila Golfa 6.
(djiu,liu i sadriu, 30. jun 2019 00:14)
Zaboravili da ti kazu da treba mali servis na 15000 ili god.dana.

Key and Peele

pre 4 godine

@jovan vozim se povremeno sa covekom cija je insignija 2016. I da, zvecka, plasticna je, buka unutra veca nego u pezo 307.

Jvn

pre 4 godine

@mile Imam ja 2016. 1.6 CDTI sa 110 konja,uzeta polovna. Odlicno napravljen auto,komforan. Gepek nije preterano veliki,ali ok za tu klasu. Za sada sve radi kao sat ovih par meseci koliko je kod mene. Izbegni ovaj 1.6 CDTI motor koji imam tj. sve verzije ovog motora. Imaju problema sa lancem i hidro-spanerom, cuces da svaki pri startu ima zvuk krljanja. Zamena lanca je 1000 evra,zato sto motor mora napolje da ide. Sem toga,potrosnja je smesna,izuzetno je elastican motor,skoro kao Mazdin 1.5d u trojci. Ali zbog tog lanca i glavobolja,bolje uzeti 1.4 turbo,koji je dokazano dobar motor. Obavezno uzmi verziju sa rikverc kamerom i senzorima, nepregledna je pozadi dosta,kamera bas pomogne.

која

pre 4 godine

Биће топ. Дизели од Пежоа који су врхунски, а бензинце Опелове такође врхунске.

Popaj

pre 4 godine

@Vozim Astru J karavan,1.7 tdci od jula 2016. i uložio sam u nju ukupno 0 dinara.Za put je vrh,često putujem u Nemačku i Italiju i neosetim put.Inače na testu u Nemačkoj Astra J je ponizila Golfa 6. 
(djiu,liu i sadriu, 30. jun 2019 00:14) 
Zaboravili da ti kazu da treba mali servis na 15000 ili god.dana.
(Hipohonder, 30. jun 2019 10:08)
Znate li vi šta radi mali servis čiji je interval recimo 30.000 km? Jednom riječju, uništava motor. Od 30.000, pola preći u gradu, pola na otvorenom putu i tek onda mjenjati ulje je čist idiotizam, jer nema te tehnologije ulja i materijala u motoru koji će to izdržati na duži rok, pogotovo sada u eri turbo tehnologije i downsizeinga. Mijenjajte ulje na maksimum 20.000, a poželjno je i na manje pređenih kilometara i znatno ćete produžiti životni vijek motora.

A.P.

pre 4 godine

Svidja mi se Astra od J na ovamo, narocito turbo benzinci, ali ljudi, za nas, koji zivimo u gradskim blokovima sa tesnim parkinzima, vratite bocne lajsne umesto bocnih udubljenja.

Red

pre 4 godine

i
Zadnji pravi opel je omega i vektra od 1998-2003 ovo sve posle su plastikaneri a zato su i pukli pa su ih francuzi uzeli (koji su gori od njih) vektra c,astra i slicni modeli pogledajte samo unutrasnjost,ocajna kao da se dete igralo,na insigniji su popravili malo ali i dalje lose,dugmica ko u svemirskom brodu,tabla krcka vrata takodje..mislim ste reci das pare i to za nase uslove ogromne a ono ne mozes muziku da slusas od raznoraznih zvukova (krivi su i nasi putari sve rupa do rupa pa i ovako dobro ne upakovani brzo se raspadnu)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (spaki, 29. jun 2019 12:03

Vidi strucnjaka,a koji avto u istom rangu je nesto bolji?Ti kupi bmw,audi ili mercedes,a ovog punta prodaj.

List

pre 4 godine

"Neka se javi neki vlasnik Astre K. 
Ako može da objektivno prenese utiske o modelu. 
Trenutno ih ima za 8 500 - 9 000 eura sa 100 000 km na satu 2017 godište pa me zanima da li je pametna kupovina"

Vlasnik 1.4, turbo benzin od 125 ks, 2016.
Odlican motor, 230 Nm, 9,4 s od 0 do 100. Odlicna prostranost unutra. Udobna i velika sjedista. Solidam mjenjac i upravljac. Gepek prosjecan. Meni fantasticno izgleda od pozadi i sa boka. Naprijed onako. Unutra lako snalazenje, 7 incni ekran je OK, rucna klima nije preko ekrana vec na kolute, sto je jednostavno i ne odvlaci paznju. Jako zadovoljan. Tesko je reci da li ce auto biti kvarljiv nakon 100 000 km, ali prosli model se pokazao pouzdan, tako da vjerujem da ni ovaj nije losiji. i za kraj, posto je Astra K laksa za preko 100 kila od proslog modela, i potrosnja je prihvatljiva. Npr, od Sarajeva do Beograda preko Romanije, 5,4. I unutra su njemacki benzinci, a ne francuski.



hvala unapred.

