Ponedeljak, 03.06.2019.

16:00

Stiže novi filmski spektakl – prvi trejler za "Ford v. Ferrari" VIDEO

Izvor: B92

Stiže novi filmski spektakl – prvi trejler za "Ford v. Ferrari" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

30 Komentari

Sortiraj po:

The Unforgiven

pre 4 godine

Nešto ne znam da Ferrari učestvuje u WRC, V8 supercars i NASCAR. Druga dva su tipično američki autosportovi i nikada nisu zaživjeli u Evropi tako da je glupo pozivati se na te trofeje. Ali hajde neka bude. Ali i dalje ostaje ona da vozači Forda žele da voze Ferrari a vozačima Ferrarija Ford nije ni u mislima. Ford je u USA ono što je VW u Evropi. Samo obično narodno vozilo. Bez statusa i simbola. Ferrari na svakom kontinentu znači statusni simbol. I džaba Fordu i više trofeja i svega drugog. I da, nešto ne vidim da se stari modeli Forda prodaju na aukcijama za više desetina miliona dolara kao Ferrari.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (супер брка, 5. jun 2019 16:04)
---------------------

Ne takmici se ni Ford tamo gde se Ferrari takmici. Vodeci se tvojom logikom - onda ne bi trebali racunati ni trofeje i pobede Ferrarija jer se Ford tu ne takmici.
Komentarisao sam samo raniji komentar da Ferrari ima vise pobeda i trofeja - iako nema. Nista vise.

p.s. V8 Supercars sampionat je Australijski, ne Americki. ;) Nesto slicno turistickim serijama koje se voze u Evropi, samo sa mocnijim autima.

супер брка

pre 4 godine

unforgiven


Nešto ne znam da Ferrari učestvuje u WRC, V8 supercars i NASCAR. Druga dva su tipično američki autosportovi i nikada nisu zaživjeli u Evropi tako da je glupo pozivati se na te trofeje. Ali hajde neka bude. Ali i dalje ostaje ona da vozači Forda žele da voze Ferrari a vozačima Ferrarija Ford nije ni u mislima. Ford je u USA ono što je VW u Evropi. Samo obično narodno vozilo. Bez statusa i simbola. Ferrari na svakom kontinentu znači statusni simbol. I džaba Fordu i više trofeja i svega drugog. I da, nešto ne vidim da se stari modeli Forda prodaju na aukcijama za više desetina miliona dolara kao Ferrari.

The Unforgiven

pre 4 godine

Ford Vs. Ferrari. Super je istorijski momenat i sigurno će iti dobar film. Mada kad čita čovek samo naslov, mnogo glupo zvuči... od performansi, trofeja do profita - može samo u filmu da bude na strani Forda :)
(Malation, 4. jun 2019 14:10)
----------------

Sledeci put malo se informisi o nekim stvarima. Kao recimo taj deo o profitu jer ipak postoji razlog zasto je Ferrari na kraju prodat Fiatu.
Takodje se informisi i na trofeje ... osim ako si jedan od onih koji se uhvate samo jednog auto sporta pa na osnovu njega donose zakljucke. Kada se sagledaju uspesi u svim auto sportovima, garantujem ti da Ford ima daleko vise trofeja nego Ferrari. Samo prosle godine Ford je osvojio titule u WRC, V8 Supercars i NASCAR Cup. U cemu je Ferrari poslednji put osvojio titulu?

mita mnogo pita

pre 4 godine

Ford jeste realno pobedio u ovoj "epizodi", ali dugoročno... realno Ferrari je tu gde jeste, a Ford je tu gde jeste. Nikad Ford neće biti trkački brend u rangu sa Ferrarijem i to je prosto tako, koliko god para da ulože, jednostavno se neće desiti. U tom smislu ovaj film i treba doživljavati kao jednu bitku u ratu koji je realno Ford ipak izgubio.

zicer

pre 4 godine

ford gt 40 je poceo da niza uspehe tek kad je brus meklaren dosao u ford i preuzeo sav projekat i preradio ceo auto. gt40 je tek tada poceo da dere ferarija. svi dobro znamo kakvi su meklaren auti.

