1. Vozim 500L, 1.4 , 2018g. Udoban , pouzdan, prepun opreme (navigacija, digitalna klima, Stakleni krov, i milion dzidzabidza, Prostora za izvoz. Meni je dizajn odlican zato sto prilicno odskace u odnosu na "namrgodjenu" konkurenciju. U odnosu na prve varijante : Sedista - dramaticno poboljsana, instrument tabla - znacajno bolja nego pre restylinga. Jedina slabija strana mu je motor od 1.4/95ks, ali i on sluzi dobro , iako bi mu mnogo bolje legao 1.6d/120ks. 
    Potrosnja motora 1.4/95ks je 11 u gradu , 6-7.5 na otvorenom ... Milsim da je FIAT 500L nepravedno zapostavljen na nasem trzistu. Fiat se jednostavno nije ni malo potrudio oko marketinga u Srbiji , verovatno zbog katastrofalnog stanja naseg trzista i slabih procena za potencijal u Srbiji. U svakom slucaju , porodicama sa malom decom , od srca preporucujem ovaj automobi bilo kao nov ili polovnjak sa malom kilometrazom. Necete zazaliti.
    (Admiral, 11. jun 2019 10:48)

    Vozim ovaj motor kao sluzbeni, potpisujem za potrosnju u gradu, motor je ocajan, preslab, i jos nesto ako neko bude kupovao trosi ulje kao lud i to svaki. Sve ostalo stvar licnog ukusa. Motor 1.4 benzin promasaj za ovaj auto.
     (Marko, 18. jun 2019 12:35)

    # Link komentara

  2. Vozim službeno 500L sa 1,6 dizelom već više od pet godina.140 hiljada kilometara.Nije se još kvario,a slažem se sa komentatorima da ima i nekih velikih mana.
    Pošto sam zadužen i za pranje tih kola,za mene najveća mana mu je visok krov jer ja ne mogu da dohvatim sundjerom do sredine (a kada je parkiran ispred firme,vidi mu se i krov,a boja krova je crna).
    Osim toga,loše su mu rešene patosnice.One originalne su nekako malene.I sa njih se deo prospe.
    Takodje,već dva puta su mi sa njega ukrali ratkapne.
    I jednom mi je neko isčupao zadnji brisač.
    A mislim i da su mu točkovi od 16 coli suviše mali za ove naše rupe.
    (Luka, 12. jun 2019 10:21)

    # Link komentara

  3. Vozio sam ovakav sa 1.6 dizelom do Slo i nazad. Motor provereno sjajan, auto super na stranim putevima, praktican i ca tu cenu cete teskonaci nesto sa 7 sedista. Tek sam u povratku shvatio, nakon prelaska nase granicu, da se prilicno lose ponasa na slabijim putevima. Koliko su ovi nasi mucenici od vozila izakani ocajnim putevima, gorivom i odrzavanjem.. trebalo bi da dobiju beneficiran staz. Ovako samo stare i propadaju ubrzano.
     (Lars, 11. jun 2019 23:53)

    # Link komentara

  4. Размишљао сам о новом фиату, ал купио сам форда С макс 6 година старог.....мислим да нисам погрешио
    (Цане онај лепи, 10. jun 2019 20:57)

    Pogresio si, jer mu je proizvodnja ukinuta tako da nikad neces moci da ga prodas ni za polovinu toga koliko si ga platio. A 500L se i dalje proizvodi i polovan i dalje dobro drzi cenu.
    (ha ha, 11. jun 2019 20:19)

    # Link komentara

  5. .... 
    Ovo su primeri cena nekih novih zamenskih i originalnih delova: 

    Krilo: 11.493 din 

    Far: 8.430 do 15.247 din (skuplji je Marelli) 

    Maglenka: 5.287 din 

    Hauba: 22.102 din 

    Hladnjak: 10.780 din 

    Prednji branik: 11.765 din 

    Stop svetlo: 9.750 din 
    ...... 

