Nedelja, 23.06.2019.

09:00

Audi SQ8 debitovao sa moćnim dizelom FOTO

Izvor: B92

Audi SQ8 debitovao sa moænim dizelom FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Reziel

pre 4 godine

Kupiš polovan za neku godinu, ali vizuelno očuvan, da je „NOV, NOV, NOV“, „kao čaša“ i „utegnut na trapovima“, pa budeš glavni baja, koji samo soli pamet drugima ...
(1,5 D-4D, 24. jun 2019 09:13)

To znači da imaš oko 80k eura za auto, a tad svakako možeš bar malo da posoliš pamet likovima koji rade za 400 eura mesečno, kako god da si ih zaradio.

aca

pre 4 godine

Sta znaci "perjanica" i od kada se taj izraz koristi kod nas kada se opisuju automobili?
(igor_k, 23. jun 2019 15:32)
ako ne znas sta znaci perjanice mozda znas sta znaci flagship. Rec perjanica se oduvek koristi kod nas pa i kad se prica o kolima samo si verovatno navikao na neprevedene reci

1,5 D-4D

pre 4 godine

Kupiš polovan za neku godinu, ali vizuelno očuvan, da je „NOV, NOV, NOV“, „kao čaša“ i „utegnut na trapovima“, pa budeš glavni baja, koji samo soli pamet drugima ...

Zeldi Zinbe

pre 4 godine

@(balansero, 23. jun 2019 11:42)

Zato sto se u EU racuna prosek, a ne ukupno, emisije CO2 svih modela proizvedenih jesnog proizvodjaca cini mi se. Tako sad imas trocilindricne turbo motorcice masovno i male dizele sa tendencijom daljeg smanjenja zapremine, a sve u cilju da na tacno definisanom WLTP testu pokaze da trosi manje jer je optimizovan za taj uvek isti test. To im omogucuje da ugradjuju ove velike motore i da ostanu u granicama dozvoljenog proseka u EU

Bmw 15 godina star

pre 4 godine

BMW_MECKA, 23. jun 2019 18:15) 

I ti za nekog kazes da je komentar tipicnog Srbina ?
Promenio 2 BMW a od 10.000 eura.Koji su to krsevi i koje godiste ? Inace svi Audi SUV su na pogon na 4 tocka i ne mogu se menjati na 2.

Marko

pre 4 godine

@IQ 200
U praksi, ovakav SUV ne zaostaje za limuzinama. Gde imas toliko preglednu krivinu i znas put u centimetar, pa da sa limuzinom mozes brze da prodjes kroz krivinu? Na testovima severnog jelena razlike su prilicno male, jednocifren procenat.
Ko ne posecuje trkacke staze, ovakav SUV mu na saobracajnicama nece imati primetno losije performanse od limuzine, a moci ce da malo skrene sa puta.

kele®

pre 4 godine

Svaki tip auta ima neku svoju namenu za koju je dobar, a suv svakako nije namenjen da bude sportista!!!
(IQ 200, 23. jun 2019 18:35)
Slažem se. Osim Alfa Romeo Stelvio QV.

Vlad

pre 4 godine

(jaretina, 23. jun 2019 15:25)
Ovo su price za malu decu. Generacije nas su "prezivele" Golfove 1 i 2 na D1 i D2 dizel ili loz ulje cak. A sad neke price kao deca ce mi dobiti rak. Ma 'ajte molim vas.
A ovo da ne zivite u Kini vam nece mnogo pomoci kod globalnog zagrevanja i zagadjenja. Tipicno srpsko "ograniceno" razmisljanje.

jaretina

pre 4 godine

Ljudi, dizel nije losa stvar, zapamtite.
(Ma da, 23. jun 2019 14:56)
ne vredi, ni 1000 studija naučnika koji za mesec dana nauče više nego ti za ceo svoj život, ništa to ne vredi.
srbin sve zna.
srbin sve ume.
srbin svuda voli da gurne nos (sem u svoj dizlo auspuh)
još jedanput, ako "dizlo nije loša stvar", gurni crevo u auspuh, pa u dečiju sobu.
truj samo svoje, nemoj tuđe.

IQ 200

pre 4 godine

@tro lol
Evo me opet,moram da se uključim.
SVAKI AUTO povećanog klirensa ima viši centar gravitacije, proizvođač je potpuno nebitan!!! Jel to bilo tako teško shvatiti? Viši auto+mekana suspenzija=klimav auto. Neće on poništiti zakon fizike zato što ga pravi neka određena firma. Jeste on brz na pravcu,ali je to daleko od sportskog auta. Potpuno je besmisleno od suv-a praviti sportistu i to svi proizvođači znaju ali uporno to rade zato što se ljudi lože na sve što liči na suv. Ne interesuje me ko ga pravi,nikada se neće voziti kao sportski auto to je činjenica svidelo se to vama ili ne. A to što su mi lupali minuse kad sam napisao da suv nije sportista, to samo govori koliko su oni gl... Ne mrzim ni Audi ni BMW al fizika je fizika niko to ne može da promeni, samo mi je pun da izvinete, što se suv predstavlja kao naj savršenije vozilo bez mane. Ni jedan auto ne može da bude savršen za sve. Svaki tip auta ima neku svoju namenu za koju je dobar, a suv svakako nije namenjen da bude sportista!!!

BMW_MECKA

pre 4 godine

Audi kida u poslednje vreme, pored mercedesa ubedljivo najlepsa unutrasnjost. Ko hoce stil, eleganciju, sport, dinamiku, udobnu voznju sve to ima u Audiju sto nije slucaj sa Mercedesom ili pogotovo sa Bmw.om.

Evo komentar prosecnog Srbina i citaoca online novina.
Vozim BMW, 2 sam promenio, normalne modele do 10 000e. Vozio sam par bas najboljih iz ponude tih nemaca, pozajmio sam od drugova, probao, sluzbeno cak...
Vidi se da slabo znas sta pises. Dinamika i uzitak u voznji su na BMW-u 200x bolji nego u Audiju, slicno je i za Mercedes koji je dalekooo bolji za vozaca nego Audi. Zadnji pogon, jaci motor i zvuk, savrsentsvo za voznju i to se oseca. Na prednji pogon imam osecaj kao da ce neko da mi otme volan dok ti BMW deluje kao da cita tvoje misli koliko lepo naleze u krivini i pod gasom te izbacuje napred hirurski precizno. Mecka je tako lagana i elegantna za voznju a jaci modeli su skoro pa kao BMW po osecaju, Luksuz je na strani Mecke ali opet mi je BMW sa njihovom tradicijom minimalizma i sportsko luksuznog auta br1. Udobnost je bolja nego u Audiju! Audi je odlican ali losiji od oba brenda, sem Quatro sto je daleko bolji od xDrive ili 4matic. Cak je Audi tako neoriginalan sa dizajnom, svi su isti a ovaj enterijer jeste mocan ali mi deluje da ne znaju sta ce pa onda WOW efekat da naprave tako sto ima 200 inca u dijagonalama monitora, bas bez ukusa! Kako je nekome Audi najbolji?! Probao 530XD G30 i A6 3.0D, drasticno je bolji BMW, oba su sluzbena i nepristrasan sam.

Smuleco

pre 4 godine

Sve sve ali cemu ovoliki rostilj sa prednje strane. Uzasavam se ovim trendom na novim automobilima. Da li je moguce da dizajneri nisu mogli da smisle nista bolje?
(Bex, 23. jun 2019 11:49)

Jbg, kada pauziraš, baciš raščerečeno pilence ili čevape, na taj vrući "roštilj", i divota:) Za par minuta, gotovo!

Nenad

pre 4 godine

(balansero, 23. jun 2019 11:42)
Druže nije problem bio u zagađenju, već je problem bio što su lagali, samim tim nije državi plaćan adekvatan porez, takse itd... Nisu oni oštetili kupce već države. Zato sad te standarde mogu da postignu samo u automobilu od 50k € pa na gore. Hibrid pogon za grad, bla bla... Da to stave sve u golfa npr koštao bi 40-50k €, ko bi ga kupio?