The Unforgiven

pre 4 godine

Da, cak su imali sastanak u Italiji i dok su citali ugovore Enco je nasao deo u ugovoru koji mu nije odgovrao uzeo crvenu hemisku napisao "Ne, nije dovoljno dobro" ustao i rekao svom advokadu da ide na rucak. :) Kasnije je Henri Ford ulozio milione i milione da napravi GT40. Nije mu uspelo iz prve jer ga je Ferarri oduvao 2 godine za redom a Ford je dolazio i sa 6 automobila ali cak nisu uspevali ni da zavrse trku onda su ih tek pobedili (i tu je ipak vecita zagonetka da li bi uspeli da je John Sutries ipak vozio za Ferrari, inace F1 sampion). Bilo bi lepo da to sve udje u film, ipak film je americki tako da znamo sta mozemo ocekivati :)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Darth Vader, 4. jun 2019 18:33)
-----------------

Enzo je mrzeo Amerikance jer su mu bombardovali fabriku u 2. svetskom ratu i trazio je izgovor. Zato je i zahtevao neogranicen trkacki budzet - nesto sto je znao da Ford nece odobriti.
Daleko od toga da je Ferrari "oduvao" Ford '64 i '65 jer je Ford vodio dobar deo trke dok nisu odustajali zbog mehanickih problema.
I da je John Surtees vozio '66 ne bi napravilo nikakvu razliku jer nijedan Ferrari 330 P3 nije zavrsio trku.

Darth Vader

pre 4 godine

Ford je inače pre toga pokušao da kupi Ferrari. Enco se dvoumio ali ipak odustao. Malo ko zna da je Ferrari bio zainteresovan samo za automobilizam, a automobile je počeo da proizvodi za prodaju samo da bi mogao dafinasira trkanje. Fordu finasija tada nije falilo ali mu je jako falilo barem deo Ferrarijeve trkačke slave. Pošto dogovor o kupoprodaji nije uspeo, u Fordu rešili su da naprave svoj trkački auto. Projekat GT40 koštao je neracionalno mnogo jer Ford nije tedeo sredstva u nameri da pobedi Ferrari. Na kraju su uspeli. Nadam se da su istorijske činjenice u filmu obrađene. Mnogo godina kasnije međutim Ford je ostao narodni auto, a Ferrari i dalje sinonim za sportski prestižni automobil.
(sim, 04. jun 2019 09:53)

Da, cak su imali sastanak u Italiji i dok su citali ugovore Enco je nasao deo u ugovoru koji mu nije odgovrao uzeo crvenu hemisku napisao "Ne, nije dovoljno dobro" ustao i rekao svom advokadu da ide na rucak. :) Kasnije je Henri Ford ulozio milione i milione da napravi GT40. Nije mu uspelo iz prve jer ga je Ferarri oduvao 2 godine za redom a Ford je dolazio i sa 6 automobila ali cak nisu uspevali ni da zavrse trku onda su ih tek pobedili (i tu je ipak vecita zagonetka da li bi uspeli da je John Sutries ipak vozio za Ferrari, inace F1 sampion). Bilo bi lepo da to sve udje u film, ipak film je americki tako da znamo sta mozemo ocekivati :)

Malation

pre 4 godine

Ford Vs. Ferrari. Super je istorijski momenat i sigurno će iti dobar film. Mada kad čita čovek samo naslov, mnogo glupo zvuči... od performansi, trofeja do profita - može samo u filmu da bude na strani Forda :)

L. iz ugla čitalaca KŠ

pre 4 godine

volim biografske filmove,(uopšte koji su bazirani na istinitim događajima) samo da što vernije bude prikazano,u šta i ne sumnjam baš. Pogotovo što je ovde prikazana što legenda od auta Ford GT40 ,što legenda od konstruktora gdin. Šelbi...

pex

pre 4 godine

Što se mene tiče, večiti derbi je Ferari vs Lamba... Ford je iz neke druge priče.
(empty straw, 4. jun 2019 08:31)

Ali samo zato sto nemas dovoljno znanja istorije i zato sto potices sa Balkana

sim

pre 4 godine

Ford je inače pre toga pokušao da kupi Ferrari. Enco se dvoumio ali ipak odustao. Malo ko zna da je Ferrari bio zainteresovan samo za automobilizam, a automobile je počeo da proizvodi za prodaju samo da bi mogao dafinasira trkanje. Fordu finasija tada nije falilo ali mu je jako falilo barem deo Ferrarijeve trkačke slave. Pošto dogovor o kupoprodaji nije uspeo, u Fordu rešili su da naprave svoj trkački auto. Projekat GT40 koštao je neracionalno mnogo jer Ford nije tedeo sredstva u nameri da pobedi Ferrari. Na kraju su uspeli. Nadam se da su istorijske činjenice u filmu obrađene. Mnogo godina kasnije međutim Ford je ostao narodni auto, a Ferrari i dalje sinonim za sportski prestižni automobil.

The Unforgiven

pre 4 godine

Ford je i pored uloženih miliona ostao samo Ford, a Ferari eh Ferari.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pera matori, 3. jun 2019 18:19)
---------------------

A Ferrari je posle neuspeha na LeMansu, gde je porazen od Forda 4 puta za redom do '69 godine, prodat kompaniji koja je sinonim za nepouzdanost - Fiatu. I u toj poziciji se nalazi do danasnjeg dana.