    Znači, ovo su ipak cifre, da se ne lažemo. A vozite Fiat....
    (Smuleco, 10. jun 2019 19:13)

    Jesu cifre,ali su male.Pogledaj cene delova za ostale automobile pa se javi da komentarises.
     (Z, 11. jun 2019 17:50)

    # Link komentara

  6. Reći ću samo jedno : najružnija boja koja postoji. Ovo je muka gledati.
    (Quattroporte, 10. jun 2019 19:52)

    ma, boja nije tako ni losa koliko auto;)
    (sta nije, 11. jun 2019 10:55)

    # Link komentara

  7. Vozim 500L, 1.4 , 2018g. Udoban , pouzdan, prepun opreme (navigacija, digitalna klima, Stakleni krov, i milion dzidzabidza, Prostora za izvoz. Meni je dizajn odlican zato sto prilicno odskace u odnosu na "namrgodjenu" konkurenciju. U odnosu na prve varijante : Sedista - dramaticno poboljsana, instrument tabla - znacajno bolja nego pre restylinga. Jedina slabija strana mu je motor od 1.4/95ks, ali i on sluzi dobro , iako bi mu mnogo bolje legao 1.6d/120ks.
    Potrosnja motora 1.4/95ks je 11 u gradu , 6-7.5 na otvorenom ... Milsim da je FIAT 500L nepravedno zapostavljen na nasem trzistu. Fiat se jednostavno nije ni malo potrudio oko marketinga u Srbiji , verovatno zbog katastrofalnog stanja naseg trzista i slabih procena za potencijal u Srbiji. U svakom slucaju , porodicama sa malom decom , od srca preporucujem ovaj automobi bilo kao nov ili polovnjak sa malom kilometrazom. Necete zazaliti.
    (Admiral, 11. jun 2019 10:48)

    # Link komentara

  8. I komentari?

    Ljudi koji su ga zapravo vozili su razumno zadovoljni sa realnim zamerkama.

    Ljudi koji ga nisu i nikada nece voziti puni iracionalne mrznje (sto je jos ludje jer je u pitanju stvar) i fiktivnih problema.

    500l je za auto u svojoj klasi bombona.
     (krol, 11. jun 2019 09:56)

    # Link komentara

  9. Kad vidim sliku, ne treba ni da citam
     (Desa, 11. jun 2019 09:53)

    # Link komentara

  10. Troši 5,5 litara na 50km!!!
    (Realno, 11. jun 2019 08:45)

    # Link komentara

  11. ruzan do bola!
     (ikodije, 11. jun 2019 08:35)

    # Link komentara

  12. Odličan gradski auto za veliku porodicu. Za više od toga miniven...
     (Knjigoslav, 11. jun 2019 08:02)

    # Link komentara

  13. Izgleda kao kiosk na točkovima
     (evolucioni dizajn, 11. jun 2019 07:35)

    # Link komentara

  14. Ruzhno do boli.
     (Šaner, 11. jun 2019 04:30)

    # Link komentara

  15. Ja ga ne bi kupio nikad. Sa obzirom da sam pravio plasticne delove za njega , neka hvala...
    (jabuka, 11. jun 2019 02:57)

    # Link komentara

  16. Uvalite ga rusima...
    Kad ga nisu hteli novog, možda bolje prođe kao polovnjak...
     (P76-ers, 10. jun 2019 23:14)

    # Link komentara

  17. Menjam automobile na 3-4 godine i imao sam za ovih 30 godina vozačkih staža 12 komada različitih brendova. Nema danas loših automobila, ima samo skupih za održavanje. Prošle godine sam menjao auto i kod prijatelja sam pogledao i nov 500L (kupio za firmu 4 klot i jedan za sebe full). Auto je sasvim OK. pošteno napravljen sa dosta prostora. Lepo se sedi i napred i nazad iskreno dopao mi se. Ali nisam imao hrabrosti da i ja sebi kupim isti. Problem je specifično domaće tržište gde ljudi suludo, pre potroše 4-5000evra na 15 godina starog Audija kojeg za 4-5 godina mogu dati samo na presu, nego da kupe 4-5 godina star automobil nekog ne premijum brenda.
     (Pera Srbin, 10. jun 2019 22:27)