IQ 200

pre 4 godine

@tro lol
Evo me opet,moram da se uključim.
SVAKI AUTO povećanog klirensa ima viši centar gravitacije, proizvođač je potpuno nebitan!!! Jel to bilo tako teško shvatiti? Viši auto+mekana suspenzija=klimav auto. Neće on poništiti zakon fizike zato što ga pravi neka određena firma. Jeste on brz na pravcu,ali je to daleko od sportskog auta. Potpuno je besmisleno od suv-a praviti sportistu i to svi proizvođači znaju ali uporno to rade zato što se ljudi lože na sve što liči na suv. Ne interesuje me ko ga pravi,nikada se neće voziti kao sportski auto to je činjenica svidelo se to vama ili ne. A to što su mi lupali minuse kad sam napisao da suv nije sportista, to samo govori koliko su oni glupi.
PS
ne mrzim ni Audi ni BMW ali mi je pun da izvinete... Što se suv-ovi predstavljaju kao najsavršenija vozila bez mane. Ne postoji 1 auto savršen za sve i nemoguće je napraviti tako nešto. Svaki tip auta ima svoju jasnu namenu a suv svakako nije namenjen da bude sportista.

jaretina

pre 4 godine

Kad bi cela Evropa prestala da koristi vozila, opet bi trebalo 20 godina da kompenzira zagađenje koje 2 velika kineska grada naprave za mesec dana. I čemu sad ta demagogija, posebno ova lažna o dizel motorima?
(Igor, 23. jun 2019 14:19)
"kompenzira" ..
svaki dizlo vlasnik ima "visoku" skolu, to sam primetio u zivotu.
ali kako sam naucio da vas tumacim, znam sta si hteo da ti kazes.
i odgovor je: ja ne zivim u kini. zivim u gradu gde svaki treci dizlo baca crni oblak, tablice mu ne vidis. zbog vas drzim recycle vazduha u kabini, da mi deca ne bi dobila rak.
a ti svoje dizlo spoji sa crevom i ubaci deci u sobu kada ti je sve to demagogija. nemoj trovati druge, nego samo svoje.

Misa

pre 4 godine

Od Subotice do Nisa 130 Km/H , isao sa Dusterom ili SQ8 ista stvar , jedina razlika komfor , buka , sigurnost i mnogo toga jos , a to I nije neka razlika.

Nn

pre 4 godine

Skupa igracka za one sa dubljim dzepom. Da dobro izgleda i da se razlikuje na ulici od drugih to stoji, imam priliku da ga gledam svakodnevno, jedan komsija ga pazario. Inace ovde u Nemackoj, uglavnom ove skupe varijante, kao i skupe automobile, voze penzioneri, sto je jel te i normalno, zaradili ljudi za zivota pa se castili. A kod nas naravno, sto mladji, celaviji, ludji.
Pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (23, 23. jun 2019 09:25)


Nema sta, upratio si stanje i ovde "kod nas" i tu "kod vas" u Nemackoj. Na dva fronta :D

Igor

pre 4 godine

@Vazduh mora da se vidi - ajd šetaj malo do Šangaja ili Nju Delhija, pa pričaj o dizelima. Kakve veze ima da li novi SQ8 radi na ugalj ili dizel ili na vazduh? Kad bi cela Evropa prestala da koristi vozila, opet bi trebalo 20 godina da kompenzira zagađenje koje 2 velika kineska grada naprave za mesec dana. I čemu sad ta demagogija, posebno ova lažna o dizel motorima?

Nikola Mudic

pre 4 godine

Zasto mislite da je cena "mocna"? Pamtite li uopste cenu za A6 Allrad? Klasna razlika je povelika. Sto se tice zagadjenja, sada je dizel ponovo prihvatljiv??? Eee

Ma da

pre 4 godine

Kakve veze ima sto je dizel? Za vozilo ovih gabarita i mase, benzinac je smeće. trosio bi previse i zagadjivao vise od dizela i ne bi imao iste performanse. Ljudi, dizel nije losa stvar, zapamtite. To sto se ne vrti na 10 000 obrtaja j| zapravo dobro. Shvatite vec jednom, samo klinci se loze na vadjenje duse benzincima. Sadasnjost i budu nost sus motora je turbina ili superpunjac da bi se eliminisalo vece habanje motora i nabijanje u u crveno.
900nm na 1000 obrtaja ...ej covece, pa za benzince je ler gas 800 obrtaja. Ler gas...
ovo je zverina

Batica

pre 4 godine

@D.R.
Zamisli,postoje u USA još veće i teže grdosije i to potpuno nove sa Cummings dizel motorom.Ako ne veruješ potraži na Googlu.
Kao što jedan kolega komentator napisa,nisam ni ja pobornik teorija zavera ali ovo zaista postaje smešno.Ne zagađuje neki V12 ili ovaj dizel V8 ali zato nas upropasti 1.6 benzinac od 4 cilindra ili 1.5 dizel.Još kao stave neku sitnu bateriju i onda troši 14 umesto 15 litara.Sve je Ok ali nemojte nas sve zajedno praviti budalama,ovo važi i za ove prepisivače kod nas koji lože ljude da je dizel zabranjen svugde po Evropi.Nije,niti će biti još dugo,makar za Euro 6 modele,te krševe što Vi,dragi Srbi vozite e to je vaš problem.Povremeno možete da odete preko da udahnete čist vazduh,povedite i decu,valja se.

Over And Out

pre 4 godine

Ovaj Auto - Union ima skoro duplo veći obrtni momenat od traktora MTZ Belarus - Poljoinfo, model 1221 (526Nm), što znači da je upotrebljiv i u poljoprivredi. Multifunkcionalan Auto - Union.

tro lol

pre 4 godine

“Ne vidim kako moze da se iskoristi tolika snaga na vozilu povišenog težišta. Kad jedan SUV osvoji neku kružnu ili brdsku trku protiv limuzine ili kupea onda cu verovati da sve to ima smisla.” Hmmmm pitam se zasto sada nema komentara ovakvog tipa, ili ovakva: “SUV je sam po sebi sve suprotno od sportskog auta i kao takav je očajna osnova za nešto što bi nosilo S oznaku. Zakon fizike vrlo jednostavno.” Mozda zato sto su pojedinci bas danas zaboravili sta su pisali pre neki dan ili zato sto je ovo sveti gral za Balkanske gedze, koji obicno voze vagena starog 20 godina ili skodu staru 15 a svi pracaju kako je audi najjaci jel su videli ili im je rekao rodja koji zivi u drezdenu... Karikiram malo jer vecina nije takva, vec par njih koji konstantno menjaju pseudonime i ispiraju vecini mozak svojim notornim lazima

Boki

pre 4 godine

Još jedna bučna i smrdljiva fabrika kancerogene, otrovne i korozivne čađi... "Moćni" dizel? Šta je tu "moćno"? Smrad, buka ili zagađenje ili je sve "moćno"? Pardon, pogrešio sam, "friziraće" kompjuter i onda neće zagađivati, kao VW (KretenWagen). Lepa, tiha i nadasve "čista" tehnologija. Isplati se.
(Vazduh mora da se vidi, 23. jun 2019 12:50)
@Vazduh mora da se vidi
Idi prijatelju napolje, nadji devojku, idi na izlet, more, mani se mrznje, visoke politike, autoindustrije uopste komentarisanja.

D.R

pre 4 godine

Neka ga izvezu i prodaju u Americi ako smeju i ako je stvarno čist dizel i zagađuje kolko su napisali...
Još malo da uberu koji evro pa posle da pređu na elektricne aute.

abc

pre 4 godine

2019. godina, a oni predstavljaju svoj novi "dizel" model! zato ce nemacka autoindustrija da propadne isto kao sto im je propala i elektroindustrija!

Vazduh mora da se vidi

pre 4 godine

Još jedna bučna i smrdljiva fabrika kancerogene, otrovne i korozivne čađi... "Moćni" dizel? Šta je tu "moćno"? Smrad, buka ili zagađenje ili je sve "moćno"? Pardon, pogrešio sam, "friziraće" kompjuter i onda neće zagađivati, kao VW (KretenWagen). Lepa, tiha i nadasve "čista" tehnologija. Isplati se.