The Unforgiven

pre 4 godine

Po meni bolje da su nazvali film jednostavno GT40.Ali,zbog svoje americke propagande i guranja fazona "najbolje nacije na svetu" onda ne cudi naziv.
Jeste da je tad Ford zbrisao Ferari,jeste da je po nekima GT40 bolji od Ferrarija 330 P3 ali...Ferari...
(Zox, 3. jun 2019 21:13)
--------------------------

Film je zasnovan na istoimenoj knjizi u kojoj se gledaju obe strane. Ne znam koliko ce film pratiti knjigu, ali pola knjige je posveceno i situaciji u Ferrariju i kako se Ferrari spremao za LeMans.
Preporucljivo je za procitati.

Blackman

pre 4 godine

Ferari predstavlja luksuz i eleganciju u auto sportu, ali je Ford mnogo svestraniji. Ima ga svuda: Formula 1 (treci na listi osvajaca sampionata posmatrano po motorima, iza Ferarija i Renoa, iako nikada nisu imali sopstveni tim), cetvrti na listi najuspesnijih konstruktora u WRC-u, pa NASKAR... Totalno druga filozofija od Italijana.
Ferari nosi posebnu emociju, legendarni vozaci su ga vozili i, sa te strane gledano, san su svakog pravog trkaca. Sa druge strane, Ford je “udarnicki„ brend, ali ko se ne najezi kada vidi Mustang “Sportbek„ iz '68...
Divovi auto sporta i jedni i drugi.

malisav

pre 4 godine

eto šta je bio le Man. Rivalitet ferrerija i porschea, audija i Peugeota, Mazda sa rotari motorom, Mercedes... Ove godine Toyota će se trkati sama sa sobom...

Zox

pre 4 godine

Po meni bolje da su nazvali film jednostavno GT40.Ali,zbog svoje americke propagande i guranja fazona "najbolje nacije na svetu" onda ne cudi naziv.
Jeste da je tad Ford zbrisao Ferari,jeste da je po nekima GT40 bolji od Ferrarija 330 P3 ali...Ferari...

mif

pre 4 godine

@Nesa Ne pali se, posle tih pobeda gotovo da vise nije bilo ni forda na le manu isto koliko ni ferarija, a porediti te dve kompanije u autosportu je besmisleno, isto kao sto ih je nemoguce porediti po osnovu strategije pristupa i udela u trzistu, kapitala, konceptu nastanka, itd, sama filozofija proizvodnje i poslovanja je dijametralno razlicita, uspeo si u prostoprosirenoj recenici da pomesas babe i zabe, ali tako je to kad si strucnjak i pametnjakovic, verovatno vozis fiestu 1.4tdci.

Nesa

pre 4 godine

@Pera matori
Ford je obrisao patos sa Ferarijem,pobedio 4 puta za redom,i navukao im komplekse i strah da vise nikad nisu uspeli da pobede...Da ne govorim koliko velika i mocna kompanija su postali sa fabrikama na svim kontinentima i modelima u vrhu svake klase...Ferari,bio i ostao egzoticna radionica sportskih automobila...

Nesa

pre 4 godine

@Pera matori
Ford je obrisao patos sa Ferarijem,pobedio 4 puta za redom,i navukao im komplekse i strah da vise nikad nisu uspeli da pobede...Da ne govorim koliko velika i mocna kompanija su postali sa fabrikama na svim kontinentima i modelima u vrhu svake klase...Ferari,bio i ostao egzoticna radionica sportskih automobila...

Blackman

pre 4 godine

Ferari predstavlja luksuz i eleganciju u auto sportu, ali je Ford mnogo svestraniji. Ima ga svuda: Formula 1 (treci na listi osvajaca sampionata posmatrano po motorima, iza Ferarija i Renoa, iako nikada nisu imali sopstveni tim), cetvrti na listi najuspesnijih konstruktora u WRC-u, pa NASKAR... Totalno druga filozofija od Italijana.
Ferari nosi posebnu emociju, legendarni vozaci su ga vozili i, sa te strane gledano, san su svakog pravog trkaca. Sa druge strane, Ford je “udarnicki„ brend, ali ko se ne najezi kada vidi Mustang “Sportbek„ iz '68...
Divovi auto sporta i jedni i drugi.

mif

pre 4 godine

@Nesa Ne pali se, posle tih pobeda gotovo da vise nije bilo ni forda na le manu isto koliko ni ferarija, a porediti te dve kompanije u autosportu je besmisleno, isto kao sto ih je nemoguce porediti po osnovu strategije pristupa i udela u trzistu, kapitala, konceptu nastanka, itd, sama filozofija proizvodnje i poslovanja je dijametralno razlicita, uspeo si u prostoprosirenoj recenici da pomesas babe i zabe, ali tako je to kad si strucnjak i pametnjakovic, verovatno vozis fiestu 1.4tdci.