Vozač

pre 4 godine

Ponekad pozajmim Astru j sedan od kolege.Mekan, udoban, potrošnja 7 do 8 litara sa 1.6 116 ks benzincem. Završna obrada poprilično bolja od mog japanskog krosovera slične cene.

1,5 D-4D

pre 4 godine

Pre četiri godine sam kupovao kola i u veoma uskom izboru mi je bila i astra karavan 1,6 CDTI u veoma lepo složenoj opremi. To je fantastično vozilo sa izuzetno dobrom ponudom prostora. Sve je bilo plus, osim dve sitnice. Jedna je bila da se nudila, kao i danas, samo sa siberom, a ne i panoramom.
Druga boljka je bila ona ružna lajsna na D stubu (mada u top paketu nije crna, ipak mi je odvratna).
Presudila je supruga. Zbog nemogućnosti panorame.
Kada juče pročitah ovde komentare o problemu lanca i hidrozetezača, malo probrstih internetom.
Tema o tome ima koliko i o lancanom 1,2 TSI-u. I neresivo je u trajnom smislu, izgleda. Promašaj,u osnovi, nešto oko položaja hidrozatezaca.
Hvala supruzi ... Nekada znaju pomoći.

Pera portir

pre 4 godine

Vozim astru j i moram reći da je velika razlika između nje i prethodnih modela što se tiče udobnosti. Na poslu vozim službene francuze (reno, pežo) svakog dana i stvarno nisam primetio da je enterijer toliko bolji koliko ovde ljudi spominju, jesu udobniji ali se i više kvare.

Boki

pre 4 godine

Procitah negde u komentarima da insignia unutar kabine je sva nikakva, da zvecka, lupa i udara. Prijatelju, nisi ti usao u insigniu. Vozim model 2011. godiste, automobil je strasan koliko je dobar. Cena mu pada, ali to je normalno, jer kod nas samo vw drzi cenu. Sve ostalo po pitanju odrzavanja, ne moze da se poredi ni sa jednim automobilo te klase
(Jovan, 29. jun 2019 13:40)
133
@ Jovan
Jovane, mi ne diktiramo ni ne formiramo cene polovnih automobila, kako je situacija u Evropi odakle se dovoze to se i ovde preskika i tamo je VW najtrazeniji. Inace meni se svidja ta Insingija ali meni je npr Citroen C5 bolja kupovina.

dejan

pre 4 godine

Vozim aktuelnu Astru 1.6/110KS diesel.2016 godiste.Uglavnom sam zadovoljan autom.Posto je ovde izgleda najbitnija potrosnja,odgovorno tvrdim da u gradu auto ispod 6.4-7lit. tesko moze da potrosi, na putu moze oko 4-4.5 lit. ali da vozite 90km/h.Sto se tice seta lanca motora istina je da se tesko menja,presao sam 72k km, za sada taj problem nisam imao,sedista su fenomenalna,polukadice,mogu da se spuste skoro do poda (za one koji lazu da su neudobna),auto ubrzava sasvim solidno 300nm,koci odlicno (diskovi pozadi)...uglavnom,jako sam zadovoljan.

top gear

pre 4 godine

prica o buducem modelu a srbi.o modelima od 10-15god pre. i dajte oladite vise sa tim famoznim potrosnjama 4litre i hos pola ako palim klimu.

torpedo

pre 4 godine

Vozim Astru K, 1.4 turbo 150ks benzin, skoro godinu dana, pre nje sam imao Astru G 1.7 dti. Ciljano sam išao na benzin jer mi price drugih ljudi sa dpf filterom podižu pritisak. Zato sam rešio da platim vise na pumpi ali tu i da završim sa plaćanjem. Potrošnja na bordu je 7.1L/100, 90% je gradska vožnja, kod mene je presla skoro 8000. Juče sam došao na more, 670km, prosečna potrošnja 6L, klima radila pola puta. ...Sam auto je meni lep, ima par stvari koje me nerviraju ali generalno je lepotica. Mnogo znači nivo opreme i boja iznutra, prvo sam seo u neku klotaru i ohladio se od astre k, stvarno bezveze osecaj, siva ko jugo iznutra, bez ekrana, nista od opreme,.....samo sto nisam uzeo jednu toyotu i slucajno naletim na dobro opremljenu astru, razlika je ogromna, ova moja samo što nema matrix svetla sve ostalo je tu. Auto je vrlo stabilan na putu, perfomanse za mene i vise nego poželjne, 8,7 do 100. Jedino zna da smara šaltanje, ako hoćete nisku potrošnju u gradu se vozi u 5. brzini na 50km/h. Može naravno i 3,4 ali razlika u potrošnji je primetna. Udobnost u odnosu na astru g je bolja, moja ledja nakom 5-6 sati neprekidne vožnje vide razliku. Sa drugim automobilima ne mogu da poredim jer ne vozim. Možda sam nekome pomogao da se odluči, pozdrav.