Replay

pre 4 godine

Najjaci serijski dizel na planeti. 900 Nm dostupno na 1000 obrtaja... hehe Ovo je vozilo tesko 2.4 tone, preko 5m duzine i preko 2m sirok i ubrzava za 4.8 sek do 100. Mada sam gledao testove gde SQ7 ubrzava cak i bolje nego sto mu pise a SQ7 ima realno bolje predispozicije. Ali jaka fora u Evropi V8 cudoviste a za SAD V6 3.0. :))))

https://youtu.be/8UMvgdyI1tg

XiDe

pre 4 godine

Skupa igracka za one sa dubljim dzepom. Da dobro izgleda i da se razlikuje na ulici od drugih to stoji, imam priliku da ga gledam svakodnevno, jedan komsija ga pazario. Inace ovde u Nemackoj, uglavnom ove skupe varijante, kao i skupe automobile, voze penzioneri, sto je jel te i normalno, zaradili ljudi za zivota pa se castili. A kod nas naravno, sto mladji, celaviji, ludji.
Pozdrav
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (23, 23. jun 2019 09:25

Ma da Penzioneri po Zapadu ne pazare nista ispod Q5/X3 itd. :) Svakave gluposti covek ovde procita!Ovo auta na zapadu voze manji preduzimaci (vlasnici nekih lokala nekih majih firimi itd. manji porez Leasing itd.Retko ko na zapadu privatno kupuje takva vozila!

Tuzlak

pre 4 godine

Kao stvoren za sve Balkance bez stila, a sa viskom posteno maznute love, naravno mora biti crni...jos kad se ugeadi plin, da vidis kako "cera" uzbrdo ❤

Bex

pre 4 godine

Sve sve ali cemu ovoliki rostilj sa prednje strane. Uzasavam se ovim trendom na novim automobilima. Da li je moguce da dizajneri nisu mogli da smisle nista bolje?

balansero

pre 4 godine

Kako vreme prolazi, sve ovo mi liči na jednu veliku zaveru, iako nisam pristalica takvih teorija.

Mislim, posle tolike halabuke oko zagađenja, varanja na testovima, azotnih oksida, ludila sa kojekakvim zabranama... ispada da te "zabrane" imaju za cilj jedino to da se društvo još više klasno razdvoji, da samo odabrani mogu da zagađuju koliko žele (ako to plate, kao za ovaj Audi ili neki drugi superskupi auto), a da srednja klasa bude potisnuta i niži rang, jer se "ozbiljnim zagađivačima" poput nekog tamo Golfa, Škode ili Renoa, udaraju packe i zabranjuju im se određeni modeli, pošto "ne zadovoljavaju eko standarde".

Pa kako to, majka mu stara, jedan dizel Golf (na primer) ne zadovoljava standard, jer "mnogo zagađuje", a ovaj SQ8 može da se prodaje sa dizel motorčinom 2-3 puta veće zapremine i snage od običnih motora i da to kao nešto zadovoljava po pitanju ekologije?

Voleo bih da vidim to pravilo po kojem se vrši ta eko segregacija, šta može, a šta ne da se prodaje i vozi.

Mada me više čudi što mi se čini da jedino pojedinci postavljaju ovakva pitanja... oni koji bi trebalo - ćute.

balansero

pre 4 godine

Kako vreme prolazi, sve ovo mi liči na jednu veliku zaveru, iako nisam pristalica takvih teorija.

Mislim, posle tolike halabuke oko zagađenja, varanja na testovima, azotnih oksida, ludila sa kojekakvim zabranama... ispada da te "zabrane" imaju za cilj jedino to da se društvo još više klasno razdvoji, da samo odabrani mogu da zagađuju koliko žele (ako to plate, kao za ovaj Audi ili neki drugi superskupi auto), a da srednja klasa bude potisnuta u niži rang, jer se "ozbiljnim zagađivačima" poput nekog tamo Golfa, Škode ili Renoa, udaraju packe i zabranjuju im se određeni modeli, pošto "ne zadovoljavaju eko standarde".

Pa kako to, majka mu stara, jedan dizel Golf (na primer) ne zadovoljava standard, jer "mnogo zagađuje", a ovaj SQ8 može da se prodaje sa dizel motorčinom 2-3 puta veće zapremine i snage od običnih motora i da to kao nešto zadovoljava po pitanju ekologije?

Voleo bih da vidim to pravilo po kojem se vrši ta eko segregacija, šta može, a šta ne da se prodaje i vozi.

Mada me više čudi što mi se čini da jedino pojedinci postavljaju ovakva pitanja... oni koji bi trebalo - ćute.

jaretina

pre 4 godine

Ovo mora da je za naše tržište, pošto je u evropi zabranjen dizel.
(Euro 5-6, 23. jun 2019 09:45)
Ima baterije, pa će proći kao hibrid, moći će da se vozi gradovima.
pametni su oni, znaju kako da izvrdaju zakone.

23

pre 4 godine

Skupa igracka za one sa dubljim dzepom. Da dobro izgleda i da se razlikuje na ulici od drugih to stoji, imam priliku da ga gledam svakodnevno, jedan komsija ga pazario. Inace ovde u Nemackoj, uglavnom ove skupe varijante, kao i skupe automobile, voze penzioneri, sto je jel te i normalno, zaradili ljudi za zivota pa se castili. A kod nas naravno, sto mladji, celaviji, ludji.
Pozdrav

Smuleco

pre 4 godine

Zmaj!:)
Audi i BMW (donekle Volvo), nemaju više konkurenciju u premium segmentu, naravno ako se ne računaju Porše, Maserati, Jaguar, Infiniti i Leksus koji su na neki način, "premium specijale".

Boki

pre 4 godine

Audi kida u poslednje vreme, pored mercedesa ubedljivo najlepsa unutrasnjost. Ko hoce stil, eleganciju, sport, dinamiku, udobnu voznju sve to ima u Audiju sto nije slucaj sa Mercedesom ili pogotovo sa Bmw.om.

23

pre 4 godine

Skupa igracka za one sa dubljim dzepom. Da dobro izgleda i da se razlikuje na ulici od drugih to stoji, imam priliku da ga gledam svakodnevno, jedan komsija ga pazario. Inace ovde u Nemackoj, uglavnom ove skupe varijante, kao i skupe automobile, voze penzioneri, sto je jel te i normalno, zaradili ljudi za zivota pa se castili. A kod nas naravno, sto mladji, celaviji, ludji.
Pozdrav

Igor

pre 4 godine

@Vazduh mora da se vidi - ajd šetaj malo do Šangaja ili Nju Delhija, pa pričaj o dizelima. Kakve veze ima da li novi SQ8 radi na ugalj ili dizel ili na vazduh? Kad bi cela Evropa prestala da koristi vozila, opet bi trebalo 20 godina da kompenzira zagađenje koje 2 velika kineska grada naprave za mesec dana. I čemu sad ta demagogija, posebno ova lažna o dizel motorima?

Boki

pre 4 godine

Još jedna bučna i smrdljiva fabrika kancerogene, otrovne i korozivne čađi... "Moćni" dizel? Šta je tu "moćno"? Smrad, buka ili zagađenje ili je sve "moćno"? Pardon, pogrešio sam, "friziraće" kompjuter i onda neće zagađivati, kao VW (KretenWagen). Lepa, tiha i nadasve "čista" tehnologija. Isplati se.
(Vazduh mora da se vidi, 23. jun 2019 12:50)
@Vazduh mora da se vidi
Idi prijatelju napolje, nadji devojku, idi na izlet, more, mani se mrznje, visoke politike, autoindustrije uopste komentarisanja.

Boki

pre 4 godine

Audi kida u poslednje vreme, pored mercedesa ubedljivo najlepsa unutrasnjost. Ko hoce stil, eleganciju, sport, dinamiku, udobnu voznju sve to ima u Audiju sto nije slucaj sa Mercedesom ili pogotovo sa Bmw.om.

Tuzlak

pre 4 godine

Kao stvoren za sve Balkance bez stila, a sa viskom posteno maznute love, naravno mora biti crni...jos kad se ugeadi plin, da vidis kako "cera" uzbrdo ❤

Over And Out

pre 4 godine

Ovaj Auto - Union ima skoro duplo veći obrtni momenat od traktora MTZ Belarus - Poljoinfo, model 1221 (526Nm), što znači da je upotrebljiv i u poljoprivredi. Multifunkcionalan Auto - Union.

jaretina

pre 4 godine

Ovo mora da je za naše tržište, pošto je u evropi zabranjen dizel.
(Euro 5-6, 23. jun 2019 09:45)
Ima baterije, pa će proći kao hibrid, moći će da se vozi gradovima.
pametni su oni, znaju kako da izvrdaju zakone.