Zox

pre 4 godine

Po meni bolje da su nazvali film jednostavno GT40.Ali,zbog svoje americke propagande i guranja fazona "najbolje nacije na svetu" onda ne cudi naziv.
Jeste da je tad Ford zbrisao Ferari,jeste da je po nekima GT40 bolji od Ferrarija 330 P3 ali...Ferari...

malisav

pre 4 godine

eto šta je bio le Man. Rivalitet ferrerija i porschea, audija i Peugeota, Mazda sa rotari motorom, Mercedes... Ove godine Toyota će se trkati sama sa sobom...

sim

pre 4 godine

Ford je inače pre toga pokušao da kupi Ferrari. Enco se dvoumio ali ipak odustao. Malo ko zna da je Ferrari bio zainteresovan samo za automobilizam, a automobile je počeo da proizvodi za prodaju samo da bi mogao dafinasira trkanje. Fordu finasija tada nije falilo ali mu je jako falilo barem deo Ferrarijeve trkačke slave. Pošto dogovor o kupoprodaji nije uspeo, u Fordu rešili su da naprave svoj trkački auto. Projekat GT40 koštao je neracionalno mnogo jer Ford nije tedeo sredstva u nameri da pobedi Ferrari. Na kraju su uspeli. Nadam se da su istorijske činjenice u filmu obrađene. Mnogo godina kasnije međutim Ford je ostao narodni auto, a Ferrari i dalje sinonim za sportski prestižni automobil.

The Unforgiven

pre 4 godine

Po meni bolje da su nazvali film jednostavno GT40.Ali,zbog svoje americke propagande i guranja fazona "najbolje nacije na svetu" onda ne cudi naziv.
Jeste da je tad Ford zbrisao Ferari,jeste da je po nekima GT40 bolji od Ferrarija 330 P3 ali...Ferari...
(Zox, 3. jun 2019 21:13)
--------------------------

Film je zasnovan na istoimenoj knjizi u kojoj se gledaju obe strane. Ne znam koliko ce film pratiti knjigu, ali pola knjige je posveceno i situaciji u Ferrariju i kako se Ferrari spremao za LeMans.
Preporucljivo je za procitati.

pex

pre 4 godine

Što se mene tiče, večiti derbi je Ferari vs Lamba... Ford je iz neke druge priče.
(empty straw, 4. jun 2019 08:31)

Ali samo zato sto nemas dovoljno znanja istorije i zato sto potices sa Balkana

The Unforgiven

pre 4 godine

Ford je i pored uloženih miliona ostao samo Ford, a Ferari eh Ferari.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pera matori, 3. jun 2019 18:19)
---------------------

A Ferrari je posle neuspeha na LeMansu, gde je porazen od Forda 4 puta za redom do '69 godine, prodat kompaniji koja je sinonim za nepouzdanost - Fiatu. I u toj poziciji se nalazi do danasnjeg dana.

L. iz ugla čitalaca KŠ

pre 4 godine

volim biografske filmove,(uopšte koji su bazirani na istinitim događajima) samo da što vernije bude prikazano,u šta i ne sumnjam baš. Pogotovo što je ovde prikazana što legenda od auta Ford GT40 ,što legenda od konstruktora gdin. Šelbi...

Darth Vader

pre 4 godine

Ford je inače pre toga pokušao da kupi Ferrari. Enco se dvoumio ali ipak odustao. Malo ko zna da je Ferrari bio zainteresovan samo za automobilizam, a automobile je počeo da proizvodi za prodaju samo da bi mogao dafinasira trkanje. Fordu finasija tada nije falilo ali mu je jako falilo barem deo Ferrarijeve trkačke slave. Pošto dogovor o kupoprodaji nije uspeo, u Fordu rešili su da naprave svoj trkački auto. Projekat GT40 koštao je neracionalno mnogo jer Ford nije tedeo sredstva u nameri da pobedi Ferrari. Na kraju su uspeli. Nadam se da su istorijske činjenice u filmu obrađene. Mnogo godina kasnije međutim Ford je ostao narodni auto, a Ferrari i dalje sinonim za sportski prestižni automobil.
(sim, 04. jun 2019 09:53)