mile

pre 4 godine

Neka se javi neki vlasnik Astre K.
Ako može da objektivno prenese utiske o modelu.

Trenutno ih ima za 8 500 - 9 000 eura sa 100 000 km na satu 2017 godište pa me zanima da li je pametna kupovina.

hvala unapred.

Bane

pre 4 godine

Od 30.000, pola preći u gradu, pola na otvorenom putu i tek onda mjenjati ulje je čist idiotizam, jer nema te tehnologije ulja i materijala u motoru koji će to izdržati na duži rok, pogotovo sada u eri turbo tehnologije i downsizeinga. Mijenjajte ulje na maksimum 20.000, a poželjno je i na manje pređenih kilometara i znatno ćete produžiti životni vijek motora. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Popaj, 30. jun 2019 11:09) 

Ti sad tvrdiš, da inženjeri Mazde, Tojote, VW-a i ostalih auto proizvođača, imaju tajni dil, da rade protiv kupaca svojih automobila i da su propisali zamenu ulja na 30 hilj. km samo da bi se automobili što pre pokvarili ? Ili da oni pojma nemaju kad projektuju automobile? Čoveče, ne brukaj se , pobogu!
(Alex, 30. jun 2019 12:58)

Ulje ne gubi toliko svoja svojstva radom, tj. podmazivanjem motora odnosno sto bi mi rekli predjenom kilometrazom, vec zbog termickih opterecenja. Odnosno, ulje najvise gubi zagrevanjem i hladjenjem. Ta termicka opterecenja kidaju lance ugljovodonika koji mu daju viskozna svojstva. Zato bez obzira koliko proizvodjac propise kilometarski interval onaj vremenski interval je uvek godinu dana. Znaci ako je interval na vasem autu 30.000 km ili godinu dana a vi prelazite 12.000 km godisnje, ulje cete menjati na 12.000km a ne na 30.000km. Ako prelazite 50.000 km godisnje mozete opusteno da menjate ulje na 30.000km ako je tako propisano.

Dejan

pre 4 godine

Astra K je vrhunski auto po pitanju dizajna i enterijer je za pohvalu ali da bi auto bio kompletan, mora sve da funkcionise besprekorno, pogotovo sto kao polovnjak kosta oko 9500 evra.Propust sa lancem je neprihvatljiv i njegova skupa zamena, tako da iz licnog iskustva mislim da je najisplativije ulozeno dobijeno voziti Peugeot 308 od 92ks ili blue hdi 100ks. Nema plivajuci zamajac a zupcasti kais je izuzetnog kvaliteta. Ja sam veliki servis radio na 220 000 km jer je poceo spaner da se cuje i ni najmanji kvar nisam imao u medjuvremenu. Sto se tice Astre, kupio bi benzin verziju od 100 ks bez plivajuceg zamajca, mislim da su to Italijanski motori.

Mehanicar

pre 4 godine

Što se tiče 1,6 CDTI u aktuelnoj astrai, jako veliki problem i najveci kod tih motora, desava se da do 100.000km izvrse i po dve zamene seta lanaca ili samo spanera (pricam o novom vozilu). Stradaju hidro spaneri, lanci, strada pumpa za ulje i isti zvuk proizvodi zveci da je nepodnosljivo za slusanje. Pumpa se moze proveriti dijagnostikom meri se protok ulja u kpa.
Lanac motora, razvoda je sa zadnje strane do menjaca i jako je veliki poduhvat za zamenu, dosta vremena za zamenu i dosta kosta u ovom momentu cirka 900e.
"Ali", to je ono "ali", koje srecu kvari problem sa tim razvodom je neminovan. Na auto placevima guraju aditive da motori budu sto tisi i posle prve zamene ulja koje treba da dodje desava se problem.
A najveci problem je sto ti mozes (mislim neki servis) da zameni set lanca, lancanika spaner i posle 30.000km manje ili vise predjenih kilometara opet se cuje spaner ili uljna pumpa ili sve u kompletu. Naravno reci ces ima garancija, sto stoji, ali dzaba sve to kada sve to mora ponovo da se otvara, a sto je najgore opet nisi siguran hoce li lanac, spaner i ostalo izdrzati 30, 50 ili 100.000km.