XiDe

pre 4 godine

Skupa igracka za one sa dubljim dzepom. Da dobro izgleda i da se razlikuje na ulici od drugih to stoji, imam priliku da ga gledam svakodnevno, jedan komsija ga pazario. Inace ovde u Nemackoj, uglavnom ove skupe varijante, kao i skupe automobile, voze penzioneri, sto je jel te i normalno, zaradili ljudi za zivota pa se castili. A kod nas naravno, sto mladji, celaviji, ludji.
Pozdrav
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (23, 23. jun 2019 09:25

Ma da Penzioneri po Zapadu ne pazare nista ispod Q5/X3 itd. :) Svakave gluposti covek ovde procita!Ovo auta na zapadu voze manji preduzimaci (vlasnici nekih lokala nekih majih firimi itd. manji porez Leasing itd.Retko ko na zapadu privatno kupuje takva vozila!

IQ 200

pre 4 godine

@tro lol
Evo me opet,moram da se uključim.
SVAKI AUTO povećanog klirensa ima viši centar gravitacije, proizvođač je potpuno nebitan!!! Jel to bilo tako teško shvatiti? Viši auto+mekana suspenzija=klimav auto. Neće on poništiti zakon fizike zato što ga pravi neka određena firma. Jeste on brz na pravcu,ali je to daleko od sportskog auta. Potpuno je besmisleno od suv-a praviti sportistu i to svi proizvođači znaju ali uporno to rade zato što se ljudi lože na sve što liči na suv. Ne interesuje me ko ga pravi,nikada se neće voziti kao sportski auto to je činjenica svidelo se to vama ili ne. A to što su mi lupali minuse kad sam napisao da suv nije sportista, to samo govori koliko su oni gl... Ne mrzim ni Audi ni BMW al fizika je fizika niko to ne može da promeni, samo mi je pun da izvinete, što se suv predstavlja kao naj savršenije vozilo bez mane. Ni jedan auto ne može da bude savršen za sve. Svaki tip auta ima neku svoju namenu za koju je dobar, a suv svakako nije namenjen da bude sportista!!!

balansero

pre 4 godine

Kako vreme prolazi, sve ovo mi liči na jednu veliku zaveru, iako nisam pristalica takvih teorija.

Mislim, posle tolike halabuke oko zagađenja, varanja na testovima, azotnih oksida, ludila sa kojekakvim zabranama... ispada da te "zabrane" imaju za cilj jedino to da se društvo još više klasno razdvoji, da samo odabrani mogu da zagađuju koliko žele (ako to plate, kao za ovaj Audi ili neki drugi superskupi auto), a da srednja klasa bude potisnuta i niži rang, jer se "ozbiljnim zagađivačima" poput nekog tamo Golfa, Škode ili Renoa, udaraju packe i zabranjuju im se određeni modeli, pošto "ne zadovoljavaju eko standarde".

Pa kako to, majka mu stara, jedan dizel Golf (na primer) ne zadovoljava standard, jer "mnogo zagađuje", a ovaj SQ8 može da se prodaje sa dizel motorčinom 2-3 puta veće zapremine i snage od običnih motora i da to kao nešto zadovoljava po pitanju ekologije?

Voleo bih da vidim to pravilo po kojem se vrši ta eko segregacija, šta može, a šta ne da se prodaje i vozi.

Mada me više čudi što mi se čini da jedino pojedinci postavljaju ovakva pitanja... oni koji bi trebalo - ćute.

D.R

pre 4 godine

Neka ga izvezu i prodaju u Americi ako smeju i ako je stvarno čist dizel i zagađuje kolko su napisali...
Još malo da uberu koji evro pa posle da pređu na elektricne aute.

Nikola Mudic

pre 4 godine

Zasto mislite da je cena "mocna"? Pamtite li uopste cenu za A6 Allrad? Klasna razlika je povelika. Sto se tice zagadjenja, sada je dizel ponovo prihvatljiv??? Eee

Smuleco

pre 4 godine

Zmaj!:)
Audi i BMW (donekle Volvo), nemaju više konkurenciju u premium segmentu, naravno ako se ne računaju Porše, Maserati, Jaguar, Infiniti i Leksus koji su na neki način, "premium specijale".

Vazduh mora da se vidi

pre 4 godine

Još jedna bučna i smrdljiva fabrika kancerogene, otrovne i korozivne čađi... "Moćni" dizel? Šta je tu "moćno"? Smrad, buka ili zagađenje ili je sve "moćno"? Pardon, pogrešio sam, "friziraće" kompjuter i onda neće zagađivati, kao VW (KretenWagen). Lepa, tiha i nadasve "čista" tehnologija. Isplati se.

aca

pre 4 godine

Sta znaci "perjanica" i od kada se taj izraz koristi kod nas kada se opisuju automobili?
(igor_k, 23. jun 2019 15:32)
ako ne znas sta znaci perjanice mozda znas sta znaci flagship. Rec perjanica se oduvek koristi kod nas pa i kad se prica o kolima samo si verovatno navikao na neprevedene reci

abc

pre 4 godine

2019. godina, a oni predstavljaju svoj novi "dizel" model! zato ce nemacka autoindustrija da propadne isto kao sto im je propala i elektroindustrija!

tro lol

pre 4 godine

“Ne vidim kako moze da se iskoristi tolika snaga na vozilu povišenog težišta. Kad jedan SUV osvoji neku kružnu ili brdsku trku protiv limuzine ili kupea onda cu verovati da sve to ima smisla.” Hmmmm pitam se zasto sada nema komentara ovakvog tipa, ili ovakva: “SUV je sam po sebi sve suprotno od sportskog auta i kao takav je očajna osnova za nešto što bi nosilo S oznaku. Zakon fizike vrlo jednostavno.” Mozda zato sto su pojedinci bas danas zaboravili sta su pisali pre neki dan ili zato sto je ovo sveti gral za Balkanske gedze, koji obicno voze vagena starog 20 godina ili skodu staru 15 a svi pracaju kako je audi najjaci jel su videli ili im je rekao rodja koji zivi u drezdenu... Karikiram malo jer vecina nije takva, vec par njih koji konstantno menjaju pseudonime i ispiraju vecini mozak svojim notornim lazima

Nn

pre 4 godine

Skupa igracka za one sa dubljim dzepom. Da dobro izgleda i da se razlikuje na ulici od drugih to stoji, imam priliku da ga gledam svakodnevno, jedan komsija ga pazario. Inace ovde u Nemackoj, uglavnom ove skupe varijante, kao i skupe automobile, voze penzioneri, sto je jel te i normalno, zaradili ljudi za zivota pa se castili. A kod nas naravno, sto mladji, celaviji, ludji.
Pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (23, 23. jun 2019 09:25)


Nema sta, upratio si stanje i ovde "kod nas" i tu "kod vas" u Nemackoj. Na dva fronta :D

Vlad

pre 4 godine

(jaretina, 23. jun 2019 15:25)
Ovo su price za malu decu. Generacije nas su "prezivele" Golfove 1 i 2 na D1 i D2 dizel ili loz ulje cak. A sad neke price kao deca ce mi dobiti rak. Ma 'ajte molim vas.
A ovo da ne zivite u Kini vam nece mnogo pomoci kod globalnog zagrevanja i zagadjenja. Tipicno srpsko "ograniceno" razmisljanje.

jaretina

pre 4 godine

Ljudi, dizel nije losa stvar, zapamtite.
(Ma da, 23. jun 2019 14:56)
ne vredi, ni 1000 studija naučnika koji za mesec dana nauče više nego ti za ceo svoj život, ništa to ne vredi.
srbin sve zna.
srbin sve ume.
srbin svuda voli da gurne nos (sem u svoj dizlo auspuh)
još jedanput, ako "dizlo nije loša stvar", gurni crevo u auspuh, pa u dečiju sobu.
truj samo svoje, nemoj tuđe.

BMW_MECKA

pre 4 godine

Audi kida u poslednje vreme, pored mercedesa ubedljivo najlepsa unutrasnjost. Ko hoce stil, eleganciju, sport, dinamiku, udobnu voznju sve to ima u Audiju sto nije slucaj sa Mercedesom ili pogotovo sa Bmw.om.