Da, cak su imali sastanak u Italiji i dok su citali ugovore Enco je nasao deo u ugovoru koji mu nije odgovrao uzeo crvenu hemisku napisao "Ne, nije dovoljno dobro" ustao i rekao svom advokadu da ide na rucak. :) Kasnije je Henri Ford ulozio milione i milione da napravi GT40. Nije mu uspelo iz prve jer ga je Ferarri oduvao 2 godine za redom a Ford je dolazio i sa 6 automobila ali cak nisu uspevali ni da zavrse trku onda su ih tek pobedili (i tu je ipak vecita zagonetka da li bi uspeli da je John Sutries ipak vozio za Ferrari, inace F1 sampion). Bilo bi lepo da to sve udje u film, ipak film je americki tako da znamo sta mozemo ocekivati :)

Malation

pre 4 godine

Ford Vs. Ferrari. Super je istorijski momenat i sigurno će iti dobar film. Mada kad čita čovek samo naslov, mnogo glupo zvuči... od performansi, trofeja do profita - može samo u filmu da bude na strani Forda :)

The Unforgiven

pre 4 godine

Da, cak su imali sastanak u Italiji i dok su citali ugovore Enco je nasao deo u ugovoru koji mu nije odgovrao uzeo crvenu hemisku napisao "Ne, nije dovoljno dobro" ustao i rekao svom advokadu da ide na rucak. :) Kasnije je Henri Ford ulozio milione i milione da napravi GT40. Nije mu uspelo iz prve jer ga je Ferarri oduvao 2 godine za redom a Ford je dolazio i sa 6 automobila ali cak nisu uspevali ni da zavrse trku onda su ih tek pobedili (i tu je ipak vecita zagonetka da li bi uspeli da je John Sutries ipak vozio za Ferrari, inace F1 sampion). Bilo bi lepo da to sve udje u film, ipak film je americki tako da znamo sta mozemo ocekivati :)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Darth Vader, 4. jun 2019 18:33)
-----------------

Enzo je mrzeo Amerikance jer su mu bombardovali fabriku u 2. svetskom ratu i trazio je izgovor. Zato je i zahtevao neogranicen trkacki budzet - nesto sto je znao da Ford nece odobriti.
Daleko od toga da je Ferrari "oduvao" Ford '64 i '65 jer je Ford vodio dobar deo trke dok nisu odustajali zbog mehanickih problema.
I da je John Surtees vozio '66 ne bi napravilo nikakvu razliku jer nijedan Ferrari 330 P3 nije zavrsio trku.

супер брка

pre 4 godine

unforgiven


Nešto ne znam da Ferrari učestvuje u WRC, V8 supercars i NASCAR. Druga dva su tipično američki autosportovi i nikada nisu zaživjeli u Evropi tako da je glupo pozivati se na te trofeje. Ali hajde neka bude. Ali i dalje ostaje ona da vozači Forda žele da voze Ferrari a vozačima Ferrarija Ford nije ni u mislima. Ford je u USA ono što je VW u Evropi. Samo obično narodno vozilo. Bez statusa i simbola. Ferrari na svakom kontinentu znači statusni simbol. I džaba Fordu i više trofeja i svega drugog. I da, nešto ne vidim da se stari modeli Forda prodaju na aukcijama za više desetina miliona dolara kao Ferrari.

The Unforgiven

pre 4 godine

Ford Vs. Ferrari. Super je istorijski momenat i sigurno će iti dobar film. Mada kad čita čovek samo naslov, mnogo glupo zvuči... od performansi, trofeja do profita - može samo u filmu da bude na strani Forda :)
(Malation, 4. jun 2019 14:10)
----------------

Sledeci put malo se informisi o nekim stvarima. Kao recimo taj deo o profitu jer ipak postoji razlog zasto je Ferrari na kraju prodat Fiatu.
Takodje se informisi i na trofeje ... osim ako si jedan od onih koji se uhvate samo jednog auto sporta pa na osnovu njega donose zakljucke. Kada se sagledaju uspesi u svim auto sportovima, garantujem ti da Ford ima daleko vise trofeja nego Ferrari. Samo prosle godine Ford je osvojio titule u WRC, V8 Supercars i NASCAR Cup. U cemu je Ferrari poslednji put osvojio titulu?