Prvo se malo informiši , pre nego što uzmeš da plašiš ljude.Problem sa španerom je rešen , možeš kupiti novi od strane opela nadogradjeni španer i zameniti samo njega za 200 eur ukupno ukljucujuci i rad.

Ogorčeni

pre 4 godine

Koliko komentara a automobil nije ni napravljen još.

Lično nisam ljubotelj Opela jer sam vozio očevu Astru F koja je zadavala mnogo glavobolja. To ne znači da su Opelovi automobili loši. Možda nisam imao sreće.

Novi automobili danas su uglavnom kvalitetni, prohtevi vozača različiti. Ja npr. sam autonobil uzimao po sledećim zahtevima po redu: bezbjednost, pouzdanost, udobnost i komfor (posebno visoko sedenje), pa cena, pa tek onda performanse. Tako da svako poređenje postake besmisleno. Posebno je besmisleno poređenje novih i polovnih automobila.

Bane

pre 4 godine

Filip i ostali, ... 
Na žalost, nitko od vas ne zna točno tj. samo ste djelomično u pravu ... 
Dakle, Mecedes koristi Renaultove motore ALI ti su motori dorađeni po Mercedesovim uputama i proizvode se uz Mercedesovu kontrolu u Renaultovim tvornicama ... Dakle, isti je "proizvođač" (Renault) ali nije isti motoru Renaultovom i Mercedesovom autu.
(Ako niste znali, sada znate :-), 29. jun 2019 20:00)

Ne, ta prica je izmisljotina koja se pojavila kada je Mercedes poceo da ugradjuje Renaultove 1.5 i 1.6 dci motore pa ljudi poceli da postavljaju pitanja sta toliko placaju ako je motor Renaultov ili sto za C klasu da daju 50% vise para nego za odlicni Talisman sa istim motorom. Istu pricu je pricao i Audi kada se govorilo kako Audi i Skoda imaju isti motor i vise puta je dokazano i objasnjeno da nema nikakvih posebnih proizvodnih linija, komponeti, masina ili alata koje bi nacinile neku razliku. Nema razlike u proizvodnji i kvalitetu dci motora koji idu u Mercedes, Renault ili Nissan. Drugo je to sto je rec o motoru koji je sam po sebi izuzetno dobar motor i dostojan Mercedesove reputacije.
Sa druge strane novi 1.33 turbo benzinac je plod zajednickog razvoja Renault Nissan alijanse i Mercedesa, i to je zajednicki motor, nije samo Renaultov, recimo Nissan je dao tehnologiju oblaganja cilindara koju koriati na GT-R i slicno.

zoka

pre 4 godine

prica o buducem modelu a srbi.o modelima od 10-15god pre. i dajte oladite vise sa tim famoznim potrosnjama 4litre i hos pola ako palim klimu.
(top gear, 29. jun 2019 14:08)
Da se nadovezem na tvoj komentar.Imam astru J 1.6 cdti,2014 godiste,euro 6 .Potrosnja sa fabrickim podatcima nema blage veze,meni npr,manje trosi u nekakvoj kombinovanoj gradskoj,medjugradskoj voznji,oko 5,3l,dok na autoputu prelazi i 5,7l.Ne vozim je kao baba,niti divljam po putu.Stoga bi molio te vozace kojima je potrosnja oko 4 litra da mi daju savjet,kako voziti,mozda nisam upucen u te tajne.Sasvim solidan auto iz c segmenta,,sto se tice odnosa cene i kvaliteta,unutrasnjeg i spoljnjeg izgleda.

dads

pre 4 godine

Posjedujem novu Astru K cdti 110ks. Kod mene je nekih godinu dana. Prije nje vozio Francuza, što se tiče udobnosti Astra je jako udoban auto, poredim ga sa ranijim francuzom. Motor je odličan, niska potrošnja, fino vuče, generalno mnogo bolji auto nego moj prethodni Francuz. E sad iskren ću biti, mijenjao lanac i na poziv ovlaštenog servisa zbog neke greške bio opoziv i tu su mijenjali kočioni cilindar i kvačilo. Iskreno za novo auto dosta problema. Raniji Francuz nije imao intervencija punih 7 godina, koliko sam ga i vozio. Generalno Astra je jako dobar automobil, vozim ga i danas planirao prodati ali obzirom da su sve izmijenili odustao za neko vrijeme. Kad stave u njega HDI eto će biti vrhunski auto. Pozz