    # Link komentara

  18. Vozio sam u firmi neko vreme 1.3 dizel sa automatskim menjacem. Sto se tice potrosnje, trosi onako kako ga vozis, ali u Bg-u nema sanse da bude 5.5. Zapravo nikad nije isao ispod 6,5l. Mozda je sa manuelnim menjacem nesto drugacije. Sto se tice udobnosti, sedista su kratka i poprilicno uzana. Druga stvar koja mi se ne svidja je losa zvucna izacija. Svakako najslabija tacka auta je spor menjac, nekako sve deluje kao da auto spava. Servis nije bio skup, ne secam se tacno koliko. Nismo imali bas nikakvih problema i kvarova za 180000km koliko je bio presao dok sam bio u firmi.
     (iq85, 10. jun 2019 21:09)

    # Link komentara

  19. Размишљао сам о новом фиату, ал купио сам форда С макс 6 година старог.....мислим да нисам погрешио
     (Цане онај лепи, 10. jun 2019 20:57)

    # Link komentara

  20. Ukusi su razliciti i ne treba diskutovati o tome ali sto se mene i moje porodice tice zali boze para...vozio sam ga nedelju dana od kuma posto je moj bio na opravci jer me zakucala neka budala na semaforu (zadnji branik,vrata i stopaljke) utisak je ocajan,trosi po kompu 4.5-5l ali od cepa do cepa 7-8l po gradu (nije resetovao komp pitaj boga od kad) udobnost do 100km/h ok preko toga ljulja i nestabilan,instrument tabla smesna izgled pogotovo,ako neko hoce prostran auto a dobar za manje pare uzme ford galaksy posle 2010god vozio sam ga jedno vreme ali ne volim minivenove ako mi bude trebalo nesta veliko uzecu vita 2010god i cao,ovo je ni suv ni limuzina ni karavan tako reci 13prase..
     (spaki, 10. jun 2019 20:51)

    # Link komentara

  21. Ovaj auto ima facu simpaticnog mede dobrice sa velikim i blagim osmehom, a to u ovom surovom svetu agresivnih i namrgodjenih ljudi nije pozeljno. Trazi se auto smrknutih obrva, stisnutih usta i iskezenog lica da se onaj mukica ispred vas odsece od straha i odmah pomeri u levu stranu. Koncepcija mu je jasna, relativno mali auto sa puno prostora, zgodan za porodice sa dvoje male dece koje obavezno morate da smestite u decija sedista koja zauzimaju ceo prostor, a da pritom mozete da povezete i tastu, jer te vragolane neko mmora i da cuva. Ovaj motor porovereno prelazi 450.000 km bez generalne uz dobra ulja, a ni ostatak auta se nece raspasti. Ako putujete dalje, gledajte da izbegnete zadnja sedista jer ce vam posle toga trebati tajlandska masaza ledja. Puno ljudi koji voze atraktivnije automobile, ali polovne ne vole ovaj auto, a vlasnici prelaze hiljade km i stizu gde su naumili.
    (kole, 10. jun 2019 20:22)