The Unforgiven

pre 4 godine

Nešto ne znam da Ferrari učestvuje u WRC, V8 supercars i NASCAR. Druga dva su tipično američki autosportovi i nikada nisu zaživjeli u Evropi tako da je glupo pozivati se na te trofeje. Ali hajde neka bude. Ali i dalje ostaje ona da vozači Forda žele da voze Ferrari a vozačima Ferrarija Ford nije ni u mislima. Ford je u USA ono što je VW u Evropi. Samo obično narodno vozilo. Bez statusa i simbola. Ferrari na svakom kontinentu znači statusni simbol. I džaba Fordu i više trofeja i svega drugog. I da, nešto ne vidim da se stari modeli Forda prodaju na aukcijama za više desetina miliona dolara kao Ferrari.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (супер брка, 5. jun 2019 16:04)
---------------------

Ne takmici se ni Ford tamo gde se Ferrari takmici. Vodeci se tvojom logikom - onda ne bi trebali racunati ni trofeje i pobede Ferrarija jer se Ford tu ne takmici.
Komentarisao sam samo raniji komentar da Ferrari ima vise pobeda i trofeja - iako nema. Nista vise.

p.s. V8 Supercars sampionat je Australijski, ne Americki. ;) Nesto slicno turistickim serijama koje se voze u Evropi, samo sa mocnijim autima.

zicer

pre 4 godine

ford gt 40 je poceo da niza uspehe tek kad je brus meklaren dosao u ford i preuzeo sav projekat i preradio ceo auto. gt40 je tek tada poceo da dere ferarija. svi dobro znamo kakvi su meklaren auti.

mita mnogo pita

pre 4 godine

Ford jeste realno pobedio u ovoj "epizodi", ali dugoročno... realno Ferrari je tu gde jeste, a Ford je tu gde jeste. Nikad Ford neće biti trkački brend u rangu sa Ferrarijem i to je prosto tako, koliko god para da ulože, jednostavno se neće desiti. U tom smislu ovaj film i treba doživljavati kao jednu bitku u ratu koji je realno Ford ipak izgubio.

Nesa

pre 4 godine

@Pera matori
Ford je obrisao patos sa Ferarijem,pobedio 4 puta za redom,i navukao im komplekse i strah da vise nikad nisu uspeli da pobede...Da ne govorim koliko velika i mocna kompanija su postali sa fabrikama na svim kontinentima i modelima u vrhu svake klase...Ferari,bio i ostao egzoticna radionica sportskih automobila...

The Unforgiven

pre 4 godine

Ford je i pored uloženih miliona ostao samo Ford, a Ferari eh Ferari.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Pera matori, 3. jun 2019 18:19)
---------------------

A Ferrari je posle neuspeha na LeMansu, gde je porazen od Forda 4 puta za redom do '69 godine, prodat kompaniji koja je sinonim za nepouzdanost - Fiatu. I u toj poziciji se nalazi do danasnjeg dana.

mif

pre 4 godine

@Nesa Ne pali se, posle tih pobeda gotovo da vise nije bilo ni forda na le manu isto koliko ni ferarija, a porediti te dve kompanije u autosportu je besmisleno, isto kao sto ih je nemoguce porediti po osnovu strategije pristupa i udela u trzistu, kapitala, konceptu nastanka, itd, sama filozofija proizvodnje i poslovanja je dijametralno razlicita, uspeo si u prostoprosirenoj recenici da pomesas babe i zabe, ali tako je to kad si strucnjak i pametnjakovic, verovatno vozis fiestu 1.4tdci.

Zox

pre 4 godine

Po meni bolje da su nazvali film jednostavno GT40.Ali,zbog svoje americke propagande i guranja fazona "najbolje nacije na svetu" onda ne cudi naziv.
Jeste da je tad Ford zbrisao Ferari,jeste da je po nekima GT40 bolji od Ferrarija 330 P3 ali...Ferari...

Blackman

pre 4 godine

Ferari predstavlja luksuz i eleganciju u auto sportu, ali je Ford mnogo svestraniji. Ima ga svuda: Formula 1 (treci na listi osvajaca sampionata posmatrano po motorima, iza Ferarija i Renoa, iako nikada nisu imali sopstveni tim), cetvrti na listi najuspesnijih konstruktora u WRC-u, pa NASKAR... Totalno druga filozofija od Italijana.
Ferari nosi posebnu emociju, legendarni vozaci su ga vozili i, sa te strane gledano, san su svakog pravog trkaca. Sa druge strane, Ford je “udarnicki„ brend, ali ko se ne najezi kada vidi Mustang “Sportbek„ iz '68...
Divovi auto sporta i jedni i drugi.

pex

pre 4 godine

Što se mene tiče, večiti derbi je Ferari vs Lamba... Ford je iz neke druge priče.
(empty straw, 4. jun 2019 08:31)

Ali samo zato sto nemas dovoljno znanja istorije i zato sto potices sa Balkana

mita mnogo pita

pre 4 godine

Ford jeste realno pobedio u ovoj "epizodi", ali dugoročno... realno Ferrari je tu gde jeste, a Ford je tu gde jeste. Nikad Ford neće biti trkački brend u rangu sa Ferrarijem i to je prosto tako, koliko god para da ulože, jednostavno se neće desiti. U tom smislu ovaj film i treba doživljavati kao jednu bitku u ratu koji je realno Ford ipak izgubio.