Evo komentar prosecnog Srbina i citaoca online novina.
Vozim BMW, 2 sam promenio, normalne modele do 10 000e. Vozio sam par bas najboljih iz ponude tih nemaca, pozajmio sam od drugova, probao, sluzbeno cak...
Vidi se da slabo znas sta pises. Dinamika i uzitak u voznji su na BMW-u 200x bolji nego u Audiju, slicno je i za Mercedes koji je dalekooo bolji za vozaca nego Audi. Zadnji pogon, jaci motor i zvuk, savrsentsvo za voznju i to se oseca. Na prednji pogon imam osecaj kao da ce neko da mi otme volan dok ti BMW deluje kao da cita tvoje misli koliko lepo naleze u krivini i pod gasom te izbacuje napred hirurski precizno. Mecka je tako lagana i elegantna za voznju a jaci modeli su skoro pa kao BMW po osecaju, Luksuz je na strani Mecke ali opet mi je BMW sa njihovom tradicijom minimalizma i sportsko luksuznog auta br1. Udobnost je bolja nego u Audiju! Audi je odlican ali losiji od oba brenda, sem Quatro sto je daleko bolji od xDrive ili 4matic. Cak je Audi tako neoriginalan sa dizajnom, svi su isti a ovaj enterijer jeste mocan ali mi deluje da ne znaju sta ce pa onda WOW efekat da naprave tako sto ima 200 inca u dijagonalama monitora, bas bez ukusa! Kako je nekome Audi najbolji?! Probao 530XD G30 i A6 3.0D, drasticno je bolji BMW, oba su sluzbena i nepristrasan sam.

1,5 D-4D

pre 4 godine

Kupiš polovan za neku godinu, ali vizuelno očuvan, da je „NOV, NOV, NOV“, „kao čaša“ i „utegnut na trapovima“, pa budeš glavni baja, koji samo soli pamet drugima ...

balansero

pre 4 godine

Kako vreme prolazi, sve ovo mi liči na jednu veliku zaveru, iako nisam pristalica takvih teorija.

Mislim, posle tolike halabuke oko zagađenja, varanja na testovima, azotnih oksida, ludila sa kojekakvim zabranama... ispada da te "zabrane" imaju za cilj jedino to da se društvo još više klasno razdvoji, da samo odabrani mogu da zagađuju koliko žele (ako to plate, kao za ovaj Audi ili neki drugi superskupi auto), a da srednja klasa bude potisnuta u niži rang, jer se "ozbiljnim zagađivačima" poput nekog tamo Golfa, Škode ili Renoa, udaraju packe i zabranjuju im se određeni modeli, pošto "ne zadovoljavaju eko standarde".

Pa kako to, majka mu stara, jedan dizel Golf (na primer) ne zadovoljava standard, jer "mnogo zagađuje", a ovaj SQ8 može da se prodaje sa dizel motorčinom 2-3 puta veće zapremine i snage od običnih motora i da to kao nešto zadovoljava po pitanju ekologije?

Voleo bih da vidim to pravilo po kojem se vrši ta eko segregacija, šta može, a šta ne da se prodaje i vozi.

Mada me više čudi što mi se čini da jedino pojedinci postavljaju ovakva pitanja... oni koji bi trebalo - ćute.

IQ 200

pre 4 godine

@tro lol
Evo me opet,moram da se uključim.
SVAKI AUTO povećanog klirensa ima viši centar gravitacije, proizvođač je potpuno nebitan!!! Jel to bilo tako teško shvatiti? Viši auto+mekana suspenzija=klimav auto. Neće on poništiti zakon fizike zato što ga pravi neka određena firma. Jeste on brz na pravcu,ali je to daleko od sportskog auta. Potpuno je besmisleno od suv-a praviti sportistu i to svi proizvođači znaju ali uporno to rade zato što se ljudi lože na sve što liči na suv. Ne interesuje me ko ga pravi,nikada se neće voziti kao sportski auto to je činjenica svidelo se to vama ili ne. A to što su mi lupali minuse kad sam napisao da suv nije sportista, to samo govori koliko su oni glupi.
PS
ne mrzim ni Audi ni BMW ali mi je pun da izvinete... Što se suv-ovi predstavljaju kao najsavršenija vozila bez mane. Ne postoji 1 auto savršen za sve i nemoguće je napraviti tako nešto. Svaki tip auta ima svoju jasnu namenu a suv svakako nije namenjen da bude sportista.

Batica

pre 4 godine

@D.R.
Zamisli,postoje u USA još veće i teže grdosije i to potpuno nove sa Cummings dizel motorom.Ako ne veruješ potraži na Googlu.
Kao što jedan kolega komentator napisa,nisam ni ja pobornik teorija zavera ali ovo zaista postaje smešno.Ne zagađuje neki V12 ili ovaj dizel V8 ali zato nas upropasti 1.6 benzinac od 4 cilindra ili 1.5 dizel.Još kao stave neku sitnu bateriju i onda troši 14 umesto 15 litara.Sve je Ok ali nemojte nas sve zajedno praviti budalama,ovo važi i za ove prepisivače kod nas koji lože ljude da je dizel zabranjen svugde po Evropi.Nije,niti će biti još dugo,makar za Euro 6 modele,te krševe što Vi,dragi Srbi vozite e to je vaš problem.Povremeno možete da odete preko da udahnete čist vazduh,povedite i decu,valja se.

jaretina

pre 4 godine

Kad bi cela Evropa prestala da koristi vozila, opet bi trebalo 20 godina da kompenzira zagađenje koje 2 velika kineska grada naprave za mesec dana. I čemu sad ta demagogija, posebno ova lažna o dizel motorima?
(Igor, 23. jun 2019 14:19)
"kompenzira" ..
svaki dizlo vlasnik ima "visoku" skolu, to sam primetio u zivotu.
ali kako sam naucio da vas tumacim, znam sta si hteo da ti kazes.
i odgovor je: ja ne zivim u kini. zivim u gradu gde svaki treci dizlo baca crni oblak, tablice mu ne vidis. zbog vas drzim recycle vazduha u kabini, da mi deca ne bi dobila rak.
a ti svoje dizlo spoji sa crevom i ubaci deci u sobu kada ti je sve to demagogija. nemoj trovati druge, nego samo svoje.

Ma da

pre 4 godine

Kakve veze ima sto je dizel? Za vozilo ovih gabarita i mase, benzinac je smeće. trosio bi previse i zagadjivao vise od dizela i ne bi imao iste performanse. Ljudi, dizel nije losa stvar, zapamtite. To sto se ne vrti na 10 000 obrtaja j| zapravo dobro. Shvatite vec jednom, samo klinci se loze na vadjenje duse benzincima. Sadasnjost i budu nost sus motora je turbina ili superpunjac da bi se eliminisalo vece habanje motora i nabijanje u u crveno.
900nm na 1000 obrtaja ...ej covece, pa za benzince je ler gas 800 obrtaja. Ler gas...
ovo je zverina

Smuleco

pre 4 godine

Sve sve ali cemu ovoliki rostilj sa prednje strane. Uzasavam se ovim trendom na novim automobilima. Da li je moguce da dizajneri nisu mogli da smisle nista bolje?
(Bex, 23. jun 2019 11:49)

Jbg, kada pauziraš, baciš raščerečeno pilence ili čevape, na taj vrući "roštilj", i divota:) Za par minuta, gotovo!

Reziel

pre 4 godine

Kupiš polovan za neku godinu, ali vizuelno očuvan, da je „NOV, NOV, NOV“, „kao čaša“ i „utegnut na trapovima“, pa budeš glavni baja, koji samo soli pamet drugima ...
(1,5 D-4D, 24. jun 2019 09:13)

To znači da imaš oko 80k eura za auto, a tad svakako možeš bar malo da posoliš pamet likovima koji rade za 400 eura mesečno, kako god da si ih zaradio.