    # Link komentara

  22. Ne znam za ostale motore u 500L,ali sa 1,6 MJ sam na 4 godine napravio prosek potrošnje 5,5 uz prosek brzine 38 km/h. Ništa spektakularno. Ima mnogo dosta boljih.
    Nisam još za njega kupovao delove,ni plaćao bilo šta osim redovnih servisa (redovan godišnji servis ili na svakih 20 kkm košta 110, a svakih 60 kkm je 165, zbog zamene filtera za gorivo), a ovo dole su veoma sveže cene delova za jedan 10 godina star automobil C segmenta (koji me je kao nov koštao oko 35% više od tog 500L):
    Ali felna 16" - 34.490,00,
    Podkrilo desno - 8.230,00,
    Šus pleh (pozicija 1) - 24.327,00,
    Šus pleh (pozicija 2)- 14.421,00,
    Posuda za teč.stakla -15.677,00.
    Davno sam za njega proveravao cenu i za prednju aluminijumsku haubu (600 evra), plastiku zadnjeg branika (600), gornja "klupicu" z.branika (100), šinu branika (200).
    U odnosu na te cene, cene delova za 500L koje su navedene u ovom testu mi deluju veoma diskontno.
    Na oglasima mogu da se povremeno povoljno nadju u ponudi polovni 500L sa 1,6 MJ. Znam da nije Maserati. Ali ni Wartburg.
    (radapciger, 10. jun 2019 19:59)

    # Link komentara

  23. Najgore prodavan auto u Evropi i Americi, povraćaj informacija od vlasnika samo što ga ne kunu, polovan 2014 godište košta koliko i Samsung S10+. Jedina mana u tekstu: držač za mobilni.
     (M, 10. jun 2019 19:58)

    # Link komentara

  24. Reći ću samo jedno : najružnija boja koja postoji. Ovo je muka gledati.
    (Quattroporte, 10. jun 2019 19:52)

    # Link komentara

  25. Jako neozbiljno izgleda kada testirate ovako prljav auto. Doprinosi mnogo gorem utisku nego sto bi trebalo.
    (betmen, 10. jun 2019 19:46)

    # Link komentara

  26. Vozim 500L 2016. god vec godinu i po dana. Motor 1.3 multijet 95ks. Auto fantastican sto se tice servisa, potrosnja 4,4 - 4,7 zavisi od toga koliko ga gazim. Inace prosek potrosnje mu je bio 3,9 sa predjenih 110 000km kad sam ga uzeo. Udobnost mu nije jaca strana, jer mu zadnji deo odskace po rupama i trazi da se smanji brzina. Sto se tice preticanja tu sam odusevljen. Lagano nabija brzinu od 110- 150, jer turbina mu daje zivot. Nisam miljenik Fijata i definitivno ko je vozio automobile od 2000+ kubika i 150 ks primetice razliku. Inace je idealan auto za grad i mali potrosac, a na autoputu se lepo ponasa samo do 130km/h, preko toga povecava potrosnju na 6l i nije previse stabilan kao Audi A4 ili Passat. Testiran po svim planinama Srbije i ponasa se idealno kada treba prestici sleper i par auta iza njega. Te price da je trom pretpostavljam da kruze za benzinca 1.4 koji nema turbinu i apsolutno je vrlo nezgodan za preticanje ako se krecete brzinom od 100km/s. Najbolja verzija je motor 1.6 multijet sa 105 ks koji ima 6 brzina.
    (Bosko, 10. jun 2019 19:19)

    # Link komentara

  27. ruzna kutija koja je trebala biti iskljucivo taxi vozilo
     (kuste, 10. jun 2019 19:18)

    # Link komentara

  28. ....
    Ovo su primeri cena nekih novih zamenskih i originalnih delova:

    Krilo: 11.493 din

    Far: 8.430 do 15.247 din (skuplji je Marelli)

    Maglenka: 5.287 din

    Hauba: 22.102 din

    Hladnjak: 10.780 din

    Prednji branik: 11.765 din

    Stop svetlo: 9.750 din
    ......

    Znači, ovo su ipak cifre, da se ne lažemo. A vozite Fiat....
     (Smuleco, 10. jun 2019 19:13)

    # Link komentara

  29. Vozio VW automobile 25 godina. Sada ovog 500L, sve je isto, osim što umesto polovnjaka vozim nov auto koji je ogroman unutra i prostran čak i za dvometraša. Kada sam ušao u njega doživeo sam šok koliko ima opreme, kako su mu dobri upravljanje i kočnice, bolji nego kod novog Golfa. Ko ne veruje, neka čita poznate sajtove. Doduše, koliko vidim većina komentatora koji ga kritikuju vde ne znaju srpski najbolje, pa mi i nisu relevantni.
     (Saxon, 10. jun 2019 18:49)