супер брка

pre 4 godine

unforgiven


Nešto ne znam da Ferrari učestvuje u WRC, V8 supercars i NASCAR. Druga dva su tipično američki autosportovi i nikada nisu zaživjeli u Evropi tako da je glupo pozivati se na te trofeje. Ali hajde neka bude. Ali i dalje ostaje ona da vozači Forda žele da voze Ferrari a vozačima Ferrarija Ford nije ni u mislima. Ford je u USA ono što je VW u Evropi. Samo obično narodno vozilo. Bez statusa i simbola. Ferrari na svakom kontinentu znači statusni simbol. I džaba Fordu i više trofeja i svega drugog. I da, nešto ne vidim da se stari modeli Forda prodaju na aukcijama za više desetina miliona dolara kao Ferrari.

Malation

pre 4 godine

Ford Vs. Ferrari. Super je istorijski momenat i sigurno će iti dobar film. Mada kad čita čovek samo naslov, mnogo glupo zvuči... od performansi, trofeja do profita - može samo u filmu da bude na strani Forda :)

zicer

pre 4 godine

ford gt 40 je poceo da niza uspehe tek kad je brus meklaren dosao u ford i preuzeo sav projekat i preradio ceo auto. gt40 je tek tada poceo da dere ferarija. svi dobro znamo kakvi su meklaren auti.

malisav

pre 4 godine

eto šta je bio le Man. Rivalitet ferrerija i porschea, audija i Peugeota, Mazda sa rotari motorom, Mercedes... Ove godine Toyota će se trkati sama sa sobom...

The Unforgiven

pre 4 godine

Da, cak su imali sastanak u Italiji i dok su citali ugovore Enco je nasao deo u ugovoru koji mu nije odgovrao uzeo crvenu hemisku napisao "Ne, nije dovoljno dobro" ustao i rekao svom advokadu da ide na rucak. :) Kasnije je Henri Ford ulozio milione i milione da napravi GT40. Nije mu uspelo iz prve jer ga je Ferarri oduvao 2 godine za redom a Ford je dolazio i sa 6 automobila ali cak nisu uspevali ni da zavrse trku onda su ih tek pobedili (i tu je ipak vecita zagonetka da li bi uspeli da je John Sutries ipak vozio za Ferrari, inace F1 sampion). Bilo bi lepo da to sve udje u film, ipak film je americki tako da znamo sta mozemo ocekivati :)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Darth Vader, 4. jun 2019 18:33)
-----------------

Enzo je mrzeo Amerikance jer su mu bombardovali fabriku u 2. svetskom ratu i trazio je izgovor. Zato je i zahtevao neogranicen trkacki budzet - nesto sto je znao da Ford nece odobriti.
Daleko od toga da je Ferrari "oduvao" Ford '64 i '65 jer je Ford vodio dobar deo trke dok nisu odustajali zbog mehanickih problema.
I da je John Surtees vozio '66 ne bi napravilo nikakvu razliku jer nijedan Ferrari 330 P3 nije zavrsio trku.

Darth Vader

pre 4 godine

Ford je inače pre toga pokušao da kupi Ferrari. Enco se dvoumio ali ipak odustao. Malo ko zna da je Ferrari bio zainteresovan samo za automobilizam, a automobile je počeo da proizvodi za prodaju samo da bi mogao dafinasira trkanje. Fordu finasija tada nije falilo ali mu je jako falilo barem deo Ferrarijeve trkačke slave. Pošto dogovor o kupoprodaji nije uspeo, u Fordu rešili su da naprave svoj trkački auto. Projekat GT40 koštao je neracionalno mnogo jer Ford nije tedeo sredstva u nameri da pobedi Ferrari. Na kraju su uspeli. Nadam se da su istorijske činjenice u filmu obrađene. Mnogo godina kasnije međutim Ford je ostao narodni auto, a Ferrari i dalje sinonim za sportski prestižni automobil.
(sim, 04. jun 2019 09:53)