Replay

pre 4 godine

Najjaci serijski dizel na planeti. 900 Nm dostupno na 1000 obrtaja... hehe Ovo je vozilo tesko 2.4 tone, preko 5m duzine i preko 2m sirok i ubrzava za 4.8 sek do 100. Mada sam gledao testove gde SQ7 ubrzava cak i bolje nego sto mu pise a SQ7 ima realno bolje predispozicije. Ali jaka fora u Evropi V8 cudoviste a za SAD V6 3.0. :))))

https://youtu.be/8UMvgdyI1tg

Bex

pre 4 godine

Sve sve ali cemu ovoliki rostilj sa prednje strane. Uzasavam se ovim trendom na novim automobilima. Da li je moguce da dizajneri nisu mogli da smisle nista bolje?

kele®

pre 4 godine

Svaki tip auta ima neku svoju namenu za koju je dobar, a suv svakako nije namenjen da bude sportista!!!
(IQ 200, 23. jun 2019 18:35)
Slažem se. Osim Alfa Romeo Stelvio QV.

Bmw 15 godina star

pre 4 godine

BMW_MECKA, 23. jun 2019 18:15) 

I ti za nekog kazes da je komentar tipicnog Srbina ?
Promenio 2 BMW a od 10.000 eura.Koji su to krsevi i koje godiste ? Inace svi Audi SUV su na pogon na 4 tocka i ne mogu se menjati na 2.

Marko

pre 4 godine

@IQ 200
U praksi, ovakav SUV ne zaostaje za limuzinama. Gde imas toliko preglednu krivinu i znas put u centimetar, pa da sa limuzinom mozes brze da prodjes kroz krivinu? Na testovima severnog jelena razlike su prilicno male, jednocifren procenat.
Ko ne posecuje trkacke staze, ovakav SUV mu na saobracajnicama nece imati primetno losije performanse od limuzine, a moci ce da malo skrene sa puta.

Nenad

pre 4 godine

(balansero, 23. jun 2019 11:42)
Druže nije problem bio u zagađenju, već je problem bio što su lagali, samim tim nije državi plaćan adekvatan porez, takse itd... Nisu oni oštetili kupce već države. Zato sad te standarde mogu da postignu samo u automobilu od 50k € pa na gore. Hibrid pogon za grad, bla bla... Da to stave sve u golfa npr koštao bi 40-50k €, ko bi ga kupio?

Misa

pre 4 godine

Od Subotice do Nisa 130 Km/H , isao sa Dusterom ili SQ8 ista stvar , jedina razlika komfor , buka , sigurnost i mnogo toga jos , a to I nije neka razlika.

Zeldi Zinbe

pre 4 godine

@(balansero, 23. jun 2019 11:42)

Zato sto se u EU racuna prosek, a ne ukupno, emisije CO2 svih modela proizvedenih jesnog proizvodjaca cini mi se. Tako sad imas trocilindricne turbo motorcice masovno i male dizele sa tendencijom daljeg smanjenja zapremine, a sve u cilju da na tacno definisanom WLTP testu pokaze da trosi manje jer je optimizovan za taj uvek isti test. To im omogucuje da ugradjuju ove velike motore i da ostanu u granicama dozvoljenog proseka u EU

Vazduh mora da se vidi

pre 4 godine

Još jedna bučna i smrdljiva fabrika kancerogene, otrovne i korozivne čađi... "Moćni" dizel? Šta je tu "moćno"? Smrad, buka ili zagađenje ili je sve "moćno"? Pardon, pogrešio sam, "friziraće" kompjuter i onda neće zagađivati, kao VW (KretenWagen). Lepa, tiha i nadasve "čista" tehnologija. Isplati se.

Smuleco

pre 4 godine

Zmaj!:)
Audi i BMW (donekle Volvo), nemaju više konkurenciju u premium segmentu, naravno ako se ne računaju Porše, Maserati, Jaguar, Infiniti i Leksus koji su na neki način, "premium specijale".

Boki

pre 4 godine

Audi kida u poslednje vreme, pored mercedesa ubedljivo najlepsa unutrasnjost. Ko hoce stil, eleganciju, sport, dinamiku, udobnu voznju sve to ima u Audiju sto nije slucaj sa Mercedesom ili pogotovo sa Bmw.om.

Tuzlak

pre 4 godine

Kao stvoren za sve Balkance bez stila, a sa viskom posteno maznute love, naravno mora biti crni...jos kad se ugeadi plin, da vidis kako "cera" uzbrdo ❤

abc

pre 4 godine

2019. godina, a oni predstavljaju svoj novi "dizel" model! zato ce nemacka autoindustrija da propadne isto kao sto im je propala i elektroindustrija!

BMW_MECKA

pre 4 godine

Audi kida u poslednje vreme, pored mercedesa ubedljivo najlepsa unutrasnjost. Ko hoce stil, eleganciju, sport, dinamiku, udobnu voznju sve to ima u Audiju sto nije slucaj sa Mercedesom ili pogotovo sa Bmw.om.

Evo komentar prosecnog Srbina i citaoca online novina.
Vozim BMW, 2 sam promenio, normalne modele do 10 000e. Vozio sam par bas najboljih iz ponude tih nemaca, pozajmio sam od drugova, probao, sluzbeno cak...
Vidi se da slabo znas sta pises. Dinamika i uzitak u voznji su na BMW-u 200x bolji nego u Audiju, slicno je i za Mercedes koji je dalekooo bolji za vozaca nego Audi. Zadnji pogon, jaci motor i zvuk, savrsentsvo za voznju i to se oseca. Na prednji pogon imam osecaj kao da ce neko da mi otme volan dok ti BMW deluje kao da cita tvoje misli koliko lepo naleze u krivini i pod gasom te izbacuje napred hirurski precizno. Mecka je tako lagana i elegantna za voznju a jaci modeli su skoro pa kao BMW po osecaju, Luksuz je na strani Mecke ali opet mi je BMW sa njihovom tradicijom minimalizma i sportsko luksuznog auta br1. Udobnost je bolja nego u Audiju! Audi je odlican ali losiji od oba brenda, sem Quatro sto je daleko bolji od xDrive ili 4matic. Cak je Audi tako neoriginalan sa dizajnom, svi su isti a ovaj enterijer jeste mocan ali mi deluje da ne znaju sta ce pa onda WOW efekat da naprave tako sto ima 200 inca u dijagonalama monitora, bas bez ukusa! Kako je nekome Audi najbolji?! Probao 530XD G30 i A6 3.0D, drasticno je bolji BMW, oba su sluzbena i nepristrasan sam.

Misa

pre 4 godine

Od Subotice do Nisa 130 Km/H , isao sa Dusterom ili SQ8 ista stvar , jedina razlika komfor , buka , sigurnost i mnogo toga jos , a to I nije neka razlika.

kele®

pre 4 godine

Svaki tip auta ima neku svoju namenu za koju je dobar, a suv svakako nije namenjen da bude sportista!!!
(IQ 200, 23. jun 2019 18:35)
Slažem se. Osim Alfa Romeo Stelvio QV.

XiDe

pre 4 godine

Skupa igracka za one sa dubljim dzepom. Da dobro izgleda i da se razlikuje na ulici od drugih to stoji, imam priliku da ga gledam svakodnevno, jedan komsija ga pazario. Inace ovde u Nemackoj, uglavnom ove skupe varijante, kao i skupe automobile, voze penzioneri, sto je jel te i normalno, zaradili ljudi za zivota pa se castili. A kod nas naravno, sto mladji, celaviji, ludji.
Pozdrav
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (23, 23. jun 2019 09:25

Ma da Penzioneri po Zapadu ne pazare nista ispod Q5/X3 itd. :) Svakave gluposti covek ovde procita!Ovo auta na zapadu voze manji preduzimaci (vlasnici nekih lokala nekih majih firimi itd. manji porez Leasing itd.Retko ko na zapadu privatno kupuje takva vozila!

jaretina

pre 4 godine

Ljudi, dizel nije losa stvar, zapamtite.
(Ma da, 23. jun 2019 14:56)
ne vredi, ni 1000 studija naučnika koji za mesec dana nauče više nego ti za ceo svoj život, ništa to ne vredi.
srbin sve zna.
srbin sve ume.
srbin svuda voli da gurne nos (sem u svoj dizlo auspuh)
još jedanput, ako "dizlo nije loša stvar", gurni crevo u auspuh, pa u dečiju sobu.
truj samo svoje, nemoj tuđe.