    # Link komentara

  30. ... Vozio sam 500L i menjac je bas problem...
    (bilo bi lepo, 10. jun 2019 14:31)
    Da te ispravim, menjač u svakom fiat-u neviđen problem.
    sećam se pre 12 i više godina, kad sam seo u hromu, pomislih, ovo deluje kao kršten auto, da napravim krug po kraju, 200m kasnije sam rekao, ja ne mogu više da se rvem sa ovom kantom od menjaca i zamolio čoveka da me vrati.
    500l i tipo sigurno imaju još gori menjač. ili sam možda zaboravio koliko je onaj bio loš...
     (jaretina, 10. jun 2019 17:33)

    # Link komentara

  31. Prošlog leta na mesec dana smo iznajmili 500l sa ovim motorom. Auto je bio boje kafe, sa panorama krovom. Prelep spolja i iznutra. Pravi lifstyle automobil. Tu pozitivna kritika prestaje.

    Automobil je apsolutno nebezbedan za vožnju. Nema dovoljno obrnog momenta za preticanje. Često se mora prebaciti u drugu brzinu i gurati motor na 5k obrtaja da bi se automobil pokrenuo. Automobil je veoma neudoban.

    Prosečna potrošnja je bila oko 8,8-9l.
    (ivan, 10. jun 2019 17:32)

    # Link komentara

  32. @Ovi sedmosedi su vrlo nebezbedni, pogotovo ovaj. Jos u taj treci red treba decu da stavite. Zamislite sta se desava sa tim delom automobila prilikom udarca drugog vozila od pozadi. Motorni prostor i gepek trebaju da budu deformacione zone, čiji je cilj da se zguzvaju i upiju kineticku energiju, a ne prostor gde cete da stavite ljude, ili pogotovo decu. Za mene je bezbednost na prvom mestu. Pozdrav!!
    (istina boli, 10. jun 2019 16:01)

    A sta kazes na treci red sedista u Tesli S? Ta deca mogu i da gledaju kako im dolazi neki kamion koji ce da ih ubije.
    (Igor, 10. jun 2019 17:05)

    # Link komentara

  33. Za iste pare nekog tourana, sharana, samo malo starijeg normalno i da ne boli glava, pih, pa ja bi pre biJo vidjen u golfu dvojci nego ovom!
    (Mile minhen, 10. jun 2019 16:49)

    # Link komentara

  34. @ gagi

    izgleda da je prijatelj jos dobro i prosao, obicno se farovi za kiju krecu izmedju 300 i 500 hiljada komad?
    (lovac - ribolovac, 10. jun 2019 16:48)

    # Link komentara

  35. @nikola
    verovao ili ne ....bolji je !
     (toma, 10. jun 2019 16:42)

    # Link komentara

  36. ne zna se dal je nekvalitetniji ili ruzniji...kako je mogao dobiti upotrebnu dozvolu toliki.auto sa tako slabim motorom..pa to jedino kod nas i u Indiji voze
     (marko, 10. jun 2019 16:37)

    # Link komentara

  37. jad i beda
     (marko, 10. jun 2019 16:34)

    # Link komentara

  38. Samo jedna stvar govori da je ovo dobar auto za naseg porodicnog coveka! Far 9 hiljadarki! Moj prijatelj platio far za KIA neki SUV, 200 hiljada dinara! Ni kasko ti ne treba!
     (gagi, 10. jun 2019 16:06)

    # Link komentara

  39. Ovi sedmosedi su vrlo nebezbedni, pogotovo ovaj. Jos u taj treci red treba decu da stavite. Zamislite sta se desava sa tim delom automobila prilikom udarca drugog vozila od pozadi. Motorni prostor i gepek trebaju da budu deformacione zone, čiji je cilj da se zguzvaju i upiju kineticku energiju, a ne prostor gde cete da stavite ljude, ili pogotovo decu. Za mene je bezbednost na prvom mestu. Pozdrav!!
     (istina boli, 10. jun 2019 16:01)