Da, cak su imali sastanak u Italiji i dok su citali ugovore Enco je nasao deo u ugovoru koji mu nije odgovrao uzeo crvenu hemisku napisao "Ne, nije dovoljno dobro" ustao i rekao svom advokadu da ide na rucak. :) Kasnije je Henri Ford ulozio milione i milione da napravi GT40. Nije mu uspelo iz prve jer ga je Ferarri oduvao 2 godine za redom a Ford je dolazio i sa 6 automobila ali cak nisu uspevali ni da zavrse trku onda su ih tek pobedili (i tu je ipak vecita zagonetka da li bi uspeli da je John Sutries ipak vozio za Ferrari, inace F1 sampion). Bilo bi lepo da to sve udje u film, ipak film je americki tako da znamo sta mozemo ocekivati :)

The Unforgiven

pre 4 godine

Ford Vs. Ferrari. Super je istorijski momenat i sigurno će iti dobar film. Mada kad čita čovek samo naslov, mnogo glupo zvuči... od performansi, trofeja do profita - može samo u filmu da bude na strani Forda :)
(Malation, 4. jun 2019 14:10)
----------------

Sledeci put malo se informisi o nekim stvarima. Kao recimo taj deo o profitu jer ipak postoji razlog zasto je Ferrari na kraju prodat Fiatu.
Takodje se informisi i na trofeje ... osim ako si jedan od onih koji se uhvate samo jednog auto sporta pa na osnovu njega donose zakljucke. Kada se sagledaju uspesi u svim auto sportovima, garantujem ti da Ford ima daleko vise trofeja nego Ferrari. Samo prosle godine Ford je osvojio titule u WRC, V8 Supercars i NASCAR Cup. U cemu je Ferrari poslednji put osvojio titulu?

The Unforgiven

pre 4 godine

Nešto ne znam da Ferrari učestvuje u WRC, V8 supercars i NASCAR. Druga dva su tipično američki autosportovi i nikada nisu zaživjeli u Evropi tako da je glupo pozivati se na te trofeje. Ali hajde neka bude. Ali i dalje ostaje ona da vozači Forda žele da voze Ferrari a vozačima Ferrarija Ford nije ni u mislima. Ford je u USA ono što je VW u Evropi. Samo obično narodno vozilo. Bez statusa i simbola. Ferrari na svakom kontinentu znači statusni simbol. I džaba Fordu i više trofeja i svega drugog. I da, nešto ne vidim da se stari modeli Forda prodaju na aukcijama za više desetina miliona dolara kao Ferrari.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (супер брка, 5. jun 2019 16:04)
---------------------

Ne takmici se ni Ford tamo gde se Ferrari takmici. Vodeci se tvojom logikom - onda ne bi trebali racunati ni trofeje i pobede Ferrarija jer se Ford tu ne takmici.
Komentarisao sam samo raniji komentar da Ferrari ima vise pobeda i trofeja - iako nema. Nista vise.

p.s. V8 Supercars sampionat je Australijski, ne Americki. ;) Nesto slicno turistickim serijama koje se voze u Evropi, samo sa mocnijim autima.

The Unforgiven

pre 4 godine

Po meni bolje da su nazvali film jednostavno GT40.Ali,zbog svoje americke propagande i guranja fazona "najbolje nacije na svetu" onda ne cudi naziv.
Jeste da je tad Ford zbrisao Ferari,jeste da je po nekima GT40 bolji od Ferrarija 330 P3 ali...Ferari...
(Zox, 3. jun 2019 21:13)
--------------------------

Film je zasnovan na istoimenoj knjizi u kojoj se gledaju obe strane. Ne znam koliko ce film pratiti knjigu, ali pola knjige je posveceno i situaciji u Ferrariju i kako se Ferrari spremao za LeMans.
Preporucljivo je za procitati.

sim

pre 4 godine

Ford je inače pre toga pokušao da kupi Ferrari. Enco se dvoumio ali ipak odustao. Malo ko zna da je Ferrari bio zainteresovan samo za automobilizam, a automobile je počeo da proizvodi za prodaju samo da bi mogao dafinasira trkanje. Fordu finasija tada nije falilo ali mu je jako falilo barem deo Ferrarijeve trkačke slave. Pošto dogovor o kupoprodaji nije uspeo, u Fordu rešili su da naprave svoj trkački auto. Projekat GT40 koštao je neracionalno mnogo jer Ford nije tedeo sredstva u nameri da pobedi Ferrari. Na kraju su uspeli. Nadam se da su istorijske činjenice u filmu obrađene. Mnogo godina kasnije međutim Ford je ostao narodni auto, a Ferrari i dalje sinonim za sportski prestižni automobil.

L. iz ugla čitalaca KŠ

pre 4 godine

volim biografske filmove,(uopšte koji su bazirani na istinitim događajima) samo da što vernije bude prikazano,u šta i ne sumnjam baš. Pogotovo što je ovde prikazana što legenda od auta Ford GT40 ,što legenda od konstruktora gdin. Šelbi...