Reziel

pre 4 godine

Kupiš polovan za neku godinu, ali vizuelno očuvan, da je „NOV, NOV, NOV“, „kao čaša“ i „utegnut na trapovima“, pa budeš glavni baja, koji samo soli pamet drugima ...
(1,5 D-4D, 24. jun 2019 09:13)

To znači da imaš oko 80k eura za auto, a tad svakako možeš bar malo da posoliš pamet likovima koji rade za 400 eura mesečno, kako god da si ih zaradio.

Vlad

pre 4 godine

(jaretina, 23. jun 2019 15:25)
Ovo su price za malu decu. Generacije nas su "prezivele" Golfove 1 i 2 na D1 i D2 dizel ili loz ulje cak. A sad neke price kao deca ce mi dobiti rak. Ma 'ajte molim vas.
A ovo da ne zivite u Kini vam nece mnogo pomoci kod globalnog zagrevanja i zagadjenja. Tipicno srpsko "ograniceno" razmisljanje.

Replay

pre 4 godine

Najjaci serijski dizel na planeti. 900 Nm dostupno na 1000 obrtaja... hehe Ovo je vozilo tesko 2.4 tone, preko 5m duzine i preko 2m sirok i ubrzava za 4.8 sek do 100. Mada sam gledao testove gde SQ7 ubrzava cak i bolje nego sto mu pise a SQ7 ima realno bolje predispozicije. Ali jaka fora u Evropi V8 cudoviste a za SAD V6 3.0. :))))

https://youtu.be/8UMvgdyI1tg

jaretina

pre 4 godine

Kad bi cela Evropa prestala da koristi vozila, opet bi trebalo 20 godina da kompenzira zagađenje koje 2 velika kineska grada naprave za mesec dana. I čemu sad ta demagogija, posebno ova lažna o dizel motorima?
(Igor, 23. jun 2019 14:19)
"kompenzira" ..
svaki dizlo vlasnik ima "visoku" skolu, to sam primetio u zivotu.
ali kako sam naucio da vas tumacim, znam sta si hteo da ti kazes.
i odgovor je: ja ne zivim u kini. zivim u gradu gde svaki treci dizlo baca crni oblak, tablice mu ne vidis. zbog vas drzim recycle vazduha u kabini, da mi deca ne bi dobila rak.
a ti svoje dizlo spoji sa crevom i ubaci deci u sobu kada ti je sve to demagogija. nemoj trovati druge, nego samo svoje.

23

pre 4 godine

Skupa igracka za one sa dubljim dzepom. Da dobro izgleda i da se razlikuje na ulici od drugih to stoji, imam priliku da ga gledam svakodnevno, jedan komsija ga pazario. Inace ovde u Nemackoj, uglavnom ove skupe varijante, kao i skupe automobile, voze penzioneri, sto je jel te i normalno, zaradili ljudi za zivota pa se castili. A kod nas naravno, sto mladji, celaviji, ludji.
Pozdrav

Bex

pre 4 godine

Sve sve ali cemu ovoliki rostilj sa prednje strane. Uzasavam se ovim trendom na novim automobilima. Da li je moguce da dizajneri nisu mogli da smisle nista bolje?

D.R

pre 4 godine

Neka ga izvezu i prodaju u Americi ako smeju i ako je stvarno čist dizel i zagađuje kolko su napisali...
Još malo da uberu koji evro pa posle da pređu na elektricne aute.

Igor

pre 4 godine

@Vazduh mora da se vidi - ajd šetaj malo do Šangaja ili Nju Delhija, pa pričaj o dizelima. Kakve veze ima da li novi SQ8 radi na ugalj ili dizel ili na vazduh? Kad bi cela Evropa prestala da koristi vozila, opet bi trebalo 20 godina da kompenzira zagađenje koje 2 velika kineska grada naprave za mesec dana. I čemu sad ta demagogija, posebno ova lažna o dizel motorima?

Ma da

pre 4 godine

Kakve veze ima sto je dizel? Za vozilo ovih gabarita i mase, benzinac je smeće. trosio bi previse i zagadjivao vise od dizela i ne bi imao iste performanse. Ljudi, dizel nije losa stvar, zapamtite. To sto se ne vrti na 10 000 obrtaja j| zapravo dobro. Shvatite vec jednom, samo klinci se loze na vadjenje duse benzincima. Sadasnjost i budu nost sus motora je turbina ili superpunjac da bi se eliminisalo vece habanje motora i nabijanje u u crveno.
900nm na 1000 obrtaja ...ej covece, pa za benzince je ler gas 800 obrtaja. Ler gas...
ovo je zverina

Over And Out

pre 4 godine

Ovaj Auto - Union ima skoro duplo veći obrtni momenat od traktora MTZ Belarus - Poljoinfo, model 1221 (526Nm), što znači da je upotrebljiv i u poljoprivredi. Multifunkcionalan Auto - Union.

Boki

pre 4 godine

Još jedna bučna i smrdljiva fabrika kancerogene, otrovne i korozivne čađi... "Moćni" dizel? Šta je tu "moćno"? Smrad, buka ili zagađenje ili je sve "moćno"? Pardon, pogrešio sam, "friziraće" kompjuter i onda neće zagađivati, kao VW (KretenWagen). Lepa, tiha i nadasve "čista" tehnologija. Isplati se.
(Vazduh mora da se vidi, 23. jun 2019 12:50)
@Vazduh mora da se vidi
Idi prijatelju napolje, nadji devojku, idi na izlet, more, mani se mrznje, visoke politike, autoindustrije uopste komentarisanja.

Marko

pre 4 godine

@IQ 200
U praksi, ovakav SUV ne zaostaje za limuzinama. Gde imas toliko preglednu krivinu i znas put u centimetar, pa da sa limuzinom mozes brze da prodjes kroz krivinu? Na testovima severnog jelena razlike su prilicno male, jednocifren procenat.
Ko ne posecuje trkacke staze, ovakav SUV mu na saobracajnicama nece imati primetno losije performanse od limuzine, a moci ce da malo skrene sa puta.

IQ 200

pre 4 godine

@tro lol
Evo me opet,moram da se uključim.
SVAKI AUTO povećanog klirensa ima viši centar gravitacije, proizvođač je potpuno nebitan!!! Jel to bilo tako teško shvatiti? Viši auto+mekana suspenzija=klimav auto. Neće on poništiti zakon fizike zato što ga pravi neka određena firma. Jeste on brz na pravcu,ali je to daleko od sportskog auta. Potpuno je besmisleno od suv-a praviti sportistu i to svi proizvođači znaju ali uporno to rade zato što se ljudi lože na sve što liči na suv. Ne interesuje me ko ga pravi,nikada se neće voziti kao sportski auto to je činjenica svidelo se to vama ili ne. A to što su mi lupali minuse kad sam napisao da suv nije sportista, to samo govori koliko su oni gl... Ne mrzim ni Audi ni BMW al fizika je fizika niko to ne može da promeni, samo mi je pun da izvinete, što se suv predstavlja kao naj savršenije vozilo bez mane. Ni jedan auto ne može da bude savršen za sve. Svaki tip auta ima neku svoju namenu za koju je dobar, a suv svakako nije namenjen da bude sportista!!!

balansero

pre 4 godine

Kako vreme prolazi, sve ovo mi liči na jednu veliku zaveru, iako nisam pristalica takvih teorija.

Mislim, posle tolike halabuke oko zagađenja, varanja na testovima, azotnih oksida, ludila sa kojekakvim zabranama... ispada da te "zabrane" imaju za cilj jedino to da se društvo još više klasno razdvoji, da samo odabrani mogu da zagađuju koliko žele (ako to plate, kao za ovaj Audi ili neki drugi superskupi auto), a da srednja klasa bude potisnuta i niži rang, jer se "ozbiljnim zagađivačima" poput nekog tamo Golfa, Škode ili Renoa, udaraju packe i zabranjuju im se određeni modeli, pošto "ne zadovoljavaju eko standarde".

Pa kako to, majka mu stara, jedan dizel Golf (na primer) ne zadovoljava standard, jer "mnogo zagađuje", a ovaj SQ8 može da se prodaje sa dizel motorčinom 2-3 puta veće zapremine i snage od običnih motora i da to kao nešto zadovoljava po pitanju ekologije?

Voleo bih da vidim to pravilo po kojem se vrši ta eko segregacija, šta može, a šta ne da se prodaje i vozi.