    # Link komentara

  40. Bolji je 320 dizlo skinut DPF, NOV, NOV, NOV.
     (Nikola, 10. jun 2019 15:49)

    # Link komentara

  41. Nakaradno vozilo.
    (NR, 10. jun 2019 15:46)

    # Link komentara

  42. Ako preskocim komentarisanje o dizajnu, ovo je najgori auto u klasi. Ubrzanje kao yugo, a bezbednost najgora u klasi. Navodno mesta ima ali gde? Samo u visinu. Udobnost na zadnjim sedistima najgora moguca. Naslon za glavu udara u sred ledja. Bolja su sedista u gradskom prevozu. Ako uzmem dizelaza, treba da izvadim i lekarsko uverenje da se vidi koliko sam novca dao i za sta!
     (Aca, 10. jun 2019 15:42)

    # Link komentara

  43. Auto tri godine star a već mu otišao grejač i još nije pokriveno garancijom? Kvalitet?
     (bla bla, 10. jun 2019 15:26)

    # Link komentara

  44. Ne shvatam čemu služi ova rečenica u skoro svakom opisu automobila na ovom sajtu: “na zadnjoj klupi može/ne može komforno da sedi odrasla osoba”. Ko je ikada video automobil u kome na zadnjem sedištu sedi jedna, a kamoli dve odrasle osobe? Jedino u taksju, gde su ožnje par kilometara max. Pitanje je da li i 0,001% vožnji uopšte ima ikoga na zadnjem sedištu, da ne pričamo o odraslim osobama.

    Ako može dete ili tinejdžer da sedi pozadi, to je ok auto. Ako hoće pet odraslih na dug put, za to ima klasa vozila, veliki suv ili velika limuzina.
    (London, 10. jun 2019 15:22)

    # Link komentara

  45. Ima li neko relevantan da prokomentariše navedenu potrošnju. Čini mi se da je 5,5 litara u gradskoj vožnji malo nerealno za ovaj motor.
    (Nik, 10. jun 2019 15:16)

    # Link komentara

  46. Ovaj 500L je neopravdano podcenjen kod nas. Vrlo pouzdani multijet motori i izuzetno prostran auto funkcionalan a završna obrada i enterijer dve klase iznad. Visok nivo aktivne i pasivne bezbednosti. Jedino nešto manji prtljažnik za veće porodice za verziji koja nije living. A ovaj living je tu ok ali je mnogo ružan sa tim produžetkom. Sve u svemu ko zažmuri na to imaće dobar jeftin i pouzdan automobil.
     (miki, 10. jun 2019 15:16)

    # Link komentara

  47. Ovo ko hoce da pogine taj ce i da ga kupi... nazalost imao sam priliku da mi daju ovu kantu na aerodromu u Beogradu. 1700km na satu, i automatski menjac kog su slepi sklapali, gluvi testirali a nesposobni dizajnirali. Voznjom do Sapca zamalo poginuli nismo u 3 navrata i to sve u roku odnsat dva voznje.
    Vratio sam ga sledeci dan i uzeo drugi auto.

    KATASTROFA
     (raske, 10. jun 2019 15:13)

    # Link komentara

  48. Ljudi moji šta da komentarišem? Vozim FIAT Tempru 1,6s 'Berlina' '98.g. tkz. turčin (jer je proizveden u Turskoj). Zamislite FIAT i još ga turci napravili samo fali Kraljević Marko da ore drumove (sem ako to ne radi noću koliko rupa po putevima). Meni bi bre ovaj dobro došao i bez komentara.
     (XXL, 10. jun 2019 14:45)

    # Link komentara

  49. Nije mi jasno zasto je menjac 6stepeni, ako neko zna odgovor voleo bih da cujem. Za tako veliki auto sa toliko malo KS ovaj menjac bas nije dobro resenje. Vozio sam 500L i menjac je bas problem, na svakom semaforu 1, 2, 3 pa nekada i 4 ta brzina pa stani, pa ponovo...
     (bilo bi lepo, 10. jun 2019 14:31)

    # Link komentara

  50. Poseduje konfor ali dizajn je ispod njegove klase.
    (UniRent, 10. jun 2019 14:25)

    # Link komentara

  51. Meni se vise svidja 500 X ali i L verzija je sasvim ok.
     (C i n i k, 10. jun 2019 13:58)

    # Link komentara

  52. Poštovani čitaoci, očekujemo uključenje vaskolikih srpskih automobiliskih stručnjaka da pošalju njihova mišljenja iz premium nemačkih modela godišta 2001 - 2004.
    (Nomad, 10. jun 2019 13:49)

    # Link komentara

  53. samo je multipla ruznija od ovog... cak je i zaporozac, lambordzini za ovo
    (fyi, 10. jun 2019 13:45)

    # Link komentara

  54. Uzas.
    (Samo toliko., 10. jun 2019 13:39)

    # Link komentara

  55. ruzan je, sve ostalo ok.
     (1979, 10. jun 2019 13:28)

    # Link komentara

  56. Mogli ste bar malo da ga operete i usisate
    (nesa, 10. jun 2019 13:24)

    # Link komentara

  57. Ja nisam sigurna da je ova modifikacija zadovoljila bilo kakav bezbjednosni standard. Dizajnerski svakako nije.
    Fiat 500 je i u osnovnoj varijanti trom i nestabilan. Ovako naduvan je opasnost u saobraćaju.
    Mada, svaki Italijan ili Francuz su opasnost u saobraćaju jer nikada ne znaš šta će im otkazati sledeći dan.
     (ExRadex, 10. jun 2019 13:19)

    # Link komentara

  58. Ruzna li auta.
    (Bzon, 10. jun 2019 13:17)

    # Link komentara

  59. Pa vi juga da testirate ne bi ste mu nasli manu. Preko bare ga pljuju na sav glas a vama jedina mana u celom tekstu je drzac za telefon.
    (moje ime, 10. jun 2019 13:16)

    # Link komentara

  60. Ne, ne znam za kraći sedmosed. Ali je činjenica da postoji jedno (relativno) savremeno vozilo koje je duže za samo oko 5 cm (ali, ima i oko 12 cm veći Wb) koje je izuzetno komforno i za prevoz 7 odraslih osoba (zove se "kratki" Berlingo/Rifter/Combo/Proace City Verso).
    Nisam nikada razumeo zašto je „dugački“ 500L bio toliko skuplji od „kratkog“. Jer, primera radi, po cenovniku iz maja 2017. godine, „kratki“ 500L 1,6 MJ sa 120 ks „Longue“ (koji je serijski „panoramac“ ) je imao „promo cenu“ od 15.490, a sa istim motorom „dugački“ Longue (koji serijski nije „panoramac“, a i dalje je petosed ) je bio 16.490 (dok je doplata za panoramu bila 1.100). To je skoro 2.000 evra razlike „za šta“ ? Za dodatnih 20 cm „samo u dupetu“ (ne i „medju nogama“, tj, uz isti Wb), koji su, istina, omogućavali da još 925 evra doplate postane i „sedmosed“.
    Ako se ne varam, razlika cene „kratkog“ i dugačkog“ Picasso-a je i danas samo 500 evra ( a dobijete i veći Wb).
    Doduše, razlika od 2.000 evra postoji i izmedju 3008 i 5008 (a doplata za treći red za 5008 je, mislim, još 1.000 ).
    Tek, moje razumevanje je da je „dugački“ 500L bio preskup u odnosu na „kratki“ i da su zato jako retki na našim ulicama. A ni kao polovnjak na oglasima nema ništa "jaču" cenu od "kratkog".
    (mozak jedne kokoške ..., 10. jun 2019 13:14)

    # Link komentara