Mada me više čudi što mi se čini da jedino pojedinci postavljaju ovakva pitanja... oni koji bi trebalo - ćute.

tro lol

pre 4 godine

“Ne vidim kako moze da se iskoristi tolika snaga na vozilu povišenog težišta. Kad jedan SUV osvoji neku kružnu ili brdsku trku protiv limuzine ili kupea onda cu verovati da sve to ima smisla.” Hmmmm pitam se zasto sada nema komentara ovakvog tipa, ili ovakva: “SUV je sam po sebi sve suprotno od sportskog auta i kao takav je očajna osnova za nešto što bi nosilo S oznaku. Zakon fizike vrlo jednostavno.” Mozda zato sto su pojedinci bas danas zaboravili sta su pisali pre neki dan ili zato sto je ovo sveti gral za Balkanske gedze, koji obicno voze vagena starog 20 godina ili skodu staru 15 a svi pracaju kako je audi najjaci jel su videli ili im je rekao rodja koji zivi u drezdenu... Karikiram malo jer vecina nije takva, vec par njih koji konstantno menjaju pseudonime i ispiraju vecini mozak svojim notornim lazima

Nn

pre 4 godine

Skupa igracka za one sa dubljim dzepom. Da dobro izgleda i da se razlikuje na ulici od drugih to stoji, imam priliku da ga gledam svakodnevno, jedan komsija ga pazario. Inace ovde u Nemackoj, uglavnom ove skupe varijante, kao i skupe automobile, voze penzioneri, sto je jel te i normalno, zaradili ljudi za zivota pa se castili. A kod nas naravno, sto mladji, celaviji, ludji.
Pozdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (23, 23. jun 2019 09:25)


Nema sta, upratio si stanje i ovde "kod nas" i tu "kod vas" u Nemackoj. Na dva fronta :D

IQ 200

pre 4 godine

@tro lol
Evo me opet,moram da se uključim.
SVAKI AUTO povećanog klirensa ima viši centar gravitacije, proizvođač je potpuno nebitan!!! Jel to bilo tako teško shvatiti? Viši auto+mekana suspenzija=klimav auto. Neće on poništiti zakon fizike zato što ga pravi neka određena firma. Jeste on brz na pravcu,ali je to daleko od sportskog auta. Potpuno je besmisleno od suv-a praviti sportistu i to svi proizvođači znaju ali uporno to rade zato što se ljudi lože na sve što liči na suv. Ne interesuje me ko ga pravi,nikada se neće voziti kao sportski auto to je činjenica svidelo se to vama ili ne. A to što su mi lupali minuse kad sam napisao da suv nije sportista, to samo govori koliko su oni glupi.
PS
ne mrzim ni Audi ni BMW ali mi je pun da izvinete... Što se suv-ovi predstavljaju kao najsavršenija vozila bez mane. Ne postoji 1 auto savršen za sve i nemoguće je napraviti tako nešto. Svaki tip auta ima svoju jasnu namenu a suv svakako nije namenjen da bude sportista.

1,5 D-4D

pre 4 godine

Kupiš polovan za neku godinu, ali vizuelno očuvan, da je „NOV, NOV, NOV“, „kao čaša“ i „utegnut na trapovima“, pa budeš glavni baja, koji samo soli pamet drugima ...

balansero

pre 4 godine

Kako vreme prolazi, sve ovo mi liči na jednu veliku zaveru, iako nisam pristalica takvih teorija.

Mislim, posle tolike halabuke oko zagađenja, varanja na testovima, azotnih oksida, ludila sa kojekakvim zabranama... ispada da te "zabrane" imaju za cilj jedino to da se društvo još više klasno razdvoji, da samo odabrani mogu da zagađuju koliko žele (ako to plate, kao za ovaj Audi ili neki drugi superskupi auto), a da srednja klasa bude potisnuta u niži rang, jer se "ozbiljnim zagađivačima" poput nekog tamo Golfa, Škode ili Renoa, udaraju packe i zabranjuju im se određeni modeli, pošto "ne zadovoljavaju eko standarde".

Pa kako to, majka mu stara, jedan dizel Golf (na primer) ne zadovoljava standard, jer "mnogo zagađuje", a ovaj SQ8 može da se prodaje sa dizel motorčinom 2-3 puta veće zapremine i snage od običnih motora i da to kao nešto zadovoljava po pitanju ekologije?

Voleo bih da vidim to pravilo po kojem se vrši ta eko segregacija, šta može, a šta ne da se prodaje i vozi.

Mada me više čudi što mi se čini da jedino pojedinci postavljaju ovakva pitanja... oni koji bi trebalo - ćute.

Nenad

pre 4 godine

(balansero, 23. jun 2019 11:42)
Druže nije problem bio u zagađenju, već je problem bio što su lagali, samim tim nije državi plaćan adekvatan porez, takse itd... Nisu oni oštetili kupce već države. Zato sad te standarde mogu da postignu samo u automobilu od 50k € pa na gore. Hibrid pogon za grad, bla bla... Da to stave sve u golfa npr koštao bi 40-50k €, ko bi ga kupio?

Bmw 15 godina star

pre 4 godine

BMW_MECKA, 23. jun 2019 18:15) 

I ti za nekog kazes da je komentar tipicnog Srbina ?
Promenio 2 BMW a od 10.000 eura.Koji su to krsevi i koje godiste ? Inace svi Audi SUV su na pogon na 4 tocka i ne mogu se menjati na 2.

Smuleco

pre 4 godine

Sve sve ali cemu ovoliki rostilj sa prednje strane. Uzasavam se ovim trendom na novim automobilima. Da li je moguce da dizajneri nisu mogli da smisle nista bolje?
(Bex, 23. jun 2019 11:49)

Jbg, kada pauziraš, baciš raščerečeno pilence ili čevape, na taj vrući "roštilj", i divota:) Za par minuta, gotovo!

jaretina

pre 4 godine

Ovo mora da je za naše tržište, pošto je u evropi zabranjen dizel.
(Euro 5-6, 23. jun 2019 09:45)
Ima baterije, pa će proći kao hibrid, moći će da se vozi gradovima.
pametni su oni, znaju kako da izvrdaju zakone.

Batica

pre 4 godine

@D.R.
Zamisli,postoje u USA još veće i teže grdosije i to potpuno nove sa Cummings dizel motorom.Ako ne veruješ potraži na Googlu.
Kao što jedan kolega komentator napisa,nisam ni ja pobornik teorija zavera ali ovo zaista postaje smešno.Ne zagađuje neki V12 ili ovaj dizel V8 ali zato nas upropasti 1.6 benzinac od 4 cilindra ili 1.5 dizel.Još kao stave neku sitnu bateriju i onda troši 14 umesto 15 litara.Sve je Ok ali nemojte nas sve zajedno praviti budalama,ovo važi i za ove prepisivače kod nas koji lože ljude da je dizel zabranjen svugde po Evropi.Nije,niti će biti još dugo,makar za Euro 6 modele,te krševe što Vi,dragi Srbi vozite e to je vaš problem.Povremeno možete da odete preko da udahnete čist vazduh,povedite i decu,valja se.

Nikola Mudic

pre 4 godine

Zasto mislite da je cena "mocna"? Pamtite li uopste cenu za A6 Allrad? Klasna razlika je povelika. Sto se tice zagadjenja, sada je dizel ponovo prihvatljiv??? Eee

aca

pre 4 godine

Sta znaci "perjanica" i od kada se taj izraz koristi kod nas kada se opisuju automobili?
(igor_k, 23. jun 2019 15:32)
ako ne znas sta znaci perjanice mozda znas sta znaci flagship. Rec perjanica se oduvek koristi kod nas pa i kad se prica o kolima samo si verovatno navikao na neprevedene reci

Zeldi Zinbe

pre 4 godine

@(balansero, 23. jun 2019 11:42)

Zato sto se u EU racuna prosek, a ne ukupno, emisije CO2 svih modela proizvedenih jesnog proizvodjaca cini mi se. Tako sad imas trocilindricne turbo motorcice masovno i male dizele sa tendencijom daljeg smanjenja zapremine, a sve u cilju da na tacno definisanom WLTP testu pokaze da trosi manje jer je optimizovan za taj uvek isti test. To im omogucuje da ugradjuju ove velike motore i da ostanu u granicama dozvoljenog proseka u EU